Novibet ΕΠΑΘΑ με Super Προσφορά* Γνωριμίας* 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
SEAJETS Ταξιδεύουμε μαζί με το μεγαλύτερο στόλο ταχύπλοων παγκοσμίως σε 50 προορισμούς του Αιγαίου!

Διαβάσατε και εσείς ότι προτάθηκε ο Devic . Με Μέταλιστ είχε 83 γκολ σε 174 ματσ.
Παιδια αυτος ομως δεν ξερω κατα ποσο μπορει να παιξει με πλατη οπως ο Ιμπισεβιτς, άλλου στιλ επιθετικου ειναι αυτος.
ΕΧΕΙ ΠΑΣΤΕΛΩΣΕΙ ΓΑΒΡΟ ΚΑΙ ΜΠΑΟΚ ΜΕΣΑ ΕΔΩ...........!...ΤΟΥΣ "ΑΝΟΙΞΕ" ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΔΗΛΑΔΗ.
ΣΕΙΣ""...................................................!!!!!!
ΚΑΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΕΚΛΕΙΝΑΝ ...... Ν ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΙΣ.......""ΚΑΤΑΘΕ
Ναι Δημητρη και την βρισκω πολυ καλη περιπτωση,ειναι Killer
συμφωνώ απολύτως μαζί σου.
Φιλε μου αυτος ειναι μεσα στους 1 στην λίστα της ΑΕΚ...
Εγω αυτο που εχω να πω σχετικά με τα μεταγραφικά ειναι οτι δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει.
Χάνουμε απο Ανόρθωση,παμε για 2 εξτρεμ,στόπερ και επιθετικό. Παίρνουμε το 1 εξτρέμ και μετα το Χ με Σεβίλλη και Ίντερ παμε για εξτρέμ (Λουκά)καθότι ανακαλύψαμε οτι ο Ανταμ ειναι έτοιμος για ηγέτης της άμυνας. Παίζουμε με Πλατανια στο ΟΑΚΑ και αφου βγενει mvp ο Πλατελας αποφασίζουμε οτι ουτε εξτρέμ εχουμε ανάγκη,αλλα παμε για Σέντερ φορ αφου τραυματίστηκε ο Τζιμπούρ. Αν σκοράρει λεω γω... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τωρα ο Μακης με Ξάνθη μήπως δεν παμε ουτε για επιθετικό;Η αν χάσουμε μήπως παμε για Σέντερ φορ,εξτρέμ,στόπερ και δεν ξέρω και γω τι άλλο;Ειναι προγραμματισμός αυτος;
Υ.Γ1: Αν τραυματιστεί αυριο ο Κολοβέτσιος για 2 μηνες(χτυπάω ξύλο) θα τρέχουμε ναι η οχι για στόπερ;Άρα μήπως χρειαζόμαστε στόπερ;
Υ.Γ2: Αυτο το ρημάδι το Σέντερ φορ κανόνι το ακούμε απο τη Γ εθνική και ο καλύτερος που εχει έρθει ειναι ο Μπρεσεβιτς.
Υ.Γ3: Η κάρτα του Ντιντακ ακόμα να έρθει;Μήπως έχουν εκει στην Ειμπαρ καμια ιεροτελεστία που πρεπει να τηρηθεί οπως στη μεταγραφή του Χαφεζ;
Αν τραυματιστει ο Κολο θα παιζει ο Αρθο ή ο Λαμπροπουλος για να σκοτωνουν τους θυριωδεις επιθετικους του Κομποτη και του Πανοπουλου... Μαζι και εκεινον τον φινμπογκολ των 2 γκολ σε 14 ματς... Η μεγαλυτερη απειλη φετος δεν ξεπερναει τον Πελκα και τον Μπεργκ
Μην υποτιμας τον Φινμπογκασον, μακαρι να τον ειχαμε.
Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΥΤΑΡΕΛΟ ΓΙΑ ΛΥΣΗ ΕΛΕΟΣ
Μονο ο παπαδοπουλος να μην ειναι απο μακρια και αγαπημενοι. ειπαμε να παρουμε φορ κλασης.
ta sxolia m gt den pernane re palikaria?????????
SORRY 4 THE GREENGLISH AGAIN,STILL ON MY CANADIAN TABLET.
ETSI TREXEI KAI TIS ALLES BUSINESS TOU O TIGRHS? SIGOURA OXI....EDW GIATI?
PARA POLY PSIRISTIKE H MAIMOU,APO THN ARXH THS PERIODOU TWN METAGRAFWN PLHN BOUONANOTE ANTE KAI VARGAS,OI YPOLOIPOI EINAI ROLLISTES POU GIA NA DWSOUN TO 6 PLUS XREIAZETAI NA PLAISIO8OUN APO HGETES.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
EXEI XY8EI POLY INTERNETIKO MELANI GIA TA AUTONOHTA. H OMADA 8ELEI EPI8ETIKO SOBARO KAI AMYNTIKO SOBAROTERO,DEN KATALABAINW GIATI EXEI RIXTEI LEFKH PETSETA.....8ES PRWTA8LHMA....2 KINHSEIS EMEINAN,ESTW KAI THN 11 WRA,TIS KANEIS SWSTA KAI HSYXA KAI GINETAI H OMADA FABORI GIA TITLO.
DHLWSEIS KAI ANALYSEIS ANEY OUSIAS KAI PETAMA EPIKOINWNIAKOU MELANIOU ME TA DIARKEIAS PATWMENA SAN KYBERNITIKOI EKPROSWPOI PASOK DEKAETIAS 80,EXOUN KOURASEI POLY.
OK,ENTAXEI EGINAN PROS8HKES ME ELEU8EROUS AXIOLOGES,NAI,ALLA OI OMADES ME STOXOUS KAI ISTORIA POU THN SEBONTAI PANW APO OLA KAPOIA STIGMH BAZOUN KAI TO XERI STHN TSEPH....NWRIS KIOLAS....EMEIS AS TO BALOUME ARGA,ALLA AS TO BALOUME....ME DYO SYMBOLAIA 500EU KAI 500 ELEU8ERWN (ENTAXEIIIIII MHN BARAS PRIGKIPS)PAIXTWN PAME GIA PRWTA8LHMA.....TI TO SYZHTAME PARAPANW.....?
KAI PLHRWNOUME KAI PAIXTES POU DEN YPOLOGIZONTAI.....
DIWXTE LOIPON OSOUS DEN EXOUN 8ESH KAI PARTE KAI LUCA MAZI ME TOUS ALLOUS 2,ETSI GINONTAI OI SWSTES DOULEIES....OLA TA ALLA EINAI GIA NA 200RIZOUN TA SXOLIA STO 365.
+1924
Οι μπίζνες του τίγρη ειναι έσοδα -έξοδα.....άρα περνεις απάντηση σε όλα. Ακομα κ έτσι η ομαδα χτυπάει τίτλο.δλδ αν δίναμε 5 εκ για τον φινγκμπογκασον θα ήμασταν φαβορι; Επειδή πιάσαν τον φατσουλ κότσο ; Επίσης ο αρθο υπολογίζεται κανονικά κ ο κρισαντους το ίδιο
Δηλαδη Μπαροχα (Εθνικη Βενεζουελας) Σιμοες (ενας απο τους καλυτερους μεσους την περασμενη περιοδο στην πορτογαλια και τον ηθελε η Σεβιλλη- Μαρσειγ δεν ειναι τυχαιο) ακομα και ο Γκαλο (ειναι ισαξιος του Μπακακη) δεν μπορεις να τους πεις ρολιστες .Μπορεις να κανεις καλο συνολο χωρις να ριξεις εκκατομυρια.Ναι ο τζιμπουρ ηταν ενα στοιχημα που χαθηκε νωρις και περσυ ειχαμε προβλημα στο σκοραρισμα φετος με μεσοεπιθετικους πολυ καλυτερους αλλα σε μια πιο δυσκολη κατηγορια θελαμε μια... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πιο σιγουρη λυση μακαρι να βρεθει ακομα και τωρα.Τον Αρθο τον βγαλαμε αχρηστο και ακομα δεν τον εχουμε δει ,για μενα σε σχεση με τις υπολοιπες ομαδες που ειδα εχουμε μια απο τις πιο ετοιμες ομαδες ακομα και αν δεν εχουν δεσει οι νεοι γιατι με τον περσινο κορμο ειναι πιο ευκολο να μπουν οι νεοι.ΑΕΚ στα ομορφα Ενωση στα δυσκολα.
NAI,GENIKA DEN DIAFWNOUME KAPOU NOMIZW MONO ISWS STHN ENNOIA TOU TI EINAI HGETHS KAI TI ROLLISTAS KAI GIA TO EAN SHMERA OPWS EINAI H OMADA XWRIS KAMIA PROS8HKH PAEI GIA PRWTA8LHMA,APO OTI KATALABAINW GIA SENA PAEI...OK SEBASTO 8A DEIXEI TO MELLON,GIA MENA DEN PAEI.
PES MOU OMWS EILIKRINA EAN AURIO PERNAME ENAN NEO CIRILLO (OUTE KAN 8EIO STELIO) KAI ENAN PX.BERG (POU EINAI OLOS O VAZELOS MONOS TOU KAI DEN TOLMW KAN NA PW GIA ENAN NEO MAYRO) PAIXTES DHLADH POU BRISKEIS STHN PIATSA OPWS TOUS VRIKAME EMEIS KAI OPWS TOUS BRHKAN KAI OI ALLOI KAI TOUS EFERAN,8A SE XALAGE?... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
POSA DIARKEIAS 8A POULAGAME AMESWS,THN EPOMENH MERA EAN O KOSMOS ENIW8E OTI AUTH H DIOIKISH EPITELOUS MEANS BUSINESS KAI XWRIS YPERVOLES KAI NTAOULIA PAEI NA XTYPHSEI TITLO AMESA ME KINHSEIS XEIROURGIKES KAI PLANO?POSA?8A EBGAINAN AUTA TA SYMBOLAIA THS YPERBASHS SE MIA BDOMADA APO EMAS POU ENAS 8EOS XEREI TI EXOUME TRABHXEI TOSA XRONIA H ESTW TO ENA APO AYTA?
EAN LOIPON TO PROBLHMA EINAI 4 5 6 KATOSTARIKA (POU TOSA EINAI STHN TELIKH TA PETAMENA LEFTA SE PAIXTES POU DEN YPOLOGIZONTAI KAI DEN GINETAI KAI KAMIA DIOR8WTIKH KINHSH 4 MHNES TWRA) TOTE TOULAXISTON NA MHN LEONTARIZAME TOTE GIA PLYSIMATA KAI FOURA....GIA 5 KATOSTARIKA DIAFORA APO TON MEL....TON TIGRH ETSI?..... GIA MIA KINHSH PRWTA8LITISMOU SE MIA OMADA POU EXEI NA PAREI TITLO 20 XRONIA.....
KAI STHN TELIKH DEN ME NOIAZEI TI KANOUN OI ALLES OMADES,KAI THN OMADA POU ONEIREUESAI DEN THN FTIAXNEIS ANALOGWS TWN ANTIPALWN ALLA ANALOGWS TOU MEGE8OUS TOU ONEIROU.
AEK STA OMORFA ,ENWSH STA DYSKOLA MOU ARESE...
ΙΜΠΙΣΕΒΙΤΣ με χίλια. Παιχταράς και έτοιμος με προετοιμασία. Και ότι πιο κοντινό στο στυλ Μπρεσεβιτς που κουμπώνει τελεια με την ομάδα.
ΠΑΡΤΕ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ(ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΡΑΦΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΩ )...Ο ΓΑΒΡΟΣ ΕΚΑΝΕ ΡΕΚΟΡ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΧΘΕΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΣ 18500 ΕΦΤΑΣΕ....ΕΜΕΙΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΜΙΣΑ ΤΗΣ Γ ..ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΘΑ ΞΕΜΕΙΝΟΥΜΕ.............ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ......
Τιγρη αν οντως παμε για Ιμπισεβιτς φερτον μας ΧΘΕΣ και ασε γαβριελες βαζελες και παοκια να σφαχτουν το καλοκαιρι στα πλει οφ!!!
εγω δεν μπορω να καταλαβω αφου κρισαντους ουτε για αναγκαστικη αλλαγη δεν υπολογιζεται γιατι τον κραταμε και τον πληρωνουμε;....ασε που δεν ειναι και σωστο για τον παιχτη....και για αλλον ενα τον μπρεσεβιτς ενταξει καλος χαρακτηρας αλλα δεν ειναι κωστης ....τον κρατανε για ποιο λογο;...οπως ειπε καποιο παιδι με τον λυμπε αβαταρ ...μην ακουμε σαμαραδες ,μυτιδες,σαλπιγγιδηδες,χριστοδουλοπουλους,μαντζιους και λοιπα ...ποναει η ψυχη μας ....για... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τζιμπουρ λυπαμαι αλλα δεν βλεπω να του πηγαινει η αεκ...τι να πω ρε παιδι μου στον κωλογαυρο εβγαλε τον μισθο του γιατι τζαμπα τον πηρανε ουσιαστικα
Γιατί δεν υπολογιζεται;στα φιλικά όλα αυτός ήταν βασικός φορ
Ακούγεται και του Ιμπίσεβιτς!!! Ε, άμα ισχύει, τότε αυτή θα είναι μεταγραφική βόμβα!!!!
Υ.Γ. Και ο Ντέβιτς, όμως, δεν πάει πίσω... Δεν έχει το όνομα (στα αυτιά των περισσότερων) ωστόσο τα παστελώνει τα γκολάκια!!!
εγω παλι,μια κρυφη ελπιδα την εχω....μακαρι
CF & poios mas pianei meta....
Αδερφια Γιωργος Σαμαρας...Πληροφορια απο μεσα,αυριο μεθαυριο θα σκασει.....
Κουλαρετε μαγκες, την Ευγενεια Σαμαρα εννοει απο το ραδιο αρβυλα. Καλοδεχουμενη.
Δεν ξέρω τι είναι πιο δύσκολο. Να κάνεις φορ το Γιώργο Σαμαρά, τον Αντώνη Σαμαρά ή τον Τρύφωνα Σαμαρά;
Η ομαδα τρεχει σα δαιμονισμενη,τι Σαμαρα,που συμφωνειτε κιολας μερικοι?? Αυτος θα μας καθυστερει την αναπτυξη 25 δευτερολπετα,αν ειναι δυνατον,που λετε οτι ταιριαζει και στην ομαδα..Ασε που δε σκοραρει ουτε με διαταγμα..
Ισχύει ότι και για τον Σαλπιγγίδη: Εμπειρία, καλός χαρακτήρας, δύο θέσεις (κορυφή και πλάγια). Από το τίποτα είναι σίγουρα αξιοπρεπείς επιλογές
ΟΠΑ ΑΔΕΡΦΕ, ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΣΑΜΑΡΑ......ΤΟΝ ΚΟΜΜΩΤΗ ΛΕΣ.........???....ΝΑΡΘΕΙ, ΝΑΡΘΕΙ....!!!
