Η ΑΕΚ μπήκε με το δεξί στο Πρωτάθλημα και πλέον στρέφει όλη την προσοχή της στο μεγάλο παιχνίδι της Τρίτης με τη Βίντι. Η Ένωση έχει τη μεγάλη ευκαιρία να επιστρέψει στους ομίλους του ChampionsLeague και θέλει τον κόσμο στο πλευρό της. Τα εισιτήρια φεύγουν με γοργούς ρυθμούς και οι άνθρωποι της ΠΑΕ περιμένουν εκτόξευση όσο πλησιάζουμε στην ημέρα του αγώνα. Αυτή τη στιγμή η προπώληση για το ματς με τη Βίντι έχει φτάσει τα 15.000 με τη ζήτηση να παρουσιάζει αύξηση. Πλέον άνοιξαν οι θύρες 12 και 16 με εισιτήρια 20 και 15 ευρώ αντίστοιχα. Σε αυτό το ιστορικό παιχνίδι η Ένωση έχει ανάγκη τον κόσμο της και ένα γεμάτο ΟΑΚΑ.
H ανακοίνωση της ΠΑΕ:
Η ΠΑΕ ΑΕΚ ενημερώνει τους φιλάθλους της ότι έχει ήδη τεθεί σε λειτουργία το ηλεκτρονικό εισιτήριο και οι πωλήσεις μέσω των καταστημάτων PUBLIC για τον αγώνα ΑΕΚ-Vidi την Τρίτη 28/08 στις 22:00 και λειτουργεί από την επίσημη ιστοσελίδα μας, www.aekfc.gr, όλο το 24ωρο.
Πατήστε εδώ για να αγοράσετε το εισιτήριό σας
-Η ηλεκτρονική πώληση αφορά, εκτός από τα κανονικά εισιτήρια ενηλίκων, και τα ΠΑΙΔΙΚΑ εισιτήρια ΜΟΝΟ για τη θύρα 13. Η αγορά των εισιτηρίων γίνεται με χρέωση όλων των καρτών Visa και Mastercard (προπληρωμένες, χρεωστικές, πιστωτικές) και πρόκειται να ολοκληρωθεί την ημέρα του αγώνα στις 20:30.
-Αντίστοιχα, η πώληση μέσω των καταστημάτων PUBLIC αφορά, εκτός από τα κανονικά εισιτήρια ενηλίκων, και τα ΠΑΙΔΙΚΑ εισιτήρια ΜΟΝΟ για τη θύρα 13. Η αγορά των εισιτηρίων γίνεται με μετρητά και με χρέωση όλων των καρτών Visa και Mastercard (προπληρωμένες, χρεωστικές, πιστωτικές) και πρόκειται να ολοκληρωθεί την ημέρα του αγώνα στις 20:30.
-Η ηλεκτρονική πώληση (internet) καθώς και η πώληση μέσω των καταστημάτων PUBLIC αφορούν τις θύρες 5, 6, 8, 9, 10, 13, 14, 17, 29, 33 και τη θύρα των επισήμων (VIP).
Η προπώληση των εισιτηρίων θα γίνει στο εκδοτήριο του σταθμού ΗΣΑΠ «Ειρήνη» την Πέμπτη 23/08, την Παρασκευή 24/08, το Σάββατο25/08 και τη Δευτέρα 27/08 από τις 10:00 έως τις 17:00.
Την Τρίτη 28/08, ημέρα του αγώνα, τα εκδοτήρια θα λειτουργήσουν ως εξής:
• σταθμός ΗΣΑΠ «Ειρήνη» από τις 10:00 έως και 15’ μετά την έναρξη του αγώνα
• Λ. Κύμης από τις 18:30 έως και 15’ μετά την έναρξη του αγώνα
• εκδοτήριο θύρας 12 από τις 18:30 έως και 30’ μετά την έναρξη του αγώνα
ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΑΝΑ ΘΥΡΑ
Θύρες 1, 17, 35: 10€
Θύρες 3, 14, 33: 15€ (Παιδικά 5€)
Θύρες 5, 6, 7, 11, 13: 20€ (Παιδικά 10€)
Θύρες 8, 10: 25€ (Παιδικά 10€)
Θύρα 9: 30€ (Παιδικά 15€)
Θύρα 23: 20€ – DEALS FOR U - μόνο μέσω της ηλεκτρονικής πώλησης με προσφορά 2 εισιτηρίων στην τιμή του ενός
Θύρα 29: 40€ (Παιδικά 20€)
Θύρα επισήμων: 100€ (Παιδικά 40€) – παρέχεται δωρεάν θέση στάθμευσης στο parking P4 (είσοδος από Πύλη Β) με την επίδειξη του εισιτηρίου για τη θύρα των επισήμων.
Η ΠΑΕ ΑΕΚ υπενθυμίζει στους φιλάθλους της τα εξής:
-Στον συγκεκριμένο αγώνα ΔΕΝ είναι υποχρεωτική η Κάρτα Φίλου ΑΕΚ υπέρ της Ερασιτεχνικής.
-Για την αγορά κάθε εισιτηρίου είναι υποχρεωτική η καταχώρηση του ονόματος και του αριθμού ΑΜΚΑ κάθε φιλάθλου (και για τα ΠΑΙΔΙΚΑ εισιτήρια).
-Τα παιδικά εισιτήρια θα προπωλούνται, μαζί με τα εισιτήρια ΑΜΕΑ (10 ευρώ), τις ημέρες της προπώλησης στο εκδοτήριο του σταθμού ΗΣΑΠ «Ειρήνη», ενώ την ημέρα του αγώνα θα πωλούνται σε όλα τα εκδοτήρια. Εκτός βεβαίως από τα παιδικά εισιτήρια για τη Θύρα 13, που θα πωλούνται μέσω της ηλεκτρονικής πώλησης και του δικτύου καταστημάτων PUBLIC.
-Τα ΠΑΙΔΙΚΑ εισιτήρια μπορούν να προμηθεύονται τα παιδιά από 4 έως και 17 ετών. Απαγορεύεται η πώληση εισιτηρίου σε ανηλίκους και γι’ αυτό το λόγο παιδικά εισιτήρια θα μπορούν να προμηθευτούν μόνο ενήλικοι που αγοράζουν κανονικό εισιτήριο ή είναι κάτοχοι εισιτηρίου διαρκείας.
Υπενθυμίζουμε ότι δεν ισχύει η δωρεάν είσοδος για τα παιδιά στους Ευρωπαϊκούς αγώνες όπως και στα ντέρμπι.
-Όλοι οι φίλαθλοι άνω των 15 ετών υποχρεούνται να προσκομίζουν την ταυτότητά τους κατά την πρόσβαση στο γήπεδο.
-Η πληρωμή στα εκδοτήρια γίνεται μόνο με ΜΕΤΡΗΤΑ για την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση των φιλάθλων.
Η ΠΑΕ ΑΕΚ απευθύνει έκκληση στους φιλάθλους της, λόγω της σημαντικής καθυστέρησης που θα δημιουργηθεί κατά την έκδοση των εισιτηρίων με την καταχώρηση των υποχρεωτικών πεδίων για τη συμμόρφωση στις διατάξεις του αθλητικού νόμου, να προμηθευτούν τα εισιτήριά τους κατά την προπώληση και την ημέρα του αγώνα τουλάχιστον 3 ώρες πριν την έναρξη του αγώνα.
