Quantcast
165 ΣΧΟΛΙΑ

Κετσετζόγλου: Προηγούνται άλλες περιπτώσεις του Μιλόγεβιτς για τον πάγκο της ΑΕΚ (AUDIO)

Ακούστε όσα είπε, την Πέμπτη το πρωί, ο Κώστας Κετσετζόγλου στον bwinΣΠΟΡ FM 94.6

Στο θέμα του Βλάνταν Μιλόγεβιτς, το όνομα του οποίου επανήλθε στο προσκήνιο για τον πάγκο της ΑΕΚ, αναφέρθηκε ο Κώστας Κετσετζόγλου, μιλώντας στους Βάιο Τσούτσικα και Βασίλη Βέργη στον bwinΣΠΟΡ FM 94,6.

Τόνισε, λοιπόν, πως «έχει απασχολήσει και στο παρελθόν, αλλά δεν υπάρχει κάποια επαφή σε βάση συζητήσεων, καθώς προηγούνται άλλες περιπτώσεις» και ξεκαθάρισε ότι «δεν αποτελεί στόχο της ΑΕΚ. Υπάρχει εκτίμηση στο πρόσωπό του, αλλά δεν αποτελεί στόχο της ΑΕΚ».

Σε ό,τι αφορά το ματς Κυπέλλου με τον ΠΑΟΚ και την ήττα, που ήρθε στην τελευταία φάση του αγώνα, σημείωσε πως ο «δικέφαλος του Βορρά» έχει ξεκάθαρο προβάδισμα ενόψει της ρεβάνς, πρόσθεσε, όμως, ότι «δεν έχει τελειώσει η πρόκριση», ενώ στάθηκε στην απογοητευτική παρουσία του Λιβάι Γκαρσία, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Στεναχωρήθηκα με την εικόνα του Λιβάι Γκαρσία. Είναι άσχημα ψυχολογικά, κρίμα η ΑΕΚ να τον ρίξει σε κατάθλιψη. Πρέπει να στηριχθεί. Όταν σε τέτοιο παιχνίδι, που οι άλλοι προσπαθούν, είναι από τους χειρότερους, είναι πρόβλημα. Αν κάνει άλλα πέντε τέτοια ματς θα λέει ο κόσμος ότι είναι παλτό και είναι κρίμα».


Κέρδισε έως 1.000.000€ σε έναν από τους μεγαλύτερους διαγωνισμούς που έγιναν ποτέ!
(21+ | Παίξε Υπεύθυνα)

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Kellhus21 - 9/4/2021 10:42

Ο Γιαννικης προσωπικα μ αρεσει πολυ. Γερμανικη σχολη κ δεν καταλαβαινω γτ καποιος Ιβηρας μετριου βιογραφικου θα ναι καλυτερος. Απο την αλλη ομως καταλαβαινω την αναγκη για κατι που θα ναι πιο φανταχτερο κ οχι αμφιλεγομενο. Αν δηλαδη παμε σε κατι ο τως δυνατο τοτε εχει καλως. Αλλα απο εναν Γιαννικη της Καντιθ πχ, προτιμω τον Γιαννικη

AEKogeniakes istories - 9/4/2021 09:10

φερτε εναν προπονητη βελινεκους βαλβερδε μαρκος σιλβα ζαρντιμ μοντελα σετιεν δωστε τους χρονο και χρηματα και σε βαθος 2 χρονων η ομαδα θα εχει ανοικοδομηθει

kosni_11_aRaujo - 8/4/2021 23:41

βγαζει ο πας τετοιο πρες σε ολο τον αγωνιστικο χωρο εναντια στον γαυρο και εμεις απλα κοιταμε σαν χαμενοι. γιατι τι του λειπει του γιανικη? πρεσαρει σε ολο το γηπεδο η ομαδα του και δειχνει πολυ καλα στοιχεια. αν δεν παει για βαλβερδε κτλ τοτε πιστευω γιανικης ειναι μονοδρομος

dragan21 - 8/4/2021 23:23

Postekoglou

Accept21 - 8/4/2021 14:41

Αυτό που συμβαίνει με το Μανόλο είναι πρωτοφανές στα ποδοσφαιρικά πεπραγμένα. Δώστε ρε κλειστό πενταετές στον άνθρωπο και κάντε του και τρείς πρωτοκλασάτες όμως μεταγραφές (άνω των 2εκ η καθεμια), κάντε και ένα σοβαρό σκάουτινκ στην Ελλάδα και όλα θα βρούνε το δρόμο τους. Αμα αρχίσυμε πάλι τα πειράματα με Μιλόγεβιτς, Ράσταβατς. Γιαννίκη μια από τα ίδια θα έχουμε. Υπόψη οτι ο Μανόλο τιμά την ΑΕΚ και παραμένει έστω και με ημερομηνία λήξης. Μανόλο ψυχάρα για πάντα ΑΕΚάρα!

stigma - 8/4/2021 23:16

Ναι βλεπουμε εχει τον Γκαρσια που κανει 2.6 μυρια κ του εχει κανει τον βιο αβιοτο..τον εχει καταστρεψει..τον βαζει να ξεκιναει με την μπαλα κατω απο την σεντρα κ τον μαρκαρουν 2-3 αντιπαλοι..ουτε τριπλα δν μπορει να κανει πλεον..να του παρει κ αλλους 3 παιχτες ανω των 2 μυριων να εχει να χαλαει παιχτες ο Χιμενεθ..ασε μας ρε φιλε

ismael_blanco - 8/4/2021 15:35

Ποια ΑΕΚ τιμάει? Εχουμε φάει 10 γκολ σε 4 αγώνες κι έχουμε βάλει 2 κι αντί να παραιτηθεί περιμένει να τον διώξουμε για να πάρει την αποζημίωση που λένε ότι είναι 200 χιλιάδες. Απίστευτα πράγματα με εσάς που τον υποστηρίζετε και πάμε από φάπα σε φάπα. Ο Καρέρα έφερε Χ με το Βόλο κι έφυγε, ο Μανόλο έχασε δύο φορές και θέλετε να τον έχουμε και του χρόνου!

Yellow_Legend - 8/4/2021 15:40

Κάτσε να τελειώσει η χρόνια έχουμε ακόμα πολλά να φάμε

Aeksalamis123 - 8/4/2021 22:38

Έχω μια απορία. Ποιος θα επιλέξει τον νέο προπονητή και με τι τεχνογνωσία;

Aeksalamis123 - 8/4/2021 22:53

Η λέξη τεχνογνωσία χρησιμοποιείται μεταφορικά...

Thanos71 - 8/4/2021 21:47

Όποιος και να έρθει θέλει στήριξη. Χρόνο και στήριξη με στελέχη και παίκτες. Η ΑΕΚ σπάνια στήριξε προπονητή. Ούτε ο Δέλλας ούτε ο Ουζουνιδης ούτε ο Καρέρα στηρίχθηκαν. Και οι τρεις είναι πολύ καλοί προπονητές. Όχι όμως θαυματοποιοί. Δυστυχώς θαυματοποιοί δεν υπάρχουν. Υπάρχουν καλοί προπονητές όπως οι 3 παραπάνω αλλά έπεσαν θύμα ανθρωποφαγίας. Το ίδιο θα γίνει και με.οποιον έρθει αν δεν τον στηρίξουμε.... Συνέχεια
Σκέφτομαι τι μπάλα παίξαμε με Δελλα με βασικούς Σοιλέδη, Αραβίδη Ντακόλ Άνταμ. Σκέφτομαι ότι ο Ουζουνιδης απέκλεισε Σελτικ και Βιντι και μας έδωσε 25 εκατομμύρια ευρώ με 7 παίκτες να έχουν αποχωρήσει από την πρωταθλήτρια ΑΕΚ. Ας αφήσουμε τον επόμενο να δουλέψει χωρίς γκρίνια και υστερίες και κάτι καλό θα βγει.

chrisnkl - 8/4/2021 21:29

Μιλόγεβιτς καλός προπονητής , συμπαγείς ομάδες , ξεκίνησε από χαμηλά , δοκιμάστηκε και με Αστέρα στο champions league , δεν ξέρω πως είναι από χαρακτήρα και στις σχέσεις του με τους ποδοσφαιριστές και γνωστής εδώ και χρόνια της ελληνικής πραγματικότητας , καθότι έπαιζε και σαν παίκτης από την δεκαετία του 90 ´ , όποτε ξέρει τι σημαίνει ΑΕΚ . Νομίζω ότι είναι καλή περίπτωση. Εγώ πιστεύω ότι αξίζει να ασχοληθούμε με Γιαννικη , αυτός ο προπονητής τα επόμενα χρόνια θα χτυπήσει bundesliga , καθότι... Συνέχεια και Γερμανοτραφης .Ίσως έχει ασχοληθεί ήδη και ο βαζελος .

Ovoloseinaikitrinos - 8/4/2021 21:26

Ρωτήστε τον Φερνάντο Σάντος να προτεινει έναν προπονητη και δώστε του χρόνο και παικτες όχι χρόνο όσο του Καρντόζο. Ο γιαννικης για μένα είναι πολυ καλη περιπτωση αλλά θα αποτυχει γιατί εδώ είναι Ελλάδα κ σε παγκο μεγάλων ομάδων μόνο ένας συγχωρεμένος ο Κυράστας για μένα άντεξε κ θυμόμαστε όλοι τι έλεγαν ότι ο βάζελος πεταξε λευκή πετσετα κλπ... Υ.γ όσον αφορά τον λιβαι δεν προκυπτει από πουθενα οτι θελει να φυγει.

gian - 8/4/2021 21:24

Ξενερωσε ο μαυρακος και με το δκιο του ο προπονηταρας τον εχει να τρεχει μονο για αμυνα και οσπου να βγει στην επιθεση τον περασε το μπακ

Aekara70 - 8/4/2021 21:03

Βρε ξεκινήστε συζητήσεις με τον Γιαννίκη μην μας προλάβει ο βάζελος ή ακόμη κι ο Μπάοκ . Αν περιμένετε να φέρει ρούκι προπονητή Ισπανό ή Πορτογάλο σωθήκαμε ,σιγά μη δώσει λεφτά

Jujitsu21 - 8/4/2021 13:49

Μπάγεβιτς Ιβιτς Μαϊστόροβιτς Κριστισιτς συνεχίστε το....

Arpagos - 8/4/2021 21:00

Αν σου φέρνανε τον Μιλιβόγιεβιτς?

anemos777 - 8/4/2021 20:58

Όσον αφορά τον Γκαρσία, ο άνθρωπος είναι φανερό ότι όχι μόνο έχει ξενερώσει, αλλά και έχει μετανιωσει...

Πολυ φοβάμαι ότι θα έχει ήδη μιλήσει με τον ατζέντη του για το καλοκαίρι.....

harnic21 - 8/4/2021 20:02

Το θέμα είναι ότι έχουν δημιουργηθεί τρομερές προσδοκίες στον κόσμο κι στο τέλος θα την φάμε την πατάτα. Είτε γιατί θα χαθεί πολύτιμος χρόνος σε ουτοπικές περιπτώσεις είτε γιατί μπορεί εν τέλει να βρεθεί «όνομα» αλλά να μην κολλήσει με την ομάδα. Η ουσία είναι ότι με τόσες άστοχες επιλογές τα τελευταία 3 χρονια, δεν υπάρχει πλέον το περιθώριο του λάθους: ούτε στην επιλογή προπονητή ούτε παικτών.... Συνέχεια
Κι κάτι ακόμα: ακούω κάτι τρελά « Τίγρη χώσε λεφτά, ανέβασε το μπατζετ». Το τελευταίο πρόβλημα της ομάδας τα τελευταία χρόνια δεν είναι το μπατζετ αλλά οι επιλογές. Κι εκεί είναι όλη η ουσία. Χωρίς τεχνογνωσία και οργάνωση πάντα θα φαίνεται ότι σου λείπουν πράγματα και πάντα θα χρειάζεται να ξοδευεις περισσότερα χρήματα. Λεφτά πεταμένα στον βρόντο. Δείτε φέτος μόνο ποσό στοίχισε η αμυντική γραμμή της ομάδας και τι εικόνα παρουσιάζει. Άρα η πρώτη απαίτηση πρέπει να ναι υπάρξει επιτέλους ποδοσφαιρική λογική σε όλα τα επίπεδα. Κι για να γίνει αυτό θα πρέπει να επιλεχθεί ( επιτέλους) ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ. Μετά όλα θα βρουν τον δρόμο τους.


ΥΓ. Το ότι δεν βγήκε ο Ουζουνιδης δεν καταλαβαίνω γιατί έχει δημιουργήσει μια αποστροφή για οτιδήποτε κυκλοφορεί στα πόδια μας (πχ Γιαννικης). Δεν γίνεται ομάδες όπως η Ντορτμουντ ή η Λειψια ή τόσες άλλες να δίνουν ευκαιρία σε νέους κι ανερχόμενους με προσόντα κι σύγχρονες αντιλήψεις προπονητές κι μεις νς μην συμβιβαζόμαστε με τίποτα λιγότερο από Αλεγκρι κι Μαρθελινιο. Ο Ολυμπιακός επένδυσε σε προπονητή από την Γκιμαράες. Τον ήξερε κανεις; Τον εμπιστεύθηκε όμως, τον στήριξε και τώρα δρεπει τους καρπούς. Κι κάτι τελευταίο: ο προπονητής δεν επιβάλλεται με τον όνομα του αλλά με την δουλειά του και την προσωπικότητα του.

