Quantcast
80 ΣΧΟΛΙΑ

Η ευκαιρία που έδωσε η ΑΕΚ στον εαυτο της και οι ανατροπές όταν όλα στραβώνουν…

Διαβάστε τα ΣΦΗΝΑΚΙΑ από τον Κώστα Κετσετζόγλου


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
aekbasket1 - 17/12/2020 23:09

ΥΠΟΘΕΣΗ ΛΙΒΑΓΙΑ

Η ανανέωση ή μη του Λιβάγια ΘΑ ΚΑΘΟΡΙΣΕΙ ΤΟ ΑΜΕΣΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ.

Εξηγώ:

1. Ο Μάρκο είναι ένας μπαλαδόρος παλαιάς κοπής. Ξέρει «καντάρια» μπάλα, αλλά είναι αργός ΜΕ και ΧΩΡΙΣ αυτήν και δε μπορεί να φύγει στο χώρο.... Συνέχεια
2. Δεν έχει θέση στο γήπεδο.

- Στα άκρα δε μπορεί, γιατί πρέπει να γυρνάει πολύ πίσω να βοηθάει το μπακ (το ψιλοκάνει) και δεν έχει την ταχύτητα να βγει στην αντεπίθεση και αχρηστεύεται. Στα πιο εύκολα ματς, που παίζουμε στο μισό γήπεδο τον αντίπαλο, κάτι κάνει γιατί μπορεί να ντριμπλάρει, αλλά σε ΟΛΑ ΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΜΑΤΣ απλά δεν υπάρχει.

- Σαν φορ λίγα πράγματα. Γιατί, ενώ έχει την εκτέλεση σε υψηλό επίπεδο, δεν έχει την ταχύτητα να ξεπεταχτεί, ούτε είναι ο τύπος που πιέζει τα αντίπαλα σέντερ μπακ (πράγμα απαραίτητο στο σύγχρονο ποδόσφαιρο). Όλοι οι φορ όλων των καλών ομάδων είναι, είτε κοντοί και βέλη (Αγκουέρο, Ντέμης, Σουάρεζ κλπ), είτε ημίψηλοι με ξεπέταγμα κ ταχύτητα (Μπενζεμά, Ελαραμπί, Τόρεζ), είτε ψηλοί με σχετική ταχύτητα (Χάαλαντ, Ντανιέλ Μπατίστα, Καρίμ). Οι τύπου Πέκχαρτ, Χασάν (ακόμα και Ολιβέιρα) παίκτες (ούτε τέτοιος είναι), χρησιμοποιούνται σαν αλλαγές σε ματς που χρειάζεται φουλ επίθεση σε 4-4-2, απέναντι σε κλειστές άμυνες (κυρίως Ελλάδα).

- Σαν 10άρι (4-2-3-1), έχει 2 θέματα. Πρώτον δεν μαρκάρει (απαραίτητο στον άξονα) και δεύτερον δε μπορεί να κουβαλήσει τη μπάλα (με ταχύτητα) και να μοιράσει γρήγορα από πίσω (καθυστερεί πολύ).

3. Σαν 2ος φορ (που είναι η θέση του) υπάρχουν μόνο τα 4-4-2 και 3-5-2.

- Στο 3-5-2 (σπάνια πια παίζεται, όλοι παίζουν3-4-3) έχει κάνει τα καλύτερα του παιχνίδια, αλλά είναι ένα σύστημα που εύκολα αχρηστεύεται, είτε με άμυνα τριών (ομάδες που αμύνονται), είτε με καλά άκρα του αντιπάλου (ομάδες που επιτίθενται). Επίσης απαιτεί ΤΡΟΜΕΡΑ (όχι απλά πολύ καλά) ΑΚΡΑΙΑ ΜΠΑΚ-ΧΑΦ, που δεν… και επίσης αχρηστεύει παίκτες τύπου Λιβάι Γκαρσία.

- Στο 4-4-2 (που δεν παίζει κανείς πια, εκτός από διαστήματα αγώνων) για να παίξει ο Μάρκο (και πάλι δύσκολα), πρέπει ο φορ να είναι τύπου Αραούχο. Ενός παίκτη γρήγορου, ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ και μαρκάρει σαν τρελός. Με παίκτες περιοχής Πόνσε (πολύ γρήγορος), Καρίμ (γρήγορος) και Ολιβέιρα (βαρύς) ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΕΙ, γιατί «κουτουλάνε».

4. Επειδή πολλοί λένε για τη χρονιά του 17-18 με Χιμένεθ.

- Επί Χιμένεθ λοιπόν, η 3άδα Αραούχο-Λιβάγια-Μάνταλος (τραυματίστηκε Νοέμβριο), έπαιξαν μαζί σε 11άδα 4 (τέσσερα !!!) ματς: Ξανθη-ΑΕΚ 1-1 (γκέλα), ΑΕΚ-Ατρόμητος 0-1 (γκέλα), ΑΕΚ-Αούστρια 2-2 (γκέλα) και με παοκ 0-2 (τελικός 18).

- Οι 2 τους (Λιβάγια-Αραούχο) έπαιξαν μαζί (δε βάζω Παναιτωλικούς και Λαμίες) στη Λάρισα (0-0 γκέλα), στο καραισκάκη (3-5-2 κύπελλο, 0-0 δεν κάναμε φάση, αλλά πήραμε σκορ), Ατρόμητο έξω (γκέλα 1-1) και τούμπα (διακοπή).

- Στις νίκες με οσφπ 3-2 (μπήκε αλλαγή στο 0-1, που έγινε 0-2 και μετά όλα για όλα σε 4-2-4), 1-2 (μπήκε αλλαγή του Αραούχο στο 0-0, φάγαμε γκολ και στο 1-0 μπήκε Γιακουμάκης), 2-1 (κύπελλο, βγήκε στο 0-0 κ μπήκε Αραούχο). Με παοκ 1-0 έμεινε σαν φορ με 10 εναντίον 10 (αποβολή Αραούχο) και με παο έξω (δεν έπαιζε Αραούχο) ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ ΦΑΣΗ, χάναμε 1-0 εύκολα και έβαλε ένα γκολ -με κόντρα- στις καθυστερήσεις. Στο εντός 3-0 δεν έπαιξε.

5. Δε θα σχολιάσω τα γελάκια στον πάγκο, γιατί δεν τα θεωρώ σοβαρά (ούτε καν χαμογέλασε). Θα σχολιάσω όμως τις παραξενιές του (μανούρα με Κωστένογλου για Ολιβέιρα με παο), τις μανούρες του (κίτρινες σε κάθε ματς -όχι φέτος- και αποβολή με Βίντι) και τα κόμπλεξ του (να έχει το μεγαλύτερο συμβόλαιο), που κάνουν ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.

6. Τρώει τη θέση Τάνκοβιτς (και Μαχαίρα και Αλμπάνη) για να «ΧΩΡΑΝΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ», το μεγαλύτερο έγκλημα της ΑΕΚ. Επίσης με κανονικούς ακραίους θα ανέβει απίστευτα ο Μάνταλος.

7. Αν πάρει 1 μύριο/χρόνο, σε λίγο ΠΟΣΑ ΘΑ ΖΗΤΑΕΙ ο Τάνκο, ο Γκαρσία, ο Καρίμ κλπ. ? Και αν πρέπει να είναι πάγκο, ποιος προπονητής θα έχει στον πάγκο 1 μύριο με 3-4 χρόνια συμβόλαιο?

8. ΚΑΜΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΖΗΤΗΣΕ ΣΟΒΑΡΑ. (Λογικό?) Η Σπαλ έδινε 1,5 για δανεισμό + 1,5 για όψιον αγοράς + κάποια μπόνους (500χιλ). Αν τον ανανεώσει για να τον πουλήσει, ζήτω που ΚΑΗΚΑΜΕ.

9. Με τα λεφτά του (συνολικά 4 μύρια) παίρνεις κάτι ΜΠΑΚΑΡΕΣ αριστερά και δεξιά, που θα αλλάξει όλη η ομάδα και το μέλλον της. Δε συζητάμε τι παίρνεις (με Ίβιτς) με τα λεφτά του Ολιβέιρα…

Και για να τελειώνουμε

Livaja OUT=LIKE

Livaja IN (και σαν φορ) =DISLIKE

Original__1924 - 19/12/2020 09:39

Ωραίος ο aekbasket1......άπειρο like!!!

ioannis72RT - 18/12/2020 20:43

oraios file etsi opos ta les etsi einai .

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 18/12/2020 20:19

Τα κλειδια του σαιτ στον ΑΕΚbasket, Κετσε....

evo21 - 18/12/2020 02:24

Βαλε στο μυαλο σου οτι ο Μαρκο Λιβαγια πηρε μεταγραφη στον ολυμπιακο σημερα το πρωί και θα τον εχεις αντιπαλο πλέον

Και ξαναγραψε αυτα που εγραψες.

victor21R - 18/12/2020 14:36

Στο καλό να πάει. Τουλάχιστον θα έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο ότι στα μεταξύ μας ντέρμπι θα είναι ανύπαρκτος. Ας βρει αλλού κοροϊδα να αρπάξει 1 εκατομμύριο τον χρόνο... 3,5 χρόνια ανυπαρξίας με κάποιες εκλάμψεις με Λαμίες και Παναιτωλικους....

evripidis - 18/12/2020 12:51

Ναι κ είσαι σίγουρος ότι θα τον βάλει να παιξει ο μαρτινς. Ασε που δεν υπάρχει περιπτωση να τον θέλει ουτε μια στο εκατομμύριο. Εδώ δεν βάζει τον Φορτούνη.

aekbasket1 - 18/12/2020 10:45

Είσαι μικρός, έτσι? Έχουμε παίξει με αντίπαλο το Ριβάλντο φίλε, ποιος Λιβάγια? 100 φορές να παέι

MarkoLivaja - 18/12/2020 12:53

Με δίκασες

THOMASMAYROS - 18/12/2020 13:38

εσυ εισαι ερωτας ΜΑΡΚΟ ΜΟΥ ΔΕ ΔΙΚΑΖΕΤΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ

AEKthebest - 18/12/2020 06:20

Δηλαδή ρε αδερφέ μας έβγαλες τον καλύτερο παίκτη στο ελληνικό πρωτάθλημα σκάρτο. Καί έγραψες ολόκληρο σεντόνι νά μας εξηγήσεις τί έκανε όταν ήταν δίδυμο ή τρίδυμο με κάποιους. Τά παιχνίδια πού πήρε ολομόναχος τά ξέχασες. Ή όταν λείπει από την εντεκάδα δεν σταυρώνουμε πάσα. Ευτυχώς πού κουράστηκες νά γράφεις γιατί θά μας έλεγες ότι αυτός φταίει πού σέ κάθε παιχνίδι ο Σβαρνας δίνει γκολ στον αντίπαλο. Αυτές τίς αναλύσεις γραφατε και για τόν τεράστιο ΜΑΝΌΛΟ. Τώρα τόν νοσταλγείτε.... Συνέχεια Όταν φύγει ο Λιβαγια θά καταλάβετε τί χάσατε. Αντί νά γράφετε γιατί δεν αποδίδει ο ΠΑΙΚΤΑΡΑΣ προσπαθείτε να τόν μειώσετε.