Novibet ΕΠΑΘΑ με Super Προσφορά* Γνωριμίας* 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
SEAJETS Ταξιδεύουμε μαζί με το μεγαλύτερο στόλο ταχύπλοων παγκοσμίως σε 50 προορισμούς του Αιγαίου!
Και ξαφνικά αναμονή για είσοδο στο e-ticket!!!!
Το οτι θα έχουμε αυριο δεκα το βραδι 35000 με 40000 κοσμο και μαλωνουμε για την προσέλευση ειναι κάτι που με ξεπερναει ως οπαδο της ΑΕΚ. Τελικα ειμαστε διαφορετικοι σε ολα.
Για το γηπεδο ρε φιλε που λετε και για τα διαρκειας και απευθηνομαι στον Bill210 και στον enwsiths74.
Προιον στην Ελλαδα ειναι υποβαθμισνμενο και σε αυτο φταιει και ο κοσμος εκτος απο τους παραγοντες. Οταν πας στο γηπεδο και φοβασαι μην σου ερθει τιποτα στο κεφαλι η μην φας χημικα απο τα Ματ η δεν ξερω εγω τι αλλα σε οποιοδηποτε γηπεδο μιλαω τωρα ο αλλος το απαξιωνει το προιον και δεν σηκωνεται να παει.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Οταν επι 24 χρονια υπαρχει ενα συνεχες κλεψιμο μια παραγκα ο αλλος δεν σηκωνεται να παει.
Απο την αλλη ειναι δυνατον σε μια πολη 5.000.000 κατοικων και με την κοντινη επαρχια 6.000.000 να μην υπαρχουν 30.000 Αεκτσηδες καθε Κυριακη? Δεν ξερω ειναι ενα μεγαλο ερωτηματικο.
Απο την αλλη οταν με το καλο μπουμε στο γηπεδο μας εκει θα φανει τι γινεται πιο ξεκαθαρα.
Απο την αλλη ο Παοκ και ο Γαυρος εχουν πιο πολλα διαρκειας απο μας. Εμεις περσι πηραμε πρωταθλημα μετα απο 24 χρονια η ομαδα βγαζει υγεια χτιζει γηπεδο θα μπουμε CL και ο κοσμος ακομα ειναι ψιλοπαγωμενος.
Και σε αυτες τις ομαδες δεν υπαρχει κριση στον κοσμο? Για ολους οι καιροι ειναι δυσκολοι οτι ομαδα και αν ειναι. Αλλα οταν βλεπω τους αλλους δυο να εχουν πιο πολλα διαρκεις απο μας τοτε ναι και μεις δεν ειμαστε τοσο κοντα στην ομαδα οσο θα επρεπε.
Για να τελειώνουμε με αυτήν την παραμύθα με τα εισητήρια.
Βγάζει ένας πιτσιρικάς ένα διάρκειας τον 100 ή τον 200 ευρώ και νομίζει πως κάνει κάτι, εγώ με τα παιδιά μου πέρσι μόνο για το ποδόσφαιρο έδωσα 480€ . Όποιος θέλει ας στείλει mail να του στείλω την κίνηση του λογαριασμού, σε αυτά δεν υπολογίζω τα του μπάσκετ.
Γιατί δεν βγάζω διαρκείας; γιατί στο κέντρο που θέλουμε να πηγαίνουμε για να βλέπουμε παιχνίδι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ είναι αρκετά ποιο ακριβά συν ότι τα δίνω λίγα λίγα και με εξυπηρετεί.
Για πες τε μου λοιπόν και εμένα να ξέρω, πόσο Αεκτζής είμαι; ποιο πολύ απ το παληκάρι που δίνει 100€ ; ποιο λίγο απ αυτόν που μπορεί και δίνει 1.000;
Που μπορώ να μετρηθώ ρε παιδιά να ξέρω πόσο ΑΕΚ είμαι;
Το γεγονός ότι πήγα την οικογένεια διακοπές το Σάββατο και γυρίσαμε άρον άρον την Τρίτη για να στηρίξουμε την ομάδα με την Σελτικ, δίνει έξτρα πόντους στο Αεκόμετρο;
Το θέμα φίλε είναι να έρχεται ο ΑΕΚτζης γήπεδο. Ας επιλέξει ο καθένας τον τρόπο που μπορεί και θέλει ανάλογα πάντα και με τα οικονομικά του. Οι καναπεδάτοι είναι το πρόβλημαπου έχουν και απαιτήσεις για μεταγραφές.
Ρε φίλε ποιό ΑΕΚόμετρο; Μη μπαίνεις στη διαδικασία να συγκρίνεις τον εαυτό σου ή την αγάπη σου για την ΑΕΚ με κανέναν άλλο. Ο καθένας είναι διαφορετικός και οι ανάγκες του και η οικονομική του δυαντότητα είναι διαφορετικές. Πάνω απ΄ όλα η επιβίωση της οικογένειας και μετή η κμαψούρα μας. ΄Ετσι πρέπει να είναι. ΄Οσο για το παράδειγμα του πιτσιρικά με το διαρκείας των 100 ευρώ μπορεί να έχει κάνει υπέρβαση για να το αποκτήσει, το ίδιο πιθανόν κι εσύ για όσες φορέ πας γήπεδο. Δηλαδή εγώ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ από Κύπρο που δεν μπορώ να έρθω γήπεδο, είμαι εχθρός της ΑΕΚ; Νομίζω όχι. Το νόημα είναι να στηρίζει την ομάδα όποιος μπορεί και με όποιον τρόπο μπορεί. Φιλικά. ΠΑΜΕ ΣΤ΄ΑΣΤΕΡΙΑ ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΥ.
Φίλε μου δεν μπαίνω σε καμία διαδικασία σύγκρισης, ίσα ίσα, το ίδιο πράγμα λέμε, δεν μπορείς να κατακρίνεις κάποιον χωρίς να γνωρίζεις.
Και ουδέποτε θα κατηγορούσα έναν πιτσιρικά επειδή έδωσε 100€ , δεν είπα κάτι τέτοιο.
Είπα ότι κάνεις, και ο πιτσιρικάς μέσα, δεν μπορεί να κατακρίνει και να μιλά απαξιωτικά για άλλους μόνο και μόνο επειδή πήρε ένα διάρκειας.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Το λέω πολύ απλά, δεν χρειάζεται πιστεύω να πούμε κάτι παραπάνω και να κουράζουμε και τους υπόλοιπους.
Απλά οποίος μπορεί και όπως μπορείς ας είναι δίπλα στην ομάδα μας.
Καλή πρόκριση να έχουμε! !!
Φιλε δεν υπαρχει ΑΕΚομετρο.Απλα μερικοι δεν καταλαβαινουν οτι ειναι δυσκολες εποχες και βγαζουν τον αρχοντοχωριατη στην επιφανεια.Ολοι ΑΕΚ ειμαστε ,για μενα οι θυρες στο πεταλλο και διπλα πρεπει να χαν 5 και 10 αντιστοιχα.Μολις βγουν τρεχω σαν τρελος να παρω τα φθηνοτερα.Μιλαμε για οακα ,για αγια σοφια ας τα βαλουν οσο θελουν.
