195 ΣΧΟΛΙΑ

Στα γραφεία της ΑΕΚ ο Ουζουνίδης

Η ΠΑΕ ΑΕΚ προχωράει την πρόσληψή του Ελληνα τεχνικού


Με γοργούς ρυθμούς προχωράει η ΑΕΚ τη διάδοχη κατάσταση στον πάγκο της. Ο Μαρίνος Ουζουνίδης αναμένεται να "τρέξει" με την ΠΑΕ τις τελικές συζητήσεις του και να διαδεχθεί τον Μανόλο Χιμένεθ στον πάγκο του δικεφάλου.


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
wolfman - 25/5/2018 17:01

Καλορίζικος και σιδεροκέφαλος, Μαρίνο! Με πολλή δουλειά -και λίγες κουβέντες- να πετύχει η ομάδα τους στόχους της στην επερχόμενη σεζόν και να πανηγυρίσουμε τίτλο ή τίτλους και μ' εσένα!!!

non70 - 25/5/2018 14:16

Επιτέλους θα έχουμε έναν σοβαρό άνθρωπο που να εμπιστευόμαστε την ενδεκάδα που θα κατεβάζει σε κάθε παιχνίδι. Τα γράφω αυτά ΑΠΛΑ γιατί δεν μπορώ να ΞΕΧΑΣΩ. Καλή τύχη σε όλους ( Μανόλο & Ουζουνίδη ).

non70 - 25/5/2018 16:20

Στον 1 του dislike να του θυμίσω την ενδεκάδα του Τελικού κυπέλλου με 3 παίχτες που είχαν να παίξουν βασικοί από 1 μήνα (βράνιες) έως κι 6 μήνες ( Μάνταλος ) κι ένας ποτέ (Γαλανόπουλος) ενώ Λαμπρόπουλος και Λόπεζ που έβγαζαν μάτια μέχρι το προηγούμενο παιχνίδι μήτε που τους είδαμε.

tzanes_koronaios - 25/5/2018 16:06

Έχουμε αναρωτηθεί ποτέ πόσες φορές κινδυνεύσαμε να χάσουμε το πρωτάθλημα από λάθη του Μανόλο; Στον τελικό πόσοι από εμάς είχαμε φρικάρει με τις επιλογές του;

kapetanios21 - 25/5/2018 14:12

Οι πρωτοι που τον αποθεωνουν τωρα θα ζητουν αλλλαγη προπονητη μετα απο 2 η 3 στραβες η τυχον αποκλεισμο απο το cl αφου η ομαδα θα πρεπει να αλλαξει και παλι φιλοσοφια και τροπο παιχνιδιου.Αυτοματα πεφτουν και οι πιθανοτητες προκρισης ενα 10%.Μακαρι να περασουμε βεβαια και του ευχομαι να πετυχει αλλα ελληνικη ομαδα ειμαστε και εδω τους προπονητες τους τρωμε δεν τους αφηνουμε να κανουν δουλεια.

tsartaselmago - 25/5/2018 15:34

Με την φιλοσοφια που ειχε η ομαδα και τον τροπο παιχνιδιου δλδ εσυ συμφωνουσες?

Θα πηγαιναμε να παιξουμε προκριματικα τσαμπιονς με φουλ αμυνα και βοηθα παναγια στην επιθεση?

Με γιομα στην γιομα?Δεν πηγαιναμε πουθενα ετσι φιλε μου....τωρα ισα ισα εχουμε περισσοτερες ελπιδες....και οχι δεν θα τον κραξω τον μαρινο.... αν και ηθελα καλυτερο.....γιατι ο ανθρωπος κατεβαινει να παιξει και παρουσιαζει ενα σχεδιο....και οχι σαν καποιον αλλο που κατεβαινε να κλεψει... Συνέχεια και το μονο που τον ενοιαζε ηταν να μην φαει γκολ...ακομα και με μικρες ομαδες ειδαμε 11δες με 7-8 αμυντικογενης παικτες μεσα!!!!κατι που δεν κανει ουτε ο απολλωνας οταν παιζει με τους μεγαλους.....

Εγω απο την ομαδα και απο καθε προπονητη θα απαιτω να βλεπω μπαλα στο χορταρι και οχι γιομες....οταν παιζεις μπαλα τοτε δεν φοβασαι τιποτα...οταν δεν ξερεις να παιξεις μπαλα τοτε φιλας καραουλι...βαζεις 7-8 αμυντικογενης και οτι ερθει....ο μανολο λοιπον αδερφε επαιζε κλεφτοπολεμο...αυτο ηξερε ο ανθρωπος...κλεφτοπολεμο ομως παιζει ο αδυναμος και αυτος που φοβαται....και η ΑΕΚ στο 80%των ματς του πρωταθληματος ειναι η δυνατη....και δεν νοειτε να υιοθετει τον κλεφτοπολεμο.....

Το ξαναγραφω...ηθελα μεγαλυτερο ονομα απο μαρινο....αλλα δεν με χαλαει το παιδι γιατι παιζει αυτο που επιβαλεται να παιζει η ΑΕΚ...σωστο ποδοσφαιρο....το θετικο ειναι οτι εφυγε αυτος που τραβουσε το χειροφρενο στην ομαδα...και απο εκει που θα μου φερναν κανενα παλτο σαν π.χ τον σκιμπε 100 φορες μαρινος....εκτος και αν μου βαζει και αυτος τον μπακασετα εξτρεμ.....αλλα για τοσο αμπαλο δεν τον εχω.....

kapetanios21 - 25/5/2018 18:51

Ναι συμφωνουσα.Οταν δεν εχεις εξτρεμ και φορ περιοχης και οταν εχεις κατα συνθηκη παιχτες θα κανεις το αυτονοητο.Μια ομαδα που δεν θα τρωει γκολ.Και ο Κλοπ και ο Βενγκερ ατρομητοι και θαραλλεοι επιθεση παιζουν.Ο ενας εχει να παρει πρωταθλημα 7 χρονια και ο αλλος 15 μεχρι που τον διωξανε.Τα πρωταθληματα τα παιρνουν οι αμυνες.Κανονας.Και ο Χιμενεθ αυτη τη χρονια επρεπε να κριθει με τα εργαλεια που του λειπουν.Οχι φετος με μιση ομαδα και λαγους απ το καπελο.Ακομα και... Συνέχεια ετσι ομως η ομαδα του εβγαλε εκατονταδςες τελικες αλλα δεν γινεται βλεπεις να μπει ο ιδιος μεσα να την σπρωξει στα δυχτια οποτε βολευει να τον λεμε φοβικο η οτιδηποτε αλλο.

kostas37 - 25/5/2018 15:14

Γιατι ειχαμε σιγουρη την εισοδο στο ch leage με το Μανολο;

Στηριζουμε το Μαρινο λοιπον και ευχομαστε τα καλυτερα

TilBill - 25/5/2018 13:52

Ολοκληρωμενη αποψη καποιος για ουζουνιδη; Καθως δεν πολυ εδωσα σημασια φετος στον παναθηναικο.

tsartaselmago - 25/5/2018 15:18

Ο χιμενεθ ξερει να παιζει πολυ καλη αμυνα και καθολου επιθεση...ποδοσφαιρο περασμενων δεκαετιων.

Ο Μαρινος παιζει το σημερινο ποδοσφαιρο....πρεσινγκ πολυ...και προσπαθεια για καθετο ποδοσφαιρο.

Οταν ηταν καλα ο βαζελος ο ουζουνιδης προσπαθουσε να παιξει αυτο που επαιξε ο παοκ με εμας στον... Συνέχεια τελικο..

Ειναι πολυ καλυτερος προπονητης απο τον μανολο....αλλωστε στα μεταξυ τους ματς του εχει παρει την ταυτοτητα του μανολο αρκετες φορες....ακομα και στην νικη μας φετος στο οακα ο ουζουνιδης κερδισε της εντυπωσεις αφου με διαλυμενη ομαδα ηταν παρα πολυ ανταγωνιστικος....ο αραουχο καθαρισε....

_aravas21_ - 25/5/2018 14:13

Ο Παναθηναϊκός φέτος όπως όλοι γνωρίζουμε ήταν στη χειρότερη στιγμή της ιστορίας του. Με ποδοσφαιριστές απλήρωτους και χαμηλό ροστερ προσπαθούσε να ορθοποδήσει κόντρα στις αντίξοες συνθήκες οι οποίες υπήρχαν. Αυτός ο Παναθηναϊκός, με τον Μαρίνο Ουζουνίδη στον πάγκο, κατάφερε να κερδίσει τον Ολυμπιακο, και να φέρει "χ" στο Καραϊσκάκης όπου αγωνιζόταν με παίκτη λιγότερο.

santoRini21AEK - 25/5/2018 14:03

Ο χιμενεθ ηταν πολυ καλος στην εκγυμνασει κατι που το παραδεχτηκε κ ο ουζουνιδης ..αλλα επισης σχολιασε οτι η ΑΕΚ δεν ειχε ποτε το ιδιο επιθετικο πλανο επιθετικα σε 2 συνεχωμενα παιχνιδια...οποτε καταλαβαινεις με τι προθεσεις ερχεται...

Thomas11 - 25/5/2018 15:15

Αυτά που έχω δει στις πρώην ομάδες του Ουζι ειναι οτι

1. με 3-4 πολύ γρήγορες πάσες εκδηλώνει τις τελικές της η ομάδα

2. τα αμυντικά χαφ αλληλο/καλύπτουν χώρους οχι παίχτη

3.Παίζει και με Μεσαίες (οχι μόνο μικρές) μπαλιές κάτω απ την σέντρα

4. κάνουν συχνά αλλαγές παιχνιδιού από την μία μεριά στην άλλη... Συνέχεια
5. και τελευταίο, βγαίνει συχνά στο παιχνίδι ....... κάτι σαν..... παίχτης με παίχτη

Alek21 - 25/5/2018 15:14

Τώρα θα δούμε μία ΑΕΚ τελείως διαφορετική,ΑΕΚ επιθετική που θα τρυπάει της αμινες της αντίπαλης ομάδας πολύ σωστή κίνηση της διοίκησης για τον Ουζουνίδη που αυτή τη στιγμή είναι ο καλύτερος προπονητής που υπάρχει στην Ελλάδα!

Εξάλλου το έχει αποδείξει με την εργασία του στον Πανιώνιον και στον διαλυμένο παναθηναϊκό.

esimos71 - 25/5/2018 15:13

    


 

μην προτρέχει η γλώσσα της διανοίας

Συν Αεκτζηδες υπομονή. .

baltazar - 25/5/2018 15:12

Ευχαριστούμε Μανόλο για την μαγική χρονιά που μας χάρισες.. αλλά η ζωή συνεχίζεται.. για μένα πάντα ο καλύτερος προπονητής του κόσμου είναι αυτός που έχουμε σήμερα..χθες ήταν ο Μανόλο σήμερα ο Μαρίνος αύριο άλλος.. η ΑΕΚ πάνω από όλους κ όλα.. πάμε για ακόμα καλύτερα φέτος

panas - 25/5/2018 14:58

Δεν είναι κακος προπονητης ο Ουζουνιδης αλλά δεν είναι και αυτός που θα κανει τη διαφορά.

