87 ΣΧΟΛΙΑ

Κετσετζόγλου: Έτσι κατεβαίνει η ΑΕΚ με Άρη- Ταιριάζει ο Τούντορ σε αυτό που ψάχνει (AUDIO)

Ακούστε όσα είπε, την Τετάρτη το πρωί, ο Κώστας Κετσετζόγλου στον bwinΣΠΟΡ FM 94.6

Για το ματς-κριτήριο της ΑΕΚ με τον Άρη και τη μεταγραφική δραστηριότητα που συνεχίζεται στην «Ένωση» μίλησε στον bwinΣΠΟΡ FM 94,6 ο Κώστας Κετσετζόγλου.

Αναφερόμενος αρχικά στο δύσκολο ματς του «Κλεάνθης Βικελίδης», σημείωσε στην εκπομπή των Βασίλη Βέργη-Βάιου Τσούτσικα πως πιθανότερο σχήμα είναι το 4-3-3, με την τετράδα της άμυνας που τελείωσε το ματς στη Λαμία και τον Μάνταλο σε ρόλο αριστερού εξτρέμ.

Παράλληλα, απάντησε για τα δημοσιεύματα στην Πολωνία που συνδέουν πάλι την ΑΕΚ με τον Φραν Τούντορ, τονίζοντας ότι τα χαρακτηριστικά του ταιριάζουν σε αυτά του μπακ που ψάχνουν οι «κιτρινόμαυροι» και ξεκαθαρίζοντας πως η περίπτωσή του δεν επηρεάζει τη δύσκολη προσπάθεια απόκτησης του Λαλά.


Κέρδισε έως 1.000.000€ σε έναν από τους μεγαλύτερους διαγωνισμούς που έγιναν ποτέ!
(21+ | Παίξε Υπεύθυνα)

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
STAMOS_CHICAGO - 14/1/2021 02:33

Με την ανω γαρουνα παιζουμε και εχουμε προβλημα χαλια χαλια χαλια

Dani21zigolo - 13/1/2021 19:40

Τσιντωντας...Λόπεζ...Σβαρνακος......Νελντε......Μπακάκης....Σιμοες...Σακχοφ....Μανταλος.....Αλμπάνης.....Γκαρσία....MARKO LIVAJA

evo21 - 13/1/2021 17:26

Ψαλιδοχερη , παιχτες 10καρια που δε μπορουν να βαλουν γκολ με σουτ εξω απο τη περιοχη και στημενο φαουλ, ΜΠΑΛΑ ΔΕ ΞΕΡΟΥΝ.

Psalidocheris - 13/1/2021 19:29

Δεν διαφωνώ καθόλου!

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 13/1/2021 18:59

Αυτό.-

n_peramos_21 - 13/1/2021 19:25

Κατα τα αλλα εχουμε αδικο που γκρινιαζουμε..

Nsarafis - 13/1/2021 16:47

Όχι άλλους σερβοκροατες στην ομάδα.κανουν κλικες και παίζουν όποτε γουστάρουν..πάρτε Άγγλους Γάλλους Πορτογάλους..

tony_pls - 13/1/2021 18:38

Οχι πορτογαλους, αρκετα παλτα απο εκει εχουμε. Βαλε Ισπανους καλυτερα.

krikri21 - 13/1/2021 17:20

Είναι ακριβοί οι Άγγλοι Γάλλοι Πορτογάλοι...

Droit_Au_But - 13/1/2021 18:30

Ταιριάζει σε αυτό που ψάχνει η ΑΕΚ.

Ταιριάζει μάλλον σε αυτό που πάντα βρίσκει η ΑΕΚ.

Έναν ακόμα παουλίνιο να ψάχνουμε να τον αποδεσμευουμε.

Το ξέρουμε το έργο ...

Θα έρθει ο τούντορ κατά τις 20 του μήνα και θα λέμε ότι κλείνουμε Λσλά για το καλοκαίρι ... Ώσπου... Συνέχεια ξαφνικά 31 Γενάρη θα μάθουμε ότι προτίμησε τη μαρσέιγ ...

Μετά από λίγο καιρό να κάνει δύο καλά παιχνίδια ο τούντορ και θα πει ο Μανόλο μου κάνει !

Samos86 - 13/1/2021 18:18

To ρόστερ μας έχει από 3 μπακ σε κάθε πλευρά(παουλινιο τον θεωρώ παρελθόν), τα μόνα που πρέπει να συνεχίσουν τη νεα χρονιά είναι ο Μιτάι και ο Ραντόνια (ίσως δανεικός ή να παίρνει ματς) οι υπόλοιποι δρόμο... Αρα βάλτε κάτω πόσα μπακ ψάχνει η ΑΕΚ! και συζητάω ΜΟΝΟ για τη θέση του μπακ...

Samos86 - 13/1/2021 18:02

To ρόστερ μας έχει από 3 μπακ σε κάθε πλευρά(παουλινιο τον θεωρώ παρελθόν), τα μόνα που πρέπει να συνεχίσουν τη νεα χρονιά είναι ο Μιτάι και ο Ραντόνια (ίσως δανεικός ή να παίρνει ματς) οι υπόλοιποι δρόμο... Αρα βάλτε κάτω πόσα μπακ ψάχνει η ΑΕΚ! και συζητάω ΜΟΝΟ για τη θέση του μπακ...