Babisaek83 - 18/12/2020 13:31

Ο καλυτερος παίχτης του πρωταθλήματος; δεν χάνεται στα ντερμπυ

aekbasket1 - 18/12/2020 12:56

Κάτσε φίλε εσυ με τον "καλύτερο του πρωταθλήματος" (που δεν μπορεί να ειναι παίκτης της ομάδας που τερμάτισε 3η κ λέγεται ΑΕΚ -οχι Λαμία-επειδη τον ψήφισαν οι οπαδοί της), να μην κερδίζεις ντέρμπι ΠΟΤΕ και να σου "καθαρίζει" μόνος του τα ματς με Παναιτωλικό, όντας -15 απο κορυφή

aris1924 - 18/12/2020 12:13

Συμφωνώ και προσυπογράφω

Kokoloko - 18/12/2020 00:51

2 ερωτησεις: 1η Ποιος στην ευχη σου εβαλε dislike? 2η Εισαι φοιτητης ετσι; ;)

ismael_blanco - 18/12/2020 12:10

Dislike γιατί θέλουμε Λιβάγια φορ

aekbasket1 - 18/12/2020 10:49

Χαχαχαχαχα, με πρόδωσε ο Ντανιέλος ε?

miazoiORIGINAL - 18/12/2020 11:31

Όντως ξέρει καντάρια μπάλα... είναι ο καλύτερος του πρωταθλήματος στο να κραταει την μπαλα παρά την πιεση και να την σπαει. Πολυ δυσκολο να του παρεις την μπαλα και συνηθως κερδιζει φαουλ. Για αυτο θα επρεπε να παιζει σαν 10αρι και οχι να χαραμίζεται στα εξτρεμ. Καθαρό φορ δεν ειναι, παρολα αυτα εχει την εκτελεση σε υψηλο επίπεδο οπως λες και ειχει σκοράρει σε αρκετα ματς όταν τα φορ δεν το καταφεραν. Ποιο πρόσφατο παραδειγμα το άδειασμα ταρατσών με το σκουληκι… Ειναι από τους... Συνέχεια ποιοτικότερους που εχεις και βγαζει πάθος για την ομαδα αν του δωσεις τον ρολο που του αναλογεί. Κράτα τον πανηγυρισμό στην τριπολη στα καγκελα. Για την χρονια του πρωταθλήματος ξέρουμε ποιος ελειπε και το πηραμε χωρις να εχουμε τα εξτρεμ που έχουμε τωρα αλλα με καλυτερη αμυνα σιγουρα. Τυχαιο δεν είναι τιποτα…Η ποδοσφαιρική του αξια ειναι μεγαλύτερη απο του μανταλου, γιατι με αυτόν γινεται η σύγκριση καθως παιζουν στην ιδια θεση, θελουμε δεν θελουμε. Δηλαδη την θεση του τανκοβιτς κτλ την τρωει ο μανταλος ουσιαστικα γιατι ειναι ο μονος που δεν τον πιανει το ροτεσιον και ΔΕΝ γινεται να αφηνεις τον λιβαγια παγκο ολη την χρονια για να παιζει το πουλεν οπότε αναγκάζεται ο προπονητης να τον βάζει εξτρεμ. Ας παιζανε ρε αδερφε τουλαχιστον τα μισα ματς ο ένας και τα μισα ο άλλος, αλλα ουτε αυτό γινεται γιατι ο μανταλος είναι αναντικατάστατος για κάποιο λόγο. Διώξαμε τον μπακασετα για τον ιδιο λογο και από ότι φαινεται δημοσιογραφικα θα διωξουμε και τον λιβαγια... ο μανταλος παιζει δεκα χρονια στην ομαδα και εχει κανει ελαχιστα καλα παιχνιδια μετρημένα στα δαχτυλα. Δεν κανει για αρχηγος της ΑΕΚ, για ηγετης, αυτος που θα τραβηξει την ομαδα. Μετριος για αυτόν τον ρόλο, μετρια και η ομαδα. Επειδη μιλάω και με οπαδους απο άλλες ομαδες ολοι θα θελανε τον λιβαγια στην ομαδα τους, τον μανταλο κανένας. Για να ανεβει η ομαδα πρεπει να κατσει στον παγκο οπως εγινε και με τον φορτουνη στον γαυρο γιατι το συγχρονο ποδοσφαιρο θελει ταχυδυναμη και αλληλοκαληψη την οποια στερούνται και οι δυο. Είναι καλοι για αλλαγή στο 70. Δεν κανουν για 90λεπτο. Τωρα όλα αυτά ανουσια βεβαια όπως και η ψηφοφορια που εβαλες στο τελος καθως δεν μπορει να είναι αντιπροσωπευτικη του κοσμου, γιατι ξέρουμε ποιος θα φυγει και ποιος θα μείνει για άλλη μια φορα….

orbon - 18/12/2020 01:33

Αδερφέ γιατί γράφεις μόνο τις γκέλες? Με Λιβαγια την χρονιά του πρωταθλήματος πήραμε δύο ματς με Λεβαδειακο και Πανιώνιο όπου έκανε την διαφορά (με Λεβαδιακο είχαμε την εξαιρετική συνεργασία με Τσινο). Το ίδιο και με τον ΠΑΣ εντός. Υπήρξε μια περίοδος το χειμώνα με Μανταλο και Τσινο ντεφορμέ που την επίθεση την τράβαγε ο Μάρκο. Εκτός και αν άλλος ισοφάρισε σε νεκρό χρόνο στη Λεοφωρο.... Συνέχεια
Δεν θες τα μικρά ματς? Τότε να μην τα βάζεις ούτε στις γκέλες. Γιατί η μεγάλη ΑΕΚ έπρεπε να έχει σοβαρά μπακ ΚΑΙ τον Λιβαγια.

aekbasket1 - 18/12/2020 10:47

Ρε φίλε orbon, θα δίνεις 1 μύριο το χρόνο για να κερδίζεις το Λεβαδειακό? Αυτό ακριβώς λέμε. Και με το Μαχαίρα τους κερδίζεις αυτούς.

Bono1976 - 18/12/2020 09:23

Σωστά όλα αυτά που γράφεις κ στεκόμαι στο σημείο που λες ότι τρώει τη θέση του τανκοβιτς κ Μαχαιρα..ακριβώς...κι αν θυμόμαστε καλα φωνάζαμε να πάρουμε εξτρέμ για να παίζουμε με εξτρέμ..και τώρα που έχουμε βάζουμε το λιβαγια...ενώ πρώτα βάζαμε το Μάνταλο..απλά γιατί πρέπει να παίξει οπωσδήποτε ο λιβαγια..η ΑΕΚ με τρεις προσθήκες στην άμυνα στα Μπακ εννοώ....θα είναι ομαδάρα.αλλα να παίζει με τα εξτρέμ της..

polakis21 - 18/12/2020 08:37

Δεν θα μπορουσα να τα γραψω καλυτερα. Δυστυχως ο μαρκο ειναι περιττος για το συστημα της ΑΕΚ. Πρεπει να πωληθει οπως οπως και στην θεση του να ερθει ενας γκαρσια απο αριστερα και ετσι να εχουμε 4 κανονικα εξτρεμ για τις δυο θεσεις. Γκαρσια, Μεταγραφη, Μαχαιρας, Αλμπανης. Στην συνεχεια να φερει ο Ιβιτς δυο καλα ακραια μπακ που επιτελους θα ντριμπλαρουν και θα σεντραρουν σαν ανθρωποι και φυσικα τον Βρανιες που ταιριαζει γαντι αυτη την στιγμη. Και το καλοκαιρι να γινει το μπαμ με δεκαρι... Συνέχεια αντιμανταλο για Αγιά Σοφιά και να κανουμε πλακιτσα στην Ελλαδα με αυτο το ροστερ...

maek21 - 18/12/2020 07:19

Τα είπες όλα!

o_kanenas_21 - 18/12/2020 06:45

Συγχαρητήρια για την ανάλυση , καλημέρα

Cocco Bill - 18/12/2020 02:31

Απ' όσα γράφεις, διαφωνώ στο ότι δεν μπορεί να παίξει σέντερ φορ, δεν θέλει. Όταν παίζεις στο κουτί, έχει τεράστια σημασία να εκτελείς με μια επαφή και χωρίς κοντρόλ δηλαδή, ο Λιβάγια λόγω της τοπ κλας τεχνικής που έχει, μπορεί να το κάνει αυτό και οι εκτελέσεις του οι περισσότερες είναι άπιαστες. Ο λόγος νομίζω που δεν θέλει να παίζει εκεί, είναι γιατί ξέρει ότι έχει πολύ ξύλο εκεί μέσα οξύθυμος όπως είναι δύσκολα θα συγκρατεί τα νεύρα του, καθώς και το ότι θέλει την μπάλα στα... Συνέχεια πόδια να κάνει προσπάθειες, το γουστάρει αυτό. 4 εκ τώρα δεν παίρνουμε γι αυτόν, αυτά ήταν last year. Τώρα τον Γενάρη αμφιβάλω αν μπορούμε να βρούμε έστω και 1 εκ. Σου έκανα like, παρόλα που συμφωνώ να μείνει (όχι όμως με πάνω από όσα παίρνει ο Μάνταλος), αν δέχονταν να παίζει σέντερ φορ (εφόσον φύγει ο Ολιβέιρα). Από την στιγμή που ούτε σέντερ φορ δέχεται να παίξει, ούτε θα συμβιβαστεί στα 800 χιλ, η μόνη επιλογή είναι η πώληση και όσα πιάσουμε. Αν μείνει, μόνο κακό θα κάνει, ειδικά αν βρεθεί στον πάγκο ή την εξέδρα.

Mike 94 - 18/12/2020 02:15

Χίλια λαικ να μπορούσα να σου κάνω θα σου έκανα..

AEKmainz - 18/12/2020 00:41

Πολυ ωραια η αναλυση σου...

Θελω να πω απο μερους μου, οτι σαν δεκαρι ο Μαρκο δεν θα ηταν κακος πιστευω...

πολυ καλος κουβαλητης της μπαλας και με βλεμα στο γηπεδο, σωστα σπασιματα της μπαλας στις πτερυγες, ΑΛΛΑ ειναι δυστυχως φλυαρος και σχετικα αργος.

Με τον Μανταλο δεν πρεπει να παιζουν μαζι αν ειναι ετσι λοιπον.... Συνέχεια
Στο αριστερο ακρο δυστυχως τρωει θεση πρωτιστως του Αλμπανη και μετα του Μαχαιρα θεωρω και τελος του Τανκοβιτς, ο οποιος σιγουρα φαινεται πιο ουσιαστικος μεχρι τωρα (δεν βιαζομαι να κρινω, εχει δρομο ακομα).

Σαν εναλλακτικη θα ηθελα να δω Τανκοβιτς ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ σαν δεκαρι χωρις τον Μανταλο και παντα εχοντας υπ οψιν οτι τον αποκτησαμε γνωριζοντας πως παιζει σε ΟΛΕΣ σχεδον τις θεσεις της επιθεσης...

Κατι που σημαινει οτι ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΞΤΡΕΜ που εχουμε μπορουν να κανουν ροτεισον ο ενας στον αλλο και ο Τανκοβιτς εξτρα και ως δεκαρι...

Στην εξισωση αυτη μοιαζει ο ρολος του Λιβαγια στην ομαδα πεπαλαιομενος και ειλικρινα, χωρις περιστροφες και λεγοντας μονο την αποψη μου για το αγωνιστικο κομματι, κραταει την ομαδα δεσμια σε αλλου τυπου ποδοσφαιρο...Στο τελος μενω στο γεγονος οτι παιχτες που εχουν συνηθισει να κανουν ασχημα αποτελεσματα και να συμβιβαζονται με αυτα καλυτερα (στα μεγαλα ματς, τελικοι κυπελλου κτλ) καλυτερα να φευγουν, γιατι κουβαλανε ολη τη λουζεριλα πανω τους ( στη σχετικη λιστα ισως ειναι και ο Μανταλος ο οποιος ομως μεχρι στιγμης ειναι καλυτερος και πολυ σταθεροτερος σε αποδοση και δειχνει να ανεβαινει).

Με παιχτες νεους κ φιλοδοξους μπορει βραχυπροθεσμα να μην εχεις αποτελεσματα, αλλα μεσο-μακροπροθεσμα εχεις σιγουρα να παρεις πολλα...(βλεπε γκαρσια, τανκοβιτς, Μαχαιρα κτλ)...

aekthess - 18/12/2020 00:23

Εξαιρετική ανάλυση φίλε, με ποδοσφαιρικά επιχειρήματα, μπράβο

Grigoris2121 - 17/12/2020 23:53

Σωστα οσα αναφερεις και φετος υπαρχει ακομα μια παραμετρος. Φετος η ομαδα εχει επιτελους εξτρεμ. Δεν υπαρχει κανενας λογος και καμια αναγκη πλεον να παιζει ο Λιβαγια εκει κατα συνθηκη.

Ειδικα φετος λοιπον ειναι αδιανοητο για εμενα -καθαρα αγωνιστικα- να τρωνε παγκο ο Τανκοβιτς και ο Μαχαιρας για να παιζει ο Λιβαγια.

dancos - 17/12/2020 23:50

Πόσα like να σου βάλω ρε φίλε; Πόσο πιο εύστοχη και εμπεριστατωμένη άποψη για τον Λιβάγια;

Κρατάω το εξής ζουμί από όσα είπες: με 1.000.000€ συμβόλαιο θα πρέπει να παίζει βασικός!!! Αλίμονό μας!

Φοίνικας - 17/12/2020 23:49

Αδερφέ aekbasket ζωγράφισες ξανά με την ποδοσφαιρική σου ανάλυση!!!

bill66 - 18/12/2020 20:23

Βασικά έχω βαρεθεί τους παίχτες. τα ίδια και τα ίδια....θελω να μείνουν ΓΚΑΡΣΙΑ ,ΜΙΤΑΙ,ΤΑΝΚΟΒΙΤΣ,ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ,ΣΙΜΟΕΣ,ΚΑΡΙΜ...όλοι οι άλλοι αντικατάσταση με καλύτερους αν είναι δυνατό αξίας ΓΚΑΡΣΙΑ....έτσι θα φτειαξουμε πραγματική ομάδα

Manos_AEK21 - 18/12/2020 18:57

Καλησπέρα παιδιά... Κατά την γνώμη μου ο ΑΕΚτζης δεν θα πρέπει να συμβιβάζεται με αυτήν την μετριότητα και την νοοτροπία πάμε να κλεψουμε βαθμούς που έχει δημιουργήσει ο Κύριος Καρέρα... Η γνώμη μου είναι ότι για κάποιον λόγο ο Κύριος Καρέρα δεν κολλάει καλά εδώ πέρα στην ΑΕΚ μας και για αυτό θα πρέπει να αποχωρήσει από την ΑΕΚ μας.... Είναι απαράδεκτο για εμένα αδικαιολογητο που είναι σχεδόν 1 χρόνο στην ΑΕΚ μας ο Κύριος Καρέρα και ακόμα δεν έχει καταφέρει να έχει μια αγωνιστική... Συνέχεια ταυτότητα ή ομάδα μας....

