Quantcast
199 ΣΧΟΛΙΑ

Κετσετζόγλου: Υποχώρησε το θέμα Λουτσέσκου μετά τις αντιδράσεις του κόσμου

Όλα όσα είπε για το θέμα του Ρουμάνου τεχνικού και τα πλάνα της ΑΕΚ

 Εκτός κάδρου για την ΑΕΚ δείχνει να βγαίνει ο Ραζβάν Λουτσέσκου, σύμφωνα με όσα μετέφερε στον bwinΣΠΟΡ FM 94,6 ο Κώστας Κετσετζόγλου. Μιλώντας στην εκπομπή των Βασίλη Βέργη-Βάιου Τσούτσικα, εξήγησε πως ούτως ή άλλως έχει πάει πιο πίσω η επιθυμία να κλείσει άμεσα νέος τεχνικός.

Όπως και να ‘χει ωστόσο, τόνισε πως το θέμα του Ρουμάνου έχει υποχωρήσει πάρα πολύ, κυρίως εξαιτίας των αντιδράσεων που υπήρξαν από τον κόσμο, αλλά και του φουλ αρνητικού κλίματος που εισπράχθηκε από τους οργανωμένους.

Κατά τ’ άλλα στάθηκε στην προοδευτική βελτίωση που εμφανίζει η Ένωση μετά το σοκ με τον Ολυμπιακό και παρόλο που σημείωσε ότι δεν είναι ακόμα ομάδα που μπορείς να την εμπιστευτείς, υπογράμμισε την ευκαιρία που έχει με τον Παναθηναϊκό να πάρει τεράστιο προβάδισμα για την Ευρώπη.

 


44.000€ εγγυημένες* στην 5η περίοδο της Novileague! Ξεκίνα από σήμερα (21+)
*Ισχύουν όροι & προϋποθέσεις

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
AEKARA_SE_AGAPW - 19/4/2021 15:01

Ο μπαμπης Τεννές είναι ελεύθερος;

oscardelta - 20/4/2021 12:37

Ο Μπαμπης Ο Τεννες εννοεις

GKM1 - 20/4/2021 12:31

Πρόεδρε ο θείος Λουκάς έμεινε στην ιστορία για την σκεπαστή που έφτιαξε ...ΑΛΛΑ κυρίως έμεινε για έναν Φαντροκ που έφερε και μια ομαδάρα που δημιούργησε !! Φέρε έναν Μουρίνιο να παραμιλάει το σύμπαν και ο πλανήτης όλος , ΑΕΚ Mourinio Agia Sofia πρωτοσέλιδα σε όλη την γη . Κάνε την υπέρβαση των υπερβάσεων καιρός είναι !

PesProMaster - 20/4/2021 11:08

ομαδες - λαοί - άνθρωποι χωρίς μνήμη δεν εχουν μελλον... ποιος λουτσε ρε, πατε καλα? τόσο ευκολα ξεχνατε??????

kbakourn - 19/4/2021 16:07

Και μόνο που υπήρξε θέμα Λουτσέσκου, δείχνει πόσο στραβά αρμενίζουμε σε αυτή την ομάδα.

kbakourn - 20/4/2021 08:28

Προς όλα τα τρολ που βάζουν dislike στην απλή αποτύπωση της πραγματικότητας. Ακόμα και ο πρόεδρος παραδέχθηκε ότι αρμενίζει στραβά ρε. Για τους λάθος λόγους, ενδεχομένως, αλλά το παραδέχθηκε.

Carrera21 - 20/4/2021 00:34

Εγώ πάντως φρόντισα να μείνω Ελεύθερος για παν ενδεχόμενο.

1924andreas - 20/4/2021 00:19

Ντροπη και μονο ντροπη οτι αυτο το ονομα παιζει ακομη στα ρεπορτας της ομαδας μας...

nikolopaido21 - 19/4/2021 23:34

Να θυμίσω εδώ στους συνοπαδούς ότι κάποτε οι βάζελοι μετά από ένα παιχνίδι με το γαύρο που στοίχισε το πρωτάθλημα στο βάζελο κυνηγούσαν τους ποδοσφαιριστές να τους διώξουν ως τελειωμένους και άχρηστους. Το αποτέλεσμα ήταν να διαλυθεί ο βάζελος και να μην ξανασηκώσει κεφάλι, ενώ οι ποδοσφαιριστές είναι αυτοί που μαζί με τους δικούς μας Τσιάρτα, Ζαγοράκη, Δέλλα, Κατσουράνη σηκώσανε ευρωπαικό. Ας σταματήσουμε λίγο την ανθρωποφαγία. Ναί θέλουμε σημαντική ενίσχυση. Δεν... Συνέχεια είναι όμως άχρηστοι οι ποδοσφαιριστές μας. Ο προπονητής εμένα μου αρέσει. Θέλει προετοιμασία για να δουλέψει και να στήσει επιτέλους μια ομάδα από το καλοκαίρι. Φέτος αναγκάστηκε να μην έχει ούτε τη μισή ομάδα από αυτήν που ξεκινήσαμε και με σοβαρές απώλειες να δώσει σημαντικά παιχνίδια. Συν τον κορονοιό που έχει λειτπυργήσει απρόβλεπτα σε πολλά και πολύ μεγάλα κλαμπ. Βλέπε Μπαρτσελόνα Μπάγερν. Ψυχραιμιά λοιπόν. Τα μεγάλα σκορ με στεναχωρούν αλλά μπορεί και να συμβούν. Να επισημάνω ότι η άμυνα στο παιχνίδι ήταν εντελώς αναγκαστική ως επιλογές, ενώ η μόνη ελπίδα να μαζέψει κάποιος τα τεράστια προβλήματα μιας τέτοιας άμυνας ήταν ο σκύλος Σιμόες. Έλειψε και λείπει πολύ περισσότερο από ότι πιστεύουν όσοι επίσης κράζουν τον αρχηγό μας το Σίμο. Λοιπόν εγώ ψηφίζω Χιμένεθ με πολύ σοβαρή ενίσχυση σε τέρμα, άμυνα, αμυντικό χαφ και σεντερφορ αν φύγει ο Ολιβέιρα. Και μεγάλη ενίσχυση στο τμήμα σκαουτινγκ και τεχνικού διευθυντή. Γουστάρω Παναγιώτη Κονέ αλλά Καρεμπέ δεν είναι. Και εγώ θέλω Καρεμπέ σε αυτή τη θέση. Ο Ντούσαν με το Μπράνκο ήταν καλό team. Αν είχαμε κάτι αντίστοιχο τώρα θα πετάγαμε.

JuanRoman - 19/4/2021 23:46

Καλά φίλε, εσύ μας έγραφες και ότι ο Καρέρα ήταν πολύ καλός, και όταν έπαιζε ταμπούρι "αυτό είναι ποδόσφαιρο!!".

Ειδικά το τελευταίο ακόμα με στοιχειώνει...

Carrera21 - 20/4/2021 00:32

Κοιτά μην σου έρθεις κανένας μπουλουτ και παρακαλάς να γυρίσω.

JuanRoman - 20/4/2021 01:10

Είσ΄ ωραίος : )

JuanRoman - 19/4/2021 20:41

Λοιπόν, έχουμε και λέμε:

α) Στην αρχή μας έλεγαν ότι θα έχει κλείσει προπονητής μέχρι την μεγάλη εβδομάδα

β) Πριν λίγες μέρες ακούσαμε ότι πλέον δεν είναι και τόσο σίγουρο ότι θα κλείσουν κάποιον μέχρι τότε, ίσως να κλείσουν κάποιον λίγο αργότερα

γ)Τώρα βλέπουμε ότι υποχώρησε του Λουτσέσκου λόγω των αντιδράσεων του κόσμου...... Συνέχεια

Τώρα αν τα βάλουμε και τα 3 κάτω, σχηματίζει μια εικόνα ότι τα είχαν βρει και και αυτό ςθα ήταν ο προπονητής που θα ανακοίνωναν μέχρι την μεγάλη εβδομάδα. Τώρα που κάηκε αυτή η περίπτωση αρχίζει το ψάξιμο από την αρχή, για αυτό και τώρα ακούμε ότι πλέον δεν είναι και τόσο σίγουρο ότι θα κλείσουν κάποιον μέχρι το αρχικό χρονοδιάγραμμα αλλά θα το κάνουν λίγο αργότερα.


Αυτό καταλαβαίνω εγώ...

evo21 - 19/4/2021 23:25

Και τελος , θα εραβα το 14 πρωταθλημα , 15 μαζι με του Βαλνερ. Τωρα Μπουλουτ.

JuanRoman - 19/4/2021 23:35

@evo

Θέλω να πιστεύω ότι οι επιλογές μας δεν περιορίζονται στους Λουτσέσκου, Μιλόγιεβιτς, Μπουλούτ ή Χιμένεθ.

evo21 - 20/4/2021 00:18

Δυσκολο , μακαρι φιλος.

evo21 - 19/4/2021 23:32

Παντα προσμετραμε και της Λάρισας, για οποιον ψαρωσει.

GooldMember11 - 19/4/2021 23:11

Λουτσεσκου: Για εμενα, ήμουν και είμαι προπονητής της ΑΕΚ.

2121AEK - 19/4/2021 21:29

Προπονητή με γκάλοπ μόνο η ΑΕΚ μπορεί να πάρει....ΤΡΑΓΙΚΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ

Fotakos69 - 19/4/2021 22:16

Ε ναι έχεις δίκιο θα έπρεπε ο κόσμος να μην έχει όρια στο τι μπορεί να ανεχτεί από προσβολές και να δεχόταν σήμερα τον Λουτσεσκου,αύριο γιατί όχι τον Αλεξανδρή για τις ακαδημίες ώστε να μάθει από μικρούς τους αυριανους παιχτες της ΑΕΚ πως να μάθουν να κλέβουν ακόμα και τα παιδιά τους στο ταυλι και που ξέρεις..Αύριο μεθαύριο άμα φύγει ο Καραπαπα...ας από τον γαύρο να διώξει τον Ανδρέα και να προσλάβει αυτόν στη θέση του υπεύθυνου επικοινωνίας...Μνήμη χρυσόψαρου ο κόσμος της ΑΕΚ δεν... Συνέχεια έγινε ακόμα και στη τελική έχουμε μάθει στην ιστορία μας όταν βλέπουμε σεβασμό για τη φανέλα και κάποιον που τουλάχιστον δεν αποκάλεσε ποτέ την ΑΕΚ και τους ΑΕΚτζηδες κλέφτες,να κάνουμε και λίγο τα στραβά μάτια.. Προφανώς δεν θυμάσαι ότι στην ΑΕΚ έπαιξε ο Γεωργάτος και ο Μητρόπουλος και παρά το παρελθόν τους , που δεν είχε καμία σχέση με αυτά που είπε ο Ρουμάνος, τίμησαν την φανέλα της ΑΕΚ..Να σου θυμίσω επίσης,μιας που ξεχνάς ή δεν θυμάσαι καλά για να μπορείς να πεις το αφήγημα σου περί "μόνο στην ΑΕΚ γκάλοπ" ,ότι στον γαύρο μόνο με τις κλωτσιές δεν πήραν τον χοντρό και του επέβαλαν να μην προσλάβει τον Ουζουνίδη και πως στον βάζελο τον Μητρόπουλο τον πήραν με τις κλωτσιές όταν πήγε να παίξει με τη φανέλα τους .Άρα άστοχο και ατυχές το συμπέρασμα σου ότι στην ΑΕΚ προσλαμβάνουν προπονήτη με γκάλοπ και μόνο σε μας συμβαίνει αυτό..Σιγά μην νοιώθουμε άσχημα κιόλας γιατί δεν ανέχομαστε να φορέσει το έμβλημα στο στήθος αυτός που μας αποκαλούσε ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΜΈΝΑ κλέφτες και παρομοίαζε την Ελλάδα με την Γερμανία του Χίτλερ..

ΗΜΑΡΤΟΝ - 19/4/2021 21:39

Μάλλον για να μην πάρει είναι το γκάλοπ..

Το επόμενο γκάλοπ θα είναι για το τέρμα.

"Μιλάει σοβαρά με τον Αντώνη τον υδραυλικό η ΑΕΚ.." Θα πούμε όλοι μα που τον βρήκαν αυτόν καλύτερα με Αθανασιάδη και μάντεψε..

Θα παραμείνει ο Αθανασιάδης..

lamia - 19/4/2021 22:16

Κε Κέτσε δεν μας τα λές καλά , Ο τίγρης έλαβε υπόψη τις αντιδράσεις του κόσμου, απο πότε ?????

Original78 - 19/4/2021 20:54

Κρίμα για το...30% του κόσμου που ψήφισε υπέρ Δρακουλέσκου

christ - 19/4/2021 22:12

Σιγα μην είναι ΑΕΚτζηδες όλοι φίλε... έχουμε επι πολλές φορες ότι εδώ μπαίνουν πολλοί βόρειοι και νότιοι γαύροι για να σπείρουν την διχόνοια... εδώ βλέπεις dislike σε θέματα για το γήπεδο που περιμένουμε τόσα χρόνια.. αν είναι δυνατόν να ξεχάσουμε ότι μας ελεγε ναζιστες και κλέφτες.. όσο ξεφτίλας και να είναι κάποιος δεν το καταπίνει ουτε αν επρόκειτο για τον κλοπ...

leontas_021 - 19/4/2021 17:37

α) Απο τριαρα σε τριαρα η ΑΕΚ του Χιμενεθ που υποστηριζοταν οτι "χαλασε την επιθεση και δεν εχει δημιουργικο πλανο". Ειδικα χθες εκτος απο τα τρια ωραια γκολ υπηρχαν το γκολ του Γκαρσια στο 5' που ακυρωθηκε λογω της επαφης του εκτεθειμενου Σβαρνα, το πεναλτι που ζητησε ο Ολιβειρα οταν ο αμυντικος πηρε κεφαλια σπρωχνοντας τον με τα δυο χερια, το τετ α τετ του Ολιβειρα απο πασα Γαλανοπουλου στο 45', οι τρεις αποκρουσεις του Παπαδοπουλου σε σουτ Λοπεζ, Μανταλου,... Συνέχεια Βασιλαντωνοπουλου, το τετ α τετ του Κοσιδη κλπ.


β) Πολλη ποιοτητα αλλα και κρυο αιμα εδειξε ο Μανταλος με τις δυο ασιστ, ειδικα με τη δευτερη. Αυτος που "ειναι καλος για να νικαμε τις Τριπολεις" αλλα στην εθνικη που εχουν ιδιους συμπαικτες με Φορτουνη η αναλογια αγωνων και γκολ/ασιστ ειναι ακριβως η ιδια. Αυτος που το καλοκαιρι ξεκαθαρισε στους αραβες οτι αν δεν τα βρουν με την ΑΕΚ δεν ισχυει η συμφωνια (ενω μπορουσε να παρει το αεροπλανο και να παει λεγοντας "βρειτε τα") και ανανεωσε χωρις κανενα παζαρι. Ποιοτητα και σεβασμος στη φανελα.


