Η ΑΕΚ έχει βάλει μπροστά τις μεταγραφικές… μηχανές της με στόχο να κλείσει όσο γίνεται περισσότερους παίκτες μέχρι την έναρξη της προετοιμασίας (25 Ιουνίου). Τα ανοιχτά μέτωπα είναι αρκετά και μέσα σε αυτά είναι φυσικά και του επιθετικού. Η ομάδα θα ενισχυθεί με φορ. Είναι δεδομένο… Ψηλά στη λίστα λοιπόν είναι και παραμένει ο Μίλαν Τζούριτς. Ο διεθνής με τη Βοσνία πανύψηλος σέντερ φορ της Τσεζένα παίζει δυνατά για την ΑΕΚ και μάλιστα ο Μπράνκο Μιλοβάνοβιτς αναμένεται τις επόμενες ώρες να ταξιδέψει στην Ιταλία, προκειμένου να μιλήσει απευθείας με την Τσεζένα για τον Τζούριτς, στην οποία και ανήκει ο παίκτης. Στην Ιταλία, ο τεχνικός διευθυντής της Ένωσης, αναμένεται να έχει επαφές και με την πλευρά του 26χρονου φορ, προχωρώντας την υπόθεση. Παίζει δυνατά για την ΑΕΚ λοιπόν ο Τζούριτς, αν και εξετάζονται κι άλλες περιπτώσεις επιθετικών. Τούτη την ώρα πάντως αυτός είναι ψηλά στη λίστα.
Novibet ΕΠΑΘΑ με Super Προσφορά* Γνωριμίας* 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
SEAJETS Ταξιδεύουμε μαζί με το μεγαλύτερο στόλο ταχύπλοων παγκοσμίως σε 50 προορισμούς του Αιγαίου!

αυτον τον παιχτη τον παιρνεις...αν σου βγει τον πουλας μετα ευκολα...ειναι διεθνης που ειναι πολυ βασικο και εχει στοιχεια που δεν εχει αλλος στην λιγκα υψος, δυναμη, εκτελεση...αξιζει το ρισκο...αν τον αυγουστο εχεις προκριθει στους ομιλους παιρνεις εναν πιο γνωστο και πιο σιγουρο ξεροντας μεχρι τοτε τι θα εχει προσφερει ο βοσνιος...
τι ειμαστε μπακαλικο? να παρουμε και αννν μας βγει? και πως να βγει? εχει αλλαξει τοσες ομαδες ειναι 26 ετων δεν ξεπεταχτηκε ως τωρα, αν ηταν θα το ειχε κανει.
και μην ακουω οτι ειναι διεθνης που παιζει μερικα φιλικα. εχει τζεκο ιμπισεβιτς μπροστα του αυτος θα παιξει.
μην λεω ιμπισεβιτς ομως γιατι ποναει απο αυτο που παθαμε περισυ.
1. Τα ίδια λέγατε με Πέκχαρτ. Ούτε αποδέσμευση θα μπορέσουμε να του κάνουμε.
2. Κομμένα τα ρίσκα. Τέλος. Με τέτοιους δε θα περάσεις καν Ευρώπη. Εκεί τρέχουνε, δεν παίζουνε με ποδόσφαιρο 20 χρόνια πίσω και καμινάδες.
3. Αν είναι να περιμένεις να προκριθείς πρώτα ομίλους (που θα έχεις ήδη ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ πρόγραμμα) και μετά να πάρεις τον "καλό" φορ, τότε πέταξε το πουλάκι, έχεις κάψει ήδη τη χρονιά από τώρα.
για τους παιχτες που ονειρευεστε χρειαζονται πολλα χρηματα...μονο με λαχεια θα πορευθει η ομαδα με οσα ρισκα αυτο συνεπαγεται...
Μακάρι φίλε να μπορούσα να σου κανω αλλα 1000 dislike...
Καλός παίκτης φαίνεται. Παίρνεις και ένα όνομα για επικοινωνιακούς λόγους και αφήνεις τον νεό να κάνει την δουλειά.
Ο Τζούριτς είναι μιά περίεργη περίπτωση. Εγώ προσωπικά θέλω έναν επιθετικό που να είχε καλή χρονιά πέρσυ και πιο ποιοτικό.
Αλλά ας αναλύσουμε τον Τζούριτς. Παίζει στην Τσεζένα, ομάδα που παίζει στα πλέι όφ για να ανεβεί στην Serie A. Φέτος έβαλε 8 γκόλ και είχε 3 ασίστ σε 27 συμμετοχές με την Τσεζένα. Ούτε καλά ούτε άσχημα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ δηλαδή. Και άν σκεφτεί κανείς ότι με την Εθνική Βοσνίας έβαλε άλλα 5 τώρα στα φιλικά (1 με Λουξεμβούργο, 2με Ιαπωνία, 2 με Δανία) τότε φέτος έχει βάλει συνολικά 13 γκόλ. Είναι ζεστός δηλ, έχει επαφή με το γκόλ.
Πέρσυ η Τσεζένα έπαιζε στην Serie A, έκανε κακή χρονιά και υποβοβάστηκε. Ο Τζούριτς πέρσυ έπαιξε 30 παιχνίδια και έβαλε 3 γκόλ (σε Κιέβο Βερόνα, Ουντινέζε, Γιουβέντους) και είχε 3 ασίστ.
ΥΓ. Η Serie B θεωρείται το 2ο καλύτερο πρωτάθλημα Β´ Εθνικής στον κόσμο (μετά την Championship) γιατί είναι πολύ σκληρό με πολύ σκληρές και καλές άμυνες, ενώ παράλληλα είναι ποιοτικό γιατί είναι ανταγωνιστικό. Το σκεπτικό μου είναι ότι ο Τζούριτς θα μπορούσε να παίξει στην ΑΕΚ γιατί παρά το ύψος του (1.99) έχει τα χαρακτηριστικά του Ιμπραίμοβιτς, δηλαδή βγαίνει και σπάει μπάλα, έχει καλή τεχνική, είναι ελαφρύς και τον βοηθάει στο να τρέχει γρήγορα, έχει ΑΡΡΩΣΤΑ την κεφαλιά, έχει το σουτάκι του το σωστό, είναι μέσα σε όλες τις φάσεις....ΑΛΛΑ είναι μεγάλο ρίσκο να πάς με Τζούριτς βασικό, θα ήθελα κάτι πιό σίγουρο. Έχει το σκαρί του Ίμπρα και τις κινήσεις του αλλά για πρωτάθλημα σοβαρό όπως η Serie A δέν είναι έτοιμος ακόμα να παίξει και μα βάλει 10 γκόλ. Για Ελλάδα εννοείται πώς θα ανταπεξέλθει εύκολα...αλλά για το Γιουρόπα? Εκεί είναι η όλη φάση, άν τον πιστεύει ο Μίλο ας τον φέρει...ξέρει ο Μίλο έχει μάτι!!
φιλε Politis3ouKosmou επιθετικους με τετοιο υψος υπαρχουν πολλοι. ο ιμπραιμοβιτς ειναι αυτος που ειναι γιατι παρα οτι ειναι κοντα 2 μετρα εχει τρομερη τεχνικη καταρτιση. μονο στο υψος μοιαζουν αυτοι οι 2.
Καλημέρα.... Φαίνεται ότι η υπόθεση Βέλλιου υποχωρεί, οπότε για να πηγαίνει ο Μίλο εκεί μάλλον θα κλείσει.... Μακάρι να μας βγει...