BINLADENR21 - 13/1/2021 17:53

Συμφωνώ απόλυτα πως ο Μάνταλος δεν πρέπει να παίζει εξτρέμ ειδικά όταν εκεί μπορούν να παίξουν ο τανκοβιτς , ο Μαχαίρας και ο λιβάι.Προσπαθώ λοιπόν να μπω στο μυαλό του μανόλο. Πιστεύω ότι ο Μάνταλος θα έχει έναν πιο ελεύθερο ρόλο μπροστά από την 3αδα του κέντρου και ταυτόχρονα ο λιβάι θα συγκλίνει προς τον Καρίμ. Κάτι σαν 4312 δηλαδή που θα μπορεί ο Μάνταλος να βοηθήσει και αμυντικά. Ίσως με αυτό το σκεπτικό να έχει λογική η σκέψη του Μανόλο να παίξει ο Μάνταλος.Ελπίζω κιόλας ο... Συνέχεια Μανόλο να κάνει σωστές αλλαγές όπως έκανε και στην λαμία που ουσιαστικά κλείδωσε το ματς. θα φανεί στην πράξη όμως. Ο Άρης είναι πολύ καλή ομάδα και το ματς είναι δύσκολο.Μακάρι να μπούμε δυνατά και να το πάρουμε.ΜΟΝΟ ΑΕΚ!

isamorianomali - 13/1/2021 17:53

Bαλε Μανταλο αριστερο εξτρεμ βαλε και Λιβαγια δεξι ωστε να μην το δουμε καθολου το ματς,να στειλουμε κωδ. 1 να παμε απευθειας φαρμακειο.

order - 13/1/2021 17:24

Tουντορ?

ρε εσεις δεν βαζεται μυαλο με τιποτα..απορω γιατι ασχολουμαστε ακομη...αφου ολοι ξερουμε το ταβανι στα μεταγραφικα..

Psalidocheris - 13/1/2021 13:14

Φωνάζουμε δικαίως οι περισσότεροι για τον Μάνταλο(...και τον Λιβάγια), εξτρέμ... δηλαδή έλεος νισάφι πια...

το θέμα είναι ότι έτσι όπως τα έχουν κάνει ΤΟΣΑ χρόνια, δεν υπάρχει άλλος να φτιάξει παιχνίδι, με αποτέλεσμα η ΑΕΚ να είναι Μανταλοκεντρική... και ερωτώ εγώ...

ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ είναι μια ομάδα να ΜΑΘΕΙ να παίζει ΟΜΑΔΙΚΑ για να αναπτυχθεί?? Γιατί πρέπει ΤΟΣΑ... Συνέχεια χρόνια να στηριζόμαστε ΜΟΝΟ στον Μάνταλο για δημιουργία, με αποτέλεσμα όταν θες να σφίξεις το κέντρο με 3 (καλή ώρα..), να ''κρατάει'' ο Μάνταλος ντε και καλά μια θέση εξτρέμ, με ''ειδικούς ρόλους'' κλπ?

Ζήτω το αντιποδόσφαιρο!!

Υ.Γ. Ο τελευταίος που μπήκε στα παπούτσια του Μάνταλου, ήταν ο Μπακασέτας την χρονιά του πρωταθλήματος!! Τροφή για σκέψη...

Υ.Γ.2 Μην αρχίσετε οι ''Μανταλοφίλοι'' να κράζετε... Δεν είπα ότι δεν είναι ποιοτικός... αλλού στεκόμαστε!

meRciless21 - 13/1/2021 17:07

Φίλε όχι ότι υποστηρίζω τον Μάνταλο αδιαλειπως αλλά και Ολυμπιακός όταν παίζει με 3αδα στο κέντρο τον Βαλμπουενά ή τον Φορτουνη αριστερά εξτρέμ τους βάζει. Δεν λεω οτι θες να γίνουμε σαν τον Ολυμπιακό αλλά πολλοί εδώ μέσα θέλουμε να ακολουθήσουμε ένα πλανο σαν του Ολυμπιακού.

Psalidocheris - 13/1/2021 19:38

meRciless21 Ναι φίλε μου αλλά ο Βαλμπουενά, αφενός λόγο εμπειρίας και παραστάσεων είναι κλάσεις καλύτερος από τον Μάνταλο,και αφετέρου έχει κάνει καριέρα και σαν εξτρέμ, που σημαίνει ότι και για τους δύο αυτούς λόγους, εκείνος ΜΠΟΡΕΙ να σταθεί και στις 2 θέσεις, αντιθέτως με τον Μάνταλο! Μην μου συγκρίνετε παιχταράδες με βιογραφικά με τον Πετράν που έχει περάσει και 2 χιαστούς και ούτε στον ύπνο του δεν έχει την καριέρα του Βαλμπουενά...... Συνέχεια
Τι να κάνουμε... δυστυχώς όσο κι αν μας ενοχλεί, ο Βαλμπουενά ακόμα και στα 36 είναι παικταράς! Και φαίνεται κάθε βδομάδα στο χορτάρι..

