203 ΣΧΟΛΙΑ

Παίζει γερά ο Σάκχοφ για την ΑΕΚ!

Ο Ουκρανός μέσος της Λέτσε και βασικός συντελεστής των επιτυχιών του ΠΑΟΚ με Λουτσέσκου είναι ψηλα στη λίστα της ΑΕΚ

Ο Γεβγέν Σάκχοφ, που έχει φορέσει τη φανέλα του ΠΑΟΚ, έχει προταθεί στην AEK και η περίπτωση του εξετάζεται πολύ σοβαρά. Ο 30χρονος Ουκρανός διεθνής που έκανε σπουδαία πράγματα στην Ελλάδα με την φανέλα του ΠΑΟΚ με προπονητή τον Λουτσέσκου είναι ένας παίκτης που τα χαρακτηριστικά του ταιριάζουν πάρα πολύ με αυτό που αναζητήσει η ΑΕΚ στη μεσαία της γραμμή. Μπορεί να βοηθήσει και στις δύο πλευρές του γηπέδου, να δώσει δύναμη στις στημένες φάσεις και στις δύο περιοχές και το κυριότερο να σκοράρει αφού είχε σχεδόν κάθε χρόνο 8-9 γκολ με την φανέλα του ΠΑΟΚ απο στημένα αλλά και ροη παιχνιδιου. Φυσικά με ύψος 1.89 προσθέτει στην ΑΕΚ ένα χαρακτηριστικό που λείπει… απελπιστικά από την μεσαία της γραμμή.

Το περασμένο καλοκαίρι πήρε μεταγραφή για την ιταλική Λέτσε και αγωνίστηκε μαζί της στη Serie A, ωστόσο η ομάδα υποβιβάστηκε και εκείνος πλέον καλείται να την ακολουθήσει στη δεύτερη κατηγορία.Αυτό το ενδεχόμενο, το να παίξει δηλαδή στη δεύτερη κατηγορία της Ιταλίας, δεν του αρέσει ιδιαίτερα, γι αυτό και ψάχνει τον τρόπο να απεγκλωβιστεί από τη Λέτσε. Προτάθηκε λοιπόν στην ΑΕΚ  καθώς σύμφωνα με όσα τουλάχιστον μεταφέρει πλευρά του, μπορεί να μείνει ελεύθερος και αν παρθεί οριστική απόφαση για την απόκτηση μέσου τότε είναι φαβορί. Ο Σάκχοφ ξέρει το Ελληνικό πρωτάθλημα και έχει κάνει πρωταθλητισμό γεγονός που μετράει πολύ ιδίως φέτος που δεν υπάρχει ιδιαίτερος χρόνος για προσαρμογή των παικτων στο πρωτάθλημα. Αν αποκτηθεί ο Ουκρανός θα είναι ο τρίτος μετά τους Ινσούα και Ανσαριφάρντ με προϋπηρεσία σε μεγάλη Ελληνική ομάδα. 

Τη σεζόν που τελείωσε με την φανέλα της Λέτσε είχε 24 συμμετοχές με ένα γκολ και τρεις ασίστ σε μια μέτρια όμως ομάδα. Με την φανέλα του ΠΑΟΚ είχε 117 συμμετοχές με 21 γκολ και 7 ασίστ, νούμερα σίγουρα εντυπωσιακά για την θέση του. Μάλιστα η απώλεια του από τον ΠΑΟΚ το καλοκαίρι του 2019 ήταν από τους λόγους της ρήξης του Λουτσέσκου με την διοίκηση του ΠΑΟΚ. 


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Mr21 - 16/9/2020 14:29

Ως οπαδος μπηκα τρανσφερμαρκτ να δω τι παιχτες παιζουν με αυτα τα χαρακτηριστικα. Μεσα σε ενα 2λεπτο ειχα βρει τον Μαρκους Χενριξεν που μπορει να ειναι γνωστος σε πολλους (διεθνης νορβηγος ελευθερος απο την Χαλ με αξια 4 εκατομμυρια 1.87 υψος που παιζει 6αρι 8αρι και 8-10αρι, 28 χρονων). Και ρωτα λοιπον, χωρις να θελω να κανω τον εξυπνο, γιατι να μην γινει προσεγγιση για τον παιχτη; Τοσο καλυτερος ειναι ο σακχοφ ή δεν μπορουμε να δωσουμε ενα 700αρι συμβολαιο για τον τριτο ακριβοτερο σε... Συνέχεια αξια παιχτη που θα ειχαμε;;;

sentinel_21 - 16/9/2020 18:17

Ρε αδερφε το χψ γραψει 100 φορες...Ο συγκεκριμενος μιλαγε την προηγουμενη εβδομαδα με την Πορτο και προτεραιοτητα του ειναι υψηλο πρωταθλημα η να μεινει στο νησι.Το δε συμβολαιο του ειναι αρκετα πανω απο το 1 εκ ευρω,...Σε καλυψα?

kitrinos_san_to_peponi - 16/9/2020 15:53

Παιδιά χαλαρώστε λίγο. Όλοι είμαστε απογοητευμενοι, αλλά η ΑΕΚ που ονειρευομαστε δεν μπορεί να χτιστεί μέσα σε μια μεταγραφική περίοδο. Και η πίεση που ασκείται λόγω και των επιτυχιών και της προόδου των άμεσων ανταγωνιστων, δεν είναι καλός σύμβουλος. Μπορεί να οδηγήσει σε κινήσεις πανικού και λάθη. Αυτό που χρειάζεται είναι ψυχραιμία, αυτογνωσία, σχέδιο, οργάνωση, αποφασιστικοτητα.... Συνέχεια
Όσο για τον Σακχοφ, είναι ένας καλός παίκτης με στοιχεία που αυτή τη στιγμή λείπουν από το κέντρο της ομάδας. Ύψος, δύναμη, νεύρο, σίγουρη πάσα, γκολ από στημένες φάσεις. Και με μεγάλο πλεονέκτημα ότι μπορεί να βοηθήσει αμεσα, ειδικά εν όψει του κρίσιμου ευρωπαϊκού αγώνα.

imodium - 16/9/2020 17:56

με τα τοσα λαθη σε τοσες σερι μεταγραφικες περιοδους πρεπει να φευγουν με την σεσουλα και να ερχονται αλλοι που να εχουν προσωπικοτητα και να ειναι και παιχταραδες!! αλλιως η αεκ θα παλεψει και φετος με παναθηναικο και αρη για την 3 θεση

apo - 16/9/2020 14:48

Καλή περίπτωση αλλά θα πρέπει να δουν με πεγαλύτερη προσοχή τις περιπτώσεις του μη ελεύθερου Χολτσχάουζερ (δεν είναι όμως δύσκολο α βρεθεί άκρη με τη βελγική Μπέερσοτ που αγωνίζεται τώρα-το συμβόλαιό του λήγει 30/6/21) και τους σημαντικούς ελεύθερους :

- Τζάκσον Ιρβάϊν, 27 χρ., βασικότατος στην αγγλική Χαλ

- Αρνό Λουσαμπά (23 χρ.) σταθερός στη γαλλική Νις... Συνέχεια
- Μάρτιν Χάσεκ (24 χρ.) βασικός στη, τσεχική Σπάρτα Πράγας

- Τεό Βάλς (24 χρ.) βασικός στη γαλλική Νιμ.


Επίσης, στο πιό τεχνικό, ας μην ξεχνάμε

- τον Αλεϊς Γκαρσία (23 χρ.) δανεικός απο Μ.Σίτι σε βελγική μουσκρόν όπου ήταν βασικότταος, και πριν ήταν στην ισπανική Χιρόνα

- Χαβιέ Εσπινόσα (27 χρ.) δεν τον έχουν πάρει είδηση πολλοί, έπαιζε βασικός οργανωτικός χαφ στην ολλανδική Τβέντε και πριν στη Λεβάβντε και τη Γρανάδα (γεμάτες χρονιές).

zompinio22 - 16/9/2020 17:01

Giati plironoumr ton ivic re apo pare esu ti thesh

BlueEyesWhiteDragon - 16/9/2020 16:31

Και ξαναλέω για πολλοστή φορά... Δεν είναι χαζοί στην διοίκηση και ούτε ο Ίβιτς είναι χαζός... Λαθη έχουν γίνει με το τσουβαλι αλλά χαζοί δεν είναι σίγουρα... Ταβάνι τα 600 χιλιάδες συμβόλαιο για κάθε παίχτη με εξαίρεση μάνταλο λιβαγια Ολιβέιρα ( που είναι βιτρίνες και έχουν και κάποια αξία στην αγορά)... Και ειδικά λιβαγια και Ολιβέιρα φαίνεται ότι δεν έχουμε τι δυνατότητα να τους δώσουμε τα συμβόλαια που ζητάνε δλδ από 1.2 και πάνω

Elastogipedo - 16/9/2020 14:55

Jackson Irvine ειναι και ελεύθερος.. Απορώ γιατί δεν κοιτάμε τέτοιες περιπτώσεις..

EyeOfEagle - 16/9/2020 15:31

Εδω δεν ειδαμε τον Ζιβκοβιτς οταν είχε μεινει ελεύθερος απο την Μπενφικα...

Νομιζω καποιος θα πρέπει να στείλει την λιστα στην ΠΑΕ και στον Ιβιτς μπας και δεν τους έχουν παρει χαμπαρι ακομα...

Athan1924 - 16/9/2020 15:30

Ασχετο. Μπραβο στον Παοκ χθες για τη προκριση ... Ασχετα αν τον αντιπαθω περισσότερο και απο τον Οσφπ τα τελευταία χρονια . Ειδα τον αγωνα κ εβλεπες μπαλιτσα ! Ξερεις απο ποτε εχουμε να δουμε τημ ΑΕΚ ετσι με ταχυτητα με αντεπιθεσεις με σουτ με με με , απο Χιμενεθ ... Κοιταξτε παιδια η ΑΕΚ καθε χρονο κανει εξορθολογισμό του ροστερ κ αντι για βελτιωση παμε πισω ... Η ΑΕΚ αυτη τη στιγμη κ 3 παικτες να παρει ακομη , χαφ στοπερ κτλ , μη νομισετε οτι θα πετάμε, παλι τριτοι θα βγουμε ,αντε... Συνέχεια δευτεροι το πολυ ... Γιατι ? Διοτι ειδατε ο Παοκ χθες τι μπακ εχει ! Εχουμε εμεις Γιαννουλη ? Εμας Λοπεζ Ινσουα Μπακακης κ Παουλινιο είναι για ομαδες τυπου Ατρομητου ... Χωρις πλαγια μπακ κ χωρις εξτρεμ ομαδα δε φτιαχνεις ,οχι οτι εχουμε μεσαία γραμμη αλλά τελος παντων... Τι περιμενετε ? Ακομη μια μεταβατικη χρονιά ! Ο Οσφπ κινηθηκε δυνατα κ μαλλον θα το παρει με διαφορά το πρωταθλημα παλι , λιγο πιο πισω ο Παοκ που χαμηλωσε υο μπατζετ αν κ δε ξερω τωρα με τα λεφτα της πρόκρισης αν παρει κανενα ακομη παικτη απο το πανω ραφι ,ασε εχει κ δυο τρεις πιτσιρικαδες που εχουν ταλεντο κ @@@ να παιξουν κ βασικοι ... Απορω μονο εφοσον δινουμε στα μπακ απο 300χιλ στο καθενα , παρε ένα μπακ με 600χιλ συμβολαιο κ δευτερο ανεβασε ενα πιτσιρικά , ετδι τουλαχιστον οσα ματς παίξει θα εχεις ποιοτητα, τωρα οποιος κ να παιξει δε περιμενουμε τιποτα, ποιος θ ανεβει σαν τον Γιαννούλη που εκοβε εραβε σουταρε σενταρε κτλ? πειτε μου ποιος

silver80 - 16/9/2020 16:37

Έτσι ακριβώς είναι φίλε, καλύτερα να έχεις ένα παικταρά για βασικό και να δώσεις ευκαιρίες σε πιτσιρικάδες με τη προοπτική να σου βγει στο μέλλον κάποιος, παρά δυο μετριότητες.


