Quantcast
56 ΣΧΟΛΙΑ

Υπάρχουν και αισιόδοξα νέα…

Διαβάστε τα ΣΦΗΝΑΚΙΑ της Δευτέρας από τον Κώστα Κετσετζόγλου


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
thhseas_r21 - 1/3/2021 20:58

Manolo Jimenez Σε 12 παιχνίδια στο πρωτάθλημα, ρεκορ 6-3-3. Massimo Carrera σε 12 παιχνίδια στο πρωτάθλημα, ρεκορ 7-3-2. Με λίγα λόγια παρόμοια αποτελέσματα. Και για να μην παρεξηγηθώ τους θεωρώ για το ελληνικό πρωτάθλημα και τους 2 πολύ καλούς προπονητές. Απλά μην ρίχνουμε ανάθεμα στον Καρέρα πχ για την προετοιμασία 1ον γιατί φέτος σε όλες τις ομάδες δεν έγινε κανονική προετοιμασία, 2ον είχαμε τον τραγελαφο με τον τελικό κυπέλλου και 3ον άργησαν χαρακτηριστικά οι μεταγραφές.... Συνέχεια

Νεντελτσιάρου, Τάνκοβιτς πχ ήρθαν Οκτώβριο!!! και μετά είχαμε παιχνίδια Πέμπτη, Κυριακή...



Συμπεράσμα. Η ΑΕΚ δεν είχε και δεν έχει θέμα προπονητή. Όλα είναι θέμα επιπέδου ροστερ.



Να αφήσουμε τους προπονητές ήσυχους να δουλέψουν μία 2ετια, 3ετια και να μην τους αλλάζουμε σαν πουκάμισα. Έτσι θα εμπεδώσουν και οι παικταράδες ότι θα αναλαμβάνουν μεγάλο κομμάτι των "ευθυνών" - αποτελεσμάτων...



Αυτά από εμένα...

AEK from ever for ever - 2/3/2021 17:55

Δεν υπάρχει προπονητής Καρέρα. Μέσα σ ένα χρόνο η ομάδα έγινε ερείπιο, αναλογικά του καλού ροστερ που είχε, η ομάδα δεν βλεπόταν, η αμυντική λειτουργία ήταν άγνωστη φράση και επιθετικά, ότι έκαναν με ατομικές κυρίως ενέργειες οι πολύ καλοί μεσοεπιθετικοι μας. Εντελώς αδουλευτη ομάδα, λογικά πήγαινε στα Σπάτα, την άφηνε στους βοηθούς και κοίταζε στα e shops για νέα κουστούμια και τραγιασκες.

victor21R - 2/3/2021 10:24

Στην γενική λογική δεν διαφωνώ. Αλλά οι συγκρίσεις στα νούμερα μεταξύ Carrera Jimenez καλύτερα να αποφεύγονται... Όταν χτίσει την δική του ομάδα του χρόνου ο Manolo τότε θα τον κρίνουμε ολοκληρωμένα. Τώρα κλήθηκε να διαχειριστεί μια ομάδα χωρίς σωστή προετοιμασία , με ένα σωρό τραυματίες κάθε αγωνιστική και στην μέση της χρονιάς... Η ήττα από τον Ολυμπιακό δεν μπορεί να καταλογιστεί στον Jimenez με την έννοια ότι είχε μερικές μέρες στην ομάδα , άσε που σαν εικόνα το αποτέλεσμα μας αδικεί. Η... Συνέχεια ήττα από τον ΠΑΣ ήταν καθαρά θέμα παιχτών και ειδικά Insua. Εάν δεν έκανε αυτό το τραγικό πέναλτι η ΑΕΚ δεν έχανε εκείνη την μέρα. Μόνο για την ήττα από τον Άρη έχει κάποιες ευθύνες αλλά και πάλι τα είπαμε , ο Manolo θα κριθεί 100% όταν χτίσει την δική του ομάδα...

taxiss21 - 2/3/2021 14:20

Σωστός ο Victor 21!

yian61aek - 2/3/2021 09:50

Την ομάδα αυτή τη σχεδίασε,την ετοίμασε και την οργάνωσε π Καρέρα.Ο Μανόλο διαχειρίζετι τι υλικό που επέλεξε άλλος.Ως εκ τούτου έχει άπειρα ελαφρυντικα.Την χρονιά που εκτισε αυτός τη δική του ομάδα το πήρε!

dikigoros_tu_diabolu - 2/3/2021 10:40

Δηλαδη εσυ πιστευεις οτι την χρονια που πηρε πρωταθλημα εκτισε την δικη του ομαδα?Η' οτι θα το κανει του χρονου? Θα συνεχισει να διαχειριζεται επιλογες αλλων οπως με Ντατσενκο..

taxiss21 - 2/3/2021 08:41

Μπράβο σου φίλε! Αυτό ακριβώς είναι το θέμα!

AEK 1977 - 1/3/2021 22:01

Εγώ θα πω αυτά που νοιώθω και κράξτε άφοβα, δεν έχω κανένα πρόβλημα.


Θα αρχίσω με τον Χιμένεθ. Εκτός από μέτριος και αλλοπρόσαλλος προπονητής είναι και άδικος. Τους παίκτες του έχει χωρίσει σε δύο κατηγορίες. Σε παιδιά και σε αποπαίδια. Όπως κάνει δηλαδή ένας κακός προϊστάμενος σε κάποια υπηρεσία με αποτέλεσμα η υπηρεσία αυτή να υπολειτουργεί. Τα... Συνέχεια χειροπιαστά παραδείγματα πάμπολλα.


