339 ΣΧΟΛΙΑ

Πολύ κόντα στην ΑΕΚ ο Σάκχοφ!

Εκανε επίσημη πρόταση και πάει για οριστική συμφωνία με τον Ουκρανό μέσο

Μια ανάσα από την απόκτηση του Γεβγέν Σάκχοφ είναι η ΑΕΚ. Σύμφωνα με αξιόπιστη πηγή η Ενωση έκανε επίσημη πρόταση στον Ουκρανό μέσο ο οποίος φέρεται να έχει έρθει σε συμφωνία να μείνει ελεύθερος από την Λέτσε και είναι πολύ κοντά στην απόκτηση του. Ο 30χρονος Σακχόφ είναι ο παίκτης με τα χαρακτηριστικά που όπως είχαμε αναφέρει αναζητούσε η ΑΕΚ για το κέντρο της (ύψος, δύναμη, έφεση στο σκοράρισμα) και με το πράσινο φως του Καρέρα που έκανε έρευνα στην Ιταλία όπου έπαιζε ο παίκτης οι εξελίξεις έτρεξαν. Η μεταγραφή δεν έχει κλείσει ακόμη όμως η πρόταση που έκανε η ΑΕΚ στον Σάκχοφ, που έπαιρνε 750.000 ευρώ στη Λέτσε, είναι πολύ κοντά στα "θέλω" του Ουκρανού και στην Ενωση αισιοδοξούν πως σύντομα θα είναι παίκτης της ΑΕΚ κλείνοντας σε χρόνο ρεκόρ και την άλλη θέση που ήθελε άμεσα παίκτη η ομάδα μετά τα άκρα της επίθεσης όπου αποκτήθηκε ο Λέβι Γκαρσία. Οι πρώτες ενδείξεις είναι για συμβόλαιο δύο ετών όμως δεν αποκλείεται να υπάρχει τροποποίηση στους όρους μέχρι το τέλος της διαπραγμάτευσης


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
tasosk - 16/9/2020 20:03

Μην τρελένεστε με το Σακχοφ. Ποιός είπε ότι έρχεται για βασικός? Με δεδομένο ότι θα έχουμε 3 μέτωπα με 2 παιχνίδια την εβδομάδα καθώς και ότι στα περισσότερα παιχνίδια θα παίξουμε 4-3-3, θέλουμε 6 παίχτες στα χαφ που να υπολογίζονται σα βασικοί. Αυτοί είναι οι Μάνταλος, Κρίστισιτς, Γαλανόπουλος, Σιμάνσκι, Σιμόες & Σάκχοφ (ο Σαμπανάτζοβιτς απ'οτι φαίνεται δεν υπολογίζεται), ενώ σε πολλά παιχνίδια ο Μάνταλος θα παίξει μπροστά αριστερά. Αυτό που προσθέτει λοιπόν η ομάδα είναι ένα... Συνέχεια χαφ με χαρακτηριστικά που δεν είχε ως τώρα (ύψος, δύναμη) το οποίο μπορεί να σκοράρει σχετικά άνετα (στον ΠΑΟΚ είχε 21 γκολ σε 117 παιχνίδια). Αυτά...

pan_geo - 16/9/2020 20:49

ΕΊΔΑΜΕ ΤΟΥΣ ΒΑΣΙΚΟΥΣ....!!

geo_krx - 16/9/2020 20:23

Βασικο θελουμε γιατι με το υπαρχων κεντρο δε νικαμε ουτε τον ελλιπεστατο γαυρο...

Crack_the_Sky21 - 16/9/2020 19:42

Τι σας χαλαει σε αυτον τον παίχτη δεν μπορώ να καταλάβω

geo_krx - 16/9/2020 20:35

Θα το καταλαβεις μολις ξαναπαιξουμε με τα χαφ του γαυρου και με ομαδες που εχουν ταχυτητα στο κεντρο...υπομονη!

geo_krx - 16/9/2020 20:34

Θα το καταλαβεις μολις ξαναπαιξουμε με τα χαφ του γαυρου και με ομαδες που εχουν ταχυτητα στο κεντρο...υπομονη!

monoenwsi21 - 16/9/2020 20:03

Eγώ δεν ξέρω αν ο παίχτης είναι καλός ή κακός, αν είναι σε καλή κατάσταση ή όχι.Ξέρω ότι στον πάγκο είναι ο Καρέρα και τεχνικός διευθυντής ο Ιβιτς.

geo_krx - 16/9/2020 20:22

Αυτοι ηταν και στο βολο...η συνεχεια γνωστη...γλεντι απο τον δεξιο μπακ Μπρουνο...απο τον αριστερο μπακ παλαιμαχο Τοροσιδη και απο τον ανηλικο 17χρονο τερματοφυλακα Τζολακη!

Yannis_M21 - 16/9/2020 20:09

Και αφού όλοι λένε το δικό τους ας γράψω και εγω...

Δεν με ενθουσίασε το όνομα γιατί απλά πε΄ριμενα κάτι άλλο...Η απουσία του φάνηκε στον ΠΑΟΚ πέρυσι. Τον θυμάμαι να σκοράρει αρκετά αλλα σίγουρα παίζει ρόλο πως παίζει η ομάδα....Νομίζω οτι τα λεφτά του θα τα βγάλει...Επίπεδο σε ανεβάζει το σύνολο και όχι ένας παίχτης...Μακάρι να είναι αυτό που λείπει απο το κέντρο για να πάιξει ο Καρέρα αυτό που θέλει...Προσωπικά θα ήθελα ένα αριστερό εξτρέμ... Συνέχεια επιπέδου ,ενα δεξι μπακ με σέντρα και τον τρελο Βράνιες....Αν δε έφευγε ο Κρίστισιτς και ερχόταν εκείνο το γατί ο Γκαρθία και ο Ολιβέιρα και ερχόταν ο αιώνιος έρωτας Σέρχιο εγω θα ημουν κάτι παραπάνω απο χαρούμενος.

garfanis - 16/9/2020 19:56

Παιδια δεν ενθουσιαζεται κανείς...αλλά....

Πιστευω ότι θα είμαστε πολύ πιο aggressive ομάδα που λένε κ στο χωριό μου.

Βλέπε Ινσούα, Χνίντ, Σακοφ, μακάρι κ Βράνιες.

Θα πηγαίνει η κλωτσιά σύννεφο...

Εγώ ανησυχώ στα δεξιά της άμυνας....πολύ

Bbvxd21gbcfb - 16/9/2020 19:54

Είναι ελεύθερος και ο Mauricio και ο Canas.. Αλλά εντάξει πέρα από την πλάκα ο Shakhof είναι πιο ολοκληρωμενος από όλα τα χαφ που έχουμε και για τσάμπα είναι ιδανικός.. Τώρα βέβαια δε πιστεύω να του δώσουμε πάνω από 600k συμβόλαιοοσα παίρνει και ο Κρίστι δηλαδή, αν έπαιρνε 750 πρέπει να μειώσει τις απαιτήσεις του

aek_dikefalos21 - 16/9/2020 19:17

Δεν θέλουν παιδιά να βάλουν λεφτά απλά δεν θέλουν πρεπει να το αποδεχτουμε και να συνεχίσουμε έτσι και αλλιώς το 2018 είχαμε κανα τρελό budget;για να Σοβαρευτείτε μερικοί

mrzerga21 - 16/9/2020 19:51

Ρε φιλε πρεπει να τελειωσει κ αυτη η καραμελα με τα λεφτα. Μολις εκαναν μεταγραφη 2.5 μυρια. Η αεκ εχει ψηλα συμβολαια, ναι δεν εχουν μπει και τα λεφτα τα πολλα αλλα αλλου εχουν γινει τα λαθη. Τωρα για τον Σακχοφ ουτε εγω ενθουσιαστηκα επειδη δν ειναι αυτος ο παικτης που θα ειναι σημειο αναφορας για την αεκ, αλλα δν ειναι ασχημος παικτης. Και σε επιπεδο χαρακτηριστικων, δεν εχεις τετοιο παικτη. Μη λεμε κ οτι θελουμε

harma68 - 16/9/2020 19:48

Πρωτη ερωτηση μετα την υπογραφη: πως αισθανεσαι σαν χαρτινος?

Centeno - 16/9/2020 19:47

Η αλήθεια είναι ότι ο Σάκχοφ δεν είναι ο ποιοτικός χαφ που οι περισσότεροι ονειρευόμασταν.. Δεν παύει όμως να είναι ένας παίχτης δοκιμασμένος στον πρωταθλητισμό του ελληνικού πρωταθλήματος και μάλιστα με επιτυχία...

Moschato21 - 16/9/2020 19:44

Δεν ειναι η υπερβαση που χρειαζομαστε, ομως η ομαδα επιλεγει να δωσει αλλο ενα ακριβο συμβολαιο, σε κατι που θεωρει μια κινηση χαμηλου ρισκου, μετα απο Ινσουα - Ανσαριφαρντ. Για την συγκεκριμενη κινηση ομως υπαρχει σκεπτικισμος για τον ρολο του Σακχοφ σε ενα ηδη αργο κεντρο. Ναι μεν προσθετει στοιχεια που λειπουν, αλλα ως τι προοριζεται ακριβως ? Τρια ενδεχομενα μπορω να σκεφτω:

1) Στην θεση του Κριστισιτς, σαν 8αρι διπλα στον Σιμοες... Συνέχεια
2) Σαν 6αρι διπλα στον Κριστισιτς

3) Διδυμο με καποιον εκ των Σιμανσκι - Γαλανοπουλου

Καθε συνδυασμος εχει χτυπητες αδυναμιες, ειτε προκειται για ταχυτητα στο αμυντικο τρανζισιον και στην αναπτυξη, ειτε για την ικανοτητα να ελεγχεται η κατοχη. Σε καθε περιπτωση λιγα πραγματα μπορουν να ειναι χειροτερα απο το Κριστισιτς - Σιμοες που ειδαμε στον τελικο, αλλα ιδανικα θα επρεπε να στραφουμε σε κατι πιο εξελιξιμο και εννοειται πιο γρηγορο.

alex21poli_dimitris - 16/9/2020 19:44

Γτ δν γραφετε που διαφωνειτε ομορφα κ ωραια και απλα πατατε dislike? Πειτε μου με επιχειρηματα και θα παραδεχτω οτι ειχα λαθος, στο οτι ο μπακαεφ ηταν πρωτη επιλιογη του κοουτς κ αντι αυτου παιρνουμε σακχοφ

Αρχίλοχος - 16/9/2020 18:30

Αν είναι δυνατόν!!Από όλους τους μέσους επάνω στην γη εμείς Σάκχοφ... μόνο ύψος προσθέτει...δύναμη όχι!!είναι πολύ soft και επίσης αργός.Δηλαδή μετά τον Κρίστισιτς και τον Σιμάο παίρνουμε 3ο παίχτη με τα ίδια χαρακτηριστικά!!!καμία λογική αυτή η κίνηση.Έχει καταντήσει αηδία πλέον να παίρνουμε πρώην παίχτες από Π.Α.Ο.Κ και Π.Α.Ο....Every day μ@λ@κία που έλεγε και ο gattuso.To απόλυτο ξενέρωμα. Συγνώμη μάγκες μου αλλά μην περιμένετε ούτε πρωτάθλημα ούτε κύπελλο...Κράξετε με και βάλτε μου όσα dislike... Συνέχεια θέλετε ( στα @@ μου).Στην ζωή αλλά και στον αθλητισμό πρέπει να κοιτάς μπροστά και εμείς δυστυχώς κοιτάμε και θα παραμείνουμε πίσω.

latinoss21 - 16/9/2020 19:43

ΑΠΟΡΩ ΠΟΙΟΙ...ΣΟΥ ΒΑΛΑΝΕ 16 LIKES???

geo_krx - 16/9/2020 20:20

Απορω με τι μυαλο σκεφτεστε ορισμενοι...ποσους ακομα τελικους κυπελλου πρεπει να χασουμε για να βαλετε μυαλο?Ποσα χρονια ακομα πρεπει να περασουν για να ξανακερδισουμε το γαυρο???Με τετοιο αργο κεντρο που εχουμε παλι χαμενοι απο το πρωτο λεπτο θα ειμαστε...

konan - 16/9/2020 18:57

Σε χαλάει που ήταν δηλαδή πριν και όχι εάν είναι ένας καλός παίχτης; Ναι δεν είναι σούπερ γρήγορος αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα είναι πολύ δύσκολο και πολύ ακριβό.

Αρχίλοχος - 16/9/2020 19:39

Ναι με χαλάει πολύ το που ήταν πριν γιατί πρώτον δείχνει ότι έχεις αδυναμία στην εύρεση ποδοσφαιριστών αλλά και δικτύων scouting και κατά δεύτερον δεν κοιτάς με προοπτική στο να χτίσεις την ομάδα με κάτι νέο αλλά να μπαλώσεις.Εγώ φίλε μου δεν είπα ότι είναι κακός παίχτης αλλά ότι είναι πολύ αργός και σίγουρα όχι ο δυνατός παίχτης που θέλουν να μας τον πλασάρουν.Και η ομάδα έχει αυτή την στιγμή 2 πολύ αργούς παίχτες στην θέση του με τα ίδια χαρακτηριστικά.Δηλαδή φαντάσου στο 4-3-3... Συνέχεια τους 2 κεντρικούς σου μέσους αργούς (Μάνταλος και Σάκχοφ ή Κρσίστισιτς).ΔΕΝ χρειάζεται ρολίστα η ομάδα αλλά ένα βασικό και γρήγορο γρανάζι στην μεσαία γραμμή και πίστεψέ με άμα θέλουν βρίσκουν με αυτά τα λεφτά.Γελάω απο το πρωί με αυτά που είπε ο Κετσετζόγλου οτι θα είναι τύπου Camara...αχαχαχαχαχαα!!! Άστο Κώστα μην λες τίποτα άλλη φορά φίλε γιατί εκτίθεσαι και εσύ αλλά και η ομάδα ακόμα χειρότερα και στον λέω εντελώς καλοπροαίρετα

geo_krx - 16/9/2020 20:29

Ρε φιλε συνηθισαν στη φαπα οι συγκεκριμενοι και τους αρεσει...-20 λοιπον και φετος και να ξαναπαμε τελικο να διευρυνουμε το αρνητικο μας σερι!Αυτο ομως δε θα το λετε ΑΕΚ...θα το λετε ατρομητο,τριπολη η οπως αλλιως θελετε!

vaterman21 - 16/9/2020 19:39

Κάνουμε όλο refresh να δούμε τη μετεγραφή Garcia αλλά και ότι Δεν προχωρά τελικά του Σάκχοφ ( δεν είναι πάνω ράφι που θέλουμε, όχι άλλη κοροιδία)....

θάνος μια ΖΩΗ ΑΕΚ - 16/9/2020 19:34

Μακάρι να μη γίνει η μεταγραφή...

flensburger_21 - 16/9/2020 19:06

Συγνώμη που θα το πω,αλλά αυτήν την στιγμή όλα τα χαφ μας να τα στύψις,Σακχόφ δεν θα βγάλεις.

Γνώμη μου.

Φόρτσα ΑΕΚΑΡΑ

giannisaek211 - 16/9/2020 19:30

Απόλυτο δίκιο έχεις άλλο τον αν είναι η χαφαρα που όλοι θα θέλαμε και άλλο αν είναι καλός παίκτης και σίγουρα καλύτερος από τους υπάρχοντες ..χρειαζομαστε επειγόντως δεξί Μπακ και στόπερ

Jujitsu21 - 16/9/2020 19:28

Φοινικα σε χρειάζομαστε!!

latinoss21 - 16/9/2020 19:22

ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ BADMINGTON ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ!!Ο ΤΥΠΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ 20 ΓΚΟΛ ΚΑΙ ΚΟΒΕΙ ,ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΠΡΩΤΟΣ,ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΛΑΛΑΚΙΕΣ!!!

diver - ΑΕΚ - 16/9/2020 19:06

Έστειλα μηνυμα σε δημοσιογραφο της ΑΕΚ πριν λιγο και τον ρωτησα αν προχωραει και μου απαντησε αμεσως ''ΝΑΙ''. Αλλα κι εγω αρχιζω ν ανησυχω λιγακι. Μακαρι να πανε ολα καλα.

diver - ΑΕΚ - 16/9/2020 19:22

Σορρυ κατα λαθος το ανεβασα εδω το μηνυμα. Για τον Γκαρσια μιλαγα.

Aekouzakaipartouza - 16/9/2020 19:22

Το τμήμα σκαουτινγκ της ομάδας δεν είναι ούτε για τοπικό.

AEK_gia_panta2 - 16/9/2020 19:19

Από το να παίρναμε κανέναν Μοράν, καλύτερα Σακχοφ

John3299 - 16/9/2020 19:08

Πρέπει να πάρει το 7 ο garcia .Επιδη πρέπει να έχει φύγει σιγουρα ο verde για αυτό καθυστερεί η ανακοίνωση.Οτι να ναι λέω. Δεν έχω ιδέα,ελπίζω να μην υπάρχει κάτι.......

AlexAek - 16/9/2020 19:18

Αυτο που λες εχει βάση. Λογικα δεν συμβαίνει κατι! Ο Verde οπου να'ναι φεύγει. ( δεν το λεω για το νουμερο )

FanGr - 16/9/2020 19:15

Θεωρούσα ότι χρειαζόμαστε κάποιον γρήγορο δημιουργικό μέσο (όπως ο Αλεις της Σίτι).. Φαντάζομαι ότι ο Καρέρα αξιολογώντας τις αγωνιστικές και (κυρίως) οικονομικές δυνατότητες της ομάδας, δίνει έμφαση αλλού (πχ στημένα). Τουλάχιστον ένα 11αδατο στόπερ ακόμα να χτίσουμε έναν κορμό και να μην εκτεθεί φέτος η ομάδα.

Poulikas21 - 16/9/2020 19:00

Δεν μπορώ άλλο την γκρίνια αλήθεια δηλαδή έλεος δεν έχετε κουραστεί?

Και εγώ θα γκρινιάζω γιατί και εγώ θέλω το καλύτερο για την ομάδα μ αλλά μέχρι ενός ορίου..ας σοβαρευτούμε λίγο παιδιά με όλα κάνετε παράπονα άμα πιστεύεται ότι ξέρετε κάτι να παραπάνω από αυτούς που είναι στην ομάδα να πάτε να κάνετε αίτηση για εργασία

NUR_AEK - 16/9/2020 19:12

Οχι ρε φιλε δεν φτανει. Γιατι δεν ειναι ΑΕΚ αυτο. Και εγω εκανα υπομονη αλλα τελειωσε. Εσενα σε καλυπτουν αυτες οι κινησεις; Να ερθει ο Σακοφ αλλα πρεπει να ερθει και ενας σαν τον Αλεις Γκαρσια. Πρεπει να ερθει βασικο στοπερ και βασικο εξτρεμ για αριστερα. Κανονικα και δεξι μπακ αλλα αντε ας το αφησουμε. Εσυ βλεπεις θεληση απο τη διοικηση για ουσιαστικη βελτιωση;;

akaliptos - 16/9/2020 19:12

έλεος με τα λιμάνια της μπουγατσας

mitsos21g - 16/9/2020 18:04

Κάτι άσχετο,αλλά η μεταγραφή του Γκαρσία πότε θα ανακοινωθεί;

mpos - 16/9/2020 19:04

ΤΟ ΒΡΑΔΙ ΑΡΓΑ, ΛΟΓΩ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ..............

apo - 16/9/2020 19:01

Δεν είναι άσχετο!

John3299 - 16/9/2020 19:03

Λοιπόν ας τα πάρουμε ένα ένα.1ον στη θέση αυτή έχουν κάνει τεράστια καριέρα όχι και τόσο γρήγοοι παιχτες: toure,pirlo ,rakitic,kroos,pogba κτλ.Τα βασικά που χρειάζεται αυτή η θέση είναι δύναμη τοποθετήσεις,πολύ καλή μεταβιβαση και όσο περισσότερο γίνεται απειλή για το αντίπαλο τέρμα.Αν είναι και ψηλός για τις μονομαχίες τόσο το καλύτερο.Εν κατακλείδι Εγώ την θεωρώ μια έξυπνη (και όχι κοστοβορα )επιλογή.Τα υπόλοιπα στο γήπεδο....

