Quantcast
126 ΣΧΟΛΙΑ

Η χειρότερη επίδοση και τα δύο ρεκόρ του Χιμένεθ

Στο ματς με τον ΠΑΟΚ η ΑΕΚ έπιασε και με τη βούλα τη χειρότερη αμυντική επίδοση της ιστορίας της, με τον Μανόλο Χιμένεθ να κατέχει δύο σπάνια ρεκόρ

Με τα δύο γκολ που δέχτηκε η ΑΕΚ από τον ΠΑΟΚ στον αγώνα της Τετάρτης ξεπέρασε ήδη τη χειρότερη αμυντική επίδοση της ιστορίας της, αφού ποτέ στο παρελθόν δεν είδε την εστία της να παραβιάζεται έως και 44 φορές σε αγώνες πρωταθλήματος. Μέχρι το βράδυ της Τετάρτης, η χειρότερη άμυνα στην ιστορία της ΑΕΚ ήταν τη σεζόν 2010-11, με την ομάδα να δέχεται 43 γκολ και με τον Μανόλο Χιμένεθ να βρίσκεται τότε, όπως και τώρα, στην τεχνική ηγεσία. Αμέσως επόμενη χειρότερη αμυντική επίδοση της «Ένωσης» ήταν εκείνη της σεζόν 1980-81 όταν είχε δεχτεί 42 γκολ στο πρωτάθλημα.

Από τα φετινά 43 γκολ παθητικό, η ΑΕΚ έχει δεχτεί τα 13 σε 12 ματς πρωταθλήματος με τον Μάσιμο Καρέρα στην τεχνική ηγεσία, ενώ επί ημερών Μανόλο Χιμένεθ έχει δεχτεί 30 σε 21 αγώνες για το πρωτάθλημα. Η αλήθεια είναι ότι οι αριθμοί της ομάδας τόσο σε ότι αφορά την άμυνα όσο και σε ότι έχει να κάνει με την επιθετική λειτουργία, ήταν καλύτεροι στο πρώτο μισό της σεζόν.

Τα δύο… ρεκόρ του Χιμένεθ

Το οξύμωρο και πραγματικά σπάνιο στην περίπτωση του Ισπανού τεχνικού είναι ότι κατέχει δύο ιστορικά ρεκόρ σε ότι έχει να κάνει με τις αμυντικές επιδόσεις της ΑΕΚ: Με τον ίδιο στην τεχνική ηγεσία έχει δεχτεί τα περισσότερα γκολ στην ιστορία της (σεζόν 2010-11 και 2020-21) ενώ επίσης μαζί του έχει δεχτεί και τα λιγότερα γκολ στην ιστορία της στην Α’ Εθνικής (σεζόν 2017-18). Με λίγα λόγια με προπονητή τον Χιμένεθ η ΑΕΚ έχει φτιάξει την καλύτερη άμυνα της ιστορίας της αλλά και τη χειρότερη και μάλιστα το τελευταίο έγινε δύο φορές!

Προβληματικός συντελεστής

Το πολύ άσχημο σε ότι αφορά με τα φετινά πεπραγμένα της ΑΕΚ έχει να κάνει και με τον συντελεστή τερμάτων. Δεν είναι μόνο ότι η άμυνα έχει καταρρίψει κάθε αρνητικό ρεκόρ των προηγούμενων ετών, είναι και το γεγονός ότι η έλλειψη επιθετικού σχεδίου και αποτελεσματικότητας δεν επιτρέπουν να καμουφλαριστεί το συγκεκριμένο -πολύ σοβαρό πρόβλημα. Ο συντελεστής 51 γκολ ενεργητικό και 44 παθητικό, σημαίνει ότι δε θέλει και πολύ προκειμένου η ΑΕΚ να φτάσει στο σημείο να σκοράρει ακόμα και λιγότερα γκολ από αυτά που δέχεται (μόλις 7 γκολ διαφορά). 

Πέρσι, για παράδειγμα, σε μία μέτρια σεζόν η ΑΕΚ είχε σκοράρει 28 περισσότερα γκολ από αυτά που δέχτηκε και πρόπερσι -σε επίσης μέτρια σεζόν- 31, ενώ φέτος μόλις 7!

ΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ


Ευρωπαϊκό χωρίς Έλληνες δεν γίνεται! Καθημερινές Euro προσφορές, πρωτότυπα στοιχήματα & EuroNovileague με 2.020.000€*
*Ισχύουν όροι & προϋποθέσεις

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
SC21 - 7/5/2021 12:02

Ότι και να λέμε και νέο προπονητή να φέρουμε ο Γούτας που θα έρθει δεν θα γίνει Φέρντιναντ ..... ΦΤΙΆΞΤΕ ΣΟΒΑΡΉ ΟΜΑΔΑ ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΠΑΕ

algeo3532 - 7/5/2021 17:53

Λες για το Γούτα και συμφωνούμε ότι οι φιλοδοξίες μας δεν περιοριζονται στα να φέρουμε το Γούστα, όμως οι 4 από τους 5 κεντρικούς αμυντικους που έχεις έναν Γούτα και οι 4 μαζί δεν κανουν! Εδιωξες Λαμπρόπουλο και Οικονόμου για να φέρεις Χνιντ και Νεντελ.... αυτό τα λέει όλα... και αν θες να το συνεχίσω για να δεις την λογική την διοίκησης, έδιωξες Γκαλο για να πάρεις Παουλινιο και μετά Ντατσενκο... και όλα αυτά για μερικά χιλιάρικα και μόνο. Όμως η ιστορία και η φανέλα που είχε... Συνέχεια φτιάξει αυτή η ομάδα με τόσο αίμα και κόπο κοντά 100χρονια τώρα δεν ξαναφτιαχνεται για μερικά χιλιάρικα... είχες τόσο μεγάλα βάρδια που έκανες πλάκα κάποτε στον Κόκκαλη με 9 παίχτες... σου λέει κάτι αυτό? Τι άλλο να πούμε και τι άλλο εγκλημα θα κάνει αυτος ο ανθρώπος?

AEKthebest - 7/5/2021 23:02

Διώξαμε Αραούχο για νά πάρουμε Καρίμ, διώξαμε Λιβαγια για να παίζει ο Τανκοβιτς, δεν πληρώσαμε 500 χιλιάρικα για τό τρελοκομείο πού ήταν μία άμυνα μόνος τού καί δώσαμε διπλάσια για Χνιντ καί Νεντλτσαρου, παρολίγο νά χάσουμε Σιμοες καί Γαλανόπουλο, τρέλα πράγματα. Ακούσαμε για Λουτσεσκου για αντί ΧΙΜΈΝΕΘ. Ζήσαμε Καρντοσο για αντί ΧΙΜΈΝΕΘ. Πόση αυτοκαταστροφή Θεέ μου;

AEKthebest - 7/5/2021 23:58

Εσείς πού μαυριζεται νά υποθέσω ότι προτιμάτε Καρίμ, Τανκοβιτς, Χνιντ, Νεντλτσαρου αλλά όχι ΧΙΜΈΝΕΘ;

Bookalexis - 7/5/2021 18:47

Οκ, τότε με γουτα Λαμπρόπουλο και Οικονόμου είμαστε καλά και πάμε για πρωτάθλημα!

Εκεί φτάσαμε?να είμαστε με αυτά οκ?

algeo3532 - 7/5/2021 19:34

Bookalexis διάβασε τι γράφω. Μην λες ότι να ναι! Δεν είπα ότι με Γπυτα και Λαμπρόπουλο είμαστε οκ. Είπα ότι αυτοί που έχεις είναι χειρότεροι του Γουτα και ότι εδιωξες τον Λαμπρόπουλο και τον Οικονόμου για φέρεις Χνιντ και Νεντε και αν θέλεις να στο πω και αλλιώς ναι με τον Λαμπρόπουλο πήρες πρωτάθλημα και είχες φάει 12 γκολ όλη την σεζόν όχι 44... συν ότι αποκλείστηκες από το γιουροπα αήττητος... οπότε μην μου λέτε ότι σας κατέβει! Και σου μιλάει ένας άνθρωπος που παρακολουθεί την... Συνέχεια ΑΕΚ από το 1985 και έχει δει στα σέντερ μπακ όντας μέσα στο γήπεδο Μανωλα, Γκαμαρα και Δελλα και όλα τα αστέρια που έχουν περάσει από αυτήν την ομάδα. Και ξαναλέω δεν είπαμε να φέρει το Ραμος και τον Μεσι, είπαμε έστω να είμαστε αξιοπρεπείς. Αν τώρα εσένα σ αρέσει που σε έχει κάνει πελάτη ο Παοκ οκ. Εμένα δεν μ αρέσει και ακόμα και με τον Λαμπρόπουλο δεν με κέρδιζε ο Παοκ.

Bookalexis - 8/5/2021 01:11

Δεν διαφωνώ σε τίποτα από όσα είπες,το θέμα είναι ότι έχεις δει όπως λες Μανωλά Δέλλα και γκαμαρα αλλά πλέων δεν σου πάει το μυαλό να τους ζητήσεις ,αυτό είναι το βαθύτερο πρόβλημα μας σαν οπαδοί, οπότε ούτε χνιντ ούτε νεντε ούτε Λαμπρόπουλο ούτε Οικονόμου! ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΊΣΟΥΜΕ ΝΑ Α-ΠΕ-ΤΟΥ-ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΟ

tsigo - 7/5/2021 10:37

Προς ολους οσοι στηριζουν τον Χιμενεθ.. ναι σεβασμος στον εναν που σου εφερε πρωταθλημα μετα απο τοσα χρονια αλλα μην εθελοτυφλουμε.. ο ανθρωπος ειναι ακρως επικινδυνος.. οταν κατεβαζεις αμυντικη συνθεση την ωρα που δεν εχεις αμυνα κακην κακως και εχεις διδαξει τους ποδοσφαιριστες σου να στελνουν την μπαλα πισω αν βρουν εμποδιο μπροστα και αν τυχει να εισαι κοντα στην αντιπαλη περιοχη κανε και κανενα σουτ συγγνωμη αλλα αυτο δεν ειναι ποδοσφαιρο.. δεν ειναι θεμα ποδοσφαιριστων... Συνέχεια λοιπον μιας και εχουμε δει πολλους να αποτυγχανουν εδω και στο εξωτερικο να θριαμβεβουν.. αυτος ο προπονητης ειναι ο ιδιος που το 2011 εφυγε με χαρακτηρισμους "αποτυχιμενεθ" και "παπατζης".. επειδη πολλοι ΑΕΚτζηδες δε θυμουνται η κανουν πως δε θυμουνται.. και η διοικηση επιμενει για δικους της λογους στον αντιστοιχο Τακη Λεμονη της ΑΕΚ..

officer123 - 7/5/2021 12:35

φίλε είμαστε 2 αντίθετες σχολές εδώ μέσα,

αυτοί που πιστεύουν ότι με άλλον προπονητή θα μπορούσαμε να είχαμε πάει καλύτερα

και αυτοί που πιστεύουν ότι κανείς προπονητής δεν θα μπορούσε να κάνει κάτι καλύτερο με αυτούς τους παίκτες στην κατάσταση που ήταν το Νοέμβρη.

