Quantcast
184 ΣΧΟΛΙΑ

Βλέπει και Μπουλούτ για τον πάγκο η ΑΕΚ

Ο πρώην τεχνικός της Φενέρμπαχτσε μια από τις περιπτώσεις που εξετάζει η Ένωση

Πέραν του Ραζβάν Λουτσέσκου, του Βλάνταν Μιλόγεβιτς και κάποιον άλλων περιπτώσεων που δεν έχουν δει το φως της δημοσιότητας, η ΑΕΚ εξετάζει για τον πάγκο εν όψει καλοκαιριού και τον Ερόλ Μπουλούτ. Ο 46χρονος Τούρκος τεχνικός, που είναι ποδοσφαιρικά αναθρεμμένος στην Γερμανία και έχει βεβαίως κατά το παρελθόν πολύχρονη παρουσία στην Ελλάδα ως ποδοσφαιριστής (σε Πανιώνιο, Ολυμπιακό, ΟΦΗ, Βέροια), είναι μια από τις περιπτώσεις που έχει αξιολογήσει η Ένωση και έχει υπάρξει και διερευνητική επαφή μαζί του και είναι θετικός να δουλέψει στον Δικέφαλο, με την ΑΕΚ πάντως να μην έχει πάρει ακόμα την τελική της απόφαση για τον εκλεκτό. Από εκεί και πέρα ο Ερόλ Μπουλούτ μέχρι πρότινος βρισκόταν στον πάγκο της Φενέρμπαχτσε απ’ όπου απολύθηκε μετά το ισόπαλο 1-1 με την Μπεσίκτας και συγκεκριμένα στις 25 Μαρτίου. Επίσης ο Μπουλούτ έχει δουλέψει στην Αλάνιασπορ (με τον Τάσο Μπακασέτα) έχοντας εξαιρετική πορεία φτάνοντας μέχρι τον τελικό του Κυπέλλου Τουρκίας, όπου ηττήθηκε 2-0 από την Τραμπζονσπόρ.

Η προπονητική πορεία του Μπουλούτ με αριθμούς:

Μαλάτιασπορ: 69 ματς 27 νίκες-19 ισοπαλίες-23 ήττες

Αλάνιασπορ: 44 ματς, 23 νίκες, 9 ισοπαλίες 12 ήττες

Φενέρ: 34 ματς 21 νίκες -5 ισοπαλίες 8 ήττες


44.000€ εγγυημένες* στην 5η περίοδο της Novileague! Ξεκίνα από σήμερα (21+)
*Ισχύουν όροι & προϋποθέσεις

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Durruti_R21 - 17/4/2021 09:09

Μπαίνω να διαβάσω τι έχει κάνει ο Μπουλούτ στην καριέρα του για να αξίζει υποψηφιοτητα στον πάγκο της ΑΕΚ και διαβάζω για ..αγαρηνα σκυλιά και μαρμαρωμένους βασιλιαδες.


Να υποθέσω πως και ο Καρρερα δεν έπρεπε να έρθει μιας και οι Ιταλοί φάγανε κάμποσους προγόνους μας στο αλβανικό μέτωπο ε; Μη πω για τον Ρεχάγκελ που σίγουρα δεν πανηγυρισατε όλοι εσείς ευρωπαϊκό... Συνέχεια επειδή ήταν Γερμανός και οι Γερμανοί ως γνωστών εσφαξαν ολόκληρα χωριά στον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο..


Ο σοβινισμος είναι συνώνυμο του κομπλεξισμου και της βλακείας, και όσοι τώρα έχετε ανοίξει νέο tab στην Wikipedia γκουγκλαροντας την λέξη, ξανασκεφτείτε σε ποιον αιώνα ζείτε και αν θέλετε να ξαναζήσετε τους προηγούμενους με τις απόψεις σας.

Atana70 - 18/4/2021 00:49

Κάποιοι δεν γνωρίζετε στοιχειωδώς τι σημαίνει ΑΕΚ. Η ομάδα αυτή δεν προέρχεται ούτε από ομίλους φιλάθλων ούτε από συνδέσμους φίλων του ευ αγωνιζεσθαι. Μια ομάδα ανθρώπων κυνηγημένοι από τον τόπο τους, πρόσφυγες, διωγμενοι βιαίως από τους Τούρκους, έφεραν μαζι τους μια ιδέα, έναν τρόπο σκεψης, που πίστευαν - μάταια όπως φαίνεται - ότι οι επόμενοι θα σεβαστούν την ιστορία και τις ρίζες αυτής της μοναδικής ιδέας που εξελίχθηκε και σε ομάδα. Για αυτό η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα και μετά... Συνέχεια ομάδα. Στην ΑΕΚ λοιπόν φίλε μου δεν πρέπει ποτέ να χωρέσει ούτε Τούρκος προπονητής ούτε καν Τούρκος υδραυλικός για τις τουαλέτες, χωρίς αυτό να υποδηλώνει εθνικισμό ή μίσος. Το μεγαλύτερο προβλημα της ΑΕΚ δεν είναι ο προπονητής και οι παίκτες. Είναι διαχρονικα κάποιοι σαν και σένα που νομίζετε ότι η ΑΕΚ είναι ένας τρόπος για να εκτονωνεστε από την καθημερινότητα.

giaraek21 - 17/4/2021 16:21

Η διαφορα των τουρκων με γερμανους και ιταλους ειναι οτι οι τουρκοι επιθυμουν τα ιδια και σημερα..(δεν λεω φυσικα συηκεκριμενα ο ο μπουλουτ εξαιρεσεις υπαρχουν παντα)αν κανεις ενα γκαλοπ σε ιταλια και γερμανια αν θελουνε να ξανακανουνε τα ιδια το πσοσοστο που θα απαντησει ναι θα ειναι κατω απο 5%..αν κανεις στους τουρκους πανω απο τους μισους θα σου απαντησουνε οτι θελουνε να μας ξαναπατησουνε..στη γερμανια αμα κανεις οτι χαιρετας ναζιστικα σημερα πας φυλακη και θεωρεισαι... Συνέχεια εγκληματιας..οι τουρκοι σε ποδοσφαιρικους αγωνες χαιρετανε στρατιωτικα και ενα ολοκληρο εθνος πανηγυριζει απο πισω..μακαρι να ειχανε αλλαξει σκεπτικο να ειχανε αφησει τις φιλοπολεμικες τους τασεις στο παρελθον ομως δυστυχως δεν ισχυει..αμα εξαιρεσεις την λεγομενη ευρωπαικη τουρκια η υπολοιπη κυριαρχειται απο εθνικισμο και πολυ μισος για αλλους λαους και αλλες θρησκειες..προσωπικα δεν θα τα βαλω με καποιον ανθρωπο επειδη ειναι τουρκος(μπολουτ π.χ απ οτιβξερω ειναι εξαιρετικος χρακτηρας) αλλα σαν εθνος ειναι ακομα και τωρα απειλη για εμας και φαινεται σε καθημερινη βαση με ολα αυτα που γινονται..

Mike 94 - 17/4/2021 16:26

Αυτός είναι από το χαμηλό ράφι. Καλύτερα Γιαννικης από αυτόν πραγματικά. Πάνω που είχα φτιαχτεί ότι θα πάρουμε κανέναν πραγματικά καλό προπονητή απογοητεύτηκα απότομα..

ismael_blanco - 17/4/2021 18:56

Ολοι μας Μάικ, εν τω μεταξύ τα ονόματα που έλεγαν στην αρχή δεν είχαν καμία σχέση με αυτά, ίσως να μην ήταν ρεαλιστικά δε λέω αλλά είναι και μεγάλη ξενέρα όλο αυτό...

Jimmy_F_Hasselbaink - 17/4/2021 18:56

Τον θεωρώ πολύ καλή επιλογή, το είχα γράψει και όταν ανακοινώθηκε η απόλυσή του από την Φενέρ. Τώρα για όσους κολλάνε στην καταγωγή του δεν έχουμε να συζητήσουμε απολύτως τίποτα. Για τους υπόλοιπους που φαντασιώνονται προπονηταράδες από Ισπανία, μάλλον δεν έχουν καταλάβει πόσο πολύ έχει πέσει το επίπεδο του ελληνικού ποδοσφαίρου και έχουν μείνει 15 χρόνια πίσω. Για να το πω πιο απλά ένας Λορέντζο Φερέρ αποκλείεται να έρθει στο ελληνικό ποδόσφαιρο του 2020 για να παίξει, στην... Συνέχεια καλύτερη, Conference.

aekgiorgos1924 - 17/4/2021 12:23

Ποιος μπουλουτ ποιος λουτσεσκου και ποιος Μιλόσεβιτς αν θες να πάρεις προπονητή από το πάνω ραφι φέρνεις τον φλορες που το συζητάει να έρθει μπορεί να έχει πέσει τελευταία αλλά δεν παύει να προπονητής με γερές περγαμηνές για Ελλάδα του παίρνεις και 7 εντεκάδα τους παίχτες και πας για πρωτάθλημα αλλιώς κρατήστε τον Χιμένεθ και πας για παίχτες λαχεία και αν σου βγουν βγήκανε και λες στο κόσμο την αλήθεια να μειν του δημιουργείς προσδοκίες.

jagouar21 - 17/4/2021 16:58

με 7 ενδεκαδατους φιλε μου ερχομαι και εγω προπονητης αυριο πρωι πρωι......

Centeno - 17/4/2021 15:30

Απορώ με κάποιους που θίγονται για Λουτσεσκου αλλά όχι για 5αρες και 6αρες του χιμενεθ

Sikor - 17/4/2021 14:27

Μαααανολο Χιμέεεεενεθ!!!

Όχι άλλα στοιχήματα και τσαρλατάνους. Αν είναι να δούμε πάλι μια από τα ίδια κρατήστε Μανόλο.

hasogolis - 17/4/2021 14:10

Βρε καλόπαιδα, δε λέω, όλοι τον αγαπάμε το Μανολο. Πως προσπερνάτε όμως έτσι τη συλλογή του από τριαρες, τεσσαρες, πεντάρες και εξάρες;

Δεν σας χτυπάει στον εγωισμό;

sirtak - 17/4/2021 13:24

Αλήθεια η ομάδα μας συζητάει για Λουτσεσκου? Αυτόν τον υβριστη της ομάδας μας και του κόσμου της.? Αυτόν τον σιχαμένος άνθρωπο? Αλήθεια? Και το συζητάμε κιόλας εμείς εδώ? Τι να πω.. Φτιάχνουμε γήπεδο και όλα τα υπόλοιπα δείχνουν να διαλύονται. Ακόμα και οι ηθικές μας αξίες που μας κάνουν να διαφέρουμε από τους υπόλοιπους.

kk_kostas_ - 17/4/2021 13:10

Δεν θα σταθώ στο θέμα της εθνικότητας του. Καθαρά ποδοσφαιρικά δεν μπορώ να κρίνω πως έχει καταφέρει κάτι ιδιαίτερο στην μέχρι τώρα προπονητική του καριέρα. Ένας τελικός κυπέλλου χαμένος με μια μικρομεσαία τουρκική ομάδα που όμως είχε χώσει αρκετό χρήμα και ένα πέρασμα από την Φενέρμπαχτσε που δεν κρίθηκε πετυχημένο προφανώς. Κοινώς στην ευκαιρία του σε μια ομάδα πρωταθλητισμού απέτυχε οπότε γιατί να αλλάξει αυτό στην ΑΕΚ . Εδώ φέραμε τον Καρρερα που είχε... Συνέχεια πάρει και τίτλο στην Ρωσία και δεν πέτυχε γιατί να είναι κάτι διαφορετικό ο Μπουλούτ;

AEKaramou72 - 17/4/2021 12:57

Μόνο σαν αστείο μου φαίνεται. Όλοι αυτοί οι δευτερότριτοι Λουτσέσκου-Μιλόγεβιτς-Μπουλούτ είναι καλύτεροι του Μανόλο; Αυτή είναι η αναβάθμιση; Μεγάλη αδικία για τον Μανόλο που πάντα έρχεται για να σώσει. Γιατί να μην του δοθεί η ευκαιρία να χτίσει κάτι από την αρχή;

foundation1000 - 17/4/2021 12:44

Εγώ πάντως σκέφτομαι τι θα γίνει αν η ομάδα καταφέρει να τερματίσει δεύτερη και να πάρει και το Κύπελλο. Λέω αν. Δύσκολα μεν αλλά τίποτα δεν αποκλείεται. Θα είναι πολύ δύσκολες οι αποφάσεις. Πάντως, σχετικά με τον Λουτσεσκου δεν νομίζω πως πρέπει να προχωρήσει η ομάδα, γιατί στην πρώτη στραβή θα αντιδράσει ο κόσμος. Θα είναι κάτι σαν τον Κετσπαγια στον γαυρο.

