Quantcast
139 ΣΧΟΛΙΑ

«Έρχεται για να υπογράψει ο Βάργκας»

Ο μάνατζερ του Κολομβιανού μίλησε για οριστική συμφωνία με την ΑΕΚ ΣΦΗΝΑΚΙΑ

Σε μια σημαντική μεταγραφή προχωρά η ΑΕΚ καθώς όπως τόνισε ο μάνατζερ του Φαμπιάν Βάργκας, Ντανιέλ Κόμπα πλέον υπάρχει συμφωνία και ο παίκτης ετοιμάζεται να έρθει στην Ελλάδα για να υπογράψει.

«Υπάρχει προφορική συμφωνία και είμαστε εν αναμονή της γραπτής πρότασης της ΑΕΚ. Το θέμα είναι τυπικό, ήδη ο παίκτης μαζεύει τα πράγματά του και την Πέμπτη ή το αργότερο την Παρασκευή θα ταξιδέψει στην Αθήνα για τις ιατρικές εξετάσεις και τις υπογραφές. Το μόνο που μένει τώρα είναι να λύσει το συμβόλαιό του με την Αλμερία, αλλά δεν θα υπάρξει πρόβλημα μ' αυτό, απλώς περιμέναμε να συμφωνήσει με κάποια ομάδα για να αποδεσμευτεί», δήλωσε στην εφημερίδα «SportDay» ο εκπρόσωπος του Κολομβιανού μέσου, Ντάνιελ Κόμπα, ο οποίος τόνισε ότι «ο Βάργκας θα υπογράψει για ένα χρόνο».

«Ο Βάργκας είναι πολύ ευχαριστημένος μ' αυτή την εξέλιξη, ήθελε να παίξει στην ΑΕΚ. Γνωρίζει τον Μανόλο Χιμένεθ κι αυτό θα τον βοηθήσει στην προσαρμογή. Τώρα είναι στην Αλμερία και ετοιμάζει τις βαλίτσες του για να πετάξει για Αθήνα. Δεν θα ήθελε να δώσει υποσχέσεις στον κόσμο της ΑΕΚ, προτιμά να μιλάει στο γήπεδο», πρόσθεσε ο Ντάνιελ Κόμπα, προαναγγέλλοντας την άφιξη του μέσου που θα καλύψει το σημαντικό κενό που υπάρχει στο ρόστερ της Ένωσης.

 


Στοιχηματική εμπειρία… όπως θα ήθελες να είναι! Παίξε Νόμιμα - 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
surgakis - 24/8/2011 21:16

δε μπορω να καταλαβω μερικους και τον κετσε ειδικα που ασχολουνται με μπαζα σαν το μαντουκα - μην πω κ τον χιωτη - τοχουρογλου που κοιτουσε τη μπαλα στο γκολ. ο μαντουκα ομως ηταν εξαιρετικα αργος σε πολλες φασεις της ομαδας , κλασσικη εικονα με τα χερια στη μεση κ τη γλωσσα εξω, μερικα αδυναμα πολυ αδυναμα σουτ κ ολα αυτα απεναντι σε μια ομαδα για γελια που καθε φορα που κατεβαινε ο αποελ εκανε φαση. ο τερματοφυλακας τους δε επνιξε κκ τ α 3 γκολ. σιγουρα δενξ εχουμε αντικαταστησει το... Συνέχεια μαντουκα με καποιον καλυτερο το οτι ειναι μπαζα ομως και αυτοι και αυτος δεν του δινουν αξια

paladin - 24/8/2011 08:42

Να το δούμε και να μην το πιστέψουμε τους τελευταίους 2 μήνες πολλοί παίχτες είχαν κανονίσει τις εκκρεμότητες τους με τις πρώην ομάδες τους και θα ερχότουσαν στην ΑΕΚ και πουθενά αλλού, δυστυχώς όλοι αυτοί οι νεόκοποι ΑΕΚτζήδες είναι πλέον σε άλλες ομάδες. Ελπίζω τελικά να σπάσει το ...ρόδι και ο Βάργκας να έλθει τελικά στην Ελλάδα, όπως επίσης η ομάδα μας να περάσει αύριο στους ομίλους του ΟΥΕΦΑ γιατι αυτό είναι το κομβικό σημείο ( όπως έλεγαν και στη ΝΑΣΑ μια εποχή: Νο μπακς, οχι... Συνέχεια δολάρια,νο μπακ ρόντζερς, όχι αστροναύτες)

socratesthecabdriver - 24/8/2011 20:55

prin kana dio xronia imastan oloi trelamenoi me ton vargas!!!! GIAAAA NA ANEVOUME LIGO

chatzis - 24/8/2011 18:52

Γεια σας αδερφια, Ωραιος παιχτης, μακαρι να ερθει! Να πω τν αληθεια δεν τν ξερω, τωρα εκανα μερικα search! Εχει παιξει απο το 2003 μεχρι το 2006 στην μποκα πηγε μετα δανεικος για μια χρονια βραζιλια επεστρεψε εμεινε αλλα 2 χρονια μποκα και μετα εκενα το μεγαλο βημα στην ευρωπη! Εχει 2 χρονια στ ισπανια το 09/10 ειχε 10 αγωνιστικες το 10/11 ειχε 27 σε ισπανικο εδαφος! Εχει κανει την προετοιμασια του με την αλμερια και θα λυσει το συμβολαιο που σημαινει οτι δν εχουμε να δωσουμε τ π τ στους ισπανους!... Συνέχεια Μακαρι αδερφια να ερθει γιατι στ κεντρο χρειαζομαστε ενισχυση !!!!!! Αφηστε προς το παρων τους ταμουδο κτλ. !!!! Υ.Γ Τελικα μονο να γκρινιαζουμε ξερουμε(οι περισσοτεροι) Ετσι οπως ειναι η οικονομικη μας κατασταση θα επρεπε να πεφταμε στην Δ κατηγορια !!!! Δεν ξερω αδερφια εγω παντως ειμαι ικανοποιημενος μεχρι στιγης με τον μανολο και απο τους παιχτες που μπορεσαμε να φερουμε με τοσα λιγα χρηματα! Καταλαβενω και επισης τον Αδαμιδη για τα μικρα συμβολεα για να μην την ξανα πατησουμε !!!

lion_king21 - 24/8/2011 18:45

ρε ηρεμηστε εχετε κανει μεταγραφη ολο τον βολο 2 παικτες το πολυ θα αποκτησουμε no money δεν το εχετε παρει χαμπαρι μην κανετε ονειρα θερινης νυκτος...

apethantos_21 - 24/8/2011 18:40

Αμα φερουν και τον Ταμουδο μαζι με κανεναν απο τον Βολο για να ενισχυθει ακομα περισσοτερο το ροστερ μας θα πρεπει η παραγκα να επαναδραστηριοποιηθει (αν επαψε να υφισταται) και να εκτεθει ακομα πιο πολυ για να μας καταβαλλει.Θα θελουν να μας στησουν και δεν θα μπορουν.Επιτελους θα μοιασει και η ΑΕΚ σαν την παλια καλη ΑΕΚ.Λιγη πιεση ακομα αδερφια στην διοικηση και θα δουμε μια ομαδα διαφορετικη και πολυ καλυτερη σε σχεση με τα τελευταια χρονια.

lion_king21 - 24/8/2011 18:35

αμην και ποτε...αυτος ειναι καλος παικτης και ετοιμος...αν ολοκληρωθει η μεταγραφη θα νιωθω καπως καλυτερα..θελουμε και αλλες μεταγραφες πισω εχουμε κενα...

voss_warlord_21 - 24/8/2011 09:02

Στην Δ θα παιζει??

filisgiannis - 24/8/2011 18:19

συγγνωμη ρε φιλε voss ειναι οι γουνες;

akisvolcom__ - 24/8/2011 11:18

στην δ θα παρουμε εσενα να παιξεις.αντε ρε παρατα τε μας κλαψες

roger_federer - 24/8/2011 13:24

nai stin D.... xese mas rr file me tn mizeria sou...

jsz - 24/8/2011 11:42

καλημερα και προς 365 μια πληροφορια ψαχνω το πρωτοσελιδο της ελευθεροτηπιας 27 ιουλιου 1993 που γραφει για τα χρεη του γαυρου και το νομο μανου παρακαλω οποιος μπορει να βοηθηση που θα το βρω μεσω καποιου site ευχαριστω

