Quantcast
144 ΣΧΟΛΙΑ

Κετσετζόγλου: Καταρρακωμένη ψυχολογικά και αγωνιστικά η ΑΕΚ, με λάθος τακτική και προσέγγιση (AUDIO)

Ακούστε όσα είπε, την Πέμπτη το πρωί, ο Κώστας Κετσετζόγλου στον bwinΣΠΟΡ FM 94.6

Τη δραματική αγωνιστική κατάσταση που βρίσκεται η ΑΕΚ και την απαισιοδοξία που αυτή δημιουργεί ενόψει της λήξης της σεζόν περιέγραψε στον bwinΣΠΟΡ FM 94,6 ο Κώστας Κετσετζόγλου. Μιλώντας στην εκπομπή του Βασίλη Βέργη, σημείωσε ότι στην παρούσα φάση η «Ένωση» δείχνει χειρότερη του Παναθηναϊκού (με τον οποίο μονομαχεί πλέον για το ευρωπαϊκό εισιτήριο).

Σημείωσε λοιπόν ότι μοιάζει δύσκολο ν’ ανατραπεί η εικόνα στα τρία εναπομείναντα παιχνίδια και εξέφρασε την άποψη ότι θα μπορούσε να έχει γίνει ένα τελευταίο ηλεκτροσόκ με απομάκρυνση του Μανόλο Χιμένεθ πριν τη λήξη των playoffs.


Στοιχηματική εμπειρία… όπως θα ήθελες να είναι! Παίξε Νόμιμα - 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
geo_doctor - 7/5/2021 11:17

Οι δημοσιογράφοι δεν έλεγαν οτι η ΑΕΚ έχει το πιο πλούσιο ρόστερ από κάθε άλλη φορά με δύο παίχτες σε κάθε θέση ???!!!! που έλεγαν οτι πάει για πρωτάθλημα !!! με ποιούς ρε με τον ινσούα και τον χνιντ ??? οσο συμπάθεια και να τους έχω τους δημοσιογράφους της ΑΕΚ έκαναν λάθος και παρέσυραν τον κόσμο και χάιδεψαν την διοίκηση!!!

Zoko - 7/5/2021 08:56

Το έχω ξαναγράψει και θα το πω ακόμα μια φορά ξεφορτώνεσαι κάτι πολύ εύκολα και χωρίς αντιδράσεις όταν απαξιωθεί εντελώς.Ακομα δεν έχει τελειώσει η κατηφόρα,έχουμε και την επόμενη χρονιά.

SOSORRY21 - 7/5/2021 10:02

ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΣΟΥ....ΛΕΣ ΜΙΑ ΚΟΤΣΑΝΑ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ.....

ΔΗΛΑΔΗ Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ.....

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΤΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΑΦΗΝΕΙΣ ΣΤΗ ΜΟΙΡΑ ΤΟΥ ΣΕ ΑΚΙΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΤΗ ΝΑ ΕΛΘΕΙ ΝΑ ΣΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ....

ΕΠΙΣΗΣ ΧΤΙΖΕΙ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ "ΞΕΦΟΡΤΩΘΕΙ" ΤΗΝ ΑΕΚ....... Συνέχεια
ΟΥΑΟΥ....ΒΟΥΛΩΜΕΝΟ ΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ.....

Shinobi21 - 7/5/2021 05:09

Εγώ περίμενα ότι θα αισθάνονται μόνο ντροπή ως οι μοναδικοί που τους έκανε πελάτες η απομίμηση της φανέλας που φορούν για πρώτη φορά μετά από περισσότερα από 90 χρόνια.Αλλα η ντροπή θέλει φιλότιμο.

AEKaras53 - 7/5/2021 01:11

Αφήστε το μελόδραμα και τα ψυχολογικά,με τον πάο παίζουμε που είναι σε χειρότερη φάση απο εμάς.

Έφερε Χ με τον Αστέρα , αποκλείστηκε απο τον ΠΑΣ με δυο ήττες στο κύπελλο και έχει και ελλείψεις σοβαρές την Κυριακή.

Αν δεν μπορούμε να πάρουμε αυτόν τον πάο τότε ποιά Ευρώπη να πάμε???

Ιδού η απορία ...

AKIS_KOZANI_21 - 6/5/2021 15:40

Το να ξεκινά ένα ματς ΑΕΚ παοκ και νιώθω τόσο ανασφαλης είναι πράγματικα λυπηρό,το να τελειώνει δε και να νιώθω άδειος, κενός,ένας άνθρωπος τόσο καταβεβλημένος ψυχικά και σωματικά σαν να εχω βγει από ρινγκ πραγματικά δεν μου αξίζει.

Δεν ήμουν ποτέ ΑΕΟΚΟΛΑΤΡΗΣ ούτε παραπάνω ΑΕΚΤΣΗΣ από κανέναν σας.

Ο καθις γνωρίζει για τον εαυτό του και τις θυσίες που έχει κάνει για αυτήν την ιδέα, εξάλλου δεν... Συνέχεια έχει μέτρο η αγάπη.

Θα μοιραστώ σύντομα μια ιστορία μαζί σας γιατί αν και δεν γράφω συχνά παρακολουθώ καθημερινά τις απόψεις σας και σας θεωρώ όμορφο παρεάκι μου

Είμαι 35 χρόνων με μια πανέμορφη οικογένεια.

Έχω 4 παιδάκια και μια φανταστική σύζυγο που κοντά σε εμένα μάθανε όταν παίζει η μάνα ΑΕΚ να είναι μέρα χαρας στο σπίτι μας.

Μαγειρεύουμε βάζουμε μπλουζάκια και η γιορτή ξεκινα.

Καταλαβαίνουν λίγα αλλά το παν για αυτές "4 κόρες" είναι να γελάει ο μπαμπας.

Ο μπαμπάς πριν κάνει αυτην την υπέροχη οικογένεια ήταν ένας εξαρτημένος άνθρωπος που αποτοξινωθηκε σε ψυχιατρείο και νίκησε τα κτήνη του.

Ο μπαμπας σκότωσε το παιδάκι και έγινε αντρας,ένας άντρας με πανέμορφο χαμόγελο και πολύ αγάπη μέσα του .

Ο μπαμπάς δεν σταμάτησε να Χαμογελα ποτέ, ούτε όταν ήταν πίσω από τα κάγκελα.

Ο μπαμπάς στα εύκολα του και στα δύσκολα του επίσης ήταν εκεί με την κιτρινόμαυρη καρδιά του.

Η κιτρινόμαυρη πλευρά του μπαμπά δεν γελάει πια κύριε Μελισσανίδη.

Μου κλέψατε το χαμόγελο μου και δεν σας το επιτρέπω.

Την αγάπη μου και τον σεβασμό μου σε όλους σας αδέρφια .


Καμία κριτική πια δεν σας αξίζει.


Υ.γ Κύριε Μελισσανίδησε θεωρώ τιτάνα και σε ευγνωμονώ που θα δούνε τα παιδιά μου αυτό το γήπεδο αλλά....

DF1972 - 6/5/2021 20:34

ΤΙΤΑΝΑΣ είσαι εσύ και μόνο εσύ αδερφέ μου! Να χαίρεσαι τις κουκλάρες σου και την υγεία σου πάνω από όλα. Ολα τα υπόλοιπα έρχονται και φεύγουν... Και να θυμούνται ΟΛΟΙ ότι θα φύγουν, η ΑΕΚ όμως θα μείνει για πάντα!

AKIS_KOZANI_21 - 6/5/2021 23:38

Να είσαι καλά γίγαντα μου και εσύ να χαίρεσαι όσους αγαπάς..

Μια μέρα όλοι μαζί θα τραγουδάμε ξανά και ξανά.

Renegade1924 - 6/5/2021 22:43

Φιλε Ακη,αν μου επιτρεπεις να σε λεω φιλο γιατι ετσι σε αινσθανομαι μετα τα οσα εγραψες.

Θα πω απλα πως ηταν μακραν το καλυτερο σχολιο που εχω διαβασει εδω μεσα απο τις αρχες του 365.

Φωτοτυπιες και τοιχοκολληση εξω και μεσα στο γραφεια της ΠΑΕ.Εξω απο την AEGEAN.Στα πισω παραθυρα με οψη προς τα μεσα της BMW του προεδρα.Μεσα εξω απο τα αποδυτηρια,στα Σπατα,στο γυμναστηριο παντουυυυυ.... Συνέχεια
Να κλεισω ευχοντας σου τα καλυτερα στη ζωη σου,να χαιρεσαι τις κοριτσαρες σου(εχω δυο 10 και 7 χρονων) και να ξαναβρουμε ολοι το χαμογελο μας για την ΑΕΚαρα μας.Ειτε με τον Μελ. τιμονιερη ειτε με αλλον.

AKIS_KOZANI_21 - 6/5/2021 23:37

Να είσαι καλά παλικάρι μου και σου εύχομαι από καρδιάς τα καλύτερα σε εσένα και την οικογένεια σου.

Ο λόγος που έγραψα τα παραπάνω ήταν γιατί πραγματικά στην ζωή υπάρχουν σοβαρά προβλήματα αλλά σαφώς και πάντα θα υπάρχουν ομορφιές όπως η ΑΕΚ μας που θα ρυθμίζουν έως ένα βαθμό την ψυχοσύνθεση μας.... Συνέχεια
Εξάλλου το ποδόσφαιρο είναι από τα ασήμαντα το πιο σημαντικό.

Καλό σου βράδυ φίλε μου και σε ευχαριστώ για τα όμορφα που έγραψες.

makis1810 - 6/5/2021 16:14

Αδερφε να εισαι καλα,και να χαιρεσε την οικογενεια σου.Σου δινω συγχαρητηρια για αυτο που ξεπερασεs,και μαs εγραψεs εδω.Μη χανειs το χαμογελο σου.Εμειs οι ΑΕΚΤΗΔΕΣ ειμαστε μαθημενοι στα δυσκολα,εξαλου δεν μαs εχει χαριστει ποτε τιποτα.Μπορα ειναι και θα περασει.Να εισαι σιγουροs......ΑΕΚΑΡΑ..........

AKIS_KOZANI_21 - 6/5/2021 17:01

Να είσαι καλά Μάκη μου και μαζί να πανηγυρίζουμε στον ΝΑΟ μας

Μπόρα είναι αδερφέ.

Manager1 - 6/5/2021 19:39

Δύο σημαντικές παρακαταθήκες της σημερινής διοίκησης:


1) Αμέτρητες ήττες σε σημαντικά παιχνίδια που θα μείνουν για πάντα στην καμπούρα της ομάδας. (4 ήττες απο παοκ σε 1.5 μήνα? 3 νίκες σε 33 ντέρμπυ? 5αρα, 2 4αρες και τρεις 3αρες απο gay?)

2) Μεγάλη απώλεια νέων οπαδών ( Δείτε μόνο πόσο έπεσαν οι ακόλουιοι της ΑΕΚ στο FB και πόσους έχουν... Συνέχεια οι αντίπαλοι)


Έγραφε κάποιος φίλος χθες εδώ ότι δεν πρέπει να κράζουμε τον πρόεδρο γιατί δεν μπορεί να κάνει κάτι τώρα. Εγω έχω να πω ότι πρέπει να κράζουμε μέχρι και το τέλος του πρώτου παιχνιδιού της επόμενης χρονιάς. Το λάθος του Ιανουαρίου που η διοικηση άφησε την ομάδα αβοηθητη να γευτεί τον μεγαλύτερο εξευτελισμό της ιστορίας της πρέπει να το μετανιώνουν για πολύ καιρό. Γιατί δεν ήταν η πρώτη φορά, αλλά η 15η.


Αφηνω εδώ δύο φορές που η διοικηση απογοήτευσε τους οπαδούς μας:


https://www.aek365.org/a-414865/den-pairnei-for-sthn-ekpnoh-h-aek.htm


https://www.aek365.org/a-609243/pae-aek-den-ma-bghke-tou-rantogia-den-tha-paroume-paikth-mono-gia-na-paroume.htm


ΥΓ: Κύριε Μελισσανίδη, έκανες χαβαλέ για το λάζαρο που αναστήθηκε μία φορά. Το ζήτημα είναι ότι ο χοντρός τότε χτύπησε την ενώτητα της ομάδας σου. Μπορείς να του το κάνεις εσύ τώρα? Αντί για πιασάρικες ατάκες θα προτιμούσαμε να μην είχες αφήσει την ΑΕΚ να ξεφτιλίζεται παντού. Σκέψου με τι αισιοδοξία θα μπεί ο οπαδός στην Αγια Σοφια όταν έχει για διοικηση τους ανθρώπους που την αφησαν να γίνει σακος του μποξ στην ελλάδα. Δεν μιλά,ε για ευρώπη. Για ελλάδα.

anemos777 - 6/5/2021 18:17

Ο Μελ κατόρθωσε, να επιθυμεί μια μεγάλη μερίδα οπαδών της ΑΕΚ, αυτό που εύχονται και επιθυμούν διακαώς τα sites και οι φυλλαδες του γαυρου.

Cocco Bill - 6/5/2021 19:33

Δεν μου κάνει εντύπωση, ισχύει πάντα η ρήση του Αϊνστάιν για τα 2 μόνο πράγματα μόνο που είναι άπειρα.

Empedoklis - 6/5/2021 18:48

Οι φαντασιώσεις και οι εμμονές της παρούσας διοίκησης όσον αφορά στο σύγχρονο ποδόσφαιρο και το στήσιμο μιας ομάδας πρωταθλητισμού φτάνουν στο τέλος τους με το χειρότερο για την ομάδα τρόπο, το ζήτημα είναι πλέον να γίνει η απαραίτητη στροφή στο ρεαλισμό γιατί η πραγματικότητα βοά και οποιαδήποτε επιμονή στο λάθος θα είναι νέα πηγή δεινών για τον ταλαιπωρημένο και πικραμένο ενωσίτικο λαό.

nafplio21 - 6/5/2021 18:00

Δηλαδή την Κυριακή στο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό στον πάγκο της ομάδας θα είναι ο Χιμένεθ και θα διακυβεύεται το ευρωπαϊκό εισιτήριο; Μάλλον δεν θέλει ο πρόεδρος να παίξει η ομάδα στην Ευρώπη ώστε να είναι ξεκούραστη για την επόμενη σαιζόν. Οπότε αφήστε τον μπάρμπα Μανώλη να ολοκληρώσει την καταστροφική αποστολή του και να προετοιμασει ο καινούργιος προπονητής με την ησυχία του την ομάδα για την επόμενη περίοδο.

AEKthebest - 6/5/2021 18:21

Δηλαδή ρε μεγάλε αν φύγει ο ΧΙΜΈΝΕΘ την Κυριακή θά δούμε Αραούχο, Λιβαγια, Βρανιες, Γκάλο, Λιβαι, Μπάρκα, Μάνταλο, Μπακασετα; Όλοι αυτοί είναι εκτός ομάδας για διαφορετικούς λόγους ο καθένας αλλά άξιους αντικαταστάτες δεν είδαμε. Καρίμ αντί Αραούχο, κανένας αντί Λιβαγια (καί μήν μου πεις τό κλασικό Τανκοβιτς γιατί ακόμα καί στο πιο ξενερο ο Λιβαγια ήταν κλάσεις ανώτερος) Χνιντ, Νεντλτσαρου, Σβαρνας, Λατσί για αντί Βρανιες, όλοι μαζί δεν μπορούν νά αντικαταστήσουν ούτε τό... Συνέχεια ελάχιστο του, για Γκάλο τί νά πω, στα 40 θά ήταν ακόμα βασικός με αυτούς πού έχουμε, μετά τόν Λιβαι τό χάος δεν υπάρχει κανένας, για Μπάρκα μόνο χθές είδα τερματοφύλακα στο τέρμα σέ αλλά παιχνίδια τελείωνε το παιχνίδι με μηδέν απεκρουσεις, όταν παίζει ο Μάνταλος όλοι κράζουν όταν λείπει όλοι κλαίμε. Κατά τά άλλα φταίει ο ΧΙΜΈΝΕΘ. Φέρε ένα ταχυδακτυλουργο.

Cocco Bill - 6/5/2021 20:53

Και η γιαγιά μου αν ζούσε και ήταν προπονητής στην ΑΕΚ θα είχε καταλάβει ότι δεν μπορείς να έχεις τόσο ψηλά την γραμμή της άμυνας, με σέντερ μπακ αργοκίνητα καράβια σαν τον Ντέντε, ούτε μπορείς να παίξεις 3-5-2. Ο Παο έχει χειρότερο υλικό από εμάς, δηλαδή είχε, γιατί ο Χιμένεθ τραυμάτισε όλη την ομάδα και τσακώθηκε με την άλλη μίση. Τεσπά, αφού μας αρκεί το Χ, πρέπει να παίξει ανάλογα, αν ανοιχθεί ο Παο, αν μένει το 0-0

AEKthebest - 6/5/2021 22:29

Η γιαγιά σου είναι παλιάς σχολής φαντάζομαι. Έχοντας αμυντικά προβλήματα πιέζεις ψηλά για νά κρύψεις τίς αδυναμίες σου. Τό πρόβλημα χθές δεν ήταν η άμυνα αλλά τό κέντρο. Παίζαμε με τρείς στο κέντρο εναντίον δύο καί πάντα έπαιρναν την δεύτερη μπάλα απο απεκρουση. Πέραν αυτού γύριζαν ανενόχλητοι καί έβγαζαν πάσα στον επιθετικό.

