Novibet ΕΠΑΘΑ με Super Προσφορά* Γνωριμίας* 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
SEAJETS Ταξιδεύουμε μαζί με το μεγαλύτερο στόλο ταχύπλοων παγκοσμίως σε 50 προορισμούς του Αιγαίου!

ασε Κωστα θα μας τρελανουν ορισμενοι εδω μεσα .ο Ζβοντς δεν ειχει ουτε μια ηττα εκτος προγραμματος ,εχει παρει το ντερμπι με παοκ και εχει χασει το ντερμπυ με μπεσικτας.Η ομαδα εχει δειξει πρωτοφανη σταθεροτητα για δεδομενα μπασκετικης ΑΕΚ και υπαρχουν αρκετοι εδω μεσα που υποστιριζουν οτι πρεπει να φυγει .θα τρελαθουμε εντελως
Η ήττα από το θηρίο Ludwigsburg φαντάζομαι είναι και αυτή στο πρόγραμμα
Ποιο ντέρμπι με μπαοκ στο μπάσκετ βρε,Όσα παίρνει ο ntixon κοστίζει όλη τους η ομάδα.ΚΛΑΜΑ.
Αρα με αυτο που λες δεν εχεις ΚΑΜΙΑ απαιτηση για νικες εναντι του ΠΑΟ-ΟΣΦΠ, σωστα?
Άστο πριγκηψ, είναι μερικοί κυκλοθυμικοι που δεν ξέρουν τι λένε. Να τρελενεσαι.
Και όμως ντέρμπι το κάναμε για να τους κερδίσουμε
Όντως ο Ζντοβτς δεν πρέπει να φύγει αν και έχει και αυτός μερικά κολλήματα όπως άλλωστε όλοι οι προπονητές...φέτος έχει δημιουργήσει μια ωραία ομάδα ( όχι τόσο θεαματική ) όπου σε 2-3 χρόνια οι 4-5 παίκτες θα είναι ο κορμός της ΑΕΚ...από εκεί και πέρα το ότι έχει κενά στο τρόπο που παίζει η και σε θέσεις όπως στο πέντε και στο τρία κάνουν μπαμ...θα πρέπει ο Ζντοβτς να κάνει αυτό που πρέπει και όχι να επιμένει γιατί αυτό είναι κατά της ΑΕΚ και στο κάτω κάτω δεν είναι κακό να παραδεχτεί... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μερικές λάθος επιλογές...
ΥΓ1 Ο κόσμος της ΑΕΚ ( και εγώ μέσα ) έχουμε περάσει τόσα που και το παραμικρό μας ενοχλεί....για το ποδόσφαιρο ότι και να πούμε έχουμε δίκαιο αλλά πολλές φορές η κριτική που γίνεται στο μπάσκετ είναι άδικη αλλά δυστυχώς είναι φυσικό με αυτά που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια...
ΥΓ2 Η μισή χρόνια είναι το παιχνίδι με τον Άρη στο κύπελλο...όσο σκληρό και αν ακουστεί αυτό αν χάσει θα είναι αποτυχημένη η σεζόν και δεν θα έχουμε κάνει ούτε ένα βήμα μπροστά...επίσης ο Ντίξον πρέπει να βγει μπροστά επιτέλους σε τέτοια ματς γιατί στα τρία ποιο σημαντικά παιχνίδια ( Μπεσίκτας ΟΣΦΠ ΠΑΟ ) ήταν εκτός τόπου και χρόνου...επίσης μέχρι το ματς με τον Άρη η ΑΕΚ θέλει πεντάρι..
φυσικα και εχει κολληματα δεν ειπα οτι ειναι ο τελειος ουτε οτι ομαδα παιζει ασυλληπτο μπασκετ αλλα εχει κανει βηματα με ενα μειωμενο μπατζετ σε σχεση με περσυ.μην ξεχνατε οτι ο ζβοντς εχει την ομαδα που θελει εδω και 4μηνες και οχι απο περσυ που ειναι προπονητης.εδειξε φετος οτι θελει να κανει ομαδα με μελλον και οχι ενα πυροτεχνημα για αυτο εχει μονο 4 εμπειρους παικτες. και κατι ακομα ολοι εσεις που ζητατε αθλητικο 3-4 ειμαι σιγουρος πως ειστε οι ιδιοι που παρακαλαγατε να... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μεινει ο μιλο που αποτι φανηκε δεν τον ηθελε ο ζβοντ και εμεινε με προτροπη Μακη και καλυψε μια θεση ξενου(που πιστευω την ειχε στο μυαλο του για αμερικανο 3αρι).
ΥΓ1. " η κριτική που γίνεται στο μπάσκετ είναι άδικη αλλά δυστυχώς είναι φυσικό με αυτά που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια..."... Οχι δεν ειναι φυσικο.ΕΙναι αρρωστο. Ειναι αρρωστο πριν δυο χρονια να ησουν πρωτο φαβορι εκ νεου για υποβιβασμο και τωρα να κανεις κριτικη αν εχει καποιο κολλημα ο Ζντοβτς ή αν σε γεμιζει ο Φαλκερ ή οχι. ΥΓ2 Αποτυχημενη η χρονια αν χασουμε απο τον αρη?? Εισαι με τα καλα σου???? Ειναι δυνατον ο οπαδος της ΑΕΚ να μην εχει αντιληφθει την μεγαλη προσπαθεια που... ΣΥΝΕΧΕΙΑ καταβαλει ο Αγγελοπουλος και οι προπονητες και να μου τους θεωρεις αποτυχημενους αν χασουν στον αρη???? Αποτυχια θα ειναι αν τα επομενα τεσσερα χρονια δεν εχουμε φτιαξει κορμο ελληνικο απο τους πιτσιρικαδες που εχουμε μαζεψει. Χωρις ελληνικο κορμο,ομαδα πρωταθλητισμου δε κανεις. Η ΑΕΚ αυτη τη στιγμη προσπαθει ταυτοχρονα να μαθει τα βασικα σαν νεα ομαδα,να φτιαξει ενα αξιοπρεπες συνολο και να φροντισει να της βγει η επενδυση στους τοσους νεους παικτες που εχει. Εσυ κοντοφθαλμα δε βλεπεις ολο το τοπιο και καθεσαι και επικεντρωνεις την επιτυχια και την αποτυχια σε ενα παιχνιδι με τον αρη. Παλι καλα που δινεις και την αδεια στον Ζντοβτς να παραμεινει δηλαδη....