gennadio - 24/8/2011 18:09

Από Ελευθεροτυπία 27/7/1993 "ΘΡΥΛΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΧΡΕΩΝ ΑΠΟ ΜΑΝΟ ΧΑΡΙΖΟΝΤΑΙ 3 ΔΙΣ ΠΑΓΩΝΟΥΝ 5,5 ΡΥΘΜΙΖΟΝΤΑΙ 2 - ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ" ΕΓΙΝΕ ΤΟΥ ...."ΘΡΥΛΟΥ" "Ρύθμιση των χρεών, σύμφωνα με το γράμμα του… «Θρύλου», αποφάσισε χθες η κυβέρνηση, καταθέτοντας για ψήφιση στη Βουλή νόμο με τον οποίο δίνεται τέλος στο οικονομικό αδιέξοδο που αντιμετωπίζει τα τελευταία χρόνια η ομάδα του Πειραιά. Ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας Στέφανος Μάνος έδωσε λίγο μετά το μεσημέρι στη δημοσιότητα την... Συνέχεια τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή και σύμφωνα με την οποία: Απαλλάσσεται η ΠΑΕ Ολυμπιακός από τις απαιτήσεις της Τράπεζας Κρήτης μέχρι του ποσού των 2,6 δισεκατομμυρίων δρχ., το οποίο θα καταβάλει το Δημόσιο, που ως γνωστόν, έχει εγγυηθεί σχετικά. Διαγράφονται οι οφειλές της εταιρείας προς το Δημόσιο από φόρους δωρεάς ποδοσφαιριστών (υπόθεση Ντέταρι), ενώ ο Ολυμπιακός και άλλες ΠΑΕ που βρίσκονται στην ίδια μοίρα, καλούνται να καταβάλουν σε 120 μηνιαίες δόσεις τα μέχρι στιγμής βεβαιωμένα χρέη, τα οποία για τους «κόκκινους» ανέρχονται πλεόν στο ποσόν του 1.600.000.000 δρχ. ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ «Αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω την απόλυτη ικανοποίησή μου για την τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας Στέφανος Μάνος» τόνισε χθες το βράδυ σε έγγραφη δήλωσή του ο πρόεδρος …… (δυσανάγνωστο χωρίο)…. Ολυμπιακού», πρόσθεσε το αφεντικό των «ερυθρολεύκων», «δίνει πίστη και δύναμη σε όλους για να χαράξουμε η νέα πορεία ου Ολυμπιακού. Εκ μέρους όλων των φίλων και οπαδών του ιστορικού συλλόγου μας, κατέληξε ο κ. Κόκκαλης, επιθυμώ να ευχαριστήσω την κυβέρνηση και όλα τα πολιτικά κόμματα για τη θετική αντιμετώπιση των μεγάλων προβλημάτων που είχαν συσσωρευτεί στην τελευταία πενταετία στο μεγαλύτερο αθλητικό σύλλογο της χώρας». Από την πλευρά του ο κ . Μάνος υπογράμμισε ότι «με την τροπολογία αυτή αντιμετωπίζεται αποτελεσματικά ένα σημαντικό πρόβλημα που ταλαιπώρησε αρκετές ΠΑΕ». Με την εν λόγω ρύθμιση χαρίζονται στην ομάδα του Πειραιά, εκτός του ποσού των 2,6 δις. κι άλλα περίπου
500.000.000 δρχ, τα οποία αποτελούν ένα μέρος του φόρου δωρεάς για τη μεταγραφή του Λάγιος Ντέταρι. Η ΠΑΕ Ολυμπιακός είναι συνεπώς υποχρεωμένη να πληρώσει (σε 120 δόσεις) περίπου 4,6 δις. από τα χρέη δύο δισεκατομμυρίων δρχ. που έχουν βεβαιωθεί συνολικά μέχρι στιγμής. (Ήδη έχουν δοθεί, με βάση την προηγούμενη ρύθμιση, κάπου 400.000.000 δρχ., ενώ στο εξής η μηνιαία δόση θα φτάνει το ποσόν των οκτώ εκατομμυρίων). Παγώνουν α υπόλοιπα 5,5 δις. Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ Στην τροπολογία για τη ρύθμιση που μπήκε στο σχέδιο νόμου «Κίνητρα Ανάπτυξης επιχειρήσεων, διαρρυθμίσεις στην έμμεση και άμεση φορολογία και άλλες διατάξεις» τονίζονται ………(δυσανάγνωστο χωρίο) τα εξής ……….( δυσανάγνωστο χωρίο)…….. ερασιτεχνικών σωματείων αυτών, που έχουν βεβαιωθεί για είσπραξη στις Δημόσιες οικονομικές Υπηρεσίες , δύνανται να καταβληθούν σε εκατόν είκοσι μηνιαίες δόσεις μαζί με τις οφειλόμενες προσαυξήσεις εκπροθέσμου καταβολής. * Η καταβολή των δόσεων εξυπηρετείται με παρακράτηση του ποσού κάθε δόσης από την κρατική επιχορήγηση. Σε περίπτωση που η παρακρατούμενη επιχορήγηση δεν καλύπτει ……( δυσανάγνωστο χωρίο) της οφειλόμενης ΠΑΕ ή το σωματείο στην αρμόδια ΔΟΥ. Η παράλειψη καταβολής του επιπλέον ποσού προς κάλυψη του συνολικού ποσού των δύο συνεχών δόσεων συνεπάγεται την απώλεια του ευεργετήματος του τρόπου εξόφλησης και το υπόλοιπο του χρέους καθίσταται εφάπαξ απαιτητό υπολογιζομένων και των προσαυξήσεων. *Οφειλές ΠΑΕ προς το Δημόσιο από φόρους δωρεάς ποδοσφαιριστών για τις οποίες έχουν εκδοθεί πράξεις φόρου δωρεάς που εκκρεμούν κατά την ημερομηνία .( δυσανάγνωστο χωρίο) του παρόντος ( δυσανάγνωστο χωρίο) οι δε πράξεις αυτές παύουν να ισχύουν. *Οφειλές ΠΑΕ υφιστάμενες προς Τράπεζες που θα επιδικαστούν ύστερα από αμετάκλητες δικαστικές αποφάσεις, καταβάλλονται από το Δημόσιο μέχρι του ποσού για το οποίο έχει παρασχεθεί εγγύηση εκ μέρους αυτού, χωρίς δικαίωμα αναγωγής του σε βάρος της ΠΑΕ.

Theo_ - 24/8/2011 17:16

ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ...ΑΛΛΑ ΚΡΙΤΙΚΗ! ΟΧΙ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ....ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΠΟΛΥ ΑΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗΣ ΤΟΥ ΣΚΟΚΟ ΘΑ ΛΕΓΟΤΑΝ ΧΟΣΕ ΚΑΡΛΟΣ, ΑΝ ''ΨΗΝΑΜΕ'' ΤΑΜΟΥΔΟ, ΒΑΡΓΚΑΣ...ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΣΑΜΕ/ΔΙΑΘΕΤΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ Κ ΑΝ ΕΡΘΟΥΝ Κ ΜΟΝΧΕ, ΤΑΜΟΥΔΟ(ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΕΦΟΣΟΝ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΓΕΩΡΓΙΑΝΟΥΣ) Η 11ΑΔΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΑΤΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ....ΔΕΣΤΕ ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΤΟΥ ΠΑΟ Κ ΤΙ ΕΧΕΙ ΑΓΟΡΑΣΕΙ...ΔΕΙΤΕ ΤΟΥ ΠΑΟΚ....ΑΚΟΜΑ Κ Ο ΓΑΥΡΟΣ...ΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ +10ΒΑΘΜΟΥΣ... Συνέχεια ΑΠΟ ΠΕΡΥΣΙ......ΣΟΡΡΥ, ΑΛΛΑ ΑΝ ΕΡΘΟΥΝ ΤΑΜΟΥΔΟ,ΜΟΝΧΕ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ...ΠΟΛΥ!! ΠΑΡΑΚΑΛΑΤΕ ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ ΓΕΩΡΓΙΑ..ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ... ps ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΠΑΚΕΤΟ ΣΤΟΝ ΓΑΥΡΟ...ΓΚΟΥΝΤΓΙΟΝΣΕΝ,ΒΑΡΓΚΑΣ,ΤΑΜΟΥΔΟ...ΤΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΘΑ ΤΡΩΓΑΜΕ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΜΜΕ..ΤΙ 16ΣΕΛΙΔΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ, ΤΙ ''Ο ΘΡΗΝΟΣ ΕΧΕΙ ΞΕΦΥΓΕΙ'' Κ ΛΟΙΠΕΣ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ....

harkon - 24/8/2011 18:06

Ας περάσουμε με το καλό αύριο και να τους πάρουμε και τους 3 και μετά όλοι μας κολοτούμπες για την δοιήκηση και τον Αδαμίδη. Ότι μπορεί κάι ο άνθρωπος ούτε επαγγελματίας του χώρου είναι ούτε λεφτά του δίνουν

apethantos_21 - 24/8/2011 18:56

Τα ειπες ολα μονος σου.Ουτε επαγγελματιας ειναι,ουτε λεφτα του δινουνε.Μα οσοι φωναζουν αυτο ακριβως που γραφεις και εσυ λενε.Α και που εισαι αμα δεν φωναζε κανεις. στην επικληση της εξυγιανσης ουτε Βαργκας θα εβλεπες ουτε τον Ισλανδο.

Therapeia - 24/8/2011 17:08

ΕΙΔΑΜΕ ΠΡΟΚΟΠΗ ΜΕ ΤΑ 3-4 ΕΤΕΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΚΑΙ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΤΕ ΟΛΟΙ;;; ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΝ ΓΚΕΡΕΙΡΟ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ?? ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΜΠΕΡΝΣ ΡΙΚΚΑ (ΓΙΑΧΙΤΣ ΠΑΛΑΙΩΤΕΡΑ) ΚΤΛ ΚΤΛ ΚΤΛ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ??? ΚΑΛΥΤΕΡΑ 1 ΧΡΟΝΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΚΑΙ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.. ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΚΡΙΝΙΑΞΕΤΕ... ΤΟΝ ΦΑΜΠΡΕΓΚΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΦΕΡΝΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΣΠΑΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΧΙΜΕΝΕΘ ΕΧΕΙ ΕΜΜΟΝΗ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ..

veriotis - 24/8/2011 17:23

την εφαγαν και αυτοι που ελεγαν οτι παιρνει μονο ισπανους .κολομβιανο ψωνισε

yiannisz14 - 24/8/2011 17:08

pios mitchel mou lete esis... ama ton exete di na pezi tha katalavete oth afti h kinisi na argise, ala einai sosti kinisi... pano apo 30 eton fisika, ala tha voithisi thn omada

parispagonis - 24/8/2011 17:00

παρτε αλβαρεζζζζζ ρεεεε ελευθερος 150.000 το πολυ παιζει σε 3 θεσεις που ποναμε στοπερ,δεχι μπακ,αμυντικο χαφ κλειστε τοννννν

parispagonis - 24/8/2011 17:00

παρτε αλβαρεζζζζζ ρεεεε ελευθερος 150.000 το πολυ παιζει σε 3 θεσεις που ποναμε στοπερ,δεχι μπακ,αμυντικο χαφ κλειστε τοννννν

aekcy - 24/8/2011 08:46

1 χρόνο και αυτός Αδαμίδη? Ευτυχώς φτιάχνουμε ομάδα με μέλλον! Α ρε αθάνατη μίζα 15 μεταγραφές κάθε χρόνο....

antwnhs_pserhmos - 24/8/2011 10:30

Ξαναπές το το τελευταίο. Ο μόνος λόγος να γίνονται πανάκριβα συμβόλαια ενός έτους είναι να κυκλοφορεί πιο συχνά το μαρούλι φίλε, εγώ αυτό αισθάνομαι.

filisgiannis - 24/8/2011 18:23

σωστος ο παιχτης! τα παμε καποιος τα παντελονιαζει, για αυτο και φευγουν κι ελευθεροι οι παικτες!

roger_federer - 24/8/2011 13:23

den yparxoun lefta... kai pou tous fernoun aftous pali kala na lete... einai aplo to skeptiko tis dioikisis... tou xronou exei o theos... an mas perisepsoun kikia tous kratame an oxi tous diwxnoume kai den tous fortonameste... simfono ki ego oti oi perissoteroi ekei stin dioikisi einai aniparktoi me proton kai kalytero ton islando alla o adamidis einai mia xara proedros... an eixe kai lefta....

