Με το καλημέρα έμαθε αντίπαλο η ΑΕΚ. Το όνομα της βγήκε στο πρώτο ζευγάρι που προέκυψε και θα αντιμετωπίσει το νικητή της μάχης της Σέλτικ με την Ρόζενμποργκ. Οι πρωταθλητές Σκοτίας στο 1ο προκριματικών πέρασαν εύκολα την Άλασκερτ ενώ η Ρόζενμποργκ πήρε πρόκριση-θρίλερ επί της Βαλούρ. Το πρώτο ματς θα γίνει εκτός (7 ή 8 Αυγούστου) και ο επαναληπτικός στο ΟΑΚΑ στις 14 Αυγούστου. Μέχρι τις 6 το απόγευμα θα έχει γίνει γνωστό ποια ημέρα θα διεξαχθεί το πρώτο παιχνίδι.
Αν τελική αντίπαλος της ΑΕΚ θα είναι η Σέλτικ σημαίνει ότι στην κλήρωση της 6ης Αυγούστου η ΑΕΚ θα μετάσχει ως ισχυρή. Θα αποφύγει δηλαδή Αϊντχόφεν, Σαλτσμπουργκ και Λουντογκορετς. Αντίθετα αν περάσει η Ρόζενμποργκ θα ειναι στους ανίσχυρους. Να τονίσουμε πως το πρώτο ματς ανάμεσα στη Σέλτικ και τη Ρόζενμποργκ θα διεξαχθεί στη Σκοτία την Τετάρτη 25 Ιουλίου και η μεταξύ τους ρεβάνς την 1η Αυγούστου
Δείτε το ποστάρισμα της ΠΑΕ ΑΕΚ σχετικά με την κλήρωση:
Novibet ΕΠΑΘΑ με Super Προσφορά* Γνωριμίας* 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
SEAJETS Ταξιδεύουμε μαζί με το μεγαλύτερο στόλο ταχύπλοων παγκοσμίως σε 50 προορισμούς του Αιγαίου!
ΜΟΛΕΔΟ χθες....
διαρκείας πάρτε όσοι δεν πήρατε. Δεν ακούω ειδήσεις για τα διαρκείας και ανησυχώ. Ξεπεράσαμε τις 10.000 ή όχι ακόμα; Πολλά λόγια - διαρκείας λίγα.
φιλε την δευτερα χωρις τα συνδεσμικα πουλησαμε 50 διαρκειας... δεν υπαρχει κινητικοτητα!
Το μόνο που μπορει να εχει "παραπανω" απο εμας η Σέλτικ είναι η συνεχόμενη συμμετοχή της σε ευρωπαικά παιχνίδια τα τελευταία χρόνια. Βέβαια δεν έχει πέσει πάνω στην ΑΕΚΑΡΑ μας για να μείνει εκτός!
ΜΟΝΟ ΑΕΚ
Κολαση Κολαση μεσα στο Τζαμι!!!
Πολύ καλή κλήρωση, η Σέλτικ δεν είναι η παλιά Σέλτικ, και η Ρόζενμποργκ που την είδα στον επαναληπτικό με τη Βαλούρ ήταν πολύ μέτρια (πέρασε με δύο ανύπαρκτα πέναλτυ, και της Βαλούρ το πέναλτυ δεν ήταν αλλά τεσπα). Από τη στιγμή που αποφύγαμε τους Βούλγαρους και τους Αυστριακούς που είναι πιο έτοιμοι είμαστε καλά.
Γιατι σκωτι-ζεστε ρε μαγκες αν παιξει η ΑΕΚΑΡΑ το ποδοσφαιρο που ξερει δεν χρειαζετε να φοβομαστε τιποτα εμεις,παρα μονο αυτοι...
"Tough nut to crack" έτσι αποκαλούν οι Σκωτσέζοι την ΑΕΚ που σε καμία περίπτωση δεν παίρνουν τον Τίτλο του φαβορί εάν περάσουν Ροζεμπορκ.
Φέτος είναι ευκαιρία να μας ξαναθυμηθούν στην Ευρώπη..πιστεύω όλα εξαρτώνται από εμάς. Σελτικ η ροζεμποργκ στη παρούσα φάση έστω και δύσκολα τους έχουμε..πρεπει πάντως να βελτιωθούμε .είμαστε σε καλό δρόμο. ΑΕΚαρα παντου
ΕΓΏ ΕΊΜΑΙ ΚΑΙ ΘΈΛΩ ΝΑ ΕΊΜΑΙ ΠΟΛΎ ΑΙΣΙΌΔΟΞΟΣ ΓΙΑ ΑΚΌΜΗ ΜΊΑ ΦΟΡΆ... ΌΠΩΣ ΉΜΟΥΝ ΚΑΙ ΜΈ ΤΙΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΈΣ... ΣΟΒΑΡΌΤΗΤΑ ΘΈΛΕΙ ΚΑΙ ΌΛΑ ΚΑΛΆ ΘΑ ΠΆΝΕ ΚΑΊ ΠΑΛΙ.!!!
Η Μπριζ περυσι ηταν καλυτερη ομαδα και απο την Σελτικ και απο την Ροζεμποργκ!! Επισης περνοντας παμε στους ισχυρους των play off και κατα μεγαλο ποσοστο ομιλους!! Αψογη κληρωση επομενως ολα απο εμας εξαρτωνται!!
Παιδιά που λέτε για τα διαρκείας.. Θέλω να ρωτήσω ότι όσοι παίρνουν διαρκείας θα έχουν προτεραιότητα για την Αγία Σοφία στην Νέα Φιλαδέλφεια......????
Ειτε παιξουμε με τη Σελτικ ειτε με την Ροζενμποργκ, θα περασουμε στην επομενη φαση.
Χαμηλα τη μπαλα παιδια.Μιλαμε για μια ομαδα που καθε χρονο ειναι στο Τσου λου ......Αν φυσικα περασει την Ροζεμποργκ που θα την περασει.....Παμε για δυο δυνατες μαχες που θα πρεπει να πεσουν κορμια....Ψυχη ,καρδια κ πιστη χρειαζονται αυτα τα ματς κ ολα γινονται.....Να ευχομαστε να εχουμε υγεια στην ομαδα κ μακρυα απο τραυματισμους.....Forza ΑΕΚΑΡΑ
Αύριο πάιζει η Σέλτικ? Ξέρουμε ώρα? Το δείχνει κανείς ρε μάγκες?
Τετάρτη 21:45
Άτυχες οι Σέλτικ , Ρόζενμποργκ .Έπεσαν πάνω μας οπότε μέχρι εδώ ήταν η πορεία τους για το Τσάμπιονς λιγκ.Φορτσα ΑΕΚ!
Άρχισε το γαβροτρολ τα dislike,Ω ρε πόνος...
χαμηλά την μπάλα.. δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να υποτιμήσουμε κανέναν.. προφανώς και αυτοί δεν μας ήθελαν στην κλήρωση.. αλλά δεν σημαίνει ότι θα είναι κάτι εύκολο κανείς δεν περνάει στα λόγια μόνο.. η ομάδα πρέπει να δείξει σοβαρότητα και να πάει να πάρει τα ματς όπως έκανε πέρσι με Μπρίζ!!!
ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ!
Η κλήρωση είναι αυτή που είναι. Ούτε πανηγυρισμούς προκαλεί ούτε αναθέματα όμως.
Θα παίξουμε με μία ομάδα σίγουρα ιστορική, όποια κι αν είναι από τις δύο, και εφόσον θέλουμε να πάμε ομίλους Champions League, οφείλουμε να την αποκλείσουμε.
Η Α.Ε.Κ. πρέπει να κοιτάξει τον εαυτό της, οι παίκτες και ο προπονητής να δουλέψουνε στο μάξιμουμ και να είναι άριστα προετοιμασμένοι, αγωνιστικά και ψυχολογικά.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Προσωπικά, ακόμα είναι νωρίς για να κάνω εκτίμηση. Περιμένω να δω και τα υπόλοιπα δύο φιλικά μας.
Ωστόσο, έχω πολύ μεγάλη αισιοδοξία ότι θα τα καταφέρουμε, καθώς για μία ακόμη χρονιά το μεγάλο μας όπλο είναι ο ψυχισμός και το πάθος των παικτών μας οι οποίοι θα έχουν τεράστιο κίνητρο να συμμετάσχουν στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση.
Πραγματικά πιστεύω ότι μπορούμε να περάσουμε.
Καλή προετοιμασία σε όλους, ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ και θα είμαστε ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ.
Μόνο Α.Ε.Κ.!
τωρα που τραυματιστηκε ο τσιγκρι φερτε τον λουντ χτες ....ωστε να εχεις μια ακομη επιλογη στα χαφ στην περιπτωση που ο αλεφ κληθει να παιξει στοπερ.....ο λουντ μπορει να προσαρμοστει πιο γρηγορα απο τον οποιονδηποτε στην ομαδα αν εξαιρεσουμε το οτι δεν εκανε προετοιμασια
Σπορτινγκ χιχον
Και τον Γιάγιαλο. Λουντ και Γιάγιαλος, τρεχαλατζήδες κι οι δυο, θα κάνουν τη διαφορά στα χαφ.
Δηλαδή εσύ θα έβαζες στόπερ τον Άλεφ, που είναι κυρίως 8αρι, αλλά μπορεί να παίζει δευτερευόντως 6αρι και μόνο κατά συνθήκη σέντερ μπακ, ενώ έχεις τους Λαμπρο, Οικονόμου, Τσοσιτς για να διαλέξεις 2 από αυτούς. Δεν έχω δει τον Τσόσιτς φέτος που λένε ότι έβαλε κιλά, αλλά πέρσι έως να τραυματιστεί δεν έβγαινε από την 11αδα με τίποτα. Ο Λαμπρό είναι έμπειρος σέντερ μπακ, μπορεί να μην έχει την σούπερ κλάση και να είναι λίγο αργός μετά τον τραυματισμό του, αλλά έχει ψυχή και πάντα δίνει το 100%,... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ενώ ο Οικονόμου έχει παραστάσεις από το υψηλότερο επίπεδο. Ας δούμε και τελικά πόσο θα μείνει έξω ο Ουκρανός, όταν γίνει η μαγνητική. Από την στιγμή που έφυγε και ο Τζανετόπουλος πρέπει να αποκτηθεί σέντερ μπακ για μένα, όχι παίκτης που να μπορεί να παίξει και σέντερ μπακ, την στιγμή που οι Τσόσιτς-Τσιγκι δεν είναι σίγουρο ότι θα παραμείνουν μάχιμοι στους αγώνες που μας περιμένουν σε Ελλάδα και Ευρώπη (ελπίζω). Ίσως να γίνει η ανάλογη κίνηση όταν τελειώσουν τα 4 ματς των προκριματικών και ανάλογα του τι θα έχουμε πετύχει.
Όλοι υποτιμούν το Λαμπρόπουλο, αλλά φέτος που έφυγε ο Βράνιες είναι ο σίγουρος (λόγο ταχύτητας) και ψάξτε για τον παρτενερ του. Άσε που αν παίξεις με τρία μπακ πίσω, ο Μπακάκης είναι μια χαρά για τρίτος!
Με λιγη προσοχή κ τυχη περνάμε.....κ αλλάζουμε επίπεδο. Εγω εχω έναν ενδοιασμό για τον Μαρινο γιατι αυτα τα ματς θελουν κ ανάλογη πείρα. Αλλα είμαι αισιόδοξος.θ αντεξει την πρέσα.
Κάθε 12 χρόνια αποκλειουμε μια Σκωτσέζικη ήρθε η ώρα με το 2006-2007
Βρε λες? 1994 Ρέηντζερς συν 12 χρόνια = 2006 Χαρτς συν 12 χρόνια = 2018 Σέλτικ? Όλα στον δρόμο για τους ομίλους Τσάμπιονς Ληγκ
3-5-2
Μπάρκας
Λαμπρό -Οικονομου- Μπακακης
Γκαλο- Σιμοες-Αλεφ-Λοπεζ
Μανταλος... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Λιβαγια-Μπογε
Αλλαγές
Γαλανο Μπακασετας Πόνσε
Αν είμαστε του θέλω, κι όχι του πρέπει, θα τους περάσουμε. Στα κυβικά μας είναι και οι δυο έτσι κι αλλιώς.
Αντίπαλός μας θα είναι ΣΙΓΟΥΡΑ η Σέλτικ και επειδή κατά παράδοση τις βρετανικές ομάδες οι Αργεντίνοι παίκτες τις γλεντάνε, με δύο τεμάχια έξω και άλλο ένα μέσα του Αργεντινού ΥΠΕΡΠΑΙΚΤΑΡΑ Εσεκιέλ Πόνσε καθαρίζουμε την πρόκριση! VAMOS ΑΕΚάρα, VAMOS ARGENTINA!
Αδερφέ μπερδευεσαι Σκωτσέζοι είναι όχι Βρετανοί...
Βρετανοί είναι όχι Άγγλοι ...στην μεγάλη Βρετανία βρίσκετε και η Σκωτία και η Ουαλία κτλπ...
Το νησι λεγεται Βρετανια κ'περιλαμβανει την Αγγλια,την Ουαλια κ'τη Σκωτια.Μεγαλη Βρετανια λεγεται το κρατος που περιλαμβανει τις 3 προαναφερθεισες χώρες συν την βορεια Ιρλανδία(το κλεμμενο κομμάτι απο το απέναντι νησι,την Ιρλανδία)
Το νησί φίλε μου λέγεται Μεγάλη Βρετανία και περιέχει πράγματι την Αγγλία την Σκωτία και την Ουαλία.. Η Μεγάλη Βρετανία λοιπόν μαζί με την Β. Ιρλανδία συνθέτουν το Ηνωμένο Βασίλειο.
Οι αγγλοι,οι ουαλοι κ'οι σκωτσεζοι ειναι βρετανοι.
Άσε τα βάλει και ο Μπάρκας
Να χτυπήσω ξύλο σε περίπτωση που αποκλειστούμε από συν Σέλτικ συνεχίζουμε στο ΟΥΕΦΑ?
Όχι, συνεχίζουμε στο Γιουρόπα. Α, καλό ε;
Πάντως δεν υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο! :-)
Να χτυπήσω ξύλο σε περίπτωση που αποκλειστούμε από συν Σέλτικ συνεχίζουμε στο ΟΥΕΦΑ?
Ομορφα, ωραια, ταπεινα, χωρις υποτιμηση αλλα και χωρις φοβο, χωρις πολλα λογια, παμε να τους πεταξουμε εξω οποια ομαδα και να περασει ειτε αυτη ειναι η Σελτικ, ειτε η Ροζενμποργκ.
Ποια Σελτικ?? ΑΝΑΣΤΕΝΑΑΑΑΖΟΥΝ ΤΑ ΓΚΟΛΠΟΣΤ ΚΑΙ ΤΑ ΔΟΚΑΡΙΑ ΣΠΑΑ-ΑΖΟΥΝ....
Της ενωσης οι αετοι τα διχτυα κομματιαζουν...