Aeksalamis123 - 8/4/2021 20:23

Η γραμμή της άμυνας δεν κόστισε τίποτα ιδιαίτερο. Τα συμβόλαια είναι χαμηλά, με μεγαλύτερο 400.000 του Ινσουα. Η αγορά των δύο σέντερ μπακ κόστισε 1,1 εκ. Δεν είναι χρήματα αυτά για κορυφή. Συγκριτικά ο Σεμεδο κόστισε 5 εκ. ενώ αυτός, ο Παπασταθόπουλος και ο Λαλα παίρνουν 3,3 εκ. ετησίως. Δυστυχώς παίζει ρόλο πρώτα το μπάτζετ και μετά τα υπόλοιπα.

harnic21 - 8/4/2021 20:35

Μόνο ο Χνιντ 800 χιλιάρικα αγορά συν κανα 350αρι συμβόλαιο. Νεντε 400 περίπου αγορά κι αλλά τόσα συμβόλαιο. Νταντσενκο 400 αγορά κι συμβόλαιο κανα 300αρι συμβόλαιο. Ινσουα 350 συμβόλαιο. Αν προσθέσουμε σε αυτά κι τα συμβόλαια των Μπακακη, Λόπεθ, τα χρήματα που δόθηκαν γύρω στα 500 για αγορά Λατσι αλλά κι των δυο τερματοφυλάκων δεν τα λες κι λίγα για να χεις αυτή την εικόνα. Ο Αρουλης δεν νομίζω ότι χαλάει περισσότερα για να παρουσιάζει τόσο καλύτερη άμυνα από σένα.

harnic21 - 8/4/2021 21:12

Κι για να μην παρεξηγηθώ: εννοείται ότι το μπατζετ παίζει ρόλο αλλά χωρίς τεχνογνωσία δεν θα σου φτάνει ποτε το μπατζετ. Τα παραδείγματα πολλά.

Aeksalamis123 - 8/4/2021 22:25

Ας υποθέσουμε ότι βελτιώνεις την τεχνογνωσία σου και φτάνεις στα επίπεδα του γαύρου. Πώς θα τον φτάσεις ξοδεύοντας τα μισά;

φαντροκ - 8/4/2021 22:16

αδερφε μην βαζεις τους ρουληδες και τις τριπολες και τους ατρομητους στην εξισωση. πυροτεχνηματα ειναι.

το ζητημα ξες ποιο ειναι; οτι ειτε λογω κλοπιμαιων (χοντρος) ειτε λογω ξεπλυματος (ρωσος) οι βασικοι σου ανταγωνιστες μπορουν να κανουν οικονομικες πατατες τυπου ραφινια, βιναγκρε, χαντζιντι, βερνμπλουμ κλπ (αναφερομαι μονο στην αμυνα) και να την βγαζουνε καθαρη, παλι με χωσιμο... Συνέχεια ρευστου.


για εμας καθε οικονομου που δεν πουλιεται κοστιζει δυο χρονιες. δεν βγαινουνε ολες οι μεταγραφες ουτε με το σκαουτιγκ μονο ουτε με τα λεφτα.

μονο που ομαδες σαν εμας οι αστοχιες ειτε πληρωσεις ειτε λαβρακια ειναι, πονανε. επειδη δεν μπορεις να χωσεις για να καλυψεις λαθη και να προχωρησεις.

ετσι, παρακαλας να πουληθει ο οικονομου για να φερεις ντατσε και χνιντ και αν δεν πιασουνε εχεις το προβλημα για χρονια. μεχρι να δανεισεις τον επομενο βερντε ή να απαλλαγεις απο τον ινσουα για να φερεις τους επομενους με τα ιδια δεδομενα. δεν θα πουλαμε καθε χρονο μπαρκες για να φερνουμε γκαρσιες.

τωρα αν συγκρινομαστε με ρουληδες και βαζελους επειδη αυτους ειμαστε ικανοι να εχουμε αντιπαλους (και φετος) τοτε σωστα το επισημαινεις το προβλημα, αλλα πως θα το λυσουμε; με εξυπνες λυσεις;

εδω βλεπεις οτι ο κονε και ο προεδρος αναλυουν τις προτασεις που ερχονται για τους προπονητες, συνταγη μια απο τα ιδια, τι θα αλλαξει το καλοκαιρι και ποια μυαλα θα βρουνε τα λαυρακια?

ητανε ο σωκρατης ελευθερος και ωραιος και συζητουσαμε. και αναγκαστηκαμε να διακοψουμε γιατι δεν μας επαιρνε για παραπανω. τι να του λεγαμε; κατσε σωκρατη να δω ποσα θα πιασει ο χνιντ στην αγορα και αν τον πουλησω θα τα παρεις;

του εδωσε ο χοντρος οσα παιρνει το χρονο ολη η αμυνα μας και στα αρχιδια του κιολας. εχει κερδος το τρολαρισμα σε εμας και αμα δεν πιασει πληρωνει και παιρνει αλλον οπως εκανε με τον ραφινια.

baller9_11 - 8/4/2021 21:04

Γιατι κανει πρωταθλητισμο ο αρης και δεν το ξερω? 20 βαθμους πισω απο τον γαυρο ειναι με το ροστερ που εχει? Επισης ειναι θλιβερο να συγκρινουμε την ΑΕΚ με τον αρη. Το μπατζετ του αρη λοιπον εχει ταβανι το -20 αρα δεν μπορει να ειναι παραδειγμα προς μιμηση για εμας. Επισης Το πιθανοτερο ειναι οτι εαν ειχαμε εμεις το ροστερ του αρη μπορει να ημασταν και ακομα πιο κατω απ'οτι τωρα, αλλο βαρος εχουν οι φανελες μας για να μπορουν να την σηκωσουν παιχτακια σαν τον Σουνγκρεν, τον Μαντσινι και... Συνέχεια τον Δελιζηση. Τα χρηματα που αναφερεις παντως δεν ειναι και τιποτα τρελα. Ασε που και τα συμβολαια που λες δεν ισχυουν, π.χ ο Χνιντ νομιζω δεν παιρνει ουτε 150 χιλιαρικα συμβολαιο. Ολα αυτα τα ποσα μαζι δεν φτανουν ουτε τα μισα που εδωσε ο γαυρος για Σεμεδο.

enotita - 8/4/2021 16:58

Ο νέος προπονητής της ΑΕΚ πρέπει να είναι ο Ντμίτρο Τσιγγρισκι. Συμπαθής στους παίκτες, προσωπικότητα μεγάλη, που θα οδηγήσει την ομάδα στη νέα τριετία με αποκορύφωμα το 1ο πρωτάθλημα στον Ναό!!!!!!!

anduril21 - 8/4/2021 19:27

enotita Βρε αδελφε ειλικρινα πες μου οτι κανεις πλακα, ποιος Τσιγκρινσκι; Μιλαμε για εναν πιδοσφαιριστη ο οποιος πιθανονατα σε λιγο καιρο θα τερματισει την ποδοσφαιρικη του καριερα και δεν εχει προπονησει ποτε ομαδα ουτε καν σςν βοηθος προπονητη. Δηλαδη ρε αδελφε για αλλα μια φορα θα κανουμε πειραματα στου κασιδη το κεφαλι με καποιον μαθητευομενο; Ξαναλεω ελπιζω οτι απλα τρολλαρεις!!!

enotita - 8/4/2021 20:42

Κοίτα.Τον πρότεινα γιατί 1 εγώ ξέρω ότι δεν θα αλλάξουμε 15 παίχτες για να φέρουμε από το πάνω ραφι,δεν αιθεροβατω.2.αν σπάσει ο διαλος το ποδάρι και βγούμε Ευρώπη,Ιούλιο θα πρέπει να παίξουμε,3 έχει προσωπικότητα και ιδίως χαμηλών τόνων χαρακτήρα που θα πάρει το 100% από τους υπάρχοντες παίκτες.Εκανα μια πρακτική πρόταση.Για πέστε μου εσείς που δεν τρολαρετε τι επιπέδου προπονητή περιμένεις να έχει η ομάδα σε 2 μήνες?τι μπάτζετ θα χει ιδίως μείον 8 μύρια αν δεν μπει ομίλους... Συνέχεια conference? Άρα θέλει οπωσδήποτε κάποιον που θα αλλάξει το κλίμα άμεσα μετά από 15 μέρες για διακοπες.Τσιγγρι με Παναγιωταρά για το δίπλωμα και έναν γυμναστή είναι έτοιμο Τιμ.

Aeksalamis123 - 8/4/2021 22:19

Ένα πλήρες προπονητικό τιμ αποτελείται από 15-20 άτομα τα οποία πρέπει να ξέρει να χειριστεί ο Τσιγκρίνσκι. Εδώ δεν μας κάνει ο Γιαννίκης με σπουδές και δουλειά στη Γερμανία και υποδειγματική οργάνωση του ΠΑΣ.

enotita - 8/4/2021 23:34

Βρε παιδιά αν δεν το πιστέψουμε δεν γίνεται.Η ΑΕΚ αν δεν πρωτοπορεί στη μπάλα δεν είναι ΑΕΚ.Φεραμε το jogo bonito στην Ελλάδα γιατί ήμασταν out of the box.Ποτε γίναμε τόσο συντηρητικοί και θέλουμε να ακολουθήσουμε τα βήματα του γάβρου;Λίγο τρέλα γμτο μου!!!

- 8/4/2021 19:21

Κανονικά πρεπει νά παρουμε προπονητή από τήν ταράτσα κάποιου ουρανοξύστη και όχι από το πανω ράφι κάποιας μονοκατοικίας.

MiaIstoriaApoThnPolh - 8/4/2021 19:05

Αυτό είχα πει και σε από άρθρο φοβάμαι πολύ μην ξενερώσει ο Γκαρσία και ζητήσει να φύγει

DennisD2 - 8/4/2021 18:36

Εγώ θα πω το εξής... Είχε πει ο πρόεδρος θα μπούμε πρωταθλητές στο νέο γήπεδο.. Από ότι φαίνεται ούτε Ευρώπη δεν θα παίζουμε.. Η αεκ θέλει τουλάχιστον 7 παίκτες 11αδας + προπονητή που σημαίνει το μπάτζετ που θα έδινε +10εκ plus.. Θα τα δώσει αυτά χωρίς να πάει Ευρώπη; ενα άλλο καλός είναι ο κονε αλλά δεν κάνει για αυτή τη θέση.. Θέλει έναν έμπειρο σε αυτή τι θέση. Θα φέρω ένα παράδειγμα, βγάζω στον ολυμπιακό το καπέλο έχει τον καρεμπε σε αυτή τη θέση ναι τον πληρώνει πιο ακριβά αλλά καθε χρόνο... Συνέχεια του βγάζει λαυρακια + ότι έχει καταφέρει με το μισό μπάτζετ που έδινε πάλι να παίρνει πρωτάθλημα.. Εγω δεν πιστεύω τίποτα ότι θα γίνει.. Με από την εποχή μπαγεβιτς & σαντος.. Δεν νομίζω ότι είχαμε προπονητή..

epikouros - 8/4/2021 19:02

Ποια 10? Θες προπονητη ππου θα του τα σκασεις χοντρα, παιχτες που δεν εχουν καποιο ιδιαιτερο κινητρο για να ερθουν, αρα πρεπει να τους δωσεις περισσοτερα απο οσα αξιζουν και οσα προτιθεντε να τους προσφερουν αλλοι συλλογοι με Ευρωπαϊκη παρουσια και μια δοση τυχης ωστε ολοι αυτοι να δεσουν γρηγορα... Η οικονομικη αποτιμηση του παραπανω πλανου δεν πεφτει με τιποτα κατω απο 40 μυρια!!

celebritikos21 - 8/4/2021 18:13

Πως θα σας φενοταν η περίπτωση του Ζαρντίμ ; Εγώ προσωπικά θα ψηνόμουν με τον συγκεκριμένο .. ξέρω ότι πολύ θα σκεφτούν ότι για να έρθει κάπως από πιο ψηλό ράφι προπονητής θα θέλει κ το ανάλογο μπατζετ αλλά αυτό αφήσε να εννοηθεί κ ο Μελ ότι θα κάνει ..