Φίλε μου στο ΥΓ1 δεν αναφέρομαι αποκλειστικά στο μπάσκετ αλλά στον σύλλογο ΑΕΚ...είναι φυσιολογικό όταν όλα τα τμήματα πηγαίνουν χάλια να μεταφέρετε η μουρμούρα...όσο για το ΥΓ2 ναι είναι αποτυχημένη χρόνια αν δεν πάμε στον τελικό...εσύ μιλάς για το πλάνο του Αγγελοπούλου που θα κριθεί στα επόμενα χρόνια ενώ εγώ μιλάω για την φετινή σεζόν...επίσης δεν παίζουμε με τον ΠΑΟ η τον ΟΣΦΠ αλλά με τον Άρη που στην ουσία έχει μικρότερο μπάτζετ και είναι και αυτός καινούργια ομάδα....
Αμα θεωρεις αποτυχημενη χρονια μια ηττα απο τον αρη στο κυπελο.για μενα εισαι εκτος πραγματικοτητας. Και επισης επειδη βαζεις στο τραπεζι το θεμα μπατζετ,μην εχεις τοτε καμια απαιτηση η ΑΕΚ να νικαει καμια ομαδα με υψηλοτερο μπατζετ.Αυτο περιλαμβανει εκτος απο παο,οσφπ και τις περισσοτερες ομαδες στην ευρωπαϊκη διοργανωση που συμμετεχει. Ορισες τωρα εσυ ενα παιχνιδι σαν κριτιριο αν θα ειναι η ομαδα πετυχημενη ή οχι. ΜΙλαμε για τραγικα πραγματα.
Πρέπει να φύγει ...χθες!
Δεν την κοπανας εσυ καλυτερα?
πες τα ρε φίλε!!! η ομάδα ειναι φουλ εντος προγραμματος και στοχων με τους 2 μεγάλους εκτός και με πάαααρα πολυ καλές μονάδες!!! δένει το γλυκό με το 5άρι (Βουγιούκας ποιοτητα αν έρθει) και απο Γενάρη μιλάμε για μια χαρα ομάδα με ΠΑΟΚ ΟΣΦΠ ΠΑΟ όοολους εντος έδρας!!!
Για το μπάσκετ πρέπει να σταματήσουμε την κριτική και να πηγαίνουμε γήπεδο. Για το ποδόσφαιρο, αν θυμάμαι καλά Κώστα (και αν μου επιτρέπεις τον ενικό) έγραφες διθυράμβους μετά το ματς κυπέλλου με τον Ατρόμητο. Δεν είναι παικταράς, αλλά όχι και να πέσει το ανάθεμα πάνω του.
Αδερφέ στο συγκεκριμένο άρθρο και στα αφορόντα το μπάσκετ πέφτεις κατ εμέ εκτός. Η σημερινή ΑΕΚ αδικεί την προσπάθεια του προέδρου της και μόνο(αύτος μόνο δουλέυει σωστά). Ο Γιούρι επειδή δουλεύει πολλές ώρες που λές γίνηκε προπονηταράς? η ο Φάλκερ παιχταράς?Να δεις ότι στο ματς του Φαλήρου δεν κατέβηκες ποτέ, ο βάζελος όταν σφίξαν τα γάλατα σε καθάρισε η Μπεσίκτας εδώ πέρασε αέρας και έχασες από την Λουβιταμπεργκ κι από τη Ζιέλονα Γκόρα!Λοιπόν τι μας λές να βγούμε και στο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ δρόμο να πανυγηρίζουμε!
Νομιζω οτι μετα τους Αραβιδη - Πλατελλα - Ζοριτς - Ντίας - Πεκχαρτ Βλεπω να τους συναγωνιζονται και οι Μπακακης - Χριστοδουλόπουλος ...Τζανετοπουλος
Μαζί σου είμαι Κώστα. Ξέρω από μπάσκετ αλλά σίγουρα όχι περισσότερα από τον Κόουτσ για να είμαι απόλυτος. Είναι αλήθεια ότι ο Φάλκκερ έχει περιθώρια βελτίωσης επιθετικά , αμυντικά όμως είμαι ικανοποιημένος (έχει βέβαια ένα θεματάκι όταν ο αντίπαλος είναι αρκετά ψηλότερος) . Το βασικό είναι να κάνουμε υπομονή και να δείξουμε εμπιστοσύνη στον προπονητή καθώς η ομάδα είναι μέσα σε όλους τους στόχους , έχωντας κάνει μάλιστα πολύ καλύτερες εμφανίσεις από πέρισυ,
Το Μοράις τον έχεις στην κορυφή και δεν τον πιανει τίποτα... Ας όψεται το φάντασμα του Κετσπάγια που ακόμη δεν έχει φύγει από τα αποδυτήρια , Α, ξέχασα και του Μπάγεβιτς από την ΠΑΕ.....Ένας μένει να φύγει για να ηρεμήσετε οι νοσταλγοι......
Απο μπάσκετ ΔΕΝ ξερεις,ασχολησου με την μπαλα.Και περσι τα ιδια ελεγες για την αρμαδα του Σακοτα.
Οχι οτι θα περασει...αλλα οκ
Τον μπραουν ρε παιδια που κανει παπαδες στην καρσιγιακα περσυ δεν τον ηθελε ο κοουτς η αυτος ηθελε να φυγει;αν γνωριζει καποιος ας απαντησει..χθες εβαλε 36 ποντους..περσυ με γαυρο αυτος μας οδηγουσε
Βασικά πήραμε στη θέση του τον Ντίξον.
Και ο Ανοσικε διακριθεις στην Κυμη της Ιταλιας ηταν αλλα εδω δεν.....Προσωπικη μου αποψη οτι αν μεινουμε ετσι στην θεση 5, χωρις καμια αλλαγη 'η προσθηκη, ειμαστε ακριβως στα ιδια με περυσι, οσο αναφορα τους στοχους μας. Δεν αλλαζουμε επιπεδο ουτε στο ελαχιστο.Ισως κανουμε μονο πιο ανετες τις νικες με ΠΑΟΚ-ΑΡΗ
φίλε μου έχουμε συμφωνήσει με τον Βουγιούκα και περιμένουμε να μείνει ελεύθερος. Οπότε προφανέστατα η ομάδα προσπαθεί να κάνει προσθήκη σέντερ και μάλιστα υψηλού επιπέδου. Σε ότι αφορά τον Ανοσίκε είμαι σίγουρος πως αν τον είχε προλάβει ο Γιούρι θα τον είχε αξιοποιήσει μια χαρά. `Ηταν πολύ καλός ριμπάουντερ και εξαιρετικός αμυντικός.
