Για το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό στο Καραϊσκάκη μίλησε στον bwinΣΠΟΡ FM 94,6 ο Κώστας Κετσετζόγλου. Εξέφρασε την άποψη πως το ματς του «Καραϊσκάκη» έδειξε τη διαφορά που έχουν αυτή τη στιγμή οι ομάδες ακόμα περισσότερο και από το 1-5 του ΟΑΚΑ.
Εξήγησε λοιπόν ότι το βαρύ σκορ σε ένα παιχνίδι είναι κάτι που μπορεί να συμβεί, σε αντίθεση με την άνεση που επικράτησαν χθες οι «ερυθρόλευκοι» (αν και ξεκίνησαν χωρίς βασικούς τους άξονες) και έκανε την «Ένωση» να μοιάζει πολύ λίγη μπροστά τους.
Κατά τ’ άλλα, σημείωσε ότι αυτό που απασχολεί πλέον είναι η σοβαρότητα του τραυματισμού του Λιβάι Γκαρσία, χαρακτηρίζοντας ενθαρρυντικό (εν αναμονή των αποτελεσμάτων της μαγνητικής) ότι σήμερα δεν πονούσε πολύ.
Novibet ΕΠΑΘΑ με Super Προσφορά* Γνωριμίας* 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
SEAJETS Ταξιδεύουμε μαζί με το μεγαλύτερο στόλο ταχύπλοων παγκοσμίως σε 50 προορισμούς του Αιγαίου!
H μεγαλυτερη σας νικη πολλων και ιδιως των οργανωμενων ειναι να μην ερθει ο Λουτσεσκου ρε , τι ψαχνετε τωρα τι χαλιεστε αφου δε γουσταρετε να σουλουπωθει η ΑΕΚ και να παιξει μπαλα.
Μάλλον ξέχασες ότι πήρε πρωτάθλημα με 7-8 παραρτήματα (ΠΑΣ, ΟΦΗ, Ατρόμητος, Πανιώνιος, Ξάνθη, Παναιτωλικός, ΠΑΟ κλπ) με όλη την ΕΠΟ και τη Δαιτησία δικιά του, συν τους Αθλητικούς δικαστές που βγάζανε και αποφάσεις 1 η ώρα τη νύχτα υπέρ του... Και άλλα πολλά... Τώρα αν εσύ κατάλαβες ότι αυτός είναι προπονηταράς, εμείς η πληοψηφία δεν θέλουμε να τον δούμε στα μάτια μας...
Γιατί κουράζεσαι ; αν δεν ειχε μιλησει το 17 θα ηταν ηδη στην ΑΕΚ τωρα.
Δεν δεχομαι να γλυψω αυτον που αδιαλειπτα, αναιτια και αδικα με εφτυνε και με κατηγορουσε! Πολλοι απο εδω μεσα δεν μπορουν να συγχωρησουν την επαναλειψη ενος λαθους γιατι απλα αυτο δειχνει προθεση και παυει να ειναι λαθος! Τωρα εαν καποιοι συγχωρουν και την προθεση τοτε ειτε ειναι ανωτεροι ανθρωποι απο εμενα και υποκλινομαι στο μεγαλειο τους ή καιροσκοποι χωρις ηθος και μετρο... Τα συμπερασματα προσωπικα για τον καθενα μας...
Φιλε τωρα με πρόσχημα τον covid περνάνε καθε τοσο οτι νομοσχέδια θέλουν. Μπες σε παρακαλώ και σε κανα πολιτικό σαιτ και ζητα να φερουν τον Λουτσεσκου μπας και σωθούμε.
Εσύ ξεχνάς ότι ο Ρουμάνος πήρε πρωτάθλημα με έναν πρόεδρο να ρέουν τα μύρια και μία κυβέρνηση να τον σπρώχνουν.
Εκτός κι αν πιστεύεις ότι θα βρει τα ίδια και σε μας...
Αμάν ρε φίλε με τον Λουτσεσκου, κανε τον γαμπρό αφου τον γουστάρεις τόσο πολύ. Ασε που και τον Γκουαρντιολα να σου φέρει με αυτό το ροστερ παλι φάπες θα τρώμε.
Δεν έχει να κάνει με τον Λουτσεσκου ή τον κάθε Λουτσεσκου..
Έχει να κάνει με την αγάπη στα όρια εμμονής με τον Μάνο..
Γιατί κόλλησες με το Λουτσέσκου. Γιατί πρέπει να επιλέξω ανάμεσα σε Λουτσέσκου και ΧΙμένεθ; Τόσοι καλοί προπονητές με όραμα υπάρχουν, αλλά για να τους φέρεις πρέπει να τους δώσεις τη δυνατότητα να δουλέψουν σε ένα πλάνο και όχι να σου φτιάξουν παστίτσιο από μανέστρα.
Θα παει ολυμπιακο αν οχι σε μας. Θα το δειτε.
Ενας άνθρωπος μπορει να σωσει την ΑΕΚ τωρα και λέγεται Χουντινι.
Constantinoupoli86 , διοτι θα ερθει οχι καλυτερος προπονητης αλλα καλυτερος ανθρωπος στην ΑΕΚ ΓΙΑΥΤΟ. Καταλαβες; Μιλογεβιτς η Μπουλουτ . Και εσεις αγαπατε την ΑΕΚ κατα βαθος και εγω οχι. Αυτα.
Ο Μελισσανιδης πρέπει να σκάσει ένα καράβι λεφτά για να οργανώσει το κλαμπ με τεχνικό διευθυντή από το εξωτερικό, τμήμα σκαουτινγκ, να στελεχώσει τις Ακαδημίες με επαγγελματίες του εξωτερικού και μετά να σκάσει ένα σκασμό λεφτά για να βρει άκρη με την αγορά και μετά άλλο ένα τσουβάλι λεφτά για να πάρει παίχτες. Και μέσα σε όλη αυτή τη διαδικασία να μην παρεμβαίνει. Εσείς πώς το βλέπετε αυτό; Το βλέπετε να γίνεται; Εγώ, όχι. Δεν το βλέπω. Γι αυτόν ακριβώς τον λόγο και του χρόνου η... ΣΥΝΕΧΕΙΑ απόσταση θα είναι μεγάλη, ίσως και μεγαλύτερη. Το γράφω από τώρα για να μην έχετε ελπίδες. Εδώ διάβαζα ότι ο Ολυμπιακός οργανώνει τμήμα σκαουτινγκ στην Αφρική, έχει στη δουλεψη του κοτζάμ Καρεμπέ κι εμείς νομίζουμε ότι αν πάρουμε "6-7 εντεκαδατους παίχτες" θα μειώσουμε την απόσταση. Η ΑΕΚ μετά το πρωτάθλημα του 18 έκανε εγκλήματα τεραστιων διαστάσεων, γιατί η διοίκηση της δεν έχει ιδέα του τι γίνεται γύρω της και νόμιζεότι "ο κουμπαράς" είναι έξυπνη κίνηση. Από τώρα σάς το λέω. Βολευτείτε με Ιρανούς, παίχτες από την Αίγυπτο και Ουκρανους. Εκεί σου επιτρέπει το ποδόσφαιρο να κοιτάς. Πουθενά αλλού.
Φιλε να σε ρωτησω κατι , αν ο Μπαγεβιτς ηταν 50 χρονων σημερα και ερχοταν στην ΑΕΚ με αυτον να διευθυνει ολο τον αγωνιστικο σχεδιασμο και το αγωνιστικο κομματι , τι λες οτι θα γινοταν; ΕΝΑΝ ΤΕΤΟΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.
Εσύ ξέχασες ότι ο Μπάγεβιτς είχε ξανάρθει σαν προπονητης στην ΑΕΚ και μας κατάντησε να τρώμε 4άρες από τον Ολυμπιακό Βόλου και 3άρες από Λεβαδιακό και Πανιώνιο; Και ΄ότι είχε τσακωθεί με όλους τους παίκτες; Το επισόδειο με τον Τσιάρτα το θυμάσαι;
Είναι σωστή η ανάλυση σου φίλε the_teacher . Το έχω ξαναγράψει διότι εγώ είμαι ρεαλιστής . Πρώτον δεν περιμένω αλλά και δεν θέλω από κανέναν πρόεδρο να βάλει τα δικά του τα λεφτά για να φτιάξουμε ομάδα εμείς .Τι θέλω από τον κ.Πρόεδρο ,διότι ναι μεν είναι ικανός και άξιος σε επαγγελματικές κινήσεις ,στο ποδόσφαιρο όμως έχει μεσάνυχτα -τρόπος του λέγειν : Να επαναλάβει "ακριβώς" τα βήματα 2013 έως τον Ιούνιο 2018 .... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Διαφορετικά :
α) Δεν θα ξαναδούμε πρωτάθλημα ή σε 25 χρόνια πάλι και β) Θα φάμε τα λεφτά μας στους γιατρούς.!!!!
Καλα τα λες συμφωνω απολυτα αλλα ποιος Οσφπ αυτος εχει ξεφυγει εδω τον Παοκ δεν μπορουμε να φτασουμε πλεον και μας εχει ξεπερασει τι να πουμε αλλο η κατασταση ειναι δραματικη.
teacher. Δεν διαφωνω μαζι σου, το αντιθετο θα ελεγα. Πραγματι χρειαζονται τα 3 καραβια λεφτα που αναφερεις.
Ομως αυτο ειναι η διαπιστωση του προβληματος. Αυτο που μας απασχολει ειναι η λυση..Υπαρχει στον οριζοντα καποιος που θα μπορουσε να διαθεσει τοσο πολυ χρημα; Oπως αναφερουν και αλλοι πολλοι φιλοι, το πρωτο πραγμα που πρεπει να διορθωθει ειναι η αλλαγη φιλοσοφιας -νοοτροπιας.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Αυτο μπορει να αλλαξει ... Χρηματα για την υλοποιηση ποιος θα δωσει ειδικα εν μεσω πανδημιας, χωρις εσοδα cl; Αυτη ειναι η ουσια του θεματος. Κατα την γνωμη μου λοιπον για να μιλαμε ρεαλιστικα , προτεινοντας καποια λυση, ο μονος τροπος ειναι η ελευση συμπαικτη επενδυτη, και πιστευω ο προεδρος ελπιζω συντομα, δηλ με την ολοκληρωση του γηπεδου θα προχωρησει στο βημα αυτο
Αυτη η χρονια μας εμαθε καλυτερα απο καθε αλλη οτι τελος τα λογια στην αρχη καθε σεζον. ''Το πληρεστερο ροστερ των τελευταιων 10 ετων'' παιζει να μην βγει Ευρωπη. Μαλιστα. Αυτα να τα βλεπουν και πολλοι φιλοι της ομαδας που στην πρωτη μεγαλη νικη, οπως Βολφσμπουργκ, τους θεοποιουν ΟΛΟΥΣ.
Αυτά περί πληρέστερου ροστερ δεν τα λεγανε μόνο πολλοί φίλοι της ομάδας τα έλεγαν και όλοι σχεδόν οι δημοσιογράφοι που ασχολούνται με το ρεπορτάζ της ΑΕΚ...
Το ρόστερ όντως ήταν το πληρέστερο, το μόνο που έμαθαν κάποιοι ήταν ότι δεν φτάνει μόνο αυτό και αυτό είναι ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑ.
Πρόεδρος, γενικός αρχηγός, προπονητής, ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ, σαφής προσδιορισμός στόχου, έλλειψη φιλάθλων ( Η ΑΕΚ ανέκαθεν ήταν ομάδα ενθουσιασμού ) αλλαγή προπονητή μεσουσης της περιόδου, τύχη ( βαθύτατα απαραίτητη ) αποχωρήσεις καλών παικτών είναι αυτά που πρέπει να συντρέξουν με το γενικά καλό... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ρόστερ για να αναδειχθεί αυτό.
Δεν χρειαζόμαστε μόνο καλούς ποδοσφαιριστές ( τέτοιος είναι και ο Λιβαι ) αλλά ποδοσφαιριστές με ηγετική προσωπικότητα πχ όπως Δέλλας , Μανωλάς, Ζαγοράκης, Λυμπε.
Όχι πολλούς αλλά τρεις απαραίτητα και τότε θα δείτε πως θα αναδειχθούν κάποια νέα παιδιά που ήδη υπάρχουν στην ομάδα.
Γενικά θέλει δουλειά σε ΟΛΑ τα επίπεδα και όχι μόνο στο ρόστερ όπου μια ιδιαίτερη επισήμανση μου είναι ότι πέρα της ποδοσφαιρικής κατάρτισης απαιτείται να υπάρξουν παίκτες σαφώς ταχύτερη στην κίνηση και όχι τόσο στην απόφαση όσο και ευρύτερων σωματικών προσόντων ( μας τζαρτζαρουν νόμιμα και μας παραγκωνιζουν για πλάκα, μας προσπερνάνε οι επιθετικοί τους και τους κυνηγάμε χωρίς να μπορούμε να τους φτάσουμε, πηδάμε για κεφάλια για...τυπικούς λόγους ) δεν μπορείς να στηρίζεσαι μόνο σε ντελικάτους ποδοσφαιριστές αν δεν είναι Βρανιες, δείτε σωματοτυπους παιχτών του Γαύρου που μόνο τυχαία δεν υπάρχουν και θα καταλάβετε.
Το χειροτερο απο ολα ειναι οτι μετα απο 3 χρονια που η ομαδα παει απο το κακο στο χειροτερο δεν υπαρχει μια ελπιδα ή κατι απο το οποιο να πιαστουμε. Με τα μεχρι στιγμης δεδομενα αλλα και με τα δημοσιευματα η ΑΕΚ φερεται να εχει κλεισει τον Γουτα , τον Παρρα, και τον Τζουντα Γκαρσια(ασχετα αν ειναι λογω συμφωνιων με μανατζερ) και να ειναι κοντα στον Χαριση. Δεν εχω διαβασει να εχει αλλαξει κατι απο αυτα. H ΑΕΚ εχει 38 συμβολαια επαγγελματικα απο τα αποια τα 25 ειναι για διωξιμο ή θελει να... ΣΥΝΕΧΕΙΑ απαλλαγει απο αυτα. Ο Μελισσανιδης ειπε οτι θα τα αλλαξει ριζικα ολα. Με ποιους; Με ποιους; Με αυτους που ειπα παραπανω; Κατα τη γνωμη μου πρεπει η ομαδα αμεσα να ανακοινωσει κατι που να δωσει οραμα στον κοσμο. Μια καλη μεταγραφη , εναν καλο προπονητη. Επισης πραγματικα αυτη η ομαδα βγαζει μονη της τα ματια της. Μετα απο ξεφτιλες με τον Ολυμπιακο και τον ΠΑΟΚ που ο κοσμος ειναι στα ταρταρα , βγαινει στο φως η σχεδον σιγουρη αποκτηση του Τζουντα Γκαρσια... Πιο ακυρη χρονικη στιγμη δεν μπορουσε να γινει...
Αδυνατώ φίλε Κώστα να πιστέψω ότι χρειαζόσουν το χθεσινό παιγνίδι για να καταλάβεις την ποιοτική διαφορά που έχουμε από τους βασικούς αντιπάλους μας. Μετά την ... εκατοστή φορά, η επιβεβαίωση καταντά περιττή, για να μην πω βαρετή.
Να θυμίσω πως όταν ήρθε ο Μαρτινς όλοι (μέχρι και οι γαυροι) τον λέγανε ταβερνιαρη κι εμείς τον Χιμένεθ Μουρινιο; Το θέμα κύριοι είναι να στηριχθεί και να δουλέψει ένας προπονητής. Κανείς δεν μπορεί να κάνει το παραμικρό με "ξένο" ροστερ πόσο μάλλον όταν είναι χαμηλού επιπέδου. Αν για όλα φταίει ο Χιμένεθ μακάρι να φύγει και θα είμαι ο πρώτος που θα δεχθώ ότι έκανα λάθος. Αλλά δυστυχώς στη φετινή ΑΕΚ πέρα από τα λάθη του ήταν και ο μόνος που βγήκε και είπε κάποια πράγματα ακριβώς... ΣΥΝΕΧΕΙΑ όπως ήταν. Με το να θεοποιήσουμε πάλι τους παίχτες και να κυνηγήσουμε προπονητές δεν κάνουμε τίποτα.
