Quantcast
164 ΣΧΟΛΙΑ

Γιαννίκης: Αποτέλεσμα καταστροφή και πισωγύρισμα (VIDEO)

Διαβάστε όσα είπε ο τεχνικός της ΑΕΚ μετά την ήττα από τον Παναιτωλικό στο ΟΑΚΑ

Για αποτέλεσμα καταστροφή και πισωγύρισμα της ΑΕΚ χαρακτήρισε ο Αργύρης Γιαννίκης την ήττα από τον Παναιτωλικό μέσα στο ΟΑΚΑ. Στις δηλώσεις του στην CosmoteTV ο προπονητής είπε:

 

«Σίγουρα καταστροφικό αποτέλεσμα. Ήμασταν 1-0 μπροστά σκορ, είχαμε τον έλεγχο και ευκαιρίες για 2-3 γκολ, δεν τις πετύχαμε. Χάσαμε την οργάνωσή μας χωρίς λόγο σε μία αντεπίθεση δεχθήκαμε το 1-1. Βγήκαμε από τον προσανατολισμό μας μετά το 1-1 και φάγαμε το δεύτερο από τα 25 μέτρα. Καταστροφή. Δεν υποτιμήσαμε τον αντίπαλο. Είναι αποφάσεις που παίρνουν οι παίκτες μέσα στο ματς. Μία κακή απόφαση. Χάσαμε τη μπάλα και έφυγε στην κόντρα ο Παναιτωλικός. Απλά είναι πράγματα που δουλεύουμε: να έχουμε συγκέντρωση στο πλάνο, στην τοποθέτηση όταν έχουμε τη μπάλα, δεν την είχαμε σε αυτή τη φάση και δεχθήκαμε το γκολ.

Είναι πισωγύρισμα αυτό το αποτέλεσμα. Σίγουρα είναι. Όταν είσαι μπροστά 1-0, έχει ευκαιρίες για δεύτερο και τρίτο γκολ και χάνεις, κάνοντας τέτοια δωράκια σίγουρα είναι πισωγύρισμα».

.


Στοιχηματική εμπειρία… όπως θα ήθελες να είναι! Παίξε Νόμιμα - 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
VK71 - 16/1/2022 19:59

Ειναι ξεκαθαρο οτι στο ποδοσφαιρικο τμημα υπαρχει σαπιο πραγμα, βρομαη εδω και χρονια δεν το βλεπουνε.

Αυτη η σαπιλα καταπεινει εδω και χρονια τους παντες πακτες ταλεντα, παικταραδες κλππ.

Δεν υπαρχει βελτιωση πουθενα ουτε σε ομαδικο ουτε σε ατομικο επιπεδο. Απο το κακο στο χειροτερο ολοι ομως κανεις δεν ξεχωριζει.... Συνέχεια
Τι αλλο θα δουμε ρε αχρηστοι και μην βαλετε στην εξησωση τα κορακια γιατι θα ειστε περισσοτερο ξεφτηλες.

Droit_Au_But - 17/1/2022 15:20

Πλήρης ορθογραφία φίλε αν και ανορθόγραφος ...

SokrA(EK)tis - 17/1/2022 12:47

Εσυ στο παγκο τι κανεις? οι βοηθοι σου, τι κανουν? Δεν μπορεις να φωναξεις να γυρισουν πισω? Ο Τσιτωντας τι κανει? δεν μπορει να φωναξει στους αμυντικους να γυρισουν πισω γιατι ειναι μονο στο μισο γηπεδο;

Τελικα οντως, ουτε τα βασικα δεν ξερει να κανει η ομαδα...

agabak - 17/1/2022 03:10

Σε 9 εντός έδρας ματς έχεις νικήσει καθαρά μόνο Ιωνικό με 10 παίκτες από το 25' και Ατρόμητο που ήταν ένα γύρο τελευταίος.

Αποκλείστηκες από τη Βελέζ Μόσταρ, στην οποία έβαλες ένα γκολ σε 120 λεπτά και η οποία μετά έφαγε 5 μπαλάκια από την Έλφσμποργκ.

Έφαγες 3 γκολ από γαύρο σβηστά.... Συνέχεια
Νίκησες βάζελο και Άρη σε ματς που σου έκαναν 20 και 25 τελικές λες και παίζεις με τη Μπάγερν Μονάχου και τη Ρεάλ Μαδρίτης έχοντας 8 τελικές και στα δύο μάτς αθροιστικά!!!...

Έχασες με ανατροπή από ΟΦΗ και Παναιτωλικό ενώ προηγήθηκες. Ουδέν σχόλιο.

Νίκησες με το ζόρι 1-0 τη Λαμία που δε σε ισοφάρισε κατά τύχη στο 86' που πλάσαρε με κενό τέρμα άουτ.

Άρα όχι, όταν κάτι συμβαίνει σταθερά σε 9 ματς δεν είναι στραβός ο γιαλός, στραβά αρμενίζεις.

Η ΑΕΚ με Πλατέλλα, Αραβίδη, Μπαρμπόσα και Άρθο (sic) ήταν πολύ περισσότερο ΑΕΚ από αυτό που προσπαθεί κάποιος φέτος να μας πείσει ότι είναι ομάδα. Και επειδή το υλικό για πρώτη φορά είναι δεδομένα το 2ο καλύτερο σε ποιότητα στη χώρα, υπάρχει πλέον θέμα οργάνωσης και διοίκησης του ποδοσφαιρικού τμήματος.

Pantelonias - 17/1/2022 01:55

Μακάρι να βγω ψεύτης αλλά ο Γιανικης το έχει χάσει το παιχνίδι δεν βλέπω να μπορεί να γυρίσει την κατάσταση κ δεν έχει δείξει κ κάτι μέχρι τώρα αν κ ήμουν υποστηρικτής του κ ήθελα να τον αφήσουμε να δουλέψει αλλά δεν δυστυχώς

stathden21 - 16/1/2022 23:36

... "Είναι αποφάσεις που παίρνουν οι παίκτες μέσα στο ματς. Μία κακή απόφαση".. Ωπα ρε κλεφτόπουλο, 3.5 μήνες στην ομάδα εσύ τι ακριβώς κάνεις? Είπαμε πίστωση χρόνου ναι, αντε να το καταπιουμε με τον ΟΦΗ αλλά μετά από 3.5 μήνες έναν Παναιτωλικό στην έδρα σου τον κερδίζεις ρε φίλε πως να το κάνουμε.

Αυτό πάλι με τον Ανσαριφαντ να έχει σκοράρει και από τη στάση του μετά να αναρωτιέσαι μπήκε η δε μπήκε το γκολ δεν το εχω εγώ τουλάχιστον ξαναζησει σε αγώνα.

Pantelonias - 17/1/2022 01:42

Αυτό ακριβώς μπήκα να γράψω και με πρόλαβες αδερφέ για τον Ανσαριφαρντ ότι δεν πανηγύρισε ούτε ό ίδιος το γκολ που πέτυχε πιστεύω είναι μια σημαντική λεπτομέρεια

Rocket - 17/1/2022 00:59

Ρε παιδιά έχω βαρεθεί. Δε γίνεται μια ομάδα ν αλλάζει κάθε μήνα προπονητή. Ο Γιαννικης είναι 3 μήνες στην ομάδα με υλικό όχι δικό του παραλαμβανοντας ποδοσφαιριστές με φυσική κατάσταση στα τάρταρα γι αυτό που θέλει να παίξει. Ίσως να ναι και το νταβανι μερικών αυτές οι αντοχές . Είναι γεγονός ότι λείπουν χαφ και μπακ. Δε μπορούν αυτοί που έχουμε να δώσουν ένταση στα μαρκάρισματα και να καλύπτουν χώρους. Φάνηκε και στα 2 γκολ. Ειπωθηκε ότι η άμυνα ήταν ψηλά στο 1ο γκολ, δηλαδή που θα... Συνέχεια πρεπε να ήταν; είσαι μπροστα και επιτιθεσαι, άρα κλείνεις την απόσταση μεταξύ των γραμμων. Άλλου είναι το πρόβλημα. Δεν έχουν τρεξίματα για αλληλοκαλυψη όταν χάνεται η μπάλα αλλά ούτε και για να φύγουν μπροστά αρκετοί . Τέλος δεν υπάρχει και ποιοτικός πάγκος να μπει ν αλλάξει τους ήδη κουρασμένους, βλέπε Μανταλο ο οποίος μπορεί να εξυπηρετήσει το σύγχρονο ποδόσφαιρο Μαξ 60 λεπτά. Αυτά, μόνο ενωσις και να παίζουν αυτοί που αντέχουν και δουλεύουν στις προπονήσεις και ας χάνουμε. Κάποια στιγμή και με τις σωστές προσθήκες θα δούμε και αποτέλεσμα και ωραίο ποδόσφαιρο διάρκειας.

