162 ΣΧΟΛΙΑ

Ψυχή, τακτική και στο τέλος… Χ

Αλληλοεξουδετερώθηκαν ΑΕΚ και Ολυμπιακός, σε ένα ντέρμπι που θύμιζε παρτίδα σκάκι με ελάχιστες ευκαιρίες και δίκαιη μοιρασιά (0-0) – Δύο τεράστιες ευκαιρίες στην επανάληψη με Λιβάγια – Βράνιες η Ένωση, δοκάρι είχε ο Ολυμπιακός με τον Γκιγέρμε

Super League – 21η αγωνιστική

ΑΕΚ – ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 0-0

ΓΗΠΕΔΟ: ΟΑΚΑ

ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Γιουνγκ (Σλοβενία)

Σε ένα ντέρμπι που έμοιαζε με παρτίδα σκάκι, με ελάχιστες ευκαιρίες εκατέρωθεν, ΑΕΚ και Ολυμπιακός αλληλοεξουδετερώθηκαν στο ΟΑΚΑ και έμειναν στην ισοπαλία, σε μια δίκαιη μοιρασιά. Η Ένωση που είχε ψυχή και ένταση στο παιχνίδι της, στο μεγαλύτερο διάστημα τουλάχιστον, ξεκίνησε… στραβά, με τον Μάσιμο Καρέρα να καταλαβαίνει γρήγορα-γρήγορα πως δεν του βγαίνει η επιλογή Σιμάνσκι (στο 4-3-3) και πέρασε στο ματς τον Ολιβέιρα, μια κίνηση που βελτίωσε την εικόνα της ομάδας. Στην επανάληψη το ματς ήταν απόλυτα ισορροπημένο,  με την ΑΕΚ να χάνει δύο κορυφαίες ευκαιρίες με το τετ-α-τετ του Λιβάγια και την κεφαλιά του Βράνιες (άουτ) από κοντά έπειτα από εκτέλεση φάουλ του Μάνταλου, ενώ οι Πειραιώτες είχαν δοκάρι με πλασέ του Γκιγέρμε από στημένη μπάλα. Παρά την ευκαιρία που έχασε, ο Όγκνιεν Βράνιες ήταν ο κορυφαίος της ΑΕΚ, ενώ κομβικός ήταν ο Μπάρκας με την σταθερότητα του και ο Κρίστιτσιτς στον άξονα.

Με 4-3-3, τον Σιμάνσκι στην τριάδα των χαφ, τον Μάνταλο αριστερά, τον Βέρντε δεξιά και τον Λιβάγια στην κορυφή ξεκίνησε ο Μάσιμο Καρέρα. Σε ένα πρώτο μέρος, όπου η ΑΕΚ αντιμετώπισε θέματα και στη δημιουργία και στο ανασταλτικό κομμάτι, ενώ γρήγορα-γρήγορα ο Ιταλός τεχνικός προχώρησε και σε αλλαγή, περνώντας στο ματς τον Νέλσον Ολιβέιρα και βγάζοντας τον Σιμάνσκι (με τον Λιβάγια να πηγαίνει αριστερά και τον Μάνταλο να γυρίζει στον άξονα). Μέχρι τότε, η Ένωση δεν μπορεί να δημιουργήσει, δεν μπορεί να κάνει το παιχνίδι της, δεν μπορεί να πρεσάρει σωστά και συντονισμένα ενώ υπάρχουν λάθη και στο κομμάτι της άμυνας, με αποτέλεσμα ο Ολυμπιακός να γίνεται απειλητικός σε δύο περιπτώσεις. Τόσο στο 4’ όταν το τρανζίσιον της ΑΕΚ από την επίθεση στην άμυνα δεν λειτούργησε καθόλου, με τον αντίπαλο να βγάζει κόντρα, αλλά τον Μπάρκα να σταματά σωτήρια σε τετ-α-τετ τον Μπουχαλάκη. Όσο και πέντε λεπτά αργότερα, όταν και πάλι υπήρξε αδράνεια, σε μια κεφαλιά-πάσα του Μασούρα, όπου ευτυχώς ο Ελ Αραμπί δεν πρόλαβε και ο Μπάρκας μπλόκαρε. Συμπληρώνοντας μισή ώρα αγώνα, με τον Καρέρα να προχωρά στην πρώτη του κίνηση με την είσοδο του Λιβάγια που πήγε αριστερά (ο Μάνταλος ήρθε δεκάρι, ο Βέρντε δεξιά και ο Ολιβέιρα στην κορυφή), ο Ολυμπιακός είχε κατοχή στο 59% και το μεγαλύτερο πρόβλημα της ΑΕΚ, επαναλαμβάνουμε, ήταν τα πολλά λάθη και η κακή δημιουργία. Την ώρα που στην άμυνα οι παίκτες πήγαιναν δεύτεροι στην μπάλα και αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο Ολυμπιακός να δημιουργεί με ευκολία. Από το 35’ και μετά βέβαια, η ΑΕΚ επιχειρεί να κρατήσει μπάλα αλλάζοντας την με μεγαλύτερη σιγουριά και βελτιώνοντας το passing game της, βάζει στο ματς τα άκρα της και γενικά, ανεβάζει γραμμές και ταχύτητα. Στο 36’ έχουμε την πρώτη απειλητική στιγμή με τον Βέρντε να δημιουργεί το ρήγμα από αριστερά αλλά να μην γυρίζει σωστά, ενώ στο 41’ από ωραία κυκλοφορία και σουτ του Κρίστιτσιτς η μπάλα φεύγει έξω. Αυτή, ήταν και η τελευταία αξιόλογη φάση του πρώτου μέρους στο ΟΑΚΑ…

Στην επανάληψη, η ΑΕΚ επιχειρεί να μπει με ένταση, να πρεσάρει ψηλά τον αντίπαλο και καταφέρνει με το καλημέρα να δημιουργήσει τρομερή ευκαιρία, με τον Λιβάγια. Ήταν η φάση του 47ου λεπτού, όταν ο Μάνταλος με έξυπνη, συρτή, εκτέλεση φάουλ βρήκε τον Μάρκο σε θέση βολής, αλλά το τελείωμα του δεν ήταν καλό και ο Σα απομάκρυνε. Στην εξέλιξη, ο γκολκίπερ του Ολυμπιακού, καθάρισε και ένα επικίνδυνο παράλληλο γύρισμα του Κρίστιτσιτς. Ήταν γενικά ένα εκρηκτικό ξεκίνημα στην επανάληψη, με τον Ολυμπιακό να επιχειρεί και εκείνος να βγάλει πίεση ψηλά έχοντας μια επικίνδυνη στιγμή με σουτ του Μπουχαλάκη όπου ο Βράνιες “μπλόκαρε” με τάκλιν, ενώ η ΑΕΚ δημιουργεί σε αυτό το διάστημα δύο επικίνδυνες καταστάσεις, μια με σουτ άστοχο του Ολιβέιρα από καλή θέση δεξιά, κι άλλη μια με προσπάθεια του Ολιβέιρα από την άλλη πλευρά. Οι παίκτες του Καρέρα μετά το 60’ αρχίζουν να εμφανίζουν κάποια… συμπτώματα του πρώτου μέρους, αφού δεν υπήρχε ηρεμία στην κυκλοφορία, χάθηκε η πίεση ψηλά και οι κιτρινόμαυροι δεν κρατούσαν μπάλα και δεν είχαν συγκέντρωση. Από μια τέτοια στιγμή, έλλειψης συγκέντρωσης, και καθαρού μυαλού έδωσε ένα φθηνό φάουλ ο Βράνιες στον αντίπαλο, ο Βαλμπουενά το εκτέλεσε, η μπάλα κόλλησε στα καρέ και ο Γκιγιέρμε πλάσαρε στο δοκάρι. Λίγο αργότερα και συγκεκριμένα στο 65’ η ΑΕΚ δημιούργησε τη δική της σημαντική στιγμή, που ήλθε από κλέψιμο και πάσα του Μάνταλου, με τον Βέρντε να σουτάρει ψηλά. Μπαίνοντας στο τελευταίο 20λεπτο, η Ένωση προσπαθεί να βγάλει ψηλά και να ανεβάσει τις γραμμές της, την ώρα που στο 77’ ο Καρέρα προχωρά στη δεύτερη του κίνηση βγάζοντας τον Βέρντε και βάζοντας τον Αλμπάνη που πήγε δεξιός εξτρέμ στο 4-3-3. Στο 81’ η Ένωση χάνει μεγάλη ευκαιρία να ανοίξει το σκορ όταν από εκτέλεση φάουλ του Μάνταλου ο Βράνιες αστόχησε με το κεφάλι από εξαιρετική θέση. Λίγο αργότερα, στο 86’, έχουμε το μαρκάρισμα του Σιμόες στον Βαλμπουενά, με τον Σλοβένο Γιουνγκ να βγάζει δεύτερη κίτρινη στον Πορτογάλο και να αφήνει την ΑΕΚ με δέκα παίκτες. Εξέλιξη που δεν άλλαξε πολλά στο ματς, αφού ουσιαστικά ο Ολυμπιακός ήταν ακίνδυνος, η Ένωση οργανώθηκε καλά πίσω και το 0-0 δεν άλλαξε…

ΑΕΚ: Μπάρκας, Μπακάκης, Βράνιες, Οικονόμου, Λόπες, Σιμόες, Σιμάνσκι (31’ Ολιβέιρα), Κρίστιτσιτς, Βέρντε (77’ Αλμπάνης), Λιβάγια (88’ Σβάρνας), Μάνταλος.

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ: Σα, Ελαμπντελαουί, Μπα, Σισέ, Τσιμίκας, Γκιγιέρμε, Μπουχαλάκης, Καμαρά (83’ Σουντανί), Βαλμπουενά (90’ Φορτούνης), Μασούρας (67’ Λοβέρα), Ελ Αραμπί

ΤΟ LIVE ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

ΣYNOΛIKA EIΣITHPIA 23.741 ME MEIKTEΣ EIΣΠPAΞEIΣ 171.656 EYPΩ


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
iptamenos - 27/1/2020 20:58

ακρα δεν εχεις μεσοεπιθετικους να φτιαχνουν παιγνιδη δεν εχεις η ομαδα ειναι κουτση ετσι οπως ειναι τι γκρινιαζετε το φωναζει θελει Μ Ε Τ Α Γ Ρ Α Φ Ε Σ ακρα μεσοεπιθετικους στοπερ

stef1970 - 27/1/2020 17:29

Αφηστε ήσυχο τον Μανταλο ρε παιδια. Τον φάγατε μερικοί, ολο ο Μανταλος φταίει. Λες και εχουμε καλυτερο στη θεση του...

Σε αλλους φταιει ο Λιβαγια, σε αλλους ο Ολιβερια...

Αλλοι τα εβαλαν με τον Καρερα επειδη δηλωσε ευχαριστημένος απο την ισοπαλία... αυτο μπορουσαμε αυτο παίξαμε. Τουλαχιστον με τον Ιταλό γιναμε ομάδα.... Συνέχεια
Ολοι ξέρουμε οτι υπάρχουν κενα και θελουμε ενίσχυση.

Για τους 50 δηθεν φιλάθλους μας που παλι κάνανε φασαριες εκτος γηπεδου, κανεις δε σχολιάζει κατι.

Παλι για τιμωρία παμε και πιθανον να παιξουμε με ΠΑΟ χωρις κοσμο. Ετσι χωρις λογο επειδη μερικοι κακομαθημενοι το θελουν...

Πρεπει να κανει κατι η διοικηση με αυτούς που καταστρεφουν την ομαδα, να τους απομονώσει και να τους πεταξει εκτος γηπεδου μια για παντα...

erethn_xrhnai_prwta_genes - 26/1/2020 23:31

διαβάζω διάφορα, για χαμένους τον Μάνταλο και λιβάγια κτλ, εγώ όμως είδα ότι φάση κάναμε ήταν με αυτούς ήτε σε δημιουργία ήτε σε εκτέλεση. Εκτός και αν τώρα στα 50 ξεχάσαμε την μπάλα.

Ένα τελευταίο από'μένα, αν ο ολιβέιρα ήταν αυτός που ξέρουμε θα το'χαμε πάρει.

fotis_limnos - 27/1/2020 16:52

Εγω θα διαφωνώ σε σχεση με τον Μανταλο.Ο Μανταλος το προσπαθησε χθες πολύ.Ο λιβαγια παλι οχι

jpapadimitri - 27/1/2020 14:40

Το ότι μπορεί, να μην ήξερες μπάλα, παίζει ?

erethn_xrhnai_prwta_genes - 27/1/2020 11:00

Σέβομαι την άποψη σου αλλά κάνω πρόβλεψη για πολλές κωλοτούμπες στο μέλλων όχι από'σενα μόνο.

Όσο για το ποιος έπαιζε μπροστά κτλ, δες τα τελευταία ματς να καταλάβεις από που πήρες φάσεις και πως πάει να στηθεί η ομάδα.

phil_marlowe21 - 27/1/2020 01:27

Aφού αυτοί έπαιζαν μπροστά, ποιος ήθελες να κάνει τις φάσεις; Ο Μπάρκας;

ioannis64AEK - 27/1/2020 14:42

Μόνο ένα θέμα έχουμε σε σχέση με τους άλλους 2, κατά την άποψη μου: πολύ αργά χαφ και απουσία (επίσης γρήγορων) εξτρεμ. Χτες με 2 αργούς (Κριστισιτς και Σιμόες) φάνηκε η μεγάλη διαφορά στα χαφ. Επίσης με τον τραυματισμό Γαλανόπουλου, το κέντρο μας έγινε ακόμη πιο αργό. Ο Κρίστισιτς ξέρει μπάλα, αλλά είναι πολύ αργός, χθες ήταν μια ταχύτητα κάτω από τα χαφ του γαύρου. Το ίδιο και ο Σιμόες. Πάλεψαν, δεν έχουμε παράπονο, αλλά δεν μπορούν παραπάνω... Στο Βόλο δεν έπαιζε ο Κρίστισιτς...Ο Σιμάνσκι δεν... Συνέχεια μπορεί το παιδί να μπει στο κλίμα αμέσως, κανείς δεν μπορεί, όσο και καλός παίκτης να είναι. Στο Βόλο φάνηκε γιατί είχε συνεργασίες με 2 πολύ γρήγορους παίκτες μπροστά του, τον Κλωναρίδη και τον Αλμπάνη κι έναν δίπλα του, τον Σαμπανάζοβιτς. Όλο το πρόβλημα της ομάδας δεν είναι η ποιότητα, η ταχύτητα είναι...Χωρίς ταχύτητα, ούτε οι επιθετικοί μαρκάρουν, ούτε τα χαφ καλύπτουν τους χώρους, ούτε μπορούμε να βγάλουμε γρήγορες επιθέσεις ή αντεπιθέσεις με την μπάλα κάτω, όπως βγάλαμε στον Βόλο. Γι αυτό θέλουμε τουλάχιστον 2 παίκτες ακόμη από την μέση και μπροστά... Για μένα ο Κρίστισιτς κατεβάζει όλη την ομάδα μια ταχύτητα κάτω...δυστυχώς...

