Την απόφαση - μονόδρομο πήρε ο Δημήτρης Μελισσανίδης και ο Αργύρης Γιαννίκης αποτελεί παρελθόν για την ΑΕΚ. Ο ηγέτης της ΑΕΚ αφού εξάντλησε χθες σε όλη την διάρκεια της μέρας αλλά και σηνερα το πρωί όλες τις πιθανότητες για κάποια λύση όχι εκ των έσω αλλά με προοπτική αυστηρά μέχρι το τέλος της σεζόν χωρίς αποτέλεσμα προχώρησε στην μόνη λύση που μπορεί να δωθεί την δεδομένη χρονική στιγμή. Η ΑΕΚ απομακρύνει τον Αργυρή Γιαννίκη και συνεχίζει με υπηρεσιακό τον Σωκράτη Οφρυδόπουλο. Είναι ευτυχής συγκυρία που η ΑΕΚ αυτή την φορά έχει έναν κανονικό προπονητή στην δεύτερη ομάδα της που μπορεί άμεσα να πιάσει δουλειά και να κατεβάσει αξιοπρεπώς την ομάδα στα επόμενα ματς. Ο Οφρυδόπουλος θα κάνει την προπόνηση στις 5μ.μ. και δίπλα του θα έχει τον Ηλία Κυριακίδη. Οσον αφορά την ΑΕΚ Β δεν υπάρχει κάτι επίσημο ωστόσο το πιο πιθανό είναι να συνεχίσουν οι Παναγιώταρας - Παυλής. Στον Γιαννίκη ανακοινωθηκε το τέλος του από την ΑΕΚ λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι στα γραφεία της ΠΑΕ, όπου και αποχώρησε.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΑΕΚ αναφέρει:
Η ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας της με τον Αργύρη Γιαννίκη, τον ευχαριστεί για τους πέντε μήνες στην τεχνική ηγεσία της ομάδας μας και εύχεται στον Έλληνα προπονητή κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του.
Χρέη υπηρεσιακού τεχνικού της ομάδας μας αναλαμβάνει ο μέχρι σήμερα προπονητής της ΑΕΚ Β, Σωκράτης Οφρυδόπουλος, με συνεργάτη του τον Ηλία Κυριακίδη.
Να σημειωθεί πως στην πρώτη ομάδα παραμένει το υπάρχον τεχνικό τιμ εκτος φυσικά του Γιαννίκη και του βοηθού του, Τζίνο Λετιέρι.
Novibet ΕΠΑΘΑ με Super Προσφορά* Γνωριμίας* 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
SEAJETS Ταξιδεύουμε μαζί με το μεγαλύτερο στόλο ταχύπλοων παγκοσμίως σε 50 προορισμούς του Αιγαίου!
Φταιει ο καθε προπονητης οταν παιχτες δεν μπορουν να βαλουν γκολ ποσα χαθηκαν με οφη βολο παναιτωλικο παο δοκαρια αλλα επεσε και αυτος στην παγιδα τις κλικας εμεις πρεπει να παιζουμε ο Μελ τι κανει για αυτο!!!!!!!!
Πωπω. Θυμάμαι όταν είχα ρωτήσει όταν ήρθε ο Αργύρης «τι φάση; Ποιος είναι αυτός και τι του βρίσκετε και μαυρίστηκα στα dislikes και 3 μήνες μετά έφυγε και αυτός με τους πάντες δυσαρεστημένους από τις επιλογές του
Μαυριστε με πάλι για να βγω σωστός γιατί αύριο θα κερδίσουμε εύκολα με 3 ή 4-0
Γιαννικη σε πίστεψα, αλλα 5 μηνες δεν είδαμε καμια βελτίωση και κατι απο ΑΕΚ ρε φιλε!!!
Σίγουρα θελει και τυχη, αλλα η συγκυρια δε σου έκλεισε το ματι....
Οποιος και να ερθει, η ομαδα θελει αλλαγες σε ολα και να ερθουν 4-5 παικτες επιπεδου Αμραμπατ.
Ολα τα αλλα θα είναι ημίμετρα!!!
Πογιέτ, ανέλαβε Οκτώβρη, 3η και κατάκτηση κυπέλλου με αρθο,Κολοβέτσιο,Αραβίδη κοκ
Χιμένεθ, ανέλαβε Γενάρη, 2η και τελικό κυπέλλου με την κλοπή του Βόλου αφού έχουμε πετάξει έξω τον γαύρο
Καρέρα, ανέλαβε Δεκέμβρη, 3η και τελικό κυπέλλου μετά την λαίλαπα καρντόσο
Σύμφωνοι, για το χάλι της ΑΕΚ δεν ευθύνεται ο Γιαννίκης, αλλά παρέλαβε μια ομάδα στο -2 απο τον... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Ολυμπιακό και την έφτασε στο -20 και στο +3 απο τον βαζελο του Αλαφούζου, χάνοντας απο αστείες ομάδες μέσα στο ΟΑΚΑ. Ήταν λάθος επιλογή απο την αρχή, αλλά όχι να στηρίζουμε και ανθρώπους που δεν έχουν επιδείξει τίποτα απολύτως για να μην λέμε ότι αλλάξαμε πάλι προπονητή. Θυμηθείτε και ο γαύρος πόσους προπονητές αλλαξε μέχρι να βρει τον μαρτινς.
επίσης ο Άρθο που χλευάζεις έκανε μεγάλη εμφάνιση στον τελικό ..
Να σου θυμίσω ότι το κύπελλο το κέρδισε ο τεράστιος Στέλιος Μανωλάς κι όχι ο Πογιέτ ,για να ξέρουμε τι λέμε κι επίσης μας διαβάζουν και παιδιά ..μην παραπληροφορείτε τον κόσμο με ότι σας κατέβει ..
Ο Μανωλάς ήρθε στο ξενοδοχείο παραμονές ημιτελικού με ατρόμητο αδερφέ. Αν πιστεύεις ότι αυτός ευθύνεται για το κύπελλο τι να πω… ας μας πει ο Βρέντζος…
Ναι σε αυτόν πιστώνεται κι όχι στον Πογιέτ που παραμονές του τελικού μας είπε ότι δεν θα ανανεώσει ..
γι αυτό έγινε κι ότι έγινε και γι αυτό στο τέλος του τελικού τον σηκώνανε στα χέρια οι παίκτες ...
Γιατί τους ενέπνευσε ..γιατί είναι αυτός που είναι ..
κι είμαι σίγουρος ότι δεν τον έχεις ζήσει σαν παίκτη ..
Εγω ενα θα πω οσους προπονητες κι να φερουμε δε θα αλλαξει κατι αμα δε υπαρχει υπομονη δε γινεται τιποτα ακομα και να ριξει καμποσα λεφτα ο τιγρης αυτο εχω να πω οποιος καταλαβε το νοημα αυτο που λεω καταλαβε.
Να μην ξεχάσουμε να τον ευχαριστήσουμε για τις επιτυχίες και το έργο που έκανε.Ας ξεκινήσουμε από τώρα να ψάχνουμε για προπονητή μήπως και προλάβει την προετοιμασία του καλοκαιριού
Ακόμα ένας άχρηστος κόουτς, τι διάολο ρε, όλοι άχρηστοι είναι, η μήπως άχρηστοι είναι αυτοί που τους επιλέγουν, η αυτοί που δεν τους αφήνουν να δουλέψουν. Έλεος πια, κουραστηκανε ρεεεε
Τι έγινε τώρα? Ο προπονηταρας της γερμανικής σχολής, ο πολλά υποσχομενος είναι τελικά άχρηστος???Τεράστια ευθύνη ρίχνω στους δημοσιογράφους που κάνουν την τρίχα τριχιά, αβανταροντας αποφάσεις των προέδρων τους, έχω πολλά παραδείγματα, αφήστε... Παίζουν όλοι στην πλάτη της καημένης της ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ!!!!
Κι επειδή έχει πετύχει όλες τις προηγούμενες φορές, πάμε ξανά! Στα πρότυπα των μεγάλων ευρωπαϊκών clubs, βλέπουμε και κρίνουμε προπονητές σε 3-4 μήνες. Αποδεδειγμένα είναι λίγοι, γιατί μέσα σ' αυτό το εύλογο διάστημα, δεν καταφέρνουν να πετύχουν τους στόχους που το μεγαλείο της ομάδας επιβάλει. Σιγά την Manchester United, που περιμένανε σαν μ@!@κ3$ τον άσχρο τον Alex Ferguson 6-7 χρόνια για να πάρει πρωτάθλημα και τους καραγκιόζηδες της Liverpool που περιμένανε 4 χρόνια να καταλάβει που ήρθε ο Klopp! Τα δικά μας... ΣΥΝΕΧΕΙΑ αθλητικά projects είναι άμεσης απόδοσης. Οι ξένοι απλά είναι κορόϊδα και κάνουν υπομονή. Κι από μπάλλα.... μυρωδιάδες! Προσωπικά, ήταν η πρώτη φορά από τον καιρό που έφυγε ο Δέλλας που είδα την ομάδα να προσπαθεί να παίξει κάτι συγκεκριμένο. Το μοναδικό που καταλογίζω στον Γιαννίκη είναι ότι δεν κατάλαβε πόσο ελλειπές είναι το υλικό του γι' αυτό που προσπάθησε να παίξει. Αυτό όμως δεν είναι δικό του πρόβλημα. Θα μπορούσε να γίνει του χρόνου.
