Απίστευτο κι όμως αληθινό. Δεν έχει… ταβάνι η τρέλα του λαού της ΑΕΚ, για την επιστροφή στο ΝΑΟ. Όπως ανακοίνωσε η ΠΑΕ ΑΕΚ, από αύριο αρχίζει η ελεύθερη διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας της Αγιά Σοφιάς. Παράλληλα, η ΠΑΕ ενημέρωσε για τον αριθμών των εισιτηρίων διαρκείας που έχουν ήδη πωληθεί και ο αριθμός αυτός, είναι απίθανος!
Συγκεκριμένα, με τις δύο περιόδους περιορισμένης διάθεσης, βάσει συγκεκριμένων προϋποθέσεων να κλείνουν χθες και με την ενσωμάτωση των στοιχείων που υπάρχουν από τους συνδέσμους επίσης μέχρι χθες, μπαίνουμε στη περίοδο της ελεύθερης διάθεσης των καρτών διαρκείας, έχοντας ήδη ξεπεράσει τις 18 χιλιάδες πωλήσεις!
Με την έναρξη της ελεύθερης διάθεσης από αύριο, ουσιαστικά ξεκινάει και η ελεύθερη διάθεση μέσω διαδικτύου (10:00). Θυμίζουμε πως οι δύο πρώτες περίοδοι αφορούσαν πολύ συγκεκριμένη «δεξαμενή» η οποία σχεδόν εξαντλήθηκε!
Από εκεί και πέρα δεν υπάρχει κάτι οριστικό σχετικά με το αν θα υπάρξει κάποιο «ταβάνι» στη διάθεση των διαρκείας, αλλά σίγουρα υπάρχει αριθμός θέσεων που για διάφορους λόγους και για διάφορες ανάγκες, δεν θα ανοίξουν.
Novibet ΕΠΑΘΑ με Super Προσφορά* Γνωριμίας* 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
SEAJETS Ταξιδεύουμε μαζί με το μεγαλύτερο στόλο ταχύπλοων παγκοσμίως σε 50 προορισμούς του Αιγαίου!
Παιδιά θα σας πω μία ιστορία από την Πάτρα.
Έχω δύο γιούς 29 και 25 χρονών που από μωρά τα είχα ντυμένα ΑΕΚ παίρναμε οικογενειακό διαρκείας και κάθε φορά που έπαιζε η ομάδα ήμασταν στο γήπεδο.
Σήμερα με παίρνει τηλέφωνο ο μεγάλος και με ρωτάει εάν θα πάρω διαρκείας.
Η απάντηση μου ήταν ότι δεν γίνεται.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Έρχεται σπίτι και μου λέει, έχεις εισιτήριο στην 14 δεν γίνεται τόσα χρόνια άστεγος να μην μπεις στο σπίτι μας.
Ακόμα κλαίω σαν μωρό πραγματικά δεν πίστευα πόσο ανάγκη είχα αυτό το εισιτήριο.
ΑΕΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚ ΜΟΝΟ ΑΕΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚ
Μαγκες οσοι εχουν μπει μεσα απο τις 39,41,43,45 θα βλεπουμε απεναντι τι συμβαινει ή δυσκολα?
η απόσταση ειναι πολύ μικρή . οι κερκίδες ειναι τόσο κοντά που δεν υπαρχει περίπτωση να μην βλέπεις καλά .
Μια χαρά βλέπεις.μην έχεις στο μυαλό σου το ΟΑΚΑ που στις αντίστοιχες θύρες έβγαζες τα μάτια σου για να δεις απέναντι.καμμια σχέση.
Τέλεια βλέπεις και σε αυτές τις θύρες του πετάλου. Μην συγκρίνεις με ΟΑΚΑ, καμία σχέση. Έχει πολύ καλή ορατότητα από παντού
Φίλε θα βλέπεις καλύτερα απ' ότι έβλεπες απ' την 9 (κεντρική) του ΟΑΚΑ....
Φίλε μου ο΄που και να παρεις θα βλεπεις πολύ καλά . Εχει πολυ ωραία οπτική ακομα και στις γωνίες . Μπήκα πριν 20 με΄ρες και το έκανα βόλτα όλο . Ειναι φοβερό
ΜΟΝΟ ΑΕΚ!!!
Παιδιά έχω κλείσει διάρκειας στην 41 όλα καλά. Απλά θέλω να ρωτήσω ξέρουμε πόσα έχουν φύγει; Σπάμε το ρεκόρ το δικό μας τουλάχιστον;
Ελπίζω να σκεφτούν τουλάχιστον του χρόνου εκεί στην ΠΑΕ για όσους παραμείνουν φέτος στην 48 όταν θα τελειώσει η προθεσμία ανανέωσης παλιών κατόχων να ανοίξουν το σύστημα έστω για μια μέρα μόνο για κατόχους στην 48 και πριν αρχίσει η ελευθερη διάθεση σε όλους ώστε να βρουν μια αντιστοιχα καλή θέση σε σημεία όπου κάποιοι περσινοί κάτοχοι δεν θα έχουν ανανεώσει.
Εξ τω μεταξύ ρε παιδιά η θύρα που προορίζεται για φιλοξενούμενους είναι η 48?? Όντως?? Ποιανού ιδέα ήταν αυτό το πράγμα? Είναι δυνατόν να βάζεις φιλοξενούμενους απέναντι από τις κάμερες? Οι φιλοξενούμενοι μπαίνουν πάντα από την πλευρά που δείχνουν οι κάμερες για ευνόητους λόγους. Τι φάουλ είναι αυτό πάλι? Σοβαρευτείτε. Θα έρθουν στο μέλλον σε κανένα κύπελλο τίποτα γαύροι και θα τους καμαρώνουν από την τηλεόραση όλη η Ελλάδα? Οι γαύροι είναι χαζοί που βάζουν τους... ΣΥΝΕΧΕΙΑ φιλοξενούμενους από την πλευρά της κάμερας για να μην τους δείχνουν??
Παιδιά με το γρασίδι τί γίνεται;;;
Καλημέρα σε όλα τα αδέρφια! Ερωτηση - Εάν πάρω διαρκείας στο όνομα μου (για ενθύμιο), μπορεί να πηγαίνει άλλος στη θέση μου μιας και εγώ μένω μόνιμα Καναδά? Ευχαριστώ και καλή σεζόν να έχουμε!
Στο ΟΑΚΑ μπορούσες, το έκανα εγώ και η παρέα μου για αρκετά χρόνια. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι το ίδιο θα ισχύει και στην Αγια Σοφία.
