Η ΠΑΕ ΑΕΚ παρουσίασε τις κάρτες διαρκείας για την ερχόμενη σεζόν που θα βρει την Ένωση και πάλι στη φυσική της θέση. Οι τιμές ξεκινούν από 150 ευρώ στο κανονικό εισιτήριο. 105 ευρώ κοστίζει το φθηνότερο διαρκείας για τους φοιτητές-νέους και τις ηλικίες άνω των 65 ενώ 75 ευρώ κοστίζει το παιδικό. Όπως είχαμε αναφέρει υπάρχει οικογενειακή κερκίδα αλλά και μαθητική. Οι τιμές είναι στη συντριπτική τους πλειοψηφία οι ίδιες με πέρσι. Αυξήθηκαν μόνο στις πολύ ακριβές κάρτες.
Συγκεκριμένα διατηρούνται ίδιες τιμές (150 ευρώ) στις Θύρες 1,35, 15, στη Θύρα 3 (250), όπως και στις 5,7,11,13 (300 ευρώ). Επίσης στα 500 ευρώ, όπως και πέρυσι είναι η τιμή του διαρκείας στη Θύρα 9, ενώ υπάρχει μια μικρή αύξηση στην 29, στα VIP και στα Members.
Αναφορικά με τη Θύρα 21 που θα φιλοξενήσει οικογένειες. Η τιμή για τον πατέρα είναι 250 ευρώ, για τη μητέρα 200 και για το παιδί 100.
Δείτε στις φωτό αναλυτικά τις πληροφορίες για τα νέα διαρκείας της ΑΕΚ.
Προτεραιότητα στα διαρκείας
Από την Τετάρτη 24 Ιουνίου και μέχρι τη Δευτέρα 6 Ιουλίου, προτεραιότητα για να «πιάσουν» θέση, έχουν οι κάτοχοι διαρκείας της προηγούμενης σεζόν, όπου είτε θα μπορούν να ανανεώσουν τις περσινές θέσεις τους, είτε θα μπορούν να επιλέξουν μία νέα. Εν συνεχεία και από τις 10 Ιουλίου έως και τις 21 Αυγούστου, όλες οι θέσεις θα ελευθερωθούν και ο οποιοσδήποτε θα μπορέσει να αποκτήσει την κάρτα διαρκείας του, σε οποιοδήποτε σημείο της εξέδρας.
«Φτιάχνει» νέα γενιά ΑΕΚτζήδων
Η ΠΑΕ δεν προνόησε μόνο να ανοίξει οικογενειακή θύρα με προνομιακές τιμές αλλά δίνει το δικαίωμα στα μικρά παιδιά να έρχονται στο γήπεδο εντελώς δωρεάν. Σύμφωνα με την ενημέρωση, οι νέοι φίλοι της ΑΕΚ μέχρι 10 ετών θα μπορούν να δουν την αγαπημένη τους ομάδα δωρεάν. Μία ακόμα εκπληκτική πρωτοβουλία της ΠΑΕ ΑΕΚ, που αφενός βοηθάει την ελληνική οικογένεια να πάει στο γήπεδο με τα παιδιά της, αφετέρου δημιουργεί μία νέα γεννιά ΑΕΚτζήδων.
Novibet ΕΠΑΘΑ με Super Προσφορά* Γνωριμίας* 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
SEAJETS Ταξιδεύουμε μαζί με το μεγαλύτερο στόλο ταχύπλοων παγκοσμίως σε 50 προορισμούς του Αιγαίου!

Γρααααψτε ρε άνθρωποι ένα ακόμα σχόλιο να πάμε στα 200 ,άντε κ με κάνετε να χαλάω μπαταρία στο κινητό να ουμ....
Απαράδεκτο ότι δεν έχει για ανέργους...δειχνει ότι παε δεν έχει καταλάβει που ζούμε...θα πρεπε να το έχει σαν φοιτητικό τουλάχιστον.καινμη μου λέτε για γκρίνια και μιζέρια...οποιος έχει περάσει από άνεργος καταλαβαίνει...
Επειδη μερικοι εδω μεσα αν φωναζουμε για μεταγραφες , μας ειρωνευονται μερικοι οτι δεν ειμαστε Αεκτζηδες, θελω να πω οτι δεν δεχομαι ο Βαζελος του Μπατιροαλαφουζου με γηπεδο 18,000 θεσεων να εχει σεντερ φορ του 1 εκ το χρονο (Μπεργκ), και αμυντικο χαφ του 1,3 εκ το χρονο (Εσιεν). Δηλαδη ο Βαζελος ναχει δυο παικτες που κανουν οσο ολο το ροστερ της ΑΕΚ το χρονο. Και η ΑΕΚ που μονο στο ΟΑΚΑ με το γαυρο περσι, ειχε εσοδα οσο 6 ντερμπι με γεματη λεωφορο, να εχει φορ το Τζιμπουρ των 300 χιλλιαδων,... ΣΥΝΕΧΕΙΑ και αμ χαφ τον Κορδερο των 100 χιλιαδων. Οσο κανει ο Μπεργκ δεν κανουν ολοι μας οι επιθετικοι μαζι, και οσο ο Εσιεν ολοι μας οι μεσοι και οι αμυνιτκοι μαζι, σε συμβολαια. Ε αυτο δεν το δεχομαι. Θελω κατι παραπανω απο την ΑΕΚ και τον ΜΕΛ, και θα παρω 4 διαρκειας. Αλλα πρεπει να δω μια κινηση κατι. Αυτα φιλικα παντα, και για το καλο της ΑΕΚΑαρας.
εχεις εν μερη δικιο αλα ξεχνας οτι ο μανταλος πχ και ο τσεμπουρ δεν αξιζουν 200-300 χιλιαδες αλα 1 μυριο ,αλο που εμεις τους υπογραψαμε με λιγα λευτα η αξια τους δεν ειναι αναλογη των λευτων που περνουν ..αυτο γινετε και με αλους παιχτες μας απλα 2 παραδιγματα φερνω . απο την αλλη ολοι θα θελαμε ακομα καλυτερους παιχτες σε αυτο εισαι μεσα
Όχι ρε, ο Τζιμπούρ κάνει 10 μύρια. Τι διαβάζουμε εδώ μέσα...
Έχεις μιά λαγνεία προς το χρήμα βλέπω. Δέν μας είπες όμως πώς τον είδες τον Αραβίδη των 100.000 στο Καραισκάκη που έβαλε γκόλ στον Ρομπέρτο που πέρνει 1.2? Πώς είδες τον Τζανετόπουλο των 80.000 σπέναντι στον Μήτρογλου των 3 εκατομμυρίων? Πώς είδες τον Μάνταλο των 150.000 απέναντι σε όλη την άμυνα του γαύρου? Εσύ νομίζεις ότι τα λεφτά φέρνουν την ευτυχία. Εγώ πάλι πιστεύω ότι άν έχεις παίκτες που ματώνουν για την φανέλα και είναι καλοί παίκτες τότε είσαι πανευτυχής. Είδες τί έκανε φέτος στο CL η... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Παρί του Αραβα που ρίχνει κάθε χρόνο 200.000.000 για μεταγραφές? Είδες και τι έκανε η Ντνίπρο που πρίν 2 χρόνια δέν είχανε μαντήλι να σκουπιστούν? Γιατί ο Εσιέν να είναι καλύτερος του Γιόχανσον? Επειδή έχει μεγαλύτερο συμβόλαιο? Άν ο Τζιμπούρ βάλει φέτος 15 γκόλ (άκρως πιθανό) δέν θα έχει κάνει την δουλειά που τον θέλουμε?? Πρέπει να φέρουμε έναν Μπέργκ με 1 εκατομμύριο συμβόλαιο που δέν ξέρουμε άν θα βάλει έστω 7-8 γκόλ? Θαύματα τύπου Μπέργκ λίγες φορές γίνονται. Και επίσης ο Μπέργκ δέν παίζει μόνος του, έχει δίπλα τον Καρέλη, τον Μαυρία, τον Κλωναρίδη και πέρσυ είχε τον Αμπέιντ. Φέτος ποιός μου λέει εμένα ότι ο Τζιμπούρ δέν θα περάσει τον Μπέργκ έχοντας Μάνταλο, Μπαρμπόσα, Βάργκας, ίσως Μπουονανότε και λοιπούς? Την οσία να κοιτάς.
ΥΓ. Αν ο Εσιέν έρθει φέτος και σέρνεται...να ξέρεις ότι ο Παναθηναικός καταστράφηκε. 1) Θα πάνε χαμένα τα 1,2 που πέρνει. 2) Θα θέλουν να τον διώξουν και δέν θα μπορούν γιατί έχει 2 χρόνια συμβόλαιο (δηλ θα τους φάει 2,4 εκατ) 3) Θα ξενερώσουν όλοι οι παίκτες γιατί αυτοί παίρνουν ψίχουλα 4). Σε δύο χρόνια ο ΠΑΟ θα κάνει μεταγραφές τύπου Μπύρμπου ξανά.
Άν νομίζεις ότι εμάς μας πέρνει να κάνουμε τέτοιες κινήσεις με τέτοιο ρίσκο είσαι γελασμένος. Και μήν νομίζεις ότι θα έρθουν νεότεροι από τον 33άρη Εσιέν να παίξουν στην ΑΕΚ που δέν παίζει Ευρώπη. Ο ΠΑΟ μπορεί να πιστεύει ότι ο Γαύρος δέν θα βγεί ευρώπη και μάλλον γι αυτό κάνει τέτοιες μεταγραφές. Αλλιώς μπορεί να έχει συμφωνήσει να πουλήσει τον Καρέλη με 3-4 μύρια.
Η ΑΕΚ θέλει παίκτες που να είναι 23-29 και έχουν δίψα για πρωτάθλημα και ποδόσφαιρο. Ο Σιμόες έχει κίνητρο γιατί θέλει να φτιάξει την καριέρα του. Ο Γιόχανσον έχει κίνητρο γιατί θα παίξει Ευρώπη και σε καλύτερο πρωτάθλημα από την Σουηδία. Ο Τζιμπούρ έχει κίνητρο γιατί θέλει να πάρει πρωτάθλημα στην ομάδα που πρώτη του έδωσε την ευκαιρία να παίξει στην Ευρώπη και στη ομάδα που αγάπησε. Ο Βάργκας στα 28 του έχει αρχίσει από πέρσυ να ανεβάζει στροφές και πλέον έχει κίνητρο γιατί θέλει να ξαναφτιάξει το όνομά του. Όλοι οι παίκτες που παίρνουμε έχουν δίψα για ποδόσφαιρο και διακρίσεις. Βάλε και του Αραβίδη, Μάνταλο, Μπακάκη, Τζανετόπουλο, Κολοβέτσιο, Μπαρμπόσα, Κορδέρο, που έχουν πάθει ψύχωση με την ΑΕΚ (ειδικά αφού καταλάβανε πόσο χάρτινος είναι ο γαύρος μετά το γκόλ-χέρι και μετά το τηγάνι) και θέλουν να τα σηκώσουν όλα. Βάλε και τον Δέλλα ο οποίος είναι ο μόνος που ξέρει τί συμβαίνει στην ΑΕΚ εδώ και 15 χρόνια και είναι γνήσιος ΑΕΚτζής. Βάλε και την δίψα του Τίγρη για πρωτάθλημα.
Τότε θα καταλάβεις ότι στα μέσα του Αυγούστου θα έχουμε φτιάξει μιά ομάδα που θα μπαίνει μέσα και θα γ@μάει...γιατί θα έχει καρδιά. Οι bookers είχαν δίκιο που στην Γ' Εθνική την έδιναν πρώτο φαβορί για την κατάκτηση του πρωταθλήματος 2015-16.
ναι θα παρουμε πρωταθλημα με κρισαντους, πλατελα, και λαμπροπουλο. Α ξεχασα πηραμε το λαμογιο τον τζιμπουρ που πηγε στην Αγγλια και τον ειχαν να πιανει τις μπαλες στην προπονηση. Μικραινουμε την ΑΕΚ μικρυναμε και εμεις μου φαινεται
Κούρασες φίλε κούρασες
ο αραβιδης το εβαλε στο μεγερι οχι στο ρομπερτο,ο ρομπερτο σταματησε το τετ ατετ του μανταλου και στην ουσια βοηθησε σημαντικα στο να παρουν την προκριση 6 μυρρια εκανε ο ρομπερτο,γι αυτους που λενε οτι τα λεφτα δν φερνουν την ευτυχια,ειδικα στο ποδοσφαιρο χρειαζονται μονο με λαβρακια δν μαμησε κανεις,η μαλλον μονο η ατλετικο
Για να πληρωσει τον ρομπερτο γιατι μονο αυτον πληρωσε και τον εχετε για παραδειγμα παντος καιρου διελυσε ολη την ομαδα του.. Πουλησε μανωλα,χολεμπα,σαμαρη,αβρααμ δεν κρατησε τον καμπελ και την προηγουμενη χρονια αλλους τοσους..αν στα εκαναν στην ΑΕΚ αυτα θα ησουν οχι μονο στα σπατα αλλα και στους θρακομακεδονες για να εισαι σιγουρος οτι θα τους πετυχεις..ο χειροτερος γαυρος της εικοσαετειας καταφερε να παρει το πρωταθλημα και να μιλανε για τα 6 μυρια του ρομπερτο.. Οταν η... ΣΥΝΕΧΕΙΑ αποδομηση της ομαδος του τους αφησε πανω απο 20 στα ταμεια.. Που ομως παρολα τα εσοδα απο τις πωλησεις συν αυτα απο την ευρωπη ο νοικοκοιρης χρειαζεται ΑΜΚ 10 μυρια και το μονο που συζηταει ειναι αν ηρθε η καλη προταση για τον ρομπερτο...και πανω απο 60 μυρια κανενας δεν αναρωτιεται που πανε και μας ζαλιζετε με τα 6 του ρομπερτο.. Που αν δε βρει να τον πουλησει ουτε προπονητη δεν βλεπω να κλεινει..