Ότι να ναι λες φίλε,ποιο ήταν το συγκεκριμένο που είδες να παίζει η ομάδα ? Να παίζει τον βαζελο με την άμυνα στη σέντρα που ήταν ότι ακριβώς ήθελε ο προπονητής του βαζελου ? Να παίζει στη κόντρα για να εκμεταλλευτεί την ποιότητα στα εξτρέμ κ στην επίθεση με την άμυνα στη σέντρα ? Να βάζει γκολ με τον Οφη,τον Παναιτωλικό,τον Βόλο κ να γυρίζει πίσω να κρατήσει το γκολ και φυσικά να το τρώει και όταν πηγαίνει στη Λεωφόρο,αντί να κοιτάει να παίξει εκεί πίσω και να βγαίνει αυτή στη κόντρα ώστε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ να εκμεταλλευτεί τα αδύνατα σημεία του βαζελου ,όπως έχουν κάνει όλες οι ομάδες που τον κέρδισαν ,να κάνει το αντίθετο ? Αυτό είναι τακτική και ανάγνωση του αντιπάλου ? Πλάκα μας κάνετε ? Τι πάει να πει "δεν κατάλαβε πόσο ελειπες ρόστερ είχε" , πόσους μήνες δηλαδή ήθελε για να το καταλάβει και γιατί δεν ΑΠΑΙΤΗΣΕ να ενισχυθεί αυτό το "ελλειπείς υλικό" ? Ο Παναιτωλικός δηλαδή έχει καλύτερο ρόστερ κ κέρδισε τον βαζελο ? Έχει καλύτερο ρόστερ όπως κ ο οφη και ο Βόλος και μας κέρδισαν ή απλά είχαν ΚΑΝΟΝΙΚΟΎΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ που είχαν διαβάσει τον αντίπαλο κ τον χτύπησαν στα αδύνατα σημεία του και φυσικά δεν κοιταγαν σαν χάνοι το παιχνίδι και με τις αλλαγές τους βοηθούσαν την ομάδα τους,την ίδια στιγμή που ο πρώην προπονητής μας με τις αλλαγές του έκανε άνω κάτω την ομάδα του ? Ορίστε τώρα είναι ελεύθερος κι ωραίος για να δούμε, μπορεί να αναλάβει καμία μεγάλη ομάδα που θα έχει δει την ποιότητα του σωστά ? Τι όχι ,αφού το υλικό της ΑΕΚ φταίει,αυτός όχι..Ο Χατζησαφι μόνος του ήταν στη σέντρα κι άφηνε πίσω του τον Παλασιος να έχει αλάνα μπροστά του ,όχι ,δεν ήταν τακτική του Γιαννικη.. Έλεος πια 5 μήνες προπονητής κι ούτε ένα θετικό στοιχείο δεν υπήρχε σε κανέναν τομέα κι ακόμα λέτε ότι έπρεπε να μείνει?
Να σου εξηγήσω λοιπον φίλε μου τι εννοώ. Ο Γιαννίκης, άσχετα με το πως του βγήκαν τα παιχνίδια παίζει gegenpressen ή ελληνιστί πίεση ψηλά. Είναι αυτό το αντιποδοσφαιρικό σύστημα που παίζουν κάτι μικρές ομάδες στην Αγγλία και τη Γερμανία κυρίως. Δεν ξέρω πόσα παιχνίδια της Liverpool έχεις δεί, ίσως όμως έχεις
παρατηρήσει ότι το παιχνίδι γίνεται κυρίως από τα πλάγια μπακ που στη τοποθέτηση είναι συνήθως... ΣΥΝΕΧΕΙΑ δίπλα στα εξτρεμ και σίγουρα μπροστά από τα χαφ. Τα χαφ μένουν πιο πίσω για να καλύψουν, να κόψουν και να μοιράσουν μπάλα μετά το κλέψιμο. Αυτό προσπαθούσε να παίξει ο Γιαννίκης, κι όσες φορές έπιασε ήταν πολύ όμορφο. Όταν δεν πιάνει (συμβαίνει και στη Liverpool, θυμήσου την 7άρα από την Aston Villa και τις 6 συνεχείς ήττες πέρσι), την τρως άσχημα. Το στυλ αυτό έχει προϋποθέσεις. Πρέπει α) τα χαφ σου να μπορούν να κόψουν, β) όταν κόβουν να κρατάνε ή να πασάρουν σωστά τη μπάλα, γ) η επίθεσή σου να σκοράρει, δ) να έχεις σεντερ μπακ θηρία και ε) να έχεις τρομερή φυσική κατάσταση. Στην ΑΕΚ α) τα χαφ δεν κόβουν ούτε με βαλέ και είναι φυσικό γιατί δεν πάνε προς την μπάλλα αλλά κινούνται στην πορεία που κινείται κι αυτή, β) πλην Μάνταλου κανείς άλλος δεν κρατάει μπάλλα, για τις πάσσες ας μην το συζητήσουμε, γ) η υπερποιοτική μας επίθεση σκοράρει με ρυθμό απονομής συντάξεων του ΕΦΚΑ, δ)τα σέντερ μπακ μας είναι για τα πανηγύρια και η προσπάθειά του να "βγάλει" τον φανερά ανέτοιμο αν όχι ανεπαρκή Μήτογλου για να καλύψει την τεράστια τρύπα ονόματι Βράνιες δεν ευοδώθηκε και ε) δεν νομίζω ότι ασχολήθηκε κανείς με την φυσική κατάσταση των παικτών μας στην προετοιμασία, υπάρχουν σαφή δείγματα επ' αυτού. Ο Γιαννίκης, επειδή αυτά τα έβλεπε, προσπάθησε να κάνει σκορδαλιά με κρεμμύδια. Ναι μεν αυτό αλλά για δεκάλεπτα γιατί αλλιώς ημίχρονο δεν βγαίνει. Αν βάλουμε γκολ να το κρατήσουμε γιατί η άμυνα δεν βαστάει. Συν τοις άλλοις ήταν και άτυχος. Με τους γαύρους τρώμε γκολ με τη σέντρα με σουτ που πιάνει μιά στις 30. Τρώει δεύτερο κόντρα στη ροή του αγώνα (λόγω μεσοαμυντικής ανεπάρκειας) και πάνω που η ομάδα πάει να ανακάμψει τρώει το πιό γελοίο γκόλ που έχει μπεί στο φετινο πρωτάθλημα από έναν από τους καλύτερους παίκτες του. Με τον ΠΑΟΚ τρώει 2 γκολ στις καθυστερήσεις ενώ δεν έχει καν κινδυνέψει σε 180' αγώνα, και με τον βάζελο, τρώει 3 γκολ στις τρείς πρώτες επιθέσεις, κατ΄εμέ όχι γιατί έχει στήσει λάθος την ομάδα, αλλά γιατί ο Ρότα είναι ανώριμος, ο "πολύπειρος" Τζαβέλας "ξεχασε" να κάνει φάουλ στη σέντρα, κι ο βράνιες χάνει το παίκτη του στη μικρή περιοχή σε σέντρα της πλάκας. Και να μην ξεχνάμε ότι Ιωαννίδης και Αλεξανδρόπουλος φαίνονταν σαν να παίζουνε μεγάλοι με τα τσικό στα μαρκαρίσματα των χαφ της ΑΕΚ. Φυσικά οι παντογνώστες εκπρόσωποι του τύπου απέδωσαν τα ατομικά χάλια στο στήσιμο της ομάδας και σχόλασε ο γάμος. Το περίεργο είναι ότι με την ίδια ακριβώς τακτική και διάθεση έπαιξε η ομάδα και στη Τούμπα και στο Καραϊσκάκης και έλαβε θετικά σχόλια. Το θέμα είναι ότι επειδή εκεί η ποιότητα των αντιπάλων ήταν ανώτερη του βάζελου, δεν βγαίναμε τόσο ψηλά γιατί δεν κερδίζαμε τόσες πολλές μπάλλες. Αν θέλεις, εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος, δες λίγο αυτά τα παιχνίδια και πες μου που κάνω λάθος.Νομίζω ότι καλά τεκμηρίωσα για "ότι να ναι¨.
Γατάκια. Νομίζατε εσείς ότι η ΑΕΚ Β θα λειτουργεί μόνο ως φυτώριο παιχτών; Γελιέστε.
Ποιος παιχτης θα παρει στα σοβαρα προπονητες τετοιου επιπεδου μη γελιομαστε...Οταν ο επικεφαλης προπονητης δεν εμπνευει αυτον που θα προπονήσει γιατι δεν εχει να του μαθει κάτι περισσότερο τι ψαχνεται...
ειμαστε σε επαγγελαμτικο πρωταθλημα και εχουμε ερασιτεχνες ανθρωπους σε όλες τις θεσεις στο ποδοσφαιρικο τμημα πως να παμε μπροστα?? Τι γνωσεις και θεωρια εχει να διδάξει στον Γκαρσια ,... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Τσουμπερ, Αραουχο ο νεος προπονητης αληθεια??
Την έννοια υπηρεσιακός προπονητής τη γνωρίζεις ? Αν όχι υπάρχει και το γκουγκλ, εκτός αν έχεις διαβάσει κάπου ότι ο Οφρυδοπουλος είναι ο επόμενος προπονητής της ΑΕΚ κ για την επόμενη σεζόν,οπότε δείξε μου που να τα χωσω και γω μαζί σου.. Έλεος δηλαδή με την ανθρωποφαγία σας.. Μήπως έπρεπε να συνεχίσει ο Γιαννικης για να γίνει Κούγκι τη Τετάρτη στο γήπεδο ή ούτε αυτό το έχετε πάρει χαμπάρι τι θα συνέβαινε τη Τετάρτη ? Κι αυτός ο κίνδυνος να μην υπήρχε πάντως,ακόμα και χωρίς... ΣΥΝΕΧΕΙΑ αυτόν τον προπονητή, λιγότερα λάθη θα έκαναν στην τακτική κ στο στήσιμο της ομάδας αν κατέβαιναν χωρίς τον Γιαννικη.. Εκτός αν ακόμη πιστεύεις ότι φταίνε όλοι οι υπόλοιποι εκτός από τον πρώην προπονητή.
Ενω ο Γιαννίκης δίδασκε συνέχεια ε; Και ο Καρντόζοφίλε τα ίδια έλεγε. Ας διδλαξουν σε πανεπιστήμιο. Η μπάλα ΔΕΝ είναι πυρηνική φυσική. Απλά πράγματα είναι που δυστυχώς ο Γιαννίκης ΔΕΝ τα έκανε ΠΟΤΕ!
Ηξερα εγω , γιαυτο ηθελα τον γυφτο απο το βουκουρεστι στο παγκο της ΑΕΚ το καλοκαιρι , για να ζησω μια χρονια εστω ηρεμος. Τα ιδια και ο Τιγρης.
Ο γύφτος είναι 2ος με 13 πόντους μακριά καί ταρίφα τουλάχιστον ένα πέναλτυ υπέρ σε κάθε αγωνιστική, άδικα προκρίθηκε στα ημιτελικά τού κυπέλλου καί αν δεν υπήρχε ο σεβασμός λόγο τής προηγούμενης θητείας θά είχε απολυθεί από τά Χριστούγεννα.
Επιτέλους ...ΑΜΗΝ´....
Νταξει πλακα μας κάνετε....
