194 ΣΧΟΛΙΑ

Κετσετζόγλου: Ο ΠΑΟΚ μπορούσε να μην παίξει και να γλυτώσει το -3, όμως επέλεξε να ρίξει το μπαλάκι στην ΑΕΚ! (AUDIO)

Ακούστε όλα όσα είπε ο Κώστας Κετσετζόγλου, την Πέμπτη το πρωί, στον ΣΠΟΡ FM 94.6

Εν αναμονή βρίσκονται όλοι στην ΑΕΚ για την οριστική τύχη της χθεσινής αναμέτρησης κόντρα στον ΠΑΟΚ και με το θέμα που προέκυψε με τα δελτία της ομάδας της Θεσσαλονίκης.

Όπως μετέδωσε ο Κώστας Κετσετζόγλου στον ΣΠΟΡ FM 94,6, είναι ξεκάθαρο ότι η διοίκηση της Ένωσης δεν έχει αποφασίσει για το αν τελικά θα υποβάλει ένσταση κατά του κύρους της αναμέτρησης ώστε να πάρει τους τρεις βαθμούς στα χαρτιά. Παρ’ όλα αυτά, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η απόφαση της ΠΑΕ ΑΕΚ δεν θα αργήσει να παρθεί και εντός της ημέρας, θα προκύψουν ανακοινώσεις για το ζήτημα που έχει προκληθεί.

Σε ό,τι αφορά το deal με τον ΟΠΑΠ για την ονοματοδοσία της «Αγιά-Σοφιάς», οι δύο πλευρές έδωσαν τα χέρια για πενταετή συμφωνία, που θα αποφέρει στα ταμεία της ΑΕΚ ένα ποσό γύρω στα 2 εκατ. ευρώ ετησίως.


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Eagle71 - 16/7/2020 17:21

Παρτο αλλιως μπαρμπα, γιατι παιζεις περιεργα παιχνιδια πισω απο την πλατη μας.

Παιχνιδια που δεν ειχαν κανενα απολυτως κερδος για την ομαδα μας.

Αντιθετως η ομαδα μας λιδωρηθηκε κιολας απο το συνεταιρακι σου.

Αντε μπραβο που ακομα το σκεφτεσαι εαν πρεπει να κανεις ενσταση!

papaioannou10 - 17/7/2020 00:03

Ο μπάρμπας φιλαράκι έχει αρ@@δια. Ας σκεφτούν αυτοί που δεν έχουν (βλέπε ΜΠΟΧΑΚ) τι θέλουν στο τσάμπιονς λιγκ. Ερασιτεχνική ομάδα που θέλει να μπει και στα σαλόνια της Ευρώπης. Κι αν τολμήσουν και βγάλουν γλώσσα πες τους να κοιτάξουν από κάτω τους για πιθανή αλλαγή φύλου. Κι αν και πάλι συνεχίσουν τα σάπια τους θύμισέ τους ότι μια ανδρική ομάδα, μια ομάδα με αρχές και αντρική κολόνια, δεν θα κατέβαινε να παίξει δεδομένου ότι οι δώδεκα από τους είκοσι δεν είχαν δικαίωμα να παίξουν.... Συνέχεια Δεν θα κρέμονταν από τα δικά μας μπάμπαλα και θα περίμεναν να τα επιδείξουμε. Κατανοητό;

Manos_AEK21 - 16/7/2020 21:18

Κετσε! όταν ο Πρόεδρος δεν ακούει το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου της ΑΕΚ τότε αυτό είναι πρόβλημα...

manolis6 - 16/7/2020 18:14

Η υπόθεση Βάλνερ ήταν διαφορετική. Η ομάδα του δεν γνώριζε ότι ο παίχτης δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής. Έκανε λάθος το οποίο το εκμεταλλεύτηκε ο γάβρος. Εδώ ο πάοκ δεν έκανε κάποιο λάθος να το εκμεταλλευτούμε εμείς αλλά γνώριζε τι έκανε και εσκεμμένα έβαλε παίχτες που δεν έχουν δικαίωμα συμμετοχής. Ας έβαζε τους αναπληρωματικούς και από την Κ19. Δεν το ρίσκαρε όμως γιατί ξέρει ότι θάχανε. Ενώ τώρα έχει ελπίδες...

zormpas49 - 16/7/2020 17:37

Πρόεδρε, θυμάσαι την συνάντηση ιβαν-χοντρου στο Μακεδονία και το ρίξιμο που έφαγες;καμία εμπιστοσύνη στα ορκ.ΕΔΩ και ΤΏΡΑ ένσταση.ηδη αργήσαμε.αν ήταν αυτοί στην θέση μας θα την είχαν κάνει με την λήξη του αγώνα.

the_teacher - 16/7/2020 17:35

Έβγαλε ανακοίνωση ο γαυρος. Αν δεν κάνουμε ένσταση είμαστε τραγικοί

casper21 - 16/7/2020 17:35

Ένσταση χθες!

Achaios - 16/7/2020 17:31

Την πρώτη φορά συγχωρείς...

Τη δεύτερη φορά υποχωρείς...

Την τρίτη τιμωρείς.

Manos_AEK21 - 16/7/2020 17:23

Πρόεδρε! επειδή είσαι άνθρωπος του ποδοσφαίρου της μπάλας δεστο και αλλιώς... Εάν τυχόν για τους δικούς σου λόγους και μόνο αποφασίσεις να μην κάνεις ενσταση τότε να γνωρίζεις ότι αυτό θα είναι ότι το χειρότερο για την ομάδα μας.. Όπως εκτός από το οικονομικό θα αδειάσουν και όλοι οι παίχτες μας και το προπονητικό τιμ μας και δεν μας συμφέρει αυτό γιατί έρχεται και ο τελικός κυπέλλου Ελλάδος....... Συνέχεια
Πρόεδρε! εκτός από το οικονομικό που εννοείτε ότι σε συμφέρει πολύ για την 2η θέση για τα προκριματικά Τσαμπιονς λιγκ που θα είναι δεδομένα 10 εκατομμύρια ευρώ +++ εάν κάνουμε και προκρίσεις σκέψου και σαν ποδοσφαιριστης και σαν προπονητής εννοείτε ότι θα ήθελες να παίξεις Τσαμπιονς λιγκ.....

Romo25 - 16/7/2020 17:22

Συγγνώμη, αλλά θα είναι πολύ μεγάλη κατάντια το να μην κάνουμε ένσταση. Πρώτος απ' όλους το πρωί, όταν πληροφορήθηκα τι έχει γίνει, άρχισα να λέω ότι δεν πρέπει να κάνουμε ένσταση. Η πρώτη μου ενστικτώδης αντίδραση ήταν αυτή, γιατί πράγματι είμαστε διαφορετικοί και γιατί πράγματι βλέπουμε τα πράγματα και τον κόσμο υπό ένα ηθικό πρίσμα.

Αλλά όσο πέρναγε η ώρα και διάβαζα τι ακριβώς έγινε, και θυμόμουνα τι έχουμε τραβήξει από τους δύο... Συνέχεια γαύρους νότου και βορρά, τι μας έχουν σούρει και τι μας έχουν πει, τόσο άλλαζα γνώμη για το τι πρέπει να κάνουμε.

Αυτή λοιπόν τη στιγμή ένα πράγμα έχω να πω, ακούγοντας και θεωρίες περί συμφωνίας κάτω από το τραπέζι μεταξύ Τίγρη και Σαββίδη για την Ε.Π.Ο. κτλ. Αν δεν κάνουμε ένσταση, προδίδουμε τους κόπους των ποδοσφαιριστών μας, του προπονητικού μας επιτελείου, προδίδουμε τον κόσμο της Ομάδας και πάνω απ' όλα προδίδουμε την Ομάδα και τα συμφέροντά της. Εφόσον δεχτήκανε κιόλας (!) να παιχτεί κανονικά ο αγώνας, αντί να πούνε ότι δεν κατεβαίνουμε, τότε καλά να πάθουνε.

Δεν έχει καμία σχέση άλλωστε η συγκεκριμένη περίπτωση με περιπτώσεις όπως του Βάλνερ. Εδώ υπάρχει μία κατ' εξακολούθηση παραβίαση κανονισμών εν μέσω καραντίνας, η οποία θα έπρεπε να διώκεται αυτεπαγγέλτως. Εφόσον πρεσβεύουμε τις αρχές της δικαιοσύνης, της ισότητας και της ηθικής, θα πρέπει να ασκηθεί ένσταση. Ο,τιδήποτε άλλο είναι προδοσία στην ίδια μας την ομάδα.

Υ.Γ. Ό,τι κι αν κάνουμε, ας ξέρουμε όλοι από τώρα ότι θα μας σούρουν τα εξ' αμάξης, καθώς το μόνο που ξέρουν είναι να συμπεριφέρονται καθημερινά ως ορκ, τόσο οι κόκκινοι όσο και οι ασπρόμαυροι και οι πράσινοι. Κανείς δεν καταλαβαίνει τι εστί Α.Ε.Κ., εκτός από όλους εμάς.

Υ.Γ. 2. Μόνο και μόνο το ότι η απόδοση του να μη κάνουμε ένσταση είναι μικρότερη από αυτή του να κάνουμε ένσταση, αποδεικνύει τη διαφορετικότητά μας και το γεγονός ότι και οι μη ΑΕΚτζήδες γνωρίζουν ότι είμαστε διαφορετικοί. Άλλο διαφορετικοί όμως, και άλλο μαλάκες. Αναμένω την ανακοίνωση περί ασκήσεως Ένστασης.

GioAek84 - 16/7/2020 17:21

ρε ειστε με τα καλα σας που γινεται και θεμα συζητησης? Παρανομησε ο ΠΑΟΚ ,το παραδεχτηκαν οι ιδιοι δεν υπαρχει θεμα αμφισβητησης και καθεστε και ασχολειστε με το τι θα πει ο καθενας? Υπαρχει ποτε περιπτωση να μας παραδεχτουν? Κακως ριχνουν το μπαλακι σε εμας επρεπε να επεμβει ο αθλητικος εισαγγελεας κατευθειαν αλλα γιατι να γινουμε συνενοχοι στην παρανομια τους? Οτι και να κανουμε καποιος θα βγει να ειρωνευτει ειτε απο Βορρα ειτε απο το Νοτο. Ας ανουμε το σωστο λοιπον. Το... Συνέχεια παιχνιδι δεν επρεπε να ξεκινησει ή επρεπε να παιξουμε με τα τσικο τους. Ενημερωθηκαν αλλα την ειδαν μαγκες... Ε τους πατησε το τραινο...ας προσεχανε

yellowstorm2121 - 16/7/2020 16:49

Ψυχαναγκαστικοί εμείς οι ΑΕΚτζήδες, δεν χωράει αμφιβολία γι’ αυτό. Είμαι 42 χρονων γάιδαρος, πατέρας δύο παιδιών, άρα με ιεραρχημένες τις προτεραιότητες στη ζωή μου κι όμως από χτες το βράδυ που έσκασε η είδηση περί ένστασης , εχω χάσει τον ύπνο μου σκεφτόμενος τι είναι πρέπον, ηθικό και δίκαιο να κάνει η ομάδα που λατρεύω. Κατεληξα σε μια πρωτότυπη σκεψη, έτσι κι αλλιως εδώ μας δίνεται η δυνατότητα να γράφουμε το μακρύ και το κοντό μας. Θέλω το μιντιακό τμήμα της ΠΑΕ ΑΕΚ να... Συνέχεια ετοιμάσει στις επόμενες 24 ώρες ένα βίντεο με ό,τι αρχειακό υλικό υπάρχει από ρεπορτάζ τηλεόρασης, αποκόμματα εφημεριδων, άρθρα στο ιντερνετ σχετικά με τις υποθέσεις ενστάσεων ή μη ενστάσεων που έγιναν ή δεν έγιναν τα τελευταια ας πουμε 15 χρονια στην Ελλάδα. Να μπουν οι δηλώσεις του κοκκαλη το 2004-2005 που έλεγε ότι οι τιτλοι πρεπει να κρινονται στο γηπεδο μετά τα επεισόδια των γάβρων στη Ν. Σμύρνη. Να μπει η υπόθεση Βάλνερ και ο υποχθόνιος ρόλος της γαβροΕΠΟ που ενώ εξέδωσε δελτίο στον παίχτη μετά προέτρεψε τους gay να κανουν ενσταση..να μπει η φωτιά στην μπλούζα του Σάχα στην Τούμπα και η πρωτοβουλία της ΑΕΚ που Αδαμίδη να μπει να παίξει τα τελευταία λεπτά για να μην φάει τιμωρία ο νεογαβρος. Να μπει το διχτακι στο κεφαλάκι του Ιβιτς και η ενσταση των ορκ προκειμένου να παρουν ένα ματς στα χαρτια που έχασαν στο χορτάρι από την ζελα. Να μπει το ρολο ταμειακης στο κεφαλι του Γκαρθια και η ενσταση των γνησιων γαβρων να παρουν το ματς στα χαρτια. Να μπει η εισβολή του ρωσου στο γηπεδο με το πιστολι και όλες οι παλινωδιες της επιτροπής εφέσων με το απίστευτο timing των αποφάσων που άλλαζαν ξημερώματα βαθμολογίες και κεκλεισμένων των θυρών. Να καταγραφεί όλος ο δικαστικός αγώνας που διεξήγαγαν οι νεόγαβροι έναντιον του κύρους του αγώνα που διέκοψε η εισβολή. Να μπουν οι δηλώσες Βιερινια, Λουτσέσκου, η χυδαία αρθογραφία στο πορτοκαλί site και όλοι οι χαρακτηρισμοι που έχουν αποδοθει στην ΑΕΚΑΡΑ για το πρωταθλημα του 2018. Να μπει η είδηση για τη δυνατότητα ένστασης που δεν έκανε η ΑΕΚ το 2007-2008 σε ματς με την Τριπολη λογω αντικανονικης συμμετοχής του Φυντανιδη.Να μπει η ενσταση που έκαναν τα ορκ για το ξύλο που έφαγαν παίχτες του Πλατανια σε ματς με τους gay. Να μπει όλη η διεθνής νομοθεσία για τις κυρώσεις που προβλεπονται όταν παραγοντας ομάδας εισβάλλει και διακόπτει αγώνα ενώ οπλοφορεί καθώς και ποιες ποινές προβλέπονται στα μεγάλα πρωταθλήματα όταν προκύπτουν ζητήματα πολυιδιοκτησίας. Θέλω λοιπόν ο Μελισσανίδης σε έκτακτη αυριανή συνέντευξη τύπου, αντί δηλώσεων, να παίξει αυτό το βιντεάκι. Και μόλις τελειώσει η προβολή του βίντεο να κρατάει στο ένα του χέρι το καθαρογραμμένο χαρτί της ένστασής μας και στο άλλο το στυλό .και να γυρίσει στο κοινό και να τους πει: «αυτή είναι η ιστορία τους: ψεύτες, κλέφτες, συκοφάντες…δεν θα γίνουμε ποτέ σαν κι αυτούς.»Να σκίσει το χαρτί και να σηκωθεί να φύγει. Σόρρυ αν κούρασα.

EyeOfEagle - 16/7/2020 17:20

Τρομερό πετσόκομμα!!! Μονο ετσι θα δεχόμουν να μην κάνουμε ενσταση... Θα ηταν μεγαλύτερη ηδονή!

giopd21 - 16/7/2020 17:12

Μια ερώτηση.. Ενώ ήταν το τρίτο παιχνίδι που έπαιζαν έτσι γιατί ούτε ο βρωμοβαζελος ούτε ο ακατανομαστος δεν κάνανε κάτι? Γιατί κάτι παίχτηκε από πίσω.. αλλά στο χωριό μου λένε μια του κλέφτη δυο του κλέφτη τρεις κ τον επιασανε..α ρε ΑΕΚΑΡΑ μου..ο εφιάλτης τους ήσουν είσαι και θα είσαι..

