170 ΣΧΟΛΙΑ

Πάλι 3η με μεγάλη πτώση η ΑΕΚ στα εισιτήρια (ΦΩΤΟ)

Διαβάστε πόσα εισιτήρια έκοψε η Ενωση φέτος στο ΟΑΚΑ – Η σύγκριση με ΠΑΟΚ και Ολυμπιακό, αλλά και των προηγούμενων ετών


Με το ματς της Κυριακής κόντρα στη Λάρισα η ΑΕΚ ολοκλήρωσε και τα φετινά της εντός έδρας παιχνίδια στο πρωτάθλημα. Μπορεί να έχουμε μία ακόμη αγωνιστική όμως τόσο η Ενωση όσο και ο ΠΑΟΚ και ο Ολυμπιακός αγωνίζονται εκτός έδρας. Ετσι μπορούμε από τώρα να δούμε την προσέλευση του κόσμου των οπαδών της κάθε ομάδας. Τα νέα δεν είναι ευχάριστα για τον κόσμο της ΑΕΚ. Και φέτος η Ενωση τερμάτισε στην 3η θέση της γενικής κατάταξης των εισιτήριων που έκοψε μέσα στη χρονιά, στον μέσο όρο της (ένθετη φωτό). Μάλιστα, η πτώση είναι πολύ μεγάλη συγκριτικά με πέρυσι, όπου η ΑΕΚ κατέκτησε το πρωτάθλημα, όμως και πάλι ήταν 3η στην γενική προσέλευση. Σίγουρα το αχανές ΟΑΚΑ παίζει ρόλο, όμως η μεγάλη φετινή πτώση δείχνει πως ο κόσμος μέσα στην απογοήτευσή του για την κακή πορεία της ομάδας στο πρωτάθλημα, δεν στήριξε όσο θα περίμενε κανείς. Ελειψαν δηλαδή οι μεγάλες επιτυχίες, έλειψε και ο κόσμος από το ΟΑΚΑ…

Πάμε να τα δούμε πιο αναλυτικά:

H AEK συνολικά σε 13 παιχνίδια της φέτος στο ΟΑΚΑ (είχε κι άλλα δύο παιχνίδια, με Άρη και Ατρόμητη τιμωρημένη) έκοψε 125.077 εισιτήρια, δηλαδή κατά μέσο όρο είχε 9.621 εισιτήρια. Να τονίσουμε εδώ πως ο μέσος όρος βγαίνει υπολογίζοντας τα παιχνίδια που οι ομάδες δεν είναι τιμωρημένες και οι πόρτες είναι ανοιχτές.

Ο Ολυμπιακός έκοψε 316.095 εισιτήρια και κατά μέσο όρο είχε 21.073 και ήταν πρώτος στη συγκεκριμένη κατηγορία. Ο ΠΑΟΚ ακολουθεί στη δεύτερη θέση κόβοντας 279.590 εισιτήρια, έχοντας κατά μέσο 18.639 εισιτήρια σε κάθε αγώνα του. Στην 4η θέση της κατάταξης ο Άρης με 126.926 με μέσο όρο 9.066. Μάλιστα η ομάδα της Θεσσαλονίκης έχει τη δυνατότητα να βελτιώσει τον μέσο όρο της καθώς την τελευταία αγωνιστική παίζει στο Χαριλάου.

Διαβάστε πόσα εισιτήρια έκοψε η ΑΕΚ αναλυτικά κάθε αγωνιστική που έπαιξε φέτος στο ΟΑΚΑ.

1η αγωνιστική

ΑΕΚ – ΠΑΣ 2-0 (7.504)

3η αγωνιστική

ΑΕΚ – Πανιώνιος 4-0 (10.433)

6η αγωνιστική

ΑΕΚ – Ολυμπιακός 1-1 (27.419)

8η αγωνιστική

ΑΕΚ – Άρης 4-0 (κεκλεισμένων)

10η αγωνιστική

ΑΕΚ – Ατρόμητος 0-2 (κεκλεισμένων)

12η αγωνιστική

ΑΕΚ – Ξάνθη 2-0 (6.114)

13η αγωνιστική

ΑΕΚ – Λαμία 2-0 (5.541)

15η αγωνιστική

ΑΕΚ – Λεβαδειακός 1-0 (5.124)

17η αγωνιστική

ΑΕΚ – Αστέρας Τρίπολης 3-0 (7.518)

19η αγωνιστική

ΑΕΚ – ΠΑΟΚ 1-1 (24.291)

20η αγωνιστική

ΑΕΚ – ΟΦΗ 1-0 (7.580)

22η αγωνιστική

ΑΕΚ – Απόλλων Σμύρνης 2-1 (1.594)

24η αγωνιστική

ΑΕΚ – ΠΑΟ 0-0 (10.145)

26η αγωνιστική

ΑΕΚ – Παναιτωλικός 4-0 (5.258)

29η αγωνιστική

ΑΕΚ – Λάρισα 0-1 (6.556)

Η σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια

Ας ρίξουμε μία ματιά πόσα εισιτήρια έκοψε η ΑΕΚ και τα προηγούμενα χρόνια. Την περσινή σεζόν (2017-18) όπου η ΑΕΚ κατέκτησε τον τίτλο έδωσε 187.304 εισιτήρια συνολικά, έχοντας μέσο όρο 15.609. Ο Ολυμπιακός έκοψε 210.245 με μέσο όρο 19.113 και ο ΠΑΟΚ είχε 118.643 με μέσο όρο 16.949, έχοντας και αρκετά κεκλεισμένων των θυρών.

Την σεζόν 2016-17 η ΑΕΚ είχε και πάλι τον 3ο μέσο όρο στα εισιτήρια, κόβοντας 8.112 σε κάθε της εντός έδρας ματς (συνολικά έκοψε 146.007 εισιτήρια). Πρώτος ο Ολυμπιακός με 270.663 εισιτήρια (18.044) και δεύτερος ο ΠΑΟΚ με 212.785 (11.821 μέσο όρο).

Τη σεζόν 2015-16 ξανά 3η η ΑΕΚ. Έκοψε συνολικά 189.548 εισιτήρια με μέσο όρο 11.150. Ο Ολυμπιακός εκείνη τη χρονιά πούλησε 272.303 εισιτήρια (20.946 μέσο όρο) και ο ΠΑΟΚ 178.698 εισιτήρια (μέσο όρο 11.913).


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
g_papadimitrioy - 24/4/2019 17:23

Θεωρώ αδύνατον να αποκτήσουμε διαφορετική νοοτροπία ως οπαδοί. Η εικόνα οπαδών που αποθεώνει την ομάδα που χάνει και την στηρίζει ανελλιπώς ανεξάρτητα από αποτέλεσμα και θεωρεί τον αγώνα γιορτή δεν γίνεται να συμβαίνει εδω. Η Ελλάδα μας ως κληρονόμος του Ρωμεικου είναι άλλος τόπος...Εδω το ματς είναι πολεμος...Αρχίζει πολύ πριν την έναρξη και τελειώνει μέρες μετά μερικές φορές....διεξαγεται σε χορτάρι,, σε ίντερνετ και εφημερίδες,, σε καφενεία και καφετέριες,, σε... Συνέχεια αίθουσες δικαστηρίων ενίοτε...Ο τρόπος που βλέπουμε την ομάδα μας είναι όμοιος με αυτόν που προσεγγίζουμε

κάθε σημαντικό ζήτημα της ζωής μας. Απόλυτα, φανατικά, εριστικα, ρατσιστικά κάποτε...Αυτό δεν αλλάζει ευκολα ιαπο γενιά σε γενιά. Είμαστε πανηγυρτζηδες, απαιτητικοί, θυμικοι έως ταχύτατης απογοητευσεως, υποκειμενικοί σφόδρα, ανυπόμονοι, ξερολες, σφιχτοί στο δώσε και ανοιχτοί στο πάρε...Όλο αυτό δεν αλλάζει...Τι ζήτημα είναι να κάνει αυτό που πρέπει η διοίκηση...να εμπνεύσει, να δείξει ότι έχει όραμα, να χτίσει ανταγωνιστική ομάδα...όχι απαραίτητα ξοδεύοντας όπως οι άλλοι που έχουν εξωποδοσφαιρικους λόγους να το κάνουν...υπάρχει άλλος τρόπος...το έχουν αναλύσει πολλοί φίλοι...καλό σκάουτινγκ, δημιουργία οργανωμένης τεχνικής διεύθυνσης από μερικά ικανα άτομα, μια αρχική σε λογικα επίπεδα επένδυση. Όλα αυτά θα φέρουν τον κόσμο στο γήπεδο όπως το 2004.

tvo21 - 23/4/2019 20:34

Με αφορμή κάποια μηνύματα πιο κάτω, να πω κάποια πράγματα, όπως τουλάχιστον εγώ τα αισθάνομαι (ελπίζω να περάσει το μήνυμά μου, έκανα πόσο κόπο να το γράψω). Στο γήπεδο πάει αυτός που γουστάρει, που θέλει να περάσει καλά. Εγώ, για παράδειγμα, από μικρό παιδάκι, νιώθω ότι αφήνω έναν ολόκληρο κόσμο πίσω μου μπαίνοντας μέσα στο γήπεδο και μπαίνω σε έναν άλλον. Δεν περνάω πάντα καλά, άνθρωπος είμαι, αλλά πάω επειδή το θέλω. Περνάω καλά όταν νιώθω και ότι συμμερίζεται και τιμά αυτός που... Συνέχεια αγωνίζεται αυτή μου την λόξα, κι ας μην είναι ο καλύτερος και ο πιο ακριβοπληρωμένος.


Δεν είναι υποχρέωση λοιπόν το γήπεδο, είναι διασκέδαση. Και μάλιστα όχι δωρεάν διασκέδαση, επί πληρωμή. Όποιος θέλει πάει, όποιος θέλει δεν πάει. Ήμουν στην πρεμιέρα της ΑΕΚ, καταρχάς τα 7.504 δεν τα πολυπιστεύω γιατί ήμασταν πολύ περισσότεροι στο γήπεδο (αν και οι περισσότεροι ήταν διακοπές) και συμβαίνει πολλές φορές να βλέπω 15.000 κόσμο και 8.000 εισιτήρια, αλλά το προσπερνώ. Στην τελική, προτιμώ 10.000 στο γήπεδο, αυτούς που δεν θα έρθουν ξενερωμένοι στο γήπεδο και θα μουρμουράνε. Αλλά ό,τι κι αν προτιμώ εγώ, σημασία έχει πώς αισθάνεται ο καθένας. Δεν είναι υποχρέωση το γήπεδο. Είναι όπως η Εκκλησία. Πας γιατί γουστάρεις, αλλιώς κάτσε σπίτι σου, μαζί με το μπλα μπλα σου. Ούτε η διοίκηση μπορεί να αναγκάσει τον κόσμο να έρθει στο γήπεδο, ούτε ο κόσμος να αναγκάσει τη διοίκηση να κάνει μεταγραφές ή ό,τι άλλο έχει στο μυαλό του.


Από τον Αύγουστο μέχρι σήμερα βιώνουμε την απόλυτη γκρίνια μιας μεγάλης μερίδας του κόσμου που θεωρεί ότι δεν έγιναν οι κινήσεις που έπρεπε και ότι η ομάδα έμεινε αβοήθητη. Η διοίκηση, από την άλλη, μένει ανεπηρέαστη στο πλάνο που έχει χαράξει προφανώς μέχρι και την είσοδό μας στην Αγιά Σοφιά και δείχνει ότι δεν πρόκειται να κάνει πίσω ή να αλλάξει, ακόμα κι αν δεν πρωταγωνιστούμε. Γίνεται να ψήσεις αυτόν που έχει ξενερώσει; Ούτε με 100 δημοσιεύματα, ούτε με 100 αναθέματα. Συνεπώς, άδικος κόπος. Το ποιος έχει δίκιο, άσε να το ξέρει η καρδούλα του καθένα. Η λογιστική και η έμπνευση δεν πολυσυναντιούνται συνήθως και δεν θα αλλάξει αυτό τώρα.


Πέρα από τα σχόλια γκρίνιας εδώ μέσα, αυτό που βλέπω είναι χειρότερο. Ότι όλο και περισσοτεροι ΑΕΚτζήδες γύρω μου δεν ασχολούνται, κι αυτό το θεωρώ τη μεγαλύτερη αποτυχία. Γιατί το να είσαι ενεργός και γκρινιάρης σημαίνει ότι πονάς και με τον τρόπο σου απαιτείς. Αλλά η απάθεια της φετινής χρονιάς, εκει που πέρσι τέτοιο καιρό έβλεπες γύρω σου μικρά παιδιά να βάζουν τις βάσεις για να μας διαδεχτούν τα επόμενα χρόνια στο γήπεδο, είναι η μεγαλύτερη χασούρα. Γιατί το ποδόσφαιρο θέλει και λίγη κα@λα. Δεν θα πω εγώ από πού θα την αντλήσει ο καθένας, θα πω μόνο ότι φέτος λείπει. Από όλους. Αντί να ρίχνουμε αριστερά δεξιά το φταίξιμο, στους οπαδούς μας που δήθεν είναι πανηγυρτζήδες (που δεν τους αξίζει, γιατί έχουμε πολλούς οπαδούς από επαρχία που δίνουν ένα 200ρι για να δουν έναν αγώνα και που φυσικά θα είναι αγώνας σημαντικός), καλό είναι να δοθεί και μια κα@λα για το σήμερα. Δεν εννοώ φυσικά κινήσεις εντυπωσιασμού, γέρους που θα βγάλουν τα τελευταία τους ένσημα ή καραγκιοζιλίκια να παρακαλάμε να βγει ο κάθε Βέρνμπλουμ από την πισίνα που βγάζει σέλφι επί τρεις μήνες ή κιτς λεφτάδες να ξεπλένουν την εικόνα του πιστολά. Αλλά κάτι διαφορετικό, κάποιους ορεξάτους ανθρώπους να αναζητήσουν και να φέρουν εδώ κάποιους παίκτες που θα φτιάξουν την ομάδα που θα μπει στην Αγια Σοφιά. Και κάποιους ποδοσφαιρικούς ηγέτες που δεν θα φέρουν μόνο αγωνιστικά ωφέλη, αλλά και οικονομικά. Να ψήνει το πιτσιρίκι το μπαμπά να του πάρει φανέλα ή να τον πάει στο γήπεδο, όχι το αντίθετο και ο πιτσιρικάς να λέει ότι έχει κάτι καλύτερο να κάνει από το να παρακολουθεί 11 παίκτες να κωλοβαράνε με τη Λάρισα (και να έχει και δίκιο). Διαβάζω ότι δεν βγάλανε τα λεφτά τους οι φανέλες φέτος. Ποιες φανέλες; Των δανεικών που την επόμενη χρονιά μπορεί να μην είναι εδώ; Ή αυτών που δεν ματώνουν τη φανέλα; Αν θέλουμε να πάμε καθαρά στο οικονομικό σκέλος, δεν είναι μόνο το ότι δεν πάει ο κόσμος στο γήπεδο, είναι ότι γενικά δεν εμπνέεται, δεν συμμετέχει. Δεν λέω να φέρουμε 11 ηγέτες, αυτό θα ήταν καταστροφή. Αλλά δεν θυμάμαι ποτέ την ΑΕΚ να μην έχει ακόμα και στα δύσκολα χρόνια έναν παίκτη σημείο-αναφοράς. Που θα λειτουργεί ως πρότυπο για όλα τα παιδάκια, που θα κάνει ακόμα και πιτσιρίκια να γίνουν ΑΕΚ, την επόμενη γενιά, αυτή που θέλουμε πολύ να δούμε στο γήπεδο, για να είμαστε οι ίδιοι και οι ίδιοι.


Δεν θεωρώ ότι βγάζουμε κάτι με το να ειρωνευόμαστε τον κόσμο που απέχει, δεν θα έρθει ποτέ στο γήπεδο έτσι και δεν πρέπει να έρθει ούτε ένας φίλαθλος ξενερωμένος (αρκετά ακούμε από τους δίπλα μας σε κάθε ματς). Αν κάτι μπορούμε να κάνουμε όλοι οι υπόλοιποι (φίλαθλοι, διοίκηση, παίκτες) είναι να δώσουμε ΕΜΠΝΕΥΣΗ, ο καθένας από τον τομέα του. Αλλιώς, πολύ φοβάμαι ότι θα φτιάξουμε το κόσμημα που θα λέγεται Αγια Σοφιά και θα παραπονιόμαστε μετά γιατί είναι μισογεμάτο το γήπεδο.


Φέτος, με τη φόρα που είχαμε από πέρσι, είχαμε μια ιστορική ευκαιρία, με μια μικρή υπέρβαση και με το γεγονός ότι αυξήθηκαν αρκετά τα διαρκείας, να χτίσουμε από φέτος μια πιο στενή σχέση περισσοτερων φιλάθλων με το γήπεδο. Δεν είναι εύκολο και θέλει και υπομονή. Δεν υπάρχει καν γηπεδική κουλτούρα, δεν είμαστε Βρετανία που η ομάδα της Β΄ κατηγορίας θα έχει όσο κόσμο έχει ο πρώτος της Super League. Κακά τα ψέμματα, εδώ και πολλά χρόνια ο κόσμος απέχει και τι μου λέτε εσείς για τα πολλά εισιτήρια του ΠΑΟΚ, τα 18.000 μετά από τόση προπαγάνδα για την Αθήνα που τους κλέβει και τα 140 εκ. μεταγραφές, αυτά είναι για γέλια. Γενικά δεν πάμε στο γήπεδο ως Έλληνες. Όπως φέτος για τον ΠΑΟΚ, έτσι και πέρσι με εμάς υπήρξε ένα μοναδικό μομέντουμ, με μια ομάδα που όσο κι αν προσπάθησαν κάποιοι να τη λοιδωρήσουν, είχε την αποδοχή όλου του κοινού ως η πιο μαχήτρια ομάδα των τελευταίων ετών, με παίκτες-προσωπικότητες που απλά αρνούνταν να χάσουν. Και με την πρόκριση στο Champions League, όταν και όλοι σχεδόν οι παίκτες ξεπέρασαν τους εαυτούς τους, φάνηκε αυτό το μομέντουμ να είναι μοναδικό. Εκεί έχεις όλο τον κόσμο να γουστάρει, ακόμα και οπαδούς άλλων ομάδων να σε παραδέχονται. Και αντί να απογειωθούμε, ξαφνικά βιώνουμε την απόλυτη μιζέρια και εσωστρέφεια, πριν καν καλά καλά αρχίσει η χρονιά. Κι αυτό δεν λογίζεται ως κάτι σημαντικό αρχικά, άσχετα αν το κουβαλάμε όλη τη χρονιά. Λάθος χειρισμοί και επιλογές (που έχουν επισημανθεί πολλάκις) μας έφεραν από την αρχή της χρονιάς, αντί να απογειωθούμε, να μανουριάζουμε σε όλα τα επίπεδα. Κι από εκεί που ονειρευόμασταν την ομάδα που θα μπει μαχήτρια στην Αγια Σοφιά, σήμερα συζητάμε για το ξήλωμα και... όποιον πάρει ο Χάρος. Φτάσαμε στο σημείο να μην πηγαίνουν ούτε οι μισοί από όσους πλήρωσαν γι αυτα τα ρημάδια τα διαρκείας.



