Quantcast
207 ΣΧΟΛΙΑ

«Πιστόλι» ο Τόμας, «καθάρισε» τον Πανιώνιο

Ο Τσέχος, με δύο προσωπικά γκολ (γκολ της χρονιάς το πρώτο), χάρισε τη νίκη στην ΑΕΚ, που έπαιζε με παίκτη λιγότερο - Το aek365 είναι στο Στάδιο και σας μεταφέρει παραλειπόμενα και LIVE το παιχνίδι

ΣΟΥΠΕΡ ΛΙΓΚΑ 29η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ

ΑΕΚ - ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ: 2-0

ΓΗΠΕΔΟ: ΟΑΚΑ

ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Γιάχος

Επέστρεψε στο (άδειο) ΟΑΚΑ η ΑΕΚ, επέστρεψε και στις νίκες. Η Ένωση, παίζοντας παιχνίδι κυριαρχίας απέναντι στον Πανιώνιο, με υπομονή και σωστή ανάπτυξη, κατάφερε να επικρατήσει με 2-0 και ενώ αγωνιζόταν με παίκτη λιγότερο, εξαιτίας της κόκκινης κάρτας που δέχθηκε ο Μιγκέλ Κορδέρο (στο 70’). MVP, ο Τόμας Πέκχαρτ, ο οποίος μαζί με τον Μπαρμπόσα που πέρασαν μαζί στο γήπεδο στο 68’ άνοιξαν την άμυνα των γηπεδούχων, με τον Πορτογάλο να δημιουργεί και τον Τσέχο να σκοράρει. Μάλιστα, το πρώτο τέρμα του Πέκχαρτ, είναι αναμφίβολα το γκολ της χρονιάς (εναέριο τακουνάκι στην κίνηση).

Ωστόσο, από το αποψινό παιχνίδι, πλην της νίκης και των δύο γκολ του Πέκχαρτ, θα πρέπει να επισημανθεί η επιστροφή της… κανονικής ΑΕΚ. Μιας ομάδας που είχε συνοχή σε όλες τις γραμμές, καλή κυκλοφορία μπάλας, που δεν εκβίαζε το γκολ, αλλά το έψαχνε με σωστή ανάπτυξη, από άξονα και άκρα, ενώ δε κινδύνευσε σοβαρά σε κανένα σημείο του αγώνα, απέναντι σε έναν αντίπαλο που δεν αποκλείεται να τον βρει στο δρόμο της και στα playoffs (αν αλλάξει η πρωτόδικη απόφαση για την αδειοδότηση). Μήνυμα άκρως αισιόδοξο για τη συνέχεια.

Και μάλιστα, η νίκη επί του Πανιωνίου θα μπορούσε να είχε έρθει πολύ πιο εύκολα, αν από την αρχή του ματς στην κορυφή της επίθεσης υπήρχε ένας «κανονικός» φορ περιοχής. Άλλωστε, ο Πογιέτ έχει δοκιμάσει τα πάντα για αυτή τη θέση και φαίνεται πως ο Πέκχαρτ είναι ό,τι καλύτερο διαθέτει αυτή τη στιγμή στο ρόστερ της η Ένωση, με δεδομένης της αγωνιστικής κατάστασης του Τζιμπούρ, αλλά και του Αραβίδη, που δεν είναι φορ περιοχής. Και ο Τσέχος το απέδειξε, παίζοντας για 25 λεπτά (μαζί με τις καθυστερήσεις) και πετυχαίνοντας δύο γκολ.

Το ματς

Με 4-2-3-1 παρέταξε την ΑΕΚ ο Γκουστάβο Πογιέτ, μία διάταξη που έχει χρησιμοποιηθεί ελάχιστα από τον Ουρουγουανό τεχνικό και ήταν προσαρμοσμένη κυρίως λόγω της απουσίας του Σιμόες. Ωστόσο, το σύστημα βοήθησε να δούμε μία πιο επιθετική και σαφώς καλύτερη εικόνα από τα προηγούμενα δύο παιχνίδια. Με τον Μάνταλο στο δεξί άκρο της επίθεσης, τον Βάργκας στο αριστερό και τον Μπουονανότε σε ελεύθερο ρόλο πίσω από τον Αραβίδη, από νωρίς η Ένωση έδειξε διαθέσεις να πιέσει στο μισό γήπεδο τον Πανιώνιο και να πετύχει ένα γρήγορο γκολ.

Και αφού κατάφερε να περιορίσει αισθητά την επιθετική γραμμή των φιλοξενούμενων, που απείλησαν μία και μοναδική φορά με ένα σουτ του Μπακασέτα στο 43’ (στον Πανιώνιο ακυρώθηκε σωστά γκολ στο 23’ με τον Ασναριφάντ να είναι σε θέση οφσάιντ), προσπάθησαν να δημιουργήσουν επικίνδυνες καταστάσεις μπροστά από τα καρέ του Διούδη, πάντα με καλές συνεργασίες και όχι εκβιάζοντας ένα γκολ. Για πρώτη φορά συνέβη στο 8’ όταν ο Μπουονανότε συνεργάστηκε όμορφα με τον Βάργκας και τον Ντίντακ, ο Ισπανός μπήκε στην περιοχή από τα πλάγια, «έσπασε» τη μπάλα στον Αργεντινό, όμως το σουτ του στην κίνηση έφυγε ελάχιστα άουτ.

Με τους Ντίντακ και Γκάλο να παίζουν συνεχώς στο δεύτερο μισό του γηπέδου, η ΑΕΚ μπορούσε να ανοίξει τον Πανιώνιο, ωστόσο οι σέντρες που επιχειρήθηκαν, δεν είχαν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Ωστόσο, η ΑΕΚ κράταγε καθηλωμένους τους φιλοξενούμενους στην περιοχή τους, για να φτάσουμε στο 28’ και στη μεγαλύτερη φάση του αγώνα. Ο Γιόχανσον, μέσα από την περιοχή και πάλι από υπέροχο συνδυασμό ανάμεσα σε Μπουονανότε και Αραβίδη, επιχείρησε ένα πρώτο σουτ που σταμάτησε σε σώματα, ενώ στην επαναφορά το δεύτερο σουτ του το σταμάτησε το οριζόντιο δοκάρι.

Η ΑΕΚ με υπομονή και σωστή ανάπτυξη, τόσο από τα άκρα όσο και από τον άξονα, κατάφερνε να φτάσει στην περιοχή του Πανιωνίου, παρά την πολυπρόσωπη άμυνα των φιλοξενούμενων. Και μπορεί το γκολ στο πρώτο μέρος να μην ήρθε τελικά, ωστόσο η Ένωση έδειξε σαφέστατα βελτιωμένη εικόνα συγκριτικά με τα παιχνίδια απέναντι σε Παναιτωλικό και Καλλονή.

«Χρυσές» αλλαγές και γκολάρα Πέκχαρτ

Όπως ολοκληρώθηκε το πρώτο μέρος, έτσι ξεκίνησε και το δεύτερο. Με την ΑΕΚ να έχει τον απόλυτο έλεγχο του αγώνα, να κυκλοφορεί όμορφα τη μπάλα γύρω από την -γεμάτη από πρόσωπα- περιοχή του Πανιωνίου και να αναζητά ένα γρήγορο γκολ, χωρίς ωστόσο να το εκβιάζει. Και πρώτη φορά έφτασε με αξιώσεις στο 52’ όταν την κεφαλιά του Μάνταλου εξουδετέρωσε εξαιρετικά ο Διούδης, ενώ στο 58’ ήρθε μία ακόμα μεγάλη ευκαιρία για την Ένωση. Ο Γκάλο πέρασε όμορφα τη μπάλα στην περιοχή, εκεί ο Μπουονανότε ντρίπλαρε δύο παίκτες του Πανιωνίου για να βρει χώρο και να σουτάρει, όμως η μπάλα βρήκε και πάλι σε σώματα αμυνομένων και απομακρύνθηκε.

Και ενώ αμυντικά η ΑΕΚ δεν αντιμετώπιζε κανέναν κίνδυνο, επιθετικά φαίνεται να της λείπει το καθαρό μυαλό στην τελική ενέργεια. Και ο Πογιέτ βλέποντας αυτή την κατάσταση προχώρησε σε διπλή αλλαγή, βάζοντας στο γήπεδο τους Πέκχαρτ και Μπαρμπόσα, αντί των Βάργκας και Αραβίδη, αντίστοιχα. Όμως δύο λεπτά αργότερα, ο Κορδέρο δέχθηκε δεύτερη κίτρινη κάρτα και αποβλήθηκε, με τα πλάνα του Ουρουγουανού τεχνικού να περιπλέκονται.

Ωστόσο, η ΑΕΚ δεν έδειξε να… πτοείται από την συγκεκριμένη εξέλιξη και στο 72’ κατάφερε να βρει τον δρόμο προς τα δίχτυα, μετά από συνδυασμό των δύο νεοεισελθόντων ποδοσφαιριστών της. Ο Μπαρμπόσα σέντραρε από τα αριστερά, ο Πέκχαρτ πετάχτηκε στην πορεία της μπάλας και με το τακουνάκι την έστειλε την αντίθετη γωνία του Διούδη. Αμέσως ο Πογιέτ άλλαξε το σύστημα για να διασφαλίσει το σκορ, μετατρέποντας το σύστημα σε 5-3-1, βάζοντας τον Λαμπρόπουλο ως τρίτο αμυντικό.

Και με τον Πανιώνιο να βγαίνει όλος μπροστά για την ισοφάριση, χρειαζόταν μία καλή αντεπίθεση για να «σφραγίσει» το ματς. Και αυτή ήρθε στο 80’ όταν και πάλι ο Μπαρμπόσα με μακρινή πάσα βρήκε τον Πέκχαρτ, ο Τσέχος μπήκε στην περιοχή και με δυνατό σουτ -και αφού η μπάλα βρήκε στα πόδια του Τασουλή- διπλασίασε τα προσωπικά του τέρματα και της Ένωσης, κλειδώνοντας ουσιαστικά και τη νίκη. Το μόνο που έκανε ο Πανιώνιος ήταν να απειλήσει με 2 μακρινά σουτ των Μπαργκάν και Μπακασέτα, στις καθυστερήσεις του ματς, με τον Μπαρόχα όμως να κρατά ανέπαφη την εστία του. Αξίζει να σημειωθεί ότι στο τελευταίο λεπτό της αναμέτρησης, ο Μπακασέτας επιδίωξε την δεύτερη κίτρινη κάρτα, με τον Πανιώνιο να παίζει με 10 παίκτες στα τελευταία δευτερόλεπτα. 

ΟΙ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ:

ΑΕΚ: Μπαρόχα, Γκάλο, Άρθο, Κολοβέτσιος, Ντίντακ, Κορδέρο, Γιόχανσον, Μάνταλος, Βάργκας (67’ Μπαρμπόσα), Μπουονανότε (74’ Λαμπρόπουλος), Αραβίδης (67’ Πέκχαρτ)

ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ: Διούδης, Βλάχος, Πατσατζόγλου, Οικονόμου, Τασουλής, Κόρμπος (79’ Βιγιάλμπα), Σιώπης, Καθάριος (68’ Καραμάνος), Μπακασέτας, Μασούρας (75’ Μπαργκάν), Ανσαριφάντ

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΕΚ - ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ LIVE ΑΠΟ ΤΟ ΑΕΚ365 ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ

18.58 Οι δυο ομάδες κάνουν την επίσημη εμφάνισή τους

18.46 Στα αποδυτήρια οι δυο ομάδες για να ετοιμαστούν και να κάνουν την επίσημη εμφάνισή τους στον αγωνιστικό χώρο

18.25 Στο γήπεδο και ο Πανιώνιος

18.23 Στον αγωνιστικό χώρο οι παίκτες της ΑΕΚ έχουν ξεκινήσει προθέρμανση

18.20 Θυμίζουμε από την ΑΕΚ τιμωρημένος είναι ο Σιμόες και απουσιάζει από την αποστολή. Ο Πορτογάλος θα λείψει και από το ματς της επόμενης εβδομάδας με τον Λεβαδειακό εκτός έδρας και θα επιστρέψει στα πλέι οφ

17.58 Είναι... κρύο το ΟΑΚΑ γενικά, σήμερα χωρίς κόσμο και με τις εξέδρες άδειες είναι ακόμη πιο... παγωμένο. 