FanGr - 17/4/2021 12:35

Να μπεις με Τούρκο Αγιά Σοφιά το λες και τρολ.. Ζούμε σε μια σύγχρονη κοινωνία βέβαια, αν αξίζει κάποιος και δε θίγει τα συμφέροντα του οργανισμού ok.

Rainbow - 17/4/2021 12:17

Διαβάζω και αγανακτώ!!!Κύριοι , η ομάδα μας έχει προπονητή και τον λένε Χιμένεθ !!! Αλλα πράγματα χρειάζεται !!!! Αντέχετε να σας τα πω ένα προς ένα ;;;;;

Karbaal - 17/4/2021 12:17

Κοίτα εδώ τώρα που δε θα έχουμε όρεξη να δούμε την ομάδα μας με τα σιχάματα που φέρονται για υποψήφιοι. Γράφτε όπου βρείτε τη γνώμη σας μπας και φτάσει στα αφτιά της διοίκησης και γλιτώσουμε τα ρεζιλίκια.

vagaslanis - 17/4/2021 11:56

Καλημερα κ καλο Σ/Κ να χουμε με νικη την Κυριακη.Λογω του οτι ο πατερας μου γεννηθηκε κ μεγαλωσε στην Κωνσταντινουπολη μεχρι τα Σεπτεβριανα ειχε Τουρκους φιλους με τους οποιους ειχε επικοινωνια κ μπορω να σας διαβεβαιωσω οτι οι πολιτισμενοι Τουρκοι οχι μονο δεν εχουν κατι μαζι μας αλλα ειναι κατα της εχθρας που δημιουργει το καθεστως της χωρας τους.Ξερουν οτι μια πραγματικη Ελληνοτουρκικη φιλια θα εχει τεραστια οφελη κ για τους δυο λαους.Ετσι η εθνικοτητα του... Συνέχεια συγκεκριμενου προπονητη ειναι το τελευταιο που με απασχολει...το θεμα μου ειναι οτι με την μεχρι τωρα πορεια του βλεπω ενα μετριο προπονητη που σιγουρα δεν ειναι αυτο που ψαχνει η ομαδα μας.

empros_aete - 17/4/2021 11:06

Ένας είναι και πρέπει να είναι ο προπονητής της ΑΕΚ!Μανόλο Χιμένεθ!!

Christof1976 - 17/4/2021 11:52

Άσε ρε φιλε μας έχετε τρελάνει με τον Ισπανό λεμονη ξεκολατε με τα πρόσωπα επιτελους προπονητης χιμενεθ δεν υπαρχει πάρτε το απόφαση μολις φυγει παλι στον οαεδ θα είναι μόνιμα η ΑΕΚ θελει προπονητη κανονικο και παιχταραδες

empros_aete - 17/4/2021 16:01

Επι Χιμένεθ οι παίχτες έτρωγαν σίδερα, σωματικά και ψυχολογικα η ομάδα ήταν πολύ δυνατή και υπήρξε αισθητή ατομική βελτίωση πολλών παιχτών. Αρνητικά στον Χιμένεθ όπως και σε κάθε προπονητή υπάρχουν.αλλα τα επιχειρήματα μου στηρίζονται σε αποδείξεις ..πιο τρανή αυτών ...Ένα δίκαιο πρωτάθλημα και μια καλή πορεία στην Ευρώπη! Μανόλο Χιμένεθ με χίλια!

cdls21 - 17/4/2021 11:37

Πρώτον τα εθνικιστικά σχόλια εν έτει 2021 δεν έχουν θέση ούτε στην ομάδα, ούτε στην εξέδρα, ούτε και στον οργανισμό ΑΕΚ.

Όσον αφορά τον Μπουλούτ τώρα.. Σαν προπονητή δεν τον έχω μελετήσει. Από στατιστικά μια χαρά τα πάει πάντως. Αλλά αυτό που θέλω πραγματικά να μου πει κάποιος είναι το τι πόρτες περιμένει να μπορέσουμε να χτυπήσουμε σαν ομάδα όταν παίζεις στην τρίτη τη τάξει διοργάνωση της ουέφα, όταν... Συνέχεια όλοι βλέπουν το κάστρο που χτίζει ο γαύρος πάλι και όταν επίσης βλέπουν την οικονομική πολιτική του συλλόγου μας. Δεν έκρινα ποτέ ούτε θα κρίνω τα λεφτά του καθενός. ΑΕΚ είμαι όχι υποστηρικτής κάποια εταιρείας. Πάντως το να προσεγγίζεις τον πρώην προπονητή της Φενέρ δε μου φαίνεται και τόσο κατάντια όπως γράφετε οι περισσότεροι εδώ.

AEKNilsen - 17/4/2021 03:26

Ιμπραημ Κουτλαι. Τουρκος. Το ποσο καλος παικτης ηταν, ειναι αντικειμενικο. Το ηθος του ομως, το εκθειασανε τοσο οι Παναθηναικοι, οσο και ο δικος μας λαος. Σημερα αλλος Τουρκος του ΝΒΑ, αποκαλει τους Ελληνες γειτονες και μας ευχαριστει επειδη δινουμε ανθρωπινα καταφυγιο σε Τουρκους οι οποιοι τρεχουν να γλυτωσουν απο τον Ερντογαν. Οι ηλιθιοτητες μερικων απο κατω, ειναι μονο ηλιθιοτητες. Σε οποιοδηποτε αθλημα ξαναπαρει η ΑΕΚ Τουρκο, προκαλω οποιονδηποτε να κανει κιχ μεσα... Συνέχεια στο γηπεδο μας εναντιον του. Αν παμε σε πολεμο, θα παμε ολοι να αντισυαθουμε στον Ερντογαν και στον στρατο του καθως μονο αν επιτεθει αυτος θα γινει πολεμος.

Μεχρι τοτε ομως, ο Ελληνας, θα δειχνει πολιτισμο και ηθος σε οσους Τουρκους εργαζονται στην χωρα μας χωρις να προκαλουν.

Στα καθαρα τεχνικα, αυτα που μας ενδιαφερουν δηλαδη, ο Μπουλουτ απορριπτεται. Εφοσον μπαινουμε γηπεδο, μονο απο τοπ ραφι πια επενδυσεις.

Κουραστηκαμε.

Byzantinos1025 - 17/4/2021 11:24

Ο Τούρκος του ΝΒΑ είναι σκληρός κεμαλιστής,οπαδός του ρεπουμπλικανικού κόμματος που ζητάει από τον Ερντογάν μέσω του αρχηγού του και του άλλου κεμαλικού κόμματος της γκρίζας λύκαινας Αξενέρ την κατάληψη 19 ελληνικών νησιών καθώς της υπόλοιπης Κύπρου.Είναι ο ορισμός του φασισμού να μην δέχεστε το δικαίωμα κάποιων να μην θέλουν Τούρκους παίκτες ή προπονητές την ίδια ώρα όμως στηρίζετε τον ανένδοτο του Παλαιστινιακού λαού(καλά κάνετε) κατά της ισραηλινής κατοχής.Τόση... Συνέχεια ασχετοσύνη και υποκρισία.

Fanko11 - 17/4/2021 10:50

Όχι Τούρκοι στην ΑΕΚ. Ευχαριστώ

Fanko11 - 17/4/2021 10:49

Όχι Τούρκοι στην ΑΕΚ. Ευχαριστώ

officer123 - 17/4/2021 09:43

φίλε καλά τα λες και έτσι προβλέπει ο αστικός μας πολιτισμός αλλά μη νομίζεις ότι η πλειονότητα των Τούρκων σκέφτεται όπως ο Κουτλουάι ή εμείς.

αυτοί αλλιώς μεγαλώνουν και μη νομίζεις ότι ο νεοθωμανισμός που κυριαρχεί στη γείτονα τις τελευταίες δεκαετίες ξεκίνησε από τον Ερντογάν.

οι αιτίες είναι πολύ βαθύτερες, το πρόβλημα δεν είναι μόνο ο Ερντογάν και η παρέα του......... Συνέχεια
κατά τα άλλα το ποδόσφαιρο είναι άλλη ιστορία όπως απέδειξε πρόσφατα και το δικό μας παιδί, ο Μπακασέτας..

Fanko11 - 17/4/2021 10:48

Όχι Τούρκοι στην Α.Ε.Κ. Ευχαριστώ

antonis60 - 17/4/2021 10:46

Τώρα είναι η ώρα να λύσουμε το ελληνοτουρκικο

Fanis®21 - 17/4/2021 10:38

Απ το κακό στο χειρότερο!!

elber21 - 17/4/2021 10:37

Έχουν βαλθεί να μας τρελάνουν αυτοί. Εγώ δεν έχω πρόβλημα με την εθνικότητα, αλλά ρε παιδιά αυτός είναι ο προπονητής που θα στηρίξουμε τη νέα προσπάθεια?

ottoman21r - 17/4/2021 10:09

Να μπούμε με μπροστάρη Τούρκο στην Αγιά Σοφιά... Ωραίος συμβολισμός! Δεν κάνουμε καλύτερα μεταγραφή και τον Μωαμεθ Β’ τον Πορθητή;

Tavernie - 17/4/2021 10:02

Σιγά μην βλέπει και τον Ομέρ Βρυώνη. Γράφονται ονόματα στο βρόντο έτσι για να γεμίζουν σελίδες.

KostasOrigin - 17/4/2021 10:01

Καλημέρα αδέρφια, για άλλη μια φορά οι σκέψεις (δεν θα γράψω ακόμα για επιλογή στο συγκεκριμένο θέμα) φέρνουν τον διχασμό στον κόσμο της ομάδας μας. Δεν θα σταθώ στα εξωαγωνιστικα ο καθένας έχει την άποψη του αλλά είναι δυνατόν με τόσους προπονητές που υπάρχουν ελεύθερους κ μη να αναλωνομαστε σε αυτούς τους 3;; δηλαδή οι γνώσεις μας φτάνουν σε 3 προπονητές που κ τους 3 τους γνωρίζουμε επειδή έχουν περάσει από τη χώρα μας; κ κάποιους τους χάλαγε ο Καρέρα που είχε πάρει κ... Συνέχεια πρωτάθλημα στη Ρωσία;

Spark - 17/4/2021 02:48

Τρομερο σκαουτινγκ η ομαδα χαχαχα ρε τι ονοματα ειναι αυτα??? Ο,τι εχει πατησει ελλαδα κι ειναι στο αλμπουμ της Panini μονο? Το βαρυ συμβολαιο κι ονομα θα ναι ο προπονητης ελεγε,αλλα λουτσεσκου, μιλογεβιτς, μπουλουτ, καναντι, παρασχο, ουζουνιδη, χασι, μπορει και γκαρσια αν τον διωξει ο μπαοκ ακουμε.... Συνέχεια
Παιδια αληθεια, μονο και μονο που ακουγονται αυτα τα ονοματα, δεν χρειαζεται να ερθουν, απλα και μονο που ακουγονται ρε παιδι μου, μπορει να καταλαβει ο καθενας τι βλεψεις και τι ικανοτητες εχει αυτη η διοικηση. Ρωτηστε και τον Μαντζιο αν ψηνεται, εδω διπλα ειναι κι αυτος. Για κλαματα!

