Quantcast
80 ΣΧΟΛΙΑ

ΑΕΚ: Έχει ξεχάσει να νικάει!

Τα τραγικά ποσοστά νικών που έχει η ΑΕΚ στα ντέρμπι την τελευταία 3ετία, αλλά και γενικά το τελευταίο δίμηνο

Η ΑΕΚ συνεχίζει να προβληματίζει αγωνιστικά και να μην μπορεί να γευτεί τη χαρά μίας νίκης. Πλέον το πρόβλημα όλο και μεγαλώνει και τα αρνητικά σερί που γράφονται είναι μεγάλα… Μετά και τη χθεσινή ήττα από τον ΠΑΟΚ με 0-1 μέσα στο ΟΑΚΑ για το Κύπελλο, η ΑΕΚ έφτασε τα 30 τελευταία ντέρμπι να έχει πάρει μόλις 3 νίκες! Συγκεκριμένα κόντρα σε Ολυμπιακό, ΠΑΟΚ και Παναθηναϊκό την τελευταία τριετία η ΑΕΚ έχει τρεις νίκες, 12 ισοπαλίες και 15 ήττες! Και αυτό το αρνητικό σερί άρχισε να χτίζεται από τις 12/5 του 2018 και την ήττα στον τελικό Κυπέλλου 0-2 από τον ΠΑΟΚ.

Μάλιστα, το ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι πως το χθεσινό ματς έφερε για την ΑΕΚ ένα σερί 12 αγώνων χωρίς νίκη σε ντέρμπι, μετρώντας πέντε ισοπαλίες και επτά ήττες! Τελευταία φορά που η Ένωση κέρδισε ντέρμπι ήταν στις 12/7 του 2020 όταν είχε κερδίσει 1-3 τον Παναθηναϊκό. Οι άλλες δυο νίκες σε ντέρμπι ήταν στις 9/2/20 και το 1-0 επί του Παναθηναϊκού και το 0-2 στην Τούμπα επί του ΠΑΟΚ για τα πλέι οφ στις 1 Ιουλίου του 2020.

Το πρόβλημα όμως πλέον για την ΑΕΚ, το τελευταίο δίμηνο, έχει γίνει βαθύτερο και δεν είναι μόνο στα ντέρμπι. Συγκεκριμένα η ΑΕΚ μέσα στον Φεβρουάριο έδωσε έξι ματς (τέσσερα για το πρωτάθλημα και δυο για το Κύπελλο) κερδίζοντας μόνο τα δυο και μάλιστα με το ίδιο σκορ (4-2 τον Βόλο για το Κύπελλο και 2-4 τη Λάρισα για το πρωτάθλημα), έχοντας επίσης τρεις ήττες και μία ισοπαλία.

Τον Μάρτιο η ΑΕΚ έδωσε τέσσερα παιχνίδια. Ένα για το Κύπελλο, δυο στην κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος και ένα για τα πλέι οφ, έχοντας μόλις μία νίκη (2-0 τον Απόλλωνα Σμύρνης στο ΟΑΚΑ) και τρεις ήττες.

Ηρθε και ο Απρίλιος, όπου στα δυο ματς που έχει δώσει ως τώρα και μάλιστα ΟΑΚΑ έχει υποστεί ισάριθμες ήττες. Με απλά λόγια η ΑΕΚ στα τελευταία 12 παιχνίδια της σε πρωτάθλημα και Κύπελλο από τον Φλεβάρη μέχρι και χθες έχει μόλις τρεις νίκες, δυο ισοπαλίες και 7 ήττες εκ των οποίων οι τέσσερις είναι σερί!


44.000€ εγγυημένες* στην 4η περίοδο της Novileague! Ξεκίνα από σήμερα (21+)
*Ισχύουν όροι & προϋποθέσεις

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Dikefalos33 - 9/4/2021 18:02

Ισχύουν αυτά που λέει ο R21 πιο κάτω.πρεπει να δώσουμε λεφτά αλλά στους σωστούς παίχτες.κ η ΑΕΚ τόσα χρόνια είχε την ευκαιρία να χτίζει σιγά σιγά ομαδα αλλά δεν έπαιρνε καλούς παίχτες που και να βοηθήσουν στους στόχους η να πουληθούν ακριβά να βγάλει λεφτά να πάρει άλλους.εφερνε όλο φτηνούς του σορού που δεν τους αγοράζει κανείς.κ όλοι οι καλοί π είχε έφυγαν ελεύθεροι η σχεδόν τσάμπα πλην βρανιες Μπάρκα.2 kales πωλήσεις σε 6 χρόνια...

nicosia_mono_aek - 9/4/2021 17:57

ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ, Η ΑΕΚ ΘΑ ΠΑΕΙ ΤΕΛΙΚΟ ΚΥΠΕΛΟΥ !

Dikefalos33 - 9/4/2021 17:50

Ισχύουν αυτά που λέει ο R21 πιο κάτω.πρεπει να δώσουμε λεφτά αλλά στους σωστούς παίχτες.κ η ΑΕΚ τόσα χρόνια είχε την ευκαιρία να χτίζει σιγά σιγά ομαδα αλλά δεν έπαιρνε καλούς παίχτες που και να βοηθήσουν στους στόχους η να πουληθούν ακριβά να βγάλει λεφτά να πάρει άλλους.εφερνε όλο φτηνούς του σορού που δεν τους αγοράζει κανείς.κ όλοι οι καλοί π είχε έφυγαν ελεύθεροι η σχεδόν τσάμπα πλην βρανιες Μπάρκα.2 kales πωλήσεις σε 6 χρόνια...

Padsn - 8/4/2021 23:58

Δεν ξέχασε μόνο να νικάει, ξέχασε και ποια είναι.

maras - 9/4/2021 11:47

ok

R21_AEK - 8/4/2021 17:53

Αν δεν ανεβει το μπατζετ κατακορυφα και δεν επενδυσεις με χρηματα απο την τσεπη σου δουλεια δεν γινεται.Στην ΑΕΚ πρεπει να πεσουν για αρχη 20-30εκ για παιχτες πρεπει να ερθουν 10 παιχτες 11αδας που να παιρνουν απο 800-900χιλ-1,5εκ και οι υπολοιποι με να ειναι των 300,400,500,600χιλ μονο ετσι θα φτιαξεις ομαδα.Προπονητης του 1,5-2εκ με καλο τεχνικο τιμ και ενα πολυ καλο τμημα σκαουτινγκ που να εχει καλες γνωριμιες με τα κορυφαια γραφεια μανατζερ της Ευρωπης ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΜΑΔΑ.Αν δεν το... Συνέχεια καταλαβαινει αυτο ο Μελ τοτε τι αλλο να πουμε.

Kanapedisios21 - 9/4/2021 10:07

Τα λεφτά δυστυχώς δεν βγαίνουν από κάλτσες. Και εγώ θα τα ήθελα αυτά που λες και παραπάνω αλλά πάλι θα πάμε με κάτι Ανσαριφαρντ που έχουν ξεχάσει να σουτάρουν με κάτι Χνιντ που ακόμα δεν έχουν αντιληφθεί τι άθλημα κάνουν ενώ και κάτι Ινσουα που τρέχει σαν κατσίκα για να τον περνάει ο κάθε τυχάρπαστος. Πιστεύω ότι και να πάρουν Χααλαντ θα μας βγει Τσολακ επειδή δεν θα προπονείται φυσιολογικά

anduril21 - 9/4/2021 14:01

Kanapedisios21 Ο Ανσαριφαρντ σε πειραξε; Εδω παιζεις με Ολιβειρα που θελει 10 κοντρολ και μισο γηπεδο για να σουταρει και οταν το κανει στελνει τη μπαλα στα περιστερια. Και ολα αυτα ενω αμειβεται με 1200. Ο Καριμ με ολοκληρωμενο ροστερ ειναι μια χαρα ως αλλαγη ετσι ωστε να ξεκουραζεται το βασικο φορ. Το κατσικι απο την Πορτογαλια δεν κανει ουτε για αυτο!!!

aekarrwsteia - 9/4/2021 09:37

Χωρίς ευρωπαϊκη προοπτική θα δούμε ακόμα χειρότερο ρόστερ. Μην περιμένετε να έρθει καμιά αξιόλογη προσθήκη από υψηλότερου επιπέδου πρωτάθλημα για να έρθει εδώ να περιπλανιέται στη Superleague και να μειώνει τη χρηματιστηριακή αξία του...