Εεεεεεετσιιιιθ
Είμαι 17 και θέλω να έρθω στον αγώνα αλλά δεν μπορώ να έρθω με σύνοδο λόγω οικονομικού προβλήματος μπορώ να μπω στο γήπεδο?
@Yelloweye
Εννοείται, πώς μπορείς φίλε. Εγώ μέχρι την σεζόν που μας πέρασε ήμουν ανήλικος και πάω από τα 13 μου μόνος στο γήπεδο.
Κανονικά αν εισαι πάνω από 14 επιτρέπεται
Ρωτήσατε την Σελτικ,ποια είναι η γνώμη της για μας;
Ναι, είπε ότι έχει κατουρηθεί από το φόβο της και ότι μόνο με θαύμα περνάνε.
Χαμηλα τη μπαλα αλανια ...αλλα ΤΙΓΚΑ ΑΕΚ !!!! ΟΛΟΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
Περνάς Σέλτικ (μακάρι να περάσει την Ρόζενμποργκ) και μπαίνεις στους ισχυρούς. Δεν υπάρχει άλλος δρόμος, δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Όλοι μαζί ενωμένοι για αυτόν το τεράστιο στόχο.
Για καποιο λογο θελω τη Σελτικ αν και δεν πιστευω οτι θα χουμε προβλημα με καμια αν ειμαστε σοβαροι κ οπως πρεπει..ΟΛΟΙ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΕ ΧΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!
Είναι στα κυβικά της ΑΕΚ μας ή Σελτικ και η Ροζενμποργκ.. Κατά την γνώμη μου περνάμε έστω και δύσκολα..... Στης 14 Αυγούστου θα πρέπει να ειναι καμινι το οακα για την ΑΕΚαρα μας!!!
Όπως επισεις η ΠΑΕ ΑΕΚ θα πρέπει να κανονίσει για πολλά εισιτήρια για εκδρομή για Σκωτία η Νορβηγία....
Είναι στα κυβικά της ΑΕΚ μας ή Σελτικ και η Ροζενμποργκ.. Κατά την γνώμη μου περνάμε έστω και δύσκολα..... Στης 14 Αυγούστου θα πρέπει να ειναι καμινι το οακα για την ΑΕΚαρα μας!!!
Επειδή διάβασα πολλά μαργαριτάρια ένα θα πω:
Η ΑΕΚ θα είναι ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ από εδώ και στο εξής στα προκριματικά του CL! Στάνταρ, δαγκωτό!
Οπότε ας προετοιμαζεστε όλοι για μεγάλα ματς κάθε Αύγουστο....
Διαφωνεί κανείς? Έτσι μπράβο... Άντε γιατί πολλά μας τα....γράφετε!
Εγώ μάγκες το είχα πει ότι ήθελα σελτικ...νομίζω είναι μια βατη κλήρωση, ελπίζω να μην είναι και τόσο έτοιμοι οι Σκωτσέζοι..άσε που είναι και ομάδα ψυχολογίας, αν τους στραβώσει το ματς, δε το γυρνάνε με τίποτα...Ενώ η ΑΕΚΑΡΑ, εδίδαξε πέρσι..
Με αρη και γαλατα πρέπει να παίξουν ολοι οι βασική απο την αρχή να βρεί ρυθμό η ομάδα .
πάντως απ ότι διαβάζω σχόλια των οπαδών της σελτικ δεν τους άρεσε επίσης η κλήρωση.. λογικό.
κάποιοι γράφουν πως αν περάσουμε την ρόζεμποργκ θα πρέπει να ενισχυθούμε στην άμυνα αν θέλουμε να περάσουμε και την ΑΕΚ..
Αμα τρως 4 μπαλακια απο την Γκενκ στα φιλικα, τι αλλο να κανεις?Σκας στο ΑΕΚ365 και πετας χαζομάρες ως δήθεν αεκτζης.
Συνχανούμηδες μου,δειχνουμε πληρη εμπιστοσυνη στο ροστερ μεχρι να δουμε τα 2 πρωτα ματς και μετα κανουμε κριτικη.
Εχουμε απολυτη εμπιστοσυνη τοσο στο δικο μας ροστερ, οσο και στης Βασιλείας.
Μπορει η ΑΕΚαρα μας να περάσει και την Σελτικ και την Ροζενμποργκ.. Πολύ θετικό που είναι η ρεβάνς στο οακα που θα είναι κιτρινομαυρο καμινι για την μεγάλη πρόκριση.....
Κληρωση που καλη και σοβαρη ΑΕΚ περναει. Στο twiter της Celtic πεφτει μαυρο κλαμα που κληρωθηκανε με την ΑΕΚΑΡΑ. VAMOS AEK!!!
Πάνω που σκεφτόμουνα πως θα πω στη γυναίκα ότι θα γυρίσουμε μια μέρα νωρίτερα από τις διακοπές, με παίρνει και μου λέει να της πάρω εισιτήριο.... Αρρώστησε και αυτή! Και που να την πάω στην Αγια-Σοφιά!!!!!
Ρε μάγκες και οι χαρτς σκωτσέζικη δεν είναι? Έχουμε και πιο πρόσφατη πρόκριση. Με γκολάρα Λυμπε μέσα στην Σκωτία στο 92! Μόνο ΑΕΚ!!!
Καμια σχεση η προκριση επι της χαρτς με εκεινη εναντιον της ρειντζερς.
Με την χάρτς είμασταν το φαβορί και βάση του ροστερ ήρθε και δύσκολα η πρόκριση.
Με την ρειντζερς ήταν επική η πρόκριση όμως είχαμε και τρομερή ομάδα.
Ναι βρε το παμε
ΕΙΔΙΚΑ μετά τις περσινές μας εμφανίσεις στην Ευρώπη,κανείς δεν μας θεωρεί εύκολο αντίπαλο.Για μένα είναι μεγάλο πλεονέκτημα το πρώτο ματς εκτός.Θυμάστε ότι πέρσυ ήμασταν καλύτεροι έξω και στα 3 ματς του ομίλου.
ς..?? Πάμε παρακάτω με Λεμεσό,Βιντεότον και Χάιφα....
Τώρα εφόσον παίζουμε για Τσου-Λου τι εύκολος και δύσκολος ρε παιδιά..??Αυτό είναι το επίπεδο του Τσάμπιονς Λιγκ.Άμα είναι να παρακαλάμε και να κάνουμε ευχέλαια για το ποιος θα μας πέσει... ΣΥΝΕΧΕΙΑ αντίπαλος,πάμε ξανά Γιουρόπα. Θέλουμε Τσάμπιονς Λιγκ..??? Τι Σέλτικ και τι Αιτχόβεν και Σάλτσμπουργκ.Αλλιώ
Ωραια λοιπον.Καλυτερα με το μαχαιρι στα δοντια και να μπεις στον αγωνα με τσαμπουκα, παρα ευκολακι και χαλαρα και πλακιτσα και υποτιμηση του αντιπαλου.
Έιχαμε ένα 30% να περάσουμε την Σέλτικ (δεν υπάρχει Ρόζενμποργκ) αν παίζαμε με το ρόστερ μας και τον προπομνητή που τελείωσαν την περσινή σεζόν. Με το παρόν ρόστερ (που ακόμα και καλύτεροι να αποδειζτουν από Λάζαρο και Αραούχο οι Πόνσε και Μπογέ) και οάλεφ να είναι ο νέος Κατσουράνης, μέχρι 7 Αυγούστου η ομάδα θα είναι ασύνδετη, χειρότερη από ό,τι εμφανίστηκε πέρσι με ΤΣΣΚΑ, οι πιθανότητες μειώνονται και με αμυντικό δίδυμο Λαμπρόπουλου Οικονόμου, εκμηδενίζονται. Πατήστε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ όσα dislike θέλετε, μέχρι να δείτε την αλήθεια κατάμουτρα, θα μιλάμε για άλλη μια χαμένη ευκαιρία.
Ειδαμε και την ομαδα με το > τι παικταραδες πηρε....
Μην τρελαθουμε κιολας... Μια χαρα παικτες πήραμε. Μονο αρνητικο οτι καθυστερησε η ολοκλήρωση τους.
Απο κει και περα :
Καλός ο Αραουχο αλλα οχι και 10 -15 εκατομ. Ευρω.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Καλος ο Βρανιες αλλα ήθελε να φυγει απο περσι.
Ο Λαζαρος τα ιδια....
Πανω απο ολα η ομαδα.
Ας έχουμε εμπιστοσυνη στον Τιγρη...
Mε το συμπαθειο ρε φιλε. Καθε μερα ετσι εισαι; Η μηπως εχεις και μερες που βλεπεις τα πραγματα λιγο, λιγο λεμε πιο αισιοδοξα. Αν παντως καθε σου μερα ειναι ετσι μαυρη, κοιταξε το. Εχουν βγει κατι νεες θεραπειες, αλλο πραγμα. Και κατι ακομα, οσο διαρκει αυτη η κατασταση, μη μοιραζεσαι ρε φιλαρακο τις σκεψεις σου με αλλους. Θα παρεις κοσμο στο λαιμο σου και ειναι κριμα.
Φιλε μου αν σου φανταζει δυσκολη η κληρωση....τι να πουν και οι Σκωτσεζοι που εμαθαν πως αν περασουν θα παιξουν με την ΑΕΚ???...μπες σε κανενα σαιτ της Σελτικ να δεις !!! Φοβος και τρομος που ξαναπαιζουν μαζι μας!! ( αν περασουν ).
Πάντως αντικειμενικά το μεγάλο ερωτηματικό φέτος σε σχέση με την ομάδα δεν είναι οι παίκτες που πήραμε όσο ο καινούργιος προπονητής...
Αυτοκτονα..
Ενταξει δεν το εννοω μην τα παιρνετε κ εσεις ολα στα σοβαρα ..
Αδερφέ, κάνε ενα κόπο να κανεις μια ομιλία στα αποδυτηρια πριν τον αγώνα...
ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ φοβερός !!!
Κλαίω...!
NA ΣΕ ΠΑΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΟΔΑΡΙΚΟ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..
Εντάξει σταυρο λες κάτι που ούτε αν το ξεστομίσω μπορώ όχι κιόλας να το γράψω,λες και θα βγεις μετά να πεις είδατε ? Σας τα λέγα!
Υ.γ πίστη στην ομάδα ,αν είσαι από αυτους που πάνε στο γήπεδο και στην πρώτη στραβη βρίζουν και λένε τα λέγα εγώ,καλύτερα για μπάνιο αδερφε
Ε τότε να μην κατέβουμε να παίξουμε ρε φίλε. Τι μιζέρια είναι αυτή; ΑΕΚ είμαστε, θα παίξουμε και ότι έρθει. Λες και παίζουμε με τη Μπαρτσελόνα και δεν έχουμε πιθανότητες. Άλλαξε ομάδα καλύτερα, με τέτοιο σκεπτικό δεν θα παίξουμε ποτέ στο ΤσουΛου
Για να παίξεις φίλε μου στο ch.league πρέπει όταν σου δίενται η ευκαιρία να κάνεις οικονομικές υπερβάσεις και να διεκδικείς σοβαρά τις όποιες πιθανότητές σου και να μην τις μειώνεις εσύ ο ίδιος με τα λάθη σου.
Πειραματισμούς να κάνεις σε χρονιές που δεν έχεις τέτοιες ευκαιρίες. Καταλαβαίνω ότι δεν μπορούσες να κρατήσεις Αραούχο, Λάζαρο Χιμένες Γιόχανσον. ΟΚ, τα ήξερες αυτά, πάνω κάτω. Και τι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ έκανες;
Πήρες Πονσε, Μπογε και Αλεφ ρε αδερφέ. Τι ήθελες να κάνει? Τους έχεις δει και δεν σου κάνουν? 3 παίχτες από Ρόμα, Τορίνο και Μπράγκα έφερε, ποιους ήθελες δηλαδή? Τον Λουκάκου, τον Χάρη Κέην και τον Ράκιτιτς? Ή μήπως νομίζεις ότι είναι εύκολο να κλείσεις τέτοιους παίχτες από τον Μάη? Δηλαδή προτιμούσες Τρίστασον νο.2, Αηντάρεβιτς νο.2 και Αλμέηδα νο.2 από Μάη για να είσαι ευχαριστημένος που ήρθαν νωρίς? ΟΚ, έγραψες ένα ίσως κάποιο βιαστικό ποστ στην αρχή αλλά βρε αδερφέ επιμένεις στα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ όρια του παραλογισμού. Μάζεψε το λίγο να χαρείς δηλαδή.
Έχουμε κρατήσει έναν δυνατό κορμό ως πιθανή εντεκάδα στις 7 ή 8 Ιούλη με Μπάρκα (ακόμα και Τσιντώτα ααααααν γίνει κανά τρελό και φύγει ο Μπάρκας), Μπακάκη, Λόπες, Λαμπρόπουλο, Σιμόες, Μάνταλο, Λιβάγια και Μπακασέτα, και πιθανότατα σε αυτούς τους 8 στο πρώτο ματς θα προστεθούν οι Οικονόμου, Αλεφ και ένας εκ των Μπογέ ή Πόνσε. Τι άλλο θες δηλαδή? Ποια ομάδα στον πλανήτη καταφέρνει να κατέβει με τα 11/11 που τελείωσε τις αγωνιστικές της υποχρεώσεις τον Μαη? Λίγη πίστη πια, ήμαρτον δηλαδή.
Φοίνικα καλά τα λες...Εκτός του ότι θεωρείς τον μπακασετα παίκτη κορμού και βασικό για ΑΕΚ που θα παίξει τσάμπιονς. Αυτή η επιμονή...εμμονή σας να μας βγει ο Τάσος παίκτης που θα στηρίζεται η ΑΕΚ άνω του είναι μια ουτοπία που όσο νωρίτερα το καταλάβουν όλοι τόσο το καλύτερο και για την ομάδα.Μην έχετε αυταπάτες λοιπόν όπως είπα και μια ψυχή...Και μην Χωνέτε και τον Τάσο όταν μιλάτε για τους καλούς 11δατους παίκτες τις ομάδας...οι για τους παίκτες μας που έχουν ποιότητα και κάνουν... ΣΥΝΕΧΕΙΑ διαφορά.Την σελτικ η ΑΕΚ φυσικά και μπορεί να την περάσει.. αλλα θα χρειαστει και στοπερ γιατι οι σκωτσεζοι ειναι επικινδυνοι στο ψηλο παιχνιδι.
Αυτό το ματς μέσα στην σελτικ ήταν τάμαμ για βρανιες....τάμαμ.
Ελα αδερφέ Geraki. Προσωπικά τον Τάσο τον θεωρώ εξαιρετικό ποδοσφαιριστή με σημαντική συμβολή στην επιστροφή στην κορυφή. Το ότι θεωρώ πως στα πρώτα ματς θα είναι πιθανότατα στην θέση του Πόνσε με τον Μάρκο στην κορυφή και τον Τάσο στην μέση της μεσοεπιθετικής τριάδας έχει να κάνει με το ότι πιστεύω ότι ο Μαρίνος θα στηρίξει πολλά στην ομοιογένεια σε αυτά τα ματς βάζοντας μέσα όσο λιγότερους νέους γίνεται, και αυτοί θα είναι οι Οικονόμου (που δεν θα ήταν αν ο Τσίγκρι ήταν καλά ή... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ο Τσόσιτς δεν είχε γίνει 110 κιλά), ο Αλεφ και ο Μπογε.