Φίλε άκουσε με λίγο. Εγώ θεωρώ ότι υποστήριξη ομάδας από την τηλεόραση δεν υπάρχει. Μπορεί να κάνω και λάθος. Όμως από την άλλη κατανοώ το γεγονός ότι ένας οικογενειάρχης τα βγάζει δύσκολα πέρα (και εγώ είμαι ένας από αυτούς). Αυτό εγώ που "κράζω" είναι αυτούς που βγαίνουν και απαιτούν: "διώξε το έναν, φέρε τον άλλο, παίχτε μπάλα ρε, κλπ" και γκρινιάζουν. Θες να έχεις απαιτήσεις; Γίνε τακτικός στο γήπεδο. Απαιτήσεις να έχεις όταν και εσύ καταθέτεις τον οβολό σου. Εποχές Μπάρλου δεν υπάρχουν.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Ο ομάδες είναι εταιρείες. Η Β Αγγλίας είναι από τα πιο ακριβά πρωταθλήματα. Γιατί; Γιατί τα γήπεδα γεμίζουν κάθε Κυριακή. Όσο περισσότερος κόσμος τόσο καλύτερο πρωτάθλημα και τόσο καλύτεροι παίχτες κλπ. Έτσι πάει. Θες; Δώσε! Δεν θες μη δίνεις. Δικαίωμά σου. Να βρει τρόπους και η ΠΑΕ να φέρει τον κόσμο στα γήπεδα. Ας πάρει ιδέες από την Αμερική που το παιχνίδι είναι ολόκληρο show. Δεν ξέρω. Όμως δεν μπορώ την γκρίνια από αυτούς που έχουν δει το ΟΑΚΑ μόνο σε φωτογραφίες. Κερδίσαμε την Βίντι και ήταν σαν να είχαμε χάσει. Ο ΑΕΚτζης οπαδός ένα πράγμα πρέπει να κάνει. Να έρχεται και να φωνάζει για την ομάδα. Όχι να γκρινιάζει συνεχώς από το Ιντερνετ.
Σε ότι λες φίλε μου συμφωνώ, δεν καταλαβαίνω όμως γιατί απευθύνεσαι σε εμένα , είπα το αντίθετο;
Αυτό που προσπαθώ να δώσω να καταλάβουν κάποιοι είναι ότι ο καθένας μας έχει διαφορετικό μπάτζετ, όπως ότι είναι άλλο πράγμα να έχεις μόνο τα έξοδα του εαυτού σου και άλλο μιας οικογένειας.
Είναι άλλο πράγμα να πρέπει να βγάλεις ένα εισιτήριο και άλλο τρία κάθε φόρα.
Εν ολίγοις εφόσον μπορώ να παρακολουθήσω 10 με 12 παιχνίδια κάθε σαιζόν είναι λογικό να επιλέγω τα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ποιο σημαντικά.
Αρνούμαι όμως να δεχθώ από σημερινά παιδιά να μου κουνάνε το δάχτυλο όταν η δίκη μου γενιά έτρεχε για την ΑΕΚ όσο δεν πρόκειται να τρέξει ποτέ η δική τους.
Εάν είσαι κάποιας ηλικίας θα θυμάσαι το 70-30, και είμασταν οι μόνοι που δεν αφήσαμε την ομάδα μόνη της πουθενά. Ξέρεις για τι κόστος μιλάμε; γιατί εκδρομές; να μην χάνεις παιχνίδι μες το λεκανοπέδιο;
Λοιπόν όπως σου είπα και πριν επειδή κανείς δεν ξέρει ποιος είναι στην άλλη πλευρά ενός πληκτρολογίου καλό είναι να σεβόμαστε τους συνομιλητές μας
Φιλικά πάντα και χωρίς διάθεση παρεξήγησης .
Θέλω να πάω με το παιδί μου (14 ετών) στο γήπεδο. Γιατί δεν μπορώ να αγοράσω ηλεκτρονικά το παιδικό εισιτήριο? Πρέπει να πάω να σταθώ με τις ώρες στα εκδοτήρια? Αν γνωρίζει κάποιος φίλος ας με ενημερώσει.
Έχεις πολύ δίκιο φίλε!
ΣΤΗΝ 13 ΦΙΛΕ ΜΟΝΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
Πήγαινε τη μέρα του αγώνα η απλά οακα αύριο κ παρε
Οοοολοι μεσαααα
Παιδια άκυροκατι άκυρο, Ποιος είναι πιο ποιοτικός γενικότερα σαν παίκτης; Ραντογια η Ναρσινγκ; Γιατί βλέπω έχει γίνει χαμός με Ραντογια αλλά πιστεύω ο Ναρσινγκ πρέπει να είναι ένα επίπεδο πάνω.
Δεν ξέρουμε ρε φίλε,ας τους πάρουμε και τους δύο και θα έχουμε πολύ χρόνο στη διάθεσή μας να αποφασίσουμε.
Για μένα παίχτης 25 χρόνωβ με πάνω από 100 εμφανίσεις στην Πριμέρα σε καλή ομάδα με μεγάλη πορεία στην Ευρώπη είναι αυτός που με ενθουσιάζει περισσότερο,χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δε μου αρέσει ο Ολλανδός.Αν είναι καλά,μιλάμε για εξτρεμάρα.
Παίζουν σε διαφορετικη θέση φιλε...ο Ναρσινγκ ειναι εξτρεμ και ο Ραντόγια παιζει στο κέντρο...και οι δυο ειναι παικταράδες και μακάρι να έρθουν!
Για αυτο ρώτησα ποιος είναι πιο ποιοτικός και όχι πιο καλός φίλε.
...εγώ πάντως θα ντραπώ σαν ΑΕΚτζής, άν δώ να έχουμε λιγότερους απο 45.000 την Τρίτη.
Όλοι γήπεδο! Είναι ιστορικός αγώνας! Κόφτε το κάπνισμα για μια εβδομάδα και ελάτε! ;)
Γενικά κόφτε το κακό στον εαυτό σας κάνετε.
ΕΡΩΤΗΣΗ Ειμαι απο Πάτρα.Εχω διαρκείας και δυο φίλοι μου έχουν δυο δικά τους γιατί δεν μπορουν να πάνε λογο επαγγελματικων τους υποχρεώσεων.Τα διαρκείας ειναι στην 11Α.Εχω τρια παιδιά και η γυναίκα μου.Τα παιδια είναι 14,6 και 3 χρόνων.Το δεκατετράχρονο οκ έχω διαρκείας.Το εξάχρονο και το τρίχρονο δεν μπορουν να μπουν χωρίς εισητηριο;;;
Τα μικρά φυσικά και θα μπουν, πάλι καλά δεν είμαστε Γερμανοί ή Εγγλέζοι, υπάρχει φιλότιμο και δεν θα έχεις ούτε μια στο εκατομμύριο πρόβλημα.
ρε φιλε βαλε μεσα τους μισους κ μετα πηγαινε τουαλετα με τα διαρκειας στην τσεπη κ βαλε τον αλλο μικρο με τη γυναικα σου... ολος ο κοσμος το κανει... μεχρι να ερθει η αγια σοφια...ελπιζω οι πυλωνες να ειναι γεροι...να μπορουν να αντεξουν 5-10 χιλιαδες πανω στο στεγαστρο...
Γίνεται να χτυπησεις 2η φορά το διάρκειας; Δεν θα δειξει ότι έχει ήδη χτυπήσει;
το δειχνει οτι ειναι ξαναχτυπημενο αλλα δεν λενε κατι...κ αν πουν λες πως ησουν τουαλετα σιγα...
κανενας δεν μπαινει χωρις εισητηριο σε αγωνα τσου λου Playoff ...παρε τηλ στην ΠΑΕ να ενημερωθεις αδερφε
Το 6 και το 3 μπαινουν χωρίς εισιτήριο. Να τα χαίρεσαι τα παιδακια σου φιλε μου. Μονο ΑΕΚ!!
