Στην κυκλοφορία βγαίνουν από σήμερα τα εισιτήρια διαρκείας της ΑΕΚ για τη σεζόν 2017-18. Από τη σημερινή τους παρουσίαση γίνεται σαφές πως οι τιμές είναι μειωμένες. Στους πίνακες στις φωτογραφίες υπάρχει αναλυτικά η σύγκριση των τιμών των τελευταίων χρόνων. Φέτος τα διαρκείας ξεκινούν από 100 ευρώ και συνεχίζουν σε 230 ευρώ, 290, 480, 690, 2000 και 4.500 ευρώ. Φυσικά μείωση υπάρχει και για όσους θα πάρουν διαρκείας για τρίτη σερί χρονιά.
Η παρουσία των διαρκείας ολοκληρώθηκε, το aek365 ήταν στα γραφεία της ΠΑΕ και σας ενημερώνει σχετικά
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΞΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ
Το «Διαρκείας στο Ονειρο» είναι το σλόγκαν της καμπάνιας για τη διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας της ΠΑΕ ΑΕΚ για τη σεζόν 2017-18
-Το «Διαρκείας στο Ονειρο» δεν συμβολίζει τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από την αντίστροφη μέτρηση, που έχει ήδη ξεκινήσει, για την πραγματική επιστροφή της ομάδας μας στα χώματα των προγόνων μας
-Το «Διαρκείας στο Ονειρο» σημαίνει ότι δεν βλέπουμε πλέον την ώρα να πατήσουμε και πάλι στα βήματα της ιστορίας και να χαράξουμε την ίδια διαδρομή με τελικό προορισμό την πραγματική μας έδρα
-Το «Διαρκείας στο Ονειρο» σημαίνει ότι τα εμπόδια είναι πλέον πίσω μας και ότι περιμένουμε απλώς την έκδοση της οικοδομικής άδειας για να βάλουμε όλοι μαζί τα θεμέλια στο μεγάλο μας όνειρο
-Το «Διαρκείας στο Ονειρο» σημαίνει ότι η καρδιά μας χτυπάει και πάλι δυνατά! Η ιστορία μας ξαναγράφεται! Τίποτα και κανείς δεν μπορεί πλέον να μας σταματήσει!
-Και βέβαια αυτός είναι και ο λόγος που η «Αγιά-Σοφιά» κυριαρχεί στην εφετινή μας καμπάνια, αυτός είναι και ο λόγος που η μαγική εικόνα του νέου μας γηπέδου κυριαρχεί ως εικόνα και στο δημιουργικό των εισιτηρίων διαρκείας της νέας σεζόν!
KAI AKOMA H AEK
-Προχώρησε σε εξορθολογισμό και σε νέες μειώσεις στις τιμές των εισιτηρίων διαρκείας της νέας σεζόν σε σχέση με την περσινή αλλά και την προπέρσινη χρονιά
-Διατηρεί την έκπτωση τριετίας του 10% για τους κατόχους διαρκείας συγκεκριμένων κατηγοριών, οι οποίοι στήριξαν την ομάδα όλα αυτά τα χρόνια
-Διατηρεί όλες τις εκπτωτικές κατηγορίες για τα ΑΜΕΑ, τα παιδιά – εφήβους, τους νέους – φοιτητές και τους άνω των 65 ετών φιλάθλους μας
-Επεκτείνει το άνοιγμα στους νέους φιλάθλους διατηρώντας τη δωρεάν είσοδο (χωρίς διακεκριμένη θέση) για τα παιδιά έως και 10 ετών εκτός από τα εντός έδρας ντέρμπι με Ολυμπιακό, Παναθηναϊκό και ΠΑΟΚ και τα ευρωπαϊκά ματς.
-Διατηρεί τη μαθητική κερκίδα την οποία μεταφέρει στη Θύρα 21 του ΟΑΚΑ και ανοίγει και πάλι τη Θύρα 23 δίπλα στα δημοσιογραφικά για προνομιακά απλά εισιτήρια. Ταυτόχρονα οι κάτοχοι παιδικού εισιτηρίου διαρκείας θα εγγράφονται δωρεάν στο ΑΕΚ KIDS CLUB με σημαντικές καινοτομίες και προσφορές στο δεύτερο χρόνο λειτουργίας του
-Επεκτείνει τα σημαντικότατα προνόμια στους κατόχους διαρκείας μέσω των εταιριών – χορηγών της ΠΑΕ, ενώ τρεις τυχεροί κάτοχοι διαρκείας θα κερδίσουν κατόπιν κλήρωσης από ένα σκούτερ Django 125 της Peugeot Scooters στα χρώματα της ομάδας μας!
ΔΙΠΛΑ ΣΤΗ ΜΑΝΑ ΑΕΚ
-Το ξεκινήσαμε πέρυσι, το θεμελιώνουμε εφέτος!
-Για την αγορά κάθε εισιτηρίου διαρκείας της σεζόν 2017-18 είναι υποχρεωτική η αγορά της κάρτας φίλου της ερασιτεχνικής ΑΕΚ έναντι 10 ευρώ!
-Θεωρούμε ότι το ποσό είναι μικρό, άλλωστε η ΠΑΕ το έχει ήδη υπερκαλύψει με τις μειώσεις στις τιμές, προκειμένου όλοι μαζί να σταθούμε στο πλευρό της μάνας ΑΕΚ και στα ερασιτεχνικά τμήματα του συλλόγου. Είναι το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε!
ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΘΕΜΕΛΙΟ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΟΝΕΙΡΟ,
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ,
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ
ΠΟΥ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ
ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΑΓΟΡΩΝ
Από την Παρασκευή 30 Ιουνίου μέχρι και το Σάββατο 15 Ιουλίου θα έχουν το δικαίωμα οι κάτοχοι εισιτηρίου διαρκείας να ανανεώσουν τα εισιτήριά τους στις ίδιες θέσεις που είχαν το 2016-17. Παράλληλα διατίθεται σε όλους τους ενδιαφερόμενους κάθε διαθέσιμη θέση.
Από την Πέμπτη 20 Ιουλίου μέχρι και την Παρασκευή 18 Αυγούστου θα συνεχιστεί κανονικά η διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας, στο σύνολο των ελεύθερων θέσεων.
ΣΗΜΕΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
Τμήμα εισιτηρίων διαρκείας (κάτω από τη θύρα των επισήμων – είσοδος από κεντρική Πύλη A του σταδίου ΟΑΚΑ), 15123 Μαρούσι.
Δευτέρα-Παρασκευή 10:00-18:00 και Σάββατο 10:00-14:00.
Μέσω διαδικτύου στη διεύθυνση www.aekfc.gr
Μέσω του τηλεφωνικού κέντρου, 801-100-2121 (από σταθερά τηλέφωνα με χρέωση μίας (1) αστικής μονάδας), 210-6855830
(από κινητά), φαξ 210-6821838.
Ημέρες και ώρες λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου: Δευτέρα-Παρασκευή 10:00-17:00 και Σάββατο 10:00-14:00.
Ηλεκτρονική διεύθυνση: tickets@aekfc.gr
ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Με μετρητά για αγορές στο τμήμα Εισιτηρίων και Διαρκείας, για ποσά έως και 500 ευρώ βάσει του νόμου Ν. 4446/16, Άρθρο 69 παρ. 2.