Απορω με όλους αυτους που πανηγυριζουν με τον ερχομο του Ουζουνιδη...

nick_aek_21 - 25/5/2018 15:09

Φανταζομαι οτι επειδη κρατησε τον παο σε ενα νορμαλ επιπεδο(2 νικες εκτος εδρας) μερικοι νομιζουν οτι αυτο σημαινει πως θα κανει πρωταθλητισμο θα παιζει Ευρωπη κ θα παρει το κυπελλο κ ολα αυτα με ωραιο ποδοσφαιρο λες κ εχουν παιξει ποτε οι ομαδες του καμια μπαλαρα ποσο μαλλον σε μια ΑΕΚ με ακομα μεγαλυτερη πιεση για τιτλους...... Συνέχεια
Δεν ειναι καν ο καλυτερος Ελληνας φετος αυτος ειναι ο Παντελιδης κ ο καλυτερος προπονητης μετα το Χιμενεθ φετος ηταν ο Καναντι.Επισης οταν παιρνεις ενα προπονητη συνηθως διαβαζεις "εχει φερει παιχταραδες" "παιζει μπαλαρα" κτλ εδω ακουμε οτι θα αναστησει το...Βικτωρα το Κλωναριδη.

tomy21 - 25/5/2018 15:09

ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΥ γιαυτό σε αγαπώ..μαζί σου δεν βαριέμαι ποτέ..

thodkat - 25/5/2018 15:08

ο ουζουνιδης ειναι καλος προπονητης και με την αεκαρα θα κανει το παραπανω στη καριερα του.

Paparatsi21 - 25/5/2018 15:05

Παιδιά την ομάδα πριν τον Χιμενεθ την παρακολουθουσατε άραγε??? Απορώ πως κάποιοι πανηγυριζετε με αυτήν την εξέλιξη.. Δεν μπορώ να ξέρω ποιος ευθύνεται για αυτήν την εξέλιξη αλλά όπως και να το κάνουμε δεν χαίρομαι που αλλάζω έναν πετυχημένο προπονητή την ώρα που περίμενα η διοίκηση να του πάρει επιπλέον παίκτες για να μπω chl και να πάω για δεύτερο πρωτάθλημα.. Τώρα πάλι στοιχήματα και αντί να δούμε.. Εννοείται καλή επιτυχία και στήριξη στον νέο προπονητή αλλά εγώ σήμερα μια... Συνέχεια ψυχρολουσια την νιώθω...

tzes21 - 25/5/2018 15:03

Το μεγάλο στοίχημα φέτος είναι η Ευρώπη. Είναι μεγάλη ευκαιρία μετά από 10 χρόνια να ξαναπαίξούμε CL ! Το θέμα είναι... Μαρίνο μπορείς? Αν μπορέσεις, θα τους πάρεις όλους μαζί σου και η χρονιά θα ξεκινήσει με τους καλύτερους οιωνούς!

jimakos_gr19 - 25/5/2018 14:59

Μάγκες ένα πράμα έχω να πώ

Η ευχή μου την από πρωτοχρονιά στον Αη Βασίλη πραγματοποιήθηκε σήμερα. (να φύγει ο ΜΑνόλο έστω με μια επιτυχία από πρωτάθλημα κύπελλο - και τον ευχαριστούμε, και να έρθει ο καλύτερος Έλληνας προπονητής της σαιζόν)

Γιά σου ρε Τίγρη !!!!!!!!!!!!!!!... Συνέχεια
ΥΓ. Δεν κάνω καθόλου πλάκα - από τότε που χαρίσαμε τον Μπαοκ πρωταθλητή χειμώνα με τα δωράκια μας.....

Agorogiannis2 - 25/5/2018 14:17

Καλώς ήλθε Μαρίνο!! Αντίο φίλε μας παντοτινέ Μανόλο!! Η πρώτη μεταγραφή φέτος ακούει στο όνομα Βίκτωρας Κλωναρίδης!! Παίκτης ψυχολογίας που δυστυχώς ο Μανόλο δεν του την έφτιαξε παρόλο που τον στήριξε περισσότερο από ότι έπρεπε....Με Ουζουνίδη θα δούμε άλλον παίκτη εφέτος, που πιστέψτε με θα είναι καλύτερος του Λάζαρου...Περιμένουμε τις υπόλοιπες κινήσεις του Τίγρη και του Μαρίνου.....

tsartaselmago - 25/5/2018 14:59

Αν ειναι να παιζει ο κλωναριδης στην 11δα...να το κλεισουμε το μαγαζι.....μα τι στο καλο...ρε φιλε ειλικρινα ...πες μου τι ονειρα εχεις εσυ για την ΑΕΚ?

Εγω απο την ΑΕΚ θελω να παιζει επιθετικο ποδοσφαιρο...να κλεινει τον αντιπαλο και να τον σφυροκοπαει....δεν μπορω να φανταστω τον κλωναριδη να εχει θεση σε αυτην την ομαδα....ουτε στον παγκο.Το παιδι ειναι μονο για μικρομεσαια ομαδα που παιζει κοντρα επιθεση.....

Vellerefontis21 - 25/5/2018 14:39

Πιστεύεις ότι ο κλωναριδης θα είναι ο παίκτης που θα ανέβει φέτος λόγω Ουζουνίδη..ο τρόπος παιχνιδιού του Μαρίνου θα είναι το στυλ αντεπιθέσεων..δεν συμφωνώ

Agorogiannis2 - 25/5/2018 14:58

Φίλε μου. ο Βίκτωρας είναι ο κατεξοχήν παίκτης αντεπιθέσεων!!! Ζορίζεται λίγο στο παιχνίδι κατοχής...Οι απόψεις διίστανται, εξ ου και τα dislikes μου, διότι ο Βίκτωρ φέτος μας απογοήτευσε όλους, και εμένα μαζί!! Επειδή έχει τύχει να συζητήσω στο γήπεδο με φίλο του, ο παίκτης αυτός χρειάζεται ψυχολογική υποστήριξη και μαζικά παιχνίδια μέχρι να πάρει μπρος!! Εάν πάρει τότε γίνεται άλλος παίκτης...Όσο για τον Λάζαρο, η σύγκριση γίνεται λαμβάνοντας υπόψη ότι ο ένας θα είναι 33 φέτος και ο... Συνέχεια άλλος 26...Ο Μαρίνος τον έχει ξαναδιαχειριστεί, γι' αυτό και οι ελπίδες μου για φέτος....

tsartaselmago - 25/5/2018 16:38

Ο κλωναριδης να παει σε κανενα ατρομητο δανεικος λεω εγω..να παρουμε τον αμ χαφ τους και ολα καλα.

Και ρε φιλε...αγοραστηκε λιβαγια...θα ερεθει φορ για βασικος...εκλεισαν αλμπανης καιπερς....θα ερθεουν απο οτι λενε οι ξεροντες 2 εξτρεμ...ο βικτωρας και να αναστηθει που θα παιξει?και τι ειναι ο βικτωρας που θα τον περιμενουμε και συνεχομενα ματς για να ανεβει ψυχολογικα...τωρα το καλοκαιρι ας παει σε ψυχολογο αν αυτο ειναι το προβλημα του,,,εδω αν πραγματι ερθουν οι παικτες που γραφουν οι... Συνέχεια ρεπορτερ...ουτε τον μανταλο βλεπω 11δα.....

Thomas11 - 25/5/2018 14:49

εγώ απ οτι έχω δει δεν νομίζω οτι είναι οι αντεπιθέσεις το στυλ παιχνιδιού του Ουζι

(αυτό μπορεί να έγινε πέρσι γιατί συνεχώς χειροτέρευε το ρόστερ του)

το στυλ είναι πίεση ψηλά..... και 2-3 πολύ γρήγορες πάσες για να βγει η τελική....


τα δε αμυντικά χαφ του.... δεν παίζουν τόσο κοντα το ένα με το άλλο αλλά καλύπτουν χώρους... Συνέχεια
εγω αυτά κα΄ταλαβα απο τα 4-5 ματς και κάτι λίγες φάσεις που ειδα

nick_aek_21 - 25/5/2018 14:53

Oταν παιρνεις προπονητη που θες να σε βαλει στο ΤΣΛ κ ακους συνεχεια οτι ενα απο τα μεγαλυτερα..ατου του ειναι οτι θα αναστησει το Κλωναριδη αστα να πανε...

Thomas11 - 25/5/2018 14:27

καλύτερος του καλύτερου Λάζαρου όλων των εποχών (αυτόν που ειχαμε περσι) δεν ξέρω

...αλλα οτι θα ειναι άλλος Παίχτης θα ειναι Σίγουρα!!!!!!!

alouminoxarto - 25/5/2018 14:20

Καλά χαλάρωσε που ο κλωναριδης θα είναι καλύτερος του λαζαρου. Σίγουρα θα βελτιωθεί αλλά οκ μην λέμε ασυναρτησίες. Να δούμε όμως πως θα τα πάει με τους δύσκολους χαρακτήρες βλ βρανιες, λιβαια

apotefromenos - 25/5/2018 14:19

Α καλα...

ΜΑΝΤΑ21 - 25/5/2018 14:59

καλη επιτυχια μαρινο σε γνωριζω προσωπικα απο την ξανθη σαν παικτη!!ανθρωπος χαμηλων τονων κ δουλευταρας καλη προετοιμασια να γινει σαν περσι κ ολα θα πανε καλα!!ΝΤΑΜΠΛ θα παρουμε κ ΜΟΝΟ ΑΕΚ!!!!!!!φουλ για μεταγραφες τωρα φερε μου τον λουντ δυο εξτρεμ κ ενα φορ κανονι κ θα κανουμε περιπατο φετος!!!ΦΟΡΤΣΑ ΑΕΚΑΡΑ!!!!

andre21 - 25/5/2018 14:58

Λοιπόν πολλά λόγια δεν χρειάζονται. Ευχαριστούμε τον manolo για όσα μας πρόσφερε και δεν ήταν λίγα, είναι τμήμα πλέον της ιστορίας της ΑΕΚ. Δεν υπάρχει χρόνος ούτε για γκρίνιες και ούτε για εσωστρέφεια. Προχωράμε μπροστά μάλλον με ουζουνίδη και στο τέλος θα κάνουμε ταμείο...οι προφήτες στην άκρη....συνεχίζουμε για τα καλύτερα..

ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ

lary70 - 25/5/2018 14:56

πιο ψηλα ο πηχης για τον Μαρινο σε σχεση με τον Πανιωνιο και τον φετινο ΠΑΟ...Μακαρι να πετυχει , εχω καποιες αμφιβολιες...