Nikaek11 - 6/5/2021 17:56

Λοιπον ολα αυτα που γραφετε ολοι λετε ο Μελ. Να μην τα ξερει η να μην τα βλεπει . Απλα δεν ειναι και το καλυτερο να ριξεις 15 εκατομ. Να φτιαξεις μια καλη ανταγωνιστηκη ομαδα και να παιζει σ ενα αχανες οακα και τωρα μ αυτα που γινονται χωρις εσοδα και χωρις κοσμο.προς το παρων λοιπον εχει φιαξει μια ομαδα να μπορει να σταθει στην τετραδα και να βγει ευρωπη ,εχει ριξει ολο το βαρος στο γηπεδο στο εφεδρικο γηπεδο και στο προπονητικο κεντρο , ολοι λοιπον που γραφετε ολα αυτα... Συνέχεια μπορειται να καταλαβετε τι κανει και τι εχει ναγινει οταν θα ειναι ετοιμα ολα αυτα. Να σας πω τι θα γινει , θα γινουν ολα αυτα μαζι που γραφεται ολοι σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο απ αυτο που φανταζομαστε ολοι μας ,απλα τωρα εχει φτιαξει μια ομαδα να μπορει να στεκεται καπως καλα εστω στην τετραδα κι αυτο κανει γιατι εχει ριξει το βαρος σ αυτα που φτιαχνει και δεν θελει να πεταει ενα σωρο λεφτα και να παιζει στο αδειο οακα ,δυο τρεις στραβες να του γινουν η να του στειλουν δυο τρεις καμικαζι οτι και να εχει κανει θα πανε ολα χαμενα γι αυτο το παει ετσι να εχει το δικο του γηπεδο που θα του αποφερει τεραστια εσοδα να εχει ακομα καλυτερο προπονητικο κεντρο να κανει μεταγραφες παιχταραδες να εχει ομαδαρα να παρει κι ενα καλο και κανονικο προπονητη και μετα θα πει τωρα ελατε και τοτε δεν προλαβαινουμε τις χαρες και τα πανηγυρια που θα γινονται συνεχεια ,λιγη υπομονη θελει ακομα.

george_perak - 6/5/2021 18:16

Επειδή ξέρει από μπάλα Μελισσανίδης συνειδητοποιεί ότι το να ρίξεις λεφτά σε μία ημιτελής προετοιμασία άρον-άρον να παίξουμε ευρωπαϊκό παιχνίδι και μετά να συνεχιστεί η προετοιμασία δεν είναι λογικό άρα ητα αντανακλαστικά που δείχνει , η μη σωστές ενέργειες που δεν έχει κανει παράδειγμα από το Δεκέμβρη μας υποδεικνύουν ότι ο Πρόεδρος θέλει ο νέος προπονητής να έχει το χρόνο του να φτιάξει ομάδα ώστε όταν ξεκινήσει το πρωτάθλημα τέλη Αυγούστου αρχές Σεπτεμβρίου, να... Συνέχεια έχουμε την καλύτερη ομάδα που μπορούμε να έχουμε για το νέο γήπεδο

KATRABANELIS - 6/5/2021 18:13

Για μένα ο πρόεδρος η θα τα αλλάξει όλα η πρέπει να φύγει φέρνοντας επενδύτη να κάνει την ΑΕΚ ΜΕΓΑΛΗ δε πάει άλλο πισωγυρισμα

telis_mak - 6/5/2021 17:46

Το ηλεκτροσόκ Κύριε Κετσετζόγλου δεν είναι να φύγει ο Χιμένεθ αλλά να απαγορεύσουν σε αυτά τα αστεία παιχτάκια να φορέσουν πάλι την φανέλα της ΑΕΚ και στα υπόλοιπα παιχνίδια να παίξει η Κ19.

Nikaek11 - 6/5/2021 18:06

Δηλαδη τι να κανει μεινει ;;;; ο ανθρωπος δεν ξερει ειναι επικινδυνος κι ενας απλος να ηταν ο κωστε η ο παναγιωταρας καλυτερα θαπηγαινε μ αυτο το υλικο εχει σε 10 παιχνιδια ηττες ισοπαλιες και μια νικη στο 87.

stef1970 - 6/5/2021 18:03

Το θέμα δεν είναι η φετινή χρονιά...

Η καταστροφική φετινή χρονιά κουτσά-στραβά θα τελειώσει ( ελπίζουμε με ένα ευρωπαϊκό εισιτήριο ).

Το ερώτημα είναι τι θα γίνει μετά???

Όλοι πλέον συμφωνούμε πως η ομάδα θέλει ξεσκαρταρισμα στο ροστερ της. Τα 2/3 του οποίου δυστυχώς δεν είναι επιπέδου ΑΕΚ. ΑΡΑ θέλουμε τουλάχιστο 10 παίκτες απο το πάνω ράφι για να ανέβει επίπεδο η... Συνέχεια ομάδα. Και βέβαια έναν πολυ καλό προπονητή με νοοτροπία νικητή για χτίσει από την αρχή την ομαδα. Όλα αυτά απαιτούν αρκετά εκ. ευρω. Είναι λοιπον, διαθετημενη η διοίκηση να τα δαπανήσει για να ξεφύγουμε επιτέλους από αυτό το αποτρεπτικό αι ντροπιαστικό θέαμα που βλέπουμε και να σταματήσει η αγωνιστική κατρακύλα της ομάδας..

Αυτό είναι το μεγάλο ερώτημα. Την απάντηση την ξέρει μόνο ένας....

ENOSITIS63 - 6/5/2021 17:58

Δεν ξέρω αν το συνειδητοποιήσατε. Ακόμα και αν ξεκινήσει η αναγέννηση αύριο το πρωί, με νεό προπονητή του 1++ εκ, με εν λευκώ εξουσιοδότηση για μεταγραφές μαζί με νέο τεχνικό διευθυντή με εμπειρία και διασυνδέσεις, ακόμη και τοτε ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΟΜΑΔΑ.

Δυστυχώς εδώ μας έχει φέρει η θεωρία "όσο φτάνει το πάπλωμα". Τόσο ξυνό θα το πληρώσουμε.

evo21 - 6/5/2021 17:52

Τη πατησαμε ΑΕΚτζηδες, δεν θελει να κανει επιδειξη πλουτου , θελει Μεροδουλι μεροφαι, οπως εγω και εσεις, διακοπες στην Ερέτρια και κομποδεμα το χειμώνα για πετρελαίο θερμανσης ζεστουλα και κανα ψητο.

Luckytony21 - 6/5/2021 17:49

Το πρωτάθλημα του 2018 ήρθε πολύ νωρίς (Τίγρης),το επόμενο όμως θα έρθει πολυυυυυύ αργά.. σπίτι δεν λογίζονται τα μπετά,οι πολεμίστρες,οι δάδες,τα 5G κτλ..σπίτι θεωρείται εκεί που νιώθεις ασφαλής,που αναπτύσσεις κ εκφράζεις συναισθήματα,που δημιουργείς αναμνήσεις,που ζεις κ ταυτίζεσαι με τα αγαπημένα σου πρόσωπα κ πόσα άλλα.. είμαστε αλήθεια έτοιμοι κύριε Μελισσανίδη να μπούμε στο σπίτι μας;;;

mplek13 - 6/5/2021 17:37

Και τι εγινε εγω δν βλεπω να κουνιεται φυλλο. Ημουν σιγουρος πως θα ξυπνουσα σημερα και θα εβλεπα πως τον εχουν διωξει. Ο ανθρωπος ειναι επικινδυνος ανισωροπως δεν ξερω κ εγω τι αλλο να πω αλλαζει καθε παιχνιδι αλλαζει τερματοφυλακα αλλαζει τακτικες. Αλλαζει χαφ αλλαζει πλαγια μπακ. Βαλτε εναν υπηρεσιακο μπας και σωσουμε τπτ!!!!!!!!

evo21 - 6/5/2021 17:33

Χαλαρωστε, εδω δηλωσεις του Μελισσανίδη το 2019.

Για τα έσοδα – έξοδα και αν το μοντέλο που έχει εγγυάται ανταγωνισμό: «Η ΑΕΚ κάθε σεζόν θα κάνει πρωταθλητισμό. Θα γίνονται έξυπνες κινήσεις. Δεν θέλω να κάνω επίδειξη πλούτου. Έχω μια οικονομική πολιτική. Αυτή είναι και δεν αλλάζω. Βγάζω 100, χαλάω 99. Αυτή είναι και σε όποιον αρέσει. Ας έρθει άλλος να χαλάσει χρήματα. Φτιάχνω γήπεδο, προπονητικό, δεν χρωστάω, έχω ένα κλαμπ καθαρό. Προσπαθώ... Συνέχεια η ΑΕΚ να πρωταγωνιστεί πάντα».


Μπορεί να μην έχουμε το τέλειο, όμως πετύχαμε αρκετά πράγματα και το κυριότερο δεν βγαίνει πρωταθλητής τον Νοέμβριο πλέον. Στόχος μου είναι να κρατάω την ΑΕΚ καθαρή και να φτιάξω το γήπεδο. Αυτή είναι η επιθυμία μου, αυτός είναι ο στόχος και δεν καταλαβαίνω τίποτα».

kitrinosAetos21 - 6/5/2021 17:33

ΚΩΣΤΑ σε διαβάζω ανελλιπώς και σε εκτιμώ ως άνθρωπο και δημοσιογράφο .

Εάν υπάρχει καμία ελπίδα να επηρεάσεις από το πόστο σου τις εξελίξεις ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ κάνε το τώρα που είναι η ιδανική στιγμή .

Μιλά έξω από τα δόντια ,μην φοβάσαι τίποτα .Έχεις το κοινό σου που σε στηρίζει .

Κάνε τις καρέκλες να τρίξουν (αλήθεια αυτός ο Δημητριάδης τι κάνει εκεί στον πάγκο ???)... Συνέχεια
Δεν έχω ξανασυναντήσει στα 45 μου χρόνια πιο παρά χαϊδεμένους ποδοσφαιριστές από τους δικούς μας .

Ο καθένας τους ,με την αποθέωση που δέχονται από τους δημοσιογράφους ,πριν ακόμη πατήσουν το χορτάρι ,ΝΙΩΘΟΥΝ ότι είναι μοναδικοί στο είδος τους .

ΜΙΛΑ σταράτα και κοφτά .

Μόνο καλό θα κανείς .

Φιλικά ...

Vanggel21 - 6/5/2021 16:52

Κ Α Β Λ Α. Μαγική λέξη. Για τους άντρες, για τις γυναίκες, για τη ζωή, για τη καθημερινότητα, για τα ταξίδια, για την μουσική και γενικά για το οτιδήποτε αφορά τον άνθρωπο. Και φυσικά για τον αθλητισμό. Και για το ποδόσφαιρο. Και τις ομάδες. Ε, λοιπόν εκεί υπολόγιζα όταν "γυρισε" ο... Τίγρης. Το είχα πει και στον ΝΑΣΟ και στον Στράτο. Αλλά έπεσα ΕΞΩ! Δεν υπάρχει η... κάβλα, στον Μελισσανίδη. Έχει μεγαλώσει...? Έχει μείνει στη δεκαετία του 90'...? ΔΕΝ ΞΈΡΩ! Το μόνο που ξέρω είναι ότι δεν έχει... Συνέχεια την ΚΑΒΛΑ που είχε παλιά... Νομίζω από εκεί ξεκινάνε και τελειώνουν ΟΛΑ. Γνώμη μου...

Aeksalamis123 - 6/5/2021 17:32

Φίλε...αυτά δεν ισχύουν στις επιχειρήσεις...Τότε δεν πούλησε στον Τροχανά;

agabak - 6/5/2021 17:25

Καταρρακωμένοι ψυχολογικά είναι οι απλοί άνθρωποι εκεί έξω που είναι άνεργοι, που δεν έχουν να σπουδάσουν τα παιδιά τους, που λήγει η προθεσμία πληρωμής του δανείου για το σπίτι και δεν έχουν να την πληρώσουν.

Καταρρακωμένος ψυχολογικά να είναι κάποιος που πληρώνεται ΑΔΡΟΤΑΤΑ για να κάνει επάγγελμα το χόμπι του, απαγορεύεται να δηλώνει. Αν έχουν θέματα να δώσουν αυτά που παίρνουν και να πάνε σε... Συνέχεια ψυχολόγο. Και λίγα έχουν ακούσει για την απαράδεκτη και ξεδιάντροπη εικόνα τους. Τέρμα το χάιδεμα. Πληρώνονται αδρά και περιφέρονται από γήπεδο σε γήπεδο χαλώντας την υγεία τη δική μας. Δεν έχουν καμία δικαιολογία τα καλομαθημένα αυτά παιδάκια. Μην ξανακούσω για ψυχολογία, λες και εμάς κάθε πρωί στη δουλειά μας ρωτάνε αν είμαστε καλά πριν αρχίσουμε!!

costask21r - 6/5/2021 15:01

Αυτό που με ενοχλεί μετά από μια ακόμα χαμένη χρόνια, είναι το χάσιμο οπαδών της ΑΕΚ και αυτό είναι το πιο οδυνηρό.

Τα πιτσιρίκια πλέον δεν γίνονται ΑΕΚ και αυτό με πειράζει !

Θυμάμαι ακόμα και όταν παίζαμε Γ υπήρχε όραμα και υπήρχαν νέες γενιές που περνάν το μικρόβιο

Τα πράγματα είναι απλά έχει χαθεί το όραμα!... Συνέχεια
Δεν μπορώ να πιστέψω ότι φεύγουμε από το κρύο ΟΑΚΑ και θα μπούμε στον ΝΑΟ και δεν θα έχουμε ομάδα

18 χρόνια προσμονής για να δούμε στα Φιλαδέλφεια ξανά μια χειρότερη ομάδα από εκείνη του Ζαφειροπούλου!!

ΔΏΣΤΕ ΟΡΑΜΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΑΕΚ ΒΓΕΊΤΕ ΝΑ ΜΙΛΉΣΕΤΕ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΑΕΚ ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ ΜΑΣ ΈΧΕΤΕ ΑΡΡΩΣΤΉΣΕΙ

Maniac_jo - 6/5/2021 17:17

Αμα υποστηρίζουν ομάδες μόνο και μόνο για τους τίτλους ποτέ και γίνουν ΑΕΚ. Η ΑΕΚ είναι πολλά παραπάνω

costask21r - 6/5/2021 17:39

Η ΑΕΚ είναι τα πάντα φίλε μου και χωρίς τίτλους όντως

Εδώ δεν αντέχω εγώ την καζουρα για φαντάσου τα πιτσιρίκια !

Ευτυχώς ο δικός μου έχει πάθος με τον κόσμο της ΑΕΚ από την πρώτη στιγμή από το πρώτο λεπτό το βλέμμα του ήταν στο πέταλο!! την δύσκολη χρόνια του υποβιβασμού

nemessis - 6/5/2021 16:56

Αδερφέ συνενωσίτη Κώστα συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Το μεγαλύτερο πρόβλημά μας, δυστυχώς, είναι το γεγονός ότι δεν έχουμε νέες γενιές ΑΕΚτζήδων. Και αυτό θα το πληρώσουμε στο μέλλον. Προσωπικά πιστεύω απόλυτα ότι το χρέος μας ήταν διαχειρίσιμο, οπότε δεν ήταν, σε καμία περίπτωση, αναγκαίο να πέσουμε στην Γ΄ Εθνική (βλ. περίπτωση παοκ, στον οποίο η Πολιτεία χαρίσθηκε άπειρες φορές). Έχουμε την χρυσή ευκαιρία να γίνουμε, καθαρά, η δεύτερη ομάδα σε αριθμό οπαδών στην Ελλάδα, μετά την... Συνέχεια καταβαρράθρωση του παο και την κλωτσάμε διαρκώς, κινδυνεύοντας, μάλιστα, από τον παοκ, που εποφθαλμιά να γίνει ΑΕΚ στην θέση της ΑΕΚ. Εύχομαι, μέσα από την καρδιά μου, να αναλογισθεί η διοίκηση τις ευθύνες της και να υλοποιήσει τις εξαγγελίες της για την άμεση αναβάθμιση της ομάδας μας!

Moschato21 - 6/5/2021 17:30

Συμφωνω σε ολα εκτος απο το κομματι του βιωσιμου χρεους. Ουτε τα ιδια χρεη με Παο - Παοκ ειχαμε, ουτε την ακινητη περιουσια αυτων των ομαδων. Η ΑΕΚ δυστυχως οταν επεσε αγωνιστικα στην Β' δεν ειχε τιποτα. Βρεθηκαμε σε δυο διαφορετικες διαταξεις του πτωχευτικου κωδικα και παρολ'αυτα καταφεραμε να ξαναβρεθουμε υπο διαλυση. Η κακοδιαχειριση ηταν τεραστια και δυστυχως δεν ειδαμε και αντικρυσμα σε τιτλους.

ververas - 6/5/2021 16:41

Πηρε την ΑΕΚ πρωταθλήτρια. Δεν την έκανε. Την Πηρε. Έμεινε 3 χρόνια. Πήρε άλλα 2, μπήκε σε ομίλους, ξηλωθηκε για τον Κωστή. Το 95 πούλησε στον Τροχανα. Την παρέδωσε 5η μαζί στη 6η κ 7η θέση με Αρη και Ηρακλή.

Κάτω από Απόλλωνα Αθ. Και την πούλησε στον Τροχανα, ας τον αναπαύσει ο Θεός εκεί που είναι. Αλλα έχει σημασία πού πούλησε. Και τι ακολούθησε μετα από αυτό. Σαν ντόμινο παντού.... Συνέχεια
Έπειτα αγόρασε πάλι την ομάδα μας αφού έπρεπε να πέσει γ' εθνική.

Και τώρα έχοντας στις μέρες του όλα αυτά τα θετικά κι αρνητικά που έχουν πει πολλά παιδιά (πρωτάθλημα, ΓΗΠΕΔΟ, προπονητικό αλλά και χαμένους τελικούς, συντριβές από γαυρους ' όσες δεν είχαμε φάει μέχρι να έρθει, πελατακια των παοκτζηδων, από Νοέμβριο θεατές στο πρωτάθλημα ).

Έχοντας φέτος 0(μηδεν) νίκες, 3 ισοπαλίες κι 8 ήττες από γαυρους βορρά και νότου.

Και από πέρυσι 1 νίκη 8 ισοπαλίες και

14 ήττες. Λες κι είμαστε Εργοτελης η Διαγορας Ρόδου. Ούτε καν ΟΦΗ, Γιάννενα και Τρίπολη. Αυτοί πιο πολλούς βαθμούς έχουν με αυτούς.

