279 ΣΧΟΛΙΑ

Με την κατάθεση ένστασης “κλειδώνει” η δεύτερη θέση για την ΑΕΚ

Ο ΠΑΟΚ εν γνώσει του έπαιξε με 12 παίκτες χωρίς δικαίωμα συμμετοχής και ρίσκαρε την απώλεια της δεύτερης θέσης

Εντός της ημέρας αναμένεται η απόφαση της ΑΕΚ για την υποβολή ένστασης για την αντικανονική συμμετοχή 12 παικτων του ΠΑΟΚ στον χθεσινό αγώνα του ΟΑΚΑ. Η απόφαση δεν είναι εύκολη ιδίως αν σκεφτούμε το πόσο άδικα κατασυκοφαντηθηκε από όλο τον οργανισμό ΠΑΟΚ η ΑΕΚ απο το 2018 μέχρι σήμερα σε ένα θέμα που είχε 100% δίκιο όπως κρίθηκε από τρία διαφορετικά δικαστήρια κι ενώ η ομάδα που είχε κάνει ένσταση για να πάρει στα χαρτιά το παιχνίδι  που διεκόπη λόγω της εισβολης του Σαββίδη με όπλο στον αγωνιστικό χώρο ήταν ο ΠΑΟΚ! Επίσης ο ΠΑΟΚ ΕΠΕΛΕΞΕ να βρεθεί στο έλεος της ΑΕΚ αφού αν δεν ξεκίναγε το παιχνίδι με δική του υπαιτιότητα θα έχανε το ματς με 3-0 χωρίς να του αφαιρεθούν βαθμοί και θα περίμενε απλά μια ισοπαλία της ΑΕΚ στο Φάληρο για να βγει δεύτερος με την εκκρεμότητα πάντα της άλλης δίκης που έχει για την πολυιδιοκτησία. Ο ΠΑΟΚ όμως προτίμησε να ρισκάρει περιμένοντας από την ΑΕΚ να πάρει την ευθύνη της τελικής απόφασης. Οι δικαιολογίες ότι θα ήταν ντροπή να μην παίξει δεν ευσταθούν γιατί είναι ίδια ντροπή να έχεις 12 παράνομους παίκτες και να παρακαλάς να σε λυπηθεί η ΑΕΚ…

Αυτό που έχει πάντως μεγάλη σημασία είναι ότι με την υποβολή της ένστασης η ΑΕΚ είναι ουσιαστικά στην κλήρωση του Τσάμπιονς Λιγκ! Η διαφορά με τον ΠΑΟΚ θα είναι τρεις βαθμοί υπέρ της ΑΕΚ, αφού θα της κατακυρωθεί με 3-0 το χθεσινό ματς και θα αφαιρεθούν τρεις βαθμοί από την ομάδα της Θεσσαλονίκης, και ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα της τελευταίας αγωνιστικής η ΑΕΚ θα είναι δεύτερη! Σίγουρα είναι μια απόφαση ευθύνης αφού διακυβεύονται δεκαδες εκατομμύρια ευρώ αφου η ΑΕΚ με μία πρόκριση σε μονό ματς που μπορεί να γίνει και στο ΟΑΚΑ απέναντι σε Ραπίντ, Πλζεν ή Σίβα Σπορ θα έχει κλειδώσει την συμμετοχή στο Europa και τα 10.000.000 ευρώ και βέβαια θα έχει ελπίδες και για την υπέρβαση της εισόδου στους ομίλους του Champions League.  


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Panosr21kd - 17/7/2020 03:45

Έχετε 48 βάλτε μυαλό και κάντε την ένσταση δεν τους την χαρίζουμε , ένας παοκτζης μου είπε σιγά μην επαιρνε -3 γιαυτο ο μελισανιδης δεν μπήκε στον κόπο . Οτι να ναι δεν καταλαβαίνουν καν οτι τους κάναμε δώρο . Κάντε την ένσταση να τους κοπεί η μαγκιά

stam1 - 16/7/2020 17:24

Όποιος θέλει η ομάδα να κάνει ένσταση, καλύτερα να γίνει ολυμπιακός.

Οι αρχές μας και τα πιστεύω μας είναι άλλα.

Πρέπει να παραμείνουμε υπερήφανοι και τίμιοι.

acherontas1972 - 16/7/2020 17:46

Φίλε μάλλον τα έχεις μπερδέψει λίγο. Ήμασταν, είμαστε και θα είμαστε τίμιοι. Θα είναι η πρώτη φορά που πρέπει να κάνει ένσταση απέναντι στο κακέκτυπο του Ολυμπιακού. Η διαχρονικά ομάδα του δημοσίου δεν θα παρανομησει και πάλι. Ήξεραν πολύ καλά τι έκαναν χθες κατεβαίνοντας κανονικά στο παιχνίδι. Ήλπιζαν στο δίλημμα αυτό που έχει περιέλθει ο κόσμος της ΑΕΚ. Το κατάλαβες; Μας κοροϊδεύουν ψιλό γαζί παρανομωντας και πάλι. Ξέχασες μου φαίνεται τις θυγατρικές του που σου... Συνέχεια κόβουν βαθμούς και θερίζουν παίκτες σου. Καμία ανοχή στους βιαστές των νόμων. Το 2008 ουσιαστικά ήρθε η αρχή του τέλους της ομάδας μας μη κάνοντας ένσταση, χάνοντας πρωτάθλημα και εκατομμύρια από το Τσ.Λιγκ. Μη κάνοντας ένσταση ουσιαστικά νομιμοποιούμε την παρανομία. Και ο πονηρός ρόλος της ΕΠΟ φαίνεται κι εδώ που απαιτεί ένσταση από τον άμεσα ενδιαφερόμενο κι όχι αυταπαγγελτη τιμωρία για την παρανομία.

ΥΓ. Τα παιδιά κέρδισαν 18 βαθμούς εναντι 13 του ΠΑΟΚ καθαρά εντός και με τα κοράκια να σιγονταρουν πάλι τις μπουγατσες. Αρκετά λοιπόν με δαυτους.

enwsis21dikefalos - 16/7/2020 17:35

Δηλαδή αν έρθω και μπω μέσα στο σπίτι σου και σε κλέψω δε θα κινηθείς νομικά εναντίον μου και θα πιστεύεις κιόλας ότι είσαι υπερήφανος και τίμιος ;;

Romo25 - 16/7/2020 17:28

Είσαι λάθος φίλε μου, τουλάχιστον κατά την άποψή μου. Πολύ λάθος δυστυχώς. Και να ξέρουμε και τι λέμε και να μην είμαστε γαύροι, το να κάνουμε υπόγειες μπίζνες για την Ε.Π.Ο. και την κάθε Ε.Π.Ο. είναι το ανήθικο. Όχι η άσκηση ένστασης για να τιμωρηθεί μία παρανομία.

Cyrano - 16/7/2020 17:46

Σήμερα το πρωί με κυρίευσε το συναίσθημα και έγραψα ότι δεν πρέπει να πάρουμε το παιχνίδι στα χαρτιά. Διαβάζοντας όμως και τις απόψεις των άλλων άλλαξα γνώμη και θα σας πω γιατί.

Δεν μας άφησαν άλλη επιλογή παιδιά. Η ένσταση έίναι η μόνη επιλογή που έχουμε γιατί σε αντίθετη περίπτωση κινδυνεύει να διαταραχθεί το κλίμα στην ομάδα, να έρθει η απογοήτευση και να χάσουμε αμαχητί και το κύπελλο. Εγώ μπορεί ως οπαδός να βαυκαλίζομαι με την ιδέα της ΑΕΚ, ο Καρέρα όμως, ο... Συνέχεια Λιβάγια, ο Ολιβέιρα ο κάθε επαγγελματίας θέλει απλά να παίξει ΤσουΛού.

Θα είναι πράξη αυτοχειρίας αν δεν διεκδικήσουμε αυτή την πιθανότητα. Ας πρόσεχαν εκεί στον βορρά. Χλευάζανε τον Άρη το 97 με τα δελτία, τώρα την πάτησαν οι ίδιοι. Εμείς δηλαδή τι να κάνουμε; Να το παίξουμε αγνές παρθένες; Το ιδεώδες του καθαρού ποδοσφαίρου έχει αποδομηθεί εδώ και καιρό. Αν το παίξεις καλός θα σε πουν *αλάκα.

Manos_AEK21 - 16/7/2020 17:36

Και για όσους λένε να μην κάνει ενσταση η διοίκηση μας λόγο του τότε 2008 για την τότε υπόθεση θα ήθελα να σας αναφέρω ότι τότε η ΕΠΟ είχε δώσει το οκ για τον παίχτη για να παίξει και τότε ο Ολυμπιακός από την ίδια την ΕΠΟ (που ήταν δική του) έμαθε για αυτό το θέμα και έκανε ότι έκανε...

*Είναι εντελώς διαφορετικό το ένα θέμα με το άλλο τώρα μην τα μπερδεύετε.....

johnny_b - 16/7/2020 16:00

Ο ΟΣΦΠ έχασε το 08' απ'την Καλαμαριά. Ο Βάλνερ δεν είχε δικαίωμα συμμετοχής και ο οσφπ έκανε ένσταση. Πήρε το παιχνίδι στα χαρτιά και κατ'επεκταση το πρωτάθλημα. Εμείς το καταδικάσαμε τους ξεφτιλησαμε και καλά κάναμε και ονομάσαμε εκείνο το πρωτάθλημα χάρτινο! Και τώρα θα κάνουμε ένσταση για να πάρουμε μια δεύτερη θέση που μέσα στο γήπεδο δεν καταφέραμε να την πάρουμε? Ρε πάτε καλά? Έχετε γαυροποιηθει εντελώς ρε? Μην σωσω και την πάρω την δεύτερη θέση... Θα μας δωθουν πολλές... Συνέχεια ευκαιρίες και για δεύτερη θέση και για πρωτάθλημα γτ έχουμε και ομάδα και λαό και γήπεδαρα! Η κηλίδα όμως θα μείνει για πάντα... γι'αυτό προσέξτε τι λέτε μερικοί και κοιτάξτε και λίγο πιο μακριά από τα 10 (και καλά) μύρια. Θα παίξουμε τους προκριματικούς και θα περάσουμε με το σπαθί μας στο Europa...αυτό είναι ΑΕΚ. Τέλος

Manos_AEK21 - 16/7/2020 17:31

Φίλε Johnny_b τότε η ΕΠΟ είχε δώσει το οκ για να παίξει ο παίχτης... Και ο Ολυμπιακός τότε από την ίδια την ΕΠΟ που ήταν δική του έμαθε για αυτό το θέμα...

*Τώρα εδώ είναι εντελώς άλλη υπόθεση άλλο θέμα..

ORIGINALE_21 - 16/7/2020 17:27

Οχι φιλε αυτο δεν ειναι ΑΕΚ..Αυτη ειναι η δικη σου εκδοχη για μια ΑΕΚ καρπαζοεισπρακτορα..Εχουν καταστρατηγησει τα παντα 3 χρονια τωρα μας βριζουν απο το πρωι μεχρι το βραδυ και θα τους λςμε μπραβο και ευχαριστώ? Οι ηθικολογιες και ορομαντισμος μας εχουν στερησει κυπελλα και πρωταθληματα ειδες κανενας να μας εχει σε υποληψη?

R21_AEK - 16/7/2020 16:55

Φιλε δεν τα ξες καλα η ΕΠΟ ειχε δωσει το ΟΚ να παιξει ο παιχτης κανονικα ο Οσφπ ομως δεν το ηξερε και μεσα απο την ΕΠΟ τους το σφυριξαν οτι μπορειτε να κανετε ενσταση και να παρετε το ματς στα χαρτια.

an0nymous - 16/7/2020 16:40

Η επο είχε δώσει το οκ να παίξει τότε.. Και μετά έγινε η ένδυση ένσταση του γαύρου που έλεγε στην επο τι να κάνει.


Εδώ μιλάμε για μισή ομάδα παράνομα

Akira81 - 16/7/2020 16:38

Δλδ ρε φίλε οι βαθμοί που πήρε πίσω για την ιδιοκτησία της Ξάνθης δε μετράνε. Και κανείς δεν ξέρει αν και πότε θα τιμωρηθεί ξανά. Α δλδ τώρα να παίξει προκριματικά στη θέση σου. Και ο δικός σου ιδιοκτήτης είχε κι άλλες ομάδες και δικαζόταν, τι πιστεύεις ότι θα είχε συμβεί;

Το ότι οι δύο γαύροι βρίσκονται εκεί που βρίσκονται γιατί έχουν παραρτήματα ενώ εσύ παίζεις ντέρμπι για να πάρεις βαθμούς δε μετράει δλδ; Χώρια τις τιμωρίες και τους τραυματισμούς.... Συνέχεια
Παίζεται τίποτα με ίσους όρους στους αγωνιστικούς χώρους για το διεκδικήσεις; Τι συζητάμε τώρα;;

felippe - 16/7/2020 16:37

Η υπόθεση Βάλνερ εχει μια μεγαλη διαφορα. Η ΕΠΟ εξεδωσε κανονικά το δελτίο του παίκτη κι ο Απόλλων δεν ήξερε ότι υπήρχε παρανομία ή ακόμα και αν έπρεπε να το ξέρει αυτός μία η ΕΠΟ έπρεπε να το ξέρει δέκα. Μετά τους το σφύριξε κάποιος από μέσα από την ΕΠΟ και έγινε η ένσταση.

Sephiroth21 - 16/7/2020 16:35

Τοτε ο Βαλνερ ξερεις ποσο επαιξε και τι προσεφερε στον αγωνα? ΤΙΠΟΤΑ. Μπηκε για καποια λεπτα στο Β ημιχρονο και το αποτελεσμα θα ηταν το ιδιο. Αν ο ΠΑΟΚ επαιζε χωρις τους 12 ξερεις τι 11αδα επρεπε να κατεβασει?

krav21 - 16/7/2020 16:32

johnny_b Εισαι αλλου για αλλου. Εχεις μπλεξει τα μπουτια σου. Μαθε πρωτα πως εγιναν τα γεγονοτα και ελα μετα να μας κουνησεις το δαχτυλο. Εισαι απαραδεκτος τολιγοτερο. Ο Βαλνερ επαιζε με συμβολαιο που η ιδια η ΕΠΟ του εξεδωσε,απαντωντας καταφατικα στην ΠΑΕ Καλαμαρια οτι ο παικτης μπορει να αγωνιστει κανονικα. ΜΕτα τον αγωνα με το γαυρο η ιδια η ΕΠΟ ενημερωσε την Καλαμαρια πως ο παικτης αγωνιστηκε παρανομα με το γαυρο και πως θα τιμωρηθει για αυτο. Ξερεις ποιος ειλεγχε την ΕΠΟ εκεινη τη περιοδο?... Συνέχεια Ξερεις για λογαριασμο ποιου ενηργησαν ωστε να βγει στην επιφανεια οτι ο παικτης κακως αγωνιστηκε? Εχθες ο τεταρτος ενημερωσε ΚΑΙ την πλευρα του μπαοκ οτι αυτοι οι 12 παικτες ΔΕΝ ειχαν το δικαιωμα να αγωνιστουν αλλιως οθα υπηρχε τιμωρια. Η πλευρα του μπαοκ διαλεξε επιδεικτικα να αγνοησει το γεγονος πως η συμμετοχη των παικτων θα ηταν παρανομη και επελεξε να κατεβει ως εχει. Δεν ηταν απλα μια παραλειψη που τους ξεφυγε και απλα πιαστηκανε στον υπνο.Ηξεραν πολυ καλα τι εκαναν και γιατι το εκαναν. Νυσαφι ποια με ολους εσας τους "αληθινους" ΑΕΚτζηδες που εχετε μετατρεψει την περηφανια και το φιλοτιμο σε βλακεια και εκμεταλλευση. Να επικροτουμε δηλαδη μονιμα τις κουτοπονηριες και τις λαμογιες των δυο γαυρων και η ΑΕΚ να ειναι μονιμα στη φαπα. Φτψχη πλην "τιμια" και αηδιες. Το τιμιο ειναι ο μπαοκ να τιμωρηθει επειδη ηξερε πολυ καλα τι κανει και τι διακινδυνευει. ΤΕΛΟΣ.

Xaris345 - 16/7/2020 16:31

Οταν παοκ και οσφπ εχουν τις μισες ομαδες του πρωταθληματος δικες τους,με οτι αυτο συνεπαγεται,εμεις θα παριστανουμε τους τιμιους και ηθικους;

Ο ολυμπιακος με τον Οφη κατεβασε τα δευτερα.

Φαντασου γιατι.

Για να μας κοψει βαθμους εαν μπορεσει στο μεταξυ μας αγωνα και να μην βγουμε champions leage.... Συνέχεια
Επισης μην ξεχναμε οτι εαν δεν κατακτησουμε το κυπελο θα προκειται για μια αποτυχημενη χρονια.

Θα κανουμε μαγκες τους εχθρους μας;

Ενσταση λοιπον και να βγουμε εμεις ευρωπη.

Constantinoupoli86 - 16/7/2020 16:25

Η υπόθεση Βάλνερ, ήτανε κάτι που και με το γράμμα του νόμου ήταν αμφίβολο. Πήγαν με την ερμηνεία του νόμου όπως τους βόλευε. Η ΕΠΟ το γνώριζε ότι ο παίχτης είχε ξαναγωνιστεί αλλά του έβγαλε δελτίο (ενδεχομένως και επίτηδες για να έχει έναν άσσο στο μανίκι σε περίπτωση που κινδύνευε να υποβιβαστεί ένα παράρτημα του γαύρου, γι' αυτό και ο Κομπότης ήξερε). Εδώ πέρα έχουμε να κάνουμε με μια ξεκάθαρη περίπτωση, όπου 12 παίχτες δεν έχουν δελτίο υγείας, ο νόμος είναι ξεκάθαρος και... Συνέχεια γράφτηκε στο φύλλο αγώνος αυτό. Δεν τίθεται κανένα θέμα ανηθικότητας εκ μέρους της ΑΕΚ, δεν παίρνει κάτι που δεν το δικαιούται, δεν βάζει λιτούς και δεμένους να τη δικαιώσουν με γνωριμίες στο παρασκήνιο. Τελείως διαφορετική η μία περίπτωση από την άλλη.

EyeOfEagle - 16/7/2020 16:14

Μεσα στο γηπεδο έπαιξες αντιμέτωπος με μια ομάδα που ήξερε οτι δεν επρεπε να χρησιμοποιησει 12 παικτες της... Οχι 1 φορα αλλα σε 3 αγώνες... 3 αγώνες οπου πηρε 5 βαθμούς!!! Θελεις να καταργησουμε και τους κανονες μήπως? Αξιοπρέπεια ειναι να τηρείς παντα τους κανονισμούς και να μην παρανομισεις σαν ομάδα... Οχι να το κανουν οι γυρω σου και εσυ να εισαι ο μ της υπόθεσης και να το δέχεσαι αυτό....