Ο Τζιμπουρ στη ομαδα που αγαπησε? Στο Γαυρο δεν πηγε μετα την ΑΕΚ? Για να μην πω και για τον Σκοκο που ηταν κλεισμενη η μεταγραφη στο γαυρο και αλλαξαν οι γαυροι γνωμη τελευταια στιγμη. ( ειχε συναντηθει με τους Γαυρους και ειχε συμφωνησει κιαυτος, πολλοι το γνωριζουν αυτο). Ενταξει τον κοντραραμε τον γαυρο στο κυπελλο, αλλα εσυ το πας φαση φαση και δεν εχει νοημα. Μπορει να σου πω και γω το ειδες το πλασε του Μανταλου των 150,000 ευρω, που θα μπορουσε να τελειωσει το παιχνιδι, αλλα το... ΣΥΝΕΧΕΙΑ εχασε. Δεν ειναι λογικη αυτη. Ο Ρομπερτο του 1.3 εκ το πιασε και τους χαρισε την προκριση με αυτο το τετ α τετ. Ετσι δεν ειναι?
Αφού δέν έχει βάση η λογική μου (και εγώ το δέχομαι)...ας αναλύσουμε την δική σου που έχει βάση. 1) Για τον Τζιμπούρ. Πές ότι δουλεύεις ΕΣΥ προσωπικά σε ένα σουπερμάρκετ και ο ιδιοκτήτης δέν σε πληρώνει. Θα πάς στο απέναντι σουπερμάρκετ ή θα συνεχίσεις να δουλεύεις εκεί? Εφόσων πάς στο άλλο σουπερμάρκετ...εγώ που είμαι πελάτης και μου άρεσε η δουλειά που έκανες...έχω δικαίωμα να πώ ότι δέν πονάς το μαγαζί που σου έδωσε την ευκαιρια να δουλέψεις για πρώτη φορά? 2) Σύμφωνα με την λογική... ΣΥΝΕΧΕΙΑ σου...άν ο Μέγερι έπερνε τα λεφτά του Ρομπέρτο, θα το έπιανε το γκόλ του Αραβίδη? Βάζεις την τύχη και τα λεφτά στο ίδιο τσουβάλι. Τα λεφτά κάνουν κάποιον πιό ικανό? Άν έκλεινε αύριο ο Μπέργκ σε εμάς....με συμβόλαιο 2 εκατομμύρια το χρόνο και έβαζε μέσα στη σεζόν 5 γκόλ..θα ήσουν ευχαρηστημένος? Θα πείς "ααα τον χρυσοπληρώσαμε αλλά τα έβγαλε τα λεφτά του"? Άν του χρόνου ο Μπαρμπόσα βάλει 15 γκόλ...και χάσει ένα τετ-α-τετ σε κάποιο ντέρμπι, θα πείς "φταίει το γεγονός ότι παίρνει 250.000". Άν τραυματιστεί ο τετρματοφύλακας ο βασικός...και μπεί ο Ανέστης και παίξει ένα ντέρμπι που κρίνει τίτλο....και πιάσει πέναλτι στο 1-0 υπέρ μας, θα πείς "μπράβο στο παιδί γιατί έχει ικανότητες"? 'Η θα πείς "δέν δικαιολογεί την απόκρουση το κασέ του"?
Εγώ μπορεί να είμαι παράλογος...αλλά τέτοια λογική σαν την δική σου δέν ματαείδα που λένε και στο χωριό μου.
Την προκριση τους τη χαρισε το κορακι μεσα - εξω και αυτο το ξερουν ολοι (εκτος καποιων γαυρων). Μια φορα αμφισβητουμενη φαση εναντιον του γαυρου να εδινε και τερμα το πανηγυρι. Ασε τα πλασε του Μανταλου και τα λοιπα
Να σαι καλά ρε spuran23 με έβγαλες απο τον κόπο να τα γράψω όλα αυτά ακριβώς έτσι!!
ΜΟΝΟ ΕΝΩΣΙΣ ΑΔΕΡΦΙΑ
Με την λογικη σου την προκριση στο γαυρο την εδωσε ο Ρομπερτο των 1.2 εκ στο τετ α τετ με τον Μανταλο των 150,000, Διαφωνεις? Εμπαινε το πλασε. Τελειωνε το πανυγηρι. Αλλα εκει που καιει η μπαλα ειναι τα ζορια. Ενας παικτης των 500 χιλλιαδων τοχε βαλει και πανυγηριζαμε ακομα στο ΟΑΚ φιλε μου.
Xμ...ενδιαφέρουσα σκέψη. Ο Μάνταλος των 150.000 δέν έβαλε γκόλ. Ένας παίκτης των 500.000 θα το έβαζε. Άρα συμπεραίνουμε ότι: Ένας παίκτης του 1.000.000 θα έβαζε 2 γκόλ, ένας παίκτης του 1.500.000 θα έβαζε 3 γκόλ, ένας παίκτης των 2.000.000 θα έβαζε 4 γκόλ.....και ού το κάθ' εξής.
Ρε φιλε, εγω απαντησα με αυτη την λογικη , επειδη εσυ ξεκινησες να λες πως ειδα τον Αραβιδη των 100 χιλιαδων που εβαλε γκολ στον Ρομπερτο που παινρει 1,2. Δεν εινα η δικη μου λογικη. Αλλα φυσικα η τιμη καθοριζει και την αξια ενος παικτη. Αν ηταν ετσι οι μεγαλες ομαδες δεν θα διναν ενα σκασμο λεφτα. Ουτε οι παικτες θαχαν διαφορετικες τιμες. Θα καναν ολοι 100 χιλιαρικα και τελος. Αυτο λεω. Οτι δινεις παιρνεις.
Και σε 5 χρονια με τετοια ανοιγματα παλι χρεη!! Τι λες ρε φιλε...ας παρουμε με εξυπνες κινησεις το πρωταθλημα = πολλα εσοδα +champions league κτλ και μετα ναι μαζι σου τοσα εξοδα σε παιχτες !
AETOPOULO spuran23 +1924
Θα ξαναπω περιπου αυτο που ειπα πριν, λες για την παρι αλλα η ζενιτ ειδες τι εκανε πριν λιγα χρονια?? Η σαχταρ?? Υπαρχουν και οι δυo πλευρες, προφανως υπαρχουν οι επιτυχιες με μικρα μπατζετ αλλα συνηθως πρωταθληματα παιρνουν τα 3 μεγαλυτερα. Η παρι πηρε πρωταθλημα η γιουβε πηρε η ατλετικo φετος δεν τον κηνυγησε καν το δυο μεγαλυτερα μπατζετ χτυπηθηκαν στην ισπανια, Αγγλια τσελσι με city και οχι με southampton. Χρειαζεται μια ισσοροπια, δεν γινεται να εχουμε μπατζετ στα επιπεδα του αστερα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ και αν, και να πιστευουμε οτι μπορουμμε ευκολα το πρωταθλημα, δεν λεω οτι δεν γινεται αλλα δεν θα ειμαστε φαβορι, ελπιζουμε και οι τρεις να ειναι χειροτεροι απο περυσι για να εχουμε τυχη.
Δηλαδη εςυ πιστευεις οτι ο μισος πανιωνιος,ο κολοβετσιος, ο μπακακης, ο γκαλο, ο γιοχανσον,ο σιμοες, ο βαρκας, ο μπαρμποσα, ο τζιμπουρ.. ηρθαν στην ΑΕΚ με μικροτερα συμβολαια απο αυτα που δινει και ο αστερας.. Το ειχαν ταμα δηλαδη να παιξουν στην ΑΕΚ..κι ας παίρνουν τα λιγοτερα..μπραβο μας..
Ποσο πιστευεις οτι κοστιζει αυτη τη στιγμη η ομαδα χωρις τις αποχωρισεις και με αυτους που ηρθαν? Πανω απο 3 εκατμυρια δεν ειναι. Ποσο πιστευεις οτι θα ειναι τον Αυγουστο, εγω λεω το πολυ 5 οσο δηλαδη και το μπατζετ του αστερα. Φετος το μεγαλυτερο συμβολαιο που ειχες ηταν 250χιλ και τωρα να ειναι του βαργκας στα 350, απο αυτους που αναφερεις ο μονος που περνει πανω απο 200χιλ ειναι ο γιοχανσον και οι αλλοι ειναι κοντα στα 100...
Αδερφέ όταν δεις τον εσιεν των 2 εκ να μαζεύει τις σακούλες από τον Βάργκας τον μανταλο και το Σκόκο και όταν δεις τον Μπέργκ του 1,33333 να κόβεται από τον γιοχανσον των 200χιλ,μια χαρά θα το δεχτείς.Η μήπως να διώξουμε όλους αυτούς να φέρουμε Ρόναλντινιο που θα κάνει όσο όλος ο παναθηναϊκός και να τα πίνει στην παολα και στον Βέρνη?
Μηπως εχεις υποψη σου αν ο βαζελος παιζει ευρωπη και εχει πολυ περισσοτερα εσοδα? Μηπως επισης χρειαζεται να γινει καποια σχετικη οικονομια στο μπατζετ για να φτιαχτει και ενα καινουργιο γηπεδο, σε αντιθεση με το βαζελο?
Ο βάζελος του Μπατιροαλαφούζου ακόμα και ο ΠΑΟΚ παίζουν Ευρώπη.Το οποίο σημαίνει ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΑ 6-8 εκατομμύρια ευρώ παραπάνω απο σένα.Αν αδυνατείς να καταλάβεις τη διαφορά δικό σου θέμα.
φιλε μπορεί να έχεις τα δικια σου και να φωνάζεις για μεταγραφές και να ζηλεύεις τις μεταγραφές του βάζελου..δεν νομίζω να υπάρχει και κάποιος εδώ μέσα που να μη θέλει η ΑΕΚ να πάρει τους καλύτερους.. μην μπερδεύουμε όμως το διαρκείας με τον σχεδιασμό της ομάδας.. αυτή η διοίκηση δε σου ζήτησε ποτέ να πάρεις διαρκείας για να μπορέσει να σε γράψει στο πρωτάθλημα η να κάνει τον σχεδιασμό της.. και ούτε πρόκειται να το κάνει και ποτέ.. η τωρινή διοίκηση έχει επαναφέρει το... ΣΥΝΕΧΕΙΑ διαρκείας στη σωστή του διάσταση και σημασία του.. το διαρκείας αφορά αποκλειστικά τον φίλαθλο και όχι την παε.. είναι προσφορα στον πιστό της φίλαθλο "πελάτη" που τον συμφέρει να πάρει το πακέτο αντί να πληρώνει κάθε κυριακή..όπως γίνεται με όλες τις υπηρεσίες.. εσύ θα κρίνεις αν σε συμφέρει η όχι να το πάρεις.. δε σου το επιβάλει καμια διοίκηση.. τα τελευταία χρονια που η ΑΕΚ είχε προβλήματα ρευστότητας αναγκαζόταν να πληρώνει με προβλεπόμενα έσοδα από διαρκείας,τηλεοπτικά συμβόλαια και προβλεπόμενες χορηγίες.. αναγκάζοντας τον οπαδό να γίνεται συμμέτοχος στην επιβίωση της ομάδας και είχε αναγάγει το διαρκειας ταυτόσημο με τη λειτουργία και ύπαρξη της ομάδας.... κάτι ανάλογο κάνει σήμερα και ο αλαφούζος με τα διαρκειας, την παναθηναϊκή συμμαχία και τα προβλεπόμενα έσοδα.. η ΑΕΚ έχει μια εύρυθμη και εύρωστη οικονομικά λειτουργία και ο ρόλος των διαρκειας αυτά τα τρία χρονια έχει πάρει τη σωστή του διάσταση.. δεν έχει καμια σχέση με τον σχεδιασμό και την λειτουργία της ομάδας και ούτε τις απαιτήσεις που πρέπει να έχουμε όλοι μας ώστε να δούμε την ΑΕΚ πρώτη...
Ενταξει δεν διαφωνω πληρως μαζι σου. Απλα αν θες να ανεβεις επιπεδο , να εξελιξεις τους μικρους παικτες, και να κανεις το κατι παραπανω, θες μια παικτουρα. Και αυτη θαναι ακριβη. Οχι των 300 χιλιαδων. Το ξερω οτι γκρινιαζω, και οτι στο τελος θα παρω διαρκειας, αλλα ετσι ειναι. Πως θα εξελιχθουν οι μικροι της ΑΕΚ ? Με τον Κορδερο η με τον Γιοχανσον (που δεν ειναι κακοι παικτες αλλα μεχρι εκει)? Θες ονομα. Ψωμι χωρις μαγια δεν φουσκωνει. Ξερω οτι βγαζω γκρινια, αλλα τα πιστευω αυτα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ που λεω. Ετσι γινονται οι ομαδες. ΠΑιρνεις παικτουρες, τους ανακατευεις με τους μικρους , τους πουλας ακριβα, παιρνεις καλυτερους με τα κερδη κοκ. Ετσι δουλευουν οι ομαδες σημερα.
φιλε επειδη τα συμβολαια δεν θα παιξουν μπαλα για θυμισου λιγο πως απαικτησε τον μπερκ... ΟΙ αξιες που λες ειναι πλασματικες εντελος. Ο τονι σαβεβσκι ηρθε στην αεκ με 0 αξια , ο δραγκαν τσιριτσ στοιχισε πανω απο 1δισ δραχμες(στις ανακοινωσεις τουλαχιστον) εσυ ποιον θα ηθελες στην ομαδα σου ?