ναι ότι έχουν προπονητή και εμείς όχι.
δεν είναι κακό να αποδίδεις "τα του Καίσαρος τω Καίσαρι".
δεν είναι ο ίδιος μανόλο και δεν του βγαίνει τίποτα.
φυσικά βγάζει και μόνος του τα μάτια του αλλά δεν τον νοιάζει από δικαιολογίες πρωταθλητής γαλαξία είναι...
Εμείς την βλέπουμε την διαφορά, η ΠΑΕ ομως κλείνει τα μάτια. Έχουμε διασυρθεί τόσο πολύ φέτος με αποκορύφωμα την πεντάρα απο τον γαυρο και τον πρόεδρο τον πείραξε που κατέβηκαν δύο φιλαθλοι να τα ψαλουν στους παίκτες. Ενω ο ίδιος την έκανε στο ημίχρονο. Δεν έχω πρόβλημα μαζί του και ούτε εχω πρόθεση να ισοπεδωσω την έως τώρα προσφορά του στην ομάδα, όμως στο αγωνιστικο εχει αποτύχει πλήρως. Το χειρότερο είναι ότι όσο δεν παραδέχεται ο ίδιος του τα λάθη που έχει κάνει έτσι θα είναι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ η κατάσταση και η ψαλίδα απο τους άλλους θα ανοίγει. Εγω προσωπικά δεν βλέπω φως στο τούνελ. Προβλέπω δύσκολα χρόνια μπροστά μας. ΑΕΚΑΡΑ για μια ζωή.
Εμείς την βλέπουμε την διαφορά, η ΠΑΕ ομως κλείνει τα μάτια. Έχουμε διασυρθεί τόσο πολύ φέτος με αποκορύφωμα την πεντάρα απο τον γαυρο και τον πρόεδρο τον πείραξε που κατέβηκαν δύο φιλαθλοι να τα ψαλουν στους παίκτες. Ενω ο ίδιος την έκανε στο ημίχρονο. Δεν έχω πρόβλημα μαζί του και ούτε εχω πρόθεση να ισοπεδωσω την έως τώρα προσφορά του στην ομάδα, όμως στο αγωνιστικο εχει αποτύχει πλήρως. Το χειρότερο είναι ότι όσο δεν παραδέχεται ο ίδιος του τα λάθη που έχει κάνει έτσι θα είναι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ η κατάσταση και η ψαλίδα απο τους άλλους θα ανοίγει. Εγω προσωπικά δεν βλέπω φως στο τούνελ. Προβλέπω δύσκολα χρόνια μπροστά μας. ΑΕΚΑΡΑ για μια ζωή.
Ένα ματς έπαιξε με 3 χάφ στο άξονα και πήραμε διπλό. Συνεχίζει το ρόμβο και μας έχουν κάνει να φαινόμαστε τόσο λίγοι. Εντάξει οι τραυματισμοί αλλά έλεος. Έβαλε 3 πίσω και στο άξονα έκαναν παρτι. Μ αυτό το ρόστερ θα μπορούσε να έχει καλύτερη εικόνα.
Το επίπεδο είναι χαμηλότερο σαφώς από τού Ολυμπιακού , αλλά έχει διαφορά και στην ποιότητα και στην ποσότητα. ο γαύρος καλός ή κακός έχει δύο ενδεκάδες και με τίς πέντε αλλαγές μπορεί να αλλάξει άρδην ένα παιχνίδι κατά την διάρκεια του αγώνα εμείς τή να αλλάξουμε?
Η ΑΕΚ βέβαια δεν έχει καί τό χειρότερο ρόστερ στην Λίγκα αλλά έχει σαφώς το πιο αδύνατο μέχρι την 8 θέση σε ψυχολογία σε ομαδικότητα και σε τσαμπουκα ομάδα. Δε έχει μέταλο ομάδας νά κάνει... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πρωταθλητισμό.
Να ξεκινήσω από το αρχηγό ο Μανταλος καλός χρυσός έβαλε πλάτη στα δύσκολα.... αξίζει να μείνει αλλά με τίποτα σαν αρχηγός και σαν τεφακτον βασικός η σκυτάλη πρέπει να περάσει σέ άλλον σήμερα δεν μπορεί να προσφέρει τίποτα σάν αρχηγός στην ΑΕΚ δεν μπορεί να είναι παίκτης βαρόμετρο της 14ντερμπι δεν εμπνέει την ομάδα έστω και 1 στατιστικά θα το έπαιρνε είναι τόσο λουζερ που το μεταδίδει σ'όλη την ομάδα, και ξαναγράφω δεν είναι για πέταμα χρειάζεται στην ομάδα όπως ο γαύρος έχει το φορτούνη . Εκεί υπάρχει και μία ειδοποιός διαφορά μεταξύ εμάς και τού γαύρου.
Πάμε στα άλλα τώρα:
Στον 1 θέλεις ενισχύσει άμεσα μάλλον όχι έναν αλλά δύο παίκτες γιατί και οι δύο που έχεις έχουν πολλά ψυχολογικά προβλήματα και σύν των άλλων είναι αδουλευτοι καμία μα καμία βελτίωση πάνε από το κακό στο χειρότερο.
Στα μπακ τώρα ο μπακακης νομίζω παρότι δεν είναι ό χειρότερος έχει καιρό που έκανε το κύκλο του στην ομάδα για το βασιλαντωνοπουλο νομίζω πως πρέπει να του δωθεί μια ακόμη ευκαιρία μόνο και μόνο για τό πάθος που δείχνει το χρόνο αυτό ( όχι όμως σαν βασικός) ακόμα ακόμα και ό Ντασένκο δεν ξέρω εάν κάνει για βασικός γνώμη μου είναι ότι χρειάζεσαι βασικό δεξί Μπακ πάμε στα αριστερά σίγουρα εδώ χρειάζεσαι βασικό μπακ ξεκινά να τόν βρεις για να είναι στην προετοιμασία για να δέσει η άμυνα.
Στα σέντερ Μπακ κρατάς Λατσί Τσιγκρισκι και έναν από σβαρνα ή Νεντ και περνεις δύο σέντερ μπακ
Στο κέντρο έχεις γεμίσει ψευτοκόφτες και δεν μπορείς να πάς τη μπάλα μπροστά δυστυχώς έχουμε τους περισσότερους κόφτες και όλοι είναι μέτριοι ίσως και κάτω τού μετρίου
Σιμοες πνευμονία και ψυχή ίσως ο μόνος καθαρός κόφτης.
Σιμανσκι πνευμονία βγάζει ψυχή αλλά όχι στα κομβικά ματς λάθος που δώσαμε 1,5 εκατομμύριο μπορούσε Ίβιτς (τα λάθος) να φέρεις παικταρα με τά λεφτά αυτά, αλλά έστω και έτσι είναι από τους λίγους που πρέπει να μείνουν
Γαλανόπουλος το κρατάς και τόν κανείς και αρχηγό είναι από τους μόνους που βγάζουν συναισθήματα κατά την διάρκεια ενός αγώνα όμοια με την κερκίδα!!!
Σαχοφ δεν είναι παίκτης που μπορεί να πάρει την ομάδα πάνω του δεν ξέρω μπορεί να κάνω και λάθος του έτυχαν πολλά φέτος με τον κορονοιο
Κρυσιστις έχει ποιότητα δεν γνωρίζω ποίο είναι το τρικ που πρέπει να κάνουν στην ομάδα για να ταιριάξει αλλά μπάλα ξέρει.
Για το Μάνταλο τα είπα
Στα εξτρέμ θέλεις έναν αριστερά σίγουρα καί ένα βαρβατο καί παστελα σέντερ φορ συνοψίζοντας τή κρατάς και τή διώχνεις και τή παίρνεις:
Παίρνεις τερματοφύλακα 1 ή 2
Μπακ δεξί, Μπακ αριστερό
8 και 10, εξτρέμ βασικό και σέντερ φορ όλοι αυτοί οι 6 από το πάνω ράφι και όταν λέμε από το πάνω ράφι εννοούμε όχι το πάνω ράφι τό δικό μας των τόσων χρόνων αλλά από τό πραγματικά πάνω ράφι τών εκατομμυρίων τουλάχιστον εάν δεν δαπανήσεις 7-8 εκατομμύρια αυτήν την μεταγραφική περίοδο δεν είναι από τό πάνω ράφι στο τέλος θα α κάνουμε ταμείο .
Όσα πήρε η ομάδα την τελευταία χρονιά από μεταγραφές Μπάρκα Οικονόμου αυτά τα λεφτά και περισσότερα πρέπει να τά ρίξει πάλι πίσω
Τό ποιοι θα φύγουν και θα μείνουν έχει δευτερεύουσα σημασία.
τα ξαναγραφω και εδω για να τα εμπεδωσουμε...απο τα χαφ θα κρατουσα μονο τον γαλανοπουλο και τον Μανταλο(για αλλαγη,)απο επιθεση γκαρσια,τανκοβιτς αλμπανη και καριμ ,απο τα στοπερ μονο τον λατσι απο τα μπακ μονο τον ντατσενκο γιατι ισως βγει ως χαφ...και απο τους τερματοφυλακες ο τσιντωτας ως δευτερος του...απο τα πιτσιρικια δεν θα κρατουσα κανεναν(εκτος τον λατσι οπως προειπα) γιατι θεωρω θελουν ολοι ψησιμο για να σταθουν στην ΑΕΚ και επειδη η ομαδα ειναι επιρρεπης στο να καιει παιχτες... ΣΥΝΕΧΕΙΑ θα τους εστελνα δανεικους....
ολο λαθος πασες απο ολους σημερα ....αυτο σημαινει δυο πραγματα οτι πρωτον δεν εχουν σιγουρια με την μπαλα στα ποδια (γιατι δεν ξερουν πολυ μπαλα) και δεν κανουν κινησεις οι συμπαικτες...οταν ειναι παικτης δεν ξερει πολυ μπαλα τουλαχιστον πρεπει να υπερκαλυπτει την αδυναμια αυτη με αθλητικα προσοντα και τετοιοι παικτες στην αεκ ηταν μονο δυο τα τελευταια χρονια...ο βρανιες και ο ντιντακ...ολοι αυτοι που εχουμε τωρα η δεν ξερουν μπαλα οπως ο σιμοες ο σιμανσκι ο μπακακης(και οταν κρατας εσυ μπαλα δεν επιτιθεται προφανως ο αντιπαλος) ή ειναι μισοπνευμονοι οπως ο κριστισιτς και ο τσιγκρι η φοβουνται να βαλουν τα ποδια στην φωτια (λογω χιαστων)οπως ο λοπες και ο μανταλος...αυτο δημιουργει μια λειψη αμυντικα ομαδα στο συνολο της...παρολα αυτα ο μανταλος πρεπει να παραμεινει....
απο τα κεντρικα χαφ που με ρωτησαν για σακχοφ σιμανσκι ειπα δεν θα κρατουσα κανεναν(εκτος του γαλανοπουλου και του μανταλου που παιζει πιο μπροστα) γιατι κανενας δεν ειναι κομβικος παιχτης στο παιχνιδι της αεκ, και δεν ειχαμε ουτε ενα αμυντικο χαφ και οχταρι σημειο αναφορας τα τελευταια χρονια περαν του γιοχανσον που ηταν σοβαρος παιχτης και κοντρολαρισμενος ολοι οι αλλοι κανουν πολλες λαθος μεταβιβασεις και απο τα κεντρικα χαφ χτιζονται οι μεγαλες ομαδες....σακχοφ σιμανσκι κριστισιτς σιμοες ειναι ολοι πλεον σε ενα επιπεδο και δεν κανουν την διαφορα(για διαφορετικο λογο ο καθενας) το μονο πλεονεκτημα απο αυτους το εχει ο σιμανσκι που εχει μεταπωλητικη αξια.....δεν θεωρω οτι κανενας απο αυτους μπορει να ανεβασει την αεκ επιπεδο..
Συνολικά δεν βρίσκω να σκέφτεσαι λάθος αλλά το ότι ίσως κρατήσεις τον Νταντσένκο και όχι τον Σιμάνσκι δεν το καταλαβαίνω.
φιλε aeksalamis123 το λεω γιατι ο ντατσενκο δεν νομιζω να λογιζεται ως βασικος του χρονου και ειπα οτι αν δεν βγει ως μπακ μπορει να ειναι εναλλακτικη ως δεξι χαφ, αν δεν μπορει και εκει bye bye...ο σιμανσκι ειναι μηχανακι εχει μεταπωλητικη αξια σε σχεση με σιμοες κριστισιτς σακχοφ αλλα προσωπικα δεν τον εχω δει να κανει διαφορα σε κανενα μεγαλο παιχνιδι..ο σιμοες που προσωπικα δεν μου αρεσει( ενω ειναι φιλοτιμος παιχτης και τα δινει ολα) εχει φανει σε σημαντικα ματς....απλα βαρεθηκα να βλεπω χαφ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ που δεν εχουν ευκολα την πρωτη επιλογη στην πασα που δεν γυρνανε γρηγορα με την μπαλα, δεν κρατανε καθολου μπαλα...και ο σακχοφ με τον κριστισιτς που ξερουν λιγο μπαλα παραπανω ο ενας ειναι αργος και δεν επιασε ρυθμο και ο αλλος μισοπνευμονος και σαν αδιαφορος....η ραχοκοκαλια μιας ομαδας ειναι το παν στο συγχρονο ποδοσφαιρο και το ποσο ποιοτικη ομαδα ειναι ξεκινα πρωτα απο τα κεντρικα χαφ ...πρεπει τα χαφ αυτα να εχουν καλη μεταβιβαση και σιγουρη αλλα και να εχουν και επιλογες δηλαδη να μην την δινουν μονο πισω η στα δυο μετρα οπως ο σιμοες ...σοβαρος παιχτης ισορροπημενος ηταν μονο ο γιοχανσον για μενα που κι αυτος χρειαζοταν διπλα ενα οχταρι να κανει παπαδες για να φανει ή ενα εξαρι ποιοτικο ωστε να ανεβαινει αυτος που το εκανε σε καποια ματς με τον πογιετ που ειχε και τον ζουκουλινι.....
Φίλε μου, θα συμφωνούσα απόλυτα μαζί σου αλλά:
Αυτή η ομάδα είναι η ίδια που το γύρισε με τη Βολσφμπουργκ, και μάλιστα παίζοντας καλά. Θα μου πεις ένα παιχνίδι είναι, σωστά, αλλά με την τριτη της Γερμανίας. Είδες και τον μπάουκ τι έκανε στη Ευρώπη φέτος.
Στο πρωτάθλημα άρχισε να στραβώνει με την καρατιά του Μάνταλου όταν χάσαμε από τον ατρόμητο, και... ΣΥΝΕΧΕΙΑ στράβωσε εντελώς όταν χάσαμε από το βαζελο στην ενδέκατη αγωνιστική.
Ίδια ομάδα με Βολσφμπουργκ, με Ζόρια εκτός, με βαζελο, και στην πεντάρα από το γαύρο.
Εκείνο επίσης που έγινε είναι ότι σταματήσαμε να σκοράρουμε όπως στην αρχή του χρόνου. Αυτό μάλιστα βγάζει μάτι.
Άρα, αφού δεν θα πάμε για πρωτάθλημα του χρόνου, αυτό που επείγει πραγματικά είναι ένας προπονητής που θα μπορεί να αξιοποιήσει το υπάρχον υλικό. Συν φυσικά μερικές προσθήκες που έχουμε τραγικά κενά, δηλαδή τέρμα, κέντρο άμυνας, δεκάρι και φορ.