Με κάρτες* (Visa, Mastercard – πιστωτικές, χρεωστικές, προπληρωμένες) ως εξής:
ΑΕΚ F.C. MasterCard:
Για τη θύρα των επισήμων (Executive Μembers & VIP) και τη θύρα 29, έως 12 άτοκες δόσεις για αγορές Ιουνίου και Ιουλίου, 11 για αγορές Αυγούστου κ.ο.κ.. Για τις υπόλοιπες θύρες έως 8 άτοκες δόσεις για αγορές Ιουνίου και Ιουλίου, 7 για αγορές Αυγούστου κ.ο.κ..
Όλες οι υπόλοιπες πιστωτικές κάρτες (Visa, MasterCard):
Για τη θύρα των επισήμων (Executive Μembers & VIP) και τη θύρα 29, έως 10 άτοκες δόσεις για τις αγορές Ιουνίου και Ιουλίου,
9 για αγορές Αυγούστου κ.ο.κ..Για τις υπόλοιπες θύρες έως 6 άτοκες δόσεις για τις αγορές Ιουνίου και Ιουλίου, 5 για αγορές Αυγούστου κ.ο.κ..
Με κατάθεση στο λογαριασμό της ΠΑΕ ΑΕΚ στην Τράπεζα Πειραιώς, για τον οποίο θα μπορείτε να ενημερωθείτε από το τηλεφωνικό μας κέντρο.
Η πώληση με αυτόν τον τρόπο πληρωμής πρέπει να γίνεται μόνο μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 801-100-2121 (από σταθερά τηλέφωνα με χρέωση 1 αστικής μονάδας) & 210-6855830 (από κινητά). Στην αιτιολογία κάθε κατάθεσης θα πρέπει να αναγράφεται υποχρεωτικά το ονοματεπώνυμο του αγοραστή προκειμένου να γίνεται εύκολα ο έλεγχος. Ο αγοραστής θα πρέπει πάντα να κρατάει το αντίγραφο κατάθεσης ως αποδεικτικό στοιχείο.
*Σύμφωνα με τους κανονισμούς της εκδότριας Τράπεζας
Διαβάστε ΕΔΩ τα πάντα για τα διαρκείας όπως τα παρουσίασε η ΠΑΕ ΑΕΚ
Novibet ΕΠΑΘΑ με Super Προσφορά* Γνωριμίας* 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
SEAJETS Ταξιδεύουμε μαζί με το μεγαλύτερο στόλο ταχύπλοων παγκοσμίως σε 50 προορισμούς του Αιγαίου!

Τι να επιβραβεύσω ρε μάγκες; Που τα είδατε τα φθηνότερα εσείς; Σε κάποιες θύρες ίσως... Στην 11 που έχω εδώ και 2 χρόνια πάντως, δεν άλλαξε κάτι. Πέρσι ήταν 270 ατόφια και φέτος είναι 260+το 10άρικο της Ερασιτεχνικής. Άρα πάλι 270... Καμία διαφορά!
Κι ομως υπαρχει διαφορα.Με τα ιδια λεφτα ενισχυεις και την Ερασιτεχνικη που το εχει αναγκη.
Στην 15 που έχει 100€ βλέπεις τίποτα με το πλέγμα που βρίσκεται μπροστά?
Βλεπεις
Αγοράζω διαρκείας εδώ και πολλά χρόνια. Καμμιά μείωση. 270 ευρώ το αγόρασα πέρισυ στην 7, 260 φέτος συν 10 ευρώ για την ερασιτεχνική 270. Καμιά λοιπόν μείωση σε σχέση με πέρυσι. Έπρεπε τα διαρκείας να μειωθούν τουλάχιστον κατά 50 ευρώ, γιατί οι πωλήσεις θα είχαν αύξηση τουλάχιστον 30% σε σχέση με πέρυσι και θα απέφεραν μεγαλύτερα έξοδα. Εκτιμώ ότι και πέρισυ και φέτος ο σχεδιασμός των διαρκείας ήταν επιδιώκει απαράδεκτος. Να μην ξεχνάτε ότι σε σχέση με πέρισυ, οι μισθοί και οι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ συντάξεις των Ελλήνων έχουν μειωθεί περαιτέρω. Να επανεξετασθούν οι τιμές και να τροποποιηθούν ΑΜΕΣΑ. Πότε δεν είναι αργά. Η ομάδα θα κερδίσει περισσότερα χρήματα και κόσμο να την υποστηρίζει στην κερκίδα.
ρε μαγκες τι ειναι αυτα που κανετε?μονο στην Α.Ε.Κ. συμβαινει αυτο.καθε καλοκαιρι που ανακοινωνονται τα διαρκειας των ομαδω στην Α.Ε.Κ υπαρχει μια ασυστολη γκρινια.Σε αλλους φταιει που η μειωση δεν ειναι αρκετη,για αλλους ειναι ακριβα,για αλλους τους κοροιδευει ο μελισσανιδης,για αλλους το προβλημα ειναι τα 10 στην ΕΡΑ,για αλλους τα διαρκειας ειναι πολυ φθηνα(!!),για αλλους το προβλημα ειναι οι παιχτες με αυτα τα διαρκειας.τι εχετε παθει ρε?... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Δεν ειναι αναγκαστικο το διαρκειας.οποιος θελει και εχει την οικονομικη ευχερεια αγοραζει.Οποιος δεν γουσταρει ερχεται στα ματς που θελει.Οποιος δεν θελει ουτε αυτο δεν παταει πουθενα.Ε ρε καθε χρονο το ιδιο πραγμα...
Εcoter ΣΩΣΤΟΣ ΦΙΛΕ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΌΣ... Τελικά της Κοντης της τέτοιας οι τρίχες τη φταίνε ούτε κ εμείς οι ίδιοι δν ξέρουμε τι θέλουμε..
οχι ρε φιλε, μη φορτωνεις, τη γνωμη μας λέμε. Εγω δεν θα πάρω διαρκειας γιατί μεσο όρο παω σε 15 αγώνες οπότε δεν εχω κίνητρο. Ας το λάβει υπόψη η ΠΑΕ κι αν τη συμφέρει ας μου το μειωσει να πάρω και εγώ. Αν παλι δε συμφερει δε τρεχει τιποτα θα πηγαίνω με απλό. Ετσι κι αλλιως sold out δεν παιζει στο ΟΑΚΑ, θα βρω εισητηριο.
Ρε φίλε, έχεις δίκιο, όποιος θέλει παίρνει διαρκείας αλλά τουλάχιστον μην μας δουλεύουν ότι είναι φθηνότερα. Είναι τα ίδια με πέρσι εκτός από τους οργανωμένους. Τουλάχιστον θα έπρεπε να σκεφθούν ότι θα πάμε σε παιχνίδι του πρωταθλήματος τον Οκτώβριο! Και για αυτό σίγουρα δεν φταίνε αυτοί που έχουν διαρκείας εκτός οργανωμένων.
Αυτό φωνάζουμε. Ότι είναι αδικία!
ρε αδερφε η φιλοσοφια ειναι οτι τα χαμηλοτερα οικονομικα στρωματα της κοινωνιας μας που αναγκαστικα θα πανε για διαρκειας στις 1,35,3,15 να εχουν μια παραπανω αυξηση απο τους αλλους που θα πανε στις υπολοιπες θυρες και ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ δεν ειναι τοσο οικονομικα ασθενεστεροι.μπορει να μην ειναι οικονομικα δικαιο αλλα ειναι ηθικα δικαιο.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ανεργοι κτλ κτλ.