Klispy21 - 9/4/2021 09:29

Παλιά στα αποδυτήρια παίζανε σφαλιάρες Σκόκο, Τζιμπούρ, Καψής, Μπάγιεβιτς, Μανωλάς, Ντέμης και δε θυμάμαι ποιοι και πόσοι άλλοι. Σήμερα οι παιχταράδες μας έχουν κάνει 3 νίκες σε 30 ντέρμπι και όλα είναι μέλι γάλα. Δεν τρέχει τίποτα για τους δημόσιους υπάλληλους. Φταίει πρώτα από όλα η διοίκηση, οι Τ.Δ. και οι προπονητές βέβαια και τους αλλάζουν σαν πουκάμισα, αλλά εσείς είστε χειρότεροι. Ήρθε η ώρα σας.

Dimitris gr - 9/4/2021 09:08

για πάντα με κεφαλαία ΑΕΚΑΡΑ ΑΓΑΠΗΜΟΥ

chimikos50 - 9/4/2021 09:03

1. Ικανός προπονητής που θα ελέγχει με τις κινήσεις του τη ροή του αγωνα και θα τον σέβονται οι φίλαθλοι και οι παίκτες.

2. Ικανός τερματοφύλακας που θα εμπνέει με τις επεμβάσεις του την υπολοιπη ομάδα για να παίζει χωρίς άγχος.

3. Τον άνθρωπο που θα φέρνει στην ΑΕΚ ευκαιρίες παικταραδων τύπου Γκαρσία που θα προτιμουν να... Συνέχεια έρθουν στην ΑΕΚ έστω και με λιγότερα . Δυστυχώς τον Λιβαι τον "χάσαμε". Ας μας μείνει τουλαχιστον η εμπειρία από αυτό: μακριά από την ομάδα ΑΕΚάρες που αντί να είναι σπίτια τους λόγω κορονοιου όπως όλοι μας, ήταν στο γήπεδο και το έπαιζαν μάγκες στους παίκτες. Μακριά χαρακτηρισμοί του τύπου είστε άχρηστοι, ρεζιληδες, ξεφτιλες από τον πρόεδρο ή τον προπονητή σε τέτοιας κλάσης παίκτες μας.

4. Μακριά παίκτες που παίζουν μόνο για την πάρτη τους και δε δίνουν πάσα ούτε στον εαυτό τους όπως ο Ολιβέιρα και δεν ξεκαθαρίζουν αν θα ανανεώσουν ή όχι.

5.Προστασία στην ομάδα για να μη γίνεται ερμαιο και

6. Σύντομα στο ΓηπΕΔΩ μας. Αυτά για αρχή.

Έτσι είχε γίνει το restart της ομάδας την περίοδο 90-94.

Manos_AEK21 - 9/4/2021 00:00

Αφού την έχουν καταντήσει νά μήν είναι ΑΕΚ με κεφαλαία γράμματα..

Μέχρι και στην Β εθνική καλύτερα παίζαμε..

evo21 - 9/4/2021 02:54

ΑΕΚ ειναι, Προσφυγιά ξεριζωμενη. Οποτε παντα με κεφαλαια γράμματα . Βρες και αυτους που σου εκαναν λαικ οταν ανοίξουν τα σχολεία και πες τους το.

Manos_AEK21 - 9/4/2021 17:24

Αμέσως εσύ μήν χάσεις για να την πεις..

Τους βρήκα πριν ανοίξουν τα σχολεία καί τούς τό είπα και μου είπαν να σου πω ότι γνωρίζουν ότι είσαι πάρα πολύ καλός οδηγός στο playstation...

victor21R - 9/4/2021 09:00

Η ομάδα της Β Εθνικής θα της έριχνε 3 μπαλάκια αυτής της ΑΕΚ...

Bilman32 - 9/4/2021 00:22

Η διοίκηση μετά το πρωτάθλημα τα προγραμμάτισε όλα πολύ καλά και αυτό φαίνεται ξεκάθαρα φέτος...!!

Εάν είσαι καλός παίχτης και κοστίζεις πολλά πρέπει να φύγεις, εάν είσαι κακός παίχτης και κοστίζεις λίγα πρέπει να μείνεις ,

Εάν είναι να χαλάσουμε 4εκ για 3 παιχταράδες ας χαλάσουμε 4εκ για 6 παλτά και ας μην έχουμε ποιότητα θα έχουμε ποσότητα...... Συνέχεια
Και αυτά τα λίγα ντέρμπι που έχουμε κερδίσει καλά είναι..

ΑΕΚΑΡΑ Γεννηθήκαμε και ΑΕΚΑΡΑ θα πεθάνουμε αλλά σας παρακαλάμε μην ξεφτιλίζεται άλλο αυτήν τν ομάδα..

Ότι είναι να γίνει από εδώ και πέρα ας γίνει με τον σωστό τρόπο....

aekdim21 - 9/4/2021 00:05

Βραβειο πρεπει να παρει η αεκ γτ μεσα σε 3 χρονια απο εδω ''Τρίτη, 28 Αυγούστου 2018 -

Αήττητη για 14 σερί ματς η ΑΕΚ στην Ευρώπη!'' εφτασε να χανει τοσα ματς και ειναι πρωταθληματος κιολας.

Padsn - 9/4/2021 00:03

Δεν ξέχασε μόνο να νικάει, ξέχασε και ποια είναι.

Fotakos69 - 8/4/2021 23:35

Ας πω κι εγώ την άποψη μου αν και δεν νομίζω ότι είναι θέμα άποψης αλλά κοινής λογικής..Αν λοιπόν έπαιρνα εγώ τις αποφάσεις,τον πρώτο που θα άλλαζα είναι τον τεχνικό διευθυντή..Δεν ξέρω ο Κονέ τι θα είναι σε δέκα χρόνια αλλά το πείραμα με τον Λυμπε έγινε και απέτυχε..Θα πήγαινα λοιπόν σε ένα τεχνικό διευθυντή έμπειρο,που έχει να επιδείξει έργο στις ομάδες που ήταν και δεν θα μαθαίνει τώρα τις διευθύνσεις και τα τηλέφωνα των γραφείων των μάνατζερ.Οταη ο Μελισσανίδης αποφάσισε να χτίσει... Συνέχεια την Αγία Σοφιά δεν πήγε σε αποφοίτους της τάξης του 2020 του Μετσόβιου Πολυτεχνείου αλλά πήγε στον Κυρατσου και συνεργάστηκε με την Demand .Αν θέλει να χτίσει μια ομάδα που θα είναι η Αγια Σοφιά της ΑΕΚ στον αγωνιστικό χώρο,το ίδιο πρέπει να κάνει..Αυτό θα έκανα πρώτα από όλα.. Προφανώς όμως δεν βλέπω να υπάρχει στον ορίζοντα ούτε έχει γραφτεί πουθενά κάποια πρόθεση του Μελλισανιδη να ξεκινήσει την ανασύσταση της ΑΕΚ από τη θέση του τεχνικού διευθυντή.Απο εκεί και πέρα,αν πραγματικά ισχύει ότι θέλει να διαθέσει ένα σοβαρό μπάτζετ για τον προπονητή, υπάρχουν τόσοι στον κόσμο που θα βρει κάποιον. Αν πάντως επιλέξει να πάει πάλι σε μια επιλογή ανάλογη με την επιλογή του τεχνικού διευθυντή που έχει κάνει, θεωρώ ότι ο Γιαννικης είναι μια περίπτωση που άξιζει προσοχής.. Γιατί όταν ένας προπονητής με το ρόστερ και το μπάτζετ επιπέδου πας Γιάννινα,έχει φτιάξει μια καλή ομάδα που παίζει ποδόσφαιρο που δεν σε απωθεί ,μια ομάδα που παίζει στα ίσα αντιπάλους με πολύ μεγαλύτερο μπάτζετ, φαντάζομαι ότι αν έχει στα χέρια του καλύτερο υλικό θα έχει ακόμη καλύτερα αποτελέσματα.. Φυσικά και θα είναι πάλι μια επιλογή με ρίσκο αλλά από το να δούμε τίποτα νέους Καρντοσο είναι πολύ καλύτερη επιλογή όπως και του Μιλογεβιτς που επίσης είναι ένας προπονητής με γνώση της Ελληνικής πραγματικότητας και με τη δουλειά του στον Πανιώνιο και τον Ερυθρό Αστέρα να έχει πολύ καλά αποτελέσματα..Πάνω από όλα όμως έχει σημασία το υλικό που θα έχει στη διάθεση του ο επόμενος προπονητής όποιος κι αν είναι.. Τα ρίσκα τύπου Χνιντ ή Νεντε πρέπει να είναι οι εξαιρέσεις κι ο κανόνας στις επιλογές πρέπει να είναι επιπέδου Γκαρσία, Τανκοβιτς.