1. Βασιλαντωνόπουλος. Είναι δεξί μπακ και τον έχει παροπλίσει χρησιμοποιώντας για δεξί μπακ στον Σβάρνα που δεν είναι αυτή η θέση του. Αν δεν του έκανε ο Βασιλαντωνόπουλος ας τον άφηνε να φύγει τον Δεκέμβριο ή ας τον έδινε κάπου δανεικό. Αυτό που κάνει τώρα σε ένα ποδοσφαιριστή που δεν δημιούργησε ποτέ προβλήματα, είναι πέρα για πέρα άδικο.

2. Τατσένκο. Η μοναδική μεταγραφή που έκανε? η ΑΕΚ που είναι και αυτός δεξί μπακ ή έτσι μας είπαν τουλάχιστον και χωρίς να τον δούμε τον βγάλαμε άχρηστο. Ένας παίκτης που παίζει στην Εθνική της χώρας του. Αλλά προέρχεται από προετοιμασία και άλλη κουλτούρα και σίγουρα θέλει χρόνο προσαρμογής. Πάλι ο Σβάρνας δεξί μπακ. Αν είναι δυνατόν

3. Χνίντ. Χωρίς να τον δούμε καλά – καλά τον βαφτίσαμε παλτό και άμπαλο. Που και αυτός προέρχεται από χώρα με άλλη κουλτούρα και χρόνο προσαρμογής. Αλλά να παίζει ο Νέντε που βγάζει μάτια.

4. Τάνκοβιτς. Ένας πολύ ποιοτικός παίκτης που στα δικά μου μάτια μοιάζει να είναι ξενερωμένος. Και όπως έγραψε και κάποιος δημοσιογράφος σήμερα, τον κάνει πρώτη αλλαγή γιατί το ευχαριστιέται πολύ.

5. Αλμπάνης. Κάτι από Τάνκοβιτς

6. Εδώ όλη μέρα συγχαίρει τον Κρίστισιτς που κάνει 2/10 καλά παιχνίδια και τίποτα για τον Σιμάνσκι που εδώ και ένα μήνα είναι το Α και το Ω της ομάδας (μαζί με τον Γκαρσία). Που τέτοια ματς δεν έκανε σε όλη την παρουσία του στην ΑΕΚ ο Κρίστισιτς


Κάποτε ο Μπάγεβιτς πήρε πρωτάθλημα (1989) με Πεπέ. Κούτουλα. Χατζή κλπ γιατί μπορούσε να παίρνει το 110% από τον κάθε παίκτη. Αλλά τι συγκρίνω τώρα.


Αν θέλουμε να πάμε μπροστά πρέπει να μάθουμε να βλέπουμε την αλήθεια κατάματα και να διορθώνουμε τα λάθη. Και όχι να πανηγυρίζουμε την τυχαία νίκη με την ουραγό Λάρισα και την ισοπαλία με έναν ελλειπή και φοβικό ΠΑΟ.


Υ.Γ. Στις δηλώσεις του ο Χιμένεθ μετά το ματς είπε ότι έχουμε πρόβλημα στα στημένα. Χαίρω πολύ κύριε Χιμένεθ. Τι κάνετε στις προπονήσεις έτσι ώστε οι παίκτες να κάνουν τα βασικά που κάνουν και οι πιο αδύνατες ομάδες? Γι’ αυτό σε φέραμε, για να βελτιώσεις τα προβλήματα και όχι για να τα επισημαίνεις.


ΥΓ.1. Χρειάζεται να έχεις μεγάλο ταλέντο έτσι ώστε με μία κίνηση να αχρηστεύεις δύο θέσεις. Το δίδυμο Σβάρνα-Λάτσι από ότι έδειξε ήταν το πιο αποτελεσματικό. Και τι έγινε?. Να μεταθέσει τον Σβάρνα δεξί μπακ με αποτέλεσμα να μην έχουμε ούτε δεξί μπακ αλλά ούτε και κεντρικό αμυντικό δίδυμο.

victor21R - 2/3/2021 16:14

Από τα πιο άμπαλα σχόλια που έχω διαβάσει...

AEKoldSchoolR21 - 3/3/2021 13:40

φιλε εχουν ξεχασει ποιος σου εχει παρει τους 2 απο τους 3 τελευταιους τιτλους της ομαδας μας...Δεν ειμαστε ουτε χιμενολατρεις ουτε τιποτα ΑΕΚ ειμαστε αλλα να λενε μετριο εως κακο τον προπονητη που σου πηρε πρωταθλημα με ελαχιστα ειναι ντροπη!!

Fotmit86 - 2/3/2021 14:23

Μας παράθεσες έναν τόνο ασυλόγιστες σκέψεις, αυθαίρετα συμπεράσματα και ανεδαφικές προτάσεις . Ενα υβρεολόγιο κατά του πρωταθλητή - προπονητή της ομάδας μας κ.Χιμένεθ .Ποιό είναι το resume σου άνθρωπε μου;;;; Να διώξουμε τον κ.Χιμένεθ και να φέρουμε ποιόν;;;; Τον Ουζουνίδη ,τον Καρντόσο ή τον Καρέρα ;;;;; Ανακατέβεις και τον κ.Μπάγιεβιτς που η Ιστορία της ομάδας μας τον έγραψε με χρυσά γράμματα.... Συνέχεια
Εάν δεν μου δώσεις απάντηση ,θα με αναγκάσεις να πιάσω ένα ένα αυτά που εκστόμισες ανερυθρίαστα και να στα επιστρέψω "αναλόγως" . Ολα έχουν τα όρια τους !!!! Δεν νομίζεις ;;;;;

AEK 1977 - 2/3/2021 16:19

Είπα να μη σου απαντήσω αλλά ο τόνος που χρησιμοποιείς είναι προκλητικός και απαράδεκτος. Ο καθένας εδώ μέσα μπορεί να έχει τις απόψεις του και να εκφράζεται ελεύθερα. Αυτό θα πει δημοκρατία. Κάποιοι σοφοί έλεγαν το εξής: Διαφωνώ μ’ αυτά που λες αλλά θα πολεμήσω μέχρι θανάτου για να το λες.