γ) Ο Χιμενεθ οποτε δουλεψε εφερε αποτελεσμα: Κυπελλο 2011, 2η θεση 2017, Πρωταθλημα, εισοδος και προκριση απο ομιλους ΓιουρΛ 2018, απωλεια τελικου Κυπελλου απο τον αηττητο πρωταθλητη αλλα με δυο φασεις για πεναλτι 2019. Εξαιρετικη στατιστικη στο συνολο των θητειων του με ΟΣΦΠ, ΠΑΟ, ΠΑΟΚ και στο συνολο και με καθε εναν ξεχωριστα.


δ) Οχι μονο τον εφεραν σε ομαδα χωρις προετοιμασια και δεν ενισχυσαν την αμυνα τον Ιανουαριο αλλα του αφαιρεσαν απο την επιθεση και τον Λιβαγια και ηθελαν να κριθει απο Ιανουαριο ως Μαρτιο. Η σεζον ομως δεν τελειωσε, απεχει τρεις ποντους απο τη δευτερη θεση και δυο νικες απο το Κυπελλο.


ε) Περα απο την αναμφισβητητη ατομικη βελτιωση με Χιμενεθ των Λοπεζ, Μπακακη, Σβαρνα, Λατσι η αμυντικη τετραδα εχει ταβανι. Το καλυπτε ως το 2-2 της Τουμπας με την ομαδικη αμυντικη λειτουργια αξιοποιωντας τους Σιμοες, Γαλανοπουλο, Σακχοβ. Οταν τους εχασε απο τραυματισμους και κορωναϊο ηρθαν αναποφευκτα κακες εμφανισεις, μολις γυρισε ο Γαλανοπουλος η εικονα αλλαξε: καμμια τελικη ο ΠΑΟΚ ως το 60' που επαιξε στην επιστροφη του, τρεις τελικες ο Αρης σε ολο το ματς, το ιδιο ο Αστερας.


στ) Προπονητη εχει η ΑΕΚ. Τον 3ο σε νικες πισω απο Μπαγιεβιτς και Στανκοβιτς. Χρειαζεται παικτες: βασικο τερματοφυλακα και αμυντικη τετραδα (ο ενας στοπερ να ειναι ο Βρανιες) και ποιοτικο οκταροδεκαρι για ροτεισιον με Μανταλο.

Loukas1921 - 19/4/2021 21:14

Πψ ρε φιλε κριμα για την ΑΕΚ αυτα που γραφεις πραγματικά ποσο ακομα θα μας μικρυνεται δεν μας φτανουν ολα τα αλλα εχουμε και τους Χιμενεθικους. Κύπελλο απο 0 2 πηγε να αποκλειστεί και εβαλε ο αλλος απο το κεντρο.. πρωτάθλημα έπρεπε να πέσουν ταμιακα ρολα να βγουν όπλα.. μιλαμε για το φαρδος ο ανθρωπος και απο μπάλα αμυνα και μπροστά καντε οτι μπορείτε κι αν δεν μπορείτε ελατε να πλακώθουμε ολοι. Αυτον θες που εκτος ΑΕΚ δεν εχει δουλεψει ουτε στην Τριγλια. Τυχαιο ε?

leontas_021 - 20/4/2021 01:29

Φιλε μου,


α) Απεκλεισε ΠΑΟ και ΠΑΟΚ το 2011 με παικτες απληρωτους ολη τη σεζον. Ειδικα Σκοκο, Ντιοπ, Κωστακης ολη τη σεζον σκεφτονταν να φυγουν και τους κρατουσε αυτος αντι η διοικηση. Ο Μιτσελ που καρφωσε την γκολαρα ηταν προσωπικη του επιλογη,... Συνέχεια

β) Το 2018 εκαναν την καλυτερη τους σεζον "δυσκολοι" χαρακτηρες (Βρανιες, Λαζαρος, Λιβαγια, Αραουχο). Λες για τα επεισοδια του ΠΑΟΚ, ξεχνας οτι η ΑΕΚ επαιζε και Ευρωπη και οτι εχασε 5 βαθμους απο τον πληρη Ατρομητο που επαιξε μισος με ΠΑΟΚ και εχασε δυο φορες. Με διαφορα θα το επαιρνε,


γ) Εχει δουλεψει στην Ισπανια σε ομαδες οπως η Σεβιλλη, η Ρεαλ Σαραγοσα και η Λας Παλμας, οχι στην Τριγλια. Ειναι προπονητης μετριος για Ισπανια αλλα πολυ καλος για Ελλαδα. O Μαρτινς του ΟΣΦΠ πριν ερθει εδω ειχε δουλεψει σε Ουνιαο ντε Λαμας, Λουζιτανια, Εσπινιο, Μαριτιμο, Ριο Αβε και Βιτορια Γκιμαραες…

leontas_021 - 20/4/2021 00:14

Φιλε μου,


α) Απεκλεισε ΠΑΟ και ΠΑΟΚ το 2011 με παικτες απληρωτους ολη τη σεζον. Ειδικα Σκοκο, Ντιοπ, Κωστακης ολη τη σεζον σκεφτονταν να φυγουν και τους κρατουσε αυτος αντι η διοικηση. Ο Μιτσελ που καρφωσε την γκολαρα ηταν προσωπικη του επιλογη,... Συνέχεια

β) Το 2018 εκαναν την καλυτερη τους σεζον "δυσκολοι" χαρακτηρες (Βρανιες, Λαζαρος, Λιβαγια, Αραουχο). Λες για τα επεισοδια του ΠΑΟΚ, ξεχνας οτι η ΑΕΚ επαιζε και Ευρωπη και οτι εχασε 5 βαθμους απο τον πληρη Ατρομητο που επαιξε μισος με ΠΑΟΚ και εχασε δυο φορες. Με διαφορα θα το επαιρνε,


γ) Εχει δουλεψει στην Ισπανια σε ομαδες οπως η Σεβιλλη, η Ρεαλ Σαραγοσα και η Λας Παλμας, οχι στην Τριγλια. Ειναι προπονητης μετριος για Ισπανια αλλα πολυ καλος για Ελλαδα. O Μαρτινς του ΟΣΦΠ πριν ερθει εδω ειχε δουλεψει σε Ουνιαο ντε Λαμας, Λουζιτανια, Εσπινιο, Μαριτιμο, Ριο Αβε και Βιτορια Γκιμαραες…

Byzantinos1025 - 19/4/2021 20:49

Σου ξεφεύγουν ή θέλεις και τα λες;Ο άνθρωπος έχει σοβαρά προβλήματα στην ψυχολογία του,διέλυσε τρεις από τους καλύτερους παίκτες που είχαμε,Τάνκοβιτς,Γκαρσία,τον Ιρανό τον έχει στην μπούκα,με τον Νέτνε παρ ολίγον να πιαστεί στα χέρια,φάγαμε κάτι ανάποδες ποδοσφαιρικά που και ο χειρότερος Έλληνας προπονητής δεν θα το "κατάφερνε".Να πάει στην ευχή του Θεού,ουτε τα ρεζιλίκια με τον Βόλο,ούτε με τον ΠΑΣ ούτε η πεντάρα θα ξεχαστούν,ή ΑΕΚ θέλει νέα αρχή,και όχι πειραματιζόμενο... Συνέχεια μάγο με τις ενδεκάδες που σε πιάνει η καρδιά σου.

Rainbow - 19/4/2021 21:16

Σε ρωτάω: Ο Χιμένεθ ευθύνεται για την 5άρα από ΟΣΦΠ με δύο μήνες στην ομάδα ;;;;Αν έχεις νικήσει

μία φορά στη ζωή σου τον ΟΣΦΠ εκτός Μπάγιεβιτς εποχής ,αυτό έγινε επί Χιμένεθ .Μάθετε την ιστορία μας τουλάχιστον !!!!

ScoccoMan - 20/4/2021 09:16

Τον ΟΣΦΠ τον εχει κερδισει ο Ραβουσης, ο Μπλαχιν μεχρι και ο Δωνης και δε θυμαμαι ποσοι αλλοι πως σου ηρθε τωρα αυτο?

JuanRoman - 19/4/2021 22:35

@Rainbow

1ον - 4 μήνες στην ομάδα, όχι 2. Να τα λέμε σωστά και όχι όπως μας βολεύει.


2ον - Μανωλάς στον τελικό κυππέλου & Πογιέτ αν θεωρήσουμε "μετά Μπάγεβιτς εποχή" την περίοδο μετά την δεύτερη θητεία του και όχι την πρώτη, γιατί τότε έχουμε και κάποιους ακόμα στην λίστα.... Συνέχεια
Οπότε, άσε τα μαθήματα για την ιστορία μας...


Υ.Γ. Μια φορά στην ζωή μας φάγαμε 6μπαλο και πρέπει να ευχαριστούμε και τον αντίπαλο προπονητή που δεν φάγαμε περισσότερα (να σου θυμίσω ότι ο Βαλβέρδε έδωσε εντολή στην ομάδα του να σταματήσει).

Και ναι, αυτό έγινε επί Χιμένεθ...

leontas_021 - 20/4/2021 01:33

α) 6 νικες, 5 ηττες και μια ισοπαλια εχει ο Χιμενεθ με ΟΣΦΠ σε Πρωταθλημα και Κυπελλο.


β) Η ισοπαλια και η μια ηττα ηταν με σκορ προκρισης στο Κυπελλο (σε β ματς).


γ) Μην ευχαριστεις τον Χιμενεθ αλλα μην εισαι και αγνωμων.

hasogolis - 20/4/2021 10:59

Τι ήττες όμως..

Loukas1921 - 19/4/2021 23:21

Καταρχήν ναι αυτος ευθύνεται. Κατα 2ον ο Καρερα με τους ιδιους παιχτες φετος στην λεπτομέρεια δεν κέρδισε τον γαυρο ο Χιμένεθ εφαγε 8 και στην λεπτομέρεια δεν έγιναν 15.

leontas_021 - 19/4/2021 23:56

Φιλε μου,


Στη συνολικη στατιστικη ολες τις σεζον που δουλεψε ο Χιμενεθ στην ΑΕΚ εχει πιο πολλες νικες απο ΟΣΦΠ.

JuanRoman - 20/4/2021 00:07

@leontas

Προς αποκατάσταση της αλήθειας.

Μέχρι στιγμής έχει παίξει 11 παιχνίδια κόντρα στον γαύρο.

5 νίκες

5 ήττες... Συνέχεια
1 ισοπαλία


Να λέμε αλήθειες...

leontas_021 - 20/4/2021 01:17

*Εγραψα λαθος πριν γιατι δεν το ελεγξα. Δεν εισαι σωστος. Και με τις δυο φετινες ηττες απο ΟΣΦΠ ο Χιμενεθ εχει 6 νικες, 5 ηττες και 1 ισοπαλια με ΟΣΦΠ. Η ισοπαλια και η μια απο τις ηττες ηταν σε β ματς Κυπελλου και η ΑΕΚ προκριθηκε.


Να λεμε αληθειες λοιπον…

JuanRoman - 20/4/2021 02:04

@ leontas

Αν έχασα μια νίκη, λάθος μου.


Για να λέμε αλήθειες λοιπόν, έχει στατιστικά μία νίκη παραπάνω από τις ήττες του.

leontas_021 - 20/4/2021 01:27

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ


i) ΑΕΚ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 1-0, ΣΕΖΟΝ 2010-2011


ii) ΑΕΚ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 1-0, ΣΕΖΟΝ 2016-2017... Συνέχεια

iii) ΑΕΚ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 3-2, ΣΕΖΟΝ 2017-2018


iv) ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΑΕΚ 1-2, ΣΕΖΟΝ 2017-2018


ΚΥΠΕΛΛΟ


v) ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΑΕΚ 1-2, ΑΕΚ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 0-1, ΦΑΣΗ ΤΩΝ «4», ΣΕΖΟΝ 2016-2017 (προκριση ΑΕΚ)


vi) ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΑΕΚ 0-0, ΑΕΚ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 2-1 ΦΑΣΗ ΤΩΝ «8», ΣΕΖΟΝ 2017-2018 (προκριση ΑΕΚ)


Συνεπως 6 νικες και 5 ηττες μαζι με τα δυο φετινα ματς που πηρε ο ΟΣΦΠ... Ισχυει ο,τι ειπα αρχικα, ο Χιμενεθ συνολικα εχει πιο πολλες νικες απο ΟΣΦΠ.

leontas_021 - 20/4/2021 01:18

*Εγραψα λαθος πριν γιατι δεν το ελεγξα. Δεν εισαι σωστος. Και με τις δυο φετινες ηττες απο ΟΣΦΠ ο Χιμενεθ εχει 6 νικες, 5 ηττες και 1 ισοπαλια με ΟΣΦΠ. Η ισοπαλια και η μια απο τις ηττες ηταν σε β ματς Κυπελλου και η ΑΕΚ προκριθηκε.


Να λεμε αληθειες λοιπον…

leontas_021 - 20/4/2021 00:20

Σωστος. Εννοουσα πριν απο φετος. Με το φετινο ματς ισοφαριστηκαν οι νικες-ηττες αλλα μετρας ως ηττα το 0-1 που εδινε προκριση σε β ματς Κυπελλου αρα η ΑΕΚ αμυνοταν για να το κρατησει. Και εχει αυτο το 5-5 με θεματα μπατζετ, απληρωτων παικτων, διαιτησιας (ειδικα πριν το 2017).

Aekara70 - 19/4/2021 22:20

Εγώ ευθύνομαι και ο Βυζαντινός 1025,ο Χιμένεθ τι δουλειά έχει ? Από που κι ως που να φταίει ? Επειδή είναι ο προπονητής της ομάδας ? Έλα μωρέ σιγά το πράγμα . Θα μας τρελάνετε τελείως ,Αεκάκι μας ανεβάζουν Αεκάκι μας κατεβάζουν οι γαύροι με τις ξεγυρισμένες που έχουμε φάει.

leontas_021 - 19/4/2021 23:53

α) Κανεναν παικτη δε διελυσε απο την ομαδα. Γκαρσια, Τανκοβιτς, Ανσαριφαρντ ειναι σχεδον παντα βασικοι, ειδικα ο Γκαρσια δε γινεται καν αλλαγη. Αντιθετα βλεπω να ανεβαινουν παικτες, στην αμυνα Λοπεζ, Μπακακης, Σβαρνας, Λατσι, στους μεσους Σιμοες, Γαλανοπουλος, Σιμανσκι, Κριστιτς, στους φορ Λιβαγια (μεχρι που τον εχασε λογω μη ανανεωσης), Ολιβειρα. Και παιρνουν χρονο εκτος του Λατσι κι αλλοι νεαροι οπως Μιται, Μαχαιρας, Κοσιδης.... Συνέχεια

β) Υπαρχει το 1-5 με ΟΣΦΠ. Υπαρχει και ενα αναλογο σκορ το 2011. Στη συνολικη στατιστικη ομως η ΑΕΚ του Χιμενεθ εχει πιο πολλες νικες απο ΟΣΦΠ.

evo21 - 19/4/2021 20:17

Στο μεταξυ , ολοι μπαινουν στο σαιτ της Παρμα και δεν βλεπουν οτι εκλεισε ακομη και εχει κοπει η ορεξη.

alexaegean - 19/4/2021 19:51

Αυτός που έριξε στο τραπέζι το όνομα Λουτσέσκου είναι απλά ακατάλληλος να βρίσκεται, όχι μόνο στην ΑΕΚ, αλλά σε οποιαδήποτε ομάδα. Μνήμη αμοιβάδας? Αμπαλοσύνη πλήρης? Ακαταλληλότητα σίγουρα. ΟΥΣΤ.

dikigoros_tu_diabolu - 19/4/2021 20:13

Με λίγο χιουμοριστικη διάθεση..