Texas_Jack21 - 13/1/2021 14:27

Δηλαδή η Μπαρτσελόνα που παίζει Μεσι-ο-κεντρικά είναι κι αυτή για κράξιμο;

Psalidocheris - 13/1/2021 17:06

Κανονικά δεν θα έπρεπε να μπω καν στον κόπο να σου απαντήσω φίλε μου.. αλλά θα το κάνω για να σου εξηγήσω πόσο άτοπο είναι αυτό που λες...

Αρχικά μου συγκρίνεις, έναν από τους καλύτερους ποδοσφαιριστές όλων των εποχών, με τον Μάνταλο... που από μόνο του είναι για να γελάς...αλλά θα το αναλύσω κι άλλο! Σε πληροφορώ ότι αν ο Μέσσι δεν είχε από πίσω του Xavi - Iniesta, από μόνος του δεν θα είχε πάρει τίποτα... ξέρεις γιατί? Γιατί το ποδόσφαιρο... Συνέχεια είναι ομαδικό άθλημα..και ειδικά τα τελευταία 20 - 30 χρόνια! (Για αυτό και δεν είναι εύκολο να κάνει αυτό που έκανε ο Μαραντόνα... ). Και αυτό φαίνεται και τα τελευταία χρόνια που έχει μείνει μόνος του στην Barca, όπου μάντεψε... αυτή την στιγμή είναι για κράξιμο!

Και πάλι όμως, εδώ δεν μιλάμε για έναν Τοπ παίκτη που έχει μείνει μόνος του, εδώ μιλάμε για έναν... απλά ποιοτικό παίκτη β'-γ' ράφι, ο οποίος ΔΕΝ μπορεί να παίζει όπου νά 'ναι απλά και μόνο επειδή έχει ''ειδικό ρόλο'' στο χορτάρι!

evo21 - 13/1/2021 16:58

4 γκολ η ΑΕΚαρα στο σταθμο του Λεβερκουζεν , 1 γκολ στο Λιανιοκλαδι με Αραμπουλη.

PerseasZ - 13/1/2021 14:56

Πατε Να μας κάνετε να πιστέψουμε ότι ταιριάζει ο τουντορ.?

Έλεος. Δηλαδή τον βλέπουν και λένε να το αριστερό μπακ που θα μπούμε μαζί τους Αγία Σοφία?

Mrv21 - 13/1/2021 16:56

Δεν είναι αριστερό μπακ.

PerseasZ - 14/1/2021 01:31

Δεξι*

PerseasZ - 13/1/2021 21:26

Δει ο ήθελα να πω

EmilioFourtado - 13/1/2021 16:52

Το έχουμε πάρει απόφαση πως και 40 εξτρέμ να έχει αυτή η ομάδα, κάτι θα γίνεται και θα παίζει ο Μανταλος εκεί.

Αυτό που με προβληματίζει περισσότερο είναι ο άξονας. με εξαίρεση τον Γαλανόπουλο ολοι είναι αργοί. Κι όσο γεμίζεις αργους το κέντρο, θα έχεις πρόβλημα σε ανάπτυξη,αλληλοκαλυψεις και μαρκαρίσματα. Για να δούμε...... Συνέχεια

Στο θέμα του Μπακ,πως καταλήξαμε σε Τούντορ νομίζω όλοι το γνωρίζουμε. Είναι η πιο οικονομική περίπτωση. Και φυσικά ο Κετσε, αβανταρει για μια ακόμη φορά την διοίκηση (παλιά του τέχνη). Ταιριάζει στην ΑΕΚ κτλ κτλ


Τεσπά, ας έρθει κάποιος επιτέλους γιατί τελειώνει ο Γενάρης και θα χρειαστεί και προσαρμογή του.

evo21 - 13/1/2021 16:37

Μπακακης στην ΑΕΚ μεχρι το μαλι του να γίνει οπως του Τσαμπουρη προβλεπω.

victor21R - 13/1/2021 12:54

Καταλαβαινω απολυτα οτι θελει να παιξει σε ενα τοσο δυσκολο παιχνιδι με 3αδα στο κεντρο Simoes Γαλανοπουλο Krstsic , αλλα οτι θα πρεπει να υποστουμε παλι τον Μανταλο εξτρεμ ε ημαρτον... Δηλαδη απαγορευται να μεινει στον παγκο ο Μανταλος οταν το επιβαλλει ενα παιχνιδι??

Τεσπα ελπιζω εστω και για μια φορα αν παιξει εκει να προσφερει γιατι πανω απ ολα ειναι η ομαδα !!

MikraAsia1924 - 13/1/2021 16:22

Μπα γκρίνια για τον Μανολο? Μας εχεις σκίσει οποιος κριτικαρει ομαδα το σχολια σου κατα ριπας..

komakino - 13/1/2021 17:15

Δεν υπάρχει ο τύπος, και γκρινιάζει ο ιδιος και γκρινιάζει για οσους γκρινιάζουν, και γκρινιαζει ακόμα και για οσους δεν γκρινιάζουν αλλά νομίζει οτι γκρινιάζουν. Μάντεψε αν ήταν στρουμφάκι ποιος θα ήταν...

victor21R - 13/1/2021 17:49

Μαλλον για αλλον γραφεις. Κριτικη κανουμε παιδια. Η ισοπεδωση και ο μηδενισμος ειναι ανεπιτρεπτα οχι η κριτικη...

komakino - 13/1/2021 18:26

Δεν ανέφερα κατι για κριτική, και εγώ μαζί σου είμαι, χρειαζετε η κριτική. Απλα δεν κριτίκαρες , γκρινιάζεις στο σχολιο σου.