ElastogipedoR21 - 17/1/2022 00:38

Αυτό που σε κάθε ματς καίει μια αλλαγή μπακ σε θέση μπακ λες και έχουμε Ντανι Αλβεζ στον πάγκο δεν το έχω καταλάβει ακόμα...

Gip1 - 16/1/2022 23:44

Φτιάξε τα αποδυτήρια.

Απαίτησε παίχτες επιπέδου ΑΕΚ.

Η κλεψύδρα σου άρχισε να αδειάζει………

Stavros78 - 16/1/2022 23:10

17 Γενάρη ούτε μια μεταγραφή, θέλουμε στόπερ δεξί μπακ και 2 χαφ. Και ένα εξτρεμ αφού Τανκοβιτς δεν τον υπολογίζεις.

Mannik21 - 16/1/2022 22:50

Βλεπω εδω δυσαρεστημενους συνΑΕΚτζηδες μου με τον Μανταλο ( ο οποιος ειναι ο κορυφαιο δεκαρι μεχρι τωρα στο πρωταθλημα βαση στατιστικων και φυσικα εχει την μεγαλυτερη συμβολη στο σκοραρισμα της ομαδας απ ολους), και κατα τ αλλα παω σε καφετεριες γηπεδα κλπ και ολοι επεφημουν στον πρωτοκλασσατο αμραμπατ που περνει τη μπαλα γυρναει πλατη και ξεχναει οτι παιζει επαγγελματικα ποδοσφαιρο. Εγω νομιζω οτι τα γυαλια της ΑΕΚ ειναι θολα και δε βλεπουμε μπροστα μας, ουτε αυτοι που... Συνέχεια φερνουν παιχτες, ουτε αυτοι που περνουν αποφασεις, ουτε αυτοι που δουλευουν το ροστερ. Στο φιναλε ο γιαννικης δε μπορει να μπει να παιξει μπαλα, αλλα μπορει να διαλεξει ποιοι θα μπουν και τι μπαλα θα παιξουν, οποτε εχει μεγαλο μεριδιο ευθυνης οπως και οι ποδοσφαιριστες. Ενας προπονητης εκτος απο το να ακολουθει πιστα το πλανο του θα πρεπει να ξερει να ειναι και ευελικτος υπο συνθηκες.

the_teacher - 16/1/2022 22:42

Δεν μπορώ να ξέρω τι γίνεται στα αποδυτήρια, αν και το υποψιάζομαι, αλλά αν δεν αρχίσει να επιβάλλει τα θέλω του κι αν δε μιλήσει κι αν δε σπάσει αυγά κι αυτός θα φύγει. Αν ο Γιαννικης πιστεύει στον εαυτό του κι έχει προσωπικότητα, τώρα είναι η ώρα να τη δείξει. Αν κι αυτός είναι ένας γιεσμαν, που προσπαθεί να κρατήσει ισορροπίες, τότε το μέλλον του είναι προδιαγεγραμμενο. Ας ξεκινήσει με την εικόνα του πάγκου του. Αν εκεί δεν μπορεί να βάλει τους παρατρεχαμενους να βάλουν... Συνέχεια τον κ...ο τους κάτω και να μη βγάζουν άχνα, τότε δεν μπορεί να τα καταφέρει στην ΑΕΚ. Αναρωτιέμαι αν κάποιος Βασιλομπαρος στη Λίβερπουλ, σηκωθεί κι αρχίσει να φωνάζει, θα βγει ζωντανός από τα χέρια του Κλοπ; Η θα δείξει θάρρος και προσωπικότητα ή θαμας χαιρετήσει κι αυτός

Bono1976 - 16/1/2022 22:42

Ο γιαννικης χωρίς να θελω να τον δικαιολογία..ξεκίνησε αλλιώς ..με παίχτες που τρέχανε και πιέζαμε..στη πορεία μπήκαν παίχτες που ήταν πάγκο ..πχ Μανταλος αν θυμάστε και άρχισε πάλι η ΑΕΚ τα ίδια...τώρα τι έγινε μόνο αυτός ξέρει..αν του δίνουν χαρτάκι ποιος θα παίξει δε ξέρω εγώ..εγώ ξέρω ότι το παιχνίδι που είπε θέλει να παίζει η ΑΕΚ ο γιαννικης με πρεσινγκ και γρήγορες μπαλιές ....με το Μανταλο δε μπορεί να γινει

an0nymous - 16/1/2022 22:17

Καλά είστε ότι να ναι εδώ μέσα... το μόνο που ξέρετε είναι να κράζετε προπονητές τίποτα άλλο..


Να φέρουμε άλλον θέλετε; Και μετά κατά το πάσχα εκεί πριν τα playoff να φέρουμε έναν ακόμα. Το μόνο που θέλετε είναι αμέσως να αλλάζουμε προπονητές..... Συνέχεια
Η χρονιά ήταν τελειωμένη εξαρχής.. ο προπονητής χρειάζεται καιρό να δουλέψει μαγικά δεν κάνει κανείς.

Kitriniaris911 - 16/1/2022 22:41

Φίλε μου, έχεις δικιο. Όμως ο ίδιος μίλησε για πισωγυρισμα. Επίσης , ήξερε το υλικό που παραλαμβανε. Επίσης, εγώ προσωπικά, δεν έχω δει μια έστω σχετική ευελιξία μ´αυτο το υλικό έστω. Π.χ. να δοκιμάσει τον Λεταλεκ στόπερ, τον Χατζησαφι ή τον Τζαβελλα στο κέντρο, να δούμε και τον Γεφτιτς τι ψάρια πιάνει για παράδειγμα. Τον Αμραμπατ Σέντερ φορ. Εγώ που δεν είμαι προπονητής μπορεί αυτά που γράφω να είναι βλακείες και να μην υπάρξει διαφορά. Όμως από έναν επαγγελματία προπονητή περιμένεις να... Συνέχεια βρει τον τρόπο να βελτιώνει την ομάδα του και όχι διαπιστώσεις

imerodromos - 16/1/2022 22:39

Όπως είχα γράψει στο παρελθόν, Ράσταβατς, Νιόπλιας, Γιοβάνοβιτς, έχουν το δικαίωμα να λέγονται προπονητές.

Ο Γιαννίκης έχει ακόμη δρόμο να διανύσει, κι ελπίζω όχι στις πλάτες της ομάδας μας...

Βέβαια, η κύρια αιτία, της αγωνιστικής κατάντιας που έχουμε βιώσει εδώ και αρκετά χρόνια, έχει ονοματεπώνυμο και λέγεται Δημήτρης Μελισσάνίδης. Το ποδοσφαιρικό παρελθόν του Μελισσανίδη έχει... Συνέχεια δείξει ότι προπονητής με προσωπικότητα και Μελισάν, είναι έννοιες ασύμβατες...

Όλες οι επιλογές του, από Ουζουνίδη, Κετσπάγια και Γιαννίκης, αυτό δείχνουν!

teo72 - 16/1/2022 19:25

Είσαι λίγος για ΑΕΚ..βελτίωση μηδέν...διάβασμα αγώνα μηδέν...μονιμως αργός στις αλλαγές...μπάλα δεν παίζουμε. όσο κ αν έχουμε φτωχό ρόστερ...δεν εμπνέεις..περιμέναμε όλοι μήπως κ κάνουμε λάθος...αλλά πλέον έσπασε το γυαλί ...παραιτησου.. γελάνε πλέον μαυτο τον συρφετό οι πάντες....

engineer21 - 16/1/2022 22:38

teo72 όποτε σε αποδεσμεύσει η Σιτι στείλε βιογραφικό στον Μεγάλο .

Skakistis21 - 16/1/2022 20:58

Ακόμη κ ο πλέον αμπαλος του κόσμου βλέπει ότι γύρω στο 60 οι ούτως ή άλλως μέτριοι σιμοες κ λεταλεκ δε μπορούν να πάρουν τα πόδια τους κ πάλι δεν κάνει γρήγορα αλλαγές για φρέσκα ποδια κ τρεξίματα παρά μόνο στο τέλος κ αφού χάνουμε...κ αυτό το κάνει μονίμως στα ματς..αργοστροφια κανονική... Ο ύπνος,του ύπνου ωωω υπνε....

phoebus21 - 16/1/2022 20:02

Στα πολύ σωστά που γράφετε να συμπληρώσω πως οι ποδοσφαιριστές δεν εξελίσσονται. Αντιθέτως γίνονται όλο και χειρότεροι. Ο Τσούμπερ είναι σε κατηφόρα με σπασμένα φρένα. Ο Άμραμπατ βαλτώνει. Ο Λιβαι αγνοείται. Ο Αραούχο στο μηδέν. Ακόμα και ο Βράνιες εμφανίζεται απαράδεκτος

Manos_AEK21 - 16/1/2022 20:13

Κύριε Γιαννικη έχετε καλύτερο ρόστερ από ότι είχε ο Κύριος Χιμένεθ και με πολύ καλύτερες συνθήκες από διοίκηση και τους δημοσιογράφους της ΑΕΚ και ακόμα δεν έχει δείξει κάτι το χειροπιαστό στην ΑΕΚ..