Αδερφέ monoaek το 6χρονο μπαίνει με εισιτήριο το 3χρονο μόνο μπαίνει δωρεάν
ΣΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ Κ ΣΤΑ ΝΤΕΡΜΠΥ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΔΩΡΕΑΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
Κανονικά όχι αλλά θα τ αφήσουν να περάσουν 100%
ωρα 23:50...διαθεσιμα ηλεκτρονικα περι τα 5700
Οποίος μπορεί έρχεται οποίος δεν μπορεί θα χάσει
Να φανταστείς στις 3 φεύγω από την δουλειά έρχεται ο γιος μου από Ξάνθη μπαίνουμε αυτοκίνητο ΤΡΕΛΕΝΟΜΑΣΤΕ με την ομαδάρα και επιστροφή Θεσσαλονίκη,ο γιος μου Τετάρτη γράφει μάθημα Ξάνθη και ....δεν μπορώ να περιμένω.
Μπράβο ρε τρελέ, τέτοια να ακούω!!!
Ξεπουλήσετε το!!!!
Nα ειμαστε πανω απ ολα σοβαροι και να κερδισουμε την βιντι για να περασουμε στο τσαμπιονς λιγκ. Μετα οι 2 παιχταραδες μας και παμε δυνατα για το διπλο στον αστερα
Με δεδομένο την σημασία του αγώνα τώρα έπρεπε να μιλάμε για το ότι έμειναν 15 χιλιάδες
Ααα ρε Βίντι ............τι σε περιμένει την Τρίτη....!!!!! χαχαχαχαχχ
.!!!!!
Παμε αρρώστιαααααααα...
Καθόμαστε και μαλώνουμε ποιοι πάνε και ποιοι οχι..Όσοι γουστάρουν πάνε όσοι όχι ας το δουν από την ταινία αφού έτσι θέλουν λίγοι και καλοί με πολύ φωνη...απλά όσοι δεν στηρίζουν πότε την ομάδα καλό θα ήταν να μην παραπονιούνται..Βάμος Αεκαρα καλη μας επιτυχία μάγκες όσοι μπορούν ΟΑΚΑ
Καλησπερα ΑΕΚΑΡΕΣ λογο οτι κατεβαίνω απο επαρχια και μαλλον δεν με βολεύει ο ηλεκτρικος,γιατι θα εχει κλείσει το μετρο παω πανορμου.θα βρω ευκολα ταξι.σας ευχάριστο εκ των προτέρων.
Δεν θα έχεις πρόβλημα. Θα βρεις εύκολα ταξί.
Επειδή κάποιοι χάνεται το μέτρο και δεν σας αρέσει η ωμή πραγματικότητα ορίστε τα εισιτήρια με την Σέλτικ
aek365:ΣYNOΛIKA EIΣITHPIA 25.183 ME MEIKTEΣ EIΣΠPAΞEIΣ 367.092 EYPΩ.....
Το σύνολο των εισιτηρίων (απλά & διαρκείας) βγαίνει από τα barcode που σκαναρίστηκαν στον αγώνα & τα παιδιά ΔΕΝ μπαίνουν δωρεάν στα ευρωπαϊκα παιχνίδια.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Τώρα αν εσείς πιστεύεται ότι η Βίντι είναι πιο τρανταχτό όνομα από την Σέλτικ και το αποτέλεσμα του 1ου αγώνα πιο δύσκολο, για να ξεσηκωθούν οι καναπεδάτοι επιλεκτοί φίλαθλοί μας τότε πάω πάσο.
ΥΓ. Η ΠΑΕ ευχαριστεί τους 35.000 φιλάθλους με την Σέλτικ αλλά δηλώνει επίσημα 25.000 εισιτήρια .......
Απλα τα πραγματα φιλε μου.Καθε θυρα μαζι με τις κομμενες πρωτες σειρες ειναι λιγο παραπανω απο 2000 εκτος απο την 21 και 33 που ειναι περισσοτερες οι κομμενες σειρες.Πιστευεις οτι μονο 12 θυρες ηταν τιγκα με την σελτικ? Εχουμε και λεμε: 33,35,1,3,5,7,9,11,13,15,17,21, 23 cosmote deals η μιση και η αλλη με τα πιτσιρικια μας που παιζουν μπαλα στις μικρες ηλικιες, η 29 ηταν μισογεματη και οι επισημοι τα γνωστα.Τελος, ειχαμε 4 θυρες πανω τιγκα 6,8,10,12 συν 600 σκωτσεζοι. Βγαινουν αυτα 25000? 15 θυρες τιγκα, η 21... ΣΥΝΕΧΕΙΑ και 33 κατα 70% η καθεμια και 29 και επισημοι και φιλοξενουμενοι αλλη μια θυρα ολοι μαζι σου βαζω δλδ αλλα 2000...35αρι ξερο ηταν.
ΔΕΝ ηταν 25.000 ατομα με Σελτικ φιλε. Να ειναι σιγουρος.
Αλλά ούτε και 40.000 που λένε κάποιοι.
φιλε χθες ενημερωσε παε για 7.500 εισητηρια....σιγουρα εκτος οριτζιναλ και παιδιων που ειναι τσαμπα,καπου αλλου χανεται κατι...
Αδελφέ μου, έχω διάρκειας στην 1. Τόσο στον αγώνα με τη Σέλτικ, όσο και χτες, δεν μπήκαμε με το barcode. Κατά συνέπεια δεν προσμετρήθηκαν στα εισιτήρια του αγώνα. Ειδικά στον αγώνα με τη Σέλτικ ακόμη και τα σκαλιά ήταν ασφυκτικά γεμάτα. Και χτες, όποιος βρέθηκε στο γήπεδο.... διαπίστωνε ότι είμαστε τουλάχιστον οι διπλάσιοι. Φιλικά πάντα
Φίλε το υστερόγραφο μου είναι η απάντηση σ'αυτό που λες. Στην 1 & 35 γεμάτη χωράνε 5.000 και όλοι να μπήκατε χωρίς να χτυπήσετε το διαρκείας τα νούμερα δεν βγαίνουν. Από τις 69.000 θέσεις που χωράει το ΟΑΚΑ στις 6.000 δεν τυπώνονται καν εισιτήρια γιατί δεν υπάρχουν καθίσματα , είναι οι τελευταίες 2 και η κάτω κάτω σειρές στο πάνω διάζωμα ή είναι κολλητά στα πλέξιγκλας. Για να φτάσουμε τις 40.000 κόσμο πρέπει να γίνει sold out σε όλες τις θύρες από την 1-35 μέχρι την 17-19 και στα 2 διαζώματα. Με αντίπαλο την... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Βίντι οι πιθανότητες είναι σαν να πιάνουν το τζόκερ 1000 άτομα σε μια κλήρωση....
Παιδες μετά τον αγώνα θα υπάρχει μετρο και ηλεκτρικος;
Φίλε λογικά θα καθυστερήσουν λίγο το τελευταίο δρομολόγιο στην Ειρήνη για να μπει ο κόσμος μετά το ματς.
Παιδες οσοι κραζουμε για τα εισιτηρια ΠΡΟΦΑΝΩΣ και δεν απευθυνομαστε στα ατομα που ζοριζονται να τα βγαλουν περα. Αυτες οι οικογενειες καλα κανουν και φυλανε τα λεφτα για την καλυψη αλλων αναγκων.