Κώστα λυπάμαι αλλά ο Ντίαζ δεν ήταν πείραμα. Ενας πρώην ποδοσφ. με 10 συμμετοχές σε 2 χρόνια στα βάθη της Νότιας Αμερικής δεν είναι πείραμα, είναι λόγος να βάλει ο οπαδός τα κλάματα σε συνδυασμό με Τιμούρ στον πάγκο. Δύο ώρες έκλαιγα όταν ανακοινώθηκε. Λευκή πετσέτα.
μην είσαι υπερβολικός ρε αδερφέ. Ειχες τον Ντίντακ και πήρες έναν Ουρουγουανό για δεύτερο που είχε παίξει Νασιονάλ, Eστουντιάντες, Ρίβερ Πλέιτ. Δεν σου βγήκε αλλά όχι και να κλαις 2 ώρες. Είπαμε...
Αυτές ήταν οι συμμετοχές του πριν την ΑΕΚ:
Senior career*
Years Team Apps (Gls)... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
2006–2008 Liverpool FC 23 (3)
2008–2010 Estudiantes 65 (1)
2010–2012 River Plate 54 (2)
2012–2016 Nacional 89 (9)
2016 Racing 20 (3)
Κωστα συμφωνω και εγω με αυτα που γραφεις!!ελπιζω την καινουρια χρονια να ειμαστε ΑΕΚ !αλλα δεν το βλεπω μακαρι να διαψευστω!!στο παιχνιδι με την κερκυρα ηταν τοσο χαλια η ψυχολογια της ομαδας που με το που τελειωσε το ματς μονονο λαμπροπουλος και σιμοες χαιρετησαν το κοσμο!!οι αλλοι εφυγαν αρων αρων για αποδυτηρια!οσο για το μπασκετ θεωρω οτι ειμαστε στο σωστο δρομο!!
Κώστα ο Γιούρη ότι και να λέμε σαν όνομα, εμπειρία και γνώσεις είναι σιγπυρα από τους καλύτερους όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη άνετα φεύγοντας από την ΑΕΚ θα μπορούσε να προπονεί ομάδα Ευρωλίγκας
Έχει κάποια κόλληματακια αλλά ξέρει καντάρια μπάσκετ και το κυριότερο ξέρει πως να φτιάχνει μια σφαιρική και πλήρη ομάδα με μικρό σχετικά μπατζεκτ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Ξέρει πως για να κάνει το βήμα παραπάνω η ΑΕΚ πρέπει να βασιστεί στην ομαδικότητα και όχι στα ατομικά ταλέντα 2-3 παικτών της
Προφανώς και δεν του βγαίνουν όλες οι επιλογές (είναι ανθρώπινος αδύνατο αυτό) αλλά η ομάδα όσο περνάει ο καιρός γίνεται όλο και πιο δεμένη στο παρκέ
Προφανώς και χρειάζονται 2 προσθήκες ένα 5ρι και ένα 3ρι όλοι το ξέρουν και πρώτος και καλύτερος ο Γιουρη
Αλλά δεν υπάρχει βιασύνη, αν βρεθεί ο παίκτης που μπορεί να κάνει την διαφορά και (βλ. Πχ τώρα ο Μπουγιουκας) θα κάνουμε κίνηση
Έτσι κάνουν οι σωστές ομάδες
Οποίος λέει λοιπόν ότι πρέπει να φύγει ο Γιουρη δεν ξέρει τι του γίνεται και μάλλον νομίζει πως η ΑΕΚ με το μπατζεκτ που έχει θα χτυπήσει τους αιώνιους με το καλημέρα....
Master Yoda ολα καλα αυτα που λες και θα συμφωνησω.Μονο να προσθεσω οτι η ομαδα πρεπει να δουλεψει λιγο στο ψυχολιγικο κομματι .Βλεπουμε οταν ειναι μπροστα στο σκορ και της εχει φυγει το αγχος να αποδισει πολυ καλο Μπασκετ.Απο την αλλη ομως οταν η αντιπαλη ομαδα μας κοντραρει να κατακλιζεται η ομαδα με αγχος και ως επακολουθο να ερχεται μια ανοργανωσια και μια νευρικοτητα στις επιθεσεις.Αυτο πρεπει να δει ο Κοουτς και να δουλεψει τη ψυχολογια του καθε παιχτη .
Αυτο συμβαινει σε ολες τις ομαδες του κοσμου.Δεν ειναι μονο γνωρισμα της ΑΕΚ και ελλατωμα του Ζντοβτς.
Οσο για το ποδοσφαιρο μετα τον αινταρεβιτς θελουμε =
Αριστερό μπακ
Εξτρέμ
Στοπερ
Σέντερ φορ
και σεντερ μπακ..
Και κεντρικό αμυντικο
εστω Τζαβελλα για σεντερ-αριστερο μπακ...
Συγγνώμη Κώστα ;.....έψαξα για τον mvp falker και όντως ήταν το 2013-2014 ...υπάρχει όμως μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη του προπονητή της Νανσί περί καποιων μετέπειτα αυτής της σούπερ χρονιάς τραυματισμών και μια σχετικά προσφατη επιστροφη απο εγχείρηση για την πτωτική πορεία του παίχτη...
Στο μπάσκετ να το βουλώσουμε όλοι (και εγώ πρώτος) και να κάνουμε κριτική μόνο στην μπάλα. Μόνο αυτό δικαιούμαστε εφέτος.
η ομάδα πάει καλά και τη γουστάρουμε... μας χαλάει ο Φάλκερ επειδή όσα παιχνίδια χάσαμε με κάποιον άλλο πεντάρι η ομάδα θα μπορούσε να πάει καλύτερα! ότι βλέπουμε λέμε! τι έκανε πέρσι πρόπερσι ο παίχτης δε με νοιάζει. αμερικανός που δεν καρφώνει και δεν ξέρει τι σημαίνει τζαμπ σουτ ας πάι να παιξει αλλού!
Να θυμίσω σε κάποιους εδώ ότι πέρσι στην regular season της Α1 η ΑΕΚ έκανε 9 ή 10 ήττες αν θυμάμαι καλά, με πεντάρι τον Λουκά και τριάρι τον Χέρστον. Η φετινή ομάδα δε χάνει κανένα ματς εκτός προγράμματος μέχρι στιγμής κι αν συνεχίσει έτσι, θα κάνει πολύ λιγότερες ήττες, γεγονός απόλυτα θετικό. Επίσης φέτος δε γίνονται οι περσινές παλινωδίες με τις αμέτρητες αλλαγές ξένων, που οδήγησαν σε τραγελαφικές καταστάσεις, όπως το να παίξεις τα σημαντικότερα ευρωπαϊκά σου ματς χωρίς πλέι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μέικερ (απίστευτο). Το να μην αλλάζεις παίχτες σαν τα πουκάμισα, δημιουργεί ομοιογένεια και κυρίως ένα ψυχικό δέσιμο του κόσμου με την ομάδα, συστατικό απαραίτητο για την πρόοδο της ΑΕΚ. Χαλαρώστε λίγο. Είμαστε σε καλό δρόμο.