ΗΜΑΡΤΟΝ - 13/1/2021 18:22

Ο λιχουδης...?????

Bebeto1972 - 13/1/2021 17:48

Αχαχαχαχα

victor21R - 13/1/2021 17:47

Κριτικη λεγεται , κατι που μερικοι δεν το γνωριζετε εδω μεσα. Για εσας ειναι ολα μαυρο ή ασπρο. Ή ισοπεδωση ειστε ή τυφλη αποθέωση. Επειδη δηλαδη γουσταρω τον Manolo δεν μπορω να του κανω κριτικη οποτε πιστευω οτι κανει λαθος? Δεν καταλαβαινω το σκεπτικο σου??

MikraAsia1924 - 13/1/2021 15:53

Νομιζω οτι με Αρη εκτος ειναι το πρωτο παιχνιδι του Χιμενεθ με την ΑΕΚ με εκεινο το γκολ του Σκοκο στο 1-4 ισως για εμενα το καλύτερο ολων των εποχων στην Α Εθνικη και σκανδαλώδης ειχαν βγαλει τοτε της χρονιάς ενα γκολ του Τζιμπουρ κόντρα στην ΑΕΚ στο μαυρο 6 0

argiris1977 - 13/1/2021 15:52

Εμένα πάλι γιατί κάτι μου λέει ότι ο Μονόλο δεν το χάνει αυτό το ματς. Όσο περνάει ο καιρός και μαθαίνει τους παίκτες τόσο και καλύτερα θα στήνει την ομάδα. Πάντως έχει αποδείξει ότι στο να διαβάζει τους αντιπάλους είναι μανούλα και σε μεγάλο ποσοστό αυτός ήταν και ο λόγος που πείραμε το πρωτάθλημα.

evo21 - 13/1/2021 15:48

Φερτε μου ισαξιους του 2021 να ραψουμε το Ευρωπαϊκό στη φανελα μας και ασε τους μπουνταλαδες να περηφανευονται τα κλεμμενα τους.


Ατματζιδης, Σωκράτης, Δελλας, , Κασαπης, Κοπιτσης, Ρεφικ, Ζηκος, Σαβεφσκι, Τσιαρτας, Σαραβακος, Νικολαιδης. Να δεσπόζει για παντα το τροπαιο μεσα στην Αγια Σοφια.

aek_thessaloniki - 13/1/2021 15:43

Εδω ρε παιδια τον εβαλε στον τελικο του 2018 βασικο ενω ειχε να παιξει ενα χρονο, δεν θα τον βαζει μονιμα στην 11αδα αν χρειαζεται και αριστερα? Και τερμα αν γινεται θα τον βαλει.

komakino - 13/1/2021 13:39

γρίνια για Μάνταλο... Πανηγυρίζατε για Χιμένεθ.

victor21R - 13/1/2021 15:06

Εσυ περιμενεις στην γωνια για να δεις ποτε θα γινει καποιο λαθος και να βγαλεις κομπλεξ?? Μαλλον απ αυτους θα σαι...

komakino - 13/1/2021 16:32

Όχι φιλε μου απλα ανέφερα κατι που γίνετε, πανηγύρια για Χιμένεθ, και όπως βλέπεις εδώ στα σχολια, γκρίνια για Μάνταλο στα αριστερα... ξαναλέω, απλα αναφέρω χωρίς να σχολιάζω καν., δεν ξερω γιατί μυγιάστηκες σε ακόμα ένα σχόλιο σου , δεν εκρινα ούτε το αριστερά του Μανταλου, ούτε τον Χιμενεθ που αγαπάς βάση των σχολιων σου... Εγω μια ζωή το καλο της ΑΕΚ θέλω και θα θέλω. Πολύ πικρόχολο αυτό που εγραψες και το πέταγμα σου δείχνει, έλλειψη αυτοπεποίθησης, και το οτι εισαι στην τσιτα... Συνέχεια περιμενοντας κομπλεξ, αυτό είναι κομπλεξ φιλε. χαλαρωσε, φιλικα παντα!!

komakino - 13/1/2021 16:42

και μην ξεχνάς, πρόσωπα, προπονητές και παίκτες , πανε και έρχονται , εμείς είμαστε εδω...

ΑΕΚ ΜΟΝΟ!

MikraAsia1924 - 13/1/2021 16:24

Και γιατι δεν το βλεπεις αλλιώς οτι για καποιους η υπομονη τελειωσε και θελουν να ξαναδουν μια ΑΕΚ μεγαλη. Ενω οι άλλοι με την στάση τους βολεύονται στα χαμηλα

MikraAsia1924 - 13/1/2021 14:43

3 5 3 με αρη με Αθανασιαδη τερμα Μπακακη Αριστερα Νεντε κέντρο Λατσι δεξια μπροστα Γαλανοπουλος Σιμοες Μανταλος Γκαρσια Τανκοβιτς Καριμ

MikraAsia1924 - 13/1/2021 14:40

Εχουμε χαρισει Γκαλο, Βρανιες (με 500 ήταν δικός μας), Χουλτ, Μπακασετας, Χριστοδουλο στα καλυτερα του, Γιοχανσον δεν πηραμε φραγκο κτλ κι αν δείτε τι εχουμε φερει αυτο το διάστημα. Ποιος δεν αλλαζε Γκαλο με Μπακακη? Χουλτ με Ινσουα? Κριστισιτς με Μπακασετα? Κατι μου λεει οτι στο μελλον θα βλεπουμε Σβαρνα και θα λέμε Χνιντ και θα κλαίμε.. εχει σωματικά προσόντα κι αν δουλευτεί θα παει καλα όπου πάει

Manos_AEK21 - 13/1/2021 14:27

Κατά την γνώμη μου Όχι Μανταλο αριστερά...