Αντί να τα χώνουμε λοιπόν σε αυτούς που πλήρωσαν και δεν πάτησαν, μήπως να γίνει μια προσπάθεια φέτος ό,τι πήγε στραβά φέτος, να πάει καλά του χρόνου και να ξαναχτιστεί μια σχέση καλύτερη; Δεν θα πω εγώ τι πρέπει να αλλάξει, άλλωστε έχουν γραφτεί άπειρα άρθρα και γι' αυτό, απλά είναι ολοφάνερο ότι πρέπει να γίνει σε όλα τα επίπεδα restart, γιατί το χειρότερο σενάριο θα είναι φέτος να έχουμε 8.000 διαρκείας και να ψάχνουμε να βρούμε στο τέλος της επόμενης χρονιάς τι έφταιξε.

eagle_kan - 24/4/2019 15:26

Ακριβώς έτσι είναι φίλε μου όπως τα λες. Η διοίκηση κατάφερε τον περσινό θρίαμβο και η ίδια διοίκηση ευθύνεται για τη φετινή κατρακύλα...ο κόσμος δεν είναι ρομπότ...όταν του κεντρίσει τη καρδιά θα πάει γήπεδο αν όχι τότε θα πάνε μόνο οι λίγοι. Έτσι είναι τα πραγματα και το λέω ενώ είμαι στους λίγους...

enwsiths74 - 24/4/2019 09:55

Φίλε μου διάβασα προσεκτικά αυτά που γράφεις αλλά δεν έχεις δίκιο σε όλα. Το γήπεδο δεν είναι όπως η Εκκλησία. Η εκκλησία βγάζει λεφτά από το κράτος, δεν σε έχει ανάγκη. Η Ομάδα όμως σε έχει ανάγκη. Αν στην Ελλάδα τα γήπεδα ήταν γεμάτα όπως της Αγγλίας τότε δεν θα υπήρχε η ανάγκη οι πρόεδροι να τσακώνονται, να βρίζονται, να "στήνουν" παιχνίδια κλπ. Ο κάθε πρόεδρος θα ήξερε ότι κάθε μήνα θα έχει 60.000 κομμένα εισιτήρια και θα έκανε τα κουμάντα του, αυτός και οι χορηγοί. Το χειρότερο πράγμα... Συνέχεια για έναν επιχειρηματία είναι να μην ξέρει τι έσοδα θα κάνει και αν κάνει κάθε μήνα. Ρώτα να δεις αν έχω άδικο.



Μετά λες για την απάθεια. Είναι γενικότερο φαινόμενο και όχι της ΑΕΚ. Γενικά υπάρχει μια απάθεια για τον αθλητισμό και είναι λογικό. Όμως ισχύει παντού. Πλέον οι άνθρωποι έχουν 100 πράγματα στο μυαλό τους και όσο περνάει ο καιρός η ζωή γίνεται πιο σύνθετη και πιο ακριβή. Δες τι κόστος έχει να μεγαλώσει ένα παιδί τώρα με πριν από 30 χρόνια. Και οι μισθοί δεν έχουν αυξηθεί. Οπότε ναι υπάρχει απάθεια γενικότερα, όμως δεν γίνεται από την άλλη σε μια πόλη 5 εκατομμυρίων να μην έρχονται στο γήπεδο 20.000. Μου είναι αδιανότητο.



Εγώ είμαι από αυτούς που ειρωνεύονται αυτούς που απέχουν. Όχι όμως όλους. Μόνο αυτούς που απέχουν και ζητάνε μεταγραφές. Αν θες η ομάδα να μεγαλώσει κι άλλο τότε οφείλεις να συμμετέχεις. Εγώ έχω 15 χρόνια διαρκείας και τις λίγες φορές που δεν έχω πάει γήπεδο έχω στείλει άλλον στη θέση μου για να μην μένει κενή η θέση. Οι παίχτες χρειάζονται κόσμο (για αυτό γίνονται ποδοσφαιριστές κυρίως και μετά για τα λεφτά, στην πορεία αλλάζει αυτό βέβαια αλλά η πρόθεση είναι αρχικά η δόξα) και οι πρόεδροι χρειάζονται έσοδα. Αν θες η ομάδα να μεγαλώνει τότε αυτό δεν γίνεται αν αντιμετωπίζουμε την ομάδα ως εκκλησία. Λυπάμαι αλλά έχεις άδικο.

tvo21 - 24/4/2019 13:12

Θα απαντήσω αρχικά για την Εκκλησία, σέβομαι κατά τ' άλλα την άποψή σου. Το παράδειγμα της Εκκλησίας έχει να κάνει όχι με το πώς θα ζήσει η Εκκλησία, αλλά με την ανάγκη να βρίσκεται κανείς στον χώρο. Εκεί θα βρεθείς αν το θέλεις με την καρδιά σου. Για οποιονδήποτε άλλο λόγο, καλύτερα να κάτσεις σπίτι σου. Αν είναι να έρθεις και να μουρμουράς από την αρχή έως το τέλος για όσα έχεις στο κεφάλι σου ότι έπρεπε να γίνουν, μόνο καλό δεν θα κάνεις στην ομάδα και φυσικά και στους γύρω σου.... Συνέχεια Είναι φορές που θέλω εγώ να αποχωρήσω γιατί δεν αντέχω τον δίπλα μου να γκρινιάζει και να καταριέται τον Κλωναρίδη, τον Μάνταλο, τον Μπακάκη και δεν ξέρω κι εγώ ποιον άλλον.


Με το ζόρι στο γήπεδο και δεν αξίζει να έρθεις και δεν θα έρθεις, ό,τι και να σου πουν οι γύρω σου, κακά τα ψέματα. Και στις χώρες που υπάρχει αυτή η γηπεδική κουλτούρα και πηγαίνει όλη η (μικρή) πόλη στο γήπεδο σε αγώνα Β' κατηγορίας, μόνο με το ζόρι δεν πάνε. Πάνε γιατί η παρουσία εκεί είναι μπύρες, αγκαλιάσματα, είναι ένα κοινωνικό γεγονός, αλλά αυτό δεν χτίστηκε σε μία μέρα. Επειδή στη χώρα μας δεν υπάρχουν όλα αυτά και απέχουμε εδώ και πάρα πολλά χρόνια από τα γήπεδα, θεωρώ πιο χρήσιμο να χτίσουμε από σήμερα, με διάφορους τρόπους αυτό το κοινό και σιγά σιγά. Σ' αυτό θα βοηθήσεις κι εσύ, κι εγώ, και οι παίκτες που θα πρέπει να αισθάνονται ότι κάθε αγώνας είναι σημαντικός και η διοίκηση. Αν στηριχτούμε στο core κοινό των 7-8.000 που πηγαίνουν στους αγώνες των μεγάλων ομάδων γιατί ήδη έχουν "κατακτήσει" αυτή τη συνήθεια, το μόνο που θα καταφέρουμε είναι να περιχαρακώσουμε περαιτέρω αυτή τη συνήθεια σε αυτούς. Και στο τέλος να μείνουν οι μισοί.


Για εμένα ένα πολύ καλό παράδειγμα είναι οι προσπάθειες του Μάκη Αγγελόπουλου, χωρίς να θέλω να κάνω συγκρίσεις, άλλωστε άλλα τα μεγέθη του μπάσκετ και άλλα του ποδοσφαίρου. Δεν έχει φτιάξει ομάδα πρωταθλητισμού, το ξέρουμε όλοι μας. Είναι όμως διαρκώς στην τσίτα και με διάφορα τεχνάσματα, καλέσματα και φυσικά και επιτυχίες, προσπαθεί να ξαναχτίσει ένα μπασκετικό κοινό που θα πλαισιώσει το core κοινό. Αντίστοιχα, και στον κόσμο υπάρχει πλέον μια θετική αύρα, που δεν γυρνάει μπούμερανγκ ακόμα και σε αποτυχημένες επιλογές, γιατί θα γίνουν κι αυτές. Θέλει δουλειά και πολλή υπομονή και σε καμία περίπτωση (όπως έχει και ο ίδιος καταλάβει) δεν θέλει απογοήτευση για όσους δεν ακολουθούν και δεν στηρίζουν έμπρακτα την προσπάθειά του. Και στο ποδόσφαιρο, λοιπόν, είναι σημαντικό να χτίζεις πάνω σε αυτές τις επιτυχίες προσέλευσης και κυρίως στο momentum, για να κάνεις και τον πανηγυρτζή, όπως τον λετε μερικοί, να το δει σιγά σιγά σαν μέρος της ζωης του. Για να κάνεις το πιτσιρίκι ενεργό μέλος της οικογένειας της ομάδας αργότερα. Και θα ξεκινήσεις από τον ποδοσφαιριστή - είδωλο, τη φανέλα του οποίου θα φοράει ο πιτσιρικάς μέρα νύχτα, για να πας και στα υπόλοιπα. Και πολλά άλλα. Δυστυχώς η εποχή μας είναι ακόμα πιο πολυσύνθετη και τα ερεθίσματα που δεχόμαστε όλοι μας είναι και περισσοτερα από αυτά που μπορούμε να αντέξουμε. Η εποχή που ξέραμε όσοι γεννηθήκαμε στα μέσα της δεκαετίας του '70 δεν υπάρχει πλέον. Το 1985 με πήρε ο μπαμπάς μου να δω το ΑΕΚ-Ρεάλ (1-0), βάλαμε μέσα μια μικρή κινηματογραφική κάμερα, και για 1 χρόνο του ζήταγα να μου παίξει τα στιγμιότυπα από τους πανηγυρισμούς. Από εκείνη τη στιγμή ονειρευόμουν την επόμενη φορά που θα με πάει στο γήπεδο.


Για το σημερινό πιτσιρικά του YouTube, που είναι ΑΝΑΓΚΗ πλέον για την ανανέωση του κοινου μας, όλα αυτά δεν λένε τίποτα. Είναι ακόμα πιο μακριά από το γήπεδο σε σχέση με την τότε γενιά, βομβαρδίζεται με χιλια ερεθίσματα που δεν είναι πολλές φορές και σε θέση να τα ταξινομήσει με τον καλύτερο γι αυτον τρόπο, οπότε όλοι θα πρέπει να προσπαθήσουμε παραπάνω. Και οι παίκτες να το παλέψουν παραπάνω και να συνειδητοποιούν τι σημαίνει σ' αυτές τις εποχές να χάνει κανείς το κυριακάτικο απόγευμά του με την οικογένεια, και όσοι παίρνουν ή συμμετέχουν στις αποφάσεις να πλησιάσουν αυτό τον κόσμο με τον τρόπο που γίνεται πλέον η επαφή (είναι μια ολόκληρη επιστήμη το digital marketing), να ξαναχτιστεί μια καλή σχέση εμπιστοσύνης και να βρεθεί μια τομή στο άλυτο πρόβλημα της αντίθεσης λογιστικής και οράματος και σίγουρα αυτό δεν μπορεί να γίνει από τη μία μέρα στην άλλη. Κι εμείς όλοι να το παλέψουμε ατομικά και να το δούμε πιο θετικά. Αν θέλουμε να είμαστε full στην Αγια Σοφιά κόντρα σ' αυτή την κουλτούρα τη μη γηπεδική, πρέπει από σήμερα να αλλάξουμε όλοι, μα όλοι, ρότα.


Και να πω και κάτι τελευταίο. Πέρσι, στην πρωταθληματική ομάδα, με υπολογισμούς μου που είχα βγάλει σε ένα μήνυμα στο "αντικειμενικό site" (το οποίο, ευτυχώς για την ψυχική μου υγεία, σταμάτησα να επισκέπτομαι), αν στα παιχνίδια του πρωταθλήματος βάζαμε και αυτα με Ολυμπιακό και Λάρισα για το κύπελλο, και τους ευρωπαϊκούς αγώνες, ο μέσος όρος ήταν κάτι λιγότερο από 19.000. Για τα ελληνικά δεδομένα, δεν το λες και δράμα. Το θέμα είναι πώς θα χτίσεις πάνω στο περιστασιακό κοινό και στο κλίμα που δημιουργείται και όλο αυτό θα έχει μια συνέχεια. Μην ξεχνάς ότι βιώσαμε εποχές Γ και Β Εθνικής, δεν περάσαμε και λίγα και μάλιστα σε μια περίοδο που άλλαξε όλος ο κόσμος και έγινε ο κόσμος των social και του smartphone. Αυτό θέλει δουλίτσα πολύ. Μακάρι να ήταν τόσο απλό και να μπορούσαμε με ένα κουμπί να είχαμε χτίσει αυτή την κουλτούρα που για άλλες χώρες είναι τρόπος ζωής - όχι αναγκαστικός.

enwsiths74 - 24/4/2019 14:30

Φίλε μου με μπέρδεψες λίγο. Εγώ αναφέρομαι στο πόσο σημαντικό για την ομάδα (παίκτες και διοίκηση) είναι να πηγαίνουμε στο γήπεδο και εσύ μου λες να χτίσουμε μια κουλτούρα διαφορετική από αυτή που υπάρχει ήδη. ΟΚ. Προφανώς υπάρχουν κάφροι. Κάθε πρωί που πάω στη δουλειά θα τσακωθώ με 2-3 γιατί ο ένας πάει να με τρακάρει, ο άλλος προσπερνάει όλη την ουρά στο φανάρι, κλπ. Κάφροι υπάρχουν παντού. Αυτό δε σημαίνει ότι θα σταματήσω να βγαίνω στους δρόμους. Οφείλω να πηγαίνω στη δουλειά μου όπως... Συνέχεια οφείλω να στηρίζω την ομάδα που αγαπώ έμπρακτα (όπως απαιτώ να το κάνουν και αυτοί που τη διοικούν).


Το σκεπτικό σου με λίγα λόγια (όπως το καταλαβαίνω) είναι το εξής: "Όταν αλλάξει η γηπεδική κουλτούρα τότε θα το σκεφτώ να έρθω στο γήπεδο". ΟΚ εγώ δε συμφωνώ. Σαφώς πρέπει να αλλάξει η κουλτούρα αλλά με ποιο τρόπο θα γίνει αυτό αν εγώ που το ζητάω αυτό απέχω;;; Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος.

andreaspaj21 - 24/4/2019 12:36

Μπράβο σου φίλε μου λες αλήθειες με μεστό λόγο χωρίς να προκαλείς και περνάς τα μηνύματα σου

o_kanenas_21 - 24/4/2019 12:20

Έκανα login για να σου κάνω like, πολύ σωστός μπράβο σου

damianosm - 24/4/2019 11:45

Άψογη και μετριοπαθής ανάλυση της κατάστασης. Στην Ελλάδα το προϊόν ποδόσφαιρο φθίνει και τα αίτια είναι γνωστά. Ο κόσμος πλέον δεν ασχολείται και το διαπιστώνεις καθημερινά. Η ώθηση με την Αγιά Σοφία θα είναι μεγάλη αλλά το στοίχημα είναι να αλλάξουμε και εμείς νοοτροπία για να αγαπάμε πρώτα και μετά να απαιτούμε. Καλό Πάσχα αδέλφια τα καλύτερα έρχονται.

victoR_21 - 24/4/2019 11:36

Φιλε μου ωραιο το σχολιο σου! Αν και μεγαλο το διαβασα πολυ ευχαριστα! Σηκωνει πολυ συζητηση το θεμα βεβαια! Αλλα το βασικοτερο για μενα ειναι να αλλαξουμε την νοοτροπια μας και να αποκτησουμε γηπεδικη κουλτουρα! Ευχομαι με το καινουργιο γηπεδο μας να αλλαξει και η νοοτροπια μας και να ξεκιναμε για το γηπεδο με ενα χαμογελο στο προσωπο , γνωριζοντας οτι θα περασουμε 2 ωρες ομορφα σε μια καταπληκτικη ατμοσφαιρα μαζι με τους φιλους μας τα παιδια μας τις γυναικες μας κτλ κτλ...Αυτο... Συνέχεια ειναι το μυστικο!!

Dull_Knife_73 - 24/4/2019 11:31

Πάρα πολύ ωραίο σχόλιο σε πολύ σωστή γλώσσα που όπως φαίνεται μας εκφράζει όλους. Μπράβο σου φίλε μου.


Σε συνέχεια αυτών που έγραψες θα πω πως η ομάδα -ή μάλλον η διοίκηση- έχει αποτύχει να εμπνεύσει. Φυσικά το γήπεδο είναι έργο ζωής και θα είμαστε πάντοτε ευγνώμονες στον Μελισσανίδη για αυτό. Όμως... Συνέχεια σε ένα μπαρ δεν πας για τον χώρο αν δε σου αρέσει η μουσική. Το πολύ να πας μια - δυο φορές. Αντίθετα, αν σου αρέσει η μουσική πας στο μπαρ ας είναι και ετοιμόρροπο. Αν συνδυάζονται αυτά τα δύο έχεις βρει το στέκι σου.


Το 2013 με ίδιες τιμές στα διαρκείας και στην τρίτη εθνική η ομάδα έκοβε παραπάνω εισιτήρια. Τότε υπήρχε η ελπίδα αναγέννησης από τις στάχτες μας. Είχες έναν προπονητή που ξεκινούσε με την ελπίδα να γίνει ένας νέος Μπάγεβιτς, ακαδημίες που περιμέναμε να βγάλουν παίκτες κλπ. Το 2015 που ανεβήκαμε στην κατηγορία δε βγήκε ο Μελισσανίδης να πει "παιδιά για φέτος θέλουμε αυτά ως ένα σκαλί παραπάνω". Ως αποτέλεσμα αυτών ο κόσμος δεν ήξερε τι να περιμένει για να είναι ικανοποιημένος. Η ΑΕΚ πάντα την πρώτη θέση επιδιώκει, αλλά ρεαλιστικά ανεβαίνοντας από την τρίτη εθνική οι μεταγραφές μας (Άρθο, Κρισάντους) δεν ήταν για πρωταθλητισμό. Ο κόσμος δε χώνεψε πως ένα σχέδιο τριετίας το έκαψε η ομάδα μετά από την ήττα από τον γάβρο και έδιωξε τον Δέλλα. Ή έχεις ένα σχέδιο και το στηρίζεις ή όχι. Εγώ προσωπικά αισθάνθηκα πως προδόθηκα. Όχι γιατί ο Δέλλας ήταν ο καλύτερος προπονητής, αλλά γιατί δε μπορείς να τον διώχνεις 1,5 μήνα μετά που ανέβηκες. Ή τον έδιωχνες πιο πριν ή τον άφηνες να βγάλει τη χρονιά. Πως εκεί αλλάζεις το πλάνο σου και τώρα περνάει πως το πλάνο (το οικονομικό) δεν αλλάζει;

Εγώ αισθάνθηκα απογοητευμένος που 6 χρόνια τώρα έχουμε βγάλει μόνο τον Γαλανόπουλο που δεν τον λες και αναντικατάστατο. Που δεν έχουμε βγάλει έναν Κουλούρη για αναπληρωματικό φορ. Που οι ακαδημίες διασύρονται κάθε τρεις και λίγο (7 πέρυσι σε ένα ημίχρονο από τον γάβρο, 6 φέτος από τον βάζελο, με το κυάλι να βλέπουν τον ΠΑΟΚ, για να μην πιάσω για Άγιαξ κλπ) και δεν έχουν ούτε σταθερό προπονητή και ούτε συγκεκριμένο ξεκάθαρο πλάνο. Που εκεί προσλαμβάνονται παλιοί παίκτες για αργομισθία ενώ σημαντικό -κατά Σάντος- είναι να προσλαμβάνονται οι καλύτεροι προπονητές.


