Quantcast
201 ΣΧΟΛΙΑ

Ο Μελισσανίδης ψάχνει προπονητή-εγγύηση άμεσου πρωταθλητισμού (AUDIO)

Ακούστε όσα είπε, την Παρασκευή το πρωί, ο Κώστας Κετσετζόγλου στον bwinΣΠΟΡ FM 94.6

Παρότι ο κόσμος, ειδικά της ΑΕΚ, στην πλειονότητά του είναι κατά της πρόσληψης του Ραζβάν Λουτσέσκου, το θέμα παραμένει ανοιχτό και ο Κώστας Κετσετζόγλου μίλησε για τα δεδομένα της υπόθεσης στον bwinΣΠΟΡ FM 94,6.

«Ο Μελισσανίδης θέλει να πάει σε μια λύση που θα του εγγυάται πρωταθλητισμό όσο πιο άμεσα γίνεται και γι' αυτό έχει εξεταστεί ο Λουτσέσκου. Ο Ρουμάνος θα κάνει ένα ραντεβού με ομάδα στην Ιταλία. Ο ίδιος δεν είναι αρνητικός για την ΑΕΚ και προφανώς και ο Μελισσανίδης δεν είναι αρνητικός για εκείνον. Ένα βασικό ζήτημα είναι το οικονομικό όμως, γιατί δεν νομίζω να φτάσει σε ένα ύψος πρότασης 1,5 εκατ. ευρώ για εκείνον και τους συνεργάτες του», τόνισε.

Όσο για τον Βλάνταν Μιλόγεβιτς και τους άλλους προπονητές που εξετάστηκαν ή εξετάζονται, είπε: «Ο Μιλόγεβιτς είναι δεδομένα στα υπόψη της ΑΕΚ. Ένας άνθρωπος που συνεργάζεται με την ομάδα εξωτερικά έχει μπει ενδιάμεσος.
Δεν είναι ο νούμερο ένα στόχος αυτή τη στιγμή, αλλά είναι στο κάδρο και πιθανώς το όνομα να παίξει και πιο σοβαρά στην πορεία. Κάποιοι προπονητές, όπως οι Βαλβέρδε, Σετιέν, Ζαρντίμ και Σίλβα, δεν ενδιαφέρονται να δουλέψουν στην Ελλάδα, γι’ αυτό και έμειναν εκτός. Ο Κίκε Φλόρες είναι μια περίπτωση που ίσως απασχολήσει στο μέλλον».


44.000€ εγγυημένες* στην 5η περίοδο της Novileague! Ξεκίνα από σήμερα (21+)
*Ισχύουν όροι & προϋποθέσεις

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
AEKthebest - 17/4/2021 08:34

Είμαι περίεργος να δω ποτέ θά αντιληφθούν μερικοί ότι με 1 χαρτί δεν πρόκειται να βρεθεί καλύτερος προπονητής από τον ΜΑΝΌΛΟ. Όι περισσότεροι ξεχνάτε ότι με τό Τιμ τό πόσο θά ανεβαίνει πέραν του 1.5. Ήδη παίζουν ονόματα κατώτερων προπονητών καί απορώ πραγματικά.

Simosk - 16/4/2021 21:31

Ο Μελισσανίδης ψάχνει για προπονητή... Εκεί σταματάς να διαβάζεις και παίρνεις απόφαση ότι και του χρόνου μια από τα ίδια θα είμαστε. Από πότε ο Μελισσανίδης έγινε ΤΔ ?? Ποιους προπονητές έχει μελετήσει τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά ,το πως στήνουν τις ομάδες και θεωρεί ότι κολλάνε στην ΑΕΚ ?? Όσο η ΑΕΚ έχει ανύπαρκτο ΤΔ χωρίς διασυνδέσεις, ανύπαρκτο σκάουτινγκ και κανένα τεχνοκράτη του ποδοσφαίρου στη διοίκηση, απλά δεν υπάρχει μέλλον. Οι πρώτες σοβαρές μεταγραφές έπρεπε να... Συνέχεια έχουν ήδη γίνει και να αφορούν στελέχη της διοίκησης. Καληνύχτα...

katametrisi1987 - 17/4/2021 03:04

Πες τα αδελφέ μπας και ακουστούμε...

Original_doctor - 16/4/2021 22:45

Πες τα φίλε μου. Είσαι στην καρδιά του προβλήματος όσο δεν πάει

DimitrisPapa - 16/4/2021 14:49

Κρατήστε Μανόλο. Αφήστε τον να δουλέψει μια ομάδα σωστά και από την αρχή. Η ομάδα δε θέλει προπονητή. Θέλει παίχτες. 10 παίχτες βασικούς! Και ο Μανταλος στην καλύτερη αλλαγή για τα παιχνίδια με ΠΑΣ και Βόλο...

katametrisi1987 - 17/4/2021 03:01

Ναι ναι να κρατήσει τον Μανώλη να χορτάσουμε ποδόσφαιρο. Ε ρε τρέλα που έχει ο κόσμος!

φαντροκ - 16/4/2021 19:00

αφου με το φετινο ροστερ θα χτυπουσαμε το πρωταθλημα, με 10 παικτες απο το πανω ραφι βασικους, χτυπαμε ευρωπαικο τιτλο με τον μανολο...


«Νομίζω ότι έγιναν σημαντικές κινήσεις το καλοκαίρι. Η ομάδα έχει ενισχυθεί πολύ.Έχει ένα ρόστερ ικανό να διεκδικήσει τον τίτλο και να προχωρήσει στην Ευρώπη. Προχωρά με ένα συγκεκριμένο πλάνο... Συνέχεια και έχει πολλή ποιότητα»

μανολο χιμενεθ, δεκεμβριος 2020

tratzas21 - 16/4/2021 18:43

Φτάνει

antreas_hania_21 - 16/4/2021 21:57

Και μόνο που συζητιέται το όνομα του ανθρώπου που έχει κατασυκοφάντησει την ΑΕΚ οσο κάνεις άλλος είναι τουλάχιστον ντροπή . Τόσο κοντή μνήμη έχετε εκεί στην ΠΑΕ.?? Συζητάτε να φέρεται τον πιο μισητό προπονητή του λαου της ΑΕΚ ?? Ανατριχιάζω και μόνο που το σκεφτομαι.......

Constantinoupoli86 - 16/4/2021 22:48

Εγώ θέλω να έρθει προπονητής ο οποίος να μου φτιάξει ομάδα. Δεν με νοιάζει αν ήταν προπονητής σε κάποιον αντίπαλό μου στο παρελθόν εφόσον μπορεί να κάνει τη δουλειά για την οποία πληρώνεται. Προσωπικά δεν μου αρέσει ο Λουτσέσκου και δεν τον θέλω, όμως δεν μπορώ άλλο να βάζω κριτήριο για τον προπονητή μου την ΑΕΚοφροσύνη του, το πόσο καλός άνθρωπος είναι κλπ, παίζουν φυσικά κι αυτά το ρόλο τους το κυρίαρχο όμως κριτήριο να είναι καλός προπονητής, τελεία και παύλα.

grigoris25 - 17/4/2021 09:59

Φίλε μου, οι όποιες ενστάσεις για το Λουτσέσκου δεν αφορούν το οτι ήταν προπονητής σε αντίπαλη ομάδα στο παρελθόν, αλλά στο οτι έχει προσβάλλει και συκοφαντήσει την ομάδα μας. Το γεγονός αυτό από μόνο του θα έπρεπε να σταματήσει την όποια σκέψη για να αναλάβει την ομάδα μας. Δεν μπορώ να διανοηθώ πως δεν μπορεί να βρεθεί κάποιος άλλος προπονητής τουλάχιστον εξίσου ικανός. Και μόνο το γεγονός οτι θα έχει ένα μεγάλο ποσοστό του κόσμου εναντίον του του αφαιρεί πολλούς πόντους από την... Συνέχεια όποια ικανότητα του. Δεν υπάρχει κανένας λόγος, και ειδικά τώρα που η ομάδα μας βρίσκεται σε δύσκολη κατάσταση, να μπούμε σε εμφυλιακό ππολεμικό κλίμα.

Constantinoupoli86 - 17/4/2021 13:18

Ε τότε κάτσε με το Χιμένεθ να τρως τις πεντάρες από τους βόθρους!

grigoris25 - 17/4/2021 13:46

Γράφω πιο πάνω : > Τώρα αν εσύ από αυτό κατάλαβες οτι θέλω να μείνω με Χιμένεθ και να τρώω πεντάρες, ή εγώ δεν γράφω καλά ή εσύ καταλαβαίνεις ό,τι θέλεις. Και για το δεύτερο dislike, αφού θεωρώ αυτονόητο πως το πρώτο είναι δικό σου, προφανώς ο φίλος θεωρεί πως θα έρθει ο Λουτσέσκου και το κλίμα στην ομάδα και τον κόσμο θα είναι ιδανικό. Ελπίζω να μην έχουμε την ευκαιρία να το διαπιστώσουμε. Αυτά από εμένα, απλά και ελπίζω επιτέλους κατανοητά.

grigoris25 - 17/4/2021 13:46

Γράφω πιο πάνω : > Τώρα αν εσύ από αυτό κατάλαβες οτι θέλω να μείνω με Χιμένεθ και να τρώω πεντάρες, ή εγώ δεν γράφω καλά ή εσύ καταλαβαίνεις ό,τι θέλεις. Και για το δεύτερο dislike, αφού θεωρώ αυτονόητο πως το πρώτο είναι δικό σου, προφανώς ο φίλος θεωρεί πως θα έρθει ο Λουτσέσκου και το κλίμα στην ομάδα και τον κόσμο θα είναι ιδανικό. Ελπίζω να μην έχουμε την ευκαιρία να το διαπιστώσουμε. Αυτά από εμένα, απλά και ελπίζω επιτέλους κατανοητά.

Babbis32 - 16/4/2021 21:47

Ναι εγγυηση... Και γραφουν στην ελλαδα για μπουλουτ.... Μπουλουτ ρε φιλε!!!! Οκ... Μην αλλαξετε προπονητή... 1000000 φορες μανολο...

michalic51 - 16/4/2021 20:43

Πολυ το χοντρηναι το παιχνιδι ο sasdragongr, μιλαει για τιμιοτητα, ηθος, και αληθεια. Και την ιδια ωρα απειλη με-

τιμωριες Κεκλεισμενων θηρων .- γιατι μονο εξασφαλιζεται το ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ. Ευγα λοιπον να το παραδεχτεις.

sasdragongr - 16/4/2021 21:40

Αγαπητέ michalic51

Δεν μπορώ να καταλάβω πού ακριβώς το χόντρυνα και με ποιό κριτήριο. Δενξ απείλησα με όλα όσα λες. Απλά πιστεύω πως έτσι θα γίνει. Μπορεί να κάνω λάθος. Εσύ δηλαδή σαν ΟΠΑΔΟΣ αυτής της ΙΔΕΑΣ πιστεύεις πως τιμιότητα, ήθος και αλήθεια, συνάδουν με την παρουσία αυτού του ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥ, στον πάγκο της ΑΕΚ; Πιστεύεις πως η ΠΑΕ θα σπάσει ρεκόρ διαρκείας; Πιστεύεις πως ο αγνός ΑΕΚΤΖΗΣ που... Συνέχεια άκουσε από αυτό το πράγμα, να υβρίζει την ΑΕΚ και την Ελλάδα, θα πάει να τον χειροκροτήσει; Εσύ δηλαδή θα πας να δεις στα Ιερά Χώματα τον απατεώνα; Εγώ ΟΧΙ. Προτιμώ να μήν ξαναπάρω διαρκείας και να πληρώνω NOVA ή COSMOTE, παρά να δώ αυτόν που με εξευτέλιζε σε παγκόσμιο επίπεδο (οι δηλώσεις του παίχτηκαν σε διεθνή μέσα) να κοουτσάρει την αγάπη μου. Άν εσύ το αντέχεις χάρισμά σου. Εγώ όταν γεννήθηκα στα πόδια μου ο μακαρίτης ο πατέρας μου ακούμπησε μία φανέλα της ΑΕΚ. Με αυτή βάδισα μέχρι σήμερα και με αυτή θα κάνω και το ταξίδι που μου αναλογεί. Δεν με ενδιαφέρει άν συμφωνείς μαζί μου ή όχι. ΑΥΤΗ είναι η άποψή μου και δεν υποχρεώνω ΚΑΝΕΝΑ να την ακολουθήσει.

ΤΕΛΟΣ.

Bengas - 16/4/2021 21:02

Με αυτη τη νοοτροπία δυστυχως μια απο τα ίδια θα δουμε και του χρόνου. Ιδια λογικη με διαφορετικά προσωπα πιστευοντας ότι επειδή αλλάζουν τα προσωπα θα γίνει κατι το διαφορετικό αυτη τη φορα. Νεος προπονητης -> θετικά αποτελεσματα -> αρνητικά αποτελεσματα -> υπεθυνος για ολα ο προπονητης -> προπονητολογια για εκτονωση -> αλλαγή προπονητη απο προεδρο με οραμα κατι το μη-ρεαλιστικο, και ο όλος ο κύκλος απτην αρχη . Δεν βγαινει πουθενα ολο αυτό

sasdragongr - 16/4/2021 19:51

Θα ήθελα να πω κάτι σε όλους τους φίλους εδώ μέσα που επιθυμούν Λουτσέσκου και ιδιαίτερα σε αυτούς που έκαναν προβλέψεις για δασκάλους, καθηγητές και πρυτάνεις της προπονητικής και που αναφέρθηκαν και σε διάφορους πολιτικούς που ενώ έλεγαν διάφορες παπάντζες κλπ αηδίες για κάποιο κόμμα, στη συνέχεια έγιναν στελέχη του κόμματος που κατηγορούσαν.

Αγαπητοί συνενωσίτες. Η ΑΕΚ δεν είναι ούτε κόμμα, ούτε τελεία. Η ΑΕΚ είναι ΙΔΕΑ και δεν... Συνέχεια ξεπουλιέται, ούτε κάνει κολλεγιές με διάφορους κλεφτοκοτάδες. Τα ιδανικά της είναι τιμιότητα, ήθος, αλήθεια, και πάν από όλα μπέσα. Η ΑΕΚ δεν είναι παοκ και ούτε θα γίνει ποτέ. Έχει από την ίδρυσή της έμβλημα το Δικέφαλο και όχι το

πέταλο. Κουβαλάει μαζί της την Ιστορία του Βυζαντίου που ξεκίνησε το 658 π.χ. ως Ελληνική αποικία και συνέχισε ως βάση της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας.

Άν έρθει ο Ρουμάνος κλεφτοκοτάς θα τρίζουν τα κόκκαλα ΟΛΩΝ όσων ίδρυσαν αυτή την ΙΔΕΑ. Θα ξυπνήσουν ακόμη ο Νίκος Γκούμας και ο Θείος Λουκάς, να μας πάρουν με τις πέτρες.

ΠΟΤΕ ο συκοφάντης Ρουμανοκλέφτης στην ΑΕΚ, που προσομοίαζε την Σούπερ Λίγκα και την κατάκτηση του πρωταθλήματος το 2018, με τη Ναζιστική Γερμανία, ξεχνώντας πως τόσο η Ελλάδα, όσο και η ΑΕΚ, θρήνησαν θύματα στην Κατοχή, από τη Ναζιστική Γερμανία της οποίας η Ρουμανία ήταν ΣΥΜΜΑΧΟΣ.

Καλύτερα ο Λεμονής με βοηθό τον Αλεξανδρή, παρά αυτός.


Τέλος μία έκκληση στην ΠΑΕ και ειδικότερα στον Μελισσανίδη. Πρέπει να γνωρίζουν από τώρα πως σε μία τέτοια περίπτωση, η ομάδα θα φτάσει σε επίπεδο πολύ χειρότερο από το 2013. Τότε όλοι μας βάλαμε πλάτη - ο καθένας με τον τρόπο του - και η ομάδα δεν έμεινε μόνη. Τώρα οι μόνοι που θα μπουν στην Αγιά-Σοφιά θα είναι οι παίκτες, ο ανεπιθύμητος προπονητής και η Διοίκηση της ομάδας.

ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ.

evo21 - 16/4/2021 20:58

Οσο πιο ισχυρη ειναι μια διοικηση τοσο και πιο μεγαλη η αυτοδυναμια της να λαμβανει αποφασεις εξ ολοκληρου εαν κρινει οτι ειναι για το γενικο καλο ,,,χωρις να συνυπολογιζει αντιδρασεις . Και η ΑΕΚ εχει πανισχυρη διοικηση τωρα .

sasdragongr - 16/4/2021 20:35

Βλέπω πως οι ελάχιστοι υποστηρικτές του ανύπαρκτου πόνεσαν. Δεν πειράζει. Πάντα η αλήθεια ΠΟΝΑΕΙ. Με τις υγείες σας.

sasdragongr - 16/4/2021 20:31

Θα ήθελα να πω κάτι σε όλους τους φίλους εδώ μέσα που επιθυμούν Λουτσέσκου και ιδιαίτερα σε αυτούς που έκαναν προβλέψεις για δασκάλους, καθηγητές και πρυτάνεις της προπονητικής και που αναφέρθηκαν και σε διάφορους πολιτικούς που ενώ έλεγαν διάφορες παπάντζες κλπ αηδίες για κάποιο κόμμα, στη συνέχεια έγιναν στελέχη του κόμματος που κατηγορούσαν.

Αγαπητοί συνενωσίτες. Η ΑΕΚ δεν είναι ούτε κόμμα, ούτε τελεία. Η ΑΕΚ είναι ΙΔΕΑ και δεν... Συνέχεια ξεπουλιέται, ούτε κάνει κολλεγιές με διάφορους κλεφτοκοτάδες. Τα ιδανικά της είναι τιμιότητα, ήθος, αλήθεια, και πάν από όλα μπέσα. Η ΑΕΚ δεν είναι παοκ και ούτε θα γίνει ποτέ. Έχει από την ίδρυσή της έμβλημα το Δικέφαλο και όχι το

πέταλο. Κουβαλάει μαζί της την Ιστορία του Βυζαντίου που ξεκίνησε το 658 π.χ. ως Ελληνική αποικία και συνέχισε ως βάση της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας.