Φοίνικας - 27/1/2020 11:08

Καλημερα ΑΕΚαρες μου. Οπως σε ολους, σκεψεις περνανε και ερχονται στο κεφαλι. Και καπως πρεπει να μπουν σε μια σειρα. Καπως με σημεια ας πουμε:


Ο Καρερα ειναι οτι καλυτερο εχει συμβει στην ΑΕΚ εδω και καιρο. Η ομαδα χρειαζοταν εναν προπονητη πραγματιστη, καποιον που θα μπορουσε να δει περα απο την ιστορια και την φανελα για να δει τι... Συνέχεια μπορει να πετυχει με το υπαρχον υλικο. Και οσο και να μας στεναχωρει, η αληθεια ειναι οτι μολις 2 χρονια απο την περιοδο που τους νικουσαμε οπου τους βρισκαμε με καθε δυνατο τροπο, φτασαμε στο σημειο να πρεπει να μαθουμε σε πρωτη φαση να διασφαλιζουμε την "μη ηττα". Κι οταν το μαθεις αυτο αρχιζεις να διεκδικεις πραγματα. Οποτε ωραια ειναι τα χαριτωμενα "δεν ειναι ΑΕΚ αυτο, η ομαδα θελει προπονητη να παιζει παντα για την νικη" αλλα ειναι τουλαχιστον επικινδυνα γιατι δειχνουν οτι δεν μαθαμε τιποτα απο τα αναθεματα σε Σαντος (παλιοτερα) και Χιμενεθ (προσφατα) με την ιδια ακριβως ρητορικη.


Η ΑΕΚ λοιπον μπορει να μην θελει 10 ποδοσφαιριστες αλλα φωναζει οτι θελει 4+1 (Αραουχο) ποδοσφαιριστες υψηλου επιπεδου που θα οριζουν την εκαστοτε γραμμη. Εναν στοπερ (που θα πρεπει ωστοσο να γινουν δυο αν δεν μεινει ο τωρινος Βρανιες -επιτυχια Καρερα η εικονα του), ενα δεξι μπακ, ενα χαφ, ενα εξτρεμ και τον Αραουχο. Πιστευω χτες απαντηθηκε και το προσφατο debate "Αραουχο, Πονσε ή Ολιβεηρα?". Τις δουλειες που κανει ο Σερχιο στο γηπεδο δεν τις κανει κανεις. Και εχω την αισθηση πως στην φαση που ο Λιβαγια βρεθηκε εξω αριστερα στην γωνια της περιοχης κανοντας αυτο το τελειωμα, πολλοι σκεφτηκαμε ποια θα ηταν η εξελιξη αν στην θεση του βρισκοταν ο Αραουχο.


Τις υπερβολες οτι ο γαυρος κυριαρχησε δεν τις αποδεχομαι. Το οτι η ΑΕΚ κατεστρεψε το παιχνιδι του επισης δεν τον δεχομαι. Η ΑΕΚ επαιξε συντηρητικα αλλα δεν επαιξε αντιποδοσφαιρο. Δεν βλεπω καποια χαωδη ανωτεροτητα ουτε απο γαυρο ουτε κι απο παοκ. Αλλα κι αυτη η απλη ή σχετικη ανωτεροτητα των αλλων εναντι της ΑΕΚ του Μελισσανιδη, της πρωταθλητριας 2018 ειναι αρκετη για να ζηταμε να αλλαξουν πραγματα.


Ο Ιβιτς ειναι επισης απο τα καλυτερα πραγματα που συνεβησαν στην ΑΕΚ την τελευταια διετια. Μπορει να ειναι και το καλυτερο. Να του δοθουν ομως και τα εργαλεια (μπατζετ ειναι η λεξη που χρησιμοποιειται χρονια τωρα) ωστε να δημιουργησει την ΑΕΚ που θελουμε. Τα λαθη πληρωνονται, αυτος ειναι ο τροπος να ξεπληρωθουν.

vtkfaegr - 27/1/2020 14:38

+1 Γιατί πραγματικά το πρώτο που σκέφτηκα σε εκείνη την φάση είναι τι θα γινόταν αν εκεί ήταν ο Αραούχο.

george_21R - 27/1/2020 10:50

Λοιπον μαγκες μου η ομαδα χρειαζεται ποιοτικη ενισχυση. Χθες πιστευω ολοι ειδατε οτι Γκιγερμε και Καμαρα ειναι καλυτεροι παιχτες απο Σιμοες Κριστισιτς. Επισης τα στοπερ του γαυρου αν και πανυψηλοι μπορουσαν να χειριστουν την μπαλα με τα ποδια πολυ ανετα και να βγαλουν την μπαλα σωστα απο την αμυνα τους.Οι δικοι μας στοπερ διωξιμο στο πουθενα συνεχεια. Επισης η ΑΕΚ χρειαζεται εξτρεμ! Δεν γινεται να παιξεις στο συγχρονο ποδοσφαιρο χωρις εξτρεμ! Αν δεν ειχαμε τον Καρερα χθες... Συνέχεια θα τρωγαμε 2 γκολ στο χαλαρο και θα χαναμε με κατω τα χερια! ΠΑΡΤΕ ΠΑΙΧΤΕΣ ΑΝΤΑΞΙΟΥΣ ΤΗΣ ΑΕΚ!!!

pat21 - 27/1/2020 13:51

Δεν πρεσαρε η ΑΕΚ τα αντίπαλα σέντερ μπακ ενώ ο Ολυμπιακός πρεσαρε. Ούτε ο λιβαγια ούτε ο Ολιβέιρα είναι καλοί σε αυτό το κομμάτι. Η ΑΕΚ πίεζε από πιο πισω για αυτό σου φαινόταν ανετοι

5elle1972 - 27/1/2020 12:01

ΟΠΙΟΣ ΚΡΙΝΕΙ ΤΟΝ ΣΙΜΑΝΣΚΙ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ 30 ΛΕΠΤΑ ΣΕ ΝΤΕΡΜΠΙ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΕΣ ΛΑΛΑΚΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ.........ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!Ο ΠΟΛΩΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΜΑΚΙΤΑ ΓΙΑ 100 ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ ΤΟΥ ΚΟΟΥΤΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΝΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΕ ΣΤΟ 30 ΛΕΠΤΟ ΠΑΙΚΤΗ ΤΗΣ ΑΕΚ....ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΚΟΟΥΤΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ 30 ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ ΤΗΣ ΑΕΚ???ΝΤΟΥΜΙΤΡΙΟΥ ΝΤΟΥΝΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΤΟΝ ΣΥΜΠΑΘΗ ΚΑΤΣΑΒΟ ΜΕΣΑ... Συνέχεια ΣΤΗΝ ΒΕΡΟΙΑ...!!!Ο ΚΑΡΕΡΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΕΔΕΙΞΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΠΑΙΖΕΙ ΠΡΩΤΑ ΓΙΑ ΤΟ Χ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΤΙ ΒΓΕΙ...ΔΥΣΤΗΧΩΣ..ΕΑΝ ΕΒΑΖΕ ΚΛΩΝΑΡΙΔΗ ΜΕΣΑ ΜΕ ΑΛΜΠΑΝΗ ΚΑΙ ΕΒΓΑΖΕ ΤΟΝ ΣΙΜΟΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΙΒΑΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΙΘΑΝΩΝ ΝΑ ΜΕΙΛΟΥΣΑΜΕ ΓΙΑ ΘΡΙΑΜΒΟ...Η ΟΜΑΔΑ ΠΙΟ ΑΡΓΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΕΛΩΝΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ...Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΕΠΑΙΖΕ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΑΤΣ ΜΕ ΕΥΘΕΙΑ 3 ΣΕΝΤΕΡ ΜΠΑΚ ΚΑΙ 7 ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ ...ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΜΑΤΣ ΟΚ....

Milan22 - 27/1/2020 13:23

Κι ο Χιμένεθ Γκάλο με Ριέκκα

officer123 - 27/1/2020 12:41

όσοι θάβετε Λιβάγια - Μάνταλο, φανερά ή μη, να ξέρετε ότι μόνοι τους δεν μπορούν να αλλάξουν επίπεδο την ομάδα. τις μικρές ομάδες θα τις κερδίζουν αλλά στα μεγάλα παιχνίδια χρειάζονται και άλλοι.

με μπακ για παράδειγμα στο επίπεδό τους

και ένα αντίστοιχο χαφ boxtobox (ο Σιμάνσκι ακόμη δεν ξέρουμε τι καπνό φουμάρει)

συν Ολιβέϊρα ή Αραούχο,... Συνέχεια
συν τους όποιους ποιοτικούς έχουμε σήμερα (Μπάρκας, Βράνιες, Κρίστισιτς, Βέρντε, Αλμπάνης),

να ξέρετε ότι οι Λιβάγια - Μάνταλος θα ήταν 2 φορές αποδοτικότεροι.


ΥΓ. πιστεύει κανείς ότι ο Μπουχαλάκης σε μας θα έκανε τέτοιο παιχνίδι σαν το χθεσινό;;;;;;;;;;;;;

Xaris345 - 27/1/2020 13:10

Στο Βολο πεταξαμε τρια χωρις αυτους τους δυο.

Θα μου πεις σιγα την ομαδα,ε ειδαμε και με τις υπολοιπες που μας ξελασπωσε ο Ολιβειρα.

Milan22 - 27/1/2020 11:19

Στο πρώτο ημίχρονο απ το γήπεδο που ήμουν διέκρινα κι ένα φόβο,μια ανασφάλεια θα έλεγα κι αυτό ήταν πολύ κομβικό για την ομάδα γιατί όλοι ξέρουμε ότι στα ντέρμπι ο πιο παθιασμένος τελικά επικρατεί.Στο πρόσφατο παρελθόν κι ο Σιμόες είχε μιλήσει για φόβο συνεπώς κάτι λειτουργεί λάθος.Το μαχητικό dna πρέπει να επιστρέψει πρώτα απ όλα συν παίκτες με προσωπικότητα,δύναμη και ύψος που λείπει απ την ομάδα

harma68 - 27/1/2020 11:10

Πολυ φορτιση χτες, και με το ματς, και με τις ειδησης απο το NBA...

Οποτε ειπα να μην γραψω τιποτα, και να το ξαναδω σημερα πιο ψυχραιμα...

η αληθεια ειναι οτι αν εγραφα χτες, θα ημουν στο πνευμα "μα στο γηπεδο μας να παιζουμε φτου ξελευτερια?"

Γυρισα ομως το ρολος πισω... στις πρωτες αγωνιστικες του 2004-5... Συνέχεια
70 χιλιαδες ΑΕΚτζηδες στο ΟΑΚΑ, υποδεχτηκαμε το γαυρο του Ριβαλντο...

η ομαδα και τοτε ειχε παιξει για το Χ...

Και τοτε ο λογος ηταν απλος και τον ειχε πει ο Σαντος... Δεν ειμασταν ακομη ετοιμοι...

Και μια ηττα, θα εφερνε εσωστρεφεια...

Ετσι και τωρα, το ματς θα ξεχαστει γρηγορα.

Αυτο που απομενει ειναι, το αν η ομαδα απο εδω και περα θα παρει τα ντερμπυ μεσα, και δεν θα χασει αυτα εξω.

Τοτε θα κριθει ο Καρερα, αν ειναι καλος προπονητης, η' ο Παθιακακης της Ιταλιας

Xaris345 - 27/1/2020 11:06

Μαγκες ενα θα πω και βαλτε οσα ντισλαικ θελετε.

Αν δεν φυγουν τα δυο βαριδια και ο νοων νοειτω ,στους οποιους στηριζεται το επιθετικο κομματι ,η ομαδα δεν θα απελευθερωθει και δεν θα παιξει μπαλα ποτε.

Πρεπει να σπασουμε τα δεσμα .

simple_user - 27/1/2020 10:45

Δεν μπορεί άλλο η ομάδα να στηρίζεται στην όρεξη και τη διάθεση του Λιβάγια!Μας έχει κουράσει η στάση του, η αδιαφορία του, η τσαντίλα του και γενικά η παντελής έλλειψη επαγγελματισμού από την πλευρά του. Κρίμα και για τον Ολιβέϊρα για την χθεσινή του στάση, δεν περίμενα ότι θα έδειχνε τέτοια αδιαφορία σε ντέρμπι. Μπράβο στον Μάνταλο, ναι αυτόν που όλοι τον κράζουν αλλά αυτόν έχουμε, που ήταν ο μοναδικός που προσπάθησε να παίξει κάθετο ποδόσφαιρο και να μοιράσει την μπάλα σωστά... Συνέχεια και ήταν ο μοναδικός που δεν κρύφτηκε στο δεύτερο μισό του γηπέδου. Εξαιρετικός και ο Βράνιες, καλός ο Κρίστισιτς με πολλά τρεξίματα και βοήθειες. Συγχαρητήρια στα καλόπαιδα που θα μας οδηγήσουν σε τιμωρία 2 αγωνιστικών χωρίς κόσμο.

kisoun - 27/1/2020 10:44

καλημέρα και καλή εβδομάδα.


ευχές για το μέλλον.


πρωταπολα υγεία.... Συνέχεια

να αποφασίσουν οι διοικούντες πως θελουνε να βλεπουν την ΑΕΚ.


να αποφασισουνε οι διοικούντες με προπονητή τι σύστημα θέλουμε να παίζει η ομαδα.


να βάζουμε τους παίκτες που εχουμε να παιζουν στη θέση που ξερουν και τους αρέσει να παιζουν, και

σε οποια θεση δεν έχουμε παίκτη, ΔΕΝ βάζουμε οποιον περισσεύει,αλλά παίρνουμε παίκτη για τη θέση αυτή.


αν παρόλαυτα κάποιος παίκτης περισσεύει,ή τον έχεις για αναπληρωματικό,ή τον αφήνεις να πάει στο καλό.


εγω το μόνο που ειδα χθες ειναι βελτίωση στην αμυνα, που παρόλαυτα εκανε πάλι τραγικά λαθη.

μπορεί ο βρανιες να ήτανε mvp του αγωνα,αλλα παραλιγο να δώσει ασιστ στο δοκάρι του γαυρου. κάλυπτε αλλον που δεν ήταν στη θεση του? δε ξέρω.

ευκολα λαθος πασες.συνεχεια να δίνουμε ευκαιρίες στο γαυρο να είναι μπροστά.

και για αλλη μια φορά οι κεντρικοί ξεκομμένοι με τους επιθετικους.


το σύστημα 4 3 3 πως προέκυψε?

είμαστε καλοί σε αυτό? το δουλεύουμε συχνά?

δε θυμάμαι να έχουμε κάνει καλο αγωνα με λιβαγια κορυφη.