nontin21 - 24/8/2011 16:43

οφο αφορα τον 1 χρονο και εμενα με πειραζει αλλα τωρα μια σκεψη που μου ηρθε στο μυαλο, ολοι εχουμε ακουσει οτι ο Νοτιας σκεφτετε να κανει αλλαγες στην ΠΑΕ,κανει συναντησεις με ανθρωπους κλπ κλπ...οποτε μηπως αυτος ειναι ενας λογος που κανουμε 1ετη συμβολαια;επειδη και καλα αν κανει αλλαγες ο Νοτιας απο του χρονου τοτε θα φτιαξει την δικια του ομαδα...δεν ξερω βλεπουμε...

mastihas - 24/8/2011 14:15

AEKCy δεν καταλαβαινεις τι γινεται; το 2012 θα ερθει η καταστροφη του κοσμου. το γραφουν οι Μαγιας. ποιος ο λογος να φτιαξουμε ομαδα για μετα;

o_parathrhth - 24/8/2011 15:00

χα,χα, χα, δακρυσα.. που να το φανταστω οτι ο αδαμιδης διαβαζει λιακοπουλο και ειναι φανατικος θαυμαστης των εκπομπων του χαρδαβελλα εγραψες

antreas365 - 24/8/2011 09:38

αδελφε μου καλη σου ημερα!!!ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΟΣΗ Ο ΑΔΑΜΙΔΗΣ ΠΡΑΤΕΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ...ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ...Ο ΠΑΙΧΤΗΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 1 ΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΙΧΕ ΕΝΑΝ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΜΕΤΟΧΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΜΕΡΙΑ ΟΠΩΤΕ ΔΙΚΕΟΛΟΓΙΜΕΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΧΡΟΝΟ ΜΟΝΟ...ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΣΥΜΒΟΛΕΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΒΓΗΚΑΝ ΣΕ ΚΑΛΟ...ΒΛΕΠΕ ΓΚΕΡΕΙΡΟ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΧΤΗ ΝΩΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΗΛΟΓΗ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑ ΤΟΥ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ... Συνέχεια ΘΕΣΗ ΤΟΥ 8ΡΙΟΥ ΑΛΛΑ ΘΕΟΡΩ ΠΩΣ Η ΠΕΡΙΠΤΟΣΗ ΓΕΝΣΕΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΓΡΑΨΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ ΟΙ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΑΡΟ 6ΡΙ Η ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΟΙΚΑΝΟΤΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΠΑΙΧΤΗΣ....ΜΑΚΑΡΗ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΙΣΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΒΑΡΓΚΑΣ....

antwnhs_pserhmos - 24/8/2011 10:22

Αντρέα, μην το συζητάς καθόλου, έχεις άδικο. Κάνεις συμβόλαιο 1+1 με οψιόν στην ομάδα και τελειώνει το παραμύθι φίλε. Για να γίνεται συμβόλαιο ενός έτους σημαίνει ότι ο παίχτης αισθάνεται μια χαρά αλλά δεν θέλει να δεσμευθεί στην ΑΕΚ για πάνω από ένα χρόνο. Δε γίνεται όμως εμείς να γινόμαστε κέντρο αποκατάστασης ποδοσφαιριστών.

aekcy - 24/8/2011 10:08

Ε του κάνεις 1+1 ή 1+2 φίλε αλλιώς κυνδυνεύεις να τον χάσεις αν κάνει καλή χρονιά!

antwnhs_pserhmos - 24/8/2011 10:20

Ξαναπές το το τελευταίο. Ο μόνος λόγος να γίνονται πανάκριβα συμβόλαια ενός έτους είναι να κυκλοφορεί πιο συχνά το μαρούλι φίλε, εγώ αυτό αισθάνομαι.

angel_paul - 24/8/2011 09:37

Στο χθεσινοβραδυνό ρεπορτάζ πάντως λέει για 2ετές συμβόλαιο

nontin21 - 24/8/2011 16:43

ωραια, πολυ καλη μεταγραφη, μακαρι να παρουμε και τον Ταμουδο, αλλα νομιζω οτι κυριως θελουμε παικτες για τα ακρα και οχι τοσο για την επιθεση, εκτος αν το γυρισει σε 4-4-2 με ρομβο οποτε θα εχεις κορυφη του ρομβου καρλος και μπροστα Γκουντγιονσεν σαν 2ο και Ταμουδο σαν φορ.... οφο αφορα τον 1 χρονο και εμενα με πειραζει αλλα τωρα μια σκεψη που μου ηρθε στο μυαλο, ολοι εχουμε ακουσει οτι ο Νοτιας σκεφτετε να κανει αλλαγες στην ΠΑΕ,κανει συναντησεις με ανθρωπους κλπ κλπ...οποτε μηπως... Συνέχεια αυτος ειναι ενας λογος που κανουμε 1ετη συμβολαια;επειδη και καλα αν κανει αλλαγες ο Νοτιας απο του χρονου τοτε θα φτιαξει την δικια του ομαδα...δεν ξερω βλεπουμε...

voss_warlord_21 - 24/8/2011 16:40

μιζερια δικια μου??Μαλλον δεν διαβασες τα περι αδειοδοτησης

oritzinalista_ma_panw_ap_ - 24/8/2011 16:26

βαλε σφαγη στο τηγανι με σοαρες-σεζαρ που μας κοψανε το κυπελλο!!βαλε κοψιμο c.l την πρωτη χρονια!!αυτα να τα πεις σε αυτον που μιλαει για την ΑΕΚ μας!

aektzh - 24/8/2011 15:01

Ξερει τι κανει ο Αδαμιδης. το 2012 ερχεται το τελος του κοσμου κατα τους μαγια (οπως προανεφερε και ενας φιλος πιο πανω) και επενδυει για μια χρονια και τελος. Ενας αστεροειδης θα χτυπησει τον πλανητη μας και κατα την σκεΨη του προεδρου σωστα εκρινε να μην χτισει γηπεδο στη ΝΦ καθωτι πεταμενα λεφτα αφου θα πεσει ο κομητης. Καπως ετσι πρεπει να σκεφτηκε και ο Γρανιτσας και το γκρεμισε, καλυτερα να πεσει απο τα χερια μας παρα απο ιπταμενο αντικειμενο... Εχουμε τιμ στο... Συνέχεια προεδρικο θωκο με μυαλο και σκεψη 100 ετων και πλεον μπροστα. Ο Μαριδακης αισθανεται λακαμας που παρελαβε το καραισκακη καθωτι σε ενα χρονο θα πεσει απο την αστεροσκονη.....Επιτελους μην ειστε μιζεροι, σηκωστε το κεφαλι και θα δειτε μια πλανητικη μαζα σε μορφη μουντζας να μας πλησιαζει....παρτε πρωταθλημα κομητες ε κοπριτες ηθελα να πω.....Α ΡΕ ΔΟΥΛΕΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΡΙΧΝΟΥΝ

takisaek - 24/8/2011 14:38

Παρακαλατε να μην ειναι καλος γιατι του χρονου θα αρχισουν τα προβληματα με την γυναικα του εχει δεν εχει,η με την μικρη κορουλα του και αγιος ο θεος!!!παρακαλατε...

da_bross69 - 24/8/2011 14:54

ΑΜ , ΕΓΩ ΤΟΥΧΑ ΔΩΣΕΙ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΑΔΑΜΙΔΗ.....ΟΡΦΑΝΟΥΣ , ΑΝΥΠΑΝΤΡΟΥΣ , ΚΑΙ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΥΣ......

zaxosdoganosxxx - 24/8/2011 14:16

εεεεεεεεεεεεε παιδιά ότι δεν είναι ο Βάργκας της Φιορεντίνα το έχουμε έτσι???!!!! Ναι γιατί αυτός ο Βάργκας κάνει καμιά 20αριά εκ και όχι 200 χιλιάρικα!!! χαχαχαχαχα Ηρεμήστε βρε σεις, είπαμε καλή λύση είναι και μακάρι αλλά να τον δούμε πρώτα .... Εντάξει είναι ένας παίχτης που τον αμόλησε κάποια Αλμέϊρα .... Θέλει πολύ τύχη για να μας βγει.. Μην τρελαθούμε κι όλα ... Τι 2 και 3 χρόνια λέτε ??? Άμα μας βγει κάνας Ιορντάκε ???? Είπαμε ουδεμία σχέση με τον γνωστό Βάργκας της Φιορεντίνα (που αυτόν ήθελε... Συνέχεια κάποτε να φέρει ο DJ Demis ..... ααααχχχχχ Ντέμηηηηηηηηηη..)!!!

Sotomayor - 24/8/2011 14:42

re file poia fiorentina ti 20 ek les .. aytos tis fiorentina ena tsekouri einai..mou fainese ligo ashetos.. aytos pou pairnoume ehei k 100 symetohes sthn boca..oti na nai eisai..

aek_21_21 - 24/8/2011 15:16

Φίλε peponi 21, ή κάνεις πλάκα με αυτά που λες ή δεν διάβασες το σχόλιο του veriotis... Ο Vargas της Fiorentina είναι ένα αριστερό χαφ - εξτρέμ της εθνικής Peru και κοστολογείται κοντά στα 14 εκατομμύρια € (να μην αναφερθώ στο συμβόλαιο του...). Ο Vargas που θέλουμε εμείς να πάρουμε, είναι κεντρικό χαφ, έχει παίξει σε America Cali (Col), Boca Juniors (Arg), Internacional (Bra) και Almeria (Spa). Επίσης, έχει 41 συμμετοχές με την εθνική ομάδα της χώρας του (Colombia). Αυτός κοστολογείται περίπου στις 600.000 €, αλλά η Almeria δεν τον θέλει... Το κασέ του δεν... Συνέχεια το γνωρίζω. Είχε κι έναν σοβαρό τραυματισμό πριν από περίπου 1,5 χρόνο, που τον άφησε εκτός για 1 ολόκληρο χρόνο. Οπότε, μακάρι να έχει επανέλθει πλήρως για να μπορέσει να ανταποκριθεί! Οπότε, το τσεκούρι ίσως είναι ο δικός μας Vargas (δηλαδή ο Fabian)!!!! Και πάλι, δεν πά' να 'χει 100 συμμετοχές με την Boca Juniors πριν 4 χρόνια... Και τον Gudjohnsen εάν έπαιρνες πριν 4 χρόνια θα είχες λύσει το πρόβλημα της ζωής σου. Όμως, τον πήρες στα 32 του!!