Άν έρθει ο Ρουμάνος κλεφτοκοτάς θα τρίζουν τα κόκκαλα ΟΛΩΝ όσων ίδρυσαν αυτή την ΙΔΕΑ. Θα ξυπνήσουν ακόμη ο Νίκος Γκούμας και ο Θείος Λουκάς, να μας πάρουν με τις πέτρες.

ΠΟΤΕ ο συκοφάντης Ρουμανοκλέφτης στην ΑΕΚ, που προσομοίαζε την Σούπερ Λίγκα και την κατάκτηση του πρωταθλήματος το 2018, με τη Ναζιστική Γερμανία, ξεχνώντας πως τόσο η Ελλάδα, όσο και η ΑΕΚ, θρήνησαν θύματα στην Κατοχή, από τη Ναζιστική Γερμανία της οποίας η Ρουμανία ήταν ΣΥΜΜΑΧΟΣ.

Καλύτερα ο Λεμονής με βοηθό τον Αλεξανδρή, παρά αυτός.


Τέλος μία έκκληση στην ΠΑΕ και ειδικότερα στον Μελισσανίδη. Πρέπει να γνωρίζουν από τώρα πως σε μία τέτοια περίπτωση, η ομάδα θα φτάσει σε επίπεδο πολύ χειρότερο από το 2013. Τότε όλοι μας βάλαμε πλάτη - ο καθένας με τον τρόπο του - και η ομάδα δεν έμεινε μόνη. Τώρα οι μόνοι που θα μπουν στην Αγιά-Σοφιά θα είναι οι παίκτες, ο ανεπιθύμητος προπονητής και η Διοίκηση της ομάδας.

ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ.

PROVOKATORAS - 16/4/2021 19:47

Γινεται να μην ερθει καθόλου ο Λουτσέσκου και να του λεμε οτι εχει έρθει ; Να εχουμε εμεις ενα κανονικό προπονητή κι αυτός με τις παραισθήσεις του να λέει οτι δουλεύει στηνΑΕΚ !!!

Constantinoupoli86 - 16/4/2021 18:56

Μακάρι. Προπονητή από το πάνω ράφι με παραστάσεις, ιδέες και άποψη. Τέρμα το πείραμα Μανόλο. Χρειαζόμαστε προπονητή με προσωπικότητα, που θα χτίσει και δε θα διαχειριστεί.

evo21 - 16/4/2021 18:14

Εγω θα στηρίξω Μελισσανιδη οποια απόφαση και αν παρει στο θεμα του προπονητη της ΑΕΚ, , Μοχθησε για να πρόσφερει σε εμας και παλι το παλατι μας στην Νεα Φιλαδέλφεια, ξερω ότι θα επιλέξει πλεον

Αυτον που θα εχει τις περισσοτερες πιθανοτητες να κανει την ΑΕΚ πρωτη.

Εγω κακο στην ΑΕΚ ποτέ δε θα κανω, και προπαντων θελω να εχω την συνείδηση μου καθαρη.

Μονο ΑΕΚ και να ειστε καλα.

φαντροκ - 16/4/2021 18:36

στο γραφω και εδω γιατι θα το χασεις στις πισω σελιδες:


φαντροκ - 16/4/2021 18:32

evo21 σε ειχα για γατο αλλα εσυ το εφαγες το τυρακι του ρασβαν.... Συνέχεια
διαρρεουνε τον λουτσεσκου στον κοσμο ωστε να αγανακτησει και μολις θα ανακοινωθει ο νεος προπονητης να ανακουφιστει ο λαος σε στυλ "ευτυχως γλυτωσαμε απο τον ρουμανο"...


φτασαμε ρε φιλε να βλεπουμε σχολια εδω μεσα να θελουνε να μεινει ο χιμενεθ. ολοι αυτοι που πανηγυριζανε με την τεταρτη επιστροφη του και ειχανε λουφαξει μετα τις φαπες απο τους βολους και τα γιαννενα βγηκανε και μιλανε για το ποσο ΑΕΚτζης ειναι και να μεινει να... δοκιμαστει!!!!


τι ψαχνεις να βρεις; ακομα και αυτοι που τον λεμε παπατζη αν μεινει θα πουμε "ευτυχως γλυτωσαμε τον σκουφακια"...


κριμα γιατι νομιζα οτι εισαι καιρο στην πιατσα.


φτασαμε απο βαλβερδε και... σαντος (!!!) οχι μονο να συμβιβαζομαστε με ρασταβατς και μιλογεβιτς αλλα να παρακαλαμε να μεινει ο μανολο. τετοια θαυματα ο ρασβαν ή ο καραπαπας για ΤΔ μπορουν να κανουν φιλε...

evo21 - 16/4/2021 19:32

Κοιτα τωρα τα οφελει μια τετοιας συνεργασίας.

Παραδοχή του Μεγαλειου της ΑΕΚ, Παραδοχή

Οτι εσφαλε,

Ταυτόχρονα τεράστια επικοινωνιακη ηττα του βορινου Γαυρου σε ολα τα επίπεδα.

Φοβος στον Νοτιο Γαυρο,... Συνέχεια
Μεγαλειωδες Σκάκι, Ναος, Μπαλαρα, Πρωταθλήματα. Το τυρί αλλοι το εφαγαν.

Για να δουμε ο Τίγρης πως θα σκεφτεί. Αναμονη.

hasogolis - 16/4/2021 18:36

Το πάνω ράφι είναι εκεί που βάζει η γυναίκα μου τα παπλώματα.

Στο ποδόσφαιρο δεν υπάρχουν εγγυήσεις, κι αυτό το γνωρίζει ο καθένας άνω των 12 ετών. Η ομάδα χρειάζεται φιλόδοξο προπονητή ανεξαρτήτως ραφιού και συρταριού.

bill - 16/4/2021 18:26

Μ αυτά που έχουν δει τα μάτια μου τα τελευταία χρόνια,ψυχανεμιζομαι ότι προπονητής θα παραμείνει,ο Μανόλο Χιμένεθ!!!!

aek_forever - 16/4/2021 17:58

Η φερνουμε προπονητη που θα τριξουν τα τσιμεντα. Η φερνουμε προπονητή που θα τον σεβονται παικτες και αντίπαλοι αλλιως κρατάμε χιμενεθ κανουμε μεταγραφες και συνεχίζουμε. Τα υπολοιπα ειναι μεσοβεζικες καταστασεις και πανω κατω παλι τα ιδια θα εχουμε.

aek_forever - 16/4/2021 17:57

Η φερνουμε προπονητη που θα τριξουν τα τσιμεντα. Η φερνουμε προπονητή που θα τον σεβονται παικτες και αντίπαλοι αλλιως κρατάμε χιμενεθ κανουμε μεταγραφες και συνεχίζουμε. Τα υπολοιπα ειναι μεσοβεζικες καταστασεις και πανω κατω παλι τα ιδια θα εχουμε.

PearlJam - 16/4/2021 17:48

Μανόλο Χιμένεθ οεοεοε οεοεοε οεοεοε!!!

AEK from ever for ever - 16/4/2021 17:45

Δυστυχώς το ποδόσφαιρο δεν είναι "πατάω το κουμπί και βγαίνει μια χοντρή". Τι θα πει προπονητής που θα εγγυηθεί πρωτάθλημα. Δεν παίρνεις πρωτάθλημα μόνο με 5-6 παικτες απο το πάνω ράφι και ένα προπονητή. Πρέπει πρώτα να φτιάξεις ένα σύνολο με ισοποπεία σε άμυνα και επίθεση, που θα παίζει καλό, ορθολογικό, δημιουργικό ποδόσφαιρο με παραγωγή πολλών τελικών φάσεων, κάτι που σταδιακά θα δώσει αυτοπεποίθηση και εμπιστοσύνη στο πλάνο, θα ατσαλώσει ακόμα περισσότερο παίκτες με... Συνέχεια ικανότητα και θα τους διαμορφώσει χαρακτήρα νικητή. Μόνο έτσι μπορείς στο ποδόσφαιρο να έχεις επιτυχίες και να έχεις και συνέχεια και συναίπεια σε διαδοχικές επιτυχίες, αυτό όμως θέλει πίστη και εμπιστοσύνη στο πλάνο, χρόνο και υπομονή στις κακές στιγμές που ετσι κι αλλιώς περιλαμβάνονται, και πάνω απ όλα τον ειδικό άνθρωπο που θα το πάρει πάνω του, έναν προπονητή που έχει αποδείξει οτι μπορεί να το κάνει και να του δώσεις χρόνο και τα κατάλληλα εργαλεία.

Ο Μελισσανίδης που δεν είναι απλά γάτα αλλά τίγρης, δεν πιστεύω να κάνει ένα τόσο μεγάλο λάθος με Λουτσέσκου. Και φυσικά το δίλημα δεν είναι Χιμένεθ ή Λουτσέσκου, και οι δυο για διαφορετικούς λόγους είναι ακατάλληλοι για την νέα μεγάλη ΑΕΚ που ονειρευόμαστε εμείς και ο Μελισσανίδης.

R21_AEK - 16/4/2021 17:44

Γραφεται για Μιλογεβιτς οτι θα κλεισει για 2 χρονια.Να μας τρελανουν θελουν εκει στην ΠΑΕ ποιος Μιλογεβιτς και ποιος Λουτσεσκου γελαει ο κοσμος ρε φερτε εναν προπονητη που να εχει δουλεχει σε σοβαρο πρωταθλημα και σε σοβαρη ομαδα που το ονομα του θα κανει αισθηση στον κοσμο.Ακομη και ο Αρης ειχε φερει καποτε τον Κουπερ.

Rainbow - 16/4/2021 17:44

Διαβάζω και αγανακτώ!!!Κύριοι , η ομάδα μας έχει προπονητή και τον λένε Χιμένεθ !!! Αλλα πράγματα χρειάζεται !!!! Αντέχετε να σας τα πω.......................................

Argos21 - 16/4/2021 17:32

Μπάμπη Τεννέ και ξερό ψωμί!!! 1000 φορές από τον Κλεφτέσκου!!!!!

Nikolson39 - 16/4/2021 17:31

Ήταν που θα υποβαθμιζοταν το θέμα του προπονητή για να ηρεμήσει η ομάδα...... Μάλιστα. Μόνο Λουτσεσκου μη φέρετε γιατί θα πρόκειται για μεγάλη ντροπή.

chmark - 16/4/2021 16:38

Ο φιλος μου ο Lupin21 που θα μας εδινε το ονομα του προπονητη δασκαλου , που ειναι ???

Απο δασκαλο φτασαμε στον Ρουμανο .....

Σε λιγο βλεπω να φαιρνουμε Χιμενεθ ξανα ...

ελπιζω να εχει καλη κατακηξη αυτο το θεμα ,

Μεγαλη νικη με καλη μπαλα την Κυριακη !!!!! αντε ....

Lupin21 - 16/4/2021 17:13

Όχι εγώ που είμαι φίλτατε ,εσυ που είσαι να λες

Από χθες έγραψα ακριβώς τι ήξερα και τι παραπανω έμαθα και είπα πως εγώ έγραφα για τον Φερναντο Σαντος και όλο το πρότζεκτ το οποίου του προτάθηκε !!

Έχει μιλήσει αποδεδειγμένα με τον πρόεδρο ,το πως φτασαμε από αυτόν στον Ρουμάνο είναι κάτι το οποίο δεν γνωρίζω !!!... Συνέχεια
Ας ευχηθούμε να χαλάσει τελευταία στιγμή του Ρουμάνου !

R21_AEK - 16/4/2021 17:23

Ο Σαντος ειναι στην Εθνικη Πορτογαλιας εχουν το καλοκαιρι Euro οποτε πως θα ερθει ενω τον Ιουνιο θελουμε ηδη τον προπονητη να ειναι στα Σπατα.Ο Σαντος πλεον μεγαλωσε και ιδιος εχει πει οτι η Εθνικη ειναι η τελευταια ομαδα που θα προπονησει και τελος δεν εχει την διαθεση να προπονει καθε μερα εχει μια ηλικια.

Lupin21 - 16/4/2021 17:37

Πάμε πάλι αυτά που έγραψα και χθες για όσους δεν διαβάσατε

Το πρότζεκτ που του παρουσιάστηκε έλεγε ότι εάν δεν μπορούσε η δεν ήθελε ο ίδιος να προπονήσει λόγω της εθνικής Πορτογαλίας να επέλεγε ο ίδιος τον προπονητή .ολο τον σχεδιασμό της ομάδας θα τον αναλάμβανε αυτός για τα επόμενα χρόνια αλλά η βασική πρόταση ήταν να είναι και ο Προπονητής !!

Δεν σας γράφω μ@λ@κιες με το χέρι στην καρδιά ,δεν έχω λόγο ούτε το γράφω επειδή το ονειρεύτηκα !!!... Συνέχεια
Οποίος θέλει πιστεύει ,οποίος πάλι δεν θέλει ας κάνει ντισλαικ δεν με πειράζει παιδιά .

CaptTolis21 - 16/4/2021 19:30

Εγω ΑΕΚαρα μου σε πιστευω και ας μην σε ξερω γιατι ειμαι ρομαντικος και θελω για την ομαδα παντα το καλυτερο και οχι κλεφτοκοταδες. Ελπιζω καπως να μπλεχτει στην ανοικοδομηση της ΑΕΚ ο κυριος που εχεις για φωτογραφια.

MiaIstoriaApoThnPolh - 16/4/2021 17:13

Άγχος στην δουλειά..άγχος και στον ποιος θα είναι ο προπονητής που θα έρθει αχ θεέ μου μακάρι αυτός που θα έρθει να πετύχει τουλάχιστον απλά σε μην είναι ο λουτσεσκου

Lupin21 - 16/4/2021 16:50

Για Μιλόγεβιτς τι λέτε ;!

evo21 - 16/4/2021 17:08

4-2-3-1 παιζει με φουλ μπακ, φοβερή Αμυνα, δεμενη ομαδα, με Αστερα νικησε Λίβερπουλ και ειχε πολυ καλη παρουσια. Αυτος θα έρθει πιστευω.

φαντροκ - 16/4/2021 18:32

evo21 σε ειχα για γατο αλλα εσυ το εφαγες το τυρακι του ρασβαν.

διαρρεουνε τον λουτσεσκου στον κοσμο ωστε να αγανακτησει και μολις θα ανακοινωθει ο νεος προπονητης να ανακουφιστει ο λαος σε στυλ "ευτυχως γλυτωσαμε απο τον ρουμανο"...

φτασαμε ρε φιλε να βλεπουμε σχολια εδω μεσα να θελουνε να μεινει ο χιμενεθ. ολοι αυτοι που πανηγυριζανε με την τεταρτη επιστροφη του και ειχανε λουφαξει μετα τις φαπες απο τους βολους και... Συνέχεια τα γιαννενα βγηκανε και μιλανε για το ποσο ΑΕΚτζης ειναι και να μεινει να... δοκιμαστει!!!!

τι ψαχνεις να βρεις; ακομα και αυτοι που τον λεμε παπατζη αν μεινει θα πουμε "ευτυχως γλυτωσαμε τον σκουφακια"...

κριμα γιατι νομιζα οτι εισαι καιρο στην πιατσα.

φτασαμε απο βαλβερδε και... σαντος (!!!) οχι μονο να συμβιβαζομαστε με ρασταβατς και μιλογεβιτς αλλα να παρακαλαμε να μεινει ο μανολο. τετοια θαυματα ο ρασβαν ή ο καραπαπας για ΤΔ μπορουν να κανουν φιλε...

dragan21 - 16/4/2021 17:08

Lupin21 , εγώ έχω να πω ..τικτοκτικτοκ

michalic51 - 16/4/2021 17:05

Ερχομαι σημερα και παιρνω κι αυτο το πρωταθλημα με 12βαθμους λιγοτερους . Ρασβαν.

mosxaki21 - 16/4/2021 16:17

Μαγκες καλησπερα!!


Η γνωμη μου ειναι οτι η ΑΕΚ αυτη την στιγμη χρειαζεται εναν προπονητη κανονικο ο οποιος θα απαιτει παιχτες επιπεδου και θα δωσει στην ομαδα την ταυτοτητα που εχασε μετα το πρωταθλημα...... Συνέχεια
Αν η διοικηση θεωρει οτι αυτος που μπορει να το κανει αυτο ειναι ο Λουτσεσκου τοτε προσωπικα οσο και να μην τον θελω θα παω πασο και θα περιμενω να δω για να κρινω .. .


Γιατι οκ καλος χρυσος ο Μανολο αλλα εχει ψυχολογικα φουλ, το βλεπουμε και απο τις επιλογες του και απο τα κολληματα του με συγκεκριμενους παιχτες και απο τις δηλωσεις του και απο πολλα αλλα...Εχει πιασει ταβανι στην ΑΕΚ το 2018 που κακως παρατησε την ομαδα και σηκωθηκε και εφυγε για να τα λεμε και αυτα ... Απο τοτε η ΑΕΚ δεν επρεπε να ξαναασχοληθει μαζι του, οχι γιατι εφυγε αλλα γιατι δεν εχει κατι αλλο να δωσει ...


Τεσπα ο Λουτσεσκου ειναι 2 σκαλες ποιο πανω απο τον Μανολο και αν πει συγγνωμη και εξηγησει σε ολους μας γιατι εβγαλε τοσο μισος εγω δεν ειμαι αλανθαστος στην ζωη μου για να του κρατησω κακια οποτε θα τον δεχτω και θα περιμενω να δω το εργο του πρωτου τον κρινω... Αλλωστε αυτο το εζησα και με τον Μπαγεβιτς οπως πολυ απο εδω μεσα..