τωρα επειδη ολοι φωτογραφιζουν τους οργανωμενους στις 1,15,35 δεν προσερχοντια μονο οργανωμενοι και κακα τα ψεματα πολυ απο τους οργανωμενους ανηκουν στις πιο ευαισθητες οικονομικες ομαδες οντας νεολαιοι,φοιτητες,
γνωμη του καθενος να διαφωνει φυσικα.απλα οχι τοση γκρινια ρε παιδια.κοιτα τι γινεται απο κατω
Οι τιμες οτι πρέπει,οι κατηγοριες σωστες .μια μικρή απορία και οχι γκρίνια.δεν θα επρεπε να υπήρχε και κατηγορία πολυτεκνων;
Ολα καλα και οι τιμες σχετικα πιο κατω αλλα ρε Μελ δεν ειναι λιγο αδικο για τα αδερφια που ειναι χωρις δουλεια εδψ και κατι χρονια να μην εχουμε για αυτους μια εκπτωση ή μια θυρα? Δεν νομιζω οτι θα ειναι κατι ασχημο ισα ισα που θα εχει σημαντικο αντικτυπο & θα δωσει την δυνατοτητα σε πολλους να αγορασουν διαρκειας....
ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ. ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟ 10ΡΙΚΟ 50ΑΡΙΚΟΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗ ΤΙ ΧΟΛΗ ΘΑ ΒΓΑΖΑΤΕ. ΘΑ ΣΑΣ ΧΑΛΑΓΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΣΑΝ ΤΟΥ ΓΑΥΡΟΥ.ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ ΛΙΓΟ.
Συγνώμη αλλά γιατί εγώ τα βλέπω ακριβότερα ;;; ρε εκεί στην ΠΑΕ μας δουλεύετε ;;;ξεχνάτε ότι έχουμε κεκλιμένων 3 αγωνιστικές ;;; 3χ15 = 45 και τα έχετε βάλει 10 φθηνότερα !!!!
Παιδιά εγώ πέρυσι γκρίνιαζα γιατί απλα δεν έβγαιναν τα μαθηματικά και όποιος είχε κάνει τους υπολογισμούς, ήταν φάουλ. Φέτος, ιδίως στις θύρες 7, 11 και 13 οι τιμές είναι πολύ καλές. Και εξηγούμαι. Η θύρες αυτές συνηθως έχουν 15 ευρώ. Πρωτάθλημα 13 αγώνες (μείον δύο η τιμωρία) συν 5 αγώνες πρωταθληματικών πλέη οφ και τουλάχιστον δυο ευρωπαικά ματς (προκριματικά) σύνολο 20 αγώνες επί 15 ευρώ ίσον 300 ευρώ. Το διαρκείας έχει 290. Ουσιαστικά λοιπόν έχεις τσάμπα τους αγώνες κυπέλλου, τσάμπα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τους αγώνες ευρωπαικού ομίλου (αν τα καταφέρεις) και σου μενει και ένα δεκαρικάκι. Για όσους δε έχουν και έκπτωση τριετίας, ή είναι νέοι, ή φοιτητές ή άνω των 65 δεν το συζητάω. Το μόνο φάουλ ότι δεν προβλέπονται τιμες ανέργων.
Εγώ αντίθετα δε βλέπω το λόγο να βγάλεις διαρκείας, σε ενα γηπεδο που βρίσκεις εισητήρια ακόμα και σε ντέρμπυ την ιδια μέρα του αγώνα. Και δεν εισαι αναγκασμένος να εισαι πάντα στην ιδια θυρα με τους ιδιους "γειτονες". Αν κέρδιζες τα μισα λεφτά να βγαλεις διαρκειας. Αλλα οχι να προπληρώσεις 20 αγώνες για να κερδίσεις ενα δεκάρικο
Σχεδον το 1/3 κερδιζεις φιλε. Σε μια θυρα καλη οπως η 7 & 11 αν βαλεις 15€ το εισιτηριο και 20 στα ντερμπυ βγαινει ως εξης: πρωταθλημα: 9×15=135, 20×3=60 συνολο 195€ . Βαζουμε και τα play off 4×15=60 Κυπελο στον ομιλο 2×15=30 αν παξουμε και το λιγοτερο δυο ακομα γυρους 2×15=30 συνολο 60€. Αρα πρωταθλημα, play off & κυπελο Συνολο 315€. Επιπλεον εχουμε 1 φιλικο 15€ + 2 Ευρωπαικα τουλαχιστον απο 20€ συνολο:55€. Αν βεβαια μπουμε ομιλους ανεβαινει 20×3=60. Οποτε πριν ομιλους 370€ και με ομιλους 430€.
Ακριβώς έτσι... Συν το ότι στα πλέι οφ τα 3 είναι ντέρμπι, άρα πρόσθεσε 15€, συν ότι θα γίνουν με 5 ή 6 ομάδες, άρα εκεί έχουμε 4 ή 5 αγώνες κι όχι 3, άρα πρόσθεσε άλλα 15€ έως 30€. Άρα η ελάχιστη αξία, χωρίς ομίλους πάει στα 400€ έως 415€ και με ομίλους έως και 475€! Αλλά δυστυχώς όπως και παντού στο περιβάλλον που ζούμε, έτσι κι εδώ δυστυχώς κυριαρχεί η γκρίνια...
3 αγώνες έχουμε κεκλεισμένων
καλησπερα αδερφια,διαρκειας φετος δεν θα βγαλω γιατι ζοριζομαι πολυ δυστυχως τις τιμες ις θεωρω φυσιολογικες και θα μπορουσα να πω και φτηνες αν αναλογιστεις οτι μιλαμε για ΑΕΚ και οχι για πλατανια,φετος αποφασισα να αγορασω την εμφανιση της ομαδας,εγγραφη στην ΜΑΝΑ ΑΕΚ και οταν ανεβω αθηνα να παω σε οσα παιχνιδια προλαβω,δεν εχουμε ολοι την οικονομικη ανεση και δυνατοτητα να παρουμε διαρκειας αυτο δεν μας κανει λιγοτερο ΑΕΚ απο καποιους που παιρνουν καθε χρονο,ειναι χαζο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ να μπαινουμε σε διαδικασιες ποιος ειναι περισσοτερο ΑΕΚ αναλογα με το ποσες εμφανισεις εχει και ποσα χρονια παιρνει διαρκειας
υ.γ τροφη για σκεψη: οταν επαιζε η ΑΕΚ με τον ολυμπιακο στο καραισκακη και φαγαμε την εξαρα καθομουν στην κουζινα του σπιτιου μου και εκλαιγα γιατι δεν μπορουσα να το πιστεψω αυτο που συνεβαινε,θυμαμαι τον εαυτο μου να παρακαλαει την Παναγια να τελειωσει αυτο το μαρτυριο ας ερθει καποιος που θα παρει διαρκειας να μου βαλει αεκομετρο και να μου πει πως δεν αγαπαω αυτην ομαδα και τι σημαινει αυτη η ομαδα για μενα
υ.γ 2 οι παππουδες μου ηταν απο αυτους που βοηθησαν στην κατασκευη του γηπεδου μας καταγωγη απο τραπεζουντα και σεβαστια
υ.γ 3 ηρεμια αδελφια μου,μπροστα μας εχουμε μονο καλυτερες μερες
υ.γ 4 ΜΟΝΟ ΑΕΚ
Με 100Ευρώ θέλουμε και Ευρώπη και Αραούχο. Δεν πάμε καλά.
στη μπαρτσελονα το φθηνοτερο εχει 132 ευρω.απαιτησεις που θα εχουν εεε?
Για οσους πληρωνουν 290 να μην θελουν αραουχο?να βολευτουνε με κλωναριδη γιακουμακη?
Κατι ασχετο ρε παιδια..ξερει κανεις ποσσες μερες κανει να ερθει η φανελα μετα την παραγγελια?