da_bross69 - 24/8/2011 15:55

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ......ΤΟ ΒΑΡΓΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΑΜΕΡΙΚΗ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΕΔΩ....ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΣΟΙ ΥΠΡΑΧΟΥΝ...???? ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΑ.......ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΑ ΚΕΛΕΠΟΥΡΙ ΥΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΕΡΜΑ......

zaxosdoganosxxx - 24/8/2011 14:57

Ναι φίλε χάλια μαύρα ο Βάργκας της Φιορεντίνα !!!!!!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα ότι να ναι δε λες τίποτα ... χαχαχαχαχαχαχα Δεν ξέρω αν θυμάσαι (αν ήσουν γήπεδο... ) πριν κάτι χρόνια που παίξαμε με Φιορεντίνα στους ομίλους του Γιουρόπα πόσο τσεκούρι ήταν ....!!!!! veriotis: έχεις δίκιο ότι τον μπέρδεψα με τον γκονζάλο ... Και μιας σε βλέπω πολύ καλό (χωρίς καμία ειρωνεία...), όταν είχαμε παίξει το φιλικό με τη μπόκα ποιος Βάργκας έπαιζε τότε ρε συ ????? Γιατί αν ήταν ο δικός μας τα παίρνω όλα πίσω και... Συνέχεια προτείνω κλειστό 5ετές ...!!!! Υγ1. Μάματα φίλε είμαι γκάγκαρος και το χωριό μου είναι εδώ, οπότε γύρισα :-) !!!! Υγ2. Όχι ρε κόουτς δεν τη πάτησες, αλλά τι θες και εσύ και συμφωνείς ???!!!!!!! Πως μπορεί να συμφωνεί ο Ζοζέ με την μπουκλοτή !!!!!

veriotis - 24/8/2011 15:39

ζαχος κι αλλο φαουλ κανεις οταν παιξαμε το 2007 με την φιορεντινα αυτος επαιζε στην κατανια το καλοκαιρι του 2008 πηγε στην φιορεντινα.

veriotis - 24/8/2011 15:24

την χρονια που παιξαμε το φιλικο ειχε παει στην αλμερια και δεν επαιξε η συνθεση ηταν Αμπονταντσιέρι, Κάσερες, Ιμπάρα, Μπατάλια, Μορέλ, Παλέτα, Μέντελ, Ρικέλμε, Ινσούα (62′ Γκαϊτάν, 87′ Ντίας), Μόουτσε (78′ Νόιρ), Παλέρμο (76′ Βιάτρι).αρα αλλον θυμασαι

veriotis - 24/8/2011 14:58

πεπονης αυτος της φιορεντινα ειναι ο καλυτερος βαργκας που υπαρχει.ειναι αριστερο εξτρεμ οχι αμυντικος το καλοκαιρι οσοι ειδαν το περου θα τον θυμουνται

Sotomayor - 24/8/2011 14:50

ashetos eisai file moy.. o vargas tis fiorentinas abalos einai k oute 200 den ehei twra.. aytos poy phrame ehei k 100 symetohes sthn boca k diethneis..

veriotis - 24/8/2011 14:28

ρε ζαχο τι μακακιες τσαμπουνας μεσημεριατικα τα ηπιες και ειπες να περασεις μια βολτα?ο βαργκας(χουαν) της φιορεντινα ειναι περουβιανος και κοστιζεει οσο ολη η αεκ.ο βαργκας (φαμπιαν)που θα παρουμε ειναι κολομβιανος και ειναι ενας πολυ καλος παιχτης με βασικες χρονιες σε μποκα και αλμερία(οσο ηταν στην α εθνικη) και ο βαργκας(γκονζαλο) που ηθελε να φερει ο ντεμης ειναι ουρουγουανος και οπως αποδειχτηκε απο το περασμα του στην μονακο ειναι μια τριχα απο τα φριδια των... Συνέχεια προαναφερθεντων γι αυτο και γυρισε στο χωριο του

alex_csts - 24/8/2011 14:38

ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΕΠΙΑΣΕ ΚΟΡΟΙΔΟ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑ ......???

da_bross69 - 24/8/2011 14:53

XAAAAAXXXAAXAXA ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΙΝ ΚΑΙ ΣΥΜΩΡΦΟΣΙΝ.....ΧΑΧΑΧΑΧ

veriotis - 24/8/2011 14:41

την πατησες κοουτς

alex_csts - 24/8/2011 14:50

ΔΕ ΒΑΡΙΕΣΕ............! ΕΓΩ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.... ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΝ Ο ΜΑΝΟΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΜΑΣ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΜΕΙΝΕΙ Ο ΜΑΝΟΛΟ ΤΟΤΕ ΑΝΑΝΕΩΝΟΥΝ ( ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ) ΑΝ ΦΥΓΕΙ ΤΟΤΕ Ο ΝΕΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ.....!!! ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΚΟΡΜΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΜΕΡΙΚΟΙ....... ΧΜΜΜΜ ΕΤΣΙ ΚΙ ΕΤΣΙ...... Ο ΚΟΡΜΟΣ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΧΑΛΙΕΤΑΙ.....! ΕΞΑΛΛΟΥ ΔΕΝ... Συνέχεια ΕΧΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΦΕΤΟΣ ΚΟΡΜΟ....2-3 ΠΑΙΧΤΕΣ ΚΑΛΟΥΣ ΝΑΙ , ΚΟΡΜΟ ΟΜΩΣ ΟΧΙ.....!!! ΕΔΩ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ( 4-4-2 ΜΕ ΡΟΜΒΟ ή ΟΧΙ ---- 4-2-3-1 ) ΟΛΑ ΘΑ ΕΞΑΡΤΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ ΣΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΜΑΣ.....! ΟΠΟΤΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ....!!! ΥΓ. ΕΙΠΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΟΝΕ ΜΕ ΒΑΤΡΑΧΟΚΥΝΗΓΟ ( ΕΓΩ ΩΣ ΒΑΤΡΑΧΟΛΑΓΝΟΣ) ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑ....!!!

zaxosdoganosxxx - 24/8/2011 15:09

χαχαχαχαχαχα όχι ρε κόουτς λέμε ΔΕΝ την πάτησες... Ο peponakos είναι τεράστιος που κράζει τον Βάργκας της Φιορεντίνα και θεωρεί ότι είναι καλύτερος ο δικός μας !!!! Άμα αλλάξει πλευρό μπορεί να δει άλλο όνειρο.. Οk... Ο veriotis όμως καλά μου την είπε και του το έδωσα όπως είδες... Και βασικά εδώ που τα λέμε δεν είναι πρώτη φορά που συμφωνούμε ..... Είμαι σίγουρος ότι και στις αρχές του 90 θα συμφωνούσαμε ότι ο κουαξ είναι ο καλύτερος προπονητής του κόσμου...!!!

veriotis - 24/8/2011 15:30

τοτε ναι αλλα τωρα δεν κανει ουτε για προεδρος στο μοσταρ

alex_csts - 24/8/2011 14:24

ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ............!!!

fotis_holland - 24/8/2011 14:44

:):):) na sai kala Taki akomi gelao...

apethantos_21 - 24/8/2011 14:01

Πολυ καλος παικτης που θα ξεχωρισει αμεσως.Τετοιες κινησεις ουσιας θα βοηθησουν την ΑΕΚ να επιστρεψει στην θεση που της αξιζει.Ευελπιστω να αποκτηθουν και αλλοι (τουλαχιστον ενας ακομα) για να ειμαστε του χρονου δυνατοι.

aek9_11 - 24/8/2011 13:51

ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΟΜΑΔΑ ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΑΕΚΑΡΑ ΑΜΑ ΚΛΕΙΣΑΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΑΙΧΤΑΡΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ.ΑΝΤΕ ΓΕΡΑ ΑΕΚΑΡΑ

aek_21_21 - 24/8/2011 13:50

Με μονοετές συμβόλαιο δεν κάνεις ομάδα, όμως... Όπως και με δανεικούς δεν κάνεις ομάδα. Του χρόνου δεν θα έχεις κανέναν αξιόλογο στην ομάδα σου. Ούτε τον Βάργκας αν έρθει, ούτε τον Κάρλος, ούτε τον Κάλα, ούτε τον Μπέλεκ. Να μην μιλήσω για τους Δέλλα, Λυμπερόπουλο, Γεωργέα και Καφέ. Μόνο ο Μανωλάς, ο Γκούντγιονσεν, οι πιτσιρικάδες και οι τερματοφύλακες θα μείνουν να παίζουν!! Βέβαια, δεν λέω να του κάνουν πρόταση για συμβόλαιο 4 χρόνων, αλλά 2 είναι το καλύτερο. Γιατί δηλαδή πρέπει να... Συνέχεια πληρώνεις κάθε καλοκαίρι παίχτες για να έρθουν; και δεν είναι μόνο αυτό. Το σημαντικότερο είναι πως κάθε χρόνο ψάχνουμε να καλύψουμε τρύπες την τελευταία στιγμή. Και μακάρι να ήταν 1 μόνο η τρύπα. Ενώ αν είχαμε μία σταθερή ομάδα κάθε χρόνο, κάνοντας καλές προσθήκες στο ήδη υπάρχον ρόστερ (και σαφώς πουλώντας κάποιους παίχτες που δεν χρειάζεσαι), θα δημιουργούσες ένα πολύ καλό και ανταγωνιστικό σύνολο!!

akisvolcom__ - 24/8/2011 10:56

τρελανε μας ρε δικεφαλεεεεεεεεεεεεεεεεε γκρινια παντου αλλα πλεον εχει καταντησει ρουτινα.μπορει καποιος να μου δειξει ποσες συμμετοχες ειχε στην αλμερια

