Η απόφαση του ΥΠΑΠΕΝ, με την οποία έγινε αποδεκτό το αίτημα του Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας και ουσιαστικά προκαλεί νέα καθυστέρηση περίπου δύο μηνών στο έργο της «Αγιά Σοφιάς» προκάλεσε εκνευρισμό, αλλά και τεράστια έκπληξη στην ΑΕΚ. Κι αυτό διότι επρόκειτο για μια εξέλιξη που δεν μπορούσαν να περιμένουν.
Η ΠΑΕ και η «Δικέφαλος 1924» δεν δέχθηκαν καμία ενημέρωση από το Υπουργείο. Μόνο αφότου διέρρευσε η απόφαση από την πλευρά του Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας έκαναν κάποιες επαφές προκειμένου να επιβεβαιώσουν την είδηση. Κάτι που συνέβη, καθώς έμαθαν ότι πράγματι η γενική γραμματέας του ΥΠΑΠΕΝ Χριστίνα Μπαριτάκη (γεωπόνος, με μεταπτυχιακό στη διαχείριση θαλάσσιων και χερσαίων βιολογικών πόρων του Τμήματος Βιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης, που διορίστηκε στη θέση της στις 13 Μαϊου από τον Παναγιώτη Λαφαζάνη), έβαλε την υπογραφή της στην αποδοχή του αιτήματος του Δήμου, δίνοντας παράταση 45 εργάσιμων ημερών στη δημόσια διαβούλευση για τη ΜΠΕ του γηπέδου.
Η έκπληξη των ανθρώπων της ΑΕΚ δεν αφορούσε μόνο το γεγονός ότι πάρθηκε μια τόσο σημαντική απόφαση από τη γενική γραμματέα ενός υπουργείου μιας υπηρεσιακής Κυβέρνησης που ετοιμάζεται να παραδώσει μετά το Σαββατοκύριακο, αλλά και στο γεγονός ότι η εν λόγω απόφαση είναι εντελώς έωλη. Η κ. Μπαρινάκη επικαλείται στην απόφαση της την παράγραφο 4 του άρθρου 3 του Ν. 4014/2011.
Στο συγκεκριμένο σημείο του νόμου αναφέρονται τα εξής: «Με απόφαση του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, κατόπιν τεκμηριωμένης εισήγησης της υπηρεσίας, οι ανωτέρω χρόνοι παρατείνονται το πολύ μέχρι το διπλάσιο των αρχικά προβλεπόμενων προθεσμιών για ιδιαιτέρως σύνθετα έργα». Το άρθρο 3, λοιπόν, κάνει λόγο για εισήγηση της υπηρεσίας (διεύθυνση περιβαλλοντικής αδειοδότησης του ΥΠΑΠΕΝ) και όχι για αίτημα του εμπλεκόμενου Δήμου ή της Περιφέρειας.
Ωστόσο, τέτοια εισήγηση για δημόσια διαβούλευση μεγαλύτερη των αρχικών 45 ημερών προφανώς και δεν υπήρξε σε… πρώτο χρόνο, αφού οι ημερομηνίες έναρξης και λήξης είχαν ανακοινωθεί στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας, ενώ δεν έγινε γνωστό να κατατέθηκε καμία σχετική εισήγηση ούτε στη συνέχεια, μέχρι να φτάσει στα γραφεία του ΥΠΑΠΕΝ το αίτημα που κατατέθηκε ο Δήμος Νέας Φιλαδέλφειας.
Από εκεί και πέρα, ο νόμος κάνει λόγο για «τεκμηριωμένη εισήγηση». Κι ακόμη και αν η υπηρεσία ερμηνεύοντας όπως εκείνη ήθελε τον νόμο αποδέχθηκε να εξετάσει το αίτημα του Δήμου είναι γελοίο να πιστέψει κανείς ότι μπόρεσε να καταθέσει… τεκμηριωμένη εισήγηση, βασιζόμενη στο επιχείρημα της δημοτικής αρχής ότι οι υπάλληλοι του Δήμου έκαναν… μπάνια τον Αύγουστο!
Τέλος είναι… εντυπωσιακό το γεγονός ότι ο νόμος έδινε στην κ. Μπαρινάκη το δικαίωμα να δώσει παράταση από 1 έως και 45 εργάσιμες ημέρες και εκείνη αποφάσισε χωρίς δεύτερη σκέψη να δώσει το μέγιστο, χωρίς να υπολογίζει ότι πρόκειται για ένα έργο που τα γρανάζια του δημοσίου το έχουν καθυστερήσει ήδη απίστευτα, σε μια εποχή που η ελληνική οικονομία πλήγεται στην ανάγκη για νέες επενδύσεις.
Ακολουθεί το βιογραφικό της γενικής γραμματέας του ΥΠΑΠΕΝ Χριστίνα Μπαριτάκη όπως δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα ΑΥΓΗ την μέρα που την διόρισε ο τότε υπουργός Λαφαζάνης: Από τα σπλάχνα των υπηρεσιών τού πρώην ΥΠΕΚΑ, το Τμήμα Διαχείρισης Φυσικού Περιβάλλοντος, προέρχεται η νέα γενική γραμματέας του υπουργείου Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Πρόκειται για τη Χριστίνα Μπαριτάκη, γεωπόνο, με μεταπτυχιακό στη διαχείριση θαλάσσιων και χερσαίων βιολογικών πόρων του Τμήματος Βιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης, αλλά και απόφοιτο της Σχολής Δημόσιας Διοίκησης.
Στην εν λόγω Γραμματεία υπάγονται οι αρμόδιες υπηρεσίες για την προστασία του φυσικού πλούτου του υπουργείου, περιλαμβανομένων και των δασικών οικοσυστημάτων, της περιβαλλοντικής αδειοδότησης έργων και δραστηριοτήτων, της διαχείρισης πάσης φύσεως αποβλήτων, της αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής κ.ά. Τομείς με αμέτρητα κενά και εκκρεμότητες, οι οποίοι, στα μνημονικά χρόνια, είτε εγκαταλείφθηκαν πλήρως είτε δέχθηκαν ύπουλα χτυπήματα (π.χ. δασοκτόνα νομοθετήματα).
Η Χρ. Μπαριτάκη είναι η δεύτερη γυναίκα που αναλαμβάνει γενική γραμματεία μετά τη Ρ. Κλαμπατσέα, επίκουρη καθηγήτρια στο ΕΜΠ, η οποία τοποθετήθηκε γραμματέας Χωρικού Σχεδιασμού και Αστικού Περιβάλλοντος στο ΥΠΑΠΕΝ.
Novibet ΕΠΑΘΑ με Super Προσφορά* Γνωριμίας* 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
SEAJETS Ταξιδεύουμε μαζί με το μεγαλύτερο στόλο ταχύπλοων παγκοσμίως σε 50 προορισμούς του Αιγαίου!

ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ.ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΧΕΡΕΚΑΚΟΙ.ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΑΠΕΚΤΗΣΑΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΑ ΚΑΤΑΠΙΕΣΜΕΝΑ ΚΟΜΠΛΕΞ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΠΑΣΑ ΚΑΤΕΥΘΗΝΣΗ
Θα φάνε μαύρο αύριο και θα δείτε πως θα τρέξουν οι εξελίξεις με την νέα κυβέρνηση. Άντε γιατί το κουρασαμε πολύ με αυτούς
εχουμε ενα δυνατο χαρτι αυριο στα χερια μας,ας ψηφισουμε και μια φορα για αυτο που αγαπαμε,ετσι κι αλλιως αυτοι πλακακια θα τα κανουνε,ας δωσομε ενα μυνημα οτι ειμαστε πολλοι και ειμαστε ενωμενοι,ο κοσμος της ΑΕΚ ειναι οργισμενος,φοβαμαι μην δουμε ασχημα γεγονοτα,εχουμε το δικιο με το μερος μας δεν μπορει και δεν πρεπει να μας σταματησει τιποτα,τα οργανα της εγκληματικης οργανωσης που λιμενονται το ποδοσφαιρο πρεπει να μπουνε φυλακη,δημαρχακο της κακιας ωρας θα πρεπει να εισαι πιο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ προσεχτικος,το ονειρο ενος λαου δεν ανακοπτεται,αν τελικα θα εισαι εσυ αυτος,που θα ακυρωσει τον νομο του κρατους,θα πρεπει να εισαι ετοιμος να δεχτεις και τις συνεπειες,τιγρη καντου ενα δωρακι με καμια 500αρια προσφυγες να δει την γλυκα.
Πέρα από τα κόμματα και τα πρόσωπα, υπάρχουν δύο ιδεολογίες, η δεξιά και η αριστερή. Η καθεμία έχει τα υπέρ και τα κατά, αλλά όσον αφορά ειδικά το γήπεδο, η μία είναι κατά των ιδιωτικών επενδύσεων, κατά των αποφάσεων της πλειοψηφίας και της δικαιοσύνης (ΣΤΕ), υπέρ των κορμοράνων με ψευδείς οικολογικές ανησυχίες και με την ιδεοληψία ότι η μία αριστερή άποψη είναι η γνήσια, αυθεντική και σωστή και πρέπει να επικρατήσει των χιλιάδων απόψεων που εκφράζει το καπιταλιστικό σύστημα, γιατί... ΣΥΝΕΧΕΙΑ είναι αυτή που θα αλλάξει τον κόσμο για όφελος των λαϊκών στρωμάτων. Και μπορεί ο Στρατούλης και ο Πάντζας να είναι αεκτζήδες, αλλά η αριστερή ιδεολογία και το κόμμα είναι πάνω από τις προσωπικές πεποιθήσεις.
Κανονικά ο αθλητισμός δεν πρέπει να μπλέκεται με την πολιτική, αλλά δυστυχώς αυτήν τη στιγμή που μιλάμε, το θέμα του γηπέδου της ΑΕΚ είναι καθαρά πολιτικό. Είναι θέμα πολιτικών αποφάσεων. Κάντε όσα dislikes θέλετε αλλά απαντήστε με επιχειρήματα τι από τα παραπάνω είναι λάθος.
Προς 365 .... το επίθετο εωλος αν και ομοηχο με το Αίολος, σημαίνει ....παλιός μπαγιατικος. Το σωστό επίθετο είναι το Αίολος για την κατανόηση της επικεφαλιδας του άρθρου
Αδερφέ μου,το "έωλος" σημαίνει κατ'επέκταση του κυριολεκτικού "μπαγιάτικος",όπως σωστά είπες,και "αβάσιμος","αστήρικτος"....φιλικά
τι εωλη και @@@ μου λετε ??? Ετσι θα ριξουμε την αποφαση και θα τους κραξουμε???????
αυτα μου θυμιζουν την ξυλινη γλωσσα των πολιτικων και τα "επονειδιστα" και "απεχθη" της Ζωϊτσας!!!
Εδω θελει οργανωμενη αντιδραση απο το νομικο τμημα της Δικεφαλος ΑΕ και πιεση στην Κυβερνηση για να πεσει η αποφαση του ΥΠΑΠΕΝ ή να μειωθει ο χρονος παρατασης το πολυ ως το τελος του μηνα (10 μερες).
Σχετικά με το αίολος και έωλος έχουν πλακωθεί οι φιλόλογοι εδώ και καιρό. Ψάξτε το λίγο στο διαδίκτυο, αλλά εγώ θα πρότεινα να χρησιμοποιούμε άλλες λέξεις με παρόμοια σημασία. Υπάρχουν πολλές και είναι βέβαιο ότι ισχύουν...
H ψήφος του Αεκτζή πρέπει να γίνει μήνυμα υπέρ του γηπέδου.
ΤΙΓΡΗ ΚΑΝΕ ΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΚΑΤΑΒΛΙΣΜΟ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΚΑΙ ΦΤΑΞΕ ΑΛΛΟΥ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ.ΑΥΤΟ ΑΞΙΖΕΙ ΣΤΗΝ Ν ΦΙΛΑΔΕΛΦΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΟΥΣ.
Η απόφαση του ΓΓ δεν είναι άρθρο του συντάγματος. Μπορεί να ακυρωθεί ή να μετατραπεί με νεώτερη απόφαση υπουργού ή του επόμενου ΓΓ. Αν η κυβέρνηση ορκιστεί την επόμενη εβδομάδα, μπορεί να περάσει μια απόφαση που να μεταβάλει τον χρόνο παράτασης από 45 ημέρες σε 7 πχ. Και τέλος. Βάλτε στο google τροποποίηση απόφασης γενικού γραμματέα να δείτε πόσες θα βγάλει.
Μας γλεντάνε κανονικά με δική μας ευθύνη(μην ξεχνάμε ότι τον άνθρωπο αυτόν τον ψήφισαν ΑΕΚτζήδες) και λέμε και ευχαριστώ. Προσωπικά ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ με αυτό το θέμα, δυστυχώς δεν το βλέπω να γίνεται το ρημάδι το γήπεδο πλέον. Δηλαδή μεταξύ μας, αμφιβάλλει κανείς ότι γύρω στις 20 Νοέμβρη δεν θα προκύψει κάτι ακόμα?
Έτσι είναι.. αποκτάς δυνατή διοίκηση αλλά ο κόσμος είναι τόσο μλκς που πάνε όλα στράφι..
Ναι εσείς που ψηφίσατε είστε οι μεγαλύτεροι ....ντεμέκ για το καλό του δήμου ψηφίσατε και δεν κοιτάτε τα οπαδικά κριτήρια.. και το χειρότερο είναι ότι έχει γράψει τον δήμο του στα παπαρια του και πολεμάει φουλ την ΑΕΚ. Έκανε πάρα πολλά λοιπόν για τον δήμο σας αυτός ο καραγκιόζης.
