110 ΣΧΟΛΙΑ

Αυτή είναι η τιμωρία που προβλέπεται για την παράβαση του ΠΑΟΚ (ΦΩΤΟ)

Σε περίπτωση ένστασης χάνει το ματς 3-0 και τιμωρείται και με -3

Ο ΠΑΟΚ χρησιμοποίησε δώδεκα ποδοσφαιριστές με ληγμένα δελτία υγείας στο ντέρμπι του ΟΑΚΑ με την ΑΕΚ και με Βάση το άρθρο 18 του ΚΑΠ, η παρουσία των συγκεκριμένων παικτών είναι αντικανονική. Και προφανώς η ΑΕΚ έχει δικαίωμα ένστασης. Η οποία αν γίνει, θα φέρει αυτόματα την τιμωρία του ΠΑΟΚ αφού μιλάμε για ξεκάθαρους κανονισμούς. Σε περίπτωση λοιπόν που γίνει η ένσταση, τότε ο ΠΑΟΚ θα χάσει το παιχνίδι με 3-0 και επίσης θα του επιβληθεί και αφαίρεση τριών βαθμών.


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Δημήτρης Καλαματα - 17/7/2020 14:21

Καλά εμείς έχουμε ορισμένες αρχές, οι ηγεσίες παρεμβαίνουν μόνο για να εξυπηρετήσουν ότι τους συμφέρη ? Ντρέπομαι για τα χάλια του κράτους μας, εάν μια γριούλα πούλαγε κουλούρια θα είχε πάει αυτόφωρο, τώρα κάποιοι τα γράφουν στα υποδήματα τους και δεν ακούει κανείς και παράλληλα θέλουν κάποιους να τους κάνουν επώνυμους ρουφιάνους .ΝΤΡΟΠΉ ΣΑΣ

THANOS56 - 17/7/2020 08:37

ΤΕΛΙΚΑ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΑΕΚ ΕΚΑΝΕ ΠΙΣΩ.ΔΕΝ ΕΛΑΒΑΝ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ (ΠΑΝΩ ΑΠΟ 80%)...ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΕΝΣΤΑΣΗ. ΜΕΓΑΛΑ ΔΩΡΑ ΚΑΝΑΜΕ ΣΤΟ ΠΑΟΚ.

aekaratiskardiasmou - 16/7/2020 17:32

Εδώ λέει για ποδοσφαιριστή -3. Αφου είναι πολλοί μήπως πρέπει -3 επί 12;;;;; Λέω εγώ τώρα!!

EasyRiderUK - 16/7/2020 16:37

Οι κανόνες υπάρχουν για να τηρούνται αλλιώς κλείστε το!!!

Κανείς δεν μπορεί να μου επιβάλει να κλείνω τα μάτια στην παρανομία.


Ντε καί καλά να τούς αφήσουμε να κάνουν ότι γουστάρουν για να τα έχουμε καλά, δε θέλουμε ρε.

Μόνοι μας και όλοι τους.... Συνέχεια

Ή εμείς ή κανείς, ποιός το έλεγε αυτό?


ΕΝΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΟΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ!!!

Tigers21 - 16/7/2020 15:28

Μέχρι να κάνει ένσταση η ΑΕΚ προλαβαίνουν να αλλάξουν τον νόμο...

Andreas295 - 16/7/2020 03:49

Άρα τελειώνει και η 2η θέση οριστικά και έρχεται στα χέρια μας ό,τι κι αν γίνει στο CAS. Μιλάμε οι άνθρωποι είναι ερασιτέχνες. Ειλικρινά είμαι κατά των ενστάσεων, αλλά εδώ που τα λέμε είμαστε οι μόνοι που τρώμε το αγγούρι λόγω ηθικής στάσης απέναντι σ' αυτά τα θέματα. Ειδικά το 2018 δε θα μπορούσαμε να είμαστε πιο ήπιοι και πιο ηθικοί και οι ΠΑΟΚτζήδες μας στόλιζαν απ' την κορφή ως τα νύχια και δε σεβάστηκαν ποτέ τη στάση μας. Τώρα επί 3 ματς καταπατούν τους κανονισμούς και δεν... Συνέχεια ασχολείται κανείς. Αυτό δε θα έπρεπε να είναι στο χέρι της ΑΕΚ. Έπρεπε να ισχύει αυτεπάγγελτα. Δηλαδή μια ομάδα θα παίζει χωρίς δελτία υγείας και το θέμα είναι αν έχει πρόβλημα ο αντίπαλος; Η διοργανώτρια αρχή δεν θίγεται απ' αυτό; Δεν είναι 1 και 2. Είναι 12 παίχτες που έπαιζαν χωρίς άδεια. Δε με ενδιαφέρει καθόλου ο λόγος και αν είναι λάθος, παράλειψη ή απλά ερασιτεχνισμός. Θέλω το κούτελο μου σαν ΑΕΚΤΖΗΣ να είναι καθαρό, αλλά θέλω και το σβέρκο μου να μην είναι κόκκινο απ' τις σφαλιάρες που τρώει η ομάδα μου όταν προσπαθεί να είναι τίμια. Κουράστηκα να παίζουμε σε ένα πρωτάθλημα που ο καθένας κάνει ό,τι του καπνίσει χωρίς τιμωρία. Ας φέρουμε κι εμείς το Μέσι αδήλωτο, χωρίς δελτίο και να τον ονομάσουμε Μιχάλη Πετρομιχαλόπουλο απ' το Γύθιο και να τον βάλουμε να παίξει τα 2 ματς που έμειναν και μετά να λέμε ότι είναι ανήθικοι οι άλλοι που μας καταγγέλλουν. Εγώ προσωπικά είμαι οργισμένος που τόσα χρόνια μιλούσα πάντα με γνώμονα το δίκαιο και έτρωγα λάσπη και χαρακτηρισμούς "χάρτινος" "ΑΕΚ 2014" κλπ. Τώρα θέλω να τους κυνηγήσουμε, να νιώσουν στο πετσί τους ότι δε θα τους αφήσουμε σε ησυχία σε κάθε πατάτα που κάνουν και να μείνουν εκτός προκριματικών και μετά να τους ζητάμε να χαρούν με τη χαρά μας. Όταν το κάνουν, θα σκεφτώ ξανά να νιώσω άσχημα όταν θα βρεθούμε πάλι σε ηθικό δίλημμα. Γιατί εδώ δε μιλάμε για κάτι τυπικό. Μιλάμε για κάτι που ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ να μη το γνωρίζουν εδώ και 10 μέρες, αλλά παρόλα αυτά σφυρίζουν αδιάφορα γιατί η ατιμωρησία τους έχει χτυπήσει κόκκινο. Ένσταση λοιπόν μέχρι να μάθουν να σέβονται όσους τους σεβάστηκαν.

acteruoc - 16/7/2020 14:40

Πολυ σωστος φιλαρακι αλλα ο μελ δεν προκειτε να κανει τιποτα γιατι και λεφτα χωρις πολλες πιθανοτητες να περασει ομιλους δεν θελει να βαλει αλλα δεν θα θελει να κανει σε εισαγωγικα και τον ρουφιανο γιατι δεν ειναι του χαρακτηρα του.

aek_bruxelles - 16/7/2020 13:42

Μακαρι να ειχα 1000 λαικ να σου δωσω. Ειναι προφανες οτι ακομα μια φορα αυτο που εγινε ειναι αποτελεσμα της αλαζονειας τους και της ατιμωρησιας στην οποια εχουν συνηθισει. Εδω και 10 μερες ξερουν ορι υπαρχει προβλημα με τα δελτια υγειας των ποδοσφαιριστων και δεν εχουν κανει τιποτα. Σε ζητημα που καταπατει βασικο κανονισμο του αθληματος, και αν κανουμε ενσταση θα βγουν να μας φωναζουν χαρτινους.... για ενα θεμα που οπως λες επρεπε να διωκεται αυταπαγγελτα. Δηλαδη το σοβαρο... Συνέχεια αυτο ζητημα θα εξαρταται απο το τι αντιδραση θα εχει ο αντιπαλος;

giorgos42001 - 16/7/2020 11:26

Φίλε μου, στείλτο στην ΠΑΕ το σχόλιο σου..... αντιγραφή επικόλληση θα κάνουν μόνο!!!! Τα είπες όλα.... Συγχαρητήρια πραγματικά..

sortilege81 - 16/7/2020 09:00

Έτσι ακριβώς!

vagr21 - 16/7/2020 13:16

ΚΑΙ Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΝΟΜΟΥΣ.......ΕΝΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ.ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΟΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΟ ΜΑΟ ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΥΠΕΛΛΩΝ ΜΕ 3 ΜΕΤΡΑ ΟΦΣΑΙΝΤ ΠΙΣΤΟΛΕΡΟ ΚΤΛ.........ΤΙΓΡΗ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΧΑΤΙΡΙ ΚΑΝΕΝΑ ΟΙΚΤΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ 30 ΜΥΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΘΑ ΤΑ ΧΑΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΜΑΟ ΜΑΟ ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΗΘΙΚΟΛΟΓΙΕΣ ΟΥΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΑΠΟ ΓΑΥΡΟΥΣ ΒΟΡΡΑ ΚΑΙ ΝΟΤΟΥ.ΑΕΚ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΠΙΘΕΣΗ

EasyRiderUK - 16/7/2020 02:52

ΕΝΣΤΑΣΗ ΑΜΕΣΩΣ!!!


