Quantcast
182 ΣΧΟΛΙΑ

Προς την έξοδο ο Λυσσάνδρου στην ΑΕΚ

Ο επί 4,5 έτη διευθύνων σύμβουλος έχει υποβάλει την παραίτηση του στο Δημήτρη Μελισσανίδη

Την παραίτηση του έχει υποβάλει εδώ και 20 περίπου μέρες από την ΑΕΚ ο Μήνας Λυσσάνδρου. Η υποβολή της παραίτησης συμπίπτει χρονικά με το γνωστό θέμα με την απόπειρα που έγινε από διεθνή σπείρα να “κλέψει” τις 550.000 ευρώ που προορίζονταν για την πληρωμή της μεταγραφής Γκαρσία, πράξη που τελικά κατάφερε να αποτρέψει με ενέργειες της η ομάδα με την τεράστια συμβολή εννοείται σε όλες τις ενέργειες και του Λυσσάνδρου και φαίνεται σαν με την παραίτηση του να ανέλαβε την ευθύνη ως ν.1 των γραφείων της ΠΑΕ. Αυτή ήταν μια αφορμή αφού άλλωστε δεν του καταλογίστηκε ευθύνη για το συγκεκριμένο περιστατικό και η ανάληψη της ήταν περισσότερο θέμα οργανογράμματος και όχι πραγματικής ευθύνης επί του περιστατικού.

Η αιτία όμως δεν είναι αυτή ούτε ήταν η πρώτη φορά που είχε μιλήσει για την πρόθεση του να κάνει το επόμενο βήμα στην καριέρα του. Ο Λυσσάνδρου θεωρεί ότι έχει κλείσει ο κύκλος του στην ΑΕΚ και γενικά στον συγκεκριμένο διοικητικό ρόλο σε Ελληνική ομάδα και αυτός είναι ο λόγος που θέλει να αποχωρήσει. Φυσικά υπάρχουν εκκρεμότητες που απαιτούν την παραμονή του για ένα διάστημα ακόμη όμως ουδείς γνωρίζει τι θα συμβεί μετά την δημοσιοποίηση του θέματος από την εφημερίδα Live Sport. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι εκκρεμεί μια συνάντηση που είχε προγραμματιστεί για την ερχόμενη εβδομάδα με τον Δημήτρη Μελισσανίδη με τον οποίο παρά τις κατά καιρούς διαφωνίες υπήρχε μια άριστη προσωπική σχέση και καλή συνεργασία και για αυτό δεν πρέπει να θεωρείται 100% τελειωμένος από την ΑΕΚ ο επί 4,5 έτη διευθύνων σύμβουλος της. Φυσικά σε μία τέτοια θέση ο Μελισσανίδης δεν θέλει να έχει ποτέ έναν άνθρωπο που για δικούς του λόγους δεν επιθυμεί να παραμείνει όμως δεν πρέπει να αποκλειστεί και η ανατροπή. Ότι γίνει πάντως θα είναι στα πλαίσια μιας γενικής αναδιοργάνωσης που ούτως ή άλλως θα συμβεί στην ΑΕΚ με χρονικό ορίζοντα το καλοκαίρι.


Κέρδισε έως 1.000.000€ σε έναν από τους μεγαλύτερους διαγωνισμούς που έγιναν ποτέ!
(21+ | Παίξε Υπεύθυνα)

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 21/2/2021 12:38

ΕΝΑς-ενας ..

την κανουν με ελαφρα ... οσοι καλοι απεμειναν...

Onepiece21 - 21/2/2021 10:43

Καλημέρα αδέρφια η στεναχώρια και ο εκνευρισμός είναι μεγάλος και το φοβερό όπως γράφουν πολλοί είναι ότι δεν έχει βγει κανείς να μας πει κάτι επίσημο βρε αδερφέ έλεος ας πούμε ψέματα αλλά σε πούμε κάτι.. έτσι και είχε κόσμο φέτος στα γήπεδα θα είχαμε ροκ καταστάσεις..μην τυχόν και γίνει καμία στραβή και για το γήπεδο και μας μείνουμε με τα φανάρια στην Δεκελείας

celebritikos21 - 20/2/2021 19:31

Γνωρίζει κάποιος τι γίνετε κ με δηματο ; Έχει χαθεί

Theo_ - 20/2/2021 18:15

Μελισσανιδη, ευχαριστουμε για την προσπαθεια για το γηπεδο και για τις πληρωμες στην ωρα τους, αλλα αν επαιζαν η ομαδα σου με την ομαδα του Αδαμιδη του 2010/12 θα σου ριχνε μινιμουμ μια 4αρα και ο Δηματος θα θυμοταν την επομενη τιποτα γενεθλια να ανεβασει...

R21_AEK - 20/2/2021 19:21

Να φυγει ο Μελ να αναλαβει ο κανενας.

Theo_ - 20/2/2021 20:14

Το ποδοσφαιρο ειναι πολυ απλο ανα εποχη φιλε μου. Καλλιστα θα μπορουσαν να φυγουν τα βαριδια, ατοι που ΟΛΟΣ ο κοσμος δεν θελει να υπαρχουν εκει μεσα. Καλλιστα επισης θα μπορουσαν να μπουν στην ΠΑΕ ο Κατσουρανης, ο Γεωργατος κ ο Διαμαντοπουλος ως ΤΔ. Να σταματησει να ανακατευεται και να αφησει αυτους τους 3 μαζι με τον προπονητη (Μανολο ή αλλον), τον Κονε, να τρεξουν την ομαδα. Πρωτος μαγκας θα ηταν... Κ δεν θα του ελεγε κανεις τιποτα. Η ξεροκεφαλια, η 30 χρονια πισω νοοτροπια, το μηδεν... Συνέχεια οργανογραμμα, αυτα τα αποτελεσματα που βλεπουμε εχουν. Δεν ειναι το μπατζετ, ειναι ο τροπος. Τον καλυτερο ΤΔ του κοσμου να φερει, ετσι οπως λειτουργει κ φερεται θα φυγει ως αποτυχημενος.

gregoraek - 20/2/2021 18:14

Σίγουρα η αφορμή ήταν το λάθος με την κατάθεση των χρημάτων για τη δόση του συμβολαίου του Γκαρσία αλλά πιστεύω ότι η αιτία είναι ότι δεν αισθάνεται ότι μπορεί να πάρει αποφάσεις χωρίς το "καπέλωμα" από τον Μελισσανίδη.

Επίσης ακούγονται 2 ακόμη σενάρια:

1ον : εκλογές ΕΠΟ που μπορεί να έχουν αποφασίσει να κατέβει υποψήφιος... Συνέχεια
2ον: εγκαίνια Αγίας Σοφίας με στόχο (απαίτηση) κατάκτηση πρωταθλήματος με μπάτζετ μικρομεσαίας ομάδας (σε σχέση με τις απαιτήσεις της αγοράς)


Ακόμα και να μην ισχύει τίποτα από τα παραπάνω, η περίπτωση αποχώρησης του θα είναι μεγάλη απώλεια.

R21_AEK - 20/2/2021 17:39

Παιδια μην ανησυχειτε δεν εχουμε καποιον τυχαιο αλλα τον Μελ εδω και 1 μηνα λεγεται οτι πολλα θα αλλαξουν το καλοκαιρι στην ΠΑΕ οχι μονο στα διοικητικα αλλα και σε παιχτες οι μισοι το καλοκαιρι θα αποχωρησουν.

EMPROS_AITE1924 - 20/2/2021 17:49

Απο τα ''ΘΑ'' χορτασαμε φιλε μου...τιποτα δε θα γινει μην εθελοτυφλεις

Nikolas_Georgeas - 20/2/2021 17:48

Πάνε κ έρχονται οι δυσάρεστες ειδησεις τον τελευταίο καιρό .

Κρίμα για τον Μηνά ! Τον είχα σε μεγάλη εκτίμηση

R21_AEK - 20/2/2021 17:44

Ψυχραιμια ο Μελ φτιαχνει το γηπεδο οπου να να ναι τελειωνει στην ΚΑΕ εφερε τον Μακη στην ΕΡΑ εδιωξε αυτους που επρεπε και εβαλε τον Αλεξιου και τον Παπασταματη φτιαχνει προπονητικο κεντρο και το κτιριο για την ΕΡΑ οποτε ξερει τι κανει δεν θα αφησει την ομαδα ετσι.

Almeida33 - 20/2/2021 17:43

άρρωστη τρελα η ομαδα!!!

santa - 20/2/2021 17:40

«να κάνει το επόμενο βήμα στην καριέρα του...»

Προσπαθώ να θυμηθώ κάποιον από τον Ολυμπιακό που να ήθελε να κάνει το επόμενο βήμα στην καριέρα του.

Το καλοκαίρι βλέπω και τον Κετσε να θέλει να κάνει το επόμενο βήμα στην καριέρα του

leontas_021 - 20/2/2021 16:28

α) Εχει ενδιαφερον οτι ολοι οσοι τοσα χρονια θεωρουσαν τον Λυσανδρου και τον Δηματο "αποτυχημενους" ή "ανικανους" και θαυμαζαν τον Σαββα Θεοδωριδη και τον Καραπαπα (ή τον Λευτερη Δουκα του ΠΑΟΚ…) διαμαρτυρονται στην πιθανοτητα απομακρυνσης του Λυσανδρου.


β) Μεγαλυτερο ενδιαφερον θα εχει η αντιδραση οσων τωρα γραφουν οτι λυπουνται που φευγει ο... Συνέχεια Λυσανδρου αν τελικα υπαρξει ανατροπη.


γ) Ως πιο πιθανο ενδεχομενο φαινεται οτι του χρεωσαν ευθυνη για το λαθος με τη δοση των 550.000€ για Γκαρσια και υπεβαλε παραιτηση λογω ευθιξιας. Αν ισχυει αυτο λογικα με τη συναντηση θα λυθει η παρεξηγηση, εξελιξη που ειναι και εφικτη και ευκταια.

stef1970 - 20/2/2021 17:39

Κάνεις φίλος της ΑΕΚ δεν θεωρούσε τον Λυσσανδρου αποτυχημένο και κανείς Αεκτσης δεν θαύμαζε τους Θεοδωρίδη και Καραπαπα ή Δουκα.

Μην γράφεις ότι να'ναι...

leontas_021 - 20/2/2021 19:26

* Επισης για Δηματο-Καραπαπα (Δουκα) ψαξε ποσες φορες γραφουν καποιοι οτι η διοικηση δεν αντιδρα επικοινωνιακα οταν η διαιτησια ειναι κακη σε συγκριση με τη σταση ΟΣΦΠ και ΠΑΟΚ...

leontas_021 - 20/2/2021 19:17

Φιλε μου,


αεκτζηδες γραφουν και σε αλλα site, και οπαδικα και "αντικειμενικα". Πολλοι ακομα και στο αντιστοιχο αρθρο σχολιαζουν "μετριος ηταν αλλα ουτε αυτος δεν εκατσε με Μελισσανιδη". Απορω πώς λες οτι κανενας δε θεωρουσε αππτυχημενο τον Λυσανδρου οσο υπηρετουσε τη συγκεκριμενη διοικηση...

Rosso_21 - 20/2/2021 17:32

Δεν έχω διαβάσει ούτε ΕΝΑΝ συνοπαδό να έχει βγάλει τον Λυσάνδρου ως άσχετο ή αποτυχημένο. Τουναντίον...

Στρογγυλοποιείς και συμψηφίζεις καταστάσεις και πράγματα για να δομήσεις ένα επίχειρημα που κατά την άποψη μου είναι αποπροσανατολιστικό...Καλό απόγευμα!

leontas_021 - 20/2/2021 19:18

Φιλε μου,


Ισχυει ο,τι απαντω και στον αλλο συνοπαδο: αεκτζηδες γραφουν και σε αλλα site, και οπαδικα και "αντικειμενικα". Πολλοι ακομα και στο αντιστοιχο αρθρο σχολιαζουν "μετριος ηταν αλλα ουτε αυτος δεν εκατσε με Μελισσανιδη". Απορω πώς λετε καποιοι οτι κανενας δε θεωρουσε αποτυχημενο τον... Συνέχεια Λυσανδρου οσο υπηρετουσε τη συγκεκριμενη διοικηση...

monaxa_enwsi - 21/2/2021 07:59

αεκ ή αεκτζηδες με μικρά γράμματα ??? φτιάξε το σε παρακαλώ.

stef1970 - 20/2/2021 17:40

Σωστός!