Cocco Bill - 8/4/2021 17:18

Αυτό που συμβαίνει φέτος στην ΑΕΚ εν συντομία είναι το εξής: Ο Καρέρα είχε φτιάξει πέρσι τέτοια περίοδο μια συμπαθητική ομάδα, που αμυντικά στηρίζονταν κατά 80% στον Βράνιες και 20% στον Τσινγκρι. Δεν του έκαναν το χατίρι να κρατήσουν τον Βόσνιο, έφεραν 2 πολύ κατώτερους. Ο Καρέρα είχε φτιάξει μια ομάδα που στηρίζονταν στην επίθεση, έβαζε 2 και 3 γκολ, για να κερδίσει. Με σοβαρούς αντιπάλους (Λέστερ-Μπράγκα), που δεν μπορούσαμε να έχουμε τον έλεγχο, μας χτύπησαν σαν χταπόδι. Τον Γενάρη,... Συνέχεια αντί να φέρουν πίσω τον Βράνιες ή κάτι ανάλογο, έφεραν τον Χιμένεθ, για να φτιάξει τάχα την άμυνα, αλλά το μόνο που κατάφερε είναι να χαλάσει και την επίθεση, αφού ξενέρωσε τους βασικούς πυλώνες αυτής. Αυτό πάντως που γίνεται, δηλαδή να γράφεται ευθέως ότι η ΑΕΚ ψάχνει για προπονητή, δεν έχει ξαναγίνει, παρά μόνο με προπονητές που ήξεραν ότι ήρθαν ως υπηρεσιακοί. Ο Χιμένεθ όμως δεν είχε έρθει για υπηρεσιακός, οπότε ο έτσι και αλλιώς περίεργος ψυχισμός του, επηρεάζεται και έχουμε το σερί με τις ήττες και ένα διασυρμό. Το κύπελλο δεν με ενδιαφέρει, γιατί θεωρώ ότι θα χάσουμε στάνταρ στον τελικό αν περάσουμε και μάλιστα με ευρύ σκορ. Η Ευρώπη όμως παίζεται ακόμη, ούτε ο Άρης, ούτε ο ΠΑΟ είναι οσφπ, μπορούμε μια χαρά να τους κερδίσουμε, φτάνει να το πιστέψουν οι παίκτες. Το (τραβηγμένο) χθες φάουλ του Ντέντε, δείχνει ότι οι παίκτες έχουν λυγίσει από την πίεση και τα κακά αποτελέσματα είναι αποτέλεσμα της κακής ψυχολογίας και όχι αδιαφορίας. Ο Χίμενεθ είναι αδύνατο να εμπνεύσει την δεδομένη στιγμή, ειδικά όταν όλοι ξέρουν ότι θα φύγει. Αν ο Τσινγκρι μπορέσει να παίξει στα τελευταία ματς, ίσως να βελτιώσει την αμυντική γραμμή, βασικά θέλουμε μια νίκη, να εκτονωθεί η πίεση, όσο πιο γρήγορα έρθει αυτή, τόσο το καλύτερο.

R21_AEK - 8/4/2021 17:45

Ασε και ο Καρερα τραγικος παραλιγο να αποκλειστει απο τον αρουλη και κοιμηθηκε ο Θεος και περασαμε και στον Τελικο Κυπελλου με τον Οσφπ εχασε απο τον παλαιμαχο Τοροσιδη και τον 18χρονο τερματοφυλακα με εμφανιση πολυ χαλια 2 πασες δεν μπορουσαν να αλλαξουν.Δεν ειναι τυχαιο οτι πηγε 3 κατηγορια Ιταλιας.Η ΑΕΚ θελει εναν Ισπανο προπονητη αλλα με παραστασεις απο τις καλες ομαδες της Πριμερα ή Γερμανο ολοι οι αλλοι που γραφονται ειναι μονο να γελας.

Dani21zigolo - 8/4/2021 17:43

Δύσκολα τα πράγματα η ομάδα μάλλον χάνει την Ευρώπη και μεγάλος προπονητής να έρθει το ρόστερ θέλει ριζικές αλλαγές(εγώ 5 παίκτες θα κράταγα).Οι κινήσεις από εδώ και πέρα πρέπει να είναι προσεκτικές και αναγκαστικά θα βγει εκτός buget.Ευχομαι να πάνε όλα καλά και να μπορέσουν να φτιάξουν πάλι μια δυνατή ομάδα και επιτέλους να δούμε ξανά μπάλα.ΥΓ Από τότε που κόπηκαν οι δανεικοί άρχισε η κατηφόρα γιατί άραγε;;;

R21_AEK - 8/4/2021 17:28

Οταν εχεις φτασει να σε εχει κανει πελατη ο Παοκ και να εχει καλυτερο ροστερ απο εσενα τοτε εχεις πιασει πατο.3χρονια μονο ντροπες μηδεν βαθμους στο ΤΣ 4 χαμενοι Τελικοι χωρις να βαλουμε ΓΚΟΛ ενα βαλαμε κι αυτο αυτογκολ του Γλυκου.Ευρωπη και φετος δεν περασαμε και βγηκαμε 4 στον Ομιλο.Στα Ντερμπι εχουμε ξεχασει τι παει να πει νικη εχουμε 30 ματς 2-3 νικες.Δεν ξερω τι συμβαινει αλλα κανεις μας δεν περιμενε η ΑΕΚ του Μελισσανιδη με τοσα χρηματα και δυναμη να εχει γινει... Συνέχεια καρπαζοεισπρακτορας.Ουτε διαθεση να δουμε την ΑΕΚ δεν εχουμε εκει φτασαμε.

77st - 8/4/2021 17:09

Μιας και προτεινεται προπονητες εγω θαθελα τον γιοαχιμ λεβ τον γερμανο αλλα σκαλιζει συνεχεια την μυτη του ο βρωμιλος και για αυτο τον αποριπτω . Να πουμε και κατι να γελασουμε με τοση μαυριλα που μας πλακωσε

jstath - 8/4/2021 17:25

χαχαχα... ρε φίλε παραλίγο να πνιγώ. Όντως πολύ τυροβρωμίκουλας ο Λέβ...

kbakourn - 8/4/2021 16:25

Πολύ λίγο με ενδιαφέρει προσωπικά η επιλογή του προπονητή. αυτή καθαυτή. Αυτό που με ενδιαφέρει και θα έπρεπε να ενδιαφέρει οποιονδήποτε αγαπά αυτή την ομάδα, είναι το κατά πόσο αυτή η διοίκηση έχει την προθεση, την δυνατότητα ή όπως θέλετε πείτε το, να στηρίξει με ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ μεταγραφές, όποιον προπονητή θελήσει να φέρει. Η μέχρι τώρα εμπειρία, μόνο αισιοδοξία δεν προσφέρει.

officer123 - 8/4/2021 17:14

Αυτό ακριβώς φίλε, από τη διάθεση για ουσιαστική ενίσχυση πρέπει να ξεκινήσουμε. Όλα τα άλλα θα έρθουν από μόνα τους είτε με όνομα μεγάλο προπονητή είτε με μεσαίο...

kbakourn - 8/4/2021 19:23

Αυτονόητα και αυταπόδεικτα πράγματα φίλε μου, που κάποιοι όπως βλέπεις αρνούνται πεισματικά να κατανοήσουν. Και καλά να ήταν μόνο αυτοί που θα πρέπει να βάλουν το χέρι στην τσέπη, άρα ίσως να ακούγεται και "φυσιολογικό". Όπως βλέπεις είναι κι άλλοι. Τρολς; Λοβοτομημένοι; Ποιος ξέρει.

john Original - 8/4/2021 17:00

ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ...ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΑΝ ΟΣΑ ΜΑΣ ΕΙΠΕ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΑ ΕΝΝΟΕΙ.....Η ΑΕΚ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΟΝΟΜΑ ΜΕ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΑΘΗΤΕΥΟΜΕΝΟ ΜΑΓΟ...ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ...ΚΑΙ ΝΑ ΕΜΠΝΕΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ....Ο ΜΙΛΟΓΕΒΙΤΣ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑ,ΕΤΑΙ Η ΑΕΚ...ΑΡΑΓΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΑ ΦΑΝΟΥΝ ΟΛΑ...ΑΝ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ...ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ...

R21_AEK - 8/4/2021 16:53

Ρε φερτε εναν απο προηγμενο πρωταθλημα Γερμανια ή Ισπανια και αφηστε επιτελους το ανατολικο μπλοκ τι κολλημα ειναι αυτο.

AEKaras53 - 8/4/2021 16:52

Ολλανδός ή Γερμανός πρέπει να είναι ο νέος προπονητής και λατινοαμερικάνοι οι νέοι παίκτες , δείτε π.χ. τον Λιβάι τι παικταράς είναι ...

Psalidocheris - 8/4/2021 14:18

Φέρτε έναν προπονητή τύπου Μαρθελίνο, Σάρρι, Αλλέγκρι, Φαβρ που είναι και ελεύθεροι δώστου τα κλειδιά για μία 3ετία! και τρέλανέ μας... Ο Μιλόγεβιτς με συγχωρείτε αλλά δεν είναι προπονητής που θα τον βλέπουν και θα βαράνε προσοχές στα αποδυτήρια... και δυστυχώς ή ευτυχώς θέλουμε τέτοιον προπονητή!

Sotis1453 - 8/4/2021 16:52

Ξέρεις πόσα θα ζητήσουν αυτοί για τριετές??? Τουλάχιστον δύο Ναυτεμπορικες.. Οποίο φθηνός από αυτούς που γράφεις παίρνει 3,5εκ τον χρονο.. Οπότε για να τον ψήσεις να έρθει Ελλάδα πρέπει να του δώσει 4.. Παιδιά όταν γράφουμε κάτι να σκεφτόμαστε λίγο το έχω ξαναγράψει.. ΔΕΝ ΓΊΝΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΟΜΆΔΑ ΝΑ ΦΈΡΕΙ ΤΈΤΟΙΟΥ ΕΠΙΠΈΔΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ.. Άλλο αν είναι στην αρχή της καριέρας τους όπως ο Βαλβερδε κ ο μάρκο Σίλβα ο Άμπελ φερειρα.. Που παρεμπιπτόντως ο ΠΑΟΚ τον χρυσοπληρωσε 1+ εκ έπαιρνε... Συνέχεια και πόσα έδωσε να του σπάσει το συμβόλαιο το οποίο δεν το άντεξε απ την στιγμή που αποκλείστηκε στην Ευρώπη κ τον πούλησε..

oko10aek - 8/4/2021 16:25

Κοίτα και η Μπάγερν παίζει συμπαθητική μπαλίτσα, 32 τελικές/22 στο τέρμα με μια Παρί που έπαιζε με 11 πίσω από την μπάλα. Εκτεθήκανε στις κόντρες και την πάτησαν, οπότε τον βλέπω κι αυτόν μέχρι να τελειώσουν τα πλέιοφ άνεργο. Οπότε εγώ θα έλεγα να κοιτάξουμε και προς Φλικ μεριά. Γερμανός, πειθαρχία, θα δέσει πολύ με την ΑΕΚ...... Συνέχεια
Τα θέλετε και τα λέτε;;

Psalidocheris - 8/4/2021 16:10

Κι όμως φίλοι μου ΚΑΙ θέλω να τα λέω ΚΑΙ ξέρω ότι είναι μαγικό σενάριο! Αλλά κανονικά θα πρέπει να στοχεύουμε... -κοντά- σε τέτοιο είδος και ποιότητα προπονητή! Δεν βρίσκομαι εκτός πραγματικότητας φίλε Chrollium, απλά για εμένα η ΑΕΚ θα ξαναέβρισκε το DNA της άμεσα με τέτοιο μπαμ! Και στο κάτω κάτω αν έρθει τέτοιος προπονητής, θα το ξέρει ότι δεν πάει στην Παρί ή στην Τότεναμ, προφανώς δεν γίνεται να ζητήσει μεταγραφές 40+50 εκατομμυρίων! Αλλά ρε φίλε 15-20 ούτως ή άλλως κάποια στιγμή πρέπει να τα... Συνέχεια ρίξεις! Και ας μην είναι μαζεμένα, ας είναι σε 2 μεταγραφικές περιόδους!

Psalidocheris - 8/4/2021 16:09

Κι όμως φίλοι μου ΚΑΙ θέλω να τα λέω ΚΑΙ ξέρω ότι είναι μαγικό σενάριο! Αλλά κανονικά θα πρέπει να στοχεύουμε... -κοντά- σε τέτοιο είδος και ποιότητα προπονητή! Δεν βρίσκομαι εκτός πραγματικότητας φίλε Chrollium, απλά για εμένα η ΑΕΚ θα ξαναέβρισκε το DNA της άμεσα με τέτοιο μπαμ! Και στο κάτω κάτω αν έρθει τέτοιος προπονητής, θα το ξέρει ότι δεν πάει στην Παρί ή στην Τότεναμ, προφανώς δεν γίνεται να ζητήσει μεταγραφές 40+50 εκατομμυρίων! Αλλά ρε φίλε 15-20 ούτως ή άλλως κάποια στιγμή πρέπει να τα... Συνέχεια ρίξεις! Και ας μην είναι μαζεμένα, ας είναι σε 2 μεταγραφικές περιόδους!

istoria_apo_tin_poli - 8/4/2021 16:08

Ναι, και το καλοκαίρι μένει ελεύθερος κι ο Μέσσι...

Psalidocheris - 8/4/2021 16:07

Κι όμως φίλοι μου ΚΑΙ θέλω να τα λέω ΚΑΙ ξέρω ότι είναι μαγικό σενάριο! Αλλά κανονικά θα πρέπει να στοχεύουμε... -κοντά- σε τέτοιο είδος και ποιότητα προπονητή! Δεν βρίσκομαι εκτός πραγματικότητας φίλε Chrollium, απλά για εμένα η ΑΕΚ θα ξαναέβρισκε το DNA της άμεσα με τέτοιο μπαμ! Και στο κάτω κάτω αν έρθει τέτοιος προπονητής, θα το ξέρει ότι δεν πάει στην Παρί ή στην Τότεναμ, προφανώς δεν γίνεται να ζητήσει μεταγραφές 40+50 εκατομμυρίων! Αλλά ρε φίλε 15-20 ούτως ή άλλως κάποια στιγμή πρέπει να τα... Συνέχεια ρίξεις! Και ας μην είναι μαζεμένα, ας είναι σε 2 μεταγραφικές περιόδους!

