92 ΣΧΟΛΙΑ

Πρόσεξε, έδειρε... νίκησε!

Διαβάστε τα ΣΦΗΝΑΚΙΑ της Κυριακής από τον Κώστα Κετσετζόγλου


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Manos_AEK21 - 21/9/2020 11:24

Οι μεγάλοι παίχτες οι παιχταράδες στα μεγάλα ματς φαίνονται όπως για παράδειγμα στον τελικό κυπέλλου με τον Ολυμπιακό... Που ήταν τότε ο Μανταλος;;;; όπως και κάτι άλλοι...

aek16469 - 21/9/2020 19:22

από τους ελάχιστους που προσπάθησε στον τελικό, χωρίς συμπαραστάτες και με επίθεση προκλητικά αδιάφορη,ανύπαρκτο κέντρο και άμυνα ελβετικό τυρί.

Αλλά κάποιοι ψάχνατε τον Μάνταλο...

stelakias - 21/9/2020 14:20

Ειναι απο τις λιγες φορες που συμφωνουμε σε ολα. Εγω θα συμπληρωνα οτι πρεπει να γινει νεο συμβολαιο στον Πετραν με αυξημενες αποδοχες. Ειναι ο αρχηγος και η σημαια μας..

Manos_AEK21 - 21/9/2020 11:39

Εγώ θα έλεγα για τον τίτλο του άρθρου Κετσε!

Έφυγε η υποχρέωση και προχωράμε...

Μεγαλος τελικός το ματς με την Σεντ Γκαλεν την Πέμπτη...

imodium - 20/9/2020 23:40

θελει μεταγραφες η ομαδα και ας κερδισε

Marsupios - 20/9/2020 20:11

Μάνταλος θα λετε και θα κλαίτε! Έχετε και άποψη προπονητές του καναπέ! Γεια σου ρε ΠΕΤΡΑΝ!

Ezequiel - 20/9/2020 22:37

Το θέμα είναι να είναι καλός σε πολλά παιχνίδια όχι ένα στα οκτώ..Καλός παίχτης χωρίς διάρκεια σε παιχνίδια.. Γνώμη μου..

Marsupios - 21/9/2020 10:18

Για πες μας έναν στην ομάδα (επίθεση και κέντρο) με μεγαλύτερη διάρκεια? Λιβάγια? Ολιβέιρα? Βέρντε? Αλλά όλοι με τον Μάνταλο τα έχετε.. Τους άλλους τους αποθεώνετε για ένα καλό παιχνίδι ενώ ο αρχηγός έχει φάει το κράξιμο του αιώνα.. Μάνταλος θα λες και θα κλαις και εσυ!

aek16469 - 21/9/2020 19:19

πέστα χρυσόστομε!

nik1961 - 20/9/2020 22:23

να καθιερωθει η μαυρη φανελλα σαν πρωτη...εχει πρεστιζ, σε φοβαται ο αντιπαλος... η αλλη ειναι για κλαμματα..

bill_mia_zoi_aek - 20/9/2020 20:57

Ο κορακας ήταν επαγγελματίας και βγαλμένος από τις πιο σκοτεινές εποχές της καλύβας. Όταν το αγωνιστικό μας στυλ βασίζεται στη δημιουργία αφήνει τα αντίπαλα τσεκούρια να βαράνε στο ψαχνό γιατί "το ποδόσφαιρο είναι αντρικό άθλημα" και δεν μπορεί να διακόπτει συνέχεια και μπλα μπλα μπλα


Όταν το παιχνίδι μας είναι πιο δυναμικό και αθλητικό (όπως τώρα) σφυρίζει ακόμα και το στραβό...... Συνέχεια κοίταγμα του αντιπάλου, γεμίζει τους πάντες με κάρτες στο μισάωρο, προκαλώντας φθορά και εκνευρισμό και στην ουσία δεν σε αφήνει να παίξεις το παιχνίδι σου.


Ανάποδα σφυρίγματα δεν χρησιμοποιούνται ιδιαίτερα και κρατουνται μόνο για σπάνιες περιπτώσεις και μόνο όταν είναι απαραίτητο, έτσι οι "αντικειμενικοί" μιλάνε για καλή διαιτησία, η βαθμολογία του είναι καλή και ο κορακας συνεχίζει απτόητος το θεάρεστο έργο του.


Ήμουν νιος και γέρασα με τις τακτικές αυτές, τις μάθαμε πια απ' έξω και ανακατωτά. Άσχημα ξεκινήσαμε και φέτος, ελπίζω οι φύλακες να έχουν γνώση και να κάνουν τα δεοντα...

bill_mia_zoi_aek - 20/9/2020 21:52

*Της παράγκας και όχι της καλύβας προφανώς. Sorry τυπογραφικό...

antoine - 20/9/2020 21:31

πρόσεξε..

Δεν έκανε μισή φάση στο πρώτο ημίχρονο...

Στο δεύτερο ήταν πιο σοβρή, αλλά πάλι όχι πολλά πράματα...

Ξύλο για να πάρει την μπάλα από τους Παναιτωλικούς....οκ...

Εγώ του Τσίγκρι την είδα και ψιλοκόκκινη,,,,... Συνέχεια
Αν δεν το έπιανε ο Πανούλης τώρα θα λέγαμε άλλα,,,


Σα φαΐ χωρίς αλάτι είμαστε.


Νιτσλαϊκωθείτε ελεύθερα

jorgez28 - 20/9/2020 20:50

To 1o ημίχρονο ήταν για ύπνο, δεν το συζητάμε. Στο 2ο βγήκε η ΑΕΚ , έπαιξε και νίκησε. Κανένας δεν είναι απόλυτα ευχαριστημένος από τη συνολική εικόνα, αλλά ας σκεφτούμε αν οι ''τεράστιες ομάδες με τους καλύτερους παίκτες'' παοκ και οσφπ μπορούν να πάνε στο Αγρίνιο (και στη Λαμία και αλλού) και να κερδίσουν χωρίς σπρώξιμο. Χωρίς πεναλτάκια με πεσίματα Φορτούνη και Πέλκα , χωρίς κόκκινες στους αντιπάλους και χωρίς κολλητιλίκια και δανεικούς.

ΗΜΑΡΤΟΝ - 20/9/2020 20:28

Να πω κι εγώ τη γνώμη μου...

Λοιπόν αν εχθές δεν παιζαμε με τον Παναιτωλικό αλλά με μια ομάδα πιο έτοιμη είτε εντός συνόρων είτε εκτός (Ευρώπη) το πρώτο ημίχρονο θα το είχαμε πληρώσει... Στο δεύτερο δεν θα συζητάγαμε αν έβγαινε το ρίσκο...

Ένα ολόκληρο ημίχρονο με ένα σουτ εκτός στόχου είναι στοιχείο για προβληματισμό..... Συνέχεια
Στο σκέλος με τον Μανταλο..

Δεν υπάρχουν Αεκτζηδες Μανταλικοι η αντιμανταλικοι..

Ο κάθε αδερφός αντιλαμβάνεται διαφορετικά το τόπι και αυτή είναι η ομορφιά..

Προσωπική μου άποψη για τον Πέτρο: χθες ναι άλλαξε τη ροή και μπράβο του χίλιες φορές..

Όμως όταν η μπάλα είναι καυτή, όταν θέλεις πλάτη για να αλλάξεις τη ροή του αγώνα ο Μανταλος υστερεί..