LoKoR21 - 20/2/2021 11:55

Και ο ξεπεσμός συνεχίζετε.

Παίχτες παίζουν τραυματίες παθαίνουν υποτροπή 1-2 μήνες έξω, μεταγραφές ούτε για αστείο ( ήμαστε σφιχτοι βλέπεις), οι μόνοι άξιοι στην ομάδα πηδάνε από το καράβι η τους διώχνουμε. Σε λίγο θα αντικρίσουμε και το παγόβουνο. Ο αγωνιστικός ξεπεσμός καθώς και η ανυπαρξία μας στα παιχνίδια που παιζονται δτο παρασκήνιο έχει φτάσει στο απροχώρητο και πολύ φοβάμαι ότι τον πάρω του βαρελιού... Συνέχεια ακόμα ούτε καν τον βλέπουμε. Τι άλλο πρέπει να τραβήξουμε σαν λαός ?? Πόσα ακόμα θα αντέξουμε ?? Στηρίξαμε την ομάδα εκεί που δεν μπορούσαμε ούτε στους χειρότερους εφιάλτες μας να φανταστούμε ότι θα στηρίξαμε. Φτάνει πια λυπηθειτε μας δεν αντέχουμε άλλο. Μέχρι και το γήπεδο στο ρελαντί πάει πια από Αύγουστο του 21 πάει για 22. Εγώ βλέπω πια ότι ούτε μας σέβεστε σαν να μην υπάρχουμε. Υπάρχουμε όμως κύριοι υπάρχουμε και η ΑΕΚ είμαστε ΕΜΕΙΣ. Όσο δεν σέβεστε εμάς δεν σέβεστε και την ΑΕΚ.

Ora_gia_aek - 20/2/2021 17:37

ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΑΝΤΕΞΟΥΜΕ ΛΥΠΗΘΕΙΤΕ ΜΑΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ.ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΗΝ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΕΤΣΙ.ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΛΥΠΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.ΣΤΗΡΙΞΑΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΘΕΛΑΝΕ ΝΑ ΑΦΑΝΙΣΤΟΥΜΕ ΓΥΡΙΣΑΜΕ ΚΑΙ ΠΗΡΑΜΕ ΔΥΟ ΤΙΤΛΟΥΣ.ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΑΔΥΝΑΜΟΥ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΠ@@@@@Ο.ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΘΑ ΔΥΝΑΜΩΣΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ.ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΗ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛ@@@Σ Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ.ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΛΕΜΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ... Συνέχεια ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΠΟΣΑ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΑΝΤΕΞΟΥΜΕ.ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΦΙΛΕ.

Johneto - 20/2/2021 14:07

Φιλε LoKoR21 μιλας στην καρφια των ΑΕΚτζηδων. Ομως δεν μπορουμε να κανουμε και τιοτε αλλο. Ξερεις ποσες φορες μου εχει ανεβει το αιμα στο κεφαλι, δυσκολευομαι να κοιμηθω και λεω δεν θα ξανασχοληθω. Και ειμαι παλι εδω να γραφω. Διπλα στην ομαδα με οσο το δυνατον πιο θετικη σταση, το μονο που μπορουμε να κανουμε

Fotmit86 - 20/2/2021 12:17

Εγώ έχω μία απορία σε αυτά που καταθέτεις.Λες συγκεκριμένα "Παίχτες παίζουν τραυματίες παθαίνουν υποτροπή 1-2 μήνες έξω".Και σε ρωτάω εγώ: Τόσο καιρό που παίζανε ,τι χαίρια είδαμε;;;;;;

R21_AEK - 20/2/2021 17:32

Ο Μελ χρειαζεται εναν συμπαικτη να μπει στην ΑΕΚ απο τι φαινεται μονος του δεν μπορει για διαφορους δικους του λογους.Εχει ακουστει ο Σπανος τωρα ποσο ισχυει κατι τετοιο κανενας δεν μπορει να πει με σιγουρια.Μακαρι να βρεθει καποιος επιπεδου Μελ να να τρεξουν την ομαδα μαζι κι αυτο πρεπει να γινει αμεσα.

cdls21 - 20/2/2021 17:23

Νομίζω ότι πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσουμε να χρυσώνουμε το χάπι στη διοίκηση. Όπως όλοι ξέρουμε δεν είναι λίγα αυτά που κάνει ο Μελισσανίδης για την ΑΕΚ αλλά όπως κανείς δοιηκητικός ηγέτης δε βγήκε στο απυρόβλητο έτσι πρέπει να γίνει και τώρα. Η κριτική βελτιώνει τις διοικήσεις. Όχι η τυφλή υποταγή. Ας ελπίσουμε σε ένα εύκολο απόγευμα σήμερα. ΜΟΝΟ ΑΕΚ

JamesBlonde - 20/2/2021 17:20

Οτι χειρότερο

Constantinaek1978 - 20/2/2021 17:16

Βγάζει υγεία Η ομάδα!!!! ©®©®

dim1965 - 20/2/2021 16:58

...σκορπισανε οι φίλοι μου οι Μάηδες οι ήλιοι μου...

YellowBuddha - 20/2/2021 16:56

Ίσως πάλι απέκτησε την προυπηρεσία που ήθελε ως διευθύνων σύμβουλος για σχεδόν 5 έτη (όπως ζητάνε όλες οι μεγάλες Α.Ε) και αποφάσισε να πάρει κάποιον ρόλο CEO σε μεγάλη εταιρεία με πολύ καλύτερο μισθό , μερίσματα κλπ. Δεν έχει να κάνει απαραίτητα με την ΑΕΚ και τα κακώς κείμενα εντός τη ΠΑΕ, αλλα με τις προσωπικές φιλοδοξίες του ανθρώπου...

MonoAEKoRidallos21 - 20/2/2021 16:44

τίποτα δ ειναι τυχαιο σε αυτη την ομαδα σε ολα οσα συμβαίνουν! καταλάβετε το επιτελους για ολα φταιει η κεφαλή!που θελει να κανει κουμαντο σε ολους κ ολα

combatiente_21 - 20/2/2021 16:41

Λογικά η αντικατάσταση του θα είναι ο Αλεξίου που είναι και αυτός μες την ΠΑΕ.

Fanis®21 - 20/2/2021 16:25

Πολύ λογικό παραμονή σημαντικού και δυσκολου (όπως έχει εξελιχθεί δυστυχώς η σεζόν) αγώνα, να βγαίνουν τέτοιες ειδήσεις.. και να ξεκινάει κουβέντα και κριτικαρισμα απο μερίδα συνοπαδων προς την διοίκηση της ΑΕΚΑΡΑΣ μας.. Και σαφώς οι παίχτες θα μείνουν ανεπιρρεαστοι απο όλα αυτά και δεν θα έχει αντίκτυπο στην απόδοση, έστω μερικών...

Αδερφια, πραγματικά για το καλό της ομάδας και εν μέσω της χρονιάς νμζω πως δεν πρέπει να πέφτουμε... Συνέχεια στην λουπα να ξεκινά κουβέντα και κριτική τέτοιου ειδους.

Η ομάδα μας χρειάζεται ΜΟΝΟ στήριξη αυτή τη στιγμή!!


ΜΟΝΟ ΑΕΚ ΣΕ ΌΛΗ ΤΗΝ ΓΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΌ

kostas32 - 20/2/2021 15:44

οση λετε για ντεμη εγω με ολο το σεβασμο θα πω μακρια και αγαπημενη εκεινος μας αφησε με χρει απο το 2008 αν δεν το θυμασται να μην ξεχνατε πραγματα εγω προσωπικη μου αποποψη καποιον που με αφησε με χρει και εφυγε δεν το θελώ πισω πρεπει να μαθουμε να προχοραμε μπροστα και οχι να θελουμε ατομα απο το παρελθον και δεν μιλαω για μελλ απλα λεω την αποψη μου για τον ντεμη

Constantinoupoli86 - 20/2/2021 16:16

Ο Ντέμης μπορεί και πρέπει να αναλάβει κάποιο πόστο στην ομάδα, αλλά να είναι κάτι που του ταιριάζει. Όχι να τον βάλουμε κάπου που έχει άγνοια. Μεγάλος ποδοσφαιριστής που ήξερε να μιλάει στη μπάλα, όμως νομικά και οικονομικά θέματα δεν κατέχει!

R21_AEK - 20/2/2021 17:36

Ο Μελ με τον Ντεμη δεν μπορουν να συνυπαρξουν ξεχαστε το.Ο Ντεμης ειναι καμενο χαρτι και καλυτερα να μην ερθει ουτε λεφτα εχει και αρκετοι δεν τον γουσταρουν πια απο τοτε που πηγε στο καναλι του Ιβαν και γενικα με ολη του την σταση απεναντι στην ΑΕΚ τα τελευται χρονια ουτε στο γηπεδο δεν παταει.Η ΑΕΚ θελει ενα με οικονομικη δυναμη μαζι με τον Μελ παντα οπως ο Παο τοτε με Βγενοπουλο και Πατερα.

Constantinoupoli86 - 20/2/2021 17:57

Μα δεν είπε κανείς να έρθει ως επενδυτής, αλλά κάπου χρήσιμος θα μπορούσε να είναι. Όπως και ο Ηλίας, ο Κοπιτσής και ο Κασάπης.

Valderama - 20/2/2021 15:57

Σε πολλά θέματα η ΠΑΕ είτε αγωνιστικά είτε οργανωτικά πάει από το κακό στο χειρότερο. Τώρα θα βάλουμε και το παράγοντα διοικητικά. Ειλικρινά ελπίζω να έχουμε πιάσει πάτο και κάτι να αρχίσει να φτιάχνει από εδώ και πέρα. Οι στοιχιματικές δίνουν ότι μπορούμε και άλλη κατρακύλα. Μακαρι, μακάρι και ξανά μακάρι να αρχίσουμε να βλέπουμε λίγο φως...... Συνέχεια
υγ η νίκη σήμερα θα έιναι μια έστω μικρή αχτίδα, αλλά τόσο σημαντική!

AEKARASEAGAPW - 20/2/2021 15:46

Πρόεδρε θα βγεις να μιλήσεις για να εξηγήσεις στον κόσμο τι γίνεται γιατί θέλουμε να μάθουμε ή όλα καλά για σένα και για τους άλλους εκεί μέσα??

PANTELIS70 - 20/2/2021 15:45

Ας σοβαρευτούμε όλοι!! Αν υπάρχει κάτι άλλο που δεν βγαίνει στην επιφάνεια (για το μελλοντικό καλό της ομάδας), η παραίτηση Λύσανδρου αποτελεί την μεγαλύτερη απώλεια της ομάδας από το 2018 και μετά. Μαζί με αυτές των Μπακασετα, Γκαλο, Αραουχο, ο Λιβάγια έτσι γούσταρε-έτσι έκανε, επιβεβαιώνεται ο κάκιστος σχεδιασμός και η προχειρότητα που χαρακτηρίζει την ομάδα. Το γήπεδο είναι προτεραιότητα, αυτό όμως δε σημαίνει ότι θα αποτελούν φόβητρο για τον αντίπαλο ένα τσούρμο σε χαβαλέ κατάσταση.... Συνέχεια Και προς θεού, θα είναι ντροπή να ξαναπαίξει ο Μανολο το ρόλο της Ιφιγένειας.....

afev - 20/2/2021 14:03

Διαβαζω απο πολλους για τον Ντεμη. Ολοι τον αγαπησαμε σαν ποδοσφαιριστη.. Ειναι ικανος ομως , εχει τα απαραιτητα προσοντα, για να αναλαβει διευθυνων συμβουλος στην θεση του Λυσανδρου; Mην ξεχναμε οτι ο Λυσανδρου ειναι ενας επιτυχημενος νομικος που παρισταται σε ολες τις δικες της ομαδας, και εφερε αποτελεσματα.