Arrwstia1924 - 16/9/2020 19:02

Με λιβάι Γκαρσία τι γίνεται. Ας μας εξηγήσει κάποιος. Επίσης μην περιμένετε βασικό στόπερ. Ο καρερα υπολογίζει λατσι και αν πάρουμε στόπερ θα είναι τρίτος ή τέταρτος μάλλον . Αλλα μακάρι να πάρουμε βασικό δεξί μπακ και στοπερ

mpos - 16/9/2020 18:59

ΠΡΩΤΑ ΦΕΥΓΕΙ Ο ΒΕΡΝΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΕΙΡΑ ΕΧΕΙ Ο ΓΚΑΡΣΙΑ

mpos - 16/9/2020 18:57

ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΑΚΧΟΦ, ΟΣΟ ΚΑΙ Ο ΓΚΑΡΣΙΑ........

costasaek10 - 16/9/2020 18:57

Οταν ο Μπακασετας ηταν στην ΑΕΚ δεν μας εκανε. Μολις πηγε στην Αλανια και εκανε οσα εκανε, αμεσως αρχισαν τα....οργανα. Δωσαμε το παικταρα, τον ξεπουλησαμε και αλλα τετοια. Οταν ο Σακχοφ ηταν στο παοκ ηταν ο παικταρας και ο παοκ ειχε παικτες απο το...πανω ραφι και εμεις τα σαπακια. Οταν παρωμε εμεις τον ιδιο παικτη, ξαφνικα γινετε παικτακι που δεν κανει για την ΑΕΚ και ο προεδρος δεν δινει λεφτα και παλι μουρμουρα. Αν παιρναμε εμεις το Βαλμπουενα ειμαι σιγουρος οτι θα αρχιζε η μουρμουρα... Συνέχεια οτι πηραμε τον ξοφλημενο, το γερο που ηρθε να βαλει τα τελευταια ενσημα. Και φυσικα θα τα ακουε ο προεδρος. Ενω τωρα...παικταρας ο Βαλμπουενα και ειδες ο ολυμπιακος. Σαν πολλοι ειδικοι και...προονητες δεν μαζευτηκαμε;

marios69 - 16/9/2020 18:56

Από αυτούς που έχουμε στο κέντρο πιστεύω άν αποκτηθεί θα έχει φανέλα βασικού!

Το πρόβλημα των περισσότερων είναι που ήταν στον παοκ. Δεν καταλαβαίνω όμως γιατί μόνιμα αυτή η ομάδα ανακυκλώνει παίχτες δεύτερης επιλογής από τους επίδοξους ανταγωνιστές της για τον τίτλο.

d_spanos69 - 16/9/2020 18:54

Και γω απογοητευτηκα πολύ στο πρώτο άκουσμα μετά κ τα τελευταία μεγάλα ονόματα που ακούστηκαν. Όμως τώρα που το σκέφτομαι πιο ψύχραιμα (χωρίς να κάνω εκπτώσεις κ θέλοντας κ εγώ κάτι πολύ καλύτερο) θα πω ότι μάλλον σκέφτηκαν με κριτήριο ότι έχουμε ξεμείνει από μέσους κ θέλουμε άμεσα παίκτη είναι γνώστης του πρωταθλήματος πληρεί κάποια στοιχεία που θέλουν με μειονέκτημα βέβαια για μια ακόμη φορά την ταχύτητα. Είναι ψηλος δυνατός πατάει περιοχή καλό κεφάλι σκοράρει είναι... Συνέχεια καλύτερος (πολύ η λίγο θα το δούμε) από τους υπάρχοντες οι οποίοι σιγά σιγά θα φύγουν σχεδόν όλοι. Νομίζω όταν θα αλλάξει το μεγαλύτερο μέρος του ροστερ θα είναι μια καλή εναλλακτική λύση. Παιδιά μην παραμυθιαζομαστε δεν πρόκειται σε ένα χρόνο να αλλάξουμε όλο το ροστερ με παίκτες μεγάλης αξίας ο Μελ το πάει τσουκου τσουκου. Τουλάχιστον σε βάθος διετίας να έχουμε ένα αξιόμαχο ροστερ κ όταν χάνουμε να χάνουμε αξιοπρεπώς. Να βλέπουμε καλή μπαλίτσα γιατί για να χτυπήσουμε πρωτάθλημα θέλουμε πολλούς παίκτες ακόμη κ προπάντων ταχύτητα. Υπομονή αδέρφια υπομονή δεν μπορούμε δυστυχώς να κάνουμε τίποτα άλλο.

Joshua84 - 16/9/2020 18:53

Νομίζω πως η φετινή ομάδα θα είναι από τις πιο αργές ομάδες που είχαμε ποτέ!! Δυστυχώς είναι τέλειος λάθος ο σχεδιασμός της ομάδας για ακόμα μία φορά!!! Περίμενα περισσότερα απ τον ivic!! Κρίμα μια απ τα ίδια και φέτος!

latinoss21 - 16/9/2020 18:51

ΜΕ 9 ΑΜΥΝΤΙΚΑ ΧΑΦ ΕΝΑ ΜΕΤΡΙΟ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ ΚΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΦΟΡ,ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ!!!ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΕΚΕΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΡΙΣΤΙ ΚΑΙ ΣΙΜΟΕΣ..ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΣ ΠΙΑ??

R21_AEK - 16/9/2020 18:44

Παντως με τον Παοκ ειχε 3 χρονιες γεματες απο τι ειδα 118 συμμ 20 γκολ και του ειχε κανει προταση ανανεωσης αλλα δεν την δεχτηκε ζητησε παραπανω χρηματα τα οποια δεν το δωσανε και αποχωρησε.Απο τον Σιμοες χειροτερος δεν μπορει να ειναι.

john Original - 16/9/2020 18:51

ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ..ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΧΑΦ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ..20 ΓΚΟΛ ΕΒΑΛΕ..ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥΣ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΟΣΑ..

the_teacher - 16/9/2020 18:35

Δε λέω τίποτα για Σακχωφ. Το μόνο που λέω είναι ότι αν η ΑΕΚ δε γίνει γρήγορη, δεν έχει τύχη.

babisaek1 - 16/9/2020 18:51

Φιλε μου το πιο αυτονοητο και ποδοσφαιρικο λες. Και δυστυχως καθε χρονο γινομαστε πιο αργοι.

Vfor21 - 16/9/2020 18:48

Ο Γκαρσια που ειναι επαθα τενοντιτιδα απο τα REFRESH!!!!

jimak0s21 - 16/9/2020 18:32

Γενικά μια μέτρια μεταγραφή για ένα μέτριο ρόστερ που κακα τα ψέματα έχουμε με αυτά που βλέπουμε πάμε για 3η θέση μια από τα ίδια δεν λέω ο παίκτης είναι σε αυτά που ίσως ζητάει η ομάδα αλλά δεν αρκεί καταρχάς αν κλείσει αυτός χρειαζόμαστε άλλο ενα πολύ καλό σέντερ μπακ ένα δεξί μπακ εφόσον φύγει ο μπακακης θα έλεγα άλλο ένα εξτρέμ μιας και ο Γκαρσία είναι κλεισμένος αλλά ίσως ζητάμε πολλά

latinoss21 - 16/9/2020 18:48

ΡΕ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΜΙΛΙΒΟΓΙΕΒΙΤΣ,ΠΕΡΑΣΕ ΑΛΛΟΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙ 10 ΧΡΟΝΙΑ??????????ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΑΝΤΑ!!

geo_krx - 16/9/2020 20:12

Γκιγιερμε,Καμαρα σου αρκουν...και επειδη θα πεις ποιος Καμαρα αυτος που μας εβαλε 3 γκολ σε μια σεζον...γιατι αραγε σε καθε ματς με το γαυρο χαναμε το κεντρο απο το πρωτο λεπτο???

Rosso_21 - 16/9/2020 20:05

Μην σου πω και απ' τον πλανήτη γη. Όποτε έπαιζε ο Σάκχοφ τους παίρναμε το κέντρο...

latinoss21 - 16/9/2020 18:46

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑΣ Π Α Ι Κ Τ Α Ρ Α Σ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ!!!

NAVAJO21 - 16/9/2020 18:09

Ρε μαγκες αλλη φορα τυπωμενες φανελες ειχαν και βγαζαν στο fb και δεξια αριστερα. Τι γινεται τωρα με γκαρσια? Να ανυσηχουμε?

NAVAJO21 - 16/9/2020 18:45

Εντάξει 7 πήγε. Πλέον ανησυχώ και επίσημα.

mpos - 16/9/2020 19:02

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΔΥΟΜΙΣΗ ΜΥΡΙΑ. ΤΟΝ ΨΑΧΝΟΥΝΕ ΚΑΛΑ.

goten21gr - 16/9/2020 18:27

Και μην ξεχναμε προεδρε δεξι μπακ, κεντρικος αμυντικος, εξτρεμ..

combatiente_21 - 16/9/2020 18:44

Τσε ,βλέπω μόνο τον στοπερ να παίρνουμε (δυστυχώς)

goten21gr - 16/9/2020 19:35

Το θεμα ειναι οτι θες κεντρικο αμυντικο για 11αδα οχι απλα να υπαρχει στο ροστερ. Να παιζει βασικος με τον Χνιντ, 3ος να ειναι ο Τσιγκρι, 4ος ο Σβαρνας, 5ος ο Λατσι. Αλλα φταιμε κι εμεις ζηταμε παραλογα πραγματα.

aekagern - 16/9/2020 19:07

Στόπερ δεν μπορεί (λέμε τώρα, γιατί πολλές έχουμε διαψευστεί) να μην πάρει, μετά την πώληση του Οικονόμου. Όσο για το δεξί μπακ, μόνο αν πουλήσει Μπακάκη η Παουλίνιο. Το ερώτημα είναι ποιος θα τους πάρει.

Ας πάρει όμως τον Σάκχοφ, γιατί θα είναι σημαντική προσθήκη και πέρα από αυτά που περιμέναμε (ασχέτως αν πράγματι καταλαβαίνουμε όλοι ότι χρειάζεται).

R21_AEK - 16/9/2020 18:43

Κοιταξτε δεν ειναι κακη επιλογη αν ηρθε να καλυψει τις απουσιες Σιμανσκι και Γαλανοπουλο γιατι αυτοι θα ειναι ετοιμοι σε 2-3 μηνες οποτε χρειαζοταν εκει παιχτης το θεμα ειναι να αποκτηθει ενας ΧΑΦ δημιουργικος και να απαλλαγει απο Σιμοες ή Κριστιτσιτς αν γινεται και απο τους δυο.

Zeus21 - 16/9/2020 18:40

Πολύ γκρίνια πολύ ηττοπάθεια βλέπω και από οπαδούς της ομάδας μας ακόμα δεν ξεκινήσαμε το προταθλημα τρίτο Τέταρτη βγήκαμε όλοι άχρηστη τους βγάζουμε πριν λίγο καιρό αποθεωναμε Ίβιτς και καρερα και τώρα ούτε αυτοί δεν κάνουν έλεος.

Chariskorydallos45 - 16/9/2020 18:32

Θα βοηθησει αλλα δε νομιζω να κανει τη διαφορα.με λεβι γκαρσια τι γινεται ρε παιδια 24 ωρες κανει εργομετρικα;κολλησε καπου;μια ενημερωση

bill_mia_zoi_aek - 16/9/2020 18:29

Εγώ αυτό που βλέπω από αυτή την κίνηση, είναι πως είναι μια ακόμη διορθωτικη κίνηση για το ροστερ.Υποθετω λοιπόν, τον θέλουν για αντί Κριστισιτς και τα οικονομικά στοιχεία συνηγορουν προς τα εκεί.


Δεν θα ασχοληθώ με το αγωνιστικό κομμάτι, άλλωστε υπάρχουν πολλοί εδώ μέσα που τα ξέρουν όλα. Θα πω... Συνέχεια απλά πως εμπιστεύομαι την κρίση των Ιβιτς/Καρερα και πως μια λάθος δομημένη ομάδα (όπως αποδείχθηκε) δεν αλλάζει από την μία μέρα στη άλλη. Συνεπώς απαιτείται υπομονή και στήριξη.


Αυτά για την ώρα. Απόλυτα κατανοητή η πίκρα αλλά όσοι αποδομουν τα πάντα αυτές τις μέρες όχι μόνο δεν είναι πιο πολύ ΑΕΚ από τους άλλους (όπως νομίζουν), αλλά ξεκάθαρα κάνουν κακό.

combatiente_21 - 16/9/2020 18:26

Εγώ θα γκρινιάξω οχι τόσο για τον παίκτη, αλλά γιατι ενώ ήταν φανερό απο πέρσι πως χρειάζεται προσθήκη ενός μέσου (προφανως καλύτερου των τωρινών),έχουμε και 2 τραυματισμούς που δεν ξέρουμε πότε θα είναι 100% ετοιμοι (Κώστας,Σιμανσκι)και οι διαρροές έλεγαν πως είμαστε καλυμμένοι στα χαφ.... Συνέχεια
Τέλος, ο σακχοφ ισως ειναι καλύτερος απο τους μέσους που έχει η ομαδα, αυτό κατι φανερώνει.


Υ.γ στήριξη στην ομάδα για τους αγώνες της Ευρώπης, η ΑΕΚ πρέπει να μπει στους ομίλους ουεφα,πρέπει να γινει αυτοσκοπός για το κλάμπ.

aekman_21 - 16/9/2020 18:26

Θέλουμε ψηλό,να πατάει κσι να σκοράρει.Τον βρήκαμε.Δεν σας κάνει πάλι..Δεν σας πιανω πουθενά..

HokanS21 - 16/9/2020 18:07

Καλησπέρα αδέρφια ΑΕΚαρες. Διαβάζω τα σχόλιά σας οι άλλοι έχουν αυτούς τους παίκτες εμείς παίρνουμε τους χάλια και που πάμε έτσι και τέτοια πολλά. Να σας θυμίσω την χρονιά που πήραμε πρωτάθλημα το ενεργό ρόστερ της ομάδας μας ήταν 13-14 παίκτες, και οι άλλοι τότε είχαν καλύτερους όπως και τώρα. Έχετε πίστη στην ομάδα και τα καλύτερα θα έρθουν. Σταματήστε τη γκρίνια. Όλοι ενωμένοι και θα τους κάνουμε πολλές κηδείες φέτος. ΑΕΚ ΜΟΝΟ ΑΕΚ

Droit_Au_But - 16/9/2020 18:24

Όλες τις άλλες που δεν πήραμε ;

Όλες τις άλλες που πήραν οι άλλοι ;;

Δεν είναι κριτήρια αυτά ;

HokanS21 - 16/9/2020 22:57

Όταν πήραμε φίλε μου είχαμε ΠΡΟΠΟΝΗΤΉ

Τις άλλες που δεν πήραμε δεν είχαμε

Skakistis21 - 16/9/2020 18:18

Οι κινησεις αυτες δειχνουν οτι ξεκιναμε απο τριτοι κ καταιδρωμενοι... Περιμενα κατι καλυτερο απο ιβιτς.. Επειτα δεξι μπακ κ στόπερ ειναι κομβικης σημασίας κ δεν βλεπω προεργασια κ κινητικοτητα..

Dikefalos33 - 16/9/2020 18:18

Οποιοι λένε μια χαρά είναι ο παίχτης ας δουν ματς της Μπαρτσελόνα πέρσι που είχε δύο αργούς στο κέντρο(ρακιτιτς,μπουσκετς) και δε μπορούσε να κερδίσει ούτε τη Θέλτα και μετά ας μιλήσει για εμάς που θα έχουμε 3 μαζί...αν δεν έχεις 2/3 γρήγορους δεν πας πουθενά.κ αν προσθέσεις και τ αργό αριστερό εξτρέμ (λιβαια) και φορ όχι τόσο γρήγορο (Ολιβέιρα) καληνύχτα....

armag21 - 16/9/2020 18:15

Καταρχήν που είναι ο Γκαρσία για δεξιά? Ρε Πρόεδρε επειδή μας πας μια μια ( καλή, μέτρια μεταγραφή) σειρά έχει το καλή. Αριστερό εξτρέμ ANDRE GREEN

ElCommadante - 16/9/2020 18:09

O Γκαρσία που είναι;;;

goccini - 16/9/2020 18:09

Φέρτε πρώτα τον γκαρσια και μετά βλέπουμε σακχοφ

Kostantinosda - 16/9/2020 18:05

ρε φερτε τον Γκαρσια, πλακα μας κανετε τωρα?

alex_21 - 16/9/2020 17:51

Ο Σακχοφ είχε με την Lecce 1076 σε 24 ματς ( Μ.Ο. ένα ημίχρονο δλδ ) και ο Ταχτσιδης 2.000 σε 28. Δηλαδή με αυτόν τον παίχτη που δεν ήταν καν βασικός σε ομάδα που έπεσε στην Ιταλία πάμε να μπούμε σε ομίλους Ευρώπης και θέλουν να λένε ότι θα είναι και σημείο αναφοράς. Τι να πω αν έχετε αυτή την ιδέα για την ΑΕΚ μας κάτι δεν πάει καλά.

Παρακαλώ πολύ να περάσει δεν μιλάω άσχημα νούμερα έγραψα.

geo_krx - 16/9/2020 18:05

Ευτυχως πηραμε Σακχοφ φιλε και οχι τον Εμβιλα τον μπυροκοιλι....ευτυχως εχουμε Κριστιτς και οχι Καμαρα!Αυτα διαβαζεις εδω μεσα απο ΑΕΚτζηδες που μας θεωρουν ατρομητο...γι'αυτο θα μας γλενταει ο Μπρουνο και ο καθε Μπρουνο ως δεξι μπακ,ο παλαιμαχος Τοροσιδης στο τελευταιο ματς της καριερας του και ο ανηλικος Τζολακης στη 2η επισημη συμμετοχη της καριερας του!

Theo_21 - 16/9/2020 17:44

Η προσθηκη Σακχοφ θα εχει νοημα ΑΝ φυγει ο Κριστισιτς κ ερθει ενας ταχυς, δημιουργικος στη θεση του. Με αυτον, τον Σακοφ, τον Σιμανσκι, τον Γαλαναοπουλο κ Σιμοες... εχεις ενα αξιοπρεπες κεντρο. Αν παραμεινει ο Κριστισιτς, κανουμε μια τρυπα στο νερο.

Theo_21 - 16/9/2020 18:04

Εχει τοσους φανς ο Κριστισιτς? Μπραβο...

thanos2174 - 16/9/2020 18:02

Αυτό είναι το χαφ που θα αλλάξει το κέντρο της ομάδας???

zompinio22 - 16/9/2020 17:47

Αν έρθει θα κάνει ματσαρες και μετά θέλω να δω τι κολοτουμπες θα κανετε

geo_krx - 16/9/2020 18:00

Αν ερθει κ σερνετε οπως ο κριστιτς εσυ θα κανεις κολοτουμπες???Αν το κεντρο μας παλι δε βλεπετε και το γλενταει ο καθε πικραμενος θα κανεις κολοτουμπα εεεε??

imodium - 16/9/2020 18:00

μακαρι να ερθει , να βρουμε ομαδα για να φορτωσουμε τον κριστισιτς και μετα ειναι η σειρα του σιμοες !!ολος ο κορμος θελει ξηλωμα

Aekolatris21 - 16/9/2020 17:59

Καλησπέρα αδέρφια, τώρα είδα τα νέα ήμουν σε φωτιά στην Σάμο.. Πυροσβέστης ειδικότητα! Εμένα ο συγκεκριμένος,θα μου έκανε μόνο σαν αντικαταστάτης του Σέρβου..το μόνο θετικό ότι τρέχουμε μεταγραφές ενόψει Σεν Γκάλεν.Παση θυσία πρέπει να μπορούμε ομίλους,τα παοκια έβγαλαν 10 μύρια μέχρι τώρα.