δυστυχώς υπηρξαν χρόνια που ο γαύρος δεν παιζοτανε.ήλεγχε τα πάντα, αλλά ειχε και καλύτερη ομαδα.

αυτό δεν ισχύει πλέον.ουτε ελέγχει τα πάντα,ουτε ομαδαρα έχει.

τα ίδια και ο 2ος γαύρος.

δε χρειάζεται να ρίξουμε ίδια λεφτά για να τους έχουμε.

πρέπει ομως κατι να δώσουμε.

δε γίνεται αλλιως.

μυαλωμενα μεν,αλλά το τσαμπα πέθανε.


καλημέρα

Abassinka - 27/1/2020 10:34

Μετρια η ομάδα πήγε για το Χ χθες....ΒΡΑΝΙΕΣ τα συγχαρητήρια μου!!!!!!!!!!!!πολλά κιλα.... μπάλα!!!!!!!απλά ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ!!!!10 ΜΕ ΤΌΝΟ!!!!+

jr21 - 27/1/2020 09:21

Kαλυτερη ομαδα ο γαβρος,κατι που ειναι λογικο.Χωρις Ποντενσε,Φορτουνη παντως δυσκολευεται να δωσει πλατος στο γηπεδο.Οσο για εμας οι επιθετικοι μας εχουν την ποιοτητα αλλα οχι την ταχυτητα και την αντοχη ωστε να βαλουν δυσκολα σε τετοιου επιπεδου ομαδες κατι που το ειδαμε ολοι χτες.Η αρχικη ιδεα του Καρερα με τους 3 στο κεντρο σωστη,ασχετα αν δεν του βγηκε ο Σιμανσκι.Αυτος ο προπονητης εαν μεινει το καλοκαιρι και κανει προετοιμασια θα δουμε ωραια πραγματα.Νομιζω οτι... Συνέχεια πρεπει να ενισχυθει η ομαδα με βασικο στοπερ,δεξι μπακ και 2 εξτρεμ βασικους.Ενα σεντερφορ αναπληρωματικο αν μεινει ο Ολιβειρα και παραμονη Βρανιες.Εαν αποκτηθουν 2 εξτρεμ καλα,δυσκολα θα ξαναδουμε σε τετοιου επιπεδου αγωνες Μανταλο-Λιβαγια στην ιδια ενδεκαδα,κατι που ειναι απολυτα λογικο,το εχουν αναφερει αρκετα αδερφια και θεωρω οτι το βλεπει και ο Καρερα.Εαν γινουν αυτες οι κινησεις νομιζω οτι ο Ιταλος θα μπορεσει να χτισει μια ομαδα που να παιρνει νικες και σιγα σιγα να παιζει και μπαλιτσα.

Kostantinos_Derveni - 27/1/2020 09:18

Καλή εβδομάδα,θα μπορούσαμε να'μαστε χαρούμενοι αλλά και λυπημένοι.Προσπαθήσαμε απέναντι σε μια καλή ομάδα,δε βρεθήκαμε σε καλή μέρα,μη δίνετε σημασία σε αυτούς που γράφουν ότι θέλουν,ο Καρέρα μαζί με το πρόεδρο θα την ξανακάνουν πρώτη..

2121AEK - 27/1/2020 08:57

Και για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους.....

Η ΑΕΚ εδω και 5-6 χρονια παιζει με τον Ολυμπιακο εχοντας κατωτερο μπατζετ....λιγοτερο ποιοτικους παικτες....αλλα εχοντας ΤΕΡΑΣΤΙΑ χυχη εχει κανει τρομερα παιχνιδια και νικες.

Χθες η ΑΕΚ δεν ειχε ψυχη....και δεν εχει ''ψυχη'' εδω και κανενα χρονο....

Λειπει απο την ομαδα το οραμα και ο στοχος....... Συνέχεια
Λειπει αυτο το κατι που θα κανει παικτες και κοσμο να βγαλουν ΠΑΘΟΣ.....

Δεν ξερω τι φταιει...αλλα αυτο μονο ΕΝΑΣ μπορει να το λυσει....

Και πρεπει να το κανει ΑΜΕΣΑ.....

vale21 - 27/1/2020 08:57

Aυτο το σερι ηττων και ισοπαλιων σε ντερμπι δεν εχει ξαναγινει. Και αλλες χρονιες δεν ειχαμε τοσο καλη ομαδα αλλα καποιο μεγαλο παιχνιδι το παιρναμε, ειδικα στην εδρα μας. Η ομαδα εχει μικρυνει και ειναι φοβερα στεναχωρο αυτο.

telis_mak - 27/1/2020 07:43

Η ομάδα θέλει έναν στόπερ έναν δεξί μπακ δυο εχτρέμ ένα δεκάρι όλοι φυσικά ενδεκαδάτοι και τον Αραούχο όπως τον γνωρίσαμε εννοείτε ότι θα μείνει ο Βράνιες .Αυτοί να πλαισιώσουν τους Μπάργκα Τσιντώτα Λόπεζ Χούλτ Οικονόμου Τσιγκρίνσκι(για έναν ακόμη χρόνο μόνο για τα μεγάλα παιχνίδια) Σβάρνα(για τέταρτο-πέμπτο στόπερ)Μπακάκης(όχι για βασικός)Κρίστισιτς Σαμπανάτζοβιτς Συμάνσκι Γαλανόπουλο Σιμόες Λιβάγια(αν ξυπνήσει και γίνει ο Λιβάγια που αγαπήσαμε).Πρέπει να αποχωρήσουν... Συνέχεια το καλοκαίρι φυσικά με μεταγραφή οι Μάνταλος(για αυτό που τον θέλουμε δεν μπορεί πλέον) Ολιβέιρα(το μυαλό του πλέον είναι στην premier league)Βέρντε(δυστυχώς για τα χρήματα που παίρνει και για αυτό που τον πήραμε δεν κάνει την διαφορά)(από τις πωλήσεις αυτές μίνιμουμ 8-10 εκατομμύρια) και φυσικά να δοθούν(δανεικοί ελεύθεροι σαν αντάλλαγμα)Γιακουμάκης Κλωναρίδης Αλμπάνης Ντέλετιτς. Εννοείτε ότι ο Καρρέρα δεν θα φύγει!!!

BYZANTIN - 27/1/2020 07:13

Είδαμε όλοι τι κάναμε σε Τούμπα και ΟΑΚΑ. Η ομάδα ξαναβρίσκει τον εαυτό της σιγά σιγά. Απλά θέλει ενίσχυση ....

mikesal - 27/1/2020 01:56

για να τελειωνουμε ....στα χαφ ο σιμανσκι ητα

dadinos_21 - 27/1/2020 01:14

Ο Ολιβέιρα κακός έως αδιάφορος με το μυαλό αλλού, ο Μάνταλος όχι σε καλή μέρα, ο Λιβάια προσπάθησε αλλά μέχρι εκεί, έχοντας βέβαια το ελαφρυντικό ότι απουσίαζε δύο αγωνιστικές λόγω καρτών, όταν λοιπόν αυτοί οι παίκτες που είναι τα ατού της ομάδας δεν παίξουν όπως πρέπει επόμενο είναι να έχουμε αυτή την εικόνα επιθετικά. Όσο για τον Καρέρα το χειρίστηκε πολύ καλά το παιχνίδι, τόσο και τις αλλαγές, εγκληματική η συμπεριφορά του Σιμόες ο οποίος έχοντας κίτρινη κάρτα κάνει ένα... Συνέχεια αψυχολόγητο τάκλιν αφήνοντας την ομάδα με παίκτη λιγότερο, με αποτέλεσμα να παλεύουμε για να μην χάσουμε.

Ας ελπίσουμε στην πορεία η ομάδα να παρουσιάσει ένα καλύτερα πρόσωπο.........

dadinos_21 - 27/1/2020 01:13

Ο Ολιβέιρα κακός έως αδιάφορος με το μυαλό αλλού, ο Μάνταλος όχι σε καλή μέρα, ο Λιβάια προσπάθησε αλλά μέχρι εκεί, έχοντας βέβαια το ελαφρυντικό ότι απουσίαζε δύο αγωνιστικές λόγω καρτών, όταν λοιπόν αυτοί οι παίκτες που είναι τα ατού της ομάδας δεν παίξουν όπως πρέπει επόμενο είναι να έχουμε αυτή την εικόνα επιθετικά. Όσο για τον Καρέρα το χειρίστηκε πολύ καλά το παιχνίδι, τόσο και τις αλλαγές, εγκληματική η συμπεριφορά του Σιμόες ο οποίος έχοντας κίτρινη κάρτα κάνει ένα... Συνέχεια αψυχολόγητο τάκλιν αφήνοντας την ομάδα με παίκτη λιγότερο, με αποτέλεσμα να παλεύουμε για να μην χάσουμε.

Ας ελπίσουμε στην πορεία η ομάδα να παρουσιάσει ένα καλύτερα πρόσωπο.........

dadinos_21 - 27/1/2020 01:13

Ο Ολιβέιρα κακός έως αδιάφορος με το μυαλό αλλού, ο Μάνταλος όχι σε καλή μέρα, ο Λιβάια προσπάθησε αλλά μέχρι εκεί, έχοντας βέβαια το ελαφρυντικό ότι απουσίαζε δύο αγωνιστικές λόγω καρτών, όταν λοιπόν αυτοί οι παίκτες που είναι τα ατού της ομάδας δεν παίξουν όπως πρέπει επόμενο είναι να έχουμε αυτή την εικόνα επιθετικά. Όσο για τον Καρέρα το χειρίστηκε πολύ καλά το παιχνίδι, τόσο και τις αλλαγές, εγκληματική η συμπεριφορά του Σιμόες ο οποίος έχοντας κίτρινη κάρτα κάνει ένα... Συνέχεια αψυχολόγητο τάκλιν αφήνοντας την ομάδα με παίκτη λιγότερο, με αποτέλεσμα να παλεύουμε για να μην χάσουμε.

Ας ελπίσουμε στην πορεία η ομάδα να παρουσιάσει ένα καλύτερα πρόσωπο.........

Andreas295 - 27/1/2020 00:12

Συγγνώμη αλλά εγώ ούτε την ψυχή που ήθελα να δω είδα, ούτε είδα να κάναμε κανένα τακτικό ματ στον Ολυμπιακό. Ότι είχαμε καλή αμυντική λειτουργία είναι αλήθεια, αλλά μέχρι εκεί. Απέναντι σε έναν κακό Ολυμπιακό που δεν είχε συνεργασίες και ένταση, είμασταν παθητικοί και χωρίς σχέδιο να εκμεταλλευτούμε τη σωστή αμυντική μας λειτουργία. Το πρώτο και βασικό για μένα, δεν πιεζαμε σωστά. Για την ακρίβεια δεν πιέζαμε σχεδόν καθόλου. Σε κανένα σημείο του γηπέδου. Περιμέναμε χαμηλά και... Συνέχεια είτε ο Λιβάια είτε ο Ολιβέιρα γυρνούσαν σαν τις άδικες κατάρες δεξιά κι αριστερά 5 μέτρα τουλάχιστον απ' τους αντιπάλους τους. Μόλις περνούσε η μπάλα στα χαφ του Ολυμπιακού, τα δικά μας χαφ μάρκαραν συνήθως με τα μάτια εξ αποστάσεως. Η κυκλοφορία του Ολυμπιακού δεν ήταν καλή και αυτό μας βοήθησε να κλέψουμε κάποιες μπάλες σε κακές μεταβιβάσεις των παικτών του, όπως γινόταν επίσης και με σωστά μαρκαρίσματα όταν η μπάλα έφτανε κοντά στην περιοχή μας, αλλά συνήθως μετά τη δεύτερη πάσα κάναμε λάθος ή απλά τη χαρίζαμε πίσω. Ήταν σα να περιμένουμε 90 λεπτά αν θα βάλει γκολ ο αντίπαλος. Αφού δεν έβαλε λέμε ότι ήταν ματς για Χ. Αν το έβαζε σε μια απ' τις δεκάδες στημένες φάσεις που χαρίζαμε απλόχερα, ειδικά τα κόρνερ, θα λέγαμε άλλα. Η σωστή τακτική περιορίζεται στο ότι ήταν κοντά οι γραμμές, χωρίς να ανεβαίνουν ψηλά. Αλλά αυτό πώς είχαμε σκοπό να το εκμεταλλευτούμε; Με τον αργό Λιβάια ή μετά με τον επίσης αργό στο ανοιχτό γήπεδο Ολιβέιρα; Η τακτική αυτή θέλει ταχύτητα μπροστά και δε μπορείς να περιμένεις το Βέρντε να μαρκάρει στα όρια της περιοχής και μετά να βγάζει και αντεπίθεση. Κάναμε τα βασικά πίσω (που βέβαια πριν λίγο καιρό δεν κάναμε ούτε αυτά) και μέχρι εκεί. Οι προϋποθέσεις υπήρχαν για να κάνουμε τον Ολυμπιακό να υποφέρει κι εμείς παίξαμε με mentality ομάδας που βολεύεται με το Χ πριν καλά καλά αρχίσει το ματς. Αυτή δεν είναι νοοτροπία refuse to lose. Είναι νοοτροπία refuse to win.


Ο χρόνος είναι μεγάλος σύμμαχος της ομάδας πλέον, για να μπορέσουν όλοι να προσαρμοστούν στα θέλω του Καρέρα. Πιστεύω ότι και ο ίδιος θεωρεί αναγκαίο η ομάδα να μη χάνει ακόμα κι αν είναι μ' αυτό τον τρόπο, γιατί δεν έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στο ρόστερ του ότι μπορεί να κοντράρει στα ίσια τον Ολυμπιακό. Με ποιοτικότερους παίκτες σε συγκεκριμένες θέσεις πιστεύω ότι θα βλέπαμε και διαφορετική προσέγγιση στο συγκεκριμένο παιχνίδι. Γι'αυτό πρέπει και η διοίκηση να κάνει τα πάντα για να γίνει αυτή η ενίσχυση σωστά.


Ελπίζω να μη χαθεί ο Αραούχο μέσα απ' τα χέρια μας για λεφτά τα οποία το καλοκαίρι θα τα δίναμε είτε για τον Πόνσε είτε για τον Ζεράλδες για τον οποίο παλεύαμε να βάλουμε οψιόν. Μόνο θετικά θα έχει αυτή η μεταγραφή αν γίνει.

REFEREE_21 - 27/1/2020 00:59

Φιλε ο Οσφπ δεν ηταν κακος αντιθετα το πάλεψε (και πολυ δυναμικά μαλιστα με την ανοχή του διαιτητή) αλλα το παιχνιδι της ΑΕΚ του εβαλε φρένο.