EyeOfEagle - 16/7/2020 17:16

Δεν τους ενημέρωσαν καν οι διαιτητές... Το πιο πιθανό είναι να μην το έλεγξαν ουτε οι ιδιοι γιατί ποιος περιμένει τοσο ερασιτεχνισμο απο μια ομαδα που το παιζει μεγάλη...

COMEBACK21 - 16/7/2020 17:16

ΕΝΣΤΑΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ Τι περιμένετε εκεί στην ΠΑΕ. Το ξέρανε και παρανομήσανε και ότι ποιο ανήθικο Να πετάνε το μπαλάκι στην ΑΕΚ

komakino - 16/7/2020 17:14

Συνοψίζοντας απόψεις. Αν κάνουμε ένσταση θα μας λένε χάρτινους. Αν δεν κάνουμε πάλι χάρτινους θα μας λένε. Κάποιοι λένε αν δεν κάνουμε ένσταση θα είμαστε και θα μας λένε μ@λ@κες γιατί είναι αλλιώς να είσαι, όπως πιστεύω, ΑΕΚ και άλλο να είσαι ο μ@λ@κ@ς της παρέας. Λοιπόν ότι και να γίνει, για τους νεόπλουτους ερασιτέχνες, και με την βούλα πλέον, εκεί πάνω, ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΦΤΑΙΕΙ, μέχρι και οι εξωγήινοι, και ποτέ αυτοί, πάλι χάρτινοι θα είμαστε, και να σας πω θα μας λένε και μ@λ@κες ΠΟΥ... Συνέχεια ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ ένσταση ενώ είχαμε το δικαίωμα ακόμα και αν αυτό είναι εναντίων τους. ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΑΚΡΗ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ!


Έχω γνώμη αλλά καλώς ή κακώς άλλος παίρνει αποφάσεις. Ας πάρει αυτήν που νομίζει κατάλληλη ανάλογα με το τι παίζετε και δεν γνωρίζω ή ζυγίζοντας τα πράγματα.

Manos_AEK21 - 16/7/2020 17:13

Ο Μασιμο Καρέρα! και όλοι οι παίχτες μας περιμένουν πως και πως να παίξουν προκριματικά Τσαμπιονς λιγκ.... Είναι τεράστια υπόθεση αυτό...

Θα είναι διπλό καλό για την ομάδα μας διότι έτσι θα πάρουν τα πάνω τους οι παίχτες μας και το προπονητικό τιμ μας για την πορεία που έρχεται και ο τελικός κυπέλλου... Εάν τυχόν δεν κάνει ενσταση η διοίκηση μας τότε θα αδειάσουν όλοι......

GEORGE78 - 16/7/2020 17:01

Ένσταση με χίλια. Γνωστοί μου μπαοκτσιδες άρχισαν να λένε για χάρτινη 2η θέση. Ευχαριστώ που μας το κάνουν ποιο εύκολο. Αντί να τα βαλουνε με τους με τους δικούς τους και να παραδεχτουνε ότι για μια ακόμη φορά εκαναν λάθος που τέτοια λάθη ούτε τα ερασιτεχνικά σωματια δεν κάνουν, αποκαλούν έμας χάρτινους. Ένσταση τώρα και αργήσαμε μπορώ να πω.

Psomiadis_Maintal - 16/7/2020 16:22

@ Zeman... η θέση που θα παρουμε στο τελος είναι η 2η...Και αυτή στο γήπεδο! Βαθμούς στα χαρτιά πήρε ο παοκ (εκτός εαν νομίζεις ότι παοκ-Ξάνθη και Ξάνθη - παοκ παίχτηκε στο γήπεδο)! Για άλλους δορυφόρους δεν μιλάω...

Zeman21 - 16/7/2020 17:00

Άλλο οι δορυφόροι και άλλο η συγκεκριμένη υπόθεση αδερφέ. Τώρα θα τους δώσεις αφορμή να σε λένε χάρτινο... Και εγώ την θέλω την δεύτερη θέση αλλά με ποιο τίμημα;;

TSAROS21 - 16/7/2020 17:07

Συγγνώμη που το λέω έτσι αλλά χεστηκα πραγματικά χάρτινο με λένε από το 18 και συνεχίζουν 2 χρόνια χωρίς λόγο ας συνεχιζουν μας λένε κανένα πρόβλημα δεν με νοιάζει τι λένε τα ορκ

CHINO21_ORGINAL - 16/7/2020 17:00

Και εγώ ξέχασα να δηλωσω ένα μάθημα στην εξεταστική πήγα έγραψα κανονικά και δεν με πέρασε μου είπε δεν το δηκωσες τι να κάνουμε τωρα υπάρχουν κανόνες τυπικοί μεν αλλά υπάρχουν

Δεν γίναμε και δεν θα γίνουμε ποτέ σαν αυτούς μην μπερδεύουμαι πρόσωπα και καταστάσεις

Lakis2611 - 16/7/2020 16:59

Παρόλο που είμαι αντίθετος σε όλα αυτά από όποια ομάδα και να προέεχονται έχω να πω το εξής :

Τα χαμηλά γαϊδούρια τα καβαλανε όλοι!!! Πρέπει και εμείς να αρχίσουμε να διεκδικούμε αυτά που μας αναλογούν.

R21_AEK - 16/7/2020 16:58

Ποσα φιλικα παιχνιδια επαιξε ο Παοκ φετος και βρεθηκε πανω απο την ΑΕΚ στην βαθμολογια να μας πουν. Εκει στην ΠΑΕ αν δεν κανετε ενσταση δειχνει ασεβεια στο κοσμος της ΑΕΚ αλλα και τους ποδοσφαιριστες και το τεχνικο τιμ που παλεψαν μεχρι τελικης πτωσης για να βγουμε 2 και να παμε τελικο Κυπελλου.

Manos_AEK21 - 16/7/2020 16:53

Όχι μόνο ενσταση πρέπει να γίνει από την διοίκηση μας αλλά ταυτόχρονα θα πρέπει να κατατεθεί και αίτημα προς την ομοσπονδία για αυτόν τον λάθος χειρισμό του νόμου διότι για τέτοιες περιπτώσεις η ομοσπονδία θα πρέπει να αναλαμβάνει απευθείας....

O_tupas_pou_de_pas - 16/7/2020 16:53

Περνάνε οι ώρες και δεν έχει γίνει το αυτονόητο.ΚΟΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΕ???

R21_AEK - 16/7/2020 16:52

Τι -3 εχει φαει η ομαδα απο επεισοδια που γινανε εκτος γηπεδου κι εμεις ακομα σκεφτομαστε αν θα κανουμε ενσταση πλακα κανουμε τωρα.

Quavious_Marshall - 16/7/2020 16:52

Πωω δεν θα μπορέσω να κοιμηθώ αν κάνουμε ένσταση... ΈΝΣΤΑΣΗ ΧΘΕΣ

Aragorn - 16/7/2020 16:51

Ο Καρέρα τι λέει για όλο αυτό? Κάποιο ρεπορτάζ έχουμε? Κάπου διάβασα αλλά δεν ξέρω αν είναι σωστό ότι είναι δυσαρεστημένος που φαίνεται ότι δεν θα καταθέσουμε ένσταση. Ισχύει?

Κανονίστε το πρόβλημα των ορκ να γίνει πρόβλημα για μας ( προπονητή και παικτες) και να ξενερωσουν.

Manos_AEK21 - 16/7/2020 16:48

Μια λεπτομέρεια για την διοίκηση μας.. Άλλο η ηθική και άλλο πράγμα οι νόμοι η παρανομία.. Η διοίκηση μας δεν θα πρέπει να γίνει συνένοχος στην παρανομία για αυτό θα πρέπει να κάνει ενσταση και επίσης μια σημαντική λεπτομέρεια είναι ότι πρέπει να κάνει και αίτημα προς την ομοσπονδία για τέτοιες περιπτώσεις η ομοσπονδία να αναλαμβάνει απευθείας.... Είναι λάθος ο χειρισμός του νόμου και θα πρέπει να γίνει αίτημα για αυτό.....

θάνος μια ΖΩΗ ΑΕΚ - 16/7/2020 16:46

Κετσετζογλου θεούλης, χα χα

Ppeshis21 - 16/7/2020 16:46

Εαν η Διοίκηση μας, δεν προβεί σε ένσταση κατα του κύρους του αγώνα, τότε θα είναι συνένοχοι για την παραβίαση των κανονισμών που διέπουν την προκύρηξη του πρωταθλήματος 2019-2020.

the_teacher - 16/7/2020 16:31

Αντε να το κάνουμε ταλιράκια. Αν η ΑΕΚ δεν κάνει ένσταση, τότε θα φορτωθεί στις πλάτες της προβλήματα που δεν της αναλογούν. Ο Καρέρα για παράδειγμα λογικό είναι να μην καταλαβαίνει τι σημαίνουν αυτές οι ανόητες ηθικολογιες και όταν αντιληφθεί ότι είναι προπονητής σε μια ομάδα που κλωτσάει την τύχη της για κάτι ανοητες αοριστολογιες, θα ψάξει να βρει την έξοδο. Τι να μείνει να κάνει σε ένα κλαμπ που δεν είναι πρόθυμο ούτε τα νόμιμα συμφέροντα του να προστατέψει. Σκεφτείτε... Συνέχεια πόσα άλλα θέματα θα προκύψουν την ώρα που ο ΠΑΟΚ ατιμωρητος θα ετοιμάζεται για το τσαμπιονς λίγκ. Όποιος είναι εναντίον της ένστασης να ξέρει ότι στο όνομα μιας αοριστης ηθικολογίας βάζει σε κίνδυνο την ΑΕΚ

Thanosst - 16/7/2020 16:45

Εν τω μεταξυ ας ριξουμε μια ματια και στο μέλλον.Αν δεν κανεις ενασταση θα κανουν πόλεμο οι γαυροι λέγοντας οριστε οι συμμαχοι εξυγιαντες καλυπτουν παρανομίες,αυτο το πρωταθλημα θέλουν. Αν κανουμε ενσταση θα μας λένε χαρτινους.Η ειρωνεια ειναι πως και να μην κανουμε ενσταση πάλι χαρτινους θα μας λενε υπσοτηριζοντας πως δεν κάναμε ένσταση για τις εντυπωσεις και εξιλέωση.Ειλικρινα δεν βρισκω λογο να προασπιστει η ΑΕΚ τα συμφεροντα άλλων με ζημια στην ίδια.

cooltg51 - 16/7/2020 17:09

ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ Η ΑΕΚ ΠΡΕΠΕΙ να κανει ενστασει. Γραψτους ολους και κυτα το συμφερον σου. Και αστους να γαυγηζουν

R21_AEK - 16/7/2020 16:44

Α αυτη την ζωη τιποτα δεν σου χαριζεται η ΑΕΚ εχει κανει πολλες φορες τα στραβα ματια αλλα φτανει πια δεν θα ειμαστε μια ζωη τα κοροιδα Κετσε και οι υπολοιποι δημοσιογραφοι ενημερωστε την ΠΑΕ οτι ο περισσοτερος κοσμος της ΑΕΚ ειναι υπερ της ενστασης οπως εκαναν αυτοι το 18 ετσι θα κανουμε κι εμεις και δεν ειναι καθολου ντροπη.Πως το -7 σβηστηκε να μας πουν ειδαν οτι η ΑΕΚ του εφτασε και τους ξεπερασε στην βαθμολογια και τους πηραν πισω αν η ΑΕΚ ηταν πισω στην βαθμολογια το -7 θα παρεμενε.

oko10aek - 16/7/2020 16:39

Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν κάναμε το ίδιο βράδυ την ένσταση. Το γνώριζαν και επίτηδες τους έβαλαν να παίξουν, χωρίς να έχουν δικαίωμα συμμετοχής. Μας έχουν κλέψει 2 κύπελλα που τα πανηγυρίζουν ακόμα, όλα τα παιχνίδια με άκυρα γκολ στην Τούμπα και μας βρίζουν ανελέητα 3 χρόνια. Τους έχουν σώσει κυβέρνηση και σκουτέρηδες 2 φορές από υποβιβασμό. Και μετά από όλα αυτά έρχονται και μας προκαλούν βάζοντας παίκτες που δεν είχαν δικαίωμα συμμετοχής; Για να δείξουν ότι είναι δυνατοί;... Συνέχεια Υπεράνω νόμων πάλι η μπαοκάρα;


Πάτε καλά στην ΠΑΕ; Θα σκύψετε κεφάλι σε αυτούς; Θα μας κάνετε την ΑΕΚ της φάπας να γελάνε μαζί μας μια ζωή; Ένσταση και ειρωνικές ανακοινώσεις χρειάζονται! Θέλουν και Champions League τρομάρα τους. Ένσταση και χλευασμό που κατεβήκανε χωρίς δελτία τα ρεζίλια στο πιο κρίσιμο παιχνίδι της χρονιάς. Άντε...

alex_21 - 16/7/2020 16:38

Ήρθε η ώρα να επιλέξει το Σαββίδη η εμας. Μόνο να ξέρει ότι η ΑΕΚ δεν είναι μόνο το ποδόσφαιρο. Δωράκια στην γεωργιανή κατσαρίδα κάνε με τα φράγκα σου η το μαγαζί σου. Η ΑΕΚ ανήκει στο λαό της και καλό είναι να τον ακούς που και που. Αν του γυρίσεις την πλάτη και πας με Σαββίδη ψάξε κόσμο που θα ερχετε γήπεδο. Έχουμε ανεχτεί πολλά να κάνω το μ@λ@κ@ στα παοκια που 3 χρόνια τώρα μας έχουν σύρει τα μύρια όσο δεν το ανέχομαι.

EasyRiderUK - 16/7/2020 16:38

Οι κανόνες υπάρχουν για να τηρούνται αλλιώς κλείστε το!!!

Κανείς δεν μπορεί να μου επιβάλει να κλείνω τα μάτια στην παρανομία.


Ντε καί καλά να τούς αφήσουμε να κάνουν ότι γουστάρουν για να τα έχουμε καλά, δε θέλουμε ρε.

Μόνοι μας και όλοι τους.... Συνέχεια

Ή εμείς ή κανείς, ποιός το έλεγε αυτό?


ΕΝΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΟΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ!!!