Είσαστε σοβαροί τώρα πού δε θέλετε να κάνουμε ένσταση εναντίον ποιών?


Αυτών που εδώ και 2 χρόνια μας αποκαλούν χάρτινους?... Συνέχεια
Αυτοί πού ξημερωβραδιαζονται στα δικαστήρια?


Αυτοί πού η ένσταση είναι βούτυρο στο ψωμί τους?


Αυτοί πού πήραν 2 κύπελλα με τούς πουλημενους διαιτητές?


Αυτοί πού απειλούσαν να κόψουν την Ελλάδα στα δύο?


Αυτοί πού βγάζουν δικαστικές αποφάσεις στις 2 την νύχτα?


Αυτοί πού η απόφαση ήταν υποβιβασμός αλλά την αλλάξανε σε -7? ( Άσχετα αν δεν έχει τελεσιδηκισει ακόμα).


Καί στην τελική εμείς τούς φταίμε που για 15 ημέρες δεν έχουν τακτοποιήσει τα του οίκου τους?


Αυτούς να λυπηθούμε ρε?

Είστε σοβαροί?


ΕΝΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ!!!!


Υ.Σ. Πώς τα καταφέρανε καί ο διαιτητής τούς επέτρεψε να βγούνε νά παίξουν, τι πήρε?


ΥΣ2. Γιατί δεν το περνάτε, λέω κανένα ψέμα και δεν το ξέρω?

LambisAEK1950 - 16/7/2020 12:15

Μια χαρά τα λες φίλε! ΜΙΑ ΧΑΡΑ!!! Αυτό τους αξίζει!!! Αρκετά πιά!!!

kitrinos_san_to_peponi - 16/7/2020 12:15

Στον παοκ ήδη παίρνουν κεφάλια αποδεχόμενοι τη σπουδαιότητα της παράλειψης και εμείς σκεφτόμαστε μήπως είναι καλύτερα να τους σώσουμε... Να σώσουμε ποιους και γιατί; Αυτούς που είχαν το θράσος ενώ ο ιδιοκτήτης της ομάδας τους μπούκαρε με όπλο, να κάνουν οι ίδιοι ένσταση κατά της ΑΕΚ για να πάρουν το παιχνίδι στα χαρτιά και να αφαιρεθούν και βαθμοί από την ΑΕΚ; Αυτούς που για να αποκτήσουν αθέμιτο πλεονέκτημα απέναντι και στην ομάδα μας, ελέγχουν άλλες ομάδες μέσω... Συνέχεια αχυρανθρώπων;

Και επειδή κάποιοι συνδέουν την υπόθεση με το 2008 και την υπόθεση Βάλνερ... Τότε η ΕΠΟ είχε βγάλει κανονικά δελτίο στον παίκτη και η Καλαμαριά πίστευε ότι μπορεί να τον χρησιμοποιεί...αν της είχε επισημανθεί εκ των προτέρων ότι η συμμετοχή του ήταν άκυρη τότε σίγουρα δεν θα τον έβαζε...άλλωστε δεν ήταν κανένας παικταράς....Χθες ενώ από πριν επισημάνθηκε στον παοκ η παρανομία, έλαβε την απόφαση να χρησιμοποιήσει τους παίκτες, αποδεχόμενος τις συνέπειες.

vagr21 - 16/7/2020 12:14

O ΛΑΟΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΕΝΣΤΑΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΝΕΝΑ ΟΙΚΤΟ ΣΤΟΥΣ ΜΑΟ ΜΑΟ.ΤΡΙΑ ΜΕΤΡΑ ΟΦΣΑΙΝΤ ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΚΥΠΕΛΛΟ ΜΕ ΟΠΛΟ ΜΕΣΑ ΣΕ ΓΗΠΕΔΟ ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΑΛΛΑ.ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΤΟ ΣΕ ΓΑΥΡΟΥΣ ΒΟΡΡΑ ΚΑΙ ΝΟΤΟΥ ΕΝΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ ΑΡΚΕΤΑ ΗΘΙΚΟΙ ...........ΤΕΛΟΣ ΜΟΝΟ ΑΕΚ ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ

chrisako21 - 16/7/2020 12:10

Ότι λέει ο Νομός.Η ΑΕΚ θα πρέπει να κοιτάξει τα συμφέροντα της Ομάδα της. Μια του Κλέφτη, δύο του Κλέφτη...Νισάφι!!

aekbox - 16/7/2020 12:09

Πρέοει να σκεφτούν Καρέρα και παίκτες που έχουν φιλοδοξίες για τσ,λιγκ ...η ένσταση έπρεπε ήδη να είχε κατατεθεί ...ο παοκ μας έδειξε τον χαρακτήρα του ...

jurgi33 - 16/7/2020 12:08

Ωραία λοιπόν και τώρα που το ανακαλύψατε , στο ματς με τα σκουλήκια πως θα παίξετε ; Με τον Ιβάν φορ και τον Γκιόργκι δεξί μπακ; Τα σκουληκια τι θα κανουν; Θα πανε για νικη μεσα στην Τουμπα; Τι εντολη θα τους δωσει το αφεντικο τους απο τον Πειραια; Απλες ερωτησεις κανω εγω , ασχετες με την σταση της ΑΕΚ

Byzantium21 - 16/7/2020 03:33

Νικες στα χαρτια ειναι για αλλους... Εγω προσωπικα δεν θελω να κανουμε ενσταση.

krav21 - 16/7/2020 12:04

Byzantium21 Εσυ προσωπικα κατσε να σου παιρνει το κυπελλο ο καθε καλφογλου,να σου μπουκαρουν με οπλο ενω αγωνιζεσαι,να σου τρωνε στο var τα πεναλτι του περσυνου τελικου και απο πανω να δεχεσαι να σε λενε επι δυο χρονια χαρτινο και κλεφτη. Να τοςυ αλλαζουν δυο φορες τις τροπολογιες για να μην υποβιβαστουν, να τους εχεις σωσει σε κατι κατι περιπτωσεις σαν του Σαχα και αυτοι αντι να το εκτιμησουν να σε λοιδωρουν μερα νυχτα. Και εχθες ενω ενημερωθηκαν πως ειχαν θεμα με τα δελτια... Συνέχεια αυτοι αλλαζονικα αποφασισαν να μπουν να παιξουν και οι παικτες που ειχαν θεμα. Φιλοτιμο μονο σε εκεινουν που το αξιζουν και εκτιμανε τη σταση σου. Στους γαυρους του βοραα νομιμοτητα μεχρ να πατησουν χιονι.

Akira81 - 16/7/2020 13:46

Φίλε krav το sanda σου στέλνει χαιρετίσματα. Νίκες παντού και στα χαρτιά με αυτούς που παράνομα βρίσκονται στην κατηγορία. Μαζί σου σε όλα.

krav21 - 16/7/2020 16:52

Akira81 Μαζι σου.. Ποιο ειναι το sanda φιλε?

latinoss21 - 16/7/2020 07:50

AEK = ΝΙΚΕΣ ΣΤΟ ΧΟΡΤΑΡΙ!!!

johnyaekara - 16/7/2020 07:58

γαυρος δεν θα γινω ποτε καμια ενδταση

krav21 - 16/7/2020 12:01

johnyaekara Τα εχεις μπερδεμενα μεσα σου....

HremosPsyxiatros - 16/7/2020 08:33

Αν ειδοποιήθηκαν οι ομάδες προ της έναρξης και ο Μελ αποφάσισε να μπει να παίξει η ομάδα μας, τότε δεν υπάρχει θέμα ένστασης, το έχει ήδη προαποφασίσει ο τίγρης ότι δεν διεκδικεί με ενστάσεις βαθμούς ..

krav21 - 16/7/2020 12:00

HremosPsyxiatros Μα τι λες..Τι λες.... Η ΑΕΚ δεν εχει κανενα δικαιωμα να πει αν θα μπει ή οχι να παιξει ο μπαοκ. Δεν ειναι δικη της αποφαση. Η ΑΕΚ ως οφειλε μπηκε να παιξει τον αγωνα της γιατι αλλιως θα την τιμωρουσαν. Του μπαοκ και του διαιτητη ηταν η αποφαση που οπως γραφει στο φυλλο αγωνα ενημερωσε τις μπουγατσες οτι εχουν σοβαρο θεμα αλλα εκεινοι αποφασισαν να παιξουν.

KONAN86 - 16/7/2020 09:40

Πως να ειδοποιηθούν πριν την έναρξη, αφού πριν 10 μέρες έληξαν τα πιστοποιητικά υγείας?

Livaja1924 - 16/7/2020 11:55

Στα τάρταρα ρε!!!!!Μας έχετε πρήξει βορας και νότος για νομιμότητα!!!!Ένσταση χτές!!!