Με την ομαδα πριν τις γιορτές, τρία θα είχες αρπάξει σημερα και παρα τα οποια αμυντικογεννη λαθη η ομαδα εξουδετέρωσε τον Οσφπ οπου σε δέκα σέντρες ακρίβειας του- απο κορνερ και οχι μόνο- οι ποδοσφαιριστες μας, υπολοιπομενοι σωματικών προσόντων πηραν όλες τις κεφαλιές και έβγαλαν αμυνα... Συνέχεια που δεν την έχουμε ξαναδεί .

Η ομαδα κοουτσαρεται με επιστημονικο τροπο ανάλογα με την δοσμένη δυναμική της και αυτην του αντιπάλου οχι με τα θελω και την κάψα του καθενός, για ποδόσφαιρο μιλάμε οχι για βγαλσιμο απωθημένων, έλεος !

Andreas295 - 27/1/2020 13:56

Συγγνώμη REFEREE_21 αλλά μάλλον δεν κατάλαβες τι γράφω ή δεν ξέρεις να διαβάζεις. Είπα ότι η ομάδα αμύνθηκε σε χαμηλά μέτρα, είχε σωστή αμυντική λειτουργία, σου γράφω κιόλας ότι μέχρι πρόσφατα δεν κάναμε ούτε τα βασικά. Προφανώς πριν 2 μήνες θα χάναμε. Είπα εγώ το αντίθετο; Έχω απεριόριστη εκτίμηση στον Καρέρα και πιστεύω ότι είναι προπονητής που μπορεί να οδηγήσει την ΑΕΚ στο πρωτάθλημα του χρόνου με σωστές προσθήκες. Τον θεωρώ ικανότατο, πανέξυπνο και απολύτως... Συνέχεια αποφασιστικό και παρεμβατικό. Αυτό δε σημαίνει ότι δε θα σχολιάζουμε κι αυτά που βλέπουμε μέσα στο γήπεδο. Ούτε αφοριστικό ήταν το σχόλιο μου, ούτε καμιά υπόδειξη έκανα, ούτε έβγαλα πράματα απ' το κεφάλι μου. Κριτική σε όσα είδα στο γήπεδο κάνω.


Εξουδετέρωση δε σημαίνει να διώχνεις τις σέντρες. Ειδικά στα στημένα. Προφανώς το κάναμε καλά αυτό. Προφανώς είμασταν καλοί στα στημένα και γενικά στο ψηλό παιχνίδι. Προφανώς και είμασταν καλοί αμυντικά στο δικό μας τρίτο του γηπέδου. Η κριτική μου αφορά το τι κάναμε στα χαφ και στην επίθεση. Διαφωνείς ότι οι χαφ μας και οι φορ μας μάρκαραν με τα μάτια; Ο ΟΣΦΠ ήταν κακός. Ήταν καλύτερος από μας αλλά ήταν κακός. Και χωρίς Ποντένσε, Σεμέδο. Είχε την κατοχή η οποία ήταν ανούσια στο μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού. Είχε ένα δίδυμο στα στόπερ που ανέβαινε ψηλά και έπαιζε ίσως και πρώτη φορά μαζί. Τι κάναμε εμείς για να εκμεταλλευτούμε τις αδυναμίες του Ολυμπιακού και να κερδίσουμε; Δεν κάναμε τίποτα απολύτως. Και δεν είχαμε και σχέδιο να κάνουμε. Βασιστήκαμε στα στημένα και στην τύχη μήπως κάνει καμιά γκέλα η άμυνα του ΟΣΦΠ.


Αυτό που λέω είναι ότι ο Καρέρα θεώρησε ότι πρέπει να εξουδετερώσουμε τον ΟΣΦΠ. Θεώρησε ότι το ρόστερ του είναι το πολύ για Χ και αυτό προσπάθησε να πάρει. Εγώ προσωπικά διαφωνώ σ΄ αυτό γιατί θεωρώ ότι μπορούσαμε να τον χτυπήσουμε ειδικά με τις απουσίες που είχε. Το θέμα είναι η ομάδα να κάνει προσθήκες και να φτιάξει ένα ρόστερ στο οποίο ο Καρέρα θα έχει εμπιστοσύνη ώστε να χτυπάει και τις αδυναμίες του αντιπάλου.


Προσωπικά δε θέλω να βλέπω μια φορά στο 20λεπτο τον αντίπαλο τερματοφύλακα και να μην κρίνεται το παιχνίδι στα 20 στημένα του αντιπάλου και στο αν θα τα κάνει γκολ ή όχι. Αν ο οποιοσδήποτε μπορεί να κάνει την ΑΕΚ ξανά μεγάλη ακόμα και μ' αυτόν τον τρόπο, εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα.

MOIKAN - 27/1/2020 00:23

Ευχαριστημένοι που δεν χάσαμε απο τον gay ,ευχαριστημένοι που χάσαμε 1-0 απο τον μπάοκ , ευχαριστημένοι που δεν χάσαμε στην ιστορική τρίπολη . Σίγουρα μιλάμε για την μεγάλη ΑΕΚ ; Γιατί για την δική μου ΑΕΚ αποκλείεται

REFEREE_21 - 27/1/2020 00:44

Η δικη σου ειναι στο μιαλο σου, η δικη μας ειναι στο γηπεδο και τωρα με τον νέο προπονητή ξεκινάει και οργανώνεται, οι προτεραιότητες καθορίζονται απο αυτους που πληρώνουν και έχουν πλάνο οχι απο τις φαντασιώσεις του καθ' ενός.

Για όσους γνωρίζουν απο ποδόσφαιρο η ομαδα ανεβαίνει και αργα και σταθερά θα βελτιώνει συνεχως την εικόνα της.

nik1961 - 27/1/2020 00:39

2 χρονια μετα το συγκλονιστικό ερωτιαρικο και

πιο καθαρό πρωταθλημα των τελευταιων 30 χρονων

κατεβαζουμε ομαδα στην εδρα μας για να μη χασει....οχι για νικη... ..πολυ κριμα..( παντως μπραβο στα παιδιά για την ψυχή)

manosOranje - 26/1/2020 23:44

εχουμε καλο προπονητη πηραμε τον πολωνο που ειναι καλος ,θελουμε ενα αριστεροποδαρο στοπερ και να ερθει ο Τσινο θα ειναι το κερασακι.Να πετυχουμε οσο περισσοτερα μπορουμε του χρονου θα ειμαστε πιο δυνατοι.Ο ivan εχει βαλει ενα τσουβαλι λεφτα ,ο φαταουλ τοσα χρονια με τα κλεμμενα εκανε ομαδα.Εμεις ανεβαινουμε σταθερα.Επειδη πηραμε ενα πρωταθλημα δεν σημαινει οτι μπορουμε να συναγωνιστουμε τα εκ που εχουν.Να μεινει ο Καρερα για μερικα χρονια και θα φτιαξουμε ομαδα.

Rosso_21 - 27/1/2020 00:24

Μήπως κατεβαίνουμε σταθερά φίλε μου;

giopd21 - 27/1/2020 00:19

Πρόεδρε κανόνισε το πρωί να είναι ο ΤΣΙΝΟ στα Σπάτα γιατί αν τον είχες και σήμερα θα ήταν αλλιώς τα πράγματα

tcom83 - 26/1/2020 22:31

Ρε εκει στην ερτ γαργαρα ολες τις φασεις

Πολυ καλη διαιτησια λεει

Ημαρτον

kostas37 - 27/1/2020 00:12

Δε το έδειχνε η ΕΡΤ αδερφε

tcom83 - 26/1/2020 23:16

Γτ ρε παιδια μαυρο;;;;; επειδη δεν παιζουμε καλα πρεπει να μας γαμαει και η διαιτησια;;;;;

Την φαση μς τον βερντε που βγαινει τετ α τετ και δινει οφσαιντ δεν την ειδατε;;;

Εκει θα γινοταν το 1-0

jigis_21 - 26/1/2020 23:22

Ήταν μισό μέτρο οφσάιντ και κλοτσησε την μπάλα κιόλας ο Ιταλός εάν εννοείς αυτήν

combatiente_21 - 26/1/2020 23:19

Χάρισε 2 κάρτες σε παίχτες του γαυρου είναι η αλήθεια, αλλά μπορώ να πω πως γενικά ήταν από τις καλύτερες ξένου διαιτητή σε ντέρμπι (και βοηθών)

ΠΕΙΡΑΤΗΣ21 - 26/1/2020 23:22

Και... η σημερινη εμφανιση ειναι η λογικη συνεπεια των -χωρις λογικη - επιλογων της διοικησης μετα το πρωταθλημα. Οκ δε θες να ανοιχτεις οικονομικα -δικαιωμα σου- ΑΛΛΑ ρε φιλε δε μπορεις να μου διωχνεις το μοναδικο προπονητη που σε ειχε ομαδα (με αυτο το μπατζετ), για να παιξεις ποδοσφαιρο κυριαρχιας (με το Μπακακη, το λοπεζ, τον. Οικονομου κ τ αλλα παιδια) ή να κανεις πειραματα με Λυμπεροκαρντοσους και να διωχνεις οποιον καλο παιχτη ειχες με μεταγραφες Σιμαο κ Ντελετιτς!!!... Συνέχεια Κριμα...στα πλειοφ ουτε 10000 δεν θα χουμε

blueplanet - 27/1/2020 00:09

Οπως τα περιγράφεις είναι τα πράγματα.Μας φάγανε τα επιθετικά ποδόσφαιρα κατοχής-κυριαρχίας.Δεν μου φταίει κανένας καράφλας.Εμείς τον μαζέψαμε αφού σαπουνήσαμε πρώτα τον πρωταθλητή-προπονητή που μας πήρε πρωτάθλημα μετά από 24 ολόκληρα χρόνια.Μάλιστα δε,υπάρχουν και μερικοί περίεργοι τύποι με βαρύγδουπα ονόματα που αποκαλούν "τρελό" τον κ.Χιμένεθ.Τους ρωτάς σε τι συνίσταται η τρέλα αυτού του ανθρώπου και μετά βίας θυμούνται μία ήττα... Συνέχεια και στην πετάνε ως απάντηση . Ευτυχώς που ήλθαν οι κκ. Ιβιτς και Καρέρα και έσωσαν το καράβι από το πλήρες ναυάγιο.Ενα νοικοκύρεμα έχει γίνει .Μέχρι εκεί.Φαντάσου ένα καράβι με τρύπα στα αμπάρια και σιγά σιγά να σέρνεται για να δέσει στο λιμάνι. !!!

AEKARA2003 - 27/1/2020 00:04

Είναι κρίμα να χαιρόμαστε που φέραμε Ισοπαλία στην έδρα μας με τον Ολυμπιακό..είναι κρίμα να πετάμε την μπάλα έξω στα τελευταία λεπτά να λήξει το παιχνίδι..αλλά το πιο κρίμα από όλα είναι πως δεν γίνεται κάτι για να αλλάξει..την άλλη Κυριακή τελειώνει η μεταγραφική περίοδος για αυτή τη σεζόν..πιστεύετε ότι σε μια εβδομάδα θα κλείσουμε τα κενά που έχουμε; πραγματικά ο μόνος κερδισμένος είναι ο παοκ που αν και λίγο κατώτερος από τον Ολυμπιακό πιστεύω πως ο παοκ θα το πάρει... Συνέχεια εν τέλει..είναι ντροπή να βλέπουμε την ΑΕΚ μας έτσι..να έχει φύγει από την διεκδίκηση του πρωταθλήματος από τον Νοέμβρη και να μην έχει πάρει ντέρμπι εδώ και 2 χρόνια..ξυπνήστε μην παίζετε με την ΑΕΚ είναι η ζωή μας ρεεε!

SuncityEagles21 - 27/1/2020 00:01

Φέρνεις παίχτες αντάξιους του ονόματος και της ιστοριας σου, φτιάχνεις ομάδα πρωταθλήτρια για πολλά χρόνια, συσπειρώνεις τον κόσμο σου σε ένα γήπεδο έδρα - στολίδι και γράφεις ιστορία αφήνοντας τους άλλους να ψάχνουν τον δεύτερο από τον πρώτο γύρο...

Aekopliktos - 26/1/2020 22:00

Η ομάδα για να μεγαλώσει κ να γινει κανονική ΑΕΚ πρέπει να επενδύσει σε παίκτες... Εχουμε τρομακτικο έλλειμμα ποιότητας σε πολλές θέσεις που ολοι τα έχουμε χιλιοπει... Οσο μικραίνει αγωνιστικά, χανει κ σε αξια το ολο προτζεκτ... Το μέγεθος της ΑΕΚ θελει ανάλογους παίκτες...αλλιως θα συνηθίσουμε τον ρολο του κομπάρσου...

teo72 - 26/1/2020 23:55

Οπως τα λες είναι.... Ας ελπίσουμε να γινουν τα αυτονόητα... Εκει φτασαμε να παρακαλάμε η ΑΕΚαρα να εχει ροστερ, σχεδιασμό, προσανατολισμό κ νοοτροπία μεγάλης ομάδας...

tank21 - 26/1/2020 23:32

2 χρόνια τα λέμε κ δεν ιδρώνει το αυτι κανενός... Μετα τον τιτλο έπρεπε να γιγαντωθουμε σε ολα τα επίπεδα.... Μονο το γήπεδο είναι ευχάριστο κ παει μπροστα αντίθετα αγωνιστικα υποχωρουμε... Δεν ειναι ροστερ ΑΕΚ αυτο....

imodium - 26/1/2020 22:49

Όχι δεν θά συνηθίσουμε νά είμαστε κομπάρσοι θά γκρινιάζουμε μέχρι νά ακουστεί η φωνή μας

Teodor - 26/1/2020 22:37

Στοπερ, εξαρι, εξτρεμ κ δ. μπακ ειναι μια τετραδα βασικων παικτων απο το πανω ραφι που θελουμε οπωσδήποτε.. Το εχουν δει κ το ξερουν πλέον οι πάντες.... Απο περσι τους χρειαζομασταν.... Εμεις αντίθετα πηραμε μετριοτατους κ παλι απο νοεμβρη είμαστε κομπάρσοι....

johnsot - 26/1/2020 22:48

Φίλε μου έτσι είναι αλλά δεν υπάρχουν λεφτά. Όταν ξέρεις 4 μήνες ότι θες στόπερ και τον Γενάρη χάνεις τον κύριο στόχο σου από τη.. Μπενεβεντετο (την έγραψα σωστά;) και στη θέση του παίρνεις έναν 17αρη πόσο πιο δυνατά να μας φωνάξει η διοίκηση ότι δεν πέφτει χρήμα;

Skakistis21 - 26/1/2020 22:17

Η επένδυση σε παίκτες εκτος απο τίτλους σου γιγαντωνει το μπραντνειμ κ την αξία της ομαδας... Ο χοντρός εδωσε για ποντενσε κ σεμεδο (απουσιαζαν κιολας) 8,5+4,5=13εκ€... Θα τα παρει πισω 4πλασια...... Απεχουμε σε νοοτροπια κ σχεδιασμό κ πρέπει να καλύψουμε επιτέλους το έδαφος...