εισαι ο μανατζερ του δεν εξηγηται αλιως
Να σκασει αλλα μακρια απο εμας μην μας κανει και χαλια .....
Να τον πάρουμε τον Σαμαρά. Αν θέλουμε κάποιον που κάνει μια τρίπλα, μετά χάνει τη μπάλα, μετά κοιτάζει τους αντιπάλους που φεύγουνε στην αντεπίθεση και μετά τινάζει το μαλλί, είναι ότι πρέπει.
Για τα νερά έχουμε ανθρωπο νομιζω
Ελπίζω να μην τρολαρεις
Στην ομάδα που είδα εγώ το σάββατο, ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ, ο Σαμαράς μου κουμπώνει πανέμορφα! Δίνει λύσεις κ αριστερά, είναι ψηλός κ σπάει ωραία την μπάλα στους μεσοεπιθετικούς. Μ'αρέσει! Με την προσθήκη κ ενός γρήγορου σέντερ μπακ διεκδικούμε πρωτάθλημα στα ίσα!
Εμένα μου κάνει ...αρκεί να παίζει μέσα στην περιοχή κ οχι στα άκρα που τραβιέται στην εθνική για να πάρει μπάλα
Αν αληθευει οτι αρχές καλοκαιριού ζητούσε 1 μυριο, δε νομιζω να έρθει με λιγότερα από 700. Παίζουν καλύτεροι σε αυτά τα λεφτά. Αν έρθει με κανα 400αρι είναι λογική επιλογή αλλά δεν πιστεύω ότι θα πέσει τόσο.. .
Μην μας ξενερωνεις ετσι...
Μακάρι...1,93 ύψος και ξέρει πολύ μπάλα!Κακή η προηγούμενη σεζόν του και μειόνεκτημά του νομίζω η αγωνιστίκη του κατάσταση.Όμως είναι αυτό που ψάχνουμε αφού μπορεί και να σπάσει την μπάλα πολύ καλά στις πτέρυγες,έχει την κάθετη πάσα(πολλές φορές το έχουμε δει αυτό με την εθνική) ενώ μπορει με μια ατομική ενέργεια να βάλει γκολ η να δώσει έτοιμο γκολ!Τέλος μπορεί να παίξει και εξτρέμ άνετα,κάτι που θα δώσει πολλές βοήθειες κατά τη διάρκεια της σεζόν!Αν και κρατώ μικρό καλάθι για... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τους ''μεσα'' μακάρι να ισχύει αυτό.
ελπιζω να μας τρολαρεις...το ευχομαι δηλαδη...
Τωρα ακουσα οτι εμεινε ελευθερος ο Βενταντ Ιμπισεβιτς της Στουτγκαρδης!!!
31 ετων, 1.88 υψος, 200 συμμετοχες 90 γκολ στη Μπουντεσλιγκα, 70 συμμετοχες 30 γκολ με την Εθνικη Βοσνιας!!!
Καθαρο φορ κουτιου!!!... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Πλακα θα κανει!!!
Ρε λετε να μην το ξερει ο Μπαγεβιτς με τον Μιλο? ?
Παραξενο θα μου φανει!!!
Αυτός θα ήταν πράγματι μία "πρωταθληματική" επιλογή! Αν όντως έμεινε ελεύθερος, είμαι βέβαιος ότι ο Ντούσκο θα του κάνει ένα διερευνητικό τηλεφωνηματάκι!
Κανονίστε να φέρετε τον παπαδοπουλο να πέσει Η γιουχα
Νομίζω ότι ο Δέλλας αν τραυματιστεί κι ο Άραβας (χτυπά ξύλο) προτιμά να βάλει το φορ της Κ20 παρα τον κρισαντους ... Και για εμένα καλά θα κάνει.. Αλλα με έναμιση φορ δεν βγάζεις την χρονιά.. Κι αν δεν θέλουν να πάρουν άλλον τουλάχιστον να δώσουν χρόνο στα νέα παιδιά για να είναι ποιο έτοιμα όταν τα χρειάζεται η ομάδα
Πάρτε Σέντερ φορ και διώξτε τον Τζιμπούρ που δήθεν δεν ήξερε οτι είχε προπόνηση ενώ ήταν στην Πάτμο με τη θαλαμηγό του Μελλισανίδη !!!!!!!
Με το αεροπλάνο πρέπει να ήταν γιατί μετα δυο ώρες ήταν στα Σπατα.
Lacina Traore // Skills Dribbling Goals // 2011-2014 Full
ANTE ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑΝ.
ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟ.ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΔΑΝΕΙΚΟ Η ΜΟΝΑΚΟ ΑΠΟ ΠΕΡΥΣΙ ΣΤΗΝ ΕΒΕΡΤΟΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΕΚΕΙ.ΙΣΩΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.....
ΜΗ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΑ ΣΑΛΠΙΓΓΙΔΗ......ΘΑ ΜΑΣ ΚΛΑΙΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΡΕΓΓΕΣ
Χαλαρώστε ρε λιγάκι ορισμένοι αλλιώς αλλάξτε ομάδα..όλα στην ωρα τους θα γίνουν..μετά από χρόνια η ομάδα δουλεύει πάνω σ ενα πλάνο..κ ορισμένοι έχουν φαγωθεί να φέρουμε τ μέσι,τον ροναλντο και ιμπρα.ηρεμηστε και στηριχτε την ομάδα ρεεεεε
Εγω παντως ειμαι αισιόδοξος κατι καλο θα συμβει...
Αυτους εδώ τους 8 προτείνουν οι άλλοι.... είναι λέει προσιτοί στα οικονομικά της ομάδας..... για πείτε καμιά γνώμη
1. Ούγκο Αλμέιδα (Πορτογάλος, 31 ετών)
Να χαίρεται ή να στενοχωριέται που προσπάθησε τον περασμένο Σεπτέμβριο να πάρει τον διεθνή... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Πορτογάλο φορ αλλά τελικά δεν τα κατάφερε. Οι πληροφορίες λένε ότι η ΑΕΚ μάλλον ...σώθηκε! Φεύγοντας “άσφαιρος” (10 ματς – 0 γκολ) το φθινόπωρο από την Τζένοα, ο Αλμέιδα βρήκε στέγη στη Ρωσία με καλό συμβόλαιο που του έδωσε η Κράσνονταρ. Οχτώ ματς, δυο γκολ, με τις πληροφορίες από πηγές ατζέντηδων να λένε πως έχει πάρει πλέον την “κάτω βόλτα”. Από 1η Ιουλίου πάντως είναι ξανά διαθέσιμος.
2. Τζούνιορ Μοράες (Βραζιλιάνος, 28 ετών)
Ίσως η πιο ενδιαφέρουσα περίπτωση επιθετικού που λήγει το συμβόλαιο του τον Ιούνιο. Από το 2010 στην Ευρώπη, έβαλε 18 γκολ με τη ρουμανική Γκλόρια Μπίστριτσα, 16 γκολ με τη ΤΣΣΚΑ Σόφιας και 35 γκολ από το 2012 στην ουκρανική Μέταλουργκ. Δεν ενδείκνυται, αν ψάχνουν στην ΑΕΚ θηριώδη φορ, διότι ο Βραζιλιάνος είναι 1μ77.
3. Τεόφιλο Γκουτιέρεζ (Κολομβιανός, 30 ετών)
Στη Ρίβερ Πλέιτ βγάζει το ψωμί του ο διεθνής Κολομβιανός (38 ματς – 14 γκολ) που στο περσινό Μουντιάλ έβαλε το δεύτερο τέρμα στο 3-0 επί της Ελλάδας. Στην Ευρώπη δοκίμασε μια σεζόν (το 2010), σημειώνοντας 8 γκολ σε 16 ματς της Τραμπζονσπόρ. Στη Ρίβερ από το 2013, 24 γκολ σε 62 αγώνες. Η ποιότητα του δεν αμφισβητείται.
4. Ιγκόρ Πορτνιάγκιν (Ρώσος, 26 ετών)
Δεν είναι εύκολο να αποκτήσει ελληνική ομάδα Ρώσο ποδοσφαιριστή διότι οι πιο πολλοί αμείβονται αδρά στη χώρα τους. Αυτός ο πανύψηλος φορ (1μ91) πέτυχε φέτος 10 γκολ σε 23 ματς της Ρούμπιν Καζάν στην οποία ανήκει από το 2008 αλλά έχει αγωνιστεί από τότε δανεικός σε αρκετές ομάδες. Τον Μάρτιο κλήθηκε για πρώτη φορά και στην Εθνική Ρωσίας.
5. Ρόμαν Μπέτζιακ (Σλοβένος, 26 ετών)
Ίσως η πιο προσιτή οικονομικά περίπτωση, από τους αξιόλογους επιθετικούς που μένουν ελεύθερους. Δεν είναι ψηλός (1μ79), αλλά είναι φοβερά γρήγορος κα τεχνίτης. Είκοσι γκολ τα δυο τελευταία χρόνια σε καλή βουλγαρική ομάδα όπως είναι η Λουντογκόρετς, με καλές εμφανίσεις στο Γιουρόπα Λιγκ. Πέντε φορές διεθνής με τη Σλοβενία.
6. Ούγκο Ρονταλέγκα (Κολομβιανός, 30 ετών)
Εξαιρετικής ποιότητας φορ, παίζει με την ίδια ευχέρεια κεντρικός και αριστερός επιθετικός, αλλά και επιτελικός. Έξι γεμάτα χρόνια στα αγγλικά γήπεδα με Γουίγκαν και Φούλαμ, συνολικά 39 γκολ. Είναι 43 φορές διεθνής με 8 γκολ.
7. Ζεράρ Γκοχού (Ιβοριανός, 27 ετών)
Γκολτζής επιθετικός, όπου έπαιξε έβλεπε δίχτυα. Φέτος στο Καζακστάν, 22 γκολ σε ματς με την Καϊράτ. Στο τουρκικό πρωτάθλημα, 26 γκολ σε 58 ματς με Ντενίζλισπορ και Καϊσερισπορ. Στην Εθνική (Ακτή Ελεφ.) 5 παρουσίες, 3 γκολ. Έχει ύψος 1μ84.
8. Αντρέι Γκαλαμπίνοφ (Βούλγαρος, 27 ετών)
Θηριώδης Βούλγαρος φορ (1μ93) που από τα 18 του παίζει σε μικρές ιταλικές ομάδες και τις 3 τελευταίες σεζόν πέτυχε 33 γκολ με Γκούμπιο, Αβελίνο και Λιβόρνο. Κλήθηκε Εθνική Βουλγαρίας, 6 ματς – 2 γκολ.
Διαβαζω για φημες περι Σαμαρα και βλεπω ποσα dislike παιρνουν οσοι τον αναφερουν...(ουτε εμενα μου αρεσει σαν παιχτης βασικα)
Αλλα ρεαλιστικα εχει κανεις την εντυπωση οτι θα βρουν καλυτερο του Σαμαρα αυτη την στιγμη στο παρα πεντε των μεταγραφων??
Μολις ακουσετε το ονομα που θα ερθει θα παρακαλατε να ειχαμε παρει τον Σαμαρα δυστυχως....με τα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ συμβολαια που προσφερουμε ουτε ο Σαμαρας δεν ερχεται
Κυριακη κοντη γιορτη.Θα δουμε ποιο θα φερουνε.
)και φυσικα παραμενουνε.
Το θεμα ειναι ποσα θα αποφασισουνε να δωσουνε για τον φορ.
Ο χρονος ειναι λιγος αλλα αν δωσεις χρημα βρισκεις ανετα παικτη πολυ καλο.
Εχω εμπιστοσυνη στον Μιλο και αν του δωσουνε ενα ποσο κοντα στα 700 χιλ πιστευω θα φερει παικταρα.Ειτε δανεικο ειτε ελευθερο.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Και η αισθηση που εχω ειναι οτι δεν θα ειναι απο τα ονοματα που εχουνε ακουστει.
Παντως ειναι να απορει κανεις με τον φετινο μεταγραφικο σχεδιασμο.
Και νωριτερα, αλλα μετα την μεταγραφη του Μπουοανοτε καθε μερα σχεδον αλλαζανε και αποψη για τις προτεραιοτητες των θεσεων που χρειαζετε ενισχυση η ομαδα.
Η πλακα ειναι πως οι αναγκες ειναι 3 (ΣΤΟΠΕΡ,ΕΞΤΡΕΜ,ΦΟΡ
Αποφασησανε να παρουνε μονο εναν.Μιλουσανε με Λουκα αλλα τραυματιστηκε ο Τζιμπουρ και πανε για φορ.Αν (χτυπα ξυλο) χτυπουσε ο Τζανε η ο Βαργκας δεν θα πηγαινανε για φορ υποθετω...
Γενικα εμενα τουλαχιστον μου δινετε η αισθηση οτι παμε για παικτες με το βλεποντας και κανοντας χωρις καποιο συγκεκριμενο πλανο απο ενα σημειο και μετα.
Ισως βιαστηκανε σε Αρθο και Τζιμπουρ και εκει καπου να μπερδευτηκε το πραγμα.
Εγω επιμενω οτι η ομαδα θελει και εξτρεμ αλλα ......Για στοπερ το ειπε ο Δελλας δεν παμε.
Ας ελπισουμε να μην πληρωσουμε ακριβα αυτες τις μη αποκτησεις(αν δεν γινουνε φυσικα γιατι τιποτα στην ζωη δεν ειναι σιγουρο).
Παρακαλάτε να είναι καλά ο Αραβας γιατί αλλιώς θα μας γλεντάει μέχρι και ο Ατρόμητος.
AKOYW GIA SAPIO-GIDI KAI SAMARA KAI MOY ANABOYN TA LAMPAKIA.
ELPIZW EKEI STHN PAE NA EINAI PIO SYNETOI KAI 8ELW NA PISTEYW OTI KSEROYN TI TOYS GINETAI.
AN EINAI NA FEROYN IDIWS TO SAPIO GIDI KALYTERA NA VALOYN TON MPOUONANOTE FOR.
KALYTERA KONTOS KAI SVOURAS PARA GEROUSIA KAI XASOURAS.
LYPH8HTE MAS.
θα κανω μια ασχετη τελειος ερωτηση με το θεμα αλλα αν μπορει καποιος να απαντησει θα το εκτιμουσα . Ο ταπητας στο οακα μοιαζει χαλια το ξερω οτι δεν ειναι στην αρμοδιοτητα της παε αλλα πιεζει να βελτιωθει η κατασαση. η ακομα το να κανει κατι απο μονη της με το σκεπτικο οτι αν υπαρχουν τραυματισμοι αυτη ειναι που θα εχει ζημεια. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Το λεμε απο περυσι αλλα δε βλεπω να γινεται τιποτα. Χασαμε Μανταλο, Μπακακη και δυστυχως θα εχει και συνεχεια το θεμα...