Επίσης πρέπει να εξαφανιστούν με κάθε κόστος όσοι χαλάνε τα αποδυτήρια, αλλά αυτό είναι δουλειά του προπονητή, αφού ο Μπίλαρος είναι κουρασμένος και ο Κονέ δεν φαίνεται να θέλει ή να μπορεί.
Ταπεινή μου γνώμη, μόνο με προπονητή από το πάνω ράφι, όχι τον Ρουμάνο, τον Τούρκο η τον Σέρβο, μπορούμε να αρχίσουμε να επενδύουμε σε παίχτες. Και βέβαια μια οργάνωση σοβαρής ευρωπαϊκής ομάδας είναι προϋπόθεση για να ανέβουμε επίπεδο.
Συμφωνώ μαζί σου mikesal. Για να πάμε για πρωταθλητισμό, πρέπει να έχουμε παίκτες που να νευριάζουν ακόμα και όταν χάνουν στην προπόνηση. Πιστεύω ότι με τα χρήματα για μισθούς που πληρώνει σήμερα η ΑΕΚ μπορεί να βρει τέτοιους παίκτες, ειδικά από Λατινική Αμερική, αλλά χρειάζεται σωστό scouting και δεν ξέρω αν ο Πανγιώτης κάνει γι' αυτή τη θέση. Και χρειαζόμαστε σίγουρα 2 έμπειρους τερματοφύλακες.
Συμφωνώ μαζί σου mikesal. Για να πάμε για πρωταθλητισμό, πρέπει να έχουμε παίκτες που να νευριάζουν ακόμα και όταν χάνουν στην προπόνηση. Πιστεύω ότι με τα χρήματα για μισθούς που πληρώνει σήμερα η ΑΕΚ μπορεί να βρει τέτοιους παίκτες, ειδικά από Λατινική Αμερική, αλλά χρειάζεται σωστό scouting και δεν ξέρω αν ο Πανγιώτης κάνει γι' αυτή τη θέση. Και χρειαζόμαστε σίγουρα 2 έμπειρους τερματοφύλακες.
Αγαπητέ κ. Κετσετζόγλου, θα ήθελα να σε συγχαρώ για αυτά που έχεις πει. Η αλήθεια είναι ο μόνος τρόπος για να πάει μπροστά η ΑΕΚ μας. Ελπίζω να συνεχίσεις να λες αλήθειες για να σε ακούσουν αυτοί που πρέπει για να κάνουν την ΑΕΚ μας ξανά μεγάλη. Τα προβλήματα δεν πρέπει να τα κρύβουμε κάτω από το χαλί....
Εγώ αυτό που είδα είναι ότι... στο πρώτο ημίχρονο που και εμείς και αυτοί παίξαμε με τα πρωτοδεύτερα, ήμασταν ισάξιοι... η διαφορά είναι ότι αυτοί έχουν και πρώτους... εμείς δυστυχώς για ''πρώτους'' έχουμε τα ''πρωτοδεύτερα''... τα οποία φυσικά μετά από τόσες αποτυχίες τα τελευταία χρόνια (συν τις όποιες απουσίες), έχουν και το ψυχολογικό βάρος πλέον...
Για αυτό και μόνο για αυτό θα πρέπει να αλλάξει του χρόνου η ομάδα τους 7-8/11... γιατί σε γενικές... ΣΥΝΕΧΕΙΑ γραμμές.. και με 4-5 παίκτες έτσι όπως είμαστε θα μπορούσαμε να τους κοιτάξουμε στα ίσα... χωρίς όμως να είμαστε στο ίδιο επίπεδο έτσι...
Το μόνο που ελπίζω είναι, με την είσοδο στο γήπεδο, να γίνουν οι μεταγραφές που πρέπει και να αλλάξει η ψυχολογία της ομάδας, να αποκτήσει πάλι την χαμένη της αυτοπεποίθηση...
Είναι απαράδεκτο να αλλάζουμε δύο και τρεις προπονητές κάθε σεζόν. Οι παίχτες που έχουμε δεν είναι άσχημοι και δεν θεωρώ ότι ποιοτικά απέχουν πάρα πολύ από τους παίχτες του Ολυμπιακού. Αν έβαζες τον Ελ Αραμπί στην ΑΕΚ στην θέση του Ανσαριφάρντ ή του Ολιβέιρα θα ήταν χειρότερος από αυτούς γιατί συνολικά η λειτουργια της ομάδας είναι κακή. Ούτε θεωρώ ότι ο Χολεμπας είναι καλύτερος του Λόπεζ ή ο Λαλά είναι καλύτερος του Ντατσενκο. Και ακόμα και αν είναι καλύτεροι, δεν είναι τόσο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ καλύτεροι ώστε να δικαιολογείται αυτό το αγωνιστικό χάος. Πρέπει να έρθει ένας πραγματικά αξιόλογος προπονητής που να μπορεί να εμπνεύσει τους παίχτες και να μπορέσει να τους δώσει να καταλάβουν το σύστημα που θέλει να παίζουν. Είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι οι ίδιοι παίχτες που βλέπουμε τώρα θα μεταμορφωθούν και θα δούμε άλλη ομάδα. Εγώ προσωπικά θεωρώ ότι αν ήταν ο Γιαννίκης στο τιμόνι της ομάδας θα έπαιζε ένα ωραίο 4-4-2 και θα είχε μπροστά Αλμπάνη-Γκαρσία-Ολιβέιρα-Τανκοβιτς που θα εναλλάσσονταν και θα έκαναν άνω κάτω τις αντίπαλες άμυνες. Πίσω στην άμυνα αλλά και στο κέντρο σίγουρα θα επέβαλε γερμανική πειθαρχία και σε συνδυασμό με το ταλέντο του έλληνα αμυντικού αλλά και την συννενόηση που θα υπήρχε λόγω του ελληνικού στοιχείου θα έφτιαχνε άμεσα συμπαγή άμυνα. Θεωρώ ότι ο συγκεκριμένος προπονητής πρέπει να έρθει χτες. Τώρα κάτι ρουμάνοι κλεφτοκοτάδες και κάτι τυχάρπαστοι ισπανοί που τα έχουν εντελώς χαμένα όπως δυστυχώς ο Μανολο δεν πιστεύω ότι μπορούν να αλλάξουν την κατάσταση.
Θα διαφωνήσω τελείως. Η ποιοτική απόσταση με τον γαύρο είναι πολύ μεγάλη. Από που να ξεκινήσεις και που να τελειώσεις; Από Σεμέδο Μπα Σισέ Παπαγραγκόπουλο; Απ' τα μπακ μας που είναι δράμα; Από το ότι βγάζει τον Φορτούνη ως αλλαγή; Απ' τον πλουραλισμό που έχει ο γαύρος στα εξτρέμ; Από το ότι έχει αλλαγή τον Χασάν; Από το ότι ακόμα και ο πεσμένος Σα είναι 2-3 κλάσεις πάνω από Τσιντώτα-Αθανασιάδη;... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Μέρα με νύχτα τα δύο ρόστερ αδερφέ...Μην κρυβόμαστε πίσω απ' το δάκτυλό μας. Οι ωραιοποιήσεις μας έφτασαν μέχρι εδώ. Κανένας δεν "αδικεί" τους παίκτες της ΑΕΚ, μόνοι τους το "φωνάζουν" ότι δεν κάνουν..
7-8 βασικούς παίκτες πρώτης γραμμής θέλει η ΑΕΚ..Και έναν προπονητή επιπέδου, ο οποίος αν είναι πραγματικά επιπέδου τόσους βασικούς θα ζητήσει...
Αυτά λέγαμε για τον Μπακασέτα και τον Γιακουμάκη και τώρα τους κοιτάμε με τα κυάλια. Έφυγαν οι άσχετοι και ο πρώτος έγινε αρχηγός της Εθνικής Ελλάδας και ο δεύτερος πάει για Χρυσό Παπούτσι στην Ευρώπη. Τώρα βρίζουμε τον Μάνταλο, τον Μπακάκη,τον Σβάρνα και τον Αλμπάνη αντί να τους δώσουμε να καταλάβουν ότι από αυτούς περιμένουμε να φέρουν την ΑΕΚ ξανά στην κορυφή, γιατί αυτοί πονάνε περισσότερο από όλους την ομάδα. Οι τερματοφύλακες μας γιατί είναι χειρότεροι από τον Σα; Είναι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πιο ευλύγιστος ή έχει καλύτερα ρεφλέξ; Μήπως επειδή η ψυχολογία των δικών μας είναι στα τάρταρα και αν τους πετάξεις την μπάλα θα τους φύγει από τα χέρια επειδή τρέμουν από τον φόβο τους και από τα μπινελίκια που ακούνε ;
Δεν μίλησα για τον Μπακασέτα, τον Βράνιες, τον Αραούχο , τον Γκάλο, τον Γιόχανσον κλπ...
Έχουμε 2021 αν δεν το έχουμε καταλάβει και όχι 2017. Αυτοί οι παίκτες ήταν πολύ ανώτεροι απ' τους αντικαταστάτες τους. Ποιους πήραμε μετά απ' αυτούς. Για βάλτα κάτω. Γιατί εγώ δεν θυμάμαι να τους έβριζε και κανένας (πλην του Γιακουμάκη που δεν έπιασε σε εμάς).
Ο Μάνταλος, Μπακάκης, ο Σβάρνας, ο Αλμπάνης, όπως και ο Λόπεζ, ο Τσιντώτας, και ο Αθανασιάδης, έχουν 3... ΣΥΝΕΧΕΙΑ στα 32 ντέρμπι, τρώνε 4 εκτός και 5 εντός, έχουν χάσει Κύπελλο με τον αντίπαλο να παίζει με Μπρούνο - Τοροσίδη και έναν έφηβο στο τέρμα. Δεν μπορούν να κερδίσουν τον χειρότερο Παο της ιστορίας και σε όλα τα κρίσιμα (τελικούς κυπέλλου - ματς 2ης θέσης) χάνουν μόνιμα απ' τον παοκ.
Ποια ψυχολογία βρε φίλε; Πόσους προπονητές πρέπει να αλλάξουμε ακόμα για να καταλάβετε ότι υπάρχει μεγάλο έλλειμμα ποιότητας;
Ποια μπινελίκια ακούσανε φέτος; Στο γήπεδο δεν υπάρχει κόσμος. Τέλος, η ΑΕΚ δεν είναι ευαγές ίδρυμα, ούτε μονάδα ψυχολογικής υποστήριξης. Αυτά τα λένε οι ηττημένοι και οι λίγοι. Έχουν και έλλειμμα προσωπικότητας τα παιδιά, πέρα απ' το χαμηλό ποιοτικό ταβάνι τους.
Σιγά μην ήθελε ο Ριβάλντο, ο Σκόκο, ο Λύμπε, ο Κατσουρ ,ο Τσιάρτας και ο Ντέμης "ψυχολογική υποστήριξη". Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Η ΑΕΚ θα πρέπει να κοιτάξει τον εαυτό της στο καθρέπτη και να αποφασίσει τι θέλει να είναι: Ομάδα που επιθυμεί να πρωταγωνιστεί ή κομπάρσος της 3ης και 4ης θέσης;
πέφτεις σε αντιφάσεις χωρίς να το καταλαβαινεις ... το ότι μιλούσαμε άσχημα εδώ μέσα για παίχτες που μόλις έφυγαν από την ομάδα,πήγαν στο εξωτερικό και παίζουν καλά μας χαλάει το αφήγημα των κακών παικτών και δεν βολεύει γιατί δεν θα έχουμε τί να συζητάμε. Λες ότι δεν έπιασε ο Γιακουμάκης που μας έδωσε ένα πρωτάθλημα με το γκολ στο Καραϊσκάκη, Οι μισοί εδώ μέσα έβριζαν τον Μπακασέτα και τον ξεφορτωθήκαμε με 500 χιλ. αφού τον βάλαμε στον πάγο μαζί με τον Λαμπροπουλο. Αφού αυτοί δεν... ΣΥΝΕΧΕΙΑ έπιασαν, ποιοί είναι αυτοί που έπιασαν; Με αυτήν την λογική δεν έπιασε κανένας παίχτης αφού τις 4αρες κ τις 5αρες τις έχουν φάει όλοι μαζί. Όπως όλοι έχουν χρεωθεί κ τους 4 χαμένους τελικούς. Όπως όλοι έχουν χρεωθεί κ το πρωτάθλημα που κερδήθηκε. Η ψυχολογία και ένας προπονητής-δάσκαλος είναι το σημαντικότερο σε μια ομάδα. Κανένας ποδοσφαιριστής που φοράει την φανέλα της ΑΕΚ δεν έχει έρθει τυχαία, ούτε είναι κακός παίχτης. Για τον συγκεκριμένο προπονητή όμως υπάρχουν σοβαρές αμφιβολίες ότι δεν την κατέχει την προπονητική. Οσο για τον Κατσουράνη,τον Ντέμη και τους υπόλοιπους που αναφέρεις στο τέλος εσύ έγραψες ότι έχουμε 2021 και όχι 2017 και ξαφνικά πηγες στο 2008 ...
Άσ'το φίλε μου καλύτερα. Πρόκειται περί αφηγήματος στο οποίο δεν είμαι διατεθειμένος να συμμετάσχω.
Για σένα φταίνε οι προπονητές. Ας φέρουμε άλλους 15 μέσα σε 3 χρόνια, για να τους βγάζουμε άμπαλους, λίγους, ψυχοπαθείς, τεμπέληδες, κακούς ψυχολόγους που "χάνουν τα αποδυτήρια". Εξάλλου η αλλαγή ενός προπονητή και του τιμ του κοστίζουν πολύ λιγότερο απ' το να αποκτηθούν παίκτες ποιότητας.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Τα επιχειρήματα σου δεν βγάζουν κανένα νόημα και έχουν πονηρούς συμψηφισμούς.
"Ο Μπακασέτας έφυγε με 500.000 γιατί τον έβριζαν οι μισοί εδώ μέσα" Όχι δεν τον έβριζαν. Ο Τάσος έπαιζε σε λάθος θέση στην ΑΕΚ (μάντεψε γιατί) και στον πάγο δεν μπήκε για μεταφυσικούς λόγους, ούτε απ' τον κόσμο. Σε τρικυμία βρίσκεσαι...
Το "κανένας παίκτης που φοράει τη φανέλα της ΑΕΚ δεν έχει έρθει τυχαία, ούτε είναι κακός παίκτης" θα το αφήσω ασχολίαστο γιατί προσβάλλουν τα μάτια μας, την αντίληψη μας και τη νοημοσύνης μας.
Καλή συνέχεια!
Εκτός του Γκαρσία/Λατσί/Γαλανοπούλου/δεν υπάρχει φως στην ομάδα.
Ο κονέ πάει για προπονητικό στη Ολλανδία αλήθεια για ποια ομάδα?
Φοβόμαστε να δούμε ματς της ομάδας γιατί δεν βλέπουμε τίποτα!
Αλήθεια είμαι μόνος που δεν θέλω να πάμε στον τελικό με αυτούς τους looser ? κατάντια
η ΑΕΚ θέλει τομές δηλαδή χρήμα και όχι να αρχίζουμε με λαχεία .... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Φέτος έχουμε μια ομάδα πείραμα και εμείς τα πειραματόζωα! ευτυχώς που δεν ηταν ανοιχτά τα γήπεδα γιατί θα είχαμε -20 από της τιμωρίες
Το ότι η διαφορά αγωνιστικά με Οσφπ είναι μεγάλη φαίνεται στο γήπεδο κάθε φορά που παίζουμε μαζί τους. Φάνηκε σε όλα σχεδόν τα φετινά ντέρμπι, φάνηκε και χθες.