Teams managed
2014 Alimos
2015 Lamia (assistant)
2015–2016 Atromitos (youth)... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
2016–2019 Panachaiki
2019 Doxa Drama
2019–2020 Atromitos (youth)
2020 Panachaiki
2021 Levadiakos (caretaker)
2021– AEK Athens B
Έχεις δίκιο, έπρεπε να κλείσει τον Μπιελσα για 12 εμφανίσεις.. Είναι τόσο δύσκολο να καταλάβεις τι εστί υπηρεσιακός προπονητής ή θα έπρεπε η ΑΕΚ να συνεχίσει με τον Γιαννικη με κίνδυνο την Τετάρτη να είχαμε ντεζαβου της βραδιάς με τον Πανθρακικό ? Είσαι όπως γράφεις και ορίτζιναλ,τι λες αν στραβωνε το ματς της Τετάρτης θα είχαμε ντου και από τα δύο πέταλα ναι ή όχι εκτός αν γράφεις απλά ένα ψευδώνυμο αλλά δεν έχεις καμία επαφή με ότι συμβαίνει στο γήπεδο κ τι συναισθήματα υπάρχουν... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ακόμα και σε ανθρώπους που δεν έχουν καμία σχέση με το οργανωμένο κίνημα,την ορίτζιναλ,την 21 ,τους πειρατές..Εδώ στην 15 έπεφτε ξύλο γιατί κάποιοι ήθελαν με το τσαμπουκα τους να βάλουν το πανό εκεί που εμπόδιζε τους άλλους να δουν τον αγώνα, φαντάσου τώρα τι θα κάνανε..Οπότε χαλάρωσε,δεν πήρε τον Σωκράτη για να αντικαταστήσει τον Γιαννικη,οπότε άτοπο να ασχολείσαι με την έως τώρα καριέρα του ως κοουτς.
Fotakos69 Δεν ξέρω ποιον επρεπε να κλεισει, πληρώνει αλλον για να του πει ποιον να κλεισει..Δηλαδή πιστευεις πως αν στραβωσει το ματς την τεταρτη οπως λες με ορφυδόπουλο δεν θα έχουμε ντου και θα είχαμε με γιαννικη; ¨Οταν η Original μιλούσε για ιωνικους δεν είχαμε καν προπονητη τον Γιαννικη...Εδω μας λένε οτι παιζει να μην βγουμε ευρωπη...δηλαδή εσυ πιστευεις οτι στα 10 ντερμπι που μενουν ο ορφυδοπουλος με την πειρα που διαθετει ειναι ο καταλληλοτερος για να ανταπεξελθει σε αυτη την... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πιεση γιατι εμενα μου φαινεται για ακομα ενα στοιχημα που θα παρακαλαμε να μας βγει και ευχομαι να βγει γιατι αλλιως η πικρα θα ειναι πολυ μεγάλη και η ομαδα θα μικρύνει περισσοτερο... εγω περιμενα κατι καλυτερο απο τον Σωκράτη και θα ήρεμησω μονο όταν εξασφαλίσουμε το ευρωπαικο εισητήριο...
Δεν κατάλαβα. Επειδή αγαπάμε την ομάδα μας, επειδή πληρώνουμε 200 ευρώ τον χρόνο, επειδή ταξιδεύουμε για το χόμπι και την αγάπη μας θα κάνουμε ντου, θα σπάσουμε και θα καταστρέψουμε; Κάναμε το ίδιο, όταν ο πατέρας μας ήταν αυστηρός, όταν ο καθηγητής δεν έκανε μάθημα, όταν ο εκπαιδευτής στο Στρατό δεν ήταν όπως τον θέλαμε, όταν το αφεντικό μας είναι αυστηρό, όταν τα παιδιά μας δεν υπακούν και η γυναίκα μας κάνει λάθη; Από που αυτό το δικαίωμα; Όποιος δεν αντέχει την αποτυχία, αποτραβιέται... ΣΥΝΕΧΕΙΑ ηρεμεί και δεν δίνει σημασία. Δηλαδή με το ντου θα συμμορφώνονταν οι παίκτες και θα γίνονταν Ρονάλτο, ο προπονητής Μπιέλσα και ο πρόεδρος Αμπράμοβιτς; Σαν 65αρης σας συμβουλεύω να ηρεμήσετε, να χαρείτε την μαγεία του ποδοσφαίρου και να ασχοληθείτε με πιο σοβαρά πράγματα στη ζωή. Και στο τέλος - τέλος κάποιοι ταξιδεύουμε 1200 χλμ θα μας κόψετε και την αγάπη μας;
Όχι φίλε δεν θα έχουμε αλλά κι αν ακόμα υπάρξει κάτι ,που φυσικά εύχομαι να μην υπάρξει κ να βγάλουν πλέον αντίδραση οι παίχτες που είναι το λογικό, φαντάσου να υπήρχε στο πάγκο ο Γιαννικης.. Επίσης δεν ξέρω αν ήσουν μέσα στο ματς με τα Γιάννενα, επειδή εγώ ήμουν,επικαλουμαι κ την μαρτυρία των υπολοίπων,όταν ακούστηκε στις 11δες το όνομα του προπονητή υπήρχε όχι καν χειροκρότημα αλλά μέχρι κ κάποια χαλαρά ου.. Υπήρχε ένας τεράστιος εκνευρισμός τόσο μέσα στο γήπεδο,θα είδες φαντάζομαι τι... ΣΥΝΕΧΕΙΑ έγινε με Βρανιες Αμπρα,όσο κ στις εξέδρες..Εσένα πως θα σου φαινόταν να ξεκινήσει το ματς με μπαοκ και όλο το γήπεδο να γιουχαρει τον προπονητή της ΑΕΚ γιατί αυτό θα γινόταν ? Έπρεπε να γίνει η κίνηση με τον Γιαννικη να εκτονωθεί κάπως η κατάσταση, είναι προφανές όμως κι αν σκεφτείς χωρίς συναίσθημα θα το καταλάβεις,ότι δεν θα μπορούσε κανείς προπονητής με βιογραφικό που εσύ θα ήθελες να αναλάβει την τρίτη την ΑΕΚ για να παίξει την Τετάρτη με τον παοκ με αυτές τις συνθήκες και να βάλει το κεφάλι του στο ντορβά για 12 ματς κ μετά να φύγει να έρθει άλλος.Πες πχ ότι ήσουν Δελλας με καλύτερο βιογραφικό από του Οφρυδοπουλου ή Μάντζιος που έγραφαν,εσύ θα ερχόσουν έτσι στην ΑΕΚ ? Αναγκαία λύση λοιπόν ο υπηρεσιακός και τώρα έχουν το χρόνο να ψάξουν πρώτα για τεχνικό διευθυντή,δεν θα κουραστω να το γράφω γιατί δεν πρέπει να πληρώσει το μάρμαρο μόνο ο Γιαννικης κ μετά να ψάξει το προπονητή που όλοι θέλουμε και που δεν θα είναι ένα ακόμη στοίχημα.
Αδερφέ υπηρεσιακός για το αυριανό ματς είναι ο άνθρωπος, μην τρελαίνεσαι
Φίλε Φοίνικα από όσα διαβάζουμε θα είνα ως τέλος της χρονιάς ! δεν θα είχα άλλωστε κανένα νόημα μόνο και μόνο για 1 ματς
Αδερφέ το 'χω ξεπεράσει το τρελαίνομαι... εχω αρρωστήσει...
Τι παίρνεται;
Αν παίξει την μισή μπάλα που παίζει η ΑΕΚ Β, θα αναθεωρήσεις.
Έχουμε κάψει αξιολογους ανθρώπους, με σειρά προτεραιότητας Δέλλας - Ουζουνίδης - Γιαννικης
Κανένας απ' αυτούς τους 3 δεν είναι αξιόλογος...
Γιατι το λες αυτό; Σαν άνθρωποι είναι αξιόλογοι όλοι.
Σαν προπονητές είναι άλλη συζήτηση άσχετη με όσα λέει ο φίλος.
Πειτε με τρελο. Φορτώστε με dislike. Αλλα πιστεύω με οφυδροπουλο θα συνεχίσουμε.. Και θα τα παει καλυτερα απ ολους τα τελευταία χρόνια. Θυμηθείτε το σχόλιο μου.
Ο Γιαννίκης κυρίως δεν άντεξε την πίεση του να είσαι ο προπονητής μιας μεγάλης ομάδας, που βρίσκεται όμως σε τρικυμία. Αρχικά είχε ψαρώσει με τους Τσούμπερ και Αμραμπαντ και έκανε διαρκώς αλλαγή τον Λιβάι. Μετά ψάρωσε από το κράξιμο του ΑΕΚτσήδικου τύπου, επειδή κέρδισε παίζωντας αμυντικά τους Άρη και Παο και το άλλαξε, έχασε έτσι 3 ματς που προηγήθηκε στο σκορ και μάλιστα έντος έδρας με μικρούς. Μετά οι ΑΕΚΤσήδες δημοσιογράφοι σχεδόν του επέβαλαν τον Αμραμπαντ πίσω από τον... ΣΥΝΕΧΕΙΑ σέντερ φορ, σύστημα που μόνο όταν παίζεις φουλ άμυνα μπορεί να βγει (πχ Καραϊσκάκη) και ενώ είδε ότι γκολ με τα Γιάννενα έβαλε μόλις μπήκε ο Μάνταλος, πήγε με τον Παο και έκανε διπλό λάθος. Και ψηλά έπαιξε και τον Μάνταλο είχε εκτός, κυρίως το πρώτο βέβαια. Αν προσθέσει σε αυτά και τα σταθερά εχθρικά έως ύποπτα σφυρίγματα, σε όλα τα ματς μας, έχεις τον επίλογο. Ο Ρότα που προσπάθησε να αναδείξει, έβαλε το τελευταίο καρφί στο "φέρετρο" του, όταν παίζεις τα λεφτά σου σε άτομο με 0 μυαλό αυτά παθαίνεις. Αυτό που ήθελε να παίξει ο Γιαννίκης, με πρέσιγκ που να ξεκινά απο την αντίπαλη μεγάλη περιοχή, θέλει χρόνο και παίκτες με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά για να βγει. Αν πχ είχε τους Σισέ-Μπα, που είναι γρήγοροι και τον Καμαρά αμυντικό χαφ, θα μπορουσε να βγει. Από τους υπάρχοντες στόπερ της ΑΕΚ, οι πιο γρήγοροι είναι ο Βράνιες και ο Σβάρνας που έχει άλλα θέματα. Οπότε το να παίξεις ψηλά, την στιγμή που δεν έχεις και το πολύ μεγάλο 6αρι, ισοδυναμεί με αυτοκτονία, εκτός αν ο αντίπαλος είναι πολύ κατώτερος. Δεν είμαι σίγουρος οτι δεν έπρεπε να μείνει και με τον παοκ, από τον οποίο αποκλείστηκε για το βαρ βρήσκε τρόπο να μας ακυρώσει 3 γκολ και οι δυο Γάλλοι που μπήκαν στο τέλος αδράνησαν. Οκ να δεχτώ ότι φταίει στις αλλαγές, τα 3 ακυρωμένα γκολ πάντως μου φαίνεται αρκετά ύποπτο και δεν είμαι καθόλου σίγουρος αν για τα χιλιοστά που μιλάμε δεν μπορει να υπάρξει και ανθρώπινη παρέμβαση. Ο Οφρυδόπουλος σίγουρα είναι πιο άπειρος και απο τον Γιαννίκη, μόνο αν υπήρχε τόσο μεγάλο πρόβλημα, που ένιωσαν ανακούφιση κάποιοι σημαντικοί παίκτες που έφυγε, θα μας βγει σε καλό αυτή η αλλαγή, να πάρουμε δηλαδή έστω 1 βαθμό, το οποίο πιθανότατα θα έπαιρνε και ο Γιαννίκης. Αν πάντως χάσουμε, έχουν ευθύνη και οι δημοσιογράφοι που πίεσαν για άμεση απόλυση.