Είστε πολύ λίγος και μικρός για να μπείτε εσείς ως ο πρώτος προπονητής της ΑΕΚ στην Αγία Σοφία..... Συνέχεια

Εγώ τα έλεγα ότι είχε κάνει τεράστιο λάθος η διοίκηση Μελισσανίδη που δεν κράτησε καί δεν στήριξε τον Κύριο Μανόλο Χιμένεθ..

Mike 94 - 16/1/2022 22:37

Ο Κύριος Χιμένεθ θα έχει πάντα μια θέση στα vip του γηπέδου και στις καρδιές μας. Στον πάγκο της ΑΕΚ όχι ξανά. Λες και δεν θα σταυρωναμε και αυτόν. Να μην θυμηθώ τις δικές του εξαιρετικές επιλογές.

Το πρόβλημα είναι ότι όποιος προπονητής και να έρθει παίζει τα ίδια και το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Αλλο φταίει και λίγο πολύ το ξέρουμε όλοι

aek_1924_ - 16/1/2022 20:48

Ο Χιμένεθ δεν έρχεται, ακούγεται για Έβερτον.

Sunrise - 16/1/2022 21:02

Αυτό ήταν το πρόβλημα σας χρόνια τώρα , ο Χιμένεθ , και τα πρωταθλήματα ,τα κύπελα ,την ευρωπαική πορεία , την ομαδάρα που σας έφτιαξε με κόστος κάτι ψίχουλα . Η ιατρική επιστήμη σηκώνει τα χέρια της ψηλά !!!!

AEKthebest - 16/1/2022 22:07

Το πρόβλημα με όλους αυτούς τούς ξερολες είναι ότι όταν αυτοί τόν εκραζαν αυτός πήρε πρωτάθλημα καί τούς ξεφτιλησε. Απλά δεν καταλαβαίνουν ότι κάθε φορά πού τόν διώχνουν αυτοί πάλι ξεφτίλ. Γιατί μέσα στο χρόνο θά αλλάξουμε προπονητές. Καί πάλι ξεφτίλ. Καί όταν τούς τά πεις σού ρίχνουν ένα άνεργος. Αλλά πάλι ξεφτίλ.

anduril21 - 16/1/2022 20:57

Manos_AEK21 Δεν υπάρχει προπονητής Χιμένεθ αδελφέ. Μονίμως είναι άνεργος, ούτε ο Παναιγιάλειος δεν τον παίρνει.

sd1510 - 16/1/2022 22:28

Υποστηρικτής του Γιαννικη ήμουν κ θα συνεχίζω να τον στηρίζω αλλά δεν έχουμε δει τπτ..

Anakassa68 - 16/1/2022 20:18

Ας σταματήσουμε τις καταστροφολογίες. Όλοι λέγαμε στήριξη στην αρχή, και υπομονή στις στραβές αλλά βλέπω πάλι τα ίδια να ζητάμε. Λοιπόν, στήριξη ναι αλλά και αποφάσεις με καρύδια δε από τον κόουτς. Αγαπητέ μου Γιαννικη, σου έκανε επέκταση για τρία χρόνια. Κάνε εκκαθαρίσεις τώρα. Ξεκίνα να δίνεις στην ομάδα προσωπικότητα. Πέτα στην εξέδρα τον Μάνταλο. Δυστυχώς όσο υπάρχει αυτός περνάει σε όλους την κακή νοοτροπία που έχει και μεταφέρει στην ομάδα όλα αυτά τα χρόνια. Μόνο όταν έλειπε... Συνέχεια πήραμε πρωτάθλημα. Ζήτα επιτακτικά χάφ πρωτοκλασάτο τώρα και κοίτα να βγάλεις κανέναν και Πύργο παίκτη διότι με αυτά τα χάφ και αυτούς τους δεξιούς μπακ, δεν πάμε πουθενά. Επίσης βάλε χέρι και στον συμπαθέστατο Μαροκινό. Να μάθει πως παίζει σε ομάδα και όχι μόνος του. Οι πάσες του να μην είναι από το δεξί στο αριστερό και το αντίστροφο…. Πάρε μέτρα και εμείς σε στηρίζουμε. Δυστυχώς μας χάλασε άλλη μιλά Κυριακή που την περίμενα πως και πως…..:-(

dino21 - 16/1/2022 22:26

Στην εξέδρα ας πάρει και τον Σβάρνα για παρέα.

AEKthebest - 16/1/2022 21:56

Μη ξεχάσεις νά τού πεις να φέρει καί ένα προπονητή. Αυτά πού τού γράφεις νά κάνει ίσως ένας σωστός προπονητής νά τά έκανε από μόνος του. Άμα είναι να τα λες εσύ ο Ανακασσα68 τότε να βάλουμε εσένα με συμβόλαιο μέχρι το 2030. Νά μήν καταστροφολογουμε κιόλας.

Kitriniaris911 - 16/1/2022 22:24

Πισωγύρισμα από τι κε Γιαννίκη; Για να πίσωγυρισεις πρέπει να έχεις προχωρησει μπροστα. Σωστα;

monoaek11 - 16/1/2022 22:14

Γιαννίκη πάνε τα αποδυτήρια και πίσω δε γυρνάνε…..τελικά γάτος ο Μιλόγεβιτς την πήρε γρήγορα γραμμή…..

sepoliaAEKARA - 16/1/2022 21:12

ΜΕΡΙΚΟΙ ΛΕΝΕ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΓΙΑΝΝΙΚΗΣ. ΔΕΝ ΗΡΘΕ ΧΘΕς... ΒΛΕΠΩ ΒΑΖΕΛΟ ΓΑΥΡΟ Κ Ο ΒΑΖΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΑ ΚΛΑΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ Κ Ο ΓΙΟΒΑΝΟΒΙΤΣ ΜΟΝΙΜΑ ΟΡΘΙΟΣ ΔΙΝΕΙ ΟΔΗΓΙΕΣ. Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΟΥΜΕ Κ ΕΝΑ ΚΟΝΤΟΣΟΥΒΛΙ ΝΑ ΦΑΕΙ Κ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙ ΗΣΥΧΟΣ

Mike 94 - 16/1/2022 22:06

Μην αγχώνεσαι είναι όρθιος ο Δημητριάδης

Aekara83 - 16/1/2022 21:55

Ξέρεις ότι είσαι ο προπονητής εεεε?? Για κριτής σωστά τα λες. ....Δεν μας λες όμως τι έκανες εσύ γι αυτα!!!! Γιατί πραγματικά ψάχνω κάτι που άλλαξες αλλά δεν βρισκω!! Ααααα έκανες το Σβάρνα δεξί μπακ.....sorry

Cocco Bill - 16/1/2022 21:33

Ο Παο με Γιοβάνοβιτς μια χαρά μπάλλα παίζει και με σίγουρα χειρότερο από μας ρόστερ. Από ότι φαίνεται ο Μιλόγεβιτς δεν ήταν χειρότερος, άλλωστε λιγοτερο χρόνο είχε ολοκληρωμένο το ρόστερ απ΄ οτι πλέον ο Γιαννίκης. Τάχα να μην χαθεί η χρονιά και πλέον 2 σερί ήττες εντός απο μικρούς και μάλιστα με ανατροπή. Γιαννίκη ξύπνα, όσο ακόμη θα είσαι στην ΑΕΚ, να μην καταστρέψεις πλήρως το όνομα σου και για το μέλλον.

1kitrinopistoli - 16/1/2022 21:23

Τώρα θα σε δω Γιαννικη που πάει να βουλιάξει το καράβι θα το σώσεις η' θα πνίγεις κι εσύ?

savvas2020 - 16/1/2022 21:02

ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΛΑΝΟ ΓΙΑΝΝΙΚΗ ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ !!!!!!ΒΡΕ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΚΟΥΡΕΥΤΕΙΤΕ ΟΛΗ ΜΑΖΙ .ΠΛΑΝΟ ΚΑΙ ΠΑ....ΡΙΕΣ .ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΠΟ ΕΜΑΣ .ΕΜΑΣ ΠΟΝΑΝΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ... ΜΟΝΟ ΑΕΚ ΡΕ ΜΠΑΓΛΑΔΕΣ..

THIS_IS_NOT_AEK - 16/1/2022 20:04

Ενταξει παιδες!

Ας αλλαξουμε αλλον ενα προπονητη μηπως κανουν τον σιμοες-μπουσκετς,τον σακχωφ-τσαβι κ.ο.κ.

Οι περισσοτεροι λεγατε υπομονη στις στραβες,οτι θελει δουλεια η ομαδα.