Mitsakos11 - 8/4/2021 15:58

Σωστά, γιατί αν δεν έρθει ο Αλεγκρι στην ΑΕΚ που ίσως του χρόνου δεν παίζει ούτε Κόνφερενς λιγκ, πού θα πάει; Συνέλθετε αδέρφια μου σας παρακαλώ, απελπίζομαι.

Yellow_Legend - 8/4/2021 15:43

Ποιος θα τον πληρώσει και ποιος θα τον στηρίξει τέτοιου είδους προπονητή με μεταγραφές

diogeoo - 8/4/2021 15:21

Τα θες και τα λες;

palpatine - 8/4/2021 15:11

Χααχαχα κάποτε έφερε ο κόκκαλης το 1996 τον βενγκερ που τον ήθελε για προπονητή. Μόλις τον έφερε στις εγκαταστάσεις του Ρέντη και τις είδε μόνο που δεν τον έπιασαν τα γέλια και σηκώθηκε και τους παράτησε. Εμείς έχουμε εγκαταστάσεις αλλά δομή δεν έχουμε και ανοργανωσιά μας διακρίνει. Όταν τα δουν αυτά μεγάλα ονόματα θα πεθάνουν στα γέλια. Απλά τα πρσγμστα.

Chrollium - 8/4/2021 14:50

Πως γίνεται να βρίσκεται τόσο εκτός πραγματικότητας μερικοί; Απίστευτα πράγματα...

dlj78 - 8/4/2021 14:48

Βάλε και τον Ζαρντιμ σε αυτούς.

Αν και από αυτά τα ονόματα ο Μαρθελινο έχει το χαμηλότερο κασε και ίσως λέω ίσως το σκεφτόταν να έρθει..

johan_cruijff_14 - 8/4/2021 15:54

υποτιθεται οτι ο Προεδρος καταλαβε και θελει (και πρεπει ) να κανει την υπερβαση αλλιως το πανεμορφο γηπεδο μας θα γινει εξοχικο αλλων ! οταν καποιοι γραφουν για κοουτς επιπεδου Ζαρντιμ, Μαρθελινο για να μη πω Βαλβερδε τρωνε dislike , ε τοτε ας συμβιβαστουμε με εναν ελιπδοφορο σαν τον Γιαννικη ο οποιος δεν λεω οτι ειναι κακος αλλα πως θα περασει αυτα που θελει πως θα απαιτήσει πράγματα απο τον Μελ ο νοων νοειτω!!! η ας παρουμε τον Ρασταβατς και 2-4 δανεικους 2-3 στοιχηματα να... Συνέχεια τελειωνουμε και αντε ξανα .Τι το συζηταμε τοτε

Sotis1453 - 8/4/2021 16:43

Ρε φίλε δεν είναι ότι δεν θέλεις Βαλβερδε, ζαρντιμ κτλ.. Αλλά τα συμβόλαια κ οι απαιτήσεις για το ελληνικό ποδόσφαιρο είναι εξωπραγματικα.. Φαντάσου πως ο Βαλβερδε έπαιρνε 19εκ τον χρόνο ο ζαρντιμ με τον μερσελινιο έπαιρνα 5,5εκ κ 3,5εκ όπως καταλαβαίνει εκτός απτό ότι έχουν ένα συμβόλαιο άπιαστο για τα ελληνικά δεδομένα οι συγκεκριμένο θα σου ζητήσουν κ 3-4 παίκτες με συμβόλαια 1 με 1,5 εκ.. Δεν λέω καλά είναι τα όνειρα αλλά κάποια πράγματα δεν γίνονται όσο κ να θέλουμε.. Υπάρχουν όμως πολύ... Συνέχεια καλοί προπονητές με 1εκ που μπορείς να φέρεις κ θεωρώ πως ένας προπονητής με τύμπανοκρουσιες αν έρθει είναι πολύ εύκολο να καεί.. Ενώ αν φέρεις diego martinez granada.. Bruno lage.. Gaiska Garitano.. Mark van bomel.. Ποιο οικονομικοί, ανερχόμενοι χαμηλό προφιλ κ με μεγαλύτερα κίνητρα να δουν την ΑΕΚ σαν σκαλοπάτι για την καριέρα τους..

johan_cruijff_14 - 9/4/2021 10:01

αδερφε δεν εχεις αδικο ισως να ονειρευομαι !!και σε οτι αφορα τους 2 πορτογαλους τους ανεφερα επειδη δεν εχουν ομαδα και εχουν περασει και απο τη χωρα μας 2θα μου πεις σαν σκαλοπατι προς τα πανω και τοτε παιζαν και CL ενω τωρα θα ειναι πισωγυρισμα ναι αν ειμαστε ρεαλιστες . Βεβαια περιπτωση σαν του Μαρθελινο δεν ειναι απλησιαστη νομιζω ,και αν κανει και καλες μεταγραφες μπορει να ελπιζουμε σε κατι

Psalidocheris - 8/4/2021 16:15

Πες τα να μην τα λέω μόνος μου

vagaslanis - 8/4/2021 16:39

Ο νεος προπονητης περα απο το οτι πρεπει να ειναι καλος συγχρονος εξυπνος κτλ πρεπει να επιβληθει κ να μην αμφισβητειται απο τα παικτακια μας....αλλιως παλι τα ιδια θα εχουμε...οποτε πρεπει να ψαχνουμε κ αναλογο χαρακτηρα.

josepic21 - 8/4/2021 16:28

Αν Λιβαι δει ότι δεν γινονται μεταγραφες ωστε η ομαδα να ανεβει επιπεδο τον βλεπω να λεει τον μάνατζερ του φερε προταση να φύγω.....

Cabal21 - 8/4/2021 16:37

Όλοι έτσι δεν θα έκαναν;υποτίθεται έρχεται για την ευρωπαικη προοπτική της ομάδας..

Aekara_Jo4 - 8/4/2021 16:20

Η ομάδα πρώτα από όλα θέλει σωστή στελέχωση παντού. Να ξαναχτιστεί από τις ακαδημίες μέχρι την κορυφή στα πάντα ,σε όλα τα τμηματα.Πιστεύω δεν έχουμε σύγχρονη δομή οπότε ένας τοπ προπονητής δεν θα αποδώσει αυτά που μπορεί. Άρα πρώτα από όλα θες έναν έμπειρο τοπ επαγγελματία τεχνικό- αθλητικό διευθυντή για να σου οργανώσει την ομάδα από την αρχή σε όλα τα επίπεδα σύμφωνα με σύγχρονα ευρωπαϊκά στάνταρ. Όταν γίνει αυτό ,μπορεί μετά από κάνα δυο χρόνια να αρχίσουν να βγαίνουν... Συνέχεια αποτελεσματα: καλό ποδόσφαιρο,τίτλοι, ανέλιξη παικτών, πωλήσεις κλπ κλπ. Αυτό σε εμάς δεν πρόκειται να γίνει οπότε συνεχιζουμε σαν από άλλη εποχή. Καλά να μαστε και κουράγιο.

Constantinoupoli86 - 8/4/2021 16:14

Τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου!

Akiskozani - 8/4/2021 16:03

Κάποιος κύριος έγραψε για Σάρι,φαβρ,αλεγκρι και κάτι λοιπά σαπακια και τον γουσταρα τον σατανά που έχει τον πήχη υψηλά.

Παλικαρι μου πλησιάζοντας στο θεάρεστο και σεβάσμιο Πάσχα ένα δίδυμο πατήρ Νικόλα με Άγγελο Αναστασιάδη ποιο εφικτό θα ήταν.

Σίγουρα επίκαιρο και σίγουροτατα ορθόδοξο σαν την μπάλα που θέλουμε να δούμε.

Psalidocheris - 8/4/2021 16:13

Μ αρέσεις γιατί τουλάχιστον καταλαβαίνεις ότι έχω τον πήχη ψηλά... χαχαχαχα με μια ελπίδα θα πεθάνουμε..

Akiskozani - 8/4/2021 16:23

Έτσι παλικάρι μου...

Ας ευχηθούμε μια μέρα να μην είναι όνειρα απατηλά αλλά πραγματικότητα.

armag21 - 8/4/2021 16:05

Ρε Κώστα ισχύει αυτό που ακούγεται για τον Jürgen Klinsmann? Έχουμε καμία πληροφορία?

ismael_blanco - 8/4/2021 16:13

Χαχαχα όντως γράφτηκε αυτό? Στο manager πάντως έρχεται κάθε φορά στην ΑΕΚ και παίρνει πρωτάθλημα χαχαχα

vagaslanis - 8/4/2021 16:12

Ο νεος προπονητης περα απο το οτι πρεπει να ειναι καλος συγχρονος εξυπνος κτλ πρεπει να επιβληθει κ να μην αμφισβητειται απο τα παικτακια μας....αλλιως παλι τα ιδια θα εχουμε...οποτε πρεπει να ψαχνουμε κ αναλογο χαρακτηρα.

nmarkos2002 - 8/4/2021 16:09

Κέτσε υπάρχει ένα πρόβλημα με το ΑΕΚ365 και έχω μία λύση να προτείνω. Από τη στιγμή που ανέλαβε ο Μελισσανίδης την ΑΕΚ (καλοκαίρι 2013) το site γέμισε με γαύρους που παριστάνουν τους ΑΕΚτζήδες και από τότε έβριζαν τον Μελισσανίδη (μας δουλεύει με το γήπεδο κλπ). Το φαινόμενο εντάθηκε τη φετινή σεζόν που τα γήπεδα είναι κλειστά. Αυτό δεν αφορά μόνο το site αλλά και ομάδες στο Facebook κλπ.

Προτείνω να κλείσεις τα σχόλια και να τα ανοίξεις πάλι όταν ανοίξουν και τα γήπεδα. Όταν πάμε πάλι... Συνέχεια στο γήπεδο και έχει κόσμο θα έχουμε και μια ιδέα για τις αντιδράσεις του κόσμου σε θέματα που αφορούν την ομάδα. Θα ξέρουμε π.χ. περίπου πόσοι είναι αυτοί που δεν θέλουν τον Λιβάγια στην ομάδα με αποτέλεσμα να κινδυνεύουμε να μην βγούμε Ευρώπη. Στο γήπεδο φαίνονται οι αντιδράσεις του κόσμου. Ο Λιβάγια είναι μόνο ένα παράδειγμα, υπάρχουν άλλα 100 παραδείγματα.

Ponhrh_alepou - 8/4/2021 16:08

ΦΕΡΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΩΘΕΙ Η ΧΡΟΝΙΑ , ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΔΕΝ ΚΑΤΙ ΤΡΟΜΕΡΑ ΠΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΑΠΟ ΕΜΑΣ

Daffy21 - 8/4/2021 16:00

Κέτσε ένα τέτοιον παίκτη, όπως ο Γκαρσία, θα πρέπει να ξέρεις και να μπορείς να τον στηρίξεις ΤΑΚΤΙΚΑ για να σου δώσει αυτά που μπορεί. Δεν είναι απλά δίνω την μπάλα και αυτός ξέρει τι να την κάνει. Ο Μανόλο είναι φανερό ότι δεν μπορεί να το κάνει αυτό. Εδω και πάρα πολλά παιχνίδια τον τοποθετούμε απλά στο γήπεδο χωρίς ποδοσφαιρικό πλάνο με αποτέλεσμα να "εξευτελίζουμε" ποδοσφαιρικά τον πιο ποιοτικό μας παίκτη. Αυτό εννοείται ότι συμβάινει και για άλλους παιχτες της... Συνέχεια ομάδας με ποδοσφαιρική αξία.

Και επιτέλους ας βγει ο πρόεδρος και να μας εξηγήσει τι προτίθεται να κάνει για να αλλάξει αυτή την κατάσταση γιατί απλά με απειλές, θυμούς και ατάκες ομάδα ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ. Μακάρι να πάμε Τούμπα και να τους αποκλείσουμε αλλά αν τα κρύψουμε όλα κάτω από το χαλί "τους ετριξε τα δόντια ο πρόεδρος για αυτό..." τότε καλά να μαστε να μετρούμε θυμούς, ατάκες και ποδοσφαιρικούς εξετευλισμούς και τα επόμενα χρόνια.

cloudharris29 - 8/4/2021 15:57

ενα πολυ καλος προπονητης αλλα θελει πολυ μεγαλο σχεδιασμο και πρεπει να εχει κι ο ιδιος φωνη στο τι μεταγραφες θα γινουν δε μπορει παντα να εχουν την ευθυνη οι προπονητες στο αγωνιστικο χωρο με τους παιχτες που βρισκει μονο η διοικηση πρεπει κι ο προπονητης να διαλεξει τους δικους του εκλεκτους οποιος και να ειναι αποψη μου αυτη ειναι.

AEK from ever for ever - 8/4/2021 15:54

Η ομάδα πρέπει ΧΘΕΣ να πάρει προπονητη, να αρχίσει από τα θεμέλια το κτίσιμο, να δώσει στην ομάδα ταυτότητα και αγωνιστικό (επιθετικό) στυλ. Δυστυχώς σήμερα δεν μικραίνουν οι παίκτες την ΑΕΚ, αλλά η ΑΕΚ τους παίκτες...πάει κι ο Γκαρσία..

Andreas295 - 8/4/2021 15:51

Όταν λέμε ότι προηγούνται...εννοούμε ότι προηγούνται και αλφαβητικά κατά 1 θέση πχ;

92_93_94_tria_seri_kai_ei - 8/4/2021 15:46

Μην είναι όμως κανένας Λουτσ..... Θου κύριε!!!!