17.55 Εξαιρετικές οι καιρικές συνθήκες για ποδόσφαιρο στο ΟΑΚΑ 


Ευρωπαϊκό χωρίς Έλληνες δεν γίνεται! Καθημερινές Euro προσφορές, πρωτότυπα στοιχήματα & EuroNovileague με 2.020.000€*
*Ισχύουν όροι & προϋποθέσεις

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
V_Vasilis - 11/4/2016 10:09

Ωραία γκολ!!

Μπράβο του!

aencbc7 - 11/4/2016 15:17

xalarose megale, to proto to ebale kata lathos kai to deytero apo sponta.......

SergioAraujo11 - 11/4/2016 15:50

τα εβαλε?ΤΕΛΟΣ

giannis_aek - 10/4/2016 21:19

μπηκε ο μπαρμποσα και ειδαμε μια σεντρα της προκοπης..βαργκας μπουονανοτε μανταλος ολοκληρο παιχνιδι δεν μπορουσανε να κανουνε αυτο που εκανε ο μπαρμποσα σε λιγα λεπτα..το μοναδικο εξτρεμ που εχουμε ειναι ο πορτογαλλος ολοι οι αλλοι δεν κανουνε γι αυτη την θεση..

mixalis21 - 11/4/2016 14:14

Βασικα οι αλλοι δεν ειναι εξτρεμ ..

eldimo21 - 11/4/2016 13:01

Είναι περίεργο που ο Πεκχαρτ παρ'οτι ειναι επιλογη Πογετ δεν παιρνει παιχνιδια ως βασικος, ελπιζω πλεον να ειδαν εκει στην διοικηση οτι ο Τζιμπουρ δεν υφισταται ως παικτης και ο Αραβιδης ειναι απλώς ενας Αεκτζης όπως όλοι μας!!!

Θανάσης - 10/4/2016 22:36

Μπράβο στον Θωμά για τα 2 γκολ του σήμερα.Όπως φαίνεται η πρώτη μεταγραφή για τη νέα σεζόν λογικά θα είναι ο στόπερ,πρέπει να ακολουθήσει ο επιθετικός.Καλοί οι Άραβας και Πέκχαρτ,αλλά θες ένα φορ μεγαλύτερης ποιότητας αλλά και αποτελεσματικότητας.Να βάζει 20 γκολ τη σεζόν,ειδικά σ' αυτό το υποβαθμισμένο πρωτάθλημα.Μετά το εξτρέμ που θα έρθει και θα πάρει φανέλα βασικού στο σπίτι.Φάνηκε και σήμερα δεν μπορείς να παίξεις σύστημα με εξτρέμ βάζοντας τρία δεκάρια.Τη νέα σεζόν ο Μάνταλος... Συνέχεια μόνο στον άξονα πίσω από τον επιθετικό.Έπρεπε να ξεκινήσει Μπαρμπόσα βασικό.Τέλος ας μπει ένα τέλος στη παρωδία που λέγεται πλέι οφ από τη νέα σεζόν.Το λέω από τη πρώτη χρονιά διεξαγωγής τους,δίνει ένα ενδιαφέρον με περισσότερα ματς,αλλά ας μπει ένα στοπ.Σε κανένα σοβαρό πρωτάθλημα δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα.Όχι ότι είναι σοβαρό το δικό μας βέβαια.

eldimo21 - 11/4/2016 12:58

Ο Αραβιδης είναι πολύ λίγος για μια ΑΕΚ πρωταγωνίστρια, ο Τζιμπούρ πρέπει να φύγει ακόμα και τωρα και ο Πεκχαρτ να πλαισιώσει τον βασικό φορ που επιβαλεται να αποκτηθει!!!

EYΛOΓHMENOΣ ΠOY EIMAI AEK - 11/4/2016 01:30

Πιστεύω ότι τα play off γίνονται για χάρη της Νόβα.

Ίσως να υπάρχει και στο συμβόλαιο της Λίγδας με το συνδρομητικό.

Αλλιώς, όχι μόνο δεν προσφέρει τίποτα, αλλά είναι άδικο για την προσπάθεια των ομάδων επί μια ολόκληρη σεζόν (γιατί είναι άδικο αν ο 2ος έλθει 5ος ή ο 5ος 2ος), ενώ είναι επιβαρυντικό και για τους παίχτες, που δεν είναι μαθημένοι στα αγγλικά ή γερμανικά προγράμματα. Αν σκεφτούμε ότι κυρίως από... Συνέχεια τις ομάδες που είναι στις 5 πρώτες θέσεις καλούνται παίχτες στην εθνική ομάδα.


Όσον αφορά τα 20 γκολ τη χρονιά - χωρίς να θέλω να θεοποιήσω τον Πέκχαρτ - ας υπολογίσουμε τα 3 γκολ του με τον χρόνο συμμετοχής του, ...πόσο μας βγάζουν σε διάρκεια μιας σεζόν, δηλαδή 30 αγώνες επί 90 λεπτά. Όποιος δεν βαριέται ας υπολογίσει. Νομίζω θα εκπλαγεί, ...αν και τέτοια συζήτηση είναι εντελώς θεωρητική.

panelo051 - 11/4/2016 12:43

πρεπει να τους παρουμε μπακασετα και διουδη

kritikos - 10/4/2016 23:44

1ον μπραβο στον πογιετ για τις αλλαγες του ! 2 ασιστς ο μπαρμποσα και 2 γκολ ο πεκχαρτ

2ον που ειναι ολοι οι προπονηταραδες που ελεγαν για τον αμπαλο τσεχο που εχει να βαλει 2 χρονια γκολ ;; 3 εχει το παιδι σε 2 μηνες με ελαχιστο χρονο στα παιχνιδια...

προς θεου δε λεω οτι ειναι παικταρας ! αλλα τρελαινομαι απο ηδονη οταν βλεπω αυτους που τον εκραζαν χωρις να τον ξερουν να μη λενε τιποτα τωρα

mpelias - 11/4/2016 02:44

φιλε δεν ξερω γιατι τρελαινεσαι.

οσοι τον κραζαμε, ακομα δηλαδη, το καναμε οχι γιατι δεν ειχαμε πως να περασουμε την ωρα μας αλλα για το καλο της ΑΕΚ.

το παιδι σημερα εβαλε μια γκολαρα με το που μπηκε και αλλο ενα γκολ με σποντα, γιατι το σουτ πηγαινε αλλου.... Συνέχεια
δεν σημαινει ΤΙΠΟΤΑ αυτο, την δουλεια του εκανε.

του σερβιρανε 2 γκολ και τα βαλε, οπως εκανε και ο μακης 2-3 φορες.

αν παιξει απο δω και περα βασικος στα πλει-οφ και βαλει 4-5 γκολ αλλα δειξει κιολας οτι ξερει μπαλα, θα βγω και θα πω οτι εκανα λαθος που τον εκραζα και θα τον θελω για 2ο ή 3ο του χρονου αλλα μεχρι εκει.

φαινεται πως ουτε παικταρα ειναι ουτε και το ιδιαιτερο. λιγο αχαρος, λογικο για το υψος του, και πιθανοτατα καλος στο ψηλο παιχνιδι.

αν τρελαινεσαι απο ηδονη που οσοι τον κραζαμε, σημερα δεν λεμε κατι, που προφανως δεν θα πουμε αφου το παιδι μας εσωσε δεν ξερω τι να σου πω....απλα εδω μεσα πλεον ολοι περιμενουν καποιον να πει κατι για να τον κραξουμε και δεν κοιταμε την αληθεια.

kritikos - 11/4/2016 13:11

Αδερφέ το σχόλιο το αφησα απλά για να δουν ορισμένοι ότι δε θα πρέπει να καταδικαζουν κανέναν πριν την ώρα του... Ούτε και εγώ πέταξα απ τη χαρά μου όταν τον πήραμε! Δεν τον εκραξα όμως.. Και δε νομίζω πως θέλω το καλό της αεκ λιγότερο επειδή δεν το έκανα! Όσο για το 2ος ή 3ος φορ που λες με τόση σιγουριά εγώ θα σου πω να μη βιάζεσαι πάλι! Το παλικάρι δεν έχει πάρει χρόνο συμμετοχής δεν έχει κάνει προετοιμασία, ήρθε ντεφορμε και σε 2 μήνες έβαλε 3 γκολακια... Και όσο για τα γκολ του... Και τα 3... Συνέχεια σεντερφορισια γκολ με αψογες κινήσεις! Απλά το τρίτο ίσως δε θα έμπαινε χωρίς την προβολή.. Όχι ότι ήταν κακο τελείωμα! Κάτι δείχνει νομίζω

Nikos10 - 11/4/2016 02:03

Επειδη το εχουμε ξεφτυλισει το θεμα με το αν κανει ο Αραβιδης η οχι εγω θα σας κανω μια απλη ερωτηση, και εγω ΑΕΚτζης ειμαι, σας κανω να παιξω του χρονου? Το παιδι ειναι φιλοτιμο αλλα δεν κανει για μεγαλα παιχνιδια και μερικες φορες εχω αμφιβολιες και για τα μικρα, το οτι εβαλε ενα γκολ απο 'δω και απο 'κει για μενα δεν λεει τιποτα, εγω θελω καποιον να παιζει οπως παιζει ο Αραβιδης στην 'Β. Δεν νομιζω οτι ειναι ντεφορμε απλα δυσκολεψαν τα πραγματα και αυτο φενεται, το ιδιο και για τον... Συνέχεια Μανταλο που για μενα ειναι μετριοτατος.

kitrinos_21 - 10/4/2016 23:06

Σημερα ειμασταν λιγο κολυτεροι.. Αλλαζοντας το συστημα σε 4-2-3-1 φυσιολογικο ηταν να δειξουμε καποια επιθετικοτητα.. Το προβλημα ομως δεν ειναι η αλλαγη του συστηματος η ο προπονητης.. Το βασικο προβλημα παραμενει να ειναι το υλικο που εχεις και κυριως σε καποιες συγκεκριμενες θεσεις.. Το οτι ενας παικτης που φετος ειχε μια ασχημη χρονια με ελάχιστα παιχνιδια και ερχεται στην ομαδα τον δεκεμβρη εχοντας παιξει ελαχιστα ως τωρα.. μπαινει την στιγμη που μενουμε με δεκα και σε λιγα λεπτα... Συνέχεια σου βαζει δυο γκολ.. εκεινη την στιγμη σε πιανει θλίψη και αναρωτιεσαι πως ειναι δυνατον και με ποιο σκεπτικο αφησαν την ΑΕΚ στη χρονια της επιστροφης να παιζει με επιθετικους που μπορει να ειναι και οι χειροτεροι της κατηγοριας.. το ιδιο ακριβως ισχυει και για το κεντρο της αμυνας ασχετα αν το συστημα και η διαταξη που τους στηνει ο πογιετ καπως μασκαρευει το προβλημα.. Πολλοί λενε για τις λιγες μπαλιες που παιρνουν οι επιθετικοι μας.. ξεχνωντας οτι την μπαλια την δειχνει ο επιθετικος με την κινηση του.. Το οτι η γνωμη μου ειναι οτι η ΑΕΚ δεν εχει κανονικους επιθετικους.. αυτο ακριβως εννοω.. οτι δεν ξερουν και δεν εχουν την κινηση του επιθετικου.. ο πενκαρτ δεν μας εχει δωσει ακομη αφορμη για να τον κρινουμε αρνητικα.. μακαρι το παιδι να μας δωσει λυσεις τωρα που μας χρειαζονται.. μανταλε προσπαθησε να ξανακερδισεις την εμπιστοσυνη μας και τον θαυμασμο μας.. Δες τον φορτουνη.. την εξελιξη του και το πρωταθλημα που κανει.. περυσι σε ειχα για πολυ καλυτερο και ουτε με ενοιαζε που ο φορτουνης κατεληξε στο λιμανι.. φετος δεν θυμιζεις σε τιποτα τον παικταρα που χαιρομασταν..