Το θέμα είναι αν το έχει καταλάβει η διοίκηση και αν έχει καταλάβει πως για να γεφυρωθεί αυτό το χάσμα πρέπει να γίνουν μεταγραφες ποιοτικών παικτών. Και όχι ένας δύο αλλά τουλάχιστον 8 παικτών από το πάνω ράφι και ταυτόχρονα να αποχωρήσουν από την ομάδα όλοι όσοι δεν κάνουν για την ΑΕΚ ή... ΣΥΝΕΧΕΙΑ έχουν κλείσει τον κύκλο τους.
Και δεν είναι λίγοι...
Τερμα, 2 σέντερ μπακ, 2 μπακ, ένας επιτελικός μέσος, ένα αμυντικό χαφ και τουλάχιστον ένας φορ. Όλοι αυτοί είναι απαραίτητοι για να ανέβει επίπεδο η ομάδα και βέβαια απαιτουν κάποια εκ. ευρω μπάτζετ...
Στην ΑΕΚ δεν θα γυρίσουμε την πλατη ποτε και τα παιδια μας ΑΕΚ τα καναμε και ειμαστε εδω. Το να μην θελουμε να βλέπουμε ομως αυτο το έκτρωμα της τελευταίας 3ετιας είναι ανάγκη ισως δεν μπορουμε δεν εχουμε ολοι τις ιδιες αντοχες. Στο κατω κατω φετος όποιος βαζει παιδι δημοτικού να βλεπει την ΑΕΚ παιζει με την φωτια. Δεν ειναι οτι ειμαστε σε κακο φεγγαρι ειναι οτι η ομαδα εχει εικόνα διάλυσης και οι διασυρμοι και οι ντροπές είναι ασταματητες. Λοιπον η διοικηση παίρνει αποφαση να κρατήσει... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τον προπονητή που απαξιωσε και την επιθεση μετα την ηδη απαξιωμενη αμυνα που ειχαμε. Το προπονητη που ποτε δεν επαιξε ποδόσφαιρο κυριαρχιας.Το προπονητή που μετα την 6αρα την 3αρα την 4αρα σε ενα ημιχρονο τρωει και 5αρα με 4 παλι στο ηκιχρονο και ειναι εκει στην θεση του και υπαρχουν οπαδοι ευτυχως λιγοι που τον υπερασπιζονται σαν να ειναι η Λαρισα και πηραν το πρωτάθλημα αρα θα κανουμε θεο και τον φροντιστη. Αν δεν ηταν ο Μελισσανίδης προεδρος ο Χιμενεθ οχι απλα θα ειχε φυγει χθες. Δεν θα ειχε γυρισει ποτε. Θα ηταν ασφυκτικη η πιεση του κοσμου και του τυπου.Φταιει για ολα ο Χιμενεθ φυσικά και οχι. Η διοικηση φταίει αλλα με την κινηση αυτη να μην τον διωξει μετα απο συνεχομενα αρνητικα αποτελέσματα και αποκορύφωση την νυχτα ντροπης ειναι σαν να λεει εδω ειμαστε συνεχίζουμε τα παράλογα μην εχετε καμια εμπιστοσύνη ουτε για του χρονου. Και ετσι ηρθε η απογοήτευση.
Φίλε εσύ μάλλον δεν έχεις αντιληφθεί ότι αυτή η ομάδα σε κάποιες θέσεις έχει τους χειρότερους όχι μεταξύ της 6αδας αλλά συνολικά της λιγδας...
Και γω θεωρώ κατόρθωμα αυτή τη στιγμή που είμαστε ακόμη 4 βαθμούς μπροστά από αυτόν τον παο
Ποιους... αυτο λεμε ποιους λες??? Ο Γκαρσία ειναι ο χειροτερος του ελληνικού πρωταθληματος? Ο Καριμ? Ο Ολιβειρα? Ο Μαχαιρας? Ο Μανταλος? Ο Σακχοφ? Αυτοι την στιγμη οντως περα απο τους αμυντικούς κι αυτοι φαίνονται οι χειροτεροι ολων .. δεν ειναι ομως ετσι.Γιατι οι αμυντικοί δεν ηταν καλοί το ξέραμε για αυτο δεν θα περναμε πρωτάθλημα. Αλλα καποια ντέρμπι καποιες βραδιες κατι θα κάναμε γιατι ειχαμε Γκαρσία τον καλυτερο εξτρεμ της Ελλαδας, τον Τανκοβιτς, τον Λιβαγια,Τον δαίμονα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Καριμ, το ταλεντο του Μαχαιρα, τον εκπληκτικό Μανταλο του πρωτου γυρου, τον Σακχοφ που εφυγε και επεσε επιπεδο ο ΠΑΟΚ κτλ αυτα δεν λεγαμε οταν η επιθεση στον πρωτο γυρο κερδιζε και την σαπια αμυνα μας? Τα ξεχναμε? Που ειναι ολοι αυτοι εγιναν αποτομα οι χειροτεροι παίχτες του Ελληνικου πρωταθλήματος που δειχνουν στα τελευταια ματς (γιατι οντως ετσι δειχνουν) καμία ευθυνη π Χιμενεθ και η διοικηση που δεν παει να σωσει οτι σώζεται?
Για το καθαρά αγωνιστικό και μόνο το αγωνιστικό. Δεν χρειάζεται να αναφέρουμε κάθε φορά το μεγαλείο του γηπέδου και του προπονητικού για να μιλήσουμε για την διαχείριση της ποδοσφαιρικής ομάδας.
Ιστορικά πλέον, λοιπόν, και έως σήμερα που μιλάμε ο Μελ πιστώνεται:... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
- 3 πρωταθλήματα (1993, 1994 -μαζί με Καρρά-, 2018)
- 1 κύπελλο (2016)
- Την πρώτη συμμετοχή ελληνικής ομάδας στο Ch.League (1994-1995)
- Εθνικό ρεκόρ αήττητου ευρωπαϊκού σερί 14 αγώνων (2017-2018)
Χρεώνεται:
- 6 χαμένους τελικούς κυπέλλου (1994, 1995 -μαζί με Καρρά-, 2017, 2018, 2019, 2020)
- Αρνητική επίδοση μηδενικής συγκομιδής βαθμών σε ευρωπαϊκό όμιλο (Ch.L. 2018-2019)
- 4 τριάρες από γαύρο (1993-1994, 2016-2017, 2019-2020, 2020-2021)
- 2 τεσσάρες από γαύρο (2015-2016, 2018-2019)
- 1 πεντάρα από γαύρο (2020-2021)
- Αρνητικό σερί 7 ηττών και 3 ισοπαλιών στα τελευταία 10 παιχνίδια με γαύρο
- 3 μόλις νίκες σε σερί 32 αγώνων ντέρμπι με ΟΣΦΠ, ΠΑΟΚ και ΠΑΟΚ.
- Λευκή πετσέτα στην διεκδίκηση 6 εκ των 9 συνολικά πρωταθλημάτων στα οποία έχει ηγηθεί της ΑΕΚ (διεκδίκησε και κατέκτησε 1993, 1994 μαζί με Καρρά & 2018 μόνος του, ενώ έμεινε από πολύ νωρίς εκτός τίτλου 1995 μαζί με Καρρά και με πραγματικά ουσιαστικές δικαιολογίες είναι η αλήθεια, 2016, 2017, 2019, 2020, 2021).
Ως οπαδός της ΑΕΚ το βιώνω ως τεράστια ματαίωση όλο αυτό που γίνεται τα τελευταία 3 χρόνια. Οι προσδοκίες μας έφαγαν τεράστιο άκυρο. Και δεν ήταν προσδοκίες που καλλιεργήσαμε από την γκλάβα μας. Τα σλόγκαν "ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ" δεν τα λάνσαρε η Ορίτζιναλ, οι ατάκες "θα τους ειδοποιήσω" δεν ήταν της φαντασίας μας, τα δημοσιογραφικά κείμενα άποψης που μιλούσαν για την "αγωνιστική εκδίκηση" που επιζητούμε προφανώς από κάπου πήγαζαν και δεν ήταν ποιητική αδεία.
Όλα αυτά τα ανωτέρω, τα καλά αλλά και τα άσχημα, φέρνουν μια συγκεκριμένη σφραγίδα. Στο τέλος, όταν αυτό έρθει, τα βάζεις στο ζύγι και ο καθένας διαμορφώνει την άποψή του. Αν αλήθεια σε ένα παράλληλο σύμπαν, ο Μελ διάβαζε την παραπάνω ανάλυση "χρεωπίστωσης" και δεν του γύριζαν τα μυαλά, τότε αυτό θα σήμαινε ότι κακώς είχαμε προσδοκίες από εκείνον.
Αυτός έχει το καρπούζι, αυτός και το μαχαίρι (κλισέ). Ας κάνει την αυτοκριτική του και να κάνει αυτά που πρέπει γιατί αυτοκριτική δεν είναι τα "εγώ φταίω" αλλά να μην καταλαβαίνεις που έχεις κάνει λάθος. Γιατί σαν βλέπω να φεύγει ο Λυσάνδρου για να αναλάβει την θέση του ένας δημοσιογράφος, σαν βλέπω να αποχωρεί ο Ίβιτς για να αναλάβει ένας μέχρι πολύ πρότινος ποδοσφαιριστής με μηδενική εμπειρία της θέσης, όταν διαβάζω για προπονητή από το πάνω ράφι και οι διαρροές αναφέρουν ως πάνω ράφι τον Λουτσέσκου, τον Μπουλούτ και τον Μιλόγεβιτς, όταν το 2021 ξενερώνουμε με τους μάνατζερς και τα γραφεία ατζέντηδων, όταν η διοίκηση δίνει εντολές να μην υπολογίζονται κάποιοι χωρίς να υφίσταται ζήτημα παραβίασης του εσωτερικού κανονισμού, όταν το 2021 διαβάζουμε ακόμα "το παίρνει πάνω του ο πρόεδρος" και η ομάδα λειτουργεί απόλυτα συγκεντρωτικά τελικά γιατί από το 2013 διαβάζαμε πως "το πλεονέκτημα της ΑΕΚ είναι ότι έχει πρόεδρο που ξέρει μπάλα", όταν η ΠΑΕ ως δομή έχει αναπτύξει το κακώς νοούμενο δημοσιοϋπαλληλίκι το οποίο εν τέλει περνά και στην ίδια την ομάδα αυτή καθαυτή, τότε λυπάμαι αλλά καμιά αυτοκριτική δεν κάνει και δεν έχει κάνει ο πρόεδρος.
Το πρόβλημα της ΑΕΚ είναι βαθύ. Είναι δομικό. Με ζητήματα νοοτροπίας. Αν δεν αλλάξουν αυτά, και 30 εκατομμύρια (που λέει ο λόγος) να έπεφταν αύριο στην ομάδα, θα πήγαιναν στράφι στον μεγαλύτερο βαθμό. Κάπου οι υπεραναλύσεις στέρεψαν. Και δεν θέλω να εθελοτυφλώ άλλο λόγω της, ενστικτώδους, ανάγκης να δω τα πράγματα αισιόδοξα.
Πολύ ωραίος ο συλλογισμός σου Φοίνικα, πάντα παρακολουθώ με προσοχή τις παραθέσεις σου στο site. Διερωτώμαι εύλογα, πως γίνεται αυτός ο συρφετός αποτυχιών και αρνητικών ρεκόρ να μην επηρεάζει την ομολογουμένως ευρεία βάση υποστηρικτών του προέδρου? Βγάζω απο την εξίσωση το μεγαλόπνοο έργο του γηπέδου, εδώ μιλάμε πασίδηλα για το αγωνιστικό κομμάτι. Θεωρείς πως η αδημονία για την είσοδο στην Αγία Σοφιά είναι αυτή που έχει '' εξαγοράσει'' της σιωπή του φιλάθλου κινήματος ή πολύ απλά... ΣΥΝΕΧΕΙΑ έχουμε συμβιβαστεί όλοι ακουσίως με το μέγεθος της ομάδας? Είμαι 24 ετών, λατρεύω την ομάδα και τις αξίες που η ιστορία της πρεσβεύει και φέρει ωστόσο αυτή η καθίζηση δίχως φρένα δεν αντέχεται. Οποιοδήποτε άλλη φίλαθλη κοινότητα μεγάλης ομάδας στην Ελλάδα θα είχε αντιδράσει σθεναρά, και δεν εννοώ με μπάχαλα.
Δηλαδή τι προτείνεις βρε Φοίνικα; Να αλλάξει ο Μελισσανίδης; Αλλάζει ο άνθρωπος στα 70 του; Είναι ουτοπικό νομίζω.
Δεν είπε κανένας να φύγει ο Μελισσανίδης αλλά να βρει τους κατάλληλους ανθρώπους να στελεχώσουν τη διοίκηση. Δεν μπορεί τώρα να βάζεις τεχνικό διευθυντή τον Κονέ και να έχεις απαίτηση να σου βρει καλούς παίχτες σε καλή τιμή, είναι ουτοπία. Αν θέλεις να φέρεις καλούς παίχτες που να μην είναι ακριβοί πρέπει να έχεις ανθρώπους βαθιά χωμένους στο παιχνίδι των αγοραπωλησιών, να ασχολούνται δεκαετίες.
Ο Φοίνικας τα είπε όλα και ο Constantinoupoli τα συνοψισε σε δυο προτάσεις. Δεν θα μπορούσα να τα σκεφτώ και να τα γράψω καλύτερα. Δεν είμαστε αχάριστοι ισα ισα. Αλλά αυτα ακριβώς πρπεει να γίνουν.
Ειναι απλα θλιβερό αυτο που συμβαινει, μια ομαδα χωρις αρχη μεση και τελος σε ολα τα επιπεδα. Το "αφεντκό" εξαφανισμένο εκτος απο 2 εμφανισης στυλ δεκαετιας 80'-90' όπου πεταει ενα "θα τα αλλαξω όλα" και μετα παλι σιωπή κλασσικα να κερδισει χρονο και να ξεχαστουν τα παντα...(δυσκολο φετος....) Καμμία επικοινωνια σε αυτον τον λαο που υποφερει και βασανιζετε με τα απεριγραπτα χαλια της ομαδας. Δεν υπαρχει περιπτωση να περασουμε τον ΠΑΟΚ ουτε και να βγουμε Ευρωπη εκτος αν αυτοκτονήσει ο κατα τα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ αλλα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΠΑΟ, αλλα εμεις ειμαστε ακομα χειρότεροι.... Τριαδα στην άμυνα και δεν ξερει κανεις απο τους τρεις ποσο ψηλα παιζουν και ποτε και πως παιζεται το offside....2 τραβιουνται 1 καλυπτει.....1 καλυπτει 2 τραβιουνται...ουτε σε ερασιτεχνικο δεν το βλεπεις αυτο....Καριμ παιζει τους τελευτιαους 2 μηνες σαν παλαιμαχος με καταθλίψη. Τερματοφύλακες επιπέδου ερασιτεχνικού, απορω τι κανουν στην προπονηση , αν κανουν με τον Μιχαηλιδη που ηταν ο πιο ΝΩΧΕΛΙΚΟΣ τερματοφύλακας ever και τον κανανε προπονητη τερματοφυλάκων.......Αλμπάνης πιο φλύαρος και απο την θεία απο το χωριό που όλο μιλάει αλλα τίποτα δεν λέει... 1 καλο παιχνίδι και μετα 10 ακυρα. Γαλανόπουλος, Σιμάνσκι και Βασιλαντωνοπουλος οι μόνοι που εχουν ένταση στο παιχνιδι τους με λάθη ναι αλλα τουλάχιστον βλέπεις πως προσπαθουν, όλοι οι άλλοι απλά περιφέρονται στο γηπεδο και περιμενουν το μοιραιο αφου για άλλη μια χρονια πήραν συγχωροχάρτη και φορτωθηκαν τα παντα σε προπονητες, τον ανάδρομο Ερμή κ.ο.κ .