Μετά τον Ντιέγκο έχω δει να τραβάμε χειρόφρενο στις μεταγραφές.Μαζί με αυτά που διαβάζω είναι πιθανό να μην πάρουμε καν φορ εκεί που λέγανε για μπακ,ακραίο και επιθετικό.Αν βάλουμε στην εξίσωση την δήλωση του Μελ. ότι η ομάδα θα ξοδεύει από τα έσοδα της και δεν θα έχει ανάγκη κανέναν Μελισανιδη(α.κ.α. δεν βάζει φραγκο για μεταγραφές),τότε φτάνουμε στο συμπέρασμα ότι αυτά είναι τα όρια μας χωρίς έσοδα από την Ευρώπη.Τουλάχιστον κάτι μάθαμε και αυτό το καλοκαίρι :)
Μη διανοηθουν να μας φερουν τον Μπουτομπουτοβιτς απο τον Βορρα στην ΑΕΚΑΡΑ,ελεος με τους σαπιους πια!!! |(καποτε τον ηθελα παρα πολυ ,πριν παει στον βαζελο εννοω,αλλα τωρα περασαν τα χρονια και οταν περνανε τα χρονια και χανεται η ταχυτητα μενει η τεχνικη και η εμπειρια,εμπειρια μπολικη,τεχνικη .....καλυτερα μη σχολιασω γιατι τον εκτιμω για την προσφορα του στο ποδοσφαιρο μας γενικοτερα) {ασχετο με το topic αλλα παιδια παντου το μουρμουρανε και δεν γουσταρω ουτε να το ακουω}
μάλισταααα.... δηλαδή απ ότι ακούγεται (αλλού) έτσι και κερδίσουμε στην Ξάνθη δεν παίρνουμε ούτε σέντερ φορ..
εννοείται ούτε στόπερ.. ακούμε ότι υπολογίζεται σοβαρά και ο Σβάρνας.... ο.κ.πρώτη φορά ειλικρινά, υπάρχει περίπτωση να μη θέλω να κερδίσουμε ματς και μάλιστα σημαντικό
12ΟΟΟΟΟΟ τα μεταγγραφικα εξοδα του γαυρου... Διαβαζω ομως οτι πουλησε και 18500 διαρκειας. Βαλτε και τα λεφτα απο cl, και καποιες πωλησεις που ετοιμαζεται να κανει. Ας βγαλουμε λοιπον συμπερασματα πιο αντικειμενικα οσον αφορα το μπατζετ των ομαδων
Τα εσοδα του ειναι 30+ εκατομμυρια καθε χρονο εδω και μια πενταετια επι Μαρινακη. 5χ30 = 150 εκ. σε τρια χρονια. Αντε να εχει ξοδεψει 30-40 και αυτα τα μισα ειναι πεταμενα λεφτα για να παρει παικτες και να τους στειλει δανεικους. Δεν ειναι παραδειγμα προς μιμηση για να αναφερομαστε σε αυτους και δεν εχουν και καμια σχεση τα μεγεθη στα εσοδα. Μακαρι απο του χρονου να τσεποσουμε και εμεις 30 εκ. απο το Τσαμπιονς Λιγκ και να κανουμε αυτη την κουβεντα.
Το γραφω γιατ καποιοι φιλοι που λενε οτι εχουμε χαμηλο μπατζετ- πραγμα που ισχυει- ενω οι γαυροι μεγαλο, παρακαμπτουν τα δεδομενα αυτα
Και κατι αλλο... 15600 εισιτηρια με τοσο πολυ κοσμο στο ΟΑΚΑ πως εξηγειτε και 21000 ο γαυρος με εμφανη κενα καθισματα. Κατι δεν κανουμε καλα οσον αφορα τους ελεγχους. Και αυτι ποναει οικονομικα δεδομενου του μετριου αριθμου των διαρκειας
Σταματηστε να γραφεται για Σαμαραδες-Σαλπιγγιδηδες! Μονο που το σκεφτομαι ποναει η ψυχη μου. Ελεος...
ο σαλπι ερχεται παιδια!!!!!!!
Μας βγαλατε το χτικιο φετος,ημαρτον.στο γκαζετα γραφουν οτι ο ροτριγκεζ περιμενει την ΑΕΚ.παρτε τον τι περιμενετε σιγα τα λεφτα που θα κοστισει.κι αν ειναι καλυτερος ο τζανε θα το δει ο δελλας και ας χρησιμοποιει αυτον.αλλα γιατι να μην υπαρχει αλλη μια αξιοπιστη λυση στα μπακ;μαραθωνιος ειναι το πρωταθλημα.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
οσο για φορ ας ελπισουμε να σπρωξει τιποτα παραπανω γιατι θα ναι κριμα να χουν σαν κριτηριο να προτιμηθει ο φτηνοτερος απ οσους εχουν επιλεξει αν και φοβαμαι πως αυτο θα γινει.
επίσης να πω ότι θεωρώ πιο αναγκαία την απόκτηση φορ από αυτή του σέντερ μπακ.. νομίζω ότι πρέπει να δούμε και τον Άρθο πριν τον βγάλουμε άχρηστο και αυτόν χωρίς να τον έχουμε δει καθόλου.. στην παρούσα φάση να βλέπαμε και την περίπτωση να πάρουμε κάποιον παικταρά δανεικό σέντερ φορ απλά και μόνο για να κάνει την δουλειά φέτος και να μην βιαστούμε για αμφίβολη μεταγραφή..
ΕΛΕΟΣ ΑΠΟ ΠΕΡΥΣΙ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΦΟΡ .ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ .
Ο ΜΠΕΡΜΠΑΝΤΟΦ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΠΑΡΤΕ ΤΟΝ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
Γιατί άραγε είναι ακόμα ελεύθερος?
"...γιατί το Σάββατο έκανε το καλύτερο παιχνίδι του..." αν εχουμε φορ που το καλυτερο παιχνιδι του το κανει ετσι....τι να πω...ή τσαμπα ασχολεισαι με το αθλημα ή υπαρχει "λόγος" απο πισω...
ρε Τράι δώσε μια ευκαιρεία στον Κρισάντους με φανέλα βασικού στα επόμενα 2 ματς και αν δεν τραβήξει μην τον ξαναχρησιμοποιήσεις.. ανεξάρτητα από την απόκτηση άλλου φορ..
Δεν ξέρω σε τι κατάσταση βρίσκεται, αλλά ο καλός Γιώργος Σαμαράς απο τις καλές σεζόν που είχε κάνει με την Σέλτικ δεν νομίζω ότι θα ήταν κακή κίνηση για τα Ελληνικά δρώμενα με τις άμυνες που έπικρατουν στη Σούπερ Λίγδα. Δεν γνωρίσω ξανατονίζω σε τι φυσική κατάσταση βρίσκεται ούτε τι θέματα έχει το τελευταίο διάστημα με μακροχρόνιους τραυματισμούς αλλά πιστεύω ότι θα ήταν καλή λύση, καθότι είναι και ελεύθερος. Με προβληματίζει το γεγονός ότι ήταν πολύ κοντά στο να υπογράψει... ΣΥΝΕΧΕΙΑ στην Σαμπντόρια αλλά κάτι πήγε στραβά με τα ιατρικά. Εμμένω όμως στη θέση μου, τον πιστεύω ότι στα 30 του μπορεί να σου βάλει άνετα 10 γκολ στο πρωτάθλημά μας (Ο καλός Σαμαράς ξανατονίζω των Χερενφεν, Μαντσεστερ Σιτυ και Σελτικ τα τελευταια 7-8 χρόνια).
Ο καλος Σαμαρας , αν ηταν καλος θα επαιζε ακομα σε καποια απο αυτες της ομαδες , τωρα για να ειναι ελευθερος παει να πει οτι ειναι ο κακος Σαμαρας με προετιμασια στην μυκονο και στα μπιτσομπαρα
Ίσως και να έχεις δίκιο φίλε, δεν το είπα για να ιντραγκάρω ή να προκαλέσω κάποιον. Γνώμη μου είναι. Η κάθε άποψε πρέπει να είναι σεβαστή. Εγώ δέχομαι τη δική σου. Να σου θέσω ένα ερώτημα όμως. Τι διαφορά έχει ο Τζιμπούρ τον τελευταίων ετών με τον Σαμαρά που πλυν της περσινής σεζόν όλες τις υπόλοιπες ήταν ο καλύτερος παίχτης της Σέλτικ μέσα στο γήπεδο (μιλάμε μέχρι τη σεζόν 2013-2014 (32αγ, 11γκολ). Και σαν χαρακτήρας αλλά και σαν παίχτης πάντα μου άρεσε, παιρνάει ντεφορμάρισμα και λόγο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τραυματισμός και λόγο (βλακωδούς προσωπικής ζωής-Φουρέιρες κλπ). Δώσαμε ένα πολύ καλό συμβόλαιο στον Τζιμπούρ και αντ'αυτού και ενώ ήξερε ότι θα κριθεί από εμάς τους φιλάθλους (ασχέτως του τραυματισμού του και ασχέτως που είναι βασικός στα πλάνα του Δέλλα και πάει τον Αραβίδαρο αριστερό εξτρεμ και τζάμα το χαραμίζει το παλικάρι μας) πάει και ρίχνει κλωτσιά εν ψυχρώ στο φιλικό στην Ολλανδία και γενικώς όλο νεύρα και ουσία τπτ. Δεν τον έχω λοιπόν τον Σαμαρά σε χειρότερη μοίρα από τον Τζιμπούρ που έχουμε και ούτε θέλω Μπερμπάτοφ. Αν κάποιος στο σκάουτινγκ τιμ αλλά και εσείς οι φίλαλθοι της ΑΕΚ (πλην αυτων που παίζουνε Football Manager και νομίζουν ότι τα ξέρουν ολα πια!!!) παρακολουθείτε πρωταθλήματα όπου πιστεύετε ότι οικονομικές λύσεις για την ομάδα μπορούν να επιτευχθούν στον επιθετικό τομέα και όχι μόνο, προτείνετε. Και μιλάω για πρωταθλήματα όμως ένα παλικάρι παραπάνω είπε για τον Diomande της Stabaek(21αγ.17γκολ, 2η στη βαθμ.) Ούτε Μποριέλλους θέλουμε. Εγώ είπα καθαρά την άποψη μου, επειδή ο παίχτης είναι ελεύθερος και επειδή παρακολουθούσα την Σέλτικ πάντα στο Τσάμπιονς Λιγκ και αρκετούς αγώνες στο Σκωτσέζικο και μέχρι τη το 2013-2014 ήταν από τους καλύτερους μέσα στο γήπεδο. Αν δεν κάνει να μην έρθει τόσα απλά. Αυτά και η γνώμη σου σεβαστότατη όπως και των περισσοτέρων. Στηρίζουμε ΑΕΚ σε όλα τα αθλήματα (Μπάλα, Μπάσκετ, Χαντμπολ & Βόλλευ) έμπρακτα και από κοντά με τις φωνές μας.
Ίσως και να έχεις δίκιο φίλε, δεν το είπα για να ιντραγκάρω ή να προκαλέσω κάποιον. Γνώμη μου είναι. Η κάθε άποψε πρέπει να είναι σεβαστή. Εγώ δέχομαι τη δική σου. Να σου θέσω ένα ερώτημα όμως. Τι διαφορά έχει ο Τζιμπούρ τον τελευταίων ετών με τον Σαμαρά που πλυν της περσινής σεζόν όλες τις υπόλοιπες ήταν ο καλύτερος παίχτης της Σέλτικ μέσα στο γήπεδο (μιλάμε μέχρι τη σεζόν 2013-2014 (32αγ, 11γκολ). Και σαν χαρακτήρας αλλά και σαν παίχτης πάντα μου άρεσε, παιρνάει ντεφορμάρισμα και λόγο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τραυματισμός και λόγο (βλακωδούς προσωπικής ζωής-Φουρέιρες κλπ). Δώσαμε ένα πολύ καλό συμβόλαιο στον Τζιμπούρ και αντ'αυτού και ενώ ήξερε ότι θα κριθεί από εμάς τους φιλάθλους (ασχέτως του τραυματισμού του και ασχέτως που είναι βασικός στα πλάνα του Δέλλα και πάει τον Αραβίδαρο αριστερό εξτρεμ και τζάμα το χαραμίζει το παλικάρι μας) πάει και ρίχνει κλωτσιά εν ψυχρώ στο φιλικό στην Ολλανδία και γενικώς όλο νεύρα και ουσία τπτ. Δεν τον έχω λοιπόν τον Σαμαρά σε χειρότερη μοίρα από τον Τζιμπούρ που έχουμε και ούτε θέλω Μπερμπάτοφ. Αν κάποιος στο σκάουτινγκ τιμ αλλά και εσείς οι φίλαλθοι της ΑΕΚ (πλην αυτων που παίζουνε Football Manager και νομίζουν ότι τα ξέρουν ολα πια!!!) παρακολουθείτε πρωταθλήματα όπου πιστεύετε ότι οικονομικές λύσεις για την ομάδα μπορούν να επιτευχθούν στον επιθετικό τομέα και όχι μόνο, προτείνετε. Και μιλάω για πρωταθλήματα όμως ένα παλικάρι παραπάνω είπε για τον Diomande της Stabaek(21αγ.17γκολ, 2η στη βαθμ.) Ούτε Μποριέλλους θέλουμε. Εγώ είπα καθαρά την άποψη μου, επειδή ο παίχτης είναι ελεύθερος και επειδή παρακολουθούσα την Σέλτικ πάντα στο Τσάμπιονς Λιγκ και αρκετούς αγώνες στο Σκωτσέζικο και μέχρι τη το 2013-2014 ήταν από τους καλύτερους μέσα στο γήπεδο. Αν δεν κάνει να μην έρθει τόσα απλά. Αυτά και η γνώμη σου σεβαστότατη όπως και των περισσοτέρων. Στηρίζουμε ΑΕΚ σε όλα τα αθλήματα (Μπάλα, Μπάσκετ, Χαντμπολ & Βόλλευ) έμπρακτα και από κοντά με τις φωνές μας.