Αυτα τα λιγα απο εμενα και καλη συνεχεια

Cocco Bill - 16/4/2021 17:04

Συμφωνώ ο Χιμένεθ ενώ ξέρει μπάλα έχει φουλ ψυχολογικά θέματα, ίσως γι αυτό τα πάει καλά και με "προβληματικούς" παίκτες τύπου Αραούχο, Λιβάγια και Βράνιες. Για να μην πάω στα παλιά, τον έφεραν και του είπαν ότι θα στηρίξουμε την νέα ομάδα σε Λιβάι-Τανκο, αυτός τι έκανε, τους πίεζε να τον αφήσουν να βάζει τον Λιβάγια και έβγαλε στον τάκο τους Λιβάι-Τάνκο χωρίς λόγο στην πρώτη στραβή. Του είπαν θα σου πάρουμε ένα καλύτερο επιθετικά δεξί μπακ, για να αξιοποιηθεί ο Λιβάι, μπορούσε να... Συνέχεια τους πει θα βάζω τον Βασιλαντωνόπουλο, φέρτε πίσω τον Βράνιες με τα λεφτά αυτά, να δέσει η άμυνα και ένα τέρμα για ο Αθανασιάδης είναι μέτριος και ο Τσιντώτας να τον κλαις. Με το που ήρθε ο Ντατσένκο του επιτέθηκε μην τυχόν χάσει την φανέλα βασικού ο Μπακάκης. Πήγε και τσακώθηκε με τον Ντέντε πριν το ματς με αυτούς και έβαλε τον Χνιντ, αντί να βάλει τον Ντέντε που έχει υπάρξει συμπαίκτης του Ντατσένσκο στην Ούφα, το αποτέλεσμα η βαρύτερη ήττα των τελευταίων 20 χρόνων. Δεν είναι καθόλου περίεργο που ο Τίγρης δεν περιμένει καν το τέλος της χρονιάς για να δει τι θα κάνει και ψάχνει ήδη, ο Χιμένεθ του έκανε τα νεύρα τσατάλια

Aragorn - 16/4/2021 16:42

Το θέμα φίλε μου είναι ότι δεν είναι ανάγκη να επιλέξουμε ανάμεσα σε Λουτσεσκου και Χιμένεθ. Και οι δύο έχουν καεί για διαφορετικούς λόγους.


Υπάρχουν τόσοι άλλοι προπονητές στο κόσμο που με τα χρήματα που λέγεται ότι διαθέτει η ομάδα μπορεί να κάνει μια πολύ καλύτερη επιλογή.

johny_21 - 16/4/2021 17:01

Λουτσεσκου και Μιλόσεβιτς δεν είναι προπονητές για να ανέβει επίπεδο η ομάδα. Το θέμα όμως είναι αν μπορεί η διοίκηση οικονομικά να φέρει κάποιον πολύ καλύτερο και το κυριότερο να τον στηρίξει με τις μεταγραφές που θέλει.

o_kanenas_21 - 16/4/2021 16:44

Άιντε ρε με τον κλαψεσκου που πήρε νταμπλ με τους δορυφόρους ομάδες των ορκ τα κοράκια από κοντά και γαύρο διαλυμένο, και εμείς οι έξυπνοι στέλναμε τον πάγο Σίμο, Τάσο και Λαμπρόπουλο.

LoKoR21 - 16/4/2021 16:43

Σήμερα στον Real βγήκε ένας ακροατής δήλωσε ΑΕΚτζη και είπε ότι άκουσε ότι κάτι παίζει με τον Χασι. Έχουμε ακούσει πολλά άλλα ξέρει κάποιος αν έχει βάση ??

adekastos - 16/4/2021 16:42

Δηλωση Λουτσεσκου: Για μενα,είμαι προπονητής της ΑΕΚ

AEKaras53 - 16/4/2021 16:34

Ο Μιλόγεβιτς ξέρει το Ελληνικό πρωτάθλημα και τις ομάδες , επίσης μιλάει καλά Ελληνικά που είναι και τα δυο σημαντικά.

Ο Λουτσέσκου θα πρέπει να αποκλειστεί σαν πιθανότητα.Θα γελάνε όλοι αν έρθει.

Απο κει και πέρα υπάρχουν παγκοσμίως 100δες υποψήφιοι που θα έρχονταν "τρέχοντας" στην Ελλάδα και την ΑΕΚ ...

specteR21 - 16/4/2021 16:12

Δεν γουστάρω τον λουτσεσκου ούτε φυσικά τον θέλω στην ΑΕΚ αλλά επειδή είμαι ΑΕΚτζης και δεν κρύβομαι πίσω από το δάχτυλο μου και λέω τα πράγματα όπως είναι δεν τον θέλω για ότι είπε για την ομάδα και ο κλόουν που έγινε η τον καθοδήγησαν να γίνει όχι γιατί είναι κακός προπονητής, γιατί δεν είναι κακός προπονητής. Σε καμία περίπτωση δεν είναι από το πάνω ράφι αλλά κακό δεν το λες μας πήρε 2 κύπελλα ειδικά του 2018 τελείως σβηστά το 2019 έκανε περίπατο στο πρωτάθλημα και τον Ολυμπιακό τον... Συνέχεια ξεφτιλησε στην τουμπα και του πήρε άνετα το πρωτάθλημα. Στην Ευρώπη έχει να κάνει και το βάρος της φανέλας, επίσης μην ξεχνάμε ποιόν έχει πατέρα και από πού έχει διδαχθεί αλλά όλα αυτά αναιρούνται γιατί έγινε εθελημενα η καθοδηγημενα ένας κλόουν που όπου βρεθεί και όπου σταθεί μας αποκαλούσε κλέφτες και απατεώνες για αυτόν τον λόγο η ομάδα πρέπει να κοιτάξει κάποιον που όχι μόνο να είναι καλός προπονητής αλλά να έχει σεβασμό και ήθος όπως αρμόζει στο έμβλημα αυτού του τεράστιου κλαμπ.

evo21 - 16/4/2021 15:48

Μια συμβουλη προς ολους σας , μην πιστευεται τα λογια κυριως εν βρασμο ψυχης η δικαιολογιες , μονο τις πραξεις , Καταδικαστεα εφ ορου ζωης θα ειναι η εισβολη με οπλο προς τους παιχτες μας . Σε μια τετοια πραξη γυρισμος δεν υπαρχει. Αυτα.

Brahamiotisg21 - 16/4/2021 16:11

Ναι μόνο που κλέφτες συνέχισε να μας λέει ακόμα και πρόσφατα σε συνέντευξη στο open ενώ είχαν περάσει τόσα χρόνια και αυτός δούλευε στη Σ. Αραβία.. Αυτό δεν είναι εν βρασμώ..

AekClubLarisas - 16/4/2021 16:09

ΜΠΑΓΕΒΙΤΣ

MELIOS - 16/4/2021 16:07

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ακούγεται το όνομα Λουτσέσκου για προπονητής ενός προπονητή που με την πρώτη αποτυχία θα παίσουν να τον φάνε και θα χωριστούμε πάλι στα δυο εγγυημένη αποτυχία .Δεν υπάρχει κάτι άλλο στην αγορά; ή μήπως έχει μαγικό ραβδί και θα πρέπει να τον φέρουμε και να ανεχόμαστε ένα προπονητή που λίγα χρόνια πριν μας έβριζε έλεος πια έτσι θα φτιάξουμε ομάδα με άτομα που μας κάνουν να φαγωνόμαστε μεταξύ μας.

MenidiMak21 - 16/4/2021 16:03

Η δουλειά κάθε διοίκησης και τεχνικού διευθυντή είναι να προσπαθεί να φέρει το καλύτερο δυνατό σύμφωνα με το μπάτζετ που διαθέτει. Οι περισσότεροι από εμάς που είμαστε αρρωστακια λέμε το μακρύ και το κοντό μας.Εχουμε πει πολλές φορές καλώς τον παιχταρα που ήρθε και μετά από λίγο καιρό τον κραζουμε μαζί με αυτόν που τον έφερε. Στο θέμα όμως το κλαψεσκου δεν μπορεί κανείς οπαδός να το καταπιεί όσο καλός προπονητής και επαγγελματίας να είναι.Ελπιζω να βρει τον κατάλληλο άνθρωπο για... Συνέχεια προπονητής ο Τίγρης και να φτιάξει με αρκετό νέο υλικό την ομάδα που θα μπει στην Αγιά Σοφιά. Έχουμε φάει πολύ πίκρα και πιστεύω αξίζουμε σαν οπαδοί να γελάσουμε λιγο πια...

Paj21 - 16/4/2021 15:52

Είχα την τύχη να ζήσω Μιμή Θωμά Ντούσαν στο γήπεδο. Είδα Μητροπουλο Σαραβακο με την φανέλα της ΑΕΚ μας .Είδα τον Μπαγιεβιτσ με την φόρμα του σκατογαυρου (έσκασα αλλά ποτέ δεν τον έβρισα!!!!!) Η απόφαση του σίγουρα όχι η σοφοτερη αλλά πολύ λίγοι θυμούνται την ξεφτιλα της διοίκησης Τραχανά.

Οι διοικήσεις έχουν κάθε δικαίωμα να διαλύουν συλλόγους ποδοσφαιριστές προπονητές αλλά οι προπονητές και οι παίχτες απαγορεύεται να κοιτάξουν τον συμφέρον τους !!!!!... Συνέχεια
Όπως έγραψα και πριν είναι ιεροσυλία η σύγκριση του Ρουμανου με τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΝΤΟΥΣΑΝ !!!!

Καμία μα καμία σύγκριση λοιπόν.

Δεν ξέρω αν κάποιος μπορεί να με καταλάβει αλλά εγώ προσωπικά νιώθω ότι περνάω με διαφορά ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΦΑΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ σαν οπαδός της αγαπημένης μου ομάδας. Έχω από τον χειμώνα του 18 μια μόνιμη θλίψη!!!!!!!

Μάκης στο μπάσκετ χώνει λεφτα και πάει με τον σταυρο στο χέρι.......Αποτέλεσμα φτωχότερος κατά κάποια εκατομμύρια και η ομάδα σε μαρασμό.

Ποδόσφαιρο από πρωταθλητές 2017 2018 σε μια ομάδα του σήμερα διαλυμένη!!!!!!

Οι επιλογές μας τα καλά παιδιά του χώρου σε ουσιαστικές θέσεις της ομάδας.........αποτέλεσμα μηδέν!!!!!!!!!

Δεν θέλω σε καμία περίπτωση πρωταθλήματα παράγκας αλλά ρε παιδιά επιλέγοντας τα καλά παιδιά τι κερδίσαμε!!!!!!

Οι εποχές άλλαξαν οι Ντεμηδες τελείωσαν!!!!!!

Το χρήμα και οι τίτλοι πλέον έχουν την αξία !!!!!

Ο Ρουμάνος είπε όσο είπε γιατί το αφεντικό του του είπε να τα πει !!!!!! Ήθος??? Ποιο ήθος????? Είδαμε και εμείς με το ήθος μας να πίνω διπλάσιο χάπι για την πίεση!!!!!!! Όχι ρε παιδιά αν η διοίκηση έχει σκοπό να ρίξει χρήμα και να κάνει ομάδα ας φέρει και τον Αλεφαντο για βοηθο του !!!!!!

Αν οι ιθύνοντες έχουν σκοπό να αναστησουν την ομάδα ας φέρνουν όποιον γουστάρουν!!!!!!

Βαρέθηκα να τρώω φάπες βαρέθηκα να είναι κόκκινος από σφαλιάρες ο σβέρκο μου !!!Βαρέθηκα να βλέπω τους γιους μου με σκυμμένο κεφάλι και να κάθονται διπλα μου να δούμε την ομάδα μόνο και μόνο για να μην μου χαλάσουν το χατήρι. Βαρέθηκα να κατηγορώ τον Μελ για την οικονομική του πολιτική!!!!

Αν ο Ρουμάνος είναι αυτός μαζί με τους νέους παιχτες που θα μας κάνει πρωταθλητές ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΟΚ !!!!!

Βαρέθηκα να τρώω φάπες εγω ο ηθικός!!!!!!

ΒΑΡΈΘΗΚΑ !!!!

ΣΙΧΑΘΗΚΑ !!!!

ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ !!!!!!!

Βρίζουμε τον κάθε Παπασταθοπουλο λες και αυτός αν υπήρχαν ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ θα πήγαινε στον γαυρο....

Οχι κύριοι δεν ήρθε σε ένα απαξιωμενο σωματείο γιατί έχει μια ποδοσφαιρική αξία!!!!!!

Ποιος θα έλεγε σε αυτή την φάση της ομάδας αν συνεχίσαμε με αυτόν μαζί...μα τι καλό παιδί ο ΠΑΠ!!!

Κάθε άλλο θα βρίζαμε και αυτόν για τα χάλια της ομάδας!!!

ΑΣ ΦΕΡΕΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΠΟΊΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ αρκεί να σταματήσουμε να τρώμε σφαλιάρες σαν τον Βέγγο.

Καλό το ήθος καλά όλα αλλά δεν θέλω αλλά καλά παιδιά στην ομάδα μου !!!!!

ΘΕΛΩ ΦΙΛΟΔΟΞΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ

taskam_a_e_k - 16/4/2021 15:51

Νομίζω ότι ο Τίγρης δεν θα ασχοληθεί με κατσαπλιαδες τύπου λουτσεσκου.Αν τύχη και γίνει τότε πραγματικά θα είμαστε καραγκιόζηδες,και κολλάει η παροιμία ( εκεί που κρεμαγε τ άρματα ο καπετάνιος,κρεμάει ο γύφτος το τα ταγαρι του ) !

AEKOslo - 16/4/2021 15:50

Νομίζω μας το έκαναν έτσι ώστε, η παραμονή Χιμένεθ να μας φανει λύτρωση!!

aekdim21 - 16/4/2021 15:49

fernado hiero h totti

https://www.transfermarkt.com/manager/verfuegbaremanager/statistik

siokostas - 16/4/2021 15:47

Αδέρφια κάποιο Ορκ έγραψε στη wikipedia τον κλαψο-λουτσέσκου προπονητή της ΑΕΚ για το 2021.

Εγώ με βάσει τις πληροφορίες της wikipedia θα ρωτήσω τα εξής: Ο συγκεκριμένος δούλεψε γιακα΄ποιους μήνες στην μικρομεσαία Ρουμανική Πλοέστι και μετά για πρώτη φορά στην καριέρα του βγήκε εκτός Ρουμανίας και ήρθε στην Ξάνθη το 2014 μέχρι το 2017. Στην Ξάνθη δεν είναι δυνατόν να έπαιρνε πάνω από 300.000 το χρόνο. Μετά πήγε στον Σμπαόκ και με τα γνωστά κόλπα και το κλάμα πήρε τίτλους. Κατόπιν πήγε... Συνέχεια και μάδησε τους Άραβες με 2.000.000 το χρόνο.

Συμπέρασμα ο παπατζής κλαψέσκου, δεν έχει και κάποιο σοβαρό βιογραφικό και δεν κάνει για ΑΕΚ.

Luckytony21 - 16/4/2021 15:45

Αυτός είναι ο προπονητής από το πάνω ράφι,ο Λουτσέτσκου;;;Τα αδέρφια πιο κάτω έχουν αναλύσει λεπτομερώς τα πεπραγμένα του κ ως προπονητής κ ως άνθρωπος!Αν όντως ο Τίγρης πλήρωνε από την τσέπη του(διαχειριστής έχει δηλώσει,μην το ξεχνάμε) ας τον έφερνε,ας τον στήριζε με μεταγραφές αεροδρομίου κ ας αναλάμβανε το ανάλογο κόστος (αγωνιστικά,επικοινωνιακά)!Αν θέλει να ξοδέψει 1-1,5 εκατομμύριο από το ταμείο της ομάδας ας το κάνει φέρνοντας επιτέλους έναν αξιόλογο Τεχνικό... Συνέχεια Διευθυντή ή έναν προπονητή(manager) βρετανικού τύπου(που θα αποφασίζει για τα πάντα).Φτάνει πια,έχουμε μείνει 30 χρόνια πίσω κ μυαλό δεν βάζουμε..

dragan21 - 16/4/2021 15:38

Έρχεται προπονηταρα , έρχεται γηπεδαρα ,έρχονται μεταγραφαρες , έρχονται προπονητικές εγκαταστάσεις ευρωπαϊκών προδιαγραφών ...τα καλύτερα έρχονται ,μην μιζεριαζεται ..ο Ρουμάνος δεν θα έρθει ,δεν είναι κουτός ο Μελ ,είπαμε η δημοσιογραφία στην Ελλάδα αλλάζει κυβερνήσεις !!! Και το πιο σημαντικό , ο Μελ άλλαξε το τοπίο στις ΕΠΟ !! Ούτε τα λεφτά του bill geitz δεν φτάνει να αλλάξεις επο στην Ελλάδα .... Δεν εθελοτυφλω , και εγώ ξενερομενος είμαι με τις επιλογές του τα τελευταία δύο... Συνέχεια χρόνια όσον αφορά το ρόστερ της ομάδας ..θα φτιαχτεί κ αυτό ,σύντομα !! ΑΕΚ !!! ΜΟΝΟ

AekClubLarisas - 16/4/2021 15:37

ΜΠΑΓΕΒΙΤΣ

Gamarra63 - 16/4/2021 15:36

Ο Ρουμάνος; Πιο χαμηλά δεν γίνεται. Δηλαδή να γλύφεις εκεί που φτύνει ο ρώσος; Να γλύφεις και αυτόν που.... άντε να μην επαναλαμβάνω τα ίδια.