Ο Ντεμης καλως η κακως δεν εχει τις απαραιτητες γνωσες για την θεση.... Συνέχεια
Καλο το συναισθημα αλλα χρειαζομαστε τεχνοκρατες σε ολες τις θεσεις για να αλλαξουμε καποτε επιπεδο

Constantinoupoli86 - 20/2/2021 15:40

Σε καμία περίπτωση ο Ντέμης δεν μπορεί να αναλάβει το πόστο του Λυσάνδρου!

Blacknyellow1924 - 20/2/2021 15:25

Θα βγει ποτέ ο κ.μελισσανιδης να μας πει τι γίνεται στην ομάδα;κάποιος πρέπει να μιλήσει..μέχρι και ο κ σήματος..έχει σιωπήσει..γιατί γίνεται όλο αυτό το συμβαίνει!!!;;

gate21forever - 20/2/2021 15:24

Ο Λυσάνδρου είναι ένα άξιο διοικητικό στέλεχος στο επαγγελμ;ατικό ποδόσφαιρο, που έχει προσφέρει στην ΑΕΚ τα μέγιστα. Ως πρόεδρος της Σούπερ Λιγκ στάθηκε στο ύψος του θεσμικού του ρόλου και προστάτεψε την ΑΕΚ. Για το ότι και με δικές του ενέργειες γλύτωσαν τα 550 χιλιάρικα είναι λόγος επιβράβευσής του και όχι αποπομπής. Εάν ίδιος δεν επιθυμεί να συνεχίσει για προσωπικούς λόγους είναι ένα θέμα. Γιατί η σημερινή ΑΕΚ δεν του δημιουργεί πλέον κίνητρο ας μας προβληματίσει όλους,... Συνέχεια όσον αφορά στο παρωχημένο μοντέλο διοίκησης που εφαρμόζεται σήμερα στην ομάδα. Μοντέλο της δεκαετίας 70-80. Το οποίο αντικατοπτρίζεται και στη βαθμολογική διαφορά με τον ΟΣΦΠ. Δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια.

Mark19 - 20/2/2021 15:20

Άμα έχεις όραμα και φιλοδοξίες δε κάθεσαι να χάνεις το χρόνο σου με άτομα που λειτουργούν με νοοτροπίες περασμένων δεκαετιών

Fotmit86 - 20/2/2021 15:16

Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια!!! Ξεσκαρτάρισμα τώρα και στη Διοίκηση !!! Στο αγωνιστικό κομμάτι ,το σαπούνισμα γιατί σταμάτησε στον Παουλίνιο και στον Ινσούα;;;;;; Δημόσιος τομέας καταντήσαμε!!!!

Original78 - 20/2/2021 14:49

Οι άξιοι και οι ικανοί αποχωρούν.

bilis123 - 20/2/2021 15:13

πάμε για διάλυση τις ομάδας κάτι καλό δε νακουμε

o_kanenas_21 - 20/2/2021 14:57

Θα υπάρξουν αλλαγές το καλοκαίρι και όσοι δεν συμφωνούν αποχωρούν από τώρα

S3XY_BRUNO21 - 20/2/2021 11:22

ναι γτ δεν υπάρχουν αλλα καλα στελέχοι στην αγορα μονο ο λυσανδρου υπάρχει

evo21 - 20/2/2021 14:40

Σωστα , γιατι νομιζεις οτι δεν υπαρχουν στην αγορα καλα δεξια και αριστερα μπακ και στοπερ και 10καρια και 8ταρια και τερματοφυλακες; μονο αυτοι που εχουμε υπαρχουν;

officer123 - 20/2/2021 14:23

το ζήτημα είναι άλλο, γιατί να θέλουν όλοι οι ικανοί να φύγουν από την ομάδα.

μόνο τα σαπάκια μένουν, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.........

kitrinos93 - 20/2/2021 11:54

Ο Λυσσάνδρου τις κρίσιμες στιγμές με την εισβολή του Ιβάν στην Τούμπα με το όπλο, και μετά τα επεισόδια με τον Άγιαξ στο ΟΑΚΑ βγήκε μπροστά. Προστατεύτηκε η ομάδα από τους τραμππουκισμούς, και μαζί με την Αρκάδη κατάφεραν να αποτρέψουν εξοντωτική τιμωρία από την ΟΥΕΦ λόγω των επειδοσίων.... Συνέχεια
Με λίγα λόγια, στις δύσκολες και κρίσιμες στιγμές έκανε αυτό που έπρεπε για την ομάδα. Τέτοιους ανθρώπους δεν βρίσκεις εύκολα.

Baval_21 - 20/2/2021 12:05

Και το εκανε σαν κυριος οπως αρμοζει στην ομαδα μας φιλε να προσθεσω! Οταν οι αλλοι εκαναν τις καφριλες και εβγαζαν κραυγες και ατοιχειωτους λογους αυτος με επιχειρηματα και λογικη τους ειχε βαλει στη θεση τους.

HeisenbeRg911 - 20/2/2021 11:36

Τα "ικανα στελεχη" θα θελουν και τον αναλογο μισθο οποτε ας αρκεστουμε με καποιον παλαιμαχο που θα του δινουμε 560 ...

Mike 94 - 20/2/2021 14:20

Αναδιοργάνωση το καλοκαίρι διαβάζω και χαίρομαι. Ελπίζω να φύγουν και να έρθουν αυτοί που πρέπει ( χωρίς να ξέρω βέβαια ούτε μιλάω για συγκεκριμένα πρόσωπα)


Κάτι άσχετο, την άδεια για την δεντροφύτευση του άλσους την πήραμε ή δεν θα μπορούμε να ανοίξουμε το γήπεδο για 100 δέντρα?? Έχουμε κάποια εξέλιξη που εχασα?? Αλλιώς πιστεύω θα θέλαμε να έχουμε... Συνέχεια κάποια ενημέρωση.

Constantinoupoli86 - 20/2/2021 14:18

Κρίμα! Ό,τι καλό είχε αυτή η ομάδα διαλύεται και μένουν μόνο οι μετριότητες! Δεν κάνουμε έτσι προκοπή πρόεδρε.

Mitkas - 20/2/2021 13:19

Εσείς που κινδυνολογείτε και λέτε ότι η ομάδα συνεχώς αποδυναμώνεται σε όλα τα επίπεδα, έχω να πω ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Τη θέση του Μηνά μπορεί κάλλιστα να πάρει ο πάτερ Κωστένογλου που και καλός και τίμιος άνθρωπος είναι και ΑΕΚάρα... Άντε με την γκρίνια σας

officer123 - 20/2/2021 14:18

δυστυχώς έκλεισε στην εθνική Κύπρου...

098328 - 20/2/2021 15:21

Προφανώς αστειεύεται ο φιλος

matrix__21 - 20/2/2021 11:37

Τώρα είναι η ώρα του Ντέμη, τώρα η ομάδα θέλει συσπείρωση, έναν άνθρωπο του ποδοσφαίρου που θα ενώσει την ομάδα και θα δώσει εμπιστοσύνη, ηρεμία και όραμα.

nacho21R - 20/2/2021 12:38

ο ντεμης και απετυχε και μας παρατησε και διχασε τον κοσμο σαν ηγετης εκτος γηπεδου λιγος ,δεν υπαρχει λογος να αναβιωσουν εριδες του παρελθοντος μας αρκουν οι τωρινες

guns_n_roses_21 - 20/2/2021 22:21

Ε όχι ρε nacho ότι ο Ντέμης απέτυχε κιόλας.

Μια υπερχρεωμένη ομάδα ειχε πάρει.

Του κλέψανε ενα πρωτάθλημα και αν θυμάμαι καλά οι μοναδικές νίκες που καναμε στο champions league ήταν επι προεδρίας Ντέμη.

Μην ξεχνάτε και τα πάρτυ που γινόντουσαν στο ΟΑΚΑ με 40000 και 50000 κόσμο (αλλά πολύ περισσότερο την... Συνέχεια υγεία της γηπεδικης νοοτροπίας που είχαμε εκείνη την περίοδο.)

Όλο το κακο είχε ξεκινήσει επειδή τα είχε βάλει με την original.

Τον θέλετε δεν τον θέλετε μερικοί αντικειμενικά είναι ο άνθρωπος σύμβολο που μπορεί να εμπνεύσει τους περισσότερους φιλάθλους της ομάδας μας .

Εγώ θα τον ήθελα σε κάποιο πόστο στην ΠΑΕ μαζί με Κατσουράνη.

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ - 20/2/2021 14:18

Ποιο Ντεμη ρε φιλε. Σοβαρα τωρα. Η λίμνη στερεψε.

buonanotte21r - 20/2/2021 16:04

enw esy file gemises . o ntemis s enoxlise

an0nymous - 20/2/2021 11:46

Μακάρι.. ο ντέμης κάποια στιγμή πρέπει να αναλάβει ένα πόστο στην ομάδα.

77st - 20/2/2021 12:51

Προεδρα φερε τον δεν παμε για πρωταθλημα το πρωταθλημα ειναι εφημερη χαρα οποιος θελει τιτλους ναγινει οσφπ κλπ κλπ φερε καποιον να εχει μεγαλυτερη ψυχωση για τιτλους διψαμε προεδρεεεεε χανουμε νεους οπαδους προεδρεεεεεε

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ - 20/2/2021 14:16

Στην ΑΕΚ μόνο όσοι γούσταραν το γηπεδο στη Νεα Φιλαδελφεια. Και κατι ακόμα , στα παιδια μου δεν φόρεσα ουτε κοκκινα , ουτε πρασινα κασκολ.

Alekos_Souda - 20/2/2021 13:30

Μακάρι να είχες τα μισά balls του!!!!!

iptamenos - 20/2/2021 14:15

στο τελος θα φυγει και το γηπεδο

loutraki_aek21 - 20/2/2021 14:07

Τι ακούμε θεέ μου.. Βαλτωσε Η ομάδα, βαλτωσε το γήπεδο ,δεν δίνει προοπτική Ο Μελισανιδης κτλ.Κριτικη χωρίς ουσία, προπαγάνδα, μηδενισμός των πάντων κτλ....Αντε να φύγει η πανδημία να ανοίξουν τα γήπεδα μα δούμε την αρρώστια γιατί με αυτά που διαβάζω θα τρελαθώ

Stav2 - 20/2/2021 12:34

Παίδες, τρομερός ο Λυσάνδρου αλλά το θέμα έχει να κάνει με την πατάτα με τα λεφτά του Λιβαι και με το ότι το παιδί έχει βλέψεις για ψηλότερα, ίσως σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Σε οποιαδήποτε εταιρεία, ένα υψηλότατο στέλεχος έκανε τέτοια πατάτα, θα είχε ήδη απολυθεί, η θα του είχαν ζητήσει να καταθέσει την παραίτηση του. Στο θέμα Λυσάνδρου πιστεύω έχει να κάνει με FIFA η UEFA. Πιστεύω ότι του έχουν ανοίξει το δρόμο προς τα εκεί, και πιστεύει ότι είναι έτοιμος για το επόμενο επίπεδο.

Katsour21 - 20/2/2021 13:58

Συμφωνώ σε όλα φίλε Stav2 αλλά πιστεύω ότι το επόμενο βήμα θα είναι η ΕΠΟ μάλλον για εκεί τον ετοιμάζει η FIFA και η UEFA και φυσικά με την σύμφωνη γνώμη του τίγρη και της κυβέρνησης.

enotita - 20/2/2021 13:58

Όσοι αποθεώνετε Ντέμη εννοείτε τον Κο Νικολαιδη έως περσι υπάλληλο του κου Σαββίδη στο OPEN tv?

Doppeladler - 20/2/2021 10:32

Οι μόνοι λόγοι για τους οποίους παραιτούνται ανώτερα/ανώτατα στελέχη ειναι οι εξής:

(α) Αδυναμία περεταίρω ανέλιξης

(β) Δομικές διαφωνίες ως προς την στοχοθεσία και την μεθοδολογία επίτευξής τους

(γ) Γενικότερη οργανωτική ένδεια και κακές προοπτικές

(δ) Αυξημένες πιθανότητες αποτυχίας, με ότι συνεπάγεται αυτό για το βιογραφικό ενός εκάστου.... Συνέχεια
(ε) Κορεσμός

Μόνο να εικάσει μπορεί κανείς για το ποιά είναι η αιτία, η αφορμή είναι αδιάφορη.