ΥΓ. Με Μπρέσεβιτς τι γίνεται ρε παιδιά.... Μακάρι να πάει προετοιμασία και να βγάλει μάτια, γιατί στο στιλ που θέλει να παίξει ο Τιμούρ (το φορ να παίζει με πλάτη και να σπάει τη μπάλα στα πλάγια) ο Ιβάν ταιριάζει απόλυτα... Μακάρι γιατί του το χρωστάει ο Θεός.....
εστω και αν δεν μπορει ο ιβαν, αν δεν θα μας κανει πλεον απο θεμα ποιοτητας ενα χρονο συμβολαιο τιμητικο το αξιζει. (ωστε και να μην ψαξει την επομενη ομαδα του μετα απο 1.5 χρονο αποχη)
παντως η γνωμη μου ΑΝ ο Ιβαν ειναι καλα (κατι που ευχομαι φυσικα) δεν νομιζω οτι ειναι χειροτερος απο αυτον τον Τζουριτς.
χρειαζομαστε πολυ καλυτερο απο αυτον εδω για βασικο.
Έστω πως μένει ο Πέκχαρτ που είναι καινούριος και έρχεται και το "κόλημα" Τζούριτς, καλοί για μπάσκετ αλλά ο Βέλλιος μάλλον καλύτερος. Θέλουμε όμως και έναν γρήγορο, πιο κοντό επιθετικό, μπουκαδόρο. Όχι όμως τον Σκόκο που είναι σε καθοδική πορεία και δεν έχει μαρκάρει ποτέ στη ζωή του.
As meini o djebbour as figei o makis k pekhart k as paroume scocco
Αυτό με το σκόκο έχει πια καταντήσει ανέκδοτο
1. Τι κόλλημα έχετε φάει μερικοί με Σκόκκο...Κι εγώ τρελός ήμουν μαζί του, αλλά 7 χρόνια πριν. Που έπαιζε στα μισά ματς. Που βαριόταν να τρέχει κιόλας. Τώρα, με πτωτική πορεία, θα κάνουμε χάρες πάλι;
2. Ο Μάκης έφυγε ήδη, ο Τζιμπούρ γιατί να μείνει; Αν είναι 3ος οκ, αλλά σιγά μη δεχτεί. Πέκχαρτ επίσης αποδέσμευση.
3. Τζιμπούρ, Σκόκκο, Βάργκας, Μπαρμπόζα στην ίδια ομάδα. Really; Και δεν περιμένεις πυρηνική... ΣΥΝΕΧΕΙΑ καταστροφή;
στην αεκ εχει πολλα χρονια να ερθει επιθετικος της προκοπης...αυτος ο τζουρος παλτο ειναι..
Άραγε τον έχεις δει ποτέ?Τον ήξερες πριν γραφτεί το όνομα του εδώ μέσα?
Toutestin BALDE
Ntaniel Mpatista
AX re Ntanielo
Όχι άλλο Τζούριτς. Δεν αντέχουμε.Έλεος
Δεν χρειαζεται να παρουμε τον συγκεκριμενο,ας κρατησουμε τον κρισαντους το ιδιο ειναι.Δηλαδη ημαρτον.Ετσι θα παμε στο europa league?
Πάρτε Ελληνες , δεν είμαστε η λεγεώνα των ξένων , δεν με νοιάζει τι κάνουν οι άλλοι , εγώ θέλω την ΑΕΚ Ελληνική ομάδα με μερικούς καλούς ξένους!
Και που να τους βρουμε τους καλους ελληνες ρε αδερφρε????
Να είμαστε ξεκάθαροι. Υπάρχουν 3 είδη επιθετικών: 1) Οι φορ του κουτιου, αυτοί δλδ που κάθονται στην μεγάλη περιοχή και απλά περιμένουν να τους έρθει η μπάλα συστημένη για να το παστελώσουν (Πεκχαρτ, Τζουριτς/Κλαους, Φινμπογανσον/Λεβαντόφσκι,Ζιρου). 2) Αυτοί που παίζουν έξω από το κουτί και κύριος στόχος τους είναι να πιέζουν, να τρώνε ξύλο, να ανοίγουν χώρους (Αραβίδης/Ιντέγιε/Μάντζουκιτς). 3) Οι μπουκαδόροι, αυτοί που θα πάρουν την μπάλα έξω από την... ΣΥΝΕΧΕΙΑ περιοχή, θα περάσουν 2-3 και θα σκοράρουν. Είναι παίχτες τεχνίτες και γρήγοροι, με ευχέρεια τόσο στο σκοράρισμα όσο και στην δημιουργία. Τέτοιου στυλ επιθετικός είναι ο Μπακασέτας, ήταν ο Τζιμπούρ στα ντουζένια, είναι ο Μπεργκ από τον ΠΑΟ, είναι ο Γκριτζμαν από την Ατέτλικο και σίγουρα είναι ο Λάς Μπανγκουρα που ακούστηκε. Επειδή ακριβώς είναι τεχνίτες και γρήγοροι, μπορούν να παίξουν είτε ως δεύτεροι επιθετικοί είτε στα άκρα και να πατάνε στο κουτί.
Η ΑΕΚ τα δύο πρώτα τα έχει. Αυτό που χρειάζεται επομένως είναι το τρίτο. Καλός ο Μπακασέτας, αλλά μικρός. Χρειάζεται έναν Μπανγκουρά να του μάθει τα κόλπα ή έστω έναν σε αυτό το στυλ (ίσως να είναι ο Μπαλντέ, αν και δεν τον έχω παρακολουθήσει). Ο μόνος λόγος επομένως για να επιμένουν στον τζούριτς είναι να διώξουν τον Πεκχαρτ. Αν και θεωρώ πως ο Πεκχαρτ είναι καλύτερος. Αν η ΑΕΚ δεν πάρει επιθετικό με τα χαρακτηριστικά που αναφέρω, τον χειμώνα πάλι θα ψαχνόμαστε. Εκτός φυσικά, αν μας βγεί ο Μπακασέτας Μάνταλος και πετάει φωτιές. Πράγμα που το εύχομαι.
Ο Λεβαντόφσκι να σε διορθώσω, δεν είναι τόσο του κουτιού, είναι κάτι ανάμεσα σε 1 και 3. Ξέρει και να περιμένει τη μπάλα και να σπάει παιχνίδι και κίνηση έχει και σουτ. Δεν τα θέλει όλα έτοιμα πχ στο κεφάλι ή στο πλασέ όπως ήταν κάπως στη Ντόρτμουντ. Που και πάλι, επειδή η Ντόρτμουντ έπαιζε φουλ αντεπίθεση και έβγαινε φοβερά γρήγορα στην κόντρα, δεν ήταν στατικός, άνοιγε πολλούς χώρους. Εμείς ανάθεμα αν έχουμε τέτοιους να το κάνουν αυτό και τα ταγάρια Πέκχαρτ και Τζούριτς, μόνο για την ΑΕΚ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ δεν κάνουν.
Ο μπαγκουρα είναι εξτρέμ
Παλαιότερα έπαιζε κι εκεί, αλλά λόγω ταχύτητας μετατέθηκε στα εξτρέμ.
και μετά αναρωτιόμαστε τι είδαν και πήραν τον κρισαντους.. εδώ πάνε να πάρουν τον τζουριτς που και οι τυφλοί στην τσεζένα γνωρίζουν ότι είναι παντελώς αμπαλος και παναργος.. απλά είναι φορες που είμαι σίγουρος ότι σε κάποιες περιπτώσεις δεν έχουν την παραμικρή εικόνα από τον παίκτη.. είναι αδύνατον να παρακολούθησαν παιχνίδι φετινό της τσεζένα και να θέλουν αυτόν τον παίκτη στην ΑΕΚ... είπαμε ο παικταράς στην σέριε B ήταν ο λαπεντουλα που ανέβασε την πεσκάρα στην σέριε A.. η τιμή του... ΣΥΝΕΧΕΙΑ βεβαια είναι πάνω από 12 μύρια.. και η πεσκάρα ήδη έχει αρνηθεί σε λάτσιο και ναπολι...