Αυτή θα ήταν ιστορική ντροπή για την ομάδα, που κανενός το εγώ δεν μπορεί να επιβάλλει με ένα «είπα και τελείωσε».... Συνέχεια

Και αν στραβώσει, που θα στραβώσει, δεν θέλω να φανταστώ τι θα συμβεί. Ας μην καίμε κεφάλαιο εμπιστοσύνης τόσο τσάμπα παρακαλώ.

orbon - 16/4/2021 15:30

Μακαρι να απολυθει ο Γκαρσια απο ΠΑΟΚ να κανουν αυτοι κινηση για τον γιο του Λουτσέσκου. Δεν θα γινει ανεκτό το να μπουμε στην Αγια Σοφια με τον συγκεκριμενο.

evo21 - 16/4/2021 13:11

Θερμή παράκληση προς τους διοικούντες της ΠΑΕ ΑΕΚ,

Όποιον προπονητη και εαν επιλέξετε να κανετε φυλο και φτερό την συμπεριφορά του εντος ποδοσφαιρικών υποχρεωσεων αλλα και εκτος.

Δεν πρεπει να έχει αποβληθεί ποτε απο ματς, ουτε να εχει διαμαρτυρηθεί ουτε να εχει μιλησει ασχημα ποτε... Συνέχεια
Για οποιαδήποτε αντίπαλη ομαδα διότι αυτα δεν γίνονται στο ποδοσφαιρο , ολοι ειναι του Κατηχητικού, πρωτα παπας και μετα προπονητες.

Επισης απο οτι διαβασα χτες σε σχολιο με 150 λαικ

Θα πρεπει να ελεγχθεί και οταν ηταν αμουστακο παιδι να μην εχει οδηγησει ποτε χωρις διπλωμα η κρανος, να μην εχει μεθυσει ποτε να ειναι 19 χρονων με μυαλο 40νταρη οπως οι πιο πολλοι .

Αυτα.

kostas2015 - 16/4/2021 15:30

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΑΕΚ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ, ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ??? ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ...

Aragorn - 16/4/2021 14:44

Τι έγινε? Τέλειωσαν τα επιχειρήματα και το ρίξαμε στην ειρωνία?

Germain_Paris - 16/4/2021 14:31

Σήμερα το πόρισμα έρευνας έδειξε ότι παραπάνω απο το 50% των οπαδών της ΑΕΚ μας παρακολουθούν ΑΕΚ365 για την ενημέρωση τους. Εσύ πως ξεβράστηκες εδώ και σχολιάζεις λοιπόν?


Είναι ρητορική ερώτηση δεν θέλω κουβεντα.

Germain_Paris - 16/4/2021 13:57

Σήμερα το πόρισμα έρευνας έδειξε ότι παραπάνω απο το 50% των οπαδών της ΑΕΚ μας παρακολουθούν ΑΕΚ365 για την ενημέρωση τους. Εσύ πως ξεβράστηκες εδώ και σχολιάζεις λοιπόν?


Είναι ρητορική ερώτηση δεν θέλω κουβεντα.

KoNstantinAEK - 16/4/2021 13:51

Ή απλά να μην εχει δείξει ασέβεια προς την ΑΕΚ... Τοσο απλο! Boooom just blowed your mind!

officer123 - 16/4/2021 13:34

εσύ μπορείς να μας πεις τι παραπάνω έχει πετύχει ο Ρουμάνος από Χιμένεθ σε Ελλάδα και αλλού;;;;;;;

evo21 - 16/4/2021 13:50

Δεν εχει σημασια , καλυτερα να συγκρινεις τωρα Μιλογεβιτς με Χιμενεθ.

Tavernie - 16/4/2021 13:50

Αν γράφεις για να τραβήξεις με κάθε τρόπο την προσοχή καλά ξηγιέσαι δική σου δουλειά, αν όμως τα εννοείς υπάρχουν ειδικοί στους οποίους μπορείς να απευθυνθείς για βοήθεια.

Loukas1921 - 16/4/2021 15:26

Οκ οι οπαδοί της ΑΕΚ ειναι εκατοντάδες χιλιαδες σιγουρα plus million Αλλα ακομα και τα 50-100 σχόλια που ονειρεύονται ΑΕΚ μεγάλη με Χιμένεθ δεν μπορω να το καταλάβω. Μπορει να ειναι το 1% που μπαίνει εδω να γράψει αλλα το γιατι ο Καρερα με καλύτερα αποτελέσματα ου ανεβασε αξια τους επιθετικούς που εδωσε αξια σε Μαχαιρα Μιται κτλ χωρις 5αρες 3αρες (παοκ οσφπ) 6αρες πιο παλια και με τους ιδιους παιχτες και με καλυτερη μπαλα ωρες ωρες εντυπωσιακή ειναι άχρηστος χειροτερος μας κατεστρεψε κτλ... Συνέχεια ενω ο Χιμενεθ δεν φταιει αλλα θελει παιχτες θέλει ψυχολογική ανίχνευση αιτίας που εχουν αυτη την στάση.

steliosbous - 16/4/2021 15:25

Αν ειναι να πάρεις Santos η κάποιο απ'το πάνω ράφι τότε καλοδεχούμενος .

Αν είναι να παρεις τον γελοίο , η τον μιλογεβιτς ναι μεν μπορεί να είναι καλός αλλά όχι γιαυτο που θέλουμε ΚΡΑΤΑ ΧΙΜΈΝΕΘ ΚΑΙ ΔΏΣΤΟΥ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΎ ΚΑΙ ΕΠΊΠΕΔΟΥ ΑΕΚ .

kostas2015 - 16/4/2021 15:22

ΤΗΝ ΑΛΗΕΘΕΙΑ ΤΩΡΑ!!! ΛΟΥΤΣΕΤΣΚΟΥ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ "ΕΥΤΥΧΩΣ¨" ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΠΑΤΑΓΟΥΔΙ ΜΑΣ ΦΕΡΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΜΕΤΑ!!! ΟΚ!! ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΤΑΓΟΥΔΙ ΠΑΡΑ ΛΟΥΤΣΕΣΚΟΥ!!

Aeksalamis123 - 16/4/2021 15:19

Με αυτά και αυτά καταφέραμε πάλι να ασχολούμαστε με το δέντρο και όχι με το δάσος. Ξεκαθαρίζω ότι δεν θεωρώ σωστό να έρθει ο Ρουμάνος στην ΑΕΚ, κυρίως αλλά όχι μόνο επειδή μας έβρισε. Όμως δυστυχώς ασχολούμαστε ΜΟΝΟ με ένα μείζον θέμα ηθικής τάξεως και κάνουμε στην άκρη το φλέγον ζήτημα της πραγματικής ανάγκης της ομάδας. Η ΑΕΚ χρειάζεται ένα οργανωμένο σύστημα τεχνικής διεύθυνσης με κάμποσα ικανά και εξειδικευμένα στελέχη, έναν ικανότατο προπονητή με το επιτελείο του και... Συνέχεια αρκετούς παίκτες καλύτερους από αυτούς που έχει. Αντί αυτού ψάχνουμε έναν προπονητή ''πατερούλη'' που λόγω τρομερής αξίας θα υποκαταστήσει όλο αυτό το σύνολο που προανάφερα και θα κάνει την ΑΕΚ πρωταθλήτρια. Αυτό το πρότυπο είναι ο τρόπος ''Μπάγεβιτς ΄88-'96''. Μόνο που από τότε κύλησε πολύ νερό κάτω από το αυλάκι, τα πράγματα άλλαξαν και οι σημαντικές ομάδες δουλεύουν αλλιώς. Και εντάξει, ο ίδιος δεν το καταλαβαίνει , μήπως πρέπει κάποιος Χριστιανός να του το πει; Αυτό που πάει να κάνει δεν έχει πιθανότητες επιτυχίας. Ψάχνει τον μάγκα που θα κάνει τα κόλπα του και θα ανατρέψει την κατάσταση. Ο ικανότερος προπονητής να έρθει, τι θα κάνει απέναντι στο σύστημα ''γαύρος'';

Loukas1921 - 16/4/2021 15:15

Συμφωνα με το μπάτζετ που φαίνεται οτι μπορουμε να παμε θα έδινα το κλειδιά στα αδέλφια Ιβιτς τουλάχιστον για δυο χρόνια. Οκ εβαλε σκουφάκι στη λεωφόρο ας το ξεπεράσουμε. Ουτε προκλητικός ήταν ποτέ και η μπάλα του ΠΑΟΚ πολυ καλύτερη απο οτι επι Λουτσεσκου. Επισης ο ΠΑΟΚ του Λουτσεσκου ηταν συνεχεια του ΠΑΟΚ του Βλανταν. Ετοιμα τα βρηκε ο Λουτσεσκου. Γνωμη μου Ιλια δεν το συζητάμε ολοι τον θελουμε πισω . Εχει κανει τοσα πολλα που ενας Χνιντ της τελευταίας στιγμης συγχωρείται και ο... Συνέχεια Βλανταν για ενα διαστημα ειχα κανει ομαδα ηγετική.

Accept21 - 16/4/2021 14:44

Κάναμε περίπου 20 χρόνια να ηρεμήσουμε από την υπόθεση Μπάγεβιτς και το μεγάλο διχασμό που έφερε. Ας μη θυμήσω καλύτερα τι γινόταν τότε που έφυγε και τα κατοπινά χρόνια γιατί αυτή είναι μια μεγάλη πληγή στην ιστορία του συλλόγου. Θέλω να πιστεύω πως θα πρυτανεύσει η στοιχειώδης λογική και οτι απλά ο Ρουμάνος ακούγεται για αντιπερισπασμό και μόνο! Διαφορετικά θα μιλάμε για μια νέα τραγωδία, όπου οι κάτω των 40 μάλλον δε φαντάζονται πως είναι ο "εμφύλιος" στο γήπεδο και έξω από αυτό. Οι άνω... Συνέχεια των 40 που υποστηρίζετε τη λύση λουτσέσκου το κάνετε απλά για πλάκα.

Paj21 - 16/4/2021 15:14

Το να συγκρίνουμε τον ΤΕΡΆΣΤΙΟ ΜΠΑΓΙΕΒΙΤΣ με τον Ρουμανο αδερφέ με όλο τον σεβασμό είναι ιεροσυλία!!!!!!!

Accept21 - 16/4/2021 15:21

Εαν αυτό κατάλαβες. ζητώ συγνώμη για τα ελληνικά μου!

palpatine - 16/4/2021 14:59

Φίλε μου σε αντίθεση με ότι πιστεύει η πλειονότητα επειδή ξέρω συγκεκριμένα πράγματα ο μπαγεβιτς ήταν ο μόνος που δεν έφταιγε. Σε αντίθεση ο λουτσσεσκου μόνος του έφαγε το κεφάλι του με όλα αυτά που ξεστόμισε. Άσε μην θυμηθούμε ξανά τα όσα έγιναν με τον ντουσκο παρόλο που ήξεραν από την ορίτζιναλ την αλήθεια αλλά τότε ήθελαν να έχουν λόγο στα πάντα και είχαν κάνει άνω κάτω τον κόσμο... Έλα ας μην τα θυμόμαστε

Accept21 - 16/4/2021 15:09

Φίλε "palpatine" δεν με ενδιαφέρουν ούτε οι δικές σου πληροφορίες ούτε της οριτζιναλ, ο καθένας έχει τις πληροφορίες του και φυσικά τις απόψεις του, οι οποίες είναι σεβαστές. Απλά περιγράφω πολύ συνοπτικά τι ζήσαμε τότε και τι θα ζήσουμε εαν έρθει ο ρουμάνος. Και παρεπιμπτόντως το θέμα μας δεν είναι ο Μπάγεβιτς.

aekara_mono_21r - 16/4/2021 14:28

Οι παικτες "αμεσου πρωταθλητισμου" που χρειαζονται και αρκετοι,ποτε θα ερθουν?????

palpatine - 16/4/2021 15:02

Με τι χρήματα θα έρθουν θες να πεις γιστι 7 η 8 ενδεκάδατοι θέλουν το λιγότερο με τα συμβόλαια τους το χρόνο 20 με 25 μύρια γιατί δεν θα πάρεις ενδεκάδα το παίχτη με λιγότερο από 500.000 ευρώ. Βάλε ότι θα πληρώσεις και ομάδα γιστι ενδεκάδατοι ελεύθερος δεν υπάρχει καλύτερος από αυτούς που έχουμε... 2 με 3 μεταγραφές θα κάνουμε. Μην περιμένεις περισσότερα.

Livajia21 - 16/4/2021 14:46

Εσύ που πατας dislike πρέπει να είσαι ο Λουτσεσκου..Έλα πες την αλήθεια...Εμφανισου

Morfeas11 - 16/4/2021 14:44

Τελικά πλάκα πλάκα ισχύει με τον ρουμανο, μας το φερνανε σιγά σιγά. Και μόνο που μπήκαμε σαν Αεκ στη διαδικασία να μιλήσουμε μαζί του είναι ντροπή. Δηλαδή τι παραπάνω έχει από τον Χιμένεθ; Απλά αυτόν θα του πάρουνε θεωρητικά παίχτες και θα έχει καλό team. Αν τα κάνουνε αυτά στον Χιμένεθ τι θα γίνει; Θα πάει χειρότερα; Αν και καλύτερο είναι να πάρουμε κάποιον άλλον. Γνώμη μου.

kit568 - 16/4/2021 14:41

Με όλο το σεβασμό στον πρόεδρο , προπονητή έπρεπε να ψάχνει ο τεχνικός διευθυντής. Άρα ο πρόεδρος επρεπε να ασχοληθεί πρωτίστως με το τεχνικο διευθυντή (αγαπάμε παναγιωτη κονε ,αλλά δεν κάνει και δε λειτούργει σαν τεχν.διευθυντής). Αυτός είναι υπεύθυνος να βρει προπονητή και γενικότερα παιχτες μετα. Ετσι λειτουρωουν οι σοβαρες εταιριες. Με όλο το σεβασμό και στον πρόεδρο και στον παν .κονε.

Hector - 16/4/2021 14:41

Προπονητής είναι τώρα ο Χιμένεθ που όλοι τον εκτιμάμε και θα τον στηρίξουμε ως το τέλος των φετεινων υποχρεώσεων. Βέβαια με αυτά τα αποτελέσματα φέτος δεν μπορεί να μείνει και του χρόνου εκτός και αν κάνει το αδύνατο και πάρει το κύπελο με νίκες στα ντέρμπι που δεν το βλέπω. Και ο Χιμένεθ και ο Καρέρα πλήρωσαν τις κακές μεταγραφές για το κέντρο της άμυνας που δεν απέδωσαν. Το πρόβλημα 2 χρόνια φωνάζει και δεν μπορέσαμε να το λύσουμε. Και η λύση δεν ήταν ο Παπασταθόπουλος... Συνέχεια που ευτυχώς που δεν τον πήραμε γιατί και την δουλειά μας δεν θα είχαμε κάνει και θα είχαμε πετάξει ένα σκασμό λεφτά. Επομένως σχεδόν σίγουρα θέλουμε του χρόνου προπονητή γιατί αυτός κάηκε. Και ο προπονητής πρέπει να μας δώσει τίτλο με σημαντικά μικρότερο μπάτζετ από τουλάχιστον τους γαύρους. Αυτό έχει ελπίδες μόνο με προπονητές τύπου Ρεχάγκελ (βλέπε Σάντος) ή προπονητικές που***ες (βλέπε Λουτσέσκου). Δεν ξέρω αν μπορούμε να το αντέξουμε.

filathlosaek2 - 16/4/2021 14:37

Είναι μεγάλο λάθος η συζήτηση για την αλλαγή προπονητή αυτή τη στιγμή μπορεί να δημιουργήσει απρόβλεπτες καταστάσεις. Η ΑΕΚ έχει ανάγκη από νίκες τόσο για βαθμολογικούς, όσο και για ψυχολογικούς λόγους, καθώς δεν μπορεί να υπολογιστεί το αποτέλεσμα ενός ακόμα στραπάτσου.


Θα είναι πολύ δύσκολο από κάθε άποψη για την Ένωση να σχεδιάσει την επόμενη σεζόν χωρίς το... Συνέχεια εισιτήριο της Ευρώπης στο χέρι της.

barlos71 - 16/4/2021 14:35

Για τον Ρουμάνο αλπά ντροπή, ελπίζω ναμην κάνουεμ καμια τρέλλα. Ούτως ή άλλως μόνο με τον μπαοκ και τα πιστόλια καταφερε να κλέψει κανα κύπελλο.

Για τα άλλα ονόματα δε νομίζω ότι μπορεί να έρθουν Ελλάδα. Για να προσελκύσεις ονόματα μεγάλα θες και αντίστοιχο μπάτζετ. οπότε μη παραμυθιαζόματσε.

απο τη στιγμή που οι λύσεις θα είναι στα επίπεδα του Μανόλο δε βλέπω το λόγο για αλλαγή. Έχει... Συνέχεια δείξει τι μπορεί να κάνει ο Μανόλο με ένα λογικό ρόστερ. Εγγυημένα θα δούμε (1) ομάδα που χάνει δύσκολα (2) απίστευτα γυμνασμένη ομάδα που χτυπάει τα παιχνίδια 90 λεπτά (3) όχι και τόσο όμορφο ποδόσφαιρο αλλά δεν θα θυμάστε για πάντα τις ανατροπές με το γαύρο το 2018?


Αν πάμε σε άλλη λύση επιπέδου Χιμένεθ χρειάζεται να δωθεί πίστωση χρόνου και υπομονή για να δείξει η δουλειά του καινούργιου προπονητή.


Δε λέω όχι σε Γιαννίκη ή Δέλλα

Paj21 - 16/4/2021 14:33

Αν λέμε αν έρθει ο Λουτσεσκου θα παρουσιαστεί μαζί με 2 μεταγραφές από πάνω ράφι δήθεν της επιλογής του για να το καταπίνουμε πιο εύκολα.