Okonski21R - 16/9/2020 17:55

Για μένα είναι μονόδρομος η αποχώρηση Κριστιτιτς, ο Σακχοφ είναι καλύτερος παίχτης. Περιμένω να μπει ο Γαλανό κ να προσφέρει γιατί ο Σιμοες βρίσκεται κι αυτός σε κάθετη πτώση. Εν ολίγοις θεωρώ ότι Σιμοες και Κριστιτς πρέπει να φύγουν, κ το κέντρο μςς να αποτελείται από Σακχοφ, Σιμανσκι, Γαλανό, Σάμπα κ θα ήθελα ένα ακόμα 6αρι με άλλα χαρακτηριστικά δηλαδη να είναι καλύτερος κόφτηςτων υπαρχόντων, γρηγορος με ταχυδυναμη, υψος και τσαμπουκά.

nakos0496 - 16/9/2020 17:53

Τα στατιστικά του στον ΠΑΟΚ δεν υπάρχουν σε άλλο χαφ στην Ελλάδα. Ψηλός δυνατός με κεφαλιά, πλασέ...χαφ που πατάει πολύ περιοχή. Πολύ καλή προσθήκη. Μας λείπει η δύναμη στα χαφ. Μακάρι να τελεσφορήσει η μεταγραφή.

Familia 9®11 - 16/9/2020 17:00

Εγώ έχω καταλάβει ότι θέλετε όλη την ΑΕΚ μεγάλη κ να πρωταγωνιστήσει τα επόμενα χρόνια..

Αλλά..όταν πάει η κουβέντα σε μάνταλο Κρίστι Σίμο μπακάκη παουλινιο κλπ λέτε ρε είναι πόσα χρόνια στην ομάδα είναι καλά παιδιά είναι διεθνής είναι ήσυχοι κλπ έτσι δεν πας μπροστά..κ πιο συγκεκριμένα όταν πάει η συζήτηση στον μάνταλο όλοι τον στηρίζεται..έναν παίχτη που από 8 στην Ξάνθη έγινε 10 στην ΑΕΚ σε μια ομάδα με απαιτήσεις έκανε την καλύτερη του χρόνια στην β κ πήρε η... Συνέχεια ομάδα του το πρωτάθλημα με 10 τον μπακασετα στο 3-5-2 κ όχι αυτόν ..ένας αρχηγός που έχασε 4 τελικούς με μηδέν πάθος μηδέν προσπάθεια χωρίς ούτε μια συγνώμη ...ένας παίχτης που δεν έχει ταχύτητα δεν έχει τρίπλα σουτ εκτός περιοχής κ καλά χτυπήματα φάουλ κ κόρνερ κ χωρίς καθετι πάσα παίζει με μια παράλληλη πάσα έχει μια συγκεκριμένη τρίπλα κ το υφακι του...σε μια θέση που πέρασαν ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ παλιότερα εμείς έχουμε μείνει με το 10 τις β..μαυριστε με ούτε με νοιάζει όταν θα έρθει η μέρα που θα φύγει θα το καταλάβετε ...

Που σε φτάσαν ρε ΑΕΚ..

ΥΣ εμείς θα μάστε πάλι εκεί άλλωστε ποτέ δεν σε αφήσαμε ούτε στην γ ούτε στην β ειμασταν εκεί για αυτό "ζητάμε" για τα μικρά παιδιά που πάνε στο σχολείο να μην τα πειράζουν οι άλλοι ...για εμάς που πάμε στις δουλειές μας κλπ

ΥΣ δεν είναι μόνο ο μανταλος είναι πολλοί δυστυχώς

ΥΣ ΜΟΝΟ ΑΕΚ

ΥΣ Κ για να προλάβω τους υπόλοιπους ότι γκρινιάζω κλπ ήμουν από αυτούς που έχω κάνει σε προσωπικό επίπεδο τις πιο πολλές μου εκδρομές σε γ και β κάνοντας τα σαββατοκύριακα 500 χιλιόμετρα μόνο για να δούμε τον δικέφαλο

ΥΣ ένα κύπελλο πήρες μόνο ηγέτη κ σε ντερμπι με ζελα κ μπαοκ άφαντος που κ που με γαύρο παίζεις αν παίξεις

toni savefski r21 - 16/9/2020 17:44

Το καταλαβαμε οτι δεν ειναι το θεμα σου μονο ο Μανταλος...

Επειδη απο μπαλα δε βλπεις και πολλα,δες τουλαχιστον τους αριθμους του Μανταλου.Αν τους δεις ισως καταλαβεις ποτε εκανε τη καλυτερη του χρονια και αν εχει καθετη ή οχι.

Βασικα τα μονα απο αυτα που γραφεις και ισχυουν ειναι τα εξωαγωηστικα.Σε ενοχλει το υφακι του και οτι δε ζητησε συγνωμη σαν αρχηγος.Τα αλλα τι τα ηθελες;... Συνέχεια

Υγ Αυτα που εχει προσφερει δε τα σεβεσαι,το θαψιμο που τρωει και δεν αντιδραει δε το σεβεσαι αλλα ρε ανθρωπε τους 2 χιαστους που επαθε και παιζει ακομα μπαλα δε τους σεβεσαι;;;;;

Ενας παικτης που δεν εχει ταχυτητα; Καταλαβαινεις οτι με τους τραυματισμους που ειχε η ταχυτητα του ειναι τρομερη;Εδω αλλοι κι αλλοι αθληταραδες και στη θεση του θα ηταν τελειωμενοι.Λιγος σεβασμος δε βλαπτει...

eagle1924 - 16/9/2020 17:55

Ενώ εσύ που βλέπεις μπάλα βλέπεις την ταχύτητα την γρήγορη σκέψη τα καλά στημένα και τα σουτ φωτοβολίδα του Μάνταλου που όποτε πέρνει την μπάλα περιμένεις το επόμενο μαγικό του έτσι?

Τα νούμερα αφού σου αρέσουν δειχνουν ότι πρωτάθλημα πήραμε χωρίς αυτόν και ότι χάσαμε τα τελευταία κύπελα με αυτόν μέσα, Επίσης πόσερς φορές τα τελευταία χρόνια έχεις δέι την μπάλα στο Μανταλο κλείνετε γιατι δεν περνάει ούτε κώνο και γυρίζει την μπάλα στο Σιμόες και αυτός στον... Συνέχεια Τσιντώτα. Πόσες?

toni savefski r21 - 16/9/2020 18:04

Ενταξει εσενα αμα σε ρωτησει ενας γαυρος αυριο στη δουλεια,γιατι πειραμε πρωταθλημα το 08 και γιατι χασαμε 4 τελικους πες επειδη ελειπε ή επαιζε ο Μανταλος...

eagle1924 - 16/9/2020 18:13

με nickname toni savefski και εκθειάζεις τον Μάνταλο.... Ούτε το δεξί παπούτσι του Τόνυ για να μην αναφέρω Τσιάρτα , Σκόκο ή άλλους παικταράδες που είχε η ομάδα

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 16/9/2020 17:51

Brutal Truth .-

9(R)11.

geo_krx - 16/9/2020 17:50

Δηλαδη κυριοι στη ΠΑΕ αν ειχαμε τον σακχοφ στο βολο θα παιρναμε το κυπελλο???Ποσους τελικους πρεπει να χασουμε ακομα για να βαλετε μυαλο???Εχουμε και με τη βουλα πλεον το πιο αργο κεντρο σε ολοκληρη την Ευρωπη!Απλα αν φερνατε παικτη διαφορας στο κεντρο θα επρεπε να μεινει στο παγκο ο ηγετης αρχηγος μας...και αυτο φυσικα δε μπορει να γινει!16/12 θα δειτε τι σημαινει γρηγορο και συνγχρονο κεντρο....επισης τι σημαινει scouting...αγνωστος ορος προφανως για εμας!Μη ξεχασετε να τον ρωτησετε... Συνέχεια οταν υπογραψει ποια η γνωμη του για το πρωταθλημα του 18 και αν μας θεωρει κι αυτος κλεφτες οπως οι πρωην του συμπαιχτες???

TonyAekara21 - 16/9/2020 17:49

Για Αντικριστισιτς οτι πρεπει.Για τον χαφ σημειο αναφορας που ακουγαμε,χρειαζεται η ομαδα εναν πιο γρηγορο.Τωρα που ειπα για αντικατασταση του Νεναντ.Γιατι δεν τον προσφερουν σαν ανταλλαγμα στον Ερυθρο που τον ηθελαν,για τον Ματεο Γκαρσια;; Να καλυψουμε και το αριστερο εξτρεμ που χρειαζεται και να απαλλαχτουμε και απο το μεγαλο συμβολαιο του νεναντ καθως και ενος παικτη που εχει προσφερει και ειναι σε μια θεση που εχει και αλλους παικτες.... Συνέχεια
Υ.Γ.Η ομαδα χρειαζεται και δεξι μπακ και αριστερο εξτρεμ εκτος απο χαφ και στοπερ δυνατο για να ειναι βασικος μαζι με χνιντ.

dikefalosaetos1924 - 16/9/2020 17:47

θα ηθελα να ξερω ποιο για σας ειναι το επιτρεπτο οικονομικο οριο ,που πρεπει να οριζεται?? δηλαδη ολοι εισαστε των οικονομικων,των διοιηκητικων επιχειρισεων,μανατζερς? η τιποτα συνεταιρακια του μελισσανιδη? ολοι μιλατε γτ εσοδα της ΑΕΚ και αυτα το 2019! ενω ξερατε που θα πηγαιναν ολοι αυτα τα χρηματα'''πουλησαμε δυο παικτες και αρον αρον λυσσα κακια σας επιασε ..,..μμμ εχω και κοτερο παμε μια βολτα??? να κανουμε μια προταση με 123234466 δοσεις να φερουμε τον σοαρες απο την μπαρτσα λεω... Συνέχεια εγω!! γτ εξοδα κανεις σας δεν μιλαει'' αβα βα ..στο κατω κατω η υπερβαση που ολοι εσεις νομιζετε δεν θα την δειτε ετσι ...εχει βαλει απο δικα του χρηματα 20 και μυρια στο γηπεδο...ξυλωθειτε λιγο κ εσεις ζητηστε και δωστε τα '''' μας πριξατε ο οσφπ ετσι ο παοκ αλλιως ...ολες οι μεταγραφες των αλλων παντα σπουδαιοτερες φυσικα για σας,,, προφανως η ομαδα θελει ενυσχυση αλλα οχι οπως προτιμουν μερικοι'''

john Original - 16/9/2020 17:45

ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΕΝΑ ΠΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΙΧΤΗ ΑΠΟ ΣΑΚΧΟΦ....ΑΛΛΑ ΤΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΔΠΟΡΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ...Ο ΟΥΚΡΑΝΟΣ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ ΞΕΧΩΡΙΣΕ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΣΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ...ΕΒΑΛΕ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ 21 ΓΚΟΛ..ΕΙΧΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΙΧΤΗ ΣΤΗ ΘΕΣΗ 8 ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΧΕΙ ΒΑΛΕΙ 21 ΓΚΟΛ;ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ..ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΧΑΦ ΔΙΜΗΟΥΡΓΙΚΟ Η ΟΜΑΔΑ ΚΣΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΚΡΙΣΤΙΣΙΤΣ..ΚΑΙ Ο ΜΑΝΤΑΛΟΣ ΝΑ ΚΑΘΕΤΑΙ ΠΑΓΚΟ..

Alekos_Souda - 16/9/2020 17:41

ΈΧΩ ΘΕΤΙΚΉ ΓΝΏΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΑΚΧΟΦ!!

ΜΑΝΤΑ21 - 16/9/2020 17:41

καλος παικτης δεν λεω επικινδυνος στα στημενα αλλα αυτος ειναι το δημιουργικο χαφ που χρειαζεται η ομαδα???δεν νομιζω τι να πω θα βοηθησει αλλα δεν νομιζω οτι ειναι καλυτερος απο τον καλο κριστισιτς .Προσωπικα δεν βιαζομαι με την ομαδα δεν γινεται να παει χειροτερα απο περσι αλλα μεταγραφικα περιμενα περισσοτερα πραγματα απο ιβιτς-καρερα ειμαστε η μονη ομαδα σε ολο τον κοσμο που δεν εχουμε σκαουτινγκ τι ξεφτιλα ειναι αυτη εχουμε να δουμε μεταγραφη απο σκαουτινγκ εποχη... Συνέχεια μπλανκο χετεμαι τοζερ .Στοπερ που κανει μπαμ θα παρουμε?ποναει αμυντικα η ομαδα κ μαλιστα πολυ!!!δεν ειναι ολα θεμα ρηματων δεν με ενδιαφερει το χρημα στις μεταγραφες αλλα δεν μπορουμε να βρουμε εναν γιοχανσον στα στοπερ τετοιου επιπεδου παικτη ελεος δηλαδη!!κουραστηκα ν στεναχωριεμαι κ να μην μιλαω σε ανθρωπο μετα απο ηττες της ΑΕΚ ,μας λυπαται κανεις εμας εκει στην ΠΑΕ ΑΕΚ????

mikain21 - 16/9/2020 17:39

Στο ποδόσφαιρο πλέον ξεχωρίζουν οι παίκτες με ταχυδυναμη και γρήγορη ποδοσφαιρική σκέψη. Εμείς γιατί πρέπει να έχουμε μονο αργούς παίχτες στο κέντρο ....

KLEFTAKIS21VIOLOGY - 16/9/2020 17:38

Όλοι εσείς που δεν σας αρέσει ο Σακχοφ....μαζευτείτε κ φέρτε τον χαφ των ονείρων σας....στα σοβαρά ούτε δέκα ευρώ

makis_gianno - 16/9/2020 17:35

αντε και του χρονου..που θα φταινε παλι μονο οι παιχτες και οχι η διοικηση

leonidas12 - 16/9/2020 17:19

Η λογικη αποκτησης Σακχωφ συναδει μονο με αντικατασταση ενος εκ των μεσων που υπαρχουν ( κυριως Κριστιτσιτς ) .


Οποιος δεν βλεπει οτι χρειαζεται μεσος με επιθετικες αρετες , γρηγορος για να δινει ρυθμο και να αξιοποιειται και ο Γκαρσια , εθελτοτυφλει ή ειναι ασχετος.... Συνέχεια

Αν δεν δοθουν χρηματα τετοιο στυλ παικτη δεν παιρνεις !!

EyeOfEagle - 16/9/2020 17:34

Θελω να πιστευω οτι σκοπεύουν να πουλησουν τον Κριστιτσιτς (γιατι ρεαλιστικα ΔΕΝ πρόσφερε και ουτε θα το κανει φετος) και απλα πήραμε τον αντικαταστατη του κατι που δεν επηρεάζει τον μεσο σημειο αναφορας που ελεγε ο Κετσε οτι ψαχνουμε για το κεντρο που θα εχει ολες τις αρετες που αναφερεις! Αυτη ναι ειναι αναβαθμιση του ροστερ!

goccini - 16/9/2020 17:32

Ας μας εξηγήσει κάποιος παρακαλώ τι συμβαίνει με τον λεβι όλοι ανησυχούν

fernando33 - 16/9/2020 17:28

Όταν διαβάζεις για Μπακάεφ και καταλήγεις σε Σάκχοφ, είναι σαν να πηγαίνεις για τη Μις Υφήλιο και να καταλήγεις στη β' αναπληρωματική Μις Κυτταρίτιδα. Παρακαλώ να περάσει, δεν βρίζω, ευχαριστώ.

mpos - 16/9/2020 17:22

ΘΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΛΙΒΑΙ ΓΚΑΡΣΙΑ. ΑΥΤΟΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ . ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΕΡΓΟΜΕΤΡΙΚΑ Η΄ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ....

Kitrinomavri Kriti 21 - 16/9/2020 17:20

Αυτός είναι δηλαδή ο επιτελικός μέσος που ψάχναμε και που θα δεσπόζει με την παρουσία του στο κέντρο και θα βγάζει τον Ολιβέιρα τετ α τετ, μπας και αρχίσουμε να παίρνουμε τα εύκολα γκολ???? Τι όχι???

Jujitsu21 - 16/9/2020 17:20

Εγώ πάντως έκατσα και και είδα τις καλύτερες στιγμές και τα γκολ του στον μπαορκ.Ρε παιδιά είναι αρκετά καλός θα βοηθήσει την ομάδα και τα γκολ του βάζει και περιοχη πατάει και ψηλός είναι.Εχετε πίστη στο δίδυμο καρερα-ιβιτς!!

eagle1924 - 16/9/2020 17:19

Τελικά ότι και να γίνει ένα παίκτη να είναι βασικός στην θέση του Μάνταλου όσα χρόνια και να περάσουν δεν πρόκειτε να πάρουμε. Οπότε και για φέτος αργό ποδόσφαιρο και αργή αναπτυξη . Μαυρίστε με όσο θέλετε.

marv - 16/9/2020 17:19

Το ότι η κουβέντα γίνεται για τους νυν και τους πρώην των σιχαμένων γαύρων εμένα με ξεπερνάει. Με ένα search στο transfermarkt βρίσκεις χίλιους παίκτες και μεις έχουμε γίνει αυθεντίες στην ανακύκλωση. Αν δεν παρακολουθούμε παίκτες που παρουσιάζουν προοπτική και -δεδομένα- δεν παράγουμε παίκτες από τις ακαδημίες, καίμε την προοπτική της ομάδας και την ψυχολογία των οπαδών. Ας το δουν λίγο στην ΠΑΕ γιατί το ποδόσφαιρο είναι 50% ψυχολογία -και δική μας που δυστυχώς επηρρεάζουμε την ομάδα.

engineer21 - 16/9/2020 17:18

Πολύ σωστή προσθήκη! Εδώ και τρία χρόνια ψάχνουμε αντι-Γιόχανσον. Ο Σάκχοφ τέτοιος ακριβώς παίκτης είναι, που θα δέσει πολύ με Σιμόες/Γαλανόπουλο και ενδεχομένως σε τριάδα και με Σιμάνσκι.

Καταλαβαίνω τους συνοπαδούς που θαμπώθηκαν με ονόματα τύπου Γκρούγιτς και Μπακάεφ( και εγώ ανάμεσα τους ήμουνα) αλλά ο Σάκχοφ είναι καλός παίκτης που θα αποδειχθεί χρήσιμος για την εναλλαγή συστημάτων του Καρέρα (3-5-2, 4-2-3-1, 4-3-3).

engineer21 - 16/9/2020 17:18

Πολύ σωστή προσθήκη! Εδώ και τρία χρόνια ψάχνουμε αντι-Γιόχανσον. Ο Σάκχοφ τέτοιος ακριβώς παίκτης είναι, που θα δέσει πολύ με Σιμόες/Γαλανόπουλο και ενδεχομένως σε τριάδα και με Σιμάνσκι.