και φυσικά είναι δύσκολο να πείσει ο ένας τον άλλον, πόσω μάλλον όταν οι ρεπόρτερ της ομάδας εδώ... Συνέχεια και καιρό έχουν ρίξει σχεδόν όλο το φταίξιμο στον Χιμένεθ, και αυτό το βλέπεις σε κάθε άρθρο...

εγώ που ανήκω στη 2η σχολή θα εκφέρω μόνο ένα επιχείρημα,

από το 2015 που εφαρμόζεται αδιαλείπτως το περίφημο ηλεκτροσόκ, άλλαξε ποτέ κάτι;;;;;;;;;;;

βελτιώθηκε ποτέ μακροπρόθεσμα η ομάδα, πλην του κλασικού μήνα του μέλιτος;;;;;;;;;

aek_1924_ - 7/5/2021 17:34

Υπάρχουν και αυτοί που ενώ βροντοφώναζαν να φύγει ο Καρέρα και να έρθει ο Χιμένεθ για να πετάει η ομάδα, τώρα θέλουν να φύγουν οι παίκτες επειδή αυτοί φταίνε που δεν τα πάει καλά ο Χιμένεθ.


Το ότι ο Χιμένεθ δεν κάνει, ούτε που τους περνά από το μυαλό. Διότι το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι μην τυχόν και κατηγορηθεί ο Χιμένεθ, λες και το σύμπαν γυρίζει γύρω από αυτόν.

aekarrwsteia - 7/5/2021 19:35

Ο Χιμένεθ ΔΕΝ είναι προπονητής και δε θεωρώ ότι ο ΑΕΚτζης είναι αμπαλος οπαδός, ωστε να μην το αντιλαμβάνεται...

AEKthebest - 7/5/2021 22:19

Αμπαλος είσαι εσύ πού επιμένεις ότι ο τρίτος προπονητής σε συμμετοχές στο πάγκο της ΑΕΚ ΔΕΝ είναι προπονητής. Προπονητής πού πήρε πρωταθλήμα Ελλάδος ενώ ονόματα όπως Σάντος καί Φερέρ δεν πήραν, χωρίς βέβαια να μειώνω τους δύο όι οποίοι ήταν διδάσκαλοι όχι μόνο προπονητές. Πιο αμπαλος όμως είμαι εγώ όχι γιατί δεν αντιλαμβάνομαι ότι ό ΤΕΡΆΣΤΙΟΣ ΜΑΝΌΛΟ ΧΙΜΈΝΕΘ δεν είναι προπονητής αλλά επειδή κάθομαι καί απαντώ σέ αμπαλους.

Bookalexis - 7/5/2021 18:51

Και μιλάμε για τον άνθρωπο που έχει την μεγαλύτερη ξεφτίλα εκτός (με γαύρο 6-0) και την μεγαλύτερη εντός (πάλι με γαύρο 1-5) και ακόμα το συζητάμε... παιδιά στο ΑΕΚ 365 είμαστε όχι στο Παναχαϊκή 365

aek_1924_ - 7/5/2021 17:34

Υπάρχουν και αυτοί που ενώ βροντοφώναζαν να φύγει ο Καρέρα και να έρθει ο Χιμένεθ για να πετάει η ομάδα, τώρα θέλουν να φύγουν οι παίκτες επειδή αυτοί φταίνε που δεν τα πάει καλά ο Χιμένεθ.


Το ότι ο Χιμένεθ δεν κάνει, ούτε που τους περνά από το μυαλό. Διότι το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι μην τυχόν και κατηγορηθεί ο Χιμένεθ, λες και το σύμπαν γυρίζει γύρω από αυτόν.

GeorgePayne - 7/5/2021 15:58

Φιλε μου.. 3 ειναι οι αντιθετες σχολες εδω μεσα

Υπαρχουν κ αυτοι που πιστευουν οτι ο Χιμενεθ πρεπει να ειναι μ το ζορι προπονητης της ΑΕΚ

AEKthebest - 7/5/2021 14:52

Για πες μας ρε αδερφέ την επιθετική σύνθεση σού. Καί γράψε μας καί τά όνοματα τών γκραντε επιθετικών πού δεν έβαλε ο ΧΙΜΈΝΕΘ στην επιθετική σού σύνθεση.

VagosK - 7/5/2021 11:25

Τι να κανει ρε φιλε να παιξει επιθετικα ενω πισω ειμαστε τρυπα?

Aeksalamis123 - 7/5/2021 13:43

Με δεδομένο ότι ο Μανόλο φεύγει, το καλοκαίρι έχουμε δύο επιλογές. Ή θα πάρουμε καλό προπονητή και πολλούς καλούς παίκτες ή θα πρέπει να πάρουμε έναν φτηνό προπονητή για να φταιει του χρόνου.

Fanko11 - 7/5/2021 13:28

Πιστεύω μια παραίτηση Μανόλο είναι ότι καλύτερο μπορεί να συμβεί στην ΑΕΚ αυτή τη στιγμή . Θα γλυτωσει και την πληρωμή αποζημίωσης η ΠΑΕ ... ( Νομίζω ότι έχει κολλήσει το θέμα και δεν έχει ήδη απολυθεί )

algeo3532 - 6/5/2021 21:32

Το ότι θα βλέπαμε την χειρότερη ΑΕΚ όλων των εποχών με πρόεδρο Μελισσανιδη πραγματικά δεν θα μπορούσα να το διανοηθώ!!! Έσπασε όλα τα αρνητικά ρεκόρ! Πραγματικά είναι αδιανόητο και επιστευτα θλιβερό! Ο Κόκκαλης όταν έφτιαξε γήπεδο στο γαυρο έπαιρνε κάθε χρόνο τα πάντα και πήγαινε κάθε χρόνο τσου λου δεν τάιζε σανο τους γαυρος ότι φτιάχνουμε γήπεδο οπότε η ομάδα θα μαζευει τριαρες από κάθε μπυραρία! Ούτε ο πιο αδαής φίλαθλος θα μπορούσε να πιστέψει ότι λόγω γηπέδου θα αφήσουμε... Συνέχεια την ομάδα να διασύρεται σε κάθε αγώνα και να ξευτιλιζεται. Η βγείτε μαμάς πείτε τι ακριβώς συμβαίνει η φύγετε. Δεν υπάρχει κάτι άλλο απλά! Και μην αρχίσετε τώρα να φύγει και ποιος να έρθει κλπ γιατί τέτοια ξεφτίλα σαν ομάδα δεν την φάγαμε ούτε όταν πέσαμε το 13...

afev - 7/5/2021 12:20

Φιλε να σουθυμισω κατι. Η κατασκευη νεου γηπεδου στην Ν.Φ ηταν μεσα στα Ολυμπιακα εργα για το 2004. Ο Κοκκαλης εχοντας την εξουσια τοτε , πεταξε την ΑΕΚ απο τον φακελο και εβαλε μεσα το Καραισκακη , που πηρε την κρατικη χηματοδοτηση.

Ηταν ενα εγκλημα εναντιον της ομαδας μας. Η παραγκα δε που εστησε , κατεσρεψε το Ελληνικο πρωταθλημα και επαιρνε ολους του τιτλους. Εμας η διαιτησια τοτε μας διελυσε.... Συνέχεια
Μην αθωωνουμε λοιπον τετοιες πρακτικες, επειδη εμεις εχουμε τα χαλια μας, και μην συγκρινουμε ανομοια πραγματα. Και ναι ακομα χρωστανε στις τραπεζες απο τοτε, χωρις κανεις να τους ενοχλει

algeo3532 - 7/5/2021 17:24

Την ιστορία και το τι έχει γίνει αδελφέ afev την ξέρουμε όλοι. Το θέμα είναι ότι στο όνομα του γηπέδου που φτιάχνεται όσο φτιάχνεται και με όλες τις δυσκολίες που βρέθηκαν σε αυτόν τον δρόμο, διαλύθηκε η ομάδα και ολόκληρη η ένδοξη ιστορία της και έπεσαν κάστρα που δεν έπεσαν ούτε όταν πέσαμε κατηγορία. Μην μου λέτε λοιπόν τι έκανε ο Κόκκαλης. Εγώ απλά είπα ότι στο όνομα του γηπέδου ο Κόκκαλης δεν διέλυσε την ομάδα του. Άλλωστε δεν έλεγα εγώ το ερχόμαστε και το όταν θα έρθουμε θα... Συνέχεια σας ειδοποιήσω κλπ ατακες. Θα μπορούσε κάλλιστα να φτιάχνει το γήπεδο και να διαθέτει μια ομάδα που τουλάχιστον θα ήταν αξιοπρεπής. Δεν ζητήσαμε να φέρει τον Μεσι κσι τον Ροναλντο, ούτε να δώσε 30 μύρια. Ζητήσαμε απλά να φέρει μερικούς παίχτες ώστε να μην ξευτιλιζομαστε και για να το κάνει αυτό χρειαζόταν το πολύ 5 μύρια. Ο Μαρινακης που όλοι βρίζουμε το 18 που απλά βγήκε 3ος και χωρίς να ξευτιλιστει ουτε στο άπειροελάχιστο, έδιωξε το 80% του γαυρου και έφερε νέους και έφτιαξε ομάδα που παίζει μπαλίτσα. Και ο δικός μας πήρε πρωτάθλημα και κατάφερε μέσα 3 χρόνια να έχει κάνει την ομάδα μπυραρία. Όποιος δεν τα βλέπει όλα αυτά απλά εθελοτυφλεί και ζει στο συννεφάκι του!

afev - 7/5/2021 17:47

Φιλε οτι η ομαδα εχει παρατηθει το ξερουν και οι πετρες. Απλα εγω σου τονισα οτι ο Κοκκαλης δεν ματωσε για το γηπεδο. Ουτε προσφυγες ειχε , ουτε ΣΤΕ, ουτε Βασιλοπουλους, και ενα εργο ενταγμενο στα Ολυμπιακα, που ετρεξε σφαιρα. Μην τα παραβλεπουμε αυτα. Μην ξεχναμε τι τραβηξαμε.

Αυτο του ελυσε τα χερια, και σε συνδυασμο με την παραγκα εκανε αγωνιστικο περιπατο

Και επαναλαμβανω οτι ολα αυτα δεν αθωωνουν τον Μελ για την αγωνιστικη κατρακυλα. Ειμι και εγω... Συνέχεια πολυ στεναχωρημενος, και δεν βλεπω και φως

Αλλα στο γηπεδικο βρηκε βουνο και το προσπερασε. Και οπως και να το κανουμε το ονομα Κοκκαλης σε μας τους μεγαλυτερους ξυπνα μνημες

Aeksalamis123 - 7/5/2021 16:43

Όσα λες είναι ολόσωστα. Όμως είναι αλήθεια ότι ο γαύρος δεν ζημιώθηκε από την κατασκευή του γηπέδου του. Αντίθετα εμείς έχουμε μια οκταετία που βασανιζόμαστε...

Aeksalamis123 - 7/5/2021 16:35

Όσα λες είναι ολόσωστα. Όμως είναι αλήθεια ότι ο γαύρος δεν ζημιώθηκε από την κατασκευή του γηπέδου του. Αντίθετα εμείς έχουμε μια οκταετία που βασανιζόμαστε...