Αριστερά Τανκοβιτς....

Manos_AEK21 - 13/1/2021 14:14

Κετσε καλησπέρα... Πολύ κρίσιμο-κομβικό ματς με τον Αρη για την ΑΕΚ μας...

Όπως δυστυχώς έχουν έρθει τα πράγματα για εμάς στόχος η 2η θέση και κατάκτηση του κυπέλλου Ελλάδος....

VasilisChatz1924 - 13/1/2021 14:00

Εκεί που βρίσκει σιγά σιγά ρυθμό ο Τάνκοβιτς ξαφνικά πάλι στον πάγκο.Άραγε πως θα αισθάνεται αυτός ο παίκτης?

evo21 - 13/1/2021 12:53

Ο Μανταλος ειναι τοσο αργος σαν εξτρεμ οσο ειναι η ροη του λογου του Τσιαρτα που σε παιρνει ο υπνος.

R21_AEK - 13/1/2021 13:42

Ο Τσιαρτας ηθελε 5 Μανταλους οταν επαιζε μπορουσε σε ολο το ματς να περπατουσε αλλα με 2-3 μπαλιες του η ΑΕΚ καθαριζε τα ματς.

R21_AEK - 13/1/2021 13:40

Η λυση ειναι ο Μελ να το δει και να δωσει εντολη στον Μανολο οτι στα ακρα να βαζει μονο τα εξτρεμ που εχει η ομαδα και απορω γιατι δεν το κανει αφου το βλεπει και ο ιδιος.Εμεις εδω χωρις πτυχια προπονητικης και το βλεπουμε αυτοι δεν τον βλεπουν στην ΑΕΚ.Κι αυτος ο Μανταλος λιγο τσιπα δεν εχει να πει κοουτς μην με βαζεις στα ακρα βαλε τους αλλους που ειναι η θεση τους κι εμενα να με υπολογιζεις μονο στο κεντρο δεν το βλεπει οτι εκτιθεται και ο ιδιος οταν παιζει στα ακρα.

barlos71 - 13/1/2021 13:15

Έχετε σκαλώσει όλοι εδώ μέσα οι προπονητές τοθυ πληκτρολογίου με τον αριστερό εξτρέμ. Λες και λέει κανείς πως ο Μανόλο και άλλοι προπονητές όποιον βάζουν αριστερά μπροστά τον θέλουν να παίζει εξτρέμ. Να τρέχει στον ασβέστη, ντρίπλες και μπούκες και σέντρες ξυράφι. Δεν λεέι ο Μανόλο ας βάλω τον Μάνταλο ή τον Λιβάγια αριστερό εξτρέμ. Λεέι ότι θα πάιξει αριστερά μπροστά. Αν παίξουν αυτοί εκεί θα παίξουμε χωρίς εξτρέμ αριστερά. Ξεκολλάτε, αυτή η καραμέλα έχει λιώσει χρόνια τώρα,... Συνέχεια κούρασε.

R21_AEK - 13/1/2021 13:29

Και πως θα κανεις κοντρα επιθεση πως θα γινει η μπουκα απο τα ακρα με τον Μανταλο και τον Λιβαγια?Στα ακρα θες παιχτες γρηγορους καλοι στο ενας με εναν.Οσοι αναπολειται την ΑΕΚ του 90 που την ειχε φτιαξει ο Ντουσκο το πρωτο που εφτιαχνε ηταν τα ΑΚΡΑ παντα ηθελε να γινει καλα μπακ και καλους ακραιους επιθετικους το ιδιο εκανε και οταν πηγε στον οσφπ κατεθειαν πηρε πακετο τον Τζολε και Γιαννακοπουλο για να εχει δυνατα ακρα.Το ποδοσφαιρο δεν ειναι πυρηνικη φυσικη θες καλους... Συνέχεια ακραιους σε ολη την πλευρα ενα Φορ μεσα στο κουτι που να τα καρφωνει εναν καλο κοφτη και 2 μπαλαδορους στο κεντρο να μπορουν να βγαλουν καμια μπαλια.

barlos71 - 13/1/2021 14:11

Δεν έχει άδικο φίλε R21...απλα΄είναι άλλη κουβέντα αν ο Μανόλο θα έπρεπε να βάζει 2 γρήγορους πλαινούς για πλάτος στο παιχνίδ ή να έχει τον Μάνταλο σαν 8αρο10άρι. Ο Μάνταλος είναι ο μόνος που κουβαλάει μπάλα και γι αμένα είναι καθαρά box to box 8άρι. Δεν έχουεμ άλλο τέτοιο πάιχτη καλώς ή κακώς. Οπότε πάντα ξεκινάει. Τώρα αν σε ένα σφιχτό παιχνίδι θες να έχεις ένα χαφ παραπάνω να κρύψεις αμυντικές αδυναμίες βάζεις τον Μάνταλο πιο μπροστά γιατί όπως είπα πρέπει να ξεκινάει αφού άλλος... Συνέχεια παίχτης με αυτά τα χαρακτηριστικά δεν υπάρχει.