Αν ειναι ετσι να φέρουμε και εμεις παικταραδες να μην τους δηλωσουμε ποτε και να τους βάλουμε να... Συνέχεια παίξουν παρανομα... Και αν μας κάνουν ενσταση να κατηγορησουμε αλλους οτι δεν έχουν ηθική... Ρε σεις συνέλθετε μερικοί...

jpavlos2002 - 16/7/2020 16:10

για να καταλάβω λίγο τι λες... τα προηγούμενα 20 χρόνια ότι κέρδισες ή έχασες, ήταν όλο στο χορτάρι; και το πιο βασικό. δεν ξέρω πόσο χρονών είσαι αλλά η απλούστεση στην σύγκριση με την υπόθεση Βάλνερ είναι εκτός πραγμάτικότητας.

Ppeshis21 - 16/7/2020 17:01

Να ξεχάσουμε εντελώς τους κανονισμούς που υπάρχουν στο ποδόσφαιρο. Παίρνω κόκκινη κάρτα, στο επόμενο παιχνίδι θα είμαι στην ενδεκάδα. Παίζουν οι αντίπαλοι με 11 παίχτες, εμείς να βάζουμε ακόμα καμιά δεκαριά επιπλέον παίχτες μέσα να είμαστε 21, ξεκινάει το παιχνίδι και ο Μέσσι είναι στα επίσημα για να παρακολουθήσει το παιχνίδι, τον φωνάζουμε να μπει στον αγωνιστικό χώρο για να παίξει με την ομάδα μας ώς 12ος παίχτης..... Κάποιοι φαίνεται δεν κατάλαβανκαλά τί έγινε ψές και ούτε... Συνέχεια κατάλαβαν τί έχει γίνει τις 3 τελευταίες αγωνιστικές... Οταν αντιληφθείτε τί έγινε, ελπίζω άμεσα θα αναθεωρήσετε την άποψη σας. Ο κανονισμός είναι κανονισμός. Λάθος δεν ήταν . 12 παίχτες χωρίς δελτία υγείας να αγωνίζονται σε 3 συνεχόμενα παιχνίδια. Πραγματικά μπανανία είμαστε...

EyeOfEagle - 16/7/2020 17:23

Αυτό ακριβώς... Αν ειναι να ξεκινούν επίσης ολες οι ομαδες το πρωταθλημα με +5 βαθμούς από εμας και να μην λέμε τίποτα, γιατί.... Είμαστε ηθικοί!

AEKthesaloniki - 16/7/2020 17:18

Εδώ και τώρα ένσταση για την τιμωρία της ΠΑΕ που από τότε που την ανέλαβε ο Σαββίδης ζει στην παρανομία, με πολλούς δανεικούς παίχτες σε ομάδες χωρίς συμμετοχή στα αναμεταξύ τους παιχνίδια, με αγορασμένη διαιτησία από τον αρχιδιαιτητή Περέιρα (δύο κλεμμένα κύπελλα), για το κλέφτες μου αποκαλούν χωρίς να έχουμε καμία συμμετοχή σε αυτό, για το Κούλα, για το ΑΕΧ, για το ΑΕΚάκι, για το ότι ήμαστε ομάδα με έτος ίδρυσης το 2014 και έχουμε 1 πρωτάθλημα... λιγότερα από αυτούς δηλαδή... άρα... Συνέχεια μικρότερο σωματείο η ΑΕΚ.

Μένω Θεσσαλονίκη και έχω κουραστεί από τους νεόπλουτους... ΠΑΕ ΑΕΚ κάντε το για τον λαό, δεν θέλουν λύπηση, ένσταση εδώ και τώρα.

Manos_AEK21 - 16/7/2020 17:17

Ο Μασιμο Καρέρα! και όλοι οι παίχτες μας περιμένουν πως και πως για την ένσταση της διοίκησης μας για να παίξουν προκριματικά Τσαμπιονς λιγκ.. Έτσι θα πάρουν τα πάνω τους όλοι και θα είναι ότι το καλύτερο που έρχεται και ο τελικός κυπέλλου... Είναι τεράστια υπόθεση αυτό για τον κάθε ένα...

Εάν τυχόν δεν κάνει ενσταση η διοίκηση τότε θα αδειάσουν όλοι....

afev - 16/7/2020 17:15

Aλλος ενας λογος για ενσατση.. Ο ΠΑΟΚ με βρωμικες επιθεσεις απο τα μεσα ενημερωσης που διαθετει, εξαναγκασε σε παραιτηση τον προεδρο και μελη της επιτροπης εφεσεων. Ο λογος ειναι η αναβολη εκδικασης της πολυιδιοκτησιας με στοχο οι βαθμοι να αφαιρεθουν απ του χρονου.

Μετερχονται ολα τα μεσα για τους βρωμικου στοχους τους. Οπως εκαναν με εμας χρησιμοποιωντας τ το sdna κλπ.... Συνέχεια
Δεν αλλαζουν , δεν αναγνωριζουν τιποτα. Θα συνεχισουν να μας βριζουν οτι και να γινει.

ΑΠΛΑ ΘΑ ΛΕΝΕ ΑΣ ΚΑΝΑΤΕ ΕΝΣΤΑΣΗ

casper21 - 16/7/2020 17:14

Ένσταση χθες

Constantinoupoli86 - 16/7/2020 17:09

Όσοι είμαστε άνω των 30 ξέρουμε ότι οι παοκτζήδες από το 2005-2010 ήταν το δεκανίκι του γαύρου. Το 2008 λέγανε ότι καλώς έκανε ένσταση και το πήρε ο γαύρος, το δικαιούταν με το γράμμα του νόμου και ότι το πρόβλημα δεν ήταν ο ολυμπιακός αλλά το κατεστημένο της Αθήνας. Οι οπαδοί του παοκ και οι οπαδοί του γαύρου εκείνες τις εποχές αλληλοκολακεύονταν, λέγανε ότι οι ομάδες τους έχουν τον πιο μαχητικό λαό, σε αντίθεση με εμάς και τα βαζέλια που μας θεωρούσανε "φλούφληδες". Από το 2011 ξεκίνησε ο παοκ να... Συνέχεια μιλάει για παράγκες και για 20ετίες. Αυτά για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι καινούριοι.

ottoman21r - 16/7/2020 16:54

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΗΝ ΠΑΕ ΑΕΚ ΝΑ ΑΝΑΚΟΗΝΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ, ΜΟΛΙΣ 10 ΛΕΠΤΑ ΠΡΙΝ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΔΙΟΡΙΑΣ, ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ... ΨΗΣΕΙ!

Moschato21 - 16/7/2020 17:01

Εμας ψηνει φιλε, τι τον νοιαζει τον παοκ. Τα μαυρα προβατα βρεθηκαν, παραιτηθηκαν, θα κατηγορησουν λιγο την ΑΕΚ και το ΠΟΚ και τελος. Αντιθετα εμεις θα μπουμε σε απιστευτη εσωστρεφεια αγωνιστικη και εξωαγωνιστικη. Απο τον απλο οπαδο μεχρι τους παιχτες και τον προπονητη.

athanatos21 - 16/7/2020 16:59

Περιμένω πότε θα ανακοινώσουν την καινούρια φιεστα κάτω απο τον λευκό πύργο


Σε περίπτωση ένστασης


Για να πούν ότι για τα αθεώρητα δελτία των παιχτών τους... Συνέχεια

Φταίει η ΑΕΚ


Οι ξένοι διαιτητές


Και ο Βούρος που έγινε δήμαρχος στη Νέα Φιλαδέλφεια.

AEKPETROUPOLI21 - 16/7/2020 16:51

Δεν είναι δυνατόν να το σκέφτονται ακόμα. Επιτέλους, πράξτε τα δέοντα.

Manos_AEK21 - 16/7/2020 16:45

Μια λεπτομέρεια για την διοίκηση μας... Να μην μπερδεύουν την ηθική με τους νόμους με την παρανομία... Μια σημαντική λεπτομέρεια είναι ότι δεν πρέπει να γίνει συνένοχος στην παρανομία η διοίκηση μας για αυτό πρέπει να κάνει ενσταση και επίσης θα πρέπει να κάνει αίτημα προς την ομοσπονδία για τέτοιες περιπτώσεις η ομοσπονδία να αναλαμβάνει απευθείας....

POTC - 16/7/2020 16:44

Ρε παιδιά πάτε καλά; Θα καταλάβουν αυτοί που έχουν IQ κάτω από το μηδέν που πιστεύουν ότι το να μπει ένας με πιστόλι μέσα στο γήπεδο δεν είναι παράνομο από ανωτερότητα;;; Τι ανωτερότητα να δείξουμε.... Ένσταση πρόεδρε ασυζητητί!!!

Kalogreza2121 - 16/7/2020 16:32

Μέχρι και οι γαύροι (οι κανονικοί) έχουν βγει και μας δουλευουν. Και το χειρότερο είναι ότι έχουν δίκιο. Να βράσω τις συμμαχίες και τις ενώσεις και την ΕΠΟ. Έχει πάει 4.30 και ακόμα δεν έχετε υπερασπιστεί τον προπονητή τους παίκτες τους νόμους και έχετε διχάσει τον κόσμο για να μην κρατησει μουτρακια ο Ιβάν ο τρομερός.

Fragspan21 - 16/7/2020 16:42

ΑΔΕΡΦΕ ΕΠΕΙΔΗ ΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΚΑΛΟΓΡΕΖΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΑΥΡΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ Η ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΕΝΣΤΑΣΗ.ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΑΛΛΑ ΚΑΤΣΕ ΣΚΕΨΟΥ ΠΩΣ ΑΝ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΣΤΑΣΗ ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΑΙΡΕΣΟΥΜΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΦΙΛΕ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΟΡΓΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΑΔΙΚΑ ΕΧΟΥΜΕ ΖΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΥΠΕΡΤΑΙΡΟΥΝ ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΑΣ ΕΜΑΘΑΝ ΝΑ ΑΓΑΠΑΜΕ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ

EyeOfEagle - 16/7/2020 17:28

Οι αξίες μιας ομαδας φαίνονται στο πως δρα τίμια χωρις ύπουλες μεθοδους και παρανομοντας.... Οταν όμως βλέπεις ολους γυρω σου να μην τηρούν τους κανονισμούς και αυτο να δρα αρνητικά πανω σου, τοτε δεν ειναι θεμα αξίας αλλα μ... ς... Καταντάς ο κακομοίρης που θα τρώει φαπες μια ζωή χωρις να αντιδρά!

R21_AEK - 16/7/2020 16:53

Δηλαδη τι πιστευεις να ειναι οι αλλοι παρανομοι μια ζωη και εσυ να το δεχεσαι?

dodo - 16/7/2020 16:41

Δείτε το φύλο αγώνα. Ο διαιτητής τους επισήμανε την αντικανονικότητα και αυτοί ζήτησαν να γίνει ο αγώνας κανονικά. Ένσταση τώρα!!

sasdragongr - 16/7/2020 16:39

2008: Οι απόγονοι του 6ου Στόλου, κλέβουν το πρωτάθλημα με ένσταση για το Βάλνερ.

2011: Ο Σάχα τρώει τη φωτοβολίδα στην πλάτη. Ο κανονισμός ορίζει αποχώρηση της ομάδας, διακοπή αγώνα και βαριά καμπάνα για τις μπουγάτσες.

2017: Χάνουμε το Κύπελλο με 2,5 μέτρα offside.

2018: Αφαιρούνται βαθμοί από τις μπουγάτσες λόγω Μίτσελ χωρίς να υπολογιστεί του σκούτερ.... Συνέχεια Κοιμόμαστε με +5 και άδεια Τρούμπα και ξυπνάμε με +2 και γεμάτη Τρούμπα, ελέω Σκουτέρη. Μάλλον του έκαναν δώρο εκείνο το κρεμασμένο σκουτεράκι.

2019: Με σφαγές δικές μας, απερίγραπτη βοήθεια (βόλλευ στη Λαμία, επίθεση σε παιδιά στη Ν. Σμύρνη, εισβολή οπαδών τα επίσημα και τα διαρκείας του ΠΑΣ και πολλά άλλα), οι μπουγάτσες φτάνουν επιτέλους τον ΑΡΗ σε πρωταθλήματα. Στη συνέχεια μας κλέβουν ένα ακόμη Κύπελλο.

2020: Με ντροπολογία Κυβέρνησης οι μπουγάτσες και το παράρτημά τους (Ξάνθη), γλυτώνουν τον υποβιβασμό, το CAS επιστρέφει την υπόθεση στην ΕΕΑ (δεν είναι καθόλου σίγουρη η τιμωρία, άν και ο μοντελοπνίχτης λέει σίγουρη), έχουν ευννοηθεί τουλάχιστον 5-6 φορές, εμφανίζονται με ληγμένα δελτία, παίζουν αγώνα εν γνώσει της παράβασής τους και το παραδέχονται απολύοντας (τα περί παραιτήσεως και ευθιξίας είναι για να ταίσουν σανό τους οπαδούς τους).

Και υπάρχουν σήμερα οπαδοί αυτής της ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΙΔΕΑΣ που λέγεται ΑΕΚ, οι οποίοι ζητούν να δείξουμε ανωτερότητα και να μην κάνουμε ένσταση.

Ο Χ Ι. Αυτό δεν μπορεί να γίνει.

Τέρμα το σκύψιμο και η καρπαζιά από τον κάθε απατεώνα.

Τέρμα η λύπηση.

Τέρμα η δήθεν "ανωτερότητα".

Τέρμα η υπομονή.

Τέρμα η κλοπή εκατομμυρίων.

Τέρμα η ανοχή.

Τέρμα ο ιπποτισμός.

Τέρμα η ανισότητα.

Τέρμα η ελπίδα πως κάποτε θα αλλάξουν τα πράγματα.

Η ΑΕΚ είναι ΙΔΕΑ. Η πιο ΜΕΓΑΛΗ ΙΔΕΑ και όχι η πιο ΗΛΙΘΙΑ.

Στον πόλεμο που οι άλλοι άνοιξαν εδώ και χρόνια, πρέπει επιτέλους να απαντήσουμε.

Οι άλλοι κάνουν τη μία ένσταση μετά την άλλη και μιλάνε κι από πάνω. Εμείς καθόμαστε σαν ρομαντικές κλώσσες και περιμένουμε με το Σταυρό στο χέρι.

Ο Χ Ι. Απάντηση με τον ίδιο τρόπο. Υπάρχει Νόμος. Επιτέλους ας τον χρησιμοποιήσουμε μια φορά. Εκτός και άν περιμένουμε να στείλει ο ΠΑΟΚ το Μπαλτάκο και να κάνει ένσταση.

Αυτοί ξεκίνησαν τον πόλεμο και τις βρώμικες μεθόδους.

Αυτοί έδειξαν το δρόμο.

Ας τους δείξουμε επιτέλους ποιοί είναι η πραγματική ντροπή της προσφυγιάς. Έτσι θα καταλάβουν πως τελείωσε η υπομονή μας και θα απαντάμε νόμιμα.

ΑΕΚ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.

Moschato21 - 16/7/2020 16:39

Κατι αλλο που δεν εχει αναφερθει, ποια ειναι η σταση των παιχτων και του προπονητη σε ολο αυτο ? Πώς θα νοιωσει ενας επαγγελματιας αν του στερησετε την δυνατοτητα να βγει Τσαμπιονς Λιγκ, ή τουλαχιστον να βγει πιο ευκολα σε Ευρωπαικη διοργανωση ? Πώς θα νοιωσουν οταν βλεπουν οτι οι μελλοντικες τους προοπτικες θα βρουν εμποδια στην ξεροκεφαλια μιας διοικησης ? Πώς θα πανε να παιξουν αυτοι οι παιχτες τελικο σε 10 μερες ? Τα μπονους που θα ακυρωθουν ?... Συνέχεια

Ελατε λιγο στα συγκαλα σας και αφηστε τις ηθικολογιες που δεν προκειται να αλλαξουν το οτιδηποτε στην κοινη γνωμη κανενος. Ουτε κατι ανηθικο κανουμε, ουτε αξιζουν το παραμικρο αυτοι οι τυποι.

nikolopaido21 - 16/7/2020 16:39

Αν δεν κάνουμε ένσταση πετάμε τον ιδρώτα του προπονητη και των ποδοσφαιριστών μας στα σκουπίδια... Αν δεν κάνουμε ένσταση και ήμουν ο Καρέρα θα παραιτούμουν.... Και ο Λιβάγια, ο Μάνταλος και τα υπόλοιπα παιδιά θα την έκανα με την πρώτη ευκαιρία... Αν είναι να παίζουμε χωρίς δελτία να φέρναμε το Βράνιες να του δίναμε και μια φανέλα για το ματσάκι ια όλα καλά... Αν φτο φάμε αυτό εγώ σταματάω να ασχολούμαι... Δείχνει έλλειψη σεβασμού στον ιδρώτα των ποδοσφαιριστών μας και του τιμ...

Lacedaemon - 16/7/2020 16:39

Όλο αυτό είναι προς χάριν εντυπώσεων και απόπειρας πόλωσης μέσα από διχαστικά ψευδοδιλλήματα. Η δεύτερη θέση δεν σημαίνει τίποτα παραπάνω από την δυνατότητα εισροής επιπρόσθετων εσόδων, δεν είναι τίτλος. Η συμμετοχή στο CL προσδίδει μια αίγλη, ενδεχομένως και βαθμούς στην κατάταξη, αλλά και πάλι δεν είναι τίποτα δεδομένο, απλά μια πιθανότητα.

Στο όνομα αυτής της πιθανότητας, ως άλλοι γραμματείς και φαρισαίοι, διαρρηγνύουν τα ιμάτια τους... Συνέχεια υποκριτικά στο όνομα μιας κάποιας δικής τους ψευδόηθικής, όσοι παραβλέπουν ότι εδώ δεν κρίνεται κάτι περισσότερο από μια πιθανότητα να βγάλεις περισσότερα λεφτά.

Αυτό είναι Φαρισαϊσμός, διότι με αφορμή έναν ψευδόσυλλογισμό, διαλέγεις να απευθυνθείς στον απέναντι και να ξεράσεις την χολή και την ανωμαλία σου (σε επίπεδο σκέψης) αδυνατώντας να δεις την εικόνα σου στον καθρέφτη. Εσύ που θες να λες ότι είσαι σε όλα εντάξει, αναμάρτητος δηλαδή, πετάς πέτρες στον άλλο για τα δικά σου σφάλματα.

ο νοών νοείτω

barlos71 - 16/7/2020 16:38

Να μη γίνουμε γαύροι, μια ζωή στην ξεφτίλα θα έιναι τα ορκ. Δεν θα πρέπει να λερώσουμε την ιστορία μας με λεκέδες.