Εγώ φιλαράκι δεν έβρισα κανένα και αν εσύ καταλαβαίνεις ότι οι αλήθειες είναι υβρεολόγιο με συγχωρείς αλλά δεν είναι δικό μου το πρόβλημα.... Συνέχεια

Δεν έχω να σου απαντήσω σε κάτι άλλο και εμμένω στις απόψεις μου που έγραψα προηγουμένως. Αν εσύ θέλεις να αντικρούσεις με επιχειρήματα και όχι με αερολογίες τις απόψεις μου μπορείς να το κάνεις. Όπως πχ. Μπορείς π.χ να ισχυρισθείς ότι ο Σβάρνας δεν παίζει δεξί μπακ αλλά αριστερό αφού αυτή είναι η θέση του.


Α και κάτι άλλο. Φτάνει πια αυτή η Χιμενολατρεία η και οποιαδήποτε άλλη ……λατρεία. Φτάνει πια, κάηκε η γούνα μας. Και να ξέρεις και κάτι άλλο. Οι προπονητές δεν τελειώνουν στον Χιμένεθ ή στον Ουζουνίδη κλπ. Δεν μπορεί, σε ολόκληρη την υφήλιο πρέπει να υπάρχουν και άλλοι προπονητές.

Fotmit86 - 2/3/2021 17:02

Είσαι τελικά και θρασύτατος!!! Οταν λες για έναν άνθρωπο που με την παρουσία του κόσμησε την ομάδα σου "Εκτός από μέτριος και αλλοπρόσαλλος προπονητής είναι και άδικος." δεν είναι ύβρις ;;; Είναι καλόπιστη κριτική αυτό ;;;; Εκτός και αν δεν ξέρεις τι γράφεις ή δεν αντιλαμβάνεσαι τις έννοιες των λέξεων !!!! Εχεις δει πολλούς μέτριους αλλοπρόσαλλους και άδικους προπονητές να παίρνουν πρωταθλήματα ,κύπελα και να σε καταξιώνουν στα ευρωπαικά σαλόνια ;;;... Συνέχεια
Λοιπόν για να τελειώνουμε ,διότι κάποιοι κρυπτόμενοι στην ανωνυμία τους εκστομούν ύβρεις και κακεντρέχειες ,σου λέω τα εξής:

Ο λόγος που υπάρχει το site είναι να μπορούν οι φίλοι και οπαδοί της ομάδας μας να καταθέτουν με δεοντολογικό και δημοκρατικό τρόπο τις απόψεις τους ,με απώτερο στόχο α) την ζύμωση των αντιτιθέμενων απόψεων και β) τον καυτηριασμό τυχόν άστοχων ενεργειών εκ μέρους της ΠΑΕ ,ούτως ώστε να γίνεται καλλίτερη αναφορικά με την λειτουργία της . Δεν είμαστε εδώ προφανώς για να ευλογούμε τα γένια μας . Ούτε όμως μας νομιμοποιεί κάποιος να "κράζουμε" ή να "μειώνουμε" ανθρώπους .Ωστόσο η ΑΕΚ δεν είναι

φιλανθρωπικός οργανισμός ούτε ευαγές ίδρυμα να περιθάλπτει μικρής έως ασήμαντης δυναμικής ποδοσφαιριστές και προπονητές δαπανώντας παράλληλα εκατομμύρια Ευρώ σε μακροχρόνια συμβόλαια .Μιλάμε για οικονομική αιμορραγία!!! Εάν εσύ δεν συνειδητοποιείς ότι η ομάδα μας ,και με την ανέχεια σου , έχει κατωλισθήσει σε έναν πάτο πηγαδιού ,ΔΕΝ θα συρθούμε ΟΛΟΙ σε τέτοιες λογικές . !!!

AEK 1977 - 2/3/2021 18:39

Το σχόλιο σου είναι ένας αρκταμάς ασυναρτησιών χωρίς αρχή και τέλος και σίγουρα χωρίς επιχειρήματα Το μόνο που κάνεις είναι να με επαληθεύεις και την Χιμενολατρεία. Δεν αξίζει να σου απαντήσω περαιτέρω γιατί χάνω τον χρόνο μου με άτομα σαν εσένα.

Texas_Jack21 - 2/3/2021 10:15

Mόνο που εσύ τους παίκτες τους βλέπεις απ' έξω ενώ ο Μανόλο από μέσα. Όσο για το παράδειγμα του Μπάγιεβιτς που φέρνεις σου υπενθυμίζω ΄ότι όταν είχε ξανάρθει στην ΑΕΚ μας κατάντησε να τρώμε 4άρες από Ολυμπιακό Βόλου και 3άρες απο Λεβαδιακό και Πανιώνιο.