Ο Τίγρης τον θέλει σίγουρα, αλλά δεν έχει πρόχειρο τέτοιο λαμπρό στέλεχος για να τον αντικάταστήσει. Ο Λυσσάνδρου έχει λογικά υποβάλλει το 3 months notice του - λογικά τόσο είναι - και η ΠΑΕ πρέπει να πορευτεί, με ή χωρίς αντικαταστάτη.

Πάντως, ουδείς αναντικατάστατος, βρίθει η Αμερική και η Ευρώπη Ελλήνων/Ελληνόφωνων τεχνοκρατών με πολύ καλύτερα βιογραφικά, περγαμηνές και διαπιστευτήρια. Αρκεί η ΠΑΕ να ψάξει αξιοκρατικά και όχι στη δεξαμενή των γνωστών μας. Ο Τίγρης το ξέρει γιατί ούτως ή άλλως στελεχώνει επιχειρήσεις μακράν επικερδέστερες σε πιο νευραλγικές θέσεις.

Johneto - 20/2/2021 13:58

Μαθημα Οργανωσης κα δοικησης HR

Son Alerik - 20/2/2021 13:52

Εγω θα εβαζα μονο το Α και το Ε, αν ειναι Κυπριος. Τα ενδιαμεσα ειναι για σοβαρες εταιριες με προιον και SWOT αναλυσεις κλπ κλπ. Η κινηση ειναι καθαρα για το βιογραφικο του και τους Head Hunters...Τωρα αν ειναι κολπο για την ΕΠΟ που αναφερεται παρακατω, γιατι οχι....Μετα τον ξαναπροσλαμβανει αμα συμφωνουν και οι 2 πλευρες

Fotakos69 - 20/2/2021 13:37

Επιτέλους και μια προσέγγιση χωρίς υπερβολές που φαίνεται ότι γνωρίζει πως λειτουργούν οι ανώνυμες εταιρείες και τα ανώτατα στελέχη τους.

Doppeladler - 20/2/2021 13:21

Sorry *περαιτέρω!

eargle - 20/2/2021 12:40

Πολύ σωστά το έθεσες αδερφέ!.

Vasilis.A E K. HAIDARI - 20/2/2021 13:52

Αυτο που συμβαινει με την λειτουργεια της ΠΑΕ ειναι στην σφαιρα του ανεξηγητου, και ειναι πολλα τα τελευταια γεγονοτα που εκπλησουν αρνητικα τους φιλους της ομαδας,εδω ταιριαζει απολυτα το παρακατω:''ισως μια πιθανη αιτια που τα πραγματα δεν πηγαν συμφωνα με το σχεδιο, ειναι οτι πιθανοτητα δεν υπηρχε ποτε κανενα σχεδιο'',σταματω εδω,περιμενοντας επισημες ανακοινωσεις απο την διοικηση,ομως να μην ξεχνιωμαστε σημερα η ομαδα δινει λαβωμενη ενα δυσκολο παιχνιδι,γι'αυτο της... Συνέχεια ευχομαστε καλη επιτυχια...............Α Ε Κ Α Ρ Α...ΤΕΛΟΣ...

SokrA(EK)tis - 20/2/2021 13:14

Ντεμης, Τσιαρτας, Ιβιτς, Μελισσανιδης πρεπει να θαψουν το μαχαιρι του πολεμου, να εξαλειψουν οποιες διαφορες τους κρατανε -τσακωμενους- και να ενωθουν για το καλο της ομαδας!! Αποψη μου και γεμιστε με dislike!!

Son Alerik - 20/2/2021 13:44

Οταν ο Βγενοπουλος και η Συμμαχια τοτε η Βαζελικη επαιζε μπαλα στον Βαζελο, πουλιοταν κα ο Γαυρος απο τον Σωκρατες.Τοτε ειχα πει στο Βαζελικο club εδω στην περιοχη μου, που τους ξερω λογω γειτονιας, να πουνε στον Βγενοπουλο να βρει εναν μπροστινο και να παει να αγορασει τον Γαυρο και φυσικα να τον εξαφανισει μετα...!! Φυσικα με κοιταγανε περιεργα αλλα μετα απο χρονια ερχονται συνεχεια και μου λενε ποσο μπροστα εισαι...Το λεω αυτο γιατι πχ εγω θα χτυπαγα τον Καρεμπέ για ΤΔ, τον Δντη του Γαυρου... Συνέχεια στη θεση του Λυσσανδρου κλπ....Το ποδοσφαιρο ειναι business πλεον και θελει τετοια, παντα κατα την ταπεινη μου γνωμη...

Fotakos69 - 20/2/2021 13:32

Εγώ σου έβαλα like αλλά το θεωρώ ουτοπικό, δυστυχώς είναι πολύ έντονες προσωπικότητες με μεγάλο εγωισμό, δικαίως θα έλεγα ,που δύσκολα μπαίνει στην άκρη.. Ευχής έργο θα ήταν η συνύπαρξη ενός πιο έμπειρου πλέον Ντέμη με τον Μελλισανιδη δίπλα του και τον Τσιάρτα υπεύθυνο των ακαδημιών και του σκάουτινγκ της ΑΕΚ γιατί άσχετα από τη γνώμη που έχει κανείς για το άτομο του, ακόμα νέος Τσιάρτας 20 χρόνια μετά δεν έχει βγεί.. Μακάρι φίλε να γινόταν όμως, μακάρι .

apo1 - 20/2/2021 13:18

Όχι, δεν χρειάζεται dislike. Η σκέψη σου είναι μαζί με το συναίσθημά σου.

Απλώς δεν γίνεται.

SokrA(EK)tis - 20/2/2021 13:39

Ελπιζω να μεινει καποιος για να κλεισει και τι πορτα εστω...

combatiente_21 - 20/2/2021 13:36

Ρε παιδιά λετε αρκετοί για Ντέμη,αν υπήρχε μια στις 100 περίπτωση να γυρίσει πίσω ,θα έπρεπε ο μελ να ρίξει πολύ νερό στο κρασί του (δεν φημίζεται για αυτό)και επίσης ο Ντέμης να θέλει να ασχοληθεί ξανά με τα κοινά (και δη ,της ΑΕΚ).

Aeksalamis123 - 20/2/2021 13:36

Ο Λυσσάνδρου έχει πολύ καλό όνομα στην πιάτσα. Τα περί ευθύνης για τα 550.000 ευρώ τα ακούω βερεσέ. Το ότι φεύγει είναι πολύ ανησυχητικό. Δεν βλέπει δυνατότητες ανέλιξης και οργάνωσης ως κλαμπ που να διακρίνεται στην Ευρώπη. Αντίθετα βρίσκεται σε μια ομάδα που το αγωνιστικό τμήμα φυτοζωεί με χαμηλό μπάτζετ, δυσλειτουργίες, έλλειψη οράματος. Όταν ένα αποδεδειγμένα ποιοτικό στέλεχος σου φεύγει, αυτό μόνο κακό είναι. Ο συγκεκριμένος είναι ιδανική περίπτωση περάσματος της διοίκησης... Συνέχεια της ΠΑΕ στην επόμενη μέρα. Τεχνοκράτης αλλά με γνώση του χώρου από μέσα. Καλός χαρακτήρας και ευφυής. Όλα αυτά τα χρόνια έχουν ακουστεί αμέτρητα επαινετικά σχόλια και ελάχιστα αρνητικά. Μεγάλο βήμα πίσω για την ομάδα. Δυστυχώς σπρώχνουμε τον καιρό μπροστά...μόνο...

Alekos_Souda - 20/2/2021 13:17

Οι άλλες δεν είναι πάντα προς το κακό....

Alekos_Souda - 20/2/2021 13:32

Οι αλλαγές εννοώ

Cocco Bill - 20/2/2021 13:25

Ενώ κανείς δεν ξέρει για ποιο λόγο υπέβαλε παραίτηση ο Λυσσάνδρου, όλοι έχουν γνώμη για ένα στέλεχος της ΠΑΕ, που καμιά σχέση δεν έχει με το αγωνιστικό κομμάτι. Εγώ θα επικεντρωθώ στο καθαρά αγωνιστικό, δηλαδή στο ποιος θα έρθει για τεχνικος διευθυντής (ο Κονέ πρέπει να μείνει μόνο ως Σπαρτάρχης, είναι φανερό ότι δεν μπορεί κάτι επιπλέον) και βέβαια για μένα πρέπει να έρθει και κάποιος που να συμβουλεύει τον Τίγρη για το καθαρά αγωνιστικό κομμάτι και τις επιλογές του,... Συνέχεια κάποιος δηλαδή πάνω και από τον τεχνικό διευθυντή, που να συναποφασίζει μαζί με αυτόν και τον Τίγρη. Ο Ντούσκο κατά προτίμηση, αλλιώς ο Ντέμης ή ο Κατσούρ. Για τον Λυσσάνδρου το ιδανικό θα ήταν να τον "φυτέψουμε" στην Ουέφα, όπως έκανε πριν πολλά χρόνια ο Κόκκαλης με τον Πέτρο Θεοδωρίδη τον οποίο έσπρωξε έως την κορυφή.

Mitkas - 20/2/2021 12:47

Εσείς που κινδυνολογείτε και λέτε ότι η ομάδα συνεχώς αποδυναμώνεται σε όλα τα επίπεδα, έχω να πω ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Τη θέση του Μηνά μπορεί κάλλιστα να πάρει ο πάτερ Κωστένογλου που και καλός και τίμιος άνθρωπος είναι και ΑΕΚάρα... Άντε με την γκρίνια σας

apo1 - 20/2/2021 13:21

Μάλλον δεν έχεις καταλάβει. Ο Λυσσάνδρου είναι μάνατζερ, τεχνοκράτης, ανώτατο στέλεχος οποιασδήποτε επιχείρησης, κινείται σε άλλα πεδία και άλλους χώρους. Ο πάτερ είναι όλα τα καλά αλλά δεν έχει ιδέα με τα αντικείμενα ενασχόλησης του Μ.Λ. Άλλωστε χθες αν δεν κάνω λάθος ανέλαβε την Εθνική Κύπρου.

apo1 - 20/2/2021 13:17

Φεύγουν όλοι οι καλοί ή είναι η ιδέα μου;

Φοίνικας - 20/2/2021 13:12

Κανένας κύκλος του Λυσσανδρου δεν έχει κλείσει. Ο μόνος σύγχρονος τεχνοκρατης που υπάρχει στην ΠΑΕ απλά αποχωρεί γιατί διαφωνεί με τον τρόπο λειτουργίας και οργάνωσης του club. Δυστυχώς έτσι είναι. Το να κάνουμε πλέον αναλύσεις για τον Ντατσενκο, το σύστημα του Μανολο, τον Λιβαγια και τον Αθανασιάδη, δυστυχώς δεν έχει καμία σημασία. Δεν θα το περίμενα ποτέ αυτό από μια ομάδα που ηγέτης είναι ο Μελισσανίδης αλλά ο σύλλογος είναι βαριά άρρωστος, έρμαιο μιας ξεπερασμενης νοοτροπίας... Συνέχεια περί διοίκησης μεγάλης ομάδας, της μεγαλύτερης στον πλανήτη για όλους εμάς που ένα από τα πρώτα πράγματα που κάνουμε σαν ξυπνησουμε είναι να ανοίξουμε το aek365.