Ναι, εγώ. Δεν μπορεί να σταματήσει φίλε....! :)
Παναγιώτη σίφωνα με αυτά που βλέπω θα τα ξοδέψουμε τον ατλαντικό με κουπιά
Και η άδεια να βγει, ο δήμος θα συνεχίσει τις τρικλοποδιές.
Π.χ. θα χρειάζεται να γίνουν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για το εργοτάξιο και θα σου δίνει το χαρτί μετά από τρεις μήνες.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Δυστυχώς με τον Βασιλόπουλο και να ξεκινήσει το έργο δε θα τελειώσει σε 1,5 χρόνο όπως είναι το σχέδιο αλλα σε πολύ παραπάνω.
Και να σκεφτείς ότι αν ήταν οποιοσδήποτε άλλος δήμαρχος θα μας έκανε π@π@ς για να το χτίσουμε.
ΜΗ ΜΑΣΑΤΕ ΡΕ
ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΑ ΙΕΡΑ ΧΩΜΑΤΑ ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΕΙΤΕ ΟΧΙ
ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΪΟ ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ ΚΟΥΠΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΑΚΑ
Προβληματισμοί.
α)Κανένα κόμμα δεν έχει υποστηρίξει με θέρμη την ανέγερση του γηπέδου εν καιρώ ανεργίας κ αναζήτησης επενδύσεων.
β)Αν η κοινωνία της Ν.Φ. θεωρούσε σημαντική κ ωφέλιμη την ανέγερσή του δεν θα είχε ψηφίσει αυτόν τον δήμαρχο.
η μονη απαντηση της ΠΑΕ ΑΕΚ πρεπει να ειναι οτι στις 45 μερες της παρατασης δινουμε και εμεις +10, και σε 55 μερες ξεκινανε τα εργα ανεγερσης... αυτο πολυ απλα!
απαραδεκτο αυυ γινεται εδω σημερα.
βγαινουν καποιοι και προσπαθουν να κερδισουν ψηφους για την νεα δημοκρατια, λεγοντας τι..? πατατες και φουμαρα οτι αν δεν ειχε βγει ο συριζα θα ειχαμε κτισει σιγουρα...
ΠΩΣ το λετε αυτο? επειδη εχει κονε ο τιγρης? δηλαδη αν ειχε και με το πασοκ, εσεις οι συγκεκριμενοι θα λεγατε τα ιδια? ΝΤΡΟΠΗ σας που θελετε να γυρισετε την χωρα πισω στα σκατα με προσχημα το καλο της... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ομαδας μας.
ΝΤΡΟΠΗ σας που πιθανον θα εχετε καποιο οφελος απο νικη της νδ και χρησιμοποιειτε ιδεες οπως η ΑΕΚ.
το κακο ειναι οτι σκεφτονται πολλοι ετσι.
το γηπεδο θα γινει
ναι θα εμφανιστουν και αλλες δυσκολιες τον νοεμβρη αλλα θα γινει.
και μη μου πειτε εσεις οι αεκτζηδςς που θα ψηφησετε νδ για χαρη της ομαδας οτι αν ειμαστε πρωτοι τν νοεμβριο με 4 βαθμους διαφορα θα σας νοιαζει το ιδιο γιατι ειστε για κλαματα.
το γήπεδο θα γίνει και μάλιστα 50.000 θέσεων..
θα πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας..
προσέξτε τί ψηφίζετε..
δεν μπορούν να παίζουν με εκατομμύρια κόσμου..
Παιδια να μην ξεχάσω!!!την Κυριακή δαγκωτό ΣΥΡΙΖΑ !!! Που ειναι μέ τις επενδύσεις και θέλει ξεκάθαρα και γήπεδο στην ν.φ!!!γιατι εμείς οι αεκτζηδες δεν ειμαστε πρόβατα αλλα περήφανοι αριστεροί και τρία πουλάκια κάθονταν στον ήλιο και λιαζοταν...
Αν ...υπάρχουν ακομα Αεκτζηδες στην Φιλαδέλφεια και έχουν αυτόν κάθε μέρα τόσο κοντά τους και δεν κάνουν τίποτα 2 Τίνα συμβαίνουν..η δεν ειναι αεκτζηδες η ειναι οι μεγαλύτερες κότες της υφηλίου!!!σοορυ παιδιά αλλα δεν αντέχω αλλο!!δεν μπορεί να συμβαίνουν αυτά σε εμάς ...
Το Λαφαζανέικο παραιτήθηκε, αλλά ακόμα βάζει φρένο σε οποαδήποτε επένδυση μπορεί να προχωρήσει.Σκέψου να έμεναν στην Κυβέρνηση.Κάτι ήξερε το Βασιλόπουλο και ζήτησε παράταση.Κακιούλες, μικροκομματισμοί...
Εάν δε βγει στις εκλογές η Ν.Δ γήπεδο δε βλέπουμε . Με τους αριστερούς δεν πρόκειται να προχωρήσει καμία δουλειά ή επένδυση κι εσείς πέστε ότι θέλετε.
Τον ΑΒ εσεις εκει στη φιλαδελφεια τον βγαλατε μονο και μονο επειδη καταιβηκε με τη σημαια του συριζα ενω ξερατε τις αποψεις του για το γηπεδο!Ετσι μπραβο συνεχιστε να το πατε κομματικα και γηπεδο θα δουμε το 3656!ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΑΤΕ!ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΑΣ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΒΟΛΕΨΟΥΝ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΕΡΤ!
Έχουμε και λέμε προ ημερών ο Βασιλόπουλος δήλωσε ότι αποχωρεί από τον σύριζα η Χριστίνα Μπαριτάκη διορίστηκε στη θέση της στις 13 Μαΐου από τον Παναγιώτη Λαφαζάνη και τώρα ως υπηρεσιακή γενική γραμματέας στο ΥΠΑΠΕΝ πήρε τέτοια απόφαση .Μάλλον ο Λαφαζάνης έβαλε το χεράκι του.
Πλεον αυτο το θεμα εχει κουρασει πολυ. Πιστευω οτι και να μας δωσουν την αδεια μετα θα κανουν τα παντα για να μην παρει η ΑΕΚ τα λεφτα απο την περιφερεια. Ολο προβληματα με φυσικα ενα σκοπο. Πρωτον να μην δυναμωσει η ομαδα και δευτερον πιστευω για να συντηρουμε το ΟΑΚΑ, καθως αν φυγουμε και εμεις θα μεινει ενα ερειπιο.Πλεον αν και δεν μου αρεσει καθολου , εφοσων θελουμε να κανουμε γηπεδο , ας κοιταξουμε και σε καμια αλλη περιοχη. Ετσι οπως μας πανε ουτε σε 10 χρονια δεν κανουμε γηπεδο.
Τσάμπα πήρε τη φανέλα ο Μανσούρ...
παρακαλω να του αποσταλει τιμολογιο 60€ πλεον εξοδα αποστολης!
το ποσο θα του αφαιρεθει σε περιπτωση που προχωρησει η συνεργασια μας!
Μέσα σ'ολα έχουμε και τα συριζοτρόλ που έρχονται να κάνουν την προπαγάνδα τους "για τον Αλέκση που είναι υπέρ του γηπέδου".
EDW KINDYNEYEI SOVARA NA MHN GINEI GHPEDO KAI OI ALLOI APO KATW TRWGONTAI GIA KOMMATIKA!!!
A8ANATE MAZWXA ELLHNA!!!
Ρε παιδιά να ξεκαθαρίσουμε κάτι ... Ο Τσίπρας είναι με την ΑΕΚ και φαίνεται από το ότι προχθές ο Φλαμπουράρης καθόταν δίπλα στον Μελ. Αυτοί οι οποίοι είναι φανατικά εναντίον του γηπέδου είναι οι της ΛΑΕ (Λαφαζάνη). Στη ΛΑΕ ανήκουν η Μπαριτάκη και το καμάρι της ΝΦ ο π@νίβλ@κ@ς κος δήμαρχος. Αυτοί έχουν σκυλιάσει να μην γίνει το γήπεδο με πρόσχημα το δάσος και τον πόλεμο που κάνουν στο κεφάλαιο(Μελ)... βέβαια δεν είδαμε καμία ανακοίνωση για τον φερόμενο ώς αρχηγο της εγκληματικής... ΣΥΝΕΧΕΙΑ οργάνωσης του ποδοσφαίρου.
Ε...ναι , ειναι πασιφανες οτι ο Τσιπρας ειναι με την ΑΕΚ και τις ιδιωτικες επενδυσεις !
Οπως ητανε φανατικα ( καθοτι βαζελος) και υπερ της επενδυσης στο Βοτανικο. Για αυτο και ως Δημοτικος Συμβουλος τοτε ( δηλαδη ενας mini Βασιλοπουλος), προσεφυγε στο ΣτΕ και με αυτο τον τροπο ματαιωσε την επενδυση , με προσχημα ( κοιτα συμπτωση) την προστασια των κορμορανων!... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Τουλαχιστον , το παλικαρι καταφερε αφου εδιωξε τους κακους κεφαλαιοκρατες- καταστροφεις του περιβαλλοντος , να ¨"αξιοποιησει" τον χωρο -ως Πρωθυπουργο πλεον- εγκαθιστωντας εκει μερικες χιλιαδες μεταναστες σε λυομενα και αντισκηνα. Γουσταρω !Αυτο θα πει real estate development και - κατα Τσιπρα- αξιοποιηση δημοσιας περιουσιας ρε μεγαλε. Ευτυχισμενα παιδακια απο τη Συρια , να παιζουνε στο Βοτανικο διπλα σε.... χαρουμενους κορμορανους !
Φίλε τα λες πολύ σωστά! Ψηφίστε ΣΥΡΙΖΑ και όχι γήπεδο δεν θα δούμε, αλλά ούτε ένα τούβλο πάνω σε άλλο σε όλη την χώρα!
Δηλαδή ο δημοτικός σύμβουλος του 4-5 % κατάφερε να ματαιώσει μια επένδυση 150+Μ (το ποσό πρέπει να είναι και δι-τριπλάσιο αν βάλεις την ανάπλαση της Λεωφόρου και το εμπορικό) της κοινοπραξίας Βαρδηνογιάννη, Γιαννακόπουλων, Πατέρα, Βγενόπουλου, Βωβού, ΠΑΕ και ΕΡΑ ΠΑΟ, Δήμος Αθηνών, ΥΠΕΧΩΔΕ …..... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Αν δεν ματαίωσε το φαραωνικό έργο η καθόλα προβλέψιμη και αναμενόμενη τότε Κρίση το έκανε η τότε πολιτική ηγεσία του επίσης βάζελου Πρωθυπουργού μας υποταγμένη και αυτή στον Εθνικό μας προμηθευτή.
Τα δίκια σου τα έχεις βέβαια γιατί δεν κουράστηκαν ποτέ να πουλάνε μ@.λακίες τύπου Δεν Πληρώνω στον κοσμάκι …… το επιχείρημα Βοτανικού όμως μπάζει από παντού …..
Στο θέμα μας είναι δύσκολο να μαζέψεις τόσα λεφτά σε τόσο ασταθές οικονομικό περιβάλλον ….. δεν είναι φορ να κράζεις, είναι ολόκληρη γηπεδάρα ….. νομίζω ξέρεις καλύτερα …..
Γνώμη μου ??? …..το ζαβό κάνει τα δικά του ….
που έκανε και πριν γίνει Δήμαρχος υπό τη καθοδήγηση τύπων σαν τον Μάλλιο και όχι του Χάκε και στη παραμικρή αντεπίθεση Μελ θα σκύψουν και θα εξαφανιστούν …….
και ο Μελ περιμένει να ωριμάσει η χρηματοδότηση πριν αντεπιτεθεί …. αν χρειαστεί που δεν νομίζω …….
ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΜΑΖΟΧΕΣ Ο ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ ΜΕΣΑ ,ΠΑΛΙ ΤΣΙΠΡΑ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΝ . ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΠΑΛΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΕ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΑΛΙ ΑΒ ΚΑΙ ΔΟΥΡΟΥ ΘΑ ΕΒΓΑΖΑΝ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΣΟΥΠΕΡ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΙ . ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ,ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ ...Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ μιας δρακας ιδεοληπτικων κρατιστων , η οποια επιπροσθετως ΘΑ χρησιμοποιει τον Μελισσανιδη ( και κατ'επεκταση την ΑΕΚ) , προκειμενου να παιξει... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πολιτικα παιχνιδια. ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΘΕΝ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ ,δήθεν σε ΜΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΣ ΔΥΣΤΥΧΕΙ . ΟΠΟΤΕ ΔΟΥΛΕΥΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΑΛΕΞΗ ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ...ΣΗΚΩΝΕΙ .
Επαναλαμβάνω την προηγούμενη Κυριακή, με την προεκλογική περίοδο στο ζενιθ... ο μόνος άνθρωπος που καθόταν δίπλα στον Τίγρη ήταν ενας από τους πού κοντινούς του Τσίπρα. Αυτό δεν ήταν μήνυμα????
Επίσης ο Τσίπρας είναι Chicago Bulls γιατί είναι fan του Scotty PIPEN!!!
Άλλος Τσίπρας πριν το δημοψήφισμα (βαρίδια από αριστερές συνιστώσες) και άλλος μετά........
Ναι ρε φιλαρακο....ο Τσιπρας ειναι με την ΑΕΚ...γι αυτο ξαναψηφισε εσυ τσιριζα για να βγει κανενας νεος ΑΒ και να κανεις γηπεδο το 2224....