Γνωμη μου.. (εκφράζω μόνο την προσωπική μου άποψη και μόνο και όπως αντιλαμβάνομαι την προσφορά του Πέτρου στην ομάδα)

Για τον Βασιλαντωνοπουλο δεν έχω άποψη ακόμα. Περιμένω ανάλογη συνέχεια και στα επόμενα ματς σε πιο βαθιά νερά...

makrei - 20/9/2020 14:42

Το ματς του 1 ημιχρόνου ήταν για κλάματα...κρίκοι ασυνδετοι...μπλοκαρισμένα πόδια...στο 2 ημίχρονο με ατομικές. Ενέργειες τκυριως του Πέτρου και προτιστως του τσιντωντα κρατήθηκε και κερδιθηκε ο αγώνας..........τώρα μετά από τον πρώτο αγώνα να καθίσουμε να αναλύσουμε τακτικές και διαχείριση ομάδος άστο αφήσουμε καλύτερα...έχει κλάμα η υποθεση

lesxinorios21 - 20/9/2020 19:52

Καλώς τον "ψάχνω αφορμή για να γκρινιάξω". Στηρίξτε την ΑΕΚΑΡΑ μέχρι να ρολάρει.

combatiente_21 - 20/9/2020 19:51

Αν μετά τις χθεσινές απουσίες στα χαφ ,δεν μπήκε εστω ενας εκ των μποτου, μαχαιρα, σάμπα..τοτε τι να πω.

Ας δωθουν δανεικοί να παίξουν.

R21_AEK - 20/9/2020 13:41

Κετσε με το χερι στη καρδια ο Καρερα κανει για την ΑΕΚ?Αρχιζω και εχω αμφιβολιες βλεποντας την ομαδα ειναι ηδη μισο χρονο και προσωπικα δεν βλεπω καμια μεγαλη βελτιωση λιγα πραματα.Με τον Μανολο η ομαδα ηταν καλυτερη μπορει και με αυτον επιθετικα να ειχαμε προβληματα με τις κλειστες αμυνες αλλα η ομαδα ειχε καποιο πλανο ηταν ενα συνολο ποιος ο λογος να εχουμε τον Καρερα που πληρωνεται με περισσοτερα χρηματα και να βλεπουμε χειροτερη ΑΕΚ?Δεν λεω να γυρισει ο Μανολο... Συνέχεια αλιμονο αλλα η ομαδα πρεπει να αρχισει να ψαχνει αλλον προπονητη.

lesxinorios21 - 20/9/2020 19:39

Προτιμάς Ουζουνίδη; ή Καρντόσο;

krav21 - 20/9/2020 18:38

R21_AEK Τα σχολια σου συνεχως βαλουν εναντιον του προπονητη. Θεωρεις εξι μηνες ικανο διαστηνα για να κρινεις τη δουλεια του κσι μαλιστα ενω η ομαδα ειχε τοσους μηνες αποχη και ενω παρελαβε ενα συνολο τοσο κακοφτιαγμενο και σε τελμα: Δηλαδη απο την "ομαδα" του Καρντοζο και μετα Κωστε, εσυ δεν ειδες περυσι καμια διαφορα, καμια βελτιωση? Σοβαρα τωρα εχεις τετοια αντιληψη και επιμενεις στα σχολια σου να κανεις πολεμο στον Καρερα? Εχθες παιξαμε μολις το τριτο μας ματς, δευτερο επισημο, με ενα... Συνέχεια σωρο απουσιες απο τραυματισμους και μεταγραφες που ακομα δεν ενσωματωθηκαν... και εσυ η καψα σου ειναι να ψαχνουμε για αλλο προπονητη. Δεν υπαρχει καμια λογικη, μονο κακο κανεις στην ομαδα. Ο, τι σχολια ανεβαζεις ειναι εναντιον προπονητων παικτων και διοικησης. Δε ξερω τι θεματα εχεις γενικως αλλα αν νομιζεις οτι ετσι πρισφερεις κατι, κανεις λαθος.

R21_AEK - 20/9/2020 17:28

Μακαρι να κανω λαθος και να βγει καλος ο Καρερα.

THOMASMAYROS - 20/9/2020 18:26

Έλεος κάπου κάπου με τις βαλακιες εδώ μεσανες που διαβαζουμε

johnys® - 20/9/2020 17:14

Με το χέρι στην καρδιά ρωτάω όλους τους φιλάθλους..εισαι εσυ η κανεις εσυ για φίλαθλος της ΑΕΚ;οχι βεβαια.μονο ένας φίλαθλος από αντίθετη ομάδα θα τα έγραφε όλα αυτα.και εννοειται μετα από νίκη της ομάδας και χωρίς να είναι κομπλέ η ομάδα.

evo21 - 20/9/2020 14:14

Μονο ο γαβαθιωτης και εσυ θα εγραφαν τέτοιο σχολιο μια μερα μετα την νικηφόρα πρεμιέρα

Για να κανουν κακο στην ΑΕΚ.

Γαυρονι.

KAYAK - 20/9/2020 16:01

ΔΕΝ ΣΕ ΠΑΡΕΞΗΓΩ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΥΛΗΣ ΣΤΑ ΜΥΑΛΑ!!!

ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ???

ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΑΡΕΡΑ η’ ΤΗΝ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΝ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΓΑΥΡΟΥ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΞΕ ΕΝΑΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΦΕΡΑΝΕ ΟΙ ΓΑΥΡΟΙ ΤΟ ΛΕΓΑΝΕ ΤΑΒΕΡΝΙΑΡΗ!!!... Συνέχεια
ΒΓΑΛΕ ΛΙΓΟ ΤΙΣ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΩΡΙΜΑΣΕΙΣ ΛΙΓΑΚΙ!!!

krav21 - 20/9/2020 19:28

KAYAK Φιλε ο evo21 νομιζε πως το σχολιο σου απευθυνοταν σε εκεινον. Βαζετε καλυτερα στην αρχη του σχολιου το ονομα εκεινου που απαντατε γιατι οταν μαζευονται πολλα σχολια μπερδευουμε τα μπουτια μας.

KAYAK - 20/9/2020 19:44

krav21 ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΦΙΛΕ,ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΜΕΤΑ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ΑΛΛΑ ΤΟ 365 ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΑΚΟΜΑ!!!


evo21 ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ!!!

evo21 - 20/9/2020 16:29

Ρε βιδωνω παξιμαδι χωρις πενσα , δε βαζεις μια αγουρη ντοματα σε κανα πιατο να περιμενεις ποτε θα ωριμασει, Που θα με πεις μικρουλη.

KAYAK - 20/9/2020 16:43

ΧΑΧΑΧΑΧΑ

RjDio21 - 20/9/2020 15:32

Μετά την στοχοποίηση Προέδρου, παιχτών που έχουν προσφέρει πολλά έχουμε και την στοχοποίηση του προπονητη.Μην τσιμπάτε και αμολατε χολή. Η ομάδα θέλει στήριξη και αγάπη....αν είσαι ΑΕΚ.

inzaghi9 - 20/9/2020 14:37

Ο Μανόλης ειχε εξηγησει πολλές φορές οτι πήρε ομάδα πολύ σωστά δουλεμένη απο τον προκάτοχό του (Μοραϊς) που απλά της ελειπαν οι νίκες. Το κύπελο πάντως με κάτω τα χέρια το χαμε χασει στο πρώτο του εξάμηνο και πάλι.


Ο Καρερα ανέλαβε καμμένη γη και παλι κατάφερε να γυρίσει άμεσα το κλίμα και μην ξεχνάμε οτι μεχρι... Συνέχεια το ξεσπασμα της πανδημιας η ομαδα ηταν η πιο φορμαρισμενη του πρωταθληματος. Δυστυχώς στο εργο του σταθηκε τεράστιο εμποδιο η καραντινα και ο αστατος προγραμματισμος εξαιτίας του κορωνοιου, καθως δε γινεται τοσο μεγαλο makeover χωρις συνέχεια.