evo21 - 8/4/2021 23:59

Χωρις να το καταλαβεις ανεδειξες ενα σοβαρο προβλημα , ο Μελισσανιδης δε θελει παρε δωσε με μανατζερ , διοτι θα υπαρξει μετα εξαρτηση , θα πουλησεις παιχτες ακριβα οπως ο ολυμπιακος αλλα κατα καιρους θα σου στελνουν και παιχτες απο τα αζητητα , μπιζνες κανονικες. Για να μπεις σε αυτο το παιχνιδι πρεπει να εισαι διαθετιμενος να ριξεις λεφτα , κεφαλαιο παχυ. Αυτο κανει ο γαυρος απο τα κλεμμενα 20 χρονια , γιαυτο ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΕΠΟ.

Fotakos69 - 9/4/2021 00:43

Όπως το έγραψες φίλε μου, καλώς ή κακώς, είναι σοβαρό πρόβλημα να πιστεύει κανείς ότι το 2021 μπορείς να κάνεις σοβαρή δουλειά με τους μάνατζερ έξω από το παιχνίδι..Εδώ βλεπεις ότι από τις μικρές ηλικίες όπου υπάρχει κάποιος πιτσιρικάς που δείχνει καλά στοιχεία, θα τον έχουν ανακαλύψει .Ένας τρόπος για να εμπλακει μια ομάδα όσο γίνεται λιγότερο σε παιχνίδια μάνατζερ σε μικρές κυρίως ηλικίες είναι να οργανώσει όσο καλύτερα μπορεί τις ακαδημίες της και να καταφέρει από εκεί κάποια... Συνέχεια στιγμή να έχει έναν αριθμό παιχτών που θα μπαίνουν με αξιώσεις κάθε χρόνο στη πρώτη ομάδα . Δυστυχώς κι εκεί ακόμα δεν είμαστε όσο καλοί θα έπρεπε . Έχεις δίκιο φυσικά ότι εάν αποκτήσεις πάρε δώσε με αυτούς θα μπεις σε άλλα παιχνίδια που κατά καιρούς θα έχεις οφέλη με ακριβές μεταγραφές ή ζημίες με παλτά που θα έχεις πληρώσει ακριβά αλλά να σου πω κάτι ? Αλλά και τώρα που η ΑΕΚ με επιλογή του Μελλισανιδη δεν έχει ακολουθήσει αυτό το δρόμο,σε μεγάλο βαθμό τουλάχιστον, γιατί όντως ισχύει αυτό που λες ότι δεν θέλει τέτοια πάρε δώσε , δεν έχει πληρώσει ακριβά παιχτες που δεν άξιζαν τα λεφτά τους ? Όπως και να έχει, πιστεύω ότι δεν γίνεται διαφορετικά,το ποδόσφαιρο δεν έχει καμία σχέση με την προηγούμενη περίοδο που ο Μελισσανίδης είχε τις τύχες της ΑΕΚ στα χέρια του και όσο πιο γρήγορα βάλει στην άκρη τον εγωισμό του και προσαρμοστεί με το τι συμβαίνει τώρα ,τόσο καλύτερα για την ΑΕΚ θα είναι αυτό.. Έκτος αν έχει σκοπό να μην μπει σε αυτή τη διαδικασία γιατί απλά γέρικο άλογο δεν μαθαίνει νέα περπατησιά και θέλει να τελειώσει το γήπεδο,να μπει η ΑΕΚ μέσα και αυτός να μείνει στην ιστορία της ΑΕΚ με χρυσά γράμματα γιατί χωρίς αυτόν γήπεδο η ΑΕΚ ακόμα στη μακέτα που κουβαλούσε ο Γιώργος στα συλλαλητήρια θα είχε και μετά να παραδώσει την ομάδα στην επόμενη γενιά είτε δική του είτε άλλων..

Bilman32 - 8/4/2021 23:58

Η διοίκηση μετά το πρωτάθλημα τα προγραμμάτισε όλα πολύ καλά και αυτό φαίνεται ξεκάθαρα φέτος...!!

Εάν είσαι καλός παίχτης και κοστίζεις πολλά πρέπει να φύγεις, εάν είσαι κακός παίχτης και κοστίζεις λίγα πρέπει να μείνεις ,

Εάν είναι να χαλάσουμε 4εκ για 3 παιχταράδες ας χαλάσουμε 4εκ για 6 παλτά και ας μην έχουμε ποιότητα θα έχουμε ποσότητα...... Συνέχεια
Και αυτά τα λίγα ντέρμπι που έχουμε κερδίσει καλά είναι..

ΑΕΚΑΡΑ Γεννηθήκαμε και ΑΕΚΑΡΑ θα πεθάνουμε αλλά σας παρακαλάμε μην ξεφτιλίζεται άλλο αυτήν τν ομάδα..

Ότι είναι να γίνει από εδώ και πέρα ας γίνει με τον σωστό τρόπο....

Bilman32 - 8/4/2021 23:58

Η διοίκηση μετά το πρωτάθλημα τα προγραμμάτισε όλα πολύ καλά και αυτό φαίνεται ξεκάθαρα φέτος...!!

Εάν είσαι καλός παίχτης και κοστίζεις πολλά πρέπει να φύγεις, εάν είσαι κακός παίχτης και κοστίζεις λίγα πρέπει να μείνεις ,

Εάν είναι να χαλάσουμε 4εκ για 3 παιχταράδες ας χαλάσουμε 4εκ για 6 παλτά και ας μην έχουμε ποιότητα θα έχουμε ποσότητα...... Συνέχεια
Και αυτά τα λίγα ντέρμπι που έχουμε κερδίσει καλά είναι..

ΑΕΚΑΡΑ Γεννηθήκαμε και ΑΕΚΑΡΑ θα πεθάνουμε αλλά σας παρακαλάμε μην ξεφτιλίζεται άλλο αυτήν τν ομάδα..

Ότι είναι να γίνει από εδώ και πέρα ας γίνει με τον σωστό τρόπο....

miazoiORIGINAL - 8/4/2021 23:34

Κάντε όμως και ένα ρεπορτάζ με όλα τα παιχνίδια που είχαμε εχθρική διατησία και πόσους βαθμούς χάσαμε απο τα μαυρα τα κορακια... για να τα λέμε όλα... και επίσης σε πόσα παιχνίδια οι βασικοί ανταγωνιστές πηραν τα σφυρίγματα που χρειαζόταν όταν τα παιχνίδια πήγαν να στραβώσουν...

Φοίνικας - 8/4/2021 22:23

Έχω την αίσθηση ότι το αγωνιστικό πρόβλημα είναι η κορυφή του παγόβουνου. Υπάρχει τεράστιο δομικό ζήτημα λειτουργίας στην ΠΑΕ το οποίο έχει θρέψει μια άρρωστη νοοτροπία. Κάποια πράγματα δεν γίνεται να μην σου κανουν εντύπωση.


Διάβασα το σχόλιο ενός αδερφού στο aek365, το οποίο στις άκρες έλεγε πως "με το χέρι στην καρδιά, όταν... Συνέχεια ξεκίναγε η σεζόν κάνεις δεν θα περίμενε αυτό το χάλι. Δεν λέμε ότι έπρεπε να πάρουμε το πρωτάθλημα, αλλά αυτό το χάλι δεν το περίμενε κανείς".