Aeksalamis123 - 2/3/2021 14:00

Την ομαδάρα του '90 ποιος την έφτιαξε; Ο Γιδόπουλος, ο Γενεράκης, ο Καρράς, ο Μελισσανίδης ή ο Ραβούσης;

AEK 1977 - 2/3/2021 11:14

Για τον Μπάγεβιτς θα σου πω μόνο αυτό. Είτε σαν παίκτης είτε σαν προπονητής είναι παρών στα 6 από τα 12 πρωταθλήματα που έχουμε (1978, 1979, 1989, 1992, 1993, 1994). Πολύ ατυχής η σύγκριση και λίγος σεβασμός δεν βλάπτει.

dronald961 - 2/3/2021 02:45

Ο χιμενεθ μας κάνει χάρη αν δν το έχεις καταλάβει π δν βάζει βασιλαντονοπουλο Αλμπάνη κ χνιντ(ότι ποιο αντιποδοαφαιρικο έχω δει ο συγκεκριμένος δν κανειει ούτε στις τελευταίες ομάδες της κατηγοριας μας) Κ αν δν φύγουν αυτοί οι παίκτες μη περιμένετε βελτίωση στην ομάδα κ π τους βάζει τι κάνουν τπτ χειρότεροι από αυτούς π παίζουν ήδη είναι... Αλμπάνης ανούσιες Μέχρι αηδίας κ γ κάποιο λόγο όταν ξεκινάει κ βασικός είναι ακόμα χειρότερος... βασιλαντονοπουλο χειροτερος από μπακάκη κ... Συνέχεια χάνει εύκολα κ την θέση του (γ καμία λαμια μια χαρά ειναι) κ χνιντ η έννοια του αντιποδοσφαιρικου κορμιού μόνιμα λάθος τοποθέτηση επίσης κακος με την μπάλα στα πόδια τσαφακιας κ γενικά αν πιάσω τα αρνητικά του δν θα τελειώσω ποτέ... Γ τον μόνο π δν έχω άποψη είναι ο νταντσενκο Επειδή δν τον έχω δει ακομα

AEK 1977 - 2/3/2021 11:21

Ρε φίλε αυτή η Χιμενολατρεία και γενικά η οποιαδήποτε …..λατρεία να το ξέρεις με εκνευρίζει πολύ. Μετά από την Μπαγεβιτσολατρεία νόμιζα ότι εμείς σαν Αεκτζήδες το έχουμε ξεπεράσει. Ο Χιμένεθ είτε αρέσει σε μερικούς είτε όχι είναι ένας μέτριος προπονητής που για τα κυβικά της ΑΕΚ που εμείς θέλουμε (ειδικά οι παλαιότεροι που ζήσαμε την εποχή του Μπάρλου αλλά και άλλων ομαδάρων της ΑΕΚ) ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ).

SKEPTOMENOS12 - 2/3/2021 08:44

Απλά φίλε ( και οποίος αλλος εάν θέλει ) μπορείς να μου απαντήσεις ποιος ήταν ο προπονητής το 2018 ;; Την χρονια δηλαδή που πήραμε πρωτάθλημα,φτάσαμε όντας αήττητη στους 32 του Γιουρόπα και στον τελικό κυπέλλου ;; Με μπατζετ υπό διπλάσιο από ότι του παοκ και του οσφπ ;;

AEK 1977 - 2/3/2021 11:19

Ρε φίλε αυτή η Χιμενολατρεία και γενικά η οποιαδήποτε …..λατρεία να το ξέρεις με εκνευρίζει πολύ. Μετά από την Μπαγεβιτσολατρεία νόμιζα ότι εμείς σαν Αεκτζήδες το έχουμε ξεπεράσει. Ο Χιμένεθ είτε αρέσει σε μερικούς είτε όχι είναι ένας μέτριος προπονητής που για τα κυβικά της ΑΕΚ που εμείς θέλουμε (ειδικά οι παλαιότεροι που ζήσαμε την εποχή του Μπάρλου αλλά και άλλων ομαδάρων της ΑΕΚ) ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ).... Συνέχεια

Δεν θέλω να μπω στο τρυπάκι για το πρωτάθλημα του 2018 αλλά αφού με ρωτάς θα σου απαντήσω. Ευτυχώς που οι γαύροι του βορρά έκαναν τις λαλακίες με τους gay και με εμάς, διαφορετικά πρωτάθλημα ΔΕΝ.

Fotmit86 - 2/3/2021 17:49

Μπα, μέχρι εδώ έχεις φθάσει;;; Σε ρωτάει ο φίλος SKEPTOMENOS12 κάτι συγκεκριμένο .Πετάς την μπάλα αλλού . Ξέρεις τι μας απαντάς με λίγα λόγια ότι το πρωτάθλημα 2017-2018 ήταν μούφα . Να σε χαιρόμαστε!!!! Εγώ είμαι 63 και έχω δει την ομάδα του Μπάρλου .Αμφιβάλλω αν ξέρεις και κατ όψην τον Μπάρλο !!!

AEK 1977 - 2/3/2021 19:07

Αφού λοιπόν είσαι 63 χρονών και είδες τις ομάδες του Μπάρλου και μετά, φαντάζομαι θα είδες και τους προπονητές Φάντρονκ, Τσαϊκόφσκι, Μπάγεβιτς στα ντουζένια τους. Αφού λοιπόν τους είδες όλους αυτούς και τις ομαδάρες που έφτιαξαν τότε σε δικαιολογώ που είσαι ευχαριστημένος με τον Χιμένεθ.


Φαντάζομαι επίσης ότι θα φώναξες το σύνθημα ¨πρωτάθλημα στημένο το χάσατε και αυτό¨. Το φώναξες... Συνέχεια αλλά δεν κατάλαβες τι φώναξες. Το χάσανε, το πράγματι στημένο, μήπως επειδή είχαμε τρεις κλάσεις καλύτερη ομάδα? Όχι βέβαια. Το χάσανε για άλλους λόγους που σου εξήγησα αλλά και πάλι δεν κατάλαβες.