Ο κόσμος αισθάνεται προδομένος που όταν του είπαν πως έσοδα = έξοδα ξέεχασαν να αναφέρουν πως αυτό περιλαμβάνει και την κατασκευή του γηπέδου. Γιατί αν πέρυσι τα έσοδα ήταν 23 εκατομμύρια και τα έξοδα 21 όπως είπε ο Μελισσανίδης, φέτος με τα έσοδα του Champions League θα μπορούσαμε να κάνουμε και 2-3 μεταγραφές που θα άλλαζαν το επίπεδο της ομάδας και να περίσσευαν ακόμα πάνω από 10 εκατομμύρια για ώρα ανάγκης. Και για να φτάσει η ώρα να ειπωθεί πως τα χρήματα του Champions League θα πάνε στο γήπεδο, έπρεπε να περάσουν οι μεταγραφές και να μπούμε στον Οκτώβριο. Γιατί να μη γίνει αυτό από τον Ιούλιο και να πούμε πως αν το Champions League έρθει το γήπεδο έχει προτεραιότητα, μόνο να περιμένουμε ενίσχυση της ομάδας και κατόπιν εορτής να μάθουμε κάτι τέτοιο; Για να μη χαθούν τα διαρκείας;


Ο κόσμος δεν εμπνέεται όταν βλέπει πως πέρυσι μπορούσες να ψήσεις τον Αραούχο (ή να το ανακοινώσεις δημόσια κι αν δεν ήθελε ο ίδιος ας μην ξανασχολούμασταν ποτέ) να πάει μια χρονιά στη Λας Πάλμας και φέτος που τελείωνε το συμβόλαιο του να τον πάρεις τσάμπα αλλά δεν το κάνεις γιατί θέλει συμβόλαιο 1,2 εκατομμύρια που έχει και εκεί. Όταν βγαίνει πως σε ενδιαφέρει ο Χόλτσχάουζερ και μόλις μαθαίνεις πως θέλει 7 κατοστάρικα να μην ασχολείσαι καν να του κάνεις αντιπρόταση. Όταν φέρνεις παίκτη που πιάνει και επειδή και αυτός έχει συμβόλαιο 1,2 στη Ρόμα και τα μέσα που περνάνε τη γραμμή της ΑΕΚ πάνε να περάσουν πως δε θέλει να μείνει. Συμφώνησε μαζί του στο ποσό που έπαιρνε στη Ρόμα, έχε τον με το μέρος σου και μετά πήγαινε στη Ρόμα για να προσπαθήσεις να την πείσεις να τον πάρεις φτηνότερα. Και βγάλε τον παίκτη να αναφέρει πως έχει συμφωνήσει με την ΑΕΚ και πως αν τα βρουν οι διοικήσεις, μένει. Αν δε θέλει ο ίδιος, ας πάει στην ευχή του θεού και της Παναγίας. Αυτό που καταλαβαίνει ο κόσμος τώρα είναι πως δε θες να δώσεις το συμβόλαιο του παίκτη και πας να το γυρίσεις ως ομάδα πως το πρόβλημα είναι πως δε θέλει να μείνει. Έτσι δε χτίζεις εμπιστοσύνη με τους οπαδούς πάντως.


Ο κόσμος δεν ψήνεται όταν κάθε χρόνο φέρνεις δανεικούς (δεν το κατακρίνω) που όμως όταν πιάσουν μετά επιστρέφουν εκεί από όπου ήρθαν παραμένοντας άπιαστο όνειρο και αισθανόμενοι εμείς πως γινόμαστε μπουτικ και σουπερμάρκετ που θα παίρνουμε μια τζούρα από ότι καλό κυκλοφορεί στην αγορά και μετά θα ξαναψαχνόμαστε. Ξέρετε πόσα παιδάκια έγιναν ΑΕΚ πέρυσι βλέποντας τις γκολάρες του Αραούχο; Για πόσα παιδάκια ήταν σημείο αναφοράς ο συγκεκριμένος όπως για εμένα πχ ο Εστερχάζυ;


Ο κόσμςο νοιώθει πως δεν υπάρχει πλάνο όταν αλλάζεις τεχνικούς διευθυντές σαν τα πουκάμισα χωρίς να ξέρεις τι θέλεις. Όταν όλη τη χρονιά πέρυσι βγαίνει από τα μέσα που περνάνε γραμμή της ομάδας γκρίνια για τον Μανόλο τη στιγμή που όσοι πηγαίναμε στο γήπεδο χορταίναμε με το πάθος της ομάδας που δεν είχε ούτε το 1996 (και εγώ προσωπικά πιστεύω ότι με 3-4 "Αραούχο / Πόνσε" θα μπορούσαμε να είμαστε σχεδόν σταθερά στους 8 του Europa League). Όταν πριν από 4 χρόνια βγαίνει από τις εφημερίδες το "να δώσω ένα εκατομμύριο συμβόλαιο στον Σκόκο αλλά είναι 31 ετών". Όταν περνάμε από την εποχή της παράγκας του λίπους του Πειραιά σε μια εποχή που ο άλλος προσπαθεί να κάνει τη δική του αλλά πρώτα έχει δώσει έναν σκασμό λεφτά (κι ας μην ξέρει το ποδόσφαιρο που ξέρεις εσύ) και απογοητεύεται βλέποντας πως ετοιμάζεται εποχή γάβρων του βορρά λόγω νέας παράγκας αλλά και παικτών (θυμίζω ότι ο Κόκκαλης δεν είχε φέρει ούτε έναν σοβαρό παίκτη μέχρι να μπει Champions League σε αντίθεση με τον Σαββίδη).


Ο κόσμος εμπνέται όταν βλέπει όραμα και απογοητεύεται όταν αισθάνεται πως θα μείνει στα ίδια, μια ψωροκώσταινα της Ευρώπης και τρίτος στην Ελλάδα τη στιγμή που δε γίνονται τα λογικά πράγματα στην ομάδα ανάλογα με τα έσοδα της. Γιατί να πάει στο γήπεδο να φάει κι άλλη πίκρα από αυτή που έχει στη ζωή του; Θέλει να πάει να βλέπει κάτι το ανταγωνιστικό τουλάχιστον. Και δε μιλάμε για τεραστιες σπατάλες αλλά εδώ μιλάμε πως δεν υπάρχει ούτε καν σωστή οργάνωση. Μετά από τον Σιμόες, ποιον παίκτη βρήκε το σκάουτινγκ της ΑΕΚ (εκτός Βράνιες) που να μας βγήκε;


Τέλειο το νέο γήπεδο, ήρωας ο Μελισσανίδης που με τόσα προβλήματα το φτιάχνει και θα μεινει στην ιστορία. Καταπληκτικά τα νέα για το προπονητήριο στα Σπάτα, σούπερ τα νέα γήπεδα που φτιάχνονται εκεί. Όλα αυτά θα φανούν σε βάθος χρόνου. Αλλά ο Μπάρλος δεν έμεινε στην ιστορία της ΑΕΚ κυρίως για τη Σκεπαστή αλλά κυρίως για το ότι έφερνε τους καλύτερους παίκτες και προπονητές και για το ότι έπαιξε το καλύτερο ποδόσφαιρο και πήγε η ομάδα στους 4 της Ευρώπης. Η δημιουργία της Σκεπαστής από το "υστέρημα" του τον έκανε ΘΕΟ. Το ανάποδο δε θα συνέβαινε όπως δε συνέβει με τον Νίκο Γκούμα που επί προεδρίας του έγινε το μεγαλύτερο μέρος του γηπέδου όπως το γνωρίσαμε.


Όταν εσύ -που ο κόσμος διαβάζει διάφορα για την προσωπική σου περιουσία- δεσμεύεις τα έσοδα της ομάδας για το γήπεδο (ενώ θα μπορούσες κάλλιστα να φτιάξεις ομάδα με τα έσοδα της και να διευκολύνεις για το γήπεδο με δικό σου δάνειο που θα το έπαιρνες μετά από 2-3 χρόνια αυτούσιο με την πώληση του Πόνσε και του Μπάρκα για παράδειγμα) με συνέπεια να γινόμαστε ο πελάτης του κάθε ΠΑΟΚ στους τελικούς και παρατηρητής του με το κυάλι στο πρωτάθλημα λόγω δικών μας λαθών, μην περιμένεις να ψηθεί κάποιος που βγάζει 1500€ τον μήνα και έχει να θρέψει ολόκληρη την οικογένεια του και να έρθει στο γήπεδο με το υστέρημα του. Και πάλι ΑΕΚ θα είναι, αλλά όταν εσύ ενώ έχεις χρήματα, έχεις τέτοια σφιχτή οικονομική πολιτική, δε μπορείς να ψέγεις τον άλλο που δεν του περισσεύουν. Ιδίως όταν νοιώθει πως πάει σε ένα ανασφαλές γήπεδο όπου θα μπουν τσαμπατζήδες, στο ημίχρονο θα ακούει κροτίδες έξω από το γήπεδο, στον αγώνα με τον Άγιαξ θα πέφτουν μολώτοφ και δε θα βλέπει καμμία κίνηση εκ μέρους της ομάδας για να πιαστούν όλοι αυτοί και να μην ξαναπατήσουν στο γήπεδο. Μην περιμένεις το παιδί αυτού που δε μπορεί ή δεν ψήνεται να έρθει στο γήπεδο του να μην επιλέξει ανάμεσα σε ΠΑΟΚ και γάβρο αύριο που θα του προσφέρουν νίκες, είδωλα που θα μπορεί να ταυτίζεται μαζί τους και που δε θα φεύγουν την επόμενη χρονιά και κυρίως όραμα (στα δικά του μάτια τουλάχιστον). Μην έχεις απαιτήσεις για τα εισιτήρια και η χρονιά που έρχεται δε θα έχει ούτε τα μισά. Όλοι ΑΕΚ είμαστε και αν η ομάδα κινδυνεύει θα βάλουμε πλάτη όπως το 2004 και το 2013. Αλλά στο ενδιάμεσο και μια καφετέρια με τους φίλους μας αρκεί όταν νοιώθουμε πως εμείς ματώνουμε κι εσύ διοικείς αφ' υψηλού.


Προς Θεού, κανείς δε να φύγει ο Μελισσανίδης φυσικά. Κανείς δεν ξεχνάει εποχές Αδαμίδη. Αλλά για τον ίδιο τον Μελισσανίδη είναι κρίμα να μένει στην ιστορία ως κάποιος που μπορούσε να τιθασεύσει το παρασκήνιο και όχι ως κάποιος ηγέτης που μπορούσε να εμπνεύσει χωρίς να παραβεί τις αρχές του (περί εσόδων και εξόδων). Να είανι το "αναγκαίο κακό" ή το "μη χείρον βέλτιστο" που μπορεί να έχει η ΑΕΚ. Όπως και στις σχέσεις με το άλλο φύλο, μπορείς με μια τέτοια γυναίκα να είσαι μαζί της, αλλά δεν την ερωτεύεσαι ποτέ. Κι όταν δεν ερωτεύεσαι, δεν ονειρεύεσαι, δεν μπαίνεις στο τριπάκι να ξεπερνάς τον εαυτό σου και κάνεις απλά τα βασικά και τα τυπικά. Ο Μελισσανλιδης μπορεί πολύ καλύτερα και του αξίζει κάτι τέτοιο. Ας το δει κι αυτός αλλοιώς...

n_vouloumanos - 24/4/2019 11:25

Εξαιρετικό σχόλιο. Μπραβο.

Xarouhs - 23/4/2019 21:30

Μπράβο φίλε, καταπληκτικό το σχόλιο σου, να γράφεις πιο συχνά.

tvo21 - 24/4/2019 10:56

Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια!

taxiss21 - 23/4/2019 23:36

Φοβερο σχολιο. Ειλικρινα δν διαβασα καλυτερο του φετος.

antonispm - 23/4/2019 23:20

Εκπληκτικός φίλε.Με έκανες να ξαναγράψω μετά από αρκετά χρόνια.

Φοίνικας - 24/4/2019 13:31

Ο αδερφός leon το έθεσε πολύ σωστά. Με ΠΑΣ κάναμε πρεμιέρα ως πρωταθλητές μετά 24 χρόνια και 3 μέρες πριν δώσουμε ως φαβορί τον αγώνα που θα μας έβαζε και πάλι στο Τσ.Λ. μετά από 12 χρόνια. Ήταν 25 Αυγούστου (ημερομηνία που ο κύριος όγκος των Αθηναίων έχει επιστρέψει) και προφανώς 6 μέρες προτού λήξουν οι μεραγραφές και χωρίς ακόμα εξασφαλισμένα τα χρήματα του Τσ.Λ. Αποτέλεσμα? 7,5 χιλιαδες εισιτήρια. Βρείτε το λάθος.... Συνέχεια

Από δικαιολογίες πάντα θα υπαρχουν: Μια το ΟΑΚΑ, μια η έλλειψη μεταγραφών, μια η έλλειψη οράματος, μια η κακή απόδοση, μια η έλλειψη στόχων, μια ο καιρός, μια η κακια original, μια το μη επιθετικό ποδόσφαιρο, μια όλα μαζί και μια κάποια από τα παραπάνω συνδυαστικά, πιστέψτε με και όλα πρίμα να ήταν πάλι κάποια δικαιολογία/αιτιολογία θα υπάρξει.


Σωστά λοιπόν βλέπω εδώ σχόλια κριτικής προς την διοίκηση, αλλά από αυτοκριτική μηδέν.

fotografos - 24/4/2019 13:16

Ισχυρό μήνυμα στη Διοίκηση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sko21 - 24/4/2019 11:11

Είμαι κάτοχος διαρκείας για δεκαετίες, αλλά εγώ λέω ότι κακώς ψέγουμε τον κόσμο για την απουσία του από το γήπεδο. Τον μέσο όρο εισιτηρίων σε σταθερή βάση ανεβάζουν τα διαρκείας. Οι κάτοχοι διαρκείας στη μεγάλη τους πλειονότητα θα πάνε στο γήπεδο και στα αδιάφορα παιχνίδια, και με κακό καιρό, ενώ αυτοί με το απλό εισιτήριο δεν θα μπουν καν στη διαδικασία. Τα καταναλωτικά προϊόντα ακολουθούν τους νόμους της προσφοράς και της ζήτησης. Αν παίζαμε σε γήπεδο 20.000 θέσεων, όπου όλοι θα... Συνέχεια ήξεραν ότι χωρίς διαρκείας θα κινδύνευαν να μείνουν εκτός γηπέδου στα ντέρμπι και στα ευρωπαϊκά ματς και σε κάθε περίπτωση θα υφίσταντο ταλαιπωρία για να βρουν ένα μαγικό χαρτάκι, θα έσπευδαν να αγοράσουν διαρκείας. Το ΟΑΚΑ είναι εντελώς αντιεμπορικό, όχι μόνο λόγω του ότι είναι κρύο και ότι οι κερκίδες έχουν τεράστια απόσταση από τον αγωνιστικό χώρο, αλλά και γιατί έχει υπερπροσφορά-αφθονία διαθέσιμων θέσεων. Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου τόσα χρόνια να λέω ότι η τιμολογιακή πολιτική των διαρκείας είναι εντελώς λανθασμένη. Θα έπρεπε η ΠΑΕ να υιοθετήσει την εμπορική πολιτική Ντέμη το 2005, που έβαλε πάμφθηνα εισιτήρια με αποτέλεσμα να αγοράζουν διαρκείας ολόκληρες οικογένειες με γυναικόπαιδα και το γήπεδο να είναι σχεδόν γεμάτο σε πολλούς αγώνες. Μια τέτοια πολιτική δεν πλήττει τα έσοδα, αφού τη χασούρα από τις φθηνότερες τιμές καλύπτουν οι μεγαλύτερες πωλήσεις. Επίσης, η πολιτική των φθηνών διαρκείας παράγει έμμεσα κέρδη από την αγωνιστική άνοδο (πιο δυνατή έδρα) και τις διαφημίσεις γηπέδου και μάτριξ. Προφανώς το σχόλιό μου αυτό δεν θα ισχύει στην Αγιά Σοφιά, όπου δεν θα είναι απαραίτητα τα φθηνά διαρκείας, καθώς εκεί και η προσφορά θέσεων θα είναι η μισή από ό,τι στο ΟΑΚΑ, αλλά και η ζήτηση θα είναι πολύ μεγαλύτερη λόγω καινούργιου και πολύ ομορφότερου γηπέδου.

kbbak - 24/4/2019 08:03

Με υπομονη διαβασα σχεδον ολα τα σχολια και το συμπερασμα που βγαινει ειναι: 1) Φυγανε παικτες σημαντικοι και δεν πηραμε παικτες παρα τα εσοδα του τς.λι. αυτο απογοητευσε τον κοσμο. 2) Δεν ειδαμε ποιοτικο ποδοσφαιρο και παικτες με τσαγανο παρα μονο σε 2-3 αγωνες. 3) Η ομαδα βγηκε απο νωρις εξω απο τους στοχους της. 4) Την τελικη καταστροφη εφεραν οι μπαχαλακηδες με αποτελεσμα την αφαιρεση βαθμων και την τελικη απογοητευση του κοσμου

victoR_21 - 24/4/2019 10:26

Φιλε μου απο δικαιολογιες μπορουμε να βρουμε παρα πολλες ο καθενας μας!!Σου βρισκω εγω 100 για πλακα... Αυτο ειναι το ευκολο! Το δυσκολο ειναι να βαλουμε στην ακρη τις δικαιολογιες και να σηκωσουμε τον κ@λο μας απο τον καναπε και να παμε στο γηπεδο χωρις ναι μεν αλλα...

Οταν το γηπεδο γινει για ολους μας η αγαπημενη μας συνηθεια και οχι ενας τοπος που για να παμε θελουμε ανταλλαγματα τοτε ολα θα ειναι πιο ομορφα για την ομαδα μας!!

kbbak - 24/4/2019 08:04

Με υπομονη διαβασα σχεδον ολα τα σχολια και το συμπερασμα που βγαινει ειναι: 1) Φυγανε παικτες σημαντικοι και δεν πηραμε παικτες παρα τα εσοδα του τς.λι. αυτο απογοητευσε τον κοσμο. 2) Δεν ειδαμε ποιοτικο ποδοσφαιρο και παικτες με τσαγανο παρα μονο σε 2-3 αγωνες. 3) Η ομαδα βγηκε απο νωρις εξω απο τους στοχους της. 4) Την τελικη καταστροφη εφεραν οι μπαχαλακηδες με αποτελεσμα την αφαιρεση βαθμων και την τελικη απογοητευση του κοσμου

Kostas38 - 23/4/2019 19:04

Οι παοκτζηδες είναι πεινασμένοι γι'αυτό και πήγαν περισσότεροι, οι γαύροι είναι τουλάχιστον 3 πλασιοι στην Αττική και με πιο δυναμικό κοινό σε νεότερες ηλικίες, άρα αναλογικά των φιλάθλων και πολλοί πάμε γηπεδο.