Theo_ - 24/8/2011 13:45

20 file k exei kanei k proetoimasia me episis...............erxetai etoimos diladi

aekoledikefale - 24/8/2011 09:00

etc re AEKara mou twra tamudo kai monje :)

aek_rex - 24/8/2011 13:45

ΠΑΙΔΙΑ Ο ΜΟΝΧΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΘΕΙ. ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΚΤΗΣ ΠΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΘΟΥΣΙΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ( ΠΑΡΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΛΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟΣ) ΤΡΕΧΕΙ ΑΚΑΤΑΠΑΥΣΤΑ ΚΑΙ ΠΙΕΖΕΙ ΣΑΝ ΣΚΥΛΙ! ΑΝ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙ. ΑΡΑ ΣΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΛΕΥΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΓΑΝΤΙ! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΒΑΡΕΖ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ 6ΑΡΙ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΠΟΥΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΡΟΜΒΟ ΑΦΟΥ ΠΗΡΑΜΕ ΚΑΙ ΒΑΡΚΑΣ. ΤΕΛΟΣ ΔΙΑΚΑΗΣ ΠΟΘΟΣ ΜΟΥ... Συνέχεια ΕΙΝΑΙ Ο ΑΜΠΝΤΟΥΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΛΕΦΤΑ

mastihas - 24/8/2011 14:17

στοιχεια παικτη που παιζει με βιταμινες μου μοιαζει. μακαρι να κανω λαθος.

o_parathrhth - 24/8/2011 15:04

δεν κανεις λαθος....κλασικο παραδειγμα αυτης της "μεταμορφωσης" ηταν ο 37χρονος σολακης και ο 32χρονος καπνστης χοντρο-μπρεσκα στη δε καβαλα απο που να το πιασεις και απο που να το αφησεις.... ο γερο-ντιε ετρχε σαν 18χρονο οι δε ονουατσι-αμντουν ηταν πυραυλοκινητοι προσωπικα δεν καιγομαι για κανεναν παιχτη απο βολο-καβαλα.....ισως ο νεαρος αριστερος μπακ ζαραδουκας του βολου να ηταν μια λυση, λογω νεαρης ηλικιας και ελληνας και ιεθνης...απο εκει και περα θα εβαζα και τον αλβαρεζ γιατι... Συνέχεια η βασικη δουλεια που εχει ειναι να ριχνει μια κλωτσια παραπανω στο κεντρο...βεβαια αυτο χρειαζεται τρεξιματα, θα τα εχει?

mastihas - 24/8/2011 15:35

ξερεις τι μου θυμισες τωρα; ημιτελικα κυπελου. τοτε που ημουν σιγουρος 100% οτι στο Ατρομητος - Βολος θα περνουσε ο δευτερος. οπως οι περισσοτεροι πιστευα οτι ειχε καλυτερη ομαδα. δεν ειχε περασει πολυς καιρος απο την τεσσαρα που μας ειχε ριξει. και βγαινει ο Δωνης αν θυμαμαι καλα και ζηταει αντιντοπινγκ κοντρολ. και αποκλειστηκε ο Βολος. τον ειχε πατησει μεσα στο γηπεδο ο Ατρομητος. ξαναλεω. ελληνικο ποδοσφαιρο. τιποτα δεν ειναι οπως φαινεται.

roger_federer - 24/8/2011 13:29

forza vargas !!! forza aek !!!!

AEKR21Football - 24/8/2011 13:26

einai paixtaras o an8ropos sto kentro 8a masaei sidera me mako.ANTE AEKARA

markosmaroulis9921 - 24/8/2011 13:24

loipon,exw n pw oti einai mia aristh metagrafh gia t dedomena ths AEK k t ellhnikou prwta8lhmatos.ADAMIDH la8os s ama tn ypograpseis gia 1 xrono mono.twra pernoume anakoglou,extrem k ypo proypo8eseis tamudo k eimaste etoimoi.

fotis_holland - 24/8/2011 13:15

Paidia, eipame na leme malakies alla me ta lefta afta, tetoion paikti, oute sto lotto! Foveri kinisi kai bravo tous. Ta kala na ta leme. An mas paroun kai ton Tamoudo, xana bravo!

aekcy - 24/8/2011 12:54

Λόγια ενός σοφού ανθρώπου: Για το αν ο ΑΠΟΕΛ έχει πάρει στοιχεία από την ΑΕΚ του Μπάγεβιτς: Πραγματικά ήταν η εποχή που είχα έρθει σαν ποδοσφαιριστής στον Ηρακλή, τότε που η ΑΕΚ ήταν πραγματικά καλή ομάδα και έπαιζε καλό ποδόσφαιρο. Όλοι μας θέλουμε μία ομάδα να παίζει ελκυστικό ποδόσφαιρο. Αλλά είναι και η ικανότητα και η διάθεση των παικτών για ν' αποδώσουν. Η είσοδος στο Champions League είναι σημαντική και για το οικονομικό για την εποχή που ζούμε. Απολαμβάνω την δουλειά μου... Συνέχεια με αυτούς τους παίκτες. Δεν αλλάζουμε το στυλ παιχνιδιού μας με ομάδες του επιπέδου μας. Ιδιαίτερα χθες σε καμία στιγμή του παιχνιδιού οι ποδοσφαιριστές μας δεν άλλαξαν στυλ παιχνιδιού. Για το ελληνικό ποδόσφαιρο: Όσο οι Έλληνες και οι ελληνικές ομάδες ήταν ταπεινοί όταν και είχαμε και δύο και τρεις ομάδες στους ομίλους, κάποια στιγμή και ιδιαίτερα μετά την κατάκτηση του Euro κατάλαβαν ότι το ποδόσφαιρο «γεννήθηκε» στην Ελλάδα. Απέρριπταν εύκολα. Πιστεύω ότι στην Ελλάδα το ποδόσφαιρο έμεινε πολύ κλειστό στα ελληνικά σύνορα. Μέσα στην αμφισβήτηση και την αλαζονεία που ζούσε Ελλάδα τα τελευταία 10 χρόνια. Το ν' απορρίπτεις στην Ελλάδα και να αμφισβητείς είναι το μόνο εύκολο. Έχω παιδιά που έφυγαν σαν αποτυχημένοι από την Ελλάδα και εδώ δουλεύουν σοβαρά και αποδίδουν. Οι ελληνικές ομάδες έπρεπε να αποκλειστούν από τις κυπριακές ομάδες για να καταλάβουν οι Έλληνες ότι παίζεται και αλλού ποδόσφαιρο. Είμαστε όλοι με τις ελληνικές ομάδες. Και η χαρά θα είναι μεγάλη, όσο περισσότερες ομάδες θα είναι στην Ευρώπη. Κάποια πράγματα θα πρέπει να κατασταλάξουν στην Ελλάδα και να τα δούμε πιο ποδοσφαιρικά. Ούτε κλαψα ούτε δικαιολογίες σαν τον ιθπανο ούτε τίποτα απλά και όμορφα! Αυτά να διαβάζουν και κάτι κλεφτάκηδες που θέλουν μόνο ονόματα στην ΑΕΚ....

veriotis - 24/8/2011 13:02

το εχει το ονομα μου φαινεται οπου ντουσαν και σοφος.

alex_csts - 24/8/2011 14:42

+21000

aetopoulo67 - 24/8/2011 13:12

FYLE AEKCY: STIN ELLADA TWN ORGIWN ZOUME OXI STIN ELLADA TIS SOFIAS KAI TIS DHMOKRATIAS PROEDROS DHMOKRATIAS - PROTHYPOURGOS - DIKASTES - YPORGEIO POLITISMOU - YPOURGEIO ATHLITISMOU - DIKASTES - EPO - LIGA - GAYros - MARINAKHS,EXOUNE DIMIOURGISEI TIN MEGALYTERH SYMORIA STA XRONIKA THS ELLINIKHS DHMOKRATIAS

koulouris2000 - 24/8/2011 13:10

Ο Βαργκας ειναι παιχταρας ,αν ερθει θα δεσει το κεντρο.βεβαια ειναι λιγο σκληρος και με ολυμπιακο βλεπω να μενουμε με 10.Καλα ειναι μην παρουμε ταμουδο και να παρει αριστερο ή δεξι χαφ.Ο λεοναρντο αν και δεν τον παω παιζει και στα δυο ακρα.

nikos_9_11 - 24/8/2011 12:39

ΠΑΡΤΕ ΖΑΡΑΔΟΥΚΑ ΡΕΕΕΕΕ ΜΕ ΓΕΩΡΓΕΑ ΚΑΡΑΜΠΕΛΑ Κ ΚΟΝΤΟΕ(ΠΟΥ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΜΕΙΝΕ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ) ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ...

veriotis - 24/8/2011 12:55

ενω με ζαραδουκα μεχρι και τσαμπιονς λιγκ παιρνεις

nikos_9_11 - 24/8/2011 13:40

ΤΣΑΜΠΙΟΝΣ ΛΙΓΚ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ(ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ Κ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΒΓΕΙΣ...) ΑΛΛΑ ΠΑΣ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ 2Η ΘΕΣΗ(ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΑΣ ΜΗΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΜΑΣΤΕ).ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΟ ΦΕΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙΣ ΤΟΝ ΠΑΟΚ Κ Ο ΖΑΡΑΔΟΥΚΑΣ ΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ...

veriotis - 24/8/2011 13:56

αυτος φιλε ειναι στοχος αυτων που κοιμουνται ορθιοι.ας υποθεσουμε οτι βγαινεις 2.στην καλυτερη παιζεις εναν προκριματικο με θηριο.το καλοκαιρι χανεις 8 βασικους και τον προπονητη σου και προσπαθεις να τα καλυψεις με πολυ μικροτερο μπατζετ του φετινου.αρα γινεσαι ρεζιλι των σκυλιων και χανεις την χρονια πριν καν αρχισει οπως ο βαζελος φετος.η λογικη λεει η πας για τιτλο η παιρνεις το προνομιουχο εισιτηριο για ουεφα .συναμα ομως δινεις παιχνιδια σε πιτσιρικια με... Συνέχεια πραγματικο ταλεντο που πηρες για να εχεις μια βαση για του χρονου.αυτα λεει η λογικη φιλε μου τα υπολοιπα ειναι μακακιες

nikos_9_11 - 24/8/2011 14:44

ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 8 ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΝΟΛΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΖΑΡΑΔΟΥΚΑ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΝΑΦΕΡΟΜΟΥΝΑ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΛΥΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ.ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΖΑΡΑΔΟΥΚΑΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙΑ ΜΕ ΤΑΛΕΝΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ.ΚΛΗΘΗΚΕ Κ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ,ΜΠΑΚ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ,ΦΤΗΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΛΥΣΗ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΟΧΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ Η 2Η ΘΕΣΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΒΑΖΕΛΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΝΤΕΝΣΕ ΣΤΟΝ 1ο ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΟ Κ ΜΕΤΑ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΘΕΣΗ ΜΕ ΕΜΑΣ... Συνέχεια ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΑ ΠΛΑΥ ΟΦ ΤΟΥ EUROPA.ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΕΣΤΩ Κ ΜΙΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΗ ΚΛΗΡΩΣΗ Κ ΙΣΩΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΤΑΞΕΙΣ?ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ Κ ΤΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΛΕΦΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ...