gianni - 26/1/2020 23:55

Πλακα κάνετε τώρα !! Δεν είδα κανένα ενθουσιασμένο στο γήπεδο ! Μάλλον άλλη μπάλα και ομάδα βλέπουν οι δημοσιογράφοι και άλλη ο κόσμος !! Δεν εχω να πω τίποτα αλλο !! Απλά κατεβήκαμε για ισοπαλία η κλασικά να φάμε όσο ποιο λιγα !!

agios_pink_ponk - 26/1/2020 23:53

Χωρίς αυγά, ομελέτα δε φτιάχνεις

Constantinoupoli86 - 26/1/2020 23:23

Επειδή πολλές ανακρίβειες λέγονται στα ραδιόφωνα, ο γαύρος σήμερα ΔΕΝ ήταν καλύτερος από μας. Είχε κατοχή μεν αλλά ήτανε ανούσια. Μια κλασική ευκαιρία περισσότερη μας είχε και αυτό είναι όλο. Το αποτέλεσμα είναι δίκαιο. Εγώ όμως στεναχωριέμαι για ένα πράγμα: ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΣΟΥ ΛΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΙΣ ΕΚΤΟΣ. Αυτό δείχνει ότι έχουμε μικρύνει, όχι μόνο από θέμα ρόστερ (που ούτως ει άλλως ισχύει) αλλά και από θέμα αντίληψης και νοοτροπίας. Φυσικά γι' αυτό δε φταίει ο Καρέρα, φταίει... Συνέχεια που δεν έχεις τους κατάλληλους παίχτες. Σήμερα με εξαίρεση τον Τσίγκρι, δεν είχαμε ουσιαστικά απουσίες. Που σημαίνει ότι η καλύτερη μας 11αδα δεν είναι αυτό που πρέπει. Καλά για πάγκο δε το συζητάω, δεν έχεις πάγκο. Επομένως το να έχεις στο ρόστερ Αραούχο, Λιβάγια και Ολιβέιρα άμα θεωρείται αυτό το πράγμα πολυτέλεια, τότε πρέπει να θεωρείς δεδομένο ότι δεν είσαι στα στάνταρ των αντιπάλων σου, είσαι τρίτος και μόνο τυπικά και φιλολογικά διεκδικείς το πρωτάθλημα, να εξηγούμαστε να μην παρεξηγούμαστε.


ΥΓ: Προς Ολιβέιρα: αγόρι μου αν δεν θες να παίξεις, πες το στον προπονητή να μη σε βάλει στην αποστολή, ντροπή δεν είναι. Μεγαλύτερη ντροπή είναι να είσαι στο γήπεδο εν σώματι και εν πνεύματι αλλού.


ΥΓ2: Καλός σήμερα ο Οικονόμου, οφείλω να του να του αναγνωρίσω. Και ο Μπακάκης επίσης.

ioannis64AEK - 26/1/2020 23:45

φίλε καλύτερος ήταν ο γαύρος. Καλύτερα να μην εθελοτυφλούμε.

Constantinoupoli86 - 26/1/2020 23:55

ioannis64AEK δεν διάβασες τι ακριβώς είπα ή δεν κατάλαβες το νόημα. Φυσικά και ο γαύρος είναι καλύτερος, στα ραδιόφωνα όμως κάποιοι "αντικειμενικοί" το παρουσιάζουν ως "λιοντάρια - χριστιανοί". Ο Ολυμπιακός δεν έπιασε την απόδοση για να πεις ότι "ναι, πράγματι μας τάραξε στη φάση άρα έπρεπε να κερδίσει". Το θέμα όμως είναι ότι για να μην κάνει ο γαύρος ευκαιρία εμείς παίξαμε ταμπούρι. Δεν εθελοτυφλώ καθόλου, ξεκαθάρισα ότι υπάρχει διαφορά δυναμικότητας δυστυχώς.

agios_pink_ponk - 26/1/2020 23:50

Ήταν καλύτερος από εμας ο γαύρος, ήλεγχε το παιχνίδι , έκανε δοκάρι και 2-3 ευκαιρίες μέσα από την περιοχή. Ας μην κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας ... όσο πιο γρήγορα καταλάβουμε σε ποιό επίπεδο είμαστε τόσο πιο γρήγορα (εφόσον το πάρει απόφαση και ο πρόεδρος) θα κάνουμε διορθωτικές κινήσεις.

johnsot - 26/1/2020 23:35

Όλα. σωστά εκτός από ένα. Ο γαύρος ήταν εμφανώς καλύτερος και η ανωτερότητα δεν αποτυπώνεται μονάχα με το πόσες κλασικές ευκαιρίες κάνεις αλλά και από το ποσό άνετα κυκλοφορείς τη μπάλα αλλά και το πόσες φορές φτάνεις με αξιώσεις στην περιοχή του άλλου.

Constantinoupoli86 - 26/1/2020 23:47

Συμφωνώ ότι είναι ποιοτικά καλύτερος ιδίως στο κέντρο, έχει καλύτερη μεταφορά μπάλας και όλα τα συναφή σήμερα όμως ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ από θέμα απόδοσης, θα μπορούσε να πετύχει μία από τις 3 ευκαιρίες που είχε και να κερδίσει όπως μπορούσε να πετύχει μία από τις 2 ευκαιρίες της ΑΕΚ και να χάσει. Αυτό είπα. Σε γενικά πλαίσια πράγματι, οφείλω να παραδεχτώ ότι είναι καλύτερος από μας ως σύνολο όπως φυσικά και ο παοκ. Είμαι πικραμένος γιατί παίξαμε απέναντι στον ολυμπιακό ως ομάδα που... Συνέχεια πιστεύει ότι είναι κατώτερη και κάνει φθορά παιχνιδιού για να μη χάσει. Αλλά δυστυχώς αυτό μπορούσε να γίνει, ο Καρέρα το ξέρει γιατί είναι ρεαλιστής και σοβαρός άνθρωπος, δεν είναι μαθητευόμενος μάγος. Αυτά!

Xarouhs - 26/1/2020 23:50

Φωνή βοώντος εν τη ερήμω, ο Πρόεδρος έχει συνηθίσει αυτό το έργο και δεν λέει να το αλλάξει με τίποτα. Τι να χτυπιόμαστε, τι να φωνάζουμε, τίποτα. Έχει και πλέι οφ δυστυχώς, έχει και κύπελλο, που μακάρι να αποκλειστούμε τώρα που είναι νωρίς γιατί δεν αντέχεται με τίποτα αυτή η ιστορία. Στο αγωνιστικό τα έχει πάει χάλια ο Πρόεδρος και δεν λέει να αλλάξει τίποτα, αλλά ούτε και τον Ίβιτς τον βλέπω πολύ ζωηρό. 13 σερί ντέρμπι Πρόεδρε με αυτές τις διαιτησίες, και ούτε μεταγραφές, ούτε... Συνέχεια πρόστιμα, ούτε τίποτα.

Alextsakas - 26/1/2020 23:40

Araujo ΧΘΕΣ.

Manos_AEK21 - 26/1/2020 23:39

Μας φτιάχνετε το γήπεδο μας αλλά αυτό δεν φτάνει από μόνο του... Κάντε ένα ξεσκαρταρισμα παιχτών και φέρτε παίχτες με ποιότητα για να μεγαλώσει η ΑΕΚ μας....

MOIKAN - 26/1/2020 23:39

Μήπωs θα πανηγυρίσουμε κιόλαs που πήραμε χ στην έδρα μαs απο τον gay ; Σοβαρευτείτε και μην μικραίνετε άλλο την ομάδα . Έχω να δώ ποιό φοβισμένη ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ , απο την εποχή που ήταν ο ριβάλντο στον γαύρο .Άλλη μια απογοήτευση για τον κόσμο, που είναι όλο και λιγότεροι στο γήπεδο . Γιατί άραγε ; 2 χρόνια κύριοι, χωρίs νίκη σε ντέρμπι.η ΑΕΚΑΡΑ ! Ντροπή . Μόνο αν γυρίσει αυτή η παιχτάρα ο τσίνο θα ξαναδούμε νίκη σε ντέρμπι .Τέτοιουs παίχτεs θέλει η ΑΕΚ και όχι λαχεία και... Συνέχεια ταλέντα . Παίχτεs έτοιμουs . Παίχτεs σαν τον αργεντίνο που δεν φοβάται τίποτα Παίχτεs για μεγάλα παιχνίδια . Όχι γατάκια

ovelix - 26/1/2020 23:18

Τι ψυχή ρε παιδιά λες και είμαστε καμία ομαδούλα που έφερε χ και πρέπει να πανηγυρίζει . 14 παιχνίδια χωρίς νίκη σε ντέρμπι έχουμε. Και εντάξει το ξέραμε ότι είμαστε πίσω σε ποιότητα από ΠΑΟΚ και γαύρους αλλά ήθελα να δω λίγο πιο επιθετικό πνεύμα , και τι θα γινόταν αν χάναμε δηλαδή ? Που ήταν τα στοιχεία βελτίωσης , το πρέσινγκ σε όλο το γήπεδο ? Τι να πω, πισογυρίσμα και απογοήτευση για μένα.

Peranclub21 - 26/1/2020 23:01

Το γενικό σχόλιο σήμερα είναι ότι με το υλικό που έχουμε ήταν καλό και το ισόπαλο αποτέλεσμα. Ο Καρέρα δήλωσε πως είναι ικανοποιημένος από την προσπάθεια των παικτών. Σαν να λέει ότι αυτό μπορούσαν αυτό έκαναν. Το συμπέρασμα από όλα αυτά είναι ότι κινούμαστε στη μετριότητα. Αγωνιστικά τουλάχιστον οι βλέψεις μας είναι περιορισμένες και ο πυχης χαμηλά. Τουλάχιστον ο Ιταλός κάνει διαχείριση και δε χάνει. Ενίσχυση και προγραμματισμός από τώρα με Μασιμο για να έχουμε ομάδα... Συνέχεια αντάξια του γηπέδου που θα μπει να παιξει

Manos_AEK21 - 26/1/2020 23:01

Είναι παίχτες που είναι χρονια στην ομάδα μας που έχουν βαρέσει το ταβάνι τους και δεν μπορούν κάτι παραπάνω και έχουν φτάσει στο σημείο να έχουν βαρεθεί και να τεμπελιάζουν και να είναι αδιάφοροι.... Η ομάδα μας χρειάζεται μια καλή ανανέωση παιχτών με ποιότητα........ Κάντε ξεσκαρταρισμα παιχτών και φέρτε παίχτες με ποιότητα για να μπορέσουμε να ανέβουμε σαν ομάδα.... Η Αγία Σοφία δεν θα παίρνει από μόνη της τα αποτελέσματα θα πρέπει να έχουμε δυνατή ομάδα..... Είναι... Συνέχεια αρκετοί παίχτες που δεν αξίζουν να πατήσουν όταν θα είναι το πόδι τους μέσα στο χορτάρι της Αγίας Σοφίας...........

DytikosATHENS37 - 26/1/2020 22:58

Μιας κ δεν μπορούμε να έχουμε την ποιότητα σαβεφσκι ή σαμπα στον κέντρο τουλάχιστον εγω θα ήθελα να ειχαμε ενα παιχτη που να ξυπνάει τούς άλλους ειδικα στα ντέρμπυ εστω κ με μπινελίκια πχ ζαγορακης ,κατσουρανης τετοιον εννοω ενα "κωλοπαιδο"για το καλό της ομαδας μας..μπλα μπλα κουραστήκαμε ενας τετοιος υπάρχει στην 11αδα ρε?? Ουδεις..........

alex_21 - 26/1/2020 22:55

Εκνευριστικά άνευρος και αδιάφορος ο Ολιβειρα σήμερα. Φαίνεται ότι το μυαλό του είναι στην Αγγλια. Αν ήταν έτσι καλύτερα να μην έμπαινε και να έπαιζε κάποιος που θα είχε διάθεση να παίξει ας ήταν και ο Βίκτωρας. Γενικά το μεγαλύτερο μερος της ομάδας δεν ήταν καλοί σήμερα αλλά άλλο το να μην είσαι κ

alex_21 - 26/1/2020 22:51

Εκνευριστικά άνευρος και αδιάφορος ο Ολιβειρα σήμερα. Φαίνεται ότι το μυαλό του είναι στην Αγγλια

pat21 - 26/1/2020 22:46

Ο Ολιβέιρα αν είναι να φύγει δικαολογηται η εμφάνιση του. Όχι μόνο δε πρεσαρε ούτε για κεφάλια δεν πήγαινε.

Αν όμως δεν είναι να φύγει ήταν απλά απαράδεκτος.

Δεν έχω ξαναδεί επαγγελματία τόσο αδιάφορο.Απλα περπατούσε.

Αν ήταν απλά κακώς δε θα έγραφα τίποτα. Μπορεί να έχανε τις μονομαχίες να μην του βγαίναν οι... Συνέχεια ενέργειες, οκ.

Αυτός σήμερα δεν πήγαινε καν στη μπάλα.

Από κει και πέρα οι άλλοι τα δωσαν όλα με κορυφαίο τον βρανιες. Ο Μανταλος παράδοξος ήταν καλύτερος από ότι περίμενα. Ο λιβαγια στα εξτρέμ με τέτοιο αντίπαλο φιλότιμος ήταν. Περισσότερο πίσω ήταν να βοηθάει το Λόπες. Σιμοες καλός μόνο ανασταλτικά

Λιβαγια Αραούχο μπροστά και δύο εξτεμαρες με μάνταλο βερντε Αλμπάνη στο ροτεισον

combatiente_21 - 26/1/2020 22:46

Το μόνο λάθος του Καρέρα είναι που δεν έβγαλε σιμοες (ήταν βέβαια πως θα αποβαλοταν) κατά τα άλλα είχε το πλάνο του, μπορεί να μην βγήκε αλλά αμέσως έκανε αλλαγή πράγμα που δείχνει πολλα για την επίδραση και την αντίληψη του στο ματς.