Όσο για τον Λιβαγια ναι μπορεί να είναι ο ποιο ποιοτικότερος παίχτης της ΑΕΚ αλλά δεν αποδίδει όσο θα έπρεπε. Εγώ του τα έχω μαζεμένα από τότε που αποβλήθηκε για την μα.... που είχε κάνει και μας κρέμασε στους ομίλους του Τσαμπιονς λιγκ... Κατά την γνώμη μου ο γάτος Ίλια Ιβιτς με αυτά τα πολλά χρήματα που κάνει η διοίκηση πρόταση στον Λιβαγια μπορεί να μας βρει άλλους 2 Λιβαϊ Γκαρσία... Κατεμε το καλύτερο για την ΑΕΚ μας είναι να αποχωρήσει ο Κύριος Λιβαγια εκτός εάν η διοίκηση μας φέρει τον δάσκαλο του Κύριου Λιβαγια τον Κύριο Μανολο Χιμένεθ......

Mike227 - 18/12/2020 19:50

Από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί!!!

Grigoris2121 - 17/12/2020 23:35

Νομιζω εχουν ειπωθει ολα για παιχτες Καρερα συστηματα κτλπ. Θα σταθω σε κατι αλλο.

Τη νοοτροπια αουτσαιντερ που εχει η ΑΕΚ οταν μπαινει σε τετοια ματς. Και πως σχεδον παντα της ταιριαζει καλυτερα ο ρολος του να κυνηγαει μια απιθανη ανατροπη απο τον τον ρολο του αφεντικου στο ματς.

Η ομαδα εχει αποδεχτει αυτο τον δευτερευοντα ρολο πριν καν ξεκινησει το ματς. Οι χαμενοι τελικοι... Συνέχεια κυπελλου εχουν παιξει μεγαλο ρολο σε αυτη την νοοτροπια και απο την αναποδη αυτη η νοοτροπια οδηγησε και στους χαμενους τελικους κυπελλου. Ενας φαυλος κυκλος με λιγα λογια.

Χαρακτηριστικο ειναι το πως λυνονται τα ποδια των παιχτων αφου δεχτουν γκολ. Οξυμωρο αλλα το ειδαμε και προχτες. Το ειδαμε και με τη Βολφσμπουργκ. Ειναι λες και σκεφτοναι ενταξει αποδειξαμε οτι δεν ειμαστε το φαβορι τωρα παμε να κανουμε αυτο που δεν περιμενει κανεις.

Η ΑΕΚ ειναι λες και παιζει παντα περιμενοντας ποτε θα της συμβει το κακο. Δεν ειναι καθολου τυχαιο οτι δεχεται τοσα γκολ στο τελος του ημιχρονου. Η οτι τοσο συχνα κανει τα παιχνιδια ακομα και με τους μικρους θριλερ οταν βρισκεται μπροστα στο σκορ και το παιχνιδι οδευει προς το τελος του.

Ειναι κατι αναλογο με το φαινομενο του target fixation στην οδηγηση. Συμφωνα με το οποιο ενας οδηγος θα πεσει πεσει πανω στο μοναδικο εμποδιο που θελει να αποφυγει μονο και μονο επειδη συγκεντρωθηκε αποκλειστικα στο εμποδιο. Καπως ετσι και η ΑΕΚ ειναι λες και συγκεντρωνεται αποκλειστικα στο εμποδιο...

Τελευταια φορα που θυμαμαι να μπαινει σαν αφεντικο σε ντερμπυ ηταν την πρωταθληματκη χρονια του Μανολο. Ειδικα στον επαναληπτικο του κυπελλου με τον γαυρο εβγαζε τοση σιγουρια οτι αποψε δεν γλιτωνετε απο εδω μεσα για κανενα λογο που προσωπικα δεν ειχα ξαναζησει.

Πρεπει λοιπον αμεσα να δουλευτει το κομματι της ψυχολογιας. Μια κακη ομαδα με καλη ψυχολογια μπορει να κανει πραγματα. Μια καλη ομαδα με κακη ψυχολογια δεν παει πουθενα.

Η ΑΕΚ μπορει να κοιταξει τους αλλους δυο στα ματια και να χτυπησει το πρωταθλημα ΜΟΝΟ εαν διορθωσει αυτο το κομματι οση καλη ομαδα και να φτιαξει μεσα στο γηπεδο.

Mario1924 - 18/12/2020 19:41

Πολύ στοχευμένο το σχόλιο σου.Βλεπουμε όμως ότι αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με παίχτες και προπονητή..δυστυχώς έχει αρχίσει να περνάει σε κόσμο,δημοσιογράφους κτλπ.. πριν το παιχνίδι το χαρακτηριζαμε τελικό και μόνο αποδεκτό αποτέλεσμα η νίκη με καλό ποδόσφαιρο και τελικά ήρθε μια ισοπαλία(με σβηστό γαύρο),με άθλιο ποδόσφαιρο και εμεις ξυπνησαμε ανακουφισμενοι...και κάτι ποδοσφαιρικό,απορώ πως γίνεται να μην μπορεί η ομάδα να κάνει μια οργανωμένη επίθεση σε δύσκολο... Συνέχεια παιχνιδι...να φύγει η μπάλα από το τέρμα,να τη ζητήσει ο αμυντικός μετά το χαφ και πάει λέγοντας..βαρέθηκαμε να βλέπουμε 40αρες του τσιγκρι και του Τσιντωτα..και εδω κολλάει το σχόλιο του φίλου για τη ψυχολογια,αν δεν αισθάνεσαι ότι μπορείς πως θα προσπαθήσεις να παίξεις και μπαλα;το παιχνίδι του γαύρουε τη Σίτυ τα λέει όλα για οποίον το είδε....με τους Άγγλους να πιέζουν σε όλο το γήπεδο,ο Σα όλα τα ελεύθερα τα έκανε με πάσα και προσπαθούσαν να ανεβάσουν τη μπάλα έτσι..γτ το πίστευαν άσχετα αν δεν μπορούσαν

johnsot - 18/12/2020 18:54

Εν μέρει ισχύει φίλε Γρηγόρη. Θα σου θυμίσω οτι ο παοκ διακατεχόταν τόσα χρόνια απο το σύνδρομο των Αθηνών. Ψυχολογικό μειονέκτημα πολύ δυνατότερο και μακροβιότερο απο το δικό μας. Το αποτίναξε όμως με την σοβαρή ποιοτική ενίσχυση που έκανε τα τελευταία χρόνια

Aeksalamis123 - 18/12/2020 12:46

Είναι εξαιρετικό το σχόλιό σου φίλε Γρηγόρη και για την επισήμανση - ανάδειξη του θέματος της ψυχολογίας της ομάδας και για τον τρόπο που το προβάλλεις. Θα ήθελα να μείνω στο γιατί συμβαίνει αυτό. Ας υποθέσουμε ότι εσύ είσαι ένας άντρας 40 ετών, 1,90 ύψος, 100 κιλά βάρος, γυμνασμένος και δυνατός. Πέφτεις σε έναν καυγά με κάποιον στο μέγεθός σου που είναι επαγγελματίας πυγμάχος και άνθρωπος της νύχτας. Είναι δυνατόν να νιώσεις φαβορί απέναντί του;

Mike227 - 18/12/2020 16:34

Πολύ σωστά το αναδεικνύεις το θέμα.Η ποιότητα των ποδοσφαιριστών ,η εμπειρία ,η φιλοδοξία και η αυτοπεποίθηση στις δυνατότητες τους τροφοδοτεί την ψυχολογία τους και η καλή ψυχολογία ανατροφοδοτεί την ποδοσφαιροσύνη τους. Κραχτό παράδειγμα ο Γκαρσία .......................

enotita - 18/12/2020 15:04

δεν υπαρχει ψυχολογικης φυσεως θεμα στην ομαδα.Πολυ απλα εχουμε μεσο ορο 6.5 σε προπονητες και παικτες και πληρωνουμε γι αυτο ενω οι αμεσοι αντιπαλοι μας 7.Αυτο εχει συνεπεια την ελλειψη σταθεροτητας αρα και ψυχικης υγειας. Το αντιθετο με το μπασκετ μας.Αυτο το ξερουμε εμεις το ξερουν και οσφπ και παοκ το ξερουν ολοι. Αυτη η στανη αυτο το γαλα βγανει.

o_kanenas_21 - 18/12/2020 06:54

Πολύ σωστά, like από μένα, αλλά χρειάζεται και μια σταθερή άμυνα, δεν γίνεται αυτό κάθε αγωνιστική, θα πάθουμε εγκεφαλικό.

Αλκέτας - 17/12/2020 23:52

Εξαιρετικo σχόλιο για την νοοτροπία του αουτσάιντερ και η παρομοίωση σου με το target fixation!

dancos - 17/12/2020 23:45

Πολύ σωστός. Ίσως το σημαντικότερο κομμάτι που πρέπει να δουλευτεί είναι αυτό της νοοτροπίας του νικητή. Είμαστε σε παθητικό ρόλο και βγάζουμε φοβία. Πρέπει οι γύρω από την ομάδα να εμφυσήσουν τον τσαμπουκά, το καλώς εννοούμενο αγωνιστικό θράσος και θάρρος και να αποκτήσουμε επιτέλους την ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΝΙΚΗΤΗ!

Φοίνικας - 18/12/2020 15:15

Καταρχήν είναι ωραίο που μιλάμε για μπαλα.


Νομίζω κάνεις δεν αμφισβητεί τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του Λιβαγια. Αλλά πάντα υπάρχει η σχέση τιμής και ποιότητας. Ο Λιβαγια που αμοιβεται όσο ο Κριστισιτς και ο Μανταλος και που δεν έχει πρόβλημα σε πολλά ματς να έρθει από τον πάγκο είτε για να ενισχύσει την επίθεση ως επιπλέον φορ... Συνέχεια είτε για να αντικαταστήσει το φορ, φυσικά και είναι πολύτιμος και καλοδεχουμενος.


Ο Λιβαγια του ενός (ή και παραπάνω) εκατομμυρίου τον χρόνο που πρέπει να παίζει οπωσδήποτε είτε ως εξτρεμ είτε ως μεσαίος στην τριάδα του 4-2-3-1 και που εξαφανίζεται στα μεγάλα ματς αφού δεν έχει τα τρεξίματα που απαιτουν οι θέσεις, τότε είναι τροχοπέδη για την εξέλιξη της ομάδας. Εκεί νομίζω ότι εγγειται η ένσταση.


Τώρα αν ο Μελ τρελαθεί και θέλει να τον έχει με ένα μυριο ως λύση πολυτελείας και ο ίδιος δεν έχει πρόβλημα να γυαλίζει πάγκο σε αρκετά ματς, μακάρι να μείνει. Το βιολί όπως είναι τώρα δεν μπορεί να συνεχιστεί.

Andreas295 - 18/12/2020 18:52

Φίλε Φοίνικα επειδή μου αρέσει η κουβέντα για μπάλα θέλω να εκφράσω κι εγώ τη γνώμη μου και μια απορία. Γιατί να έχει διαφορά ο Λιβάγια του 1.000.000 με τον Λιβάγια των 700.000; Ο Φορτούνης του 1.300.000 το χρόνο που κλιμακωτά φτάνει στα 1.700.000 γιατί κάθεται στον πάγκο σε τόσα παιχνίδια στον Ολυμπιακό για να παίζει ο Βρουσάι, ο Μασούρας και ο Ραντζέλοβιτς; Εμείς γιατί να έχουμε πρόβλημα με το να μπαίνει που και που απ' τον πάγκο ο Λιβάγια για να παίζει πχ ο Τάνκοβιτς ή ο Μαχαίρας; Όσο για το αν... Συνέχεια αξίζει το 1.000.000 το χρόνο; Τη σεζόν 2017-2018 ο Λιβάγια αποκτήθηκε δανεικός με 200.000 ενοίκιο και οψιόν 1.800.000. Τα στατιστικά του σε Ελλάδα και Ευρώπη:


• 17/18: 10 γκολ και 7 ασσίστ σε 42 αγώνες

• 18/19: 12 γκολ και 8 ασσίστ σε 38 αγώνες

• 19/20: 15 γκολ και 12 ασσίστ σε 42 αγώνες


Κάθε σεζόν γράφει καλύτερα στατιστικά ακόμα και με την υπόλοιπη ομάδα να παραπαίει σε μεγάλα διαστήματα της σεζόν. Δηλαδή το 17/18 άξιζε αγορά με 1.800.000 και 700.000 συμβόλαιο και μετά από 3 γεμάτες σεζόν που έχει συνεισφορά σε επιπλέον 10 γκολ απ' ότι στην πρώτη του σεζόν δεν αξίζει επιπλέον 300.000 στο συμβόλαιό του; Σύμφωνα με το σύστημα Μόντσι η ΑΕΚ έδινε 700.000 το χρόνο συμβόλαιο και 600.000 κάθε χρόνο για τα 3 χρόνια συμβολαίου του. Δηλαδή ο Λιβάγια της κοστίζει 1.300.000 κάθε χρονο. Μετά το τέλος της σεζόν 20/21 θεωρητικά ο Λιβάγια θα της κοστίζει 300.000 λιγότερα το χρόνο σε σχέση με τα 3 προηγούμενα χρόνια γιατί θεωρητικά θα έχει ολοκληρώσει τα έξοδα για την αγορά του. Εκεί που της κόστιζε 1.300.000 το χρόνο, τώρα θα της κοστίζει 1.000.000.