Συμφωνώ 100% αδερφέ,μετά τον ΟΦΗ τον κατάπιε η πίεση.
Μελισσανιδη μεταξυ αλλων εφτιαξες μια πολυ ισχυρη οικονομικη οικογενειακη πολυπλευρη δυναμη.
Φτιαχνεις ενα γηπεδο που θα το ζηλευουν πολλοι.
Δεν πιστευω οτι δεν μπορεις να παρεις της σωστες αποφασεις για να φτιαξεις και την Ομαδα που μας... ΣΥΝΕΧΕΙΑ υποσχεθηκες.
Το γηπεδο σχεδον τελειωνει. Αρα στρεψε τωρα την προσοχη σου στην ομαδα για να την καθαρισεις απο τα προσωπα που μονο καλο δεν κανουν.
Δεν ειναι δυνατον εσυ που επιλεγεις τους καλυτερους για της επιχειρησεις σου να μην μπορεις να κανεις και της αναλογες και για την ομαδα.
Απλα παρε τα γκεμια στα χερια σου η φερε εναν πολυ ισχυρο τεχνοκρατη για να απολογουνται ολοι σε αυτον και να διοικει με γνωσεις και συνεπεια.
Ποτε δεν ειναι αργα. Αρκει αυτην την υστατη στιγμη ολοι στον οργανισμο να καταλαβουν της προθεσεις σου και να μην παραμενουν απαθεις οταν δεν κανουν την δουλεια τους ξεροντας οτι την επομενη μερα καποιος θα τους ζητησει τις ευθυνες που τους αναλογουν.
Δόξα τω θεώ που ξυπνήσατε από τον λήθαργο κ.Πρόεδρε !!!! Απομάκρυνε τον το συντομότερον δυνατόν . Κάνει πολλή ζημιά στην ομάδα . Από σήμερα - αύριο Οφρυδόπουλος .
Κύριε Οφρυδόπουλε ,
Η ζωή σου δίνει μία μεγάλη ευκαιρία . Οπως γνωρίζεις η ομάδα πονάει στο κέντρο και στην άμυνα .... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Σου προτείνω Χατζηεμμανουήλ για βασικό γκολκήπερ , τριάδα στην άμυνα από Βράνιες , Κορνέζο , Μήτογλου και μεσαία γραμμή Μουστακόπουλο , Σιμάνσκι και Φράνσον .Τους άλλους βρες τους εσύ .
Πάνω απ όλα όμως πάρε πρωτοβουλίες και φέρε φρέσκο αίμα . Πέταξε έξω τα αργοκίνητα καράβια .
Δώς μας τη χαρά που μας κλέβουνε επί τέσσερα συναπτά έτη !!!
Κακώς που πείρε τον Οφρυδοπουλο εσένα έπρεπε να πάρει
Τα καταφέρατε. Θέλετε σόδα;
Α ρε Γιαννικη... με απογοήτευσες.
Επιτελους !!!
Λάθος......το απόστημα δεν έσπασε. Πολύ κόσμος τρώει κουτόχορτο.
Τρομερή σύμπτωση καθώς την ίδια μέρα που απολύθηκε ο Αργύρης Γιαννίκης, απολύθηκε και ο Βλάνταν Μιλόγεβιτς από την Αλ Ετιφάκ.
Δυστυχως απο την πολύ φαπα που εχουμε φαει ο πηχης εφτασε στον πάτο .. η κριση ορισμενων ανυπαρκτη καποιοι πανηγυριζουν που ηρθε ο προπονητης της Β αυτος που ηταν διαθεσιμος γιατι για 2 ημερες κανενας αλλος δεν δεχτηκε να αναλάβει απο αυτους που απευθυνθηκε η διοικηση τι καταντια ...
Για να πούμε ότι πράγματι αρχίζει μια νέα εποχή που θα πορεύεται η ΑΕΚ με σοβαρότητα και χωρίς πειραματισμούς,η επόμενη ανακοίνωση θα πρέπει να είναι η λύση της συνεργασίας με τον Κονέ και τον Παπαδημητρίου..Γιατί δεν μπορεί να συνεχίσουν να είναι στην ΑΕΚ αυτοί που δεν ήταν έτοιμοι ενώ είχαν περάσει μήνες που θα έπρεπε να έχουν κάνει τη προεργασία τους και έχοντας γνώση της πολιτικής που ακολουθεί η ΑΕΚ στις μεταγραφές της αφού διαχειριστικαν την προηγούμενη... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μεταγραφική περίοδο της ΑΕΚ,αλλά εν τούτοις,απέτυχαν παταγωδώς στη δουλειά τους όσο παταγωδώς απέτυχε και ο πρώην προπονητής της ΑΕΚ στη δική του. Δεν μπορεί να πληρώνει το μάρμαρο μόνο ο ένας από όσους φταίνε και κυρίως δεν μπορεί αυτοί που δεν κατάφεραν να βρουν ένα παίχτη έστω να ενισχύθει η ΑΕΚ και να καλύψει έστω ένα από τα κενά της ,να είναι αυτοί που θα ψάξουν να βρουν τον επόμενο προπονητή της ΑΕΚ..Όταν λέμε ανασυγκρότηση, σοβαρότητα και τέλος τα πειράματα θα πρέπει να υπάρχει παντού σε όλα τα επίπεδα και όχι εν μέρει.Ακομα και στη κεφαλή της κορυφής αν αυτό ήταν εφικτό και μπορούσε πχ να αναλάβει το μάνατζμεντ της ομάδας κάποιος άλλος και ο Μελισσανίδης να είχε να ασχοληθεί μόνο με το γήπεδο πλέον απερίσπαστος,θεωρώ ότι θα ήταν καλό και για τον ίδιο και για την ΑΕΚ,αφού βάσει αποτελεσμάτων δείχνει ότι δεν μπορεί μόνος του να ασχολείται με τα πάντα με επιτυχία..Για να μη παρεξηγήθω ,ΟΧΙ ,διαφωνώ κάθετα με ατάκες τύπου "φύγε και πουλα" ή κάτι αλλά που διαβάζω πχ " πήρε τσάμπα την ΑΕΚ ας την πουλήσει τσάμπα και να φύγει"..Αυτό δεν είναι κριτική αλλά ισοπέδωση και απαξίωση και αχαριστία θα έλεγα και όποιος διαφωνεί,εύκολο είναι ,ας ανεβάσει εδώ πέρα ότι έλεγε τα ίδια και το 2013 ή όταν ο Μελισσανίδης στο Τατόι επίσημα εξηγούσε πως θα διοικήσει την ΑΕΚ έγραφε "φύγε διαχειριστή" κι όλα αυτά τα ωραία που διαβάζουμε από ΜΕΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΠΡΟΦΗΤΕΣ Κ ΕΚ ΤΟΙ ΑΣΦΑΛΟΥΣ .Αν υπάρχει ΕΝΑΣ ας μας το πει και ας μας το αποδείξει
Ο Μελισσανιδης ΔΕΝ έπρεπε να ασχολείται ΚΑΘΟΛΟΥ με μεταγραφές, θα έπρεπε να έχει τους σωστούς ανθρώπους στις καίριες θέσεις της ομάδας φίλε μου.
Συμφωνώ δε νομίζω ότι διαφωνούμε κάπου για αυτό λέω ότι θα πρέπει να ασχοληθεί μόνο με το γήπεδο.. Βέβαια για να τα λέμε όπως είναι τα πράγματα κι όχι όπως θα θέλαμε ή όπως ίσως είναι σε προηγμένα πρωτάθληματα,δεν ξέρω εκεί τι γίνεται απλά φαντάζομαι ότι δεν θα συμβαίνει ότι κ εδώ ,στην Ελλάδα λοιπόν δεν νομίζω ότι υπάρχει ιδιοκτήτης ομάδας που δεν ασχολείται καθόλου με τις μεταγραφές . Καλώς ή κακώς, συμφωνώ αν θες στο κακως,αυτό συμβαίνει τουλάχιστον όμως,να συμβαίνει όταν θέλει να... ΣΥΝΕΧΕΙΑ κάνει κάποια υπέρβαση στο μπάτζετ πχ κι όχι αυτό που ζήσαμε τον Γενάρη,να μην είναι ικανοί να φέρουν ένα έστω παίχτη κ να επεμβαίνει ο Μελισσανίδης για να έρθει ένας παίκτης που θα παίξει κιόλας δύο μήνες μετά..Αυτά πρέπει να γίνουν παρελθόν,όπως κι αυτοί που δεν μπορούν, αποδεδειγμένα πλέον.
Καλή τύχη στον κόουτς γιατί όποιος προπονητής πέρασε από την ΑΕΚ τα τελευταία χρόνια (με εξαίρεση Κετσπάγια και Κωστένογλου που είναι στην Κύπρο) είναι άνεργος πλέον...άντε και τον Ουζουνίδη που τον προσέλαβαν προχθές η Al-Faisaly Harmah...