EnwsithsR21 - 25/5/2018 14:55

Όλοι θα κριθούν εκ του αποτελέσματος...Για τον Μανόλο το πρόσημο ήταν θετικότατο,αφού το σηκώσαμε μετά από 24 χρόνια.Κι όσοι ,θέλοντας να τον μειώσουν,λένε για την ...ποιότητα του πρωταθλήματος στην Ελλάδα,αυτό ακριβώς είναι κι η υπέρβαση του Χιμένεθ...με χαμηλότερο μπάτζετ,με καλή Ευρωπαϊκή πορεία,με τραυματισμούς βασικών παικτων και ( κυρίως ) με ανταγωνιστές που έδιναν ...φιλικά κι είχαν αβάντα το κατεστημενο ( από περειρα ως γραμμένο,κι από ..ξενυχτηδες δικαστές ως... Συνέχεια ..αντικειμενικά σάιτ και κρατικά κανάλια) κατάφερε και κράτησε την ομάδα στο στόχο,παρ'ολα τα κολλήματα του και τις εμμονές του..(και ποιος δεν έχει...)Άρα,καλή συνέχεια,σ'ευχαριστουμε και πάμε γι'αλλα..

. Αυτό που με στεναχωρεί ,ομως, πραγματικά είναι η ΦΑΓΩΜΑΡΑ μεταξύ μας...χωρίστηκαμε σε ουζουνιδικους κι αντιουζ/κους ακόμα δεν ήρθε...όπως πριν σε χιμένεθ η αντιχιμενεθ... ή ακόμα πιο παλιά σε ντεμικους και μπαγεβιτσικους ...!!!

ΗΜΑΡΤΟΝ...ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΜΑΣ !!!Μετά από κάθε επιτυχία,πολιτική,αθλητική ή άλλη βγάζουμε τα μάτια μας... 24 χρόνια ΞΕΡΑ'Ι'ΛΑ ,ΡΕΕΕΕΕ ! ΑΕΚ σημαίνει ΕΝΩΣΗ κι όχι διαίρεση,γι'αυτό σταματήστε όλοι και στηρίξτε ΤΗΝ !!! Εδώ ..άλλοι στηρίζουν..πιστολέρο,κλαψεσκους,ναρκεμπορους,ξεμωραμενους γέρους και τηλεοπτικές...γριές κι εμείς δε θα στηρίξουμε τους αρχιτέκτονες,τους πρωτομάστορες της ΑΓΙΑΣΟΦΙΑΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;

buklukia - 25/5/2018 14:55

θα γραφετε διθυράμβους για τον ΟΥΖΟΥΝΙΔΗ συναεκτζηδες μου .....σας το ειπα χθες !!!!! ΤΟΝ ΝΕΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΤΗΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ !!!!!

andreaspaj21 - 25/5/2018 14:30

Φοβερη η ετοιμοτητα της ΑΕΚ και του Μανολο μεσα σε μια μερα εμεις βρηκαμε προπονητη και ο αλλος ομαδα χεχε . Κατι δεν πηγαινε καλα και ολοι εκαναν τα κουμαντα τους !!!!!

alouminoxarto - 25/5/2018 14:54

Καλά, κλεισμένος ήταν ο Ουζουνίδης. Λες να μιλήσανε σήμερα πρώτη φορά;

Nikaval21 - 25/5/2018 14:30

Για μένα μεγάλο λάθος ο Ουζουνιδης και θα φανει...Γνωμη μου.

Daddy_Pig - 25/5/2018 14:54

Εγω αδερφε μου θα το εθετα ως εξης για να μην εκνευριζεται κανεις αλλα κυριως γιατι αγαπω την ΑΕΚ.

"Ελπίζω να βγω ψεύτης αλλά είναι λάθος η πρόσληψή του". Δεν με ενοχλουν οι αντίθετες απόψεις. Με ενοχλούν -σε βαθμο που εκνευριζομαι- όσοι ευχονται να αποτύχει ο προπονητης για να αποδειχθούν προφήτες στο AEK 365...

Eισαι σιγουρος οτι θα φανει το δίκιο σου φίλε μου; Θα το ηθελες;... Συνέχεια
Εγω εκραζα Χιμένεθ και το βουλωσα οταν ειδα την ομαδα πρωτη και μεσα σε ολα. Γιατι δεν εχει σημασια να βγω εγω σωστός και "να φανεί", αλλά να κερδιζει η ομάδα και να ειναι μέσα σε ολες τις διεκδικήσεις. Εσυ τι θα κανεις αν τον Δεκέμβρη εισαι ακόμη διεκδηκεις τον τίτλο; Θα κανεις κωλοτουμπα ή θα περιμενεις την στραβή για να δικαιωθείς;

Thomas11 - 25/5/2018 14:39

πόσα ματς ή φάσεις του βαζελου είδες φέτος;

Nikaval21 - 25/5/2018 14:44

Μάθε να σέβεσαι την γνώμη των άλλων...Δεν είσαι φωστήρας να τα ξέρεις όλα.Είπα γνώμη μου και επειδή τον έχω ακτινογραφίσει τον Ουζουνίδη αυτήν την γνώμη έχω.

Thomas11 - 25/5/2018 14:54

Δεν σου είπα οτι είσαι λάθος αδελφέ....

......σε ρώτησα για να καταλάβω πως τι λες αυτή την γνώμη.......αν την λες απ οτι έχεις δει ή απ οτι εχεις ακούσει @ Γιατί εγώ εγραψα την δική μου απ οτι εχω δει @ ... cool AEK πάνω απ όλα :-)

Nikaval21 - 25/5/2018 15:10

Συγνώμη άλλα μου φάνηκε κάπως ειρωνικό...Ίσως ο γραπτός λόγος.

giannisaek211 - 25/5/2018 14:54

Φίλε σεβαστή η θέση σου απλά εξήγησε την

borsalino911 - 25/5/2018 14:51

Καλά ρε φίλε δε σου είπε κ τίποτα..

ANESTHSR21 - 25/5/2018 14:53

Και δυο τρανταχτα ονοματα να παρουμε

PanosAEK21original - 25/5/2018 14:52

Όταν όλοι λέτε για τον Μανόλο μιλατε για τα κολλήματα και τις εμμονές του.Οκ δεκτον αλλά ΠΡΕΠΕΙ να καταλάβετε ότι και ο Μαρίνος δεν είναι κανένας τςλειος,ποιος σας είπε εσάς ότι ο Μαρίνος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΟΛΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΜΜΟΝΕΣ.ΜΕ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΝΕΥΡΙΑΖΩ Ξεχνάτε μάλλον τη μπάλα του πογιετ που μας βγαίναν τα ματια,μια χαρά μπάλα παίξαμε φέτος μετά από χρόνια και με 1,5 χρόνο δε μπορείς να λες ότι έπιασε ταβάνι,εγώ ονειρευόμουν μια ΑΕΚ με Μανόλο και σταθερό κορμό τα επόμενα δύο χρόνια και... Συνέχεια φαντάζομουν τη Μπαλάρα θα βλέπαμε.Ο Μαρίνος είναι μαζί με τον Μανόλο οι καλύτεροι φέτος στην Ελλάδα και όντως πέρσι έπαιξε ωραίο ποδόσφαιρο και μακάρι να είμαστε ακόμα καλύτεροι ΑΛΛΑ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΒΛΑΚΕΙΕΣ.Και όσο για τα κολλήματα εγώ τους Έλληνες τους εμπιστεύομαι λιγότερο,μπορεί να τα πάμε πολυ καλύτερα αλλά δε πιστεύω ότι θα κρατήσει για πάνω από 2 χρόνια αυτο.

Clark - 25/5/2018 14:21

Θα με θυμηθείτε 28 η αντε Χριστούγεννα το πολύ αντε ξανα μάνα τα κλασσικά τα ιδια

borsalino911 - 25/5/2018 14:52

Ηρέμησε φίλε κάτω η μπαλα

THE_ReapeR21 - 25/5/2018 14:29

θέλετε δεν θέλετε να δειτε την αληθεια ο Χιμένεθ ηταν για σχόλασμα απο πιο νωρίς ειχε εμονη με τον κλωναρίδη εφερε τον Μοραν πηγαμε να χασουμε παιχνιδια με Ολυμπιακο εντος το 3-2 λόγο εμμονών και ο τελικος κυπελου ειναι καθαρα δικια του ευθυνη ακομα και με την Λαρισα αν δεν βαζαμε γκολ στο 94 αποτυχία θα ηταν μια χαρα ειναι ο Ουζουνιδης

alouminoxarto - 25/5/2018 14:52

Θέλεις δε θέλεις, ο Χιμένεθ πήρε πρωτάθλημα, πήγε τελικό κυπέλλου, πέρασε τους ομίλους και όλα αυτά ξεκινώντας με το 4ο καλύτερο ρόστερ (ναι, του παο στην αρχή της σεζόν ήταν ανώτερο) και με τραυματισμούς 2 βασικότατων παικτών. Θέλεις δε θέλεις, τον Μοράν δεν τον έφερε ο Μανόλο και το έχει πει επανειλλημένα ο Κέτσε. Ο Ουζουνίδης τι έκανε; τι πέτυχε; ποιον έφερε στον ΠΑΟ που σου άρεσε; Δεν είμαι αντίθετος με Ουζουνίδη αλλά μη λέμε και ό,τι μας κατέβει επειδή περιμέναμε στις σπηλιές μας... Συνέχεια τόσο καιρό αφορμή να κράξουμε χωρίς να πάρουμε ντισλάικ

aekarachios - 25/5/2018 14:52

Προσωπικά στεναχωρήθηκα για το μανολο γιατί δέθηκα μαζί του και δεν το περίμενα. Τον καταλαβαίνω να θέλει να γυρίσει στην οικογένεια του αλλά θα έπρεπε να το πει εξαρχής ώστε να μην θεωρούμε ότι έχει συμφωνήσει και πέσουμε τώρα από τα σύννεφα. Όπως και να έχει καλή συνέχεια μανολο, θα σε αγαπάμε πάντα. Μαρίνο Καλώς ήρθες!

filakto21 - 25/5/2018 14:51

Καιρός μας να πάρουμε πρωτάθλημα με έναν Έλληνα προπονητη.. Μανόλο σε ευχαριστούμε.

the_teacher - 25/5/2018 14:47

Καλώς να ορίσει. Θα κριθεί από τον κόσμο της ΑΕΚ χωρίς εμμονές και χωρίς παρωπίδες. Εύχομαι να τα καταφέρει για το καλό της ομάδας. Πλέον οι προσωπικές μας απόψεις για τον Ουζουνίδη περνάνε σε δεύτερη μοίρα, τον στηρίζουμε και του ευχόμαστε τα καλύτερα. Στο γήπεδο θα φανούν τα πάντα.

combatiente_21 - 25/5/2018 14:42

Πιστεύω πως ο Μανόλο έφτασε το ταβάνι του(άσχετα με την εξέλιξη),τα παράπονα μας ήταν τα κακα στημένα,οι περίεργες συνθέσεις και οι εμμονές...

Τα καλά τα είδαμε ,πήραμε το πρωτάθλημα η ομάδα έχει μια βάση και έμαθε να παίζει μέχρι το τέλος...


Υ.γ περίμενα να μας το πει πως θέλει να γυρίσει Ισπανία,θα γλυτωναμε όλο αυτό που έγινε μέχρι... Συνέχεια σήμερα..