Ο γάβρος επενδύει σε πιτσιρικάδες που προσφέρουν 2-3 χρόνια και έπειτα τους μοσχοπουλάει, βλέπε Ρέτσος, Τσιμίκας, Ποντένσε. Ο Παοκ εμπιστεύεται ολοένα και περισσότερο πιτσιρικάδες παρά βαριά... Συνέχεια ονόματα Γιαννούλης, Τζόλης, Πέλκας, Λημνιός κ.α. Εμείς παίρνουμε παίκτες με το κιλό από τα αζήτητα Σιμάο, Ντέλετιτς , Παουλίνιο....

kitrinos_san_to_peponi - 16/9/2020 15:54

Παιδιά χαλαρώστε λίγο. Όλοι είμαστε απογοητευμενοι, αλλά η ΑΕΚ που ονειρευομαστε δεν μπορεί να χτιστεί μέσα σε μια μεταγραφική περίοδο. Και η πίεση που ασκείται λόγω και των επιτυχιών και της προόδου των άμεσων ανταγωνιστων, δεν είναι καλός σύμβουλος. Μπορεί να οδηγήσει σε κινήσεις πανικού και λάθη. Αυτό που χρειάζεται είναι ψυχραιμία, αυτογνωσία, σχέδιο, οργάνωση, αποφασιστικοτητα.... Συνέχεια
Όσο για τον Σακχοφ, είναι ένας καλός παίκτης με στοιχεία που αυτή τη στιγμή λείπουν από το κέντρο της ομάδας. Ύψος, δύναμη, νεύρο, σίγουρη πάσα, γκολ από στημένες φάσεις. Και με μεγάλο πλεονέκτημα ότι μπορεί να βοηθήσει αμεσα, ειδικά εν όψει του κρίσιμου ευρωπαϊκού αγώνα.

Dikefalos33 - 16/9/2020 15:52

Δλδ ο lusamba που είχε προτείνει ένας φίλος και είναι ελεύθερος δε μας κανει?νομίζω είναι το ιδανικό 8αρι για μας .box to box.κανει και τάκλιν αλλά κατεβάζει και την μπάλα...o sakhov είναι αργος.δε γίνεται να παίζουν μαζί σιμοες ,σακχοφ/κριστιτσιτς ,μανταλος ,λιβαια..είναι και οι 4 αργοί(για τις θέσεις τους)..

Van Propersie - 16/9/2020 15:44

Μ Α Κ Ρ Ι Α ! Εάν η φάση είναι ή Σάκχοφ ή κανείς, προτιμώ χίλιες φορές να δοθούν ευκαιρίες στους Σάμπα, Μαχαίρα, Ρουκουνάκη και Ποσατζίδη της κ19, παρά να δοθεί ένα συμβόλαιο "Σιμάο" σε έναν ξεζουμισμένο 30χρονο, ο οποίος είναι η ΕΠΙΤΟΜΗ της μετριότητας. Πέραν της μιας οκ ικανότητας του στις στημένες φάσεις δεν προσφέρει απολύτως τίποτα στην ΑΕΚ μια τέτοια προσθήκη. Τίποτα. Η ΑΕΚ έχει ανάγκη από αθλητικότητα που ο Σάκχοφ δεν έχει. Έχει ανάγκη από ταχύτητα που ο Σάκχοφ δεν έχει.... Συνέχεια Έχει ανάγκη από χαφ που θα βοηθάει στην οργάνωση του παιχνιδιού αλλά δε θα είναι τρύπα αμυντικά και ο Σάκχοφ σε κανένα από τα δύο δεν είναι καλός ή έστω καλύτερος των χαφ που ήδη έχει η ομάδα. Έχει ανάγκη από μια ηγετική προσωπικότητα που θα βγει μπροστά στα δύσκολα και θα παρασύρει τους υπόλοιπους και θα εμπνεύσει τους μικρούς και ο Σάκχοφ δεν είναι τέτοιος. Έχει ανάγκη από ένα χαφ - σημείο κατατεθέν ο οποίος θα επιδράσει ουσιαστικά στο παιχνίδι της ΑΕΚ, ξεμπλοκάροντας τα βαριά χαρτιά της ομάδας (Λιβάγια - Νέλσον - Γκαρσία - Μάνταλος) και ο Σάκχοφ απλώς προσθέτει έναν πάναργο χαφ που δεν καλύπτει καμία αδυναμία των ανωτέρω, αλλά αντιθέτως τις βγάζει ακόμη περισσότερο στην επιφάνεια. Εάν υπήρχε το δίλημμα Σάκχοφ ή Κονέ, με χέρια και με πόδια θα επέλεγα το δεύτερο, παρότι είναι γνωστή η πολύμηνη αγωνιστική απραξία του. Σε όλους τους τομείς είναι ανώτερος και θα προσφέρει στην ομάδα ποικιλιοτρόπως, εν' αντιθέσει με την ουκρανική μετριότητα. Υπάρχουν κυριολεκτικά δεκάδες περιπτώσεις είτε free agents, είτε δεσμευμένων με συμβόλαιο ποδοσφαιριστών, οι οποίοι είναι αναφανδόν καλύτερες και πιο προσιτές οικονομικά περιπτώσεις από το Σάκχοφ. Αν είναι να σκάσεις λεφτά για να φέρεις παίκτη που να κάνει τη διαφορά στυλ Bakaev ή Grujic (απλησίαστοι αλλά λέμε), τότε οκ. Αν δε θες να δώσεις χρήματα για παίκτες τέτοιου επιπέδου, τότε φέρε κάποιον που έχει προοπτικές να βγει ως παίκτης και να έχεις πολλαπλά οφέλη ως ομάδα. Μην πας, όμως, να σκάσεις 400-500 χιλιάρικα για μια αναβαθμισμένη έκδοση του Σιμάο που παλεύεις 6 μήνες να ξεφορτωθείς.

aris1924 - 16/9/2020 13:56

Πολύ καλή περίπτωση! Πραγματικά box to box μέσος σε ύψος, σουτ και γνώστης της ελληνικής πραγματικότητας.

geo_krx - 16/9/2020 15:42

Πολυ καλη περιπτωση για ποια ομαδα φιλε μου???Για την ΑΕΚ,τον ατρομητο η την τριπολη???Ποσους τελικους στη σειρα πρεπει να χασουμε ακομα για να καταλαβετε οτι με τετοια παικτακια δε παμε πουθενα???Εχουμε μικρυνει παρα πολυ δυστυχως και χαστουκια σαν του βολου σε ορισμενους δε βαζουν μυαλο!!!

21_fight_foR_AEK - 16/9/2020 14:40

αυτό το παντογνωστης ελληνικής πραγματικότης μας μαμησε τα τελευταία 2 με 3 χρονια λες και οι υπόλοιποι που έχουν όλους αυτούς είναι ολοι γνωστηδες ελληνικής πραγματικότης

Αρχίλοχος - 16/9/2020 14:29

φίλε Άρη ο Σακχόφ δεν είναι box to box μέσος.

ΗΜΑΡΤΟΝ - 16/9/2020 15:39

Μια μέρα πριν μας φτιάξατε με την απόκτηση του εξτρεμ...

Τωρα ξενερώνουμε με την απόκτηση μέσου..

Πιστεύει κάποιος πραγματικά πως ο Σακχοφ είναι ο μέσος αναφοράς στο κέντρο της ομάδας μας..?

Σημείο αναφοράς θέλουμε η φτηνή δοκιμασμενη λύση??

Xristosn98 - 16/9/2020 15:38

Μάλλον θα κλείσει.. τίμιος παίχτης με χαρακτηριστικά που δεν έχει η ΑΕΚ.. Αλλά σε καμία περίπτωση ο παίχτης σημείο αναφοράς που ψάχναμε. Φοβάμαι πως θα καταλήξει να είναι άλλη μια μετριότητα όπως έγινε και με τον κριστιτιτς

Skakistis21 - 16/9/2020 14:20

Δε βάζουμε μυαλο... Τα ιδια παντελακη μου.. ΘΕΛΟΥΜΕ ΧΑΦΑΡΟ......... για γρήγορη αναπτυξη κ σύγχρονο επιθετικό ποδόσφαιρο.....

geo_krx - 16/9/2020 15:36

Ορισμενοι εδω μεσα τον θεωρουν χαφαρο....νομιζουν οτι η ΑΕΚ ειναι ατρομητος....αν ειχαμε Σακχοφ στο βολο θα το παιρναμε σβηστα το κυπελλο!Οι αλλοι θα πανηγυριζουν για Εμβιλα και εμεις για Σακχοφ....ποσο εχουμε μικρυνει αραγε???

NUR_AEK - 16/9/2020 15:36

Φερνει στοιχεια που λειπουν αλλα δεν φτανει. Δεν θε εχουμε ουτε εναν γρηγορο στο κεντρο. Φερτε τον δωστε Σιμοες και φερτε και Αλεις Γκαρσια.

OriginalKeratsini - 16/9/2020 15:34

Προχωράει λένε για σακχοφ η ΑΕΚ μάγκες!

Agioi-Anargiroi-21 - 16/9/2020 15:32

Αρεσει δεν αρεσει..εκλεισε ...

ARXHGOS1988 - 16/9/2020 15:31

καθομαστε ασχολουμαστε με καραβια τυπου ταχτσιδη σακχοφ....ρε με κυαλια τους βλεπουμε τους αλλους 2 παλι απο νοεμβριο δεκεμβριο θα ψαχνουμε γιατι χαθηκς το πρωταθλημα...χαθηκε ο βρανιες γιατι δεν θελουμε να σπασουμε μια...ημαρτον....καναμε τους γαυρους βορρα και νοτου να γελανε μαζι μας....

jpapadimitri - 16/9/2020 14:56

Αυτός μάλιστα !

Χθές. Κλείστε τον χθές

geo_krx - 16/9/2020 15:29

ΑΕΚτζηδες σαν εσενα μονο αν χασουμε ακομα 10 τελικους σερι θα βαλουν μυαλο και μπορει να καταλαβουν οτι χρειαζομαστε παικτες και οχι παικτακια....η ΑΕΚ δεν ειναι ατρομητος και τριπολη να φερνει συνεχεια μετριοτητες και να μη μπορει να κερδισει τον μπρουνο,τον τζολακη και τον τοροσιδη!

jpapadimitri - 16/9/2020 15:19

Ωρε βάλετε όσα dislikes θέλετε και μπορείτε.