Artaxerxis21 - 11/4/2016 01:23

Σήμερα ήμασταν λίγο καλύτεροι και για άλλο λόγο. Δεν έπαιζε ο Σιμόες.

Stam9521 - 10/4/2016 21:30

Ο ΑΡΑΒΙΔΗΣ ΠΑΙΖΕΙ ΓΙΑΤΙ ΠΟΥΛΑΕΙ ΑΕΚΟΣΥΝΗ!!ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ

R_gate_21_Agrinio - 11/4/2016 01:11

Ο Αραβας μαγκας μου δεν παιζει λογω τεχνικης αλλα επειδη ειναι αεκτζης και τα δινει ολα γιατι βλεπει τον καθε αγωνα οπως εμεις και οχι ως ενα απλο παιχνιδι

andyvet - 10/4/2016 22:13

ο αραβιδης παιζει γιατι δεν υπαρχει καλυτερος στο σημερινο ροστερ της ΑΕΚ. Δεν φταιει αυτος που η ομαδα εχει μεινει γυμνη στην επιθεση. Επισης τοση μπαλα ξερει, τοση μπαλα παιζει! Δεν προκειται να μαθει να κανει παπαδες στα 27 του! οτι εμαθε, εμαθε!

akritas - 10/4/2016 22:59

ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ 27 ΤΟΝ ΕΧΕΤΕ?

ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΤΟΝ ΒΓΑΛΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑΛΕΝΤΟ.

Ο ΠΑΙΚΤΗΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΦΟΡ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΛΑΙΝΟΣ.

ΠΕΚΧΑΡΤ-ΤΖΙΜΠΟΥΡ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΣΑΝ ΦΟΡ....ΜΠΑΡΜΠΟΣΑ-ΠΛΑΤΕΛΛΑΣ-ΒΑΡΚΑΣ ΚΑΙ 1-2 ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΑΔΗΜΙΑ(ΤΣΕΛΙΟΣ-ΒΛΑΧΟΜΗΤΡΟΣ) ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΓΙΑ ΠΛΑΙΝΟΙ.... Συνέχεια
ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ.

ΜΟΝΟ ΣΑΝ 2ος ΦΟΡ ΣΕ ΕΝΑ 4-4-2 ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΣ.

andyvet - 10/4/2016 23:32

ο τζιμπουρ πια αντεχει κανενα 20λεπτο, σε φουλ ρυθμο, μετα τον ψαχνεις στο γηπεδο. Ο πεκχαρτ νομιζω ειναι τελειως παλαιας κοπης παιχτης που μονο στο επιπεδο του ελληνικου πρωταθληματος μπορει να φανει, και αυτο με επιφυλαξη!

akritas - 10/4/2016 23:58

Μαζι σου...... αλλα στα συστηματα που παιζει η ομαδα 4-3-3 η 4-2-3-1 στην κορυφη εισαι υπερ το να παιζει ο αραβιδης?

Wario - 10/4/2016 22:56

Ο Αραβίδης αυτή τη στιγμή θα έπαιζε σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ καλή ομάδα του Ελληνικού πρωταθλήματος από Ολυμπιακό μέχρι ΠΑΟΚ.


Μην τρελαθούμε τελείως!!!!... Συνέχεια
Ο τύπος αν είχε καλύτερη ομάδα ωστε να μην τρώει όλο το ξύλο αυτός θα είχε άλλα 6-7 γκολ στο πρωτάθλημα.


Μακάρι να είχαμε άλλους 10 σαν τον Αραβίδη.

an0nymous - 10/4/2016 22:32

μη λες βλακείες ρε φίλε.. κατ αρχήν ο Αραβίδης μπορεί να ξέρει μπάλα για 7 π.χ. αλλά θα σου παίξει 7 ..άλλοι ξέρουν μπάλα για 10 και παίζουν για 5 και 6.


Μη λες βλακείες σε παρακαλώ πολύ.. και σταματήστε αυτήν την ΑΛΗΘΕΙΑ γκρίνια σας.. κάθε φορά τα ίδια και τα ίδια λέτε.. πείτε τίποτα καινούριο επιτέλους. Μάθαμε απέξω την κλάψα σας.

ZAPATISTA__21__ - 10/4/2016 21:34

Αν έχεις άγνοια για ορισμένα πράγματα καλύτερα να μην ανοίγεις το στόμα σου...Πήγαινε στο μενίδι και μάθε ποιος είναι ο αραβίδης.

cataek - 10/4/2016 21:52

Στο Μενιδι μπορει να ειναι ρε φιλε, για την ΑΕΚ δεν ειναι..

ZAPATISTA__21__ - 10/4/2016 21:56

Δεν ξέρω αν είναι για την ΑΕΚ...απλά απάντησα στο περί Αεκοσύνης που γράφει ο φίλος..

cataek - 10/4/2016 22:11

Φιλοτιμοs ειναι,αγωνιστηs ειναι , τα δινει ολα, οτι μπορει φυσικα , αλλα για μια μεγαλη ΑΕΚ οπωs την ονειρευομαστε δυστυχωs δεν κανει αδελφε . Και εσυ, και εγω κοβουμε φλεβεs για την ομαδα,δεν σημαινει ομωs οτι μπορουμε να παιξουμε και σε υψηλο επιπεδο...

georgeleventis - 11/4/2016 00:20

Αν είναι να μιλάμε για την ΑΕΚ που ονειρευομαστε τότε δεν μας κάνει κανένας!!!! Να μιλάμε για μεσι ροναλτο και νειμαρ!γιατί εγώ αυτή την ΑΕΚ ονειρευομαι!

Αλλα ημαρτων με αυτή την γκρίνια

skepastos - 11/4/2016 20:53

Απο μεσι ροναλντο και αραβιδη πεκχαρτ, ξερεις υπαρχει και ενα χασμα ....

El pastelador - 11/4/2016 01:10

Ο αραβιδης για τον οποιο γινεται συζητηση απο κατω,μονο για παγκο κανει σε μια ΑΕΚ που θελουμε και εκει να ειναι αναπληρωματικος 2ος επιθετικος,το οτι τα δινει ολα οταν παιζει του δινει ποντους αλλα δν το κανει το παιχταρα που χρειαζεται η ΑΕΚ στη επιθεση,σημερα παντως ηταν ανυπαρκτος

johny_21 - 11/4/2016 00:39

Τα συμπερασματα μου μετα απο αυτο το ματς ειναι τα εξης:

1)Ο Πεκχαρτ πρεπει να αξιοποιηθει ακομα περισσοτερο καθως δειχνει να ειναι ο πιο φορμαρισμενος φορ απο αυτους που εχουμε. Πολυ καλη εμφανιση που δεν την περιμενα.Τον Αραβιδη τον θεωρω δευτερο επιθετικο.

2)Ο Μπουονανοτε πλεον και με την σημερινη ευκαιρια που πηρε ειναι προς την εξοδο. Με τα ιδια λεφτα... Συνέχεια μπορουμε να παρουμε κατι πολυ καλυτερο . Κριμα επειδη τον πιστευα πολυ. Αν και δεν τον βαζουν στην θεση του.Ασχετα αν στην Αργεντινη τον εβαζαν εξτρεμ

3)Ο Κορδερο αν και τον γουσταρω πολυ και σαν παικτη και σαν ανθρωπο , μη ξεχναμε οτι επαιξε και στη Γ υστερει σημαντικα λογω τραυματισμων σε σχεση με τους αλλους του κεντρου.

4) Χρειαζομαστε βελτιωση ενοψει πλει οφ ή και τελικου κυπελλου. Με τετοια αποδοση η ομαδα θα εχει προβληματα.

5)Ο Πογιετ πρεπει οπωσδηποτε να βρει τροπο να καλυφθουν τα κενα στα εξτρεμ και να χρησιμοποιησει και αλλους παικτες απο το ροστερ

Nikdi21 - 10/4/2016 22:52

Οπως σωστά ανάφερε κάποιος πριν, ο βαργκας εχει 1 γκολ λιγότερο του Παιχταρά Φορτούνη των 20 εκατ.

Μιλάω χωρίς τα πεναλτυ κ με τον μισο χρονο συμμετοχής

Απλα για να δείτε πως εμείς οι ίδιοι υποβαθμίζουμε το ρόστερ μας

Λίγη υπερηφάνεια ρεεεε ΑΕΚ είστε

NikosAekole - 10/4/2016 23:43

Ντάξει έχει και 16 ασίστ ο Φορτούνης εξάλλου 10αρι είναι όχι φορ. Ο Βάργκας εκεί που δεν θα υπάρχει σε όλο το παιχνίδι εκεί που θα σου βάλει γκολ γιατί παίρνει πάντα καλές θέσεις μέσα στην περιοχή και θα εξιλεωθεί.

Nikdi21 - 11/4/2016 01:25

Δεν συγκρίνω τους δυο παίχτες σαφώς κ υπερτερεί ο φορτουνης

Αλλα εμείς πάμε στο άλλο άκρο οτι όλοι οι δικοί μας ειναι άχρηστοι

Α κ επίσης ουτε ο βαργκας ειναι φορ

torter10 - 11/4/2016 00:35

Παιδιά σοβαρευτείτε, ο Φορτούνης είναι παιχταράς. Άσχετα αν τον κάνει ο Ολυμπιακός να φαίνεται 3 φορές καλύτερος από ότι πραγματικά είναι (με τους γνωστούς τρόπους), είναι καλύτερος από παίκτες που έχουμε σε αντίστοιχες θέσεις, και ειδικά από τον Μάνταλο, ο οποίος δεν βλέπεται.

ΤοΒαζωΚαιΓελαω - 11/4/2016 00:30

Ετσι ειναι απλα αναφερομουν περισσοτερο στο σε τι πρωταθλημα παιζουμε και ποσο πιο ευνοιοιμενοι ειναι (0-4 σκορ σημερα και ακυρωνουν καθαρο γκολ στο Παναιτωλικο) και λιγοτερο στη διαφορα ποιοτητας γιατι κακα τα ψεματα η διαφορα ειναι μεγαλη εχουν πανω απο 10 παιχτες με συμβολαια 1εκ+ λογικο να εχουν καλυτερους παιχτες αν και η λογικη λεει οτι δεν ειχαμε καμια ελπιδα για πρωταθλημα δε θα το μαθουμε ποτε γιατι φετος πιστευαν οτι θα το παρουν αητητο αλλα λογαργιαζανε χωρις την ΑΕΚ.... Συνέχεια 28νικες 1 ηττα 1 ισοπαλια θα εχουν.


Επισης δεν νομιζω οτι υπαρχει υποβαθμιση το αντιθετο αν τοσος κοσμος φωναζει να δει μπαλα (λανθασμενα για μενα) σημαινει οτι περιμενουν περισσοτερα απο τους παιχτες.


Τελος αποψη μου ειναι οτι απο τη σημερινη ομαδα για την ΑΕΚ που εχω εγω πχ στο μυαλο μου που θα παιζει στην Αγια Σοφια CL και θα περναει τον ομιλο εχουν θεση μονο ο Σιμοες ο Γιοχανσον βασικοι και ο Μανταλος με το Μπακακη στο παγκο αντε και ο Μπαρμποσα στα 30 βαλε του.Μου ειναι πολυ δυσκολο να σκεφτω καποιον που να ειναι κοντα σε αυτο το επιπεδο σημερα.

SergioAraujo11 - 11/4/2016 00:28

Ματζουρακη,ταμπουρι με την ΑΕΚ...αλλα με τον ολυμπιλαγο η αμυνα στο κεντρο....!