Καταλαβαίνω τους συνοπαδούς που θαμπώθηκαν με ονόματα τύπου Γκρούγιτς και Μπακάεφ( και εγώ ανάμεσα τους ήμουνα) αλλά ο Σάκχοφ είναι καλός παίκτης που θα αποδειχθεί χρήσιμος για την εναλλαγή συστημάτων του Καρέρα (3-5-2, 4-2-3-1, 4-3-3).

sotnik - 16/9/2020 17:06

Ο Σάκχοφ θα προσφέρει σε τομείς που υστερούμε, όπως ικανότητα στο ψηλό παιχνίδι, σκοράρισμα (όπου στα χαφ, πλην Μάνταλου, κανείς δεν το έχει), συνδυαστικό παιχνίδι, ηρεμία. Είναι πολύ σταθερός σε απόδοση, δεν έχει τα ακραία σκαμπανεβάσματα του Κρίστιτσιτς, του λείπει ωστόσο σε σημαντικό βαθμό η ταχύτητα. Είναι μεταγραφή που δεν ενθουσιάζει αλλά πιστεύω ότι θα αποδειχθεί χρήσιμη, ιδιαίτερα αν είναι σε θέση να βοηθήσει στα ευρωπαϊκά παιχνίδια που έρχονται.... Συνέχεια
Ιδανικά, θα ήθελα και τον Αλέις Γκαρθία (με παραχώρηση του Κρίστιτσιτς, ίσως στον Ερυθρό Αστέρα που τον ήθελε τον περασμένο χειμώνα), και μαζί με Σιμόες, Σάκχοφ, Μάνταλο να κάλυπτε η ΑΕΚ τις τρεις θέσεις του κέντρου, τουλάχιστον μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου που θα γυρίσει ο Σιμάνσκι, ελπίζοντας ότι και ο Γαλανόπουλος θα είναι έτοιμος έστω τον Οκτώβριο.

georgethejack - 16/9/2020 17:18

Φίλε μου ο Σιμοες πρέπει να φύγει πιο άμεσα από όλους για να δούμε κανονική ΑΕΚ

AEKaraleme - 16/9/2020 17:16

Προχειροτητες.


Αρα δεν θελαμε σημειο αναφορας (οχι πως το πιστεψαμε βεβαια).


Ενα συμπληρωματικο χαφ θελαμε να ανακατεψουμε λιγο το μειγμα.

ioannis64AEK - 16/9/2020 17:15

Αυτό που μας λείπει στα χαφ είναι ταχύτητα και δημιουργία. Δεν νομίζω ότι ο Σάκχοφ διακρίνεται για κανένα από τα δύο...

CHINO21_ORGINAL - 16/9/2020 17:11

Ψάχναμε παίχτη με τα χαρακτηριστικά του Σακχοβ η μας περιέγραφαν τον Σακχοβ ...

Cristiano_ronaldo21 - 16/9/2020 17:11

Αν τους παιρναμε το 18 κατι γινοταν..τωρα απλα δειχνουμε οτι το σκαουτιν της ομαδας περιοριζεται στη σουπερ λιγκ,μετα βιας στη φουτμπολ λιγκ..

aekbox - 16/9/2020 17:09

Έλπιζα να μην είναι αλήθεια ...

NAVAJO21 - 16/9/2020 17:08

Μακάρι αυτές οι προσθήκες να ξυπνήσουν και τους υπόλοιπους δικούς μας και να δείξουν τα καλά στοιχεία που διαθέτουν.

zompinio22 - 16/9/2020 17:07

Είστε μεγάλα νούμερα δεν λέτε πάλι καλά που περνούμε ένα παίχτη που έχει τα στοιχεία που μας λείπουν βάζει και 5-6 γκολ τη χρονιά για κεντρικός μια χαρά δλδ. Δεν σας κάνει κιόλας!!! Ε ΡΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΕ ΠΟΥ ΣΑΣ ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ

evo21 - 16/9/2020 16:56

Τελικα λιγοι ξερουν μπαλα , ο Σακχοφ παντως ξερει.

geo_krx - 16/9/2020 17:06

Να μην τον εχουμε στο βολο να μας ξελασπωσει...τετοιος πιακτης μας ελεπιπε για να πατησουμε το γαυρο!Στους ποσους χαμενους τελικους θα νοιωσεις λιγη ντροπη???Στα ποσα σερι -20 θα καταλαβεις οτι οι ανταγωνιστες μας δε μας βλεπουν βλεπουν???Ποσο χρονων τερμα θα πρεπει να κατεβασει ο γαυρος για να τον νικησουμε η απλα για να του βαλουμε γκολ???Οπαδοι σαν εσενα που χαιρονται που πηραμε παιχτακια τυπου Σακχοφ μας εχουν κανει να χανουμε πριν ξεκινησει το ματς με τον γαυρο....

evo21 - 16/9/2020 17:17

Μπραβο φιλε, εγραψες το ποίημα σου, για να αρεσεις να πάρεις θετικές.

Τα εκανες όλα χαρμανι.

Εγω εξακολουθώ να λεω την άποψη μου

Οτι ο πσιχτης αυτος ειναι πολυ καλη προσθήκη.

geo_krx - 16/9/2020 17:39

Γινε ατρομητος...αν χαιρεσαι με τετοια παικτακια!Προφανως δε ξερεις τι ομαδα υποστηριζεις???Στο ποσο μειον απο το γαυρο θα εισαι χαρουμενος φετος???Αντεχεις 5ο σερι χαμενο τελικο???3η σερι χρονια χωρις να νικησεις το γαυρο σου κανει???Αν θεωρεις τον Εμβιλα παλτο και το Σακχογ παικταρα απλα βρες αλλο σπορ να ασχοληθεις...και για το Καμαρα θα κοροιδευες οταν τον πηραν αλλα εχει βαρεθει να μας γλενταει!!

devil666 - 16/9/2020 17:21

Συγγνωμη αλλα η ΑΕΚ πηρε πρωταθλημα με βασικο τον Σιμοες , ο Παοκ με βασικο τον Σακχοφ και ο γαυρος με τον Μπουχαλακη. Σε προκαλω να μας προτεινεις σε παρακαλω εναν παιχτη για το κεντρο που να εισαι σιγουρος οτι θα μας ανεβασει (οχι τον Γκορετσκα ειναι ακριβος)

geo_krx - 16/9/2020 17:35

Φιλε μου δεν ειμαι σκαουτερ....λεγανε οτι θα φερουν χαφ διαφορας τυπου Καμαρα και θα χαρω που εφεραν τον Σακχοφ???Ο αλεις γκαρσια παντως πολυ καλυτερος παικτης και σε καλυτερη ηλικια...εσυ πιστευεις οτι με τον σακχοφ θα νικαγαμε τους μπρουνο τοροσιδηδες και τζολακηδες???

AEKaraleme - 16/9/2020 17:18

Αστο ρε δεν καταλαβαινουν, ετσι εμαθαν.

stervi_n_f_21 - 16/9/2020 16:36

Αδέρφια για όποιον γνωρίζει, τι θα γίνει, θα φύγει κάποιος για δανεικός από τον άξονα θα πωληθεί κάποιος? Άρα έχουμε Σιμάνσκι, Σιμοες, Γαλανόπουλος, Σαμπανατζοβιτς, Μποτος, Κριστισιτς, και Σακχο

Ezequiel - 16/9/2020 17:05

Για κριστισιτς μην είσαι και σίγουρος

stexatz - 16/9/2020 16:51

Σιμανσκι θα λείπει για τουλάχιστον άλλους δύο με τρεις μήνες τους δεν υπολογίζεται για βασικός ούτε καν για αλλαγή παρά μόνο για το κύπελλο που είναι υποχρεωτική η συμμετοχή πιτσιρικάδων πολύ μέτριος και δεν ξέρουμε κατά πόσο θα τον υπολογίζει Γαλανόπουλος ακόμα δεν έχει επανέλθει πλήρως και δεν ξέρω αν θα επανέλθει και πότε οπότε μένουμε για να ξεκινήσουμε το πρωτάθλημα και μέχρι το Δεκέμβριο σιμόες σαμπανάτζοβιτς σάκου κρίστιτσιτς και βλέπουμε

ZaNkieR_21 - 16/9/2020 17:04

Το θεμα δεν ειναι αν ξερει μπαρα η οχι ο σακχοφ αν ειναι καλος,κακος αν μας χρειαζεται κλπ κλπ...Ειναι οτι το τμημα σκαουτινγκ στην ομαδα πραγματικα εχει προβλημα.Περιμενα με τον ιβιτσ να λυθει αυτο το πραγμα αλλα δεν βλεπω φως...ο ιβιτς μπορει να ειναι τιτανας στο κομματι του αλλα η ομαδα πρεπει να συνεργαστει με μανατζερ κ ανθρωπους για ΑΥΤΟ το κομματι επιτελους...

dikefalosaetos1924 - 16/9/2020 17:04

τους ηξερες και πριν εσυ ολους αυτους που λες?? τι εχει κακο ο σακχοφ?? ο σβαμπ ειναι μεγαλυτερος του,ο ενβιλα οκ εχει παραστασεις ,παρολαυτα ο γκει μετα μυρια απο τσουλου ελευθερο πηρε!! δηλαδη τι να κανει η ΑΕΚ στα 50 60 80 εκατ του οσφπ εσοδα?? να φτοιαξουμε την αγια σοφια και να την πουλησουμε και μεταγραφες αμεσως λεω εγω ,, για μπορουν οι καθε ζουλ να κοιμουντε ωραια!!

Crack_the_Sky21 - 16/9/2020 17:03

Μπροστα στον παλεμαχο κριστισιτς είναι οπτασια αν η ομαδα ειχε δεξι Μπακ επιθετικό τυπου γκαλο θα αλλαζε τελείως η ομαδα

Zoul - 16/9/2020 15:46

Οταν οι ανταγωνιστες σου θα εχουν Καμαρα, Πεπε, Ενβιλα και Σβαμπ εσυ θα εχεις Σακχοφ. Κακομοιρα ΑΕΚ μας, που σε καταντησανε!

evo21 - 16/9/2020 16:15

Ο μβιλα δεν εχει αφησει Amstel για Amstel φιλε , μπυροκοιλι.

geo_krx - 16/9/2020 17:49

Και ο Τοροσιδης μπυροκοιλοι εχει αλλα στο τελικο μαες γλεντησε αμπαλε!!!

an0nymous - 16/9/2020 15:58

όχι ότι με ψήνει ο σάκχοφ αλλά σιγά τους παίκτες που έχουν και οι αντίπαλοι.. κάποιος καμαρά κάποιος πεπε, ενβιλα και σβαμπ..


η μάνα τους τους ξέρει;... Συνέχεια
άντε να σοβαρευτούμε λίγο.. λες και έχουν υπερπαίκτες κάνετε ώρες ώρες..

geo_krx - 16/9/2020 17:44

Ποσα γκολ πρεπει να μας βαλει ο Καμαρα γαι να τον υπολογιζουμε σαν παικτη...πες μου ενα χαφ της ΑΕΚ που σε μια χρονια εβαλε 3 γκολ στον γαυρο???Δεν μας κανει ο Καμαρα και μας κανει ο Σακχοφ,ο Κριστιτς και ο Σιμοες???

Skeptikos21 - 16/9/2020 16:49

Ο καμαρα στα τελευταία ματς με τον γαυρο μας έχει πετάξει 2-3 γκολ στο ρελαντί και έχει σώσει και ο Τσιντώτας κανα δυο ακόμα. Για τον Πεπέ και τον σβαμπ συμφωνώ ότι πρέπει να τους δούμε στο χορτάρι για να τους αξιολογήσουμε αλλά και οι 2 έχουν καλά βιογραφικά. Ο Εμβιλα πριν κάποια χρόνια είχε φτάσει να παίζει εθνικη Γαλλίας. Δεν ξέρω σε τι αγωνιστική κατάσταση βρίσκεται αλλά σίγουρα τον ξέρει η μάνα του. Επίσης δεν είναι ότι βγάζουμε παιχταράδες τα χάφ των αντιπάλων, αλλά μοιραία όταν... Συνέχεια γίνεται σύγκριση μεταξύ αυτών και των δικών μας χάφ φαίνονται πολυ καλύτεροι

orbon - 16/9/2020 16:34

8-9 ματς σερι με γαυρο ο Καμαρα εχει βαλει τα γυαλια στο κέντρο μας. Συγχρονος χαφ, γρηγορος, αμυνεται και παταει περιοχη/σουταρει. Δεν εχει τετοιο παιχτη η ΑΕΚ και σιγουρα δεν ειναι ο Σακχοφ.

Amfipoliotis21 - 16/9/2020 15:50

Οτι ας πούμε εσυ ήξερες τον Καμαρα πριν έρθει απο την Β Γαλλίας, ήξερες τον Πεπε πριν τον παει ο γαυρος και διαβασεις το χ, ψ αρθρο στο καθε σαιτ.. Ήξερες και τον Σβαμπ που τον πηραν ελεύθερο απο την ραπιντ μαλλον..

geo_krx - 16/9/2020 17:27

Τον Καμαρα δεν το ξεραμε αλλα πλεον τον εχουμε μαθει και πολυ καλα μαλιστα...και με παικτακια τυπου Σακχοφ θα εξακολουθουμε να τον μαθαινουμε εκτος κι αν παρει μεταγραφη!!!

dikefalosaetos1924 - 16/9/2020 17:03

τους ηξερες και πριν εσυ ολους αυτους που λες?? τι εχει κακο ο σακχοφ?? ο σβαμπ ειναι μεγαλυτερος του,ο ενβιλα οκ εχει παραστασεις ,παρολαυτα ο γκει μετα μυρια απο τσουλου ελευθερο πηρε!! δηλαδη τι να κανει η ΑΕΚ στα 50 60 80 εκατ του οσφπ εσοδα?? να φτοιαξουμε την αγια σοφια και να την πουλησουμε λεω εγω ,, για μπορουν οι καθε ζουλ να κοιμουντε ωραια!!

Zoul - 16/9/2020 17:19

Θα ειχες δικιο αν μετα την πρωταθληματικη χρονια ( 11 εκατομμυρια απο την πορεια στο γιουροπα) και την εισοδο στο τσου λου ( 19 εκατομμυρια, κι αυτα απο την UEFA, βγαζω εισιτηρια και νεους χορηγους) ειχες επενδυσει εστω το 1/4 αυτων στην ενισχυση. Θες τμημα σκαουτιγκ; Τεχνικο διευθυντη; Παιχτες; Αν δεν κανω λαθος, ηρθαν δανεικοι οι μπογιεδες, ο βρανιες αντικατασταθηκε με εναν οικονομου (εχοντας τσεπωσει 3.6) και το χειμωνα εφερες καταιδρωμενος τον πρωην ποδοσφαιριστη κριστιτσιτς.

KLEFTAKIS21VIOLOGY - 16/9/2020 15:51

Πάρε την κάρτα φίλου πρώτα...του καναπέ ΑΕΚτζηδες

Ezequiel - 16/9/2020 17:08

Ρε κλεφτακη εσύ τι είσαι και κρίνεις ΑΕΚτζηδες;;

Zoul - 16/9/2020 16:51

Προς απαντηση ολων των αντιθετων αποψεων απο διαφονουντες συνοπαδους, ακομα και σε αυτους με μη φιλικη διαθεση:


1. Οσον αφορα την καρτα φιλου και το οτι πρεπει να βγαλω, εχω βγαλει ηδη. Εχουμε βγαλει οικογενειακως 3 ατομα. Διαρκειας αγορασα τελευταια χρονια προπερσι με το Τσαμπιονς Λιγκ,περυσι... Συνέχεια και φετος απλα καρτα φιλου. Διαρκειας οχι στην Αγια Σοφια, αλλα οταν και αν η ΑΕΚ φερει παιχτες ανταξιους του μεγεθους της. Με αρχηγο Μανταλο των 4 χαμενων τελικων και του πρωταθληματος που πηραμε μονο οταν ελειψε και με συμπληρωμα τους πρωην των ανταγωνιστων μας πριν καποια χρονια, απο εμενα δεν τιθεται θεμα διαρκειας.


2. Οσον αφορα το αν μου ελεγαν για Σβαμπ δεν θα πεταγα και την σκουφια μου. Σχολιο εδω δεν θα εκανα παντως αρνητικο εξ αρχης, ισως μεσουσης της σεζον!

Απο την ραπιντ προηλθε ως αρχηγος. Δεν ακουγεται ασχημη κινηση.


3.Οσον αφορα το ποιοι ειναι οι ενβιλα, πεπε και καμαρα δεν ξερω αν χρειαζεται καν να μπω στον κοπο να απαντησω. Τον καμαρα τον βλεπουμε ενα χρονο τωρα, τους σιμοες κριστιτσιτς τους κανει να φαινονται παιχτακια τοπικου, ο ενβιλα εχει πορεια σε μεγαλα πρωταθληματα και ο 23χρονος πεπε ερχεται ως ενας απο τους καλυτερους μεσους του πορτογαλικου. Αν τα κοκκινα μιντια υπερφουσκωνουν για ακομα μια φορα το επιπεδο του παιχτη, το πολυ πολυ να τον πουλησουν 5 6 εκατομμυρια μιας και ειναι 23 και θα παιξει Ευρωπη φετος.


4.Οσον αφορα το αν ζηλευω ζιφκοβιτς, γιαννουλη,τζολη,ραφινια και χολεμπας, θα ηθελα γιαννουλη στα αριστερα, ραφινια στα δεξια και τελος. Αντι για τζολη εχω λιβαγια, αντι για ζιφκοβιτς λεβι και τον 36χρονο χολεβας δεν τον συζηταω καν.


5. Ευστοχο το σχολιο ενος συνοπαδου για ινσουα, καριμ και σακχοφ. Ουσιαστικα αποδεικνυεται οτι ο οργανισμος ΑΕΚ βρισκεται ετη φωτος πισω απο την πραγματικοτητα, βαρια αρρωστη με το παρελθον. Οσο κοιτας πισω , μπροστα δεν πας!

tRenador21 - 16/9/2020 15:50

Και που εισαι ακομα αδερφε...Οσο σκεφτομαι οτι θα εχουμε μπακακη ινσουα και οι αλλοι ραφινια χολεμπας κατι κακο με πιανει...Μην μιλησουμε για τζολη γιαννουλη και τον Ζιβκοβιτς...Κλαμα που εχουμε να ριξουμε...

panosvag21 - 16/9/2020 16:24

φιλε σαλατα τα εκανες.τι σχεση εχουν τζολης ζιβκοβιτς με μπακακη;ιδιαα θεση παιζουν;πες εγω λιβαγια γκαρσια και ο παοκ τζολη ζιβκοβιτς να κανουμε κουβεντα.τωρα οσον αφορα το χολεμπας ινσουα συγκριση μη με τρελαινεις τωρα...36 χρονων ειναι ο χοσε.αν μας τον εφερνε ο ιβιτς θα ελεγες που παμε με τους γερους.και ο ραφινια 35 επισης...

tRenador21 - 16/9/2020 16:40

Μιλαω γενικα για τα ακρα αδερφε γνωριζω πολυ καλα οτι παιζουν στις ιδιες θεσεις. Αλλα σκεψου τι τρικυμιες παθαμε στον τελικο κυπελλου. Θα καθομαστε αναπαυτικα και εχουμε να δουμε τρικυμια φετος....Δεν πειραζει ομως θα εχουμε πληρες ροστερ συμφωνα με καποιους.

kitrinos_san_to_peponi - 16/9/2020 16:04

Δηλαδή αν η ΑΕΚ έφερνε τον Σβαμπ, πριν τον δεις στον παοκ, εσύ θα ήσουν ευχαριστημένος;

Gennaro_De_Tommaso21 - 16/9/2020 16:13

ναι για το ο σβαμπ ηταν αρχηγος της rapid πριν ερθει....

panosvag21 - 16/9/2020 16:27

μεγαλη αρχηγαρα ο σβαμπ.τους αφησε στα κρυα του λουτρου αντι να ανανεωσει στην ομαδα της καρδιας του τη ραπιντ και εφυγε ελευθερος...

an0nymous - 16/9/2020 16:14

σιγα μην ήταν.. θα ελεγε ποιος σβάμπ; όνομα είναι αυτό;


το ίδιο ισχύει και για τον ενβιλα.. που τον βρήκαμε αυτόν παλι.. αυτό θα ήταν το σχόλιο.

koutoponhros21 - 16/9/2020 16:12

Τον είδες τον Σβαμπ εσύ και εβγαλες συμπέρασμα ότι είναι παιχταρας; ποτέ πρόλαβες; θα μου πεις εδώ έβγαλες παιχταραδες έμβιλα και Πέπε που δεν τους έχεις δει καν

CHALKIDA - 16/9/2020 16:08

Ινσουα, Ανσαριφαρ τωρα και πρωην του ΠΑΟΚ Σακοφ....ολοι στα 30... Συμβολαια σχετικά μεγαλα...