Yellow_Legend - 8/4/2021 15:41

Deja vu!!!

whenever - 8/4/2021 15:35

Ένα καλό ερώτημα θα ήταν να μάθουμε ποιοι είναι αυτοί που έχουν άλλο προπονητή σε προτεραιότητα. Χωρίς να υποστηρίζω ουδόλως τον Μιλόγεβιτς.

johan_cruijff_14 - 8/4/2021 15:34

καποιος παρεξηγηθηκε οκ αδερφε Γιαννικη σορρυ

Flos - 8/4/2021 15:28

Καλησπέρα σε όλους

Ελπίζω να μην το κανουμε το παιδί(Γκαρσία)Δν γίνεται τέτοιο παίχτη να μην μπορούμε να τον αξιοποιήσουμε.

Διωξε τουλάχιστον 15 παίχτες αν έχεις τα κακαλα προεδρε γιατί παλι με τα ψεματα κ να κρατήσουμε μπακακη,λοπες,χνιντ, νεντε,τσιγκρι,τσιντωτα,ολιβειρα,αλμπανη,μανταλο,κριστισιτς κ... Συνέχεια ποιους ακομα δν ΠΑΜΕ πουθενά.

ΞΥΠΝΑΤΕ ρεεεεεεεεεεεεεεε

ΑΕΚ αρωστια Λαμπρινή

Droit_Au_But - 8/4/2021 14:50

Ο μαιτρ Γιαννίκης έχοντας δίπλα του μία εμβληματική προσωπικότητα να κρατάει τα λουριά στα αποδυτήρια είναι μιά πολύ αξιόλογη προοπτική ...

KATRABANELIS - 8/4/2021 15:08

Προπονητή ψάχνουμε όχι.μετρ σε μπουζούκια

diogeoo - 8/4/2021 15:33

Mετρ έχουμε και μάλιστα σε υψολοβαθμο πόστο στην ΠΑΕ

georgethejack - 8/4/2021 15:26

Συμφωνώ. Να έχει δίπλα του έναν team manager που έχει ιστορία στην ομάδα και εμπνέει το σεβασμό όπως οι Κατσουρανης, Λύμπε ή ακόμα και οι 2 μαζι. Από κει και πέρα προσωπικά θέτω τους εξής άξονες ζητούμενα και αναρωτιέμαι κατα ποσον ο Γιαννικης μπορεί να τα υπηρετήσει :

1)Ομαδα που ξέρει τι ζητάει στο γήπεδο, παίζει επιθετικό ποδόσφαιρο ανεξαρτήτως αντιπάλου και να κάνει build up χτίζοντας επιθέσεις από τα μετόπισθεν. Τσεκ.... Συνέχεια
2)Ομαδα γυμνασμένη με πολλά τρεξίματα και αλληλοκαλυψεις. Ομάδα προπονητή. Τσεκ.

3)Ομαδα με νοοτροπία και πνεύμα υγιή χωρίς δράματα, βεντετες και αστερίσκους ή προαπαιτουνενα. Τσεκ.

4)Ομαδα ελληνική.Τσεκ

5)Ομαδα και προπονητής που βελτιώνουν ατομικά τους παίχτες. Τσεκ. Ο πας έχει υλικό β εθνικής κυριολεκτικά. Με το ροστερ που ανέβηκε παίζει. Δεν έχει καν σέντερ φορ. Παίζει με έναν απίθανο μολδαβο από τα αζήτητα. Οι καλύτεροι του παίχτες είναι ο Καργας ο Παμλιδης και ο Σαλιακας... Και ο τερματοφυλακας που πήραν το Γενάρη.

6)Επιλογη με λογική πρότζεκτ. Δηλαδή χτίσιμο ομάδας με επιχειρηματικό ορίζοντα. Να πολλαπλασιαστει η αξία παιχτών, να βγούνε καινούρια ταλέντα, να χτιστεί νέος κορμός. Τσεκ.

7)Επενδυση του μεγαλύτερου μέρους του μπάτζετ σε μεταγραφές και νέο ροστερ γιατι η ομάδα κυρίως εκεί πάσχει Μη γελιόμαστε. Εχει κάνει τον κύκλο της πια.

michalic51 - 8/4/2021 15:18

Εγω λεω να βαλουμε και τον Μπαγιεβιτς.Μηπως μπορει το 365 να κανει μια σφυγκομετριση με 5 ονοματα προπονητων, για να δουμε της διαθεσεις των Αεκτζηδων.

evo21 - 8/4/2021 15:17

Κυριε Μελισσανιδη αν θες την ΑΕΚ πρωτη , ακου εμενα , Σαμπαολι , η Βαλβερδε,,,,εναν τερματα Βραζιλιανο Φαμπιανο , εναν Παραγουανο Γκαμαρα , εναν Πορτογαλο Μπρουνο Αλβες , 2 Βραζιλιανους Εμερσον και Ασουνσαο , εναν Αργεντινο Σκοκο και Αραουχο. Μη διωξεις Λοπεζ ουτε Μπακακη δε χρειαζεται , παλι πρωτοι θα ειμαστε.

diogeoo - 8/4/2021 15:17

Προηγείται αυτός κλέφτες μας ανεβάζει και κλέφτες μας κατεβάζει και μην βιαστείτε να διαψεύσεται

Arpagos - 8/4/2021 15:16

Προσωπικά πιστεύω πως ο Χιμένεθ είναι καλός προπονητής και θα μπορούσε να είναι ο προπονητής της ΑΕΚ της Αγίας Σοφίας. Ωστόσο τα πράγματα για διάφορους λόγους ήρθαν έτσι που το κλίμα έχει γίνει τόσο τοξικό όπου αν δεν αλλαχθεί το 70% των παικτών δε γίνεται να διορθωθεί ακόμα και αν κάνει την προετοιμασία ο ίδιος (όπως θα έπρεπε). Ο ένας δρόμος λοιπόν είναι αυτός. Ο άλλος είναι να δωσεις όλο το μπάτζετ για ένα προπονητή όνομα και επιτελείο ελπίζοντας ότι θα κάνει αυτούς τους παίκτες - με... Συνέχεια λίγες προσθήκες - ομάδα. Μεγάλο ρίσκο καθώς αν αυτό δε λειτουργήσει θα έχουμε πάλι αλλαγή προπονητή και με τεράστιο κόστος στα μέσα της χρονιάς γιατί εμείς δεν εχουμε μάθει να έχουμε υπομονή. Η τρίτη λύση είναι να έρθει ένας ελπιδοφόρος φιλόδοξος προπονητής τύπου Γιαννίκη ή για εμένα ιδανικός θα ήταν ο Λοπεζ του Βόλου τον οποίο σύντομα θα βλέπουμε σε μεγάλο πρωτάθλημα όπως τον πρώιν του αστέρα και θα τρίβουμε τα μάτια μας. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να στελεχωθεί απόπραγματικούς επαγγελματίες, καλούς παίκτες σύμφωνα με τις ανάγκες που θα ορίσει αυτός, και υποστηριξη στα αποδητήρια από τη διοίκηση για την τήρηση της πιθαρχίας. Εγώ προκρίνω αυτή τη λύση.

sovereign_s - 8/4/2021 15:12

Ολοι εχουμε καταθλιψη με αυτα που εγιναν, γινονται και αν δεν υπαρξει διορθωση θα ξαναγινουν.

Ειναι φανερο οτι δεν υπαρχει ουτε σοβαρος σχεδιασμος, ουτε σοβαρα στελεχη να υλοποιησουν τιποτα. Δεν γινεται πχ ολες οι ανανεωσεις/μεταγραφες να γινονται φωσκολειαδες πολλων επεισοδίων, και με συνηθως αρνητικα αποτελεσματα. Εκει χρειαζοταν να στειλει μερικους σπιτι τους ο μελ με συνοπτικες, λογω απλης ανικανοτητας η λογω ατζεντας που οφελει μονο τους ιδιους και οχι την ομαδα.... Συνέχεια Απλα λεω...


Γιατι λοιπον να μην παθει καταθλιψη ο λιβαι που τελικα καταλαβε οτι εφαγε ποιημα το καλοκαιρι, ηρθε και βρηκε εναν συλλογο που η δεξια του δεν γνωριζει τι ποιει η αριστερα, ΕΝΩ ΛΟΓΙΚΑ ΣΑΦΩΣ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΑΝ. Γιατι μας κανει εντυπωση λοιπον και δεν κοιταμε το χτισιμο μεχρι την ξενερα των παιχτων και να το αλλαξουμε αρδην, αλλα απλα κοιταμε την αναγνωριση του αποτελεσματος σαν α και ω χωρις καμια αλλη κινηση εθελοτυφλωντας.


Και δεν ειναι μονο ο λιβαι, ολοι τους ειναι αδειοι ψυχολογικα και το βλεπεις στα προσωπα και τις αντιδρασεις τους. Και γι αυτο ανασταινονται η τουλαχιστον ηρεμουν οταν φυγουν. Με δυο λογια οποιοι ειναι υπευθηνοι για αυτο το σθεναρα αντιστεκομενο στον χρονο τσιρκο επρεπε να ειχαν φυγει μαζι με τον καρερρα μην πω μαζι με τον τιμουρ.


Απο την πλευρα της λογικης μου μονο χωρις να ειμαι ειδικος του αθληματος και απο την πλευρα του οτι βλεπω μπαλα πολλα χρονια για να μπορω να ξεχωρισω ενα υγειες μαγαζι απο ενα αλλο που δεν ειναι, πριν την επομενη σαιζον χρειαζομαστε,


ΤΔ οπου θα ερθει λογω αποτελεσμάτων και επιδόσεων μονο,


Προπονητη που θα ερθει επειδη και τα χνωτα μας ταιριαζουν και γιατι θα εχει να δειξει παλι αποτελεσματα και θελει να κανει και να αφησει εργο, οχι να σκοτωσει 2 χρονια και ισως να μας βλεπει και σαν τριτοκοσμικους,


Μινιμουμ 7 παιχτες 11αδας


Μινιμουμ 7 αποδεσμευσεις/πωλησεις


Σκαουτινγκ ομαδα να πυροβολαει και ας ειναι και ακριβη, θα τα παρεις μετα πισω


Επιλογη μανατζερογραφειου με επιπεδο και εκτενους data base (ναι ολοι απατεωνες ειναι αλλα αυτη πια ειναι η πραγματικοτητα του 2021 και παντου στην ζωη εσυ προσαρμοζεσαι στην πραγματικότητα και οχι η πραγματικότητα σε σενα, εκτος αν γινει επαναστα, που για το τοπι δεν θα γινει ποτε)


ΚΑΙ ΠΛΑΝΟ / ΣΤΟΧΟΥΣ


Αν και οταν γινουν ολα αυτα θα δεις πως θα φυγει η καταθλιψη, η γκρινια, η απαισιοδοξια, οι δικαιολογιες και θα μπει το μαγαζι σε τροχια ανταξια του ονοματος, της ιστοριας, των αξιων και της πολυ βαριάς φανέλας του.


Ξερω οτι ολα δεν θα γινουν. Απο τον προπονητη και μονο ομως θα καταλαβουμε πολλα.

johan_cruijff_14 - 8/4/2021 15:08

δεν ειναι κακός .Απο εκει και περα είναι πρωτα απο όλα τι ποσ μπορεις να διαθεσεις ! και κατα δευτερο ποιος θα δεχτει να ερθει Ελλαδα ! παραδειγμα ο Μαουριστιο Σαρρι ξεχωρα οτι θα εχει υπερβολικο κασε , θα δεχτει να ερθει ? και τι budget θα ζητησει ? Υπαρχουν πολλοι κοουτς και καλα ονοματα ελευθεροι

Βαλβερδε ,Σετιεν ,Μαρκο Σιλβα,Πητερ Μπος ,Ζαρντιμ,Ουβε Νοιχαυς,Φιλιπ Κοκου,

mondeo62 - 8/4/2021 15:06

Ακου Μιλογεβιτς.Καλα σοβαρολογουν εκει στη ΠΑΕ?

georgethejack - 8/4/2021 13:45

Ας πάρει Γιαννικη να φτιάξει νεανική ομάδα χωρίς βεντετες με έντονο το ελληνικό στοιχείο που ξέρει τι ζητάει στο γήπεδο. Να χτίσει από το μηδέν μια νέα ΑΕΚ. Ούτως ή άλλως αυτοί οι παίχτες κάνανε τον κύκλο τους. Κουράστηκαν και κούρασαν πολύ.


Δε βλέπω καμια λογική να ξοδέψει όλο το μπάτζετ σε προπονητή. Να κάνει τι; Να δουλέψει με... Συνέχεια Σιμοεμοακακηδες; Προφανώς όχι. Θα θέλει να φέρει τους δικούς του κι αυτός και δε θα μπορεί λόγω του ότι η ομαδα θα τον πληρώνει ήδη τον ίδιο χρυσό. Το μάθαμε το εργο.


Στην ΑΕΚ δίνεται η ευκαιρία τώρα να κάνει μια επανεκκίνηση και το γήπεδο θα δώσει την ώθηση που χρειάζεται εφόσον υπάρχει υγεία στην ομάδα. Δε θέλουμε άλλους δημόσιους υπαλλήλους, βεντετες και ξένους λεγεωναριους αμφιβόλου ποιότητας.