Κοιτα φιλε ιοραντ εαν το παμε 25 χρονια πισω ας το παμε κ λιγο πιο πισω και να πουμε οτι οι παικταραδες τις εποχης παιζαν επειδη ο προεδρος εδινε δουλεια σε αυτους η σε συγγενεις στις επιχειρισεις του. Δεν ειναι ετσι τα πραγματα πλεον... Φυσικα δεν λεω οτι δεν μπορεις να βρεις με μικρα συμβολαια καλους παικτες και οι δικοι μας μεχρι στιγμης τα εχουν παει καλουτσικα, johanson μανταλος μπακακης τα παραδειγματα αλλα ηρθαν και ενα σωρο σαπακια οπως κρισαντους, ντουνης, ροβας,... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ζοριτς κ.α. Και να σου πω ο μοναδικος παικταρας που ηρθε στην Ελλαδα τα τελευταια χρονια με ψυχουλα ηταν ο βιερινια, δεν θυμαμαι καποιον αλλο μπορει και να ξεχναω. Ενω οι καλυτεροι ηρθαν με πολλα λεφτα οπως ριμπο, σκοκκο, γκαρσια,σισε, ζιλμπερτο κ.α Ειναι απο ποια πλλευρα θες να το δεις εγω πιστευω οτι θελει η ομαδα 3 παικτες αξιας αλλιος δυσκολα τα πραγματα.
Ρε αδερφέ άμα γουσταρεις τόσο πολύ την ομάδα του βαζελου πάρε εκεί διαρκείας. Ή ΑΕΚ έφτασε στην γ εθνική επειδή είχαμε γεμίσει ανίκανους που περνάνε λεφτά που δεν τα αξιζανε.Δεν έχει σημασία ποσά πέρνει ο καθένας αλλά ποσό αξίζει μέσα στο γήπεδο.ο Μήτρογλου πέρνει 2 εκ είναι τόσο καλύτερος του αραβική που το συμβόλαιο του δεν ξεπερνά τα 200 χιλιάρικα;
Επισης για να στο πω και αλλιως, αν σκασεις λεφτα και παρεις μια παικτουρα, το ωφελη ειναι πολλαπλα. Θα τα παρεις απο φανελες, απο διαρκειας, αλλα το σημαντικοτερο ειναι οτι οι μικροι παικτες θα εξελιχθουν και οι μετριοι παικτες θα φαινονται και πολλες φορες θα γινονται παικταραδες διπλα σε ενα πολυ καλο παικτη. Ανεβαζεις και το πρεστιζ της ομαδας και την διαθεση του κοσμου. Αλλιως σε βλεπουν οι αντιπαλοι με μια παικτουρα στο ροστερ. Αυτα.
Αυτο φιλε μου οτι αν παρεις μεγαλο πρωην ονομα το βγαζεις απο διαρκειας,φανελες,σε τρεμουν οι αντιπαλοι κτλ ειναι απο τους μεγαλυτερους μυθους που εχουν ακουστει ποτε.Και θα στο εξηγησω αυτο.Αν ο οπαδος εχει μερακι,κ@βλ@,παθος για την ομαδα και μπορει να παρει διαρκειας θα το παρει ο κοσμος να χαλασει.Τωρα οσες φανελες και να πουληθουν ο αριθμος αυτος δεν προκειται να ξεπερασει τα 10.000-15.000 κομματια.Το ιδιο ειχαμε κανει και με τις φανελες του Ριμπο το 2008,ειχαν πουληθει 20.000... ΣΥΝΕΧΕΙΑ κομματια και τα υπολοιπα 80.000,πολυκαιριστηκαν και στο τελος τις μοιραζαμε σε ορφανοτροφεια και ιδρυματα...Αυτα που φερνω ενα πρωην μεγαλο ονομα για να χαρει ο κοσμος ειναι τακτικες Αδαμιδη και αλλων ανυπαρκτων,που πονταραν ακριβως στον προσωρινο ενθουσιασμο του κοσμου,μπας και βγαλουν τη χρονια(βλεπε Γκουντγιονσεν).Το μονο μεγαλο ονομα που επιασε στην ΑΕΚ ηταν ο Ριμπο ολοι οι υπολοιποι ιδον,ηλθον και απηλθον.Τελος γιατι κουρασα,οι αντιπαλοι δε χαμπαριαζουν απο τετοια.Να σου θυμισω οτι τη σεζον 2010-2011 ο γαυρος πηρε Ριερα και Ρομενταλ αλλα ολοι στο τελος αποθεωναν τον Μιραλας.Πραγματικος παιχταρας οτι και να λεμε,αν και τον πηραν απο τα αζητητα της Σαιντ-Ετιεν.
Ε αμα γουσταρα τον Βαζελο, δεν θαμπαινα να γκρινιαξω να παρει παικτες η ΑΕΚ. Θα γραφα σε πρασινο σαιτ. Γραφουμε εδω γιατι μας νοιαζει το καλυτερο για την ομαδα μας. Εχει σημασια και το ποσο παιρνει ο καθενας φυσικα. Ο Μητρογλου οκ δεν αξιζει τα 2 μυρια. Αλλα μπορω να σου πω αλλους 5 παικτες της μισητης ομαδας του Πειραια, που τα αξιζουν. Μην μου πεις παλι να παω για διαρκειας στο Καραισκακη. Δεν θαγραφα εδω μην τα ξαναλεμε. Απλα καποτε πρεπει να αγορασεις και παικτες. Με... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ελευθερους κ φτηνα συμβολαια του 300χιλιαρου δεν γινεται το παραπανω. Μακαρι να βγω λαθος και να παρουμε πρωταθλημα βεβαια. Θα δειξει το αποτελεσμα. Ξαναλεω μακαρι να βγω λαθος. Οσο για τα εσοδα μην τα ξαναλεω. Μονο με το γαυρο περσι πρεπει να βγαλαμε ενα μυριο κοντα. Και αν παρει ΜΙΑ παικτουρα παλι θα τα βγαλει απτα διαρκειας. Αυτο λεω. Πρωτα θα ριξεις λεφτα στο μαγαζι σου και μετα θα τα παρεις πισω. Ετσι ειναι.
ο ελευθερος παιχτης φιλε μπορει να μην κανει στην Ισπανια,Αγγλια..στην Ελλαδα ομως θα βγαζει ματια...με τους αντιπαλους οπου θα εχει εδω!
Τοσα λεφτα δεν θα τα χρειαστεις για ΦΕΤΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ...ΕΥΚΟΛΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΦΕΤΟΣ!! Ο Ολυμπιακος τους εδινε (οταν εχανε)το πρωταθλημα και Παοκ -Παναθηναικος δεν το περνανε(εχαναν και αυτοι)..Θα το δειτε...ΕΥΚΟΛΑ!
Φιλέ θα μπορούσα να σου δώσω παρά πολλά παραδείγματα αλλά. Θα σου δωσω το ποιο τρανταχτό!ο θρυνος έδωσε κοντά στα 2 μύρια για να κάνει συμβόλαιο στο μιλιβογιεβιτς και η ΑΕΚΑΡΑ εχει ΓΙΟΧΑΝΣΟΝ και ΣΙΜΟΕΣ(mvp στο πορτογαλικό πρωτάθλημα)
Τροφή για σκεψη....
Φιλε δεν παιζουμε Ευρωπη και αυτο παιζει το ρολο του..μετα θα σου πω και το αλλο. Σιγα τους αντιπαλους που θα εχουμε στο Ελληνικο πρωταθλημα..ειναι παιχταραδες αυτοι που παιρνουμε ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΕΤΙΝΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΚΥΠΕΛΟ....
Ρε αδερφέ αλλά τα έσοδα του βαζελου με τηλεοπτικό 2αθλητη κ έσοδα min 4μυρια Ευρώπη και αλλά της ΑΕΚ.εξαλου πρέπει με έχει κάθε χρόνο θετικό ισολογισμό λόγο χρήμ. Λονδίνου
Λυπάμαι αλλά θα διαφοροποιηθώ από το γενικότερο κλίμα ευφορίας. Το βασικό κατά τη γνώμη μου γιά την επιστροφή της ομάδας στην Α' Εθνική, δεν είναι ούτε οι τιμές των διαρκείας, ούτε οι μεταγραφές, αλλά ΟΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ και ΟΙ ΟΡΟΙ με τους οποίους θα αγωνιστεί σε αυτήν. Επανήλθεστην Α' Εθνική γιά να συνεχίσει να νομιμοποιεί την αδιάλειπτη συμμετοχή της συμμορίας του λιμανιού στους ομίλους του CL (όπως έκανε μέχρι πριν 2 χρόνια και όπως κάνουν και οι υπόλοιποι) ή γιά να διεκδικήσει επί... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ίσοις όροις το πρωτάθλημα; Οι μέχρι στιγμής ενδείξεις δείχνουν ότι ουδείς ασχολείται με την ισονομία στο νέο πρωτάθλημα, εκτός ίσως από τον Αλαφούζο και αυτός περιστασιακά. Ολοι οι υπόλοιποι -του Μελισσανίδη συμπεριλαμβανομένου- ασχολούνται με τον προγραμματισμό των ομάδων τους και δίνουν την εντύπωση ότι οι εξελίξεις γιά την εγκληματική οργάνωση και τις καθημερινές αποκαλύψεις γιά τη συμμορία super league-ΕΠΣ-ΕΠΟ-ΚΕΔ κλπ που καταστρέφει κάθε μέρα το ποδόσφαιρο, δεν τους αφορούν. Στο πλαίσιο αυτό δεν έχω ακούσει ούτε μιά λέξη από την επίσημη (ή την ανεπίσημη) ΑΕΚ γιά το πώς σκοπεύουν να εξασφαλίσουν την αξιοπιστία του νέου πρωταθλήματος. Αντίθετα βλέπω να επιχορηγείται πλουσιοπάροχα η αποκαλούμενη super league από τον ΟΠΑΠ ως ανταμοιβή γιά την ...πρόοδο του ποδοσφαίρου και την εξυπηρέτηση των συγκεκριμένων συμφερόντων που υπηρετεί. Γιά το λόγο αυτό δεν θα πάρω εισιτήριο διαρκείας, διότι εγώ τουλάχιστον δεν θα συμμετέχω και δεν θα νομιμοποιήσω αυτή την παρωδία, εάν πρώτα δεν εξασφαλιστούν οι προϋποθέσεις γιά την ισονομία και την αξιοπιστία του νέου πρωταθλήματος.
Φιλέ έχεις δίκιο σε αυτά που λες απλά θα σου κάνω μια ερώτηση.πιστεύεις ότι είναι τυχαίο που έγινε ότι έγινε με το φαταουλ και τα δικαστήρια την στιγμη ακριβώς που ανέβηκε η ΑΕΚ και κατά συνέπεια ο ΤΙΓΡΗΣ στη σούπερ λιγδα???
Εγώ πάντως εικόνα τέτοια, με τύπο στα γόνατα με γραβάτα να πανηγυρίζει δεν έχω πετύχει... Πολλοί τέτοιοι δεν σηκώνονται καν από τη θέση τους όταν μπαίνει γκολ...
Τον Περειρα που δειχνει τον μηρο του δεν τον ειδες?..χαλι..
Ανεκδοτο: Πανε δυο φιλοι το ετος 2016 σε βιντεο club και λενε στην υπαλληλο...
- Θελουμε την ταινια "Ολυμπιακος πρωταθλητης Ελλαδος 2015-2016".
Η κοπελα του λεει: - Εκει πισω στις ταινιες επιστημονικης φαντασιας....
ΠΑΜΕ ΡΕ ΑΕΚΑΡΑ...ΝΑ ΤΑ ΣΗΚΩΣΟΥΜΕ ΟΛΑ ΦΕΤΟΣ!!!
χαχαχαχαχαχα δεν μ αρεσε καθολου
Τσαμπα θελετε να πατε γηπεδο????αφησε 150 ευρω σε θυρες που ειχαν sold out περσι και μ αυτο το τροπο τους επιβραβευει αν θελουν ν ανανεωσουν....150 ευρω....ιδια τιμη με τη πρωτη χρονια του ντεμη το 2004....ημαρτον πια με τη γκρινια....ποσο να τα βαλει????ΑΕΚ εισαι οχιΠανθρακικος....
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. 1 ΠΑΚΕΤΟ ΤΣΙΓΑΡΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ 4€ Χ 30 ΗΜΕΡΕΣ =120€ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΑΝΑΤΟΣ.ΕΝΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΕΚ 150 € ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΗΔΟΝΗ .ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ
Βασικά λες πολλά, νομίζω... Πες 2 πακέτα την εβδομάδα, άρα πες 3,5 ευρώ το ένα (δεν καπνίζω οπότε δεν ξέρω) άρα 7 ευρώ χ 4 εβδομάδες=28 ευρώ τον μήνα... 9 μήνες Χ 28 ευρώ = 252 ευρώ...Βάλε και κανένα παραπάνω πακετάκι αν πας βόλτα με φίλους ή αν έχει αγώνα στην τηλεόραση, άρα έχεις και κέρδος (οικονομικό, καθώς κέρδος στην υγεία σου το έχεις 100%)..... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Υ.Γ. Απόδειξη, πως όποιος θέλει, μπορεί να βρεί λύση...
Αποτελεσμα υγεια πανω απ ολα !!!
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ DISLIKE ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ.... ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!
Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά τα φθηνά των 150ευρώ είναι μέσα στην ορίτζιναλ (παρα απαγορευτικό για φιλάθλους) και μετά μόνο στην 15. Πρακτικά σε οδηγεί να πάρεις των 250... Για μένα είναι φάουλ αυτό. Επίσης μπορούσε να ανοίξει τις 6,8,10 και 12 και να τα βάλει στα 200 ευρώ. Νομίζω η λογική θα έπρεπε να είναι όσο το δυνατόν περισσότερος κόσμος στο γήπεδο.
Βασικά, η ομάδα θα δώσει 15 παιχνίδια πρωταθλήματος και 5 κυπέλλου (τουλάχιστον, αν πάμε καλά), άρα 20 παιχνίδια, με 12,5 ευρώ μ.ο., άρα 250 ευρώ το διαρκείας... Λογική τιμή.. Πάντως για 200 ευρώ καλά θα ήταν...