Κρίνοντας ιστορικά τον Μελ αν βάλει κάτι στο μυαλό του το κάνει αδιαφορώντας για όσα λέμε και γράφουμε.

Προφανώς θα συνοδευτει με μια ωραία δήλωση του Ρουμανου και ολα καλα .... Συνέχεια
Εγω προσωπικά παίρνω χάπι της πίεσης που μάλλον θα το μεγαλώσω γιατί δεν είναι πλέον αρκετό με αυτά που συμβαίνουν σε μπάσκετ και ποδόσφαιρο

1kitrinopistoli - 16/4/2021 14:25

Και ο καλύτερος προπονητής να ήταν ο Λουτσεσκου,που δεν είναι,γιατί να πάρουμε κάποιον που μας έβριζε με τα χειρότερα ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω

Yellow_Legend - 16/4/2021 14:21

Κλεφτοκοτας να μην είναι και να μην καταγετε από Ρουμανία. Το νου σας ρεμαλια.

Kosmakos35 - 16/4/2021 14:13

Πρώτη επιλογή είναι ο Βλανταν Ιβιτς , αλλά ακόμα δεν έχει πεισθεί καθώς προτιμάει να δουλέψει σε Αγγλία ή Γερμανία.

Tonio - 16/4/2021 14:09

Ρε φίλε μιλάμε για το προπονητή που θα σε βάλει στην Αγιά Σοφιά. Γινεται να δώσεις και 2 και 3 εκατομμύρια, να τρελάνεις τον πλανήτη; Δες το σαν κομμάτι της επένδυσης του γηπέδου δηλαδή. Ήμαρτον με τον σκούφια.

garet - 16/4/2021 14:05

Κατάλαβα...προσπαθείτε να μας το φέρετε σιγά-σιγά. Ό,τι και να κάνετε, όπως και να μας το ανακοινώσετε, ΔΕΝ ΤΟΝ ΘΕΛΟΥΜΕ

Sotis1453 - 16/4/2021 14:04

Έχω την αίσθηση πως μας προετοιμαζουν για τον Ρουμάνο.. Έχει πέσει γραμμή κ στους ρεπόρτερ της ομάδας..

Christof1976 - 16/4/2021 14:03

Μακρυα απ το Ρουμάνο κλεφτοκοτα ουτε προπόνηση δε θα προλάβαινε να κάνει ειναι ντροπη και μόνο στη σκέψη δεν έπρεπε ποτέ ν αναφερθει καν το όνομά του ελπιζω ο νεος προπονητης ναναι πραγματικά δυνατός

KoNstantinAEK - 16/4/2021 14:00

Ερώτηση προς aek365: ο Μελισσανιδης ψάχνει άτομο με ντοκτορα στο κλεψιμο?


https://www.aek365.org/a-657815/sklhrh-apanthsh-melissanidh-se-loutseskou.htm

R21_AEK - 16/4/2021 13:56

Εχουν σκεφτει εκει στην ΠΑΕ τον Βλανταν Ιβιτς?Δεν θα ηταν και κακη επιλογη και μπορει να επιβληθει στους παιχτες φαινεται σοβαρος οσο για το διχτακι στο κεφαλι η ΠΑΕ Παοκ τον αναγκασε να το κανει αυτο το καραγκιοζιλικι και γι αυτο και τα σπασανε γιατι μετα το ειδε και χαλαστηκε και ο ιδιος με την εικονα του.

officer123 - 16/4/2021 13:45

για πότε πάντως φύγαμε από τα βαριά βιογραφικά από Ισπανία και άλλες προηγμένες χώρες και καταλήξαμε στους Λουτσέσκου - Μιλόγεβιτς, ούτε που το σχολιάζει κανείς πλέον......

εγώ πιστεύω ότι θα μπορούσε να έρθει καλό όνομα από Ισπανία κλπ αλλά όχι με 1 μύριο βέβαια.

έτσι σιγά σιγά προσγειωνόμαστε πάλι με πρώτο φαβορί αυτόν που έχασε δικαιότατα πρωτάθλημα από Χιμένεθ αν και με πολλαπλάσιο μπάτζετ, ενώ του το πήρε την επομένη χρονιά αφού η ομάδα του Χιμένεθ... Συνέχεια είχε διαλυθεί, αυτός σπρωχνόταν άγρια και ο άλλος ακόμη χτιζόταν.......

αν και στο τέλος βλέπω να καταλήγουμε στον Ουζουνίδη της Σερβίας...........

vaspan - 16/4/2021 13:44

Εκεί στην ΠΑΕ δείχνουν μια τάση αυτοκαταστροφής αν υσχειουν αυτά περί Λουταεσκου ..Μετά από την επιστροφή Μπάγεβιτς το είδαμε ότι όσο καλός και να είναι ένας προπονητής αν δεν κολλάει με τον κόσμο δεν θα μπορέσει να κάνει κάτι σπουδαίο.Απορω αν μετά τις τόσες υποτιμητικές δηλώσεις του Ρουμάνου για την ομάδα μας έχει θέση στον πάγκο της!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ημαρτον

enosis_liakos - 16/4/2021 13:42

Φερνάντο ΣΑΝΤΟΣ!!

manos72 - 16/4/2021 13:40

Ο Λουτσέσκου είναι ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ με σκούφο.

Η ΑΕΚΑΡΑ μας έχει ΑΞΙΕΣ και ΑΡΧΕΣ..

Πως συνάδουν αυτά τα δύο;;;;;

Το μόνο πρόβλημα του Μανόλο είναι ότι ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙ. Βοηθήστε τον με ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ. Καλύτερος είναι σίγουρα από τον Ραντανπλανέσκου.... Συνέχεια
Αλλιώς, προπονητή ΑΞΙΑΣ.

ΤΕΛΟΣ.....

victor21R - 16/4/2021 13:34

Δεν με τρελαίνει ο Μιλόγεβιτς... Φυσικά δεν υπάρχει περίπτωση και κάτι ονόματα τύπου Βαλβέρδε Σετιεν να κλείσει η ΑΕΚ. Ούτε καν σε συζητήσεις δεν μπαίνουν αυτοί οι προπονητές. Θα ήθελα κάτι σε επίπεδο Quiqe Flores. Θα ήταν εξαιρετική περίπτωση. Δεν ξέρω πόσο είναι εφικτή στο οικονομικό επίπεδο αλλά θα ήταν δώρο εξ ουρανού...

Cocco Bill - 16/4/2021 12:36

Από χθες βλέπω ένα καταιγισμό στα μέσα που ελέγχουν οσφπ, παο και παοκ για να χαλάσει η πιθανότητα συμφωνίας ΑΕΚ-Λουτσέσκου, αυτό πρώτον έπρεπε να κάνει λίγο πιο σκεπτικούς τους οπαδούς της ΑΕΚ, ειδικά για τα μέσα του οσφπ και τους "αμερόληπτους" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν σε αυτά, γιατί τόσο πολύ τους νοιάζει και δεύτερον για ακόμη μια φορά φαίνεται ότι πρέπει και η ΑΕΚ να έχει μέσο να περνά την γραμμή της. Αν πχ ο Μάρτινς την κοπανούσε και ήθελαν αυτοί να πάρουν τον Λουτσέσκου τι... Συνέχεια θα έκαναν? Αρχικά θα έβαζαν πχ τον Καρπετόπουλο να γράφει, όλως τυχαίως, πόσες επιτυχίες έχει ο Ρουμάνος και πως όλοι μπορεί να πούνε και καμιά χαζομάρα επάνω στην ένταση μιας περιόδου, φέρνοντας παραδείγματα με παίκτες και προπονητές που είπαν διάφορα για ομάδες και μετά πήγαν σε αυτές, μετά θα έβαζαν τον Ρουμάνο να κάνει δηλώσεις του τύπου το παράκανα με αυτά που είπα κτλ και μετά θα προχωρούσαν. Αυτό που δεν έχετε καταλάβει κάποιοι είναι ότι ο Τίγρης αν δεν φέρει προπονητή που πιστεύει, λεφτά δεν ρίχνει. Προτιμάτε λέτε να τερματίζουμε 20 βαθμούς πίσω και να τρώμε πεντάρες, παρά να έρθει ο Ρουμάνος, έχετε γίνει Πανιώνιοι και Απολλωνιστές και δεν το έχετε καταλάβει, εγώ διατηρώ το DNA της ΑΕΚ που σημαίνει πρωταθλητισμός. Μακάρι να μπορούσε να έρθει ο Σάντος ή ο Βαλβέρδε ακόμη και ο αδερφός του Ίβιτς, το θέμα είναι ότι δεν έρχονται. Ο Ρουμάνος αφού τον πιστευεί ο Τίγρης και θα του έπαιρνε παίκτες, θα είχε πιθανότητες επιτυχίας, αν έρθει κάποιος που δεν τον πολυπιστεύει θα έχουμε πάλι το ίδιο με τα τελευταία 2 χρόνια έργο, έως να την ψωνίσει από την γκρίνια ο Τίγρης και να την κοπανίσει. Δεν μπορείτε να καταλάβετε ότι κουμάντο στην τσέπη του άλλου δεν μπορείτε να κάνετε. Θέλετε μια φτωχή, πλην τίμια (τάχα) ΑΕΚ, εγώ θέλω μια μεγάλη, αυτή είναι η διαφορά μας. Ο Λουτσέσκου έπρεπε να ζητήσει συγνώμη και να έρθει, αυτό θα ζήταγαν οι οπαδοί μιας μεγάλης ομάδας, δυστυχώς όμως η λουζεροσύνη έχει ποτίσει το DNA αυτής της ομάδας.

palpatine - 16/4/2021 13:32

Αντε και σου λέω ότι ανυσηχουν οι άλλοι επειδή είναι καλός προπονητής ο Ρουμάνος και θα μας κάνει ομάδα που δεν είναι καλός αλλά πολύ κακός έως μετριος αλλά αυτό είναι άλλη ιστορια. Το θεμα είναι το εξής: για να πετύχεις έναν στόχο ξεπουλας αξίες και ηθική για να πετύχεις αυτό που απόβλεπεις; σορρυ αλλα εγώ ξέρω ότι τέτοια μυαλά έχουν γαυροι βορρά και νότου. Συγνώμη αλλά υπάρχει και άλλος τρόπος να πετύχεις τον στόχο σου χωρίς να ξεπουλήσεις αξίες. Ένα σκασμό προπονητές υπάρχουν με τον... Συνέχεια ρουμανο έχουμε κολησει. Ελεος

Cocco Bill - 16/4/2021 16:04

Δεν ξεπουλάμε τίποτα, μπορούσε να γίνει μια δήλωση από την πλευρά του Ρουμάνου "ότι παρασύρθηκα σε υπερβολές και ότι η ΑΕΚ είχε και αυτή από την πλευρά της το δίκιο της και ανάλογα σε ποια πλευρά ανήκεις βλέπεις διαφορετικά τα πράγματα, εγώ τότε άνηκα στον Παοκ και τα έβλεπα έτσι, αν ανήκα στην ΑΕΚ θα τα έβλεπα αλλιώς". Τόσοι πολιτικοί έχουν πάει από το ένα κόμμα στο άλλο λέγοντας μια ανάλογη παπάτζα. Ούτε λέω ότι ο Λουτσέσκου είναι ο καλύτερος προπονητής στον κόσμο, το θέμα είναι αν μπορεί... Συνέχεια να έρθει κάποιος καλύτερος, αυτά με Βαλβέρδε και Σάντος είναι ανέκδοτα. Το θέμα είναι ότι έχει μπολιαστεί με λουζεροσύνη ο κόσμος της ΑΕΚ, που στο όνομα μιας τάχα ηθικής ανωτερότητας, προτιμά τους διασυρμούς και την παραπέρα μείωση ως μέγεθος.

Dreimal_die_Sechs - 16/4/2021 13:02

+21 Παραείσαι σοβαρός και οξυδερκής για να σε καταλάβει η πλειοψηφία, η οποία πάντα υστερεί (οὐκ ἐν τῷ πολλῷ τὸ εὖ, ἀλλ᾿ ἐν τῷ εὖ τὸ πολύ). Η μόνη μου ένσταση είναι πως σαν προσωπικότητα ο Ρουμάνος δεν ταιριάζει σε σοβαρή ομάδα. Έγινε συχνά γραφικότατος. Αυτά βέβαια - και το παρελθόν του - ως ένα βαθμό καλύπτονται από σοβαρή επικοινωνιακή στρατηγική.

baller9_11 - 16/4/2021 13:32

Προσωπικα και υπο αλλες συνθηκες δεν θα χαλιομουν αν ερχοταν ο Μιλογεβιτς, πχ οταν διωξαμε τον Καρερα, ομως τωρα μου ειχαν δημιουργηθει προσδοκιες για καποιον πολυ σπουδαιο προπονητη για τα Ελληνικα δεδομενα. Ελπιζω τελικα η διοικηση να κανει την οικονομικη υπερβαση και να φερει εναν μεγαλο προπονητη και φυσικα να κανει μεταγραφες επιπεδου κανονικης ΑΕΚ και οχι αλλους χνιντ και παουλινιο.

manos72 - 16/4/2021 13:31

Ο Λουτσέσκου είναι Καραγκιόζης με σκούφο.

Η ΑΕΚΑΡΑ έχει αρχές και βαριά φανέλα.

ΠΟΥ ΣΥΝΑΔΟΥΝ αυτά τα δύο;;;;

officer123 - 16/4/2021 13:29

για πότε πάντως φύγαμε από τα βαριά βιογραφικά από Ισπανία και άλλες προηγμένες χώρες και καταλήξαμε στους Λουτσέσκου - Μιλόγεβιτς, ούτε που το σχολιάζει κανείς πλέον......

εγώ πιστεύω ότι θα μπορούσε να έρθει καλό όνομα από Ισπανία κλπ αλλά όχι με 1 μύριο βέβαια.

έτσι σιγά σιγά προσγειωνόμαστε πάλι με πρώτο φαβορί αυτόν που έχασε δικαιότατα πρωτάθλημα από Χιμένεθ αν και με πολλαπλάσιο μπάτζετ, ενώ του το πήρε την επομένη χρονιά αφού η ομάδα του Χιμένεθ... Συνέχεια είχε διαλυθεί, αυτός σπρωχνόταν άγρια και ο άλλος ακόμη χτιζόταν.......

αν και στο τέλος βλέπω να καταλήγουμε στον Ουζουνίδη της Σερβίας...........

Tavernie - 16/4/2021 13:26

Υπάρχουν πράγματα που γίνονται και πράγματα που δεν γίνονται . Ένα απ’ αυτά που δεν γίνονται είναι το να έρθει ο ρεζίλας ο Ρουμάνος προπονητής στην ΑΕΚ. Πιστεύω ότι το όνομα αυτουνού του τύπου έχει πέσει εκ του πονηρού, με στόχο όποια κι αν είναι η επιλογή, εμείς να είμαστε τουλάχιστον ικανοποιημένοι που γλιτώσαμε τα χειρότερα. Αν πέφτω έξω και όντως ο Μελισσανίδης προσπαθεί να φέρει αυτό το άτομο στην Ένωση, σημαίνει πως η απόσταση του από τον κόσμο είναι χαώδης. Όταν μας... Συνέχεια φτύνουν δεν κοιτάμε ποτέ αν ψιχαλίζει, τελεία και παύλα.

Mr21 - 16/4/2021 13:25

1000 φορες Μανολο απο τον ρουμανο (δεν θελω να τον χαρακτηρισω γιατι θα κοπει το σχολιο) που εκτος αυτων που εχει πει για την ΑΕΚ που δεν ξεχνιουνται στον αιωνα τον απαντο (οσο και να ξεπλενει το στομα του που ουτε αυτο δεν κανει) καταφερνει να ξεφτιλιζει και την ομαδα στην οποια βρισκεται με τις δηλωσεις του. Ο Χιμενεθ του πηρε πρωταθλημα με το μισο μπατζετ κυριοι... αν ειναι να μην ερθει προπονητης που να εχει αποδειξει την αξια του με τιτλους καλυτερα να στηριξουμε αυτον τον ανθρωπο... Συνέχεια που οτι και να λεμε ΔΕΝ ειναι κακος προπονητης. Αν ηταν δεν θα εμενε στη Σεβιλλη τοσο καιρο ουτε θα μας ειχε δωσει τοσες χαρες

arsen - 16/4/2021 13:21

Δεν χρειαζόμαστε προπονητη άμεσου πρωταθλητισμου ... Παίκτες που να μπορούν να αλλάξουν τη μπάλλα στα 5-μετρα θελουμε ...

Spark - 16/4/2021 13:21

Φανταστειτε ποσο χαλια ειμαστε στο θεμα δικτυωσης για να γραφουμε συνεχεια τα ιδια ονοματα ατομων που ειτε εχουν παιξει/προπονησει στην ΑΕΚ μινιμουμ 2 φορες, ή ονοματα που εχουν περασει απο ομαδα ελληνικου πρωταθληματος τουλαχιστον μια φορα. Καταντια.


Κι αντε πες ο Λουτσεσκου ειναι κυριλε τυπος, δεν μας εβρισε ποτε, μας λατρευει κλπ κλπ... Αυτος... Συνέχεια ειναι το πρωτο και πιο βαρυ ονομα που θα παρουμε? Δηλαδη στ'αληθεια πιστευει ο Μελισσανιδης πως ο Λουτσεσκου ειναι τρομερος προπονητης? Που ειχε τοσο μεγαλο μπατζετ στον μπαοκ και το 80% των παιχνιδιων που επαιζε ηταν φιλικα και παλι τις μαζευε? Αληθεια τωρα? Οποτε δηλαδη αν ο Λουτσεσκου ειναι η νουμερο ενα επενδυση, περιμενουμε και τους 6-7 παιχτες που και καλα λεμε θα παρουμε σιγουρα για βασικους να ναι επιπεδου χνιντ και ινσουα πανω κατω. Εγινε. Δεν βαζει μυαλο αυτη η διοικηση τελειωσε. Και να μην παρει κανεναν απο τους Λουτσεσκου ή Μιλογεβιτς, μονο και μονο που τους σκεφτεται τοσο εντονα, αρκει να με κανει να χασω καθε ελπιδα προκοπης.

