Quantcast
145 ΣΧΟΛΙΑ

Οι χαρές δεν μπορούν να περιμένουν…

Διαβάστε τα ΣΦΗΝΑΚΙΑ από τον Κώστα Κετσετζόγλου


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Dimco21 - 11/5/2021 09:36

Καλημέρα σε όλα τα αδέρφια. Καταλαβαίνω την πίκρα που νιώθουν όλοι όταν ακούνε το όνομα Λουτσεσκου,(Να μη ξαναγράψω όλα όσα έχει πει).Απλά θα ήθελα να κάνω κάποιες επισημάνσεις. Αν ο ΜΕΛ πιστεύει σε αυτόν τότε τελείωσε.Αν Ο ΜΕΛ έχει πειστεί ότι με αυτόν και τις επιλογές του πάμε για πρωτάθλημα τότε τελείωσε. Να θυμίσω ότι ο ΜΕΛ είναι το ίδιο τρελός με όλους μας για την ΑΕΚ με τη μόνη διαφορά ότι αυτός πληρώνει ΠΟΛΛΑ για να την κάνει ΤΕΡΆΣΤΙΑ.

Aeksalamis123 - 11/5/2021 11:32

Πληρώνει πολλά;; Ο ίδιος έχει δηλώσει πολλές φορές ότι πάμε έσοδα- έξοδα... Ότι η ΑΕΚ στηρίζεται στον κόσμο της... Για να ξέρουμε τι λέμε... Επίσης...Όταν γίνει μεγάλη τα λέμε... Θα το δεις στη βαθμολογία...

mikangello21 - 11/5/2021 03:13

ΟΛΟ το νόημα και το τι σκεφτόμαστε για εμένα είναι τα σχόλια των φίλων victor21R και taxiss21!! Συμφωνώ 1000%

_Lucarelli_99 - 10/5/2021 16:31

Επειδή οι απόψεις διίστανται θα ήθελα να κάνω μια ψηφοφορία έδω να δω από περιέργια την τάση του κόσμου μας.


Έστω λοιπόν πως για κάποιο λόγο έχουν μείνει δύο προπονητές όλοι κι όλοι στον κόσμο και η ΑΕΚ πρέπει να συνεχίσει στη νέα σεζόν με τον ένα από αυτούς. Οι δύο αυτοί είναι ο Χιμένεθ και ο... Συνέχεια Λουτσέσκου.


Η ερώτησή μου είναι ποιόν από τους δύο θα προτιμούσατε.


Like --> Χιμένεθ

Dislike --> Λουτσέσκου


Εγώ θα κάνω την αρχή και θα βάλω like στον εαυτό μου.

evo21 - 10/5/2021 19:50

Ευχομαι το 1 ντιςλαικ απο τα ηδη 20 να ειναι του Τιγρη, για το καλο της ΑΕΚ αρας.

_Lucarelli_99 - 11/5/2021 11:38

Γύρνα πλευρό έβο θα πιαστείς.

REFEREE_21 - 11/5/2021 00:00

Φίλε το παραβάν είναι τρύπιο, λογαριασμό έχουν και γαύροι νότου και Βορρά εδώ μέσα και ψηφίζουν Λουτσεσκου για τρολαρισμα της αξιοπρέπειας μας

_Lucarelli_99 - 11/5/2021 11:34

Μακάρι να έχεις δίκιο αδερφέ γιατί πολλές ψήφους πήρε ο γελοίος.

Γιατί αν δεν είναι τρύπιο τότε ξεχνάμε εύκολα.

Γιατί αν δεν είναι τρύπιο η ακεραιότητα και ο ρομαντισμός του λαού μας σβήνει.

Εκτός βέβαια αν οι 47 έγιναν ΑΕΚ φέτος..

GeorgePayne - 11/5/2021 15:25

Αρκετους ψηφους βλεπω πηρε κ ο 6αρο5αρας

Απορω ποσο εχουμε μικρυνει..

Υ.γ Δεν επιθυμω Λουτσεσκου

George_Logic - 11/5/2021 09:33

Μάλλον Χιμένεθ ψηφίζουν γιατί φοβούνται ότι με Λουτσέσκου θα φτιάξουμε σοβαρή ομάδα...

_Lucarelli_99 - 11/5/2021 11:36

Για να φτιάξεις σοβαρή ομάδα χρειάζεσαι σοβαρό προπονητή. Ο τσαρλατάνος μόνο σοβαρός δεν είναι.

REFEREE_21 - 10/5/2021 23:56

Φίλε το παραβάν είναι τρύπιο, λογαριασμό έχουν και γαύροι νότου και Βορρά εδώ μέσα και ψηφίζουν Λουτσεσκου για τρολαρισμα της αξιοπρέπειας μας

gp44 - 10/5/2021 23:55

Φανταστείτε να μπορούσατε να γυρίσετε πίσω το χρόνο, στο τέλος του 2018, και να γράψετε στο aek365 καποιο θέμα μελλοντικού προπονητή μεταξύ Μανόλο και Κλαψεσκου...

Σκεφτείτε τι φαπα θα είχατε φάει, μάλλον δεν θα είχατε γλυτώσει τον ζουρλομανδύα.

Φίλε lucareli, το παραπάνω δεν το έγραψα για να σε προσβάλλω, απλά για να δείξω πόσο εύκολα ξεχνάμε όλοι μας (διοίκηση, οπαδοί, δημοσιογράφοι).

Original__1924 - 10/5/2021 20:46

Αγαπητέ, με όλο το σεβασμό το ερώτημα που θέτεις χαρακτηρίζεται σαν ένα υποθετικό ψευτοδίλλημα που ΔΕΝ πρέπει καν να υφίσταται μια και οι προπονητές δεν αρχίζουν και δεν τελειώνουν στον Μανόλο ή στον Κλαψέσκου, τόσο απλά!!!

apo1 - 10/5/2021 21:35

Σωστά το θέτει ο Lucarelli αφού το δίλημμα, πιό σωστά το κλίμα διλήμματος, καλλιεργείται από "κύκλους" της διοίκησης και δημοσιογράφους. Οπότε, βάζει το γκάλοπ με τους δύο. Όλοι ξέρουμε ότι υπάρχουν κι άλλοι προπονητές εκεί έξω!

_Lucarelli_99 - 11/5/2021 11:41

Ακριβώς! Ευχαριστώ.

Bad_Clown - 10/5/2021 21:12

_Lucarelli_99

Χιμενεθ : Αγαπητος απο τον κοσμο γιατι πηραμε το πρωταθλημα μετα απο πολλα χρονια . Οσοι λενε οτι μας το εδωσε ο ΠΑΟΚ ειναι για σφαλιαρες γιατι εκεινη τη χρονια η ΑΕΚ ειχε ελαχιστες ηττες συνολικα σε ολες τις διοργανωσεις . Επαιζε μπαλα και η ΑΕΚ και ο ΠΑΟΚ . Τλκ το πηραμε εμεις , ο ΠΑΟΚ το κυπελλο . Στο δευτερο περασμα του παλι προσφερε στην ΑΕΚ ηρεμια . Τη δεδομενη στιγμη συνεχισε την πολυ κακη... Συνέχεια νοοτροπια της ομαδας δειχνοντας ανυμπορος να αλλαξει την ολη κατασταση . Μαλιστα τα 5 του γαυρου δεν ξεχνιουνται απο κανεναν . Οπως χαιρομαστε ολοι σε στιγμες ομορφες ,ετσι σε μια ομαδα φταινε ολοι σε κακες στιγμες . Μεσα λοιπον στην ομαδα ειναι και ο Χιμενεθ . Το πολυ ασχημο με τον Μανολο ειναι οτι γυρισε 3 φορες και καπου αυτο καταντα κουραστικο και πισωγυρισμα που δειχνει ελλειψη αναπτυξης . Προσωπικα θα προτιμουσα αλλον προπονητη , ολλανδικης σχολης γιατι παιζουν ομορφο επιθετικο ποδοσφαιρο με πλανο . Βλεπεις μικρες ομαδες στην Ολλανδια και τις χαιρεσαι γιατι ξερουν τι να κανουν την μπαλα μπροστα .

Λουτσεσκου : Ενας πολυ καλος προπονητης που καταφερε , φυσικα και με το κεφαλαιο Σαββιδη να συγκροτησει ενα πολυ δυνατο συνολο στην εποχη του στον ΠΑΟΚ . Επισης στην προηγουμενη του ομαδα στην Ξανθη ειχε δειξει εργο εξου και η καταληξη του στον ΠΑΟΚ . Απο θεμα παιδειας και προσωπικοτητας ομως εδειξε πολυ μικρος ακολουθωντας τα χναρια της διοικησης του ΠΑΟΚ ριχνοντας βολες προς ολες τις κατευθυνσεις . Σοβαρος προπονητης ποτε δε θα κατονομαζε αλλοι ομαδα σαν ''χαρτινοι'' ή σαν ''κλεφτη'' . Λιγοψυχος , πικροχολος και πολυ λιγος σαν ανθρωπος με ελλειπεστατο αθλητικο πνευμα. Θυμιζε μικρο παιδι που θελει παντα να κερδιζει με οποιο κοστος χωρις καμια παραδοχη της ηττας . Η εμεις ή κανενας... Αυτα μας εδειξε . Προσωπικα οποιος με φτυνει ή με λοιδωρει δεν παω και τον γλυφω . Θυμιζει ραγιαδισμο και δουλοπρεπεια και ιχνος περηφανειας και επισης παιδειας . Κατ εμε ο καλυτερος προπονητης του κοσμου να ηταν δε θα τον ηθελα για κανενα λογο στην ομαδα μου .

Συμπερασμα : Το πιο συνετο για την ομαδα θα ηταν να ερθει ενα νεο προσωπο που σιγουρα θα ειναι σεβαστο και με εμπειρια , με διαπιστευτηρια δουλειας . Μετα απο αυτο βλεπεις το dna του προπονητη που θελεις . Επιθετικο ποδοσφαιρο ,αμυντικη τακτικη κτλ...

Αν ηταν οι μονες μας επιλογες αναμεσα στους δυο σιγουρα θα διαλεγα χωρις πολυ σκεψη τον Μανολο Χιμενεθ . Απλα χωρις πολλα .

Kostantinosda - 10/5/2021 20:38

το ερωτημα ειναι λαθος διοτι δεν υπαρχουν μονο ο Χιμενεθ και ο Λουτσεσκου. Για εμενα κανενας απο τους δυο

Kostantinosda - 10/5/2021 20:34

το ερωτημα ειναι λαθος διοτι δεν υπαρχουν μονο ο Χιμενεθ και ο Λουτσεσκου. Για εμενα κανενας απο τους δυο

aek_1924_ - 10/5/2021 19:37

Εγώ έχω σούρει τον εξάψαλμο στον Χιμένεθ, αλλά χίλιες φορές αυτός παρά ο Λουτσέσκου. Παρ'όλα αυτά, συμφωνώ μαζί σου. Ο Χιμένεθ είναι το μικρότερο από τα δύο κακά.

Bruxellois1980 - 10/5/2021 19:28

Είχα ψηφίσει να φύγει ο Μανόλο άμεσα μετά το 1-5, εξακολουθώ φυσικά να θέλω καλύτερο προπονητή, αλλά αν ή μόνη επιλογή είναι ο Λουτσεσκού τότε Μανόλο με τα 1000. Και να δοθούν εννοείται όλα τα λεφτά που προέβλεπαν για προπονητικό τιμ (+ αποζημίωση Μανόλο) για παίκτες, επιπλέον των όσων θα έδιναν ούτως ή άλλως.

artistas21 - 10/5/2021 16:44

Συγνώμη φίλε μου αλλά αυτή δεν είναι λογική. Τι πάει να πει έχουν μείνει δύο προπονητές? Δηλαδή ως ΑΕΚ οι γνώσεις μας σταματάνε στον Χιμένεθ, στον Λουτσεσκου και στον Μιλογεβιτς? Κάπου έλεος δηλαδή. Άμα σκεφτόμαστε έτσι δεν θα φτιάξουμε ποτέ ομάδα.

_Lucarelli_99 - 10/5/2021 16:55

Καλησπέρα φίλε. Είναι ένα εντελώς υποθετικό σενάριο. Προφανώς και υπάρχουν ένα σωρό προπονητές εκεί έξω και καλά θα κάνουμε να στραφούμε σε κάποιον άλλο πέραν των δύο παραπάνω. Αυτό που θέλω να δω είναι αν ο κόσμος μας προτιμάει έναν προπονητή με ιστορία στον σύλογο, που όμως έχει κάνει και συνεχίζει να κάνει αλλεπάλληλα λάθη, από έναν συκοφάντη πορτοφολά. Προσωπικά δεν θέλω κανέναν τους.

sovas_g - 10/5/2021 20:12

Καθένας με το πόνο του εδώ μέσα...

arsen - 10/5/2021 23:45

Ενταξει, το 'χουμε ριξει λιγο και στο μελο...Εγω τους διαβαζω ολους εδω, ολοι εχουν τις αποψεις τους, δεν εχω προσωπικα με κανεναν, αλλα και οργανο μετρησης της ΑΕΚοφροσυνης του καθενος δεν υπαρχει. Εκεινο που χρειαζεται και που υπαρχει ειναι -και πρεπει να ειναι- ο ρεαλισμος. Και αλλα 10 πρωταθληματα να παρουμε, το μεγαλυτερο που εχει κανει η τωρινη ιδιοκτησια ειναι το γηπεδο - αν θελετε συνολικα οι αγωνιστικες υποδομες.... Συνέχεια
Λιγος ρεαλισμος λοιπον...βγαλε απο το Γκουαρντιολα 3-4 παικταραδες, 2-3 απο τον Ζινταν, βγαλε το Μεσι απο τη Μπαρτσελονα, βγαλε τον Γκαλη και τον Γιαννακη απο τον Ιωαννιδη και φερτε τους μετα να δουμε τι ψαρια πιανουν...Ο βρωμοαραμπις ουτε μια φορα δεν τραυματιστηκς ο κωλοφαρδος φετος...(αλλα και ποιος να τον τραυματισει, ο Στρατος?)

ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΜΑΣΤΟΡΑ.

"ΠΡΟΕΔΡΕ" η οποιος τεσπα το τρεχει, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ κατι απο αυτα που ακουγονται, καλυτερα ασε τον Μανωλη, ρεαλιστικα στα ιδια κιλα ειναι πανω κατω με αυτον και οι αλλοι. Αλλες φορες εχει ρεντα αυτος (2018), αλλες φορες εχουν οι αλλοι κλπ...κλπ...κλπ...καμια διαφορα στην ουσια...

Αν θελουμε κατι δυνατο,πχ ΠΟΚΕΤΙΝΟ λεω τωρα (σιγα μη θελει να ερθει στο πρωταθλημα Γουαδελουπης), να εισαι ετοιμος να δεχτεις και τις συνεπειες..το κοστος των μεταγραφων που θα θελει και ολα τα λοιπα που θα του εξασφαλιζουν το ονομα του...και αν γινει ετσι και στραβωσει, το χειροτερο θα ειναι να λενε οι "αλλοι" οτι μονο εκεινοι ειναι για τα βαρια χαρτια...

Βλεπεις εχουν και το κερατα το Καρεμπε να τους κανει κονε στην Ευρωπη...

Πρεπει να βασιστεις σε ανθρωπους με φιλοδοξιες. Και παικτες και τεχνικους. Και να εχεις εναν ανθρωπο να τρεχει την ομαδα. Εναν που θα ειναι δικη του η ομαδα (εσυ προεδρε πρεπει να πηγαινεις μονο στις απονομες, να μη μπλεκεσαι).

Δυο δρομοι ειναι λοιπον ρεαλιστικα. Ολα τα αλλα ειναι μελο, ελληνικη ταινια του '60

Η επενδυεις στα βαρια χαρτια -με αμφιβολα αποτελεσματα, η, χτιζεις .... οπως το γηπεδο να πουμε...οχι λυωμενο, αλλα με θεμελια. Για πολλα χρονια - αντισεισμικο να πουμε....

arsen - 10/5/2021 23:43

Ενταξει, το 'χουμε ριξει λιγο και στο μελο...Εγω τους διαβαζω ολους εδω, ολοι εχουν τις αποψεις τους, δεν εχω προσωπικα με κανεναν, αλλα και οργανο μετρησης της ΑΕΚοφροσυνης του καθενος δεν υπαρχει. Εκεινο που χρειαζεται και που υπαρχει ειναι -και πρεπει να ειναι- ο ρεαλισμος. Και αλλα 10 πρωταθληματα να παρουμε, το μεγαλυτερο που εχει κανει η τωρινη ιδιοκτησια ειναι το γηπεδο - αν θελετε συνολικα οι αγωνιστικες υποδομες.... Συνέχεια
Λιγος ρεαλισμος λοιπον...βγαλε απο το Γκουαρντιολα 3-4 παικταραδες, 2-3 απο τον Ζινταν, βγαλε το Μεσι απο τη Μπαρτσελονα, βγαλε τον Γκαλη και τον Γιαννακη απο τον Ιωαννιδη και φερτε τους μετα να δουμε τι ψαρια πιανουν...Ο βρωμοαραμπις ουτε μια φορα δεν τραυματιστηκς ο κωλοφαρδος φετος...(αλλα και ποιος να τον τραυματισει, ο Στρατος?)

ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΜΑΣΤΟΡΑ.

"ΠΡΟΕΔΡΕ" η οποιος τεσπα το τρεχει, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ κατι απο αυτα που ακουγονται, καλυτερα ασε τον Μανωλη, ρεαλιστικα στα ιδια κιλα ειναι πανω κατω με αυτον και οι αλλοι. Αλλες φορες εχει ρεντα αυτος (2018), αλλες φορες εχουν οι αλλοι κλπ...κλπ...κλπ...καμια διαφορα στην ουσια...

Αν θελουμε κατι δυνατο,πχ ΠΟΚΕΤΙΝΟ λεω τωρα (σιγα μη θελει να ερθει στο πρωταθλημα Γουαδελουπης), να εισαι ετοιμος να δεχτεις και τις συνεπειες..το κοστος των μεταγραφων που θα θελει και ολα τα λοιπα που θα του εξασφαλιζουν το ονομα του...και αν γινει ετσι και στραβωσει, το χειροτερο θα ειναι να λενε οι "αλλοι" οτι μονο εκεινοι ειναι για τα βαρια χαρτια...

Βλεπεις εχουν και το κερατα το Καρεμπε να τους κανει κονε στην Ευρωπη...

Πρεπει να βασιστεις σε ανθρωπους με φιλοδοξιες. Και παικτες και τεχνικους. Και να εχεις εναν ανθρωπο να τρεχει την ομαδα. Εναν που θα ειναι δικη του η ομαδα (εσυ προεδρε πρεπει να πηγαινεις μονο στις απονομες, να μη μπλεκεσαι).

Δυο δρομοι ειναι λοιπον ρεαλιστικα. Ολα τα αλλα ειναι μελο, ελληνικη ταινια του '60

Η επενδυεις στα βαρια χαρτια -με αμφιβολα αποτελεσματα, η, χτιζεις .... οπως το γηπεδο να πουμε...οχι λυωμενο, αλλα με θεμελια. Για πολλα χρονια - αντισεισμικο να πουμε....

mosxaki21 - 10/5/2021 17:01

Ρασβαν Λουτσεσκου 3 ετιας!!!!!!!!!!!!! με 1,2-1,3 το χρονο + μπονους που θα φτανει συνολικα το 1,8...

θα δωσει συνεντευξη τυπου ο Μελισσανιδης για αυτο το θεμα....

Δεν ειναι προβλεψη ειναι πραγματικοτητα....

Οσοι αρχισετε τα δεν ασχολουμε και αυτα τα γραφικα στο καλο και να μας γραφετε....

Προσωπικα δεν με νοιαζει ποιος θα ερθει, με νοιαζει να γινει η ΑΕΚ ομαδα με τα ολα της... Συνέχεια
Οποτε βαλτε το ολοι στο μυαλο σας και αφηστε τα παλαβα γιατι δεν ειναι περιοδος για τετοια

Mike 94 - 10/5/2021 18:23

Προσωπικά σκασιλα μου. Η ομάδα να κερδαει

REFEREE_21 - 11/5/2021 00:01

Αλεκο εσυ ;

christ - 10/5/2021 23:43

φιλε εισαι απαραδεκτος να λες γραφικους οσους δεν θελουν ενα τυπο που μας ειπε ναζιστες...μερικοι αγνοειτε το νοημα της λεξης αξιοπρεπεια αλλα δεν θα σας κανουμε τη χαρη να γινει η ΑΕΚ σαν εσας...

victor21R - 10/5/2021 20:14

Εκτός ότι είναι αντιπαθητικός σαν προσωπικότητα , εκτός ότι τον βριζαμε εν χορό , θα έρθει να διαδεχθεί ποιόν??? Αυτόν που του πήρε το πορτοφόλι το 2018?? Αυτόν που με το μισό μπάτζετ του πήρε στα ίσια το πρωτάθλημα?? Γελάει ο κόσμος ρε φίλε... Και θα δώσουμε στον κλεφτοκοτα 1,3 ή 1,5 ή 1,8 ξέρω γω.... Σιγά τον Γκουαρντιολα... Μ αυτά τα λεφτά φέρνεις τον Quiqe Flores ...

VagosK - 10/5/2021 19:14

Είναι πολύ αντιπαθητικός ρε φίλε. Δεν μπορώ να σκεφτώ ότι υπάρχει πιθανότητα να τον έχουμε προπονητή. Μπλιαχχχ

stam1 - 10/5/2021 18:00

Τι λες ρε φίλε, να σε λέει ο άλλος κλέφτη κι εσύ να τον προσλαμβάνεις και να του δίνεις και δουλειά??

Σε λέει κλέφτη και εσύ θα τον πληρώνεις και από πάνω.???

ΛΙΓΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ.

spyros71 - 10/5/2021 18:46

Το χειρότερο θα είναι που ο Λουτσέσκου θα διαδεχθεί τον Μανόλο. Θυμηθείτε λίγο τις εικόνες του 2018. Ευτυχώς που στις ομάδες δεν γίνεται παράδοση - παραλαβή όπως στα υπουργεία.

taxiss21 - 10/5/2021 18:07

Και εδω έρχεται το εξής παράδοξο : γιατί την ηθική μας και την αξιοπρέπεια μας την δείχνουμε μόνο σε περίπτωσεις όπως με τα ληγμένα δελτία του μπαοκ και όχι στην περίπτωση του φλουφλεσκου?

Gari21 - 10/5/2021 18:17

Απορω κ τα like που πηρες...Ο κλεφτοκοτας μακρια απο εμας!!!!Τα ξεχασες που σε παρομοιασε με τον Χιτλερ μου φαινεται...Μακρια κ ας παει οπου θελει.....ΜΑΚΡΙΑ!!!

gabriel_21 - 10/5/2021 17:52

Οι πηγές σου ποιες είναι;

gabriel_21 - 10/5/2021 17:37

Το ξέρεις ρε φίλε; ή από το μυαλό σου;

Manos_AEK21 - 10/5/2021 17:12

Ποιος Λουτσεσκου βρε είστε σοβαροί..;;

Αυτός πού έτρωγε ψωμί εδώ στην Ελλάδα και κλέφτες μας ανέβαζε και απατεώνες μας κατέβαζε πού μέχρι και πού από τον Παοκ όταν έφυγε ακόμα μας πρόσβαλε..

Εάν είναι να φέρει ό Πρόεδρος Προπονητή τύπου Λουτσεσκου τότε καλύτερα να παραμείνει ό τίμιος δουλευταρας Μανόλο Χιμένεθ..

mosxaki21 - 10/5/2021 17:35

Φιλε Μanos_AEK21


Ρε μαγκες εσεις στην ζωη σας εισασταν τοσο τελειοι?? Δεν εχετε κανει λαθη?? Δεν εχετε προσβαλει ποτε κανεναν??

Απορω.... Για σενα ποια ειναι μεγαλυτερη προσβολη αυτα που ειπε ο Λουτσεσκου πριν 4 χρονια η να... Συνέχεια τρωως 4 γκολ στο ημιχρονο απο τον κουλη και να τρως στο τελος 5 στο ρελαντι??? Για να ξερουμε τι λεμε δηλαδη...

Ο προεδρος ειναι στο τιμονι, θα κανει τα σωστα του θα κανει και τα λαθη του...

Αυτος εφτιαξε το γηπεδο, αυτος εκανε τα Σπατα αυτος εκανε την ομαδα που πηρε πρωταθλημα και αυτος εκανε αυτο το χαλι που βιωσαμε φετος...

Δικα του τα Σωστα Δικα του και τα Λαθος...

Τωρα αν θεωρει οτι ο Ρουμανος θα κανει αυτο που δεν μπορεσε κανενας αλλος, ειμαι μαζι του... Μπορει να μην φωναξω ποτε υπερ του Ρουμανου αλλα δεν θα τον βρισω και ποτε... Δεν μου εκοψε την ΑΕΚ η Γ εθνικη ...Δεν θα μου την κοψει ενας προπονητης που ειπε 500 λ@λ@κι@ς ...

Ημαρτον, να ειμαστε σοβαροι...

Θα πει μια συγνωμη και ασχετα αν θα την δεχτει ο καθενας, το θεμα θα πρεπει να τελειωσει εκει

VagosK - 11/5/2021 09:08

Φιλε οι μαλακιες είναι για να γινονται και συμβαινουν στην ζωη.

Και η συγχωρεση επίσης

Η διαφορά είναι οτι ποτε δεν ξεχνας

Αρα και να συγχωρεσεις καποιον δεν σημαινει οτι μετα θα τον βαλεις στο βρακι σου

Λουκεσκου αληταρα ποτε δεν θα γινεις προπονητης στην ΑΕΚΑΡΑ μας, εισαι πολυ μικρος.

Indianos1924 - 11/5/2021 02:02

Η ΑΕΚ είναι πάνω απ ολα αξίες ζωής και υπερηφάνεια..αν είναι για δυο τρία κατσαρόλια να χάσουμε αυτά τα οποία πρεσβεύουμε τότε καλύτερα ας μείνουμε στο παρελθόν.ας φέρει ο προεδρας τον Ρουμάνο να μαζευτειτε καμία δεκαριά υποστηρικτές του και καμία εικοσαριά μωρά να χειροκροτάτε όλοι μαζί όταν θα κάνει δηλώσεις για το ποσό ΑΕΚ γεννήθηκε στο βουκουρεστη..τα 5 είναι κακή χρόνια.ο σκουφακιας είναι κακή συνηδειτη επιλογή.

evangelo_t - 11/5/2021 01:34

φίλε mosxaki21, αυτός ο λεχρίτης δεν έχει καμία δουλειά στην ΑΕΚ. Δεν πα να ναι και ο νέος Πεπ και ο Κλοπ μαζί. Ούτε εμένα μου έκοψε την ΑΕΚ η Γ εθνική, αλλά με αυτόν τον γελοίο κλεφτοκοτά να μαγαρίζει τον πάγκο της ομάδας μας, ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω. Εγώ με τα σιχάματα δεν έχω καμία δουλειά.

Manos_AEK21 - 10/5/2021 19:53

Φίλε mosxaki21 Προτιμώ να δώσει μια τελευταία ευκαιρία ό Πρόεδρος στον τίμιο Μανόλο Χιμένεθ πού τήν αξίζει καί νά τόν στηρίξει με μεταγραφές ποιότητας που θα κάνουν τήν διάφορα και θα βοηθήσουν πολύ ώστε να φτιάξει ό Μανόλο μια ΑΕΚ ομάδα πρωταθλητισμού πάρα νά έρθει κλεφτο κοτας - Πιγκουίνος όπως αυτός ό Λουτσεσκου πού άμα δεν ήταν ό Πατέρας τού πού είχε κάνει όνομα δεν θα υπήρχε στον ποδοσφαιρικό χάρτη αυτός ο Λουτσεσκου..... Συνέχεια
Καί στην τελική τί έχει κάνει ό Λουτσεσκου πού λέτε πολλοί ότι είναι προπονηταρα. Ένα πρωτάθλημα πήρε με πολύ σπρώξιμο από όλο τό σύστημα και ένα κύπελλο επίσης τα ίδια γιατί έπρεπε να τό πάρει ό Παοκ.. Είχε αποκλειστεί από την Εστερσουντ δεν έπαιζε Ευρώπη. Καί πριν τον Παοκ σέ μία μικρό μεσαία ομάδα ήταν στην Ξάνθη..