Για να δω τώρα αυτούς που...."ξενέρωναν" με την ΑΕΚ στη Γ' και Β΄.... Θα πάρετε κύριοι κάρτες ή θα μουρμουράτε σαν τις γριές πίσω απ'τα πληκρολόγια; Η ΑΕΚ μας θέλει ΟΛΟΥΣ! Δεν περισσεύει κανείς! Άστε τα μου σου ξου και αποδείξτε εντρανα ότι αγαπάτε την ΙΔΕΑ μας. 15, 36Α παρέα με τους παλιούς! Εκεί θα μας βρείτε με φλασκιά τσιπουράκι, ξηροκάρπια και άφθονο γέλιο! Και έναν "πολλά βαρύ¨ που τα χώνει σε ΟΛΟΥΣ!!!!!! (Γειά σου ρε Σπύρο!) Άιντε αδέλφια....sold out! ΜΟΝΑΧΑ ΕΝΩΣΙΣ!!!!!
Φιλαρακο απο βδομαδα παω να το βγαλω για 21 χρονια σερι....κι ασε τις μουρμουρες να λενε.... απλα να θυμομαστε ολοι...''μονο εσυ μου γεμιζεις τη ζωη.....''
Θα σε παρω αν θες να βρεθουμε μηπως παμε παρεα....
EYTYXΩΣ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΕΣ...ΟΠΩΣ ΠΙΣΤΕΥΑ ΠΕΡΥΣΙ...ΣΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΤΙΓΡΑΡΟΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ ΠΑΙΧΤΑΡΑ (ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΠΑΙΧΤΑΡΑ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΣΟΡΙ...ΟΧΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ....ΤΥΠΟΥ ΖΟΡΙΤΣ) ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΑΥΞΗΣΩ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ...??? ΤΙΜΙΟ ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ...(ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΗ Η ΠΑΡΩΔΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΘΥΡΑΣ)
ΤΑ ΤΙΓΡΑΚΟ ΚΤΛ... ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ AEKTZHΣ !! ΠΟΛΥ ΕΙΡΩΝΙΑ ΔΙΑΚΡΙΝΩ !!!TΙΓΡΗΣ ΣΚΕΤΟ!!
Θελει και ρωτημα ρε Τζορτζη? Δεν τον βλεπεις? παιχτη επιπεδου..ΤΣΟΡΙ λεει..σε μια ομαδα που εχει Μανταλο και Βαργκας...βρωμαει η μαριναδα του απο μακρια. λαδοξυδο δυοσμο και μαιντανο . Γαι τσιπουρακι οτι πρεπει ειναι
ΕΧΕΤΕ ΑΔΙΚΟ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΕΚΤΖΗΣ... ΑΠΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΑΛΛΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΑΠ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ...
χαχαχα Σωωστοοος!!
ΝΑΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕΣ ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΕΚΤΖΗΣ...ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΕΧΩ ΑΔΕΡΦΕ 10 ΧΡΟΝΙΑ Κ ΣΕ ΑΚΡΙΒΗ ΘΥΡΑ...ΑΠΛΑ ΕΚΦΡΑΖΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ...ΟΠΩΣ ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ...ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙΣ Κ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ...ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΜΕ ΦΑΚΕΣ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΠΑΣΤΙΤΣΙΟ...ΤΟ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ Κ ΜΕΤΑΓΡΑΦΑΡΕΣ...ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΩΣΕΙ ΕΥΡΩ ΣΕ ΟΜΑΔΑ...Κ ΠΑΣ ΑΠΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟ...(ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΕΙΔΙΚΑ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΥΠΟΥ ΓΙΟΧΑΝΣΟΝ) ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Κ ΕΝΑ ΟΡΙΟ...ΕΠΕΙΔΗ ΤΡΑΒΗΞΕΣ ΛΑΧΕΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΣΟΥΗΔΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΑ...ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ NA TO KANEIΣ...ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΟΥΤΕ ΑΔΑΜΙΔΗΣ ΟΥΤΕ ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ...ΔΩΣΕ ΜΑΣ ΧΑΡΕΣ...ΦΕΡΕ 3 ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ Κ Η ΑΓΑΠΗ Κ ΣΤΗΡΙΞΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΧΕΙ ΟΡΙΟ...ΤΟ ΧΟΥΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ...ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΕΡΕΙΣ ΕΜΕΙΣ ΠΑΛΙ ΘΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΑΓΑΠΑΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ 3 ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ..ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΟΥΓΑΙΔΗ Κ ΤΝ ΦΟΥΡΤΑΔΟ ΠΑΛΙ ΕΚΕΙ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΑΠΛΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΕΣΑΙ...
Ελα μωρε εναν Βαργκας εχουμε παρει....το καλυτερο αμυντικο χαφ της Πορτογαλιας...το καλυτερο δεξι μπακ περυσι στην Ελλαδα...κι εναν σκορερ που θα παστελωσει καμμια 15αρια γκολ....και εχουμε να παιρνουμε ακομα,γιατι να παρουν διαρκειας ο κοσμος....
Πραγματικα ειναι αποριας αξιο πως σκεφτεται ο ΑΕΚτζης....(αν εισαι ΑΕΚτζης φιλαρακο)
Κοιτά ο ΤΙΓΡΗΣ θα το κάνει το μεταγραφικό ΜΠΑΜ όταν πρέπει δεν είναι κανενας χτεσινος στο ποδόσφαιρο απλά θα περιμαινει όσο μπορεί το παιδοβουβαλο για δικούς του επικοινωνιακούς λόγους.τώρα αν σου αρέσει τόσο πολύ ο τσορι που ειναι και ακριβος να βλέπεις τσορι και ασε εμείς να βλεπουμε τον φτηνό βαργκας που βγάζει ματια τον φτηνό σιμοες που ήταν το καλυτερο αμυντικό χαφ στην πορτογαλια και όλους τους αλους φρύνους ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ που θα φερουμε
*ΤΑ ΤΙΓΡΑΡΟΣ κτλ(ηθελα να γραψω)
ΕΜΕΝΑ ΟΛΑ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΜΟΥ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ..ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕΓΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΠΙΟ ΦΙΛΙΚΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΕΚΤΖΗ ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ ΕΠΑΙΞΕ Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΔΗΜΑΤΟΣ. ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΝ ΕΚΤΙΜΟΥΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ.. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΕ ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ. ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ. ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΜΙΑΣ.. ΝΑ ΠΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΗΘΕΛΕ ΠΕΡΙΟΣΟΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ..
Εγω αυτο που εχω να προτεινω αδερφια ειναι , παρτε τωρα που υπαρχουν γιατι μετα τις μεταγραφες που θα σκασουν θα τρεχετε και δεν θα φτανετε.....!!!!!
Βλέπω σε σχόλια εδώ και αλλού γκρίνια.Μια χαρά είναι οι τιμές και κρατήθηκαν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι.Μια χαρά με το δεδομένο ότι τίποτα δεν είναι τζάμπα.Πολλοί δυσκολεύονται να δώσουν τα χρήματα λόγω οικονομικής κατάστασης αλλά και τι πρέπει να γίνει ρε μάγκες;Εγώ δεν θα πάρω διαρκείας γιατί δεν έχω αυτή τη δυνατότητα,αλλά για να βλέπω ΑΕΚάρα στο ποδόσφαιρο και στο μπάσκετ σπίτι σε συνδρομητικά θα χρειαστεί να τα σκάω και θα στερηθώ κάποια πράγματα.Αλλά αν είναι να... ΣΥΝΕΧΕΙΑ αρχίσουμε τη γκρίνια τι θα γίνει;Δεν σε επιβάλει στη τελική κανένας για κάτι.Αν θέλεις όμως στην ανάγκη θα στερηθείς και κάτι για την καψούρα μας.
Καλησπέρα και από εμένα. Μου κάνει μεγάλη εντύπωση ότι ούτε στο άρθρο, ούτε στα σχόλια δεν γίνεται αναφορά στην συμμετοχή στο κτίσιμο της Αγια Σοφιάς με την αγορά μετοχών από κάποιο ποσοστό χρημάτων της αξίας του εισιτηρίου, όπως ίσχυε πέρυσι. Φέτος δεν θα ισχύει κάτι τέτοιο;
Παρακαλώ το aek@365 να περάσει το σχόλιο μου γιατί έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και αν είναι δυνατόν να δόσει και μια απάντηση. Ευχαριστώ.
μια ενδιαφερουσα ερωτηση προς το 365 και την παε κυριως (που αφορα αλλο ποστ βεβαια) ειναι ...ΕΜΕΙΣ ΤΩΝ 2 ΧΡΟΝΩΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΛΗΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΜΑΣ???ΔΕ ΜΕΧΕΙ ΕΝΟΧΛΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΕ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ...
Οχι φετος ολα τα λεφτα πανε στην ΠΑΕ.
Ομως ολοι περιμενουμε να μαθουμε ποσα εχουν μαζωχτει τα περασμενα 2 χρονια .
αυτό με τα παιδιά κάτω των 10 είναι πολύ καλό, ελπίζω να ισχύσει. ειδικά αν οριστούν και μερικά παιχνίδια κυριακή απομεσήμερο...
Φέτος δεν θα πάρω διαρκείας. Είχα σκοπό να πάρω στην θύρα 7 με 300€. Αλλά οι 5 μονο δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας μου ειναι αδύνατο να τις πληρώνω. Δηλ 60€ το μηνα. Μένω επαρχία και θα κατεβαίνω αποτε μπορώ. Κύριοι υπεύθυνοι των εισιτηρίων έλεος πια. Με 560€ ζούμε οικογένεια. Πως να τα δώσω;
Γιατι δεν παιρνεις ομως των 150 ευρω;;;
Φιλε μου Γιώργο δεν παίρνω των 150 γιατι θέλω να βλέπω μπαλίτσα. Είμαι 34 σχεδόν δεν είμαι πιτσιρικάς. Φέτος είχα πάρει στην θύρα 3 με 250€. Πήγα σε 8 παιχνίδια και με τον Ολυμπιακό. Με τον Ολυμπιακό είχαν μπει και στην 3 με ντου. Δυσκολεύτηκα να μπω στο γηπεδο. Δεν μπόρεσα καν να φτάσω στην θέση μου. Αηδία. Αν το κάνανε 10 δόσεις ειναι 30€ το μηνα. Αλλά με αυτούς τους όρους δυστυχώς δεν μπορώ.
ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΦΙΛΕ ΑΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΔΕΝ ΕΡΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΜΕΣΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΜΑΤΣΑΚΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ.
ΣΕΒΑΣΤΗ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΣΥΜΦΩΝΩ.ΕΧΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΠΟ ΣΕΝΑ. Παρε Νοβα "να εχεις ενα διαρκειας" μεσα εξω..στο σπιτι σου και να πινεις την μπυριτσα σου βλεποντας την ΑΕΚΑΡΑ. Πολυ πιο οικονομικα θα σου ερθει..μιας και εισαι επαρχια.
Ας εβαζε για εσας οπου ερχεστε απο επαρχια ειδικα πακετα ..αφου εχετε ηδη εξοδα αναχωρηση-επιστροφης..
Εχεις δικιο απο την πλευρα σου..
Για εμένα ένα λάθος με τα διαρκείας είναι ότι δεν υπάρχει αρκετή "διαστρωμάτωση" των τιμών και των θυρών. Συγκεκριμένα θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου οι θύρες 5 και 13 να είχαν ενδιάμεσες τιμές μεταξύ των θυρών 3 και 7,11. Έτσι όπως είναι τώρα, οι θύρες 7Β και 11Α θα έχουν πολύ μεγάλη ζήτηση, ενώ αντίθετα οι θύρες 5 και 13 δεν θα έχουν καθόλου. Επίσης υπάρχει ο κίνδυνος κάποιος που δεν θα βρει καλή θέση στις 7 και 11 να απογοητευτεί και να μην πάρει καθόλου διαρκείας, γνωρίζοντας ότι αν απλά αγοράζει... ΣΥΝΕΧΕΙΑ εισιτήριο σε κάθε ματς θα του βγει πάνω κάτω στα ίδια χρήματα και θα μπορεί να κάθεται σε καλύτερη θέση από αυτήν του εισιτηρίου του εκμεταλλευόμενος τις συνηθισμένες απουσίες των κατόχων διαρκείας (με εξαίρεση τα ντέρμπυ). Θα μπορούσαν οι 7 και 11 να πήγαιναν από τα 300 στα 350 ευρώ για να έκαναν διακριτή τη διαφορά τους από τις 5 και 13 και να υπήρχε καλύτερη κατανομή της ζήτησης.
Εγω θα πω για αλλη μια φορα κατι αλλο φιλε οπου πολλοι κανουνε παραπονα..στο ημιχρονο να μην αφηνουν στην εισοδο να μπαινουν απο αλλες θυρες στις θυρες 7 και 11 (κατι οπου στην θυρα 9 δεν αφηνουν να συμβει) !
Φιλέ θα σου πω κάτι που είχε πει ο Νικολάου αν σε ένα γαυρο του είχαν πάρει τη θέση που είχε το εισητήριο του θα τους πλάκωνε στο ξύλο για να κατσει ένας βαζελας θα φωναζε την αστυνομία για να κάτσει ο ΑΕΚΤΖΗΣ θα έλεγε κάνε λίγο ποιο κει εσύ λίγο ποιο κει εγώ και θα χωρίσουμε όλοι...Γιατι???ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΕΚ!!!!!!!!
Ετσι ειμαι και εγω φιλε..