Christof1976 - 7/5/2021 09:45

Ποιος Κόκκαλης έφτιαξε τι??είστε με τα καλα σας??Ακόμα το χρωσταει

evo21 - 6/5/2021 22:57

Τα εχει πει φιλε το 2019 , ολα.

Εμεις ειμαστε η ΑΕΚ ο Λαος της απο μας θα ζει

Και απο τις χορηγίες, μεχρι να βρεθεί ενας μεγιστανας που εχει καψα να σπρωξει αβερτα χρημα

Επειδή γουστάρει. Απλά. Τι δεν καταλαβενετε;

VagosK - 7/5/2021 11:27

Ομαδα που δεν ενισχυθηκε τον Γεναρη με τρανταχτες αδυναμιες, παιχτες που εφυγαν, τραυματισμοι συνεχεια και κραζουμε τον προπονητη. Το ευκολο θυμα. Ενταξει ολα καλα.

Φοίνικας - 6/5/2021 21:30

Ωραία. Να πούμε και για μια άλλη επίδοση?


Από το 1987 που βλέπω ΑΕΚ.

Σε παιχνίδια με Ολυμπιακό, ήττες αλλά και νίκες με 3 γκολ διαφορά και πάνω.... Συνέχεια
Με Μελισσανιδη (μέσα σε 10 χρόνια πάνω κατω ως ηγέτη της ΑΕΚ, 90s και τωρινή εποχή)


ΗΤΤΕΣ:

4 τριάρες (1993-1994, 2016-2017, 2019-2020, 2020-2021)

2 τεσσαρες (2015-2016, 2018-2019)

1 -εντός έδρας- πεντάρα (2020-2021)


ΝΙΚΕΣ:

Μηδεν


Χωρις Μελισσανίδη (για τα υπόλοιπα 24-25 χρόνια που θυμάμαι δηλαδή τα οποία περιλαμβάνουν την σκληρή παράγκα 1996-2013).


ΗΤΤΕΣ:

3 τριάρες (1999-2000, 2005-2006 κύπελλο, 2012-2013 χρόνια υποβιβασμού)

1 τεσσάρα (2012-2013 χρόνια υποβιβασμού)

1 εξάρα (2010-2011)


ΝΙΚΕΣ

1 τριάρα (1999-2000 κύπελλο)

1 τεσσάρα (2007-2008)



Αφού λοιπόν είπαμε ξανά να κοιτάξουμε το δέντρο (Χιμένεθ) και να αφήσουμε το δασος, για τα παραπάνω αρνητικά ρεκόρ έχουμε να σχολιάσουμε κάτι?

phil_marlowe21 - 7/5/2021 11:18

Για την αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας: Την σεζόν 2005-06 είχαμε δεχθεί 3 τριάρες σε 3 ισάριθμους αγώνες και όχι μόνο στο κύπελλο, και συγκεκριμένα ήττα εντός έδρας με 1-3 με ανατροπή αλλά και εκτός έδρας ήττα με 3-0 (όπου μετά τον αγώνα είχαμε την "ανεπανάληπτη" διάψευση - έκφραση συγγνώμης Κατσουράνη περί της δήλωσής του ότι "πάμε για διπλό στο Καραϊσκάκη").

υγ. Η εντός παρενθέσεως αναφορά γίνεται για τον πληρέστερο ορισμό της έννοιας "αλλοίωση DNΑ" της... Συνέχεια ΑΕΚ και πότε αυτή η αλλοίωση επέρχεται.

sasdragongr - 6/5/2021 23:49

Φοίνικα,

έγραψα και εγώ μία απλή στατιστική εδώ https://www.aek365.org/a-785686/me-3-5-2-kai-almpanh-dipla-se-karim-h-aek-fwto.htm

και την άκουσα χοντρά. Άν τη διαβάσεις θα καταλάβεις. Ο οπαδός της ΑΕΚ, επειδή ακριβώς η ομάδα παίρνει τίτλους δίκαιους και με πολύ κόπο, αλλά λίγους σε αντίθεση με τους γαύρους, είναι ανυπόμονος και ξεχασιάρης.

Φοίνικας - 7/5/2021 00:50

Φίλε μου sasdragongr θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω κάθετα με την εκτίμηση σου ότι ο μέσος οπαδός της ΑΕΚ είναι ανυπομονος και ξεχασιάρης. Μπορεί κάποιος να μας προσαψει ότι (οπως όλοι οι παθιασμένοι άνθρωποι) πετάμε στα ουράνια με μια νίκη και πέφτουμε στα πατώματα με μια ήττα, αλλά αυτό δεν είναι δα και κάνα μεγάλο κουσούρι.... Συνέχεια
Όχι μόνο δεν είναι ανυπομονος ο Ενωσιτης, αλλά μιλάμε για το ακριβώς αντίθετο. Πιο στωικος λαός από τους ΑΕΚτζηδες δεν υφίσταται σε οποιαδήποτε "κάστα" και ομάδα ανθρώπων στην χώρα όλη και σε οποιοδήποτε κοινωνική έκφανση.


Επειδή ακριβώς παίρνουμε τίτλους με κοπο και τίτλους πέρα ως πέρα δίκαιους έχουμε γαϊδουρινή υπομονή σε βαθμό που μας κάνει να εθελοτυφλουμε. Εδώ φτάσαμε πάτο (για δεδομένα κανονικής ΑΕΚ) για να αντιδράσουμε έστω και μέσω από τα Social media, αφου τα γήπεδα είναι κλειστά. Στον αδερφό Zoran_ να απαντήσω ότι ο Χιμένεθ έπρεπε να έχει φύγει από το 3-1 με τον Παοκ λογω των δηλώσεων του οι οποίες καθιστουσαν ουσιαστικά αδύνατη την αρμονική συνεργασία με τους ποδοσφαιριστές. Πέρα από το επικοινωνιακο που τα έκανε μαντάρα, προφανώς έχει κάνει και τραγικά λάθη διαχείρισης και προετοιμασίας. Παρόλα αυτά, ωστόσο, εξακολουθώ να θεωρώ ότι Καρερα και Χιμένεθ έχουν το μικρότερο μερίδιο ευθύνης στην ιεραρχία διοίκηση-τεχνικό την-ποδοσφαιριστές. Κουράστηκα από αυτές τις αναλύσεις. Κριτική στην διοίκηση μόνο ο κόσμος ασκεί εδώ και μήνες. Από τους δημοσιογράφους ακούμε ένα ξερό "προφανώς και πάντα η κεφαλή έχει την ευθύνη" και ξεμπερδεψαμε. Αοριατιες

evo21 - 7/5/2021 00:20

Σωστος , να ξερεις παντως οτι πολλα ματς της ΑΕΚ απεναντι σε γαυρο ιδιως,,, και βαζελο επρεπε να εχουν ληξει πανω απο 4 γκολ υπερ μας , απλα λεγαμε γιατι ρε; απιστευτες ευκαιριες τετ α τετ , δοκαρια , ηταν λες και δεν ηθελε να γραφτει στην ιστορια . Απο τα κουφα της διαχρονικης ιστοριας μας αυτο.

aekarrwsteia - 7/5/2021 00:15

Aστα, Φοινικα. Μην τα σκαλιζουμε πολυ γιατι θα μας πιασει καταθλιψη...

Μακαρι και η ΑΕΚ να αναγεννηθει μεσα απ' τις... σταχτες.

sasdragongr - 6/5/2021 23:34

Φοίνικα,

έγραψα και εγώ μία απλή στατιστική εδώ https://www.aek365.org/a-785686/me-3-5-2-kai-almpanh-dipla-se-karim-h-aek-fwto.htm

και την άκουσα χοντρά. Άν τη διαβάσεις θα καταλάβεις. Ο οπαδός της ΑΕΚ, επειδή ακριβώς η ομάδα παίρνει τίτλους δίκαιους και με πολύ κόπο, αλλά λίγους σε αντίθεση με τους γαύρους, είναι ανυπόμονος και ξεχασιάρης.

Manager1 - 6/5/2021 22:43

Απίστευτο. Και να σκεφτείς ότι παρακαλούσαμε να έρθει. Θα μπορούσε απλά να ασχοληθεί με την ερασιτεχνική.

Zoran_ - 6/5/2021 21:48

Φίλε Φοίνικα, συμφωνώ. Όμως αυτό δεν σημαίνει ότι και το δέντρο η τα κλαδθα (πλειονότητα παικτών) δεν θέλουν αλλαγή. Το αναφέρω γιατί πολλοί πιστεύουν ότι με Χιμενεθ στην καλοκαιρινη προετοιμασία η ομαδα θα κάνει πρωταθλητισμο!

victor21R - 7/5/2021 10:38

Η καλύτερη σύνθεση για την Κυριακή αν πάμε με 3-5-2 είναι : Αθανασιάδης , Μπακάκης Chygrynskyi Σβάρνας , Βασιλαντωνοπουλος Lopes , Szymanski Γαλανόπουλος Shakhov , Tankovic Karim.

Ο Μπακάκης σαν αριστερό στόπερ , εκεί που έχει κάνει τα μοναδικό καλά παιχνίδια του επί Manolo , ο Βασιλαντωνοπουλος στην φυσική του θέση φουλ μπακ όλη την πλευρά και ο Tankovic σαν δεύτερο επιθετικός , που μπορεί να το υποστηρίξει περισσότερο από τον Αλμπάνη ο οποίος είναι μόνο εξτρέμ.

Amindada2020 - 7/5/2021 08:21

Να κάνω μια ερώτηση; Αφού επιμένει στο 3-5-2, γιατί δεν βάζει Μπακακη αντί Νεντε μπας σταματήσουν αυτές οι γκελες και οι αργές επιστροφές;; Ο άνθρωπος είναι μαύρη τρυπα στην άμυνα...

victor21R - 7/5/2021 10:27

Όντως. Αν είναι να ξαναπαιξουμε 3-5-2 , ας βάλει τον Μπακάκη εκεί που έπαιξε τα καλύτερα παιχνίδια του επί Manolo , αριστερό στόπερ δηλαδή , με Chygrynskyi και Σβαρνα , ας βάλει τον Βασιλαντωνοπουλο δεξί Μπακ - Χαφ και τις υπόλοιπες θέσεις όπως είναι...

AEK from ever for ever - 7/5/2021 10:21

"Η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση"... πόσο παλιό και πόσο αληθινό !!!.. όχι στους "αμυντικούς" προπονητές , προπονητές με φιλοσοφία γερά στην άμυνα και κάτι θα γίνει στην επίθεση..δεν κάνουν για την ΑΕΚ, είναι φιλοσοφία μικρών ομάδων αυτή, ή ομάδων που δέχονται ότι είναι κατώτεροι και προσπαθούν να κλέβουν αποτελέσματα... ναι στους προπονητες με φιλοσοφία κυριαρχίας στον αγωνιστικό χώρο, κατοχής και επιβολής επι του αντιπάλου...κι όσοι λέτε για ρόστερ και ποιότητα... Συνέχεια παικτών, ναι ισχύει μεχρι ενός σημείου, θυμηθείτε επι Δέλλα τα είχε αυτά τα χαρακτηριστικά η ομάδα , με αρκετά μετριότερους παίκτες.