3. Το Εισιτήριο Διαρκείας είναι ονομαστικό και προσωπικό. Δεν παραχωρείται και δεν μεταβιβάζεται η χρήση του καθ’ οιονδήποτε
τρόπο σε τρίτο. Εάν η ΠΑΕ διαπιστώσει ότι χρησιμοποιείται από τρίτο, διατηρεί το δικαίωμα να απαγορεύσει στο τρίτο αυτό πρόσωπο
την είσοδό του στο Γήπεδο με την ρητή επιφύλαξη των δικαιωμάτων της ΠΑΕ για την αποκατάσταση... ΣΥΝΕΧΕΙΑ οποιασδήποτε ζημίας ή βλάβης
τυχόν προκληθεί εξαιτίας της παράνομης παραχώρησης και χρήσης του Εισιτηρίου Διαρκείας.
Εχω διαρκείας για περίπου 30 χρόνια συνεχόμενα. Εκλεισα το διαρκείας στην 48 την πρώτη ώρα που ανοιξε το σύστημα. Και με παίρνουν σήμερα το μεσημέρι τηλέφωνο ενω είμαι στη δουλειά για να αλλάξω θέση επειδή του χρόνου η 48 θα είναι για φιλοξενούμενους τώρα τελευταία στιγμή που έχουν μείνει ελάχιστα διαθέσιμα. Χωρίς μάλιστα να μπορώ να καταλάβω που είναι οι θύρες και οι θέσεις που μου πρότειναν αφού δεν είχα μπροστά μου τον χάρτη. Και ενώ φεύγω σε μια εβδομάδα για διακοπές και... ΣΥΝΕΧΕΙΑ επιστρέφω την προηγούμενη του πρώτου εντός. Είναι δυνατόν να μην γνώριζαν νωρίτερα αυτό το θέμα; Λυπάμαι αλλά δεν θα πάω τελευταία στιγμή όπου να ναι και μάλιστα χωρίς να μπορώ να παραλάβω έγκαιρα το νέο εισιτήριο. Θα παραμείνω στη θέση μου κι ας μην καταφέρω να πάρω του χρόνου διαρκείας μετά απο δεκαετίες. Θα έπρεπε να ντρέπονται.
Φίλε κι εγώ 48 πήρα, ούτε εγώ αλλάξα θέση, ετοιμάσου για απεργία πείνας έξω απο το γήπεδο του χρόνου το καλοκαίρι !
Ξερει κανεις ποια εταιρεια courier χρησιμοποιει η ΠΑΕ για την αποστολή των διαρκείας?
Speedex. Εγώ όταν πήρα το διάρκειας 21/06/2022 όταν βγήκαν πρώτη μέρα διάθεσης έκανε περίπου 3 εβδομάδες να έρθει και μου είπαν θα έρθει με Speedex.
Μου ειπανε speedex απο το τηλεφωνο
Τεταρτη 18:00 3.553 διαθέσιμα διαρκειας στο site.
Το γράφει κάπου αυτό ή από τις άδειες θέσεις το βγάζεις?
αυτό που γραφω ειναι νομιζω ξεκαθαρο . Προς διαθεση σε εναν που εμπαινε στο site ειχε τοσα εκεινη τη στιγμη .. ποσα εχουν πουληθει δεν ξερω.. τωρα εμφανιζονται 3513 ..
Καλησπέρα αδερφια!! Είναι η πρώτη φορά που γράφω εδώ.. απο μικρος πήγαινα στο γήπεδο με τον θείο μου και παντα μου επαιρνε διαρκειας..φετοσ Που δεν μπορεί λόγω οικονομικών θελω να του κανω δωρο εγώ διάρκειας στις θύρες που παίρνεις από το δωματιάκι ξέρει κανείς αν έχουν μείνει εισιτήρια;
Καλησπερα αδερφε μου πριν κατι μερες ειχα μαθει οτι σιγουρα υπηρχαν ακομα διαρκειας . Αν εισαι απο αθηνα μιας και σημερα ειναι τεταρτη μπορεις να μαθεις απο πρωτο χερι αν πας μια βολτα δωματιακι
Παίδες έχει παραγγείλει κανείς εκτός Αττικής ηλεκτρονικά διαρκείας να μου πει περίπου μετά από πόσες μέρες από την αγορά τα στέλνουν γιατί θα φύγω για διακοπές? Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
Εμένα μου ήρθε γύρω στις 2 εβδομάδες μετά.
Το θεμα δυστυχως δεν ειναι μονο ποτε θα γινει η αποστολη, αλλα και ποτε θα το παραδωσει η εταιρεια courier (κατι που φυσικα δεν εχει να κανει με την ΑΕΚ). Μονο απο εκει θα μπορουν να σου πουν, αλλα προσωπικα και παλι επεσα σε περιπτωση καθυστερησης οποτε αν εισαι οριακα δεν ξερω αν μπορεις να πονταρεις. Ισως αν επικοινωνησεις με την εταιρεια courier να το κρατησουν στο υποκαταστημα και να στο παραδωσουν οταν επιστρεψεις.
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση φίλε μου. Πόσες μέρες περίπου κάνουν από την ημερομηνία αγοράς να το δώσουν στο κούριερ και δεύτερον στέλνουν από την ΠΑΕ ενημερωτικό εμαιλ με αριθμό αποστολής να μπορώ να το αναζητήσω?
Καλησπέρα αδερφια!! Είναι η πρώτη φορά που γράφω εδώ.. απο μικρος πήγαινα στο γήπεδο με τον θείο μου και παντα μου επαιρνε διαρκειας..φετοσ Που δεν μπορεί λόγω οικονομικών θελω να του κανω δωρο εγώ διάρκειας στις θύρες που παίρνεις από το δωματιάκι ξέρει κανείς αν έχουν μείνει εισιτήρια;
Paidhia na poume kai mia allithea piga prein merikes meres.. aneta xoragane ala 5000 kathismata.. ie kerkidha einai para poli makria apo to xortari kamia sxesi me afta pou mas legane gia anglika gipedha kai ala tetia.. einai fovero gypedho ala apo mesa dhen einai to WAUW pou mas etaksan..
Φίλε να πούμε κι άλλη μια αλήθεια... Αν δεν έχεις ιδέα από κανονισμούς καλύτερα μη μιλάς. Οι αποστάσεις είναι οι ελάχιστες επιτρεπτές από την Ουεφα! Αλλά ακόμα κι αν δεν ήταν και μπορούσαν να μπουν κι άλλες σειρές πιο κοντά στο γήπεδο αυτό θα άλλαζε όλες τις μελέτες, αφού θα έπρεπε να σκαφτεί ακόμα πιο κάτω για να μπουν οι σειρές που λες, χωρίς να ξέρουμε τι προβλήματα θα μπορούσαν να επιφέρουν αυτές οι εκσκαφές. Το δε στέγαστρο θα έπρεπε να γίνει ακόμα μεγαλύτερο, όταν ήδη η... ΣΥΝΕΧΕΙΑ κατασκευή του είναι ένα μικρό στατικό θαύμα! Άσε που με κάθε σειρά να προσθέτει περί τις 1000 θέσεις (ίσως λέω και πολλές) θα ήθελες 5 ακόμα σειρές για τις 5000 που λες, οπότε θα έφτανες μέσα στο γήπεδο!