Ora_gia_aek - 13/1/2021 13:38

Τζόλε;

R21_AEK - 13/1/2021 13:55

Τι θες να γραψω Τζορτζεβιτς.Να ξες αυτους τους δυο οι ΑΕΚ θα τους επαιρνε πακετο το 96 απο τον Πανηλειακο αλλα λογω Μπαγεβιτς κατεληξαν στον Οσφπ το εχει πει ο ιδιος ο Γιαννακοπουλος οτι ο πατερας του τους επεισε να πανε μαζι στον Οσφπ λογω του Ντουσκο.Βρες την συνεντευξη του και ριξε μια ματια.

perdikisg - 13/1/2021 13:25

Ποδοσφαιρικά εντελώς, εσύ φίλε μου τον μανταλο στο 4-3-3 , έχεις δει ποτέ τον μανταλο σε ρόλο αριστερού επιθετικού να κάνει κάτι άλλο από το να κόβει την μπάλα στο δεξί λίγο έξω από την περιοχή, και να γυρίζει να βοηθήσει το μπακ? Στο 30 κάνει τζόκινγκ μέχρι το κέντρο. Δεν μπορεί σωματικά, δεν έχει τα αθλητικά προσόντα να παίξει εκεί.

R21_AEK - 13/1/2021 13:37

Μα ο Μανταλος δεν κανει πλεον βασικος για την ΑΕΚ του χρονου δεν πρεπει να θεωρειται 11δατος αλλα μια καλη αλλαγη εδω στον Οσφπ τον Φορτουνη τον εχω στον παγκο που ειναι καλυτερος απο τον Πετρο αλλα φερανε Βαλμπουενα ενα τετοιο θελει η ΑΕΚ στο κεντρο αλλα πρεπει να του δωσει πανω απο 1εκ για να ερθει τετοιος παιχτης στην ομαδα.

panos1997 - 13/1/2021 13:28

Καλημερα σε ολα τα αδερφια! Θα ηθελα να κανω ενα σχολιο (προσωπικη αποψη) για την χρησιμοποιηση του Μανταλου στα αριστερα..καθε "ενσταση" δεκτη...διχως να γνωριζω το πως σκεφτεται ο καθε προπονητης (ο οποιος και ξερει καλυτερα απο ολους μας το τι γινεται) πιστευω οτι σε ενδεχομενη χρησιμοποιηση του Μανταλου αριστερα το συστημα δεν ειναι ακριβως 4-3-3 (με εξτρεμ δλδη) αλλα περισσοτερο 4-3-2-1 (ειδικα με χρησιμοποιηση Τανκοβιτς η Λιβαγια στην αλλη πλευρα)...με δυο "δεκαρια" δηλαδη..κατι το οποιο... Συνέχεια βοηθαει πολυ ανασταλτικα και περιοριζει τις δυνατοτητες αναπτυξης του αντιπαλου...εκει πιστευω θελει να χτυπησει ο Μανολο...τωρα επιθετικα βεβαια αυτο χρειαζεται πολυ δουλεια απο τα ακραια μπακ (Λοπες-Μπακακη) διοτι σαφως δεν θα παιζει πανω στη γραμμη ο Μανταλος η ο Τανκοβιτς....σαφως η κυκλοφορια της μπαλας θα ειναι καλυτερη ετσι μεν αλλα χανουμε σε ταχυτητα δε...λογικα θα ριξει τα εξτρεμ στο δευτερο ημιχρονο και θα χτυπησει σε ταχυτητα και εκρηκτικοτητα...και Αλπανης-Γκαρσια θα ειναι ακριβως οτι πρεπει για κατι τετοιο...ειδικα εφοσον μπουν φρεσκοι στο ματς...συγγνωμη αν σας κουρασα αλλα αυτη ειναι μια σκεψη καθαρα δικη μου...ουτε προπονητης ειμαι,ουτε να ερθω σε αντιπαραθεση με κανεναν θελω..ο καθενας εχει την γνωμη και την αποψη του...ΜΟΝΟ ΑΕΚ! (Ελπιζω να εγινα κατανοητος)

DimKall21 - 13/1/2021 13:03

Πολυ καλυτερη περιπτωση.Μαρκο Βεσοβιτς.της Λεγκια.29 ετων.Μαυροβουνιος.διεθνης.συμβολαιο ληγει 30.6.21.χρηματιστηριακη αξια 2.5 εκ

evo21 - 13/1/2021 13:27

Δηλαδη , Μαυρη ειναι η Νυχτα στα Βουνα και αργει να ξημερωσει .

perdikisg - 13/1/2021 13:19

Άντε πάλι μανταλο εξτρέμ. Ρε πέτα γαλανό σιμοες σιμανσκι στα χαφ να τους πνίξουν στο πρεσιγκ, βάλε και 3 γρήγορους μπροστά και κάνε ζημιές! Το διπλό με επιθετικό δίδυμο Αλμπάνη κλωναριδη το είχαμε βγάλει! Όχι άλλο μανταλο εξτρεμ, ούτε καν δεκάρι. Ένα καλό 8αρι είναι, από τότε που έπαιζε στην Ξάνθη, και τον έχουμε κάνει κροιφ.