Dudu21 - 16/7/2020 16:35

Η προσωική μου άποψη είναι ότι δεν πρέπει να κάνουμε ένσταση. Ξεφτιλίζουμε έτσι και τους γάβρους νότου , οι οποίοι παρεμπιπτόντως το περιμένουν από το πρωί πως και πως για να ξαναπούν για το 08 , και φυσικά του βορρά που τρία χρόνια τώρα μ΄νο προπαγάνδα είναι. Παραμένουμε πιστοί σε αυτά που λέμε και πρεσβέυουμε και τους εκθέτουμε ανεπανόρθωτα . Ρε μάγκες σοβαρά, ο μπαορκ αν πάρει 2η θέση με αυτή την ομάδα θα παέι chl? ούτε οι ίδιοι δεν το πιστέυουν και ψάχνουν τώρα δικαιολογία πίσω από... Συνέχεια την ένσταση για να κρύψουν τα χάλια τους σε όλα τα επίπεδα και να συσπειρωθούν οπως πάντα πίσω από την κλάψα της αδικίας..

an0nymous - 16/7/2020 16:37

Ούτε ευχαριστώ δεν θα σου πει κανείς να ξέρεις.. Αντιθέτως με την πρώτη θα σε βρίζουν κιόλας..

fntoyntas - 16/7/2020 15:43

Η δεύτερη θέση χάθηκε στο γήπεδο και σφήστε τις ένστάσεις.

Sephiroth21 - 16/7/2020 16:32

Στο γηπεδο ο ΠΑΟΚ επρεπε να παιξει με την u19 χτες.

combatiente_21 - 16/7/2020 16:28

πως χαθηκε οταν 12 παίκτες θα έπρεπε να ειναι εκτός αποστολής;

eimaikaigwaek - 16/7/2020 16:16

Στο γηπεδο ο ΠΑΟΚ επρεπε να ηταν στην Β Εθνικη..

eimaikaigwaek - 16/7/2020 16:19

Για οσους λενε οτι η η δευτερη θεση χαθηκε στο γηπεδο: Απο ποιον? Ο ΠΑΟΚ επρεπε να εχει πεσει κατηγορια, η διοικηση του εχει αγορασει και αλλη ομαδα. Πιστευει κανεις οτι ο ΠΑΟΚ πηρε την δευτερη θεση δικαι στο γηπεδο? Πολλοι γρηγορα ξεχνατε μερικοι. Κανονικα τωρα η ΑΕΚ επρεπ να παιζει αγωνες προετοιμασιας για τον τελικο κυπελλου..

EyeOfEagle - 16/7/2020 16:30

Φιλε δεν θα κρίνουμε εμείς αν ο παοκ εχει την ξάνθη ή οχι.... Αυτο θα το κρίνουν αλλοι! Αυτό που δεν δεχόμαστε είναι μια ζωή να τηρεί η ΑΕΚ τους κανονισμούς και ολοι οι υπόλοιποι οχι... Και ειδικά οι γαυροι και ο παοκ που ειναι οτι ειναι και ξέρουμε ολοι πολυ καλα!

mihell70 - 16/7/2020 16:29

Να το θέσω αλλιώς.....υπαρχει έστω κι ένας ΑΕΚΤΖΗΣ που να πιστεύει πως θα μας χαρίζονταν ο ζμπαορκ αν συνέβαινε το αντίστροφο;......αυτοί θα βάζανε δικηγόρο μέχρι και για υποβιβασμό......τί λέτε τώρα.......ΕΝΣΤΑΣΗ άμεσα......Αφήστε το σπαθί στη θήκη του και ας εκμεταλλευτούμε την μαμακια τους....Έτσι είναι αυτά και τα μύρια πολλά.....Να και ένα δώρο ΑΕΚΑΡΑ μου......άκου τί θα πουν οι άλλοι!!!......στα τέτοια μας.......ΠΑΜΕΕΕ......

TURBOAEKARA - 16/7/2020 16:28

ΜΗ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΤΕ ΚΑΝ...

ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΕΝΣΤΑΝΣΗ

ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ

ΠΙΑΣΤΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΚΑΛΕΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ

larryaek - 16/7/2020 16:27

Δεν καταλαβαινω ολους εσας που γραφετε οτι δεν καταφεραμε να παρουμε μεσα στο γηπεδο την δευτερη θεση.Μα μεχρι πριν μια βδομαδα ημουν δευτερος και ηρθε το CAS και εδωσε πισω στους μπουγατσες 7 βαθμους και δευτερη θεση.Και τους ειχα κερδισει δικαια μεσα στην τουμπα.Γιατι δεν αξιζω την β θεση;

Mikepap - 16/7/2020 16:25

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ακόμη δεν έχει γίνει η ένσταση. Ειλικρινά, μιλάμε για έναν σύλλογο του οποίου παίκτες προπονητές και διοίκηση μας αποκαλούσαν χάρτινους, κλέφτες κλπ 2 χρόνια τώρα. Θεωρείτε ότι ειδικά στο σωματείο αυτό πρέπει να χαριστεί από εμάς η δυνατότητα να βάλουμε στα ταμεία μας τουλ 8-9 εκ. ;

Τα bonus των παικτών ; Με τι ψυχολογία θα πάει η ομάδα στον τελικό; Με ξενερωμενο livaja και oliveira που δεν... Συνέχεια θα παίξουν CL?

Είναι λάθος, άμεσα η διοίκηση να κάνει ένσταση.

Fragspan21 - 16/7/2020 16:11

Φιλε παπαρατσι οχι κ μιζεροι υπεροπτες.συνελθε αδερφε

Ενα χρονο πριν μπουμε στην αγ σοφια,4 χρονια πριν κλεισουμε εναν αιωνα κ 5 χρονια μετα την επιστροφη μας απο την καταστροφη θες τωρα εσυ να κανουμε ενσταση για να παρουμε την δευτερη θεση απο τον παοκ.κ τα επομενα χρονια να κουβαλαμε κ εμεις τετοια ξεφτιλα οπως κουβαλανε και οι αλλοι οι σιχαμενοι.ΑΕΚ ειμαστε αδερφε κατσε σκεψου τι λες.μην σε τυφλωνει η οργη.

Paparatsi21 - 16/7/2020 16:25

Φίλε Fragspan21.. Η γνώμη μου είναι ότι η ξεφτίλα είναι όλη δικιά τους.. Αν φόραγαν παντελόνια ας λέγαν ότι με 8 παίκτες μόνο δεν παίζουμε και να τρώγαν -3.. Δεν έχω να δικαιολογήθω ούτε στα παοκιά ούτε στους γαύρους ούτε σε κανέναν... Ας λένε ότι θέλουν.. το μίζεροι και υπερόπτες ίσως ήταν υπερβολικό.. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι μερικές φορές κακώς ορισμένοι συνδέουν το ρομαντισμό τους με τις αξίες τις ΑΕΚ.. Καταλαβαίνω ότι ορισμένοι είναι πιο ρομαντικοί αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αυτός... Συνέχεια που δεν θέλει να τρώει σφαλιάρες από το κάθε παοκακι χωρίς να μιλάει είναι και αντιΑεκτζης...Αυτοί ήρθαν μέσα στη μούρη μας να μας κοροϊδέψουν και τώρα μας ρίχνουν και το μπαλάκι....Γιατί να πρέπει να τους κάνω τη χάρη?

Fragspan21 - 16/7/2020 16:20

Αδερφε νεα ιωνια αττικης μενω κ ειμαι 39.

Καταλαβαινω πως διαφωνουμε κ ειναι λογικο αλλα ο λογος που εστειλα ειναι καθαρα για να θυμισω καποια θεματα και οχι για να πεισω κανενανε

AEKARAG21_kostis - 16/7/2020 16:18

Η ΑΠΛΗ ΛΟΓΙΚΗ ΛΕΕΙ ΕΝΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ...ΜΑΣ ΤΑ ΕΠΡΗΞΑΝ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ,ΜΑΣ ΛΟΙΔΟΡΟΥΝ ,ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΑΝ ΠΩΣ ΟΠΟΤΕ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ,ΝΑ ΝΑ ΝΑ ΝΑ....ΠΟΙΟΙ;;;;;;;;ΟΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΧΕΚΤΥΠΟ ΟΜΑΔΑΣ ΤΗΣ ΔΟΞΑΣΜΕΝΗΣ ΜΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ!!!!!!200ΜΥΡΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΤΑ ΟΚΤΩ ΧΡΟΝΙΑ....ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΗΘΙΚΟ ΕΠΟΥΔΕΝΙ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΔΕΡΦΙΑ ΛΕΩ:ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΥ ΣΚΊΣΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΟΎΝ ΚΙΟΛΑΣ,ΚΑΡΦΙ ΔΕ ΜΟΥ... Συνέχεια ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕΤΑ ΤΑ ΠΕΡΙ 'ΚΛΕΦΤΕΣ','ΧΑΡΤΙΝΟΙ' ΚΛΠ ΚΛΠ......

21AEK06 - 16/7/2020 16:14

Να πω λοιπον και εγω με την σειρα μου πως η ομαδα (κατα την αποψη μου)θα κανει ενσταση αλλα εχω να πω δυο πραγματα. 1ον παρομοιο περιστατικο ειχε γινει στην αντρικη της ομαδας που παιζω (αγωνιζοταν Β' τοπικο και πηραμε άνοδο) και η ομαδα μας δεν δεχθηκε να παιξει με τους αλλους και πηραμε τη νικη "στα χαρτια". Προφανώς και σε αυτη την περίπτωση με τον παοκ δεν θα ηθελε η διοίκηση να μην παιξει γιατι ολοι γνωρίζουμε το τι θα γινοταν (χωρις να εχουν δικιο). 2ον για οσους λενε οτι εμεις είμαστε... Συνέχεια ΑΕΚ και δεν παιρνουμε νικες κλπ εκτος γηπέδου,ας καθήσουν λιγο να σκεφτουν για ποιο λογο να υπαρχουν νομοι και κανονες στο ποδοσφαιρο και οχι μονο. Ας κατσουμε δλδ στην 3η θεση ενω μας "κλέβουν". 2ον κακην κακως ειμαι 15 και παρακολουθω-καταλαβαινω το τι σημαίνει ΑΕΚ την χρονια του υποβιβασμού. Οχι οτι δεν ημουν ΑΕΚ αλλα τοτε ξεκινησα να καταλαβαινω τι γίνεται. Απο τοτε και μετα εχω ζησει να μας ρίχνουν Γ' και Β', γαυρους να λενε για ομαδα απατη και μετα να τρωνε...γλεντι,κλεμμενο τελικο στον Βολο, το 2017-18 να κοιμαμαι νομιζοντας οτι η ομαδα θα επαιζε στην αδεια Τούμπα οντας στο +5 και ξυπνησα με την Τούμπα γεματη και την ομαδα στο +2, το βραδυ στο ματς της Τουμπας που ολοι γνωρίζουμε τι εγινε και μετα θελανε να τιμωρηθουμε,περυσι κλεμμενο τελικο,φετος απαραδεκτο ξεκινημα και ομαδα που εμοιαζε με τσιρκο και στο τελος πηγε να γινει happy end αλλα τελικα επιστρεφονται οι βαθμοι στον παοκ πισω (εστω και προσωρινά) και παιρνει ενα Χ θεωροντας το επιτυχια παίρνοντας την 2η θεση και εμεις τον...τρουλο. Παλι καλα που ειναι οτιναναι εκει στη συμπρωτεύουσα και μας δινουν τετοια ευκαιρία να παρουμε σχετικα ξεκουραστα την 2η θεση ενω ημασταν στο -8(!). Κατι τετοιο λοιπόν κανει τον κο Μελλισανιδη να θελει να τιμωρησει τον παοκ και να μας βγαλει ευρωπη κατα 90%.

ΥΓ:ειναι τυχαιο οτι σε ολα αυτα που ειπα πως εχω ζησει εχουν να κανουν με γαυρο νοτου-βορρα? Το λιγοτερο που πρεπει να κανουμε ειναι ενσταση λοιπον και την αλλη Κυριακη νικη στον τελικο. Επισης το γεγονος οτι ειμαι 15 δεν σημαίνει πως δεν εχω μια γνωμη-αποψη και καψουρα για την ομαδα που ΑΓΑΠΑΩ.

ioannis64AEK - 16/7/2020 16:13

προσωπικά θα στηρίξω ότι αποφασίσει ο πρόεδρος, γιατί, ειδικά σε αυτό το ζήτημα, αυτός ξέρει καλύτερα απο όλους τι συμφέρει την ομάδα. Και οι δύο αποφάσεις έχουν υπέρ και κατά, το πιο βασικό όμως το ξέρει μόνο ο πρόεδρος: μπορεί μια τέτοια απόφαση της ΑΕΚ να δρομολογήσει μια αλλαγή στο ελληνικό ποδόσφαιρο; Αν ναι αξίζει τον κόπο... αν όχι, πάμε όπως είμαστε...

Thanasistot - 16/7/2020 16:12

Μην τολμήσουν να χαριστούν στους αχάριστους.Καποτε τους χωριστήκαμε με τον Σαχα,οταν θα τον έκαιγαν,εχουν κανει τα όργια στην τούμπα,παντα με την ΑΕΚ,προσπάθησαν να μας βγάλουν τρελούς το 2018 με την ένσταση που αυτη έκαναν εναντίον μας,έβγαζαν αθώο τον πιστολέρο,έκοβαν εισητηρια και αποφάσεις τα ξημέρωμα της Κυριακής,έκαναν παράσταση υπέρ του Πλατάνια να χάσει ο Ολυμπιακός το ματς στα χαρτιά επειδη είχαν ελπίδες για τίτλο,και τελειωμό δεν εχουν οι κλάψες τους.Επειδη δε... Συνέχεια ειμαι Βορειοελλαδίτης και ακούω ραδιόφωνα θες/κης δυο χρόνια κλέφτες μας ανεβάζουν κλέφτες μας κατεβάζουν.Δια ταύτα μηδενικό έλεος.

meta aek21 - 16/7/2020 16:11

Τα πολλα λογια ειναι φτωχια,ας σκεφτουμε τι θα κανανε τα βρ@μοσκυλ@ αν ηταν στην θεση μας αδελφια?

R21_AEK - 16/7/2020 15:48

Η ομαδα πρεπει να κανει ενσταση γιατι θα εχει την ευκαιρια να διεκδικηση αυτη την εισοδο στους ομιλους και να παρει τα χρηματα και δευτερον δεν θα αφησει μια αλλη ομαδα που ειναι ανταγωνιστης να μπει αυτη στους ομιλους και να παρει τα χρηματα.Φτανει πια να χαιδευουμε τον Παοκ αλλαζουν νομοι γι αυτους παιρνει Κυπελλα με διαιτησια αλλαζει η αποφαση μεσα στη νυχτα και το -5 γινεται -2 και με κοσμο πηγαν να καψουν τον Σαχα τοτε στο Κυπελλο και τους τι χαρισαμε και συνεχισαμε το... Συνέχεια παιχνιδι ενω αυτοι μια ζωη βριζουν την ΑΕΚ εδω πανω.Εκει στη ΠΑΕ ΑΕΚ μην το σκεφτεστε καθολου ΕΝΣΤΑΣΗ.

nemessis - 16/7/2020 16:09

Αδερφέ, προφανώς μένεις στη Θεσσαλονίκη. Σε καταλαβαίνω απόλυτα, γιατί και εγώ Θεσσαλονίκη μένω και έζησα στο πετσί μου την γκεμπελική προπαγάνδα των παοκτζήδων μετά το πανάξιο πρωτάθλημα που κατακτήσαμε.

Fragspan21 - 16/7/2020 15:40

Αδερφια θα θελα να θυμισω καποια πραγματα σε οσους γραφουνε θετικα σχολια για να κανει η ομαδα ενσταση.δεν κατηγορω κανεναν βεβαια γιατι και εγω εχω πολυ οργη για ολες τις αδικιες που ζουμε σε ολα τα αθληματα εδω κ χρονια.ειδικα αυτα που ζησαμε με τον παοκ τα 4 τελευταια χρονια ειναι απιστευτα.αλλα ρε παιδια ο συλλογος που αγαπαμε θα πρεπει να αγνοησει ολα τα νομικα παραθυρα και τα δαιδαλωδη συστηματα και να πορευτει με το κεφαλι ψηλα.αυτο ειναι η ΑΕΚ και οι ιδρυτες του... Συνέχεια συλλογου ζησανε απιστευτο πολεμο αλλα επιβιωσαν και μας αφησαν αυτη την κληρονομια.ΑΕΚ ειναι οι προσφυγες αθλητες που μενανε σε σκηνες στο γηπεδο της λεωφ.αλεξανδρας και τα βραδυα πηγαινανε και τους καιγανε τις σκηνες καποιοι δηθεν ελληνες.ΑΕΚ ειναι τα χρονια του πολεμου και της κατοχης που υπηρχε η ιστορια του κλεανθη μαροπουλου(ας την διαβασουνε οσοι δεν την ξερουνε).ΑΕΚ ειναι ο λουκας ο μπαρλος που τα δωσε ολα οσα ειχε και δεν ειχε.ΑΕΚ ειναι οι πιτσιρικαδες που κλεβανε υλικα απο τις οικοδομες τα βραδυα για να χτιστει το γηπεδο μας σε χρονια δυσκολα.ΑΕΚ ειναι ο σπυρος κοντουλης που εκτελεστηκε απο τους ναζι(ας διαβασουνε την ιστορια οσοι δεν ξερουν)ΑΕΚ ειναι η ομαδα του 89 που πηρε πρωταθλημα κοντρα σε ολα απεναντι σε ενα καρο συμφεροντα.ΑΕΚ ειναι ο μελισσανιδης που πηγε την ομαδα να δωσει φιλικο με την παρτιζαν οταν πεφτανε βομβες 500 μετρα απο το γηπεδο.ΑΕΚ ειναι ο ντεμης που παρατησε την καριερα του για να σωσει την ομαδα κ το πρωτο που εκανε ηταν να παει στο πατριαρχειο κ στην αγ.σοφια θυμιζοντας μας τι σημαινουν αυτα τα 3 γραμματα.ΑΕΚ ειναι ολοι εμεις που κατεβαιναμε στα συλλαλητηρια ΑΕΚ ειναι ολοι οσοι αδικως φυλακιστηκαν τοσα χρονια και ποτε δεν εγιναν ρουφιανοι κ υπαλληλοι κανενος.ΑΕΚ ειναι ολος ο κοσμος που εδειξε τοση υπομονη 20 χρονια με τοσες αδικιες κ στηριξε την ομαδα σε γ κ β εθνικη.ΑΕΚ ειναι η ομαδα του 2008 που εχασε το πρωταθλημα του βαλνερ το οποιο μας εφτασε στην καταστροφη

Και επειδη θα μπορουσα να γραφω μεχρι αυριο οσοι διαβασατε αδερφια καταλαβαινετε πως δεν ειμαστε το ιδιο με κανεναν.σιγουρα το ξερετε κ δεν περιμενατε εμενα αλλα ειναι υποχρεωση μου να θυμισω σε ολους καποια πραγματα.

ΑΕΚ σημαινει προσφυγια ξεριζωμενη

Να ειστε καλα ολοι αλλα ενστασεις ας κανουνε ο οσφπ ο παοκ ο παο ο πανιωνιος κ ο αρης.