Ασε μας φιλε μου στην τσαντιλα μας.........
H KOROIDIA KAI TO DOYLEMA SYNEXIZETAI...
XANEIS STA SHMEIA APO TON FATAOYL MEL.
GYRISE TO OSO EINAI KAIROS PRIN TO TELIKO KNOCK OUT.
ME ANAKOINWSEIS DEN KERDIZEIS THN XOYNTA.
KSYPNATE STHN DIOIKHSH OPWS KAI MERIKOI OPADOI.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ENTWMETAKSY, KAPOIOS STON PEIRAIA TRWEI KONTOSOYVLI KAI GELAEI...
Μας γλεντάνε κανονικά με δική μας ευθύνη(μην ξεχνάμε ότι τον άνθρωπο αυτόν τον ψήφισαν ΑΕΚτζήδες) και λέμε και ευχαριστώ. Προσωπικά ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ με αυτό το θέμα, δυστυχώς δεν το βλέπω να γίνεται το ρημάδι το γήπεδο πλέον. Δηλαδή μεταξύ μας, αμφιβάλλει κανείς ότι γύρω στις 20 Νοέμβρη δεν θα προκύψει κάτι ακόμα?
Το γήπεδο θα γίνει, σκούζουν σκούζουν και ξανά σκούζουν αλλά στο τέλος όλοι θα προσκηνύσουν σαν τον Κυρ-Αλέκο. Απλά μας καθυστερούν. Πανάθεμά τους για γραφικούς!
ποτε ειδαμε χαιρι απο κομα να δουμε τωρα...μελετηστε ιστορια .......γρανιτσας γκρεμιζει για να γκρεμισει μεστα πολιτκα πραγματα τοτε υποτοθεται
ο αβ παραιτηθηκε απο το τσυριζα γιατι ηξεραν την αποφαση πριν καταθεσουν το αιτημα για να μην πλειγη το κομμα δηλωσε ανεξαρτητοσ
ΜΕ ΚΟΝΤΡΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΓΗΠΕΔΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΑ ΕΡΓΑ ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟ ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΗΠΕΔΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΚΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΜΕ ΝΑ ΛΕΓΑΜΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ
Π Ρ Ε Π Ε Ι την Δευτέρα να είναι κυβέρνηση η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!..οσο και αν δεν μου αρέσει Δ Ε Ν υπάρχει άλλη λύση δυστυχώς...
Ναι κάντε dislike οσο θέλετε...το μόνο σίγουρο είναι ότι αν δεν είχε αλλάξει η κυβέρνηση το γήπεδο θα είχε ξεκινήσει...
Πες τα ρε φίλε!! Μερικοί ξεχνάνε και τον Βασιλόπουλο και τη Δούρου, τι αντιμετώπιση είχαν απέναντι στην ΑΕΚ...
Που το ξερουμε ομως και αυτο?
Δηλαδη αδερφε μας λες , να γ@μησουμε την πατριδα μας εντελως ψηφιζοντας ΝΔ για να κανουμε γηπεδο στην Ν.Φ. .... το εχεις καψει εντελως ομως .....????
Ενώ αν ψηφίσουμε την ΣΥΡΙΖΑρα θα προκόψει η χώρα.... Ε, είστε άξιοι της μοίρας σας τότε...
Εσύ ψήφισε σύριζα να σωθείς...
(ρε τι τραβάμε...)
Εσυ φιλε ΑΕΚοφρον τι μας λες,οτι 7 μηνες που ειχαμε συριζαδεν τη γ@μησαμε την πατριδα μας;Οχι απλα την γ@μησαμε την ξεκωλι@σ@με!Τουλαχιστον με ΝΔ θα ειχαμε γηπεδο!Ξεχαστε τα κομματα,μονο ΑΕΚ!Εσυ σαν καλος συριζακος θα ριξεις ενα dislike.
μήπως είσαι από αυτούς που ψήφισε στην Ν.Φ δήμαρχο Α.Β γιατί έτσι μου τα λες
Εσύ τι νομίζεις ότι έβγαλε απόφαση ο Τσίπρας να καταπολεμήσει το έργο μία μέρα πριν τις εκλογές? Είναι δυνατόν?
Φίλε όλη τη δουλειά την έκανε η παλιά αριστερή πλατφόρμα (λα.ε). Αυτό τουλάχιστον δείχνει αυτή η κίνηση. θυμάσαι όταν ψήφισαν για το γήπεδο οι τωρινοί του Σύριζα ήταν υπέρ. Η αριστερή πλατφόρμα το έπαιζε ταλιμπαν και το καταψήφισαν (λαφαζάνης και σία).... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Το ξαναλέω: είναι δυνατόν να βγει μια τέτοια απόφαση από ένα κόμμα μία μέρα πριν τις εκλογές? Δεν νομίζω.
Η άποψή μου είναι χωρίς κομματικά κριτήρια γιατί δεν τους έχω ψηφίσει!
Ολος ο τσυριζα ειναι κατα του γηπεδου και τον επενδυσεων συνολικα(μεγαλο κεφαλαιο,βλεπε Μελ.)ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!!!!
Εγω ειπα ότι αν δεν ειχε αλλαξει κυβερνηση το γηπεδο θα ειχε ξεκινησει..οποιος θυμαται πριν την δρομολογηση των γεγονοτων (π.χ εγκριση των 20 μυριων από την περιφερεια) καταλαβαινει τι εννοω..μην κεμε παλι τα ιδια...
Ετσι λες;;;;; και σε χρονο ΝΤΕ ΤΕ αναλαμβανει η Ντορουλα (οπως λενε οι φημες ο ανθρωπος που κανει κουμαντο στο γαυρο) και κανεις γηπεδο σε 40 χρονια.....
εε
Αντε ξυπνηστε ρεεεεεεεεεεεεεεεεε
αδερφε προπαγανδα αλλου......τον γλυφτη σου και σαλλη παραλια...εδω μιλαμε για ΑΕΚ
Ασε τα αδερφε και τα συντροφε...αν δεν εχεις καταλαβει ότι το θεμα είναι καθαρα κομματικο εισαι βαθια νυχτομενος...στα π@παρια μου ολοι τους, οποιος και να βγει το ιδιο είναι αλλα στο γηπεδικο είναι αυτό που λεω,,αιντε ξυπνατε
ενω 2 χρονια Σαμαρα γηπεδαρα μας εφτιαξαν....κοντη μνημη εχετε.....
Οτι να ναι...κοψτε αυτα με τα συριζα και με τις νεες δημοκρατιες και τους αλλους καραγκιοζιδες κομματοσκυλα.Εδω μιλαμε για το γηπεδο της ΑΕΚ.Αν νομιζετε οτι το θεμα ειναι κομματικο ειστε βαθεια νυχτομενοι.Αντε τραβατε σε κανα προεκλογικο γραφειο της αρεσκειας σας για κανα εκλερ κι αφηστε μας στο πονο μας προπαγανδιστες της πλακας.
FughwaltZ ( Πόλη..) ++++++++++++++++++++1924
βαζουμε μπροστα την ΑΕΚ για να προωθησουμε τα μικροκομματικά μας !!!
Ε ναι ρε Μητσο δλδ μερικοι εχουνε μνημη χρυσοψαρου...Πετανε εδω ονοματακια ετσι αυθαιρετα οπως τον κυριο akonstantoudakis79 λες και οταν ειχαμε αλλες κυβερνησεις τα ιδια και χειροτερα δεν γινοτανε??Η αλλαγη του περιβοητου φακελου επι ολυμπιακων εργων,το βαρυγδουμπο συμβολαιο του γαυρου με την ερτ,οι δεσμευσεις σε Γρανιτσα,το Κοκκαλεικο στον ΟΠΑΠ που εβγαζε τα δεκαπλασια κερδη απο την ιδια την εταιρεια που προωθουσε λογισμικο και δεν ανοιγε μυτη κτλ τι να λεμε τωρα?? Μακαρι να εφταιγε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ενα κομμα,θα ξεραμε τι μας γινοτανε...εδω μιλαμε για μεγατονους σαπιλας που δυσκολα θα καθαρισει αλλα εχω εμπιστοσυνη στον μεγαλο οτι και να λενε...αυτα δε γινονται σε μια χρονια..συμφωνω παντως μαζι σου και ευελπιστω οτι η αποφαση θα ανακληθει.
Όπου δεν πιπτει ο λόγος ....
Προσωπικά πιστεύω πως η τοποθεσία του γηπέδου δεν πρεπει να αποτελεί ταμπού.
Φενεται πως δεν μας θελουν στην Φιλαδέλφεια.
Προσωπικά πιστεύω πως η τοποθεσία του γηπέδου δεν πρεπει να αποτελεί ταμπού.
Φενεται πως δεν μας θελουν στην Φιλαδέλφεια.
Ρε μάγκες για δείτε ποιος ειναι υπηρεσιακός υπουργός ΥΠΑΠΕΝ ?
Ιωάννης Γκόλιας: 2004 – 06 Γενικός Γραμματέας Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών. Ποιος ήταν κυβέρνηση το 2004-2006?
Παιδιά υπομονή. Οι άνθρωποι κατατρόπωσαν τον Βασιλόπουλο στο ΣτΕ, και έφεραν αυτή την απόφαση η οποία λέει πως το γήπεδο είναι απαραίτητο στην Νέα Φιλαδέλφεια. Θέλουν χρόνο, που το έχουν αφού υπάρχουν εκλογές, να μελετήσουν την απόφαση και να είστε σίγουροι πως θα κάνουν τις σωστές κίνησεις. Υπάρχει απογοήτευση, τα δύσκολα έχουν περάσει. Κερδίσαμε την πιο δύσκολη μάχη, δεν πρέπει να τα παρατήσουμε τώρα . Δεν θα μας φοβίζει μια απόφαση υπηρεσιακής κυβέρνησης. Το κάνουμε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μεγάλο θέμα χωρίς λόγο. Το μεγαλύτερο εμπόδιο του ΣτΕ το ξεπεράσαμε και τώρα έχουμε αυτήν την απόφαση - υπερόπλο. Το δίκαιο είναι με το μέρος μας και στο τέλος θα νικήσουμε.
Το δύσκολο φίλε μου δεν ήταν να τους κερδίσουμε στο ΣτΕ, αλλά να δέσουμε έτσι το πρότζεκτ ώστε να μην μπορεί κανένα ΣτΕ να το ακυρώσει.
Οι γραφικοί αυτοί τύποι, μόνο να το καθυστερούν μπορούν. Το γήπεδο θα γίνει και εμείς πλέον γνωρίζουμε ποιοι είναι οι εχθροί μας.
Φίλε στην ουσία λέμε το ίδιο πράγμα. Εγώ έχω διαβάσει ολόκληρη την απόφαση του ΣτΕ, για να ξέρω τι καλύπτει. Όποιος τη διαβάσει μπορεί εύκολα να εξάγει το συμπέρασμα πως καλύπτει όλα τα σημεία στα οποία ο Δήμος φέρνει αντιρρήσεις. Το γήπεδο όπως είπες και εσύ θα γίνει
Κατα λάθος το πόσταρα εδώ, ήθελα να το βάλω στο άρθρο που μιλά για την νομική ομάδα της Δικέφαλος Α.Ε.
Οι δημόσιοι υπάλληλοι πήγανε για μπάνια και δεν προλάβανε. Τι δεν καταλαβατε;
ΜΠΑΡΙΤΑΚΗ Η ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΛΕΓΕΤΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ???
Τι λέει η ταυτότητα ή ο τραπεζικός λογαριασμός?
Που φτασαμε...στ μπανανια που ζουμε μεχρι και ενας Βασιλοπουλος θα εκανε κουμαντο....
μενη εισαι για το ΟΑΚΑ...
Α ρε ΑΕΚαρα...καταδικασ
Εγώ ξέρω ότι όποιος πάει να δημιουργήσει κάτι στην Ελλάδα ακολουθώντας τους νόμους ( από γήπεδο έως μια μικρή επιχείρηση ) τραβάει τα ίδια και χειρότερα ... Το Δημόσιο θεωρεί χρέος του να κάνει ότι μπορεί να σε σταματήσει .. Χωρίς τεράστια υπομονή και επιμονή και άριστη γνώση των νόμων δεν μπορείς να τα βγάλεις πέρα με αυτή τη λερναία ύδρα ...
Και επίσης πρέπει να πάρουμε χαμπάρι ότι δεν υπάρχουν ΑΕΚτζήδες πλέον στη Νέα Φιλαδέλφεια. Και αυτοί που έχουν μείνει τρώνε μονο φάπες δυστυχώς.
ΓΗΠΕΔΟ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΑΥΡΟ-ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
Σας δουλεύουν όλους. Γήπεδο δεν θα γίνει ποτέ. Κάθε φορά πριν τις εκλογές λένε για να ψαρώνουν οι αγράμματοι.
Γιατί κοιμάστε? Γιατί ελπίζετε? Δεν αλλάζει τίποτα ούτε στην Ελλάδα ούτε στο ποδόσφαιρο. Μια ζωή πρόσφυγες!
Κρίμα αλλά έτσι είναι.
Θα ήθελα να εκφράσω την άποψή μου γιατί το γήπεδο πρέπει να γίνει στη Νέα Φιλαδέλφεια.