Δεν φταιει ο γιαννικης που ο μανταλος εχασε τη μπαλα κ τα (ανυπαρκτα κ αργοκινητα)χαφ κοιμοντουσαν τον υπνο του δικαιου.... Συνέχεια
Γελανε μαζι μας που αλλαζουμε προπονητες καθε λιγο κ λιγακι κ οχι οταν η ομαδα χανει.

Οι ομαδες θελουν στηριξη εμπρακτη κ οχι δηθεν στηριξη που κανετε οι πεεισσοτεροι εδω μεσα.

Θα κανει λαθος κ ο γιαννικης οπως θα κανει κ οποιος κ αν ερθει μετα απο αυτον.Η ομαδα θελει παικτες με ποιοτητα κ προσωπικοτητα κ οχι καθε τρεις μηνες προπονητη.

Μοναχα Ενωσις!

teokavas - 16/1/2022 20:10

Ο Οφη και ο Παναιτωλικός έχουν καλύτερους παίχτες;

Okonski21R - 16/1/2022 22:26

Αυτό είναι το θέμα οι πιο πολλές ομάδες έχουν πολύ καλύτερους στο 6 και το 8 από μας.

anduril21 - 16/1/2022 20:56

THIS_IS_NOT_AEK Πες τα αδελφέ που ακούς από κάποιους διθυράμβους τόσα χρόνια για τον Σιμόες και το παλικάρι δεν μπορεί να δώσει τη μπάλα ούτε μισό μέτρο μπροστά. Έλεος χτικιάσαμε πια με τον Σιμόες και όχι μόνο αυτό αλλά προσφέραμε 1.5 μύριο για κάποιον Σιμάνσκι ο οποίος επίσης δεν μπορεί να δώσει τη μπάλα μισό μέτρο μπροστά. Κατά τα άλλα φταίνε μονίμως οι προπονητές!!!

Addicted - 16/1/2022 20:16

Εντάξει ρε φιλε να στηρίξουμε τον προπονητή αλλα να δουμε και κανα αποτέλεσμα, με οφη παναιτωλικο προηγηθηκε και έχασε, αυτα τα ματς μονο με την φανέλα πρεπει να τα παίρνουμε. Δεν γινεται να παίρνεις εναν τυχαιο προπονητη και να τον κρατας οτι αποτελέσματα και να φέρνει , να κανεις σαν να μην τρεχει τίποτα. Στο μεταξύ ο μονος που άξιζε να στηριχτεί ηταν ο Χιμένεθ και ηταν ο μόνος που δεν στηριχτηκε

ΚΟΝΑΝΒΑΒΑΡΙΑΝ - 16/1/2022 20:50

ΚΎΡΙΕ ΓΙΑΝΝΊΚΗ ΕΊΣΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΉΣ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΦΕΡΣΟΥ ΑΝΆΛΟΓΑ ΞΎΠΝΑ. ΣΕ ΕΦΕΡΑΝ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΑΞΕΙΣ ΤΑ ΚΑΚΏΣ ΚΕΊΜΕΝΑ ΟΠΟΊΑ ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΆ. ΑΥΤΌ ΒΛΈΠΩ ΑΠΌ ΑΓΏΝΑ ΣΕ ΑΓΏΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΊΜΕΝΑ ΣΕ ΠΛΆΚΩΣΑΝ.

ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΉ. ΌΤΑΝ ΉΡΘΕΣ ΚΆΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΣ ΝΑ ΑΛΑΞΕΙΣ (ΜΑΝΤΑΛΟ, ΈΞΩ ΤΖΑΒΕΛΑΣ ΈΞΩ) ΑΠΌ ΕΚΕΊ ΞΕΚΙΝΆ. ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΒΛΈΠΩ ΝΑ ΤΡΩΣ ΑΡΝΊ.

costasr21 - 16/1/2022 20:50

Ο γιαννικης είναι άτολμος και εκεί είναι το θέμα!

Το σύστημα που παίζει είναι το 3 5 2 αλλά για να το παίξει πρέπει να θυσιάσει βεντέτες και μεταγραφές και έτσι παίζει το προηγούμενο σύστημα για να χωρέσει όλα τα παιδιά !

Αν θες να το σώσεις παίξε αυτό που θέλεις και βάλε πιτσιρικάδες όχι άλλες πολυτέλειες και υποχωρήσεις για τα ιερά τοτέμ που μας έχουν γκρεμίσει της Κυριακές μας

iptamenos - 16/1/2022 20:47

Όταν είχα γράψει ότι δεν μπορούν πέσατε να με φάτε καιρό πριν.δεν νομίζω να άλλαξε τίποτα επιμένω ότι δεν μπορούν τα παλικάρια τι να κάνουμε τώρα αυτοί είναι αυτό παιζουν

leo_95 - 16/1/2022 20:47

Όσοι εδώ μέσα ήμασταν αντίθετοι με τον Γιαννικη πέσατε να μας φάτε. Ότι έχει βγάλει σχολή, έχει το ένα πτυχίο, έχει το άλλο... Θες να είσαι προπονητής στην ΑΕΚ, να έχεις δείξει κάτι σε μια ομάδα, όχι να βγεις 9ος με τα Γιάννενα. Κάθε χρόνο έτσι αν πάμε θέλουμε άλλον προπονητή

FLENSBURGER21r - 16/1/2022 20:46

Το γράφω καιρό, πριν φέρουμε τον δήθεν coach Γιαννίκη, που όπως φαίνεται δικαιώνεται η φράση πως για της μεγάλες ομάδες δεν κάνουν τέτοιοι προπονητές. Το έχω πει πολλές φορές,εκτός από την ομάδα του πρωταθλήματος με τον Μανόλο (που και με αυτόν πάλι δεν βλέπαμε μπάλα που βλέπαμε στο πολύ παλιό παρελθόν). Εγώ τα τελευταία χρόνια μόνο με Δέλλα έχω δει σωστό και ωραίο ποδόσφαιρο, χωρίς μεγάλα ονόματα. Τώρα που έχουμε κάποιους καλύτερους παίκτες και με σωστή ενίσχυση πιστεύω πως... Συνέχεια αυτός(Δέλλας)είναι η καλύτερη λύση.

gian - 16/1/2022 20:40

O Δημητριαδης δεν κανει για εκει που ειναι θελει καποιον να λεει στους παιχτες σε πια ομαδα ειναι και να πεφτουν προστημα για τετοιες ηττες

giaek - 16/1/2022 20:32

Το προβλημα στην ομαδα δεν ειναι οι προπονητες και οι παιχτες αλλα η ιδια η ομαδα..οποιος ερχεται τον βγαζουμε αχρηστο..λιβαγια μπακασετας χιμενεθ καρερα τωρα το βλεπουμε και με αμραμπατ τσουμπερ..υπαρχει στο ποδοσφαιρικο τμημα νοοτροπια ηττοπαθειας δημοσιουπαλληλισμου και ωχαδερφισμου..αυτο περναει φυσικα σε οποιον προπονητη η παιχτη ερθει ,που σε αυτο το αρρωστο κλιμα προφανως δεν αποδιδει τα αναμενομενα..πρεπει να αλλαξουνε στην ΠΑΕ απο τεχνικους διεθυντες... Συνέχεια διεθυντες επικοινωνιας εμπορικους διεθυντες γενικους διεθυντες μεχρι και αυτον που κουρευει το γκαζον ωστε να φυγει αυτο το αρρωστο κλιμα που υπαρχει στην ομαδα..μεχρι τοτε οποιον και να φερουμε δεν θα αποδωσει τα αναμενομενα και καει σε λιγο καιρο..

giaek - 16/1/2022 20:30

Το λεω εδω και καιρο αλλα περναει στα ψιλα..το προβλημα στην ομαδα δεν ειναι οι προπονητες και οι παιχτες αλλα η ιδια η ομαδα..οποιος ερχεται τον βγαζουμε αχρηστο..λιβαγια μπακασετας χιμενεθ καρερα τωρα το βλεπουμε και με αμραμπατ τσουμπερ..υπαρχει στο ποδοσφαιρικο τμημα νοοτροπια ηττοπαθειας δημοσιουπαλληλισμου και ωχαδερφισμου..αυτο περναει φυσικα σε οποιον προπονητη η παιχτη ερθει ,που σε αυτο το αρρωστο κλιμα προφανως δεν αποδιδει τα αναμενομενα..πρεπει να... Συνέχεια αλλαξουνε στην ΠΑΕ απο τεχνικους διεθυντες διεθυντες επικοινωνιας εμπορικους διεθυντες γενικους διεθυντες μεχρι και αυτον που κουρευει το γκαζον ωστε να φυγει αυτο το αρρωστο κλιμα που υπαρχει στην ομαδα..μεχρι τοτε οποιον και να φερουμε δεν θα αποδωσει τα αναμενομενα και καει σε λιγο καιρο..

ElastogipedoR21 - 16/1/2022 20:03

Συνέχιζε να βάζεις μέσα παίχτες που σου λένε άλλοι και θα φτιάξεις ομάδα σίγουρα κόουτς... Και που είσαι πες του κονε ένα χαφ θέλουμε και δέσαμε..