οχι η ΑΕΚ αδερφια

johnny_b - 16/7/2020 15:50

Πόσο δίκιο έχεις ρε αδερφέ... Κρίμα τα σχόλια που διαβάζω και ελπίζω μόνο να είναι από πιτσιρικάδες που είναι ούτως ή άλλως πιο θερμόαιμοι.

EyeOfEagle - 16/7/2020 16:48

Αξιοπρέπεια και ηθική ειναι να εισαι σωστός και τιμιος εσυ σαν ομαδα... Οχι το να μην καταγγελεις παρανομοιες άλλων εις βαρος σου και οχι μια φορα αλλα πολλες! Να καταλάβετε την διαφορά οι "μεγαλύτεροι"

ForzaEnwsis21 - 16/7/2020 16:34

Κι εγώ φίλε μου είμαι 21 και ξέρω τι πρεσβευει η ΑΕΚ και το ασπαζομαι και στο ποδόσφαιρο και στη ζωή. Αλλά δεν ανεχομαι να με φτυνουν και να λέω βρέχει. Άλλο να είσαι ηθικός και άλλο κορόιδο, ειδικά με τους συγκεκριμένους.

combatiente_21 - 16/7/2020 16:05

Johnny_b απο ποτε η ηλικια ενος οπαδού-φιλαθλου αποκτάει βαρύτητα ;ενας νεαρος 20 χρονών π.χ γαλουχημενος στα ιδεωδη της ΑΕΚ δεν εχει γνωμη;

EyeOfEagle - 16/7/2020 16:08

Συγνώμη φιλε αλλα σε οσφπ και παοκ δεν με ενδιαφέρει τίποτα... Δεν σεβάστηκαν τίποτα, δεν μας σεβάστηκαν, μας αποκαλουν πρωι μεσημέρι βραδυ κλεφτες, χαρτινους κλο χωρίς να φταίμε εμείς... Καταλήγεις να εισαι ο μ.... ς της υπόθεσης που σέβεται τους νόμους και ολοι οι υπόλοιποι οχι! Ενσταση και παραενσταση λοιπον!... Συνέχεια
Αν ηταν αλλη ομαδα ή αν είμασταν προ 2016 που ο παοκ δεν είχε καταντήσει νεος γαυρος και δεν έβγαζαν τέτοιο μένος με ψεματα 2 χρονια τωρα τοτε ναι, δεν θα ήθελα με τιποτα να γινει ενσταση για όλα αυτα που έγραψες! Αλλα υπάρχει και μια αξιοπρέπεια την οποια ο παοκ και όλος ο οργανισμός του δεν την εχει σεβαστεί...

Accept21 - 16/7/2020 15:56

Τα είπες όλα, αλλά δυστυχώς τη δόξα πολλοί εμίσησαν, το δε χρήμα ουδείς..

an0nymous - 16/7/2020 15:55

Φίλε να ξες είμαι υπέρ να γίνει.. Αλλά δεν θα νιώσω ωραία.. Ούτε θα χαρώ για τέτοια δεύτερη θέση..


Αλλά μόνο και μόνο για ότι μας έχουν κάνει.. Και μεις συνεχίζαμε να κάνουμε τους καλούς.. Μόνο και μόνο γι' αυτό.

ForzaEnwsis21 - 16/7/2020 15:50

Όλα αυτά σωστά, αλλά ΑΕΚ είναι επίσης να δέχεσαι τα πάντα και να σαι κορόιδο; Δεν πάμε να κλέψουμε τίποτα, υπάρχουν κανονισμοί και όπως τους τηρούμε εμείς οφείλουν και οι άλλοι. Απλά τα πράγματα. Δεν γίνεται να κάνουν μια ζωή ότι γουστάρουν. Αν δεν κάνουμε ένσταση, να μην διαμαρτυρηθουμε ξανά για τίποτα απ όσα κάνουν.

alex - 16/7/2020 15:48

Σεβαστά και κατανοητά τα όσα λες αδελφέ. Άλλά εν ετη 2020 η Α.Ε.Κ. πρέπει να σταματήσει να γυρίζει και το αλλο μάγουλο !!!

barlos71 - 16/7/2020 15:47

Δυνατή ανάρτηση, μπράβο αδερφέ. Έχεις δίκιο! Αν κάνουεμ τελικά θα είναι σωστό και δίκαιοι αλλά αν δεν κάνουμε θα είναι μάγκικο και ΑΕΚτζήδικο.

AntonioT21 - 16/7/2020 16:08

Αυτά που γράφετε κάποιοι να μην κάνουμε ένσταση είναι ντροπή για όλα αυτά που έχουμε περάσει από όλους αυτούς που με κάθε ευκαιρία μας περιμένουν στη γωνία. Τα Ορκ να σας θυμίσω Είναι αυτοί Που έκαναν ένσταση για να δικαιωθούν στο ματς που ο πιστολάς πρόεδρος τους μπήκε μέσα και τα έκανε όλα μ......λο Με το πρόσχημα ότι τον αδικούσαν. Αυτοί Οι ίδιοι είναι που μας κατηγορούσαν ότι είμαστε κλέφτες και ότι τους παίρνουμε το πρωτάθλημα ότι το παίρνουμε στα χαρτιά ενώ αυτοί το είχανε πάρει... Συνέχεια μέσα στο γήπεδο. Αυτοί οι ίδιοι ξεφτίλες μας αποκαλούσαν χάρτινους και ντροπή της προσφυγιάς. Κανένα έλεος για τους Μίνους και τους άλλους ορκ του Βορρά.

michoslam - 16/7/2020 16:07

ρε σεις παρεξηγηση.Εννοουσα να παει μια αντιπροσωπεια να του το ππει του μελ οχι 5000 χουλιγκανοι.Αλλα αμα παει περισσοτερος κοσμος απο μια αντιπρωσωπεια θα φανει το αιτημα πιο πολυ.Παντα ηρεμα και με σεβασμο στον μελ

Artkate762 - 16/7/2020 16:05

Αν δε γίνει ένσταση δεν ανανεώνω διαρκείας. Δε γίνεται η διοίκηση να μη προστατεύει την ομάδα σε αυτές τις περιπτώσεις. 12 ΠΑΙΧΤΕΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ! Πάμε καλά ρε παιδιά;

Paparatsi21 - 16/7/2020 16:01

Δεν υπάρχει καμία υπερηφάνεια και καμία ηθική στο να μην διεκδικείς αυτά που δικαιουσε... Είμαστε ΑΕΚτζηδες περήφανοι για την ιστορία μας.. Αυτοί που δεν διεκδικούν τα δικαιώματά τους δεν είναι περήφανοι... Είναι μίζεροι υπερόπτες...Η ΑΕΚ οφείλει να κάνει ένσταση...

mortal_5hxc - 16/7/2020 16:01

Έπρεπε να ήταν ο γαύρος του Πειραιά στη θέση μας....θα τους έσκιζε το πάτο!

athpap21 - 16/7/2020 15:19

Δεν πρέπει να κάνουμε ένσταση ας κερδίζαμε στο γήπεδο.

.

Akira81 - 16/7/2020 15:34

Να κερδίζαμε στο γήπεδο μια ομάδα που δεν έπρεπε να βρίσκεται καν εκεί; Αυτό εννοείς; Τα κύπελλα που σου πήραν ετσιθελικά; Τι γίνεται με αυτά; Το όπλο; -3 έφαγε και έχασε το ματς. Για ποια δικαιοσύνη μιλάμε; Όταν ο Λουτσέσκου έλεγε τη χώρα σου ναζιστική Γερμανία; Μια χαρά; Ατιμώρητο κι αυτό.

Φίλε καταλαβαίνω το ηθικό, αλλά σε ηθικούς. Έχεις άδικο κατά τη γνώμη μου.

johnny_b - 16/7/2020 16:09

Άρα και ο οσφπ καλα έκανε ένσταση το 08'...ο Βάλνερ δεν είχε δικαίωμα συμμετοχής. Άρα δικαι το πρωτάθλημα...οκ

EyeOfEagle - 16/7/2020 16:00

Οποτε λογικα αν ο γαυρος ειχε πάρει κόκκινες σε 6-7 βασικούς του και τους χρησιμοποιουσε με το ετσι θέλω σε μεταξυ μας αγώνα, δεν θα ειχες θεμα... Να καταργήσουμε τους κανονες αν ειναι... Δεν πείθεις φιλε μου!

jpavlos2002 - 16/7/2020 15:53

να φτιάξετε ομάδα να κερδίζετε και τους διαιτητές

Theovis68 - 16/7/2020 15:35

Δε θα γίνουμε ποτέ γαύροι. Η ΑΕΚ είναι τρόπος ζωής. Έχουμε το κεφάλι ψηλά. Αυτά....

mortal_5hxc - 16/7/2020 15:59

Να χουμε μόνο το κεφάλι ψηλά.... όχι και τα πόδια!!!

goten21gr - 16/7/2020 15:56

Για να εχεις το κεφαλι ψηλα πρεπει να αντιδρας αλλιως παντα θα εισαι στην φαπα. Δεν μιλαμε για 1-2 παικτες μιλαμε για 12 παικτες που επαιξαν με ληγμενο συμβολαιο. Υπαρχουν νομοι και υπαρχουν συνεπειες. Για ποσο η ΑΕΚ θα ειναι στον ρολο του μ@λακα.

Fragspan21 - 16/7/2020 15:59

Φιλε φορτσα ενωσις κοροιδα θα μαστε αμα κανουμε τα ιδια.για αυτο αγαπαμε αυτη την ομαδα.σε αυτο τον τοπο οι κανονισμοι που εσυ λες ειναι αυτοι που μας εχουνε κλεψει τοσα κ τοσα εναν αιωνα τωρα.ε δεν θα παμε τωρα να τους εκμεταλλευτουμε ρε αδερφε.δεν ειναι στο dna μας τι να κανουμε τωρα;δεν τα λεω εγω αλλα η ιστορια μας

antiseen - 16/7/2020 15:58

Ένσταση ,μπανάκια,μπυράκια,κ@λαρ@κια, μεταγραφές...

zafeiris - 16/7/2020 15:56

Ο κόσμος της ΑΕΚ έχει αποφασίσει ένσταση,φαίνεται γρήγορα ξεχάστηκε το γκολ οφσάιντ στο Βόλο στο κύπελλο,κοιμηθηκαμε με +5 και χωρίς κόσμο και ξυπνήσαμε με +2 και τούμπα γεμάτη, τις ειρωνείες(χάρτινη πρωταθλήτρια) και συκοφαντίες για κλέφτες που στην ουσία εμείς δεν φταιξαμε σε τίποτα,άποψη μου πρέπει να γίνει αλλιώς δεν χρειάζονται νόμοι και ΚΑΠ ας κάνει ότι του καπνίσει ο καθένας, πιστεύετε ότι αν ήταν το αντίστροφο από τις 8 το πρωί θα ήταν τετελεσμενο!

michoslam - 16/7/2020 15:55

Παιδια ο μελ δε μπαινει 365.Για να ακουστουμε πρεπει να παμε στα γραφεια να τους το πουμε

Fragspan21 - 16/7/2020 15:55

Οσοι παντως κανουνε dislike ας διαβασουνε πρωτα την ιστορια και μετα να σκεφτουνε πως η ομαδα επιβιωνει κ χωρις τα λεφτα του τσαμπιονς που δεν ειναι κ σιγουρα.ηθος κ εντιμοτητα μας μαθανε οι προγονοι μας πως ειναι πανω απο τα λεφτα παιδια.εκτος αμα ξαφνικα θα αλλαξει και αυτο με την ενσταση.τι να πω

an0nymous - 16/7/2020 15:53

Στην Θεσσαλονίκη λένε ότι ο Σαββίδης επικοινώνησε με τον τίγρη.. Μας θυμήθηκε τώρα στα δύσκολα.. Αλλά εμείς μλκες δεν θα κάνουμε τίποτα πάλι.. Κι ας μην έχουμε πλέον σχέσεις μαζί τους..

combatiente_21 - 16/7/2020 15:52

Η ΑΕΚ έχει κάθε ΝΟΜΙΜΟ και ΗΘΙΚΟ δικαίωμα καθώς και κάθε ΣΥΜΦΕΡΟΝ να κάνει ένσταση...

Νόμιμο δικαίωμα γιατί ο παοκ παραβίασε ξεκάθαρη διάταξη του Κανονισμού Αγώνα Ποδοσφαίρου.

Ηθικό δικαίωμα, γιατί ανεξάρτητα από την έκβαση του αγώνα, οι περισσότεροι ποδοσφαιριστές του παοκ δεν είχαν δικαίωμα συμμετοχής. Προφανώς και το γεγονός ότι αγωνίστηκαν διαδραμάτισε ρόλο στην αγωνιστική εξέλιξη.... Συνέχεια
Το δε συμφέρον είναι προφανές. Το ενδεχόμενο συμμετοχής στους ομίλους του Champions League, αλλά και από μόνη της η συμμετοχή στα προκριματικά προσδίδει και γόητρο και οικονομικά οφέλη τεράστια.


Υ.γ σεβομαι ολες τις απόψεις, οταν εχεις να κανεις με βόθρους ομως δεν πας ντυμένος με κοστούμι..

Υ.γ2 με ένσταση ή χωρίς το στομα τους θα είναι μεγαλύτερο απο το αναστημα τους και πάντα θα λενε, οπότε μην περιμενετε γλυκόλογα και ευχαριστίες αν δεν γινει τελικα η ένσταση

Gennaro_De_Tommaso21 - 16/7/2020 15:50

Η ενσταση επρεπε να γινει ηδη χτες... Ο προεδρος δειχνει να μην ακουει την πλειοψηφια του κοσμου.... Θελω να πιστευω οτι θα ακουσει αυτο που θελει ο κοσμος... ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΑΕΚ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ο μελ σημερα ειναι αυριο δεν ειναι... κανονιστε να μας ξενερωσετε.... μονο αυτο τιποτα αλλο

R21_AEK - 16/7/2020 15:47

Η ομαδα πρεπει να κανει ενσταση γιατι θα εχει την ευκαιρια να διεκδικηση αυτη την εισοδο στους ομιλους και να παρει τα χρηματα και δευτερον δεν θα αφησει μια αλλη ομαδα που ειναι ανταγωνιστης να μπει αυτη στους ομιλους και να παρει τα χρηματα.Φτανει πια να χαιδευουμε τον Παοκ αλλαζουν νομοι γι αυτους παιρνει Κυπελλα με διαιτησια αλλαζει η αποφαση μεσα στη νυχτα και το -5 γινεται -2 και με κοσμο πηγαν να καψουν τον Σαχα τοτε στο Κυπελλο και τους τι χαρισαμε και συνεχισαμε το... Συνέχεια παιχνιδι ενω αυτοι μια ζωη βριζουν την ΑΕΚ εδω πανω.Εκει στη ΠΑΕ ΑΕΚ μην το σκεφτεστε καθουλου ΕΝΣΤΑΣΗ.

R21_AEK - 16/7/2020 15:47

Η ομαδα πρεπει να κανει ενσταση γιατι θα εχει την ευκαιρια να διεκδικηση αυτη την εισοδο στους ομιλους και να παρει τα χρηματα και δευτερον δεν θα αφησει μια αλλη ομαδα που ειναι ανταγωνιστης να μπει αυτη στους ομιλους και να παρει τα χρηματα.Φτανει πια να χαιδευουμε τον Παοκ αλλαζουν νομοι γι αυτους παιρνει Κυπελλα με διαιτησια αλλαζει η αποφαση μεσα στη νυχτα και το -5 γινεται -2 και με κοσμο πηγαν να καψουν τον Σαχα τοτε στο Κυπελλο και τους τι χαρισαμε και συνεχισαμε το... Συνέχεια παιχνιδι ενω αυτοι μια ζωη βριζουν την ΑΕΚ εδω πανω.Εκει στη ΠΑΕ ΑΕΚ μην το σκεφτεστε καθουλου ΕΝΣΤΑΣΗ.

bosga21 - 16/7/2020 15:47

Πρέπει οπωσδήποτε να κάνουμε ένσταση. Κάτι μου βρωμάει όμως που ακόμα δεν έχουμε ενημερώση.

NickAekaRas - 16/7/2020 15:46

Μη ένσταση της ΑΕΚ = μεταγραφές μέχρι 500 χιλ και εκτός στόχων από δεκέμβριο μήνα

την άποψη μου λέω βάλτε όσα dislike θέλετε

barlos71 - 16/7/2020 15:43

Φταίει ξεκάθαρα ο νόμος. Εγώ όταν πάω στο κολυμβητηριο και έχειλήξει η ιατρική βεβαίωση δεν με αφήνουν να μπω μέσα, δεν μου λένε τράβα και άμα φωνάξουν οι άλλοι θα σε βγάλουμε.

Παρόλα αυτά δεν πρέπει να κάνουμε ένσταση, στο χορτάρι χάσαμε το Τσου Λου, δεν το χάσαμε από σφυρίγματα ούτε από αδικίες. Παίξαμε και χάσαμε, παντελονάτα. Δεν θα γίνουεμ σαν τους άλλους.

Vfor21 - 16/7/2020 15:39

Άποψη μου ειναι πως θα γινει ενσταση για τρεις λογους. Πρωτον ειναι υποχρεωμενη η ομαδα διοτι εγινε παρανομια σφοδρη καθως ο αντιπαλος προκαλεσε μονος του το θεμα που εχει να κανει με την υγεια.. Δευτερον κατι παιζει εδω ουτε σε παο ουτε σε οσφπ δεν πηραν πρεφα τι εχει γινει??.. Τριτον ειναι μεγαλο επικοινωνιακο φαουλ του παοκ και προς τον κοσμο του και προς τον συλλογο τον ιδιο. Αποψη μου ειναι πως θα σηκωσει παρα πολλη αμμο αυτο το θεμα τις επομενες μερες...

christosdimitriadis - 16/7/2020 15:39

Αυτά δεν γίνονται. Μόνο εμείς θα μπορούσαμε να μην κάνουμε ένσταση.

August - 16/7/2020 15:39

Το φίδι θέλει πάτημα στο κεφάλι αλλιώς θα σε δαγκώσει με την πρώτη ευκαιρία.

Θέλω να τους δω να παίζουν με τον Ακρίτα Αλεποχωρίου όπως τους αξίζει.

Arrwstia1924 - 16/7/2020 15:35

Ακόμα να κάνουμε ένσταση. Αν οι ρόλοι ήταν αντιστροφοι πιστεύετε θα το σκεφτόταν ο παοκ. Μέχρι και ο καρερα θέλει ένσταση και αν από τώρα δεν του δείχνετε εμπιστοσύνη δεν θα πάμε και πολύ μακριά

EyeOfEagle - 16/7/2020 15:35

Ο μονος λόγος που θέλω να πιστεύω ότι καθυστερει η ενσταση ειναι για να τους ψήσουμε στα καρβουνα περισσότερο...