Το άλλο αν ξέρω την όψη του Μπάρλου θα σου πω μόνο αυτό. Είχα διαρκείας στο Ν. Γκούμας από το 1971 λόγω συγγενή μου άρρωστου ΑΕΚΤΖΗ. Πανηγύρισα το πρωτάθλημα του 1971 μικρός τότε. Άρα λοιπόν την ΑΕΚ την ήξερα και την έβλεπα πολύ πριν από τον Μπάρλο. Είδα Πομώνη, Κώστα Νικολαΐδη, Σκευοφύλακα, Παπαεμμανουήλ, Βεντούρη, Σταθόπουλο, θες να σου πω και άλλους? Τον θείο Μπάρλο δεν θα έβλεπα?





Το άλλο αν ξέρω την όψη του Μπάρλου θα σου πω μόνο αυτό. Είχα διαρκείας στο Ν. Γκούμας από το 1972 λόγω συγγενή μου άρρωστου ΑΕΚΤΖΗ. Την ΑΕΚ την ήξερα και την έβλεπα πολύ πριν από τον Μπάρλο. Είδα Πομώνη, Κώστα Νικολαΐδη, Σκευοφύλακα, Παπαεμμανουήλ, Βεντούρη, Σταθόπουλο, θες να σου πω και άλλους? Τον θείο Μπάρλο δεν θα έβλεπα?

dikigoros_tu_diabolu - 2/3/2021 10:54

Διαφωνω στα

1 '' χωρις να δουμε τον Χνιντ ''--δεν χρειαζεται να τον δουμε εσυ κ εγω για να ειναι αρκετο.

2 '' όλη μέρα συγχαίρει τον Κρίστισιτς και τίποτα για τον Σιμάνσκι ''-- Γενικα φαινεται ο Σιμανσκι να ειναι απο τους αγαπημενους του και τον Κριστισιτς οτι δεν τον εμπιστευεται κ τοσο.Μια φορα ειπε καλα λογια για Κριστι, με τον Αστερα που αλλαξε ολο το παιχνιδι.Και επισης δεν ξερεις τι λενε κατ... Συνέχεια ιδιαν.

3 Ατυχης η συγκριση με Μπαγεβιτς αλλες εποχες,αλλοι αντιπαλοι και πολλα αλλα...

Κατα τ αλλα μαζι σου...οσο για το πρωτο ΥΓ πολλοι εχουν την αποψη οτι,ακουσον-ακουσον,δεν ειχε χρονο για να τα δουλεψει.

kostas_1105 - 2/3/2021 09:58

Σωστος εισαι αδερφε κ χιμενεθ ειναι εμονικος κ καυαστεφει παικτες .γτ δεκτηκε την μεταγραφη του ντανσενκο .για μενα που την στιγμη που τα ανεχετε ειναι συν υπευθυνος .προκτες σ αλλο σαιτ οταν ρωτησα γτ δεκτηκε μου ριπαν του το φορτωσε ο κονε για να μην φανε το καζο .κ ερωτομε πληρωσε η ομαδα 400 χιλιαρικα για ενα παικτη που δεν το θελει ,ειλικρινα απορω .και κατι ακομη ο χινεβεθ πηγε να επιβαλει την ανανεωση του λιβαγια και τη επομεβη μερα βγηκε αρθρο πως παιζει να μην ειναι του... Συνέχεια χρονου.δεν 8ελει το τανκοβιτς κ με καθε τροπο προσπαθει να το βγαλει αχρηστο .βγηκε και ειπε δημοσια πως πρεπει να μαρκαρει .καλα ρε χιμενεθ αν ηταν ο λιβαγια εττσι θα του λεγες;;αλλαξες συστημα και επεζες με 3 πισω για να καλυψεις τις αδυναμιες την χρονια του πρωταθληματος γτ δεν το κανεις και φετος.

Ακομη φοβανε μην καψει τους μικρους .

Κ κατι τελευταιο γτ τοσοι τραυματισμοι γτ αντι να σηκωση τη ρνταση σταδιακα μπηκε μετα χιλια με τα γνωστα αποτελεσματα .

Δυστυχως καηκε η χρονια δυσκολα τα κυπελλο δυσκολα και 2 θεση .

Ελπιζω να τα καταφερουμε και να μαστε 2 και να βγουμε ευρωπη .

Η ΑΕΚ θελει προπονητη ονομα πιο μεγαλο απ τους παικτες γτ δυστυχως στην Αεκ κουμαντο κανουν οι παικτες .οι κλικες που υπαρχουν μανταλος λιβαγια δεν η8ελαν ολιβειρα γτ ειναι επαγγελματιας .δεν γινετε να βαζει γκολ η ομαδα κ μανταλος να δειχνει την φανελα του λθβαγια με τη ζορια .ταχα τι;;επειδη ο ολιβειρα ειχε κακο φεγγαρι κ ο λιβαγια εκανε σαν κακομαθημεβο παιδι.

Θελουμε χρειαζομαστε καλο ξεκαθαρισμα για καποιους εχει κλεισει ο κυκλος τους κ ας αφησουνε τους συναισθηματισμους γτ οι αλλοι κανουν βηματα μπροστα κ εμεις τρωγομαστε στην εσσωστρεφια που μας διακατεχει .

VagosK - 2/3/2021 09:40

Δεν συμφωνώ απόλυτα, αλλά να πω ότι έχεις και άδικο δεν μου πάει.

evo21 - 2/3/2021 02:09

Εχεις δικιο φιλε σε αυτα που εγραψες, η χειρότερη μάστιγα ειναι η μη αξιοκρατία.

Aekara70 - 2/3/2021 01:42

Ότι ακριβώς θα ήθελα να γράψω αλλά δεν έχω το κουράγιο σου ! Πιο εμπεριστατωμένα και αναλυτικά δεν γίνεται ειδικά σε ότι αφορά την αντιμετώπιση των παικτών. Μπράβο σου !