Παντως οντως ακουγοταν απο τα ρεπορταζ οτι θα ναι σαν Αγγλια. Στην Αγγλία τα γηπεδο δεν εχουν αποσταση https://syndication.bleacherreport.com/amp/1793486-ranking-the-20-premier-league-stadiums.amp.html
Αρα η Uefa δεν μπορει να το απαγορευει, αν προκυπτει θεμα με τον ελληνικο νομο δεν το γνωριζω.
Μήπως ελληνικούλια ,Κα Καθηγητά;
Ela kai esy sto eksoteriko filaraki gia 30 xronia mathe 5 glosses pou milame emeis kai meta ela poula magkitsa.. afto se pirakse pou dhen kseroume na grapsoume telia Ellinika.
Tsaba mangkas eisai
Φίλε αν κάποιος σε κοροϊδέψει για συντακτικά ή ορθογραφικά λάθη είμαι 101% μαζί σου και έχεις απόλυτο δίκιο. Αλλά...
Αυτά τα άθλια Greeklish είναι στην ουσία μια βαρβαρότητα για το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι αφού σου βγάζουν τα μάτια για να τα διαβάσεις. Επιπλέον στο 2022 δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ δικαιολογία πια για να τα χρησιμοποιείς. Όλα τα σύγχρονα λειτουργικά υποστηρίζουν κανονικά ελληνικούς χαρακτήρες ενώ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ακόμα και στην περίπτωση που είσαι σε κάποια κοινόχρηστη συσκευή που δεν μπορείς να την αλλάξεις υπάρχουν on line μετατροπείς που διορθώνουν την κατάσταση. Θα υποστείς μια μικρή ταλαιπωρία βέβαια αλλά θα γλυτώσεις από πολύ μεγαλύτερη το κοινό που θα σε διαβάσει. Προσωπικά πια θεωρώ αγένεια να γραφεί κάποιος σε δημόσιο βήμα με αυτό το έκτρωμα αφού δείχνει πως δεν σε σέβεται το κοινό του και αρνούμαι να διαβάσω καν το μήνυμα. Από όσο γνωρίζω η ίδια τάση υπάρχει σε μεγάλο ποσοστό του ελληνόφωνου δικτύου...
κ τι θες φιλε να εισαι μεσα στον αγωνιστικο χωρο; κ ομως ειναι τελεια βλεπεις απο παντου ειναι πολυ διαφορετικο το γηπεδο μας απο ολα τα υπολοιπα
Γνώμη σου. Διαφωνώ απόλυτα, έχω μπει και εγώ μέσα και οι κερκίδες είναι πολύ κοντά στο χορτάρι. Δεν ξέρω τι περίμενες αλλά μόνο μακριά από το χορτάρι δεν είναι οι θέσεις
Να στείλουμε επείγουσα επιστολή στην διοίκηση να το γκρεμίσει και να το ξαναφτιάξει γιατί δεν άρεσε στον βαγγέλη. Άσε μας ρε άνθρωπε, είπαμε να λέει ο καθένας την βλακεία του αλλά κάπου υπάρχει και ένα όριο αν είσαι εντελώς άσχετος ή ανενημέρωτος.. Δεν πήρε το μάτι σου πουθενά εσένα ότι υπάρχουν κάποια στάνταρ όρια που έχει θεσπίσει η Ουέφα; Αν δεν σου φάνηκε ουάου μην σώσεις και πατήσεις
Κάποιοι που λέτε να είναι όλα διαρκείας, σε περίπτωση που θα πρέπει να δώσουμε εισιτήρια σε φιλοξενούμενους πως θα γίνει; Κι αν δεν εχει φέτος ευρώπη, από ποιον θα κόψεις του χρόνου το διαρκείας; Με ποιο κριτήριο; Κι επιτέλους υπάρχει και κόσμος που δεν έχει φράγκα ή δεν μπορεί να ταξιδεύει 2 φορές τον μήνα, αυτοί τι θα κάνουν; Απαγορεύεται να δουν την ομάδα αυτοί;
Στη θύρα 48 θα είναι οι φιλοξενούμενοι από ευρωπαϊκές ομάδες του χρόνου και ήδη έχουν αλλάξει όσοι αρχικά είχαν πάρει εκεί διαρκείας. Στην ελληνικές διοργανώσεις είναι ευνόητο ότι δεν θα έρχονται φιλοξενούμενοι αφού ούτε εμείς πηγαίνουμε στα αντίστοιχα εκτός έδρας
Απλα να διορθωσω οτι δεν εχουν αλλαξει θεση ολοι οι κατοχοι της 48. Υπαρχει κοσμος που απλα αρνηθηκε να τον παρκαρει η ΠΑΕ σε χειροτερη θεση ενω αρχικα ειχε προτεραιοτητα. Εκεινοι επελεξαν να διατηρησουν τη θεση την οποια η ΠΑΕ θα τους αφαιρεσει του χρονου. "Και τι να γινει αμα δεν εχει θεσεις;". Πολυ σωστη ερωτηση. Να δοθει εκπτωση για του χρονου εστω σε καλυτερη θυρα ως αναγνωριση της παντελως λανθασμενης συμπεριφορας της εταιρειας (ας διαχωρισουμε την ομαδα απο την εταιρεια).... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Αλλα το εμπορικο τμημα της ΠΑΕ μαλλον καταλαβαινει μονο απο εισπραξεις.
Μη γράφεις ότι να 'ναι. Κανείς δεν άλλαξε θέση απ' την 48 και κανείς δεν είπε δεν αλλάζω! Γιατί πολύ απλά η 48 ΔΕΝ άνοιξε ΠΟΤΕ για τα διαρκείας. Ήταν κλειδωμένη από το πρώτο δευτερόλεπτο
Κι αυτό έχει προβλεφθεί ήδη .Μην αιθεροβατειτε για λόγους ασφαλείας δύσκολο έως απίθανο να μεταβιβάζονται τα διαρκείας ειδικά με το καφριλικι που επικρατεί τρανό παράδειγμα τα επεισόδια στη 15 από ψευτιονταηδες του τύπου εμείς κάνουμε κουμάντο εδώ δεν είναι έτοιμη η αθλητική κοινότητα για τέτοια προοδευτικά πραιτα
2o διαρκείας στην 10 γούρικα να είναι. καλή αρχή στην ομάδα.
Δυστυχώς μόνο λίγα έχουν μείνει στην 41 και τη 43 χαμηλά, των 400 ευρώ και λίγα στις 14-15 των 650. Όλα τα υπόλοιπα είναι στις 30-34 και στις 5-9, 8-10, 900 και 1200 ευρώ. Ας ελπίσουμε ότι η ΠΑΕ θα κρατήσει και κάποια ελεύθερα για μας τους φτωχούς να πάμε σε 4-5 ματς μέσα στη σεζόν.