Ο Μαρτινς εχει φτιαξει την ομαδα του να αποδιδει σωτο ποδοσφαιρο απο τη σαιζόν 2018-19, ασχετως αν δεν κέρδισε τίτλους τοτε. Σε αυτούς η καραντινα κόστισε λιγότερο.


Γενικα υπομονη, ο Καρερα θα φανεί καλυτερα φέτος τι μπορει να κανει.

AEKR21Football - 20/9/2020 14:26

Φίλε προδώθηκες μονος σου με αυτό το σχόλιο ,Βαζελογαυρος είσαι Καλη σου μέρα !

Spagkoramenos - 20/9/2020 14:19

Σοβαρά μιλάμε; Ξεχνάτε την ομάδα πριν τον Ιταλο; πάρτε Δείτε στατιστικά νίκες/ ήττες ΚΑΙ γκολ υπερ/ κατά... μη λέμε ότι θέλουμε...

Με εξαίρεση την ομάδα του πρωταθλήματος ο χιμενεθ δεν έκανε κάτι παραπάνω από τον ιταλό. Και στην χρόνια του πρωταθλήματος ο γαύρος ήταν σκοτωμένος.

KAYAK - 20/9/2020 14:18

Φίλε μου αν συνεχίσουμε την πολιτική να μην εμπιστευόμαστε έναν προπονητή και να αλλάζουμε συνέχεια προκοπή δεν πρόκειται να δούμε. Ο Καρέρα είναι ένας προπονητής που έχει πάρει πρωτάθλημα στη Ρωσία και με εμπιστοσύνη και με στήριξη από την διοίκηση με παίκτες θα δείξει αν πραγματικά μπορεί να φτιάξει μια μεγάλη ομάδα, που προσωπικά πιστεύω ότι μπορεί. Ο Μάρτινς Όταν ήρθε στο γαύρο τον είχανε για σουτ πολύ γρήγορα αλλά το στήριξανε και τα αποτελέσματα τα βλέπουμε όλα.

FULLtisAEK - 20/9/2020 15:24

Σίγουρα η ομάδα έχει ελλείψεις και σε αυτές βάζουμε και τις μεταγραφές ακόμα και αυτές που πρόκειται να έρθουν. Σίγουρα θα χρειαστούν 2 μήνες για μπορούμε να μιλήσουμε πιο σοβαρά για το τι ψάρια πιάνουνε φέτος. Αυτό δε σημαίνει όμως ότι μπορούμε να χαιρόμαστε μετά από ένα τέτοιο ματς. Μόνο οι βαθμοί μας κάνουν...

Ήταν μια από τα ίδια, μια από τις εμφανίσεις που βλέπουμε 2 χρόνια τώρα. Ομάδα χωρίς επιθετικό... Συνέχεια πλάνο, χωρίς συνεργασίες, χωρίς ρυθμό, χωρίς επιθετικές αρετές. Μόνο πέρσι στο τέλος όταν έμπαινε και ο αραουχο μέσα προς το τέλος του ματς μετά το 65, τότε βλέπαμε κάτι διαφορετικό. Όταν δηλαδή έπαιζες με 4-2-3-1 με αραουχο Μανταλο Ολιβειρα λιβάγια και Βερντε.

Είναι ηλιου φαεινοτερο ότι ο Καρέρα ως Ιταλός και ενώ θέλει να χτισει πρώτα την άμυνα του, δε μπορεί να εμπιστευτεί το υλικό που έχει..Σκεφτεται ότι αν παίξει μόνο με Τσιγκρινσκι που πλέον δε μπορεί να προσφέρει ουσιαστικά και Σβάρνα που κακά τα ψέμματα δεν είναι επιπέδου πρωταθλητισμου, δε μπορεί να κρατήσει το μηδέν στην άμυνα. Οπότε παίζει με τρεις πίσω και προτιμά να είναι ρίσκο η επίθεση του, παρά η άμυνα του. Το 0-0 φτιάχνει, το 1-0 πιο δύσκολα...

Το θέμα δεν είναι να νικήσεις στην πρεμιέρα όσο και να αυτό ίσως βοηθά ψυχολογικά. Αλλά να τεθούν οι βάσεις αυτό τον καιρό για μια σταθερά καλή ομάδα,. Εγώ θα πω ότι καλύτερα οι γκέλες να γίνουν στην αρχή και να διορθωθεί η ομάδα στην πορεία πάρα να διαιωνίζεται μια κατάσταση άρρωστη όπως τα τελευταία 2 χρόνια

lesxinorios21 - 20/9/2020 19:38

Το να διορθωθεί η κατάσταση δίχως γκέλες; Και ας είναι μέτριες οι εμφανίσεις μέχρι να μπουν όλοι οι παίχτες και να φορμαριστεί η ομάδα; Καλύτερα δεν είναι;

FULLtisAEK - 20/9/2020 20:55

Φυσικά είναι καλύτερο, αλλά μερικές φορές μια τυχερή νίκη μπορεί να σου δώσει την εντύπωση ότι πας προς τη σωστή κατεύθυνση, ενώ δεν είναι έτσι.

Ποιος δε χάρηκε από τη χθεσινή νίκη, αλίμονο, όλοι χαρήκαμε.

Skeptikos21 - 20/9/2020 19:21

Κετσε με τις ανανεώσεις έχουμε καμία εξέλιξη ; Έχει παγώσει το θέμα και δεν έχουμε ακούσει νέα εδώ και καιρό. Αν δεν ανανεώνουν ας τους πουλήσουμε τώρα να πάρουμε και κανα φράγκο, και όχι να παιδεύετε όλη η ομάδα για τα καπρίτσια των Λιβάγια-Ολιβέιρα και στο τέλος να τους χάσουμε τσάμπα κιόλας !!

dancos - 20/9/2020 18:42

Κέτσε, το 3-5-2 με αυτά τα ακραία μπακ που έχουμε ΔΕΝ προσφέρει πολλά πράγματα στην ομάδα, αντιθέτως βάζει πονοκεφάλους. Τα ακραία μπακ σε αυτό το σύστημα πρέπει να παίρνουν όλη τη γραμμή και όχι μόνο να έχουν πνευμόνια και να ανεβοκατεβαίνουν αλλά και να ξέρουν μπάλα και να λειτουργούν ως εξτρέμ. Δυστυχώς, τέτοια μπακ ΔΕΝ διαθέτουμε, οπότε αυτό το σύστημα δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί με επιτυχία.... Συνέχεια
Απορώ που ο Καρέρα δήλωσε ότι το 3-5-2 τον άφησε ικανοποιημένο!

Familia 9®11 - 20/9/2020 17:39

Παιδιά η σεντ Γκάλεν πίσω είναι τρύπα του όζοντος..

Αν είχε καλύτερα τελειώματα- καλύτερες τελικές πασες η σιον θα την είχε βάλει ήδη 2 γκολ

Κοντεύει ημίχρονο κ δεν έχω δει κάτι τρομακτικό-ανησυχητικο μόνο τρέχουν (με κακές επιστροφες ομως) πολύ άπειροι ομάδα με πολλά λαθοι .. μπροστά δεν έχει κάνει κάτι εκτός από μια στημένη φάση

gmak - 20/9/2020 18:07

ισχύει ότι πίσω είναι ελβετικό τυρί με πολύ κακή συνεννόηση ανάμεσα σε τέρμα και αμυντικούς.

Αλλά αυτό το "8" έχει τρομερά χτυπήματα στα στημένα. Το ένα φάουλ έγλειψε δοκάρι, το άλλο πήγε Γ.

Επίσης μου φαίνεται ότι πέφτουν εύκολα εκβιάζοντας πέναλτυ, φάουλ κλπ... (σαν μαθητές της γαύρικης σχολής κάνουν).