Στην Β' έιμασταν ακόμα και ο γαυρος επρεπε να μας περασει σε διπλους αγωνες όπως μας περασε στο 95' και κανανε λες και πηραν το CL....και 3 χρόνια τωρα μας εχουν κανει πελατες και δεν ιδρώνουν κάν!!!!!! Αυτη ειναι η κατάντια της ομαδας οχι πως δεν κερδιζει ντερμπυ αλλα πως δεν κατεβαινει καν στα ντερμπυ!!!! Ηττοπάθεια , εσωστρεφεια και κακομοιρια που ξεκιναει απο την διοικηση και μεταφερεται παντου σε φιλαθλους, στην ομαδα παντου!!!!
Καλη Ανάσταση σε εμας και στην ομαδα....
Παιδιά σε όλους εσάς που συνεχώς συγκρίνετε την ομάδα της Β εθνικής με τη σημερινή να σας πω ότι καμία διαφορά δεν έχουν. Απλά ο γαυρος προχώρησε κατά μερικά έτη φωτός σε σχέση με τότε.
Ξεχάσατε κάτι Τζανετοπουλους, Σοιλεδιδες, Μπακακη, Μανταλο, Σιμοες είχαμε και τότε, κάτι Αραβιδηδες, Μπαρμποσα κλπ.
Τα ίδια χάλια και τότε είχαμε, απλά ήταν άλλη η ψυχολογία του οπαδού και φυσικά οι 2 γαυροι πολύ πιο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ κάτω σε επίπεδο.
Η ΑΕΚ παρέμεινε η ίδια γιατί η νοοτροπία και η πολιτική του αφεντικού δεν άλλαξε όλα αυτά τα χρόνια που οι άλλοι ξέφυγαν μπροστά
Ακριβώς το ίδιο λέω σε όλους τους συνΑΕΚτζηδες φίλους από χθες και συμφωνούμε . Κάτι είναι και αυτό. Δείχνει ότι τουλάχιστον έχουμε κάνει τη διάγνωση για το τι φταίει και απομένει πλέον να προχωρήσουμε στη θεραπεία κάνοντας τις κατάλληλες κινήσεις. Ο κίνδυνος να φορτωθούν όλα στον προπονητή πέρα από τα δικά του λάθη ήταν και εξακολουθεί να είναι μεγάλος και αν συνεχίσουμε έτσι απλά θα χάσουμε και άλλες σεζόν. Ριζικές αλλαγές και αναβάθμιση παντού είναι η λύση.
Όταν έλεγα για χρηματιστηριακή αξία ανάμεσα στις δύο ομάδες ο άλλος ο επιστήμονας νόμιζε ότι μιλάω για πυρηνική φυσική και βγήκε να απαντήσει και με ύφος ο μυρωδιάς, πάρε τώρα το πενταμπαλο και άλλα δύο με σβηστές μηχανές κάνε και το σταυρό σου μην γίνει κανένα ατύχημα και περάσουμε τελικο γιατί βλέπω πολλούς πιτσιρικάδες να αλλάζουν ομάδα με κάνα 10αμπαλο που παίζει και φάμε και έλα τώρα πες μου για τους δανεικούς και ελεύθερους που πήρε ο γαύρος και ότι τελικά είμαστε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ισάξιοι, άντε κοιμησμενε. κάτι τέτοιοι σαν κ εσένα μας έχουν καταντήσει λίγους
Ήμαστε έτη φωτός πίσω σε πολλά θέματα. Το μόνο που πάει μπροστά είναι το γήπεδο. Δεν πιστεύω να αλλάξει κάτι. Θέλει χρήμα,όρεξη ,όραμα και οργάνωση. Ξανά λέω έτη φωτός πίσω σε όλα αυτά.
Μέτριοι παίκτες μέτρια ομάδα μέτριος προπονητής μέτρια διοίκηση δεν μπορείς να περιμένεις τίποτα παραπάνω από όλους αυτούς .Φτάσαμε σε σημείο να λέμε να μην γράψει το κοντέρ πολλά γκολ. Τους γαυρους που τους παίρναμε με την παράγκα με 9 παίκτες.Ολοι μας πλέον έχουμε εκτός από συναίσθημα και μυαλό και βλέπουμε ότι η ομάδα χρειάζεται εκτός από προπονητή και 6παικτες για 11 αδα
Καλησπέρα στην ομάδα. Ακούω συνέχεια εδώ μέσα διάφορες θεωρίες για το τί φταίει και τι πρέπει να αλλάξει. Τι δεν καταλαβαίνουμε όλοι εδώ μέσα. Αν ο ΜΕΛ δεν αλλάξει νοοτροπία και δεν επιλέξει για τις βασικές θέσεις της ομάδας, όπως ο τεχνικός διευθυντής και ο προπονητής, τους κατάλληλους και τους ποιό έμπειρους, δεν γίνεται τίποτα. Με άτομα που τώρα στήνουν καριέρα στης πλάτες της ΑΕΚ και με προπονητές που δεν έχουν να δώσουν άλλο και μπορεί να μην μπορούν πραγματικά, δεν γίνεται ομάδα.
Το να βλέπεις πλέον αγώνα ΑΕΚ και ολυμπιακού είναι σαν να βλέπεις στην τηλεόραση ταινία της Βουγιουκλάκη. Ξέρεις πάντα τι θα γίνει στο τέλος.
Οτι και να λενε καποιοι δικοι μας αλλα και δημοσιογραφοι ο Μελ αν εξαιρεσης το γηπεδο που τον ευχαριστουμε πολυ και ηταν ο ΜΟΝΟΣ που μπορουσε να το κανει στο αγωνιστικο κομματι εχει αποτυχει εντελως και δεν πιστευω οτι μπορει κατι να αλλαξει ακομα και οταν μπουμε στο γηπεδο γιατι αν μπορουσε και ηθελε θα ειχαμε ομαδαρα ακομα και τωρα εστω μια ομαδα ανταγωνιστικη και πρωταγωνιστρια και οχι σακος του μποξ οπως εχει γινει εδω και 3χρονια.Δυστυχως ο Μελ μας εχει... ΣΥΝΕΧΕΙΑ απογοητευση πληρως απο την μια το γηπεδο που μας κανει χαρουμενους και απο την αλλη η ομαδα που μας εχει ξενερωσει τελειως.Νομιζω οτι πρεπει κατι να αλλαξει ΑΜΕΣΑ στην ομαδα γιατι τα μπετα δεν παιζουν μπαλα.
Ναι πηρε ομαδα απο την Γ εθνικη την ανεβασε αερα σε 2 χρονια..μετα πηρε κυπελλο πρωταθλημα κανει γηπεδο χωρις η ομαδα να παρει δανειο..απο την αρχη προπονητικο οπως ολες οι μεγαλες ομαδες της Ευρωπης..σε εβαλε ομιλους Τσου Λου ομιλους Γιουροπα κ βρεθηκες εσυ να μας πεις οτι απετυχε?..ναι λαθη εκανε αλλα τι θεωρεις και πως την μετρας την αποτυχια ακριβως?..ξερεις ποσα ματσακια ειχε να σε κερδισει ο γαυρος την ΑΕΚ πριν τον Μαρτινς? φαπες μεσα εξω ετρωγε απο την ΑΕΚ..αρα κ ο γαυρος... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ηταν μια αποτυχημενη ομαδα που ξηλωσε ολη την ομαδα του μετα το 3-2 στο ΟΑΚΑ και παιρνει εδω κ 2 χρονια το πρωταθλημα..που σημαινει οτι του πηρε 2 χρονια για να φτιαξει ομαδα μετα
Φιλε αστο δεν το σωζεις στο αγωνιστικο απετυχε το να ανεβασει την ομαδα απο την Γ στην Α θα το εκανε και ο Παπασταματης και ο Αγγελοπουλος δεν ειναι τοσο δυσκολο.ΤΟ πρωταθλημα ηρθε απο σποντα αφου και ο ιδιος μετα την κατακτηση δηλωσε οτι δεν το περιμεναμε να ερθει τοσο νωρις.Το 18 ο Μανολο με την τρελα του την οποια μετεδωσε και στους παιχτες πηρε το Πρωταθλημα και εκανε πορεια στην Ευρωπη και μετα ηρθε ο Μελ με τις αποφασεις του μετεπειτα και την διελυσε εκεινη την ομαδα και αντι να την... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ενισχυση και να εκτοξευθει εκανε ακριβως το αντιθετο.Δεν ειναι τυχαιο οτι απο τοτε που εφυγε ο Ντουσαν απο τα Σπατα η ομαδα εχει παρει την κατω βολτα και δεν το λεω εγω και οι αλλοι αλλα το δειχνουν τα αποτελεσματα που κανεις δεν τα περιμενε οτι θα τα εχει η ΑΕΚ με τον Μελ ηγετη.3 χρονια ντροπης οτι και να πουμε πλεον ειναι λιγο.
«Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευεργετηθέντος αχαρίστου». Έχει αναλάβει ρητά την ευθύνη ως πρωταίτιος της κατάστασης. Αλλαγές και τομές εν μέσω play offs δεν γίνονται. Τι ακριβώς ζητάτε οι οπαδοί του "Χιμενεθιακού" και part-time ΑΕΚτζήδες; Να αυτομαστιγωθεί; Να φύγει;
Είπαμε, με τη λήξη της περιόδου υποσχέθηκε ριζοσπαστικές αλλαγές στο αγωνιστικό τμήμα. Εδώ θα είμαστε να τον ελέγξουμε. Ακόμα κι αν κρατήσει τον ολίγιστο, ανεπαρκέστατο και ξεδιάντροπο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ προπονητή - που το αποκλείω γιατί ο Τίγρης δεν είναι μυρωδιάς.
Και πως φτασαμε μεχρι εδω? Ποιος επελεγε ΤΔ και "έδεινε και τα κλειδια" , ποιος άλλαξε 8 προπονητες σε 5 χρόνια, ποιος ΔΕΝ έκανε μεταγραφες και έβαλε ολα τα λεφτα απο EL και CL στο γηπεδο? Ποιος έκανε βαρυγδουπες δηλώσεις ¨θα ειδοποιησω εγω " κτλ ? Ποιος δέθηκε κόμπο απο τον Βασιλόπουλο στην Νεα Φιλαδέλφεια? Θα μας πεις και part time Αεκτζηδες γιατι κανουμε κριτκη στον ¨τιγρη¨ σου, όχι να τα τρωμε όλα αμάσητα και να προσκυνάμε πρόσωπα ενω οι αντιπαλοι σου εχουν ξεφυγει ετη φωτος μπροστα και σε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τρλάρουν σε καθε "ντερμπυ"...
Tonino, πάρε μια ανάσα και ξαναδιάβασε τι λέω: "Εδώ θα είμαστε να τον ελέγξουμε." Δεν έχει ασάφειες η γνώμη μου, κάνω μια απλή ερώτηση. Τι θέλετενα γίνει; Που αποσκοπούν οι χιλιειπωμένες διαπιστώσεις; Θέλετε να φύγει;
Ο Βασιλόπουλος που "τον έδεσε κόμπο" που είναι τώρα; Η Δούρου δεν προσχώρησε στις θέσεις μας, όπως όλα τα κόμματα; Καλά έκανε και χρηματοδότησε το γήπεδο και δεν χρωστάμε πουθενά! Όσο για τα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πρόσωπα, όχι δεν προσκυνάτε, μόνο τον κυρ Μανώλη μωρέ αλλά εντάξει, αυτός πήρε πρωτάθλημα το 18. Μόνος του το πήρε, δεν είχε η ΑΕΚ τότε διοίκηση;
Τέλος, εάν αναγνώρισες τον εαυτό σου στους part-time ΑΕΚτζήδες πρόβλημά σου, δεν αναφέρθηκα σε 'σένα!
Αν δεν μπορει και δεν θελει να φύγει και να παει στο καλό , σιγα μην κλάψω για τον Μελισσανίδη και για τον Μανόλο και όσους περνανε απο αυτη την ομαδα και κανουν το κομματι τους. Και οχι δεν θελω Αδαμίδηδες να χρεωσουν την ομαδα, αλλα ουτε και μυαλα σκουριασμενα που νομιζουν πως βαζω 10 για να βγάλω 11 θα πανε την ομαδα μπροστα. Καλο το γηπεδο και το προπονητικο για την υστεροφημια του Μελισσανιδη αλλα θα χρειαστεις τουλάχιστον 20 εκατομμμυρια να γινεις ανταγωνιστικος και δεν εχει... ΣΥΝΕΧΕΙΑ δειξει ΚΑΜΜΙΑ διαθεση να ξοδεψει για την ομαδα για αυτο και την διελυσε το 2018. Και κατι τελευταιο, μπορει πολλοι να εχουν ξεχασει αλλα ειναι και αρκετοι που θυμούνται πολυ καλά ποιος πουλησε την ομαδα στον Τροχανα, ποιος εγινε ανθρωπος μεσω της ΑΕΚ και ποιος οικονόμησε μεσω της ομαδας. Με αυτο το προηγουμενο εγω δεν εχω καμμια εμπιστοσυνη σε συτον τον ανθρωπο.Τωρα εσυ αν εισαι μικρος και δεν τα θυμασαι , καλα κανεις και τον αποθεωνεις , και στο κατω κατω μακαρι να βγω λάθος εγω και η ομαδα να μεγαλουργησει απο αυριο κιολας !!!
Αλλα την αποψη μου επετρεψε μου να την εκφραζω και ας ειναι χιλιοειπωμενες διαπιστώσεις όπως λες .
Επειδή κάποιοι έχουν κοντή μνήμη..ανέλαβε ο Ισπανός εν ΛΕΥΚΩ την ομάδα και ειχε το γενικό πρόσταγμα,ακόμα και όταν με εκδικητικές ακατανόητες αποφάσεις άφηνε εκτός 11αδας τον Βασιλαντωνόπουλο,τον Μαχαίρα,Τάνκοβιτς,Γκαρσία,όταν έβαλε τον εντελώς απροετοίμαστο Χνιντ να παίξει γιατί πλακώθηκε με τον Ρουμάνο,δλδ έβαλε το εγώ του πάνω από τον σύλλογο.
Να ξεχάσουμε τις δηλώσεις που έκανε ύστερα από κάθε παιχνίδι,μια η στοχοποίηση της... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μεσοεπιθετικής γραμμής,μια οι παίκτες δεν μπορούν παραπάνω,δλδ οι παίκτες του ΠΑΣ πως μπόρεσαν,οι παίκτες του Βόλου πως μπόρεσαν,του βάζελου πως μπόρεσαν,αυτό απάντηση στους Χιμενεθενικούς που τα ρίχνουν όλα στο ρόστερ.
Αν θέλουμε να χτυπήσουμε πρωτάθλημα θα πρέπει να καλύψουμε μεγάλη απόσταση από τον γαύρο,αυτή η χρονιά θα είναι ή η χρονιά που θα αρχίσει η αντίστροφη πορεία ή η χρονιά που θα μεγαλώσει η κατραγκύλα μας,και εδώ πρόεδρε νέα λάθη σαν αυτό της επιστροφής Χιμένεθ για να χαιδέψεις τα αυτιά κάποιων ή η μη ενίσχυση της ομάδας τον Ιανουάριο,δεν χωράνε.
Εργάζεστε σε ένα γραφείο με 8 υπαλλήλους. Χωρίς υπερβολή η δουλειά βγαίνει από 3 άτομα (συμπ εσάς). Η συμμετοχή των υπολοίπων στην παραγωγικότητα είναι μικρή κυρίως λόγω των περιορισμένων δυνατοτήτων τους. Κάποιοι είναι καλά παιδιά, έχουν φιλότιμο αλλά για να κάνουν το παραμικρό ρωτάνε, φοβούνται, δεν παίρνουν πρωτοβουλίες, δε χερίζονται καλά τον υπολογιστή και αργούν.