Ρε φερτε αυτον και αφηστε τα αστεια.....
K1vvPLRuY8
https://youtu.be/J
Καλος φαινετε στο βιντεακι αλλα 3 μυρια και σε ολα ειναι στην κοντρα δεν ειναι ταμπουρι οπως θα ειναι σε ολα τα παιχνιδια εκτος απο τα ντερμπυ και περσυ ειχε 23 παιχνιδια 4 γκολ 2 ασσιστ
Δεν νομιζω οτι ειναι κατι ιδιαιτερο.. Αυτοι οι τυποι δεν εχουν στανταρς στην αποδοση τους.. Μπορει την μια περιοδο να βγαζουν ματια.. και την επομενη να σερνονται..
Aν αποκτηθεί και άλλος φορ καλώς να έρθει
https://www.youtube.com/watch?v=LWLgJ0w092A
ΟΧΙ.
Πάρτε Mbokani τώρα που έπεσε ή Νοριτζ ίσως είναι ελεύθερος!!!Και νταμάρι και παικταρα
Για βασικος θα ναι τεραστιο ρισκο να ρθει. Για αναπληρωματικος ειναι φανταζομαι ακριβος. Αρα δεν καταλαβαινω το νοημα της συγκεκριμενης περιπτωσης.
Πέραν μερικών συμμετοχών και γκολ με την Εθνική Βοσνίας, τίποτε το ιδιαίτερο! Επομένως, προτιμώ Βέλλιο και Μπαλντέ για φορ και Σεντρικ για εξτρέμ...
Γιατι πιστευω οτι θα τραβαμε τα...μαλλια μας για τον Πεκχαρτ;
Ρε τι κόλλημα Εχουν φάει εκεί με Αυτό το παλτό μακριά ρε πάρτε κάνα λαφερτυ η για μεγαλύτερο μπαμ ελ Αραμπι........
2007– Cesena 128 (17)
2010–2011 → Ascoli (loan) 17 (2)
2011–2012 → Crotone (loan) 45 (7)
2012–2013 → Cremonese (loan) 20 (3)
2013–2014 → Trapani (loan) 13 (3)... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
2014 → Cittadella (loan) 15 (4
Θελουμε κατι καλυτερο για βασικο φορ . Εκτος και αν ειναι για διωξιμο ο Πεκχαρτ και ψαχνουμε καποιον για να καλυψει τη θεση του στο ροστερ
ΟΧΙ
Ελάτε τώρα, σοβαρευτείτε.
Μπορει να βγει παιχταρας, αλλα ειναι σιγουρα ρισκο, και το ερωτημα ειναι ποσα ρισκα αντεχουμε σε μια σαιζον (ο Μητρος μολις χθες υπεγραψε). Δεν υπαρχει κατι πιο σιγουρο?
Παλτό... Μακριά μας...
Αυτό που θέλουμε είναι ένα Λυμπερόπουλο, που να τον βρεις?
Ακομα χειροτερα,θελουμε εναν Λυμπε και εναν Νικολαιδη.
Πολύ χειρότερα, θέλουμε κι έναν Κασάπη αριστερά...
Με μπακασετα τι παιζει;;
Επειδη λενε καποιοι οτι και ο Μπλανκο ηρθε απο τη Β Αργεντινης σας υπενθυμιζω οτι εκει ειχε βαλει 35γκολ σε μιαμιση σεζον. O τζουριτς δεν εχει βαλει τοσα σε ολη τη συλλογικη 9χρονων καριερα του
Δεν ξέρω για αυτόν αν είναι Πέκχαρτ νούμερο 2 όχι έχουμε ήδη έναν, αλλά αν είναι παιχταράς στυλ Ιμπραίμοβιτς χωρίς βέβαια σύγκριση με αυτόν να τον δούμε από κοντά γιατί όχι αν καλύτερο δεν μπορούμε να πάρουμε.
Τρέχει σαν να περπατάει και περπατάει σαν να έρπει.Εγώ αυτό είδα από βίντεό του. Αν τον θέλουμε να του κρεμάμε λάμπες για να φωτίζει την αντίπαλη περιοχή καλώς να έρθει.Αλλιώς νομίζω πως στην επίθεση χρειάζεται ταχυδύναμος επιθετικός με μέσο προς μεγάλο ύψος (1,75-1,85) που να μπορεί να κάνει έστω μισό κοντρόλ και να σπάει τη μπάλα στα γρήγορα εξτρέμ που ελπίζω να πάρουμε.
Ρε παρτε το παλικαρι ΑΜΕΣΑ....ειναι λιρα ΕΚΑΤΟ...................
Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι πάμε να φτιάξουμε μιά σοβαρή ομάδα αλλά μέτρια ομάδα για Ευρώπη.
Έχουν φέρει Τσιγκρίνσκι (1.90), Γιόχανσον (1.88), Κάλα (1.87) ή Αλγερινό (1.95), Τζούριτς (1.99), Ντίντακ (1.84), Πέκχαρτ (1.94)...πάνε δηλαδή να φτιάξουν μιά ομάδα που θα δέχεται δύσκολα γκόλ από στημένες φάσεις... ΣΥΝΕΧΕΙΑ αλλά παράλληλα, την όποια δυσκολία στο να βάλει γκόλ θα την καλύπτει "θεωρητικά" με το να πετυχαίνει γκόλ από στημένες φάσεις.
Αυτό καταλαβαίνω εγώ. Και το σωστό αυτό είναι. Στον άξονα έχεις ψηλούς και δυνατούς παίκτες και στα πλάγια έχεις ευέλικτος και γρήγορους παίκτες.
Μένει να δούμε τί ποδόσφαιρο θα είναι σε θέση η ομάδα να παίξει. Ελπίζω ο πρώτος αντίπαλος στο Γιουρόπα να είναι εύκολος και να το παλέψουμε για τους ομίλους.
Γιατί το δεύτερο που καταλαβαίνω ειναι ότι στην διοίκηση σκέφτονται ότι εάν κληρωθούν με καμιά Γουέστ Χάν, Σέντ Ετιέν, Λίλ, Σασουόλο, το θεωρούν σίγουρο ότι θα αποκλειστούν, άρα σκέφτονται ότι θα φέρουν Τζούριτς με μικρό κασέ αφού δέν θα έχουν τα λεφτά από τους ομίλους. Και σε περίπτωση που περάσουμε στους ομίλους, τον Αύγουστο θα φέρουν καλό επιθετικό και ο Τζούριτς θα πάει για δεύτερος και ο Πέκχαρτ θα πάει είτε δανεικός, ειτε ελεύθερος, είτε θα πουληθεί με μικροποσό.
Συνοψίζω όσα λες στην ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ σου παράγραφο. Άρα κάνουν όσα λοιδορούσαμε εμείς στον Κόκκαλη και στο Μαρινάκη, περιμένουμε να δούμε την κλήρωση πρώτα και βλέπουμε ΑΝ και πότε θα πάρουμε παίκτες και τι επιπέδου. Οπότε, επειδή οι πιθανότητες δεν είναι υπέρ μας, δεν επενδύουμε ποτέ, δεν προκρινόμαστε και ξανά φαύλος κύκλος για το μέλλον.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Έτσι όμως, ποτέ δε θα περάσεις Ευρώπη, ποτέ δε θα έχεις έσοδα, ποτέ δε θα γίνεις ανταγωνιστικός. Μόνο στην 5άδα θα στριφογυρνάς μέχρι να φτιάξει ΠΟΛΥ η βαθμολογία της Ελλάδας στην Uefa, μπας και κλέψεις καμιά θέση που πάει απευθείας σε όμιλο.