Nikos10 - 16/7/2020 16:33

Αμα δεν κανουμε ενσταση για μενα ουτε ισχυει το δεν γινομαστε σαν αυτους, ουτε οτι ειμαστε ρομαντικοι και κολοκυθια αλλα οτι ειμαστε κοροιδα. Κ-Α-Ν-Ε-Ι-Σ δεν θα την χαριζε στην ΑΕΚ και το ξερουμε ολοι πολυ καλα. Και για να μην παρεξειγηθω δεν με ενδιαφερει το ΤΣΛ, με ενδιαφερει να μην αφησουμε τον κλεφτη να χαρει εις βαρος μας.... Συνέχεια
ΑΕΚτζηδικες καλησπερες σε ολους και να 'στε καλα.

armag21 - 16/7/2020 16:20

Εμένα ο πατέρας μου μάγκες πωλούσε πορτοκαλάδες και κοκακολες από την εποχή του Θεοδωρακόπουλου και μετέπειτα Μπάρλου στο γήπεδο. Αυτό που μου έλεγε πάντα είναι πόσο ρομαντική είναι αυτήν η ομάδα και πόσο δίκαια είναι γιατί φτιάχτηκε από ανθρώπους που βίωσαν πόνο έδωσαν το αίμα τους και ποτέ δεν το έβαλαν κάτω. Δεν έγινα ΑΕΚτζης για τα τρόπαια αλλά για την βαριά και ασηκωτη ιστορίας μας. Ούτε γίνεται να βάζουμε το ρομαντισμό απέναντι από το σωστό και το δίκαιο και νομίζω το... Συνέχεια γνωρίζει καλά αυτό ο Δημήτρης Μελισσανίδης. Εν κατακλείδι Ένσταση για τις επόμενες ΑΕΚτζηδικες γενιές μας, για να ξέρουν ότι αυτή η ομάδα πρεσβεύει ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΣΩΣΤΌ ΚΑΙ ΤΟ ΔΊΚΑΙΟ.

aekbox - 16/7/2020 16:30

Σε ποιο χορτάρι να παιχτεί η β’θέση ; Η ΑΕΚ δεν κέρδισε το χθεσινό παιχνίδι … Ε και ; Οι άλλοι έπρεπε να είναι υποβιβασμένοι και με -7 β ; Ήταν ; Αν ήταν όπως θα έπρεπε …ναι η ΑΕΚ ας μην έκανε ένσταση … Αλλά τώρα ; Ti λογική είναι αυτή ; προσαρμοσμένη στα μέτρα ποδοσφαιρικών κλεφτών ...και η ΑΕΚ θα τσιμπήσει ;

aekbox - 16/7/2020 16:29

Σε ποιο χορτάρι να παιχτεί η β’θέση ; Η ΑΕΚ δεν κέρδισε το χθεσινό παιχνίδι … Ε και ; Οι άλλοι έπρεπε να είναι υποβιβασμένοι και με -7 β ; Ήταν ; Αν ήταν όπως θα έπρεπε …ναι η ΑΕΚ ας μην έκανε ένσταση … Αλλά τώρα ; Ti λογική είναι αυτή ; προσαρμοσμένη στα μέτρα ποδοσφαιρικών κλεφτών ...και η ΑΕΚ θα τσιμπήσει ;

an0nymous - 16/7/2020 16:28

Όσοι λέτε όχι να ξέρετε ότι με την πρώτη ευκαιρία πάλι θα μας βρίζουν..

Thanosst - 16/7/2020 16:28

Καλησπερα. Κατ αρχας οφειλω να δωσω συγχαρητηρια σε ολη την ομαδα και τον οργανισμο για την αντεπιθεση που εκανε απο χειμωνα και μετα αλλα και στα play off μετα απο διακοπη λογω των γνωστων γεγονότων.Χθες φέραμε Χ σε ενα ντέρμπυ ή μαλλον σε ενα ακομα ντέρμπυ σ'αυτον τον μαραθωνιο κυριακης-τετάρτης (συν εναν δραματικο ημιτελικο). Παιξαμε καλα ή οχι δεν εχει τόση σημασια σε μια τετοια κουραστικη διαδικασια κατα την γνωμη μου.Στο προκείμενο τωρα.Αν υπήρχε συναισθηματισμος... Συνέχεια στο ποδοσφαιρο θα ελεγα και για πολλους άλλους λόγους να μην κανουμε ενσταση.Ομως φοβαμαι πως μια τετοια απόφαση θα εχει τριγμούς στο εσωτερικο της ομαδας.Πως να εξηγησεις σε παικτες και προπονητη οι οποιοι εχουν μπονους στα συμβολαια τους για τυχον συμμετοχη στο c.l;.Ποσά που μετα τις δικαιολογημένες περικοπες λογω πανδημιας δεν ειναι ευκαταφρόνητα; Πως να εξηγήσεις σε ενα προπονητη με φιλοδοξιες οτι δεν θα παρεις το εισιτηριο που τελικα νομιμως δικαιουσαι;Πως θα δελεασεις Λιβαγια-Ολιβειρα να μεινουν με δελεαρ το C.L; Πως μπορεις να πεταξει περιπου 10 εκατ.σιγουρα αν περασεις εναν αγωνα στο περασεις ενα προκριματικο;Ποσό οχι δύσκολο διοτι προσωπικα βλεπω πως ουτε αγωνιστικα ουτε οικονομικα(Ban ,FFP,καταταξη χωρας) ειναι πιθανο να υπαρξει αλλη ομαδα σε ομιλους Europa.Ποσό και αυτο που δεν μπορεις να το πεταξεις στα σκουπιδια μετα απο μια χρονια χωρις εσοδα απο Ευρωπη,και με πανδημια επίσης η οποια μπορει να σου απαγορευσει καποια έσοδα απο εισιτηρια και στην νεα σεζον.Οι ξενοι δυσκολα να καταλαβουν αυτα τα ηθικα και τις ανωτεροτητες ειναι με τους κανομισμους παντα. Θα πει καποιος ε ας κερδιζαν.Σωστο εν μέρει.Διοτι η απαντηση ειναι οτι εκτος οτι προσπαθησαμε παιζοντας στα κοκκινα, εκτος οτι καλως ή κακως απο το +4 βρεθηκαμε στο -3, ας φροντιζαν και αυτοι να ειναι εντάξει οπως ολες οι ομαδες. ΔΕΝ βλεπω τον λογο λοιπον η ομαδα μας να αντινετωπισει εκτος απο ηθικα διλληματα και εσωτερικους τριγμους για λάθη άλλων. Απο κει και περα η διοικηση και οι υπεθυνοι ξέρουν καλυτερα απο μένα .εγω θα φροντισω να ειμαι οπως πάντα δίπλα στην ομαδα οπως παντα

AEKMD65 - 16/7/2020 14:53

Άκουσα πριν τον Τσακίρη να λέει οτι δεν θέλει λέει να κάνουμε ένσταση για να μην γίνουμε ρουφιάνοι!!!!!!!! Δηλαδή μπαίνει ο άλλος στο σπίτι σου, σε κλέβει, σου βιάζει το παιδί, και αν πεις στην αστυνομία το όνομα του για να παει φυλακή εισαι ρουφιάνος!!!!!!!!!!!!!!!!! Αν το να εισαι ΑΕΚ ειναι διαφορετικό για να εισαι ατέλειωτο κορόιδο εγω σας χαιρετάω!!! Παίρνω το γιο μου και τα διαρκείας μας και ΤΕΛΟΣ!!!! Δεν του δίδαξα οτι ο νόμος εχει κατι κακό, δεν του δίδαξα να περπατάει σκυφτός, δεν... Συνέχεια του δίδαξα να είναι ο συμπαθής καρπαζοεισπράκτορας!!!!

Kostas67 - 16/7/2020 16:04

Δεν είπε αυτό φίλε ο Τσακίρης. Ο Τσακίρης είπε ότι γιατί να μην παρεμβαίνει αυτεπάγγελτα ο αθλητικός δικαστής ή η ΕΠΟ και να τελειώνει το θέμα εκεί και αναγκάζονται οι ομάδες να μπαίνουν σε αυτήν τη διαδικασία για το αν θα κάνουν Ένσταση ή όχι και να γίνονται για άλλους ρουφιάνοι! Κάπως έτσι το είπε και αυτό εννοούσε!

Aragorn - 16/7/2020 17:00

Ναι αλλά είπε ότι αυτός δεν θα έκανε ένσταση για ηθικούς λόγους. Ποιοι είναι οι ηθικοί λόγοι? Ότι μας βρίζουν εδώ και 3 χρόνια για να καλύψουν τα δικά τους λάθη. Για ποιο λόγο να τους καλύψουμε. Πάλι εμείς θα τρωμε τις σφαλιάρες χωρίς να φταίμε? Και γιατί να δημιουργήσουμε πρόβλημα στη δική μας ομάδα για κάτι που φταίνε οι αλλοι.?

Andreas295 - 16/7/2020 16:16

Ακριβώς! Τι να λέμε τώρα; Είναι δυνατόν να μας έχουν κάνει όσα μας έχουν κάνει, να έρχονται στην έδρα μας και να παίζουν με τη μισή ομάδα να συμμετέχει παράνομα κι εμείς να λέμε ότι θα μας πουν κακούς άμα κάνουμε ένσταση; Μέχρι και ο Καρέρα διαβάζουμε ότι αυτό ζητάει. Δεν ξέρω αν ισχύει αλλά είναι απολύτως λογικό. Έχουμε προπονητή που μπορεί να μας πάει μακριά και σκεφτόμαστε να μην κάνουμε ένσταση μήπως στραβώσει ο Ιβάν και σπαστεί με τη συμμαχία στα εξωαγωνιστικά; Ε μη σώσει να... Συνέχεια συνεργαστεί ρε φίλε! Κουμάντο στο μέλλον της ΑΕΚ θα κάνουν οι ορέξεις του Ιβάν και το κόλλημα κάποιων να αρνούνται να υπερασπιστούν το δίκαιο της ομάδας μας; Καρπαζοεισπράκτορας εγώ αρνούμαι να γίνω και είμαι σίγουρος ότι το ίδιο νιώθει και ο Καρέρα που είναι προπονητής-νικητής. Κανονίστε να τον ξενερώσετε κι αυτόν και να ρίξετε τον πήχη στους υψηλούς του στόχους. Το να μην κάνουμε ένσταση με αυτό το σκεπτικό θα με κάνει να ξενερώσω απίστευτα με την ομάδα. Προτιμώ να φάω 4 στον τελικό παρά να έχω όλα τα δίκια του κόσμου και να μην τα διεκδικώ επειδή δε θέλω ο Μπάμπης να λέει στο Νίκο που βγήκαν βόλτα στην Τσιμισκή ότι η ΑΕΚ είναι χάρτινη. Επιτέλους υπερασπιστείτε την ΑΕΚ μας και τα συμφέροντα της! Μη μας κάνετε πάλι να βράζουμε καλοκαιριάτικα! ΕΛΕΟΣ!

an0nymous - 16/7/2020 16:34

Δεν έχουμε καμία συμμαχία μαζί τους και ούτε θέλουμε.. Μακριά από μας..

Andreas295 - 16/7/2020 17:03

Μακριά από μας, μαζί σου, αλλά άλλα διαβάζουμε και για τηλεφωνικές επικοινωνίες διαβάζουμε και ένα σωρό. Ούτε να το σκέφτομαι δε θέλω.

zpeponi - 16/7/2020 16:27

Να αγιάσει το στόμα σου!

aekbox - 16/7/2020 15:51

Aπαράδεκτο σκεπτικό που δεν ενδιαφέρει ... ΟΙ ΑΕΚτζήδες είναι τίμιοι ,δεν θέλουν να αδικούν ...εκεί είναι η διαφορετικότητα ...όταν όμως τους αδικούν οφείλουν να αντιδρούν και να διεκδικούν ...αλλιώς θα είναι ηττοπαθείς και ποδοσφαιρικά ηλίθιοι . 'Ηδη η προπαγάνδα του παοκ κινητοποιήθηκε ...βγαίνουν παοκτζήδες που κάνουν τους αεκτζήδες και πως δεν θέλουν ένσταση . ΤΟ 95% της ΑΕΚ επιθυμεί στην ένσταση ...η διαφορετικότητα είναι στην καταγωγή και... Συνέχεια στα ιδανικά μας ...ΌΧΙ ΣΤΗΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΒΛΑΚΕΙΑ .

civicacias - 16/7/2020 15:45

Αν δεν κάνουμε ένσταση δεν θα κάνουμε γιατί κάπου υπάρχει κάποιο παραθυράκι η κανένας νόμος τελευταίας στιγμής που θα δικαιώσει τους απαράδεκτους και θα τους βγάλει και από πάνω. Ο πρόεδρος δεν είναι κανένας τυχαίος. Δεν θα έκανε κάτι που ρίσκαρε την υστεροφημία του και ας έχει δίκιο.

O_tupas_pou_de_pas - 16/7/2020 15:42

Καλός ο Τσακίρης αλλά ώρες ώρες μυαλό κουκούτσι.Το λέω και ας τον ακούω κάθε μέρα με προσοχή,όπως όλους τους ρεπόρτερ της ΑΕΚ

alex_21 - 16/7/2020 15:36

Τα είπες όλα αδελφέ. Δεν δεχόμαστε άλλο κλέψιμο από κανέναν. Τέρμα να γυρνάμε το άλλο μάγουλο

Aragorn - 16/7/2020 15:21

Έχεις Χίλια δίκια φίλε μου.

zpeponi - 16/7/2020 16:25

παοκάκι και γαυράκι θέλουν υποχρεωτικό ανελέητο κυνηγητό όπου και αν βρίσκονται και σε όποια κατάσταση και να είναι, ακόμη και μέχρι εξαφάνισης, λόγω που και οι δύο αποτελούν ντροπή για τον αθλητισμό γενικότερα.

Dikefalosforever - 16/7/2020 16:16

Δείτε λίγο τα σχόλια των Ορκ σε αθλητικό σάιτ και θα καταλάβετε γιατί οπωσδήποτε η ΑΕΚ πρέπει να κάνει ένσταση. Εκεί που μας χρωστάνε θα μας πάρουν και το βόδι

Golgis21 - 16/7/2020 16:16

Την άποψη μου την έγραψα κ σε άλλο άρθρο.σε οποιαδήποτε άλλη σοβαρή χώρα με το φύλλο αγώνα με το πέρας του ματς θα είχαν επιβληθεί οι ποινές κ δεν θα παίζαμε την κολοκυθιά.υποθεση εργασίας.αν όλα αυτά γινόντουσαν σε ματς τελευταίας αγωνιστικής με το γαύρο κ με την ένσταση μας ήταν πρωταθλητής ο ΠΑΟΚ θα μας έλεγαν ότι έχουμε αργήσει ήδη κ κάρμα κ δικαίωση για βαλνερ κ δεν συμμαζεύεται.αν πάλι με την ένσταση μας στο ίδιο ματς με το γαύρο απλά προσπερναγαμε τον ΠΑΟΚ στη βαθμολογία θα μας... Συνέχεια έλεγαν αδέρφια συννενοημενους κ χάρτινους.με λίγα λόγια δεν τους πιάνεις πουθενά.στο δια ταύτα αν είχα έστω κ μια αμφιβολία για το αν πρέπει να κάνουμε ένσταση αυτή κάμφθηκε όταν διάβασα ότι τους ενημέρωσε ο διαιτητής για την αντί κανονικότητα της συμμετοχής κ αυτοί απτόητοι προτίμησαν να παίξουν κανονικά.Ενσταση χθες.κ για να είμαι απόλυτα ειλικρινής δεν με ενδιαφέρει η δεύτερη θέση κ τίποτα να μην διακυβευόταν πάλι θα έπρεπε να κάνουμε.οι άνθρωποι μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα έγιναν καθηγητές στην προπαγάνδα κ στο να κάνουν το άσπρο μαύρο

pa46nos - 16/7/2020 16:07

Να φάει και - 3 αναδρομικά και για κάθε παιχνίδι που έπαιξε από τότε που είχε λήξει η ισχύς των δελτίων υγείας.

BYZANTIN - 16/7/2020 16:02

Ακριβώς Κέτσε. Πολύ εύστοχος σε ότι λες. Οι μπουγάτσες αν έφευγαν θα παίρναμε τον αγώνα και θα ισοφαρίζαμε. Επέλεξαν να παίξουν όμως για να μας βάλουν το δίλημμα να μην τους κάνουμε ένσταση. Για άλλη μιλά φορά πιανόμαστε μακάκες αν δεν τους καταγγείλλουμε. Πέφτουμε έτσι στην παγίδα που μας έστησαν χωρίς να μπορούμε να αντιδράσουμε. Την πιό χυδαία και μαφιόζικη παγίδα.