Ίσως και να έχεις δίκιο φίλε, δεν το είπα για να ιντραγκάρω ή να προκαλέσω κάποιον. Γνώμη μου είναι. Η κάθε άποψε πρέπει να είναι σεβαστή. Εγώ δέχομαι τη δική σου. Να σου θέσω ένα ερώτημα όμως. Τι διαφορά έχει ο Τζιμπούρ τον τελευταίων ετών με τον Σαμαρά που πλυν της περσινής σεζόν όλες τις υπόλοιπες ήταν ο καλύτερος παίχτης της Σέλτικ μέσα στο γήπεδο (μιλάμε μέχρι τη σεζόν 2013-2014 (32αγ, 11γκολ). Και σαν χαρακτήρας αλλά και σαν παίχτης πάντα μου άρεσε, παιρνάει ντεφορμάρισμα και λόγο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τραυματισμός και λόγο (βλακωδούς προσωπικής ζωής-Φουρέιρες κλπ). Δώσαμε ένα πολύ καλό συμβόλαιο στον Τζιμπούρ και αντ'αυτού και ενώ ήξερε ότι θα κριθεί από εμάς τους φιλάθλους (ασχέτως του τραυματισμού του και ασχέτως που είναι βασικός στα πλάνα του Δέλλα και πάει τον Αραβίδαρο αριστερό εξτρεμ και τζάμα το χαραμίζει το παλικάρι μας) πάει και ρίχνει κλωτσιά εν ψυχρώ στο φιλικό στην Ολλανδία και γενικώς όλο νεύρα και ουσία τπτ. Δεν τον έχω λοιπόν τον Σαμαρά σε χειρότερη μοίρα από τον Τζιμπούρ που έχουμε και ούτε θέλω Μπερμπάτοφ. Αν κάποιος στο σκάουτινγκ τιμ αλλά και εσείς οι φίλαλθοι της ΑΕΚ (πλην αυτων που παίζουνε Football Manager και νομίζουν ότι τα ξέρουν ολα πια!!!) παρακολουθείτε πρωταθλήματα όπου πιστεύετε ότι οικονομικές λύσεις για την ομάδα μπορούν να επιτευχθούν στον επιθετικό τομέα και όχι μόνο, προτείνετε. Και μιλάω για πρωταθλήματα όμως ένα παλικάρι παραπάνω είπε για τον Diomande της Stabaek(21αγ.17γκολ, 2η στη βαθμ.) Ούτε Μποριέλλους θέλουμε. Εγώ είπα καθαρά την άποψη μου, επειδή ο παίχτης είναι ελεύθερος και επειδή παρακολουθούσα την Σέλτικ πάντα στο Τσάμπιονς Λιγκ και αρκετούς αγώνες στο Σκωτσέζικο και μέχρι τη το 2013-2014 ήταν από τους καλύτερους μέσα στο γήπεδο. Αν δεν κάνει να μην έρθει τόσα απλά. Αυτά και η γνώμη σου σεβαστότατη όπως και των περισσοτέρων. Στηρίζουμε ΑΕΚ σε όλα τα αθλήματα (Μπάλα, Μπάσκετ, Χαντμπολ & Βόλλευ) έμπρακτα και από κοντά με τις φωνές μας.
Μην πάρετε φορ και ανεβάστε Βλαχομητρο!
Φίλε μου ο Βλαχομήτρος είναι εξτρεμ.Μπορεί να τον ανεβάσει και να μην πάρουμε άλλο εξτρεμ.Αλλά όχι για Φορ.
Ελπίζω το αρθρο σου Κετσε να μην ειναι προβοκατόρικο αλλά παραινετικό προς τη διοικηση. Η απόκτηση ενος φορ είναι επιβεβλημένη ακόμη κ με τον τζιμπουρ υγιή..μη γελιόμαστε.
Όσον αφορά τη θέση του στοπερ θα ήταν πλήρης αν αντί του Αρθο αποκτούσε ενα αξιόλογο σεντερμπακ. Και ειλικρινα απορώ πως περίμενες να εχει θέση βασικού αντί του Τζανε. Ειναι αργός κ γενικά μέτριος παίχτης.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Παίχτες υπάρχουν ακόμη κ τώρα, το χέρι στη τσέπη χρειάζεται
Τι εννοείς προβοκατόρικο; Ήμουν ο πρώτος που έγραψε για σέντερ φορ από αρχές Αυγούστου και ξαναέγραψα μετά την απουσία του Τζιμπούρ από την προπόνηση. Αλλά πράγματι το πιστεύω πως αν δεν πάρουμε σέντερ φορ που να υπόσχεται τη διαφορά, γιατί όλα στο γήπεδο κρίνονται, καλύτερα να μην πάρουμε.
Εξακολουθώ να θεωρώ αξιόλογο σέντερ μπακ τον Αρθο και θα συνιστούσα υπομονή για τον συγκεκριμένο.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Προσωπικά θα ήθελα να πάρουμε άλλον έναν αλλά η απόφαση είναι διαφορετική.
Οι οπαδοι ειναι παντα ανυπομονοι περιμενω να δω τον Αρθο καποιος λογος θα υπαρχει που ηταν ενα απο τους καλυτερους στοπερ του Ισραηλ και πιστευω πολυ στον μικρο Σβαρνα μπορει φετος να μην τον δουμε πολυ αλλα πιστευω απο την στιγμη που τον κρατησε στο ροστερ υπολογιζει σε αυτον να γινει ενας νεος Ανταμ (πιστευω οτι ειναι απο τους πιο γρηγορους στοπερ που διαθετει η ομαδα καλοι Ανταμ Κολοβετσιος αλλα σε ταχυτητα υστερουν κατα την ταπεινη μου γνωμη)
Άσχετα με τό ότι έχουμε κάνει πολύ καλές, ψαγμένες κινήσεις ως τώρα, νομίζω ότι επιβάλλεται Κώστα - και πιστεύω συμφωνείς - να διαθέσουμε κάποια σοβαρά χρήματα για τους 2 παίκτες που χρειαζόμαστε στον άξονα της ομάδας, φορ και στόπερ δηλαδή οι οποίοι όπως βλέπω να συμφωνούν το 99% των οπαδών μας είναι ΥΠΕΡΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΙ πλέον!
Πιστεύω ότι έχουμε κάνει τρομερές κινήσεις ανάλογα με τα λεφτά που διαθέσαμε ! Από την άλλη όμως,... ΣΥΝΕΧΕΙΑ δε νοείται ολόκληρη ΑΕΚ, καθαρή από χρέη, να έχει χαμηλότερο μπάτζετ συμβολαίων του Αστέρα Τρίπολης....!!
6 μέρες απομένουν, ας δούμε τι γίνεται συνολικά ΩΣ ΤΩΡΑ:
1.οσφπ:
εξοδα συμβολαιων: 18.650.000 ευρω [*περσι 16.860.000 ευρω] - εξοδα μεταγραφων: 12.450.000 ευρω - εσοδα μεταγραφων: 930.000 ευρω
2.παοκ
εξοδα συμβολαιων: 11.135.000 ευρω [*περσι 7.630.000 ευρω] - εξοδα μεταγραφων: 5.800.000 ευρω - εσοδα μεταγραφων: 3.500.000 ευρω
3.παο
εξοδα συμβολαιων: 8.590.000 ευρω [*περσι 5.810.000 ευρω] - εξοδα μεταγραφων: 1.550.000 ευρω - εσοδα μεταγραφων: -
4.ΑΕΚ
εξοδα συμβολαιων: 3.940.000 ευρω [*περσι 1.785.000 ευρω] - εξοδα μεταγραφων: 160.000 ευρω - εσοδα μεταγραφων: -
* χωρις τις χειμερινες προσθηκες - wage budget καλοκαιριου
** Ποσα με την εφορία 42,5% : 1. οσφπ 26.576.250 ευρω/// 2.παοκ 15.867.375 ευρω/// 3.παο 12.240.750 ευρω/////// 4. ΑΕΚ 5.614.500 ευρω
ΑΔΕΡΦΕ christ_21 ΑΨΟΓΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΟΤΑΤΟΣ...ΑΠΛΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΛΙΓΟ ΤΣΙΜΠΗΜΕΝΟ ΤΟ ΜΠΑΤΖΕΤ ΤΟΥ ΠΑΟΚ..ΤΑ 11 ΜΥΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΦΥΓΕΙΑ ΑΚΟΜΗ??ΣΑΛΠΙ,ΠΕΡΕΙΡΑ,ΜΑΝΤΟΥΡΟ ΚΤΛ??
έτσι φίλε, αν φύγουν οι παίκτες θα πέσει και το μπάτζετ, περιμένουμε το τέλος των μεταγραφών για να τα βγάλουμε ακριβώς... ευχαριστούμε πάντα χρήστη zastro επαναλαμβάνω
ΟΚ ΑΔΕΡΦΕ christ_21!THANKS!KANE MAS ENA REFRESH ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΓΡΑΦΩΝ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ!
Μπορείς αν θες να μου πεις που έδωσε αυτά τα 12 για μεταγραφές ο Μαρινάκης; Γιατί δεν μου προκύπτει από κάπου;
2 000 000 μεταγραφή Καπίνο από Μάιντζ
850 000 μεταγραφή Γούτα από Ξάνθη
500 000 μεταγραφή Γιαννιώτα από Φορτούνα
2 300 000 Μιλιβόγιεβιτς ενεργοποίηση οψιόν αγοράς από Άντερλεχτ
600 000 μεταγραφή Μαρτίνες από Παναιτωλικό... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
2 500 000 Πάρντο δανεικός από Μπράγκα (οψιόν 7 500 000)
1 500 000 μεταγραφή Σεμπά από Εστορίλ
1 000 000 Φινμπόγκασον δανεικός από Ρεάλ Σοσιεδάδ (οψιόν 9 000 000)
2 200 000 μεταγραφή Ντα Κόστα από Σίβασπορ
σωστά ?
Φίλε μΟυ ο παρντο 2.500.000 για ενα χρόνο και 7,5 εκατ. Οψιον!!!! Φιμπογκασον 1 και 9'οψιον! Ε θα πάρουν το Τσάμπιονς λιγκ αυτοί. Μήπως ειναι σαν τα 10 του Σάμαρη;
Eτσι είναι....... Έχουμε κάνει πολύ καλό σχεδιασμό, κι ο κόσμος της ΑΕΚ δεν τρώει σανό, καταλαβαίνει και κρίνει....... Βλέπεις ας πούμε στο γαύρο ένα Ντουρμάζ με συμβόλαιο 900 χιλιάρικα, έναν Κασαμι με συμβόλαιο 1 μύριο 200 χιλιάρικα….. αυτά το ποσά όντως ισχύουν, υπάρχει όμως έστω ένας άνθρωπος στην Ελλάδα που να ασχολείται με το ποδόσφαιρο και να πιστεύει ότι τα αξίζουν οι παίκτες ? μιλάμε για τραγικές καταστάσεις για να μασάνε τα πρόβατα του πειραιά….... Ο γαύρος έχει καταντήσει το... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πειραματόζωο του Ραϊόλα και δίνει μερτικά μέχρι και στους συγγενείς του, γνωστά είναι αυτά αφού έχει και την πλάτη των χρημάτων του C.L….. ο κόσμος μας δε ζήτησε ποτέ να φτάσει το μπάτζετ της ομάδας σε τέτοια ύψη και να ξαναδημιουργηθούν χρέη…. ούτε καν σε αυτά του βάζελου ή του Παοκ….
Βλέπει και αναγνωρίζει ο κόσμος ότι η ομάδα που ονειρευόμαστε χτίζεται σιγά σιγά, απλώς θέλει να γίνουν πιο γρήγορα τα βήματα…. Κανείς πια δε ζητάει συμβόλαια εκατομμυρίων για έναν παίκτη, αφού όμως αποδεικνύεται ότι έχεις κάνει το σωστό σχεδιασμό, δωσε τωρα δυο 500άρια συμβόλαια (σύνολο 1 μύριο) σε στόπερ και σέντερ φορ στον άξονα ώστε να απογειωθεί η ομάδα….. ρίσκαρε λίγο παραπάνω ώστε και τον κόσμο να φτιάξεις και να σου φέρει π0ερισσότερα έσοδα με εισιτήρια κλπ αλλά και το χρήμα των ομίλων να χτυπήσεις με τις μεγαλύτερες πιθανότητες….
Εγώ μάγκες νομίζω τα ξέρουν αυτά καλύτερα από μας και έστω και την τελευταία στιγμή θα τους φέρουν τους 2 παίκτες.
Θα συμφωνήσω μαζί σου φίλε, και δεν χρειάζεται καν να περάσεις τον παο, με 2 εκατ. ακόμα πάλι 4οι θα είμαστε, δεν είναι το θέμα να χαλάσουμε εκατομμύρια, το θέμα είναι να συμπληρώσουμε με 2 παίκτες την ομάδα και να πάμε για την κορυφή. Πραγματικά, για τα λεφτά που έχει δώσει η ΑΕΚ τα τελευταία τρία χρόνια οι μεταγραφές μας είναι super, έχουν "βγει" σχεδόν όλοι, ανάλογα και με την κατηγορία που παίζαμε βέβαια...
@ christ_21 δηλαδή με την εφορία μέσα, εχουμε περίπου το 1/5 του οσφπ, το 1/3 του παοκ και το 1/2 του βάζελου...... μάλιστα.
Συμφωνώ κι εγώ ότι εχουμε κανει απίστευτα καλες κινήσεις με βάση το μπάτζετ μας και οπως βλέπω και τους αλλους ως τωρα θα διεκδικήσουμε σιγουρα τον τιτλο, παρά το χαμηλό μπάτζετ! ..για μένα αν πάρουμε καλό φορ και στόπερ αυτή τη στιγμή είμαστε πρώτο φαβορί για το πρωτάθλημα και μπορούμε να... ΣΥΝΕΧΕΙΑ χτυπήσουμε και παράγκες και τα πάντα .... θα τους πάρουν τους παικτες ομως?
Πριν 20 χρόνια το μόνο που μας ενοιαζε ήταν πόσα γκολ θα έβαζε η ομάδα. Σιγά σιγά αρχίσαμε να γινόμαστε προπονητές, μετά πρόεδροι ώσπου στο τέλος καταλήξαμε λογιστές κ δικηγόροι. Τώρα,μετά απο 2 χρόνια ξεφτιλας καταληξαμε άνεργοι scouters.
Δε με νοιάζει εαν έρθουν 10 παίχτες ενας κανένας ή εαν φύγουν 20. Το μόνο που με νοιάζει είναι η ομάδα να πάρει φέτος το πρωτάθλημα που πρώτα απ όλα το χρωστάει σε μας. Το πρωτάθλημα που μας υποσχέθηκαν... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ως αντίβαρο στην ξεφτιλα του διπλού υποβιβασμού.
Εμείς σαν οπαδοί έχουμε κανει πολλά περισσότερα απ όσα μπορούσαμε. Στήριξη παντού κ πάντα, διαρκείας,φωνή όλα αυτά που μπορεί να κάνει ένας οπαδός.
Πλεον έχουμε ισχυρή διοίκηση, με κερδοφόρα παε πού καλείται να κάνει το δικό της καθήκον δλδ να εξασφαλίσουν τις καλύτερες προϋποθέσεις για να πάρει η ομάδα το πρωτάθλημα. Αυτός είναι ο στόχος για φέτος κ κανένας άλλος. Καλό κ το κύπελο αλλά το πήρα κ με Αδαμίδη.