Φοίνικας - 2/3/2021 09:03

Στην ουσία των πραγμάτων, πειστηκαμε ότι το καίριο πρόβλημα της ΑΕΚ δεν είναι ο εκάστοτε προπονητής επιτέλους? Ή τον Μάη πάλι το ανάθεμα θα πέσει στον κόουτς και θα επικοινωνούμε ότι με μια αλλαγή προπονητή και τρεις Ντατσενκους όλα θα σιαξουν?

taxiss21 - 2/3/2021 14:19

Επιτελους φωνές λογικής. Αυτό λέω και εγώ τόσο καιρό και δν εξναι θέμα Χιμενεθολατρειας είναι θέμα απλής λογικής. Πόσο μυαλό θέλει να καταλάβουμε ότι το θεμα της ΑΕΚ δν ηταν ποτέ ο προπονητής αλλά οι παίκτες που φέρνει? Κατ'εμε και ο Καρερα πάρα το γεγονός ότι έχτισε την ομαδα φέτος και φυσικά φέρει ευθύνη, πάλι δννειναι ο απόλυτος υπαίτιος. Παίκτες όπως ο Νεντε και ο Χνιντ ή ο Βασιλαντωνοπουλος που απλά δν μπορούν στο υψηλό επίπεδο που θέλει η ΑΕΚ και δν εχουν κίνητρο να... Συνέχεια παίξουν απλα δν θα αποδώσουν ποτέ. Ο Χιμενεθ όταν έφτιαξε την ομαδα μόνος του έκανε παπάδες. Και η αποδείξη υπάρχει μην τα ξαναλεμε. Όταν αφήσουν τον Χιμένεθ να φτιάξει την ομαδα, τότε θα κριθεί σωστα. Αλλιώς και να τον πετάξεις πάλι, πάλι μια από τα ίδια θα έχουμε.

windfree - 2/3/2021 13:11

Η γνώμη μου για κάποιους παίχτες που συζητάμε όλοι φαντάζομαι καλοπροαίρετα, αφου όλοι αγαπάμε την ΑΕΚ.

Ο Χνίντ έρχεται απο πρωτάθλημα χαμηλού επιπέδου και νομίζω θέλει χρόνο (θυμάμαι σχεδόν όλοι λέγαμε για το σκυλί του πολέμου όταν τον πήραμε) νομίζω ότι δεν είναι τόσο χάλια, θέλει τακτική βελτίωση.... Συνέχεια
Η πιο μεγάλη απογοήτευση μέχρι στιγμής είναι ο Νταντσένκο. Τωρα Λάτσι και Μιτάι θέλουν δουλειά και μπορεί να φτάσουν ψηλά. Και τον Ινσούα όταν τον πήραμε λεγαμε για μια καλή μεταγραφή και δεν.. Είμαι σχετικά αισιόδοξος ότι και φέτος με τις επιστροφές και με λίγο τύχη θα πάμε 2η θέση (δυστηχώς φέτος αυτό είναι το ταβάνι).

FORCA_AEKARA - 1/3/2021 23:26

Tωρα ο κονε τι θεση θα εχει?

tevez9_11 - 2/3/2021 11:12

Δυστυχως την ιδια

evo21 - 2/3/2021 02:15

Ειναι Πολυθεσιτης, δεν πιανει μια θεση μόνο.

AEKOslo - 2/3/2021 00:30

Διευθυντής στις ακαδημίες θα είναι ο Παπαδημητρίου, κανονικά στη θέση του ο Κονέ!

Atana70 - 2/3/2021 10:13

Ποια μπορεί να είναι ή ψυχολογία του Βασιλαντωνοπουλου και του Ουκρανου όταν βλέπουν να παίζει στη θέση τους ένας παίκτης που είναι φανερό ότι στην καλύτερη περίπτωση θα εξελιχθεί κάποια στιγμη σε ένα αξιόπιστο στόπερ χωρίς να μπορεί να παίξει ούτε τερματοφυλακας σε καθυστερήσεις φιλικού; Γιατί δεν παίρνει περισσότερες ευκαιρίες ο Βασιλαντωνοπουλος ώστε να πεισθούμε όλοι ότι δεν κάνει για την ΑΕΚ; Ο κακός Νεντελτσιαρου πόσο καλύτερος είναι από τον Χνιντ ο οποίος δεν πήρε... Συνέχεια φέτος περισσότερες απο 5 ευκαιρίες; Ο Νεντελτσιαρου είναι καλύτερος ή φθηνότερος από τον Λαμπρόπουλο; Γιατί έχει σχεδόν εξαφανισθεί ο Μαχαιρας και γιατί δεν παίρνει 5-10 συμμετοχές και ο Χριστόπουλος σε μια χαμηλών στόχων χρονιά; Ανάλογες δεν είναι και οι περιπτώσεις Μιτάι Λάτσι; Γιατί καταδικάζουμε Τσιντωτα Αθανασιάδη όταν η άμυνα θυμίζει άμυνα ομάδας περιφερειακού πρωταθληματος; Γιατί αγωνίζονται κάποιοι να πείσουν ότι ο αγώνας με τον ΠΑΟ δεν ήταν παταγώδης αποτυχία όταν η ομάδα αυτή θυμίζει μια καλή επαρχιακή ομάδα με χίλια προβλήματα και υποπολλαπλασιο προϋπολογισμό από την ΑΕΚ; Ποτέ βρήκε και πότε θα ξαναβρεί η ΑΕΚ τέτοιο ΠΑΟ;