Γενικά η σοβαρή ΑΕΚ περνάει αλλά ξεκάθαρα θέλει σύστημα 4-3-3.... Συνέχεια
Αν πάμε σε 3-5-2 με συμφόρηση στο κέντρο μοιάζει αυτοκτονία έτσι όπως τη βλέπω τη Σεντ Γκάλεν...

Αντίθετα όσο ανοίγεις το γήπεδο με πλάγιους θα δημιουργείται αεροδιάδρομος προς το κουτί...

Familia 9®11 - 20/9/2020 18:24

Το 8 το 10 ο ένας Ρουίζ νομίζω λέγεται πραγματικά πολύ καλοί παίχτες αν παίξουμε επιθετικά θα νικήσουμε αν φοβηθούμε το κατά θα έχουμε προβλήματα... τρέχουν πολύ κ έχουν πολύ δουλεμενη ομάδα στα στημένα ..ίσως κ το δεξί εξτρέμ τους να είναι κ αυτός στους -καλους- τους αλλά εκεί πέφτει πάνω στο θωρηκτό ινσουα.. επίσης είναι μια ομάδα που θέλει να έχει κατοχή κ ενώ τρέχουν πολύ δεν έχουν καλές επιστροφές στην άμυνα που φντ να είναι κ πολύ άπειροι αρκετοί παίχτες τους ...το 8 κ το 10 είναι... Συνέχεια πολύ καλοι

gmak - 20/9/2020 18:06

ισχύει ότι πίσω είναι ελβετικό τυρί με πολύ κακή συνεννόηση ανάμεσα σε τέρμα και αμυντικούς.

Αλλά αυτό το "8" έχει τρομερά χτυπήματα στα στημένα. Το ένα φάουλ έγλειψε δοκάρι, το άλλο πήγε Γ.

Επίσης μου φαίνεται ότι πέφτουν εύκολα εκβιάζοντας πέναλτυ, φάουλ κλπ... (σαν μαθητές της γαύρικης σχολής κάνουν).

Γενικά η σοβαρή ΑΕΚ περνάει αλλά ξεκάθαρα θέλει σύστημα 4-3-3.... Συνέχεια
Αν πάμε σε 3-5-2 με συμφόρηση στο κέντρο μοιάζει αυτοκτονία έτσι όπως τη βλέπω τη Σεντ Γκάλεν...

Αντίθετα όσο ανοίγεις το γήπεδο με πλάγιους θα δημιουργείται αεροδιάδρομος προς το κουτί...

Christof1976 - 20/9/2020 17:36

περιμενω ανακοινωση για τον ζαχαριαδη χτες πριν ερθουν κι αλλα χειρουργεία τωρα που ειναι νωρις αλητικη διαιτησια

Familia 9®11 - 20/9/2020 17:06

http://cdn.livetv340.me/webplayer2.php?t=ifr&c=1449899&lang=en&eid=971918&lid=1449899&ci=87&si=1 δείτε σεντ Γκάλεν σιον τώρα άρχισε ..λινκ σας έστειλα από το λάιβ Σπορτ

VagosK - 20/9/2020 14:54

Περιμενω να παιξει το εξτρεμ που πηραμε για να βγαλω αποψη για την λειτουργια της ομαδας. Θεωρω οτι θα ανεβει επιπεδο η ομαδα. Χθες μια απο τα ιδια καμια αναπτυξη προβληματικα ακρα και επιθετικα ακινδυνοι. Με το που μπηκε ο Μανταλος εδεσε το κεντρο γιατι ειναι ο μοναδικος που κραταει μπαλα και κινειται στον χωρο. Ο πιτσιρικας πολυ καλος να ξαναπαιξει και στον επομενο αγωνα.

Hagia_Sophia - 20/9/2020 16:51

Αν λες το Βασιλαντωνοπουλο να ξερεις ειναι 28 δεν ειναι πιτσιρικι. Τον στελνουμε εδω και πεντε χρονια δανεικο επειδη εχουμε τον Μπακακη

VagosK - 20/9/2020 17:54

Ναι φιλε νομιζα οτι ηταν μικροτερος. Μακαρι να πιασει φετος. Πολυ κ αλο σκαρι ψηλο παιδι ,κινηση εχει. Με δυο τρια παιχνιδια στα ποδια του καπαρωνει θεση απο τους μετριους κοντους χωρις ιδιαιτερη τεχνικη Μπακακη και Παουλινιο.

Yellow_21 - 20/9/2020 16:50

Συγχαρητήρια στην ομάδα για την νίκη! Πρώτος αγώνας της Αεκαρας στο πρωτάθλημα 2020-21 πρώτο παιχνίδι στην επαρχία ξεκίνημα με νίκη κάνοντας όμορφο το Σαββατοκύριακο μας (αλήθεια δεν θα φύγει ποτε αυτό το ιδιαίτερο αγχος για το πρώτο παιχνίδι όσα χρονια και αν περάσουν ακόμα). Το μόνο που έλλειπε ήταν η παρουσία του κόσμου μας να φωνάζει από την αρχή. Τα του παιχνιδιού έχουν αναλυθεί ήδη και τα θετικά και τα αρνητικά...αυτό που μετράει στο τέλος είναι η νίκη (εννοείται σκοπός είναι... Συνέχεια και η βελτίωση της ομάδας) και πλέον το μυαλό όλων βρίσκεται στον αγώνα της Πέμπτης.

Εγώ θα ηθελα να σταθώ στην εμφάνιση του Βασιλαντωνοπουλου που άρπαξε από τα μαλλια την ευκαιρία και δικαίως θα πάρει και άλλες και τις αγκαλιές-συγχαρητήρια στο τέλος του παιχνιδιού... κυρίως στον Τσιντώτα...από όλους τους ποδοσφαιριστές της ομάδας μας που έδειξαν ΟΜΑΔΑ ( μου προκάλεσε ένα χαμόγελο αυτό που είδα).

Για τα αγαπημένα μας μεταγραφικά θα ελεγα πως η ομάδα το πρωτο που ίσως πρέπει να κοιτάξει είναι για έναν κεντρικό αμυντικό...μάλλον με κάποια σχετική εμπειρία και ηλικία θα ελεγα (δίπλα σε χνιντ - σβάρνα με τον τσιγκρινσκι να παίζει όπου κ όποτε χρειαστεί) και πιθανόν καλό με την μπάλα στα ποδια ώστε να έχει την πρώτη καλή πάσα προωθώντας το παιχνίδι της ομάδας στην τελική όμως ο προπονητής ο τεχνικός διευθυντής και η διοίκηση θα αποφασίσουν και όχι εγώ ( ευτυχώς δηλ...χαχαχα)

Byzantium21 - 20/9/2020 16:08

Τροφή για σκέψη:

Με μια χρόνια στην άσημη Γκορνικ, ο Γιακουμάκης στην Ολλανδία έχει 3 γκολ και μια ασσιστ σε 2 αγωνίστηκες. Ο δε Βασιλαντωνοπουλος ξεχώριζε σαν τη μύγα μές στο γάλα στην χθεσινή ΑΕΚ. Πραγματικά το παιδί αυτό πρέπει να πάει στα δεξιά που είναι η θέση του και να πάρει τη φανέλα σπίτι.

Ο Βρανιες δείχνει να γίνεται βασικός και Αναντικατάστατος στην Άντερλεχτ, ο Μπάρκας ήταν στην... Συνέχεια καλύτερη 11αδα του Σκωτζεζικου πρωταθλήματος την περασμένη εβδομάδα, και ο Μπακασετας θα φέρει χοντρά λεφτά όταν πουληθεί στην Αλανιασπορ... Τελικά κάτι καλό βγάζει και η άρρωστη ΑΕΚ. ..