Υ.γ 2 Μαρίνο καλώς ήρθες ,πάμε για το 2στα 2

christ - 25/5/2018 14:30

Η ΑΕΚ ειναι ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ και δεν εξαρτάται απο κανένα πρόσωπο παικτη ή προπονητη.Αν ειναι ο Μαρίνος ο νεος μας προπονητης καλως να ορισει με στοχο φυσικα το repeat. Manolo ευχαριστουμε για οσα εκανες για την ομαδα μας, ισως οι δρομοι μας συναντηθουν ξανα στο μελλον.

Hanki_Boy21 - 25/5/2018 14:41

Mακαρι να μην ξανα συναντηθουν και να τον θυμομαστε πρωταθλητη.

Α.Ε.Κ ειναι επιθεση και μπάλαρα.Η "περιεργες" χρονιες προσαρμογης στο μεγεθος Α.Ε.Κ περασαν!!!!!

borsalino911 - 25/5/2018 14:51

Έτσι ακριβώς.. υπήρχαν χρονιές που χάναμε το πρωτθλημα και παίζαμε πολύ καλύτερο κ εντυπωσιακό ποδόσφαιρο..

aek__for_life - 25/5/2018 14:35

Ο Μανόλο πήρε άριστα στον τομέα της εκγύμνασης και της ψυχολογίας εκτός από τον τελικό.Επίσης παρουσίασε μια πολύ σφιχτή ομάδα αμυντικά. Επιθετικά είχε θέματα και τον ξελάσπωσαν πολλές φορές οι ποδοσφαιριστές του.Επίσης σε πολλά ματς έδειχνε φόβο στο στήσιμο και πήγε να φάει το καλύτερο μπακ της Λόπεζ για χάρη του κατώτερου του Χουλτ.

Ο Ουζουνίδης δεν έχει δοκιμαστεί με τέτοια πίεση.Το μόνο σίγουρο είναι ότι είναι σοβαρός,αυστηρός... Συνέχεια και δίκαιος με τους ποδοσφαιριστές και ότι στα "ντέρμπι" ξέρει να κλειδώνει τον αντίπαλο προπονητή.Θα δούμε,καλή επιτυχία και στους δυο τους!

stelios_21 - 25/5/2018 14:34

Manolo θα εισαι παντα στη καρδια μου!!

Καλως ηρθες Μαρινο,εχεις καρυδια και ταιριαζεις στην ομαδα μας!!!

VirtuozosAek - 25/5/2018 14:30

Έκλεισε μάγκες!

Σε καφέ κοντά στο οακα έγινε η συνάντηση!

mt21 - 25/5/2018 14:28

Στήριξη στον νέο μας προπονητή, όποιος και να είναι, και εμπιστοσύνη στην διοίκηση. Μην ξεχνάτε ότι πλέον η ΑΕΚ έχει διοικητικά στελέχη που το κατέχουν το τόπι.

ZAPATISTA21 - 25/5/2018 14:28

Ο Μανόλο χωρίς πολλα πολλα θα μείνει στην ιστορία ως ο προπονητής που ξεκίνησε την αυτοκρατορία πρωταθλημάτων επι Τίγρη...ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ....Όλα τα άλλα για συμβόλαια, συμπεριφορές κτλπ ειναι για λαικη-εσωτερική κατανάλωση......Το μονο που θα αλλαξει απο πέρυσι θα είναι οτι δεν θα έχουμε μεταφραστή...ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΠΑΛΑΡΑ ΚΑΙ ΑΣΤΕΡΙΑ

dikefalosgeo_1924 - 25/5/2018 13:40

Παναθηναικοποίηση σε όλα τα επίπεδα και πανηγύρια ...μπράβο βρε συναεκτζήδες !

davidian - 25/5/2018 14:03

Είσαι καλά;περνούμε ότι είναι καλύτερο αυτή τη στιγμή.και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το βλέπεις έτσι.και τι μπράβο βρε ΑΕΚτζηδες είναι αυτό;εσύ τι είσαι βαζελος και σταναχωριεσαι γιατί σου περνούμε τα καλύτερα;κοιτάξτε μερικοί να δείτε αν δεν σας αρέσει κάτι δεκτό να λέτε τη γνώμη σας αλλά αυτή τη στιγμή έχουμε την καλύτερη ομάδα με την καλύτερη δοιηκηση και προσπαθούμε να πάρουμε ότι καλύτερο για το συμφέρον της ομαδας.η γκρίνια έχει και τα όρια της και περισσότερο η... Συνέχεια αχαριστία.χωρις να δείτε κάποιοι το αποτέλεσμα αρχίζουν να κρίνουν.απλα προσωπικά αρχίζω να πιστεύω ότι αυτοί που το κάνουν και δημιουργούν όλη αυτή τη μιζέρια η δεν είναι ΑΕΚ,η είναι άσχετοι από μπάλα,η τρολ,η στην τελευταία περίπτωση όλα μαζί και έχω ξεχάσει και άλλα πολλά που δεν έχω αναφερει.

Clark - 25/5/2018 14:32

Φίλε μάλλον εσυ δε θες πραγματικά πρώτη την ομάδα εγώ αυτό πιστεύω απλά εδώ Ελλαδιστάν

21panoshalkida - 25/5/2018 14:26

Μεγάλε, τον Ουζουνίδη παίρνουμε όχι τον ΠΑΟ , παίρνουμε αυτόν που έβγαζε μάτια με τον Πανιώνιο και έκανε ομάδα τον διαλυμένο βάζελο! Εκτός αν έχεις να προτείνεις κάτι άλλο,πας στα γραφεία της ΠΑΕ ΑΕΚ και τους το λες! Αλλιώς άσε να ασχοληθούν αυτοί που ξέρουν,εμείς οφείλουμε να είμαστε στο γήπεδο δίπλα στην ομάδα σε καλές και κακες στιγμές!!! Μόνο ΑΕΚ!!!

Kefas213 - 25/5/2018 14:22

Φίλε,μηπως η ομοϊδεάτες σου δεν είναι Α.Ε.Κτζηδες αλλά αυτοί που λένε για κατι ΠΟΚ ??

Απλά ρωτάω.

Καλώς ηρθες Ουζουνίδη στην Α.Ε.Καρα.

acherontas1972 - 25/5/2018 14:14

Πας για ρεκόρ φίλε. Μάλλον δεν θυμάσαι ή δεν θέλεις ότι όποιον παίκτη πήραμε από βάζελο έπαιξε εξίσου καλά ή και καλύτερα σε μας. Αν προτιμάς Ζήκο ή Αλεξόπουλο, επειδή είναι στην ΑΕΚ (& μόνον) γράψε το κι άσε τα ειρωνικά μπράβο.

fideboras - 25/5/2018 14:02

Εχεις δίκιο,με 800.000 Ευρώ θα παίρναμε προπονητή αμυντικά φιλοσοφίας Μουρίνιο,επιθετικά φιλοσοφίας Μουρίνιο και τυπάρα σαν τον Κλοπ.Δεν στο λέω ειρωνικά,απλά πρεπει να παρθουν γρήγορες αποφάσεις και με το μικρότερο ρίσκο.Ενας απο τους κύριους λογους που πήραμε το πρωτάθλημα φέτος,ήταν οτι στηθηκε πολυ γρήγορα η ομάδα (εκτος αραούχο που τον πήραμε στο τέλος και Κονέ που ουτως ή άλλως είχες ετοιμοπόλεμο τον Γιοχανσον).Γρήγορες κινήσεις και εμπιστοσύνη στην ομάδα.... Συνέχεια
Προσωπικά θεωρώ οτι το πρόσημο του Ουζουνίδη είναι τελικά θετικό,και απο τον τροπο που χειρίστηκε φέτος τον ΠΑΟ των προβλημάτων αλλα και το ποδοσφαιρο που επαιζε προπερσι με Μπεργκ,Κλωναρίδη κτλ.

Και οχι δεν ειναι Παναθηναικοποίηση.

fil21AEKARA - 25/5/2018 13:56

Οι μεγαλες ομαδες,αγοραζουν απο τις μικρές..ετσι ειναι η ζωη...Δηλαδη οταν πηραμε Μπακασετα,μασουντ,λαμπροπουλο,ανεστη κτλ απο ΝΙΟΝΙΟ γιναμε νιονιος?

ilias87 - 25/5/2018 13:55

Κάποτε όταν έφυγε ο Μπάγιεβιτς πήγε στο γαύρο και πήρε παίκτες από την ΑΕΚ και πήρε και πρωταθλήματα,το ίδιο θα γίνει και με Μαρίνο δν ξερω αν πάρουμε παίκτες από τον παο αλλά σίγουρα θα ξανα παρουμε πρωταθλημα....

kostas_patra_aek - 25/5/2018 13:51

Δεν επιδοκιμάζω ούτε αποδοκιμάζω το σχόλιό σου, αδερφέ. Τι εννοείς με τη λέξη "παναθηναικοποίηση";

AEK_gia_panta2 - 25/5/2018 13:53

Τί να εννοεί; Ό,τι και αν γίνει κάποιοι θα κλαίγονται και θα γκρινιάζουν. Δεν είναι κριτική αυτό, αυτό είναι μιζέρια.

aristos - 25/5/2018 13:49

κοιταξου κατι σου συμβαινει

SoloAek21 - 25/5/2018 13:45

dikefalosgeo_1924 Μηπως προτιμουσες τον Παρασχο? Λεω τωρα

Bazookas - 25/5/2018 13:46

Εγώ θα πω κάτι χωρίς να φανώ αχάριστος ως προς το πρόσωπο του Μανόλο.


Έχουμε και λέμε . Έδιωξε τροιστανσον και πατιτο και άφησε την ομάδα χωρίς εξτρέμ , έφαγε τον Λόπεζ , κέρδισε πάρα πολλά παιχνίδια στο 90+ και γενικά η ομάδα μια έπαιζε καλό ποδόσφαιρο μια όχι,έλειπε η σταθερότητα. Επίσης αν ο ζμπαοκ δεν ξεκινούσε με -3 και δεν έκαναν τις λαλακιες στους στα παιχνίδια... Συνέχεια με γαύρο και εμάς ,δεν θα παίρναμε τίποτα φέτος . Οπότε κρατάνε την καλή πορεία στην Ευρώπη και το μέταλλο που είχαμε .


Με Ουζουνίδη ελπίζω να δούμε πιο επιθετικό ποδόσφαιρο (ειδικά με κλειστές άμυνες) και πιο γρήγορο.(χρειάζονται παίχτες γι'αυτό)

Εμπιστεύομαι τηξ διοίκηση.