AEKsketo - 24/4/2019 00:08

Μπορεις και χειροτερα ΠΑΜΕ χαχαχα

acherontas1972 - 23/4/2019 21:24

Λοιπόν για να τελειώνει η ιστορία με τα εισιτήρια. Τις χρονιές που πήραμε τα 3 σερί είχαμε μ.ο. στο ναό 13.000 ..... Τόσο φανατικοί και υποστηρικτές. Την χρονια 1995-96 που παίξαμε την καλύτερη μπάλα είχαμε 13.500 μ.ο....... Τόσο ΑΕΚΑΡΕΣ. Πέρσι 15.600.... Ας αρχίσουν λοπιον τις δικαιολογίες για την απουσία τους ανα χρονιά οι καναπεδατοι πανυγηρτζιδες. Ο Έλληνας φιλάθλος αγαπάει τις νίκες της ομάδας την καλή πορεία της τον προπονητή όταν μιλάει η ομάδα τον πρόεδρο όταν χώνει χρήμα άφθονο το εισιτήριο στο... Συνέχεια 5ευρω πάρκινγκ δίπλα στην θέση του. Μόλις αρχίσουν τα ανάποδα αποτελέσματα μ.ο. εισιτηρίων β' Γαλλίας.... Οι τζαμπατζήδες είναι σαν τις κατσαρίδες ..... μπαίνουν παντού από παντού και θέλουν πάτημα....

AEKsketo - 23/4/2019 23:57

Αρα λες πως δεν εχουμε λαο;

electradyne - 24/4/2019 01:28

@AEKOldStyle Μάλλον λέει πως έχουμε πολύ καναπεδάτο λαό...

victoR_21 - 24/4/2019 10:22

Αυτο ακριβως...!!Λαο εχουμε και πολυ μαλιστα!!Αλλα παιζει να ειμαστε οι πιο καναπεδατοι απο ολους...Μπορει καποιες χρονιες να ξεκινουσαμε με ενθουσιασμο (οπως της πρωτη χρονια που ανεβηκαμε το 2015/16 ) και να ειχαμε στα πρωτα παιχνιδια με κατι Πλατανιαδες 25.000 στο ΟΑΚΑ αλλα οσο παιρνουσε ο καιρος και φταναμε στον Δεκεμβριο ο κοσμος δεν ξαναπατουσε στο γηπεδο!!Με αποτελεσμα να παιζουμε κλασικα μπροστα στους κλασικους 10.000 που πανε σε ολα τα παιχνιδια!

acherontas1972 - 24/4/2019 08:34

Όχι φίλε μου. Ότι έχουμε λαό το έχουμε αποδείξει . Υποστηρίζω τι ο λαός της ΑΕΚ δεν ξέρει τι θέλει . Όταν παίζουμε μπαλάρα δεν πάμε γήπεδο γιατί θεωρούμε σίγουρη τη νίκη, όταν δεν παίζουμε μπάλα θεωρούμε ότι έχουμε κακούς παίκτες, προπονητή ,καβούρια πρόεδρο. Όταν παίζουμε ντέρμπι και υπάρχει βαθμολογικό ενδιαφέρον γεμίζουμε το ΟΑΚΑ όταν δεν υπάρχει ενδιαφέρον πάμε στις καφετέριες..... Και αν διάβαζες πιο προσεκτικά αναφέρω ο Έλληνας φίλαθλος όχι αποκλειστικά ο λαός... Συνέχεια της ΑΕΚ συμπεριφέρεται έτσι. Απλά ο φίλαθλος της ΑΕΚ δεν αγαπάει & το άθλημα, δεν αγαπάει την ατμόσφαιρα του γηπέδου ούτε τώρα στο παγωμένο ΟΑΚΑ ούτε στη Ν.Φιλαδέλφεια.

ΥΓ . Ξέρεις φίλε μου πόσοι περιμένουν την ΑΓ.Σοφιά για να ξαναπάνε γήπεδο; ΧΙλιάδες... Και ξέρεις γιατί ; Όχι για να δουν την ΑΕΚ με τον Απόλλωνα , τον Βόλο, την Ξάνθη αλλά για να κομπάζουν στους βαζελόγαβρους ότι πάνε σε ένα παλάτι που δεν έχουν οι άλλες ομάδες και να ποστάρουν σέλφις από τα ευρωπαϊκά παιχνίδια...

esimos71 - 23/4/2019 23:09

Αδέρφια μην το κουραζεται.

Σε λίγο βγαίνουν τα διαρκείας. Μην αρχίζετε κάποιοι τα περσινά. Εάν και εφόσον κτλ κτλ.

theodore1975 - 23/4/2019 22:47

Επειδή τυχαίνει να έχω μαγαζί στην Νέα Φιλαδέλφεια με όσους ΑΕΚτζηδες μιλάω όλοι μα όλοι περιμένουν το νέο γήπεδο για να ξεκινήσουν να ξαναπηγαινουν στο γήπεδο. Αυτό υσχυει και για τον εαυτό μου που δεν μπορώ να χωνέψω το οακα με τίποτα. Συν ένα μικρό σπρώξιμο μεταγραφικό από την διοίκηση και πιστεύω ότι τα επόμενα χρόνια δεν θα έχουν καμία σχέση με τα εισιτήρια που κόβουμε τώρα.

R21_AEK - 23/4/2019 23:06

Η λυση ειναι μια Ριζουπολη μεχρι να μπει η ομαδα στο νεο γηπεδο.

Magiko_aristero - 23/4/2019 17:56

Εμείς έχουμε δυστυχώς μόνο το όνομα και όχι τη χάρη. Μια ζωή στα φαγώματα. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ επιτέλους. Η Μπορούσια Ντόρτμουντ μας δειχνει το δρόμο.

dim_1924 - 23/4/2019 22:28

Σωστός! για να μη μιλήσουμε για τη Shalke που έχει να δει πρωτάθλημα από το 1958 και έχει μέσο όρο εισιτηρίων 61.000.

ΑΕΚΑΡΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΞΑΝΑ - 24/4/2019 15:26

Άλλα μεγέθη.Άλλη νοοτροπία.

dim_1924 - 23/4/2019 22:17

Σωστός! για να μη μιλήσουμε για τη Shalke που έχει να δει πρωτάθλημα από το 1958 και έχει μέσο όρο εισιτηρίων 61.000.

tmavro - 23/4/2019 21:07

καλα τα εισιτήρια στο ΟΑΚΑ ειναι πονεμενη ιστορια και αμμεσα συνδεδεμενη και με πολλα επεισοδια που μας στοιχισαν τιμωριες και βαθμους. το θεμα ειναι οτι η ομάδα δεν προσφέρει θέαμα και έκανε μεγαλο πισωγυρισμα με αποτέλεσμα απο την πρωταθληματικη ΑΕΚ που με 2-3 κινήσεις θα ανεβαιναμε επίπεδο και θα ειμασταν και ανταγωνιστικοι στο CL να βρισκόμαστε ξανα στο σημειο να φτιαχνουμε ομαδα σχεδον απο το μηδεν.... Συνέχεια

Ελπιζω οι αρμοδιοι να διορθώσουν τα κακως κειμενα αν και με αυτα που βλεπω δεν ειμαι ιδιαιτερα αισιοδοξος.

g_papadimitrioy - 23/4/2019 20:39

Το έγραψα και νωρίτερα. Μόνο εγώ έχω την εντύπωση ότι σε κάθε αγώνα ο κόσμος είναι περισσότερος από τα εισιτήρια που ανακοινώνονται;

Fotis_Oik_MONO_AEK - 23/4/2019 20:31

Μα .... ΤΡΊΤΗ ΣΤΑ ΕΙΣΙΤΉΡΙΑ ενώ έπαιρνε Πρωταθλήμα ? Μα συγνώμη φέτος είναι "κάβουρας" κ αυτό "εμπόδιζε" τα πλήθη των ΑΕΚτζηδων που με έναν Τσετσένο στο τιμόνι,που σκορπάει εκατομμύρια κ κάνει αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου για να καλύπτει τη χασουρα από τα πλυντήρια τύπου Χατσεριδη. Που θα είχε τρεις τουλάχιστον ομαδες υπό τον έλεγχο του κ θα ξεκινούσε με τους βαθμούς στη τσέπη κ εκεί που οι άλλοι θα πήγαιναν κ θα εφτυναν το γάλα της μάνας τους για να πάρουν βαθμούς αυτός θα έπαιζε... Συνέχεια φιλικά.Που θα είχε υπό τον έλεγχο του είτε εμφανώς σαν ιδιοκτήτης είτε αφανώς σαν "χορηγός " κανάλια εφημερίδες κ ραδιόφωνα να περνάνε τη γραμμή του ,ένα προπόνητη που θα εξισωνε την δικαιοσύνη στην Ελλάδα με τους ναζι κ αυτή η ίδια η "δικαιοσύνη" θα τον "τιμωρούσε" για την προσβολή με το χαρτζιλίκι που δίνει ο Τσετσένος στους παρακδορους της Τρούμπας χωρίς ρ..Αυτη η ίδια "δικαιοσύνη" ντε που στο οακα ειδε επεισόδια στον "περιβάλλοντα χώρο " κ τιμώρησε την ΑΕΚ με αφαίρεση βαθμών αλλά στη Πάτρα κ στη Τρούμπα χωρίς ρ,δεν είδε τίποτα η "τυφλή" δικαιοσύνη. Αν είχε λοιπόν ένα τέτοιο Τσετσένο που μέχρι κ κουμάντο σε πρωθυπουργόυς κ υπουργούς κ προπονητές της Εθνικής Ελλάδος θα έκανε ε τότε ,όπως καταλαβαινω από τον "θαυμασμό " που εκδηλώνουν κάποιοι για αυτόν τον τσετσενο,θα ερχόντουσαν στο γήπεδο.Τωρα που να έρθουν,εδώ δεν ερχόντουσαν πέρυσι που ο "κάβουρας" την "κατάντησε" Πρωταθλήτρια..Εδώ δεν ερχόντουσαν πέρυσι που μετά από ΧΡΌΝΙΑ εκτός Ευρώπης η ΑΕΚ έπαιζε με αντίπαλο τη Μίλαν για πρόκρισεις σε επόμενη φάση ,ναι καλέ αυτοί οι "που παμε με Μπακάκηδες κ Σιμοες " μόνο από Ριβάλντο κ πάνω θα καταδεχονταν να είναι δίπλα στην ΑΕΚ.Εδώ δεν ερχόντουσαν φέτος ,που η ΑΕΚ μετά από 12 ΧΡΟΝΙΑ έπαιζε ομίλους Τσάμπιονς Λιγκ κ είχε αντίπαλο τον Άγιαξ κ την Μπάγερν..Αλλά φαντάζομαι είναι οι ίδιοι που απαιτούν να ρίξει τα εκατομμύρια του τσουλού που ΘΑ έμπαιναν στην ομάδα για να φέρει παιχταραδες που θα παίζουν σε ένα οακα με 20.000 κόσμο στις καλές μέρες κ σε ένα πρωτάθλημα που διεξάγεται με αυτούς τους όρους κ τις συνθήκες κ σιγά τώρα ,το ότι η ΑΕΚ θα μπει σε ένα γήπεδο ΧΩΡΙΣ ΔΑΝΕΙΣΜΟ δεν τους λέει κάτι,το πρωτάθλημα το πήρε ? Όχι ..ε όλα τα άλλα είναι κουραφεξαλα κ άσε που κ το γήπεδο τους είναι μικρό,ούτε 45000 δεν θα είναι όπως ΘΑΑΑΑ είναι της νέας Τρούμπας χωρίς ρ,μιας που τόσες ΧΙΛΙΆΔΕΣ στρέμματα ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΩΡΟΥ θα δωριστουν από το "κράτος των Αθηνών" στην πιο ευνοημένη ομάδα ίσως πιο πολύ κ απο τον κανονικό γαύρο σε αυτά τα θέματα κ με ένα Δήμο Θεσσαλονίκης που όχι απλά δεν πολεμάει αυτό το γήπεδο αλλά αν μπορούσε μέχρι κ δημοτικά τέλη Τρούμπας θα έβαζε...Πάντως το ότι πέρυσι η ΠΡΩΤΑΘΛΉΤΡΙΑ ΑΕΚ ήταν τρίτη στα εισιτήρια, δυστυχώς χαλάει το παραμύθι κ το αφήγημα ότι "δεν πάμε γήπεδο γιατί δεν βάζει λεφτά ο κάβουρας" ..Καλό το παραμύθι αλλά πλέον και με στοιχεία,δεν έχει δράκο..

Οι υπόλοιποι όπως κ πέρυσι έτσι κ φέτος έτσι κ πάντα , ραντεβού δίπλα της γιατί αγαπάμε τη φανέλα ,ούτε τον πρόεδρο η ιδιοκτήτη της ,ούτε τον προπονητή της ,ούτε το ποιος φοράει τη φανέλα της..

Gennaro_De_Tommaso21 - 23/4/2019 20:30

απολυτως φυσιολογικο μου φαινεται.. πονανε τα ματια μας φετος… και η διοικηση αντι εστω να προχωρησει σε καποιες μεταγραφες ποιοτητας το χειμωνα …. μας ξενερωσε τελειως..

mixvathis - 23/4/2019 20:09

Απαρχης της μεθεπομενης χρονιας (2020-2021) που ξεκιναμε στο γηπεδο μας θα εχουμε 30000 μ.ο για δεκα χρονια!

leon - 23/4/2019 20:19

2021-22 εννοείς

R21_AEK - 23/4/2019 19:41

Ο Ατρομητος τελευταιος καλα αυτοι δεν εχουν καθολου κοσμο?

R21_AEK - 23/4/2019 19:39

Μια χαρα ειναι η ΡΙζουπολη 15χιλ χωρητικοτητα και κοντα στην ΝΦ καμινι σε καθε παιχνιδι.

R21_AEK - 23/4/2019 19:38

Η ΑΕΚ για μενα πρεπει να τελειωσει με το ΟΑΚΑ απο φετος να παει στην Ριζουπολη πριν μπει στο νεο γηπεδο και το ΟΑΚΑ να το δηλωσει σαν εδρα για τους Ευρωπαικους αγωνες ετσι θα γλιτωσει και χρηματα απο τον μεγαλο ενοικιο του ΟΑΚΑ και θα αποκτησουμε επιτελους εδρα.Εκει στη διοικηση σκεφτειτε το ειναι μια καλη λυση.

R21_AEK - 23/4/2019 19:33

Κανεις δεν μπορει να κατηγορησει τον ΑΕΚτζη γιατι εχει βοηθησει τα μεγιστα με την παρουσιαση του απο το 2005 απ οταν ξεκινησε ο Ντεμης σαν Προεδρος η ΑΕΚ εκοβε πολλα εισιτηρια το ιδιο και οταν ανελαβε ο Μελισσανιδης απο την Β,Γ εθνικη κι εκει μαζευαμε αρκετο κοσμο μην λεμε οτι θελουμε η τσεπη του ΑΕΚτζη εχει ματωσει και εχει φαει αμετρητες πικρες και το χειροτερο εχει ΒΑΡΕΘΕΙ το @@@@ ΟΑΚΑ κουραστηκε.

Champ21 - 23/4/2019 19:30

Προσωπικά, και πιστεύω θα ταυτιστεί αρκετός κόσμος, μετα την άνευ προηγουμένου αποτυχία στο τσουλου και την καταστροφική σεζόν στο πρωτάθλημα που είχαν όλα αυτά γίνει πριν τα Χριστούγεννα,θεώρησα σωστό να μην ξαναδώσω ούτε ευρώ για αυτό το χάλι στον κάβουρα. Γι'αυτό και σε όσα ματς πήγα, το έκανα χωρίς να δώσω ούτε ένα ευρώ στον τίγρη! Ελπίζω το πάθημα να γίνει μάθημα εν όψει νέα σεζόν. Η ΑΕΚ δεν κόβετε αλλά τα εισητηρια με τέτοια ρόστερ δεν θα κοπούν επίσης!

Blackyellow1924 - 23/4/2019 19:18

Πάντως στην τρίτη θέση σύμφωνα με τα στοιχεία της super league είναι ο Άρης με 126.926 εισιτήρια.

enwsiths74 - 23/4/2019 19:01

Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει δέκα μέρες κοσκινίζει. Παλιά σοφή παροιμία. Όποιος δε θέλει να έρθει γήπεδο βρίσκει 10 δικαιολογίες. Να μερικές που έχω διαβάσει εδώ: κακό καιρός, το ΟΑΚΑ δεν είναι έδρα, μεταγραφές, κακή απόδοση παιχτών/προπονητών/κλπ, ακριβά εισιτήρια, βία στο γήπεδο (στο μόνο που συμφωνώ), Δε γουστάρω τον προπονητή/πρόεδρο/τεχνικό σύμβουλο/Μπάγεβιτς/Νικολαϊδή/Κάποιον_Άλλο, Ομάδα εκτός στόχων. Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν... Συνέχεια και άλλες. Όπως έχω ξαναπει, υποστήριξη ομάδας εξ' αποστάσεως δεν υπάρχει. Αν το γήπεδο έχει κάτω από 20.000 σε αγώνα για μένα είναι αποτυχία. End of story.

sir_lary - 23/4/2019 18:58

Είναι λυπηρό αλλά μετά το πέρας της προεδρίας Νικολαΐδη ο ενεργός -τουλάχιστον- κόσμος της ΑΕΚ συρρικνώθηκε αισθητά, και το πιο λυπηρό είναι ότι για πάρα πολλούς λόγους οι οποίοι αναφέρονται σε σχόλια εδώ, σε μια περίοδο που η ΑΕΚ γυρίζει σελίδα και γράφει ιστορία με πρωτάθλημα μετά από 24 χρόνια και το νεο γήπεδο να ετοιμάζεται, ο κόσμος της πλέον έχει ξενερώσει. Ο κόσμος κουράστηκε να βρίσκει παρηγοριά στην κατασκευή του γηπέδου, χρειάζεται να δει και την ομάδα του να παίζει ωραία... Συνέχεια μπάλα, να έχει ανταγωνιστική ομάδα και όχι να δίνει δικαίωμα στον κάθε αντίπαλο να την χλευάζει. Δεν λησμονεί το μαύρο παρελθόν στις χαμηλές κατηγορίες ούτε τις διοικήσεις που ξεφτίλιζαν το όνομα, όμως πληγώνεται όταν βλέπει την ομάδα "γυμνή" σε superleague και Ευρώπη. Το γήπεδο είναι το σπίτι μας που θα στεγάσουμε την αγάπη και τα όνειρά μας, αλλά ως τότε,για να κάνουμε όνειρα, έχουμε ανάγκη από αισιοδοξία,από μικρές και μεγάλες στιγμές χαράς και νίκης.