Με μεγάλη λύπη οφείλουμε να δεχτούμε ότι αυτό που μπορούμε να περιμένουμε είναι να τελειώσει με το καλό το γήπεδο και να αλλάξει χέρια η ΠΑΕ. Κι αυτό το γράφω με μεγάλη στεναχώρια, είναι μια μεγάλη ματαίωση να βλέπεις την ΑΕΚ του Μελισσανιδη να λειτουργεί έτσι. Μετά την ολοκλήρωση των τεράστιων έργων που από μόνα τους αρκούν να κατατάσσουν τον Μελ στο πάνθεον της ιστορίας, ο ίδιος θα έχει την τεράστια ιστορική ευθύνη να παραδώσει την ομάδα σε άνθρωπο καθόλα φερεγγυο που θα πάει την ομάδα ψηλά και να μην επαναληφθει καποια περίπτωση Τροχανα.


ΑΕΚαρα για πάντα!

Fotakos69 - 20/2/2021 13:05

Αν κάποιος δεν ήξερε ποιος είναι ο Λύσανδρου και ποια είναι η θέση του στην ΑΕΚ και τι αρμοδιότητες έχει ,αφού ακόμα τις έχει δεν είναι εκτός ΑΕΚ και διάβαζε ορισμένα σχόλια,θα νόμιζε ότι παραιτείται ο προπονητής της ΑΕΚ που έφερε τίτλους ή ο τεχνικός της διευθυντής που έφερε μεταγραφαρες και θα πρέπει τώρα η ΑΕΚ να ψαχνει προπονήτη και τεχνικο διευθυντή..Χαλαρωστε , Διευθύνων Σύμβουλος είναι το πόστο του με οργανωτικές αρμοδιότητες και η μόνη του σχέση με αυτό... Συνέχεια που βλέπουμε στο γρασίδι και τις μεταγραφές,είναι ο έλεγχος των συμβολαίων που υπογράφουν οι παίχτες που έρχονται.Εκτος αν μου πεις κάποιος ότι ήταν σημαντικός ο ρόλος του στο να έρθει στην ΑΕΚ ο τάδε παίχτης και χωρίς τη συμβολή του δεν θα είχε γίνει όποτε να μαζευτούμε όλοι μαζί να κάνουμε μια πλατεία Κλαυθμώνος στη Φιλαδέλφεια γιατί η ΑΕΚ θα χάσει Διευθύνων Σύμβουλο πασπαρτου. Πιθανόν σας διαφεύγει πως σε αυτές τις θέσεις δεν είναι σπάνιο φαινόμενο η αλλαγή του CEO και εκτός αυτού ο ίδιος ο κος Λύσανδρου δικαιούται να έχει μεγαλύτερες φιλοδοξίες από το να είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος μιας ποδοσφαιρικής ΑΕ στην Ελλάδα, εστω και αν μιλάμε για την ΑΕΚ..Σαφώς του εξασφαλίζει μεγαλύτερη προβολή από το να είναι ο CEO της τάδε εταιρείας, φαντάζομαι λίγοι γνωρίζετε ποιος είναι ο CEO της Vodafone ή της Cosmote ή της Microsoft Hellas , εταιρείες κολοσσοί πολυεθνικές,αλλλά δεν είναι στόχος τέτοιων ανθρώπων το αν θα γνωρίζει και ο Φώτης από το Περιστέρι το όνομα τους..Να σας πω άλλο ένα παράδειγμα πόσοι γνωρίζετε ποιος είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος της BC Partners της εταιρείας που έχει πλέον τη Nova ? Κι όσοι πείτε σιγά τα λάχανα ,κάντε μια αναζήτηση και θα δείτε ότι αυτός ο άνθρωπος και η εταιρεία του,έχει κάνει πρόταση αγοράς της Ίντερ με 500 μύρια ,έτσι για να συγκρίνετε μεγέθη.Οποτε δεν καταλαβαίνω γιατί τόση καταστροφολογια,άρα με το σκεπτικό σας ,ο γαύρος έχει καλύτερη ομάδα και λειτουργεί καλύτερα σαν οργανισμός στο θέμα σκάουτινγκ και μεταγραφών γιατί έχει καλύτερο Διευθύνων Σύμβουλο ? Χαλαρώστε παιδιά ,πολύ ικανός ο κος Λύσανδρου αλλά ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΗΣ είναι όχι προπονητής ή τεχνικός διευθυντής που η ΑΕΚ θα στερηθεί τις πολύ καλές μεταγραφές που έκανε .

Walker21 - 20/2/2021 11:59

Τικ τοκ, τικ τοκ, τικ τοκ............. Ντεμης!!!

SokrA(EK)tis - 20/2/2021 12:49

Αφου βλεπεις ο προεδρος απο λαθος σε λαθος επιλογη πηγαινει, οποτε σιγα μην (κανει το σωστο μια φορα και) μιλησει με Ντεμη...

Christof1976 - 20/2/2021 12:26

αλλαξε πλευρο ομως

Christof1976 - 20/2/2021 12:25

αλλαξε πλευρο ομως

MAXOURAS81 - 20/2/2021 12:39

Μη ψαρώνετε κ μην κράζετε ρε αλάνια, από κοινού το αποφασίσανε! Θέλει να τον στείλει συνηποψιφιο με τον Ζαγοράκη για την προεδρία της ΕΠΟ κ έπρεπε να απεμπλακεί από τώρα από την ΠΑΕ! Ως γνωστόν ο μόνος που δεν συμφωνεί με υποψηφιότητα Ζαγόρ είναι Ο ΜΕΛ

Christof1976 - 20/2/2021 12:29

οσοι ορέγονται τον υπάλληλο του σαββιδη να αλλαξουν πλευρο παρακαλώ

akaliptos - 20/2/2021 12:01

Ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα. δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά.

AEKOslo - 20/2/2021 11:50

Τέτοια διαβάζω, σκέφτομαι Ντέμη στο τιμόνι και παθαίνω ονειρώξεις...

Τζάμπα είναι τα όνειρα παιδιά, μην με παρεξηγήσετε!

Ora_gia_aek - 20/2/2021 11:46

ΡΕ ΦΕΡΤΕ ΤΟΝ ΝΤΕΜΑΡΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΣ Π@@@@@Σ.

an0nymous - 20/2/2021 11:45

Αν είναι να αποχωρήσει ο κ.Λυσσάνδρου ας τον προτείνουμε για την επο.. απ όλα τα σκουπίδια που προτείνουν όλοι και δεν κάνουν τίποτα καλύτερα αυτός. έχει και νέες ιδέες και είναι τίμιος.


Αλλά ελπίζω να μην αποχωρήσει.. χρειαζόμαστε τους καλύτερους. Τέλος πάντων.. όπως και να χει εμπιστεύομαι με κλειστά μάτια τον Τίγρη.. αυτός ξέρει πάντα τι είναι καλύτερο για την ομάδα και θα... Συνέχεια αποφασίσει για το καλύτερο.

fnikaia21 - 20/2/2021 10:57

Αν κάτι χαρακτηρίζει τον προεδρο ειναι τα σοβαρά στελέχη που τοποθετεί στις κεφαλές κάθε εταιρείας του,εν προκειμένω (εκτός του αγωνιστικού) εκείνος τον έφερε εκείνος θα αποφασίσει και τα υπόλοιπα. Εκεινος σε μια "αιμορραγικη" χρόνια οικονομικα για όλες τις ομάδες θα κληθει να συμμετάσχει σε μια πιθανή αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, εκείνος έχει βάλει 10 εκ στο γήπεδο και βρήκε τους καλύτερους για να το πραγματοποιήσει,εκείνος μας έχει πάρει τα τελευταία πρωταθλήματα και... Συνέχεια θα παραδώσει μια ΑΕΚ τεράστια και αυτό είναι σίγουρο, δεν θα υπερχρεωσει ποτε την ομαδα γραφοντας στον λογαριασμό καφέδες!!! Εγώ με το πολύ 3.000 ευρώ που έχω δώσει σε εισιτήρια και την αγάπη μου σε αυτή την ομαδα πως μπορώ να τον κρίνω;; Ειναι εύκολο να φωνάζουμε πρόεδρε τι γίνεται;; Μα θα ήταν ιεροσυλία τουλάχιστον στο δικό μου μυαλό. Οποτε πρόεδρε εσυ ξέρεις απλά...εσυ εχεις τα κλειδιά αλλα και το "ταμείο"!

evo21 - 20/2/2021 11:42

Προς το παρον , παω να παρω 4 πακετα τσιγαρα για να τα καπνισω σε 90 λεπτα σημερα. Εσυ γραψε κι αλλα για το αυριο της ΑΕΚ.

fnikaia21 - 20/2/2021 15:04

Καταλαβαίνω φιλε μου και το άγχος σου και την αγωνία και την απογοήτευση,πληροφοριακά να σου πω ότι σε μια κακή χρονια οπως η φετινή έχουμε την καλύτερη συγκομιδή εκτός έδρας....μάντεψε γιατί;;;! Γιατι δεν έχουμε έδρα! Το ότι σε λίγο θα έχουμε εξασφαλίσει σε τεράστιο βαθμό το μέλλον και δεν χρειάζεται να πω άλλα και ουτε να καπνίζεις σαν τρελός διότι ότι ξέραμε αυτο το καλοκαίρι τελειώνει! Το σπιτι κοντεύει τα απρόοπτα με άδειες καθυστερήσεις και υλικά που χρειάζονται... Συνέχεια τεράστιο κεφαλαιο κίνησης φτάνουν στο τέλος και μοιραία ο μεγαλύτερος σύγχρονος προεδρος στην ιστορία του ελληνικού ποδοσφαίρου θα παραδώσει στα μάτια μας μια ΑΕΚ που απλά θα είναι ΑΕΚ με ότι αυτό συνεπάγεται! Όποιος ζήλεψε έστω μια στιγμή τον μαρτυροφαγο να τον ενημερώσω πως το Καραϊσκάκης γηπεδο του Εθνικού ακόμα χρωστάει, το Ρέντη τελευταία στιγμή δεν τους έκαναν έξωση και έχει κοντεύει 300 εκ κέρδη,οπότε καταλαβαίνεις ποιος δουλεύει για την ομάδα και ποιος δουλεύει την ομάδα!!!

Kostantinosda - 20/2/2021 11:28

Για αυτο Προεδροι αναλαμβανουν αυτοι που μπορουν. Ολοι κρινονται. Ιδιαιτερα οσοι ειναι σε θεσεις ηγετικες οπως ειναι ο Μελισανιδης. Δεν Διοικεί 'ομως απλως μια εταιρεία. Η Ποδοσφαιρικές ομάδες είναι ζώντες οργανισμοί που έχουν χιλιάδες οπαδούς. Πολύ περισσότερο η ΑΕΚ που αποτελεί ορόσημο για τους εκατομμύρια ξεριζωμένους απο τις χαμένες πατρίδες, για κάθε πρόσφυγα σε αυτήν την χώρα, η συνέχεια της Ιστορίας του ξεριζωμένου ελληνισμού. Ακριβώς γι' αυτό το λόγο δεν μπορούν και δεν... Συνέχεια πρέπει τα χρήματα να είναι ο πρώτος και ο ουσιαστικός λόγος διοίκησης αυτής της ομάδας. Και βέβαια πρέπει να γίνεται χρηστή διαχείριση, αλλά όποιος διοικήσει καθαρά τεχνοκρατικά αυτήν την ομάδα είναι καταδικασμένος να αποτύχει.

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ - 20/2/2021 11:22

Συμφωνω σε ολα συν οτι εχει βαλει 25 εκ και οχι 10 εκ.

SanktPauli21 - 20/2/2021 11:38

Ηρθε η ωρα της αναδιοργανωσης ενοψει του γηπεδου, μην ανυσηχειτε, αλλες ηταν οι αρμοδιοτητες του Λυσσανδρου. Περιμενουμε εξελιξεις.

aekarrwsteia - 20/2/2021 11:38

Από το κακό στο χειρότερο πάμε...

scottravis - 20/2/2021 11:37

Είμαστε γενικά σαν λαός του ύψους κ του βάθους, σε όλα κ για όλους έχουμε άποψη.