Κάτι δεν λειτουργεί σωστά ρε παιδιά. Πως γίνεται ο περυσινός Καρερα με την ηγετική φυσιογνωμία στον πάγκο να δίνει την θέση του στον φετινό παρατημένο Μασιμο? Πως γίνεται ποδοσφαιριστές που τους έβλεπες και τους χαιροσουν, οπως ο Σακχοφ, ο Ανσαριφαρντ, ο Γκαρσία, ο Τανκοβιτς, ο Σιμανσκι, με τον καιρό να φθίνουν και να γίνονται σκιά του εαυτού τους από την μία στιγμή στην άλλη? Πως γίνεται από το debate του 2018 "Τσιντωτας ή Μπάρας" να βλέπουμε δύο χρόνια μετά έναν τερματοφυλακα που νομίζεις ότι ούτε στην Football League δεν μπορεί να σταθεί; Πως γίνεται και ποδοσφαιριστης που πέρυσι είχε ξεχωρίσει με άλλη μεγάλη ομάδα, Ινσουα σαν να λέμε, να φαντάζει σαν απατεώνας τσουρουκας? Πως γίνεται να παίρνεις τον κεντρικό αμυντικό της Εθνικής Ρουμανίας, να δείχνει το λιγότερο ελπιδοφόρα στοιχεία στην αρχή και να παίζει με τον καιρό σαν παλαίμαχος που δεν μπορεί να στρίψει? Πως γίνεται ένας άλλος διεθνής σέντερ μπακ, μικρός σε ηλικία και με θεωρητικά μεγάλο κίνητρο να αναδειχτεί, να γίνεται καγκουροτουρίστας με μπακα από τα σουβλάκια και τις μπύρες? Πως γίνεται μια μεσοπεπιθετικη γραμμή που έβαζε γκολ και στην χειρότερη της ημέρα, εδω και καιρό να δείχνει μια ανυμποριά αλλο πράγμα?


Τα λάθη που βγάζουν μάτι τα ξέρουμε. Τα έχουμε αναλύσει πολλαπλως σε βαθμό που να έχουμε κουραστεί κι εμείς οι ίδιοι. Τι φταίει για όλα τα παραπάνω ωστόσο? Τι γίνεται στα Σπάτα? Γιατί το ίδιο έργο το βλέπουμε με διαφορετικούς προπονητές τρία χρόνια τώρα. Δεν είναι απλά θέμα δουλειάς. Είναι κάτι βαθύτερο που μόνο όσοι ζουν την ΑΕΚ καθημερινά και από κοντά μπορούν με κάποιον τρόπο να δώσουν ορισμένες απαντησεις. Για να ξεριζωθει αυτό το καρκίνωμα και να έχουν και ουσία οι προφανείς διορθωτικές και βελτιωτικες κινήσεις που είναι απαραίτητο να γίνουν.

Aeksalamis123 - 8/4/2021 23:23

Σε μια ομάδα κομβική σημασία έχει πόσο και πώς η διοίκηση ασχολείται με την ομάδα και φροντίζει κάθε λεπτομέρεια. Ένα παράδειγμα. Έχει η ομάδα ένα δίκτυο που παρακολουθεί έναν παίκτη, τον αποκτά, τον κάνει να νιώθει μέλος μιας οικογένειας, δουλεύει μαζί του τις ατέλειές του, την ψυχική κατάστασή του, φροντίζει να πάρει το μάξιμουμ από αυτόν. Όλο αυτό έχω την εντύπωση ότι δεν υφίσταται καν στοιχειωδώς σε εμάς. Γιατί; Διότι ο πυρήνας των στελεχών που τρέχουν την ομάδα έχει... Συνέχεια σχεδόν αποκλειστικό στόχο την λειτουργία της ομάδας με χαμηλό κόστος. Είναι προφανές ότι αυτοί οι άνθρωποι έχουν αφήσει το τμήμα στο έλεος του Θεού. Αν ο ποδοσφαιριστής δεν νιώθει δίπλα του στιβαρή την παρουσία της διοίκησης πώς θα κινηθεί σε υψηλά επίπεδα; Όσα λες επιβεβαιώνουν αυτή την κατάσταση.

evo21 - 8/4/2021 22:59

Η απαντηση ειναι παλι με ερωτηση , πως γινεται να διωχνεις Μπακασετα και να πεταει 4 μυρια ο Λιβαγια και να θελει να φυγει.

miazoiORIGINAL - 8/4/2021 23:18

Μάνταλος

EmilioFourtado - 8/4/2021 23:11

Ρε παιδιά... κάθε φορά που μπαίνω να διαβάσω ένα κείμενο και κοιτάω στα σχόλια, οι ίδιοι και οι ίδιοι ανακυκλώνετε πράγματα που γράφετε και στις άλλες αναρτήσεις και αρκετοί δεν περιορίζεστε σε μία απάντηση αλλά βαράτε αλύπητα με 4-5 (σε κάθε ανάρτηση). Το αποτέλεσμα είναι απαντήσεις άλλων που δεν πολυγράφουν να χάνονται στις σελίδες.... Συνέχεια
Λίγο εγκράτεια.

aekmiazoh - 8/4/2021 23:10

Εχω φτάσει στο σημείο λες και δεν έχουμε αλλά προβληματα να χει γίνει η ομάδα το μεγαλυτερο μας. Να μαστε όλη μέρα μέσα στα σάιτ μπας και δουμε καμμία ελπιδοφόρα είδηση!!!!!

makbosalv - 8/4/2021 22:02

Πώς γίναμε έτσι ρε γαμώτω....

Klispy21 - 8/4/2021 22:00

Armag Συμφωνω σε οσα λες. Συσπείρωση θελει απο τον κοσμο και υπάρχει ασχετα τι γράφεται σε sites. Κ αν δεν ηταν ο covid κ ηταν στο γηπεδο ο κοσμος μας θα ηταν κ καλυτερα κ η ομαδα. Ας εχει τα χαλια της. ΣΥΣΠΕΊΡΩΣΗ θέλει ομως κ το ποδοσφαιρικο τμημα παιχτες προπονητες και ολοι τους. Που ειναι το τσαγανο κ η ψυχη σας μωρε? 3/30??? Εκει φαίνεται πως δεν υπάρχει ηγετης στα αποδυτηρια. Λειπει ο τίγρης σε γηπεδο επο λείπει κ ο κοσμος απο το γηπεδο, ζωαρα τα ποντίκια... Δεν τρεχει τιποτα εεεε? 3/30!!!... Συνέχεια Αρχηγαρες. Αν δε σας αρεσουν τα συμβόλαια δρομο... Θα βρείτε κ αλλου αψυχα. Που αν δεν ηταν η ΑΕΚ θα παιζατε για τον κουγια, γιατι για αλλου δεν ειστε. ΔΡΟΜΟ ΟΛΟΙ Κ ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΑΝ ΔΕ ΒΓΑΛΕΤΕ ΤΗΝ ΟΜΆΔΑ ΕΥΡΏΠΗ.

Giannisscocco21 - 8/4/2021 18:09

Αν έχει ξεχάσει να νικάει Ολυμπιακό Μπαοκ Παναθηναϊκό Αστέρα Ατρόμητο Κολοπετινιτσα, πώς να περάσει Ευρώπη; Αααααα επίσης σε περίπτωση που δεν μπούμε Ευρώπη έστω σε αυτή την υποδεέστερη διοργάνωση, μην περιμένετε παικταράδες να ερθουν για το ελληνικό πρωτάθλημα. Με Αλμπάνη και Σβάρνα πάλι θα τη βγάλουμε.

Giannisscocco21 - 8/4/2021 21:47

Μάγκες αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι έχουν γίνει όλοι οι σύγχρονοι ποδοσφαιριστές όχι απλά κυνηγοί χρημάτων αλλά και δόξας και μεταπωλητικής αξίας βλέπε Σωκρατης. Γι αυτό το γράφω γιατί πχ ο αντί-Μάνταλος ένα καλό παικτακι από Αγγλία δεν ξέρω αν θέλει να έρθει να παίζει μόνο με Λαμία και Απόλλωνα Σμύρνης.