EmilioFourtado - 8/4/2021 15:05

Μαζί σου σε αυτή την σκέψη αλλά είναι γεγονός πως η ομάδα θα συνεχίσει να παίζει με Μάνταλους, Μπακάκηδες, Σβάρνες και λοιπούς. Καμία ελπίδα όποιος και να έρθει.

georgethejack - 8/4/2021 15:29

Πηγαίνοντας σε μια τέτοια επιλογή εξυπακούεται ότι κάνεις επανεκκίνηση με νέα υλικά οικοδομής. Όχι με αυτά της κατεδάφισης. Κι εδώ που τα λέμε δεν έχεις και δικαιολογία ότι ξοδεψες το μπάτζετ σου αλλού.

georgethejack - 8/4/2021 15:28

Πηγαίνοντας σε μια τέτοια επιλογή εξυπακούεται ότι κάνεις επανεκκίνηση με νέα υλικά οικοδομής. Όχι με αυτά της κατεδάφισης. Κι εδώ που τα λέμε δεν έχεις και δικαιολογία ότι ξοδεψες το μπάτζετ σου αλλού.

φαντροκ - 8/4/2021 14:45

ο γιαννικης παει βαζελο.

georgethejack - 8/4/2021 14:51

Κι εγώ αυτό πιστεύω. Κι εμάς θα μας κιυβαλησουν κάνα ρασταβατς...

civicacias - 8/4/2021 14:55

Όλοι στην ομάδα έχουν πετάξει λευκή πετσέτα. Περιμένουν πώς και πώς να τελειώσει ο φετινός εφιάλτης (σεζόν ήθελα να πω) . Παίκτες απογοητευμένοι αγυμναστοι κ ανίκανοι να σηκώσουν τη φανέλα.προπονητής δίχως πλάνο, διοίκηση???? Και οπαδοί με ψυχοφαρμακα Τετάρτη και Κυριακή.

Πάρτε το όλοι χαμπάρι ( και οι δημοσιογράφοι) η ομάδα για τη νέα σεζόν θέλει 2 τερματοφύλακες έναν καλό έμπειρο και ένα νέο για να μάθει και σιγά σιγά να μπει στο κλίμα ώστε να είναι έτοιμος να... Συνέχεια αρπάξει την όποια ευκαιρία του δοθεί. 4 ΒΑΣΙΚΟΎΣ στην άμυνα όπως κ να κρατήσει ντατσενκο Και τους μικρούς αλλά και να συμπληρώσει με κανένα Έλληνα έμπειρο σέντερ Μπακ(υπάρχουν αρκετοί). Θέλει όπως διποτε αμ χαφ στιλ ντιοπ κ όπως διποτε Αρ εξτρέμ τύπου Γκαρσία. Κ αν φύγει ο Ολιβέιρα θέλεις κ σέντερ φορ βαρβατο. Θέλεις 7 βασικούς παίκτες κ 3-4 αναπληρωματικούς. Ότι άλλο γίνει θα είναι μπαλώματα στα μπαλώματα. Το κακό είναι ότι για να γίνει αυτό θα πρέπει να κάνει πράξη αυτό που είπε ο πρόεδρος δλδ να τους αλλάξει όλους αλλά το κακό είναι ότι αυτό κοστίζει ακριβά.

beAEK21 - 8/4/2021 14:37

Ρε μαγκες τον αδερφουλη του γκαρσια γιατι δεν κανει κανεις κινηση..!!

Akiskozani - 8/4/2021 14:32

Εγώ προσωπικά παιδιά δεν θεωρώ κακό προπονητή τον κύριο Χιμένεθ.

Πιστεύω ακράδαντα όμως ότι η σχέση μαζί του φθαρθηκε, κούρασε όλες τις πλευρές και αναπόφευκτα μόνο τοξική μπορεί να γίνει πια.

Η ΑΕΚ μας αυτήν την στιγμή θέλει προπονητή καμικάζι.

Να αποκτήσει εκ νέου υγιή dna και να μεγαλώσει σε πολλά αγωνιστικά και μη θέματα.... Συνέχεια
Το να παίρνεις αποτελέσματα δεν σημαίνει ότι πρέπει να παίζεις αντιεμπορικο ποδοσφαιρο ούτε ξαφνικά θέλουμε να μας κάνει Μπαρτσελόνα.

Τα αυτονόητα μονάχα.

Σεβασμό στις δηλώσεις.

Καλά αποδυτήρια.

Φιλόδοξο και να δει την ΑΕΚ ως το μεγάλο σκαλοπάτι.

Ευρωπαϊκών προδιαγραφών αγωνιστική συμπεριφορά.

Δεν με νοιάζει αν λέγεται Γιαννικης η Κρόιφ.

Υπάρχουν ένα μάτσο σοβαροί προπονητες.

Βραδιές,Χιμένεθ, Αραούχο και ξανά μάνα.

Όλους τους αγαπήσαμε αλλά η εμμονηκοτητα κρατάει στάσιμο τον άνθρωπο πόσο μάλλον δε έναν ολόκληρο οργανισμό.

Ας γίνει το καλύτερο και ας έρθουν οι καλύτεροι.

EmilioFourtado - 8/4/2021 14:28

Δε φτάνουν τα αγωνιστικά έχουμε και επικοινωνιακά λάθη. Τι είναι αυτό το πράγμα να γίνεται ΒΟΥΚΙΝΟ κάθε φορά;

Από εκεί και πέρα, ο Μιλόγεβιτς δεν πληροί τα χαρακτηριστικά που η ΙΔΙΑ η ΠΑΕ έθεσε. Δε λέω ότι είναι κακός. Αλλά αν είναι να καταλήξεις σε αυτόν, φέρε και τον Γιαννίκη να τελειώνει το θέμα.... Συνέχεια
Αν θες προπονητή - σημείο αναφοράς τότε κοιτάζεις από καλά πρωταθλήματα και κυρίως, όπως έχει τονιστεί ΠΟΛΛΕΣ φορές, του φέρνεις και παίχτες ~ ανάλογους.


Πάντως σε μία σοβαρά οργανωμένη ομάδα, ο προπονητής θα είχε κλείσει ήδη και θα ήταν σε συνεννόηση μαζί με τεχνικό διευθυντή και σκάουτερς σχετικά με το τι κινήσεις πρέπει να γίνουν.


Αλλά όχι....εμείς θα τον φέρουμε τελευταία στιγμή....θα χρειαστεί χρόνο να κρίνει το υπάρχον ρόστερ, θα κρίνει ότι παίχτες σαν Κρισιτσιτς και Μάνταλο είναι καλοί για βασικοί και θα καταλήξουμε με 2-3 προσθήκες προς το τέλος της περιόδου. Άντε να φύγουν και 1-2 παίχτες για τα μάτια του κόσμου. Πόσες φορές έχουμε δει το ίδιο σενάριο...

XV1821 - 8/4/2021 14:20

Τα τελευταια 3 χρονια (2019-2021) εχουμε σε ματς με ΟΣΦΠ 0-3-7 και με ΠΑΟΚ 1-5-5 ΣΥΝΟΛΟ 1-8-12 (!!!!!) Κατα τα αλλα εφυγε ο Δελλας για το 4-0, ο Κετσπαγια για το 3-0, ο Καρντοζο για το 1-2 , ο Μαρινος κλπ. Το πρόβλημα αφορά καθαρά το σχεδιασμό και τα χρήματα που βάζουμε, δηλαδή τη διοίκηση. Στο κλαμπ εχουν εθιστει τόσο πολύ στις ήττες και τις ξεφτίλες που τιποτα δεν τους ταρακουνάει από τον απόλυτο λήθαργο και τη μιζέρια. Φοβάμαι πως πρεπει το καλοκαίρι να αγοράσουμε 15 τουλάχιστον νεους ποδοσφαιριστες εκτος... Συνέχεια απο προπονητη. Αν δεν βγουμε ΕΥΡΩΠΗ φετος η ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ θα ολοκληρωθει. Αυτοι φετος εχουν σπασει ολα τα αρνητικα ρεκορ: 1-5 εντος με γαυρο απο το 1972-73, με Ζορια 0-3 , 4 σερι χαμενους τελικους! Στατιστικά οι πιο ΑΧΡΗΣΤΟΙ που εχουν περάσει από τη δοξασμενη ΟΜΑΔΑ μας εδω και 97 χρονια με δεδομένο οτι πληρωνονται κανονικα και δεν εχουν αλλα προβληματα που ειχαν παλιοι παικτες οταν υπηρχαν ανυπαρκτες διοικησεις. Ιδωμεν.....

XENO1 - 8/4/2021 14:16

Ο τερματοφύλακας μας δεν πιάνουν ούτε κουβέρτα!

apaititikos - 8/4/2021 14:13

Kαλά τόγραψα προχθές

ο,τι πιο φτηνό μας κάνει για τον πάγκο!!

ΕΥΓΕ για την κατάντια μας!

Sotis1453 - 8/4/2021 12:32

Για το θέμα Γκαρσία άλλο ένα μεγάλο λάθος του Χιμένεθ, έχεις ένα τέτοιο υπεροπλο κ δεν μπορείς να το εκμετάλλευσης με κάποιο τρόπο.. Ένα σύστημα στην αντεπίθεση σε κάποιο στημένο κάτι ρε παιδί μου ακόμα κ δεύτερο επιθετικό να τον βάλεις.. Τον είχε πάρει χαμπάρι ο κόουτς του ΠΑΟΚ κ επαιζε ψηλά το μπακ του να τραβάει κ τον Γκαρσία στην άμυνα μας.. Ενώ ο Ντατσενκο με το να μένει πίσω δεν δίνει καμία βοήθεια στον Λιβαι.. Τραγική κ φοβισμένη διαχείριση στο ροστερ απ τον Μανόλο.. Τόσο χάλια δεν... Συνέχεια το περίμενα..

scottravis - 8/4/2021 14:08

Αυτό ακριβώς σκεφτόμουνα αδερφέ, παίξε 3-5-2 κ βάλε μπροστά Ολιβειρα κ Γκαρσια

Έτσι όπως παίζαμε, με ένα παίκτη μόνο σαν την καλαμια στον κάμπο γκολ δεν βάζαμε μέχρι σήμερα να παίζαμε.

Κρίμα που δεν μπορεί να παίξει ο Μπακακης, το μόνο καλό που μπορεί να κάνει είναι ως τρίτος στην τριάδα πίσω.

Tettiks21 - 8/4/2021 14:02

Οποιαδήποτε περίπτωση προπονητή έχει τα ρίσκα της. Αυτός που έως τώρα με έχει εντυπωσιάσει και που πιστεύω ίσως είναι στα μέτρα μας πριν πάει σε μεγάλη ομάδα (που θα πάει σε μερικά χρόνια) είναι ο Ιραόλα (πρώην ΑΕΚ Λάρνακας και νυν Ράγιο Βαγιεκάνο).

Christof1976 - 8/4/2021 13:57

τουλαχιστον η πλειοψηφία συμφωνει πλεον οτι ο χιμενεθ πρέπει να φυγει αμεσα κατι ειναι κι αυτο

AEK_ORIGINAL_1924 - 8/4/2021 12:43

Τα λαθος εγινε με την απομακρυνση του χιμενεθ για να ερθει ο καρντοσο απο εκει και περα ειτε μεινει ο μανολο ειτε ερθει καποιος αλλος αμα δεν γινει υπερβαση για παιχτες 11αδας και ο γκουαρντιολα αμα ερθε παλι τα ιδια θα γινουν

Υ.Γ SOLO AEK θα τα καταφερουμε

φαντροκ - 8/4/2021 13:51

η επιλογη να απει η ΑΕΚ σε ποδοσφαιρο επιθετικο και κυριαρχιας ητανε σωστη (και μακαρι να γινει και φετος) αλλα το προσωπο λανθασμενο.

και ακομα πιο λανθασμενη αποφαση του επειδη απετυχε παταγωδως το προσωπο θα αφησουμε το ποδοσφαιρο που ταιριαζει στην ομαδα και θα παμε στο φοβικο κατενατσιο των καρερα και χιμενεθ.

αν ειναι να συνεχισουμε ετσι, ας κρατησουμε το μανολο που το ξερει καλα το κολπο, την ΑΕΚ και την... Συνέχεια ελλαδα και θα γλυτωσουμε και την αποζημιωση...

oko10aek - 8/4/2021 17:51

Άμα οι παίκτες σου δεν ξέρουν να κάνουν κοντρόλ και να δώσουν σωστή πάσα υπό πίεση, τι ποδόσφαιρο κυριαρχίας να παίξεις; Δεν έφταιγε ο Καρέρα και ο Χιμένεθ για αυτό.

Konstantinos2121 - 8/4/2021 13:23

ειναι δυνατόν να λες οτι ο χιμενεθ πρεπει να μεινει? προπονητης που εχει μαζεψει 6 και 5 απο την γαυριελα?

σιγουρα θελουμε καινούργια αμυνα και ενα χαφ δημιουργικο αλλα οχι με τον χιμενεθ , καλυτερα ηταν η ομαδα με καρρερα (τον οποιο διωξαμε γιατι δεν νικησε τον ολιμπιακο(1-1) κι επειδη δεν νικησε τον βολο (2-2) και ο χιμενεθ εχασε 2 φορες απο βολο και εφαγε 5 και για καποιο λογο εχει ασυλια)?

Fanis®21 - 8/4/2021 13:01

Συμφωνώ μαζί σου αδερφέ 1924%!!

Οτι και να γίνει όμως η ΑΕΚΑΡΑ σύντομα θα ξαναγίνει αυτό που πρέπει!!