Αν διαβάσεις σχόλια για το γαυρο θα δεις ότι οι περισσότεροι συνοπαδοι θεωρούν ότι είναι ένα επίπεδο πάνω... με ποιους? Με τον καραπαπα, τον πρόεδρο που ούτε το όνομα του ξέρω, τον δήμαρχο κ τον δημοτικό σύμβουλο Πειραιά που ούτε τα ονόματα τους δεν θέλω να πω και που όταν έρθει η ώρα τους κατεβάζουν τα χίλια μύρια οι ίδιοι συνοπαδοι.. Ένας Καρεμπε έχει γίνει η κολυμπηθρα του Σιλωάμ... Συνέχεια όταν πάλι μας συμφέρει για να δείξουμε πόσο έχει ξεφύγει Ευρωπαϊκά... Με όλα αυτά θέλω να πω πως η μιζέρια, η γκρίνια μας έχει σκεπάσει γενικώς και μας φταίνε όλα κ όλοι.. Δεν θέλω να φτάσω εκεί η αν θέλετε θα φτάσω όταν γίνει το γήπεδο και θα φτάσει να έχουμε ένα ωραίο, καινούργιο γήπεδο κ τίποτε άλλο.... Μεχρι τότε κάνω υπομονή, στηρίζω την ομάδα και δεν μηδενιζω

AEKLogic - 20/2/2021 11:37

Αν υπάρχει ενας μέσα στην ΠΑΕ, ΕΝΑΣ που να είναι σοβαρός εκει μεσα, είναι ο Λυσσανδρου... Πραγματικά όταν βλέπεις ανθρώπους επαγγελματίες και αξιοπρεπείς να παραιτουνται απο την ΑΕΚ (μην ξεχνάμε και τον Ιβιτς), τοτε υπάρχει σοβαρό πρόβλημα μέσα στην ομαδα!

Tavernie - 20/2/2021 11:36

Δε βυθίζεται η Ένωση επειδή παραιτείται ο ικανότατος απ' ό,τι διαβάζω Μηνάς Λυσσάνδρου. Πάρτε τα ίσα σας αδέρφια και να μη λέμε ό,τι μάς έρχεται. Η ομάδα έχει πάει στην κόλαση κι έχει γυρίσει. Πάντα ήμασταν οικογένεια με τα καλά μας και τα κακά μας και ποτέ δεν υπήρξαμε γαύροι. Καλή τύχη σε όσους φεύγουν, αλλά περισσότερο με νοιάζουν αυτοί που πρέπει να έρθουν. Έχουμε επιφανείς ΑΕΚτζήδες σε όλους τούς χώρους και πρέπει πιστεύω να πλαισιωθεί η διοίκηση μ' αυτούς που μπορούν και θέλουν να... Συνέχεια είναι ενεργά μέλη τής οικογένειας ώστε να πάμε με αποτελεσματικότητα κόντρα στη λαίλαπα που έχει καταντήσει το Ελληνικό ποδόσφαιρο βούρκο χωρίς πάτο.

sapounos - 20/2/2021 11:27

Εχει κλεισει στο γαυρο κ αυτος.

Giannisscocco21 - 20/2/2021 11:26

«Το επόμενο βήμα στην καριέρα του», «δεν αποκλείεται η ανατροπή», «γενική αναδιοργάνωση ενόψει του καλοκαιριού», σαν να λέμε το διαλύουμε κι ότι θέλει προκύψει μετά! Πραγματικά βγείτε κάποιος και πείτε τα με το όνομα τους. Έχουμε αντέξει και χειρότερα οι Αεκτζηδες μην ανησυχείτε!

vassilisa21 - 20/2/2021 11:23

Όσο πάει και χειροτερεύει η κατάσταση...

telis_mak - 20/2/2021 10:56

Αρχίζω να πιστεύω κάποιους που λένε ότι στην ομάδα κάνουν άλλοι κουμάντο και όχι ο Μελισσανίδης. Δεν είναι τυχαία η φυγή Μπάγεβιτς και τώρα του Λυσσάνδρου.

1924_aek - 20/2/2021 11:21

εντελως οτι ναναι....Ο Μπαγεβιτς εφυγε γιατι ειχε πολυ σωστα απενεργιοποιηθει απο τον Μελισσανιδη αφου δεν μπορουσε να προσφερει ουτε σαν παρουσια στα Σπατα μια και σαν ενεργο μελος στο σχεδιασμο ειχε αποτυχει !!το καταλαβε οτι δεν εχει αλλο θεση στην ομαδα κι εφυγε.για τον Λυσσανδρου θα δουμε.απο οτι βλεπεις ολα ειναι θεωριες για τις αιτιες που φευγει.οταν ερθει η ωρα θα μαθουμε.

Fotmit86 - 20/2/2021 12:03

Βρε καρντάση , το πρωτάθλημα το 2017-2018 με ποιανού σχεδιασμό το πήρες ;;; Με τον δικό σου;;; Μα φυσικά του κ.Μπάγιεβιτς .Από τον Ιούνιο του 2018 που έφυγε , έφυγε και η ομάδα από το προσκήνιο .!!! Ακόμα δεν το συνειδητοποίησες;;;;;;

Flos - 20/2/2021 10:56

Ο τελευταίος να κλείσει τη πορτα μπαζει

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ - 20/2/2021 11:21

Συγνωμη ρε αδερφια. Εγινε μια πα...ρια με τα χρηματα του Γκαρσία. Καποιος έχει την ευθυνη. Χαθηκαν καποιες χιλιαδες. Την ανελαβε ο Λυσσάνδρου. Δεν καταλαβαινω τα ειρωνικά σχολια .

evo21 - 20/2/2021 11:21

Μονο ο κυκλος των φιλαθλων της ΑΕΚ δεν κλεινει ποτε , ολοι οι αλλοι ειναι απλως περαστικοι.

Fotakos69 - 20/2/2021 11:20

Κοίτα τι μου θυμίζει...τα κάστρα πέφτουν πάντα από μέσα λένε..Κι όπως τώρα που σε μια περίοδο δύσκολη για τον Μελλισανιδη,που δέχεται την μεγαλύτερη αμφισβήτηση στα χρόνια που διοικεί την ΑΕΚ , μια περίοδο επίσης που ο κόσμος της ΑΕΚ είναι στα κάγκελα γενικά και δικαίως σε ότι αφορά αυτό που βλέπει στο γήπεδο και τα λάθη που έχει κάνει ο Μελισσανίδης,έρχεται ένας ΑΕΚτζης ρεπόρτερ να βγάλει μια "αποκλειστικότητα" που θα πουλήσει φύλα στην εφημερίδα του αλλά ταυτόχρονα, αμβλύνει... Συνέχεια την εσωστρέφεια και τη "γιουχα" κατά του Μελλισανιδη.. Θυμάται κανείς ποτέ είχε γίνει το ίδιο ? Να θυμίσω εγώ για όποιον δεν θυμάται..Ποιος είχε βγάλει την είδηση της παραίτησης του Ντέμη μέσω email μάλιστα και την πλήρωσε η ΑΕΚ με όσα ακολούθησαν αφού μετά την "αποκάλυψη" υπήρξε πίεση για τους μετόχους και δεν έγινε ομαλά,όπως θα έπρεπε,η μετάβαση στην μετά Ντέμη εποχή ? Πάλι ένας ΑΕΚτζης δημοσιογράφος είχε την "αποκλειστικότητα" ,ο Βασιλάκης , ξέρετε όλοι ποιον λέω φαντάζομαι..Εγώ παραθέτω απλά δύο γεγονότα σαν τροφή για σκέψη κι ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του .Όσο για τον ίδιο τον Κο Λύσανδρου, σαφώς και είναι ένας ικανότατος άνθρωπος και με γνώσεις αλλά σε ότι αφορά τα νομικά και οργανωτικά μιας ποδοσφαιρικής εταιρείας και όχι στο καθαρά ποδοσφαίρικο κομμάτι,δεν νομίζω ότι είχε συμμετοχή στο στήσιμο και στις αποφάσεις για το ποδόσφαιρικο τμήμα ή στις διαπραγματεύσεις για την αγορά ενός παίχτη,τα συμβόλαια επέβλεπε ο άνθρωπος,όχι ποιοι τα υπογράφουν.Στιη θέση που κατέχει ο κος Λύσανδρου ,οι αλλαγές δεν είναι σπάνιο φαινόμενο σε ανώνυμες εταιρείες για αυτό κάπου δεν αντιλαμβάνομαι τον τόσο μεγάλο εκνευρισμό κάποιων,το θέμα της ΑΕΚ δεν ήταν ο Διευθύνων Σύμβουλος της .Το θέμα της ΑΕΚ είναι στους ανθρώπους που ασχολούνται με το αγωνιστικό κομμάτι της ομάδας κι όχι με το οργανωτικό της εταιρείας,εκεί θέλουμε ξηλωμα κι αλλαγές,το ποιος θα είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος ή ο Οικονομικός Διευθυντής δεν νομίζω ότι είναι θέμα που θα πρέπει να απασχολεί έμας . Προσωπικά όμως με απασχολεί ο χρόνος μιας τέτοιας"αποκάλυψης" και ο σκοπός.. Διαβάζω και κάτι άλλους ΑΕΚτζηδες ρεπόρτερ που προσπαθούν ακόμα και στο ποσό που κερδίζει η ΑΕΚ από το να φύγει τώρα ο Λιβαγια να μας πείσουν ότι με θεωριες και αλγόριθμους δεν είναι 500 χιλιάρικα που θα πλήρωνε η ΑΕΚ σε ένα παίχτη για να κάθεται έξι μήνες χωρίς να προσφέρει τίποτα στην ομάδα,αλλά είναι 30 χιλιάδες σύμφωνα με τη θεωρία τους και μου φαίνεται παράξενα να προσπαθείς να κάνεις το άσπρο μαύρο για να ρίξεις κι άλλο λάδι στη φωτιά..Ισως φταίει ότι μόνο η δουλειά στην εφημερίδα έμεινε,ο σταθμός έκλεισε και το παντεσπάνι δύσκολο να βγεί, πρέπει να ακολουθείς τη γραμμή... Τουλάχιστον ο Σταμάτης,δεν έχει σταματήσει στο φεης να βαράει τους γαύρους βορρά και νότου όπου τους βρεί και να γράφει ΚΑΙ για αυτούς τις βρωμοδουλειες τους,ο Βαγγέλης ,ούτε ΚΙΧ,μόνο θεωρίες για το πώς τα 500 είναι 30 ή πιο πριν,έτσι για να δείξω και την υποκρισία που υπάρχει,πως η ΑΕΚ θα πρέπει να απαλλαγεί από προβλήματικες προσωπικότητες επικίνδυνων ανθρώπων,όπως ο Βρανιες και ο Λιβαγια, έγραφε στα άρθρα..Α ρε κυρ Μιχάλη πόσες φορές έχει δικαιωθεί η ρήση σου Α.Ρ.Δ

Yellowfire - 20/2/2021 11:20

Σε μια ανθρωποκεντρικής μορφής διοίκηση δύσκολα συντάσσονται τεχνοκράτες. Αναμενόμενο ότι συνέβη.

Equinox - 20/2/2021 11:17

Φίλαθλοι, η ΖΩΗ κάνει κύκλους...


Ίσως έκλεισε αυτός ο κύκλος για το κύριο Λυσσανδρου... Όχι μόνο από πλευράς ΑΕΚ αλλά ίσως και από τη δική του πλευρά...... Συνέχεια
Τιποτα λιγοτερο , τιποτα περισσότερο... Ευχαριστούμε, ΣΤΉΡΙΞΗ και πάμε παρακάτω...

Theo78 - 20/2/2021 11:14

Αντι να παρατηθεί όλο το σκυλολοι κάτω απο τον Μελισσανίδη παραιτείται ο μοναδικός τεχνοκράτης της ΠΑΕ. Όλα όσα θα γραφτούν για νεες προκλήσεις τα ακούω βερεσέ. Ένα τέτοιο στέλεχος έχει πάντα προκλήσεις και αν θες να τον κρατήσεις του δίνεις όσα όσα. Αυτη θα είναι η μεγαλύτερη απώλεια, μεγαλύτερη απο κάθε ποδοσφαιριστή ή τεχνικό σύμβουλο. Η ΠΑΕ ΑΕΚ είναι υπό διαλυση

AlanSmith17 - 20/2/2021 11:12

Όσοι κατηγορείτε τον πρόεδρο ότι ζει σε άλλη δεκαετία, δε σκέφτεστε το ίδιο και για τον εαυτό σας; Ξέρετε πως κάνουν καριέρα τα Στελέχη και πως κινούνται από εταιρεία σε εταιρεία; "Ικανότατος" λέει ο ένας, "γνωστής του ποδοσφαίρου" λέει ο άλλος για άνθρωπο που είναι δικηγόρος. Κοιτάξτε κ λίγο στον καθρέφτη και σταματήστε τη γκρίνια, δε βλάπτει.