*ΥΓ ευχαριστούμε για όλα Μανώλη δεν σε ξεχνάμε!!

komakino - 25/5/2018 14:25

Δεν έχει σημασία, όλα πια είναι παρελθόν, πήραμε πρωτάθλημα, έφυγε πλέον, πάμε για άλλα.

alouminoxarto - 25/5/2018 14:22

Ο μπαοκ δεν ξεκίνησε με -3 ο ζμπαοκ. Στον λευκό Πύργο τα άκουσες αυτά; Και ο σαντος κέρδιζε πολλά ματς στο 90+

barlos71 - 25/5/2018 14:18

Πήρε πρωτάθλημα, σε πήγε στους 32, σε δύο τελικούς κυπέλλου, ε κάτι καλό θα έκανε και αυτός. Ευχαριστούμε Μανόλο! Να είσαι πάντα καλά.

nteminio11 - 25/5/2018 13:59

Πρώτο δεν ξεκίνησε με μειον 3 ..δεύτερον σταματήστε την καραμέλα με τα ματς της τουμπας και ότι πήραμε πρωτάθλημα με αυτά..αν δεν είχε φιλικά σωματεία και διαιτησία μέχρι τα ματς της τουμπας στο -10 θα πρεπε να είναι ..έλεος ..πανάξια πρωταθλητρια !!

Bazookas - 25/5/2018 14:05

Ψάξε καλύτερα. Με -3 ξεκίνησε! Δεν είπε κανείς ότι δεν είμαστε άξιοι πρωταθλητές,αν κατάλαβες αυτό λυπάμαι.

Φοίνικας - 25/5/2018 14:33

Δεν ξεκίνησε βρε αδερφέ με μείον 3, μην επιμένεις. Εφαγε μειον 3 για την μπούκα με το όπλο. Απορώ με τα λάηκ δηλαδή

maek21 - 25/5/2018 14:32

Εσύ ψάξε καλύτερα! Ο ΠΑΟΚ τερμάτισε με 64 βαθμούς, έχοντας 21 νίκες, 4 ισοπαλίες και 5 ήττες, ήτοι 21x3+4x1=67. Τερμάτισε δηλαδή με τους βαθμούς που πήρε στο γήπεδο, μείον τους 3 που του αφαιρέθηκαν για την είσοδο Σαββίδη. Μην λες ότι θες, λοιπόν, εκτός αν είσαι ο Λουτσέσκου κι έχεις τη δική σου βαθμολογία! Η αφαίρεση βαθμών που είχε ο ΠΑΟΚ πέρσι μετά τον τελικό αφορούσε τα πλέυ οφ τα περσινά

marcovanbasten - 25/5/2018 14:28

εσύ ψάξε καλύτερα.. ο μόνος που ξεκίνησε με μειον ήταν ο βάζελος

acherontas1972 - 25/5/2018 14:25

Δεν ξεκίνησε ο ΠΑΟΚ με -3 αλλά ο βάζελος με -2 , ψάξου καλύτερα και μην επιμένεις

Notorious - 25/5/2018 13:52

Μα δεν ηταν μυστικο οτι φετος δεν πηγαινες για πρωταθλημα.Ακομα και ο ιδιος ο Μελισσανιδης ειπε οτι δεν περιμεναμε να ερθει τοσο γρηγορα το πρωταθλημα αλλα καλως ηρθε.Θες απο το στησιμο που ειχε φαει για να το παρει ο γαυρος του βορρα?Θες επειδη μια ομαδα με 20 εκατομμυρια μπατζετ επεσε στα βαθια παιζοντας 50 παιχνιδια χωρις τον βασικο της αξονα?Κανεις δεν ειπε οτι το πρωταθλημα το πηρε ο Μανολο,ολοι ξερουμε οτι αυτοκτονησε η ΦΑΠΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.Οσο για το επιθετικο ποδοσφαιρο,συμφωνω... Συνέχεια μαζι σου και ελπιζω και εγω να παιχτει γιατι ΑΕΚ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΠΙΘΕΣΗ.Ειδωμεν.

Agia_Sofia_AEK21 - 25/5/2018 14:24

Παρά πολύ σωστή κίνηση αυτή με τον Μαρίνο Ουζουνιδη από τον Κ. Δημήτρη Μελισσανιδη στην συγκεκριμένη φάση - στιγμή για την ΑΕΚ... ***Μαρίνος Ουζουνιδης: Ένας σοβαρός πάρα πολύ αξιόλογος προπονητής που είναι γνώστης της ελληνικής πραγματικότητας και γνωρίζει πάρα πολύ καλά να φτιάχνει ομάδες και που πιστεύω ότι με την στήριξη από όλο το σύστημα ΑΕΚ ο Μαρίνος Ουζουνιδης θα τα καταφέρει.......!!!

FADOMAS - 25/5/2018 14:24

Ειλικρινα συγγνωμη που δε καταλαβαινω προς τι ολος αυτος ο διαλογος. Ναι μεν ο Χιμενεθ δεν επρεπε να φυγει (συμφωνω), το μοντελο πηγαινε περιφημα αλλα ο ιδιος ηθελε να γυρισει στην πατριδα του. Δε χρεωνεται κατι στη διοικηση αλλα παει συμφωνα με το πλανο της. Προπονητης πριν την προετοιμασια. Φετος πλην Χιμενεθ στην Ελλαδα τρομερη εντυπωση σε ολους εκανε και ο Ουζουνιδης. Το μομεντουμ ταιριαζει απολυτα. Θετικη ενεργεια και μη γκρινιαζετε. Χειροποδαρα θα τον κρατουσαμε?

Agia_Sofia_AEK21 - 25/5/2018 14:24

Παρά πολύ σωστή κίνηση αυτή με τον Μαρίνο Ουζουνιδη από τον Κ. Δημήτρη Μελισσανιδη στην συγκεκριμένη φάση - στιγμή για την ΑΕΚ... ***Μαρίνος Ουζουνιδης: Ένας σοβαρός πάρα πολύ αξιόλογος προπονητής που είναι γνώστης της ελληνικής πραγματικότητας και γνωρίζει πάρα πολύ καλά να φτιάχνει ομάδες και που πιστεύω ότι με την στήριξη από όλο το σύστημα ΑΕΚ ο Μαρίνος Ουζουνιδης θα τα καταφέρει.......!!!

barlos71 - 25/5/2018 14:20

Απλά είναι τα πράγματα. Ο Μανόλο ήθελε για οικογενειακούς λόγους Ισπανία. Θα έμενε μόνο για εξαιρετικά λεφτά που η ΑΕΚ ΚΑΛΩΣ δεν έδωσε. Άρα έπρεπε να βρούμε προπονητή. Ο Μαρίνος είανι ότι καλύτερο έχει η Ελλάδα αλλά προτιμούσα ξένο καλό προπονητή να κάτσει χρόνια. Ας είναι, καλώς να έρθεις Μαρίνο σε στηρίζουμε και θα σε κρίνουμε όπως όλους στο χορτάρι.

reflection - 25/5/2018 14:19

Μεγάλη μπάλα θα παίξουν Αλμπάνης ,Γιούσης ,Κάιπερς με Ουζουνίδη ...

eagle_kan - 25/5/2018 14:18

Ευχάριστα νέα σήμερα!!! Πραγματικά τον ήθελα παρα πολύ στην ΑΕΚ πριν πάει στο βαζελο. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι η ομάδα θα κεντάει στο χόρτο! Έλληνας, τίμιος, ντόμπρος, δουλευταράς, ξέρει τι σημαίνει ΑΕΚ, βγάζει παίχτες και κυρίως Μαχητής (δεν τα παρατάει...) FORCA AEK

Angrybee21 - 25/5/2018 14:17

Λοιπόν για να μπουν τα πράγματα σε μια τάξη φέτος εάν τα ορκ του βορρά δεν αυτοκτονούσαν δεν θα παίρναμε τπτ και ας πέταξε καλύτερο ποδόσφαιρο...!ο Χιμένεθ έκανε εγκλήματα με Ξάνθη Απόλλωνα και πάμπολλες πατάτες είχε την τύχη στην σούμα να μην τις θυμάται κανείς...όσο για Ουζουνίδη με τα χίλια όσα προβλήματα κατάφερε να κρατάει το ΠΑΟ με τσαμουκαλιδικο ποδόσφαιρο κοντά στην 5αδα...Με αντίστοιχη ομάδα και καλύτερη το 11 ο Μανώλης κατάφερε και έφαγε 6 από τον γαύρο...και μας τερμάτισε... Συνέχεια στα πλάι οφ πάνω από τον Ολυμπιακό Βόλου στην 4 θέση και προτελευταία τον πλάι οφ..όποτε αραξτε δεν χάσατε τον Γκουαρντιόλα...σαφώς καλύτερος προπονητής ο Μαρίνος...σαφώς πολύ τυχερός φέτος ο Χιμένεθ που το μοναδικό όπλο του είναι να παίρνει από τον κάθε παίκτη το 100%....

Rosso_21 - 25/5/2018 14:17

Η αλήθεια είναι ότι στη θέση του προπονητή έγινε μικρή υποβάθμιση σε σχέση με πέρσι (Μαρίνος αντί Μανόλο). Πρώτα απ' όλα η ομάδα ξεκινάει τη σεζόν με "στοίχημα" στη θέση του προπονητή. Ο Ουζουνίδης έχει αρετές αλλά σε σχέση με αυτά που έκανε στον ΠΑΟ και σε αυτά που ακούστηκε ότι έκανε υπάρχει αναντιστοιχία. Εν ολίγοις τον θεωρώ λίγο υπερεκτιμημένο. Εγώ θεωρώ σαν fact ότι το πρωτάθλημα φέτος ήταν έργο Μανόλο. Με 13-14 παίκτες (μετά τον τραυματισμό Πέτρου-Γιάκομπ) και χωρίς ενίσχυση Γενάρη... Συνέχεια (πλην Χουλτ), έκανε μίνι θαύμα φέτος (με το 3ο μπάτζετ εγχώρια). Μπακάκης-Μπακασέτας-Γκάλο με ποιον προπονητή "αναστήθηκαν" ρε μάγκες? Τεσπα, μακάρι να πάει καλά ο Μαρίνος αλλά υπάρχει μούδιασμα...Ας ρίξουν λεφτά να ενισχυθεί η ομάδα τουλάχιστον...

sasdragongr - 25/5/2018 14:16

Στήριζα Χιμένεθ και εξακολουθώ να πιστεύω πως με τη δουλειά του ειδικότερα στην ψυχολογία, έκανε την ομάδα μας να φτάσει εδώ, ουσιαστικά μέσα σε 1,5 χρόνο. Πολλές φορές είπα στα ίσα εδώ μέσα πως δεν θεωρώ τον Ουζουνίδη το μεγάλο προπονητή που θα πάει την ομάδα πιο πέρα από εκεί που πήγε. Μακάρι να κάνει πιο καλή πορεία από το Χιμένεθ και εγώ θα βγω πρώτος να δώσω συγχαρητήρια. Προς το παρόν περιμένω και τα μεταγραφικά.