GPT21 - 11/4/2016 00:02

Ανεβαίνουμε πάλι για τα πλευοφ και το κυπελο αν γίνει. Έχει δρόμο ακόμα, υπομονή και στήριξη θέλει όχι υπερβολική γκρίνια.

"Αυστριακός" - 10/4/2016 23:39

Μπράβο ρε ψηλέ γκολάρα το πρώτο μάγκικο το δεύτερο,η ψυχολογική τόνωση που χρειαζόσουν.

Οσο για τον Τσώχο αν είναι γιος του Σταυρου πρέπει να αλλάξει επάγγελμα είναι ασέβεια προς τον πατέρα του,σαχλά αστειάκια και ανακάλυψη αυτογκόλ!

Πιο γαύρος κι από το λέπι.

casper21 - 10/4/2016 23:11

Κρίμα που ήταν κεκλεισμένων, θα έπαιρνα τα πιτσιρίκια να δουν λίγη μπαλίτσα.

Νίκος Κρητ - 10/4/2016 23:05

Εγώ από το παιχνίδι κρατάω τον Πέτχαρτ βέβαια,αλλά και την αποβολή.Έχουμε να δούμε πολλά στα πλέι οφ.Φαίνεται ότι ο χάρτινος μόνο εμάς φοβάται τελικά.Ούτε τον βάζελο,αλλά ούτε και τον ΠΑΟΚ.Επίσης φοβάμαι ότι ο βάζελος θα συνθηκολογήσει τελικά για άλλη μια φοράμε τον χάρτινο μόνο και μόνο για τη δεύτερη θέση,γιατί ξέρει ότι δεν είναι για παραπάνω.

an0nymous - 10/4/2016 22:55

έχω την εντύπωση πως η κόκκινη του κορδέρο ήταν υπερβολική.. παίζει να μην τον ακουμπάει καθόλου έτσι όπως το είδα.. άλλωστε φάνηκε δεν ήθελε να τον χτυπήσει αφού τράβηξε το πόδι του.. ο άλλος την κέρδισε την κάρτα απλά.

EYΛOΓHMENOΣ ΠOY EIMAI AEK - 10/4/2016 22:31

Η ενέργεια του Πέκχαρτ που μου άρεσε περισσσότερο κι από τα δυο γκολ, ήταν ο τρόπος που κατέβασε την μπάλα από την πολύ μακρινή μπαλιά του Μπαρμπόζα (πάνω από μισό γήπεδο πρέπει να ήταν) πριν το 2ο γκολ.

Την κατέβασε υποδειγματικά, την έστρωσε όσο μπροστά του χρειαζόταν για να κάνει τα βήματα που έπρεπε και να σουτάρει.... Συνέχεια
Εντάξει, και τον τρόπο που έβαλε το 1ο γκολ δεν τον βλέπουμε και συχνά.

Μήπως έχουμε σέντερ φορ και δεν το έχουμε πάρει είδηση;

Marcodimarco - 10/4/2016 22:47

Φίλε μου συμφωνώ απόλυτα! Το κοντρόλ που κάνει του επιτρέπει να ξεφύγει από τους αμυντικούς και ταυτόχρονα του δίνει τα μέτρα για να σουτάρει. Ο Πεκχαρτ τεχνικά και τακτικά είναι πολύ καλός, απλά τα τελευταία 2 χρόνια δεν σκοράρει.

kitrinos_21 - 10/4/2016 23:12

Συμφωνω για το κατεβασμα.. Αλλα εγω περισσοτερο χαρηκα απο την κινηση που κανει.. αναμεσα σε τρεις παιρνει τον διάδρομο που τον κανει λεωφόρο.. αν ηταν ο τζιμπουρ η οραβιδης θα στήνονταν με πλατη στο αντιπαλο στοπερ...

ΤοΒαζωΚαιΓελαω - 10/4/2016 22:31

Δυο πραγματα για να μη ξεχνιομαστε


Πρωτον τετοια κοκκινη στην εδρα σου δεν τη δινουν ουτε στο Πλατανια και ο Γιαχος ειναι στο μισο μετρο...... Συνέχεια
Δευτερον πρωτος σκορερ Φορτουνης 17γκολ τα 7 πεναλτι 1 παραπανω απο το Βαργκας αυτα.

prosfygas_efesou - 10/4/2016 22:30

Αντι να εχουμε 600 σχολια στις νικες και 200 στις ηττες εδω γινεται το αντιθετο...

AekarasY1924 - 10/4/2016 21:40

Αν δεν μπει το χέρι στην τσέπη ομάδα δεν φτιάχνουμε ούτε σε 10 χρόνια. Δεν πας να παίζετε 50-50 το πρωτάθλημα, το υλικό της ΑΕΚ αυτή την στίγμη είναι πολύ λίγο για μια ομάδα πρωταθλητισμού. Με παίκτες ξένους σαν τον Βάργκας και τον Νάνο δυστυχώς δεν πάμε πουθενά και με παίκτη "ηγέτη" τον φετινό Μάνταλο επίσης. 6 μεταγραφές επιπέδου ΑΕΚ χρειαζόμαστε για να χτυπήσουμε του χρόνου πρωτάθλημα.... Συνέχεια
ΥΓ1: Το ευχαριστήθηκα για τον Νιώνιο. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα πάρει ούτε αδειοδότηση αυτή η μικρή ομάδα.

ΥΓ2: Είτε grexit είτε όχι, η ομάδα χρειάζεται πολύ ενίσχυση.

sliver21 - 10/4/2016 22:13

πες τα χρυσοστομε

Nikdi21 - 10/4/2016 22:01

Σιγά την πριμερα ντιβιζιον που θελουμε κ δέκα Οζιλ !!!

Με 3 παίχτες η ομαδα χτυπάει άνετα τίτλο

geostam21 - 10/4/2016 21:54

Εμενα μαρεσει πολυ ως ομαδα πολυ μαχητικη με καλους Ελληνες παικτες και συγχρονο προπονητη

dennis_aek - 10/4/2016 21:01

το προβλημα της ομαδας ειναι οτι δεν μπορει να παραξει ποδοσφαιρο.....οσο παιζανε οι αλλοι με 11 ειχαμε θεμα, ποιοτικες προσθηκες για 5 τουλαχιστον θεσεις...

υσ οχι αλλο αρθο βασικο, ελεος δηλαδη .....δεν υπαρχει ποδοσφαιρικη εξηγηση

PePe...21..!! - 10/4/2016 22:04

Αλλον αγωνα εβλεπες φιλε,εσυ με ποιους ησουν,με εμας η με τους αλλους;οσο για της ποιοτηκες προσθηκες,συμφωνω

akisaekara - 10/4/2016 21:29

οσο παιζανε οι αλλοι με δεκα..χαχαχαχαχα..πως φαινεται ότι δεν εχεις ιδεα από το ματς..αντε ρε γαυρε από δω

acherontas1972 - 10/4/2016 21:26

Μάλλον άλλο παιχνίδι έβλεπες φίλε.

ναπολιτανος21 - 10/4/2016 21:10

φιλε εμεις (η ΑΕΚ) την φαγαμε την κοκκινη. Κατα τ'αλλα συμφωνω οτι δεν παραγουμε οσα θα επρεπε..

jigis_21 - 10/4/2016 22:02

Μπράβο ρε...Πάκη! Κι είχα αρχίσει να ανησυχώ για σένα...

takisR21aek - 10/4/2016 22:00

Πογετ εφυγες. Μανωλα καλως ορισες.!!!!!

eagle_kan - 10/4/2016 21:51

Πάρτε ρε το καλοκαίρι δυο καθαρούς επιθετικούς από το πάνω ράφι έλεος πια φέτος με μισό επιθετικό παίζουμε όλη τη χρονιά! Ποτέ ο Αραβίδης μετα ο Πέκχαρτ (Τζιμπούρ και Κρισάντους δεν πιάνονται) Είναι απλό, ο καλός καθαρός επιθετικός θα αλλάξει την ομαδα...

nick2crete - 10/4/2016 21:48

Αν ,λέω αν ,είχαμε τον Λυμπε με αυτό το ίδιο ροστερ ..θα είχε ήδη 15 τεμάχια/γκολ + ασιστ και ..θα ένιωθε ο χοντρός την αναπνοή μας ..

kostaskan - 10/4/2016 21:46

Ούτε σήμερα ήταν σπουδαία η ομάδα, έκανε όμως τουλάχιστον μερικές ορθολογικές επιθέσεις. Για μένα λόγω του συστήματος 4-2-3-1 (σας θυμίζει κάτι;) που ο προπονηταράς απέφευγε όπως ο διάβολος το λιβάνι. Τυχαίο όμως το ότι η ομάδα ήταν, έστω και λίγο, καλύτερη από τις προηγούμενες φορές, τυχαίο το ότι οι λίγες σωστές σέντρες βγήκαν από αυτόν που έπαιζε στη σωστή του θέση (Μπαρμπόζα), τυχαίο το ότι ο Μπουονανότε σήμερα "βλεπόταν" γιατί έπαιζε στη σωστή θέση, τυχαίο το ότι η μπάλα δεν μπαίνει στο... Συνέχεια πλεκτό όσο παίζει ο ακατονόμαστος (όπως έλεγα και ξανάλεγα από το καλοκαίρι); Τίποτε αδέρφια δεν είναι τυχαίο. Με τέτοιες επιλογές και τέτοιο προπονητή θα ξαναδούμε στα play-off το γνωστό έργο - που σε κάποιους από μας φαίνεται σπουδαίο, γιατί δεν το είχαμε τα δύο τελευταία χρόνια....

GIGISR21 - 10/4/2016 21:37

Πολύ σημαντική η σημερινή μας νίκη για περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους...Μην ξεχνάμε άλλοτε πως τα καλά χρόνια η ΑΕΚ σε αυτά τα παιχνίδια κέρδιζε,αλλά και να έφερνε καμιά ισοπαλία δημιουργούσε πολλές ευκαιρίες και ευχαριστιόσουν να βλέπεις ποδόσφαιρο.Η αλήθεια ειναι πως η ομάδα θέλει ΠΟΛΗ ενίσχυση.(Αλλης ποιότητας ποδοσφαιριστες.Ας ελπίσουμε του χρόνου να θυμιθούμε τα παλιά......Συνεχίζουμε με νικη επι του Λεβαδειακού.Μπράβο Τομας

originalistas2111 - 10/4/2016 21:36

ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΠΑΙΚΤΑΡΑ ΠΕΚΧΑΡΤ ΕΒΑΛΕΣ 2 ΓΚΟΛΑΡΕΣ ΛΑΘΟΣ ΕΚΑΝΑ ΠΟΥ ΔΕ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΑ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΜΑΣ ΨΥΧΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΑΕΚΑΡΑ

Kts21 - 10/4/2016 21:31

Να δω ποτε ο γκας θα καταλαβει οτι η ομαδα στήθηκε για το 4-2-3-1

manosOranje - 10/4/2016 21:27

Λεγανε οτι η ομαδα δεν εχει αυτοματισμους μπροστα ανυπαρκτη,σημερα με μια ομαδα που δεν παιζει ταμπουρι οπως ο πανιωνιος μπορει η ΑΕΚ να μην επαιξε συνεχεια μπαλαρα αλλα ειχε κατι επιθεσεις πολυ καλες 3 μπαλιες και ηταν στο κουτι ,εαν ειχαμε ενα μπουκαδορο φετος θα ειχαμε κερδισει πολλα εκτος εδρας ,αν ειχαμε αντι Ραμαζανι ενα Μπρεσε ή ενα Μπλανκιτο θα μιλαγαμε για αλλη ομαδα.Σημερα ο εΝανο ελευθερος εκανε ωραια πραγματα.ΑΕΚ στα ομορφα Ενωση στα δυσκολα.