Οι δημοσιογράφοι το έριξαν γιατί δεν είχαμε αρκετούς τραυματισμους και απώλειες βαθμών για να ασχοληθουμε....

o_kanenas_21 - 19/4/2021 20:01

Στην Σκόντα ήταν , δεν παρακολουθούσε ΑΕΚ

dikigoros_tu_diabolu - 19/4/2021 20:11

Σε κάθε σχόλιο περι αυτου του θέματος σας το το τόνιζα ότι δεν θα έρθει ο Ρουμάνος.Μην ακούτε τους loupin και τους inseders. Μην χαλατε την ζαχαρενια σας και έκλεινα με το 'εδώ θα μαστε και θα το δειτε' ε λοιπόν εδω είμαστε!

R21_AEK - 19/4/2021 19:50

Η ομαδα σε 1,5 μην πρεπει να ξεκινησει προετοιμασια κι αφου δεν βρισκουν κατι εντυπωσιακο ας κρατησουν τον Μανολο.Ο Μανολο ειναι ηδη ενας ανθρωπος που εχει γραψει ιστορια με την ΑΕΚ αλλα εχει ερθει στην ομαδα 4 φορες και προετοιμασια εκανε μια φορα με ενα συγκροτημενο ροστερ οχι τιποτα το τρελο γιατι αυτος ηταν ο κυριως υπαιτιος που ολοι εκεινοι οι παιχτες ειχανε εκεινη την πολυ καλη χρονια.Πηρε παιχτες προβληματικους και τους εκανε ομαδα με @@@@.Κρατηστε τον ΜΑΝΟΛΟ ΧΙΜΕΝΕΘ.

pa46nos - 19/4/2021 19:30

Αν είχε χιούμορ ο πρόεδρος, θα τον έφερνε, θα τον υποχρέωνε να ανασκευάσει όλες τις δηλώσεις του παρελθόντος, θα τον έβαζε να ζητήσει συγνώμη από τον κόσμο και μετά θα του έριχνε μια απόλυση τρελή.... Με αποζημίωση βέβαια, αλλά θα είχε κάνει τα γούστα του...

o_kanenas_21 - 19/4/2021 19:15

Ούτε στους Μάο Μάο, ούτε στους Μάο Μάο, αν είναι ανθρωποφάγοι και Μάο Μάο ας τολμήσουν.

GooldMember11 - 19/4/2021 19:08

Λουτσεσκου: Για εμενα, ήμουν και είμαι προπονητής της ΑΕΚ.

damianosm - 19/4/2021 19:01

Μεγάλες βλέψεις, βλέπω!

michalic51 - 19/4/2021 18:51

Για καποιο λογο δεν τον θελει ο Νταγη, ο Βλαντα Ι βιτς ομως ειναι καλος προπονητης.

evo21 - 19/4/2021 18:48

Υπαρχει μεγαλυτερη προκληση να πας εκει που σε μισουν και να δουλεψεις νυχτα μερα για το καλο της ομαδας και να τιμησεις στο επαρκο το συμβόλαιο σου ;

Και αν φέρεις και τιτλο; ποσο μαγκας εισαι;

Προχωρα Μελ..

sapounos - 19/4/2021 18:42

Πωω μαγκες αν δεν αντιδρουσαμε αυτος θα 'ρχονταν και μας το φερνανε πλαγιως...

josepic21 - 19/4/2021 14:48

Δεν επρεπε καν να ασχοληθουν με τετοιους χαρακτήρες οσο καλοι προπονητες και να ειναι...

Ενας τοπ προπονητης με ορεξη για δουλειά και ταυτόχρονα δικαιος και καλος χαρακτηρας, μαζι με 6 7 παικτες που πραγματικά μπορούν να κανουν την διαφορα τις ελληνικες ομάδες ουτε καν τις βλεπουν απλα θα τα σαρωνουν ολα, οποτε δεν χρειάζεται και καλα να ειναι γνώστης του ελληνικού ποδόσφαιρου πχ Μιλιβιγεβιτς. Απλα τα πραματα τα σκας και τους φέρνεις.

MakisSRV - 19/4/2021 18:27

Οκ. Βάζει ο Μελ το 1εκ., βάζεις εσυ τα υπόλοιπα 25; Γιατί τόσα χρειάζονται για αυτό που λες.

Rage - 19/4/2021 18:16

Ευτυχώς που το αρθρο γραφεί υποχώρησε και όχι τελείωσε οριστικά. Έτσι έχουμε ακόμα ελπίδες να έρθει ο Ρουμάνος και του χρόνου η ομάδα να κάνει πραγματικό πρωταθλητισμό. Αυτή είναι δυστυχώς η αλήθεια είτε σας αρέσει είτε όχι και είμαι σίγουρος ότι το ξέρει και ο πρόεδρος. Όλοι οι υπόλοιποι είναι απλά λαχεία. Και δεν είναι μόνο οι προπονητικές του ικανότητες είναι ένα πακέτο πραγμάτων που τον καθιστούν ιδανικό. Η ομάδα χρειάζεται πολλή δουλειά από το μηδέν και προπονητής πρέπει να... Συνέχεια ασχοληθεί με πράγματα που ένας φτασμένος προπονητής απαξιεί να ασχοληθεί. Πρέπει να έχει τεράστιο δικό του δίκτυο παικτών από τους οποίους θα επιλέξει πράγμα που ο λουτσεσκου το έχει, πρέπει να έχει τεράστια όρεξη για δουλειά και να είναι στα Σπάτα από τα ξημερώματα μέχρι αργά το βράδυ και πρέπει παράλληλα με το ικανός σαν προπονητής να έχει και τεράστιες φιλοδοξίες και εγωισμό για την επιτυχία. Όλα αυτά ο Ρουμάνος τα έχει και με το παραπάνω. Οι υπόλοιποι όπως έγραψα και παραπάνω είναι απλά θέμα τύχης αν θα πετύχουν και η ΑΕΚ δεν έχει άλλα περιθώρια αποτυχίας. Αν μπορούσατε να δείτε πόσο χαίρονται τα site που υποστηρίζουν άλλες ομάδες με το ότι ίσως χαλάει ο ερχομός του ρουμάνου θα μπορούσατε να καταλάβετε τι παίζεται. Αυτό το ΑΕΚ και άλλη εντελώς κατάσταση κάποιοι το έχετε παρεξηγήσει και νομίζετε ότι σημαίνει ότι σε κάθε φάπα γυρνάω και το άλλο μάγουλο.Με αυτή τη λογικη δεν πρόκειται να πάμε πουθενά και αν κάποιοι από εσάς αυτό το μότο το νιώθετε ειλικρινά τότε να σταματήσετε να έχετε απαιτήσεις και να είστε ευχαριστημένοι με τα πράγματα όπως έρχονται γιατί αν του χρόνου στραβώσει πάλι το πράγμα να μην ψάχνετε υπεύθυνους πουθενά αλλού πέρα από τους εαυτούς σας σαν οπαδους. Όλα τα παραπάνω δεν τα γράφω ούτε για να πικάρω ούτε για να διχάσω ούτε για να προσβάλω. Θέλω απλά να γίνει το καλύτερο για την ΑΕΚάρα μας.

psyxraimos - 19/4/2021 18:10

Μιας και ήμουν ένας από αυτούς που τοποθετήθηκαν ξεκάθαρα αρνητικά στο θέμα του ρουμάνου νοιώθω να πω ένα μπράβο στον Πρόεδρο που άκουσε και τον κόσμο της ΑΕΚ. Και απλά να πώ, για άλλη μια φορά, ότι η διαφωνία μας με μια επιλογή του ή τον τρόπο διοίκησής του δεν σημαίνει ότι δεν είμαστε μαζί του. Ο Μελ είναι ο καλύτερος δυνατός πρόεδρος για την ΑΕΚ αυτή τη στιγμή και από τους καλύτερους ιστορικά (γνώμη μου). Και νοιώθω να το πώ αυτό γιατί έχω τοποθετηθεί εδώ ότι το πρόβλημα της ΑΕΚ είναι κυρίως... Συνέχεια θέμα διοίκησης του προέδρου. Να αλλάξει κάποιους τρόπους του χρειάζεται, όχι να αλλάξει πρόεδρος.


Και ένα γενικότερο σχόλιο για όσους αγωνιούν ότι ζητώντας να τηρηθούν και οι Αρχές της ΑΕΚ μπορεί να κάνουμε εκπτώσεις στην αγωνιστική επίδοση. Πρώτον, με τον συγκεκριμένο το θέμα δεν ήταν αγωνιστικό. Από εκεί και πέρα τα λεφτά και τα βιογραφικά δεν θα φέρουν την επιτυχία απαραίτητα. Δείτε λίγο πότε είχαμε ομάδα κυρίαρχη. Όταν στα καίρια πόστα ήταν άνθρωποι που είχαν δέσει το όνομά τους με την ομάδα με κάποιο τρόπο (πχ Μπάγεβιτς, Μανωλάς, Τσιάρτας, Ντέμης, Σαβέβσκι, Ατματζίδης). Κοιτάξτε και σήμερα ποιος πρώτος σήκωσε ανάστημα και έβγαλε αντίδραση όταν πήγαινε από σφαλιάρα σε σφαλιάρα η ΑΕΚ: ο Γαλανόπουλος. Παιδί των ακαδημιών και παιδί που μεγάλωσε με την ιστορία της ΑΕΚ.

Δεν λέω λοιπόν ότι δεν χρειάζεται να μπουν λεφτά, πρέπει να μπουν και εκεί καλά κάνουμε και είμαστε απαιτητικοί. Παίκτες και προπονητής που πονάνε την ομάδα λέω ότι πρέπει να έχουμε ως κορμό και αυτοί να πλαισιωθούν από τα ονόματα. Είτε ο προπονητής είναι το όνομα είτε ένας που πονάει την ομάδα (και είναι καλός προφανώς) μικρή σημασία έχει πιστεύω. Έτσι αν κινηθούμε θα φτιαχτεί ομάδα.

Τέλος για το αν μείνει ο Χιμένεθ δεν θα κάνουμε την υπέρβαση στις μεταγραφές δεν το καταλαβαίνω και δεν το πιστεύω. Και εγώ θα ήθελα άλλο ποδόσφαιρο από αυτό που βλέπω με Μανόλο αλλά δεν μπορώ να μην του πιστώσω ότι ποτέ δεν έφτιαξε την δική του ομάδα μετά το 2018, όταν μας πήρε το πρωτάθλημα είχε σαφώς μικρότερο μπάτζετ διαθέσιμο και φαίνεται να περνάει το πάθος που ένας που πονάει την ομάδα θα πέρναγε. Επομένως για εμένα το σημαντικότερο δεν είναι αν θα πάμε για νέο προπονητή ή δώσουμε στον Μανόλο μια κανονική ευκαιρία. Σημασία έχει να το πιστεύει η ΠΑΕ ό,τι κάνει. ΑΝ ο Μανόλο κάνει όσα υποσχέθηκε στα υπολειπόμενα παιχνίδια ας τον κρίνει η ΠΑΕ, αν όχι ας φέρουν όποιον πιστεύουν (εκτός ρουμάνου προφανώς). Αυτό που δεν υπάρχει επιλογή είναι να κάνει την υπέρβαση στους παίκτες.


Υ.Γ. και ένα μπράβο στους οργανωμένους. Ήμουν στο τσακ να γράψω τις προηγούμενες μέρες «πού είναι οι οργανωμένοι τώρα;».

johnys® - 19/4/2021 18:06

Αναμενόμενο και ευτυχως!

Gaius_Status21 - 19/4/2021 13:51

Δεν θα έπρεπε καν να υπάρχει θέμα Λουτσέσκου. Το ενστικτο του κόσμου είναι αλάνθαστο και η ΑΕΚ δεν θα έπρεπε να περιπέσει πάλι σε εμφύλιο Μπάγεβιτς με τα γνωστά καταστρεπτικά αποτελέσματα. Αν ο Χιμένεθ νικήσει τη ζέλα και δεν χάσουμε στο επόμενο ματς με το γαύρο στο καραϊτάνλι, απλά παραμένει. Και φτιάχνει την ομάδα που θα μπει του χρόνου στην ΟΠΑΠ Αρίνα με πρώτο τον Αρχηγό.

Ponhrh_alepou - 19/4/2021 14:43

Εχθες παρατηρησα οτι ο Μανταλος εχει παρα πολυ ασχημα χτυπηματα στα στημενα. Πιστευω πρεπει να βρουμε ενα 10αρι στη θεση του μανταλου που να βρισκει ποιο ευκολα διχτυα και να εχει και καλυτερα στημενα φυσικα, τα κορνερ μας εχθες ηταν ολα απαραδεκτα

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 19/4/2021 21:02

Οντως ,πρωτη φορα το ξαναβλεπουμε εδω και 5 χρονια.

KoNstantinAEK - 19/4/2021 16:53

Συγνώμη, πρώτη φορα χθες το ειδες αυτό? Πρωτο αγωνα ειδες χθες?

Poison21 - 19/4/2021 15:18

Εχθές το παρατήρησες εσύ? Όλη την χρονιά έτσι τα χτυπά και χειρότερα.. Άσε που στα μεγάλα ματς ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ..

kadman - 19/4/2021 16:41

Αγαπητέ, κάνεις λάθος. Δεν τα χτυπά έτσι και χειρότερα όλη την χρονιά. Από τότε που ήρθε στην ΑΕΚ , τα χτυπά έτσι και χειρότερα. Οπωσδήποτε ποιοτικό δεκαρι, να φτιάχνει παιχνίδι και να παίρνει επάνω του τα μεγάλα ματς. Όχι άλλους μέτριους.

kbakourn - 19/4/2021 16:14

Ότι και να πείτε μάγκες όμως, παραμένει (ειδικά μετά το ... ξεφόρτωμα του Λιβάγια και την μη αντικατάστασή του) ο πιο δημιουργικός (όσο μπορεί) και μη προβλέψιμος (όσο μπορεί) παίκτης στο κέντρο της ομάδας. Άρα Μάνταλος ή ... τανκς.....μέχρι να πάρουν χαμπάρι πόσο εγκληματικό (και για την ομάδα και για τον ίδιο τον παίκτη και όσα θα μπορούσε να προσφέρει) είναι αυτό που έχουν κάνει με το να μην ενισχύουν την ομάδα σε αυτές τις θέσεις.