Έχουμε ανάγκη την δική μας πραγματική ΑΕΚ που δίνει την ψυχή της και δεν χάνει ΠΟΤΕ.

johnsot - 23/4/2019 16:35

1) Το πλάνο μπορεί να είναι ορθολογικό αλλά δεν εμπνέει

2) Ο κόσμος της ΑΕΚ μειώθηκε μετά τη 20ετή χούντα του γαύρου

3) Η ΑΕΚ δεν έχει συσπειρωμένο τον κόσμο της σε μια περιοχή όπως Πειραιάς, Θεσ/νίκη. Έχει τη μεγαλύτερη διασπορά λόγω προσφυγιάς

AEK_gia_panta2 - 23/4/2019 18:48

Εδώ είναι η ουσία, στη λέξη έμπνευση. Είμαι υπέρ του ορθολογικού τρέχοντος πλάνου, είναι το σωστό πλάνο. Το μόνο βιώσιμο πλάνο είναι το τρέχον, μην έχει κανείς αυταπάτες. Αυτό που λείπει είναι η έμπνευση, η προοπτική. Τέλειο το γήπεδο σαν προοπτική αλλά χρειάζεται καλούς παίκτες η ομάδα και όχι μετριότητες. Σφαίρες εξτρέμ, ταύρο χαφ, σκύλο στόπερ, κέρβερο τέρμα, φονιά γκολτζή. Μιλάμε για ποδόσφαιρο, στο ποδόσφαιρο πρέπει να πουλήσεις στον κόσμο κ@υλ@. Αυτό πουλούσε ο Ντέμης κάποτε.... Συνέχεια Αυτό πούλησε η ΑΕΚ πέρσι. Το έχουμε ανάγκη. Δε χρειάζονται πολλά λεφτά! Μόνο παίκτες με όρεξη, τρέλα, ταλέντο, τεχνική.

leon - 23/4/2019 17:04

H Πρωταθλήτρια ΑΕΚ είχε στην πρεμιέρα της 7.504 εισιτήρια και την τρίτη αγωνιστική μετά από διπλό στην Τρίπολη είχε 10.443 με τον Πανιώνιο. Πείτε εσείς μετά παραμυθάκια περί κακών εμφανίσεων και μεταγραφών. Για να τιμήσουν την ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ μετά από 24 χρόνια στο ματς με τον ΠΑΣ πλήρωσαν εισιτήρια 7.504 άτομα. Αυτό τα λέει όλα.

alex1212 - 23/4/2019 18:42

Ξεχνάς τι είχε προηγηθεί...τότε δεν υπήρχε το κλίμα που λες εσύ της πρωταθλήτριας...αλλά της πρωταθλήτριας που περασε τσου λου και δεν έκανε ούτε μία μεταγραφή που ήθελε να κάνει στο τέλος της μεταγραφικής περιόδου...υπήρχε εσωτερική γκρίνια...ο κόσμος ήταν μαγκωμένος...πήγε να ζεσταθεί με την εμφάνιση με την Μπενφίκα,τοτε που θα τα απογείωνε όλα...άλλα ήρθε η ήττα...την συνέχεια τη ξέρουμε...

leon - 23/4/2019 18:57

Αν αυτό σε κάνει να νιώθεις καλύτερα ΟΚ. Με τον Πανιώνιο η ομάδα είχε μπει ομίλους μετά από μια δεκαετία και είχε δύο στα δύο με διπλό στην Τρίπολη. Δεν πήγε ο κόσμος γιατί δεν έγιναν μεταγραφές ή ήξερε ότι μετά από ένα μήνα θα καταρρεύσει;

Εδώ πέρσι δεν έγινε sold out με Παναθηναϊκό και Λεβαδειακό που πήραμε το πρωτάθλημα. Μην ψάχνεις δικαιολογίες. Ο Έλληνας οπαδός δεν έχει την ομάδα στη ζωή του. Την αντιμετωπίζει σαν μπουζούκια.... Συνέχεια Για να πάει θέλει καλό όνομα, καλό τραπέζι, καλό πρόγραμμα, κλιματισμό, γκόμενες και φτηνό μπουκάλι.

zlatan21 - 23/4/2019 17:46

Μηπως εκτος απο αδιαφορια, εχουμε και συρρικνωση?

Για μενα το κριτηριο ηταν οι αγωνες του ΤσουΛου...

Ουτε σε ενα δεν γεμισαμε το ΟΑΚΑ, και ειχαμε πολυ μετριες επιδοσεις με Αγιαξ και Μπενφικα...

Δεν ειναι απλα θεμα "ελειψη διαθεσης"... το ΤσουΛου μια χαρα διαθεση σου δινει... ειναι και θεμα, ποσοι ειμαστε ρε παιδια? Καθε Πανιωνιος, ενας Χαμενος ενωσιτης... καθε Ατρομητος... το ιδιο... κλπ κλπ

"Η ΑΕΚ είναι Ιδέα" - 23/4/2019 18:48

Εντάξει φίλε μου, με την Μπάγερν ήταν (σχεδόν) γεμάτο, κατά τα λοιπά είναι δυστυχώς όπως τα λέτε!

zlatan21 - 24/4/2019 11:44

απο τα 61000 μεχρι τα 69000 ειναι 8000 εισητηρια μειον δηλαδη 12% δεν ειναι και λιγα οσα δεν πουληθηκαν, γιατι πρεπει να σκεφτεις οτι μεσα στα 61 ειναι και τα 3 των Γερμανων, αρα πουλησαμε 58000 σε Ελληνες...

barlos71 - 23/4/2019 17:59

Ζλαταν, τι να κάναμε με Αγιαξ και Μεπνφίκα? Η μία απέκλεισε Ρεάλ και Γιουβέντους και η αλλη στους 8 του europa.

zlatan21 - 24/4/2019 11:38

Για τον κοσμο που πηγε μιλαμε... Με τη Μπενφικα, πρωτο ματς στο ΤσουΛου μετα 12 χρονια, και ηταν 40 χιλιαδες μονο? Αυτα δεν βοηθανε ουτε στην ΟΥΕΦΑ

corfaek - 23/4/2019 18:16

επιδόσεις στην προσέλευση κόσμου πιστεύω πως εννοεί

leon - 23/4/2019 17:59

Σίγουρα μεγάλη συρρίκνωση του ενεργού κόσμου της ΑΕΚ. Του κόσμου που θα πάει στο γήπεδο για να είναι κοντά στην ομάδα ανεξάρτητα θέσης στη βαθμολογία, ρόστερ, ώρας και καιρικών συνθηκών. Πιθανότατα ο κόσμος που απλά δηλώνει ΑΕΚ και μπαίνει στο aek365 σε κάθε στραβή για να κράξει, έχει αυξηθεί. Να ξέρεις ότι είμαι σίγουρος ότι πολλοί απ' αυτούς που λένε "γι' αυτό δεν πάω γήπεδο" δεν θα πήγαιναν σε καμία περίπτωση εκτός φιέστας ή αγώνα με την Μπαρτσελόνα.

andreaspaj21 - 23/4/2019 18:39

Εγώ στον πρώτο αγώνα ήμουνα μέσα για πες μου ποιες ήταν οι μεταγραφές τις ΑΕΚ στο τέλος της μεταγραφικος περιόδου?????

ΝΑ σου θυμίσω ότι ο πρώτος αγώνας ήταν Αύγουστος

corfaek - 23/4/2019 18:15

πολύ πολύ σωστός, τα είπες όλα - απογοητεύονται και οι παίχτες βλέποντας άδειο το γήπεδο

barlos71 - 23/4/2019 17:37

Πες τα Leon! Γεμίσαμε ΑΕΚάρες πληκτρολογίου και γκρίνιας.

¡No pasarán! - 23/4/2019 17:12

Εγω συμφωνω σε οσα λες αλλα θελω να πω οτι δεν μας βάζουν ποδοσφαιρικές ωρες, τωρα να παίζω με την Τριπολη με καθε σεβασμό στην Τριπολη,να παιζω 9 την νυχτα... μόνιμα αυτο το βιολι. Προπερσυ μας τάραξαν στις δευτερες, τωρα δυο χρονια 9 το βραδυ,ε μου κόβεις εισιτήρια ρε ΕΠΟ ετσι.... Μου κόβεις οικογένειες με παιδάκια μου κόβεις άτομα απο επαρχία που δε θα προλάβουμε νσ γυρισουμε πριν της 5-6 μου κόβεις μεχρι και ατομα απο μακρινές περιοχές της Αθήνας.

leon - 23/4/2019 17:17

Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου στις 20:30 ήταν το ματς με Πανιώνιο. Πριν αλλάξει καν η ώρα δηλαδή και την επόμενη μέρα να μην εργάζεται το 80%. Τι πιο ποδοσφαιρικό δηλαδή;

armaos21 - 23/4/2019 18:41

καθαρα προσωπικη αποψη ειναι οτι οι αιτιες της πτωσης εισητηριων ειναι οι εξης.α)η οικονομικη κριση.εαν θες να πας σε μια καλη θυρα ειναι 20 ευρω και αν εχεις και δευτερο ατομο 40.και για μενα ειναι πολλα.προτιμησα να πηγαινω μπασκετ με 5 ευρω και καθομουν και σε καλη θεση..β) η τρομερη ασταθεια της ομαδας.μια επαιζε καλα μια χαλια.ενα ντερμπι δεν πηρε.οι μεγαλες νικες φερνουν το λαο.οταν τερματιζεις 25 βαθμους πισω ,δεν εχεις κινητρο. γ)η ελλειψη παιχτων ειδωλων.παιχτες που θα... Συνέχεια σε τραβηξουν.και δε μιλαω για ονοματα μεγαλα.μιλαω για παιχτες με νευρο που θα σε ξεσηκωνουν,που γινονται ενα με την ομαδα και τους φιλαθλους.τωρα τους βλεπεις ,εχουν μια απαθεια,δεν τους νοιαζει.λεγαμε για τον μανταλο μηπως γινει,αλλα δεν νομιζω

g_papadimitrioy - 23/4/2019 18:36

Έχω μια απορία. Ισχύει για όλα τα ματς αλλά ας την συγκεκριμενοποιησω για αυτό με τη Λάρισα. Με τις θύρες 1-35 να έχουν πληρότητα πάνω από 50% , τις θύρες 5, 7, 9, 11, 13 να είναι στο 40% και επίσης να βρίσκονται λίγοι έστω θεατές απέναντι μήπως είναι λίγα τα 6.556 εισιτήρια;;;

corfaek - 23/4/2019 18:14

δεν φταίει κάνενα ΟΑΚΑ και καμία απόδοση της ομάδας! καμία ανταπόδοση από τον κόσμο για το πρωτάθλημα που έφεραν - επιτρέπεται να μην είναι ΓΕΜΑΤΟ το γήπεδο και στα τρία ματς CL; ποιό είναι το ευχαριστώ του κόσμου; η γιούχα στις στραβές;

nick_ch - 23/4/2019 17:51

Άντε να ξεκολλάμε από το ΟΑΚΑ. Μετά από 15 χρόνια που το έχουμε ως έδρα, πλέον πρέπει η ομάδα να παίζει πολύ ελκυστικό ποδόσφαιρο ή να υπάρχει μεγάλη ανάγκη. Πόσες φορές να πάει ο μέσος ΑΕΚτζής στο ΟΑΚΑ;

Για μένα είναι ο 1ος παράγοντας και μετά έπονται όλα τα άλλα. Και επαναλαμβάνω, είναι σχεδόν 15 χρόνια ως έδρα.

Ilias92 - 23/4/2019 17:33

Παιδιά οι ενφανισεις και οι μεταγραφές που λέτε δεν παίζουν κανένα ρόλο... Η πρωταθλήτρια ΑΕΚ ήταν Τρίτη στα διαρκείας αυτό τα λέει όλα από μόνο του... Καλό είναι να ζητάμε πράγματα αλλά να κάνουμε και εμείς....

babispet - 23/4/2019 17:44

έχεις απόλυτο δίκιο. Ήμασταν πρωταθλητές, είχαμε κάνει όλες τις μεταγραφές μας μέχρι τις αρχές Αυγούστου, είχαμε περάσει την Σέλτικ, ξέραμε τον αντίπαλό μας για την επόμενη φάση, συνεπώς και τις πιθανότητες που είχαμε να μπούμε στους ομίλους, είχαμε ακόμα πολλές μέρες για μεταγραφές και με αρκετά και καλά ονόματα να ακούγονται και παρόλα αυτά τα διαρκείας πήγαν χάλια, γιατί οι περισσότεροι είχαν μαντικές ικανότητες και γνώριζαν από την αρχή πως δεν θα γίνουν άλλες... Συνέχεια μεταγραφές. Αν δεν έχει κόσμο στα πάρτυ, το πάρτυ δεν έχει επιτυχία...

enwsiths74 - 23/4/2019 17:41

όΤαν βγάζεις βάζεις. Δεν μπορεί ο άλλος να βάζει αν δεν βγάζει. Και όποιος δεν το καταλαβαίνει τότε ας ξαναγυρίσει στη σπηλιά του. Για να βγάζει κάποιος πρέπει κάποιοι να βάζουν. Εκτός από το να γκρινιάζουμε καλύτερα να ανέβουμε και προς ΟΑΚΑ μεριά. Καλό κάνει.

hugemike - 23/4/2019 17:41

Η αληθινή αγάπη είναι άνευ όρων...

Όταν ζητάω ανταλλάγματα για να στηρίξω την ομάδα, γίνομαι απλώς πελάτης.

afev - 23/4/2019 17:40

Διαβασα παρα πολλα απο τα μηνυματα για να δω πως σκεφτεται ο ΑΕΚ τζης. Πολλες δικαιολογιες, αλλες που εχουν βαση, αλλες οχι. Η ουσια ομως ειναι μια. Τα νουμερα ειναι απογοητευτικα και πρεπει ΟΛΟΙ, διοικηση αλλα και εμεις οι οπαδοι να το λαβουμε υπ οψιν και να το διορθωσουμε.

Γιατι μεγαλες ομαδες χωρις κοσμο δεν υπαρχουν.

Thomas11 - 23/4/2019 17:34

και επίσης σε σχέση με τον κόσμο ....υπάρχει θέμα ασφάλειας ....οχι για τη ζωή σου (που κ αυτό απίζει αν υπάρχει πρόβλημα στο αναπνευστικό) με τα Νευρα σου όμως Σίγουρα ...να ξεκουνηθείς να πας να χαλάσεις λεφτά γιατί γουστάρεις και να πεφτει και ξύλο ....ε χο ιδεν πάειε ...@ Παω να δω "ματσάκι " με ποδοσφαιριστές....οχι αναπαράσταση... μπάτσων - μπαχαλάκηδων Αυτό εχει να κάνει και με τα ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ περισσότερο απ οσο νομίζει η ΠΑΕ

kbbak - 23/4/2019 17:29

Στο γηπεδο πηγαινω να δω την ομαδα μου να παιζει ωραιο ποδοσφαιρο ανεξαρτητως αποτελεσματος και οχι κλωτσοσκουφι... Ωραιο ποδοσφαιρο βλεπεις οταν εχεις ποιοτικους παιχτες και πρόπονητη που παιζει επιθετικο ποδοσφαιρο και οχι του αντε να βαλουμε ενα γκολ και τελειωσε... Η ομαδα εβαλε στο ταμειο κοντα στα 28 εκ απο τς.λι και Βρανιες. Ποσα ξοδεψε; Για να εχεις μια καλυτερη ομαδα και σωστη διαχειριση, ξοδευεις απο αυτα τα χρηματα το 50% σε αγορα 3-4 παικτων που θα κανουν τη διαφορα. Τι... Συνέχεια πηραμε; μονο τον Λιβαγια και αυτος τα σκατωσε με τις αποβολες του, τοσο στο τς.λι οσο και στο πρωταθλημα. Μη περιμενουμε εισιτηρια με αυτο το ποδοσφαιρο, με παικτες ανευρους, χωρις δυο κλασσικα εξτρεμ, χωρις αμυντικο ηγετη. Μαζεψαμε δεκα μεσοεπιθετικους και κοιταμε να τους κανουμε εξτρεμ η αμυντικα χαφ. Κανενας σοβαρος σχεδιασμος ωστε να καλυφθουν οι αναγκαιες θεσεις, αλλα παιρνουμε οτι ειναι ελευθερο και φθηνο . Αυτα βλεπει ο κοσμος και μενει σπιτι του...

Thomas11 - 23/4/2019 17:26

Αυτό υπήρχε πάντα και γι αυτόν τον λόγο δεν πρέπει να τρελαίνονται οι φίλοι της ομάδας

με τη χωρητικότητα της Αγια Σοφιάς

...με μια τριαντάρα κ αι λιγο πάνω καλύπτει τις Παγιες Διαχρονικές ανάγκες της ομάδας μας ....

@ ναι σε μερικά ματς δεν θα έχει εισιτήρια θα μένει κόσμος έξω

....σε μερικά ματς όμως όχι σε πολλα .....

aekbasket1 - 23/4/2019 17:13

Δυστυχώς αν συνεχιστεί το ίδιο βιολί με σχεδιασμό κ επένδυση στην ομάδα, φοβάμαι του χρόνου θα έχουμε λιγότερους και απο τον Άρη και εδω θα μαστε. Τα δε διαρκειας θα ειναι κάτω απο 7000. Δε συμφωνώ με αυτο, αλλα Θυμηθείτε με

Anatoliy - 23/4/2019 17:13

Εμεις πρεπει να πατησουμε γηπεδο με το ζορι ή η ομαδα να παρουσιασει κατι πιο ελκυστικο ; Και για να προλαβω όσους μου πουν "αεκ εισαι" απλα να σας πω οτι μπασκετ δεν εβλεπα ποτε , μονο αν πηγαινε καμια ελληνικη ομαδα στο φ4 και πλεον εχω παει γηπεδο για τη βασίλισσα , ενω εχω στηθεί και στις οθονες ν βλεπω σχεδον ολα τα παιχνιδια σε Ελλαδα και Ευρωπη .

babispet - 23/4/2019 17:11

οι ομάδες κανονικά θα πρέπει να λειτουργούν μόνο με τα έσοδά τους. Ο βασικός χορηγός της ομάδας μας, θα έπρεπε να είναι ο κόσμος της. Για τον κόσμο που πάει στο γήπεδο και πολύ καλούς παίχτες μας φέρνει.

Μας έχει μείνει μια πολύ κακή νοοτροπία. Ότι ο εκάστοτε πρόεδρος της ομάδας θα πρέπει να βάζει κάθε χρόνο ένα κάρο χρήματα για να φτιάξει ομάδα. Σε καμία σοβαρή ομάδα δεν γίνεται αυτό και στην... Συνέχεια Ελλάδα όσοι το κάνουν το κάνουν για άλλους λόγους. Υπάρχει πλάνο στην ομάδα μας, απλά δεν είναι εμπορικό και δεν έχει άμεσα αποτελέσματα. Μπαίνουν πολύ σοβαρές βάσεις για την μελλοντικοί λειτουργία της ομάδας και πρέπει να την στηρίξουμε.

EyeofEagle - 23/4/2019 16:29

Φέτος η ομαδα "εχασε" τον κοσμο της στις 30 Αυγουστου... Καλώς ή κακώς μια επιχείριση για να μαζέψει κόσμο, πρέπει να πουλήσει καλό προϊόν... Όταν η ομαδα αντί να δυναμώσει το καλοκαίρι ή έστω να μείνει στα ίδια επίπεδα, αποδυναμωθηκε, δεν μπορείς να απαιτείς να έρχεται και γηπεδο και μάλιστα στο αχανές οακα.... Χίλιες φορές να αλλάζαμε έδρα μέχρι να παμε στην Αγια Σοφια, να πηγαίναμε πχ στην ριζουπολη που ουτως η αλλως περα των ντέρμπι, δεν μαζεύουμε ποτε πάνω από 14000 που ειναι η... Συνέχεια χωρητικότητα της και να την κάνουμε λιγο εδρα! Ανταυτου και Οακα και ατομα που μπαίνουν τσαμπα και μέτριο προϊόν μας κάνει συνολο, λιγότερο κόσμο!