R21_AEK - 8/4/2021 20:25

Φιλε την χρονια που Οσφπ ειχε τερματισει 4 ή 5 πριν την παρει ο Μαρινακης για θυμισου εκει την χρονια 10-11 το καλοκαιρι οταν την πηρε την ομαδα ποσα εκατομμυρια εριξε και εφερε παιχταραδες και προπονητη τον Βαλβερδε και πηρε το πρωταθλημα.Να σου θυμισω τι ειχε παρει Ριερα,Μιραλλας,Ρομενταλ,Παντελιτς,Φουστερ,Νεμεθ τον δικο μας,Μοντεστο και τον Γεναρη πηρε απο εμας τον Τζιμπουρ και απο τον Πανιωνιο τον Μανιατη.Εκανε ομως και καποιες μεταγραφες που δεν... Συνέχεια του βγηκαν αλλα ετσι καποιες θα βγουν καποιες οχι.

foundation1000 - 8/4/2021 19:17

Φίλε μου, παικταραδες θα έρθουν αν πληρώσεις. Αν δεν πληρώσεις και CL να παίζεις, δεν έρχεται κανείς. Αν πρόσεξες το πρόβλημά μας ξεκίνησε από την χρονιά που παίξαμε CL. Είδες κανένα παικταρα; Πέρσι που περάσαμε ομίλους EL είδες παικταρα; Συνεπώς, για εμένα το πρόβλημα δεν είναι αν θα παίξουμε Ευρώπη. Αυτό θα ίσχυε για ομάδες που λειτουργούν σωστά. Το πρόβλημα είναι αν υπάρχει διάθεση για επένδυση.

1kitrinopistoli - 8/4/2021 19:06

Τα τελευταια τρια χρονια δεν εγινε επενδυση με σοβαρο προγραμματισμο ,θα ελεγα οτι εγινε αποψιλωση κι ας βγαιναμε Ευρωπη.Η ομαδα μας δεν εχει ουτε βασικο κορμο και αν δεν φυγει ο Μανταλος ωστε να αναγκαστουν να φερουν καποιον καλυτερο που με τα χαλια που εχει δεν ειναι δυσκολο ,αν δεν ερθει σεντερ φορ ,οχταρι κανονικο,δ.μπακ,αρ.μπακ,2 σεντερ μπακ και τερματοφυλακα το ιδιο εργο θα βλεπουμε

epikouros - 8/4/2021 18:44

Η ομαδα θελει πλεον τρελα και μαζεμενα λεφτα για να γινει ανταγωνιστικη (40-50 μυρια σε μια μεταγραφικη περιοδο), κατι που ειναι αδυνατον να υλοποιησει η τωρινη διοικηση.


Αυτη ειναι ομως η μοναδικη περιπτωση να ερθουν παικταραδες... εαν παρουν διπλα και τριπλα απο αυτα που αξιζουν! αρα ειναι αδυνατον να ερθουν αφου εμεις δινουμε λιγο λιγοτερα απο αυτα που αξιζουν... Συνέχεια λες και εχουμε ολο το υπολοιπο πακετο (λχ σταθερη και βεβαιη παρουσια στις Ευρωπαϊκες διοργανωσεις)...

Θα μπουμε Α.Σ. με ομαδα αξια για θεση 6-10 χωρις συμμετοχη σε Ευρωπαϊκη διοργανωση...


Παλι με χρονια με καιρους παλι ¨μεγαλη¨θα'ναι.

biker - 8/4/2021 21:31

Μεγαλύτερη προσμονή το όνειρο του γηπέδου. Μεγαλύτερη απογοήτευση μετά τον υποβιβασμό, ότι χάνουμε οπαδούς στις νεότερες γενιές και θα συνεχίσουμε να χάνουμε όσο αγώνες με το σιχαμα τελειώνουν με 5αρα και δεν έρχονται τίτλοι. Η ΑΕΚ που φάγαμε τη ζωή μας στα τότε τσιμέντα της Φιλαδέλφειας, της επαρχίας και στην Ευρώπη έχει μικρύνει μετά τον υποβιβασμό και το πρωτάθλημα ήταν η τονωτική ένεση που δεν εκμεταλλεύτηκαν διοίκηση, παράγοντες, τεχνικοί, παίκτες.... Συνέχεια Μελισσανίδη περιμένω κινήσεις γιατί είσαι ένας από εμάς.

Xmaz - 8/4/2021 21:19

Έφταιγε ο Καρέρα....

Naftilos21 - 8/4/2021 20:55

Πάντως αν μου έλεγαν πριν 4-5 χρόνια ότι το συμβολικό έτος 2021 θα συμβεί στην ΑΕΚ κάτι για πρώτη φορά θα σκεφτόμουν η πρώτη φορά στο νέο γήπεδο η ότι πήραμε πρωτάθλημα αήττητοι η ότι πήγαμε τελικό Γιουρόπα...ότι θα είναι η πρώτη χρονιά που θα μείνουμε (αγωνιστικά εκτός Ευρώπης)ούτε που το φανταζόμουν....ελπίζω στο τέλος να το γυρίσουν γιατί μου είχε λείψει πολύ τα προηγούμενα χρόνια...

aekmiazoh - 8/4/2021 20:52

και συνεχιζουμε παρολα αυτα να εχουμε τον ιδιο προπονητη χωρις να εχει αλλάξει κατι στο ελαχιστο....τι περιμενουμε δεν ξερω.....πόσο πιο κατω θα πάμε !!!!!!!! ποσο χειροτερα θα ειναι αν ερθει καποιος απο τις μικρες κατηγοριες μηπως αλλάξει η ψυχολογία........Η αναμονη εδω και καιρο μηπως βελτιωθει η κατασταση εχει οδηγησει σε τελμα !!!!!!!!!!

kit568 - 8/4/2021 20:48

Ποια η αναγκαιότητα αυτού του άρθρου? Υπάρχει κάποιος που ασχολειται με την ΑΕΚ και δεν έχει νοιώσει μία μία τις ηττες σαν μαχαιριες στο κορμί του ? Αυτές οι ηττες είναι που.μας έχουν κάνει να βλέπουμε εφιαλτες .μάλλον δεν υπάρχει τίποτα άλλο καμμιά είδηση ,καμμια κίνηση .

R21_AEK - 8/4/2021 20:09

Οσοι λενε οτι θα μπουν χρηματα και θα φερει παιχταραδες οταν μπει η ομαδα στον νεο γηπεδο ειναι ενα παραμυθι τι τον εμποδιζει τοσο καιρο να φτιαξει μια αξιοπρεπη και ανταγωνιστικη ομαδα δεν λεω να παιρνει καθε χρονο το πρωταθλημα αλλα να ειναι μια καλη ομαδα υπολογισιμη κι οχι να τερματιζει στο -20 και να μην μπορει να κερδισει ντερμπι.Προσωπικα δεν πιστευω οτι θα φερει παιχταραδες και το πιο πιθανο ειναι να κατσει ενα χρονο να κανει τα εγκαινια και μετα θα την δωσει.Ετσι κι αλλιως ολοι μας... Συνέχεια γνωριζουμε οτι μπηκε καθαρα για να επαναφερει την ομαδα στην Α εθνικη και να χτισει το γηπεδο ποτε δεν εταξε ομαδαρα με παιχταραδες οποτε τσαμπα περιμενουν μερικοι να γινει κατι τετοιο.

evo21 - 8/4/2021 20:24

Θα αφηνε την ΕΠΟ στο ελεος της. Θα καθοταν σε ολο το ματς δε θα εφευγε ημιχρονο , ασε που δεν τον εχω να αραζει συνταξη , του δινει ζωηραδα και κινητρο η ΑΕΚ , δεν τον πηραν ακομη τα χρονια . Και το σημαντικοτερο δε θα τον πολεμουσε τοσο λυσσαλεα ο μπουνταλας.