Ο εργοδότης σας φέρνει πελάτες & δουλειές αλλά δεν πολυασχολείται με τη διεκπεραίωση και το βάρος... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πέφτει στα 3 άτομα. Επίσης επειδή είναι αρκετά μεγάλος σε ηλικία και δεν σκαμπάζει καθόλου από τεχνολογικά μέσα (χρήση Η/Υ και προγραμμάτων software), δεν έχει σωστή αντίληψη των διαδικασιών και δεν μπορεί να εκτιμήσει σωστά την προσφορά του καθενός. Δεν μπορεί να αντιληφθεί αν ο χρόνος/κόπος που απαιτείται πχ για να ετοιμαστεί μια προσφορά 2 σελίδων είναι μεγαλύτερος από ένα αρχιτεκτονικό σχέδιο μιας πολυκατοικίας σε cad ή μια απλή τραπεζική πληρωμή μέσω ebanking.
Οι 3 που τρέχετε μαλώνετε συνέχεια μαζί του, κυρίως γιατί είστε συνέχεια στην τσίτα, για οποιοδήποτε λόγο (πχ δεν μαζεύετε τα σκουπίδια από το καλαθάκι) και όσες φορές προσπαθήσατε ο καθένας χωριστά να του εξηγήσετε ότι δεν προλαβαίνετε ή ότι θέλετε αύξηση η απάντησή του ήταν ότι είστε υπερβολικοί κ ότι με τόσα άτομα δεν γίνεται να μην βγαίνει η δουλειά ή να δοθούν αυξήσεις. Με τους άλλους είναι ευχαριστημένος επειδή είτε θα του ετοιμάσουν καφέ είτε απλά δεν αντιμιλάνε όσο εσείς. Οικονομικά είστε όλοι περίπου στα ίδια.
Παλιότερα υπήρχαν και άλλοι εξίσου ικανοί στην εταιρεία που παραιτήθηκαν γιατί δεν άντεξαν και το πρόβλημα έγινε ακόμα χειρότερο. Ο ένας από τους 3 ετοιμάζεται να φύγει κ αυτός. Βρείτε λύση για αυτή την εταιρεία χωρίς να στενοχωρήσετε κόσμο, καθώς ο εργοδότης είναι φανατικά κατά της απόλυσης.
ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΑ Ή ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΗ.
ΥΓ: Ακόμα δεν έχω καταλήξει σε ποιά κατηγορία ανήκει ο Μάνταλος!
Μετά το like σου απαντάω ότι ο Μάνταλος είναι το πρότυπο των άλλων δυο που ηγούνται σε προσφορά
Ωραίο. Ο Μάνταλος λοιπόν είναι αυτός που έφερε μια μεγάλη δουλειά πριν από πολλα χρόνια και έβαλε την εταιρία σε μια καινούργια αγορά ανοίγοντας προοπτικές, έκτοτε πήρε διευθυντική θέση και το αφεντικό του έχει τυφλή εμπιστοσύνη, ο ίδιος όμως ξέρει ότι δεν μπορεί να βοηθήσει στο βαθμό που απαιτείται και βρίσκει δικαιολογίες συνέχεια, ενώ το χειρότερο είναι ότι και οι συνεργάτες του δεν τον πιστεύουν αλλά κανείς δεν μιλάει γιατί εξακολουθεί να είναι ο αγαπημένος του αφεντικού.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Πέρα από τα αστεία, ΑΕΚ με αρχηγό Μάνταλο εγώ δεν θέλω να ξαναδώ, ευτυχώς το ποδόσφαιρο μου αρέσει πιο πολύ από τον οπαδισμού και θα βρω διεξόδους να το χαρώ
Σε νιώθω και στις πολυεθνικές έτσι είναι, το 1/3 και αν βγάζει δουλειά. Οι υπόλοιποι ασχολούνται πως θα τα φορτώσουν δεξιά και αριστερά, πως θα καπηλευτούν δουλειά άλλου και με το φαίνεσθαι. Το αφεντικό και να καταλαβαίνει δε θα ζητήσει από τον χαζό περισσότερα, τον ικανό θα φορτώσει. Άρα ο καλός είναι ο μαλ......... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Ο Μάνταλος θυμίζει τον ορεξάτο υπάλληλο στα νιάτα του που είχε δυνατότητες αλλά δεν έφυγε. Βίωσε την τοξικότητα στο πετσί του, ξενέρωσε δέθηκε όμως με την επιχείρηση. Δεν είναι ανίκανος αλλά δε μπορεί πλέον να δώσει το κάτι παραπάνω, είτε λόγω ψυχολογίας είτε γιατί έχασε την σπιρτάδα του.
Οι καλύτεροι πελάτες του γαύρου έχουμε καταντήσει και κραξτε όσο θέλετε...
4 ματς ακομη.... Μετα ερχεται ντουσαν.... (Εγω πλεον το χω σιγουρο)
Προπονητής απίθανος. Βλέπει ότι ο Μάρτινς πετάει μέσα τα βασικά του όπλα στον άξονα, καμία κίνηση να αλλάξει το σύστημα. Σε 3 παιχνίδια έχει φάει 10 γκολ με την άμυνα ψηλά. 100 να παίξει, το ίδιο σύστημα θα κατεβάσει. Εναλλακτική μηδέν. Όσο για την άμυνα, απλά διασκεδαστική. Επειδή πολλοί εδώ μέσα αναρωτιούνται, γιατί ο ΠΑΟ και ο ΠΑΟΚ, ενώ βαθμολογικά είναι στα ίδια επίπεδα μ´εμας, χτυπάνε τα παιχνίδια με τον γαύρο, η απάντηση είναι ότι έχουν καλύτερο προπονητή και κυρίως παίζουν άμυνα.
Ποτε ξανα τετοια ομαδα και ττετοιος προγραμματισμος ομαδας.Βλεπω την ομαδα μας πανω απο 40 χρονια και εφτασα τωρα να μη μπορω να την δω.Φτανει πια.......
Για να καταλάβετε πόσα χρήματα χρειάζονται για να γίνει μια ομάδα, θα σας πάω στον ΠΑΟΚ, οταν τον πήρε ο Σαββίδης. Από το 2012 και για 4 περίπου χρόνια πέφτανε ΔΕΚΑΔΕΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ χωρίς να κάνει η ομάδα τίποτα σπουδαίο. Τα ραδιόφωνα της Θεσσαλονίκης κοροιδεύανε τους παίκτες του ΠΑΟΚ που παίρνανε 1 και 1,5 εκατομμύριο για να κάνουν τουρισμό και να κάνουν 2-3 αγώνες τον χρόνο. Την χρονιά που η ΑΕΚ πήρε το πρωτάθλημα, ο ΠΑΟΚ είχε 7,5 φορές το μπάτζετ της, σύμφωνα τουλάχιστον με το... ΣΥΝΕΧΕΙΑ transfermarkt.de.
Eλπίζω τώρα να καταλαβαίνετε πόσο χρήμα και πόσο χρόνο χρειάζεται η ομάδα μας για να μπορέσει να χτυπήσει πρωτάθλημα......
Η ΑΕΚ το 2018 καταφερε οντως με μικροτερο μπατζετ απο τους αλλους δυο να κανει μια πολυ καλη και ανταγωνιστικη ομαδα. Ομως το 2016,2017,2019,2020,2021 με μικροτερο μπατζετ η ΑΕΚ βγαινει -25 βαθμους απο την πρωτη θεση. Αρα ο κανονας ειναι οτι με μικροτερο μπατζετ η ομαδα δεν καταφερνει να ειναι ανταγωνιστικη. Εαν καποιοι ειναι ικανοποιημενοι με την ΑΕΚ να ειναι ανατγωνιστικη μια φορα στα εξι χρονια τοτε σιγουρα υπαρχει και χασμα νοοτροποιας μεταξυ των οπαδων μας. Αρεσει δεν αρεσει σε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ καποιους η πραγματικοτητα στο συγχρονο ποδοσφαιρο ειναι οτι τα πρωταθληματα τα παιρνουν-χτυπανε οι ομαδες με τα μεγαλυτερα μπατζετ. Επισης το ''handicap'' του μικροτερου μπατζετ μπορεις να το καλυψεις σε καποιο βαθμο με σωστη οργανωση, με ικανο προπονητη, με παραγωγικες ακαδημιες, με καλο σκαουτινγκ και ατομα που ειναι δικτυωμενα στην ποδοσφαιρικη αγορα. Στη περιπτωση μας ομως και σε αυτους τους τομεις η διοικηση επιλεγει να στελεχωνει την ομαδα με Λυμπεροπουλους, Κονεδες και Παπαδημητριου, τις ακαδημιες τις ανεθεσε σε τριτο ατομο (πρωτοφανες στα παγκοσμια δεδομενα), και με τους μανατζερς ο μεγαλος εχει μαλλον ''αλλεργια''. Ακομα και σε προπονητες ο πηχης ειναι χαμηλα επιλεγοντας Ουζουνιδη, Κετσπαγια ,Καρντοσο, Καρερα κλπ. Η ομαδα θεωρω οτι παιρνει αυτο που της αξιζει βασει της ποδοσφαιρικης λογικης που αρνειται να ακολουθησει.
το χειροτερο ειναι οτι οι περισσοτεροι απο εμας ΔΕΝ θελουμε να περασουμε καν τελικο(ασχετως αν μπορουμε ή οχι),απορω αν υπαρχει στην ιστορια τετοιο πραγμα
Β εθνικη παιζαμε κ θελαμε σαν τρελοι να παμε τελικο,αυτη η καταντια εχει ονοματεπωνυμο
ειλικρινα ενα τεραστιο ευχαριστω,να του κανουμε κ ενα αγαλμα με το που ολοκληρωθει κ θα ανηφοριζω Φιλαδελφεια τουλαχιστον μια φορα την εβδομαδα να το γυαλιζω,ολα αυτα χωρις ιχνος χλευασμου... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
αλλα...αλλα....4 σερι χαμενοι τελικοι χωρις να ανοιξει ρουθουνι,το χειροτερο σερι σε ντερμπι,ευρωπαικοι ξεφτιλισμοι!!! κ εμεις να ασχολουμαστε αν κανει ή δε κανει ο καθε αμαπαλος που παιζει στην ΑΕΚΑΡΑ μας ΗΜΑΡΤΟΝ!!!!!!!!
Καλη Μεγαλη Εβδομαδα ΑΔΕΛΦΙΑ
Δεν συμφωνώ με τον τίτλο του άρθρου ... Στο χθεσινό ματς παρόλο που σαφώς δεν με γέμισε καθόλου η εμφάνιση ,είχαμε και μερικές φάσεις είτε να οροηγηθουμε είτε να ισοφαρίσουμε ...αν εξαιρέσεις το ζεϊμπέκικο του Ρουμάνου στο 0-2 , η άμυνα δεν ήταν τελείως για κλάματα ..τα 5 είναι πέντε ,πώς να το κάνουμε . Η διαφορά είναι εμφανής εδώ κ δύο χρόνια , δεν περιμέναμε το χθεσινό ματς .
Κυριε μελισσανιδη πως ανεχεσαι να σε παταει στο κεφαλι οπου σε βρη αυτος που ειπε μαμα στα εικοσι που ειναι κοκκινιωτικη μαγκια σου δωσε ενα στιγμα επιτελους οχι με λογια αλλα με πραξεις 4 ματς μεινανε για να τελειωσει το μαρτυριο στην νεα χρονια θαχουν κοσμο τα γηπεδα τιποτα δεν θα ξαναπερασει στα μουγκα εγω αρχιζω απο τωρα εεεε.οοοο αλλιως ονειρευομαστε να μπουμε στον ΝΑΟ
Προσωπικα δεν ειμαι καθολου αισιοδοξος οτι την επομενη χρονια θα εχουμε μια ομαδα ανταγωνιστικη που θα χτυπαει στα ισια πρωταθλημα και θα κοιταει στα ματια καθε αντιπαλο. Η διοικηση θεωρω οτι με την επιλογη Κονε και Παπαδημητριου δειχνει να μην εχει αντιληφθει οτι πρεπει να επενδυσει και στο εξωαγωνιστικο δυναμικο της ομδας περα απο την γενναια επενδυση που χρειαζεται για παιχτες. Δεν μπορεις να κανεις τα ιδια πραγματα και να περιμενεις διαφορετικο αποτελεσμα. Υποτιθεται οτι φετος... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πρεπει να γινουν ριζικες αλλαγες και στοχευμενες επιλογες σε παιχτες και νεο προπονητη και εχουμε αφησει αυτο το εγχειρημα σε εναν με μηδεν προυπηρεσια και σε εναν με προυπηρεσια στην Ξανθη. Δεν αντεχεται ακομα μια χρονια να ειμαστε κομπαρσοι και στην τελικη δεν το αξιζει ο κοσμος της ομαδας αυτο το ξεφτιλικι που ζουμε τρια χρονια τωρα.
Για αρχή:
Τερματοφύλακας, δεξί μπακ, αριστερό μπακ, 1 στόπερ (δύο θέλουμε, αλλά για αρχή ας πάρουμε έναν μόνο Γκαμάρα), 8άρι που να ξέρει μπάλα όμως και να είναι γρήγορος ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ, 10άρι (αλλαγή ο Πέτρος) και σέντερ φορ.
Όλοι αυτοί ΒΑΣΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ, επιπέδου ΑΕΚ.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Αυτούς για το καλοκαίρι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ και βλέπουμε για μετά.
Υ.Γ. ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΕΥΘΥΝΗΣ στους δημοσιογράφους της ομάδας μας Κέτσε (ανάμεσά τους κι εσύ) που μέχρι πρότινος ωραιοποιούσατε τα πράγματα και δεν γράφατε αυτά που όλοι μας βλέπαμε.
Η διαφορά μας με τον γαύρο τούτη την ώρα είναι ΧΑΩΔΗΣ!
τι ενα στοπερ ρε αδερφε δε βλεπεις την τραγωδια πισω ξερω φανταζει απιαστο αλλα τουλαχιστον 2 στοπερ κλασσης,γιατι με βαφτισια καθε καλοκαιρι τα ιδια θα χουμε και του χρονου...
Δυστυχώς κι εγώ όταν έκοψα τον 2ο χιαστό μου, έτσι ακριβώς ένιωθα, δεν πόναγε σχεδόν καθόλου.
Δεν περίμενα να το έχω πάθει πάλι μιας και την 1η φορά πονούσα πολύ και το πόδι έβγαινε για πλάκα.
Όταν όμως έκανα μαγνητική και είδα πάλι χιαστό, τρελάθηκα...
Μακάρι να μην έχει τίποτα το παλικάρι αλλά είναι πολύ ύπουλος τραυματισμός.
Kωστα απο την στιγμη που παικτης μας κραταει μονιμα τους αντιπαλους εκτος οφσαιντ(Λοπες) και παιχτης μας με υψος 1,90 δε μπορει να παρει κεφαλια και του παιρνει την μπαλα σαν να ειναι παιδακι ο μπρουμα που τον περναει 20 κιλα και 2 κεφαλια ειναι τραγικα τα πραγματα......Γιατι ?? Γιατι δεν γινονται εστω τα βασικα ,οταν δε γινονται τα βασικα δε μπορει η ομαδα οσο καλα και να στηθει οσο γκολ και να βαλουν μπροστα θα τα γκρεμισουν πισω...
Kωστα απο την στιγμη που παικτης μας κραταει μονιμα τους αντιπαλους εκτος οφσαιντ(Λοπες) και παιχτης μας με υψος 1,90 δε μπορει να παρει κεφαλια και του παιρνει την μπαλα σαν να ειναι παιδακι ο μπρουμα που τον περναει 20 κιλα και 2 κεφαλια ειναι τραγικα τα πραγματα......Γιατι ?? Γιατι δεν γινονται εστω τα βασικα ,οταν δε γινονται τα βασικα δε μπορει η ομαδα οσο καλα και να στηθει οσο γκολ και να βαλουν μπροστα θα τα γκρεμισουν πισω...