Aekara_Jo4 - 20/2/2021 11:08

Μην προδικαζουμε ρε παιδιά. Μπορεί ο άνθρωπος να θέλει κάτι άλλο πλέον ,γιατί το αποκλείουμε;; Τώρα αν τέτοια σύγχρονα μυαλά δεν ταιριάζουν με τον πρόεδρο και εξαιτίας του γεγονότος με την απάτη βγήκαν στην επιφάνεια προβλήματα άλλου είδους, θα φανεί σύντομα. Ίσως τελικά όντως να υπάρχει κάποια σκιώδης αρχή πλησίον του προέδρου και κάποια στελέχη να μην το ανέχονται.

Juggernaut - 20/2/2021 11:06

Οταν το αφεντικο σου δεν ενδιαφερεται για την εταιρια του ή θα κατσεις να απολαμβανεις τον μισθο σου και θα πας στον πατο με την εταιρια ή θα πας καπου με οραμα .

Στην ΑΕΚ ισχυει το εξης, ο ιδιοκτητης δεν ενδιαφερεται για την ομαδα αλλα θελει οτι καλο γινεται να το καρπωνεται αυτος . Θελει να κανει κουμαντο σε ολα αλλα ειναι φευγατος γιατι μπορει να μην εχει λεφτα για το μεγεθος της ΑΕΚ. Μετα το γηπεδο ολοι θα καταλαβουμε τι γινεται τοσα χρονια.... Συνέχεια
ΥΓ. Το γηπεδο θα γινει με τα λεφτα της ΑΕΚ ,τουλαχιστον απο τι καταλαβαινω με το φτωχο μου το μυαλο, οταν πωληθει η ομαδα ο ιδιοκτητης-ευεργετης δικαιουται να ζητησει τρελα λεφτα απο τον οποιο αγοραστη?

Tavernie - 20/2/2021 11:02

Δε βυθίζεται η Ένωση επειδή παραιτείται ο ικανότατος απ' ό,τι διαβάζω Μηνάς Λυσσάνδρου. Πάρτε τα ίσα σας αδέρφια και να μη λέμε ό,τι μάς έρχεται. Η ομάδα έχει πάει στην κόλαση κι έχει γυρίσει. Πάντα ήμασταν οικογένεια με τα καλά μας και τα κακά μας και ποτέ δεν υπήρξαμε γαύροι. Καλή τύχη σε όσους φεύγουν, αλλά περισσότερο με νοιάζουν αυτοί που πρέπει να έρθουν. Έχουμε επιφανείς ΑΕΚτζήδες σε όλους τούς χώρους και πρέπει πιστεύω να πλαισιωθεί η διοίκηση μ' αυτούς που μπορούν και θέλουν να... Συνέχεια είναι ενεργά μέλη τής οικογένειας ώστε να πάμε με αποτελεσματικότητα κόντρα στη λαίλαπα που έχει καταντήσει το Ελληνικό ποδόσφαιρο βούρκο χωρίς πάτο.

2121enosis - 20/2/2021 10:47

Πολύ φοβάμαι ότι τα χειρότερα έρχονται στα πλευ οφ.... Μακάρι να βγω ψεύτης...

atlantas1924 - 20/2/2021 10:03

Το καράβι δεν βυθίζεται. Είναι ήδη στον πάτο κύριοι και κυρίες και όποιος δεν το βλέπει (και δεν βγάζει μεροκάματο από τον πλανήτη ΑΕΚ..) απλά εθελοτυφλεί.

Johneto - 20/2/2021 10:47

Οταν εχεις ζησει στο προσφατο παρελθον τον πραγματικο πατο τοτε ειναι ατυχης η εκφραση. Παντως οτι υπαρχει ανησυχητικη και οχι δημιουργικη κινητικοτητα αυτο ισχυει

vagaslanis - 20/2/2021 10:47

Κατι δε παει καλα κ θα σκασει σα βομβα για υτο ενας ενας πηδανε στη θαλασσα απο το πλοιο...ελπιζω να μην ειναι το γηπεδο..

_panagiotis_ - 20/2/2021 10:47

Πραγματικά κρίμα να φεύγουν άτομα με γνώση,με όρεξη και όραμα για το μέλλον.

Δυστυχώς δεν λειτουργούμε ως club στο σύγχρονο ποδόσφαιρο αλλά ως μια κακή ΠΑΕ του παρελθόντος και αναφέρομαι στον παλιομοδίτικο τρόπο λειτουργίας, στα κολλήματα και στις εμμονές, στο να ''βολεύουμε'' κόσμο επειδοί είναι αρεστοί για διάφορους λόγους. ΚΑΜΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ, ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΔΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΠΩΠΟΤΑΣ. Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί έχει ξεφύγει ο... Συνέχεια Ολυμπιακός και λογίζεται από τα κορυφαία ευρωπαικά κλαμπ, σε θέμα οργάνωσης, στελέχωσης και δομής απέχουμε 2-3 εποχές πίσω.

geokos_99 - 20/2/2021 10:04

Για να παραιτείται και το μόνο υγιής σκεπτόμενο και γνώστης του σύγχρονου ποδοσφαίρου στέλεχος που έχουμε στη ΠΑΕ σκεφτείτε τι έχει γίνει και που έχουμε καταντήσει... Το θέμα είναι να γίνουν γνωστοί οι πραγματικοί λόγοι της παραίτησης και να μην έχουμε ξανά μια απλή Δευτέρα στη δουλειά

Texas_Jack21 - 20/2/2021 10:46

* το μόνο υγιώς σκεπτόμενο

Thanos71 - 20/2/2021 10:45

Καλημέρα σε όλους. Έγκλημα, αν όντως φύγει. Άνθρωποι ευφυείς, έντιμοι και με δημιουργική σκέψη δεν πρέπει να φεύγουν από την ΑΕΚ. Φοβάμαι ότι γι' αυτό έφυγε και ο Ίβιτς. Φοβάμαι ότι επικρατούν εντός της ομάδας οι ''ενδιάμεσοι'', άνθρωποι που ενδιαφέρονται για το δικό τους καλό ,όχι για την ομάδας. Άνθρωποι που θα κάνουν μεταγραφές με όχι 100% αγωνιστικά κριτήρια. Άνθρωποι που θα προωθήσουν-ή όχι- πιτσιρικά από την Ακαδημία χωρίς να είναι ειδικοί στο θέμα Ακαδημίες. Αυτοί πρέπει να φύγουν, όχι ο... Συνέχεια Λυσσάνδρου. Όταν άνθρωποι έξυπνοι, έντιμοι και ήδη πλούσιοι από άλλες δραστηριότητές τους φεύγουν γιατί κάτι βλέπουν που δεν εγκρίνουν, τότε δεν είναι στραβός ο γιαλός......εμείς αρμενίζουμε στραβά.

To_Ayto - 20/2/2021 10:45

Ο πιο σοβαρός και υγιής σκεπτόμενος στον οργανισμό ΑΕΚ

Kostaskaterini21 - 20/2/2021 10:44

Καλημέρα σε όλους. Αν πάρουμε σαν δεδομένο την φυγή Λυσάνδρου, η μόνη λύση από την Ελλάδα είναι η ενεργοποίηση του Ντέμη για το management. Τώρα κατά πόσο αυτό είναι εφικτό είναι άλλο θέμα. Πέρα από την οποία σχέση μεταξύ Μελ και Ντέμη υπάρχει και ένας άλλος παράγοντας που επηρεάζει αρνητικά μια τέτοια επιστροφή και λέγεται δηματος. Αλλιώς πάμε σε ξένο.

Iptamenos_11 - 20/2/2021 10:44

Προτείνω για την θέση του τον Αρδίζογλου..........

CaptainHook - 20/2/2021 10:42

Έρχεται κ αλλος.. Δεν σας κάνει εντύπωση οτι τελευταία δεν εχει φανεί καθόλου ο Δηματος...??? Που ειναι τοσες βδομαδες.... (όχι οτι με χαλάει βεβαια για τον συγκεκριμένο αλλα και αυτο ειναι μια ένδειξη της κατάστασης)

- 20/2/2021 10:42

Κάποιος άλλος πάλι πρόσφατα είπε οτι φεύγει επειδή έχει φιλοδοξίες και θέλει νέες προκλήσεις...

Ένας άλλος τώρα λέει ότι ή βλέπει ότι ο κύκλος του έληξε ! Που έληξε ; σε μια ομάδα με μέλλον να πρωταγωνιστεί ;

Μάλλον καταλαβαίνουν αυτό που όλοι βλέπουμε....μια παρατημένη ομάδα...ο τελευταίος να κλείσει και την πόρτα!... Συνέχεια
Μήπως νιώθει ότι δεν πρόκειται να πάρει τις εκλογές της ΕΠΟ ο δικός μας;

bleda - 20/2/2021 10:42

Επίσης, δεν είναι απίθανο ο Διευθύνων Σύμβουλος μιας εταιρείας να επιθυμεί να αποχωρήσει εφόσον νιώθει ότι η εταιρεία έχει βαλτώσει, δεν επενδύει και ο ίδιος δεν μπορεί να εξελιχθεί.

Heretic - 20/2/2021 10:42

Θέλω να πιστεύω ότι μπήκαμε σε stand by μέχρι να γίνει το γήπεδο και να υπάρχουν έσοδα, δεν γίνεται να έχει αφήσει την ομάδα έτσι ο πρόεδρος, δεν βγάζει νόημα.

stamaek - 20/2/2021 10:40

Οι υπόλοιποι που θα μείνουν στην ΠΑΕ είτε φανερά είτε σαν σκιές, δεν μιλάνε ούτε καν Αγγλικά.... Σύγχρονη ανώνυμη εταιρεία.... Αλλοίμονο

loutraki_aek21 - 20/2/2021 10:39

Καλημέρα σε ολους και με την νίκη σήμερα. Η γενικότερη μιζέρια αλλά και η κακή ψυχολογία λόγω της απαράδεκτης πορείας της ΑΕΚ έχουν οδηγήσει σε υπερβολική κριτική.Η παραίτηση του κου Λυσανδρου αφορά διοικητική αλλαγή.Μην την σχετίζεται με το αγωνιστικό. Η ομάδα έχει αποτύχει τα τελευταία 3 χρόνια και ΟΛΟΙ όσοι είναι στην ομάδα φταίνε. ΠΡΟΦΑΝΏΣ φταίει και ο Μελ άλλα αυτός δεν μπορεί να αλλάξει. Είμαι υπέρ ΟΛΩΝ των αλλαγών που έχουν στόχο να αλλάξει πορεία η ομάδα. 3 επισημάνσεις,... Συνέχεια πρώτον μάλλον δεν προχώρησε το project Λυσανδρου στην ακαδημία. Δεύτερον, ΜΗΠΩΣ τον δούμε προς ΕΠΟ;Τρίτον, ο γάβρος ξεφεύγει...ΕΛΠΙΖΩ να γυρίσει το κεφάλι του Πόντιου και να πάρει τις σωστές αποφάσεις. Όλες οι κινήσεις για του χρόνου πρέπει ήδη να έχουν δρομολογηθεί.....

maek_21 - 20/2/2021 10:39

Απ' τα ελάχιστα αξιόλογα άτομα που έχουν μείνει εκεί μέσα και φεύγει κι αυτός! Τι να πω, πραγματικά το βαρέλι δεν φαίνεται να έχει πάτο...

- 20/2/2021 10:37

Κάποιος άλλος πάλι πρόσφατα είπε οτι φεύγει επειδή έχει φιλοδοξίες και θέλει νέες προκλήσεις...