Ενώ ό Μανόλο Χιμένεθ στρατιώτης της ΑΕΚ πού σέ πολύ δύσκολες και ειδικές συνθήκες έχει προσφέρει πολλά στην ΑΕΚ. Μεγάλος γνώστης της ελληνικής πραγματικότητας. Πού πήρε αντρικια μάγκικα κόντρα σέ όλο το σύστημα τό πρωτάθλημα πού θα μπορούσε να πάρει και τό Κύπελλο αλλά είχαν αδειάσει όλοι οι παίχτες του με τήν κατάκτηση του πρωταθλήματος και οι άλλοι κατέβηκαν λυσσασμένοι.. Μια πάρα πολύ καλή πορεία στην Ευρώπη και αήττητος.. ό Μανόλο Χιμένεθ είναι από μία εξαιρετικής σχολής ποδοσφαίρου και προπονητικής όπως της Ισπανίας πού έχει δουλέψει στην πολύ μεγάλη και ιστορική Σεβίλη..

Θέλω να πω ότι για εμένα ό Μανόλο Χιμένεθ είναι καλύτερος προπονητής από τον πιγκουίνο Λουτσεσκου...

zafeiris - 10/5/2021 17:32

Αν ο Λουτσεσκου είναι ο εκλεκτός του Προέδρου και τον στηρίξει με μεταγραφές και πλάνο για να ξανά κάνει την ΑΕΚ μεγάλη ας γίνει!Όλα τα άλλα θα ξεχαστούν η ΑΕΚ επιστρέψει στην κορυφή!!!

dancos - 10/5/2021 23:25

Κέτσε συμφωνώ μέχρι κεραίας στα όσα λες για τον τίγρη, οπότε έχουμε και λέμε:

1) Στις 17 Μαΐου ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ οπωσδήποτε προπονητής κλάσης, προπονητής επιπέδου ΑΕΚ.

2) Στις 17 Μαΐου ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ οπωσδήποτε Τεχνικός Διευθυντής με εμπειρία (φτάνουν τα πειράματα στην καμπούρα μας).

3) Στις 17 Μαΐου ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ οπωσδήποτε Αθλητικός Διευθυντής με ΚΥΡΟΣ και ΠΥΓΜΗ.... Συνέχεια
4) Στις 17 Μαΐου ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ οπωσδήποτε νέο ιατρικό επιτελείο. Φτάνει πια κάθε χρόνο με τόσους πολλούς τραυματισμούς.

5) Στις 17 Μαΐου δίνεται οπωσδήποτε συνέντευξη Τύπου από τον ίδιο τον Τίγρη ζητώντας συγνώμη από τον κόσμο της ΑΕΚ και ορίζοντας το μέλλον της ομάδας με ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ.

7) Μέχρι τα μέσα Ιουνίου ανακοινώνονται 8-9 ΒΑΣΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ παίχτες που θα πάρουν τη φανέλα σπίτι. Γενική εκκαθάριση άμεσα!

evo21 - 10/5/2021 23:17

Περιμενω λαιβ στριμινκ στο ΑΕΚ tv παρουσιασης -συνεντευξης λουτσεσκου , το γκολ ηταν κανονικο , το ιδιο και το οπλο και τα λογια που ειπα αυτο σκεφτομουν. Παμε ολοι μαζι ενωμενοι για το καλυτερο δυνατο για την ΑΕΚ. Τελος.

beatses1924 - 10/5/2021 23:01

Κωστη τα ειπες ολα!ολοι με πρόεδρο τον τίγρη αυτο σκεφτομαστε κ παντα αυτο θελουμε,δεν γινεται να τα εχουμε ολα στην ζωη,ομως οπως ειπες εκανε τα δυσκολα ,εμεινε το ευκολο,ας το παρει πανω του Λοιπον γιατι ειναι μάγκας πανω απολα κ να την κανει οπως ακριβως την ονειρευομαστε!!!ολοι μαζι του ειμαστε !!!!!

christ - 10/5/2021 22:49

Αφήστε εκεί στη διοίκηση τα ψευτοδιλήμματα που διαρρέετε.. μας έχετε κάνει να μην ανοίγουμε την τηλεόραση όταν παιζει η ΑΕΚ μας που αγαπήσαμε απο μικρά παιδιά και παρατάγαμε τις οικογένειες μας τις Κυριακές για να βρεθούμε κοντά της... σιχαθήκαμε οχι τους παικτες αλλα την ανοργανωσιά σας και τις αποφάσεις του ποδαριού που αφορούν το αγωνιστικό τμήμα. Πρόεδρε φτιάχνεις παλάτι για να βάλεις μεσα τον κλεφτοκοτά ανήθικο υβριστή μας να θαυμάζεις εμφύλιο και ιπτάμενες καρέκλες απο... Συνέχεια την σουίτα σου;;; Όπως ξεπέρασες θεούς και δαίμονες και έκανες το ακατόρθωτο περιμένουμε να στελεχώσεις ΟΛΗ την ΠΑΕ με επαγγελματίες και γνωστές όπως έκανες στο γήπεδο και τις πετυχημένες επιχειρήσεις σου.. δεν ζητάμε να ξοδέψεις δεκάδες εκατομυρίων, ζητάμε πλάνο και οργάνωση. Εισαι ο Μελισσανίδης και έχουμε απαιτήσεις να φτιάξεις ομαδα Μελισσανίδη και οχι Αδαμιδη. Ο χρόνος τελειωνει Πρόεδρε το παλάτι περιμένει τα έπιπλα που έταξες.

Jimmy_the_kid_21 - 10/5/2021 22:48

Ευχαριστούμε που δεν σφραγίζουμε τα εισιτήρια την ημερα του αγώνα, καθως επισης και για τις σουρεαλιστικες καταστασεις που ζουμε 3 χρόνια τωρα

Psarontoufeko - 10/5/2021 22:08

Μελισσανιδη ενα προπονηταρα που δε θα τον περιμενει κανενας να τρελαθουμε ολοι..αντε αρκετη πικρα φτανει πια!

evo21 - 10/5/2021 22:26

Αν ειναι εκπληξη προπονηταρας , τοτε θα κανει 3 χρονια να δεσει η ομαδα ρε , δε θα ξερει γρι απο Ελλαδα. Γιαυτο σου λεω Ρουμανο και ραντεβου εξω απο τη σκεπαστη του χρονου μαιο,

Indianos1924 - 11/5/2021 02:13

Τα μωρά τις σκεπαστης δεν θέλουν ούτε Ρουμάνους ούτε Σέρβο Έλληνες πριγκιψ..το παίζεις και παλιουρας άμα σε βαστάει πήγαινε μια βόλτα από Ν.Φ πες θέλω τον σκουφάκια προπονητή και θα δεις το άσπρο σκουφάκι της κομμώτριας να κοσμεί το γεμάτο φαντασία κεφάλι σου..παλιε

REFEREE_21 - 10/5/2021 23:51

Δεν πας Βουκουρεστι φίλε να ηρεμήσουμε, εδώ η γκρίνια έφαγε τον τεράστιο Μπάγεβιτς τώρα θα δεχθούμε τον αστείο για προπονητή ;

Θα ήθελα να γράψω ΟΧΙ ΑΛΛΟΣ ΕΜΦΥΛΙΟΣ αλλά δεν το κάνω γιατί δεν διανοούμαι ότι μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο, να βρίσκονται δηλαδή στην Αγία Σοφία μόνο εσυ και καμια παρέα αναξιοπρεπών φίλων μας

christ - 10/5/2021 22:56

Φίλε έχεις κουράσει αφάνταστα, αμα γουστάρεις τοσο πολυ τον κλαψεσκου κάνε του μια πρόταση γάμου να ησυχάσουμε όλοι απο τα 30.000 σχόλια που έχεις κάνει για πάρτη του... ουτε η Σκαρλετ Γιόχανσον να ηταν ο σκουφιάς

vatolaka21 - 10/5/2021 18:33

Πρόεδρε πάρε τον Ρουμάνο δώστου τα κλειδιά και οτι αλλο θελήσει και μην ασχολείσαι με τον αγωνιστικό σχεδιασμό ποτέ ξανά.

htheod - 10/5/2021 21:47

Αδερφέ ούτε τον Αλεξανδρή θέλω στην ομάδα έστω και αν είναι καλός επιθετικός. Κλέβει το παιδί του. Είμαστε ΑΕΚ όχι γάβροι βορρά και νότου. Θέλουμε να νικάμε καθαρά όχι απλά να νικάμε και να μπουκάρουμε με πιστόλια

aekarrwsteia - 10/5/2021 20:38

Επενδυστε επιτελους σε εναν σοβαρο, εμπειρο και ικανο προπονητη. Καταντησε αστειο αυτο το πραγμα. Εχουμε αλλαξει 15 φορες προπονητη εδω και 8 χρονια. Το ροστερ ειναι κακο, ειδικα στην αμυνα, αλλα δεν ειναι για πεταμα. Μαζι με τα ξερα καιγονται και τα χλωρα. Αλλα αν η διοικηση πραγματικα θελει να αλλαξει την κατασταση, ας επενδυσει σε εναν προπονητη. Απο εκει ξεκινανε ολα. Ο,τι παικτες και να φερεις, αν ο προπονητης δε μπορει, δεν θα κανουν τιποτα. Προσωπικα θεωρω οτι 5 (καλες) μεταγραφες... Συνέχεια ειναι μια χαρα, εστω για φετος. Δεν θελετε να ανοιχτειτε πολυ σε συμβολαια παικτων. Δεκτο. Επενδυστε ομως επιτελους σε προπονητη απο το πανω ραφι.

Καταντησαμε να ζυγιζουμε περιπτωσεις Χιμενεθ και Λουτσεσκου για να δουμε ποιος ειναι ο καλυτερος. Ελατε λιγο σε επαφη με το συγχρονο ποδοσφαιρο. Ημαρτον πια.

vagaslanis - 10/5/2021 20:29

Ρε παιδια δεν ενοχλει κανεναν το οτι δε μπορουν να βρουν εναν αξιολογο προπονητη κ ασχολουμαστε συνεχεια με τους ιδιους?Οσο κινουμαστε ετσι κολλημενα προκοπη δεν εχει.

evo21 - 10/5/2021 20:14

Του εγινε πολεμος για να μην κατορθωσει να υψωσει τα τειχη της Αγιας Σοφιας , τωρα που το καταφερε σιγα μη δωσει τα κλειδια σε μεταξεταστεο παπατζη και χορευτη πεντοζαλης εντος εδρας ,,,με διπλωμα ,,,που δεν εχει αξιοκρατικα κριτηρια βλεπε Βασιλαντονοπουλο και μονο φτανει αυτο το παιδι. Συναισθηματισμος και πρωταθλητισμος δεν συναντιουνται ποτε. Φερε το Ρουμανο σημερα.

AEK1924AEK1924 - 10/5/2021 19:24

Οπότε πάρτο πάνω σου κανε την ΑΕΚ μεγάλη κανε την ΑΕΚ αυτή που πρέπει να είναι αυτή που έχουμε όλοι νιώσει αγαπήσει και έχουμε καυλωσει! Δω σε τα πάντα για να την κάνεις την αεκ ΑΕΚ και εμείς ήμαστε εδώ να σε στηρίζουμε Όχι άλλα τέτοια λουζερια τέτοια λάθη τέτοια ντροπή για τον κάθε ΑΕΚτζη μικρό μεγάλο φτάνει πια με την μιζέρια μας κανε την ΑΕΚ αυτό που αγαπάς αυτό που αγαπάμε κανε την ΑΕΚ πρώτη με το καλύτερο γήπεδο όλων των εποχών στην χώρα μας!

VagosK - 10/5/2021 19:13

Μπράβο Κέτσε! Ωραλιο άρθρο!

Akad_Platona21 - 10/5/2021 19:10

Όπου και να είσαι κυρ Κώστα να είσαι καλά άνθρωπε μου. Δεν ξέρω αλλά είναι σαν να σε ξέρω και να ειμαστε και συγγενείς

ΗΜΑΡΤΟΝ - 10/5/2021 19:02

Πρόεδρε πάρτο πάνω σου!

Ένας προπονητής που έχασε την ταυτότητα του (όχι μια φορά) από τον μαθητευομενο προπονητή της κ19 του παοκ δεν έχει θέση στην ομαδα

Manos_AEK21 - 10/5/2021 17:02

Καλησπέρα Κετσε! καί καλή εβδομάδα..

Θεωρώ ότι αυτό τό άρθρο σού μπαίνει σέ ένα από τα καλύτερα άρθρα που έχεις γράψει καί πολλά μπράβο σού.

Με συγκίνησες με τον Κυρ Κώστα...

Όταν λες Πρόεδρε παρτο πάνω σού εγώ καταλαβαίνω είναι ότι πρέπει να αποφασίσει για ποιόν θα έχει... Συνέχεια καπετάνιο προπονητή ή ΑΕΚ και για να γίνουν οι απαραίτητες κινήσεις ανάταξης της ομάδας μας αγωνιστικά..

Like= Μανόλο Χιμένεθ

Dislike=Άλλος προπονητής δυναμικής τύπου Λουτσεσκου.

Gari21 - 10/5/2021 18:54

Οταν λες για δυναμικη κ βαζεις Λουτσεσκου με πιανει μια ανατριχιλα...Χαχαχα...Τοσοι προπονητες υπαρχουν σε ολο τον κοσμο εμεις για τον κλεφτοκοτα μιλαμε

Manos_AEK21 - 10/5/2021 19:37

Όταν λέω δυναμική τύπου Λουτσεσκου εννοώ ότι δεν έχει διαφορά με τον Μανόλο Χιμένεθ.. Προτιμώ νά παραμείνει ό Μανόλο Χιμένεθ πάρα να έρθει ένας τύπος Λουτσεσκου πού δεν θα κάνει κάποια μεγάλη διαφορά..