Πραγματικά στα @@@@@@ μου, ειδικά με τους τόσους άμπαλους οπαδούς μας.

Αλήθεια, κάποτε σαν ομάδα ξέραμε τι κάναμε , ξέραμε τι παίρναμε ξέραμε τις προσδοκίες και από ποιόν πρέπει να έχεις.

Σήμερα ??

CU_stin_Agia_Sofia - 16/9/2020 15:29

Αν θυμαμαι καλα πρεπει να κανει τα 100 μετρα περιπου σε 3 μερες,στα υπολοιπα ειναι αρκετα καλος.

Θα προτιμουσα καποιον πιο γρηγορο και νεο βεβαια αλλα οκ απ το τιποτα θα βοηθησει.

aris1924 - 16/9/2020 15:11

Με αφορμή τον Σάκχοφ (καλός παίκτης αλλά δεν χρειάζονται ιδιαίτερες ικανότητες για να τον "ανακαλύψει" κάποιος)θα γράψω κάτι για το θέατρο του παραλόγου που παίζεται εδώ και χρόνια στην ΑΕΚ και εξηγούμαι

1ον θέλει να ξοδεύει λίγα χρήματα για μεταγραφές και οι ακαδημίες που θα μπορούσαν να τροφοδοτούν με παίκτες την πρώτη ομάδα είναι της πλάκας... Συνέχεια
2ον θέλει ψαγμένες και value for money περιπτώσεις και δεν έχει τμήμα σκάουτινγκ

3ον θέλει να λειτουργεί με ευρωπαϊκά πρότυπα αλλά στην διοίκηση και στην ομάδα κάνουν κουμάντο οι κολλητοί οι αρεστοί και τα πουλέν του προέδρου.

Παράνοια!

EyeOfEagle - 16/9/2020 15:28

Για αλλη μια φορα απο χθες συμφωνώ 100% μαζι σου...

Δεν μπορεί να θες να ζεις με έσοδα έξοδα, να θες να διεκδικείς το πρωταθλημα καθε χρονο χωρις να ξοδεύεις παραπανω απο όσα βγαζεις και να μην εχεις τμήμα σκαουτινγκ ωστε να σου βρίσκει καλες περιπτώσεις και φθηνες!

Και θα το λέω και ξαναλεω! Εχεις Ζουλιο Σεζαρ στην Λατινική Αμερική αρρωστακι με την ΑΕΚ και εχει... Συνέχεια δικια του Ακαδημία! Πρέπει να το εκμεταλλευτεις στο επακρο αυτό σαν ομαδα!!

Droit_Au_But - 16/9/2020 15:25

Χωρίς πλάκα, Λιβάγια Ανσαριφάρντ είναι καλό δίδυμο φορ, με πώληση Ολιβέιρα και αγορά αριστερού εξτρέμ αντίστοιχου του Γκαρσία ...

geoo - 16/9/2020 14:11

ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ....

NAVAJO21 - 16/9/2020 15:08

Τους είδαμε και τους προπονητές, άστο φίλε.

inzaghi9 - 16/9/2020 15:26

Ναι τους ειδαμε. Το πρωτάθλημα με τον "παπατζη" και τα πειράματά του δε σας χαλασε ομως...

evo21 - 16/9/2020 15:25

Στην αναμετρηση μαζι τους σε αρκετες περιπτωσεις κερδιζουμε εμεις οι απλοι φιλαθλοι. Αυτοι μας δινουν το δικαιωμα , δεν εχω το δεξι μπακ που ονειρευομαι , ας πουμε μια περιπτωση.

aekaras211 - 16/9/2020 15:21

Το να είσαι θιασώτης της άμυνας όντας και κεντρικός αμυντικός με βιογραφικό στο staff της Γιουβέντους να σε προσλαμβάνει η Σπαρτάκ Μόσχας για αυτον ακριβως το λογο στο δικο της staff πριν αναλαβεις πρώτος προπονητης της και να μου δέχεσαι για στόπερ τον παίκτη που παει ( τροπος του λέγειν) πανω στον ρατζελοβιτς σαν συγκαμενος τους παουλινιο μπακακη και τον παλαίμαχο κριστιτσιτς ναι τοτε και εμείς έχουμε πτυχίο προπονητη!!

Katopanagia43 - 16/9/2020 14:53

Πέστα ρε φιλαράκι προπονητές του πληκτρολογίου όλοι

Droit_Au_But - 16/9/2020 15:04

Εγώ τα λέω και από το κινητό με φωνητική γραφή :)

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 16/9/2020 15:00

γουσταρουμε ομως...χαχαχαα

mak2121 - 16/9/2020 15:22

Για αντί Σίμος στο ρόστερ το θεωρίες αναβάθμιση. Αλλά εγώ δεν είμαι ικανοποιημένος με κάτι τέτοιο. Θα προτιμούσα κάτι καλύτερο. Όπως θα προτιμούσα και το χολτσχαουζερ για αντί κριστιτσις διότι δεν με εντυπωσιάζει. Πολύ λίγα καλά παιχνίδια και όλα με ομάδες μικρομεσαίες.σιμοες και Κρίστι θα πρέπει να αντικατασταθούν. Εύχομαι με κάτι καλύτερο βέβαια. Έναν ντιοπ και ένα Βάργκας δηλαδη. Τέτοιου είδους παίκτες. Αυτό το στυλ. Να γεμισουν το κέντρο δύναμη και ποιότητα και ύψος. Θα μιλάμε... Συνέχεια για άλλη ομάδα μετά.πιστευω ότι αυτά τα ξέρει εννοείται ο Ίβιτς αλλά δε μπορεί να κάνει τόσες αλλαγές σε μια χρονιά. Δεν είναι μάγος ο άνθρωπος ούτε έχει απεριόριστο μπάτζετ.θα τις κάνει σταδιακά. Απλα έχει εξαντληθεί η υπομονή μας και αντιδραμε και εμείς οι οπαδοί. Ψυχραιμία παιδιά σιγά σιγά ο Ίβιτς θα τα στρώσει.

Psychosocial_ - 16/9/2020 14:56

Λείπει τέτοιος παίκτης από τα χαφ της ΑΕΚ. Ξέρει το ελληνικό πρωτάθλημα, ξέρει από πρωταθλητισμο. Στον Παοκ ήταν κομβικός παίκτης. Εμένα μου κάνει. Πρέπει να προσθέσουμε το βασικό στοιχείο που κάνει την διαφορά στο σύγχρονο ποδόσφαιρο. Την αθλητικοτητα. Είναι προς την σωστή κατεύθυνση η περίπτωση του Σακχοφ, παρότι ξενίζει σε καποιους.

Ayoumi - 16/9/2020 15:18

δες τον καμαρα τι κανει στο γηπεδο και τι κανουν ο σιμοες και ο κριστι και πες μου τι διαφορετικο θα κανει ο σακχοφ...εναν καμαρα θελουμε και οχι εναν ακοαμ σιμοες

geo_krx - 16/9/2020 15:07

Καποιοι απο το στραπατσο του Βολου δε καταλαβατε τιποτα...γουσταρετε στην ομαδα τη καθε μετριοτητα!Σε κεντρο με Σιμοες και Κριστιτς τη αναβαθμιση δινει ο Σακχοφ?Οι 2 μετριοτητες απλα θα γινουν 3...εχετε δει ποτε παικτη που να κανει πραγματικη διαφορα στα χαφ αραγε???

zafeiris - 16/9/2020 13:38

Καλη μεταγραφη,δεν εχουμε τετοιο χαφ!

geo_krx - 16/9/2020 15:17

Κανεις λαθος φιλε μου...μετρια χαφ εχουμε αρκετα...για να μη πω ολα!Παικτη διαφορας δεν εχουμε στο κεντρο!!

ΚΙΤΣΟΣ - 16/9/2020 15:17

ΨΑΞΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΠΑΙΚΤΗ ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΑΜΑΡΑ ΤΟΥ ΓΑΥΡΟΥ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΙΚΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΗΡΑΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ...

AEKAgiaSofia - 16/9/2020 15:14

Κριστιτσιτς 2!!

Ayoumi - 16/9/2020 15:10

γελαω τοσους καλους παιχτες ελευθερους εχει και κοιταμε τον τελειωμενο σακχοφ σοβαρα τωρα.... ο ιρβιν 650 χιλιαρικα παιρνει ελευθερος 50 φορες ο σακχοφ να υποθεσουμε οτι εχουμε επικοινονησει μαζι του και ειπε οτι δεν ενιδαφερεται ε? ο μαρκους χενρικσεν και αυτος? νταξς ολα καλα κατα τα αλλα.

R21Sparti - 16/9/2020 15:07

Έχω την αίσθηση πως μαζί με τον σακχοφ θα φέρουν και τον κονέ

aekaras211 - 16/9/2020 14:57

Marcus henriksen και jackson irvine ελεύθεροι και πολυ πιο ανώτεροι του Σβαμπ που ως ελεύθερο πήρε ο παοκ αλλά προφανώς θα ζητάνε κάνα εκατομύριο συμβολαιο !! Δεν πειράζει δώστε περιπου τα ίδια του χρονου ( 850.000) στην αναπροσαρμογή του συμβολαίου του μανταλου !!

georgethejack - 16/9/2020 15:03

Ο Irvine είναι τσουρουκας

the21guy - 16/9/2020 14:56

Φέρτε βρε άνθρωποι Αλειξ Γκαρσια για κέντρο σαν οχταρι να δημιουργεί από την άμυνα μέχρι το 10 και τα εξτρέμ και άλλο ένα τέρας για 6αρι να αλλάζει εκεί θέση με Σιμανσκι ανά ματς και πασάρετε τον Κριστισιτς κάπου και τέλος.Αν έχουμε ύψος στο 6 και την άμυνα δεν χρειαζόμαστε τέρατα εφόσον το 8αρι μας θα κεντάει.Επισης ο Γκαρσια δεν είναι Μάνταλος και Λιβαγια να κοιτάει στο μαρκάρισμα.Για να σταθείς στο επίπεδο που ήταν πρέπει να είσαι δαιμονακος στο κέντρο οποτε ότι χάνεις σε δύναμη... Συνέχεια να το κερδίζεις σε χιλιόμετρα.

Ayoumi - 16/9/2020 15:02

για να γινει αυτο πρεπει να πουλησεις τον μανταλο σιγα μην τον αφησει στον παγκο...

the21guy - 16/9/2020 15:21

Οχι αδερφε αν γινουν στοχευμενες επιλογες στοπερ και 6αριου μπορεις να φερεις Γκαρσια και να παιζει στο 6 το τερας που θα παρεις (στυλ ντιοπ να σου πω να καταλαβεις) να εχεις χνιντ και τον αλλο αμυντικο πισω και να βαλεις στο 8 τον γκαρσια που θα παιρνεις την μπαλα απο το 6 και θα την μεταφερει στους 4 μπροστα (μανταλος λιβαγια λεβι και ολιβειρα).Απλα για να γινουν στοχευμενες κινησεις πρεπει να μπει στην τσεπη το μεγαλο χερι...