Σε όλα σωστός Κώστα, μετά από περίοδο που με είχες εκνευρίσει.. όσο για το μπακακη, πιστεύω πως αν νιώσει εμπιστοσύνη και παίξει βασικός σε κάποια παιχνίδια θα ανέβει, ξέρει μπάλα.
Μεγάλο ευχαριστώ σε Μπακάκη και Ανέστη. Πήραν ευκαιρίες δίκαια. Ποτέ δεν θα γκρινιάξει ο Αεκτζής για Τσιντώτα. Πάντα θα έχουν ευκαιρίες νέα παιδιά με ταλέντο στην ΑΕΚΑΡΑ. Να μείνει ο Γκάλο και να βρούμε Τσιντώτα Ελληνα η ξένο για ΔΕΞΙΑ.
Για τον ανέστη συμφωνώ.. και πολλές ευκαιρίες πήρε. Ο άλλος με το που μπήκε έδειξε ότι το χει.. Ό μπακακης παρα την ελεεινή χθεσινή εμφάνιση ίσως αξίζει ακόμα μια ευκαιρία..
Λοιπόν ο Μαυροειδης δεν μπορει πανω απο 15 λεπτα το παιχνιδι καθε τεταρτη-σαββατο..ηδη εχει βγαλει 2 τραυματισμους και γενικα τον τελευταιο ενα μηνα σερνετε...Εγω πιστευω η ΑΕΚ πρεπει να αλλαξει τον φολκερ με αμερικανο αλτικο με εφεση στα ριμπαουντ και στο σκοραρισμα..να παρει και τον βουγιουκα που θα βοηθησει πολυ..και να παει τον μαυροειδη για 3ο σεντερ ομως στα παιχνιδια στην Ελλαδα με λευκαδες κλπ. να ξεκουραζει τους αλλους 2 παιρνοντα ςπερισσοτερο χρονο
Κώστα, εδώ θα διαφωνήσουμε... Ο Φόλκερ ήρθε στην ΑΕΚ για να πάρει τη θέση του Όουενς στο «5», η οποία απαιτούσε χρόνο συμμετοχής άνω των 20 λεπτών και συγκεκριμένες δουλειές εντός του παρκέ. Δεν μπορεί να σηκώσει αυτό το βάρος, ξεκάθαρα.
Κανείς δεν είπε πως δεν μπορεί υπό συνθήκες να βρίσκεται στο ρόστερ της ομάδας. Θα μπορούσε να σταθεί ως τρίτος σέντερ, παίζοντας κατά μέσο όρο 10 λεπτά ανά ματς, ώστε να δίνει λύσεις στην άμυνα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ και παράλληλα να ξεκουράζει τους υπόλοιπους ψηλούς.
Ο Ζντοβτς τον έφερε με την προοπτική να ηγηθεί στο «5», μαζί με τον Μαυροειδή. Ούτε ο ένας αλλά ούτε και ο άλλος μπορούν να σταθούν σε αυτό το επίπεδο ως βασικοί σέντερ. Αυτό λέμε όλοι μας εδώ και καιρό...
Όντως ο Φόλκερ προσέθεσε στοιχεία στο παιχνίδι της ομάδας που δεν υπήρχαν προτού έρθει, με βάση τον σχεδιασμό: ριμπάουντ, άμυνα, τάπες-μπλοκ. Αυτά, όμως, δεν είναι αρκετά στοιχεία από μόνα τους για το βασικό πεντάρι στην ΑΕΚ.
Πλέον, μετά και την απόκτηση του Βουγιούκα (ακόμη τον περιμένουμε...), θα δημιουργηθεί μικρός πονοκέφαλος για τις θέσεις και τους ρόλους στο «5». Ο Μαυροειδής ήρθε εξαρχής για δεύτερος στη σειρά, ενώ ο Φόλκερ πήρε τη θέση του βασικού -όπως εξελίχθηκε ο προγραμματισμός- Όουενς.
Από την ώρα που θα έρθει ο Ίαν, ο Μαυροειδής δύσκολα θα δεχθεί ρόλο τρίτου σέντερ, άρα η αλλαγή Φόλκερ για να αποκτηθεί άλλος παίκτης σε διαφορετική θέση, θα εξαρτηθεί από την αποδοχή ή απόρριψη του Αμερικανού για τον ρόλο του τρίτου ψηλού.
Από ‘κει και πέρα, συμφωνώ απολύτως σε αυτό που έγραψες εσύ (το έγραψαν κι άλλοι) για τις αντιδράσεις στο πρόσωπο του Φόλκερ. Είναι παίκτης της ΑΕΚ και πρέπει να τον στηρίζουμε, εννοείται αυτό. Όλοι κάνουμε τον χαβαλέ μας αλλά χωρίς να ειρωνευόμαστε ή να αποδοκιμάζουμε άτομα. Εδώ είχαμε φτάσει στο σημείο να αποθεώνουμε τον Πολυτάρχου και τον Καράμπουλα στην Α2, τώρα δεν θα φωνάξουμε υπέρ του Φόλκερ;
Όσον αφορά τον Ζντοβτς, το γεγονός ότι ήταν εξαιρετικός ως παίκτης, δεν σημαίνει ότι θα είναι απαραιτήτως καλός προπονητής. Σίγουρα, η εμπειρία του τον βοηθάει να διαχειριστεί καταστάσεις και πρόσωπα στα αποδυτήρια, αλλά τίποτε παραπάνω...
Παρ’ όλα αυτά, είναι αρκετά καλός προπονητής. Από όλους τους πάγκους που πέρασε, έχει αφήσει θετικά σημάδια. Δεν ξέρω αν κάνει για το κορυφαίο επίπεδο, προσωπικά το θεωρώ δύσκολο, αλλά μέχρι στιγμής, με τα τωρινά δεδομένα, τα πάει πολύ καλά.
Τέλος, πιστεύω πως εάν η Βασίλισσα είχε 2-3 παίκτες διαφοράς στο ρόστερ της, θα μπορούσε να αγωνίζεται στην Ευρωλίγκα. Δεν μιλάω για πορείες και τίτλους, αλλά μου φαντάζει δύσκολο να ήμασταν χειρότεροι της Νταρουσάφακα ή της Ούνιξ.