KATRABANELIS - 16/4/2021 13:19

Πρόεδρε φέρε όποιον θέλεις το μόνο που δέχομαι είναι το βατράχι φέρε μας παιχταράδες να ξαναγίνουμε όπως ήμασταν παιχταράδες όμως όχι 127 και πάνω να ξαναγίνει η ΑΕΚ μεγάλη να τη χαίρομαι θα προλάβω να δω ξανά μπαλάρα και να καπνίζω το σερτικο

torch21 - 16/4/2021 13:19

Δυστυχώς αν φέρουμε αυτόν τον τραγικό τύπο τα πράγματα θα πάνε άλλον ένα με δύο χρόνια πίσω... Και θα εξηγήσω γιατί. Διχασμός του κόσμου. Έντονες αποδοκιμασίες απο την μια μεριά στήριξη απο την άλλη... Πανό με ύβρεις ακραία πράγματα στο γήπεδο... Η ομάδα δε θα μπορεί αν συνεχίσει έτσι. Και θα διαλίσουμε πάλι τα πάντα. Θα διώξουμε τον προπονητή θα χάσουμε το πρωτάθλημα και πάλι απτην αρχή. (σας θυμίζει τίποτα...?)... Συνέχεια
Ας ελπίσουμε να μη προχωρήσει αυτή η επιλογή του ανθρώπου που είπε:

"Αυτό το τσίρκο που έχουν φτιάξει οι δύο ομάδες των Αθηνών. "

"Μας έκλεψε η ΑΕΚ"

"Γιορτάζουν τι; Το ότι έκλεψαν;"

"αυτό συνέβη μόνο κατά την διάρκεια της Γερμανίας του Χίτλερ"

arsen - 16/4/2021 13:19

Δεν χρειαζόμαστε προπονητη άμεσου πρωταθλητισμου ... Παίκτες που να μπορούν να αλλάξουν τη μπάλλα στα 5-μετρα θελουμε ...

Dreimal_die_Sechs - 16/4/2021 12:47

Σε αντίθεση με ορισμένους εδώ οι οποίοι πρόχειρα και αυθαίρετα το έριξαν στο namedropping, στην πραγματική ζωή δεν γίνεται shortlisting και recruitment όπως στο football manager. Είναι πολυσύνθετη η διαδικασία και φαντάζομαι πρέπει να εξεταστούν αρκετές παράμετροι σχετικά με το στιλ ποδοσφαίρου, εκγύμνασης, μεθοδολογίας και αξιοποίησης τηλεμετρίας και analytics, κ.ο.κ.

Ωραία είναι που λέμε ο καθένας το κοντό του και το μακρύ του μεταξύ δουλειάς και procrastination, αλλά ας... Συνέχεια μην παίρνουμε και πολύ σοβαρά τις απόψεις μας για κάτι στο οποίο δεν ειδικεύομαστε!

JuanRoman - 16/4/2021 13:11

Κάνεις λάθος.

Στην πραγματική ζωή γίνεται ακριβώς αυτό - σε σοβαρές ΠΑΕ - ,shortlisting και recruitment, και το shortlisting γίνεται βάση των παραμέτρων που ανέφερες (στυλ ποδοσφαίρου, προπόνησης κτλ).


Παίρνεςι δηλαδή υπόψιν τις παραμέτρους που θες και δημιουργείς κριτήρια με βάση του τι... Συνέχεια προπονητή(department manager) ψάχνεις. Με βάση αυτά τα κριτήρια βγάζεις μια λίστα από τους διαθέσιμους και πρόθυμους να εργαστούν στην εταιρία σου προπονητές (shortlisting) και μετά περνάς στο στάδιο των συνεντεύξεων όπου από εkεί καταλήγεις στην επιλογή σου και κάνεις την προσφορά συμβολαίου (recruitment).


Δουλεύω σε Talent Acquisition και όλες οι εταιρίες (στο εξωτερικό τουλάχιστον, αλλά υποθέτω και στην Ελλάδα), από εστίαση μέχρι IT,Legal,Finance services, Νοσοκομεία κτλ, δουλεύουν έτσι.

Dreimal_die_Sechs - 16/4/2021 13:18

Δεν έχω παίξει ποτέ manager! Το ανέφερα σαν ένα - ατυχές(;) - παράδειγμα. Κατά τα άλλα, επιμένω πως οι απόψεις μας εδώ είναι λίγο-πολύ καφενειακές.

JuanRoman - 16/4/2021 18:13

Καλά, στο ότι οι απόψεις μας εδώ είναι καφενειακές ,δεν διαφωνω.


Απλά μίλησα για το shortlisting & recruitment που αναφέρθηκες.

anduril21 - 16/4/2021 13:17

Doppeladler Με ολη την καλη διαθεση αδελφε αλλα ειδαμε και αυτους που ειδικευονται σε τετοια θεματα τι εχουν καταφερει(3 χρονια μετα απο πρωταθλημα να κινδυνευουμε να μεινουμε εκτος Ευρωπης)

taxiss21 - 16/4/2021 13:12

Από τον να έρθει ο Λουτσεσκου χιλιες φορες εννοείται ο Μιλόγεβιτς ή ο Βλανταν που γράψανε κάποιοι φίλοι. Δεν το συζητάμε.

gioro1973 - 16/4/2021 13:06

Από μιλογιεβιτσ και λουτσεσκου καλύτερα Μανολο που είναι και κανονικός πεοπονητης

gioro1973 - 16/4/2021 13:06

Από μιλογιεβιτσ και λουτσεσκου καλύτερα Μανολο που είναι και κανονικός προπονητης

nacho21R - 16/4/2021 12:05

προεδρε εσυ αποφασιζεις μην ακους κανεναν ,οι μισοι απο δω μεσα που κραζουν για τον ρουμανο και τον κικε φλορες να φερεις στην πρωτη ισοπαλια θα αρχιζουν για καβουρια και μικραινεις την ΑΕΚ οι γνωστες καραμελες ,δεν μπορω να κατανοησω την λογικη δεν παταω γηπεδο απο συνοπαδους ,μαγκες μου δεν ειναι υποχρεωτικο μην ζοριζεστε οποιος αγαπαει και ποναει και στα λιωσια θα ρθει

ovelix21 - 16/4/2021 12:19

φιλε μου δεν ειναι ετσι και εγώ ειμαι ενθερμος υποστηρικτης του Μελλισανιδη αλλα εδω προκυπτει ενα σοβαρο ζητημα που έχει να κανει και με τα ιδανικά της ομαδας μας ο Λουτσεσκου επιικως ειναι ξεφτίλας και προσβλητικος με ολα αυτα που εχει δηλωσει και δεν μπορει κανεις να το αφήσει να περάσει στο ντούκου...

AEK_CRETE - 16/4/2021 14:10

Μακαρι να ειχα χιλια like!!!!!

manthos210 - 16/4/2021 13:06

τι λέσ ρε μεγαλε ποιοσ στο ειπε αυτο κανεισ δεν ειναι πανω απο την ΑΕΚ ουτε ο Μελλισανιδησ και κανεισ δεν μπορει να φερνει στην ομαδα καποιον που την εχει προσβαλει τοσο πολυ και τοσο εντονα

ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ !!!!

nacho21R - 16/4/2021 13:43

Αν η διοίκηση αποφασίσει και κρίνει ότι της κάνει ο τάδε προπονητής το τι λέω εγώ κ εσύ δεν έχει σημασία , εμείς είμαστε οπαδοί δεν ασκούμε διοίκηση έτσι γίνεται σε όλα τα μεγάλα κλαμπ ,στα κλαμπ που κάνουν κουμάντο οι οπαδοί έχουμε δει τις συνέπειες

panousc - 16/4/2021 12:19

Μέχρι και στα Λιόσια ρε θηρίο?? Για τέτοια θυσία μιλάμε??

nacho21R - 16/4/2021 13:06

Φιλε μου εννοούσα Και στα Λιόσια να παίζει η ΑΕΚ γηπεδούχος όσοι πονάνε την ομάδα θα πάνε .μάλλον θα σαι πολύ μικρούλης ηλικιακά και δεν θα γνωρίζεις ότι παλιά παίζαμε εκεί κάτι φεγγάρια

Thanosst - 16/4/2021 13:05

Κατ αρχας συμφωνώ πως ανθρωποι που εχουν προσβαλει την ομάδα και αυτα που πρεσβεύει ,με οποιοδήποτε τρόπο, δεν εχουν θεση στην ομάδα μας.

Ομως αυτο που με ενοχλει και εχω βαρεθει προσωπικά ειναι πως ακουμε συνεχεια τα ίδια ονοματα τοσο σε επιπεδο προπονητων οσο και παικτων. Μιλογεβις Χιμενεθ Πογετ Αραουχο Βρανιες κλπ. Δεν εχει να κάνει με το ποσο καλοι ειναι ή όχι αλλά οτι ειναι σαν να εχεις πεταξει σε μια δεξαμενη τα ονοματα... Συνέχεια και κάθε χρόνο τραβας τα ιδια ονόματα.Νισάφι πια.Τοσα πρωταθληματα τοσοι παικτες υπαρχουν ,ας κανουν την δουλειά τους αυτοι που ειναι υπευθυνοι.

Ειναι κωμικο να λες σχεδον Βαλβερδε-Σιλβα-Ζαρντιμ ή Λουτσεσκου -Μιλογεβιτς ,φαινεται σαν του υψους ή του βάθους.

Αναρωτιεμαι οταν οι Βαλβερδε,Σιλβα,Ζαρντιμ(εφυγε νυχτα),Μαρτινς πηγαν στον γαυρο,ήταν στην Μπαρτσελονα και στην Ρεαλ; Απλα φαινοταν πως έχουν κάποιες προοπτικες.

Ακομα και ο Σαντος οταν πρωτοηρθε δεν ηταν και ο τοπ πρωταθλητης της Ευρωπης. Αρα μας λένε πως δεν μπορουν να βρουν σε όλη την Ευρωπη καποιο προπονητη;

Επισης με ενοχλει πως μπροστα μπαινει το γεγονος οτι θα δωσουμε αρκετα χρηματα,αυτο ακουμε συνεχεια.Μα το κριτηριο δεν ειναι ο μισθος του προπονητη αλλά να ειναι καλος προπονητης.Αυτο πρεπει να ενδιαφερει.Προφανως ενας καλος προπονητης με ονομα θα εχει μεγαλο κασε. Δεν βγαινεις όμως στην αγορα κουνωντας 1 εκατομυριο φωναζοντας ,ποιος το θελει τωρα που γυρναει.

JuanRoman - 16/4/2021 13:01

Αν ισχύουν 100% αυτά που λέει ο Κέτσε, εγώ έχω να πω ότι αυτή δεν είναι σοβαρή λογική μιας ΠΑΕ (ή λογική μιας σοβαρής ΠΑΕ).


Πρωταθλητιμσό μπορείς να κάνεις μια χρονιά και από σπόντα.

Φέτος για παράδειγμα στα μισά του πρωταθλήματος είμασταν στο -6 από την κορυφή, άρα θα μπορούσε να... Συνέχεια (τυπικά όχι ουσιαστικά) να έκανε πρωταθλητισμό αν η ομαδα ήταν έστω πιο τυχερή -δεν θα πω να ήταν καλύτερη..


Κανονικα θα έπρεπε να ψάχνει προπονητή που θα φτιάξει ομάδα που θα παίζει ωραίο ποδόσφαιρο και με δεδομένο ότι θα γίνουν κάποιες προσθήκες που θα ανεβάσουν την ομάδα (γιατί χωρίς αυτές δεν μπορείς να ελπίζεις ότι θα κανεις πρωταθλητισμό από την πρώτη χρονιά), αν δεν το καταφέρει από την πρώτη χρονιά, ξέρεις ότι θα είναι θέμα χρόνου να το πετύχει.


Εκτός αυτού, και να μην σου κάτσει να κάνεις πρωταθλητισμό την πρώτη χρονιά, θα έχεις μια βάση να πατήσεις. Κάτι να δώσεις στον κόσμο.


Ο γαύρος και ο χοντρός το έκαναν. Έχασαν το πρωτάθλημα του 2018, έχαναν το πρωτάθλημα του 2019 αλλά έβλεπαν μπάλα και αυτό κράτησε το ενδιαφέρον του κόσμου τους.

Εμείς...πέρα βρέχει...τακτικές τυχοδιωκτισμού...

Καληνύχτα

Christof1976 - 16/4/2021 12:58

Κάτι μου λέει ότι θα καταλήξει στον Μιλογιεβιτς

Christof1976 - 16/4/2021 12:58

Κάτι μου λέει ότι θα καταλήξει στον Μιλογιεβιτς

EmilioFourtado - 16/4/2021 12:53

Βρε να έρθει ο προπονητής εγγυημένου πρωταθλητισμού, θα στηριχτεί όμως με παίχτες αντίστοιχου επιπέδου; Αυτό είναι το βασικό ερώτημα.

Διότι ...νέα χρονιά με βασικούς πάλι Σβάρνα, Μάνταλο, Ολιβειρα, Λόπεζ και λοιπούς... Χουντίνι θα χρειαστείς όχι προπονητή.

Όπως και να έχει, να τον κλείσουν και να αρχίσουν το σχεδιασμό. ΑΘόρυβα. Όλο αυτό το πανηγύρι φημών... Συνέχεια κάνει κακό στην ομάδα.

VagosK - 16/4/2021 12:57

Θα στηριχθεί φιλε μου με καλες μεταγραφες. Το είπε ο Προεδρος.

Γνώμη μου να μεινει ο Χιμενεθ.

psyxraimos - 16/4/2021 12:56

Βάλτε μια ψηφοφορία να δούμε εδώ τι θέλει ο κόσμος της ΑΕΚ. Όχι στον sportfm που μόνοι τους έλεγαν οπαδοί άλλων ομάδων ότι μπήκαν και ψήφιζαν υπερ του ρουμάνου.

Και δώστε χρόνο να το μάθουν όλοι και να ψηφίσουμε όλοι.

LeviGarcia2010 - 16/4/2021 12:56

Αν πάρουμε Λουτσέσκου πρέπει να προσέξουμε την Μπενφίκα με μια φάση μπορεί να βάλει τέσσερα γκολ

johnkabou - 16/4/2021 12:51

Έχουμε προπονητή και λέγεται Χιμενεθ. Μόνο κακό κάνει αυτή την στιγμή στην ομάδα η προπονητολογια. Έχουμε στόχους ακόμη Ευρώπη, Κύπελλο. Μετά κατηγορούμε ότι σαιτ με ψευδείς ειδησεις χτυπανε την ομάδα για να την αποσυντονισουν. Αμ ελα που δεν χρειάζεται, μια χαρά το καταφερνουμε μόνοι μας


(καλα όσο για το θέμα για πιθανη πρόσληψη του καφρου, έχω να πω μόνο πως προσωπικά η ΑΕΚ θα χει... Συνέχεια τελειώσει για μενα μέχρι να ιατρείο πόδι

VagosK - 16/4/2021 12:56

Κρατας Χιμενεθ και φερνεις 7 παιχταραδες

TURBOAEKARA - 16/4/2021 12:50

Αφήστε επιτέλους τον άνθρωπο να δουλέψει και την ομάδα να ηρεμήσει.

Όχι άλλα άρθρα για προπονητή.

Ότι είναι να γίνει ας γίνεται με πλήρη μυστικότητα. ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ

aekmiazoh - 16/4/2021 12:45

Είναι φανερό οτι οι επιλογες οσο πλησιαζουμε σε ουσιαστικες συζητησεις με υποψηφιους προπονητες θα περιορίζονται όλο και πιο πολύ για τους λόγους που έχουμε αναφερει σχεδόν όλοι.Ευχομαι μονο να μην καταλήξει ο πρόεδρος σε κανεναν Λουτσεσκου αλλά να ειναι κάποιος ανταξιος του ονόματος (Ιστορία και Ηθος) που πρεβευει η ομάδα μας.

Ponhrh_alepou - 16/4/2021 12:43

Αν ειναι ετσι γιατι να μην παρουμε τον Βλανταν ιβιτσ που ειναι και δικο μας παιδι?

panik24 - 16/4/2021 12:42

Μαρεσει ο Ολιβέιρα γενικά έχεις κάποια καλά στοιχεία, αλλά θέλει 10 κοντρόλ μέχρι να σκοράρει αν έμενε με 600 οκ, εφόσον παίζει να ανέβουμε πάνω από 700 καλύτερα να γίνει προσθήκη αλλού επιθετικού... γι'αυτό πρόεδρε μίας και η νέα φανέλα θέλει και κάποιο δυνατό όνομα να γουστάρει ο κόσμος κάνε το μπαμ και φέρε ΣΤΕΦΑΝ ΓΙΟΒΕΤΙΤΣ που λήγει το συμβόλαιο του....

dumper21 - 16/4/2021 12:42

Προεδρε φερε Γιαννικη και αστον να δουλεψει. Δωστου χρονο. Νεος προπονητης με πολλα περιθωρια εξελιξης και το κυριοτερο εχει σπουδασει διπλα σε κορυφαιους στην Γερμανια. Θα εχουμε προπονητη για χρονια αν φερουμε τον Γιαννικη και δειξουμε υπομονη. Ποιος Μιλογεβιτς τωρα, κοροιδευομαστε? Επιδη επαιρνε το πρωταθλημα στην Σερβια με τον Ερυθρο Αστερα? Σιγα το κατορθωμα. Και ο Κετσπαγια ειχε παρει πρωταθλημα στην Κυπρο.

panik24 - 16/4/2021 12:40

μαρεσει ο Ολιβέιρα γενικά γιατί παίζει με πλάτη είναι δυνατός και σίγουρα δεν είναι γρήγορος αλλά δεείναι και αργός αλλάάά δεν έχει το

2121AEK - 16/4/2021 12:40

Αν θέλει προπονητή άμεσου πρωταθλητισμού...υπάρχει και αν του δώσει τα κλειδιά θα κάνει παπάδες.... ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΣΑΝΤΟΣ.....ότι άλλο είναι ημιμετρα

AEK-North - 16/4/2021 12:26

Πρόεδρε πάρε έναν φρέσκο Γερμανό προπονητή. Οι Γερμανοί ταίριαζαν πάντα με το Ελληνικό ποδόσφαιρο και τα τελευταία χρόνια έχουν ανέβει πολύ και σε Ευρωπαϊκό επίπεδο. Είναι δουλευταράδες.

dumper21 - 16/4/2021 12:36

Γιαννικης. Μπορει να ειναι ελληνας αλλα εχει σπουδασει προπονητικη στην Γερμανια αρα εχει αποκτησει την νοοτροπια τους. Νεος σε ηλικια και με φρεσκιες ιδεες.