αδελφε παρηγγειλα την μαυρη την πρωτη μερα κυκλοφοριας τους μεσολαβησε σ/κ και παρελαβα την φανελα τριτη πρωι λογικα 2 εργασιμες μερες
υ.γ η φανελα ηρθε χανια οχι εντος αττικης
έλα ντέ!!! και εγώ το έγραψα και προχθές! Την έχω παραγγείλει εδώ και 6 μέρες και δεν έχω κανένα νέο...
Υπομονή εγώ θα την πάρω μέσα από το club στο πρώτο φιλικό. Φυσικά την μαύρη.
Οι παραγγελίες αργούν.Εγώ είχα παραγγείλει πέρυσι την φανέλα του Κυπέλλου της ΑΕΚ και έκανε 15 μέρες να έρθει
Περυσι γενικως καθυστερουσε παρα πολυ η ταχυδεμα.φετος παραγγειλα Παρασκευη απογευμα την μαυρη φανελα και πεμπτη παρελαβα στην Αθηνα.3-5 εργασιμες εγραφαν κι επεσαν μεσα.
βαλτε μπρος τα Caterpillar να τρελαθουμε επιτελους !!!!
Κατ' εμέ δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για κανέναν. Είναι ζόρικες εποχές αλλά αν λες ότι ασχολείσαι με την ΑΕΚ δεν μπορείς να μην πάρεις. Έχει τιμές για όλους. Λογικά μιλώντας, πιο κάτω δεν γίνεται. Είναι τίμιες τιμές για να δεις μια καλή ομάδα 25 φορές, μπορεί και παραπάνω. Κι αν δεν πας μια φορά το δίνεις σε ένα φίλο. Έχουμε κορμό, έχουμε διοίκηση, έχουμε όραμα, έχουμε προοπτικές. Πρέπει να στηρίξουμε. Αν καταλήξουμε πάλι με 10000 διαρκείας θα στενοχωρηθώ.
Δεν έχω λεφτά για διαρκείας αλλά ας πάει καλά η ομάδα και ας μου στοιχήσουν παραπάνω τα μεμονομένα εισιτήρια
Τριετία θεωρείται αυτός που θα πάρει τώρα το τρίτο σερί ή το τέταρτο σερί διαρκείας?
Πιο ακριβα διαρκειας απο το να πας σε ολα τα ματς με κανονικο εισιτηριο.Μιλαμε για τα φθηνα που προφανως ειναι δυνατο να παρουμε καποιοι.Αντι να ανοιξεις και την θυρα 19 με τιμη σε ολα τα πεταλα 80 ευρω ,βαζεις στην οριτζιναλ που δεν μπορει να παει ενας μεγαλυτερος ανθρωπος και στην 15 που εχει διχτυα 100 ευρω..
Τοσο μεγαλο σταδιο και τοσο μικρη προσελευση δεν φταινε μονο οι μεταγραφες.
Σορρυ κιολας αλλα θα το πω,δεν αντεχω. Οποιος διαβαζει γενικα τα σχολια μου ξερει οτι δεν μιζεριαζω αλλα σημερα μπηκα και ειδα και αυτο που συμβαινει ειναι τελειως αδικο. Στα πεταλα απο προπερσι που ηταν 150 και ηταν πολυ φυσιολογικη η τιμη κατεληξαν φετος 100!!!! Σε ποιους δλδ απει αυτη η εκπτωση 33% ; Σε μερικους οι οποιοι ευθυνονται για τα προστιμα που πληρωνουμε ολη τη χρονια και θα χασουμε και 3 παιχνιδια (εξ αρχης, ελπιχζω να μη γινουν και αλλα) για φετος. Σε εμας που πληρωνουμε το κατι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ παραπανω (στην 7 εχω) απο 300 -> 290 ! Δλδ 3,3% ! Δεκαπλασια εκπτωση σε καποιους απο καποιους αλλους , μαλιστα. Εγω παλι θα αγορασω και φετος θα επωφεληθω απο την εκπτωση 3ετιας (ακομα και να μην την ειχα θα αγοραζα), αλλα ρε παιδια σκεφτειτε λιγο και εμας δλδ ελεος . Να σας πω την αληθεια εγω δε θελω να πληρωνω λιγοτερα, θελω στα πεταλα να ειναι ακριβοτερα (150 ειναι μια χαρα , ΑΕΚ βλεπεις σε σταδιαρα και ας μην ειναι ποδοσφαρικη, δε βλεπεις Πανιωνιο και Ατρομητο σε κοτετσι)να μην ανοιγουν οπως συμβαινει τα τελευταια χρονια και τα περισσοτερα αυτα εσοδα να πηγαινουν για την ομαδα. Θελω δλδ να το δινω το 300αρι μου (ουτε καν 3ετιας) αλλα να δινουν και οι αλλοι αντιστοιχα χρηματα για τη θεση τους (νομιζω τα μισα για μια θεση στο πεταλο ειναι καλη αναλογια για μια θεση αρκετα κεντρικα) και να βλεπουμε και αντιστοιχη ομαδα.
φίλε σου απαγόρεψε κανείς να πάρεις για το πέταλο διαρκείας? Δεν νομίζω... και επίσης τι πάει να πει σε ποιούς πάει αυτή η έκπτωση? Όλοι εκεί τι είναι εγκληματίες? Σαν φοιτητής εγώ θα ήθελα να πάρω για τις 7-9-11 αλλά το 70άρι του ενός πετάλου η το 100άρι του άλλου είναι τα εφικτά..
Με το ιδιο σκεπτικο ρε φιλε ,σου επεβαλε και σενα κανεις να πας στο πεταλο; Τι επιχειρημα ειναι τωρα αυτο.Γουσταρω και τα δινω και μ αρεσει να βλεπω την ομαδα απο την 7. Αμα δεν ειχα την οικονομικη δυνατοτητα για εκει θα πηγαινα στο πεταλο, πιστεψε με ομως ακομα και κερδισμενος να εβγαινα απο την τωρινη κατασταση παλι τα ιδια θα ελεγα με τωρα. Δλδ θα παραδεχομουν οτι η αποψη μου θα ηταν οτι αυτο που κανει η διοικηση δεν ειναι αυτο που πιστευω.
Φίλε μου, τα 150 ευρώ για θύρα που έχει απλό εισιτήριο στα 5 ευρώ ήταν παραλογισμός, έπρεπε να πας σε 30 αγώνες για να βγει το κόστος, ακόμα και μέχρι τελικό Γιουρόπα Λήγκ να φτάναμε και μέχρι τελικό κυπέλου (το μέγιστο των αγώνων δηλαδή) 30 αγώνες δεν βγαίνουν. Εγώ από τις λίγες μαθηματικές πράξεις που έκανα κατάλαβα ότι υπολόγισαν τα διαρκείας με έναν μέσο όρο 20 αγώνες (13 πρωτάθλημα, 5 πλέη οφ, δύο ευρωπαικά προκριματικά) και ότι παραπάνω κάτσει (κύπελλο, ενδεχόμενοι ευωπαικοί όμιλοι)... ΣΥΝΕΧΕΙΑ καβάτζα.
Απλά, 1,35,15 - 5 ευρώ Χ 20 αγώνες = 100 ευρώ (το διαρκείας μαζί με κάρτα φιλάθλου στα 110 ευρώ)
7,11,13 - 15 ευρώ Χ 20 αγώνες = 300 ευρω (το διαρκείας μαζί με κάρτα φιλάθλου στα 300 ευρώ)
Η διαφορά με πέρυσι είναι ότι έχεις εγγυημένα ένα επιπλέον αγώνα ευρώπης, με περισσότερες πιθανότητες να μπεις σε όμιλο από πέρυσι. συν 5 αγώνες πλέη οφ φωτιά που θα βγάζουν πρωταθλητή.