Είμαι απογοητευμένος, όπως όλοι. Όταν ανέλαβε ο Μελισαν και μας έλεγαν με αντάλλαγμα το γήπεδο θα γίνουμε Πανιώνιος, θα τον παίρναμε με κλωτσιές.

20 ήττες σε μια χρονιά. Φοβόμαστε να παίξουμε με γαυρο. Νοιώθουμε ανακούφιση χάνοντας την πίκρα του 5ου σερί χαμένου τελικού. Υπάρχουν άτομα που ακόμα πιστεύουν στον Χιμένεθ. Που ακόμα πιστεύουν στα χαφ μας. Που οπότε μας βρίσκει ο Καμάρα, ο Εμβιλα κι ο Γκιγιερμε πιο παλιά, μας κάνουν μια χαψιά.

Δε θα γίνει τίποτα πάλι. Όποιος βαριέται να ζυμώσει, 10 μέρες κοσκινιζει.

Ομως δεν είναι μόνο οικονομικό το πρόβλημα. Φταίει μεν πάλι ο πρόεδρος αλλά όχι γτ δε βάζει αυτά που πρέπει. Άλλωστε εκ του ασφαλούς δεν έχω το δικαίωμα να τον κράζω για τα λεφτά. Αλλά όμως κάνε σωστές επιλογές σε προπονητές, σε συμβούλους, σε σκαουτερ, τεχνικούς διευθυντές.

Κάποτε ημασταν στην πρώτη θητεία του, το παράδειγμα για τους γαυρους. Θέλαμε Ιβιτς, τον παίρναν αυτοί. Θέλαμε Λουκιτς, προλάβαιναν άλλοι. Τώρα τείνουν να γίνουν αυτοί παράδειγμα λειτουργίας τμήματος.

ΧΩΡΙΣ να ξεχνώ ότι είναι το πιο βρώμικο σωματείο της γης. Πως κατεκλεψαν τις Κυριακές μας. Αλλά έχουν ένα πλάνο ρε φίλε.

Εμείς ξέρουμε εδώ κι ένα μήνα ότι θέλουμε προπονητή και λέμε, κάτσε μην βγει ο Μανολο που είναι και βολικός.

Ξέρουμε εδώ και 3 μήνες ότι το ροστερ θέλει παρκετεζα και κοιτάμε από Ινδία και Πακιστάν λαχεία.

Φτιάξε την ομάδα και κοίτα και για λαχεία. Έχεις ένα παιδάκι που όταν βρήκε ρυθμό, έβγαλε μάτια (Μαχαίρας), έχεις το λαχείο στα πόδια σου. Αν έπαιζε αλλού θα τον πουλούσαν 20 μύρια. Εδώ είμαστε ικανοί να τον αφήσουμε ελεύθερο.

Τεσπα, εύχομαι του χρόνου να παίζουμε μπαλαρα και να έχουμε βρει το δρόμο μας. Αυτά. ΑΕΚαρα παντού.

sovas_g - 6/5/2021 17:14

Να αγιάσει το στόμα σου φιλαράκι..

mosxaki21 - 6/5/2021 17:05

Καλησπερα,


Αυτο το ποτηρι τελειωνει σε 2 εβδομαδες και θα το πιουμε ολο, οπως ηπιαμε και αυτο του Υποβιβασμου, οπως ηπιαμε αυτο της Γ εθνικης, της Β εθνικης ετσι θα πιουμε και αυτο της φαπας και της ξεφτιλας που βιωνουμε φετος... Συνέχεια
Το χειροτερο ειναι οτι αυτη η ηττοπαθεια που εχει κυριευση την ομαδα και ολο το τιμ εχει κατακλησει και τον κοσμο της ΑΕΚ γιατι ολοι μεσα μας ξερουμε οτι δεν προκειται να κερδισουμε παιχνιδι και παρακαλαμε σαν παιδια να μην χασουμε...


Αναμικτα συνεσθηματα για την Διοικηση, γιατι ναι οκ εφτιαξε γηπεδο εκει που δεν μπορουσε κανενας αλλος, ναι εκανε τα Σπατα ενα απο τα ποιο τοπ προπονητικα στην Ευρωπη αλλα δυστηχως την ομαδα την παρατησε στο ελεος του Θεου!!!


Αν απο το καλοκαιρι δεν αρχισει αυτο που ο ιδιος υποσχεθηκε( θα τους αλλαξει ολους) τοτε καλο θα εχουμε προβλημα... Δεν μπορω να δεχτω οτι οχι απλα δεν με νοιαζει το πρωταθλημα σαν ομαδα και το κυπελλο αλλα το μονο που με νοιαζει 3 αγωνιστηκες πριν το τελος ειναι να βγω Ευρωπη...

Αυτο ειναι καταντια ...

Δεν αξιζει κυριε Μελισσανιδη αυτο το πραγμα ο ΑΕΚΤΖΗΣ ... Σεβασμο απαιτω και επιτελους μια δυνατη ομαδα...

Δηλαδη το γηπεδο να το κανω τι?? Για να βλεπω αυτο το συνοθηλευμα?? Τα Σπατα να τα κανω τι ?? Να προπονουνται αυτα τα παλτα που μας φερατε ??


Αν οντως εχεις καταλαβει τα λαθη σου θα στο πουμε εμεις αφου δουμε τις κινησεις που θα κανεις...

Κουραγιο σε ολους και υπομονη.... 2 εβδομαδες εμειναν....

Pol21AEK - 6/5/2021 17:03

Κανε κάτι άμεσα!!

Αυτός που είπε μαμά 20 χρόνον

Σε έχει κάνει να φαίνεσαι γατούλης!!

taxiss21 - 6/5/2021 16:52

Έχουμε περάσει πολλά ως λαός. Η που θα ανταμειφθούμε δίπλα και τριδιπλα για τα όσα τραβάμε (όπως το ρόδα είναι θα γυρίσει), ή που θα μείνουμε για πάντα κομπάρσοι από δω και πέρα. Το θέμα είναι όπως έγραψε ο φίλτατος φοίνικας χθες, ότι έχουμε γίνει και μη χειρότερα και βολευόμαστε με κάτι νίκες στο 90 με τις λαρισες και τις Τριπόλες και αυτό είναι όλο. Η ΑΕΚ κύριοι δεν ήταν ποτέ της φαπας από τον (ειδικά φέτος) μικρο ποακ. Δεν ήμασταν ποτέ έτσι, στα ντέρμπι παίζαμε και τους σρπαζαμε από το... Συνέχεια λαιμό. Γιατί έχει παραιτηθεί έτσι η ομάδα εδώ και τρία χρόνια? Θα βγει κάποιος να μας μιλήσει στο λαό της ΑΕΚ κςι να πει κύριες και κύριοι πλέον περιμένουμε να χτιστεί το γήπεδο και μην περιμένετε τίποτα το σπουδαίο. Να ξέρουμε μην ελπίζουμε για προπονητες με βιογραφικά και κασε ψηλά, παίκτες πάνω ραφιου και σκαουτινγκ και ακαδημιες ευρωπαϊκών προδιαγραφών,

Christof1976 - 6/5/2021 13:53

Το χειρότερο απ ολα δεν ειναι ότι έχουμε άμεση ανάγκη από μεγάλο προπονητη κι έτοιμους παιχτες μονο αλλα τ οτι δε βγαίνει ενας χριστιανος να μας μιλήσει αντρικια για το αύριο της ΑΕΚ γιατί με σβαρναδες μπακακιδες κλπ και προπονητη απ τ αζήτητα δε πας πουθενα

Garden3r - 6/5/2021 16:50

Αυτος που πρεπει να μιλησει ειναι ενας και εχει την μεγαλυτερη ευθυνη. Μελισσαν θα πεις καμια κουβεντα ή δεν προλαβαινεις απ τις πολλες επιθεωρησεις στο γηπεδο?

ggaekara - 6/5/2021 16:21

ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΕΚ ΟΧΙ ΤΗΣ ΜΙΖΕΡΗΣ ΑΕΚ ΚΑΙ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΙΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΥΟ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΞΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ(ΟΜΑΔΑΡΑ ΜΠΑΡΛΟΥ ΟΜΑΔΑΡΑ ΜΠΑΓΕΒΙΤΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ) ΛΕΩ ΟΤΙ ΑΝ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

ΕΔΩ ΤΑ ΒΑΖΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΤΟΥ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ ΘΑ ΚΟΛΩΣΟΥΜΕ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΑΛΑΦΟΥΖΟΥ??????

Palpatine21 - 6/5/2021 16:35

Ακόμα και να κερδίζεις τον βαζελο που το σίγουρο είναι ότι η ταρίφα θα γράψει 2 γκολ παθητικό γιστι αυτό μέσο όρο έχουμε σε κάθε αγώνα στην άμυνα μας, είσαι σίγουρος ότι θα κρατήσεις τις επόμενες 2 αγωνιστικές και δε θα χάσεις και εκείνους τους αγώνες;

ggaekara - 6/5/2021 17:58

Αν κερδίσουμε την Κυριακή τελείωσε ότι και να γίνει στα άλλα δύο ματσ. Δες τα κριτήρια ισοβαθμίας.

ggaekara - 6/5/2021 23:42

Εσείς οι τρεις μαλλον θα διαφωνείτε με τα κριτήρια ισοβαθμίας...........

ggaekara - 6/5/2021 18:01

Αν κερδίσουμε την Κυριακή τελείωσε ότι και να γίνει στα άλλα δύο ματσ. Δες τα κριτήρια ισοβαθμίας.

DaltonsBrothers - 6/5/2021 16:44

Αυτο το ροστερ την τωρινή χρονικη περίοδο που έχουμε όχι τον ΠΑΟ του Βαρδινογιάννη ούτε τον ΝΠΣ Βολου του Μπεου δεν μπορούν κοιτάξουν στα μάτια. Πρέπει να αλλάξουν πολλά σε αυτή την ομάδα ειδάλλως θα χαθεί πολύς κοσμος τα επόμενα χρονια και ενας θα είναι υπεύθυνος για αυτο. Όπως εχει κάνει πολλά καλά και τα λέμε θα λέμε και τα κακα και τα αρνητικά που εχει κανει.

Nikaek11 - 6/5/2021 16:42

Τα μισα απ αυτα που λες ειναι σωστα τα αλλα μισα λαθος.

babisaek1 - 6/5/2021 16:44

Κετσε έπειδη σε εκτιμω πολυ και εχω καταλαβει χωρις να σε γνωριζω προσωπικα οτι κι εσυ εκτιμας τον εαυτο σου αλλα και ολους τους ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ θελω να σου κανω την εξης προταση-παρακληση. Μεχρι να φυγουν ολοι αυτοι που δεν αξιζει οχι να φορανε τον δικεφαλο στο στηθος αλλα ουτε φωτο να βγαινουν με την φανελλα μας, να μην ξαναγραψεις το παραμικρο αρθρο για το ποδοσφαιρικο τμημα. Πιστεψε με θα μας ανακουφισεις( το ιδιο πιστευω και για σενα).

sovereign_s - 6/5/2021 15:35

Γραφουμε, γραφουμε, γραφουμε και μας γραφουνε. Σε λιγο και οταν ξανανοιξουν ολα θα γινονται ματς μεταξυ φιλων και συγγενων. Αυτο το πραγμα ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.


Μπαινουμε στα ντερμπυ με ψυχολογια μικρης ομαδας. Το εχουμε δηλαδη στο μυαλο μας χαμενο απο πριν. Αν κλεψουμε κατι καλως, αν οχι παλι καλως καθως φταινε ολοι οι αλλοι εκτος απο εμας. Εμεις τα χουμε... Συνέχεια κανει ολα σωστα. Αυτο ειναι κανονικα ψυχολογια θυματος.


Η ΑΕΚ σημερα εχει δυο θεματα να λυσει αμεσα. Να καταλαβουν εκει στην παε οτι τα λαθη των αλλων οταν τα δεις, πραγματικα τα δεις και τα αποκωδικοποιησεις εσενα σε διδασκουν απαλα. Η ζωη θα σε διδασκει βαναυσα. Η ομαδα απο το 18 και μετα (για μενα απο την επιστροφη) εχει μπει σε λογικη που ουτε τα δικα της λαθη δεν διορθωνει πια. Τι ποιο απλο πχ, το 18 που ειχαμε κορμο με 4 ποιοτικες προσθηκες θα ειχαμε ομαδα για μια 5ετια, ενω τωρα με την εθελοτυφλωμαρα μας θελουμε 12 παιχτες και 12 αποδεσμευσεις συν προπονητη συν στελεχωση παντου... μια 15αρα δλδ στο πολυ οικονομικο.


Το αλλο που θελει να το δουμε καθαρα ειναι αυτη η κατασταση της σκυλλας και χαρυβδης που ζουμε με το αν θα μιλησουμε δηλαδη οτι θα θυμωσει ο μελ και θα μας παρατησει. Συνδρομο στοκχολμης. Χρυση τομη εδω δεν υπαρχει. Η μιλας και δεχεσαι τις οποιες συνεπειες ερθουν καλες η ασχημες η δεχεσαι το τρεξιμο της ομαδας με λογικη λιντλ στους αιωνες. Διαλεχτε.


Στην ρεαλ τους κουνανε μαντιλια για το ενα εκατομυριοστο των οσων ζουμε εμεις. Αν ειχε πεσει η ρεαλ στην γ εθνικη με την υποσχεση οτι μολις γυρισουμε θα γαμ και θα δερνουμε και αυτη η υποσχεση ειχε παει κατα καπερναουμ θα ειχε πεσει η κυβερνηση, οχι η διοικηση απο το κυνηγι η θα ειχαν αναγκαστει να δουλεψουν σοβαρα με αμεσα αποτελεσματα. Εδω εμεις αλλαζουμε την πραγματικοτητα και τα γεγονοτα και πουλαμε χαντρες και καθρευτακια.


Εχουμε υπομεινει παρα πολλα για να μοιραζουν σανο ολοι τοσα χρονια. Η ΑΕΚ ΑΝΟΙΚΕΙ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ ΟΠΩΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ. Εδω ζουμε το θα σε κανω βασιλισσα του βεγγου και το ετελειωσε του καλοχαιρετα και δεν εχει ανοιξει ρουθουνι πρωτον και πεφτουν οι δικαιολογιες και οι παραλληλες πραγματικοτητες συννεφο δευτερον.


Η αρχη της χειραγωγιας ειναι: Αυτο που θελω εγω απο εσενα το θελω τωρα αμεσως (διαρκειας πχ και ησυχια στις φωνες ). Αυτο που θελεις εσυ απο εμενα (παιχτες, λογικη, οργανωδη, στοχους, οραμα, μελλον) οχι τωρα αλλα καποτε στο μελλον. Και παααααει το καραβι ετσι τωρα τοσα χρονια χωρις να ξερει και που παει.


Εχω την εντυπωση οτι ολα περιμενουν να φτιαξουν μαγικα με το γηπεδο επειδη θα εχει......"φοβερη ακουστικη" και θα τρεμουν οι αντιπαλοι. Δεν θα γινει αυτο ποτε αν το ροστερ δεν ειναι ποιοτικο. Ποτε. Σουπερ το γηπεδο δεν λεω, ομως χρειαζεται και η ομαδα να τρεξει με ρυθμους και οργανωση συμφωνα με τις εποχες που ζουμε. Η αγαπη φαινεται παντου, οχι στα μπετα μονο.

Palpatine21 - 6/5/2021 16:44

Αφού λες για την ιστορία να παραδιγματιζομαστε, σου λέω μόνο βάρδινογιαννης. Είχε μια χαρά τκν βαζελο νοικοκυρεμενο επερνε τα πρωταξλατακια του και έβγαιναν οι φίλαθλοι και τους βρίζανε συνέχεια. Να φύγουν να δουν άσπρη μέρα. Άσπρη μέρα βλέπουν τα βαζέλια τόσα χρονια. Μες στην σφαλιάρα είναι και έρχονται πέμπτο έκτοι. Αν πιστεύετε ότι θα φύγει ο μελισσανιδης και θα δούμε άσπρη μέρα και δεν θα γίνομε παναθηναϊκός της σφαλιάρας τότε ξυπνήστε εδώ ΜΕΣΑ γιατί θα πέφτετε... Συνέχεια από τα συνεφφα συνέχεια

Υ.. Γ. Δεν υπερασπιζομαι τσ όσα αίσχη έχει κάνει στο ποδοσφαιρικό τμημα αλλά αυτό που λέω είναι ότι ξεχνάτε γρήγορα μερικοί που ήμασταν και που εαστε τώρα. Παλιότερα χειρότερα ήμασταν και είχαμε και τα χρέη απλά είχαμε 6 ομάδες στην Ευρώπη και δενα2 ένοιαζε και να βγούμε 4οι η 5οι. Τώρα ξαφνικά που έγιναν 4 οι ομάδες στην Ευρώπη σκουζουμε και οδυρωμαστε. Όπως ειπα, προτειμω μια νοικολοιρεμενη κατάσταση που κάποια στιγμή πιστεύω ότι θα στρώσει σιγά σιγά με το γήπεδο μπας και έρθει κανένας συμπαίχτης με τον μελισσανιδης πάρα να ξαναμπλεξουμε στα χρεη και μετά αλλα 20 χρόνια θα κάνουμε να δούμε πρωτάθλημα....

sovereign_s - 6/5/2021 19:20

Δεν λεω να φυγει, λεω να νοικοκυρεψει αληθινα και οχι με στρακαστρουκες λες και απευθυνεται σε 5χρονα. Τα ειδαμε τα σποτελεσματα. Το σκαουτινγκ κοιμαται ορθιο και οι ΤΔ ηταν τσιχλοφουσκες. Αν δεν σοβαρεψει η αντιμετωπιση παμε για βρουβες. 3 χρονια παμε να αλλαξουμε την λογικη και την πραγματικοτητα.... Συνέχεια
Ο βαρδινογιαννης ο καπτεν ειχε σωστους συνεργατες ο τζιγγερ οχι. Αυτο λεει η ιστορια και τα αποτελεσματα τους και ασε τα εδω μεσα, τα εκει εξω θυμισου.

geroladas - 6/5/2021 16:31

Εκεί προς το τέλος Αυγούστου του 2020 ήταν η πιο υπερπλήρης ΑΕΚ των τελευταίων ετών.Οποτε τώρα με ένα ακόμη στόπερ από κάποια δευτεροκλασατη ρωσική ομάδα ,τον Γουτα και έναν τερματοφύλακα -μαλλον δανεικό- θα είναι έτοιμη η ομάδα μας να χτυπήσει την επόμενη σεζόν.....την έξοδο της στο Κόνφερενς ...ρε μας δουλεύετε όλοι ρεεεεεεεεε!!!!!Ξηλωμα θέλει όλη η ομάδα σε όλα τα επίπεδα .Το νου σας ρεμαλια!

leo_95 - 6/5/2021 16:14

Όποιος λυπάται το καρφί, χάνει και το πέταλο.