Ε δεν είναι σοβαρή άποψη αυτή αν θες να στήσεις ομάδα με προοπτικές. Θα σου φύγουν κι αυτοί που έχουν έρθει και δε θα μπορείς να φέρεις και κανέναν μετά αν είναι αμφισβητήσιμη η Ευρώπη. Θα σου πούνε, ποιος θα με δει στην Ελλάδα, θα έρθω να παίζω στους βάλτους και να έχω και την ΕΠΟ του Γκιρτζίκη;
Αν δε δώσεις κίνητρα και λεφτά να χτίσεις σύνολο, θα έχεις και τα αναμενόμενα μικρά αποτελέσματα. Και σε περίπτωση που περιμένουμε Αύγουστο να δούμε ΑΝ έχουμε μπει ομίλους για να πάρουμε φορ, τότε καλά κρασιά. Δεν ξέρω αν έχετε συνειδητοποιείσει ορισμένοι ότι η πρόκριση στο Uefa είναι φοβερά δύσκολη ήδη, πόσο μάλλον αν δε φέρουμε και κάποιους αξιόλογους ποδοσφαιριστές.
Κινδυνεύουμε να κάψουμε μια χρονιά έτσι, συν το γεγονός ότι ακόμα και πες να προκριθείς, θα ψάχνεις φορ τέλος Αυγούστου όπως έκανες τα τελευταία 3 χρόνια, για να σου έρθει πότε, να ενσωματωθεί πότε, να σου αποδώσει πότε;
Ο ένας κάνει μια σοβαρή ανάλυση για το ποια μπορεί να είναι η λογική πίσω από τις κινήσεις και οι άλλοι προσπαθούν να πετάξουν εξυπναδίτσες για παρκαρίσματα και Σασουόλο, για να κλέψουν τις εντυπώσεις. Αυτοί είμαστε...
Δεν ξέρω αν πράγματι οι άξονες στους οποίους κινούνται στη διοίκηση είναι αυτοί και πολύ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ περισσότερο δεν ξέρω αν κάτι τέτοιο μπορεί να αποδειχθεί θελκτικό ή έστω αποτελεσματικό. Έχω και εγώ τις αμφιβολίες μου. Ξέρω μόνο πως το σκεπτικό όπως παρουσιάζεται στέκει. Στο φινάλε αν κάποιος νομίζει πως δεν στέκει ας παρουσιάσει και αυτός την οπτική του μπας και ξεστραβωθούμε εμείς οι υπόλοιποι που δεν το παίζουμε προπονητές.
@Galahad. Φίλε η ένσταση στους "επενδυτές" του λιμανιού είναι πως έχουν εξασφαλισμένα κάθε χρόνο επί μια 20ετιά τα 25-30 του τσου λου και ακόμα τρώνε σφαλιάρες από τους μικρομεσαίους της Ευρώπης. Για αυτό και τους λοιδορούμε και καλά τους κάνουμε. Μόνο στραβοί και γάβροι δε το βλέπουν αυτό. Εμείς δεν παίξαμε ούτε καν Europa ακόμα! Υπάρχει χαοτική διαφορά. Άσε πρώτα να πάρουμε σοβαρά λεφτά από Ευρώπη και αν αυτά δεν επιστρέψουν στην ομάδα να είσαι σίγουρος πως όλοι μας (πρώτος εγώ σίγουρα) θα φωνάζουμε. Το να ζητάς όμως να πάθουμε τα περσινά χουνέρια των Μπαοκτζήδων και των βάζελων και να αρχίσουν πάλι τα χρέη στην ομάδα είναι κάτι πολύ διαφορετικό και όπως καταλαβαίνεις η επιχειρηματολογία εναντίον, υπάρχει και είναι ισχυρή...
Εσύ νομίζεις ότι υπάρχει περίπτωση να δωθούν 1-2 εκατομμύρια για επιθετικό? Τουλάχιστον πρίν ξέρουμε ότι είμαστε στους ομίλους του Γιουρόπα? Να είναστε και λίγο ρεαλιστές, οκ έφερε Μπάρκα (σούπερ ταλέντο), έφερε Μπακασέτα (όχι απλά σούπερ ταλέντο αλλά έχει κοψιά τεράστιου παίκτη, τον είδα και στα φιλικά με την Αυστραλία και τρελάθηκα), έφερε Τσιγκρίνσκι που είναι άπαιχτος στα παρκαρίσματα και στις κεφαλιές και είναι ηγέτης. Να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, καλές οι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ προσθήκες μέχρι τώρα, αλλά ενώ ξέρουμε εδώ και 2 χρόνια ότι ο επιθετικός σε μιά ομάδα είναι μεγάλο κεφάλαιο και ενώ την πατήσαμε ψάχνοντας τους οικονομικούς, εγώ θα περίμενα να πάμε σε πιό σίγουρη λύση από Τζούριτς (που μπορεί να βγεί σούπερ αλλά είναι ρίσκο).
Εγώ πιστεύω (και είναι άποψή μου) ότι εάν περάσουμε στους ομίλους θα γίνει μιά δυνατή μεταγραφή τον Αύγουστο αλλιώς θα ακολουθήσουμε πιο συντηρητική πολιτική.
Είναι άπαιχτος στα παρκαρισματα είπες, τον έχεις δει τον μπαγασα πως παρκάρει? Εγώ τον είχα δει σε ένα μαγαζί δύο δύο τα έβαζε τα αυτοκίνητα στη θέση τους.
Δεν οδηγάει καν :)
Ειδικα με τη Σασσουολο θα σκισουμε τα ρουχα μας...με αυτο το μεγαθηριο..............
Φίλε δεν την κερδίζεις εύκολα την Σασσουολο. Η μεγάλοι στην Ιταλία φέτος έφαγαν πολλά χαστουκια.
Αφού δέν γνωρίζεις, πές ότι βλέπεις μόνο Ελλάδα να τελειώνουμε.
Αναλυτικά οι αγώνες της Σασουόλο με τις μεγάλες ομάδες.
Σασουόλο - Νάπολι 2-1... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Ρόμα - Σασουόλο 2-2
Σασουόλο - Λάτσιο 2-1
Μίλαν - Σασουόλο 2-1
Σασουόλο - Γιουβέντους 1-0
Σασουόλο - Φιορεβτίνα 1-1
Ίντερ - Σασουόλο 0-1
Νάπολι - Σασουόλο 3-1
Σασουόλο - Ρόμα 0-2
Λάτσιο - Σασουόλο 0-2
Σασουόλο - Μίλαν 2-0
Γιουβέντους - Σασουόλο 1-0
Φιορεντίνα - Σασουόλο 3-1
Σασουόλο - Ίντερ 3-1
Ε απλά έχει και κάποια παιχτάκια της σειράς όπως ο Μπεράρντι που μπορεί να πάει Μπαρτσελόνα, κάτι τυχαίοι άλλοι όπως ο Ντεφρέλ, Σανσόνε, Βρσάλκο (επόμενος Σρνα στην Κροατία), ένας άλλος τυχαίος ονόματι Ατσέρμπι, ο τερματοφύλακας ο Κονσίγλι ο οποίος ήταν στην προεπιλογή της Εθνικής Ιταλίας αλλά κόπηκε πρίν μιά βδομάδα αφού πήρε Μπουφόν, Σιριγού, Μαρκέτι. Και έχει και διάφορους άλλους τυχάρπαστους οι οποίοι παίζουν πανέμορφο ποδόσφαιρο και θεαματικό.