Zeman21 - 16/7/2020 15:53

Αν θεωρούν στην ΠΑΕ ΑΕΚ ότι αυτή η υπόθεση επηρέασε κάπως το παιχνίδι στο οποίο αποτύχαμε να πάρουμε τους 3 βαθμούς ας κάνει ένσταση... Αν όχι καλό θα ήταν να πορευτούμε με την τρίτη θέση επειδή αυτή κερδίσαμε στο γήπεδο. Και ας αφήσουμε τις ενστάσεις για άλλους!

AEKMD65 - 16/7/2020 15:59

Κάθε φίλαθλος άνω των 4 ετών κατανοεί οτι εισαι οπαδός του ΠΑΟΚ αγαπητέ μου

Zeman21 - 16/7/2020 17:03

Έλα ρε είμαι παοκ επειδή δεν θέλω να κάνει η ομάδα μου ένσταση; Πότε έκανε η ΑΕΚ ενστάσεις ρε για να κάνει και τώρα; Αν γουστάρετε νίκες στα χαρτιά αλλάξτε ομάδα!

Constantinoupoli86 - 16/7/2020 16:16

Επειδή κάποιος έχει μια διαφορετική γνώμη από μας δεν σημαίνει ότι είναι καρφωτός άλλης ομάδας!

combatiente_21 - 16/7/2020 15:43

Απορω γιατι δεν χει κατατεθεί ακομη η ένσταση.

Όσον αφορά τα ηθικα πλεονεκτήματα κτλπ απεναντι σε ποιούς ρε παιδιά; στους παοκτσηδες που 3 χρονια τωρα βρίζουν και ειρωνεύονται;

Psomiadis_Maintal - 16/7/2020 15:42

Ας το πάρουμε αλλιώς. Κρεμονται απο τα @ρχ...α μας και ρίχνουν το μπαλάκι του κακού σε μας γιατί δεν έχουν οι ίδιοι @ρχ...α να πανε και να καταθέσουν οτι φταίμε, το παραδεχομαστε, τιμωρηστε μας!

steve_leo_beleck - 16/7/2020 15:32

Η ΑΕΚ δεν κάνει ενστάσεις τόσα χρόνια όχι γιατί συμπαθεί τον αντίπαλο της(στην περίπτωση ο Παοκ) αλλά γιατί θέλει τα παιχνίδια και οι βαθμοί να έρχονται στο γήπεδο. Τι να κάνουμε προσπαθήσαμε και το ματς ήρθε 0-0,στο γήπεδο πήραμε 1 βαθμό και με αυτόν θα πορευτουμε.

civicacias - 16/7/2020 15:41

έχεις άδικο φίλε μου. οσο δικαίωμα είχε ο Μέσι ο Ρονάλντο και Σουάρεζ και άλλοι 9 παγκόσμιου φήμης ποδοσφαιριστές άλλο τόσο είχαν και οι παίκτες του παοκ. Οι παίκτες δεν είχαν δικαίωμα συμμετοχής τι δεν καταλαβαίνετε μερικοί?

fntoyntas - 16/7/2020 15:31

Ντροπή αν κσταφύγουμε σε ένστσση, Α.Ε.Κ. Είμαστε και διαφέρουμε από όλους, όχι γάβροι

georgez - 16/7/2020 15:40

Μέχρι φωτιά πήρε ο τερματοφύλακας μας και κατεβήκαμε να παίξουμε για να μην τιμωρηθούν. Μετά από αυτό μας κλέψανε 3 κύπελλα, αλλάζουν διαιτητές οπότε θέλουν, βγάζουν αποφάσεις τη νύχτα,εισητηρια τη νύχτα,μας κυνηγούν με πιστόλι,νισάφι πια.

bfas1924 - 16/7/2020 15:36

Δηλαδή ρε παιδιά δεν κάνουμε ένσταση και δηλώνουμε σε όλους ότι όποιος παίζει αντικανονικά με εμάς θα τη βγάζει λάδι, έλεος.

aekbox - 16/7/2020 15:35

Τα λόγια είναι αέρας και φεύγει ...οι συμμαχίες είναι λυκοφιλίες ...ο Κ.Μελισσανίδης δεν είναι κανένα παιδάκι να παρασυρθεί από έναν αποδεδειγμένα αναξιόπιστο Σαββίδη που ήδη του την έχει φέρει πολλές φορές ... Επομένως μην πιστέψει κανέναν Σαββίδη ... θα του την ξαναφέρει ... Η ένσταση είναι κάτι χειροπιαστό και πρέπει να γίνει ... τα λόγια του Σαββίδη και οι υποσχέσεις του ΑΕΡΑΣ.

john Original - 16/7/2020 15:35

ΠΡΟΕΔΡΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ...Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΞΕΝΕΡΩΣΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΣΤΑΣΗ..ΤΙ ΦΙΛΙΕΣ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ ΟΤΑΝ Ο ΑΛΛΟΣ ΣΕ ΕΧΕΙΚΑΤΑΚΛΕΨΕΙ...ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΟΠΗ ΔΥΟ ΚΥΠΕΛΛΩΝ..ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΕΑ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟ;ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΕΚΛΕΨΕ ΘΑ ΣΕ ΞΑΝΑΚΛΕΨΕΙ ΝΟΜΟΣ...Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 90 ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΑΝΕΧΟΤΑΝ ΑΥΤΑ...

loutraki - 16/7/2020 15:35

Πολύ σωστα

gmys - 16/7/2020 15:34

Απλα τα πραγματα κ δημοκρατικα... ρωτας τους παιχτες που πηραν το πρωταθλημα πως ενοιωσαν που τους φωναζαν ψευτες κ κλεφτες τι θα εκαναν....

Κ καπακι ρωτας 100 οπαδους αλλων ομαδων τι θα επρατταν.... οταν κατι ειναι τοσο αποκαλυπτικο κρινεται αυτεπαγγελτο..... δν χρειαζονται ενστασεις....

Constantinoupoli86 - 16/7/2020 15:32

Αν το αφήσουμε να περάσει έτσι αυτό, είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Καλά κάνουν τότε οι αντίπαλοί μας και μας βρίσκουν μπόσικους για να κάνουν όλα όσα κάνουν. Επίσης, μην απαιτείς από τον κόσμο στήριξη αν ως διοίκηση δεν κάνεις τα αυτονόητα και αφήνεις την ομάδα εκτεθειμένη σε εξωαγωνιστικό επίπεδο.

POTC - 16/7/2020 15:31

Σπάμε όλοι τα τηλέφωνα στην ΠΑΕ... Μελισσανίδη με τον τραυματισμό του Τσιγκρινσκι απομακρυνόμαστε από τον ένα στόχο που ήταν το κύπελλο.... Γιατί να απομακρυνθούμε και από τον άλλο στόχο που είναι η δεύτερη θέση και με μια απλή ένσταση (που έχεις τα χίλια δίκια) τον πέτυχες

Bebeto1972 - 16/7/2020 15:30

Ισονομια σημαινει τηρουμε και περιφρουρουμε τους νομους ολοι αλλιως αυτη καταργειται.. Πραξτε τα δεοντα αφου το κρατος δεν ειναι ικανο να το κανει, ως οφειλε!!!

Spark - 16/7/2020 15:29

Ενσταση. Κανεις δεν θα μας την χαριζε αν ημασταν εμεις στη θεση τους. Το γραφουνε πολλοι απο το βραδυ, το γραφω και γω τωρα. Μιλαμε για την ομαδα που εχει προεδρο που μπουκαρει με μπαζουκα στο γηπεδο, συνιδιοκτησιες, δορυφορους παντου, μια ομαδα που αν λειτουργουσαν οι νομοι θα πρεπε να παιζει β ή γ εθνικη, που απο αδειο γηπεδο, μπηκε την επομενη με γεματο και με βαθμους πισω, που δεν σταματαει να βγαζει μισος για την ΑΕΚ δεκαετιες τωρα, οχι μονο τωρα με τον σαββιδοβ.... Συνέχεια

Μια ομαδα που μας εκλεψε κυπελλα. Αν λειτουργουσαν ολα οπως πρεπει, η ΑΕΚ θα ηταν ηδη για προκριματικα CL, καθως δεν θα υπηρχε καν παοκ. Και λετε πως δεν ειναι σωστο και δεν πρεπει γτ ειμαστε ΑΕΚ? Παρανομησαν ή οχι? Τι τους εχουμε τους νομους τοτε, ας παρει ο παοκ αλλες 98 ομαδες να παιζει φιλικα με ολους εκτος απο μας. Εμεις να λεμε πως τα πρωταθληματα κερδιζονται στο γηπεδο παλι,επειδη ειμαστε λαρτζ. Δεν παει ετσι, ειδικα οταν απεναντι σου εχεις μια ομαδα που εχει κανει μεσα σε λιγα χρονια ο,τι εκανε ο γαυρος σε πολλαπλασια. Κ δεν συγκρινεται αυτο που γινεται τωρα με την υποθεση βαλνερ, εκει εφταιγε η επο.


Πρεπει να σταματησουμε να τρωμες σφαλιαρες στο ενα μαγουλο, και να γυρναμε και το αλλο. Οταν καποιος σε κλεβει ή παρανομει, τον χτυπας. Τελειωσε.

O_tupas_pou_de_pas - 16/7/2020 15:10

Έγκλημα αν δε προχωρήσει σε ένσταση. Να πράξει τα δέοντα η ΠΑΕ. Συγχωροχάρτια πουθενά

an0nymous - 16/7/2020 15:28

Τα συγχωροχάρτια μας γι' αυτούς τελείωσαν από πέρσι.. Με αυτά που μας λέγανε και ακόμα λένε..

Tigers21 - 16/7/2020 15:27

Η είδηση της ημέρας είναι γιατί ο γαύρος θέλει τον παοκ 2ο...γιατί τρέμει την ΑΕΚ

an0nymous - 16/7/2020 15:26

Αν δεν κάνει ένσταση η ομάδα ας βρουν τρόπο να τους ξεφτιλίσουν τουλάχιστον..

NUR_AEK - 16/7/2020 15:24

Να βγει η ΑΕΚ και να ζητησει συγνωμη για ολα απο τον ΠΑΟΚ. Οσα τρελα ακουμε εδω και δυο χρονια και να απαριθμισει τα παντα που εκανε ο ΠΑΟΚ. Και αν το κανει ο ΠΑΟΚ τοτε βλεπουμε.

s_papapanagiotou2 - 16/7/2020 15:20

Ένσταση τώρα αμέσως. Διακυβεύονται πολλά εκατομμύρια ευρώ από πιθανή πρόκριση στους ομίλους του Τσάμπιονς λίγκ. Με τα χρήματα αυτά η ομάδα θα αλλάξει επίπεδο απέναντι στους μισητούς γαύρους βορρά και νότου.

georgez - 16/7/2020 15:19

Αν δεν κάνουνε ένσταση στον επόμενο αγώνα να κάτσουμε να μας ............. κιόλας.

alex_21 - 16/7/2020 15:18

Κανονίστε εκεί στην ΠΑΕνα μην κάνετε την ένσταση. Αρκετές φορές δεν μας έχει κλέψει το παοκι. Φτάνει δεν αντέχει άλλο ούτε ο εγωισμός ούτε η ψυχολογία του ΑΕΚτση. Μην μας ξενερωσετε πάλι γιατί θα έρθει η ώρα να ζητήσετε βοήθεια και εκεί θα σας γυρίσουμε εμείς την πλάτη. Δεν μας νοιάζουν ούτε τα ηθικά σας διλήμματα ούτε οι κλίκες που πάτε να φτιαξετε για την ΕΠΟ. Δικαίωση θέλουμε και αυτή λέει ΕΝΣΤΑΣΗ ΧΘΕΣ. Φτάνει πια ο Σταυρός στο χέρι ΤΕΛΟΣ δικαιωσινη εδώ και τώρα

DTheater21 - 16/7/2020 15:17

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω αυτούς τους κανονισμούς, ειδικός δεν είμαι αλλά με τη χαζή ταπεινή λογική μου οι τύποι έχουν παίξει παιχνίδια με αθεώρητα δελτία (όχι μόνο ένα) αλλά δεν υπάρχει καμία αυτεπάγγελτη παρέμβαση αλλά εναπόκεινται σε ενστάσεις εντός 48 ωρών και στο αν το πάρουν χαμπάρι οι αρμόδιοι (άλλοι μακάκες και αυτοί). Ένσταση και στο παραένα παρακαλώ για να βράσει το ζουμάκι τους μια χαρά!

kalymno21 - 16/7/2020 15:14

Ότι άποψη έχει ο καθένας για το εάν είναι σωστή ή όχι η ένσταση είναι άποψη σεβαστή αλλα για ακόμα μια φορά είμαστε μόνοι εναντίων όλων...οφη,βαζελος,γαυρος κανένας από της ομάδες δεν είδε τίποτα??κανένας διαιτητής δεν είδε τίποτα?? Μας έριξαν εμάς το μπαλάκι τα μπαοκια εχθές γιατί θα μπορούσε να μην παίξει και να μην χάσει συνολικά -6 αλλά ήξεραν εσκεμμένα τι έκαναν..... τόσα χρόνια μας γ....ε σε ποινές που ισχύουν μόνο για εμάς και πολλά τέτοια... Θα πρέπει επιτέλους να τελειώσει... Συνέχεια αυτό που γίνεται να αλλάζουν νόμοι σε μια νύχτα να γλυτώνουν τον υποβιβασμό με τροπολογίες των κυβερνήσεων και γενικά να σταματήσει το θέατρο του παραλόγου με αυτά.... Γνώμη μου και το ξαναλέω γνώμη μου να γίνει η ενσταση γιατί τίποτα δεν ξεχνιέται χωρίς λόγο.....

george1969 - 16/7/2020 14:56

γιατι το σκεφτονται δεν καταλαβενω;;;αυτοι θα μας περνανε το πρωταθλημα αν μπορουσαν.δεν χωραει κατι αλο ενσταση και τσλ τελος...

MELISSAN_21 - 16/7/2020 15:09

ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Η ΑΕΚ ΕΝΣΤΑΣΗ.

aekbox - 16/7/2020 15:00

Αν η ΑΕΚ δεν ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΕΝΣΤΑΣΗ ... ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ όσα νομίζει πως θα κερδίσει :

1) Κανένας πια δεν θα τη σέβεται αφού θα είναι μία ΠΑΕ που θα κινείται σε πλαίσια ρομαντισμού και όχι αποτελέσματος

2) Θα έχει ξανασώσει έναν αντίπαλο που την έχει κατακλέψει και κατασυκοφαντήσει και έχει... Συνέχεια δείξει να μην την σέβεται .

3) Θα έχει ξενερώσει αφάνταστα οπαδούς ,Καρέρα και παίκτες .

Η ΑΕΚ πρέπει να περάσει το μήνυμα του σεβασμού αλλά μόνο ΣΕ όσους την σέβονται .Στους ανήθικους και κλέφτες δεν αξίζει κανένας σεβασμός και όταν σου βαρούν φάπες να γυρίζεις και το άλλο μάγουλο ...δεν ταιριάζει σε ένα προφίλ μίας πρωταθλήτριας ομάδας .