MinO21 - 16/7/2020 11:54

Μια ζωη μπουγατσες ! Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΙΑΤΟ ΠΟΥ ΤΡΩΓΕΤΑΙ ΚΡΥΟ.... ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΓΑΥΡΟΥΣ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ !!

THANOS56 - 16/7/2020 11:53

stevepyr..........Συμφωνω και επαυξανω... Πατηστε τους Βορειους γαυρους της ΤΟΥΜΠΑΣ..και οταν χρειασθει και τους Νοτιους γαυρους της ΤΡΟΥΜΠΑΣ ................Ν Ο Μ Ι Μ Ο Τ Η Τ Α ................Σ Ε Ο Λ Α ...........

alex - 16/7/2020 11:53

Σταμάτα να γυρνάς μάγουλο ρε ΑΕΚΑΡΑ, Κάνε αυτό που ορίζει ο Νόμος, υπέβαλλε την ένσταση και αστους να ψάχνουν τον υπαίτιο μέσα στο σπίτι τους. Κάντε αυτο που επιθυμεί το 100% του λαού της ΑΕΚ!!

THANOS56 - 16/7/2020 11:51

stevepyr..........Συμφωνω και επαυξανω... Πατηστε τους Βορειους γαυρους της ΤΟΥΜΠΑΣ..και οταν χρειασθει και τους Νοτιους γαυρους της ΤΡΟΥΜΠΑΣ ................Ν Ο Μ Ι Μ Ο Τ Η Τ Α ................Σ Ε Ο Λ Α ...........

SOSAT - 16/7/2020 11:48

Θα τους πονεσει πολυ η νομημοτητα.....

Akira81 - 16/7/2020 11:44

Μα δε χάσαμε το παιχνίδι για να το πάρουμε στα χαρτιά. Ένα μοιρασμένο σχετικά ματς ήταν που ήρθε ισόπαλο. Και υπάρχει περίπτωση πέναλτι για την οποία δεν χρησιμοποιήθηκε καν το var όπως θα έπρεπε. Αν είχε χρησιμοποιηθεί θα είχε δοθεί το πέναλτι και κατά 90% θα κερδίζαμε.

Τώρα μας παρακαλάνε να μην κάνουμε ένσταση.

Είδαμε το ήθος της ομάδας αυτής όλα αυτά τα χρόνια και δεν ξεχνάμε τη φωτοβολίδα στο κεφάλι του... Συνέχεια Σάχα. Είδαμε και μετά από τότε την ποδοσφαιρική αλληλεγγύη τους.

Όλοι οι άλλοι μάγκες κι εμείς τι; Μια ζωή στη φάπα; Και να περάσουμε προς τα έξω ότι ότι και να μας κάνουν εμείς δεν αντιδρούμε. Κι ενώ έχουμε έννομο συμφέρον;

Ψηφίζω ξεκάθαρα υπέρ της ένστασης. Τελειώστε τους.

kitrinos_san_to_peponi - 16/7/2020 11:38

1) Η έλλειψη θεωρημένων δελτίων υγείας δεν είναι αστεία υπόθεση. Δεν είναι κάτι τυπικό. Είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη συμμετοχή σε οποιαδήποτε αθλητική δραστηριότητα, ακόμη και σε ερασιτεχνικό επίπεδο.

2) Ο παοκ ήξερε για την έλλειψη εξ αρχής, δεν το διαπίστωσε εκ των υστέρων. Του επισημάνθηκε και αποφάσισε να χρησιμοποιήσει τους παίκτες άρα αποδέχθηκε τις συνέπειες της παράνομης συμμετοχής... Συνέχεια τους στον αγώνα. Κανονικά ο αγώνας δεν έπρεπε να ξεκινήσει λόγω αδυναμίας του παοκ να συμπληρώσει ενδεκάδα και να κατακυρωθεί στην ΑΕΚ.

3) Ήδη στον παοκ αναζητούνται ευθύνες, ο σαββιδης είναι έξαλλος και υπάρχουν παραιτήσεις στελεχών. Από τη στιγμή λοιπόν που οι ίδιοι αποδέχονται τη σπουδαιότητα της παράλειψης, είναι τουλάχιστον παράδοξο να έρθει η ΑΕΚ και να τους δώσει χείρα βοηθείας για να γλιτώσουν τις συνέπειες.

4) Με όλα αυτά που έχουν συμβεί με τη συγκεκριμένη ομάδα δεν θα έπρεπε καν να τίθεται θέμα για μη υποβολή ένστασης. Δεν ξεχνάμε τι έγινε μετά το περιβόητο παιχνίδι με τον οπλοφόρο Ιβάν και ότι σε εκείνο το παιχνίδι ο παοκ ήταν αυτός που έκανε ένσταση κατά της ΑΕΚ ζητώντας να πάρει το ματς στα χαρτιά και να αφαιρεθούν βαθμοί από τη ΑΕΚ...

Για αυτό υποβολή ΕΝΣΤΑΣΗΣ ΤΩΡΑ, αλλιώς θα μας πουν μ.........ς και θα έχουν και δίκιο!

THANOS56 - 16/7/2020 11:30

Θα το θεσω διαφορετικα το θεμα. Εαν ειχε ληγμενα δελτια η ΑΕΚ...ο παοκ θα εκανε ενσταση ΝΑΙ Η ΟΧΙ ..? Συγουρα το ιδιο βραδυ μετα τον αγωνα. Ε τοτε κτυπηστε τους σα χταποδια...ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΛΥΠΗΣΗ. Τελειωστε τους .!!!!

kitrinos_san_to_peponi - 16/7/2020 11:28

1) Η έλλειψη θεωρημένων δελτίων υγείας δεν είναι αστεία υπόθεση. Δεν είναι κάτι τυπικό. Είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη συμμετοχή σε οποιαδήποτε αθλητική δραστηριότητα, ακόμη και σε ερασιτεχνικό επίπεδο.

2) Ο παοκ ήξερε για την έλλειψη εξ αρχής, δεν το διαπίστωσε εκ των υστέρων. Του επισημάνθηκε και αποφάσισε να χρησιμοποιήσει τους παίκτες άρα αποδέχθηκε τις συνέπειες της παράνομης συμμετοχής... Συνέχεια τους στον αγώνα. Κανονικά ο αγώνας δεν έπρεπε να ξεκινήσει λόγω αδυναμίας του παοκ να συμπληρώσει ενδεκάδα και να κατακυρωθεί στην ΑΕΚ.

3) Ήδη στον παοκ αναζητούνται ευθύνες, ο σαββιδης είναι έξαλλος και υπάρχουν παραιτήσεις στελεχών. Από τη στιγμή λοιπόν που οι ίδιοι αποδέχονται τη σπουδαιότητα της παράλειψης, είναι τουλάχιστον παράδοξο να έρθει η ΑΕΚ και να τους δώσει χείρα βοηθείας για να γλιτώσουν τις συνέπειες.

4) Με όλα αυτά που έχουν συμβεί με τη συγκεκριμένη ομάδα δεν θα έπρεπε καν να τίθεται θέμα για μη υποβολή ένστασης. Δεν ξεχνάμε τι έγινε μετά το περιβόητο παιχνίδι με τον οπλοφόρο Ιβάν και ότι σε εκείνο το παιχνίδι ο παοκ ήταν αυτός που έκανε ένσταση κατά της ΑΕΚ ζητώντας να πάρει το ματς στα χαρτιά και να αφαιρεθούν βαθμοί από τη ΑΕΚ...

Για αυτό υποβολή ΕΝΣΤΑΣΗΣ ΤΩΡΑ, αλλιώς θα μας πουν μ.........ς και θα έχουν και δίκιο!

aekbox - 16/7/2020 11:15

Δεν πιστεύω να μπούμε στο τρυπάκι του παοκ ...οι νόμοι είναι ξεκάθαροι ...ο ΘΕΟΣ αγαπάει τον κλέφτη αλλά αγαπάει και τον νοικοκύρη ... ή μιά του κλέφτη ,δύο ...τρεις και την κακή του μοίρα ...

Pote21 - 16/7/2020 11:13

Ένσταση εχθές !!! Μια ζωή λαλακες δεν γίνεται !! Δεν τους κυνηγάμε ποτε και μας λένε χάρτινους μόνοι τους πήγαν στα δικαστήρια για το πρωτάθλημα χάρτινους μας φωνάζουν ! Σβήστε τους από τον χάρτη ! Ταραξτε τους στην νομιμότητα !

the_teacher - 16/7/2020 10:59

Μη διανοηθείτε να μην κάνετε ένσταση. Αρκετά με όλους αυτούς τους απιθανους. Το 2011 με τη φωτοβολιδα στον Σαχα μάς παρακαλούσαν γονατιστοί και μετά βγάζανε όπλα. Μην το σκέφτεστε καν

xenofstr - 16/7/2020 10:57

Κατ αρχας συμφωνω για την εφαρμογη ηθικων αρχων. Συμφωνω να κερδιζονται οι αγωνες στο γηπεδο. Συμφωνω να δειξει η ΑΕΚ τη διαφορα ηθους. Ομως, η ηθικη ειναι κατι που εφαρμοζεται μονοπλευρα; Ή δεν ειναι διαφορα ηθους η απαιτηση να εφαρμοζονται οι κανονες και αρχες και μονο και παντου; Αν δεν κανουμε ενσταση θα συμφωνησουμε οτι οι κανονες και οι νομοι πρεπει να εφαρμοζονται κατα περισταση, κι αυτο ειναι πολυ επικινδυνο.

makisele - 16/7/2020 08:21

Μπουκαρουν με όπλο.αντι για υποβιβασμό μας λένε χάρτινους!