Μικτη του 2018 κάνουμε?

Ημαρτον.....

Kalogreza2121 - 16/9/2020 16:00

Φίλε μην λες την αλήθεια γιατί θα σε κραξουνε. Μαυαλο δεν βάζουμε όσες σφαλιάρες και να φάμε. Σιμοες, Κριστισιτς, Σακχοφ είναι για να κουβαλάνε τα νερά σε αυτούς που αναφέρεις. Εντωμεταξυ δεν έχουμε επισημάνει κάτι. Μπαίνουμε σε ένα χρόνο Φιλαδέλφεια και η ομάδα που θα παίζει εκεί σχεδόν έχει φτιαχτεί. Από το υπάρχον ρόστερ σύμφωνα με τα τωρινά συμβόλαια οι μόνοι που δεν θα βρίσκονται εκεί είναι Ολιβειρα, Λιβαγια.

Kostasands21 - 16/9/2020 15:58

Ναι ρε που κατάντησε η ΑΕΚ μας να έχει πάρει πρωτάθλημα κύπελλο ρεκόρ στην Ευρώπη και να φτιάχνει το μεγαλύτερο ιδιωτικό έργο στην Ελλάδα με 80% ιδιωτικά κεφάλαια πραγματική κατάντια....

dtsioux - 16/9/2020 15:57

Ποιος σβαμπ ρε φιλε,συγκρίνεται ο σβαμπ έστω με τον Κριστιτσιτς,ελεύθερο τον άφησε κάποια Αούστρια Βιέννης.Σιγα τον παίχτη,για τους άλλους δεν θα διαφωνήσω,αλλά και ο σακχοφ είναι πολύ καλός.

Moschato21 - 16/9/2020 15:52

Ο Σβαμπ παιρνει πολυ λιγοτερα χρηματα απο τον Σακχοφ, μην τον παρουσιαζετε σαν υπερβαση.

Koui21 - 16/9/2020 17:02

Ρε παιδιά λίγο άκυρο.. αλλά ο Λέβι, Λιβαι η όπως αλλιώς λέγεται (

Rene - 16/9/2020 17:02

Κυκλοφορουν ελευθεροι επισης μια χαρα παικτες εκτος του Σακχοφ οπως,


Jackson Irvine 1.89υψος 27 χρονων με εμπειρια σε Πρεμιερ-Τσαμπιονσιπ και εχει και ταγκολακια του και τις ασσιστ του.... Συνέχεια
Markus Henriksen 1,87 υψος 28 χρονων επισης


Aleix García 1,73υψος(εδω η αληθεια ειναι πως χανουμε σε υψος) αλλα αν σου βγει κερδιζεις σε ματαπωλητικη αξια διοτι ειναι μολις 23 χρονων.


Arnaud Lusamba 1,80υψος 23 χρονων


Κανε κρουση σ αυτους τους 4 που ειναι αξιολογες περιπτωσεις και δες τις προθεσεις τους.Κανε την προσπαθεια τουλαχιστον.

CHALKIDA - 16/9/2020 16:46

Η αλλαγή του Ταχτσιδη είναι ο ΧΑΦ σημείο αναφορά???

georgethejack - 16/9/2020 17:02

Μαζί παίζανε.

O XSEROLAS - 16/9/2020 17:01

ΑΛΛΟ ΣΤΥΛ ΠΑΙΚΤΗ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΦ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΣΤΥΛ ΠΗΡΑΜΕ...ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΠΕ ΤΟ ΝΑΙ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΙΗΣΕΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΟΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΑΥΤΟΣ..ΤΙ ΝΑ ΠΩ...ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΛΠΙΖΩ Ο ΙΛΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΕΝΑ ΣΕΝΤΕΡ ΜΠΑΚ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΩ ΡΑΦΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΙΣΩ !!!

takaros21 volos - 16/9/2020 16:52

Λευκη πετσετα για αλλη μια χρονια καληνυχτα ΑΕΚΑΡΑ με δαγκανες δεν πας πουθενα

Babisaek83 - 16/9/2020 17:00

Τι σχέση έχουν τώρα τα λεφτά; 500κ θα δωσουμε

CHALKIDA - 16/9/2020 16:38

Στην ΛΕΤΣΕ φέτος που έπεσε ούτε βασικός δεν ήταν.

leptoneritis - 16/9/2020 16:59

Γι' αυτό έπεσε η Λέτσε. Ενώ αν έπαιζε ο Σάκχωφ ως βασικός, η Λέτσε θα έμενε στην κατηγορία!

Euaggelos21 - 16/9/2020 16:59

Ότι και να λέτε ο συγκεκριμένος είναι πολύ καλή προσθήκη και το κυριότερο δοκιμασμένος σε πρωταθλητισμο και με πολλά γκολ.

Bgyellow21 - 16/9/2020 16:58

Τρομερός παίκτης έχει πολύ καλά στοιχεία πάντως δεν θα τον ήθελα μονο κ μονο που ηταν στον μπαοκ του 2018 που μας χαρακτήριζαν κλέφτες. Εγώ πιστεύω σε Ίλια και Καρέρα οπότε προχωράμε. Το μόνο που έχω να πω είναι το εξής ΦΕΡΤΕ ΜΟΛΕΔΟ ΧΘΕΣ!!

THOMASMAYROS - 16/9/2020 16:57

να προτεινω τη πεθερα μου[πρωην] 1.82 με εφεση στη πολυλογια οποτε θα τους πιανει τη κουβεντα θα τους κανει το κεφαλι καζαν και θα κενταει η ομαδα

Elenkat1976 - 16/9/2020 16:57

Έχουμε σιμοες σιμανσκι κριστιτιτς Γαλανόπουλο σαμπανατζοβιτς. Πώς να φύγουν για να έρθουν καλύτεροι παίκτες όταν εμείς οι ίδιοι παρακαλούσαμε να ανανεώσει ο σιμοες και ο Γαλανόπουλος!!! Δεν ξέρουμε τι θέλουμε. Είναι πολύ καλός παίκτης δεν ξέρω αν κάνει την διαφορά ή όχι αλλά είναι καλύτερος του κριστιτιτς και δίνει ύψος στον άξονα. Και γενικά η ομάδα γίνεται καλύτερη. Όσο για τις επιλογές των άλλων δύο ο βορογαυρος σε δέκα μέρες δεν θα έχει τρεις τέσσερις από τους βασικούς... Συνέχεια του παίκτες. Χθές το ματσάκι το πήρε ο Γιαννούλης ο οποίος άντε γεια όπως και ο ακπομ . Ο γνήσιος γαύρος πάλι θα έχει μια τελείως διαφορετική ενδεκάδα. Όσο για εμάς νομίζω ότι έφυγαν χειρότεροι και ήρθαν καλύτεροι. Μένει μια προσθήκη στα σέντερ μπακ και ένας ακραίος ακόμα. Ίσως ένας ακόμα επιτελικός χάφ ανάλογα το σύστημα όμως που θέλει να στήσει ο προπονητής. Μην βιάζεστε. Έχετε εμπιστοσύνη στον προπονητή και Ίβιτς.

Zissis10 - 16/9/2020 16:57

Το ότι χρειαζόμαστε λίγο "νεύρο" παραπάνω στο κέντρο αυτό είναι το μόνο σίγουρο.

Πολλά ντέρμπι έχουν κριθεί κατά εμας διότι δεν κερδίζαμε τις μάχες του κέντρου.

Τώρα αν αυτός λέγεται Σακχωφ η κάπως αλλιώς δεν είναι δικιά μου δουλειά.

devil666 - 16/9/2020 16:55

Ρε μαγκες να σοβαρευτουμε? Φαγαμε μεγαλη πικρα το Σαββατο αλλα τα εχουμε ισοπεδωσει ολα. Γραφει ο αλλος για τον Σβαμπ. Ρε παμε καλα? Ηξερε κανενας τον Σβαμπ ? Του οποιου το συμβολαιο ειναι πολυ χαμηλοτερο απ του Σακχοφ. Καμαρα ειναι λαχειο που βγαινει μια στις 100. Αλλα για να βγει πρεπει να υπαρχει πλανο αξιοποιησης. Αυτη τη στιγμη εχουμε ενα πολυ μεγαλο σε αριθμο ροστερ και περα απ τους βασικους εχει μαζευτει πιτσιρικαρια . Αυτοι θελετε να παιξουν ή οχι? Ο Τζολης επαιξε στον Παοκ. Ο... Συνέχεια μαχαιρας να παιξει ή οχι? Ο Λατσι να παιξει? Δεν μπορεις να εχει 5 στοπερ και να θες και να βγαλεις ταλεντα. Θελουμε μεσο? Θελουμε να παιξει ο Γαλανοπουλος? Να φυγει ο Γαλανοπουλος? Ας πουμε οτι ο Ενομπακαρε μπορει να βγει περιπτωση Καμαρα (οχι στη θεση). Για να το δεις αυτο πρεπει να παιξει. Απο κει και περα ειναι ευθυνη του προπονητη η αξιοποιηση του ροστερ και η αναδειξη των θετικων καθε παιχτη. Μετα τον τελικο λενε ολοι να φυγει ο Λιβαγια! Πριν λιγες βδομαδες παρακαλουσαν για ανανεωση. Απιστευτα πραγματα -ψυχραιμια μηδεν. Και τελος καταλαβετε οτι πολλες αλλαγες σε ενα ροστερ σχεδον ποτε δεν αποδιδουν αμεσα. Καθε καλοκαιρι οι καινουργιοι ειναι καλοι και οι παλιοι αχρηστοι. Δειτε τι εγραφαν καποιοι πτιν ενα χρονο για ζερλαδες βερντε και τα ρεστα. Για μενα το 1ο ειναι σταδιακος εξορθολογισμος ξεσκρταρισμα και αξιοποιηση του ροστερ. Βy the way ο Σακχοφ ειναι στυλ παιχτη που λειπει. Δεν ξερω αν θα βγει αλλα εχει λογικη η αποκτηση.

Carlito - 16/9/2020 16:55

Πιο αργη και στατικη ομαδα απο την ΑΕΚ δεν υπάρχει

Spark - 16/9/2020 16:54

Δεν τον λες παικτη διαφορας με τιποτα. Καπως καλυτερος απο αυτους που εχουμε τωρα αλλα μεχρι εκει. Γιατι σφιγγομαστε τοσο να βρουμε κανα παικτη νεο οπως καναμε με γκαρσια και χνιντ? Τι εχουμε παθει και αγοραζουμε ο,τι κυκλοφορει/ρουσε στο ελληνικο πρωταθλημα για βασικο? Η καραμελα "γνωστης του ελληνικου πρωταθληματος" πρεπει να σταματησει, λες και παιζουμε στους - 45 βαθμους κελσιου στα βουνα με ομαδες με σουπερ υπερεξελιγμενες τακτικες. Οποιον και να φερεις παρτυ θα κανει αν ξερει... Συνέχεια μπαλα. Τι να πω... Καμια σχεση με τα ονοματα που ακουγαμε χτες.

cloud - 16/9/2020 16:53

Θέλω να πιστεύω ότι είναι η άχρηστη είδηση της ημέρας.

Α.Ε.Κ.

koutoponhros21 - 16/9/2020 16:17

Ο Αλεις Γκαρσία δηλαδή πόσο πιο ακριβός να ήταν από τον Σακχοφ; Ελπίζω να δουλεύουν και άλλη περίπτωση. Όσο παιχταρας και να είναι ο στόπερ που θα φέρουν αν φέρουν τη μεταγραφή μέσου τη θεωρούσα τη πιο σημαντική για να αλλάξει η εικόνα μας. Μακάρι να νιώσει φέτος ο Γαλανόπουλος και να παίξει επιτέλους ο Σιμανσκι μπροστά από τα στόπερ...

sentinel_21 - 16/9/2020 16:52

@ koutoponhros21 Ο Αλεις Γκαρσια ουσιαστικα ειναι ενα κοντο δεκαρι πιο πολυ παρα ενα ψηλο σκληροτραχηλο 8ρι που μπορει να κανει παιχνιδι...Μην μπερδευεσαι...Το δευτερο θελει ο Καρερα και αυτο ψαχνουν...Ο Σακχοφ ειναι μια καλη λυση για να καλυψει το κενο Σιμανσκι Γαλανοπουλου και να μετεχει στο ροτεισον της θεσης..

NUR_AEK - 16/9/2020 17:15

Τοτε φιλε να πωληθει ο Μανταλος για να ερθει ο Αλεις. Τερμα θελουμε ριζικες αλλαγες λεμε. Και θελουμε και ενα αριστερο εξτρεμ με ταχυτητα. Ειμαστε αργοι.

Theo_21 - 16/9/2020 16:39

Το ιδανικο θα ηταν να πουληθει ο Κριστισιτς κ να παιζεις στο κεντρο με Σακοφ, Σιμανσκι, Αλεις. ΔΙπλα στον Κριστισιτς, παθαινει.... Κριστισιτσιαδα οποιος παιζει.

Ayoumi - 16/9/2020 16:49

και θα κατσει στον παγκο ο μανταλος ναι ρε το βρηκες.

Crack_the_Sky21 - 16/9/2020 16:44

Αν φυγει ο κριστισιτς να παρουμε τον γκαρσια και ειμαστε κομπλε

evo21 - 16/9/2020 16:37

Ο Μιλιβογεβιτς ειναι γρηγορος ;; ο Νεμανια Ματιτς επισης; Ο Μπουσκετς ;;;

komakino - 16/9/2020 16:52

Ίσως έχουν κάποια άλλα χαρακτηριστικά που καλύπτουν τις αδυναμίες τους, δεν είναι πιθανό? Δεν το σκέφτηκες?

arg21 - 16/9/2020 16:52

Τον θυμόμαστε να παίζει στον παοκ και έχουμε άποψη(αν είναι ίδιος και δεν τον έχει πάρει ο κατήφορος).

Δεν τον λες και σημείο αναφοράς.

Arauxo11 - 16/9/2020 16:45

Γιατί είναι αυτοί καλοί παίκτες; Παναγία μου τι άλλο θα ακούσουμε. Εκτός από μιλιβο οι υπόλοιποι είναι δυσφήμιση του αθλήματος;

evo21 - 16/9/2020 16:51

Συνεχιζω , ο Xhaka Granit της Αρσεναλ ειναι γρηγορος;

Quavious_Marshall - 16/9/2020 16:51

Κακοι οι Μάριτς μπουσκετς χααχαχ

gabriel_21 - 16/9/2020 16:51

Ο μπουσκετς δυσφήμιση του αθλήματος....ξέρεις πολλά κιλά μπάλα...

isamorianomali - 16/9/2020 16:49

δες μπατσελορ φιλε

hatzovag21 - 16/9/2020 16:50

Μου αρέσει σαν παίχτης ο Σακχοφ. Αλλά αυτό που με στεναχωρεί είναι ότι περίμενα κάτι διαφορετικό από τον Ίβιτς όσον αφορά το scouting. Έχουμε πάρει ήδη 2 παίχτες για τους οποίους scouting εκανα και εγώ που δεν πληρώνομαι από την ΠΑΕ. Δηλαδή Χουλτ, Ανσαριφαντ και τώρα Σακχοφ. Χάθηκαν τόσοι παίχτες? Από την άλλη θες έναν παιχταρα Ρώσο που στο είπε ο Καρέτα και που όχι απλά δεν θα έρθει αλλά αν πει ότι φεύγει από ΤΣΣΚΑ θα τον θέλουν 1000 ομάδες. Τι να πω. Μακάρι να πάνε όλα καλά και να βγω άσχετος εγω...... Συνέχεια Μόνο ΑΕΚ

ΚΙΤΣΟΣ - 16/9/2020 16:50

ΠΑΡΤΕ ΡΕ ΠΑΙΚΤΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ!ΠΟΙΟΣ ΣΑΚΧΟΦ;3 -4 ΤΑΡΤΟΣ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΛΙ...ΔΥΣΤΥΧΩΣ!

vagek - 16/9/2020 16:15

MARKUS HENRIKSEN ΕΠΑΙΖΕ ΣΤΗ HULL ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕ ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΖΗΤΑΕΙ

sentinel_21 - 16/9/2020 16:49

Ρε αδερφε ο MARKUS HENRIKSEN ειναι σε συζητησεις με την Πορτο και το συμβολαιο του ειναι αν οχι ιδιο με του Ολιβειρα τοτε μεγαλυτερο...Καλο το transfermarkt αλλα να γκουγκλαρουμε και λιγο πριν κολαμε σε παικτες...

vagek - 16/9/2020 17:38

ΟΚ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΠΑΙΚΤΕΣ ΖΗΤΑΜΕ.

sentinel_21 - 16/9/2020 18:44

Και εγω θελω τον Πογκμπα αλλα συμβολαια του 1.5 εκ για τον Herniksen μην το περιμενεις εκτος και αν εχεις εσυ να κανεις καμια χορηγια μερικα μυρια

Babisaek83 - 16/9/2020 16:49

Οι άλλοι παίρνουν Αμανατίδη για να τους μάθει να βγάζουν γρήγορες επιθέσεις και εμείς παίρνουμε Άργους παίχτες στο κέντρο.αλλοι παίρνουν παιχτεε Με passing τρελό και εμείς δίνουμε 1-2 μύρια για μάνταλο λιβαγια να έχουν 50% στο passing. Θέλουμε διοίκηση παιδια, δεν εννοώ ιδιοκτήτη εννοώ ότι θέλουμε στελέχη και αλλα

Ayoumi - 16/9/2020 16:48

καλα οταν αποκτησει σκαουτερ η ομαδα ενημερστε με. ολες οι μεταγραφες μασημενα πραγματα απο προηγουμενες ελληνικες ομαδες...

the21guy - 16/9/2020 16:48

Επισης ασχετο αλλα επειδη ετυχε να δω βιντεο με καποια ματς τα τελευταια δυο χρονια.Παρακαλω οποιος εδιωξε Γκαλο και εφερε τον πορτογαλο τσαπα να μην ασχοληθει ξανα με το ποδοσφαιρο.Επιπλεον ο μαθητευομενος μαγος ΟΑΕΔ μεχρι να σβησει ο Ηλιος.Μπορει ολα να γινανε σταδιακα αλλα το τριμηνο εκεινο μας γυρισε στο 2013

komakino - 16/9/2020 16:48

Μοτοσακχόφ θέλει να καβαλάει και να πηγαίνει πιο γρήγορα...

stexatz - 16/9/2020 16:48

Ρε παιδιά έχουμε γεμίσει προπονητές τεχνικούς διευθυντές αρχισκάουτερ συνιδιοκτήτες της ΑΕΚ μας βέβαια Όλοι πίσω από το πληκτρολόγιο αφού είστε τόσο μάγκες να διώξουμε τον ιβιτς τον Carrera τον τίγρη και όποιον άλλον είναι και να αναλάβουμε εμείς αφού και παίκτες προτείνουμε και καλύτεροι από αυτούς είμαστε και καλύτερα συστήματα ξέρουμε να βάλουμε και είμαστε ειδήμονας μία ζωή Εξάλλου όλοι οι Έλληνες είναι ειδικοί για τα πάντα και για όλα ρε ηρεμήστε λίγο δεν πρόκειται να... Συνέχεια δώσει ο πρόεδρος για παίκτη συμβούλιο πάνω από ένα εκατομμύριο ένα και κάτι ειδικά σε μία σεζόν που τα έσοδα για την ομάδα θα είναι μηδενικά Παρά μόνο αν εξαιρέσουμε την όποια απορία μπορεί και αν θα έχουμε στην Ευρώπη μεταγραφές επιπέδου που ζητάτε πιο πολύ και που δικαιολογημένα θέλουμε να δούμε όλοι στην ΑΕΚ μας θα έχουμε τη χρονιά που θα μπούμε στο γήπεδο και για μόνο την πρώτη χρονιά κατά τη γνώμη μου ο Μελισσανίδης δεν είναι πρόεδρος που θα πάρει ποτέ παίκτες επιπέδου που παίρνει ο Ολυμπιακός ή ο ΠΑΟΚ δεν θα δώσει ποτέ 5-6 και 7 εκατομμύρια για να παιχτεί και δεν θα δώσει ποτέ συμβόλαια 2:30 εκατομμύρια Πάρτε το απόφαση ή ιδιοκτητών ή μη πάτε στο γήπεδο Εν ολίγοις μη μας κουράζεται άλλο τα πράγματα είναι απλά Εξάλλου να σας την η ΑΕΚ που έπαιρνε τα πρωταθλήματα είχε έναν άγνωστο Τόνι σαβέβσκι έναν άγνωστο Κετσπάγια έναν άγνωστο σαμπανάτζοβιτς έναν Νικολαΐδη που το πήραμε από μία ομάδα Β Γ εθνικής 1 ζίκο τα ίδια Ποτέ δεν είχαμε παίκτες μεγάλα ονόματα της χρονιάς που πήραμε πρωταθλήματα εμπιστευτείτε αυτούς που έχουμε στην ομάδα και ηρέμησε λίγο

__original21__ - 16/9/2020 16:48

Παιδία αυτή την στιγμή η ομάδα χρειάζεται παίκτες που μπουρούν να κάνουν την διαφορά μέσα στα αποδυτήρια. Παίκτες που μπορούν να ανεβάσουν την ομάδα όταν τα πράγματα δεν παν καλά. Όταν πήραμε το πρωτάθλημα δεν είχαμε καλύτερους παίκτες από Γαύρο και ΠΑΟΚ. Ποιο μαχητές είχαμε Παίκτες που ότι και να γινόταν μέσα στο γήπεδο θα το έφτιαχναν. Εάν ο Σακχοφ και ο κάθε Σακχοφ που έρχεται από εδώ και μπρος μπορεί αν το κάνει αυτό στο γήπεδο και στα αποδυτήρια μπορεί να το κάνει αυτό, εμένα... Συνέχεια μου κάνει και με το παραπάνω. Όλοι έλεγαν το 2018 πόσο χρήσιμο ήταν που είχαμε ΚΟΝΕ και ΛΑΖΑΡΟ. Ανέβαζαν με την συμπεριφορά τους όλη την ομάδα. Αυτό δεν έχουμε σήμερα. Κανείς στην ομάδα δεν μπορεί να αναλάβει αυτό τον ρόλο όταν κάτι στραβώνει......