MELISSAN_21 - 16/7/2020 15:20

πιστεύεται ότι ανέβηκε αυτό το άρθρο και δεν θα γίνει η ένσταση ;;;;

είναι προάγγελος !

Sq21 - 16/7/2020 15:28

Τρολάρεις? πριν 5 λέπτα έλεγες ότι δνε θα γίνει είναι επίσημο!

MELISSAN_21 - 16/7/2020 15:35

σε λίγη ώρα τα σπουδαία..

EyeOfEagle - 16/7/2020 15:34

Αποφασισε όμως, θα γίνει ενσταση ή οχι, να ξέρουμε και εμεις δηλαδη...

panosmits - 16/7/2020 15:30

τελικά τι πιστεύεις; αυτό που γράφεις εδώ ή αυτό που έγραψες στις 15:01.

ElCommadante - 16/7/2020 15:30

Πολυ αργει το πραγμα. Ας αποδεχθουμε το γεγονος οτι η ΠΑΕ δεν εχει τα κοχονες να κανει ενσταση. Τραγικες καταστασεις, να χανεις μεσα απο τα χερια σου το τσαμπιονς λιγκ.

Sq21 - 16/7/2020 15:30

Εγκληματικό & επικίνδυνο να ΜΗΝ κάνει ένσταση η ομάδα. Θα χάσεις τον Καρέρα, τους παίχτες και το μεγαλύτερο κομμάτι του κόσμου. Δίνεις την ευκαιρία σε ανταγωνιστή σου να μπει μινιμου ομίλους Europa.

Και όλα αυτά γιατί , για τις εκλογές στην ΕΠΟ? Να τα έχουμε καλά με τον Ιβάν που μας σφάζει όπου μας βρίσκει?

revans21 - 16/7/2020 13:46

αν δεν γινει ενσταση ειναι μειοδοσια σε εναν λαο που δεν του εχει χαριστει τιποτα ενω τον εχουν κατακλεψει τοσα χρονια . δεν κλεβουμε τιποτα δεν χαριζουμε τιποτα. μασ αξιζουν τα καλυτερα

revans21 - 16/7/2020 15:27

oταν σε κλεβουν και δεν μιλασ δεν λεγεται ανωτεροτητα αλλα χαζομαρα η δειλια

eimaikaigwaek - 16/7/2020 13:58

Σωστος

Petros1968 - 16/7/2020 15:23

ΑΠΑΓΟΡΕΎΕΤΑΙ να μην κάνει ένσταση η ομάδα.

Σε αντίθετη περίπτωση θα πρέπει ο τίγρης να βάλει 15 εκατομμύρια στην ομάδα.

larryaek - 16/7/2020 15:23

Εαν ηταν να κανουμε ενσταση θα ειχε γινει.Δεν υπαρχει λογος να περιμενουμε μεχρι το απογευμα.Απλα προσπαθουν να βρουν πως θα γραψουν μια ωραια ανακοινωση για τα ματια του κοσμου.ΔΕΝ μας υπολογιζουν αλλιως θα την ειχαν κανει.....

nikitakos___ΑΕΚ - 16/7/2020 15:22

Προχωρήστε παρακαλώ στην ένσταση, σχεδόν όλοι οι φίλαθλοι της ΑΕΚαρας την κρίνουμε απαραίτητη την υποβολή της!!!Μην κάνετε για ακόμα μια φορά τον κόσμο μας να διχάζετε και να αναρωτιέται για ποιον λόγο δεν κάνουμε το αυτονόητο!!!!!ΜΟΝΟ ΑΕΚ!!!!!

ilias87 - 16/7/2020 15:19

Κοιτάξτε επειδή τον καλό το λένε και χαζό καλύτερα να με λένε μακακα παρά χαζό,αν ειναι τοσα τα λεφτά κάντε άλλωστε όπως έγραψε και ένας άλλος φίλος σε άλλο άρθρο από το 1966μεχρι και σήμερα ο παοκ έχει κάνει 30ενστασεις σε διάφορες ομάδες ε καντου και εσύ μια τίγρη να έχει να θυμάται,και για τα δύο κλεμμένα κυπελλα..και για την καραμελα με το κλεμμένο πρωτάθλημα...

MELISSAN_21 - 16/7/2020 15:01

Η Α.Ε.Κ. Δ Ε Ν θα κάνει ένσταση για τον αγώνα με τον ΠΑΟΚ.

Επίσημη ενημέρωση σε καμιά ώρα.

DaltonsBrothers - 16/7/2020 15:18

Το πάει για εσωστρέφεια και ρήξη μέσα στην ομάδα είναι επικίνδυνο πάρα πολύ αυτό που κάνει όμως η διοίκηση.

Nikos_Kalogreza_21 - 16/7/2020 15:10

ΝΑ ΣΤΟ ΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΛΟΙΠΟΝ...Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΠΕ ΘΕΛΕΙ ΕΝΣΤΑΣΗ ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΟΝΤΡΑ??ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ ΛΟΙΠΟΝ...ΕΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ...ΕΤΣΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΣΕΒΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΑΕΚ...Ενταξει??Αλλη μια φορα θα την πληρωσει η ΑΕΚ για τους ρομαντισμους.

MELISSAN_21 - 16/7/2020 15:16

Ο σύλλογός μας έχει συγκεκριμένη πολιτική και αυτή θα ακολουθήσει. Ο φίλαθλος της ΑΕΚ είναι υποχρέωσή του να είναι πάντα εκεί , όπως και είναι. Αν ήταν ένα απλό θέμα η ένσταση θα είχε ήδη γίνει.

Akira81 - 16/7/2020 15:35

Ο φίλαθλος της ΑΕΚ έχει υποχρέωση να μην είναι πρόβατο.

mastromitsos - 16/7/2020 15:04

Αν δεν κάνουμε ένσταση τουλάχιστον να πάρουμε ανταλλάγματα .

Όπως π.χ. να τσιμεντώσουν τα ορκ τον Μίνο και να τον πετάξουν στον Θερμαϊκό ...

CU_stin_Agia_Sofia - 16/7/2020 15:17

Μην γινομαστε και βιαιοι

CU_stin_Agia_Sofia - 16/7/2020 14:40

Κανονικα τους πετας το μπαλακι πισω,και βγαινεις σημερα το απογευμα και λες οτι μεχρι αυριο μιση ωρα πριν κλεισει το περιθωριο για ενσταση πρεπει να εχετε βγαλει ανακοινωση οτι ζητατε συγνώμη για οτι εχετε πει για την ΑΕΚ απο προπερσι και να παραδεχτειτε το λαθος σας και επισης οτι θα ειστε αιωνιως ευγνωμονες οτι η ΑΕΚ σας αφηνει να παιξετε προκριματικα τσ.λ. ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΦΤΙΛΗΣΕΙΣ.

Σε περιπτωση που δεν γινει αυτο θα ειστε οι μονοι υπαιτιοι για οτι κακο σας βρει απο την ενσταση... Συνέχεια και οτι δεν φταει καμια ΑΕΚ.


Να δω εκει ποσα απιδια πιανει ο σακος.

zamanfur21 - 16/7/2020 15:17

Καμια συγνώμη δεν θελουμε απο αυτους...Η διοίκηση οφείλει να πρεξει σωστα και να κανει ΕΝΣΤΑΣΗ. δεν ειναι μονο το παιχνίδι με εμάς ειναι άλλα 2 ματς που έγινε αυτο. Ο ΠΑΟΚ θα ειχε κανει ενσταση το ιδιο βραδυ.Νυχτα δηλαδη 2 η ωρα όπως μας εχουν συνηθήσει... Ενσταση Τίγρηηηηηη.Τα κορόιδα πεθαναν!!!

92_93_94_tria_seri_kai_ei - 16/7/2020 15:06

Κάπου εκεί κινούμε κι εγώ φίλε.Δεν κάνεις ένσταση αλλά βγάζεις μία ανακοίνωση που περιλαμβάνει όλα τα πεπραγμένα τους την τελευταία τριετία, ένα προς ένα και κυρίως τα ξεφτιλίκια τους το ΄18. Μία ανακοίνωση να τους ξεφτιλίζει.......

panosvag21 - 16/7/2020 15:00

Αυτο ειναι μια καλη ιδεα φιλε.αν μας ζητησουν δημοσια συγγνωμη τοτε ναι να μην κανουμε...

hasogolis - 16/7/2020 15:03

Απλό είναι μωρέ. Έτσι κι αλλιώς θα το φάει τελικά το -7 από το δικαστήριο.

Πετάς ένα "δεν θα γίνουμε σαν κι αυτούς", δεν κάνεις ένσταση και απολαμβάνεις την αναμονή μέχρι το ξανακουδούνισμα του -7.

CU_stin_Agia_Sofia - 16/7/2020 15:16

Για φετος εχει κλειδωσει η βαθμολογια, δεν προλαβαινει να αλλαξει για αυτη την υποθεση.

ΑΝ θα φαει - 7 θα ειναι για του χρονου που δεν το βλεπω μιας και παραιτηθηκε η εφεσεων και θα ορισουν λεει δικηγορους..

panosvag21 - 16/7/2020 15:06

Δεν παιζει να γινει δικαστηριο φιλε συντομα.εδω δεν εχει μελη το εφετειο.εχουν παραιτηθει.σε 15 μερες ληγει η διορια να δηλωθουν οι ομαδες για ευρωπη...τικ-τακ...

aek_bruxelles - 16/7/2020 15:11

Ρε παιδια ακόμα το συζητάμε; Αυτο που εγινε χτες συνιστα αλλοιωση του αποτελέσματος του αγώνα. ο ΠΑΟΚ ειχε 12 παρανομους παιχτες στην 18αδα του. Απο αυτους 6 η 7 συμμετειχαν στο ματς ΠΑΡΑΝΟΜΑ. Το ξαναγραφω: ΠΑΡΑΝΟΜΑ. Αν δεν επαιζαν αυτοι, ως όφειλαν, θα αναγκαζοταν να χρησιμοποιησει δευτεροτριτους, τσικο, η παιχτες απο τους νεους. Αυτο θα άλλαζε τελειως το συσχετισμο δυναμικοτητας των δυο ομαδων. Αλλα οχι, προτιμησαν να τους βαλουν, ουτως ωστε να εχουν μετα το... Συνέχεια επιχειρημα να λενε οτι η ΑΕΚ πηρε το ματς στα χαρτια. Η φαση ειναι εντελως ιδια σαν να επαιζε χτες η ΑΕΚ με εναν αντιπαλο που ειχε 7 παιχτες ντοπαρισμενους. Δεν πρεπει να τιμωρηθουν γι αυτο; Ενσταση χτες!!!

Antsomp - 16/7/2020 15:08

Φίλοι μου απλά τα πράγματα. Αν η διοίκηση δεν κάνει ένσταση, είναι "απιστία" στα συμφέροντα της ομάδας. Τέλος το διάρκειας από εμένα κ όλη μου την παρέα. Μελ η μπάλα στο γήπεδο σου.

Agelos_21 - 16/7/2020 15:04

Μπαίνει ο πρόεδρός του με το όπλο στο γήπεδο, φταίμε εμείς. Στο θέμα της πολυϊδιοκτησίας καμιά ευθύνη και του επιστρέφονται οι βαθμοί αντί να ψαχθεί σε βάθος η υπόθεση που έρχεται στην Αθήνα και "φιλοξενείται" δεξιά και αριστερά. Τώρα να περάσουμε στο ντούκου και το γεγονός με τα δελτία υγείας των παικτών! Και θέτω το ερώτημα: είναι κανονική λειτουργία επαγγελματικής ομάδας αυτής; Ληγμένα δελτία 12 ποδοσφαιριστών τέτοια εποχή! Τι να πω; Πριν αποφασίσει η ΠΑΕ μας, ας σκεφτεί τι θα... Συνέχεια έπραττε ο ΠΑΟΚ αν ήταν στη θέση μας.

BYZANTIN - 16/7/2020 14:50

Ποσώς μας νοιάζει τι ψηφίζουν οι μπουγάτσες. Αυτό δα έλειπε να γίνονται ίδια και όμοια. Ούτε η ιστορία μας συγκρίνεται μαζί τους ούτε και η παράδοσή μας.


Αυτά τα λένε για να μας συμπαρασύρουν στον κοπρόλακκό τους.

BYZANTIN - 16/7/2020 15:02

Γιατί οι ιθύνοντες της μπουγάτσες για τα δελτία υπέβαλαν τις παραιτήσεις τους μάγκες ;;; Γιατί ο Σαββίδης βράζει σαν ηφαίστειο. Τέλος δεν συζητάμε άλλο. Το παραδέχονται και οι ίδιοι. Δεν είναι ένας αγώνας αλλά τέσσερεις που δεν έκαναν σωστά τη δουλειά τους. Ποιός λέει ότι πρέπει να αθωωθούν;;;

NUR_AEK - 16/7/2020 14:59

Περιμενουμε εξηγησεις απο την ΠΑΕ αν δεν πραξει για το συμφερον της ΑΕΚ. Φτανει η ανωτεροτητα οταν δεν εκτιμαται

Constantinoupoli86 - 16/7/2020 14:59

Παιδιά μαυρίστε με αν θέλετε, όμως δεν το κόβω η διοίκηση να κάνει τίποτα. Κι αυτό γιατί η 3η θέση είναι πιο βολική, μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να μην αγοράσουμε τον Αραούχο.

makisele - 16/7/2020 14:59

Δεν θα πω για οπλα ,δεν θα πω για ντροπολογίες που τους εχουν σώσει εν μία νυκτί.

Δεν θα πω για όλη την αλλαζονεία τους, για όλη τη χολή που βγάζουν κάθε μέρα σε μας.

Δεν θα πω για πολυιδιοκτησίες, δανεικούς σε όλες τις ομάδες.

Δεν θα πω για Σκουτέρη που ξημέρωμα μας έβαλε με κόσμο με ήδη τυπωμένα εισιτήρια.

Αλλά θα πω ότι οι παίκτες μας έχουν δώσει και την ψυχή τους για τη 2η θέση, έχουν φιλοδοξίες. Ο... Συνέχεια Καρέρα έχει φιλοδοξίες!

Δεν είναι δυνατόν να επικρατήσει το παράνομο και να το δουν με τα μάτια τους! Δεν είναι δυνατόν γι αυτούς να μη δικαιωθούν Πως θα ξαναπαίξουν για την ΑΕΚΑΡΑ μας...

Ο λαός της ΑΕΚ απαιτεί ΕΝΣΤΑΣΗ!

KLEFTAKIS21VIOLOGY - 16/7/2020 14:59

Κυριακή να παίξει ο ντουρμισαι

Αφού είμαστε λαρτζ

Δεν τρέχει τίποτα

Με το σταυρό στο χέρι

Τι όχι???

zormpas49 - 16/7/2020 13:45

Πιστεύει κανεις ότι αν τους το χαρίσουμε θα βάλουν μυαλό; πάλι τα ίδια θα κάνουν και πάλι μπροστά μας θα βρεθούν.

Petros1968 - 16/7/2020 14:59

Όχι φίλε μου σήμερα λένε ότι το γκολ του Απκομ ήταν κανονικό ΣΉΜΕΡΑ

Senmor - 16/7/2020 14:04

Εύκολα. Στην γωνία περιμένουν, ακόμα και με το χτεσινό που είναι δική τους αποκλειστικά η ευθύνη μας προκαλούν για ένσταση λέγοντας για χάρτινους κτλ. αντί να στροφάρει το μυαλό τους να δουν ποιος πραγματικά φταίει.

AkadimiaPlatona21 - 16/7/2020 14:27

Χωρίς πολλά ΑΝ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΝΣΤΑΣΗ, η ΑΕΚ και ο Τίγρης ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΣΤΑΣΗ ! ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΟ. ...εκλογές ΕΠΟ .Να περάσει παρακαλώ

Senmor - 16/7/2020 14:58

Δεν συμφωνώ καθόλου όμως. Δηλαδή μας λες ότι είναι διαφορετικό να είσαι Αεκ εάν δεν κάνεις ένσταση για κάτι που έχεις όλα τα δίκια μαζί σου και ακόμα και ο αντίπαλος το παραδέχτηκε αλλά να κάνεις συμφωνίες κάτω από το τραπέζι για να πάρεις την ΕΠΟ είναι όλα ΟΚ. Ε όχι.

spiros61 - 16/7/2020 14:58

Τόν έχει γλυτώσει το κράτος από καταστροφές κ ήρθε η ώρα εάν είναι μάγκες να ζητήσουν μόνοι τους την τιμωρία. Αλλά αυτό έπρεπε να γίνει αυτεπάγγελτα.Και στο κάτω κάτω όλοι μια ζωή ψάχνουν την ευκαιρία να μας πηδήξουν τώρα ήρθε κ η δική μας ώρα αν κ πιστεύω ο Πρόεδρος θα τούς σώσει

barlos71 - 16/7/2020 14:56

Ο διαυητής δεν έπρεπε να αρχίσει το παιχνίδι. χωρίς δελτίο δεν παίζεις, τέλος.

Τώρα που ήρθε Χ να πάμε να το πάρουεμ στα χαρτιά. Δεν ξέρω ρε μάγκες. Αν κάνουμε ένσταση και σωστό και δίκαιο είναι αλλά το να μην κάνεις ένσταση μου φαίνεται πιο μάγκικο. Χ ήρθε μάγκες τι θα άλλαζε αν είχαν δελτία δηλαδή?

Psalidocheris - 16/7/2020 14:38

Ό,τι και αν κάνει η ΑΕΚ, πλέον οι μπουγάτσες ξεφτιλίστηκαν πανελλαδικώς... μέχρι και οι ίδιοι ζητούν να κάνει ένσταση η ΑΕΚ για να τιμωρηθούν οι υπαίτιοι...

το θέμα φίλοι μου αυτή την στιγμή είναι αν θέλουν ''στρατηγικά'' από την διοίκηση να κυνηγήσουν να βγουν στο CH.l ή όχι!!

Διότι αυτή την στιγμή αν κάνει ένσταση η μεγαλύτερη πλειοψηφία δεν θα πει τίποτα (ηλίθιοι που θα... Συνέχεια πουν υπάρχουν πάντα..)

Εάν δεν κάνει δε...εκεί νομίζω τους ξεφτιλίζεις πάλι μέσω της ''ανωτερότητας'' (η οποία βέβαια μας έχει ''φάει'' και δεν το έχει εκτιμήσει και κανείς.. )

Senmor - 16/7/2020 14:54

Φαντάσου όμως να μην κάνεις ένσταση και ο Παοκ τελικά να μπει ομίλους CL και εσύ να παίξεις στο Europa με τον δυνατό αυτό το ένα ματς εκτός έδρας (δεν έχει επαναληπτικούς εφέτος) και να μείνεις πάλι έξω από την Ευρώπη.

panosvag21 - 16/7/2020 15:03

Ειναι μια αποφαση που μπορει να αλλαξει το ευρωπαικο μελλον της ομαδας.αν μπουμε ομιλους εστω γιουροπα φτιαχνουμε βαθμολογια για να ειμαστε ισχυροι.αν δε γινει αυτο ισως ειμαστε ανισχυροι για αρκετα χρονια ακομα...