Ο Χνιντ όσο τον είδα όχι μόνο δεν με χάλασε αλλά μπορώ να πω ότι μου έκανε πολύ καλή εντύπωση. Μαχητής, που πάει πρώτος πάνω στην μπάλα, καλός στην αεροπορία, και δείχνει λόγω υψους να βλέπει και γήπεδο και του αρέσει να κάνει και παιχνίδι. Απλά κάποιος πρέπει να του εξηγήσει ότι δυστυχώς στην Ελλάδα η δύναμη που βάζει στα τάκλιν του όσο και καθαρός κι αν είναι (που είναι) με κάτι Ζαχαριαδηδες και Σιδηροπουλους που έχουμε, θα τιμωρείται αυστηρά. Άδικο αλλά αληθές.

Όσο για τον Μάνταλο, μην τα λέμε κάθε φορά, καταντάει αστείο αν συζητάμε για το τι μπορεί να κάνει. Κι όταν πρώτα ο Θεός μπουν στην εξίσωση και τα άκρα με Λεβι και ίσως Ενομπακαρε και βρει παραπάνω χώρους τότε θα πούμε πολλά περισσότερα. Όσο για τον Λιβαγια, έχω κουραστεί να το γράφω. Είναι Σέντερ φορ και πρέπει να παίζει κορυφή, ούτε εξτρέμ ούτε επιτελικός μέσος. Η μοναδικότητα του είναι ότι σε αντίθεση με τους στράικερ Ολιβέιρα η Καρίμ που θέλουν να τελειώνουν τις φάσεις, ο «Άργος» Λιβαγια έχει την ταχύτητα στο μυαλό να αξιολογεί την φάση και η να την καθαρίζει μόνος του η να τραβάει την άμυνα πάνω του για να καθαρίσει κάποιος άλλος. Αλλά είναι Σέντερ φορ! Εάν το εμπεδώσουμε αυτό θα εκτοξεύσουνε και την ήδη μεγάλη του αξία.

evo21 - 20/9/2020 16:37

Φιλε εχεις Ολλανδικο πρωταθλημα; τα γηπεδα ειναι σα το νταμαρι του Βυρωνα του αθηναικου , αγροκτηματα αροζα.

KAYAK - 20/9/2020 16:57

ΕΛΑ ΑΝΩΡΙΜΟ ΓΑΥΡΟΝΙ ΞΕΣΚΕΠΑΣΤΗΚΕΣ!!!

aekbasket1 - 20/9/2020 16:22

Συμφωνώ σε όλα εκτός από 1. Πρώτα να εμπεδώσει Ο ΙΔΙΟΣ ο Λιβάγια ότι είναι φορ και ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ (κακώς αλλά έτσι είναι) να παίξει εκεί. Αλλιώς μακριά από το κουτί ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙ απίστευτα την ανάπτυξη της ομάδας. Βέβαια ΕΚΤΟΣ ΝΤΕΡΜΠΥ, με μια ενέργεια σου παίρνει ματς, ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ....

evo21 - 20/9/2020 16:55

Η θεση του Λιβαγια ειναι οτι και του Μεσσι , πισω απο τον φορ. Σπαει μπαλες , εχει τεχνικη , μπουκαρει , παιζει ενα δυο με παιχτη οπως ο Αραουχο , αν θυμασαι.

aekbasket1 - 20/9/2020 16:18

Σωστός σε όλα, εκτός από 1. Πρώτα να εμπεδώσει

spiros61 - 20/9/2020 16:14

H ομάδα πήρε το παιχνίδι κ είναι ακόμη η αρχή όσο περνάει ο καιρός κ με τις μεταγραφές να μπαίνουν στο κλήμα τις ομάδος θα δούμε ωραία πράγματα θέλουμε μόνο πίστη στήν ομάδα κ όχι γκρίνιες κ αυτό με τον Πέτρο πρέπει να σταματήσει μαζί με τον Φορτούνη είναι οι καλύτεροι Έλληνες κ το λένε όλοι οι προπονητές όπως το είπε κ ο Χάβος.

west21 - 20/9/2020 15:51

Συμφωνώ για Μανταλο ότι είναι ο πιο κομβικος παίχτης χωρίς αυτον η ομάδα είναι κομμένη στα δύο αλλά όταν δεν είναι καλά ή δεν του βγαίνει το παιχνίδι πρέπει να υπάρχει και κάποιος άλλος για την θέση αυτή, ο Λιβαγια χθες δεν έπαιξε καλά στη θέση αυτή. Επίσης πρέπει να τελειώσει το θέμα με τις ανανεώσεις Λιβαγια Ολιβειρα ή τους κρατάς ή τους πουλάς θα είναι λάθος μεγάλο να φύγουν ελεύθεροι + ότι δεν είναι στυλ Γιοχανσον να τα δίνουν όλα ενώ έχουν βρει άλλη ομάδα και σε 5-6 μήνες λήγει το... Συνέχεια συμβόλαιο τους.

Φοίνικας - 20/9/2020 14:16

Ωραία και ενδιαφέροντα τα Κυριακάτικα σφηνάκια. Οταν ακολουθούν μια νίκη είναι ακόμα πιο ευχάριστα.


Λοιπόν. Κάποιες μικρές αναγνώσεις :... Συνέχεια
- Φάνηκε πόσο σημαντικό είναι να έχεις την πολυτέλεια να διαθέτεις έναν "game changer" που να έρχεται από τον πάγκο. Η ΑΕΚ χτες δεν την είχε την πολυτέλεια, άλλο που ο Μανταλος ήρθε από τον πάγκο, αλλά με τον ερχομο Σακχοφ θα μπορούμε κάποιες φορές να λέμε πως έχουμε την "πολυτέλεια". Άλλωστε δεν πάνε και τόσα χρόνια από την πρωταθληματικη χρονιά, τότε που έρχονταν από τον πάγκο μια ο Λιβαγια, μια ο Λάζαρος και μια ο Μπακασετας.


- Ο Βασιλαντωνοπουλος είναι αυτό που λέμε "μπήκε από σπόντα και άρπαξε την ευκαιρία από τα μαλλιά ". Μάγκας μεγάλος και ένα αντί-παράδειγμα για περιπτώσεις τύπου Κριστισιτς που ήρθε με ένα φανταστικό βιογραφικό, τον περιμέναμε ένα χρόνο να κάνει μεγάλο ματς και τελικά ακόμα και τώρα περιμένουμε ποτέ θα σταθεροποιησει την αποδοση του. Πιστεύω κι αυτός με τον ερχομο Σακχοφ θα πάει καλύτερα, του πάει πιο πολύ ο ρόλος του 6αριου κι ας μην είναι τόσο γρήγορος όσο ο Σιμόες ή ο Σιμανσκι.


- Αν με την εμφάνιση Βασιλαντωνοπουλου έχουμε αισιοδοξία ότι θα κάνει το ίδιο ως δεξί μπακ και άρα θα τα πάμε καλύτερα από εκεί, νομίζω ότι ακομα κάνει μπαμ η ανάγκη απόκτησης σέντερ μπακ με εκτόπισμα. Δυστυχώς αποδυκνειεται ότι για τον Τσιγκρι τα 33 χρόνια είναι πολλά ελέω των προβλημάτων τραυματισμού που έχει αντιμετωπίσει και μέχρι τώρα είναι ο μόνος σέντερ μπακ με εκτοπισμα στην ομάδα.