Με 400€ παίρνεις μία πολύ καλή θέση, μην συγκρίνετε με ΟΑΚΑ, έχεις πολύ καλή ορατότητα από το πέταλο
Αν αθροίσεις αυτά που δείχνει ελεύθερα εχει σύνολο 3.831 από τα οποία είναι 2744 Κανονικά 1087 Εφηβικά
Το ρεκόρ για εισιτήρια διαρκείας στην Ελλάδα, ξέρουμε ποιο είναι?
Βάζελος 2011 30.091
ΑΕΚ. 2008. 25.495
Γαύρος 2022. 21.900
Νομιζω το εχει ο βαζελος με 30000 κ κατι ψηλα την περιοδο 2009.
Πιστεύων τα 25χιλ επί Ντέμη ...
Fabio21 νομιζω 30.000 βαζελος
Πάντως σε σχέση με τα ελεύθερα εισιτήρια που υπάρχουν στο site σήμερα έχουν διατεθεί μέχρι τώρα πάνω από 1500 εισιτήρια
Δεν μας έχουν πει ακόμα πόσες θέσεις έχει το γήπεδο.
;;;;;;
Απαράδεκτο. Εγώ λέω 32500 εσύ 30500 ο άλλος 31000..
ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΤΌ ΑΝΑΚΟΙΝΟΝΟΥΝ;;;;;;
Όταν σταματήσουν αν πηγαίνουν τις θέσεις πέρα-δώθε, θα κάτσουν να τις μετρήσουν... :-D Για μένα όση χωρητικότητα και να πουν μικρή σημασία έχει. θεωρώ πως θα πρέπει να μπει κόφτης στα 22-23 χιλ. διαρκείας καθώς στην ευρώπη νομίζω δίνεις 10% στους φιλοξενούμενους, ενώ πρέπει να έχεις και απλά εισιτήρια. Εν ολίγοις μέχρι Παρασκευή πιστεύω πως τα διαρκείας θα έχουν εξαντληθεί.
Γιατί ρε φίλε της εφορίας είσαι ;
Είπαν οι άνθρωποι 30-32000
Είναι τόσο σημαντικό για να το κανείς θέμα;;;
30.500 + τα καρεκλάκια που δεν βγηκαν στα διαρκειας (οι σειρες πανω απο το κάτω διάζωμα ουσιαστικα) 31.100.Τα εισιτήρια θα είναι λογικά 31.100.Οι καθήμενοι είναι 32.600.1.500 θέσεις είναι δημοσιογραφικά και λοιπά που δεν βγάζουν εισιτήρια.Δεν το ανακοινώνουν γιατί θα τσακωθούμε και θα γκρινιάζουμε και για αυτό.Βγήκε μικρότερο από τα σχέδια και το ξέρουν οτι θα γκρινιάξουν πολλοί.Ακόμα και τα 31.100 βγήκαν με πολύ κόπο ύστερα από το κόψιμο των στρεμμάτων από τον ακατανόμαστο πρώην δήμαρχο,τα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ καθίσματα ήρθαν πιο κοντά μεταξύ τους και μίκρυναν.Προσωπικά τι 31000 τι 34000 το ίδιο μου κάνει,οταν βγάλουμε μέσο όρο 25000+ σε μία χρονια (εκτός της φετινής) να το συζητήσουμε ξανά.
Πιστεύω δεν είναι στάνταρ ακόμα. Πρώτα θα μπουν τα διαχωριστικά μεταξύ των κερκίδων που θα κόψουν θέσεις. Επίσης φαντάζομαι θα κοπούν θέσεις που είναι ψηλά στο κάτω διάζωμα και δεν έχουν ορατότητα, λόγω του ότι είναι δίπλα στις κολώνες. Ακόμα, υπάρχουν πρόσθετες θέσεις ψηλά στο κάτω διάζωμα, που είναι βιδωμένες σε κάτι τσιμεντένια ορθογώνια κομμάτια. Τέλος, όλο και κάποιες θέσεις θα προστεθούν. Μέχρι να συνυπολογιστούν αυτά, λογικά δε θα ανακοινωθεί.
Κάποιοι γράφετε ότι με τις εξοντωτικές τιμές των διαρκείας τα αλλά τμήματα θα πεινάσουν
Να σας θυμίσω ότι το 30% των εσόδων πάει στην ερασιτεχνική
Μιλάμε για τεράστιο ποσό αν πχ τα έσοδα είναι 15εκ τα 4,5εκ πάνε στην ερασιτεχνική
Μεγάλη ανάσα κ εκτόξευση των τμημάτων
Μόνο η Καε δεν θα έχει άμεσο κέρδος απο αυτην την ιστορία.
Φίλε μου, δεν υπάρχει αυτό που λες, το 30%. Αρκεί να ανατρέξεις και να δεις τι ειπώθηκε στην τελευταία ΓΣ της ερασιτεχνικής. Προς το παρόν το μόνο έσοδο της ερασιτεχνικής είναι οι κάρτες φίλου που είναι προαπαιτούμενο για τα διαρκείας
Πήρα θέσηηηηηη, πάμε ΑΕΚΑΡΑ!!
Ρε Τίγρη φέρε τον Κριστιάνο να πέσουν τα τσιμέντα που μόλις έφτιαξες.........
Εγώ πάντως που είμαι από επαρχία και με τρία πιτσιρίκια που κάνουν σαν τρελά να πάμε στο γήπεδο χλωμό για φέτος, πολύ δύσκολα να βρω απλά εισιτήρια για έναν αγώνα με τόσα που έχουν πουληθεί. Για αρχή όμως 20 Αυγούστου στη Λαμία θα είμαστε μέσα.
Σχετικά με τη δυνατότητα δήλωσης μη παρουσίας στο γήπεδο και κατόπιν έκδοση εισιτηρίου για άλλον θεατή, θεωρώ απίθανο να το σκεφτόμαστε εμείς και να μην το έχουν κάνει στην ΠΑΕ.
Μάλιστα πιστεύω ότι στο τέλος θα θεσπιστεί αυτή η διαδικασία, αλλά για λόγους marketing (και είναι λογικό) ότι γίνει θα ανακοινωθεί μετά τη λήξη της περιόδου διάθεσης των διαρκείας.
Ας ελπίσουμε να γίνει και να είμαστε 32.000 σε όλα τα εντός.
Μπράβο στον κόσμο μας γιατί είναι και δύσκολες εποχές,εγώ προσωπικά κάρτα φίλου και μακάρι να μπορέσω να κατέβω σε κανένα αγώνα να δούμε και από κοντά το σπίτι μας.
Για τα μαθηματικά της υπόθεσης:
Στην ιστοσελίδα της ΠΑΕ τα διαθέσιμα διαρκείας μέχρι και χθες ήταν στα 7.500.