Επειδη ομως πολλοι ΑΘΗΝΑΙΟΙ που γουσταρουν την ΑΕΚ δεν ερχονται, πρεπει να πουμε και μεις κατι.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Δεν ειναι δυνατον να παιζεις ενα ΙΣΤΟΡΙΚΟ ματς, με την ομαδα εδω και 1,5 χρονο (βαζω και τα πλευ οφφ του 17 που νικησαμε μεσα εξω ΠΑΟΚ) να κανει ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ πραγματα, και να προτιμας να δωσεις 5-10 ευρω στο καφενειο ή στο προπατζιδικο, αντι να ερθεις και να τα δωσεις στο γηπεδο.
Ελατε να περασουμε καλα, να γκρινιαξουμε ολοι μαζι, να φωναξουμε και να χαρουμε την προκριση.
Δεν ερχεσαι για την Βιντι, ερχεσαι για την ΑΕΚ.
ειμαι ανεργος.χωρις φραγκα γενικα,πολυ λιγα.πηρω ομως διαρκειας,τωρα μας χρειαζεται η ομαδα.δεν περιμενο τον πελε για να βγαλω.ολοι γηπεδο ολοι διαρκειας.η ομαδα φετος εκτοξευεται,πρωταθλημα κ τσουλου ομιλους. ο μπαορκ με την ευρωπη μαζι δεν θα τα καταφερει...
Ώρα 12:00, διαθέσιμα εισιτήρια: 6,248
Ώρα: 17:50, διαθέσιμα εισιτήρια: 6,115
Σε διάστημα σχεδόν 6 ωρών, πουλήθηκαν 133 εισιτήρια. Εντάξει, δεν τους λες και ικανοποιητικούς τους... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ρυθμούς, ίσως αύριο και την ημέρα του αγώνα να αγοράσουν πολλοί.
ίμαι από Σαλαμίνα και θέλω να κλείσω 4 εισιτήρια τα 2 παιδικά και ηλεκτρονικά δεν γίνεται λεει!θα με αναγκάζουν να κάνω ένα κάρο έξοδα να πάω Αθήνα από Σαλαμίνα για να πάρω τα 2 παιδικα?γιατι να μην μπορώ να κλείσω τα παιδικά από το σπίτι μου?ε λοιπόν για μένα που έχω 2 παιδιά και πάει με κουτοπονηριά η παε να με αναγκάσει να πάρω τα 4 εισιτήρια στην τιμή την κανονικη!ειναι πρόβλημα για μενα!θελω για να έρθω με την οικογένεια εισιτήρια πήγαινε έλα με το φέρι μποτ 15 ευρώ και ένα 10αρικο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ βενζίνα βάλε καφέδες και στα πιτσιρίκια που θα φάνε κάτι ένα 20ρικο ακόμα...λοιπόν αυτά τα λεφτά των παιδικών εισιτηρίων ας πούμε στην 33 που για το παιδικό γλιτώνω για τα 2 παιδιά 20ευρο για έμενα είναι μεγάλο πράγμα και λόγος να μην πάω τελικά
φιλε στην θυρα 13 αυτη την στιγμη εχει πανω απο 150 εισητηρια . μπορεις να βγαλεις και παιδικο σε αυτη την θυρα ιντερνετικα...
Βγαλτα στο γηπεδο!παντα εχει!κανενας δεν μενει χωρις εισητηριο!
Φιλε μου,απλα μπορεις να πας γηπεδο κανονικα εκδοτηρια θα υπαρχουν χιλιαδες εισητηρια και να βγαλεις εκει παιδικα!!
Στο συγκεκριμενο ματσ που υπαρχουν πολλα διαθεσιμα δεν ειναι ζητημα αυτο...σε αλλα ομως οπου παει για 60000 κοσμο και εισαι στο αμην να προλαβεις ναι δικιο εχεις ειναι ενα ζητημα!!
Οποτε μην τρελενεσαι και πηγαινε με τα ΑΕΚοπουλα σου να δουμε την Ευρωπαια μας ΑΕΚ!!!
ίμαι από Σαλαμίνα και θέλω να κλείσω 4 εισιτήρια τα 2 παιδικά και ηλεκτρονικά δεν γίνεται λεει!θα με αναγκάζουν να κάνω ένα κάρο έξοδα να πάω Αθήνα από Σαλαμίνα για να πάρω τα 2 παιδικα?γιατι να μην μπορώ να κλείσω τα παιδικά από το σπίτι μου?ε λοιπόν για μένα που έχω 2 παιδιά και πάει με κουτοπονηριά η παε να με αναγκάσει να πάρω τα 4 εισιτήρια στην τιμή την κανονικη!ειναι πρόβλημα για μενα!θελω για να έρθω με την οικογένεια εισιτήρια πήγαινε έλα με το φέρι μποτ 15 ευρώ και ένα 10αρικο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ βενζίνα βάλε καφέδες και στα πιτσιρίκια που θα φάνε κάτι ένα 20ρικο ακόμα...λοιπόν αυτά τα λεφτά των παιδικών εισιτηρίων ας πούμε στην 33 που για το παιδικό γλιτώνω για τα 2 παιδιά 20ευρο για έμενα είναι μεγάλο πράγμα και λόγος να μην πάω τελικά..λεω κατι παραξενο?και με κοβεις?
Και εγω απο σαλαμινα ειμαι φιλε πηρα για μενα και την γυναικα μου ηλεκτρονικα στην 5 θυρα 42 ευρω και συν 4 ευρω το φερρυ πηγαινε ελα και συν κανα 6 ευρω λεωφορειο και ηλεκτρικος και συν το βραδυ που δεν θα εχει λεωφορειο και πρεπει να παρω ταξι με διπλη ταριφα κανα 20ρικο μαζευονται γυρω στα 70 ευρω και ο μισθος μου ειναι 400 ευρω αλλα το κανω γιατι αγαπω την αεκ εχεις δικιο σε αυτο που λες για τα παιδικα αλλα τι να κανουμε η αεκ ειναι η αγαπη μας και πρεπει να την στηριξουμε!!παμε αεκαρα μου στα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ αστερια!!
εκτός απροόπτου εισιτήρια των 15 ευρώ θα έχουν μείνει και την ημέρα του αγώνα αν και γενικά ισχύει ότι αυτό είναι θέμα δε γίνεται ηλεκτρονικά παιδικά εισιτήρια να υπάρχουν μονο σε μία θύρα
αδερφια καλησπερα,γραφω σπανια και απλα ηθελα να μοιραστω μαζι σας κατι το οποιο παρατηρω τον τελευταιο καιρο στο αεκ365,μπαινω και διαβαζω καθημερινα ολα τα σχολια με καποιους συμφωνω πιο συχνα με καποιους αλλους διαφωνω σχεδον παντα αλλα το τελευταιο διαστημα βλεπω πως παρα πολλοι ψαχνουν μια λεξη,μια εκφραση να πιαστουν για να τα χωσουν στον αλλον και να το αποκαλεσουν γαυρο,βουλγαρο κοκ,χαλαρωστε λιγο μαγκες δεν γινεται ολοι να εχουμε τις ιδιες αποψεις,και φυσικα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ δεν ειναι δυνατον οταν καποιος λεει την αποψη του να εχει στην ακρη του μυαλου του αν θα τον κραξουν,εδω μεσα μπαινουμε για να μιλησουμε,να συζητησουμε,να σχολιασουμε τα δρωμενα της ΑΕΚ,αλοιμονο αν φτασουμε στο σημειο να κραζουμε οποιον εχει διαφορετικη αποψη απο εμας
συγνωμμη αν κουρασα ΜΟΝΑΧΑ ΕΝΩΣΙΣ
Οι ΑΕΚτζηδες της επαρχίας για να ρθουνε σε 2-3 παιχνίδια όλη τη χρονιά θέλουν έξοδα όσο κανει το διαρκείας σε μια καλή θύρα και ο Αθηναίος ΑΕΚτζής δε μπορεί να στηρίξει.ναι οι εποχές είναι δύσκολες και μεγάλο σεβασμό σε όσους το παλεύουν σε δύσκολες συνθήκες χωρίς πλάτες άλλων αλλά δικαιολογίες του στυλ τα εισητήρια για να βλέπω καλά είναι ακριβά απλά δε στέκουν.Αν θες να βλέπεις καλά και να έχεις και ριπλέι δες το στην τηλεόραση.Γήπεδο πας για να στηρίξεις πρώτα από... ΣΥΝΕΧΕΙΑ όλα και να επιβραβεύσεις την ομάδα που έχει αυτή την πορεία.Όταν υπάρχουν απούλητα δεκάευρα εισητήρια σε αγώνα πλει οφ του τσάμπιονς λιγκ σε σεζόν μετά από πρωτάθλημα και στον αγώνα που σφραγίζει την επιστροφή μας στο τσαμπιονς λιγκ μετά από 12 χρόνια δεν είναι οικονομικοί οι λόγοι της αποχής...