21_pan - 16/9/2020 16:47

Ποιος σακχοφ ρε μαγκες πλακα μας κανετε τωρα?? Εφεση στο σκοραρισμα με 2 γκολ κ 17 ματς παγκο??? Ελα πειτε πλακα μας κανετε???

sotnik - 16/9/2020 16:45

Ο Σάκχοφ θα προσφέρει σε τομείς που υστερούμε, όπως ικανότητα στο ψηλό παιχνίδι, σκοράρισμα (όπου στα χαφ, πλην Μάνταλου, κανείς δεν το έχει), συνδυαστικό παιχνίδι, ηρεμία. Είναι πολύ σταθερός σε απόδοση, δεν έχει τα ακραία σκαμπανεβάσματα του Κρίστιτσιτς, του λείπει ωστόσο σε σημαντικό βαθμό η ταχύτητα. Είναι μεταγραφή που δεν ενθουσιάζει αλλά πιστεύω ότι θα αποδειχθεί χρήσιμη, ιδιαίτερα αν είναι σε θέση να βοηθήσει στα ευρωπαϊκά παιχνίδια που έρχονται.... Συνέχεια
Ιδανικά, θα ήθελα και τον Αλέις Γκαρθία (με παραχώρηση του Κρίστιτσιτς, ίσως στον Ερυθρό Αστέρα που τον ήθελε τον περασμένο χειμώνα), και μαζί με Σιμόες, Σάκχοφ, Μάνταλο να κάλυπτες τις τρεις θέσεις του κέντρου, τουλάχιστον μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου που θα γυρίσει ο Σιμάνσκι, ελπίζοντας ότι και ο Γαλανόπουλος θα είναι έτοιμος έστω τον Οκτώβριο.

mitsossam - 16/9/2020 16:43

Καλή και γρήγορη κίνηση. Ελεύθερος (άρα χωρις έξτρα κόστος παρα μόνο του συμβολαίου) και έμπειρος στο Ελληνικό πρωτάθλημα.

Το κακό είναι πως πρέπει να αδειάσει μια θέση ξένου

ZAPATISTA21 - 16/9/2020 16:25

Δεν ξέρει ο Ίλια ,ξέρει ο Ηλίας ....Δεν ξέρει ο Μάσιμο ξέρει ο Μάκης ...

Familia 9®11 - 16/9/2020 16:43

Ναι γτ δεν είναι ο Μάκης κ ο Ηλίας είναι όλοι ..για πρώτη φορά λέμε όλοι ότι η ομάδα θέλει παίχτες όχι παιχτακια κ από ΜΠΑΓΚΑΕΦ κ Αλειξ Γκαρσία πως πήγαμε σακχοφ?

FFC21 - 16/9/2020 16:27

Αυτος ειναι ο παιχτης σημειο αναφορας για το κεντρο που λεγαμε?Τετοιους εχουμε.(μετριοτητες δηλαδη)Η ομαδα εχει αναγκη απο παιχταραδες και προσωπικοτητες και οχι απο μετριοτητες.

Texas_Jack21 - 16/9/2020 16:37

Έχει τόση έφεση στο σκοράρισμα που πέρσι στη Λέτσε έβαλε 1 γκολ.

Fifa Agent21 - 16/9/2020 16:37

Ο Λιβάι Γκαρσία ζει;

Familia 9®11 - 16/9/2020 16:36

Διώξτε Κρίστι κ φέρτε κ αλειξ σας παρακαλώ

Esterhazy43 - 16/9/2020 16:35

Η μόνη λογική να έχουν δρομολογήσει την αποχώρηση του Κριστιτσιτς ώστε αυτό να είναι ένα συμπαθητικό upgrade.

Σε καμία περίπτωση δεν είναι ο παίκτης που θα κάνει τη διαφορά.

Εγώ βλέπω ότι του χρόνου τέτοια εποχή θα λέμε για τα 1.5 εκ που έχουμε δεσμευμένα σε Κρίστιτσις,Σάκχοφ και Σιμάο.

Rene - 16/9/2020 16:34

Δεν ειναι κακος παικτης τωρα για να μιλαμε χωρις υπερβολες αλλα ισως ενα τσικ καλυτερος απο τους υπαρχοντες κι αυτο με ερωτηματικο,μενει να τον δουμε.

Απο την αλλη ομως την θεωρω ασκοπη ως κινηση.Μην την κανετε καθολου αν δεν εχετε προθεση να ματωσετε για την συγκεκριμενη θεση.Σημειο αναφορας δεν ειναι με τιποτα,μην μας κοροιδευετε μες την μουρη μας.... Συνέχεια
Προτιμω τα λεφτα που θα δωσουν στον Σακχοφ να τα δινανε σε ενα δεξι μπακ ή στοπερ που εκει θα φτανανε μια χαρα για να ερθει ενας καλος παικτης.Χαφ ομως με 500κ + και σημειο αναφορας δεν υπαρχει στην αγορα εκτος κι αν αγορασεις π.χ. εναν Γκαρσια σε νεαρη ηλικια που θα παιρνει 4-5 κατοσταρικα και τα σταξεις στην ομαδα του.

Muller - 16/9/2020 16:31

Έτσι παίρνεις παικτη σημείο αναφοράς, υπογράφοντας τους 30χρονους ελεύθερους από τη Β' Ιταλίας...

Πάμε για πρωτάθλημα φέτος, είναι εμφανές σε όλους νομίζω.......;;;;

Exciter21 - 16/9/2020 16:31

Πιο αργός και από επιτάφιο. Τρόμαξαν να τον ξεφορτωθούν από το μεγάλο συμβόλαιο που ειχε στον παοκ. Τελικά δεν διορθωνόμαστε. Εκεί στην μετριότητα και μετά να ψάχνουμε για δανεισμούς.

Chariskorydallos45 - 16/9/2020 16:31

αν παρουν και αριστερο εξτρεμ, στοπερ και δεξι μπακ οκ, αλλα αν με αυτον πιστευουν οτι κλεισαμε το χασαμε το κορμι πατριωτη. η μονη λυση για το κουμπαρα και για υγειη αποδυτηρια ειναι να φυγει ενας εκ των δυο εκκατομυριομαχων που μαχονται ποιος θα παρει το καλυτερο συμβολαιο

TheScouter21 - 16/9/2020 16:29

Περιμενα κατι καλυτερο στην θεση αυτη...

G.K 1970 - 16/9/2020 16:29

Και άλλη βόμβα. Στο τέλος δε θα αντέξω να το ξέρετε.

Crack_the_Sky21 - 16/9/2020 16:29

Παιχτης που θα μπει με την μια στην ομαδα και θα κανει το κεντρο αισθητα καλύτερο με αυτον τον σιμανσκι και τον Γαλανοπουλο θα ειναι μια χαρα για φέτος

lackystrike - 16/9/2020 16:13

Αδέρφια, ο Σάκχοφ δεν ενθουσιάζει, σύμφωνοι. Το ίδιο ισχύει και για Ινσούα / Ανσαριφάρντ. Μιλάμε όμως για τρεις 100% ασφαλείς επιλογές και αξιόπιστες. Ο Λέβι Γκαρσία για παράδειγμα, δεν έχει παραστάσεις από Ελλάδα, ούτε ξέρει την ομάδα, αλλά είναι εξτρέμ. Θεωρώ πως είναι πιο λογικό να ρισκάρεις με ένα εξτρέμ παρά στα μπακ ή στα χάφ, υπό την έννοια ότι παίζεις όλη τη σεζόν σου την άλλη Πέμπτη και πιο πριν το πρώτο ματς πρωταθλήματος, και θες παίχτες να ξέρουν περί τίνος... Συνέχεια πρόκειται και να είναι καλοί. Ο Σάκχοφ και ο Ινσούα δεν είναι παιχταράδες, αλλά καλοί παίκτες που δεν είχαμε τα στοιχεία τους στο ρόστερ και τα χρειαζόμαστε. Επομένως, συγχαρητήρια στην ΠΑΕ και τον Ίβιτς για τις φετινές μεταγραφές, δεν είναι σούπερ ντουπερ όλες τους αλλά μετά από πολλά χρόνια βγάζουν μια λογική.

geo_krx - 16/9/2020 16:29

Συγνωμη ρε φιλε ο Γκιγιερμε και ο Καμαρα ειχαν ξαναγωνιστει στην Ελλαδα???Θα τους ηθελες στην ομαδα η οχι???Ειναι δυνατον να ερθει ενας παικταρας και να μην μπορει να αποδωσει στο ελληνικο ποδοσφαιρο???Πλακα μας κανετε???

evo21 - 16/9/2020 16:29

Λοιπον μαγκες για να τελειωνουμε , ο Σακχοφ αν ηταν και γρηγορος θα επαιζε στη Γιουναιτεντ. Οποτε μιλαμε για πολυ καλο παιχτη. Αυτα.

Yellow_21 - 16/9/2020 16:24

Προσωπικά θα ήθελα ένα ποδοσφαιριστή με μεγαλύτερη ταχύτητα. Θα πω όμως κάτι και ας με κράξετε...ο σακχοφ είναι ότι πιο κοντινό στον Γιόχανσον από την μέρα που έφυγε ο Σουηδός. Ίσως κάνω κ λάθος αλλά όλα θα φανουν στο γήπεδο.

Okonski21R - 16/9/2020 16:28

Σωστός. Ούτε ο Ντιοπ που είχαμε αλλά ούτε και ο Μιλιβόγεβιτς του γαβρου ήταν γρήγοροι. Παίχτη σαν τον Σακχοφ στο κέντρο δεν έχουμε.

Arrwstia1924 - 16/9/2020 16:27

Απο τον παίκτη της Λίβερπουλ γκρουγιτσ, στον μπακάεφ τον παικταρά του ερυθρού, και μετά στον αλέις Γκαρσία, όλοι σκεφτόμασταν επιτέλους πάμε για το μεγάλο ΜΠΑΜ στο κέντρο . Και ξαφνικά μας πετάνε έναν σακχοφ. ΑΧ...

leonidas12 - 16/9/2020 16:13

Holzhauser !!! Τον δειξατε στον προπονητη ??

Gennaro_De_Tommaso21 - 16/9/2020 16:27

για να τον φερεις τον συγκεκριμενο παικτι θελει και λεφτα δεν υπαρχουν.... η γκερμιναλ που τον αγορασε μεγαλυτερο budget απο εμας εχει... φετος το καλοκαιρι ξοδεπψε γυρω στα 5 εκατομυρρια για μεταγραφες... ποσα τα οποια για εμας δεν υπαρχουν

Mark19 - 16/9/2020 16:30

Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δε πίστεψα ότι θα πάρουμε παίχτη που θα είναι καλύτερος από τους ήδη υπάρχοντες, επομένως και με Σακχοφ ευχαριστημένος είμαι

panosvag21 - 16/9/2020 16:18

νομιζω οτι ο χολσχαουζερ αν και καλος παικτης δεν κανει διοτι ειναι πολυ αργος και επισης νομιζω οτι ο σακχπφ ειναι καλυτερος αμυντικα.εμενα ενα διδυμο σιμανσκι σακχοφ ή σιμοες σακχοφ μου αρεσει πολυ

goccini - 16/9/2020 16:16

Πες τα ρε αδερφέ μα καλά τι κάνουνε εκεί πέρα στην διοίκηση

evo21 - 16/9/2020 16:12

Ο Πογκμπα ειναι γρηγορος; Διασκελισμο εχει λογο υψους. Καλος παιχτης ο Σακχοφ , καλως να ερθει.

Kim_P1anitarxis - 16/9/2020 16:26

Μπορεί και να ζητήσουν ανταλλαγή μεσούσης της σεζόν γιατί έχει θεματάκια με την Μαν Γιου ο Πολ.

armag21 - 16/9/2020 16:16

Ο σακχοφ θα είναι εσθήτα καλύτερος από τον νεναντ αλλά σίγουρα όχι ο παίκτης που κάνει την διαφορά. Για μένα πρέπει να γίνουν 6με7 μεταγραφές χωρίς να απαξιώνω ανθρώπους και τι έχουν συμβάλει στην ομάδα αλλά πάντα με γνώμονα να προοδεύει το club και να πρωταγωνιστεί εγχώρια και στην Ευρώπη να πάει όσο ποιο μακριά γίνεται. Θεωρώ ο Τσιντωντας μπορεί να σταθεί στον άσο και θα έρθουν και οι μεγάλες επεμβάσεις που θέλουμε. Δεξί Μπακ πώληση μπακακη αγορα γρήγορου Μπακ που να μπορεί να... Συνέχεια βγάλει μια σέντρα και να στέκεται πίσω με αξιοπρέπεια. Πώληση παουλινιο εκγύμναση ραντονια για δεύτερο. Πώληση λοπεζ αγορα αριστερού Μπακ εκγύμναση Μιται. Χνιντ και αγορα δίπλα του ΗΓΈΤΗ στην άμυνα και βασικός στο κύπελλο ο Λατσι και τον βλέπω βασικό με την εμπειρία που θα παρει. Ότι και να μου πείτε για τον σβαρνα και την εξέλιξη του δεν μου βγάζει σιγουριά στα μετόπισθεν. Πώληση Σιμοες ( Γαλανόπουλος Σιμανσκι ). Πώληση κριστιτσιτς αγορά ΜΠΑΛΑΔΟΡΟΥ με αριστερό πόδι( Σάμπα για δεύτερο, εκγύμναση), πώληση Μάνταλου αγορά τύπου Garcia να βλέπει παιχνίδι και να έχει κάθετες αλλά κυρίως να μαρκάρει. Δεξί εξτρέμ Λεβι ( θα ήθελα να βρούμε παίκτη εγχώρια γιατί από την ακαδημία δεν υπάρχει κάτι αξιόλογο για δεύτερη λύση). Αριστερό εξτρέμ θέλω τύπου Κρίστοφερ Πέτερσον που κοιτούσαμε γιατί ο Λιβαγια δεν είναι εξτρέμ. Και φορ θα ήθελα κάποιον στυλ Πόνσε που να μαρκάρει κιολλας και πώληση Ολιβέιρα και να συναγωνιστούν μια θέση με τον Καρίμ. Πάμε στο ζουμί όμως ο γαύρος όταν σηκώσαμε το πρωτάθλημα ξηλωσε ότι βρήκε μπροστά του και έβγαλε αναπληρωματικό και 3 αλλαγή τον δικό του αρχηγό. Ο μπαοκ έδιωξε ότι ποίο προβληματικο είχε στην ομάδα βλέπε Βιερίνια και μισθοφόρους που πατουσανε στα συμβόλαια. Αντίθετα σε εμάς κάθονται στα συμβόλαια απαιτούν αυξήσεις και δεν καταδεχονται τον πάγκο. Βέβαια Λιβαγια Ολιβέιρα Μάνταλο θα κρατούσα μόνο τον Λιβαγια για δεύτερο φορ που είναι η θέση του ( και δεύτερη λύση ενομπακαρε εκεί είναι η θέση του). Δε τον Ολιβέιρα θα έπρεπε είδει να είμαστε με ομάδα για διαπραγματεύσεις. Είναι καλός παίκτης αλλά δεν είναι ο παίκτης που ταιριάζει σε εμάς. Θέλουμε επίθεση τύπου Αραούχο Πόνσε ( που δεν λησμονω ) πάρα βαρειά κορμιά τύπου Ολιβέιρα. Όσο αφορά τον Πέτρο αυτό που με πήραζει ειναι ότι σαν ΑΡΧΗΓΌΣ της ΑΕΚ δεν έχει εγωισμό. Δεν έχει εγωισμό ότι σήμερα δεν θα σας πάρω από το χέρι αλλά σήμερα όλοι μαζί θα πάμε να το σηκώσουμε έχει χάσει την φλόγα του ΔΕΝ ΘΈΛΩ ΝΑ ΧΆΣΩ ( δεν ξέρω αν την είχε και ποτέ ). Στα αγωνιστικά στον Πέτρο καταλογίζω ότι εν έτει 2020 δεν γίνεται να μην μαρκάρεις.

Kons21 - 16/9/2020 16:23

Κάπως έτσι Αδελφέ μου... Πράγματι τα Μεγάλα Club..που θέλουν να διεκδικούν Τίτλους...και να Σέβονται την Τεράστια Ιστορία τους...Υ.Γ ΕΜΕΊΣ ΘΑ ΤΟ ΚΆΝΟΥΜΕ ΠΟΤΈ?

spiros61 - 16/9/2020 16:22

Δηλ. δεν ξέρει ο κόουτς τι θέλει κ ξέρουν όλοι οι υπόλοιποι. Εαν τόν θέλει καλώς να έρθει όλα κρίνονται στο χορτάρι

marv - 16/9/2020 16:02

Για σέντερ μπακ να περιμενουμε κανέναν Μόρα;

GEO_A_SOFIA_AEK_1960 - 16/9/2020 16:18

Δεν προλαβαμε αδερφε .....μας τον έφαγε ο Αγιος Ιερόθεος......!!!!

Constantinoupoli86 - 16/9/2020 16:18

Δεν γνωρίζω, δεν μπορώ να εκφέρω άποψη! Έχω εμπιστοσύνη στον Ίβιτς!