Εκλεισε καλά τον τσιμικα από τον οποίο ξεκινάνε αρκετές φάσεις αλλά του έκανε καλό ματς ο μπουχαλακης (που μάλλον κανείς δεν περίμενε)... Συνέχεια
Πολύ καλός βαθμός για τον κοουτς

soulinio21 - 26/1/2020 22:45

Αν ο τίγρης δεν ενοχλήσει με τις εμμονές του καρερα και Ίβιτς και τους δώσει ένα αξιόλογο μπάτζετ ίσως το καλοκαίρι να δουμε κάτι καλό. Δεύτερον η βαλτε τον μαντάλο δεκάρι η αφήστε τον επιτέλους στον πάγκο (πετραν σταμάτα επιτέλους να γκρινιάζεις και να τραβάς τα μαλλιά σου συνεχώς στο ματς σκύψε το κεφάλι και οργάνωσε τον εαυτό σου και την ομαδα μας έτσι μόνο θα είσαι αρχηγός με νόημα. Βρανιες MVP και 1 τελική στο στόχο σε όλο το ματς αυτο τα λέει ολα για σήμερα. Αδερφια μόνο ΑΕΚ

johnniewalker - 26/1/2020 22:44

Καλύερα να δοθούν τα 3 εκ. για χαφ παικταρά και λιγότερα για επιθτικό, παρά το αντίστροφο. Δηλαδή, 3 εκ για Αραούχο, που δεν ξέρεις και σε τι κατάσταση βρίσκεται και λιγότερα για κάποιο χαφ λαχείο.

superb_fk - 26/1/2020 22:43

Δεν ξέρω τι πρέπει να γίνει αλλά τα προβλήματα είναι εμφανή. Υστερούμε σε ταχυδυναμικη και από τους δυο γαύρους. Επίσης υστερούμε και σε σωματοδομή. Κατέβαινε ο μπουχαλακης και τους περνούσε και έλεγα ότι αν μπει κανένας μπροστά του απλά θα τον πατήσει και θα φύγει. Ποιος ο μπουχαλακης. Βέβαια για να τα λέμε και όλα στα τρεξίματα που υστερούμε φταίει και ο καράφλας που δεν δούλεψε καθόλου το καλοκαίρι. Επίσης πρέπει ο Καρερα με τον Ίβιτς να αποφασίσουν ένα αγωνιστικό πλάνο και... Συνέχεια πάνω σε αυτό να γίνουν όλες οι μεταγραφές και αποχωρήσεις. Μέχρι τώρα παίρναμε παίχτες στην τύχη. Οι μόνοι που δείχνουν λιγότερο επηρεασμένοι από την λαίλαπα του καλοκαιριού είναι βρανιες και μπακακης. Εδώ σφύριξε την λήξη και ο μανταλος έπεσε κάτω και ήθελε φιάλες οξυγόνου και δεν είχε δύναμη ούτε να φτύσει.

aek_forever - 26/1/2020 22:36

Ολιβειρα σημερα. Περασε και δεν ακουμπησε. Ουτε πρωτοβουλιες ουτε τιποτα. Απο ΑΕΚ αισθανομαι λες και ειμαι η Καλαμαρια. Δλδ ελεος πια. Στην πλατη της ΑΕΚ ολοι χτιζουνε καριερα. Και ολα αυτα γινονται γιατι πολυ απλα η ΑΕΚ λειτουργει ως μικρη ομαδα.

combatiente_21 - 26/1/2020 22:35

Το μυαλό του ολιβειρα πιθανόν να ηταν στην γουλβς και στην σκόνη που σήκωσε το όλο θέμα, απ ότι φαίνεται όμως οι Άγγλοι δεν θα δώσουν αυτά τα λεφτά (ούτε του ποντενσε τελικά) οπότε τσάμπα αναλωθηκαμε...

Υ. Γ μια κουβέντα καλό είναι να γίνει με τον παίκτη και εμείς ως φίλαθλοι ας μην έχουμε αρνητική προδιάθεση

blueplanet - 26/1/2020 22:24

Ηταν λαθάκι του κ.Καρέρα να βγάλει Σιμάνσκι ,ακόμα και αν ήταν αργός ή εκτός τόπου και χρόνου όπως λέγεται ,

και να βάλει τον δημόσιο λειτουργό Ολιβέιρα.Ηταν προκλητικά αδιάφορος.Σε άλλα παιγνίδια μάρκαρε λιγάκι τουλάχιστον .Βάλε και την ανυπαρξία(όχι αδιαφορία) του Βέρντε ,η ομάδα έπαιζε με 9 .Πάλι καλά οι υπόλοιποι που άντεξαν.... Συνέχεια
Παρατηρήσεις: 1) Συγχαρητήρια στον κ.Καρέρα και στους περισσότερους παίκτες μας για πολλούς και διάφορους λόγους 2) Το φάντασμα του καράφλα και τα φυτά που μας κουβάλησε πλανώνται πάνω από το ΟΑΚΑ.Εκείνο τον ψηλό άγιο Μητροπολίτη Νέας Φιλαδέλφειας πρέπει να φέρουμε επειγόντως να κάνει αγιασμό!!! 3) Μην ξανακούσω κανέναν μυρωδιά να αναρωτιέται αν πρέπει να κρατήσουμε ή όχι τον αμυντικό ογκόλιθο - φαινόμενο που λέγεται Βράνιες 4) Η ομάδα χρειάζεται επειγόντως τον παικταρά Αραούχο ακόμα και με ένα πόδι 5) Επεσα μέσα στην πρόβλεψη μου ότι δεν χάνουμε.Παλαιότερα επί Καρντόσο και εν συνεχεία

επί Κωστέ η άμυνα μας ήταν παιδική χαρά.Για να φθάσει η ομάδα να νικάει θα κάνουμε υπομονή και οι κκ.Ιβιτς και Καρέρα θα φτιάξουν τα πράγματα.Οι προοπτικές είναι με το μέρος μας!!!!

NickAekaRas - 26/1/2020 22:34

Τον λιβαγια γιατι δεν τον βαζεις μαζι με τον βερντε στην ανυπαρξια?

για τα υπολοιπα συμφωνω μαζι σου!!

pat21 - 26/1/2020 22:51

Γιατί δεν είναι εξτρέμ φίλε. Ολιβαγια είναι δεύτερος επιθετικός.

Optimus - 26/1/2020 22:34

Σύμφωνα με αυτά που είδα βγήκαν πολύ χρήσιμα συμπεράσματα. Η άμυνά μας στάθηκε αξιοπρεπώς, κυρίως χάρης στον Βράνιες και το στήσιμο του προπονητή μας. Ο Οικονόμου έχει φάει πολλές φορές κράξιμο, σήμερα όμως ήταν από τους σταθερούς μας παίκτες. Ο Σιμόες μέχρι να βγει ήταν από τους πιο μάχιμους, αλλά και αυτός στο τέλος αυτοκτόνησε. Ο Βερντέ προσπάθησε και αυτός όσο μπορούσε, πρέπει να έχει και την ανάλογη υποστήριξη από πίσω του γιατί με Μπακάκη επιθετικά πολύ απλά δεν υπάρχουμε. Όσο... Συνέχεια για τον Μάνταλο ούτε κρύο ούτε ζέστη. Πάμε στα αρνητικά. Μπακάκης, τρεχαλατζής, σκύλος, από μπάλα όμως γιοκ. Απορώ γιατί αφήσαμε τον Γκάλο. Μάνταλος, για ένα ακόμα παιχνίδι με επιβεβαιώνει ότι δεν είναι δεκάρι αλλά οκτάρι. Κρίστισιτς, πιο αργός και από την καθυστέρηση, μονίμως άφηνε κενά για να τα καλύπτει ο Σιμόες. Ακόμα περιμένουμε πότε θα αποδώσει σύμφωνα με τις δυνατότητές του, δηλαδή ποτέ. Λιβάγια, η συμπάθειά μου, ο πιο τεχνίτης του ελληνικού πρωταθλήματος, παίζει σε θέσεις όπου εξαφανίζεται, για επιθετικό τον πήραμε, αλλά δε γουστάρει να παίζει σαν κεντρικός και το δείχνει. Αλήθεια, πόσο χειρότερος θα μπορούσε να ήταν ο Κλωναρίδης στη θέση του; Ολιβέιρα, δεν είχε ανάλογη στήριξη πίσω του, δε πήρε μπαλιές και δίκαια ήταν ανύπαρκτός. Η μπάλα είναι απλή. Όταν έχουμε δύο παίκτες που δεν έχουν συγκεκριμένο ρόλο, είναι λογικό απέναντι σε μια πιο ορθολογική ομάδα να έχουμε θέματα. Μιλάω για Μάνταλο και Λιβάγια. Και αν για τον Μάνταλο έχω πει πως είναι ξεκάθαρα οχτάρι, αλλά τον βάζουν σαν ψευτο-εξτρέμ ή ψευτο-δέκαρο, για τον Λιβάγια είναι πιο ξεκάθαρα τα πράγματα. Εδώ και 2 χρόνια ψάχνουμε να βρούμε ποια είναι η θέση του. Είναι κεντρικός επιθετικός, ψευτοεννιάρι, ψευτοδεκάρι, ψευτοεξτρέμ; Τι στο διάολο είναι και δε μπορεί να αποδώσει σταθερά καλά στην ομάδα μας; Τι να τον κάνω όταν πάει στράφι το ταλέντο του; Χίλιες φορές Αραούχο, αυτός τουλάχιστον όποια θέση και αν τον έβαζες ήταν σταθερός.

John1978R - 26/1/2020 22:25

Παίκτες θέλει η ομάδα και θα πάει πολύ καλά με αυτόν τον προπονητή. Όχι γκρίνια φίλοι μου σιγά σιγά όλα θα πάνε καλά.

eagle_kan - 26/1/2020 22:32

Η γκρίνια πιέζει για να έρθουν παίχτες...

johnsot - 26/1/2020 22:31

Τι σιγά σιγά ρε φίλε μου. Οι άνω των 40 ακόμα μνημονεύουμε την ομάδα των 90s

marv - 26/1/2020 22:31

Προτιμώ σκληρή ομάδα με πάθος και τσαγανό που να ξέρει τι θέλει μέσα στο γήπεδο παρά τεχνίτες αλλά σοφτ παίκτες που δεν ξέρουν που βρίσκονται σ.σ βλέπε Ζεράλντες. Ας φτιάξει μια βάση φέτος με προσωπικότητα και το καλοκαίρι να πάει σε λίγες αλλά προσεκτικά ψαγμένες και πολύ ποιοτικές προσθήκες. Το ζητούμενο για μένα είναι να παίρνουμε κάθε χρόνο καλύτερους παίκτες από αυτούς που έχουμε χωρίς άλλα πισωγυρίσματα.

eagle_kan - 26/1/2020 22:30

Λυπάμαι που το λέω αλλά το ρόστερ μας είναι λίγο για την φανέλα μας. Ναι δώσανε το 100% αλλά δεν φτάνει. Καμία σχέση η ΑΕΚ τώρα και η ΑΕΚ που γύρισε το 0-2 σε 3-2 την χρόνια που πήρε το πρωτάθλημα. Η διαφορά με τον αντίπαλο φέτος είναι μεγάλη. Θελουμε παίχτες και μάλιστα πολλούς. Προπονητή και τεχνικό διευθυντή ευτυχώς βρήκαμε...

naupigos - 26/1/2020 22:30

Kαλησπερα σε ολους !!! Το μονο καλο που ειδα ηταν η παρουσια της Τονιας και της Μυρτους !!! Απο μπαλα .. σουπα .. Μπραβο στον κοσμο μας !!!!

naupigos - 26/1/2020 22:30

Kαλησπερα σε ολους !!! Το μονο καλο που ειδα ηταν η παρουσια της Τονιας και της Μυρτους !!! Απο μπαλα .. σουπα .. Μπραβο στον κοσμο μας !!!!

- 26/1/2020 22:30

ΟΤΑΝ ΕΧΩ 2 ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΥΣ (ΛΙΒΑΓΙΑ ΚΑΙ ΟΛΙΒΕΙΡΑ) ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΙ ΑΦΗΝΕΙΣ ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΕΞΩ....ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΛΛΑ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΥΤΗ Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ. ΑΕΚ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΠΙΘΕΣΗ........ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ.

combatiente_21 - 26/1/2020 22:27

Mvp μπαρκας και βρανιες (θα είναι λάθος να μην τον κρατήσουμε κ ας είναι μουμπουνας ώρες ώρες)επίσης πολύ καλό ματς και από τον μανταλο και οι υπόλοιποι σε ρηχά νερά, από ολιβειρα και λιβαγια βέβαια περιμέναμε πιο πολλά σ εσένα τέτοιο ματς.

Να μην πλατιαζουμε η ομάδα θέλει ενίσχυση και φναταζομαι αυτό να το έχουν εμπεδώσει αυτοί που πρέπει

johnsot - 26/1/2020 22:27

Όσα ντέρμπι και να παίξουμε με παοκ και γαυρο με τέτοια διαφορά δυναμικότητας δεν πρόκειται να κερδισουμε

enwsiths74 - 26/1/2020 22:20

Ο Ολιβέιρα είναι παιχταράς και έχει βοηθήσει πολύ τη φετινή μέτρια ΑΕΚ. Σήμερα δεν μπήκε στο παιχνίδι. Ίσως το μυαλό του να ήταν στην πρόταση της Γουλβς που δεν ήρθε. Ίσως η σημερινή τακτική να μην του έδωσε τις ευκαιρίες να σπρώξει την μπάλα. Δεν ξέρω. Σημασία έχει ότι η ΑΕΚ δεν έχει βάθος. Σήμερα οι παίχτες τα έδωσαν όλα για να μη χάσουν από έναν πολύ καλό φέτος οσφπ. Και αυτό δεν είναι κακό για τη φετινή ΑΕΚ που χρειάζεται να ανεβάσει ψυχολογία καινα βρει πίστη στις ικανότητές της.

Getto_9x11 - 26/1/2020 22:27

Όχι φίλε δεν είναι παιχταράς, άλλος ένας μέτριος παίχτης είναι. Στα μισά ματς είναι άφαντος. Επειδή δηλαδή έχει κάνει 5 στα 20 καλά παιχνίδια είναι παιχταράς; Ήμαρτον. Παιχταρας θα ήταν αν έβαζε γκολ 1/2 παιχνίδια, όχι να κάνει χατ τρικ Σε δυο Παιχνίδια και μετά μην τον είδατε. Είναι άλλος ένας ασταθής παίχτης

blueplanet - 26/1/2020 22:36

Μίλα ρε φίλε γιατί εδώ μέσα θα με τρελάνουνε.Παικταράς ο Ολιβέιρα μου λέει ο ένας ,παικταράς μου λέει ο άλλος.

Εβαλε γκολ σε κάποιο ντέρμπι και δεν το ξέρω; Με την Λαμία και τον Βόλο και τον καντηλανάφτη της εκκλησιάς να βάλουμε μέσα ένα χατ τρικ θα το κάνει.Ελεος με τον Ολιβέιρα. !!!

combatiente_21 - 26/1/2020 23:25

Η αλήθεια είναι πως γκολ σε ντέρμπι δεν έχει βάλει και ούτε παιχταρας είναι, κάνει κάποια πράγματα πολύ καλά, δημιουργεί χώρους, μυρίζεται κάποιες φάσεις (και γι αυτό έχει βάλει κάποια γκολ) έχει σωματοδομη να γεμίσει την περιοχή και μπορεί να σουτάρει και με τα 2 πόδια κοντά η μακριά από την περιοχή.

Α... Συνέχεια
Μην τον βγάζουνε και άχρηστο γιατί αν παίρναμε τον γκερερο πχ που συζητάγαμε το καλοκαίρι ούτε τα χατ τρικ θα έκανε ούτε τίποτα.