Εκ κατακλείδι τον Μπακασέτα τον θεωρώ εξαιρετική επιλογή κορμού ο οποίος μάλιστα σε γενικές γραμμές φέτος και εφόσον Μάνταλος και Λιβάγια είναι καλά δεν θα είναι καν αυτό που λέμε "βασικός". Στα πλαίσια αυτά είναι πολυτέλεια να έχουμε παίχτες ροτέησον σαν τον Τάσο, και σε ένα ανάλογο πλαίσιο τυχεροί που τον έχουμε ετοιμοπόλεμο για τα προκριματικά.
Προσωπική άποψη πάντα όλα αυτά, μπορούμε και να διαφωνούμε, δεν τρέχει κάτι, ωραία είναι η κουβέντα για μπάλα σε αυτό το επίπεδο.
Φοίνικα το έγραψα και παρακάτω.
5-3-2 με μπογε λιβαγια μπροστά.
Χαφ Σίμοες αλεφ μανταλος.
Γκάλο λοπεζ πλάγια μπακ.
Και μπακάκης 3ος στοπερ μαζι 2 εκ των τριων που ειναι ετοιμοπολεμοι.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Δεν υπάρχει κάτι άλλο για μένα εκτός από αυτήν την διάταξη έτσι όπως είναι το ροστερ αυτη τη στιγμή.
Και παίκτης να έρθει χθες δεν νομίζω ότι θα αλλάξει κάτι.
Δεδομένου του χρονου που θέλει ο πόνσε για να φτάσει σε ικανοποιητικό επίπεδο φυσικής κατάστασης και τον τραυματισμό του τσιγκρινσκι και την μη έλευση 8ριου και εξτρέμ.
Μια μικρή πιθανότητα υπάρχει λόγω του ότι ο μαρινος είναι λάτρης του 4-4-2 να παει σε αυτο με μανταλο αριστερα και δεξια καποιον αλλο...αλλα δεν το πιστευω γιατι δεν θα ειναι το ιδιο αποτελεσματικο.
Για τον μπακασετα διαφωνώ κάθετα και οριζόντια.
Με τους υπάρχοντες είναι 3η -4η επιλογή στην θέση που παίζει δλδ 2ος φορ.Η δε χρησιμοποίηση του σαν εξτρέμ μόνο ως αστείο μπορεί να το αναφέρει κάποιος...Και αν γίνει θα είναι αδικία στα Αλλά παιδιά...2 χρόνια επιμονή σε ένα παίκτη που έχει μόνο δυνατό σουτ και τίποτα άλλο.αν ήταν ξένος θα βλέπανε όλοι ότι δεν κάνει...Είναι Έλληνας όμως και τον βλέπουν αλλιώς.το ξέρω ότι πολλοί διαφωνούν σε αυτό που λέω για τον Τάσο Αλλά εγώ δεν γράψω με βάση την συμπάθεια Αλλά την βελτίωση της ομάδας.Και φέτος ούτε σαν αλλαγή δεν έχει θέση.
...εντελώς αξιοκρατικά όταν είναι να για γίνει αλλαγή εξτρέμ π.χ θα πρέπει να μπαίνει ο Αλμπάνης..
Όταν θες ξεκούραση λιβαγια θα πάνε εκεί ένας εκ των μανταλου μπογε που έχουν την θέση και είναι καλύτεροι του Τάσου με τον Αλμπάνη να τους αντικαθιστά στα πλάγια.γενικα τον Αλμπάνη τον πιστεύω πάρα πολύ...Και θεωρώ πως Μόλις ξεψαρωσει ...από τον μανταλο θα δίνει παραπάνω πράγματα στα αριστερά...Έτσι το βλέπω εγώ φίλε φοίνικα το όλο θέμα με τον Τάσο και νομίζω πως επειδή δεν θα κάνει πολλά ματς φέτος και ούτε μπορεί να αλλάξει ματς μπαίνοντας αλλαγή καλό θα είναι να μπορέσουν να τον πουλήσουν σε ομάδα του εξωτερικού.Τωρα προέχει η είσοδος στους ομίλους..Έχουμε καιρό αργότερα να κάνουμε τέτοιες κουβέντες...και σε ματς που θες να παιξεις γρηγορα και στην κοντρα ο κλωναριδης ειναι προτιμοτερος του τασου ....γιατι σε ματς με γρηγορο ρυθμο ο μπακασετας εξαφανιζεται.Βλεπε τελικό με ΠΑΟΚ που ο ισπανός άφηνε πλεονέκτημα και αυτό έδωσε γρήγορο ρυθμό στον ματς...Ο Τάσος δεν υπήρχε πραγματικά στο ματς όπως και κάποιοι άλλοι...Δεν ήταν η κακή μέρα.. Αυτό το ματς ήταν μάθημα για πολλά που ευτυχώς οι διοικούντες το αξιολόγησαν.
και γιατι δεν τις κανεις εσυ τις οικονομικες υπερβασεις δε μας λες? η κριτικη με την τσεπη αλλουνου ειναι ευκολακι. ασε δε που τετοιες οικονομικες υπερβασεις τις ειδαμε στο παρελθον και ολοι ειδαμε και την καταληξη τους.
Είπαμε, η ΑΕΚ άργησε να φέρει παίκτες. Εν τέλει, έφερε δύο παίκτες από τεράστια πρωταθλήματα, σε εξαιρετική ηλικία και οι δύο και έναν παίκτη που όλος ο κόσμος λέει ότι θα μας κάνει χαζούς με τη μπάλα που ξέρει. Και οι τρεις σε άψογη ηλικία με μεγάλες προοπτικές. Τι άλλο έπρεπε να κάνει η διοίκηση δηλαδή; Ποιον να φέρει; Και ποιος θα έρθει στη τελική σε ένα σάπιο ελληνικό πρωτάθλημα; Και ποιον έπρεπε να φέρει η διοίκηση και δεν τον έφερε;
οταν λες "άλλη μια χρονιά χαμένη"......
Εννοώ άλλη μια ευκαιρία χαμένη να μπούμε στους ομίλους του ch.league και ξέρεις αυτές δεν θα σου δίνονται κάθε χρόνο. Και πέρσι δεν την διεκδικήσαμε όπως έπρεπε.
Πως είναι χαμένη ευκαιρία αφού ο ίδιος λες πως ακόμα και με το περσινό ρόστερ χαμένοι από χέρι ήμαστε ..... μια χαρά είναι η κλήρωση στο CHL είμαστε τι περιμένουμε να μας πουν περάστε ... είναι δύσκολος αντίπαλος η Celtic αλλά μέχρι εκεί.... η ομάδα άμα δείξει το πάθος που έδειχνε πέρσι μπορούμε να περάσουμε και σε ένα φλεγόμενο ΟΑΚΑ στο δεύτερο παιχνίδι η ομάδα μπορεί να κερδίσει ... λίγο πίστη θέλει από εμάς να αφήσουμε την γκρίνια και στηρίξουμε την ΟΜΑΔΑΡΑ μας.
Καταλαβαίνεις τη διαφόρα του να έχεις 30% πιθανότητες από το να έχεις 5%; Πιστεύω πως ναι το καταλαβαίνεις.
5 τα 100.Οχι εγω πιστευω 100-0 υπέρ της Σέλτικ ειναι αφού λεει ο Μαρίνος σκέφτεται να μην κατεβουμε απέναντι σε ενα τετοιο παγκόσμιο μεγαθήριο...
Καταλαβαίνεις τη διαφόρα του να είσαι ρεαλιστής από το να είσαι απάλευτα μίζερος; Πιστεύω πως οχι, δεν το καταλαβαίνεις.
Άκου εκεί 5% με τη Σελτικ... δλδ με την Μπαρτσελόνα θα είχαμε -20%?
Ρε φίλε από όλο το σχόλιο αυτό κράτησες ... και στην τελική αν οι πιθανότητες είναι 5% ή 30% ή χ% δεν το ξέρεις ακόμα ... εκτός αν έχεις βγάλει παγιωμένη άποψη από τα φιλικά προετοιμασίας ... καλο τεστ για να δούμε τι δυνατότητες έχει η ομάδα είναι το παιχνίδι με την Γαλατάσαραϊ ...
Εσένα αδερφέ όταν έχω τις μαύρες μου θα σε φωνάζω για καφέ, φαίνεσαι πολύ αισιόδοξος άνθρωπος γενικά. Έλα, πλακίτσα.
Ρε φίλε, άλλο η εκτίμηση για την εικόνα ενός ματς και άλλο αυτό το πράγμα. Τα ισοπέδωσες όλα. Πάντα 7 Αυγούστου όλες οι ομάδες που δεν ανήκουν στον Ευρωπαϊκό Βορρά είναι ανέτοιμες, δεν μας λες κάτι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τρομερό και δεν ανακαλύπτεις και τον τροχό τώρα δα. Από εκεί και πέρα δείξε και λίγο πίστη, δηλαδή είπαμε.
Άλλο να είσαι ανέτοιμος λόγω προετοιμάσιας, και άλλο να ξέρεις ότι έχεις μια φοβερή ευκαιρία τον Αύγουστο, ότι έχεις προβλήματα αφού σου έφυγαν Λάζαρος και Αραούχο, και Γιόχανσον, και Βράνιες και Κονέ, και να πας να παίξεις με Οικονόμου, και Μπογέ Πόνσε άλεφ που ακόμα δεν έχουν κάνει καλά καλά προόνηση με την ομάδα 2 βδομάδες πριν το πρώτο ματς. Αυτά είναι εγκλήματα. Τώρα αν ξέρεις τάβλι μπορεί να έχεις τη δυνάτοτητα να ΄φέρεις ένα παιχνίδι να το κερδίζεις με όποια ζαρία εκτός από... ΣΥΝΕΧΕΙΑ 6άρες και εσύ να το πάιξεις να το κερδίζεις μόνο με 6άρες και να τις φέρεις και να δικαιωθείς. Αυτό όμως γίνεται μία στις τόσες.
χειροτερη ΑΕΚ απο αυτο το ανεκδιηγητο πραγμα που ειδα περσι τον Ιουλη στο ΟΑΚΑ με την ΤΣΣΚΑ δεν προκειται ευκολα να υπαρξει.δε σου λεω οτι θα περασουμε τη Σελτικ, μπορει η Σελτικ να παρομυσιασει ομαδαρα φετος και να φαμε 4 στη Γλασκωβη, ομως ΑΕΚ σαν την περσινη σε εκεινο το ματς δε θα δουμε.
Η αλήθεια είναι πως είσαι κλάψας!
Αν το 86 δηλώνει την ηλικά σου, δεν δικαιολογείσαι, γιατί προφανώς κάτι θα θυμάσαι από το ρόστερ της ΑΕΚ που απέκλεισε την Ρέιντζερς.
Η ΑΕΚ του καλοκαιριού του 1995 χτιζόταν 7 χρόνια αδερφέ, από το 1988, ενώ (για να μην ξεχνιόμαστε) είχε δυο αποκλεισμούς στην πλάτη της από τις (ισχυρές ομολογουμένως) Αηντχόφεν και Μονακό τα δυο προηγούμενα χρόνια στην προσπάθεια της να μπει στους ομίλους. Οπότε με την λογική σου θα πρέπει να δώσεις πίστωση στην ΑΕΚ του σήμερα και να έχεις απαιτήσεις από του χρόνου και μετά. Σωστά?... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Επίσης η Ρέηντζερς του 1994 ως νεόπλουτη της εποχής και σε επίπεδο μεταγραφών που είχε πραγματοποιήσει ήταν κάτι αντίστοιχο με την Παρί Σεν Ζερμαίν των προηγούμενων δύο καλοκαιριών, καμιά σχέση με την σημερινή Σέλτικ. Ατυχής η αναφορά σου, και το λέω φιλικά.
Σωστά αυτά που λες αν είχα στην διοίκηση τον Γιδόπουλο, τον Γενεράκη, ή τους Μελισσανίδη-Καρά του τότε. Με τον Μελισσανίδη του σήμερα όμως δεν το δέχομαι αυτό. Εσύ είσαι ευχαριστημένος που θα πάιξεις με τη Σέλτικ μα κεντρικό δίδυμο Οικονόμου Λαμπρόπουλο; Είσαι ευχαριστημένος που αντικατέστησες έναν διεθνή με την εθνική Σουηδίας με ακόμα ένα στοίχημα από ΄δανεικό στην Κύπρο; Ναι πήραμε τον Γιόχανσον στη Β εθνική, και εξελίχθηκε σε εμάς. το επόμενο βήμα δεν είναι να... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ξανακάνεις το ίδιο, αλλά να απίρνεις κάποιον πιο έτοιμο ή ίσάξιο του Γιόχνασον όταν ε΄φυγε όχι όταν ήρθε!
Εδώ αδερφέ κάνεις λάθος.
Ο αλεφ όχι μόνο είναι καλύτερος του γιοχανσον Αλλά και από τον Σίμοες.
Τον παίκτη τον έχω δει πολλές φορές.
Εδώ θα είμαστε πρώτα ο Θεός και θα τα ξαναπούμε για τον αλεφ.
Το ότι μερικοί παίκτες μας είναι υπερτιμημένοι ...Και αρκετοί συνοπαδοι μας τους νομίζουν... ΣΥΝΕΧΕΙΑ παικταράδες π.χ μπακασετας και μανταλος και Σίμοες θα πω εγώ δεν αναιρεί το γεγονός πως οι 3 που ήρθαν δεν είναι καλοί.Για μπογε και αλεφ είμαι σίγουρος ότι θα κάνουν παπάδες..Για πόνσε περιμένω να τον δω.
Και ο Αλμπάνης θα βοηθήσει πολύ νομίζω.
Από εκεί και πέρα υπάρχουν κάποια θέματα όπως το 8αρι και ο εξτρέμ που αν βάλουμε και τον τραυματισμό του τσιγκρινσκι θα πρέπει να τα δούνε.
Και έτσι όμως μπορούμε να περάσουμε.
60- 40 για μένα...καθόλου άσχημα ...
Με 5-3-2 Σίμοες αλεφ μανταλος στα χαφ...μπογε λιβαγια μπροστά και πλαϊνά μπακ Γκάλο λοπεζ..τον μπακάκη σαν 3ο στόπερ η ομάδα περνάει την σελτικ
....Η τουλάχιστον έχει πολλές πιθανότητες και όχι αυτό το υπερβολικό 5% Που λες.