Droit_Au_But - 16/9/2020 15:02

Ο Σάκχοφ είναι επιλογή προπονητή.

Ποιανού προπονητή όμως δεν ξέρω ...

aekbox - 16/9/2020 15:02

Αργός σε ένα ήδη αργό κέντρο ,έχει ύψος αλλά χάνει σε άλλα στοιχεία ...δεν είναι ο παίκτης -σημείο αναφοράς που περιμέναμε για το κέντρο μας ,απλώς ποσότητα προσθέτει όχι ποιότητα ,μπούγιο αλλά ουσιαστικά μία από τα ίδια . Γενικά απογοήτευση ...να έρθει παίκτης ουσιαστικής διαφοράς ή να μην έρθει τίποτα ,δώστε χρόνο στον Μπότο και τον Σάμπα .

Austriakos1924 - 16/9/2020 15:01

Για να ανέβουμε επίπεδο στα χαφ χρειαζόμαστε παίκτη ηγέτη, δημιουργικό, γρήγορο, απρόβλεπτο που να μπορεί να πάρει την ομάδα πάνω του κι όχι μία απλή προσθήκη.

vtsola21 - 16/9/2020 14:56

Εγώ αν έρθει αυτός θα έδιωχνα σιμοες και θα έπαιρνα και Αλεις Γκαρσία.αλλιώς να έρθει αυτός μόνο τραγικό λάθος

scocolata - 16/9/2020 14:54

Παρτον χθες!!!!!οχι αύριο...μεγάλη παικτουρα είναι!!!το μόνο μείον ότι είναι λίγο γυάλινος!!!!

vtsola21 - 16/9/2020 14:52

Εγώ ξέρω ότι το τμήμα σκαουτινγκ δεν κάνει Καλά την δουλειά του.Και για να γίνεται τέτοιο εκτενές άρθρο έχει σχεδόν κλείσει.Πόσο απογοήτευση πια;

KASTORIAAEK21 - 16/9/2020 14:13

Γιατι δηλαδη δεν μας κανει ο σακχοφ δεν μπορω να κατλαβω? Σιγουρα ο Γκρουγιτς θα ηταν η τελεια περιπτωση αλλα ειναι μια αρκετα δυσκολη περιπτωση . Η ΑΕΚ θελει τετοιο παιχτη τωρα το γεγονος οτι επαιζε στον μπαοχ πριν δεν παει να πει κατι το θεμα ειναι η δικη μας ομαδα και η ενισχυση της .

geo_krx - 16/9/2020 14:49

Γιατι ειμαστε ΑΕΚ!Οχι αλλες μετριοτητες...θα παμε να παρουμε παικτη με ταβανι που τον ειχε στα 28 του ο παοκ και πλεον δε του κανει ουτε για αλλαγη!Ωραιες βλεψεις και φιλοδοξιες εχετε για την ΑΕΚ που θα μπει στην Αγια Σοφια...ο Εμβιλα,ο Καμαρα και ο Πεπε θα του κανουν πλακα!Παικτη διαφορας και σε καλυτερη ηλικια...σημειο αναφορας στο κεντρο μας ενοψει Αγια Σοφιας...μετριους παικτες εχουμε πολους στο κεντρο μας...δε μας χρειαζετε αλλος ενας!!!

KASTORIAAEK21 - 16/9/2020 15:52

αρχικα αυτο που λες δεν του κανει ουτε για αλλαγη ειναι τεραστιο φαουλ. βασικος στον πρωταθλητη παοκ και αιτια φυγης κλαψεσκου μαζι με κανιας που φυγανε εκεινη την χρονια. Τωρα για μετριοτητες που λες εχω νμζ ειναι αναβαθμιση στο κεντρο μας οταν εχεις παιχτες στα χαφ σιμανσκι, σιμοες, κριστισιτς, γαλανοπουλος και μανταλος και ερχεται ο σακχοφ με αλλα χαρακτηριστικα. ΟΛΟΙ κρινονται στο γηπεδο ειδαμε και τις μη μετριοτητες οπως ολιβειρα και λιβαγια που εχουν τα μεγαλυτερα... Συνέχεια συμβολαια και ειναι μονιμως απων τα ντερμπι και φυσικα δεν ειναι οι μονοι που δεν αξιζουν τα λεφτα που ζητανε σε σχεση με αυτα που προσφερουν

Familia 9®11 - 16/9/2020 14:18

Δεν υπάρχει μόνο ο ΜΠΑΓΚΑΕΦ ούτε ο σακχοφ υπάρχουν χιλιάδες παίχτες που μπορούν να έρθουν να παίξουν με τα χαρακτηριστικά που θέλει η ΑΕΚ παίχτες που θα έχουν κίνητρο κ όχι ένα 30 χρόνο μέτριο παίχτη σε πτωτική πορεία

Elastogipedo - 16/9/2020 14:48

Jackson Irvine

Paisios21 - 16/9/2020 14:47

Καλός παίχτης προσιτός οικονομικά, αλλά ίσως κάτι καλύτερο να χρειαζόμαστε νομίζω

Gaizka_Medieta - 16/9/2020 14:47

ΖΟΥΚΟΥΛΙΝΙ!!!!!!!

Familia 9®11 - 16/9/2020 14:46

Χενρικσεν , αλειξ Γκαρσία, στογκερ χαφ 8ροδεκαρα

Σερλοτο και Κλάιν τις Λίβερπουλ δεξί Μπακ

Τανκοβιτς αριστερό εξτρέμ

ΟΛΟΙ ΕΛΕΎΘΕΡΟΙ ΗΤΑΝ Κ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ Κ ΕΜΕΙΣ ΚΟΙΤΑΜΕ ΤΑ ΤΑΓΑΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΜΕΛΙΣΣΑΝΊΔΗ ΕΧΕΙΣ ΚΟΥΡΑΣΕΙ ΠΟΛΥ... Συνέχεια
ΥΣ όσοι ζούν στην Μακεδονία ξέρουν τι λέω κ τι τραβάμε

Addicted - 16/9/2020 14:45

Δηλαδή οταν ο γαυρος παίρνει Πεπε και Εμβιλα, οταν ο ΠΑΟΚ παιρνει Σβαμπ εμεις παίρνουμε τον πρωην αναπληρωματικό του ΠΑΟΚ. ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ

Αρχίλοχος - 16/9/2020 14:43

Αυτό το είναι γνώστης της ελληνικής πραγματικότητας πρέπει να σταματήσει να λέγεται κάποια στιγμή.Υπάρχουν εκατοντάδες μέσοι εκεί έξω. Από εκεί και πέρα ο Σάκχοφ είναι ένας Κρίστισιτς αλλά ποιο ψηλός που σημαίνει ένας αργός μέσος ακόμη στην φαρέτρα χωρίς να προσθέσει άλλα στοιχεία και κάτι διαφορετικό στην ομάδα.Εφόσον θέλουν να φέρουν κάποιον καλύτερο παίχτη πρέπει να κοιτάξουν αλλού.Ίσως και επειδή ακούστηκε το όνομα του να μην προχωρήσει θα δούμε.

billchatzy - 16/9/2020 14:23

Ναι οκ ένας παίχτης που τον ξέρουμε στα χαφ,ψηλός ,κάτι που λείπει από την ομάδα αλλά πιστεύω αρκετά αργος στο ήδη αργό κέντρο μας ....πιστεύω Ιβιτς Καρέτα ξέρουν καλύτερα τι χρειαζόμαστε εμπιστοσύνη και όλα θα πάνε καλά...

evo21 - 16/9/2020 14:40

Ο Νεμανια Ματιτς είναι γρηγορος;

gp44 - 16/9/2020 14:39

Για την ΑΕΚ "προ νέου γηπέδου" είναι μια χαρά, έχει αυξημένες πιθανότητες γρήγορης προσαρμογής, παίχτης που τηρεί τις οδηγίες του προπονητή και δεν δημιουργεί προβλήματα, χωρίς μεγάλα προβλήματα τραυματισμών (αν θυμάμαι καλα).

Για την ΑΕΚ του νέου γηπέδου, έχει ένα χρόνο να δείξει τι μπορεί να κάνει...

voyageur2112 - 16/9/2020 14:38

Να «έπαιζε» γερά για το γηραιό Θες/νίκης, μετά το πέρασμα του από τη τούμπα, θα το θεωρούσα φυσιολογικότερο.

RomanEmpire32 - 16/9/2020 14:38

ΜΑΚΡΙΑ

Ειναι φουλ αργος.

geo_krx - 16/9/2020 14:11

Μυαλο δε βαζουμε τελικα...αλλη μια μετριοτητα για το κεντρο!Η φερε παικτη διαφορας η μη φερεις καθολου...σκαουτινγκ εχει η ομαδα να φερει παικτη που να μην εχει αγωνιστει απαραιτητα στην Ελλαδα?Χιλιες φορες γκαρσια και ας μην εχει υψος...εχει ολα τα αλλα!!!

tRenador21 - 16/9/2020 14:37

Αδερφε μην αγχωνεσαι καθολου...Ερχεται συντομα η δηλωση τυπου " Δεν θα παρει η ΑΕΚ παικτη για να παρει".

geo_krx - 16/9/2020 16:34

Δυστυχως τον πηρε απο οτι φαινεται...

geo_krx - 16/9/2020 14:38

12 ΑΕΚτζηδες τους αρεσει η ομαδα μας να αποκτησει αλλη μια μετριοτητα στο ηδη υπαρχων μας κεντρο...και οταν θα μας γλεντανε ο Εμβιλα,ο Πεπε και ο Καμαρα τοτε θα καταλαβουν οτι το κεντρο μας ειναι αργο και στερειται ποιοτητας σε σχεση με των ανταγωνιστων μας!

Bin_Laden21 - 16/9/2020 14:36

Δε θα κρίνω αν κανει ή οχι ο Σακχοφ...

Αλλα το σκαουτινκγ μας ειναι πολυ δυνατο... Ινσουα,χουλτ, σακχοφ , ανσαριφαρντ.... Που τους ανακαλυψατε ρε θηρια...

sikelos - 16/9/2020 14:35

Πιστεύω κατά την ταπεινή μου γνώμη ότι χρειαζόμαστε ΈΝΑ : ΨΗΛΌ ΓΡΉΓΟΡΟ ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΉ ΚΑΙ ΚΆΘΕΤΗ ΜΠΑΛΙΆ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΟΝΊΑ ΜΕΓΆΛΑ ΧΑΦ. ΆΡΑ ΧΩΡΙΣ 7ΨΗΦΙΟ ΝΟΎΜΕΡΟ ΣΕ ΕΥΡΏ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ

Kalogreza2121 - 16/9/2020 14:02

Εγώ από τον Ίβιτς πάντως περιμένω το κάτι παραπανω. Ινσουα, Ανσαριφαρντ ,Σακχοφ τους ξέραμε και εμείς. Μόνο αντικατασταση παικτών έχει γίνει όχι αναβάθμιση πλην Λεβί. Ότι αφήνουν ελεύθερο τρέχουμε να τον παρουμε. Μου αρέσει που διαβάζαμε σχόλια για Λουσαμπα,Χενρικσεν.

orbon - 16/9/2020 14:34

Με πορδές αυγά δεν βάφεις. Ό,τι μπορεί κάνει. Με τα λεφτά που παίρνουν οι παραπάνω καλύτερους δύσκολα θα φέρεις, ειδικά σε μια ΠΑΕ χωρίς τμήμα σκαουτινγκ.