Αυτά. Αναμένουμε την Πέμπτη

ketsetzoglou - 20/9/2020 15:03

O Κριστιτσιτς απο τη μέρα που ήρθε ο Καρερα μεχρι τη διακοπή ηταν ιςως ο καλύτερος παίκτης. Σταθερα. Για το αλλο που λες δηλαδη παίξει στο 6 συμφωνώ και πιστεύω να γινει.

aekbasket1 - 20/9/2020 16:33

Κέτσε αυτό που λες για Νέναντ θα είναι το κλειδί της φετινής ΑΕΚ. Κρίστισιτς στο 6 με αλλαγή Σιμόες/Γαλανό, Σάκχοφ στο 8 με αλλαγή Συμάνσκι και Μάνταλος στο 10 (με αλλαγή ?).

Η θέση του σέρβου είναι 6 ΟΧΙ 8. Εκεί έπαιζε στον Αστέρα. Σε μας παίζει 8 γιατί υπάρχει ο Σιμόες.

Από τη θέση αυτή μπορεί να γίνει σωστό build up με Κρίστισιτς, ειδικά σε πίεση (πχ γαύρου) και δε χρειάζεται τρέξιμο. ΣΩΣΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ χρειάζεται

Hagia_Sophia - 20/9/2020 16:50

Α μπραβο αυτο φωναζω τοσο καιρο εδω ρε παιδια. Για αυτο εχει μαλλιασει ο γλωσσα μου να λεω διωξτε Σιμοες να ερθει ενας μπαλαδορος στο 8. Γιατι στο 6 εχεις Κριστι που εκει πρεπει να παιζει και Γαλανοπουλο. Στο 8 θελουμε εναν πιο γρηγορο και πιο μπαλαδορο πχ Αλεις Γκαρσια.

Φοίνικας - 20/9/2020 15:26

Πράγματι τα καλά του ματς τα έκανε επί Καρέρα και σε ορισμένα ήταν ο καλύτερος του γηπέδου. Αλλά όπως σωστά σημειώνεις αυτό ήταν ως την διακοπή. Στα πλεη οφ ήταν ιδιαίτερα ασταθής και μιλάμε για 10 ματς. Όταν ωστόσο σε φάση ομίλων Τσ Λ. αυτός ο παίκτης έχει βγει πρώτος σε κλεψίματα/κοψίματα, αξίζει τον κόπο να τον δούμε εκει

evo21 - 20/9/2020 15:24

Δε μπορει ο Κριστισιτς στο 6 διοτι εχει την τεχνικη του 8 και του λειπει αυτο που λεμε τσαμπουκας και δυναμη για κοφτης.

papaioannou10 - 20/9/2020 14:45

Συμφωνώ και εγώ με τη σειρά μου αγαπητέ Κώστα, πλην δύο παρατηρήσεων. Πρώτον: στη φάση του πέναλτι η ευθύνη είναι καθαρή του μπακ. Στην προκειμένη περίπτωση του Παολίνιο. Δεν νοείται στην έξοδο της γραμμής για τεχνικό οφσάιντ ο μπακ να παίρνει την εξωτερική του αντιπάλου.Και δεν το έκανε μόνο χθες. Αυτό δείχνει και γιατί περισσότερο προτιμάται περισσότερο ο Μπακάκης. Ωστόσο θα συμφωνήσω ότι οι εκκινήσεις του Τσιγκρίνσκυ, είναι πολύ αργές, ειδικά φέτος. Κι αυτό με κάνει περισσότερο... Συνέχεια σίγουρο στο συμπέρασμα που αφορά τη δεύτερη παρατήρηση: Το υποψιάστηκα και στον τελικό, αλλά σιγουρεύτηκα χθες. Η ομάδα έκανε πολύ δυνατή προετοιμασία. Πιστεύω ότι όταν θα λυθούν τελείως τα πόδια των παικτών, θα δούμε μια ομάδα που θα πνίγει τον αντίπαλο. Δεν ξέρω γιατί δεν έγιναν καθόλου (πλην ενός) φιλικά τα οποία (εκτός από το ότι δίνουν συμπεράσματα) βοηθούν και τους παίκτες να ¨λυθούν" από το πιάσιμο της προπόνησης. Επομένως θα δούμε μια ΑΕΚ πολύ πιο γρήγορη και πάνω απ' όλα δυνατή.

Chariskorydallos45 - 20/9/2020 14:41

Η ομαδα στο β εδειξε ομαδα.πανηγυριααν ολοι μαζι τα γκολκαι την αποκρουση.θετικος ο ινσουα με γνωστες δυνατοτητες.ο τσιντωτας παιρνει ψυχολογια.δεν ειναι μπαρκας αλλα ειναι πολυ καλος.λιγο σαν να φοβαται στιςσεντρες που παλια τις καθαριζε.ο τιγκρι αυτος ειναι.ο χνιντ οπως λεει ο φιλος πηγαινε για ντεμπουτο βρανιες με κοκκινη αλλα ειναι ταυρι.βασιλαντο να παρει ευκαιρεια δεξια .τη δικαιουται.μπροστα ο καριμ πολυ θετικος Αλλα λιγο ατομιστης.ενας απο τους 3 λιβαγια ολιβειρα καριμ... Συνέχεια να μενει εξω αλλαγη.επειγοντως γρηγορο εμπειρο στοπερ.μην αργουμε.μην αφησουμε παλι την ελλειψη που κανει μπαμ

King_in_Yellow - 20/9/2020 14:30

Κακή εμφάνιση ο Μάνταλος, δεν ξέρει μπάλα. Καλή εμφάνιση ο Μάνταλος, δεν είναι αρχηγός. Ηγετική εμφάνιση ο Μάνταλος, είναι άσχημος. Εγώ λέω πάλι καλά που έμεινε κι έχουμε έναν πονοκέφαλο λιγότερο...

giannisaek211 - 20/9/2020 14:22

Ο χνιντ είναι σκύλος αλλά στην Ελλάδα οι κόρακες θα τον σημαδεύουν συνεχεια

Cristiano_ronaldo21 - 20/9/2020 14:19

Ψιλο ευχολογιο μου μοιαζει και δεν αρμοζει αφου βρηκες μονο θετικα σε ολοκληρο το ματς,ενω στο πρωτο μισό δεν βλεπομασταν!Το οτι λες οτι σπανια βγαιναμε δευτεροι στη μπαλα ειναι αξιο αποριας απτη στιγμη που τρεις τεσσερις καρτες τις πηραν παιχτες για αυτο το λογο κ αν προσθεσεις αλλες δυο τρεις προβολες του τσιγκρι που του την χαρισε!οταν θα βγαινουν πρωτοι στη μπαλα θα το καταλαρις δεν κρυβεται!

spiros_gewrgiadis - 20/9/2020 14:17

Καλησπέρα σε όλους, σωστή προσέγγιση Κετσε. Για κανένα βαρβάτο στόπερ υπάρχει πληροφόρηση;Κάνει μπαμ το κενό Κώστα

vtsola21 - 20/9/2020 13:37

Ο χνιντ μου φάνηκε αγαρμπος,με αποτέλεσμα να τρώει κίτρινη σε κάθε αγώνα..Επίσης ο Μανταλος δεν μπορεί μόνος του ρε παιδιά θέλει Βοήθεια έναν παίχτη με ίδια χαρακτηριστικά.Επίσης και ο καρερα κάνει λάθη και πολλά..Εχθές τα διόρθωσε..

Δεν ξέρω η Σεντ γκαλεν πως παίζει,αλλά αν παίξει 20% καλύτερα απο Παναιτωλικό θα έχουμε θέμα..ελπίζω σε βελτίωση

KAYAK - 20/9/2020 14:15

Μην βιάζεστε να Κρίνεται τον παίκτη. Ο Βράνιες όταν ήρθε πρώτο παιχνίδι στην Τρίπολη κόκκινη κάρτα. Ξυλοκόπο τον από κατεβάζαμε Και μετά είδαμε τι παικτης επιπέδου ητανε, παρόλο που δεν τον συμπαθώ λόγω μυαλού!!!