Δεν ανεχομαι τους ξεφτιλισμενους gay ,τους πεθαμενους βαζελους κ τους μια ζωή ανύπαρκτους μπαοκτζιδες να με κοροϊδεύουν ,να με λένε νεοφώτιστο κ ότι ο στόχος μας για φέτος είναι η πεντάδα.
Αυτή τη στιγμή η ομάδα έχει σχεδόν όλα τα εχέγγυα για να πρωταγωνιστήσει. Εαν χρειάζεται οτιδήποτε παραπανω ,αυτοι που είναι υπεύθυνοι έπρεπε να της το χουν εξασφαλίσει.... ΧΘΕΣ
Ακούω κάποιους φίλους να ζητούν την επιστροφή Μπλανκο. Ρε παιδια, ειμαστε στο 2015 και ο συγκεκριμενος ποδοσφαιριστης μετα απο την καριερα που εκανε σε εμας δεν εκανε απολυτως τιποτα. Τοτε ηταν ενα καλο γραναζι στην ηδη καλοδουλεμενη μηχανη επι Φερερ, σιγουρα γκολτζης χωρις κατι το ιδιαιτερο παικτικα. Σημερα, μετα απο τοσα χρονια δε θεωρω και ειμαι απολυτα συμφωνος με την μη επιστροφη του Ισμαελ. Χρειαζομαστε σεντερ φορ σε καλη ηλικια και οχι για ενσημα. Και οσο για το αν... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ειναι να μην ερθει επιθετικος κλασης να μην παρουμε καθολου διαφωνω. ΘΑ πρεπει ΝΑ παρουμε επιθετικο κλασης. Δεν βγαινει η χρονια με Αραβιδη μονο. Το ξερετε και εσεις στη διοικηση. Ο κοσμος της ΑΕΚ περιμενει ΣΙΓΟΥΡΑ μεταγραφη επιθετικου ικανου να παιρνει και παιχνιδια μονος του εκτος απο το να σκοραρει. Το αξιζουμε, τοσα χρονια εχουμε φαει αρκετες πικρες. Ειναι κριμα γιατι εχουμε πολυ καλη ομαδα φετος!!
Μόνο σέντερ φορ ΤΙΠΟΤΑ ΆΛΛΟ και όχι απαραίτητα όνομα, η ομάδα δεν χρειάζεται να φέρει όνομα για να μαζέψει τον κόσμο της, ο κόσμος είναι δίπλα πάντα...... αυτό που χρειάζεται είναι μια σωστή επιλογή με τις αρετές που χρειάζεται η ομάδα αυτή τη στιγμή..... και επειδή οι υπεύθυνοι δείχνουν να γνωρίζουνε, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα επιλογές τους ...... τους το αφήνουμε πάνω τους.....
Υ.Γ. οι φετινές εμφανίσεις του Μάκη δείχνουν ότι δεν είναι για τα μπάζα όπως νομίζαμε πέρσυ και θα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πρέπει να πάρει τις ευκαιρίες του.....
Μια επιλογή τώρα πρψτοκλασάτου φορ ακυρώνει αυτόματα την επιλογή του Μελ τον Τζιμπούρ.
Κομματάκι δύσκολο η ξεροκεφαλια του Πόντιου να αποδεχθεί τόσο γρήγορα και εύκολα ότι η επιλογή
Τζιμπούρ αντιβαίνει στον σχεδιασμό Τραϊ -Μιλο για το είδος του φορ που ταιριάζει στο σύστημα που έχει
επιλεγεί σαν καταλληλοτερο .Γι αυτό μάλλον επιθετικό κλάσης ....άκυρο. Εκτός αν τα πάρει ο Μελ και... ΣΥΝΕΧΕΙΑ κάνει την
έκπληξη.
Πάλι καλά που για το θέμα του στόπερ δεν πρόκειται να πάρουμε παίκτη,είμαστε μια χαρά.για Σέντερ φορ έχεις δίκιο αλλά με κριτήριο την αξία στο γήπεδο και όχι το όνομα και τα λεφτά.ενας Λυμπεροπούλος θα ήταν πολύ σούπερ πάντως για αυτή την ΑΕΚ.και ένας Μπεργκ επισης
Αν τραυματισθεί,χτυπά ξύλο, ο Τζανετόπουλος ή ο Κολοβετσιος, καθόλου μια χαρά δε θα μαστε. Το αν είμαστε μια χαρά ή όχι, δε βγαίνει βάσει 11δας αλλά και βάσει αναπληρωματικών.
Αυτα Κωστα ηταν λιγο πολυ γνωστα σε ολους και τωρα τρεχουμε και δεν φτανουμε.Η Ξανθη θα δειξει απο τι μεταλο ειναι η ομαδα ,κατα δευτερο λογο αν η ΑΕΚ κανει κουρσα πρωταθληματος και οχι πενταδας και ξεμεινουμε απο τραυματισμους θα τραβανε τα μαλλια τους εκει στη διοικηση για τα λαθη που εκαναν.Συμφωνω με τα παιδια που εγραψαν οτι δεν ιεναι αναγκη να σκασουμε ενα σωρο λεφτα για σεντερ φορ.Καποτε ο Δημητριαδης για 2 χρονιες τους ειχε γαζωσει με 65 γκολ και πριν ηταν στον Αρη.Θελει και... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τυχη...
Εγώ πιστεύω οτι δεν χρειάζεται το σεντερ φορ που θα κάνει την διαφορά αλλά ένα σεντερ φορ ειδικών συνθηκών.Ένα ψηλός,δυνατός που να μπορεί να σπάσει σωστά την μπάλα και να τραβήξει μέσα όλη την άμυνα.Δεν χρειάζεται για όλα τα παιχνίδια αυτός ο παίκτης,πιθανότατα θα μοιράσει τα ματς με τους υπόλοιπους
Το δίλημμα όπως το θέτεις Κώστα, είναι λάθος... Η τοποθέτηση σου για μένα, θα έπρεπε να είναι ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΘΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΕΝΑΣ ΦΟΡ ΚΛΑΣΗΣ!!! Το γεγονός ότι πέρασαν ήδη 3 ημέρες και καμία κίνηση δεν έχει γίνει προς την κατεύθυνση αυτή, δείχνει για μένα, τον λανθασμένο χειρισμό που έγινε και γίνεται για την εν λόγω θέση...
Οσοι γρσφαμε απο περσι οτι ο Κρισαντους δεν κανει για την ομαδα,συνηθως μας αποδοκιμαζαν καποιοι λεγοντας οτι χρειαζεται χρονο,δεν ειχε κανει καλη προετοιμασια,ηταν πολυ καιρο σε απραξια',ειμαστε αμπαλοι,γκρινιαρηδες,κρυφογαυροι,καναπεδακηδες κλπ....Τωρα που εκανε προετοιμασια,παλι βγαινει ακαταλληλος...Αθροιστε τα λεφτα που παιρνει με αυτα που παιρνει ο Τζιμπουρ και πειτε αν θα μπορουσαμε η οχι να παρουμε ενα σεντερ φορ πρωτης διαλογης....Ο Κρισαντους... ΣΥΝΕΧΕΙΑ βοηθησε ελαχιστα εως καθολου περσι,αρα τσαμπα εγινε η μεταγραφη...Κοιταζοντας να τη βγαλουμε τσαμπα,φτασαμε να ειμαστε τελη Αυγουστου χωρις σοβαρο σεντερ φορ...Ας ελπισουμε οτι το παθημα θα γινει μαθημα...αλλα ρε παιδια,οι ευκαιριες τυπου Μπεργκ δεν παρουσιαζονται καθε μερα...Μακαρι να παρουμε εστω και την υστατη στιγμη καποιον που να αξιζει στην Αεκαρα μας,γιατι η ομαδα δειχνει οτι εχει προοπτικη για κορυφη...αλλα χωρις γκολτζη δεν πας πουθενα.ΑΕΚ!!!!
Που σαι ρε Λυμπε να το σηκώσεις φέτος. Αυτό ακριβώς λείπει από την ομάδα τώρα που υπάρχει ποιοτική μέσοεπιθετική γραμμή.
ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ 1,5 ΕΚΑΤ. ΓΙΑ ΣΟΥΠΕΡ ΦΟΡ.ΕΧΟΥ ΜΕ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΚΟΡΑΡΕΙ!!!!!!!!!
Υπάρχει ελευθερος ο Καρλτον Κοουλ και ακόμα δεν τον έχουμε κλείσει...!!! 1,91 ντερέκι και με γεμάτες χρονιές στην premier league. απο όσους κυκλοφορούν ελεύθεροι είναι ότι καλύτερο κατα την γνώμη μου. είναι ακριβώς αυτό που χρειαζόμαστε έναν έμπειρο ψιλό και δυνατό φορ που θα παίζει με πλάτη και θα παίζει ξύλο με τα αντίπαλα σέντερ μπακ. απορώ με ποιούς παίκτες έχει κάνει επαφές ο Μίλο...???? αυτός εδώ μπροστά σε κάτι Μποριέλο Γιακούμπου και άλλους παπούδες είναι χίλιες φορές καλύτερος
Προσωπικά διαφωνώ με τον τίτλο. Χρειάζεται ένα απλό κοντρολαρισμένο ψηλό σεντερ φορ για να δένει η ομάδα γύρω του (Αχ ρε μπρέσεβιτς). Δεν θα παίζει σε όλα τα παιχνίδια βασικός, αλλά δεν είναι και όλα τα παιχνίδια για τον Αραβα
Καρλτον Κοουλ. ντερέκι 1,90 και είναι ελεύθερος. με γεμάτες χρονιές στην premier league παίζοντας στην west ham. ok μπορεί να έχει σχετικά φθίνουσα πορεία αλλά στα 31 του και προερχόμενος απο premier league που είναι το πιο απαιτητικό πρωτάθλημα στον κόσμο απο άποψη physical game, τρεξίματα κτλπ θα κάνει πάρτι εδώ πέρα σε κάτι ταυλαρίδηδες σιόβες και μπαρμπακαμπιάσους
Δεν ειναι κατι ιδιαιτερο αυτος που λες. Ουτε γκολτζης, πολυ βαρυς και 31 πλεον στα 32.
μην ξεχνάς ότι παίζει χρόνια σε ένα πρωτάθλημα 3 κλάσεις πιο πάνω απο το ελληνικό. και ο μπεργκ του παο όταν ήρθε 11 εμφανήσεις και 0 γκολ είχε η ο Κοβάσεβιτς του γαυρου που ήρθε μετά απο κακές σεσόν στην ισπανία και στην ελλάδα έκανε πλάκα. δεν λέω ότι θα μας βγεί 100% αλλά θα ταιριάξει στο σύστημα που παίζει ο δέλλας με έναν επιθετικό στην κορυφή
ADRIANO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Celentano?
Αλλος......εχει στςματησει το ποδοσφαιρο απο περυσι τον Ιουλιο!!!!
χριαζομαστε φορ οσο τιποτε αλλο, δεν την βγαζουμε την χρονια.. καλο ειναι να τον παρουμε τωρα παρα τον γεναρη , τον γεναρη μπορει να ειναι πολυ αργα
Νομίζω, πως από τη στιγμή που υπάρχει ελεύθερος στην αγορά ο Μπερμπάτοφ, είναι μεγάλη ευκαιρία... Να πέσουν τα τσιμέντα!!! Τέτοιος φορ αξίζει στην ΑΕΚαρα μας!!
Jean Marie Dongou ειχε ακουστει τον Μαϊο για λίγο και γενικα ενας δανεισμος του θα ηταν η καλυτερη μεταγραφη στην Ελλαδα ανετα! Τρομερο παικτακι απο την Μπαρτσα, νεαρος με κινητρο να κανει οργια και να παιξει στην μεγαλη Μπαρτσελονα. Παιδι της Μασια, εξαιρετικη επαφη με τα διχτυα. Μια προσπαθεια δανεισμου δεν γινεται?? Ποσο μεγαλο συμβολαιο να εχει ο μικρος? Ας πληρωσουμε το μισο και το αλλο μισο η Μπαρτσα αν ειναι υψηλο. Λεφτα εχουν εκει....
Χαχαχαχα με τον Ντονγκου με ειχε ζαλισει ο κολλητος μου επειδη τον ειχε στο μανατζερ. Επισης με ειχε ζαλισει με τον Μπουονανοτε πριν καμια 5ετια και τον πηραμε τωρα. Λετε να ναι γουρλης; :Ρ
Παικτάρα, όντως, αλλά μάλλον ψάχνουμε κάποιον πιο έμπειρο...
ΚΩΣΤΑ ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΜΠΛΑΝΚΟ ΠΡΟΠΟΝΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΡΥΘΜΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕΝΤΕΡ ΦΟΡ ΚΛΑΣΗΣ;
Ρε σεις σοβαρευτειτε λεμε!!!
2015 εχουμε.....οχι 2005!!!
ΝΑ ΤΟ ΘΕΣΩ ΑΛΛΙΩΣ Dr 2015. ΣΕ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΔΙΛΛΗΜΑ, ΠΡΟΤΙΜΑΣ ΤΟΝ ΜΠΛΑΝΚΟ Η' ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΘΗΚΗ;
Προτιμαω φορ κανονι οπως λεει και ο Κετσε στο αρθρο που διαβαζουμε.......η αλλιως Αραβα μεχρι τελους!!!!
ατε μερικοι!!!
Μπλανκο παλια στο Τεξας........ξεκωλ
Aρα Κωστα, σύμφωνα με τον τίτλο του αρθρου σου ""Αν δεν έρθει σέντερ φορ κλάσης καλύτερα να μην αποκτηθεί κανείς"" και αφού πιο κάτω σε ένα σχόλιο γράφεις ότι βρίσκεις φορ μέσα σε 6 μέρες (και πολύ εύκολα να προσθέσω εγώ) είναι σα να παραδέχεσαι αυτό πουλέμε όλοι κι εσύ το αρνιόσουν: ότι δηλαδή υπάρχει συγκεκριμένο ταβάνι στις μεταγραφές! Κι αυτό είναι τα 3-4 κατοστάρικα και έχει αποδειχθεί νομίζω.
Ο Καλύτερος Σέντερ φορ του ελληνικού πρωταθλήματος ήρθε ελευθερος με 400 Χιλ. Συμβόλαιο και την προηγούμενη χρονια ειχε μηδέν γκολ σε 11 ματς. Δεν υπάρχει ταβάνι στις μεταγραφές. Υπάρχουν μεταγραφές που βγαίνουν και δεν βγαίνουν.
Προφανώς κύριε Κετσετζόγλου, αλλά έτσι δεν πας για πρωταθλημα. Έτσι πας για να λες στο τελος "αα ρε γαμωτο ειχα την καλυτερη ομαδα αλλα δεν ειχαμε φορ, δεν πειραζει" οχι..πειραζει
Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει, δέκα μέρες κοσκινίζει!
ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΕΣ ΚΙ ΕΣΥ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΠΑΡΑΛΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ. ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΚΟ ΦΟΡ.
ας σφυρήξει κάποιος στον Μίλο ότι υπάρχει ακόμα ελεύθερος ο Καρλτον Κοουλ τις ουεστ χαμ. δεν νομίζω ότι μας χαλάει...!!!
Σ ευχαριστώ για την απάντηση! Μιλάς για την ποιότητα και τη χρησιμότητα μιας μεταγραφής, που συμφωνώ ότι παίζει τον σπουδαιότερο ρόλο τελικά! Πάντα όμως για να πραγματοποιήσει μια μεταγραφή κάποια ομάδα, προδιαθέτει ένα συγκεκριμένο μπάτζετ. Δε μπορεί η ΑΕΚ να πάει να χτυπήσει έναν παίκτη επιπέδου Κριστιάνο Ρονάλντο ας πούμε.. έτσι δεν είναι ? Κι αν συνυπολογίσουμε ότι όλα τα συμβόλαια της ΑΕΚ εκτός του Ντιέγκο είναι μέχρι 300 χιλ.καθαρά, θέλεις δηλαδή να μου πεις ότι δεν... ΣΥΝΕΧΕΙΑ υπάρχει κανένας παίκτης στον κόσμο με συμβόλαιο 1 ή 2 εκ. ας πούμε που να μας έκανε σε κάποια θέση της ενδεκάδας???? κι ότι ...εμείς προτιμήσαμε πάντα τους φθηνότερους γιατί ήταν καλύτεροι ? Δε νομιζω, αρα φυσικα και υπάρχει οικονομικό ταβάνι στις μεταγραφές το οποίο καθορίζεται από την οικονομική πολιτική της κάθε ομάδας, κι έτσι ακριβώς υπάρχει και στην ΑΕΚ. Και είναι τα 3-4 κατοστάρικα, με εξαίρεση τον Ντιέγκο και ελπίζω και το φορ που θα έρθει.
Κώστα στοίχημα οπως ο Μπεργκ,ηταν ο Μεντες,ο Πραντις και ο Μπαϊράμι. Τέτοιες μεταγραφές ειναι λαχεία δεν ειναι κανόνας.
Εξάλλου μην ξεχνάς στοίχημα για διαφορετικούς λόγους ο καθένας ειναι ο Βαργκας,ο Ντιεγκο,ο Ντιντακ,ο Αρθο,ο Μπαρόχα ακόμα και ο Τζιμπούρ. Δε νομιζω οτι χρειαζόμαστε και άλλο στοίχημα,θελουμε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Κάποιον που με το καλημερα λες εχω 20 γκολ.
Κ οφείλουμε να παραδεχτούμε οτι το Τεχνικο τιμ μας έχει μεγάλο ποσοστό επιτυχίας στις μεταγραφές ...εξαλου αποδείχτηκε πως ο Γιόχανσον ο τζανε ο βαργκας ο σιμοες δεν ειναι παίχτες 10 κ 100 χιλιάδων που περνούν αλλα εκατομυρίων
Συμπέρασμα θελουμε έναν "βαργκας " στην επίθεση
To ίδιο πράγμα λέτε περίπου.
τς δεν το ήθελε.
Ουσιαστικά ψάχνουμε underachiever τύπου Βerg ή Γιοχάνσον στην επίθεση, για να μην λέμε συνέχεια για τον Berg, μέσα σε 6 μέρες με ταβάνι στα λεφτά.Σορυ αλλά αυτό δεν γίνεται.
Πρώτον γιατί τέτοιου τύπου παίκτες θέλουν γερό scouting και να χτυπήσεις την κατάλληλη στιγμή για να τον πάρεις και δεύτερον κ σημαντικότερον κατεμέ ΑΝ έχει στα υπόψην του ο Μίλο τέτοια περίπτωση... ΣΥΝΕΧΕΙΑ έπρεπε να τον έχουμε πάρει εξαρχής.Αν δεν τον πήραμε για πέντε πάνω,πεντε κάτω στα λεφτά ή γιατι είχαμε βασικό τον Τζιμπούρ είναι ΕΓΚΛΗΜΑ.
Επίσης το σενάριο Τζιμπούρ-βασικός στην ΑΕΚ βάζω στοίχημα ότι κανένας εκ των Μίλο,Δέλλα,Μπάγεβι
Σε ποια ηλικια ομως???
26 ετων.....με καριερα χρονων σε μεγαλα πρωταθληματα και μια κακη χρονια!!!
Ας φερουν λοιπον εναν 25χρονο η 26χρονο....με την καριερα και την εμπειρια του μπεργκ και εγω ειμαι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ κομπλε!!!
Το θεμα ειναι οτι εγω οσο το ψαχνω δεν βλεπω κανενα μπεργκ ελευθερο αυτην την περιοδο!!!
Οι υπευθυνοι βεβαια ξερουν καλυτερα!!!
Για περιπτωση μπεργκ μιλαμε ομως.....οχι κανενα απο καμια Β Βραζιλιας!!!
Τα φορ που έχουμε σήμερα είναι ο Κρισάντους που δεν πείθει, ο Τζιμπούρ που είναι τραυματίας και δεν αρέσει σε μερίδα του κόσμου και ο Αραβίδης που είναι αποτελεσματικός και αρεστός αλλά όχι καθαρό φορ και "κλάσης". Νομίζω προκύπτει ότι είναι απαραίτητο να πάρουμε φορ, προφανώς ικανό. Με εκτίμηση στον Κώστα δεν θέλω να εκλάβω το άρθρο σαν προετοιμασία ότι δεν θα έρθει φορ.
Προσωπική άποψη. Μπορεί να είναι 100% λάθος.
Τα φράγκα πρέπει να πάνε για σέντερ μπακ. Η ΑΕΚ μπορεί κυριολεκτικά να φτιάξει έτσι τον βράχο πίσω στην άμυνα που της αποδίδει λυρικά ο ύμνος με το στήσιμο του Δέλλα που ότι και να λέμε πίσω το κατέχει.
Για επίθεση παίρνεις τζαμπέ έναν εκ των Σαλπιγγίδη - Παπαδόπουλο.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Η ομάδα για εμένα είναι υπερπλήρης στο κέντρο ανασταλτικά και δημιουργικά, οπότε και ο πιο άμπαλος, αλλά έμπειρος και αθλητικός επιθετικός θα τα βάζει αφού θα έχει κατάλληλη τροφοδοσία . Αυτοί οι δύο δεν θα αγαπηθούν από την εξέδρα, αλλά τη δουλειά θα τη κάνουν μέχρι να γυρίσει ο Τζιμπούρης.
παρτε ρε σεντρεφοραρα.... και αφηστε τα λιμα ελευθερα να πανε στο καλο..
Πάλι καλά που για το θέμα του στόπερ δεν πρόκειται να πάρουμε παίκτη,είμαστε μια χαρά.για Σέντερ φορ έχεις δίκιο αλλά με κριτήριο την αξία στο γήπεδο και όχι το όνομα και τα λεφτά.ενας Λυμπεροπούλος θα ήταν πολύ σούπερ πάντως για αυτή την ΑΕΚ.και ένας Μπεργκ επισης
Δεν καταλαβαίνω τι πάει να πει ΑΝ έρθει σέντερ φορ κλάσης καλύτερα να μην αποκτηθεί κανείς.
Η διοίκηση ΟΦΕΙΛΕΙ να φέρει σέντερ φορ κλάσης. Αυτά.
Ο ΣΕΝΤΕΡ ΦΟΡ ΚΛΑΣΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΣΤΟΠΕΡ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ 1.5-2 ΕΚ.ΕΥΡΩ....ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΟΧΗ ΑΞΙΑΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ?....ΕΔΩ ΚΑΙ 3 ΜΗΝΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΥΠΗΡΞΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΘΕΣΗ? ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΟΝ ΜΠΟΥΑΝΟΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΤΙΣ 300ΧΙΛ....ΤΙ ΑΞΙΑΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΝΑ ΕΛΘΕΙ?
Δηλαδη με τα λεφτα παει? Ο Γιοχανσον δεν ειναι παικτης κλασης? Ο Βαργκας? Ποσα παιρνουν? Οταν λεμε κλασης δεν μιλαμε για τον Γκαραϊ και τον Λουιζ Αντριανο... αυτη ειναι... αλλη κλαση.
Για την ακρίβεια ο Μπουονανότε 380 χιλ. παίρνει καθαρά φίλε.
Με την εφορία 42,5%, το σύνολο είναι 540.
Φέρτε μου έναν άγνωστο και φτηνό ''Χένρικ Νίλσεν''
Αν δεν είναι πανάκριβος αλλά απλά.....γκολτζής θα σε χάλαγε δηλαδή;;; Δεν αντιλαμβάνομαι αυτή την νοοτροπία μερικών εξ ημών να κρίνουν τον παίκτη από τα μύρια.Για μένα ας φέρουν και τζάμπα παίκτες, αρκεί να ''παστελώνουν'' καλά! ΕΛΕΟΣ με τους ακριβούς ''συνταξιούχους''
εγώ αν ήμουν Μελ θα τα έσκαγα για να πάρω τον Paolo Guerrero της Βολιβίας που έβγαλε μάτια στο Κοπα Αμέρικα
του Περού εννοείς ... Και μάλιστα πήγε ελεύθερος στην Φλαμένγκο λίγο πριν το Κόπα Αμέρικα . ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΦΟΡ όντως !
Μύτεφ φίλε. Μεγάλη και σίγουρη.
ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΓΙΓΑΝΤΑ GtJ. NA ΑΠΟΘΕΩΣΕΙ ΤΟΝ ΔΗΜΥΤΗ ΠΑΠ.
Χε χε έτσι!
παιδιά Καλημέρα... να ρωτήσω κάτι?? ο χριστοδουλοπουλος έχει κλείσει κάπου??? παίζει σέντερ φορ???
ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΤΟ ΡΕΜΟ ΣΑΝΒΟΥΑΡ ΓΙΑ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ.
Αν εννοεις το Μακη ,τραγουδαει σε ενα χωριο της Β.Ευβοιας το σαββατο στη γιορτη του κερασιου.
Οχι και οχι... και ενα οχι ακομα απο μένα
Ρε γαυράκια τι σας περιμέεεενει μ' Αγιεγμπέεεενι, μ' Αγιεγμπέεεενι...
ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ ΠΟΙΟΣ ΑΓΙΕΚΜΠΕΝΙ???? ΗΜΟΥΝ 28 ΟΤΑΝ ΦΩΝΑΖΑ ΣΤΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΟΛΟΙ MEGA ΟΛΟΙ MEGA ΣΑΣ Γ.....Ι Η ΜΑΚΑΜΠΙ ΚΑΙ Ο ΕGA.....
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ 41 ΦΕΥΓΑ....
ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΘΥΜΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΟΖΕ ΜΙΛΑ....
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ, αστα εγω επαιζα σε ερασιτεχνικο πρωταθλημα 90' τοτε και τωρα παιρνω το ασανσερ για να ανεβω στον 2ο οροφο! 8-1 συνολικο σκορ τοτε η ΑΕΚαρα μας την Μακαμπι με σουπερ Γεωργατο
Εκει στη διοίκηση δεν πήραν χαμπάρι το μήνυμα απο τα 8000 διαρκείας...Απο το Σάββατο έχουμε μείνει με μισό σέντερ και ακόμα το "ψάχνουμε"!
Γιατι αργει τοσο? Με την ψυχη στο στομα? Ουτε ενα ονομα δεν εχουμε ακουσει επισημα για την θεση απο τγν ΠΑΕ ελπιζω να γινει οπως με Γιοχανσον!
Η υπόθεση σέντερ φόρ δέν είναι απλή. Η ομάδα απ' ότι καταλαβαίνω θα ψάξει κάποιον παίκτη ο οποίος έχει κάνει προετοιμασία με την ομάδα του και δέν είναι ελεύθερος. Εκτός και άν γίνει κάποια κίνηση για Μπερμπάτοφ ή Πιζάρο οι οποίοι δέν χρειάζονται ιδιαίτερη προετοιμασία γιατί έχουν παίξει στα κορυφαία πρωταθλήματα του κόσμου, ξέρουν να κρατάνε δυνάμεις και ξέρουν να συντηρούνται. Επίσης άν κάποιος δέν έχει ομάδα συνήθως κάνει ατομική προετοιμασία...δέν είναι ότι δέν έχει ομάδα και... ΣΥΝΕΧΕΙΑ κάθεται ξαπλωτός στον καναπέ. Ο Μίλο πρέπει να βρεί περιπτώσεις επιθετικών που δέν υπολογίζονται και πολύ από τις ομάδες τους και με ένα μικρό ποσό μπορούμε να τον φέρουμε...Τοιβόνεν π.χ ή Λάφερτι π.χ. Το σημαντικό είναι ότι υπάρχει απόφαση για ενίσχυση..από εκεί και πέρα μένει να δούμε το ποιός θα είναι. Να θυμίσω ότι ο Μίλο σε μιά συνέντευξη είχε πεί ότι μεταγραφές θα γίνουν όχι για να γίνουν αλλά αυτοί που θα έρθουν θα είναι καλύτετροι από τους υπάρχοντες.
Στο θέμα στόπερ τώρα...η ομάδα δέν πονάει για στόπερ. Δέν λέω ένας ηγετικός στόπερ θα ήταν ότι πρέπει αλλά εδώ πρέπει να ρισκάρεις και λίγο. Και εξηγούμαι: Ο Κολοβέτσιος είναι καλύτερος από ποτε..είναι ένας ηγετικός στόπερ. Ο Άρθο είναι καλός αλλά είναι αργός...σιγά σιγά θα δουλευτεί κι άλλο και θα κουμπώσει στην ομάδα, ο Λαμπρόπουλος μοιάζει σάν άπειρο παιδί 17 χρονών ώρες ώρες...άρα δέν κάνει για ντέρμπι αλλά για παιχνίδια με αντιπάλους Πλατανιάδες και Πανιώνιους είναι μιά χαρά. Ο Τζανετόπουλος τώρα είναι ξεχωριστή περίπτωση. Είναι ένας 20άρης (σούπερ ταλέντο) ο οποίος είναι εξαιρετικός με την μπάλα στα πόδια (και με τα δύο πόδια), έχει αρχοντικό στύλ και μαρκάρει σωστά (φαίνεται η δουλειά του Δέλλα που τον συμβουλεύει). Φάνηκε όταν στο παιχνίδι με τον πλατανιά έβγαινε πολύ έξω από την περιοχή και έκοβε τον προσωπικό του αντίπαλο...αυτό θέλει να έχεις σιγουριά ή να είσαι έμπειρος παίκτης. Ο Τζάνε έχει τρελά στοιχεία που θα τα βελτιώσει μέσα στη σεζόν και θα γίνεται όλο και καλύτερος. Όσο έχει δίπλα του και μπροστάτου παίκτες όπως ο Κολοβέτσιος, ο Γιόχανσον και ο Σιμόες...ακόμα και ο Ντίντακ που ειναι καλός αμυντικός δέν έχουμε να φοβόμαστε τίποτα. Οι αδυναμίες του Τζάνε (που έχει μερικές) φαίνονται όταν η ομάδα είναι σκορποχώρι όπως στα παιχνίδια των πλέι όφ τα περσινά, όπου η ομάδα ήταν ανοιχτή σάν γαρούφαλο και είχε πελαγώσει το παιδί. Φέτος δέν έχει τέτοια.