MarkoLivaja - 19/4/2021 15:21

Πρώτη φορά είδες ΑΕΚ και το παρατήρησες αυτό στον Μάνταλο;

GeorgePayne - 19/4/2021 18:01

Φιλε μου αληθεια τωρα... αυτη την ΑΕΚ ονειρευεστε

με Χιμενεθ στον παγκο κ Μανταλο αρχηγο......????? ενα κοκτειλ μετριοτητας κ ηττοπαθειας

Τελικα εχει κ αλλο κατηφορο

GeorgePayne - 19/4/2021 15:09

Φιλε μου αληθεια τωρα... αυτη την ΑΕΚ ονειρευεστε

με Χιμενεθ στον παγκο κ Μανταλο αρχηγο......????? ενα κοκτειλ μετριοτητας κ ηττοπαθειας

Τελικα εχει κ αλλο κατηφορο

Rage - 19/4/2021 17:51

Ευτυχώς ο τίτλος γράφει > και όχι ότι τελείωσε αρνητικά οπότε ακόμα έχουμε ελπίδες να έρθει και του χρόνου να έχουμε ομάδα που σίγουρα θα κάνει πρωταθλητισμό. Σας αρέσει δεν σας αρέσει αυτή είναι η αλήθεια και το ξέρει και ο πρόεδρος. Όλοι οι υπόλοιποι απλά λαχεία. Αν δεν έρθει ο Ρουμάνος ,ότι συμβεί του χρόνου αγωνιστικα ,να μην ψάχνετε υπεύθυνους άλλου,αλλά σε εσάς τους ίδιους τους οπαδούς και το άλλη εντελώς κατάσταση που έχει κάνει το σβέρκο μας κατακόκκινο.

Ventzi21 - 19/4/2021 17:10

Συνέντευξη τού Λουτσεσκου πριν από λίγο λέει ότι και να μήν έρθει στην ΑΕΚ ( για εμένα θα είμαι προπονητής της ΑΕΚ)

epikouros - 19/4/2021 17:45

Εγραψες!

nikolopaido21 - 19/4/2021 17:30

Φίλε έγραψες!

gabriel_21 - 19/4/2021 15:38

Το ότι αντίπαλοι και "ουδέτεροι" χαίρονται με αυτήν την εξέλιξη κάτι δε θα πρεπε να μας λέει...

21SPV21 - 19/4/2021 17:39

Ναι φίλε. Θα παίρναμε τον σύγχρονο Μπράιαν Κλαφ και είχαν τρομάξει οι αντίπαλοι.

GKM1 - 19/4/2021 17:34

Πρόεδρε , έκανες το ακατόρθωτο , το αδιανόητο με την κατασκευή του γηπέδου . Όταν θέλεις κάτι το κανείς , τέλος ! Αγαπάς την ΑΕΚΑΡΑ σαν την ζωή σου , έχεις την σημαία με το δικέφαλο στο σκάφος που φέρει το όνομα της τιμημένης Μητέρας σου ! Τόσο λατρεύεις την ΑΕΚΑΡΑ ! Φέρε και ένα προπονήτηρα ρε πρόεδρε και τους παικταράδες που πρέπει να τραντάζει η Αγία Σοφία !ΕΙΣΑΙ ΖΩΝΤΑΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ , γράψε την με χρυσά γράμματα !!!

John3299 - 19/4/2021 17:22

Ολο αυτό που συμβαίνει οργανωμένα από σήμερα (οτι δηλ. αν ο jimenez πάρει το κυπελλο,βγει 2ος κτλ μπορεί και να μείνει) εμένα μου δείχνει οτι ο προπονητής της νέας σαιζόν εχει ήδη συμφωνήσει. Μακάρι για μενα να είναι ο MILOJEVIC

Aek90s - 19/4/2021 14:41

Απο που προκυπτει οτι ο Λουτσεσκου ειναι μεγαλος προπονητης?Δηλαδη επρεπε να αντιδραση ο κοσμος?Κυριοι της δοιηκησης ξερετε ποιοι ειναι μεγαλοι προπονητες?Μαρθελινιο μουρινιο κλοπ λεβ σιμεονε ποκετινο τατα μαρτινο κτλ.Αυτοι ναι ειναι μεγαλοι προπονητες.Ακους εκει μεγαλος προπονητης ο λουτσεσκου....

GKM1 - 19/4/2021 17:02

Ε μην είσαι άδικος !! Ο λουτσε ( όπως τον ανέφερε κάποιος εδώ αυτές τις μέρες )Είναι ανώτερος όλων όσων προανέφερες !!! Έχουν αυτοί 80 βαθμούς σε 18 ματς στο γηπεδο ...Άντε με τον ρουκουνα από εδώ πέρα να τελειώνουμε ..

GKM1 - 19/4/2021 16:56

Τώρα που τελειώσαμε με αυτόν που δεν έπρεπε να ακουστεί το όνομα του για κανέναν απολύτως λόγο ....Προπονητής από το πάνω πάνω ράφι ελεύθερος από σήμερα . Μουρίνιο ή αυτά τα ράφια τα έφτανε ο θείος Λουκάς μόνο ?

VizadiniGonia - 19/4/2021 16:45

Όσοι φίλοι γράφουν "ούτε απ έξω" παρακαλούμε να γράφουν "ούτε απ έξω στην κυριολεξία " γιατί απ εξω έχουμε κι ένα μαγαζί και δεν θέλουμε να του δώσουμε ούτε εσπρεσσάκι

artistas21 - 19/4/2021 16:37

Πολύ απλά μάγκες στην ΑΕΚ θα κρατήσουν τον Χιμένεθ. Βλέπουν ότι ο κόσμος τον αγαπάει, φθηνός είναι και μεταγραφές δεν ζητάει. Κατά τα άλλα ο πρόεδρος είπε ότι θα τα αλλάξει όλα το καλοκαίρι..

dalmas26 - 19/4/2021 16:30

Είμαι από αυτούς που δεν θέλω να τον δω στον πάγκο της ομάδας μας.τωρα όσο για το θέμα που τον απομάκρυνε από τον πάγκο μας ελπίζω να είναι όντως να είναι οι αντιδράσεις του κόσμου και όχι το υψηλό του μπάτζετ η οι συζητήσεις του με την Πάρμα!!!η ΑΕΚ χρειάζεται προπονητή με υψηλό μπάτζετ ούτως η άλλως και σίγουρα όχι αυτόν και κάτι τελευταίο σε ενδεχόμενο (χτυπάω ξύλο)αποτυχίας στο βρεθεί για ακόμα μια φορά σωστός προπονητής μην αρχίζει η διοίκηση να τα ρίχνει στον κόσμο ,τύπου... Συνέχεια εμείς τον θέλαμε και εσείς μας βριζατε!!!δεν θα έπρεπε καν να έχει ακουστεί το όνομα του!!!!τα λέω γιατί με αυτήν την ομάδα τα έχουμε δει όλα!!!!!

Br0ther - 19/4/2021 16:28

Ειναι προφανες οτι υπηρχε συμφωνια και σκοπιμα δοθηκε επικοινωνιακα να πει ο κοσμος την αποψη του.

Καλως ρωτηθηκε, εστω και εμμεσα, ο κοσμος για κατι τετοιο, καλως η αποψη του εισακουστηκε και ικανοποιειται.

Αυτο ομως δε σημαινει οτι ο κοσμος θα επαναπαυτει και θα κρινει λιγοτερο αυστηρα τις επιλογες της... Συνέχεια διοικησης. Ουτε θα παει σε μια λογικη "ενταξει, καλος και ο Χ, τουλαχιστον δεν εχουμε λουσεσκου".

Ολα θα κριθουν με την ιδια σοβαροτητα. Οποτε ο κοσμος απαιτει και την ιδια σοβαροτητα στις κινησεις απο εδω και περα.

Προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι προεχουν οι σωστες μεταγραφικες επιλογες το καλοκαιρι.

Original78 - 19/4/2021 16:23

Ο Μουρίνιο είναι πλέον διαθέσιμος.

1foraAEKpantaAEK - 19/4/2021 14:53

ρε 365 να μας αρρωστησεις θελεις;; την γλυτώνουμε απτον κορονοιο και θα την πάθουμε εδώ;;; φατσα καρτα τον αλογομουρη;; το σιχαμα;; τον δοσιλογο;; παλι καλα που δεν τον βαλατε παρεα αγγαλια με τον ουαρντα!!! μη μας το κάνετε αυτό εν μεσω πανδημιας μαλιστα!!!! την χολη μου κοντεψα να αποβαλλω με το που μπηκα στο σαιτ να δω κανα χαρμοσυνο ισως νεο

Yellow_Legend - 19/4/2021 16:20

Να αγιασει το στόμα σου φίλε

Loukas1921 - 19/4/2021 16:17

Ιλια και Βλανταν Ιβιτς. Μου κάνει εντύπωση οτι δεν το ακουω καθόλου δεν παίζει δεν το ζηταει ο κοσμος. Τι ποιο αυτονόητο ο τεχνικος διευθυντής που του βγάζαμε ολοι το καπέλο πέρσι με τον προπονητή που εκανε μαγκα τον Λουτσεσκο και οπου πηγε πετυχε αρκετα. Επιπλέον εχει τιμήσει και την ομαδα μας.

Jujitsu21 - 19/4/2021 16:14

Παναγία μου....νομίζα πως τον κλείσαμε όταν είδα φάτσα κάρτα την μούρη του.

iamstel21 - 19/4/2021 16:12

Λείπουν παίχτες με προσωπικότητα από την ομάδα όπως ήταν ο Μανωλάς ο Σάμπα και άλλοι πολλοί στο παρελθόν ακόμα και ο Μητροπουλος θυμάμαι δεν κουνιόταν κανείς στα αποδυτηρια

George_Logic - 19/4/2021 16:06

Πιστεύω ότι στο μυαλό του Μελισσανιδη ο Λουτσέσκου είναι η πιο σίγουρη επιλογή για τη δημιουργία ομάδας που θα διεκδικήσει άμεσα την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Κι αυτό καλώς ή κακώς, από τη στιγμή που ο Μελισσανιδης είναι αυτός που βάζει τα χρήματα, παίζει μεγάλο ρόλο και στο πόσο εύκολα θα κάνει δέκτες τις εισηγήσεις για τους παίκτες που θα αποκτηθούν. Οταν έχει καεί από επιλογές προπονητών τύπου Καρντοσο Πογετ κλπ. ή παικτών τύπου Σιμαο, Πάουλινιο, Χνιντ κλπ. είναι επόμενο να... Συνέχεια φοβάται μην του βγει ξινή η επιλογή προπονητή χωρίς γνώση της ελληνικής πραγματικότητας, που θα χρειαστεί προσαρμογή, μπορεί να μην ταιριαξει με την ελληνική πραγματικότητα, να στραβώσει, να μην έχει όρεξη για δουλειά και εν τέλει να πρέπει να τον διώξει πληρώνοντας και μια υπερογκη αποζημίωση. Σε αυτή του την επιλογή, αν βέβαια ισχύει, ο κόσμος της ΑΕΚ, θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου να τον διευκολύνει. Πώς; Μα με την πολύ απλή και λογική θέση ότι για να γίνει δεκτός από τον κοσμο ο Λουτσέσκου θα πρέπει να ζητήσει μια μεγάλη ΣΥΓΝΏΜΗ για όσα προσβλητικά και ανιστόρητα έχει πει εναντίον της ΑΕΚ και από εκεί και πέρα να αφεθεί να κάνει τη δουλειά του σαν επαγγελματίας και να κριθεί δικαια για αυτήν. Κανείς δεν θα υποχρεώσει κανέναν ούτε να τον αγαπήσει, ούτε να τον αποθεώσει, παρά μόνο να τον αφήσει να κάνει τη δουλειά του. Ούτε εγώ τον συμπαθώ σαν χαρακτήρα, αλλα πρέπει να παραδεχτώ ότι είναι ένας καλός, εργατικός και φιλόδοξος προπονητής που παρουσίασε έργο τόσο στην Ξάνθη όσο και στον παοκ, παρουσιάζοντας ομάδες συμπαγείς, με σχέδιο, με ισορροπία σε άμυνα και επιθεση, που ήξεραν τί ήθελαν στο γήπεδο...αυτο ακριβώς που λείπει από την ΑΕΚ τα τελευταία χρόνια δηλαδή. Και επειδή τυχαίνει να ζω στη Θεσσαλονίκη, σας διαβεβαιώνω ότι οι οπαδοί του παοκ και μόνο στην υπόνοια ότι ο Λουτσεσκου μπορεί να έρθει στην ΑΕΚ τους λούζει κρύος ιδρώτας.

NightKing21 - 19/4/2021 15:50

Ίσως ο Μελ να θεωρεί τον Λουτσεσκου σίγουρη λύση ασχέτως παρελθόντος. Αν θες όμως να αποφασίζεις με τεχνοκρατικά κριτήρια, τότε έπρεπε να κάνεις ΕΝΣΤΑΣΗ πέρσι.

Αν αποφασίζεις με το αίσθημα, ούτε ένσταση και σίγουρα ούτε Λουτσεσκος.

PerseasZ - 19/4/2021 15:40

Φερτους μοραις και πογιετ μήπως χαρουνε...

Ελεος

telis_mak - 19/4/2021 15:39

Ήθελα να ήξερα ποιος Αιτός εισηγήθηκε την πρόσληψη του Κλαψέσκου....

evo21 - 19/4/2021 13:35

Ολοι οσοι πανηγυριζεται σημερα θα εχετε μεγαλο ποσοστο ευθυνης εαν το επομενο πρωταθλημα καταληξει σε ενα απο τα δυο λιμανια της χωρας. Τωρα καντε σουμβουλιο και παρτε τηλ την διοικηση για καλυτερο προπονητη και καλυτερο ανθρωπο ταυτοχρονα διοτι θελω να δω την ΑΕΚ πρωταθλητρια , οχι μισες δουλειες , υπευθυνοτητα.