Πριν λίγες μέρες άκουσα το υπέροχο τραγούδι του Παντελή Θαλασσινού 'Φανέλα με Δικέφαλο'. Το είχα ακούσει και στο παρελθόν, μα την τελευταία φορά μου μίλησε κατευθείαν στην ψυχή.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Η Νέα Φιλαδέλφεια δεν είναι μια τυχαία πόλη. Ο χώρος του γηπέδου δεν είναι μια απλή έκταση που αγοράζεται και πουλιέται. Το γήπεδο που θα γίνει δεν θα είναι ένα ακόμα γήπεδο. Στο χώρο εκεί υπάρχει κάτι που δεν το έχει καμία άλλη ομάδα, πουθενά στον κόσμο. Δεν υπάρχει μόνο χώμα, χόρτα και δέντρα. Δεν νιώθεις όπως σε οποιοδήποτε άλλο μέρος του κόσμου. Η Α.Ε.Κ δεν γεννήθηκε για να γίνει μόνο ένα αθλητικό σωματείο. Τα χώματα αυτά είναι ιερά επειδή εκεί υπάρχει η ψυχή της Α.Ε.Κ και της προσφυγιας! Αυτό το γήπεδο δεν είναι απλά ένα στάδιο ποδοσφαίρου. Είναι το μνημείο όλων αυτών που έχασαν την ζωή τους ή ήρθαν σαν πρόσφυγες εδώ και δημιούργησαν αυτόν τον τεράστιο σύλλογο. Αυτό το γήπεδο θα γίνει γιατί το ζητούν αυτές οι ψυχές και επειδή το θέλει ο ίδιος ο Θεός. Αυτοί που αρνούνται αυτό το έργο δεν πολεμούν το γήπεδο, αλλά την ίδια την προσφυγιά.
Εγώ είμαι από Κύπρο και δεν έχω καθόλου ρίζες από τις κατεχόμενες περιοχές μας. Παρότι δεν έχω ζήσει προσφυγιά την νιώθω μέσα στην καρδιά μου! Δεν θα κάνουμε την χάρη σε κανένα να απαρνηθούμε την ιστορία μας και το χρέος μας σε αυτήν! Το δίκαιο είναι με το μέρος μας και στο τέλος θα νικήσουμε! Ο Δικέφαλος Αετός θα επιστρέψει στο σπίτι του και οι ψυχές των προσφύγων θα ηρεμησουν. Όλους μαζί κάνεις δεν μπορεί να μας νικήσει!
Μεχρι να βγει η αδεια , να το κανουμε Καμπινγκ για φιλοξενια Προσφυγων και εξαναγκασμο του δημου σε σιτιση και ιατροφαρμακευτικης περιθαλψης......
Προς κ. Μπαρινάκη: Να αλλάξετε και τον νόμο περί δημόσιας διαβούλευσης. Να δίνετε περίοδο 2 μηνών τους χειμερινούς μήνες και 4 μηνών για τους καλοκαιρινούς μήνες, γιατί το καλοκαίρι το κράτος και οι δήμοι πάνε για μπάνια...
φίλε Ναπολιτάνε συμφωνω και διαφωνω μαζί σου την ίδια στιγμή....σαφώς και δεν πρέπει να ψηφίζουμε βάση του γηπέδου μόνο αλλά ρε φίλε....αυτά που έχουν κάνει αυτοί οι άχρηστοι 7 μήνες τώρα δεν έχουν ξαναγίνει στην σύχρονη ιστορία της πατρίδας μας...χειρότερη κυβέρνηση από τον Σύριζα δεν έχει ξαναδεί αυτός ο τόπος.τέλος πάντων εγώ έχω δεχτεί ότι δεν έχουμε καμία ελπίδα σαν χώρα πια και είμαι προετοιμασμένος να ζήσω για πάντα εδώ που είμαι.....σε ότι αφορα τα της ομάδας μας..πριν 4-5... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μήνες λέγαμε ότι ο χοντρός θα πάει φυλακή και το site άφηνε υπόνοιες ότι και ο γάυρος θα αποκλειστεί από την Ευρώπη..τώρα που δεν έχει γίνει τίποτα από όλα αυτά βαυκαλιζόμαστε και λέμε ότι είναι στα "τελευταια τους "κλπ..αποτέλεσμα? τίποτα δεν γίνεται και κάθε μέρα που περνάει έχουμε και μια επικοινωνιακη αλλά και ουσιαστική νίη από τους γαύρους και το κατεστημένοο τους..σε όλα τα επίπεδα δυστυχώς!!! αι σιχτήρ είναι όλη η κατάσταση..είμαστε σαν λαός άξιοι της μοίρας μας!!!!δικαίως έχουμε και τον Τσίπρα, την Κωνσταντοπουλόυ και τον Φλαμπουράρη αλλά και τον χοντροΜαρινάκη να διαφεντεύουν την ζωή μας...
Μα αν θελει ο καθενας να ψηφισει Νεα Δημοκρατια ας το κανει. Δεν ειπα εγω να μην το κανει αλλα οχι μονο για το γηπεδο! 1ον δεν ξερουμε αν θα γινει με αλλη κυβερνηση παλι, 2ον υπαρχει μια ολοκληρη χωρα με 1002 προβληματα πολυ σοβαρα, 3ον Στην Ελλαδα την ΑΕΚ θα την πολεμανε ΟΛΟΙ. ΟΛΟΙ ομως γιατι ολοι ξερουμε πιος σερνει τον χορο και δεν αφηνει τιποτα στην τυχη του στο ποδοσφαιρικο κομματι της χωρας.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Επισης μην το ψαχνεις, ολοι αχριστοι ειναι μακαρι να μπορουσα να εφευγα απο την Ελλαδα να ζησω καπου σαν ανθρωπος γιατι εδω ο ενας τρωει τα παιδια του αλλου. Ολα λειτουργουν με βασει το λαδωμα και τις γνωριμιες. Αν θες να εισαι πλουσιος πλεον πρεπει να εισαι λαμογιο η εμπορος. Αν δουλευεις για την οικογενεια σου σε κλωτσανε ολοι ανεξαρτητος χρωματος.
Παιδια πρεπει να το παρουμε χαμπαρι.Ο πολεμος εναντια στην ομαδα μας ειναι ατελειωτος.Δυστυχως τα χτυπηματα ειναι και πανω και κατω απ τη μεση,ιδιως κατω απο τη μεση.Υποστηριζουμε μια απο τις μεγαλυτερες ομαδες του κοσμου αν οχι την μεγαλυτερη.Βλεπεις η ΑΕΚ ειναι ιδεα,σημαινει πολλα,δεν ειναι ενας απλος αθλητικος ποδοσφαιρικος συλλογος και οι ιδεες καποιους τους τρομαζουν.Αντεξαμε και αντεχουμε ρε κουφαλες!!Η ΑΕΚ ειναι ψυχη και τη ψυχη μας που να χτυπιεστε κατω Μπαριτακη και... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Βασιλοπουλε δεν θα μας την παρει κανενας σας.Ουτε εσεις ουτε οι αφενταδες σας. Θα τα καταφερουμε μαγκες,υπομονη , ψυχικη δυναμη και προχωραμε.
++++++++++++++++++1924
η συγκεκριμενη μπορδιτακη...ειναι οργανο και φερεφωνο των λαφαζανηδων και των αβ, ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ !
Αναποφευκτα τα σχόλια είναι πολιτικά και ειναι πραγματικά κρίμα να βλέπω οτι η πολιτική μπήκε έτσι άγαρμπα και στο άμοιρο ποδοσφαιράκι αλλά δεν μπορεις να μην το πεις: οσο ο ΣΥΡΙΖΑ κυνηγάει ανεμόμυλους στο όνομα του Μελισσανίδη ενώ από πίσω τα κάνει πλακάκια με τον Φαταούλ και δεν ξερω ποιον άλλο ακόμα εμένα με πείθει οτι δεν μπορει να κάνει κατι διαφορετικό για μένα και τη χώρα μου παρά μόνο να βολέψει κάποιους δικούς του και να χαντακώσει όσους θεωρεί εχθρούς.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Και το κυριότερο απ' όλα αδιαφορώντας για τις αποφάσεις των δικαστηρίων, το αίσθημα δικαοσύνης των πολιτών, και το κοινό συμφέρον. Το Κράτος δεν είναι ιδιοκτησία ΚΑΜΙΑΣ κυβέρνησης, αυτό ειναι ΦΑΣΙΣΜΟΣ!!!
Οσοι ειναι ψυχραιμοι και αντικειμενικοι γυρω απο το θεμα ειμαι σιγουρος πως δεν επεσαν απο τα συννεφα. Η υποθεση βρωμαει 1,5 χρονο τωρα, απορω γιατι μπαινουν καποιοι σε πολιτικες αντιπαραθεσεις κτλ κτλ ή λενε διαφορα για τον α ή τον β´ (ή τον αβ).... Οι καθυστερησεις θεωρω πως ειναι ηδη γνωστες και στο κοσμο απλα πασαρουν μαγκια και οπαδιλικι οτι θα γινει τωρα κτλ κτλ. ΑΝ γινει το γηπεδο, θα γινει οταν ολα θα εχουν ρυθμιστει γυρω απο το οικονομικο κομματι. Τα υπολοιπα ειναι για να... ΣΥΝΕΧΕΙΑ γραφουμε σχολια , να κανουμε like-dislike και παει λεγοντας....
Η αποφαση θα ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ....ΚΟΥΛΛΛΑΡΕΤΕ.
φιλε aekzis αποψεις ειναι αυτες , ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ Η ΑΓΙΆ ΣΟΦΙΆ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ Η ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΤΟΥ ΛΑΦΑΖΑΝΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ.
ase mas re mitso pou tha alaksi i apofasi tin alli evdomada.lipon na milisoume ligo sovara ,epidi tixeni na exo epixirisis, ksenodoxia ,den to leo afto gia na po ti exo kai ti den exo,kai afta doulevoun olo to xrono sto foul,ime apo mia perioxi pou episkeptonte olo ton xrono xiliades kosmos kai apo ellada kai apo eksoteriko ,ine o telefteos stathmos prin na pane oli afti eki,se afta ta ksenodoxia pou exo perna xiliades kosmos ,kai milame kai leme pola,kai milame kai kapioi ine epifanis,ena tha sas po min perimenoume gipedo eki me aftes tis prodiagrafes, pio mikro nai,nomizete oti o tigris den iksere tin apofasi.
Τι σχέση έχουν οι επιχειρήσεις κ ο χιλιάδες κόσμος;;;!!!
file mou ,malon den katalaves,ithela na po epidi exo na kano me poli kosmo ,mou exoun pi pola giafto to thema,malon den diavases kalla ti egrapsa,lipon kai afou thelis nasto po pio kala ,i aek tha kani gipedo mono pio mikro eki,to pio megalo ksexaseto,diladi 33000,to gipedo tha ine 22000,lipon i aek tha kani gipedo allou,kai na sou po kati allo akoma,i malon asto,makari na gini.ego thelo na skeftis mpori na kani gipedo i aek me aftes tis prodiagfafes pou oli theloume sti nea filadelfia.
Φίλε Μήτσο λες ότι θα αλλάξει η απόφαση, αλλά δεν λες πως.
Δυστυχώς η απόφαση δεν αλλάζει από την στιγμή που υπογράφηκε, εκτός αν γνωρίζεις κάτι περισσότερο. Φαντάζομαι ότι το λες από διαίσθηση και όχι από γεγονότα.
Αυτοί οι τύποι ξεπερνούν κάθε νομιμότητα σαν να μην συμβαίνει τίποτα, αφού βλέπουν ότι κανείς δεν αντιδρά από την επίσημη Δικέφαλος 1924 που είναι η άμεσα εμπλεκόμενη....... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Από την στιγμή που ο Δήμος είχε γνωστοποιήσει την απόφαση του έπρεπε η Δικέφαλος να στείλει εξώδικο στο υπουργείο πως αυτό δεν μπορεί να γίνει δεκτό αφού η διάρκεια της διαβούλευσης ήταν αρκετά μεγάλη και δεν υπήρξε καμία αντίδραση από κανέναν φορέα.
ΑΕΚτζηδες ξερω τον πονο για το γηπεδο αλλα κανενας να μην παει να ψηφισει με βαση το γηπεδο. Ο Καθενας να ψηφισει αυτο που πιστευει οτι θα τον βοηθησει οχι απλα για ενα γηπεδο και ολα τα αλλα στον καδο. Επειδη βλεπω πολλα σχολια για το συριζα κλπ. το λεω. Ο Καθενας θα ψηφισει με βαση το τι πιστευει οτι ειναι καλυτερο για την χωρα συνολικα. Κανεις δεν ξερει το μελλον (καλα στην Ελλαδα σιγα το μελλον...) τουλαχιστον ομως στο θεμα του γηπεδου δεν το ξερουμε. Δεν νομιζω και οτι ειναι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ θεμα κομματων. Τα ιδια θα γινοταν και με ΠΑΣΟΚ και ΝΔ αν ηταν καποιος επικυνδινος δημαρχος η μια διαλυμμενη χωρα. Δεν ξερω τι αλλο να πω, πρεπει να αλλαξουν πολλα σε αυτη τη χωρα και σε θεματα μυαλων γιατι ειναι τραγικο να καθυστερουν ενα εργο που θα δωσει θεσεις εργασιας και ζωη σε εναν ολοκληρο τοπο με φτηνες δικαιολογιες για δεντρα η ξερω γω οτι τους κατεβει.
Εσεις που κανετε dislike σας εθειξα το κομμα σας ελληναρες μου? Δεν θα αλλαξει ποτε ο Ελληνας ρε π@@@τη μια ζωη ιδιος να ακολουθαει το σανο απο τους γραβατωμενους και τους επαναστατες της μιας ωρας. Για συνελθετε γιατι δεν εχετε καταλαβει μαλλον την κατασταση στην χωρα ορισμενοι. 2050 θα παμε και θα εχουμε υπογραψει 10 μνημονια και ακομα θα ειστε με την γλωσσα εξω.