Εγώ αναρωτιέμαι...Πόσους παίχτες της ποιότητας του Λιβάγια είχε η ΑΕΚ εδώ και 2 χρόνια; Έγραψα και πιο κάτω αναλυτικά τα ντέρμπι που σκοράραμε. Σχεδόν σε όλα έχει είτε γκολ είτε ασσίστ. Θα μου πεις στα άλλα είναι εξαφανισμένος. Σωστά. Κι εγώ θα ρωτήσω. Υπάρχει κάποιος άλλος που να εμφανίστηκε 2 χρόνια σε ντέρμπι; Όχι. Αυτό τι σημαίνει; Είτε ότι όλοι "δεν κάνουν" για τα μεγάλα παιχνίδια είτε ότι δεν εμφανιζόμασταν στα ντέρμπι γιατί είχαμε χειρότερη ομάδα, με πολλά προβλήματα, με μηδενική συνεισφορά απ' τα μπακ και τα χαφ που βασιζόταν είτε στα στημένα, είτε σε κάποιο λάθος της αντίπαλης άμυνας, είτε στην ατομική ποιότητα 1-2 παιχτών. Είναι δυνατόν να περιμένουμε επιτυχίες σε ντέρμπι μ' αυτόν τον τρόπο;


Στο ΑΕΚ-Ολυμπιακός ο Φορτούνης όταν μπήκε στο ματς αγωνίστηκε ως εξτρέμ. Είναι εξτρέμ; Προφανώς όχι. Στη φάση του γκολ στο 54 κρατάει μπάλα δεξιά, ο Ραφίνια κάνει το overlap, τραβάει μαζί του τον Λόπεζ ο οποίος προηγουμένως έκλεινε τον Φορτούνη, ο Σιμόες είναι μακριά, ο Φορτούνης βρίσκει χώρο και ανοίγει στον Μπουχαλάκη και έρχεται το 0-1. Στο 66 όμως έχει έρθει ως 10αρι, έχει δει το overlap του Χολέμπας, του ανοίγει τη μπάλα, αυτός σέντρα στον Ελ Αραμπί, φάση για γκολ για τον Ολυμπιακό. Σε 4 σοβαρές φάσεις βρέθηκε ο Φορτούνης και οι 2 δημιουργήθηκαν επειδή υπήρχε μπακ να του δώσει περισσότερες επιλογές και να του ανοίξει χώρο να κάνει την καλύτερη επιλογή και έτσι ήρθε το γκολ και η σοβαρή φάση του Ελ Αραμπί. Οι άλλες 2 του προσπάθειες ήταν 1 που τον βρήκε στον χώρο ο Ελ Αραμπί και έκανε σέντρα με μια επαφή και η άλλη ήταν η μόνη φορά που βρέθηκε κατά μέτωπο με την άμυνά μας και δεν πήγε στο 1 vs 1 αλλά έκοψε δεξιά και σούταρε. Κομβικός για τον Ολυμπιακό ο Φορτούνης; Κομβικός. Έπαιζε στην ίδια θέση με τον Λιβάγια ως εξτρέμ στο 4-3-3; Έπαιζε. Δεν χρειάστηκε ούτε ταχύτητα, ούτε να πάει στο 1 vs 1 ούτε να βάλει τη μπάλα στα δίχτυα ούτε να κάνει διαγώνια κίνηση απ' τη γραμμή στην περιοχή. Αυτά που έδωσαν οι συμπαίκτες του στον Φορτούνη όμως είναι πράγματα που οι συμπαίκτες του Λιβάγια δεν τα δίνουν, εκτός από ελάχιστες και σπάνιες περιπτώσεις. Αυτό είναι για μένα το πρόβλημα της ΑΕΚ και όχι αν ο Λιβάγια δεν μπορεί να πάρει τα ντέρμπι μόνος του.

Φοίνικας - 18/12/2020 20:11

Ο Φορτουνης αδερφέ με Μαρτινς εδώ και καιρό δεν λογίζεται βασικος και αναντικαταστατος και δεν θα στριμωχτει στην εντεκάδα είτε έτσι είτε αλλιώς. Καλως ή κακως επίσης η ΑΕΚ δεν έχει πολλά υψηλά συμβόλαια, και η σύγκριση πάει εσωτερικά, όχι με τις αμοιβές των ακριβοπληρωμενων του ΟΣΦΠ. Όπως, πάντως, σημείωσα αν ο Λιβαγια είναι ανοικτός στο να έχει ανάλογο χρόνο συμμετοχής με βάσει τις πραγματικές ανάγκες της ομάδας και όχι να παίζει αναγκαστικά και με το ζόρι, και ο Μελ είναι... Συνέχεια διατεθειμένος να δώσει ως ΑΕΚ (ως ΠΑΕ δηλαδή γιατί δεν τα βάζει από την τσέπη του) το μεγαλύτερο συμβόλαιο της ομάδας χωρίς να υπάρχει απαίτηση να παίζει με το στανιο ο ποδοσφαιριστης με το υψηλότερο κασε, εμένα μου περισσεύει.


Όσον αφορά το τελευταίο σκέλος, δεν ξέρω αν μπορεί να πάρει ο Λιβαγια μόνος του ντέρμπι, αλλά θα περίμενα από αυτόν περισσότερες ενέργειες σαν εκείνη που έκανε στο '89 με τον ΟΣΦΠ στο 3-2, θα περιμενα από αυτόν όπως και από τον Μανταλο πιο πειστική και ψυχωμενη εικόνα στα μεγάλα ματς, τα οποία δεν είναι μόνο με τον ΟΣΦΠ, είναι και με τον Παοκ, είναι και με τον ΠΑΟ. Δεν μπορώ να θυμηθώ ποτέ ήταν η τελευταία φορά που είδα από την μεριά τους μια εικόνα ανάλογη του Σιμοες την Κυριακή για παράδειγμα. Ή σαν του Μπακασετα στο προπέρσινο 1-1. Ή σαν του Γκαρσία πάλι την Κυριακή. Ούτε αυτοί είχαν καμία τρομερή βοήθεια από τους συμπαιχτες τους, αλλά από μόνοι τους ήταν σαν την μύγα μέσα στο γάλα.


Ειναι θέμα προτεραιοτητων της ομάδας. Προσωπικά θελω και Λιβαγια και Μανταλο στην ομάδα. Αλλά ο κύκλος τους όπως θα περιμέναμε να είναι έχει κλείσει. Είναι υπερπολυτιμοι σε μια ΑΕΚ γεμάτη ποιοτικές επιλογές αλλά δεν είναι τα σημεία αναφοράς, στο τέλος τελος τους μεγάλους παίχτες πρώτα τους θυμόμαστε από τα μεγάλα ματς, έτσι δεν είναι? Αν η παραμονή τους δεν επηρεάζει την υπόλοιπη λειτουργία της ομάδας (σε επίπεδο κατάρτισης της καλύτερης 11αδας ανά ματς, μπάτζετ που θα διατεθεί στις ανάγκες της ομάδας και ισορροπίας αποδυτηρίων) εννοείται με χαρά να μείνουν και θα είναι και ιδιαίτερα σημαντικοί σε ένα συνολικό επίπεδο ποδοσφαιρικής λειτουργίας.

Andreas295 - 18/12/2020 21:45

Η σύγκριση που κάνω αφορά τον παίχτη που μένει στον πάγκο σε σύγκριση με τον παίχτη που του παίρνει τη θέση στην 11αδα. Το αν ο Ολυμπιακός έχει 2-3 ακόμα συμβόλαια αυτού του επιπέδου δεν το ξέρω και δεν έχει σημασία. Σημασία έχει ότι ο Φορτούνης μένει στον πάγκο είτε για λόγους τακτικής είτε για λόγους ξεκούρασης για να μπει στη θέση του κάποιος που παίρνει πολύ λιγότερα. Στο ντέρμπι προχτές ο Φορτούνης έκατσε στον πάγκο όχι επειδή δεν ταίριαζαν τα στοιχεία του στο ματς, αλλά επειδή ο... Συνέχεια Μαρτίνς ήθελε να τον χρησιμοποιήσει σαν άσσο απ' το μανίκι του μαζί με τον Καμαρά στο 2ο. Το ξέραμε και πριν αρχίσει το ματς. Έχει διαφορά για μας αν ο Λιβάγια ξεκινήσει βασικός ή αν μπει ως αλλαγή; Σημασία έχει τι προσφέρει εκεί που αγωνίζεται για όσο αγωνίζεται.


Όσον αφορά τον Λιβάγια ξαναλέω ότι εδώ και 2 χρόνια είναι μέσα σε σχεδόν όλα τα γκολ που έχουμε βάλει σε ντέρμπι και προφανώς σ'αυτά προσμετρώ και τους 3 αντιπάλους μας που αναφέρεις. Θυμόμαστε την εξαιρετική και ψυχωμένη εμφάνιση του Μπακασέτα πριν 2 σεζόν και του Σιμόες προχτές. Πράγματι. Δε θυμόμαστε επίσης και την πρόκριση στον τελικό πέρσι με 2 γκολ του Λιβάγια; Απ' όλους τους παίχτες μπορεί να έχουμε πάρει μια εξαιρετική εμφάνιση κατά καιρούς. Το θέμα είναι εκτός απ' το να ρωτάμε "πότε είδαμε τον τάδε να παίζει καλά σε ντέρμπι;" να αναρωτηθούμε και μεταξύ μας πότε ήταν η τελευταία φορά που η ΑΕΚ έπαιξε ντέρμπι ως ΑΕΚ, δηλαδή ως ομάδα πλήρης που δε φοβάται, που έχει σχέδιο, ψυχή, πάθος και πίστη για τη νίκη. Πολύ εύκολη η απάντηση. Τη σεζόν 17/18 και με επιφύλαξη θα πω και τα ματς του ημιτελικού με τον Άρη πέρσι (ενδεχομένως δεν τα λες και ντέρμπι, αλλά στην πράξη ήταν). Βγάλαμε ποτέ στο γήπεδο εικόνα ΟΜΑΔΑΣ εδώ και 2 χρόνια; Εγώ δε θυμάμαι ούτε 1 παιχνίδι. Και θα με νοιάξει πρωτίστως αν ο Λιβάγια ή ο Μάνταλος ή ο οποιοσδήποτε δεν έκανε 1 ψυχωμένη εμφάνιση; Άντε κι αυτοί δεν κάνανε. Οι υπόλοιποι πού ήταν; Πες ότι προχτές βγήκε ο μη ψυχωμένος Λιβάγια. Είδες πουθενά τον Τάνκοβιτς εκτός απ' τη φάση στο 90; Μόνο με κατάθεση ψυχής πρέπει να τσιμπάμε βαθμούς απ' τα ντέρμπι ή πρέπει κάποια στιγμή να παίξουμε ποδόσφαιρο;


Ο Φορτούνης μπήκε 45 λεπτά, έκανε τις φάσεις του και αν ρωτήσεις έναν Ολυμπιακό σε 2 μήνες δε θα θυμάται καν αν έπαιξε ο Φορτούνης στον αγώνα γιατί αυτή η απλή εμφάνιση χωρίς γκολ και ασσίστ όπου έβγαλε όμως 4 ποιοτικές επιθέσεις σε συνεργασία με Χολέβα- Ελ Αραμπί- Μπουχαλάκη (Ραφίνια) θεωρείται ως κάτι μίνιμουμ και είναι προϊόν δουλειάς, ποιότητας του ίδιου και των συμπαικτών του, χημείας και ορθολογικού ποδοσφαίρου και ξεχνιέται εύκολα. Εμείς έχουμε ξεχάσει τι σημαίνει να απειλούν τα μπακ, έχουμε ξεχάσει τι σημαίνει overlap, έχουμε ξεχάσει τι σημαίνει ένα-δύο και περιμένουμε σε κάθε ντέρμπι να κάνει κατάθεση ψυχής ο Λιβάγια, ο Μάνταλος και όποιος άλλος παίζει μπροστά και αν παίζει απ' τη μέση και πίσω είναι λες και βλέπουμε όνειρο. Το προχτεσινό ήταν ένα απ' τα σπάνια ντέρμπι που πήραμε με γκολ από χαφ. Ήταν ένα απ' τα σπάνια παιχνίδια που ενώ δεν ήταν καλοί οι Λιβάγια-Μάνταλος βρέθηκαν κάποιοι άλλοι (ο Γκαρσία και ο Σιμόες) να κάνουν τη διαφορά κι αυτό γιατί όπως λέγαμε το καλοκαίρι με την προσθήκη του Γκαρσία η ομάδα αποκτά έναν ακόμη game changer που θα τη βοηθήσει να πάρει παιχνίδια και να απελεθευρώσει τους υπόλοιπους. Το είδαμε με το καλημέρα. Τώρα μένει να πάρουμε μπακ που να συνεισφέρουν επιθετικά ώστε να μπορούμε να παίξουμε και συνδυαστικό ποδόσφαιρο σε όλους τους χώρους του γηπέδου.