Οταν θελεις να συγκρινεις τις δυο ομάδες πρεπει να ξεκινας απο τα εξωαγωνιστικα και μετα να πηγαινουμε στα του αγωνα. Δυστυχως η ΑΕΚ υστερει πολυ περισσοτερο σε ολους τους αλλους τομεις και λιγότερο στην αγωνιστικη συγκριση που βλεπουμε μεσα στο γήπεδο. Ο τεχνικος δντης, τα τμηματα scouting, τα τμήματα υποδομων, το επικοινωνιακο, οι επενδύσεις και επιλογη σοβαρου τεχνικου προσωπικου, οι επιλογες των συνεργατων και πολλα άλλα είναι στη κυριολεξια τραγικα οποτε τραγικο θα ειναι και το... ΣΥΝΕΧΕΙΑ αποτέλεσμα της δημιουργιας της ομάδας. Ολοι οι παραπανω επιλεγουν προπονητη και παικτες και παράλληλα διασφαλίζουν οτι θα μπορουν να δουλέψουν ικανοποιητικα για να φέρουν το επιθυμητο αποτέλεσμα.
Σε μια ΑΕΚ που αλλαζει πιο γρήγορα τον ΤΔ απο προπονητη, που στελεχώνει ολα τα τμήματα με το χειρότερο τρόπο, που αλλαζει τη λειτουργια των ακαδημιων καθε χρονο, που αλλαζει συνεργάτες scouting σαν τα πουκάμισα, που επιλέγει συνεργάτες που αντι για αγωνιστικο χώρο για να παιχτει ποδοσφαιρο υλοποιουν παγοδρόμιο είναι δεδομενο οτι σε συνδιασμο με λαθος επιλογες παικτων, αστοχια σε scouting που αμφιβάλω αν υπάρχει θα φέρουν και ως αποτέλεσμα ενα συνοθήλευμα παικτων και εναν προπονητη που πρεπει να κανει θαύματα. Αυτο που βλέπουμε στο γήπεδο ειναι αποτέλεσμα ολων των παραπανω και σιγουρα πολλοι παικτες ειναι καλύτεροι απο αυτο που βλέπουμε αλλα αυτο που βλεπουμε δεν ειναι η διαφορα των δυο ομαδων αγωνιστικα ειναι η διαφορα των δυο ομάδων στα υπολοιπα και οσο δεν θελετε να το καταλαβετε τοσο θα φέρνουμε νεα πρόσωπα και θα συνεχιζεται ενας φαυλος κύκλος και φυσικα θα πηδανε απο το πλοιο και οι σοβαροι που δεν αντέχουν να κλονίζεται η εικονα τους μπροστα σε αυτο το χαλι.
Μετά την 5άρα στο οακα βγήκαν οι δημοσιογράφοι κι έβγαλαν έναν περίδρομο παικτών υπό μεταγραφή, 4-5 προπονητές και σαρωτικές αλλαγές μπας και κατευνάσουν το θυμό τού κόσμου, ο Κετσετζόγλου μάλιστα έλεγε για ''τελική ευθεία''στο θέμα προπονητή! Είπα τότε λέω και τώρα πως αυτά είναι παραμύθια τής Χαλιμάς. Η ομάδα δεν έμαθε τίποτα από πέρυσι ή πρόπερσι, δε μαθαίνει από τα λάθη της κι αυτό είναι κομβικό. Ή θα προσαρμοστούμε στα παγκόσμια ποδοσφαιρικά δεδομένα ή θα βαδίζουμε τον δικό μας... ΣΥΝΕΧΕΙΑ δρόμο τού ξερολισμού και τής μαγκιάς τού μισάωρου. Ο Μελισσανίδης είχε πει πως το πρωτάθλημα τού '18 τον εξέπληξε, δεν το περίμενε, αλλά πέραν αυτού τού τίτλου, αγωνιστικά η ομάδα δεν έχει να περηφανεύεται για τίποτα, αφού δε θεώρησε σωστό να επενδύσει πάνω στην επιτυχία, εκτός αν ήταν επένδυση ο Γιαννιώτας που είχε έρθει τότε.
Τι είναι χειρότερο; το ότι χάσαμε άλλο ένα ντέρμπι έτσι ή ότι δε το είδα καν (όπως και πολλοί) ΑΕΚτσήδες;
Εγώ αδελφέ κάθομαι και βλέπω τά ματς μέχρι νά φάμε γκολ. Μετά βλέπω νετφλιξ. Δε αντέχω παραπάνω.
Εγω δεν εχω εμπιστοσυνη πια σε κανεναν οτι παιζει για την ομαδα κι οχι για τα λεφτα και δε μιλαω για την ΑΕΚ μονο... Αυτο "φτιαχνεται" με τον καιρο και την εμπιστοσυνη του παικτη απο τα στελεχη και τους παραγοντες... Απο τον προεδρο μεχρι τον "νεροκουβαλητη"... Καπου εκει εχει χαθει το θεμα!! ο Γαυρος χρονια τωρα πουλαει με τους παικτες του ερυθροφροσυνη και τρελλα !!! Αηδια καταλαβαινω αλλα πρεπει καποια στιγμη και η ΑΕΚ να δουλεψει την αγαπη προς την ομαδα... Δε μπορω να βλεπω τον... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Παπασταθοπουλοπ να προσπαθει να δειξει οτι αγαπει τον ΟΣΦΠ και να θελει να δικαιωσει την ομαδα που του τα εδωσε και εμεις να κοιταμε.... Αρρωσταινω...Ο μονος για εμενα που παιζει αυτη τη στιγμη οπως οι παιοκτες του γαυρου και του ΠΑΟΚ ειναι ο Βασιλαντωνοπουλος ο Λοπεζ και ο Μανταλος λιγο!!! Λεφτα για μεταγραφες λοιπον (ΟΣΟ ΑΝΤΤΕΧΕΙ ΤΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ ΜΑς) σε παικτες σαν τον Γκαρσια και προπονητη που ξερει μπαλα και αγαπαει την ομαδα και ανθρωπους να δουλέυουν με τους παικτες σε επειπεδο ΑΕΚ και φανελας... Για εμενα χαθηκε η χρονια στο παιχνιδι μετα τη Ζορια που εκει εβαλε 4 ανετα και μετα αρχισαμε τη κατηφορα ... γιατι και πως ξερουν οι ιδιοι και καποιοι που ευθυνονται... ανασκουμπωμα λοιπον απο ολους και απο εμας τους φιλαθλους που πετροβολαμε παικτες και παραγοντες λες και ειμαστε οι θεοι και γνωστες του ποδοσφαιορου σαν και να το εφηυραμε εμεις.... λεω γω τωρα....
Δυστυχώς για τους ρομαντικούς τα μπάτζετ παίζουν μπάλα. Υπάρχουν και εξαιρέσεις, αλλά είναι εξαιρέσεις. Μπορούμε να κατηγορούμε τον κάθε Χιμένεθ και κάθε Μάνταλο και κάθε Ολιβέιρα, αλλά με τα χρήματα αυτά, αυτοί ήρθαν. Αυτό μπορούν να κάνουν. Όντως το χθεσινό δείχνει την κατάντια και την επιτακτική ανάγκη αλλαγής των πάντων. Λυπάμαι που το λέω, αλλά αν ο Ολυμπιακός το ήθελε, θα ξαναγινόταν το 1-5. Και δε θα μπορούσε να το αποτρέψει ούτε ο Γκουαρντιόλα. Άλλος μπορεί να το... ΣΥΝΕΧΕΙΑ αποτρέψει όμως από το να ξανασυμβεί αλλά θα πρέπει να πάρει ΓΕΝΝΑΙΕΣ αποφάσεις...
Ο μόνος που μπορεί να το αποτρέψει να μην ξανασυμβεί σε λίγες μέρες πάλι είναι οι παίκτες και ο προπονητής που πρέπει να αποκλειστούν (τιμητικά) από τον ΠΑΟΚ την Πέμπτη. Ο μεγάλος να φροντίσει να μην ξανασυμβεί του χρόνου.
Ωπα ωπα φιλε. Με 1,2 τον χρονο ο καλυτερος που μπορεις να εχεις ειναι ο Ολιβειρα;! Ειπαμε, μην το ξεφτυλιζουμε. Κατα τα αλλα σωστα αυτα που γραφεις.
Εγω δεν εχω εμπιστοσυνη πια σε κανεναν οτι παιζει για την ομαδα κι οχι για τα λεφτα και δε μιλαω για την ΑΕΚ μονο... Αυτο "φτιαχνεται" με τον καιρο και την εμπιστοσυνη του παικτη απο τα στελεχη και τους παραγοντες... Απο τον προεδρο μεχρι τον "νεροκουβαλητη"... Καπου εκει εχει χαθει το θεμα!! ο Γαυρος χρονια τωρα πουλαει με τους παικτες του ερυθροφροσυνη και τρελλα !!! Αηδια καταλαβαινω αλλα πρεπει καποια στιγμη και η ΑΕΚ να δουλεψει την αγαπη προς την ομαδα... Δε μπορω να βλεπω τον... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Παπασταθοπουλοπ να προσπαθει να δειξει οτι αγαπει τον ΟΣΦΠ και να θελει να δικαιωσει την ομαδα που του τα εδωσε και εμεις να κοιταμε.... Αρρωσταινω...Ο μονος για εμενα που παιζει αυτη τη στιγμη οπως οι παιοκτες του γαυρου και του ΠΑΟΚ ειναι ο Βασιλαντωνοπουλος ο Λοπεζ και ο Μανταλος λιγο!!! Λεφτα για μεταγραφες λοιπον (ΟΣΟ ΑΝΤΤΕΧΕΙ ΤΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ ΜΑς) σε παικτες σαν τον Γκαρσια και προπονητη που ξερει μπαλα και αγαπαει την ομαδα και ανθρωπους να δουλέυουν με τους παικτες σε επειπεδο ΑΕΚ και φανελας... Για εμενα χαθηκε η χρονια στο παιχνιδι μετα τη Ζορια που εκει εβαλε 4 ανετα και μετα αρχισαμε τη κατηφορα ... γιατι και πως ξερουν οι ιδιοι και καποιοι που ευθυνονται... ανασκουμπωμα λοιπον απο ολους και απο εμας τους φιλαθλους που πετροβολαμε παικτες και παραγοντες λες και ειμαστε οι θεοι και γνωστες του ποδοσφαιορου σαν και να το εφηυραμε εμεις.... λεω γω τωρα....
Πραγματική θλίψη!!! Και το χειρότερο οτι δεν υπάρχει αισιοδοξια για το μέλλον, υπήρξαν πολλά καμπανάκια σε βάθος χρόνου και ποτε δεν αξιολογήθηκαν σωστά για το επίπεδο της ΑΕΚ!
Προσπαθουμε να 'γινουμε' ολυμπιακος με παιχτες λαχεια για να τους χρυσοπουλησουμε και να παρουμε εκατομμυρια και δεν εχουμε καταλαβει ακομα οτι ο ολυμπιακος ειναι πολυ βαθια δικτυωμένος με μανατζερς και με μεγαλα γραφεια καθως και με προσωπικοτητες γυρο του (καρεμπε μοντεστο κλπ) και οι παιχτες που βρισκει δεν ειναι λαχεια αλλα κομματια χρυσου ακατεργαστα.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ειναι μια ομαδα που σιχαίνεσαι να ακουεις και το ονομα της αλλα δεν παυει να δουλευει σωστα και στα συγχρονα δρομενα του ποδοσφαιρου. Τρωμε σανο με υποθεσεις οπως καιπερς μεχρι και δεν ξερω και εγω τι για κατι λεφτα για να μην δωθουν σε μανατζερ λεφτα, ακους εκει..
7 χρονια τρωμε στη μαπα 5 ονοματα τα οποια ανακυκλώνονται σε καθε μεταγραφικη περιοδο και ερχονται με ηχους τυμπανων παιχτες τυπου ΧΝΙΤ.
Το ποδοσφαιρο θελει δεν θελει ο προεδρος, θελει λεφτα και μαλιστα αρκετα αν θελεις να πετυχεις ειτε αυτα πανε σε παιχτες ειτε σε καταξιωμενα ατομα στο χωρο του ποδοσφαιρου (τιμ σκαουτινκ κλπ) για να μπορουν να σε βοηθισουν να εξελιχθείς και να πας μπροστα..
Δυστυχως υστερουμε παρα πολυ και αν δεν ειναι διαθετημενοι οι κυβερνοντες της ομαδας να θελουν να γινει η ομαδα ευρωπαικη με τα πιο πανω δεδομενα να βγουν να το πουν για να σταματησουμε να εχουμε απαιτησεις.
Η διαφορά κλάσης των δύο ομάδων έχει φανεί πολύ καιρό τώρα Κώστα, απλά για κάποιο λόγο προσπαθούσατε να μας πείσετε ότι το φετινό ρόστερ είναι πλήρες. Όταν όλοι εδώ μέσα έγραφαν ότι έχουμε χτυπητές αδυναμίες. Δυστυχώς όσοι ζητάν περισσότερα φεύγουν με συνοπτικές διαδικασίες. Λάζαρος,Βράνιες, Σιμόες παραλίγο και τελευταίος ο Λιβάγια. Η ομάδα που πήρε πρωτάθλημα δλδ. Αραγε πόσες φάσεις θα τελείωνε καλύτερα ο λίγος Λιβάγια χθες, προχθές και παραπροχθές στα τελευταία... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ματς?
καλα αυτο με το καλυτερο ροστερ της ιστοριας μας που γραφτηκε φετος θα μεινει ενα ιστορικο ανεκδοτο με βασικους χορηγους τους δημοσιογραφους της ΑΕΚ.
Κουραστηκαμε να συζηταμε τι πηγε λαθος..ολα λαθος ειναι στην ομαδα..καταρχας θες σοβαρη στελεχωση σε ολους τους τομεις..αυτοι που εχει τωρα ο μελ να τρεχουνε την ομαδα απετυχε..μετα θελει σοβαρο εμπειρο τεχνικο διευθυντη,να φτιαχτει επιτελους τμημα σκαουτινγκ και οχι να λεμε τμημα σκαουτινγκ τον μαιστοροβιτς η τον ταυλαριδη..ενα ατομο μονοντου τμημα σκαουτινγκ μονο εμεις..και αφου γινουν αυτα και εχουνε γινε σωστε1 επιλογες σε αυτα τα ατομα δινεις ενα καλο μπατζετ(ουτε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τεραστιο αλλα ουτε ψιχουλα) και φερνουνε αυτοι προπονητικο τιμ και παιχτες που να ταιριαζουνε στο πλανο που εχουνε στο μυαλο τους..ετσι λειτουργουνε οι σοβαρες ομαδες..
Εννοείς χειρότερο είναι το συμπέρασμα. που βγήκε ...
Η εικόνα της ομάδας όμως καλύτερη !
Αναρρωτιέμαι, το συμπέρασμα τώρα το έβγαλες ;
το υλικο δεν ειναι για πεταμα οι περισσοτεροι. αδυνατο να πιστευψω οτι ο ιρανος ο γκαρσια και ο σιμανσκι ειναι χειροτεροι απο αντιστοιχους παιχτες στις θεσεις του γαυρου..... θυμαμαι για παραδειγμα ο ξαβι της μπαρστελονα επι βαν γκααλ τον εβλεπες και τον λυπόσουν. αλλαξε προπονητης ηρθαν σωστοι παιχτες και αυτος ο παιχτης που λυποσουν εγινε αυτος που εγινε..... αυτο που θελω να πω ειναι οτι οποσδηποτε πρεπει να κρατησουμε τους προαναφερθεντες τον μανταλο αλλαγη αν και αν... ΣΥΝΕΧΕΙΑ φερουμε 7 βασικους συγκεκριμενοι του ροστερ θα αποδοσουν πολυ καλυτερα και φυσικα με εναν σοβαρο προπονητη. αρκετα με το ανεκδοτο χιμενεθ πλεον. κραζαμε τον ιταλο οτι δεν επαιζε αμυνα και θελαμε 3,4 γκολ για να κερδισουμε που τα βαζαμε τουλαχιστον. ηρθε ο ισπανος ασχοληθηκε και καλα με την αμυνα, δεν την διορθωσε και αφησε την επιθεση που αυτο μας εσωζε και πλεον δεν απειλουμε καν σε καθε αγωνα.... τραγικος, τον εχει αφησει πισω το ποδοσφαιρο. ουτε αυτος το εχει καταλαβει ουτε η διοικηση.