FughwaltZ ( Πόλη..) - 25/5/2018 14:11

Στη πιατσα ακουγεται πολυ Κουρμπελης και Μπεργκ για ΑΕΚ.Αν γινει αυτο και ερθουν αυτοι οι δυο μιλαμε για μια αμυνα αρμε μπετον.Τωρα για τον Φετφατζιδη και εγω τον εχω μερακι να τον δω με τα κιτρινομαυρα αλλα μ@λακιζεται ασχημα και μ εχει ξενερωσει.Απλως ο Μπεργκ θελει δυο καλα εξτρεμ να πατουν γραμμη...Δλδ αν αληθευει αυτο και ρθουνε Κουρμπελης,Μπεργκ και φυσικα Καιπερς με την προυποθεση οτι δε θα φυγει κανεις αλλος μενει το θεμα του Κονε και φουλ για εξτρεμ...Φυσικα κατι... Συνέχεια Μοραν και Αινταρεβιτς δε νομιζω να μεινουν...

vagner21 - 25/5/2018 14:16

ρε παιδιά πλάκα κάνουμε ! Ο Μπέργκ έχει συμβόλαιο , θα πάμε να αγοράσουμε Μπέργκ απο τους Σαουδάραβες ?

FughwaltZ ( Πόλη..) - 25/5/2018 14:34

Ετσι ακουγεται ειπα ρε man...Οχι την προσωπικη μου αποψη επι του θεματος...

HAGA - 25/5/2018 14:16

Τρεις προπονητές ξεχωρίζουν για μένα που θα ήθελα στην αεκ. Ούζουνιδης, κανναντι και μιλιβογιεβιτς.

cvk1980 - 25/5/2018 14:09

Εγω ξερω οτι επι Μελισσανιδη εχουμε παρει ενα πρωταθλημα, ενα κυπελλο εχουμε βγει Ευρωπη, γλενταμε τον Γκει και το βασικοτερο φτιαχνουμε το Σπιτι μας.Οποτε αυτος ξερει καλυτερα!Παμε ΑΕΚΑΡΑ ακομα πιο ψηλα!!

Oraclas - 25/5/2018 14:16

Για την ακρίβεια αυτό είναι το 4ο πρωτάθλημα επί Μελισσανίδη! Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!

haga_eagle - 25/5/2018 14:23

Νομίζω το 3ο, το 1992 ήταν ο Γεναρακης, μετά ανέλαβε Μελ-Καρρας.

dhmhtrhs_k - 25/5/2018 14:07

Σοβαρος προπονητης ο Ουζουνιδης και ανθρωπος φιλοι μου....κατι που εχουμε ξχασει πως ειναι.

Sparaggi - 25/5/2018 14:15

Το είχαμε ξεχάσει μέχρι να έρθει ο Μανόλο θες να πεις

dhmhtrhs_k - 25/5/2018 14:18

Σοβαρος ανθρωπος ο Μανολο? Μαλλον για αλλον μιλας φιλε μου η δεν παρακολουθεις αυτα που πρεπει

WhiteKeys - 25/5/2018 14:13

Φέρτε Μπεργκ και Κουρμπελη πακέτο. Και αν είναι και κάποιος στο κυλικείο του ΠΑΟ, φέρτε τον κι αυτόν.

dmn69 - 25/5/2018 14:13

Αρχίσαμε πάλι τη γκρίνια! Εγώ πιστεύω ότι με τον Ουζουνίδη θα δούμε και καλύτερο ποδόσφαιρο. Άλλωστε όπου δούλεψε ο συγκεκριμένος παρουσίασε έργο! Ας τον υποδεχτούμε λοιπόν κι ας τον κρίνουμε από το έργο του!

Kostas38 - 25/5/2018 14:13

Με Μαρίνο θα μπούμε νέο γήπεδο και θα αρχίσουμε τα σερί πρωταθλήματα.Ο τίγρης έχει μάτι ξέρει τι διαλέγει. Στον ΠΑΟ απλήρωτοι και ειδικά πέρυσι τον σφαξανε κύπελλο πλέι οφ ήταν πρώτος έμας μας κέρδισε, να μην πω φέτος Καραϊσκάκη με 10 ισοφάρισε γαύρο. Με Χιμένεθ φέτος θα πηγαίναμε χαλιά γιατί η ρεντα κάποτε τελειώνει. Ο Χιμένεθ ποτέ δεν διάβασε σωστά αγώνα ο τίγρης το πήρε το πρωτάθλημα με τους παίχτες που έφερε.

MONOKITRINO - 25/5/2018 14:13

Πιστεύω στον Μαρίνο.

Σωστή κίνηση από την ΑΕΚ.

Νομίζω ότι θα είμαστε πολύ χαρούμενοι στο τέλος της χρονιάς.

stratos1924 - 25/5/2018 14:11

ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΉ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ,Η ΑΕΚΑΡΑ ΜΑΣ ΘΕΛΕΙ ΕΝΑΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΉ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΊ ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΔΕΝ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΜΑΓΟ,ΑΠΛΑ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΉ,ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΛΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΉΠΟΤΕ ΟΥΖΟΥΝΙΔΗΣ(ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΑΖΩ ΛΙΓΟ ΨΗΛΌΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΑΙ)ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΥΡΩΔΙΑΣ(ΜΟΡΑΙΣ)ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ.ΚΑΛΟΣ Ο ΜΑΝΩΛΟ(ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΛΛΉΜΑΤΑ ΤΟΥ)ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΛΑΨΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΓΡΆΦΕΙ!!!!

New England Patriots. - 25/5/2018 13:53

ΦΕΡΕ ΤΟ ΜΠΕΡΓΚ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΤΑ ΤΣΙΜΕΝΤΑ

nick_aek_21 - 25/5/2018 14:07

Ο Μπεργκ στα 3 πρωτα χρονια του με το παο ειχε 15-13-15 γκολ στο πρωταθλημα κ οταν εβαλε τα 22 η μονη προταση ηταν απο την Αραβια σε μια εποχη που ο παο πουλαγε για να σωθει δεν υπηρχε μια σοβαρη ομαδα να τον παρει.Μια χαρα παιχτης ειναι αλλα δεν ειναι για 2εκ το χρονο κ αλλα 2 στην ομαδα.


Υπαρχουν ΠΟΛΥ καλυτερα φορ κ σε καλυτερη ηλικια αν η ΑΕΚ εχει σκοπο να δωσει συνολικα 8εκ κ βαλε

AEK_gia_panta2 - 25/5/2018 14:17

Ο Μπεργκ είναι ο καλύτερος σκόρερ που πέρασε από την Ελλάδα την τελευταία πενταετία. Με χαώδη διαφορά από του2 υπόλοιπους.

santoRini21AEK - 25/5/2018 14:00

Του εχει γινει επισημη προταση να ξερεις...οπως κ στον φετφα..ο μπεργκ περιμενει τι θα γινει στα διοικητικα του βαζελα ..γι αυτο δεν εχει απαντησει..

Chiko21 - 25/5/2018 14:06

και εγώ τελευταία ακούω πολυ για Μπεργκ και απο εβδομαδα θα εχουμε εξελίξεις σε αυτό

Savvas21original - 25/5/2018 14:06

Έξω απο τα γραφεία περίμενε??

acherontas1972 - 25/5/2018 14:05

Ο Ουζουνίδης είναι ήδη προπονητής της ΑΕΚ. Το θέμα τελείωσε μόλις κλήθηκε στα γραφεία της ΠΑΕ. Ευχαριστούμε τον Χιμένεθ για αυτά που μας πρόσφερε & προχωράμε με τον καλύτερο Έλληνα προπονητή. Ήρθε η ώρα νομίζω για να μείνει πολλά χρόνια ένας Έλληνας στον πάγκο μιας μεγάλης ομάδας. Και θα ήμαστε πάλι εμείς που θα τους ισοπεδώσουμε όλους εντός γηπέδου πρωτάθλημα,κύπελλο,Ευρώπη & εκτός (προπονητήριο, γραφεία ΠΑΕ, Αγια Σοφια)... Συνέχεια
ΑΕΚΑΡΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

gman - 25/5/2018 14:05

Συμφωνώ..να φέρει Μπεργκ και θα τα ξεχάσουμε όλα!Πιστεύω θα έρθει να το θυμηθείτε κάτι παίζει κ εκεί..Καλός ο Μανόλο παιδιά αλλά είχε άστρο και παιχταράδες που τον ξελάσπωσαν ΠΟΛΛΕΣ φορές..μην το ξεχνάμε αυτό, δεν πήραμε πρωτάθλημα από τις ''προπονητικές του εμπνεύσεις'' χωρίς να μπω σε λεπτομέρειες και χωρίς ασφαλώς να απαξιώνω τη συμβολή του.. Μαρίνος μπορεί να φτιάξει ομάδα προπονητή

vagner21 - 25/5/2018 14:02

δεν λέμε ότι δεν θα τα πάει καλά ο Μαρίνος . Μπορεί να τα πάει και καλύτερα απο τον Μανόλο . Όταν όμως έχεις μια πετυχημένη συνταγή και την χαλάς , αν μη τι άλλο σε ποιάνει μια ανασφάλεια . Ελπίζω η διοίκηση να ξέρει καλύτερα! Μανόλο θα είσαι πάντα στην καρδιά μας , η αχαριστία δεν ταιριάζει στον Αεκτζή , Μαρίνο καλώς όρισες !

epitoukanapeos21 - 25/5/2018 14:02

Τωρα θα δοκιμαστει στην πιεση. Οταν εισαι στον παναθηναικο με στοχο την παραμονη και σε θεωρουν ηρωα που απλα δεν εγκαταλειπεις την ομαδα τα πραγματα ειναι απλα. Ηρθε η ωρα για πρωταθλητισμο. Ας τον τσεκαρουμε και βλεπουμε. Η μαγκια ειναι να κερδισει τα αποδυτηρια. Προπονητικα νομιζω οτι αντεχει. Εδω οι αλλοι εχουν τον γυπα τον λουτσεσκου.