Cocco Bill - 19/4/2021 15:32

Λουτσεοκλάστες και Λουτεολάτρες ψυχραιμία, ο λόγος που δεν έρχεται ο Ρουμάνος είναι άλλος, είτε δεν τα βρήκαν στα λεφτά, είτε έχει πρόταση που τον καλύπτει από Ιταλία. Ούτε οι μεν, ούτε οι δε, έχουν τόσο μεγάλη σημασία στο ότι δεν προχώρησε η συμφωνία για τους Τίγρη και Ρουμάνο. Το πιθανότερο είναι στα λεφτά πάντως, γιατί έπαιρνε τρελά ποσά εκεί που ήταν. Πχ η ομάδα που τον είχε στην Αραβία, δίνει στον Μάρτινς 5 εκ τον χρόνο για να πάει, για να πάρετε μια ιδέα για τι ποσά... Συνέχεια δίνονται εκεί, στην συγκεκριμένη ομάδα και στον Λουτσέσκου από ότι λέγεται το συμβόλαιο του για 2 χρόνια με τα bonus ήταν πλησιάζε τα 10 εκ.

orbon - 19/4/2021 14:37

Ρεαλιστικά μιλώντας η διαφορά από τον Ολυμπιακό δεν καλύπτεται σε 1 χρόνο, όπως η ΑΕΚ και ο ΠΑΟΚ δεν την κάλυψαν πριν τα πρωταθλήματα του 2018 και του 2019, όπως ο Ολυμπιακός χρειάστηκε 2 χρόνια για να επιστρέψει ως φαβορί.


ΔΕΝ πάμε για πρωτάθλημα του χρόνου και καλό είναι να το έχουμε στο νου μας. Πάμε για να εδραιωθούμε... Συνέχεια στην 2η θέση, να είμαστε ξεκάθαρα καλύτεροι του ΠΑΟΚ, και να ανταγωνιστούμε τον Ολυμπιακό.

evo21 - 19/4/2021 14:49

Γιαυτο ηθελε τον Ρουμανο κ 6 μεταγραφες , για να τους τα παρω ολα του χρονου.

Kokla_isi - 19/4/2021 13:56

Αν θες να έρθει ο κλοουν με γεια σου με χαρά σου,τι είναι όμως αυτά τα πράγματα που γράφεις;Τι ειρωνεία είναι αυτή;

evo21 - 19/4/2021 14:25

Αφου μπορουν να επιβαλουν ποιον δεν θελουν , μπορουν και ποιον θα ηθελαν. Ας δεχτουμε λοιπον οτι ο κοσμος ασκει διοικηση λογω μαζας και αφου γινεται αυτο τοτε αυτο συνεπαγεται με μεριδιο ευθυνης. Τι δε καταλαβαινεις , ποια ειρωνια;

AEKthebest - 19/4/2021 14:15

Νά καί ένας πού τό παραδέχεται. Αμάν κερδίζει η ΑΕΚ δεν πανηγυρίζει. Μόνο άμα χάνει.

AEKthebest - 19/4/2021 14:15

Νά καί ένας πού τό παραδέχεται. Αμάν κερδίζει η ΑΕΚ δεν πανηγυρίζει. Μόνο άμα χάνει.

AVFC - 19/4/2021 14:00

Ξέχασες ότι τα μεγάλα λιμάνια δεν είναι 2 , αλλά 3 (Πάτρας).

Το άλλο σκέλος θα το αφήσω ασχολίαστο....

oscardelta - 19/4/2021 14:13

Σωστα μπορει να παει και Παναχαικη

AEKthebest - 19/4/2021 14:13

Νά καί ένας πού τό παραδέχεται. Αμάν κερδίζει η ΑΕΚ δεν πανηγυρίζει. Μόνο άμα χάνει.

KoNstantinAEK - 19/4/2021 14:12

Καταπληκτική λογικη... Αν ερχόταν ο Λουτσεσκου και παλι κατέληγε το πρωταθλημα σε ενα απο τα δυο λιμανια θα έφταιγες εσυ και όποιος σου πάτησε like?

Και αν έρθει ενας αλλος προπονητής και παρουμε πρωταθλημα θα ειναι χαρη σε εμας που δεν θέλαμε τον Λουτσεσκου?

AEK_GERA - 19/4/2021 14:00

Ο ορισμος του οτι να ναι....Ξυδακι

officer123 - 19/4/2021 14:00

εάν νομίζεις ότι η διεκδίκηση του πρωταθλήματος από αυτόν τον γαύρο μπορεί να γίνει μόνο με έναν προπονητή τύπου Λουτσέσκου είσαι ή πιτσιρικάς ή άσχετος.......

sovereign_s - 19/4/2021 13:53

Κουρασες.

katametrisi1987 - 19/4/2021 15:22

Yποχώρησε;;;;; Βρε καλέ μου Κέτσε... όταν θα ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ το θέμα του γελοίου αυτού τύπου τότε να μας ενημερώσεις!!!

ΜΟΝΟ ΑΕΚ!

Dreimal_die_Sechs - 19/4/2021 13:06

Κάτι πιο εκλεκτό...

ThesprwtiAEK - 19/4/2021 15:16

Σωστά φίλε μου....

Να μάθουμε επιτέλους να καλοτρώμε...

Dreimal_die_Sechs - 19/4/2021 15:44

Πολύ φοβάμαι ότι πάλι με "γίγαντες της πεντάρας" θα τη βγάλουμε αδερφέ μου Γρίππα - λόγω avatar αν μου επιτρέπεις. Δεν είμαστε και πολύ του gourmet, συνηθίσαμε την καρπαζιά - 5 έχει και η παλάμη - και την νομίζουμε κανονικότητα. Αυτό θα πει υποβάθμιση, χειρότερο κι από τον υποβιβασμό!*


*Αυτό είναι μεγάλο κεφάλαιο αλλά καλύτερα να μην ανοίξει, γιατί οι ΑΕΚάρες can't handle it! Κατάπιαν την... Συνέχεια κάμηλο - υποβιβασμός - αλλά διυλίζουν τον κόνωπα - Λουτσέσκου.

ThesprwtiAEK - 19/4/2021 21:10

Όπως και να με πεις το ίδιο κάνει... σήμερα άλλαξα όνομα και avatar... δεν ξέρω γιατί αλλά δεν μπορούσα να μπω με το προηγούμενο...any way...

Οι γίγαντες μπορεί να φαντάζουν gourmet αν βρεθούμε με καμιά ''μισή από γιουβέτσι'' στο τέλος.... πράγμα που απεύχομαι βέβαια....

Marcos - 19/4/2021 15:15

Κρατήστε τον Μανόλο κι αφήστε Μιλόγεβιτς κλπ τα ρίσκα εκτός αν έρθει μεγάλο όνομα.

Όποτε ήρθε ήταν για να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα εκτός του 2018. Αν θυμάστε ο γαύρος άλλαξε όλη την ομάδα του με καλούς παίκτες και πήρε προβάδισμα.

Αφήστε τον να δουλέψει πάρτε του και παίκτες και θα είναι πολύ safe επιλογή. Όταν ο προπονητής αγαπάει την ομάδα του έχει καλό αποτέλεσμα! Δεν είναι μόνο επαγγελματίας αλλά και οπαδός και δη με... Συνέχεια την ομάδα μας.

Είδατε πολλούς να χτυπιούνται στον πάγκο?

Δεν είναι ώρα για ρίσκα, εκτός κι είναι Κίκε...

George_Logic - 19/4/2021 15:06

Πιστεύω ότι στο μυαλό του Μελισσανιδη ο Λουτσέσκου είναι η πιο σίγουρη επιλογή για τη δημιουργία ομάδας που θα διεκδικήσει άμεσα την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Κι αυτό καλώς ή κακώς, από τη στιγμή που ο Μελισσανιδης είναι αυτός που βάζει τα χρήματα, παίζει μεγάλο ρόλο και στο πόσο εύκολα θα κάνει δέκτες τις εισηγήσεις για τους παίκτες που θα αποκτηθούν. Οταν έχει καεί από επιλογές προπονητών τύπου Καρντοσο Πογετ κλπ. ή παικτών τύπου Σιμαο, Πάουλινιο, Χνιντ κλπ. είναι επόμενο να... Συνέχεια φοβάται μην του βγει ξινή η επιλογή προπονητή χωρίς γνώση της ελληνικής πραγματικότητας, που θα χρειαστεί προσαρμογή, μπορεί να μην ταιριαξει με την ελληνική πραγματικότητα, να στραβώσει, να μην έχει όρεξη για δουλειά και εν τέλει να πρέπει να τον διώξει πληρώνοντας και μια υπερογκη αποζημίωση. Σε αυτή του την επιλογή, αν βέβαια ισχύει, ο κόσμος της ΑΕΚ, θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου να τον διευκολύνει. Πώς; Μα με την πολύ απλή και λογική θέση ότι για να γίνει δεκτός από τον κοσμο ο Λουτσέσκου θα πρέπει να ζητήσει μια μεγάλη ΣΥΓΝΏΜΗ για όσα προσβλητικά και ανιστόρητα έχει πει εναντίον της ΑΕΚ και από εκεί και πέρα να αφεθεί να κάνει τη δουλειά του σαν επαγγελματίας και να κριθεί δικαια για αυτήν. Κανείς δεν θα υποχρεώσει κανέναν ούτε να τον αγαπήσει, ούτε να τον αποθεώσει, παρά μόνο να τον αφήσει να κάνει τη δουλειά του. Ούτε εγώ τον συμπαθώ σαν χαρακτήρα, αλλα πρέπει να παραδεχτώ ότι είναι ένας καλός, εργατικός και φιλόδοξος προπονητής που παρουσίασε έργο τόσο στην Ξάνθη όσο και στον παοκ, παρουσιάζοντας ομάδες συμπαγείς, με σχέδιο, με ισορροπία σε άμυνα και επιθεση, που ήξεραν τί ήθελαν στο γήπεδο...αυτο ακριβώς που λείπει από την ΑΕΚ τα τελευταία χρόνια δηλαδή. Και επειδή τυχαίνει να ζω στη Θεσσαλονίκη, σας διαβεβαιώνω ότι οι οπαδοί του παοκ και μόνο στην υπόνοια ότι ο Λουτσεσκου μπορεί να έρθει στην ΑΕΚ τους λούζει κρύος ιδρώτας.

George_Logic - 19/4/2021 15:04

Πιστεύω ότι στο μυαλό του Μελισσανιδη ο Λουτσέσκου είναι η πιο σίγουρη επιλογή για τη δημιουργία ομάδας που θα διεκδικήσει άμεσα την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Κι αυτό καλώς ή κακώς, από τη στιγμή που ο Μελισσανιδης είναι αυτός που βάζει τα χρήματα, παίζει μεγάλο ρόλο και στο πόσο εύκολα θα κάνει δέκτες τις εισηγήσεις για τους παίκτες που θα αποκτηθούν. Οταν έχει καεί από επιλογές προπονητών τύπου Καρντοσο Πογετ κλπ. ή παικτών τύπου Σιμαο, Πάουλινιο, Χνιντ κλπ. είναι επόμενο να... Συνέχεια φοβάται μην του βγει ξινή η επιλογή προπονητή χωρίς γνώση της ελληνικής πραγματικότητας, που θα χρειαστεί προσαρμογή, μπορεί να μην ταιριαξει με την ελληνική πραγματικότητα, να στραβώσει, να μην έχει όρεξη για δουλειά και εν τέλει να πρέπει να τον διώξει πληρώνοντας και μια υπερογκη αποζημίωση. Σε αυτή του την επιλογή, αν βέβαια ισχύει, ο κόσμος της ΑΕΚ, θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου να τον διευκολύνει. Πώς; Μα με την πολύ απλή και λογική θέση ότι για να γίνει δεκτός από τον κοσμο ο Λουτσέσκου θα πρέπει να ζητήσει μια μεγάλη ΣΥΓΝΏΜΗ για όσα προσβλητικά και ανιστόρητα έχει πει εναντίον της ΑΕΚ και από εκεί και πέρα να αφεθεί να κάνει τη δουλειά του σαν επαγγελματίας και να κριθεί δικαια για αυτήν. Κανείς δεν θα υποχρεώσει κανέναν ούτε να τον αγαπήσει, ούτε να τον αποθεώσει, παρά μόνο να τον αφήσει να κάνει τη δουλειά του. Ούτε εγώ τον συμπαθώ σαν χαρακτήρα, αλλα πρέπει να παραδεχτώ ότι είναι ένας καλός, εργατικός και φιλόδοξος προπονητής που παρουσίασε έργο τόσο στην Ξάνθη όσο και στον παοκ, παρουσιάζοντας ομάδες συμπαγείς, με σχέδιο, με ισορροπία σε άμυνα και επιθεση, που ήξεραν τί ήθελαν στο γήπεδο...αυτο ακριβώς που λείπει από την ΑΕΚ τα τελευταία χρόνια δηλαδή. Και επειδή τυχαίνει να ζω στη Θεσσαλονίκη, σας διαβεβαιώνω ότι οι οπαδοί του παοκ και μόνο στην υπόνοια ότι ο Λουτσεσκου μπορεί να έρθει στην ΑΕΚ τους λούζει κρύος ιδρώτας.

Ponhrh_alepou - 19/4/2021 14:39

Πρωτον ο Λουτσεσκου ειναι ΚΛΟΟΥΝ και αυτο δεν αλλαζει.

Δευτερον ο Μανολο Χιμενεθ πρεπει να φυγει στο τελος της σεζον γιατι η ομαδα δεν βελτιωθηκε σε τιποτα εδω και 6 μηνες

Τριτον, Με τη λογικη εδω μεσα μερικων οτι ο χιμενεθ πρεπει να μεινει επειδη σηκωσε πρωταθλημα , Τακης Λεμονης θα επρεπε να ειναι προπονητης του ΟΣΦΠ εδω και 15 χρονια συνεχομενα

Simosk - 19/4/2021 15:03

Μπερδευεσαι αδερφέ. Επειδή κέρδισε πρωτάθλημα ο Μανόλο αξίζει σεβασμού και όχι να τον αποκαλούν παπατζη οι ΑΕΚτζηδες. Στο προκείμενο τώρα. Αν είναι να έρθει προπονητής απ'το πάνω ράφι και τέτοιοι είναι οι Σάντος, Βαλβέρδε, Σετιεν κλπ, τότε μακάρι. Αλλά από κάτι Μπουλούτ και Μιλογεβιτς τότε καλύτερα να μείνει ο Μανόλο και όλα τα λεφτά να πέσουν σε παίκτες.

enwsiths74 - 19/4/2021 14:58

Ενδιαφέρον το σχόλιο σου. Σκέψου όμως το εξής. Μπορεί η ΑΕΚ να σηκώσει το βάρος ενός Βαλβερδε και μια σειράς παιχτών πρώτης γραμμής. Σου θυμίζω ότι γενικά ο Μελισσανιδης δεν γουστάρει τους μάνατζερ. Πως θα κάνει νταραβερια μαζί τους; εγώ θέλω πάντα το καλύτερο. Αλλά δεν ξέρω αν μπορώ να το έχω. Πρακτικά μιλάω πάντα.

torch21 - 19/4/2021 14:53

Νομίζω πως όσοι είναι υπέρ της παραμονής χιμένεθ το κάνου γιατί δεν έχουν εμπιστοσύνη στην διοίκηση για την έυρεση καλού προπονητή που θα τον αντικαταστήσει... Νομίζω οτι πλέον δε μπορούν. Δεν έχουν τισ απαιτούμενες άκρες.