Costas68 - 16/7/2020 15:00

Αν θέλουμε να καθαρίσει ο βούρκος του ελληνικού ποδοσφαίρου η νομοθεσία πρέπει να τηρείται για όλους αυτούσια και όχι αλλά καρτ. Είναι όνειδος ότι ο κανονισμός αφήνει περιθώριο να γλυτώσει μια ομάδα με τόσο μεγάλη παρατυπία αν δεν κάνει ένσταση η άλλη ομάδα, θα πρεπε αυτεπάγγελτα να μην γίνει αγώνας , η να υπάρχει σήμερα το πρωί άμεση τιμωρία από τα δικαιοδοτικά όργανα χωρίς καμμια εμπλοκή της ΑΕΚ. Από κει καιμοερα...αν σαν ΑΕΚ δεν κάνουμε ένσταση έχουμε μια ηθική αίγλη... Συνέχεια ΑΛΛΑ...ουσιαστικά νομιμοποιούμε την λαμογιά και την παρανομία αυτών που μας λένε χάρτινους, που μας έκλεψαν δύο κύπελλα με τη διαιτησία, που έπρεπε να έχουν υποβιβαστεί και με σκάνδαλο είναι εδώ που είναι , αυτούς που μπαίνουν με πιστόλια στα γήπεδα, αυτούς που η ιδιοκτησία και ο πρώην προπονητής τους και οι ρεπόρτερ της ομάδας τους μας διασύρουν αποκαλώντας μας κλέφτες τρία χρόνια τώρα , αυτούς που οι ίδιοι με τις παραιτήσεις των στελεχών τους πριν λίγο , μάρτυρας χωρίς ξύλο ότι ειναι παρανομοι ...αυτούς θέλουμε να αβανταρουμε και να σώσουμε ? Αυτούς που αλλοιωναν τα πρωταθληματα με τους δανεικούς στον Ατρόμητο και τα στημένα αποτελέσματα ? Ας σκεφτούμε ώριμα ποιοι είναι απέναντι μας ..οι αντιγράφεις του μόνιμου βιαστή του ελληνικού ποδοσφαίρου...

the_teacher - 16/7/2020 14:12

O ΠΑΟΚ παρακαλούσε να μην τιμωρηθεί για τη φωτοβολίδα στον Σαχα, παρακαλούσε να μην τιμωρηθεί για το ρολο που έφαγε στο κεφάλι ο Γκαρσία του γαυρου, παρακαλούσε να μην τιμωρηθεί για το όπλο, τώρα παρακαλάει μην κάνουμε ένσταση για τα δελτία αλλά όποτε βρίσκει ευκαιρία τρέχει στα δικαστήρια όπως με την περίπτωση Ιβιτς για να πάρει τους βαθμούς. Τι θα γίνει δηλαδή; Ο,τι θέλει θα κάνει; Ήμαρτον, τι είναι ο ΠΑΟΚ, το κράτος; Φτάνει με την αυτολύπηση επιτέλους. Στην Αυστρία πήραν το... Συνέχεια πρωτάθλημα από τη Λασκ γιατί έκανε προπονήσεις εν μέσω κορονοιου. Τι θα γίνει, μόνο εμείς θα το παίζουμε ηθικοί. Όταν ο Άρης έπεσε στη Β λόγω δελτίων, όλη η Τούμπα πανηγυριζε. Αφήστε τωρατην ηθικολογία. Ο ΠΑΟΚ πρέπει να τιμωρηθεί.

the_teacher - 16/7/2020 14:57

Να θυμίσω επίσης ότι Ο ΠΑΟΚ έστησε ένα ματς στον Βόλο την ώρα που η ΑΕΚ πήγε στον τελικό νομίζοντας ότι υπάρχει κλίμα συναίνεσης. Όχι ρε, μέχρι εδώ

Αλκέτας - 16/7/2020 15:46

Και ο Ρώσος ήθελε να χαρούμε με την χαρά τους κιόλας! Δεν αξίζουν καμιά λύπηση. Όχι μόνο δεν πρόκειται να αναγνωρίσουν καμιά ανωτερότητα αλλά θα συνεχίσουν να μας κλέβουν σε κάθε ευκαιρία και θα μας κουνάνε και το δάχτυλο κιόλας! Αυτοί είναι και δεν θα αλλάξουν. Ο Τίγρης όμως οφείλει να σκεφτεί και να υπολογίσει όλες τις ευρύτερες συνέπειες της όποιας απόφασης για το καλό της ΑΕΚ και μόνον. Ελπίδα μου για την σωστή απόφαση του το γεγονός πως δεν ταιριάζει στο dna του να πιάνεται... Συνέχεια μ@@@@ς.

MELISSAN_21 - 16/7/2020 14:55

ΕΠΙΣΗΜΟ : Η Α.Ε.Κ. ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΣΕ ΕΝΣΤΑΣΗ !

barlos71 - 16/7/2020 12:55

Μερικές διαπιστώσεις:

1. Ο νόμος είναι λάθος, δεν πρέπει να αφήνει τέτοια θέματα σε ενστάσεις αλλά θα έπρεπε όποιος δεν έχει δελτίο να μην παίζει.

2. Πιστεύετε ότι έφταιγαν τα δελτια για την απόδοση των ομάδων? Επηρεάστηκε το αποτέλεσμα από αυτό?... Συνέχεια
3. Τους αξίζει η φάπα? 100% με ότι έχουν κάνει...τι να πρωτο θυμηθείς...Τελικό Κυπέλλου στο Βόλο, πιστόλια κτλ.

4. Αξίζει στην ιστορία της ΑΕΚ αυτό? Οχι για μένα

5. Αν κάνουεμ ένσταση βλέπε τε διαφορές με υπόθεση Βάλνερ το 2008? Εγώ καμία. Χάρτινη πρόκριση θα είναι.

6. Πρέπει να υπερασπιστούεμ τα συμφέροντα μας? Ναι αλλά δεν βλέπω πως θίχτηκαν εδώ. Παίξαμε στα ίσα και δεν κερδίσαμε.

7. Έχουεμ μια μεγάλη ευκαιρία? Ναί αλλά ότι πει ο Τίγρης αυτός πληρώνει.

Εγώ δεν θέλω την ένσταση, για αυτό είαμι ΑΕΚ και όχι κ@λ@γαυρος. Να θυμούνται μια ζωή οι πουθενάδες γιατί βγήκαν στα προκριματικά Τσου Λου, γιατί παρα πέρα δεν πάνε με τη καμία.

aek_bruxelles - 16/7/2020 14:55

Επηρεαστηκε φιλε. Αν δεν επαιζαν οι 6-7 παρανομοι ο Παοκ θα αναγκαζοταν να χρησιμοποιησει χαμηλοτερης δυναμικοτητας παικτες, δευτεροτριτους η νεους! Αυτο θα επηρεαζε το αποτελεσμα!

inzaghi9 - 16/7/2020 14:47

Για την υπόθεση Βάλνερ δε νομίζω ότι είπε κανείς πως ήταν παράλογη και λάθος η ένσταση που έκανε ο Ενστασιακός. Η υπόθεση βρωμούσε για άλλους λόγους, καθώς η ΕΠΟ λειτούργησε σαν υπαλληλάκι του γαύρου.


Εξέδωσαν δελτίο κανονικά για τον παίκτη, τον άφησαν να παίξει σε ένα σκασμό ματς κι όταν ήρθε το... Συνέχεια ματς με τους λιμανίσιους τους το σφύριξαν ότι υπάρχει κι αυτό το παράθυρο. Είναι εξοργιστική και πολύ σκοτεινή εκέινη η ιστορία με εμπλεκόμενη την ίδια την ΕΠΟ. Χτες, ο παοκ απλά έκανε βλακεία και ρίσκαρε εδώ και μισό μήνα στηριζόμενος στην ανικανότητα των θεσμών να κάνουν τη δουλειά τους. Η ΑΕΚ ενημερώθηκε για το θέμα από τον ίδιο τον διαιτητή στα ίσα και μπροστά στα μάτια του παοκ.

Van Propersie - 16/7/2020 13:58

Απαντώντας στο 2, πώς ακριβώς να επηρεαστεί η απόδοση των παικτών; Συγγνώμη αλλά το καταλαβαίνουμε ότι χθες έπρεπε να κατέβει με 7 παίκτες στην αποστολή; Γίνεται αντιληπτό ότι μιλάμε για έναν αγώνα που δεν έπρεπε καν να ξεκινήσει γιατί τα ορκ έπρεπε να μηδενιστούν λόγω των 7 παικτών; Το αποτέλεσμα θα ήταν 3-0 α.α. υπέρ της ΑΕΚ. Από τη στιγμή που έληξε παράνομα (και με πέναλτι που δε δόθηκε) 0-0, έχουμε ξεκάθαρη αλλοίωση αποτελέσματος. Όπως και στα παιχνίδια με βάζελο και γαύρο. Η... Συνέχεια ιστορία της 2ης θέσης, μόνο από την ιστορία με τα δελτία έπρεπε να έχει τελειώσει τρεις αγωνιστικές νωρίτερα κι όχι να κοιτάμε συνδυασμούς αποτελεσμάτων.


Στην υπόθεση Βάλνερ, η ΕΠΟ του Γκαγκατσοβούβαλου όχι μόνο εξέδωσε κανονικά το δελτίο του παίκτη (καμία ευθύνη της ομάδας), αλλά σε ερώτημα που κατέθεσε η Καλαμαριά για το εάν μπορεί να το χρησιμοποιήσει, εκείνη απάντησε καταφατικά. Μέχρι να λάβει την απάντηση της ΕΠΟ, η Καλαμαριά δε χρησιμοποίησε σε επίσημους αγώνες της τον Αυστριακό (με Ξάνθη). Από την άλλη τα ορκ, εν γνώσει τους χρησιμοποίησαν σε 3 αγώνες 12 (όχι έναν, ούτε δύο) ποδοσφαιριστές που δεν είχαν δικαίωμα συμμετοχής. Τώρα το πως βλέπεις εσύ την ταύτιση στις δυο περιπτώσεις, οι οποίες δεν έχουν την παραμικρή ομοιότητα, κανείς δεν ξέρει.


Ενημερωτικά, η ουρά του γαύρου εκείνη την εποχή, στην ψήφιση της επικύρωσης της βαθμολογίας του πρωταθλήματος που έδινε το πρωτάθλημα στο γαύρο κι έριχνε την Καλαμαριά, έκανε το παγώνι, γιατί το παιδοβούβαλο από την επόμενη χρονιά ανέλαβε αντιπρόεδρος της ΠΑΕ κι απέκτησε και μετοχές. Εκείνη η επικύρωση της βαθμολογίας που ψηφίστηκε με την αβάντα των ορκ, ήταν ο λόγος που δεν εκδικάστηκε καν η προσφυγή της Καλαμαριάς στο CAS γιατί και τους βαθμούς να έπαιρνε πίσω, είχε ήδη υποβιβαστεί.


Αυτούς τους ελεεινούς τύπους, τις ουρές των γαυροβάζελων διαχρονικά, την πιο κρατικοδίαιτη ομάδα της υφηλίου (μαζί με τα ινδάλματα τους), τους υβριστές της ΑΕΚ, τους μονίμους παρανομούντες, θες η ΑΕΚ να τους χτυπήσει πατρικά στην πλάτη και να τους πει "έλα μωρέ δεν έγινε και τίποτα" και να γίνει συνένοχη στην παρανομία. Θες η ΑΕΚ, αντί να τους δώσει τη χαριστική βολή να επιστρέψουν στην ανυπαρξία τους, να τους χαρίσει τη συμμετοχή στα προκριματικά του Champions League, όπου στη χειρότερη με μία νίκη να μπουν στους ομίλους του Europa. Θες ελαφρά την καρδία η ΑΕΚ να δώσει minimum 10 μύρια στα ορκ, παρότι παρανόμησαν κι εκείνη να πρέπει να περάσει 3 προκριματικούς για να παίξει στο Europa, κι αν δεν τα καταφέρει, να κράζουμε από το πρωί μέχρι το βράδυ τη διοίκηση που δεν έκανε όσα έπρεπε και δε στήριξε τον Καρέρα, ενώ η μπαογκαρα τα χώνει αβέρτα και θα παίζει Ευρώπη.


Όχι, λοιπόν, φίλε μου καμία επαφή με την πραγματικότητα δεν έχουν όσα λες. Δεν έβαλε αντικανονικά έναν πιτσιρικά στο 90, δεν έγινε λάθος εξαιτίας π.χ. της ΕΠΟ, πρόκειται για συνειδητή και κατ' εξακολούθησιν παρανομία των ορκ. Δεν υπάρχει άλλη επιλογή πέρα από την ένσταση, κι ελπίζω η ΠΑΕ να πράξει δεόντως. Εάν δεν κατατεθεί η ένσταση, τολμώ να πω πως θα πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα σφάλματα κι ατοπήματα της ιστορίας μας.

barlos71 - 16/7/2020 14:10

ΤΟ θέμα είναι πολύ δύσκολο και δεν διαφωνώ με όσα λες ούτε θα κατηγορήσω την ΑΕΚ και τον Τίγρη αν ρίξουν τη φάπα. Θα έπρεπε να την είχε ρίξει ο διατητής και να μη συζητάμε αυτά. Αλλά πες μου αν είχαν φέρει τα δελτία τι θα είχε αλλάξει στο χορτάρι? Δλδ η απόδοση τους ήταν καλύτερη επειδή ο φροντιστής ξέχασε να θεωρήσει τα δελτία?

RomanJ - 16/7/2020 15:15

Ρε φίλε Barlo,

Δεν καταλαβαίνεις ότι αυτοί οι 12 παίκτες ΔΕΝ είχαν δικαίωμα συμμετοχής? Τα ΙΑΤΡΙΚΑ δελτία τους ήταν δεν ήταν ενημερωμένα (είχαν ληξει) και εργάζονταν ανασφάλειστοι-άρα παράνομα?


Για αυτό αλλοιώθηκε ο αγώνας, γιατί έπαιξαν παίκτες που δεν έπρεπε να παίξουν και κανονικά ο ΠΑΟΚ... Συνέχεια θα κατέβαινε με την κ-20.


Για αυτό λέμε ότι το περιστατικό με τα δελτία όντως αλλοίωσε τον αγώνα.

Aragorn - 16/7/2020 14:21

Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε μου!

paskrs21 - 16/7/2020 13:59

Καλά και ωραία όσα λες αδελφέ μου... Αν όμως στο απίθανο σενάριο που περάσει ομίλους δεν νομίζω καμιά μπουγάτσα να θυμάται ότι για σένα είναι ομίλους τόσο λου

winner70 - 16/7/2020 14:53

Η μη κατάθεση ένστασης απέναντι στο σωματείο που φτιάχνει προεδρικά διατάγματα είναι δήλωση υποτέλειας ή απλά ανοησία. Η διοίκηση μας είμαστε βέβαιοι πως δεν είναι ανόητη.

ggeran - 16/7/2020 14:53

Aν λειτουργουσαν οι νομοι θα επρεπε ηδη αυταπαγγελτα να τους ειχαν τιμωρησει και να μην περιμενεις κανεναν να κανει ενσταση.Απο μεσα μου θελω τοσο πολυ να τιμωρηθουν οι σκ..γαυροι τοιυ Βορρα αλλα απο την αλλη ειναι διαφορετικο να εισαι ΑΕΚ.Αυτη τη φιλοσοφια δεν πρεσβευουμε?

Παντως αν βαλουμε στη ζυγαρια οσα εχουν πει κατα καιρους για την ΑΕΚ αυτοματως μου φευγει καθε αναστολη... Συνέχεια
για τα σιχαματα!