Bookalexis - 17/4/2021 09:58

Ρε αδελφέ,άλλαξε αβαταρ ,δεν μπορούμε να σε διαβάσουμε,

ovelix - 17/4/2021 06:22

Είχα κρατηθεί και δεν είχα γράψει κάτι όσο άκουγα για Λουτσεσκου και Μιλόγεβιτς . Αδυνατούσα να πιστέψω ότι η υπέρβαση για προπονητή είναι κάποιος που θα διχάσει το κόσμο της ΑΕΚ όπως ο Ρουμάνος , δεν μπορούσα να καταλάβω το σκεπτικό να φέρεις κάποιον που ο μόνος τρόπος να μην έχει αντιδράσεις είναι να πάει τρένο η ομάδα από την αρχή , κάτι καθόλου εύκολο για μια νέα (πιθανώς ) ομάδα από του χρόνου . Ούτε πιστεύω ότι είναι και οι δυο οι εξαιρετικοί προπονητές που θα χτίσουν... Συνέχεια την ομάδα που ονειρευόμαστε . Ακούω τώρα για τον Μπουλουτ και πλέον είμαι σίγουρος . ¨Η μας τα λένε αυτά τα ονόματα για ξεκάρφωμα ώστε με αυτόν που θα φέρουν θα ενθουσιαστούμε πραγματικά ή είναι αλήθεια και αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι δυστυχώς η ομάδα μας πάσχει από οργάνωση με σωστά στελέχη σε πολλά πόστα . Μια ανακύκλωση ονομάτων είτε είναι για προπονητές είτε για παίκτες , ότι ξέρουμε και εχουμε δει από κοντά ή ότι θα μας προτείνουν μάνατζερ . κανένα σκαουτινγκ , καμία κεντρική ίδεα στο τι θελουμε να κάνουμε , σπο τις ακαδημίες έως τη πρώτη ομάδα. Να πούμε ότι η ο ομάδα θέλει να παίζει το Χ ποδόσφαιρο , φέρνεις έναν ξένο τεχνοκράτη προπονητή ακαδημιών που το έχει κάνει με επιτυχία , τον πληρώνεις καλά και του δίνεις την οργάνωση της ομάδας από τα χαμηλά να αρχισουμε επιτέλους να βγάζουμε ποδοσφαιριστές έτοιμους για την Α ομάδα . Χτίζεις σκσουτινγ και επιτέλους κοιτας και άλλες αγορές , βαρεθήκαμε να ακούμε κάθε φορά για πρώην παίκτες μας ή παίκτες και προπονητές που έτυχε να τους δούμε να παίζουν στην Ελλάδα ή απλά επειδή είναι η καψούρα του προέδρου . Πολλά μπράβο στον Μελ. Για το γήπεδο και για τις υποδομές σε εγκαταστάσεις αλλά πρέπει να καταλάβει ότι έχει αλλάξει ο τρόπος που δημιουργεις μια Ανταγωνιστή ομάδα . Και κάτι τελευταίο . Σεβασμός στο ΚΥΡΙΟ Χιμένεθ , αν είναι αλήθεια το ¨ είναι διαφορετικό να είσαι ΑΕΚ¨.

officer123 - 17/4/2021 09:37

φίλε για να φέρεις βαρύ όνομα για προπονητή δεν χρειάζεται ούτε οργάνωση ούτε σκάουτινγκ.

οι καλοί και ελεύθεροι προπονητές είναι συγκεκριμένοι και γνωστοί στην πιάτσα, το μόνο που χρειάζεται είναι χρήμα, τόσο για τον ίδιο όσο και για το χτίσιμο.........

officer123 - 17/4/2021 09:35

φίλε για να φέρεις βαρύ όνομα για προπονητή δεν χρειάζεται ούτε οργάνωση ούτε σκάουτινγκ.

οι καλοί και ελεύθεροι προπονητές είναι συγκεκριμένοι και γνωστοί στην πιάτσα, το μόνο που χρειάζεται είναι χρήμα, τόσο για τον ίδιο όσο και για το χτίσιμο.........

AEKaras53 - 17/4/2021 09:32

Χαχαχαχαχα

Πάνω ράφι , κάτω ράφι ...

Πολύ με τα Βαλκάνια ασχολείται ο Μελ και οι άνθρωποι του , κοιτάτε και λίγο προς Λατινική Αμερική ή κεντρική Ευρώπη για παίκτες και προπονητή.

Εκτός και αν είναι ευχαριστημένοι με τις επιλογές ως τώρα και απο τις επιτυχίες ...... Συνέχεια
Διώξανε τα δυο κριάρια (Ινσούα - Παουλίνιο) και φλομώσαμε στις ήττες με μεγάλα σκορ ...

Χαχαχαχαχαχα

VanGel21 - 17/4/2021 09:18

Θα το θεωρήσω αστείο πραγματικά.

barlos71 - 17/4/2021 09:11

Κόφτε την πλάκα με όλους τους απίθανους που πάτε και βρίσκετε...

Saruman - 17/4/2021 09:09

Ποιός Μπουλούτ ρε παιδιά; Μας τρολάρετε;;; Μιλάμε για την προσφυγική ΑΕΚ!!!

sklst - 17/4/2021 06:43

Τελικά πρέπει να έχουν ποδοσφαιρική μυωπία. Μιλάνε για προπονητή από πάνω ράφι και ακούμε ονόματα από το προτελευταίο. Ποιος Μπουλουτ ρε παιδιά. Ο Καρντοσο είχε καλύτερο βιογραφικό όταν τον πήραμε.

Garden3r - 17/4/2021 04:59

Προπονητης απ το πανω ραφι κι αυτος? Αφου δεν υπαρχει στελεχωση στην ομαδα για να βρεθει προπονητης της προκοπης κοιτανε οτι τους προτεινουν οι μανατζερ... Γελανε και τα τσιμεντα της Αγιασοφιας.

katametrisi1987 - 17/4/2021 02:57

Βοήθεια μας!!

katametrisi1987 - 17/4/2021 02:57

Θα δώσει λέει κανένα εκατομμύριο για να φέρει προπονητή από το πάνω ράφι!

Και διαβάζω για Μπουλουτ. Λουτσεσκου

BellaCiao - 17/4/2021 02:33

Κλείνω γιατί πάτησα καταλάθος αποστολή πριν ολοκληρώσω το κείμενο * ... Φέρε τέτοιους παίχτες .. Δηλαδή ομάδες σαν τον ΟΦΗ πχ βρήκε τον Σεμέδο . Η ΑΕΚ πως γίνεται να μην βρίσκει τέτοιους παίχτες ? Εννοείται δεν λέω να βασιστεί εκεί αλλά με την δυναμική της ομάδας έτσι θα έπρεπε να λειτουργήσουμε . Έλληνας προπονητής που να ξέρει μπάλα και να ξέρει από Ελλάδα και θα σου βγει και με λίγα λεφτά .. κρατάς τους καλούς σου , αγοράζεις 4 παιχταράδες κολώνες εκεί που σε καίει ,... Συνέχεια ελληνοποιείς το ρόστερ και πλαισιώνεις .. δώσε 2-3 εκατομμύρια και φέρε 10 Κώτσιρες ή 10 Σεμέδο ( Οφη ) και ας σου βγει ο 1-2 και μπαίνεις στο γήπεδο με μαγκιά . Όλοι να σκίζονται .. Δυστυχώς για τα προηγόυμενα παιχνίδια , στο ματς με Άρη είδαμε οτι η ομάδα έπαιξε με μεγάλη υγεία επειδή το θέμα που ψυθιρίζεται περί ποδοσφαιρικών κλικών απουσίαζε . Όποτε άλλο ένα βασικό θέμα που πρέπει να λυθεί

BellaCiao - 17/4/2021 02:32

Κλείνω γιατί πάτησα καταλάθος αποστολή πριν ολοκληρώσω το κείμενο * ... Φέρε τέτοιους παίχτες .. Δηλαδή ομάδες σαν τον ΟΦΗ πχ βρήκε τον Σεμέδο . Η ΑΕΚ πως γίνεται να μην βρίσκει τέτοιους παίχτες ? Εννοείται δεν λέω να βασιστεί εκεί αλλά με την δυναμική της ομάδας έτσι θα έπρεπε να λειτουργήσουμε . Έλληνας προπονητής που να ξέρει μπάλα και να ξέρει από Ελλάδα και θα σου βγει και με λίγα λεφτά .. κρατάς τους καλούς σου , αγοράζεις 4 παιχταράδες κολώνες εκεί που σε καίει ,... Συνέχεια ελληνοποιείς το ρόστερ και πλαισιώνεις .. δώσε 2-3 εκατομμύρια και φέρε 10 Κώτσιρες ή 10 Σεμέδο ( Οφη ) και ας σου βγει ο 1-2 και μπαίνεις στο γήπεδο με μαγκιά . Όλοι να σκίζονται .. Δυστυχώς για τα προηγόυμενα παιχνίδια , στο ματς με Άρη είδαμε οτι η ομάδα έπαιξε με μεγάλη υγεία επειδή το θέμα που ψυθιρίζεται περί ποδοσφαιρικών κλικών απουσίαζε . Όποτε άλλο ένα βασικό θέμα που πρέπει να λυθεί

BellaCiao - 17/4/2021 02:31

Κλείνω γιατί πάτησα καταλάθος αποστολή πριν ολοκληρώσω το κείμενο * ... Φέρε τέτοιους παίχτες .. Δηλαδή ομάδες σαν τον ΟΦΗ πχ βρήκε τον Σεμέδο . Η ΑΕΚ πως γίνεται να μην βρίσκει τέτοιους παίχτες ? Εννοείται δεν λέω να βασιστεί εκεί αλλά με την δυναμική της ομάδας έτσι θα έπρεπε να λειτουργήσουμε . Έλληνας προπονητής που να ξέρει μπάλα και να ξέρει από Ελλάδα και θα σου βγει και με λίγα λεφτά .. κρατάς τους καλούς σου , αγοράζεις 4 παιχταράδες κολώνες εκεί που σε καίει ,... Συνέχεια ελληνοποιείς το ρόστερ και πλαισιώνεις .. δώσε 2-3 εκατομμύρια και φέρε 10 Κώτσιρες ή 10 Σεμέδο ( Οφη ) και ας σου βγει ο 1-2 και μπαίνεις στο γήπεδο με μαγκιά . Όλοι να σκίζονται .. Δυστυχώς για τα προηγόυμενα παιχνίδια , στο ματς με Άρη είδαμε οτι η ομάδα έπαιξε με μεγάλη υγεία επειδή το θέμα που ψυθιρίζεται περί ποδοσφαιρικών κλικών απουσίαζε . Όποτε άλλο ένα βασικό θέμα που πρέπει να λυθεί

BellaCiao - 17/4/2021 02:23

Δεν γνωρίζω πως θα καταλήξουν τα πράγματα αλλά συνεχίζω να είμαι δύσπιστος και βλέπω πως πάμε πάλι σε μη λογικές και υγιείς προσεγγίσεις . Πάλι δηλαδή να δώσουμε λεφτά (μάλλον αρκετά) σε ξένο προπονητή που θα έρθει για τα λεφτά χωρίς να πονάει την ομάδα ( βλέπε λογική Καρντόσο) και ταυτόχρονα από πίσω του με την ελληνική νοοτροπία θέλω να γίνω Μπαρτσελόνα με το μαγικό ραβδί σε μία βδομάδα και αν κάτι πάει στραβά 0 ανοχή και υπομονή . Αφού καλώς ή κακώς υπάρχει η νοοτροπία και... Συνέχεια η δυναμική ενός Χ μπάτζετ που τουλάχιστον τώρα δεν πλησιάζεις ΟΣΦΠ με την καμία και πρέπει να το αποδεχτούμε . Τι θα πρότεινα με τα ρεαλιστικά δεδομένα ;

1) Έρχεται μια γηπεδάρα και εννοείται θες ομάδα για να μπεις αλλά από μόνο του σε ανεβάζει 10 σκαλοπάτια πάνω σε όλα τα επίπεδα . Μαρκετίνγκ , οικονομικά , δυναμική ομάδας , όρεξη κόσμου , έσοδα , ψυχολογία

2)Ξέρεις τις οικονομικές σου δυνατότητες , βλέπεις τα προβλήματα του ρόστερ και τις πολλές ανούσιες υπάρξεις που τρώνε χώρο και συμβόλαια ..Διώξε τις τοξικότητες και τις μετριότητες , ξεφορτώσου συμβόλαια , έχεις και έσοδα από Μπάρκα , χορηγούς , λύση συμβολαίου Λιβάγια , θα πρότεινα να λυθεί και Ολιβέιρα και άλλα τόσα .