THIS_IS_NOT_AEK - 16/1/2022 20:29

Για λυπηση ειναι οτι καποιοι σου βαζουν like με αυτα που γραφεις κ οχι αυτα που υπονοεις.

Αυτοι ειναι οι "ΕΝΩΣΙΤΕΣ"κυριοι???Αυτοι που χλευαζουν τον προπονητη της ομαδας μας κ λενε οτι παιρνουν εντολη εντεκαδας απο αλλους???

Οι δηθεν υποστηρικτες της ΑΕΚ αυτοι ειναι???

Λυπαμαι γι'αυτα που διαβαζω.... Συνέχεια
Ειμαστε ολοι πικραμενοι κ θυμωμενοι αλλα στην καταστροφολογια ειμαστε βλεπω πραγματικα "ενωμενοι"

sepoliaAEKARA - 16/1/2022 21:02

ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΛΥΠΗΣΗ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ. ΣΤΟ 90 ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΕΚΑΝΑ ΠΑΣΟΥΛΕς ΑΝΤΙ ΝΑ ΦΑΝΕ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ Κ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΜΑΣ ΚΑΘΟΤΑΝ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΛΥΠΗΣΗ ΕΜΕΙΣ? ΕΧΕΙς ΠΑΕΙ ΓΗΠΕΔΟ ΝΑ ΝΙΩΣΕΙς ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ Κ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ? ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΣΙΡΚΟ ΟΥΤΕ ΠΙΕΣΓ ΕΧΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΟΙ ΕΝΩΣΙΤΕΣ ΠΟΝΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΓΙΑΝΝΙΚΗ. ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?

THIS_IS_NOT_AEK - 16/1/2022 22:29

Λαθος ανθρωπο ρωτας αν εχει παει γηπεδο παλικαρι.

Μιλας για πιεση σε πρωην ποδοσφαιριστη της μεγαλης ΑΕΚ που παει γηπεδο απο παιδι εως σημερα.

Καλυτερα να κρινεις πιο ηρεμα.

Εσυ υποστηριζεις αυτον που ειπε οτι ο προπονητης μας παιρνει εντολες απο αλλου κ βγηκες τωρα να κραξεις εμενα που προσπαθω να ηρεμησω τον κοσμο που ειναι σε συχγυση κ κραζει τους παντες?... Συνέχεια
Τι να σου πω...??

sepoliaAEKARA - 16/1/2022 23:19

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΕΚ. ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑΜΕ Κ ΑΥΤΟ. ΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΗΡΜΗΣΕΙς ΤΟΥΣ ΠΟΝΕΜΕΝΟΥΣ Κ ΠΡΟΔΩΜΕΝΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΗΣ ΑΕΚ? ΑΚΕΤΑ ΦΑΡΜΑΚΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ/. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΩ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ Κ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΕΤΣΙ. ΟΙ ΑΚΤΖΗΔΕΣ ΠΟΝΑΝΕ Κ ΕΙΔΙΚΑ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΧΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΑΝ ΣΗΜΕΡΑ. ΕΣΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΠΟΝΑς ΑΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ. ΕΣΥ ΚΑΛΑ... ΤΑ ΛΕΣ.

sepoliaAEKARA - 16/1/2022 20:53

ΕΣΥ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙς? ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΛΥΠΗΣΗ. ΚΟΙΤΑ ΕΣΕΝΑ ΠΡΩΤΑ

ElastogipedoR21 - 16/1/2022 20:39

Φιλαράκι ο Γιαννικης ξεκίνησε καλά και έβαζε όσους ήταν έτοιμοι να δώσουν το καλύτερο και οπως είδαμε στα πρώτα ματς βλέπαμε ότι κάτι καλό πάει να γινει.. Σιγά σιγά όμως γύρισε στα παλιά και βλέπουμε αυτό το χάλι...

THIS_IS_NOT_AEK - 16/1/2022 20:47

Αλλο εγραψες πριν αδερφε κ αλλο υπονοουσες.

Εδω μιλαμε οτι συμφωνουν μαζι σου που εγραψες οτι του δινουν ραβασακι για εντεκαδα.

Αυτοι ειναι οι ΑΕΚτζηδες???

Σε ρωταω ηρεμα.

ElastogipedoR21 - 16/1/2022 21:01

Αυτό είναι ξεκάθαρο πλέον ότι όχι μόνο με τον Γιαννικη αλλά και με τους προηγούμενους περνουν ραβασάκι για να παίζουν βασικοί τα αγαπημένα παιδιά κάποιου..

aekchania981 - 16/1/2022 20:23

Πρόεδρε ανανέωση μέχρι το 2070 μην χάσουμε τον θαυμαστή(γιατί μόνο θαυμαστής μπορεί να είναι) του γερμανικού ποδοσφαίρου και το γκέγκεν πρες!

aektzisorodios - 16/1/2022 20:23

Είπα δεν θα μιλήσω καθόλου αλλά δεν γίνεται αυτό . Κάτι τέτοιες δηλώσεις έκανε και ο χιμένεθ πέρσι και όλα τα εντυπα της Α.Ε.Κ τον έφαγαν ,επειδή δεν επαιζε την μπαλα που έβλεπαν το 91-93.μετα την διακοπή θα δουμε την δική σου Α.Ε.Κ μετά απο ενα μηνα, μετα απο δυο μηνες ,μετα απο τρεις μηνες θα δούμε την δική σου Α.Ε.Κ ,τώρα το ποιημα θα πάει μετά απο προετοιμασία καλοκαιριού θα δούμε την Α.Ε.Κ του γιαννικη και του κάθε γιαννίκη ... αν δεν πάρουμε παίχτες και όχι παίχτες λαχεία θέλουμε... Συνέχεια προπονητές που να περνάνε το μήνυμα του παίκτη μαχητή .

_panagiotis_ - 16/1/2022 20:00

Όχι παιδιά δεν φταίει κανένας προπονητής όταν είναι 3 μήνες στην ομάδα χωρίς να έχει δείξει έργο και του κάνουν επέκταση συμβολαίου χαριστικά και για τις εντυπώσεις.

THIS_IS_NOT_AEK - 16/1/2022 20:16

Φιλε panagioti η ομαδα εκανε επεκταση συμβολαιου στον Γιαννικη για να δειξει σε ολη την ομαδα πως θα πορευτει με αυτον με οποιο κοστος.

Για να σταματησει η προπονητολογια καθε τρεις μηνες σε καθε στραβη που μονο κακο κανει στον συλλογο.

Θελουμε παικτες επιπεδου κ οχι προπονητη.... Συνέχεια
Πες μου εσυ ποιος πιστευεις οτι μπορει να μεταμορφωσει μια οποιαδηποτε ομαδα σε τρεις μηνες.

Δες την Μπαρτσελονα με τσαβι κ αν νομιζεις οτι απο φετος θα δεις παπαδες τοτε τι να σου πω.

Φιλικα παντα

Lefteris37 - 16/1/2022 20:54

This is not AEK. Πεσμου 4-3-2-1 και 4-2-3-1 προπονητης από κολωνια, που θέλει ένταση!!! Με χαφ, τη κάνουν οι χαφ??? Τρέξιμο??? Ρε φίλε δε πας γυμναστήριο, ποδοσφαιρο παιζει! Είδες εσυ ένταση??? Σε όλες τις γραμμές??? Με ατομικές ενέργειες παικτων κατά διαστήματα κερδίζει η ΑΕΚ. Η ομάδα κάνει προπονηση , λένε οι δημοσιογράφικη! Και γω κάνω ε και? Το 6 αρι θα δέσει την ομάδα???? Ποια ομάδα? Βλέπεις έστω κάτι 3 μήνες τώρα??? Εγώ βλέπω ένα τσουμπερ σε λαθος θέση να παιζει, και αν παιζει, ένα φιλότιμο αμραμπατ χωρίς... Συνέχεια στήριξή, που απλά σημερα δεν έπαιξε κανα, ένα λιβαι που είναι με το φεγγάρι του, επίθεση?????? Ανσαριφάρντ φιλότιμος τι να κάνει και αυτός???? Θες μεσαία γραμμή? Χαφ? Άμυνα??? Πες μου γιατί θα με τρελάνεις έχεις δει έστω κάτι???? Ο τσουμπερ δεν είναι άχρηστος ουτε ο αμραμπατ ουτε ο λιβαι που υπάρχει συνεργασία??? Τι κάνουν στη προπονηση?????!!!! Τι συμβαίνει στα Σπάτα??????!!!!!!!