Οπότε θεωρώ ότι σε γενικές γραμμές από πέρυσι είναι καλύτερα τα πράγματα, κι ας έχουμε τιμωρία για τα δύο πρώτα εντός έδρας παιχνίδια.
Αυτο ειναι αλλη ιστορια. Και αυτο το βρισκω εντελως παραλογο , 5Ε εισιτηριο ,παμε καλα ρε φιλε ; 5Ε πρεπει να εχουν μονο μερικες ευαισθητες ομαδες οχι και 5Ε σε θυρες χωρητικοτητας 6-8000. Ειναι τραγικο κατα την αποψη μου, ΑΕΚ πας να δεις, επαναλαμβανω σε σταδιαρα , 5Ε δινουν στα τοπικα σε γηπεδα που δεν εχει κερκιδα σαν ενισχυση στην ομαδα. 5Ε δινεις αν θα πας να το δεις στο καφε της γειτονιας σου το ματς. Δλδ εκει φτασαμε.Εγω θελω ρε φιλε την ΑΕΚ να πληρωνεις για να τη δεις απο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ κοντα.
ρε φίλε πραγματικά δε μπορώ να σε καταλάβω. δηλαδή είναι κακό που υπάρχουν φτηνά εισητήρια τα οποία μπορούν να πάρουν όλοι σε αυτές τις δύσκολες οικονομικά χρονιές που περνά ο λαός επειδή εσύ έχεις την δυνατότητα να πληρώσεις παραπάνω;;; τι άλλο θα ακούσουμε λες και μπαίνουν στην δικιά σου τσέπη και θες παραπάνω. Και να ξέρεις ότι αν ήταν πιο ακριβά και ο κόσμος δε μπορούσε να πάει θα έχανε και τα 5€ η ΠΑΕ.
Διαφωνώ φίλε μου baval21. Σε ένα αχανές και κρύο γήπεδο όπως το ΟΑΚΑ που γεμίζει κάθε τρία χρόνια, οφείλεις να έχεις και πολύ φτηνά κανονικα εισιτήρια του 5-ευρου. Πολύ περισσότερο όταν μιλάμε για ένα λαικό αθλημα σαν το ποδόσφαιρο, ακόμα περισσότερο όταν μιλάμε για τις δύσκολες εποχές που ζούμε.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Και μια ακόμα φιλική παρατήρηση φίλε μου. Μην βάζεις στο ίδιο καζάνι 5 χιλιάδες λαού που γεμίζουν το πέταλό με τους 50 που μια μπήκαν μέσα και διέκοψαν το ματς, την άλλη ανέβηκαν στην πεζογέφυρα και πλακώθηκαν στο ξύλο. Προσωπικά υπήρξαν εποχές που σαν πιτσιρικάς υπήρξα φανατικός θαμώνας της σκεπαστής, είτε με διαρκείας ή με απλό εισιτήριο, ενώ και τα πρώτα χρόνια του Νικολαίδη διαρκείας στην 1-35 είχα. Πλέον, και λίγο ηλικίας, μεταφερόμενος σε άλλες θύρες, τρέφω μεγάλη αγάπη για αυτό το κομμάτι της ΑΕΚ που δίνει χρώμα στους αγώνες. Οργανωμένος δεν υπήρξα ποτέ, αλλά κάποτε έβαζα κι εγώ ενα μικρό (ελάχιστο) λιθαράκι ώστε να δημιουργείται αυτή η κιτρινόμαυρη ατμόσφαιρα (στα Φιλαδέλφεια ή στο ΟΑΚΑ, και πίστεψε με φίλε μου ούτε τσίχλα δεν έχω πετάξει εντός αγωνιστικού χώρου.
Κι εγω ρε φιλε υπηρξα ενα μερος αυτης της κερκιδας , μαλλον λιγοτερο απο σενα καθως μεγαλωσα επαρχια, αλλα και παλι αυτο που λεω ειναι οτι ακομα και τοτε να με ρωτουσες με τα μυαλα που εχω τωρα βεβαια(εχει περασει και μια μαυρη 5ετια και οσο να ναι μας αλλαξε και αυτο λιγο τα μυαλα, μην το ξεχναμε) παλι το ιδιο που σου λεω και τωρα θα σου λεγα. Δλδ 5Ε ΑΕΚ δεν νοειται εισιτηριο. Παρα μονο για ευαισθητες κοινωνικα ομαδες. Ποτε δεν ημουν φραγκατος, ουτε και τωρα ειμαι, απλα τωρα εχω τη... ΣΥΝΕΧΕΙΑ δυνατοτητα να δωσω και 300και 400 και 500 για την καψουρα μια φορα τον χρονο. Ε, τοτε που ημουν αφραγκος και ειχε διαφορα και για μενα το 5 με το 10 παλι το ιδιο θα ελεγα ρε φιλε, να μαζεψω αντι για 5 10 Ε και να παω να τη δω. Παλι το ιδιο θα ελεγα, δε γινεται εγω στο πεταλο να δινω 5 και οι αλλοι που ειναι απεναντι απο τα επισημα και ουτε καν στην τελειως κεντρικη να δινουν απο 15 μεχρι και 25Ε !!!! Εκει η αναλογια παει μεχρι και 5:1 !!!! Ε οχι ρε φιλε πως να το κανουμε δεν ακολουθει κατι τετοιο κατα την αποψη μου τη λογικη.
Δεν έχω αγοράσει ποτέ διαρκείας και μάλλον δεν θα αγοράσω ούτε φέτος.Όχι για τις τιμές της ΠΑΕ,καλές είναι πιστεύω.Εσύ όμως τι πρόβλημα έχεις αν είναι 100 ευρώ στο πέταλο κι όχι 150;Αμα θες πήγαινε αγόρασε στο πέταλο δεν σε απαγορεύει κανένας.
Θα πω και κάτι γενικά,μιας και δεν σε ξέρω και είναι άδικο να αναφερθώ προσωπικά.Καλό είναι να μην υπάρχει διαχωρισμός και ΑΕΚόμετρα,αλλά σε όσους αναφέρονται στους οργανωμένους και τους... ΣΥΝΕΧΕΙΑ κατηγορούν για τα επεισόδια,για τιμωρίες έδρας κλπ.Ας τους μιμηθούν και στο γήπεδο τραγουδώντας συνθήματα σε όλο τον αγώνα κι όχι παλαμάκια και κανένα ξέσπασμα.Ας κάνουν πράξη το όπου παίζει η ΑΕΚ δεν θα είναι ποτέ μόνη.
Baval πήρε η μπόρα να απαντήσω στο σχόλιο σου.Αν διαφωνείς σε όσα γράφω,τότε πάνε και για σένα αυτά που γράφω.Έλεος δηλαδή πάντα να φταίνε οι οργανωμένοι και να μην αναγνωρίζεται τίποτα απ' όσα προσφέρουν.Τα λέω χωρίς να είμαι οργανωμένος,παρότι εκτιμώ πάρα πολύ την Ορίτζιναλ.