Εγώ θεωρώ τους Λιβάγια-Μάνταλο ως 2 απ' τους σημαντικότερους παίχτες της ομάδας και δεν μου αρέσει να μιλάω για κύκλους που κλείνουν όταν μιλάμε για παίχτες 27-29 ετών που γράφουν κάθε χρόνο υψηλά νούμερα. Οι κύκλοι κλείνουν όταν οι παίχτες δεν δίνουν όσα έδιναν. Όχι όταν δίνουν περισσότερα κάθε χρόνο. Επίσης θεωρώ ότι δεν υπάρχουν παίχτες ανάλογης ποιότητας στην άμυνα και κυρίως στα μπακ. Αν θέλουμε να δούμε φυσιολογική ποδοσφαιρική λειτουργία το πρώτο πρόβλημα που πρέπει να λύσουμε είναι η έλλειψη ποιότητας σε κάποιες θέσεις. Με Γκάλο, Μπακάκη και Λόπεζ στα τοπ τους πήραμε πρωτάθλημα και τώρα η ποιότητα στα μπακ έχει πέσει κατακόρυφα. Αφού λυθεί αυτό και έχουμε την απαραίτητη ποιότητα για να επιβληθούμε στα ντέρμπι και να παίξουμε ποδόσφαιρο μετά κρίνουμε και τους ποιοτικούς παίχτες που δεν αποδίδουν όπως θα θέλαμε, ειδικά όταν δεν αποδίδουν σε παιχνίδια που σπανιώς αποδίδει ο οποιοσδήποτε.

brooklynakos - 18/12/2020 15:06

Γνώμη μου : Αν 2 Ιανουαρίου είναι Βρανιες στην Αθήνα στο τηγάνι δεν χάνουμε

taxiss21 - 18/12/2020 18:18

Ένας Βρανιες δν φέρνει την άνοιξη φιλε. Θες μπακ τρομερα καλά.

brooklynakos - 18/12/2020 19:08

Μακάρι να φέρει 2 μπακ Αλλά επειδή ξέρουμε την σφικτή οικονομική πολιτική του προέδρου πιθανότερο βλέπω τώρα να φέρει Βράνιες που δεν θέλει προσαρμογή και ένα μπακ και το καλοκαίρι βλέπουμε...

Mike227 - 18/12/2020 14:18

Οι διλημματικές που τίθενται αναφορικά με την παραμονή ή όχι κάποιων ποδοσφαιριστών μας ,πρέπει να εδράζονται επί λογικών επιχειρημάτων.Και γίνομαι σαφής: Πρώτο θέμα που πρέπει να απασχολεί την ομάδα μας είναι ο προπονητής .Αν λυθεί αυτό,τότε στα ερωτήματα κρατάμε Λιβάγια και Ολιβέιρα ή αντικαθίστανται από άλλους , η απάντηση είναι τόσο απλή όσο και το 1+ 1 ίσον 2.Για μεν τον Λιβάγια εάν επιμένει στο 1 εκατ.Ευρώ + Εφορία προτείνω την απόκτηση 3 παικτών για τις θέσεις τερματοφύλακα... Συνέχεια ,στόπερ και δεξιού μπακ εγνωσμένης αξίας .Για δε τον Ολιβέιρα ούτε συζήτηση για παραμονή του .Τα λεφτά να διατεθούν για δεκάρι και για σκληροτράχηλο μεσοαμυντικό .Το πολύ κυρ ελέησον το βαριέται και ο παπάς.!!!

afev - 18/12/2020 18:05

Δηλαδη με 1 εκ πιστευεις οτι μπορουμε να παρουμε 3 παικτες και μαλιστα εγνωσμενης αξιας.... Δυστυχως τετοια θαυματα δεν γινονται. Γραφεις επισης για λεφτα απο τον Ολιβειρα.... απο Δεκεμβριο μπορει να διαπραγματευθει ελευθερα. Καμμια ομαδα δεν δινει χρηματα τωρα. Η περιμενει το καλοκαιρι να τον παρει ελευθερο η τον Γεναρη με ενα μικρο ποσο...

Αν μαλιστα φυγει οπως θες τον Γεναρη και αυτος και ο Λιβαγια για να παρουμε 10ρι τοτε πιστευεις οτι... Συνέχεια η χρονια βγαινει μονο με Καριμσεντερ φορ; Δεν γονονται αυτα φιλε μου

Mike227 - 18/12/2020 18:43

Χρόνια πολλά φίλε afev επ ευκαιρία Χριστουγέννων. Δεν κατάλαβα σου ομολογώ σε τι έχεις αντίρρηση από αυτά που αναφέρω.

siokostas - 18/12/2020 17:46

Διαβάζω πολλές αναλύσεις για τον Λιβάγια, αλλά δεν είδα να λαμβάνει κανείς υπ όψην του το γεγονός ότι ο Μάνταλος ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ από την ΑΕΚ , ετοίμασε τις βαλίτσες του, αλλά οι Άραβες υπαναχώρησαν. Πως ξέρουμε ότι αυτό δεν θα γίνει τον Γενάρη; Και αν δεν είχε χαλάσει η μεταγραφή αυτή, ποιος θα έπαιζε στην θέση του; Εύχομαι Καλές Γιορτές σε όλα τα αδέρφια, προπονητές του πληκτρολογίου.

aekbasket1 - 18/12/2020 15:11

Αγαπητοί φίλοι. Επειδή πολλά γράφονται και αναλύονται. Όλοι -νομίζω- συμφωνούμε ότι:

-Ο Λιβάγια ξέρει μπάλα.

-Θα θέλαμε να μην είναι τόσο "μανούρας" και ευέξαμπτος.

-Θα θέλαμε το Λιβάγια να ΜΗΝ παίζει στα άκρα (λόγω ταχύτητας, όχι γιατί τύπου 10άρια με ταχύτητα -αγαπητέ κέτσε- δεν παίζουν άκρα).... Συνέχεια
-Θα θέλαμε να μείνει, ΑΝ ΜΠΟΡΟΎΣΕ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΦΟΡ ή 10ΑΡΙ.

-Θα θέλαμε ΝΑ ΓΙΝΟΤΑΝ 6άρι-Μανταλος-Λιβάγια-Τάνκοβιτς-Γκαρσία-Φορ στην ίδια 11άδα, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ.

Η γνώμη μου είναι ότι ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟ ΕΝΑ, ΟΥΤΕ ΤΟ ΑΛΛΟ και έχει αποδειχτεί, ακόμα και τη χρονιά του πρωταθλήματος (βλέπε ανάλυση στο 1ο σχόλιο).


Το πρόβλημα της ΑΕΚΑΡΑΣ σε ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΜΑΤΣ τα τελευταία 3 χρόνια, δεν είναι ψυχολογικό και νοοτροπίας, αυτά έπονται. Είναι (στην λογική του "ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΧΩΡΑΝΕ") ΤΑΚΤΙΚΟ-ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΚΑΘΑΡΑ. (Όχι ότι δε θέλουμε ενίσχυση στα μπακ, φυσικά).

Andreas295 - 18/12/2020 14:17

Εγώ θα διαφοροποιηθώ απ' αυτό που διαβάζω από πολλούς ότι ο Λιβάγια πρέπει να φύγει. Σεβαστή κάθε γνώμη και θα πω κι εγώ τη δική μου.


• Κατακρίνουμε την παρουσία του Λιβάγια στα ντέρμπι εδώ και 2 χρόνια. Έχει προσφέρει σ' αυτά τα παιχνίδια όσα θα περίμενε κανείς με βάση την αξία του; Προφανώς όχι. Αλλά εγώ δεν θυμάμαι να είχαμε... Συνέχεια τα προηγούμενα 2 χρόνια μια δουλεμένη και ανταγωνιστική ομάδα που να είχε την ποιότητα και την ψυχολογία να πάρει τη νίκη σε ντέρμπι όπως είχαμε τη σεζόν 17-18. Άντε και ο Λιβάγια δεν έκανε τη διαφορά όσο θα περίμενε κανείς. Ξεχώρισε κάποιος άλλος; Υπήρχε τόσο καλή παρουσία των υπολοίπων ώστε να ρίξουμε την αποτυχία στην ατομική απόδοση ενός παίχτη;


• Η κριτική που γίνεται στον Λιβάγια στα δικά μου μάτια μοιάζει με την κριτική που γίνεται στο Μέσι επειδή δεν παίρνει Μουντιάλ η Αργεντινή. Δηλαδή ο Μέσι είναι το πρόβλημα της Αργεντινής; Άλλο αν κάνει και 2 και 3 και 5 παιχνίδια στα οποία δε θα φανεί όσο θα έπρεπε. Αυτόν θα άλλαζε κάποιος απ' το ρόστερ της Αργεντινής αν ήθελε να πάρει Μουντιάλ όμως; Έτσι και για την ΑΕΚ. Ο Λιβάγια είναι το πρόβλημα της ΑΕΚ; Εξαιτίας του Λιβάγια δεν κερδίζει ντέρμπι ή πρωτάθλημα η ΑΕΚ; Ένας παίχτης που τελείωσε την προηγούμενη σεζόν με 10+ γκολ και ασσίστ είναι το πρόβλημα; Γιατί; Επειδή είναι αργός και δεν έχει θέση; Ναι δεν έχει κάνει τη διαφορά σε αρκετά ντέρμπι και αυτό είναι πρόβλημα, αλλά προσωπικά πιστεύω ότι τα προβλήματα της ΑΕΚ είναι διαφορετικά και πιο σημαντικά απ' το αν ο Λιβάγια έβαλε 1-2 γκολ παραπάνω ή αν κέρδιζε ένα ματς μόνος του.


• Η ποιότητα των μπακ μας δεν είναι στο επίπεδο που θα έπρεπε-θέλαμε, κάτι που αν ίσχυε θα μας έκανε πολύ πιο επικίνδυνους απ' τα άκρα, θα μεγάλωνε το πλάτος των επιθέσεών μας, θα "άπλωνε" περισσότερο την αντίπαλη άμυνα και άρα θα έδινε περισσότερες επιλογές στους παίχτες που αγωνίζονται πιο κεντρικά. Σπανίως απειλούμε απ' τον άξονα στα ντέρμπι και πάντα βάζουμε γκολ είτε από σέντρες απ' το πλάι είτε από στημένα. Έχουμε τους καλύτερούς μας παίχτες στον άξονα (πλην Γκαρσία που δεν τον είχαμε τα 2 τις δυο τελευταίες σεζόν), άρα οι αντίπαλοι μας μπλοκάρουν τον άξονα και δε μπορούμε να φτιάξουμε παιχνίδι, οπότε πάμε τη μπάλα στο πλάι όπου τα μπακ μας δεν προσφέρουν όσα θα έπρεπε στο επιθετικό παιχνίδι της ομάδας με αποτέλεσμα να είμαστε δυσλειτουργικοί και αναποτελεσματικοί είτε απ' τον άξονα που έχει μπλοκαριστεί είτε απ' τα άκρα που δεν απειλούν ποιοτικά την αντίπαλη άμυνα. Άρα οι κεντρικοί μας παίχτες είτε δεν βρίσκουν χώρους στον άξονα και εγκλωβίζονται είτε τραβιούνται στο πλάι για να βρουν χώρους για σέντρες ή για κάποια ενέργεια. Εδώ και 2 χρόνια ας δούμε λίγο τα ντέρμπι στα οποία έχουμε βάλει γκολ:


- ΑΕΚ - ΠΑΟΚ 2-2: 1ο γκολ ο Τσιγκρίνσκι μετά από εκτέλεση φάουλ του Λιβάγια. 2ο γκολ ο Ντέλετιτς μετά από σέντρα του Μάνταλου από αριστερά.


- Ολυμπιακός - ΑΕΚ 4-1: Γκολ Πόνσε μετά από λάθος του τερματοφύλακα σε φάση που δημιουργήθηκε από σέντρα του Κλωναρίδη από δεξιά.