Kostaskaterini21 - 20/9/2020 14:10

Καλημέρα. Να ρωτήσω κάτι. Η κυρία που έκανε την μετάφραση έχει και κάποιο άλλο ρόλο στο τιμ? Ή είναι μόνο για τις μεταφράσεις?

Kons21 - 20/9/2020 13:32

Καλημέρα Κώστα... Συμφωνώ σε όλα... Επειγόντως Στόπερ ενδεκαδατο...

krikri21 - 20/9/2020 14:09

Θα ελεγα κ ενα εξτρεμ ακομα σαν τον γκαρσια

evo21 - 20/9/2020 14:09

Να πουμε και για τον Ινσουα, εμένα χτες μου θυμισε

Βαμβακουλα, που και να τον περναγες παλι μπροστά σου τον εβρισκες, φαντης μπαστουνι.

Αυτά.

Psychosocial_ - 20/9/2020 14:07

Εγω θέλω να πω κάτι για τον Μανταλο. Ο Μανταλος αυτός είναι. Δεν είναι ούτε ο Κρος ούτε ο Μοντριτς. Ζητάνε πολλοί να κάνει πράγματα που δεν μπορεί. Ο Πέτρος είναι ένα κλασικό δεκαρι, δεν είναι οκταρι ούτε πλάγιος, που πρέπει να του βάλεις πίσω του δυο τρεχαλατζηδες να τρέχουν και γι αυτόν, όπως χθες και αστον να ξεδιπλώσει το ταλέντο του. Απλά πράγματα. Θεωρώ ότι όταν έρχεται χαμηλά για να πάρει μπάλα από τον κόφτη και κάνει όλα αυτά τα πάνω κάτω στο γήπεδο, κουράζεται και χαλάει το... Συνέχεια μυαλό του από ένα σημείο και μετά. Επίσης, μεγάλο ματς ο Σιμοες (και) χθες. Αθόρυβος όπως πάντα, αλλά πολύ ουσιαστικός και κομβικός. Συνήθως ο Αντρέ τρέχει για δύο (μην πω για τρεις) στον άξονα και συνήθως αυτός τα ακούει. Άδικο.. Ο Βασιλαντωνοπουλος παρότι δεν ξέρει την θέση και στην αρχή ψαχνοταν, είχε καλα και πολλά τρεξίματα και πολλά απ αυτα ουσιαστικά. Σίγουρα δεν είναι παίκτης για πέταμα. Κρατάμε την νίκη, την εμφάνιση του δεύτερου ημιχρόνου, το πάθος του Ινσουα και τις ωραίες ντρίμπλες του Καριμ, που πρέπει να γίνει πιο ουσιαστικός, απ τους καινούριους και προχωράμε. Τα σπουδαία είναι την Πέμπτη..

giannisaek211 - 20/9/2020 14:05

Κετσε επειδή μπάλα ξέρεις και επειδή χωρίς να θέλω να μειώσω την νίκη χτες ξέρεις και εσύ πολύ καλά ότι για να πρωταγωνιστήσει η ομάδα χρειάζεται σε 3 4 θέσεις ακόμα παίκτη .σέντερ Μπακ δεξί Μπακ αριστερό εξτρέμ και 6 καλύτερο του σιμοες

Gle21 - 20/9/2020 14:04

Έτσι είναι .

Χαιρόμαστε για 3 βαθμούς. Μάνταλε σε όλα τα ματς έτσι αλλά ποιο πολύ στα ντέρμπι να τους μαμησεις!!

Κερδίσαμε ένα παίχτη! Δεξί μπακ πάνω κάτω !

Ανσατιφαντ μου άρεσε !! Ινσουα 11δος. Χνιντ όταν του τ φύγει το ανχος και συνηθίσει την ομάδα θα... Συνέχεια δώσει πολλά !

Σβάρνας παρασύρεται πολύ μπροστά . Θα μπει και ο λεβι εντομπακαρε σακχοφ. Θα φτιάξει η ομάδα !!

jpavlos2002 - 20/9/2020 14:03

Συμφωνώ απολύτως! Από το χθεσινό μπορεί κάποιος να βγάλει 2 συμπεράσματα:

1. Χρειάζεσαι βασικό CB (αααα ρε Βρανιες)

2. Χρειάζεται αναπληρωματικό του Μανταλου.


Θα πάμε πολύ καλά φέτος

MOIKAN - 20/9/2020 14:03

Ο Βασιλαντωνόπουλοs είναι ένα φούλ μπάκ και εκεί πρέπει να παίζει . Παίζει όλη την πλευρά για πλάκα . Δεν νομίζω ότι ο Παουλίνιο είναι καλύτεροs. Επιτέλουs αs δείξουμε λίγο εμπιστοσύνη και στουs έλληνεs ( Άλμπανη Μαχαίρα βασιλαντωνοπουλο. Όχι άλλουs μετριουs και αδιάφορουs ξένουs .Επίσηs πολύ καλή περίπτωση είναι και ο Κότσιραs του αστέρα. Ψηλό δυνατό μπάκ και νεαρόs .Πάρτε τον πρίν τον πάρουν και αυτόν σαν τον κυριακόπουλο

taxidiaris_21 - 20/9/2020 14:02

Καλά τα λες Κώστα και συμφωνώ μαζί σου και για τον Παναγιώτη. Επίσης να αναφερθεί ότι και ο Αθανασιάδης είναι έμπειρος. Έχει τουλάχιστον 80 παιχνίδια στα "χέρια " του. Εγώ είμαι καλυμμένος στον άσο με τα δύο παιδιά που έχουμε. Στόπερ θέλουμε οπωσδήποτε , αλλαγή για τα ρεπά του πετραν οπωσδήποτε και αν προκύψει κανένα καλό αριστερό εξτρέμ.

Simosk - 20/9/2020 13:59

Για το δεξί μπακ που λες Κώστα διαφωνώ. Το ότι χρειάζεται ένα φουλ μπακ παιχταρας δεν σημαίνει ότι δεν αξίζει ευκαιρίες ο Σταύρος.Ιδανικα θα έπρεπε να είναι ο δεύτερος μπακ. Έστω κι έτσι ας πάρει 5-6 παιχνίδια με δεύτερο τον Παουλινιο. Ο Μπακακης πρέπει να πουληθεί αν ενδιαφέρονται ακόμα οι Ισπανοί. Από κει και πέρα χρειαζόμαστε ένα στόπερ των 600 χιλ και έναν επιτελικό (Αλεις) να μοιράζεται τη θέση με το Μάνταλο. Το 1,2 μπορεί να βρεθεί αν πουληθεί ο Ολιβ που ξεκάθαρα παίζει για... Συνέχεια την πάρτη του. Στη θέση του φέρνεις έναν σαν τον Αλί που είχε ακουστεί και φτιάχνεις ένα ωραίο δίδυμο με Καρίμ. Του χρόνου θες ένα αριστερό εξτρέμ, ένα δεξί μπακ και ένα θηρίο 6αρι με καλή πάσα και έχεις την ομάδα της Αγιά Σοφιάς !!