Άρα, με βάση το γεγονός ότι δεν υπάρχει πεντάρι διαφοράς και κλασικό τριάρι, η απάντηση στην άτυπη ερώτηση του άρθρου είναι πως ναι, η ομάδα θα μπορούσε να αγωνιστεί στο υψηλότερο επίπεδο (όχι όμως και να το... πάρει). Έχοντας πάντα στη συνάρτηση και την ποιότητα των ομάδων που αγωνίζονται αυτή τη στιγμή στην Ευρωλίγκα!
Θα δούμε πως θα εξελιχθεί όταν πρώτα ο Θεός έρθει ο Βουγιούκας. Το κακό είναι πως βλέπω πως ο Μαυροειδής πάει σιγά σιγά για ένα παιχνίδι την εβδομάδα λόγω γόνατου οπότε μάλλον δύσκολα θα έχουμε άμμεση αλλαγή με τον ερχομό του Βουγιούκα. Γενικά ο Γιούρι είναι πολύ ικανοποιημένος από το κλίμα της ομάδας στα αποδυτήρια, από την χημεία των παικτών, από την ομαδική δουλειά. Τον Φάλκερ τον έχει στο μυαλό του πως 100% υγιής θα εχει τουλάχιστον 8-8 (πόντους ριμπάουντ) συν όλα τα άλλα που... ΣΥΝΕΧΕΙΑ δίνει στο παιχνίδι και δεν καταγράφονται στην στατιστική σε άμυνα και επίθεση. Τον θεωρεί τον πιο τιμ πλέιερ της ομάδας και επειδή ξέρει πως έχει φτιάξει μια ομάδα κυρίως εγωιστών θέλει οπωσδήποτε και τέτοιους παίκτες. Τέλος να σου θυμίσω πως πέρυσι είχαμε τριάρι και πεντάρι διαφοράς και η ομάδα ήταν πολύ χειρότερη.
Ο Μαυροειδής έβαλε κάποια κιλά από το καλοκαίρι αλλά αύξησε και την ένταση της προπόνησης. Ήταν πιθανό να τον «προδώσουν» τα γόνατά του, κάτι που δυστυχώς συνέβη... Με την απόκτηση του Βουγιούκα, η ομάδα θα αποκτήσει άνεση στη θέση «5», όποτε και θα δούμε να εφαρμόζεται ένα διαφορετικό στυλ μπάσκετ στην επίθεση.
Το κλίμα, όντως, είναι το ιδανικό. Όλα τα παιδιά έχουν δεθεί και είναι σημαντικό να υπάρχει... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ομοιογένεια. Οι αλλαγές παικτών δεν βοηθούν σε αυτό τον τομέα, είναι όμως έτσι η φύση του αθλήματος. Και βέβαια, κανείς δεν θέλει να γίνει βιαστική αντικατάσταση του Φόλκερ με άλλον παίκτη. Από το να γίνει κάποιο λάθος με τις θέσεις ξένων, είναι προτιμότερο να παραμείνει ο Αμερικανός, εννοείται, αλλά με περιορισμένο ρόλο (τρίτος σέντερ).
Επίσης, είναι σωστό αυτό που επιχειρεί να κάνει ο Ζντοβτς, πάντοτε χρειάζονται παίκτες που θα θυσιαστούν για το καλό της ομάδας, όμως η Βασίλισσα στο «5» θέλει κάτι διαφορετικό για πρώτη λύση.
Τέλος, πέρυσι είχαμε όντως τριάρι και πεντάρι διαφοράς, αλλά ήμασταν φτωχοί στον άσο. Επιπλέον, ο εφετινός αρχικός προγραμματισμός του καλοκαιριού, συμπεριελάμβανε τόσο τον Λουκά, όσο και τον Χέρστον (με ερωτηματικό). Άρα, η λογική έλεγε πως η ΑΕΚ θα έπρεπε να κρατήσει τους περσινούς κορμούς της και να συμπληρώσει τις υπόλοιπες θέσεις με προσοχή. Γι' αυτό κιόλας, προτεραιότητα ήταν ο άσος...
ΥΓ: Αν πέρυσι είχαμε έναν έμπειρο άσο, θα βλέπαμε άλλη ομάδα. Όπως και εφέτος... Αν είχαμε πεντάρι διαφοράς (π.χ. Λουκά), θα βλέπαμε άλλη ομάδα.
Ο Χέρστον ήταν εκτός σχεδιασμού από την πρώτη μέρα. Ο ΛΟυκάς είναι άλλη περίπτωση, γνωρίζεις γιατί έφυγε μην τα ξαναλέμε. Περυσι μας βοήθησε πολύ δεν ήθελα να τον μειώσω ούτε αυτόν ούτε τον Χέρστον που ήταν απογοήτευση αλλά η αλήθεια είναι πως με αυτούς μέσα παίζαμε πολύ χειρότερα όσους άσους κι αν αλλάξαμε.
Κωστα αυτο που θαυμαζω σε σενα, ειναι η αισιοδοξια σου! εκει που ολα ειναι μαυρα, παντα πιστευεις οτι ΘΑ γινουν ασπρα! απο που πηγαζει ηθελα να ξερα ειλικρινα!
Την αισιοδοξία την δίνουν οι δύο μπροστάρηδες..
Κέτσε, σε θυμάμαι το καλοκαίρι στον sport-fm έλεγες "απορώ πως η ΑΕΚ δεν ενδιαφέρεται για τον ελεύθερο Χριστοδουλόπουλο".
Γιατί δεν λες το ίδιο και τώρα για τον Τζαβέλλα ;
Περιμένουμε απλά να πάει στον γαύρο ;
Αγιε,
μαλλον ξεχασες πως τον χαρακτηρισε ο Βλάνταν !
Καλά ας έρθει, και όταν πάρουμε τον Βλάνταν τον διώχνουμε.
δεν είναι ελεύθερος...
Με κάλυψες.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ Ο ΤΖΑΒΕΛΑΣ ΑΚΟΜΑ.
Πολύ σοφή παρατήρηση.
τον Τζαβελα κ εγω θα τον ηθελα πολυ! μαζι με τσιγκρινσκι θα κανουν πολυ ωραιο διδυμο!
Κι εγω θα τον ηθελα αρκει να μην κανουν διδυμο στο αναρρωτηριο
Άκου φίλε, είναι αλήθεια ότι είναι παλιόπαιδο !
Αλλά τα παλιόπαιδα γίνονται οι πιό κύριοι εάν ερωτευτούν !