Δε προσμετρούνται τα (ας πούμε) 6 χιλ. που ήταν στη διάθεση της Original. (Θύρες 19-20-21-22-23-25)... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Από της Original έστω ότι πουλήθηκαν τα μισά. 3.000
+ 15.000 που είναι τα υπόλοιπα διαρκείας μας κάνουν το σύνολο των 18.000
Για το σύνολο τώρα, αν προσθέσουμε στις 18.000 θέσεις τα υπόλοιπα 3.000 που δεν έφυγαν από την Original (Ας ελπίσουμε να τα διαθέσουν από αύριο και στον υπόλοιπο κόσμο) έχουμε στο σύνολο 21.000 θέσεις. Συν τις 7.500 χιλιάδες που είναι ακόμη διαθέσιμες σε όλο το γήπεδο, είμαστε στις 28.500.
Δεν προσμετράμε επίσης την θύρα των φιλοξενούμενων(?) 38, που δεν άνοιξε καθόλου. Αλλά και τα δημοσιογραφικά. Χοντρικά να πούμε πόσα να είναι? 2000? Δε θέλω να λέω βλακείες! Απλώς νομίζω ότι χάνω ένα νούμερο αν αναλογιστούμε ένα μέσο όρο των 32.500 περίπου συνολικά!
ξεχασες στις προσθαφαιρεσεις την 48, την μιση 8-10 την μιση 45 κ την μιση 47. η Παε κρατησε καποια κ για εισιτηρια κ καλα εκανε εννοειται για τον υπολοιπο κοσμο
Σωστά έτσι, αν και αυτά είναι περίπου ένα 2χιλιαρο βγαίνουν τα νούμερα του ~32.500.
Η 38 έχει διατεθεί κανονικά ολόκληρη
Το εισιτήριο Διαρκείας είναι ονομαστικό και προσωπικό. Δεν παραχωρείται και δεν μεταβιβάζεται η χρήση του καθ’ οιονδήποτε
τρόπο σε τρίτο. Εάν η ΠΑΕ διαπιστώσει ότι χρησιμοποιείται από τρίτο, διατηρεί το δικαίωμα να απαγορεύσει στο τρίτο αυτό πρόσωπο
την είσοδό του στο Γήπεδο με την ρητή επιφύλαξη των δικαιωμάτων της ΠΑΕ για την αποκατάσταση... ΣΥΝΕΧΕΙΑ οποιασδήποτε ζημίας ή βλάβης
τυχόν προκληθεί εξαιτίας της παράνομης παραχώρησης και χρήσης του Εισιτηρίου Διαρκείας.
Αυτά λέει η επίσημη σελίδα για όσους δε το γνωριζουν
Θα βγάζει εισητηριο φιλε μου όταν για κάποιο αγώνα δεν πας
Μη το κουράζουμε αυτοί έχουν το μαχαίρι αυτοί και το πεπόνι
Εμείς πρόταση κάνουμε
Και πάντα με την προϋπόθεση να μην είναι το γήπεδο αδειο
Εδώ που είμαι (εξωτερικό) η ίδια η ομάδα έχει ένα σάιτ για οπαδούς με διαρκείας που θέλουν να το παραχωρήσουν για αγώνες. Το σύστημα επιτρέπει στους οπαδούς να διαθέσουν το εισιτήριο σε κάποια τιμή, και η ομάδα παίρνει ένα ποσοστό από τη μεταπώληση. Υπάρχουν ακανόνιστες για τις μεγιστεσ τιμές των εισιτηρίων. Επίσης, υπάρχουν κανόνες ούτως ώστε να μην αγοράζονται διαρκείας από κόσμο που τα αξιοποιεί καθαρά εμπορικά. Έτσι και η ομάδα έχει παραπάνω έσοδα, και οι κάτοχοι διαρκείας... ΣΥΝΕΧΕΙΑ δίνουν το εισιτήριο τους αν δε μπορούν να πάνε σε ένα αγώνα παίρνοντας πίσω ένα μικρό ποσοστό από αυτά που δαπάνησαν, και άλλοι φίλαθλοι μπορούν να δουν αγώνες. Win-win
Συγχαρητήρια στον κόσμο μας γιατί είναι μεγάλη αναμονή 19 χρόνια να ξαναμπούμε στο σπίτι μας.
Ας υπάρξει μια σκέψη και για εμάς από την επαρχία που δεν έχουμε την δυνατότητα για διάρκειας, λόγο οικονομικών και μετακίνησης θεμάτων, να υπάρχουν κάποια εισιτήρια για τους αγώνες, έχουμε πραγματικά ανάγκη τρεις τέσσερις φορές το χρόνο κι εμείς και οι γονείς μας που πλησιάζουν τα ογδόντα.
Υπάρχει Ένας ρεπόρτερ που να ξέρει τι γίνεται εδώ και τόσο καιρό με την Καππαδοκίας? Πως θα ξεκινήσει το γήπεδο όταν δεν έχουν ξεκινήσει τη διαμόρφωση ακόμα εκεί?
Δώστε όσοι δεν μπορούμε να πάμε να απελευθέρωσενετε η θέση
Για να είναι το γήπεδο πάντα γεματο
FANISP21 σου έχω γράψει μυνημα για να μπαίνεις στο γήπεδο όταν μπορέσεις
Στείλε τηλ
το έχω ξαναγράψει και το έχω ήδη αναφέρει και στην ΠΑΕ...ίσως κσι το 365 θα έπρεπε να το προωθήσει στην ΠΑΕ...είναι πολύ απλό να φτιχτεί μια εφαρμογή για κινητά μέσω της οποίας ο κάθε κάτοχος διαρκείας (ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ) να ενημερώνει 3-4 μέρες πριν κάθε αγώνα αν θα πάει στο γήπεδο ή όχι...αυτή η δήλωση να έχει δεσμευτικό χαρακτήρα και η θέση του να πωλείται σαν απλό διαρκείας για τον αγώνα αυτό...τη συγκεκριμένη τακτική την εφαρμόζουν ευρωπαϊκά club και δε χρειάζεται νομίζω να αναλύσω... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πόσο χρήσιμή είναι για όλους
Να συμπληρώσω ότι στο εξωτερικό δίνονται κίνητρα στους κατόχους διαρκείας για να κάνουν κάτι τέτοιο,πχ εκπτώσεις στη μπουτίκ της ομάδας ή πόντους για αγορές. Είναι win win αυτό για όλους και πολύ εύκολο τεχνικά να γίνει,απορώ γιατί δεν το κοιτάει η ΠΑΕ
Δεν έχω ιδέα, αλλά ίσως και να υπάρχει και περιορισμός από τη νομοθεσία. Άλλα πραγματα να ισχύουν για άλλες χώρες και να μη μπορείς να τα εφαρμώσεις σε Ελλάδα, παρόλο ΕΕ κλπ
Φιλε συμφωνώ και το έχω γράψει και εγώ.....με μία παρατήρηση. ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ μπαινει και δηλώνει ότι δεν θα μπορέσει να παρευρεθεί και έτσι να αποδεσμεύεται η θέση του. Δλδ να μην είναι μία υποχρέωση για τον φίλαθλο αλλά μία εξυπηρέτηση. Εγώ είμαι από επαρχία , πιθανόν να πάρω και να πάω σε 3-4 παιχνίδια...τα υπόλοιπα θα μπορούσα να το διαθέσω.