Ουζουνίδης και Μιλόγεβιτς παλεύουν για την παραμονή στην κατηγορία. 14ος ο Ουζουνίδης (τώρα ανέλαβε), 15ος ο Μιλόγεβιτς, με το Δώνη να είναι 7ος και η 11η ομάδα έχει προπονητή τον Χάσι, έναν απ' τους προπονητές με τη χειρότερη πορεία στον Ολυμπιακό τα τελευταία χρόνια. Γιαννίκης μέσα στους 5 προπονητές της ΑΕΚ σύμφωνα με το transfermarkt, που έκατσαν για τουλάχιστον 15 αγώνες, με τη χειρότερη βαθμολογική συγκομιδή/ματς, μεταξύ των οποίων ο Λίνεν τη χρονιά του υποβιβασμού και ο Χιμένεθ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ πέρσι με το 1/3 των ματς του να είναι ντέρμπι. Αν συγκρίνουμε τους πόντους που συγκέντρωσαν Γιαννίκης και Πογέτ που ήρθαν και οι δύο Οκτώβρη, ο Γιαννίκης σε 23 ματς συγκέντρωσε 1,61/ματς και ο Πογέτ σε 28 ματς 2,11/ματς παίζοντας με Ανέστη, Άρθο, Αραβίδη, Κολοβέτσιο, Πλατέλλα, Κορδέρο κλπ.
Ουζουνίδης πήρε κύπελλο και σουπερ καπ στη Ρουμανία τα τελευταία 2 χρόνια, τώρα πήγε Εμιράτα.
Και ο πογιετ και ο Μόραις έχουν δουλειά. Νομίζω ότι όσοι φύγαν από την ΑΕΚ η καριέρα τους πήγε χειρότερα Αλλά και κάποιοι να είναι άνεργοι λογικό είναι είχαμε πάνω από 20 και συνεχιζουμε
Κάποιοι λέτε πάει και η β' ομάδα κτλ.Ειλικρινά πάντα πίστευα ότι οι ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ ξέρουμε την περισσότερη μπάλα αλλά έχω αρχίσει να αναθεωρώ κάποιες φορες!!!Η β' ομάδα κυριοί έχει προπονητές τον οφρυδοπουλο και τον παυλη τον οποιον και άφησε εκεί και έβαλε βοηθό του τον Κυριακίδη άρα δεν διέλυσε την ομάδα όπως λέτε προς γνώση και συμμόρφωση!!!!Εύχομαι στον Γιαννικη τα καλύτερα ειλικρινά!!!!!!Τον έφαγαν οι δημοσιογράφισκοι τελικά και οι κλίκες που υπάρχουν μέσα στην ομάδα και... ΣΥΝΕΧΕΙΑ τις ξέρουμε όλοι!!!!!Αυτός ο τσακίρης γράφει σήμερα ότι η ΑΕΚ πρέπει να βρει προπονητή μεγαλύτερο από το όνομα της!!!!!Ενημερώστε τον οποίοι μπορείτε τον......Δεν γράφω χαρακτηρισμό για να περάσει το σχολιο ότι προπονητής με μεγαλύτερο όνομα από την ΑΕΚ δεν υπαρχει!!!!Αντέ γιατί κάποιοι χτίζουν καριερές σε βάρος της ομάδας μας!!!!Όλοι στήριξη αύριο από το πρώτο λεπτό!!!!!Η ΔΙΚΙΆ ΜΑΣ ΑΕΚ ΔΕΝ ΧΆΝΕΙ ΠΌΤΕ!!!!!!
Τον Γιαννικη αδερφέ τον έφαγε ο εαυτός του ο ίδιος.. εσύ που ξέρεις πολλά κιλά μπάλα, πες μας αν την έστησε σωστά την ΑΕΚ προχθές.. είναι σαν να χουμε πόλεμο με τους Τούρκους και ενώ γνωρίζουμε ότι αν αμυνθουμε πάνω στα βουνά δεν θα μας πάρουν ούτε μια σπιθαμή γης...και ο στρατηγός μας να μας στήνει κάτω στον κάμπο... εσύ που ξέρεις πολλά κιλά μπάλα πες μας που έχεις δει ομάδα να προηγείται 1-0 στο 86 και να πειράζει ο προπονητής την άμυνα,... την άμυνα που δεν δέχτηκε σε όλο το ματς 1 φάση... πεςμου σε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ παρακαλω που;;;τον Γιαννικη λοιπόν τον έφαγαν οι πράξεις του και κανένας δημοσιογραφισκος...
Προφανώς θα εννοεί ο Τσακίρης προπονητή που έχει δουλέψει σε πιο ισχυρές ομάδες από την ΑΕΚ και είχε επιτυχίες. Μην τα βλέπουμε όλα στραβά.
Καλή επιτυχία από εδώ και πέρα κοουτς!
Εύχομαι να πετύχεις όσα μπορείς, να σε ζητάμε πίσω σε λίγα χρόνια και να μη μπορούμε να σε φέρουμε....
Ο Οφρυδοπουλος έχασε τον αγώνα με τον Παναθηναϊκό και αναβαθμίστηκε.
αίο??
Ο Γιαννίκης έχασε τον αγώνα με τον Παναθηναϊκό και εξοστρακίστηκε.Τυχ
Μην σας κάνει εντύπωση αν δείτε τον φαν σκιπ προπονητη. Ψάξαμε ρωτήσαμε και αφού δεν βρήκαμε κάποιον άλλον αυτός ειναι κανονικός προπονητης γνωρίζει το ελληνικό ποδοσφαιρο ειναι και οικονομικός ίσως η καλυτερη λυση. Θα μας κόψουν τελείως την μπάλα
Συγχαρητήρια....!!!
Πάμε για τον ΔΕΚΑΤΟ ΕΒΔΟΜΟ σε 9 χρόνια !!!!!
Χαχαχαχαχα
Καλησπέρα αδέρφια.
Την Τετάρτη χρειάζεται και η κάρτα φίλου ΑΕΚ για την αγορά εισιτηρίου;
Ευχαριστω
Ωραία έφυγε ο προπονητής(αν δεν έχεις κιμά και μακαρόνια παστίτσιο δεν φτιάχνεις) .. και στο απυρόβλητο όλοι οι υπόλοιποι και η μιζερολουζερια θα ζει και θα βασιλεύει.. και μετά από 3 μήνες θα ξανά ψάχνουμε προπονητή και θα λέμε τα ίδια και τα ίδια... δυστυχώς είμαστε βαριά άρρωστοι..
Σωκράτη εσύ ξέρεις καλύτερα, αλλά μήπως ήρθε η ώρα να ξεθάψεις Λάτσι και Μιτάι;
Αυτοί οι δυό στην πρώτη ομάδα και στην Β' Ρότα, Μήτογλου γιατί για πρώτη δεν κάνει κανένας από τους δύο και στην θέση του Ρότα ο Παρρας
Το χειροτερο απ'ολα.... ειναι οτι πολλοι εχετε χασει το μυαλο και την κριση σας.... η μιλαμε οτι εισαστε 5χρονα
Πως κατάφερες να βάλεις στην θέση ενός δεξιου μπακ(ρότα) ένα αριστερό μπακ (παρρα) και χωρίς να τον έχεις δει τον έβγαλες και καλυτερος μόνο εσυ ξερεις αδερφε
Καλή συνέχεια στην καριέρα σου Αργύρη Γιαννίκη. Είμαι σίγουρος ότι θα κάνεις μεγάλη καριέρα στο μέλλον γιατί έχεις όλες τις γνώσεις και τις σπουδές γι' αυτό. Σου λείπει η εμπειρία, οι παραστάσεις και ίσως η διαχείριση κάποιων καταστάσεων σε μία μεγαλύτερη ομάδα. Για τους λόγους αυτούς ίσως τελικά δεν ήταν η καλύτερη επιλογή ούτε για την Α.Ε.Κ. ούτε και για σένα η πρόσληψή σου. Το σίγουρο όμως είναι ότι δεν έφταιγες πρώτος εσύ. Φταίνε πολλά άλλα πράγματα που ελπίζω όσο τίποτα να... ΣΥΝΕΧΕΙΑ αλλάξουν κι αυτά, γιατί αλλιώς όποιος και να έρθει θα αποτύχει.
Πρόεδρε όταν τους διώξεις όλους κερνάω προβατίνα στη Βάρη...
Εντάξει το πετύχατε;! Ετοιμαστείτε για Μιλόγεβιτς ν2 τώρα.
Ειλικρινά είναι ν απορείς πως αυτή η ομάδα καταφέρνει να στριμώχνεται σε καταστάσεις και να διορθώνει τα λάθη της με άλλα λάθη. Ο Μιλόγεβιτς σίγουρα δεν ήταν ο προπονητής των ονείρων μας, αλλά τουλάχιστον είχε ένα βιογραφικό. Η επιλογή Γιαννάκη στηρίχτηκε από τον κόσμο και φυσικά δεν βγήκε, καθώς ο προπονητής ήταν ανέτοιμος για μεγάλη ομάδα. Εδώ δεν τα κατάφερε ο Ουζουνίδη που είχε και εμπειρία από Παναθηναϊκό, θα τα έβγαζε πέρα ο Γιαννίκης? Τέλος, φεύγει ο Γιαννίκης και... ΣΥΝΕΧΕΙΑ επιλέγεται ο Οφρυδόπουλος, που ουσιαστικά είναι σα να πετάει η ομάδα λευκή πετσέτα. Συν τοις άλλοις, κινδυνεύει να καεί και ο συμπαθής προπονητής που έδειξε έργο στην ΑΕΚ β', δηλ επίπεδο Β ΕΘΝΙΚΗΣ και χωρίς άγχος στόχων φυσικά.
Λυπάμαι πολύ, η ομάδα χρειάζεται να κλείσει από τώρα προπονητή επιπέδου και τεχνικό διευθυντή εγνωσμένης αξίας. Αυτοί πρέπει να είναι τα βαριά χαρτιά της ΑΕΚ με τα μεγάλα συμβόλαια. Εύχομαι μέχρι το καλοκαίρι να γίνουν οι σωστές επιλογές, αυτές που αξίζουν στην ομάδα μας και στο νέο μας γήπεδο.
Επιτέλους!!!! Ίσως από αύριο να αρχίσουμε να βλέπουμε και άσπρες ημέρες!!!!! Μπολόνια Ιταλίας
FORZA AEKARA!!! Δείξε μας ποιά είσαι!!! Facci vedere chi sei!!!!