Λένε πολλοί ότι ό Λουτσεσκου είναι πάρα πολύ καλός προπονητής πολύ μεγάλος προπονητής και κλπ..

Από πού και ώσπου.. Είχε αποκλειστεί από τήν Εστερσουντ δεν έπαιζε Ευρώπη έπεσε πολύ σπρώξιμο για... Συνέχεια να τού δώσουν τό πρωτάθλημα τού Παοκ.. Είδατε όλοι ότι επίσης στο κύπελλο τί σπρώξιμο έπεσε και ειδικά στον Βόλο.. Δεν έχει κάνει και τίποτα τό ιδιαίτερο σάν προπονητής.. Και πριν τον Παοκ σέ μία μικρό μεσαία ομάδα ήταν όπως στην Ξάνθη..

Ό Μανόλο Χιμένεθ από μια εξαιρετική σχολή ποδοσφαίρου και προπονητικής όπως είναι της Ισπανίας.

Έχει δουλέψει στην πολύ μεγάλη ιστορική Σεβίλη..

Πήρε τό πρωτάθλημα αντρικια μάγκικα κόντρα σέ όλο τό σύστημα.. Και τό κύπελλο θα μπορούσε να πάρει αλλά είχαν αδειάσει όλοι οι παίχτες τού με τήν κατάκτηση του πρωταθλήματος και οι άλλοι κατέβηκαν λυσσασμένοι.. Πάρα πολύ καλή πορεία στην Ευρώπη και αήττητος.. Είναι ενεργός στρατιώτης της ΑΕΚ πού σέ πολύ δύσκολες και ειδικές συνθήκες έχει προσφέρει πολλά στην ΑΕΚ.. Είναι μεγάλης γνώστης της ελληνικής πραγματικότητας...

Gari21 - 10/5/2021 18:51

Εμεις ειμαστε πρωταθλητες..Οι βαθμοι για μενα ειναι 64 κ οχι 63....Στην Ελλαδα κανουν οπως εκανε ο χιτλερ στην Γερμανια....Οι παικτες τις ΑΕΚ ειναι κλεφτες.....Οι παικτες τις ΑΕΚ γιατι χαιρονται τετοιο πρωταθλημα αφου ξερουν οτι το πηραμε εμεις...Ταδε εφη ρασβαν κλεφτεσκου.....Κ εσεις παρακαλατε να ερθει αυτη η πιθαμη!!!Ουτε ανταποκριση στην Αθηνα να κανει με αεροπλανο πρεπει.....Μερικοι τα λετε οπως σας βολευει..Εκτος κ αν εχουν κανει τοσοι αλλοθρησκοι λογαριασμους κ... Συνέχεια μπαινουν εδω μεσα κ γραφουν για να μας την σπανε....Ουστ απο εδω

1341924 - 10/5/2021 18:23

Πολύ ωραίο άρθρο και συγκινητικό. Μπράβο κ Κετσε... Σφηνάκι με ποσοτητα μπουκαλιού.

Μ άρεσε κ το θέμα περί κλίκας γιατί όντως αυτό αν γράψατε πως ήταν λίγο απ' όλα τα καλά, προσωπικά νομίζω ήταν το μέγα ...

gregoraek21 - 10/5/2021 18:14

Πιστεύω ότι είναι αναγκαίο να πάμε σε νέο προπονητή.


Για το Λουτσέσκου δε μου κάνει ούτε κρύο ούτε ζέστη αν θα έρθει, είναι όμως καλός προπονητής και πολύ φιλόδοξος.... Συνέχεια
Τώρα αν η συμπεριφορά του απέναντι μας δεν ήταν η πρέπουσα θα μπορούσα να πω ότι αρκετές φορές και από τη δική μας πλευρά σε άλλες περιπτώσεις στο παρελθόν υπήρχαν παρόμοια περιστατικά μόνο και μόνο για να πάρουμε ένα μάτς ή ένα τίτλο.

Τώρα αν θέλουμε καλόγριες ή αγίους με σκοπό το σεβασμό οκ τι να πω.

Η συμπεριφορά του πάντως δείχνει ότι δεν του αρέσει να χάνει και εμένα αυτό με καλύπτει όσο αφορά την αγωνιστική εικόνα που θα έχει η ομάδα σε περίπτωση που έρθει.

Johneto - 10/5/2021 18:02

Πιατε το κουβαρι απο την αρχη. Αν δεν ερθει κανονικος τεχνικπς διευθυντης και δεν ενισχυθει μτο τμημα scouting με ανθρωπους που ειναι γνωστες της ξενης αγορας, κανενα νοημα δεν θα εχει ποιος προπονητης θα ερθει. Και του χρονου η χρονια θα ειναι αποτυχημενη γιατι ο σχεδιασμος θα εχει γινει στην τυχη

AlexpoliNik - 10/5/2021 18:01

Εντάξει μπορώ να δεχτώ ότι ο χιμένεθ δεν είχε φέτος υλικό που να το επέλεξε ο ίδιος.Αλλά τι μας έχει δείξει στην φετινή του πορεία??? Μετά από 6 μήνες στην ομάδα είδατε κάτι που να δουλεύει σωστά? Εγω φέτος περιμένω να δώ μία φάση να βγει απο στημένο. Να κάνουμε μία ευκαιρεία ρε άνθρωπε από κόρνερ ή φάουλ. Οχι γκολ, απλά ευκαιρεία. Σε κάθε αγώνα έχουμε 10-15 κόρνερ τα οποία δεν μας προσφέρουν τίποτα.

Όσο για το κοουτσάρισμα και το στησιμο τις περισσοτερες φορές ανορθόδοξο. Δεν θα πω αν πρέπει να... Συνέχεια παιξει δεξι μπακ ο μπακακης ή ο βασιλαντωνοπουλος ή ο ντατσενκο αλλά το να τους έχεις και τους 3 στον πάγκο και να παίζει ο σβάρνας!!!! το ίδιο και με μαχαιρα τανκοβιτσ αλμπανη.....

loutraki_aek21 - 10/5/2021 17:47

Τα γράφω όπως τα έχω στο μυαλό μου...Προπονητης που έχει φάει 5 από τον γαύρο χωρίς κιχ ΔΕΝ υφίσταται....Προπονητης που θα επιφέρει, έστω και μικρή, διχόνοια στην κερκίδα ΔΕΝ υφίσταται. Πολύ δύσκολα θα επιβιώσει στην πίεση. Η ομάδα χρειάζεται 5 δυνατές κινήσεις του εκατομμυρίου. Τέρμα, σέντερ μπακ,δεξι-αριστερό μπακ και αντί-μανταλο που να μαρκάρει κιόλας. Σέντερ φορ μόνο αν φύγει ο Όλιβειρα. Όμως το βασικό είναι να φέρει ένα προπονητή με 2 εκατομμύρια (μαζί με το τιμ του)

92_93_94_tria_seri_kai_ei - 10/5/2021 17:43

Βασικά κι εγώ και όλοι τότε, το ίδιο πράγμα με τον πατέρα του Γιάννη είπαμε Κώστα.....Όπως γράφεις έκανε τα δύσκολα κι αδύνατα, απέτυχε στο πιο εύκολο. Αλλά γιαυτό αισιοδοξώ πλέον. Γιατί έχει πετύχει πολύ πιο δύσκολα πράγματα στη ζωή του από το να φτιάξει μία ποδοσφαιρική ομάδα. Και τώρα που όλα μπήκαν σε μία τάξη ( το γήπεδο τελειώνει, η ΕΠΟ δεν παραδόθηκε σε αυτούς που ξεφτίλισαν το ποδόσφαιρο ) ας δείξει το μεράκι που έδειξε για όλα αυτά και για την ομάδα. Γιατί η ομάδα μας μεράκι... Συνέχεια χρειάζεται και μετά όλα τα άλλα

Κάποιες σκόρπιες σκέψεις....Ο Μανόλο νομίζω έχει καεί. Για την ακρίβεια τον έκαψε η ίδια η ΑΕΚ με τη διαχείριση που του έκανε όλα αυτά τα χρόνια. Δεν μπορείς να πας με ένα τόσο φθαρμένο προπονητή στην επόμενη μέρα. Δεν θα ήθελα να φύγει από την ΑΕΚ όμως. Ίσως προπονητής στις ακαδημίες αν το δεχτεί. Για να έχει και η ΑΕΚ ένα κανονικό προπονητή στις ακαδημίες αν κάτι δεν πάει καλά με τον πρώτο όπως λες κι εσύ Κώστα

Λουτσέσκου...Εγώ προσωπικά .....μπλιαχ.... Αλλά είναι απόφαση άλλου αυτή....Όμως....Θα εμπιστευόσουν κάποιον που παραμονές προετοιμασίας παρατάει την ομάδα του και φεύγει?

Υ.Γ.΄΄ Έδωσε αξία ακόμη και στα πρωταθλήματα του Ολυμπιακού. Τα δύο τελευταία… ΄΄ ΄΄΄΄Αντε να εξηγήσεις στο μέσο γαύρο τι σημαίνει αυτό...χαχαχαχα...Μάλλον στενοχωρημένοι είναι σε πληροφορώ που δεν τα παίρνουν όπως παλιά....

psyxraimos - 10/5/2021 17:41

Ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα Κέτσε, το ότι τα έχει πάρει όλα πάνω του. Το λέω πολύ σοβαρά με πολλή σκέψη και παρατήρηση. Πολλοί το λέμε. Το πρόβλημα της ΑΕΚ είναι ο τρόπος διοίκησης του Μελ.

Εγώ την προτροπή σου πάντως την διαβάζω σαν σχετικά με το θέμα του προπονητή και αγχώνομαι.

Ο ρουμάνος δεν κάνει ως άνθρωπος για την ΑΕΚ και ο Μανόλο δεν κάνει ως προπονητής.

Παίχτες με ποιότητα, αυτή είναι η πρώτη ανάγκη της ΑΕΚ, όχι ο προπονητής. Και εμείς συνοπαδοί μου... Συνέχεια καλύτερα είναι να συντονιστούμε σ αυτό. Προπονητής όποιος και να είναι ξέρουμε από τώρα ότι θα έχει ρίσκο. Από αμπαλοσύνη των παιχτών παίζει να έχουμε φάει μια 30αρα γκολ φέτος, να έχουμε χάσει άλλα τόσα γιατί οι παίχτες μας είτε δεν ξέρουν τι να την κάνουν την μπάλα στην επίθεση είτε πατάνε την μπάλα (!) και χαλάνε τις επιθέσεις όπως χθες. Ας κάνουμε ξεκάθαρο ότι παίχτες επιπέδου ΑΕΚ ζητάμε πρώτα απ όλα.

Dani21zigolo - 10/5/2021 17:31

Τα πράγματα είναι απλά αν η ΑΕΚ θέλει να αλλάξει επίπεδο όπερ μεγάλες αλλαγές στο ρόστερ δεν υπάρχει θέση για το Χιμένεθ αν θέλει απλά να προχωρήσει με διορθωτικές κινήσεις πάει και με Χιμενεθ

92_93_94_tria_seri_kai_ei - 10/5/2021 17:28

Βασικά κι εγώ και όλοι τότε, το ίδιο πράγμα με τον πατέρα του Γιάννη είπαμε Κώστα.....Όπως γράφεις έκανε τα δύσκολα κι αδύνατα, απέτυχε στο πιο εύκολο. Αλλά γιαυτό αισιοδοξώ πλέον. Γιατί έχει πετύχει πολύ πιο δύσκολα πράγματα στη ζωή του από το να φτιάξει μία ποδοσφαιρική ομάδα. Και τώρα που όλα μπήκαν σε μία τάξη ( το γήπεδο τελειώνει, η ΕΠΟ δεν παραδόθηκε σε αυτούς που ξεφτίλισαν το ποδόσφαιρο ) ας δείξει το μεράκι που έδειξε για όλα αυτά και για την ομάδα. Γιατί η ομάδα μας μεράκι... Συνέχεια χρειάζεται και μετά όλα τα άλλα

Κάποιες σκόρπιες σκέψεις....Ο Μανόλο νομίζω έχει καεί. Για την ακρίβεια τον έκαψε η ίδια η ΑΕΚ με τη διαχείριση που του έκανε όλα αυτά τα χρόνια. Δεν μπορείς να πας με ένα τόσο φθαρμένο προπονητή στην επόμενη μέρα. Δεν θα ήθελα να φύγει από την ΑΕΚ όμως. Ίσως προπονητής στις ακαδημίες αν το δεχτεί. Για να έχει και η ΑΕΚ ένα κανονικό προπονητή στις ακαδημίες αν κάτι δεν πάει καλά με τον πρώτο όπως λες κι εσύ Κώστα

Λουτσέσκου...Εγώ προσωπικά .....μπλιαχ.... Αλλά είναι απόφαση άλλου αυτή....Όμως....Θα εμπιστευόσουν κάποιον που παραμονές προετοιμασίας παρατάει την ομάδα του και φεύγει?

Υ.Γ.΄΄ Έδωσε αξία ακόμη και στα πρωταθλήματα του Ολυμπιακού. Τα δύο τελευταία… ΄΄ ΄΄΄΄Αντε να εξηγήσεις στο μέσο γαύρο τι σημαίνει αυτό...χαχαχαχα...Μάλλον στενοχωρημένοι είναι σε πληροφορώ που δεν τα παίρνουν όπως παλιά....