AgainstALL - 25/5/2018 14:00

πηραμε τον ραβουση

AEK_gia_panta2 - 25/5/2018 13:59

Εμένα το μόνο μου σχόλιο είναι ένα: ΑΕΚ ΓΕΡΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΞΑΝΑ! Συν κύπελλο...Συν ομίλους Τσάμπιονς Λιγκ.

vjp211975 - 25/5/2018 13:58

Πριν ποσα χρονια Ελληνας προπονητης πηρε πρωταθλημα με φουλ σεζον στον παγκο;

revans21 - 25/5/2018 13:57

Ο ΜΑΡΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ Ο ΤΙΓΡΗΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΠΙ ΤΩ ΠΛΕΙΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΧΑΜΗΛΟ ΜΠΑΤΖΕΤ ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΗ ΠΕΙΘΑΡΧΕΙΑ

AEK_gia_panta2 - 25/5/2018 13:42

Υπενθύμιση: ο Μαρίνος είχε πάρει την ταυτότητα του Μανόλο προπερσι στο ΑΕΚ-παο 2-3. Τότε βέβαια με ισάξιες ενδεκάδες οι 2 ομάδες. Αν θυμάστε μπήκαμε κοιμισμένοι και μας έκαναν μπάλα. Μετά τρέχαμε και με τα χίλια ζόρια ισοφαρίσαμε, ώσπου φάγαμε γκολ.

vagner21 - 25/5/2018 13:47

αν θέλουμε όμως να είμαστε δίκαιοι , ο ΠΑΟ πήγε να χάσει παιχνίδι που προηγήθηκε 0-2. Στο 2o ημίχρονο το γήπεδο κατηφόρισε!

lennon21 - 25/5/2018 13:55

Φίλε μου έχεις δίκιο...αλλά για να τα λέμε όλα κατηφόρισε μεν το γήπεδο στο Β ημίχρονο....αλλά με ένα τουλάχιστον αμφισβητούμενο πέναλτι και ένα οριακό οφσάιντ του Πέκχαρτ . Στο Α ημίχρονο ο βάζελος ήταν η καλύτερη ομάδα που εμφανίστηκε αντίπαλός μας στο ΟΑΚΑ τα τελευταία 3 χρόνια.

vagner21 - 25/5/2018 14:13

δεν κρίνω το αποτέλεσμα ή αν η΄ταν ή όχι οφσάιντ , κρίνω την αγωνιστική συμπεριφορά του ΠΑΟ στο 2° ημίχρονο , για να φτάσω στην επιρροή του Μαρίνου στο παιχνίδι του .

lennon21 - 25/5/2018 14:26

Νομίζω πως η επίδραση του Μανόλο κατά τη διάρκεια του 90 λεπτου είναι εξαιρετική.. Από την άλλη η σημερινή εξέλιξη αντί να φέρει γκρίνια και εσωστρέφεια μάλλον συγκρατημένη αισιοδοξία φέρνει. Κάτι που σημαίνει πως ο μέσος οπαδός - φίλαθλος αναγνωρίζει το Μανόλο αλλά πιθανότατα ήθελε κάτι παραπάνω. Δεν ξέρω αν μπορεί να μας το δώσει ο Ουζουνίδης..πάντως δεν είναι επιλογή από πανέρι...θα κριθεί και αυτός. Κατά τα άλλα ελπίζω σε ανανέωση Βράνιες και ίσως σε ανάσταση Κλωναρίδη και Άνταμ.

Napolitanos21x5 - 25/5/2018 14:00

Το πρωτο ημιχρονο ηταν για 0-3 (τουλαχιστον). Αν ηταν 0-3 και οχι 0-2 το πιο πιθανο ηταν να φαμε κι αλλα. Οπως και φετος με τον μπαοκ στον τελικο το 0-2 μας ''κολακεύει''.

petross21 - 25/5/2018 13:57

Καλά και φέτος ας μην έβγαζε ο Μπάρκας του Κουλιμπαλί και θα σου λέγα εγώ αν θα το παίρναμε το ματσάκι

DarthVaderAEK - 25/5/2018 13:53

Όλοι έχουμε αμφιβολίες σε μια αλλαγή αλλά εδώ έχουμε ένα άνθρωπο που άντεξε τα χειρότερα στο ΠΑΟ και έπαιξε και μπάλα. Επίσης φοράει παντελόνια.....

Αφήστε τον να κάνει τη δουλειά του και μετά κρίνουμε όλοι μαζί....

Επίσης εμπιστευτείτε λίγο το Μελ κάτι ξέρει....

nick_aek_21 - 25/5/2018 13:57

Ειναι 2 διαφορετικα πραγματα η κατασταση του παο με αυτη της ΑΕΚ βασικα ειναι το ασπρο με το μαυρο.


Το οτι κρατησε μια ομαδα ορθια κ σε σχετικα καλη κατασταση ενω ειναι ολοι απληρωτοι δεν σημαινει κ οτι θα μπορει να αντεξει τη πιεση η το οτι ειναι στο επιπεδο μιας ΑΕΚ που θελει παλι το πρωταθλημα το κυπελλο και Ευρωπη.Το σιγουρο ειναι οπως λες οτι φοραει παντελονια κ σαν ανθρωπος κ χαρακτηρας... Συνέχεια ειναι τρομερος.

aekbasket1 - 25/5/2018 13:57

Ρε παιδιά ήρεμα. 1. Ευχαριστούμε Μανόλο 2. Έπαιρνε τα περισσότερα στη λίγκα 3. Έκανε καλή δουλειά, αλλά βοηθήθηκε από πολλούς και πολλά για να πετύχει. 4.Δε θέλει, οκ 5. Θέλουμε προπονητή να ξέρει την ομάδα και άμεσα. 6. Διαθέσιμος ο καλύτερος έλληνας και ίσως ο καλύτερος στην ελλάδα 7.Έχει δουλέψει με Μάνταλο, Μπακασέτα, Χουλτ, Κλωναρίδη 8. Τι συζητάμε? 9. Είναι δώρο ο ουζουνίδης και θα το θυμηθείτε πολλοί από σας που κράζετε

SaRdaNapaLos21R - 25/5/2018 13:55

Μην ακούσει τίποτα του στυλ 512 μικτά φοβάμαι........

Juggler - 25/5/2018 13:55

Το θετικο συμφωνουμε η οχι με τον Μαρινο ειναι οτι κλεινει αμεσα!Γνωριζει την ομαδα και το πρωταθλημα ,ο προεδρος τον θελει!Φερε Μπεργκ για φορ,Κουρμπελη στα χαφ και δυο παικταραδες στα εξτρεμ και ψαξτε τον δευτερο παλι!Παμε ΑΕΚ!

kormike85 - 25/5/2018 13:55

νομίζω ότι θα παίξουμε πιο στρωτό ποδόσφαιρο και κυριαρχικό. από την άλλη χάνουμε τη προσαρμοστικότητα και το refuse to lose του μανώλο. γενικά έπρεπε ο μανόλο να κάτσει για να δούμε αν μπορεί να πάει την ομάδα ένα βήμα παραπέρα. τέσπα προχωράμε νομίζω για την ομαλή μετάβαση της ομάδας είναι ότι πρέπει ο μαρίνος.

borsalino911 - 25/5/2018 13:55

Κοιμηθηκαμε με μανολο και προσευχές για Όχι άλλο αντιποδοσφαιρο και ξυπνήσαμε με Μαρίνο και προοπτική μπαλαρας !! Υποθετοοοο !! Πρόεδρε στείλε μας στα ουρανια

costasps21 - 25/5/2018 13:55

μια προσωπικη αποψη προς αυτους που αμφισβητουν τον ουζουνιδη:

αν με το καλο ερθει του χρονου θα τριβετε τα ματια σας με το ποδοσφαιρο που θα παιζει η ΑΕΚΑΡΑ!!!

revans21 - 25/5/2018 13:54

ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΝΟ ΗΘΕΛΕ ΤΟΝ ΜΑΡΙΝΟ ΠΗΡΕ ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΤΙΓΡΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΥΣΗ ΑΝΑΓΚΗΣ.

Bazookas - 25/5/2018 13:51

Και ξαφνικά μετά την χτεσινή βροχή βγήκαν τα σαλιγκάρια και έχουν άποψη για την περίπτωση Χιμένεθ. Όλοι αυτοί που την φετινή χρονιά τον απαξίωναν καθημερινά με κάθε μαλακία που ακούγαμε και διαβάζαμε. Τώρα που έφυγε τον αποθεώνουν. Εγώ από την πλευρά μου θα πω καλή επιτυχία ευχαριστώ για αυτά που πρόσφερες στην ομάδα μας αλλά η ΑΕΚ είναι πάνω από όλους. Αφήστε λοιπόν την μίρλα και την γκρίνια και κοντά στην ομάδα και μιλάω για τους κανονικούς Αεκτζήδες. Για διάφορους γιαλαντζίδες... Συνέχεια που λένε τα δικά τους ας ποστάρουν κανένα απόκομμα εισητηρίου και μετά ας κάνουν υψηλή κριτική. Τα ίδια λεγανε και πέρυσι τέτοια εποχή και τον χειμώνα ψάχναμε να τους βρούμε. Το ίδιο θα γίνει και φέτος γιατί έρχετε βαρυς χειμώνας και πάλι θα κρυφτυτε στα καβούκια σας. Όσο για το νέο προπονητή με το καλό να έρθει και θα έχει την στήριξη όλων των κανονικών ΑΕΚΤΖΗΔΩΝ. Και την καινούργια χρονιά σίγουρο θα είμαστε καλύτεροι το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω. Όσο για τους υπόλοιπους μπορείτε να γίνετε Λας Πάλμας λόγω Μανόλο οι Ολυμπιακοί λόγω Χριστοδουλόπουλου.

neostigris - 25/5/2018 13:47

αν μεινη μεχρι χριστουγενα στη παλμας ο χιμενεθ χανω 1000 ευρω εγω ηθελα αλλαγη προπονητη ας ειναι και ο ουζουνιδης παιζει καλα αντεπιθεσεις

BlackKnight - 25/5/2018 13:50

Η ΑΕΚ δεν είναι μέγεθος για να παίζει με αντεπιθέσεις.

Cyrano - 25/5/2018 13:57

Το θες κι αυτό το στυλ παιχνιδιού φίλε ιδιαίτερα για την Ευρώπη. Η ομάδα πρέπει να δουλέψει το transition για να βρίσκει εύκολο γκολ.

aektzisgnisios9_11 - 25/5/2018 13:50

ΠΑΙΔΙΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΞΟΔΕΥΟΥΜΕ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ,ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ ΠΑΙΧΤΑΡΑ.

Okonski21R - 25/5/2018 13:50

Αν αποφασιστει να ειναι ο Ουζουνιδης ο διαδοχος του Μανολο, εγω υποχρεουμαι να τον στηριξω και να τον κρινω απο τη δουλεια του. Οποιος ειναι στην ΑΕΚ δε μπορει να ναι εχθρος μας και να δεχεται κριτικη χωρις να εχει καν δειξει δειγμα της δουλειας του. Και ο Μητρογλου να ερχοταν εγω θα τον στηριζα. Η προσωπολατρεια εχει λαβει τελος για μενα εδω κ δεκαετιες.

MinO21 - 25/5/2018 13:49

ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ.... ΑΦΗΣΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ... ΚΑΛΩΣ ΝΑ ΟΡΙΣΕΙ Ο ΟΥΖΟΥΝΙΔΗΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΕ ΜΕ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΟΥΣΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΣΕ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑ

nick_aek_21 - 25/5/2018 13:43

Γιατι αυτη η ομαδα οταν κανει ενα βημα μπροστα κατακτηση κυπελλου κ πρωταθλημα κανει 2 βηματα πισω ?Κετσπαγια Μοραις κ τωρα Ουζουνιδης.

Δηλαδη σε ολο το πλανητη μονο ο Ουζουνιδης υπαρχει η μηπως πιαστηκαν απροετιμαστοι?

BlackKnight - 25/5/2018 13:49

Και το 1992 που πήραμε το 1ο από τα 3, πάλι χαμός. Έφυγαν το καλοκαίρι ο Μπατίστα και ο Σαββίδης. Ήρθαν αν θυμάμαι καλά, Μητρόπουλος, Σλίσκοβιτς, Αγορογιάννης. Αλλά τότε είχες Μπάγιεβιτς και τον Δεκέμβρη χτύπησες Τσιάρτα και Κοπιτσή.