Το εγραψα και πιο κατω αν θες δες το ,και εγω πηγαινα καποτε στο πεταλο και εχω παει εκδρομες με οργανωμενους. Το προβλημα μου ειναι οτι αυτα τα λεφτα που κοβουν δεν πηγαινουν στην ομαδα και απο την αλλη αφου σε παιρνει να κοψεις (που για μενα δεν ισχυει αυτο,θελω να δινοπυμε ολοι λεφτα και να πιανουν τοπο) γιατι δεν το κανεις αναλογικα απο ολες τις θυρες και εχει καταληξει η αναλογια μεταξυ εισιτηριου 7 και 35-1 εκει που ηταν 2:1 τωρα να ειναι 3:1. Πιστευω οτι ειναι παραλογη αυτη η... ΣΥΝΕΧΕΙΑ αναλογια και ενω ξεκινησε οκ λογω αυτων των τακτικων κατεληξε στην πορεια παραλογη. Με αυτο το σκεπτικο θα καταληξουμε στην Αγια Σοφια , που τα εισιτηρια θα ειναι μολις 31,000 και λογικα ακριβοτερα , στην παρομοια 7 να πληρωνουμε 600-700 και στα πεταλα 120Ε. Παλι θα γυρισεις και θα πεις και τι σε νοιαζει εσενα. Ε με νοιαζει ρε φιλε , πως να το κανουμε γιατι τα 600-700 θα τα δινω για να βλεπω και δυνατη ομαδα και αυτη δε θα μπορει να δυναμωσει με 10,000 των 120 και παραλληλα να ξεπληρωνεται το γηπεδο. Ουτε ΑΕΚομετρο βαζω στη συζητηση ουτε τιποτα , καθαρα οικονομικα το βλεπω περιλαμβανοντας ολους τους φιλαθλους, δεν ειναι ουτε μονο της 7 στο γηπεδο ,ουτε μονο οι οργανωμενοι ολοι ΑΕΚ ειμαστε ,δεν αμφιβαλλω για αυτο αλλα δεν πρεπει να υπαρχει αδικη πολιτικη μεταξυ μας. Anyway, το τελευταιο που θελω να κανω ειναι να μαλωσουμε τωρα μεταξυ μας (οι ΑΕΚτζηδες οχι οι 2 μας), εξ αλλου οι τιμες βγηκαν και δεν αλλαζουν.
Τους οργανωμένους δεν τους υποχρεώνει κανείς να φωνάζουν και να πηγαίνουν, όπως λες, στα εκτός έδρας. Το κάνουν εθελοντικά. Είναι όμως υποχρεωμένοι να μην κάνουν επεισόδια ώστε να μην τιμωρείται η ομάδα. Δεν λέω ότι είναι όλοι αλλά με την μείωση τους επιβραβεύεις για αυτό που κάνουν και ενισχύεις το αίσθημα αδικίας στους υπόλοιπους με την υποτιθέμενη μείωση στις άλλες θύρες (7,9,13). Και μην ξεχάσω... ήμουν και εγώ κάποτε οργανωμένος (όταν το επέτρεπε η ηλικία) αλλά δεν... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τιμωρούσα την ομάδα μου με απερισκεψίες.
Μολις πηγαινα να γραψω οτι και εγω στο πεταλο πηγαινα καποτε, δε διαχωριζω τους φιλους που πηγαινουν εκει με τους αλλους(με μονη εξαιρεση αυτους που κανουν κακο στην ομαδα και ειναι πληγη ακομα και οικονομικη, και η αληθεια ειναι οτι ολοι αυτοι συχναζουν στο πεταλο), η αντιθεση μου εχει να κανει ισα ισα με το διαχωρισμο που κανει η διοικηση και συμπεριφερεται διαφορετικα ακολουθωντας αλλη τακτικη αναμεσα στις θυρες.
Επειδη γενικα εχω ενα μαθηματικο σκεψης αλλα αυτο δε σημαινει οτι το εχουν ολοι οποτε ας κανω και ενα επεξηγηματικο σχολιο στο παραπανω που εγραψα γιατι ειμαι σιγουρος οτι πολλοι δεν καταλαβαινουν το και θα κανουν την κλασικη επαγωγη. Το οτι οσοι κανουν τις φασαριες ειναι μεσα στο πεταλο δε σημαινει οτι οσοι ειναι μεσα στο πεταλο κανουν φασαριες. Ουτε το 10% αυτων που ειναι στα πεταλα ειναι αυτοι που δημιουργουν τα προβληματα , το ξερουμε αυτο, η μειοψηφια ειναι . Αυτο προς... ΣΥΝΕΧΕΙΑ αποφυγη παρεξηγησεων.
Φίλε Θανάση φυσικά και δεν υπάρχουν ΑΕΚόμετρα. Αλλά υπάρχει αυτός που στηρίζει με διαρκείας και αυτός που δεν στηρίζει. Στο μέτρο πάντα του εφικτού για τον καθένα γιατί οι εποχές είναι και περίεργες. Όπως επίσης υπάρχεικαι αυτός που παέι γήπεδο και αυτός που πετάει πέτρες ή μπαίνει μέσα. Δλδ είναι ΑΕΚτζής αυτός που πετάει πέτρα και μπουκάλι? Δεν τους ζήτησε κανένας να οργανωθούν να ζητάνε ανταλλάγματα.
Δικιο εχει..δεν γινετε να κατεβαζεις 50 ευρω εκει και στα αλλα που πληρωνουν περισσοτερα μονο 10 ευρω κατω...ολα.επρεπε να ειχαν ιδια διαφορα απο περσυ...χωρις διαχορισμο...
Έχεις απόλυτο δίκιο!!!
Φιλε οι περισσότεροι απο αυτούς που κανουν τα επεισόδια μπαινουν τζάμπα (σε ολες τις ομαδες) . Αρα μια χαρα κανει η παε, τουλαχιστον να παρει 100 απο το τίποτα, αν τα παρει και αυτα ( αφου φυσικα δεν εχουν την διαθεση να βαλουν ταξη στα γήπεδα της Ελλάδας ). Τωρα στο σύνολο οι τιμες ειναι καλες δεν υπαρχει λογος να κανεις ποσοστιαίες συγκρίσεις πιστεύω.
Έχεις απόλυτο δίκιο!!!! Το ίδιο φωνάζω και εγώ από το πρωί.
Εγώ μάγκες είμαι 37 χρονών, αλλά όταν ξυπνάω το πρωί να πάω στην δουλειά νιώθω 87 χρονών.. Όταν πάλι έρχεται η ώρα να πάω δω την ΑΕΚ από κοντά, νιώθω 17 χρονών.. Ξέρει κανείς αν δικαιούμαι είτε την έκπτωση των "άνω των 65 ετών" ή την "νεανική τιμή"? :-p
Πασχουμε απ την ιδια αρρωστια αδερφε και πατησα τα 45...Αμα βρεις το φαρμακο πες το και σε μενα..
Χαχαχα! Αδερφέ μου sentinel_21, φοβάμαι ότι για το πρώτο η μόνη γιατρειά είναι να κερδίσουμε το Τζόκερ.. Για το δεύτερο ευτχυχώς δεν υπάρχει γιατρειά!
Για μας ρε παιδιά στην επαρχία που είμαστε 500χμ μακριά και κατεβαίνουμε 5 φορές το χρόνο περίπου ( μακάρι να μπορούσαμε να ερχόμασταν σε κάθε αγώνα) και θέλουμε να ενισχύσουμε την ομάδα με κάποιον τρόπο, δεν θα έπρεπε να υπάρχει ένα διάρκειας πιο προσιτό
Τα φοιτητικά διαρκείας τι έκπτωση έχουν πχ στην 15?