Ρε παιδια, διαβαζω ολη μερα τα μυνημα τα σας σε ολα τα θεματα και επειδη βαριεμαι ναγραψω δεν απανταω. 22 ΙΟΥΝΙΟΥ και εχουμε κανει 5 μεταγραφες ,θελουμε αλλους 5 παιχτες να κλεισει το ροστερ,σας εχει πιασει μια μανια για το θεμα αυτο ανεξηγητη.Τι εννοω? εχουμε προεδραρα ,τον καλυτερο ελληνα προπονητη,τεχνικο τιμ και ηγεσια που φυσανε,οτι κινησεις λοιπον γινοντε ειναι οι ενδεδειγμενες για να παρουμε το πρωταθλημα.Ξεκολληστε λοιπον ,χαλαρωστε ,παρτε οσοι μπορειτε τα διαρκεια σας... ΣΥΝΕΧΕΙΑ και μην κλαψουριζεται.Οι παιχταραδες θα ερθουν στο τελος για να εκτοξευθουν οι πωλησεις στα διαρκειας δεν θα ερθουν νωρις γιατι εμπορικα δεν πρεπει να ερθουν τωρα.Εμεις απλα πρεπει να κανουμε το χρεος μας και αυτο που μας αναλογει ,τα αλλα τωρα και οι μεταγραφες θα γινουν απο αυτους που εχουν αναλαβει τον ολο σχεδιασμο.Τον Τιγρη τον εχεται για μ@λ@κ@?Ασε που πρεπει να γινουν και κινησεις συμφωνα με τις μεταγραφες του γαυρου.ΕΛΠΙΖΩ ΟΣΟΙ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΑΙ ΤΙ ΕΝΝΟΩ !
ΑΜΗΝ φιλε μ αυτα λεω κ εγω .....ΔΙΧΟΝΟΙΑ Κ ΓΚΡΙΝΙΑ ΤΕΛΟΣ !
Εισαι παρα πολυ σωστος φιλαρακι ! Ιδια αποψη και εγω. Να σαι καλα.
Τεταρτη με την παρεα μου παμε να παρουμε 3 διαρκειας !
Καλη σεζον να εχουμε. ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΔΕΡΦΙΑ !
Στις δύσκολες χρονιές μας υπήρχε το σύνθημα "ΠΑΡΕ ΘΕΣΗ" με σκοπό να αγοράσουμε διαρκείας και έτσι να έχουμε προτεραιότητα στο νέο γήπεδο. Στη σημερινή παρουσίαση των διαρκείας δεν ακούω τίποτα από την ΠΑΕ για το εν λόγω θέμα. Χάθηκε αυτό το "πλεονέκτημα";
Φιλε ειχε πει (απλα υπολογιζε οτι θα ειχαν ξεκινησει τα εργα)οτι τα συνεχομενα χρονια οπου καποιος παιρνει διαρκειας εχει προταρεοτητα να ανανεωση στο καινουργιο γηπεδο. Δηλαδη τωρα..Οταν θα ειναι για ανανεωση και το γηπεδο θα ειναι ετοιμο πχ του χρονου..οσοι πηραν Γ,Β,Α ΕΘΝΙΚΗ ΜΕΤΑ ΟΙ Β,Α ΕΘΝΙΚΗ και μετα οτι εχει μεινει για τους νεους κατοχους της νεας χρονιας....
ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΣΟΔΑ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΨΑΝΕ ΓΙΑ ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΝΟΥΝΕ ΟΛΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ ΚΑΙ ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥΦΕΣ....
Προς αεκ365:Εγω που έκλεισα τα 24, 7 Μαΐου με πιανει το νεανικό? 7/5/1991 ημ. Γέννησης. Ευχαριστώ.
Αυτός που πανηγυρίζει με το κοστουμι ειναι οΔημήτρης Ανδριόπουλος της κατασκευαστικής του γηπέδου?
Ο αδραχμίδης είναι...
αν καποιος ειναι ΠΑΙΧΤΟΥΡΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΤΟΝ ΠΑΡΕΙ ; ΤΟ ΜΠΑΤΖΕΤ ΘΑΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ;
αν καποιος ειναι ΠΑΙΧΤΟΥΡΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΤΟΝ ΠΑΡΕΙ ; ΤΟ ΜΠΑΤΖΕΤ ΘΑΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ;
Παιδια σταματηστε επιτελους τη γκρινια!!Καποια απο τα πραγματα που λετε δεν στεκουν!Οι τιμες εμειναν στα ιδια με τα περυσινα επιπεδα και εγιναν αυξησεις κυριως στις ακριβες θυρες VIP και στα Members..Αυτο παει να πει οτι η διοικηση σεβεται τη λαικη βαση της ΑΕΚ..Δηλαδη εσεις τι θελατε τα περυσινα διαρκειας να ηταν πιο ακριβα απο τα φετινα??Δεν θα ειχε καμια λογικη αυτο!Δηλαδη θα ειχε μεγαλυτερη αξια ενα ματς ΑΕΚ Επισκοπη απο το ΑΕΚ ατρομητος,ας πουμε??Ρε εισαστε σοβαροι??Μια χαρα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ειναι οι τιμες και ολοι πρεπει να παρουμε διαρκειας για την ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ!Ο αλλος ο τζαμπατζης της Original μπαινει στο σαιτ της ΠΑΕ και κανει παραπονα και καλα επειδη δεν υπαρχουν διαρκειας για ανεργους ενω δυο χρονια τωρα μπαινει συνεχεια με ντου!Οσο για τις μεταγραφες εχουν γινει ηδη αρκετα καλες κινησεις και επεται και συνεχεια,αρα υπομονη..Πιστευω θα γινουν οπως και να εχει 1-2 μπαμ αλλα προς το τελος της μεταγραφικης περιοδου..Αυτη ειναι η αποψη μου και επιτελους να σταματησουμε τη γκρινα για παιρνουν θαρρος κατι γαυρακια και χαιρονται με τη διχονοια μας!Μην του κανουμε το χατιρι!Το ποταμι δεν γυριζει πισω πλεον!ΗΡΘΑΜΕ,ΜΟΝΟ ΑΕΚ!!
Η ΠΑΕ ΑΕΚ να κοιταξει οτι οπου παιρνει ο κοσμος εισητηριο εκει να μενει..και οχι εμεις που βγαζουμε το διαρκειας μας στις κεντρικες θυρες (ΟΠΟΥ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΘΑ ΕΧΕΙ 25-30 ευρω και σε ντερμπυ 40-45 ευρω) να ερχονται με 10 ευρω εισητηριο απο αλλες θυρες στο δευτερο ημιχρονο...να γινεται ελεγχος- ζητανε το εισητηριο και στο δευτερο ημιχρονο στην εισοδο ΕΕΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!! ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΙΣΗΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ !!
Παιδια σταματηστε επιτελους τη γκρινια!!Καποια απο τα πραγματα που λετε δεν στεκουν!Οι τιμες εμειναν στα ιδια με τα περυσινα επιπεδα και εγιναν αυξησεις κυριως στις ακριβες θυρες VIP και στα Members..Αυτο παει να πει οτι η διοικηση σεβεται τη λαικη βαση της ΑΕΚ..Δηλαδη εσεις τι θελατε τα περυσινα διαρκειας να ηταν πιο ακριβα απο τα φετινα??Δεν θα ειχε καμια λογικη αυτο!Δηλαδη θα ειχε μεγαλυτερη αξια ενα ματς ΑΕΚ Επισκοπη απο το ΑΕΚ ατρομητος,ας πουμε??Ρε εισαστε σοβαροι??Μια χαρα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ειναι οι τιμες και ολοι πρεπει να παρουμε διαρκειας για την ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ!Ο αλλος ο τζαμπατζης της Original μπαινει στο σαιτ της ΠΑΕ και κανει παραπονα και καλα επειδη δεν υπαρχουν διαρκειας για ανεργους ενω δυο χρονια τωρα μπαινει συνεχεια με ντου!Οσο για τις μεταγραφες εχουν γινει ηδη αρκετα καλες κινησεις και επεται και συνεχεια,αρα υπομονη..Πιστευω θα γινουν οπως και να εχει 1-2 μπαμ αλλα προς το τελος της μεταγραφικης περιοδου..Αυτη ειναι η αποψη μου και επιτελους να σταματησουμε τη γκρινα για παιρνουν θαρρος κατι γαυρακια και χαιρονται με τη διχονοια μας!Μην του κανουμε το χατιρι!Το ποταμι δεν γυριζει πισω πλεον!ΗΡΘΑΜΕ,ΜΟΝΟ ΑΕΚ!!
Δόξα το θεό άνεργος δεν ειμαι ακόμα αλλά είναι απαράδεκτο στην εξαθλιωμένη Ελλάδα του 2015 με τα 2 και άνω εκατομμύρια ανέργων μια ΠΑΕ του διαμετρήματος της ΑΕΚ να μην προβλέπει έκπτωση για τους άνεργους οπαδούς της που το εισητήριο που θα αγοράσουν προσπαθούν ο θεός ξέρει με πόσες στερήσεις να το εξασφαλίσουν!!... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Ψαξτε το εκεί στην ΠΑΕ όλοι οι μεγάλοι σύλλογοι παγκοσμίως το πρώτο πράγμα που προβλέπουν πρώτα στα διάρκειας τους είναι εισοδηματικά κριτήρια και σε χώρες μάλιστα με πολύ μικρότερη ανεργία από τη δική μας!!
"Οικογενιακή' με ι ρε παιδιά; Μου βγήκε το μάτι.
(Ο τύπος με την γραβάτα ποιος είναι και τι θέλει να πει ακριβώς; Πάμε για ρήξη με την κυβέρνηση;)
Εννοεί οτι καποιος πρέπει απαραίτητα να εχει γένια.(Πατέρας-μανα ,δεν εχει σημασία.)
Εχω μια προταση..καποιοι εδω μεσα οπου εχουμε στην παρεα μας 2,3,4 5+ διαρκειας κτλ. στην αγωνιστικη χρονια θα παιρνουμε καποιους απο εδω μεσα σε καποιους αγωνες(οπου δεν θα εχουν εισητηριο) αν δεν ερχεται καποιος απο την παρεα μας (με αποτελεσμα το διαρκειας να καθεται σπιτι).Ετσι αυτος οπου δεν θα πηγαινει - ο διπλανο μας (φιλος μας) θα ειναι καποιος απο δω στην θεση του και να πιανει τοπο εφ οσον ειναι ΚΑΝΟΝΙΚΟ(οχι μειωμενο-ειδικο οπου δεν υσχιει ο δανεισμος).
Εγώ θα κλείσω στην 3(250ε).Πάντως,μπράβο στη διοίκηση που διατήρησε τις ίδιες τιμές με πέρσι και δεν ανέβασε.Στα 100 για φοιτητές και νέους Και αυτή καλή τιμή.Απλά στους ανέργους,αν μπορεί να κάνει και ιδιαίτερη προσφορά,γιατί και εγώκαι πολλοί άλλοι έχουμε περάσει από αυτή τη θέση και ξέρουμε το ότι είναι δύσκολο να πάρεις,γιατί δίνεις πρότεραιοτητα σε βασικά πράγματα.
ΤΖΑΜΠΑΤΖΗΔΕΣ....κ ντου κ ΑΕΚ πρωταθλητρια παντου δεν γινεται..πληρωστε κ τιποτα ..μου μαθατε ολοι 35-1 κ λεφτα μονο για μπυρες κ.....ενα εισητηριο δεν ειπα εγω διαρκειας ...αναγνωριζω οτι υπαρχει κριση.. κ μετα τιγρη γιατι δεν φερνεις παιχτες..?? δεν ονειρευτηκα εγω την ΑΕΚ ετσι...κ ποδοσφαιρο κ μπασκετ που εχουμε δυο δυνατες κ σοβαρες ομαδες παρα πολλοι δεν βαζετε ευρω...ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΣΑΜΠΑ...κ κραξτε οσο θελετε...η αληθεια ειναι αυτη...!!!ουτε ο τιγρης ειναι χαζος ουτ εμεις οι υπολοιποι..απο 5... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ευρω τα ξεκινουσε περυσι τα εισητηρια σε 35-1-15 κ παλι......μαντραπηδα...στη σουπερ λιγκ να τα βαλει 2..?? καλα ειναι..??
Ξερει καποιος ποια ειναι η εκπτωση για τους ανεργους ?
Ευχαριστω
Τα διαρκείας, σε σύγκριση με την ποιότητα του.. προιόντος, είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ (υπενθυμίζω ότι παίζουμε στο 70000 θέσεων ΟΑΚΑ). Γνωρίζει κανένας πότε κυκλοφορούν τα διαρκείας για το τμήμα του μπάσκετ?
ΑΕΚ...ομαδα κυριως λαικης βασης..διαφορετικου χαρακτηρα,νοοτροπιας...ομαδα που ανηκει σε ολη την ελλαδα..η φιλαδελφεια μας δενει,αλλα..γνωμη μου ειναι να παιξει 2-3 αγωνες στην επαρχια,εκει που χτυπαει η καρδια της..ισως ενα στην κρητη,που δεν θα εχει ομαδα στην Α,ενα στη θεσσαλια,ενα στην πατρα...στην ξανθη θα παμε αλλωστε..ετσι καθε χρονο θα ενωνει τον κοσμο της..οσο για τα διαρκειας οι τιμες θα πρεπει να ειναι 20% πιο κατω...λογω παρατεταμενης κρισης..ειλικρινα..και ακομα πιο εξυπνο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ να βγαλουμε ακριβα για τα derby,πακετο.,και φτηνωτερα για τους αλλους αγωνες..καλη μας χρονια...
Επειδή πάλι υπάρχει γκρινια αδικαιολόγητη και θα συμφωνήσω με όσους λένε οτι δεν παιζουν μπαλα το πόσο κοστίζει κάποιος,θα πω απλά οτι αυτή ειναι η στάνη κι αυτό τυρί κάνει,θα πάμε νοικοκυρεμένα και παντελονάτα ,αυτά που ζήσαμε δυο χρονια δεν θέλω να τα ξαναπεράσω,ουτε να είμαι γιουσουφακη του Χοντρου θέλω(θα θελα να μαθω πως πηγε ο Μανωλάς στον Γκει και πως ο Τζιμπουρ,οχι αυτά που μας είπαν αλλά κατω από το τραπέζι πως μας εστησαν οι Αδαμιδηδες κ σια)ΕΧΩ ΠΡΟΕΔΡΟ ΚΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΑΥΤΟΙ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΕΓΩ ΠΑΩ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΩ ΚΟΨΤΕ ΤΗΝ ΔΙΧΟΝΟΙΑ ΟΛΟΙ ΑΕΚ ΕΙΜΑΣΤΕ,ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΘΕΡΜΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΠΙΤΙ,ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΛΛΕΣ ΤΙΜΩΡΙΕΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΤΕ ΠΑΟΚ....ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ.