Αλλά σιγά την Σασουόλο θα την σκίσουμε!! Αλλά την Καλλονή εκτός έδρας δέν μπορούσαμε να την σκίσουμε, τον Παναιτολικό δέν μπορούσαμε να τον σκίσουμε, τον Λεβαδειακό δέν μπορούσαμε να τον σκίσουμε για να μπούμε με 1-2 βαθμούς παραπάνω στα πλέι όφ και να βγούμε στα προκριματικά του CL.
Πίστεψέ με, ούτε τη Σασσουόλο έχεις όπως είσαι τώρα.
Η Σασσουόλο έκανε πολλές κηδείες στην Ιταλία. Πολύ φαντασμένοι είστε μερικοί. Λες και ο 4ος της Ελλάδας μπορεί να κοντράρει τον 4ο-5ο της Ιταλίας ή άλλων χωρών, που θα σκίσουμε και τα ρούχα μας.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Εγώ λέω να μην κατέβουμε καν, θα φοβηθούν να παίξουν με εμάς, το άλλο μεγαθήριο της Ευρώπης. Μας βλέπουν στην κλήρωση τόσα χρόνια μετά και λένε α πα πα, εγώ δεν πάω ΟΑΚΑ να παίξω με την ΑΕΚ.
Η υπεροψία τιμωρείται. Ας είμαστε ρεαλιστές γιατί μου φαίνεται έχουμε παρεξηγήσει λίγο τα πράγματα.
Κάποτε ο Ντούσαν στο γαυρο για το 4-3-2-1 πήρε φορ το Γκόγκιτς. Ευτυχώς που δεν ηταν στην ΑΕΚ να το φέρει σ εμάς γιατι θα ειχε πεσει ο σέρβερ
οχι αυτόν...όχι... μακριά....
Οταν θα καταλάβετε οτι το 4-3-2-1 θελει φορ με τέτοια χαρακτηριστικά και πλάγιους γρήγορους θα καταλάβετε γιατι θελει φορ με τέτοια χαρακτηριστικά
Έβλεπα πριν λιγο βιντεάκια του Μπλάνκο.. Τι φονιάς ήταν αυτός ρε μάγκες; Α ρε Ισμαέλ κρίμα που δεν έμεινες κ άλλο, να σαι καλά πάντα!
Οχι αυτον . Παλι ψηλο ταχαρι . Εχουμε τον πεκχαρτ για αυτο . Φερτε καποιον ευέλικτο γρήγορο να μπορει να κανει κατι και στο ενας εναντίον ενος να εχει μια ντριπλα.
Σε 11 παιχνίδια με την Εθνική έχει βάλει 7 γκολάκια. Ο Μπλάνκο είχε έρθει απο Β Αργεντινής αν θυμάστε. Η ΑΕΚΑΡΑ έχει φοβερό σκάουτινγκ. Εκτός απο τον Κρισάντους οι υπόλοιποι παίχτες που ήρθαν είναι καταπληκτικοί.
Ο Βάργκας έπαιξε πέρυσι χωρίς πρετοιμασία το ίδιο και ο Μπουανανότε ( μακάρι να μείνει ). Στο βάθος υστερούσαμε πέρισυ και σε κάνα δυό θέσεις στην βασική.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Φέτος θα δείτε μιά άλλη ΑΕΚ.
Έλεος ρε παιδιά η ομάδα 4 χρόνια πάει τραίνο ( παρόλο που μας σφυρίζουν οι σταθμάρχες ).
Θα παίζαμε απο φέτος Ευρώπη αν δεν μας έκλεβαν πέρυσι το κύπελο.
Να έχετε υπομονή. Η διοίκηση ξέρει τι κάνει.
Η ομάδα λες πάει τρένο και καταλήξαμε 30 βαθμούς πίσω από τον 1ο και 4οι στα πλέι όφ...
Ο Πέκχαρτ είναι η παικτούρα που θέλαμε, αλλά έχει "αδικήθεί", είχε να σκοράρει 2 χρόνια και ευτυχώς τον βρήκαμε τέτοιον ποδοσφαιριστή και δε μας τον πήραν άλλοι.
Ο Μπουονανότε αν ήταν το ταλέντο που λέγανε, θα είχε κάνει την καριέρα που ακουγόταν.
Ο Μπαρόχα έφερε εγγύηση στην ΑΕΚ...... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Ο Τζιμπούρ έλειπε από φορ, μιλάμε δεν έκατσε καθόλου στο συμβόλαιό του.
Ο Άρθο προσέφερε σταθερότητα στην άμυνα. Καθόλου τσαφ.
Ο Ανδρεόπουλος (που ήταν ο μόνος που τον πληρώσαμε κιόλας :-P), έφυγε δανεικός.
Ο Βάργκας έπαιξε καλά σε μερικά ματς, σε άλλα ήταν μόνο κλωτσιά και νεύρα.
Ο Μπαρμπόζα μας βγήκε, αλλά από τα μισά και μετά κυρίως.
Και φυσικά ο Σιμόες που ξέραμε περίπου τι παίρναμε.
Οπότε, το συμπέρασμα είναι να μη φύγει κανένας, δε θέλουμε παίκτες, μια χαρά είμαστε, έτσι;
Αν εσύ το λες "φοβερό" σκάουτινγκ αυτό το πράγμα, τι να πει κι ο ΟΣΦΠ που έχει Καρεμπέ και ο ΠΑΟ Ζιλμπέρτο Σίλβα...Εμείς πάμε με Μίλο και Ντούσαν.
Δηλαδή αν δε πηγαίναμε και τρένο, πώς θα ήμασταν; 45 βαθμούς κάτω από τον 1ο, ούτε θα μπαίναμε πλέι οφ και δε θα είχαμε διπλό όλη τη σεζόν κι όχι το 2016 (που λέει ο λόγος); Λάθος τρένα βλέπετε μερικοί, μάλλον καρβουνιάρηδες. Για υπερταχεία έχουμε ΠΟΛΥ ακόμα...
Ξέρεις γιατί έφαγες τόσα άκυρα από τους υπόλοιπους? Οχι γιατί οι περισσότεροι πιστεύουν πχ πως οι Μπαρόχα και οι Αρθο είναι τίποτα παικταράδες ή πως ο Βάργκας έβγαλε μάτια με την αποδοσή του αλλά γιατί δεν τοποθέτησες τις προτεραιότητες στον σωστό χρόνο και τόπο. Δεν χρειάζεται να είναι κάποιος πτυχιούχος προπονητής για να αντιληφθεί πως όλα αυτά που έγραψες όσο αναφορά την αξία των παικτών είναι σωστά. Το δύσκολο είναι να καταλάβουμε όλοι επιτέλους πως για να φτάσεις κάπου... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πρέπει να χτίσεις και όχι απλά να πετάς φωτοβολίδες. Γι αυτό λοιπόν το διάστημα, για την κατάσταση που υπάρχει στο ελληνικό ποδόσφαιρο ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ναι η ομάδα πήγε τρένο και μαγκιά σε αυτούς που την τρέχουν και κατάφεραν να φέρουν έναν τίτλο μετά από χρόνια αλλά και να χάσουν την έξοδο στο τ.λ για ένα γκολ. Οσο για τον καρεμπέ εάν είναι να δώσεις 15 εκ(σύμφωνα με αυτά που λένε οι ίδιοι οι ολυμπιακοί) για να έχεις την επιθετικοί τριάδα που είχαν , τότε εγώ πολύ χαίρομαι που έχω τον Ντούσαν και τον Μίλο. Τέλος εάν θεωρείς τον ολυμπιακό υπερταχεία επειδή τερμάτισε 30 βαθμούς (σύμφώνα πάντα με τον τρόπο που το τοποθέτησες εσύ) εγώ προτιμώ να πάω με ποδήλατο...