Το 2018 η ομάδα χρειαζόταν 4 με 5 εκ σε μεταγραφές, τα 25 εκ δόθηκαν στο γήπεδο, και τώρα όχι 5 εκ χρειαζόμαστε άλλα 15 για να γίνει πάλι ομάδα. Αυτό το να λέω παίζει η ΑΕΚ σήμερα αλλά καλύτερα να μην δω, πρώτη φορά μου συμβαίνει. Έχει περάσει στο DNA του συλλόγου το απλά να μην χάσουμε και βλέπουμε. Ότι πιο θλιβερό έχω δει στη ζωή μου

aek_o_kitriniaris - 6/5/2021 16:14

Κώστα μου ωραία και σαφή η αγωνιστική ανάλυση, αλλά δεν φτάνει μόνο αυτό , κριτική μόνο αγωνιστική δεν φτάνει, εκεί έχω τίς ενστάσεις. Η κατάντια της ΑΕΚ έχει ονοματεπώνυμο τό ξέρουν όλοι και φοβόμαστε να το πούμε. Μερικοί το λένε αλλά ζητάνε και κάτι άλλο παράλογο δηλαδή να πουλήσει την ομάδα και να φύγει ο κύριος Μελισσανίδης, και αυτό είναι το παράλογο γιατί τσάμπα μάγκα δε θα το κάνουμε. Θα πληρώσει πρώτα και μετά στο καλό.... Συνέχεια
Πλήρωσε τίποτα για να πάρει την ΠΑΕ ?

Πλήρωσε τίποτα για να φτιάξει το γήπεδο ?

Πλήρωσε τίποτα για να φτιάξει ομάδα?

Έχει βγάλει λεφτά από την ομάδα στην πρώτη και στην δεύτερη θητεία του?

3 ΌΧΙ και 1ΝΑΙ

Έτσι λοιπόν θα πληρώσει πρώτα 3 φορές την αξία της ιδέας της ΑΕΚ και μετά 1 φορά ή 1000 να πάει στο καλό.

Την ξεφτίλα της Γ εθνικής θά την φάμε αμάσητη?

Όχι κύριε πρόεδρε θα πληρώσεις πρώτα και μετά βλέπουμε ,αυτά τα πέρασες μια φορά στην πρώτη σου θητεί.

Εξηγήσου λοιπόν μάγκικα και ΝΙΚΑΙΩΤΙΚΑ γιατί εδώ δεν είμαστε Ιωνικός.

Έχει φιλότιμο ο αεκτζης έχει τρέλα για την ομάδα του αλλά δυστυχώς για σένα είναι από τους λίγους σκεπτόμενους φιλάθλους της χώρας και δε είναι τίποτα Ορκ και τίποτα "επιστήμονες " να είμαστε πρόβατα του προέδρου .

Καλή αντάμωση στα Φιλαδέλφεια και όχι για να κοντραριστουμε μεταξύ μας αλλά για να χαρούμε την ομάδα πού όλοι προσδοκούμε νά δούμε με εσένα στο τιμόνι.

Πρόεδρε πάρτο αλλιώς και γρήγορα.

Το ξέρω ότι στο πίσω μέρος του μυαλού σου πάντα θα υπάρχει η ΑΕΚ το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να την βάλεις στο μπροστινό μέρος του μυαλού και όλα θα πάνε καλά έστω και αργήσουμε να ΈΡΘΟΥΜΕ τούτος ο λαός αυτής της ομάδας έχει αποδείξει ότι έχει υπομονή κοίτα να μην την εξαντλήσεις .

77st - 6/5/2021 15:45

Ενω μπορουσαμε παραχωρισαμε την δευτερη θεση στον παοκ περυσι.Ενω μπορουσαμε παραχωρουμε την ευρωπη προς οφελος του παο φετος πηραμε ενα πρωταθλημα το 2018 και δεν φανηκε οτι το χαρηκε τι συμφωνιες εχει κανει με ποιους και γιατι και για ποσο ; δεν εχει λογικη η σταση του μελισανιδη δηλαδη θες την επο θες τις ε.π.σ θες την κεδ και η ομαδα τσιρκο ; δεν κολανε ολα αυτα

bell1924 - 6/5/2021 16:14

Στο γήπεδο ότι κερδίσει η ομάδα φίλε. Τα άλλα εγώ δε τα γουστάρω. Ας πάρουν οι άλλοι όσα κύπελλα θέλουν να τα λιωσουν και να κάνουν στεγαστρο στο γήπεδο...

Loukas1921 - 6/5/2021 16:05

Το 2018 ειχε γίνει μια ομαδα καλη ομαδα που ειχε πιάσει ταβάνι. Εφερνε 0 - 0 με την Μιλαν (οκ πολυ καλο αποτέλεσμα αλλα οχι και αθλος για εκεινη την Μιλαν που ο Ολυμπιακος της έριξε 3) αλλα μετα δεν κερδιζε πχ ουτε Ριεκα ουτε Αουστρια. Στο ελληνικό πρωταθλημα ειχε πολλες απώλειες αλλα κι οι αλλοι ηταν χωμα για αυτο και το πηρε. Θελω να πω καλη ομαδα αλλα οχι καμία υπερομαδα που μας εχει μείνει στο μυαλο. Με Μελισσανίδη η ΑΕΚ ποτε δεν εφτιαξε ομαδα ηγετική μια δυο κλάσεως πανω απο τις αλλες... Συνέχεια οπως εκανε ο Γαυρος η ο ΠΑΟΚ. Ποτε. Το γιατι το εχει αναλύσει ο Φοίνικας ωραια δεν θα τα γραψω παλι. Νομίζω οτι ο Μελισσανίδης εχει δείξει κι αυτος το ταβανι του και οσοι πιστεύετε οτι μολις γίνει το γηπεδο θα φτιαξει υπερομαδα μην γελιέστε. Το ιδιο πιστεύατε οταν ανέβηκε Α Εθνική και θυμάμαι εδω τα σχόλια απο τις μεταγραφές που πεφτατε απο τα σύννεφα. Δυστυχώς ή τοσο θέλει ή τοσο μπορεί.

LoKoR21 - 6/5/2021 15:45

Μελ συνέχισε το ίδιο βιολί και θα καταφερεις αυτό που δεν πίστευα ποτέ ότι θα συμβεί. Να είναι έτοιμο το γήπεδο και ο κόσμος να πηγαίνει με μαύρη καρδιά η να μην πηγαίνει καν γιατί το θέαμα θα είναι αποκρουστικό. Τα μπετά τα πάνελ και τα δοκάρια δεν είναι αυτά που θα παίζουν μπάλα αλλά το αγωνιστικό τμήμα αυτό που διέλυσες και απαξίωσες

SergioAEKARAujo - 6/5/2021 15:53

Υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που πιστεύει πως ότι δεν έκανε από το 2013 και μετά που είχε άπειρο χρόνο , θα το κάνει μέσα σε ένα καλοκαίρι ;

Isoviaek - 6/5/2021 15:52

Όλοι έχουμε πληγωθεί, απογοητευθεί, ορισθεί. Και είναι λογικό με αυτό που ζούμε σε κάθε αγώνα. Η Ψυχή της ΑΕΚ δεν έχει καμία σχέση με την ηττοπάθεια που βγάζουν οι παίκτες μας προς τα έξω. Όμως χρειάζονται στήριξη. Να τελειώσει αυτή η χρόνια και να βγούμε Ευρώπη, για να έρθουν παίχτες πολύ καλύτεροι από αυτούς που έχουμε. Αν δεν βγούμε και χωρίς έσοδα δεν ξέρω τι θα βλέπουμε του χρόνου. Δε πιστεύω ότι ξαφνικά ο Μελ θα αλλάξει πολιτική και θα ρίξει στην ομάδα δικά του λεφτά. Στήριξη... Συνέχεια παιδιά μπας και σωθεί η επόμενη χρονιά.

goten21gr - 6/5/2021 15:46

Και με λαθος αγωνιστικο σχεδιασμο, που ειναι το πιο σημαντικο. Εδω και τρια χρονια..μεταγραφες απλα να γινουν και το 90% παικτες στοιχηματα. Δυστυχως φετος η χρονια σου δειχνει με τον χειροτερο τροπο οτι πρεπει να αλλαξεις τακτικη αν θες να δημιουργησεις κατι μεγαλο. Αν θες να εισαι μονιμα κομπαρσος στο πρωταθλημα δεν χρειαζεται να αλλαξεις τιποτα ολα ειναι ετοιμα. Πηγαμε στο τσουλου με Αλεφ, Μοραν, Κλωναριδη, Γιαννιωτα και δεν ξερω τι... Αφησε τον Ουζουνιδη με 14-15 παικτες και στα... Συνέχεια μισα κοπηκαν τρεις γιατι ζητουσαν περισσοτερα στο συμβολαιο τους.. Ειναι πολλα τα λαθη και το ξερει. Το θεμα ομως δεν ειναι να κανει λαθη, αλλα να μην επιμενει στα ιδια λαθη γιατι δεν οδηγουν πουθενα παρα μονο στην απαξιωση της ιδιας της ομαδας.

KATRABANELIS - 6/5/2021 15:43

Εγώ πάλι θα πω στη διοίκηση ΑΠΕΤΥΧΕ χάλασε την 0μαδα του 18 με ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕ η μόνη λύση διάδοχη κατάσταση με όραμα

SergioAEKARAujo - 6/5/2021 15:39

-Είχαμε φτάσει στο σημείο να μη θέλουμε να πάμε σε τελικό γιατί δεν θα αντέχαμε να το χάσουμε ξανά.

-Έχουμε φτάσει στο σημείο να μην θέλουμε ντέρμπι γιατί θα φύγουμε με σκυμμένο κεφάλι .

-Δεν μπορώ να σκεφτώ καμία ομάδα στο πρωτάθλημα που να παίζει τελικό κυπέλλου τόσες συνεχόμενες φορές και να μην το σηκώσει ούτε μια .

- Δεν μπορώ να σκεφτώ καμία ομάδα στο πρωτάθλημα που να παίζει με τους 3 μεγάλους τόσες φορές και να... Συνέχεια μην πάρει έστω και ένα παιχνίδι .

Από πείσμα θες ; Από θυμό ; Από αυταπάρνηση ;

Κάτι από τα παραπάνω θα βοηθούσε σε μια οποιαδήποτε ομάδα να πάρει μια μαμημενη φορά ένα σημαντικό παιχνίδι ή ένα κύπελλο..

Είναι η χειρότερη ΑΕΚ όλων των εποχών .

Χειρότερη από την ΑΕΚ που είχε απλήρωτους παίχτες και που δεν είχε λεφτά να τυπώσει εισιτήρια .

Και το κακό είναι ότι έχει τον Μελ στο τιμόνι .

Ντροπή

Tonino_21 - 6/5/2021 15:36

Κατάφεραν σε χρόνο ρεκόρ να απαξιωσουν την ομαδα, να εχουνε δωσει δικαιωμα σε ομαδουλες τυπου Παοκ να μιλανε για παραδοση (!!!!) , ποδοσφαιρική δικαιοσυνη και πεπρωμενο (!!!!) και δεν κουνιεται φυλλο!!!! Σιγή ασυρμάτου απο όλους ,σε αλλες περιπτώσεις λαλιστατους Δημάτους και λοιπους . Που ειναι ο Κοσμάς ο νεος μας και καλα CEO???Ο Κονέ που ειναι και τι κανει??? Καλα απο τον Μελισσανιδη δεν εχω απαιτησεις πλεον , εχει δειξει εμπρακτα πως δεν του καιγεται καρφι για την ομαδα ασχολειται με το... Συνέχεια να κανει κόνξες στον Μαρινάκη με την Ναυτεμπορική, που παρεπιμπτόντος τον εχει τυλιξει σε μια κολλα χαρτι μαζι και ο Ιβαν ο κολλητος του.....Εχουν αφησει εναν κοσμο να ωριεται στα site και να μην ξερει απο που να παει και που να κρυφτει για αυτο το τραγελαφικο συνοθυλευμα που μας παρουσιαζεται τα τελευταια χρονια με αποκορύφωμα το φετινο και ειδικα οι τελευταιοι 2-3 μηνες. ΈΝΑΣ δεν εχει βγει απο την ΠΑΕ να πει μια κουβεντα επισημα στον κόσμο!!!!ΕΝΑΣ!!! Το οτι ειπε ο Μελισσανιδης "θα τα αλλάξω όλα¨ στα αποδυτηρια ΔΕΝ μετραει ως δήλωση......Και κρατανε αυτον τον τυπο στον παγκο ακομα????? Θα εμενε αυτος ο τυπος στον γαυρο, τον βαζελο τον παοκ αν εκανε αυτο το απιθανο σερι????? Γιατι τον κρατανε ακομα???? Εκατομμυρια φιλαθλοι αυτης της ομαδας πονανε και απορουνε και δεν εχουν να πιαστουν απο πουθενα!!!!!! Καταφεραν μαζι με την ομαδα να απαξιωσουν και το γηπεδο με την συμπεριφορα και την αδιαφορια τους , αυτο πρεπει να ειναι παγκοσμιο φαινομενο....ενα γηπεδο που ΔΕΝ ξερουμε ποτε θα τελειωσει, πότε θα παιξει η ομαδα εκει , καλα το ποιος εχει βαλει λεφτα και ποσα ειναι αλλη ιστορια και γιατι τελευταια εκτος απο την υπογειοποιηση σχεδον δεν κουνιεται φυλλο....

Παρανοια παντου... Ο Λιβαγια δεν ανανεωσε και τον αφησημε ελευθερο ενω τον Ολιβειρα τον Βαιτση της Πορτογαλιας τον εχουμε εδω να περιφερεται .... διωχνεις 2 πλαγια μπακ και δεν παιρνεις κανεναν, δημιοργικό χαφ δεν παιρνεις και αν πάρεις τον κανεις εξτρεμ για να παιζουν καποιοι συγκεκριμενα totem, πουλας τον Μπάρκα και παιρνεις 6 εκατ και μενεις με Τσιντώτα και Αθανασιαδη....Σοβαρα τωρα βρειτε μου 1 καλο που εχει γινει σε αυτην την ομαδα τελευταια και μην πειτε για Γκαρσια γιατι τον πληρωσες 3 εκατ και περσυ τον επαιρνες με 600 χιλιαδες αλλα δεν ηθελες...Παιζει να ειμαστε μερος ενος κοινωνικου πειραματος " πως τρελαινεις οπαδους μιας λαοφιλους ομαδας μεσα σε 6 μηνες" και να μην το ξερουμε......

Aeksalamis123 - 6/5/2021 15:34

Εγώ δεν καταλαβαίνω όλον αυτόν τον ντόρο. Ο άξονας της ενασχόλησης του Μελισσανίδη ήταν αποκλειστικά το γήπεδο. ''Χωρίς το γήπεδο δεν υπάρχει λόγος να είμαι στην ΑΕΚ.'' Εξαρχής είχε ξεκαθαριστεί ότι χρήματα για τη λειτουργία της ΠΑΕ δεν μπαίνουν. ''Η ΑΕΚ δεν έχει ανάγκη κανέναν Μελισσανίδη. Δύναμή της είναι ο κόσμος της.'' Η κατασκευή του γηπέδου επικοινωνήθηκε ως απόλυτος σκοπός. Και ξεκίνησε η λειτουργία της ομάδας κατά την οποία από τα έσοδα ένα μέρος πήγαινε στο... Συνέχεια γήπεδο και τα υπόλοιπα στο τμήμα. Η δε στελέχωση του τιμ έγινε με αποκλειστικό στόχο τον έλεγχο των εξόδων με πρόσωπα άγνωστα σε εμάς, ακόμη και σήμερα, οκτώ χρόνια μετά. Με δεδομένα όλα αυτά, την υποχρηματοδότηση του αγωνιστικού και την έλλειψη ειδικών στην τεχνική διεύθυνση, αυτό που ζούμε τώρα είναι απόλυτα λογικό και αναμενόμενο. Το θέμα είναι τι κάνουμε όλοι εμείς που βλέπουμε την ομάδα να ξεφτιλίζεται στη Γ' Εθνική για ένα διαχειρίσιμο κατά τη γνώμη μου χρέος, να μένει μακριά από την κορυφή όσο ποτέ άλλοτε, να γίνεται ρεζίλι σε τελικούς κυπέλου με την απόδοσή της, την διαιτησία και την συμπεριφορά των αντιπάλων, εντελώς ακάλυπτη και με τη διοίκηση προκλητικά απούσα. Να έχει τραγικά αποτελέσματα σε ντέρμπι και μη και να έχει καταστεί ο περίγελος αυτών που τους νικούσαμε από κεκτημένη ταχύτητα. Και πάνω από όλα μια ατμόσφαιρα στα αποδυτήρια ακραία αρρωστημένη με παίκτες άκεφους, άνευρους και αδιάφορους. Στα δικά μου μάτια η ομάδα είναι ΠΑΡΑΤΗΜΕΝΗ από τη διοίκηση. Αυτό φαίνεται και στα αποτελέσματα της ομάδας. Από το 1959 έως το 2013 στο πρωτάθλημα είχαμε 58,5% νίκες, 23% ισοπαλίες και 18,5% ήττες. ΜΕ ΠΑΡΑΓΚΑ. Από το 2015 έως και τώρα έχουμε 55% νίκες, 24% ισοπαλίες και 21% ήττες. ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΓΚΑ, όπως λέμε εμείς οι ίδιοι αφού την ρίξαμε...Ασχολούμαστε όλη την ημέρα με το γήπεδο λες και όταν φτιαχτεί με έναν μαγικό τρόπο θα μεταμορφωθεί η ομάδα σε πανίσχυρη...Όταν δεν υπάρχει ούτε ένα παράδειγμα ομάδας που να άλλαξε επίπεδο φτιάχνοντας νέο γήπεδο...Όσο δεν γίνεται επένδυση στην ομάδα σε αυτά τα χάλια θα είμαστε. Και καλό θα είναι να μας ειπωθεί αρμοδίως ότι μέχρι εκεί μπορούν...Γιατί εκτός από πελάτες και μοναδικοί χρηματοδότες, είμαστε και το μοναδικό κομμάτι της ομάδας που ασχολείται μαζί της αφιλοκερδώς με συναισθηματικά κριτήρια...και αυτό φαίνεται τελικά ότι είναι μειονέκτημα...για μας και για την ομάδα...