3) Φέρε έναν προπονητή με πολύ ορθολογικά λεφτά που να ξέρει την ελληνική ποδοσφαιρική νοοτροπία , κατά την άποψη μου Έλληνα τύπου Σίμο , Γιαννίκη , ακόμα και Δέλλα ξανά . Με Δέλλα η ομάδα είχε μαγκιά τουλάχιστον με πολύ ''χειρότερο ρόστερ΄΄, θα μου πεις Β εθνική .. αλλά κόντραρες Ολυμπιακό , έπαιζες ποδόσφαιρο , που θα ενώσει την ομάδα , που θα κόψει κάθε είδους κλίκα μέσα στην ομάδα . Ο Παναθηναικός είναι καλύτερος ? Μια χαρά πρόσωπο έχει δειξει με ομάδα διοικητικά διαλυμένη γιατί παίζουν 11 όλοι μαζί . Δεν υπάρχει φίρμα ή κλίκα ή δεν ξέρω και γω τί . Κάθε φορά παίζει όποιος αξίζει και η ομάδα μέσα στο γήπεδο πρέπει να μασάνε σίδερα ΟΛΟΙ. Δεν κάνουν μόνο τα λεφτά την ομάδα .

3) Κράτα και προστάτεψε αυτούς που έχεις και αξίζουν ( πχ Γκαρσία ) , αναγκαστικά επένδυσε για 4-5 αντίστοιχους βασικούς παιχταράδες Γκαρσία στις θέσεις που σε καίνε , με τις αποδεσμεύσεις και τα έσοδα είναι εφικτό . Φέρε Κουλούρη ( ο πιο ακριβός αλλά πιστέυω αξίζει για Ελλάδα θα είναι τοπ εδώ στον Ατρόμητο έκανε παπάδες χωρίς ιδιαίτερη ομάδα από πίσω και τώρα η αξία του έχει πέσει, Κώτσιρα , Δουβίκα , Τσιλιανίδη και άλλους 5-10 τέτοιου τύπου . Πόσο θα σου κοστίσει ; Θα δώσεις 3-4 εκατομ και θα πάρεις παίχτες τέτοιου είδους να πλαισιώσουν τους 4-5 παιχταράδες που θα πάρεις συν

elef3490 - 17/4/2021 02:16

Απο Γερμανική ή Ολλανδική αγορά δεν παίζει τίποτα?

Loukas1921 - 16/4/2021 23:52

Μακάρι να εβλεπα ταν Βλανταν και τον Ίλια να αναλάμβαναν. Στον εναν χρεώνουμε ενα δυχτι στον αλλον εναν Χνιντ. Πιστωνονται πολλα ομως. Επιτυχίες ωραίες προσωπικότητες χωρις καραγκιοζιλικια και ωραια δουλεια. Ο Βλανταν ανερχόμενος. Ετοιμη ομαδα εδωσε στον Λουτσεσκο για να το κανει μαγκα.

Gaius_Status21 - 17/4/2021 01:59

Δεν χρεώνουμε έναν Χνιντ φίλε. Άλλα 5 παλτά έφερε.

Sikor - 17/4/2021 01:34

Μαααανολο Χιμέεεεενεθ!!!

Όχι άλλα στοιχήματα και τσαρλατάνους. Αν είναι να δούμε πάλι μια από τα ίδια κρατήστε Μανόλο.

θάνος μια ΖΩΗ ΑΕΚ - 17/4/2021 01:34

Ο Γιαννικης τι έχει; τόσο καλός είναι ο Μπουλουτ;

nightbird - 17/4/2021 01:17

Τα ονόματα που ακούγονται σημαίνει ότι οι παίκτες που θα έρθουν θα είναι λίγο καλύτεροι των σιμοες, μπακακη κλπ. Δηλαδή μια από τα ίδια. Ο προπονητής από το πάνω ράφι θα ζητήσει γερές μεταγραφές. Το θέμα λοιπόν είναι πόσο βαθιά θα βάλει το χέρι στην τσέπη ο πρόεδρος

Vagstam - 16/4/2021 22:46

Σκάνε διαφορά ονόματα περίεργα μέχρι να αναγκαστούμε να πούμε χίλιες φορές Λουτσεσκου.

ismael_blanco - 17/4/2021 01:14

Μόνο ο Τάκης Λεμονής δεν έχει ακουστεί ακόμη, υπομονή, θα ακουστεί κι αυτός!

Carrera21 - 16/4/2021 22:29

Σας χαλούσα εγώ ε;;;;;;

ismael_blanco - 17/4/2021 01:11

Εμένα πάντως μου λείπεις Massimo. Ασε την Μπάρι και τηλεφώνα...

Carrera21 - 17/4/2021 14:24

Ποτέ μην λες ποτέ στην ΑΕΚ

MarkoLivaja - 16/4/2021 22:58

Και εγώ τους χαλούσα

taxiss21 - 16/4/2021 22:50

Avanti Massimo κατσε εκει που εισαι Signore.

taxiss21 - 16/4/2021 22:49

Avanti Massimo κατσε εκει που εισαι Signore.

ΗΜΑΡΤΟΝ - 16/4/2021 23:25

Σκεφτόμουν..

Κάποιος coach από Γαλλία ή Ολλανδία δεν υπάρχει?

Σύγχρονο ποδόσφαιρο γρήγορο να χαίρεσαι να το βλέπεις...

Τετοια ανακύκλωση ονομάτων η ομάδα μας ούτε οι οικολογοι ανά το παγκόσμιο...

Έλα, φύγε τώρα, έλα πίσω, φύγε και έλα ξανά...... Συνέχεια
Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλα τα ίδια μένουν..

Χιμένεθ, Λουτσεσκου, Μιλόγεβιτς μπουλουτ...

Αλήθεια τώρα??? Είναι αυτά ονόματα για τον πάγκο της ΑΕΚ στην Αγια Σοφια???

Τι όνειρα έχουν κάποιοι????

ismael_blanco - 17/4/2021 01:09

Πάντως ο Μπουλούτ ενδεχομένως να είναι καλή περίπτωση. Δεν έχω δει ποτέ τι ποδόσφαιρο παίζουν οι ομάδες του αλλά είναι νέος και έχει προπονήσει ομάδα πρωταθλητισμού όπως η Φενέρ. Τώρα πόσο καλύτερος μπορεί να είναι από το Μανόλο δεν ξέρω. Πιστεύω όταν λέγανε από το πάνω ράφι προπονητής όλοι χαρήκαμε και τώρα που διαβάζουμε ονόματα όλοι θέλουμε το Μανόλο.

ΗΜΑΡΤΟΝ - 17/4/2021 10:08

Ούτε κι εγώ ξέρω τι εστι μπουλουτ σίγουρα.

Δε θα πω ψέμματα.

Αλλα φαντάσου τι ονόματα ακούγονται για να φτάνουμε στο σημείο να λέμε καλύτερα να μείνει ο μανολο...

Πόσο έχει πέσει το επίπεδο για να λέμε καλύτερα να μείνουμε ως έχουμε!

ismael_blanco - 17/4/2021 11:50

Ετσι είναι, ελπίζω ότι πετάνε ονόματα για ξεκάρφωμα και θα έρθει κανένας Κίκε (όποιος από τους δύο ακούγονται)

Mitsakos11 - 17/4/2021 01:08

Αν οι προπονητές που ακούγονται είναι κόλπο για να μείνουμε με τον Μανόλο και να μας φανεί λες και ήρθε ο Ζιντάν, η διοίκηση τον έχει πετύχει τον σκοπό της.

Marcos - 16/4/2021 22:27

Α ρε Μανολο τι τραβάς κι εσύ! Έχει να δώσει απανωτά ντέρμπι και διαβάζει ονόματα αντικατάστασης του. Ελάτε για λίγο στη θέση του. Μόνο άδικο. Χεστηκα για λουτσε, μιλογιε και μπουλη

stigma - 17/4/2021 01:07

Οσο ηρθε ο Χιμενεθ στην θεση μου οτν εφαγα τα 5 που πηγα αυπνος στην δουλεια αλλο τοσο θα μπω κ εγω στην θεση ενος που αρμεγει απο την ομαδα 600 χιλιαρικα συμβολαιο..δν θα κατσω να κλαψω κιολας..καλα δν μιλαω για τα 6 στο τηγανι..εκει ηταν ολοι απληρωτοι..κατι τετοιο ψαχνετε κ τωρα να ερθει να μας διοικησει

Loukas1921 - 16/4/2021 23:32

Τραβαει οτι τραβαει κι ο Τανκοβιτς φιλε και ο Βασιλο κι ο Σβαρνας που παιζει δεξι μπακ κι ο Ντατσενκο κι ο Ανσαριφαντ που του κοψε την μπαλα και εκανε 3 μηνες να βαλει γκολ.. κι ολοι οι παιχτες που πριν βρει δουλεια θα έπαιρνε πρωτάθλημα αλλα οταν δεν τα κατάφερε τους εβγαζε σαπακια.. τραβαει οτι τραβαμε εμεις που φαγαμρ 3 απο γαυρο, 3 απο τον ΠΑΟΚ που εχανε και σε φιλικα και 5 απο τον γαυρο σε ματς ντροπη για την ιστορία μας. Αυτο τραβαει 69 like φιλοι μου σωστα?

taxiss21 - 16/4/2021 22:31

Συμφωνώ. Εγώ πραγματικά στην θέση του θα χα φύγει. Ότι αποζημίωση και να δίναν, είναι θέμα αξιοπρέπειας. Κρίμα για έναν άνθρωπο που προσπαθεί και ας έχει κάνει φέτος άσχημα λάθη.

Aekara_Jo4 - 16/4/2021 23:20

Σιγά μην έχει ανάγκη τα 200 χιλιάρικα ρε παιδιά. Κάθεται λόγω αίσθησης καθήκοντος και αγάπης για την ομάδα. Τουλάχιστον σαν άνθρωπος είναι πρώτος μάγκας, άλλος θα χε φύγει ήδη δεν θα καθόταν να ακούει ότι η ΑΕΚ θέλει καλύτερο προπονητή και να διαβάζει για Λουτσεσκου και λοιπούς. Αυτό είναι προσβολή κάπου δηλαδή.

evo21 - 16/4/2021 23:00

Τις βρισιες δεν τις ξεχασες του Ρουμανου 3 χρονια τωρα , το Μαυρο εξωφυλλο ομως της Ωρας για σπορ το ξεχασες σε 2 βδομαδες μεσα.

taxiss21 - 16/4/2021 23:16

Ρε φιλε τίποτα δεν ξεχάστηκε. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Κανείς όμως δν μπορεί να παραβλέψεις τα του Ρουμάνου. Όλο προσβολές, λαϊκισμό και σόου προσέφερε. Σωστός καραγκιόζης. Αντί να χαίρεσαι που δύο τίτλους που τρόμαξαμε να παρουμε μέσα σε αυτά τα χρόνια τους πήρες χάρη στον Μανόλο, κάθεσαι και τον κατηγορείς μόνο για ένα ματς που ναι όλη η ομάδα τα κάνε σκατα δεν παίζει μόνο ο προπονητής σε μια ομάδα.

Manos_AEK21 - 16/4/2021 22:51

Φίλε Μάρκο έχεις απόλυτο δίκιο..

Δεν σέβονται αυτόν τον ενεργό στρατιώτη της ΑΕΚ τον Μανόλο Χιμένεθ πού με μικτό μπάτζετ έκανε μεγάλα πράγματα και ό άλλος αυτός ο Λουτσεσκου πού τον έχουν κάνει προπονηταρα με πολύ μεγαλύτερό μπάτζετ δεν έπαιζε Ευρώπη....

andreas - 16/4/2021 22:44

Αδερφέ 100 λαϊκ από εμενα

officer123 - 16/4/2021 22:36

..... και διαβάζει ονόματα αντικατάστασης του που είναι χειρότερα από το δικό του...

empros_aete - 17/4/2021 00:39

Ένας είναι και πρέπει να είναι ο προπονητής της ΑΕΚ!ΜΑΝΟΛΟ ΧΙΜΕΝΕΝΕΘ!