Anna1110 - 25/5/2018 13:49

Θέλω μπεργκ Τώρα....

aristos - 25/5/2018 13:48

βαλε υπογραφαρα αγοραρε

NightKing21 - 25/5/2018 13:47

Μου είχε κάνει εντύπωση ότι στα ματς με την ΑΕΚ είχε κάνει πολύ αξιοπρεπείς δηλώσεις, παρότι θα μπορούσε να τα ρίξει στη διαιτησία. Επίσης παρέμεινε στον ΠΑΟ στα δύσκολα, ενώ κανένας δεν θα μπορούσε να τον κατηγορήσει αν έφευγε και έφτιαξε αξιοπρεπή ομάδα.

orbon - 25/5/2018 13:42

Καλή τύχη! Αν και ήθελα προπονητή με εμπειρία πρωταθλητισμου, στηρίζουμε την απόφαση της διοίκησης. Ευχαριστούμε Μανόλο, καλώς ήρθες Μαρίνο.

Notorious - 25/5/2018 13:45

Προπονητης με εμπειρια πρωταθλητισμου απο σοβαρο τουλαχιστον πρωταθλημα,δεν προκειται να ερθει στην ψωροκωσταινα εκτος αν ταξεις λαγους με πετραχειλια.Οπως το βλεπω εγω το πραγμα η προσληψη Ουζουνιδη στην ομαδα ειναι μια κατασταση win-win γιατι και ο Ουζουνιδης θα εχει την διψα να αποδειξει τι αξιζει σε μια ομαδα πρωταθλητισμου και διοικητικης ηρεμιας και οι παικτες της ΑΕΚ,κυριως οι Ελληνες θα βγαλουν το 100%,κατι που απεδειξε οτι ειναι καλος στο να κανει ο Μαρινος στον ΠΑΟ.Καλη... Συνέχεια τυχη και σε εκεινον και στην ομαδα και σε εμας,στηριξη και μονο στηριξη.

v58AEK - 25/5/2018 14:03

Αδελφέ, μια παρατήρηση. Στο βάζελο δεν ήταν μόνο οι ΄Ελληνες που τον στήριξαν αλλά και οι ξένοι, παρά τα τόσα προβλήματα. Ευελπιστούμε σε μας χωρίς κανένα πρόβλημα, να διατηρήσει άριστο κλίμα στην ομάδα.

Notorious - 25/5/2018 14:10

Συμφωνω φιλε,δεν αντιλεγω.Απλως μπροστα σε εναν σοβαρο Ελληνα προπονητη,απτην στιγμη που διαθετεις σοβαρους Ελληνες παικτες και ελληνικο κορμο,ο Ουζουνιδης θα δινει ενα extra boost σε αυτην την ομαδα.

kitrinomaurosvolos - 25/5/2018 13:43

Εχουν οι παικτες κ η διοικηση εμπειρια πρωταθλητισμου, κ του χρονου πρωτοι θα μαστε μονο αεκ

petran365 - 25/5/2018 13:45

Ελεος...

Anakasa21 - 25/5/2018 13:45

Θα δείξει πως θα πάει το πράγμα από το τι παίχτες θα ζητήσει και πως θα τα πάει στην Ευρώπη. Μέχρι τότε ψυχραιμία, υπομονή και στήριξη.


Υ.Γ. Όχι που θα μας άφηνε η ΑΕΚΑΡΑ να περάσουμε ήσυχα ένα καλοκαιρι

tarli - 25/5/2018 13:45

Ο χιμενεθ έφυγε ο ουζουνίδης ήρθε και η καλύτερος παίχτης του βασελου έρχεται......

leon21 - 25/5/2018 13:39

Το καλυτερο θα ηταν να μεινει η ομαδα οπως ακριβως ητανε.Και με Λαζαρο και με Χιμενεθ και με Αραουχο.Θα φανει στη πορεια αν οι επιλογες που εγιναν ηταν σωστες.Η ΑΕΚ ειναι πανω απο ολα.Η ομαδα θελει καλη ενισχυση και στηριξη του προπονητη.Τα αποτελεσματα θα δειξουν...

Aekmiazoi - 25/5/2018 13:44

αδελφε ακομα δεν καταλαβες ....δεν κρατας με το ζορι κανεναν ...ειπε ο Μελοτι οποιον θελουμε το κραταμε αρκει βεβαια να θελει και ο άλλος αλλοιως τα κουβαδακια σου και σπιτι

cos@nostr@я²¹ - 25/5/2018 13:39

Το μόνο κακό που έφυγε ο Χιμένεθ είναι ότι θα κρατήσει και τον αραούχο στη Λας Πάλμας Κατά τα άλλα ο Μαρίνος Θα φτιάξει καλύτερη ομάδα και εδώ θα είμαστε

SoloAek21 - 25/5/2018 13:44

Αδερφε cos@nostr@я²¹ το Αραουχο να τον περιμενεις στην Αγια Σοφια θα ειναι ενα απο τα πολλα δωρακια που ετοιμαζει ο Μελισσαν

AekFirst - 25/5/2018 13:44

Μελισσανίδης : Καλώς ήρθες.

Ουζουνίδης : Που υπογράφω;

Μελισσανίδης: Να μιλήσουμε πρώτα το οικονομικό.

Ουζουνίδης: Βάλε ότι θέλεις.

Μελισσανίδης: Ο άνθρωπος μου.

George_Patra - 25/5/2018 13:44

Με ουζουνιδη που ξερει να κραταει τα αποδυτηρια (φανηκε απο τον διαλυμενο παναθηναικο), με τους καλυτερους γιατρους, με προεδρο τιγρη,

ελπιζω με 3-4 μεταγραφαρες (πχ κουρμπελη, φορ γκολτζη) η αρρωστια παει για τον νταμπλ!

τιγρη οποιον και να φερεις εμεις σε εμπιστευομαστε....

chrisap75 - 25/5/2018 13:44

Το καλό με τον Μαρίνο είναι οτι θα αναδείξει και πιτσιρικάδες από την ακαδημία που τόσο έχει ανάγκη η ομάδα για κάλυψη θέσεων και (επιτέλους!) να μπούμε και στην λογική προωθήσεων-πωλήσεων ταλέντων

Cristiano_ronaldo21 - 25/5/2018 13:42

Καλως να ερθει..ελληνας και φιλοδοξος πιστευω μας κανει!και περισυ ειδικα αλλα και φετος που ειδα τον παο στο οακα απτο γηπεδο ηταν στημενος αψογα,περισυ που μας κερδισε ηταν η καλυτερη ομαδα που ειδα να περναει απτην εδρα μας..ενα αρνητικο που θυμαμαι ηταν με την μπιλμπαο που ενω κερδιζε και επαιζε καλα στο εντος δεν εκανε καποιες αλλαγες να θωρακισει το παιχνιδι..πιστευω θα πετυχει..

verjichris - 25/5/2018 13:42

Ότι έγινε έγινε... Χιμένεθ σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, που μας πηγές πάλι στην κορυφή. Πραγματικά δεν με νοιάζει ποιος φταίει που συνεχίζουμε χωριστά... Απ την άλλη τώρα εύχομαι καλή επιτυχία στον Κο Ουζουνιδη κ ας τον στηρίξουμε όλοι μας... ΜΌΝΟ ΑΕΚ!!!

aek_os_thanato - 25/5/2018 13:38

σιγουρα καλυτερος του Χιμενεθ θα πω εγω.

αλλα μπορουμε καλυτερο προπονητη. γιατι τετοιος πανικος?

ntaekara - 25/5/2018 13:41

Πανικος ? Μονο ως πανικος δεν μοιαζει η κινηση φιλε μου... κ αν νομιζεις οτι ενας προπονητης υπογραφει σε μια ομαδα μεσα σε 2-3 ωρες κανεις μεγαλο λαθος... Σιγουρα αυτη η κινηση προετοιμαζοταν απ την ΑΕΚ καιρο τωρα...

aek_os_thanato - 25/5/2018 13:45

μπορει να μην ειναι η σωστη λεξη. ηθελα να πω 1-2 μερες θα χαθει ο κοσμος αν ειναι να βρουμε καποιον καλυτερο απο το εξωτερικο? απο Χιμενεθ καλυτερος ειναι παντως ο Μαρινος.

Aekmiazoi - 25/5/2018 13:41

δεν θα αργησουν !!!!!!

politissokr - 25/5/2018 13:41

Μακάρι να ειναι ο προπονητής της ομάδας στην ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ...

v58AEK - 25/5/2018 13:41

Στήριξη και απογείωση. Μαρίνο καλοσώρισες στην ΑΕΚΑΡΑ.

SoloAek21 - 25/5/2018 13:40

Πανε σφαιρα... Τον προτιμω απο κατι αλλους μυρωδιαδες

alex_symis_chalkida - 25/5/2018 13:39

Ναι ρε Μαρίνο! Θετική κινηση για την ΑΕΚ! Επαιζε μπαλαρα και ο Παο περσι και ο Πανιώνιος!

delibasicdaddy21 - 25/5/2018 13:39

Ο πολύς ενθουσιασμός ελπίζω να μας βγει σε καλό, στηρίζουμε αυτή τη στιγμή 100% τον Μαρίνο που έχει δείξει πολλά καλά και ελπίζουμε να δείξει άλλα τόσα! Τίγρη βούλωσε τα στόματα όσων σε αμφισβητούν για το όποιον θέλουμε τον φέρνουμε και τον κρατάμε! Φέρε ότι καλύτερο έχει έρθει στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια(συνδυασμός value for money/καλής ηλικίας/ταλέντου) και κάνε μας τρελούς

aekkerkyra21 - 25/5/2018 13:39

Και ξέρετε εσείς οι αεκτζηδες του πληκτρολογίου.. με την πρώτη στραβή στην πυρα..!!

Bashoulio - 25/5/2018 13:39

ΑΝΤΕ ΡΕ ΤΙΓΡΗ ΨΕΚΑΣΤΕ ΣΚΟΥΠΙΣΤΕ ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ...ΤΙ ΖΟΥΜΕ ΑΔΕΡΦΙΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΕΚ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ!!!

Mitsakos11 - 25/5/2018 13:38

Το μόνο που θέλω είναι να ρίξει πολλή δουλειά στη φυσική κατάσταση, όπως ο Χιμένεθ.Κατά τ άλλα τον εμπιστεύομαι.

Napolitanos21x5 - 25/5/2018 13:38

Απο αυριο ΜΕΤΑΓΡΑΦΑΡΕΣ. Ουζουνιδη ζητα παικτες, Μελ φερτους!

MonoAEKoRidallos21 - 25/5/2018 13:38

Τσακ μπαμ!ολοι θελουν με 1000 την ΑΕΚΑΡΑ μας

QQ21 - 25/5/2018 13:38

παμε γερα ΑΕΚΑΡΑ

aek_meteo - 25/5/2018 13:37

Πωπωωω, πιάνουμε ταχύτητες φωτός... :P

Josereyes - 25/5/2018 13:37

Μπραβο ρε σειςς!

ΕΠΟΜΕΝΟ