με έχει απογοητεύσει η χώρα μου...και συνεχιζει...
Προσφυγή και ασφαλιστικά κατα διοικητικής πράξης κύριοι. Η καθυστέρηση δεν θα μειωθεί αλλα η ΑΕΚ θα δικαιωθεί ενάντια στην αυθαιρεσία και τη σπέκουλα της δημόσιας διοίκησης. Αλλιώς ας τους κοιτάμε σα χάνοι όπως κάνουμε 28 μήνες τωρα!
Μηνυση κατα της Μ(Π)ΑΡΙΝΑΚΗ, προσωπικα, για παραβαση καθηκοντος αν ισχυει αυτομτο περι αρθρου 3. Ας μας πει κ καποιος δικηγορος καλυτερα. Ακομη και αν χαθει η δικη οταν γινει, σιγουρα ειναι ενοχλητικο για οποιονδηποτε να συρεται στα δικαστηρια, οποτε θα αποτελεσει μηνυμα για τον επομενο υπαλληλο η ότι αλλο, που θα μπει μπροστα μας. Μονο κατα της ιδιας να στραφουμε!
nik18.21, ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ , ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ!
Μακαρι Μητσο! Μακαρι!
Πώς θα κάνεις προσφυγή?Χάνεις τίποτα?Δεν έχεις άδεια για να πεις ότι σε καθυστερούν στα έργα...Δεν μπορούν να κάνουν τπτ
Δεν ξενερωνουμε, αλλα πεισμωνουμε.
Νομιζετε οτι αν αποφασιστει το γηπεδο να γινει αλλου ,ο δρομος θα ειναι στρωμενος με ροδοπεταλα;
Αλλοι Βασιλοπουλοι θα εμφανιστουν παλι.
Το γηπεδο θα ΓΙΝΕΙ στη φιλαδελφεια.Τελος.
Ξεπερναμε την τελευταια σκοπελο και φουλαρουμε.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Αν κανουμε τωρα πισω ,πανε χαμενα οσα μεχρι στιγμης βηματα εχουν κερδηθει.
Αξιζει η αναμονη .Λιγη υπομονη ακομα.
Ηδη η ομαδα παταει γερα στα ποδια της.
Θα ερθει η στιγμη που θα ηχει παλι ....Να παιζει η ΑΕΚαρα στα φιλαδελφεια...
φιλε ΝΙΚΟ...
-συμφωνω μαζι σου και το γραφω σε καθε σχολιο μου....
-υπομονη......
-γηπεδο μονο στην Ν.Φ.΄....
-αλλωστε ποιο γρηγορα θα εχουμε εκλογες σε δημο-περιφερεια ....παρα να παμε αλλου και παλι απο την... ΣΥΝΕΧΕΙΑ αρχη....
-υπομονη λοιπον....ο ενας χρονος εφυγε..αλλα τεσσερα χρονακια εμειναν........
-να μαζεψουμε και τα χρηματα......
Ρε αδερφε πιστευεις πως και μετα απο δυο μηνες δεν θα βρουν κατι να καθυστερησουν κι αλλο το εργο εως την επομενη φορα και αυτο θα αποτελεσει εναν φαυλο κυκλο? Αφου και τωρα στην ουσια απο το πουθενα προεκυψε η αναβολη αυτη...
Πόοοοοσες φάπες ακόμα ρε παιδιά? ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ!! Παιδιά ήμασταν, οικογένεια κάναμε και ακόμα να παρακαλάμε??? Δεν έχει δύναμη ο Μελλισανίδης, για να μας αντιμετωπίζουν ΔΙΚΑΙΑ???? με ποιά δύναμη τότε θα αντιμετωπίσει ολόκληρη τρομοκρατική οργάνωση όταν ο κάθε τυχάρπαστος κάνει πλάκα στην πλάτη της ΑΕΚ?? Πόοοοοοοοοσο ακόμα να αντέξει αυτός ο λαός? Κάντε εκεί στην ΠΑΕ μια ανακοίνωση αντρίκια προς όλους εμάς που στηρίζουμε όπως μπορούμε την ομάδα μας και δώστε εξηγήσεις. Θέλω... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ομάδα με ΠΡΟΕΔΡΟ. ΟΧΙ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ. Να βγει και να τους πάρει όλους ο διάολος όταν δεν ακολουθούν κανονισμούς νόμους κλπ. ΟΧΙ άλλη τέτοια αντιμετώπιση προς εμάς τους υγιείς φιλάθλους. ΠΑΕ ΑΕΚ πως θα προστατεύσεις την ΑΕΚ από την ΑΔΙΚΙΑ και την ΑΣΥΔΟΣΙΑ? Δώσε μας εξηγήσεις. Δεν τις απαιτούμε. Τις ΑΞΙΖΟΥΜΕ...
Τι χολοσκάς; Έτσι κι αλλιώς θα γίνει. Τι να ξεκινήσει Σεπτέμβρη τι Νοέμβρη...
Κάποια στιγμή θα τα θυμόμαστε και θα γελάμε...
Η ΑΕΚ ετσι κι αλλιώς εκεί θα είναι πάντα... Ο Βασιλόπουλος κάποια στιγμή θα ψοφήσει και θα κατουράμε στον τάφο του.
(Σιγανά και ταπεινά) έτσι τους πρέπει έτσι θα τους τελειώσουμε ,άλλωστε το νόστιμο πιάτο σερβίρετε πάντα κρύο και από το σερβιτόρο και όχι βέβαια από τον ιδιοκτήτη.Εγκαίνια στην Φιλαδέλφεια τον Αύγουστο του 2017. παραδοσιακό https:/https://www.youtube.com/watch?v=_ahkt2cxrsg
Τώρα είναι η ευκαιρία να πάμε πίσω με νέα σχέδια για 40 χιλιάδες θέσεις γήπεδο. Και όσο για αυτό το απόβρασμα για άνθρωπο που κάποιοι το ψήφησαν είσαι και θα είσαι ανθρωπάκι ****λα
Ζωο ντυμένο ,χτικιάρη μας εχεις σπασει τα νευρα. το σπιτι σου ρε καταπάτηση για να το κανουμε τουαλετες ,εκει που ειναι εμποδιζει ,ειναι μερος για εκδιδομενες που εχουν δικαιωματα στην εργασια και δικαιούνται καθαρης υγιεινης.
H kokkini xouda zei
Ξ Ε Φ Τ Ι Λ Α
βασιλοπουλος,μπαριτακη πεφτει το μηνιατικο βρεξει χιονισει απο τους φορους που πληρωνεις κ ενας μηνας διακοπες τον αυγουστο....λες να τους νοιαζει αν καποιοι ανεργοι δουλεψουν σε αυτο το εργο? και οι δυο τους παιρνανε μια χαρα την εποχη της υφεσης, κανουν κ το κομματι τους....τι δεν καταλαβαινεις?????
Ολη αυτη η καθηστερηση δυο χρονια τωρα δικαιολογημενη , αδικαιολογητη ,με η χωρις λογικη ,εμενα μου λεει και κατι αλλο, να ειναι ολα στημενα να ειναι ολα ενα μεγαλο ψεμα ενα ομορφο παραμυθι που ηθελαν να το περασουν στην ψυχη μας μονο και μονο για να ελεγξουν κατα καποιον τροπο ολες αυτες τις μαζες των αγανακτισμενων Αεκτσηδων οταν πεφταμε στην γ΄.Και αυτο ειναι πολυ κακο κυριοι αν πραγματικα γινετε κατι τετοιο.Μην παιζετε αλλο με τα συναισθηματα μας.......
Και 45...
Και 450 χρόνια να καθυστερήσει, στη ΝΦ θα γίνει.
Έτσι είναι γραφτό, έτσι θα γίνει.
Το ζητούμενο είναι ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ της έναρξης των εργασιών (άρα και της είσπραξης παράπλευρων εσόδων) να κατατεθεί ΑΓΩΓΗ για ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ κατά ΠΑΝΤΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ που,... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
χωρίς να συντρέχει σοβαρός λόγος, καθυστερεί την έναρξη (προσέξτε την έναρξη, όχι τη λειτουργία) της Αγια Σοφιάς.
Μέχρι να ολοκληρωθούν τα έργα, απαιτείται ένα διάστημα 18 μηνών ΚΑΤ' ΕΛΑΧΙΣΤΟ!
Μέχρι τότε, μπορούμε να δούμε πολλά.
Όσο όμως, ΔΕΝ ξεκινούν ΟΥΤΕ τα έργα, τίθεται θέμα ΤΕΡΑΣΤΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΒΑΡΟΥΣ που υφίσταται μια ΑΕ και ο κόσμος της (δλδ οι πελάτες της) καθώς και η ΑΕ (Δικέφαλος 1924) που έχει αναλάβει το πρότζεκτ.
Απλά, ξεκάθαρα, ανδρείκια!
Βασιλόπουλε, Μπαριτάκη, Κλαμπατσέα, Μαρινάκη, Κλαμπ@ρχίδια
ΘΑ ΠΛΕΡΩΝΕΤΕ ΜΕΧΡΙ Τ' ΑΦΤΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ!
ΠΑΜΕ ΤΙΓΡΑΡΕ!
Πλεον εχω παψει να ελπιζω οτι θα δουμε νεο γηπεδο στη Νεα Φιλαδελφεια, νομιζω το σημερινο ηταν η χαριστικη βολη...η Αγια Σοφια στο συγκεκριμενο χωρο δεν εχει δυστυχως κανενα μελλον !παντα κατι γινεται και παμε απο αναβολη σε αναβολη...Μελ κανε τα κουμαντα σου εξετασε εναλλακτικες επιλογες γηπεδο μπορει να γινει και σε αλλους χωρους και δημους...αλλωστε προτιμω να δω γηπεδο σε 3 χρονια απο το να μεινω στο ΟΑΚΑ που ειναι αχανες αφιλοξενο και γενικα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΗΠΕΔΟ ΑΝΤΑΞΙΟ ΤΗΣ ΑΕΚ με... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τη μορφη που εχει. Ειλικρινα βαρεθηκα να μας πιανει κοροιδο ο τιποτενιος ο ΑΒ και οσοι κρυβονται απο πισω του. πραγματικα κριμαα...
Μελισσανίδη αγόρασε αλλού οικόπεδο και φτιάξε γηπεδάρα!! Και άσε τον ανεκδιήγητο να τον κυνηγάνε μετά με τούβλα και πέτρες. Αυτός είναι περαστικός και θα γραφεί με μαύρα γράμματα στην Νέα Φιλαδέλφεια. Αρκετά τους ανεχτήκαμε...
γηπ-εδω μονο εκει
Δυστυχως θα παμε μεχρι το 2020 αν περιμενουμε για εκει. Ολοι εκει το θελουμε αλλα εκει δεν το θελουν!
Αλλού το γήπεδο! Και γηπεδάρα. ΑΕΚτζήδες δεν είναι μόνο όσοι έχουν καταβολές προσφυγιάς, αλλά και άλλοι Έλληνες και αυτό δυστυχώς δεν έχει τονιστεί ποτέ! Σεβόμαστε την ιστορία, ξέρουμε πως η καρδιά της ΑΕΚ είναι οι πρόσφυγες της Πόλης, αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ, αλλά η ομάδα έχει γράψει ιστορία και έχει μεγαλώσει. Δε θα ξεχαστεί ποτέ το παλιό γήπεδο, αλλά αν κλειστούμε εκεί το γήπεδο μικραίνει. Να πάμε αλλού να μεγαλώσουν τα όνειρά μας όπως αρμόζει σ' αυτήν την ομαδάρα. Αρκετά με... ΣΥΝΕΧΕΙΑ την Ν Φιλαδέλφεια. Αρκετά!
Είναι που ο ΣΥΡΙΖΑ μιλάει για ανάπτυξη... Εδώ εμποδίζουν την δημιουργία ενός ιδιωτικού έργου 70 εκατομμυρίων Ευρώ..., θα φέρουν την ανάπτυξη...; Πως θα καταπολεμηθεί η ανεργία...; Βάζοντας φόρους στα φέρετρα...;
Δεν διαβαζω καν το αρθρο το μήνυμα εληφθη. Βρωμα και σαπιλα με το λαθος καποιον να εμπιστευτουν αυτον τον απανθρωπο για δημαρχο.Πιστευω τωρα το εχουν μετανιωσει πικρα. Κριμα για αυτη την ομαδα και το κοσμο της ,δεν αξιζει αυτο τον εμπαιγμό ,ο καθενας κρίνεται για τις πραξεις του και τις αποψεις του και σενα βασιλοπουλε δε σε βλεπω καλα. Το γηπεδο θα γινει ,οχι ολο το αλσος γηπεδο ,ολη η φιλαδελφια ΓΗΠΕΔΟ. Σε καθε ματς της ΑΕΚ φωνη και οργη κατα αυτου του υποκείμενου. Υπομονη τελος.
Εγκαίνια στην Φιλαδέλφεια τον Αύγουστο του 2017 (με REAL όπως τότε). όσο καθυστερούν θα μειώνουμε το χρονοδιάγραμμα κατασκευής με διπλές ή και τριπλές βάρδιες. Μην τσιμπάτε, αρκετά φροντίζουν τόσοι μακακες για αυτό. ΔΕΛΛΑ κάνε μου μια χάρη σε παρακαλώ μια τριάρα μέσα στο Καραϊσκάκη αλα μπαγερν θέλω τώρα τσίτωσε τους αυτοί οι γαυρομισθοφοροι δεν βγάζουν παρέλαση με αυτόν το προπονητή.