Παιδια απογευματινη ενημερωση για προπωληση παιζει κανεις;
Και σε προιγουμενο μου σχολιο ειπα οτι οταν ανοιξαν η 12 και η 16 μειναν κενα παρα πολλα εισητηρια απο εκει που ηταν κλεισμενα στις κατω θυρες τι γινετε;;;
Επισης η 2 και η 4 θα πανε σε συνδεσμους επαρχιας;;
Οποιος γνωριζει ας μου απαντησει!!
Παιδιά έκλεισα εισιτήριο χθες στην 6 ηλεκτρονικά αλλά δεν μου έχει έρθει ειδοποίηση στο μειλ μου. Λετε να αντιμετωπίσω πρόβλημα στην εισοδο;
Πιθανότατα σου έχει ερθει στα ανεπιθύμητα φιλος
Ευχαριστώ πολύ αδερφεε
Παιδιά μην τρελενεστε με τα εισητηρια... Δεν πειράζει λίγοι και καλοί.. Και εγώ έκραζα μέχρι που πήγα Βουδαπέστη και ειμασταν 250 άτομα και ακουγόμασταν σαν 3χιλιαδες...Λιγοι και καλοί και στο σπίτι μας σε 2 χρόνια..
ΕΒΓΑΛΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΑΠΟ PUBLIC , ΑΝ ΤΟ ΧΑΣΩ Ή ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ , ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ;
(ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ...ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ...)
ONLINE ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ! Η ΣΕ EMAIL Η ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΣΟΥ ΣΤΟ AEKFC:GR ΥΠΑΡΧΕΙ! ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ! ΟΛΟΙ ΑΕΚ ΟΛΟΙ ΟΑΚΑ
ΌΛΟΙ ΟΑΚΑ ΤΗΝ ΤΡΊΤΗ ΜΆΓΚΕΣ.....!!!!!
Άδειο το γήπεδο με τον ΠΑΣ ... ΤΙΜΩΡΕΙΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ...ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΜΕΤΟΧΟΥΣ ΘΑ ΕΙΧΑΤΕ ΤΩΡΑ ΚΟΨΕΙ 50.000 ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ...
ουτε 7.500 χιλιαδες εισητηρια στην πρεμιερα της πρωταθλητριας....
Ζητουσατε καποιοι φθηνοτερα εισητηρια και τα 10ευρα στο ματς με τη Βιντι ειναι απουλητα....
ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΚΑΙ ΕΛΑΤΕ ΓΗΠΕΔΟ
ΜΟΛΙΣ ΕΚΛΕΙΣΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΣΤΗΝ 12! ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΩΣ ΠΑΜΕ ΠΑΙΔΕΣ; ΟΛΟΙ ΑΕΚ ΟΛΟΙ ΟΑΚΑ
Από προέλευση εγώ από Λήμνο αδερφέ. Προσεύλεση θα εννοείς χαχα φιλικά πάντα. Πιστέυω 35 με 40 χιλιάδες περίπου
Στο Πλατυ φιλος, περασα πολλες διακοπες , Μεγαλη ιστορια πως βρεθηκα εκει, οχι δεν ημουν φανταρος εκει.
Αξεχαστα στον Καραγκιοζη, ξερεις εσυ τι εννοω. Νασαι καλα.
ΧΑΧΑΧΑ ΕΝΑ ΕΝΑ Σ ΞΕΧΑΣΑ!
ΜΌΝΟ???????? ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΚΡΙΜΑ ΑΛΉΘΕΙΑ ΚΡΊΜΑ ΓΙΑ ΑΥΤΉΝ ΤΗΝ ΟΜΆΔΑ ΝΑ ΜΉΝ ΓΕΜΊΣΕΙ ΤΗΝ ΤΡΊΤΗ... ΓΙΑ ΠΆΡΑ ΠΟΛ ΛΌΓΟΥΣ.!!! ΘΈΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΓΡΑΦΈΣ ΑΠΌ ΤΟ ΠΆΝΩ ΡΆΦΙ.!!!!! ΚΑΛΆ ΕΊΠΑ ΕΓΏ ΟΎΤΕ ΤΟΎ ΚΤΕΛ.!!! ΤΑ ΠΉΡΑ ΤΏΡΑ ΓΕΙΑ
ΑΛΛΆ ΓΙΑ ΝΑ ΤΆ ΛΈΜΕ ΌΛΑ ΣΕ ΈΝΑ ΤΈΤΟΙΟ ΓΉΠΕΔΟ ΘΑ ΉΘΕΛΑ ΠΑΡΑΠΆΝΩ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΤΏΝ 10€.!!! ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΓΝΏΜΗ ΜΟΥ ΑΛΛΆ ΑΠΛΉ ΛΟΓΙΚΉ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΊΣ ΑΥΤΌ ΤΟ ΑΧΑΝΈΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑ.!!! ΤΆ ΞΑΝΑΠΕΙΡΑ ΓΕΙΑ....
2.5 μέρες ουσιαστικά πριν γίνει ο αγωνας και ακόμα υπάρχουν περιπου 40 εισητηρια απουλητα στην 17A και εσείς ζητάτε περισσότερα τον 10€ Θυμιζω η προπωλησει τρεχει σχεδόν μια εβδομάδα τώρα.Αν πάρει ο κόσμος αυτά θα ανοίξουν και άλλες θύρες..Αλλα εδώ πάλι αρχίζουμε τα ίδια.Γκρινια και τίποτα άλλο.Και εννοειτε απευθύνομαι όπως πάντα σε όσους μπορούν.
Μολις και γω 5 εισιτηρια στην 14....δεν περνε τα λεπτα ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΥ
AEKtzi pou eisai? m@l@kes eimaste emeis pou pame se kathe match akoma kai me pas kai meta emeis den tha vriskoume diarkeias stin agia sofia...?
Προτείνω να ξαναπέσουμε στη Γ Εθνική μπας και δούμε να γεμίζει το γήπεδο όπως τότε με τη Ραφήνα... (υπερβολικό το ξέρω αλλά όταν στις εκατοντάδες φορές που έχω πάει στο γήπεδο οι φορές που το γεμίσαμε ήταν μετρημένες στα δάκτυλα με κάνει και ντρέπομαι... και όταν λέω γεμίσαμε εννοώ πάνω από 30-35χιλ.)