veriotis - 24/8/2011 15:05

ακριβως οπως περασε στο ουεφα και ο βαζελος μετα την κατραπακια της οντενσε οταν εχεις 8/11 νεα ομαδα δεν περνας το καλοκαιρι ουτε την δοξα κατοκοπιας γκεγκε?εκτος και αν ερθει ο μεγιστανας που θα σου παρει 8 παιχταραδες.

nikos_9_11 - 24/8/2011 16:45

Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΒΑΖΕΛΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΥΤΕ ΤΑ 8/11 ΟΥΤΕ ΤΑ 7.Κ ΚΑΝΤΕ ΕΙΧΕ Κ ΒΥΝΤΡΑ Κ ΤΖΟΡΒΑ Κ ΟΤΙ ΘΕΣ.ΤΩΡΑ ΑΜΑ ΠΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΟΤΙ ΘΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΕΙ Η ΑΕΚ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΟΧΗ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΑΦΕΝΕΙΟ Η ΜΙΑ ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΥΠΟΥ ΜΑΚΑΜΠΙ ΤΕΛ ΑΒΙΒ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

veriotis - 24/8/2011 17:19

γιατι πρωτη φορα θα ειναι ?την ομονια την θυμασαι ?ξεχνας παλικαρι μου ξεχνας. η πιστευεις οτι οι εβραιοι ειναι χειροτεροι.αν ερθει λεφτας ας βγουμε και δευτεροι αν ειναι να συνεχιστει η πολιτικη περικοπων και λιτοτητας τοτε μακρια η πρωτοι και μαγκες η κυπελουχοι και ξυπνιοι η στην χειροτερη τριτοι

aetopoulo67 - 24/8/2011 12:54

kai otan eixame omada me symbolaia ti kaname re remaleia?pali den tous kathgwrousame?ti egyne xtes? peirate to mathima sas? aeksidiki apoikia i OMONIA,synxaritiria pantos stin OMONIA KAI STOUS APOTYXIMENOUS PEKTES POU DIWKSAME, twra sta dika mas, euxomai na kanei h omada mas to oneiro mas pragmatikotita,na mas xarisei tin megalh xara pou exoume anagh, kai stous apotyximenous LAGOUS , tin omada ton orgion pou ta kalipth h EPO kai h LIGA , na mas xarisei tin megalyterh xara me mia megaleiodous HTA, kai apokleismo apo thn synexeia, FORTSA AEKARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

the_walker - 24/8/2011 12:35

Μακαρι να πιασει.......!!

the_cameraman - 24/8/2011 12:23

ta polla logia eine ftoxia..manduca & jahic eine IDI stous omilous tou champions league..

the_walker - 24/8/2011 12:16

Μακαρι να πιασει.......!!

antwnhs_pserhmos - 24/8/2011 10:30

Δηλαδή τώρα πρέπει να πανηγυρίσουμε; Για να καταλάβω, η ΑΕΚ είναι ομάδα που θα έχει παίκτες για όσο χρόνο θα είναι προπονητής ο Χιμένεθ; Κάλα, Μπέλεκ, Κάρλος, Βάργκας για ένα χρόνο, Γεωργέας, Καφές, Δέλλας, Λύμπε φεύγουν σε ένα χρόνο, λογικά θα πουληθεί και κανένας Μάκος ή Μανωλάς. Υπάρχει ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ σοβαρός άνθρωπος εκεί στα Σπάτα; Πήραμε 14 παίκτες φέτος και σε 10 μήνες θα ψάχνουμε για άλλους 9-10 ΒΑΣΙΚΟΥΣ; Τι καραγκιοζιλίκια είναι αυτά ρε; Τι σημαίνει "συμβόλαιο ενός έτους"; Έχετε... Συνέχεια καταλάβει ότι αυτή η ομάδα του χρόνου τέτοια εποχή ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ αγωνιστικά; Μιλάμε ότι 10 ενδεκαδάτοι είναι υπ'ατμόν. Ιδιαίτερα οι ξένοι, για ποιο λόγο να σχιστούν στο τέλος του πρωταθλήματος όταν ξέρουν ότι έχουν τελειώσει από την ομάδα; Δεν θυμάστε τον Ασουνσάο που από τον Ιανουάριο έκανε διακοπές και το έπαιζε άρρωστος; Χίλιες φορές Καρντόσο, Μπαστία, Ντιέ, Ούμπιντες αλλά να ξέρω ότι θα είοναι δικοί μου παίχτες και όχι, ουσιαστικά, δανεικοί. Και άντε φέτος βρήκατε το Μανόλο που έχει τι...άκρες στην Ισπανία και κάνει....συμφέρουσες συμφωνίες για δανεισμούς. Του χρόνου τι θα γίνει; Άντε να χαθείτε ρε όλοι εκεί μέσα.

niko_arrwstaki - 24/8/2011 12:02

φορτωστεεεεεε....;-)

o_th_maketa_mou_mesa_supe - 24/8/2011 12:30

Καλημέρα στους συντρόφους. Πέστα ρε Αντώνη, μη ....σω τίποτα. Τι Βάργκας και καϊκιας είναι αυτές!! Ελάτε Βόλο, πάρτε πακέτο Μόνχε και Ουμπίντες και αφήστε τις ηληθιότητες κατά μέρους με τα μονοετή συμβόλαια και τους δανεικούς. Του χρόνου ο Ισπανός είναι φευγάτος κατά 95%, πρέπει να διαλυθεί και η ομάδα; Με αυτή τη λογική, σύνολο δεν θα κάνουμε ΠΟΤΕ. Άντε Αδαμιδάκο, μάθε μπαλλίτσα!!!

like_r21 - 24/8/2011 10:12

όχι μονοετές,του χρόνου θα ψάχνουμε πάλι αμυντικό χαφ!!!!

crux - 24/8/2011 11:59

Ναι γιατί με τον Ντιόπ που τον είχαμε με διετές σωθήκαμε...όπως και με τον Κυργιάκο που είχε τριετές.... Ξεκολλάτε ρε σεις με τα μονοετή και τους δανεικούς, επαγγελματικό είναι το άθλημα, εταιρεία είναι η ομάδα, όχι δημόσιο. Όλοι μόνιμοι και όλοι περαστικοί είναι.

filisgiannis - 24/8/2011 18:29

δεν τους πληρωνουν ολο το ποσο, για να φυγουν, οι καπως παιρνουν χρηματα...δεν εξηγειται το περιεργα κρουσματα μαζεμενα!!!

roger_federer - 24/8/2011 13:29

pes ta re file Crux !!!

panos_aekara_trikala - 24/8/2011 11:52

na parei kai ton kordero kai ton jansen kai ama mporoune ton tamudo.....tote tha eimaste polu kalitera giati me bargas kordero jansen kai mako exoume ena arketa dinato amintika kentro isws logo jansen pio dimiourgiko. tote pistebw oti h omada tha paiksei polu kalitera...

StelAEK21 - 24/8/2011 11:35

eftixos isakoystikame!!!!! 1+1 simvoleo afiste ta monoetoi den pame pou8ena etsi!!!!!

V_Vasilis - 24/8/2011 11:02

Ας τελειώσει αυητή η φάρσα με τα μονοετή συμβόλαια! Καταντάει ύποπτο πια! Ας βάλουν μία οψιον και να το κάνουν 1+1! Και κάτι περί μείωσης μπάτζετ: Ο ΑΠΟΕΛ τι μπάτζετ έχει και έπαιξε αυτή τη μπαλάρα χθες! Τι μπάτζετ έχει και έχει μπει 2 φορές σε 3 χρόνια στους ομίλους του Τσ Λ. και όχι απευθείας όπως ο Γαύρος, αλλά παίζοντας όλο το καλοκαίρι προκριματικά? Έχει μία σοβαρή διοίκηση και έναν άξιο και σοβαρό προπονητή που παίρνει τα σκουπίδια της ΑΕΚ και τα κάνει χρυσό!

alex_csts - 24/8/2011 11:35

Έχει μία σοβαρή διοίκηση και έναν άξιο και σοβαρό προπονητή που παίρνει τα σκουπίδια της ΑΕΚ και τα κάνει χρυσό! ΤΑ...... ΚΑΤΑ ΑΕΚ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ, ΔΙΟΤΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙ ΠΑΙΧΤΗΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΒΑΦΤΙΖΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΩΧΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΘΑΥΜΑΖΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕΤΑ....!!!

lampard - 24/8/2011 17:41

αυτη τη καραμελα με το,αντιπαθεστατο γενικα, ΑΠΟΕΛ δεν τη καταλαβαινω.ποιον θελατε δηλαδη?τον κοντη?που στα χρονια του στην αεκ στηρηχθηκε απο ολους και ηταν ο περιγελος?τον χιωτη(ακομα θυμαμαι τον ευρωπαικο αποκλεισμο στο ουεφα με την εμπνευση του να σωσει το κορνερ(με μαλαγα νομιζω) η τον μαντουκα που ισως σε αυτην την αεκ να επαιζε(αν και η του υψους η του βαθους)αλλα δν ειναι σε καμια περιπτωση επιπεδου αεκ,μην τρελενομαστε δεν ειναι αυτοι οι παικτες επιπεδου αεκ... Συνέχεια ,ουτε το 90% του υπαρχοντος ροστερ.αλλη αεκ μαθαμε. Υ.Γ. γιατι τον βαργκας για ενα χρονο και οχι τον ανακογλου για 5-6?