Το πιο σημαντικό πράγμα για μια ομάδα είναι να υπάρχει ενότητα και να πηγαίνει ο κόσμος στο γήπεδο. Τα είχαμε δει τα πρώτα χρόνια του Ντέμη με τον Σάντος και ένα μπαντζετ αντίστοιχο του σημερινού. Εκείνες τις χρονιές χτυπούσαμε σταθερά το πρωτάθλημα. Εγώ θα πάρω διαρκείας (όπως κάνω από το 2004 και μετά κάθε χρόνο). Δεν με ενδιαφέρει να δώσουν λεφτά, αρκεί να μη χρωστάνε πουθενά και η ΑΕΚ να είναι ανταγωνιστική. Σιγά σιγά όλα θα βρουν το δρόμο τους. Όχι στη γκρίνια.
αν δεν τα σκάσετε χοντρά για μεταγραφές μην περιμένετε τίποτα τρελά νούμερα πωλήσεων άντε μετα βίας 12-15 χιλιάδες και πολύ λέω. ενώ ύπο άλλες συνθήκες τα νούμερα μπορεί να ξεφεύγανε και στα 30.000 χιλιάδες και βάλε. ο κόσμος έχει χορτάσει απο λόγια και υποσχέσεις. τώρα ήρθε η ώρα για πράξεις
γιατι ρε φιλε να τα σκασουν χοντρα? Οχι να μην τα σκασουμε χοντρα . Να παρουμε οτι χρειαζομαστε στην σωστη τιμη. Η ΑΕΚ δεν πρεπει να τα σκαει χοντρα πρεπει να παραγει παικτες , να βρισκει ελευθερους καλους παικτες , να γινει το κινητρο στους αναδυομενους ποδοσφαιριστες . ειδα που φτασαμε με το χοντρο σκασιμο τα τελαυτεα χρονια.
μην μου πείς ότι σε χάλασε η ομάδα του 2008 με ρίμπο λύμπε και τους άλλους παικταράδες....άσχετα που το χάσαμε στα χαρτιά έτσι όπως το χάσαμε εγώ και πάρα πολλοί Αεκτζήδες νιώσαμε ότι το πρωτάθλημα εκείνο το πήραμε καθαρά μέσα στον αγωνιστικό χώρο. αν περιμένεις να βγάλεις παίκτες θα περάσουν πολλά χρόνια μέχρι να μπορέσουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί απέναντι σε φαταούλ παράγκες παραρτήματα κτλπ κτλπ
Διαρκειας για το πανω διαζωμα δεν θα βγαλει;;;(πληροφοριακα)...και φετος το κατω μονο θα ειναι ανοιχτο;;;(εκτος των ντερμπι πιστευω)
Καλα στην θυρα 3 εχει 250 ευρω?? Απο την στιγμη που το κανονικο εισητηριο εχει 10 ευρω? Φετος θα δωσουμε 15 αγωνες εντος για πρωταθλημα και το πολυ 3 για κυπελο... Αρα 18χ10=180!! Πως γινεται να ειναι τοσο ακριβοτερο το διαρκειας απο την στιγμη που η ουσιαστικη υπαρξη των διαρκειας ειναι να συμφερει αν πηγαινεις συνεχεια γηπεδο?? Δηλαδη κανω καπου λαθως ρε παδια?? Νομιζω το ιδιο θα ισχυει και για τις αλλες θυρες...
Οχι και τρια για το κυπελο...μεχρι τελικο θα παμε ..οποτε πιο πολλα ματς για να φτασουμε στους 4...
υποθετικα φιλε το εισητηριο φετος στην 3 δεν θα εχει 10 ευρω..θα εχει 15 ας πουμε..οποτε συνολο 270 με 3 παιχνιδια κυπελλου..που πιστευω πως θα προχωρησουμε παραπανω στο κυπελλο..δεν ειπε κανεις οτι κ τα απλα εισητηρια θα εχουν 10 η δεν θα αυξηθουν...δηλαδη με γαυρο,ζελα,μπαοκ θα ειναι στανταρ 15 μην πω κ 20..αν δεν υπηρχε κερδος δεν θα επαιρνε κανεις διαρκειας...χαζος ειναι ο τιγρης..??!!
Φιλε στο κυπελο οι 3 αγωνες του ομιλου θα ειναι εκτος γιατι ειμαστε σουπερ λιγκ, αλλα οπως ειπα συμφερει μονο με αρκετες προϋποθεσεις. Φυσικα δεν ειναι χαζος ο Μελ απλα γενικη μου αποψη εδω και χρονια ειναι οτι επειδη το ΟΑΚΑ ειναι αχανες σταδιο ο μονος τροπος για να γινει δυνατη εδρα σε αγωνα ειναι να υπαρχει πολυς κοσμος. Οποτε θεωρω πως μπορει να κανει μια παραχωριση και να μειωσει τις τιμες για να αυξηθει κατακορυφα ο κοσμος που θα ερχεται γηπεδο σε καθε αγωνα. Να μπορεσει το... ΣΥΝΕΧΕΙΑ οακα να γινει οσο μπορει "καμινι". Αυτα φιλικα!
Μια διόρθωση φίλε μου επειδή θα είμαστε από β θα είμαστε στο 2ο γκρουπ δυναμικοτητας άρα θα έχουμε εντός αυτόν από το 1ο (αν δεν κάνω λαθος)
Καλησπέρα...
α = 60 ευρώ.
ακλη-κάποια άλλη ομάδα στην πρώτη 7άδα = 60 ευρώ
Δεν θα κάνει σε όλα τα ματς 10 ευρώ το απλό εισιτήριο στην 3. Θα κάνει και 15 και ίσως 20 ευρώ αν είναι ντέρμπυ το ματς.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Άρα, έχουμε 20 ευρώ με γαύρο-βαζελο-παοκι
15 ευρώ με Αστερα-Ατρομητο-Ηρ
Μένουν 8 παιχνίδια πρωταθλήματος με 10 ευρω σου βάζω εγω = 80 ευρώ
Για πρωτάθλημα λοιπόν τουλάχιστον ένα 200άρι ευρώ.
Και τα ματς κυπέλλου από 10-15 ευρώ = 30-45 ευρώ.
Η σούμα βγαίνει 230-245 ευρώ. Νομίζω όμως τα εισιτήρια των 10 ευρώ θα είναι ακόμα λιγότερα από 8 που τα έβγαλα πιο πάνω. Ισως η ταρίφα είναι 20 ευρώ για τα 7 δυνατά ματς = 140 ευρώ και 15 για τα υπόλοιπα 8 = 120 ευρώ. Στο σύνολο 260 ευρώ και τα ματς κυπέλλου = 300 ευρώ περίπου.
ΣΥΝΟΛΙΚΑ : Αν το βλέπεις με οικονομικά κριτήρια το ζήτημα, σε συμφέρει μόνο αν πας σε όλα τα ματς. Αλλιώς, καλύτερα με απλά εισιτήρια.
Αυτά...
Καλησπερα φιλε! Καλα τα λες απλα θελει αρκετο σπρωξιμο για να συμφερουν τα διαρκειας. Προϋποθετει 200% αυξηση στα κανονικα εισητηρια με αντιπαλους Αστερα-Ατρομητο κλπ, να φτασουμε μεχρι τον τελικο στο κυπελο και να μην χανει ο κατοχος διαρκειας ουτε αγωνα... Μαζεύονται αρκετα... Το ιδιο θεωρω ισχυει και για τις αλλες θυρες πανω κατω. Τι να πω... Απο οτι ειδα παντως τα μόνα διαρκειας που ισως συμφερουν αρκετα ειναι τα νεανικα-φοιτητικα. Τα κανονικα ειναι τσιμπιμενα θεωρω...
Εκει για εσας που παιρνετε στην θυρα αυτη θα επρεπε να σας το ειχε 200 ευρω...εμεις πιο κεντρο πληρωνουμε 300 και 500...αδικια .
τα μισά είναι για το γήπεδο :)
Την Τεταρτη Αεκαρα παιρνουμε 3 διαρκειας !
Το επομενο βασικο που πρεπει να γινει ειναι να ξεκαθαρισει η διοικηση τι πολιτικη θα ακολουθει με αυτους που δημιουργουν επεισοδια και εισβολες στο γηπεδο. Δεν γινεται να συνεχιστει και φετος αυτο... Να τιμωρειται ολος ο κοσμος που δινει τοσα λεφτα στα διαρκειας και τα εισιτηρια, επειδη καποιοι νομιζουν οτι επιτρεπονται τα παντα.
ΞΕΧΑΣΑΝΕ ΤΗΝ ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΤΟΝ GEORGE21AEK
Την Τεταρτη παιρνουμε 3 διαρκειας στο κεντρο του ΟΑΚΑ !!
δες ποσοι ανθρωποι ζητουσαν μια εκπτωση...διαβασε ολα τα σχολια..αμεσως χολη...εμεις θελουμε να παμε γηπεδο αν εσυ εισαι καναπεδατος η πηδας μαντρες στο πεταλλο...αλλο αυτο...επισης αν σου περισσευουν βγαλε καμια 10αρια κ μοιρασε τα γιατι δυστιχως ειναι πολυς ο κοσμος που δεν τα χει...φανταζομαι σε Γ-Β ουτε το ροστερ δεν ηξερες...
Φιλε μου κανανε δεν μου κανανε παλι θα επαιρνα...ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!
Σε γενικες γραμμες ικανοποιηση για τις τιμες που παρεμειναν στα ιδια επιπεδα. Μερικες παρατηρησεις ομως δεν ειναι κακο να γινουν :
0 (με ιδια αναλογια και στα απλα εισητηρια) θα ηταν πολυ πιο σωστη στο σχηματισμο ενιαιας εξεδρας...και θα αυξανε σιγουρα και την ζητηση των διαρκειας.
1) το οικογενειακο πακετο κοστιζει συνολικα 550 ευρω....ενω το ιδιο "πακετο" μπορει να αγοραστει στη θυρα 15 π.χ. με μολις 375 ευρω. Λαθος της διοικησης πιστευω , που εφοσον κανει την κινηση για τις οικογενειες επρεπε να προσεξει λιγο περισσοτερο την τιμη της.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
2) Μια κλιμακα 150-200-250-300-50
Διπλα στην ομαδα αδερφια. Τα καλυτερα ηρθαν και ερχονται κι αλλα...
Για φέτος θα πάρω σίγουρα στο μπάσκετ, και θα μπω με εισιτήριο σε όλους τους αγώνες ποδοσφαίρου. Γιατί πολύ απλά όπως λέει και ο αδελφός απο κάτω με το εισιτήριο στην 3 10 ευρώ και 250 ευρώ το διαρκείας, προτιμώ το απλό εισιτήριο. Αν είχαν ανοίξει τις πάνω θύρες θα ήταν πολύ καλύτερα... Λες και δεν ξέρουν την δυναμική μας...
Φίλε στα απλά εισιτήρια φέτος δεν νομίζω στο πέταλο να έχει 5 ευρώ και 10 στην 3.Αλλά 10 ευρώ λογικά πέταλο και 15 στην 3,δεν ξέρω αλλά αυτό είναι το λογικό.
Να βλεπεις απ'τη μια τον κοσμο και να φτιαχνεσαι κι απο την αλλη τον κουστουμαρισμενο υπαλληλο γραφειου...απ'το ζενιθ στο ναδιρ...
είναι στο πλαίσιο του νέου προμόσιον που λανσάρουμε.. "και οι κουστουμαρισμένοι έχουν ψυχή".. αφού καμια ομάδα δεν τους μοστράρει στις εξέδρες της.. είπαμε να το κάνουμε εμείς.. μπας και τους μαζέψουμε εμείς..
το θετικό είναι ότι δεν υπάρχει αύξηση σε σχέση με πέρυσι που ήμασταν στην B εθνική.. βεβαια για την παε θα υπάρχει 100% αύξηση αφού φέτος δεν γίνεται αναφορά πουθενά ότι το μισό διαρκειας θα πηγαίνει για συμμετοχη στο γήπεδο.. εκτος αν υπάρχει κάπου και κάνω εγώ λάθος.. καλές οι τιμές δεν υπάρχουν με την σημερινή κατάσταση και με την αβεβαιότητα που υπάρχει στον κόσμο.. αλλα σίγουρα αφού τις αντέξαμε πέρυσι και πρόπερσι θα προσπαθήσουμε να τις αντέξουμε και φέτος.. η μονη παρατήρηση είναι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ για την οικογενειακή.. στην ουσία πρόκειται για μια θύρα των 250 και κάνει έκπτωση 50 ευρώ μονο στις μητέρες.. δεν πρόκειται για οικογενειακή αλλα για εξέδρα της μητέρας..έπρεπε να υπάρχει η ίδια έκπτωση και στον πατέρα.. η το πολύ πολύ να ήταν 250 και στους δυο αλλα εντελώς δωρεάν για το παιδί.. από τη στιγμή που τα παιδιά κάτω των 10 έχουν ελεύθερη είσοδος ποσα κατοστάρικα νομίζουν πως θα μαζέψουν;.. νομίζω ότι έχουν κάνει λάθος εκεί και πως θα λειτούργησει μονο αποτρεπτικά για κάποιους γονείς αυτή η θύρα.. αφού θα τους κοστίσει 550 ευρώ..