R21_AEK - 8/4/2021 21:47

Καλυτερα να ειχα ομαδαρα με παιχταραδες και ποιος την γ@@@ και την ΕΠΟ ειδαμε που Οσφπ δεν την εχει οπως παλια και κανει πλακα γιατι εχει φτιαξει ομαδαρα για τα Ελληνικα δεδομενα.

armag21 - 8/4/2021 20:48

1oν Το παιχνίδι δεν παίζεται στα ίσια. 2ον Το ποδόσφαιρο είναι η βιτρίνα του υποκόσμου. 3ον Το ελληνικό ποδόσφαιρο σχετίζεται με την πολιτική. 4ον Θέλανε την ΕΠΟ να τα έχουν όλα έτοιμα. 5ον Δημοσιογράφοι "αντικειμενικοι" Site "προσκυνημένα' Τρόλς 20ευρω να μπαίνουν και να βρίζουν την ΑΕΚ και τον Μελισσανίδη. Πάμε τώρα στο διοικητικό σκέλος, θέλει κανείς να μπει στην ΠΑΕ και ο Μελισσανίδης είπε Όχι? 2ον Προφανώς έχει κάνει όχι λάθη αλλά ποδοσφαιρικά εγκληματα άλλο το να... Συνέχεια κρίνεις με πρόθεση καλή και άλλο κρίνω "Ξέρω έγω μας ανέβασε Α να φτιάξει το γήπεδο και να πουλήσει ξέρω εγώ" Τι λογική είναι αυτήν? Ο Μελισσανίδης δίνει αγώνα και εγώ αυτό που ξέρω ότι ακόμα και την φωτογραφία στο προφίλ σου τους έχει απέναντι. Αν εμείς πονάμε 5 φορές αυτός που δεν μάσησε της πραγματικές βόμβες να παίξει μπάλα πονάει 500. Η αχαριστία είναι μεγάλο πράγμα αδερφέ. Πάμε και στο γιατί ΔΕΝ βάζει θα σου πω και εγώ μια θεωρία του τύπου "Ξέρω εγώ θα την πουλήσει την ομάδα" Όταν η πρωταθλήτρια ΑΕΚ πήρε το πρωτάθλημα τον επόμενο μήνα βγήκανε "αντικειμενικες" εφημερίδες ότι οι επιχειρήσεις του Μελισσανίδη προκαλούν περιβαλλοντικό πρόβλημα τυχαίο? Τώρα βγάζουν ένα παράρτημα που δεν υπάρχει καν να φάει η ομάδα -10? Εγώ αυτό που νομίζω ότι δεν ήθελε με κανέναν Τρόπο να σταματήσει το γήπεδο. Να σου θυμίσω ότι βγάλανε ότι στο Άλσος κάτι μολότοφ κτλπ. Γι'αυτό καλύτερα να υπάρχει υπομονή και ψυχραιμία όσο και να είμαστε χαλιά.

R21_AEK - 8/4/2021 21:46

Αχαριστοι δεν ειμαστε ειπαμε τον ευχαριστουμε για το γηπεδο αλλα αγωνιστικα την ομαδα την εχει κανει ομαδουλα της σειρας κι αυτο ειναι δικο του βαρος γιατι οι ΑΕΚτζηδες τον στηριξαν επισης στην Β,Γ Εθνικη με διαρκειας και συνεχη παρουσιαση στο γηπεδο.Οσο για την κοντρα του με τον Μαρινακη νομιζω οτι αυτος τον προκαλεσε με δηλωσεις οτι ειναι ειπε μαμα 20χρονων και για το noor1 στην ιδια συνεντευξη αυτα και λογικο ειναι ο αλλος να εχει βαλθει να τον ξεφτυλιζει.Το λαθος του ηταν να το... Συνέχεια παω στα κουφα χωρις πολλα και να μιλαει με πραξεις με καλη ομαδα στο γηπεδο και το χτισιμο του γηπεδου.Τελικα σ αυτην την κοντρα εχει χασει κ απο τον Μαρινακη και απο τον Σαββιδη και μιλαω καθαρα για το ποδοσφαιρικο κομματι η ομαδα μας εχει γινει πελατης και των δυο τα τελευταια 3 χρονια.Τωρα οτι ελεγχει την ΕΠΟ και τι να λεει αφου πρωταθλημα δεν παιρνει κυπελλο δεν παιρνει και στην Ευρωπη ξεφτυλιζεται.

century21 - 8/4/2021 20:40

Τελευταιο καλο παιχνιδι της ομαδας μεσα στην Τουμπα 24/1 ...... απο κει αρχισε η κατρακυλα


απο τοτε δεν ξαναπαιξε ο αχρηστος που τον διναμε με κορδελα και να φυγει να παει στο καλο και στα καπακια χανεται ο σιμος και τραυματιζονται σε αδιαφορο παιχνιδι γαλανο σακχοφ δημιουργωντας προβλημα αριθμητικο στα χαφ, οποτε η ομαδα αρχισε τις γκελες και με λειψανδρια πηρε την κατω βολτα... Συνέχεια

για μενα παντως η ελλειψη του ''αχρηστου'' - για τον Μαρκο λεω για οσους δεν καταλαβαν - φαινεται και δυστυχως αποδειχτηκε κομβικη, κ ας βαλετε οσα dislike θελετε


ηρθε και η λειψανδρια στο κεντρο κ μπροστα, πισω ειχαμε τα θεματα μας και ποιοτικα και ποσοτικα πια (φυγαν ινσουα κ παουλινιο χωρις αντικατασταση) βαλε και το θεμα στο τερμα δε θελει και πολυ


ας ελπισουμε να γινει κανενα θαυμα και να ανακαμψουμε

aektzisorodios - 8/4/2021 20:31

Καλησπέρα σε όλα τα αδέρφια .... δεν γράφω συνέχεια αλλά διαβάζω όλα τα σχόλια . Βλέπω οτι όλοι τα έχουν με τον χιμένεθ ... ο προπονητης που αναλαμβάνει στα μέσα της χρονιάς είναι ο λιγότερος υπαίτιος για αυτο το τραγικό χάλι . μέσα σε δυο χρόνια έχουμε αλλάξει τόσους προπονητές...αυτοί η στανη τοσο γάλα βγάζει . Να μάθουμε να βλέπουμε τα γεγονότα.....πριν κρίνουμε . Να σας πω οτι με τον μοραις δεν μπορουσαν να καταλλάβουν την θεωρία,με τον ουζουνιδη τους έφταιγε οτι ηταν αυστηρός ,με... Συνέχεια τον καρέρα ο ανάδρομος ερμής , και μηπως ξεχάσαμε τι έκανε ο μάνταλος στον κετσπάγια...... που πηγε στην μέση του αγώνα και του φώναζε οτι δεν τους είπε τι να κάνουν μεσα στο γήπεδο . Παιδια ξεχνάμε το βασικό κομματί σε όλο αυτό....είναι ποδόσφαιρο..μπάλα...και στην τελική κλωτσάνε ένα τόπι ....ο κετσπάγια έφταιγε που δεν μαρκάρανε ή δεν επεφταν για τάκλιν *τυχάιο παράδειγμα) , με τον καρέρα το πρόοβλημα δεν ήταν με αυτόν ...αλλά με τον γυμναστή του ......δεν ξέρω αν είναι κορυφαίος η όχι ...αλλά ξέρω οτι εκτίμησε λάθος το θέμα με την προετοιμασία με το θεμα του κορονοιου .Η πορεία της ΑΕΚ δεν είναι θέμα προπονητη αλλά θέμα γυμναστή .

LITHOUANAS_21 - 8/4/2021 20:30

Τη χρονιά που πέσαμε λέγαμε "ελα μωρέ ΑΕΚ ειμαστε σιγά μην πέσουμε κατηγορια..." τώρα αντίστοιχα λέγαμε "ελα μωρέ θα βγούμε Ευρώπη και από του χρόνου κάνουμε ομάδα με κανα δύο τρεις μεταγραφές...".Λοιπον:δεν βγαίνουμε Ευρώπη σίγουρα,τελικό μόνο αν κλείσει τα μάτια ο Θεός περνάμε και θα τερματίσουμε στη χειρότερη θέση. Δεν βλέπω πως αυτό το χάλι παιχτών θα παίξουν μπάλα στους αγώνες που μένουν. Και για να προβλέψω και για το καλοκαίρι δεν πρόκειται να αλλάξει... Συνέχεια τίποτα ουσιαστικά. Παλι με παίκτες στοιχήματα και προπονητή μέτριο θα πορευτούμε. Γίναμε μίζεροι πλέον...Θελει ηλεκτροσόκ η κατάσταση!!!

evo21 - 8/4/2021 19:24

Θα σας πω εγω τι εχει χαθεί τα τελευταία χρονια.

Ο Κοσμος της ΑΕΚ καθε Κυριακη οταν τραγουδουσε

Το και της Ρεαλ το φόβητρο εγινε το ονομα σου

Το ΠΙΣΤΕΥΕ , η φωνη έβγαινε απο την ψυχη κ τη καρδια, η ομάδα σε εκανε να το πιστευεις και με αποδειξεις αγωνιστικες. Εγω και αλλοι αυτα ζουσαμε.... Συνέχεια
Τωρα συμβαινει το ακριβως αντίθετο, παιζεις 8 η ωρα και εχεις χασει απο τις 3 το μεσημέρι.