VagosK - 7/5/2021 10:18

Τι να κανει και αυτός με τους παιχτες που εχει και τους συνεχομενους τραυματισμους συν το γεγονος οτι εφυγαν παιχτες και η μοναδικη ενισχυση που ειχαμε ήταν ενας παιχτης περιορισμένων δυνατοτητων.

Christof1976 - 7/5/2021 09:43

ΦΥΓΕ ΦΥΓΕ ΦΥΓΕ

Loukas1921 - 7/5/2021 09:00

Το ξαναγράφω για οσους δεν φταιει ο Χιμενεθ παρα μονο οι παιχτες να βγουν να ζητήσουν συγγνώμη απο τον Καρερα που τα πηγε πολυ καλυτερα με τους ιδιους παιχτες. Και Ευρωπη και παιχτες εβγαλε και ντερμπι καλυτερος και μπαλα καλυτερη. Μην ακουσω για προετοιμασία σιγα τη φετινη προετοιμασία σιγα τη συμμετοχή του στο στήσιμο ομαδας και μην ξεχνάμε οτι περσι χωρις προετοιμασία ηρθε οπως ο Χιμενεθ πηρε μια ομαδα ερείπιο και την εκανε δεύτερη καλυτερη απο Ολυμπιακό με καλύτερο θεαμα... Συνέχεια ακομα και απο Ολυμπιακό. Οποτε πειτε τωρα συγγνωμη κυριε Καρερα ειστε καλύτερος αλλιως η αποψη σας αυτη αυτοακυρωνεται.

Loukas1921 - 7/5/2021 08:17

Θυμάμαι το 2013 οταν απολύθηκε ο Λίνεν ο οποίος για τα δεδομένα ο κακομοίρης πήγαινε καλυτερα την ομάδα απο οτι περιμέναμε (τουλάχιστον τοτε με την Ακαδημία δεν ειχαμε φαει τις φετινες ξεφτιλες) ειχα πει κατηγορία δεν μένουμε με τιποτα γιατί πλεον φαίνεται επιλογή οχι λαθος αποφαση ηταν τοσο τραγικό. Έτσι και φέτος μετα ΚΑΙ την 5αρα οταν ακουσα συνεχίζουμε με Χιμένεθ ειπα Ευρώπη τελος για τον ιδιο λόγο. Φαίνεται επιλογή αυτες οι αποφάσεις δεν μπορει να ειναι λαθος κινήσεις δεν το... Συνέχεια χωράει ο νους. Δεν μπορει να μην βλεπει η διοίκηση αυτο που βλέπουμε ολοι. Κι έτσι φτασαμε ο Παναθηναικος να ειναι πλεον το μεγαλο φαβορί παρολη την διαφορά που ειχαμε. 1ον ο Παναθηναϊκός παιρνει ντερμπι φετος μας εχει, εδω εχει κερδίσει και Ολυμπιακό και σε ολα τα ντερμπι ειναι ανταγωνιστικος εμεις παιζουμε στα ντέρμπι σαν ουραγός. 2ον εχει την ισοβαθμία υπερ του και 3ον στα τελευταία ματς ειναι χαλια αλλα παλεύει εμείς εχουμε παραδοθεί. Δεν εχει καλύτερους παίχτες αν ειχαμε εμεις τους παιχτες του Παναθηναικου δεν θα ήμασταν πλει οφ. Η φανελα μας εχει ελαφρύνει μην εθελοτυφλουμε.

GeorgePayne - 7/5/2021 06:47

Το οτι δεν εχει παραιτηθει ακομα λεει πολλα.. Τα χρηματα ειναι πολλα

Το οτι υπαρχουν ακομα οπαδοι που τον στηριζουν επισης λεει ακομα περισσοτερα...

Υ.γ ζητανε καλυτερους παιχτες αλλα οχι καλυτερο προπονητη

Ο Χιμενεθ ειναι απαραδεκτος επιεικως μετριος κ ηττοπαθης

Apsixologitos - 7/5/2021 03:58

Πρέπει ο Μελισσανίδης νά βγει στον κόσμο νά μιλήσει δεν λέω νά μας πει τί θα κάνει ακριβώς αλλά νά μας πει το αν θα κάνει πράγματα έχουν μαυρίσει τά μάτια μας θά μου πει κάποιος ότι έχεις δει και γ και β Εθνική απλά θά πω ότι Με ούτε το μισό ματζετ ή ομάδα τής β Εθνική πήγε να πάρει το κύπελλο απλά κάντε κάτι εκεί στην ΠΑΕ

AEK 1977 - 6/5/2021 22:56

Η ώρα είναι 10.56 και αυτός είναι ακόμη εδώ?

Manos_AEK21 - 6/5/2021 23:23

Δεν φταίτε εσείς αλλά τελικά ό ίδιος ό Μανόλο Χιμένεθ φταίει πού δέχτηκε και ήρθε...

Πού να φανταστεί ό άνθρωπος ότι θα είναι τόσο χάλια όι παίχτες όι περισσότεροι..

*Όταν πρώτο ήρθε και είπε ότι έχουμε ρόστερ για πρωτάθλημα αυτά τά είπε για να ανεβάσει ψυχολογικά τους παίχτες...

*Πάντως λίγος σεβασμός δεν βλάπτει για αυτόν τόν άνθρωπο πού έχει προσφέρει πολλά στην ΑΕΚ σέ πολύ... Συνέχεια δύσκολες και ειδικές συνθήκες...

GeorgePayne - 7/5/2021 15:35

Εχεις κουρασει απιστευτα..

Χιμενεθ εισαι δεν εισαι ΑΕΚ

aek_1924_ - 7/5/2021 08:38

Δεν θα απαντήσω στα υπόλοιπα, αλλά σε αυτό με το ρόστερ για πρωτάθλημα.


Ο Χιμένεθ έκανε αυτή τη δήλωση αρχές Νοεμβρίου. Στην ομάδα ήρθε τέλη Δεκεμβρίου. Ως τι έκανε αυτή τη δήλωση; Τι ήταν ο Χιμένεθ τότε για να κάνει τέτοιες δηλώσεις; Εκτός φυσικά, αν ήθελε να υποσκάψει τον Καρέρα, και να τσιμπήσει την θέση του μετά που θα απολυθεί. Και σιγά που δεν θα... Συνέχεια ερχότανε, τέτοια κορόιδα που να τους λέι αρλούμπες και να τον πιστεύουνε δεν βρίσκει αλλού!

AEK 1977 - 7/5/2021 08:05

Εμείς πρώτα και πάνω απ’ όλα είμαστε ΑΕΚ. ΑΕΚ το καταλαβαίνεις αυτό? Η εποχή των προσωπολατριών πέρασε οριστικά και αμετάκλητα. Όσοι δεν το καταλαβαίνετε είναι δικαίωμα σας. Όπως δικαίωμα μας είναι και εμείς οι υπόλοιποι που καταλαβαίνουμε λιγάκι από ποδόσφαιρο να θέλουμε το καλό της ΑΕΚΑΡΑΣ. Είμαστε λοιπόν ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ και όχι Χιμενετζήδες. Γιατί σε όλα τα σχόλια σου ασχολείσαι μόνο με το τι λέγεται για το τοτεμ σου, αλλά ποσώς σε ενδιαφέρει που την κατάντησε την ΑΕΚ, τις σφαλιάρες... Συνέχεια που τρώει και που ακόμη και τα παοκακια μας έκαναν ανέκδοτο.


Και αν δεν κάνω λάθος, που δεν κάνω, εσύ σε άλλο σχόλιο σου απεκάλεσες τον τύπο αυτόν στρατιώτη της ΑΕΚ. Λοιπόν σου απαντώ και εγώ ότι αν είναι στρατιώτης να πάει στο μέτωπο ή να πάει συνοριοφύλακας. Εκεί σίγουρα θα τα καταφέρει καλύτερα, γιατί προπονητής δεν είναι.


Σταματήστε πια αυτήν την Χιμελολαγνεία και κοιτάξτε επιτέλους το καλό της ΑΕΚ αν φυσικά είστε Αεκτζήδες.

AEK 1977 - 7/5/2021 00:16

Εμείς πρώτα και πάνω απ’ όλα είμαστε ΑΕΚ. ΑΕΚ το καταλαβαίνεις αυτό? Η εποχή των προσωπολατριών πέρασε οριστικά και αμετάκλητα. Όσοι δεν το καταλαβαίνετε είναι δικαίωμα σας. Όπως δικαίωμα μας είναι και εμείς οι υπόλοιποι που καταλαβαίνουμε λιγάκι από ποδόσφαιρο να θέλουμε το καλό της ΑΕΚΑΡΑΣ. Είμαστε λοιπόν ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ και όχι Χιμενετζήδες. Γιατί σε όλα τα σχόλια σου ασχολείσαι μόνο με το τι λέγεται για το τοτεμ σου, αλλά ποσώς σε ενδιαφέρει που την κατάντησε την ΑΕΚ, τις σφαλιάρες... Συνέχεια που τρώει και που ακόμη και τα παοκακια μας έκαναν ανέκδοτο.


Και αν δεν κάνω λάθος, που δεν κάνω, εσύ σε άλλο σχόλιο σου απεκάλεσες τον τύπο αυτόν στρατιώτη της ΑΕΚ. Λοιπόν σου απαντώ και εγώ ότι αν είναι στρατιώτης να πάει στο μέτωπο ή να πάει συνοριοφύλακας. Εκεί σίγουρα θα τα καταφέρει καλύτερα, γιατί προπονητής δεν είναι.


Σταματήστε πια αυτήν την Χιλελολαγνεία και κοιτάξτε επιτέλους το καλό της ΑΕΚ αν φυσικά είστε Αεκτζήδες.

DHKEFALOSSS - 7/5/2021 02:13

Ρε ο χιμενεθ οσο δουλεια και να κανει με τουσ παιχτες αυτους δεν κανεισ τιποτα και τον μουρινιο να φερουμε παλι θα χασουμε απο ζμπαοκ γαυρο και βαζελο

Loukas1921 - 7/5/2021 08:53

Ενω ο Παναθηναικος εχει παιχταραδες που δεν ξεφτιλιζετε στα ντέρμπι ε? 3 βαθμους πισω ειναι απο το ξεκίνημα που ηταν για υποβιβασμό. Ρε δε ντρέπεστε με τον Χιμενεθ λιγο δε ντρέπεστε.Θα παίζεται εσεις με την ιστορια της ΑΕΚ και θα μικραινετε την φανελα μας για ενα κόλλημα . ΑΝ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΧΙΜΕΝΕΘ ΚΥΡΙΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΝΑ ΒΓΕΊΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟΝ ΚΑΡΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΊΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΙΜΕΝΕΘ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΜΠΗΚΕ... Συνέχεια ΓΙΟΥΡΟΠΑ ΠΗΡΕ ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΚΟΡΥΦΗ ΑΡΑ ΤΑ ΠΗΓΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ. ΖΗΤΗΣΤΕ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΤΕ ΟΤΙ Ο ΚΑΡΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΛΛΙΩΣ ΜΗ ΜΙΛΆΤΕ.