argiris1977 - 6/5/2021 15:27

Όλα δυστυχώς ξεκινάνε από την διοίκηση. Το έχουμε πει πολλοί εδώ μέσα, χωρίς ανθρώπους με εμπειρία σε θέσεις κλειδιά δεν πας πουθενά. Που πάς ρε Μελησανίδη με τον Κονέ τεχνικό διευθυντή, που πας ρε Μελησανίδη με προπονητή που η σταδιοδρομία του στην ΑΕΚ έχει τελειώσει προπολού, που πας ρε Μελησανίδη με παίκτες λαχεία και αφήνεις να φεύγουν παίκτες όπως ο Λιβάγια με το πρόσχημα ότι η ομάδα έχει ταβάνι στο ύψος των συμβολαίων, που πας ρε Μελησανίδη όταν οι άλλοι πηγαίνουν με... Συνέχεια αυτοκίνητα και σε με κάρο. Ξέρω ότι την ομάδα την βλέπεις σαν επένδυση αλλά να ξέρεις ότι στο ποδόσφαιρο μερικές φορές πρέπει να ρίξεις για να πάρεις. Τα τσιμέντα δεν παίζουν μπάλα.

christ - 6/5/2021 15:23

Δημητρης Μελισσανίδης ο μόνος υπεύθυνος... ξέρει πολυ καλά τι πρέπει να γινει... ο κόσμος της ΑΕΚ περνάει 2ο γολγοθά μετά την 3ήμερο εθνική... δεν γίνεται στο όνομα των υποδομών να γίνεται πλήρης εξευτελισμός της ΑΕΚ... αυτο το καλοκαίρι τελευταία ευκαιρία... μετά δεν θα σώσει κανέναν το νέο γήπεδο.

KANON21 - 6/5/2021 15:22

Μανόλο , Παναγιώτη (Κονέ) , Παναγιώτη (Τσιντωτα) , Μιχάλη , Ελντερ , Ιονουτς , Ντμιτρο , Στράτο , Νασίμ , Όλεγκ , Σταύρο , Νέναντ, Πέτρο , Γεβχεν , Μιλος , Νέλσον ,Σας ευχαριστούμε για όσα ζήσαμε μαζί και καλή συνέχεια στην καριέρα σας.

Ιατρουδη , Ραντονια ,Μιται , Γιουση και Μπάμπη , θα έχουμε την προσοχή μας πάνω σας για ακόμη ένα χρόνο που θα είστε δανεικοί.... Συνέχεια
Μπιλαρα ξεχωριστό ευχαριστώ και σε εσένα και καλή συνέχεια.

Αυτή πρέπει να είναι η ανακοίνωση της ΠΑΕ σε 2 εβδομάδες.

Kitriniaris911 - 6/5/2021 15:16

Όταν μας παίρνει 5 μήνες να καταλάβουμε τα αυτονόητα, δηλ ότι ο άνθρωπος είναι ακατάλληλος, μήπως πρέπει αυτό να το κοιτάξουμε;

teokavas - 6/5/2021 15:13

Κετσε θα βάλω όσο μπορώ τις σκέψεις μου σε σειρά.. Ποιος διέλυσε μια πρωταθληματικη ομάδα, τσεπωσε 20 μύρια καιι πήγε ομίλους να παίξει με κλωναριδη, αλεφ και γιαννιωτα; Ποια η κριτική σου κετσε; Ο Μαρίνος μας έφταιγε.. ( το αστείο είναι ότι άμα επένδουσε τότε σε παίχτες με δύο νίκες τα λεφτά θα τα παίρνε πίσω + την μεταπωλητή αξία των παιχτών) Συνεχίζω.. γιατί φύγανε η δεν ανανέωσαν παίχτες όπως Λαμπρόπουλος, χριστοδουλοπουλοσ, μπακασετας, λιβαγια και παραλίγο σίμοες; ήταν αχάριστοι οι... Συνέχεια παίχτες, αυτά δεν γραφατε; απλά είδαν την αλήθεια εγώ θα πω. Πάμε στα πρόσφατα.. Ποιος πήρε για στοπερ ηγετη ένα βεδουινο και εναν από την τελευταία ομάδα της Ρωσίας και αφού πρώτα εξασφαλίσαμε ευρωπη; ποια η κριτική σας; ποιος έλεγε εδώ σε αυτό το σαιτ ότι ο τανκοβιτς είναι αχρείαστος παίχτης ότι έχουμε άλλους για αυτήν την θέση πχ μανταλο, λιβαγια; παλτό μετά τους τραυματισμός του ο αραουχο, σωστα; παιχταράδες οι σιμαο, μοραν, ζεραλδες και παουλινιο, σωστά; βασικοί και αναντικαταστατοι.. Ποιοι έχουν ευθυνη λοιπόν κετσε;

mparmpanaytis - 6/5/2021 15:10

Εγώ ένα πράγμα θά πω... Δημήτρη Μελισανιδη που είναι ο εγωισμός σου?

Ξέρω πως θέλεις να 'σαι πρωταγωνιστής, πως βλέπεις αυτό το συνονθύλευμα και δεν αντιδρας?

Αλλιώς σε ήξερα...

Original78 - 6/5/2021 15:07

Ο κόσμος της ΑΕΚ έχει αποδείξει οτι στηρίζει αυτο που αγαπαει οταν πιστευει σε κάτι που εχει προοπτικη και σωστες βασεις.


Τωρα αυτη η πιστη εχει γινει αδυναμη σε μεγαλο βαθμό με καθαρη ευθυνη της διοικησης της ΑΕΚ. Το γιατι, το αντιλαμβανεστε οι ιδιοι καλυτερα, γραφεται εδω και αλλου από τους περισσοτερους.... Συνέχεια

Δυστυχως η ΑΕΚ ελαχιστες φορες στην ιστορια της ειχε πραγματικα ισχυρη διοικηση και συνηθως οχι την ισχυροτερη. Εχω διαβασει για την περιοδο του Λουκα Μπαρλου, θυμαμαι ζωντανα τις περιοδους απο το 1985 και μετα. Ειτε ειχαμε πολλα λεφτα, ειτε οχι, παντα υπηρχαν δυνατοτεροι αντιπαλοι και οι δικοι μας δεν μπορουσαν να τους αντιμετωπισουν (τις περισσοτερες φορες).


Αυτο ειναι το βασικο μας προβλημα - που δεν εχουν κυριως οι γαυροι - και προφανως δεν μπορει να λυθει απο κανεναν μας, οσο και να διαμαρτυρομαστε, παρα μονο απο τον ιδιο τον Μελισσανιδη.


Και προφανως διαμαρτυρομαστε εντονα επειδη εχουμε Μελισσανιδη, που ξεραμε οτι δεν θελει να ειναι ποτε 2ος.


Προσωπικά ο Μελισσανιδης οφειλει ή να αλλαξει προσεγγιση (αμεσα όμως) οσον αφορα την οργανωση, την στελεχωση, τις συνεργασιες και το μπατζετ ή να βρει τον σωστο διαδοχο (και οχι εναν νεο "Τροχανα").


Οτιδηποτε αλλο τωρα θα ειναι καταστροφικό.


Φυσικά, ευχαριστούμε για το βήμα που μας δίνετε εδώ να εκφραζομαστε.


Αλλά το πιο σημαντικό βήμα έκφρασης όπου θα ακουστεί πραγματικά η φωνή του λαού της ΑΕΚ θα είναι όταν με το καλό μπορέσουμε να πάμε και να γεμίσουμε το γήπεδο.


Ας φροντισει η ΑΕΚ και ο Μελισσανιδης να εχουν κερδισει τον κοσμο της ως τοτε...

ENOSITIS63 - 6/5/2021 15:00

Δεν ξέρω αν το συνειδητοποιήσατε. Ακόμα και αν ξεκινήσει η αναγέννηση αύριο το πρωί, με νεό προπονητή του 1++ εκ, με εν λευκώ εξουσιοδότηση για μεταγραφές μαζί με νέο τεχνικό διευθυντή με εμπειρία και διασυνδέσεις, ακόμη και τοτε ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΟΜΑΔΑ.

Δυστυχώς εδώ μας έχει φέρει η θεωρία "όσο φτάνει το πάπλωμα". Τόσο ξυνό θα το πληρώσουμε.

Zoran_ - 6/5/2021 14:57

Επειδή ακούω συνέχεια το παραμύθι ότι ο Χιμένεθ είναι στρατιώτης της ΑΕΚ, θα τονίσω ότι αν δεν ήταν φραγκοφονιάς και αγαπούσε πραγματικά την ομάδα θα είχε ήδη παραιτηθεί προς όφελος της. Ναι μεν πολλοί παίκτες δεν κάνουν αλλά σίγουρα και ο Χιμένεθ δεν κάνει, ΤΕΛΟΣ.

teokavas - 6/5/2021 14:54

Κετσε θα βάλω όσο μπορώ τις σκέψεις μου σε σειρά.. Ποιος διέλυσε μια πρωταθληματικη ομάδα, τσεπωσε 20 μύρια καιι πήγε ομίλους να παίξει με κλωναριδη, αλεφ και γιαννιωτα; Ποια η κριτική σου κετσε; Ο Μαρίνος μας έφταιγε.. ( το αστείο είναι ότι άμα επένδουσε τότε σε παίχτες με δύο νίκες τα λεφτά θα τα παίρνε πίσω + την μεταπωλητή αξία των παιχτών) Συνεχίζω.. γιατί φύγανε η δεν ανανέωσαν παίχτες όπως Λαμπρόπουλος,

nmarkos2002 - 6/5/2021 14:53

Λίγο μεγάλο κείμενο αλλά κάποιες φορές δεν γίνεται αλλιώς. Αγωνιστικά θα πω μόνο ότι στην ομάδα δεν ταιριάζει το 3-5-2, μένουν πολλοί χώροι πίσω και επίσης ο Λιβάγια δεν έπρεπε να φύγει στη μέση της σεζόν. Ας τελείωνε το συμβόλαιο και ας έφευγε μετά (για μένα έπρεπε να μείνει οπωσδήποτε).

Θα πω 2-3 πράγματα για τη διαιτησία επειδή δεν μιλάει κανείς από την ΠΑΕ. Χθες χαρίζουν κόκκινη σε παίκτη του ΠΑΟΚ (μόνο στον Βράνιες ήξεραν να δίνουν κάρτες) και υπάρχουν κάποια χοντρά πράγματα. Το... Συνέχεια πέναλτι έγινε στο 86:24 και χτυπήθηκε στο 91:17, δηλαδή 5 λεπτά αργότερα αφού περιμέναμε το VAR για να δουν το πέναλτι (εναντίον μας το είδαν αμέσως). Συνεπώς τα 5 λεπτά καθυστέρηση που έδειξε ο διαιτητής ήταν ουσιαστικά τρεισήμισι. Υπήρχαν φυσικά και άλλες καθυστερήσεις όπως οι αλλαγές που έγιναν και ο Ουάρντα που έπεσε κάτω για 3 λεπτά όπως τα θυμάμαι πρόχειρα. Μας έφαγε δηλαδή 7-8 λεπτά καθυστερήσεων ο διαιτητής που ήταν αγχωμένος για να νικήσει ο ΠΑΟΚ και το πέναλτι το έδωσε επειδή δεν μπορούσε να κάνει διαφορετικά, αλλά για μας πέρα βρέχει.

Φυσικά η διαιτησία όλη τη χρονιά δεν μας πάει καλά. Πρέπει να έχουμε χάσει γύρω στους 10 βαθμούς από διαιτησία, πχ με τον Αστέρα μέσα με σκορ 2-2 παίκτης του Αστέρα κόβει τη μπάλα με το χέρι στη γραμμή, πέναλτι και κόκκινη δηλαδή, αλλά ο ξένος διαιτητής έδωσε φάουλ του Ανσαριφάρντ στον τερματοφύλακα ένα δευτερόλεπτο νωρίτερα σε φάση που δεν υπάρχει τίποτα.

Υπάρχει κάτι ακόμα πολύ σοβαρό για το οποίο δεν λέμε τίποτα. Το πρώτο γκολ του Μπρούμα με τον γαύρο ήταν οφσάιντ. Είναι περίπτωση που πιάνεις κάποιον (τη διαιτησία δηλαδή) επ' αυτοφώρω, στα πράσα που λέμε. Σαν να σε δείχνει η κάμερα να κλέβεις ένα κινητό από ένα μαγαζί, δεν μπορείς να πεις τίποτα. Στο γκολ του Μπρούμα πάγωσαν την εικόνα πριν γίνει η πάσα. Ο Ελ Αραμπί δεν έχει κάνει πάσα στην εικόνα που έδειξε το VAR. Τυχαίνει κάτι να ξέρω από επεξεργασία εικόνας και σας λέω ότι το παπούτσι του Μπρούμα είναι οφσάιντ 20 ως 30 πόντους ανάλογα σε ποιο καρέ θέλεις να σταματήσεις τη φάση. Ας πάει η ΠΑΕ τη φάση σε κάποιον επαγγελματία στην επεξεργασία εικόνας (που έχουν λογισμικά πανάκριβα γι’ αυτή τη δουλειά) και θα της πουν ότι λέω κι εγώ. Μετά θα πρέπει να πάει στον Κλάτενμπεργκ με τις αποδείξεις και να τον στείλει από κει που ήρθε.

Κακή η ομάδα δυστυχώς αλλά με κανονικές διαιτησίες θα είχε ήδη βγει στην Ευρώπη.

KLEFTAKIS21VIOLOGY - 6/5/2021 14:51

Κυριακή διπλό κ ευρωπαϊκό εισιτήριο κ μαθηματικά +6

Δευτέρα πρωί όνομα προπονητή

9η αγ κ 10αγ αδιάφορα ματς

pavlos_21 - 6/5/2021 14:47

Χειρότερη ΑΕΚ και από την γ Εθνική.

Αν είχε φιλάθλους τι θα γινόταν;;;;; ευτυχώς δεν είναι έτοιμο το γήπεδο.

Θα ζητήσει διαρκείας του χρόνου;;;;

guerilla_urbana - 6/5/2021 14:43

Είναι θλιβερό όταν το μόνο συναίσθημα που σου ανταποδίδει η αγάπη σου, είναι η ντροπή. Δυστυχώς αν θέλουμε να είμαστε ρεαλιστές, το μόνο που μπορεί να κάνει αυτό το συνονθύλευμα, είναι όλοι πίσω ταμπούρι μπας και πάρουμε 3 Χ στα τελευταία ματς και σωθεί τουλάχιστον η επόμενη χρονιά. Ούτε για του χρόνου είμαι αισιόδοξος φυσικά, καθότι η ομάδα θέλει 10 βασικούς και 4-5 αναπληρωματικούς από το πάνω ράφι για να γίνει ανταγωνιστική και η διοίκηση έχει αποδείξει πολλάκις ότι δεν ακολουθεί... Συνέχεια τέτοια πολιτική. Θα στηριχθεί στα έσοδα του γηπέδου όταν αυτά έρθουν. Ως τότε θα μας γλεντάει κάθε πικραμένος και θα μας διασύρουν οι ιστορικοί μας αντίπαλοι.

sakisinter - 6/5/2021 13:15

Ποια τακτική ρε μεγάλε θα μας τρελάνεις, ότι φταίει ο Χιμένεθ ή ο κάθε Χιμένεθ;; αφού τα παλικάρια δεν μπορούν και κύριος από την μέση και πίσω δεν είναι ομάδα είναι απλά ένα σύνολο ατόμων που παίζουν.. Άσε τώρα, όλα τα άλλα είναι σάλτσα και χάδι στα αυτιά κάποιων..

AEK from ever for ever - 6/5/2021 14:39

Ενώ από τη μέση και μπροστά φυσαμε!! Φίλε αυτοδιαψευδεσε και μόνο που λες ότι δεν είναι καν ομάδα, και δεν διαφωνώ απλά αυτό είναι ευθύνη 100% του προπονητή. Ένας καλός προπονητής μπορεί μεμέτριους παίκτες να φτιάξει μια ομάδα που να κάνει τα βασικά, να έχει συνοχή, αλληλοκαλυψη και να βγάζει και δυο τρεις συνδυασμούς στην επίθεση. Αυτό το θλιβερό συνονθύλευμα είναι 100% ευθύνη προπονητών σαν τον Μανολο, προπονητών με φιλοσοφία αμυντική, δηλαδή γερά δυνατά πίσω και κάπως θα βάλουμε ένα... Συνέχεια γκολ. Το κάπως, προκύπτει από το ότι επιθετικά είμαστε τραγικοί, ανύπαρκτοι χωρίς κανένα πλάνο και σχέδιο, δεν μπορούν να κάνουν ένα απλό συνδυασμό ενα-δυο, να ξεμαρκαριστουν, οι σεντρες και οι τελικές πάσες πάνε όλες πάνω στους αντιπάλους, η χειρότερη ομάδα μακράν στο επιθετικό τραζισιον στη Σούπερ λίγκα την τελευταία διετία. Ο τελευταίος προπονητής που δούλεψε λίγο επιθετικά και είχε ένα πλάνο και για την επίθεση ήταν ο Ουζουνιδης.