Οι τιμές είναι καλές.Τώρα όποιος είναι να αγοράσει θα αγοράσει,όποιος δεν γουστάρει δεν θα πάρει.Μην αρχίσουμε τη γκρίνια γιατί τόσο και έπρεπε να είναι άλλη η τιμή κλπ.Κάποιοι και φθηνοτερα να ήταν δεν θα έπαιρναν,απλά το λένε για τη μίρλα.Δεν λέω για όλους και σέβομαι όσους πραγματικά δεν έχουν τη δυνατότητα.Απλά όσοι έχουν τη φιλοσοφία τη τζαμπατζίδικη,σ' αυτούς αναφέρομαι.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Όσοι αγοράζουν διαρκείας για στήριξη στην ομάδα και σκοπεύουν να πάνε σε 5 ματς όλα κι όλα ή και καθόλου,θα συμφωνήσω ότι το κάνουν για να στηρίξουν την ομάδα οικονομικά.Όσοι σκοπεύουν να πάνε σε όλα τα εντός,προφανώς και δεν κάνουν χάρη που παίρνουν διαρκείας.Τους συμφέρει και καλά κάνουν.
Δεν έχω διαβάσει ακόμα τα σχόλια,αλλά έχω βαρεθεί κάθε χρόνο τη μίρλα και τα παράπονα.Όποιος θέλει αγοράζει,όποιος δεν μπορεί ή δεν θέλει γιατί διαφωνεί και θα ήθελε καλύτερες τιμές,ας μην πάρει.Δεν κατηγορώ όποιον δεν πάρει,ποτέ δεν έχω πάρει διαρκείας.Τη μίρλα κατηγορώ.
Ίσως το μόνο που θα έπρεπε να δει η ΑΕΚ είναι για τους άνεργους.Πάντως μπράβο στην ΠΑΕ που έχει σε κάποιες θύρες έστω και μια μικρή μείωση.Μπράβο που έχει δει το θέμα με την ερασιτεχνική ΑΕΚ και την υποχρέωση για αγορά κάρτας φίλου,μπράβου για διαφορες εκπτώσεις σε ειδικές κατηγορίες.
Με την άδεια τι γίνεται ρε μάγκες;; Πάει πίσω η υπόθεση τώρα εξαιτίας των καραγκιόζηδων;
Όχι φίλε μου, η άδεια βγαίνει από μέρα σε μέρα και οποιοδήποτε καρτούν προσβάλλεται για αυτό, το πολύ πολύ να καθυστερήσει τα έργα κατά τέσσερις εβδομάδες. Αυτό θα γίνει μόνο μία φορά - αν γίνει - και μετά ούτε ο Θεός δε σε σταματάει. Επίσης να θυμίσω πως έχει δικαιωθεί στο ΣΤΕ η ομάδα από αντίστοιχα παράπονα οπότε παίζει να μη διακοπεί καν η διαδικασία και να συνεχίζονται τα έργα όσο οι καρικατούρες εξυπηρετούν τα συμφέροντα της δεύτερης μεγαλύτερης ομάδας του Πειραιά μετά τον... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Εθνικό.
άντε γμτ.. έχουμε τρελαθεί απο την ανυπομονησία!!! :D
Ρε μάγκες κάτι άσχετο, αλλά με την άδεια τι παίζει? Είχαν πει τέλη Ιουνίου αύριο τελειώνει ο μήνας και από Δευτέρα πάει 3 Ιουλίου.. Ξέρουμε τι γίνεται?
Το νεανικό μέχρι τι ηλικία μπορείς να το βγάλεις;
Τριετία είναι αυτός που θα πάρει τώρα το τρίτο σερί ή το τέταρτο σερί διαρκείας?
Τριετία είναι αυτός που θα πάρει τώρα το τρίτο σερί ή το τέταρτο σερί διαρκείας?
Υπάρχει έκπτωση 3ετίας σε φοιτητικά-νεανικά; Διότι δεν αναγράφεται κάτι.
ποση ειναι η εκπτωση για ανω 65?
30%
Αυριο τι ωρα ειπαμε ο σκοκο;;
Αν βοηθησουμε φετος θα γινει χαμος.Απο 20.000 δειαρκειας 4.500.000 Απο ευρωπη 10.000.000 Απο εισιτηρεια 5.500.000 Συνολο 20.000.000 Μπορουμε για την αεκαρα ρε γ@μωτο
Άντε να δω γκρίνια και για τα διάρκειας........καλημερες
Εξαιρετικές τιμές
Όπως κράζουμε τα λάθη έτσι ας επιβραβεύσουμε τα σωστά
Με την άδεια έχουμε κάποιο νεότερο;
Όλοι κοντά της όλη στην καινούργια προσπάθεια με κανονικό προπονητη με δικές του επιλογές και την άδεια στα χέρια μας !!!!!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗΝ 5. ΤΩΡΑ ΓΕΝΙΚΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΜΙΝΙΜΟΥΜ 20.000 ΚΟΜΑΤΙΑ. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ. ΜΟΝΟ ΑΕΚ.
Πιστευω οτι μπορουμε 20000 διαρκειας.οι τιμες ειναι πολυ καλες!!
θα προτιμούσα αντί για φωτόγραφία του γηπέδου στο διαρκείας, να έχει φωτογραφία της άδειας ανέγερσης από το υπουργείο...
ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΗΝ 5 ΕΧΩ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΕΚΕΙ . ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΘΥΡΕΣ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΣΕΙΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΣΤΗΝ 5!!!!
Ναι ρε φιλε.τα ιδια κι εγω,εχω τοσα χρονια καλη θεση εκει,τωρα αντε να βρεις καλη θεση στην 7.τις καλες τις εχουν παρει ηδη..θα επικοινωνησω με παε να δω τι παιζει.παρε κι εσυ μηπως μας αφησουν εμας που εχουμε ηδη διαρκειας εκει
ΠΗΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΥΡΙΟ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΓΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ.
παιδες εγω που εχω χρονια στην 7 σας το λεω απο πρωτο χερι πως δυσκολα θα βρειτε καλες θεσεις ψηλα (δηλαδη απο σειρα 27 και πανω περιπου)...καθε χρονο που παω για την ανανεωση και βλεπω που υπαρχουν πρασινα ειναι ολα πολυ χαμηλα...εκτος αν πατε για κατι ατομικο που μπορει να χωθειτε καπου...για παρεα δυσκολο...μαλλον σας βλεπω να περιμενετε να τελειωσει η περιοδος ανανεωσης...
Εσυ που βαζεις dislike για πες μας την αποψη σου.εκτος κι αν εχεις γενικα καποιο προβλημα οποτε περαστικα σου..
Όπως έχω ξαναπεί, η ΑΕΚ εδώ και χρόνια κάνει τις σωστές κινήσεις. Αυτοί που δεν ξέρουν ζητάνε "παιχτες από το πάνω ράφι". Στην πραγματικότητα μια ομάδα χτίζεται αλλού. Στις δομές της. Ακαδημίες, στο οργανόγραμμα, στις εγκαταστάσεις, στον τρόπο λειτουργίας της και φυσικά στη σχέση της με τον κόσμο και στο όραμα (και δυστυχώς στην Ελλάδα στις σχέσεις με την ΕΠΟ). Όταν όλα αυτά είναι στέρεα, έρχονται και οι παίχτες. Δεν κυνηγάνε όλοι τα λεφτά και μόνο τα λεφτά. Εγώ θα προτιμούσα να δουλεύω... ΣΥΝΕΧΕΙΑ κάπου που να περνάω καλά και ας παίρνω λιγότερα. Αν ήταν έτσι όλοι οι ποδοσφαιριστές θα πήγαιναν να δουλέψουν Αμερική, Ασία και Ρωσία. Όσο και αν μας φαίνεται περίεργο, ο Μελ και ο Ντούσαν ξέρουν τι κάνουν. Αγάλι αγάλι γίνεται η αγουρίδα μέλι. Μην ξεχνάτε τι πέρασε η ΑΕΚ πριν από μερικά χρόνια. Και τι έχει καταφέρει από τότε. Όλοι διαρκείας λοιπόν για να ανεβάσουμε την ομάδα μια σκάλα πάνω! Οι τιμές είναι καλές και η ομάδα το αξίζει γιατί μας έχει κάνει ξανά υπερήφανους.