Μπραβο στην ΠΑΕ γιατι αφησε τις ιδιες τιμες με αυτα τα 2 χρονια που μολις περασαν , πολυ καλες τιμες ....δυστηχως για ανεργους δεν εχει κατι ...αλλα και παλι ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΠΡΑΒΟ ΑΕΚΑΡΑ , και για την οικογενιακη κερκιδα ...ΟΛΟΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣΣΣ, οχι αλλη γκρινια! δε θελω κανενα ονομα ΑΕΚΑΡΑ ΕΠΙΣΤΕΨΑΜΕΕΕ , ΔΥΝΑΤΑΑΑΑΑ!!! ΕΜΠΡΟΣ ΑΕΤΕΕΕΕΕΕ
Μπράβο στη διοίκηση για τις τιμές που κρατήθηκαν στα περυσινά επίπεδα.Επίσης πολύ καλή κίνηση για δωρεάν σε παιδιά έως 10 ετών.Θα μπορεί ο πατέρας να φέρνει τα μικρά παιδιά του χωρίς επιβάρυνση και γενικά συμβάλει έμπρακτα στη νέα γενιά ΑΕΚτζήδων.
μια χαρά τιμές είναι φέτος πέρσι ήταν υπερβολικές...μπράβο στην ΠΑΕ όσο για το ποιος θα πάρει διαρκείας είναι δικό του θέμα άλλος παίρνει επειδή του αρέσουν η μεταγραφές η επειδή δεν του αρέσουν κανείς δεν το κατηγορεί εγώ προσωπικά επειδή ήμουν άνεργος φέτος δεν πήρα αλλά για την καινούργια σεζόν θα πάρω
ΥΓ1 παιδιά για προσφορές στους ανέργους που ακούω δεν πιστεύω ένας άνεργος να έχει για... ΣΥΝΕΧΕΙΑ προταιρεότητα στο να πάει στο γήπεδο....δηλαδή αν έβρισκες σαν άνεργος 100 ευρώ θα τα έδινες για διαρκείας? δεν νομίζω...μαζεύεις λεφτά για 3-4 παιχνίδια ενώ όλα τα άλλα τα βλέπεις σε κανένα προπο η σε καμία καφετέρια....
Μια παρατήρηση, τα φοιτητικά διαρκείας είναι ροζ; Ελπίζω πως οχι
ο ήλιος καίει για μας τους ομοφοβικούς
Εσύ φόρα και πράσινα παντελόνια , εγώ ροζ διαρκείας δεν θέλω.
απ τα 150 στα 250 ευρώ το επόμενο μεγάλο σκαλοπάτι οικονομικό.θα μπορούσανε στις δίπλα απ τα πέταλα να τα κοστολογήσουν στα 200.δεν σου δίνουν περιθώρια επιλογής πέρα ένα οικονομικό των 150
Γνωρίζει κανείς αν το διαρκείας άνω των 65 ετών μπορεί να χρησιμοποιηθεί καμιά φορά κι από άλλο άτομο; Ή θα χρειάζεται επίδειξη ταυτότητας κατά την είσοδο; Ευχαριστώ
ΤΟ ΚΟΙΤΑΝΕ ΚΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΝ ΦΑΙΝΕΣΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 65....ΑΠΛΑ...
εσύ πρέπει να είσαι παντογνώστης... έχεις προσωπική εμπειρία επί του θέματος; ή απλά κάνεις τον έξυπνο κάνοντας υποθέσεις;
ωραια νοοτροπια...μετα τιγρη γιατι δεν φερνεις παιχτες..?? πληρωστε κ τιποτα εστω εισητηριο κ ντου κ ΑΕΚ πρωταθλητρια παντου..τζαμπατζιδες ...!!!!!!!
Πεστα δινει συμβουλες να μπαινουνε με μειωμενο διαρκειας ενω δεν ειναι δικο τους...και μετα θελουν να εχει εσοδα οι ομαδα και λενε φερε μεταγραφες!!! Τι να πω...
Το ξερω επειδη παιρνω χρονια διαρκειας και ρωταω τα παντα οταν παω εκει για ανανεωση..ωστε να ξερω τα παντα και να μην ρωταω τους γυρω μου οπως κανεις εσυ! Επισης το ειδικο ειναι πιο φτηνο..και δεν το δανειζεις..διαβασε το λεει κ το ενημερωτικο φυλαδιο..και επειδη δεν θα θελανε να χανουν λεφτα επειδη τοτε ολοι θα εβαζαν τον παππου τους -μπαμπα τους να επαιρνε διαρκειας και θα πηγαινα τα εγγονια -παιδια τους θα εχαναν λεφτα στην ΑΕΚ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ...Επισης δεν μπορεις να πας με 24... ΣΥΝΕΧΕΙΑ των νεανικο και να εισαι 40 ετων αντρας...Αυτα! Απο κει και περα δωσε λαθος συμβουλες.....
αέρα μπαίνεις... δεν το κοιτάνε καν.. μη σε αγχώνει
Λογικα φιλε μου δε θα μπορει να δωθει σε αλλον ανθρωπο ΄΄ειδικο΄΄ διαρκειας οπως ειναι αυτα με καποια εκπτωση υπο προυποθεσεις.Τωρα αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος συνοπαδος.
Από την 7 και φέτος το πρώτο ματς της ΑΕΚάρας μας με τη Σεβίλλη !!! Ροζ το διαρκείας..ότι καλύτερο για μας τους χαζομπαμπάδες με κόρες!!! θα την πάρω 1,5 έτους να μάθει από νωρίς ιστορία , αξίες και αγάπη για οτιδήποτε κιτρινόμαυρο και ξεριζωμένο... Οι τιμές είναι μέτριες..αλλά μπροστά στην αρρώστια μας ανύπαρκτες!!
Ηθελα να ηξερα ποιος σου εβαλε dislike σ αυτο το σχολιο φιλε μου.
Υ.Γ. Περσι πηρε το βαπτισμα του πυρος η μεγαλη μου κορη.Εφετος θα την φερω σε περισσοτερα ματσακια.Του παραχρονου θα παρει σειρα και η μικρη( 1 ετους).Οποτε δεν εισαι ο μονος χαζομπαμπας με κορες και μαλιστα στην 7 παρεμπιπτοντως.
Δεν πειράζει! Και τα dislikes στη ζωή είναι!! Να χαίρεσαι τις κόρες και να πάρεις κι εσύ το ροζ διαρκείας!!! Ραντεβού στην 7!!! Υ.Γ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΛΕΜΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΗΝ 7...Ας μπει γράμμα στο όνομα της θύρας αντί για νούμερο!!
υπομονη και στην αγια σοφια δεν θα υπαρχουν νουμερα στις θυρες (εκτος της 21)
..όλα καλά ..αλλά αυτό τον τύπο με το κουστούμι και τη γραβάτα τι το θέλανε...ποιανού φωστήρα ήταν η ιδέα...ξενέρα και κιτσαριό και χαλάει και την αληθινή φωτο με τον κόσμο της ΑΕΚ....
Αυτο. Δηλαδη ειναι δυνατον?? Οποιος ειναι υπευθυνος για αυτο το εκτρωμα, που ειναι απλα αστειο, πρεπει να παρει ποδι αμεσα και να μην ξανα ασχοληθει με διαφημιση. Ρε κατι τυποι που βγαζουν λεφτα με τα ψεματα...
.αδερφέ όσο βλέπω και τα υπόλοιπα video και φωτο ,αν βάζανε οπαδούς της ΑΕΚ που είναι γραφίστες, διαφημιστές και ότι άλλο χρειάζεται για μια διφορετική προσέγγιση του θέματος θα ήταν σίγουρα πολύ καλύτερα και θα το έκαναν ευχάριστα και αφιλοκερδώς .......μου θυμίζει videoκασέτες του 80....ότι ωραίο είχαν φτιάξει με το μοτό ...ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ....τα γκρεμίσανε όλα φέτος.....τέλος πάντων δεν πειράζει ας κάνουμε ομάδα καλή και αυτά θα τα ξεχάσουμε γρήγορα...... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ..
Υπέροχη η θέσπιση της δωρεάν εισόδου παιδιών ως 10 ετών και μακάρι να ίσχυε ως τα 12 τουλάχιστον.. Άστοχη και λάθος από την άλλη οι υπερβολικές τιμές στο κομμάτι της οικογενειακής κερκίδας...Στην Ελλάδα της ανεργίας και της κρίσης, δεν γίνεται να τιμάται για τον πατέρα ι 250 ευρώ, για τη μητέρα 200 και για κάθε παιδί 100. Ελπίζω σε διόρθωση του.
φανταστικες οι τιμες..δεν γινεται να μπαινουμε δωρεαν γηπεδο γιατι και η ομαδα εχει εξοδα φετος αρκετα
ποια είναι τα έξοδα τις ομάδας..??? τα συμβόλαια των 300 και 350 χιλιάδων ευρώ τον τζιμπούρ και βάργκας. σιγά μην χρεοκοπήσουμε κιόλας απο το τεράστιο μπάτζετ. δεν σου λέω για τους άλλους πόσα παίρνουν γιατί θα γελάμε.....
δεν ειναι σαν τα περσινα...ας ερθουν και αρκετοι χοριγοι και ας ριξει τωρα χρημα ο μελ για παικτες για να παρει ο κοσμος διαρκειας και να ερχεται γηπεδο.....κανενας να μην μπαινει με ντου γιατι ετσι δεν αγαπας την ομαδα σου απλα την καταστρεφεις
Μην ανησυχείς και οι τσαμπατζήδες δημιουργούν πιο πολλά έξοδα ακόμα και απο μία ακριβή μετεγγραφή και εννοώ φυσικά τις τιμωρίες των ανεγκέφαλων που τις περισσότερες φορές ειναι αυτοί που δεν πληρώνουν ουτε εισητήριο,αλλά ξεχασα αυτοί ακολουθάνε και παντου σορρυ.
ΘΕΛΩ ΥΓΕΙΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ -ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΩ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ-ΜΟΥ ΣΤΕΡΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΜΙΑ Ο ΟΣΦΠ ΚΑΙ ΜΙΑ ΟΙ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ''ΟΠΑΔΟΙ''ΤΗΣ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ. ΚΙ ΑΝ ''ΠΡΟΣΕΞΟΥΜΕ''ΝΑ ΜΗΝ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΜΕ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΕΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ .ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ.
παιδια για σουπερλιγκ καλες ειναι οι τιμες...δυστιχως δεν υπηρξε καποια εκπτωση σε αυτους που ακολουθησαν σε Γ-Β αλλα οκ...δεν πειραζει..μην νομιζετε ομως οτι κ τα απλα εισητηρια θα εχουν ενα 10ρικο οπως περυσι..10 θα χει με γιαννενα κ νιωνιους..σε ντερμπυ εγω πιστευω στανταρ 15-20..15 τα φθηνοτερα δηλαδη.περυσι ειχε κ με 5 αν θυμαμαι καλα σε 35-1-15...οποτε για οποιον εχει θα συνφερει το διαρκειας υπολογιζοντας κ στα παιχνιδια κυπελλου που δεν νομιζω να ειναι κατω απο 4-5...
ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ?????????
Καλή μας επιστροφή και "χτίσιμο" βήμα-βήμα,με χαμηλό προφίλ και σοβαρότητα για να φθάσουμε ξανά στην κορυφή!
Εγώ θα ανανεώσω στην 7 αλλά ρε παιδιά ποιός φωστήρας έβγαλε τις τιμές της οικογενειακής θύρας? Η 21 έχει 250 για τον πατέρα, 200 για την μητέρα και 100 για το παιδι (σύνολο 550 για 3 άτομα) ενώ αμα βγάλεις στην 15 που είναι ακριβώς η ίδια θύρα απο την απέναντι μεριά ειναι 150 χ 3 = 450!!! Υποτίθεται οτι η οικογενειακή ειναι για πιο φθηνά ε????
στην 15 φωστήρα μου είναι όλα σχεδόν κλεισμένα από την Γ'...
Ναι για αυτο με το γαυρο ειχε προπωληση μεγαλη στη συγκεκριμενη θυρα,επειδη ηταν ολα σχεδον κλεισμενα απο τη Γ΄....
Καποιοι φιλοι μου ειχαν παρει και στην 15 θυρα διαρκειας οπου ειχαν εξαντληθει ΟΛΑ ! Αυτο θα μπορουσες να το διαπιστωσεις στο επισημο site της ομαδας. Επισης γι αυτο ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΗ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ στο ματς με Ολυμπιακο και οχι μονο..σε ολο το πρωταθλημα..! Αυτο πισης μπορεις να το ψαξεις σε παλιοτερα αρχεια..εξυπνακια !
Επισης σου παραθετω το παρακατω link: http://www.aekfc.gr/newsdetails/anakoinosi-gia-eisitiria-aek-olympiakos-kypello-44897.htm?lang=el&path=-611233192 οπου θα διαπιστωσεις οτι στο συγκεκριμενο αγωνα τεθηκαν ελευθερα εισιτηρια προς πωληση.
Ναι στα εκδοτηρια τα ειχαν σβησμενα...οπως και στην ηλεκτρονικη διαθεση (κοκκινα)..
Τα ειχαν γιατι προφανως εγω πηγα Τεταρτη πρωι στα εκδοτηρια απο τις 9 δηλαδη μια ωρα πριν ανοιξουν,ενω υπηρχε ηλεκτρονικη προπωληση απο το προηγουμενο απογευμα.Θυμαμαι πως στην ουρα υπηρχαν μπροστα μου ατομα που προλαβαν και αγορασαν στη 15.Στη πορεια εξαντληθηκαν οπως και ολα τα εισιτηρια στις θυρες του κατω διαζωματος.Εγω στο συγκεκριμενο ματς πηρα στη 19.Αφου εσυ εχεις διαρκειας πολλα χρονια οπως λες τοτε πως ηξερες τι γινεται στα εκδοτηρια?Τεσπα για να ληξει εδω η... ΣΥΝΕΧΕΙΑ κουβεντα εγω δικαιουμαι νεανικο επομενως θα κλεισω στη 3 αν πραγματι δεν εχει.