Όχι ότι παίζει κάποιο ρόλο, ξέρουμε ότι είναι σχεδόν απίθανο να κερδίσουμε αύριο , αουτσάιντερ είμαστε ξανα, ξερουμε ότι ο παοκ είναι πολύ ανώτερος μας ,μας έχει κάνει πελάτες τόσες φορές και χωρίς Γιαννικη και προφανώς έχει καλύτερους παίχτες από εμάς. Απαίτηση απ' την ομάδα απλά να χάσουν μέχρι δύο γκολ , ξέρουμε ότι δε μπορειτε ,μακάρι να παίζαμε με κάνα ιωνικό να παίρναμε τα πάνω μας. Οι δικοι μας είναι ικανοί να χάσουν και μόνοι τους αν είναι μπροστά στο σκορ τώρα θα τους... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μαθω...Καλή συνέχεια στον Γιαννικη ότι και να κάνει...whos next??
Ίσως ο Οφριδοπουλος μείνει μέχρι τον Απρίλη που θα ξεκαθαρίσει του Σαντος. Ως τότε όμως πρέπει να υπάρχουν και άλλες εναλλακτικές στην περίπτωση που η Πορτογαλία περάσει στα τελικά του παγκόσμιου. Δεν ξέρω αν πραγματικά είναι ο προπονητής που ψάχνουμε, αλλά θα είναι ο προπονητής που κάνεις παίχτης δεν θα μπορεί να μην τον σέβεται και αυτό είναι βασικό συν ότι έχει άκρες να σου φέρει από το πάνω ράφι
Αν και πιστευω ότι έπρεπε να πάρουμε ως υπηρεσιακό ή τον Δέλλα ή τον Μανωλά και όχι να ρισκάρουμε το προτζεκτ της ΑΕΚ Β', είμαι ικανοποιημένος με την απομάκρυνση του Γιαννίκη. Τόσο γιατί αποδεδειγμένα δεν ειναι ετοιμος για την ΑΕΚ, πόσο μάλλον για την ΑΕΚ που θα μπει στην Νέα Φιλαδέλφεια, όσο και γιατί έχει ραγίσει για τα καλά το γυαλί και ακόμα και αν είχε πιθανότητες να πετυχει ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ, εφόσον ράγισε ,δεν ξανακολλάει.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Θεωρούσα πιο δικαιη την επιστροφη Δέλλα και γτ όταν έφυγε , εφυγε πιο αδικα και βιαστηκα απ όλους, με μόλις ενα στραβο αποτέλεσμα και καμια ενδειξη ότι η ομάδα του δεν λειτουργούσε σωστά, σίγουρα θυα επιθημουσε να γυρίσει ,σιγουρα είναι πιο ψημένος από Οφρυδόπουλο και σίγουρα δεν θα είχε πρόβλημα να αναλάβει μέχρι το καλοκαίρι!
Πετα και 2-3 παλτα από την ομάδα και βάλε όποιον εμπιστεύεσαι από τη β'.
Ελπίζω να μην τελειώνει η ζωή στον Σάντος και να ψάχνουν και άλλο προπονητή ανάλογου επιπέδου.
Γιαννικη σε πίστεψα, σε υποστήριξα ανοιχτά και αρκετά. Δεν έχεις κάνεις τίποτα για να αναπτύξεις την ομάδα και τον εαυτό σου. Κοιτώντας τον εαυτό μου νομίζω ότι η τόση υποστήριξη που έλαβες χωρίς το ανάλογο έργο έχει να κάνει μόνο με τις κακές επιλογές τόσων ετών και την ευχή να μας βγεις.
Έφυγε ένα αγκάθι λοιπόν.. αλλά το τριαντάφυλλο είναι ακόμα γεμάτο από αυτά.
Δεν με νοιάζει ποιος πρέπει να κάνει τι, δεν είναι δουλειά μου.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΜΟΥ ΞΑΝΑ ΜΕΓΆΛΗ. ΣΉΜΕΡΑ. ΤΏΡΑ.
θα επρεπε ηδη να εχουμε κανει καταληψη στα ΣΠΑΤΑ . ..
Ελεος πια πόσο πιο χαμηλά....
Οι άλλοι εχουν πρπονητες επιπέδου και παραστασεις ευρωπης και εμεις παμε με ερασιτεχνες μαγους και γιουρια....
Κριμα για την ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΕΚ
Ο «Τεχνικος διευθυντής» που πρώτη του μεταγραφή ήταν ο Νταντσενκο είναι ακόμα στα Σπατα;
ΥΓ. Στην αποτυχία Γιαννικη συνοψίζεται η καταστροφική 8ετια. Η πρωταθληματικη χρονια έτυχε κι δεν προέκυψε. Δεν ήταν προϊόν σχεδιασμού αλλά καθαρά συγκυρία. Τίγρη σε αγαπάμε, νιώθουμε πλέον ασφάλεια ότι δεν ξανάρθουν μέρες που δεν θα υπάρχουν λεφτά ούτε για σφράγισμα εισιτηρίων αλλά επιτέλους παρτο αλλιώς στο αγωνιστικό. Όλοκληρο γήπεδο έχτισες εκεί δεν μπορεις;
....και τώρα κάθε "κατεργάρης" στον πάγκο του!!
Εφυγε ο αποδιοπομπαιος τραγος. Σειρα εχει η μεγαλη σκουπα με τους πραγματικα υπευθυνους για την καταντια της ομαδας
ΠΕΣ ΤΑ ΑΔΕΡΦΕ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΔΙΕΘΥΝΤΗΣ Ο ΚΟΝΕ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ ΕΓΙΝΕ CEO, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ. ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ.
Ο ΜΕΛΛΙΣΑΝΙΔΗΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΠΟΝΑΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΠΙΣΩ
Ελπίζω να έχουν να κοιτάνε για λύσεις ( ίσως και από το ρωσικό πρωτάθλημα αφού τώρα θα υπάρξουν ευκαιρίες για κάτι καλό) και να μην περιμένουν μόνο τον Σαντος γιατί άμα χαλάσει κάτι και δεν έρθει. Θα τρέχουμε τελευταια στιγμή σε λαχεία. Και αυτή τη σεζόν λάθη δεν επιτρέπονται Αγία Σοφία και άδειες θέσεις δεν διανοείτε .Καλή τύχη στον Οφρυδοπουλο μακάρι να έχουμε νέο ξεκινημα
Επιτέλους!!!! Ίσως από αύριο να αρχίσουμε να βλέπουμε και άσπρες ημέρες!!!!! Μπολόνια Ιταλίας
FORZA AEKARA!!! Δείξε μας ποιά είσαι!!! Facci vedere chi sei!!!!
ο Οφρυδόπουλος δεν πρεπει να καει. Οτι και να γινει πρεπει να γυρισει πισω στην ΑΕΚ Β' γιατι κανει καλη δουλεια εκει.
Τιγρη η ειδοποιεις η αποχαιρετας! Αντρικια πραματα.
Αν θελεις λυση ειναι απλη ειδικα τωρα με +300 εκ στην τσεπουλα.
1. Φερνεις εκτελεστικο διευθυντη ΠΡΩΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟ ΑΠΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΛΛΟΓΟ
2. Διωχνεις ολους τους φιλους και κουμπαρους σου απο το Μαρουσι
3. Μαζι με τον ΕΔ φερνεις Τεχνικο Διευθυντη επισης καταξιωμενο.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
4. Μαζι με τον ΤΔ κανεις ενα τιμ για δικτυο σκαουτινγκ
5. Μαζι με ΕΔ και ΤΔ φερνετε εναν προπονητη φτασμενο που στα αποδυτηρια θα ειναι αρχοντας και δεν θα επεμβαινετε στο εργο του παρα μονο για να τον ενισχυσετε
6. ΤΔ και προπονητης φερνουν τρεις τεσσερεις βασικους ΑΚΡΙΒΟΥΣ παικτες το καλοκαιρι
Αν γινουν αυτα θα σε ξαναπιστεψουμε και θα πετυχουμε ολοι μαζι αλλιως ολοι μαζι θα πεσουμε…
Γιαννίκη θα λέμε και θα κλαίμε...Δεν έχουμε καμία τύχη...
Κονε Παπαδημητριου συνεχίζουν να παράγουν εργο. Ο Δημητριάδης χρήσιμος ειναι να ξελασπωνει Σαββίδη
ΚΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΛΛΑΓΗ ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΩΘΗΣΗ 50%ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ!!! ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΥ ΑΎΡΙΟ Η ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΜΑΤΙΑ Κ ΘΑ ΣΚΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΓΑΥΡΟΥΣ
Ελεος πια απο την κακό στο χειρότερο !! Το διδυμο δεν μπορεί να κερδισει τον Εργοτέλη και αυτο που εχουμε δει στην Β ομαδα ειναι επιπεδου Γ εθνικής με παικτες που καποιο φλερταρουν με την πρώτη ομάδα.
Ποσο ξεφτιλα πια... το Χειροτερο ειναι οτι λεγεσαι ΑΕΚ και σου κλεινουν την πόρτα προπονητες εστω και μεχρι το καλοκαιρι που παλαιότερα θα παρακαλάγανε να καθισουν στον πάγγο εστω σε 1 παιγχνιδι.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Δυστυχως μικρύναμε πολυ.
Ντροπη σε όλο τον οργανισμό ΑΕΚ
Εσεις οι Reporters θα επρεπε να ειχατε σηκώσει τον κοσμο και οχι να δεχεστε τον κάθε προπονητη Β Γ επιπέδου για την πρωτη ομάδα που μας πλασαρει η διοικηση
Επιτέλους!!!! Ίσως από αύριο να αρχίσουμε να βλέπουμε και άσπρες ημέρες!!!!! Μπολόνια Ιταλίας
FORZA AEKARA!!! Δείξε μας ποιά είσαι!!! Facci vedere chi sei!!!!
Να πέρνουν σειρά και τα παλτά.
Ενα μεγαλο ποσοστο της αποτυχιας (εδω να σημειωσω οτι εχουμε αλλαξει 2 προπονητες σε μια σαιζον, με τοσες ηττες και παλι ειμαστε 3οι, θελω να πω οτι πολλοι κανουν λες και υποβιβαστηκαμε) ενα μεγαλο ποσοστο λοιπον το εχει ο προοπονητης σιγουρα ενα αλλο ποσοστο (μικρο αλλα υπαρχει) ομως ανηκει στους παιχτες...και αυτοι παιζουν μπαλα κι οχι ο μελισσανιδης η ο Γιαννικης... ας μας που αμα ειναι ποιον θελουν να τους τον παρουμε ρε παιδια....