Πέρυσι μόνο όταν ο κόσμος αντιλήφθηκε οτι παμε για πρωτάθλημα, άρχισε να έρχεται στο γηπεδο.... Κακως βέβαια, αλλά οπως ειπα παίζει ρολο και η εδρα... Αυτα στην Αγια Σοφια δεν θα γίνονται!

Anatoliy - 23/4/2019 17:09

Αυτο ισχυει φιλε μου . Επεσε τρελη ξενερα με τις μεταγραφές φετος

Anatoliy - 23/4/2019 16:54

Αυτο ισχυει φιλε μου . Επεσε τρελη ξενερα με τις μεταγραφές φετος

¡No pasarán! - 23/4/2019 16:58

Μην μαλώνουμε τωρα ποιος την έχει μεγαλύτερη και ποιος παει γηπεδο και ποιος οχι, είμαστε όλοι ΑΕΚ, γραφουμε εδω για την καψουρα μας και όλοι θελουμε τα καλυτερα. Αυτα είναι νουμερα,θα τα αλλάξουμε και αυτα, τωρα σημασία εχει να πηδήξουμε τον επίσημα πλέον Λάρισα+2.

baltazar - 23/4/2019 16:54

Ούτε τα διαρκείας δεν πάνε πλέον.. 160χ. Εισιτήρια λιγότερα από ΠΑΟΚ.. ξεφτίλα..

AEK_is_my_life - 23/4/2019 16:47

Εχω διαρκείας στη θύρα 9Α πάνω απο 15 χρόνια, η φετεινή χρονιά όμως μας απογοήτευσε όλους! Παρ᾽ολα αυτά και του χρόνου θα είμαι παρών ελπίζοντας οτι η διοίκηση - αναγνωρίζοντας τα λάθη της, αλλά και τις θυσίες που κι εμείς κάνουμε για να είμαστε δίπλα στην ομάδα - θα προσπαθήσει να ενισχύσει την ΑΕΚ με παίκτες και δή παίκτες ποιότητας έτσι ώστε να μπορεί να διεκδικήσει κάτι καλύτερο και να προχωρήσει στην Ευρώπη δεδομένου ότι θα παίξουμε κεκλεισμένων 2 εντός έδρας αναμετρήσεις!!!

HaRdcore21 - 23/4/2019 16:30

Εντωμεταξύ είμαστε 4οι πίσω απ'τον αρη

EyeofEagle - 23/4/2019 16:39

Ειχαμε δυο αγώνες κεκλεισμένων...

stefaekara - 23/4/2019 16:32

Ασφαλώς και για την μειωμένη προσέλευση του κόσμου παίζει ρόλο η πορεία και η απόδοση της ομάδας αλλά ρε παιδιά το μεγαλύτερο ντεζαβαντάζ της ομάδας λέγεται ΟΑΚΑ , δεν σε τραβάει αυτο το στάδιο με τίποτε .Θα δείτε όταν η ομάδα παει Ν.Φ θα σπάσουν τα ταμεία .Οι αλλοι παίζουν Καραισκάκης και Τούμπα δεν είναι το ίδιο .

victoR_21 - 23/4/2019 16:39

Αντε εγω να συμφωνησω για το ΟΑΚΑ αδερφε! Επι Ντεμη γιατι το ΟΑΚΑ ειχε 45.000 κοσμο σε κατι ματς με την Ξανθη και την Καλλιθεα ( και ολη την χρονια δηλαδη απο την αρχη) ???Τοτε γιατι δεν τους πειραζε το ΟΑΚΑ????

Yelloweye - 23/4/2019 16:51

Γιατί είχαμε ομάδα

Mitsakos11 - 23/4/2019 17:54

Και προπονητή τον Σάντος.

HugoAlmeidas - 23/4/2019 16:59

Τοτε δεν πειραζει το ΟΑΚΑ γιατι μολις ειχαμε σβησει απο Ολυμπιακους Αγωνες!! ηταν στολιδι οι εγκαταστασεις αν θυμαστε.. Συντριβανια στον περιβαλλοντα χωρο του γηπεδου, τρεχουμενα νερα, ακυροι επισκεπτες.. Δεν υπηρχε καμια οικονομικη κριση, επιτρεπονταν μετακινησεις οπαδων... Τωρα μπαινεις σε ενα ΟΑΚΑ που ειναι παρατημενο απ τον ιδιο το Θεο μεχρι και στην τελευταια του πετρα.. Και να σ πω και κατι αλλο;; Αν σου ελεγαν το 2004 που μπηκες ΟΑΚΑ οτι για τα επομενα 16 χρονια θα παιζεις... Συνέχεια εδω θα βουταγες με διπλο αξελ απ το στεγαστρο του Καλατραβα με το κεφαλι....

jimnik21 - 23/4/2019 16:58

γιατι πολθ απλα ειχαμε ομαδα και μια απ τις καλυτερες πριν γινει οτι γινει.και τον υδραυλικο που ηξερες στα ντερμπι θα κανει παπαδες.τωρα αντι σκοκο δεν βλεπω εδω παιζουμε με 2-3+ 10αρια και εξτρεμ εχουμε ξεχασει τι ειναι.ας βρουμε 2 στυλ σκοκκο ενα επιθετικο σαν τον πονσε (γιατι δεν ειναι δικος μας και δεν ξερουμε τι θα γινει).ας κρατσει ο μπαρκας και αν ερχοταν ο βρανιες + 1 ακομα με ποιοτητα οπως και χαφ καλως πιστευω ανετα μετα..

aekovios58 - 23/4/2019 16:32

Εδώ βρίσκεται η αφετηρία του προβλήματος για όλους εμάς τους ψευδοεπαναστάτες. Για τούτο αποτελεί ιστορικό δόγμα το λεγόμενο ότι '' η επανάσταση πρέπει να αρχίζει από σένα΄΄ . Έχουμε τα κότσια ; Ιδού πεδίο δόξης λαμπρό . Έρρωσθε...

Saxon79 - 23/4/2019 16:14

Το να κάνεις μία δυο κακές εμφανίσεις σαν μεγάλη ομάδα μέσα στο πρωτάθλημα σαφώς και δεν σημαίνει τίποτα. Όταν όμως όλη τη χρονιά είσαι τραγικός δεν μπορείς να κερδίσεις κανέναν αντίπαλο σου με ευκολία και τρως φαπες από τους άλλους δύο σημαίνει ότι το ίδιο το ρόστερ της ομάδας σου είναι ντροπή για την ιστορία της. Δεν θέλετε να το πιστέψετε αλλά η ομάδα είναι με διαφορά καλύτερη μόνο από μία δύο τρεις ομάδες του πρωταθλήματος. Με όλες τις υπόλοιπες όλα τα παιχνίδια φέτος ήταν... Συνέχεια ντέρμπι όσο για τη διαφορά μας με τους άλλους δύο ας μην το σχολιάσουμε καθόλου. Αυτό το ρόστερ λοιπόν δεν είναι ρόστερ ΑΕΚ δεν γίνεται εγώ να χαλάω όλα μου τα σαββατοκύριακα να γυρίζω σπίτι μου μες στην τσαντίλα να τσακώνομαι με τη γυναίκα μου και όλους τους φίλους μου. Ακόμα δεν έχω συνέλθει από την Κυριακή και δεν μιλάω σε άνθρωπο. Η τραγική εμφάνιση της ομάδας μας σε συνδυασμό με τα πανηγύρια των άλλων με έχουν αρρωστήσει. Όποιος λοιπόν μπορεί να υποστηρίξει με θέρμη αυτό το ποδοσφαιρικό χάλι καλά κάνει και πηγαίνει όποιος δεν αντέχει να βλέπει αυτή την εικόνα που από ότι φαίνεται είναι η πλειοψηφία είναι πάλι δικαίωμά του.

barlos71 - 23/4/2019 16:20

Φίλε Saxon, αυτοί που πάμε στο γήεπδο δεν είναι ότι μας αρέσει αυτό που βλέπουμε, ούτε ότι υποστηρίζουμε το χάλι. Υποστηρίζουμε την ομάδα. Πάντα δίπλα της. Δεν είμαστε εκεί για νίκες και φιέστες. Το λέω σε όλους. Αν το ζητούμενο είναι οι νίκες και οι φίρμες γίνετε Ρεάλ.

Saxon79 - 23/4/2019 16:35

Με αυτα που λες φίλε μου μειώνεις την ομάδα που λες ότι αγαπάς.ναι για αυτό έγινα ΑΕΚ γιατί είναι η μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδας γιατί είναι υποχρεωμένη να έχει τους καλύτερους παίκτες του πρωταθλήματος να έχει μόνο παιχταράδες να πηγαίνει σε κάθε γήπεδο και να ρίχνει τριάρες και τεσσάρες και να παίρνει κάθε χρόνο το πρωτάθλημα. Αυτό είναι η ΑΕΚ αυτή είναι η μοίρα της αυτό είναι το πεπρωμένο της. Τελεία και παύλα.

victoR_21 - 23/4/2019 16:31

Ασε μας ρε φιλε!! Η εισαι ΑΕΚ σε ολα η δεν εισαι σε τιποτα! Τα ναι μεν αλλα δεν υπαρχουν! Αν περιμενετε μπαλαρα εσεις και μεταγραφαρες για να πατε γηπεδο ειστε για κλαματα!!!Αλλαξτε νοοτροπια επιτελους!!! Πανηγυρτζήδες εχουν καταντησει ολοι που φοβονται μην τους πουνε προβατα επειδη πανε στο γηπεδο!!!Εκει εχουμε καταντησει!!!Αν ειναι δυνατον...!!!!

aek__for_life - 23/4/2019 16:19

Η ομάδα είναι μία μεγάλη επιχείρηση και ως γνωστόν αν δεν προσέξεις την επιχείρηση σου και τον πελάτη σου θα γίνεις αντιεμπορικός. Θα μιλήσω προσωπικά για μένα και κράξτε όσο θέλετε.

Εγώ ως φίλαθλος της ΑΕΚ θέλω τα εξής

Α) Να έχει νόημα να δω την ομάδα. Αυτό μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους. Να παίζεται καλό ποδόσφαιρο ή/και να είμαστε ανταγωνιστικοί ή/και να πεθαίνουν οι παίχτες για την ομάδα. Η ΑΕΚ φέτος... Συνέχεια δεν έκανε τίποτα από αυτά.

Β) Να βλέπω πως υπάρχει πλάνο ξεκάθαρο αγωνιστικό. Η ΑΕΚ εδώ και καιρό λειτουργεί λες και είναι αφημένη σε ερασιτέχνες στην στελέχωση όλου του τμήματος. Από την πρώτη ομάδα μέχρι τις ακαδημίες, τους σκαουτερ κλπ. Επίσης ποσά για παίχτες που είναι και το πιο εύκολο πλάνο για τέτοιους επιχειρηματίες δεν δαπανούνται.

Γ) Το γήπεδο που θα πάω θέλω να είναι μια ωραία εμπειρία. Ενα αχανές ΟΑΚΑ στο οποίο χρειάζεσαι κυαλια για να δεις μπάλα, άπειροι τζαμπατζήδες λίγο μετά την σέντρα για να με κάνουν να νιώσω χαζός για τα λεφτά που έδωσα, επεισόδια από μπαχαλάκηδες, περιβάλλον χώρος επικύνδυνος χωρίς φώτα στα σκαλιά μεσα στην νύχτα κλπ.....

Προσωπικά τα παρέβλεπα όλα αυτά για δεκαετίες και πάντα κάθε χρόνο έγραφα διψήφιο αριθμό επισκέψεων με διαρκείας ή χωρίς. Μόλις σηκώσαμε το πρωτάθλημα πέρσι και με το νέο γήπεδο να πλησιάζει αποφάσισα ότι ο κύκλος μου στο νταχάου με αυτές τις συνθήκες έκλεισε. Αν εκπληρωνόταν κάτι από αυτά που έγραψα πιο πάνω θα ήμουν παρών και φέτος περισσότερες από τέσσερις φορές που πήγα γήπεδο. Αλλά αν δεν με σέβονται...

barlos71 - 23/4/2019 16:24

Θεωρείς ότι δε σε σέβονται όταν τελικά δεν πιάσει ο προπονητής ή δεν τραβήξουν οι πάιχτες? Αθλητισμός είναι φίλε δεν είναι κομπιούτερ. Κάνεις επιλογές και δε βγάινουν πάντα. Οι άλλοι τα πήγαν καλύτερα φέτος. Θα συμβεί και αυτό. Κανονικότητα.


Δε σε σέβονται που σου φτιάχνουν γήπεδο? Που φτιάχνουν ΑΕΚούπολη στα Σπάτα? Πήρες πρωτάθλημα,... Συνέχεια κύπελλο, έπαιξες Τσου Λου και αυτά δεν είναι σεβασμός? Επειδή μια χρονιά δεν τράβηξε η ομάδα και γίναν λάθη τα σβήνουμε όλα?

aektube_blogspot - 23/4/2019 16:15

Που πας ρε Σπανέ με 11.000 εισιτήρια το χρόνο; Μακα΄ρι να πέφτατε και εσεις κι ο Πανιώνιος να γλυτώναμε από τα παραρτηματα σας και να έμεναν ομαδες με κόσμο όπως ΟΦΗ.Παναιτωλικός,Γιάννινα κλπ

barlos71 - 23/4/2019 16:22

Σωστός! Αυτά δεν τα βλεέπι κανέις να αναρωτηθεί πως επιβιώνουν αυτές οι ομάδες ?

pipo 21 - 23/4/2019 16:05

το 2008 το οακα ηταν παντα με πολυ κοσμο ... γιατι ... ριμπο, λυμπε, μπλανκο, εντινιο, ζηκος, δελλας κτλ ... γιαυτο... πρωτα παιρνεις παιχτες και μετα απαιτεις να παει ο κοσμος ...

barlos71 - 23/4/2019 16:14

Σωστός, χώστε τα για να έρθω...αλλιώς δεν σας κάνω τη χάρη. ΑΕΚ αλα κάρτ.

Και ρε φίλε με το συμπαθειο δηλαδή γιατι δεν γίενσαι Ρεάλ να χωρτάσεις παιχταράδες και πρωταθλήματα?

pipo 21 - 23/4/2019 16:21

ο εχθρος του καλου ειναι το καλυτερο...οσον αφορα την ...ρεαλ δεν ρωτας καλυτερα τους οπαδους της αν τους αρεσει αυτο που βλεπουν? μηπως ειναι γεματο φετος το μπερναμπεου ? ...

jimnik21 - 23/4/2019 17:05

ρε παιδια το πολυ απλο ερωτητα.ειμαι ανεργος 2 χρονια και τα λεφτα που θα δωσω πλεον ειναι πολυ μετριμενα.καθε χρονο ειμαι μεσα σε ολα και ποδοσφαιρο και μπασκετ και χαντμπολ και ραγκμπι εχω παει κτλ κτλ.οταν εχω 5ευρο και χωρις αυτο,οταν ειναι να δω ενα ματς φετος και εχω να δω μπασκετ η ποδοσφαιρο τι θα δω???φυσικα μπασκετ.ο ανθρωπος τα εχει δωσει ολα και εμεις εχουμε ενα ''κλειστο'' με 3χιλ ας πουμε.αν περναμε europa league στο ποδοσφαιρο και ειμασταν με τοσα τι θα λεγαμε??

Saxon79 - 23/4/2019 16:16

Εσύ γιατί δεν γίνεσαι Πανιώνιος που δεν έχουνε και άγχος και δεν πάνε και για τίποτα κάθε χρόνο;

barlos71 - 23/4/2019 16:27

Εγώ είμαι καλά με την ομάδα μου, εσύ έχεις το πρόβλημα.

Saxon79 - 23/4/2019 16:57

Άμα είσαι καλά δεν έχω να πω τίποτα πάντα τέτοια σου εύχομαι

barlos71 - 23/4/2019 17:31

Εγώ δεν είμαι γαύρος να θέλω σύμβαση πρωταθλητή εικοσαετίας για να είμαι καλά. Η νοοτροπία μερικών είναι να είναι χαρούεμνοι με παράγκα και φιέστες για να έρχονται στο γήπεδο.

Saxon79 - 23/4/2019 17:43

Δεν έχουμε να συζητήσουμε κάτι άλλο. Δεν καταλαβαίνεις λέξη από όσα λεω και όσα εννοώ.παραγκες μπορεί να ονειρεύεσαι εσυ, όχι εγώ. Εγώ ονειρεύομαι μια κανονικη ΑΕΚ εφάμιλλη του ονόματος της και αξία της ιστορίας της.

esimos71 - 23/4/2019 16:22

Παίρνει πρωτάθλημα μετά από 24 χρόνια, φτιαχνει γήπεδο, αλλάζει επίπεδο η ομάδα και έχουμε μ.ο 9000 εισιτηρια. Η οποία ξεφτίλα. ( και γράφει ο άλλος για το 2008 κτλ κτλ. ..)

NickAekaRas - 23/4/2019 15:56

Εδώ δεν είχαμε πέρυσι κόσμο που πηγαίναμε για πρωτάθλημα,με το ζόρι μαζέψαμε στο τέλος τι ψάχνεται να βρείτε?

ZAPATISTA21 - 23/4/2019 14:32

Μια φορά τον χρόνο γήπεδο ---->Κάνουν κριτική

Αυτή την φορά στριμώχνονται να μπούνε τζάμπα

----> ζητάμε και παίχτες εκατομμυρίων.....

Ά ξέχασα φταίει το ΟΑΚΑ...Όποιος είναι καλός στις δικαιολογίες σπανίως είναι καλός σε οτιδήποτε άλλο.... Συνέχεια
Έχουνε και θράσσος θέλουν και προτεραιότητα για τον τελικό...

Μεγάλη προσμονή να τελειώσει το γήπεδο,να κοπεί το τζάμπα και να γεμίσει με Αεκτζήδες που θέλουν η ομάδα να κερδίζει και δεν παρακαλάνε να χάσει για να κάνουν Show γραφικότητας και αμπελοφιλοσοφίας

jony1997 - 23/4/2019 15:41

Αδερφέ τι να πάμε να δούμε;; Τον Γκάλο να κάνει ρεκόρ στις σέντρες με αντίπαλο τον Μόρα; Το τελευταίο ματς που είδα φέτος, ταξίδεψα 3 ώρες, μετά από αγώνα που έπαιζα, ενώ ήμουν άρρωστος να δω το ντέρμπι με τον γαύρο. Αν θες να έχεις κόσμο, δώστου κάτι να έρθει να δει. Μην περιμένεις ουρές ενώ έχεις επενδύσει ψίχουλα.

victoR_21 - 23/4/2019 16:36

Αντε παλι τι να παω να δω λεει ο αλλος!!!!ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΟΥ ΡΕ ΦΙΛΕ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΔΕΙΣ!!!!ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ??? ΑΛΛΑΞΤΕ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ !!!! ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΙΕΣ ΟΙ ΚΕΡΚΙΔΕΣ ΤΟΣΟ ΧΕιΡΟΤΕΡΑ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΑΜΑΔΑ!!! ΑΓΑΠΗ ΘΕΛΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΟΠΩΣ ΕΣΕΙΣ!!!