ΤοΒαζωΚαιΓελαω - 10/4/2016 21:31

Αυτο ακριβως αυτη η ΑΕΚ με ενα φορ των 15-18γκολ μια χαρα μπαλα θα επαιζε γιατι οταν μια αμυνα φοβατει το φορ θα βαλει και 2ρο παιχτη επανω του ετσι ανοιγουν οι χωροι και τα εξτρεμ μας που ετσι και αλλιως το εχουν το γκολ θα βαζαν κιαλλα.Οταν ομως εχεις το τιμιο Αραβιδη ο οποιος δεν ειναι καν σεντερ φορ με ομαδες που κλεινωνται ειδικα εκτος θα εχεις προβλημα το λεγαμε απο το Σεπτεμβρη "δε πηραμε φορ που παμε με Αραβιδη και Τζεμπουρ" ε οριστε

Ksenos21 - 10/4/2016 21:40

Etsi einai aderfe ta exoume pei oi perisoteroi mas leipei o KILLER pou tha fovizei tous antipalous.Alli omada tha eimastan toulaxiston epithetika.

antonis1924 - 10/4/2016 21:30

Ο Γιοχανσον ηταν πολυ καλος. Αυτο ειναι πολυ σημαντικο. Το προβλημα της αεκ ειναι οτι τα δυο ακραια μπακ Ντιντακ, Γκαλο, δεν μπορουν να κανουν δημιουργικο παιχνιδι.

Ksenos21 - 10/4/2016 21:27

Tomas Pekhrtdovski xaxaxa prepei na mathoume oloi mas na krinoume ena paixtei se diarkeia.O Tomas mexri tora den eixe parei sxedon katholou sostes pases stin perioxi alla tha ton doume kai stin synexeia .

aloupis - 10/4/2016 21:26

Το 4-2-3-1 τελικα ειναι το συστημα που ταιριαζει στην ΑΕΚ...δεν ειναι τυχαιο που παιζεται σχεδον απο ολες τις ομαδες του πλανητη..

tsen21 - 10/4/2016 21:26

Όσο είναι ο βάτραχος στην αεκ δεν θα δούμε προκοπή....

Eye Of The Tiger - 10/4/2016 21:22

Πουτσ@ και με 10!!Παλι νικησαμε και την διαιτησια παιζοντας βεβαια μετρια μπαλα!Πιο πολυ ευχαριστηθηκα την νικη εξαιτιας του λακαμα του Τσωχου που σχολιαζε τον αγωνα λεγοντας συνεχεια για το ακυρωθεν γκολ του Πανιωνιου και στη συνεχεια ηθελε να μας αποδειξει οτι το γκολ του Πεκχαρτ ηταν αυτογκολ..Αβαβα στη φαση της αποβολης του Κορδερο χωρις να μας πει εαν ηταν η οχι!Αποκορυφωμα μετα βαζει γκολ ο Ουαρντα με τον Ολυμπιακο ενω ειχε κοντραρει και εκει η μπαλα αλλα εκει δεν το... Συνέχεια ειδε αυτογκολ ο λιμοκοντορος!ΤΣΩΧΟ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΨΥΧΙΑΤΡΟ!

xanoumaki - 10/4/2016 20:43

Πογιετ μ' αρεσει που ελεγε οτι δεν πειραζει που χαθηκαν βαθμοι ενω καθε αγωνα παει για να παρει με το ζορι τη νικη ειτε με 1-0 ειτε για ισοπαλια,ηττοπαθης ανθρωπος οσο δεν παει,για μενα ενας απο τους πιο χαζους προπονητες οταν εχει τετοιο υλικο σε σχεση με αλλες ομαδες να δουλευει με αυτον τον τροπο.

depon21 - 10/4/2016 21:19

κοίτα να δεις...μπήκε ένας κανονικός εξτρέμ που έχει ποιότητα και ξέρει την θέση και ένα κανονικό φορ ( άσχετα αν αρέσει η όχι σε κάποιους ) που ξέρει την θέση και έβγαλε με την μια ο ένας 2 σωστές σέντρες και ο άλλος έκανε 2 σωστά τελειώματα...αν είχαμε και άλλους παίκτες σε σωστή θέση και με ποιότητα η ΑΕΚ θα έπαιζε ωραίο ποδόσφαιρο αλλά όπως το είχα πει και το καλοκαίρι ο σχεδιασμός ήταν μέτριος

ΤοΒαζωΚαιΓελαω - 10/4/2016 20:50

Ποιο ειναι το υλικο για πες μας και εμας coach μια 11αδα και αυτη χωρις σεντερ φορ?Η αν στραβωσει κανα ματς ποιος θα μπει απο το παγκο ο Πλατελλας ο Τζανετοπουλος ο Σοιλεδης ο Τζεμπουρ ?


Αλλα να μου πεις τι λεω εδω οταν αρχιζε η χρονια λεγανε εδω οτι παμε για πρωταθλημα καμια επαφη με τη πραγματικοτητα μα καμια

Aragorn21 - 10/4/2016 21:09

Τώρα κατηγορείτε τον xanoumaki, αλλά όταν σας πασάρανε αυτό το "υλικό" τον Ιούλιο, οι μισοί από δω μέσα ήσασταν πιωμένοι και λέγατε θα ρίξουμε 5 στο γαύρο, φέρτε τον να τον λιώσουμε, θα πάρουμε πρωτάθλημα κτλ. Έγραφε κάτι κάποιος για τον παλαίμαχο, προβληματικό, αφιλότιμο, αδιάφορο Τζιμπούρ και τον περνούσαν φάλαγγα.... Συνέχεια
Είδα τρελές κωλοτούμπες εδώ μέσα...Και μάλιστα κωλοτούμπα και κωλοτούμπα πάλι πίσω, ανάλογα με τα αποτελέσματα κάθε βδομάδας. 1 βδομάδα μπινελίκια, την επομένη αποθέωση. Ένα ήταν όμως κοινό: το ΚΑΚΙΣΤΟ ποδόσφαιρο της ομάδας και η θλιβερότατη εικόνα. Λίγοι κράτησαν ίδια στάση σε αυτό.


Δε μιλάω για σένα προσωπικά.

ΤοΒαζωΚαιΓελαω - 10/4/2016 21:24

Ε αυτο λεω και εγω οτι εδω πετουσανε στα συνεφα και λεγανε ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ και παμε για πρωταθλημα.

Ειναι αναμενομενο οταν εχεις τετοιες παραλογες απαιτησεις να απογοητηευεσε πολυ εγω οταν ειδα το μπατζετ μας ειχα σιγουρα 4ους στη χειροτερη 5ους και παλι καλα που εστρωσε την ομαδα ο Πογιετ και που οι αλλοι 2 ειδικα ο Παοκ ειναι χαλια αλλιως παλι 4οι θα ημασταν.... Συνέχεια
Οσο για το κακιστο ποδοσφαιρο σπανια ειναι κακιστο κυριως σε εκτος εδρας γενικα ειναι μετριο απλα ο Πογιετ καταλαβε οτι αυτη η ομαδα μπορει να βαλει 1-2 γκολ και για αυτο τη μαζεψε πισω και δε μας κανει πλακα ο ανυπαρκτος ΠΑΟΚ οπως στη τουμπα η ο υπερεκτιμημενος οσφπ που φαγαμε 4.


Επισης η ΑΕΚ αυτη τη στιγμη εχει τη δευτερη καλυτερη αμυνα 18 και 16 ο οσφπ και 3η καλυτερη επιθεση με 43.

χαζοπουλι - 10/4/2016 21:01

μαθε ελληνικα

xanoumaki - 10/4/2016 21:06

Για πες μας εσυ μπαμπινιωτη τι δεν καταλαβες και δεν σου αρεσε?

sentinel_21 - 10/4/2016 21:02

Μονο και μονο που εχεις αυτο το ονομσ καταλαβαινουμε το ρολο σου υπαλληλακο...Ουστ απο δω.....

hyborean - 10/4/2016 20:45

Σιγα το υλικο

xanoumaki - 10/4/2016 20:59

Τι σιγα το υλικο μωρε?ο παναιτωλικος και η καλλονη εχουν καλυτερο υλικο?ο λεβαδειακος?και δεν ειναι αυτο οτι χασαμε απο μικρες ομαδες 2-3 ματς,ειναι οτι δεν κανουμε ευκαριες στα μισα και παραπανω παιχνιδια,δεν παιζουμε μπαλα,η ομαδα ηταν ενα εκτρωμα ολη τη χρονια και μονο που ειμαστε 2οι δικαιολουγουμε τα αδικαιολογητα και απλα ξεχναμε ολη την καταντια που εχει περασει η ομαδα τα τελευταια χρονια.

anwnumo - 10/4/2016 21:06

dislike γαυρε μονο και μονο για το ψευδωνυμο..μου εχεις και τον ντεμη!τον καραπιαλη επρεπε ακου χανουμακι!!!

telis_mak - 10/4/2016 21:18

Γκρινιάξτε παιδιά βρίστε Πογιέτ παίχτες διοίκηση εσείς είστε τέλειοι ικανότατοι ενώ αυτοί χάλια ανίκανοι!! Δεύτερη είναι η ομάδα ρεεεε στους 4 του κυπέλλου με κόντρα διαιτησίες & μετά από την περιπέτεια των δύο τελευταίων χρόνων!!

nestorinjo - 10/4/2016 21:18

Ευτυχώς που μπήκε το γκολ ακριβώς πριν αρχίσει να μας επηρεάζει η ανύπαρκτη 2η κίτρινη στον Κοδρέρο. Αν δεν είχε μπει, το ματσάκι είχε ψιλοκλειδώσει στο Χ στην καλύτερη ενώ και το διπλό σε καμιά κόντρα δεν θα ήταν απίθανο. Η ομάδα είχε ένα καλό πρώτο 12άλεπτο και μετά μόνο στιγμές. Πάλι ανούσια κατοχή και αδυναμία στην δημιουργία/ολοκλήρωση φάσεων. Ορεξάτος ο Πέκχαρντ!

Τον Άρθο και τα μάτια μας! Μη χαθεί τέτοια παιχτούρα!

ZAPATISTA__21__ - 10/4/2016 21:17

Eύγε Τόμας,σεντερφορίσια γκολ και τα 2! Μας γλίτωσες απο αρκετή γκρίνια σήμερα,απλά ορισμένοι έχουν την μιζέρια στο dna τους!

ναπολιτανος21 - 10/4/2016 21:03

Ελατε να κραξεται τον Πεκχαρτ...αντε. Σεντερφορισια γκολ και τα δυο. Μπραβο στα παιδια που με 10 παικτες αντεδρασαν θετικα. Ο Τσεχος πηρε δυο καλες μπαλιες και τις εκανε γκολ...τοσο απλα κυριε Τζιμπουρ.

crooked21 - 10/4/2016 21:16

Σωστός. Αλλα στο 2ο γκολ το λαθος κοντρολ δεν ξερω αν το προσεξες. Για 3-4ος ο Πεκχαρτ ας κάτσει, με κατι κλειστές αμυνες θα ειναι οτι πρεπει

armaos21 - 10/4/2016 21:13

KAI KYRIE ARABIDH

manolis6 - 10/4/2016 21:14

Πολύ χαρούμενος που βάλαμε το νιόνιο στη θέση του εκεί που νόμιζε ότι μπορεί να σηκώσει κεφάλι. Στενοχωρημένος που σε όλη τη σεζόν δεν έχουμε παραπάνω παιχνίδια από τα δάχτυλα ενός ποδιού που τα πήραμε δίχος την ψυχή στο στόμα.