Και το '99 είχα καλύτερη ομάδα αλλά μείναμε έξω από την ΑΙΚ και έκλαιγα 1 βδομάδα. Όταν έχεις τέτοια μιζέρια φίλε καλύτερα μην ασχολείσαι! Στο κάτω κάτω ποδόσφαιρο είναι, μπορεί να σου τύχει και η ευκολότερη, να κατέβεις παραλία και να χάσεις. Φυσικά η Σέλτικ είναι κατώτερη της ΤΣΣΚΑ, αλλά και η Μπαρτσελόνα δεν θα θεωρούσα ότι η ομάδα μου αποκλείστηκε πριν καν παίξει όπως κάνεις εσύ!
stavrospap74...η γνώμη σου μου είναι πιο αδιάφορη και από το χαρτί της τουαλέτας.
απο την στιγμη που θελουμε να μπουμε τσ.λ ειναι η καλυτερη δυνατη κληρωση. αν θελαμε απλως μα μπουμε ευροπα ναι ειναι κακη κληρωση.η ομαδα μπορει και θα τα δωσει ολα να περασει. και για τον παλικαρι που λεει οτι θα ειμαστε χειροτεροι απο οτι περσι με την τσσκα.ας κατσει να σκεφτει για πιο λογο θα ειμαστε χειροτεροι και την απαντηση οτι θα ειμαστε καλυτεροι θα την βρει μονος του.
Κατ εμέ πολύ καλή κλήρωση. Η ΑΕΚΑΡΑ πάει για ομίλους. Αν περάσει την σελτικ θα είναι μετά στους ισχυρούς πράγμα πολύ θετικό. Μεγαλώνουμε σιγά σιγά σαν ευρωπαϊκό όνομα και πάλι!
Θα πω κάτι που δεν το έχει αναφέρει-σκεφτεί κανένας. Το γεγονός ότι από τη περυσινή ομάδα έχουν φύγει 3-4 παίκτες βασικοί + την αλλαγή του προπονητή...μας καθιστά μία ομάδα απρόβλεπτη. Και μεσοεπιθετικά και γενικότερα στη τακτική. Δεν υπάρχει κάποιο σοβαρό ματσ να κοιτάξουν να δουν πως παίζουμε. Ο Μαρίνος θα τη μοντάρει την ομάδα...θα είναι 2 ματσ ειδικών συνθηκών,έπαιξε πολλά τέτοια η ομάδα μας περσι και τα κατάφερε. Πίστη λοιπόν στην ομάδα, πίστη στους παίκτες που διψάνε για... ΣΥΝΕΧΕΙΑ διάκριση και πίστη στον Μαρίνο ότι μέχρι τις 7-8 Αυγούστου η ομάδα θα είναι όπως πρέπει για να αποκλείσει τον αντίπαλό της.
Το μεγάλο διακύβευμα είναι πόσο θα προλάβει να μονταριστεί και να δέσει η ομάδα μέσα στις επόμενες 2 εβδομάδες. Εκεί θα παιχτει το θέμα και όχι αν θα αντιμετωπίσουμε τη Σέλτικ ή τη Ροζενμποργκ. Αν ο Μαρίνος το επόμενο διάστημα κάνει παπάδες και τα καταφέρει τότε δεν θα έχουμε πρόβλημα
Δεν καταλαβαίνω αυτή την ηττοπάθεια απο μερικούς. Αν θελουμε champions league ο δρόμος περνούσε από Celtic και Σάλτσμπουργκ. Σαν ανίσχυρη στον επόμενο γύρο οι πιθανότητες είναι ελάχιστες. Το ότι αποφύγαμε την Σάλτσμπουργκ ειναι πολύ καλό. Αν θες σαν ΑΕΚ να λες ότι θες ομίλους του τσάμπιονς λίγκ τοτε δεν πρέπει να σε προβληματίζει μια ομάδα σαν την Celtic. Αντε τώρα ψυχολογία γιατί αυτά είναι τα πρώτα απο τα μεγάλα ματς που θα έχουμε φέτος. Αεκάρα........
στον επόμενο γύρο δεν θαχει μεγαλη διαφορά, γιατί οι ισχυρές θαναι οι ίδιες + η Αιντχόβεν.. οπότε δεν νομίζω ναναι ελάχιστες οι πιθανότητες μας..
Η καλυτερη ομαδα θα φανει μεσα στο γηπεδο.
Μπορουμε να περασουμε αρκει να φανουμε σοβαροι και δυνατοι. Για Μπριζ και Ντυναμο τα ιδια λέγανε καποιοι περσι.
Ξερετε κατι? καλητερα με δυνατη παρα με αδυντη! Τι περιμεναμαι δηλαδη κατι ευκολο? ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΕΥΚΟΛΑ!!!! ΑΕΚΑΡΑ ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ!
ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΠΟΣΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΟΜΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΤΣΟΥ ΛΟΥ?ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΚΡΙΝΙΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ....
Αν περάσουμε από τον 3ο προκριματικό γύρο μετά πάμε στα play-off
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..
Εγω προσωπικα πιστευω εδω που εχουμε φτασει να διεκδικουμε την συμμετοχη μας στους ομιλους champions league δεν υπαρχουν ευκολες η δυσκολες κληρωσεις καθως ολες οι ομαδες στο ιδιο καζανι βραζουμε...Ακομα και μια εκ των λουντογκορετσ,αστανα και καραμπαγκ να παιζαμε μιλαμε για αξιοπρεπεις ομαδες που τα τελευταια χρονια εχουν συνεχεις συμμετοχες σε ομιλους champions league και europa league,δεν ειναι ομαδαρες αλλα ειναι σκληρες και δυσκολες ομαδες...Γι αυτο μην προδικαζουμε τα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ γεγονοτα καθως ειμαστε ΑΕΚ και η ΑΕΚ με την οποια εχω μεγαλωσει εχει αποδειξει οτι ειναι γεννημενη για τα δυσκολα...
Forza ΑΕΚΑΡΑ...
όχι κλάψα παρακαλώ!! είμαι σίγουρος ότι ούτε η Σέλτικ ούτε η Ρόζενμποργκ ήθελαν ΑΕΚ από τους ''αδύναμους'', λογικά κάτι θα βλέπουν αυτοί...
Εγω πιστευω οτι θα περασει η Ροζενμποργκ...
Ο Μολέδο είναι στο αεροπλάνο ή ακόμη?
Ναι είναι στο αεροπλάνο πάει διακοπές στη Χαβάη το διάβασα σημερα
Συναγωνίζεται τον Κονέ ποιος θα κάνει μακρύτερες διακοπές!
Δεν με ενδιαφέρει ποιος θα περάσει απο τις δυο ! το θέμα ειναι ΕΜΕΙΣ πως θα παίξουμε !
Αν και έχω μια αδυναμία στην Ρόζενμποργκ λόγω του 5-1 στους γαυρους ...που έχαναν λόγω νοοτροπίας πιστεύω οτι θα παίξουμε με Σέλτικ και θα την σκισουμε.
Αν και έχω μια αδυναμία στην Ρόζενμποργκ
Νομιζω το φαβορι μεταξυ Σελτικ Ροζενμποργκ ειναι οι Νορβηγοι. Εχουν παιξει 16 αγωνιστικες ηδη. Θα δουμε τις επομενες μερες αλλα δεν περναει τοσο ευκολα η Σελτικ οσο φαινεται. Μια ερωτηση για οποιον γνωριζει. Αν περασει η Ροζενμποργκ και την περάσουμε εμεις μπαίνουμε στο γκρουπ των ισχυρων η αυτο ισχυει μονο αν περάσουμε την Σελτικ?
6 Αυγούστου που θα γίνει η κλήρωση, αν το ζευγάρι είναι Σελτικ-ΑΕΚ αυτό θαναι στους ισχυρούς της κλήρωσης των πλευ οφ.. αν θαναι Ροζενμποργκ-ΑΕΚ θαναι στους ανίσχυρους.. την ίδια μέρα θα γίνει και η κλήρωση των πλευο-φφ του Γιουρόπα.. εκεί το ζευγάρι μας θαναι στους ισχυρούς όπως και να'χει
Φίλε, το δεύτερο ισχύει, νομίζω, δηλ. στους ισχυρούς αν περάσουμε τη Σέλτικ
Ευχαριστω
Δε μπορουμε να ζητησουμε το πρωτο ματς να γινει εδω;
Είναι υπέρ μας το ότι το πρώτο ματς είναι έξω και το δεύτερο εδώ.
Το ξερω φιλε, απλα απο οτι διαβαζω ολοι θα ειναι εκτος Αττικης, παραμονες της Παναγιας και θα ειναι σαν κεκλεισμενων των θυρων!!
Γίνεται κλήρωση και από κει βγήκε,προφανώς θα ρωτάς αν γίνεται να κάνουμε αίτημα στην ΟΥΕΦΑ και στην Σέλτικ?
Με τι αιτιολογία?
Οι Σκωτσέζοι δεν είναι χαιβανια,το θέμα είναι να είναι ο κόσμος όσο και όπως πρέπει!
Εύκολα δε θα είναι με όποιον και να παίξουμε
Να λάβουμε υπόψη ότι η Ροζεμποργκ έχει παίξει ήδη 20 επίσημα ματς, εγχώρια κι ευρωπαϊκά, κι εμείς μόνο φιλικά.
Η Σελτικ είναι αυτή που είναι, παίζει μόνη της στην Σκωτία, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Η κλήρωση είναι ΠΟΝΗΡΗ...αν θες ομίλους τσουλου ΑΥΤΗ είναι η ευκαιρία.Celtic κ πάλι Celtic για την επόμενη κλήρωση .Κεφτοπολεμο εκεί κ ίσως γκολ κ εμφανιση τύπου Μπριζ στον επαναληπτικό,Μήπως αν μπούμε στους ομίλους τσουλου θα αντιμετωπίσουμε τπτ χωρια;;;Αν όντως τους εξιτάρει η ιδέα του σεντονιου τώρα θα δούμε ποιος το λέει κ το εννοεί!!!Στις 14 πάντως ΟΛΟΙ θα λείπουμε αλλά ΟΛΟΙ θα έρθουμε απλά...Για να σοβαρευομαστε λίγο σιγά σιγά μερικοί!!... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΑΕΚ ΜΟΝΟ
ποια σελτικ...???????/παμε ΑΕΚΑΡΑ δεν μασαμε μπροστα σε κανεναν...προκριση στους ομιλους
Πάμε δυνατά...Αεκαρα είμαστε! Κάποτε αυτές τις ομάδες τις περνάγαμε για πλάκα! Θυμηθείτε ότι κάποτε η κλήρωση μας είχε φέρει με το μεγαθυριο και πιο φορμαρισμένη-ντοπαρισμενη ομάδα, Σεβίλλη! Εγώ αδέρφια είμαι αισιόδοξος...μας βλέπω ομίλους τσ-λ!
Όταν κάνεις σωστά την δουλειά σου δεν σε φοβίζει καμία πρόκληση..
Με λίγα λόγια ας παίξουμε με το μαχαίρι στα δόντια και το μάτι γυαλισμένο και ας αποφασίσει ο θεός της μπάλας για το ποιος θα περάσει η όχι ...
Όπου θεός της μπάλας = τύχη / ατυχία
αν κανονιστει καποια εκδρομη η καποιο μικρο γκρουπ απο θεσσαλονικη ενημερωστε και εμενα ρε παιδια
Να είσαι σε επαφή μαζί μου.
που μπορω να σε βρω φιλε μου?
Αύριο όλοι Σέλτικ...!!! :p
Είδα σχόλιο οπαδού της Σέλτικ " probably the hardest we could have" με 18 like. Αν πιστεύουν αυτή ότι η ΑΕΚ μπορεί να τους κοντραρει γιατί όχι εμείς; Πάμε γερά!
πληροφοριακά και μόνο, Σέλτικ και Ρόζενμποργκ είχαν συναντηθεί πέρσι πάλι στα προκριματικά και πέρασε η Σελτικ με 0-0 στην Γλασκώβη και 0-1 στη Νορβηγία
Νομιζω οτι θα περασουμε την Celtic την αλλη την θεωρω πιο δυσκολη ...Βλεπω ισοπαλια νικη στο ΟΑΚΑ
Παμε ρε ΑΕΚΑΡΑ μπορεις.. Η Σελτικ ειναι καλη επιθετα αλλα λιγο αργη πισω, μια καλη ΑΕΚ μπορει να τη κοντραρει.. Μενω και Γλασκωβη οποτε κουτι μου ηρθε να δω την ΑΕΚΑΡΑαπο κοντα!!! Αντε να κιτρινισουν οι πλατειες εδω περα!! Μονο αρνητικο δεν υπαρχει απευθειας πτηση για Γλασκωβη κι Εδιμβουργο φτανει 500αρικο το εισιτηριο εξαιτιας του fringe φεστιβαλ!!!
Με επαναληπτικο στο οακα ειναι ωραια
Με σοβαρότητα στο εκτός και πάθος στο εντός οι πιθανότητες είναι οριακά με το μέρος μας. Αν είμαστε νωθροί και φοβισμένοι ναι ισχύει το 60-40 υπέρ τους όπως λέει ένας φίλος. ΑΕΚ είμαστε, θα παλέψουμε για το καλύτερο δυνατό. Α επίσης θέλω να συμφωνήσω με έναν άλλο φίλο που λέει ότι αν δε μπορείς να αποκλείσεις Σέλτικ ή Ρόζενμποργκ, γιατί να πας Τσαμπιονς λιγκ; Αν δε μπορείς να ανταποκριθείτε απέναντι σε αυτούς, δεν το αξίζεις, καλύτερα πήγαινε Γιουρόπα. Σκληρό αλλά έτσι είναι. Πάμε γερά... ΣΥΝΕΧΕΙΑ όμως, μπορούμε!!!
Παίζουμε για γιουρόπα αν χάσουμε από το πρώτο παιχνίδι;
"Και αν η ΑΕΚ δεν τα καταφέρει; Ο δρόμος για το Europa θα παραμείνει ορθάνοιχτος μέσω των πλέι οφ της διοργάνωσης ούσα ισχυρή στην κλήρωση βάσει νέου φορμάτ και με αντίπαλο κάποια πρωταθλήτρια αποκλεισμένη από τον δεύτερο προκριματικό του Champions League." Αυτό έγραψε ο Δημάτος, οπότε θέλουμε οπωσδήποτε να παίξουμε με Σέλτικ και όχι με Ροζενμπόργκ.
Ναι στα play off
Oχι νομιζω πρεπει να περασουμε το 1ο για να παιξουμε UEFA
Προτείνω να διαβάσετε τα σχόλια του άρθρου του aek365 με τίτλο "Με την Μπρiζ η ΑΕΚ στα play off!". Άρθρο της Παρασκευής 4 Αυγούστου 2017, στις 14:12, με 390 σχόλια. Να δείτε πόση μίρλα, κακομοιριά, γκαντεμιά και γκίνια έχουν και βγάζουν μερικοί άνθρωποι προς τα έξω. Και φυσικά δεν τους έκατσε να αποκλειστούμε για να "επιβεβαιωθούν για άλλη μια φορά". FORZA AEK, με καλό ή ουδέτερο αποτέλεσμα στη Σκωτία, θα σπρώξουμε εμείς την ομάδα στο ΟΑΚΑ να περάσει, όσο λίγοι και να είμαστε.