ΣΚΙΣΤΕ ΤΟΥΣ !!!!

aek_bruxelles - 16/7/2020 14:52

Για όλους τους ηθικολόγους που λένε να μην κανουμε ενσταση επειδη οι αγωνες κερδιζονται στο γηπεδο: η παρανομη χρησιμοποιηση παιχτων που δεν ειχαν δελτια υγειας αλοιωσε το αποτελεσμα του αγωνα. Αν δεν επαιζαν αυτοι, ως οφειλαν, ο Παοκ θα επεζε με τους δευτερους και τους τριτους παιχτες και αυτο θα ειχε τεραστια επιδραση στην αποδοση της ομαδας τους. Εκαναν παρανομια εν γνωσει τους, πρεπει να τιμωρηθουν γι αυτο. Δεν κανουμε ενσταση για να τους αδικησουμε αλλα για να εφαρμοστει ο... Συνέχεια νομος!

n_peramos_21 - 16/7/2020 14:52

Κανονίστε εκεί στην διοίκηση να κάνετε το αυτονόητο...Κοροϊδίες τέλος..

Aragorn - 16/7/2020 14:51

Γαύροι βορρά, νοτου, σκουλήκια, σκαφτιαδες και Σουζάνα όπου τους βρισκεις μπόσικους πρέπει να τους στελνεις στα τάρταρα. Κανένα έλεος!!

AEKMD65 - 16/7/2020 14:35

Και μόνο η καθυστέρηση στην υποβολή της ένστασης δείχνει δυστυχώς αδυναμία

inzaghi9 - 16/7/2020 14:49

Εγώ νομίζω ότι η ΑΕΚ καλά κάνει και ζυγίζει το τι συμφέρει περισσότερο. Ίσως είναι μια μοναδική ευκαρία για νεα ανακωχή. Σε κάθε περίπτωση είναι ωραίο να ξέρεις πως υπάρχει ικανή διοίκηση που θα αναλάβει την ευθύνη της επιλογής της.

Αλκέτας - 16/7/2020 14:44

Όχι, ανεξαρτήτου απόφασης μας τους κάνει τεράστια ζημιά κάθε ώρα που περνάει.

ORIGINALE_21 - 16/7/2020 14:47

Σπάστε τα τηλ της ΠΑΕ και απαιτείστε όλοι την ένσταση..Άλλο ηθικός και άλλος μ@λακας κύριοι.. Ειδικά με αυτούς αρκετή υπομονή και ανοχή έχουμε επιδείξει.

aris1924 - 16/7/2020 14:45

Το πρέπον είναι να υποβληθεί ένσταση γιατί όπως έλεγαν και οι Ρωμαίοι dura lex sed lex (σκληρός νόμος αλλά νόμος), η εντύπωση μου όμως είναι ότι αυτό δεν θα γίνει με στόχο να διατηρηθεί με οποιοδήποτε κόστος η λεγόμενη διαφορετικότητα της ΑΕΚ

moican - 16/7/2020 14:44

Το να κάνεις ένσταση για να εκμεταλευτείς ένα λάθος αντιπάλου, μπορούμε να το συζητήσουμε άλλη φορά. Το να μην κάνεις όμως σε περίπτωση που ο αντίπαλος δεν έκανε λάθος αλλά λειτούργησε πονηρά, αφήνοντας εσένα να ζυγίσεις την ηθική με το δίκαιο και ετσιθελικά πράττει αδικία, δεν έχει καμία υποχρέωση η ΑΕΚ να το δεχτεί. Αν ήταν δίκαιος ή ηθικός αντίπαλος, θα δήλωνε 7αδα και θα αποδεχόταν την ήττα με 3-0. Αντιθέτως όμως, επέλεξαν να πετάξουν το μπαλάκι στην ΑΕΚ για ένσταση. Κρατήστε το... Συνέχεια μπαλάκι και κάντε την. Δεν έχουν δικαίωμα συμμετοχής πουθενά οι πονηροί.

Dikefalosforever - 16/7/2020 14:43

Μακάρι να μην επιβεβαιωθούν οι φήμες για την μη κατάθεση της ένστασης...

Wizard - 16/7/2020 14:43

Ρε παιδια, τι ηταν το τοσο δυσκολο που ο παοκ δεν εβγαλε τα νεα δελτια υγειας; Ξερανε οτι ρισκαρουν.. Δηλαδη ειναι 20 μερες οι παιχτες παρανομοι; Μηπως παιζει τιποτα αλλο απο πισω με καναν παιχτη τους; Μηπως ανεβασε κανεις υψηλη τεστοστερονη; ;)

alouminoxarto - 16/7/2020 14:33

Γουστάρω που κρέμονται από τα χείλη μας

POTC - 16/7/2020 14:30

Μάγκες... Δυστυχώς είδα κάτι για έναν δημοσιογράφο που είπε ότι μάλλον η ΑΕΚ δεν θα προχωρήσει σε ένσταση.... Εννοείται ότι είναι υπέρ της ένστασης. Δεν γίνεται να δεχόμαστε άπραγοι ότι παρανομία κάνει ο γαύρος του βορρά

Manos_AEK21 - 16/7/2020 14:23

Να γίνει ενσταση - like

Να μην γίνει ενσταση - dislike

marv - 16/7/2020 14:23

Αδέλφια χτες βρέθηκα στην ατυχή θέση να είμαι γι αδουλειά στη Θεσσαλονίκη και ανγκάστικα να δω το ματς σε καφετέρια στη Νεάπολη. Όποιος έχει ενδοιασμούς ακόμα για την ένσταση ας βάλει λίγο τη κασέτα Λουτσέσκου, Βιειρίνια, Κυριάκου-κυριάκου και ας το ξανασκεφτεί. Και είναι παιδικό ποιηματάκι συγκρινόμενα με όσα άκουσα χτες. Το πιο αθώο ότι το γκολ του Άκπομ είναι κανονικότατο και πάλι η διαιτησία ευνοεί την ΑΕΚ. Λοιπόν αν ΔΕΝ κάνουμε ένσταση θα δείτε τι θα ακούσουμε πάλι... Συνέχεια από αυτούς και πόσο μ[email protected]λ@κες θα αισθανόμαστε τότε.

Manos_AEK21 - 16/7/2020 14:15

Ήτανε με -5 και χωρίς κόσμο και ξαφνικά σε ένα βράδυ κατά τις 2 το βράδυ έγινε με -2 και με κόσμο που είχαν τυπώσει τα εισιτήρια πολύ ποίο πριν την απόφαση Σκουτερη.. Πολυιδιοκτησία - διαιτησία υπέρ τους - ΕΠΟ υπερ τους μέχρι και ολόκληρη κυβέρνηση ήτανε υπέρ τους.. Στον Βόλο με το έτσι θέλω τους δώσανε το κύπελλο... Και άλλα διάφορα..

*Και εσείς κάθεστε ακόμα και σκέφτεστε για το εάν θα κάνετε ενσταση.....

EpsilonKappa77 - 16/7/2020 14:14

ΕΑΝ μας διαβάζουν στα υψηλά της ΑΕΚ,μια συμβουλή:

ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΟΥΝ την "ηθική" ή "εμείς δεν κάνουμε τέτοια",με τους ΝΟΜΟΥΣ!!!

ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ η παράβλεψη ενός πέναλτι-μια στιγμιαία αδικία εις βάρος μας,ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ τέλος πάντων με το τι συμβαίνει στη διάρκεια ενός αγώνα και ΠΑΝΤΕΛΩΣ διαφορετικό ένα θέμα ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ,που ΑΠΤΕΤΑΙ με την ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΤΗΡΗΣΗ ΝΟΜΩΝ.... Συνέχεια
Οι ποινές τότε ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ;

Μην ξαναδιαμαρτυρηθεί η ΑΕΚ όταν αδικείται.

ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ "μας δοκιμάζει ο ΠΑΟΚ","ο ΟΣΦΠ γιατί δεν έκανε ένσταση" και ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ!!!

Τι θέλει να δείξει η ΑΕΚ;Ότι είναι καλοσυνάτη;

ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΛΚΗΣ!!!

Το 2013 ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ!!!

ΞΥΠΝΑΤΕ εκεί ψηλά που διαμορφώνετε τη πολιτική της ΑΕΚ σε διάφορα θέματα!!!

Βγείτε και εξηγήστε ΤΙ ΕΓΙΝΕ και ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΓΙΑΤΙ θα κάνει η ομάδα ένσταση!!

Με το νι και με το σίγμα ΟΛΑ στη φόρα,για να μην φωνάζει ο ΠΑΟΚ μετά!!

Λήξις.

aek_xios - 16/7/2020 14:12

barlos71 εσυ πιστευεις οτι οι νομοι δεν πρεπει να τηρουνται?Αν ειναι να τα καταργησουμαι ολα και κατι ακομα πιστευεις οτι αν ηταν ο γαυρος στην θεση της ΑΕΚ η ο παοκ δεν θα ειχαν ηδη κανει ενσταση? και στο φιναλε ρε φιλε αποφασισε να τηρουνται οι νομοι η οχι?

aekbox - 16/7/2020 14:10

Φανταστείτε του χρόνου ο παοκ να παίζει τσ.λιγκ ομίλους και η ΑΕΚ να μην έχει περάσει ούτε ομίλους europa ...και ο οπαδός να έχει μείνει με τον ρομαντισμό της διαφορετικότητας ή του κορόϊδου ...

Τότε η ΑΕΚ της φάπας θα έχει επανέλθει ...και κανένας διαιτητής ή ομάδα δεν θα μας σέβεται αλλά θα λένε...Αυτοί είναι κοροΪδα ...βαράτε τους ...

dikephalos21 - 16/7/2020 13:02

Εγώ πάλι έχω την εξής απορία , ας υποθέσουμε ότι η ΑΕΚ για όποιους λόγους επιλέξει να μην κάνει ένσταση για αυτό το τόσο σοβαρό θέμα . Η διοίκηση της Super League , που διοργανώνει το πρωτάθλημα , η ΕΠΟ που ορίζει και ελέγχει τους διαιτητές το υφυπουργείο αθλητισμου ως υπεύθυνο γενικότερα για τον αθλητισμό , και ο αθλητικός εισαγγελέας που ξεκάθαρα υποπίπτει στην αντίληψη του μια τόσο καραμπινάτη παρανομία , δεν θα έχουν κανένα θέμα , με το γεγονός ότι ο ΠΑΟΚ έπαιξε τρια ματς με... Συνέχεια ληγμένα δελτία υγείας των ποδοσφαιριστών του ?!?!?!

mithridates134 - 16/7/2020 14:09

Για τον ίδιο λόγο που δεν παρεμβαίνει πχ το κράτος οταν ο εργοδότης δεν σου δίνει το δώρο Χριστουγέννων και πρέπει ο υπάλληλος να μηνύσει τον εργοδότη! Αποφεύγουν την ευθύνη για οτιδήποτε και αφήνουν τον κόσμο να φαγωθει μεταξύ του.. Δεν ξέρω αν το παράδειγμα ειναι άστοχο αλλά δείχνει την νοοτροπία που επικρατεί παντού, στην κοινωνία, στον αθλητισμό. Να εχουν αυτοί καθαρά χέρια(εμεις σου λενε το προβλεψαμε) και ας σκοτωθούν οι αλλοι μεταξύ τους.

aek_bruxelles - 16/7/2020 13:49

Ετσι ακριβως φιλε. Τι δουλεια εχει αυτο το σοβαρο ζητημα να εξαρταται απο την αντιδραση της αντιπαλης ομαδας; Αυτο επρεπε να διωκεται αυτεπαγγελτα. Βασικα το ματς επρεπε να μην ξεκινησει καν χτες.

MikroThiriaki - 16/7/2020 14:09

Δεν θα μαστε εμεις οι λαλακες καθε φορα να μην διεκδικουμε τιποτα..Ενσταση τωρα..ντροπη της διοικησης αν δεν τους κυνηγησει!

tomeden - 16/7/2020 14:02

Φιλοι κ συνοδοιποροι της ΑΕΚ μας

Το ηθος της ομαδας μας κ οι αξιες της ειναι σε ολους γνωστες φιλους κ ανταγωνιστες ...

Ειμαστε οι πιο καθαροι κ το λεω με παρρησια !!

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ Κ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΣΑΝ ΑΕΚ ΜΕΣΑ ΣΕ48 ΩΡΕΣ Στο διλλημα ΕΝΣΤΑΣΗ η ΔΙΚΑΙΑ ΝΙΚΗ στο χορταρι !!!... Συνέχεια
ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΣΥΝΗΣ Κ ΤΗΣ ΕΠΟ ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΑ !!

(που παντα η ΑΕΚ μας ειναι με την νικη κ την αληθεια της αξιας στο γηπεδο !!!)

ΔΕΝ ειναι δικια μας δουλεια αυτη , για να γινουμε με τον ενα η με τον αλλο τροπο οι κακοι η ηθικοι της υποθεσης !!!

ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΘΕΜΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ

ΕΙΝΑΙ ΑΡΜΟΔΙΑ μονο η ΕΠΟ για την ΑΠΟΦΑΣΗ Κ ΤΗΝ ΠΟΙΝΗ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ !! ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ !!!

ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΕΦΕΣΗ Η ΜΗ !!!

5elle1972 - 16/7/2020 13:51

Χαιρετε,μετα απο αυτην την διευκρινιση ειναι εγκληματικο να μην γινει ενσταση!!!Ο ΠΑΟΚ δεν μπορουσε να αγωνιστη γιατι ητανε παρατυπα τα δελτια των ποδοσφαιριστων,εν γνωση τους λοιπον αγωνιστηκανε τωρα τι παει να πει στο χορταρι κτλπ?εκανες παρατυπια θα την πληρωσεις τελος ο τζαμπας πεθανε επιτελους μην πεσουμε σε αυτην την αηδιαστικη ιδεολογια και τροπο σκεψης ειμαστε διαφορετικοι εμεις!!!!!... Συνέχεια
Τελος η ΑΕΚ ειναι επισημα Δευτερη και μπορει και ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΚΑΘΩΣ Η ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΑΤΑΙΓΙΣΤΙΚΕΣ!!!

zormpas49 - 16/7/2020 13:50

Καλά, πιστεύει κανείς ότι αν τους το χαρίσουμε θα βάλουν μυαλό; πάλι τα ίδια θα κάνουν.

DOC_TOR - 16/7/2020 13:40

Οι φήμες λένε ότι ο Τίγρης για να αποφασίσει κατέφυγε στην ... Πυθία.

Και τι του απάντησε;

"Κάνε αυτό που εκφράζει η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ!!!"

Τόμπολα!