Μπαρμπόσα και Πέκχαρτ πρέπει να ξεκινάνε βασικοί. Για τον Μπαρπόσα δεν χρειάζονται πολλά λόγια, για τον Πέκχαρτ αυτό: από το βιογραφικό του αλλά και τα μέχρι τώρα δείγματα, φαίνεται ότι κάτι... Συνέχεια παραπάνω μπάλα ξέρει από τον Αραβίδη. Λαμβανώντας υπ’όψη το χρόνο προσαρμογής και ότι ο Τζιμπούρ είναι πλέον συνταξιούχος ποδοσφαιριστής.

tm_1924 - 10/4/2016 21:06

1) Νικη βαλσαμο, ας ελπισουμε να τελειωσουμε την κανονικη διαρκεια με νικη

3) Κανει μπαμ οτι θελουμε παικτες απο το πανω ραφι, με αυτους που εχουμε τα εχουμε παει πολυ καλα με οτι συνεπαγεται αυτο...

3)Ο Μιχαλης Τσοχος ηταν αν δεν κανω λαθος στην περιγραφη, τετοια σχολια ουτε η Σασα Σταματη με τον Λιαγκα στο πρωινο δεν κανουν, το τερματισε ο λακαμας και νομιζω οτι θελει ψυχιατρο!!!

ναπολιτανος21 - 10/4/2016 21:14

Ρε παιδια ειναι ο Τσοχος, ο πουρουπουπου η ο Φιλλιπουσης αυτος? Δεν μπορω να καταλαβω τοσο καιρο και ο καθενας λεει διαφορετικο ατομο

depon21 - 10/4/2016 21:14

Σε κάτι τέτοια ματς αν δεν βάζεις νωρίς γκολ μετά θα έχεις πρόβλημα...ευτυχώς για την ΑΕΚ που έμεινε με δέκα και έκανε το λάθος ο Πανιώνιος να μας αφήσει χώρους με αποτέλεσμα να νικήσουμε..σήμερα η ΑΕΚ είχε πάλι προβλήματα στο δημιουργικό κομμάτι με τα στόπερ να μην μπορούν να δώσουν μια πρώτη πάσα σωστή τα χαφ μας να μην μπορούν να δημιουργήσουν ενώ τα μπακ μας έκαναν διαγωνισμό ποιος θα βγάλει την χειρότερη σέντρα...ο Μπουονανοτε σε δεύτερο παιχνίδι που πήγε να γίνει ο μοιραίος ενώ ο... Συνέχεια Μάνταλος πρέπει να βρει τον εαυτό του...

ΥΓ1 Σήμερα ο Αραβίδης ( το τονίζω ΣΉΜΕΡΑ ) κατάφερε να παίξει χειρότερα και από τον Τζιμπούρ....άσε που βαριόταν...

ΥΓ2 από την στιγμή που ήρθε ο Τσέχος είχα πει ότι πρέπει να παίζει βασικός...μπορεί να μην είναι ο σούπερ ΦΟΡ αλλά είναι το μόνο φορ που έχουμε στην ομάδα....ο Τζιμπούρ είναι παλαίμαχος ενώ ο Αραβίδης δεν είναι φορ...σήμερα με μια μια σέντρα έβαλε ένα γκολ ενώ και στο δεύτερο γκολ παρά την κόντρα το δημιούργησε μόνος του...

ΥΓ3 για μενα κόκκινη δεν είναι...

ΥΓ4 ΣΤΌΠΕΡ ΣΤΌΠΕΡ ...καλύτερα να βάλει το δίδυμο Σβάρνα Τζανετόπουλο....τραγικοί και οι δύο

torter10 - 10/4/2016 21:14

Έβλεπα το ματς και χτυπιόμουν με Vargas και Αραβίδη. Ο πρώτος ήταν σαν να μην βγήκε στον αγωνιστικό χώρο και ο δεύτερος απλά δεν μπορεί να κάνει κάτι με σοβαρές ομάδες. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι από όσα γκολ έχει βάλει τα περισσότερα είναι με πολύ αδύναμους αντιπάλους.


Ευτυχώς έκανε λογική κίνηση με Barbosa (ο μόνος που κατάφερε να βγάλει σωστές σέντρες) και Pekhart, ο... Συνέχεια οποίος αν μη τι άλλο, δείχνει ότι έχει πολύ όρεξη και σίγουρα θα δώσει λύσεις ενόψει play-off. Είναι πάντως πιο καλός παίκτης και από Αραβίδη και από Τζιμπούρ.

Teodor - 10/4/2016 21:13

Παρτε παιχταραδες φτιαξτε ομαδα πονεσαν τα ματια μας με τους αρθους κλπ!

sotikaka - 10/4/2016 21:07

Μπράβο ΑΕΚΑΡΑ και σίγουρα μπράβο Τόμας! Ο Πέκχαρτ είναι μιά χαρά για 2-3ος επιθετικός το πρόβλημα είναι ότι λείπουν οι άλλοι 2. Πάνω από όλα όμως η ομάδα έχει πρόβλημα στην παραγωγή φάσεων και ιδίως από τον άξονα. Αυτό διορθώνεται με παίκτες γρήγορους και διεισδυτικούς και με κανένα άλλο τρόπο. Αν δεν υπάρχει άνθρωπος να βρει τέτοιους παίκτες στην ομάδα μας ας πάρουν τους σκάουτερ του γαβριώνιου (αυτός ο ιρανός μας έκανε άλογα σήμερα) ή του παναιτωλικού, δεν είναι ντροπή.... Συνέχεια
Τα πλέυ οφ προβλέπονται πολύ δύσκολα αν και η χρονιά είναι πλέον πέντε πάνω πέντε κάτω αφού έχει χαθεί το πρωτάθλημα.

Ο νέος γαβριώνιος έχει μεταβληθεί σε επίσημο τσικό και πάρκινγκ μελλοντικών και πρώην γαβροπαικτών αντίστοιχα.

DANCER - 10/4/2016 21:03

Μπράβο για την νίκη, τώρα το πώς παίρνουμε νικες με τον Πογιετ είναι άλλη συζήτηση. Εκείνοι που δεν περιμένεις σοράρουν πάντα. Εκείνοι που είναι οι δουλειά τους το κανουν σε μέρες της γέμισης , δηλαδή ότα είναι η μέρα τους, βλεπε Αραβιδης, Βαργκας, Τοιμπουρ, .....Αλλά να μη συνεχιστεί αυτο και του χρονου. Ας δουμε τον ιδιο προπονητη αλλά άλλους παίκτες,!!!!!

aekoleole - 10/4/2016 20:59

Μπραβο για την νικη με παικτη λιγοτερο. Το ματσακι θα μπορουσατε να το καθαρισετε απο το πρωτο μισαωρο αν εισασταν πιο προσεκτικοι.

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΟΣ ΑΕΤΟΣ - 10/4/2016 20:45

Mπραβο Αβερελ, καθαρισε αποψε το παιχνιδι με δυο προσωπικα γκολ.

Ισα ρε νιονιο που ηθελες να παρεις και αποτελεσμα!... Πολυ σημαντικη νικη ενοψει τελικης βαθμολογιας, σε περιπτωση που δε γινουν τα play-off.

Eγκληματιας ο Αρθρο.

geostam21 - 10/4/2016 20:59

Γιατί να μην γίνουν;

Aragorn21 - 10/4/2016 21:12

Αν πάρουμε πόδι από Ευρώπη, έχει νόημα;


BTW, έχουν νόημα γενικότερα; Σκίζεται ο άλλος 30+ ματς το χρόνο να βγάλει θέση στη βαθμολογία και μπορεί να αλλάξει αυτό με 6 ματς σε 15 μέρες, που γίνονται δήθεν "υπέρ θεάματος, τηλεοπτικών κτλ". Ωραία κατάσταση.......Λες και μας αρέσει το θέαμα που βλέπουμε ή ο κόσμος στήνεται να δει τέτοιες... Συνέχεια "ματσάρες".

geostam21 - 10/4/2016 22:02

ε τοτε ρε παιδια δεν εχει καμμια θεση σημασια πλην της πρωτης....τι κουβεντα ειναι αυτη

ναπολιτανος21 - 10/4/2016 21:12

αμα γινει grexit γιατι να παιζουν πλει οφ? Για χαβαλε? :)

aekjohn - 10/4/2016 20:59

ωραιο αποτελεσμα το χ του παο με την δικια μας την νικη.αντε να ξεκολαμε στην ιδικη βαθμολογια ΑΕΚΑΡΑ μου

telis_mak - 10/4/2016 20:57

Γκρινιάξτε παιδιά βρίστε Πογιέτ παίχτες διοίκηση εσείς είστε τέλειοι ικανότατοι ενώ αυτοί χάλια ανίκανοι!! Δεύτερη είναι η ομάδα ρεεεε στους 4 του κυπέλλου με κόντρα διαιτησίες & μετά από την περιπέτεια των δύο τελευταίων χρόνων!!

bladerunner1924 - 10/4/2016 20:56

ΠΕΚΧΑΡΤ ΠΑΙΧΤΑΡΑΣ ΓΙΑ ΕΝΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΣ ΣΤΗΝ ΙΣΟΠΑΛΙΑ. ΔΕΝ ΑΚΟΥΤΕ

KostasVR - 10/4/2016 20:38

O Γεκλ-Αρθο γιατι παιζει ακομα ειπαμε?

TheChigriJesus21 - 10/4/2016 20:56

κανεις δεν ξερει γτ

le_prince - 10/4/2016 20:42

ειναι πολυ καλος σημερα, ενα λαθος εκανε...

ΤοΒαζωΚαιΓελαω - 10/4/2016 20:42

Γιατι ολα τα στοπερ μας μαζι δε κανουν για 2 σοβαρα στοπερ οποιος και να μπει τα ιδια θα λεμε απλα θα αλαζουμε το ονομα

le_prince - 10/4/2016 20:41

ειναι πολυ καλος σημερα, ενα λαθος εκανε...

Union - 10/4/2016 20:55

Βλέπω τα σχόλια μερικών και απορώ πως αυτοί είναι ΑΕΚ...Δηλαδή έλεος πουε θα σταματήσετε την μιζέρια ερχόμαστε από Β Εθνική και είμαστε δεύτεροι...Με2-3 καλές μετεγγραφές από του χρόνου και αν φυσικά Νικοδήμου τις εκλογές τον Οκτώβρη τότε χτυπάμε πρωταθλήματα...Ελεοςςςς αντί να χαίρεστε που νικάμε....!!!

Manwlhs - 10/4/2016 20:45

Το μεγαλύτερο πρόβλημα του βλάκα που κάνει περιγραφή είναι να μας αποδείξει ότι το 2ο γκολ είναι αυτογκόλ. Πείτε του ότι έχει δίκιο για να ηρεμήσει, γιατί δεν ασχολείται με τίποτα άλλο...

ZAPATISTA__21__ - 10/4/2016 20:52

Το αστείο είναι ότι όσο ήτανε 0-0 το παιχνίδι έκανε πλακίτσα και ήταν λαλίστατος,και στο 1-0 έπεσε σε πένθος και του κόπηκε η γλωσσα!

TRex21 - 10/4/2016 20:51

Οπως σας κραζω ετσι σημερα θα πω μπραβο, δειξατε ψυχη κι ας παιζατε με παικτη λιγοτερο..

cataek - 10/4/2016 20:36

Τωρα που εβγαλε τον κοντο,θα κατα που ετρεχε παντου ,και επερνε καποιεs πρωτοβουλιεs. ετοιμαστητε για 15 λεπτα στο μισο γηπεδο.

cataek - 10/4/2016 20:45

Μην κραζετε ρε σειs...το σχολιο δεν ηρθε ολοκληρο,

Aragorn21 - 10/4/2016 20:35

Γεια σου ρε Πέκχαρτ που τινάζεις τα δίχτυα...


Μπόμπερ.


2 γκολ, πιστεύω έκλεισες πια για τα επόμενα 2 χρόνια. Τότε τα ξαναλέμε.

KostasVR - 10/4/2016 20:40

Στο βουλωσε κι εσενα ο Τσεχος.

Aragorn21 - 10/4/2016 20:44

Ναι, τι να πω πια.


Επειδή η ΑΕΚ η φετινή βουλώνει.