AEK 1977 - 17/4/2021 00:38

Κανονικά το ποδόσφαιρο και γενικά ο αθλητισμός δεν πρέπει να συγχέονται με τα πολιτικά ή και τις διαφορές μας με άλλα κράτη. Αυτό όμως που συμβαίνει με ορισμένους εδώ μέσα που το παίζουν τάχα υπεράνω με ξεπερνάει. Στην προσπάθεια τους να το παίξουν ανεξάρτητοι λένε αρλούμπες (για να το πω ευγενικά) ενώ στην πραγματικότητα είναι τουλάχιστον ανεύθυνοι και αφελείς (για να μην πω τίποτα πιο βαρύ).... Συνέχεια

Καταντήσαμε τον πατριωτισμό να τον χαρακτηρίσουμε φασισμό και εθνικισμό. Δηλαδή εμείς που αγαπάμε την πατρίδα μας και θέλουμε να την προστατέψουμε είμαστε φασίστες και εθνικιστές, ενώ οι άλλοι που το παίζουν υπεράνω και αγαπάνε τους Μογγόλους είναι πολιτισμένοι. Τότε με αυτό το σκεπτικό ήταν φασίστες και εθνικιστές και οι Κολοκοτρώνης, Καραϊσκάκης, Μιαούλης και γενικά όλοι οι ήρωες του 1821.


Και προσέξτε δεν μιλάμε για έναν εχθρό του παρελθόντος. Μιλάμε για έναν εχθρό που ακόμη χθες οι Τσαβούσογλου και Ερντογάν μιλούσαν για Τούρκους στην Θράκη και για αποστρατικοποιημένα όλα τα νησιά της πρώτης γραμμής. Που σημαίνει ότι τα θέλουν και μάλιστα εδώ και τώρα.


Ρωτήστε και εμάς που ζούμε στην Κύπρο. Η ιστορία κάπως έτσι ξεκίνησε και εδώ από το 1960 και είδαμε την κατάληξη. Όχι λεβέντες μου. Αυτούς που σκότωσαν και έσφαξαν τους προγόνους μας στην Μ. Ασία, στην Κωνσταντινούπολη, στον Πόντο και όπου αλλού δεν θα τους αγαπήσουμε ποτέ. Αδέλφια ο εχθρός για την Ελλάδα είναι προ των πυλών, ενώ για την Κύπρο δυστυχώς είναι εντός των πυλών.


Και ναι δεν θέλουμε Τούρκο προπονητή στην ΑΕΚ να μας οδηγήσει στην Αγιά Σοφιά. Ακόμη και αν αυτός λεγόταν Κλοπ ή Γκουαρδιόλα. Όπως δεν θέλαμε τον Τούρκο κροίσο να μας σώσει πριν από λίγα χρόνια, τότε δηλαδή που καταποντιζόμασταν οικονομικά, αλλά προτιμήσαμε να καταστραφούμε, έτσι δεν θέλουμε τώρα και Τούρκο προπονητή.


Και να μην το ξεχνάτε ποτέ αυτό. Η ΑΕΚ σημαίνει Αθλητική Ένωσης Κωνσταντινουπόλεως. Η ΑΕΚ γεννήθηκε από τις φλόγες και τις στάχτες του ξεριζωμού. Και οι Τούρκοι αρνούνται πεισματικά να την λένε Κωνσταντινούπολη αλλά την λένε Ινσταμπούλ.

empros_aete - 17/4/2021 00:38

Ένας είναι και πρέπει να είναι ο προπονητής της ΑΕΚ!ΜΑΝΟΛΟ ΧΙΜΕΝΕΝΕΘ!

thewizard21 - 17/4/2021 00:27

Έχω την εντύπωση ότι στη ΠΑΕ αμολάνε τις βόμβες τύπου Λουτσέσκου & Μπουλούτ για να καταπιούμε ευκολότερα ...ποιόν? Τον Μιλόγεβιτς? Χωρίς να λέω ότι ο σέρβος είναι κακός προπονητής. Απλά θέλω κάποιον σαν τον Κίκε Φλόρες πχ.

Saruman - 17/4/2021 00:20

Ποιος Μπουλούτ ρε παιδιά, μας τρολάρετε;;; Μιλάμε για την προσφυγική ΑΕΚ

AEKAPA911MASTOURA - 17/4/2021 00:11

O Lupin που ειναι ρε παιδια? Εχουμε κανα νεο?

aektzisorodios - 17/4/2021 00:11

Οταν θα φύγει και ο επόμενος προπονητής πανεριού που θα φέρουμε τότε να δουμε ποιος θα αναλλάβει στα μέσα της χρονιάς. Όταν όλοι οι ΑΕΚτζηδες καταλλάβουν οτι κανενα μεγάλο όνομα δεν θέλει να έρθει ελλάδα...τότε ίσως μπορέσουμε να ορθοποδήσουμε . Όλοι οι μεγάλοι προπονητές και όλες οι μεγάλες ομάδες τρωνε πέντε γκολ...δεν βλέπει κανείς οτι η ομάδα είναι αγύμναστη......δεν βλέπει κανείς οτι οι παίχτες έχουν καεί . και κάτι ακόμη εκεί στην παε.....η ΑΕΚ ειναι προσφυγική ομάδα.......... Συνέχεια Οποιος κατάλλαβε κατάλλαβε....αν και κανεις δεν με ρωτησε ποιον προπονητη γουσταρω...θα πω μπιελσα....αλλά επειδη δεν πρόκειται να τον δουμε ποτέ στην ελλάδα.....αφηστε τον μανόλο και του χρόνου να κάνει την δουλεία του ,και πάρτε του παίχτες.αντε ρε...και να σας πω κατι που μαλλον δεν σκεφτήκατε.....αραουχο,πονσε,λιβάγια,αν δεν ήταν ο χιμένεθ με τις γνωρημιες δεν πιστέυω ο αγαπητος κ λυμπεροπουλος να τους εφαιρνε στην ομάδα. και προτιμώ τον χιμένεθ απο καποιους μπολουκ και λουτσεσκου . Η Α.Ε.Κ είναι ιδεα και δεν είναι τα πρωταθλήματα....πρέπει να διδάσκουμε ήθος και αξιοπρέπεια,διαφορετικά ας φέρουμε λουτσεσκου και μπουλουτ να αλλάξουμε και τον δικέφαλο και να βάλουμε μια κοτα για εμβλημα.και η αχαριστία δεν είναι καλό πράγμα...δεν ζήτησε τους τρελούς παιχταράδες ποτέ.....απλά θέλει αυτοι που εχει να κανουν πέντε βασικά πράγματα.....οταν ο τανκοβιτς...γινει μέσι τότε εχει δικαίωμα να μην μαρκάρει.....μεχρι ομως να γίνει μέσι....να μαρκάρει οπως τους ζηταει ο προπονητης.

Katsour21 - 17/4/2021 00:10

Παιδιά απ'οτι βλέπω τον Μανόλο θα έχουμε και του χρόνου. Εσκεμμένα βγάζουν όλα αυτά τα ονόματα για να πούμε στο τέλος καλύτερα τον Μανόλο παρά αυτούς.

Carrera21 - 17/4/2021 00:07

Αντίστοιχου επιπέδου θα είναι και οι τοπ μεταγραφές;;;;

beatses1924 - 17/4/2021 00:07

Ελεος...!

GkamaraR21Alexpoli - 17/4/2021 00:04

Η ΑΕΚ αυτή τη στιγμή μάλλον είναι στον αυτόματο πιλότο!δεν εξηγείται αλλιώς.. από τη μια ο Ρουμάνος που χλεύαζε όπου έβρισκε την καψούρα μας από την άλλη ανάθεμα αν έχει ακουστεί ένα όνομα της προκοπής για τον πάγκο!! Πραγματικά αυτοί που παίρνουν τις αποφάσεις πληρώνονται η για να μας καταστρέψουν είναι στη θέση τους;; Ο Μελισσανίδης τι θέλει;;τι ζητάει; Να δημιουργήσει εμφύλιο θέλει για ακόμα μια φορά στην ιστορία της ομάδας ή να μας φέρει απλά ότι να ναι;; Ένας με όραμα στην... Συνέχεια ομάδα δεν υπάρχει;; Να τα βάλει κάτω και να στελεχώσει την ομάδα από το Α έως το Ω έτσι όπως πρέπει και της αξίζει!!! Ανάθεμα να έχουμε καταντήσει σε τέτοια κατάσταση λίγο πριν μπούμε στο γήπεδο μας και να συζητάμε όλα αυτά!! Ας μας ξυπνήσει κάποιος από αυτόν τον λήθαργο που έχουμε πέσει!!

Vagouras1924 - 16/4/2021 23:40

Λοιπόν παιδιά μετά απ' αυτο σιγουρευτικα ότι έχει κλείσει ο Ρουμάνομπουγατσας.Με αυτά τα ονόματα που ακούμε θέλουν να μας κάνουν να παρακαλέσουμε στο τέλος για να έρθει.

BlackKnight - 17/4/2021 00:02

Εγώ σιγουρεύτηκα ότι θέλουν να μας πεθάνουν.

Byzantinos1025 - 17/4/2021 00:02

Βλέπεις ισοπαλίες και ήττες και φτάνει,δεν θέλεις άλλο...

Dreimal_die_Sechs - 16/4/2021 23:16

6 Σεπτεμβρίου 1955. Σε κλίμακα ιστορικού χρόνου, χθες. Αγία του Θεού Σοφία, αλλά και η Μονή της Χώρας, τζαμί.

Στην ουσία της ιστορίας δεν μπαίνω καν. Δεν είναι εθνικισμός, είναι συλλογικό τραύμα. Στην οικογένειά μου δεν αναφέρομαι καν....Μέχρι και τα οστά από τους τάφους των προγόνων μας ξέχωσαν. Ο Λουτσέσκου σας χαλάει, αλλά τα αγαρηνά σκυλιά είναι εντάξει. Τί είδους ΑΕΚ είστε ρε μερικοί; Φτού... Συνέχεια σας!

Dreimal_die_Sechs - 17/4/2021 00:00

Εσύ που αποδοκιμάζεις ένα τέτοιο σχόλιο, να έχεις την κατάρα της μακαρίτισσας της γιαγιάς Ειρήνης, της Σαββατογεννημένης....ασεβέστατο και ανιστόρητο ανθρωπάκι. Μακάρι να συναντηθούμε κάποτε!

Aeksalamis123 - 16/4/2021 23:00

Το έστειλα και νωρίτερα στο άρθρο για τον Ρουμάνο. Νομίζω ότι είναι δύσκολο να αλλάξει κάτι στη διοίκηση. Το έγραψαν και άλλοι φίλοι. Ψάχνει ο Μελισσανίδης για προπονητή. Πώς; Έχει η ομάδα την δυνατότητα τεχνικά να αναζητήσει νέο προπονητή; Υπάρχει τιμ υπευθύνων με γνώση του αντικειμένου; Ποιοι είναι αυτοί; Ο Κονέ; Ο Παπαδόπουλος; Ή θα ρωτήσουμε άτομα εμπιστοσύνης που ξέρουν και καλά την πιάτσα; '' Με αυτά και αυτά καταφέραμε πάλι να ασχολούμαστε με το δέντρο και... Συνέχεια όχι με το δάσος. Ξεκαθαρίζω ότι δεν θεωρώ σωστό να έρθει ο Ρουμάνος στην ΑΕΚ, κυρίως αλλά όχι μόνο επειδή μας έβρισε. Όμως δυστυχώς ασχολούμαστε ΜΟΝΟ με ένα μείζον θέμα ηθικής τάξεως και κάνουμε στην άκρη το φλέγον ζήτημα της πραγματικής ανάγκης της ομάδας. Η ΑΕΚ χρειάζεται ένα οργανωμένο σύστημα τεχνικής διεύθυνσης με κάμποσα ικανά και εξειδικευμένα στελέχη, έναν ικανότατο προπονητή με το επιτελείο του και αρκετούς παίκτες καλύτερους από αυτούς που έχει. Αντί αυτού ψάχνουμε έναν προπονητή ''πατερούλη'' που λόγω τρομερής αξίας θα υποκαταστήσει όλο αυτό το σύνολο που προανάφερα και θα κάνει την ΑΕΚ πρωταθλήτρια. Αυτό το πρότυπο είναι ο τρόπος ''Μπάγεβιτς ΄88-'96''. Μόνο που από τότε κύλησε πολύ νερό κάτω από το αυλάκι, τα πράγματα άλλαξαν και οι σημαντικές ομάδες δουλεύουν αλλιώς. Και εντάξει, ο ίδιος δεν το καταλαβαίνει , μήπως πρέπει κάποιος Χριστιανός να του το πει; Αυτό που πάει να κάνει δεν έχει πιθανότητες επιτυχίας. Ψάχνει τον μάγκα που θα κάνει τα κόλπα του και θα ανατρέψει την κατάσταση. Ο ικανότερος προπονητής να έρθει, τι θα κάνει απέναντι στο σύστημα ''γαύρος''; ''

Babbis32 - 16/4/2021 23:58

Ψαχνει για προπόνητη ή μηπως εχει βρει αγοραστη και εχουν παγωσει ολα??? Γτ ολο αυτο που γίνεται απο τον γεναρη(το λεω επιτησες γτ κατι ειχε γινει τοτε) φαινεται παρα πολυ περιεργο... Απο την μεταγραφικη περιοδο εως και την μεταβιβαση των μετοχων...