5elle1972 - 16/7/2020 14:50

Καλησπερα σας,ζω και εργαζομε στην ομορφη πολη της θεσσαλονικης,απο εχθες το βραδυ που εσκασε η ειδηση ολη η πολη ειναι βουβη......το εχουνε αποδεχτει ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΝΑΣΤΗΣΕΤΕ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΕΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝ ΜΕΣΟ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΩΣΑΝΕ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΣΑΝΕ ΤΟ ch.l...ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΤΕ ΟΠΩΣ ΤΟ CAS ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΕΙΔΑΤΕ ΟΛΟΙ ΑΛΛΟΝ ΠΑΟΚ....ΤΕΛΟΣ Η ΑΕΚ ΔΙΚΑΙΟΥΤΕ ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΗ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΑ... Συνέχεια ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ!!!ΑΥΤΗ ΞΕΡΟΥΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕΙΛΑΝΕ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΧΤΥΠΑΝΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΑΕΚΑΚΙ ΜΑΣ ΕΣΩΣΕΣ....ΜΗΝ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΕΛΕΟΣ...ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΤΟΝ ΣΚΟΥΤΕΡΗ,ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΗ ΜΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΖΟΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ GREEKENGLISH ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΜΕ ΤΟ +5 ΒΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΠΑΙΖΩ 3 ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΟ-2 ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΤΟ ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΡΤΙΝΗ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΧΝΩ ...ΚΑΝΤΕ ΕΝΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ!!!!

Senmor - 16/7/2020 14:41

Πριν λίγο ακούσαμε ότι κακώς ακυρώθηκε το γκολ του Παοκ....εμείς ακόμα το σκεφτόμαστε..............

KLEFTAKIS21VIOLOGY - 16/7/2020 14:44

Έχεις δίκιο

Ακόμη κ τώρα αυθαδειαζονται κ κσθαστε κ λένε ευχαριστώ

Κοίτα το εξώφυλλο μετροσπορτ στα μικρά γράμματα το γράφουν οι @@@@

ntaekara - 16/7/2020 14:44

Αυτοι που σε λενε χαρτινο 2 χρονια τωρα επειδη μπηκε ο προεδρος τους μεσα στο γηπεδο με οπλο σημερα κρεμονται απο μια αποφαση σου.... Αυτοι που εαν κανεις ενσταση θα σε πουν χαρτινο , εαν δεν κανεις θα πουν οτι δεν το εκανες γιατι πηρες χαρτινο πρωταθλημα και δε θες χαρτινη δευτερη θεση. Αυτοι που εαν βρισκοντουσαν στην θεση σου δε θα απαιτουσαν μονο 3-0 α.α και -3 αλλα και βαρυτερη ποινη. Αυτοι που κερδισαν καλπικα 5 βαθμους στα τελευταια 3 παιχνιδια. Εσυ οπως φαινεται μαλλον δε θα κανεις. Δεν... Συνέχεια εισαι διαφορετικος , κοροιδο εισαι. Μακαρι να βγω λαθος και η ομαδα να κανει ενσταση. Δηλαδη εαν δεν κανει βγει 2ος ο ποακ και καταφερει καπως να βγει τσ.λ δηλαδη +18-20μυρια κ εμεις αποκλειστουμε απ το γιουροπα , τι θα γινει τοτε? Ειναι εγκληματικο να μη γινει ενσταση. Ειναι κλεφτες. Κλεψανε 2 κυπελλα πηγαν να κλεψουν πρωταθλημα και τωρα εισαι εσυ αυτος που ή θα τους επιτρεψεις να κλεψουν και την 2η θεση ή θα τους τιμωρισεις... Ειναι διαφορετικο να εισαι ΑΕΚ γιατι τιμωρεις την ΑΔΙΚΙΑ και την ΚΛΕΨΙΑ. Δεν την σιγονταρεις και ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ.

ΑΕΚ ΑΕΚ ΑΕΚ

submariner - 16/7/2020 14:42

Οι ΠΑΟΚΤΖΗΔΕΣ ψηφίζουν στο γνωστό site σχετικά με την ένσταση. Ας ψηφίσουμε και εμείς

athanatos21 - 16/7/2020 14:41

Nα μιλάνε αυτοί που κατηγορούνται για πολυιδιοκτησία για χάρτινα.

Την ίδια ώρα που όταν παίξαν μεταξύ τους,γαύροι βορρά και νότου,μοιράζαν και τα κουκιά τους

Τελικά το πιο τσαμπουκαλίδικο πρωτάθλημα ήταν αυτό που πήρε η ΑΕΚ

Γνωρίζοντας τους αντιπάλους της...

CU_stin_Agia_Sofia - 16/7/2020 14:19

ο τσακιρης στο σπορφμ ειπε οτι δεν το βλεπει για ενσταση.

nikitakos___ΑΕΚ - 16/7/2020 14:40

Να ρωτήσω κάτι???

Η έξοδος στο CHL θα μας κάνει σαν φιλάθλους πιο απαιτητικούς ως προς τις μεταγραφές......?????

ntaekara - 16/7/2020 15:30

Το μονο που δεν σκεφτεται ο τιγρης για να κανει ή οχι ενσταση ειναι αυτο που εγραψες. Να εισαι σιγουρος γι'αυτο. Γιατι και αυτο που γραφεις προπαγανδα του ποακ ειναι( οτι ο τιγρης δε κανει επενδυσεις ενω αυτοι βαζουν μυρια).

EyeOfEagle - 16/7/2020 14:39

Αν ήταν αλλη ομαδα (εκτος του γαυρου) ή αν ειμασταν προ 2016 θα έλεγα να μην κάνουμε ενσταση!

Επειδή όμως τα μπαοκια κατάντησαν έτσι και απο το 2018 κλέφτες μας κατεβάζουν χαρτινους μας ανεβάζουν για κάτι που φταίνε οι ίδιοι και ο πρόεδρος τους και δεν θέλουν να το παραδεχτούν και ακόμα ενσταση να μην κάνουμε θα συνεχίσουν να το κάνουν, τοτε ενσταση και παραενσταση! Το οτι εκαναν μ... δεν τους φταίει κανείς! Θέλουν να λέγονται μεγάλη ομάδα και να παίξουν C. L. και κάνουν... Συνέχεια λάθη ερασιτεχνικά?? Και θα τους φταίει η ΑΕΚ αν κανει ενσταση? Μια ομάδα που υποτίθεται δεν ηθελε να ξεκινήσουν καν τα play offs επειδή ήθελαν έξτρα ασφάλεια υγειας για τους ποδοσφαιριστές της απο τον Αυγενακη....!!! Ποσο ειρωνεία ειναι!!! Οχι δεν χαριζομαστε... Τους την χαρίσαμε το 2011 με την φωτοβολίδα στον Σαχα και δεν φύγαμε για να μην μηδενιστούν, τους την χαρίσαμε το 2018 και δεν τους κυνηγησαμε για μεγαλύτερη τιμωρια μετα το ντου του Σαββιδη και των μπραβων τους, αντ αυτου φάγαμε ΕΜΕΙΣ ενσταση απο αυτους και τους την χαρίσαμε καθώς δεν στείλαμε καν δικηγόρους για επιθετικη εκδίκαση παρα μόνο αμυντική.... ΚΑΙ?? είδαμε ποσο υο σεβάστηκαν! Οτι λεει ο νομος απο εδω και περα και για τους δυο γαυρους!

Και επειδή ξαφνικα σήμερα εμφανίστηκαν διαφορα νεα προφιλ εδω μεσα λες και δεν ξέρουμε ποιοι ειναι fake και ποιοι οχι, δεν πείθεται παλικάρια! Το πρόβλημα να το βρείτε στο εσωτερικό σας και όχι στο αν θα κάνει ενσταση η ΑΕΚ ή οχι...

1924andreas - 16/7/2020 14:38

Θα πω απλα την γνωμη μου....δεν θελω να κανουμε ενσταση αλλα θελω η ΠΑΕ στην ανακοινωση που θα βγαλει να απαριθμησει τις κλεψιες τους ολα αυτα τα τελευταια χρονια (σφαγες με πεναλτι στον Σιμοες, ενα μετρο η μπαλα εξω δωθηκε κορνερ,δυο μετρα οφσαιντ στον τελικο στο Βολο, κοκκινη χωρις λογο στον Βρανιες στον τελικο στο ΟΑΚΑ και ενω θα επρεπε να παιξουν με 10 παιχτες για 20 λεπτα και ενω το σκορ ηταν 1-0, κρυφη αλλαγη διαιτητων κ εποπτων στον τελευταιο τελικο,επισης το χθεσινο πεναλτι και και... Συνέχεια και και...να υπενθυμισει οτι εμεις ειχαμε βγει στο γηπεδο παλαιοτερα για να ληξει κανονικα ο αγωνας και αφου γραφτουν ολα αυτα και αλλα τοσα να τελειωσουν την ανακοινωση με επιλογο " ειναι διαφορετικο να εισαι ΑΕΚ"....Ωστοσο για να ειμαι δικαιος αν η ΠΑΕ κανει ενσταση θα ειμαι μαζι της αφου αυτη ειναι που υπερασπιζεται τα συμφεροντα της ομαδας ...το δικο τους προβλημα και τον δικο τους ερασιτεχνισμο σαν συλλογος απαγορευεται και δεν θα το κανουμε δικο μας προβλημα...περιμενουμε τις εξελιξεις

spyros71 - 16/7/2020 14:37

Επικεντρωνόμαστε όλοι στο ηθικό ή όχι της ένστασης και παραβλέπουμε το ουσιαστικό. Μιλάμε για ιατρικά δελτία με υπογραφή καρδιολόγου. Φαντάζεστε κάποιος παίχτης να πάθαινε κάτι στον αγώνα και να έπαιζε χωρίς δελτίο; Κανονικά ή τιμωρία θα έπρεπε να είναι αυτεπάγγελτη και η ΑΕΚ να μην εμπλέκεται. Εγώ αν γίνει ένσταση τύψεις δεν έχω.

mpidis - 16/7/2020 14:35

τιγρη μαζεψε τους αλλους τρεις σε ενα χοτελ και κανε εξιγα οτι με της μαλακιες σας που τρεχεται στα δικαστηρια εχεται κανει το πρωταθλημα για τα πανηγυρια! (οχι ενσταση γιατι απο το 2008 εχει μαλιαση η γλωσσα μας) τα επικοινωνιακα μας εχουν καταστρεψει

mpidis - 16/7/2020 14:32

τιγρη μαζεψε τους αλλους τρεις σε ενα χοτελ και κανε εξιγα οτι με της μαλακιες σας που τρεχεται στα δικαστιρια εχεται κανει το πρωταθλημα για τα πανηγιρια! (οχι ενσταση γιατι απο το 2008 εχει μαλιαση η γλωσσα μας) τα εποικινωνιακα μας εχουν καταστρεψει

panosmits - 16/7/2020 14:31

Μιας και μιλάμε για ΠΑΕ, δηλαδή εταιρίες πέραν αθλητικών σωματείων, η έξοδος στο champions league με τις συνθήκες του κορωναιού τι σημαίνει; Επένδυση για να είσαι ανταγωνιστικός σε αγώνες πιθανότατα με μηδέν θεατές, άρα μηδέν έσοδα, έξοδο για ευκολότερο δρόμο για τους ομίλους της Ουέφα, μέσω αποκλεισμού ή καθόλου αγωνιστική επένδυση και απλά προσπάθεια να μπεις στους ομίλους της Ουέφα;... Συνέχεια
Όσο και να θέλω να βγούμε 2οι και αυτοί να μας κοιτάνε, από καθαρά οικονομική και μόνο οπτική δεν ξέρω τι συμφέρει. ίσως να το έκαναν και επίτηδες, για να σου βγάλουμε από το δύσκολο τρυπάκι της γκρίνιας των γαύρων του βορρά

manos2308 - 16/7/2020 14:31

o θωμαιδης που ξερει απο μελισαννιδη ειπε οτι δεν θα κανει μαλλον. απλα θα ξενερωσει πολυ ολος ο κοσμος της ΑΕΚ.δεν μπορει να ειμαστε παντα στη φαπα. με Λαρισα, με γαβρο. αφηστε τις ηθικολογιες. αν δεν κανουμε ενσταση, θα ειναι σαν να παραδεχομαστε οτι εχουμε αναγκη τον Σαββιδη. ξυπνηστε ο κοσμος θα ξενερωσει πολυ ασχημα.σε μεγαλο Poll βγαινει οτι 76 τοις εκατο θελουν ενσταση. απο αεκτζηδες νομιζω ειναι πανω απο 90. δειχτε εκει στη διοικηση πηγμη επιτελους

Nikos_Kalogreza_21 - 16/7/2020 14:30

Παρτε τωρα να βγαινει ο τραγικος τζορμπατζογλου στο σπορ φμ και να λεει οτι ειναι κανονικο γκολ του Ακπομ και οτι αδικηθηκαν απο την αποφαση...Μην καντετε ενσταση ρε να ειστε ρομαντικοι....Μετα φταιω εγω που κραζω...

tzes1924 - 16/7/2020 14:28

Σε μία ποδοσφαιρική ομάδα το Α και το Ω είναι ο κόσμος της, αλλιώς δεν έχει νόημα ύπαρξης. Όταν η συντριπτική πλειοψηφία των οπαδών θέλουν ένσταση και δεν το κάνεις, πας κόντρα στο λαικό αίτημα. Κι αυτό δεν είναι καλό για την υπόσταση της ομάδας. Όλα τα δίκια είναι μαζί μας χρόνια τώρα. Ας αναλογιστεί η διοίκηση την αντίδραση του κόσμου...

eimaikaigwaek - 16/7/2020 14:28

Κανονιστε να παιζουν οι αλλοι με την Μπαρτσελονα του χρονου και μεις να τους κοιταμε απο τον καναπε, και ολα αυτα για φτηνες εντυπωσεις. Σε λιγο καιρο θα βγουν και καποια διαρκειας... θα ειναι για να δουμε ματς Τσ.Λ. ή ματς με την .. Λαμια?

Livaja1924 - 16/7/2020 14:27

Πέρασαν τόσες μέρες κι αυτοί δεν ήξεραν οι κάνανε τους λαλακες και δεν ανανέωσαν τα βιβλιάρια.Πεξανε με οφη οσφπ και παο και όλα καλά.Ρε εκεί στην διοίκηση τι σκέφτεστε ακόμα;;;;; Ε Ν Σ Τ Α Σ Η! ! Αν ήταν αυτοί στη θέση μας ήδη θα είχε γίνει

makisele - 16/7/2020 14:27

Ένσταση χθες!αυτούς που μας ειρωνεύονται κάθε μέρα.

Charalambos - 16/7/2020 14:24

Ας πούμε ότι έπαιζε η ΑΕΚ με δελτία υγείας μη επικυρωμένα.Βρειτε μου μια ομάδα που δεν θα έκανε ένσταση.Μπορει η βαθμολογία να παίζεται στο γήπεδο όμως για να λέγεσαι ομάδα πρέπει να είσαι και τυπικά εντάξει στις υποχρεώσεις που ορίζουν οι νόμοι.Δεν υπάρχει κανένα ηθικό ζήτημα. Δεν είμαστε εκκλησία.

ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΝ

Manos_AEK21 - 16/7/2020 14:22

Να γίνει ενσταση - like

Να μην γίνει ενσταση - dislike

italos - 16/7/2020 14:22

Τι περιμένουμε, δε μπορώ να καταλάβω, έχει παει 2.30 η ωρα, στην τελική πείτε ναι ή όχι.

Nikos227 - 16/7/2020 14:21

Πρέπει να κάνουν ένσταση για αρκετούς λόγους. Άσχετα για το τι έχει προηγηθεί στο παρελθόν, τα συμφέροντα τις ομάδας είναι πολλά. Με την ένσταση κλειδώνει οριστικά η δεύτερη θέση και μπαίνεις στην κλήρωση για το C.L. όπου αυτόματα τα οικονομικά δεδομένα είναι τεράστια, ο αγώνας με τον Ολυμπιακό είναι αδιάφορος πλέον και για εμάς και άρα ξεκουράσεις τον βασικό κορμό και προετοιμάζεσαι 100% για τον τελικό.

manou - 16/7/2020 14:21

Ρομαντισμός και διαφορετικότητα σε επαγγελματικό πρωτάθλημα όπου διακυβευονται εκατομμύρια ευρώ δεν χωράνε.Ενσταση χθες για περισσότερους από έναν λόγους(Βόλος,, χάρτινοι,τελικοςΟΑΚΑ,κλπ)

TreloXanoumi - 16/7/2020 14:20

Περνάνε οι ώρες αλλά ένσταση δεν γίνεται. Θα είμαστε άξιοι της μοίρας μας αν μείνουμε με τα χέρια σταυρωμένα. Είναι που θα ειδοποιούσε ο Τίγρης. Προς το παρόν,μόνο αναπάντητες..

johnys® - 16/7/2020 14:16

περιμενουμε τα αυτονόητα από το κλαμπ μας.μετα από όλα αυτα που μας έχουν κάνει δεν χαρίζουμε τίποτα.ξεφυγαν από παο.ξεφυγαν από γαύρο.απο εμάς ομως δεν θα ξέφευγαν και ούτε πρόκειται ποτε να ξεφύγουν.η ΑΕΚ είναι δεύτερη τέλος και δεν με ενδιαφέρει με ποιον τρόπο είναι.το μονο σίγουρο είναι ότι είμαστε νόμιμα.να μην έπαιζαν στην τελική αλλα ήθελαν και μας να μας κοροϊδέψουν.θα ήθελα να ήξερα στους άλλους αγώνες πως δεν πήρε χαμπάρι κάποιος που έπαιζαν με ληγμένα δελτία;δεν... Συνέχεια με κάνει εμενα χάρτινο λοιπον η δεύτερη θέση γιατί δεν πηγα να την διεκδικήσω με ύπουλο τρόπο.να μην έπαιζαν να μην ειχαμε και μεις τραυματίες.οχι τέλος τα δεν πειράζει.ΑΕΚ είμαστε!

athpap21 - 16/7/2020 14:15

Γνώμη μου είναι να μήν γίνει ένσταση ΑΕΚ είμαστε κερδίζουμε μόνο στο γήπεδο λίγη περηφάνια ρε παιδιά.

athpap21 - 16/7/2020 14:14

Γνώμη μου είναι να μήν γίνει ένσταση ΑΕΚ είμαστε κερδίζουμε μόνο στο γήπεδο λίγη περηφάνια ρε παιδιά.

GIANNIS71 - 16/7/2020 14:07

Πιστεύω ότι αν κερδίζαμε το ματς και μαθαίναμε για τα δελτία,δεν θα ασχολούνταν κανείς...

krav21 - 16/7/2020 14:14

Κανεις λαθος. Ακομα και με νικη εχθες παλι θελαμε διπλο στο φαληρο .Απλα με νικη εχθες θα ηταν πιο γλυκια η τιμωρια τους.