Επικίνδυνη διοίκηση, ανεπαρκείς παίκτες, θλιβεροί οπαδοί,το τρίπτυχο της σίγουρης αποτυχίας κάθε ομάδας!
jimpapado1924 Σώπα τώρα ξαφνικά φταίει επίσης η επικίνδυνη διοίκηση και οι ανεπαρκείς παίκτες; Μέχρι χθες έλεγες πως για όλα έφταιγαν μόνο οι μοχθηροί και δαιμονικοί οπαδοί. Αυτό φαντάζομαι γνωρίζεις πως λέγεται κ@λοτούμπα, όχι πως πρόκειται να το παραδεχτείς αλλά λέμε τώρα. Από εκεί και πέρα οι "θλιβεροί" οπαδοί όπως τους αποκαλείς είναι οι τελευταίοι που φταίνε καθώς έχουν φάει σκ@τό με το κιλό χρόνια τώρα και είναι δίπλα στην ομάδα. Όσο για το ποιοι πατάνε στο γήπεδο από το 2018 τα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ φετινά διαρκείας σε διέψευσαν πανηγυρικά και στην τελική καλά κάνουν και κράζουν όσοι κράζουν, αυτό έλειπε να είναι μονίμως yes sir και δεν πειράζει ενώ όλα πάνε κατά διαόλου. Τέλος να υποθέσω πως όταν λες θλιβεροί οπαδοί σίγουρα δεν βάζεις την μεγαλειότητα σου μέσα.
Βρες screenshot που λέω ότι φταίνε μόνο οι οπαδοί και θα σε παρασημοφορήσω! Αλλιώς θα σε πω μικρό Γκέμπελς, γιατί οπαδός δεν είσαι!
jimpapado1924 Όποτε γινόταν κριτική ή κράξιμο προς παίκτες και διοίκηση, η πιο συνήθης απάντηση σου ήταν "στείλε βιογραφικό στη διοίκηση" ή "ο ΑΕΚτζής οπαδός είναι προπονητής, ποδοσφαιριστής ΤΔ κτλ". Με αυτό το τρόπο πάντα είχες τη διοίκηση στο απυρόβλητο και ειρωνευόσουν μονάχα τους οπαδούς. Αυτό έβγαινε από τα συμφραζόμενα. Το ότι θα προσπαθούσες να δικαιολογηθείς "παίζοντας" με τις λέξεις το περίμενα όπως και το ότι δεν θα παραδεχόσουν την κ@λοτούμπα σου. Από εκεί και πέρα το "μικρός... ΣΥΝΕΧΕΙΑ Γκέμπελς" από που προκύπτει; Δεν θυμάμαι πουθενά να επέβαλλα φασιστικά σε κανέναν τι θα πει που και να το ήθελα δεν έχω αυτή την ιδιότητα εδώ μέσα. Μάλλον έχεις παραισθήσεις. Τέλος το αν είμαι οπαδός δεν θα το κρίνεις εσύ γιατί πολύ απλά δεν με γνωρίζεις. Εγώ τουλάχιστον μάλλον είμαι πιο τίμιος οπαδός από εσένα γιατί δεν το παίζω ανώτερος όλων ούτε βγάζω το ΑΕΚόμετρο όπως εσύ.
Ορισμένοι μάλλον αμφιβάλλουν για το θλιβεροί οπαδοί αλλά έχουν να πάνε γήπεδο από το ματς με το Λεβαδειακό το 2018 και το μόνο που κάνουν από τότε, είναι να κλαίνε στο ίντερνετ!
δεν μας λες τι να παμε να κανουμε στο γηπεδο;
Το βρήκαμε το πρόβλημα πάλι. Τέλεια!! Άραγε θα ακολουθήσει κανένας άλλος;
ΥΓ: παίξτε και το σπίτι σας νίκη της ΑΕΚ εναντίον του παοκ
Γιατι να ακολουθησει καποιος αλλος;
Έτσι και αλλιως βιτρινα ειναι.
Έχουμε ρεπορτερ να αποφασιζουν ποτε θα φεύγει ενας προπονητης και βεβαια ποιος θα ειναι ο επομενος. Βλεπε Σάντος.
Ωραία οκ έφυγε ο εν μέρη υπεύθυνος για την κατηφόρα... Οι κύριοι υπεύθυνοι πότε? (Ονόματα δεν λέμε γιατί τα ξέρουμε)
Να πω και γω την π@π@ρι@ μου....
Ελπίζω ο νέος κοουτς να χρησιμοποιήσει και άλλους παροπλισμένους παίκτες (Μιταϊ, Λάτσι, Τάνκοβιτς κ.α.) και γιατί όχι και παίκτες και από την β ομάδα. Αυτοί οι 13- 14 που παίζουν συνέχεια εχουν ξεζουμιστεί.. ετσι για να ευθυγραμιστώ και με το πρωτοσέλιδο της Ωρας σημερα...
Καλή αρχή κοουτς.... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Οσο με πληγωνεις ρε ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΥ....
Ωραιο κολπο αυτο , τους βαζουμε να πανηγυριζουν με τις απολυσεις προπονητων και τη βγαζουμε ζαχαρη ολοι οι αλλοι.
Μερικοί δεν παλεύεστε... Τι δεν καταλαβαίνετε οτι ειτε πιστεύετε τον Γιαννικη είτε οχι απο την στιγμη που ειχε χάσει τα αποδυτήρια, έπρεπε να φύγει? Δεν είχε καμια ελπίδα να τα ξανά κερδίσει γιατι καλώς ή κακώς σαν προσωπικότητα ΔΕΝ ειναι ισχυρος! Δεν ειναι πχ Μπιελσα...
Απο εκει και περα τι δεν καταλαβαίνετε ότι ο Οφρυδοπουλος ηταν ουσιαστικά η μονη λύση για υπηρεσιακός αφου δεν δέχεται κανενας αλλος να κάτσει σε εναν πάγκο που καίει για μόλις 12 αγώνες...?... ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Δεν ειπε κανεις οτι θα φυγει απο την ΑΕΚ Β που κάνει παρα πολυ καλη δουλειά! Ακομα και να αποτύχει με την Α' δεν θα φυγει απο την Β'!
Το σημαντικό ειναι να γινουν ΑΜΕΣΑ αλλαγες και στις ανώτερες θέσεις τύπου Κονε-Παπ, διευθυνταδες και αγιαστες τερμάτων ωστε να ξεκινήσουν να δουλεύουν αμεσα και μέχρι το καλοκαιρι να έχουν βρει και τον μόνιμο νεο προπονητη και παίκτες για να ενισχύσουν το ροστερ!
Αμήν
Η καλύτερη κίνηση. Σοβαρός, θα κατέβει να παίξει σφιχτα για τα αποτελέσματα. Το έργο του στην Β ομάδα είναι οφθαλμοφανες για όσους από εμάς την έχουμε δει. Πιστεύω θα σώσει την παρτίδα. Μαζί με τον Γιαννικη το θέμα είναι να φτιάξουν τις βαλίτσες τους και οι υπόλοιποι υπεύθυνοι. Περιμένουμε αλλαγές και επιλογές από το πάνω ράφι, σε όλους τους τομείς
Οσους γιαννικηδες και κονεδες και να αλλαξουμε αν δεν αλλαξουμε αυτους που πρεπει(γιαννης παπαδοπουλος δηματος κοσμας και σια) τοτε τιποτα δεν θα αλλαξει στην ομαδα..αν δεν αλλαξει μυαλα ο μελισσανιδης να διωξει αυτους που τοσα χρονια εμπιστευται και μας εφτασαν ως εδω θα συνεχιζουμε στην ιδια κατασταση αλλαζοντας απλα αναλωσιμους προπονητες και τεχνικους διευθυντες
Οσους γιαννικηδες και κονεδες και να αλλαξουμε αν δεν αλλαξουμε αυτους που πρεπει(γιαννης παπαδοπουλος δηματος κοσμας και σια) τοτε τιποτα δεν θα αλλαξει στην ομαδα..αν δεν αλλαξει μυαλα ο μελισσανιδης να διωξει αυτους που τοσα χρονια εμπιστευται και μας εφτασαν ως εδω θα συνεχιζουμε στην ιδια κατασταση αλλαζοντας απλα αναλωσιμους προπονητες και τεχνικους διευθυντες
12-13 προπονητές την τελευταία πενταετία , η εύκολη λύση . Κύριε ιδιοκτήτη της ΑΕΚ τους υπόλοιπους θα τους διώξεις ποτέ . Τεχνικό team , Βασίλη Δημητριάδη , Κονέ , Παπαδημητρίου και τους υπεύθυνους των ακαδημιών . Να φέρεις επαγγελματίες και όχι πρώην παίκτες .
Φωνή βοώντος εν τη ερήμω. Αυτά έπρεπε ναγίνουν χρόνια τώρα, συνέχεια παλιοί μας παίκτες σε όλα τα πόστα. Ας πάει ο Οφρυδόπουλος τώρα, που μια άλφα πειθαρχία την έχει, μπας και μαζευτούν λίγο και οι παίκτες. Ευχόμαστε καλή συνέχεια στον αγαπητό Γιαννίκη.
Καιρός για αλλαγές! Το 80% των μετοχών της ΠΑΕ επίσημα στην εταιρεία δικέφαλος! Νέα μέρα ξημερώνει.. good luck artzy!
Μια χαρά λύση είναι ο Οφρυδόπουλος για τώρα, να κερδίσει λίγο χρόνο στην ομάδα μέχρι να βρεθεί ο κατάλληλος προπονητής. Αλλά ό,τι και να γίνει με τα αποτελέσματα να μη χάσει ο άνθρωπος τη θέση του στη β ομάδα, που έχει κάνει πολύ καλή δουλειά.
Ευχαριστούμε τον Αργύρη Γιαννίκη για την προσπάθεια που έκανε να αλλάξει την ΑΕΚ. Δυστυχώς απέτυχε. Ίσως να ήταν πολύ άγουρος ακόμα για μεγάλη ομάδα. Ίσως οι συνθήκες μεσούσης της σεζόν να μην ήταν ιδανικές. Ίσως να μην άντεξε στην πίεση της μεγάλης ομάδας. Ίσως να βρέθηκε σε ένα τοξικό περιβάλλον που δεν ήταν ικανός να αλλάξει. Σε κάθε περίπτωση το αποτέλεσμα ήταν απογοητευτικό, παρότι το κίνητρο ήταν τεράστιο και για εκείνον και για το σύλλογο. Παρότι δε βγήκε, η έλευσή του δε... ΣΥΝΕΧΕΙΑ θεωρώ ότι ήταν λάθος επιλογή. Σε αντίθεση με τύπους όπως Καρντόσο, Μοράις, ο Γιαννίκης είναι ένας προπονητής που άξιζε την ευκαιρία, ακόμη και αν αποδείχθηκε ανεπαρκής στην παρούσα φάση. Το έβλεπες στον τόνο της φωνής του στις δηλώσεις μετά από κάθε ματς ότι δεν μπορούσε να διαχειριστεί το να είναι στην ΑΕΚ, παρά την πρωτοφανή στήριξη που είχε από τον κόσμο. Προσωπικά του εύχομαι καλή συνέχεια και μακάρι να εξελιχθεί. Τις περγαμηνές τις έχει, τα soft skills όμως όχι ακόμα.