Anest21 - 6/5/2021 14:30

Ντροπή στην ΠΑΕ

Δεν μας υπολογίζουν και δεν μας σέβονται

Δεν 1 χρόνος..πάνε πολλά!!!

4 συνεχόμενους τελικούς μη εκμετάλλευσης CL

Έχουμε γίνει περίγελος, ξεφτίλα!!... Συνέχεια
Κάθε χρόνο και χειρότερα.πραγματικα ντροπή τους!!!ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΕΚ

evo21 - 6/5/2021 14:38

Φιλε πως εγω δεν ειδα χτες το ματς για πρωτη φορα στη ζωη μου διοτι ηξερα οτι στανταρ θα πικραθω; ε , αυτο κανουν και αυτοι δε διαβαζουν σχολια και ασχολουνται με οτιδηποτε αλλο εκτος απο το πως εκαναν χαλια την ΑΕΚαρα , Γηπεδαρα μονο και αγιος ο Θεος.

civicacias - 6/5/2021 14:32

Κώστα κ λοιποί συνοπαδοι η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο,όχι μόνο στην ομάδα αλλά και σε εμάς τους απλούς φιλάθλους. Πριν από λίγες ημέρες στις 13 Απριλίου ανήμερα των γενεθλίων της αγαπημένης μας ομάδας η γυναίκα μου γέννησε δίδυμα. Όπως είναι φυσικό το ξενύχτι έχει γίνει ρουτίνα. Χθες το βράδυ ήταν περίπου 3 η ώρα με βλέπει η γυναίκα μου στον καναπέ ξύπνιο ( τα μωρά κοιμούνταν εκείνη την ώρα) και με ρωτάει γιατί δεν κοιμάσαι? Είμαι συγχισμενος της λέω και μου... Συνέχεια απαντάει με τόσες ήττες όχι συγχισμενος αλλά συνηθισμένος θα έπρεπε να είσαι. Μετά όντως κοιμήθηκα μιάμιση ώρα περίπου.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι για όσους δεν ασχολούνται και βλέπουν εμάς να σκαμε τους έχει γίνει συνήθεια και τους φαίνεται φυσιολογικό η ομάδα να παραπαίει και να δέχεται τη μια σφαλιάρα μετά την άλλη. Για εμάς πάλι αυτό το συνονθύλευμα ομάδας δεν χωνεύεται με τίποτα.

Οι αποφάσεις που σύντομα πρέπει να παρθούν πρέπει να είναι γενναίες και με υψηλό κόστος αλλιώς η αποτυχία είναι δεδομένη και την επόμενη σεζόν....

AEKSallonica - 6/5/2021 14:29

Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλους. Δυστυχώς η ομάδα είναι παρατημένη στην τύχη της. Παίκτες αγύμναστοι, χωρίς κίνητρο. Προπονητής αδιάφορος. Τεχνικό τιμ ανεπαρκές. Διοίκηση και management άφαντοι. Το έχω ξαναγράψει ότι η ζημιά που έχει γίνει θα κάνει χρόνια να ξεπεραστεί. Μακάρι να βγω ψεύτης αλλά η εμπειρία μου αυτό μου λέει. Θα χρειαστεί χρήμα, κόπος, υπομονή, εμπειρία, αφοσίωση και προπάντων κότσια για να παρθούν οι σωστές αποφάσεις ώστε να ξαναγίνει αυτό το πράγμα ομάδα με... Συνέχεια θέληση, τσαγανό και μαγκιά.

Constantinoupoli86 - 6/5/2021 12:56

Αν ο πρόεδρος έχει τα καρύδια προχωρά σε μονομερείς λύσεις συμβολαίων των περισσότερων παιχτών, φέρνει σοβαρό προπονητή και χτίζει την ομάδα από την αρχή με προοπτική σε 2 χρόνια να μπορεί να είναι ανταγωνιστική. Εγώ προσωπικά αυτό το εγχείρημα το στηρίζω ακόμα κι αν βγουν να πουν ότι του χρόνου κα του παραχρόνου ο στόχος μας είναι η τρίτη θέση, φτάνει να βλέπω ότι μέσα σε αυτά τα 2 χρόνια κάνουμε βήματα μπροστά και χτίζουμε. Αν το πάμε πάλι στο κουκούλωμα, αρχίσουμε να... Συνέχεια επαναπατρίζουμε και πάμε να κάνουμε μπαλώματα και μας παραμυθιάζουν το καλοκαίρι ότι πάμε να χτυπήσουμε έτσι πρωτάθλημα, λυπάμαι αλλά δεν την ξαναπατάω.

officer123 - 6/5/2021 14:27

θα στο πω και γω, ποια καρύδια, λεφτά χρειάζονται!!!!!

προς το παρόν βολέψου με Μάνταλο, Αλμπάνη και αδερφό Γκαρσία από Β Ινδίας, που είναι ήδη κλεισμένοι, και που μαζί με αυτούς θα υπήρχε και ο Ολιβέιρα εάν ήθελε να μείνει, και άσε τα υπόλοιπα, τα οποία είναι γνωστά με βάση τη λογική και την πολιτική της ομάδας......

Aeksalamis123 - 6/5/2021 13:38

Φίλε, δεν χρειάζονται καρύδια αλλά λεφτά που δεν υπάρχουν και από το 2013 στόχος μας είναι η τρίτη θέση. Απλώς το 2018 δεν πέτυχε ο προγραμματισμός...

KoNstantinAEK - 6/5/2021 14:26

Θα σας εξομολογηθώ τα συναισθήματα μου απο χθες το βραδυ εως και σήμερα! Χθες με διακατειχε μεγάλη στεναχώρια για την κατάσταση της ομαδας και μια δόση απελπισίας... Και όταν λεω μεγάλη στεναχώρια εννοώ οτι βρισκόμουν σε λιγο καλύτερη κατάσταση απο την ημερα που υποβιβαστηκαμε... Σημερα με διακατέχει πιο πολυ η απελπισία στον ιδιο βαθμό με την επόμενη μερα του υποβιβασμου και τις ημέρες πριν πει ο Μελ. οτι αναλαμβάνει! Βρίσκομαι σε απελπισία για το πως θα συνέλθουμε του χρονου (φέτος... Συνέχεια δεν περιμένω κατι περισσότερο από 3 ακομα σερι ηττες), γιατι όντας εκτος Ευρώπης, ποιος θα ερθει σε μια ομαδα εκτος Ευρώπης? , ειμαι φουλ απαισιοδοξος οτι αλλαξε μυαλα ο Νιαου (γιατι δυστηχως ετσι τον εκαναν Σαββίδης, Μαρινακης ακομα και ο Αλαφούζος) ωστε να ριξει χρημα, θα ειναι ετοιμο το γηπεδο του χρονου τετοια εποχη για να αλλαξει χερια η ΠΑΕ? Πόσες φαπες θα φαμε ακόμα από γαυρο που οικονομικα ξεφεύγει, θα γλιτωσουμε νεα 5αρα, 6αρα κλπ? Ποσες φαπες θα φαμε ακομα απο το παοκι που εχει βγαλει γλωσσα και ειναι στις χειροτερες χρονιές του την τελευταία 5ετια? Πραγματικά με εχει πιασει απελπισία...

Constantinouple1924 - 6/5/2021 14:25

Ακόμα και η ΑΕΚ του 2013 χρεωμένη και με απλήρωτους και άπειρους παίκτες πιο αξιοπρεπώς σταθηκε στα ντέρμπι.Αυτό κάτι σημαίνει...Υπάρχει θέμα και χωρίς ριζικές αλλαγές φοβάμαι ότι δε θα χαρούμε ούτε τη γηπεδαρα μας!

aekarrwsteia - 6/5/2021 14:03

Φέρτε τον Δέλλα. Εστω τότε βλέπαμε καλύτερη μπαλα κι ας μην είχαμε φοβερό ρόστερ.

AEK from ever for ever - 6/5/2021 14:24

Ομαδαρα είχαμε φίλε, με όλη τη σημασία της λέξης. Η ομάδα με μέτριο ροστερ, έμπαινε και έπαιζε σαν ΑΕΚ. Ελεγχο του ρυθμού, κατοχή, συμπαγής ομάδα με συνοχή στις γραμμές, γρήγορη ανάκτηση με επιθετικό πρεσινγκ..ήθελε μόνο σταδιακή βελτίωση στην ποιότητα των παικτών..το μεγαλύτερο λάθος του προέδρου που χάλασε αυτό το πρότζεκτ για μια τεσσάρα που όμως τούς είχαμε παίξει στα ίσα, 51 49 ήταν η κατοχή στο Καραϊσκάκης.

dogtor21 - 6/5/2021 16:17

Πολύ σωστά!! Για μια τεσσάρα που έκανε αλλαγή για να χτυπήσει. το ματσάκι..όχι για να χάσει "τίμια" 3-0

aekarrwsteia - 6/5/2021 15:08

Δυστυχώς πολλοί δε βλέπουν μπάλα οπότε δεν καταλαβαίνουν πόσο καλύτερη εικόνα είχαμε τότε. Έβλεπες την ΑΕΚ να παίζει σαν ΑΕΚ, όχι σαν μια φοβισμένη παρέα που κατεβαίνει για το μισο-μηδεν και μπαίνει σε κάθε ματς με τη λογική να κλέψει το αποτέλεσμα...

Ponhrh_alepou - 6/5/2021 14:12

ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΠΟΠΟΝΗΤΗ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΘΕΙ ΤΟ ΟΥΕΦΑ

Cocco Bill - 6/5/2021 14:07

Καταρχήν δεν είναι εύκολο να "επιτεθεί" ένας δημοσιογράφος στην διοίκηση της ΠΑΕ, καθώς αν μπει στην μαύρη λίστα, θα είναι τρομερά δύσκολο να κάνει την δουλειά του, αν τον έχει η διοίκηση στην μπούκα. Ανέφερε καν κανένας ρεπόρτερ του οσφπ, ότι με τον δανεισμό του Σισέ, κατέληξαν να παίζουν με την Αρσεναλ με στόπερ τον Εμβιλα και να φάνε όλα τα γκολ από αυτό το μαρκάρισμα στο καραϊσκάκη? Όχι φυσικά, γιατί όποιος το έκανε θα τον είχε ανακηρύξει εχθρό του λαού του οσφπ ο Καραπάπάς.... Συνέχεια Επίσης όλοι σχεδόν οι ρεπόρτερ της ΑΕΚ έλεγαν τον Γενάρη ότι η ομάδα χρειάζονταν τουλάχιστον 3 βασικούς για την άμυνα, ο Κέτσε πχ επέμενε πολύ στο τέρμα, ο Τίγρης όμως δεν τους άκουσε και πήγε με τον Κονέ και πήρε τον Ντατσένκο που αυτή την στιγμή είναι χειρότερος του Βασιλαντωνόπουλου, που δεν υπολογίζονταν καν. Ο καλός προπονητής βάζει τους παίκτες να κάνουν πράγματα που μπορούν και δεν επιμένει σε κάτι που έχει στο μυαλό του, αν δει ότι δεν βγαίνει στο γήπεδο, ειδικά αν το ματς είναι κομβικό. Το να παίζει τόσο ψηλά η γραμμή άμυνας, προϋποθέτει καλούς και γρήγορους αμυντικούς, αλλιώς ο αντίπαλος σε βρίσκει στο ξέφωτο και σε νικά για πλάκα, όπως έγινε στο β ημίχρονο και θα γίνονταν και στο α, αν έχαναν 3 τετ α τετ αυτοί. Ο Χιμένεθ ήταν που ήταν εμμονικός, δείχνει πλέον και πλήρως πελαγωμένος, ελπίζω να του κόψει να παίξει πιο πίσω στην Λεωφόρο, που το Χ ευνοεί εμάς και ότι γίνει. Ο Λόπες είναι μόνιμη πηγή γκολ του αντιπάλου, μου αρέσει που διώξαμε τον Ινσούα και πλέον έχουμε μόνο τον Μιτάι που και αυτός δεν είναι για τέτοιο ματς. Εγώ αν ήταν διαθέσιμος ο Μπακάκης θα τον έβαζα αριστερά και τον Βασιλαντωνόπουλο δεξιά, δίδυμο οι Τσινγκρι-Σβάρνας που σε σχέση με τον Ντέντε είναι παγκόσμιας κλάσης σέντερ μπακ και τέρμα τον Αθανασιάδη που δεν έφταιγε χθες σε κανένα γκολ και έσωσε και κάποια και αν ανοιχθούν αυτοί, μπορεί να βρούμε κανένα γκολ και να κερδίσουμε. Οι άλλες θέσει είναι λίγο πολύ κουκιά μετρημένα, Γαλανόπουλος και ένας εκ των Σιμάνσκι-Κρίστισιτς, ο Μάνταλος πίσω από τον Ανσαριφάντ και οι Τάνκοβιτς-Αλμπάνης στο πλάι. Αν μπορεί να παίξει χωρίς ρίσκο,έστω για μισή ώρα ο Λιβάι, θα είναι πολύ σημαντικό και το ίδιο και για τον Νέλσον (εδώ το ρίσκο δεν μας πολυνοίαζει, γιατί έτσι και αλλιώς δεν θα παίζει εδώ του χρόνου). Αλλιώς καλό θα ήταν να είναι διαθέσιμο ο Μαχαίρας για αλλαγή. Την επομένη του τέλους των πλέι οφς πρέπει να μπορεί να ανακοινωθεί ο νέος προπονητής, μακάρι ο Χιμένεθ να μην συνδέσει το όνομα του με την απώλεια της Ευρώπης, βρήκε όμως μια ομάδα με πολλά προβλήματα και την αποτελείωσε κυριολεκτικά.

Skakistis21 - 6/5/2021 14:01

Είμαστε χειρότεροι κ από την Τρίπολη...δεν αξίζει αυτό το έκτρωμα Ευρώπη....μόνο όταν ξαναγίνει ΑΕΚΑΡΑ....όταν δεν θα έχει κώνους στο τέρμα, αμπάλα πλ μπακ, επικίνδυνα στόπερ, κουραστικά χαφ, μέτριους επιθετικούς...όταν αποκτήσει σκαουτ ικανό κ όχι απίθανους που φέρνουν νεντε κ ντατσενκο από σιβηριες που ο Βάιος Καραγιάννης ήθελε ένα βαπόρι για πρωινό...κ πάνω από όλα διοίκηση που να εμπεδώσει σε πιο κορυφαίο σύλλογο είναι....

Esterhazy43 - 6/5/2021 13:58

Είναι πραγματικά αδιανόητο οι σφαλιάρες να πέφτουν βροχή, ο κόσμος που έχει δείξει γαιδουρινή υπομονή να έχει φτάσει στα όρια του και όλοι στο διοικητικό team να είναι εξαφανισμένοι.

Να δείξουν ότι στοιχειωδώς αφουγκράζονται την αγωνία του και να δώσουν ένα στίγμα.

Δε γίνεται μόλις κάνουμε δύο επιτυχημένα αποτελέσματα σερί με τις κουκουβάουνες να βγαίνουν άρθρα και να κουνάνε το δάχτυλο στον κόσμο και τώρα που η κατάσταση βρίσκεται σε τόσο δραματική... Συνέχεια κατάσταση να τηρείται σιγή ιχθύος για να μην πω κάτι βαρύτερο.

dancos - 6/5/2021 13:54

1) Τον Τίγρη τον αγαπώ και τον υπερασπίζομαι φανατικά απέναντι σε φίλους και εχθρούς, αλλά εδώ η ΕΥΘΥΝΗ είναι ΟΛΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ. Φυσικά αναφέρομαι από το 2018 και μετά. Δεν θα ξεχάσω ποτέ το καλοκαίρι του 2018 που, αμέσως μετά την πρόκριση στους ομίλους από την Βίντι, περιμέναμε τουλάχιστον μία καλή μεταγραφή. Ήρθε ο Γιαννιώτας...

2) Στις 17 Μαΐου ανακοινώνεται οπωσδήποτε προπονητής κλάσης, προπονητής επιπέδου ΑΕΚ.... Συνέχεια
3) Στις 17 Μαΐου ανακοινώνεται οπωσδήποτε Τεχνικός Διευθυντής με εμπειρία (φτάνουν τα πειράματα στην καμπούρα μας).

4) Στις 17 Μαΐου ανακοινώνεται οπωσδήποτε Αθλητικός Διευθυντής με ΚΥΡΟΣ και ΠΥΓΜΗ.

5) Στις 17 Μαΐου δίνεται οπωσδήποτε συνέντευξη Τύπου από τον ίδιο τον Τίγρη ζητώντας συγνώμη από τον κόσμο της ΑΕΚ και ορίζοντας το μέλλον της ομάδας με ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ.

6) Στις 17 Μαΐου ζητείται οπωσδήποτε συγνώμη στον κόσμο της ΑΕΚ και από εσάς τους ρεπόρτερ που καλύπτετε τα κακώς κείμενα και ρίχνετε το ανάθεμα μόνο σε παίχτες και προπονητές. Πολύ μεγάλη η συνενοχή σας στο έγκλημα που συντελέστηκε, ανεξαρτήτως αν τελικά βγούμε Ευρώπη (που μάλλον μοιάζει ουτοπία).

7) Στις 17 Μαΐου ανακοινώνεται οπωσδήποτε νέο ιατρικό επιτελείο. Φτάνει πια κάθε χρόνο με τόσους πολλούς τραυματισμούς.

8) Μέχρι τα μέσα Ιουνίου ανακοινώνονται 8-9 ΒΑΣΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ παίχτες που θα πάρουν τη φανέλα σπίτι. Γενική εκκαθάριση άμεσα!

Ήμουν και εξακολουθώ να είμαι φανατικός υποστηρικτής του Τίγρη. Παίρνω διαρκείας χρόνια τώρα και έχω ταξιδέψει σε όλα τα γήπεδα της Ελλάδας για την ΑΕΚΑΡΑ. Αλλά πλέον ο κόμπος έφτασε στο χτένι. ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!!!