CU_stin_Agia_Sofia - 16/7/2020 14:11

θα ασχολουμασταν γιατι με ενσταση δεν θες νικη με ολυμπιακο,πας με τα δευτερα για ξεκουραση

ioannis91121 - 16/7/2020 14:13

Γιατί μερικοί λέτε να μην κάνουμε ένσταση? Έτσι και είχαμε εμείς τα ληγμένα δελτία υγείας το ψεύτικο σωμάτιο που λέγεται παοκ θα πήγαινε ακόμα και μετά το ματς να κάνει ένσταση για να πάρει την δεύτερη θέση. Τώρα θα περιμένω μέχρι να γίνει η ένσταση και να γελάω με την κλάψα των ορκ. Φαααααααππππππππο!!!

GIANNIS71 - 16/7/2020 13:57

Δεν θα κάνουμε ένσταση,γιατί είναι αλλιώς να είσαι ΑΕΚΑΡΑ!!!

krav21 - 16/7/2020 14:12

Θα κανουμε και θα πεις και ενα τραγουδι. Τον υμνο της ΑΕΚ.

Τάσος - 16/7/2020 14:11

Μην έχετε καμία αυταπάτη. Δεν πρόκειται να γίνει ένσταση. Ας τους αφήσουμε να μπουκάρουν με τα όπλα για να μας κλέβουν πρωταθλήματα, να μας στήνουν στους τελικούς και να μας βρίζουν από το πρωί μέχρι το βράδυ.

Manos_AEK21 - 16/7/2020 14:11

Ήτανε με -5 και χωρίς κόσμο και ξαφνικά σε ένα βράδυ κατά τις 2 το βράδυ έγινε με -2 και με κόσμο που πριν την απόφαση Σκουτερη είχαν τυπωθεί τα εισιτήρια.. Πολυιδιοκτησία - διαιτησία υπέρ τους - ΕΠΟ υπερ τους μέχρι και ολόκληρη κυβέρνηση ήτανε υπέρ τους.. Στον Βόλο τους το έδωσαν το κύπελλο με το έτσι θέλω.. Και άλλα διάφορα...

*Και εσείς κάθεστε ακόμα και σκέφτεστε για το εάν θα κάνετε ενσταση....

Moschato21 - 16/7/2020 14:11

Μην το διανοηθειτε. Μην μετατρεψετε την ΑΕΚ σε "παιδι της φαπας" του παοκ. Ανεχτηκαμε επικοινωνιακες προσβολες, κλοπες κυπελλων, δικαστικα σκανδαλα, διαιτητικες σφαγες και τα υπομειναμε για χαρην της διαφορετικοτητας και των χαμηλων επικοινωνιακων τονων. Πλεον θιγονται τα συμφεροντα μας, ξυπνηστε.

larryaek - 16/7/2020 14:05

ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ ΕΝΣΤΑΣΗ; ΑΝΟΧΗ ΚΑΙ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΤΕΛΟΣΣΣΣΣΣΣΣ.......

Stou21 - 16/7/2020 14:04

ΕΝΣΤΑΝΣΗ ΤΩΡΑ !!!

AEK_Glyfada - 16/7/2020 14:03

Γιατί το συζητάμε ακόμα;

Αυτοί μας έκλεψαν παίζοντας με παίκτες που δεν δικαιούνταν να αγωνιστούν και τώρα προσπαθούν να μας το γυρίσουν σε εμάς. Τι είμαστε, κορόιδα;

Ό,τι λέει ο νόμος.

iltzortz - 16/7/2020 13:44

Αν κάνουμε αυτά που αποδοκιμάζουμε μη ζητάμε τα ρέστα όταν γίνονται

Sephiroth21 - 16/7/2020 14:02

Δηλαδή αν έφερναν οι δικοί μας για ένα ημίχρονο τη μεικτή κόσμου να παίξει όλα καλά γιατί θα το παίρναμε στο γήπεδο και ο ΠΑΟΚ δεν θα έκανε ένσταση. Τι λέτε ρε?

Christof1976 - 16/7/2020 13:56

καμια σχεση αυτο που λες εμεις δε παραβιασαμε ποτε νομο

Senmor - 16/7/2020 13:53

Αν δηλαδή δεν θεωρήσουμε τα δελτία των αθλητών? Σοβαρά τώρα?

Senmor - 16/7/2020 14:01

Αν δεν γίνει ένσταση για τον συγκεκριμένο σύλλογο βλέπω να υπάρχει μεγάλη μουρμούρα από τον κόσμο που δεν θα κοπάσει....και όταν το βρούμε μπροστά μας αύριο μεθαύριο θα τα λέμε και θα κλαιγόμαστε μεταξύ μας.

Δημήτρης Καλαματα - 16/7/2020 14:00

Δεν μπορώ να καταλάβω τι σόι αρχές έχουμε. Πριν από κάθε αγώνα δεν πρέπει κάποιος να ελέγξει τα δελτία των αθλητών, αυτό εξάλλου γίνετε σε όλα τα αθλήματα? Τί κόλπα είναι αυτά? κ. Βγενάκη εδώ πρέπει να παρέμβετε και όχι παρεμβάσεις μόνον υπέρ κάποιων που όλη η Ελλάδα γνωρίζει .Μόνον η λέξη αίσχος περιγράφει την κατάντια του ποδοσφαίρου.

lycourgos - 16/7/2020 13:59

Το μοναδικό σενάριο που θα δεχτώ να μη κάνουμε ένσταση θα είναι αν ΔΗΜΟΣΙΑ και να παρακαλάνε με δάκρυα ο Ιβάν, ο γκιωργκης, ο γκαγκαρσης, Κυριάκος και Μινος.

Αν δε βγουν 2ρη θέση οι βόρειοι γαύροι, το ffp θα τους γονατίσει την επόμενη χρονιά

HugoAlmeidas - 16/7/2020 13:38

O παικτης Βαλνερ της Καλαμαριας εχει αγωνιστει ηδη τη σεζον 2007-08 με 2 διαφορετικες ομαδες και δεν επιτρεπεται μεχρι το τελος της σεζον να αγωνιστει με 3η!! Παρολα αυτα η ΕΠΟ εκδιδει δελτιο συμμετοχης στον παικτη!


Ο Απολλωνας Καλαμαριας κανει ευθεια ερωτηση στην ΕΠΟ για το αν ο παικτης αυτος οντως εχει... Συνέχεια δικαιωμα συμμετοχης ή οχι.. Μεχρι να λάβει την γραπτη απαντηση της ΕΠΟ η Καλαμαρια δεν χρησιμοποιει τον παικτη ουτε δευτερολεπτο! Παραμονες του αγωνα με τον ΟΣΦΠ η ΕΠΟ απαντα καταφατικα και η Καλαμαρια χρησιμοποιει τον παικτη βασικο για 78 λεπτα.. Μαλιστα ο παικτης αυτος βγαινει αλλαγη για να περασει ο Μπαρκογλου μεσα που σημειωνει και το 1-0 (αυτο το αναφερω καθως τα κοκκινα παπαγαλακια ισχυριζονται οτι ο Βαλνερ σκοραρε).. Μετα το τελος του ματς, ο Λεβαδειακος που ειχε συμφερον ενημερωνει την ΕΠΟ οτι ο Βαλνερ παιζει παρανομα και τοτε ακουσατε ακουσατε η ΕΠΟ αναιρει την αποφαση της και θεωρει παρανομη τη χρηση του Βαλνερ!! Ουσιαστικα αδειαζει τον εαυτο της και υποβιβαζει με τιμωρια την Καλαμαρια!! Με αλλα λογια η ΕΠΟ που εξεδωσε δελτιο και μετα τιμωρησε την ομαδα για παρανομη συμμετοχη!!


Σαν να σου δωσει εσενα η εφορια ενα χρηματικο επιδομα και λιγο αργοτερα να σε κατηγορησει για κλοπη!! Αυτα εγιναν το 2008 εν ολιγοις!! Αν βλεπει κανεις ομοιοτητα να την πει και σε μενα

johnsot - 16/7/2020 13:54

Τι ψάχνεις ρε φίλε. Στην χώρα του τσουβάλιασματος ζουμε. Εδώ δεν μπορείς να τους πείσεις ότι δεν φταίμε σε τίποτα το 2018 στο ματς της Τούμπας. Η τους άλλους ότι 20 χρόνια υπήρχε παράγκα ακ και τελευταία το παραδεχονται γιατί άλλαξε το αφήγημα. Θα βγάλεις άκρη με την υπόθεση Βαλνερ; Ένσταση και στα αρ.. δια μας τι θα πουν

HugoAlmeidas - 16/7/2020 14:31

Εγω αδερφε απλως να ενημερωσω τον κοσμο ηθελα γιατι εχω κουραστει να ακουω οτι το 08 το λαθος ηταν της Καλαμαριας ενω επι της ουσιας ειχε σηκωθει ενας τοιχος προστασιας απο την ΕΠΟ προς τον οσφμ για να εξασφαλισουν τον τιτλο ακομη και με στραβοπατημα!!


Την ιδια χρονια ο Αστερας Τριπολης ειχε χρησιμοποιησει ΠΑΡΑΝΟΜΑ παικτη απεναντι στην ΑΕΚ σε ματς... Συνέχεια που χασαμε 2-1 και δεν προχωρησε ο Ντεμης σε ενσταση.. Το ιδανικο θα ηταν τα ματς να κρινονται στα γηπεδα ολοι συμφωνουν σε αυτο!! Οταν ομως

1) Σου παιρνουν πρωταθλημα με απευθειας εισοδο σε ομιλου τσ.λ. με τετοιο τροπο

2) Σου παιρνουν προκριματικα για τσ.λ. με την υποθεση Ιβιτς και κουτακια μπυρας

3) Κερδιζουν ματς "τιτλου" οπως το ελεγαν στο λιμανι με ρολο ταμειακης μηχανης

4) Μπαινουν στο γηπεδο με οπλα και διακοπτουν το ματς και επειτα ζητουν νταβατζιλικι 1-0 τελικο σκορ, οταν οταν οταν...


Ενώ εσύ έσωσες τον παοκ απο αφανισμο με την υποθεση Σαχα οταν βγηκαμε να παιξουμε πασουλες για 5 λεπτα εως οτου να ληξει το ματς! Τον εσωσες οταν δεν εστειλες την υποθεση Ιβαν στο CAS!! Ισχυριζεσαι οτι δεν θα τρεξεις σαν μαρτυρας στο θεμα πολυιδιοκτησιας!


Ποιος ειναι το θυμα της υποθεσης ως τωρα;

iron_eagle - 16/7/2020 13:59

Πες τα χρυσόστομε!!!

Ian_Brown - 16/7/2020 13:57

Έγκλημα αν το κλαμπ δεν κάνει ένσταση!

Ian_Brown - 16/7/2020 13:56

Έγκλημα αν το κλαμπ δεν κάνει ένσταση!

Christof1976 - 16/7/2020 13:55

ηδη έπρεπε να ειχε κατατέθει τελειώνετε τα ορκ

THANOS56 - 16/7/2020 13:54

ΝΟΤΙΕ ΓΑΥΡΕ ΤΗΣ ΤΡΟΥΜΠΑΣ ΜΕ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ...Η ΚΟΥΠΑ ΣΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΔΙΚΗ ΜΑΣ..ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΧΙ ΕΝΑ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΚΑΛΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ...ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΣΑΜΠΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑ....ΠΑΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΦΩΝΗ ..............Α Ε Κ Α Ρ Α ΟΛΕ..ΟΛΕ

diafanos__21 - 16/7/2020 13:54

Προς ΠΑΕ ΑΕΚ. Κάντε την ένσταση ΤΩΡΑ. Μπορεί να προλάβουν να βγάλουν κάνα νόμο που να επιτρέπεται η χρησιμοποίηση παιχτών με ληγμένα δελτία μέχρι το βράδυ.

Αρχίλοχος - 16/7/2020 13:52

Καλησπέρα σε όλους.. ακούγεται πολύ έντονα από πολλούς δημοσιογράφους ότι δεν θα γίνει ένσταση από την Α.Ε.Κ. ......

century21 - 16/7/2020 13:50

'''''Η απόφαση δεν είναι εύκολη ιδίως αν σκεφτούμε το πόσο άδικα κατασυκοφαντηθηκε από όλο τον οργανισμό ΠΑΟΚ η ΑΕΚ απο το 2018 ''''

Μα ΑΚΡΙΒΩΣ επειδη κατασυκοθαντηθηκαμε η αποφαση ειναι ΕΥΚΟΛΗ.... ενσταση στα ορκ!!!

Baval_21 - 16/7/2020 13:50

Εγω ημουν καθετος μεχρι το πρωι εναντια στην ενσταση. Αλλα οταν μαθαινεις οτι δεν επιτρεπεται να παξουν καποοι παιχτες σου και εσυ τους χρησιμοποιεις ,δεν ειανι αυτο ατιμο απο την πλευρα σου;

imodium - 16/7/2020 13:48

Δεν πρέπει να υπάρχει δίλημμα!! δεν είναι δυνατών να περάσει στο ντούκου ένα τόσο σοβαρό θέμα συμμαχίες-ξεσυμαχιες πρέπει να γίνει ένσταση

THANOS56 - 16/7/2020 13:46

ΒΟΡΕΙΟΙ ΓΑΥΡΟΙ ΤΗΣ ΤΟΥΜΠΑΣ ....ΚΑΙ ΝΟΤΙΟΙ ΓΑΥΡΟΙ ΤΗΣ ΤΡΟΥΜΠΑΣ ....ΗΛΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ...Η Α.Ε.Κ.Α.Ρ.Α μας ειναι πια στο Τσαμπιον λινκ μα 10 εκατομυρια ευρω στη τσεπη. ΜΑΣΣΙΜΟ να τα διαχειριστεις μαζι με τον Ιβιτς να δουμε τα χαφ μας και λιγο την αμυνα μας για να κανουμε την ομαδα ΤΟΥΡΜΠΟ...

zormpas49 - 16/7/2020 13:45

Πιστεύει κανεις ότι αν τους το χαρίσουμε θα βάλουν μυαλό; πάλι τα ίδια θα κάνουν και πάλι μπροστά μας θα βρεθούν.

vangelisaek - 16/7/2020 13:44

Προχωρήστε στην ένσταση χωρίς φόβο και πάθος τέλος!!!!!!

MIMOZAS21 - 16/7/2020 13:43

Πρέπει από μόνοι τους να παραιτηθούνε από την 2η θέση.

Με τέτοια οργάνωση καφενείου θα πρέπει να ντρέπονται να θέλουν να παίξουν Champion League

AEK_gia_panta2 - 16/7/2020 13:40

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, χτες με το σφύριγμα της λήξης είχα ένα προαίσθημα ότι κάτι έχει γίνει και τελικά θα το πάρουμε το ματς. Σκεφτόμουν ότι τί μπορεί να γίνει; Να κάνουν κανένα επεισόδιο σαν τρελοί επειδή είναι ορκ; Αποκλείεται, δε γίνεται. Το προαίσθημα όμως δεν έφευγε. Κοιμήθηκα νωρίς και το πρωί ξύπνησα με αυτό το νέο. Α ρε ΑΕΚ μας έχεις κάνει να είμαστε μεταφυσικά μέντιουμ !

m_marios33 - 16/7/2020 13:40

Ακόμα να πάρουμε την απόφαση για τα λογικά; Ενσταση στον γαύρο του βορρά!

v58AEK - 16/7/2020 13:31

Με οποιαδήποτε άλλη ομάδα, ίσως να σκεφτόμουν διαφορετικά. ΄Ομως με τους γαύρους, βορρά και νότου, απλά δεν γίνεται. ΕΝΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ. Μόνο να θυμηθούμε τί μας έχουν κάνει.

Kostas67 - 16/7/2020 13:38

Αν δεν την κάνουμε, αυτοί είναι ικανοί να βγουν και να πουν ότι αισθανόμαστε τύψεις για το πρωτάθλημα του 18 και με αυτόν τον τρόπο θέλουμε να ρεφάρουμε!!! Ένσταση ΤΩΡΑ και πολύ αργήσαμε κιόλας!

johnsot - 16/7/2020 13:37

Εγώ θα έλεγα το ανάποδο. Για ομάδες στα δάκτυλα του ενός χεριού δεν θα άξιζε να κάνεις ένσταση για λόγους ηθικης

maek21 - 16/7/2020 13:23

Θέλω να πιστεύω ότι το άρθρο αυτό κι η ώρα που ανέβηκε είναι προάγγελος του αυτονόητου. Ένσταση εδώ και τώρα, κόντρα στους κλέφτες και τους ψεύτες! Μια ζωή ενστάσεις κάνουν, ας δουν τώρα τη γλύκα. Να την πατήσουν κι όπως κορόιδευαν τον Άρη, όταν την είχε πατήσει με τα δελτία στο πούλμαν! Κλέφτης δεν είναι αυτός που διεκδικεί την τήρηση των νόμων, αλλά αυτός που τους παραβαίνει! Αρκετά με τις δήθεν ηθικοβλακείες.... Πού κιόλας απέναντι στον γάβρο του βορρά, που θα έπρεπε ήδη να ήταν στην Β'... Συνέχεια και να μη μιλάμε σήμερα! Ένσταση, ξεκούραση και προετοιμασία για τον τελικό. Κι όπως τους άρεσε να λένε... Θα σας ταράξουμε στη νομιμότητα!

maek21 - 16/7/2020 13:38

Και να προσθέσω για τις ενστάσεις τύπου "ποιος τους ακούει μετά για χάρτινα κλπ" ότι κι αν δεν κάνουμε ένσταση θα έχουμε αντίστοιχα από τους γνήσιους γάβρους, τύπου "φιλαράκια, συνεταιράκια, κλπ". Κι όλα αυτά επειδή πρέπει με τους γελοίους ελληνικούς νόμους να κάνουμε εμείς ένσταση αντί να επιβληθεί άμεσα κι αυτεπάγγελτα η ποινή

panosvag21 - 16/7/2020 13:19

Ελπιζω να μην ισχυει αυτο που λενε σε ραδιο της θεσαλονικης για τηλεφωνικη επικοινωνια μελισαν με σαββιδη και συμφωνια μεταξυ τους.δε θελω να το πιστευω...