Ειναι να παίξουμε χωρίς κόσμο και ξημερώματα βγαίναι απόφαση σκάνδαλο με κόσμο και +3 για αυτούς.

Πολυιδιοκτησία και αντί για υποβιβασμό ντροπολογία εν μία νυκτί να σωθούν!

Παίρνουν τώρα +7 και ο γάβρος τους ανοίγει τα πόδια.

12 παίκτες παίζουν αντικανονικά!!! Επειδή είναι ντιπ.για ντι ηλ@@@ και γκαφατζήδες δεν ηίνεται να... Συνέχεια τους φταίνε για όλα η Αθήνα και το ΠΟΚ..επιτέλους ας παραδεχτούν την χαζομάρα τους.δεν φταίει κανείς άλλος... πράξτε στη διοίκηση τα δέοντα...ένσταση χθες 2η θέση νομιμότατα! Έπαιξαν αντικανονικά παράνομα θα τιμωρηθούν. Μη τολμήσουν στη διοίκηση να σκεφτούν να μη κάνουν ένσταση σε αυτούς που έχουν βγάλει όλη αυτοί τη χολή σε εμάς.

Μη τολμήσουν στη διοίκηση να μην κάνουν ένσταση σε αυτούς που έπρεπε να έζουμ υποβιβαστεί 3 φορές και αντί να λένε ευχαριστώ είναι αλλαζόνες και τους φταίνε πάντα οι άλλοι.

magnan_md - 16/7/2020 10:46

Και αχάριστοι μην ξεχνάμε. Έκαψαν τον Σάχα και συνεχίσαμε τον αγώνα. Θα έπεφταν κατηγορία αν είχε σταματήσει. Και μιλάνε για εμάς, ποιοι; Αυτοί; Ρε ουστ.

oldaek - 16/7/2020 09:03

Αυτή η εύκολη φιλολογία τύπου "κερδίζω στα χαρτιά" ή "στο χορτάρι" έχει ξεπεραστεί εδώ και χρόνια, πάντως ΟΧΙ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΑΕΚ, που έχει υποστεί πολλά. Για ελάτε εδώ στη Θεσσαλονίκη να δείτε οι φίλοι της ΑΕΚ κάτω από τι καθεστώς ζούμε. Να γίνει λοιπόν ό,τι νόμιμο προβλέπεται και ν' αφήσουμε τα ψυχοπονιάρικα κατά μέρος. Γιατί όταν βρεθούμε εμείς σε δύσκολη θέση, τότε αυτοί θα μάς πατήσουν στο κεφάλι, χωρίς οίκτο. Ας ξυπνήσουμε επιτέλους!

aekthess - 16/7/2020 10:44

Έτσι ακριβώς φίλε

Cristiano_ronaldo21 - 16/7/2020 10:37

Σκεφτειτε τι θακαμαν εκρινοι που βγαζουν οχετο αν τους στερησεις ενα φαουλ..που εχουν δυο κ τρεις ομαδες στη κατηγορια..αμεσως ενσταση κ οτι λεει ο νομος αλλιως δεν θα υπηρχαν νομοί

stevepyr - 16/7/2020 09:46

Είναι διαφορετικο να εισαι ΑΕΚ κι αλλο να είσαι μόνιμα @@λακας!!!

Θα σας ταραξουμε στη νομιμότητα γαυροι βορρά και νότου...

Μας εχετε μπερδεψει στο ποιος ειναι ο πιο μισητος.

Κανουν ενσταση για να μειωθει η ποινη-χαδι, μαε λένε κλεφτες και χαρτινους!

Βρε ουστ....... Συνέχεια
Τιγρη δωσε πονο και...νομιμότητα.

Καλα ειναι η αχαριστια σας.

Με το σπαθί σας γινατε το ιδιο μισητοι και γαυροι....

Οπου σας βρίσκουμε θα σας εξοντώνουμε!

Γκεγκε ουγκ;;;;

ΑΕΚΑΡΑ-ΣΥΡΟΣ

vangelisaek - 16/7/2020 09:36

κανονικα να γινει η ενσταση!!!!!!!!οι νομοι ειναι νομοι..........και αν αυτοι ειναι ανοργανωτοι δεν τους φταιει κανεις!!!!!!!

Aekara83 - 16/7/2020 09:32

Και έχουμε αργήσει κιόλας να την υποβαλουμε.....Με το ίδιο νόμισμα θα σας κυνηγήσουμε γαύροι του Βορρα και μετά στο Φάληρο για το χαβαλέ μας....

oldaek - 16/7/2020 09:32

Δεν αντιδικώ με κανέναν φίλο και η κάθε γνώμη εδώ μέσα είναι σεβαστή. Αλλά διαβάζω κάτι συναισθηματικές τοποθετήσεις, τύπου "εμείς είμαστε ΑΕΚ και δεν κάνουμε ένσταση". Την ίδια στιγμή, διαβάζουμε ότι ο ίδιος ο Σαββίδης ετοιμάζεται να πάρει κεφάλια στην ομάδα του για το απίστευτο αυτό φιάσκο, που μάς έκανε να ξυπνήσουμε σήμερα το πρωί μέσα στα γέλια για την παράγκα της Τούμπας. Λοιπόν, ξέρετε πού μπορεί να φτάσουμε έτσι; Ο Σαββίδης να αναγνωρίζει την απίστευτη προχειρότητα... Συνέχεια της ομάδας του και να την τιμωρεί και εμείς, πιο σαββιδικοί από τον ... Σαββίδη, να παριστάνουμε τους ... (χαζο)μεγαλόψυχους σε ποιόν; Στον ... ΠΑΟΚ, που κατέβηκε στο Βόλο με τους μαχαιροβγάλτες του. Όχι αγαπητοί μου. Να εφαρμοστεί ο νόμος και μόνον ο νόμος, που εδώ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ. Πού μπερδεύεστε δηλαδή;

BYZANTIN - 16/7/2020 09:21

Που αν πάρει τα εκατομμύρια Η μπουγάτσα θα μας κάνει τη ζωή ακόμα πιο δύσκολη, αγοράζοντας τις ομάδες μία μία.

BYZANTIN - 16/7/2020 09:19

Να προσθέσω και κάτι ακόμα. Βγαίνεις και κερδισμένος κάποια εκατομμύρια !!!!

KLEFTAKIS21VIOLOGY - 16/7/2020 09:05

Προηγούμενη παρασκευη πρωί+4 η ΑΕΚ μεσημέρι -3

Χθες βράδυ στο -3 κ σήμερα ή αύριο +3 η ΑΕΚ

Αδιάφορη η τελευταία αγωνιστικη

Η δεύτερη θέση κλείδωσε

BYZANTIN - 16/7/2020 09:18

Τα είπες όλα !!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ. ΤΙΓΡΗ ΑΚΟΥΣ ;;;

BBs 1924 - 16/7/2020 09:15

Εγώ είναι ΑΕΚ και δεν χρειάζομαι κανένα νόμο για να περάσω μπροστά...Είμαι ΑΕΚ και το έχω δείξει τόσο χρόνια το τι αξίζω και τι πρεσβεύω ...Είμαι ΑΕΚ και δεν χρειάζομαι να πέσω στον ίδιο βούρκο των ηλιθίων ....

Cyrano - 16/7/2020 09:13

Εγώ πάντως διαφωνώ να το πάρουμε στα χαρτιά. Για μια τιμή ζούμε. Η ΑΕΚ είναι ΙΔΕΑ!