πσσσσσσσσςςςςςςς τί είπα πάλι . . .
Ο βαζελος υπεγραψε Τζεντιλε..εννοειτε τετοια υπερβαση και λογω τσου λου δεν μπορουσαμε να κανουμε..αυτο για να μην εχουν ΤΑ ονειρα καποιοι συνΑΕΚτσηδες μετα απο καλες εμφανισεις...οι αιωνιοι μπορουν να χτυπησουν οποιον θελουν οποτε θελουν..θα ερθουμε στο επιπεδο τους με τα χρονια σιγα σιγα και σταθερα..ουτε αν τους κερδισουμε μια φορα σημαινει οτι μπηκαμε σφηνα..υπομονη σωστες κινησεις και ολα καλα θα πανε..για το ποδοσφαιρο δεν εχω κουραγιο να σχολιασω κατι...
Είναι απίστευτη και ακατανόητη κάποιες φορές η μιζέρια των οπαδών μας. Ξαφνικά όλοι έγιναν ειδικοί στο μπάσκετ και αγνοώντας το γεγονός που ήταν η ομάδα πριν 3 χρόνια και που βαδίζει τώρα κανουν σκληρή και ανεδαφική κριτική στην ομάδα με επιχειρηματολογια μικρού παιδιού, τύπου ο φαλκερ δεν ειναι αθλητικος και ο ζντοβτς ξύνει τα φρύδια του στον αγώνα και κοιμάται... Χαλαρώστε λίγο που μερικοί θεωρείται αποτυχία της ομάδας που χασαμε απο τον παναθηναικο σε ένα ματς που το... ΣΥΝΕΧΕΙΑ παλέψαμε αξιοπρεπώς μέχρι το τελος. Απέναντι σε έναν παναθηναικο με το 4πλάσιο μπάτζετ ο οποίος αγωνίζεται στο υψηλότερο επίπεδο 20 χρόνια τωρα...Μην μεταφέρεται την δικαιολογημένη σε ένα βαθμό αποήτευση σας απο την ποδοσφαιρική ομάδα και στο μπάσκετ!
Ο Φάλκερ φυσικά δεν ειναι πρόβλημα για την ομάδα από τη στιγμή που δεν υπάρχει καλύτερος στον ορίζοντα. Ο κόουτς έχει ταβάνι, ελπίζω να εξεταστεί τη νέα χρονιά.
έτσι είναι κέτσε, πρέπει να το γράφετε όλοι πλέον ανοικτά!!!
έχουν πάρει όλοι ευκαιρίες και είναι πλέον ξεκάθαρο ότι υπάρχουν πολλοί που δεν κάνουν. και σπάνια πέφτουμε έξω όταν το φωνάζουμε από δω μέσα. να θυμίσω από την εποχή του πλιάτσικα, γκέντζογλου, λαγού κλπ, μέχρι την εποχή του ανάκογλου, γροντή, σοϊλέδη κλπ που το φωνάζουμε δεν πέσαμε έξω σε κανένα.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ήρθε η ώρα για το ξεκαθάρισμα. ας γίνει η αρχή από τώρα και ανάλογα πάντα με το διαθέσιμο μπάτζετ..........
MVP ο φάλκερ στο πιο αθλητικο πρωταθλημα της Ευρώπης ;Κάτσε και με σόκαρες τώρα ...αθλητικό είπες;...εεεε και ο άλλος πάλι εκεί ηρθε πρώτος στα ριμπαουντ....άρα δεν φταίμε εμείς γιαυτό που βλέπουμε και λέμε αλλά οι διαφορά της ώρας......Προφανώς ο βουγιούκας έρχεται για μπακ απ του αθλητικού φάλκερ μιας και τραυματίστηκε το άλλο μπακ απ ο Μαυροειδής......μόνο Φάλκερ ρε αυτόν ξέρουμε αυτόν εμπιστευόμαστε....αν και μόλις πιάνει μπάλα ο ζντοβτς πατικώνει το φρύδι και προς... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τις δύο πλευρές.
Δεν είναι αθλητικός ο Φάλκερ...
Κάτσε φίλε !
Εμείς δεν μπορούμε να διορθώσουμε τα σχόλιά μας !!!!!
μπορείς. Ο πρίμιουμ λογαριασμός έχει συνδρομή 200 ευρώ τον μήνα κι έχω μόνο... εγώ. Αχαχαχαχαα.
Η αχαριστια και η ειρωνεια απεναντι σε ανθρωπους που πηραν μια ομαδα υπο αφανισμο και την ξαναεβαλαν στο χαρτη του μπασκετ,ειναι εγκλημα. Για μενα δεν αξιζεις να λεγεσαι οπαδος της ΑΕΚ. Αντι να στηριζεις τον ΑΓγελοπουλο και την δικαιωματικη επιλογη του να εχει στο τιμονι της ομαδας τον Ζντοβτς,πουλας πνευμα και ειρωνεια. Εσυ θες επιστροφη σε ροστερ Καραμπουλα και Γκιζογιαννη να γουσταρεις, Η ομαδα επεστρεψε απο τα ταρταρα,βγηκε τεταρτη και μετα τριτη και φετος κοιταει για... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ακομα παραπανω,παιζει ωραιο μπασκετ,κανει ευρωπαϊκες νικες. Και εσυ για ευχαριστω το παιζεις προπονητης και επενδυτης μαζι. ΑΝτι να γεμιζουμε με κανενα 10αρι χιλιαδες καθε αγωνιστικη το γηπεδο,καθε φορα εχουμε δεκα χιλιαδες σχολια καυτα του Ζντοβτς ποσο ασχετος ψυχοπαθης και μουμια ειναι. Εγω ντρεπομαι για λογαριασμο σας. Τραβα ανελαβε εσυ που ξερεις τι ψηλους ημιψηλους και κοντους πρεπει να παρουμε. Χαραμιζεσαι να μενεις μονο στο σχολιασμο.
Like για το θέμα με τα φρύδια !!!
Φέτος , δυστυχώς μόνο στο μπάσκετ έχουν γίνει σωστές κινήσεις.