Πόσες φορές τη βουλώσαμε εμείς με τις αλήθειες που λέγαμε δε μας είπες. Πάω να βγω Ομόνοια που... Συνέχεια κέρδισα τον Νιόνιο και τερμάτισα 20 βαθμούς πίσω από τον 1ο με αντιποδόσφαιρο και άθλιες εμφανίσεις.


Πάω να πιάσω θέση αεροδρόμιο από τώρα για τον Ιούνιο.

xanoumaki - 10/4/2016 21:03

Ασε ρε φιλε προβατα μια ζωη,οταν εισαι απελπισμενος οτι και να σου πλασαρουν καλο ειναι.Εκει φτασαμε,με πογιετ και ροστερ τριπολης να μιλαμε για ομαδα ΑΕΚ(καμια σχεση)

hyborean - 10/4/2016 21:24

Εσυ ρε χανουμακι δεν ειπες οτι εχουμε καλο υλικο σε αλλο ποστο σου?

ΤοΒαζωΚαιΓελαω - 10/4/2016 21:02

H φετινη η ΑΕΚ οντως βουλωνει αφου μολις ανεβηκε και παιζει ακομα με παιχτες απο τη Β (στο καραισκακη οι 9/11 ηταν απο τη Β) ειναι 2η πανω απο παο 2πλασιο μπατζετ και παοκ 3πλασιο.


Και ομως οι περισσοτεροι εδω κραζουν και μετα απο 2 μηνες αητητο μετα απο 3 σερι ντερμπι κραζουνε γιατι πολυ απλα η ΑΕΚ που εχουν στο μυαλο τους νομιζουν οτι εχει το παραμικρο να κανει με την ΑΕΚ... Συνέχεια που ειναι στο γηπεδο οτι πληρωνεις παιρνεις.Η ομαδα δεν φταιει καθολου αυτοι που φταινε ειναι αυτοι που ονειρευωνται και εχουν απιστευτες απαιτησεις πχ πρωταθλημα η ομαδα αυτο μπορει αυτο παιζει τοσο απλο ειναι

KostasVR - 10/4/2016 20:52

Ουτε εμενα μ αρεσει η εικονα της ομαδας. Η ειρωνια ομως για εναν παιχτη που ειναι ΚΛΑΣΕΙΣ ανωτερος από τον Μακη και τον Τζιμπουρ ειναι τουλαχιστον αθλια.

ZAPATISTA__21__ - 10/4/2016 20:49

Για αρχή,πήγαινε για ύπνο γιατί έχεις σχολείο αύριο και θα χάσεις την προσευχή..

Aragorn21 - 10/4/2016 20:45

Α επίσης, καλό είναι να καταλαβαίνετε τον σαρκασμό και να μην έχετε νιονιό 5χρονου.


Το "ταμείο" κλείνει για φέτος και προς το παρόν είναι πολύ κακό. 6 ματς ακόμη και θα δούμε ποιοι θα μιλάνε με την ίδια γλώσσα σε 1 μήνα και τι πρωτοσέλιδα και τίτλους θα έχουμε ξανά τον Ιούνιο.

apethantos_21 - 10/4/2016 20:44

Είπαμε ρε φίλε αλλά όχι και έτσι.

tolis - 10/4/2016 20:36

Φέτος δεν ξανά είδα τέτοια κίνηση από κανονικό σέντερ φορ. Γκολάρα σε νεύρα λογικό σημείο που βοηθάει και την ομάδα και τον ίδιο.

tolis - 10/4/2016 20:44

*σε νευραλγικό ήθελα να πω

cataek - 10/4/2016 20:39

Oταν η μπαλλα παει οπωs πρεπει στην περιοχη φιλε μου ......

EddieGuerrero - 10/4/2016 20:42

και τεζα οι αντι πεκχαρτ οπαδοι........το φαντασμα ο αραβιδης δεν εκανε τπτ μπηκε ο ψηλος και σου καρφωσε 2 γκολ,αντε γεια..................................

hyborean - 10/4/2016 20:32

Επισης για αλλη μια φορα φαινεται οτι Μπαρμποζαρος ειναι ο πιο σοβαρος μεσοεπιθετικος. Ο μονος που εχει τεχνικη αλλα κ δυνατο κορμι κ παιξιμο με περισσοτερη ουσια

hyborean - 10/4/2016 20:41

2 ασιστ

_panagiotis_ - 10/4/2016 20:41

Έλα ρε Πεκχαρτ Τσέχε βιαστήηηηη

El pastelador - 10/4/2016 20:41

Με το που μπηκαν οι πεκχαρτ μπαρμποσα αλλαξε το ματς,του βγηκαν οι αλλαγες του πογιετ και μας φαπωσε,δοξα το θεο η ομαδα να νικαει,αλλα αυτος ο αρθο ρε μαγκες ειναι σιγουρα αμυντικος?Κοντεψε να μας δικασει παλι

georgez - 10/4/2016 20:40

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΕ ΟΙ ΓΚΡΙΝΙΑΡΗΔΕΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ.

ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΓΚΡΙΝΙΑ ΤΩΡΑ

nikos_andreopoulos_21 - 10/4/2016 20:36

pastelopoios mou fenetai o pethart magkes!!!!!!!!!!

nikos_andreopoulos_21 - 10/4/2016 20:40

ta lega alania!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ZAPATISTA__21__ - 10/4/2016 20:40

100 κιλά @ρχίδ!@ η ομάδα....Στις τρύπες σας γατάκια.

ΤοΒαζωΚαιΓελαω - 10/4/2016 20:39

ΕΤΣΙ ΡΕ ΠΕΚΧΑΡΤ ΠΑΜΕ ΡΕ ΠΑΙΧΤΑΡΑ

jim1980 - 10/4/2016 20:37

αμπαλε αρθο αντε σπιτι σου ρεεεε..πιο αμπαλος δεν παιζει!!!

9-11 original piraeus - 10/4/2016 20:34

πολυ ομορφο γκολ.κατα τα αλλα περαστε και κανα μηνυμα,ουτε βριζουμε ουτε χυδαιολογουμε..τρολλαρουμε λιγο κατι καλοκαιρινους φιλους!!

ZAPATISTA__21__ - 10/4/2016 20:34

Tόμας...ιμπραίμοβιτς!

georgez - 10/4/2016 20:34

ΑΪΝΤΕ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ!!!!!!!

ΓΚΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛΛ!!!!

ΤοΒαζωΚαιΓελαω - 10/4/2016 20:33

Κοκκινη πραγματικα φαντασμα και εμεις ασχολουμαστε με το ποδοσφαιρο

kalou21 - 10/4/2016 20:33

Το αξίζαμε! Είχαμε πολλές φάσεις που θα μπορούσαμε να σκοράρουμε! Έτσι όπως έγιναν τα πράγματα τώρα με 10 παίκτες, άμυνα και σταυροκόπημα!

KostasVR - 10/4/2016 20:33

Σας το βουλωσε ο Πογιετ.

giorgio aek - 10/4/2016 20:32

Τι γκολ Θεέ μου

derbederis - 10/4/2016 20:32

Αποκλειστικό, ειδηση ΣΟΚ: H AEK έβαλε γκολ! :)

astathatos529 - 10/4/2016 20:32

Επιτελους βγηκε ο αχρηστος Αραβιδης και βαλαμε γκολ!!

apethantos_21 - 10/4/2016 20:31

Πάμε όπως με Αστέρα και Λεβαδειακό... ο τίγρης κοιμάται.

kalou21 - 10/4/2016 20:31

ΠΟΠΟ ΓΚΟΛΑΡΑ Ο ΨΗΛΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!!!!!!!!!!!!

kalou21 - 10/4/2016 20:29

Α και κόκκινη.Τέλεια!

hyborean - 10/4/2016 20:24

Kαιρος να καταλαβει κ ο κοσμος πως βγαινουν τα μανατζεροβιντεο. Ανετα κανει ενας μια βιντεαρα για τον μπουονανοτε με τα 4-5 εκπληκτικα γκολ που βαλε φετος κυριως σε παιχνιδια ανευ σημασιας με μικρους αντιπαλους κ καταληγεις να αγοραζεις φυκια για μεταξωτες κορδελες χωρις να παρεις χαμπαρι τιποτα.

christos_aek - 10/4/2016 20:28

Αν αγόραζες δεν θα έπαιρνες τέτοιους παίκτες φθηνές λύσεις πήρες μήπως και βγουν,μην τρελαθούμε κιόλας οτι έδωσες λεφτα η οτι δεν ξέραμε τι αγοράζαμε

hyborean - 10/4/2016 20:27

Δεν εχω κατι με τον Ντιεγκο. Ισα ισα φαινεται κ σοβαρο παιδι. Δεν φταιει αυτος για τις κινησεις πχ της διοικησης κ πως αυτες παρουσιαζονται..

Kavouria_stis_tsepes - 10/4/2016 20:27

Ποσο χειρότερος είναι ο Μάκης απο αυτούς που ήδη παίζουν δλδ?

kalou21 - 10/4/2016 20:27

Έχει πάει μιλημένο να μας κάνουν να μισήσουμε τον ΠΟγιέτ και να ζητάμε να φύγει παίδες. Εγώ δεν τσιμπάω το τυράκι. Μεταγραφές επιπέδου, ο Πογιέτ στην ΑΕΚάρα και τον αφήνετε να φτιάξει την ομάδα που αυτός θέλει, με ό,τι κόστος πρέπει να γίνει αυτό!

kalou21 - 10/4/2016 20:26

Βγάζει Βάργκας, μέσα ο Νάνος που δεν κάνει τίποτα. Καλά μας τρολλάρει?

makis_kerdyllia - 10/4/2016 20:26

παλι τα ματια μας πονανε!

El pastelador - 10/4/2016 20:26

Ο πογιετ νομιζω πως προσπαθει να φυγει,δν εξηγειται αλλιως οτι αργει να κανει τοσο αλλαγες και να αλλαξει πραγματα,παλιοτερα μολις δν λειτουργουσε κατι το αλλαζε τωρα δν καταλαβαινω τι κανει

kalou21 - 10/4/2016 20:25

Συγγνώμη αλλά είναι ανεκδιήγητος ο κοντός! Έλεος!

the_teacher - 10/4/2016 20:25

Δεν μπορώ να δω την ΑΕΚ ρε, τι εχει γίνει; Μας εχουν ξενερώσει τα πάντα. Κοντονήδες, Γκιρτζίκηδες, η μπαλα που παίζεται, τα πάντα. Έχουμε φτάσει στο σημείο να παίζει η ΑΕΚ και να το αντιμετωπίζουμε σαν να μην τρεχει τίποτα. Οπωσδήποτε πρέπει να αλλάξουν όλα, γιατί προβλέπω οτι του χρόνου δε θα ασχολούνται με το ελληνικό ποδοσφαιρο ουτε αυτοί οι ελάχιστοι που εχουν απομείνει.

alex_souda21 - 10/4/2016 20:24

TO ΑΝΗΛΙΚΟ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΙΡΝΕΙ 500 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ?? ΡΕ ΑΝΤΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ!!!

giorgosadv - 10/4/2016 20:20

Απο ποτε εχουμε να βαλουμε γκολ ρε σεις; Ξεχαστηκα

Mitkas - 10/4/2016 20:19

Ο Μάνταλος με πράξη νομοθετικού περιεχομένου πρέπει να παίζει επιτελικός. Ο,τιδήποτε άλλο συνιστά μεγάλη ανοησία.

hyborean - 10/4/2016 20:17

Οτι κ να λετε για βαργκας, νανο, μανταλο κτλ αυτος που παντα ανοιγει αμυνες με το απλο ουσιωδες παιχνιδι του ειναι ο Γιοχανσον. Αρκει να ναι ξεκουραστος. Πολυ ισορτοπημενος παιχτης

KostasVR - 10/4/2016 20:17

Βρωμάει ο τόπος επιθετικούς κι ο κύριος πρόεδρος δεν μπορούσε να βάλει το χέρι στην τσέπη. Κάτσε τωρα χωρίς γκολ 3(!) συνεχομενα παιχνιδια!!

kalou21 - 10/4/2016 20:11

Ντάξει τι πιάνει ο Διούδης ρε φίλε...

arg24 - 10/4/2016 20:11

Ήταν μεγάλο λάθος η αλλαγή προπονητή ΚΑΙ πλάνου. Καιρός του χρόνου ΝΑ διορθώσουμε. Αλήθεια τι έκανε η διοίκηση για απομόνωση όσων ευθυνονται που παίζουμε χωρις κοσμο; Εχω διαρκειας στην 7. Εχω δικαιωμα να απαιτω να απαιτω να απομονοθουν οι χουλιγκανοι.Αρκετα

μας έχουν κοστίσει.

astathatos529 - 10/4/2016 20:10

Ρε Πογιετ μας τα εχεις πρηξει δεν παει αλλο!!Αραβιδης Μανταλος παιζουν??