Μία ερώτηση...μπορεί κάποιος με το εισιτήριο μου να παρακαλούθησει αγώνα??
μα το γράφω...ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ...δε μπορείς να υποχρεώσεις κανέναν απλά όποιος έχει ΑΕΚτζήδικη συνείδηση θα το κάνει
Ρομαντικό αλλά ανέφικτο.
γιατί ανέφικτο? και επίσης θα ήθελα να διαβάσω τη γνώμη όσων έκαναν dislike
Καθόλου ανέφικτο δεν είναι. Φαντάσου να δηλώνεις ότι δεν θα πας γήπεδο με το διάρκειας σου. Η ΠΑΕ να πουλάει την θέση σου 30 ευρώ και η ΠΑΕ να σου κάνει έκπτωση 10 ευρώ στο επόμενο διάρκειας. Απλό εύκολο και αποδοτικό για όλους.
Τεχνικα παντως γινεται ευκολα, το εχει η Τοτεναμ αυτο το συστημα. Απλα το θεμα ειναι ποσοι θα ενημερωνουν...
αδερφέ και ένας να το δηλώνει κάθε εβδομάδα, πάλι κέρδος θα είναι....αλλά γιατί να μην ενημερώσω πχ εγω αν γνωρίζω ότι δε θα πάω? με χαλάει να πάρει εισητήριο ένας αδερφός και να βάλει εξτρα λεφτά η ΠΑΕ στο ταμείο?
όσοι έχετε την εφαρμογή My AEK στο κινητό σας, τσεκάρετε και θα δείτε ότι έχουν ενεργοποιηθεί τα διαρκείας και υπάρχει και η δυνατότητα αποστολής σε φίλο... έτσι να μπαίνουμε δυναμικά στην νέα εποχή!
Εχει ακομη ζουμι. Απο δω και περα θα υπαρξει μεγαλο κυμα. Να δουμε που θα βαλουν στοπ.
Δυστηχως η ευτυχως μας τα πηρε ολα τα λεφτα η ΠΑΕ και δε θα υπαρξει στηριξη στα υπολοιπα σωματεια. Κατι κερδιζεις κατι χανεις. Επικοινωνιακα το ξερατε. Στα Λιοσια θα εχει κοσμο σε καμια 10αρια ματς ολη τη χρονια. Μην εχετε απαιτησεις!
Krav21 όντως άδειες ήταν η κερκίδες στα άλλα αθλήματα, αλλά φαντάσου ότι και αυτοί οι λίγοι που έπαιρναν θα γίνουν ακόμα λιγότεροι. Με 250 ευρώ παίρναμε διάρκειας σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ, τώρα θες 400 τουλάχιστον μόνο για το ποδόσφαιρο...
aekarrwsteia Σορυ δεν καταλαβαινω που το πας. Τι θα πει θα ειναι ακομα λιγοτερα φετος? Ολοι αυτοι που θα θελανε να παρουν διαρκειας στο ποδοσφαιρο και τους φαινονται ακριβα και απλησιαστα, ας παρουν στα υπολοιπα αθλημα να τα γιγαντωσουν. ΑΕΚ ειμαστε παντου. Ειμαστε τοσοι πολλοι που δεν θα μπουμε με διαρκειας στην Αγια Σοφια που ευκολα μπορουμε να διαθεσουμε χαμηλοτερα ποσα για τα υπολοιπα αθληματα. Οι τιμες των διαρκειας του γηπεδου σας φταινε? Ελεος δηλαδη. Εδω βγαλαμε περυσι στο... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μπασκετ και ουτε 1200 δεν πιασαμε. Ποιος δουλευει ποιον. Οποιοι ειναι να παρουνε στα υπολοιπα αθληματα, θα παρουν. Το κανουν συνειδητα. Δεν περιμεναν να δουν τις τιμες στο ποδοσφαιρο. Μη βρισκετε μερικοι δικαιολογειες εκει που δεν υπαρχουν.
Partizanos21R Ναι καλα.... Γιατι πριν που ειχε φθηνα διαρκειας η ΠΑΕ, τα υπολοιπα τμηματα τιγκαραν στις εξεδρες και ειχαν και ολα τα διαρκειας τους πουλημενα.
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ!!!!!ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΕΜΙΖΟΥΜΕ ΟΥΤΕ.....!!!!!ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ ΚΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΣΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ!!!!!ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!!!
Αυτο το νουμερο ειναι χωρις της Original υποθετω. Γιατι αν μπεις στο site της ΠΑΕ και μετρησεις τις ελευθερες θεσεις καπου τοσα βγαινουν. Αλλα οι θυρες της Original ειναι χωρις ενημερωση.
Μαζί με τις Original φίλε το γράφει καθαρά. Επίσης στο site έχουν μείνει 5.000 από τις 19.000 περίπου που είχαν βγάλει. Οπότε 14.000 πες από εκεί και άλλες 4.000 από Original. Κάπως έτσι θα έχουν πάει.
Άρα δηλαδή έτσι όπως τα λες αδερφέ,η ΠΑΕ έχει βγάλει προς διάθεση 23 χιλιάδες διαρκείας.Γιατί όμως δεν βγήκε εξ αρχής να επικοινωνήσει,ότι θα διατεθούν προς πώληση 23 χιλιάδες και τα υπόλοιπα 7,5-8 θα είναι ελεύθερα εισιτήρια.Πάντως θεωρώ ότι 23 χιλιάδες διαρκείας,είναι εντάξει.Μακάρι να μείνουν εκεί ώστε να μείνουν ελεύθερα,γύρω στα 8 χιλιάδες απλά εισιτήρια ώστε να έχουμε και μεις την δυνατότητα,να δούμε την ομάδα μας.Εξάλλου και 8 χιλιάδες εισιτήρια να αφήσει ελεύθερα,είναι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ δεδομένο ότι θα εξαφανίζονται σε κάθε ματς και η ΠΑΕ δεν θα βγει χαμένη οικονομικά.