ΥΓ. Αγαπητό aek365 μην το κόψετε. Καλό είναι να διαβάζουν όλα τα υψηλά ιστάμενα πρόσωπα την αγανάκτηση του κόσμου. Μόνο σε καλό θα μας βγει.

FirstInLastOut - 6/5/2021 13:51

Στο μόνο που θα μπορούσε να ωφελήσει το να πάμε με κάποιον υπηρεσιακό προπονητή για δύο ματς είναι το να ξεχάσουμε για λίγο την οργή/απόγνωση μας και να προσεγγίσουμε αυτά τα ματς με το μοναδικό τρόπο που μας έχει απομείνει: Πούλμαν μπροστά από την εστία με τις γραμμές πολύ χαμηλά και επίθεση με δύο-τρεις παίχτες maximum. Παίρνεις δύο 0-0 για να βγεις Ευρώπη (μπορεί και ένα να χρειαστεί αν ο γαύρος δεν ανοίξει τα πόδια τελευταία αγωνιστική), αν μπορείς, και κοιτάς το αύριο.... Συνέχεια

Όσο για το αγωνιστικό, ψάχνουμε να βρούμε γωνία στο δεκάρικο. Δύο τρόποι υπάρχουν για να χτίσεις φάσεις: Με ποιότητα σε μικρούς χώρους/1v1 και ποδοσφαιρική ευφυΐα είναι ο ένας. Με ατελείωτα τρεξίματα και συνεχές πρεσάρισμα είναι ο άλλος. Η ΑΕΚ δεν έχει ποιότητα απέναντι σε set άμυνες και φέτος δεν έχει ούτε τρεξίματα στον άξονα για να κλέψει μπάλες. Το 2018 η ΑΕΚ ήταν η πιο fit ομάδα του πρωταθλήματος, είχε τις ατομικές ενέργειες των Λιβάγια/Λάζαρου και είχε και τον Αραούχο που μπορεί να μην έβαζε πολλά γκολ αλλά τακτικά ήταν μανούλα στο να ασκεί πίεση στην πρώτη μπάλα στο build-up των αντιπάλων βοηθώντας έτσι πάρα πολύ στο δικό μας αμυντικό transition.


Ένας βασικός λόγος που υποφέρουμε είναι ότι οι επιλογές μπροστά δεν κάνουν για pressing ψηλά. Αυτό αναγκάζει τα χαφ επίσης να ανέβουν ψηλά για να κρατήσουν τις γραμμές κοντά. Αυτό συμβαίνει γιατί, χωρίς ποιότητα στον άξονα, στηριζόμαστε στα μπακ για να φτιάξουμε φάσεις. Οπότε τα μπακ είναι, έτσι και αλλιώς, ψηλά. Αλλά ομάδα ψηλά χωρίς pressing είναι απλά αποστολή αυτοκτονίας. Δε θα κάτσω να δικαιολογήσω τους ραντανπλαν που έχουμε στα μετόπισθεν αλλά τους αφήνουμε απίστευτα εκτεθειμένους. Τρώμε συνεχώς φάσεις στην πλάτη των ακραίων αμυντικών ή με τους αντιπάλους να βγάζουν επιθετικούς σε καλές θέσεις ανάμεσα στις γραμμές επειδή τα χαφ είναι ψηλά και η άμυνα είναι αργή, φοβάται να ακολουθήσει με αποτέλεσμα τα κενά σε αυτό το νευραλγικό χώρο του γηπέδου να είναι τεράστια.


Ο Καρέρα πήγε στη λογική όσα φάμε και όσα βάλουμε. Ο Χιμένεθ έχει μπερδεθτεί ανάμεσα σε αυτά που θέλει η ομάδα του να κάνει και σε αυτά που μπορεί να παράξει στο χορτάρι. Δεν μπορεί να έχει pressing αλλά θέλει αμυντική σταθερότητα και έτσι κάνει λάθος στην ΑΒ του ποδοσφαίρου. Όπως ο κανόνας λέει ότι όταν κυνηγάς το σκορ, το τελευταίο πράγμα που κάνεις είναι να βγάζεις μέσους/αμυντικούς και να βάζεις επιθετικούς, έτσι και όταν θέλεις καλή αμυντική λειτουργία, δε γεμίζεις την ομάδα με σέντερ μπακ και αμυντικούς μέσους. Οι καλές ομάδες είναι αυτές που έχουν ισορροπία στις γραμμές τους και σέβονται τα προτερήματα και τις αδυναμίες των ποδοσφαιριστών τους.


Εν κατακλείδι, η ΑΕΚ είναι μια πολύ κακή ποιοτικά ομάδα με επιλογές που, από το 2018 και μετά, της έχουν στερήσει και το μοναδικό είδος παιχνιδιού που μπορούσε να υπηρετήσει. Και επειδή το βάρος της φανέλας είναι ασήκωτο, πρέπει όλοι - προπονητής και παίχτες - να βρουν λύσεις και να κερδίσουν ματς ώστε να πετύχουν το minimum των στόχων. Δεν μπορούν αλλά και δε γίνεται. Το ταβάνι είναι πολύ χαμηλό και πολλές από τις καταφανέστατα λάθος τακτικά επιλογές οφείλονται στο ότι δε "επιτρέπεται" μέσα στο χορτάρι να το αποδεχτούμε αυτό ως ΑΕΚ.

MELIOS - 6/5/2021 13:48

Έτσι όπως είναι η ομάδα για να ξανακάνει πρωταθλητισμό χρειάζονται τουλάχιστον 3 χρόνια.Αυτή την στιγμή υπάρχει η φανέλα και 2-3 παίχτες που μπορούν να σταθούν σε μια ανταγωνιστική ομάδα. Θέλουμε τουλάχιστον 10 μεταγραφές προπονητή σοβαρό και υπομονή μέχρι να δέσει το σύνολο.Αυτή την στιγμή δεν βλέπω πως θα γίνουν όλα αυτά με την οικονομική πολιτική των τελευταίων χρόνων εκτός και αν.......

Aekara_Jo4 - 6/5/2021 12:53

16 Μαϊου πρέπει να βγει η ΠΑΕ από την πρίζα και μετά να γίνει hard reset και επανεκκίνηση με στελέχωση παντού από την αρχή. Φτάνει πια η ξεφτίλα. Ας παραμείνει κλειστή για ανακαίνιση, να μην μαθαίνουμε τίποτα για αυτήν ώστε να καθαρίσει και εμάς το μυαλό μας και να ξεχάσουμε όλα αυτά που έχουμε δει και δυστυχώς συνηθίσει. Έπειτα, να ξανασυστηθουμε και να γνωρίσουμε μια εντελώς καινούργια ομάδα που θα μας παρουσιαστεί, θέλω να πιστεύω, την παραμονή του επόμενου ευρωπαϊκού παιχνιδιού. Μακάρι... Συνέχεια να ξαναβρούμε την δίψα για να δούμε την ομάδα μας . Αυτό απαιτεί να γίνουν πάρα πολλά. Θα φανεί προσεχώς . Υγεία και καλή καρδιά.

mastromitsos - 6/5/2021 13:47

Καλά τα λες , μόνο που δεν ξέρω πότε θα είναι το επόμενο ευρωπαϊκό παιχνίδι, έτσι όπως τους είδα χθες ....

FirstInLastOut - 6/5/2021 13:46

Στο μόνο που θα μπορούσε να ωφελήσει το να πάμε με κάποιον υπηρεσιακό προπονητή για δύο ματς είναι το να ξεχάσουμε για λίγο την οργή/απόγνωση μας και να προσεγγίσουμε αυτά τα ματς με το μοναδικό τρόπο που μας έχει απομείνει: Πούλμαν μπροστά από την εστία με τις γραμμές πολύ χαμηλά και επίθεση με δύο-τρεις παίχτες maximum. Παίρνεις δύο 0-0 για να βγεις Ευρώπη (μπορεί και ένα να χρειαστεί αν ο γαύρος δεν ανοίξει τα πόδια τελευταία αγωνιστική), αν μπορείς, και κοιτάς το αύριο.... Συνέχεια

Όσο για το αγωνιστικό, ψάχνουμε να βρούμε γωνία στο δεκάρικο. Δύο τρόποι υπάρχουν για να χτίσεις φάσεις: Με ποιότητα σε μικρούς χώρους/1v1 και ποδοσφαιρική ευφυΐα είναι ο ένας. Με ατελείωτα τρεξίματα και συνεχές πρεσάρισμα είναι ο άλλος. Η ΑΕΚ δεν έχει ποιότητα απέναντι σε set άμυνες και φέτος δεν έχει ούτε τρεξίματα στον άξονα για να κλέψει μπάλες. Το 2018 η ΑΕΚ ήταν η πιο fit ομάδα του πρωταθλήματος, είχε τις ατομικές ενέργειες των Λιβάγια/Λάζαρου και είχε και τον Αραούχο που μπορεί να μην έβαζε πολλά γκολ αλλά τακτικά ήταν μανούλα στο να ασκεί πίεση στην πρώτη μπάλα στο build-up των αντιπάλων βοηθώντας έτσι πάρα πολύ στο δικό μας αμυντικό transition.


Ένας βασικός λόγος που υποφέρουμε είναι ότι οι επιλογές μπροστά δεν κάνουν για pressing ψηλά. Αυτό αναγκάζει τα χαφ επίσης να ανέβουν ψηλά για να κρατήσουν τις γραμμές κοντά. Αυτό συμβαίνει γιατί, χωρίς ποιότητα στον άξονα, στηριζόμαστε στα μπακ για να φτιάξουμε φάσεις. Οπότε τα μπακ είναι, έτσι και αλλιώς, ψηλά. Αλλά ομάδα ψηλά χωρίς pressing είναι απλά αποστολή αυτοκτονίας. Δε θα κάτσω να δικαιολογήσω τους ραντανπλαν που έχουμε στα μετόπισθεν αλλά τους αφήνουμε απίστευτα εκτεθειμένους. Τρώμε συνεχώς φάσεις στην πλάτη των ακραίων αμυντικών ή με τους αντιπάλους να βγάζουν επιθετικούς σε καλές θέσεις ανάμεσα στις γραμμές επειδή τα χαφ είναι ψηλά και η άμυνα είναι αργή, φοβάται να ακολουθήσει με αποτέλεσμα τα κενά σε αυτό το νευραλγικό χώρο του γηπέδου να είναι τεράστια.


Ο Καρέρα πήγε στη λογική όσα φάμε και όσα βάλουμε. Ο Χιμένεθ έχει μπερδεθτεί ανάμεσα σε αυτά που θέλει η ομάδα του να κάνει και σε αυτά που μπορεί να παράξει στο χορτάρι. Δεν μπορεί να έχει pressing αλλά θέλει αμυντική σταθερότητα και έτσι κάνει λάθος στην ΑΒ του ποδοσφαίρου. Όπως ο κανόνας λέει ότι όταν κυνηγάς το σκορ, το τελευταίο πράγμα που κάνεις είναι να βγάζεις μέσους/αμυντικούς και να βάζεις επιθετικούς, έτσι και όταν θέλεις καλή αμυντική λειτουργία, δε γεμίζεις την ομάδα με σέντερ μπακ και αμυντικούς μέσους. Οι καλές ομάδες είναι αυτές που έχουν ισορροπία στις γραμμές τους και σέβονται τα προτερήματα και τις αδυναμίες των ποδοσφαιριστών τους.


Εν κατακλείδι, η ΑΕΚ είναι μια πολύ κακή ποιοτικά ομάδα με επιλογές που, από το 2018 και μετά, της έχουν στερήσει και το μοναδικό είδος παιχνιδιού που μπορούσε να υπηρετήσει. Και επειδή το βάρος της φανέλας είναι ασήκωτο, πρέπει όλοι - προπονητής και παίχτες - να βρουν λύσεις και να κερδίσουν ματς ώστε να πετύχουν το minimum των στόχων. Δεν μπορούν αλλά και δε γίνεται. Το ταβάνι είναι πολύ χαμηλό και πολλές από τις καταφανέστατα λάθος τακτικά επιλογές οφείλονται στο ότι δε "επιτρέπεται" μέσα στο χορτάρι να το αποδεχτούμε αυτό ως ΑΕΚ.

Kosbalis - 6/5/2021 13:42

Με το να βρίζουμε δεν βγαίνει τίποτα . Θα είναι θαύμα αν αυτή η ομάδα βγει Ευρώπη πραγματικά

FirstInLastOut - 6/5/2021 13:41

Στο μόνο που θα μπορούσε να ωφελήσει το να πάμε με κάποιον υπηρεσιακό προπονητή για δύο ματς είναι το να ξεχάσουμε για λίγο την οργή/απόγνωση μας και να προσεγγίσουμε αυτά τα ματς με το μοναδικό τρόπο που μας έχει απομείνει: Πούλμαν μπροστά από την εστία με τις γραμμές πολύ χαμηλά και επίθεση με δύο-τρεις παίχτες maximum. Παίρνεις δύο 0-0 για να βγεις Ευρώπη (μπορεί και ένα να χρειαστεί αν ο γαύρος δεν ανοίξει τα πόδια τελευταία αγωνιστική), αν μπορείς, και κοιτάς το αύριο.... Συνέχεια

Όσο για το αγωνιστικό, ψάχνουμε να βρούμε γωνία στο δεκάρικο. Δύο τρόποι υπάρχουν για να χτίσεις φάσεις: Με ποιότητα σε μικρούς χώρους/1v1 και ποδοσφαιρική ευφυΐα είναι ο ένας. Με ατελείωτα τρεξίματα και συνεχές πρεσάρισμα είναι ο άλλος. Η ΑΕΚ δεν έχει ποιότητα απέναντι σε set άμυνες και φέτος δεν έχει ούτε τρεξίματα στον άξονα για να κλέψει μπάλες. Το 2018 η ΑΕΚ ήταν η πιο fit ομάδα του πρωταθλήματος, είχε τις ατομικές ενέργειες των Λιβάγια/Λάζαρου και είχε και τον Αραούχο που μπορεί να μην έβαζε πολλά γκολ αλλά τακτικά ήταν μανούλα στο να ασκεί πίεση στην πρώτη μπάλα στο build-up των αντιπάλων βοηθώντας έτσι πάρα πολύ στο δικό μας αμυντικό transition.


Ένας βασικός λόγος που υποφέρουμε είναι ότι οι επιλογές μπροστά δεν κάνουν για pressing ψηλά. Αυτό αναγκάζει τα χαφ επίσης να ανέβουν ψηλά για να κρατήσουν τις γραμμές κοντά. Αυτό συμβαίνει γιατί, χωρίς ποιότητα στον άξονα, στηριζόμαστε στα μπακ για να φτιάξουμε φάσεις. Οπότε τα μπακ είναι, έτσι και αλλιώς, ψηλά. Αλλά ομάδα ψηλά χωρίς pressing είναι απλά αποστολή αυτοκτονίας. Δε θα κάτσω να δικαιολογήσω τους ραντανπλαν που έχουμε στα μετόπισθεν αλλά τους αφήνουμε απίστευτα εκτεθειμένους. Τρώμε συνεχώς φάσεις στην πλάτη των ακραίων αμυντικών ή με τους αντιπάλους να βγάζουν επιθετικούς σε καλές θέσεις ανάμεσα στις γραμμές επειδή τα χαφ είναι ψηλά και η άμυνα είναι αργή, φοβάται να ακολουθήσει με αποτέλεσμα τα κενά σε αυτό το νευραλγικό χώρο του γηπέδου να είναι τεράστια.


Ο Καρέρα πήγε στη λογική όσα φάμε και όσα βάλουμε. Ο Χιμένεθ έχει μπερδεθτεί ανάμεσα σε αυτά που θέλει η ομάδα του να κάνει και σε αυτά που μπορεί να παράξει στο χορτάρι. Δεν μπορεί να έχει pressing αλλά θέλει αμυντική σταθερότητα και έτσι κάνει λάθος στην ΑΒ του ποδοσφαίρου. Όπως ο κανόνας λέει ότι όταν κυνηγάς το σκορ, το τελευταίο πράγμα που κάνεις είναι να βγάζεις μέσους/αμυντικούς και να βάζεις επιθετικούς, έτσι και όταν θέλεις καλή αμυντική λειτουργία, δε γεμίζεις την ομάδα με σέντερ μπακ και αμυντικούς μέσους. Οι καλές ομάδες είναι αυτές που έχουν ισορροπία στις γραμμές τους και σέβονται τα προτερήματα και τις αδυναμίες των ποδοσφαιριστών τους.


Εν κατακλείδι, η ΑΕΚ είναι μια πολύ κακή ποιοτικά ομάδα με επιλογές που, από το 2018 και μετά, της έχουν στερήσει και το μοναδικό είδος παιχνιδιού που μπορούσε να υπηρετήσει. Και επειδή το βάρος της φανέλας είναι ασήκωτο, πρέπει όλοι - προπονητής και παίχτες - να βρουν λύσεις και να κερδίσουν ματς ώστε να πετύχουν το minimum των στόχων. Δεν μπορούν αλλά και δε γίνεται. Το ταβάνι είναι πολύ χαμηλό και πολλές από τις καταφανέστατα λάθος τακτικά επιλογές οφείλονται στο ότι δε "επιτρέπεται" μέσα στο χορτάρι να το αποδεχτούμε αυτό ως ΑΕΚ.

naupigos - 6/5/2021 13:37

Οταν μας λεει ο Μανολο οτι απ το 46 τελειωσαν οι δυναμεις τι να πω ? Τιγρη βλεπεις και κανε το κουμαντο για πολλαπλη εκαθαριση

Palpatine21 - 6/5/2021 13:30

οσο σκεφτομαι οτι ο μπουλης που ειπε μαμα 20 χρονων εχει κανει αυτον που ειπε αυτην την ατακα απο τοτε οχι απλα τον καλυτερο πελατη αλλα μας εχειβαλειστα σχοινια και μας βαραει και δεν ξερουμε απο που μας ερχονται τοσο περισσοτερο τρελενομαι. αλλα απο ατακες ειμαστε πρωταθλητες... δεν υπαρχει αυτο που ζουμε......

giaraek21 - 6/5/2021 13:18

3 νικες σε 35 ντερμπι..οι περισσοτερες ηττες απο παοκ που εχουνε γινει ποτε..τεραστιες σφαλιαρες απο οσφπ και εχουμε ξεχασει απο ποτε εχουμε να τον κερδισουμε..χανουμε το πρωταθλημα καθε χρονια απο σεπτεμβρη και τερματιζουμε 30 βαθμους πισω..ολες αυτες οι αποτυχιες εχουνε ενα ονομα..Δημητρης Μελισσανιδης

stavrosierapetra21 - 6/5/2021 13:08

Φυσικά και έχουν ευθύνη και οι ρεπόρτερ και οι παίκτες και οι προπονητές και η διοίκηση. Μόνο οι οπαδοί δε φταίμε.