(Παρακαλώ οι likers και οι dislikers, πριν την ρίξουν την επιλογή τους, να σκεφτούν καλά...)... Συνέχεια
Τρομερό θέμα, τρομερές απόψεις! Τίγρη ανακοίνωσέ το αύριο βράδυ στο παρά πέντε. Ότι κι αν είναι!

aekbox - 16/7/2020 13:50

AN BΓΕΙ Ο ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙ ...ΤΑ ΧΑΡΤΙΝΑ ΚΥΠΕΛΛΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ...ΚΑΙ ΤΑ ΞΑΝΑΠΑΊΞΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ... Ε ΤΟΤΕ ΡΕ ΤΙΓΡΗ ...ΜΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΕΝΣΤΑΣΗ ... Ο,τιδήποτε άλλο δεν δικαιολογείται ...

loukas_manolojimenez - 16/7/2020 13:49

Αν μας επιστρέψουν τα κύπελλα του 2017 και 2019 που μας έκλεψαν, αν παραδεχτούν ότι το πρωτάθλημα του 2018 ήταν μάγκικο και ζητήσουν γονατιστοί συγγνώμη για την προπαγάνδα, αν παραδεχτούν ότι αντιγράφουν "πρακτικές 20ετιας" με διαιτησίες και παραρτήματα, Αν κάνουν από μόνοι τους αίτηση να υποβιβαστούν δύο φορές, μια για την εισβολή με μπράβους και ένοπλο προεδρο και μία για την πολυιδιοκτησία, τότε μόνο πρέπει να το σκεφτούμε αν θα κάνουμε ένσταση, αφού έτσι κι αλλιώς θα... Συνέχεια έχουν υποβιβαστεί

ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΊΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΑΜΕΣΑ ΕΝΣΤΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΏΝΕΣ

Υ.Γ. Μην ακούσω άλλον ΑΕΚτζη να μιλάει για το 2008. Τότε που ο παίκτης της Καλαμαριάς είχε ΚΑΝΟΝΙΚΑ δελτίο από την ΕΠΟ...η οποία μετά τον αγώνα το πήρε πίσω. Δεν έχει καμία σχέση. Όποιος τα συγκρίνει απλά του αρέσει το αυτομαστιγωμα ή η υποκρισία.

andre21 - 16/7/2020 13:46

Το να είσαι και να λέγεσαι διαφορετικός είναι το πιο δύσκολο πράγμα. Χρειάζεται πολλά έντερα για να αντέξεις τις λοιδωρίες και τις κοροιδίες των άλλων. Και αυτό αφορά σε όλους τους τομείς της ζωής και της καθημερινότητάς σου. Είναι εύκολο να γίνεις σαν τους άλλους , αλλά πάρα πολύ δύσκολο να κάτσεις μπροστά στον καθρέπτη και να νιώθεις περήφανος για αυτό που βλέπεις . Η διαφορετικότητα δεν έρχεται με λόγια αλλά με πράξεις....και ας σε πουν κοριόδο, λαλάκα και ότι αλλο επίθετο... Συνέχεια υπάρχει.......Οι πράξεις μας κρίνουν αν πραγματικά είμαστε διαφορετικοί από τους άλλους........τα υπόλοιπα λόγια,λόγια,λόγια.......

ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ..

Cristiano_ronaldo21 - 16/7/2020 13:45

Παιδια αν η απαντηση ειναι αρνητικη δεχοναστε σαν ΑΕΚ μια παρανομια κ οτι δεν εφαρμοζουμε τους νομους ετσι..αυτα τα ηθικα τελειωσαν οταν μπηκαν με οπλα μεσα κ παμυγηριζαν κυπελλα με οφσαιντ..αν δεν κανουν ενσταση να μας εξηγησουν γιατι στερουν απτο κοσμο να δει την ομαδα στο τςαμπιονς λιγκ και ποιοι και γιατι δεχτηκαν μια παρανομια

Manos_AEK21 - 16/7/2020 13:43

Είναι πολλά τα λεφτά... Και μπορεί με αυτά τα λεφτά η διοίκηση μας να κλείσει κάποιες τρύπες και να ανεβάσει επίπεδο την ομάδα μας με καμία μεταγραφή.... Η 2η θέση εκτός από τα πάρα πολύ καλά χρήματα λόγο Τσαμπιονς λιγκ δίνει και πολύ καλύτερο πλασάρισμα για τους ομίλους του Ευροπα λιγκ στην χειρότερη περίπτωση που δεν περάσουμε για Τσαμπιονς λιγκ....

Furtado_Scorer - 16/7/2020 13:36

Αν παίζαμε με μια άλλη - οποιαδήποτε ομάδα, θα έλεγα με τέτοια εμφάνιση ο σύλλογος δεν αξίζει καμία ένσταση και να δείξει ήθος που άλλοι δεν έδειξαν στο παρελθόν και να αρνηθεί να μπει στη διαδικασία.

Εδώ όμως μιλάμε για τον ΠΑΟΚ. Της ομάδας που ο πρόεδρος μπουκαρει με όπλα, της επιστρέφονται σε μια νύχτα βαθμοί και με το έτσι θέλω διεκδικεί πράγματα που δεν αξίζει.... Συνέχεια
Να γίνει η ένσταση και για ένα ακόμη λόγο. Για να δούμε πόσο "καθαρό" είναι το ποδόσφαιρο από επιρροές του ΠΑΟΚ.

johnsot - 16/7/2020 13:36

Νομίζω η ΑΕΚ δεν καθυστερεί να κάνει ένσταση για λόγους ηθικής αλλά μήπως όλο αυτό είναι τυράκι για κάποιο λόγο.

VAMOS_AEK_ARGENTINA - 16/7/2020 13:17

Ένσταση τώρα! Και με τον επικείμενο υποβιβασμό του Ολυμπιακού από την Επιτροπή Δεοντολογίας (όπως θα ζητάει το πόρισμα) κερδίζουμε το Πρωτάθλημα που δικαιούμαστε βάσει εμφανίσεων τους τελευταίους τρεις μήνες και τη μεθεπόμενη Κυριακή το νταμπλ! Ποιος θα το φανταζόταν ότι η ΑΕΚ τη χρονιά που ξεκίνησε με το Μοράις θα διεκδικούσε το νταμπλ!

ScoccoMan - 16/7/2020 13:34

τον Καρντοσο εννοεις

thanos2174 - 16/7/2020 13:25

Αδερφέ καπέλο να φοράς με τέτοιο ήλιο, έχει αρχίσει και βράζει το κρανίο σου.

Mrv21 - 16/7/2020 13:34

Κύριε Δημάτο ή όποιος μπορεί να βλέπει αυτό το σχόλιο: ΚΑΝΤΕ ΕΝΣΤΑΣΗ - ΚΑΝΤΕ ΕΝΣΤΑΣΗ - ΚΑΝΤΕ ΕΝΣΤΑΣΗ - ΚΑΝΤΕ ΕΝΣΤΑΣΗ - ΚΑΝΤΕ ΕΝΣΤΑΣΗ !!!!!!!!

imodium - 16/7/2020 13:33

Δεν πρέπει να τους την χαρίσουμε πρόεδρε μην ξεχνάς την λάσπη που μας ερξαν το 18 και ακόμα το κάνουν τάραξε τους στην νομιμότητα

ΑΕΚΑΡΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΞΑΝΑ - 16/7/2020 13:31

Αδέλφια κι εγώ θέλω να κάνει η ομάδα ένσταση. Μία επιφύλαξη έχω μόνο. Μήπως οι μπουγάτσες πατήσουν πάνω σε αυτό και δε μας στηρίξουν στην ΕΠΟ , στις εκλογές.

Αν βγαίνουν τα κουκιά , ΝΑΙ χωρίς δεύτερη σκέψη.

Διαφορετικά , ΝΑΙ στην ένσταση , αλλά με ορατό κίνδυνο να χάσουμε την ΕΠΟ για 4 χρόνια.

ΜΟΝΟ ΑΕΚ.

ScoccoMan - 16/7/2020 13:31

το εχω ξαναγραψει και το ξαναγραφω... κατι αλλο συμβαινει και δεν μου καλλαει το γεγονος οτι δεν ανανεωσαν κατι τοσο απλο οσο τα πιστοποιητικα...., και μαλιστα οχι μονο για ενα ματ; αλλα για 5...αρα το ηξεραν και την προηγομενη εβδομαδα οτι ηθελαν αναεωση...επισης μπορουσαν να μην παιξουν κι επαιξαν...

asos206s16 - 16/7/2020 13:30

Ένσταση χωρίς δεύτερη σκέψη!αυτοί ειδικά θα το κάνανε αν τους δινόταν η ευκαιρία από τον πρώτο λεπτό που έληξε το ματς.Και για να μας θυμούνται καλα καλά ,να γίνει ένσταση 10 λεπτά πριν τη λήξη των 48 ωρών.Πρεπει να νιώσουν και αυτοί λίγο πόνο όταν άλλαζαν της αποφάσεις δικαστηρίων μέσα σε ένα βράδυ ,και είχαν εκτυπωθεί και εισιτήρια!! Τροχός είναι και γυρνάει!

Stefanos2121 - 16/7/2020 13:28

Ένσταση χτες....

pirlas21 - 16/7/2020 13:27

Φτάνει πια πρόεδρε η καλή συμπεριφορά με αυτούς τους κάφρους.Τους σώσαμε τοτε με το κάψιμο του Σάχα,μην το ξανακάνουμε, δεν εκτιμούν τιποτα.Εδώ και 3 χρόνια ο κύριος στόχος τους σαν ομάδα, ειμαστε εμείς.Το πανό μεσα στην τούμπα περισυ,οτι ειμαστε η ντροπή της προσφυγιάς δεν εχουμε το δικαίωμα να το ξεχάσουμε, απέναντι στην ιστορία μας, απέναντι σε ολους αυτους που αγωνίστηκαν και αγωνίζονται πιστοί στις αρχές που πρεσβεύει η ομάδα μας απο την ιδρυση της μέχρι τώρα.Το πανό στο... Συνέχεια κέντρο του γηπέδου,δεν το εβαλαν 5 ανεγκέφαλοι το εβαλε η σημερινή τους διοίκηση που τωρα ρίχνει το μπαλάκι σε εμας.


Εμείς που τους ζούμε εδω πάνω στο Βορρά και μας αποκαλούν καθε μέρα χάρτινους,αν και τους εχουμε γραμμένους εκεί που πρέπει,Σου το ζητάμε για χάρη.Κανέναν ελεος πρόεδρε.....

giorgos_t - 16/7/2020 13:27

Ακόμα χάρτινους μας ανεβάζουν και χάρτινους μας κατεβάζουν και το συζητάμε αν θα κάνουμε ένσταση????

Πάμε με τα καλά μας????


Παίζουμε ή δεν παίζουμε με κανόνες???... Συνέχεια

Μπουκάρουν με όπλα, αγοράζουν ομάδες, μας τρέχουν στα δικαστήρια, παίζουν τα μισά παιχνίδια ως φιλικά, μας λοιδορούν όπου σταθούν και όπου βρεθούν και θα τους λυπηθούμε?????

johnv - 16/7/2020 13:26

Δεν υπάρχει ηθικό δίλλημα πιστεύω και οι ιδρυτές της ομάδας μας το ίδιο θα έπρατταν γιατί είμαστε κατά κάθε αδικίας και αυτό που έγινε χθες ήταν άδικο και πρέπει επιτέλους να τιμωρηθούν

alex - 16/7/2020 13:26

Σταμάτα να γυρίζεις το μάγουλο ΑΕΚΑΡΑ μου.

Ένσταση ΑΜΕΣΑ!!!!

krav21 - 16/7/2020 12:26

μμμ....για αυτο το ματς αργησε να ξεκινησε εχθες πανω απο πενταλεπτο. Ανακαλυψε ο ρεφερι την πατατα τους και ειχανε διαβουλευσεις. Και τα ορκς αποφασισαν για ακομα μια φορα αλλαζονικα να κατεβουν ως εχει η κατασταση θεωροντας πως στην ΑΕΚ ειμαστε προβατα.

v58AEK - 16/7/2020 13:21

Απλά και μόνο γι΄αυτό αγαπητέ Krav21, (εντάξει και για τα γεγονότα του 2018) θα πρέπει να υποβληθεί ΕΝΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ.

krav21 - 16/7/2020 13:53

v58AEK ακριβως. Εν γνωση τους μπηκαν μεσα να παιξουν. Απορω τι το συζηταμε και ποσο υπερανω το παιζουν μερικοι, ευτυχως ελαχιστοι. Ο καθε παικτης πρεπει να αγωνιζεται νομοτυπα. Αν ειχαν τιμωρια παικτες του παοκ απο καρτες και παρολαυτα αγωνιζοντουσαν, θα το παιζαμε υπερανω? Οι 12 παικτες δεν ειχαν δικαιωμα συμμετοχης, τελος. Αγωνιστηκανε παρανομα και προσωπικα θα απογοητευτω τελειως αν η διοικηση δεν διεκδικησει το δικιο μας.

n_peramos_21 - 16/7/2020 13:25

Μα έτσι κάνανε πάντα..Όποιος τους ανακαλύπτει τον ονομάζουν χάρτινο...Φωνάζει ο κλέφτης να φοβηθεί ο νοικοκύρης..

iron_eagle - 16/7/2020 12:57

Σωστόόός

iron_eagle - 16/7/2020 13:23

Εχω λιωσει το πληκτρο F5, περιμένω να διαβάσω άρθρο ότι υποβλήθηκε η ένσταση. Ηθικά διλήμματα τέλος, μην αυτομαστιγώνεστε αδέλφια. ΕΠΕΛΕΞΑΝ να καταστρατηγήσουν τους κανονισμούς, συμμετείχαν 9 παίκτες τους, όχι ένας και αυτό ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ.

n_peramos_21 - 16/7/2020 13:23

Ένσταση εδώ και τώρα..Έχουν καταντήσει το ποδόσφαιρο Κολομβία και όποιος τους ανακαλύπτει τον ονομάζουν χάρτινο..Τέρμα οι χαρες σε αυτούς που εδώ και 3 χρόνια έχουν καταστρατηγήσει κάθε έννοια δικαίου..Άλλο ηθικός και άλλο μ.........ς..

Bekos21R - 16/7/2020 13:21

ΜΗΝ ακουω ΑΕΚ εισαι μην κανεις ενσταση!Σας το λεω απο τωρα αν δεν κανει ενσταση στις 48 ωρες και 5 λεπτα θα το εχουμε μετανιωσει με αυτα που θα λενε!Τελειωστε το το καφενειο που εχουν βγαλει γλωσσα!

vagr21 - 16/7/2020 13:19

ΕΝΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ ΣΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΥΠΕΛΛΩΝ ΜΕ 3 ΜΕΤΡΑ ΟΦΣΑΙΝΤ ΣΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΛΕΡΟ ...........ΕΧΕΙ ΕΞΑΓΡΙΩΘΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΑΠΟ ΠΑΡΑΓΚΕΣ ΓΑΥΡΟΥ ΒΟΡΡΑ ΚΑΙ ΝΟΤΟΥ ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΗΘΙΚΟΛΟΓΙΕΣ.ΑΕΚ...........ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΠΙΘΕΣΗ

aekbox - 16/7/2020 13:19

Ο καρέρα και οι παίκτες που μάτωσαν στο γήπεδο και όχι στα γραφεία πολιτικών και δικαστών ...για το τσ.λιγκ ...οφείλουν σεβασμό . Ο κλέφτης και συκοφάντης παοκ δεν αξίζει κανένα σεβασμό και οίκτο ...ήδη έπρεπε να ήταν σε πιό κάτω κατηγορία και πάλι κερδισμένος βγαίνει ...

konan - 16/7/2020 13:18

Έπρεπε να μην γίνει καν το ματς και αυτοί το γνώριζαν αλλά είτε ήθελε να ρισκάρει μήπως και δεν κάνουμε ένσταση. Είτε να κάνουμε ένσταση και να φανούν πάλι θύματα. Είτε ήθελαν να παίξουμε να κερδίσουν έστο για να φανούν ηθικοί νικητές και ότι το έχασαν στα χαρτιά. Η ΑΕΚ πρέπει να κάνει ένσταση δεν γίνεται να μας μαμανε όλοι και εμείς να τους κοιτάμε

AmericAEK - 16/7/2020 13:18

Χαχαχαχαχα ρε πως γυρίζει ο τροχός!! Άρπα την. Αφού δεν σας υποβιβάσανε, και σας δώσανε και Τους βαθμούς πείσω για να μπλοκάρετε ΑΕΚ... τώρα θα σας τον κάτσει καλά η ΑΕΚ! Χαχαχαχχα

nmarkos2002 - 16/7/2020 13:17

Αδέρφια προτείνω να μην κάνουμε ένσταση. Λέμε ότι είναι διαφορετικό να είσαι ΑΕΚ ας το εννοούμε κιόλας. Για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου εγώ πιστεύω ότι ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΤΕΛΙΚΟΥΣ τους χάσαμε από τον ΠΑΟΚ λόγω της διαιτησίας. Κάποιοι λένε ότι ο Μπορμπαλάν έπαιξε καλά, εγώ όχι. Και ο Μπορμπαλάν διαμόρφωσε αποτέλεσμα εναντίον μας αφού έβγαλε τον Βράνιες χωρίς κανένα λόγο. Θα παίζαμε 15 λεπτά 11 εναντίον 10 και απ’ ότι είδαμε και στο περσινό ματς εντός έδρας που ισοφαρίσαμε με την κεφαλιά του... Συνέχεια Πόνσε, ο ΠΑΟΚ δεν πέρασε τη σέντρα με δέκα παίκτες. Πιθανότατα θα είχαμε ισοφαρίσει και θα κερδίζαμε μετά.