BYZANTIN - 16/7/2020 09:12

Ρε γιατί πληρώνουμε επιτροπές, δικαστικούς και βουλευτές στη Μπανανία που ζούμε ;;;


ΓΙα να κάνουν πλάτες σε παράνομους ;;; Για να τους χαρίζουν βαθμούς ;;; Γιατί δεν δείχνουν σπουδή να δικάσουν τόσους μήνες τώρα τη μπουγάτσα για την κομπίνα με την Ξάνθη ;;; Ενώ πάντα δείχνουν βιάση να δικάσουν ακόμη και μεσάνυχτα με εξπρές διαδικασίες αθωόνωντας τους άλλους ;;; ο Μανόλο ένα δάχτυλο... Συνέχεια έδειξε και παραλίγο να του πάρουν το κεφάλι !!! Ο Τίγρης τα ίδια χρόνια τώρα. Πάντα μας περιμένουν στη γωνία. Παίρνουν τελικούς με οφσάιντ, κάνουν γήπεδα της τάνας, μπουκάρουν με πιστόλια, απειλούν την Ελλάδα με Εθνικό διχασμό, επιστρατεύουν όλα τα μίντια, παίζουν κομπολόι τα δικαστήρια, τροφοδοτούν ομάδες με παίκτες για να παίρνουν τα αποτελέσματα που θέλουν, τους δίνονται απεριόριστες αναβολές στις δίκες για όσο γουστάρουν, δικάζονται σε ημερομηνίες που δεν μπορούν να επηρεάσουν τη βαθμολογική τους θέση, έχουν απεριόριστο μπάτζετ αγνώστου προέλευσης, δεν πληρώνουν τις υποχρεώσεις τους στο δημόσιο (Καραισκάκη-ενοίκιο), διακινούν ναρκωτικά, απειλούν τις ζωές διαιτητών, πληρώνουν πρώην διαιτητές για να περάσουν την προπαγάνδα τους (βλ. Μαιμού), τους παίζουν 70-80 % έδρα πάντα οι νυν διαιτητές, τα κανάλια τους βάζουν πλάτη, οι δικαστές τους χαρίζονται μόλις τους απειλήσουν, το var λειτουργεί μόνο για μας για τους άλλους όχι, κ.α. Ένα πραγματικό σύμπλεγμα παραβατικότητας και παρανομίας ατιμώρητο που δείχνει ότι αν δεν τους κάνουμε ένσταση οφείλει η διοίκηση να μας πείτε το λόγο. Δεν δεχόμαστε τεχνική εξήγηση. Αυτή θα την δουν και θα αποφανθούν οι επιτροπές και τα δικαστήρια. Τί μας κρατάει να το πράξουμε θέλουμε να μας πουν ;;; Αν δεν το πράξουν τότε να μας πουν ότι έτσι θα πορεύεται η ομάδα, στην αδικία και την ατιμωρησία των άλλων χωρίς να βγάζουμε άχνα.

Κατάπιαν έως και την πεναλτάρα του Μάνταλου εχθές. Για ποιό λόγο ;;; Γιατί ο πάγκος δεν ζήτησε επίμονα το ρεπλέι ;;;


Πόσο θα μας αδικούν ακόμα ;;; Ίδια περίπτωση με την Αγιά Σοφιά. Τί σκαρφιζονταν όλο αυτό τον καιρό και κολλούσαν το έργο ;;; Που ήταν η πολιτεία ;;; Τότε ήξερε να εφεύρει ενστάσεις μερικών ατόμων, πληρωμένων κατ' εμέ. Όνειδος τα λεφτά και οι ημέρες τους.


Αν τους χαριστείτε θα έχετε διαπράξει έγκλημα εις βάρος της ΑΕΚ. Δεν μας χαρίζεται κανείς. Αυτό το να χαριζόμαστε εμείς για αυτούς δεν το καταλαβαίνει ούτε ο πιο αδαής. Θέλουμε όπως μας δικάζουν να τους δικάζουν. Κι αν δεν το κάνουν να το καταγγέλουμε τουλάχιστον. Είναι το λιγότερο που πρέπει να κάνουμε σε μια χώρα που οι δικαστικές και Ρυθμιστικές αρχές εφαρμόζουν το νόμο στους αδυνάτους και χαρίζονται σε μαφίες και μεγαλοκαρχαρίες.


ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ !!!!

THANOS56 - 16/7/2020 09:11

Εγω θα το θεσω διαφορετικα ...Αν τα δελτια των παικτων της ΑΕΚ ειχαν ληξει...θα εκανε ναι η οχι ενσταση ο παοκ?

Σαφως και θα εκανε. Αρα και εμεις αυτο θα πρεπει να κανουμε. Τωρα θα μου πειτε καποιος θα περασει τροπολογια και θα του δοθουν παλι πισω οι βαθμοι..!!!! Ας τους δοκιμασουμε να δουμε πως θα πραξουν.

Livajia21 - 16/7/2020 09:00

Μάγκες πολύ φοβάμαι ότι η διοίκηση δεν θα κάνει τίποτα. Βλέπετε είναι στο DNA της να μην κάνει ενστάσεις. Ας ελπίσουμε ότι θα κάνει γιατί διαφορετικά θα έχει κάνει έγκλημα.

Τίγρη μην τους λυπηθείς. Χτύπησε τους ανελέητα

Υγ αν ήμασταν εμείς στην θέση τους όχι μόνο ένσταση θα είχαν κάνει αλλά ήδη θα είχαμε πέσει και κατηγορία που λέει ο λόγος.

barbfak21 - 16/7/2020 08:33

Πρέπει να τιμωρήσουμε τον οργανισμό ΠΑΟΚ για την ανεκδιήγητη συμπεριφορά του απέναντι στην ήπια έως χαζή θα έλεγα στάση της ΑΕΚ στα γεγονότα τού 2018.

mike1965 - 16/7/2020 04:46

αν δεν κάνει ένσταση η ΑΕΚ θα είναι εγκλημα...οι παικτες μας κατέκτησαν την 2η θέση στα πλει οφ με την αξία τους και τον ιδρώτα τους.. οταν πήγαμε στην τούμπα μας παρνούσαν στη βαθμολογία και βρεθήκαμε στο +4 και ξαφνικά πήγαμε απο το πουθενά στο -3...ετσι χωρίς λόγο...να γίνει δίκη στην εφέσεων λεει το cas...ρε φίλε σε μας ο νόμος λέει οτι το πόρισμα της επιτροπής ειναι δεσμευτικό τι να κάνουμε...ολα τα δικαστήρια είπαν -7 και ξαφνικά τίποτα...τι λέτε ρε η Ξάνθη -12 και εισείς... Συνέχεια τίποτα??ενσταση ρε φίλε να τελειώνουμε με αυτή τη γελοιότητα...

AEKMAN88 - 16/7/2020 08:22

Παιχνίδια του γαυρου του Νότου είναι αυτά. Αφού πηρε το πρωτάθλημα και χωρίς το -7, τώρα θα τουσ τρέξει στα εγχώρια δικαστήρια για να φάνε το -7 από το νέο πρωτάθλημα.

v58AEK - 16/7/2020 08:05

ENΣΤΑΣΗ εδώ και τώρα. Ας πάψουμε να είμαστε με το σταυρό στο χέρι. Ας σκεφτούμε μόνο τί θα γινόταν αν ήμασταν εμείς στη θέση τους. Εδώ τότε μας έστησαν με το Σκουτέρη, μπήκαν στον αγωνιστικό χώρο και μας σημάδευαν με όπλο, έκαναν χίλιες ενστάσες και μας αποκαλούν χάρτινους. Παρεπιπτόντως οι νόμοι είναι για να εφαρμόζονται και αν όχι τιμωρείσαι. Ας θυμηθούμε τί έγινε το 2008. Δεν υποβάλαμε ένσταση στο ματς με τον Αστέρα που είχαμε το δικαίωμα, υπέβαλε ο γαύρος για τον Βάλνερ και η ιστορία είναι... Συνέχεια γνωστή. Ηταν η αρχή της τραγωδίας μας. Φυσικά θα έπρεπε να τιμωρούνται οι παραβάτες αυτοδίκαια χωρίς ενστάσεις, μόλις επιβεβαιωνόταν η παράβαση, με βάση το φύλλο αγώνα αλλά τέλος πάντων. Αυτή είναι η γνώμη μου, σεβαστή οποιαδήποτε άλλη άποψη, αλλά.... "είναι πολλά τα λεφτά ΄Αρη". Καλημέρα σε όλους.

kwstas_menidi21 - 16/7/2020 07:57

Για εσάς τους θεωρητικα ηθικούς έχω να κάνω μια ερώτηση. Με το σκεπτικό ότι τα ματς κερδίζονται στο χορταρι και πως αυτό δεν πρέπει να το προσβάλουμε με τίποτα, αν η ΑΕΚ πάρει 4 πρωτοκλασατους παίκτες για ένα ματς χωρίς όμως να έχουν δελτίο και τους βαλει σώνει και ντε να παίξουν και κερδίσει το ματς για το οποίο τους πήρε, τότε αυτό σημαίνει ότι το πήρε δίκαια το ματς; Από την στιγμή που τα ορκ είναι ενημερα από τέλη Ιουνίου αλλά δεν κάνουν κάτι για να μην ταρακουνησουν... Συνέχεια νερά, τότε αυτό ειναι κλεψιά. Η συνεχόμενη χρησιμοποιηση παικτών που δεν έχουν δικαίωμα συμμετοχής και εν γνώση σου κιόλας, είναι κλεψιά. Θέλουν να μας κλέψουν και εμείς θα τους χαρίσουμε την δεύτερη θέση; Ε όχι. Μην γυρνάτε και το άλλο μάγουλο ρε μάγκες. Δεν αξίζουν ούτε τα σκουπίδια μας να τους χαρίσουμε

taksim_21 - 16/7/2020 07:57

Εννοείται ότι πρέπει να κάνει ένσταση. Έλεος. Θα ξεχάσουμε αυτά πού ξέρουμε; Η ένσταση πρέπει νά είχε γίνει ήδη!!!!