Mitsoss - 16/9/2020 16:17

Αυτό το "πάνω" ράφι το δικό μας πρέπει να είναι κάπου ανάμεσα στο ύψος του Buonanotte και του Verde. Πλην του Γκαρσία και όσων περιμένουμε να δούμε αν βγουν στο μέλλον, παίρνουμε ό,τι αφήνουν οι άλλοι.

EyeOfEagle - 16/9/2020 16:16

Κετσε μια ερωτηση: αυτο ειναι το χαφ που εψαχνε η ΠΑΕ για σημειο αναφορας στο κεντρο ή ειναι για να αντικαταστησει καποιον που θα φυγει (πχ λεω εγω εντελώς τυχαία Κριστιτσιτς) και θα ερθει αλλος που θα ειναι το σημειο αναφορας?

RomanJ - 16/9/2020 16:08

Καλός παίχτης είναι ο Σάκχοφ αλλά διαβαζαμε για παίκτη-σημείο αναφοράς στο κεντρο.

Ο συγκεκριμένος δεν είναι αυτό.


Άρα,

Ή εμείς εχουμε μεγαλύτερες προσδοκίες για την ομάδα( δεν το νομίζω, η σύγκριση Σάκχοφ με Εμβιλά... Συνέχεια και Καμαρά προκαλεί θλίψη)

Ή οι ρεπόρτερ που μας έλεγαν για παίκτη σημείο αναφοράς στο κέντρο, μας έλεγαν ιστορίες.

georgethejack - 16/9/2020 16:15

Αυτό είναι όλο το ρεζουμέ

Cocco Bill - 16/9/2020 16:15

Ένα από τα καλά του covid είναι ότι οι προπονητές του πληκτρολογίου, παραμένουν στο πληκτρολόγιο και δεν μπορούν να πάνε στο γήπεδο και να γκρινιάζουν εκεί. Έτσι την γλύτωσε και ο Φερέιρα στον Παοκ, αν υπήρχε κόσμος στο γήπεδο, ο Σαββίδης θα είχε αναγκαστεί να τον διώξει, αλλά χωρίς κόσμο έμεινε και τελικά φάνηκε ότι είχε ένα πλάνο, όταν σκούπισε τους Μάτος, Τιναφτορε και Μπισεβαρτ. Ένα τέτοιο σκούπισμα χρειαζόμαστε και εμείς bytheway. Όσο για τον Σακχοφ, δεν τον πολυθυμάμαι από τον Παοκ, αλλά... Συνέχεια φαντάζομαι ότι αν υπήρχαν λεφτά για να έρθει κάτι στυλ Γκαρσία θα έπαιρναν εκείνο. Δεν γίνεται όμως όλες οι μεταγραφές να είναι ακριβές ή νέων εξελίξιμων παικτών, παίρνεις και κάποιους που τους ξέρεις για να καλύψεις τρύπες. Με τραυματίες Σιμάνσκι-Γαλανό και με τον Κρίστιστις να χρειάζεται διαχείριση για να μην τραυματιστεί και αυτός, κάτι σε στυλ Σακχοφ θα πάρουμε, αν πάρουμε. Η ΑΕΚ θέλει ξεσκαρτάρισμα, να βγάλει αν μπορεί λεφτά από κάτι πριμαντόντες που εξαφανίζονται στα δύσκολα και να φέρει παίκτες που θέλουν να φτιάξουν καριέρες μέσα από αυτή, όπως λέει ο Γκαρσία.

R21Sparti - 16/9/2020 15:46

Λοιπον προπονητές του πληκτρολογίου ο καρερα όλο και κάτι παραπάνω θα ξέρει από εμας,βλέπετε πως στην ομάδα γίνεται κάτι καλό μετά από χρόνια (επενδύει σε νέα ταλέντα,έκανε μεταγραφή πάνω από τα ραντάρ της 2,5 εκ κτλπ).Αφού αυτόν θέλει ο κοουτς εμείς δεν πρέπει να φέρουμε καμία αντίρρηση γιατί μετά από χρόνια έχουμε επιτέλους σωστό προπονητη και τεχνικό διευθυντή

georgethejack - 16/9/2020 16:14

Κόψτε αυτήν την καραμέλα "ο προπονητής κάτι παραπάνω θα ξέρει από τους προπονητές του πληκτρολογιου". Τόσα χρόνια παραπάνω ξέρει ο "εκάστοτε" προπονητής της ομάδας, γκρινιάζουμε τοι γκιαουρηδες και όμως τα βλέπουμε τα χάλια μας...

Αν δεν ήταν κάποιοι να γκρινιάζουν για τα αυτονόητα (ειδικά όταν ακόμα το σύστημα ΑΕΚ όλα τα ευλογούσε) ακόμα με τον Πλατελλα και τον Αραβιδη θα παίζαμε και θα μπαίναμε στο νέο γήπεδο με... Συνέχεια Μπακάλη βασικό. Όχι ότι αποκλείεται αυτό το τελευταίο να συμβεί δηλαδή αλλά να..

xrysostomos21 - 16/9/2020 16:14

Ο coach τον Bakaev ζήτησε,πάντως...αλλά...

alex21poli_dimitris - 16/9/2020 16:07

Σωστος σε ολα εκτος απο το οτι "αυτον θελει ο κοουτς"

blackdakis - 16/9/2020 15:58

Ο κοουτς "θέλει" εγκρίνει ή ζητάει ανάλογα το μπάτζετ που υπάρχει και ανάλογα το πρωτάθλημα που βρίσκεται η ομάδα του φυσικά.

Αν υπήρχε δυνατότητα για πιο ακριβούς παίκτες,θα κοιτούσε προς αυτούς κ αν κάποιοι από αυτούς θα ήθελαν να έρθουν στο υπέροχο ελληνικό πρωτάθλημα μας για την ΑΕΚ, θα το προχωρούσαν.

komakino - 16/9/2020 15:54

Ο κοουτς τον ρωσο ήθελε αλλά.... Αυτόν του πρότειναν και σου λέει από το τίποτα..... Ξέρει το πρωτάθλημα λένε, ας διώξουν τον Ολιβειρα και να φέρουν τον Κρισαντους... και αυτός γνώστης είναι, κάπου θα παίζει ακόμα... Ελπίζω να βγει, τι να πω... Μετα τον γκαρσια και τα λεφτά που έκανε μην περιμένετε κάτι άλλο...

Xristosn98 - 16/9/2020 15:52

Ναι γιατί είπαν στον κόουτς ότι μπορούν να του φέρουν κρουγκιτς και μπακαεφ και εκείνος είπε όχι θέλω τον σακχοφ

orbon - 16/9/2020 15:51

Ναι, του ειπαν του Καρερα ποιον θες να αλλαξει το κεντρο της ομαδας και αυτος ειπε τον Σακχοφ. Αλήθεια τα πιστεύετε? Να ηταν και κανας αγνωστος να πω ντάξει. Τον έχουμε δει τον συγκεκριμένο. Μια χρυση μετριότητα είναι και αυτό φαίνεται από όλη την καριέρα του.

R21_AEK - 16/9/2020 16:13

Αν ερχοταν για να συμπληρωσει την ομαδα και να βοηθησει και τους υπολοιπους οκ αλλα οχι ο παιχτης που λεγανε οτι θελουν να ειναι το σημειο αναφορας και να φερνουν τον Σακχοφ ο οποιος κι αυτος ειναι 30ετων οπως Σιμοες και Κριστιτσιτς.Και εκει που λεγαμε οτι χρειαζεται γρηγορους παιχτες φερνουν ακομη εναν αργο.

DottoRe21 - 16/9/2020 16:13

Zητω συγνωμη γιατι προχθες που εβγαιναν ονοματα πραγματικα παικτων απο το πολυ πανω ραφι (πχ Μπακαεφ) υπεθεσα οτι κατι παει να γινει.....δυστυχως διαψευδομαι οχι γιατι ο Σακχοφ ειναι κακος παικτης αλλα πανω ραφι δεν τον λες με τιποτα ουτε παικτη διαφορας. Μια απο τα ιδια, απογοητευση.

damianosm - 16/9/2020 16:13

Με πόνο ψυχής εύχομαι να είναι το τελευταίο καλοκαίρι που ξενερώνουμε πριν ξεκινήσει η αγωνιστική σεζόν. Φέτος ήταν και 4ος χαμένος τελικός και το γλυκό έδεσε. Κουράγιο αδέλφια έχουμε περάσει πολύ χειρότερα.

Mykonos_R21 - 16/9/2020 16:12

Δεν στρίβει με τίποτα το κέντρο της ομάδας!

Gennaro_De_Tommaso21 - 16/9/2020 16:11

αλλη μια μετριοτητα.... γεμισαμε μετριοτητες..

silver80 - 16/9/2020 16:11

Ίσως να αποδειχθεί χρήσιμος και καλύτερος από τον Κρίστιτσιτς που μετά το 45' καταρρέει , αλλά σίγουρα δεν είναι ο παικταράς που θέλουμε και θα κάνει τη διαφορά.


Θέλουμε δημιουργικό μέσο, ένα 8αρι τύπου Καμαρά, Σβάμπ, που να μαρκάρει, τρέχει, κρατάει μπάλα, παίζει κάθετα και φτιάχνει παιχνίδι από πίσω. Τα τελευταία χρόνια η ομάδα αναπτύσσεται από τα άκρα... Συνέχεια (χωρίς καθαρό εξτρέμ) γιατί ακριβώς δεν έχει παίκτες στο κέντρο που να προωθούν κάθετα τη μπάλα μπροστά - με εξαίρεση ίσως τους Μάνταλο και Κρίστιτσιτς που παίζουν καλά κάθε πανσέληνο!


Στον ύπνο μου με στοιχειώνει η εικόνα του Σιμόες που όταν παίρνει μπάλα και τον μαρκάρει αντίπαλος το μόνο που κάνει είναι να τη γυρίσει πίσω στον τερματοφύλακα ή στα μπακ.

capt_smith - 16/9/2020 16:10

Κανενα στόπερ ποιότητας με παραστάσεις παίζει; O Τσινγρίσκι είναι επιρρεπής στους τραυματισμούς κι' έχει και κάποια ηλικία... θα παίζουμε με Λάτσι & Σβάρνα;

Ελπίζω να μη κόψετε κι΄ουτό το σχόλιο!!!!!!!!!!!!!!!!! (το έχω άλωστε έτοιμο copy/paste και γι' άλλα sites)

pat21 - 16/9/2020 16:10

Γράφετε και γράφετε αργός και αργός. Να το εξηγήσω. Ο λιβαγια δεν είναι γρήγορος ,έχει την ποιότητα και τη γρήγορη σκέψη να κάνει γρήγορα χωρίς να κουνήσει καν των κ@λ@ του μια 40άρα μπαλιά απέναντι στο βερντε και να τον βγάλει μόνο του.

Αν λοιπόν ο σακχοφ έχει γρήγορη σκέψη και ακριβή μεταβίβαση η ομάδα θα φαίνεται ότι παίζει γρήγορα. Αν παίζει σαν το σιμοες και κάνει γύρω γύρω απ' τον εαυτό του και στο τέλος γυρίζει τη... Συνέχεια μπάλα στο σβαρνα η ομάδα θα φαίνεται αργή.

Ο Καμαρά ο μπουχαλακης ο εσιτι και ο σβαμπ δεν είναι τίποτα σπριντερς . Ούτε ο δικός μας ο παλιός σαμπαναζοβιτς και τσιαρτας είχαν καμία ταχύτητα. Όμως με αυτούς στα χαφ είχαμε την πιο γρήγορη ομάδα. Ταχύτητα στη σκέψη και σωστή μεταβίβαση χρειάζονται τα χαφ.

Τώρα για τον παίχτη δεν ξέρω θα τον δούμε στο γηπεδο

Showmethemoneyyy - 16/9/2020 16:10

Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω την συγκεκριμένη επιλογή.

Αδιάφορος σαν παίκτης απλά προσθέτεις ύψος στο κέντρο.

Δεν θυμάμαι σε κανένα παιχνίδι του ΠΑΟΚ να λέω κοιτά να δεις καλός παίκτης όπως πχ λέω για τον Μισίτς που θα τον ήθελα στην ΑΕΚ.

Ο Κονέ την χρόνια που πήραμε το πρωτάθλημα ήταν πιο επιδραστικός παίκτης και από αγωνιστικά... Συνέχεια χαρακτηριστικά αλλά και σαν προσωπικότητα μέσα στο γήπεδο.

steve_leo_beleck - 16/9/2020 16:09

Σιγουρα θα μπορούσαμε να πάρουμε κάποιον καλύτερο ελεύθερο(irvine-henriksen) αλλα τουλαχιστον παίρνουμε παίκτη με χαρακτηριστικά που λείπουν απο την ομάδα(δύναμη-ύψος-κοψίματα).Κατα την αποψη μου σωστη μεταγραφη,ασχετα αν βγει η οχι.Πρεπει η ΑΕΚ να αρχισει να σεβεται τους κανονες του συγχρονου ποδοσφαιρου(δυνατα κορμια στα χαφ-ταχυτητα στα ακρα) αν θελει να δει πρόοδο.Για μενα πρεπει ακομα να ερθει οπωσδηποτε βασικο στοπερ,δεξι μπακ να αλλαξει τον μπακακη η τον παουλινιο... Συνέχεια και αριστερο εξτρεμ ΓΡΗΓΟΡΟ.Αν πουληθει ο μανταλος στο μέλλον,θα μπορουσε η ομαδα αντι να ψαξει αντι-μανταλο να παρει μια εξτρεμαρα και να το γυρισει σε 4 2 3 1 με λιβαγια σε θεση πισω απο τον επιθετικο.Ειμαστε ακομα μακρια απο το να διεκδικησουμε πρωταθλημα με αξιωσεις.

makrei - 16/9/2020 16:06

Είναι βαριά η πικρά του αποκλεισμού..........έχουμε όλοι ξενερωσει.......αυτη την στιγμή δεν έχει κανένας όρεξη για άκουσμα μεταγραφών επιπέδου σακχοβ.....μόνο παίκτες επιπέδου Έμερσον ριμπο στα 35 μπορεί να αλλάξει την ομάδα μαζί με 2-3 παίκτες από ακαδημία...θα πέσουμε με τα μούτρα στο 22 άχρονο Γκαρσία στον μάνταλο και Ολιβέιρα σιμοες,εκτός λιβαγια που είναι το πουλεν μας λόγω χρημάτων......δεν ξέρω τι να πω όταν βλέπω στην ώρα για σπορ πρωτοσέλιδα σαν το σημερινό,έχουμε... Συνέχεια πέσει τόσο χαμηλά...η ΑΕΚ είναι ιδέα έχει ήθος επίπεδο...πραγματικά έχω ξενερωσει.....

alex21poli_dimitris - 16/9/2020 16:06

Ο προπονητης ζηταει Μπακαεφ και αυτοι πανε για Σακχοφ. Δν ξερω, μπορεινα βγει και να ειναι πρωτος παιχτης αλλα καμια σχεση με αυτο που ηθελε ο Καρερα σαν πρωτη επιλογη!

diloum - 16/9/2020 16:05

Ελπίζαμε να είναι ψέμα... δυστυχώς είναι αλήθεια!

officer123 - 16/9/2020 16:05

Η διαφορά μας από τους άλλους είναι κυρίως η ταχύτητα. Πότε θα το καταλάβουμε;;; όσοι λένε ότι ο Καρέρα ξέρει καλύτερα να τους πληροφορήσω ότι αναγκαστικά τον θέλει αφού οι γρήγοροι κοστίζουν

delibasicdaddy21 - 16/9/2020 16:05

Δεν είναι κακή επιλογή, αλλά το όνομα Σάκχοφ χτυπάει άσχημα στο μάτι μετά από Γκρούγιτς, Αλέις Γκαρσία και Μπακάεφ. Δε φταίει μόνο η διοίκηση, φταίνε και τα παπαγαλάκια που 3 μέρες τώρα μας πείσανε ότι φέρνουμε χαφ επιπέδου Μόντριτς. Μα τι λέω, οι ίδιοι μας είπαν ότι ο Βέρντε θα πουληθεί 3,5 χαρτιά...

Kostasilioupoli67 - 16/9/2020 16:04

Μια χαρά παίκτης είναι αδέρφια.

Αλλάζει και η σωματοδομή του κέντρου αρκετά.

Ειδικά με Σιμανσκι δίδυμο....

OriginalKeratsini - 16/9/2020 16:04

Δεν λέμε πως είναι κακός σαν παίχτης.... Αλλά όχι ότι αλλάζει και τις ισσοροπιες μην τρελαθούμε! Μακάρι να βγούμε εμείς λάθος! Παρόλα αυτά εμένα με χαλάει που παίρνω αυτούς που πετάνε οι αντίπαλοι μου ή έστω που έχουν φορέσει φανέλες των αντιπάλων μου! Δεν γουστάρουμε!!!

kitrinos_san_to_peponi - 16/9/2020 16:03

Επειδή βλέπω σχόλια υπερβολικά έως απαξιωτικά για τον παικτη, θα τολμήσω μια πρόβλεψη. Θα πάρει τη φανέλα του βασικού στο σπίτι του, θα είναι παίκτης κλειδί για το παιχνίδι της ομάδας και η απουσία του θα είναι μεγάλος πονοκέφαλος για τον προπονητή. Εδώ θα είμαστε να τα λέμε.

totsi - 16/9/2020 16:03

Και τον Σικαμπάλα να πάρουμε για 10αρι...

Sotious21 - 16/9/2020 16:03

Ο Σάκχοφ ήταν συμπαίχτης με Τσιγκρίνσκι!

Paul_Seran - 16/9/2020 16:02

Να θες να δείξεις εμπιστοσύνη στην διοίκηση και να μην μπορεις ! Δεν ειναι κακός παίχτης ο Σακχοφ για να ξέρουμε τι λεμε αλλα... δεν ειναι αυτός που μας παρουσίαζε ο Κετσε στα ρεπορτάζ . Ένας παίχτης κλάσης που θα μάθουν οι νέοι δίπλα του ( Σάμπα ) , κ που θα βελτιωθούν οι υπόλοιποι. Αυτο που δεν καταλαβαίνω ειναι γιατι παμε πάντα σε παίχτες που τους ξέρουμε απο το Ελληνικό πρωτάθλημα κ η δικαιολογία ειναι πάντα οτι ξέρει την Ελληνική πραγματικότητα . Σε κάθε περίπτωση δεν θα... Συνέχεια γκρινιάξω γιατι για να ειμαι ειλικρινής πίστευα οτι δεν θα πάρουμε κανέναν όπως τόσες κ τόσες φορές. Όποτε παμε με Σακχοφ που ειναι καλύτερος απο τους υπάρχοντες ( σε νούμερα πάντα ) κ βλέπουμε . Όμως δεν τρώμε παραμύθι οτι ήταν επιλογή Καρερα - Ιβιτς. Φορετος ειναι κ μη έχοντας επιλογή για άλλον έδωσαν το οκ

great21 - 16/9/2020 16:02

Καλή μεταγραφή την θεωρώ κυρίως γιατί έχει χαρακτηριστικά που λείπουν από τα χάφ μας. Ύψος, δύναμη και πατάει αντίπαλη περιοχή

alex21poli_dimitris - 16/9/2020 16:02

Ο προπονητης ζηταει Μπακαεφ και αυτοι πανε για Σακχοφ. Δν ξερω, μπορεινα βγει και να ειναι πρωτος παιχτης αλλα καμια σχεση με αυτο που ηθελε ο Καρερα σαν πρωτη επιλογη!

Alexpappas1924 - 16/9/2020 16:01

Δεν έχουμε λεφτά παιδιά...δεν έχουμε δεν παίρνουμε και με ότι έχουμε με αυτά αγοράζουμε...