Ναι ρε φίλε μαζί σου. Δες όμως και τα σχόλια πριν την Τσσκα (θα λιώσουν οι Ρωσοι στη ζέστη, ελα μωρε ποια Τσσκα με τον Ακινφεεβ κλπ) και δες και σχόλια μετά την Τσσκα που παραλίγο να γίνουν λαικά δικαστήρια επειδή αποκλειστήκαμε...Αουτσάιντερ είμαστε με τους Σκωτσέζους αλλά περιμένω να το παλέψουμε (και γιατί όχι με λίγη τύχη να περάσουμε κιόλας).
Αουτσάιντερ είμαστε αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να γκρινιάζουμε. Η γκρίνια είναι τοξική, άλλο γκρίνια, άλλο κριτική. Υπάρχουν πολλοί ΑΕΚτζήδες γκρινιάρηδες που δεν έρχονται γήπεδο γιατί το ένα τους ξινίζει και το άλλο τους βρωμάει. Αλλά στη φιέστα εκεί, πανηγυρτζήδες. Ε ρε παιδιά, όσοι το κάνετε αυτό δεν είστε ΑΕΚ αλλά είστε "ΑΕΚ υπό όρους" και "δυνάμει ΑΕΚ". (δεν το λέω για εσένα Rosso_21 αλλά για πολλούς ΑΕΚτζήδες).... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Όπως και να έχει, και με τη Σάλτσπουργκ να παίζαμε, θα έπρεπε να το παλέψουμε μέχρι τέλους και εμείς οι φίλαθλοι να είμαστε μαζικά εκεί (όσοι πραγματικά μπορούμε)
καλησπερα αδερφια,αν τελικα παιξουμε με σελτικ οι πιθανοτητες ειναι 60-40 υπερ τους κακα τα ψεμματα,εγω παντως παρακαλαω να περασει η ροζενμπορκ εστω και με μισο γκολ γιατι θεωρω πως εινια πιο ευκοληα πο τους σκωτσεζους,το θεμα ειναι πως οποια και να ειναι η αντιπαλος μας να δειξουμε σωστο προσωπο και να παλεψουν οι παιχτες μας για την προκριση,ΜΟΝΟ ΑΕΚ
Αν περάσει η Ροζενμποργκ σημαίνει οτι δεν είναι πιο εύκολη από τη Σελτικ... Και δεν θα έχουμε και το πλεονέκτημα να μπούμε στους ισχυρούς και δεν θα έχουμε και τη χαρά να δούμε παιχνίδι της ομάδας μέσα στην έδρα της Σελτικ που είναι γαμάτη! Σε τέτοιες έδρες θέλω να παίζει η Αεκαρα!
Εγώ πάλι προτιμώ celtic καθώς αν περάσουμε 50-50 θα είμαστε στους ισχυρούς στην κλήρωση για να μπούμε ομίλους. Με τον επαναληπτικό ΟΑΚΑ κατά τη γνώμη μου ίσως είναι 55-45 για μας οι πιθανότητες. Καλό το ότι παίζουμε πρώτα έξω καθώς θα προλάβει να μονταριστεί οι ομάδα για τον εντός μία εβδομάδα μετά, ενώ για το εκτός μάλλον για το 0 θα πηγαίναμε είτε με τους νέους παίχτες είτε χωρίς
Αδερφέ όμως άμα περάσει η ροσενμποργκ και παίξουμε με αυτήν και την αποκλείσουμε τότε θα είμαστε στους ανίσχυρους των play off. Σαφώς είναι πιο εύκολη ομάδα από την σελτικ αλλά μήπως πρέπει να κοιτάξουμε και την επόμενη κλήρωση? Για να μην παρεξηγηθώ δεν λέω ότι θα περάσουμε εύκολα την σελτικ απλώς κάνω σενάρια
Για τον κύριο στόχο μας που είναι να παίξουμε στους ομίλους του τσάμπιονς λιγκ η κλήρωση ήταν καλή.Αν περάσουμε την Σέλτικ στην επόμενη φάση θα είναι πιο εύκολα θεωρητικά.Αν τυχαίναμε τώρα με πιο εύκολο αντίπαλο,θα θέλαμε στην επόμενη φάση να παίξουμε με Σέλτικ παρά με Αϊντχόφεν ή Σάλτσμπουργκ.Άρα την Σέλτικ είτε τώρα είτε στην επόμενη φάση δεν μπορούσαμε να την αποφύγουμε.Καλύτερα που έρχεται τώρα.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Για τον στόχο της Ευρώπης γενικότερα εννοείται θα ήθελες πιο εύκολο αντίπαλο σ' αυτόν τον προκριματικό γύρο,ώστε να έχεις περισσότερες πιθανότητες πρόκρισης και να εξασφαλίσεις τους ομίλους του γιουρόπα.Αλλά ακόμα κι αν αποκλειστούμε από την Σέλτικ και χρειαστεί να παίξουμε προκριματικά για γιουρόπα,οι υποψήφιοι αντίπαλοι θα είναι σχετικά εύκολοι.
Καλή τύχη ΑΕΚΑΡΑ.Πάμε δυνατά για την πρόκριση.Πιστεύω πολύ ότι θα περάσουμε.
Σέλτικ - ΑΕΚ 1-2 ο πρώτος αγώνας... Είμαι αισιόδοξος, αδέλφια. Με καλό διάβασμα του αντιπάλου και αυτοσυγκέντρωση, οι σκωτσέζικες ομάδες πιστεύω ότι αντιμετωπίζονται σχετικά εύκολα, είναι προβλέψιμες. Και δεν μου λέει κάτι το ότι πέρασαν στη βαθμολογία την Άντερλεχτ. Οι βελγικές ομάδες είναι ή του ύψους ή του βάθους.
Μακάρι να επαναληφθούν τα περί παράδοσης, αλλά μην ακούω για ζέστη και θα παραπατανε, τα ίδια λέγαμε
Και για τους Ρώσους πέρυσι και είδαμε πως δεν ίσχυε.
Σκέψου οτι υπάρχουν διάφοροι που πιστεύουν οτι αποκλειστήκαμε άδικα πέρυσι από τους Ρώσους και οτι η ττσκα δεν είναι τίποτα σπουδαίο, όταν έχει πια τελειώσει το μουντιαλ και ο βασικός κορμός και το τέρμα της Ρωσίας (ο ακινφεεβ - που γράφανε οι δημοσιογράφοι εδώ οτι είναι ο αδύναμος κρίκος της τσσκα) ήταν της τσσκα
Ρε φιλε ένα χρόνο μετά αν το σκεφτείς το ματς, μπήκαμε δυνατά στο ΟΑΚΑ πιέσαμε αλλά οι Ρώσοι ήταν πολύ έμπειροι, σβηστά το πήραν το ματς. Έκλεισαν τα ατού μας, δεν ήμασταν κι έτοιμοι και εμείς..
Εγώ φίλε είχα έναν δίπλα μου στο γήπεδο που έλεγε αμπαλο τον ντζαγκοεφ, σαπάκι τον ακινφεεφ και κουλους τους δικούς μας που δεν κέρδιζαν...... ε μετά τα ξέρεις, μετά οι κουλοι πήραν πρωτάθλημα και έγιναν παιχταράδες και οι Ρώσοι πήγαν στην 8αδα του Τσάμπιονς λιγκ και βέβαια ήταν ομαδάρα, τι ψάχνουμε να βρούμε.......
Κάθομαι με ένα φίλο και λέμε για προκριματικά Τσου Λου πέρυσι.του λέω τόσο γκαντεμιά που μας δερνει τσκα θα κληρωθουμε..μετά στο Γιουρόπα λέω Μπριζ κ πέφτουμε με Μπριζ.του λέω φέτος δύο επιλογές η με σαλσπουρκγ η με σελτικ και πέφτω πάλι μέσα..με πέρνει πριν λίγη ώρα και μου λέει,ρε φίλε πόσο γκαντεμοσκυλο είσαι ότι λες βγάνει..εγώ ένα θα σας πω δύσκολα να περάσουμε αλλά η πίστη μου μου λέει πως πολύ δύσκολα θα περάσουμε.λετε να βγω αληθινός για αλλά μια φορά?
22 μέρες μέχρι το ματς ,δεν ξέρω αν θα γίνουν προσθήκες ,ας το κρίνουν αυτοι που πρέπει, οποίοι και να παίξουν εμένα θα μου κάνουν,πάμε για ένα κλειστό ματς στην Σκωτία και να σκοράρουμε οπωσδήποτε.
Μετά αν όλα πάνε καλά εδώ μέσα θα μιλήσει ο κόσμος ,η ψυχή και η φανέλα της ομάδας,όπως και πέρσι με την Μπριζ του πολλαπλάσιου μπάτζετ από την ΑΕΚ.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Υ.γ προσοχή στα σχόλια μας,παίκτη μπορεί να μην πάρει η ομάδα τώρα ή μπορεί και να πάρει,για μας αυτοί που έχουμε τώρα είναι οι καλύτεροι του κόσμου
Το είπαν και άλλοι , θα το πω και γω . ΠΑΣΑΛΙΔΗΣ . Μια χαρά έτοιμος θα είναι έχει κάνει προετοιμασία με Αστέρα . Να γίνει η ανακοίνωση αθόρυβα και γρήγορα όπως έγινε με Χιμένεθ-Ουζουνίδη . Βγαίνουν τα αποτελέσματα για Τσίγκρι , και λίγες ώρες μετά Πασαλίδης . Επιβαλλεται ΣΤΟΠΕΡ .
Στο ποστ της Celtic στο Twitter ΚΛΑΙΝΕ!!!! χαχαχα.... Παρακαλάνε πρώτα να περάσουν την Ροζενμποργκ και ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ να κλείσουν σεντερ μπακ και δεξι μπακ.... κάποιοι αναφερουν ότι μέχρι τότε μπορεί να έχει φύγει και ο Ντεμπελε..
Μας έτυχε η δεύτερη πιο δύσκολη περίπτωση. Πάντως με Σέλτικ ή Ροζενμποργκ θα περάσουμε. Απλά θα κοπιάσουμε, αλλά θα περάσουμε. Δεν θα είναι περίπατος.
Πάμε ΑΕΚΑΡΑ μπορούμε. Τα λεφτά ειναι πολλά απο το τσαμπιονς λιγκ, το.κινητρο ειναι μεγαλο και η δοξα επίσης. Να τους δείξουμε οτι ειμαστε παλι εδω
Κακή ημερομηνία για το οακα δυστυχώς ! Όσοι μπορουμε όμως να παμε !!
Οι ημερομηνίες ήταν γνωστές απο πριν ή 7-8 ή 14/8,τώρα αν η πλειονότητα διάλεξε να πάει από τις 14 και μετά διακοπές ε τι να πω ρε παιδιά....
Κλείστηκαν ήδη τα εισιτήρια
Να θυσιάσετε μια μέρα από τις διακοπές και να έρθετε.
Εγω λεω να θυσιαστουν αυτοι που αμοιβονται με χιλιαδες ευρω...
Τι άκυρο πέταξες τώρα,ποιοι είναι αυτοί ?
Αν θεωρείς ότι χαλάς τις διακοπές σου πηγαίνοντας να δεις για κάποιες ώρες την ΑΕΚ,τότε άστο μην έρθεις δε θα σε αναγκάσουμε κιόλας.
Καλησπερα και απο εμενα!Παιδια μην κολονουμε παμε ετοιμοι να τους αντιμετωπισουμε να μην μας πιασουν στον υπνο μονο αυτο πρεπει να κοιταξουμε!Μια χαρα ειμαστε και τα γκολ θα ερθουν και ολα! συγκεντρωση θελει μονο- ετοιμοτιτα!
Πριν κληρωθουμε έλεγα καλύτερα μακριά από Σέλτικ Σάλτζμπουργκ. Μόλις έμαθα όμως ότι τελικά παίζουμε με την Σέλτικ γέλασα πονηρά φίλοι μου, 8 χρονών ήμουν τοτε 2006 όταν αποφάσισε ο πατέρας μου να κατέβουμε Αθήνα για το ματς Αεκ-Hearts και ριξαμε 3 γκολακια στους σκωτσεζους!Πρεπει να παρουσιαστουμε σοβαροί και σφικτή σαν ομάδα και θα περάσουμε..και μετά θα είμαστε στους ισχυρούς στην επόμενη κλήρωση και θα είναι πιο εύκολο το champions league
Τελευταία φορά που μπήκαμε τσου λου ομίλους ήταν με σκωτσεζους.. Αυτοί 14 Αυγούστου θα παραπατάνε στο Οακα από τη ζέστη
Καλά παιδιά και για την ΤΣΣΚΑ έτσι λέγαμε,μικρό καλάθι και την δουλειά μας εμεις
Που μπήκαμε ως πρωταθλητές να λες....!!!! Forza AEKARA
καλη κληρωση με την εννοια οτι αν περασουμε θα ειμαστε στους ισχυρους οποτε ειναι μια προκριση με σελτικ και κουναμε σεντονι!!!
ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΦΕΡΤΕ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ!!!
Ρε, ξεκολλατε ΑΕΚ είμαστε δεν φοβόμαστε τίποτα.
Πριν κληρωθουμε έλεγα καλύτερα μακριά από Σέλτικ Σάλτζμπουργκ. Μόλις έμαθα όμως ότι τελικά παίζουμε με την Σέλτικ γέλασα πονηρά φίλοι μου, 8 χρονών ήμουν τοτε 2006 όταν αποφάσισε ο πατέρας μου να κατέβουμε Αθήνα για το ματς Αεκ-Hearts και ριξαμε 3 γκολακια στους σκωτσεζους!Πρεπει να παρουσιαστουμε σοβαροί και σφικτή σαν ομάδα και θα περάσουμε..και μετά θα είμαστε στους ισχυρούς στην επόμενη κλήρωση και θα είναι πιο εύκολο το champions league
To ειχε πει ενας φιλος σε ενα σχολιο χτες!!Μεγας
Πάμε όπως παλιά ρε ΑΕΚΑΡΑ!Τότε που μας τρελανες με Τον μέγα ΤΟΝΙ και τον Σαραβάκο!!
η ομαδα φετος θα ειναι πιο ετοιμη λογω της εμπειριας που απεκτησε περισυ...το βαρος θα πεσει στους παλιους...
ε ρε ΑΕΚΑΡΑ !!!
θα τα πανε μια χαρα...η προκριση θα κριθει στις λεπτομερειες...παμ
Γεγονότα για Σέλτικ:
1. Ίδια ομάδα και προπονητής με πέρυσι
2. Γερή έδρα
3. Πέρυσι σε ομόλους Τσ Λ τρίτη πίσω απο Σίτι και Παρί, άφησε εκτός Αντερλεχτ
4. Έχει παίξει επίσημα άρα πιο έτοιμη... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Δεν τη λες και εύκολη κλήρωση. ΑΕΚ είμαστε, πάμε για πρόκριση! ΕΜΠΡΟΣ ΑΕΤΕ!