Aragorn - 16/4/2021 12:35

Δεν κατάλαβα βρε παιδιά. Γιατί μόνο ο Λουτσέσκου μπορεί να φτιάξει καλή ομάδα? Αν και αμφιβάλω και για την προπονητική του αξία αλλά ας πούμε ότι είναι καλός.

Χάθηκαν οι προπονητές σε όλο το κόσμο. Ακόμα και στην Λατινική Αμερική μπορείς να βρεις. Ειδικά με αυτά τα χρήματα που λέγεται ότι μπορεί να δώσει η ομάδα βρίσκεις πολύ καλό προπονητή. Απλά θέλει καλή έρευνα.

KoNstantinAEK - 16/4/2021 12:34

Αμεσο πρωταθλητισμο με καλο ροστερ κανει και ο Μανολο, δεν μου λεει κατι... Αλλα το να ερθει ενας τυπος φουλ ασεβής και εριστικός δεν τον θελω... Αστε που φεύγει για πλακα με το που δει 2 φραγκα παραπάνω και παρατάει την ομαδα ακόμα και στα μεσα του πρωταθληματος... Τετοιος τυπος ειναι!

AEKARASEAGAPW - 16/4/2021 12:30

Εσείς οι ΑΕΚτζηδες που λέτε να έρθει ο Λουτσέσκου στην ΑΕΚ μας... Ήπιατε τίποτα και σας πείραξε? Ή μήπως ο άλλος ο evo21 σας τρέλανε και εσάς και πηγαίνετε εδώ και εκεί να λέτε "τελικά αξίζει να πάρουμε Λουτσέσκου και θα κάνουμε πρωταθλητισμό"...

Aekara_Jo4 - 16/4/2021 12:28

Ελπίζω σε αυτό το θέμα ο πρόεδρος να αφουγκραστει τον κόσμο. Όταν είπε θα τα αλλάξει όλα προφανώς και δεν περιμέναμε να φερει αυτόν αλλά κάποιον καλό και κυρίως άφθαρτο και αξιόλογο προπονητή με ήθος-υφος και ιδιοσυγκρασία ανάλογη της ΑΕΚ, που θα έβαζε μια καλή ομάδα στην Αγία Σοφιά. Το επαναλαμβάνω ,στην Αγιά Σοφιά... Γιατί να έχει αυτήν την τιμή ο συγκεκριμένος προπονητής είναι κάτι που δεν μπορώ να δεχτώ, θα μας κάνει ποδαρικο είναι δυνατόν;;;Καταρχάς δεν πληροί τις προδιαγραφές... Συνέχεια και θα είναι και αδικία στον Μανόλο να τον διαδεχθεί αυτός, σιγά μην είναι καλύτερός του.

fotis_g - 16/4/2021 12:25

Προσβλητικό για τον Μανόλο, να τρέχουν οι υποχρεώσεις και να συζητάμε για κοουτς....

21AEKFC - 16/4/2021 12:12

Lupin21 κάτι νεότερο;

Dreimal_die_Sechs - 16/4/2021 12:25

Αυτή την ώρα είναι σε τηλεδιάσκεψη (board meeting) παρώντος του Τίγρη. Θα γνωμοδοτήσει σχετικά, θα μεταφέρει στη διοίκηση τους προβληματισμούς των σχολιαζόντων του ΑΕΚ365 και θα έρθει με νεότερα οσονούπω.

dikigoros_tu_diabolu - 16/4/2021 12:23

Με τα λεγομενα του κ.Κετσε οτι ο Μελ δεν ειναι αρνητικος στο να συζητησει με τον Λουτσεσκο παρα τις αντιδρασεις του κοσμου,με βγαζει πολυ λαθος στο χθεσινο μου σχολιο.(εγραψα ακριβως το αντιθετο)Παραλληλα ομως συμφωνα με τα λεγομενα του ιδιου,το θεμα Λουτσεσκο πουλαει πολυ!Οποτε συνεχιζω να πιστευω οτι το ονομα αυτο 'παιζει' για λογους αποπροσανατολισμου και κυριος επειδη πουλαει κλικς...!Συνεχιζω να πιστευω οτι ο Μελ καλως η' κακως ειναι συναισθηματικος τυπος και... Συνέχεια επισης δεν θελει να φερει διχονοια και ανακατοσουρες σε μια κρισημη και ιστορικη χρονια!!

dlj78 - 16/4/2021 12:22

Ελεύθεροι είναι πολλοί.. ας βρει τον εκλεκτό η ομάδα και να δώσει από τώρα τις κατευθύνσεις για μεταγραφές κλπ.

Jürgen Klinsmann

Bruno Lage

Phillip Cocu... Συνέχεια
Rafa Benítez

Bruno Lage

Rémi Garde

Markus Gisdol

Robert Moreno

Rémi Garde

sovereign_s - 16/4/2021 12:21

Στην φαση που ειμαστε (διαλυμενοι δηλ.) απο προπονητες που ειναι μεγαλης αξιας στα γεγονοτα και στην πορεια τους στο χρονο και οχι στο φεισμπουκ και επειδη το λενε....οι ιδιοι, ο μεγας στοχος θα επρεπε να ηταν ο σαντος. Θα εχτιζε 3-4 χρονια και μετα θα εβρικες εναν ιδιας φιλοσοφιας και θα επαιρνε την ομαδα στον αυτοματο. Οτι ειχε γινει με ραβουση τοτε, πριν παλι μονοι μας βγαλουμε κλασσικα και Αεκτζιδικα τα ματια μας.... Συνέχεια

Για τα τωρινα πεπραγμενα και χειρισμου περι αξιας του υβριστη, ο βαν προπερσι με καλυψε απολυτως. Τα γεγονοτα ειναι η αληθεια και αποτυπώθηκαν ακριβεστατα. Το ονομα του το εχει 'χτισει' με μουφες. Ο μπαμπας καθαριζει με τα κονε του και εχει δουλεψει στην ξανθη στον βορειο γαυρο που του ταχαν ολα πιασμενα και σε χωρες πληρους ποδοσφαιρικης ανυποληψιας. Μετα απο αυτην την συντομη πορεια, αξιωνει σημερα 1,5εκ και το παιζει κιολας και πολυ ειδικου βαρους και εξειδίκευσης σε πρωταθλητισμο...


Ελπιζω να βρει το 1,5 στην ιταλια και εμεις να κατσουμε και να κανουμε επιτελους μια σοβαρη κινηση για την θεση αυτη και να μην φαμε παπατζιλικι ρουμανικο, ονειρα και πατσα νυκτος. Θερινης η μη.


Με απλα λογια. ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΧΝΩΤΑ ΜΑΣ. Ο ΤΥΠΟΣ ΑΠΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΜΥΑΛΟ ΑΝΗΛΙΚΟΥ ΣΕ ΣΩΜΑ ΕΝΗΛΙΚΟΥ. ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΕΙ. ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΑΡΤΑΚΙΣΜΟΣ. ΤΟ ΕΔΕΙΞΕ ΚΑΙ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ.

cvk1980 - 16/4/2021 12:21

Προσωπικά αυτο που θελω ειναι ενα σερι πρωταθλημάτων και ας ερθει και ο Λεμονής!!!

Manolo_9_11 - 16/4/2021 12:20

ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΡΟΥΜΑΝΟ ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΟ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΡΟΥΜΑΝΟ ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΟ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΡΟΥΜΑΝΟ ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΟ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΡΟΥΜΑΝΟ ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΟ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΡΟΥΜΑΝΟ ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΟ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΡΟΥΜΑΝΟ ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΟ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΡΟΥΜΑΝΟ ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΟ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΡΟΥΜΑΝΟ ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΟ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΡΟΥΜΑΝΟ ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΟ

TOaiNIgma21 - 16/4/2021 11:24

Ένα είναι το όνομα εγγύηση πρωταθλητισμού και αλλαγής επιπέδου.

ΕΡΝΕΣΤΟ ΒΑΛΒΕΡΔΕ.

Όλοι μαζί με μια φωνή να πιέσουμε για να τον δούμε να ετοιμάζει την ΑΕΚΑΡΑ της ΑΓΙΑΣΟΦΙΑΣ.

Like για Ερνέστο Βαλβέρδε

Dislike για οποιαδήποτε άλλη επιλογή.

artistas21 - 16/4/2021 12:10

Φίλε μου πρέπει να είμαστε ρεαλιστές. Αποκλείεται προπονητής που τελευταία του δουλειά ήταν η Μπαρτσελόνα, να θέλει να έρθει στην ΑΕΚ και γενικά στο ελληνικό πρωτάθλημα. Εκτός αν του δωθεί κανά τρελό συμβόλαιο και κανά τεράστιο μπάτζετ για μεταγραφές. Αλλά με τα λεφτά που διαθέτουμε για προπονητή και για το μεταγραφικό μπάτζετ που έχουμε, είναι απίθανο να έρθει ο Βαλβέρδε. Να ξέρουμε και τι λέμε.

TOaiNIgma21 - 16/4/2021 12:38

Μη μου χαλάς το όνειρο :-) βρε φιλαράκι. Άσε με να ζω στην πλάνη μου.

Droit_Au_But - 16/4/2021 11:55

Έπρεπε να προσθέσεις φίλε ότι όποιος κάνει Like να βάλει και 100 χιλιάρικα ...

TOaiNIgma21 - 16/4/2021 12:28

Χάχα έχεις δίκιο. Θέλω να πιστεύω πάντως ότι η άρνηση οφείλεται στην ουτοπία της επιθυμίας μου και όχι στις προπονητικές του ικανότητες...

Droit_Au_But - 16/4/2021 12:59

Σίγουρα !

RBaggio - 16/4/2021 12:06

Πήγαινα στα χωράφια και έβλεπα την ΑΕΚ με τα παιδιά μου, για να μου φέρει προπονητή αυτόν; Δεν πατάω γήπεδο αν έρθει..

artistas21 - 16/4/2021 11:42

Φερτε Κικε Φλορες. Αυτος θα επρεπε να ειναι ο πρωτος στοχος μας. Προπονητης με παραστασεις και σπουδαιο βιογραφικο. Αξιζει η υπερβαση γι αυτον.

palpatine - 16/4/2021 12:06

Τεραστιο όνομα αλλά τα τελευταία χρόνια σαν ανορεχτος μου φαίνετε...

artistas21 - 16/4/2021 12:17

Τρώγοντας έρχεται η όρεξη:) Θα την βρει εδώ.

palpatine - 16/4/2021 12:04

Καλώς και να πάμε αμέσως για πρωτάθλημα του χρόνου αλλά ελπίζω να μη φτιαχτεί ομάδα μιας χρήσης μόνο και μόνο να πάρουμε πρωτάθλημα και μετά να την διαλύσουμε όπως το 18.... Θέλουμε σερί πρωταθληματων αρα να χτιστεί μια ομάδα που να έχει συνέχεια. Το είμαι έτη φωτός πίσω από τον πρωταθλητή και την επόμενη χρονιά πάω για πρωτάθλημα δεν μου βγάζει ότι θα χτιστεί ομάδα για να πάρουμε σερι πρωταθλήματα.... Τες πα περιμένουμε να δούμε..... Φέρτε όποιον θέλετε τον ρουμανο μην... Συνέχεια φέρετε μόνο γιατί θα έχουμε σκηνές 2004....

aekarrwsteia - 16/4/2021 12:02

Φέρτε τον Κλαψεσκου και θα δείτε πόσο ωραία θα γράφουν στην κάμερα τα άδεια καρεκλακια του ναού.

panosaekara - 16/4/2021 11:57

ΑΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΛΟΥΤΣΕΣΚΟΥ......Ρωτάω καλοπροαίρετα, δίχως να υποστηρίζω κάποια πλευρά. Δηλ. αφού αυτοί οι ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ που θέλουν τον Λουτσέσκου δεν σέβονται την ιστορία της ΑΕΚ, επομένως και ο Μελισσαν. δεν την σέβεται (αφού είναι όπως λένε καθαρά δική του επιλογή). Άρα δεν θέλει το καλό της ομάδος και τον ενδιαφέρει η διχόνοια. Δηλ. θέλει να δώσει τουλάχιστον 1εκ. σε έναν άνθρωπο που έχει κοροϊδέψει την ΑΕΚ (και το έχει κάνει για τον τίτλο του 18..), χωρίς να θέλει το καλό της ομάδας; ΜΗΠΩΣ... Συνέχεια ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΑΛΛΙΩΣ (μας έφαγαν τα συναισθήματα με πολλά παραδείγματα...). Και λέω, ναι ο Λουτσέσκου είχε πει 5 βαριές μ@@@@ς τότε (απορώ αν ήξερε τι έλεγε..) εις βάρος της ομάδας μας και ρωτάω..Μήπως και αυτός έκανε το παιχνίδι της διοίκησης του ΜΠΑΟΚ που θέλανε να πάρουν πρωτάθλημα (που τόσο απωθημένο το είχανε ) μετά από 40 χρόνια; Μια μικρή ομάδα όπως ο ΜΠΑΟΚ (για μένα θέλει πολλά καρβέλια για να θεωρηθεί μεγάλη ομάδα) με τόσα απωθημένα χρόνων, τόσες αδικίες που έχουν υποστεί όπως υποστηρίζουν (σε παλιότερα χρόνια ίσως μερικές χρονιές να έχουν κάπου δίκιο..), με τόσο μεγάλο μπάτζετ να χαλάνε, δεν μπορούσαν να φανταστούν ότι τους πήρε το πρωτάθλημα η ΑΕΚ, και το έχασαν και αυτοί (με τις ηλιθιότητες τους...). Το ότι δεν άντεξε άλλο με τους Σαββιδιδες (πατέρας και γιος) και τους παράτησε, ενώ θα μπορούσε να είναι πραγματικά βασιλιάς, δεν λέει τίποτα; Μήπως τους κατάλαβε και έφυγε γιατί δεν τους μπορούσε άλλο? Απλώς ρωτάω.. Άρα από την στιγμή που είναι επιλογή του προέδρου, ας δούμε το νόμισμα και από τις δυο πλευρές και ας μην δημιουργούμε αμέσως διχόνοια μεταξύ μας... Και όπως έχω ξαναπεί, το μεγαλύτερο χτύπημα στην καρδιά, των περισσότερων ΑΕΚΤΖΗΔΩΝ, ήτανε που είδαμε τον Μπάγιεβιτς στα κόκκινα, έναν άνθρωπο που λατρέψαμε και ήτανε το πρότυπό μας (στην κυριολεξία..).....Επομένως ας δούμε ότι πλέον το ποδόσφαιρο είναι καθαρά επαγγελματικό και πάρα πολύ λίγο συναισθηματικό....

AlexTheDominator - 16/4/2021 11:56

Και θα τον βρει. Όσοι φοβάστε θα πάρουμε αυτό το πράγμα γιατί άνθρωπος δεν είναι αυτός που μας είπε φασίστες... γιατί η ΑΕΚ πήρε πρωτάθλημα στο γήπεδο με μόλις 2 ήττες σε 3 διοργανώσεις. Η μόνη ομάδα στην Ευρώπη εκείνη την χρονιά ήμασταν. Επίσης μας είπε φασίστες αυτός που η ομάδα του αυτό το έκτρωμα του πλανήτη πήγε σε 3 δικαστήρια να κλέψει Πρωτάθλημα από εμάς όπως έκανε και ο γνήσιος γαύρος 10 χρόνια πριν βέβαια οι θαυμαστές του νοτιογαυρου έχουν ψωμί να φτάσουν στην πουστια τον... Συνέχεια νοτιογαυρο. Βέβαια εκεί που πονάνε αυτοί είναι ότι είναι ένα μίασμα μια αντιγραφή της ΑΕΚ Αθηνών τι να κάνουμε η αλήθεια πονάει με το τετράφυλλο τριφυλλακι που είχε χρόνια μας ζαλίζουν για κατεστημένο της Αθήνας για ποκ προς ενημέρωση σας δήθεν Έλληνες εσείς εκεί πάνω κλέψατε τα 2/3 σήματα του δήθεν ποκ αλλά του θαυμαστή σας ε ρουφιάνοι του βορρά το σήμα μπορεί να μην το φορέσατε ακόμα αλλά την προσωπικότητα του γαυρου την φορέσατε και σας αρέσει ψευτοπροσφυγες

Nikolas_Georgeas - 16/4/2021 11:28

Δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν είμαστε ικανοί να βρούμε έναν προπονητή ;πο το εξωτερικό με 1+ εκατομμύριο που είμαστε διατεθειμένοι να δώσουμε για Λουτσεσκου

Kellhus21 - 16/4/2021 11:56

Πραγματικα ειναι να απορεις

Stratiotis21 - 16/4/2021 11:56

Προπονητή για άμεσο πρωταθλητισμό με 1,5εκ μπάτζετ δεν παίρνεις...

john Original - 16/4/2021 11:55

ΚΙΚΕ ΦΛΟΡΕΣ Η ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΝΑΛΟΓΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ...ΜΗΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ...ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΣ ΛΟΥΤΣΕΣΚΟΥ..ΟΥΤΕ Ο ΜΙΛΟΓΕΒΙΤΣ..