¡No pasarán! - 23/4/2019 15:48

Ρε ζαπατιστα, σε διαβάζω πάντα ρε φίλε, πολλες φορές ψαχνω κιόλας το σχόλιο σου γιατι εισαι εύστοχος, αλλα μας παιρνει η μπάλα τωρα ρε φιλε ολους, αν εχω απαιτήσεις ειμαι καναπεδακιας? Η δύναμη της ΑΕΚ ειναι η επαρχία,ξερεις ποσα αρρωστακια ειναι στα Τρικαλα π.χ που ειμαι εγω και δεν εχουν μια για να ερθουν εστω αυτη την μια φορα γηπεδο και φωναζουν συνθήματα μπροστα απο μια τηλεοραση? Δεν ζηταμε εκατομμυρίων παικτες, ζηταμε εξτρεμ που το ζηταμε δυο χρονια,απο Μπαρμποσα... Συνέχεια εχω να δω εξτρεμ και παίκτες στα εξτρεμ παιρνεις, εξτρεμ δεν ειναι όμως,αρα ποιος φταίει? ζητουσαμε επιθετικο,πριν απο αραουχο ειχαμε απο Μπρετσεβιτς να δουμε επιθετικο,ζηταμε να ξεκαθαρίζουν τα συμβόλαια μια ωρα νωρίτερα και οχι να χανεις ηγετες μεσα στην χρονια. Ζηταω τεχνικό διευθυντή που να ξερει κατι περα απο Γιακουμακη και Μπακακη εν ολίγης.

andonis_15 - 23/4/2019 16:17

Σωστός!!!!Τρικαλάρα!!!

ZAPATISTA21 - 23/4/2019 16:08

Προφανώς δεν εννοώ καναπεδάτους όσους είναι απο επαρχία..Υπάρχουν άτομα από επαρχία που σκάνε πιο συχνά γήπεδο απο Αθηναίους...Αυτοί μπορεί να ζητάνε τα πάντα και καλα κάνουν...Αλλά άτομα που ζουν εδώ και πατάνε 2 φορές τον χρόνο γήπεδο αλλα εχουν απαιτήσεις χωρις αυτοί να εχουν κανει την "δουλειά"τους,ειναι εκνευριστικό....Μονο στα ράδια και στα site τους πετυχαίνεις.Ο οπαδός οφείλει να πάει στο γήπεδο οπου και αν ειναι αυτό εφόσον υπάρχει και υγεία στην ομάδα και όχι να... Συνέχεια περιμένει την Αγία Σοφία,που εκεί θα παρακαλεί για εισιτήριο ο καθε αόρατος...ΥΓ Ξέρω τι γίνετε στα Τρίκαλα έχω ερθει αρκετές φορές και γνώριζα και τον Αντρέα που δεν είναι πλέον εδώ..

lackystrike - 23/4/2019 15:16

Σε σχέση με το παραπάνω σχόλιό σου, τα διαρκείας φέτος στο μπάσκετ είναι 2000 και όχι 500 όπως. Επίσης θα τονίσω ότι η μιζέρια και η εσωστρέφεια, το κίνητρο για στήριξη, το όραμα και η αποχή, μεταφέρονται από τη διοίκηση στον καταναλωτή και όχι το αντίστροφο. Η ομάδα βρίσκεται σε πτώση και είναι κρίμα να εθελοτυφλούμε και να ρίχνουμε ανάθεμα αναμεταξύ μας.

aekperissos - 23/4/2019 15:48

όταν εχης απαιτησεις για μεταγραφές πρέπει να πηγαίνεις γήπεδο οχι να καθεσε στο καναπέ εδώ μας φτιαχνη γήπεδο και αντί κάθε Κυριακή να είναι γεμάτο πάμε δέκα χιλιάδες μήπως θέλετε καρτούν προέδρους

victoR_21 - 23/4/2019 15:30

Με αυτη την προσελευση και θελετε και να ριξει και εκατομμυρια για μεταγραφες ο αλλος...???Μεγαλη απογοητευση !!!

andonis_15 - 23/4/2019 15:48

Πρώτα επενδύεις σωστά και μετά δρέπεις τους καρπούς, κανενας δεν ζήτησε μεταγραφές εκατομμυρίων, 2 εξτρέμ και ένα χάφ εδώ και 2 χρόνια ζητάει η ομάδα....

victoR_21 - 23/4/2019 16:18

Οι καρποι ειναι οι τιτλοι ΔΕΝ ειναι ο κοσμος! Ο κοσμος επρεπε να ειναι αυτονοητο οτι θα βρισκεται καθε αγωνιστικη διπλα στην ομαδα!! Αν ειναι να περιμενει ο καθενας να του κανει το χατιρι ο προεδρος για να παει γηπεδο ζητω που καηκαμε αδερφε!!!

Και τους οπαδους της Ντορντμουτ εαν τους ρωτησεις , θα σου πουνε οτι θα ηθελαν καλυτερους παιχτες απο αυτους που εχουν! Δεν γυριζουν την πλατη στην ομαδα τους ομως!Ειναι σε καθε παιχνιδι εκει με sold... Συνέχεια out το ενα πισω απο το αλλο! ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ!!! Εαν δεν πηγαινε κανενας στο γηπεδο τους , αυτοι οι ιδιοι παιχτες που εχουν θα επαιζαν πολυ χειροτερα σε αδειες εξεδρες και δεν θα εβγαιναν ουτε 4οι....

andonis_15 - 23/4/2019 16:57

Ωραία λοιπόν, να συμφωνήσουμε πως διαφωνούμε σε αυτό. Όταν λοιπόν πήγαινα στο γήπεδο με την ΑΕΚ στην Γ'εθνική, με την Τριγλια Ραφήνας στις 13'00 το μεσημέρι, ήξερα τι θα δω και τι θα περιμένω. Όταν όμως παίρνω πρωτάθλημα και την επόμενη χρονια έχω την αίσθηση πως η ομάδα είναι αφημένη στην τύχη της ( Μεταγραφές, σχεδιασμός, προπονητης κτλ, κτλ.) ,εχω δικαίωμα να κάνω κριτική για αυτό διοτι αυτο που παρουσιάστηκε φέτος ήταν οικτρό.... Συνέχεια
Και όσων αφορά τις γερμανικές ομάδες, επειδή γεννήθηκα και μεγάλωσα εκεί, τι πας και συγκρίνεις? Η σχέση "πελάτη " με τον φιλαθλο που έχει ένας γερμανικός συλλογος δεν συγκρίνεται , απο το γήπεδο, την boutique και όλα τα παρεμφερεί. Δεν υπάρχουν τσαμπατζήδες εκει, ούτε μια οργάνωση οπαδών που κάνει κουμάντο και δημιουργεί έκτροπα. Και η Dortmund επενδύει τα τελευταία χρόνια ,γιατι πέρασε δύσκολα και παραλίγο να το πληρώσει με διάλυση. Είχε project όμως, το υπηρέτησε και τώρα πρωταγωνιστεί πάλι ακριβώς ότι έπρεπε να κάνει και η ΑΕΚ και δεν το έκανε. Επίσης θα κάτσεις να δεις κάτι που δεν είναι ελκυστικό? Τη Κυριακή ήμουν στο γήπεδο, όταν έφυγα είχα 200 πιεση έφτασα σπιτι και πηρα ενα υπογλώσσιο για να συνέλθω, και δεν ανοιξα την τηλεοραση για να μην πεσω πανω στη φιεστα του Παοκ και σιφιλιαστώ ακομα περισσότερο....Λοιπον απαιτώ απο τον προεδρο οχι να μου κανει το χατηρι αλλα να δειξει πως ενδιαφερεται για την ομαδα και το project και οχι να νοιαζεται αποκλειστικά για την υστεροφημία του.

victoR_21 - 24/4/2019 09:30

Φιλε μου φυσικα και εχεις δικαιωμα να κανεις κριτικη! Ολοι εχουμε δικαιωμα σε αυτο! Αλλα θα προτιμουσα την κριτικη και την διαμαρτυρια του ο κοσμος να την εκανε απο τις κερκιδες του γηπεδου και οχι απο τον καναπε του και την καφετερεια! Σηκωστε πανο κατα της διοικησης πειτε ενα συνθημα για την κακη μεταγραφικη πολιτικη της διοικησης αλλα ΑΠΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ!!! Εκει θα παραδεχτω τον κοσμο και θα του βγαλω το καπελο!! Και εκει θα ειναι πιο ηχηρο το μηνυμα της διαμαρτυριας!! Με την παρουσια... Συνέχεια σου στο γηπεδο ανεβαζεις αυτοματα τον ιδιο τον συλλογο και δινεις στην ομαδα καθε χρονο εξτρα βαθμους που δεν θα τους παρει σε αδειες κερκιδες!

MarkosShelby21 - 23/4/2019 15:21

Φέτος είχα διάρκειας σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ.στο μπάσκετ πήγα σχεδον σε όλα τα εντός στο ποδόσφαιρο ούτε στα μισά.και θα εξηγήσω το γιατί.Το μπάσκετ έχει οργανωση ,έχει όραμα (για τις καλύτερες ακαδημίες ,για σπάσιμο διπόλου),έχει σύνολο που σε τραβάει να δεις μπασκετακι ,όπου και να χάσεις θα το απολαύσεις. Στην μπάλα πας και βλέπεις ένα ανιαρό ποδόσφαιρο που στα περισσότερα ματς θα σου βγει η ψυχή για να κερδίσεις . Μεταξύ μας δεν υπάρχει οργάνωση, σχεδιασμός (Πάλι θα... Συνέχεια περιμένουμε τελευταία μέρα της μεταγραφικής περιόδου μπας και ο τάδε θα μας κάνει την χάρη να έρθει με τα λίγα χρήματα που του δίνουμε).Και ρωτάω εγώ τώρα είναι ή δεν είναι κατόρθωμα που είμαστε τρίτοι σε εισιτήρια ;; Και υπάρχει και ένα σοβαρό ζητούμενο ,το εάν έχουμε γίνει πλέον 4η ομάδα σε πληθυσμό πίσω από το μπαοκ.

barlos71 - 23/4/2019 15:45

Φίλε Μάρκο, η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα. Να κάνουεμ μεταγραφές για να έρθει ο κόσμος γήπεδο ή να έρθει ο κόσμος ώστε να υπα΄ρχει δυαντότητα για μεταγραφές?


Η ομάδα δεν είναι supe rmarket να επιλέγω ως πελάτης. Δώσε μου προιόν να έρθω. Ισχύει και αυτό αλλά γενικά για το προιόν ποδόσφαιρο όχι για το προιόν ΑΕΚ. Η ΑΕΚ είναι η ομάδα μας. Είμαστε δεμένοι ,... Συνέχεια είμαστε κοντά της. Όπως και να είναι είαμστε δίπλα της αν και όσο βαστάει το πορτοφόλι του καθενός. Αν είμαστε όλοι δίπλα της δυανμώνει. Είναι ωραίο να περιμένεις την ΑΕΚ, την ομάδα σου, να γίνει πρώτη για να πας να τη δείς?

MarkosShelby21 - 23/4/2019 16:09

Φίλε συνΑΕΚτζη αν περίμενα να δω πρώτη την ΑΕΚ για να πάω γήπεδο δεν θα είχα πάρει διάρκειας βλεποντας την διοίκηση αδιάφορη να καλύψει τα πάρα πολλά κενά που είχαμε φέτος!εγώ όπως και πολλοί άλλοι συνοπαδοι θα έρθουμε γιατί γουστάρουμε την ιδέα της ΑΕΚ και όχι σε ποια βαθμολογική θέση βρίσκεται.Πες μου όμως .Πόσα συνεχόμενα παιχνίδια θα αντέξουμε να ματώνουν τα μάτια μας από αυτό που βλέπουμε; ΑΕΚ στα εύκολα ΑΕΚΑΡΑ στα δύσκολα αλλά λυπάται η ψυχή σου να την βλέπεις σε αυτήν την... Συνέχεια κατάσταση ρε αδερφέ.

barlos71 - 23/4/2019 16:15

Τώρα συμφωνήσαμε φίλε συνΑΕΚτζή. Και εμένα πονάνε τα μάτια μου, δε λέω κάτι άλλο. Αλλά δε μπορώ και μακριά της όπως και εσύ. Έτσι είναι η μπάλα, χάνεις κερδίζεις, πέρυσι πανυγηρίζαμε φέτος κα΄τω το κεφάλι. Καλό Πάσχα!

Carlito - 23/4/2019 16:15

Δεν κοιταζω καθολου την ομαδα σαν αποδοση. Κοιταζω καθαρα την λειτουργια της. Η Αληθεια ειναι οτι ολα εχουν να κανουν με το PnL. Αν το PnL σου ειναι καλο θα παρεις και καλα στελεχη και θα στηριξεις περισσοτερο τις υποδομες και θα σπαταλησεις σε μαρκετινγκ. Στο μονο πραγμα που κατακρινω την Διοικηση ειναι οτι δεν κανει οτι περνα απο το χερι της να διασφαλισει τους υγιεις φιλαθλους της. Για τα λεφτα τις επενδυσεις και τις μεταγραφες θεωρω πως υπαρχει πλανο μετα το γηπεδο η ελπιζω... Συνέχεια αλλωστε. Και το λογικο ειναι να προσελκυσει χορηγους και να επενδυσει στην καλυτερη λειτουργια και οργανωση. Αλλα το να παμε να γιορτασουμε στο παιχνιδι τσαμπιονς λιγκ και να βλεπουμε πολεμο με μολοτοφ ξεπερνα καθε προηγουμενο. Σαν μαγαζι λειτουργει βαση πλανου χωρις να υπερβει τα ορια. Ο Ντεμης επενδυσε σε παιχτες σε ακαδημιες σε μαρκετινγκ και επαθε αυτα που επαθε. Οποτε δεν μπορω να μην σεβαστο το πλανο να κανω υπομονη και να κατακρινω αυτα που πραγματικα ειναι ενοχλητικα για τα δικα μου στανταρ

Carlito - 23/4/2019 15:34

Συμφωνω σε ολα. 4η ομαδα δεν εχουμε γινει αλλα θα γινουμε. Ο μεσος ορος ηλικιας του ΑΕΚτζη ειναι μεγαλυτερος απο του ΠΑΟΚ. Τα παιδακια στην αττικη και γενικοτερα στη νοτια ελλαδα γινονταν ολυμπιακοι και στη βορεια ελλαδα κρατουσε σε μεγαλο ποσοστο τις παιδικες ηλικιες. Δεν υπαρχουν αρειανοι πλεον και ηρακλης. Επισης ο ΠΑΟ μικραινει πολυ. Το μπασκετ δεν ειναι ικανο να τον κρατησει. Τελος αν δεις το μαρκετινγκ - που ειτε το θες ειτε οχι ειναι επιστημη - η ΑΕΚ και ο ΠΑΟ... Συνέχεια ειναι ανυπαρκτοι. Ο παοκ κορυφαιος και μετα ακολουθει ο οσφπ. Ισως δουμε καλυτερες μερες απο θεμα οργανωσης μετα την λειτουργια του νεου γηπεδου. Η ΑΕΚ παντως λειτουργει πολυ απαρχαιωμενα σε ολα τα επιπεδα.

MarkosShelby21 - 23/4/2019 15:58

Φίλε Καρλίτο συμφωνώ και θα προσθεσω πως αν η ΠΑΕ έβαζε τους σωστούς ανθρώπους (και κατεπεκταση λίγο χρήμα) στον τομέα του μάρκετινγκ αλλά και του τεχνικού διευθυντή ή στο τομέα του σκάουτινγκ θα καλυπταμε τα θέματα της οργάνωσης και του μάρκετινγκ που είπαμε!Βέβαια είναι και άλλα σημαντικα αλλά λεω αυτά τα δύο που αναφέραμε..Αλλά όπως βλέπεις καταλήγουμε στο θέμα -χρημα- . Πριν λίγα χρόνια είχαμε ομαδάρα (Ριβάλντο ,μπλανκο,Σκόκο κλπ) αλλά είχαμε πολλα οικονομικά χρέη ..Τώρα... Συνέχεια ειμαστε υγιειεστατη αλλά με μπακάκη Οικονόμου σβαρνα και 3-4 ποιοτικούς παίκτες ,να μας έχει γλεντησει το παοκι 2 συνεχόμενους τελικούς και αν πάρει και αυτόν θα μιλάμε για τον 3ο συνεχόμενο ..Άρα εμείς οι ΑΕΚτζηδες σε τι ελπίζουμε;Στο ότι με το πού μπουμε στον ναό να αλλάξουν σχεδον όλα ριζικά απτην αρχή.

victoR_21 - 23/4/2019 15:46

Ποσο δικιο εχεις ρε φιλε!!!Πραγματικα η διοικηση της ΑΕΚ δουλευει πολυ πισω απο την εποχη της !! Το μαρκετινγκ πλεον στην εποχη μας ειναι πολυ σοβαρο κομματι για τα club! Και εμεις σε αυτο το επιπεδο κοιμομαστε ορθιοι ενω ο ΠΑΟΚ εχει προχωρησει!!

dimitriou21 - 23/4/2019 15:44

Παιδιά επειδή κατηγορείτε εύκολα και κριτικάρετε ,θεωρώ ότι πρέπει να λάβετε υπόψιν τα ακόλουθα.

Η ομάδα από τότε που ξαναανέβηκε δεν έχει σταθερή εξέλιξη και ορθολογικό πλάνο, έχει ένα πολύ μέτριο εως κακό ρόστερ με συνεχείς ελλέιψεις σε βασικές θέσεις , δεν παράγει σχεδόν καθόλου καλό ποδόσφαιρο και συνεχίζονται πολλές φορές τα επεισόδια ακόμα και σε ευρωπαικά ματς... Οι ακαδημίες και το τμήμα σκαόυτινγκ, που έπρεπε να έιχαν στελεχωθεί από την μέρα που πέσαμε με ικανά άτομα από... Συνέχεια το εξωτερικό και ήδη να βλέπουμε τα πρώτα αποτελέσματα, έχουν γίνει κέντρο αποκατάστασης παλαίμαχων που δεν έχουν τις ικανότητες να τρέξουν τα τμήματα αυτά. Η περσινή απρόσμενη κατάκτηση του πρωταθλήματος και η είσοδος στους ομίλους στo chl απλώς κουκούλωσε την κατάσταση αλλά πολύς κόσμος συνέχιζε να βλέπει την προβληματική κατάσταση η οποία όπως βλέπουμε συνεχίζεται ακόμα ακάθεκτη... Το γήπεδο είναι πολύ μεγάλη υπόθεση αλλά έχει παίξει πολύ επικοινωνιακά και δεν θα αρκεί για να δυναμώσει η ομάδα και ο κόσμος να συσπειρωθεί... Μην αποκλείετε μάλιστα αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση , μόλις περάσει ο ενθουσιασμός από τον δεύτερο χρόνο η Αγια Σοφιά να είναι μισοάδεια.. Και κλείνοντας διαφωνώ ότι μας νοιάζουν και μαζευόμαστε μόνο για τους τίτλους , καλή μπάλα με πλάνο , ανάπτυξη και σταθερότητα θέλουμε πάνω από όλα και εκεί διαφέρουμε κατά πλειοψηφία από τους οπάδους των άλλων ομάδων...

aekstockholm21 - 23/4/2019 15:38

Πάντως για να λέμε κ αλήθειες όταν κ πάλι η ομάδα μας έπαιζε στο Ν.Γκουμας δεν είχε πολύ κόσμο κ ιδιαίτερα με ομάδες τύπου Ξανθη κ Πανιώνιο άσχετα αν είχαμε καλή ομάδα η όχι. Δεν ξέρω γιατί ο κόσμος δεν πάει γήπεδο κ πιστεύω δεν έχει να κάνει με μεταγραφές κ τα σχετικά. Ίσως πολύ προτιμούν το σπίτι κ την καφετέρια

Vranjes_4 - 23/4/2019 14:49

Τα εισιτήρια είναι πολύ λίγα άλλα:

1)Είχαμε 2 παιχνίδια κεκλεισμένων που πιστεύω ότι σε αυτά θα είχαμε 30.000 εισιτήρια επιπλέον.