Όποιος λέει ότι η κλήρωση ήταν κακή , ας σκεφτεί ότι αν σήμερα πέφταμε με "επιθυμητό" αντίπαλο ΄τύπου αστάνα , στην επόμενη κλήρωση για τα πλειοφ θα παρακαλάγαμε να βγει η σέλτικ.
Δύσκολος αντίπαλος ναι, αλλά αμα θες όμίλους CL δε γίνεται χωρίς να περάσεις μία ομάδα έστω αυτού του επιπέδου.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Το ότι αποφεύγουμε σαλτσμπουργκ και αιντχόβεν στο δρόμο για τους ομίλους δεν είναι μικρό πράγμα ( αν δε περάσει η ροζεμποργκ φυσικά).
Γελάω με τα σχόλια παοκτσηδων στα σάιτ,μια φορά πήγαν να περάσουν τσ.λ και έχασαν στα χαρτιά 3-0 επειδή έπαιξε αδηλωτος παικτης,για τέτοια κοθωνια μιλάμε...
Τί έγινε με τον ΠΑΟΚ? για πες!! δεν το άκουσα
Έλα ρε φίλος, πριν μερικά χρόνια είχε χρησιμοποιήσει κόντρα σε μια Ισραηλινή ομάδα ένα Κύπριο χωρίς δικαίωμα συμμετοχής και έχασε το ματς στα χαρτιά 3-0
δε βρηκα να εχει γινει κατι τετοιο!
Τι να ακούσεις ρε μεγάλε,έχει γίνει πιο παλιά όχι τώρα,πόσο είσαι?
Στα σκληρα κατευθείαν ρε γμτ.... Μακάρι αλλα θα πρεπει να ειναι πανρτοιμος ο Πονσε και ένα στοπερ ακομα...
ΑΕΚ να'σαι κ μην φοβάσαι!
Τα πιο σημαντικά παιχνίδια της χρονιάς. Στόπερ σήμερα.
Πιστεύω στην παράδοση με Σκωτσέζους περνάμε, προσωπικά θέλω Ροζενμποργκ όχι γιατί είναι πιο εύκολη, αλλά για την πρώτη εκδρομή με τα παιδιά από Όσλο!! Πάμε ΑΕΚΑΡΑ γερά!!!!
Ποσο ατυχοι ειμαστε ρε φιλε.......
ΟΚ δύσκολη ομάδα η Σελτικ. Αλλά όχι και μεγαθήριο. Ο ομάδα αρκεί να είναι έτοιμη και έχει 50-50 να περάσει.
Τωρα όσον αφορά την επόμενη φάση η κλήρωση είναι ταμαμ, και εξηγούμαι:
Σε περίπτωση πρόκρισης η ΑΕΚ θα μπει στο γκρουπ των ισχυρών στην κλήρωση για τα πλέι οφ και κατά... ΣΥΝΕΧΕΙΑ συνέπεια θα γλιτώσει ως πιθανούς αντιπάλους τις Αϊντχόφεν, Σαλτσμπουργκ και Λουντογκόρετς.
Οπότε ουδέν κακόν αμιγές καλού..
Μέσα από τη φωτιά αναγεννηθήκαμε και μέσα από το ατσάλι θα γιγαντωθούμε. Τα δύσκολα είναι για την ΑΕΚ.
Στοπερ σήμερα.
Έχουν 2 εξτρέμ και δύο επιθετικούς με 70 γκολ πέρσι. Στόπερ και χάφ σήμερα θέλουμε.
Ναι στην Σκωτία όμως σωστά? Εκεί υπάρχει μια μόνο ομάδα έτσι δεν είναι? Ή Ρειντζερς τώρα έρχεται πάλι ή μήπως όχι? Φίλε ή Σκωτία είναι Σελτικ Ρειντζερς και από εκεί και πέρα 10 - 12 Λαρισες Νιονιοι κλπ κλπ σωστά? Φαντάσου λοιπόν να ήταν αυτή η ΑΕΚ εκεί. Πρώτον αφού η πρόκριση είναι 50-50 μιλάμε για πάνω κάτω ίσα μεγέθη έτσι? Οι αξίες των παιχτών της ΑΕΚ θα ήταν διπλάσιες για τον λόγο ότι είναι δίπλα στην Αγγλία συν ότι εκεί οι μπίζνες είναι μεγάλες σωστά? Μη σε παίρνει από κάτω λοιπόν. Η... ΣΥΝΕΧΕΙΑ καλύτερη κλήρωση είναι και με μέλλον αν στόχος είναι το Ch. L. και οχι το Europa .
αν παρεις στοπερ τωρα ποτε θα προλαβεi να προσαρμοστει στην νεα του ομαδα ???καποιοι νομιζετε οτι παιζετε fifa και manager.....αλλοι παιχτες κανουν 6 μηνες και δεν εχουν προσαρμοστει
Ρε φιλε τι λες τωρα κ να παρει παικτες τωρα δεν προκειται ν παιξουν.. Αλλωστε το ειπαν προχωραμε ως εχει πιθανες προσθηκες μετα τα προκριματικα..
-Σίγουρα είναι μια κλήρωση δύσκολη είτε με τη μία είτε με την άλλη ομάδα . Κυρίως η Σέλτικ ως το φαβορί απέναντι στη Ρόζενμπεργκ λογικά θα περάσει και τη βρούμε μπροστά μας.
--Δεν μπαίνω σε επίπεδο σχολιασμου της ομάδας που κέρδισε στο προηγούμενο γύρο δείτε λίγο το σωματότυπο των παικτών της αλασκερτ ή κάπως έτσι και θα καταλάβετε . Έχει σημαντικούς παίκτες και πολύ καλή εδρα. Όμως σε καμία μα καμία περίπτωση δεν είμαστε ξεγραμμενοι διότι διαβάζω κάτι τέτοια... ΣΥΝΕΧΕΙΑ περίεργα.
---Σημαντικό επίσης το γεγονός ότι το πρώτο ματς είναι εκτός έδρας νομίζω εκεί είναι το κλειδί της πρόκρισης.
----Χρειαζόμαστε αποτέλεσμα που θα μας κρατά στο παιχνίδι και κυρίως χρειαζόμαστε γκολ εκτός έδρας. Αν σκοράρουμε εκτός έδρας θαρρώ πως θα έχουμε σοβαρές πιθανότητες πρόκρισης.
-----Vamos AEKAΡΑ όλοι ΟΑΚΑ στη ρεβάνς πολύ σημαντική η παρουσία του κόσμου η ΑΕΚ δίνει ραντεβού με την ιστορία 24 χρόνια μετά πρωτάθλημα το πρωτάθλημα έρχεται 24 χρόνια μετά πρόκριση επί σκοτσέζικης ομάδας η ιστορία επαναλαμβάνεται
Η ολη φαση μου θυμίζει 1994 και rangers . Όπως τοτε πάμε για την υπερβαση
Το ειπα κι εγινε οτι θελω την Celtic λογο παραδοσης με τους Σκοτσεζους..
Ειχαμε παιξει με ολους τους μεγαλους της Σκωτιας και ειχε μεινει μονο η Celtic.... παμε για τον επομενο γυρο κατα 75%.... Forza AEK.... SOLO AEK....
να ρωτησω αν περασουμε παμε play off του CL η εχουμε κ αλλο προκρηματικο κ μεταα.. play off ?
Play off πάμε.
Ευχαριστώ παίδες,πάμε γερααα
Play of και στους ισχυρούς!
ξερει ο Μαρκο
μετα τους ξυλοκοπους (σελτικ η ροζενμοργκ) εχει πλευ οφ για τσου λου
Γεγονότα:
υγούστου
1. Ίδια ομάδα με πέρυσι
2. Πέρυσι σε ομίλους Τσου Λου βγήκε τρίτη πάνω απο Άντερλεχτ και κάτω απο Παρί και Σίτι νομίζω
3. Έχει παίξει ήδη επίσημα άρα πιο έτοιμη
4. Πολύ καλός πρπονητής και πήρε πάιχτη με 10μύρια.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Δεν το λες και περίπατο. Αλλά φυσικά και μπορούμε, εξαρτάται κυρίως απο εμάς. Φέτος οι διακοπές έχουν διακοπές για ΟΑΚΑ. #Ξέρωτιθακάνεις14Α
Λοιπόν ξεκινάμε απο τώρα ! Μαζεύουμε όσα περισσότερα λεφτα μπορουμε μέχρι την ημέρα του πρώτου ματς στην Σκωτία ! Έπειτα τα ρίχνουμε ολα σε στοιχημα στην ισοπαλία ! Οπότε βγάζουμε τα λεφτα της χρονιάς , αγοράζουμε διαρκειας στα vip και παμε και απολαμβάνουμε την πρόκριση στο οακα με το πούρο μας δυπλα απο Τις γυναίκες των λιβαγια,μπογε Κτλπ (απλά κοιτάμε δεν αγγίζουμε ) !
Πάντως το παιχνίδι Άλασκερτ - Σέλτικ το είχα δει τυχαία και πραγματικά απορούσα με το πόσο πεσμένη είναι αυτή η ομάδα σε σχέση με το παρελθόν...
Πέρυσι η ομάδα πήρε διεθνή ματς στα πόδια της με Μπριζ - Μίλαν - Αούστρια κτλ
Σιγά μη φοβηθούμε μία μέτρια σε σχέση με το παρελθόν Σέλτικ!!!
Στα συν πως στον γύρο των play off μπαίνουμε στους ισχυρούς!... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΑΕΚ μόνο!!!
Μια κλήρωση εμείς την κάνουμε δύσκολη ή εύκολη. Το νού σας
Δύσκολο αλλά όχι απροσπέλαστο εμπόδιο! Η ομάδα θέλει μεταγραφές ακόμα αλλά θα πάμε με αυτούς τους παίχτες που υπάρχουν σήμερα. Μακάρι να παίξει ο Τσίγκρι...
Παντως την ροζενμποργκ μην την ξεγραφετε κ μην σας ξεγελαει η δυσκολη προκριση που ειχε .. Κατα την γνωμη μου εχει πολυ καλο υλικο κ μπορει να κανει την ζημια..Περσι ειχαν αναμετρηθει οι ιδιες ομαδες με πολυ δυσκολη προκριση της Σελτικ.. 0-0 κ 0-1.. Κ φυσικα αν περασει η ροζενμποργκ θα εχουμε μια πολυ δυσκολη αναμετρηση με την ψυχολογια της κ αυτοπεποιθηση στα υψη..
Δεν έχω εικόνα για καμιά από τις δύο. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η Ρόζενμποργκ είναι σε φουλ ρυθμό μιας και βρίσκεται στο μέσο της σαιζόν ενώ η Σέλτικ είναι μια ομάδα με πολύ εμπειρία σε προκριματικά ματς Ευρωπαϊκών διοργανώσεων.
Δύσκολη κλήρωση αλλά όχι απαγορευτική για όνειρα. Όλα εξαρτώνται από τη δική μας εικόνα!
Ούτε απογοήτευση ούτε ενθουσιασμός. Η έδρα της Σέλτικ είναι πολύ δυνατή αλλά η ρεβάνς σε μια καυτή Αθήνα μας ευνοεί. Βέβαια, ο καιρός δν παίζει μπάλα, αυτό το είδαμε και πέρσι με την ΤΣΣΚΑ. Χρειάζεται εντατικοποίηση της ενσωμάτωσης των νέων αποκτημάτων, σοβαρότητα και σίγουρα τύχη. Θα δούμε. Υπομονή
Το θέμα είναι να είναι καυτή από κόσμο και όχι λόγω καιρου
Επίσης η ζέστη θα επιρρεάσει περισσότερο αυτόν που θέλει να παίξει ποδόσφαιρο πρωτοβουλίας οπότε μπορεί και να μη μας συμφέρει αν κληθούμε να ανατρέψουμε σκορ... Εξαρτάται από το αποτέλεσμα του πρώτου ματς...
Νταξει μπορουσε και καλυτερη κληρωση..Αν περασουμε, πηγαινουμε στους ισχυρους και το ονειρο μας ερχεται πιο κοντα..ΓΕΡΑ ΡΕ
Μπορούμε τη Σέλτικ και θα έχουμε ΠΟΛΥ κόσμο!
Είναι κομμάτια στην άμυνα αυτοί, θα είναι έγκλημα να μην σκοράρουμε στο 1ο εκτός έδρας!
ΑΕΚ γερά, στη Φιλαδέλφεια παίζουμε ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!
Παιδιά πότε θα γνωρίζουμε αν το παιχνίδι θα διεξαχθεί 7 η 8 του μηνός?
Σήμερα το βράδυ η αύριο νομίζω
Ευχαριστώ!!
παντως παιδια εχω δει τι σελτικ φετος ειδικα στα φιλικα της ( ξερετε λογω live stoixima ) κ δεν ηταν καμια σπουδαια ομαδα μη εξαπαταστε που επαιξε με τους βοσκους της αλασκερτ κ κερδισε μεσα εξω,ναι μεν εχει ιστορια στο c.l. alla γνωμη μου δεν ειναι η σελτικ η παλια κ με λιγο τσαμπουκα κ θρασος σκωτια κ οακα νομιζω τς περναμε!!!
Ούτε εμείς στα φιλικά πετάμε
Έριξε 4-1 στην Σταντάρ Λιέγης πάντως...
Η Σέλτικ έχει ένα φορ φωτιά, αυτός ο ντεμπελε είναι πολύ
Παιχταράς
Πολύ καλός παίχτης ... απορώ πως δεν τον έχει πουλήσει ακόμα ...
Πολύ καλός παίχτης ... απορώ πως δεν τον έχει πουλήσει ακόμα ...
Θα τον φάει ο αλεφ
άνετα!! μεσα στο ΟΑΚΑ τρίμπαλο οποια κι αν ερθει..
Καλή κλήρωση γιατί η σελτικ (αν περάσει βέβαια) δεν είναι φοβητρο ούτε όμως που περνά απαρατηρητη και αυτό σήμαινει ότι θα μάστε σοβαροί. Αν παιζαμε με την καραμπαγκ μπορεί να μασταν χαλαροι με ότι αυτό συνεπάγεται.
δυσκολη ομαδα κανει ακομα πιο μεγαλη την πρόκριση !
Πολύ καλή κλήρωση . Αν δε μπορούμε να νικήσουμε τους ξυλοκόπους δεν αξιζουμε CL.
Vamos AEKara mou Vamos dikefale aete
Ξυλοκόποι η Σέλτικ? Οκ...
Όχι ρε μεγάλοι τεχνίτες.......
Πάμε ΑΕΚΑΡΑ!!! Ποτέ δεν είχαμε εύκολες κληρώσεις άλλωστε..
Πάμε να περάσουμε!!!
Το χουμε με τους Σκωτσέζους!!!!!!!2 champions league και τα δύο με σκωτσέζους την πρόκριση ,θα τριτώσει αδέλφια!!!!!!!!!
Η αμέσως επόμενη ανεπιθύμητη κλήρωση μετα τη Σαλσμπουργκ....Βέβαια αντιμετωπίζοντας αντιπάλους με αναγνώριση πανευρωπαϊκά το κίνητρο των παικτών μας θα είναι μεγάλο και μια ενδεχόμενη επιτυχία θα εκτοξεύσει τον συλλογο ΑΕΚ!!