Ένας άλλος τώρα λέει ότι ή βλέπει ότι ο κύκλος του έληξε ! Που έληξε ; σε μια ομάδα με μέλλον να πρωταγωνιστεί ;

Μάλλον καταλαβαίνουν αυτό που όλοι βλέπουμε....μια παρατημένη ομάδα...ο τελευταίος να κλείσει και την πόρτα!... Συνέχεια
Μήπως νιώθει ότι δεν πρόκειται να πάρει τις εκλογές της ΕΠΟ ο δικός μας;

bleda - 20/2/2021 10:37

Η εξέλιξη αυτή δυστυχώς φαινόταν ότι έρχεται. Δεν θυμάμαι από πότε έχει να εμφανιστεί κάπου δημόσια κάποιο στέλεχος της ΠΑΕ. Είναι σαφές ότι υπάρχουν προβλήματα πολλά στην ομάδα και την εταιρεία. Χωρίς γκρίνια, και χωρίς πεσιμισμό, είναι απαραίτητο όμως να επικοινωνηθεί η κατάσταση προς τον κόσμο. Γιατί έχουμε εικόνα διάλυσης; Γιατί έφυγε ο Ίβιτς (εννοώ μια υπεύθυνη ενημέρωση και όχι κουτσομπολιά); Ποιός είναι ο στόχος της ομάδας τα επόμενα χρόνια. Χρειάζεται επειγόντως η... Συνέχεια επαγγελματική οργάνωση όλων των τμημάτων, όπως είχε στηθεί πριν από 3/4 χρόνια και ακόμη καλύτερα. Επίσης μια έκκληση προς τους ρεπόρτερ της ΑΕΚ να μην παπαγαλίζουν μόνο ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και ότι όλα είναι θέμα ψυχολογίας. Δεν βρίζω τον Μελισσανίδη, δεν κυνηγάω μάγισσες. Απλά πρέπει να γίνουν όλα πάλι σοβαρά και κανονικά.

SandorClegane21 - 20/2/2021 09:29

Πρόεδρε φέρσου έξυπνα και φέρε Ντέμη πίσω.

Ολόκληρο Ντούσαν συγχωρεσες, ρίξε νερό στο κρασί σου...

GGAEK - 20/2/2021 10:36

Να σταματήσει το γήπεδο και να μιας φτιάξει αλλο Τον ΟΔΔΥ, να μας πει να γίνουμε γαύροι αν θέλουμε τίτλους, να κάνει κλειστό συμβόλαιο στον Φερέρ 3 χρόνια και να φέρει τον Δώνη... Άσε ρε φίλε. Ο παίχτης Ντέμαρος έγινε πρόεδρος Νικολαΐδης και κατάντησε υπάλληλος του Σαββίδη Θεμιστοκλάκος που αντέχτηκε τον τιναφτόρε να μας λέει κλέφτες στα μούτρα του. Μακρυά!!!!!

eargle - 20/2/2021 10:35

Ο άνθρωπος δεν είναι δημόσιος υπάλληλος, εργάζεται στις ιδιωτικό τομέα και έχει κάθε δικαίωμα να

ανοίξει τα φτερά του για κάτι που εκείνος θεωρεί καλύτερο, αντί να σκεφτόμαστε συνωμοσίες κτλ καλό θα είναι να αφήσουμε να αποφασίσουν οι υπεύθυνοι για την διαδοχη κατάσταση, στην Ελλάδα υπάρχουν αξιόλογα στελέχη που μπορούν να ανταποκριθουν σε οποιαδήποτε πρόκληση.

Kagain - 20/2/2021 10:33

Εγω εχω μια αλλη απορια.Πως γινεται ενα σωρο στελεχη της ΑΕΚ (Απο διοικητικα μελη μεχρι ποδοσφαιριστες) να θεωρουν οτι εχει κλεισει ο κυκλος τους μετα απο 2,3,4 χρονια?Σε αλλες ομαδες δηλαδη πως διατηρουνται σε αντιστοιχες θεσεις για πολυ μεγαλυτερο χρονικο διαστημα?Κατι παει παρα πολυ λαθος στον οργανισμο ΑΕΚ.

kakomoytsoynos - 20/2/2021 10:31

Εμένα γιατί πήγε το μυαλό μου στις εκλογές της ΕΠΟ αμέσως.

2121enosis - 20/2/2021 10:28

Ε να μην φύγει κι ο τελευταίος που την κρατάει ζωντανή.... άντε παιδιά να θάψουμε και το πτώμα να μας μείνει το γήπεδο να το νοικιάζουμε...

ΝΤΡΟΠΗ ρεεεεεεεε ακόμα και τον Λύσανδρου αφήνετε να φύγει;;; Λευκή πετσέτα πετάξατε πια;;;;

an0nymous - 20/2/2021 10:28

όχι ρε γμτ.. τι γίνεται;

ΗΜΑΡΤΟΝ - 20/2/2021 10:26

Με τους δικούς του αγώνες που έδωσε για την κατασκευή του γηπέδου (στον δικό του τομέα πάντα) έβαλε τις βάσεις να γίνει το όνειρο πραγματικότητα.. Οι μαχες που έδωσε ήταν πολυ σκληρές αλλά αυτός ήταν πιο σκληρός στο τέλος..

Αυτή η εξέλιξη σίγουρα δεν αρέσει σε κανέναν..

bs1924 - 20/2/2021 09:30

Λέω κ εγώ... Ησυχία είχαμε 3-4 μέρες...3-4 άνθρωποι έτρεχαν την ομάδα με σοβαρότητα, τους ξηλωνουμε κι αυτούς. Γιατί τον ξηλωνουμε... Κάτι δεν πάει καθόλου καλά...

victor21R - 20/2/2021 10:08

Δεν τον ξηλώνουν αδερφέ , παραιτείται...

larryaek - 20/2/2021 10:43

Φιλε βικτορ τον αναγκαζει σε παραιτηση ο τιγρης.

makis1810 - 20/2/2021 10:07

Τι γινεται ρε παιδια?Σε ολα τα επιπεδα βουλιαζουμε.Τι γινεται ρε Προεδρε?Α ρε ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΥ.......

forza_aekara - 20/2/2021 10:07

Πωλειται οπως ειναι επιπλωμενο...

HeisenbeRg911 - 20/2/2021 09:54

Δεν ανησυχω θα μπει στη θεση του Λυσσανδρου καποιος παλαιμαχος μας που δεν εχει ιδεα τι θα κανει ,εξαλλου τι πειραζει ακομα ενας να μαθει στου κασιδη το κεφαλι ?

combatiente_21 - 20/2/2021 10:02

Θα μάθει ομως;

taxiss21 - 20/2/2021 10:59

Οι παλαιμαχοι δεν μας φταίνε που ενδεχομένως θα έρθουν. Η διοίκηση τι κάνει? Γιατί φεύγουν άνθρωποι που έχουν δείξει την αξία τους( Χιμενεθ δύο φορές, Ιβιτς, Μαιστοροβιτς, Λύσανδρου τωρα, παίκτες με προοπτικές φεύγουν ξενερωμενοι και μετα γίνονται υπερπαικτες). Δεν νομίζω ότι είναι ο πρόεδρος αυτός που τους κάνει να νιώθουν έτσι αλλά κάτι άλλο τρώει την ΑΕΚ εσωτερικά και θεωρώ πως αυτό είναι οι επιλεγμένοι άνθρωποι που έχουν τις διοικητικές αρμοδιότητες.

combatiente_21 - 20/2/2021 10:01

Σε ανύποπτη στιγμή σε μια συνέντευξη, είχε δηλώσει πως κάποια στιγμή θα αποχωρήσει από το ποδόσφαιρο.

Όμως κάτι Μου λέει ,πως η παραίτηση τώρα έχει να κάνει με κακώς κείμενα μεσα στην ομάδα.

Είναι από τα πιο ικανά στελέχη και θα είναι μεγάλο κρίμα να φύγει λόγω κάποιων κηφήνων .... Συνέχεια
Ο οργανισμός είναι άρρωστος...

aekgiorgos1924 - 20/2/2021 09:59

Απανωτά τα Κτυπήματα

victor21R - 20/2/2021 09:54

Ίσως το μοναδικό αξιόλογο στέλεχος σε όλη την ΠΑΕ... Αν φεύγουν τέτοιοι άνθρωποι από την διοίκηση , καλά κρασιά...

Kalogreza2121 - 20/2/2021 09:52

Αυτοί που πάνε την ομάδα δεκαετίες πίσω και λένε στον Μελ απλά αυτό που θέλει να ακούσει για να του είναι αρεστοί δεν κουνιούνται με τιποτα. Αντίθετα Ίβιτς , Λυσάνδρου την κάνουν με ελαφρά.

bilis123 - 20/2/2021 09:45

Παρετιδικε και ο Λυσσνδρου τι γίνεται πάλι

armag21 - 20/2/2021 09:34

Το καράβι έχει ένα καπετάνιο που αυτήν την στιγμή είναι απών από την ομάδα στο αγωνιστικό και διοικητικό κομμάτι, γιατί τρέχει το γήπεδο προπονητικό που δεν ανταλλάσσονται ούτε με πρωταθλήματα ούτε με την αγωνιστική κατάσταση ούτε με πρόσωπα. Ο κύριος Λυσάνδρου είναι ένα ικανό στέλεχος και για το ήθος του αλλά και για την δουλειά του, λάθοι θα γίνονται και από τους καλύτερους και ευθύνες πρέπει να δίνονται στο βαθμό που πρέπει. Υπάρχει κάτι όμως που δεν... Συνέχεια πληρώνεται "η εξέλιξη", ίσως είναι ο ποίο βασικός παράγοντας παραίτηση του. Από εκεί και πέρα επιβάλλεται να γίνουν αλλαγές από πάνω έως κάτω. Στα μάτια του κόσμου αν προσέξεις κάνεις στον 1 γύρο πόσο ΑΠΑΘΕΙΣ ήταν ο πάγκος σε σχέση με τώρα που φωνάζουν όλοι, θα καταλάβουμε πόσο "δημόσιοι υπάλληλοι" ένιωθαν.

dimpa21 - 20/2/2021 09:34

Τεράστια απώλεια αν τελικά συμβεί...

Δυστυχώς αντί να στελεχωθεί από ικανούς ανθρώπους ή ΠΑΕ απογειώνεται.

Δεν ξέρω τον πραγματικό λόγο, αυτό που ξέρω είναι πως νιώθεις ότι ολοκληρώθηκε ο κύκλος σου σε ένα χώρο όταν η προσωπική πρωτοβουλία και η εξέλιξή σου περιορίζονται από την έλλειψη σύγχρονης οργάνωσης και οράματος...

Christof1976 - 20/2/2021 09:23

απο τις ελαχιστες προσωπικότητες που αρμοζουν στην ιστορια της ΑΕΚ καταφερατε και τον ξενερωσατε κι αυτον δωστε αγωνιστικό οραμα στον κοσμο πριν να ειναι πολυ αργα

mparlos21 - 20/2/2021 09:22

Τι γινεται εκει στην ΠΑΕ? Αντι να δυναμωνουμε σε ολα τα επιπεδα, ενα ενα τα στελεχη πηδανε απο το καραβι.....Ξερουν κατι? Η απλα πλεον ειναι ορατοι και σε αυτους οι ερασιτεχνικοι χειρισμοι σε ολα τα επιπεδα πλεον?? Αυτος ο δρομος τελικα δεν εχει γυρισμο! Καλη επιυχια στην ΑΕΚΑΡΑ ΜΑΣ σημερα!

DIMITRIS1984 - 20/2/2021 09:18

Ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα...

taxiss21 - 20/2/2021 09:14

Δεν μπορώ να πω ότι είμαι γενικά χαρούμενος με ολα αυτα που γίνονται στην ομάδα αληθεια.

John1978rrrr - 20/2/2021 09:10

Αυτοί που πραγματικά είναι άξιοι στη δουλειά τους μας αφήνουν, Ιβιτς κ τώρα Λυσσανδρου. Να δούμε τι άλλο θα μας συμβεί.

ΕΠΟΜΕΝΟ