Kanapedisios - 16/9/2020 16:01

Γιατί θέλουμε πάλι εξτρεμ; Ο Λιβάγια πέρσι πως βγήκε καλύτερος παίκτης της σουπερλίγδας όντας ο αριστερός μας εξτρεμ στόπερ πήρες Χνιντ έχεις Τσιγκρίνσκη Σβάρνα,Μπακάκης άμα χρειαστεί και τον Λάτσι που φαίνεται ότι ο Carrera τον πιστεύει και τέρμα ο Τσιντώτας και ο Αθανασιάδης χρειάζονται απλά χρόνο για να κλείσουν στόματα τώρα έρχεται ο Σακοφ και είναι το χαφ που η ομάδα χρειάζονται και για κάποιους που λέτε π.χ ο γαύρος έχει Καμαρά,Μβιλα Πέπε κλπ. Δηλαδή πόσο χειρότερος είναι ο... Συνέχεια Σακοφ από τον Πέπε; Πιστεύω πρέπει όντως να έρθει ένας Αντι-μάνταλος που μπορεί με σκληρή δουλειά να είναι ο Ενομπακαρέ.

andreasvet - 16/9/2020 15:46

επιτελους και ενας αργος γιατι πηξαμε στους γρηγορους μεσους!

vjp211975 - 16/9/2020 15:59

Ρε φίλε το ρεπορτάζ λέει οτι ο προπονητής θέλει ψηλό και δυνατό μέσο, έχει δει κανέναν τέτοιο παίκτη να είναι Καρλ Λιούις;; Προφανώς ΔΕΝ θα είναι γρήγορος!!

west21 - 16/9/2020 16:22

Το ρεπορτάζ έλεγε επίσης ψάχνουμε έναν καμαρα, καμία σχέση δηλαδή με σακχοφ.

andreasvet - 16/9/2020 16:16

θελω να δω το ζευγαρι του αν ειναι βασικος. Ο μονιμα κουρασμενος κριστισιτς, οι αμπαλοι σιμοες και γαλανοπουλος ή ο βαρυς σιμανσκι ?

west21 - 16/9/2020 16:01

+1924

Okonski21R - 16/9/2020 16:00

Είναι πολύ ανώτερος του Σιμοες, θα πάρει φανέλα βασικού στο σπίτι του. Μην ξεχναμε ότι κ ο Μιλόγεβιτς του γαβρου δεν ήταν γρήγορος, ούτε ο Ντιοπ που είχαμε εμείς παλιότερα. Από τους υπαρχοντες στο κέντρο που έχουμε είναι μακράν ο καλύτερος.

CHALKIDA - 16/9/2020 16:00

Σίγουρα ειναι ένας παίχτης που αν είναι στην κατάσταση που ηταν στον παοκ θα ειναι μια καλη προσθηκη. Πατάει περιοχη , κανει επιθετικο πρεσινγκ αλλα δεν τον θεωρώ ουτε καμαρα ουτε σβενγκ του Παοκ. Δεν ειναι τοσο ποιοτικός στην δημιουργια και δεν εχει ταχυτητα για το τρανζισιον . Σιγουρα τον προτιμώ απο Κριστισιτς που θαταν καλυτερο ναντικατασταθει . Θυμιζει πολυ το στυλ του τον Γιοχανσον.

Sq21 - 16/9/2020 15:59

Εάν τον πήραμε και έρθει και άλλο χαφ δημιουργικό ,ναι είναι εξαιρετική μεταγραφή. Εάν τον πήραμε για δημιουργικό χαφ αρχίζω να ανησυχώ για τα μυαλά και την γνώση ορισμένων στην ΠΑΕ ΑΕΚ.

Rosso_21 - 16/9/2020 15:58

Αυτό που έλειπε απ' την ΑΕΚ για να ανέβει ποιοτικά στο κέντρο και να γίνει ανταγωνιστική, ήταν ο Σάκχοφ.

Ό,τι να'ναι...

21SPV21 - 16/9/2020 15:57

Είναι όπως λέγαμε παλιά για τον Τσάρτα..

Όταν θα κάνουν 100αρι αυτός κι ο Κριστισιτς ο Καρέρα αντί για χρονόμετρο θα κρατάει ημερολόγιο

Elastogipedo - 16/9/2020 15:57

Από την φάπα στον Βόλο δεν βλέπω να βαλανε μυαλό εκεί στην διοίκηση...

specteR21 - 16/9/2020 15:57

Ο Κετσε χθες στο σπορ φμ έλεγε πως η ΑΕΚ θέλει χαρακτηριστικά παικτών με ύψος όπως μάλιστα ανέφερε και ονομαστικά μουριτσιο και σακχοφ αλλά όπως είπε και ο ίδιος " δεν θέλω να δημιουργηθεί θέμα τώρα με τα ονόματα που αναφέραμε τυχαία παραδείγματα έφερα"

Nikolas_Georgeas - 16/9/2020 15:56

Το πρόβλημα τις ΑΕΚ δεν είναι ποσοτικό .

Η ΑΕΚ έχει έλλειμμα ποιότητας .

Στο κέντρο υπάρχουν Σόμπες , Κριστιτσιτς , Σιμανσκι , Μανταλος , Γαλανόπουλος και Σάμπα .

Δεν χρειαζόμαστε έναν ακόμη παίχτη για συμπλήρωμα , αλλά μια ποιοτική αναβάθμιση αφού αποδείχθηκε πολλές φορές φέτος ότι (και) σε αυτό το κομμάτι υστερούμε πολύ από τον ανταγωνιστή μας... Συνέχεια .

Είναι λοιπόν ο Σακχοφ λ

kitrinos_san_to_peponi - 16/9/2020 15:56

Παιδιά χαλαρώστε λίγο. Όλοι είμαστε απογοητευμενοι, αλλά η ΑΕΚ που ονειρευομαστε δεν μπορεί να χτιστεί μέσα σε μια μεταγραφική περίοδο. Και η πίεση που ασκείται λόγω και των επιτυχιών και της προόδου των άμεσων ανταγωνιστων, δεν είναι καλός σύμβουλος. Μπορεί να οδηγήσει σε κινήσεις πανικού και λάθη. Αυτό που χρειάζεται είναι ψυχραιμία, αυτογνωσία, σχέδιο, οργάνωση, αποφασιστικοτητα.... Συνέχεια
Όσο για τον Σακχοφ, είναι ένας καλός παίκτης με στοιχεία που αυτή τη στιγμή λείπουν από το κέντρο της ομάδας. Ύψος, δύναμη, νεύρο, σίγουρη πάσα, γκολ από στημένες φάσεις. Και με μεγάλο πλεονέκτημα ότι μπορεί να βοηθήσει αμεσα, ειδικά εν όψει του κρίσιμου ευρωπαϊκού αγώνα.

Vfor21 - 16/9/2020 15:56

Εγω θα επιμεινω αν και θα ηθελα και εγω μια δυο δυνατες μεταγραφες πως ο Λεβι Γκαρσια και ο Ενομπακαρε θα ειναι αποκαλυψεις! Εχω παιξει ποδοσφαιρο, και γενικα κοβει το ματι μου επιμενω αυτοι οι δυο θα τρελανουν κοσμο φετος!

Υ.Γ Δεν δικαιολογω καθολου το χασιμο βρανιες και τσινο τουλαχιστον αλλα εστω και κατα τυχη θα δουμε ωραια πραγματα.

SKEPTOMENOS12 - 16/9/2020 15:56

Ο Σακχοφ είναι ένας τίμιος παικτης.Ψηλος δυνατός στοιχεία που λείπουν πολύ από τα αλλά χάφ μας και είναι καλός και στις στημένες φάσεις.Ομως,δεν είναι σε καμία περίπτωση ο παικτης που θα ανεβάσει όλη την ομάδα 1 επίπεδο και επίσης είναι αργος.Επομενως είναι ένας τίμιος παικτης με χαρακτηριστικά που λείπουν από την ομάδα,αλλά οποίος περίμενε παίκτη διαφοράς προφανώς και θα απογοητευτεί με αυτήν την κίνηση.Επομενες μεταγραφες θα πρέπει να είναι:δεξί μπακ και στόπερ για... Συνέχεια βασικοί.

the21guy - 16/9/2020 15:55

Δικέφαλε μαζί σου αρρωσταίνω

ΑΕΚΑΡΑ μού το έχασες (δυστυχως) το τρένο

Agelos_21 - 16/9/2020 15:55

Καταθέτω προβληματισμό χωρίς, βέβαια, να λαμβάνω υπόψη τα dislikes. Ο προβληματισμός μου σχετίζεται με το αν ο Καρέρα προλάβει να κάνει παρέλαση.

MOSCHATO21R - 16/9/2020 15:55

Καποιοι δεν ξερετε τι εχει μπαλα μεσα.......μια χαρα παικτης ειναι....μακαρι να γινουν αλλες δυο κινησεις

EyeOfEagle - 16/9/2020 15:55

Κετσε μια ερωτηση: αυτο ειναι το χαφ που εψαχνε η ΠΑΕ για σημειο αναφορας στο κεντρο ή ειναι για να αντικαταστησει καποιον που θα φυγει και θα ερθει αλλος που θα ειναι το σημειο αναφορας?

KASTORIAAEK21 - 16/9/2020 15:54

Σταματηστε την καραμελα με αργο κεντρο κλπ ΟΛΟΙ κρινονται στο γηπεδο δεν μπορω να καταλαβω γιατι καταδικαζουμε καθε μεταγραφη της ΑΕΚΑΡΑΣ μας πριν καν τους δουμε στο γηπεδο .

west21 - 16/9/2020 15:54

Μάλιστα πήραμε την αλλαγή του Ταχτσιδη!?!

liko - 16/9/2020 15:54

Ποιός ήξερε τον Καμαρά μωρε? αργός ο Ουκρανός λες και τα στόπερ του ΟΣΦΠ είναι γρήγορα. Ο ΠΑΟΚ τον άφησε ελεύθερο γιατί ήθελε 1εκ όχι γιατί δεν του έκανε. Μια χαρά παίχτης. Μακάρι και άλλο ένα εξτρεμ και στόπερ.

Hammers_9_11 - 16/9/2020 15:52

Πολύ καλή λύση για τα χαφ, δυναμικός παίχτης, ικανός να σκοράρει από κάθε απόσταση και πολύ καλός στο ψηλό παιχνίδι. Χτίζεται τριάδα στα χαφ Σιμάνσκι-Γαλανόπουλος-Σάκχοφ η οποία θεωρώ έχει πολλές δυνατότητες και είναι αρκετά aggresive,πράγμα που σίγουρα ψάχνουμε. Επειδή έχω παρακολουθήσει τον Αλέις Γκαρσία (και όχι μόνο από βιντεακια) για τον οποίο γράφετε πολλοί από εσάς, θέλω να σας πω ότι αν και καλός οργανωτής είναι τρομερά σοφτ χαφ και σε καμία περίπτωση αυτό που χρειαζόμαστε. Ο... Συνέχεια Σάκχοφ μπορεί να δώσει στοιχεία στο παιχνίδι της ΑΕΚ που λείπουν από το τωρινό ρόστερ και είναι σίγουρα μια άμεση κίνηση ουσίας, μιας και δε χρειάζεται προσαρμογή στα ελληνικά δεδομένα.

Theo_21 - 16/9/2020 15:52

Πουληστε τουλαχιστον τον Κριστισιτς κ παρτε εναν γρηγορο και βασικα επιπεδου ΑΕΚ. Γιατι ο σερβος ειναι μια μονιμη πληγη στο κεντρο. Με Σιμανσκι, Σακχοφ κ εναν κανονικο παικτη στη θεση του σερβου κατι γινεται.

Zeman21 - 16/9/2020 15:52

Δεν είναι κακός παίκτης αλλά δεν μπορεί να κάνει την διαφορά. Το ιδανικό σενάριο για εμένα θα ήταν να φύγει ο Κριστισιτς και να έρθει αντί του Σέρβου 8αρι από το πάνω ράφι. Και δίπλα του δύο εκ των Σιμανσκι Γαλανό Σακχοφ και Μάνταλου ανάλογα με τις απαιτήσεις του αγώνα.

ARXHGOS1988 - 16/9/2020 15:51

τετοιο γρηγορο χαφ απορω πως τον αφησε ελευθερο η Λέτσε....και ο Παοκ πριν 2 χρονια....

vassilisa21 - 16/9/2020 15:51

Μπραβο στο τμήμα scouting !!!!!

mikesal - 16/9/2020 15:51

διορθωνουν τα λαθη με αλλα λαθη.....εχουμε προβλημα στα στημενα με το υψος και παιρνουν ψηλο χαφ.....ενω θα βοηθησει ο χνιντ ο ινσουα και ο γκαρσια την ομαδα που ειναι καλυτεροι στο ψηλο παιχνιδι απο τους υπαρχοντες.....η ομαδα θελει μπαλαδορο στα χαφ και ταχυτητα και ο σακχοφ δεν ειναι τιποτα απο τα δυο....το φωναζω εδω και δυο με τρια χρονια οτι θελουμε μπαλαδορο και δεν εχει ερθει ακομα... θα τα περιμενουμε ολα παλι απο τον κριστισιτς που ουτε αυτος εχει ταχυτητα στις κινησεις

JrKar21 - 16/9/2020 15:51

Σιμοες κριστισιτς σάμπα γαλανό σιμανσκι... Όλος ο άξονας βουτηγμένος στη μετριότητα. Το ίδιο και ο σακχοβ. Μόνο ο Μάνταλος μπορεί να κάνει τν διαφορά ποιοτικά και αυτός αν είναι στη μέρα τ! Θέλαμε χαφ ποιότητας. Όχι αλλον έναν παίχτη της σειράς. Έχουμε γεμίσει μετριότητα. Αν είναι έτσι καλύτερα να μην πάρουμε κανέναν και να προωθήσουμε κανενα δικό μας παιδί

dimge - 16/9/2020 15:51

Άλλος ένας αργός για την θέση που αποκτήθηκαν Κριστισιτς- Σιμανσκι. Οπότε να υποθέσω ότι οι άλλοι δύο στο κέντρο θα είναι Σιμοες - Μανταλος. Κάποιος δοκιμάζει τα νεύρα μας, κάτι που δεν θα τολμούσε να το κάνει πριν 25 χρόνια. Τότε που ειμασταν εμείς πολύ μεγάλοι και αυτός πολύ μικρός.

PaulOriginal - 16/9/2020 15:51

Εγώ προσωπικά θα στηρίξω διοίκηση και προπονητή για άλλη μια χρονιά... Οπότε περιμένω να δω που θα οδηγήσουν αυτές οι επιλογές. Αν αυτή η χρονιά δεν έχει πάλι ΚΑΜΊΑ επιτυχία από την επόμενη αρχίζω την γκρίνια και το κράξιμο. Μια χρονιά ακόμα όμως ΜΙΑ

Skywalker21 - 16/9/2020 15:51

Αυτός είναι ο παίχτης ποιοτικης διαφοράς στα χαφ που ήθελε η ΑΕΚ? Αυτό είναι το καλύτερο που μπορούσατε να κάνετε εκεί στην ΠΑΕ?

taxiss21 - 16/9/2020 15:50

Μια χαρά είναι ο Σακχοφ έμπειρος με γνωση του ελληνικού πρωτάθληματος και φυσικά καλύτερος από Κρίστισιτς Σιμοες. Όσοι λέτε για σκαουτινγκ σκέφτειτε ότι φέτος έχουμε κάνει από σκαουτινγκ μεταγραφες όπως ο Καρακλαγιτς, ο μικρός της Ντιναμο Ζάγκρεμπ, ο Ενομπακαρε, Ιατρουδης που τον παρακολουθουσανε από πέρσι αν θυμάμαι καλά ο Λέβι Γκαρσία. Συνολικά θεωρώ έχει κάνει αρκετά στοχευμενες κινήσεις ο Ιβιτς και μην ξεχνάμε ξεφορτωθγκε και μερικούς και ετοιμάζεται να... Συνέχεια σουτάρει κι άλλους. Ελπίζουμε πολυ να βγουν πολύ καλές μεταγραφες αυτοί. Φέτος θεωρώ υπήρξε πλάνο ειδικά μετά το καταστροφικό καλοκαίρι του 2019 που σπαταληθηκαν ένα σωρό χρήματα για ένα σωρό παλτά.

KLEFTAKIS21VIOLOGY - 16/9/2020 15:49

Μια χαρά κίνηση .... δίδυμο με την σμνασκι

Γαλανο σιμοες παγκο

Ο Σέρβος να φυγει

Johnakos9 - 16/9/2020 15:48

Πολυ μπροστα το τμημα σκαουτινγκ........μεγαλη μετααγραφη.........

χιλιες φορες να επαιρνε τον αλεις γκαρσια

παλι μπαλωματα...........

ARXHGOS1988 - 16/9/2020 15:48

η απολυτη ξενέρα....δειτε με τα κυαλια τους γαυρους βορρα και νοτου....

BlackKnight - 16/9/2020 15:47

Για να δούμε τι έχουν να πουν και οι ειδικοί...

Van Propersie - 16/9/2020 15:47

Θα βάλω τα κλάματα ρε μλκ.

Τι αμαρτίες πληρώνουμε ρε φίλε για να τραβάμε όσα τραβάμε από το καλοκαίρι του '18 και μετά

mwyk21 - 16/9/2020 15:47

Ρε παιδιά όταν είδα την είδηση θυμήθηκα πως τον ελεγε ο κουμπάρος μου ο παοκτσης....Σαπιοφ

victor21R - 16/9/2020 15:46

Απογοήτευση. Ελπίζω όλοι εμείς να κάνουμε λάθος και να δικαιώσει Ivic και Carrera. Ας μην πω τίποτα άλλο γιατί ότι και να πω τώρα θα είναι εν θερμώ και δεν πρέπει..

gianni06 - 16/9/2020 15:46

Καλή μεταγραφή. Πάμε για έναν στόπερ, δεξί μπακ και εξτρέμ ενδεκάδας όλα.

EyeOfEagle - 16/9/2020 15:45

Καλα κρασια.... ελπιζω μονο να παρει την θεση του Κριστιτσιτς και να ερθει αλλο χαφ πραγματικα ποιοτικο

Furtado_Scorer - 16/9/2020 15:45

Μας έχει ξενερώσει απίστευτα η προγραμματισμός της ΑΕΚ φέτος..

HAGAoTimoros - 16/9/2020 15:45

ΑΜΑΝ

Amfipoliotis21 - 16/9/2020 15:44

Καλώς να ορίσει.! Γρήγορες κινήσεις.. Θέλουμε και αποχωρήσεις όμως.. Και ιδανικά εναν στοπερ και ενα δεξι μπακ

Bin_Laden21 - 16/9/2020 15:44

......

Chariskorydallos45 - 16/9/2020 15:44

ήθελα κάτι καλύτερο, αλλά πριν λίγο καιρό πήγαιναν για ταχτσιδηδες οποτε ας πουμε οκ. τι αλλο εχουμε σε παλιο? λοιπον βρανιες σιγουρα γι αυτο δεν ερχονται ειδησεις για στοπερ. δεξι μπακ ματος που μας εβριζε. θελω ενα αριστερο εξτρεμ αλλα προσεξτε να ειναι γνωστης της Ελληνικης πραγματικοτητας............ακουω προτασεις

Fifa Agent21 - 16/9/2020 15:44

Αν δώσουμε Κρίστισιτς και τον πάρουμε για ρολίστα και μόνο στα χαφ, καλώς..Αν όμως πάει για βασικό 8 τότε σε πιάνει θλίψη πραγματικά

Xristosn98 - 16/9/2020 15:44

Είναι τίμιος παίχτης με χαρακτηριστικά που όντως λείπουν από την ομάδα.. Σε καμία περίπτωση όμως δεν είναι ο παίχτης σημείο αναφοράς που χρειαζόμαστε. Πολύ φοβάμαι πως θα καταλήξει να είναι άλλη 1 μετριότητα όπως έγινε και με τον κριστιτιτς.

ImperialGuard21 - 16/9/2020 15:44

Λευκή πετσέτα...

stef21original - 16/9/2020 15:43

Σωθηκαμε

ΕΠΟΜΕΝΟ