Aeksalamis123 - 17/4/2021 00:15

Τι να σου πω...Εγώ για μεταβίβαση δεν έχω ιδέα...Αλλά με τον Γενάρη μου θύμισες έναν άλλον Γενάρη...του '18... Που χάνοντας Μάνταλο και Γιόχανσον στο κυνήγι του τίτλου, πήρε Μασούντ και Μοράν!!! Αυτό κι αν ήταν πάγωμα!

Sigurros - 16/4/2021 22:16

Δεν θα μιλήσω για τον προπονητή Μπουλουτ. Θα πω όμως ότι εσείς που λέτε ότι είναι Τούρκος και άλλα τέτοια εμετικά, να ξέρετε ότι δεν αντιπροσωπευουν την ιδέα της ΑΕΚ τέτοιες νοοτροπίες.Μην σταματα η ευθιξία μας όταν μας λέει ο Λουτσεσκου φασίστες και οταν ο Κατιδης σηκώνει το βρωμοχερο του.

gipedo_sti_nea_filadelfei - 16/4/2021 22:59

Sigurros προφανώς από ιστορία δεν κατέχεις. Οι Τούρκοι έσφαξαν κ κατέστρεψαν τον Ελληνισμό της Μικράς Ασίας κ της Πόλης. Ακόμα κ σήμερα απειλούν κ τραμπουκίζουν την χώρα μας. Άσε λοιπόν τις αρλούμπες για φασισμούς κ νοοτροπίες, γιατί όταν το μαχαίρι του τούρκου ακουμπάει τον λαιμό σου θα είναι αργά. Μάθετε να ξεχωρίζετε φασισμό κ πατριωτισμό.Αν δεν μπορείτε να το κανετε, είστε διαννοητικά ανάπηροι.

Aek210gr - 17/4/2021 04:49

Εσυ που κατεχεις φιλε, μαλλον εχεις ξεχασει τους 2 παγκοσμιους πολεμους, τους βαλκανικους πολεμους!!

Με αυτο το τρομερο σκεπτικο γιατι δε γκρινιαξες οταν πηραμε γερμανους ή ιταλους ή βουλγαρους. Το να κρινεις εναν ανθρωπο απο την εθνικοτητα του χωρις να ξερεις τι ανθρωπος ειναι, είναι ο ορισμος του ρατσισμου. Ο πατριωτισμος ειναι οταν αγαπας τη χωρα σου και οχι οταν μισεις καποια αλλη. Οποτε... Συνέχεια με τα συγκεκριμενα σχολια μαλλον εσυ μπορει να εισαι διανοητικα αναπηρος .

Sigurros - 16/4/2021 23:14

Αρχικά θα μπορούσες να μιλάς λίγο καλύτερα. Αυτά για τα μαχαίρια των Τούρκων στα μάθανε στο κατηχητικό; Ξέρω παραπάνω ιστορία από όσο χωράει ο νους σου και σίγουρα δεν θα κάτσω να αναλύσω ιστορία σε ένα άρθρο για προπονητή της ΑΕΚ. Α, και με τον Κουτλουαϊ γούσταρα όταν τον είχαμε στο μπάσκετ.

gipedo_sti_nea_filadelfei - 17/4/2021 01:31

Ο θείος μου δολοφονήθηκε από τους Τούρκους στην Κύπρο, υπερασπιζόμενος την πατρίδα του. Απο τον θάνατό του ξερω για τα μαχαιρια των Τουρκων. Πες μας τωρα για το ποσο καλα ιστορια ξερεις.....

Σημειολογικά είναι ύβρις για τον λαό της ΑΕΚ να μπει η ομάδα στην ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ με Τουρκο προνητη στον πάγκο.

Sigurros - 17/4/2021 10:12

Και πολλών εδώ μέσα, θείοι και παππούδες από Γερμανούς φασίστες και μετά από ρουφιάνους Έλληνες και ταγματασφαλιτες αλλά δεν θα είχες πρόβλημα να φέρναμε Γερμανό που έκαψαν την μισή Ελλάδα. Ο Μπουλουτ τι φταίει για τον θείο σου ρε φίλε;

gipedo_sti_nea_filadelfei - 17/4/2021 11:38

από τα γραφομενά σου καταλαβαίνω που έγκετται το πρόβλημα. Απλά να σε ενημερώσω, επειδή παραπάνω έγραψες τη λέξη φασισμός, όσο φασίστες ήταν οι ναζιστές του Χίτλερ κ οι ταγματασφαλιτες Ελληνες, άλλο τόσο φασίστες ήταν κ οι κομμουνιστές του Σταλιν κ οι Έλληνες κομμουνιστες του Εμφυλιου. Κατα αναλογία, όσο φασίστες είναι οι Χρυσαυγιτες, αλλο τοσο είναι κ οι κομμουνιστες του σημερα. Ετσι, για να γίνεται σωστη χρηση της λεξης. Κ επαναλαμβανω, ο ιδιος ο Μπουλουτ δεν ειναι το προβλημα, το... Συνέχεια προβλημα ειναι σημειολογικο. όσο κ να κλεινετε τα ματια, δεν μπαινει η ομαδα με Τουρκο προπονητη στο γηπεδο.

Sakaflias_1992 - 16/4/2021 23:12

Που κολλάει ρε φίλε ο τουρκικός επεκτατισμός με τον Μπουλούτ;;; Ο άνθρωπος αυτός έχει βγάλει το ψωμί του στην Ελλάδα, την σέβεται και επίσης όταν ήταν στην Αλάνιασπορ έδινε μεγάλη βάση στην ελληνική αγορά, δείγμα του ότι γνωρίζει την κατάσταση εδώ. Ναι οκ το πρόβλημα με την Τουρκία είναι δομικό. Και πριν τον Ερντογάν πάλι μανούρες μας έκαναν, αλλά ηρεμήστε λίγο. Μ' αυτή τη λογική ο Μπακασέτας πρέπει να απελαθεί από τη Τουρκία

kwstakhs1989 - 16/4/2021 23:53

Τι κάθεσαι και εξηγείς ρε φιλαράκι; Λες και έχουμε να χωρίσουμε κάτι με τους Τούρκους επειδή ο Ερντογαν την έχει δει κατακτητής. Γράφει ο άλλος για μαχαίρια στο λαιμό και άλλες τέτοιες ανοησίες. Είμαστε ότι να ναι. Πρόεδρε πριν φέρεις προπονητή στείλε μας εδώ το βιογραφικό του που απαραιτήτως να γραφεο:

Εθνικότητα... Συνέχεια
Καταγωγή

Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης

Οικονομική κατάσταση

Κατάσταση ακίνητης περιουσίας

Πιστοποιητικό πολιτικών φρονηματων

Απαραίτητα πιστοποιητικό οπαδικων φρονηματων

Τουλάχιστον να έχει κατακτήσει 15 τίτλους

Αν είναι ξένος να ξέρει τον εθνικό ύμνο και τον ύμνο της ΑΕΚ.

lariseos21 - 16/4/2021 22:43

Sigurros ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΎΠΟΛΗ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΛΕΓΟΤΑΝ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΗΡΑΝΕ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ....ΕΚΕΙ ΙΔΡΎΘΗΚΕ Η ΑΕΚ ΑΝ ΕΣΈΝΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΤΙ ΤΟΤΕΒ ΠΕΣ ΜΕ ΦΑΣΙΣΤΑ ΠΕΣ ΜΕ ΕΜΕΤΙΚΟ ΠΕΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ....ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ.ΕΙΜΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ;

aekarrwsteia - 16/4/2021 23:41

Σκάουτινγκ, όχι αστεία.

sovereign_s - 16/4/2021 23:30

Δεν ξερω....ζουμε μια παρανοια. Μας τρολλαρουν και μας τρολλαρουν απο παραλληλο συμπαν κιολας. Οχι απλο τρολλαρισμα. Τρολλαρισμα on steroids.Δεν υπαρχουν αυτα που ακουμε.


Τελικα αν ειναι να χαθουμε στην μεταφραση του μεταφραστη, φερτε τον γιαννικη που ειναι σοβαρος και ο θεος βοηθος να αντεξει την πιεση της φανελας. Μπουλουτ, υβριστης και μιλογεβιτς δεν θα... Συνέχεια πηγαιναν τοσο τρενο τον πας με μπαζτετ καφετεριας.


Θεωρω οτι με 6-7 πολυ καλους παιχτες θα κανει πολυ αξιολογη ομαδα. Αλλα καλους πραγματικα, οχι αλλο λιντλ.


Η ομαδα δειχνει να ειναι σε πανικο και αμηχανια ταυτοχρονα. Και το χειροτερο ειναι οτι απαξιωνει με τον χειρτερο τροπο τον μανολο. Δεν του αξιζε τετοια συμπεριφορα. Απαραδεκτοι.


Τελικα με ολα αυτα η κρατας μανολο η παιρνεις γιαννικη και τα χωνεις στο ροστερ, καθως τελικα ο πυχης της ευρεσεως προπονητη ειναι χαμηλος και κοροιδευομαστε μεταξυ μας.

AEK4ever1971 - 16/4/2021 23:26

Για κάθε όνομα που έρχεται στην επικαιρότητα μου προκαλεί ένα "μούδιασμα";

Όπως γράφουν κι άλλοι, προτιμώ να μείνει ο Χιμένεθ, παρά να έρθει ένας προπονητής δεύτερης διαλλογής. Αλλιώς θα είναι αν κάνει την προετοιμασία και διαλέξει/φέρει τους παίκτες που θέλει.

Ας μην ξεχνάμε ότι μπορούσε να φέρει παίκτες από τις επαφές του στην Ισπανία (πχ Αραούχο, Λιβάγια).... Συνέχεια
Αν ένας προπονητής τύπου Σάντος, Φερέρ δέχεται να έρθει στην Ελλάδα και στην ΑΕΚ, καλώς. Αλλιώς προτιμώ τον Χιμένεθ.

bs1924 - 16/4/2021 23:25

Μα τι Μπουλουτ τώρα, σοβαρευτειτε! Πάρτε έναν προπονητή έμπειρο και δουλευταρα. Ψήστε τον Καρβαλιαλ. Έμπειρος, με παραστάσεις και ωραίο ποδόσφαιρο οι ομάδες του. Όχι άλλα στοιχήματα...

Negrepontis1 - 16/4/2021 23:24

Τουρκος προπονητης με εμπειρια 4ετιας κ μονο σε Τουρκια ειναι δηλαδη η ποιοτικη αναβαθμιση;

Αν ειναι ετσι μενεις με Μανολο...

Επισης γελαω με τον προπονητη Λουτσεσκου, εκτος απο οτι μας εχει πει ασυγχωρητα πραγματα που εκανε ονομα αυτος στο ΠΑΟΚ που ειχε χαρτζιλικωσει ολες τις ομαδες της SL, στην Ευρωπη θυμαται κανεις τι εκανε με την αηττητη υπερομαδα του ΠΑΟΚ;

thhseas_r21 - 16/4/2021 23:23

Επειδή ήμουν σίγουρος ότι οι συζητήσεις θα γίνονταν με τέτοιου επιπέδου προπονητής, προτιμώ με χίλια τον Χιμένεθ. Τόσο αυτός όσο και ο Carrera δεν είναι κακοί προπονητές (για Ελλάδα). Το αντίθετο. Στο ροστερ χρειάζεται σημαντική ενίσχυση και στον Τ. Δ.

nicosia_mono_aek - 16/4/2021 23:19

ΕΛΕΟΣ

ioannis64AEK - 16/4/2021 23:18

Μήπως μας δουλεύετε; Βγάζετε διάφορα ονόματα για να δείτε τις αντιδράσεις του κόσμου;

Negrepontis1 - 16/4/2021 23:16

Τουρκος προπονητης με εμπειρια 4ετιας κ μονο σε Τουρκια ειναι δηλαδη η ποιοτικη αναβαθμιση;

Αν ειναι ετσι μενεις με Μανολο...