Ώστε έτσι!! Να δώσει λοιπον άμεσα η ΑΕΚ το χώρο του οικοπέδου για άμεσο καταυλισμό των προσφύγων που δεν έχουν που να πάνε ΑΜΕΣΑ όμως ειναι δικαίωμα μας και ειναι κ ανθρώπινο και αεκτζιδικο !! Όλο το σύστημα μας πολεμάει αλλα πλέον έχει φτάσει ο κόμπος στο χτένι κ έχουν εκτεθεί πολυ πρέπει να περάσουμε στην αντεπίθεση όχι με βία όμως αλλα ωραια αεκτζιδικα.....! Καντο καταυλισμό προσφύγων τωρα το οικόπεδο τίγρη εμείς είμαστε πάνω απ'ολα άνθρωποι κ αεκ όχι λαμόγια μέχρι να βγει η άδεια !!
Ώστε έτσι!! Να δώσει λοιπον άμεσα η ΑΕΚ το χώρο του οικοπέδου για άμεσο καταυλισμό των προσφύγων που δεν έχουν που να πάνε ΑΜΕΣΑ όμως ειναι δικαίωμα μας και ειναι κ ανθρώπινο και αεκτζιδικο !! Όλο το σύστημα μας πολεμάει αλλα πλέον έχει φτάσει ο κόμπος στο χτένι κ έχουν εκτεθεί πολυ πρέπει να περάσουμε στην αντεπίθεση όχι με βία όμως αλλα ωραια αεκτζιδικα.....! Καντο καταυλισμό προσφύγων τωρα το οικόπεδο τίγρη εμείς είμαστε πάνω απ'ολα άνθρωποι κ αεκ όχι λαμόγια μέχρι να βγει η άδεια !!
Μπαριτάκη ή Μαρινάκη σε λένε κυρία μου;
Ας την ευχή άχρηστη
Μας έχετε κουράσει
Έλεος
Αυτή ή κύρια καλά θα κάνει να πάει σπίτι της να καθαρίσει κανένα μαριδακι!
Μπαριτάκη ή Μαρινάκη σε λένε κυρία μου;
Ας την ευχή άχρηστη
Μας έχετε κουράσει
Έλεος
Λυπάμαι που δεν θα αρέσει σε μερικούς να ακούγεται προεκλογικά αλλά έτσι είναι: Με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ γήπεδο δεν ξεκινάμε. (Τα χρήματα είναι άλλο ένα εμπόδιο αλλά έτσι όπως πάμε δεν θα μας αφήσουν να μάθουμε εάν υπάρχουν ).
Δεν φταινε οι κυβερνησεις.Διακοσμητικες ειναι ολες Solo AEK,KostasVR κτλ...Δεν ειναι το προβλημα καμια κυβερνηση.Μαθετε να στοχευετε στο κεντρο και οχι στον τοιχο.Η διαφθορα ειναι τοσο ανεπτυγμενη παντου και συγκεκριμενα στην εγκληματικη οργανωση που λυμαινεται το ποδοσφαιρο τα πλοκαμια της ειναι παντου.Εχουν ανοιξει οι τυποι ιδιως η ΠΑΣΟΚΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ τοσα χρονια απειρα παραθυρα για το καθετι και σφραγισαν τις πορτες...Αν δεν πανε φυλακη ή ακομα καλυτερα αν δεν δημευσουν τις... ΣΥΝΕΧΕΙΑ περιουσιες συγκεκριμενων ανθρωπων που κατειχαν συγκεκριμενες θεσεις στη χωρα την τελευταια 15ετια αυτος ο τοπος θα χολαινει . . .Ολα τ αλλα ειναι να χαμε να λεγαμε...
Φίλε μου πιστεύω ακράδαντα ότι θέμα της διαφθοράς στην Ελλαδα (δηλαδή το Νο1 θέμα το οποίο ακυρώνει κάθε έννοια πολιτικής) δεν αφορά πια μετρημένους ανθρώπους. Δυστυχώς αφορά πολύ μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού αυτής της χώρας, οι οποία κατά κυριολεξία τρέφονται από αυτό το σύστημα εις βάρος των υπολοίπων. Δυστυχώς αυτό το κομμάτι είναι πλέον τόσο διογκωμένο που μπορεί να ανεβοκατεβάζει κυβερνήσεις. Και το χειρότερο έχει διαμορφώσει μία γενιά ανθρώπων που σκέφτονται κατά παρόμοιο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τρόπο είτε ηθελημένα είτε άθελα. Δυστυχώς, αυτές οι ορδές βαρβάρων θα φάνε κάθε σάρκα αυτης της δύσμοιρης χώρας πρωτού εξαφανιστούν αφού πεθάνει εντελώς. Κουράγιο όλοι μας να έχουμε σε αυτή την πορεία προς τον Γολγοθά που μας περιμένει.
Απόλυτα σωστός Fughwalt!
Μπαριτάκη ή Μαρινάκη σε λένε κυρία μου;
Ας την ευχή άχρηστη
Μας έχετε κουράσει
Έλεος
Quiz ημέρας : Ποιος πρόεδρος φαγώθηκε από οργανωμένους γιατί δεν ήθελε γήπεδο στη Ν.Φιλαδέλφεια;
Ετσι κι αλλιως ο Μελ ακομα αναζητα επενδυτη για να βαλει τα χρηματα οποτε ενας και δυο μηνες πισω μαλλον βολευουν.
Μα τι στο καλο παλι,μας γλενταει ο καθε τυχαρπαστος?με ποιο σκεπτικο δωσανε παραταση τωρα?Ο νομος τι προβλεπει?Δεν ειμαι υπερ των ακραιων αντιδρασεων αλλα δεν παει αλλο.Ειμαι ηρεμος γενικα αλλα δεν παει αλλο φτασαμε στο ΑΜΗΝ.ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΓΙΑΤΙ μονο αυτο μπορει να γινει.
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΚΑΙ Η ΠΑΕ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ ΑΜΕΣΑ.
Δηλαδή ρε πρόεδρε πόσες φάπες πρέπει να πέσουν για να καταλάβεις ότι με Νίκο Στράτο και σια δεν πας ούτε μέχρι το περίπτερο;
Βασιλοπουλε κανεις μονο καθυστερησεις και τιποτ'αλλο.Καθυστερεις το ονειρο και τον καημο εκατονταδων χιλιαδων ανθρωπων.Οταν το γηπεδο γινει με το καλο,θα 'χεις ΠΑΝΤΑ μια θεση στην ιστορια του και θα σε μνημονευουν ΟΛΟΙ οι ΑΕΚτζηδες.Να θυμασαι οτι υπαρχει ζωη και μετα το δημαρχιλικι.Ολα εδω πληρωνονται,απο την ζωη την ιδια
Ξαναβγαλτε ΣΥΡΙΖΑ προβατα!!! Ο Υ Ρ Λ Ι Α Ζ Α Μ Ε να προσεχετε τι ψηφιζετε σε δημοτικες και εθνικες εκλογες αλλα εσεις το χαβα σας! Βαζουμε τις ζωες μας πανω απο τα γηπεδα λεγατε! Λουστειτε τα τωρα! Μνημονιαρα στο πιατο και γηπεδο ουτε σε 100 χρονια!
Προβατα?
Πάρτο αλλιώς , οι άλλοι είναι τα πρόβατα οχι οι φίλοι της ΑΕΚ που ψηφίζουν κατά συνείδηση.
Εκτός και αν είσαι γαύρος , οπότε τράβα να ψηφίσεις πάλι Μώραλλη ζωύφιο.
Παλι μας γλεντανε...
Λοιπον θα το πω κι ας παρω και 1000 dislike:
Γ@ΜΩ ΤΗ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ και τις ιδεοληψιες σας!!! Ομαδα ολης της Ελλαδας με εκατομμυρια φιλαθλους να κρεμεται απο τα καραμπαλικια του καθε ανωμαλου δημαρχου της γαυροπεριοχης!!! Ουστ!!!
Η λυση ειναι μια, δινεις το μισο χωρο για να φιλοξενισει λαθρομεταναστες που ολο το χειμωνα θα κοβουν ξυλα απ'το αλσος για να ζεσταθουνε και στο αλλο μισο φερνεις τιποτα τουρκογυφτους με τσαντηρια να πουλανε πρεζα και να τρεχουν γυμνα τα γυφτακια στη δεκελειας και να κατουρανε μπροστα στις καφετεριες, ασε που θα τους ξεκωλιασουνε στο κλεψιμο, το παιζεις και ανθρωπιστης και δεν μπορει να σου πει κανενας τιποτα.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Μετα να δεις πως θα σε παρακαλανε να φτιαξεις γηπεδο καιεμπορικο και οτι γουσταρεις...
Δεν πάει να Γ....Η η Νέα Φιλαδέλφεια;;;; Πάρε το γήπεδο αλλου!!!! το είχα ξαναπεί και το ξαναλέω!!! Αντί να παρακαλάνε να αρχίσουνε και να ανοίξουνε δουλειες για τον κόσμο.. Άντε μωρέ παράτα μας!!! Έχω αιδιασει πια!!
Είχα 32 dislikes οταν ειπα οτι σε εκανε γιογιο ο Βασιλοπουλος, ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΤΩΡΑ;
περιμενω τωρα ολα τα αριστερα ΑΕΚακια...να πουν οτι αυτη η αποφαση ..
ειναι προβοκατσια της υπηρεσιακης κυβερνησης ..για να κοψει την επανεκλογη του αλεξη....και να κανει αβαντα στην δεξια.....
-τοση ωρα και ουτε ενα αναλογο σχολιο.....τι εγινε ρε αριστερα ΑΕΚακια..? που πηγε η φαντασια σας..?
Ο χαρακτηρισμός ΑΕΚακι δεν είναι πρέπον να διατυπωνεται σε αυτόν εδώ τον χώρο από Αεκτζηδες.
φιλε απαντησα στον αλλον φιλο παρακατω και πιστευω σε καλυπτει κι εσενα...αλλωστε αν παρατηρησεις το ΑΕΚ το εγραψα και το γραφω παντα με ΚΕΦΑΛΑΙΑ....
ελαντε η πως αλλίως σε λένε κανείς εδώ δεν είναι ΑΕΚΑΚΙ...μιλάς σε κόσμο που τείνει προς την Αριστερά αλλά δεν είναι ΑΕΚΑΚΙ ΚΑΝΕΝΑΣ
Θα τα ξαναπαρεις τα dislikes σου,κανε λιγο υπομονη,νωρις ειναι ακομα.ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ. Την περιοδο '17-'18 εκει θα ξεκινησουμε το πρωταθλημα.Βασιλοπουλε υπαρχει ζωη και με
Πείρες τα DISLIKES γιατί δεν είναι ο Βασιλόπουλος το θέμα είναι ο χόντρος από πίσω.Τι δύναμη μωρέ έχει ο ΑΒ?Ενώ ο χοντρός είναι πολυ χωμένος μάγκες
φιλε μου
λλα στους αριστερους.....γιατι κατ εμε...αριστερος=παραμυθι και δηθεν.....(αν μου δινεις το δικαιωμα αποψης...σε ευχαριστω εκ των προτερων....)... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
-διαβασες πουθενα να εγραψα κατι για τον βλαχοδημαρχο..?
-το ΑΕΚακια δεν πηγαινε επ ουδενι στους ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ........α
-οσο για τον βλαχοδημαρχο...η δυναμη του ειναι η υπογραφη του....
-μην ξεχνας και την δουρου...(εφεδρεια για μετα ειναι αυτη...)
Τελικά ρε παιδιά τι θέλουμε γήπεδο?..η γήπεδο στη Νέα Φιλαδέλφεια???...Δεν λέω και εγώ θέλω το γήπεδο εκεί που όλα ξεκίνησαν αλλά μήπως να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε και άλλη περιοχή?
Δεν θα σου απαντησω στο πρωτο ερώτημα, στο δεύτερο θα σου πω οτι αν γινει τωρα μελέτη για νέο οικόπεδο buonanotte..Τρεξε παλι στην βουλη και τρεξε παλι γενικως.
Ενώ τώρα με την μελέτη που έχουμε είναι όλα έτοιμα ε????
Απογοήτευση.. συμπεριφέρονται στην ΑΕΚ και τον λαό της με τον χειρότερο τρόπο και διοικητικά οι αντιδράσεις , είναι διοίκησης Αδαμίδη ... ανύπαρκτες.
κά,πολιτικά,ΕΠΟ,ΚΕΔ,αγωνιστικά με την έμπρακτη ενίσχυση της ομάδας απο παίχτες κορυφαίου επιπέδου και την κατάκτηση του πρωταθλήματος και του... ΣΥΝΕΧΕΙΑ κυπέλλου..
Επιτέλους πρέπει να ξυπνήσει ο εγωισμός του Μελισσσανίδη και να δείξει την δύναμή του σε όλα τα επίπεδα..και σε όλα τα θέματα..παρασκηνια
Ο κόσμος της ΑΕΚ παρόλο που διψα για την επιστροφή της ΑΕΚ (65.000 κοσμος στο ΑΕΚ-osfp) , αρχίζει και απογοητεύεται με τις εξωφρενικές καθυστερήσεις στο θέμα του γηπέδου και την μη ενισχυση της ομάδας στο αγωνιστικό κομμάτι ,παρότι που το υπάρχον ροστερ είναι αξιόμαχο...και αυτό φάνηκε με τον αριθμό των διαρκείας (ούτε 10.000)..που ήταν μικρότερος απο αυτά της football league..