Senninha - 10/5/2021 17:22

Είμαι υπέρ του να φύγει ο Manolo. Πρέπει όμως να έρθει ένας προπονητής με όρεξη ιδέες και να δουλέψει όχι να κάτσει στο συμβόλαιο και να περιμένει την αποζημίωση. Να αρχίσει και αργά αργα να κτίζει από την αρχή κάτι. Αυτό φυσικά χρειάζεται και την δική μας υπομονή. Δεν θα περιμένουμε από την πρώτη αγωνιστική να κερδίζει άνετα με μπαλαρα όλα τα ματσ. Για τον Manolo μήπως πρέπει να σκεφτούμε να τον βάλουμε προπονητή της Κ20. Εαν θέλει και ο ίδιος αυτή θα είναι μια πολύ καλή λύση. Ας δούμε τι... Συνέχεια δουλειά έχει κάνει στην Σεβίλη β. Ίσως είναι ο καταλληλοτερος για αυτή την θέση. Να βγάλει παίκτες να φτιάξει παίκτες πιυ θα είναι έτοιμοι την επόμενη ημέρα να μπουν στην πρώτη ομάδα

Moschato21 - 10/5/2021 17:17

Ο Χιμενεθ κριθηκε το τελευταιο διαστημα και ειναι πλεον καμμενο χαρτι. Αν μεινει ή ξαναερθει θα συνεχισει να διαλυει την φημη που ο ιδιος δημιουργησε το '18. Αλλοπροσαλλες δηλωσεις, ξενερωμενοι παιχτες, κακο τακτικο διαβασμα, κακη διαχειριση και μηδαμινη μεσοεπιθετικη αναπτυξη σε μια παντως κακοστημενη ΑΕΚ. Η ΑΕΚ πρεπει να προχωρησει και να αλλαξει σελιδα.... Συνέχεια
Κεφαλαιο αγωνιστικος σχεδιασμος. Ο Ιβιτς εμεινε 2 μεταγραφικες περιοδους και κριθηκε απαοτυχημενος, λογω του φιασκου στην αμυνα. Εννοειται οτι δεν φερει ευθυνες για ολους οσους ηρθαν ή για το μπατζετ που ηταν διαθεσιμο. Τωρα υπαρχει ενα αλλο team με Κονε - Παπαδημητριου - Ταυλαριδη - Κοσμα (ως CEO) και τους ηδη υπαρχοντες και θα δουμε πως θα λειτουργησει. Δεν κολλαω σε ονοματα αλλα πρεπει να δουμε αποτελεσματα και αυτο θα γινει μονο με προσεγγιση της ποδοσφαιρικης αγορας με συγχρονους ορους. Ιδωμεν λοιπον αν η περιρρεουσα ατμοσφαιρα για αλλαγες θα εφαρμοστει στην πραξη.

Thanosst - 10/5/2021 17:12

Κατα την γνώμη μου ο Μάνταλος έπεσε σε ενα ακόμα πιο σοβαρό λάθος. Στην δήλωση υποστήριξης προς Μανόλο, είπε: "Να πω πως δεν διάλεξε αυτός την ομάδα;Πως δεν την προπόνησε;". Θα πει κάποιος σιγα και εμείς το ιδιο λέμε.

Χρησιμοποίησε λοιπον επιχειρήματα που λέμε εμείς.

Εμείς καλώς ή κακώς μπορούμε να το πούμε, αλλά εμείς δεν θα χρειαστεί να συνεργαστούμε με τους... Συνέχεια παικτες την επομένη μέρα,διότι οταν λες δεν διαλεξε την ομάδα, στην ουσία λες πως οι ΣΥΜΠΑΙΚΤΕΣ σου δεν κάνουν.Οι νέοι φυσικά,οι παλιοι μια χαρα παίκτες ειναι για τον Μάνταλο.

Λες δεν την προπόνησε, μάλιστα.Κατ αρχας θα ειμαι ο τελευταίος που θα υποστηριξει Καρέρα, ομως μισό λεπτό, το τιμ Καρέρα τον Δεκέμβριο του 2019 την βρηκε σε καλύτερη φυσική κατάσταση;Δεν νομίζω.Αντίθετα θυμαμαι πως μεχρι την διακοπη λόγω πανδημίας η ομάδα ειχε φτιάξει καλη φυσική κατάσταση όπως και στα πλει οφ μετα την διακοπη. Θα δεχτώ πως μεχρι τον Δεκεμβρη του 2020 δεν εγινε τοσο καλή αν και -προσωπικη μου άποψη- δεν ειχαμε σοβαρο προβλημα φυσικής κατάστασης,αλλα αμυντικο και καποιους τραυμαρισμους απο εντστικη προπόνηση τον Οκτωβριο με πλανο να αντέξουμε ως τα πλέι οφ. Δέχομαι οτι απέτυχε. Ο Χιμένεθ τι ακριβώς διόρθωσε εως τωρα; Εστω ένα πραγμα. Κατ εμε τιποτα. Οφειλε όμως.

Ανεφερομαι σε αυτην την δήλωση γιατι αν ειναι αυτη ενα δείγμα στο τι γίνεται στα Σπάτα ,εξηγούνται πολλά.

Στο θέμα νεου προπονητη δεν εχω να πω κατι εκτός απο τα εξης: Το αναλωνομαστε σε πρόσωπα μόνο και μόνο επειδη ειχαν πέρασμα απο την σουπερλιγκ(και σιγα την La Liga που θελει και εμπειρια),δηλώνει την φτώχεια σε διασυνδέσεις και ιδέες.

Επίσης προσπαθω να φανταστω τον Λουτσέσκου να εμψυχωνει παίκτες λεγοντας είστε οι καλυτεροι ,παικταραδες, οταν μεχρι προσφατα τους ιδιες παικτες τους ελεγε κλέφτες,κότες και χάρτινους.Ειλικρινα αδυνατω να βρω σημειο σύνδεσης μεταξυ ΑΕΚ και Λουτσέσκου.

Ευχαριστώ και συγγνώμη αν κούρασα.

stigma - 10/5/2021 15:54

Η ΜΟΝΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΙΣΠΑΝΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΑΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΕΚ..εφαγε 5 απο τους γαυρους..τελος..εχει φαει κ 6 αλλα εκει ηταν ολοι απληρωτοι..επισης για να μν ξεχνιωμαστε κ εκει στους παιχτες τα εριξε οτι τον εστησαν και ακομα αυτο λεει..βεβαια στα προσφατα 5 παλι στους παιχτες τα εριξε..αλλα ποιος σε πιστευει ρε παπατζη..εγω εκανα 2 μερες να κοιμηθω μετα τα 5 απο τους γαυρους..αυτος παλι θα παρει τα 600 χιλιαρικα κ μια χαρα κοιμηθηκε..ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ... Συνέχεια ΠΑΠΑΤΖΗ..ΜΑΚΡΥΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΑΠΑΤΗ..τραβα ριξε καμια αλλη ομαδα ξανα οπως την Σαραγοσα ανεργε..βλεπω κ ξαναβλεπω το ματσακι με τον ΑΠΟΛΛΩΝΑ στο ΟΑΚΑ οτν θα βγαιναμε πρωταθλητες χειμωνα..τον εδεσε κομπο ο Παρασχος..κ ειμαι σιγουρος οτι αυτος που δν μπορουσε να κερδισει την Λαρισα το 2018 στο κυπελλο εκτος..που επαιζε με τον Μπακακη αριστερο μπακ στο καραισκακη να τρως γκολ γτ θα εβαζε αλλαγη τον Λοπεζ να κρατησει το 0-0 κ τελικα μπηκε ο Γιακουμακης κ γυρισε το ματσακι..ΑΥΤΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΔΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΚΑΘΕΤΕ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΤΗΣ ΑΕΚ ΠΟΥ ΕΓΩ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ..γυρνα σπιτι σου παπατζη..κ παρε βιντεο πως σε εχει κανει πελατη το παοκακι και ο γκαρσια μαζι με τον αλλον του γαυρου..αντε απατη

Manos_AEK21 - 10/5/2021 17:07

Εσύ stigma δείχνεις επικίνδυνος για τήν ΑΕΚ..

Λίγος σεβασμός δεν βλάπτει για αυτόν τόν άνθρωπο πού είναι στρατιώτης της ΑΕΚ..

Εσύ τα λες όλα αυτά με κακία από ότι δείχνεις που και δεν έχεις πάρει ούτε κάρτα φίλου ΑΕΚ πού έχει μόλις ένα 10αρικο από ότι μου έχουν πει κάποιοι γνωστοί σου..

stigma - 10/5/2021 19:36

Αν εσυ θες τον τυπο που εφαγε 6 πριν καποια χρονια στο καραισκακη και 5 στην εδρα μας απο τον γαυρο παρτον σπιτι σου μπατλερ να πινετε τα ποτακια σας κ να λετε τις λαλακιες σας..ειπα ευτυχως που εκοψε ο Μαρτινς και τον σεβαστηκε και μας σεβαστηκε κ δν μας εβαλε κ αλλα γτ στο 60' ηταν 0-5 αλλιως θα εγραφε το κοντερ απιστευτα πραγματα για την ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΟΜΑΔΑΣ..μας εχει κανει πελατες ο παοκ που βγαινει η γυναικα του Γκαρσια κ μας κοροιδευει λεγοντας οτι μας κανουν... Συνέχεια εμβολια..αυτη την ΑΕΚ θελετε

Fotakos69 - 10/5/2021 18:33

Αυτό το στρατιώτης της ΑΕΚ και το κείμενο που έχεις κάνει copy paste το ίδιο ακριβώς σε τόσες αναρτήσεις σου ,δεν βαρέθηκες πια να γίνεσαι τόσο γραφικός ? Μόνο καλό δεν κάνεις στο ίνδαλμα σου και μόνο καλές υπηρεσίες δεν του προσφέρεις..Άκου "στρατιώτης" . Αν ήταν "στρατιώτης" της ΑΕΚ κι όχι της τσέπης του ,τον Ιανουάριο θα έβγαινε και θα έλεγε ότι έκανα λάθος,το ρόστερ της ΑΕΚ δεν είναι για πρωτάθλημα που έλεγα ΔΗΜΟΣΙΑ και η ΑΕΚ πρέπει να κάνει τέσσερις πέντε μεταγραφές τουλάχιστον... Συνέχεια αλλά η διοίκηση δεν θέλει να τις κάνει.Αυτο σημαίνει στρατιώτης της ΑΕΚ,να λες τα πράγματα και να υπηρετείς το καλό της ΑΕΚ ανεξάρτητα αν αυτό είναι ενάντια στη τσέπη σου και μετά ο σεβασμός από τον κόσμο θα είναι δεδομένος γιατί θα τον αξίζεις,θα τον έχεις κερδίσει.. Γιατί ο σεβασμός ΚΕΡΔΊΖΕΤΑΙ,δεν επιβάλλεται.

GeorgePayne - 10/5/2021 18:01

Ο stigma μια χαρα τα λεει.

Εσυ αντιθετως φιλε μου δεν δειχνεις μονο αλλα ΕΙΣΑΙ επικινδυνος για την ΑΕΚ..

πραγματικα εχεις κουρασει ολη την ωρα γραφεις για τον Χιμενεθ αλλα προφανως εισαι ικανοποιημενος με το οτι εχουμε καταντησει πελατες των γαυρων κ παιζουμε το χειροτερο ποδοσφαιρο της ιστοριας

ομως δεν τρεχει κατι.. αρκει να μεινει ο 6αρας... Συνέχεια
Υ.γ Σταματα να μικραινεις αλλο την ΑΕΚ

GeorgePayne - 10/5/2021 17:29

Ο stigma μια χαρα τα λεει.

Εσυ αντιθετως φιλε μου δεν δειχνεις μονο αλλα ΕΙΣΑΙ επικινδυνος για την ΑΕΚ..

πραγματικα εχεις κουρασει ολη την ωρα γραφεις για τον Χιμενεθ αλλα προφανως εισαι ικανοποιημενος με το οτι εχουμε καταντησει πελατες των γαυρων κ παιζουμε το χειροτερο ποδοσφαιρο της ιστοριας

ομως δεν τρεχει κατι.. αρκει να μεινει ο 6αρας... Συνέχεια
Υ.γ Σταματα να μικραινεις αλλο την ΑΕΚ

corfaek - 10/5/2021 17:01

παραλήρημα...

DaltonsBrothers - 10/5/2021 17:33

και ντελίριο μαζί

baller9_11 - 10/5/2021 17:04

Η μονη περιπτωση να κρατησει τον Χιμενεθ ο Μελισσανιδης θα ειναι εαν δεν εχει παρει ουτε φετος αποφαση να φτιαξει ομαδα πρωταθληματικη ωστε να υπαρχει ακομα ενα εξιλαστηριο θυμα για την αγωνιστικη αποτυχια της ομαδας και για το επομενο -30. Εαν ο προεδρος εχει οντως σκοπο να φτιαξει κανονικη ομαδα τοτε θα φερει προπονητη με σοβαρο βιογραφικο και δεν θα κρατησει τον αγαπητο Μανολο.

kk_kostas_ - 10/5/2021 16:59

Προσωπικά δεν το έχω κρύψει οτι ο Μανόλο Χιμένεθ ήταν, είναι και θα μου είναι αγαπητός . Δεν έχει σημασία η άποψη μου για το τί θα μπορέσει να κάνει εφόσον συνεχίσει στην ομάδα με σωστές προοπτικές ενίσχυσης . Απο την στιγμή που φέρνει διχογνωμία στον κόσμο είναι δεδομένο οτι θα αποτύχει. Το ίδιο όμως θεωρώ πως θα γίνει και σε ενδεχόμενη επιλογή του Λουτσέσκου. Όπως θα αποτύχει ο Μανόλο θα αποτύχει και ο ρουμάνος γιατί δεν θα μπορέσει να βγάλει στην ομάδα υγεία και... Συνέχεια ενότητα. Και δεν νομίζω οτι εμείς οι ΑΕΚτζήδες δεν μπορούμε να νιώσουμε πόσο κακό μπορεί να μας κάνει η φαγωμάρα και ούτε θεωρώ πως η φαγωμάρα στον κόσμο δεν μπορεί να περάσει στην ομάδα και να κάνει την θέση του εκάστοτε προπονητή αδύναμη. Τι πυγμή μπορεί να βγάζει ο Χιμένεθ ή ο Λουτσέσκου στο αγωνιστικό τμήμα όταν στις εξέδρες,στα site και στα social media θα γίνεται σφαγή μεταξύ των υπέρ και κατά της παρουσίας του ;

corfaek - 10/5/2021 16:50

Κώστα βρίσκω την ευκαρπία να το γράψω μιας και το ανέφερες...Γνώμη μου είναι πως η ΑΕΚ δεν έπεσε καθαρά αγωνιστικά το 2013. Θυμάμαι τότε ακυρωμένα γκολ δικά μας στο χιλιοστό και ακριβώς τα ίδια των αντιπάλων εναντίων μας να μετράνε. Τρεις-τέσσερις περιπτώσεις ήταν αλλά σε βαθμούς ήταν 10 μετρημένοι, σχεδόν Ευρώπη βγαίναμε που λέει ο λόγος...αλλά τότε κανείς δεν ασχολούταν με αυτό καθώς ο αδύνατος πάντα τρώει πιστολιές...