2121AEK - 26/1/2020 22:23

Ενα θετικο ειναι οτι τολμησε ο Καρερρα ν αλλαξει το σχημα και να διορθωσει το λαθος που κατεβασε την ομαδα.....και μαλιστα ΝΩΡΙΣ.... Τα αλλα δυο λαθη του ομως δεν διορθωνονταν...Η αλλαγη του Βερντε δεν επρεπε να γινει με τον Αλμπανη....Τραγικο λαθος... Εκει βαζεις τον Κλωναριδη να τους τρεξει ωστε ν αναγκαστει ο Ολυμπιακος να μεινει πισω.... Και το τελευταιο.... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ αριστερο μπακ Λοπες.... Επιτελους ας το καταλαβει καποιος.... Το παλικαρι ΔΕΝ ειναι παικτης εν ενεργεια.... Ειναι μια χρονια... Συνέχεια πισω και ΔΕΝ επανερχεται με ΤΙΠΟΤΑ....Τραγικο λαθος να αφησει τον Χουλτ εκτος....

MagikoAristero - 26/1/2020 22:22

Πουληστε τον Λιβάγια επιτέλους. Ποδοσφαιρικά ανήκει σε προηγούμενη δεκαετία. Αν δεν έχετε σκοπό να βάλετε τον Μάνταλο να παίξει στο κέντρο πουληστε τον κι αυτόν. Δεν πάει άλλο Μανταλος εξτρέμ. Αν παίξει ο Αλμπάνης συνεχόμενα 90λεπτα θα βελτιωθεί πάρα πολύ και θα προσφέρει πολλά. Φερ τε Αραούχο οπωσδήποτε! Φερ τε τανκοβιτς ή κάτι παρόμοιο οπωσδήποτε! Όταν γυρίσει ο γαλανό στο κέντρο θ έχουμε λύσεις με τον Σιμόες αναπληρωματικό εννοείται που δίπλα στον Καμαρά και τον Γκιγιέρμε φαίνεται... Συνέχεια σαν έφηβος.

Getto_9x11 - 26/1/2020 22:21

Εμφανιστείτε όσοι λέγατε το καλοκαίρι ‘να φύγει ο καράφλας να έρθει κανονικός προπονητής μήπως και χτυπήσουμε πρωτάθλημα..’. Που να χτυπήσεις πρωτάθλημα ; Δυο χρονια έχεις να κερδίσεις ντέρμπι κ απέναντι στον αιώνιο σου αντίπαλο εντος έδρας αντί να σκυλιασεις κανεις μια τελική στο στοχο. ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΓΗΚΑΜΕ ΕΥΡΩΠΗ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΜΑΣΤΑΝ ΡΕΖΙΛΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΓΑΥΡΟΥ ....... Συνέχεια
Το έχω ξαναπεί η ομάδα είναι αρρωστη, δε θέλει μόνο μεταγραφές αλλά και ξεκαθάρισμα παιχτών. Μάτι βγάζει ότι κάτι δεν πάει καλά στα αποδυτήρια, με όλες τις μεγαλομεσσαιες ομάδες νίκη δε σταυρώνουμε. Κάτι γίνεται, ο μήνας κλείνει έχουμε κάνει μια μεταγραφή και δεν έχει πάρει κανένας πόδι.

Thanosst - 26/1/2020 22:05

Ολιβέιρα αγορι μου με τετοια νοοτροποια δεν ξερω αν θα πας τελικα στην Γουλβς αλλά παντα παγκο θα σαι. Που εισαι και επαγγελαμτιας

Thanosst - 26/1/2020 22:19

Δεν αμφισβητω την αξια του σαν παικτη ,δεν εχω τον παραμικρο συναισθητισμο με παικτες,καταλαβαινω τα επαγγελαματικα τους ονειρα,ομως δεν ειναι δυνατον επειδη σου ηρθε μια προταση πολυ μικροτερη της ρητρας απο που ο ιδιος εθεσες να μπαινεις σε ενα ματς να μην πρεσαρεις καν και να περπατας.εγω αν ημουν Γουλβς θα απεσυρα και τα 4 εκατομυρια,μπες πες κυνηγησε το ματς ,αναγκασε τους να δουν την αξια σου και να δωσουν τα χρηματα. Για τις αδυναμιες της ομαδας κανενα... Συνέχεια σχολιο ειναι ολα γνωστα. Μονο οτι ειδαμε καλη τακτικη ,ειδαμε πολλα τρεξιματα αρα και φυσικη κατασταση,ενα ακομα καλο κοουτσαρισμα και αναμενουμε τις οποιες κινησεις μεταγραφων κυριως αμυντικα. ΑΕΚ ειναι ιδεα ΑΕΚ ειναι τιμη.

Psychosocial - 26/1/2020 22:19

Σκασαμε για να πάρουμε το Χ. Με το στανιο. Ο Λιβαγια δεν ήταν καλά αλλά έχει ελαφρυντικό την απώλεια ρυθμού καθώς έλλειψε από τόσα ματς. Ο Μανταλος μπορω να πω ότι προσπάθησε αλλά χωρίς να κάνει κάτι ιδιαίτερο. Ο Βερντε το απόλυτο μηδέν, όπως πάντα. Αλλά αυτός που ήταν εκνευριστικός ήταν ο Ολιβειρα. Πλήρης αδιαφορία, καμία προσπάθεια. Λάθος και του Καρερα που τον έβαλε. Καλύτερος ο Ολυμπιακός, οφείλουμε να το παραδεχτούμε. Πιο ομάδα, μεγαλύτερη ποιότητα. Εμείς μέχρι εκεί ήμαστε.... Συνέχεια

Υγ: Αραουχο οεοεοε. Θα ανεβάσει την ομάδα ο Σερχιο αλλά και την ψυχολογία του κόσμου. ΠΡΕΠΕΙ να γίνει, τέλος!

Dima - 26/1/2020 22:17

Έχουμε κολλήσει με τον Μάνταλο .... αμάν πια !! Να δοκιμαστεί κάτι άλλο στην δημιουργία , τα ίδια και τα ίδια , πεσίματα φωνές γκρίνια αντί να βάλει κάτω το κεφάλι να βγάλει δυο μπαλιές και τέλος . Και δεν είναι μόνο ο Μάνταλος το πρόβλημα φυσικά ..απλά έχει κουράσει

ELNICK71 - 26/1/2020 22:17

Παιδιά, θα σας πω κάτι για να πάτε για ύπνο με θετική σκέψη! Έχω πληροφορία από εντός των τειχών και δεν είναι αρβύλα. Δεν ξέρω πότε ακριβώς, ούτε διάρκεια, ούτε αν θα έχει οψιόν, ξέρω μόνο ότι έρχεται η καψούρα όλων. Έρχεται ο ΑΡΑΟΥΧΟ!!!!!!!

vagaslanis - 26/1/2020 22:17

Σημερα απλα απο Βρανιες δε χασαμε κ απο τυχη...ανωτερος ο γαυρος κ κυριαρχος στο παιχνιδι..αυτη ειναι η αληθεια.

John1978R - 26/1/2020 22:16

Τρομερός ο Βρανιες! Νομίζω ότι το Χ είναι θετικό αποτέλεσμα για εμάς βάση της εικόνας του παιχνιδιού, είχαμε και εμείς τις ευκαιρίες μας με Μαρκο και Βρανιες αλλά είχε πιο πολλές ο γαυρος. Θέλουμε οπωσδήποτε 4 παίκτες ενδεκάδας που να τρώνε σιδερα και να το κατέχουν το τοπι. Ευτυχώς έχουμε προπονητή.

Xarouhs - 26/1/2020 22:16

Από όλο τον κόσμο, Νότια Αμερική, Ευρώπη, Αφρική, ο Ίβιτς δεν μπορεί να βρει καλύτερους παίχτες από τον Μάνταλο, τον Μπακάκη και τον Σιμόες; Αρνούμαι να το πιστέψω, πρέπει να υπάρχουν αμέτρητοι παίχτες και πιο οικονομικοί και σίγουρα καλύτεροι. Με μεγαλύτερο κίνητρο και δίψα για προσωπική εξέλιξη, οικονομικά και παιχτικά. Ο Μάνταλος πχ και ο Μπακάκης που έχουν δείξει βελτίωση και ποια ομάδα μπορεί να τους ζητήσει με καλά λεφτά. Ας το αποδεχτεί όσο πιο γρήγορα και να αρχίσει να... Συνέχεια ψάχνει για βαρβάτους βασικούς, εξελίξιμους.

efthimgeo21 - 26/1/2020 22:16

Λιγη η ομαδα σημερα,ο Λιβαγια επρεπε να ειχε γινει αλλαγη νωριτερα. Λαθος του Καρερα η 11αδα την οποια προσπαθησε να φτιαξει με την αλλαγη του Πολωνου...

ΝΗΣΙΩΤΗΣ #21 - 26/1/2020 22:15

Να παίζεις για το χ μέσα στην έδρα σου με το γαύρο, εκεί καταντήσαμε.

O XSEROLAS - 26/1/2020 22:14

ΒΡΑΝΙΕΣ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΡΕΛΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ;; ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΘΑ ΕΠΑΙΖΕΣ ΣΕ ΜΑΣ;;

ΣΗΜΕΡΑ ΗΣΟΥΝΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ !!!!

the_teacher - 26/1/2020 22:05

Προπονητή βρήκαμε. Τωρα πρέπει να φέρουμε και παίχτες. Ο Καρέρα έκανε το συνοθύλευμα να μοιάζει, τουλάχιστον αμυντικά, με μια ομάδα που είχε θέσεις, σχήμα, πλάνο, ένταση. Αλλά οι παίχτες που έχει η ΑΕΚ δεν μπορούν να κάνουν κάτι παραπάνω επιθετικά. Οι ΑΕΚ θέλει παίχτες, δε χωράει καμία αμφιβολία. Και δε θέλει μόνο συμπληρώματα. Θέλει και καλύτερους από τους καλύτερους που έχει. Δηλαδή καλύτερους από τον Λιβάγια, τον Μάνταλο κι όποιους άλλους θεωρεί κάποιος πρωτοκλασάτους. Ο... Συνέχεια προπονητής δουλεύει καλά. Πήρε στα χέρια του μια άναρχη, νερόβραστη κι αδούλευτη ομάδα και τουλάχιστον της διδάσκει τακτική και πλάνο. Τωρα πρέπει να βοηθηθεί κι από τη διοίκηση.

Ο Ολιβέιρα σήμερα ήταν απλά απαράδεκτος. Ας φύγει, να έρθει ο Σέρχιο που δε μας κάνει τη χάρη να παίζει.

blueplanet - 26/1/2020 22:14

Με καλύπτεις σε όλα.Ξέχασες να εκθειάσεις τον αμυντικό ογκόλιθο - φαινόμενο Βράνιες.Εχω άδικο; Η πλάκα είναι που κάποιοι εδώ μέσα αναρωτιούνται ακόμα αν πρέπει να τον κρατήσουμε ή όχι.!!!

ioannis64AEK - 26/1/2020 22:14

Παιδιά μέσα ήμουν. Δυστυχώς στα χαφ ήμασταν μια ταχύτητα κάτω. Υπάρχει διαφορά ποιότητας ειδικά στο ζωτικό χώρο του κέντρου. Η άμυνα έχει δέσει αλλά δεν παίρνεις ντέρμπυ με την άμυνα. Στο ποδόσφαιρο τίποτα δεν είναι τυχαίο...

Filinho21 - 26/1/2020 22:14

Ορισμένοι παίχτες δεν έχουν τα @ρχιδι@ για ντέρμπι πόσες φορές ακόμα πρέπει να το αποδείξουν?

ilias87 - 26/1/2020 22:08

Χρειαζόμαστε μεταγραφές δεν θέλω να γκρινιάξω αλλά φαίνεται η αδυναμία μας στα μπακ στα αμ χαφ σε δημιουργικό χαφ,πολύ καλός ο βρανιες και ο Μπάρκας,στα δικά μου μάτια τουλάχιστον αδιάφορος ο όλιβειρα αλλά δεν πήρε και μπαλιές αλλά φάνηκε λίγο αδιάφορος η καλύτερα ότι το μυαλό του ήταν λίγο αλλού,κατά τα άλλα ο καρέρα με τις σωστές κινήσεις το καλοκαίρι θα μας κάνει καλή ομάδα,προχωράμε!!

orbon - 26/1/2020 22:14

Νταξει ο Λοπες ηταν καλος. Για Ολιβειρα θα συμφωνησω, μας ειχε πνιξει ο Ολυμπιακος και για να παρει μπαλα επρεπε να παλεψει με 2 και 3 αμυνομενους. Ηταν σαφως επηρεασμενος αλλα ορισμενοι εδω ψαχνουν για εξιλαστηριο θυμα.

labri21 - 26/1/2020 22:13

Ψυχή, τακτική και μ@λακιες.τιποτα μόνο ο βρανιες άξιζε. Όλοι οι άλλοι χάλια μαύρα. Ο λοβαγια λες και έσκαβε. Ο ολιβειρα μόνο το σήμα της γουλβς τ έλειπε. Οικονόμου ούτε αναφορά δεν αξίζει. Καθυστερήσεις στην έδρα μας. Αίσχος.

giorgaraaekara - 26/1/2020 22:06

Δεν εχουμε παιχτες να μιλουν στα ντερμπυ(λιβαγια-μανταλος-βερντε) δεν υπαρχουν

ολιβειρα και με τα 4 μιση αντε στην ευχη της παναγιας

Προεδρε φερε αραουχοοοοο

giorgaraaekara - 26/1/2020 22:13

Επισης θελουμε 2 εξτρεμ μπουκαδορους ,δεν γινεται συνεχεια μολις η μπαλα παει στο πλαι να γυριζει συνεχως στο μπακ και στο χαφ

O XSEROLAS - 26/1/2020 22:13

ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ : ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΕΚ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ....ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ..