Φοίνικας - 16/4/2021 11:54

Κάθε άνθρωπος και οπαδός μπορεί να κάνει την δική του ανάγνωση των πραγμάτων και να έχει μια διαμορφωμένη άποψη. Σωστή ή λάθος συνήθως το κρίνει ο χρόνος και οι συγκυρίες.


Η δική μου άποψη είναι ότι πέρα και πάνω από budget, δουλειά των εκάστοτε προπονητών και πάει λέγοντας η ΑΕΚ πάσχει από ουσιαστική δομική δυσλειτουργια. Η ΠΑΕ αρνείται να εκσυγχρονιστει και... Συνέχεια εν πολλοίς λειτουργεί με ένα ηγεμονικό σχεδιασμό όπου ουσιαστικά ένας παίρνει τις αποφάσεις, ακόμα και σε θέματα παροπλισμου ποδοσφαιριστων.


Λυπάμαι αλλά φοβάμαι ότι με αυτό τον τρόπο λειτουργίας κάνουμε κύκλους και ψάχνουμε χρονιές πυροτέχνημα σαν εκείνη του 2018. Ήλπιζα ότι το πρώτο πράγμα που θα ακούγαμε στο επόμενο διάστημα θα είναι η συνεργασία με έναν Τεχνικό Διευθυντή με εκτόπισμα παράλληλα με ενίσχυση του τμήμα σκαουτινγκ σε συνεργασία με σημαντικά γραφεία μάνατζερ. Το να ξενερώνεις να μπαίνεις σε "μανατζεριστικα νταραβερια" εν ετει 2021 είναι σαν να ξενερώνω να πληρώνω με χρεωστική κάρτα και να θέλω να το κάνω μόνο με μετρητά. Δεν γίνεται βρε αδερφέ.


Ανταυτου ακούω και πάλι ότι ο ένας, ο Μελ, πάει για προπονητή μεγάλο όνομα, με κασε στο εκατομμύριο και πάει λέγοντας. Κι αναρωτιέσαι, αφού με μάνατζερ δεν θέλει πάρε δώσε, κι αφού ΤΔ είναι ο Κονε (κάπου ελεος δηλαδή) ποιοι είναι αυτοί οι προπονηταραδες ρε αδερφέ?


Για να μάθεις ότι είναι ο Λουτσεσκου ξέρω γω και μετά ο Μιλόγεβιτς, για καν γυρίσουμε ίσως σε Next big thing της Πορτογαλίας φεριπειν. Αυτοί είναι οι προπονηταραδες ρε παιδια? Ο Λουτσεσκου και ο Μιλόγεβιτς?


Να μην πλατιαζω. Η ΑΕΚ δεν είναι η ασχολία και το μεράκι του ενός, είναι εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων. Η ΑΕΚ έχει ανάγκη από ηγέτη που οργανώνει και μοιράζει αρμοδιότητες σε άξιους τεχνοκρατες για να πάνε την ομάδα στην κορυφή. Όταν επιμένεις να έχεις γύρω σου κλακαδορους συνεργάτες και λίγους για την δουλειά ώστε να "αναγκάζεσαι" κάθε τρεις και λίγο να το παίρνεις πάνω σου, τότε μετατρέπεσαι σε έναν άτυπο ηγεμόνα και έναν φαύλο κύκλο.


Ποσό αγαπάω την ΑΕΚ μονο εγώ το ξέρω. Συνεπως είναι περιττό να γράψω πως εύχομαι να πέσω εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά από την παραπάνω ανάγνωση. Ωστόσο στην παρούσα φάση αυτή την εικονα έχω αποκομίσει.

kk_kostas_ - 16/4/2021 11:24

Πέρα απο την αρχική περίοδο της προδοσίας Ντούσαν που ήμουν και στην μετα εφηβική ηλικία και έβραζε το αίμα μου απο οτι είχε γίνει , δεν έχω γιουχάρει ποτέ μέλος της ΑΕΚ για θέματα πέρα απο την αγωνιστική απόδοση του. Ακόμα και στον διχασμό της επιστροφής του προτιμούσα να είμαι σιωπηλός . Ακόμα και τον Κατίδη ποιό πολύ τον λυπήθηκα παρά τον γιούχαρα για το αίσχος που είχε κάνει . Ο συγκεκριμένος για μένα είναι persona non grata . Ενδεχόμενη πρόσληψη του ειλικρινά δεν ξέρω που θα με... Συνέχεια οδηγήσει . Πιθανότατα στην αποχή για να μην κάνω κακό στην ομάδα . Θεωρώ όμως πως θα είναι καταστροφική επιλογή . Δεν θα φέρει διχασμό γιατί δεν πιστεύω πως υπάρχει κανείς οπαδός μας που να τον θέλει αλλά θα φέρει τέτοια γκρίνια που δεν μπορώ να φανταστώ τις συνέπειες .Ελπίζω να μην γίνει τέτοιο λάθος .

Droit_Au_But - 16/4/2021 11:54

Πολύ ωραίο σχόλιο. Εύγε !

Droit_Au_But - 16/4/2021 11:51

Φίλοι, συζητάμε περί αντιπάθειας εμπάθειας κλπ

ο γαύρος π.χ. τους μεγαλύτερους γ@μ[email protected]δ3ς του τους καλωσόριζε μα ανοιχτές αγκαλιές.

Εδώ έκανε κρα να πάρει τον Ντέμη τι συζητάμε ;

ΟΚ τον φτύπουμε κατάμουτρα για τις παράγκες και την απαξίωση του ποδοσφαίρου αλλά στο θέμα αυτό φαινόμαστε μίζεροι όπως υπαγορεύει το DNA μας ...... Συνέχεια
ΑΠό την μία ωριόμαστε να μην έρθει π.χ. ο Λουτσέσκου, ακι από την άλλη κλαιγόμαστε γιατί είμαστε πάντα 20 βαθμούς από τον πρώτο.

Και για να μην παρεξηγηθώ, εγω προσωπικά ΔΕΝ θέλω τον Λουτσέσκου.

Όχι για όλα όσα είπε (που εάν τα δεις αλλιώς δείχνουν και πνεύμα νικητή) αλλά γιατί δεν πιστεύω οτι αξίζει να δώσεις το π.χ. 1,2εκ σε αυτόν τον προπονητή και να μπεις ΑγιαΣοφιά με αυτόν !

Δεν νομίζω οτι η ΑΕΚ βολοδέρνει τόσα χρόνια και όταν αποφάσισε να κάνει πρωταθλητισμό, να τον κάνει με ΑΥΤΟΝ σαν προπονητή ...

Αλλά επαναλαμβάνω, ας αφήσουμε την μίζερη εμπάθεια που την μπερδεύουμε με το φιλότιμο, όταν οι ίδιοι που λέμε όχι για Λουτσέσκου κατηγορούμε τον ΧΙμένεθ που έχει ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΕΙ κάθε φορά να τον διώχνουμε και να τον ξαναζητάμε και ΠΑΝΤΑ να λέει ΝΑΙ.

Αυτά αδέρφια, ελπίζω η Αγία Σοφία να δώσει σοφία στον πρόεδρο να πάρει την σωστή απόφαση ...

Livajia21 - 16/4/2021 11:50

Livajia21 - 16/4/2021 11:28

Μελ κανόνισε να μας φέρεις τον ρουμανο για προπονητή.


Μακριά από αυτόν.Ουτε ζωγραφιστό να τον δούμε δεν θέλουμε πόσο μάλλον για προπονητή μέσα στην Αγία Σοφία.... Συνέχεια
Σε βλέπω μόνος να είσαι στο γήπεδο.

Και πρωτάθλημα να μου πάρει θα είναι σαν.να μην μου έχει πάρει..Ουστ

Okonski21R - 16/4/2021 11:39

Εμείς όμως είμαστε αρνητικοί με την έλευση του ρουμάνου. Να δω ποιος θα πάει στο γήπεδο πρόεδρε αν φέρεις αυτό το κατακάθι...

mondeo62 - 16/4/2021 11:37

Ελπιζω αυτοι να μην ειναι ο Λουτσεσκου και ο Μιλογεβιτς.Τοσοι προπονητες υπαρχουν ρε φιλε......

orbon - 16/4/2021 11:18

Αμεσος πρωταθλητισμός με αυτή την ομάδα δεν γίνεται. Πας σε προτζεκτ 3ετιας. ΟΧΙ στον Λουτσέσκου.

BlackKnight - 16/4/2021 11:17

Και εγώ τελικά δεν είμαι αρνητικός. Με έπεισε εκείνο το τρολάκι ο void21. Τα άξιζε τα λεφτά του.

ΕΠΟΜΕΝΟ

 

 

29/04 - 21:09
Αυτοκτονία και αποκλεισμός για την ΑΕΚ!
the_teacher - 09/05 - 18:19
---Άντε παρατήστε μας πια ρε. Όλοι σας. Από Μελισσανιδη μέχρι τον τελευταίο παίχτη. Έχουμε φτάσει στο σημείο να αποκλειόμαστε και να αισθανόμαστε ανακούφιση, επειδή δε θα γίνουμε ρεζίλι στον τελικό. Αυτή η ΑΕΚ είναι μια ντροπή για την Ιστορία της και αυτοί που τη σχεδίασαν χρωστάνε ένα συγγνώμη. Συγγνώμη που είναι άσχετοι με το ποδόσφαιρο και που έφτασαν με τα εγκλήματα τους την ΑΕΚ σε αυτό το σημείο ντροπής. Όλοι όσοι είστε κοντά στην ΑΕΚ μάς οφείλετε μια συγγνώμη. Γιατί άλλος ανεχτηκε κι άλλος αποδέχτηκε σιωπηλά όλα αυτά τα εγκλήματα. Τις παλινωδίες με τους κουμπαραδες, τους παίχτες από τα πανέρια που βαφτίζονταν παιχταράδες, τους Καρντόσο, τη μιζέρια, τις αρλούμπες για την οικονομική πολιτική της ΠΑΕ. Η ΑΕΚ έχει χάσει τα πάντα. Την ψυχή της, την ταυτότητά της, τη διαχρονική της ποιότητα, ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Πηγαίνει κι έρχεται από γήπεδο σε γήπεδο σαν θίασος ποικιλιων, με νοοτροπία δημοσίου υπαλλήλου, ατάλαντη και βαρετή. Μια ομάδα με αρχηγό που είναι η σημαία αυτής της νοοτροπίας. Μια ομάδα-νεκροταφείο ταλέντου και φιλοδοξιας. Να τη χαίρονται όσοι την κατάντησαν έτσι. Να τη βλέπουν, να την καμαρώνουν. Ντροπή σε όλους σας.
05/05 - 19:27
ΑΕΚ - ΠΑΟΚ 1-2 (ΤΕΛΙΚΟ)
DF1972 - 10/05 - 11:31
---Τ Ε Λ Ο Σ! Ως εδώ... Ο γιος μου λέει "πάλι τα ίδια ρε μπαμπά;", η κόρη μου γελάει με τις αντιδράσεις μου, η γυναίκα μου λέει: "δεν βάζεις καλύτερα Μέλισσες και Survivor, μην μου πάθεις τίποτα, έχεις ανεβάσει πίεση"... Ε, λοιπόν Μέλισσες και Survivor!!! Ουστ ξεφτιλισμένοι, ντροπή σας που κατάντησατε την ΑΕΚαρα ΜΑΣ. Δική μας είναι η ΑΕΚ ρε ξεφτίλες! Ουστ από εδώ!!!
05/05 - 23:49
Διάλυση σε ένα τρίλεπτο για την ΑΕΚ
Φοίνικας - 06/05 - 21:40
---Η ιστορία και το DNA της ΑΕΚ δεν αλλοιώνονται μόνο επειδή μια χρονιά βρέθηκε διοικητικά και ιδιοκτησιακά παρατημένη, λεηλατημενη, χρόνια κατακρεουργημενη, ουσιαστικά αφραγκη και χρεοκοπημενη, χωρίς δικαίωμα μεταγραφών και με παιχτακια σαν τον Σιαλμα να κάνουν προσφυγή και να μένουν ελεύθεροι με αποτέλεσμα να πολεμα και να δίνει μια άνιση μάχη απέναντι σε διαιτητικές σφαγες και παραρτήματα του δυνάστη που τελικά οδήγησαν στον υποβιβασμό της ομάδας μας.Η ιστορία και το DNA της ΑΕΚ αλλοιώνονται αγρίως τα τελευταία 3 χρόνια, όταν δεν μαζεύει βαθμό σε ευρωπαϊκό όμιλο (γιατί κάποιος αποφάσισε να κάνει τα λεφτά της ομάδας κουμπαρα και να πάει να παίξει με χαφ τον Αλεφ και τον Μοραν και εξτρεμ τον Ντελετιτς και τον Κλωναριδη), όταν χάνει 4 σερί τελικούς κυπέλλου, τους 3 μάλιστα από τον ίδιο αντίπαλο, όταν μένει εκτός τίτλου από τον Νοέμβρη, όταν παλεύει μεταξύ 3ης και 5ης θέσης με 35 βαθμούς διαφορά από την κορυφη, όταν σε μέσα σε 6 χρόνια έχει μαζέψει 3 τριαρες, 2 τεσσαρες και 1 εντός έδρας πεντάρα από τον γαυρο χωρίς να έχει ανταποδώσει μια φορά, όταν σε 33 συνεχόμενους αγώνες με ΟΣΦΠ, Παοκ και Παο έχει μόνο 3 νίκες και ένα σωρό ήττες λες και είναι ο Λεβαδειακος, όταν έχει γίνει πελάτης του χειρότερου παοκ των τελευταίων 5 χρόνων και χάνει 4 φορές από εκείνον μέσα σε ένα μήνα, όταν κοντεύει να φάει μισή κατοστάδα γκολ σε ένα πρωτάθλημα, και πόσα ακόμα επιμέρους που πραγματικά υποβιβαζουν αυτά τα τεράστια τρία γράμματα. Γιατί καμιά φορά αυτοί οι "υποβιβασμοι" και κυρίως η ανοχή που δείχνουμε σε αυτούς είναι πιο επικίνδυνοι κι από έναν κυριολεκτικο υποβιβασμό σε μικρότερη κατηγορία.Το μεγαλύτερο κακό που μας έκανε εκείνο το ρημάδι το 2013, είναι ότι μας έκανε "και μη χειροτεράκηδες". Αφού η ομάδα δεν χρωστάει και δεν κινδυνεύει να πέσει κατηγορία, όσες πικρές και να τρώμε, έχουμε κάποιους που στην πρώτη κριτική που θα ασκηθεί στην διοίκηση θα σου πουν "α ρε Αδαμιδοθανοπολους που θέλετε". Φτάσαμε στο σημείο να διαβάζουμε ότι ο Μελισσανίδης σκεφτεται να φύγει επειδή ανήρτησε ένα πανό διαμαρτυρίας η Original για το οποίο είχε απόλυτα δίκιο, και το 85% των σχολίων να καταφερονται κατά της Original με τρόμο να μην στεναχωρηθει ο Μελ. Αν είναι δυνατόν.Συνεπώς? Ας κοιτάξουμε την μάπα μας στον καθρέφτη και θα δούμε ένα κομμάτι του προβλήματος. Εμείς οι ίδιοι ρίξαμε χαμηλά τον πηχυ και εμείς οι ίδιοι γίναμε ανεκτικοι στην παταγώδη αποτυχία. Πως γυρνάει αυτό τώρα μάγκες μου? Πως? Με την νοοτροπία που έχει καλλιεργηθεί την τελευταία 3ετια και κυρίως την ακαμπτη πολιτική του Μελ δεν γυρνάει. Με πονάει πολύ, αλλά αλήθεια δεν ξέρω πως γυρνάει αυτό το πράγμα έχοντας δει πλέον για τα καλά τον τρόπο που λειτουργεί ο πρόεδρος.Ένα τελευταίο που το νιώθω πολύ βαρύ μέσα μου. Κρίμα ρε πρόεδρε να μας βγάζεις ξινό από την μύτη το σπίτι μας, την γηπεδαρα μας που μετά από τόσα χρόνια λαχταρουμε να μπούμε μέσα. Είναι εντελώς χειριστικο και συναισθηματικά εκβιαστικο, όλα αυτά τα χρονια η ιστορική κατρακύλα της ομάδας μας να γίνεται (σιωπηρά ή και φωναχτά) στο όνομα της επιστροφής στο σπίτι.
05/05 - 19:27
ΑΕΚ - ΠΑΟΚ 1-2 (ΤΕΛΙΚΟ)
aekarrwsteia - 10/05 - 11:31
---Το γηπεδο χτιζεται, η ΑΕΚ γκρεμίζεται.
05/05 - 19:27
ΑΕΚ - ΠΑΟΚ 1-2 (ΤΕΛΙΚΟ)
Valderama - 06/05 - 15:39
---ελπίζωντας λόγο μαζοχισμού στην ανατροπή θα πω το εξής. όσα γήπεδα, όσα προπονητήρια, αυτό που έχω ζήσει μετα το πρωτάθλημα και ιδιαίτερα επί κορωνοιού με την ΑΕΚ δεν το συγχωρώ από κανέναν ευεργέτη - επενδυτή ή όπως θέλει να λέγεται. Να πανε όλοι τους στην ευχή του θεού και να μη τους ξανακούσω μου έχουν καταστρέψει την υγεία μου...η πιο μαύρη σελίδα έιναι που ζούμε ΝΤΡΟΠΗ!