- ΑΕΚ - ΠΑΟΚ 1-1: Γκολ του Πόνσε από σέντρα του Λιβάγια απ' τα δεξιά.


- ΑΕΚ-Ολυμπιακός 1-1: Γκολ του Μπακασέτα που έσπασε τη μπάλα στο πλάι στον Γκάλο ο οποίος με σέντρα απ' τα δεξιά ξαναβρήκε τον Μπακασέτα. (Μοναδική ασσίστ από μπακ σε ντέρμπι σε 2 χρόνια)


- Παναθηναϊκός - ΑΕΚ 3-2: 1ο γκολ από σουτ του Μπακάκη μετά από κόντρα που έγινε μετά από σουτ του Λιβάγια. 2ο γκολ ο Ολιβέιρα από στημένο του Λιβάγια και παρεμβολή Μάνταλου.


- ΑΕΚ - Παναθηναϊκός 1-0: Με το σουτ του Αραούχο μετά από ασσίστ του Λιβάγια.


- ΑΕΚ - Παναθηναϊκός 1-1: Με γκολ του Λιβάγια από ασσίστ του Ολιβέιρα.


- ΑΕΚ - Ολυμπιακός 1-2: Γκολ του Αραούχο από κόρνερ με εκτελεστή το Λιβάγια.


- ΠΑΟΚ - ΑΕΚ 0-2: 1ο γκολ ο Τσιγκρίνσκι μετά από εκτέλεση κόρνερ του Λιβάγια. 2ο γκολ ο Λιβάγια με πέναλτι.


- Παναθηναϊκός - ΑΕΚ 1-3: 1ο γκολ Τσιγκρίνσκι από ασσίστ του Μάνταλου απ' τα δεξιά. 2ο γκολ ο Ολιβέιρα μετά από λάθος της άμυνας. 3ο γκολ ο Βέρντε με πέναλτι.


• Δύο χρόνια τώρα λοιπόν (2018-2019 και 2019-2020 δε μετράω τη φετινή σεζόν όπου είχαμε άλλη 1 ασσίστ του Παουλίνιο με Παναθηναϊκό) έχουμε πάρει 1 ασσίστ από μπακ σε ντέρμπι. 1! Και δεν είναι μόνο οι ασσίστ, αλλά το ότι δεν δημιουργούν όσες επικίνδυνες καταστάσεις θα έπρεπε στην αντίπαλη εστία. Ας δει κάποιος τον Τσιμίκα πχ που πέρσι μόνο σε 2 ματς με τον ΠΑΟΚ έχει δώσει ασσίστ και έχει φτιάξει το γκολ στο 0-1 στην Τούμπα ή τον Μάτος και τον Γιαννούλη στο μεταξύ μας 1-1 πριν 2 μήνες που είναι μέσα στις περισσότερες απ' τις επιθετικές ενέργειες του ΠΑΟΚ και φτιάχνουν συνεχώς φάσεις. Επίσης σπάνια βρίσκουμε γκολ απ' τον άξονα και ακόμα πιο σπάνια από οργανωμένη επίθεση.


• Εδώ και 2 χρόνια λοιπόν η ΑΕΚ δεν πάει καλά στα ντέρμπι αλλά όποτε σκοράρει, ο Λιβάγια είναι μέσα στην πλειοψηφία των γκολ μας είτε με ασσίστ είτε με γκολ. Ακόμα κι αν δεχτούμε ότι ο Λιβάγια δεν έδωσε όσα έπρεπε στα τόσα και τόσα ντέρμπι που χάσαμε ή πήραμε Χ (που ισχύει), υπάρχει άλλος παίχτης που να έκανε τη διαφορά;


• Στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό και σε πολλά ακόμα πράγματι δεν είχε καλή εικόνα και αυτό προβληματίζει. Για την ποιότητα και το συμβόλαιο του δεν είναι αποδεκτό να μην τον "νιώθει" η αντίπαλη άμυνα. Θα διαφωνήσω με τον φίλο aekbasket1 στο ότι στα άκρα δεν μπορεί να προσφέρει επειδή γυρνάει πολύ πίσω στα ντέρμπι ενώ στα πιο εύκολα παιχνίδια φαίνεται επειδή μπορεί να ντριπλάρει κι αυτό γιατί και στα ντέρμπι είναι πάρα πολλές οι φορές στις οποίες κάνουμε οργανωμένες επιθέσεις στο μισό γήπεδο και δεν προσπαθούμε να χτυπάμε μονίμως στο τρανζίσιον. Σ' αυτές τις περιπτώσεις (που είναι και πολλές) τι κάνει λάθος ο Λιβάγια; Ξεχνάει να ντριπλάρει; Δε νομίζω. Εγώ το αποδίδω στο ότι μαρκάρεται πιο αποτελεσματικά τόσο ο ίδιος όσο και οι γύρω του, οπότε δυσκολεύεται περισσότερο να κάνει σωστή επιλογή, κρατάει περισσότερο τη μπάλα, βρίσκεται μακριά απ' το αντίπαλο τέρμα για να σουτάρει, τα μπακ σπανίως κάνουν το overlap, οπότε δεν έχει τη δυνατότητα να συνεργαστεί όπως θα έπρεπε με τους γύρω του, κάτι που τον οδηγεί είτε σε μια ασφαλή-μη δημιουργική επιλογή είτε σε κάποιο λάθος. Το ίδιο πάνω κάτω ισχύει και για το Μάνταλο ο οποίος επίσης δεν έχει έντονη παρουσία σε πολλά ντέρμπι παρόλο που παίζει στη θέση του.


• Ρωτάμε αν αξίζει 1.000.000 ο Λιβάγια για να κερδίζουμε τον Παναιτωλικό και τη Λαμία, αλλά ξεχνάμε ότι πέρσι ο Λιβάγια μας ξελάσπωσε αρκετές φορές κόντρα σε θεωρητικά πιο εύκολες ομάδες όπως ο Παναιτωλικός. Ξεχνάμε ότι μας έστειλε τελικό και ασχέτως αν ήταν ή δεν ήταν στην ουσία mvp του πρωταθλήματος, αδιαμφισβήτητα ήταν ο mvp της ΑΕΚ. Το γιατί ο mvp τς ΑΕΚ πέρσι θεωρούμε ότι δεν αξίζει να μείνει όταν μέχρι πριν 3-4 μήνες η τεράστια πλειοψηφία "έκραζε" που δεν ανανέωσε μέσα στο καλοκαίρι, για μένα είναι αλληλένδετο με την πορεία της ομάδας. Αν είχαμε κάνει 2 καλά αποτελέσματα ακόμα και η άμυνα δεν ήταν ανύπαρκτη τόσο καιρό δε θα μας πείραζε κανένας Λιβάγια, θα θεωρούσαμε την ανανέωσή του αυτονόητη όπως κάναμε μέχρι το Σεπτέμβρη και θα ψάχναμε για "πινελιές" στο ρόστερ. Τώρα που είχαμε τέτοια εικόνα μας ενοχλεί ο Λιβάγια κι αν έληγε το συμβόλαιο του Μάνταλου θα μας ενοχλούσε ο Μάνταλος, όπως όταν έληγε το συμβόλαιο του Σιμόες μας ενοχλούσε αυτός και αρκετοί τον θεωρούσαν και παλαίμαχο.

johnsot - 18/12/2020 13:35

Διαβάζοντας τα σχόλια από κάτω νομίζω ότι η αλήθεια είναι κάπου στην μέση. Δλδ αν η ΑΕΚ δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να πάρει 2 μπακ και 1 σέντερ μπακ της προκοπής λόγω συμβολαίου Λιβαγια, ας πάει στην ευχή του Θεού. Αν όχι, η ποιότητα του είναι για πρωταθληματικη ΑΕΚ ακόμα και ας παραμένει δυσεπιλυτη εξίσωση η σωστή αξιοποιηση του. Θα λείψει πάντως ο Λιβαγια αν φυγει, να μην έχετε καμία αμφιβολια

officer123 - 18/12/2020 13:47

Θα λείψει εφόσον μείνεις με έναν Μανταλο στα επιτελικά χαφ. Αυτό όμως μπορούν να το δουν από το καλοκαίρι. Προτεραιότητα τώρα έχουν οι 3 της αμυνας αντί του Λιβαγια ή τουλάχιστον τα 2 μπακ

johnsot - 18/12/2020 15:16

Κατά την γνώμη μου φίλε officer123 ο μόνος μπροστά που πρέπει να αλλάξει είναι ο Ολιβέιρα με έναν γρήγορο, τεχνίτη παίκτη (βρίσκεις με το συμβόλαιό του). Πίσω τα έχουμε χιλιογράψει και στην μέση ένας καλύτερος του Κρίστισιτς. Τότε θα είμαστε πλήρεις

officer123 - 18/12/2020 15:56

Όσο περνάει ο καιρός τόσο κερδίζει πόντους ο Ολιβειρα έναντι του Λιβαγια. Σε βεβαιώνω ότι εάν ο Ολιβειρα ήταν δεμένος με την ομάδα τα σχόλια για την παραμονή τη δική του θα ήταν πολλαπλάσια, γιατί βγάζει μεγάλο πάθος στα ματς, αλλά δυστυχώς μόνο για την πάρτυ του... Σε κάθε περίπτωση όλοι συμφωνούμε για τους 3 στην άμυνα και το 1 χαφ.

R21_AEK - 18/12/2020 13:28

Αρκετοι λεμε να φυγει ο Λιβαγια αλλα ρε γ@μωτο η ηλικια του ειναι ακομη μικρη και φοβαμαι πως αμα τον δωσουμε μετα θα λεμε γιατι το καναμε οπως με Μπακασετα αν ομως εχουν βρει ηδη καποιον καλο παιχτη και αντικαταστατη του Λιβαγια αμεσα με παιχτη ποιοτητας τυπου Γκαρσια τοτε ας τον δωσουν.

evo21 - 18/12/2020 13:08

aekbasket1 , ειμαι μικρος ναι , Είσαι το Άλφα το Έψιλον το Κάππα, τέτοια καψούρα στην καρδιά μου δεν ξαναδα και σ' αγαπω ΑΕΚΑΡΑ μου πολύ, γιατί μεγάλωσα μέσα στη Σκεπαστή. Πηραμε βάρκες ήρθαμε με πλοία, από την Πόλη κι από τη Μίκρα Ασία και σ' ένα τοίχο η ιστορία μας γραμμένη ΑΕΚ ΣΗΜΑΊΝΕΙ ΠΡΟΣΦΥΓΙΆ ΞΕΡΙΖΩΜΕΝΗ.

marv - 18/12/2020 11:28

Παίζει να έχουμε νέο δεξί μπακ και στόπερ στο ματς με τον γαύρο;

aekny21 - 18/12/2020 11:24

Καποια στιγμη πρεπει να σαματησουμε ολοι να ωραιοποιουμε καταστασεις, γιατι απλα ο κοσμος εχει κουραστει. Στην 6η χρονιά της επιστροφής η ομαδα ειναι ξακαθαρα 2 σκαλοπατια πιο κατω απο τον γαυρο του νοτου, και μαλλον 1 απο το γαυρο του βορρα. Σε αλλες συνθηκες, ακομη και στα 2 σκαλοπατια κατω, επαιζε καλυτερα απο οτι παιζει σημερα. Οποτε η ομαδα δεν παει καλα, και δεν χρειαζεται να ερθει το ματς στο Καραισκακη για να το μετρησουμε. ειμαστε στο -6, δεν εχουμε κερδισει κανενα ντερμπυ φετος,... Συνέχεια και μονο 2 συνολικα σε 1 χρονο σε πανω απο 12 ματς ντερμπυ στο διαστημα αυτο. η ελλειψη παρουσιας φιλαθλων στην εξεδρα εχει μειωσει την γκρινια, αλλα δεν ξερω κανενα που να ηταν στο γηπεδο και να πανηγυριζε μετα το προχτεσινο ματς

Konstantinos_1975 - 17/12/2020 23:07

Καλησπέρα, στην παρέα. Πραγματικά, θα ήθελα να δω μερικές απόψεις για χθες, μιας και δεν διάβασα τα σχόλια, στο άρθρο με το αποτέλεσμα. Διότι, όποιοι θυμούνται σχολίασα, ότι στο ματς με τον Απόλλωνα, η ομάδα ήταν να την πιεις στο ποτήρι και δέχθηκα, κυρίως ειρωνικά σχόλια. Αυτό, διότι η ομάδα δέχθηκε 3 γκολ.... Συνέχεια
Εγώ, πάντως και χθες, ικανοποιήθηκα, σε μεγάλο βαθμό, με την ομάδα. Το φώναζα, μονίμως, ότι το ματς, θα ερχόταν 2-1. Κι παραλίγο να γίνει. Στο πρώτο ημίχρονο, είχα μεγάλη δυσαρέσκεια, διότι είδα έναν Ολυμπιακό, που δεν κατέβηκε, να «πάρει» το ματς - μισή αλήθεια - και δεν του κάναμε κάποια σοβαρή ζημιά. Τι εννοώ. Ναι μεν, είχε παίχτες ενδεκάδας, αλλά είχε αφήσει τον Καμαρά στον πάγκο. Αυτό, για μένα, μου έδειξε ότι θα τα έπαιζε όλα για όλα στο 2ο.