Ανήκω σε αυτούς που οι τίτλοι δεν μου λένε τίποτα γιατί η ΑΕΚ είναι ιδέα και τρόπος σκέψης και οι τίτλοι δε της προσθέτουν κάτι περισσότερο από αυτό που είναι. Αν όμως συνεχίσει αυτό το ξεχαρβάλωμα είναι κοντά η στιγμή που θα αρχίσει το φαγοπότι και η χρεωκοπία της ομάδας με λεγεωναριους και μισθοφόρους. Και η ιδέα δε σηκώνει άλλη ντροπή. Οργανωθείτε επιτέλους και στηρίξτε με πράξεις τον οποιονδήποτε προπονητή για τουλάχιστον τρία χρόνια με στόχο όχι τίτλους αλλά σοβαρή ομάδα.

giannhs_aekara - 2/3/2021 08:48

Αισιόδοξα ΧΑ ναι που τα βλέπετε τα αισιόδοξα όπου έχουμε βγει εκτός πρωταθλήματος από τον Νοέμβριο μόνο εγώ δηλαδή θέλω μόνο πρωτάθλημα? Και δεν με νοιάζει τίποτα άλλο ξέρεις τι είναι να έχεις φίλους,κουμπάρους, άρρωστους γαύρους και πλέον δεν υπάρχει καζουρα υπάρχει λυπηση μόνο

Kellhus21 - 2/3/2021 08:07

Εγω να πω κ κατι αλλο που δεν βλεπω να αναφερεται. Στα περισσοτερα παιχνιδια, αν δεν φαμε γκολ κοιμομαστε ορθιοι. Οτι γινει μετα ειναι συνηθως λογω εγωισμου

77st - 1/3/2021 21:11

Με παο και οσφπ θα δωσουμε αλλα 4 παιχνιδια και μπορει να προκυψουν 6 η και 8 αν βρεθουμε και στο κυπελλο εφοσον περασουμε . Οποτε παικτες ιδου η ευκαιρια για νικες . Για να δουμε !!! Για μενα ντερμπι ειναι με παο και οσφπ

Paok_edessa - 1/3/2021 22:20

Ναι οτι πεις...ντέρμπυ ειναι με τον παναθηναικο των χρεων του αλαφουζου και του Μπολονι και δεν ειναι με τον Παοκ που σου εχει παρει 3 σερι κυπελλα.....οκ....

Kellhus21 - 2/3/2021 10:30

Φιλε ΠΑΟΚτζη ειναι σαν να μου λες, σε διαφορετικη κλιμακα, οτι ο Αρης εχει δικιο που λεει τωρα οτι ειναι αφεντικο της πολης σας. Αν εξαιρεσεις τα τελευταια δυο χρονια δεν υπηρχε κανενα ντερμπι μεταξυ μας. Ψαξε τα αποτελεσματα. Η παραδοση ηταν συντριπτικη υπερ της ΑΕΚ. Ειδικα αν σκεφτεις το γεγονος οτι θεωρειτε την ομαδα σας, κ καλα κανετε δικαιωμα σας, ισαξια των τριων μεγαλων.

inzaghi9 - 2/3/2021 02:31

Φίλε μου περισσότερες κηδείες έχει κάνει στον γαύρο ο Παναθηναϊκός του Αλαφούζου, παρά ο ΠΑΟΚ του Ιβάν. Δεν χρειάζεται υπεροψία απέναντι σε μεγάλους αντιπαλους, η φανέλα και η ιστορία παίζουν πάντα τον ρόλο τους.

katametrisi1987 - 2/3/2021 02:20

Αφήστε το παιδί ρε ‘σείς! Αν είναι δυνατόν.. σεβόμαστε τον άλλο έστω και αν είναι άλλη ομάδα!

Βρε παλικάρι μου και εσυ ...τι δουλεια εχεις στα μέρη μας;

Ο Ιβαν ,σας έχει φτιάξει ολόκληρο group στο viber.. δεν είναι για εσας τέτοιου μεγέθη site!!

n_peramos_21 - 1/3/2021 23:34

Με εσενα δεν ηταν και εν θα γινει ποτε ντερμπυ.Απλα κοιταζαμε αν θα φυγετε με 4 η 3 μπαλακια..Μαθημενοι ησασταν και ειστε..Με 3 εξαρες 1 πενταρα 8 τεσσαρες 13 τριαρες τι ντερμπυ να κανουμε βρε φουκαρα..

anduril21 - 1/3/2021 22:33

Paok_edessa Πρώτον δεν νομίζω ότι έχεις καμια δουλειά εδώ. Εδώ μέσα είναι ιστοσελίδα της ΑΕΚ όχι του παοκ. Δεύτερον συγχαρητήρια για τα 3 κύπελλα που πήρες ωστόσο μόνο το δεύτερο κατέκτησες καθαρά με την αξία σου, την πρώτη και την τρίτη φορά που αναμετρηθήκαμε είχες και την εύνοια της διαιτησίας.

Paok_edessa - 1/3/2021 23:16

Πρωτον νομιζω οτι σεβομαι απολυτως τους κανονες της ιστοσελιδας και η συμπεριφορά μου ειναι συμφωνη με αυτη οποτε συγνωμη δε μπορεις εσυ να μου υποδειξεις τι θα κανω, μιλαω με ωραιο τροπο παντα και σεβομαι ολες τιςβομαδες και τους φιλαθλους. Παμε παρακατω...νομιζω οτι δε σε συμφερει να αναλυσουμε αν ειναι ντερμπυ το αεκ Παοκ συμφωνα με τα αποτελεσματα των τελευταίων ετων . Αν θεωρεις οτι μιλησα υποτημιτικα δεν ηταν στοχος μου.