Υ.Γ. θελουμε να παμεμ τελικο για να σωσουμε την ευρωπη. οκ δεκτο. αλλα θα παιξεις με τον ολυμπιακο στον τελικο. που χωρις να φορτσαρει ιδιαιτερα μας εριξε 5 στον εναν αγωνα και στον δευτερο εντελως χαλαρα 2. στον τελικο θα αφηνιασουν αυτοι και θελετε να παμε εκει να γινουμε περισσοτερο ρεζιλι απο οτι εχουμε γινει; μαλιστα.
Για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται ότι η ομάδα θέλει ριζικές αλλαγές. Θέλει 2 τερματοφύλακες, 2 βασικά πλάγια Μπακ, 2 βασικά σέντερ Μπακ, έναν ηγέτη αμ. χαφ. Ένα βασικό Αρ εξτρέμ κ πλέον ξεκάθαρα θέλει κ βασικό σέντερ φορ. Δηλαδή θέλει 8 ΒΑΣΙΚΟΥΣ παίκτες. Επίσης θέλει αποδεσμεύσεις οι οποίες θα κοστίσουν ακριβά. Άρα η ομάδα θέλει ριζικές αλλαγές που θα κοστίσουν ακριβά αλλιώς και του χρόνου τον Οκτώβριο πάλι θα ψάχνουμε για προπονητή πάλι θα λέμε ότι η διαφορά από τον πρώτο μαζεύεται κτλ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ κτλ. Κοινώς φαύλος κύκλος
Από αρχαιοτάτων χρόνων στο ποδόσφαιρο, ένας μόνο τρόπος υπάρχει να κερδίσει μια χειρότερη ομάδα, μια καλύτερη. Να κρατήσει το 0 πίσω, με κάθε τρόπο, ακόμη και μαζική άμυνα και όσο εκνευρίζεται και ανοίγεται η καλύτερη ομάδα, να βρει μια ευκαιρία, να βάλει ένα γκολ και να το κρατήσει. Εμείς το 0 δεν μπορούμε να το κρατήσουμε με κανένα σχεδόν. Βάλαμε μετά από ασφυκτική πίεση ένα γκολ στην Τρίπολη και στην πρώτη έπιθεση που έκαναν αυτοί μετά το γκολ που έφαγαν, ισοφάρισαν. Φάγαμε γκολ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ από τον Παο ενώ παίζαμε καλύτερα, πάλι με μηδέν πίεση και ισοφαρίσαμε στις καθυστερήσεις. Με τον Παοκ βάλαμε γκολ λίγο πριν λήξει το ημίχρονο και το φάγαμε αμέσως μόλις άρχισε το β ημίχρονο. Το σύνολο των αμυντικών μας είναι β διαλογής και προστέθηκαν και άλλα λάθη. Πχ στον δεξιό μπακ υπήρχε ο Βασιλαντωνόπουλος, που με τον Καρέρα είχε δείξει ότι επιθετικά τουλάχιστον έχει καλά στοιχεία και ο Μπακάκης που είναι κάπως καλύτερος αμυντικά, αντίθετα αριστερά αφου δώσαμε τον Ινσούα δανεικο, μείναμε μόνο με τον κακό αμυντικά Λοπες και τον 17 χρονο Μιτάι. Αντί ο αριστερός μπακ να είναι η πρώτη προτεραιότητα, έγινε ο δεξιός και ήρθε ο Ντατσένκο, μόνο και μόνο επειδή ο Χιμένεθ ήταν εμπαθής με τον Σταύρο. Τελικά ο Ουκρανός αποδείχτηκε χειρότερος και του Σταύρου αμυντικά, πέρα από το ότι τραυματίστηκε και αναγκαστικά βγήκε από το ψυγείο ο Σταύρος. Χθες στο πρώτο γκολ ο Λοπες σπάει το τεχνητό οφσάιντ που κάναμε, όπως το είχε σπάσει και στο 1-1 του α γύρου, στο γκολ που επίσης φάγαμε. Αυτος είναι ο Λοπες, τοσο μπορει αμυντικα, είναι καλός μόνο για back up, χρειάζεται καλύτερος για βασικός. Ο Κονέ δεν μπόρεσε να βρει ένα τέρμα, να πάρει λίγο ηθικό η άμυνα και πλέον και οι 2 έχουν γίνει να τους κλαίνε και οι ρέγγες. Αντί να δεχτούμε την ανταλλαγή Βράνιες-Χνιντ που πρότεινε η Άντερλεχτ και να πανηγυρίζουμε, μετατρέψαμε τον Χνιντ σε πρώην ποδοσφαιριστή και χάσαμε την μοναδική ευκαιρία να συμμαζέψουμε την άμυνα μας, με ένα και μόνο παίκτη. Η ηττοπάθεια προέρχεται από το ότι οι παίκτες το ξέρουν ότι δεν μπορούν να κρατήσουν το 0 πίσω και κόντρα στον οσφπ είναι δύσκολο να βάλουν 2 τουλάχιστον γκολ για να κερδίσουν, συν το ότι αυτοι δεν χαρίζονται στις ευκαιρίες που έχουν. Οι Λιβάγια-Ολιβέιρα έφυγαν ελεύθεροι, ο πρώτος θα πάει μάλιστα και με παιχνίδια στα πόδια του στον οσφπ, για να γλυτώσουμε λίγα λεφτά από το συμβόλαιο του. Αν ο Λιβάι έχει πάθει σοβαρή ζημιά, έχει τεράστια ευθύνη το ιατρικό τιμ που τον άφησε να τελειώσει το ματς. Πρέπει άμεσα να κλείσει προπονητής και να ανακοινωθεί μόλις τελειώσουν τα πλέι οφς. Αν δεν τα βρίσκουν με τον Λουτσέσκου, ο Μιλόγεβιτς είναι αποδεκτή λύση, έχτισε τον Ερυθρό Αστέρα και ξέρει από πρωταθλητισμό, χρειάζομαστε τουλάχιστον 2 χρονιές για να πάρουμε πρωτάθλημα, του χρόνου δεν προλαβαινουμε, πρέπει όμως να μπουν οι βάσεις. Δεν είναι μόνο θέμα μπάτζετ, ο Βόλος, η Τρίπολη, τα Γιάννενα και ο Παο έχουν μικρότερο μπατζετ από μας και αμυντικά είναι ασύγκριτα πιο συμπαγείς, γι αυτό και μπορούν να δυσκολέψουν τον οσφπ περισσότερο από μας. Ήταν απόλυτα λάθος που με το τόσες κραχτές ελλείψεις τον Γενάρη, δεν ανέλαβε κάποιος με διασυνδέσεις πχ ο Διαμαντόπουλος να συμμαζέψει κάπως την κατάσταση και ανατέθηκε αυτό στον Κονέ, που απέτυχε πλήρως. Βασικά απέτυχε να καταλάβει ότι θα κινδυνεύεσει και το κόνφερνς και γι αυτό είπε όχι στον Βράνιες. Με τον Βράνιες μόνο και ένα τέρμα, θα βλέπαμε εντελώς διαφορετικό έργο,τουλάχιστον θα χάναμε δύσκολα από αυτούς και όχι για πλάκα. Αν την Μ. Τετάρτη δεν γίνει έκπληξη, πρέπει να αποκλειστούμε στο κύπελλο και να πάρουμε το ματς στο πρωτάθλημα και ο νοών νοείτο.
Αναμενόμενη η χθεσινή ήττα για όποιον έχει μάτια και βλέπει την έλλειψη αγωνιστικής ποιότητας της ομάδας. Τουλάχιστον δεν ήταν διασυρμός, εύκολα όμως θα μπορούσε να γίνει.
Δεν θυμάμαι άλλη χρονιά τους οπαδούς της ΑΕΚ να είναι τόσο ξενερωμένοι με την κατάσταση της ομάδας.
Έχουμε κάνει τόσα χρόνια υπομονή... Ωραίο το γήπεδο, ωραίες οι εγκαταστάσεις , είναι το μέλλον της... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ομάδας και Τίγρη σε ευχαριστούμε για αυτό, όμως φοβάμαι ότι η ομάδα μας έχει μικρύνει αρκετά τα τελευταία χρόνια αγωνιστικά.
Η κατάσταση αυτή πρέπει να αλλάξει γιατί αλλιώς το μέλλον προβλέπεται ζοφερό.
Δεν λέω να γίνουμε Μπαρτσελόνα απ τη μια μέρα στην άλλη, ούτε να κοντράρουμε τον ΟΣΦΠ ξαφνικά. Θέλουμε δρόμο γι αυτό αλλά πρέπει τα θεμέλια της οικοδόμησης να μπουν από φέτος.
Η ΦΑΣΗ ΤΟΥ 77 ΛΕΠΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΝΤΑΛΟ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΗΝ ΣΠΑΣΕΙ ΣΤΟΝ ΓΑΛΑΝΟ ΕΜΠΑΙΝΕΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΚΡΙΝΣΤΙΣΟΝ ΣΟΥΤΑΡΕΙ...ΤΟΝ ΕΙΔΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΙΝΗΣΗ..ΑΤΟΜΙΣΤΙΚΑ ΠΑΛΙ
Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ
Πραγματικά Συγχαρητήρια σε όλους μας για την υπομονή που έχουμε σαν λαός με αυτή την ομάδα!Εδώ και 3 χρόνια κάναμε ΜΙΑ μεγαλη νίκη φέτος με την Βολφσμππουργκ και από τότε μετράμε ΜΟΝΟ ήττες και απογοητεύσεις!Ο πρόεδρος κάνει τα πάντα για να μας ξενερώνει(ναι αλλά κάνει γήπεδο).Έχουμε φτάσει σε σημείο να λέμε παίζουμε με Γαύρο και μέχρι 3 είναι καλά ενώ το 2010 χωρίς ομάδα και οικονομικά προβλήματα ανυπομονούσαμε και πιστευαμε σε νίκη!Δν μπορώ να ακούω ότι φταίει ο Χιμένεθ,ο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Μανταλος,ο Μπακάκης..Ο πρόεδρος φταίει για όλα και το χειρότερο είναι ότι δν θέλει και να βελτιώσει τα λάθη γύρω από την ομάδα.Δουλευω σε σχολείο και άκουγα συζητήσεις μικρών παιδιών "σιγά μην γίνω ΑΕΚ όλο χάνει και ο Ολυμπιακός την κερδίζει με 5 γκολ πώς να μην πονάς μετα..Είναι ανεκδιηγητο αυτό που γίνεται να μην μπορούν να κερδίσουν ένα ντέρμπι 3 χρόνια με την διαφορά δυναμικότητας να είναι Τεράστια..Καλή εβδομάδα να έχουμε με Υγεία και μακάρι να αλλάξουν τα πράγματα..
Ακομα κι ο γαυρος με τοσους καλους παιχτες δεν θα χε αυτη την εικονα χωρις τον Μαρτινς. Παρε προπονητη ,παρε μερικους ενδεκαδατους και χτισε πανω τους και σιγα σιγα φερε καλους παιχτες .
Ειχες χτισει εναν αξιοπρεπη κορμο και τον διελυσες γιατι εκανες οικονομια στα συμβολαια, οικονομια στις μεταγραφες και μετα αλλαζες προπονητες σαν τα πουκαμισα. Εχει τελειωσει το υπαρχον ροστερ και οι παλιοι πρεπει να φυγουν.
Κέτσε, τέλος Μαϊου πρέπει να αλλάξουν από το τεχνικό τιμ μέχρι τα μπολμπόγια.
Εδω στο 1-5 δεν ανοιξε ρουθουνι το χθεσινο σας πειραξε..Αυτο δειχνει και σε τι σημειο εχετε φτασει και εσεις οι δημοσιογραφοι..Ψαχνουμε μονο ηττες και κοιταζουμε αν η μια ειναι χειροτερη απο την αλλη..
Χθες δεν είδα τον αγώνα ένας φίλος μου μου είπε ότι η ΑΕΚ έπαιζε καλύτερα από όταν μας κέρδισαν με 5-1 αλλά η άμυνα είναι τραγική που έχει η ΑΕΚ. Το ξέρουμε όλοι αλλά αυτό μου είπε δεν ξέρω αν ισχύει δεν είδα ακόμα στιγμιότυπα
Το ερώτημα είναι αν ο Μελ είδε όλο το παιχνίδι η αν έκλεισε την τηλεόραση πριν το τέλος του παιχνιδιού .
Αν δεν άντεξε και έκλεισε την τηλεόραση πριν το τέλος του αγώνα έχουμε μια μικρή πιθανότητα να προσπαθήσει να αναστήσει την ομάδα γιατί θέλω να πιστεύω ότι και για αυτόν δεν είναι ευχάριστο αυτό το αγωνιστικό έγκλημα που έχει ο ίδιος την κυριότερη ευθύνη
Δυστυχως πλεον στο ποδοσφαιρο θελει χρηματα για να πρωταγωνιστησει μια ομαδα η ψυχη και το ποσο δεμενη ειναι η ομαδα ειναι δευτερευοντα,ο καβουριας γιατι τιγρης για να γινει πρεπει να παρει τεραστιες αποφασεις το καλοκαιρι αν δεν θελει να επενδυσει στην ΑΕΚ και να φερει παικταραδες ας σηκωθει να φυγει,εγω προσωπικα με αυτη την εικονα δεν θελω η ομαδα μου να μπει σε αυτα τα αγια χωματα του χρονου
Ενδεικτικό της κατάστασης που έχουμε περιέλθει ως φίλαθλοι είναι ότι πλέον κανένας Αεκτζής δεν έχει κουράγιο να αντιπαρατεθεί και να προβάλει αντίλογο(ο αντίλογος προϋποθέτει νίκες για να αρθρωθεί) απέναντι στον οχετό και τα υποτιμητικά σχόλια των γαυρων. Δύο τρεις φάσεις αν είχε μετουσιώσει σε γκολ ο γαυρος πάλι θα μιλούσαμε για πανωλεθρία, για μαύρη κοιλιδα. Ο αγωνιστικός εξευτελισμός μας πλέον από αυτούς είναι διαδικασία λίγων λεπτών και αυτό είναι πόλη στεναχωρο. Τα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ λόγια περισσεύουν πλέον.
kala krasia megale
Νέους παιχτες νεο προπονητη χτες
Αυτό που είδα είναι ότι με μια μέτρια ομάδα που είχε κατεβάσει ο γαυρος, η δική μας (δυνατή) ομάδα φοβόταν να του κάνει φάση. Το ότι ήταν φλυαρη μπροστά με Αλμπανη και Καριμ που κάνανε κινησεις χωρίς ουσία, θα το πληρώναμε όταν γινόταν αλλαγές. Έπρεπε χθες ένα Χ να πάρουμε αλλά δυστυχώς στο σύνολο της ήταν κάτω απο τη βάση.
Πρόεδρε φέρε παικταράδες. Με αυτούς δεν πάμε πουθενά. Η ΑΕΚ υπάρχει για να διεκδικεί πρωτάθλημα και όχι έξοδο στην Ευρώπη και αν.
ΜΟΝΟ ΑΕΚ.