Για τα λίγα, που ξέρω, για τον φετινό Ολυμπιακό, είναι ότι κάνει μεγάλη διαχείριση στο πρώτο, ώστε να καθαρίζει τα ματς, με πιο μεγάλη άνεση στο δεύτερο. Αυτό, σημαίνει ότι κράταγε κάποιους παίχτες «κλειδιά», στον πάγκο, ώστε να τους βάλει στο δεύτερο και να του βγει, το ματς, όπως ήθελε. Κι παραλίγο, να γίνει αυτό. Αλλά ας το δούμε λίγο πιο αναλυτικά.


Η ομάδα μας, στο πρώτο ημίχρονο, δεν κατάφερε να φτάσει με ευκολία στα «καρέ» του αντιπάλου, όπως και ο αντίπαλος. Απ' την μεριά μας, βλέπαμε μια σιγουριά στην άμυνα, με Τσιγκρίνσκι και Νεντελτσιάρου, όπως και ο Τσιντώτας, που φαινόταν με περισσότερη αυτοπεποίθηση. Ο Μπακάκης, δεν τα πήγε άσχημα, αλλά ούτε και ο Λόπες. Επιθετικά, δυστυχώς, οι Λιβάγια και Καρίμ, δεν κατάφεραν να φανούν και ιδιαίτερα. Ο Μαρτίνς, πήγαινε ξεκάθαρα για διαχείριση, όπως κάνει συνεχώς και προσπάθησε να χτυπήσει το ματς, στο δεύτερο ημίχρονο.


Έτσι κι έγινε, αφού εμείς είδαμε να περνάει ο Ολιβέιρα στο ματς, που ήταν θετικός χθες, με αρκετά τρεξίματα και μαρκαρίσματα στον αντίπαλο, ενώ ο Μαρτίνς, έξυπνα πέρασε τον Καμαρά στην θέση του Τιάγκο Σίλβα, που τον θεωρώ τον δικό τους Σιμάο, αλλά και τον Φορτούνη στην θέση του Μασούρα, που δεν μπορούσε να βρει χώρους.


Γι' αυτό και στο δεύτερο, είδαμε έναν Ολυμπιακό, να πατάει καλύτερα, διότι έβγαλε και τους 2 αρνητικούς του παίχτες. Εκεί, είδαμε τον Μπακάκη, να κάνει το πρώτο, αλλά και μοιραίο λάθος, ξεχνώντας τον αντίπαλο μόνο του, όπως και τον Λόπες, να κάνει ένα επαναλαμβανόμενο λάθος, ξεχνώντας το οφσάιντ. Και το πληρώσαμε.


Ο Ιταλός, όμως, είχε την σωστή σκέψη. Είδε ότι ο Λιβάγια, δεν «τράβαγε» και έβαλε εξτρέμ και παίζαμε με 2 εξτρέμ και η ομάδα έγινε πολύ πιο παραγωγική. Ο Παουλίνιο, έδωσε και αυτός κάποια πράγματα απ' τα δεξιά, που μην τον ματιάσω, κάνει κάποιες αξιόλογες εμφανίσεις. Στο κέντρο, υπήρχε θέμα με τον Κρίστιτσιτς, που δεν τα πήγε και τόσο καλά, αλλά δεν έλειψαν και τα «τσαφ», απ' τον Σάκχοφ, χωρίς να προσφέρει και αυτός ιδιαίτερα.


Η ομάδα, ήταν αρκετά επιθετική, με τα δύο εξτρέμ, που δημιουργούσαν πολύ συχνά πρόβλημα, στην άμυνα του Ολυμπιακού. Γι' αυτό και ήρθε και το γκολ, στο οποίο μεν φέρει ευθύνη και ο Σα που δεν υπολόγισε σωστά, αλλά χάρηκα για τον Αντρέ, που φαίνεται άλλος παίχτης και σημαντικό εργαλείο για την ομάδα. Ακόμα και μετά το 1-1, το πιστεύαμε παραπάνω ότι μπορούσαμε και σταθήκαμε άτυχοι, λόγω του κακού αγωνιστικού χώρου.


Εγώ, χάρηκα, που παραμένει ο Καρέρα, διότι είμαι υποστηρικτής του και δεν θεωρώ σε καμία περίπτωση, πώς είναι η κύρια αιτία, για τον «Γολγοθά» που περνάει η ομάδα. Από 'κει και πέρα, έχουμε πλέον πλήρη συγκέντρωση στο πρωτάθλημα και ελπίζουμε σε κάποια μεταγραφή μπακ τον Γενάρη, ώστε να μείνουμε στην διεκδίκηση, και γιατί να μην το πάρουμε κιόλας, του πρωταθλήματος.


Υ.γ. Έχω μία ερώτηση και αφορά τον Σιμάνσκι. Δυστυχώς, είναι άφαντος και δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί. Απ' όσο ξέρω, η αποθεραπεία του, πρέπει να τελείωσε. Ή μήπως κάνω λάθος;

corfaek - 18/12/2020 11:21

Πολύ πολύ σωστά... για τον Σιμανσκι όμως όπως και για κάθε παίχτη που γυρίζει από τραυματισμό δεν αρκεί το να είναι απόλυτα υγιής αλλά πρέπει να είναι και σε κατάσταση ικανή ώστε να πάρει θέση άλλου παιδιού. Ο περσινός Σιμανσκι σαφώς και παίζει αλλά πρέπει να ξαναφτάσει στην ίδια κατάσταση. Εννοείται πως θέλω να τον δούμε με Βόλο για κάποιο διάστημα.

Φοίνικας - 17/12/2020 23:35

Μου αρέσει Κετσε που σημειώνεις ότι δεν μπορεί να θεωρείται επιτυχία μια ισοπαλία σε ντέρμπι. Αλλά όντως, και σε σχέση με όσα ζήσαμε στο πολύ πρόσφατο παρελθόν, δείξαμε σημάδια ζωής. Αλλά όπως και να το δεις, όταν από το 2015 έως το 2018 είχαμε σαφώς περισσότερες νίκες στα μεταξύ μας ματς με ΟΣΦΠ οι οποίες περιλάμβαναν δύο μάλιστα προκρίσεις στο κύπελλο, το να μετράμε στα τελευταία 8 ματς από τότε 5 ήττες και 3 ισοπαλίες, όχι απλά δεν είναι τιμητικό, προσωπικά θα το χαρακτήριζα και... Συνέχεια ποδοσφαιρικά ντροπιαστικο. Την μαύρη διετία 2013-2015 βασταγαμε με την σκέψη της αγωνιστικής εκδίκησης στο μυαλό μας. Το 2017-2018 επιτεύχθηκε ιδιαίτερα εμφατικά. Και καλούμαστε να επιστρέψουμε σε αυτό το status. Την 3η Γενάρη λοιπόν υπάρχει μόνο η νίκη.


Στο χτεσινο ματς, αν θέλουμε να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα, φάνηκε ότι αυτη την στιγμή δεν μας χωρίζει το περυσινό χάος που φανησε στα 5 μεταξύ μας ματς (βάζω και το φετινό τελικό με τα περσινά ροστερ). Χτες φάνηκαν ως εικόνα δύο πάνω κάτω ισάξιες ομάδες, με τον ολυμπιακό στα σημεία να έχει καλύτερη λειτουργία. Δεν συμμερίζομαι την σπεκουλα ότι ο ΟΣΦΠ έδειξε αλαζονεία, ή αν την έδειξε είναι δείγμα ασοβαροτητας οπότε ακόμα καλύτερα. Πέρα από αυτό πιο κοντά στην νίκη από άποψη κλασικής ευκαιρίας βρέθηκε η ΑΕΚ στο 90.


Το ματς στο τηγάνι ειναι στις 3 Γενάρη και σίγουρα ακόμα και μεταγραφή να έχει γίνει την πρώτη μέρα του 2021 δεν πρόκειται να αγωνιστεί. Αν θέλουμε ωστόσο να έχουμε τύχη, οφείλουμε να βρίσκονται το συντομοτερο δυνατό στα Σπάτα ένα δεξί και ένα αριστερό μπακ (με τον Μιτάι μάλιστα ως μπακ απ του) και ένας σέντερ μπακ στο ίδιο επίπεδο με Τσιγκρι και Νεντελτσεαρου. Η διαφορά ποιότητας των δύο τελευταίων με τους Χνιντ και Σβάρνα είναι τεράστια και φάνηκε χτες. Η δε τακτικη προσέγγιση της φάσης του γκολ από Λοπες και Μπακακη ίσως να μην συναντάται καν σε αγώνα under15 πλέον. Κι αυτό γίνεται ακόμα χειρότερο όταν σκέφτεσαι ότι οι εναλλακτικές είναι ο Παουλινιο, ο Βασιλαντωνοπουλος και ο Ινσουα που είναι μια απογοήτευση σε σχέση με όσα είχε δείξει στον ΠΑΟ.


Για Τσιγκρι και Νεντε είπαμε, δεν γίνεται να μην γίνει ειδική αναφορά στον Σιμοες. Για τον οποίο πέρυσι οι περισσότεροι από εμάς σταζαμε απελπισία, τον θεωρούσαμε τελειωμένο γιατί έτσι έδειχνε. Είναι τεράστιος μάγκας και ψυχαρα. Μαζί με Γκαρσία οι καλύτεροι του γηπέδου.


Κι ενώ λοιπόν ο Σιμοες γύρισε όλη αυτή την κατάσταση και το κλίμα που είχε δημιουργηθεί εις βάρος του έχοντας μάλιστα στο ενεργητικό του φέτος ήδη δύο κομβικά γκολ σε μεγάλα ματς (και δεν είναι καν επιθετικός) αναζητείται ποτέ ήταν η τελευταία φορά που σημάδεψαν μεγάλο ματς ο Λιβαγια και ο Μανταλος. Και στο δικό μου το μυαλό πρέπει να γυρίσω στο 2017 και το 3-2 επί του ΟΣΦΠ, αντε και το 1-1 στην Λεωφόρο με το γκολ του Λιβαγια στις καθυστερήσεις. Από εκεί και πέρα? Μηδέν, τίποτα. Για τα γελάκια ψες δεν ασχολούμαι καν, αλλά οι μεγάλοι παίχτες καλούνται να σημαδευουν και τα μεγάλα ματς. Όπως έκανε δεν ξέρω κι εγώ πόσες φορές ο Ντέμης, όπως έκανε ο Μανώλης, όπως έκανε ο Λυμπε, όπως έκανε ο Σαβεφσκι, όπως έκανε χτες ο Γκαρσία απλά και μόνο με τα 4 κόρνερ φαρμάκι που εκτέλεσε και που θα έγραφε και ιστορία, όπως σωστά έγραψε ο Κετσε, αν το γρασιδι ήταν στοιχειωδώς κατάλληλο για αγώνα.


Εν κατακλείδι ο πλανήτης ΑΕΚ έδειξε ζωή. Αλλά για να είναι η ΑΕΚ που θέλουμε και ονειρευομαστε οφείλουν οι έχοντες τα κλειδιά να την ενισχύσουν τουλάχιστον στις 3 θέσεις τις αμυνας που το φωνάζει αλλα και να απαλλαγεί από όσους έκαναν τον κύκλο τους σε αυτή την ομάδα και πλέον δυστυχώς αποτελούν τροχοπέδη για την εξέλιξη της. Έτσι το βλέπω πλέον κι όταν το βλέπω διαφορετικά είναι μάλλον γιατί με πιάνουν οι συναισθηματισμοι μου που τους έχω συνδέσει με την μεγαλύτερη Ενωσιτικη χαρά των τελευταίων 25 ετών.

corfaek - 18/12/2020 11:14

Σωστός όπως πάντα αλλά με μια επισήμανση: μπορεί εμείς να ζήσαμε το 13-15 με την εκδίκηση στο μυαλό μας αλλά δεν παίζουμε εμείς! Ο Λιβαγια ο Γκαρσία ο Καρίμ ο Νέλσον, γενικά όλοι οι ξένοι ΔΕΝ έχουν τέτοια πράγματα στο μυαλό τους και ούτε που νοιάζονται αν για 20 χρόνια μας κατέστρεψε η παράγκα. ΔΕΝ τους νοιάζει! Μόνο ο ποδοσφαιρικός εγωισμός του να κερδίσουν τον πρωταθλητή μπορεί να λειτουργήσει! Αυτά.