Akad_Platona21 - 19/4/2021 14:55

Επιτέλους και ευτυχώς! Σε περιμένουμε στην Αγία Σοφιά για κατι γραμματια

christ - 19/4/2021 14:47

Ή προπονητής απο προηγμένο πρωτάθλημα με διάθεση να δουλέψει και οχι να κολλήσει τα τελευταία ένσημα ή Μανολο.. σε κάθε περίπτωση ενίσχυση με ποιοτικές λύσεις και οχι αλλα στοιχήματα... απορώ τι περίμεναν με τον κλεφτοκοτά.... δεν έχουμε μνήμη χρυσόψαρου... ντροπη και μόνο που μίλησαν μαζι του...τώρα κάποιοι ελάχιστοι που σκίζονται για πάρτη του τι να πω... αξιοπρέπεια μηδέν... η ΑΕΚ όμως δεν γλύφει εκεί που έφτυνε... αν ψάχνουν τέτοιες περιπτώσεις να πανε.μ νότια και βόρεια....

andreas - 19/4/2021 14:41

{ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΠΑΝΤΟΣ}Καλύτερα μακρυά!!!!!!

zormpas49 - 19/4/2021 14:39

Ένας προπονητής που προσβάλει την ομάδα σου δεν έχει θέση σε αυτήν.

aekarrwsteia - 19/4/2021 14:38

Πάλι καλά. Σφάλμα της διοίκησης και μόνο η αναφορά του Λουτσεσκου σε πιθανούς μεταγραφικούς στόχους.

Chief21 - 19/4/2021 14:34

Το ζητούμενο είναι ΕΝΑ και μόνο ΕΝΑ: Ποιος - με το μπάτζετ που διαθέτουμε - θα αναλάβει να φέρει εις πέρας τον Ηράκλειο Άθλο να εκθρονίσει την ισχυρή, ζάμπλουτη και καλοκουρδισμένη οργάνωση που λέγεται οσφπ. Αυτό πρέπει να είναι το ύψιστο κριτήριό μας και όλα τα άλλα (που βεβαίως κατανοώ) να τα αφήσουμε παρακαλώ πολύ στην άκρη. Τον άνθρωπο αυτό, όπως και να λέγεται και ότι διαβατήριο και να έχει και ότι κόντρες κι αν έχουν υπάρξει, εφόσον είναι ικανότατος και εφόσον είναι... Συνέχεια αποφασισμένος να αναλάβει να φέρει εις πέρας τον Ηράκλειο Άθλο να εκθρονίσει την εν λόγω οργάνωση, πρέπει να τον στηρίξουμε με όλες μας τις δυνάμεις. Τελεία και παύλα!

Εάν η ομάδα μας δεν καταφέρει να βρει τον τρόπο να φέρει εις πέρας τον Ηράκλειο Άθλο να αποκαθηλώσει την εν λόγω οργάνωση, τότε η ίδια κινδυνεύει πάρα πολύ σοβαρά.

Αναλογιστείτε (1) το συσχετισμό δυνάμεων, (2) το μέγεθος του Άθλου που πρέπει να επιτελεστεί, (3) τους κόπους της διοίκησης και (4) τις οδυνηρές συνέπειες για την ομάδα μας εάν ο Άθλος δεν επιτελεστεί και τουναντίον υπάρξουν κατήφεια, διχόνοια και σμίκρυνση. Ο σκοπός - τουτέστιν η αποκαθήλωση της εν λόγω οργάνωσης - απαιτεί συσπείρωση 100 τα 100 και αγιάζει τα μέσα.


Σε αυτή τη βάση, ασφαλώς και να συζητήσουμε χωρίς αφορισμούς για το αγωνιστικό κομμάτι και για την καταλληλότητα των προσώπων.

77st - 19/4/2021 14:26

Την τεταρτη παιζουμε την ευρωπη κρατηστε πισω το 0 και οτι κατσει μπροστα ενα παιχνιδι με μηδεν παθητικο τιποτα αλλο.

Loukas1921 - 19/4/2021 14:24

Οι ρεπορτερ την επομένη με γαυρο ελεγαν μετράει ωρες ο Χιμενεθ. Μετα αφου πάγωσαν στο ακουσμα οτι θα μεινει βγηκε οτι μεσα σε 15 μερες θα έχει κλεισει προπονητη. Μια νικη με Αρη και ενα ντέρμπι με Τριπολη αλλαξε τα δεδομένα. Οποιοσδηποτε αλλος προπονητής με οσα εχει κανει ο Χιμένεθ φετος και οσα χρεώνεται για τις δυο απο τις 3 ξεφτίλες που εχει φαει στην ιστορια της απο τον γαυρο... (6 στο ματς με θύρα 7, 6 επι Χιμενεθ, 5 εντος επι Χιμένεθ παλι) θα ειχε φυγει με συνοπτικές διαδικασίες.... Συνέχεια Εμεις οι μεγαλύτεροι που εχουμε δει προπονητες ηγετικες ομαδες στην Ελλαδα φοβητρο δεν πιστεύουμε στα ματια μας. Οι νεοι που εχουν συνδέσει το Χιμένεθ με την μοναδική επιτυχία τα τελευταια χρονια τον θέλουν. Αυτο δειχνει επικίνδυνο για την νοοτροπία της ομαδας και το ταβανι της.

Μονο και μονο οτι πηγε πισω το θεμα προπονητή που δείχνει νοοτροπία μεροδουλι μεροφαι ή νοοτροπία ειναι ελεηθερος να τον παρουμε? Λες και ειμαστε σε εκπτώσεις δειχνει πολλα.

Η ΑΕΚ ασχετως τι λεμε εμείς πρεπει να συνεχίσει την ανοικοδόμηση της ομαδας σε ολους τους τομεις ξεκινώντας απο τον προπονητή τεχνικο διευθυντή ακαδημιες σκαουτερ παιχτες ολα!! Αν ακουω οκ τωρα ψιλοχαλαρωσαμε παει πισω το θεμα προπονητή βλεπω να μην ασχολείται ανθρωπος του χρονου. Ειναι πολυ η ταπεινωση 3 χρονια για να αντεξει ο κοσμος κι αλλο. Η κατάσταση ειναι πολυ οριακη

demevagelos - 19/4/2021 12:53

Λουτσέσκου. Ίσως ο μόνος προπονητής απ' όσους ακούστηκαν με τον οποί μπορούμε να κάνουμε άμεσα πρωταθλητισμό. Αλλά δεν μας κάνει. Μας προσέβαλλε λέει. Όπως με τον Ντούσαν το 2002-2003. Παίζαμε μπαλάρα, παραλίγο να πάρουμε πρωτάθλημα (β' γύρος μόνο νίκες), παίρναμε αποτελέσματα μέσα έξω από τη Ρεάλ των Galacticos αλλά δεν μας έκανε. Μας είχε προσβάλλει. Κρατήστε τον Χιμένεθ, ή καλύτερα φέρτε τον Καρντόσο ή γιατί όχι τον Τιμούρ ή τον Μοράις. Αυτοί δεν μας προσέβαλλαν ευαίσθητοι και... Συνέχεια εύθικτοι οπαδοί. Στην εταιρία μου (εταιρία είναι η ομάδα) θέλω τον καλύτερο!!!

AEKthebest - 19/4/2021 14:18

Εσύ νομίζεις ότι είναι επειδή μας προσέβαλε; Δεν υπάρχουν διχτακι κομμωτηρίου.

Baval_21 - 19/4/2021 13:08

Αν η εταιρεια σου δεν αφησει ικανοποιημενο τον πελατη αλλαζει εταιρεια. Ομαδα ομως δεν αλλαζεις. Αν φερεις εναν διεθυντη που οταν στην αλλη εταιρεια ελεγε πχ οτι οι πελατες της δικης σου ειναι ηλιθιοι που ερχονται σε σενα οταν τον δω στην τωρινη απλα θα παω να αγορασω απο αλλου. Ομαδα ομως δε θα αλλαξω αλλα θα τον παρω στο κυνηγι. Γκεγκε; Και στο λεει ενας πιστος "πελατης" της εταιρειας ΑΕΚ... Η ΑΕΚ ειναι ιδεα και αν δεν το πιστευεις αλλαξε ομαδα, που θα μας πεις και εταιρεια...

AEK_GERA - 19/4/2021 14:07

Ναι που κολλανε ολα αυτα ? Και αν πιστευεις οτι ενας συγχρονος ποδοσφαιρικος συλλογος δεν ειναι εταιρια εισαι απλα αφελης...Πηγαινε ρωτα τον Λουτσεσκου, τον Χιμενεθ, τον Μανταλο, τον Κονε και οποιον αλλον θες οπου ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ εκει περα και ελα μετα να μου πεις αν ειναι εταιρια ή οχι...Ελεος ολοι ευαισθητοι σας λεμε την αληθεια και θιγεστε...ΓΙα εμας τους οπαδους ειναι ΙΔΕΑ ,εγω δεν μιλησα για εμας αλλα για τον Λουτσεσκου και τον καθε εκει εξω που ειναι εργαζομενος....Κανεις δεν βλεπει... Συνέχεια την ΑΕΚ σαν ΙΔΕΑ ,ουτε προπονητης, ουτε παιχτης, βγαλτο απ το μυαλο σου αυτο...ο ρομαντισμος εχει πεθανει χρονια τωρα, εχει αναστηθει και εχει ξαναπεθανει.... Οποτε λοιπον οχι κανενα εργαζομενο Κλαψεσκου ,δεν θελω στην εταιρια ΑΕΚ για αυτον -ΙΔΕΑ για μενα...καταλαβες τωρα τι εννοω ή ακομα?

Mpampistheo - 19/4/2021 13:58

Μόνο που συγκρίνεις λουτσεσκου με μπαγεβιτς....

Cocco Bill - 19/4/2021 13:32

Φίλε, μην τρως πρόλογο. Ο Λουτσέσκου έχει στόχο την Ιταλία (το τίμ του είναι οι περισσότεροι Ιταλοί), αν έχει πρόταση από εκεί, θα πάει εκεί, ακόμη και στην β, αν αφορά ομάδα που του χρόνου θα μπορει να ειναι α κατηγορία. Επίσης τα λεφτά που ζητά, είναι πάνω από το όριο που βάζει η ΠΑΕ και φυσικά υπάρχει και το θέμα τι θα δεχτεί να πει για να μπαλώσει κάπως τις παλιές του δηλώσεις. Ήταν εξ αρχής δύσκολη περίπτωση, έχει σουξέ ο Ρουμάνος, καλώς-κακώς, έχει. Αν τελικά δεν βρει αυτά που... Συνέχεια ψάχνει στην Ιταλία, θα το συζητήσει, πάντως το ότι η ΠΑΕ διακριτικά αποσύρεται, δείχνει ότι πήρε μήνυμα ότι οδεύει προς συμφωνία εκεί.

AEK_GERA - 19/4/2021 13:31

Εσυ φιλε ανοιξε μια επιχειρηση και προσελαβε για εργαζομενο εναν τυπο που σε εβριζε απο το πρωι μεχρι το βραδυ, σε ελεγε κλεφτη ,σου πεταγε λασπη αλλα παρολ' αυτα ειναι καλος στην δουλεια του...τι οχι? δεν ειναι το ιδιο μηπως? Αξιοπρεπεια μηδεν? Και μονο που ακουστηκε το ονομα Κλαψεσκου ειναι ασεβεια προς την ιδια την ΑΕΚ, τον Μανολο και τους παιχτες...Λες και δεν υπαρχουν αλλοι σε ολο τον κοσμο ,ο Κλαψεσκου θα μας κανει πρωτους...Τι σκεφτεστε ηθελα να ξερα? Γιατι τετοια κωλοτουμπα?

submariner - 19/4/2021 14:07

Εντάξει παιδιά. Απολύθηκε ο Μουρίνο!

Yellow_Legend - 19/4/2021 13:57

Ήταν ντροπή που συζητήθηκε τόσο καιρό. Ντροπή και μόνο. Προπονητής από το πάνω ράφι και καλά.

mhtsos21 - 19/4/2021 13:54

Αυτόν τον Ολιβέιρα γιατί τον βλέπουμε ακόμα να παίζει βασικός σε όλα τα παιχνίδια? Και πολύ περισσότερο υπάρχει ένας λόγος που ψάχνουμε να τον ανανεώσουμε? Αυτό το σέντερ φορ θέλουμε στην ΑΕΚ της Αγίας Σοφιάς?

TheCypriotR21 - 19/4/2021 13:51

Η ομάδα για να γίνει όπως τη φανταζόμαστε όλοι και να παίξει ωραίο ποδόσφαιρο όπως επίσης να πάρει πρωτάθλημα και να είναι ανταγωνιστήκη στην Ευρώπη πρέπει να αγοράσει παίχτες (7 το λιγότερο ) από το πάνω ράφι και να πάρει προπονητή κανονικό με συγκεκριμένη κατεύθυνση στο τι ποδόσφαιρο θα παίζει η ομάδα! Για να γίνουν αυτά θέλει από 20 μέχρι 30 εκατομμύρια ευρώ! Ποιος θα τα βάλει??? Και να πουληθούν παίχτες από το υπάρχον ροστερ ουτε τα μισά δεν μαζεύουμε!!! Καλό και ωραίο το γήπεδο αλλά... Συνέχεια θέλουμε και μια ομάδα ανταγωνιστικη να μπει και να διεκδικήσει πρωταθλήματα σε αυτό, όχι να περιμένουμε να βγαίνει δευτεροτριτη

pat21 - 19/4/2021 13:50

Ρε με τον Λουτσεσκου θα ήμασταν πρωταθλητές από τώρα . Για μένα θα έλεγε η ΑΕΚ είναι πρωταθλήτρια 2022.

ScoccoMan - 19/4/2021 13:47

Δηλαδη θα παρουμε προπονητη μετα απο γκαλοπ;;;; Απλα τραγικο!!!!. Δεν με νοιαζει ποιος θα ερθει αρκει να δω ξανα την ΑΕΚ πρωταθλητρια.

Germain_Paris - 19/4/2021 13:42

Κοίτα να δεις που θα παρεξηγηθεί τώρα και αυτός ο οπαδός με ωράρια που μπαίνει εδώ και τρολλάρει, ο evo21.

KLEFTAKIS21VIOLOGY - 19/4/2021 13:33

ΜΟΝΟ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΝ Κ ΝΑ ΑΚΟΥΓΑΜΕ ΤΟ ΚΩΜΙΚΟ......ΗΡΘΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Η ΑΕΚ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 27 ΧΡΟΝΙΑ

ΗΜΑΡΤΟΝ - 19/4/2021 13:28

Πετάς όμορφα ονοματάκια ξεσηκωνεται ο κοσμος και λέει πάρα αυτοί καλύτερα Χιμένεθ.

Και σκέφτονται τώρα "ΑΧ ο κοσμος θέλει Χιμένεθ.."

Εντάξει....