Dreimal_die_Sechs - 6/5/2021 13:17

Όποιος στήριξε τον Αποτυχημένεθ είναι τέρμα μπετόβλακας και φταίει!

Mike 94 - 6/5/2021 15:03

Τα ντισλαικ που έχεις κοίτα.. απίστευτα πράγματα. Κοίτα πόσοι τον στηρίζουν ακόμα.

Sotis1453 - 6/5/2021 13:08

Τα εμβόλια είναι δυο κ λέγονται

"αϊσιχτιρ ζενεκα" κ "μεταγραφαϊζερ".. Στον ιό "losers"..

giaraek21 - 6/5/2021 13:08

3 νικες σε 35 ντερμπι..οι περισσοτερες ηττες απο παοκ που εχουνε γινει ποτε..τεραστιες σφαλιαρες απο οσφπ και εχουμε ξεχασει απο ποτε εχουμε να τον κερδισουμε..χανουμε το πρωταθλημα καθε χρονια απο σεπτεμβρη και τερματιζουμε 30 βαθμους πισω..ολες αυτες οι αποτυχιες εχουνε ενα ονομα..Δημητρης Μελισσανιδης

Thyella21 - 6/5/2021 13:08

Τα σχόλια για φέτος περισσεύουν,συνεχίζω και ασχολούμαι μόνο για να δω αν θα βγούμε Ευρώπη,μπας και πάρουμε προπονητή υψηλού επιπέδου και παίκτες που θα κάνουν την διαφορά.Διαφορετικά δεν παλεύεται και άλλη χρονιά σαν τις 3 τελευταίες... από το καλοκαίρι και μετά δεν θα υπάρχει άλλη δικαιολογία αν δεν γίνουν οι κατάλληλες κινήσεις για την ουσιαστική αναβάθμιση της ομάδας .

officer123 - 6/5/2021 13:02

η ομάδα πριν από αλλαγή προπονητή χρειάζεται αλλαγή μεταγραφικής φιλοσοφίας.

μετά όλα θα πάρουν το δρόμο τους.

και στο κάτω κάτω, ας μην βγούμε Ευρώπη φέτος.

Και να βγούμε, χωρίς αλλαγή φιλοσοφίας πάλι στα ίδια θα καταλήξουμε με τον οποιονδήποτε προπονητή.... Συνέχεια
Μοναδική περίπτωση να συμβεί κάτι καλό με την υπάρχουσα κατάσταση, είναι να ευθυγραμμιστούν πάλι οι πλανήτες.

Μέχρι τότε όμως, χωρίς αλλαγή φιλοσοφίας, την ουρά μας θα συνεχίσουμε να ψάχνουμε.....

europaek - 6/5/2021 12:58

Λουτσεσκου σε ασπρο αλογο !

Aekara_Jo4 - 6/5/2021 12:53

16 Μαϊου πρέπει να βγει η ΠΑΕ από την πρίζα και μετά να γίνει hard reset και επανεκκίνηση με στελέχωση παντού από την αρχή. Φτάνει πια η ξεφτίλα. Ας παραμείνει κλειστή για ανακαίνιση, να μην μαθαίνουμε τίποτα για αυτήν ώστε να καθαρίσει και εμάς το μυαλό μας και να ξεχάσουμε όλα αυτά που έχουμε δει και δυστυχώς συνηθίσει. Έπειτα, να ξανασυστηθουμε και να γνωρίσουμε μια εντελώς καινούργια ομάδα που θα μας παρουσιαστεί, θέλω να πιστεύω, την παραμονή του επόμενου ευρωπαϊκού παιχνιδιού. Μακάρι... Συνέχεια να ξαναβρούμε την δίψα για να δούμε την ομάδα μας . Αυτό απαιτεί να γίνουν πάρα πολλά. Θα φανεί προσεχώς . Υγεία και καλή καρδιά.

DIMITRIOSP21 - 6/5/2021 12:52

Αλλαγή ρόστερ, προπονητικού team,διοίκησης από χτες....

Christos1962 - 6/5/2021 12:49

Τα τρία τελευταία παιχνίδια με άλλον προπονητή !!

Showmethemoneyyy - 6/5/2021 12:48

Δεν μπορώ να διαβλέψω πως ενδεχομένως θα μπορουσε να αναστραφεί αυτη η καταστάση οχι για την φετινή σεζόν που ούτε Ευρώπη δεν θα βγούμε , δεν υπάρχει περίπτωση αυτο το group παικτών να κερδίσει σε win or die παιχνιδί ούτε ομάδα τοπικού αλλά και για την επόμενη. Χωρίς σοβάρο διαθέσιμο budget και χωρίς know how (αποδεδειγμένα) δεν ξέρω πως θα έρθουν 10 ποδοσφαιριστές πρώτης γραμμής και ενας σοβάρος προπονήτης για να ξεπλυθεί αυτή η ντροπή (4 σερί ήττες απο τον ΠΑΟΚ όταν καποτε χρειαζοταν... Συνέχεια μια δεκατετία για να κερδίσει ο ΠΑΟΚ 4 παιχνιδία στο σύνολο) και να στηθεί μια σοβάρη ομάδα. Η επενδύση που απαιτείται πλέον για να αναστραφεί αυτή κατάσταση ειναι πολύ μεγάλη και δεν τρέφω αυταπάτες οτι υπάρχει διάθεση να καλυφθεί απο τον μεγαλομέτοχο.

Μακάρι να διαψευστώ αλλά του χρόνου τέτοια επόχη η ομάδα θα ολοκληρώνει την σεζόν σε ενα υπερσύγχρόνο γήπεδο το οποιο θα είναι άδειο απο κόσμο γιατί δεν βλέπω τα παθήματα να γίνονται μαθήματα και γιατι το οικονομικό βάρος που απαίτειται πλεόν για να γίνει απλά ανταγωνιστική η ομάδα ειναι πολύ μεγάλο και δεν μπορεί να καλυφθεί στην λογική της αυτοχρηματοδοτούμενης επιχείρησης.

Byzantinos1025 - 6/5/2021 12:47

Κώστα το θέμα της τακτικής και προπονητή είναι το ένα ζήτημα,μεγάλο λάθος Μελ η παραμονή Χιμένεθ μετά την πεντάρα,το άλλο ζητημα και το πιο σημαντικό είναι ο πρόεδρος και οι αποφάσεις του,τον οποίο εγώ προσωπικά έχω στηρίξει όπως και άλλα παιδιά στο παρελθόν.

Δεν περιμένουμε αυτή την φορά να κάνει μπαλώματα,αγορές δυο τριων παικτών,πρόσληψη ενός προπονητή με μερικά χιλιάρικα και τέλος.Υπάρχει μεγάλη οργή στον κόσμο μας και δικαίως,ευτυχώς... Συνέχεια που είναι κλειστά τα γήπεδα για τους οπαδούς γιατί θα είχαμε γίνει πρώτο θέμα σε όλο τον κόσμο,

περιμένουμε αγορά προπονητή με συμβόλαιο πάνω από 1 εκατ και νέο κορμό της ομάδας,από τέρμα μέχρι επίθεση.Κάθε άλλη προσέγγιση θα φέρει χειρότερες καταστάσεις,ελπίζω εκεί στην διοίκηση να αντιλαμβάνονται τις ιστορικές τους ευθύνες.

john Original - 6/5/2021 12:46

ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΠΟΥ ΕΣΤΩ ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΕΝΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ...ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ..ΚΑΙ ΒΓΕΙΣ ΕΥΡΩΠΗ...ΜΕ ΒΑΖΕΙ ΣΕ ΣΚΕΨΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΕΥΡΩΠΗ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ;ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΛΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ;ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΙΣΧΥΕΙ...ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ..ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ...Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΜΙΑ ΑΕΚ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ...

Original__1924 - 6/5/2021 12:45

Περαν του Μανολο, δεν πρεπει να δινουμε συγχωροχαρτι σε κανενα παικτακι του φετινου αθλιου ροστερ εξαιτιας (και) των οποιων καθε εξαμηνο πλεον φευγουν και ερχονται(κοινως παρελαζουν) προπονητες ενω πρεπει αμεσα/χθες να ξηλωθει/φυγει το 70%-80% με πρωτη κινηση την "απομανταλοποιηση" του!!!

Ο οργανισμος ΑΕΚ συνολικα λειτουργει και ειναι βαρια αρρωστος....και καλως ή κακως η αιτια αυτης της καταντιας εχει ονοματεπωνυμο Δημητρης Μελισσανιδης που ειδικα τα τελευταια 3 χρονια εχει... Συνέχεια κυριολεκτικα διαλυσει ολο το αγωνιστικο τμημα και την εικονα αυτου του συλλογου ενω ταυτοχρονα εχει ξενερωσει/εξοργισει πλεον ολοκληρο το φιλαθλο(και οχι μονο) κοσμο της ομαδας και πολυ φοβαμαι αμεσως μετα την καραντινα θα υπαρξουν τεραστιες αντιδρασεις(ειδικα προς την διοικηση)!!!

Kitriniaris911 - 6/5/2021 12:41

Όταν μας παίρνει 5 μήνες να καταλάβουμε τα αυτονόητα, δηλ ότι ο άνθρωπος είναι ακατάλληλος, μήπως πρέπει αυτό να το κοιτάξουμε;

o_kanenas_21 - 6/5/2021 12:23

Βάλτε τον Ατματζίδη προπονητή έως το τέλος μπας και γίνει κάτι , πόσο χειρότερα να τη πάει την ομάδα, ούτως ή άλλως χάνουμε παντού.

Nachito32 - 6/5/2021 12:40

Ελεος ρε φιλε, επειδη καποιος προσεφερε σαν ποδοσφαιριστης δε σημαινει οτι μπορει να προσφερει σαν προπονητης. Φτανει πια με τους παλαιμαχους.

ugly21 - 6/5/2021 14:31

Και τί είναι ο Ατμα φίλε σκουπιδοφαγος να ανεχτεί αυτή την αρρώστια; Να κόψουν τον απαυτο τους παίκτες και προπονητής να βγούμε Ευρώπη ( για να μην υπάρχει νέες δικαιολογίες από την ΠΑΕ τη νέα σεζόν ) και να μας αδειάσουν τη γωνιά, ούτε σε φωτογραφία να μην τους ξαναδούμε.

Ponhrh_alepou - 6/5/2021 13:06

kai o μανολο παλαιμαχος ειναι ... Φτανει πια με Χιμενεθ

makis1810 - 6/5/2021 12:36

Ομαδα καταρρακωμενη ψυχολογικα και αγωνιστικα.Εναs προπονητηs αλλου για αλλου,και μαs λεει ιστοριεs για αγριουs.Μια διοικηση εξαφανισμενη.Και εμειs,ο κοσμοs στα ταρταρα,εχουμε σιχαθει να βλεπουμε την ομαδα μαs.Α ρε Μελλισανιδη που καταντησαμε.Ποσα να αντεξουμε?Ξεφτιλιζεται αυτη η ενδοξη φανελα.Κριμα και παλι κριμα.....

Ponhrh_alepou - 6/5/2021 12:34

να βαλουν προπονητη τον ατματζιδη δε γινεται να το ανεχτουμε αλλο αυτο το τσιρκο καθε κυριακη και τεταρτη

Constantinoupoli86 - 6/5/2021 12:32

Αν ο πρόεδρος έχει τα καρύδια προχωρά σε μονομερείς λύσεις συμβολαίων των περισσότερων παιχτών, φέρνει σοβαρό προπονητή και χτίζει την ομάδα από την αρχή με προοπτική σε 2 χρόνια να μπορεί να είναι ανταγωνιστική. Εγώ προσωπικά αυτό το εγχείρημα το στηρίζω ακόμα κι αν βγουν να πουν ότι του χρόνου κα του παραχρόνου ο στόχος μας είναι η τρίτη θέση, φτάνει να βλέπω ότι μέσα σε αυτά τα 2 χρόνια κάνουμε βήματα μπροστά και χτίζουμε. Αν το πάμε πάλι στο κουκούλωμα, αρχίσουμε να... Συνέχεια επαναπατρίζουμε και πάμε να κάνουμε μπαλώματα και μας παραμυθιάζουν το καλοκαίρι ότι πάμε να χτυπήσουμε έτσι πρωτάθλημα, λυπάμαι αλλά δεν την ξαναπατάω.

AEK 21 - 6/5/2021 12:29

Έχει καταντήσει το λιγότερο γελοίο αυτό το πράγμα με τους προπονητές. Σε αυτή την ομάδα όλα τα χρόνια, οι παίχτες είναι παιχταράδες και φταίει πάντα ο κακός ο προπονητής. Δεν έχω ακούσει φέτος να πει κάποιος δημοσιογράφος κουβέντα για παίχτη, πάντα ο Χιμένεθ, ο Καρέρα και ο Ουζουνιδης φταίνε. Το ότι τα παιδιά δεν κανουν ούτε για α εθνική δεν το λέει κανείς. Ότι πήραμε Νεντε, Χνιντ, Ντανσεσκο και δεν κάνουν ούτε για την Καλαμάτα δεν το λέει κανείς. Ότι στην άμυνα οι καλύτεροι... Συνέχεια παίχτες είναι δύο 18χρονοι, ότι επίθεση πέρα από Γκαρσία όλοι οι άλλοι δεν κάνουν δεν το λέει κανείς. Ότι οι τερματοφυλακες είναι πάρε τον έναν χτυπά τον άλλον δεν το λέει κανείς. Ότι πάγκο η ομάδα έχει παίχτες 19χρονοθς δεν το λέει κανείς. Τα πράγματα είναι απλά, η ομάδα δεν έχει ηγέτες, έχει παίχτες της σειράς που δεν έχουν ιδέα από πρωταθλητισμο και επομένως χάσουν κερδίσουν δεν τους ενδιαφέρει.

Υγ αυτό με την ψυχολογία μην το λέτε παραέξω γιατί είναι το λιγότερο αστείο. Τι να πει και κάποιος που παίρνει 500€ το μηνα και εδει και οικογένεια από πίσω και όχι σαν πχ τον Μανταλο που παίρνει 600 χιλιάρικα, τον καριμ και τους υπόλοιπους. Ούτε ψυχολογικά ούτε τίποτα δεν έχουν, απλά μέχρι εκεί μπορούν μέχρι εκεί παίζουν.

Palpatine21 - 6/5/2021 12:23

πολυ τυχερη η διοικηση μας που υπαρχει ο κοβιντ και δεν υπαρχουν φιλαθλοι στα γηπεδα. ποιο τυχεροι και οι παιχτες μας γιατι ειναι απαραδεκτοι ολοι τους.... ειναι ντροπη και προσβλητικο σε ολους εμας να βλεπουμε αυτο το συνοθυλευμα να παιζει αγωνες και να μπαινουν μεσα ανευροι τελειως. λεει εχουν πεσει ψυχολογικα. συγνωμη αλλα αν επερνα 500.000 το χρονο με το μαχαιρι στα δοντια θα εμπαινα και δεν θα αφηνα να μου παρει φαση κανεις..... αλλα οι δικοι μας φραπεδακι, 2 ωρες προπονησουλα, να πεφτει ο... Συνέχεια μισθος και δεν βαριεσαι; το ωχαδερφε μας εφαγε....

Υ.Γ. Αν επερναν καθε μηνα 600 η 700 ευρω που περνει ο κοσμακης στην δουλεια τουυ με τον φοβο της απολυσης καθε μηνα αν δεν εχεις αποδοση στην δουλεια σου τοτε θα βλεπαμε αν ειχαν πεσμενη ψυχολογια.... ντροπη και μονο που το αναφερουν

evo21 - 6/5/2021 12:22

Μακρια απο Λουτσέσκου τελικά συμφωνώ με ολους, να μείνει ο Χιμένεθ οπως ψηφιστηκε στο Γκαλοπ

Η να έρθει ο Μπουλουτ, συμφωνω κ με ανανέωσή Μανταλου 31 χρονων φοβερός μεχρι 35 κλεισαμε με αρχηγο αλλα Εφενμπεργκ Μπαγερν, Το μέλλον στα Στοπερ ειναι ο Σβαρνας, παιχταρας και τελος ο Μπακακης παιζει Εθνικη Ελλαδος αρα ειναι το κορυφαιο δεξι μπακ στην Ελλαδα.

Skeptikos21 - 6/5/2021 12:20

Άσχετο με την εικόνα της ομάδας αλλά φανταστείτε να μην είχε ανανεώσει ο Γαλανόπουλος με τα καψώνια που πήγαμε να του κάνουμε,επειδή είχε μάνατζερ, και να τον χάναμε ελεύθερο. Μιλάμε για παράνοια

Giatros3 - 6/5/2021 12:13

Κώστα καλησπέρα και Χριστός ανέστη...θα ήθελα τη γνώμη σου για κάτι. Με δεδομένη την πλήρη αποτυχία σε όλους τους τομείς, διακρίνεις διάθεση αλλαγής από τη διοίκηση? Δηλαδή υπέρβαση μπάτζετ, παίχτες και προπονητή απο το πάνω ράφι κτλ? Η θα πάμε στην ίδια σηπτικη συνταγή με τη δικαιολογία του χτισιματος του νέου γηπέδου? Ευχαριστώ πολύ

ΕΠΟΜΕΝΟ