ΥΓ. Ο Τζάνε με 1-2 ακόμα καλές σεζόν, με πρωτάθλημα και CL θα πουληθεί 15 εκατομμύρια. Αυτό θα είναι τεράστιο κέρδος για την ομάδα γιατί έτσι θα χτιστεί η παντοδυναμία της ΑΕΚ. Η ΑΕΚ με 15 εκατομμύρια στην τσέπη για μεταγραφές μπορεί να μεγαλουργήσει και να χτίσει κορμό για 10 χρόνια. Σκεφτείτε τί μπορεί να φέρει ο Μίλο με 15 εκατομμύρια!! Η πώληση του Τζάνε όμως θα πρέπει να γίνει όταν ο Σβάρνας θα είναι έτοιμος να παίζει 5-10 παιχνίδια το χρόνο. Όλα είναι αλυσίδα. Με τέτοιο προγραμματισμό η ΑΕΚ θα εδραιωθεί στην κορυφή και δέν την κουνάει κανείς!!
Και ενώ το θέμα του επιθετικού δεν χωράει συζήτηση, στο θέμα των στόπερ θα διαφωνήσω με όλους όσους θέλουνε δυνατή μεταγραφή εκεί …..
Νομίζω θα είναι λάθος να φέρεις ανταγωνιστικό στόπερ για τους ήδη υπάρχοντες Τζανέ και Κολοβέ …..... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Οι δυο τους αποτελούν ένα καλό (με προοπτική για εξαιρετικό) δίδυμο που θα είναι άδικο να αμφισβητηθεί ….
Και επειδή απουσίες θα υπάρξουν την ανάγκη για μεταγραφή εκεί θα την κρίνει ο Άρθο και το κατά πόσο θα είναι ένα αξιόπιστο μπακ-απ για αυτούς τους δύο …. Ή ακόμα καλύτερα να φέρει άλλον έναν σαν προσθήκη στα μπακ-απ αλλά όχι μεταγραφάρα …..
ΥΓ: Γουστάρω Τζανέ αλλά γουστάρω και Κολοβέ ….. γιατί ενώ ο Κολοβέ είναι πιο έμπειρος και πιο ψημένος δεν δείχνει να έχει κανένα πρόβλημα που ο νέος πήρε τα ηνία της άμυνας και αυτός τον ρόλο του «χαμάλη» ……
Και δεν καταλαβαίνω γιατί τον Κρισάντους τον παροπλίσαμε. Ο άνθρωπος ξέρει μπάλα και όποτε (σπάνια) του δόθηκε η ευκαιρία, τα κάρφωσε. Ποια εμμονή θέλει να βγάλουμε άχρηστο τον Κρισάντους;;;
Οσο μπαλα ξερεις εσυ ξερει και αυτος...
κ εσύ πρέπει να είσαι από αυτούς που όταν ακουμπάει την μπάλα τον κοροϊδεύουν, στα όρια του ρατσισμού και επίσης πριν ένα μήνα εκραζεςτην ομάδα μετά το ματς της Ανορθωσης ενώ προχτές την ίδια ομάδα την αποθεωνες... εσυ κ πολλοί άλλοι εδώ μεσα....
Αφου το λες εσυ να μην σου χαλασω το ονειρο.... Οπως λεει και ο Γεωργιου κοιμησου αγγελουδι μου...
άμα βλέπεις Γεωργίου,ξέρεις μπαλιτσα... θα έχεις οργωσει και ολα τα 5x5 του λεκανοπεδίου μπαλαδορε μου...
Υ. Γ. ευχαριστώ για την επιβεβαίωση..
Κώστα σωστό, αλλά φορ κλάσης 6 ημέρες πριν τελειώσει η μεταγραφική περίοδος, δεν βρίσκεις!
Βρίσκεις!
Βρισκεις .... αλλα εμεις χρειαζομαστε και κανα 10 ημερο διαπραγματευσεων ...!!!!
ε δώσε μας 2-3 παραδείγματα να καταλάνουμε τι εννοείς. Αγοράζεις δεν παίζει οπότε μιλάμε για ελεύθερο;
Βρισκεις ναι, αλλα με αυτον τον ρυθμο που παει το θεμα θα μπουμε Σεπτεμβρη και τοτε θα φερουμε κανεναν συνταξιουχο-τραυματια. Μεχρι 31 Αυγουστου πρεπει να εχουμε τους παικτες που θελουμε μετα δεν υπαρχουν σοβαροι παικτες.
αγιεγκμπενι μπερμπατοφ και ηταν διαθεσιμος μεχρι χθες και ο καβεναγκι...υπαρχουν περιπτωσεις το θεμα ειναι αν θα δωθει χρημα...
Ε ΒΕΒΑΙΑ ΑΦΟΥ ΛΥΣΑΞΑΝ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟΝ ΤΖΙΜΠΟΥΡ....ΤΩΡΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΠΑΙΧΤΗ
Κωστα θα ηθελα να σε ρωτησω κατι ασχετο.Θα ηθελα να μας ενημερωσεις με καποιο αρθρο σου,,τι γινεται με τους ποδοσφαιριστες που δεν λογιζονται για φετος απο το ροστερ μας.
ρα . ο Καραγκιολιδης εφυγε ως ελευθερος? ο πιτσιρικας ο Ντουνης μηπως πρεπει να δωθει δανεικος να παρει καποια λεπτα συμμετοχης σιγα σιγα κι ας ειναι και γ΄κατηγοριας ομαδα?
λαντωνοπουλο-Σοιλεδη-Ντιντακ- Κολοβετσιο-Τζανετοπουλο-Αρθο-Λαμπροπουλο και Σβαρνα.
Σιμοες-Κορδερο-Ανακογλου-Μπουονανοτε-Βαργκας-Πλατελλας-Μπαρμποσα-Ανδρεοπουλο-Γροντη-Φαγιε-Ζοριτς.
πρεσεβιτς και Κρισαντους.
ενει ως εχει?Πωλητηριο?τι απ ολα?
Ποιοι θα πανε δανεικοι κι αν εχουν βρεθει ομαδες,
Ποιοι μπορει να φυγουν ως ελευθεροι και... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Σε ποιους θα λυσουν τα συμβολαια εφοσον πιστευουν οτι δεν εχουν θεση ουτε στο μελλον για την ομαδα.
Τερματα θα εχουμε Μπαροχα-Ανεστη-Βου
Αμυντικους εχουμε σιγουρα Γκαλο-Μπακακη-Βασι
Αν αποκτηθει κι αλλο στοπερ,δε πιστευεις οτι θα ηταν καλο να δωσουν την ευκαιρια να αγωνιστει στον Σβαρνα ως δανεικος?
Με την περιπτωση του Πεταυρακη τι γινεται?
Ο Σαρρης εφυγε ως ελευθερος ή σπασανε το συμβολαιο του?
Απο μεσους εχουμε Μανταλο-Γιοχανσον-
Ο Ροβας εφυγε,,ο Ντουνης το ιδιο.Απλα θα ηθελα να ξερω με πιο τροπο.
Επισης Ζοριτς-Φαγιε λογικα θα δωθουν δανεικοι.Βρεθηκαν ομαδες?
Ο Γροντης λογιζεται κανονικα ή υπαρχουν σκεψεις να δωθει κι αυτος δανεικος?
Επιθετικους εχουμε Αραβιδη-Τζεμπουρ-Μ
Λογικα τον Μπρεσεβιτς θα περιμενουνε να δουνε αμα επιστρεψει γερο το παλικαρι μεχρι να παρουν καποια αποφαση.
Για τον Κρισαντους τι αποφαση εχει ληφθει τελικα?Δανεισμος?Μ
Ειναι τρομερα μεγαλο το ροστερ και οποισδηποτε προπονητης καποια στιγμη θα χασει τον μπουσουλα στις προπονησεις.Πρεπει οπωσδηποτε να βρουνε λυσεις για να ειναι πιο ευελικτο το ροστερ.
Περιμενω τις πληροφοριες ή εστω τις εκτιμησεις σου για καθε εναν ξεχωριστα που ειναι τα ερωτηματικα για την ομαδα.
Κι αν ερθει ο σουπερ και εμπειρος αμυντικος,τοτε πως θα παιξει βασικος και θα εξελιχθει ο τζανετοπουλος ρε συ κωστα,που κατα τα αλλα τον θεωρουμε επαρκη για πρωταθλητισμο ?
O Tζανετοπουλος και ο Κολοβετσιος εχουν και οι δυο μια πολυ καλη πρωτη υλη και οι δυο εχουν θελω να ελπιζω μεγαλα περιθωρια εξελιξης και βελτιωσης για να γινει ομως αυτο φιλε θελεις να πεζουν διπλα σε εμπειρο και σε κλασης αμυντικο που θα τους βοηθησει να εξελιχθουν τωρα θα ειναι ενας απο τους δυο? αυτο θα το δειξει ο καιρος. Μην ξεχνας ακομα και ο Τραινος οσο καλος και αν ειταν τι επιπεδο ανεβηκε οταν πηγε Ρομα και επαιξε διπλα στον Αλνταιρ. Η ΑΕΚ χρειαζετε εναν στυλ Γκαμαρα σεντερ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μπακ για 1-2 χρονια ωστε διπλα του να εξελιχθουν η να εξελιχθει αυτος που παντα βεβαια δουλευει και το αξιζει.
Ναι αλλα αν δεν ερθει στοπερ, τοτε μαλλον θα ειναι αδυνατο να κανεις πρωταθλητισμο, αφου πιθανον θα χρειαστει να παιξεις αρκετα ματς με Λαμπροπουλο ή Αρθο. Τωρα αν εννοεις να παρουν απλα εναν που να ναι καλυτερος απο Λαμπροπουλο και Αρθο ωστε να ναι τριτη λυση, δε νομιζω οτι ειναι λογικο. Ο καθε παιχτης που θα ερχεται θα πρεπει να ειναι θεωρητικα ικανος να διεκδικησει θεση βασικου. Ο Τζανετοπουλος ειναι το μεγαλυτερο ταλεντο στην ΑΕΚ. Δε θα χαθει.
Για εμενα, ο Τζανε συγκρινεται με τον Κουτρουμπη! Καλα στοπερ με την μπαλα στα ποδια, (καλυτερος ο τζανε) , καλυτερος ο Κουτρουμπης στο κεφαλι (ψιλοανυπαρκτος ως κεφαλοσφαιριστης ο τζανε) και οι 2 αργοι γενικα...νομιζω δεν μπορει ο Τζανε να λογιζεται ως βασικη λυση ια το κεντρο της αμυνας....εχει ταλεντο και στυλ. ομως σε ντερμπυ, ευρωπη θα εχει προβλημα λογικα... (οπως πχ με ΟΣΦΠ λιγους μηνες πριν)
τι συγκρινεις λεει???με οσφπ απο τους καλυτερους ηταν ο τζανε...μονος του κρατουσε την αμυνα...μην συγκρινεις φιλε με καμια δυναμη αυτους τους 2...
Βασικα μετα απο μια δεκαετια με Δελλα, Λυμπε (παικταραδες δε λεω) βαρεθηκα να βλεπω αργους παικτες στην ΑΕΚ....ολοι οι αργοι φαινονται "ποιοτικοι" -γιατι πως αλλιως θα επαιρναν φανελα? οπως ολες οι χοντρες φαινεται να εχουν ωραιο προσωπο, θα τις θελατε? πειραζει που δεν συμβιβαζομαι ? δεν ειμαι κ προπονητης , αλλος κρινει κ ανθρωποι με πειρα εγω την γνωμη μου λεω...
Ρε φιλε ο Τζανετοπουλος , αν εξαιρεσεις 2-3 φασεις, ηταν απο τους κορυφαιους της ΑΕΚ στα ματς με τον οσφπ. Ναι την προηγουμενη σεζον επαιρνε εντελως λαθος θεσεις στα στημενα(που κοστισε το γκολ στο Καραισκακης), αλλα αυτο διορθωνεται. Στο γκολ του ΟΑΚΑ ναι μεν θα επρεπε να χε αντιδρασει καλυτερα, αλλα ολα ξεκιναν απο λαθοι αλλων. Στην αρχη της φασης ο Τζανετοπουλος δε μαρκαρε τον Χαρα, αλλα στο τελος βρεθηκε με αυτον επειδη ειχε χασει καποιος αυτον που εκανε την κεφαλια-πασα. Και φυσικα πολυ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ καλυτερος απο τον Κουτρουμπη . Και συνολικα και ειδικα στο κεφαλι. Ο Κουτρουμπης δεν πηδαει εφημεριδα. Ο Τζανετοπουλος μια χαρα ειναι στο ψηλο παιχνιδι. Αλλο το οτι πολλες φορες δεν παιρνει καλες θεσεις(που απ οτι ειδα στα φιλικα, πρεπει να χει βελτιωθει) και αλλο το αν ειναι καλος ψηλα.
Αν είναι να κρινουμε από τα λάθη στο ματς αυτα με τον οσφπ ο Σοϊλέδης έπρεπε να μην έχει ξαναπαίξει στην ΑΕΚ ποτέ.
Ναι όντως.. είχε πολύ μεγάλο πρόβλημα στο ντέρμπι πέρσι στο τηγάνι που τους έσβησε.
Μια χαρά είναι ρε ο Τζάνε.. τέτοια παιχνίδια πρέπει να παίζει για να αποκτάει και εμπειρία και να βελτιώνεται γρήγορα!
Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΗΣ
Από όλους αυτούς που ακούγονται για μπροστά κανείς δεν μου γεμίζει το μάτι, όλοι είναι "τελειωμένοι", χωρίς κίνητρο, με εξαίρεση ίσως τον βούλγαρο ο οποίος όμως δεν πρόκειται να έρθει σε μας λόγω υψηλού κασέ.
Τα λεφτά που ήταν να δώσουν για στόπερ, εξτρέμ και επιθετικό ας τα δώσουν όλα μόνο για τον επιθετικό!
Καλημέρα... Ελπίζω να μη δούμε να σκάει κανένα θέμα Σαμαρά ή αυτό για τον Αγεκμπένι να μην ισχύει.... Μακάρι όντως το φορ που θα έρθει να είναι επιπέδου ΑΕΚ......