Ξυπνήστε εκει στην διοίκηση αν και ξυπνιοι ειστε

Και δεν μπορώ να καταλαβω το γαμ@ μενο το ΓΙΑΤΙ.

n_peramos_21 - 8/4/2021 19:21

Οτι βαζεις στο πιατο σου (επενδυσεις ΑΕΚ ) ερχεται στο κουταλι σου ( απανωτες ηττες)..Αν δεν επενδυθουν χρηματα για καλο τεχνικο τιμ με ανθρωπους γνωστες σε καιριες θεσεις τοτε θα μπορεσουμε να φερουμε και καλους παικτες..Διαφορετικα παλι με λαυρακια δανεικους και οτι ελευθερο απο πανερι μερια..Υπαρχουν 2 δρομοι..Ο ευκολος και ο σωστος???Ας επιλεξει η διοικηση ποιον θα ακολουθησει..

Yellow_Legend - 8/4/2021 19:19

Λάθος έχει συνηθίσει, έχει μάθει και θεωρείται φυσιολογικό πλέον να χάνει. Δεν μιλάω μόνο για τα ντέρμπι που είναι δεδομένο πλέον.

kbakourn - 8/4/2021 19:16

Αρκεί να μην μας κάνει εντύπωση. Οι λόγοι είναι γνωστοί. Συστηματική αγωνιστική απαξίωση της ομάδας.

savvas2020 - 8/4/2021 19:09

Η ΑΕΚ κερδιζε οταν ειχε διδυμο ΛΙΒΑΙΑ-ΑΡΑΟΥΧΟ . Ειχαν χημεια μεταξυ τους .Τωρα τι καναμε ? μας εφυγε ο καλος ο παικτης (ΛΙΒΑΙΑ) και κρατησαμε τον φετινο ΟΛΙΒΕΙΡΑ που πονανε τα ματια μας . Η ΑΕΚ παντα ειχε φοβερα διδυμα στην επιθεση που ηξεραν να βρισκονται με κλειστα τα ματια ( ΠΑΠΑΙΩΑΝΟΥ-ΒΑΓΚΝΕΡ, ΜΠΑΓΕΒΙΤΣ-ΜΑΥΡΟΣ, ΤΣΙΑΡΤΑΣ-ΝΤΕΜΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ -ΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ και αλλα πολλα τωρα πεστε μου εσεις ποιο διδυμο απο τους τωρινους θα κανει το ιδιο? ΔΥΣΤΥΧΩΣ και να... Συνέχεια μπορουσε να γινει καποιο διδυμο δεν δουλευτηκε απο τους Καρρερα Μανολο. Εχω ακουσει απο φιλους ρης ΑΕΚ να λενε δεν θελουν να βλεπουν αλλο την ομαδα μας κι αυτο οντως συμβαινει..

che_giorgaras21 - 8/4/2021 18:41

Αυτές οι ακαδημίες μας έναν Έλληνα παίχτη της προκοπής δεν μπορούν να βγάλουν με τπτ??? Ποσο κακή δουλειά γίνεται πλέον σε αυτόν τον τομέα? Το καλύτερο που έχουμε να επιδείξουμε από Έλληνες ποδοσφαιριστές είναι οι Μάνταλος , Σβάρνας και Τσιτωντας??? Που είναι οι παίχτες σαν τον Ατματζίδη, τον Κασαπη, τον Νικολαιδη, τον Κωστή , τον Μπορμποκη, έστω σαν τον Κοπιτση και το Μαλαδενη? Τι πράμα είναι αυτό σήμερα? Δεν λέω, έχει αλλάξει το ποδόσφαιρο αλλά και τόσο χαμηλό επίπεδο δεν... Συνέχεια δικαιολογείται !! Ο τελευταίος Έλληνας παίχτης που είδα στην ΑΕΚ και ήταν επιπέδου ΑΕΚ πρωταθλητισμού ήταν ο Χριστοδουλοπουλος, έστω και για μια χρόνια! Κάποιοι άλλοι καλοί όπως ο Μπακασετας αλλά όχι τπτ ιδιαίτερο. Διαφωνείτε ???

chimikos50 - 8/4/2021 18:56

Αν δεις τις 11 αδες των ομάδων την εποχή των παικτών που λες ήταν γεμάτη Έλληνες και 2 ή 3 το πολύ ξένοι. Μετά τον Μποσμαν όλες οι Ελληνικές ομάδες μαζί δε βγάζουν 16αδα Ελλήνων παικτών.

Kanapedisios21 - 9/4/2021 10:13

Ο μόνος λόγος που οι ομάδες πλέον έχουν Έλληνες είναι για την Ευρώπη δυστυχώς πλέον μην περιμένεις κανέναν καλό Έλληνα

sovereign_s - 8/4/2021 18:52

Ε και συ τωρα 365 ξινεσαι στην γκλιτσα του τσομπανη, δεν τα ξερουμε? Τα ξερουμε, το θεμα ειναι να τα "μαθουν" τα στατιστικα και καποιοι αλλοι.


Ας μην κολλαμε στο παρελθον, δυστυχως μηχανη του χρονου δεν εχει βγει ακομα. Ο γεγονε γεγονε. Αρα, ας κανουμε φοκους τι θα κανουμε απο αυριο, που αν γινουν τα σωστα, θα ειναι ολα αυτα μια κακη... Συνέχεια αναμνηση και ενα καλο μαθημα, καθως και το σπιτι πια ειναι στα κουφωματα.

Ponhrh_alepou - 8/4/2021 17:53

επειγοντως να ερθει ο ΑΡΑΟΥΧΟ πισω μπας και αρχισουμε παλι τις Νικες

MarkoLivaja - 8/4/2021 18:51

2021 έχουμε ξεκολλήστε επιτέλους με τον Αραούχο

taxiss21 - 8/4/2021 18:01

Eνας Αραουχο δεν φέρνει τις νίκες φιλε. Θες 6 τύπου Αραουχο σε κάθε θέση.

Ponhrh_alepou - 8/4/2021 18:06

εννοουσα συγκεκριμενα για τη θεση του CF προφανως , εννοειτε χρειαζομαστε 4 αμυντικους απο το πανω ραφι τον αραουχο + ενα 10αρι τυπου σκοκο + ενα λιβαι γκαρσια απο αριστερα

Dani21zigolo - 8/4/2021 18:44

Έτσι είναι φίλε είναι κακή νοοτροπία αυτή ....νίκη,νίκη,νίκη, και από μπάλα τίποτα.Το προϊόν είναι θέαμα και στο κάτω κάτω πως θα νικήσεις αν δε παίξεις μπάλα,;; ΥΓ. Το 2018 η ΑΕΚ έπαιξε Μπαλάρα ειδικά στον 1 γύρο με Ευρωπη θυμάσαι έτσι;; χαπάκια έλεγαν ότι παίρναμε τι να λέμε τωρα

goten21gr - 8/4/2021 18:19

Tο θεμα δεν ειναι οτι εχει ξεχασει, αλλα οτι δεν μπορει. Ο κυκλος εκεινης της ομαδας που πηρε το πρωταθλημα εκλεισε με ασχημο τροπο και αυτο ειναι κυριως ευθυνη της διοικησης που αφησε την ομαδα στην τυχη της. Το καλοκαιρι πρεπει να μπει τελος σε ολη αυτην την κωμωδια. Να βρεθει απο τωρα ο προπονητης και να δει την ομαδα. Ο gayρος το 2018 εκλεισε τον Μαρτινς απο τον Απριλιο και ειχε ολο τον χρονο να δει το ροστερ του και να κανει τις μεταγραφες που ηθελε. Εμεις γιατι θα πρεπει να ψαξουμε... Συνέχεια προπονητη τον Ιουνιο και να φτασουμε παλι Αυγουστο και να μην εχουν γινει οι μεταγραφες που θα αλλαξουν το επιπεδο της ομαδας.