Σωστος..
Ο Μπουονανότε φέτος με προετοιμασία, θα σπρώχνει τα σέντερ μπάκ στα κόρνερ !
Τίγρη, φέρε Ricky van Wolfswinkel από την Μπέτις του Πογιέ, ανταλλαγή με Πέκχαρτ !
..αυτός είναι παιχταράς από τους λίγους αλλά και αυτοί δεν είναι τόσο βλάκες. Μαζί σου πάντως δεν θα έκανα παζάρι με τη καμία.........}
Το λέω επειδή τον ήθελε ο Πογιέ . . .
Η λογική μερικών ας τον πάρουμε και αμα μας βγεί τον πουλάμε κιόλας είναι άκυρη.ΑΕΚ είμαστε,τέλος τα πειράματα..Ούτε πουλάμε ενα παίκτη που θα μας βγεί !!!
Επιθετικό αποτελεσματικό θέλουμε που να καρφώνει τα γκολάκια εύκολα. Καλοί οι ρολίστες και αυτοί που τρώνε το ξύλο, αλλά ο επιθετικός που θα ρθει πρέπει να βάζει 20-25 γκολ τη σεζόν. Από τέτοιον έχουμε έλλειψη.
οχι αυτοοοοννν σε παρακαλω τιγρηηηη!!!
"Τίγρη" φέρε Βέλλιο σε παρακαλώ.
Ξεχασε τον απλα ..
Ρε φιλαράκι, η βλακεία έγινε πέρυσι που ήταν ελεύθερος ..Τώρα έχει προτεραιότητα την Αγγλία ..με το ζόρι παντρει΄΄α δεν γίνεται ...
Παιδια τα πραγματα ειναι απλα..Οι ΑΕΚ κοιταει παικτες που στο μελλον θα μπορουν να πουληθουν. O Τζουριτς ειναι ονομα ειτε σας αρεσει ειται οχι...Μπορει να αγοραστει με λιγα και να πουληθει με περισσοτερα..Εμενα προσωπικα ο Πεκχαρτ μου αρεσε..Ειναι πιο ντελικατος απτον Τζουριτς.Σε συστημα με εναν επιθετικο ο φορ πρεπει να εχει δυναμη και να ταλαιπωρει και τους 2 αμυντικους..Ο Αραβιδης ειναι περΙφερειακος επιθετικος.Εγω σαν ρεαλιστης αλλα λατρης του ποδοσφαιρου θα επαιρνα εναν... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ηλικιωμενο επιθετικο με εμπειρια σαν τον Πατσινι και εναν ακομα μικροτερο,Μανια(πηγε Βελγιο) η'Μαρουκακη(Ντουκι)!!!
Ρε παιδιά εγώ έχω 1 απορία.Εντάξει να έχεις 1 τέτοιον παίχτη (2 μέτρα)στην ομάδα για να ανοίγεις τις κλειστές άμυνες,αλλά ήδη έχουμε τέτοιον.Θα πάμε στην Ευρώπη ή στα εκτός έδρας ντέρμπι του Ελληνικού πρωταθλήματος να παίξουμε με βασικό τέτοιου είδους σέντερ φορ;
Μακαρι να βγει, αλλα αυτος ο παιχτης δε μου αρεσε ουτε απο τα βιντεο. (συνηθως σε ενα βιντεακι φαινονται ολοι παιχταραδες) . Βλεπω να παιζουμε με πολυ σεντρα απο τα πλαγια
Μπα ; Γκρινιάζουμε τώρα ; Όταν σε κάποια άλλη ανάρτηση έγραψα ότι όλα τα φράγκα από εδώ και πέρα πρέπει να πέσουν σε φορ και εξτρεμ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ και ΜΟΝΟ εκεί γιατί ο Τίγρης έχει συγκεκριμένο μπάτζετ και αν ξοδευτούν δεξιά και αριστερά δε θα αγοραστούν επιθετικοί ΑΞΙΑΣ, κάποιοι κάναν dislike ! Σα παιδιά σε ζαχαροπλαστείο που τα θέλουν όλα και όχι ΕΝΑ ΠΟΥ ΝΑ ΑΞΙΖΕΙ ΟΣΟ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΑΖΙ ! Αλλά να αξίζει και όχι να πληρώνουμε μανατζαραίους........
Στράικερ δίμετρο για αλλαγή και μάλιστα κοντρολαρισμένο έχουμε και λέγεται Πέκχαρτ!
Κυνηγό σβέλτο που πρεσάρει σαν σκύλος και μπορεί να φύγει στην κόντρα για ματς που θες να παίξεις ταμπούρι έχουμε και λέγεται Αραβίδης!
Επιθετικό που ξέρει 10 κιλά μπάλα αλλά είναι τεμπέλης και ασταθής έχουμε και λέγεται Τζιμπούρ!
ΑΕΚ είμαστε,πρέπει να βρούμε έναν παιχταρά που να συνδιάζει όλα τα παραπάνω.Να είναι 1.80 και... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πάνω,να μην είναι αργός,να είναι αποτελεσματικός και να ξέρει κοντρολ,ντρίπλα και πλασέ!
Εναν Μπεργκ με λίγα λόγια όπως είπαν και πιο κάτω...
Θελουμε επιθετικο που να κενταει κ να ξερνανε οι αμυντικοι!!!!! Ελεοςςςςς!! Οχι αλλα παλτα...φερτε τεχνιτες να καυλωνουμε!!!
Εφοσον ειναι επιθυμια του προπονητη ειναι διαταγη και ειναι βεβαια και δεκτος με μεγαλη μας χαρα!!!
οχι ρε παιδια σιγουρα θα υπαρχει κατι καλυτερο επιθετικα
4-4-2 με Πεκχαρτ -Τζουριτς μπροστα και ασε τους αλλους να ψαχνονται!!!!!
Βάλε και Τσιγκρίνσκι και Άρθο άμυνα και έχεις πιο στατικό ποδόσφαιρο κι από το Βραδυπωριακός-Ταλαιπωριακός.
Ρε πλάκα κάνετε; Με 2 ψηλούς, ακούνητους, που έχουν ξεχάσει να σκοράρουν, πάμε να βγάλουμε τη σεζόν; Και το λέτε ΑΕΚ στόχων και σχεδιασμού αυτό το πράγμα;
Αλαργα
αεκ ειμαστε θελουμε επιθετικο που να μπορει να δημιουργησει καταστασεις και να μπορει να περασει 1-2 αμυντικους και οχι 2μετρους που περιμενουν την μπαλα στο κεφαλι...ετσι παιζουν ομαδες σαν τον λεβαδιακο κλπ...πως να το πω;θελουμε κοντοπ0υτ@νο επιθετικο!!!α ρε ντεμη ενας ησουν μου φαινεται......
ολα πανε καλα στις μεταγραφες μεχρι στιγμης.Αυτο το αστειο με τον τζουριτσ μπορει να σταματησει...?
δεν ειναι δυνατον να εχουμε πεκχαρτ και να θελουμε και τζουριτς
ουτε ειναι δυνατον να εχουμε τον πεκχαρτ και να θελουμε να τον αλλαξουμε με τον τζουριτς(περιπτωση που φυγει ο πεκχαρτ)...