Επισης γελαω με τον προπονητη Λουτσεσκου, εκτος απο οτι μας εχει πει ασυγχωρητα πραγματα που εκανε ονομα αυτος στο ΠΑΟΚ που ειχε χαρτζιλικωσει ολες τις ομαδες της SL, στην Ευρωπη θυμαται κανεις τι εκανε με την αηττητη υπερομαδα του ΠΑΟΚ;

Lefkada21 - 16/4/2021 23:15

Ραζβαν .....

Aekara_Jo4 - 16/4/2021 23:15

Οργάνωση και παίκτες θέλουμε περισσότερο και όχι τέτοιους προπονητές που ακούγονται. Τι παραπάνω έχουν αυτοί από τον Μανόλο δεν το βλέπω. Είπαμε ναι σε κάποιον που θα μας έδινε άλλον αέρα ,που θα έφερνε η άφιξη του μια κοσμογονία σε όλο τον οργανισμό. Αν δεν είναι εφικτό αυτό ας κάτσουμε στα αυγά μας και ας το πάρουμε αλλιώς. Έχουμε αλλάξει δέκα προπονητές δεν μπορεί να μην μας βγαίνει κανείς άρα κάτι άλλο φτάνει πρώτα.

Euaggelos21 - 16/4/2021 23:11

ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΑ ΓΡΆΦΕΤΕ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙ Η ΑΕΚ ΠΡΩΤΆΘΛΗΜΑ ΔΗΛΑΔΉ

ivan2129 - 16/4/2021 23:10

ελεος οχι ετσι.

Manos_AEK21 - 16/4/2021 22:39

Καταρχήν αυτό πού κάνετε πού έχετε σπρώξει στη φόρα στην δημοσιότητα ότι ψάχνει φουλ για προπονητή ή διοίκηση μόνο κακό κάνετε στην ομάδα μας και στον ίδιο τον προπονητή μας πού είναι ό στρατιώτης της ΑΕΚ Μανόλο Χιμένεθ. Δεν σέβεστε έναν ενεργό στρατιώτη της ΑΕΚ πού έχει προσφέρει στην ΑΕΚ μας και είναι πολύ λυπηρό όλο αυτό....

Εάν δεν φέρετε ένα πολύ καλύτερο προπονητή από τον Μανόλο Χιμένεθ τότε έχουμε Προπονητή τον... Συνέχεια Μανόλο Χιμένεθ...

Manolo_9_11 - 16/4/2021 23:09

Ναι ναι Ναι ναι εμεις γιατι κοιταξε στην ετετοια αρχη ουτε ουτε κυριε κοιταξτε αυτοι δεν ηθελαν ακους να γινει αυτο το το παιχνιδι αλλα υστερα μολις μολις οπως ειπαμε οτι αυτο εμεις δε δε θελαμε αυτοι ειπανε οχι θελουμε να γινει ε και εμεις μετα ειπαμε οχι οχι λεμε δε θα γινει θα κανει γινει αυτο που παλι ειχαμε πει εχουμε δωσει να δωσει ο διαιτητης για να οριστει για να για να ξαναγινει το παιχνιδι

NightKing21 - 16/4/2021 23:05

Αν η ΑΕΚαρα μπορεί να φέρει προπονητή με περγαμηνές και όνομα, καλώς να έρθει. Αλλιώς, καλύτερα να μείνει ο Μανολο και να ενισχυθεί με παίκτες, ο Μπουλουτ και ο Μιλόγεβιτς δεν είναι αναβάθμιση.

R21_AEK - 16/4/2021 23:05

Αν μπορει η ΠΑΕ να φερει καποιον προπονητης της προκοπης κι οχι τυπου Λουτσεσκου,Μιλογεβιτς,Μπουλουτ και τετοιου επιπεδου καλυτερα να κρατησει τον Μανολο και να ενισχυσει την ομαδα με παιχταραδες.

biker - 16/4/2021 23:04

Κολλάμε σε εθνικότητες, συμπεριφορές, παρελθόν και χάνουμε την ουσία που είναι το καλό της ομάδας. Για μένα το πρόβλημα είναι ότι ο Λουτσεσκου κι ο Μπαλουτ δεν είναι καλύτεροι από Μανόλο. Δεν ξέρω αν είναι χειρότεροι, αλλά δεν είναι αυτοί, που θα οδηγήσουν μια ενισχυμένη μεταγραφικά, ΑΕΚ πολύ διαφορετικά από ότι ο Χιμένεθ. Και φυσικά δεν μιλάω για το συναισθηματικό ζήτημα της εισόδου στην Αγιά Σοφιά, που ο Μανόλο την έχει ζήσει απ'τα εγκαίνια στο οικόπεδο, ενώ οι άλλοι δεν ξέρουν καν... Συνέχεια ποια είναι η .... έδρα μας.

Apsixologitos - 16/4/2021 22:50

Ορεα λοιπόν αυτός είναι ο προπονητής που θα κάνει την διαφορά καλύτερα λουτσεσκου και λυπάμαι πολύ που το λέω μία από τά παλιά πότε δεν θα βρούμε ένα προπονητή που θά ήθελα να βλέπω ποδόσφαιρο

alain21 - 16/4/2021 22:49

Δε γελασαμε. Πειτε αλλον να δουμε.

zakkk21 - 16/4/2021 22:40

Αν είναι να ακούμε τέτοια ονόματα, καλύτερα στηρίξτε τον Χιμένεθ ή πάρτε τον Γιαννικη και κάντε σοβαρές μεταγραφές με τα χρήματα που θα εξοικονομηθούν.

taxiss21 - 16/4/2021 22:48

Σωστός...

zakkk21 - 17/4/2021 02:32

Στο κάτω κάτω και ο Γιαννικης από Γερμανία ήρθε.

Babbis32 - 16/4/2021 22:46

Ενα θα πω... Ο μοραις ειχε ερθει απο τουρκια και ειχε μακραν πολυ καλυτερο βιογραφικό απο τον μπουλουτ και ολοι θυμόμαστε τι συνεβη τοτε.... Εκει στην παε ενα μηνυμα... Φερτε πισω μπαγεβιτς και Μαϊστόροβιτς... Απλα....

Giannisscocco21 - 16/4/2021 22:20

Ρε σεις στην ΠΑΕ έχετε τρελαθεί; Θα τρίζουν τα κόκκαλα των ιδρυτών που εκρυβαν τις ιδέες και την εθνικότητα τους και των ανθρώπων που έφτιαξαν με τα χέρια τους το Νίκος Γκουμας αν μπει προπονητής Τούρκος στην Αγία Σοφιά. Θέλετε να μας τρελαίνετε τελείως;

lariseos21 - 16/4/2021 22:46

Giannisscocco21 ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΓΕΜΗΣΕΙ ΜΕ DISLIKE.

Giannisscocco21 - 16/4/2021 23:13

Ρε συ δεν έχει να κάνει με μίσος απέναντι στους Τούρκους αλλά ρε παιδιά το έλεγε κι ο Καφετζόπουλος στην ταινία και το αναρτησατε εδώ. Θα ιδρύσουμε ένα κλαμπ για τα παστρικά και τα κρυφά! Έκρυβαν τις ιδέες τους και υπέφεραν με αισχρά βασανιστήρια από τους Τούρκους! Η ίδια μας η ιστορία μας αποτρέπει από τέτοια παντρέματα!

roentgen21 - 16/4/2021 22:45

Ε βέβαια, αν δεν μπούμε με Τούρκο στην Αγιά Σοφιά με τι θα μπούμε; Ρε, πάτε καλά;

taxiss21 - 16/4/2021 22:28

Και μιας και ψάχνουμε προπονητες ας γράψω μια λίστα με μερικούς διαθέσιμους πιο μαζεμένες επιλογές οχι εξωπραγματικες:

Peter Bosz τελευταία του ομάδα Μπαγερ Λεβερκουζεν

Quique Sanchez Flores τελευταια ομαδα Watford

Abelardo τελευταία ομάδα Alaves... Συνέχεια
Juande Ramos τελευταία ομάδα Μαλαγα

Jurgen Klinsmann τελευταία ομάδα Χερτα Βερολίνου

Walter Mazzari τελευταία ομάδα Τορίνο

Paco Hemez

Τα πιο ζορικα ονόματα Quique Setien, Leonardo Zardim, Lucien Favre, Marco Silva

Και οι πιο εύκολες σχετικά λύσεις Milojevic, Vladan Ivic,

JuanRoman - 16/4/2021 22:39

Τα ζόρικα ονόματα που αναφέρεις δεν έρχονται Ελλάδα, οπότε Paco Jemez με χίλια φίλε!!!!!!!!!!


Αλλά από ότι βλέπω ο Τίγρης πάει να μας κάνει να παρακαλάμε να έρθει ο Λουτσέσκου με αυτούς που ακούγονται...

taxiss21 - 16/4/2021 22:48

Το ξερω για αυτο έγραψα ζορικα ονόματα. Γιατί είμαι σίγουρος πως ακούνε Ελλάδα και γυρνανε πλευρό. Ναι Paco Hemez μαρεσει και εμενα και ο Abelardo όπως επίσης ήμουν φαν αρκετά του Juande Ramos.

officer123 - 16/4/2021 22:39

Όσοι νομίζουν ότι με μπάτζετ το 1 μυριο θα πηγαίναμε για κάτι καλύτερο είναι οικτρά γελασμενοι

argiris1977 - 16/4/2021 22:37

Όπως λέει και ο Μάρκος ( επίπεδοοοο). Μετά από αυτήν την κίνηση τι μπορεί να πει κανείς. Αναρωτιέμαι αν εκεί στην διοίκηση διαλέγουνε τους προπονητές μετα απο μια γύρα με σφηνάκια υποβρύχια. Δεν εξηγείται αλλιώς γιατί για βούλιαγμα πάει τον καράβι που λέγεται ΑΕΚ και εννοώ το ποδοσφαιρικό τμήμα. Από την άλλη όπως είπε και ένας άλλος φίλος, θα μπούμε στην Αγιά Σοφιά με τούρκο προπονητή, έλεος ρε παιδιά θα μας βλέπουν οι πρόγονοί μας τα τεμέτερον και θα τρίζουν τα κόκαλα τους. Κρίμα... Συνέχεια πολύ κρίμα

lariseos21 - 16/4/2021 22:01

ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ;ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΡΚΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΟΥ ΣΤΟ ΝΑΟ ΜΑΣ;;;;ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΡΧΊΣΟΥΜΕ ΤΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΘΛΗΠΤΙΚΑ;

George_911 - 16/4/2021 22:33

Οσοι κρίνετε εναν άνθρωπο απο την εθνικότητα του δεν έχετε καμία θέση στην ΑΕΚ και πραγματικά είναι θλιβερό που ένα τέτοιο σχόλιο παίρνει τόσα like. Καμία θέση δεν έχει ο ρατσισμός και ο εθνικισμός στην ομάδα μας.

Nachito32 - 16/4/2021 22:10

Σταματηστε αυτες τις βλακειες ελεος. Και Τουρκο και Βουλγαρο και απο την Ατλαντιδα θα παρουμε αμα μας κανει, συνελθετε με τους εθνικισμους. Αυτα δεν εχουν θεση στην ΑΕΚ.

georgethejack - 16/4/2021 22:27

Το θέμα είναι ότι ο συγκεκριμένος όταν πέρασε από την Ελλάδα, όπου στεκόταν κι όπου βρισκόταν έλεγε ποσο αγαπά τη χώρα μας και τους ανθρώπους της και πόσο θαυμάζει τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό. Μετά στην τουρκία όλες τις ομάδες του τις εκανε ελληνικές παροικίες γεμάτες με Έλληνες... Είναι κρίμα λοιπόν να στιγματίζουμε έναν ανθρωπο που δεν έχει δώσει κανένα δικαίωμα μόνο και μόνο επειδή έτυχε και γεννήθηκε τούρκος. Ακόμη και η όποια σημειολογία στην προκειμένη... Συνέχεια περίπτωση ανθρώπου δεν έχει καμία θέση.