Ενημέρωση για Νάρσινγκ και χαφ, μήπως οι καλές ειδήσεις φέρουν τη διαστημική εκτόξευση πώλησης των εισιτηρίων. Πάμε ΑΕΚΑΡΑ. ! ! !
"Διαστημική εκτόξευση"... έχεις χιούμορ ρε φίλε. Το παραδέχομαι.
Καλώς κακώς το ΟΑΚΑ είναι στάδιο όχι γήπεδο και κάποια πράγματα αποθαρρύνουν καλώς κακώς κακώς λέω εγώ κάποιους από το να βρεθούν να δουν τον αγώνα 35000 με 40000 κόσμο είναι αρκετά καλά αρκετά όχι πολύ καλά αλλά μην ξεχνάμε και πόσοι πάνε Τούμπα και Καραϊσκάκη 20000 με 25000 άρα οκ πχ ο πατέρας μου πάνω από 70 τώρα δεν του αρέσει να έρθει στο ΟΑΚΑ ενώ Φιλαδέλφεια θα ήταν μέσα και πολλοί άλλοι σαν τον πατέρα μου κρίμα να παίζουμε σε αυτό το γήπεδο που γενικά δεν αρέσει σε πολλούς πχ για να δεις... ΣΥΝΕΧΕΙΑ καλά μόνο πάνω και στην 7 με 9 δεν λέω δικαιολογίες απλά καποιες σκέψεις για το γεγονός της μικρής προσέλευσης πχ σε Αγία Σοφιά θα ήταν γεμάτο ενώ το ΟΑΚΑ είχε 15000 μόνο χτες
Για πείτε μου τώρα εσείς όλοι οι ρεπόρτερ του ΠΑΟ που έλεγαν να μείνει λεωφόρο αντί για ΟΑΚΑ χαζοί είναι;το ΟΑΚΑ δεν γεμίζει εύκολα τέλος
για το οακα πάμε γήπεδο ρε μάγκες η για την ΑΕΚ?
το οάκα πέρυσι πήρε πρωτάθλημα η η ΑΕΚ?
Φίλε για την ΑΕΚ ΠΑΜΕ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ απλά και το γήπεδο παίζει ρόλο για κάποιους καλώς κακώς κακώς λέω εγώ
Εννοείται κακός αδερφέ
Να μας πει ο μπαμπας σου που θελει να παιζουμε να παμε εκει!οπου παιζει η ομαδα πας!σιγα μην ερθουμε κ στην αυλη σας! -_-
Άσχετο σχόλιο φίλε να διαβάζεις πριν απαντάς αν εσύ θεωρείς ότι το ΟΑΚΑ είναι οκ γήπεδο οκ γνώμη σου πάντως για να γεμίσει δυστυχώς χρειάζεται να έρθουν και όσοι δεν πηγαίνουν συχνά γήπεδο δυστυχως
Εριστικο ναι,ασχετο οχι. Εσυ πιστευεις οι ΑΕΚτζηδες ειαμστε 50.000 ολοι και ολοι?
Εγώ φίλε δεν είπα ότι συμφωνώ απλά ανέφερα λόγους που δεν γεμίζει .για πες μου εσύ αν παίζαμε Αγία Σοφιά χτες πόσο κόσμο θα είχε;
Τι στο καλο ρε παιδια....μολις ανοιξανε 12 και 16 αμεσως στις κατω θυρες πχ 5-9-13 ελευθερωθηκαν παρααα πολλες θεσεις..τι ειναι αυτο τωρα;
Ναι ο κόσμος στην Γ και στην Β εθνική ήταν τέλειος με την ΤΣΣΚΑ ήταν λίγος με την Σέλτικ ήταν φανταστικός και εχθές ήταν χάλια...καταρχάς στο ματς με την Σέλτικ ( 40 χιλιάδες κόσμος ) με την Αθήνα άδεια αρκετοί ( βασικά θα μιλήσω για τους γνωστούς μου ) διέκοψαν τις διακοπές τους και χάλασαν 100 και 200 ευρώ σε μια μέρα για να έρθουν να δουν την ΑΕΚ και να φύγουν πάλι κάτι που δεν μπόρεσαν να το κάνουν εχθές γιατί η άδεια τους τελειώνει σήμερα και θα γυρίσουν μετά το μεσημέρι...από εκεί και... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πέρα μιλάμε για το ΟΑΚΑ όπου είναι ένα γήπεδο 60+ χιλιάδες θέσεων όπου για να φανεί γεμάτο θα πρέπει σε κάθε αγωνιστική να έχει 45 χιλιάδες κόσμο...επίσης μέτρο σύγκρισης δεν είναι ούτε το Καραϊσκάκη ούτε η Τούμπα που είναι μέσα στις πόλεις όπου είναι η μάζα των οπαδών ενώ άμα μιλήσουμε και εκεί για το πόσο κόσμος πάει θα καταλάβουμε ότι το πρόβλημα είναι αρκετά μεγάλο με τον ενεργό κόσμο που πάει στο γήπεδο...
ΥΓ Πάντως προτιμώ τους 22 χιλιάδες με την Μπριζ παρά τους 35 χιλιάδες με την ΤΣΣΚΑ....όποιος είχε πάει και στα δύο παιχνίδια καταλαβαίνει τι λέω...
ΥΓ1 Την Τρίτη θα έχουμε ίδιο κόσμο όσο και με την Σέλτικ..
ΜΟΝΟ ΑΕΚ
Με το ζόρι θα φτάσουμε τις 30.000. Το αποτέλεσμα του 1ου αγώνα και η δυναμικότητα του αντιπάλου για τους μη γηπεδικούς φιλάθλους είναι μια σοβαρή αιτία απουσίας.....
Ήδη έχουμε 15.000 + 12.000 τα διαρκειας. Δηλαδή 27.000 2 μέρες πριν το ματς. 40-45 χιλιάδες θα έχουμε, εσύ δεν ξέρω πως βλέπεις με το ζόρι 30.000
Φίλε τα 12.000 είναι απλά αριθμός όχι παρουσία στο γήπεδο. Πολλοί ε΄ναι από επαρχία, εξωτερικό, είναι διακοπές & πολλές άλλες υποχρεώσεις που μπορούν να αποτρέψουν κάποιον να έρθει εκείνη την μέρα στο γήπεδο. Μην μπερδεύεις το δικό μας πάθος για την ΑΕΚ και το γήπεδο, με των υπολοίπων φιλάθλων μας. Σε 4 μέρες πουλήσαμε 15.000 (κυρίως τα φθηνά) & σε 2 μέρες θα πουλήσουμε άλλα τόσα (κυρίως τα ακριβα); Στο τέλος των διακοπών ; Τρίτο παιχνίδι εντός σε 14 μέρες; Μακάρι να διαψευσθώ και να έχεις δίκιο εσύ,... ΣΥΝΕΧΕΙΑ αλλά δεν το βλέπω
30 ειδη εχουν κλεισει θεση τρελα πουλας;
Δε θελω να χαλασω την γκρινια σου, αλλα με συνδεσμιακα και διαρκειας τα περασαμε τα 30 ηδη
Σταματήστε αυτό το παραμύθι με τα "συνδεσμιακά",όταν λέμε έχουμε πουλήσει τόσα εισητήρια προσμετρώνται ΚΑΙ τα συνδεσμιακά,όταν λέμε 12.000 και κάτι διαρκείας εννοούμε έχουν φύγει ΜΑΖΙ με τα συνδεσμιακά.Μια βόλτα από το ηλεκτρονικό σύστημα προπώλησης και απλές γνώσεις μαθηματικών βοηθούν να το καταλάβεις.Απλά μην το αναφέρετε συνέχεια αυτό με τα συνδεσμιακά γιατί δεν ισχύει.