Tassos_21_Ilion - 16/7/2020 07:43

Εχει καταντησει αστειο ολο αυτο με τον Παοκ. Παιξαν με τον γαυρο με λυγμενα δελτια δεν εγινε τιποτα. Επαιξαν με τον βαζελο δεν εγινε τιποτα. Παιξαν με εμας με λυγμενα δελτια και παλι δεν θα γινει τιποτα; Συγνωμη αλλα οταν θελεις να λεγεσαι σοβαρη διοικηση τοτε το μονο που κανεις ειναι σημερα το πρωι να κανεις ενσταση. Να φανε και την τιμωρια τους και να παρεις και τους βαθμους. Διαφορετικα ας μην δεχοσουν να παιξεις και ας επαιζε ο παοκ με 8 παιχτες. Τι να κανουμε δηλαδη που... Συνέχεια υπαρχουν νομοι; Θα τους κατεργησουμε και αυτους επειδη ειναι ο μπαοκ και θα κλαιει; Πραγματικα ειναι εξοργιστικο ολο αυτο.

kyriakopoulos_v - 16/7/2020 07:23

Αυτοί ήδη θα την είχαν κάνει την ένσταση...

geopar2010 - 16/7/2020 07:22

οι νόμοι να εφαρμοστούν, εμείς κοιμηθηκαμε με + 4 βαθμούς και ξυπνήσαμε με - 3 έκαναν και κάνουν ότι μπορούν να παίρνουν παιχνίδια στα χαρτιά.....εμείς γιατί να τους χαριστούμε ???

ilias87 - 16/7/2020 07:19

Ο κανονισμός είναι για να εφαρμόζεται αλλά θεωρώ ότι αν κάνουμε ένσταση θα μας πρηξουν ότι επειδή δεν μπορεσαμε να τους κερδίσου μέσα στο γήπεδο το κάναμε στα χαρτιά ,μας επρηξαν που μας επρηξαν 3χρονια για το πρωτάθλημα τώρα θα τους ακούμε και γι'αυτό δεν αντέχονται ρε παιδιά!προσωπικά ήθελα να τους ρίξω μια 3αρα και έτσι να τους κλείσω το στόμα και όχι με δικαστικές αποφάσεις,δεν λέω ότι δεν έχουμε το δικαίωμα αλλά όπως προείπα ποιος τους ακούει!

vaios aek - 16/7/2020 07:04

εμας ο γαυρος του νοτου μας πηρε πρωταθλημα στα χαρτια εμεις γιατι πρεπει για να μη νομιζουν οτι κανουν κουμαντο παντου

teris_k21 - 16/7/2020 06:59

Το ήξεραν πριν τον αγώνα ας έπαιζαν με 8 !!! Αυτό λέγεται νομιμότητα!!!

geoo - 16/7/2020 05:53

ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Γ Ν ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ....

Manos_AEK21 - 16/7/2020 05:25

Είναι πολύ σοβαρό σοβαρό το θέμα... Εάν το ψάξετε παλιά για τέτοιο συγκεκριμένο θέμα μέχρι και κατηγορία έχουν ρίξει ομάδα....

Και κανονικά θα έπρεπε να γίνει απευθείας από την ομοσπονδία η τιμωρία προς την παράνομη ομάδα που σε αυτήν την περίπτωση είναι ο Παοκ.....

Στα μεγάλα πρωταθλήματα Αγγλία - Ισπανία - Γερμανία και κλπ. Η ομοσπονδίες απευθείας αναλαμβάνουν... Συνέχεια - αποφασίζουν και ρίχνουν της τιμωρίες χωρίς να χρειάζονται ενστάσεις.....

Helin - 16/7/2020 02:51

Συμφωνώ απόλυτα με όσους λένε πως πρέπει να αντιδράσουμε επιτέλους και να τιμωρηθεί ο παοκ αλλά εμένα ρε παιδιά δε μου κάθεται καλά το να πάρουμε το παιχνίδι στα χαρτιά... Ο νόμος μπορεί να το ορίζει αλλά είμαστε ΑΕΚ, δε θέλουμε να παίρνουμε βαθμούς που δεν αξίζουμε στο γήπεδο !

Δεν μπορώ να κρίνω τι είναι σωστό και τι λάθος αλλά σίγουρα δε θέλω να γίνουμε σαν αυτούς. Είναι διαφορετικό να είσαι ΑΕΚ..!

Andreas295 - 16/7/2020 04:43

Φίλε Helin ούτε εμένα μου κάθεται καλά να πάρουμε παιχνίδι στα χαρτιά. ΑΛΛΑ το ότι είναι διαφορετικό να είσαι ΑΕΚ εγώ δεν το αντιλαμβάνομαι ως "είμαι κορόιδο που είμαι ΑΕΚ". Δεν το λέω για σένα προφανώς, αλλά δε γίνεται να μη διεκδικούμε το δίκαιο μας απέναντι σε ομάδες που μας κλέβουν ξανά και ξανά και ξανά με τον έναν ή τον άλλον τρόπο και μας βρίζουν κι από πάνω ως χάρτινους κλπ. Να παίζαμε με τον Παναιτωλικό ή τη Λαμία ή και τον Παναθηναϊκό ακόμα θα σου έλεγα κι εγώ ότι δε θέλω... Συνέχεια και δεν πρέπει να κάνουμε ένσταση. Αλλά κόντρα στον ΠΑΟΚ δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι τέτοιο. Δεν ανέχομαι 2 χρόνια να με λένε χάρτινο όταν μπουκάρουν με τα όπλα, όταν αγοράζουν ομάδες και όταν κατεβάζουν εν γνώση τους σε 3 σερί παιχνίδια την ομάδα τους με ληγμένα δελτία. Γιατί δε μιλάμε για κάτι γραφειοκρατικό που διέφυγε της προσοχής και είναι κάτι που μπορεί να συμβεί στον καθένα ή μπέρδεμα με την Ομοσπονδία (όπως του Βάλνερ) χωρίς καθαρή ευθύνη του ΠΑΟΚ. Μιλάμε ότι η μισή τους ομάδα συμμετείχε αντικανονικά 2 βδομάδες τώρα στα πλέι οφ με 2/3 4ους να κάνουν τα στραβά μάτια. Θέλω να ξέρουν ότι η ΑΕΚ δεν είναι ο καλός ανθρωπάκος που του χτυπάνε την πλάτη και τον καρπαζώνουν όσο τον κλέβουν. Θέλω να ξέρουν ότι δεν θα βάλουμε το συμφέρον και το δίκιο της ομάδας μας κάτω απ' τη γνώμη του μέσου ΠΑΟΚτζή και της διοίκησης του ΠΑΟΚ οι οποίοι 2 χρόνια τώρα μας λένε κλέφτες και χάρτινους. Δε θα τηρούμε εμείς τους κανόνες για να μπορεί ο ΠΑΟΚ να τους αγνοεί επιδεικτικά και μετά όταν τον πιάνεις με τη γίδα στην πλάτη να σου λέει δείξε έλεος αλλά παράλληλα να σε λέει και χάρτινο. Να πρόσεχαν τι έλεγαν 2 χρόνια τώρα. Τι θα πουν περισσότερο δηλαδή; Ότι τους κλέψαμε; Ότι πήραμε με χάρτινο τρόπο τη θέση μας; Αυτά λένε ούτως η άλλως και αφού τα λένε ζώντας μέσα σε παράκρουση, ας τους δώσουμε να καταλάβουν τι σημαίνει να σε κυνηγάει ο άλλος μπας και καταλάβουν κάποια στιγμή πόσο γελοία είναι όσα έλεγαν. Ο μόνος τρόπος που θα σκεφτόμουν να μην κάνουμε ένσταση θα ήταν να έβγαιναν αύριο τα ΜΜΕ και ο επίσημος ΠΑΟΚ και να ζητούσαν συγγνώμη για τη λάσπη και τον πόλεμο που μας έκαναν την ώρα που έκαναν τη χώρα παγκοσμίως ρεζίλι. Αν το κάνουν αυτό πιθανόν να άξιζε να το αφήσουμε να περάσει. Τώρα και ένσταση πρέπει να κάνουμε και μετά πρέπει να βγει και ο Μελισσανίδης να δηλώσει δημόσια ότι περιμένει τον Ιβάν να χαρεί με τη χαρά του.

Helin - 16/7/2020 11:20

Έτσι όπως το προσεγγίζεις, όντως έχεις δίκιο... Καλημέρα!

makx85 - 16/7/2020 04:01

Ασ παίζανε με 8 στο χορτάρι να μην το παίρναμε στα χαρτιά

AEK_uber_alles_9_11 - 16/7/2020 04:01

Η ΑΕΚ εχει στοχους και ειναι υποχρεωμενη να τους κυνηγισει με οποιο νομιμο και τιμιο τροπο υπαρχει!!!