Fifa Agent21 - 16/9/2020 14:12

Πάρτε το χαμπάρι για να μην καεί ούτε στη θεωρία το όνομα του Ίβιτς. Ο τεχνικός διευθυντής ακούει, βλέπει, αξιολογεί και έπειτα εγκρίνει ή απορρίπτει και προχωράει. Η ομάδα σκάουτινγκ βρίσκει και πάει λίστα στον Ίβιτς και στον κάθε Ίβιτς. Έτσι πάει η δουλειά

Fifa Agent21 - 16/9/2020 14:27

Ήθελα να ήξερα πραγματικά αν όσοι πατάτε dislike ξέρετε πως πάει η δουλειά καλύτερα από μένα....

nikosve5 - 16/9/2020 14:17

Έχεις δει τις μεταγραφές να παίζουν για να λες ότι είναι αντικατάσταση και όχι αναβάθμιση; Όλα και όλοι στο γήπεδο...

Fernando911 - 16/9/2020 14:08

Τον Hnid τον ήξερες?

taxiss21 - 16/9/2020 14:12

Γιατι τον Καρακλαγιτς και τον Ενομπακαρε τους ξέρουμε? Δείγμα σκαουτινγκ είναι κι αυτοί ας μην προτρεχουν να κράξουν μερικοί.

Kalogreza2121 - 16/9/2020 15:10

Όχι ούτε τον χνιντ ούτε τον ενομπακαρε ούτε τον καρακλαγιτς ήξερα. Και μπράβο που τους φέρανε. Αλλά πείτε μου εναν που ήρθε φέτος και θα πεις ότι αλλάζει επίπεδο την ομάδα. Θα είναι σημείο αναφοράς σε κάποια θέση. Πλην Λεβι. Και όλα αυτά σε ομάδα που τελείωσε στους -22. Στο κέντρο θες παικταρα να ξεκινάει η ομάδα από αυτόν.

maek21 - 16/9/2020 15:28

Το αν αλλάζουν αυτοί επίπεδο την ομάδα θα το δείξει το γήπεδο. Εσύ πώς προεξοφλείς ότι δε θα την αλλάξουν χωρίς να τους έχεις δει. Ο Καμαρά που μας έχετε πρήξει εδώ μέσα (και είναι παικτάρα δεν διαφωνώ) όταν ερχόταν έλεγες ότι είναι παίκτης που θα σου αλλάξει επίπεδο την ομάδα; Γιατί αν τον είχαμε φέρει εμείς όλοι θα βρίζατε για το πού πάει και βρίσκει αυτούς τους άμπαλους! Όσο για τα ονόματα που πετάτε εδώ κι εκεί μερικοί και λέτε γιατί δεν ασχολούμαστε μαζί τους, είστε μέσα στην... Συνέχεια ομάδα και ξέρετε ότι δεν ασχολούμαστε; Αυτούς τους ρωτήσατε αν ασχολούνται μαζί μας ή αν σε τυχόν άκουσμα Ελλάδας λέγανε άσε μας ήσυχους αγόρι μου;

EyeOfEagle - 16/9/2020 14:34

Παιδια ΔΕΝ υπάρχει σκαουτινγκ στην ομαδα! Ο Χνιντ ηταν πρόταση στην ΠΑΕ του μανατζερ Πιφεα, ο Καρακλαγιτς ειναι απο την λιστα του Ιβιτς, ο Ενομπακαρε ηρθε μέσω Καρερα και Ραντογια μεσω Μπαγεβιτς! Με λιγα λογια η ΠΑΕ δουλεύει καθαρα απο προτάσεις γνωστών, μανατζερ και οτι εχει στην λίστα του ο Ιβιτς και ο εκάστοτε προπονητής!

Η ΠΑΕ απο τον Οκτώβριο που θα ησυχάσουν τα πράγματα με τις μεταγραφες, πρέπει να ασχοληθει ΣΟΒΑΡΑ... Συνέχεια με την στελέχωση του σκαουτινγκ και για την μεγάλη ομαδα και για τις Ακαδημίες!!

Fifa Agent21 - 16/9/2020 14:20

Καρακλάγιτς προσωπική επιλογή Ίβιτς από φίλο του στην πατρίδα του. Ενομπακαρέ προσωπική επιλογή Καρέρα από scouting report πολλά χρόνια πριν του Κόντε.

Και να απαντήσω και σε άλλο φίλο πιο κάτω, για Χνιντ δε γνωρίζω και ο Γκαρσία ήταν περσινή πρόταση από σύμπραξη μανατζερικών γραφείων

MikroThiriaki - 16/9/2020 14:15

Αδερφε πραγματικα δεν ξερω καν αν εχουμε σκαουτινγκ τιμ!

Εστω αν ξερει καποιος ..σοβαρα ρωταω.. να μου πει ποιους σκαουτερ εχουμε!?

johnys® - 16/9/2020 14:34

Σίγουρα υπάρχει πολύ καλύτερος παίκτης για να πάρουμε και δεν θελω να πιστευω ότι αυτή είναι η τελική μας επιλογή για τη θέση του μέσου.ειπαμε να κάνουμε πολύ δυνατές αναβαθμίσεις και έχουν ακουστεί και πολύ καλύτερα ονόματα και ξαφνικα ακούμε για Σακχοφ.και μονο που το γράφουμε πολύ είναι και προσωπικα θα ήθελα κάτι άλλο.

d_spanos69 - 16/9/2020 14:34

Ανίατη η αρρώστια...

HugoAlmeidas - 16/9/2020 13:35

Ο Σακχοφ ο οποίος πέρσι έμεινε ελεύθερος από τον παοκ, είχε προταθεί στην ΑΕΚ επειδή δεν ήθελε να φύγει από την Ελλάδα, αλλά ο τεχνικός μας διευθυντής Νίκος Λυμπερόπουλος (ενώ είχε το πράσινο φως από τον Μελ) απέρριψε τον παίκτη δείχοντας προτίμηση στον Σιμάο (Ακουσατε ακούσατε)!! Ο Σακχοφ, ειναι Α-ΚΡΙ-ΒΩΣ αυτό που ψάχνει η ομάδα στο κεντρο καθώς είναι παίκτης δυνατός, με καλή μεταβίβαση και το βασικότερο όλων;; ΣΚΟΡΑΡΕΙ!! Από πότε έχουμε να δούμε παίκτη του κέντρου μας να πατάει... Συνέχεια περιοχή και να σκοράρει;; Απο τον Γιόχανσον!!


ΥΓ. Έχω την αίσθηση ότι η μεταγραφή αυτή αν δεν έχει ήδη κλείσει, θα κλείσει αναίμακτα και σύντομα!

Union - 16/9/2020 14:34

στον παοκ αξιωνε κοντα στο 1 μυριο ετησιως και δεν εμεινε επειδη δεν του εδιναν τοσα.Πιστευεις ειλικρινα τωρα οτι η ΑΕΚ θα μπορουσε να τον κλεισει?

Ryangiggs21 - 16/9/2020 14:27

Γιατί δεν συμφώνησε με τον Παοκ? Πόσα ήθελε για να κλείσει σε μας πέρσι?

orbon - 16/9/2020 14:34

Αυτός είναι ο παίχτης που είναι στο στυλ του Καμαρα που λέγαμε ότι ψάχνουμε?


Από τίμιους/μέτριους άλλο τίποτα στο κέντρο. ΔΕΝ είναι παίχτης που θα κάνει την διαφορά, ακατανόητη κίνηση. Το μπάτζετ πρέπει να έφυγε όλο στον Γκαρσία, δεν εξηγείται αλλιώς.

ScoccoMan - 16/9/2020 14:34

δεν λεω οτι δεν ειναι καλος αλλα ο Γκαρσια τι εγινε ρε παιδια (της Σιτι) ??? By the way o καλυτερος παικτης του περυσινου ΠΑΟΚ ηταν ο Μισιτς (και βεβαια ο Γιαννουλης απο ελληνες)

dret_lanton21 - 16/9/2020 14:32

Αν βάλετε λεφτά και φέρετε παίκτες αξίας που έχουν νοοτροπία νικητή δεν θα χρειαστούν κανένα χρόνο προσαρμογής για το πρωτάθλημα.Στη σουπερ λιγδα θα παίξουν οχι πρεμιερ λιγκ

JrKar21 - 16/9/2020 14:00

Πως από γκρουγιτς και μπακαεφ καταλήξαμε στον σακχοβ;

Babisaek83 - 16/9/2020 14:31

Γελάει ο κοσμος

JrKar21 - 16/9/2020 15:28

Αστα φίλε μ. Η κατάσταση είναι τραγικοί. Οι άλλοι φέρνουν Πέπε και Εμβιλα. Ο αλλος σβαμπ και ζιβκοβιτς κι εμείς τν πρώην αλλαγή τους. Είμαστε 1 επίπεδο πίσω. Τι συζητάμε κιόλας; Και 5 συνοπαδοί μας είναι και χαρούμενοι μαυτο

marv - 16/9/2020 14:28

Δεν μοιάζει στο στυλ παιχνιδιού του Σιμανσκι ο Σακχοφ; Δεν μπορώ να καταλάβω τι διαφορετικό θα δώσει στην ομάδα. Πάντως δεν είναι κακός παίχτης, απλά οι προσδοκίες μας ήταν για κάποιον πολύ καλύτερο που νομίζω τον έχουμε απόλυτη ανάγκη.

GEO_A_SOFIA_AEK_1960 - 16/9/2020 14:28

Μάλλον παιχτης τύπου, ηλικίας και αξίας Αλέϊς Γκαρσία δε μας κανει...!!!! Η μάλλον δεν φτάνουν τα λεφτά!!

Για κυριοτερο " γρανάζι" στη μηχανή δεν παίρνεις τετοιου ειδους παίχτη.....!! Παίρνεις παιχταρα, γρηγορο που να σου φτιαχνει παιχνιδι να παιρνει την ομαδα στις πλατες του, να εκτελει ολα τα στημενα και να βγαζει καθετη παρε - βαλε.!!!!......... Συνέχεια
Δεν είναι κακος η μετριος παιχτης ο Σακχοφ, αλλα στο συγχρονο ποδοσφαιρο δεν ξερω αν μπορει πλέον ν ανταπεξελθει...!!!!!

υγ. Μακάρι να "χτυπάει" κατι άλλο ο Ιλια........!!!!!

Union - 16/9/2020 14:27

Αυτο το γνωστης της ελληνικης πραγματικοτητας πρεπει να ειναι επινοημα της ΑΕΚ και των ρεπορτερ της.Δηλαδη ο Σβαμπ που δεν ειναι γνωστης ασχημα παιζει?

elmajo21 - 16/9/2020 14:27

Οχι αλλο καρβουνο!