Συμφωνώ για στήριξη γενικά ενός προπονητη, αλλά πες μου έχεις δει ποτε , αλλαγή σε συστημα? Έχεις δει κάποια αλλαγή έστω μικρή, έχεις δει κάτι?? 3 μήνες τι έχεις δει??!!!!!!!!!! Αν είναι να έχεις τόσο διάστημα προπονηση και να χάνεις έτσι όπως έχασαν με το Παναιτωλικό που στο κάτω κάτω δεν είναι ΟΦΗ αστέρας παο . Τότε να παω Κολωνία να παρω από τη καλυτερη προπονητικη σχολή, το δίπλωμα και να κάνω ότι κάνει ο γιαννικης, να έχω απλά έλεγχο τις μπάλας, να μην κάνω φασεις, να κάνω αλλαγή στο 60-64 τη τριπλέτα που δε παιζουν μαζί άσχετα αν δεν έπαιζε ο αραουχο, και μετά να έχω μπακ σβάρνα με όλη τη πτερυγα για το εξτρέμ που θα τα φτυση, και να αλλάζω το παιχνιδη σε επίθεση φουλ με αλλαγές μπας και κάτσει. Αφου δεν έχω δημιουργήσει τιποτα, ουτε τρανζισον ουτε γραμμες με μπακ μπροστά, .

Αν είναι έτσι αυτή η σχολή προπονητικης , αλλάζω τώρα επάγγελμα και γίνομαι προπονητης.

_panagiotis_ - 16/1/2022 20:33

Οι παίκτες επιπέδου φίλε θέλουν και προπονητή επιπέδου. Ο Γιαννίκης δεν θα μπορούσε να διαχειριστεί σε καμιά περίπτωση ρόστερ επιπέδου που λες, έπεσε πολύ νωρίς στα βαθιά, δεν ήταν προπονητικά ψημένος για κάτι τέτοιο,έπρεπε να συνεχίσει σε ομάδα τύπου ΠΑΣ.

anduril21 - 16/1/2022 20:52

panagiotis Φίλε μου εγώ προσωπικά δεν θα σου πω αν ο Γιαννίκης κάνει για προπονητής στην ΑΕΚ ή όχι. Ωστόσο κακά τα ψέματα μη γελιόμαστε αυτό που κάνει τον προπονητή σε μεγάλο βαθμό είναι οι παίκτες. Δηλαδή θες να μου πεις πως ο Μάρτινς είναι καμια προπονητάρα. Οχι οι παίκτες του γαύρου τον κάνανε καλό προπονητή. Και τον Κλόπ να φέρεις αδελφέ όταν 2/3 βασικά χαφ σου δεν μπορούν να τσουλήσουν τη μπάλα μισό μέτρο μπροστά μην περιμένεις να αλλάξει κάτι τόσο επιθετικά όσο και αμυντικά. Όταν τόσα... Συνέχεια χρόνια δεν μπορείς να βρεις 2 αξιόλογα μοντέρνα χαφ 2 αξιόλογα μπακ(δόξα το Θεο μετά κόπων και βασάνων βρήκαμε τον Μοχαμάντι) και αντί να πάρεις 1 σέντερμπακ κολώνα παίρνεις 1 τζαβέλλα που τον είχε ξαποστείλει ο μπουγάτσας πριν κάποια χρόνια μην περιμένεις να καταφέρει κάτι ο προπονητής πολύ απλά δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι. Μερικοί πραγματικά δεν έχουν καταλάβει πως τα χαφ μας που είναι οι πιο κομβικές θέσεις στο σύγχρονο ποδόσφαιρο είναι επιπέδου λαμίας και απόλλωνα με εξαίρεση τον Μάνταλο ο οποίος είναι σχετικά τίμιος.

Ayoummie - 16/1/2022 20:15

οσοι ακομα πιστευετε στον ταβερνιαρη.εγω το ειπα με το που εγιναν οι ανακοινωσεις οτι θα παρεις ας πουμε οτι λεγετε προπονητης αυτος ο ανθρωπος αν βγεις με το ζορι 4ος εχει καλως.ο καβουρας μας κανει πλακα φτιαχνει γηπεδο να βαζει λεφτα στη τσεπη τους απο τις γυρω επιχειρησεις που θα εχει το γηπεδο δεν εβαλε φραγκο απο την τσεπη του πουθενα.

aekromano - 16/1/2022 20:14

γιαννικη εισαι υπνος..............αλλα δεν φταις εσυ!!!!!!!!!!!αι σιχτιρ λοιπον!!!!!!!!!!μια ευκαιρια ειχαμε να πλησιασουμε τον γαυρο.........να ξαναβαλουμε απο κατω τον παοκ...........αλλα δεν υπαρχει γιατρεια!!!!!!αντε τωρα απο αυριο ξανα αναλυσεις και τι εγινε? τι εφταιξε??????και η ξεφτιλα μας δεν εχει ορια...........

Manos_AEK21 - 16/1/2022 20:13

Κύριε Γιαννικη έχετε καλύτερο ρόστερ από ότι είχε ο Κύριος Χιμένεθ και με πολύ καλύτερες συνθήκες από διοίκηση και τους δημοσιογράφους της ΑΕΚ και ακόμα δεν έχει δείξει κάτι το χειροπιαστό στην ΑΕΚ..


Είστε πολύ λίγος και μικρός για να μπείτε εσείς ως ο πρώτος προπονητής της ΑΕΚ στην Αγία Σοφία..... Συνέχεια

Εγώ τα έλεγα ότι είχε κάνει τεράστιο λάθος η διοίκηση Μελισσανίδη που δεν κράτησε καί δεν στήριξε τον Κύριο Μανόλο Χιμένεθ..

Kate21original - 16/1/2022 20:09

Πάλι Μανταλος μέσα απο τότε που παίζει βασικός έχει σκίσει όλα τα παιχνίδια, την χρονιά που πήραμε το πρωτάθλημα άμα έπαιζε ακόμα θα μετρούσαμε πόσα χρόνια έχουμε να πάρουμε πρωτάθλημα, θέλει σε αυτήν την θέση έναν παίχτη οργανωτή που την κατάλληλη στιγμή θα βγάλει την πάσα εκεί που πρέπει. Τώρα στο τέλος ειδικά με κάνει σουτ από μια απόσταση με ένα σορό παίχτες μπρόστα του δλδ έλεος επαγγελματίες παίχτες, κρίμα τι να πούμε άλλο ρε Γιαννικη, είσαι καλός προπονητής όλοι... Συνέχεια περιμένουμε κάτι διαφορετικό απο τους υπόλοιπους που περάσανε δείξτο επιτέλους ασε στον πάγκο ακόμα κάποιους παίχτες, τα βλέπεις ρε Γιαννικη είναι ορατά μην φοβάσε.

sepoliaAEKARA - 16/1/2022 20:09

ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΝΤΑΛΟ. ΑΥΤΟΣ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ ΤΟΥ Κ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ Κ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ Κ ΠΑΙΖΕΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΓΑΖΕΙ. ΓΙΑΤΙ ΟΜΩς? ΣΕ ΑΓΚΑΛΙΑΣΑΜΕ ΚΥΡΙΕ ΓΙΑΝΝΙΚΗ ΑΛΛΑ ΜΑΛΟΝ ΕΝΤΟΛΕΣ ΠΑΙΡΝΕΙς Κ ΕΣΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΕΚΑΔΑ. ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΕΛΕΙΕΣ. ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΠΡΕΠΕ ΣΤΟ 90 ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙς. ΞΥΠΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ Κ ΦΥΓΕ

smsr21_987 - 16/1/2022 20:07

Μετα τον Δελλα και τον ΜΑΝΩΛΗ το χαος απο προπονητες σχεδον δεκα χρονια..Τι να πεις περιμενουνε ντε και καλα να δουμε κατι απο γιαννικη και καμια βελτιωση στην ομαδα ενα απολυτο ιδιο περσυνο και προπερσυνο και παει λεγοντας..Απορια αφου θελαμε Ελληνα γιατι δεν φεραμε πισω το Δελλα που του το χρωσταμε κιολας;

johniaek - 16/1/2022 20:06

Καλη χρονια παιδες.η χρονια μπηκε με το δεξι. Καλο αποτελεσμα θα ξυπνησει ο προεδρος κ θα τους διωξει ολους κ θα φτιαξουμε ομαδα διαφορετικα σφαλιαρες θα εχουμε

Jovan1964 - 16/1/2022 20:05

η χαρα του καθε πικραμενου γιναμε παλι δυστυχως μια απο τα ιδια παλι

XENO1 - 16/1/2022 20:04

Αυτόν τον άνθρωπο δεν τον καταλαβαίνω ,ούτε δηλώσεις δεν κάνει λογικές...ήμαρτον θεέ μου.

mastromitsos - 16/1/2022 20:02

Καμία καταστροφή κόουτς , θα πάρεις και αποζημιωση!