(κυπελλο και CHL)

koutsosaurou_o_r_xidopter - 16/7/2020 04:00

ρε ΑΕΚάρα365 ρε σείς -7 προχθές, σήμερα -6, τελικά προσωρινές επιστροφές βαθμών προχθές , σήμερα άλλη π@τανια, δέν ξεκολλάνε απο τα δικαστήρια πάλι φέτος, πέρισι ατρόμητοι,ξάνθες, προπέρσι δικαστήρια πάλι κεκλεισμενων ανατροπή χαράματα κλπ, αντιπροπέρσι στο κύπελλο σωπάσαμε να πάρει 1 κατσαρόλη ο ταμπτάκος της α εθνικής να τα κλάνει σύνολο 2μιση που πάντα νιώθει δερμένος και αδικιμένος το σύνδρομο το εκ γενέτης τους, ε άντε και του χρόνου στον αγύριστο άμα δεν τα καταφέρουν να πάνε απο... Συνέχεια φέτος απο τα κοψίδια των βαθμών που τελικά μας έκανε η μύγα κ@λο... και έγινε ο ταμπτάκος μαμρά. Όλοι ξέρουμε την συνέχεια λίγο πολύ + το τί ποίημα θα δώσει το non paper στο μαντρί του. cas(h), αίμα δάκρια κ ιδρώτας και αδικία πάλι κλεψιά χαρτιά πορτοκαλοσάητ μπαλτάκους δίκες και πάλι λέμε και ξαναμανα τα ίδια αναστήνετε ο νεκρός γεμίζει γήπεδα και φεύγουν εισιτήρια απο τα χαράματα και βγαίνουν και τσσμπιονσλή σε μια μέρα άμα λάχει.. Ό,τι μα ότι πείτε κύριε ταχυδακτυλουργέ δικαστά κάτσε να μεταφέρω τα ευχάριστα νέα στο μαντρί πρίν βγεί για διαδήλωση πάλι..Ρε Ίδδιοι είναι λέμε..Ξεφτίλα.

makx85 - 16/7/2020 03:59

ΈΝΣΤΑΣΗ ΤΏΡΑ... διότι τα πράγματα είναι απλά. σε ενημέρωσαν ότι οι 12 παίκτες σου χωρίς δελτίο υγείας θα συμμετάσχουν αντικανονικά.. αν δεν θέλεις ο αντίπαλος να ασκήσει τα νόμιμα δικαιώματα του μπορείς ΝΑ ΠΆΡΕΙΣ ΤΟ ΜΑΤΣ ΣΤΟ ΧΟΡΤΆΡΙ ΜΕ 8 ΠΑΊΚΤΕΣ, τι όχι??? ε πάρε τότε μια ένσταση κ όταν πάψεις να είσαι καφενείο Έλα ξανά...

johnys® - 16/7/2020 03:58

Αντε να δούμε..Εγω θελω να κάνουμε ένσταση για τον λόγο ότι στο μάτς αυτό τραυματίστηκαν και παίκτες μας.και δεν είναι καθόλου ματς στα χαρτια από τη στιγμή που μας εχουνε πάρει με το ετσι θελω κύπελα,και παίζουν και με ληγμένα δελτία.στην τελική να πρόσεχαν εμεις τι φταίμε δηλαδη;το να πω δεν θελω να το πάρω στα χαρτια δέχομαι και το παράνομο.οχι δεν πάει ετσι.εμεις πάμε με το νόμο και δεν θα πρέπει να μας νοιάζει τι κάνει ο κάθε ένας και αφου όλοι κοιτάνε το συμφέρον τους και δεν... Συνέχεια βοηθανε για ένα καλύτερο ποδοσφαιρο θα κοιτάξουμε και μεις το δικο μας και με νόμιμο τρόπο.

aekman_21 - 16/7/2020 03:20

Φτάνει πια ..Καμια λύπηση σε αυτούς...Δεν ξεχνάμε τίποτα..Την ανοχή μας,αυτοί και οι ...νοτιοι γαύροι,την εκλαμβάνουν ως αδυναμια..Και μη βγουν οι κλαψο.... δικοί μας πάλι και αρχισουν η ΑΕΚ είναι αλλιώς , η ΑΕΚ δεν θείε έτσι κλπ..Καρπαζοεισπράκτορες δεν χρειαζόμαστε πια..Φτάνει..

kaltsone - 16/7/2020 02:15

Γιατί ξεκίνησε ρε παιδιά το παιχνίδι αφού ενημερώθηκαν όλοι? Δηλαδή αν δεν ξεκινούσε δεν θα υπήρχε ποινή και πάλι;Δεν καταλαβαίνω το λόγο που ξεκίνησε ......ας εξηγήσει κάποιος που μπορεί με γνώσεις...

Tirnavos1nas - 16/7/2020 02:53

Ο κανονισμός δεν απαγορεύει ξεκινήσει το παιχνίδι.

Έβαλα το άρθρο 18 σε άλλες συζητήσεις

italos - 16/7/2020 02:45

Ας μην εβαζαν τους 12, να κατεβαινε με 7. Εκεί να βλεπες γέλια.

SERXIOLIVAYA21 - 16/7/2020 02:47

Καμητσι κσι στρατιωτικο περιπατο στο ρδελο του πιστολα

Constantinoupoli86 - 16/7/2020 02:46

Κυνηγείστε τους. Από δω και στο εξής, γαύρους βορρά και νότου θα τους χτυπάμε όπου τους βρίσκουμε. Υποχωρητικότητα σημαίνει αδυναμία, να μην τα ξαναλέμε. Δεν αφήνουμε τίποτα να πέφτει κάτω! Δεν γίνεται να τρώω μπουνιές κάτω από τη μέση και να μη με νοιάζει εμένα λέγοντας "εγώ δεν είμαι σαν εσάς". Φυσικά και δεν είμαι σαν εσάς, αλλά περιφρουρώ τα συμφέροντα της ομάδας μου!

aekaranikaia21 - 16/7/2020 02:40

Τους καναμε τη χαρα με τη φωτοβολιδα στο Σαχα, τους καναμε τη χαρη το 2018 που δεν τους πηγαμε στο CAS το 2018 για το ντου του Σαββιδη και αυτοι εξακολουθουν να μας λενε χαρτινους. Γιατι να τους κανουμε παλι τη χαρη; Παρανομησαν, το παραδεχονται ενω τοσα χρονια συκοφαντουν την ΑΕΚ τωρα το ριχνουν στο φιλοτιμο

Vfor21 - 16/7/2020 02:39

ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΝΣΤΑΣΗ!ΓΙΑ ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΜΟΥ ΤΟ 08' ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΜΕΝΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΣΤΟ ΒΟΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΠΟΥΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΙΣΤΟΛΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟ Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ. ΚΥΡΙΕ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ Η ΑΕΚΑΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΡΚΕΤΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΧΤΗΚΕ!

Maladenis17 - 16/7/2020 02:34

Εννοειται πως πρεπει να γινει ενσταση, η οποια με κανενα τροπο δεν ακυρωνει τον καθαρο τροπο που ο μεσος φιλαθλος της ΑΕΚ θελει να βλεπει η ομαδα του να κερδιζει καθαρα και στο γηπεδο. Ομως καθε επαγγελματικο πρωταθλημα ποδοσφαιρου εχει και κανονες, αυτο που λεμε ‘χαρτια’, η οπως λεει και η εκφραση, ‘ δεν θελω να το κερδισω στα χαρτια’. Ομως στο επαγγελματικο επιπεδο αν δεν υπαρχουν χαρτια δεν υπαρχει και ποδοσφαιρο. Επεισης, καλο ο παοκ να προσγειωθει και λιγο, εχω βαρεθει να... Συνέχεια αμφισβητουν το πρωταθλημα του 2017-18 που ηταν καθαροτατο και εμεις θα κολλησουμε εκεινοι κατα λαθος (η για δολο) δεν ειχαν επικυρωμενα δελτια υγειας η που τα ιδιοκτησιακα (αλλη μια μικρη λεπτομερια) της Ξανθης ειναι οπως ειναι, για να μην μιλησω για καποιες διατησιες σε προσφατους τελικους κυπελλων μεταξυ μας? Απλα θα τους αφηνουμε να βλεπουν τους νομους σαν να μην τους αφορουν η με δημιουργικη ασαφεια? Τοσα χρονια ας τους προσγειωσει καποιος, επιτελεους!