V_Vasilis - 24/8/2011 12:09

Ακριβώς φίλε μου Αλέξη! Το Σκουπίδια έπρεπε να το βάλω σε εισαγωγικά! Γιατί σαν σκουπίδια και παλτά έφυγαν από την ΑΕΚ! Άκουγα πριν λίγο την συνέντευξη του Γιοβάνοβιτς στον Δημάτο και τον Μίχο: Το κυριότερο από όσα πολλά ωραία είπε ότι γίναμε νεόπλουτοι, το ποδόσφαιρο μας καθρφτίζει την κοινωνία μας! Όσο είμασταν ταπεινοί είχαμε επιτυχίες, τώρα νομίζουμε ότι μόνο στην Ελλάδα παίζεται ποδόσφαιρο και πουθενά αλλού στον κόσμο! ΝΕΟΠΛΟΥΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΟΝΕΣ!!!! Πόσο θα ήθελα τον... Συνέχεια Γιοβάνοβιτς προπονητή ή έστω τον Τσιώλη!!!

o_th_maketa_mou_mesa_supe - 24/8/2011 12:52

Καλημέρα σύντροφοι. Τον Γιοβάνοβιτς τον είχαμε προπονητή στη Νίκη επί Φιλλίπου και παίξαμε μπαλλάρα. Ένα μείων έχει: Δεν διαθέτει κύκλωμα δικό του και αυτό τον έφαγε από την Ελλάδα. Είναι πολύ καθαρός για να δουλέψει εδώ και οι περισότεροι θα τον θυμούνται και σαν παίχτη. Το έχω ξαναγράψει: Σαβέφσκι, Γιοβάνοβιτς και Βαζέχα είναι ότι καλύτερο και τιμιότερο πέρασε σαν ξένος από την Ελλάδα.

o_parathrhth - 24/8/2011 15:09

και του χρονου το καλοκαιρακι τι θα κανουν οι μανατζερ και οι μεσαζοντες γιατρε μου? κλεφτες θα γινουν? γιαυτο ασε καλυτερα...μονοετη και αγιος ο θεος...και του χρονου καλα να ειμαστε να πληρωνουμε τις προμηθεις των μανατζαραιων (ακομα και η ανανεωση εχει νομιμη προμηθεια) ειναι δυσκολοι οι καιροι και η αεκ φροιντιζει για την μειωση της ανεργιας...το χρημα πρεπει να κινειται, να μην λιμναζει...ενω απο τα μεγαλα κωλοσυμβολαια των λεοναρντο-γκερειρο οτι ηταν να δωθεο... Συνέχεια δοθηκε...δεν εχουν επιστημονικο ενδοαφερον, δεν παραγουν χρημα εξαλλου ο αδαμιδης οπω φανηκε απο το τηλεφωνημα, τρεφει μεγαλο θαυμασμο στην οικονομολογικη σχολη ψωμιαδη....ο μακαρος καθε χρονο διωχνει και φερνει στην καβαλα μια καραβια παιχτες

veriotis - 24/8/2011 09:20

αχρηστοι εκει στην διοικηση τον βασιλεια της κοκκινης μας φερατε ειχαμε τον κουτσο ντιοπ θα εχουμε τωρα τον φασαρτζη βαργκας? και τι ενα χρονο συμβολαιο κανετε τρελοι ειστε?1/2 + 1/2 επρεπε να κανετε αχρηστοι.ο μαρινακης φερνει τον εναν παιχταρα πισω απο τον αλλον κι εσεις πηρατε τον πρεζακια? Παντως απ οτι βλεπω οσοι ερχονται για χαρη του χιμενεθ 1 χρονο συμβολαιο κανουν αρα του χρονου ξερετε τι μας περιμενει με μικροτερο μπατζετ θα πρεπει να βρουμε 8 ενδεκαδατους και 1... Συνέχεια προπονητη.ετοιμαστειτε για την σμικρυνση του αιωνα. ο κοντοες θα μας φαινετε πελε του χρονου.και καποια νουμερα ζητανε να τερματισουμε δευτεροι γιατι η τριτη θεση θα ειναι αποτυχια χαχαχαχαχαχα. αδαμιδη προχωρησε στην εξυγιανση αμεσως με οποιο κοστος μπας και ερθει κανας επενδυτης και σωθουμε. κι εσυ οπαδε συνεχισε την αποχη να φυγουν οι κακοι γρηγορα η δ εθνικη πλησιαζει

akisvolcom__ - 24/8/2011 11:07

ο μαρινακης εφερε παιχταρα???οι φυλλαδες του φερνουν παιχταραδες αυτος δεν εφερε κανενα παιχταρα αλλα θα το παρει γιατι εχει καλη ομαδα απο περυσι και τον βασσαρα στους πινακες.

veriotis - 24/8/2011 11:36

ΑΜΑ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΙΡΩΝΕΙΑ ΜΟΥ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ PLZ.ΤΟ ΠΟΣΤ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΑΔΑΜΙΔΗ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΣΑΛΙΟ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟΝ ΧΟΝΤΡΟΜΠΑΛΑ ΠΟΥ 4 ΜΗΝΕΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΓΑΥΡΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΕΝΑΝ ΠΑΡΓΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΧΤΑΡΑ

oritzinalista_ma_panw_ap_ - 24/8/2011 12:05

πολυ σωστος!!εχεις δικιο!με αερα σου κανει ομαδα κ αλλοι με φραγκα κοροιδευουν τον κοσμο!

roger_federer - 24/8/2011 13:26

exo simfono me verioti !!!

Theo_ - 24/8/2011 10:49

ελα...φτανει...πες στην μαμα σου να σου φτιαξει το γαλατακι σου κ να ετοιμασει και το κολατσιο σου...εχετε εκδρομουλα σημερα, θα σας παρει ο θειος βαγγελας στην εξοχη.... κομπλεξ λεγεται αυτο που κανεις φιλαρακο veriotis...

oritzinalista_ma_panw_ap_ - 24/8/2011 10:20

ολοι εσεις που γκρινιαζετε τι θελετε??με τα οικονομικα της ΠΑΕ αυτον μπορει να φερει εστω κ για εναν χρονο!το καλοκαιρι αν δουν οτι παει καλα τον κραταμε!προτιμουσατε μηπως καποιον κορδερο??μια χαρα παικτης ο βαργκας,με το καλο να ρθει!!

aekcy - 24/8/2011 10:40

Ναι ρε φίλε προτιμώ κάποιον Κορδερο γιατί αν σου βγει ο Ισπανός ( ο Χιμενεθ λέει πως σίγουρα θα πιάσει) θα έχεις κεντρικό χαφ για τα επόμενα 8-9 χρόνια έτσι φτιάχνοντε ομάδες ο ΑΠΟΕΛ χτες είχε τους πιντο μοραις στο κέντρο ξέρεις πως αυτοί παίζουν 3-4 χρόνια μαζί? Ας μάθουμε πρώτα στην ΑΕΚ τι σημαίνει κτήζουμε κορμό γιατί απο το 2004 και μετά έχουμε ξεχάσει τι σημαίνει αυτή η λέξη! Αλλάζουμε τους παίκτες κάθε χρόνο σαν τα πουκάμισα! Άμα δεν έχεις λεφτά φίλε τότε δεν ζητάς ούτε Γκουντι ούτε... Συνέχεια Ταμούδο ούτε Βάργκας πέρνεις άγνωστους σε καλή ηλικία με καλο σκαουτινγκ και σωστές επιλογές και φτιάχνεις ένα καλό κορμό με low budget ούτως ώστε σε 1-2 χρόνια με προσεκτικές προσθαφαιρέσεις να έχεις έτοιμη ομάδα πρωταθλητισμού!

veriotis - 24/8/2011 10:55

1 το αποελ μην μου το αναφερεις για τους εξης λογους α)χθες επαιζε με ομαδα που εφαγε γκολ με απευθειας κορνερ αυτο και μονο δειχνει την ποιοτητα της, β)εχει εδρα γ)εχει ενεργους μετοχους και γ)οι οπαδοι τους δεν κανουν αποχη. 2 αυτοι που φερνει ο χιμενεθ ειναι προφανες οτι ερχονται μονο γι αυτον και οχι για την αεκ και γι αυτο ζητανε μονοετη συμβολαια . 3 με παιχτες που δεν εχουν μαθει ποτε στην ζωη τους να κανουν πρωταθλητισμο κορμο δεν κανεις 4 οι παιχτες του βολου και της καβαλας... Συνέχεια που ορεγεσαι και προτιμας στην αεκ πως εστηναν τα παιχνιδια και τιμωρηθηκαν μονο οι διαιτητες ηταν μιλημενοι κανενας ποδοσφαιριστης δεν ηταν ειναι βεβαιο αυτο?και αν ερθουν στην αεκ θα παψουν να μιλιουνται?

aekcy - 24/8/2011 12:11

Ενεργούς τι? Χαχαχα για να ξέρεις το ΑΠΟΕΛ έγινε εταιρεία πριν κάποια χρόνια και τότε μάζεψε γύρω στα 3-4 μυρια απο εκεί και έπειτα προχώρησε με τα έσοδα του και μικροποσά που έβαζε η διοίκηση σε σχέση με αυτά που βάζανε οι μέτοχοι της ΑΕΚ ήταν ψίχουλα. Μόλις φτιάξεις ομάδα που να παίζει καλή μπάλα δεν θα σε χωράει το ΟΑΚΑ το θυμάσε μέχρι το 2008 έτσι ήταν.... Απάντηση στο 2 ε τότε να φέρουμε παίκτες που δεν έρχονται για τον Χιμενεθ αλλά για μείνουν σωστό? Απάντηση στο 3 τον πρωταθλητισμό... Συνέχεια τους τον μαθένει ο προπονητής. Αν είναι καλός τότε θα τους το μεταδώσει. Πολλοί απο τους παίκτες του έκαναν πρωταθλητισμό πριν πάνε στο ΑΠΟΕΛ? Σχεδλιβ όλοι οι παίκτες μιλιούνται, το θέμα είναι εσυ σαν διοίκηση να πέρνεις τα μέτρα σου! Το να τους αφήνεις απλήρωτους πάντως δεν βοηθάει προς αυτή την κατεύθυνση........

veriotis - 24/8/2011 12:29

δηλαδη πριν φταιξει ομαδα το αποελ δεν πηγαινε κανεις στο γηπεδο ε? παιχτες που δεν ερχονται για τον χιμενεθ και δεν ερχονται για τα λεφτα (που δεν εχουμε) ειναι για β εθνικη οι παιχτες που μαθαινουν τον πρωταθλητισμο ειναι ηγετες απο τα γενοφασκια τους δεν το μαθαινουν μετα βλεπε σκοκο μακο δεν θα γινουν ποτε ηγετες πρωταθλητες. κανενας σοβαρος ποδοσφαιριστης δεν μιλιεται μονο κατι λιμα και γυρολογοι που πηγαινουν απο εδω και απο εκει για αρπαχτες. και κατι τελευταιο γιατι δεν το... Συνέχεια γνωριζω υπαρχει στην κυπρο η χουντα του ολυμπιακου?που οτι ρισκο και να παρεις στο τελος θα κλαις τα λεφτα σου?