Φιλε πλεον στο συστημα δεν πωλουνται στις θυρες των συνδεσμων. Η καταμετρηση λοιπον ξεκιναει με αβαντα 3000 της 1,35;
Δεν γκρινιάζω ποτέ φίλε μου και γιαυτό δεν γράφω σηκωθείτε από καναπέδες, καφετέριες κλπ..... Μία διαπίστωση κάνω μετά από 35 χρόνια στα γήπεδα. Εγω μέσα θα είμαι όπως και χθες που παίζαμε τάβλι στα αδειανά καθίσματα ......... δες την πραγματικότητα όπως είναι και όχι όπως θα ελπίζαμε να είναι
To γήπεδο θα γεμίσει. Είμαι βέβαιος
Απλά μια ενημέρωση ότι τα φθηνά εισητηρια στην 17-19 θα ξεκινάνε από 15€ στους ομίλους.Ολοι όσοι μπορείτε να έρθετε την Τρίτη (ειδικά Αθηναίοι) και το φιλοσοφειτε ακόμα τι να σας πω.Η ομάδα τα έχει δώσει όλα πριν καλά καλά αρχίσει η χρονιά και είμαστε κοντά σε πρόκριση στους ομίλους και κυριολεκτικά την οικονομική μας εκτόξευση.Αν δεν στηρίζεται, τουλάχιστον μην γκρινιάζετε μετα.
Μηπως να σταματησετε να γκρινιαζετε για τα εισητηρια και να καταλαβετε καποιοι οτι οι καιροι εχουν αλλαξει και οτι για να εχει το γηπεδο 50.000 κοσμο που λετε μερικοι πρεπει να ερθει πολυ κοσμος απο επαρχια που αυτο συνεπαγεται με τριπλα εξοδα απο οτι εχει καποιος που μενει αθηνα? Ηρθε η ωρα να καταλαβετε μερικοι εδω οτι σχεδον η μιση χωρα ειναι κατω απο το οριο της φτωχειας και ειτε το πιστευετε ειτε οχι ο αλλος θα προτιμησει να ταισει το παιδι του παρα να παει γηπεδο.Και επιτελους... ΣΥΝΕΧΕΙΑ σταματηστε να συγκρινεται γαυρους βορρα και νοτου με τον λαο της ΑΕΚ ενω αυτοι δεν μπορουν να μαζεψουν 25 χιλιαδες ατομα με την Μπερνλυ ενω παιζουν σε γηπεδο 28.000 θεσεων και οχι σε ενα γηπεδο που χωραει 70.000 κοσμου που οπως και να το κανουμε θα δειχνει το 60% αδειο ενω ο κοσμος που θα εχει θα γεμιζει τουμπα και καραισκακη.Ελεος
Υγ. Ο ΛΑΟΣ της ΑΕΚ παντα ειναι εκει ειτε 15 ειτε 30 ειτε 50 ειτε 70 χιλιαδες να εχει
Με ανησυχεί λίγο η κατάσταση με την προσέλευση του κόσμου. Αν έρθουν Νάσρινγκ και Ραντόγια θα έχουμε το πιο πλήρες ρόστερ που είχαμε τα τελευταία 20 χρόνια, όπου ο χθεσινός Άλεφ δε θα είναι βασικός. Ο διεθνής Μπακασέτας το ίδιο. Θα έπρεπε να είχαμε μέσο όρο 20.000 κόσμο σε κάθε ματς. Έχω την αίσθηση ότι φταίνε οι τιμές, είναι αντικειμενικά ακριβά και δεν απευθύνονται σε κόσμο που έχει μικρό εισόδημα ή καθόλου (υπάρχουν και αυτοί που δεν τους νοιάζει αλλά είναι μειοψηφία). Επίσης δεν... ΣΥΝΕΧΕΙΑ βοηθάει το γεγονός ότι το ελληνικό ποδόσφαιρο είναι βρώμικο. Δίνει την αίσθηση ότι όλα είναι εικονικά στον μέσο άνθρωπο. Τέλος, δεν βοηθάει το προϊόν. Θα δώσω 25 ευρώ να δω το ΑΕΚ-Σέλτικ αλλά όχι για να δω το ΑΕΚ-ΠΑΣ Γιάννινα. Για την "βρωμιά" και το προϊόν γίνονται πράγματα. Π.χ. η μείωση των ομάδων στις 14 και κατ' επέκταση στις 12 θα έχει ως αποτέλεσμα να βλέπουμε συνέχεια ντέρμπι. Επίσης καλό θα ήταν να επενδύσει η ΕΠΟ ή η Σουπερ Λιγκ στο VAR. Στο χέρι μας είναι να προσελκύσουμε κόσμο στο γήπεδο.
Θαύμα θα ναι αν είμαστε 40.000 μεθαύριο. Και χθες με το ζόρι 15. Η ομάδα θα έκανε πολλά παραπάνω αν ο κόσμος στήριζε. Ο ΑΕΚτζης ήταν εκεί στα δύσκολα και τώρα που παίρνει τίτλους, παίζει Τσάμπιονς Λιγκ, έχει παιχταραδες και η ομάδα βγάζει υγεία είναι απών.
Φιλε μου σιγουρα θα ειμαστε πανω απο 40.000. Απλα περι απουσιας κοσμου να σου θυμησω τις 35000 κοσμου παραμονη Παναγιας βραδυ.Αυτο δεν εχει ξαναγινει γενικα στην Ελλαδα ιστορικα.
Τι περιμένεις ΑΕΚτζή, ε; Ποιά είναι η δικαιολογία σου τώρα; Αποτέλεσμα πήρες, με τα Γιάννενα στο γήπεδο ΔΕΝ πήγες αλλά κέρδισες, παίρνεις 2 παικταράδες(ακόμη πιο σίγουρο αν προκριθείς την Τρίτη) και εσύ θα κάτσεις σπίτι; Αν είναι, τουλάχιστον στη Φιλαδέλφεια μη τρέξεις να προλάβεις πρώτος εισιτήριο, άστο για εκείνους που ήταν πάντα δίπλα στην ομάδα, σε χαρές και λύπες, με διαρκείας και μη...
Ουτε 25 δεν θα μαστε ντροπή σε ολουςυ
Στο συστημα φαινεται λες και εχουν φυγει περισσοτερα!Αν δεν εχουμε 45 με 50 εχουμε μικρυνει πολυ οπαδικα παρα το γεγονος οτι ποδοσφαιρικα μονο ανεβαινουμε
Μετα απο τόσα χρόνια ειμαστε σχεδόν στους ομίλους!!καμια δικαιολογία την Τρίτη.ολοι ΟΑΚΑ!!!!
good morninggggg!!! oooloi mesaaaa
Όλοι εκεί!!!
50.000 τελεία και παύλα.
ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΤΥ ΕΔΩ!!!!
ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ, ΩΡΑΙΑ ΜΠΑΛΑ, ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ. ΕΛΑΤΕ ΓΗΠΕΔΟ ΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ, Η ΑΕΚΑΡΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ!!!!