Ποιος αμφισβητεί οτι αν το γήπεδο ήταν στο στάδιο της υλοποίησης και είχαμε πάρει Van De Vaart , Scocco, Ιbisevic και Bruno Alves , τα διαρκείας στο ΟΑΚΑ θα ήταν των τάξεων 25.000-30.000...
Ο κόσμος εχει κουραστεί και πρέπει να παίξει μπάλα ο Μελισσανίδης ..που ήδη οι οπάδοι των άλλων ομάδων των παρομοιάζουν με γατάκι...που το κάνει οτι θέλει ο χοντρός...
Μην ψάχνετε για λογική και ηθική στο φασιστικό, βαθιά ταξικό παρα-κράτος του ΠΑΣΟΚ σε ροζ φόντο. Έτσι αντιλαμβανονται τα βαθιά ροζοπασόκια τον καπιταλισμό: Είναι καλός μόνο για τους άλλους. Οι δε επιχειρηματίες χωρίζονται σε επενδυτές (που μας τα χώνουν) και διαπλεκόμενους (που δεν μας τ χώνουν). Προσωπικά ήμουν σίγουρος ότι θα δοθεί παράταση για πολιτικούς και επικοινωνικούς λόγους. Σε εκλογές κατεβαίνει ο μίμος του παπανδρέου και το παίζει εγκάθετη (οικολογική) αντίδραση και... ΣΥΝΕΧΕΙΑ φιλογαβρίαση μπας και τσιμπίσει κανά γίδι. Ψυχραιμία και μένουμε κοντά στο σύλλογο. Αργά ή γρήγορα
ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΑ ΣΠΑΤΑ ΤΩΡΑ!!! 50.000 ΘΕΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ!!! ΜΗ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΑΛΛΟ ΡΕ ΤΙΓΡΗ!!! ΕΓΩΙΣΜΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ!!!
Μην δινετε σημασια ΑΕΚΑΡΕΣ ΜΟΥ Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ θα ειναι ετοιμη το καλοκαιρι 2017
εεε αι σιχτιρι ρε...
Προλαβαίνει να βγάλει το ΛΑ.Ε τηλεοπτικό σποτάκι με ΑΒ και Μπαριτάκη να μπαίνουν σε ταξί και να λένε στον ταρίφα με ειρωνικό χαμογελάκι "Νέα Φιλαδέλφεια ..."
Όταν αφήνεις τα ιερά σου χώματα στα χέρια βέβηλων ...
...ΗΡΘΑΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ...
Όταν ο Ντέμης έλεγε ότι γήπεδο στην ΝΦ δεν μπορεί να γίνει τον φάγανε όλοι. ΑΕΚ και ΝΦ δεν πάνε μαζί δυστυχώς κι αυτό φάνηκε από τι ψήφησαν οι δημότες. Ας τελειώνει το παραμύθι επιτέλους, πριν 1 εβδομάδα λέγατε ότι ο δήμος δεν μπορεί να κάνει και η ΠΑΕ δεν φοβάται. Τώρα εντελώς αντίθετα τα πράγματα. Συγχωρέστε με αλλά είμαι πολύ πικραμένος με το συγκεκριμένο θέμα μιας και όλες τις μάχες τις έχουμε χάσει.
Αν η απόφαση είναι εκτός νόμου , τότε περιμένω οι νομικοί της ΑΕΚ να δράσουν άμεσα και προς πάσα κατεύθυνση...
... και επειδή δεν υπάρχει πια τσίπα , τουλάχιστον να "χτυπήσουν" εκεί που θα τους πονέσουν ... στην τσέπη (αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο). Αν νομικά δεν "στέκει" μια τέτοια απόφαση ... δεν μιλάμε για λάθος αλλά τουλάχιστον για δόλο ...... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Αν η ΠΑΕ ΑΕΚ είναι έτοιμη να αρχίσει το έργο άμεσα τουλάχιστον στο 1ο του στάδιο , τότε η οποιαδήποτε απραξία θα με βάλει σε ... σκέψεις.
Βέβαια , τέτοιες επικοινωνιακές "ήττες" δεν μου λένε κάτι ... γελάει καλύτερα αυτός που γελάει τελευταίος...
Ψυχραιμία βασικά , γιατί μετά τις εκλογές , μπορεί η απόφαση να αλλάξει και να τρέχει ο δήμος ...
ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΟΝΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΑΛΛΑ ΩΣ ΕΔΩ ΕΝΑΣ ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΓΚΡΙΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΕ ΝΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΑΝΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΤΗΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΙΑ ΚΥΡΙΑ ....ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΕΛΕΓΧΕΤΕ? ΠΩΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙ ΕΝΑ ΕΡΓΟ 80ΕΚ ?ΔΕΝ ΕΧΕΙ Η ΠΑΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ? Ε ΗΜΑΡΤΟΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ....ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΑΠΛΑ ΤΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΗΣ ΔΡΑΧΜΗΣ..,
ωραιο αρθρο. σε αυτα που γραφετε λεω Ε ΚΑΙ?????
Χθες γραφανε οτι νομικα δεν γινεται να παρει παραταση τελικα πως παρθηκε αυτη η αποφαση τι κανουν οι δικηγοροι της ΑΕΚ?Αεκ365 επικοινωνηστε με την ΠΑΕ ΑΕΚ ή με τον ιδιο τον Μελισσανιδη να πουν τι γινεται να παρουν θεση ειναι κοροιδια αυτο περιμενουμε το γηπεδο και γηπεδο δεν βλεπουμε μαθετε τι συμβαινει μηπως δεν υπαρχουν χρηματα?
Η επιλογή της ΝΦ ήταν λάθος. Υπάρχουν τόσα μέρη που θα μπορούσε να φτιάξει γήπεδο η ΑΕΚ κι εμείς κολλήσαμε στο οικοπεδάκι της ΝΦ.
Η απόφαση δύναται να αλλάξει ή να ακυρωθεί; Αυτό μας νοιάζει.
Η ΦΑΠΑ ΠΟΥ ΤΡΩΜΕ ΘΕΛΩ Ν ΑΛΛΑΞΕΙ. ΤΟΤΕ ΝΑΙ!
Η Ελλάδα έχει καταντησει άχρηστη και ανίκανη!
ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΙΔΑΜΕ ΤΗΝ ΜΑΚΕΤΑ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΤΙΣ 100 ΜΕΡΕΣ. ΤΑ ΧΕΙ ΒΡΕΙ ΠΟΛΥ ΣΚΟΥΡΑ ΓΕΝΙΚΑ Ο ΜΕΛΙΣΑΝ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΕΠΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ! ΑΛΛΙΩΣ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΛΛΙΩΣ ΤΑ ΦΑΝΤΑΖΟΜΟΥΝΑ ΜΕ ΤΙΓΡΗ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΓΤ ΑΚΟΜΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΔΕΙΛΑ ΕΛΠΙΖΩ
δυστυχώς τα φυντάνια της ΝΦ καλά να πάθουν όχι μόνο επειδή καθυστερεί το γήπεδο αλλά επειδή τους κορόιδεψε τόσο όσο δεν πάει...εκτός αυτό τίποτα σωστό δεν έχει κάνει για την πόλη σας.....καλά να παθετε μόνο αυτό....
ΥΓ1 Τίγρη όλος ο κόσμος μαζί σου πήγαινε αγόρασε μια έκταση κοντά στην εθνική ( έχουν ακουστεί 2 ) κάνε και ένα εμπορικό για πάρτι σου και κάθε κυριακή θα έχεις κόσμο απ όλη την Ελλάδα....
Ο λόγος που τα τελευταία χρόνια συμβαίνει ότι συμβαίνει με το γήπεδο έχει ένα όνομα και μόνο:
ωμα δημαρχάκων,εικοσαρικάκια στους ψηφοφόρους κ.ο.κ.).
Έλληνες δημότες Νέας Φιλαδέλφειας.ΑΥΤΟΙ εξέλεξαν ΤΟΝ ΜΟΝΟ υποψήφιο που ήταν κατά του γηπέδου.
Εσείς κράξτε τον Μελισσανίδη που δεν ακολουθεί λιμανίσιες τακτικές (δείπνα με περιφερειάρχες,λάδ
Αυτός φταίει που πήγε το θέμα στο Σ.Τ.Ε.Που πήρε παράταση η διαβούλευση.Αυτός φταίει που δεν... ΣΥΝΕΧΕΙΑ δέχεται να λαδώσει τα ψευτοαριστερά τυπάκια που οι ίδιοι οι δημότες ψηφίσαν ενώ ήταν γνωστό ότι δεν θέλουν ούτε να το βλέπουν το γήπεδο.
Από την στιγμή λοιπόν που το τυπάκι αυτό είναι στην εξουσία από τα χεριά των και καλά δικών μας ανθρώπων κάντε μόκο τώρα και να ελπίζετε να έχει την υπομονή ο Μελισάν να συνεχίζει να παλεύει για τον ΝΑΟ μας!
Πόσο πιο στραβά ;
ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑ . . . ΘΕΛΑΤΕ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ . .. ...
ΚΑΤΑ Τ' ΑΛΛΑ "ΞΕΜΠΕΡΔΕΥΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ,ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΡΙΟ"...ΟΙ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΙ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ΕΚΑΝΑΝ ΕΜΕΝΑ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ ΤΟΝ ΜΠΡΟΣΤΑΤΖΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΟΠΡΙΣΟΥΝ ΠΡΙΝ ΜΠΕΙ ΛΟΥΚΕΤΟ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ "ΕΛΛΑΔΑ"...ΝΤΡΟΠΗ!!!
Είναι εφέσιμη η απόφαση παράτασης;!
Ενταξει αυτα που γινονται ειναι αδιανοητα πρεπει να βγει η επισημη ΑΕΚ και να πει ποιος κρυβεται πισω απο ολο αυτο και τους πραγματικους σκοπους που εξυπηρετει αυτη η μαριονετα,αυτος ο αχρηστος ανεπαγγελτος με μηδεν ενσημα που δεν εχει δουλεψει ποτε στη ζωη του και παριστανει τον δημαρχο...Ειναι αδιανοητο το ανωτατο δικαστηριο ΣΤΕ να εχει βγαλει αποφαση υπερ μας να εχει απαντησει σε ολα τα γελοια επιχειρηματα του γαυροπουλου και εμεις να καθομαστε να τον... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ανεχομαστε...Βγειτε και πειτε ξεκαθαρα για το αφεντικο του και ποιος τον βαζει να μπλοκαρει το εργο καθως και για ολα τα πολιτικα σκουπιδια που εχει βαλει ο μπουλης κατα καιρους για να το σταματησουν....Οσο για αυτη την Μ(π)αρινακη η ξεφτιλα σου δεν εχει ορια μανταμ ουτε για φτυσιμο δεν εισαι να δωσεις την μεγιστη παραταση σε ενα εργο ζωης για εναν ολοκληρο λαο και που εχει γνωμοδοτισει υπερ του το ΣΤΕ επειδη ο γαυροπουλος εκανε διακοπες .... Καταλαβαμε ''κυρια'' μου και σας ποιος σας εβαλε...ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ....Περιμενουμε κινησεις απο την επισημη ΑΕΚ και την ΕΡΑ για ολο αυτον τον πολεμο που δεχεται το σωματειο ειναι αδιανοητο αν το αφησουν το σημερινο να περασει ετσι στο ντουκου
Στο τελος, οταν με το καλο γινει το γηπεδο εκτος απο το εκκλησάκι του Οσίου Λουκά καντε και ενα διπλα της Οσιας Υπομονης. Αυτά...και διπλό ατν τουμπα μην ξεχνιόμαστε
Και μετά λένε ότι θέλουνε επενδύσεις για να βρει δουλειά ο κόσμος. Ζώα που τον ψηφίσατε στη ΝΦ να πάτε να βρείτε δουλειά στην τρούμπα ή στο πακιστάν... Η τρέλα και ο παραλογισμός σπάνε κάθε μέρα και από ένα ρεκόρ!!! Και για να έχουμε καλό ερώτημα, Αν εγώ έχω μια προθεσμία και δεν την τηρήσω (επείδη ξινόμουν, βαριόμουν, ήθελα να πάω κόντρα, ήθελα να κάνω μπάνια κλπ κλπ) θα με έστελναν σπίτι μου, σε αυτούς τους ΜΟΥΛΟΥΣ γιατί τους δίνουν το μέγιστο χρονικό περιθώριο???... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΠΑΕ & ΔΙΚΈΦΑΛΟΣ Α.Ε. κάτι πρέπει να κάνετε, δεν ξέρω τι και πως αλλά κάτι πρέπει να κάνετε, δεν θα μας σπάσει τα @@ ένας νταρντάνας γιος!!! Αλλά ρε αλήτη κόλαση και παράδεισος εδώ είναι, γυρίζει ο τροχός!!!
Γήπεδο στα μεσόγεια που έχουν πρόσβαση από αττική οδό, βάρης-κωροπίου, προαστιακό, αεροδρόμιο και η ανατ. αττικη από τοπικές οδούς.
Υπάρχουν μεγάλα και φτηνά χωράφια και νομίζω ότι επιτρέπετε για χρήση οι αθλητικές δραστηριότητες.
Ή όπου αλλού υπάρχουν καλές προυποθέσεις για γήπεδο...... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Καλύτερα από Νέα Φιλαδέλφεια θα είναι που αν δεν έχεις μηχανάκι πρέπει να πας με ΗΣΑΠ, και σε ομάδα με κόσμο αυτό δεν λειτουργεί.