Iptamenos_11 - 13/1/2021 12:46

Μανώλη.... Τα εξτρέμ μας είναι τόσο αργά, που αν ήταν λίγο πιο αργά, θα γύριζαν πίσω στον χρόνο.........

officer123 - 13/1/2021 13:19

εννοείς αυτούς που χρησιμοποιεί ο Μανόλο για εξτρέμ....

evo21 - 13/1/2021 12:45

Ειναι σιγουρα τα 22.000 διαρκειας σε τσιμπημενη τιμη στην Αγια Σοφια και καλα θα κανει να ειναι τσιμπημενα , το αξιζει ο ΝΑΟΣ και με το παραπανω , ας ξεκινησει λοιπον να γινεται απο τωρα μια υπερβαση οικονομικη για παιχτη π.χ οπως το επομενο δεξι μπακ για 4 χρονια του ΝΑΟΥ.

R21_AEK - 13/1/2021 13:15

Ποσο λετε να υπολογιζεται το πιο φθηνο διαρκειας 500?Παντως αν η ΑΕΚ βγαζει το χρονο 10εκ μονο απο τα διαρκειας σε 5 χρονια θα χει κανει αποσβεση σχεδον τα λεφτα που δαπανηθηκαν για να φτιαχτει.

aekara_9_11_patra - 13/1/2021 13:36

Τα εχει βγαλει ηδη αδερφε μ μην σκας για αυτο παιζουμε με κατι σαπακια μεσα, 20εκ απο τσουλου κατι περιεφερειες κατι χορηγος καλα ημαστε! Γηπεδο εχουμε, ομοδα δεν εχουμε γτ τα μεταξοτα εσωρουχα θελουν και επιδεξιους @@. Μεταγραφες ΟΛΕ!!

barlos71 - 13/1/2021 12:40

Το ματς είναι πολύ δύσκολο και παμε πληγωμένοι. Με ένα δεξί και ένα αριστερό μπακ και δύο στόπερ. Κοινώς δεν θα υπάρχει αλλαγή διαθέσιμη για πίσω. Πολύ δύσκολη αποστολή αφού οι αρούληδες μας περιμένουν πως και πως επάνω. Καλά κάνει και βάζει Μάνταλο πιο μπροστά για να μπουκώσει το κέντρο και να προφυλάξει την άμυνα. Μη ξεχνάτε ότι έχουεμ και 5 αλλαγές. Ξέρει ο Μανόλο απο δύσκολα.

R21_AEK - 13/1/2021 13:12

Αν θελει να μπουκωσει το κεντρο ας σε 4-4-2 ρομβο και να βαλει τον Μανταλο 10αρι και απο πισω του Γαλανο,Σιμοε,Σακχοφ και μπροστα Γκαρσια με Καριμ.

Arauxo11 - 13/1/2021 13:11

ε οχι ρε παιδια μανταλος εξτρεμ... οσες φορες τον εχουμε δει ΚΑΙ εκει δεν εχει κανει τιποτα αντιθετως ειναι σαν να παιζουμε με 10... μαχαιρας νεος φιλοτιμος θελει να αποδειξει πραγματα γιατι να μην παιξει;; τανκοβιτς;; και το αλλο, με τον μανταλο στα ακρα δεν θα εχει μπακ απ ο λοπεζ και θα ειμαστε τρυπιοι απο εκει... επιβεβαιωνομαστε πολλοι που λεγαμε περι παρεων και ο νοων νοειτο... ειναι αρρωστη η ομαδα δυστηχως και δεν δειχνει διατεθημενη να το λυσει... νιωθω πολυ... Συνέχεια απογοητευμενος

monoenwsi21 - 13/1/2021 13:02

Δηλαδη τι ειναι αυτο το φοβερο και εντυπωσιακο που προσφερει ο Μανταλος στα αριστερα; Μαλλον πρεπει να παιζει ο συγκεκριμενος βρεξει χιονισει... Κρίμα γιατι χαραμιζεται μια θεση.

nikipap - 13/1/2021 12:59

Μανταλος εξτρέμ.... τέλεια...

taxiss21 - 13/1/2021 12:56

Η ομάδα έχει αριστερά εξτρεμ. Όχι Μανταλο οχι Λιβαγια εκει.

Indianos1924 - 13/1/2021 12:54

Ποιο πολυ σε ρομβο το βλεπω παρα σε καθαρο 4 3 3 να δω πως θα κρατησουμε πισω τα μπακ του ρουλη..μην μας κατσουν μονιμα εξω απο την περιοχη μας..τεσπα αυτα τα ματς τα κερδιζεις δεν τα παιζεις για 0-1 μας βλεπω απο νωρις και διαχειριση στο υπολοιπο.η με γκολ στο εβδομηνταφευγα οταν νομιζουν οτι μπορουν να το παρουν και βγουν μπροστα σαν γκομενες στην παραλιακη..FORZA ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΥ

21_pan - 13/1/2021 12:49

καλα κετσε εσυ μαλλον μιλας για την αεκ λαρνακας

makriniotis_v - 13/1/2021 12:46

καλημέρα σε όλους, αν πράγματι, αν λέω, δούμε τον μάνταλο αριστερό εξτρέμ δεν νομίζω πως θα πρέπει να ασχοληθούμε ξανά σοβαρά με όλους αυτούς. ειδικά αν μείνει εκτός ο τάνκβιτς ή ο γκαρσία για να παίξει εκεί ο αγαπημένος ΤΕΛΟΣ

R21_AEK - 13/1/2021 12:32

Και τον Μανταλο στη θεση του αριστερου εξτρεμ.Ε ειναι να βαρας το κεφαλι σου στο τοιχο ποιος Μανταλος Εξτρεμ ρε πατε καλα ειναι δυνατον να παιξει εκει ο παιχτης αφου δεν μπορει ειναι ΑΡΓΟΣ.

ismael_blanco - 13/1/2021 12:46

Τουλάχιστον είναι καλύτερος από το Λιβάγια εξτρέμ, είναι και αυτό μια κάποια βελτίωση. Τώρα εάν βάλει δεξιά το Λιβάγια είναι να κυνηγάς το Μανόλο στο Χαριλάου.

R21_AEK - 13/1/2021 13:25

Eσυ αυτο καταλαβες και ο Λιβαγια εννοειται δεν ειναι γι αυτην την θεση οπως και ο Μανταλος η ομαδα εχει 4 Εξτρεμ και δεν φαινεται λογικο να παιζει εκει ο Μανταλος και ο Λιβαγια

R21_AEK - 13/1/2021 12:38

Οι δημοσιογραφοι της ΑΕΚ τι κανετε πειτε κατι καντε του ερωτηση γιατι να βαζεις τον Μανταλο εκει αφου δεν ειναι η θεση του και δεν μπορει να ανταποκριθει σ αυτη την θεση και η ομαδα εχει εξτρεμ στο ροστερ της.Τον Μανολο τον παω και τον θελω στον παγκο αλλα τα λαθη του θα τα λεμε και πρεπει να τα διορθωνει.

Pontios1959 - 13/1/2021 12:44

Και να πεις ότι δεν έχει αυτό το παιδί πότε θα το βάλει?

mrkoulis - 13/1/2021 12:43

παιδια μισο λιγο , συμφωνω εκ πρωτης οψεως ο μανταλος αριστερο εξτρεμ μοιαζει ανεκδοτο.Αλλα, ο αρης το δυνατο του ατου ειναι η ομαδικη λειτουργια και το γρηγορο τρανζισιον που χει απο αμυνα σε επιθεση και το αντιθετο , οποιος εχει δει ματς του καταλαβαινει, ποιοτικα δεν ειναι κατι ιδιαιτερο αλλα ειναι οντως πολυ καλη ομαδα, γρηγορη και μαχητικη , με 3 στο κεντρο που λογικα θα ναι ο γαλανοπουλος ο σιμοες και ο σακχωφ θα κερδισει περισσοτερες μονομαχιες και θα κυκλοφορει... Συνέχεια καλυτερα τημπαλα , και περα απο αυτο παντα θα μενει ενας πιο πισω που θα καλυπτει νωτα σε αντεπιθεσεις , και ο μανταλος θα προσφερει εναν εξτρα παικτη στο κεντρο ωρες ωρες και θα μας βγαζει πλεονεκτημα στο σετ παιχνιδι , τωρα σε αντεπιθεσεις ο μανταλος δεν μπορει να τραβηξει αριστερα συμφωνω αλλα με καριμ κορυφη και δεξια αλμπανη η τανκοβιτ η γκαρσια και οι 3 θα ανταποκριθουν μια χαρα σε αυτη τη θεση . Μακαρι να νικησουμε αλλα μην ξεγραφεταθ ευκολα τον αρη ο μαντζιος ειναι ξυπνιος κοουτς και ξερει τι οαμδα εχουμε .

Given21 - 13/1/2021 12:42

Πως και δεν έχει βγει η ΠΑΕ να διαψεύσει για τουντορ.. έχει αργήσει

R21_AEK - 13/1/2021 12:40

Βαλε τον Μαχαιρα βασικο αριστερα και δεξια τον Γκαρσια και στο 2 ημιχρονο πετας Τανκο και Αλμπανη στα χαφ Μανταλο,Σακχοφ,Γαλανο και κορυφη τον Καριμ.

Kalogreza2121 - 13/1/2021 12:37

Ο Τουντορ είναι αρκετά καλός παίκτης.Σίγουρα θα πάρει μεταγραφή. Θα ήταν καλή λύση. Για τον Χνιντ εγώ δεν έχω καταλάβει τι γίνεται. Ακόμα δεν τον είδαμε. Ας παίξει και με Χιμένεθ που φαίνεται να κάνει καλύτερους όλους τους αμυντικούς και κρίνεται μέχρι το καλοκαίρι. Αμυντικάρα θέλουμε έτσι κι αλλιώς αλλά στη θέση του Τσιγκρι. Μόνο νίκη με Άρη και συνεχίζουμε. Συνεχίζεται το κάψιμο παικτών Μπακασετα, Μανταλο, Λιβαγια στα εξτρέμ.

gkater - 13/1/2021 12:30

Αριστερο εξτρεμ ο μανταλος.. μαλιστα..

ΕΠΟΜΕΝΟ