AEKthebest - 7/5/2021 14:59

Στην πραγματικότητα οι παίκτες φταίνε λιγότερο γιατί η προετοιμασία τού Καρερα τούς έκανε νά φαίνονται τώρα σάν χελώνες. Εκτός από τούς τερματοφύλακες όλοι ανεξαιρέτως έχουν περάσει τραυματισμούς. Εσένα βέβαια ίσως νά σού φταίει η σκληρή προετοιμασία πού έκανε ο ΧΙΜΈΝΕΘ τό 2017 .

costasaek10 - 7/5/2021 01:32

Τωρα οτι θα εβλεπα και συγκριση ανομοιων προσωπων, προεδρου και προπονητη με ξεπερνα. Αληθεια για το χαλι της ομαδας φταιει τωρα περισσοτερο ο προεδρος απο το προπονητη; Μηπως ο προεδρος προπονει τους παικτες, κανει τα αυστηματα η και τις αλλαγες; Οσο για τους παικτες και εμεις ολοι το καλοκαιρι λεγαμε πως εχομε πολυ καλη ομαδα και πιστευαμε σε αυτους, πολυ περισσοτερο οταν προκρινομασταν με τη Βολσφπουργκ τη 3η στη φετινη βαθμολογια της Γερμανιας, ολοι σχεδον πιστεψαμε... Συνέχεια στην ομαδα. Γιατι δηλαδη ο προεδρος να πιστευε λιγωτερο σε αυτη; Ακομα οσο και οι παικτες μας και ο προυπολογισμος μας να ειναι πιο κατω απο του ολυμπιακου η εστω και του παοκ, σιγουρα και σαν ροστερ αλλα και σαν μπατζετ εχομε και πιο καλους και πιο ακριβους απο παο τον οποιο δεν κερδισαμε σε 3 μεχρι στιγμης παιχνιδια η το Βολο που μας κερδισε 2 φορες εκτος πολυ πιο ευκολα απο το 1-0 που χασαμε η τα Γιαννινα που μας κερδισαν μεσα στο γξπεδο μας παιζοντας πολυ καλυτερα η τον Αστερα με τον οποια ηρθαμε ισοπαλοι παλι εντος εδρας (οσο θεωτειτε εδρα το ΟΑΚΑ) και ο οποιος Αστερας επαιξε σε αρκετα παιχνιδια καλυτερα απο εμας. Αρα δεν ειναι εστω μονο η κυριως εξ αιτιας των παικτων που φτασαμε εδω. Με ενα πολυ καλυτερο προπονητη, ακομα και με τους ιδιους παικτες καλυτερα θα παιζαμε και καλυτερα αποτελεσματα θα ειχαμε εστω και αν δεν παιρναμε πρωταθλημα απο το πολυ καλυτερο μας φετος ολυμπιακο. Ειδαμε πολλα παραδειγματα φετος με καλυτερο της Τσελσυ πως αλλαξε αυτη η ομαδα με το ιδιο ροστερ και πολυ καλυτερο προπονητη την ιδια χρονια. Ναι, σε ενα σημειο φερει πολυ μεγαλη ευθυνη ο προεδρος. Δεν γινετε να θελεις να βελτιωσεις την ομαδα και να φερνεις ξανα και για 4η φορα ενα προπονητη που στα 58 του οι μονες γνωστες και μεγαλες ομαδες που πηγε ηταν η ομαδα που επαιξε μπαλα η Σεβιλη (και αυτη πριν τοσα χρονια) και η ΑΕΚ μας. Και ο προπονητης προεδρε ειναι ισως το αλφα και το ωμεγα μιας ομαδας, χωρις να παραγνωριζω φυσικα και ενα καλο ροστερ. Γι'αυτο στη νεα χρονια πρεπει ολα να ξεκινησουν απο ενα πολυ καλο προπονητη στον οποιο να γινει η οποια οικονομικη υπερβαση. Προπινητη με προσωπικοτητα και γνωσεις που να εμπνεει σεβασμο και μετα οι οποιες προσθηκες καποιων πολυ ποιοτικων παικτων. Προσωοικα πιστευω, θα ηθελα εστω 4 παικτες διαφορας πραγματικης παρα 8-10 αμφιβολου αξιας. Εστω και λιγο τραβηγμενο παραδειγμα να πω οτι η Λιβερπουλ με ενα Κλοπ και 2 παικταραδες, τερματοφυλακα και κεντρικο μπακ σε ενα χρονο κυριολεκτικα εκτοξευθηκε. Και για να πω τα πραγματα οπως τα νιιωθω. Προεδρε ναι εχομε απαιτησεις διοτι εισαι εσυ εκει και οχι καποιος Αδαμιδης η αλλος της εποχης (για οσους εχομε μνημη) που καθε εβδομαδα κανανε...ερανο για να μας σφραγισουν τελευταια στιγμη τα εισιτηρια να μπορεσει ο κοσμος να παει γηπεδο. Και εγω προσωπικα πιστευω και ναι δινω πιστωση χρονου στο προεδρο για να μας βαλει στο νεο μας γηπεδο, στο ναο μας με μια ανταξια αυτου ομαδα. Τοτε θα το κρινω πιο αυστηρα απο πολλους αλλους εδω. Οσο και αν πληγωνομε, αν στενοχωριεμαι και αγχωνομε γι'αυτη την ομαδα που παρακολουθω σχεδον 60 χρονια και τη λατρευω και θα τη λατρευω με...χιονια και βροχες, στα δυσκολα και στα ευκολα, στα καλα και στα κακα της. ΑΕΚ στα ευκολα, ΑΕΚΑΡΑ στα δυσκολα.

vassilisa21 - 7/5/2021 00:26

Ναι Σταυρώστε τον....ο μόνος φταιχτης είναι ο Χιμενεθ....ποσο αμπαλοι είστε!!!!

Aeksalamis123 - 7/5/2021 00:21

Ας γράψω κι εγώ ένα στατιστικό που το περιέλαβα σε άλλο μήνυμα αλλά αξίζει να εκτεθεί αυτόνομα. Από το 1959 έως το 2013 στο πρωτάθλημα είχαμε 58,5% νίκες, 23% ισοπαλίες και 18,5% ήττες. ΜΕ ΠΑΡΑΓΚΑ. Από το 2015 έως και τώρα έχουμε 55% νίκες, 24% ισοπαλίες και 21% ήττες. ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΓΚΑ, όπως λέμε εμείς οι ίδιοι αφού την ρίξαμε..

Saruman - 7/5/2021 00:12

Δεν είναι μόνο ο Χιμένεθ το πρόβλημα. Κατ' αρχάς εάν φύγει, δε γίνεται να φύγει δύο αγωνιστικές πριν το τέλος. Πόσος τυχοδιωκτισμός πια; Επιπλέον, εάν φύγει θα έρθει κάποιος καλύτερος; Θα ενισχυθεί στο τεχνικό κομμάτι η ομάδα; Δίκτυο scouting κλπ κλπ; Θα γίνουν επιτέλους σωστές μεταγραφές ή θα πορευθούμε πάλι με δανεικούς και ελεύθερους; Δυστυχώς, εάν δεν παρθεί η απόφαση να γίνουν όλα αυτά, τότε και η επόμενη χρονιά μια από τα ίδια θα έχει... Ας έρθει ακόμη και ο Σάντος (που μακάρι να... Συνέχεια ερχόταν αλλά είπαμε... χρειάζεται λεφτά. Για τον ίδιο καθώς και για όλα τα παραπάνω που θα απαιτήσει ένας κανονικός προπονητής και δε θα έρθει για να γίνει το εξιλαστήριο θύμα όπως ο Χιμένεθ)

sempron_21 - 6/5/2021 23:35

Ο Χιμένεθ μας έφταιξε που η ομάδα σέρνεται εδώ και δύο χρόνια? Πλήρης ανοργανωσιά φίλοι μου σε όλα τα επίπεδα. Ερασιτεχνισμός σε όλο του το μεγαλείο! Αυτό είναι το πρόβλημα της ΑΕΚ. Σίγουρα ο Μανώλο δεν είναι και ο καλύτερος προπονητής αλλά θα του αποδώσω μόνο ένα 5% ευθύνης για αυτό το χάλι.

Rainbow - 6/5/2021 21:28

Ημαρτον θεέ μου με μερικούς που στους τελευταίους τέσσερεις μήνες είδαν το χάλι της ομάδας και είπαν να ανοίξουν το στοματάκι τους να μιλήσουν ........... Χρησιμοποιούν εκφράσεις του στυλ "πονέσαμε τα μάτια μας" ,"πιο κάτω δεν πάει","επρεπε να διώξουμε τον Χιμένεθ μετά την πεντάρα","στείλτε τον Χιμένεθ στη Σεβίλη να προπονεί μουλάρια" και κάτι κλισέ παρόμοια . Τρία ολόκληρα χρόνια κυλιέται η ομάδα μας στον βούρκο της ανυποληψίας ,όποιος θέλει της ρίχνει σφαλιάρα , μπαγλαμάδες προπονητές... Συνέχεια φέρανε αγωνιστικά την ομάδα σε αυτήν την κατάσταση , Τεχνικοί διευθυντές απογύμνωσαν την ομάδα πουλώντας ότι καλό έχουμε ,αγοράστηκαν

ποδοσφαιριστές παλτά και μπαταλαμάδες που στο τρίμηνο τους μπαρκάρουμε άρον-άρον στα γκαζάδικα , μαζέψαμε κάτι αργοκίνητα καράβια για την μεσαία γραμμή που για να στρίψουνε θέλουν γκρέιτερ , κάποιοι αμυντικοί της συμφοράς που δεν πηδάνε ποτέ για κεφαλιά και δύο τερματοφύλακες ανύπαρκτοι να πετάνε χαρταετό .

Χθες όμως ήταν η μεγάλη προσβολή σας ;;;;;;; Χθες ταπεινωθήκατε ενώ τρία χρόνια είστε καβάλα στα άλογα ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Ηρεμείστε πια !!!!

siokostas - 6/5/2021 23:05

Σωστός και να συμπληρώσω ότι ο για κάποιους προπονηταρας ΚΑΡΕΡΑ απολύθηκε. από την BARI, ομάδα της 3ης κατηγορίας Ιταλίας, όπου ήταν προπονητής μετά την ΑΕΚ, για 70 μέρες. Μήπως να επιστρέψει στην ΑΕΚ;

AEK 1977 - 6/5/2021 22:55

Ξεχάσατε να βάλετε ακόμη δύο αρνητικά ρεκόρ του κυρίου αυτού που αποτελούν όνειδος για την ιστορία της ΑΕΚ. Το 0-6 και το 1-5 με τους gay που δεν ξέρω αν ποτέ ξεπλυθούν.

evo21 - 6/5/2021 22:48

Εβλεπα ΑΕΚ και παγωνε ο Χρονος

Με κανανε να βλέπω ΑΕΚ για να περνα

Ο χρονος.