Tony_Montana_R21 - 8/4/2021 12:23

Ένα όνομα θα προτείνω και εύχομαι να το δει κάποιος της διοίκησης. (Φιλόδοξος είμαι)

Rui Vitória. Προπονητής με πολύ καλό πέρασμα από Μπενφίκα (ελεύθερος τώρα). Προπονητής με προσωπικότητα που αναδεικνύει πολλούς παίκτες. Δώστε του ένα καλό συμβόλαιο και ένα σοβαρό μπάτζετ και η ομάδα θα απογειωθεί.

palpatine - 8/4/2021 13:50

Σοβαρά πιστεύεις ότι αο την μπενφικα που έχεινενα τεράστιο επίπεδο οργάνωσης θα έρθει σε μας με την ανοργανωσιά που έχουμε; οι δικοί μας δεν θα πάνε σε τέτοιους προπονητές γιστι ο σοβαρός προπονητής το πρώτο που θα ρωτήσει θα είναι τι και πόσους συνεργάτες έχετε σε όλα τα πόστα. Και θα του που οι δικοί μας ποια πόστα θα τους πει για σκαουτινκ παιχτών για αναλυτές αγώνων γισ αναλυτές στατιστικών παιχτών για αναλυτές στατιστικών εν ώρα αγώνα για αναλυτές αντιπάλων και οι δικοί μας... Συνέχεια θα τους πουν ότι υπάρχουν τέτοια ποστα σε ομάδες; άσε μας τώρα που περιμένεις να έρθει προπονητής από το πάνω ράφι έτσι όπως είμαστε....

ismael_blanco - 8/4/2021 15:38

Γιατί να μην έρθει ο σοβαρός προπονητής να τα φτιάξει αυτά όπως έκανε ο Σάντος με την εθνική? Το θέμα είναι να έχεις αποφασίσει να επενδύσεις σε σοβαρό προπονητή γιατί για επένδυση μιλάμε και μάλιστα για πολύ μεγάλη.

orbon - 8/4/2021 12:34

Αυτός μάλιστα... 2 πρωταθλήματα Πορτογαλίας, νεαρός (50 ετών), και με εμπειρία από αρκετές ομάδες.

Tony_Montana_R21 - 8/4/2021 13:12

Και για μένα πολύ σημαντικό είναι το ότι έχει εξελίξει πολλούς παίκτες όπως τον João Felix τον Grimaldo τον Rúben Dias κ.α. Σίγουρα δεν τίθεται θέμα μεταξύ ακαδημιών της Μπενφίκα σε σχέση με της ΑΕΚ αλλά το ότι προωθεί τους μικρούς είναι πολύ θετικό.

stratos11 - 8/4/2021 13:49

ο βαλβερδε δε θα ηταν καλη λυση;

vasant71 - 8/4/2021 13:48

OYTE KAN NA TΟ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΛΟΥΤΣΕΣΚΟΥ.ΚΑΝΟΝΙΣΤΕ...

manospsath - 8/4/2021 13:48

Κύριε ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ όπως στην γήπεδαρα που μας φτιαχνετε χρησιμοποιήτε τα καλύτερα υλικά και τους καλύτερους μαστορες(και αυτό φαίνεται)έτσι πρέπει να γίνει και στο χτίσιμο της ομάδας μας!Όχι άλλες μετριότητες!Θα περνάτε κάποιον που δεν ξέρει να χτίζει να χτίσει την ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ;

manospsath - 8/4/2021 13:48

Κύριε ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ όπως στην γήπεδαρα που μας φτιαχνετε χρησιμοποιήτε τα καλύτερα υλικά και τους καλύτερους μαστορες(και αυτό φαίνεται)έτσι πρέπει να γίνει και στο χτίσιμο της ομάδας μας!Όχι άλλες μετριότητες!Θα περνάτε κάποιον που δεν ξέρει να χτίζει να χτίσει την ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ;

manospsath - 8/4/2021 13:48

Κύριε ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ όπως στην γήπεδαρα που μας φτιαχνετε χρησιμοποιήτε τα καλύτερα υλικά και τους καλύτερους μαστορες(και αυτό φαίνεται)έτσι πρέπει να γίνει και στο χτίσιμο της ομάδας μας!Όχι άλλες μετριότητες!Θα περνάτε κάποιον που δεν ξέρει να χτίζει να χτίσει την ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ;

goten21gr - 8/4/2021 13:47

Ελπιζω να βρεθει αυτος που θα κανει την ΑΕΚ ξανα ομαδα. Απο το 2018 και μετα ειμαστε ενα συνολο χωρις ταυτοτητα. Επιθετικο ποδοσφαιρο δεν βλεπουμε, παιχνιδι κατοχης δεν κανουμε, αμυντικα ειμαστε παιδικη χαρα, απο στημενες φασεις δεν παιρνουμε τιποτα πλεον και το πιο σημαντικο δεν μπορουμε να πιεσουμε τον αντιπαλο με τιποτα. Κατα την γνωμη μου περα απο την αλλαγη προπονητη, επιβαλλεται να φυγουν και καμια 10αρια "παικτες" για αρχη μεχρι να μην υπαρχει κανενας απο το συγκεκριμενο ροστερ... Συνέχεια στο μελλον περα απο 5-6 παικτες και καποιους μικρους.

diogeoo - 8/4/2021 13:47

Προηγείται αυτός κλέφτες μας ανεβάζει και κλέφτες μας κατεβάζει και μην βιαστείτε να διαψεύσεται

christ - 8/4/2021 12:30

Ο πρώην προπονητής της αλ αουαχντα ντιμπινται είναι το όνειρο σας για να φτιάξει την ομαδα της Αγία Σοφιάς;;; Να ξεκινήσω ισχυρότερα χάπια;;, να το ρίξω στα ναρκωτικά;;; Τι θέλετε απ τη ζωή μου;;;;

Sorre28 - 8/4/2021 13:29

Σχεδόν όλοι όμως θέλαν να φύγει ο Μάσιμο για να έρθει ο πρώην προπονητής της Λας Πάλμας της β εθνικής και της Αλ Ραγιάν...

christ - 8/4/2021 15:08

Μας ήξερε και είχε παρει και ένα πρωτάθλημα... ψάχνεις υποτίθεται προπονητή να εχει το μεγαλύτερο συμβολαιο και θα φέρεις τον άνεργο της Άραβιας;;; Αμα είναι έτσι κρατάμε και το μανολο

2121AEK - 8/4/2021 13:27

Πρώτον ο Χιμένεθ είναι ξεκάθαρο ότι δεν εμπνέει πλεον κανέναν παίκτη της ΑΕΚ και για ν αλλάξει αυτή η εικόνα πρώτα πρέπει ν αλλάξει ο προπονητης...

Είναι δύσκολο αλλά έτσι είναι δυστυχώς ή ευτυχώς και υπεύθυνος είναι μόνο ο ίδιος...αυτός έφτασε τους παίκτες στα άκρα... όσο μένει κινδυνεύει η ΑΕΚ να διαλυθεί τελείως...και παίκτες να θέλουν να φύγουν...και τίποτα να μην πάρει στα μπαράζ.. η ΑΕΚ θέλει ΗΛΕΚΤΡΟΣΟΚ ΑΜΕΣΑ....... Συνέχεια
Δεύτερον ο Γκαρσια είναι ετς8 γιατι κάποιοι που νομίζουν ότι κάνουν κουμάντο πήδηξαν μέσα στο γήπεδο να κατσαδιάσουν τους παίκτες κι αυτό ο ίδιος το έζησε ίσως για πρώτη φορά.... επιτέλους αυτοί που υποτίθεται ότι αγαπάνε τηνΑΕΚ πιο πολύ από μας μπορούν να κάτσουν στην κερκίδα ή στον καναπέ τους ΦΡΟΝΙΜΑ;;;;; Και τρίτον ο προπονητης που θ αναλάβει την ΑΕΚ θέλει λευκή επιταγή και ξεκάθαρα ότι θα είναι στον πάγκο ΔΥΟ χρόνια με ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ μεταγραφές... και τα κλειδιά στη τσέπη του.... ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ οποίος κι αν είναι....είτε λεγεται Μιλόγεβιτς...είτε λεγεται Γιαννίκης ή όπως αλλιώς.... μόνο έτσι αλλαζε8 η ΑΕΚ άμεσα....μόνο ετσι

Giannis21labrini - 8/4/2021 13:21

Καλημέρα σε όλους,μελλοντικά:ποιος προπονητής να έρθει,ποιοι παίχτες,ποιο μπάτζετ (αν θα δεχτούν να έρθουν) ποια Ευρώπη να βγούμε?( Φαντάζει όνειρο θερινής νυκτός),οι μεταγραφές και οι οποίες μεταγραφές θα σου βγουν στο γήπεδο?τα σκέφτομαι και τρομάζω απλά..αρνητισμος μέχρι εκεί που δεν πάει,θα δείξει ο χρονος

AEK 21 - 8/4/2021 13:18

Αρχικά θέλω να πω ότι ο Μιλόγεβιτς δεν είναι ο προπονητής που ψάχνουμε. Ναι μεν είναι τίμιος, αλλά πιστεύω ότι όλοι μας θέλουμε το κάτι παραπάνω πχ Μαρθελινιο. Αν και αγαπώ Μανολο δυστυχώς φετος δεν τα πήγε καλά, αν και δεν φταίει αυτός (40% φταίει κατ εμέ) και δυστυχώς θα αποχωρήσει. Πάντως αυτό που είναι εμφανές και δεν ξέρω γιατί συμβαίνει, είναι ότι πρώτη φορά βλέπουμε ομάδα Χιμένεθ δίχως πάθος, πράγμα που βαραίνει τους παίχτες( πέρα από μερικές εξαιρέσεις) γιατί φαίνονται τελείως στον... Συνέχεια κόσμο τους και ότι δεν τρέχει και κάτι που χάνουμε. Και αυτό μου λέει ότι και μας λείπουν μεγάλες προσωπικότητες και ότι οι παίχτες αυτοί δεν ξέρουν από πρωταθλητισμο. Πέρα από Τσιγκρι όλοι οι άλλοι δεν ξέρουν. Και χθες παρατήρησα ότι πριν από την έναρξη του παιχνιδιού, ο μόνος που φαινόταν ψυχωμενος και φώναζε ήταν ο Γαλανόπουλος, ενώ οι περισσότεροι είχαν το βλέμμα της αγελάδας.

Τώρα όσον αφορά το χθεσινό ματς κάναμε καλή εμφάνιση στο 1ο ημίχρονο, ενώ στο 2ο ήθελες κολλύριο γιατί καμιά από τις 2 ομάδες δεν έπαιξε ποδόσφαιρο. Και τσουπ φτάνουμε στο 90 που με ένα χαζό φάουλ, τους δίνουμε τη μοναδική τους ευκαιρία.

Ο Τσιντωτας για μένα φέρει μεγάλη ευθύνη, καθώς ναι μεν η μπάλα πάει γαμα, αλλά πάει αργά και συνεπώς θα μπορούσε το λιγότερο να προσπαθήσει να πέσει και ας το έτρωγε, από το να κάτσει να τραβάει φωτογραφίες. Νομίζω φετος τα περισσότερα που έχει φάει, κάθεται όρθιος.

Τέλος, κοίταζα λίγο το ροστερ και είδα ότι ο 3ος τερματοφυλακας ονόματι Χατζηεμμανουηλ είναι 21 ετων και δεν έχει κάτσει ούτε στον πάγκο φέτος. Κσι ρωτώ αν δεν είναι καλό το παιδί γιατί η ομάδα δεν τον αφήνει ελεύθερο;; Γιατί σίγουρα δεν είναι ταλέντο σε αυτή την ηλικία και θα έπρεπε ήδη να έχει κανει συμμετοχες, ειδικά από τη στιγμή που οι άλλοι 2 είναι καταπιολες. Ίσως θα έπρεπε με τον Άρη να παίξει βασικός, για να τον δούμε αφού στο κάτω κάτω της γραφής πόσο χειρότερα να τα πάει από τους άλλους. Και που ξέρεις μπορεί να μας βγει.

Σόρυ αν κούρασα.

afev - 8/4/2021 11:42

Ψυχολογικα ο ενας, καταθλιψη ο αλλος...Ειναι δυνατον να ακουγονται συνεχεια τετοια πραγματα;

Δεν νομιζω οτι στις αλλες ομαδες υπαρχουν τοσες πολλες αναφορες σε τετοια ζητηματα.

Οι δυνατοι παικτες δεν επηρεαζονται απο τετοια για αυτο προχωρανε μπροστα και οδηγουν τις ομαδες ξανα στο δρομο των επιτυχιων...Αλλιμονο αν ειναι διαφορετικα

giorg - 8/4/2021 13:17

φιλε, ψυχολογικα ο ενας και καταθλιψη ο αλλος που ακουγονται ειναι του κωλου τα εννιαμερα.παιρνουν τοσα λεφτα που εμεις δεν θα τα βγαλουμε σε 10 ζωες..ας δουλευανε για 500-600 ευρω να δουνε την πραγματικη καταθλιψη.κανουν μια δουλεια που γουσταρουνε κ αυτην δεν την κανουν καθολου.δρομο ολοι,αφου Μελ ΠΗΡΕς ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ να δουμε και στην πραξη

evo21 - 8/4/2021 12:52

Για διαβασε για τον υπερπαιχταρα Ζεμπαστιαν Νταισλερ και τα ξαναλεμε.