Αν είχαμε μια τριάδα με Βουγιουκα Μαυροειδή Φάλκε ( η όπως το καλοκαίρι με Μαυροκεφαλίδη ) αυτή την στιγμή δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα γιατί ο ένας θα συμπλήρωνε τον άλλων...αντιθέτως τώρα με την τριάδα Μαυροειδή Φάλκερ και Χαριτόπουλο αδικείτε και ο Μαυροειδής που πρέπει να κάνει περισσότερα απ ότι μπορεί και ο Φάλκερ που ποτέ δεν ήταν ο σέντερ που θα έβαζε 10-15 πόντους αλλά θα έκανε άλλα πράγματα και ο Χαριτόπουλος που θα μπορούσε να δώσει πολλά σαν τρίτος...ο Γιούρι δύο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ λύσεις έχει η να κάνει ανταλλαγη τον Φάλκερ η να πάρει τον Βουγιούκας...όσο για την συνολική εικόνα πιστεύω ότι ήμαστε από τις λιγότερες θεαματικές ομάδες επειδή έχουμε έλειψη αθλητικού παίκτη σε θέσεις όπως στο 3-4-5...
ί ποδοσφαιριστές ξέρουν ότι είδη θα φύγουν ενώ άλλοι δεν παίζουν είτε γιατί δεν μπορούν είτε γιατί την έχουν δει...ελπίζω ο Μοράις να απαιτήσει παίκτες και αν του πουν όχι να το πει δημόσια και να φύγει....
Για το ποδόσφαιρο τι να πει κανείς...η ΑΕΚ θέλει επειγόντως παίκτες με προσωπικότητα που να ξέρουν το τόπι για να αλλάξει άμμεσα η εικόνα της ομάδας....εχθές δεν μας ενόχλησε μόνο το χ αλλά η εικόνα τον παικτών που ήταν αδιάφοροι...μερικο
Επιτελους ρε Κωστα πες τα...σιχαθηκα να πηγαινω στο γηπεδο και αντι να απολαμβανω το ωραιο μπασκετ που παιζουμε να τσακωνομαι με τους γυρω μου...τον ενα τον ενοχλει που φωναζε ο Ζντοβτς στο Τσαλμπουρη κ γενικα οτι ειναι νευρικος..που θα τον ακουσει ο Ομπραντοβιτς οταν γινεται μελιτζανι και θα γελαει...εκτος αν επιτρεπεται να φωναζεις μονο αν σε λενε Ζοτς Ivkovic Μπαρτζωκα κλπ..του αλλου δε του αρεσει ο Ιβανοβιτς κ γιατι το πηραμε τον μετριο και πιανει θεση ξενου...παιχτη που στα 22 του... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ηταν 4 χρονια βασικος κ εχει τρομερο potential..κ φυσικα αυτο το αισχος που γινεται με Φαλκερ...που βαζει καλαθι ή βολη και κανουν ολοι ειρωνικα σαν να μπηκε γκολ.. τα ιδια που καναμε με το Χρυσανθο...οκ δεν ειναι ο σεντερ των ονειρων μας ολοι θα θελαμε κατι ποιο ποιοτικο και ψηλο αλλα αφου κανει στο προπονητη ειναι ντροπη αυτο που γινεται...γινατε ολοι ειδικοι που ανακαλυψατε το μπασκετ τα τελευταια 2 χρονια..
Συγνωμη ρε Κωστα αλλα το προβλημα της ΑΕΚ, το οτι δλδ για άλλη μια χρονια ειμαστε κομπαρσοι στο πρωταθλημα, δεν ειναι ο Ντθας κ ο Τζαννετοπουλος των μηδεν συμμετοχων. Υπευθυνοι ειναι ο Αλμειδα που εχει γινει παλαιστης του Σουμο. Ο Μανταλος πιυ κανει ναζακια. Ο Ανεστης που δεν πιανει ουτε ψητο κοτοπουλο, οχι πουλι βαλσαμωμενο, ο Μπακασετας που δειχνει λιγος, ο Γκαλο κ ο Ντιντακ που κανουν τα μινιμουμ, ο Αραβιδης που ταεκανε ολα π@@@@ανα με τις αναρτησεις του και φυσικαο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Μελισσανιδης που νομιζει οτι απεναβτι του εχει τιποτα ιθαγενεις που θα τους θαμπωσει με χαντρες
Ενα εχω να παρατηρησω για την ποδοσφαιρικη ΑΕΚ, οτι η αποδοση της δεν εχει σχεση με τη δυναμικοτητα του αντιπαλου αλλα με την επιπολαιη και χωρις πλανο αναπτυξη του παιχνιδιου της.Οι παιχτες αυτοσχεδιαζουν αντι ελλειψης τακτικης και επειδη δεν συγχρονιζονται ακομα και καλοι παιχτες δειχνουν χειροτεροι.Ας το βρει το γιατρικο καποιος ικανοτερος.
ο Φαλκερ βγήκε MVP(?!) στο Γαλλικό!!! Πρωτάθλημα και τα τελευταία 7 χρόνια έχει παίξει σε 2 ομάδες.
Συμπέρασμα: κάνει για την ΑΕΚ
Περιμενουμε τωρα τους γνωστούς "ζντβοτσφαγους" να αρχίσουν τα καντήλια και το ανάθεμα γιατι δεν κινήθηκε ο ζντοβτς για Τζεντίλε και τον πηρε ο βαζελος και γιατι σημερα εχει ήλιο με δόντια; ζντοβτς φύγε!
Υγ Στα σοβαρά τωρα,ας σκεφτούμε και αναλογιστούμε σε ποιο επίπεδο ειμαστε (ακόμη) και μετα τη γκρίνια! Κοιταξτε τι μπατζετ έχουν να διαχειριστούν αλλοι προπονητές και τι ο δικός μας! Στήριξη... ΣΥΝΕΧΕΙΑ στην προσπαθεια και ταμείο στο τελος της χρονιάς!
Υγ2 Περσι ολη τη χρονια μας λέγατε για τον Πρίφτη,φετος γιατι δεν λεει κανεις τιποτα; Αν τα εγκλήματα του Πρίφτη τα ειχε κανει ο ζντοβτς τι θα γινόταν;
Θα κοψουμε τη μπαλα και θα αρχισουμε το Μπασκετ που φταχνεται κατι καλο και πραγματικα ΑΕΚτζηδικο.Ολοι πρεπει οπως μπορουμε να βοηθησουμε το Μπασκετ.Με διαρκειας με παρουσια και φανελες.Ελπιζω να ερθει συντομα μια διακριση.