Sephiroth21 - 16/7/2020 13:38

Εγώ που άκουσα Νικολακόπουλο σε αθηναϊκό ραδιόφωνο που ,αν και δε τον πάω, παρασκήνιο ξέρει φουλ κάτι τέτοιο άφησε να εννοηθεί

Gennaro_De_Tommaso21 - 16/7/2020 13:24

αν ισχυει κατι τετοιο μιλαμε πλεον για διοικηση που δεν την ενδιαφερει το τι θέλει ο κοσμος της ΑΕΚ και και παιρνει το μερος των εχθρων της ΑΕΚ

Manos_AEK21 - 16/7/2020 13:37

Είναι πολλά τα λεφτά... Μόνο κέρδος θα έχει η ΑΕΚ μας για την 2η θέση.... Και θα υπάρχει και πολύ καλύτερο πλασάρισμα για το Ευροπα λιγκ στην χειρότερη που δεν περάσουμε για Τσαμπιονς λιγκ.....

dimos_10 - 16/7/2020 13:37

Είναι αλλιώς να είσαι ΑΕΚ... Καμία ένσταση.. Ήταν τελικός, δεν μπορέσαμε να κερδίσουμε... τέλος...

tsigo - 16/7/2020 13:35

Ο λαός της ΑΕΚ ΑΠΑΙΤΕΙ να γίνει ένσταση για όλα όσα μας έχουν κάνει τα τελευταία χρόνια γαύροι βορρά και νότου! Θα είναι ντροπή αν δε γίνει καμία ενέργεια από μεριάς της ΑΕΚ..

elmajo21 - 16/7/2020 13:12

Δεν σας φαίνεται περίεργο το γεγονός ότι το έκαναν για 3 συνεχόμενες αγωνιστικές σαν να παρακαλούσαν να τους τιμωρήσει κάποιος;; Δεν ξέρω τι να πω, κάπου βρωμάει η υπόθεση πάντως, αυτό είναι το μόνο σίγουρο!

afev - 16/7/2020 13:34

Αν διαβασα καλα στα προηγουμενα ματς απο διαιτητικο λαθος δεν ενημερωσε κανεις τις ομαδες. Γι αυτο συνεχισαν χωρις να το εχουν αντιληφθει

johnsot - 16/7/2020 13:16

Έτσι δείχνει αλλά γιατί να το σκηνοθετησουν

elmajo21 - 16/7/2020 13:24

Κάποια στιγμή θα μάθουμε, όταν θα κάνει ντοκιμαντέρ ο Μίνος για τη χαμένη αυτοκρατορία της μπουγατσας.

Vfor21 - 16/7/2020 13:33

ΤΑΡΑΓΜΑ ΣΤΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΤΩΡΑ!

vagr21 - 16/7/2020 13:32

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚ ΑΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΣΤΑΣΗ.ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΠΑΝΑΝΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ Ο ΤΙΓΡΗΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΡΙΣΕΙ 30 ΜΥΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΟ ΜΑΟ ΚΑΙ ΟΜΑΔΙΚΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΨΕΙ ΚΥΠΕΛΛΟ ΜΕ ΤΡΙΑ ΜΕΤΡΑ ΟΦΣΑΙΝΤ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΠΗΚΕ ΜΕ ΟΠΛΟ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ Β ΕΘΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΩΝΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΠΟΛΥΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ..........ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΗΘΙΚΑ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ 2008 ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΑΛΛΑ.ΟΠΟΤΕ ΤΕΛΟΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΟΣ ΕΝΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ...............

aekara21ori - 16/7/2020 13:27

εννοειτε ενσταση

μη το σκεφτεστε καν για αυτους τους κομπεξικους.

naupigos - 16/7/2020 13:26

αν δεν κανουν ενσταση να βαλει ο Τιγρης απ την τσεπη του τα μυρια που θα χασει . Ταραξτε τους στη νομιμοτητα τελος ..

naupigos - 16/7/2020 13:26

αν δεν κανουν ενσταση να βαλει ο Τιγρης απ την τσεπη του τα μυρια που θα χασει . Ταραξτε τους στη νομιμοτητα τελος ..

Xrhstospap - 16/7/2020 13:25

Να γίνει η ένσταση πήραν πίσω τους 7 βαθμούς ενώ θα έπρεπε να έχουν πέσει κατηγορία έρχονται και σου λένε δεν έχουμε θεωρημένα δελτία και παίζουμε κανονικά αυτά δεν γίνονται ούτε σε τοπικό.. πάμε ch l και τα φιλιά μας με αγάπη

GiannisGk21 - 16/7/2020 13:25

Άμα δεν κάνουμε την ένσταση για κάτι που έγινε παράνομα επειδή σκεφτόμαστε το τι θα λένε πάλι τα μπαοκια είμαστε τραγικοί...ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΧΘΕΣ!!

Kalogreza2121 - 16/7/2020 13:21

Η ενσταση ΠΡΕΠΕΙ να γινει γιατι εμεις απλα τηρουμε τους νομους. Ακομα και αν δεν κρινοταν η θεση απο αυτο τον αγωνα και η διαφορα ηταν μεγαλυτερη, ειναι μονοδρομος. Στο οτι αυτοκτονουν στον μπαοκ δευτερη φορα απεναντι στην ΑΕΚ να το λυσουν μονοι τους. Αν λοιπον γινει το αυτονοητο και παρουμε τη δευτρη θεση πρεπει απο την αλλη εβδομαδα να παρθουν οι σημαντικες αποφασεις για το ροστερ. Αλλους παικτες παιρνεις οταν πας για europa και αλλους ch.l. Tα παλια λαθη με οποιους εχουμε θα παμε ειναι... Συνέχεια καταστροφικα. Μια ερωτηση θελω να κανω για οποιον ξερει. Τωρα αυτοι οι παικτες που δεν εχουν τα δελτια θα παιξουν με αρη? Γιατι σε διαφορετικη περιπτωση δεν θα εχουν ουτε ομαδα να κατεβουν οι μπουγατσες. Εμεις απεναντι στον γαυρο θα ηθελα να παιξουμε οπως πρεπει γιατι παντα πρεπει να παιζουμε για νικη με αυτους.

dimitrio21 - 16/7/2020 13:20

Μπουγατσελονα από τα lidl...τελειωστε τους ερασιτέχνες

vale21 - 16/7/2020 13:17

Ποση βρωμια υπαρχει στο ελληνικο ποδοσφαιρο. Πρεπει να κανουμε ενσταση για να τιμωρηθουν οταν παιζουν τρεις αγωνιστικες ετσι? Δεν τηρουνται οι κανονισμοι? Δεν τους ελεγχει κανεις?

Αστειοι...

aekbox - 16/7/2020 13:15

Η απόφαση είναι πανεύκολη ... το ότι ο παοκ μας έχει βάλει σε ένα τρυπάκι χρησιμοποιώντας όλο τον προπαγανδιστικό μηχανισμό που διαθετει αυτό αποτελεί ταυτόχρονα και δικό μας μειονέκτημα ...που δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε στις μάζες το δίκιο μας . Η ομάδα πρέπει να σεβαστεί παίκτες ,καρέρα και τους φιλάθλους της και να καταθέσει ένσταση ,ακόμα και αν δεν περάσει ομίλους τσ.λιγκ ...οφείλει ν να προσπαθήσει με κάθε τρόπο ...να τα... Συνέχεια καταφέρει . Ο παοκ έχει κατακλέψει την ΑΕΚ σε κύπελλα και την έχει κατασυκοφαντήσει ενώ το κομάντο περέϊρα που είχε βάλει ...την εκτελούσε κάθε αγωνιστική . Δεν μπορεί να σκεφτόμαστε πως τέτοιον αντίπαλο θα τον σεβαστούμε ... έχει τους δικαστές και τους πολιτικούς να τον σκεφτούν ...κάτι θα βρουν πάλι...

KLEFTAKIS21VIOLOGY - 16/7/2020 13:15

Στα αστέρια πάμε, άνοιξε τα φτερά σου πετάμε

AEK_APA - 16/7/2020 13:13

To να παίρνει κάποιος ένα παιχνίδι στα χαρτιά κατ εμέ εξαρτάται από την ομάδα που έχει απέναντί του.

Ο γαύρος μας πήρε ολόκληρο πρωτάθλημα στα χαρτιά, θα έπρεπε να τον λυπηθούμε αν αφορούσε αυτόν;

Όμοια και ο Παοκ. Με όλη αυτή τη συμπεριφορά και τη συκοφαντία πριν 2 χρόνια... τότε που ήθελε να τιμωρηθούμε εμείς και να πάρει το παιχνίδι στα χαρτιά και καλά ότι δεν βγήκαμε να παίξουμε .... Συνέχεια
Θα είναι και ένα μνμ σε άλλες ομάδες που τυχόν στο μέλλον θέλουν χάρτινους βαθμούς.

stef21original - 16/7/2020 13:13

ΜΗ ΤΟΥΣ ΛΥΠΑΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ

Aekaarraa21 - 16/7/2020 13:08

Χρωστάμε κάτι σε αυτον τον γαύρο και ακόμη περιμένουμε? Αυτοί θα μας είχαν ρίξει ήδη κατηγορία που λέει ο λόγος. Εδώ στον παοκ έχουν παραιτηθεί αυτοί που φταίνε για αυτό το πράγμα. Έχουν βγει δημόσια και έχουν πει ότι όντως ισχύει αυτό και εμείς ακόμη περιμένουμε. Δεν γίνεται να είμαστε οι μαλακές μια ζωή. Ξυπνήστε. Ξυπνηηηστεεεε

iron_eagle - 16/7/2020 13:05

Ενσταση ΧΘΕΣ! Τα ηθικά διλήμματα τέλειωσαν από την στιγμή που ΕΠΕΛΕΞΑΝ να αγωνιστούν παράνομα. Καμία σχέση με την υπόθεση Βάλνερ που εν αγνοία της ομάδας είχε θεωρημένο δελτίο λανθασμένα από την ΕΠΟ. Εδώ το ΠΟΑΚ είχε πρόθεση και μας το λένε και κατάμουτρα!!!

Fs1983 - 16/7/2020 13:05

Ένσταση χωρίς δεύτερη σκέψη!Δε μπορεί να μας παίζουν οι κωλόβλαχοι με τα τερτίπια τους συνέχεια,τι είναι αυτοί και είναι υπεράνω του νόμου συνέχεια?Άλλωστε κατάλαβαν και οι ίδιοι το λάθος τους.Ακόμα και στο ηθικό κομμάτι σε καλύτερο μομέντουμ είμαστε και δεν πήραμε εμείς τους 7 βαθμούς πίσω..

ForzaEnwsis21 - 16/7/2020 13:05

Δεν υπάρχει ηθική όταν έχεις να κάνεις με ανηθικους ανθρώπους... Αλλά και πάλι δεν βλέπω τίποτα το ανηθικο στο να ζητάμε ισότητα και τήρηση των κανονισμων απ όλους... Αν είμαστε και πάλι κορόιδα, με την δική μας έγκριση αυτή τη φορά και τους αφήσουμε να κάνουμε ότι γουστάρουν... Εγώ σηκώνω τα χέρια ψηλά

Livajia21 - 16/7/2020 13:05

Τώρα κιόλας ένσταση. Τι περιμένετε ρεεεεε. Τα ορκ θα την είχαν κάνει κιόλας και εμείς θα παίζαμε β εθνική. Αρκετά με την ηθική

aekman9_11 - 16/7/2020 13:04

Καντε ενσταση!Τελειωστε τους.Δεν ξεχναμε τι εγινε το 2018 και την αισχρη προπαγανδα τους!!!!

NachoScocco - 16/7/2020 13:03

Έλα παιδια,ακόμα η ένσταση? Δεν θα χάσουμε 10-15 εκατομμύρια για να μη μας πείτε χάρτινους το 15χρονο στο Facebook και ο Μπαρμπα Θόδωρος στο κουτούκι..

KLEFTAKIS21VIOLOGY - 16/7/2020 13:02

ΑΥΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΒΡΑΔΥ

ΗΔΗ ΑΡΓΟΥΝ Κ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΑΣΤΕ

ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ

ΚΥΡΙΑΚΗ ΘΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ........ Συνέχεια
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΑΤΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ....ΦΡΕΣΚΟΙ...2 ΘΕΣΗ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΣΗΜΕΡΑ

eimaikaigwaek - 16/7/2020 12:57

Ελπιζω η ΠΑΕ να μην μας στερησει το δικαιωμα να δουμε την ΑΕΚ στο Champions League του χρονου!

vodka21 - 16/7/2020 12:55

ΈΝΣΤΑΣΗ ΧΘΕΣΣΣ ΤΙ ΚΆΘΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΚΈΦΤΟΝΤΑΙ ΑΚΌΜΑ ΕΚΕΊ ΣΤΗΝ ΠΑΕ ΑΠΟΡΩΩΩ, ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΛΆ ΤΑ ΧΡΉΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΘΕΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΌΜΑΣΤΕ ΑΚΌΜΑ!

Cristiano_ronaldo21 - 16/7/2020 12:55

Μας καναν δωρο το παιρνουμε τελος ..οι νομοι υπαρχουν να τηρουνται..αυτοι που αγοραζουν ομαδες για ν παιρνουν αποτελεσματα δεν θα μας κανουν υποδειξεις..που παιρνουν βαθμους ξημερωματα βριζουν προσβαλλουν και αλλαζουν νομους για παρτη τους

christidisminas - 16/7/2020 12:54

Πάμε ένα στοίχημα ότι δεν πρόκειται να κάνουμε τίποτα?

xristos1987 - 16/7/2020 12:54

Απλά τα λόγια....Διαλυστε τους...

Gennaro_De_Tommaso21 - 16/7/2020 12:53

αν δεν καταθεσει ενσταση η διοικηση... πλεον θα μιλαμε οτι εξυπηρετει συμφεροντα των εχθρων της ΑΕΚ... 3 κυπελα κλεμμένα ένα πρωτατθλημα που πηγαν να το παρουν με οπλα....

Αλκέτας - 16/7/2020 12:53

Ακόμα να κατατεθεί ένσταση; Από το 2008 και μετά τέλος το "ηθικό" και το "νόμιμον" που γίνονται λάστιχο ανάλογα με το συμφέρον των δυο γαύρων! Δεν θα είμαστε εμείς μια ζωή οι μαλάκες. Πλέον μόνο το νόμιμο, ειδικά με τους βόρειους γαύρους που έχουν συνεχώς παραβατικές συμπεριφορές.

Εάν στο 0-2 της Τούμπας η ΑΕΚ είχε παίξει με ληγμένα δελτία τι πιστεύετε πως θα είχε συμβεί;

TURBOAEKARA - 16/7/2020 12:53

Ε Ν Σ Τ Α Ν Σ Η Τ Ω Ρ Α

aekman_21 - 16/7/2020 12:50

ΑΡΓΗΣΑΜΕΕΕ...Με παρέμβαση της κυβέρνησης δεν έπεσαν κατηγορία..Μας έχουν στο φτύσιμο κ στον περίγελο σαν αδύναμους..ΤΑΡΑΞΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ...

specteR21 - 16/7/2020 12:49

Ο κόσμος ζητάει να πάρει θέση η ΠΑΕ θα κάνει ένσταση η πάλι με τον σταυρό στο χέρι; Για πόσο ακόμα θα μένει ατιμώρητος αυτός που μας κατηγορεί για τα πάντα; Ποιός θα μας το αναγνωρίσει πάλι θα μας βρίζουν πάλι θα μας υποτιμούν και πάντα θα πατάνε στο φιλότιμο.


Η ΑΕΚ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΥΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ. άλλες ομάδες από την πρώτη ώρα θα κάνανε... Συνέχεια ένσταση εμείς πάλι το σκεφτόμαστε για κάτι που είναι ξεκάθαρη παράβαση και παίζουν με την νοημοσύνη μας πόση ανοχή πια;

ΕΙΡΗΝΗ - 16/7/2020 12:48

ΤΟΥΣ ΛΥΠΗΘΗΚΑΜΕ ΟΤΑΝ ΡΙΞΑΝΕ ΦΩΤΟΒΟΛΙΔΑ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΣΑΧΑ ΠΗΡΕ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΌΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΑΝΕ ΚΑΙ ΒΓΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΠΑΙΞΑΜΕ! ΦΤΑΝΕΙ!!!

gipedo_sti_nea_filadelfei - 16/7/2020 12:44

Εννοειται οτι κανουμε κανονικα ενσταση.Ο μπαοκ τι θα εκανε σε αντιστοιχη περιπτωση.Εδω πηγαν να μας ληστεψουν με τα οπλα κ ηδη εχουν κλεψει 2 τελικους κυπελλου.Ας κανουμε αυτο που πρεπει επιτελους.Ειναι το νομιμο κ το ηθικο....

aekara21re - 16/7/2020 12:44

Σκεφτείτε το εξής: είναι ΑΕ και κοιτάνε τα συμφέροντά τους........για αυτές όλα είναι χρήμα........και ναι πρέπει να κάνει ένσταση η ΑΕΚ.........είναι πολλά τα λεφτά και αυτά κοιτάνε........!!!!!!!!

Καλώς ή κακώς έτσι είναι τα πράγματα..........!!!!!!!!!!

manos2308 - 16/7/2020 12:41

ακομα το σκεφόμαστε? όταν είσαι ηθικός σε ανήθικους που σε εκμεταλλεύονται απλά γίνεσαι ανόητος.

century21 - 16/7/2020 12:41

Ακριβως πονταρουν στο οτι θα τους λυπηθουμε και σου λεει κοροιδα τους εχουμε πιασει μια ζωη αστο και βλεπουμε.

Μας πεταξαν τη μπαλα ε ας τη φανε να ησυχασουν και δεν θα περναει η προπαγανδα αυτη τη φορα περι χαρτινων κλπ .... οι παρανομοι και οι ανηθικοι ειναι αυτοι ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ!!!

theiosloukas - 16/7/2020 12:41

Εισαι ΑΕΚ , δεν εισαι ΠΑΟΚ, εισαι μέγεθος, δεν εισαι βόθρος, μην μας κανετε να ντρεπόμαστε , αφήστε τους στην ασημαντότητα τους, ούτως ή άλλως θα τους ξεβράσει η ιστορία... ψηλα το κεφάλι, ΟΧΙ ενστάσεις και δικαστήρια

ovelix - 16/7/2020 12:39

καντε ενσταση να τελειωνουμε με τους ερασιτεχνες. Στη Θεσσαλονικη γινεται χαμος στους σταθμους, βριζουν τα στελεχη της ΠΑΕ και ζητανε τα κεφαλια ολων και εμεις θα τους λυπηθουμε ?

an0nymous - 16/7/2020 12:39

Παρακαλώ οι δημοσιογράφοι μας να τους ξεφτιλίσουν.. δώστε πόνο τώρα!!!! Να παρακαλάνε τα ζμπαόγκια να τους ακούμε να σκούζουν..

an0nymous - 16/7/2020 12:37

χωρίς δεύτερη σκέψη.. να τηρηθούν οι κανονισμοί!


Ενσταση να τιμωρηθούν οι παραβάτες και τέλος.. κούρασε η ατιμωρησία τους πλέον! Έχουν καλομάθει.

ElCommadante - 16/7/2020 12:37

ΚΑΝΤΕ ΕΝΣΤΑΣΗ ΑΜΕΣΩΣ. ΟΥΤΕ ΛΕΠΤΟ ΧΑΜΕΝΟ.

ΕΠΟΜΕΝΟ