2) Είχαμε περισσότερα διαρκείας που θα δικαιολουγουσαν λίγα λιγότερα εισιτήρια

3)Η χρόνια ήταν πολύ κακή

4) Τα εισιτήρια είναι πιο ακριβά... Συνέχεια
5)Ειχαμε πέντε παιχνίδια που κόψαμε 160-170.000 εισιτήρια(τα ευρωπαϊκά)


ΥΓ. Αεκτζη πρέπει να πατήσεις γήπεδο. Δεν γίνεται να έχουμε ένα ένα τόσο μεγάλο γήπεδο και να μην έχουνε περισσότερο κόσμο από τον ΠΑΟΚ που κάνει που έγινε σοβαρή ομάδα τα τρία τελευταία χρόνια.

michalis - 23/4/2019 15:37

Δεν ήταν πιο ακριβά, τουλάχιστον σε όλα τα εντός έδρας του δεύτερου γύρου είχαν ακριβώς ίδιες τιμές με πέρυσι (τα αντίστοιχα παιχνίδια φυσικά). Επίσης φέτος υπήρχε και το ηλεκτρονικό στην 5 με 12€.

Saxon79 - 23/4/2019 15:29

Εγώ όλο αυτό το βλέπω πολύ θετικό και ελπιδοφόρο εκ μέρους του κόσμου και ελπίζω πολύ σύντομα να γυρίσουμε στα παλιά τότε που αν η ομάδα δεν έκανε σοβαρές μεταγραφές δεν πουλιόταν ούτε ένα διαρκείας. Δεν μηδενίζω τίποτα δεν ισοπεδώνω τίποτα δεν γίνεται όμως η ομάδα να αφήνεται στην τύχη της και να είναι του κλώτσου και του μπάτσου μέχρι να γινει το γήπεδο.μην παρεξηγηθώ δεν μιλάω για αποχή ούτε για κάτι τέτοιο λέω απλά ότι παραδοσιακά μια-δυο καλές μεταγραφές ζέσταιναν τον κόσμο... Συνέχεια της ομάδας ανέβαζαν τον αριθμό των διαρκείας και δίναν όραμα στον κόσμο. Αυτό είναι κάτι που εγώ το θεωρώ πολύ υγιές και μακάρι να ξαναγυρίσουμε σε αυτά τα χρόνια.

Carlito - 23/4/2019 15:00

Οτι δινεις παιρνεις. Εγω εχω πληρωσει 2 διαρκειας των 650 και μετα το παιχνιδι με τον Αγιαξ με τα επεισοδια δεν ξαναπατησα. Δεν κανει καμια προσπαθεια η ΠΑΕ να με κρατησει οταν αφηνει να πετουν μολοτοφ μεσα στο γηπεδο. Συνεχως δακρυγονα και επεισοδια. Κεκλεισμενων των θυρων και εμεις πληρωνουμε για να χαιρονται οι τζαμπατζηδες και οι μπαχαλακηδες. Τι περιμενεις να παρεις πισω μετα απο αυτα?

andreaspaj21 - 23/4/2019 15:27

+1924

Φοίνικας - 23/4/2019 14:18

Ας τα βλεπουν οι ΑΕΚαρες που μονο να ζητανε ξερουν. Χαλια μπαλα ξεχάλια μπαλα, άσχημα αποτελέσματα ξεάσχημα αποτελέσματα η ΑΕΚ είμαστε και πρωταθλητές μέχρι πριν από τρεις μέρες. Μισά εισιτήρια σε Μ.Ο. από γαύρους νότου και βορρά (αλήθεια, ο γαύρος έσπειρε δηλαδή φέτος?) και σχεδόν τα ίδια με τον Άρη και τον πιο ξενέρωτο βάζελο εδώ και χρόνια. Όποιον αφορά ας κοιταχτεί στον καθρέφτη και ας αναλογιστεί αν έχει κάποιο καθηκον απεναντι στην ομαδα πρωτού απαιτήσει.

andreaspaj21 - 23/4/2019 15:16

Φοινικα σε διαβαζω σε οτι γραψεις και συνηθως συμφωνω στο 99% μαζι σου ...

Οκ οι φιλαθλοι δεν τιμησαν την πρωταθλητρια και λαθος τους αλλα μια ερωτηση ...

Πες μου εναν απο παιχτες πλην Πονσε και Χουλτ πες μου εναν παραγοντα πες μου εναν απο την διοικηση

ΠΟΥ ΣΕΒΑΣΤΗΚΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΑΕΚ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... Συνέχεια
ΑΣ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΑ ΟΙ ΑΜΕΣΑ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΣ ΚΡΙΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΕΤΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Φοίνικας - 23/4/2019 15:48

Καλέ μου φίλε, δεν υπάρχει απαίτηση να έχουμε μ.ο. 25 χιλιάδες, αλλά να μην είσαι 5-6 χιλ. εισιτήρια πάνω από τον Άρη και τους βάζελους που είναι γνωστοί καναπεδάκηδες (κλασικά οταν γνωρίσεις κάποιον και σου πει ότι δεν ασχολείται πια στην ερώτηση ποια ομάδα υποστήριζε θα σου πει 9 στις 10 "ΠΑΟ") ειναι κατάντια όπως και να παρουσιάζεται η ομάδα.... Συνέχεια
Στα μάτια τα δικα μου και σε σχέση με όσα προσφέρει ήδη ο Μελισσανίδης θεωρώ πως δεν έχει στηριχτεί από τον κόσμο όσο ο Νικολαΐδης για παράδειγμα. Και κατανοώ ότι είναι άλλες οι εποχές οικονομικά, αλλά δεν μιλάμε για 45 χιλιάδες με Καλλιθέες (όπως τότε) αλλά ας είχαμε σταθερά 10 χιλιάδες σε κάθε ματς όπου μαζί με τα ντέρμπι θα ανέβαζε τον μέσο όρο στις 15 χιλιάδες.


Στην Ελλάδα είμαστε ερωτευμένοι με την νίκη. Τις υπερβολές τύπου "κοιτάχτε πόσοι πανε να δουν την Ντορτμουντ" δεν τις συμμεριζομαι γιατι αλλο πρωταθλημα και αλλο το προϊόν της Γερμανίας, οπότε δεν περιμένω να γεμίζουμε το ΟΑΚΑ σε καθε ματς. Αν ωστόσο θεωρείται (σε τρίτο ουδέτερο πρόσωπο) από κάποιον λογικό το να μην μαζευόμαστε 10-15 χιλιάδες νοματέοι σε κάθε ματς επειδή τα έκαναν μαντάρα στον προγραμματισμό στην ομαδα και ο Λιβάγια παίζει σαν παλαίμαχος, τότε θα θεωρήσει λογικό κι ο ΧΨ Μελισσαν να πει ότι αυτή η στάνη αυτό το γαλα βγάζει και να συνεχίσει έτσι στο ίδιο μοτίβο. Κι αντε να του πω εγώ ρίξε τα λεφτά από το Τσ.Λ. σε παίχτες και τα λεφτά για την Αγια Σοφια θα βγούνε από τα εισιτήρια και τις φανέλες και να το πιστέψει όταν πέρυσι ως πρωταθλητές ήμασταν παλι τρίτοι σε εισιτήρια ενώ φέτος στα ίδια επίπεδα με βαζελάρηδες.

andreaspaj21 - 23/4/2019 19:09

Φίλε μου Φοίνικα είσαι μια από τις φωνές τις λογικής σε αυτο το σαιτ και με περίσσια αγάπη για την ομάδα αλλα ......

Βασικά να σου πω ότι είμαι 55 ετών και την ΑΕΚ την λατρεύω εδώ και 49 περίπου χρόνια.

Σε προβληματίζει καθόλου το γεγονός ότι στο μπάσκετ έχουμε αύξηση εισιτηρίων και στο ποδόσφαιρο μείωση??????... Συνέχεια
Που νομίζεις ότι οφείλεται?????

ΤΟ ποδοσφαιρικό γήπεδο της ΑΕΚ είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα και αυτό το οφείλουμε στον μεγάλο μας ηγέτη άλλα....

Όλοι μας περιμέναμε να γίνει το κάτι τις μεταγραφικά ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ !!!!!!!

Ήρθαν χρήματα πολλά που κάνεις μας δεν τα είχε υπολογίσει ούτε καν ο ΜΕΛ και η απόφαση του ήταν ΟΛΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ αυτό κατά την προσωπική μου άποψη ήταν μέγα λάθος γιατί έτσι υποβάθμισε το προϊόν. Από την μια έχει γεμάτη τσέπη και από την άλλη άδειο γήπεδο. Ο φίλαθλος κόσμος της ΑΕΚ δεν είναι λογιστές έχουν την ανάγκη να δουν την ομάδα τους να ανεβαίνει πράγμα που ήταν σίγουρο ότι δεν θα γίνει από την αρχή της σεζόν γιατί η ομάδα έμεινε γυμνή σε σημαντικές θέσης. Κανείς δεν ζήτησε να τα χώσει όλα σε μεταγραφές άλλα όχι και έτσι!!!!!!!!

Στην ποδοσφαιρική Ακαδημία που πάω τον γιο μου οι περισσότεροι είμαστε ΑΕΚ και η απογοήτευση ήταν μεγάλη. Δεν θέλω να το παίξω έξυπνος άλλα είχα δηλώσει τέλος Αυγούστου ότι μας περιμένει ένα δράμα όπως και έγινε. Όχι δεν ήμουν μάντης απλά βλέπω μπάλα και ξέρω να αναγνωρίζω τις ελλείψεις της ομάδας. Ο Μεν ρίσκαρε μη κάνοντας σοβαρές μεταγραφές και δεν του βγήκε πήγε να γλυτώσει 4 /5 εκατομμύρια και τα έχασε από τα εισιτήρια και έστω από 2 βαθμούς που θα μπορούσαμε να πάρουμε από το τσου Λου και τα χρήματα που μας αναλογούσαν. Το λάθος του το πλήρωσε και αυτός και η ομάδα παρόλα αυτά θεωρώ ότι στο τιμόνι έχουμε τον καλύτερο καπετάνιο που θα μπορούσαμε να έχουμε..

barlos71 - 23/4/2019 15:39

Ποιοί έχουν οικονομικά συμφέροντα? Αλήθεια πιστεύεις ότι ο Μελ ζει απο την ΑΕΚ?

barlos21 - 23/4/2019 14:59

ΣΩΣΤΟΣ...Κ ΟΤΑΝ ΧΘΕΣ ΕΓΡΑΨΑ ΣΕ ΕΝΑ POST ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΛΥΣΗ ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΡΙΖΟΥΠΟΛΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΦΑΓΑΤΕ ΜΕ DISLIKE...

andonis_15 - 23/4/2019 15:12

Προλαβαίνουμε να κάνουμε 45.000 το καινούργιο γήπεδο....Στην χρυσή δεκαετία του 90' εβρισκες ΠΑΝΤΑ εισητήριο χαλαρά και λίγο πριν τον αγώνα (εκτός απο τα ντερμπυ, και αυτό πάλι εξετάζεται....) . Άρα η όλη συζήτηση για την χωρητικότητα του νέου γηπέδου είναι περιττή. Τώρα οι λόγοι για τν σταδιακή μείωση των εισητηρίων κατά την γνώμη μου. Πρώτον: Οι μπαχαλάκηδες/τσαμπατζήδες. Στο μάτς με τον Παοκ στην 3 , 5, 7 σε κάποια φάση δεν μπορούσες να ανέβεις τις σκάλες , όλοι τσαμπατζήδες με τα... Συνέχεια μπυρόνια (κουτάκια !!!!!!) στα χέρια...πληρώνεις εισητήριο / διαρκείας και σε κάθε αγωνιστική κάνεις αγώνα να κάτσεις στην θέση σου....είναι και τρομερα επικινδυνο να είναι οι σκάλες γεμάτες.....Δεύτερον : Παντελής έλλειψη πλάνου ποδοσφαιρικού τμήματος (+ακαδημίες) . Όποιος καταλαβαίνει λίγο πήρε χαμπάρι απο νωρίς φέτος που πάει το πράγμα, απο την αναθεση της ομάδας στον Ουζουνίδη μεχρι και το μεταγραφικό σχεδιαμό (Ποιόν???) . Τα ίδια και χειρότερα τον Γενάρη, η ομάδα φωνάζει τις αδυναμίες της χρόνια τώρα, κανείς δεν ακούει και ειναι απορίας άξιον αυτό... Τρίτον: Τα επεισόδια. Ο κόσμος φοβάται και έχει αγανακτήσει με τα επεισόδια. σχεδόν σε κάθε ματς μπαμ μπουμ απο έξω και δακρυγόνα, έε δεν θα φέρει το παιδί του / γυναίκα του στο γήπεδο ο άλλος για να του βγει η ψυχή...

Αν δεν υπάρξει ξεκάθαρο πλάνο με έμπρακτη ενίσχυση της ομάδας ο κόσμος ΔΕΝ πείθεται. Το ότι φτιάχνει γήπεδο είναι πολύ σοβαρό αλλα τι ομάδα θα παίζει μέσα ? ιια σίγουρα δεν χρειάζονται σπατάλες και δεκάδες εκατομμύρια αλλά έξυπνες και στοχευμένες κινήσεις (βλέπε εποχή Μαιστοροβιτς....).Sorry αν κούρασα

kostas37 - 23/4/2019 15:10

Τι θα πείραζε στη διοίκηση σε ένα γήπεδο 70.000 θέσεων να βάλουν φτηνά εισιτήρια για να προσελκύσουν περισσότερο κόσμο;

yellowvest - 23/4/2019 15:04

Απαράδεκτος αριθμός μετά μάλιστα από πρωτάθλημα ...θλίψη , απογοήτευση και πισωγύρισμα... Τι περιμένουν οι ΑΕΚτζήδες για να πατήσουν γήπεδο ; Πρώτη θέση στην Αγ.Σοφιά όταν χτιστεί ή το Τσ.Λιγκ ή μπαλάρα με μεταγραφάρες ; Τόσο χαλαροί δεσμοί οπαδών με ομάδα και παίκτες ...πρέπει να προβληματίσουν πάρα πολύ σοβαρά τη διοίκηση .

andreasco - 23/4/2019 14:39

Και γκρινιάζουμε για την Αγιά Σοφιά και το πόσους θα χωράει και το πόσα διαρκείας θα κυκλοφορήσουν κλπ.

zormpas49 - 23/4/2019 14:37

24000 με μπαοκ και 27000 με γαύρο.οι τζάμπα πόσοι ήταν;και μην μου βάλετε τα διαρκείας γιατί και στους δύο αγώνες είχε πάνω από 40000.

Nic21 - 23/4/2019 14:27

Σε μια χρονιά που το μπάσκετ είχε άνοδο... αυτό δείχνει πως ο κόσμος αντιλαμβάνεται και στηρίζει την πραγματική προσπάθεια.

ZAPATISTA21 - 23/4/2019 14:36

500 διάρκειας στο μπάσκετ..Πραγματική συσπείρωση..Εμείς τα ακουμπάμε σε ποδόσφαιρο και μπασκετ....Εσείς οπότε χάνει η ποδοσφαιρική ΑΕΚ γράψτε απ'τον καναπέ του σπιτιού σας "Μόνο μπασκετ"....και όταν χάνει η μπασκετική ΑΕΚ με 120 απ'τον βαζελο γράψτε "Μονο ποδόσφαιρο".....Τουλαχιστον για τα πανηγύρια...

michalis - 23/4/2019 15:41

Πριν γράψουμε μία πληροφορία με νούμερα καλο είναι να έχουμε ενημερωθεί πρώτα. Έχουν δοθεί πολύ περισσότερα διαρκείας στο μπάσκετ.

mikeAEKARA - 23/4/2019 14:55

Τα διαρκειας στο μπασκετ ηταν 1800+,

δυστυχως μονο τοσα.

lackystrike - 23/4/2019 15:20

Όχι και λίγα ρε φίλε, φέτος είχαμε περισσότερο κόσμο στο γήπεδο από τον ολυμπιακό. Κάθε χρόνο ανεβαίνουμε στο μπάσκετ.

m21 - 23/4/2019 14:34

Οταν έχεις ένα μαγαζί και δεν προσφέρεις ποιότητα θα εχεις μείωση δεδομένα. δεν μπορείς να λες ελάτε για να έχω έσοδα και να ανεβάσω την ποιότητα. αυτά πρέπει να τα δει η διοίκηση η οποία είναι και υπεύθυνη για την μείωση τον εισιτηρίων

¡No pasarán! - 23/4/2019 14:33

Αμα δεν αξιοποιείται ο τιτλος του Πρωταθλητή τετοια πισωγυρισματα εχεις.

biker - 23/4/2019 14:23

Απογοητευτικος αριθμός εισιτηρίων, αλλά απογοήτευση κι η φετινή αγωνιστική παρουσία της ομάδας. Τελικά το γήπεδο 31.000 θέσεων καλύπτει πλήρως τις ανάγκες μας. Η δικτατορία δεκαετιών του γαυρου, η ελλειψη τιτλων κι ο υποβιβασμός, είναι κάτι που θέλει χρόνια για να εξαληφθουν οι συνέπειες τους.

leon - 23/4/2019 14:17

15.000 ο κόσμος που θα πάει στο γήπεδο ανεξάρτητα από την κατάσταση της ομάδας. Και μετά σου λέει μικρή η Αγια Σοφιά και Μελισσανίδη βάλε 200εκατ. να ερχόμαστε 1.594 με τον Απόλλωνα.

barlos71 - 23/4/2019 14:16

Εδώ δε βλέπω σχόλια, μόνο μεταγραφές ζητάτε. Τρίτοι και καταιδρωμένοι. Όσοι κάνουν σχόλια να έρχονταν στο γήπεδο πρώτοι θα είμασταν.

Magiko_aristero - 23/4/2019 14:13

Πωπωπωπω κατάντια φίλε μου.........

none21 - 23/4/2019 14:12

Και του χρόνου θα πέσουν κι άλλο αν δεν γίνουν το καλοκαίρι οι κινήσεις που πρέπει. Καλά εκεί στο Περιστέρι ο μόνος λόγος υπάρξεις είναι να είστε παράρτημα του γαυρου του βορρά.

giwrgosncs18 - 23/4/2019 14:09

Απίθανα πράγματα μόνο θλίψη η στήριξη του κόσμου

Baval_21 - 23/4/2019 14:08

Αυτο να το βλεπουμε κι εμεις οι οπαδοι και να κανουμε την αυτοκριτικη μας οπως σωστα κραζουμε κι ολους τους αλλους.

ΕΠΟΜΕΝΟ