"Είναι ένας παίκτης πολύ… αγαπητός στους φιλάθλους, ιδίως του διαδυκτίου, γιατί έχει κάνει όλους να αισθάνονται ειδικοί του μπάσκετ αφού θεωρούν πως αρκεί η αλλαγή του Φάλκερ για να μπορέσει η ΑΕΚ να πάρει ακόμη και την… Ευρωλίγκα, κι ας μην συμμετέχει. Είναι όντως υπέροχο να θεωρείς ότι γνωρίζεις τα μυστικά του αθλήματος σε αντίθεση με τον μυρωδιά τον Ζντοβτς π.χ. που έχει γράψει ιστορία στο Ευρωπαϊκό μπασκετ και πλέον ως προπονητής δουλεύει σαν σκυλί 8-10 ώρες την ημέρα, κάθε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μέρα, αλλά είναι τόσο χαζός που δεν καταλαβαίνει πως με μια απλή κίνηση μπορεί να σαρώσει τα πάντα. Αρκεί να πάρει ένα πιο… ψηλό και αθλητικό πεντάρι"
Η απολυτη αληθεια. Ξυπνηστε επιτελους ορισμενοι και σταματηστε να εχετε στο μυαλο σας καθε αγωνα αλλους προπονητες. Δεν πανε ετσι οι σοβαρες ομαδες παρτε το αποφαση καποια στιγμη.
Είναι ίσως η πρώτη φορά που συμφωνώ με όλα τα σφηνάκια του Κετσετζόγλου. Ειδικά στην ανάλυσή του για τον Ζντοβτς και τον Φάλκερ, προσυπογράφω 1000%
Το ματς στη Λαμια εδειξε μονο ενα πραγμα που ολοι το βλεπαμε καιρο. Οτι πρεπει να φυγει ενας μεγαλος αριθμος παικτων που δειχνουν οτι δεν κανουν και να ερθουν καινουριοι πανω στους οποιους θα χτιστει εκ νεου η ομαδα.
για ποιες αλλες θεσεις ψαχνει για ενυσχυση η ΑΕΚ κωστα?ποιοι παικτες αναμενεται να αποχωρησουν?
Συμφωνώ σε όλα που πήγες φίλε Κώστα και για μένα είναι μεγάλη χαρά να βλέπω την ΑΕΚ στο μπασκετ πραγματικά να ξεσκίζει μια πολύ καλή ομάδα όπως η σαρλερουα και πιστεύω ότι αν έρθει ο β ουγιουκας θα έχουμε καλές πιθανότητες μέχρι και να το πάρουμε.όσον αφορά το ποδόσφαιρο θέλει η ομάδα άμεσα ξεκαθάρισμα,Έχουμε παίκτες με νοοτροπία Β Εθνικής βλεπω τον μπακακη και με πιάνει αναγούλα όπως επίσης τον Ντιας δν μπορούν να σταθούν αυτοί οι παίκτες στην ΑΕΚ δυστηχως πρέπει άμεσα να ερθουν... ΣΥΝΕΧΕΙΑ παίκτες οι οποίοι θα κάνουν τη διαφορά και όχι παίκτες οι οποίο Έχουν μόνο πνευμόνια θελω παίκτες που όταν περνούν τη μπάλα στα πόδια να κάνουν το κάτι παραπάνω όπως Ο Σκόκο οταν έπαιζε σε εμάς που με μια σουταρα από τα 40μετρα να καρφώνει τη μπάλα στο πλεκτό...
Ο Τζάνετοπουλος ήταν απο τους θετικους μαζι με Λαμπρο και Γιοχανσον.
ΚΩΣΤΑ ΤΑ ΠΕΣ ΟΛΑ ΕΔΩ:
Είναι ένας παίκτης πολύ… αγαπητός στους φιλάθλους, ιδίως του διαδυκτίου, γιατί έχει κάνει όλους να αισθάνονται ειδικοί του μπάσκετ αφού θεωρούν πως αρκεί η αλλαγή του Φάλκερ για να μπορέσει η ΑΕΚ να πάρει ακόμη και την… Ευρωλίγκα, κι ας μην συμμετέχει. Είναι όντως υπέροχο να θεωρείς ότι γνωρίζεις τα μυστικά του αθλήματος σε αντίθεση με τον μυρωδιά τον Ζντοβτς π.χ. που έχει γράψει... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ιστορία στο Ευρωπαϊκό μπασκετ και πλέον ως προπονητής δουλεύει σαν σκυλί 8-10 ώρες την ημέρα, κάθε μέρα, αλλά είναι τόσο χαζός που δεν καταλαβαίνει πως με μια απλή κίνηση μπορεί να σαρώσει τα πάντα. Αρκεί να πάρει ένα πιο… ψηλό και αθλητικό πεντάρι.
Το ότι ο Φάλκερ είχε βγει MVP στο πιο αθλητικό πρωτάθλημα της Ευρώπης, το Γαλλικό, και ότι σε διάστημα 7 ετών έπαιξε σε μόνο δύο ομάδες, για 3 και 4 χρόνια αντίστοιχα, δεν μετράνε μπροστά στην απόλαυση να θεωρείς τον προπονητή που παίζει κάθε τρεις μέρες το κεφάλι του άσχετο και αυτόν που τον πληρώνει μαζί με όλους τους παίκτες… χαζό.
Στο τέλος τέλος κάπου να σεβόμαστε και τους ΑΕΚτζηδες της επαρχίας που πάνε να δούνε το πάνω παιχνιδι
Εγώ παλι δεν καταλαβαινω γιατί να κάνουμε πειράματα σε ένα ματς που δεν έχουμε εξασφαλισμένη την πρωτη θέση. Και δεν μιλάω για τους δυο μικρούς τόσο όσο για κάτι Ντίας, Μπακακηδες και Τζανετοπουλους. Μια χαρά ξέρει τι αξίζουν ο προπονητης. Είναι ντροπή οι δυο ισοπαλίες με ομάδες Β εθνικης
+1000 Κωστή, γράφεις τα αυτονόητα.
ΑΕΚ ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΚΕΤΣΕ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ
Αναφορικά με το χθεσινό παιχνίδι ότι ήταν να πείτε το έχετε πει, με καλύψατε απόλυτα.Το μόνο που έχω να προσθέσω (σε κάπως πιο μετριοπαθές κλίμα και κυρίως με φόντο τη συνέχεια του πρωταθλήματος) είναι ότι: η απουσία κινητικότητας και ενεργητικότητας, οι πασούλες επί ώρες στην άμυνα, τα ανόητα φάουλ σε σημείο που δεν υπάρχει κανένας λόγος και το να είναι η μπάλα εκτός αγωνιστικού χώρου για 15 -20 δευτερόλεπτα ανά λεπτό (πλάγιο,άουτ,κόρνερ,φάουλ κλπ)...το μόνο που κάνουν είναι να παγώνουν... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τον ρυθμό του παιχνιδιού και να περνάει το 90λεπτο πριν το πάρουμε χαμπάρι...αυτό συμφέρει μόνο τους αντιπάλους μας, που στο 90% των περιπτώσεων θέλουν απλά να μην φάνε γκολ...