Μπερμπάτοφ, Καλού Ούτσε, Ελ Χαμνταουί. Φορ κλάσης υπάρχουν αρκεί εμείς να έχουμε όρεξη!!!
Η ομαδα δεν μπορει να πορευτει με εναν επιθετικο (Αραβιδη), ενα ερωτηματικο (Τζιμπουρ) και ενα χαμογελο (Χρυσανθος). Ομαδα ειμαστε, δεν ειμαστε SMS να εχουμε emoticons για παικτες.
Ο τιτλος λοιπον του αρθρου 'Αν δεν έρθει σέντερ φορ κλάσης καλύτερα να μην αποκτηθεί κανείς' ειναι καπως αποκαρδιωτικος, αφου στο παρελθον τετοια αρθρα σημαιναν απλως οτι δεν ερχεται κανεις. Το... ΣΥΝΕΧΕΙΑ σωστο ειναι:
'ΠΡΕΠΕΙ να ερθει σεντερ φορ κλασης'.
Διαβαζω αλλου για Αγιεκμπενι...σκυλος αλλαεχει να παιξει σοβαρη μπαλα απο τα 29 του...δε ξερω..
ΚΩΣΤΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ????
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΣ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ....ΤΙ ΛΕΣ?
Με βάση τα συμπεράσματα από τα περσινά play off, η ομάδα θέλει και φορ και σεντερμπακ και μεσοεπιθετικό. Όλοι θα χρειαστούν τότε με 16 παιγνίδια σε ένα μήνα. Εκτός βέβαια και αν.......cl.
Θα ειναι αδικαιολογητο να μην αποκτηθει φορ κλασης που να εκμετελλευεται στο επαρκο τις φασες ιπου θα δημιουργουν οι πολυ ουτε ο Μπρεσεβιτς ειναι φορ κλασης, αλλα θα ηταν πολυ χρησιμιος τωρα. Γι αυτο θεωρω οτι πρεπει οπωσδηποτε να αποκτηθει καποιος φορ του στυλ που θελει ο Δελλας, ακομα και αν δεν ειναι μεγαλης κλασης. Αλλωστε για να προσθερει περισσοτερα απ οσα μπορουν οι Κριαντους,Τζιμπουρ, και Αραβιδης δε χρειαζεται να ναι καμια τρομερη κλαση. Και για να μην... ΣΥΝΕΧΕΙΑ παρεξηγηθω, δε λεω οτι ο Αραβιδης δεν κανει. Εννοειται οτι ειναι ολυ καλος και οταν θα αντιμετωπιζουμε τις καλες ομαδες του πρωταθληματος που δε θα κλεινονται πισω, θα ειναι ο ιδανικος φορ. Αλλα με κλέιστες αμυνες δεν ειναι το στυλ του φορ που χρειαζομαστε. Ασε που ο Τζιμπουρ θα επιστρεψει θεωρητικα σε 2 μηνες, αλλα θα αργησει ακομα περισσοτερο για να θεωρηθει ικανος να παιξει. Δε γινεται να μαστε μονο με τον Αραβιδη και με εναλλακτικη καποιον που πιστευει ο Δελλας ελαχιστα.
Αν θες και φορ κλάσης βρίσκεις (κι ας τελειώνει η μεταγραφική περίοδος) και έμπειρο κεντρικό αμυντικό βρίσκεις...Κατ'εμέ η ομάδα χρειάζεται αυτές τις 2 μεταγραφές συν 1 εξτρέμ ακόμη...Αρκεί να είναι παίκτες ποιότητας...Μακάρι να γίνουν έστω και την τελευταία στιγμή...ΑΕΚΑΡΑ μόνο..
Ο Κρισάντους από πού και έως πού δεν υπολογίζεται ; Επειδή δεν έπαιξε το Σάββατο; Ο βασικός μας φορ λέγεται Άραβας και είναι και ψυχάρα. Με Τζιμπούρ και μεταγραφή ο Άραβας θα πιάσει πάγκο ειδικά αν φορμαριστούν οι μεσοεπιθετικοί μας.
Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟ Ο ΑΡΑΒΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ Ο ΤΖΙΜΠΟΥΡ.ΜΗ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ.
εσύ μπαλαδόφατσα, μαζί με όσους κράζουν Τζιμπούρ, ο Αραβιδης είναι καλύτερος του καλού Τζιμπούρ..... ή αλλάξτε άθλημα κ ασχοληθείτε με καμια ρακέτα ή σταματήστε να κραζετε ενα παίχτη επειδή δεν τον πάτε φατσικώς..... σας δίνω κ μια 3η,να κραζετε κ βάτραχο γτ κ οι 2 είναι επιλογή Μελ..... μέχρι να κάνετε κάτι απο αυτά, είστε υποκριτες κ κοροϊδευτε τους εαυτούς σας.... μας ζαλισατε με τον Τζιμπούρ... έλεος
ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΔΕ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΔΕΛΛΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΤΖΕΜΠΟΥΡ.....ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΚΕΤΣΕ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ....ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΥΡΙΑΖΗΣ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΕΠΙΘΕΤΙΚΕΣ???? ΠΟΣΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠ ΤΟ ΜΑΚΙ???? ΚΕΤΣΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΚΥΡΙΑΖΗ????
ΑΠο οτι ξέρω δεν υπολογίζεται για την πρωτη ομάδα. Αν βρει ομάδα μπορεί να φύγει αλλιώς β ομάδα.
Αυτο ειναι σιγουρο?Εγω πιστευα πως θα ηταν απο τους παιχτες που φετος θα υπεγραφαν στην μεγαλη...Αν ισχυει κατι τετοιο ειλικρινα κριμα ειναι πολυ ταλαντουχος και εχει μελλον...
Πιστεύω οτι καταλληλο C.f. θα ηταν ο Μπερμπατοφ...μεγάλη καριέρα 250+ Γκολ σε Top Clubs,καλυτερη επιλογή κ απο του Pizarro κ λογω ηλικιας
Συν οτι με τα χρηματα που δινουμε στον Χρυσανθο θα μπορουσαμε να παρουμε τον el Hamdaoui κ θα ειχαμε το πρωταθλημα στο τσεπακι.μας!!'
Δεν ξέρω τι έχεις στο μυαλό σου αλλα ο κρισαντους παίρνει 150.000 ευρώ.
Μην τους το χαλάς ρε Κετσε αυτοί νομίζουν ότι παίρνει 400χιλ. Δες τι γράφαν όταν ορίονταν για την ανανλεωση του Τζανετόπουλου?
Χαχαχ οκ
Ειχα την εντυπώση οτι επαιρνε 250.000 ο.Μακης
150 Κρισάντους , 100 Ρόβας και άλλα 300 όλοι μαζί Ντούνης , Ζόριτς , Σαρρής , Φαγέ , έπαιρνες τωρα φορ των 600.. Οι συγκεκριμένοι λογικά δε θα παίξουν ούτε λεπτό ειδικά αν έρθει φορ ...
... νομίζω ότι ο προπονητής γνωρίζει καλύτερα αν του κάνουν οι παίκτες , άλλωστε αυτός θα αποφασίσει , αυτός θα αναλάβει την ευθύνη των δικών του αποφάσεων ... ας μην το κάνουμε σήριαλ ... Δεν θα κάνουμε καλό στον Άνταμ , δείχνοντας ότι δεν τον πιστεύουμε , έναν παίκτη που προς το παρόν (αλλά μπορεί και στο μέλλον) να είναι ο βασικός μας αμυντικός ....
Καλημερα Κώστα. Κατα τη γνώμη σου υπαρχει αυτη τη στιγμή Σέντερ φορ που να μπει σε 1 βδομάδα στην ομάδα και να εχει τα 20 γκολ;Ο Μπερμπάτοφ πχ που ειναι τέτοιος κοστίζει πολυ και δε νομιζω να εχει κάνει προετοιμασία.
ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΓΕΡΙΝΟ ΑΛΛΑ Η ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ......ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΩΣΤΟ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ.ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΤΙΜΑ ΝΑ ΤΗΝ ΦΟΡΑΕΙ.
είδες τον Τζιμπούρ αδιάφορο με τον Πλατανιά ; ξεκολλάτε επιτέλους .
Με το κεντρο φωτια που εχουμε θελουμε ενα σουπερ φορ που θα βαζει την μπαλα στο πλεχτο,με την βοηθεια και του Αραβα φυσικα θα κανουμε παρτι!!!
Η ψυχη μας βγηκε.
Παρτε ενα καλο σεντερφορ να τελειωνουμε.
Σηριαλ του Φωσκολου εγινε.
Ε τοτε να ερθει... Στο χερι μας ειναι, αν θελουν την ΑΕΚ μεγαλη ξανά.
..ο Δέλλας δεν υπολογίζει τον Κρισάντους ούτε για αναγκαστική αλλαγή ... γράφει ο Κώστας πολύ σωστά . Αυτό που μου προξενεί λοιπόν απορίες και τεράστια εντύπωση ,είναι το γιατί κρατήθηκε στο ρόστερ ,μετείχε σε προετοιμασίες ,φιλικά κ.τ.λ .Επειδή ήταν καλό παιδί; ή εχεις έναν παίκτη και τον χρησιμοποιείς και τον υπολογίζεις για να βοηθήσει ή τον διώχνεις . Κατά τα άλλα άμεσα σέντερ μπακ κλάσης και σεντερφοράρα ... απόλυτα αναγκαίοι .
3 καθέτως
Έπειρος Στόπερ που να παίζει και αμυντικό χάφ με 11 γράμματα.
1ο γράμμα Κ και 6ο Υ . . . .
ΚΑ ....
Τον Καραγκουνη εννοει!! χαχαχχα! 8ο γραμμα το Υ εννοουσε ο φιλος!
E οοooxi δα ρε φιλε....Με την καμμια..
εχουμε 2008???οχι ρε παιδια,ελεος,ειναι παλαιμαχος εδω και 5 χρονια.....
Εγω λεω καλυτερα Σαμπανατζοβιτς.....οχι κατσουρανη!!!
Ας σοβαρευτουμε αδερφια!!!
Λέω να τον αφήσουμε καλύτερα για του χρόνου αυτόν, που θα είναι ακόμα πιο έμπειρος!
Θα ειναι αδικαιολογητο να μην αποκτηθει φορ κλασης που να εκμετελλευεται στο επαρκο τις φασες ιπου θα δημιουργουν οι πολυ ουτε ο Μπρεσεβιτς ειναι φορ κλασης, αλλα θα ηταν πολυ χρησιμιος τωρα. Γι αυτο θεωρω οτι πρεπει οπωσδηποτε να αποκτηθει καποιος φορ του στυλ που θελει ο Δελλας, ακομα και αν δεν ειναι μεγαλης κλασης. Αλλωστε για να προσθερει περισσοτερα απ οσα μπορουν οι Κριαντους,Τζιμπουρ, και Αραβιδης δε χρειαζεται να ναι καμια τρομερη κλαση. Και για να μην... ΣΥΝΕΧΕΙΑ παρεξηγηθω, δε λεω οτι ο Αραβιδης δεν κανει. Εννοειται οτι ειναι ολυ καλος και οταν θα αντιμετωπιζουμε τις καλες ομαδες του πρωταθληματος που δε θα κλεινονται πισω, θα ειναι ο ιδανικος φορ. Αλλα με κλέιστες αμυνες δεν ειναι το στυλ του φορ που χρειαζομαστε. Ασε που ο Τζιμπουρ θα επιστρεψει θεωρητικα σε 2 μηνες, αλλα θα αργησει ακομα περισσοτερο για να θεωρηθει ικανος να παιξει. Δε γινεται να μαστε μονο με τον Αραβιδη και με εναλλακτικη καποιον που πιστευει ο Δελλας ελαχιστα. Μονο και μονο γι αυτο, ισως να μεινουμε απο νωρις εκτος στοχων. Και τοτε δε θα φταιει κανεις αλλος περα απο τον Μελισσανιδη.
Συμφωνώ σχεδόν σε όλα μαζί σου Κώστα....και σέντερ φορ βαρβάτο και σέντερ μπακ ντούρο...αν θέλουμε να λέμε ότι πάμε για πρωτάθλημα....αλλιώς...άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!!
για τον τζανετοπουλο κανεις επαναλαμβανομενο λαθος. Εκει που εγκειται η διορθωση θα ηταν αντι του αρθο να ειχε αποκτηθει ενας καλυτερος παικτης και να κλειναμε εκει. Τωρα αν αυτο ηταν το καλυτερο παιχνιδι του -Τι να πει κ ο Πλατελας- τζιμπουρ καληνυχτα! Ισως ο Θεος να εχει καλυτερο σχεδιο για εμας & περαστικα του... Οι κρισεις δεν πρεπει να ειναι μεροληπτικες προς παιχτες κ η βαθμολογια της Κυριακης ηταν τραγικη . Οταν βγηκε ο Σιμοες ηταν λες κ μειναμε με 10 κ οταν βγηκε ο τζιμπουρ με... ΣΥΝΕΧΕΙΑ αραβιδη(!) φορ ειμασταν αλλη ομαδα!
Αυτά ισχύουν όχι μόνο για την περίπτωση φορ, αλλά και γενικώς , αν είναι να έρχονται Κρισάντους και Άρθο καλύτερα να μην έρχεται κανείς .
Πιστεύω οτι καταλληλο CF θα ηταν ο Berbatov...250+ γκολ στην καριέρα του σε τοπ Κλαμπ,καλυτερη λυση ακομη κ απο τον Pizarro λογω ηλικίας.
Επισης με τα λεφτα που δινουμε στον Chrisantus ειτε κ.λιγα παραπάνω Θα μπορουσαμε ανετα να τον αντικαθιστουσαμε με τον El Hamdaoui ο.οποιος κ.ειναι σε.πολυ καλη ηλικία,31, κ.σκοραρει κ με καθε τροπο, κ.το.πρωταθλημα θα ηταν στο χερι μας!!!'
συμφωνω απολυτα ενας κεντρικος αμυντικος πιβαλλεται το πρωταθλημα εινααι μαραθωνιος και δν γινεται να εχουμε εναλλακτικες αρθο και λαμπροπουλο
ΤΟ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΑΠΟΚΤΗΘΕΙ ΦΟΡ ΚΛΑΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΤΖΙΜΠΟΥΡ ΟΥΤΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΝΙΩΘΩ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ ΠΟΥ ΧΤΥΠΗΣΕ Ο ΤΖΙΜΠΟΥΡ ΓΙΑΤΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΣ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΝΑΝ ΦΟΡ ΠΟΥ ΝΑ ΒΑΖΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΛΑ ΣΤΟ ΠΛΕΧΤΟ ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ
Σημερα......μαζι σου!!!
Συμφωνω....