Andreas295 - 16/7/2020 02:27

Άρα τελειώνει και η 2η θέση οριστικά και έρχεται στα χέρια μας ό,τι κι αν γίνει στο CAS. Μιλάμε οι άνθρωποι είναι ερασιτέχνες. Ειλικρινά είμαι κατά των ενστάσεων, αλλά εδώ που τα λέμε είμαστε οι μόνοι που τρώμε το αγγούρι λόγω ηθικής στάσης απέναντι σ' αυτά τα θέματα. Ειδικά το 2018 δε θα μπορούσαμε να είμαστε πιο ήπιοι και πιο ηθικοί και οι ΠΑΟΚτζήδες μας στόλιζαν απ' την κορφή ως τα νύχια και δε σεβάστηκαν ποτέ τη στάση μας. Τώρα επί 3 ματς καταπατούν τους κανονισμούς και δεν... Συνέχεια ασχολείται κανείς. Αυτό δε θα έπρεπε να είναι στο χέρι της ΑΕΚ. Έπρεπε να ισχύει αυτεπάγγελτα. Δηλαδή μια ομάδα θα παίζει χωρίς δελτία υγείας και το θέμα είναι αν έχει πρόβλημα ο αντίπαλος; Η διοργανώτρια αρχή δεν θίγεται απ' αυτό; Δεν είναι 1 και 2. Είναι 12 παίχτες που έπαιζαν χωρίς άδεια. Δε με ενδιαφέρει καθόλου ο λόγος και αν είναι λάθος, παράλειψη ή απλά ερασιτεχνισμός. Θέλω το κούτελο μου σαν ΑΕΚΤΖΗΣ να είναι καθαρό, αλλά θέλω και το σβέρκο μου να μην είναι κόκκινο απ' τις σφαλιάρες που τρώει η ομάδα μου όταν προσπαθεί να είναι τίμια. Κουράστηκα να παίζουμε σε ένα πρωτάθλημα που ο καθένας κάνει ό,τι του καπνίσει χωρίς τιμωρία. Ας φέρουμε κι εμείς το Μέσι αδήλωτο, χωρίς δελτίο και να τον ονομάσουμε Μιχάλη Πετρομιχαλόπουλο απ' το Γύθιο και να τον βάλουμε να παίξει τα 2 ματς που έμειναν και μετά να λέμε ότι είναι ανήθικοι οι άλλοι που μας καταγγέλλουν. Εγώ προσωπικά είμαι οργισμένος που τόσα χρόνια μιλούσα πάντα με γνώμονα το δίκαιο και έτρωγα λάσπη και χαρακτηρισμούς "χάρτινος" "ΑΕΚ 2014" κλπ. Τώρα θέλω να τους κυνηγήσουμε, να νιώσουν στο πετσί τους ότι δε θα τους αφήσουμε σε ησυχία σε κάθε πατάτα που κάνουν και να μείνουν εκτός προκριματικών και μετά να τους ζητάμε να χαρούν με τη χαρά μας. Όταν το κάνουν, θα σκεφτώ ξανά να νιώσω άσχημα όταν θα βρεθούμε πάλι σε ηθικό δίλημμα. Γιατί εδώ δε μιλάμε για κάτι τυπικό. Μιλάμε για κάτι που ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ να μη το γνωρίζουν εδώ και 10 μέρες, αλλά παρόλα αυτά σφυρίζουν αδιάφορα γιατί η ατιμωρησία τους έχει χτυπήσει κόκκινο. Ένσταση λοιπόν μέχρι να μάθουν να σέβονται όσους τους σεβάστηκαν.

aekaranikaia21 - 16/7/2020 02:26

Επισης, ο Παοκ δεν εκανε ενσταση με Μεταλιστ, δεν ελεγε στο ματς της Λεωφορου με το διχτακι στον Ιβιτς να γινει οτι λεει ο νομος, δεν εκανε ενσταση για το ματς Ολυμπιακος Πλατανιας;

costasaek10 - 16/7/2020 02:26

Αν δεν κανωμε και τωρα ενσταση, τοτε την επομενη φορα ειτε ο παοκ, ειτε ο ολυμπιακος η οποια αλλη ομαδα, θα βαλει και....τιμωρημενους παικτες να παιξουν και αν κανουμε ενσταση καλα θα κανουνε να μας πουνε οτι δεν ειμαστε...συνεπεις με τις..."αρχες" μας (δηλαδη με την...ηλιθιοτητα μας), αφου θα μας παρουνε χαπαρι και θα μας κοροιδευουνε. Αλλοι αλλαζουν νομους για να παραβιαζουν τους κανονισμους και εμεις θα τους αφηνουμε, θα τους επιτρεπουμε να παραβιαζουν τους κανονισμους σε βαρος μας. Αν... Συνέχεια γινει κατι τετοιο μη ξανακουσω να κατηγορουμε τη βουλη για αλλαγες νομων προς οφελος των παρανομουντων.

Gennaro_De_Tommaso21 - 16/7/2020 02:24

εννοειτε η ομαδα πρεπει να κοιταξει το συμφερον της.... και ειδικα με αυτους τους απατεωνες... Καποια στιγμη πρεπει να τιμωρηθουνε !!!!

zormpas49 - 16/7/2020 02:05

Εδώ και τώρα ένσταση.

john Original - 16/7/2020 02:20

ΑΝ ΤΟ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΝΕΙ ΕΜΕΙΣ..ΗΔΗ Ο ΠΑΟΚ ΘΑ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ..ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ...2 ΚΥΠΕΛΛΩΝ...ΚΑΙ ΠΑΡΣΛΙΓΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ 2018...

sotnik - 16/7/2020 02:18

Οπότε, αντί για ΠΑΟΚ 72 ΑΕΚ 69, η βαθμολογία θα γίνει ΑΕΚ 71 ΠΑΟΚ 68, άρα οριστικά 2η η ΑΕΚ. Η μπάλα στα χέρια του Τίγρη, που όπως πάντα θα κάνει το σωστό για την ομάδα, συνυπολογίζοντας όλες τις παραμέτρους.

kaltsone - 16/7/2020 02:17

Διορθώνω, άνοιξα την εικόνα που έχουν αναρτημένη κ λέει ότι αφαιρούνται 3 βαθμοί εκτός και αν το αποτέλεσμα ευνοούσε την αντίπαλη ομάδα την ΑΕΚ δηλαδή...οπότε περίμεναν να δούνε πόσο θα έρθει... Λογικά η ενσταση θα γίνει...

THGRIS - 16/7/2020 02:07

Ότι λέει ο νόμος κύριοΙ!!Και μια ερώτηση:Γιατί αφού ενημερώθηκαν πριν τον αγώνα, δεν έπαιξαν μόνο οι ποδοσφαιριστές που είχαν κανονικά δελτία αλλά έπαιξαν ολοι; Γιατί μήπως μας θεωρούν τόσο μακάκες;

JKR_21 - 16/7/2020 02:17

Γιατι τοτε δεν θα συμπληρωναν 11 (δηλαδη διπλη ξεφτιλα)

Brother_Kyrill - 16/7/2020 02:14

Η ΑΕΚ ηταν πάντα ο μαλ%$%ς σε νομικά θέματα. Οταν την αδικούν σφυρίζουν όλοι αδιάφορα και οταν κανει η ΑΕΚ κατι λαθος εξαντλούν την αυστηρότητα του νόμου...

century21 - 16/7/2020 02:13

Θα παιζανε με 7 (ειχανε 19αδα σημερα)

ας προσεχαν ομως, το θεμα ειναι που το ειδε ο Διαμαντοπουλος σημερα, ενω οι 4οι στο παοκ-παο και οσφπ -παοκ κοιμηθηκαν (?)

KLEFTAKIS21VIOLOGY - 16/7/2020 02:16

Ένσταση κ 2 θέση δική μας

Καραϊσκάκη βόλτα ξεκούραση των πρωτοκλασάτων

Έκλεισε η θέση τώρα κύπελλο ...

10 μέρες έχουμε

aekaranikaia21 - 16/7/2020 02:13

Σου εχουν κλεψει 2 κυπελλα, πρωτη φορα εγινε δικαστηριο στη μια το πρωι ανοιξαν την τουμπα και επεστρεψαν τους βαθμους στον παοκ διαλυοντας την ψυχολογια της ομαδες μερικες ωρες πριν δωσει τον σημαντικοτερο αγωνα εκεινης της χρονιας. Ο Ιβαν εκανε ντου με σιδερικο, απειλουσε τους παντες και αντι να πεσουν β εθνικη λεγαν οτι τους κλεψαμε το πρωταθλημα στα χαρτια και οτι ειμαστε αδερφια των γαυρων και το λενε ακομα.Βεβαια στο Κας εκεινη τη χρονια δε προσεφυγαν (γιατι αραγε;). Με... Συνέχεια απειλες για εθνικο διχασμο εβαλαν τη κυβερνηση να περασει ντροπολογια ωστε να τους σωσει απο τον υποβιβασμο λογω της πολυιδιοκτησιας με την Ξανθη. Τωρα δεν ανανεωσαν τα δελτια γιατι ειναι τοσο υπεροπτες και θεωρουν οτι ελεγχουν την Επο νομιζοντας οτι ειναι υπερανω του νομου. Γιατι να μην κανει η ΑΕΚ λοιπον ενσταση και να τιμωρηθει ο Παοχ με τα προβλεπομενα απο το νομο;

italos - 16/7/2020 02:12

Ρε παιδιά μην κάνουμε ένσταση, απλα να χαράξουμε στο κουτελο "ΜΑΛ%^%ΕΣ" κ να βγούμε στο δρόμο αύριο το πρωί. Ρε θα τρελαθουμε....

johnsot - 16/7/2020 02:12

Με λίγα λόγια. Και νίκη σήμερα και ξεκούραση βασικών παικτών την Κυριακή. Ακόμα να την κάνουμε;

zormpas49 - 16/7/2020 02:06

Εδώ και τώρα ένσταση.

Vasilis_Constructor - 16/7/2020 02:06

Μπουγάτσα με νομιμότητα.

Σερβίρεται παγωμένη και προτείνεται να την απολαύσουν με θέα το Θερμαϊκό.

AEK_ORIGINAL_1924 - 16/7/2020 02:05

Ελα Ιβαν εχεις μερικες ωρες να τον αλλαξεις και αυτον τον νομο. Νομιζω θυμασαι πως γινεται το εχεις ξανακανει ετσι και αλλιως...(χαχαχα)

ΕΠΟΜΕΝΟ