Ξερω διοτι πηγα τοτε οπου ηταν οι ουρες επειδη με Ολυμπιακο λεγανε οτι γινεται της τρελης,απο περιεργεια ποσο κοσμος την εστεινε στην ουρα για ενα εισητηριο...πραγματικα δεν κρυβω οτι τοτε ενιωθα πολυ τυχερος οπου ειχα εγω κ η παρεα μου διαρκειας...αλλα βεβαια ειδα και τον λαο μας !!!
ενω 550 για 2 μεγάλους και ενα παιδί στην 21 είναι καλά ε? εγω δεν λέω να πανε στην 15 απλά συγκρινω τιμές και λεω οτι δεν γίνεται να εχει τοσο ακριβά την 21 που είναι και οικογενειακή!
Φανταζομαι η μονη διαφορα θα ειναι και στο κλιμα της κερκιδας.. πριν μια 25ετια που πηγαινα με τον πατερα μου εγω, φοβος του ηταν να μην γινουν φασαριες στην εξεδρα κοντα μας, να μην αρχισουν τις φουντ*ς οι γυρω και γενικοτερα ολο αυτο το χοντρο μπινελικι που θα ακουγοταν στα αυτια μου.. αν υπαρξει οικογενεια που θα παει στην 15 περαστικα της... στην οικογενειακη εξεδρα ολα θα ειναι ηρεμα φανταζομαι! και ειναι ενα πολυ σωστο μετρο για την παταξη του μελλοντικου χουλιγκανισμου
Σωστο αυτο για το κλιμα,αλλα θα επρεπε με τις τιμες να υπαρχει ενα εξτρα κινητρο.Εγω ειχα φετος διαρκειας στην 11 και επαιρνα και τον γιο μου που ειναι 11,5 χρονων.Ακομη και φετος που θα πληρωνει (αφου κατεβηκε το οριο στα 10 ) οι τιμες ( αλλα και η θεση της θυρας στο γηπεδο ) πιο πολυ με οδηγουν να ξαναπαρω στην 11,παρα να φερω και την γυναικα μου και την κορη μου και να παμε στην 21.
Και οτι στην θυρα θα ειναι μονο οικογενειες...βασικο...!
για να λέμε την αλήθεια η σύγκριση γίνεται με την 3.. που είναι 250.. γιατί 1,35,15 είναι πέταλο συνδεσμιακά εισητήρια.. όλοι καταλαβαίνουμε... οποτε μειώνει 50 ευρώ την μαμά και 25 το παιδί.. αλλά κατά βάση τα έχεις τα δίκια σου!!
σωστος...και το παιδικο στην 15 ειναι ακομα πιο φθηνο απο 150 ευρω....
οπως τα λες !!!!!!!!!!!!
Τραγικο το διαφημιστικο υλικο, ποιος σκεφτηκε να βαλει με το ms paint εναν κουστουμαρισμενο να πανηγυριζει... Τι να πω, απο μαρκετινγκ αστα. Το βασικο βεβαια ειναι οι τιμες που ειναι κανονικες.
κύριοι στη Διοίκηση με τις μεταγραφές αυτές
αυτό ακριβώς δοβάμαι να ζήσω.....την επιστροφή.....
Ευτυχώς που είμαι φοιτητής και όχι απλός ενήλικας, γιατί οι τιμές του κανονικού είναι ξεφτίλα
Μπραβο στην Διοικηση που κρατησε τις τιμες στα ιδια επιπεδα.Επιπλεον οι θεσεις παρκινγκ απο 80 περσι τις πηγανε στα 60.Σημαντικο κι αυτο.Τωρα καποια λαθακια απο πλευαρας ΠΑΕ οπως αναφερει ο φιλος diego21 εχει δικιο και ειναι υπαρκτα.Αλλα ας μη μπουμε στην διαδικασια να ξεψιριζουμε την μαιμου ρε μαγκες.Στη τελικη μην επιλεξεις την φαουλ θυρα αλλα εκει που σε συμφερει.Το πιο ακυρο απ ολα ειναι απαντησεις ΑΕΚτζηδων που προσπαθουν να συγκρινουν ΑΕΚ και βαζελο.Λανθασμενα και κακως... ΣΥΝΕΧΕΙΑ γινεται διοτι δεν υπαρχει μετρο συγκρισης μιας ΙΔΕΑΣ με μια απλη ομαδα.Και για οσους προτρεξουν νε με κραξουν με επιχειρηματα του τυπου εσενα μπορει να σου περρισευουνε,,τους απαντω απο τωρα οτι ειμαι στην χαμηλοτερη οικονομικη βαθμιδα και με ποναει και το τελευταιο ευρω.Αλλα την μιρλα και την μιζερια δεν την αντεχω ρε γ@μωτο!!Ελεος πια,,,οποιος γουσταρει και μπορει ας σταθει διπλα στην ομαδα,ειτε με απλο εισιτηριο ειτε με διαρκειας,το ιδιο ειναι.Και μην ξεχνατε την μπασκετικη ΑΕΚ.Οποιος δε μπορει να δωσει στην ποδοσφαιρικη ας κανει τον κοπο να βοηθησει την προσπαθεια μας στο μπασκετ,,το ΑΞΙΖΕΙ!!!
Το οικογενειακό δεν συμφέρει παίδες 550 ευρώ ( πατέρας - μάνα - παιδί) , 300 ευρώ θαρρώ πως θα ήταν το καλύτερο.
Από εκεί και πέρα , δεν ξέρω με ποια λογική βγαίνουν οι τιμές , κάποιες θύρες ευνοούνται με το διαρκείας και κάποιες άλλες θέλουν εισιτήριο ώστε να ευνοηθεί η τσέπη μας .... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Οι καιροί είναι δύσκολοι, ο καθένας αποφασίζει ανάλογα με το κομπόδεμα του και πράττει αναλόγως .
Οι τιμες ειναι καλες,πιστευω ομως οτι τα οικογενειακα βγαινουν ακριβα, οτι θα μπορουσαν να εχουν εκπτωση για τους ανεργους,και των ηλικιωμενων να κρατουσαν τα 105 στην 15 αλλα και να αυξησουν κατα 20-25 ευρω την τιμη με δικαιωμα επιλογης αλλης θυρας.Η 15 δεν ενδικνυτε για καποιον ηλικιωμενο που μπορει να παρακολουθησει εναν αγωνα ανετα.
Τι θα γίνει φέτος με τις πάνω θύρες; Δηλαδή δεν περιμένουν να γεμίζει το κάτω διάζωμα;
Η ΠΑΕ ΑΕΚ να κοιταξει οτι οπου παιρνει ο κοσμος εισητηριο εκει να μενει..και οχι εμεις που βγαζουμε το διαρκειας μας στις κεντρικες θυρες (ΟΠΟΥ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΘΑ ΕΧΕΙ 25-30 ευρω και σε ντερμπυ 40-45 ευρω) να ερχονται με 10 ευρω εισητηριο απο αλλες θυρεςστο δευτερο ημιχρονο...να γινεται ελεγχος- ζητανε το εισητηριο και στο δευτερο ημιχρονο στην εισοδο ΕΕΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!
Για τους ανεργους τιποτα?Καταλαβα θα βολευτουνε με κανα ραδιακι. Και για τους πιο "φραγκατους" ανεργους, απο το ιντερνετ ε?
Το πάνω διάζωμα θα είναι και φέτος κλειστό;
Επί εποχής Ντέμη, τα φθηνά διαρκείας είχαν εξαντληθεί πολύ γρήγορα και αναγκάστηκε τότε η ΠΑΕ να ανοίξει και τις θύρες 2 και 4 στο επάνω διάζωμα. Έτσι πολλοί οπαδοί πήρανε διαρκείας που διαφορετικά δεν θα μπορούσανε, και με αυτόν τον τρόπο ο τελικός αριθμός μεγάλωσε πολύ. Ασε που μερικούς από εμάς μας ενδιαφέρει πολύ να μπορούμε να βλέπουμε και καλά όπως συμβαίνει με τις επάνω θύρες.
καλες ειναι... μικροπαραπονακια μπορει αν εχει ο οποισδηποτε...ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΕΣ!
Υ.Γ. θα μπορουσε να βγει και ενα ενιαιο για basket- ποδοσφαιρο..αλλα οκ, καλη καρδια...
Ρε αδερφε πως ειναι καλες?? Δεν θελω να φανω μυζερος αλλα μπορω να κανω εναν μαμημενο πολλαπλασιασμο! Παρε τις τιμες των κανονικων εισητηριων για ολες τις θυρες και πολλαπλασιασε το επι 18 που ειναι ολοι οι εντος αγωνες. Συγκρινε μετα το αποτελεσμα με την τιμη των διαρκειας της καθε θυρας. Θα εκπλαγεις!... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Υ.Γ, Συμφωνω απολυτα για ενιαιο ποσδοσφαιρο - μπασκετ διαρκειας....
δεν ειναι 18 αλλα παραπανω... λες το πολυ 3 για κυπελλο ενω ειναι λαθος... θα ειναι το λιγοτερο 3! αρα πας στα18 ετσι κ αλλιως... βαλε και κανα 2 φιλικα τουλαχιστον και βαλε και αλλο ενα τουλαχιστον (λεω εγω) κυπελλο πας 21 21 χ 15=315 και μπορει να ειναι και παραπανω τα ματς! επισης δε θα στηθεις ποτε σε ουρα δε θα χρειαστει να πας νωριτερα κλπ... !νομιζω αν δεις αυτο το συλλογισμο θα καταλαβεις οτι ειναι καλες! παρακατω ομως με τον diego τεινω να συμφωνησω.... η οικογενειακη θα επρεπε να ειναι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ φτηνοτερη....το συνολο που βγαινει ειναι...."fail" !!
Στο κυπελο τα 3 ματς του ομιλου θα ειναι εκτος γιατι ειμαστε στην σουπερ λιγκ... Αλλα τελοσπαντων θελει αρκετο σπρωξιμο για να σε συμφερει το κανονικο διαρκειας, τα ειπα και πιο κατω. Τονιζω παντα το "κανονικο", γιατι το νεανικο-φοιτητικο συμφερει αρκετα σε βαθος χρονου! Φιλικα παντα παιδια! Γιαυτο γραφω για να διευκρινιστουν καποια πραγματα...
Γιατι 18; Δεν θα γίνει μείωση ομάδων φετος; Αλλα και πάλι δεν είναι 18, δεν παίζουμε με μας.
Φίλε μου όπως το αναφέρεις για τις θυρες με τα 300€ (δεν σου βαζω τα 150) για τους 18 αγωνες, το κόστος ανα αγωνα ειναι 16,6€. Δηλ. τι θέλεις? Να το πανε στα 5 ευρω...??? Οι τιμές ειναι αρκετά καλές, ίσως να μπορούσαν να κόψουν ενα 50αρικο από την 300αρα αλλά οκ, μη ξεχνατε ότι το ΟΑΚΑ εχει ενοικιο, δεν ειναι τζαμπα. Δεν είναι ενα δικό μας γηπεδο 30ατιας που έχει αποσβέσει ήδη το κόστος κατασκευής του....
Πρέπει οπωσδήποτε να ανοίξουν την εφαρμογή για ηλεκτρονικές αγορές διαρκείας μέσω internet, όπως ακριβώς και με τα απλά εισιτήρια. Θέλουμε να μπορούμε να δούμε από την άνεση του σπιτιού μας τις ελεύθερες θέσεις (ειδικά όσοι παίρνουν διαρκείας και μένουν μακριά από την Αθήνα) να συνεννοηθούμε με τις παρέες μας και να πληρώσουμε ηλεκτρονικά χωρίς να περιμένουμε σε ουρές στο ΟΑΚΑ.
Θετικο το οτι αυξηση υπαρχει μονο στις πολυ ακριβες θυρες. Αρνητικο το οτι δεν υπαρχει καποια εκπτωση για ανεργους και σε αυτους που εχουν παρει τις προηγουμενες χρονιες(συγνωμη αν υπαρχει και δεν το προσεξα).
ΙΣΩΣ ΜΙΑ ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ ΣΕ Γ-Β ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ....ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΛΕΣ ΤΙΜΕΣ....ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ....
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΑΣΟΥΝΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΑΝ ΠΕΣΑΜΕ Γ....ΗΠΙΑΜΕ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ....Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΑΘΗΚΕ ΔΙΠΛΑ....ΗΡΘΕ Η ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ....ΠΑΜΕ ΑΕΚΑΡΑ ΓΕΡΑ....ΑΡΚΕΤΑ ΠΛΗΓΩΘΗΚΕΣ!!!!
Μια χαρα ολα
Απο αποψη καλαισθησιας πολυ ασχημες καρτες και σλογκαν
pros aek365: πως μπορω να βγαλω καρτα διαρκειας απο κυπρο???
Οι τιμές είναι μια χαρά ,όσοι μπορούνε ας σπεύσουν να παρουνε .Kαι προς θεού μην ξεκινήσουμε την μουρμουρα.....
Τιμές 2008-2010. Ούτε κρύο ούτε ζέστη. Όταν φτιάξουμε το γήπεσο θα γίνει η σφαγή.
Κι εγω θα προτιμούσα να γινει μια έξτρα έκπτωση σε αυτούς που πήραν διαρκείας σε Γ και Β εθνικη και δεν ειμαι απο αυτούς.
Αν πεσει κανα φραγκο, και ερθει καμια παικτουρα, θα παρω διαρκειας. Αν οχι, θα παρω στο μπασκετ, (παροτι δεν ειμαι μπασκετικος), μονο και μονο για να επιβραβευσω τον προεδρο μας εκει, που τα χωνει πραγματικα και οχι στα λογια τα λεφτα.
opws sou uposxethhka TIGER apo mas 9 diarkeias!