Άμα είναι να αφήσει η ΠΑΕ 3 και 4 χιλιάδες εισιτήρια ελεύθερα,καλύτερα να τα πουλήσει και αυτά. Σέβομαι όσους έχουν την δυνατότητα να αγοράσουν διαρκείας,αλλά η ΠΑΕ οφείλει να σεβαστεί και εμάς που δεν έχουμε την δυνατότητα να αγοράσουμε διαρκείας,αλλά όλα αυτά τα χρόνια πηγαίνουμε γήπεδο με απλό εισιτήριο.Γνώμη μου είναι να κάνουμε ότι κάνει ο ολυμπιακος,ο οποίος έχει μέγιστο αριθμό διαρκείας τις 21-22 χιλιάδες και αφήνει περίπου,10 χιλιάδες ελεύθερα εισιτήρια.Δεν το λέω για να... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ευλογήσω τα γένια του γαυρου,απλά η επιστροφή στην Νέα Φιλαδέλφεια είναι όνειρο για όλους μας και η ΠΑΕ,πρέπει να κάνει ότι μπορεί ώστε να το χαρούμε όλοι.(και όσοι δεν έχουμε δυνατότητα για διάρκειας και όσοι έχουν δυνατότητα για διάρκειας)
ΣΕΒΑΣΤΟ ΑΥΤΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΙΚΙΣΜΟΣ,,,ΑΚΡΙΒΑ ΤΑ ΑΠΛΑ ΕΙΣΤΗΡΙΑ ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΣΚΑΣΑΜΕ ...ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ 10 ΕΥΡΑ Κ 20 ΕΥΡΩ...ΤΕΛΕΙΩΣΑΝΕ ΑΥΤΑ...
εισαι οπαδος της ΑΕΚ εσυ; κ λες αυτο το πραγμα; εγω μπορεσα κ πηρα διαρκειας σε μενα κ σε δικα μου ατομα ομως ο θειος μου ή ο ξαδερφος μου απο το εξωτερικο οταν θα ερθει με εισιτηριο θα το πληρωσει ακριβα επειδη εγω χρυσοπληρωσα τα διαρκειας μου ή επειδη το θες εσυ; ΝΤΡΟΠΗ αυτο δεν ειναι ανθρωπινο
Σε χτύπησε η ζέστη με τα 40ρις τις δύο εβδομάδες δεν εξηγείται αλλιώς
Το διαρκείας βγαίνει στο περίπου με το απλό εισιτήριο
Αν δεν ξέρεις άστο..
Μπράβο Diegito πάνω απ'όλα είμαστε άνθρωποι.Mακάρι να μπορούσα να σου έβαζα 1924like.
Άλλο λέω.Δεν αναφέρομαι στις τιμές των απλών εισιτηρίων(εξάλλου από φέτος,το φθηνότερο θα κάνει 25-30)αλλά αναφέρομαι στον αριθμό των ελεύθερων εισιτηρίων που πρέπει να αφήσει η ΠΑΕ,έτσι ώστε να έχουμε την δυνατότητα όσοι δεν μπορούμε να πάρουμε διαρκείας,να πηγαίνουμε στο γήπεδο με απλά εισιτήρια.
Μπήκα για να γράψω το ίδιο σχόλιο και με κάλυψες αδερφέ...η ΑΕΚ έχει πολύ μεγάλο οπαδικο πυρήνα στην επαρχία και δεν γίνεται να δώσουμε 500-600 ευρώ για δύο αγώνες που θα μπορέσουμε να κατέβουμε σε μία σεζόν... δυστυχώς αν δεν βάλουν όριο,θα δούμε την ομάδα μετά από αρκετά χρόνια
Πολύ σωστά φίλε Oleg!Μακάρι η ΠΑΕ να αφήσει αρκετά ελεύθερα εισιτήρια,ώστε να εξυπηρετηθούν όλοι και εσείς στην επαρχία και μεις εδώ στην Αθήνα,που δεν μπορούμε να αγοράσουμε διαρκείας.
Κανενα απούλητο διαρκειας, ευχομαι 30.000 επι 650 Μ. Ο ισον 20 μυρια, θελω μπατζετ παιχταραδες
Δε θα περιμενουμε ποτε ο καθενας θα του καπνιζε να παει γήπεδο. Ας αφησουν οκ 200 θεσεις.
οσοι δεν πανε θα γκρινιαζουν για τις τιμες των εισιτηριων....εδω ειμαστε...για ΑΕΚ λεβαδεικος 30 ευρω στο πεταλο? 60 ευρω στο κεντρο? δλδ στα μεγαλα ματς ποσο? 40 στο πεταλο?
ασχετο αν ολοι εμεις εχουμε δωσει 350 -400-500
Αδερφέ το θέμα δεν είναι οι τιμές στα απλά εισιτήρια(οι οποίες θα είναι τσιμπημενες)το θέμα είναι να αφήσει η ΠΑΕ 8-10χιλ.ελεύθερα εισιτήρια ώστε να μπορούμε να πάμε στο γήπεδο.Γιατί αν η ΠΑΕ αφήσει 3-3,5χιλιάδες ελεύθερα εισιτήρια,τότε συγγνώμη αλλά θα κάνει το γήπεδο κλειστό club και το όνειρο να μπούμε όλοι στο ΝΑΟ,θα γίνει άπιαστο.
Καταρχάς είναι υποχρεωμένη η ΠΑΕ να αφήσει 1500 θέσεις χωρίς διαρκείας για το 5% των φιλοξενούμενων του χρόνου στην Ευρώπη. Και μετά δεν είναι σωστό να μην δώσεις την ευκαιρία σε κόσμο που για τον Α Β λόγω δεν μπορεί να αγοράσει διαρκείας να πάρουν ένα απλό εισιτήριο μέσα στην χρονιά...
Τι 200 θέσεις να αφήνουν ελεύθερες evo,τι είναι αυτά που λες;Το γήπεδο και η ΑΕΚ δεν είναι κλειστό club,είναι για όλους τους ΑΕΚτζήδες.Άρα με τα δεδομένα τα δικά σου,όσοι έχουν διαρκείας είναι πιο ΑΕΚ από εμάς που δεν έχουμε την δυνατότητα για διάρκειας,αλλά όλα τα προηγούμενα χρόνια κάναμε αρκετές θυσίες και αγοράζαμε απλά εισιτήρια,για δούμε 5-6 φορές την ομάδα μες στην χρονιά.
Για μενα προεχει η Γιγαντωση της ΑΕΚ. Με οτι αυτο συνεπάγεται.
Γιγάντωση με λουτσεσκου αγώνα δρόμου πέρυσι που έκανες κ εδώ κ στο ροζ σαιτ αχά τρολακια
Μπράβο βρε παιδιά!
Δυστυχώς δεν μπορώ διαρκείας όπως πολλοί φαντάζομαι. Μακάρι να κρατήσουν 3.000 θέσεις για εισιτήρια, και ας τα βάλουν αυτά στο Θεό. Ας είναι 70-100 ευρώ για μια καλή θέση εάν ή 50 κλκοντα στο πέταλο. Να προλάβουμε να πάμε αρκετοί 1-2 παιχνίδια τη σεζόν. Θέλουμε να πάμε μαζί και με μεγάλους ανθρώπους σε ηλικία, να μπούμε μια φορά μέσα μαζί, τόσα χρόνια περιμέναμε.
για αλλη μια φορα ο τιγρης είχε δικιο κ ανεβασε τιμες. Δε λεω, σιγουρα πιεστηκαμε ολοι μας αλλα δε μπορεισ να φτιαξεις ομαδα με ψεματα και εμεις θελουμε ομαδα σοβαρη. Λιγη πιστη στον ηγετη μας αδελφια, έχει έμπνευση
aekpathsia Στο καλό και να μην μας γράφεις δεν θα λείψεις και σε κανέναν. Άντε τώρα στη τρύπα σου.