BlueEyesWhiteDragon - 16/9/2020 14:27

Κάκος παίχτης δεν είναι... Αν τον ζηλευα την χρόνια του πρωταθλήματος των ορκ??? Ναι τον ζηλευα... Αλλά γτ δεν τον τσιμπησαμε τότε??? Τώρα είναι απλά ξαναζεσταμενο φαγητό... Ο Ίβιτς ξέρει καλύτερα... Άλλωστε προτάθηκε λέει το ρεπορτάζ

Riddick - 16/9/2020 14:07

Εαν έρθει στην θέση του παλαίμαχου Σερβου τότε μια χαρά. Είναι πολύ ποιοτικός παίκτης και θα είναι αναβάθμιση. Ένα χτυπητό κουσούρι έχει. Είναι σχετικά αργός.


Αν τον βάλεις λοιπόν δίπλα στον πρώην παίχτη και τον σιμοες σε 3αδα σε κάνα μήνα θα τον λέμε και αυτόν αμπαλο και τελειωμένο. Εαν έρθει και τον βάλεις δίπλα σε έναν ή και δυο ταχυδυναμικους... Συνέχεια παίχτες που να ξέρουν και μπάλα μπορεί να κάνει πολύ καλά πράγματα.


Προφανώς λοιπόν το πρόβλημα δεν είναι το να πάρεις απλά τον Σαχοφ. Το πρόβλημά είναι δίπλα σε ποιον θα παίξει. Το κέντρο θέλει κατά 50-60% ξήλωμα. Δεν θέλει απλά μια καλή προσθήκη. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στην επιθετική γραμμή...


Παιχταρα φαίνεται ο Λεβι αλλά με Λιβαγια αριστερά και Ολιβειρα μπροστά που στρίβουν σαν το Δημητρουλα δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος ότι θα βγάλει το ταλέντο του. Αλήθεια η πρόταση στον Λιβαγια έχει κόκαλα?? Το μνημόνιο του έδωσαν να διαβάσει και δεν έχει απαντήσει ακόμα?? Έχουν μείνει μόνο 14 μέρες για να διώξεις/πουλήσεις παίχτες και να τους αντικαταστησεις.... λέω εγώ τώρα....

EyeOfEagle - 16/9/2020 14:27

Διαφωνώ για Σιμοες, επι Καρερα έκανε ενα σχετικα καλό 6μηνο και για τα εύκολα ματς ειναι μια χαρα! Για μενα αν ειναι να πάρουμε τον Σακχοφ πρέπει να ειναι στην θεση του παλαιμαχου ώστε να παίζει δίπλα του ενας εκ των Γαλανοπουλου-Σιμανσκι όταν επιστρέψουν! Πάντως θα προτιμούσα παικτη λιγο πιο Γιοχανσον παρα τον Σακχοφ

SOSAT - 16/9/2020 14:26

Αν φύγει ο simoes ναι αλλά χρειαζόμαστε καλύτερο παίκτη που όταν δεν παίζει θα ΧΆΝΟΥΜΕ..............

Ramon - 16/9/2020 14:24

...με το σκεπτικό ότι ξέρει το ελλ πρωτάθλημα... χμμμ... λίγο να ψαχτούμε περισσότερο λέω εγώ... κ θέλουμε κ ΧΑΦ για αλλαγή του Μάνταλου...

Orelse21 - 16/9/2020 14:24

Εχει ενα μεγαλο λαθος το αρθρο. Γραφει: με πρυπηρεσια με μεγαλη Ελληνικη ομαδα...ο Παορκ ! χαχαχαχα

Kim_P1anitarxis - 16/9/2020 14:11

Χρειαζόμαστε κάτι καλύτερο. Ψηλό,δυνατό , γρήγορο.

marco_lover - 16/9/2020 14:23

1.89 ειναι ο ανθρωπος και δυνατος ειναι..αν ηταν και γρήγορος θα επαιζε στη Τσέλσι

Kim_P1anitarxis - 16/9/2020 15:07

ουτε δυνατος ειναι , ουτε γρηγορος, ουτε αμυντικά κάτι το εξεζητημένο. Θελουμε ηγετη εκεί. Οχι λύση μιας σεζον και αντε απ την αρχη.

geo_krx - 16/9/2020 14:01

Ακριβως ιδιο στυλ με Καμαρα...πολυ καλος αμυντικα και κυριως γρηγορος!Και προπαντων ηγετικη φυσιογνωμια και κλασης ανωτερος απο τους ηδη υπαρχοντες!Μ'αρεσει που οτι παικτη ζηταμε παιρνουμε καθε φορα!Χιλιες φορες γκαρσια και σε πολυ καλυτερη ηλικια και με μεταπωλητικη αξια...

geo_krx - 16/9/2020 14:22

Ειρωνικα τα γραφω μαγκες...φυσικα και δεν εχει τιποτα απο αυτα τα στοιχεια!

georgethejack - 16/9/2020 15:06

Οκ. Δεν είχα διαβάσει όλο το σχόλιο.

georgethejack - 16/9/2020 14:08

Τι σχέση έχει με τον Καμαρα ρε φίλε ο Σακχοβ;

geo_krx - 16/9/2020 14:43

Στυλ Καμαρα χαφ δεν ελεγαν οτι ψαχνουμε?Παικτη που να μπορει να βοηθαει και επιθετικα και αμυντικα...αν εσενα σου κανει ο σακχοφ για το κεντρο μας και το θεωρεις αναβαθμιση σε σχεση με τα υπολοιπα μας χαφ και το παικτη που θα αλλαξει επιπεδο το κεντρο μας παω πασο!Εγω θελω κατι πιο ποιοτικο...παικτη που να κανει διαφορα και σε καλυτερη ηλικια!Οχι αλλες μετριοτητες και μπαλωματα...

Ramon - 16/9/2020 14:22

...με το σκεπτικό ότι ξέρει το ελλ πρωτάθλημα... χμμμ... λίγο να ψαχτούμε περισσότερο λέω εγώ... κ θέλουμε κ ΧΑΦ για αλλαγή του Μάνταλου...

KAYAK - 16/9/2020 14:21

Εγώ λέω να γράψει ο καθένας σας μία λίστα ποδοσφαιριστών που θέλετε και στείλτε την στον Ίβιτς!!! Προπονητές του πληκτρολογίου!!!

Πολύ PlayStation παίζεται!!!

θάνος μια ΖΩΗ ΑΕΚ - 16/9/2020 14:20

Μέτριος. Καλύτερος βέβαια από αυτούς που έχουμε αλλά τη διαφορά δεν κανει

ggaekara - 16/9/2020 14:19

Είναι καλός αλλά εγω προτιμώ τον Μαουρίτσιο Η και τους δύο!!!

Moschato21 - 16/9/2020 14:19

Δεν κανει την διαφορα, αλλα το θεωρω βελτιωση στην θεση του αμυντικου χαφ. Εχει επιθετικες αρετες σαν παιχτης κοντα στην περιοχη, μπορει γενικα να σκοραρει, προωθει την μπαλα αντι να γυρναει μονιμα πλατη και εχει και υψος. Πολυ πιθανον η ταχυτητα του να ειναι ενα προβλημα στο αμυντικο τρανζισιον. Ακομα δεν μπορω να καταλαβω με ποιον θα ταιριαζε ως διδυμο, μαλλον με ολους πλην Κριστισιτς.

THOMASMAYROS - 16/9/2020 14:19

ελεος πια μα τα ξαναζεσταμενα φαγητα κατι νεο πιο ποιοτικο χρειαζεται η ομαδα ΟΧΙ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ

patsonhs - 16/9/2020 14:19

ΦΕΡΤΕ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΥ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΤΗ ΜΕΣΑΙΑ ΓΡΑΜΜΗ , ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ

MOIKAN - 16/9/2020 14:18

Απορώ πραγματικά, γιατί πληρώνουμε τεχνικουs διευθυντέs , σκούτερ κλπ. Για να μαs φέρνουν Ξαναζεσταμένα φαγητά ; Ήμαρτον . Δεν υπάρχουν άλλοι παίχτεs στον κόσμο ; Γι'αυτό έχουμε μείνει τόσο πίσω από τουs άλλουs δύο

Elastogipedo - 16/9/2020 14:18

Από μπακαεφ και γκρουγιτς μας πήγατε σε σακχοφ? Ότι να ναι...

OriginalKeratsini - 16/9/2020 14:17

Ή αυτό που λέτε υπάρχει πρόβλημα με το σκαουτινγκ παιχτών ή είναι απλά αυτός που καίγεται και βγήκε γρήγορα στην φορά.. Δηλαδή άλλοι παίχτες δεν υπάρχουν? Αλήθεια, είμαστε τόσο προβλέψιμη ομάδα? Επίσης θεωρώ τεράστιο λάθος να μην έχει η ΑΕΚ σαν οργανισμός κάποιους δικούς της σκαουτερς σε χώρες που βγάζουν ταλέντα... Ο γαυρος έχει 5-6 που ψάχνουν και απλά ενημερώνουν την ΠΑΕ... Δεν λέω πως ο Ιβιτς είναι κακός προφανώς και αυτός ο κακομοίρης τι να πρώτο μαζέψει, αλλά όχι άλλο... Συνέχεια ξαναζεσταμενα φαγητά... Πόσο μάλλον αντιπάλων!

cdls21 - 16/9/2020 14:17

Ψηλό κορμί, ταχύτητα μέτρια ( δεν τον λες και Κριστισιτς.. είναι αντικειμενικά πιο εκρηκτικός), πολύ πιο aggresive από ότι χαφ έχουμε αυτή τη στιγμή, έχει το γκολ επίσης πιο πολύ από όλους. Το γιατί δεν κάνει πραγματικά δεν καταλαβαίνω. Οκ κι εγώ θα προτιμούσα τον.. Ράκιτιτς αλλά έκλεισε στη Σεβίλλη!!! Κιτρινόμαυρες καλησπέρες!! Πάντα γνωρίζαμε περισσότερη μπάλα από μπαοκτζηδες και γαυρους (άσε που μπαοκτζης δεν το έπαιξε ποτέ ο συγκεκριμένος). Μην τα χαλάμε τώρα!! Πάμε δυνατά!!

R21_AEK - 16/9/2020 14:16

Γνωριζουμε που χαθηκε ο Γιουσης το 18 ο Μανολο τον ειχε βαλει σε καποια παιχνιδια να παιξει και ειχε βαλει και γκολ το παλικαρι ειναι εξτρεμ οπως και ο Μαχαιρας.Δηλαδη σ αυτα δυο χρονια που ηταν αποτυχημενα γιατι δεν πηραν ευκαιρια αυτα τα παιδια παιζοντας εξτρεμ αφου η ομαδα ειχε προβλημα σ αυτη την θεση?Μπορει τωρα αυτα τα δυο παιδια να ειχαν καθιερωθει στην ΑΕΚ αν οχι βασικοι εστω σαν αλλαγη.

Droit_Au_But - 16/9/2020 14:15

Φίλοι μου το έλεγα από το πρωί ότι είχα ένστικτο για γνωστό όνομα. Γιατί ;


Υπαρχουν δύο κατηγορίες παικτών που θα μπορούσε να πάρει η ΑΕΚ.

1) Ένας ακόμα Γκαρσία δηλαδή με χρήματα που θα έκανε την διαφορά ...

2) Ένας γνωστός που θα ήταν με χαρακτηριστικά που έλλειπαν απο την ομάδα και θα ήταν άνω του... Συνέχεια μετρίου.