Yellow_Legend - 10/5/2021 16:48

Ας συμαζευτουμε σαν οργανισμός. Να σοβαρευτούμε με τις μεταγραφές και ας αφήσουμε λίγο τις χαρές. Ήμαστε στη φωτός πίσω σε πολλά επίπεδα. Εδώ και 3 χρόνια δεν το έπαιρνε πάνω του ο πρόεδρος;;;;;

Bad_Bill_21 - 10/5/2021 16:45

Κώστα, εκπληκτικό άρθρο ως συνήθως. Στο θέμα του προπονητή ο μεγαλύτερος φόβος μου είναι η νοοτροπία "που να ψάχνουμε τώρα, άσε καλά είμαστε" που μπορεί να έχει ο Τίγρης. Δεν είναι δυνατόν να είσαι ομάδα πρωταθλητισμού και να πορεύεσαι με προπονητή που δεν μπορεί να λειτουργήσει αν δεν έχει διαθέσιμους συγκεκριμένους ποδοσφαιριστές (Σιμόες, Μπακάκη, Τσιγκρίνσκι, Μάνταλο). Ο Μανόλο είναι αγαπητός όσο δεν πάει απ' την πλειοψηφία του κόσμου της ομάδας. Είναι όμως ένας μέτριος... Συνέχεια προπονητής. Αν είναι θέμα μπάτζετ είναι απείρως προτιμότερο το "μεγάλο πακέτο" να πάει στον νέο προπονητή. Και ξέρεις πολύ καλά ότι και ο προπονητής είναι κίνητρο (από μόνος του) στην απόφαση ενός παίκτη να πάει σε μιά ομάδα.

nik94 - 10/5/2021 16:01

Αν λέω, αν ο Λουτσεσκου πατήσει το πόδι του στην Αγια-Σοφια ως προπονητής της ΑΕΚ, δεν ξανασχολουμαι με αυτή την ομάδα...

andReas88 - 10/5/2021 16:42

Δε γίνεται να το λες αυτό για τον Λουτσέσκου και να μην το έχεις πει και για τον Μπάγεβιτς... Εφόσον το είχες πει για Μπάγεβιτς, δε θα έπρεπε να ασχολείσαι εδώ και ποοοοολλά χρόνια. Αλλα ασχολείσαι. Και απειλείς να μην ξανασχοληθείς... Ε μην ξαναασχοληθείς.

Bad_Bill_21 - 10/5/2021 16:29

....και αυτή είναι η μεγαλύτερη χαρά των γαύρων νότου και βορρά. Να ακούν ΑΕΚτζηδες (ή βάζελους, ή αρειανούς) να λένε "δε ξανασχολούμαι". Πάρτυ κάνουν λέμε...

Mike 94 - 10/5/2021 16:19

Με λίγα λόγια έχει μεγαλύτερη αξία το Χ ψ πρόσωπο απ' την ομάδα σου?

victor21R - 10/5/2021 16:25

Την ομάδα μας την διέσυρε με τις δηλώσεις του ο Ρουμάνος σε κάθε ΜΜΕ που έβρισκε μπροστά του. Ξεχνάτε πολύ εύκολα ορισμένοι... Είναι ανεπιθύμητος στην ΑΕΚ. Δεν θα γλύφουμε εκεί που φτύναμε...

Sotis1453 - 10/5/2021 16:40

Καμία ομάδα δεν διέσυρε.. Τον εαυτό του ξεφτιλισε μόνο..

victor21R - 10/5/2021 17:12

Εσένα δεν σε προσβάλλουν αυτά που έλεγε? Ότι σε θεωρούσε κλέφτη όπως και όλο τον οργανισμό ΑΕΚ? Και στην τελική αφού διεσυρε μόνο τον εαυτό του όπως λες , θες έναν τέτοιο άνθρωπο για προπονητή της ΑΕΚ?? Είναι δυνατόν???

victor21R - 10/5/2021 16:24

Την ομάδα μας την διέσυρε με τις δηλώσεις του ο Ρουμάνος σε κάθε ΜΜΕ που έβρισκε μπροστά του. Ξεχνάτε πολύ εύκολα ορισμένοι... Είναι ανεπιθύμητος στην ΑΕΚ. Δεν θα γλύφουμε εκεί που φτύναμε...

Φοίνικας - 10/5/2021 16:42

Μια ερώτηση σε σχέση με την κατακλείδα του Κέτσε. Σε ποιο επίπεδο να το πάρει πάνω του ο Μελ; Του προπονητή; Του έμψυχου δυναμικού; Της στελέχωσης των Σπάτων και των γραφείων στο Μαρούσι;


Ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω πλέον. Οι πρόεδροι-αφεντικά στα πάντα έχουν τελειώσει από το σύγχρονο ποδόσφαιρο. Κάνουμε κουβέντα για προπονητή ενώ ουσιαστικά είμαστε χωρίς Τεχνικό... Συνέχεια Διευθυντή, χωρίς δίκτυο scouting, χωρίς μανατζερικές διασυνδέσεις, με CEO έναν δημοσιογράφο που αντικατέστησε έναν -κατά τεκμήριο- εξαιρετικό τεχνοκράτη, με υπεύθυνο επικοινωνίας έναν εξαιρετο γνώστη των ευρωπαϊκών κληρώσεων που άφησε την λάσπη από το καλοκαίρι του 2018 και για ενάμιση χρόνο να μας κάνει τα νεύρα κρόσσια, έναν γενικό αρχηγό που αφήνει οπαδούς να στήνουν μπροστά σε κάμερες ολόκληρη την ομάδα για να τα "ψάλλουν" στους ποδοσφαιριστές, και είμαστε σε μια κατάσταση γενικά που βγάζει μάτια πως πάσχει σε επίπεδο δομικής λειτουργίας στα όρια της "ιδρυματοποίησης".


Οπότε σοβαρά, και δεν ειρωνεύομαι καθόλου, σε ποιο επίπεδο καλείται ο Μελ να το πάρει πάνω του;


Υ.Γ.: Νομίζω καταντά κουραστικό πλέον να πρέπει να πλέκουμε το εγκώμιο του Μελισσανίδη προτού ασκήσουμε κριτική εις βάρος τους από φόβο (?) μην μας πουν αχάριστους για όλα όσα τεράστια έχει, φυσικά, προσφέρει.

Aekara_Jo4 - 10/5/2021 16:36

Προπονητή δεν πρέπει να προτείνει κανείς ,ούτε παίκτης, ούτε δημοσιογράφος ,ούτε οπαδος. Από εκεί ξεκινάμε και βλέπουμε πόσο λάθος οργάνωση έχουμε. Προπονητή επιλέγει ο τεχνικός διευθυντής. Έχουμε εμείς έναν τέτοιο τεχνοκράτη για να κάνει τη δουλειά;; Προφανώς και όχι. Άρα ας προσλάβουμε πρώτα και κύρια τεχνικό διευθυντή εγνωσμένης αξιας και ας τον αφήσουμε κάνα δυο χρόνια να στήσει όλο το ποδοσφαιρικό τμήμα.

DREAM21 - 10/5/2021 16:36

Ποιέs χαρέs ρε Κώστα ; Πλάκα μαs κάνεις ;

Gerontas_AEKisios - 10/5/2021 16:13

Κάτι πολύ σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της ΑΕΚ εφόσον σκέφτονται τον Λουτσέσκου...μιλάμε ο άνθρωπος έχει βρίσει τον οργανισμό ΑΕΚ ως σύνολο και τους παίκτες και εμείς σκεφτόμαστε να τον φέρουμε στην ΑΕΚ. Σύνδρομο Στοκχόλμης ....ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΕΚ....

evo21 - 10/5/2021 15:20

Ο Λουτσεσκου θα γινει ο νεος Μπαγεβιτς , θα τα κανω 15 για αρχη τα πρωταθληματα, η μονη διαφορα τους θα ειναι στην διαδρομη τους, ο Ντουσαν ΑΕΚ- γαυρο -ΑΕΚ , ο Ραζβαν παοκ- ΑΕΚ- παναθηναικο. Προχωρα Μελ , παρτο πανω σου.

apo1 - 10/5/2021 16:02

Συμφωνώ. Θα διχάσει το ίδιο.

evo21 - 10/5/2021 16:41

Εγω ειμαι ΑΕΚ , δε διχαζομαι. Νταξει;; εσεις τι ειστε;

evo21 - 10/5/2021 16:15

Εγω ειμαι ΑΕΚ , δε διχαζομαι. Νταξει;; εσεις τι ειστε;

gabriel_21 - 10/5/2021 16:27

++++1924

victor21R - 10/5/2021 16:27

Και επειδή είσαι ΑΕΚ όποιον σου φέρουν εσύ θα είσαι yes master??

AEKthebest - 10/5/2021 15:57

Εγώ είμαι πολύ περίεργος νά δω αν τό πάρει πάνω του καί κρατήσει ΧΙΜΈΝΕΘ τι θα κάνετε όλοι οι ρεπόρτερ τής ΑΕΚ τού χρόνου. Θά τό συνεχίσετε η θά τό γυρίσετε για το καλό τής ομάδας.


Μετά από κάθε ήττα υπάρχει άρθρο "πώς σχολίασαν οι ρεπόρτερ τό χθεσινό παιχνίδι". Μετά από νίκη όμως φαντάζομαι δεν χρειάζεται σχολιασμός ή τουλάχιστον δεν χρειάζεται νά τό αναπαράγεται με... Συνέχεια άρθρο.

argiris1977 - 10/5/2021 15:51

Για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα, αν μείνει ο Χιμένεθ και έχουμε τεχνικό διευθυντή τον Κονέ ζήτω που καήκαμε. Από την άλλη αν φύγει ο Χιμένεθ και έρθει κάποιος άλλος και μείνει πάλι ο Κονέ, όπως λένε στο χωριό μου μία από τα γίδια. Θα μου πεις ποιός μεγάλος προπονητής θα δεχθεί τον Κονέ για τεχνικό διευθυντή. Αυτό είναι θέμα. Για να μην το κουράζουμε, η λύση είναι στον τεχνικό διευθυντή. Αλλαγή τώρα και με όποιον προπονητή και ας είναι. Η αγορά είναι δύσκολη, θέλει μάγκα και γνώστη της... Συνέχεια πιάτσας, που το όνομα του και η παρουσία του να πείθει τον οποιονδήποτε ποδοσφαιριστή. Ο τεχνικός διευθυντής θα πρέπει να γνωρίζει την αγορά και θα πρέπει να μπορεί με την εμπειρία του και το κύρος να πείσει τον κάθε παίκτη να έρθει στην ΑΕΚ. Χωρίς παίκτες έμπειρους αλλά και ταλέντα ομάδα δεν γίνεται, ας έχουμε και τον Μουρίνιο για προπονητή.

George_Logic - 10/5/2021 15:51

Προσπαθώντας να διαβάσω πίσω από τις λέξεις του Κώστα, που σίγουρα γνωρίζει κάτι παραπάνω από εμάς, αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι ο Μελισσανίδης θέλει να πάει σε μια επιλογή προπονητή που θα του δίνει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ασφάλεια. Αυτό που δεν θα ήθελε με τίποτα είναι να την πατήσει με άλλη μια περίπτωση τύπου Καρντόσο, που θα υπονόμευε το παρόν και το μέλλον της ομάδας για τα επόμενα χρόνια. Γιατί είναι εύκολο για τον οπαδό να λέει φέρε το τάδε μεγάλο όνομα και δώσε του ο,... Συνέχεια τι ζητάει, αν όμως στραβώσει το πράγμα, την αποζημίωση δεν θα την πληρώσουν οι οπαδοί, αλλά ο ιδιοκτήτης. Την ασφάλεια αυτή λοιπόν ο Μελισανίδης πίστευε ότι θα την είχε με τον Λουτσέσκου, που με βάση το έργο που έχει δείξει, του δημιουργούσε εύλογα την πεποίθηση ότι θα έφτιαχνε γρήγορα μια ομάδα συμπαγή, με χαρακτήρα και πλάνο. Εφόσον όμως βλέπει ότι μεγάλο μέρος των οπαδών καλώς ή κακώς δεν θα τον δεχόταν και θα δημιουργούσε πρόβλημα στην ομάδα και από τη στιγμή που μάλλον δεν υπάρχει προς το παρόν κάποιος άλλος προπονητής που να θέλει να δουλέψει στην Ελλάδα και να διαθέτει κάποια εχέγγυα επιτυχίας, λογικό είναι να σκέφτεται μήπως είναι καλύτερο να κρατήσει τον Χιμένεθ, με τα καλά του και τα στραβά του, η αύξηση του μπάτζετ να πάει εξ ολοκλήρου στην απόκτηση παικτών αξίας και να ελπίζει ότι ο Χιμένεθ θα επαναλάβει την επιτυχημένη συνταγή της σεζόν 2017-2018, που ήταν και η μόνη που είχε κάνει αυτός την προετοιμασία. Εγώ προσωπικά θα ευχόμουν ο κόσμος της ΑΕΚ να είχε την ωριμότητα να δεχθεί την επιλογή Λουτσέσκου (ασφαλώς μετά από μια δήλωση μεταμέλειας εκ μέρους του για τις άστοχες δηλώσεις του) και να προχωρούσαμε όλοι μαζί ενωμένοι στη δημιουργία μιας ομάδας που θα μας έκανε μετά από καιρό να χαρούμε ξανά το ποδόσφαιρο. Από τη στιγμή όμως που αυτό δεν είναι εφικτό θα καταλάβω απόλυτα τον Μελισσανίδη αν τελικά αποφασίσει να κρατήσει τον Μανόλο.

argiris1977 - 10/5/2021 15:51

Για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα, αν μείνει ο Χιμένεθ και έχουμε τεχνικό διευθυντή τον Κονέ ζήτω που καήκαμε. Από την άλλη αν φύγει ο Χιμένεθ και έρθει κάποιος άλλος και μείνει πάλι ο Κονέ, όπως λένε στο χωριό μου μία από τα γίδια. Θα μου πεις ποιός μεγάλος προπονητής θα δεχθεί τον Κονέ για τεχνικό διευθυντή. Αυτό είναι θέμα. Για να μην το κουράζουμε, η λύση είναι στον τεχνικό διευθυντή. Αλλαγή τώρα και με όποιον προπονητή και ας είναι. Η αγορά είναι δύσκολη, θέλει μάγκα και γνώστη της... Συνέχεια πιάτσας, που το όνομα του και η παρουσία του να πείθει τον οποιονδήποτε ποδοσφαιριστή. Ο τεχνικός διευθυντής θα πρέπει να γνωρίζει την αγορά και θα πρέπει να μπορεί με την εμπειρία του και το κύρος να πείσει τον κάθε παίκτη να έρθει στην ΑΕΚ. Χωρίς παίκτες έμπειρους αλλά και ταλέντα ομάδα δεν γίνεται, ας έχουμε και τον Μουρίνιο για προπονητή.