Αυτό που ζητάω από τον Μελισσανίδη είναι να προστατέψει την ομάδα. Δεν γίνεται να έχει αλλάξει η ΕΠΟ και ο ΟΣΦΠ να έχει αυτές της διαιτησίες, να μην δίνονται δύο σούπερ πέναλτι στον ΠΑΟ στο Καραϊσκάκη, να μη δίνεται σούπερ πέναλτι στον ΟΦΗ, να μη δίνεται υπέρ μας σούπερ πέναλτι + κόκκινη με τον Άρη στο πρώτο λεπτό στο ματς κυπέλλου που θα καθάριζε την πρόκριση, το χέρι του Αμπντελαουί πριν λίγες μέρες και να δίνονται αυτά τα γελοία πέναλτι εναντίον μας όπως στα ματς με τον Άρη σε κύπελλο και πρωτάθλημα. Πέναλτι που δεν δίνονται πουθενά στον κόσμο, δίνονται εναντίον μας.

Ζητάω λοιπόν από τον Μελισσανίδη προστασία της ομάδας. Όχι ένσταση.

AEK_APA - 16/7/2020 13:16

To να παίρνει κάποιος ένα παιχνίδι στα χαρτιά κατ εμέ εξαρτάται από την ομάδα που έχει απέναντί του.

Ο γαύρος μας πήρε ολόκληρο πρωτάθλημα στα χαρτιά, θα έπρεπε να τον λυπηθούμε αν αφορούσε αυτόν;

Όμοια και ο Παοκ. Με όλη αυτή τη συμπεριφορά και τη συκοφαντία πριν 2 χρόνια... τότε που ήθελε να τιμωρηθούμε εμείς και να πάρει το παιχνίδι στα χαρτιά και καλά ότι δεν βγήκαμε να παίξουμε .... Συνέχεια
Θα είναι και ένα μνμ σε άλλες ομάδες που τυχόν στο μέλλον θέλουν χάρτινους βαθμούς.

Kostaskaterini21 - 16/7/2020 13:14

Καλημέρα σε όλους. Κατά την γνώμη μου πρέπει να γίνει ένσταση. Δεν γίνεται συνέχεια να είμαστε από κάτω ειδικά σε αυτήν την περίπτωση. Δεν έχει καμία σχέση με Καλαμαριά και Βάλνερ. Τότε η Καλαμαριά είχε βασιστεί στην ΕΠΟ που έκδωσε δελτίο παράνομα και μετά την έδωσε και στον γαύρο. Τώρα η παρανομία έγινε εν γνώσει της ομάδας που την διέπραξε. Το φύλλο αγώνα λέει ότι "με ευθύνη του παοκ ξεκίνησε ο αγώνας ενώ ο διαιτητής τους ενημέρωσε. Άρα τι συζητάμε? 12 παίχτες εκ των οποίων ο ένας... Συνέχεια δηλώθηκε στην 11αδα και δεν ξεκίνησε τελικά (ινγκασον) 6 ξεκίνησαν κανονικά και άλλοι δύο μπήκαν αλλαγή. Μην τρελαθουμε. Αν δεν κάνουμε θα είναι τεράστιο λάθος.

Sof2121 - 16/7/2020 13:12

Η ΑΕΚ της φαπας τελείωσε. Όπως μας παίζουν θα τους παίζουμε δίκαια και νόμιμα. Αν ήταν ο γαυρος νομίζετε θα είχαν ελπίδες να ελπίζουν ότι δε θα κάνουν ένσταση? Γιατι λοιπόν η ΑΕΚ θα πρέπει να τους χαριστει? Όχι! Ένσταση εδώ και τώρα.

olyair - 16/7/2020 13:11

Ότι σπέρνεις θερίζεις . Εδώ και δυο χρόνια τρέχουν στα δικαστήρια . Αραδιάζουν ένα σωρό ψέματα . Ήρθε η ώρα . Φάπα , οικονομικός μαρασμός και σε 20 χρόνια πάλι τα λέμε . Εάν η ΑΕΚ κάνει ένσταση ο ΠΑΟΚ θα διαλυθεί . Όχι τίποτα άλλο τζάμπα πάει και η αβάντα του γαύρου

olyair - 16/7/2020 13:10

Ότι σπέρνεις θερίζεις . Εδώ και δυο χρόνια τρέχουν στα δικαστήρια . Αραδιάζουν ένα σωρό ψέματα . Ήρθε η ώρα . Φάπα , οικονομικός μαρασμός και σε 20 χρόνια πάλι τα λέμε . Εάν η ΑΕΚ κάνει ένσταση ο ΠΑΟΚ θα διαλυθεί . Όχι τίποτα άλλο τζάμπα πάει και η αβάντα του γαύρου

olyair - 16/7/2020 13:08

Ότι σπέρνεις θερίζεις . Εδώ και δυο χρόνια τρέχουν στα δικαστήρια . Αραδιάζουν ένα σωρό ψέματα . Ήρθε η ώρα . Φάπα , οικονομικός μαρασμός και σε 20 χρόνια πάλι τα λέμε . Εάν η ΑΕΚ κάνει ένσταση ο ΠΑΟΚ θα διαλυθεί . Όχι τίποτα άλλο τζάμπα πάει και η αβάντα του γαύρου

Para21 - 16/7/2020 12:26

Τα πραγματα ειναι απλα, οι νομοι υπαρχουν για να τηρουνται, ή κανεις ενσταση και πας ωραιοτατα 2η θεση και κατεβαινεις με τα 2α στο Καραισκάκης, ωστε να εχεις ξεκουραστους παιχτες για τον κρισιμο τελικο κυπελλου, η δεν κανεις τιποτα, περνανε οι μπουγατσες προκριματικα τσουλου πας στο καραισκακη με ολα σου τα οπλα, τους φτανεις στα ορια τους κουραζονται για το αποτελεσμα και πανε στον τελικο κουρασενοι, οι παοκτζηδες συνεχιζουν να σε αποκαλουν χαρτινη και να το παιζουν... Συνέχεια ομαδαρα. Διαλεγεις και παιρνεις

n_peramos_21 - 16/7/2020 13:08

Πολύ σωστός..

g_politis - 16/7/2020 13:05

Ενώ γνώριζαν οι ελεεινοί το θέμα που προέκυψε και μπορούσαν με αγωνιστούν με όσους είχαν δελτία, προτίμησαν να αγωνιστούν με ότι καλύτερο είχαν για να έχουν να λένε σε περίπτωση νίκης τα δικά τους. Δεν τους βγήκε βέβαια καθώς η καλύτερη ομάδα στο χορτάρι εχθές ήμασταν πάλι εμείς. Θέλω η ένσταση να κατατεθεί ένα λεπτό πριν τη λήξη της προθεσμίας για να ζήσουν έστω για 48 ώρες τι περάσαμε εμείς το 2018 που περιμέναμε μες στο άγχος μήπως και συμβεί κάτι. Οι αχρείοι δεν μας άφησαν... Συνέχεια να χαρούμε όπως θέλαμε και όπως έπρεπε αυτό που κερδίσαμε στα γήπεδα πανάξια έπειτα από 24 χρόνια αναμονής. Το Πρωτάθλημα μας. Κανένα έλεος στους γαύρους του βορρά. Σεβασμός στην προσπάθεια των παικτών και του προπονητή και στον κόσμο που στηρίζει χρόνια την ομάδα και δεν ανέχεται άλλο την Α Ν Ο Μ Ι Α !!!!!

Costas68 - 16/7/2020 13:02

Αν θέλουμε να καθαρίσει ο βούρκος του ελληνικού ποδοσφαίρου η νομοθεσία πρέπει να τηρείται για όλους αυτούσια και όχι αλλά καρτ. Είναι όνειδος ότι ο κανονισμός αφήνει περιθώριο να γλυτώσει μια ομάδα με τόσο μεγάλη παρατυπία αν δεν κάνει ένσταση η άλλη ομάδα, θα πρεπε αυτεπάγγελτα να μην γίνει αγώνας , η να υπάρχει σήμερα το πρωί άμεση τιμωρία από τα δικαιοδοτικά όργανα χωρίς καμμια εμπλοκή της ΑΕΚ. Από κει καιμοερα...αν σαν ΑΕΚ δεν κάνουμε ένσταση έχουμε μια ηθική αίγλη... Συνέχεια ΑΛΛΑ...ουσιαστικά νομιμοποιούμε την λαμογιά και την παρανομία αυτών που μας λένε χάρτινους, που μας έκλεψαν δύο κύπελλα με τη διαιτησία, που έπρεπε να έχουν υποβιβαστεί και με σκάνδαλο είναι εδώ που είναι , αυτούς που μπαίνουν με πιστόλια στα γήπεδα, αυτούς που η ιδιοκτησία και ο πρώην προπονητής τους και οι ρεπόρτερ της ομάδας τους μας διασύρουν αποκαλώντας μας κλέφτες τρία χρόνια τώρα , αυτούς που οι ίδιοι με τις παραιτήσεις των στελεχών τους πριν λίγο , μάρτυρας χωρίς ξύλο ότι ειναι παρανομοι ...αυτούς θέλουμε να αβανταρουμε και να σώσουμε ? Αυτούς που αλλοιωναν τα πρωταθληματα με τους δανεικούς στον Ατρόμητο και τα στημένα αποτελέσματα ? Ας σκεφτούμε ώριμα ποιοι είναι απέναντι μας ..οι αντιγράφεις του μόνιμου βιαστή του ελληνικού ποδοσφαίρου...

2121AEK - 16/7/2020 12:40

Η ΑΕΚ πρεπει να διεκδικησει ΑΜΕΣα οτι της πρεπει.... Το ιδιο εκανε κι ο Ολυμπιακος το 2008 και η ΑΕΚ εχασε δικο της πρωταθλημα στο γηπεδο....

Δεν γινεται παντα να χανει η ΑΕΚ και να κερδιζουν ολοι οι αλλοι....

Και στο φιναλε η βλακεια εγινε απο τον Παοκ...η ΑΕΚ δεν φταιει σε τιποτα....Ας βρουν σοβαρους ανθρωπους που θα κανουν σωστα την δουλεια τους γιατι μονο με τα...κουμπουρια δεν γινεται δουλεια....

Mrv21 - 16/7/2020 13:01

Άρα ο ολυμπιακός το '08 διεκδίκησε άμεσα ότι του πρέπει; άρα θα είμαστε και μεις χάρτινοι; Να ξέρουμε τι λέμε και να μη τα κοιτάμε όλα μονόπλευρα μάγκες...

loukas_manolojimenez - 16/7/2020 12:58

Συμφωνώ απόλυτα! Απλά να τονίσουμε ότι το 2008, η Καλαμαριά ΔΕΝ έβαλε κάποιον παίκτη χωρίς δελτίο να παίξει. Αν το είχε κάνει αυτό δεν θα χωρούσε αμφισβήτηση ότι ορθώς τιμωρήθηκε. Η ΕΠΟ είχε εκδώσει Κανονικά δελτίο στον Βάλνερ και στη συνέχεια...το πήρε πίσω. Ουσιαστικά τιμώρησε μια ομάδα για δική της ανοησία (;)

tzes1924 - 16/7/2020 12:58

Το διακύβευμα είναι μεγάλο και οικονομικό και ηθικό. Τέλος ποια η ανατροπία του μακακα που δεν θα μιλάει. Αν η διοίκηση δεν πράξει τα δέοντα θα υπάρχει μεγάλη γκρινια από τον κόσμο. Δεν μας έχει χαριστεί τπτ τόσα χρόνια. Ας πρόσεχαν...

Cristiano_ronaldo21 - 16/7/2020 12:27

Οι αλλοι θαχαν κανει απο χτες κ εμεις τ σκεφτομαστε..παιζεται μια θεση εδω.. να μην κανανε λαθος δεν φταιμε εμεις ..ενσταση τωρα

iron_eagle - 16/7/2020 12:58

ΔΕν έκαναν λάθος, ΕΠΙΛΟΓΗ έκαναν. Οπως σωστά λέει πιο κάτω ο φίλος krav21, για αυτό άργησαν να βγουν οι διαιτητές.

barlos71 - 16/7/2020 12:57

Για αυτό δεν είμαστε οι άλλοι

METALLICA21 - 16/7/2020 12:53

Ενσταση χτες. Απεναντι σε γαυρο βορρα και νοτου δε χωρανε συναισθηματισμοι. Οι τυποι που εχουν βιασει το αθλημα δεν εχουν δικαιωμα να μιλανε για χαρτινες συμπεριφορες. Τιμωριες και CAS μεχρι να σβησει ο ηλιος

kostasc - 16/7/2020 12:51

Ένσταση μόνο και μόνο για το κλέφτες που φώναζαν!!

sakisr21 - 16/7/2020 12:51

είδη στην Θεσσαλονίκη τα ραδιόφωνα λένε ότι έχουν την ομολογία του Μελλισανιδη ότι δεν θα κάνει ένσταση !!!

aekstockholm21 - 16/7/2020 12:50

Από τις 5 Ιουλίου ηταν παράνομοι. Αυτοί δεν ήταν που θα μας ταραζαν στην νομιμότητα?Το ότι Αυτοί είναι φελλοι δεν τους φταίει καμία ΑΕΚ...Είναι τόσο κομπλεξικοί κ ειρωνες που θα μας βγουν κ από πάνω οτι φταίμε εμείς...Δυο χρόνια ακούσαμε τα πάνδεινα από δαύτους...Σεβασμό σε αυτούς που μας σέβονται...Τίγρη ξέρεις τι θα κάνεις!!!Εμεις δεν έχουμε κάνει το παραμικρό..Είστε τόσο μικρή ομάδα που ούτε στο ερασιτεχνικό τα κάνουν αυτά...Βρείτε τα με τους εαυτούς σας πρώτα κ μετά θα πιάνετε το... Συνέχεια όνομα της ΑΕΚ....

Akira81 - 16/7/2020 12:49

Τι θέλει να πει ο ποιητής; Έπαιξε δλδ γνωρίζοντας ότι δεν θα κάνουμε ένσταση;;

aekara_mono_21r - 16/7/2020 12:35

Είναι αστείο το ότι παραιτούνται από τον παορκ, τιμωρούνται διαιτητές, βγαίνουν κ παραδέχονται ότι δεν είχαν θεωρημένα δελτία κ εμείς ακόμα συζητάμε το αν θα κάνουμε ένσταση;;; χρωστάμε κάτι στην χαιδεμενη ομαδουλα του γαυρου του βορρά κ δεν το ξέρω; Κάντε την ένσταση να τιμωρηθούν όπως λέει ο νόμος και μετά βλέπουμε για μεταγραφές που θέλει το τσουλου. Έλεος.

an0nymous - 16/7/2020 12:27

Τίγρη ρίξε φάπα..

ΕΠΟΜΕΝΟ