Απογοήτευση.

Psarontoufeko - 6/5/2021 22:45

Αυτα που ζουμε ειναι απιστευτα...τεραστια απογοητευση καμια αισιοδοξια για το μελλον.Δεν αντεχω ρε παιδια να βλεπω την ΑΕΚ μας ετσι..Πως καταντησαμε ετσι ρε γαμωτο?

aekara21re - 6/5/2021 22:40

Ακόμα εδώ είναι αυτός;;;;;;;;;

nafplio21 - 6/5/2021 22:37

Επειδή διαβάζω και ακούω ότι δεν είναι καλοί οι παίχτες και αδικούμε τον ισπανό προπονηταρά (αν ήταν έλληνας με αυτά που έχει κάνει καταλαβαίνετε πού θα βρισκόταν τώρα) ας δούμε μερικούς κακούς παίχτες … Αν υποθέσουμε ότι παίζει ένα απλό 4-2-3-1 με σεντερ φορ Ολιβέιρα, δεξί εξτρέμ Γκαρσία, αριστερό εξτρέμ Τάνκοβιτς, δεκάρι Κριστισιτς, αμυντικά χαφ Γαλανοπουλο, Σιμανσκι … αυτοί είναι κακοί παίχτες ; σοβαρά μιλάμε τώρα; Ακόμα και στην άμυνα το δίδυμο Σβάρνας - Λατσι ή Σβάρνας -... Συνέχεια Νεντελτσεαρου δεν είναι άσχημοι παίχτες, είναι όλοι διεθνείς με τις χώρες τους - άρα εξ ορισμού δεν είναι κακοί οι παίχτες … ακόμα και τα πλάγια μπακ που έχουμε μπορούν να κάνουν αξιοπρεπώς την δουλειά τους όπως την έκαναν όταν πήραν το πρωτάθλημα, οι ίδιοι ήταν, δεν ξέχασαν ξαφνικά να παίζουν. Όμως με έναν προπονητή τσαρλατάνο αυτά είναι τα αποτελέσματα και μόνο με σοβαρό προπονητή αλλάζει η εικόνα της ομάδας. Και αυτός που έχουμε στον πάγκο δεν είναι προπονητής.

Fanko11 - 6/5/2021 22:35

Καλησπέρα σε όλους . Δεν βρίσκω ΚΑΝΕΝΑ λόγο να είναι ο Χιμένεθ ακόμα στην ΑΕΚ . Απολύτως κανένα .

ΗΜΑΡΤΟΝ - 6/5/2021 22:08

Από χθες σκέφτομαι τι να φταίει.. Να βρω έστω μια αιτία που να με παρηγορήσει.

Τελικά κατέληξα στο εξής συμπέρασμα:

Στη λέξη "προσδοκίες"

Έχω προσδοκίες από τον πρόεδρο να μου φέρει τον εντομπελε από τη β' Γαλλίας.

Έχω προσδοκίες από τον Κονε να είναι τεχνικός διευθυντής.... Συνέχεια
Έχω προσδοκίες από τον Χιμένεθ να είναι προπονητής.

Έχω προσδοκίες από τον Σβάρνα να είναι αμυντικός τον Μπακακη να βγάζει σεντρες τον Μανταλο να έχει το πάθος αρχηγού.

Δυστυχώς όμως δεν μπορείς να έχεις προσδοκίες από κάποιους ανθρώπους να είναι κάτι που δεν μπορούν..

Νιώθω πως γελαστηκα από την καρδιά μου που είναι κιτρινόμαυρη..

Manager1 - 6/5/2021 20:50

Ιδού τα αποτελέσματα μιας συνετής και ακέραιας διοίκησης που δεν παιρνει παικτες για να παρει και δεν την πιανουν κοροιδο.



https://www.aek365.org/a-414865/den-pairnei-for-sthn-ekpnoh-h-aek.htm... Συνέχεια

https://www.aek365.org/a-609243/pae-aek-den-ma-bghke-tou-rantogia-den-tha-paroume-paikth-mono-gia-na-paroume.htm



https://www.aek365.org/a-733217/empisteuetai-tsintwta-kai-athanasiadh-h-aek.htm


https://www.aek365.org/a-766220/aek-den-isxuei-tipota-gia-papastathopoulo-den-psaxnei-gia-stoper-h-aek.htm

taxiss21 - 6/5/2021 22:06

Φίλε πονάει πολυ αυτό που γράφεις. Σαν χθες μου φαίνεται που δεν θα παίρναμε φορ στην εκπνοή...

epikouros - 6/5/2021 22:00

Εξαιρετικη αναδρομη στην ιστορικοτητα της σημερινης καταρρευσης! Ακομα καλυτερο ομως απο τα αρθρα ειναι τα σχολια των φιλων ΑΕΚτζηδων. Ελπιζω να τα διαβασουν ωστε να βαλουν μυαλο και να περιορισουν τις προφητειες τους! Οσοι βλεπαμε το αδιεξοδο τοτε, απλα χλευαζομασταν γιατι τελικα φορουσαμε διαφανα γυαλια!! Ουτε κιτρινα ουτε μαυρα απλα διαφανα...

officer123 - 6/5/2021 21:09

κορυφαίο σχόλιο, γιατί πολλοί ξεχνούν.......

και μία παρατήρηση, μέχρι το 2018 για τα σοβαρά μεταγραφικά ζητήματα που ο κόσμος είχε αγωνία δεν είχε ξεκαθαρίσει τι παίζεται με Μελ, τα σχόλια ξεπερνούσαν τα 1.000.

σήμερα, μετά βίας τα 100...

κάτι σημαίνει αυτό.........

Manager1 - 6/5/2021 21:36

Σωστά φίλε μου. Και πέρα από τους 9 στους 10 που ξενέρωσαν σταμάτησε και ο κετσε τα ΤΙΚ ΤΟΚ ΤΙΚ ΤΟΚ στα σφηνάκια του

akaliptos - 6/5/2021 22:05

όσο τον κρατάνε θα σπάσει κι αλλά ρεκόρ.

algeo3532 - 6/5/2021 21:56

Το ότι θα βλέπαμε την χειρότερη ΑΕΚ όλων των εποχών με πρόεδρο Μελισσανιδη πραγματικά δεν θα μπορούσα να το διανοηθώ!!! Έσπασε όλα τα αρνητικά ρεκόρ! Πραγματικά είναι αδιανόητο και επιστευτα θλιβερό! Ο Κόκκαλης όταν έφτιαξε γήπεδο στο γαυρο έπαιρνε κάθε χρόνο τα πάντα και πήγαινε κάθε χρόνο τσου λου δεν τάιζε σανο τους γαυρος ότι φτιάχνουμε γήπεδο οπότε η ομάδα θα μαζευει τριαρες από κάθε μπυραρία! Ούτε ο πιο αδαής φίλαθλος θα μπορούσε να πιστέψει ότι λόγω γηπέδου θα αφήσουμε... Συνέχεια την ομάδα να διασύρεται σε κάθε αγώνα και να ξευτιλιζεται. Η βγείτε μαμάς πείτε τι ακριβώς συμβαίνει η φύγετε. Δεν υπάρχει κάτι άλλο απλά! Και μην αρχίσετε τώρα να φύγει και ποιος να έρθει κλπ γιατί τέτοια ξεφτίλα σαν ομάδα δεν την φάγαμε ούτε όταν πέσαμε το 13...

evo21 - 6/5/2021 21:56

Τι φταίει και αυτός ο δύσμοιρος ο Ισπανος, εδω απετυχαν να υπηρετήσουν αυτη την μεγαλη ομαδα και ιδεα την ΑΕΚ αυτοι που γνωρίζουν απο τα Γενοφασκια τους την ιστορία της.

Εγκαταλείφθηκε αγωνιστικά η ομάδα, το γιατι δε μας λενε και ουτε πρόκειται, με μια δηλωση στα εγκαίνια

Και ολα θα ειναι καλα.

Theo1982 - 6/5/2021 21:53

Το χειρότερο δεν είναι οτι η άμυνα είναι σουρωτήρι αλλά ότι η ομάδα δεν ξέρει τι να κάνει μέσα στο γήπεδο, δεν έχει κανένα σχέδιο ούτε για να επιτεθεί ουτε για να αμυνθεί, ότι οι περισσότεροι παίκτες είναι αμπαλοι είναι γεγονός αλλά θα μπορούσαν πιστεύω τουλάχιστον να κάνουν τα βασικά αν υπήρχε ένα συγκεκριμένο πλάνο επίθεσης και αμυνας.

AEKaras53 - 6/5/2021 21:43

Κάθε ματς άλλη 11άδα κατεβάζει.Συνέχεια αλλαγή τερματοφύλακα,Τον Τάνκοβιτς τον έχει εξαφανίσει,οι αμυντικοί μας είναι χάλια, τέρμα δεν έχουμε , το κέντρο μας χάλια μαύρα.

Μια τελευταία ευκαιρία με τον πάο έχεις Μανόλο, αν χάσεις και εκεί δεν θα βρίσκεις ομάδα ούτε στην αραπιά ...

tasa21 - 6/5/2021 21:42

Να θυμίσουμε βέβαια ότι τον Χιμένεθ τον ξέραμε τι προπονητής είναι και δεν ήρθε μόνος του, τον φέραμε. Μια που ήρθε ας του χρεώσουμε και τον τραγικό φετινό σχεδιασμό με αποτέλεσμα άκουσον άκουσον να παίζεται το εισιτήριο για Ευρώπη!!

Ούτε Χιμένεθ είμαι ούτε τίποτα, ΑΕΚ είμαι και θέλω την ομάδα μου ψηλά. Ευθύνη τεράστια έχει και η διοίκηση γι αυτό το χάλι και περιμένω ένα άρθρο και γι αυτό, φτάνει το χαιδεμα

NightKing21 - 6/5/2021 21:21

Η ΑΕΚ χρειάζεται να φτάσει στο 70% της χρηματιστηριακής αξίας του ΟΣΦΠ για να είναι ανταγωνιστική.

Αν δεν γίνει αυτό, πάντα θα φταίει ο προπονητής, ο τεχνικός διευθυντής, κτλ.

Δείτε τι έγιναν οι ελληνικές ομάδες στο μπάσκετ, μόλις έριξαν το μπάτζετ τους, που είχαν και υποδομή ετών.

AEKthebest - 6/5/2021 21:15

Εμένα η ανάγνωση είναι ότι ούτε καί ο ΧΙΜΈΝΕΘ δεν μπόρεσε να βελτιώσει τό ερείπιο. Το ότι οι περισσότεροι αναγνωρίζεται τό αρνητικό ρεκόρ καί κάνετε γάργαρα τό θετικό ρεκόρ δεν με εκπλήσσει. Σας εκθεσε ανεπανάληπτα το 2018 καί δεν το αντέχετε. Τό αρνητικό ρεκόρ έγινε με 1 εκατομμύρια ελαφρυντικά καί τό θετικό με τό τρίτο μπάτζετ, χωρίς επενδύσεις, χωρίς έδρα, χωρίς δορυφόρους, φιλικά καί διαιτητικά σπρωξιματα σε συνδυασμό με ευρωπαϊκές διακρίσεις, ρεκόρ καί αναγνώριση.

siokostas - 6/5/2021 20:24

Ναι ο Μανόλο φταίει που οι παίκτες μας δεν ξέρουν τι είναι η λέξη αντεπίθεση, το ένα δύο, η κλειστή γωνία οι τερματοφύλακες κλπ κλπ.

kinigos - 6/5/2021 20:58

Ένας κανονικός προπονητής φίλε τους παίκτες του τους βελτιώνει όσο γίνεται, δεν τους κάνει χειρότερους, παίρνει από αυτούς ότι περισσότερο μπορεί δεν τους ρίχνει στα τάρταρα ψυχολογικά.

siokostas - 6/5/2021 23:15

Μήπως προτιμάς να φέρουμε τον Καρέρα που είναι διαθέσιμος; Τον απέλυσε η Bari.