Ότι καλύτερο νέο ακούσαμε σήμερα!! Αλλά μην γελιόμαστε, δεν πρέπει να είναι και η μοναδική αλλαγή. Θεωρώ πως δεν έκανε για την ΑΕΚ ο συγκεκριμένος, πάμε παρακάτω τώρα στην τελική ευθεία για καλό πλασάρισμα στα play off και χτίσημο μιας νέας ομάδας που να εμπνέει και πάλι τον Αεκτζή!!!
Τον Γιαννικη δεν το φοβαμαι. Θα παει μπροστά.
ρτερ θέλουν να κάνουν κουμάντο.
Με την ομάδα μας όμως δεν βλέπω προκοπή.
Ειδικά οταν οι δημοσιογράφοι-ρεπο
ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΗΜΕΡΑ
Βασικος ο Μανταλος αυριο.
Δύσκολο να πετύχει οποιοσδήποτε προπονητής στην ΑΕΚ έτσι όπως λειτουργεί... Όλοι ελπίσαμε στον Γιαννίκη, αλλά το θέμα τελικά είναι δομικό και όχι προσώπων. Ο Τίγρης προσπαθεί να φτιάξει μόνος του προπονητές, τεχνικούς διευθυντές, αθλητικούς διευθυντές, σκάουτερς. Δεν γίνεται αυτό το πράγμα όμως, και η αποτυχία είναι δεδομένη.
Αχ βρε κατακαημένη ΑΕΚ!
Κρίμα και τον είχα πιστέψει πολύ, να ήταν ο δικός μας ναιγκελσμαν. Ο βασιλομπιλαρος που κάλυψε το σαββιδη τις προάλλες στο δικαστήριο, θα παραμείνει στον πάγκο?
Εσείς που θέλατε να φυγει ο Γιάννικη τώρα λέτε πώωω κακή επιλογή και πως έπρεπε να φύγουν άλλοι πρώτα...κωλοτούμπες
Γιατί δεν κάθεται στο συμβόλαιο ο Γιαννίκης να αναλάβει την Β ομάδα αυτός; Γελάνε και οι πέτρες πλέον....
Κρίμα... Τουλάχιστον ας ξεκινήσουμε σωστά τώρα, να βρούμε νωρίς προπονητή ώστε να δει την ομάδα μέχρι το τέλος & να πάρει αποφάσεις για μεταγραφές & αποδεσμεύσεις όπου χρειάζεται...
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Σειρά να παίρνουν αθλητικός διευθυντής & scouter!!!!!!!!!!!
Βρήκαμε τον υπαίτιο της κατάρρευσης. Ελπίζω ο νέος προπονητής να μάθει στον Ρότα να μην κάνει τάκλιν στον αστράγαλο μέσα στην περιοχή μας και στον Τζαβέλα να μαρκάρει σωστά. Καλή συνέχεια Αργυρή.
Mαυρα χαλια! Αλλαζουμε 2 προπονητες το χρονο. Αλλα οκ...το μονο καλο τωρα ειναι οτι με την αλλαγη προπονητη θα μπει και ο Φρασον με την κοιλια και λογικα θα παρει το κεντρο στις πλατες του...
Κάποια στιγμή όταν όλοι ηρεμήσουμε και δώσει συνέντευξη πάλι ο πρόεδρος, ας τον ρωτήσετε εσείς γιατί εμείς δεν μπορρούμε, τι μαγκιά ήταν αυτή με την ανανέωση του συμβολαίου ...
Ειναι η 4η χρονιά που αλλάζουμε προπονητή σε μία σεζόν; Κάτι άλλο φταιει. Δεν πρεπει να πληρώνουν το μαρμαρο μόνο οι προπονητές.
έφυγε ενα βάρος τα είχε χαμένα εντελως…Προπονητής τώρα σοβαρός δεν έρχεται όπως αυτομάτως ανεβαίνει αυτός της β..Έτσι και αλλιώς είμαστε έξω πανηγυρικά από όλους τους στόχους ..Απομένουν 10 περίπου παιχνίδια μαρτυριο με πολλουσ παίχτες στα χαμένα .Γενναίες αλλαγές σε όλα τα επίπεδα για να γυρίσει η ΑΕΚ στην κανονικότητα που της πρέπει.
Καλή συνέχεια Αργύρη, σου εύχομαι ολόψυχα να γίνεις από τους μεγαλύτερους προπονητές που έβγαλε ποτέ η Ελλάδα.
Επίσης δεν έπρεπε να έχετε πειράξει τη Β ομάδα, τελείως αντιποδοσφαιρικό. Είχε μια σειρά, πήγαινε καλά. Υποτίθεται θες να εξελίξεις παίκτες μέσα από αυτό, πώς θα το κάνει αν και σε αυτούς αλλάζεις τους προπονητές σαν τα πουκάμισα;
Δεν υπάρχει γιατριά. Η εσωστρέφεια και η νοοτροπία της ηττοπάθειας συνεχίζεται και καλλιεργείται. Για πόσα χρόνια ακόμα;!
Το χειρότερο που μου έχει συμβεί από την κατάσταση στην ΑΕΚ είναι ότι είτε η ομάδα κερδίζει είτε χάνει έχω το ίδιο συναίσθημα. Το απόλυτο κενό. Δε χαίρομαι, δε λυπάμαι. Έχω μια απάθεια, συνεχώς. Αρχίζει η χρονιά με φανφάρες και όνειρα, έχουμε πάντα καινούριο προπονητή τα τελευταία χρόνια, περιμένουμε το κάτι παραπάνω, αλλάζουμε προπονητή στα μέσα της χρονιάς και φτου κι από την αρχή. Έχουν φύγει ΤΔ, έχει φύγει ο Λυσάδρου, όλα πάνε προς τα κάτω και τίποτα δε δουλεύει σωστά. Η ομάδα... ΣΥΝΕΧΕΙΑ μου βρίσκεται στο 2022 και λειτουργεί ακόμα λες και έχουμε 1980. Στελέχη ανίκανα, αρμοδιότητες σοβαρές (ή και ασόβαρες) σε άτομα που το μοναδικό τους προσόν είναι να κάνουν bullying κλπ.
ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΤΟΥΜΕ?
ΥΓ: Περάστε το, σας παρακαλώ, να ακουγόμαστε όλοι πλέον.
Δεν αλλάζει κάτι στην ουσία. Ούτως ει άλλως και βαρβάτο προπονητή να έφερνες έτσι όπως είναι τώρα η κατάσταση στην ομάδα τα ίδια πράγματα θα είχες πάνω κάτω. Οι αλλαγές πρέπει να ξεκινήσουν από τα πολύ πάνω. Όλα τα άλλα είναι ουτοπίες και τρύπες στο ποτάμι!
Στεναχωρήθηκα λίγο αλλά είναι για καλό
Στεναχωρήθηκες φίλε όπως στεναχωριέται κάποιος που χωρίζει.
Στεναχωριέσαι για τις λάθος επιλογές τα όνειρα που έκανες κλπ.
ΚΛΕΙΔΩΣΕ Η ΝΙΚΗ ΑΥΡΙΟ...ΞΕΣΠΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ...ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΟ
Οφρυδοπουλε έτσι και χάσεις αύριο φεύγεις κι έρχεται ο παναγιωταρας κανόνισε…Κάστανα δεν χαρίζουμε έμεις
Ελεύθερος πλέον ο δρόμος για την Καρδίτσα να ολοκληρώσει το colpo grosso.
Νομιζω το πιο λογικο... Και απο την ωραια μπαλα που παίζει η ΑΕΚ Β, δεν νομίζω να τα παει χειρότερα ο Οφρυδοπουλος! 12 ματς ειναι ολο και ολο!
ΣΕΙΡΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΑΠΟ ΠΑΝΩ οπως Κονε-Παπ, διευθυνταδες, αγιαστες τερμάτων κλπ! ΧΘΕΣ!!! ΟΧΙ ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ ΣΤΙΓΜΉ ΤΟ ΚΑΛΌΚΑΙΡΙ!!
Ας διαλύσουμε και την ΑΕΚ Β αφήνοντάς χωρίς προπονητή. Μη διαφέρει από την πρώτη ομάδα.
Αμα δεν φυγουν αυτοι που πραγματικα ευθυνονται για την καταντια της ομαδας μας το σημερινο δεν αλλαζει τιποτα.Ολα για τα ματια του κοσμου.
Με το καλό ! Αύριο χειροκροτούμε και ενισχύουμε την ομάδα και το νέο κοουτς στα δύσκολα ματς που έρχονται και προχωράμε δυνατά !
Οφρυδοπουλος..... ω ρε γλέντια.....
Σαν Γιαννικης μας ηρθε αλλα σαν Γιαηττας εφυγε.
Κριμα, τον ειχα πιστεψει πολυ.
Κρίμα γιατί σε πιστεψα ρε μεγάλε αλλά δν πήγαινε άλλο η κατάσταση... Καλη συνέχεια στην καριέρα σ!!!
Μια χαρά δουλειά έκανε στη Β' ομάδα γιατί να τον κάψετε τον άνθρωπο;
H μοίρα κάθε υπηρεσιακού είναι στο τέλος να χάνει και την δουλειά που είχε πριν..
εστω κανατε μια σωστη κινηση. Παμε κοουτς σωσε τα ασωστα γιατι μπορεις. Κανε την ενωση να τρωει σιδερα οπως την Κ20
Διαλυσαμε την ομαδα Α ας διαλυσουμε τωρα και την ομαδα Β.......απιστευτα πραγματα ειλικρινα.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΕΙΡΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ!!!
Κακή απόφαση, κάθε επιτυχία στην καριέρα σου κόουτς! Αυτή η ομάδα δε θα αλλάξει ποτέ, έχω βαρεθεί.
Καλη τυχη Αργυρη, σιγουρα εισαι καλος προπονητης, αν ειχες καλυτερους παικτες στα χαφ θα πετυχαινες.
Αντε να δούμε