Helin - 26/1/2020 22:02

Τι να τον κάνουμε τον Αραουχο μωρέεεεε...! Αφού έχουμε καλή επίθεση.. Τι, όχι;

orbon - 26/1/2020 22:12

Ο Αραουχο (αγνοώντας την φορμα του) θα ερθει μονο αν φυγει ο Ολιβειρα. Να θυμισω τι ακριβως γινοταν πριν 2 χρονια στα κλειστα ματς? Ο,τι και τωρα. ΘΕΣ 2 ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΥΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ. Και Ολιβειρα ΚΑΙ Αραουχο. Οταν στραβωνει το ματς πρεπει να βαρυνει η περιοχη, αυτο δεν θα γινει με αλλαγες στο κεντρο.

imodium - 26/1/2020 22:12

Μεταγραφές ποιότητας ένας καρερα δεν φτάνει

giaek211 - 26/1/2020 22:11

ειμασταν απλα τραγικοι..παντα ειχαμε ατυχιες αδικια απο διαιτησια που φερνανε ηττες απο γαυρο..αλλα πρωτη φορα δεν προσπαθουμε καν να τον κερδισουμε..δεν ητανε ΑΕΚ αυτο και γενικα αυτο που βλεπουμε 2 χρονια στα ντερμι δεν ειναι ΑΕΚ..

fotis_limnos - 26/1/2020 22:11

Τα τελευταία δυο χρονια εχω βαρεθει να πηγαινω γήπεδο και να παρακαλαω να τελειωσει το παιχνιδι και δυστηχως φετος θα εχουμε και play off.Προεδρε φτιαξε την ομαδα μας να χαιρομαστε να την βλεπουμε και οχι να τρεμει η καρδια μας

orbon - 26/1/2020 22:09

Θες φορ για οταν στραβωνει το ματς, θες παιχταρα επιπεδου Γκιγιερμε στο κεντρο και σεντερ μπακ. Χωρις αυτους δεν πας πουθενα. Πουθενα ομως.

tzes1924 - 26/1/2020 22:06

Αραούχο χτές... όχι σήμερα.... και πάλι δεν φτάνει! Τόσο τραγικά είναι τα πράγματα για την ομάδα...

GEO_A_SOFIA_AEK_1960 - 26/1/2020 22:05

Εγω ξερω παίδες οτι , τρελός- ξετρελός ο Βράνιες, αν δεν ηταν πανταχου παρων σήμερα ,μη σας πω ποσο........χ, θα φερναμε....!!!!!!!!!

Τωρα το κατα πόσο ταδωσαν ολα Μανταλοι , Λιβαγιες κι Ολιβειρα ειναι άλλο καπέλο...!!!

borsalino911 - 26/1/2020 21:56

Κώστα θέλω να εκφράσω μια γνώμη.. Η ΑΕΚ είναι κάτω σε επίπεδο παιχτών ξεκάθαρα.. όποιος δεν το βλέπει, θα το πω ωμά, για μένα δε ξέρει μπάλα. Είναι φανερό , είμαστε αδύναμοι και λίγο ατεχνοι.. έγιναν κάποιες προσπάθειες οργανωμένες που έδειξαν τη δουλειά που κάνει ο προπονητής... όμως χρειάζεται να πλαισιωθεί η ομάδα με ένα δεξί μπακ, ένα κεντρικό αμυντικό, ένα αμυντικό χαφ στυλ καμαρα, ένα εξτρέμ και αραουχο... Αυτά θεωρώ πως είναι απαραιτητα. Εξτρέμ, αμυντικός, πλάγιο μπακ... Συνέχεια και αμυντικό χαφ πρέπει να είναι ψηλοί δυνατοί και γρήγοροι... Δηλαδή λογικά θα είναι και ακριβοί, εκτός αν το τμήμα σκαουτινγκ βρει λαβράκια ..

dimis_poli - 26/1/2020 22:05

Συμφωνω σε ολα εκτος απο ενα σημειο. Εκει που γραφεις οτι ειμαστε λιγο ατεχνοι....εγω θα ελεγα οτι ειμαστε πολυ ατεχνοι και οχι λιγο. Και δυστυχως αυτο δεν στο μαθαινουν το εχεις εμφυτο...

aris1924 - 26/1/2020 22:04

Σήμερα αποδείχτηκε ότι εκτός από το να θέλεις (ισχύει για την πλειοψηφία των παικτών) πρέπει και να μπορείς. Ο καλός προπονητής και η σωστή τακτική δεν φτάνουν στα ντέρμπι τα οποία χρειάζεται παικτική ποιότητα για να επικρατήσεις. Οψόμεθα

mhtsos21 - 26/1/2020 22:03

Δύο επίπεδα κάτω δυστυχώς . Πρόεδρε γιατί το επιτρέπεις αυτό ?

Hakuna_matata - 26/1/2020 22:02

Τακτικά στην αμυντική γραμμή η ομάδα ήταν σούπερ... μεσοεπιθετικά έλειψε η φρεσκάδα και οι σωστές επιλογές... σίγουρα θέλει μια ένεση ποιότητας η ομάδα στα ακραία Μπακ και χαφ...

AEKara1821 - 26/1/2020 21:56

Αθλια εμφανιση. Δεν αξιζαμε τιποτα παραπανω και ημασταν τυχεροι. Λαθος του Καρερα ο Σιμανσκι,

Η ομαδα εδειξε οτι δεν εχει βαθος. Τραυματιστικε ο Οικονομου και λεγαμε ολοι Παναγια μου βοηθα. Αν ειναι δυνατον. ΜΟνο ο Μπαρκας και ο μπακακης για μενα ηταν αξιοπρεπεις.

ΕΝΙΣΧΥΣΗ χρειαζομαστε, Καλη εβδομαδα

AEKara1821 - 26/1/2020 22:02

Να προσθεσω οτι φαινομασταν σαν στρουμφακια μπροστα στους γαυρους. Μονο οι Ολιβειρα οικονομου βρανιες εχουν σωματοδωμη για συγχρονο ποδοσφαιρο. Μεσος ορος υψους πρεπει να μασταν 10cm πιο κοντοι. Επιτελους παικτες κανονικους χρειαζομαστε.

vtsola21 - 26/1/2020 22:02

Δυστυχώς είμαστε πίσω ρε παιδιά..και ειδικά το κέντρο μας και μεσοεπιθετικα ναι μεν ειναι αρκετο για τα μικρά παιχνιδιού όμως στα μεγάλα δεν μπορεί..και ειδικά ο μανταλος..καλος χρυσός αλλά θέλουμε 10αρι

Manos_AEK21 - 26/1/2020 22:01

Κατά την γνώμη μου δεν μου άρεσε καθόλου το ματς... Η ομάδα μας κατά την γνώμη μου δεν ήταν καλή αλλά ούτε και κακή αλλά ήταν πολύ μέτρια.... Ευτυχώς που δεν ήταν καλός και ο Ολυμπιακός διότι διαφορετικά θα είχαμε χάσει...... ΔΊΚΑΙΟ ΤΟ ΑΠΟΤΈΛΕΣΜΑ ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΙΣΟΠΑΛΙΑΣ...... ***Η ομάδα μας χρειάζεται επείγον βελτιώσεις και ενίσχυση......

KAL21 - 26/1/2020 22:00

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ.

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ...

aekbasket1 - 26/1/2020 22:00

Ας ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ τα μάτια μας και ας ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΜΕ. H διαφορά ποιότητας είναι ΜΕΓΑΛΗ και με τους 2 γαύρους. Απλά ο νότιος γαύρος έχει αυτοματισμούς και τρεξίματα που δεν έχει ο του βορρά (φέτος).

-Σε μας το 1ο λάθος είναι ΔΟΜΙΚΟ. Πολλοί παίκτες σε θέσεις που δε μπορείς να τους ΤΑΙΡΙΑΞΕΙΣ (Λιβάγια-Ολιβέιρα-Μάνταλος μπροστά και Σιμόες-Γαλανό-Κρίστισιτς στα χαφ), είτε λόγω ΘΕΣΗΣ, είτε λόγω ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ, είτε λόγω ΥΨΟΥΣ.... Συνέχεια
-Υπάρχει ΕΜΦΑΝΕΣ ΕΛΛΕΙΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ σε κάποιες θέσεις

-Πολλοί παίκτες είναι "ξεζουμισμένοι" και έχουν πιάσει ταβάνι

-Γενικά η ομάδα είναι ΚΟΝΤΗ και ΑΡΓΗ

Θέλει πολύ δουλειά από Καρέρα και κυρίως Ίλια, αλλά δεν είναι μάγοι. Θέλει ΛΕΦΤΑ, ΑΛΛΑΓΕΣ, ΠΩΛΗΣΕΙΣ και ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ

trelamenoz - 26/1/2020 22:00

Μονο στην Ελλαδα δυο ομαδες μπορουν να ξεκινανε με 4-3-3 και να «Αλληλοεξουδετερωνονται».

Απορω πως μπορει να στρωθει αυτη η ΑΕΚ.

orbon - 26/1/2020 21:58

Ήμασταν κατώτεροι. Το κέντρο του Ολυμπιακού έχει Καμαρα Γκιγιερμε που αμυντικά είναι ισάξιοι τουλάχιστον του Σιμοες και επιθετικά...χαοτικά καλύτεροι. Θες σπουδαία ενίσχυση. Πάλι καλά είχαμε καλή -ατομικά--άμυνα.

Creator21 - 26/1/2020 21:58

Ο Γαυρος ήταν ξεκάθαρα ένα επίπεδο πάνω. Βέβαια δεν φταίει κανείς για αυτό. Φταίνε μόνο οι παιδικές παθογένειες Ολιβειρα Λιβαγια και η ανυπαρξία Μανταλου σε ένα ακόμα ντέρμπι. Από τους άλλους δεν έχω παράπονα. Τόσο μπορούν. Απλά τα πράγματα.

johnys® - 26/1/2020 21:58

Ο μαρτινς εκπαίδευε την ομάδα του χρόνια γενικά και πήρε μια ωραιότατη ισοπαλία γιατί δεν μπορούσαν ούτε λόγο μπατζετ ούτε λόγο που έχει τόσα χρόνια έναν προπονητή να πάρει κάτι περισσότερο.αντιυετα εμεις χωρίς προετοιμασία και με έναν προπονητή μονο λίγων εβδομάδων και πήραμε μια ισοπαλία και με βάση το ρόστερ μας αυτό μπορούσαμε.δεν μου άρεσε βεβαια ο τρόπος του Ολιβέιρα και του Οκονομου που ήταν τέρμα ριψοκίνδυνος.χρειαζομαστε εννοειται και ενίσχυση και... Συνέχεια μακαρι να έρθει πρωτα ο Αραουχο γιατί πρέπει ή επιβαλεται.και εννοειται και στην αμυντική μας γραμμή οποσδηποτε.κατα τ αλλα συγχαρητήρια στα παιδιά για την προσπάθεια και προχωράμε για το καλύτερο.παντως οι αλλαγές συστήματος είναι ότι καλύτερο γιατί χαλάμε και το παιχνίδι του αντιπάλου.Μπραβο Καρερα προπονηταρα που για ακόμα μια φορά εισαι αήττητος!

MagikoAristero - 26/1/2020 21:57

Για να βάλουμε γκολ σε ντέρμπι πρέπει να κατέβει ο Θεός χεράκι χεράκι με την Παναγία. Έλεος πια με την ηττοπάθεια. Ρε ο Άρης, ο Άρης ρε παίζει στα ντέρμπι και επιτίθεται σε κάθε ευκαιρία και βάζει γκολ παντού κι εμείς με το σταγονόμετρο. Ωραίος κοουτς ο Καρέρα πάντως, έξυπνος, θρασύς και διαβασμενος. Θα μας κάνει ομάδα. Άντε ρε Αραούχο έλα να γλυκαθούμε λίγο...

MakisSRV - 26/1/2020 21:56

Ψυχή όχι. Άψυχη, άνευρη και τυχερή ήταν.

ling - 26/1/2020 21:55

Ότι θέλουμε ποιοτικότερους παίχτες για να διεκδικήσουμε κάτι καλύτερο το είπαν όλοι και θα το πουν κι άλλοι. Επιτρέψτε μου να πω κάτι άσχετο (συγγνώμη που αλλάζω το θέμα): ένα φάουλ του Λόπεζ στην αρχή του β ημιχρόνου (που καθυστέρησε να εκτελεστεί λόγω λέιζερ). Ήταν ίδιο ακριβώς με το πέναλτι που είχε κερδίσει ο Μανταλος στην Τρίπολη πέρσι, στο 0-1 με Ουζουνίδη. Τότε οι γαβροι μιλούσαν για εξυγίανση! Τώρα έβγαλαν τον σκασμο;... Συνέχεια
Ο,τι θυμάμαι χαίρομαι; Είναι το μόνο που χαίρομαι σήμερα! Αφήστε με, λοιπόν!

DMS_21 - 26/1/2020 21:55

Όχι και δίκαιη μοιρασιά, μην κοροϊδευόμαστε...

legend_21 - 26/1/2020 21:54

Τι αλληλοεξουδετερωση και δίκαιη μοιρασιά μονότερμα 90 λεπτά μας έπαιξε και ευτυχώς είχαμε Βρανιες και λίγη τύχη και γλιτώσαμε την ήττα μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας!

AEK Frankfurti - 26/1/2020 21:52

Ο κοουτς δηλώνει ευχαριστημένος με το 0-0 απέναντι στην καλύτερη ομάδα του πρωταθλήματος λέει ...όχι μιστερ εμείς δεν είμαστε !!

vgr21 - 26/1/2020 21:52

θελουμε δυνατη ενισχυση ,να παρουμε εστω το κυπελλο

diogeo - 26/1/2020 21:52

Με συγχωρείτε εδώ θα λέμε αλήθειες.Η ομάδα ήταν πέρα ως πέρα άθλια από όλες τις απόψεις και ο προπονητής το οποίο εκτιμώ,θεωρώ έκανα 2 τεράστια λάθη.Ο Σιμανσκι σκασμενος από το 1ο λεπτό δεν γίνεται να μην το έχει δει και ξεκινά βασικός,και Ολιβέιρα παρά τις διαβεβαιώσεις ότι το μυαλό του είναι εδώ τελικά δεν είναι.Τι μπήκε τι δεν μπήκε ήταν εμφανές ότι στόχος του ήταν απλά να μην πάθει οποιονδήποτε τραυματισμό.Για Λιβαγια τι να πεις πια.Χειροτερος δεν γινόταν.Εξαιρετικα λίγα... Συνέχεια πράγματα η ομάδα σήμερα.

johnsot - 26/1/2020 21:51

Θα διαφωνήσω. Εγώ είδα μια ομάδα ανώτερη και με πολλές απουσίες και αυτή δεν ειμασταν εμεις

telis_mak - 26/1/2020 21:51

Με τον Καρρέρα δύσκολα θα χάνουμε και με αυτούς τους παίχτες δύσκολα θα κερδίζουμε....

Bill83 - 26/1/2020 21:50

Είμαστε στη καλύτερη μας φόρμα, και σε εντός έδρας με ΟΣΦΠ (χωρίς ποντενσε, σεμεδο) κάνουμε μια ευκαιρία. Αυτό τα λέει όλα.

agios_pink_ponk - 26/1/2020 21:50

Αυτούς έχουμε, αυτά μπορούμε ... λυπάμαι που το λέω αλλά στο τέλος που παίζαμε και με 10, και έτσι όπως παίζαμε και έχαναν οι γαύροι τις ευκαιρίες, ένοιωσα ανακούφιση που τελείωσε το παιχνίδι ... χωρίς αυγά ομελέτα δε φτιάχνεις ...

dimitrishorn21 - 26/1/2020 21:49

Δύο επίπεδα κάτω ήμασταν, δυστυχώς...

ΕΠΟΜΕΝΟ