Το θέμα είναι αμιγώς αν κάνει για την ΑΕΚ και γι'αυτό δεν είμαι σίγουρος γιατί ναι μεν έχει δουλέψει σε μεγάλες ομάδες στην Τουρκία αλλά δεν έχουμε εικόνα του παιχνιδιού των ομάδων του.

lariseos21 - 16/4/2021 22:21

Nachito32 ΟΧΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΑΝ ΜΙΚΡΑΣΙΆΤΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΠΙΩ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟ.ΤΑ ΤΟΙΧΟΙ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ ΠΕΣΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΜΕΊΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΆΛΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ;

dos_caras_21 - 16/4/2021 22:08

Δηλαδή ο συγκεκριμένος αν ήταν άλλης εθνικότητας θα μας έκανε σαν προπονητής;!

lariseos21 - 16/4/2021 22:11

dos_caras_21 ΕΝΝΟΕΊΤΑΙ ΠΩΣ ΌΧΙ ΦΊΛΕ ΜΟΥ,ΑΠΛΑ ΕΚΡΙΝΆ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΌΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ,ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΆ ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΈΡΩ

Manolo_9_11 - 16/4/2021 23:10

Ακριβως αυτος ειναι ο ορισμος του ρατσισμου lariseos21. Ωραιος!

DiMarzio - 16/4/2021 22:32

Διαβάζω τα εθνικιστικά σχόλια περί "Τούρκου" και του "ναού μας" και ειλικρινά λυπάμαι για το επίπεδο ορισμένων. Δείγμα υποανάπτυκτου λαού. Κατα τα αλλά, δεν ενθουσιάζομαι με την ιδέα του Μπουλουτ. Πάλι στοίχημα θα είναι.

Charis21aek - 16/4/2021 22:32

Υπάρχουν 2 επιλογές η μάλλον 3.

1 επενδύεις στο σκαουτινγκ και βρίσκεις φθηνούς παίχτες και προπονητές

2τα σκας για να φέρεις φτάσμενους παίχτες η προπονητές

3 τραβάς λαχεία γ να σ βγουν

Απλα τα πράγματα

vassilisa21 - 16/4/2021 22:26

Ρε μας δουλευετε ....σιγά τις περγαμηνές που έχει σαν προπονητής....

2121AEK - 16/4/2021 22:26

Ρε φέρτε τον ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΣΑΝΤΟΣ να κάνουμε ομάδα ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ και με μεταγραφές οικονομικότατες...

ΗΜΑΡΤΟΝ ένας να βλέπει μπαλίτσα στην ΑΕΚ υπάρχει;;;;

evo21 - 16/4/2021 22:25

Το προσπερναω και συνεχιζω ακαθεκτος για κανονικό προπονητη δασκαλο με αψεγαδιαστο βιογραφικό.

Charis21aek - 16/4/2021 22:24

Ξερναω μέσα μου με τις επιλογές μας.. scouting 0 σε όλα τα επίπεδα!!

Sotious21 - 16/4/2021 22:23

Αυτός είναι ο προπονητής του 1εκ?

AEKARA_SE_AGAPW - 16/4/2021 22:23

Βλέπεις 2 άρθρα κάτω:Ο Μελισσανίδης ψάχνει προπονητή-εγγύηση πρωταθλητισμού.Και μετά διαβάζεις αυτό...1000 φορές Μανολο αν δεν πάρουμε προπονητή απο το ‘’πάνω ραφι’’

Manos_AEK21 - 16/4/2021 22:22

Εάν είναι να αφήσουμε τον Μανόλο Χιμένεθ πού με μικρό μπάτζετ έχει καταφέρει μεγάλα πράγματα για έναν Μπουλούτ και έναν Λουτσεσκου τότε είστε πάρα πολύ λάθος αυτό έχω να πω εγώ...

johnys® - 16/4/2021 22:21

Και αν νικήσουμε τον επόμενο αγώνα μετα πάμε να πάρουμε τον βλανταν.αν νικήσουμε και τον μεθεπόμενο θα πάρουμε λουτσεσκου.αν κινήσουμε και τον τρίτο πάμε για Μπάγεβιτς στον τέταρτο να νικήσουμε πάμε για Πογιετ και αφου τους πάρει όλους τους αγώνες μπαίνει με Μανωλο Αγία Σοφία και του πέρνει και παιχταράδες που κάνουν τη διαφορα και βαράμε πρωτάθλημα.εν το μεταξύ αριστερή τσέπη ηρεμιστικά πέντε διαφορετικών ειδών,της πίεσης,βαλεριάνα πασιφλορα και τα σχετικά να τα... Συνέχεια πίνουμε σε ροφήματα αναμικτα σε ροφήματα.πως βάζουν άλλοι ρεντμπουλ.εμεις θα βάζουμε φυτά να πίνουμε με αλκοόλ. to be continued...

Juggernaut - 16/4/2021 22:20

Eiναι τοσο κακες οι επιλογες που στο τελος θα μεινει ο Χιμενεθ και θα χειροκροταμε.

2918 - 16/4/2021 22:19

Όλα έχουν και ένα όριο...

ΗΜΑΡΤΟΝ......

trat60 - 16/4/2021 22:16

Λίγο άκομψο να μπούμε με Τούρκο σε γήπεδο ονόματι 'Άγια Σοφιά'. Πρέπει να μας τρολάρει ο πρόεδρος, δεν εξηγείται αλλιώς...

Okonski21R - 16/4/2021 22:16

Από τον προπονητή που θα πάρουμε θα φανει που μπορεί να φτάσει η ομάδα. Βέβαια για να πάρεις προπονητή κ παίκτες πρέπει να έχεις καλύψει βασικές θέσεις στο οργανωτικό κομμάτι, πράγμα που δυστυχώς δεν έχει γίνει. Συνεχίζουμε στον αυτόματο πιλοτο για την ώρα...

Poison21 - 16/4/2021 22:16

Ρε μάγκες γιατί τρελαίνεστε όλα αυτά είναι π@π@ριες των δημοσιογράφων... Επίσημα η ΠΑΕ δήλωσε πως έχουμε προπονητή μέχρι το τέλος της σεζόν και πως μέχρι τότε τίποτα δεν ισχύει από όσα γράφουν τα κοράκια δημοσιογράφοι για λίγα κλικ και likes..

trat60 - 16/4/2021 22:16

Λίγο άκομψο να μπούμε με Τούρκο σε γήπεδο ονόματι 'Άγια Σοφιά'. Πρέπει να μας τρολάρει ο πρόεδρος, δεν εξηγείται αλλιώς...

KoNstantinAEK - 16/4/2021 22:16

Προπονητης στοιχημα τυπου Καρερα κλπ αν θελεις να ανεβει η ΑΕΚ επιπεδο πας σε σιγουρες λυσεις (οχι απαραιτητα γνωστες οπως Λουτσε, Μιλογεβις)


πραγματικα η ομαδα προχωραει χωρις λογική φαινεται!

Stav2 - 16/4/2021 22:16

Παίδες, ο Μπουλουτ έχει όλα τα στοιχεία να αναδειχθεί σε έναν παρα πολύ καλό προπονητή. Το πρόβλημα είναι ότι δεν είναι αυτό που χρειάζεται η ομάδα αυτή τη στιγμή. Δεν ξέρω τη πλάνο έχουν για μεταγραφές, γιατί άμα θέλουν να πάρουν 8-10 καινούργιους παίχτες και να χτίσουν την ομάδα από την αρχή, τότε ένας προπονητής χωρίς πάρα πολύ μεγάλη εμπειρία, μπορεί να αναδειχθεί και αυτός. Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι η ΑΕΚ ( εκτός άμυνας ) έχει πολύ καλούς παίχτες οι περισσότεροι των οποίων... Συνέχεια παίζουν στο 45-55 % των δυνατοτήτων τους και χρειάζεται κάποιος που να μπορεί να τους βοηθήσει να αναδείξουν αυτό το ταλέντο. Προσοχή δεν λέω κάποιον να τους βοηθήσει ψυχολογικά ( Χιμένεθ ) αλλά κάποιον που να τους μάθει αυτοματισμούς και τακτική ( Φερέρ ).

PROVOKATORAS - 16/4/2021 22:12

Ρουμανία, Σερβία πάρτο δεξιά (οπως βλεπουμε τον χάρτη) Τουρκία, θα κατέβουμε Ισραήλ, μετά Κύπρο και σιγά σιγά μπορεί να φτάσουμε Ιταλία... Μεχρι να βγεί ο Απρίλιος ειναι θέμα χρονου να πιάσουμε Κεντρική Ευρώπη και Ιβηρική ! Παίδες συγνώμη αλλά Λατινική Αμερική δε βγαίνει το ταξίδι φέτος..απο του χρόνου και βλέπουμε...

teokavas - 16/4/2021 22:01

Τώρα αυτό τι ήταν; θα αφήσουνε τον μανολο για να πάρουμε κάποιον μπουλουτ; ΕΛΕΟΣ! και πείτε ότι θέλετε εγώ πέρα το ότι είναι προπονητικά ανύπαρκτος δεν το θέλω και για άλλους λόγους..

lariseos21 - 16/4/2021 22:09

teokavas ΚΕΡΑΜΙΔΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΉΤΑΝ ΦΊΛΕ ΜΟΥ.

EmilioFourtado - 16/4/2021 22:07

Αν είναι να φέρει Μπουλούτ και άλλες τέτοιες μετριότητες, κράτα τον Χιμένεθ να τελειώνει.

ηΤαν μη βγει στην τσάρκα η ΑΕΚ να ψάξει κάτι. Την γλεντάνε τα γραφεία μάνατζερ με ότι να ναι.

taxiss21 - 16/4/2021 22:07

Πέραν του ότι είναι Τούρκος και οι πρόγονοι μας έφυγαν από αυτούς και ήρθαν εδώ, δεν έχει κάτι το αξιοσημείωτο να πεις ναι είναι προπονητής που ανεβάζει επίπεδο. Θα δούμε πολλά ακόμα, πολλές διαψεύσεις είναι μακρύ το καλοκαίρι...

kynigos1978 - 16/4/2021 22:07

Ειναι σίγουρο καλύτερος προπονητής από το μανολο δεν θα βρεθεί κ φαίνεται από τα ονόματα που ακούμε.Στηριξει στον προπονητή με καλούς παίκτες,ο Μανόλο είναι αυτός που αξίζει να μπει πρώτος προπονητής στην Αγία Σοφιά.

Ramon - 16/4/2021 22:06

...απ το κακό στο χειρότερο πάμε...

Zoran_ - 16/4/2021 22:05

Παίζουν με τα νεύρα μας!!!!!

D21R - 16/4/2021 22:03

Θα ζαλιστουμε πολυ ψηλο το ραφι..... ρε τι τραβαμε

12345 - 16/4/2021 22:03

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΕΊΣΤΕ ΓΙΑ ΓΈΛΙΑ ΠΑΡΤΕ ΈΝΑ ΙΣΠΑΝΌ ΚΑΛΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΉ ΠΟΥ ΝΑ ΈΧΕΙ ΕΜΠΕΙΡΊΑ ΠΙΟΣ ΜΠΟΥΛΟΥΤ ΚΑΙ ΠΙΟΣ ΜΙΛΟΓΕΒΙΤΣ ΚΑΙ ΠΙΟΣ ΛΟΥΤΣΕΣΚΟΥ ΔΕΝ ΚΆΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ ΑΥΤΉ ΑΝ ΘΈΛΕΙΣ ΝΑ ΔΙΕΚΔΗΚΗΣΕΙΣ ΠΡΩΤΆΘΛΗΜΑ

Giatros3 - 16/4/2021 22:01

Μάλλον η διοίκηση είναι παλαιοημερολογίτες και σήμερα έχουν πρωταπριλιά...μπράβο γελάσαμε...

Okonski21R - 16/4/2021 21:59

Θεωρείται δλδ ο Μπουλουτ προπονητής από το πάνω ράφι;; θα τρελαθούμε εντελώς μου φαίνεται...

mikesal - 16/4/2021 21:59

με τετοια στατιστικα ας κατσει σπιτακι του

Sakota21 - 16/4/2021 21:57

Για γέλια

an0nymous - 16/4/2021 21:56

Ξέρω γω τώρα.. με τούρκο προπονητή να μπεις Αγια Σοφιά;

ΕΠΟΜΕΝΟ