Dani21zigolo - 8/4/2021 18:17

Αυτά τα άρθρα είναι άκυρα αυτή τη στιγμή και δε βοηθάνε καθόλου.Η ομάδα δε μπορεί να παίξει μπάλα δε μπορούν να κατεβάσουν τη μπάλα στην αντίπαλη περιοχή,να αλλάξουν δύο τρεις πάσες ,να κάνουν έναν αυτοματισμό,χωρίς τρεξίματα,χωρίς πάθος για ποια νίκη μιλάμε,; Όσο παραμένει αυτή η κατάσταση θα δούμε κι άλλα ρεκόρ αρνητικά.Το άρθρο είναι ένα....ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΟΛΑ.....και να γράφετε δίπλα στα άρθρα και βιντεάκια για το γήπεδο που είναι καθημερινα

GoudiR21 - 8/4/2021 18:14

Η ΑΕΚ την πρώτη 3ετια πριν το πρωτάθλημα και την δεύτερη 3ετια μετά το πρωτάθλημα , δηλαδή μέχρι σήμερα είναι κάθε της χρόνια αποτυχημένη με 4 χαμένους τελικούς χωρίς να έχει σκοράρει (1 αυτογκόλ ο γλυκος).

Με χαμένα όλα τα ντέρμπι την τελευταία 3ετια με τους γιατρούς βορρά και νότου να σε έχουν πελάτη με τους ξένους διαιτητές.... Συνέχεια
Η ομάδα είναι τραγική αγωνιστικά με παίκτες επίπεδου Λαμίας ειδικά αμυντικά .

Με παίκτες ηγέτες που τόσα χρόνια δεν έχουν πάρει ένα μεγάλο ματς μόνοι τους όπως έκανε πχ ο Λιβαγια με παοκ την χρονιά του πρωταθλήματος , ο λαζαρος με τον γαυρο και ο Αραούχο με τον βαζελο.

Μια ομάδα χωρίς οργανωμένο σκάουτινγκ και ρούκι τεχνικούς διευθυντές χωρίς παραστάσεις , γνωριμίες και όνομα στον χώρο .

Μια ομάδα που έχει γίνει αρμαιο άθλιας διαιτησίας και δεν κουνιέται φύλλο... παρά μόνο κάνουμε εκστρατείες μαζί με τον Ιβάν για να την έχει αυτός απτο να την έχει ο μαρινακης.

Πραγματικά πραγματικά ντροπιαστικά που μικραίνουν επικίνδυνα την ΑΕΚ μας και πραγματικά ραγίζει η καρδιά μου γραφωντας τα άλλα όλοι ξέρουμε ότι ισχύουν.

Ακούμε συνέχεια λόγια λόγια λόγια λόγια αλλά από πράξεις δεν βλέπουμε τίποτα.

Κάθε πέρσι και καλύτερα θα λέμε.

Χθες η ομάδα πήγε να πάρει ένα Χ στο τέλος απτό διαλυμένο επίσης παοκ και εμείς σαν οπαδοί θα ήμασταν χαρούμενοι όταν ο παο πριν 3 μέρες τους έριχνε σβηστή 3αραα.

Πρέπει να ξυπνήσουμε και εμείς σαν οπαδοί ,να αυξήσουμε τις απαιτήσεις μας γιατί είμαστε στην ΑΕΚ και να σηκωθούν να φύγουν απτό σωματείο ΑΕΚ είτε διοικητικά πρόσωπα είτε παίκτες είτε προπονητές είτε και το μεγαλο αφεντικο ΑΝ ΔΕΝ ΟΡΑΜΑΤΊΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΑΕΚ ΚΥΡΙΑΡΧΕΊ ΚΑΙ ΜΕΓΆΛΗ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΤΊΤΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΊΝΑΙ 3Η ΚΑΙ 4Η ΔΎΝΑΜΗ ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΩΤΆΘΛΗΜΑ ΜΕ 3 ΟΜΑΔΕΣ.

ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΕΚ!!!

vasant71 - 8/4/2021 18:09

¨Επαψε ΑΕΚ να θυμίζει...

andReas88 - 8/4/2021 18:08

Θα μας σηκώσει αρχηγός στις πλαχαχαχαχαχααχααχαχαχαχαχα

romantic - 8/4/2021 18:06

Αυτά που έχουμε περάσει εμείς οι ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ είναι απίστευτα.Άυτο που μας κρατάει όρθιους είναι η ελπίδα ότι κάποια στιγμή θα γυρίσει.

evo21 - 8/4/2021 18:02

Του ειπαμε άπειρες φορές οτι τον ευχαριστουμε για το μελλον της ΑΕΚ μας, δεν μας ειπε ποτε μια συγνωμη η μια εξηγηση για οτι η ομαδα αφεθηκε στο ελεος της . Και μας κανει και υποδείξεις με ποιο τροπο θα διαμαρτυρηθούμε .

Ponhrh_alepou - 8/4/2021 17:52

Ρε παιδια αυτος ο Μανταλος θα παρει ενα παιχνιδι στις πλατες του ποτε? τον εβλεπα παλι εχθες και σκεφτομουν τι στο καλο υποτιθεται μαζι με το φοροτουνη ειναι το καλυτερο 10αρι στην Ελλαδα δε μπορει μια φορα να ριξει 2 μπαλακια στο παοκ να παρουμε σβηστα το ματσακι?

R21_AEK - 8/4/2021 17:58

Τι να κανει ο Μανταλος?χαχαχαχα εδω λενε οτι θα ανανεωσουν το συμβολαιο

AEK_GERA - 8/4/2021 17:54

Παντως αν ο Μελ τους πει οτι οποιος νιωθει λουζερ ας βγαλει την φανελα και να φυγει, ειμαι σιγουρος οτι δεν θα την βγαλει κανενας τους και θα συνεχιζουν να ξεφτυλιζουν την ομαδα, εξαλλου ποιος λουζερ εχει επιγνωση της καταστασης του?

Πελατες των γαυρων βορα και νοτου και ομαδα με παιχτες ισαξιους του Αστερα και του Ατρομητου, αυτοι ειστε και ντροπιαζεται τοσο την ιστορια οσο και την φανελα της ΑΕΚ, ανικανοι ΛΟΥΖΕΡΣ!

R21_AEK - 8/4/2021 17:57

Ποια φανελα να βγαλουν επαγγελματιες ειναι πληρωνονται με πολυ καλα λεφτα που εσυ κι εγω δεν θα τα δουμε ποτε χε@@@@ν για την ΑΕΚ αυριο μεθαυριο θα πανε αλλου σιγα που θα κατσουν να σκασουν στις καμερες το παιζουν θλιμενοι ετσι για το θεαθηναι.

Germain_Paris - 8/4/2021 17:57

Έχει ξεχάσει να νικάει διότι κάποιος ξέχασε ότι η ΑΕΚ, πέρα απο ένα υπό ανέγερση γήπεδο, έχει και ένα αγωνιστικό τμήμα το οποίο θα πρέπει να πρωταγωνιστεί. Η επιλογή του προπονητή θα δείξει με ξεκάθαρο τρόπο τι θα δούμε τα επόμενα χρόνια, ωστόσο το κακό είναι ότι η απουσία μας από τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις του χρόνο θα μας αναγκάσει να πληρώσουμε υπεραξία για έναν προπονητή εγνωσμένης αξίας. Και όπως έχει αποδειχθεί περίτρανα, η ομάδα αυτή τη στιγμή στερείται... Συνέχεια χρηματοδότησης και επενδυτικού πλάνου.

R21_AEK - 8/4/2021 17:53

Αν δεν ανεβει το μπατζετ κατακορυφα και δεν επενδυσεις με χρηματα απο την τσεπη σου δουλεια δεν γινεται.Στην ΑΕΚ πρεπει να πεσουν για αρχη 20-30εκ για παιχτες πρεπει να ερθουν 10 παιχτες 11αδας που να παιρνουν απο 800-900χιλ-1,5εκ και οι υπολοιποι να ειναι των 300,400,500,600χιλ μονο ετσι θα φτιαξεις ομαδα.Προπονητης του 1,5-2εκ με καλο τεχνικο τιμ και ενα πολυ καλο τμημα σκαουτινγκ που να εχει καλες γνωριμιες με τα κορυφαια γραφεια μανατζερ της Ευρωπης ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΜΑΔΑ.Αν δεν το... Συνέχεια καταλαβαινει αυτο ο Μελ τοτε τι αλλο να πουμε.

armag21 - 8/4/2021 17:51

Δεν ξέρω ρε παιδιά άμα έχει ξεχάσει μου φαίνεται ότι δεν μπορεί να κερδίσει.

ΕΠΟΜΕΝΟ