timos - 16/1/2022 20:01

Δεν υπάρχει καμία βελτίωση, επαναλαμβανονται τα ίδια, βλέπε όψη, Απόλλων κλπ. Άρα ή ο προπονητής δεν γνωρίζει τι να κάνει ή οι παίκτες δεν τον υπολογίζουν . Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, η ομάδα έχει μικρύνει πολύ.....

vagos32 - 16/1/2022 20:01

Ωραία κοιμόσουν στον πάγκο σήμερα οποτε δε έδειχνε η κάμερα κοουτς. Ο προπονητής είναι για να ξυπνάει τους παίχτες όταν κοιμούνται αλλά πρώτος κοιμάσαι εσύ.

billiszaf - 16/1/2022 20:00

Χιμένεθ έλα πίσω ! Τουλάχιστον μαζί του ήμασταν ομάδα. Ρε παιδιά αυτός ο Τζαβέλλας έλεος δηλαδή θα μαλώσει μέχρι και με τα δίχτυα. Μπάλα μηδέν. Απορώ τι βρήκε ο πρόεδρος στον Γιάννίκη Και τον ανανεώσω να μην το χάσουμε κιόλας. Αεκάρα για πάντα

Fotakos69 - 16/1/2022 20:00

Λυπάμαι κοουτς αλλά μας διέψευσες όλους και πλέον δεν έχεις καμία δικαιολογία,δεν έχεις την ομάδα ένα μήνα να μη ξέρεις τι υλικό έχεις στα χέρια σου .Δεν έχει υπάρξει ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ που η ΑΕΚ έχει παρουσιάσει μια βελτίωση,δεν βλέπουμε τίποτα από τη δουλειά σου να βγαίνει στο γήπεδο,κανένα αυτοματισμό,καμία τακτική και το χειρότερο, καμία βοήθεια με τις αλλαγές σου.. Αντίθετα έχουμε δει απλά κανονικούς προπονητές με κάποια εμπειρία,όπως ο Μάντζιος άσχετα αν κερδισαμε,όπως ο Νομπλιας... Συνέχεια και ο Αναστασίου,να σε δένουν κόμπο..Θα πρέπει να ευχαριστεις τη τύχη που και τα δύο ματς με οφη και ειδικά σήμερα ήταν χωρίς κόσμο γιατί αν είχε κόσμο,το πρωί θα φεύγατε ειδικά σήμερα ΟΛΟΙ ΣΑΣ .ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ

Droit_Au_But - 16/1/2022 20:00

Συμπαθεστατε Γιαννίκη η προπονητική δεν είναι μόνο θεωρία και τακτική.

Είναι και διαχείριση προσωπικοτήτων.

chris_north - 16/1/2022 19:59

Αυτο που δειχνει η εικονα της ομαδας ειναι οτι δουλευεται τον κοσμο

Starman21 - 16/1/2022 19:59

Χιμενεθ έλα η έστω τηλεφωνα..

JohnnyBoy - 16/1/2022 19:24

Κόουτς, η συντριπτική πλειοψηφία σε αγάπησε και στήριξε απο το πρώτο λεπτό και θέλουμε να πετύχεις. Αλλά αυτό το πράγμα ποδόσφαιρο δεν είναι, δυστυχώς.

Renegade_1924 - 16/1/2022 19:58

Εγώ δεν νομίζω ποτέ πως ήταν η συντριπτική πλειοψηφία όπως λες.Απλα πολλοί σαν και μένα κάνανε τουμπεκί για να δούμε ένα ακόμη πείραμα πως θα τα πάει.Ουτε τον στήριξα και ούτε κατά διάνοια δεν μου ήταν αγαπητός.Απλα αδιάφορος και περίμενα το νομοτελειακό τέλος του.Δεν θα είναι τώρα, δεν θα είναι σε δύο μήνες,θα είναι μόλις τελειώσουν οι αγωνιστικές υποχρεώσεις της ομάδας.

taxiss21 - 16/1/2022 19:57

Ρε συ γιαννικη τι να πούμε για το σημεριν? Όλοι διπλό στην ΑΕΚ θα πάρουν? Έχουμε βαρεθεί πλέον όλοι να νπεπυμε τυχαίες ομάδες να παίρνουνε δίπλα. Θέλουμε και νίκες με τον παοκ γελαμεμμμ

giaek - 16/1/2022 19:55

Αμα δεν τον ηξερα και μου λεγανε οτι ειναι ιδιοκτητης καντινας θα το πιστευα

naftilos - 16/1/2022 19:55

Ναι μετά την καταπληκτική εμφάνιση με την Λαμία κάναμε πισωγυρισμα και παίξαμε όπως με τον ΟΦΗ....αυτό το πράγμα ντρέπομαι που το βλέπω...θυμάμαι να παλεύουμε τα ματς με Ίντερ Μίλαν με παρι...να παίζουμε Ελλάδα και Ευρώπη και να χαίρεσαι μπάλα να περιμένεις να έρθει η Κυριακή... άντε να τελείωσει κ η πιπίλα να δουμε τι θα κάνουμε και στο καινούργιο γήπεδο γιατί κοντεύουν να περάσουν 10 χρόνια που πέσαμε και εκτός από την μια χρόνια που δειξαμε λίγο ομαδικότητα και πάθος... Συνέχεια το αγωνιστικό μας επίπεδο είναι ίδιο με πριν πέσουμε...με την διαφορά ότι τότε μας γλεντούσε μόνο ο Ολυμπιακός ενώ τώρα το κάνει και ο ΠΑΟΚ

Akad_Platona21 - 16/1/2022 19:54

Τι είχες Για..νίκη, τι είχα πάντα!

Jimysdk21 - 16/1/2022 19:52

Είσαι όχι λίγος, αλλά ελάχιστος. Θέλαμε νίκη πάση θυσία και Έσενα σου πήραν τα σωβρακα. Αχ ρε αεκαρα μου,να μη μπορούμε να ηρεμισουμε για κάποιο καιρό. Εκεί γκελες και πικρές πάλι. Από τον Παναιτωλικό. Κάπου έλεος δηλαδή. Φύγε.

Teodor - 16/1/2022 19:52

Με σένα θα σπάσουμε όλα τα αρνητικά ρεκόρ....τελικά σε ασχετοσυνη πρέπει να ξεπερνά κ τον καρντοσο... φύγε μόνος σου... πλέον δε σε θέλει κανείς...

ΑΕΚΑΡΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΞΑΝΑ - 16/1/2022 19:52

Δεν είσαι στα Γιάννινα.

Τι δεν έχεις καταλάβει;;;;;;;;

Tavernie - 16/1/2022 19:50

Δε μ' αρέσει να γράφω τέτοια ξυπνητζίδικα, αλλά αυτές οι ευκαιρίες που λες κόουτς είναι πολλές και καλές για τα Γιάννενα κι όχι για την ΑΕΚ.

Greta22 - 16/1/2022 19:50

Γιαννικη να κοιτάς τι γράφει ο κόσμος εδώ κ εκεί όσον αφορά τι θέλει από εσένα.Εχουν περάσει 20 προπονητές κ όλοι βγαίνουν άχρηστοι κ κάποιοι μέσα στην ομάδα από Δημητριάδη έως τους παλιούς παίκτες βγαίνουν λάδι κ μάλιστα ανανέωσαν κ για να μπουν στο νέο γήπεδο παρόλο που έχουν αποτύχει παταγωδώς.Αλλαξε τα πάντα στην ομάδα ξεκολα.Παιξαμε σήμερα με παίχτες οι οποίοι έτρωγαν πέρυσι 4 και 5 στα ντέρμπι κ παίχτες που αν πει σήμερα ή ΑΕΚ ότι τους αφήνει ελεύθερους δεν ενδιαφέρεται... Συνέχεια ούτε η Λαμία.Βλεπε πχ Μπακάκη.Αν δε μπορείς φύγε μόνος σου σαν άντρας να σε παραδεχθω.Σβαρνας δεξί Μπακ? Γεφτιτς ούτε καν πρώτη αλλαγή σε κέντρο που δεν τσουλαει με τίποτα?Από β ομάδα κανείς μια ευκαιρία δε θα πάρει?Ζήτησες παίχτες από τον πρόεδρο η άρχισες κ εσύ το γλυψιμο?Έχεις γενικά πλάνο για το μέλλον η υπέγραψες για άλλα δύο χρόνια σα δημόσιος υπάλληλος?Και εσύ κόσμε της ΑΕΚ που τραβάς τόσα τώρα 20 χρόνια θα ξυπνήσεις να κάνεις αυτό που πρέπει η θα ασχολησε μόνο με τη κλαψα της διαιτησίας που είναι άλλο θέμα σοβαρό μεν αλλά πρώτα κάνεις ομάδα κ επενδύεις κ μετά τα υπόλοιπα.Θα δείξετε σε κανένα τι σημαίνει κόσμος της ΑΕΚ η μόνο στα σχόλια κ στο καναπέ???

siokostas - 16/1/2022 19:48

Πίκρα αποψε κόουτς. Προσπάθεια καταβάλουν οι παίκτες, αλλά ομάδα δεν υπάρχει ακόμη. Πολλά λάθη, δεν βρίσκονται μεταξύ τους, δεν καταλαβαίνει ο ένας το παιχνίδι του άλλου.