Evryk - 19/4/2021 13:06

Η ΑΕΚ εχει λαο που οταν παιρνει θεση για κοινωνικα ζητηματα ειναι πραγματικα ο καλυτερος που υπαρχει, ομως οποτε παιρνει θεση για αποφασεις αθλητικες εχει αποδειχτει καταστροφικος για την ΑΕΚ.

Cocco Bill - 19/4/2021 13:24

Για ποια κοινωνικά ζητήματα πήρε θέση ο "λαός" της ΑΕΚ και ποιος ακριβώς είναι αυτός ο λαός, η ορίτζιναλ (lol)

AEK_GERA - 19/4/2021 13:23

Για οσους τον θελατε στην ομαδα, δεν σας χαλασε ε? Ξυδακι...

AEK1924AEK1924 - 19/4/2021 13:23

Κάτω τα χέρια από τον Ρουμανοβλαχο!

georgethejack - 19/4/2021 13:22

Και αύριο :"κερδίζει πόντους η παραμονή Χιμένεθ"

AEKAPOPANTOU - 19/4/2021 13:03

Το θέμα προπονητή είναι περίεργο. Μπορεί να πάρεις Μιλογεβιτς και να γίνει απίστευτα επιτυχημένος. Μπορεί να πάρεις Βαλβέρδε και να πατωσεις. Και το αντίθετο εννοείτε. Μην ξεχνάμε ότι ο μανολο εκτός ΑΕΚ δεν έχει κάνει κάτι,και όπου έχει πάει δεν έχει πιάσει. Για εμένα Μια περίπτωση τύπου χατζι θα ήταν ιδανική Γιατί ήταν παικταράς με πολλούς προπονητές να τον διδάξουν, είναι άνθρωπος που ψάχνεται ποδοσφαιρικά, και με γνωριμίες σε μεγάλα ποδοσφαιρικά σωματεία.

AEK4ever1971 - 19/4/2021 13:21

Φίλε, ο Χάτζι δημιούργησε ομάδα από το πουθενά και με ελάχιστα χρήματα και την έφτασε πρωταθλήτρια. Τώρα έχει λεφτά να αγοράσει την ΑΕΚ σαν πρόεδρος, όχι να έρθει προπονητής. Κατά τα λοιπά, συμφωνώ μαζί σου.

AEKAPOPANTOU - 19/4/2021 14:12

Ακριβός για αυτό είπα τύπου χατζι. Τώρα αν ο ίδιος ο χατζι θέλει να επενδύσει στην ομάδα μας και να είναι και προπονητής ακόμα καλύτερα. Εμείς θα έχουμε χατζι και Η αελ Κούγια(χιχιχιχι).

BlueEyesWhiteDragon - 19/4/2021 13:20

Εγω απορώ καμιά φορά με το πως βγαίνει το ρεπορτάζ και η ονοματολογία... Προπονητής με στόφα πρωταθλητισμού γράφαμε και έπαιζε δυνατά ο Ρουμάνος ( καλός προπονητής αλλά ακατανομαστος) που έχει πάρει ένα πρωτάθλημα ψιλομηλιμενο και αντίπαλο την ανυρπακτη ΑΕΚ και τον ανυρπακτο γαυρο... Θα κλαίει η μάνα του Μπάγεβιτς

leri - 19/4/2021 13:19

Οπότε ή πας για κάτι πολύ ιδιαίτερο τύπου Βαλβέρδε (που δε γίνεται) ή χτίζεις την νέα σεζον με τον αξιοπρεπέστατο Χιμένεθ, στηρίζοντας τον με παίχτες επιπέδου Α.Ε.Κ

Iptamenos_11 - 19/4/2021 13:17

Yπομονή. Μετά την κατάκτηση του κυπέλου και την δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα, όλοι θα ζητάνε τον Μανώλη...

ottoman21r - 19/4/2021 13:14

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΛΟΥΤΣΕΣΚΟΥ:

Για μένα είμαι πρωταθλητής Ελλάδας με την ΑΕΚ μέσα στην Αγιασοφιά

Stefanos2121 - 19/4/2021 13:11

Αμην επιτέλους

torch21 - 19/4/2021 13:11

Κατεβάστε τα μούτρα του ρε απο το site... Που μας είπε χίτλερ κ ναζιστές και ακόμα τον έχετε πρώτη μούρη... το ανθρωπάκι...

tmavro - 19/4/2021 13:11

ποιος λουτσέσκου μωρε κοροιδευόμαστε; αυτον που τον ειχε για πλακα ο Μανολο και επρεπε να διαλυσει ο Μελ τη πρωταθληματικη ομάδα για να παρει πρωτάθλημα ο παοκ? εγω θελω να τερματησει 2η η ΑΕΚ και να σηκώσει και τη κουπα και μετα ο Μανολο να θυμηθει τη πεθερα του ξανα και να μας αφήσει στα κρυα του λουτρου αυτο μας αξιζει δυστυχως.

Babbis32 - 19/4/2021 12:47

Σημερα απολυθηκε ο μουρινιο ... Ακουει η διοικηση???? :Ρ

Dreimal_die_Sechs - 19/4/2021 13:10

Λες να μας κλέψουν τον Μανόλο; Γιατί έμαθα ψάχνουν για καλό παιδί και φιλότιμο!

Cocco Bill - 19/4/2021 13:10

Για τον Λουτσέσκου πιστεύω ότι μάλλον βρήκε την πρόταση που έψαχνε στην Ιταλία και γι αυτό διακριτικά απομακρυνόμαστε, για να μην το χρεωθούμε επικοινωνιακά ή δεν τα βρήκαμε στα λεφτά. Πάντως πρέπει να έρθει ένας προπονητής με εμπειρία πρωταθλητισμού, που να πει δηλαδή θέλω αυτούς τους 5 για να πάρω πρωτάθλημα. Τέτοιος είναι νομίζω ο Μιλόγεβιτς, καθώς ο προπονητής του Ερυθρού Αστέρα αν δεν πάρει το πρωτάθλημα είναι αποτυχία, ενώ και ο αδερφός του Ίβιτς έκανε πρωταθλητισμό... Συνέχεια στο Ισραήλ, αλλά νομίζω δεν τον ενδιαφέρει να φύγει από την Αγγλία. Το να πάρουμε κάποιον Ισπανό από κάποια μικρομεσαία δεν μου λέει τίποτα, ούτε ο Φερέρ πήρε κανένα πρωτάθλημα και με ομάδα με παικταράδες. Αν δεν είσαι συνηθισμένος στον πρωταθλητισμό και την βαθμοθηρία κάνεις αυτά που κάνει και ο Χιμένεθ, βάζεις τον Ολιβέιρα αριστερό εξτρέμ ενώ έχεις τον Αλμπάνη, αλλά και τον Μαχαίρα στον πάγκο, βάλεις τον Σβάρνα δεξί μπακ, ενώ υπάρχει ο Βασιλαντωνόπουλος που επιθετικά ειδικά είναι πολύ καλός κτλ. Επίσης ενώ φωνάζει ότι λείπει ο Βράνιες συγκεκριμένα και ένα καλό τέρμα, λες αρλούμπες ότι τάχα η ΑΕΚ έχει ρόστερ για πρωταθλητισμό και διασύρεις την ιστορία της ομάδας για 2η φορά (άντε την πρώτη ήταν και κάποιοι παίκτες "ματιασμένοι"). Στο μόνο που δίνω δίκαιο στον Ισπανό είναι στο θέμα με τον Καρίμ, που ο Ιρανός χθες ήταν πραγματικά ανύπαρκτος και θύμωσε κιόλας στην αλλαγή του. Χθες φτάσαμε πολύ κοντά στην ήττα πάντως, για λίγα εκατοστά ακυρώθηκε το γκολ τους, κάθισε όμως η μπίλια ευτυχώς στην νίκη, που βάση ευκαιριών την δικαιούμασταν. Ο ΠΑΟ έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, δύσκολα τρώει γκολ, αλλά και δύσκολα βάζει. Τις ήττες με οσφπ και Άρη τις έκανε όταν έμεινε με 10, με 11 ήταν πολύ ανταγωνιστικός. Το καλό είναι ότι έχει σημαντικές απουσίες, αλλά για μένα πρέπει να πάμε σε ένα παιχνίδι υπομονής με βασικό στόχο να κρατήσουμε επιτέλους το 0 πίσω και αν βρούμε το γκολ μπροστά. Καλό είναι να αφήσει ο Χιμένεθ τις τρέλες, να ξεκινήσει με ένα εκ των Νέλσον-Καρίμ και τον άλλο να τον έχει για την πορεία το ματς. Μεγάλη προσοχή στον Μακέντα, ενώ πρέπει να έχει βοήθειες ο Βασιλαντωνόπουλος που στο ματς του πρώτου γύρου είχε τεράστια προβλήματα. Ο Λιβάι έχω την εντύπωση ότι φοβάται να παίξει σε φουλ ρυθμό 90΄, χθες μόνο στο τελευταίο τέταρτο πήρε προσπάθειες, αν ισχύει αυτό δεν είναι κακό να ξεκινήσει ο Τανκοβιτς με τον Αλμπάνη και να υπάρχει διαθέσιμος στον πάγκο και αυτός, για να παίξει με φουλ ένταση όταν μπει. Τέρμα, χθες ο Αθανασιάδης πραγματικά δεν κατάλαβα τι έκανε στο γκολ και γιατί γονάτισε, ο Τσιντώτας είχε μεγαλύτερη ευθύνη σε αυτό που έφαγε στο Χαριλάου, τι να πω. Το καλό είναι ότι και ο Διούδης είναι σε κακό φεγγάρι και γι αυτό τρώνε πιο πολλά γκολ από ότι συνήθως αυτοί.

kokoraki94 - 19/4/2021 12:32

Βλέπω να παίρνουμε αυτόν του Βόλου...τον διώχνει ο Μπέος γράφτηκε ..

stigma - 19/4/2021 13:10

Αυτος του Βολου γτ σε μαυρισαν κιολας οι αμπαλοι εκανε τον 5αρα τον χιμενεθ να μν ξερει που να στριψει σε 2 ματσακια στον βολο..η ΑΕΚ δν του εχει βγαλει φαση μεσα εκει σε 2 παιχνιδια..εκανε κ το κορυφαιο ο 5αρας..πηγε κ εβαλε τον Χνιντ αμυντικο χαφ κ εφαγε 2 κιτρινες σε 5 λεπτα..α επισης αυτος ο προπονητης δν εφαγε 5 απο τον γαυρο στην εδρα του..οπως ο δικος μας ο παπατζης

Dreimal_die_Sechs - 19/4/2021 15:12

Τί έμπνευση κι αυτή με τον Χνιντ ... τον είδα να σπριντάρει για να καλύψει την άμυνα και τον λυπήθηκα. Τα έχουμε δει όλα. Σχεδόν δηλαδή, γιατί έχουμε ακόμα ματς και μπορεί να βάλει τον Ολιβέιρα κεντρικό αμυντικό, τον Σβάρνα αριστερό εξτρέμ, Γκαρσία δεξί μπακ σε σύστημα "Δρομοκαΐτειο", που όταν η ομάδα αμύνεται γίνεται "Δαφνί".

chimikos50 - 19/4/2021 13:08

Μπορώ να μην ξαναδώ ΠΟΤΕ αυτή τη λουτσετσοφατσα σε site της ΑΕΚ;

Baval_21 - 19/4/2021 13:03

Τι εγινε ρε παιδια γεμισαμε υποστηρικτες του Λουτσεσκου η τρολακια; Ας μας πουν αυτοι που πατανε dislikes την αποψη τους.

Sotious21 - 19/4/2021 13:03

Είναι προσβλητικό και μόνο που έπαιζε το όνομα του τσαρλατάνου στα ρεπορτάζ της ΑΕΚ τόσο καιρό.

Christof1976 - 19/4/2021 13:01

Ας αφήσουμε να κλεισει η σεζόν κι ανακοινώνεται μετα ο νεος κοουτς δεν ειναι ωρα για προπονητολογια ετσι κι αλλιως ειναι γνωστό ότι αλλαζει η τεχνική ηγεσία το έχουμε εμπεδωσει

1kitrinopistoli - 19/4/2021 13:01

Και τι θα γινει τωρα ,η καθε επιλογη της διοικησης θα μπαινει σε δημοσια διαβουλευση για να βλεπει αν συμφωνουμε η΄ οχι?Ουτε εγω ηθελα Λουτσεσκου για οσα μειωτικα ειχε πει αλλα μου κανει εντυπωση πως ο Μελισσανιδης μπηκε στην σκεψη να προκρινει εναν προπονητη ο οποιος μας εβριζε οσο κανενας αλλος απο το πρωι μεχρι το βραδυ

jimmyaek21 - 19/4/2021 13:00

Εγώ παιδιά πάλι καλά δεν λέω. Το θέμα ήταν να μην υπήρχε καν το θέμα του Ρουμάνου. Είναι δυνατόν να λέμε για προπονητή από το πάνω ράφι και να καταλήγουμε σε αυτόν; Αναμένουμε Μιλόγεβιτς δυστυχώς

Droit_Au_But - 19/4/2021 12:58

Άν κάτσουμε και διαβάσουμε όλα τα άρθρα για την φυγή του πτοπονητή, τις εντάσεις τις λεπτομέρειες τις κορυφώσεις πως τώρα "υποχωρεί" κλπ, και τις αντιπαραθέσουμε με την λογική και τις επίσημες ανακοινώσεις, πέφρει πολύ γέλιο ...

siokostas - 19/4/2021 12:56

Ευτυχώς. Ας μην ξεγράψουμε ακόμη τον Μανόλο, γιατί και ο επιτυχημένος σήμερα στον γαύρο Μαρτίνς: Πριν από τον γαύρο είχε προπονήσει χειρότερες ομάδες από αυτές που είχε ο Μανόλο και επίσης κάποια στιγμή παραλίγο να τον πάρουν με τους κορνέδες και να φύγει νύχτα από τους γαύρους! Όμως εν αντιθέσει με τον Μανόλο, ο Μαρτίνς στηρίχθηκε, πλαισιώθηκε με δυνατά στελέχη και ενισχύθηκε με πρωτοκλασάτο υλικό.

romeosierra - 19/4/2021 12:54

Είμαι σίγουρος, δίαβασαν τις αντιδράσεις του κόσμου. Το ότι συζητάει με Πάρμα και Σαμπντόρια μάλλον τυχαίο θα είναι

Giatros3 - 19/4/2021 12:53

Παρελθόν από την Τότεναμ ο Μουρίνιο....το αφήνω απαλά και γλυκά εδώ..

stigma - 19/4/2021 12:51

Ευτυχως γτ εκτος απο αυτα που εχει πει για εμας δν τον πιστευω κ σαν προπονητη..απο εποχη Ξανθης δν μ αρεσε..καλα κ με τον παοκ τα μισα ματσακια στημενα ηταν να σηκωσει πρωταθλημα..αυτο δν σημαινει ομως οτι θελω τον 5αρα χιμενεθ στην ΑΕΚ..δν μπορω να βλεπω τον παπατζη μετα τα 5 που εφαγε απο του γαυρους να φοραει φανελα με το εμβλημα της ομαδας..καλα δν λεω για την τριαρα που εφαγε απο τον ανυπαρκτο παοκ φετος με αριστερο εξτρεμ τον ολιβειρα..βρητε εναν προπονητη που να αξιζει να καθετε... Συνέχεια στον παγκο της ΑΕΚ

AEKara1821 - 19/4/2021 12:50

Τωρα που ο Μουρινιο ειναι ελευθερος... φερτε τον να τον βγαλουμε κ αυτον αχρηστο..

panosvik21 - 19/4/2021 12:48

Ο special 1(Jose) έμεινε άνεργος από την Tottenham.. Λέω εγώ τώρα......

panosvik21 - 19/4/2021 12:47

Ο special 1(Jose) έμεινε άνεργος από την Tottenham.. Λέω εγώ τώρα......

panosvik21 - 19/4/2021 12:46

Ο special 1(Jose) έμεινε άνεργος από την Tottenham.. Λέω εγώ τώρα......