Mentoras - 18/12/2020 10:57

Πρεπει να δοκιμαστεί ο τανκοβιτς στην θεση του μανταλου που ειναι ντεφορμε; πρεπει να εχει βρεθει ηδη δεξι μπακ επιπέδου; αυτα πρεπει να ειναι τα δεδομενα για καραισκακη... Και φυσικα να ειναι ξεκουραστος και ετοιμος μαχαιρας και μιται στο. Καραισκακη αυτα τα παιδια πρέπει να κανουν παπαδες μαζι με τον γκαρσια φυσικα

corfaek - 18/12/2020 10:28

Εγώ στέκομαι σ'αυτό που είπε ο Τσακίρης, πως ο Μάρκο ήταν πολύ συνεπής σε αυτό που του ζητήθηκε τακτικά να κάνει! Γνωρίζουμε πως και λόγω σωματοδομης δεν είναι ο παίκτης που θα οργώσει το γήπεδο βοηθώντας και το μπακ και να τρέχει μπροστά. Αυτό μόνο.

fotis_g - 18/12/2020 09:27

Καλημέρα σε όλους. Ο κοουτς καλό είναι να καταλήξει σε 15 βασικούς, οι οποίοι να παίζουν συνέχεια. Το rotation πλην Τσιγκρινσκι δεν χρειάζεται. Αλλιώς δεν δένει η ομάδα. Αυτό τηρεί και ο βασικός αντίπαλος. Παίζουν οι 35ρηδες συνεχόμενα ματς. Για το αν αξίζει να μείνει ο Λιβαγια και με τόσα λεφτά, ας σκεφτούμε ότι το ίδιο αργός αλλά παικταρας Φορτουνης παίρνει 2 εκατ και τρώει πάγκο.

1kitrinopistoli - 18/12/2020 09:13

Αν είναι με τόσα λεφτά που θα δαπανηθούν για να μείνει ,να παίζει σε μια θέση όπως στο ντέρμπι που ζημιώνει και τον εαυτό του και την ομάδα του τότε ποιο το όφελος?Στα πλέι οφ θα ξαναβρούμε όσους δεν μπορούμε να κερδίσουμε και δεν πιστεύω πως με την ίδια ενδεκάδα με το ίδιο σύστημα μπορούμε να πάρουμε κάτι περισσότερο από αυτό που πήραμε με τον γαβρο

officer123 - 18/12/2020 08:54

είχαν οι Μπακασέτας, Σιμόες, Γαλανόπουλος προτάσεις όπως ο Λιβάγια;;;;;

ας πάει στο καλό, πιστεύω ότι η ομάδα θα πάει καλύτερα χωρίς αυτόν

atlR219111924 - 18/12/2020 02:09

Επειδή ακούω τους πάντες πλέον να λένε να φύγει Ο Λιβάγια θα πω κάτι. ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΟΎΤΕ ΕΞΤΡΈΜ ΟΎΤΕ WINGER. Η φυσική θέση του είναι πίσω από τον επιθετικό(τον striker δηλαδή) ,όπως παίζει για παράδειγμα ο Καμαρά πίσω από Ελ Αραμπί στον γαύρο..

TSAPMAN21 - 18/12/2020 02:01

ΑΕΚΑΡΑ ΓΕΡΑ!!!ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΡΩΝΕ ΣΙΔΕΡΑ.ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ'' ΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ''.ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΑ ΕΙΧΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΕΙ...ΑΥΤΗ Η ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΥΦΗΙΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΕ ΑΝΤΡΕ ΣΙΜΟΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ...ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΦΑΟΥΛ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΚΑΤΑ 90% ΣΙΓΟΥΡΟ ΓΚΟΛ ΤΟΥ ΓΚΕΙ....ΟΛΑ ΚΥΛΑΝΕ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ...ΚΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΙΤΑΝΑΣ ΠΕΤΑΓΕΤΕ ΣΤΟ 88 ΕΝΑ ΚΕΦΑΛΙ ΠΑΝΩ ΑΠ ΤΟΝ ΤΣΙΓΚΡΙΝΣΚΙ ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΕΙ... Συνέχεια ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ ΠΑΙΧΤΕΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΤΟΥ ΓΚΕΙ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΕ ΤΗ ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΤΟΥΣ ΧΤΥΠΗΣΕ...ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΕΙΔΑ Α Ν Α Τ Ρ Ι Χ Ι Α Σ Α!!!!!!!!ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΤΗΓΑΝΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΣΑΣ...ΝΙΚΗΣΤΕ ΤΟΝ ΓΑΥΡΟ!!!

Gamarra63 - 18/12/2020 01:13

Όλα καλά Κώστα, είμαστε ακόμα ζωντανοί. Τα γελάκια του Λιβάγια τα προσπερνάω, ασήμαντες λεπτομέρειες για να γίνεται κουβέντα και να δημιουργούνται εντυπώσεις..

Όμως, το πρώτο ματς με Τραμπζονσπόρ πέρυσι ήταν σκάνδαλο (δεν υπερασπίζομαι βέβαια τον Καρντόσο), δοθέντος του τι έγινε στη ρεβάνς στην Τραπεζούντα λίγες μέρες μετά.

Αντίστοιχα τα ματς με Μπράγκα και Απόλλωνα ήταν επίσης σκάνδαλα ολκής. Δέχομαι ότι η αποβολή του... Συνέχεια Μάνταλου στο περιστέρι ήταν γκάφα, ατύχημα βρε αδερφέ, συμβαίνουν και αυτά. Το ίδιο και με την αποβολή του Σακχώφ που προκάλεσε την κατάρρευση με Ζόρια. Δέχομαι και την ανωτερότητα της Λέστερ. Αλλά τα ματς με Μπράγκα και Απόλλωνα δεν μπορώ να τα χωνέψω. Δυο γκολ από τα αποδυτήρια στο ένα, παραλίγο ισοφάριση μέσα σε 60 δευτερόλεπτα στο τελευταίο λεπτό των καθυστερήσεων στο άλλο.

Μπακάκης, Σβάρνας, Τσιντώτας, Παουλίνιο, όλοι εκτός του Χνίντ, παίζουν με τον Καρρέρα ένα χρόνο τώρα, και ακούστηκε μέχρι και ότι δεν είναι ξεκάθαροι οι ρόλοι όταν αμύνεται η ομάδα. Αν είναι δυνατόν!

Δεν μπορώ να πιστέψω λοιπόν ότι πρόκειται για ντεφορμάρισμα, θέματα αυτοπεποίθησης, φοβίες, ελλειψη πλάνου, έλλειψη προετοιμασίας και όλα τα αλλά γραφικά που ακούγονται, όταν πρόκειται για επαγγελματίες ποδοσφαιριστές και προπονητικό τιμ με καλό παρελθόν. Ακούω τα περί ελλιπούς προετοιμασίας λόγω πρωτοφανών συνθηκών, αλλά μετά είδαμε και παιχνίδια όπως με Βόλφσμπουργκ, Ζόρια έξω (κάποιοι εμπαθείς είπαν ότι δεν ήταν ο Καρρέρα στον πάγκο και γι αυτό ρίξαμε τέσσερα), Αστέρα κλπ.

Πρέπει λοιπόν να καταλάβουμε γιατί η τρικυμία σε ένα φλυτζάνι τσάι, και ποιοι ήταν οι λόγοι, υπαίτιοι κλπ. Δεν λέω ότι ο Καρρέρα είναι άμοιρος ευθυνών, αλλά αυτά τα καραγκιοζιλίκια δεν μπορεί να ήταν μόνο έργο Καρρέρα.

Και βέβαια δεν θέλω και γενικότητες του τύπου “έχασε τα αποδυτήρια”. Και αν τα είχε χάσει, πως τα βρήκε εχθές ξαφνικά.

Ο παντελονάτος Τσίγκρι είπε πολλά χθες. Αν δεν φθάσει το μαχαίρι στο κόκκαλο, και δεν θα πάμε πουθενά φέτος, και θα κάνουμε κακή αρχή του χρόνου μπαίνοντας στο σπίτι μας.

Cocco Bill - 18/12/2020 00:16

Επειδή βλέπω μεγάλες αναλύσεις σήμερα, θα είμαι λακωνικός. Σίγουρα είναι θετικό ότι δεν χάσαμε χθες, καθώς τον τελευταίο μήνα, όταν παίξαμε με κάποια σοβαρή ομάδα, βρεθήκαμε να χάνουμε 2-0 στο πρώτο τέταρτο, αν γίνονταν αυτό χθες, ο θρήνος θα μας χτύπαγε σαν χταπόδι. Η ομάδα έχει τρανταχτές αδυναμίες στην άμυνα, οι καλές ομάδες μας σημάδευαν εκεί και μας κέρδιζαν για πλάκα. Όσο και καλά να τα πηγαίνουν οι Λέστερ και η Μπράγκα δεν είναι δυνατόν να μας κάνουν πλάκα, ούτε να κινδυνεύουμε... Συνέχεια να φέρουμε Χ σε ματς που προηγούμαστε έως 2 λεπτά πριν λήξει με 2 γκολ. Η παρουσία του Τσίνγκρι βελτίωσε και τους υπόλοιπους, αλλά κακά τα ψέματα ο θρήνος σταθερά παίζει πιεστικά ένα ημίχρονο και σε αυτό που μας πίεσε βρήκε το γκολ. Οπότε για να ολοκληρώσω πρέπει να γίνουν οι μεταγραφές άμεσα, δεν ξέρω αν υπογράψει ο Βράνιες στις 1/1/21, αν δικαιούται να παίξει στις 3 στο τηγάνι, θα ήταν πάντως κάτι πολύ θετικό, γιατί ο Βόσνιος έχει παίξει πολλές φορές και δεξί μπακ στην εθνική της χώρας. Ο δεξιός μπακ που θεωρώ σίγουρο ότι θα αποκτηθεί, προφανώς δεν θα μπορεί να παίξει στο συγκεκριμένο ματς, που επίσης ο στόχος είναι μη-ήττα. Καλό είναι να τελειώσει άμεσα του Λιβάγια, γιατί είναι κρίμα ενώ υπάρχουν 3 αξιόλογοι εξτρεμ στον πάγκο (Τανκοβιτς-Αλμπάνης-Μαχαίρας) να παίζει ένας μόνο και αυτός ως αλλαγή. Αν δεν ανανεώσει ο Κροάτης, ας φέρει μια πρόταση και ας πάει στην ευχή του Θεού. Ο Ολιβέιρα αντίθετα, επειδή έχει εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά από τον Καριμ, πρέπει να μείνει ως το τέλος, για να κυνηγήσουμε ότι μπορούμε, μόλις στρώσει η άμυνα.

dancos - 17/12/2020 23:38

Ελπίζω κι εύχομαι να μη γίνει κάτι... ανάποδο στην περίπτωση του Λιβάγια.

Δεν πιστεύω να πιαστούμε κορόιδα και για άλλα πολλά χρόνια.

Αυτός θέλει να κάνει το συμβόλαιο (παίζοντάς το δύσκολος ως ντίβα που είναι και το δείχνει) και μετά να αράξει στα ευρώ, στον ήλιο, στο καλοκαίρι και στην καλοπέραση...

Λιβάγια out!!!

Aeksalamis123 - 17/12/2020 23:06

Χτες έγινε το πρώτο από τα βήματα που απαιτούνται για να μην χαθεί η χρονιά με κριτήριο την έστω και με λιγότερες πιθανότητες διεκδίκηση του πρωταθλήματος. Δεύτερο βήμα είναι η νίκη επί του Βόλου. Τρίτο βήμα η δουλειά του κόουτς το προσεχές εικοσαήμερο ώστε να βελτιωθεί η κατάσταση όσο είναι δυνατόν σε θέματα ψυχολογικής κατάστασης παικτών, κλίματος στα αποδυτήρια, επανένταξης των μέχρι πρότινος απόντων, ανεβάσματος της απόδοσης όλων, αυτοματισμών στην ανάπτυξη και... Συνέχεια συγκέντρωσης στην αμυντική λειτουργία. Τέταρτο βήμα είναι η αποφυγή της ήττας στο Καραϊσκάκη και ενδεχόμενο πέμπτο βήμα η νίκη επί του Άρη αν οριστεί το ματς. Έκτο και απείρως σημαντικότερο βήμα από όλα είναι η ουσιαστική ενίσχυση της ομάδας με τρεις παίκτες στην άμυνα και κάλυψη των κενών της αποχώρησης Λιβάγια και Ολιβέιρα. Όσο πιθανό είναι να συμβούν όλα αυτά άλλο τόσο είναι να διεκδικήσουμε πρωτάθλημα.

Stefanos2121 - 17/12/2020 22:57

Καλησπέρα κωστα κετσετζογλου Έχω μια απορία γιατί ο μαχαίρας δεν παίζει άλλο το παιδί έχει δείξει απίστευτα στοιχεία.. Μακάρι να γυρίσει ο βρανιες πίσω.. Και να πάρουμε καλα μπακ δεξιά κ αριστερα

ΕΠΟΜΕΝΟ