Dias - 10/4/2016 20:07

Κατακλυσμός στην Αχαΐα, ούτε η NOVA δεν έχει σήμα για να δείξει τους γίγαντες του Πογιέτ....

kalou21 - 10/4/2016 19:44

Πάντως γελάω με όσους λένε ότι ο νάνος είναι ο ποιοτικότερος παίκτης του ρόστερ. Για την ιστορία, αυτός είναι ο Βάργκας, φαίνεται σαν να τη χαιδεύει την μπάλα, χαρακτηριστικό όταν η μπάλα ήταν στο Θεό και την κατέβασε λές και ήταν τόσο απλό.. Ο νάνος ούτε πάσα δε βγάζει σωστή..

hyborean - 10/4/2016 20:06

Κ οι 2 μετριοι ειναι. Καλη τεχνικη, αδυναμα κορμια χωρις αντοχη κ πολυ συχνα λαθος επιλογες. Χρειαζεται πολυ καλυτερους αν θελει να πρωταγωνιστησει.

Aragorn21 - 10/4/2016 20:22

Ε βλέπεις το καλοκαίρι, η προπαγάνδα πήγε σύννεφο. Δείτε τίτλους και πρωτοσέλιδα, να θυμηθείτε τι λέγανε για τον κοντό...Ή τι γράφανε εδώ μέσα οι "γνήσιοι ΑΕΚτζήδες". Ότι θα τους πάρει αμπάριζα μόνος του στο τηγάνι, ότι ήρθε ο καλύτερος παικταράς στην Ελλάδα, ότι θα μείνει 1000 χρόνια κτλ κτλ κτλ.


Και το πολύ απλό που λέγαμε ΜΕΡΙΚΟΙ και μας λοιδορούσανε και υβρίζανε ήταν πώς ΑΝ ήταν ο παίκτης... Συνέχεια που γράφανε οι εφημερίδες, θα είχε κάνει την ανάλογη καριέρα και δε θα ερχόταν στην ΑΕΚ και κυρίως στο Ελληνικό πρωτάθλημα, ειδικότερα με τέτοιο συμβόλαιο που δήθεν εμείς οι "έξυπνοι" του κάναμε για την "ΤΕΡΑΣΤΙΑ" του αξία...

ναπολιτανος21 - 10/4/2016 20:02

Ο Βαργκας ειναι απιθανος τεχνιτης. Απλα ειναι λιγο παρτακιας και δεν εχει την αντοχη να κανει σερι 90 λεπτα σε υψηλο επιπεδο. Για μενα αυτος ο παικτης θα μεγαλουργουσε σαν δεκαρι, στα ακρα σκαει.

Aragorn21 - 10/4/2016 20:19

Προφανώς ο Βάργκας δεν είναι πλάγιο χαφ. Ας όψεται ο τραγελαφικός σχεδιασμός 3ετίας που κάνουν οι "γνώστες" της ΠΑΕ. Πήραν μέσους, τους βαφτίζουν χαφ. Λογικό είναι να τερματίζει ο παίκτης, ειδικότερα αν παίζει κατά συνθήκη εκεί πέρα.


Λίγο αντοχή θέλει, να γίνει πιο ομαδικός και σαφώς πιο φιλότιμος. Όχι κλωτσίδια και νεύρα.

mpelias - 10/4/2016 19:52

εννοειται αυτο που λες και χαιρομαι που το βλεπει καποιος αυτο..!

αν ο βαργκας ειχε αντοχη και επαιζε με λιγο, οχι πολυ, περισσοτερο μερακι θα μιλουσαμε για ηγετη.

ο μπονε το μονο που ψαχνει ειναι να εντυπωσιασει με καμια ανουσια ντριμπλα...ας τον βαλει βασικο σε 2-3 παιχνιδια ακομα, να ηρεμησουν και αυτοι που λενε οτι δεν παιζει λογω χρονου, να τον δει και κανενας συλλογος μπας και βγαλουμε καμια μεταγραφη...

arg24 - 10/4/2016 20:02

Ήταν μεγάλο λάθος η αλλαγή προπονητή ΚΑΙ πλάνου. Καιρός του χρόνου ΝΑ διορθώσουμε. Αλήθεια τι έκανε η διοίκηση για απομόνωση όσων ευθυνονται που παίζουμε χώρος κοσμο;

christos_aek - 10/4/2016 20:06

Ποιο πλάνο αλλαξε; Είδες τιποτα μεταγραφές το Δεκεμβριο; Έφεραν προπονητή για να μας πείσουν οτι οι παίκτες αυτοι κάνουν για την ΑΕΚ και οτι έφταιγε ο Δέλλας

Dias - 10/4/2016 20:03

Κατάλαβα.... όσοι βάζετε dislike πρέπει να είστε πολύ ικανοποιημένοι από αυτό που βλέπετε... συνεχίστε....

ναπολιτανος21 - 10/4/2016 19:59

Το αριστερο του Μπακασετα ειναι φαρμακι! Ο Ντιεγκο πρεπει να καταλαβετε οτι μπορει να σερνεται συνεχεια, να κανει 50 λαθος πασες η να ειναι αφαντος και να παθει μια εκλαμψη ξαφνικα και να κανει το απιθανο. Αυτος ειναι ο κοντος, δεν ειναι παικτης που θα στηριχθεις πανω του σε μεγαλα παιχνιδια. Μην περιμενετε να μας παρει απο το χερι σε ολοκληρο 90 λεπτο. Κατα τ'α΄λλα να βαλουμε ενα γκολ να κερδισουμε και να παμε παρακατω...

Dias - 10/4/2016 19:58

Μόνο ένα Grexit μας σώζει, μήπως μέχρι να μπούμε Αγιά Σοφιά, φτιάξουμε και μια σοβαρή ομάδα... σε 2-3 χρόνια λέμε τώρα, γιατί αυτό που βλέπουμε (μόνο εμείς;) είναι για υπογλώσσια....

aekcy - 10/4/2016 19:50

Ποδοσφαιρική απάτη ο νάνος! Και το γράφω τώρα ακόμα και αν βάλει γκολ στο 2ο μέρος! Αν στηριχτούμε και του χρόνου πάνω δεν θα έχουμε καμία τύχη!

ZAPATISTA__21__ - 10/4/2016 19:56

Φίλε sorrυ αλλα τι εννοείς άμα στηριχτούμε και του χρόνου πάνω του?Στα περισσότερα παιχνίδια φέτος πάγκο είναι...

Aragorn21 - 10/4/2016 20:26

Ναι, επειδή κι όταν έπαιζε, φύσαγαν 4 μποφόρ κι έπεφτε μόνος του. Παίκτης του 1,50, χωρίς σωματοδωμή, χωρίς αντοχή, πολύ απλά δε μπορεί να υπάρξει σε ομάδα με ΣΤΟΧΟΥΣ. Τον έβαζες 60' αγώνα κι έσκαγε, δε μπορούσε να μαρκάρει επειδή σε κάθε διεκδίκηση της μπάλας τον πετούσαν κάτω, συν ότι μόνος του έτρεχε και σκόνταφτε.... Συνέχεια
Μπορεί να έχει φαντασία ή έξυπνες ενέργειες, αλλά από κει και πέρα δε μπορείς να χτίσεις ομάδα επάνω του. Ειδάλλως, θα είχε φτιάξει το όνομα που έπρεπε κι όχι το όνομα που διαλαλούσαν εδώ μέσα και έγραφαν τα πρωτοσέλιδα τον Αύγουστο...

ZAPATISTA__21__ - 10/4/2016 19:54

Ρε μάγκες απλή είναι η μπαλίτσα,μην κάνεται το εύκολο να φαίνεται κάτι τρελό....συγκεντρωθείτε και μπείτε μέσα στο 2ο ημ. και πατήστε τους!

El pastelador - 10/4/2016 19:49

Καλυτερα παιζουμε απο τα 2 προηγουμενα αλλα δν μπορουμε να βαλουμε γκολ,επισης τετοιο μακρινο σουτ σαν του μπακα εχουμε χρονια να δουμε στην Ελλαδα

ZAPATISTA__21__ - 10/4/2016 19:52

Απο εποχή νάτσο σκόκο...

ytzathas - 10/4/2016 19:51

kalla emeis na mhn to vlepoyme dwste kanena link

bladerunner1924 - 10/4/2016 19:47

ΜΑΥΡΑ ΧΑΛΙΑ. ΘΛΙΒΟΜΑΙ

kalou21 - 10/4/2016 19:32

Δηλαδή τώρα αν χτύπα ξύλο χάσεις βαθμούς σου φταίει ο Πογιέτ? Κάνουμε φάσεις, ή την πιάνει ο τέρμας, ή το χάνει ο κοντός σε κενό τέρμα, δοκάρι. Δε σου φταίει κανείς μια χαρά παίζουν τα παιδιά θέλει να σαι και τυχερός, να σου κάτσει..

dimitriss_21 - 10/4/2016 19:45

Τρεις ευκαιριες εχουμε κανει. Και ειναι αρκετα συνηθες για μια ομαδα να μην της αρκουν τρεθς ευκαιριες. Ας καναμε περισσοτερες και θα το χαμε βαλει.

christos_aek - 10/4/2016 19:38

Γιατι δεν λες ικανός;

Dias - 10/4/2016 19:39

Συγχαρητήρια στον τεχνικό τιμ και τον Γουστάβο όσο και τη διοίκηση που αν μη τι άλλο έχουν φτιάξει μια ομάδα που χαίρεσαι να την βλέπεις να παίζει στο γήπεδο, γεμάτη αυτοματισμούς, ενέργεια, πάθος.... άμα έχεις πάρει ένα κουτί χάπια για τα νεύρα σου...

an0nymous - 10/4/2016 19:33

Σχετικά καλή σήμερα η ομάδα.. μέχρι στιγμής τουλάχιστον

le_prince - 10/4/2016 19:33

χωρις σεντερ φορ παιζουμε.....χαθηκαν και καποιες ευκαιρειες μεχρι στιγμης...

aek_panta - 10/4/2016 19:24

Ρε παίδες το chat στο live σας ανοίγει?

ytzathas - 10/4/2016 19:21

mages poy tha to doyme

LeChuck - 10/4/2016 19:21

Απογοητευτικος ο μπουονανοτε οσο και να θελω να τον πιστεψω με αποκαρδιωνει...

AmericAEK - 10/4/2016 19:16

ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΕΊΧΝΕΙ ΤΟΝ ΑΓΏΝΑ!!!;;;;;;;;

geostam21 - 10/4/2016 18:58

Νικηστε και παρτε ΜΠΑΚΑΣΕΤΑ θα το λεω μεχρι να με συχαθειτε!!!

ToniSavevskiR21 - 10/4/2016 19:09

Με τι λεφτά?

le_prince - 10/4/2016 19:35

εσυ ποσο τον κοστολογεις?

le_prince - 10/4/2016 19:34

εσυ ποσο τον κοστολογεις?

ZAPATISTA__21__ - 10/4/2016 18:14

Πατήστε τους και με τα 2 πόδια.

ΕΠΟΜΕΝΟ