Συμφωνώ ο πεκχαρτ ειναι ποιιτικιτατος και οταν πρεσσαρει οι αντιπαλοι αμυντικοί τα χανουν. Με προετοιμασία και στήριξη θα μας βγάλει ασπροπρόσωπους
AEKAΡΕΣ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΑΣ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΗ ΜΕΓΙΣΤΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΙΑ ΟΣΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΝΕΙ. Η ΛΟΓΙΚΗ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΑΠΟΚΤΗΘΕΙ Ο ΤΖΟΥΡΙΤΣ ΤΟΤΕ Ο ΠΕΚΧΑΡΤ ΘΑ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟΥ. ΘΕΤΙΚΟΤΑΤΟ ΠΡΟΣΗΜΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΖΕΣΤΟΣ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΗ ΒΟΣΝΙΑ. ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΟΝΤΩΣ ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΜΑΤΙΑ ΑΛΛΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΩΝ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΕΛΛΙΟ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΤΙ ΤΟ ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΖΟΥΡΙΤΣ. ΠΑΝΤΩΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΝ Η ΑΕΚ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΖΟΥΡΙΤΣ ΚΑΙ ΒΕΛΛΙΟ ΕΓΩ ΣΑΝ ΑΕΚΤΖΗΣ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΕΡΥΣΙ.....ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΒΕΛΛΙΟΥ ΓΙΑ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ.....ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΑ.
2008-2011 Ηρακλής 22 (4)
2011-2014 Έβερτον 22 (3)
2014 →Μπλάκπουλ ΦΚ 2 (0)
2014-2015 Λιρς ΣΚ 13 (1)
2015 →ΦΚ Βέστσιελαντ 16 (3)
2015- Ηρακλής 27 (11)
Ρε παιδιά ποιός ο λόγος να έχουμε 2 πανύψηλους σέντερ φορ. Το ποδόσφαιρο έχει εξελιχθεί σε αυτή τη θέση, θέλει ταχύτητα και διεισδυτικότητα. Πάνε αυτά τα κρυάρια σε στυλ Λούκα Τόνι. Δεν λέω καλό το ύψος και η δύναμη αλλα εφόσον έχουμε ήδη έναν τέτοιο παίκτη στην ίδια θέση με αυτά τα χαρακτηριστικά γιατί να πάρουμε και δεύτερο?
Οταν θα μιλα για τον Λουκα τον Τονυ θα κανεις γαργαρες με μπεταντιν πρωτα...Ακου κρυαρι ο Λουκα που βγηκε πρωτος σκορερ serie a στα 38 του!!!!
σε προκαλω να βρεις μια ομαδα στην ευρωπη που να παιζει ποδοσφαιρο ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ(το τονιζω) με επιθετικο πανω απο 1.90...μια ειναι με τον ιμπρα που και αυτο ειναι που τον κανει τοσο ξεχωριστο...οτι παρα το υψος του ξερει πολυ μπαλα και κανει πολλα στο γηπεδο περα απο το να παιζει μπουνιες με τα στοπερ περιμενοντας μια σεντρα..
Μπάγερν Ντορτμουντ Ναπολι
λεβαντοφσκι 1.84 το ιδιο και ο ιγκουαιν..ο ομπαμεγιανγκ 1.87..θες 2η ευκαιρια;;;
Δλδ αυτοι ειναι κοντοί;
οχι αλλα δεν τους λες και 2 μετρα...αν εισαι 2 μετρα δν μπορεις να συμμετεχεις στο παιχνιδι και στν αναπτυξη..εισαι παιχτης περιοχης που περιμενεις την μπαλα...και για μενα η αεκ δεν χρειαζεται τετοιο...
Ναι ρε φιλε. Ισχυει 100% αυτο που λεει ο gem21r. Και βασικα πολλες μεγαλες ομαδες στην αγγλια εχουν ακομα το μοτιβο με τον πανηψυλο επιθετικο που ειναι δυνατος στο ψυλλο παιχνιδι. Απλα ισως αν αποκτηθει ο Τζουριτς να μην μεινει ο Πεκχαρτ. Δεν ξερω κατι και δεν κανω τον ειδικο αλλα δεν νομιζω να εχουμε δυο παιχτες κοντα στα 2 μετρα για την επιθεση...
Ολες οι ομάδες παίζουν με φορ ψηλό εκτος απο τους Ισπανούς, δες Μπάγερν δες Ντορτμουντ Γιούβε, απλα εχουν στα άκρα παικταράδες που και σκοράρουν και ειναι γρήγοροι
Σε λιγο θα πει παλτό και τον Λεβαντοφσκι αυτος
Ναι επειδή ο Λεβαντόφσκι είναι το ίδιο πράγμα, 2 μέτρα και περιμένει τη μπάλα στην περιοχή. Δεν ντριμπλάρει ο Πολωνός, ούτε σουτάρει από μακρυά, ούτε έχει την κίνηση να πάρει μπάλα, ούτε σπάει παιχνίδι. Ίδιος σαν τον Τζούριτς είναι, τι να λέμε. Οπότε, αφού λέει ότι ο Τζούριτς είναι παλτό, άρα και ο "ίδιος" Λεβαντόφσκι είναι κι αυτός παλτό.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Learn your lesson before you post.
Αν δεν καταλαβαινεις τι λεω μην απαντας οτι ναναι, για τον Λουκα Τονι απάντησα οχι για τον Τζουριτς
Α) Γιατί έτσι κρίνει ο προπονητής.
Β) Γιατί τέτοιο σωματότυπο πρέπει να έχει και ο αντικαταστάτης του βασικού φορ (Πέχαρτ).
Γ) Άλλο θέμα οι πλάγιοι που πρέπει να είναι όπως λες + την τρίπλα στο ένας με έναν + το γκολ.
οτι ο βασικος φορ δηλαδη θα ειναι ο πεκχαρτ...γελαω..ελπιζω να μην επιβεβαιωθεις και κλαιμε ολοι μαζι μετα...θελουμε φορ επιπεδου...ουτε απο σεριε β ουτε απο τον ηρακλη...θελουμε υπερβαση!!!και στο εξτρεμ αλλιως παλι για 15-20 βαθμους θα το χασουμε το πρωταθλημα
Διευκρινίζω: Πέχαρτ είναι ο αντικαταστάτης του βασικού. Τον βασικό ψάχνουμε άλλωστε.
Συμφωνώ ότι αν πάμε με βασικό Πέχαρτ, κλάφτα Χαράλαμπε.
Συμφωνώ και στον πλάγιο. Εκεί πρέπει να τα σπρώξουμε χοντρά.
Ίσως το θέμα του επιθετικού δεν πρέπει να το πάρει πάνω του ο Μίλο. Πέρυσι μας έφερε κάποιον Κρισάντους.
Μια ειναι η μεταγραφη ουσιας για φετος: ΒΙΓΙΑΛΜΠΑ
- αποκτας ενα σημαντικο περιουσιακο στοιχειο
- ανεβαζεις αγωνιστικο επιπεδο
- κερδιζεις τις μεταγραφικες εντυπωσεις
- αυξανεις διαρκειας
Μακαρι φιλε μου αλλα,,,ο Βιγιαλμπα ειναι γνωστος νεος παικτης και ειτε θα εχει βλεψεις για καλυτερο πρωταθλημα η' θα πρεπει να δωσουμε κανενα ψιλο στην Σαν Λορεντζο να τον παρουμε...Εμεις κανονικα πρεπει να ψαχνουμε ταλεντα απο ρουμανια ,μικρες ομαδες πορτογαλιας και καμια πολωνια αλλιως με παικτες χαμενους λογω τραυματισμου,που προσπαθουν να ξανακανουν ονομα...Ο βαντιγιο που ακουστηκε θα μπορουσε να ερθει δανεικος με οψιον παντως...