Προφανών σε αντίθεση με τις προσδοκίες μας που πάντα θέλουμε ακριβές μεταγραφές, για την συγκεκριμένη θέση η διοίκηση αποφασίζει να μη "τα σπρώξει" .


Σημειώνω οτι το λάθος που προσπαθεί να μην απαναλάβει η διοίκηση και το αποφεύγει και στις δύο περιπτώσεις, είναι το να έρθει π.χ. άλλος ένας Σιμάο που θα ψάχνει κάποια στιγμή να τον ξεφορτωθεί...


Ας είναι λοιπόν, έστω αυτός !

Κάποια στιγμή θα πρέπει να ψαχνεί όταν ο Κρίστισιτς θα έχει κάνει καλές εμφανίσεις (που εμείς θα λέμε να μην φύγει!!!!!!!!!) να τον πουλήσει και να φέρει χαφ ΗΓΕΤΗ.


Έτσι είναι το ποδόσφαιρο το 2020 ...

antonispserimos - 16/9/2020 14:14

Αλλος ενας Κριστισιτς. Αλλος ενας αργος σε στυλ Μανταλου. Παλι το ψαρι βαφτιζεται κρεας και συνεχιζεται η αλ9γοστη τομηση ενος ροστερ με χαφ που εχουν τα ιδια, αρνητικα στοιχεια.

JohnPlayerSpecial - 16/9/2020 14:13

Ο Χριστός και η Παναγία.

Kostaskaterini21 - 16/9/2020 14:12

Όταν ήταν στον παοκ λέγαμε να παίξει αυτός για να πάρουμε το κέντρο. Άσχετα τι πιστεύει ο καθένας αν είναι καλός ή όχι ,το θέμα είναι ότι εκτός από το ύψος δεν προσφέρει κάποιο διαφορετικό χαρακτηριστικό από τους ήδη υπάρχοντες. Η ομάδα πρέπει να πάει σε πιο γρήγορο παίκτη

ntaekara - 16/9/2020 14:11

Σιγουρα εχει χαρακτηριστικα που λειπουν απ την ομαδα... Τωρα αν ειναι παιχτης που θα κανει την διαφορα στα χαφ μας ... Αμφιβαλλω... Εμπιστοσυνη στον Ιλια και τον Μασιμο. Τουλαχιστων δειχνουν οτι κανουν κινησεις για παιχτες που εχουν διαφορετικο στυλ/χαρακτηριστικα και δε θα κουτουλανε μεταξυ τους οταν παιζουν...

Daniel Batista - 16/9/2020 14:10

Διαβάζοντας κανείς το άρθρο θα πίστευε οτι αναφέρεται στον Νέντβεντ.


Με βάση τα ονόματα που είχαν αφήσει να διαρρεύσουν και τη φορά που πήραμε απο την αγορά Γκαρσία, νομίζω περιμέναμε κάτι καλύτερο. Δε λέω οτι είναι κακός παίκτης αλλά δε νομίζω οτι μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά. Μακάρι να διαψευστώ

Union - 16/9/2020 14:09

Αλλη μια χρυση μετριοτητα.Αλλη μια περιπτωση παικτη που λεμε οτι ξερουμε τι μπορει να δωσει,ειναι αξιολογη περιπτωση και μπλα μπλα μπλα.Θα λεμε τι καλος που ειναι με λαμια και με τους γαυρους θα ειναι αφαντος.Γιατι μην μου πειτε οτι συγκρινεται ο σακχοφ με τον καμαρα τον σβαμπ και τον πεπε.. .Και οσο για το βασικος συντελεστης του ΠΑΟΚ.Ενα στημενο πρωταθλημα πηραν οπου στο οποιο ουτε καν βσσικος χαφ δεν ηταν.Στην Ευρωπη απατοι πηγαν.

MarkoLivaja - 16/9/2020 13:47

Φοβερό σκάουτινγκ... Πάρτε και Μποτία για στόπερ.

Fifa Agent21 - 16/9/2020 14:08

Μακάρι να ήταν έστω πρόταση από την ομάδα σκάουτινγκ αλλά ούτε αυτόν δε βρήκαν. Οι μάνατζερ του τον πρότειναν. Και γενικά από όσο έχεις καταλάβει μόνο από προτάσεις μάνατζερ έχει λίστα ο Ίλια και από προσωπικές του επαφές που του προτείνουν παίκτες. Δεν υπάρχει σκάουτινγκ στην ομάδα. Χρόνια τώρα

Moschato21 - 16/9/2020 14:11

Χνιντ - Γκαρσια δεν ειναι μεσω σκαουτινγκ ?

phil_marlowe21 - 16/9/2020 14:08

Το μόνο θετικό ότι θα δώσει ύψος. Αλλά θα είναι ακόμα πιο αργή η ομάδα. Με κίνδυνο να πάει χαμένος ο Γκαρσία, που θα τρέχει σε άλλο τέμπο..

marco_lover - 16/9/2020 14:08

Τιμιος παικτης. Δυνατος με καλη τεχνικη καταρτιση και εμπειρία απο ελληνικο πρωταθλημα. Προσωπικα τη θεωρω παρα πολυ καλη προσθηκη αν ολοκληρωθεί το deal

R21_AEK - 16/9/2020 14:08

Για μενα η ΑΕΚ αν προλαβαινει το καλυτερο θα ηταν να γλιτωσει απο τα βαριδια που λεγονται Σιμοες και Κριστιτιτιτς και να φερουν αλλα χαφ πιο ποιοτικα σε μικροτερη ηλικα που να εχουν αθλητικα προσοντα και να μπορουν να βγαλουν την ομαδα μπροστα.

Vangelis99 - 16/9/2020 14:08

Το μόνο σίγουρο είναι ένα : ΘΈΛΟΥΜΕ ΣΚΑΟΥΤΕΡΣ.Ο τεχνικός διευθυντής δεν είναι μάγος να τα κάνει όλα μόνος του

Fernando911 - 16/9/2020 14:07

Οτι πρέπει!Μακάρι!

Familia 9®11 - 16/9/2020 14:06

Κουρασατε καρντάσια...

Theo_21 - 16/9/2020 14:05

Εκει στην ΑΕΚ πρεπει να καταλαβουν οτι η επικοινωνια κ η ψυχολογικη ηρεμια των οπαδων ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. Δεν εχω προβλημα με τον παικτη. Αλλα πριν ερθει εχει "καει" απο το τρολαρισμα κ απο την υποδοχη βασει του παρελθόντος του. Δεν μπορει η ΠΑΕ να ειναι τοσο αποκομμένη απο τον κοσμο της ομαδας ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΙ...

georgethejack - 16/9/2020 14:05

Καλός παίχτης είναι που είχε φύγει από αυτούς εξαιτίας του ότι δε δέχθηκε μείωση απολαβων. Έπαιρνε μια 700αρα και θέλανε να του τα κάνουν 400-450 γιατί ούτως ή άλλως ως παίχτης ροτεισιον υπολογιζοτανε. Είχε αρκετές συμμετοχές αλλά ποτέ δε ξεκινούσε από αυτόν η ενδεκάδα. Αυτό που ξέρω στάνταρ είναι ότι πρόκειται για καλλιεργημενο άτομο υψηλού επιπέδου και ισορροπημένο ποδοσφαιρικά παίχτη. Σίγουρα θα δώσει λύσεις αλλά επικοινωνιακα δείχνει ως ένα βαθμό και ως που φτάνουν τα πόδια μας... Συνέχεια (και) φέτος. Να παίρνουμε παίχτη που βασικός ανταγωνιστής πέρσι δε καιγόταν να τον κρατήσει.


Πάντως αν θες το βασικό συντελεστή του λουτσεσκου πέρσι και πρόπερσι παίρνεις Μαουριτσιο που ήταν το καλύτερο οχταρι του πρωταθλήματος και έφυγε γιατί δε δέχτηκε τίποτα λιγότερο από το εκατομμύριο ευρώ που έπαιρνε.

Bbvxd21gbcfb - 16/9/2020 14:05

Σιγά ρε αλάνια όλοι να πούμε επαιζε στον παοκ και δεν υπάρχουν άλλοι, δε θα τον παντρευτειτε κιόλας.. Είναι ένας παίκτης και για τη δουλειά που θέλουμε κάνει, από εκεί και πέρα ο καθένας μπορεί να λέει το μακρύ και το κοντό του..

Kostasilioupoli67 - 16/9/2020 14:05

Καλή περίπτωση.θσ κάνει τη διαφορά στο κέντρο.ψηλο κορμί και τσαμπουκας

liko - 16/9/2020 14:04

τελικά οι περισσότεροι είστε άσχετοι από μπάλα.ο τύπος είναι απο τα καλύτερα χαφ που υπάρχουν στην Ελλάδα.

Crack_the_Sky21 - 16/9/2020 14:04

Ότι ακριβώς χρειαζομαστε προς το παρον μεχρι να φυγουν σιμοες κριστισιτς

Konstantinos2121 - 16/9/2020 14:04

Άποψη μου ότι ο σιμασκι είναι ότι χρειάζεται η ΑΕΚ και θα πρέπει να λογίζεται για έναν εκ των 2 η 3ων ανάλογος με το σύστημα

Puta - 16/9/2020 14:04

Αλλο κακο να μη μας βρει!!!

aek_dikefalos21 - 16/9/2020 14:03

Οχι Σάκχοφ ρε παιδια κανένας άλλος δηλαδή δεν υπάρχει? Ο Αλμπανης πιο γρήγορος είναι

ioannis64AEK - 16/9/2020 14:03

δεν κάνει την διαφορά, βοηθητικός, όχι ηγέτης, μέτριος στη δημιουργία, μόνο το ύψος έχει, αλλά δεν φημιζόταν και για τις κεφαλιές του, σχετικά αργός, καλύτερα να προωθηθεί κανένας πιτσιρικάς...δεν κάνουμε χωριό έτσι...

EyeOfEagle - 16/9/2020 14:03

Είναι αυτό που έλεγα για την έλλειψη στελεχών στην ΠΑΕ... δεν υπάρχει σκαουτινγκ και οι λίστα παικτών περιορίζεται σε συγκεκριμενους παράγοντες!

stefos21!kitrini chios! - 16/9/2020 14:02

Θεωρώ ότι είναι μια καλή περίπτωση κ το πιο σημαντικό είναι ότι θα προσαρμοστεί αμέσως εφόσον ξέρει το ελληνικό πρωτάθλημα...καλώς να έρθει το λοιπόν κ μετά η επόμενη κίνηση που πρεπει να γίνει ΑΜΕΣΑ ειναι η απόκτηση ενός στόπερ...

Showmethemoneyyy - 16/9/2020 14:01

Πραγματικά δεν μπορεί να μιλάνε σοβαρά.

Αυτός θα κάνει την διαφορά στα μεγάλα παιχνίδια ?

Άλλο ένα μπάλωμα. Αν ο στόχος είναι η τρίτη θέση οκ.

Αν δεν δεν καταλάβαμε τίποτα απο το ΣΚ που πέρασε τι να πω πραγματικά με ξεπερνάει.