ΑΕΚ ειμαιστε ολοι... Το πολυ λιβανι ομως, δεν βοηθαει... Οταν σε 3 χρονια αλλαζεις τον υπευθυνο των ακαδημιων 3 φορες, τεχνικο διευθυντη αλλες τοσες... Οταν το ηλεκτρονικο σου καταστημα ειναι τουλαχιστον αστειο... Και οταν αγνοεις την αγορα του εξωτερικου (ΗΠΑ, Γερμανια και Αυστραλια τουλαχιστον), ε συγγνωμη ρε φιλε, αλλα δεν ειναι ολα οπως θα επρεπε να ειναι, μετα απο 4 χρονια χτισιμο.
Φίλε μου, Ο Κόκκαλης έκανε 10 χρόνια να πάρει πρωτάθλημα με τον ΟΣΦΠ και μάλιστα σε εποχές που ήταν και πιο ευκολο να πάρεις πρωτάθλημα από τον ΠΑΟ (όσο βασίλευε ο Βαρδινογιάννης). Το να φτιάξεις μια ομάδα από την αρχή (και όταν λέω "ομάδα" δεν εννοώ τους παίχτες) είναι λίγο πιο δύσκολο από ότι νομίζεις. Εκτός αν έχεις διοικήσει και ξέρεις. Εδώ γήπεδο σε δικό μας χώρο προσπαθούμε να φτιάξουμε και έπρεπε να αλλάξει ο νόμος του κράτους για να γίνει και ακόμα σίγουρο δεν είναι. Βάλε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ και τα δύο πόδια πάνω στη γή και θα δεις ότι έχω δίκιο. Φιλικά πάντα.
με καθε σεβασμο:
δεν χρειαζεσαι 4 χρονια να φτιαξεις αξιοπρεπες σαιτ, ουτε στρατηγικη μαρκετινγκ και εμπορικη πολιτικη
ο Κοκκαλης πηρε πρωταθλημα στην 4η χρονια. μετα εχτισε τα αλλα...
Ο Κόκκαλης πήρε τον ΟΣΦΠ το 1993. Το 1996 πήρε και το πρωτάθλημα.....
ναι έχεις δίκιο. σόρρυ.
Φιλε μου.... Επι της αρχης συμφωνω. Ομως... Ομως...
Ζηκος στις ακαδημιες... Λυμπε-Μιλοβανοβιτς-Μαιστοροβιτς στην θεση τεχνικου διευθυντη...
Μπαινουμε στον 5ο χρονο της ...μεταπολιτευσης.
Εμπορικα η ομαδα, ειναι πολυ πισω...
Εχει ενα ηλεκτρονικο καταστημα, για το οποιο εγινε πολυς θορυβος, το οποιο υπολειτουργει, και πρακτικα εκτος απο τις φανελλες τις ομαδας, ΔΕΝ εχει κατι αλλο...... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
η ομαδα εμπορικα δεν απευθυνεται στην επαρχια, στο εξωτερικο...
Συνεχεις αλλαγες σε θεσεις και προσωπα... Ζηκος-Μητροτασιας-
Προβλημα με τον προπονητη τρματοφυλακων...
Πολλες αλλαγες για 4 χρονια... δεν βρισκεις βηματισμο ετσι...
Το θετικο ειναι οτι στα Σπατα εχουν ερθει μεγαλες βελτιωσεις, και συνεχιζουν και νεες.
Απο κει και περα, πρεπει να γινει και κριτικη, γιατι δεν ειμαστε εκει που θα επρεπε να ειμαστε
Καλοπροαιρετη κριτικη λοιπον. Οχι γκρινια. Βλεπουμε το τριφυλλι την καθοδικη πορεια που εχει παρει...
εκει που ειμασταν ειμεις το 2011 ειναι.
10€ φθηνότερα σε σχέση με πέρσι και ας έχουμε χάσει ήδη 3 παιχνίδια.
ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΓΩΝΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ...
Ναι θα χασουμε 3 παιχνιδια λογω των κεκλεισμενων αλλα θα εχουμε ενα παιχνιδι παραπανω λογω των 2 προκριματικων συν 1-2 παιχνιδια επιπλεον λογω αυξησης των ομαδων στα playoff οπου σε αυτα θα κρινεται ο πρωταθλητης που δεινει μεγαλυτερη βαρυτητα... Και δεν βαζω καν τα παιχνιδια που θα παιξουμε αν περασουμε ομιλους... Οποτε γενικα καλες ειναι οι τιμες!
geom21 καλα τα λες αλλα και περυσι ειχαμε 2 παιχνιδια προκριματικων.Οποτε -1 που ισοφαριζει με το εντος εδρας αγωνα των πλει-οφ.Οσο για τα παιχνιδια σε ομιλους,περιμενουμε και ευχομαστε να τα δουμε.
Ειχαμε περυσι 2 παιχνιδια προκριματικων εντος εδρας?? 1 παιχνιδι με σεντ ετιεν παιξαμε..
Σιγα μην γινουν playoff.Η καθολου ή συνιθισμενα
Με την 5 τι γινεται;
Εγω θα ανανεωσω το νεανικο μου στη 15.70€ για την αρρωστια δεν ειναι πολλα.Και το 2017-18 διπλα σου ΑΕΚΑΡΑ μου.
Καλημέρα, θέλω να κάνω ένα παράπονο στην παε. Έχεις το μεγαλύτερο στάδιο στην χώρα με 35 (!) Θύρες, θέλεις να φέρεις τις οικογένειες στο γήπεδο και η φθηνότερη λύση που δίνεις είναι 530€ στην 3 για οικογένεια με 1 παιδί και 100€ για κάθε άλλο παιδί. Και σκέφτομαι εγώ, τι θα τους έκανε να άνοιγαν ακόμα μθα θύρα όπως για παράδειγμα 31 ή 23 και να έβγαζαν πακέτα οικογενειακά φθηνά έτσι ώστε να πάρουν όσοι μπορούν και παραπάνω από αυτούς. Μπορεί τον γαυρο να τον σιχαινομαστε
Δεν δέχομαι ότι σε 5 εκ. ανθρώπων στην Αττική δεν υπάρχουν 20.000 Αεκτζήδες να πάρουν διαρκείας. Εκτός από οικονομικούς και λόγους υγείας, δεν υπάρχει καμιά δικαιολογία.
Δεν δέχομαι ότι δίνουμε λιγότερα διαρκείας από δεκάδες ομάδες με λιγότερο κόσμο και ιστορία στην Ευρώπη.
Τέλος δεν δέχομαι να είμαστε απαιτητικοί (ορθά τις περισσότερες φορές) και να κάνουμε σκληρή... ΣΥΝΕΧΕΙΑ κριτική, όταν δεν κάνουμε κι εμείς το καθήκον μας, που είναι η παρουσία μας στο γήπεδο.
20.000 ειναι τα δειαρκειας μπορουμε ολα να τα εξαντλησουμε
εντάξει καλές τιμές.. 10-20 ευρώ πιο κάτω.. και όσοι παίρνουν 3 σερί χρονιά 40 μέχρι 80 (αναλόγως την θύρα) πιο κάτω.
Μια χαρά.
Ημερομηνίεεεεεεεεεες !