Μόνο εγώ δεν τον βλέπω με καλό μάτι?
ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΘΕΙ ΑΔΕΡΦΕ !!! ΕΓΩ ΘΕΛΟ ΜΠΑΛΝΤΕ !
ΤΟΣΟ ψηλός...ψηλά θα είναι , άκου λέει.
Νομίζω ότι θέλουμε κάποιον πιο ευκίνητο που να μπορεί να παίξει με τη μπάλα κάτω... Δεν τον κρίνω και σε κάθε περίπτωση στηρίζω την απόφαση της ομάδας απλά εκ πρώτης όψεως δε μοιάζει ιδανική λύση. Για να δούμε..
Δε νομίζω ότι είναι ο παίχτης που ψάχνουμε.. στη Serie B Ιταλίας 26 συμμετοχές και 7 γκολ.. 26 χρονών δε θεωρείται και εξελίξιμος.. Ο Βέλλιος κλάσης ανώτερος παίχτης.
Αν κρίνουμε από τις υπόλοιπες κινήσεις της ΑΕΚ, αδυνατώ να πιστέψω ότι ψάξαμε στην Β Ιταλίας να βρούμε το βασικό μας Φόρ στην επιστροφή μας στα ευρωπαικά σαλόνια.
Ειλικρινά δε τον έχω δει για να ξέρω αν είναι καλύτερος ή όχι , έχω δει όμως τον Βέλλιο . Και με βάση τη λογική που κρίνεις (στατιστικά) σου γράφω μόνο τα στατιστικά του Βέλλιου χωρίς πολλά σχόλια ...
Αγγλία 26 συμμ. / 3 γκολ
Βέλγιο 14 συμμ. / 1 γκολ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Δανία 20 συμμ. / 6 γκολ
Έχουμε ψηλό. Θα μείνει ; Για εμένα ο Πέκχαρτ είναι ότι καλύτερο υπάρχει για τρίτος φόρ. Αλλαγή στο 80, κεφαλιά και γκόλ.
Εάν θεωρήσουμε τον Αραβίδη δεύτερο φόρ, τότε σημαίνει ότι θέλουμε γρήγορο εκτελεστή.
Για να μην το πολυζαλίζουμε, θέλουμε τον Μπέργκ !
Ή κάποιον ίδιο . -
Oι φορ σαν Αγγουρια μες την περιοχη δεν με τρελαινουν. Ο Βελλιος λογικα παει Νοτινχαμ κι αν δεν θελει να ερθει μια εμεις δεν θελουμε 100. Δεν μπορω να πω οτι εχω δει τον Τζουριτς η τον Στεπινσκι να παιζουν. Αλλα απο μικρη ερευνα πιστευω οτι ο Στεπινσκι ειναι η καλυτερη περιπτωση που εχει ακουστει. Επισης σε αυτην την μικρη ερευνα βρηκα και εναν αλλον φορ που παιζει στο πρωταθλημα της Πολωνιας και μου θυμιζει περιπτωση Μπλανκο και εξηγουμε αυτος μικρος επαιζε στην δευτερη ομαδα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ της Τενεριφης και σε 74 ματς ειχε βαλει 51 γκολ μετα τν Τενεριφη η πορεια του εμεινε λιγο στασιμη οσπου πηγε στην Καρντιθ( 3η κατηγορια Ισπανιας) που εκατσε για δυο χρονια και σε 65 συμμετοχες εβαλε 35 γκολ. Γενικα ομαδες Β ισπανιας τις εχει φαει με το κουταλι. Περυσ ι πηγε στην πολωνια και βγηκε δευτερος σκορερ πισω απο τον Νικολιτς (που ειχε ακουστει για την ΑΕΚ) με 16 γκολ 1 γκολ παραπανω απο Στεπινσκι. Το κυριο χαρακτηριστικο απο οτι ειδα στο youtube που εχει και αρεσει στον Κετσπαια ειναι οτι παιζει με πλατη. Επισης τα περισσοτερα γκολ ηταν απο σεντρες, κεφαλιες και μεσα στην μικρη περιοχη σαν του . Το υψος του ειναι 1.80 ειναι 28. Το συμβολαιο του ληγει τελους του μηνα και τον λενε Airam López Cabrera πιστευω οτι αξιζει να τον κοιταξουμε.
Απο οτι εχει ακουστει ειναι ο λιγοτερο εκλυστικος....
ΣΙγουρα ομως αυτοι που εχουν τις τυχες της ομαδας γνωριζουν καλυτερα...
Ιδανικο θα ηταν ενα ε[ιθετικο διδυμο Στεπινσκι Βελλιου και ενα πιτσιρκα πχ Κυριαζη
Για το βόλεϊ τον θέλουμε; Κακή επιλογή αν τον πάρουμε
Δεν νομίζω πως θα είναι αυτός ο επιθετικός που θα κλείσουμε.
Ρε παιδιά δεν μου κάνει για φορ κιλλερ που χρειαζόμαστε για πρωτάθλημα κύπελλο και ευρώπη ...
μακάρι να είναι φημολογίες
Δεν μου πολυαρεσει σαν περιπτωση, ελπιζω να προκριθει καποια αλλη περιπτωση. Παρ ολα αυτα, αν τελικα ερθει ο πεκχαρτ θα πρεπει να φυγει, δεν μπορουμε να εχουμε 2 διμετρους επιθετικους. Ελπιζω ο τζουριτς να υπολογιζεται για 2ος επιθετικος πισω απο το φορ κανονι, με τριτο επιθετικο τον αραβιδη. Καλη περιπτωση για φορ κανονι ο μπαλντε. Η ιδανικη τριαδα φορ για εμενα: Βελλιος-Μπαλντε-Αραβιδης.
Για τον φορ και εξτρεμ πρεπει να κανει την υπερβαση ο Τιγρης, απλα τα πραγματα
Παιδια καλημερα αν μπορει καποιος η εχει καταλαβει καλυτερα ο Τζουριτς θα αποκτηθει αν αποκτηθει βεβαιως για βασικος φορ της ομαδας και δεν θα παρουμε αλλον?? Η θα φυγουν ς πουμε Ραφικ, Μακης και θα παρουμε Τζουριτς και καποιον αλλο. Διοτι αν υποθεσουμε οτι απο τους υπαρχοντες θα μεινει μονο ο Πεκχαρτ δεν ξερω ποσο σοφο ειναι να εχουμε δυο φορ με ακριβως το ιδιο στυλ
Και τί στυλ...
Δεν με πολυ εντυπωσιαζει προτιμο το επιθετικο να ξερει μπαλα και να ναι αρκετα γρηγορος στυλ Μπεργκ του τζεμπουρ παλια αποψη μ παντα. Αν ερθει μακαρι να μας βγει παικταρας βεβαια
Οχι παιδια σε συλλογικό επίπεδο δεν εχει κάνει κατιι και ειναι 26 και παιζι β΄ Ιταλιας σε μια μετρια ομάδα ! Αλλα το θέμα ειναι πως με τιν εθνική του κάνει δουλεία ..... δεν ξέρω τι να πω ισως να μην έχει συμπαίκτες στιν Τσεζένα !
ιδιο στυλ με πεκχαρτ,πολυ ποιοτικοτερος ο μπαλντε!
Ελα ρε ιμπρα ! R21 *