AEKoldSchoolR21 - 3/3/2021 13:57

εδω μεσα σιχαμενε το ΑΕΚ αμα θες να γραφεις θα το γραφεις με κεφαλαια καταλαβες...???

koutoponiros21 - 2/3/2021 02:18

Πέρσι μέσα στο κοτέτσι σου σε κέρδισα και θα σουν και από κάτω άμα δεν το παίζαμε φιλανθρωπικό ίδρυμα και κάναμε ένσταση. Αλλά τι να πεις.

AEKOslo - 2/3/2021 00:35

Paok_edessa Φίλε εδεσσαιε, εισαι και συντοπιτης, στο μόνο που είσαι τίμιος και έχεις δίκιο είναι ότι γράφεις τι είσαι χωρίς να κρύβεσαι και μπράβο σου γι αυτό.

Αλλά μεταξύ μας, η προπαγάνδα δεν πιάνει εδώ μέσα... Άρα τι προσπαθείς να πετυχεις;

Να μας αλλάξεις τη γνώμη;

Βέβαια ξέρεις εσύ από προπαγανδα...

Paok_edessa - 1/3/2021 23:32

Τωρα νταξει,αν ειναι να λεμε φταιει η διαιτησια κλπ κουβέντα δε κανουμε...εγω λεω με βαση τα αποτελέσματα των τελευταίων ετων οτι ειναι καρα ντέρμπυ το Παοκ αεκ γιατι ουτε θυμασαι απο ποτε εχεις να με κερδισεις ...τωρα αν σε ενοχλει που γραφω με το πραγματικο μου προφιλ δηλωνοντας την ομαδα που υποστηριζω ενω θα μπορουσα να γραφω με ενα φεικ λυπαμαι...σεβομαι μάλιστα ολους τους κανονες της ιστοσελιδας απολυτως. Παρακαλω να περασει. Ευχαριστώ

costask21r - 2/3/2021 09:29

Paok_edessa ντερμπυ ΑΕΚ παοκ δεν υπηρχε ποτε !!!απο 6αρες στην νεα φιλαδελφεια και 4 αρες στην τουμπα αυτα τα θυμασαι?τα τρια τελευταια χρονια εχουμε ασχημα αποτελεσματα και αυτο γιατι υπαρχετε μια φορα τα 40 χρονια

taxiss21 - 2/3/2021 00:46

Ρε φιλε μας δουλεύεις μου φαίνεται? Πήρες δύο κύπελλα ένα με τρομερό διαιτητικό λάθος και ένα με τα καλά της Επο και το τρίτο μόνο δικαίως. Τι μας τσαμπουνας για ντέρμπι? Είμαστε δύο χρόνια στα κάτω μας και μόνο Χ φέρνεις μαζί μας και σ κάναμε και διπλό πέρσι. Ποιο ντέρμπι μας λες? Πάνε δες (να σ μιλησω και στην τοπική διάλεκτο) ποσες νίκες έχουμε εμείς απέναντι σας και πόσες ήττες και μετα ξαναελα αν μπορείς να μιλήσεις. Γελάει ο κόσμος ακου εκει... Το κακό είναι ότι έχετε πάρει αέρα από... Συνέχεια αυτό το πράγμα και νομίζατε ότι τετραγωνισατε τον κύκλο. Και κάπως έτσι σε προσγείωσε και η Βασιλισσα στο μπάσκετ που μου βγάλες γλώσσα και το παίξες ένσταση και εφαγες 20+.

krav21 - 1/3/2021 22:36

Paok_edessa εσυ ζμπαογτζη που τριβεσαι εδω μεσα τα δυο κυπελα τα πηρες με σκορερ Καλφογλου και με αλλαγη διαιτητων το τελευταιο που εκανε αβαβα δυο πεναλτι και ουτε στο var δεν εκανε το κοπο να τα δει. Και ηθελες να παρεις και πρωταθλημα με γκολ οφσαϊντ. Με ντου οπλα απειλες επεισοδεια στα γιαννενα και στη τριπολη και ενα σωρο ομαδες δορυφορους. Ποτε δεν ησουνα κλασικο ντερμπυ. Οι νικες επι του παοκ ηταν αυτονοητες. Ντερμπυ ηταν με βαζελογαυρους. Ετσι εδω μεσα να ξημεροβραδιαζεστε νεοπλουτοι... Συνέχεια γαυροι νουμερο 2.

FFC21 - 1/3/2021 21:47

ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΟΣΗ ΕΙΡΩΝΙΑΣ,ΑΠΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΡΩΤΑΩ.Η ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΤΑΥΛΑΡΙΔΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΘΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ;

n_peramos_21 - 1/3/2021 21:13

Προταθηκε ενα πολυ καλο μπακ αλλα ακποιοι αρνηθηκαν και αποκτησαμε Ινσουα..Προταθηκε ο Βελεθ αλλα τελικα παλι καποιοι αρνηθηκαν και πηραμε αυτους που πηραμε που οπως γραφεις Κωστα δεν κανουν μισο Βελεθ..Και ρωταω εγω ο αδαης λοιπον..Ποιος η ποιοι ειναι αυτοι που αρνουντε τετοιες μεταγραφες και συνεχως προτεινουν παικτες μετριοτητες??????????????

AEKaras53 - 1/3/2021 20:55

Βαφτίζουμε το κρέας ψάρι με αυτά.Μια νίκη με οσφπ - πάοκ - πάο δεν κάναμε σε έξι ματς και όλα είναι καλά???

Η ομάδα είναι απογοητευτική , η εικόνα της προξενεί θυμηδία ώρες ώρες.Ηττοπάθεια υπάρχει και όταν χάνουμε λέμε "πάλι και καλά".

Κ.ΣΠΥΡ.

ΕΠΟΜΕΝΟ