Τη χώρο στη Νέα Φιλαδέλφεια να τον ενοικιάσουμε και τα έσοδα σε ΠΑΕ και ερασιτεχνική ώστε να μην έχουμε ανάγκη και τον κάθε πρόεδρο....
ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΗΡΑΝ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΤΟ ΧΩΡΑΦΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΑΝ ΓΗΠΕΔΟ...ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΩΡΑ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΑΣ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΜΕ ΠΩΣ ΜΑΣ ΓΑΜΑ......ΝΕ... ΚΑΙ ΓΕΛΑΝΕ ΚΑΙ ΜΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΜΑΣ... ΓΑΤΑΚΙΑ ΓΙΝΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ.... ΠΑΜΕ ΡΕ ΓΕΡΑ ΟΛΟΙ ΚΑΤΩ ΣΤΗ ΦΙΛΑΔΕΛΦΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜ-ΑΡΧΕΙΔΙ-Ο
ΜΑΣ ΕΠΙΑΣΑΝ στον ύπνο . Η ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗ ΘΑ ΗΤΑΝ να τα είχαμε προλάβει αυτά . ΟΧΙ ΑΦΟΥ Η Κ. ΜΠΑΡΙΝΑΚΗ ΜΑΣ τον φοράει να ΝΟΙΩΘΟΥΜΕ ΕΚΠΛΗΞΗ . ΠΑΡΑ ΕΝΑ Π ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΝ Κ.ΜΑΡΙΝΑΚΗ . ΣΥΜΠΤΩΣΗ ? ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ?
ρε σεις ξυπνάτε, η κυρία ΜπΑΡΙΝΑΚΗ......έλεος πιά. Όλα διαβολικά τυχαία. Καμιά κοντοχωριανή θα είναι :)
Ξεχάσατε να σημειώσετε ότι το έκανε αυτό την τελευταία εργάσιμη πριν τις εκλογές και ενώ η προθεσμία εξέπνεε την επόμενη εβδομάδα (μετά τις εκλογές). Νομίζω ότι είναι ένα σαφέστατο πολιτικό μήνυμα. Δεν ξέρω αν ο θόρυβος με τον Φλαμπουράρη συντέλεσε σε αυτό, αλλά όπως και να έχει είναι ακόμα μια πολιτική ήττα. Μετά από αυτό δεν έχω καμία αμφιβολία ότι στις εκλογές θα βγει πρώτο κόμμα ο Σύριζα. Όπως βγήκε ο Μώραλης, ο Βασιλόπουλος, η Δούρου... Εκλέγεται πάντοτε όποιος δεν συμφέρει... ΣΥΝΕΧΕΙΑ την ΑΕΚ να εκλεγεί, ίσως γιατί είμαστε αμελητέα ποσότητα εκλογικά, ίσως γιατί είμαστε τόσο πολύ πολιτικοποιημένοι που αρνούμαστε να ψηφίσουμε με οπαδικά κριτήρια, σε αντίθεση με τους γαύρους. Πάλι στη σφαλιάρα λοιπόν...
Αδερφέ, όπως λέει και το άρθρο παραπάνω, η συγκεκριμένη διορίστηκε από τον Λαφαζάνη. Ο Λαφαζάνης έχει αποχωρήσει από τον ΣΥΡΙΖΑ. Αρα, ούτε ο Φλαμπουράρης έχει καμία σχέση, ούτε η Δούρου. Ο μόνος που μπορεί να έχει κάποια σχέση είναι ο δήμαρχος, ο Βασιλόπουλος, ο οποίος, αποχωρώντας από τον ΣΥΡΙΖΑ, ανήκει πια στην ίδια πολιτική παράταξη με την κα Μπαρινάκη. Ίσως, μάλιστα, αυτό έπαξε τον ρόλο του...
Φιλε ο Βασιλόπουλος έφυγε από τον συριζα όπως, ως γνωστών, και ο λαφαζανης που διόρισε τη συγκεκριμένη. Όχι φυσικά ότι ο συριζα έχει γίνει πλέον κόμμα που συμφέρει την ΑΕΚ, αλλά σίγουρα πλέον δεν είναι το ίδιο.
Διαβάζω για "έκπληξη" της διοίκησης.... Δεν διαβάζω ΤΙΠΟΤΑ για ενέργειες της διοίκησης.... Ανίκανοι ή αδιάφοροι;;;;;
ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΛΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ 20ΜΙΡΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΗΠΕΔΩ....ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΜΙΡΙΟ ΟΙ ΚΥΡΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ??? ΜΑΓΚΕΣ ΤΟ ΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ.....!!!!! Η ΦΙΛΑΔΕΛΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΕΚ!!!!!ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ...ΔΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΡΘΕΙ ΜΙΑ ΠΟΥΤΑ.......ΝΑ Κ ΝΑ ΜΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΑΠΟ ΚΕΙ.. ΔΝ ΘΕΛΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΚΣΟΥΜΕ ΣΤΑΣΗ... ΑΦΟΥ ΔΝ ΘΕΛΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΘΑ ΔΟΥΜ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ... ΠΑΜΕ 50000 ΑΕΚΤΣΗΔΕΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΛΗΜΠΑ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΓΝΩΜΗ?? ΔΝ ΘΕΛΕΙ ΚΟΠΟ...ΘΕΛΕΙ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΡΟΠΟ!!!! Κ ΣΤΗΝ ΚΑΡΙΟΛΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ... ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ΚΑΝΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΑΕΚ... ΧΩΡΙΣ ΦΑΝΕΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΣΚΟΛ ΜΗΝ ΕΚΘΕΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ Κ ΠΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΒΑΛΕ Ο ΤΙΓΡΗΣ Κ ΜΛΚΙΕΣ...
Που μενει ο....''κυριος'' ΑΒ ???
Να του παμε και του...πουλιου το γαλα !!!
ΡΕ ΣΕΙΣ ΑΥΤΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ;..............ΔΙΑΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ.........Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΕΚ ΠΟΥ ΗΤΑΝ?????????????ΕΛΕΟς!!!!!!!!!ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ!!!!!!!!
Από τη στιγμή που δε προβλέπεται από πουθενά κάτι τέτοιο, δε μπορεί να κάνει κάτι η ΑΕΚ?
Σαν τι να κάνει?Είναι απόφαση του κράτους.Θα τα βάλει με το κράτος?Είναι που είναι τόσο σάπιο πιστεύεις ότι δεν κρύβετε τίποτα από πίσω απ όλα αυτά?και μετά τις 45 μέρες αν καταθέσει ο Δήμος ένσταση με επιχειρήματα πιστεύω ότι δεν θα βγάλουν άδεια.Το ΣΤΕ είπε για τα στρέμματα όχι για την άδεια
Αποτι φαίνεται μια χαρά προβλέπεται...αστείο αλλα απο αστείες αφορμές ψάχνουν να πιαστούν οι εχθροί...γιατί πλέον ειναι ΕΧΘΡΟΙ
Μου αρέσει που όλοι οι δημοσιογράφοι, με την άρτια έρευνα και ενημέρωση τους δήλωναν καθημερινά: "Δεν ανησυχούν καθόλου στην ΑΕΚ αφού κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται πουθενά από κανένα Νόμο/Διάταξη. Τα πράγματα είναι απλά. Η σύγκρουση είναι μετωπική και μέχρι στιγμής εμείς νιαουρίζουμε. Όταν και αν προχωρήσει το γήπεδο θα το μάθουμε πρώτοι , αφού τότε θα έρθουν πραγματικές μεταγραφές. Προς το παρόν φαίνεται από τις φανέλες που κάνει δώρο ο δικός μας στους "Σεΐχηδες", ότι από τα 65 μύρια που... ΣΥΝΕΧΕΙΑ είναι το κόστος του γηπέδου μας λείπουν μόνο τα 64.2. Μέχρι τότε χαχανητά του Μάκη θα βλέπουμε και θα συζητάμε για καμιά εβδομάδα για τον υπερηχητικό Ντιέγκο που σκότωσε τον ΠΑΣ που έπαιζε με 9. Όσους δεν βλέπουν/καταλαβαίνουν δεν τους κατηγορώ γιατί 21 χρόνια είναι πολλά. Πάρα πολλά για την ΑΕΚ.
Τίγρη πάνε άλλου το γήπεδο κ ασε τον Α-Β να κάνει την νέα Φιλαδέλφεια χωματερή
Μετα τον ΑΒ καναμε σταρ και την Κα Μπαριτακη... Πιστευω πως αν ο Μελ ΗΘΕΛΕ, το γηπεδο θα ειχε ξεκινησει ηδη να φτιαχνεται, πιθανον αυτη η αναβολη ειναι λογω εκλογων κ να δει που θα καταλαγιασει το πραμα, κ για να του δωσω ελαφρυντικα, κ εγω δεν θα ξεκιναγα τετοιο εργο με τετοια πολιτικη αναταραχη στην χωρα, επισης τα χρηματα της περιφερειας κακα τα ψεμματα λειπουν..
κ Μελισσανιδη Κάντε το αλλού ,Κάντε ανταλαγη οικοπέδου .Στην Κάντζα Έχει πολύ χώρο ,Έχει Αττική οδό,προαστιακό .Μπορεί να γίνει ένα κλειστό εκεί .
ΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΤΑΙ ΞΕΡΕΤΕ...ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ ΚΛΠ ΚΛΠ
γεια σασ αεκαρεςς!!!ειχα μερες να γραψω λογω δουλειας αλλα με το σημερινο φρικαρισα !!!ελεος!!! sorry γιαυτο που θα πω αλλα γηπεδο ΑΛΛΟΥ ΤΩΡΑ !!ΤΙΓΡΗ ΔΕΙΞΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥς ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΣΟΥ !!!!!
Προφανώς κανείς δεν καίγεται για γήπεδο εκεί στην Νεα Φιλαδέλφεια αλλιώς δεν θα περνούσε ότι θέλει ο Βασιλόπουλος και όποτε το θέλει χωρίς να μιλάει κανένας
δεν μένω στην Νεα Φιλαδέλφια όπως και το 85-90 % του λαού μας... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Πάρτε το απόφαση η ΑΕΚ δεν είναι Νεα Φιλαδέλφεια, η Νέα Φιλαδέλφεια είναι ΑΕΚ (αν και δεν το δείχνουν ούτε στο ελάχιστο γιατί και εγώ στα λόγια καλός είμαι αλλά όταν ψηφίζεις έναν δήμαρχο που ανοιχτά δεν ήθελε γήπεδο και μετά τον βλέπεις να κάνει ότι μπορεί για να μην γίνει το γήπεδο χωρίς ΚΑΜΙΑ διαμαρτυρία συγνώμη αλλά δεν είσαι ΑΕΚ!!!!!)
Γήπεδο αλλού και αφήστε τους με το άλσος τους
ΑΕΚ σημαίνει προσφυγιά, ΑΕΚ σημαίνει ο λαός της όπου και αν είναι και όχι μονο σε μια γειτονιά της Αθήνας
Δηλαδή εγώ και όλα τα άλλα αδέρφια μας σε άλλες περιοχές της Αθήνας, στην επαρχεία και γενικά εκτός Νεας Φιλαδέλφειας δεν αξίζουμε γήπεδο??
Ας το κάνουν το γήπεδο και στο Αγαθονίση που λέει ο λόγος η ΑΕΚ είναι η ΑΕΚ και είναι παντού πάρτε το χαμπάρι
Φίλε yoda 21 ποιος να σου πει τι.?
Ο Α-Β έφυγε απο τον ΣΥΡΙΖΑ και τωρα ανεξέλεγκτος έχει ενα λόγο παραπάνω να κάνει το κομμάτι του.
Το κονδύλι των 20εκ κανείς δεν ξέρει αν υπαρχει η πήγε μαζί μετα ταμεία και τους δήμους για πληρωμές στο Δ.Ν.Τ και την Εκτ.
Ο μελισαν κοιτάει τις καθυστερήσεις και δεν μιλάει και αυτό ειναι περίεργο και παραπέμπει σε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ άλλες σκέψεις.
Αν δεν κάνει την δουλειά υπόγεια και απλά παρατηρεί και περιμένει πίσω απο τις εξελίξεις τότε μάλλον θα πρεπει να κοιτάω τις μετοχές που πήρα προχθές και να Συνειδητοποιήσω οτι δεν θα γίνει γήπεδο.
ποσο θελω να τον στραγκαλισω
Δημήτρη Μελισανιδη πες μας τι πρέπει να κάνουμε;
Η υπομονή μας εξαντλήθηκε είμαστε έτοιμοι για όλα έχουμε οργή μέσα και τώρα που είμαστε ενωμένοι θα δημιουργήσουμε πανικό σε όλη την Ελλάδα.
ΛΕΓΕ
περιμενω απαντηση απο την παε και συναντηση με τον αβ για να τα πουν και να μην κοροιδευομαστε
Θα αρρωστησουμε στο τελος με τετοια αρθρα που αποδεικνύουν τον πολεμο που δεχομαστε απο ολες τις διευθύνσεις. Προς αεκ365, κανε ενα ρεπορταζ απο νομικης αποψεως αν μπορουμε να προσβαλουμε την αποφαση του υπουργείου αμεσα.Φετος μόνο συσπείρωση για τον στόχο το πρωτάθλημα τ 'αλλα θα γίνουν αργα ή γρηγορα είτε το θέλουν είτε οχι
Το "π" υποθέτω ότι το έβαλαν για να μην προκαλέσει ??? βρε κάτι συμπτώσεις .......
Η αντίδραση της ΑΕΚ ποια είναι; Πάλι σιωπή;