Δεν γκρινιάζω, ελπίζω.
Εμείς κάναμε το χρέος μας.
Περιμένω ο πρόεδρος να μας σεβαστεί και φέρει ότι χρειάζεται.
Ο κόσμος αυτός αξίζει τα καλύτερα. Και θα τα ζήσουμε. Εκεί μέσα.
Το γήπεδο μας θα είναι πάντα κατάμεστο.
Όταν η ομάδα θα μπαίνει στο γήπεδο, 32.000 φίλαθλοι θα την στηρίζουν με πάθος.
Όταν θα σβήνουν οι προβολείς, θα τριγυρνάνε στις εξέδρες οι ψυχές αυτών που δεν πρόλαβαν.
Μαζί μεγαλώσαμε. Μαζί θα συνεχίσουμε ΑΕΚΑΡΑ. Μέχρι το τέλος.
Ναι μην ξεχάσουμε να δώσουμε 500αρα για να δούμε 20 παιχνίδια πρωταθλημα κύπελλο με τα καφενεία.
Aραξε στο καναπέ σου ως συνήθως κ Μέγκα για αντικειμενική ενημέρωση στα αθλητικά
Κ αύριο πρωταθλητή
Για την ΑΕΚ θα πάμε αδερφέ. Όχι για τα καφενεία ή την Ρεάλ. Κι ας είναι ακριβά δυστυχώς.
Δε σε ζορίζει κανείς φιλαράκι. Στο κάτω κάτω τράβα δες την Χάιφα που σ' αρέσει κιόλας
aekpathsia - Κουμαντο εσυ μονο στη τσεπη σου. Καταλαβες? Οποιος γουσταρει και μπορει, θα δωσει και 500 και παραπανω για την ΑΕΚ και το νεο γηπεδο της. Εσυ αν εχεις θεμα τραβα παρε τα "φθηνα" του γαυρου. Με τετοια νοοτροπια για εκει εισαι.
Σου ζήτησε κανένας να πάρεις διαρκείας? Άντε στο λαγούμι σου τώρα
Παιδιά είναι πολλοί, όπως εγώ, που πήραμε διαρκείας αλλά δεν θα μπορούμε να πάμε σε αρκετούς αγώνες λόγω δουλειάς. Οπότε θα βρούμε μια φόρμουλα για αυτούς τους αγώνες να τα δίνουμε τα διαρκείας, είτε με ένα μικρό αντίτιμο είτε δωρεάν, σε φιλάθλους που δεν θα προλάβουν να βρουν εισιτήρια.
Λογικό είναι όταν είσαι από εδώ και από εκεί σε ξένα αφιλόξενα σπίτια 19 ολόκληρα χρόνια..
Μακάρι να είναι έτοιμο το γήπεδο μας όπως το θέλει και ο Πρόεδρος! στης 28 Αυγούστου..
Εάν γνωρίζει κάποιος σοβαρά ας μου απαντήσει..... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Θα υπάρχουν απλά εισιτήρια;;; και εάν ναι πόσα;;;; γιατί το γήπεδο μας θα χωράει 31,000
Κατω από 25000 χιλιάδες είναι αποτυχία
1991 πήρα το πρώτο διάρκειας
Με δύο χρόνια για διάφορα προβλήματα μου δεν μπόρεσα να πάρω από το 21 πάλι
Και τώρα από τα πρώτα εισητηρια
20 χρόνια και πλέον με ν Σμύρνη με λεωφορω... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Ν
Με Λιόσια πάντα
Εμπρός της ΑΕΚ ο λαος
Είναι πολύ καλό αυτό για την ομάδα ειδικά μέρα από τόσα χρόνια.... δυστυχώς λόγο οικονομικών και επειδή είμαι από Κρήτη δεν μπορώ να έχω ένα διαρκείας....αλλά θα τραβήξω μεγάλο ζόρι για να βρω μάλλον ένα εισιτήριο για να δω κάποια στιγμή την ομάδα
Καθόλου ζόρι δεν θα τραβήξεις αδερφέ... Θα βρείς έναν συνοπαδό από Κρήτη θα πάρεις το διαρκείας του σε ένα ματς που δεν θα μπορεί να πάει και θα έρθεις.. ΚΑΡΤΑ ΦΙΛΟΥ να βγάλεις...
ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΟΛΟΙ ΘΑ ΜΠΟΥΜΕ μην ανησυχείς
Του το έγραψα πιο πάνω του ζήτησα τηλ
Καλά έκανες... Δεν το είδα το μνμ σου γιατί το έστειλα πριν από εσένα...
Βρήκες ήδη κάποιον Φάνη και σίγουρα θα βρεις και άλλους.. Η Κρήτη είναι γεμάτο ΑΕΚτσήδες
Στείλε μου όταν θέλεις να πηγαίνει ς
Αν δεν ανεβαίνω να σου δίνω το διάρκειας η να πηγαίνουμε μαζί έχω τον τρόπο
Στείλε τηλ
οποτε λογικα παμε για 25.000 ???? απιστευτο
Όποιος προλάβει......πρόλαβε. Sold out η Αγιά Σοφιά μόνο με τα διαρκείας.
18.000* 500€ Μ.Ο έχουν μπει 9 εκατομμύρια στα ταμεία
Αν κ εγώ πιστεύω θα ναι πάνω από 10 εκατομμύρια μέχρι στιγμής
Αντικειμενικά πιστεύω τα διάρκειας θα έχουν έσοδα 13 εκ ευρώ για πλάκα
Για αυτό κάνουμε ακριβές μεταγραφές
Χολή ρε μεγάλε ακόμη και τώρα; Ντροπή.
αλλα ανταλλων καταλαβες...οτι να ναι..ΤΙΓΚΑ ΑΕΚ ΜΟΝΟ
Αδερφέ, πιστεύω ότι ακόμα έχω αντίληψη του τι διαβάζω. Έτσι όπως σερβίρεις το κείμενο ερμηνεύεται ποικιλοτρόπως. Η τελευταία παράγραφος είναι τοξική έτσι όπως την γράφεις. Ίσως να θέλει μια διόρθωση στη σύνταξη.
αν εννοεις εμενα εξηγησε μου γιατι βγαζω χολη; Δεν μπορουν να παρουν ολοι διαρκειας, οσοι ζουμε εκτος αθηνας κ εχουμε οκ, θα πηγαινουμε οποτε θελουμε ή θα δινουμε σε καποιον δικο μας! εστω οτι εχουμε 27.000 ποιοι θα πρωτοπανε γηπεδο; θα γινεται σφαγη για 3000-4000 εισιτήρια
ωχ παμε για κλειστο κλαμπ...
Οποιος προλάβει, τον κύριο είδε από αύριο