Familia 9®11 - 16/9/2020 14:00

Το ξεζουμισε ο μπαοκ κ τώρα θ; Τον πάρουμε εμείς? Παίχτης 30 ετών σε πτωτική πορεία χωρίς κίνητρο.. αφού τον θέλετε τόσο φέρτε τον μαζί όμως με το χαφ ολκής που μας λέγατε αλλά κυρίως που χρειαζόμαστε... δυστυχώς φντ ότι η υπομονή όλων μας έχει τελειώσει σε συζητήσεις με συνοπαδους μας πλέον δεν μας νοιάζουν τα ονόματα δεν μας νοιάζει τίποτα θέλουν ΟΛΟΙ να φύγουν αυτοί που πρέπει να φύγουν η μάλλον να φύγουν οι 30 χρόνοι λουζερς σιμοες κριστισιτς μπακακης παουλινιο μανταλος κ... Συνέχεια Ολιβέιρα (φέρτε ένα φορ στυλ Πόνσε) ίσως κ Λόπεζ αλλά τουλάχιστον δίνει κ την ψυχή του αυτός προσπαθεί όχι σαν κάποιους άλλους διορισμένους που έχουν την απαίτηση να παίζουν μόνο κ μόνο γτ είναι πολλά χρόνια στην ομάδα κ έχουν φτιάξει την κλίκα τους

ΥΣ κετσε ανέβασε τα σχόλια μου δεν βρίζω (απλά κάνω την κριτική που θα έπρεπε να κάνετε εσείς) στα 5 θα περάσεις το 1 δικό μου

Furtado_Scorer - 16/9/2020 13:57

ΕΛΕΟΣ! Τόσοι παίχτες, σε Σάκχοφ θα καταλήξουμε;

Τον έχουμε δει. Γρήγορος δεν είναι, πολυ δημιουργικός δεν είναι... απορώ που ακούγονται τέτοια ονόματα...

Nedved - 16/9/2020 13:56

Ελεος δεν υπαρχουν αφθαρτοι παικτες και παντα συζηταμε για παλιους δικους και αλλονων. Αντε παρτε και τον ματος να κολησει και αυτοε μερικα συνταξημα ενσημα στην δημοσια υπηρεσια που λεγεται ΑΕΚ.

Bbvxd21gbcfb - 16/9/2020 13:55

Παιχταράς είναι!! Όταν έπαιζε με την ΑΕΚ ήταν ο βασικός λόγος που λέγαμε ότι δεν είχαμε κέντρο συγκριτικά με τον ζμπαογκ.. Φέρτε τον

aekbasket1 - 16/9/2020 13:55

ΘΕΤΙΚΑ-Ύψος, δύναμη, σκοράρει, μαρκάρει, έχει γνώση Ελλάδας

ΑΡΝΗΤΙΚΑ-Όχι γρήγορος, όχι πάσα/δημιουργία

Το ερώτημα είναι αν λείπει ένας από Μάνταλος/Κρίστισιτς και ο αντίπαλος κλείσει τον Κρίστισιτς /Μάνταλο αντίστοιχα, ποιος από Γαλανό-Συμανσκι-Σιμόες θα βοηθήσει στην προώθηση της μπάλας?

Αν παίζουν μαζί Σακχοφ-Μάνταλος-Κρίστισιτς -ΜΕ ΛΙΒΑΓΙΑ ΣΤΑ ΑΚΡΑ- είμαστε πολύ αργοί

Chris21chris - 16/9/2020 13:54

Σίγουρα σαν όνομα δεν μας ενθουσίαζει αλλά αγωνιστικά νομίζω ότι μπορεί να δώσει λύσεις..

Arrwstia1924 - 16/9/2020 13:54

ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ . Α ΚΑΙ ΟΧΙ . θέλουμε καλύτερο αν θέλουμε να κυνηγήσουμε πρωτάθλημα. Αν θέλουμε να βγούμε 3 ή 4 τότε πάρτε τον

R21_AEK - 16/9/2020 13:52

Θελουμε εναν πιο δημιουργικο χαφ οχι τον Σακχοφ και γιατι δεν ακουγεται για σεντερ μπακ ειναι δυνατον να θεωρουνται βασικοι Σβαρνας και Τσιγκρι.Ο Χνιντ δεν ξερουμε ακομα τι μπορει να κανει οποτε ειναι ερωτηματικο.

Xrhstospap - 16/9/2020 13:51

Μάλιστα από το άρθρο κατάλαβα ότι μάλλον θα τον πάρουμε.. από την χρόνια στον γαύρο του βορρά οπότε τον έβλεπα έλεγα τι αδιάφορος παίκτης. Νομίζω δεν είναι αυτό που χρειαζόμαστε αν εξαιρέσεις το ύψος,κατά τα άλλα μέτριος

aek_krasi_ac_dc - 16/9/2020 13:51

"Και αν παρθεί οριστική απόφαση για την απόκτηση μέσου τότε είναι φαβορί." Ρε θα μας τρελανετε? Πάλι τα ίδια? Κλείστε ένας χαφ που να σκοράρει και να δημιουργεί επιτέλους. Έχουμε μπλέξει με όλους του μέτριους. Δηλαδή επειδή έχουμε 7 μέτριους προς χάλια χαφ, το σκεφτόμαστε.. Ο Σάκχοφ φαντάζει όαση σχετικά με τους τωρινούς. Κανονικά όχι έναν αλλά δύο χαφ θέλουμε εφόσον ο προπονητής παίζει με τρεις. Σοβαρούς παίκτες για ροτείσον στις 3 θέσεις θεωρώ μόνο Σιμανσκι στα καλά του και Σίμο (και... Συνέχεια αυτοί εννοείται στην θέση του κόφτη). Οι άλλοι είναι για κανα Παναιτωλικό στην καλύτερη.

Aekara_m - 16/9/2020 13:50

Δεν με βρισκει αντιθετο, καλος παιχτης ,αλλα θα ηθελα κατι πιο ποιοτικο

Baval_21 - 16/9/2020 13:49

Καλος παιχτης απλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι αυτο που χρειαζεται η ΑΕΚ. Τι εννοω; Οτι δεν πολυεχει την καθετη μπαλια απο οσο θυμαμαι. Κατα τα αλλα, ναι , οπως λεει το αρθρο καλυπτει χαρακτηριστικα που μας λειπουν.

Brother_Kyrill - 16/9/2020 13:48

Δεν θα λεγα πως ήταν βασικός συντελεστής. Αν δείτε τα stats του την χρονιά 18/19 έπαιζε κυρίως στα εύκολα ματς και στα derby ήταν πάγκο ή έμπαινε αλλαγή.

Original__1924 - 16/9/2020 13:47

Θλίψη, πραγματικά!!!!

costasps21 - 16/9/2020 13:45

Κυριε Κετσετζογλου ειπατε στο ραδιο οτι ο Ματος εκανε υποτιμητικες δηλωσεις για την ΑΕΚ το 2018...ο Σακχοφ?

Alexpappas1924 - 16/9/2020 13:44

Πιστεύω σε αυτόν αλλά και σε άλλον που δεν θυμάμαι από την ομάδα τους ώστε να στελεχώσει την ομάδα ποσό μάλλον τώρα που δεν υπολογίζονται άτομα

EyeOfEagle - 16/9/2020 13:44

Αργοκινητο καράβι είναι και δεν ξέρω σε τι μοιάζει με χαφ τύπου Γιοχανσον ή Ντιοπ

Skywalker21 - 16/9/2020 13:43

Άλλον

Vasilis_Koutronas - 16/9/2020 13:42

Να έρθει. Προσωπικά εγκρίνω.

Voltaire21 - 16/9/2020 13:42

Οχι απλα..

aekaraarwsteia - 16/9/2020 13:39

Καλος παίχτης αλλά προτιμω κάτι καλύτερο

θάνος μια ΖΩΗ ΑΕΚ - 16/9/2020 13:38

Γιατί είχε φύγει από τον παοκ αυτός; το. Έδιωξαν;

phil_marlowe21 - 16/9/2020 13:38

Πολύ αργός για να χωρέσει...

Sq21 - 16/9/2020 13:37

Από εμένα είναι ΟΧΙ! Θέλουμε φρέσκο αίμα, σύγχρονους ποδοσφαιριστές γ@@@ το σκαουτινγκ μου μέσα

Toronto.AEK - 16/9/2020 13:36

Ωραίος παίχτης!! Αθόρυβος,ουσιαστικός κι αποτελεσματικός, προσωπικά εμένα μ΄ αρέσει πολυ αυτός ο τύπος μάγκες... Μακάρι να έρθει!!! -21-

tsigo - 16/9/2020 13:36

Άντε με το καλό και τον Βιειρίνια....

Dekelias - 16/9/2020 13:35

ΚΟΜΙΣΙΟΝ ΚΟΜΣΑ...

ΟΥΤΕ ΖΕΣΤΗ ΟΥΤΕ ΚΡΥΟ..

ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ..

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΙΚΡΑΘΕΙ ΠΟΛΥ, ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΣΕ 3 ΚΑΛΕΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΙ Κ ΛΙΓΟ ΤΟ ΧΕΙΛΑΚΙ ΜΑΣ...... Συνέχεια
ΠΑΜΕ ΜΩΡΕ ΑΕΚ..

ΧΙΛΙΕΣ ΖΩΕΣ ΑΕΚ....

jason21 - 16/9/2020 13:35

Αυτός δεν μας έλεγε χάρτινους?

sinotna75 - 16/9/2020 13:34

Οποιος παικτης και να ερθει καλοδεχουμενος ...Αρκει να τα δωσει ολα για την ομαδα !!!

Wizard - 16/9/2020 13:33

Ένας τέτοιος παίχτης, υγειης, είναι πάρα πολύ καλή προσθήκη! Επίσης γνώστης των ελληνικών ομάδων κλπ.

alexmorak - 16/9/2020 13:33

Καλός παίχτης είναι, αυτό δεν το αναιρεί κανένας. Αλλά δεν υπάρχουν άλλοι παίχτες; Πρέπει να κάνουμε ανακύκλωση τα πάντα;;;

Kim_P1anitarxis - 16/9/2020 13:32

Χρειάζεται κάτι καλύτερο

Chariskorydallos45 - 16/9/2020 13:31

τι αν παρθει αποφαση? ακομη το σκεφτεστε? θα μας πεθανετε?????

ElCommadante - 16/9/2020 13:31

Θα μας πιασει καταθλιψη αληθεια. Δεν μας λυπαστε καθολου;

Fifa Agent21 - 16/9/2020 13:31

ΜΟΝΟ αν αντικαταστήσουμε τον Κρίστισιτς με αυτόν. Έτσι μάλιστα.

tRenador21 - 16/9/2020 13:31

Τι ακριβως εννοειτε? " και αν παρθεί οριστική απόφαση για την απόκτηση μέσου τότε είναι φαβορί. " Δηλαδη θεωρουμε οτι ειμαστε πληρεις?

evo21 - 16/9/2020 13:31

Παρτε αυτον τον παιχτη. Θα μας φτιαξει ολο το κεντρο .

Chariskorydallos45 - 16/9/2020 13:30

δεν τον ειχα πολυπαρακολουθησει. τι αποψη εχετε? οσο θυμαμαι εβαζε και καποια γκολακια

ΕΠΟΜΕΝΟ