RODOS_AEK70 - 20/9/2020 13:57

Ωραιοποιούμαι καταστάσεις. Απο τον γαύρο απέχουμε χιλιόμετρα, ακόμα και εχθές με την 12η-13 ομάδα του πινάκα χάλια είμασταν. Ωραιοποιούμαι και την απόδοση του Τσιτώτα... ΚΑΚΟΧΤΥΠΗΜΕΝΑ ήταν και τα 2 πέναλτυ που έπιασε, θα κάνει τις συνήθεις γκέλες του και θα ψάχνουμε Τέρμα το Χειμώνα... Με δανεικούς, ελεύθερους και πάμφθηνους παίκτες του σορού Πρωτάθλημα δεν βλέπουμε.... για αυτόν τον Χιλντ πληρώσαμε χρήματα? πόσο κόστισε αλήθεια.... 500.000€ ζήτησε η Αντερλεχτ για τον Βράνιες που... Συνέχεια είναι ΠΑΙΧΤΑΡΑΣ με τα όλα του...ΗΜΑΡΤΟΝ ΠΙΑ

Cocco Bill - 20/9/2020 13:54

Η ομάδα έχει ψυχολογικό πρόβλημα, δεν έχει ακόμη ξεπεράσει την ήττα από τον θρήνο με τον 18χρονο τερματοφύλακα και τον διάδοχο του κυρ Σάββα. Αυτό φάνηκε στο πως πανικοβλήθηκε μετά το γκολ που έβαλε, στην κυριολεξία η μπάλα είχε κολλήσει έξω από την περιοχή μας και όποιος παίκτης μας την έπαιρνε την έδινε σε αντίπαλο, έως που έγινε το πέναλτι. Αν εκεί είχε μπει γκολ, το πιθανότερο είναι ότι θα χάναμε βαθμούς και θα πηγαίναμε με 0 ψυχολογία στην Ελβετία. Για μένα είναι φανερό το... Συνέχεια πρόβλημα. Ο μόνος που έχει την προσωπικότητα και την κλάση να εμπνεύσει τους συμπαίκτες του είναι ο Μάνταλος. Ο Λιβάγια έχει την κλάση, άλλα είναι ιδιόρρυθμος χαρακτήρας, ο Ολιβέιρα είναι μόνο ένα χρόνο στην ομάδα και αισθάνεται περαστικός. Ο Βράνιες που τελικά δεν ήρθε, επίσης δεν έκανε λόγω χαρακτήρα. Ο ηγέτης είναι αυτός που θα χτυπήσει στην πλάτη τον συμπαίκτη του, μετά από ένα λάθος, δεν θα τον σκυλοβρίσει σαν τον Βόσνιο. Ο Τσινγκρινσκι αν ήταν νεότερος θα μπορούσε να παίξει αυτόν τον ρόλο, αλλά δυστυχώς ο χρόνος δεν γυρνάει πίσω. Χρειάζεται παιχνίδια για να φορμαριστεί και μόλις γίνεται αυτό, τραυματίζεται και μένει έξω. Χρειάζεται ένας σέντερ μπακ στυλ Μολέδο ή ο Μολέδο (όπως τον θυμάμαι στον ΠΑΟ). Όχι ακόμη ένας σέντερ μπακ, αλλά ο σέντερ μπακ που δίπλα του θα μάθουν οι Χνιντ και Σβάρνας. Ο Βασιλαντωνόπουλος είναι ο πιο ισορροπημένος δεξιός μπακ που έχουμε. Δεν είναι κατώτερος του Μπακάκη αμυντικά, ούτε του Παουλίνιο επιθετικά. Επίσης είναι ο ψηλότερος των 3. Ελπίζω να χρησιμοποιηθεί και ως δεξιός μπακ, μαζί με τον Γκαρσία. Αν μας βγει, θα είναι τεράστιο το όφελος για την ομάδα. Ήδη αριστερά φάνηκε το τι σημαίνει να έχεις ένα κανονικό αριστερό μπακ, δηλαδή απροσπέλαστο αμυντικά και αποδεκτό στο επιθετικό του παιχνίδι. Την Πέμπτη παίζεται η μισή χρονιά, μακάρι να έχουμε και λίγο τύχη.

ioannis64AEK - 20/9/2020 13:50

Ισορροπημένη και νηφάλια προσέγγιση! (Μήπως να βλέπεις πιο πολλά ματς από την τηλεόραση; χαχα!)

aekagern - 20/9/2020 13:50

Ας μην γελιόμαστε. ΟΚ η αρχή είναι πάντα δύσκολη, ειδικά αυτή την εποχή, αλλά ρε παιδιά, είμασταν πολύ κακοί. Και θα έλεγα ας πάει και το παλιάμπελο, αν ήταν μόνο το πρώτο ημίχρονο. Και στο δεύτερο, ενώ προηγηθήκαμε, καταφέραμε πάλι να τους προσφέρουμε στο πιάτο την δυνατότητα να ισοφαρίσουν και ευτυχώς που το έπιασε ο Τσιντώτας. Για να μην πω το άλλο. Δεν είναι δυνατό, η ποδοσφαιρική δημιουργία να εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από το αν βρίσκεται ο Μάνταλος στο γήπεδο (όταν έχει... Συνέχεια κέφια βέβαια). Όπως έχεις πει και εσύ τελευταία Κώστα, χρειάζεται και ένα backup.

KASTORIAAEK21 - 20/9/2020 13:48

Σωστές τοποθετήσεις η ΑΕΚ μας θέλει οπωσδήποτε έναν στοπερ ΗΓΕΤΗ, ευχάριστη έκπληξη Βασιλαντωνοπουλος. Έκρυβε παγίδες το χθεσινό παιχνίδι και με τετοιο ακαταλληλο διαιτητη θα μπορουσε να στραβωσει πολυ ευκολα και ευτυχως κατι τετοιο δεν εγινε. Πολυ καλο παιχνιδι και απο ινσουα, ο χνιντ μου φανηκε λιγο βαρυς αλλα λογικο ειναι να θελει και χρονο προσαρμογης. Παμε δυνατο για πεμπτη με τους ελεβετους δεν φοβομαστε κανεναν. ΒΑΜΟΣ ΑΕΚΑΡΕΣ ΜΟΥ

Kostasilioupoli67 - 20/9/2020 13:42

Συμφωνούμε κετσε σε όλα.

Νομίζω επίσης πως ο... αδικημένος ήρθε η ώρα να πάρει τη θέση του δεξιού μπακ

barlos71 - 20/9/2020 13:37

Στοιχείο προβληματισμού πάντως είναι τα 2 πέναλτυ που κάναμε σε κάθε αγώνα με καθυστερημένα τάκλιν σε μπαλιές στην πλάτη. Και καλά ο Τσίγκρι αλλά και ο γρήγορος Μπακάκης? Ευτυχώς που υπάρχει ο Τσιντώτας. Αυτοί που λένε οτι θελουμε τερματοφύλακα επιμένουν ακόμα?

Droit_Au_But - 20/9/2020 13:32

Κώστα, να πω κάτι που μάλλον θα πρέπει να το λέμε σε κάθε παιχνίδι ...

στο τέλος κάθε παιχνιδιού θα πρέπει να σφίγγουμετο χέρι του Σιμόες ...

Έχει καταντήσει δεύτερος Γεωργέας .

Έρχονται παίκτες έρχονται παίκτες έρχονται παίκτες η θέση του και αυτός είναι πάντοτε σταθερή αξία !... Συνέχεια
θα πρέπει να δεχτούμε ότι αυτός είναι δεν πάει παραπάνω αλλά αυτό που είναι είναι ένα τρομερό εργαλείο και να σταματήσουμε να του κάνουμε κριτική ...

Καλημέρα !

evo21 - 20/9/2020 13:32

Κραταω τη νικη στην πρεμιερα του πρωταθληματος σε εκτος εδρας ματς , την ψυχολογια αυτης για την συνεχεια , Τον τσαμπουκα της ομαδας και οτι η ΑΕΚ κερδισε εναν ποδοσφαιριστη τον οποιο ολοι ειχαμε ξεχασμενο. Και δεν ξεχνω τον φτυστο του Δρακουμελ τον πυκνοφρυδια που μας ρημαξε στις κιτρινες .

ΕΠΟΜΕΝΟ