Giorgos888 - 7/5/2021 12:37

Ναι γιατι μονο ο Καρερα υπαρχει...Ακομα και με τον Ιταλο ομως ειμασταν πολυ καλυτερα απο οτι τωρα..Ο Καρερα εβλεπε οτι πισω ειμασταν χωνι αλλα μπροστα βαζαμε 3-4 γκολ...Ο Χιμενεθ διελυσε οτι καλο υπηρχε στην επιθεση και η αμυνα εγινε ακομη χειροτερη..

Sanapo69 - 6/5/2021 21:14

Ο manolo είναι μεγάλος προπονητής το έχουν δείξει τα έργα του σε όλες τις ομάδες που έχει πάει.... Άσε μας ρε φίλε πλάκα μας κάνεις με τον Μανόλο ....τι βλέπετε μερικοί συνοπαδοι δεν καταλαβαίνω στην κυριολεξία.... Ο Μανόλο λέει προπονητής τι να πω ρε γαμωτο μου

vatheo - 6/5/2021 20:37

όχι δεν φταίει, έχεις δίκιο. Αυτός που τον έφερε φταίει

Kitriniaris911 - 6/5/2021 21:12

Ένας επικίνδυνος εμμονικος απλά. Αυτά που γράφετε τα έχει πετύχει με ρόστερ πρωταθλητισμού κατά δήλωση του. Ακόμα πιο επικίνδυνοι και εμμονικοι δε, αυτοί που τον έφεραν ξανά.

Okonski21R - 6/5/2021 21:08

Δεν βλέπετε ότι η ομάδα έχει δεχθεί επί Μανολο 30 γκολ σε 21 αγώνες; έχετε αντιληφθεί ότι αμυντικά είναι χειρότερα από εποχής Καρέρα που είχε δεχθεί 13 γκολ σε 12 αγώνες; έχετε καταλάβει ότι επιθετικά είναι πολύ χειρότερη από Καρέρα; ότι είναι παντελώς αδουλευτη και ακίνδυνη; δεν λέω ότι έκανε ο Καρέρα αλλά ειλικρινά εκπλήσσομαι που υπάρχουν ακόμα φίλαθλοι της ομάδας που τάσσονται υπέρ της παραμονής του Μάνολο!

vagaslanis - 6/5/2021 21:02

Ενταξει σιγουρα η ομαδα θελει ενα πολυ καλο προπονητη αλλα αυτο δε σημαινει οτι δε θελει κ πολλους πρωτοκλασατους παικτες.Οι περισσοτεροι αυτην την τριετια μας εδειξαν οτι δε μπορουν κ οχι μονο δε μπορουν αλλα ειναι κ οι επικινδυνοι.Μην ερθει λοιπον η ωρα των μεταγραφων κ δεν παιρνουμε τερματοφυλακα δεξι μπακ 10αρι η οτιδηποτε κ να μην γινεται σκληρη κριτικη επι τουτου οπως περσι απο τους δημοσιογραφους γιατι απο τι φαινεται τον κοσμο δεν τον ακουνε.Η ΑΕΚ σιγοπεθαινει χανοντας... Συνέχεια την ταυτοτητα της με τα αποτελεσματα των τελευταιων χρονων.Θα την αφησουμε ετσι?

Kostaskaterini21 - 6/5/2021 20:52

Όλα αυτά που συζητάμε τόσο καιρό έχουν όλα τελικό αποδέκτη τον Μελισσανίδη. Κάνει ή όχι ο Μανόλο? Έπρεπε ή όχι να γυρίσει τέταρτη φορά? Κάνει ο κονέ για αυτή την θέση? Ο Ταυλαρίδης? Ο Μανταλος? Και πάει λέγοντας. Όσο η διοίκηση δηλαδή ο εξής ένας πιστεύει ότι με τα ψέματα και ημίμετρα θα φτιάξουμε ομάδα που θα κτυπαει πρωτάθλημα οι άλλοι θα προχωράνε και εμείς θα τρωγομαστε να βρούμε γιατί φάγαμε γκολ από κλειστή γωνία ή γιατί είμαστε η λιγότερο ταχυδυναμικη ομάδα από τις μεγάλες.... Συνέχεια Αν αλλάξει πλευρό η διοίκηση βλέπουμε τι γίνεται γιατί και λεφτά να θέλει να ρίξει δεν είναι σίγουρη η λύση από την άποψη ότι είμαστε εκτός ποδοσφαιρικής λογικής εδώ και τρία χρόνια και από το γεγονός ότι αγωνιστικά δεν αποτελούμε προτεραιότητα για κανένα σοβαρό παίκτη. Το θέμα είναι ότι η διοίκηση δεν φαίνεται να αλλάζει ούτε πλευρό και φοβάμαι ότι θα σταθεροποιηθεί η ομάδα μας σε αυτό το επίπεδο να προσπαθεί να βγει Ευρώπη και τίποτα παραπάνω με αξιώσεις.

alex - 6/5/2021 20:48

Υπομονη παιδια! Ακομα δυο ηττες και ισως μια ισοπαλια στη Τριπολη. Μετα θα απολαυσουμε το "χτισιμο" της ομαδαρας ξεκουραστα και χωρις την πιεση της Ευρωπης!!! Αχ ρε ΑΕΚ ,χρειάστηκαν τρια χρονια για να γκρεμίσεις αγωνιστικά τα προηγούμενα 5. (Καλα που θα μπει και η κεραια 5G της COSMOTE!!!! )

teo72 - 6/5/2021 20:44

Τα αρνητικά ρεκόρ ανήκουν πρώτα στην διοίκηση,μετά στους προπονητές κ τεχν διευθυντές που έφτιαξαν ένα ρόστερ τσίρκο κ τελευταίοι οι ίδιοι παίκτες που είναι χαμηλής ποιότητας. κ τόσο μπορούν........αυτή ειναι η ιεραρχία ευθυνών...άρα για να γίνουμε κανονική ΑΕΚ πρέπει να αλλάξει ολος ο οργανισμός σε όλα τα επίπεδα...

Chris21chris - 6/5/2021 20:40

Άρα έχει κ πιο κάτω.. κ νόμιζα ότι πιάσαμε πάτο

siokostas - 6/5/2021 20:22

Ε τότε να πάρουμε πάλι τον προπονηταρά Καρέρα που απολύθηκε πρόσφατα από την ομάδα της τρίτης εθνικής κατηγορίας Ιταλίας που δούλευε, πριν μας ....... τον πάρει η Γιουβέντους!

aek_1924_ - 6/5/2021 20:40

Ο Καρέρα πήρε πρωτάθλημα με την Σπαρτάκ Μόσχας, σε ένα πρωτάθλημα ανώτερου του Ελληνικού. Επίσης ο Χιμένεθ έριξε δύο φορές ομάδες στη δεύτερη κατηγορία. Στη δε Αλ Ραγιαν, έζησε μεγάλες στιγμές ανεβάζοντας την πίσω στη πρώτη κατηγορία, μετά που επαίξε με γήπεδα και ομάδες σε ερήμους που ούτε έχουμε ακούσει.... Συνέχεια
Αφού εσάς των θασιωτών του Χιμένεθ σας αρέσει το επιχείρημα του πρωταθλήματος του 2018, πάρτε το γεγονός πως ο Καρέρα έκανε ακριβώς το ίδιο στη Ρωσία, σε ένα πολύ καλύτερο πρωτάθλημα. Με τις ίδιες παραμέτρους, ο Καρέρα είναι πολύ καλύτερος του Χιμένεθ.

AEK4ever1971 - 6/5/2021 21:10

Δεν είναι ανάγκη ούτε να απαξιώσουμε, αλλά ούτε και να... "αποθεώσουμε" το Χιμένεθ που το πήρε το '18 και τον Καρέρα που το πήρε στη Ρωσία. Ας πάνε και οι δύο στο καλό, ας έχουν την αγάπη μας, και ας κοιτάξουμε μπροστά.

Ελπίζω να έχουν συμφωνήσει με προπονητή ήδη και να κάνουν το σχεδιασμό για τη νέα χρονιά. Δεν με νοιάζει να έρθει άλλος προπονητής να "καεί" στα επόμενα ματς. Ό,τι είναι να γίνει δεν θα αλλάξει... Συνέχεια ακόμα κι αν φέρουμε τον Γκουαρδιόλα για τα τελευταία ματς.

Πρέπει να έρθει ό,τι καλύτερο γίνεται από πλευράς προπονητή και να μπουν χρήματα για τουλάχιστον πέντε ποδοσφαιριστές υψηλού επιπέδου.

Ας γίνει αυτό κι ας έχουν ο Χιμένεθ και ο Καρέρα την αγάπη μας (...και την ξενέρα μας!)

dlj78 - 6/5/2021 22:55

1000 like... απορώ ποιος βάζει dislike..

aek_1924_ - 6/5/2021 21:38

Εγώ ούτε αποθεώνω, ούτε απαξιώνω κανέναν. Απλά παραθέτω στοιχεία και γεγονότα έναντι επιχειρημάτων. Η αλήθεια είναι αυτή που είπα, και σε όποιον αρέσει.

kinigos - 6/5/2021 20:33

Πόσο πρέπει να ξευτιλιστουμε ακόμα για να τον διώξουν; ο τύπος επειδή θα φύγει ούτως ή άλλως και το ξέρει σιγά να μην ασχοληθεί με την βελτίωση της ομάδας.

Manager1 - 6/5/2021 20:32

https://www.aek365.org/a-414865/den-pairnei-for-sthn-ekpnoh-h-aek.htm


https://www.aek365.org/a-609243/pae-aek-den-ma-bghke-tou-rantogia-den-tha-paroume-paikth-mono-gia-na-paroume.htm


https://www.aek365.org/a-733217/empisteuetai-tsintwta-kai-athanasiadh-h-aek.htm

fnikaia21 - 6/5/2021 20:20

Μανολο σε ευχαριστούμε για όλα τα παλιά αλλά προπονητής σίγουρα δεν είσαι, ακόμα και την καλή χρονιά παραλίγο να αυτοκτονησουμε με κάτι ανύπαρκτους θυμάμαι. Δεν είναι καθόλου τυχαίο που καμία σοβαρή ομάδα ακόμη και όταν πήρε πρωτάθλημα δεν μπήκε στη διαδικασία να τον προσλαβει,το ποδόσφαιρο είναι χημεία και μαθηματικά!! Ακρίβεια...1 κι 1 κάνουν 2 τέλος ουτε 3 ουτε τέσσερα. Ο Μανολο λοιπόν δεν ειναι καλός προπονητής όσο κι αν θα θέλαμε να είναι κι αυτό δεν αλλάζει. Θα μπορούσε... Συνέχεια κάλλιστα να πάει σε μια Ειμπαρ σε έναν Παναιτωλικό και να το παλεύει, μέχρι εκεί!