AEKARASEAGAPW - 19/4/2021 12:46

Κανονικά ακόμα και αν δεν αντιδρούσαμε δεν θα έπρεπε να ασχολούνται καν αλλά τέλος πάντων τουλάχιστον είδαμε και μια ωραία είδηση (και) σήμερα.

Jojakos - 19/4/2021 12:46

Όταν δεν έχεις τπτ να πεις κ ανακυκλωνεις τσάμπα ένα θέμα..

KoNstantinAEK - 19/4/2021 12:32

Η είδηση της ημέρας ειναι οτι η ΠΑΕ επιτέλους αρχίζει και ακούει λιγο τον κοσμο και δεν τους γραφει εκεί που δεν πιάνει μελάνι οπως εκανε!

taxiss21 - 19/4/2021 12:43

Αυτο θα γραφα κι εγώ! Ευτυχώς γλιτώνουμε από δαύτον.

Lefkada21 - 19/4/2021 12:42

Κρίμα....

gioro1973 - 19/4/2021 12:38

Πρόεδρε δεν κανεις μια προσφορά στον jose που από σήμερα είναι άνεργος δεν ξέρεις πότε

chris_north - 19/4/2021 12:37

kokoraki94 εγω βλεπω να παιρνουμε τον Ζοζε που τον εδιωξαν ηδη χαχαχα

Chrollium - 19/4/2021 12:37

Κέρδισε η Original! Δεν θα χρειαστεί να δείρει κι άλλο προπονητή. Κρατήσαμε τις αξίες και την ηθική μας.

ΑΕΚΑΡΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΞΑΝΑ - 19/4/2021 12:37

Άντε πάλι ανοίγουμε θέμα προπονητή.

ottoman21r - 19/4/2021 12:34

Κάποιοι πρέπει να χωνέψουν ότι οι ΑΕΚτζήδες ξεχωρίζουν από όλους τους άλλους γιατί έχουν μνήμη, κρίση, ήθος και αυτοσεβασμό, γιατί δεν αποτελούν έρμαια ιδιοκτητών και φερεφώνων. ΠΟΤΕ ο γιος του Λουτσέσκου στην ΑΕΚ, ούτε καν σα θέμα συζήτησης!

Και όσα είπα, πιάνουν και άλλους... παλαίμαχους (αυτούς που το πρόσωπό τους εμφανίστηκε σε... πεντοχίλιαρα) που μπορεί κάποιοι να σκεφτούν να μας τους φέρουν για να κάνουν ως προπονητές τα... Συνέχεια Θυρανοίξια της Αγίας Σοφίας! Αν θέλετε κάποιον από τα παλιά, δοκιμασμένο, καταξιωμένο και στη συνείδηση όλων μας αξιοσέβαστον, αυτός είναι ο Σάντος! ΚΑΝΕΙΣ άλλος...

Psalidocheris - 19/4/2021 12:32

Αυτό είναι το σωστό!!! Αν είναι δυνατόν 1.5 μύριο για τον Λουτσέσκου... Κρατάω Χιμένεθ και ρίχνω την διαφορά των χρημάτων στις μεταγγραφές!! Αλλιώς ψάξτε ένας, έναν προπονητή που πραγματικά θα κάνει την διαφορά!

Aspalathos21 - 19/4/2021 12:30

Είμαστε σοβαροί...μιλάμε για έναν άνθρωπο που μας πρόσβαλε βάναυσα και χωρίς να φταίμε...δεν μιλάμε για έναν αντίπαλο προπονητή που μας πήρε ένα πρωτάθλημα και ένα κύπελλο και όλα εντάξει...μιλάμε για άνθρωπο που μας χαρακτηρίζε με βαρύτατους χαρακτηρισμούς...θα τον ειχαμε αυτόν προπονητή?!!!

Baval_21 - 19/4/2021 12:27

Επιτελους! Βλεπουμε τις ιδιες μαλ....ιες κανουν και σε ευρωπαικο επιπεδο που πηγαινουν κοντρα στα θελω του κοσμου. Το εχετε παρει χαμπαρι οτι ο κοσμος κανει τις ομαδες και κατ'επεκταση το ποδοσφαιρο ολο; Ακομα και τωρα με αδεια γηπεδα που ειναι ενα προιον ξενο προς αυτο που ξεραμε μεχρι τωρα το οτι δεν το εχουν καταλαβει καποιοι ανθρωποι που ειναι πετυχημενοι επιχειρηματιες με κανει να απορω.

isamorianomali - 19/4/2021 12:26

Ο Λουτσεσκου ηταν απλα το δολωμα για να δεχτουμε την μετριοτητα π θα φερει ο προεδρος. Μιλογεβιτς κλπ

filathlosaek2 - 19/4/2021 12:23

Τι νόημα έχει αυτή την στιγμή η δημόσια συζήτηση για τη θέση του προπονητή εξυπηρετεί κάποιο σκοπό;

Βοηθάει την ομάδα στην προσπάθεια που κάνει;

θα φέρει καλύτερα αποτελέσματα στα επόμενα παιχνίδια ;

Η θα φέρει το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα;

ΕΠΟΜΕΝΟ

 

 

29/04 - 21:09
Αυτοκτονία και αποκλεισμός για την ΑΕΚ!
the_teacher - 09/05 - 18:19
---Άντε παρατήστε μας πια ρε. Όλοι σας. Από Μελισσανιδη μέχρι τον τελευταίο παίχτη. Έχουμε φτάσει στο σημείο να αποκλειόμαστε και να αισθανόμαστε ανακούφιση, επειδή δε θα γίνουμε ρεζίλι στον τελικό. Αυτή η ΑΕΚ είναι μια ντροπή για την Ιστορία της και αυτοί που τη σχεδίασαν χρωστάνε ένα συγγνώμη. Συγγνώμη που είναι άσχετοι με το ποδόσφαιρο και που έφτασαν με τα εγκλήματα τους την ΑΕΚ σε αυτό το σημείο ντροπής. Όλοι όσοι είστε κοντά στην ΑΕΚ μάς οφείλετε μια συγγνώμη. Γιατί άλλος ανεχτηκε κι άλλος αποδέχτηκε σιωπηλά όλα αυτά τα εγκλήματα. Τις παλινωδίες με τους κουμπαραδες, τους παίχτες από τα πανέρια που βαφτίζονταν παιχταράδες, τους Καρντόσο, τη μιζέρια, τις αρλούμπες για την οικονομική πολιτική της ΠΑΕ. Η ΑΕΚ έχει χάσει τα πάντα. Την ψυχή της, την ταυτότητά της, τη διαχρονική της ποιότητα, ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Πηγαίνει κι έρχεται από γήπεδο σε γήπεδο σαν θίασος ποικιλιων, με νοοτροπία δημοσίου υπαλλήλου, ατάλαντη και βαρετή. Μια ομάδα με αρχηγό που είναι η σημαία αυτής της νοοτροπίας. Μια ομάδα-νεκροταφείο ταλέντου και φιλοδοξιας. Να τη χαίρονται όσοι την κατάντησαν έτσι. Να τη βλέπουν, να την καμαρώνουν. Ντροπή σε όλους σας.
05/05 - 19:27
ΑΕΚ - ΠΑΟΚ 1-2 (ΤΕΛΙΚΟ)
DF1972 - 10/05 - 11:31
---Τ Ε Λ Ο Σ! Ως εδώ... Ο γιος μου λέει "πάλι τα ίδια ρε μπαμπά;", η κόρη μου γελάει με τις αντιδράσεις μου, η γυναίκα μου λέει: "δεν βάζεις καλύτερα Μέλισσες και Survivor, μην μου πάθεις τίποτα, έχεις ανεβάσει πίεση"... Ε, λοιπόν Μέλισσες και Survivor!!! Ουστ ξεφτιλισμένοι, ντροπή σας που κατάντησατε την ΑΕΚαρα ΜΑΣ. Δική μας είναι η ΑΕΚ ρε ξεφτίλες! Ουστ από εδώ!!!
05/05 - 23:49
Διάλυση σε ένα τρίλεπτο για την ΑΕΚ
Φοίνικας - 06/05 - 21:40
---Η ιστορία και το DNA της ΑΕΚ δεν αλλοιώνονται μόνο επειδή μια χρονιά βρέθηκε διοικητικά και ιδιοκτησιακά παρατημένη, λεηλατημενη, χρόνια κατακρεουργημενη, ουσιαστικά αφραγκη και χρεοκοπημενη, χωρίς δικαίωμα μεταγραφών και με παιχτακια σαν τον Σιαλμα να κάνουν προσφυγή και να μένουν ελεύθεροι με αποτέλεσμα να πολεμα και να δίνει μια άνιση μάχη απέναντι σε διαιτητικές σφαγες και παραρτήματα του δυνάστη που τελικά οδήγησαν στον υποβιβασμό της ομάδας μας.Η ιστορία και το DNA της ΑΕΚ αλλοιώνονται αγρίως τα τελευταία 3 χρόνια, όταν δεν μαζεύει βαθμό σε ευρωπαϊκό όμιλο (γιατί κάποιος αποφάσισε να κάνει τα λεφτά της ομάδας κουμπαρα και να πάει να παίξει με χαφ τον Αλεφ και τον Μοραν και εξτρεμ τον Ντελετιτς και τον Κλωναριδη), όταν χάνει 4 σερί τελικούς κυπέλλου, τους 3 μάλιστα από τον ίδιο αντίπαλο, όταν μένει εκτός τίτλου από τον Νοέμβρη, όταν παλεύει μεταξύ 3ης και 5ης θέσης με 35 βαθμούς διαφορά από την κορυφη, όταν σε μέσα σε 6 χρόνια έχει μαζέψει 3 τριαρες, 2 τεσσαρες και 1 εντός έδρας πεντάρα από τον γαυρο χωρίς να έχει ανταποδώσει μια φορά, όταν σε 33 συνεχόμενους αγώνες με ΟΣΦΠ, Παοκ και Παο έχει μόνο 3 νίκες και ένα σωρό ήττες λες και είναι ο Λεβαδειακος, όταν έχει γίνει πελάτης του χειρότερου παοκ των τελευταίων 5 χρόνων και χάνει 4 φορές από εκείνον μέσα σε ένα μήνα, όταν κοντεύει να φάει μισή κατοστάδα γκολ σε ένα πρωτάθλημα, και πόσα ακόμα επιμέρους που πραγματικά υποβιβαζουν αυτά τα τεράστια τρία γράμματα. Γιατί καμιά φορά αυτοί οι "υποβιβασμοι" και κυρίως η ανοχή που δείχνουμε σε αυτούς είναι πιο επικίνδυνοι κι από έναν κυριολεκτικο υποβιβασμό σε μικρότερη κατηγορία.Το μεγαλύτερο κακό που μας έκανε εκείνο το ρημάδι το 2013, είναι ότι μας έκανε "και μη χειροτεράκηδες". Αφού η ομάδα δεν χρωστάει και δεν κινδυνεύει να πέσει κατηγορία, όσες πικρές και να τρώμε, έχουμε κάποιους που στην πρώτη κριτική που θα ασκηθεί στην διοίκηση θα σου πουν "α ρε Αδαμιδοθανοπολους που θέλετε". Φτάσαμε στο σημείο να διαβάζουμε ότι ο Μελισσανίδης σκεφτεται να φύγει επειδή ανήρτησε ένα πανό διαμαρτυρίας η Original για το οποίο είχε απόλυτα δίκιο, και το 85% των σχολίων να καταφερονται κατά της Original με τρόμο να μην στεναχωρηθει ο Μελ. Αν είναι δυνατόν.Συνεπώς? Ας κοιτάξουμε την μάπα μας στον καθρέφτη και θα δούμε ένα κομμάτι του προβλήματος. Εμείς οι ίδιοι ρίξαμε χαμηλά τον πηχυ και εμείς οι ίδιοι γίναμε ανεκτικοι στην παταγώδη αποτυχία. Πως γυρνάει αυτό τώρα μάγκες μου? Πως? Με την νοοτροπία που έχει καλλιεργηθεί την τελευταία 3ετια και κυρίως την ακαμπτη πολιτική του Μελ δεν γυρνάει. Με πονάει πολύ, αλλά αλήθεια δεν ξέρω πως γυρνάει αυτό το πράγμα έχοντας δει πλέον για τα καλά τον τρόπο που λειτουργεί ο πρόεδρος.Ένα τελευταίο που το νιώθω πολύ βαρύ μέσα μου. Κρίμα ρε πρόεδρε να μας βγάζεις ξινό από την μύτη το σπίτι μας, την γηπεδαρα μας που μετά από τόσα χρόνια λαχταρουμε να μπούμε μέσα. Είναι εντελώς χειριστικο και συναισθηματικά εκβιαστικο, όλα αυτά τα χρονια η ιστορική κατρακύλα της ομάδας μας να γίνεται (σιωπηρά ή και φωναχτά) στο όνομα της επιστροφής στο σπίτι.
05/05 - 19:27
ΑΕΚ - ΠΑΟΚ 1-2 (ΤΕΛΙΚΟ)
aekarrwsteia - 10/05 - 11:31
---Το γηπεδο χτιζεται, η ΑΕΚ γκρεμίζεται.
05/05 - 19:27
ΑΕΚ - ΠΑΟΚ 1-2 (ΤΕΛΙΚΟ)
Valderama - 06/05 - 15:39
---ελπίζωντας λόγο μαζοχισμού στην ανατροπή θα πω το εξής. όσα γήπεδα, όσα προπονητήρια, αυτό που έχω ζήσει μετα το πρωτάθλημα και ιδιαίτερα επί κορωνοιού με την ΑΕΚ δεν το συγχωρώ από κανέναν ευεργέτη - επενδυτή ή όπως θέλει να λέγεται. Να πανε όλοι τους στην ευχή του θεού και να μη τους ξανακούσω μου έχουν καταστρέψει την υγεία μου...η πιο μαύρη σελίδα έιναι που ζούμε ΝΤΡΟΠΗ!