aekcy - 24/8/2011 13:13

Για την χούντα του gay εννοείται πως είναι ανασταλτικός παράγοντας για όποια καλή προσπάθεια πάει να γίνει στην ομάδα! αυτό όμως δεν σημαίνει πως πρέπει να μην οργανωθούμε και να βάλουμε ένα σωστό πλάνο για να φτιάξουμε μια σοβαρή ομάδα που να κάνει πρωταθλητισμό έστω και με λίγα λεφτά! Ας παίζουμε μπαλάρα και ας το πέρνει ο διορισμένος κάποια στιγμή που θα πάει θα το κατακτήσουμε και εμείς!

oritzinalista_ma_panw_ap_ - 24/8/2011 11:59

το οτι ειναι 31,32,34 οι παικτες δεν σημαινει τιποτα!μπορουν να παιξουν 2-3 χρονια!!ενα υποτιθεμενο κορμο εχεις!!εχεις μανωλα,κοντοε,χελγκασον,μπουγαιδη,τσουκαλα,καραμπελα,μακο,γκεντσογλου,γκουντι,χοσε καρλος(θα μεινει κ του χρονου),σιαλμα(δινει κ την ψυχη του),λεοναρντο(δειξτε του εμπιστοσυνη)!το οτι ερχονται με συμβολαιο ενος χρονου κ δανεικοι δεν σημαινει οτι απαραιτητα θα... Συνέχεια ειναι παρελθον του χρονου!!ο μαντουκα δανεικος ειχε ερθει κ τον κρατησαμε,το ιδιο κ ο βιερινια στον μπαογκ,ο μανου δανεικος ειχε ερθει δεν μας εκανε κ δεν τον κρατησαμε..δεν ξες τι μπορει να γινει σε ενα χρονο!! τωρα για τον κορδερο τι να πω??να δωσουμε 300.000 κ 150.000-200.000 συμβολαιο συνολο 500.000 για καποιον που δεν ξερουμε??τον χιμενεθ τον κραζετε οι περισσοτεροι εδω μεσα,τωρα τον εμπιστευστε?? οποτε καλυτερα τα 200.000 στον βαργκας που ειναι κ εγγυημενη λυση!!μην ξεχνας οτι ο γκουλον δεν εμεινε γιατι θελαμε ετοιμο παικτη!αν τον κρατουσαμε θα ειχαμε χαφ για τα επομενα 3-4 χρονια(μετα θα τον πουλουσαμε)

Theo_ - 24/8/2011 10:31

απο χτες τα λεμε....

antwnhs_pserhmos - 24/8/2011 10:19

Δηλαδή τώρα πρέπει να πανηγυρίσουμε; Για να καταλάβω, η ΑΕΚ είναι ομάδα που θα έχει παίκτες για όσο χρόνο θα είναι προπονητής ο Χιμένεθ; Κάλα, Μπέλεκ, Κάρλος, Βάργκας για ένα χρόνο, Γεωργέας, Καφές, Δέλλας, Λύμπε φεύγουν σε ένα χρόνο, λογικά θα πουληθεί και κανένας Μάκος ή Μανωλάς. Υπάρχει ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ σοβαρός άνθρωπος εκεί στα Σπάτα; Πήραμε 14 παίκτες φέτος και σε 10 μήνες θα ψάχνουμε για άλλους 9-10 ΒΑΣΙΚΟΥΣ; Τι καραγκιοζιλίκια είναι αυτά ρε; Τι σημαίνει "συμβόλαιο ενός έτους"; Έχετε... Συνέχεια καταλάβει ότι αυτή η ομάδα του χρόνου τέτοια εποχή ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ αγωνιστικά; Μιλάμε ότι 10 ενδεκαδάτοι είναι υπ'ατμόν. Ιδιαίτερα οι ξένοι, για ποιο λόγο να σχιστούν στο τέλος του πρωταθλήματος όταν ξέρουν ότι έχουν τελειώσει από την ομάδα; Δεν θυμάστε τον Ασουνσάο που από τον Ιανουάριο έκανε διακοπές και το έπαιζε άρρωστος; Χίλιες φορές Καρντόσο, Μπαστία, Ντιέ, Ούμπιντες αλλά να ξέρω ότι θα είοναι δικοί μου παίχτες και όχι, ουσιαστικά, δανεικοί. Και άντε φέτος βρήκατε το Μανόλο που έχει τι...άκρες στην Ισπανία και κάνει....συμφέρουσες συμφωνίες για δανεισμούς. Του χρόνου τι θα γίνει; Άντε να χαθείτε ρε όλοι εκεί μέσα.

efthimios_papacharalampou - 24/8/2011 10:13

Χρειαζόμαστε και τρελούς στην ομάδα , όλο παιδάκια και κύριους γεμίσαμε , στην μπάλα πρέπει να ρίχνεις και κάνα ξύλο

duck - 24/8/2011 09:27

...δηλαδή εσύ αυτό καταλαβαίνεις με τα συμβόλαια 1 χρόνου...μίζες? περαστικά μεγάλε...

aekcy - 24/8/2011 10:12

2 πράγματα καταλαμβαίνω μίζες με τους μανατζερ (ξέρεις πέρνουν ποσοστό για κάθε μεταγραφή ακόμα και ελεύθερου) και 2ον ότι απλά θέλουν να μειώσουν δραματικά το μπατζετ και του χρόνου. να παει στα 2 μυρια και να βγει ο Αδαμίδης νας μας πει η εξυγίανση είναι κοντά! το ότι θα είμαστε πρώτο φαβορί για υποβιβασμό είναι άλλο θέμα.....

partsi1965 - 24/8/2011 10:22

Κια γιατι δηλ να μην καθαρισει οικονομικα η ομαδα. Αφου πρωταθλημα σε αυτο το μπουρδελο δεν προκειται να παρουμε, εκτος και αν βρεθει καποιος αραβας με μεγαλο πακετο και μας υποστηριξει. Για αυτο λοιπον το πλανο της διοικησης ειναι σωστο.Καθαριζει οικονομκα η ομαδα, φτιαχνεις το γηπεδο επιτελους μπας και αρχισετε παλι να πηγαινετε εκει και να στηριζετε την ομαδα. Αφου διορθωθουν τα αυτα τα πραγματ τοτε χτιζεις ομαδα με μελλον.

admiral - 24/8/2011 11:38

Δεν βραζουν τα ραδικια ετσι οπως μας τα λες φιλε patsi......κανεις εξυγιανση φτιαχνεις γηπεδο και χτιζεις ομαδα για να βγαινεις τριτος (αφου το πρωταθλημα το εχει καπαρωσει αλλος);;;; Σου φαινεται λογικα ακολουθο αυτο που υποστηριζεις;;;;;και κατα την γνωμη σου αυτα που ζητας δεν εχουν κοστος;;;;;;;;;Εχεις εξασφαλισει αποσβεση μ' αυτο το πλανο;;;;; και αν ναι πως;;;;;;με αγοραπωλησιες παικτων;;;;;χλωμο εως οχρο......το ταβανι παικτων που παιζουν στη Ελλαδα ειναι 1/1,5 εκατ....ποσους πρεπει... Συνέχεια να βγαλεις για να εχεις εσοδα......και τελος παντων πως θα δικαιολογεις τις δαπανες......με την εισοδο στο Europa αντε να μαζεψεις 5 μυρια ....παλι στο μηδεν θα εισαι.....ασε που για να ξεχρεωσεις το γηπεδο θα εισαι τριαντα χρονια στην λεζα......(βλ Arsenal που δεν μπορει να δει πρωταθλημα τοσα χρονια γιατι ολο στο μειον ειναι και χαλαει καθε εξι μηνες την ομαδα που εχει φτιαξει......) Αν δεν οριοθετησεις μια χρονια την εισοδο σου στο CL και δεν φτυσεις αιμα για να το κανεις μια ζωη στην προσφαφαιρεση θα εισαι......και νομιζω οτι καταλαβαινεις και συ πολυ καλα οτι η διαφορα του ξοδευω απο το σπαταλω ειναι η ανταποδοση......

o_parathrhth - 24/8/2011 15:05

να σαι καλα ναυαρχε με τον καραβισιο λογο σου

niko_arrwstaki - 24/8/2011 12:02

εμενα τα ραδικια μαρεσουν με πολυ λεμονι κ αλατακι...;-) καλημερα ναυαρχε μου.. περιττο να πω πια οτι συμφωνω μαζι σου...

oritzinalista_ma_panw_ap_ - 24/8/2011 10:34

ρε φιλε οτι κινηση και να κανει η διοικηση εισαι μια ζωη αντιθετος(τις περισσοτερες φορες)!μηπως εισαι μεσα στην ΠΑΕ και ξερεις καλυτερα τα οικονομικα της ομαδας??μακαρι να καθαρισει στον οικονομικο τομεα η ομαδα απο προικες ντεμη-θανοπουλου και μετα ολα θα ναι καλυτερα!

aek21galatsi - 24/8/2011 10:11

ΛΑΤΙΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΚΟΦΤΗΣ....ΜΕ ΚΑΡΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ....ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΘΑ ΣΥΝΔΙΑΖΕΙ ΤΟ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΟ ΤΡΕΞΙΜΟ ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΗ......ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΛΗ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗΣ...ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ???ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟΝ ΧΘΕΣ!!!ΒΑΜΟΣ ΒΑΡΓΚΑΣ ΒΑΜΟΣ ΑΕΚ!!!!!

grzhorse - 24/8/2011 09:21

Επιτελους μια σοβαρη κινηση που μας εχουν σπασει να την κανουν. Παμε δυνατα για Βαρκας!!!!

antwnh - 24/8/2011 09:07

Πολυ καλο νεο, φαινεται εξαιρετικη περιπτωση. Γιατι ομως 1 χρονο συμβολαιο κι οχι (π.χ.) 1+1 ή και 1+2? Δεν γινεται καθε χρονο να ψαχνουμε για 22 ελευθερους παικτες!

ΕΠΟΜΕΝΟ