G.K 1970 - 10/5/2021 15:47

Πρόεδρε πάρτο πάνω σου. Κώστα πραγματικά πιστεύεις ότι ο Μελισσανίδης θα κάνει φέτος την υπέρβαση και θα ενισχύσει την ομάδα? Δηλαδή τρία χρόνια δεν το έκανε γιατί να το κάνει τώρα? εάν ο συγκεκριμένος σεβότανε τον κόσμο της Α.Ε.Κ. θα είχε κάνει τα αυτονόητα. Ευχαριστούμε για το γήπεδο αλλά τόση ξευτίλα δεν ένιωσα ούτε στην Γ΄εθνική. Και κάτι ακόμα το είχα ξαναγράψει. Στο τέλος το μάρμαρο θα το πληρώσει ο προπονητής και ξευτίλες δεν είναι οι παίκτες γιατί τόσο ξέρουν τόσο... Συνέχεια παίζουν. Για να προλάβω τα σχόλια καρφί δεν μου καίγεται εάν μείνει ο Χιμένεθ.

Kellhus21 - 10/5/2021 15:46

"...αλλά θέση δεν μπορεί να παίρνει ο παίκτης για τον ποιον θα έχει προπονητή. Όλοι οι άλλοι μπορούν, όχι όμως ο παίκτης της ίδιας της ομάδας. Στην ΑΕΚ έγινε και ξανάγινε από το 18 και μετά."

Προσωπικα με σοκαρει αυτο που λες και δειχνει σε μεγαλο βαθμο ποσο λαθος εχει χειριστει ο Μελισσανιδης αυτα τα 3 χρονια. Ελπιζω να αλλαξουμε ροτα πληρως

77st - 10/5/2021 15:43

Αληλουια αληλουια αληλουια .φτανει πια η ΑΕΚ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ . Στο χερι τι εχουμε μετραει και οχι τι ΘΑ εχουμε ειδαμε μια χαρα στα σκελια μας και μοιραζουμε δεξια και αριστερα συγχωροχαρτια ειμαστε ΑΕΚ εχουμε μεγαλες απαιτησεις εργα τωρα οχι λιβανισμα

AKARVELIS21 - 10/5/2021 15:17

Πολύ συγκινητικό το άρθρο αλλά μου αφήνει την εντύπωση ότι ο γυφτοτσιγγανορουμάνος είναι προ των πυλών!!!!!!!

apo1 - 10/5/2021 15:43

Κι εμένα δυστυχώς!

tmavro - 10/5/2021 15:39

Την ιστορια την εχουμε ξαναδιαβάσει και καλο ειναι να επαναλαμβάνεται για να παιρνουν τα νεα παιδια το ποσο διαφορετικη ειναι αυτη η ομάδα οποτε καλα κανεις αγαπητε Κωστα και το γραφεις. Το σημειο στο οποιον συμφωνω αλλα θελω να προσθεσω μια διευκρινιση ειναι στο σχολιο οτι ο Μανταλος δεν εχει δικαιωμα να επιλέγει τον προπονητη. Θα συμφωνήσω οτι σωστα δεν εχει το δικαιωμα οπως ομως δεν το έχουν ουτε οι δημοσιογράφοι αλλα ουτε και οι φίλαθλοι που τις περισσοτερες φορες... Συνέχεια επηρεαζόμαστε απο το αποτέλεσμα και αυτο που βλέπουμε που μεν ειναι πολυ σοβαροκριτήριο αλλα όχι και αλάνθαστο ειδικα οταν τα τελευται χρονια αλλαζουμε κατα ΜΟ πανω απο 2 προπονητες το χρονο. Αν τωρα ο πρόεδρος έχει αποφασίσει να κανει πραγματικη υπέρβαση και να φέρει ανώτερο προπονητη απο τον Μανόλο πολυ σωστα να το κανει και να φροντισει και να προσθέσει και 7-8 παικτες ενδεκάδας επιπεδου ΑΕΚ . Αν ομως τα ονοματα ειναι τυπου Λουτσέσκου και Μιλογεβιτς συγγνώμη αλλα ενα γκαλοπ να κανετε ξανα θα βγάλει με διαφορά τον Μανόλο. Αυτη είναι η πραγματικότητα και δεν ειναι μονο συναισθηματικη είναι και με δεδομενα. Ο Μανολο μεμικροτερο budget και ροστερ με πολλα ερωτηματικα πηρε το πρωτάθλημα του πιο μεστου ροστερ που ειχε ποτε ο παοκ με προπονητη τον Λουτσέσκου και εκανε μια πορεια στη ευρώπη όπου καναμε και ενα απο τα καλύτερα ευρωπαικα παιχνιδια μεσα στη Ρωσσια χωρις ομως να παρουμε την προκριση. Για τον λομπιστα Μιλογεβιτς δεν θα μπω καν στη διαδικασια της συγκρισης οιπερισσοτεροι τον θεωρουν τον σύγχρονο Τουμπακοβιτς που αντιστοιχα καποιοι καποτε προσπαθησαν να τον λανσαρουν σαν το next big thing. Σιγουρα ο καθενας εχει την γνώμη του επι του θέματος αλλα τα στοιχεια δείχνουν Μανολο εκτος και αν ο πρόεδρος έχει κάποια έκπληξη με όνομα που θα κανει ολους μας να συμφωνήσουμε.

Esterhazy43 - 10/5/2021 15:37

Αν θέλουμε να είμαστε σωστοί και δίκαιοι δεν πρέπει να αναφερόμαστε ειρωνικά μόνο στο περι 10 Ολυμπιακών.

Εκείνη την περίοδο είχε ειπωθεί και το αλήστου πια μνήμης "να βάλετε 70 να βάλω και εγώ 70 να εκτοξεύσουμε την ΑΕΚ" το οποίο ξεχνάτε και για το οποίο ποτέ δεν εγκαλέσατε εκείνον που το ξεστόμισε(παράλληλα με πολλά άλλα επικολυρικά που διαψεύστηκαν με πάταγο στην πορεία).... Συνέχεια
Ας αφήσουμε λοιπόν το παρελθόν γιατί πολλά μπορούν να ειπωθούν και ας ελπίσουμε στο μέλλον οι αποφάσεις να είναι ορθότερες σε σχέση με όσες οδήγησαν σε αυτή τη θλιβερή εξαετία σε αγωνιστικό επίπεδο.

Byzantinos1025 - 10/5/2021 15:37

Τώρα ξυπνήσατε Κώστα;Το είπαμε εχθές όταν ο Μάνταλος τον οποίο εγώ προσωπικά έχω στηρίξει όταν δεχόταν άθλιες επιθέσεις για τους τραυματισμούς του και την απουσία του από την 11αδα.Δεν υπάρχει αυτό το τσίρκο,να νικάνε έναν κλινακά νεκρό βάζελο και να βγαίνει ο Μάνταλος να ζητάει παραμονή ενός προβληματικού προπονητή,θέλοντας να προκαταλάβει τι;;;

Εδώ δυο εξηγήσεις χωράνε,ή είναι λαγός Μελ για να ζήσουμε του χρόνου άλλη μια μετριότητα με την... Συνέχεια παραμονή Χιμένεθ ή σε συνεννόηση με τον Ισπανό πήγε να φτιάξει κλίμα.

Πρέπει να μπουν πειθαρχικές κυρώσεις,πρέπει να έλθει νέος προπονητής,να φύγει η σαβούρα και όσοι μείνουν να παίζουν μόνο μπάλα και να βγάλουν τον σκασμό,έλεος με το σκορποχώρι!!

chris12 - 10/5/2021 15:36

Και εγω ειμαι της αποψης οτι ο Χιμενεθ πρεπει να αποχωρησει μαζι με ενα μεγαλο μερος του ροστερ και οχι γιατι δεν τον θεωρω αξιο προπονητη, αλλα επειδη η ομαδα χρειαζεται χτισιμο απο την αρχη με νεα προσωπα. Οσοι κραζουν τον Μανολο και τον λενε ασχετο και μαλιστα ''τεκμηριωμενα'' πρεπει να ντρεποναται.Ειναι ο βασικος υπαιτιος που ενα ροστερ με 3ο μπατζετ πηρε πρωταθλημα και αυτο ειναι τεραστιο κατορθωμα ανεξαρτητως συγκηριων. Σεβασμος στον ανθρωπο που μας εβγαλε στους δρομους... Συνέχεια μετα απο τοσα χρονια και που ο ιδιος εχει δωσει δικαιωμα σε καθε ασχετο να τον λεει ''εμμονικο'' και ''ακαταλληλο'' που επεστρεψε να προπονησει αυτα τα σαπακια. Ναι οκ, τι δηλωνε στην αρχη, ναι οκ ΚΟΥΡΑΣΑΤΕ.

Mike 94 - 10/5/2021 15:33

Πρώτη φορά που συμφωνώ απόλυτα στο άρθρο σου.

Τον αγαπάμε τον Μανόλο, τον ευχαριστούμε πολύ για όλα. Στο καλό να πάει. Σοβαρό προπονητή και σοβαρό ξεσκαρταρισμα. Όχι οποίος πωληθεί μόνο. Και αποδεσμεύσεις. Πρεπει να φύγει το 50 τοις εκατό χωρίς υπερβολές.

MONO_AEK_11 - 10/5/2021 15:13

Εμενα κατι μου φαινεται απιστευτο πραγματικα.. Αν η μπαλα πηγαινε μεσα το 95% θα λεγατε τι εβαλε τον Ρουμανο κλτπ να φυγει σημερα. Η μπαλα πηγε δοκαρι και το 50% θελει τον χιμενεθ.. πως γινεται να αλλαζουμε αποψεις τοσο ευκολα? Ειναι ο ιδιος που χασαμε 1-5 απο ΟΣΦΠ βαρεθηκαμε να χανουμε απο ΠΑΟΚ .. θελουμε ριζικες αλλαγες λεγαμε και τωρα εκανε ο Μανταλος ενα καλο ματς.. ας μεινει αρχηγος πριν το ματς.. δεν κανει για αρχηγος..... Συνέχεια
Ειπαμε αλλαγες.. ρεζιλευτηκαμε φετος πως αλλιως να το πουμε.. Βγηκαμε 4οι και πανηγυριζουμε...

Η ομαδα ηθελε τις ιδιες αλλαγες ειτε χαναμε χτες ειτε κερδιζαμε 0-5..

Και κατι τελευταιο: αληθεια σας παρακαλω μην γραφετε οτι η διοικηση λαμβανει υπψοιν τα social media. Δηλαδη αν εγω φτιιαξω 100 account και γραφω φερτε Λουτσεσκου θα ερθει ενω αν γραφω να μεινει μανολο θα μεινει???

Λιγος επαγγελματισμος.. και οσον αφορα τον προπονητη . Αν φερετε Παρασχο καλυτερα Μανολο.. Αν φερετε σοβαρο καταξιωμενο καλυτερα αυτον.. Δεν ειναι απλα χιμενεθ η οχι.. ειναι τι επιλογες εχουμε..

Μακαρι πρωταθλητες του χρονου και πορεια ευρωπη..

Gaius_Status21 - 10/5/2021 15:26

Η Μπαρτσελόνα έχασε 8-1 από την Μπάγερν αλλά κανείς οπαδός της δεν είπε διώξτε τον προπονητή.

stigma - 10/5/2021 16:03

Ξυπνα η Μπαρτα αλλαξε προπονητη..ξυπνααααααααααααααααααααα η Μπαρτσα αλλαξε προπονητηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη δν κρατησε αυτον που εφαγε τα 8..πες μου τωρα γτ το παιζεις πονηριδης..τι μεταγραφες εκανε η Μπαρτσα μετα τα 8..ανεβασε πιτσιρικαδες με τον Κουμαν?..ανεβασε..εφαγε τον Σουαρες?..τον εφαγε..εχει τους ιδιους παχτες που εφαγαν τα 8 και φετος πετανε με αλλον προπονητη?..τους εχει..πηραν το κυπελλο πανε να παρουν το πρωταθλημα κ στο Τσου Λου... Συνέχεια πηγαν να πεταξουν την Παρι με νικη εκτος εδρας..οι ιδιοι που εφαγαν 8..τραβα λοιπον να πουλησεις παραμυθι με τον παπατζη σε καποιον που τρωει σανουλι..α πες μου γτ ο παπατζης εχει φυγει απο ολες τις ομαδες που ηταν σαν αποτυχημενος..και εχει ριξει κ 2 ομαδες κατηγορια

stigma - 10/5/2021 15:33

Γτ ειναι αμπαλοι ρε φιλε..δν θελει μυαλο..αυτοι που γραφουν δν δινουν ουτε 10 ευρω για την ΕΡΑ να παρουν καρτα..ταγαρια ειναι που κοβουν βολτες συνεχεια στα σοσιαλ κ βριζουν τους παιχτες..και χθες η ομαδα εβγαινε μονη της 3 με 5 κ εχανε την μπαλα εκτος περιοχης..αδουλευτη ομαδα και ειναι 6 μηνες ο παπατζης στην ΑΕΚ..βεβαια τα ιδια ταγαρια θα βριζουν μετα παλι..γτ μια ματια να ριξεις πχ στο ματσακι με τον ΑΠΟΛΛΩΝΑ το 2018 θα καταλαβεις τι εχουμε να τραβηξουμε του χρονου απο τον παπατζη αν... Συνέχεια μεινει..που ηρθε ο Παρασχος κ τον εσβησε..το παοκακι τον εχει κανει εισπρακτορα φαπας φετος..το γαυρακι του εριξε 5..μεχρι κ ο προπονητης του βολου τον εσβησε..κ οι ιδιοι θα βριζουν παλι οτι φταινε οι παιχτες

mentoras21 - 10/5/2021 15:31

Συμφωνώ ότι σίγουρα ο εργαζόμενος δεν έχει λόγο για τον προϊστάμενο του αλλά η γνώμη του έχει βαρύτητα ειδικά όταν έχει συνεργαστεί ξανά μαζί του . Τα πράγματα είναι απλά ο Χιμένεθ είναι κανονικός προπονητής και το έχει αποδείξει . Εάν μπορούμε να φέρουμε καλύτερο προπονητή , βάσει βιογραφικού , όλοι θα είμαστε χαρούμενοι . Αλλά αν είναι να πάμε σε πειράματα καλύτερα Χιμένεθ . Άλλωστε είναι ο μόνος προπονητής την νέα εποχή που ξεκίνησε καλοκαίρι , έφτιαξε ΟΜΑΔΑ (σκληρή ,... Συνέχεια αποτελεσματική αλλά όχι σαν του 92-94) και τελείωσε την χρόνια . Όλοι οι υπόλοιποι πριν και μετά από αυτόν δεν τα κατάφεραν και φταίνε αυτοί αλλά και αυτοί που τους επέλεξαν .

apo1 - 10/5/2021 14:50

Πρώτη φορά σχολιάζω σχόλιό σου.