Η ομαδα με το κοσμο στο πλευρο της θα περάσει στο 2ο παιχνιδι
με οποιον και να παιξουμε θα τους κανουμε ιμαμ μπαϊλντι.δεν μασαμε ουτε απο σελτικ ουτε τιποτα.αυτοι μολις μαθουν οτι ριξαμε 4 στους βελγους και φεραμε 0-0 με την μιλαν θα κλασουν μεντες.ετσι και εχουμε 40-50 χιλιαδες κοσμο θα τρεμουν και τα ποδια τους.ΑΕΚΑΡΑ μου επιτελους ειμαστε τυχεροι.
Αν και η σελτικ ειναι πολυ δυνατή κλήρωση αν ειμαστε αυτοι που πρεπει τους πατάμε στο ΟΑΚΑ με 30000 λαό
Φαβορί δεν είμαστε, η Σέλτικ πιο έμπειρη με πιο καλό Ρυθμό θα χει συν δύο αγώνες , ενώ εμείς ερχόμαστε χωρίς Αραούχο βρανιες Λάζαρο τσικρινσκι και λιβαγια τοσιτς ανέτοιμους και δεν ξέρω αν οι μεταγραφές που είναι παιχταραδες θα προλάβουν. Στα θετικά η ρεβάνς ΟΑΚΑ και η πιο εύκολη κλήρωση μετά μιας και πάμε ισχυρούς.Αν η ομάδα δουλέψει το πιστέψει και διαβάσει τον αντίπαλο όλα γίνονται τσαμπουκα θέλει.
Η μεγάλη ευκαιρία της ομάδας.Αν αποκλείσουμε τους Σκωτσέζους αν περάσουν μπενουμε απευθείας στο γκρουπ τών ισχυρών.Ολες οι ομάδες ήταν καλές και έτσι όμως θα μπορουμε να ελπίζουμε σε μία βατή κλήρωση στα play off για τους ομίλους.Η ιστορία επαναλαμβάνεται ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΥ.
Μάγκες η rosenborg έχει ήδη 16 παιχνίδια στη Νορβηγία.
Επίσης αν περάσει η Celtic και την αποκλείσουμε αποφεύγουμε κληρωση με Salzburg, Eindhoven κάτι που δεν συμβαίνει αν αποκλείσουμε Rosenborg.
Παιδια θεωρώ ότι το θέμα είναι η ΑΕΚ να είναι έτοιμη κατά μεγάλο ποσοστό. Το πρόβλημα είναι ότι αλλάξαμε προπονητή, αλλάξαμε βασικό επιθετικό, δεν θα παίξει ο Τσιγκρινσκι και ο Βράνιες τα βασικα περσινα σεντερ μπακ, οπότε θεωρητικά η ομάδα θα είναι καινούργια στην άμυνα. Από εκεί και πέρα για να περάσεις πρέπει να παίξεις καλά, Ευρωπαικό παιχνίδι είναι, περσι επαιξες καλα 2 παιχνίδια απέλεισες την Μπριζ που δεν είναι μικρή και εύκολη ομάδα και περασες....
μου αρεσει που οι περισσοτεροι το εχουν σιγουρο οτι θα περασει η σελτικ τη ροζενμποργκ . αυτη την εποχη με τους Νρβηγους να ειναι ηδη σε φουλ πρωτθλημα δε νομιζω να εχουν και τεραστια διαφορα μεταξυ τους. και εκτος αυτου στο στυλ που παιζουν οι σκωτζεζοι δεν νομιζω να τους ειναι ευκολος ο συγκεκριμενος αντιπαλος. σε 2-3 μηνες αυτο το ζευγαρι θα λεγαμε 90% περναει η σελτικ αυτη την εποχη ομως μαλλον ειναι πολυ πιο μοιρασμενες οι πιθανοτητες. οποτε λιγο υπομονη ολοι μας να δουμε πρωτα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ποιος θα περασει. θα εχουμε δε και την ευκαιρια να δουμε τα παιχνιδια τους και να δουμε σε τι κατασταση θα βρισκονται. ας κανει η ομαδαρα μας τη δουλεια της να ειναι καταλληλα προετοιμασμενη και στισ 14 αυγουστου με φουλ ζεστη και πολυ κοσμο ειναι σιγουρο οτι θα την παλεψουμε τη προκριση στο παραπανω απο το στα ισια.
Δεν ξερω τι ειναι καλυτερο. Γενικα καλυτερη ομαδα η Σελτικ,αλλα ισως οχι αυτη την περιοδο μιας και η Ροζεμποργκ εχει επισημα ματς στα ποδια.
Ποδοσφαιρο ειναι τα παντα μπορουν να συμβουν αλλα οταν εισαι ΑΕΚ εχεις την υποχρεωση να θεωρεις οτι μπορεις να νικησεις τον οποιοδηποτε παντα φυσικα με σεβασμο και χωρις υποτιμηση του αντιπαλου . Τα περι κακης η καλης κληρωσης αφηστε τα για μικρο-μεσαιες ομαδες τυπου γειτονιας της τουμπας
Ρε μάγκες είμαστε η Α.Ε.Κ . Τι ηττοπάθεια έχετε μερικοί. Σας κόλλησαν οι Αδαμοδημητρέλοι και νομίζω δεν ξέρετε τι λέτε. Σίγουρα υπήρχαν και πιο εύκολοι αντίπαλοι αλλά είπαμε, δεν πέσαμε και με την Παρί σεν Ζερμέν. Χαλαρώστε λίγο και προσωπικά πιστεύω ότι μας έκατσε ταμάμ η κλήρωση μιας και στα μέτρα μας είναι και μπαίνουμε και στους δυνατούς στην επόμενη κλήρωση! Έτσι όπως είναι τα πράγματα φέτος (που αν αποκλειστούμε τώρα μπαίνουμε στους ισχυρούς του europa league) προτιμούσα ΤΩΡΑ μια ομάδα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ που αν την περάσω θα πάρω την θέση της στην επόμενη κλήρωση του champions league!!! Μόνο ΑΕΚ!!!!
14 Αυγούστου η ρεβάνς του ΟΑΚΑ,γνωρίζοντας το από πριν μετέφερα τις άδειες,δεν κρίνεται μόνο η διοίκηση και οι παίκτες ,κρινεται και ο κόσμος κάποια στιγμή...
Υ.γ δυστυχώς το γνωρίζω πως δεν θα είναι γεμάτο τουλάχιστον όμως 45χιλ πρέπει να είναι στο ΟΑΚΑ..... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Υ.γ2 για τις διακοπές θα μου πείτε και κάποιοι μπορεί ν χετε δίκιο,στη ζυγαριά τα βάζουμε παιδιά και επιλέγουμε όμως στην τελική...
Κατεβείτε μια μονοήμερη Αθήνα για την ΑΕΚαρα ρε μάγκες και εγώ αυτό θα κάνω.Ούτε καν μονοήμερη,λίγες ώρες.
Κρίνεται και ο κόσμος κάποια στιγμή.... Εκπληκτικό. Μπράβο φίλε! Πόσο δίκιο έχεις!
Η ιστορια επαναλαμβανεται...Το 1994 κληρωθηκαμε με την Ρειντζερς και χαλαρα μπηκαμε στους ομιλους....24 χρονια μετα το ιδιο θα κανουμε με την Σελτικ
Kαι το 2006 για ch.l. περασαμε απο Σκωτια...
Και 2006-2007 με αντίπαλο Χαρτς αδερφέ, την τελευταία φορά. Μην ξεχνιόμαστε.
Πότε βγαίνουν τα εισητηρια?
Έλα, Γιάγιαλο
ΑΕΚ -Ουισκυ(Στωκια)- κ IRON MAIDEN δισκοι ...ΠΑΜΕ ΜΩΡΗ ΑΕΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Μετά την Σαλτσμπουργκ ο ισχυρότερος αντίπαλος ήταν η Σέλτικ. Ως συνήθως άτυχοι στις κληρώσεις της Ουέφα, αρχίζω να πιστεύω ότι δεν είναι τυχαίο με τον γιο του Σάββα επικεφαλής εκεί. Τεσπά ελπίδες έχουμε, θα είχαμε περισσότερες με το περσινό αμυντικογενές σύστημα του Χιμένεθ. Ο Ουζουνίδης μπαίνει από την αρχή στα δύσκολα, το ίδιο και αυτοί που ήρθαν να αντικαταστήσουν Αραούχο και Λάζαρο. Στο ποδόσφαιρο όλοι κρίνονται από τα αποτελέσματα. Δεν θα είναι καταστροφή αν δεν... ΣΥΝΕΧΕΙΑ περάσουμε την Σέλτικ, αλλά η είσοδος στους ομίλους αναμφίβολα θα μας αλλάξει επίπεδο, μακάρι να εμφανιστούμε έτοιμοι και να σταθούμε και λίγο τυχεροί στα ματς αυτά.
Εφοσον δεν βγηκε η Σαλσμπουργκ οτιδηποτε αλλο ειναι καλό. Αστανα και Καραμπακ ειναι απροβλεπτες. Αν θελουμε να μπουμε ομίλους μια ομαδα σαν την Σελτικ δεν θα πρεπε να την φοβομαστε. Ειναι και τεραστια ευκαιρια να αποφυγουμε μετα Σαλσπουργκ και Αιντχοφεν. Θεωρω πως η Σελτικ ειναι πιο ευκολη απο τους Νορβηγους καθως αυτοι ειναι σε φουλ ρυθμο ασχετα με το τι θα γινει στο μεταξυ τους παιχνιδι. Επισης η Σελτικ ειναι πιο βαρυ ονομα απο τους αλλους (επισης πιο εμπορικο) για να εχει και... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τους παιχτες σε εγρηγορση.
Μάγκες ή θα πέφταμε με μια πιο εύκολη τώρα (πχ Αστάνα) και αν περνούσαμε θα πέφταμε σε ομάδες τύπου Σαλτσμπουργκ - PSV -Σέλτικ (όντας στους αδύνατους). Είτε αποκλείεις τώρα έναν ισχυρό και παίζεις με πιο εύκολο (θεωρητικά πάντα) αντίπαλο στα πλέυ-οφ του ΤσΛ. Γενικά αν μπορεσει η ΑΕΚ να περάσει τους Σκωτσέζους θα έχει τρομερές πιθανότητες να βρεθεί ομίλους. Εάν αποκλειστούμε απ' τη Σέλτικ έχω την εντύπωση ότι πάμε στα πλέυ οφ του Γιουρόπα ως ΙΣΧΥΡΟΙ (αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος φίλος).... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Οπότε και για ομίλους Γιουρόπα δεν θα παίξουμε (λογικά) με ομάδα τύπου Στ. Ετιέν ή Μπριζ. Πάμε για την υπέρβαση με τους Σκώτους...Δύσκολα τα πράγματα αλλά θα τους δούμε κι αυτούς στο χορτάρι..
Την φοβαμαι τη Σελτικ. Μπροστα ειναι πολυ γρηγορη ομαδα. Εχει δυο μαυρους φωτια! Τον ενα τον πηρε 12 εκ ευρω!
Θα περασουμε!!!
Στόπερ σήμερα όμως.
Πασαλίδης.
Καμία ομάδα δεν ήταν εύκολη. Στόπερ σήμερα. Να παίξει με Γαλατά. Θα τους πατήσουμε τους Σκωτους.
Καλη η κληρωση και ειδικα αν πεσουμε στους Σκωτσεζους θα αποφυγουμε τους δυνατους στα play-off. Mε την Celtic θελει τρεξιμο και τσαμπουκα και τους εχουμε...
Εγώ προσωπικά τη θεωρώ καλή και βατή κλήρωση. Επίσης, όπως είπε και ο Κέτσε νωρίτερα εαν περάσουμε, τότε θα πάμε στα play off σαν ισχυροί, οπότε αποφεύγουμε Σαλτζμπουργκ, Λουντογκόρετς και Αιντχοφεν
Το θετικό είναι πως πρώτο αγώνα παίζουμε εκτός. Μπορεί να είναι off ο Τσίγκρι παρόλα αυτά όμως πιστεύω ότι η ομάδα είναι έμπειρη να παίρνει θετικά αποτελέσματα εκτός. Οπότε μπορούμε να πάρουμε το Χ στη Σκωτία (ή Νοργηβία) και γιατί όχι να βάλουμε και κανένα γκολ-χρυσάφι. Στην επανάληψη θα είναι πανέτοιμος και ο Πόνσε, θα κατέβουμε επιθετικά, θα βάλουμε 2 γκολ και θα περάσουμε. Τόσο απλά!
καλυτερα που παιζουμε με σδυνατο αντιπαλο παιδια να μπουνε ολοι συγκεντρωμενοι προτιμω σελτικ απο νορβηγους που παιζουν περιεργο ποδοσφαιρο κ η ΑΕΚ ειναι αηττητη με σκωτσεζους!!!!!εχουμε καλη ομαδα αρκει να ειμαστε ετοιμη θα τους περασουμε σας λεωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!
Ρε παλικάρια, αφού αποκλείσουμε την Σέλτικ δώστε μια εικόνα με 2 ή 3 ομάδες που θα αντιμετωπίσουμε στα playoff?
Γιανκ μποιος,Ερυθρος-Λεγκια,Αστανα-Ντιναμο Ζαγκρεμπ,Καραμπακ-Μπατε
Ευχαριστώ Τόμι.
Αν αποκλεισουμε την Σελτικ θα μπούμε στην κλήρωση στους ισχυρούς!!! Άρα γλειτωνουμε τις δύσκολες ομάδες όπως Αιντοφεν και Σαλτσμπουργκ
ΔΕΝ θα αποκλειστούμε απο την Σελτικ.
Ελα παμε!!!!!ΑΕΚΑΡΑ εισαι μονο για τα δυσκολα!!!! Συσπειρωση και συγκεντρωση!
Η κλήρωση ρε παιδιά είναι καλή. Δεν ήταν ο στόχος να πέσουμε με τα λιμά και να εξασφαλίσουμε όμιλο Europa. Στόχος είναι να μπούμε ομίλους. Θέλαμε τα ζευγάρια Σέλτικ ή Λουντογκόρετς για να περάσουμε και να είμαστε στους ισχυρούς στα πλέιοφ. Ήρθε η πιο δύσκολη από τις δύο, αλλά σιγά το μεγαθήριο. Τεράστια ευκαιρία να περάσουμε αέρα σε ομίλους αν την βγάλουμε. Θα κινδυνεύουμε μόνο από την Γιουνγκ Μπόις (1/4) που θα είναι ανίσχυρους στα πλέιοφ (ενώ είναι ίσως και η πιο ισχυρή όλων).
Δύσκολη ομάδα,με εμπειρία απο ομίλους αλλά και με πολύ καλές ευρωπαϊκές πορείες,σίγουρα είναι το φαβορί,αλλά δεν πρέπει να τους φοβηθούμε.Οτι και εάν γίνει στην Σκωτία,ΕΠΕΙΒΑΛΕΤΑΙ 30.000 κοσμος στο ΟΑΚΑ,με λίγη τύχη και με κάθε παίκτη να δίνει το 100% των δυνατοτήτων τους έχουμε ελπίδες.