Υ.Γ Μακαρι ο άνθρωπος να βρει ότι καλύτερο αλλα μετα απο την ΑΕΚ δεν μπορω να φανταστώ ποιος σοβαρός άνθρωπος θα τον εμπιστευτεί για το τιμόνι της ομάδας του.

aekarrwsteia - 6/5/2021 20:03

Μπράβο ρε Μανώλη, πραγματικά εξαιρετικός.

Σου εύχομαι ολόψυχα να ευχαριστηθείς τη ζωή σου με την οικογένειά σου από το φετινό καλοκαίρι που θα συνταξιοδοτηθείς.

jstath - 6/5/2021 19:57

Τσίρκο

tmavro - 6/5/2021 18:57

το γεγονος οτι τα θετικα τα εχει επιδειξει οταν εκανε τη προετοιμασια και εφτιαξε ο ιδιος την ομάδα ενω τα αρνητικα τα επιδεικνύει οταν τον φέρνουν ως μαγο να μαζέψει τα συμάζευτα λεει τιποτα σε κανεναν?

Zoran_ - 6/5/2021 19:57

Να τον κρατήσουμε τότε ρε φίλε. Τι μας λένε κάποιοι;;; ειλικρινά απορώ...

officer123 - 6/5/2021 20:29

εάν δεν αλλάξει η πολιτική της ομάδας, από το φθινόπωρο την ίδια συζήτηση θα κάνουμε εδώ μέσα.......

ή μήπως αυτό δεν επαναλαμβάνεται αδιαλείπτως από το 2015;;;;;;;

μέχρι τότε να έχεις καλή χώνεψη του σανό για το Χιμένεθ......

aek_1924_ - 6/5/2021 19:49

Το γεγονός ότι σε όποια άλλη ομάδα πήγε, κάνοντας η όχι προετοιμασία, έφυγε σαν κυνηγημένος σου λέει τίποτα; Το ότι δύο φορές έριξε ομάδες στη δεύτερη κατηγορία σου λέει τίποτα; Η μήπως σου λέει τίποτα ότι μετά την καλύτερη χρονία της καριέρας του, πήγε στην Λας Πάλμας, έχτισε την ομάδα, και την έθεσε εκτός διεκδίκησης ανόδου από τον Νοέμβριο;

Mike 94 - 6/5/2021 19:41

Αυτό είναι ένα καραμελινι που πρέπει να εγκαταλείψετε ορισμένοι. Είπαμε έχει ελαφρυντικά αλλά αυτά που βλέπουμε αυτή τη φορά είναι λες και τον πληρώνουν να μας διασύρει

AEK1924AEK1924 - 6/5/2021 19:56

Περιμένουμε με αγωνία ανάλογο άρθρο για την διοίκηση μας τι έχει κάνει εδω κ 8 χρόνια.

kynigos1978 - 6/5/2021 19:55

Για τα παλτά που μας έχουνε γεμίσει δεν μιλάει κανένας,αλλά για τον Μανόλο που δεν έκανε προετοιμασία αυτός να τον φάμε,τι αγνωμοσύνη κρίμα.

nafplio21 - 6/5/2021 19:47

Ακόμα εδώ είναι αυτός;

Byzantinos1025 - 6/5/2021 19:38

Κοιταξτε τα σχόλια για να καταλαβετε γιατί ο Ισπανός είναι ακόμα στον πάγκο.

Ακόμα και ο ΠΑΣ με λιγότερο ικανούς παίκτες είχε καλύτερη αποδοση με γαύρο βορρά,νότου,παραρτήματα και παντως 5ρες δεν εφαγε.

Θα μπορούσαμε με εναν υπηρεσιακο προπονητή με κοινή ποδοσφαιρική λογική,χωρίς τις ακατανόητες,τρελές ενδεκαδες του Ισπανού να είχαμε πάει καλυτερα,η ευθύνη ολη σε εσενα προεδρε.

officer123 - 6/5/2021 19:28

Υπάρχει κι άλλη ανάγνωση. Η φετινή ΑΕΚ είναι η χειρότερη όλων των εποχών και ο Χιμένεθ έχει τη μικρότερη ευθύνη σε αυτό...

Valderama - 6/5/2021 19:23

έχει αφήσει κανα αρνητικό ρεκόρ να προετοιμαστούμε ψυχολογικά ή θα σπάσει τα δικά του?

καλός προπονητής δεν είναι αυτός που θα επιλέξει τους ακριβούς παιχταράδες του με μια διοίκηση να του κάνει όλα τα χατίρια, αλλά αυτός που μπορεί να διαχειριστεί μια ομάδα με επιλογές που βρήκε και να μπορεί να διαχειρίζεται καταστάσεις. Δυστυχώς ο Χιμένεθ δεν μπορεί να διαχειριστεί τίποτα. Μακάρι να μπορούσε...

Manager1 - 6/5/2021 19:23

Δύο σημαντικές παρακαταθήκες της σημερινής διοίκησης:


1) Αμέτρητες ήττες σε σημαντικά παιχνίδια που θα μείνουν για πάντα στην καμπούρα της ομάδας. (4 ήττες απο παοκ σε 1.5 μήνα? 3 νίκες σε 33 ντέρμπυ? 5αρα, 2 4αρες και τρεις 3αρες απο gay?)

2) Μεγάλη απώλεια νέων οπαδών ( Δείτε μόνο πόσο έπεσαν οι ακόλουιοι της ΑΕΚ στο FB και πόσους έχουν... Συνέχεια οι αντίπαλοι)


Έγραφε κάποιος φίλος χθες εδώ ότι δεν πρέπει να κράζουμε τον πρόεδρο γιατί δεν μπορεί να κάνει κάτι τώρα. Εγω έχω να πω ότι πρέπει να κράζουμε μέχρι και το τέλος του πρώτου παιχνιδιού της επόμενης χρονιάς. Το λάθος του Ιανουαρίου που η διοικηση άφησε την ομάδα αβοηθητη να γευτεί τον μεγαλύτερο εξευτελισμό της ιστορίας της πρέπει να το μετανιώνουν για πολύ καιρό. Γιατί δεν ήταν η πρώτη φορά, αλλά η 15η.


Αφηνω εδώ δύο φορές που η διοικηση απογοήτευσε τους οπαδούς μας:


https://www.aek365.org/a-414865/den-pairnei-for-sthn-ekpnoh-h-aek.htm


https://www.aek365.org/a-609243/pae-aek-den-ma-bghke-tou-rantogia-den-tha-paroume-paikth-mono-gia-na-paroume.htm


ΥΓ: Κύριε Μελισσανίδη, έκανες χαβαλέ για το λάζαρο που αναστήθηκε μία φορά. Το ζήτημα είναι ότι ο χοντρός τότε χτύπησε την ενώτητα της ομάδας σου. Μπορείς να του το κάνεις εσύ τώρα? Αντί για πιασάρικες ατάκες θα προτιμούσαμε να μην είχες αφήσει την ΑΕΚ να ξεφτιλίζεται παντού. Σκέψου με τι αισιοδοξία θα μπεί ο οπαδός στην Αγια Σοφια όταν έχει για διοικηση τους ανθρώπους που την αφησαν να γίνει σακος του μποξ στην ελλάδα. Δεν μιλά,ε για ευρώπη. Για ελλάδα.

Kozetmns21 - 6/5/2021 19:14

Δεν εφτιαξε ποτε την χειροτερη αμυνα, απλα την παρελαβε. Αντιθετος ΕΦΤΙΑΞΕ την καλυτερη αμυνα. Εγω προσωπικα οσα κομπλεξ και να εχει, οσες φοβιες προτιμω να μεινει να φτιαξει ομαδα και να στηριχθει παρα θα παρουμε παλι καποιον προπονητη του τυπου Λουτσεσκου ή τον αλλον τον τυχαιο απο τον Ερεθρο αστερα.

KATRABANELIS - 6/5/2021 19:06

Του δίνω όλα τα ελαφρυντικά γιατί δεν έχει καμία σχέση με το στήσιμο αυτής της ομάδας ακόμα και τα Χριστούγεννα που ήρθε τον ντατσενκο τον πήρανε ελεος

KoNstantinAEK - 6/5/2021 19:13

Βεβαια οταν δηλωνεις πριν ερθεις οτι "η ομαδα εχει πληρες ροστερ και θα μπορουσε να διεκδικήσει πρωταθλημα φετος"

αλλα και το πιο προσφατο

"μετα την διακοπη (για τις εθνικες) θα δειτε αλλη ομαδα, αφου θα εχουμε δουλεψει"

τοτε ή δεν ξερεις τι σου γινεται ή θελεις να σωσεις το τομαρι σου!

Reth - 6/5/2021 19:00

Αν έχετε έστω λίγο τσίπα σηκωθείτε κ φύγετε όλοι....

Από τον 1ο μεχρι κ τον τελευταίο....

Δεν σας αντέχουμε αλλο...

Δεν αντέχεται αλλο αυτή η κατρακύλα κ ξεφτίλα....

Kate21original - 6/5/2021 19:00

Aρε Μανολο κρίμα που ήρθαν έτσι τα πράγματα και για εμάς τον κόσμο που αγαπάμε την ΑΕΚ και για εσένα, πάντος οτι κατάληξη να έχεις είσαι ένα σημαντικό κομμάτι της ομάδας μας!

mastromitsos - 6/5/2021 18:59

Αυτά τα χάλια τα ξέρει ο Μανολο; πως δέχεται να συνδέει το ονομα του με μαύρες σελίδες της ιστορίας της ομαδας; ειναι πιο γλυκά τα φράγκα; εχει δεσμεύσεις για ανατροπή της καταστασης; αν ειναι να φύγει δεν θα τα πηγαιναμε καλύτερα με ενα υπηρεσιακό στα play offs?

Fyllou - 6/5/2021 18:59

Ο κάθε πικραμένος έρχεται στην ΑΕΚ να μάθει μπάλα, να μάθει προπονητής, να μάθει τεχνικός διευθυντής, και πάει λέγοντας.

Το φάρμακο για την ομάδα είναι προσλήψεις καταξίωμενων επαγγελματίων ( φυσικά δεν έρχονται αν δεν υπάρχει διαθέσιμη για επενδύση ).

ioannis64AEK - 6/5/2021 18:54

Δεν υπάρχει λογική στο ότι είναι ακόμη στον πάγκο ο Χιμένεθ. Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά. Το κύριο στατιστικό δεν είναι το παθητικό, αλλά η διαφορά. Διαφορά 7 γκολ; μιλάμε για επίπεδο Ατρομήτου, ΟΦΗ ή Λαμίας...

ΕΠΟΜΕΝΟ