Poison21 - 8/4/2021 12:35

Αυτό αναρωτιέμαι και εγω φίλε.. Τι γίνεται όλοι με τα ψυχολογικά προβλήματα σε μας έρχονται.. Από την άλλη δεν είναι δικαιολογία αυτό με τα λεφτά που παίρνουν...

Sephiroth21 - 8/4/2021 13:13

Φέρτε και τους δύο Ίβιτς , τον καθένα στη θέση του, κι αφήστε τις βλακείες και τα πειράματα

Gamarra63 - 8/4/2021 13:12

Θα μας πει κανείς ποιος ακριβώς ψάχνει να βρει το νέο προπονητή;

Γιατί αν είναι ο Κονέ δέσαμε...

manospsath - 8/4/2021 13:05

Κύριε ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ όπως στην γήπεδαρα που μας φτιαχνετε χρησιμοποιήτε τα καλύτερα υλικά και τους καλύτερους μαστορες(και αυτό φαίνεται)έτσι πρέπει να γίνει και στο χτίσιμο της ομάδας μας!Όχι άλλες μετριότητες!Θα περνάτε κάποιον που δεν ξέρει να χτίζει να χτίσει την ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ;

Psalidocheris - 8/4/2021 13:05

Φέρτε έναν προπονητή τύπου Μαρθελίνο, Σάρρι, Αλλέγκρι, Φαβρ που είναι και ελεύθεροι δώστου τα κλειδιά για μία 3ετία! και τρέλανέ μας... Ο Μιλόγεβιτς με συγχωρείτε αλλά δεν είναι προπονητής που θα τον βλέπουν και θα βαράνε προσοχές στα αποδυτήρια... και δυστυχώς ή ευτυχώς θέλουμε τέτοιον προπονητή!

nmarkos2002 - 8/4/2021 12:59

Έχουμε πει χίλια πράγματα για την ομάδα. Εγώ θα πω κάτι άλλο. Το χθεσινό ματς το χάσαμε από τη διαιτησία. Χάρισε δύο κόκκινες στον ΠΑΟΚ και το φάουλ στο 94 τι να πω… Ο διαιτητής αυτός υποτίθεται ότι είναι πρώτης κατηγορίας. Αν δίνει αυτό το φάουλ, έτσι και τον βάλεις να παίξει το χθεσινό ματς Μπάγερν – Παρί θα σφύριζε 150 φάουλ. Η διαιτησία όλη τη χρονιά είναι πολύ κακή για μας και αν η ομάδα δεν είχε τα χάλια της αλλά ήταν πολύ καλή, το φετινό πρωτάθλημα θα ήταν ένα ακόμα πρωτάθλημα που θα... Συνέχεια χάναμε λόγω διαιτησίας.

dragan21 - 8/4/2021 12:55

Ποστέκογλου

guerilla_urbana - 8/4/2021 12:51

Ο Μιλόγεβιτς είναι καλύτερος προπονητής από όλους όσους είχαμε την τελευταία δεκαετία, άρα θα ήταν σίγουρα μια αναβάθμιση. Το κάτι καλύτερο που κοιτάει η διοίκηση εύχομαι να μην είναι τύπου Μοράις/Καρντόσο.

leo_95 - 8/4/2021 12:49

Από τα λεγόμενα του Κετσε προχθές ότι θα υπερβεί το μπατζετ αν χρειαστεί για τον προπονητή, ο Μιλογεβιτς δεν είναι ένας τέτοιος προπονητής. Θέλεις το κάτι παραπάνω

Tavernie - 8/4/2021 12:20

Αν ξέρει κανένα απ' τα παιδιά που κάνουν ρεπορτάζ, αν υπάρχει κάποιος παίκτης που να μένει μετά την προπόνηση και να δουλεύει πάνω σε κάτι, έτσι να μού φύγει η περιέργεια. Φυσικά δεν εννοώ θεραπείες ή συντηρητικά προγράμματα.

BlackKnight - 8/4/2021 12:44

Βέβαια αδερφέ. Πολλοί. Ο Μπακάκης τις σέντρες του, ο Κρίστιτς την ταχύτητα, ο Μάνταλος τις εκτελέσεις των στημένων και οι τερματοφύλακες τα πάντα όλα. Δεν φαίνεται;

taxiss21 - 8/4/2021 11:34

Ναι με χίλια Μιλόγεβιτς. Ο άνθρωπος είναι μετρ. Δεν ξέρω βέβαια τι στόχους έχει η διοίκηση που λένε ειναι πιο πανω.

Σίγουρα όμως πρέπει να είναι καλύτεροι του αγαπημένου μας Μανόλο.

Amdam21 - 8/4/2021 12:32

Ειπαμε ρε παιδια να τους κρινουμε απο την πορεια τους και τι ομαδες εχουν προπονησει. Ο Μιλογιεβιτς μετα απο νιονιους και Κυπρο, πηγε Ερυθρο Αστερα και μετα κατεληξε στους αραβες, και υστερα χωρις ομαδα. Ξερω γω, τι φιλοδοξιες εχει οταν προτιμησε σε εκεινη τη φαση (μετα την καλυτερη σεζον του με αστερα) να παει για τα φραγκα? Παντου γραφαν οτι θελει ενα καλο συμβολαιο. Ο Μαρτινς ας πουμε φιλοδοξει Αγγλια και το λεει συνεχεια.... Συνέχεια
Εγω δεν τρελαινομαι καθολου για Μιλογιεβιτς, δεν με πειθει το βιογραφικο.

Θα φαω ακυρα αλλα εγω θα ξαναπω για Γιαννικη, νεος, φιλοδοξος, σπουδαγμενος στην καλυτερη σχολη προπονητικης στη Γερμανια που οσοι περναν απο κει κανουν πραματα. Ειδικα αν δε βγουμε Ευρωπη (μακαρι να μη γινει), παρτον, στηριξε τον και αστον να σου φτιαξει ομαδα. Δε μπορω να δεχτω οτι δεν κανει για ΑΕΚ, δεν ειναι οτι εκανε αποτελεσματα πυροτεχνηματα μια στο τοσο, το gayρο στα ισια τον παιζει, το βαζελο τον εκανε πελατη.

sentinel_21 - 8/4/2021 13:28

Αδερφε μια επιτυχημενη χρονια για εναν προπονητη δυστυχως δεν ειναι κατι αξιοπιστο για να τον κρινεις. Δεν διαφωνω οτι ο Γιαννικης εχει κανει μια σουπερ επιτυχημενη σεζον αλλα μην ξεχνας οτι και περσι ο Σιμος στον ΟΦΗ εκανε μια σουπερ σεζον και φετος ειναι ηδη χωρις ομαδα. Συχνα αυτο που νομιζουμε εμεις αποτελεσμα προπονητη ειναι ταιριασμα μερικων καλων παικτων στην ομαδα (οπως στην περιπτωση ΟΦΗ).. Αντιστοιχα συμβαινει και με τον Βολο και τον προπονητη του. Εκει που τα πραγματα... Συνέχεια ειναι σαφως καλυτερα υπερ του προπονητη ειναι στον Αστερα Τριπολης αλλα και παλι ρισκο...

taxiss21 - 8/4/2021 13:04

Στην παρούσα φάση προφανώς και εγω θα ήθελα κάτι πολύ καλύτερο. Απλά είναι σίγουρα μια πιο καλή λύση από κάτι Ρασταβατς κλπ. Δεν ξέρω ελπίζω να γίνει το καλύτερο. Να παρθεί ένας προπονητής, που όμως να τον ΑΦΉΣΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ. Αυτό είναι το βασικό ζητούμενο. Όχι στα πρώτα στραβά να φυγει. Να χτίσει σοβαρή ομάδα με ποιοτικούς παίκτες και όχι άλλους Κρίστισιτς, Λοπες κ. α. που βαριούνται να παίξουν ή δεν μπορούν.

ismael_blanco - 8/4/2021 12:43

Δεν τον θυμάμαιαλλά και προπονητή από το πάνω ράφι δεν το λες. Πόσο καλύτερος είναι από το Γιαννίκη πχ (δε λέω ότι πρέπει να έρθει ο Γιαννίκης αλλά θα ήλπιζα μετά τα φετινά να βάζαμε μυαλό και να παίρναμε έναν πραγματικά σπουδαίο προπονητή)

φαντροκ - 8/4/2021 13:19

τον γιαννικη ξεχνα τον, εχει κλεισει στον βαζελο.

ο βαζελος εχει ηδη μια καλη βαση νεαρων ελληνων παικτων που σκιζονται και ξερουν τι φανελα φορανε, θα εχει καλο ελληνα προπονητη με ορεξη και γνωση του πρωταθληματος που ξερει και αυτος τις απαιτησεις, εσοδα απο ευρωπη του χρονου και εναν ιδιοκτητη που βαζει καποια λεφτα.

αποκτησαμε δηλαδη και αλλον αξιολογο αντιπαλο (που ακομα και φετος μας ξεπερασε και ας ειναι... Συνέχεια πεθαμενος) και ο πηχυς ανεβαινει.

φαντροκ - 8/4/2021 13:19

τον γιαννικη ξεχνα τον, εχει κλεισει στον βαζελο.

ο βαζελος εχει ηδη μια καλη βαση νεαρων ελληνων παικτων που σκιζονται και ξερουν τι φανελα φορανε, θα εχει καλο ελληνα προπονητη με ορεξη και γνωση του πρωταθληματος που ξερει και αυτος τις απαιτησεις, εσοδα απο ευρωπη του χρονου και εναν ιδιοκτητη που βαζει καποια λεφτα.

αποκτησαμε δηλαδη και αλλον αξιολογο αντιπαλο (που ακομα και φετος μας ξεπερασε και ας ειναι... Συνέχεια πεθαμενος) και ο πηχυς ανεβαινει.

evo21 - 8/4/2021 12:40

Ο παοκ βρηκε παμπλουτο προεδρο , ο αρης εχει προεδρο που ειναι φιλος με παμπλουτο προεδρο αλλης ομαδας ο οποιος ειναι φιλος με τον πρωθυπουργο . Ευτυχως που ο παναθηναικος δεν εχει προεδρο τον καπετανιο. Και μεσα σε ολα αυτα η ΑΕΚ απανταει με Σβαρνα και τον μπακς μπανι της ρουμανιας.

aekmiazoh - 8/4/2021 12:40

Φτάσαμε στο σημείο να απαξιωσουμε ως ομάδα τον ποιοτικοτερο περουσιακο μας παικτη.... Αυτό τα λέει όλα

Juggernaut - 8/4/2021 12:40

Οι φιλαλθοι και οι δημοσιογραφοι πρεπει να απαιτουν καλοκαιρι και ιανουαριο μεταγραφες και σωστες κινησεις και να αφησουν τα πληρες ροστερ και ειμαστε γκρινιαρηδες επειδη ζηταμε παιχτες.

Οσο αναφορα την φετινη σεζον για το αγωνιστικο χαλι της ΑΕΚ φταινε οι Καρερα και Χιμενεθ. Συγνωμη αλλα η ανυπαρξια σου στην αμυνα λογω παιχτων δεν δικαιολογει το καταντημα στην επιθεση. Αδουλευτη ομαδα . Εκτος αν ο αρης τα γιαννενα ,ο αστερας και ο βαζελος εχουν καλυτερους παιχτες που δεν το... Συνέχεια νομιζω. Η ομαδα ακομα και στο πρωταθλημα στηριχτηκε στη χημεια Αραουχο,Λαζαρου και Λιβαγια . Η μοναδικη φορα που ηταν δουλεμενη η ομαδα ηταν με τον Δελλα που ομως ηταν απειρος και την πατησε με την κακη αλλαγη του Σιμοες στο καραισκακη.

AEK_GERA - 8/4/2021 12:33

Για το καλο της καριερας του καλυτερα να μην ερθει σε αυτο το καρναβαλι, δεν θα στηριχτει ΠΟΤΕ και θα την πληρωσει την νυφη στο τελος...

Who's next??

Brahamiotisg21 - 8/4/2021 12:29

Μακριά από Μιλόγεβιτς! Είπαμε να ανέβουμε επίπεδο όχι να πάμε στη μετριότητα..

palpatine - 8/4/2021 12:29

Ποιος Μιλόσεβιτς; το έργο έχει επιδείξει; ελπίζω να φέρουν όνομα ασαν τον κικε σετιενβοπωε του είχαμε κάνει πρόταση πριν καιρό εμείς άσχετο αν δεν ήθελε. Τέτοιο όνομα θέλουμε να μας βάλει σε μια τάξη. Αφού τον δομήσουν με αρκετό προσωπικό σε όλες τις θέσεις. Να χτιστεί μια δομή σε όλα τα πόστα στην ομάδα με αρκετούς να ασχολούνται για όλα αυτό είναι που θα πρέπει να γίνει. Κανένα σοβαρό όνομα δεν θα έρθει όταν δει πως λειτουργούμε ως κλαμπ γιστι ξέρει ότι θα αποτύχει αμέσως. Πάρτε... Συνέχεια σοβαρό βιογραφικό και εξπλοπλξστε τον με τα κατάλληλα εργαλεία. Απλά μαθηματικά ειναι

Kosbalis - 8/4/2021 12:25

Η ομάδα είναι ΑΡΡΩΣΤΗ . Αν δεν φύγουμε με το τρίποντο την Κυριακή αποχαιρετάμε Ευρώπη

ΕΠΟΜΕΝΟ