Είναι σαν μια καλή προπόνηση για απόφαση Μελισσανίδη που δεν θα αρέσει σε κανέναν.

Αυτή τη γεύση μου αφήνει.

evo21 - 10/5/2021 15:24

Ε οχι και σε κανεναν.

apo1 - 10/5/2021 16:01

Σορρυ, σε ξέχασα!

Cocco Bill - 10/5/2021 15:29

Σε κανέναν μην παίρνεις όρκο, ούτε θεωρώ ότι η πλειοψηφία του κόσμου θέλει τον Χιμένεθ. Αν ανακοινωθεί ο Λουτσέσκου, θα υπάρξει αρχικά μια παγωμάρα, μετά ως συνήθως θα κριθούν όλα από τα αποτελέσματα. Εγώ πάντως το να μείνει ο Χιμένεθ το θεωρώ την απόλυτη καταστροφή, ακόμη και ο Μπουλούτ προτιμώτερος, πόσο μάλλον ο Μιλόγεβιτς ή ο Λουτσέσκου.

Showmethemoneyyy - 10/5/2021 15:28

Η ομάδα έβγαλε ψυχή χθες κέρδισε αλλά δεν πρέπει να μένουμε στο τελικό αποτέλεσμα και δεν μπορούμε να διαγράψουμε όλα όσα έχουμε δει και πάθει φέτος.

Η ομάδα είναι αδούλευτη , δεν ξέρω και εγώ πόσες φόρες βρέθηκε με αριθμητικό πλεονέκτημα και δεν μπόρεσε να κάνει καν τελική. Ένα παιχνίδι που απλά έπρεπε να έχει τελειώσει από το 60 το φτάσαμε στην κόψη του ξυραφιού και το κερδίσαμε γιατί ο Μακέντα σημάδεψε το δοκάρι.... Συνέχεια
Η ομάδα χρειάζεται ένα μεγάλο προπονητή τον οποίο η διοίκηση θα στηρίξει με σοβαρές μεταγραφές και ο κόσμος με υπομονή. Η παραμονή του Χιμένεθ για μένα θα είναι ένα τεράστιο λάθος. Τον ξέρουμε μας ξέρει. Είναι σαν κάποιες σχέσεις που ξέρεις ότι έχουν τελειώσει και εσύ επιμένεις να προσπαθείς λες και θα αλλάξει κάτι.

Ο Λουτσέσκου είναι καλός προπονητής αλλά δεν κάνει για την ΑΕΚ. Οι αξίες του δεν συμβαδίζουν με αυτές του club. Οπορτουνιστής & κωλοτούμπας. Θα νιώθουμε ένα σφίξιμο όταν θα τον βλέπουμε στον πάγκο και θα ανακαλούμε στην μνήμη μας όλα όσα έχει κατά καιρούς πει. Είναι θέμα αξιοπρέπειας πως να το κάνουμε

Yellow_21 - 10/5/2021 15:25

Κώστα αφού διάβασα τα αγαπημένα μου σφηνάκια ας κάνω μια πρόβλεψη με τον κίνδυνο βέβαια να πέσω έξω...Λουτσεσκου;;; Υγεία να έχουμε να χαρούμε την Αεκαρα στην Αγια Σοφια ετσι όπως μας ταιριάζει!

KLEFTAKIS21VIOLOGY - 10/5/2021 15:22

αργησες πολυ να γραψεις σφηνακια...παμε κανενα 2 μηνο η ιδεα μου?

bfas1924 - 10/5/2021 15:19

Κετσε ειναι το καλυτερο σου...... ΣΦΗΝΑΚΙ. Ας το παρει πανω του λοιπον.

Cocco Bill - 10/5/2021 15:16

Και όλα τα άλλα να ξεχνούσα και μόνο το ότι αμέσως μετά το ματς που οι παίκτες του τα είχαν δώσει όλα και περισσότερο από το άγχος της σημασίας του αγώνα, δεν είχαμε βάλει 3 γκολ, θυμήθηκε τον Λιβάγια, που μόνος του αποφάσισε να φύγει, ζητώντας λεφτά που δεν βρίσκει πουθενά και παρακαλά να τον πάρουν στον οσφπ και με λιγότερα από όσα του δίναμε, φτάνει για τον διώξεις. Το πρόβλημα πλέον με τον Χιμένεθ είναι εγκεφαλικό, ο άνθρωπος είναι μειωμένης ευφυίας, πάει και τσακώνεται με όλα τα... Συνέχεια όπλα του (Τανκο-Καριμ), έκανε ακόμη και τον Λιβάι να χάσει το μόνιμο χαμόγελο του. Πήρε το πρωτάθλημα όταν ο Παοκ ήταν σε φάση χτισίματος και ο οσφπ διαλυμένος, τώρα ο οσφπ είναι μια κλάση ανώτερος από τον Παοκ της επόμενης χρονιάς που πήρε το πρωτάθλημα και ο Παοκ βρίσκει τον δρόμο του με τον Γκαρσια, που δείχνει να μαθαίνει γρήγορα. Και εγώ τον συμπαθώ ακόμη τον Χιμένεθ για το πρωτάθλημα που πήρε, αλλά δεν κάνει, ειναι ο χαρακτήρας του, τόσο του κόβει, τόσο κάνει. Τίγρη οι ηγέτες ηγούνται, δεν ακολουθούν. Ο κόσμος είναι σήμερα έτσι και αύριο γιουβέτσι. Η συσπείρωση κάποιων στον Χιμένεθ, οφείλεται κυρίως στο ότι δεν θέλουν τον Λουτσέσκου, εγώ θέλω αυτόν που εσύ πιστεύεις και θα στηρίξεις με μεταγραφές. Πάντως η απόφαση δεν πρέπει να αργήσει πολύ, Λουτσέσκου ή Μιλόγεβιτς, αποφάσισε και να προχωρά ο σχεδιασμός. Πρέπει να περάσουμε 3 γύρους στο κόνφερενς, μακάρι να έρθει τελικά ο Ντα Σίλβα, αλλά φυσικά δεν αρκεί ένας μόνος για μην ξαναδούμε την φετινή κωμική αμυντική λειτουργία.

officer123 - 10/5/2021 15:15

Κετσε μπορεί να σε αποκαλούν κυβερνητικό αλλά ρε μπαγάσα έχεις τον τρόπο σου να μας συγκινείς...

George_Logic - 10/5/2021 15:10

Προσπαθώντας να διαβάσω πίσω από τις λέξεις του Κώστα, που σίγουρα γνωρίζει κάτι παραπάνω από εμάς, αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι ο Μελισσανίδης θέλει να πάει σε μια επιλογή προπονητή που θα του δίνει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ασφάλεια. Αυτό που δεν θα ήθελε με τίποτα είναι να την πατήσει με άλλη μια περίπτωση τύπου Καρντόσο, που θα υπονόμευε το παρόν και το μέλλον της ομάδας για τα επόμενα χρόνια. Γιατί είναι εύκολο για τον οπαδό να λέει φέρε το τάδε μεγάλο όνομα και δώσε του ο,... Συνέχεια τι ζητάει, αν όμως στραβώσει το πράγμα, την αποζημίωση δεν θα την πληρώσουν οι οπαδοί, αλλά ο ιδιοκτήτης. Την ασφάλεια αυτή λοιπόν ο Μελισανίδης πίστευε ότι θα την είχε με τον Λουτσέσκου, που με βάση το έργο που έχει δείξει, του δημιουργούσε εύλογα την πεποίθηση ότι θα έφτιαχνε γρήγορα μια ομάδα συμπαγή, με χαρακτήρα και πλάνο. Εφόσον όμως βλέπει ότι μεγάλο μέρος των οπαδών καλώς ή κακώς δεν θα τον δεχόταν και θα δημιουργούσε πρόβλημα στην ομάδα και από τη στιγμή που μάλλον δεν υπάρχει προς το παρόν κάποιος άλλος προπονητής που να θέλει να δουλέψει στην Ελλάδα και να διαθέτει κάποια εχέγγυα επιτυχίας, λογικό είναι να σκέφτεται μήπως είναι καλύτερο να κρατήσει τον Χιμένεθ, με τα καλά του και τα στραβά του, η αύξηση του μπάτζετ να πάει εξ ολοκλήρου στην απόκτηση παικτών αξίας και να ελπίζει ότι ο Χιμένεθ θα επαναλάβει την επιτυχημένη συνταγή της σεζόν 2017-2018, που ήταν και η μόνη που είχε κάνει αυτός την προετοιμασία. Εγώ προσωπικά θα ευχόμουν ο κόσμος της ΑΕΚ να είχε την ωριμότητα να δεχθεί την επιλογή Λουτσέσκου (ασφαλώς μετά από μια δήλωση μεταμέλειας εκ μέρους του για τις άστοχες δηλώσεις του) και να προχωρούσαμε όλοι μαζί ενωμένοι στη δημιουργία μιας ομάδας που θα μας έκανε μετά από καιρό να χαρούμε ξανά το ποδόσφαιρο. Από τη στιγμή όμως που αυτό δεν είναι εφικτό θα καταλάβω απόλυτα τον Μελισσανίδη αν τελικά αποφασίσει να κρατήσει τον Μανόλο.

kefalonia_r21 - 10/5/2021 15:09

αν μεινει ο χιμενεθ θα ειμαστε αξιοι της μοιρας μας. κατεβαζει εντεκαδα σε ολα τα ντερμπυ με 8 αμυντικους. και δεν λεω μονο για φετος.... θελουμε προπονητη βαρβατο.

Kellhus21 - 10/5/2021 15:09

"...αλλά θέση δεν μπορεί να παίρνει ο παίκτης για τον ποιον θα έχει προπονητή. Όλοι οι άλλοι μπορούν, όχι όμως ο παίκτης της ίδιας της ομάδας. Στην ΑΕΚ έγινε και ξανάγινε από το 18 και μετά."

Προσωπικα με σοκαρει αυτο που λες και δειχνει σε μεγαλο βαθμο ποσο λαθος εχει χειριστει ο Μελισσανιδης αυτα τα 3 χρονια. Ελπιζω να αλλαξουμε ροτα πληρως

kefalonia_r21 - 10/5/2021 15:04

αν μεινει ο χιμενεθ θα ειμαστε αξιοι της μοιρας μας. κατεβαζει εντεκαδα σε ολα τα ντερμπυ με 8 αμυντικους. και δεν λεω μονο για φετος.... θελουμε προπονητη βαρβατο.

MONO_AEK_11 - 10/5/2021 14:50

Εμενα κατι μου φαινεται απιστευτο πραγματικα.. Αν η μπαλα πηγαινε μεσα το 95% θα λεγατε τι εβαλε τον Ρουμανο κλτπ να φυγει σημερα. Η μπαλα πηγε δοκαρι και το 50% θελει τον χιμενεθ.. πως γινεται να αλλαζουμε αποψεις τοσο ευκολα? Ειναι ο ιδιος που χασαμε 1-5 απο ΟΣΦΠ βαρεθηκαμε να χανουμε απο ΠΑΟΚ .. θελουμε ριζικες αλλαγες λεγαμε και τωρα εκανε ο Μανταλος ενα καλο ματς.. ας μεινει αρχηγος πριν το ματς.. δεν κανει για αρχηγος..... Συνέχεια
Ειπαμε αλλαγες.. ρεζιλευτηκαμε φετος πως αλλιως να το πουμε.. Βγηκαμε 4οι και πανηγυριζουμε...

Η ομαδα ηθελε τις ιδιες αλλαγες ειτε χαναμε χτες ειτε κερδιζαμε 0-5..

Και κατι τελευταιο: αληθεια σας παρακαλω μην γραφετε οτι η διοικηση λαμβανει υπψοιν τα social media. Δηλαδη αν εγω φτιιαξω 100 account και γραφω φερτε Λουτσεσκου θα ερθει ενω αν γραφω να μεινει μανολο θα μεινει???

Λιγος επαγγελματισμος.. και οσον αφορα τον προπονητη . Αν φερετε Παρασχο καλυτερα Μανολο.. Αν φερετε σοβαρο καταξιωμενο καλυτερα αυτον.. Δεν ειναι απλα χιμενεθ η οχι.. ειναι τι επιλογες εχουμε..

Μακαρι πρωταθλητες του χρονου και πορεια ευρωπη..

ΕΠΟΜΕΝΟ