ΕΜΠΡΟΣ ΑΗΤΕ.
Πολύ καλές ευρωπαικές πορείες? Η Σελτικ? Γελάνε και οι φουστανέλες στη σκωτία με αυτό που είπες...εγώ θυμάμαι τη Σελτικ να βγαίνει κάθε χρόνο 4η στου ομίλους...ούτε Γιουρόπα δεν πήγαινε...
ε εκανε μια δυο καλες πορειες επι Σαμαρα και Νακαμουρα :PP
Ελπίζω ν κάνεις λάθος,30? Λιγότεροι από 50 θα είναι αποτυχία του κόσμου της ΑΕΚ
30.000 κόσμος;;Εγώ λέω να πάμε καμιά 10αριά.Σιγά το ματς μωρέ τώρα...
Αδερφέ 14 Αυγούστου μην περιμένεις πάνω από 30-35 χιλ.
μην λες και πολλούς .....
Προσωπικά η κλήρωση δεν μου φαίνεται κακή δεν είναι ιδανική κιόλας αλλά κακή δεν είναι.Για να μπείς στο Τσλ
μια δύσκολη ομάδα θα την έπαιζες αν πέφταμε με πολύ εύκολη τώρα μετά πολύ πιθανώς θα βρίσκαμε Αιντχόφεν η Σαλτσμπουργκ μετά.Στην επόμενη κλήρωση θα μπούμε τώρα με τους πόντους της Σελτικ καθώς γίνετε πριν τα ματς πάλι και θα μπούμε στους Ισχυρούς αρά στα πλει οφ θα έχουμε αρκετά πιο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ εύκολη ομάδα
Εγω την ηθελα την Σελτικ σαν αντιπαλο μας σε αυτη την φαση, σαν ομαδα δεν ειναι τπτ το τρομερο, δεν θυμιζει την Σελτικ που ξεραμε, αν εξερεσουμε τον Μουσα Ντεμπελε και τον Σινκλeρ...
Θεωρω οτι ειναι καλυτερο να παιξεις με μια ομαδα που ναι μεν ειναι φαβορι λογο ονοματος αλλα αγωνιστικα ειναι στο ιδιο επιπεδο με εμας, ( επισης δεν ειναι ανωτερη απο την Κλαμπ Μπριζ) και η Σκωτια μας παει :)
Στόπερ σήμερα. Θα εκπλαγούν δυσάρεστα οι Σκωτσέζοι.
Όπως με Ρέιντζερς,ξεγραμμενους μας είχαν όλοι τότε,ίσως όταν είσαι αουτσάιντερ είναι πιο καλά.
Υ.γ υπέρ πάντων αγώνας για όλους, ομάδα,Τιμ αλλά και φιλάθλους
Βάσει δυναμικότητας του αντιπάλου η κλήρωση δεν είναι καλή.
Είναι όμως καλή,αν αναλογιστούμε ποιους αποφεύγουμε στη συνέχεια.
Θα μπορούσε να ήταν και καλύτερη η κλήρωση..κατα τη γνώμη μου όλα εξαρτώνται από εμάς ..αν παρουσιαστούμε όπως πρέπει θα περάσουμε..η σελτικ δεν είναι η ομάδα που θα τρομάξει την καλή ΑΕΚ
Κακή κλήρωση ακούω, άτυχοι όπως πάντα ακούω. Ρε αν δεν μπορούμε να περάσουμε τη σελτικ η τη ροσενμποργκ γιατι να μπούμε τσουλου;
γιατι για αρχες Αυγουστου και βλεποντας τις υποψηφιες αντιπαλους υπηρχαν πιο βατες. κανω λαθος?ας τσεκαρουμε τις δυναμεις μας για τσου λου στον αλλο γυρο. τωρα θες δε θες πεσαμε με ομαδα που συμμετεχει σχεδον παντα στους 32 του τσου λου.
Ναι σε αυτό έχεις δίκιο αλλά πιστεύω ότι η ομάδα θα είναι έτοιμη μέχρι τότε.
Τσοσιτς σε ικετεύω παικταρα μου τρεξε λιγο παραπανω και κρατα διατροφη σωστη να εισαι ετοιμος για το τσουλου.. Αλλιως Οικονομου λαμπρο για στόπερ
Μια χαρά κλήρωση.Δεν θα τους υποτιμησουμε αφού είναι καλή ομάδα,αλλά είναι στα μέτρα της σοβαρής ΑΕΚ.Στα συν ότι μετά πάμε στους ισχυρους.Πάμε γερά ΑΕΚΑΡΑ
Για ακομα μια φορα ατυχοι τα τελευταια χρονια.....2 ομαδες απο τις 6 θελαμε να αποφυγουμε και μας επεσε μια απο τις 2...
Δύσκολη κλήρωση αλλά αυτή η ΑΕΚ είναι για τα δύσκολα. Δεν φοβόμαστε ΚΑΝΕΝΑΝ!!! Σκωτσεζονορβηγακια ετοιμαστείτε να περάσετε δύσκολες στιγμές!!! Vamos ΑΕΚΑΡΑ!!!!
Δύο στα δύο με τις σκωτσέζικες Ρέιντζερς και Χέρτς. Με 4 νίκες παρακαλώ. Θα τριτώσει το καλό.
Και Χιμπέρνιαν και Νταντί Γιουνάηντεντ φίλε. 4 στα 4 γενικά. Και δεν ξέρω και για πριν το 1988 που θυμάμαι εγώ.
Εννοούσα για τσου λου. Νομίζω με αυτές πήραμε πρόκριση σε ομίλους τσου λου. Οι άλλες ήταν για γιουρόπα.
Μην ξεχνάς Νταντί Γιουνάιτεντ!
3 στα 3 σε προκρίσεις φίλε, υπήρχε και η Χιμπέρνιαν, την οποία αποκλείσαμε έστω και στην παράταση
Έχουμε αποκλείσει και τη Χιμπέρνιαν επι Σάντος
Κακή κλήρωση.
Χαφάρα και σούπερ σέντερ μπακ και περνάμε σε ομίλους. Τα δεν προλαβαίνουμε κ.λπ. δεν στέκουν (όλοι οι σοβαροί παίκτες έχουν κάνει προετοιμασία και η τακτική δεν χρειάζεται πολύ χρόνο).
Τεντώνει..Ρειντζερς χιμπερνιαν χάρτς Νταντί Γιουνάιντεν είχαν την τιμή να μας γνωρίσουν από κοντά...Ερχεται η ώρα και άλλης μίας ..Σκωτία οι βάση Αθήνα η πρόκριση...Ποιον να φοβηθώ..
Ρε μη ξενερωνετε θα τους περάσουμε λέμεεεε.....
Μπορει να μην ειναι η χειροτερη, αλλα παραμενει δυσκολη η κληρωση. Προβλεπονται αερομαχιες, παρτε αμυντικο
ΟΛΟΙ στο ΟΑΚΑ στίς 14 Αυγούστου...ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ...
Εύκολη δεν τη λες αλλά με Σκωτσέζους έχουμε καλή παράδοση.
η κατρακυλα των προηγουμενων χρονων δε μας αφηνει να ησυχασουμε...Σεντ Ετιεν Ιουλη μηνα προπερσι...Τσσκα και Μπριζ περσι...Σελτικ φετος...κατάρα στα σουργελα που εφτασαν την ΑΕΚ στα ορια του αφανισμου και στην ευρωπαϊκη απαξιωση. ετοιμοι για αλλον εναν Γολγοθα φετος..το κερατο μου..ελα μωρη ΑΕΚΑΡΑ δωστα ολα σε παρακαλω!!περνα αυτο τον γυρο να ηρεμησει η καρδουλα ολων μας και να τα δωσουμε ολα χωρις αγχος στα πλει οφ του τσου λου
μην μασατε αδερφια τιποτα δεν μας σταματα το τρενο της ΑΕΚαρας ξεκινησε και δεν το σταματα τιποτα
Δυσκολα αλλα αμα ειμαστε σοβαροι μπορουμε
Σέλτικ βλέπω αλλά διαβάζω Ρέιντζερς.
ΠΑΜΕ ΟΠΩΣ ΤΟΤΕ ΛΑΤΡΕΙΑ ΜΟΥ!
ΠΑΡΤΕ ΠΟΛΛΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΣΚΩΤΙΑ!ΑΠΟΒΑΣΗ ΔΙΨΑΣΜΕΝΩΝ ΑΕΚΤΖΗΔΩΝ!
Τίποτα δεν είναι τυχαίο Σκωτσεζικη 1994 τότε Σκωστσεζικη τώρα 2018
Τα ίδια λέγαμε και τότε δίσκολα δεν την θέλαμε.
ΑΕΚ δείξε ξανά ποια είσαι στη Ευρώπη
Κρίμα δεν θα μπορώ να είμαι Σκωτία
24 χρόνια μετά... Κουνάμε σεντόνι φέτος ..
Δεν φοβόμαστε κανέναν. Αν η ομάδα είναι σοβαρή,που θα είναι, θα περάσουμε. Πάμε εκεί να πάρουμε κανά Χ...αν μπορέσουμε να βάλουμε και κανένα γκολ ακόμα καλύτερα...και ερχόμαστε μετά εδώ γεμίζουμε το ΟΑΚΑ και τους τελειώνουμε!
Τυχεροί όπως πάντα...
Πάμε σαν άλλοτε...
Για άλλη μια φορά η κλήρωση δεν ήταν με το μέρος μας. Δεν είναι εντελώς κακή η κλήρωση. Αλλά δεν ειναι και η καλύτερη.
ΑΕΚΑΡΑ ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΝΑ ΔΩ ΣΕΝΤΟΝΙ ΞΑΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΕ ΤΟ ΚΑΣΚΟΛ
Και όπως τότε...θα προκριθούμε..!!!
Απο σκωτσεζικες ομαδες μονο καλες αναμνησεις εχουμε..!!
Ωραία, αποφύγαμε τη Σάλτσμπουργκ. Παράλληλα πέσαμε σε απαιτητικό ζευγάρι, ίσως καλύτερα έτσι γιατί αν πέφταμε σε "εύκολο" αντίπαλο θα εφησυχάζαμε, πράγμα πολύ λάθος.
ΕΜΠΡΟΣ ΑΕΤΕ!
ρε την γκαντεμια μου μεσα γαμω ...μια φορα ασ μασ εκανε το κεφι ...
Ας ειναι και ετσι θα περασουμε .
Είμαστε λίγο γκαντεμηδες.
ρε την γκαντεμια μου μεσα γαμω ...μια φορα ασ μασ εκανε το κεφι ...
Ας ειναι και ετσι θα περασουμε .
Ο τύπος που έκανε την κλήρωση ( έβλεπα σε Live streaming την κλήρωση) δαγκωθηκε και ξεροκαταπιε μόλις έβγαλε την ΑΕΚ αντίπαλο της σελτικ...
Μάλλον σέλινο. Θέλει προσπάθεια
Πάμε να τους σκίσουμε! Σκωτσέζοι διαχρονικά πελατάκια άλλωστε!
ΜΕΓΑΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΜΙΚΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΛΕΟΝ!! ΠΑΜΕ ΑΕΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Οπως παντα...ποτε η τυχη με το μερος μας
Καλή επιτυχία ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΥ!
Μάγκες κακά τα ψέματα με τη Σέλτικ (αν περάσει τη Ρόζεμποργκ, με τους Νορβηγούς θα είμαστε φαβορί) δεν είμαστε το φαβορί του ζευγαριού. Δεν αποτελεί καμια υπερομάδα αλλά είναι έμπειρη με συμμετοχες σε ομίλους ΤσΛ. Νομίζω ότι οι Σκωτσέζοι θα στηριχτούν στα στημένα πάντως.
Η καλη ΑΕΚ προκρίνεται.Ευελπιστουμε βεβαια να γινει η έκπληξη και να περάσει η Ρόζενμποργκ τη Σέλτικ
και το ειπα οτι θα πεσουμε με αυτο το ζευγαρι ...
Ήταν η μοίρα μας, όπως φαίνεται, να παίξουμε με Σκωτσέζους ( αν περάσει η Σέλτικ φυσικά) . ΑΕΚ μπορείς!
Θα ειμαστε στους ισχυρους τωρα στον επομενο γυρο;
Μια χαρα.....η κληρωση ειναι πολυ καλη και οι δυο ομαδες ειναι στα μετρα της ΑΕΚ....πολυ πιο ευκολες απο την περσινη ΤΣΣΚΑ..... Με προσοχη και καλη διαχειρηση ολα ειναι εφικτα.....
Παμε ΑΕΚΑΡΑ τους εχουμε...ΠΑΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!
Όπως είπε και ο Κέτσε μας πάει η Σκωτία. Μια χαρά
Θα μπορούσε και καλύτερα.
τους έχουμε πάντως. ...
Οποια ομαδα κ να τυχουμε απο τις δυο δεν ειναι ουτε δυσκολη ουτε ευκολη κ ειναι κ εμπορικες 40000 κοσμο κ βαλε στο οακα για την προκριση....
Βατή η Ρόζενμποργκ... ΠΑΜΕ ΡΕ ΑΕΚΑΡΑ!!!!
Ταξιδάκι Γλασκώβη 7-8 του μήνα!
Μάνα δεν έρθω χωριό τελικά.. Θα πάω στην κίτρινη Γλασκόβη!! VAMOS
Στα ΑΣΤΈΡΙΑ ΠΆΜΕ!! Το φαβορί εμείς ΑΕΚΑΡΑ
Αχ ρε ΑΕΚΑΡΑ ...απο την αρχη στα δυσκολα ! Δε πειραζει εμεις θα ειμαστε ΕΚΕΙ !!
ΟΛΟΙ ΟΑΚΑ , ΟΛΟΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ !
Δεν περναμε νομίζω,αλλά δεν είμαστε καταδικασμένοι όπως θα ήμασταν αν κληρωνόμασταν με Σάλτσμπουργκ.
έλεος την ατυχία μου
ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ
Α ρε ουισκια..... Σκωτία ερχόμαστε!!!
Ανετα!!
Μη μασάτε και πάμε γερά τους έχουμε!! ΑΕΚ είμαστε !!! Δε φοβόμαστε κανέναν!!!
Κριμα..Μια πιο βατη θα ηθελα..
Πάμε ΑΕΚάρα γερά. Δεν φοβόμαστε κανέναν.
Πρέπει να περάσουμε, κλασικά δε βοήθησε η τύχη αλλά πρέπει! προσοχή στον Dembele
ΠΑΜΕ γερααααααα !!!
Δύσκολη αλλα όχι ακατόρθωτη κλήρωση . Πάμε γερααααα
Παίξε σαν ΑΕΚ και θα προκριθούμε!
Το καλο ειναι πως αν περασουμε θα ειμαστε στους ισχυρους!
AEK boris boris na prokrithis AEK gera gera kai...