Και σαν να φαίνεται ότι δεν έχουν τις καλύτερες σχέσεςι μεταξύ τους. 'Οταν έβαλε το γκολ ο Καρίμ δεν το πανηγύρισε, ο Σιμόες δεν έδειχνε καμμία αντίδραση και προς στιγμήν νόμισα ότι η μπάλλα πήγε άουτ και όχι γκολ!!!!!!... Συνέχεια
Τι είναι όμως να έχεις και το κοράκι μαζί σου. Δινότανε το φάουλ στο Μάνταλο. Επίσης σε ίδια φάση πήρε χθές ο ΠΑΟΚ πέναλτυ και το 0-1 έγινε 1-0, εμείς δεν πήραμε.

Lary - 16/1/2022 19:48

Εγώ βλέπω ότι στηνετε την ομάδα...και το τι λες εσύ μικρή σημασία έχει.

Henkel21 - 16/1/2022 19:46

Εγώ ακόμα σε πιστεύω. Αλλά ξεκινά εκκαθαρίσεις. Αρχικά μόνο για αλλαγές μετά το 70 οι Σιμοες, Γκαρσία Αρσαριφαρντ Λεταλεκ. Δεν θα ασχοληθώ καν με παίκτες τύπου Σβαρνα η Τσιντωτα. Αρχηγέ απλά φύγε μόνος σου.

JackSparrow - 16/1/2022 19:46

Αντίο coach! Δεν είσαι έτοιμος για μεγάλη ομάδα! Εάν θες ρόστερ champion's league για να μην σου γυρνάνε τα παιχνίδια μάλλον δεν κάνεις. Λυπάμαι πολύ αλλά πρέπει να σηκώσεις το χέρι σου και να μας χαιρετήσεις:(

gianpap49 - 16/1/2022 19:45

Καταστροφή και πισωγύρισμα είσαι εσύ και όσοι από διοίκηση και δημοσιογράφους σε αβανταρουν. Αντε σήκω και φύγε μόνος σου. Ας έρθει ο Οφρυδοπουλος η οποιος άλλος θέλει. Δεν το βλέπετε εκεί ατή διοίκηση ότι είναι λιγος ο άνθρωπος?? Ότι δεν κάνει? Η ομάδα ήταν στο 1-1 και αυτός έβαλε το Ρωτα, όπως και με τον οφη. Χάσαμε, εντός έδρας, από 2επαρχιακες ομάδες ενώ είχαμε προηγηθεί στο σκορ.

Τι να πω, η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά στον πλανήτη ΑΡΚ.... Συνέχεια
Υ.Γ.: εκεί στο σπίτι, κοιτάτε κόψτε όλα τα σχόλια που καταφέρεται κατά του Έλληνα "Γκουαρντιολα".

Vag_21 - 16/1/2022 19:45

Λάθος η ανανέωση για τόσα πολλά χρόνια φαινόταν το πράγμα από την αρχή

Peristeri21R - 16/1/2022 19:44

Πάλι καλά που μας το είπες γιατί δεν είχαμε πάρει χαμπάρι τίποτα από το ματς με τον ΟΦΗ....

steve21aekara - 16/1/2022 19:42

Εχεις Γεβτιτς και τον βαζεις στο 90...

Εχεις Γιούση που βγαζει ματια, δεν εχει ματς και δεν το παίρνεις αποστολη.

Εχεις Τανκοβιβτς που μπορούσε να μπει στο τελος κι αλλαξες δεξι μπακ.

Κατι δεν καταλαβαινω!

Μονο με κυπελλο ξεπλενετε την αχρηστία σας ολοι!... Συνέχεια
Η Διοίκηση σφυραει αδιάφορα....

Μια χαρα.

Ολοι κανουν διορθωτικές μεταγραφές κι εμείς ψαχνουνε στην υφηλιο, αλλα προτιμάμε να έχουμε συμβολαια που κααααααθονται, παρα να έρθει νεο αιμα.

Μπαχαλο.....

Pasteluho - 16/1/2022 19:42

Oμάδα ανέκδοτο , στους άλλους ένα κακό π;αιχνίδι κάνουν και κατεβαίνει ο χοντρός στα αποδυτήρια. Σε μας 4 χρόνια ανυπαρξία και όλα καλά θα φτιαχτεί η ομάδα στο νέο γήπεδο μετά από μια δεκαετία από τη χρονιά που εξαγγέλθηκε. Αν με μελισσανίδη είσαι έτσι τι να περιμένεις από αυτή την ομάδα πια? Μόνο οι οπαδοί μείνανε . Οι δημοσιογράφοι στρογγυλέυουν απλά τα πράγματα. Οι γάβροι του βορρά πήρανε τεχνικό διευθυντή εμείς ανανεώσαμε το συμβόλαιο του προπονητή για να μην έχουν πίεση. Τι να λέμε η... Συνέχεια ομάδα έκανε ότι μπορούσε όλα αυτά τα χρόνια για να απαξιωσει την επιστροφή στη νεα φιλαδέλφεια.

Patron10 - 16/1/2022 19:39

Γυρνα πισω στα Γιαννενα γιατι για την ΑΕΚ εισαι λιγος

AgapiErotasKapsour - 16/1/2022 19:39

Ντροπή σας τίποτα άλλο.

Fs1983 - 16/1/2022 19:39

Αγαπητέ Αργύρη δυστυχώς δεν έχεις βελτίωσει στο ελάχιστο την ομάδα από τότε που ήρθες..Ούτε στην αμυντική συμπεριφορά,ούτε στο τρανζισιον ούτε σε χαρακτήρα ούτε πουθενά.. Δυστυχώς για σένα σε ομάδες όπως η ΑΕΚ κρινεσαι από τα αποτελέσματα και μέχρι τώρα είσαι χειρότερος και από τους προηγούμενους

aektzhs192421 - 16/1/2022 19:39

Το σίγουρο πισωγυρισμα ήταν όταν επέλεξαν τον Γιαννικη για προπονητή της ΑΕΚ...!!!

Livajia21 - 16/1/2022 19:39

Μεγάλε πισω γύρισμα είναι αλλά να έχες Ροτα δεξί μπακ στο πάγκο και να μου βαζεις τον Σβάρνα όταν βλέπεις ότι ο Μανταλος δεν τραβάει όταν ο Γκαρσία επίσης δεν τραβαει ο Αμραμπατ κάνει τα δικά του και δεν τους αλλάζεις από το ημίχρονο δεν μας τα λες και εσύ καλα..Ηθελα να ήξερα τι είδαν και του ανανέωσαν το συμβόλαιο

nikos44 - 16/1/2022 19:38

Μετά από τόσο καιρό απραξίας εσύ κάνεις ροτεσιον στο βασικό σχήμα τις ομάδας!!!ούτε για τον πας δεν κάνεις!

CORONEL21 - 16/1/2022 19:38

Δεν φταις εσυ , ο Παπαδημητρίου φταίει που παραμύθιασε τον Μελισσανίδη ότι είσαι ο Ελληνας Μουρίνιο.

Καλές οι φιλοδοξίες σε έναν άνθρωπο και δη προπονητή αλλά πιο σημαντικο είναι η ταπεινότητα και η αυτογνωσία . Σίγουρα αυτη την στιγμη πρέπει να έρθουν καλύτεροι παίχτες ,αλλά και αυτοι πρέπει να βρούν έναν έμπειρο και καταξιωμένο προπονητη στην Αγια Σοφιά . Δεν είσαι έτοιμος και δεν ήσουν... Συνέχεια ποτε έτοιμος για την ΑΕΚ.

2121AEK - 16/1/2022 19:37

Ρε Γιαννικη σοβαρα τωρα....εισαι στο 75' με 1-0 μπροστα και βλεπεις οτι ΔΕΝ εχεις τελειωσει το ματς...σου κανει ο αντιπαλος τεσσερις αλλαγες ΔΥΟ χαφ και ΔΥΟ επιθετικους κι εσυ παιζεις ακομα με τον Λε ταλεκ;;;; και θες να πιστεψουμε οτι εισαι προπονητης;;;; Οποιος και να καθοταν στον παγκο θα εβαζε ΔΥΟ χαφ ακομα να κλειδωσει το 1-0 και θα επαιρνε τους τρεις βαθμους κι εσυ βλεπεις ΟΛΗ την ομαδα κατω απο τη σεντρα στο 1-1 και καθεσαι και κοιτας;;;;; ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΣ;;;;;;

Sotious21 - 16/1/2022 19:35

Σοβαρότητα μηδέν. Ήταν το σκορ 1-0 και έβλεπες μια χαλαρόητα στο '70 λες και ήταν 3-0. Καλά να πάθετε.

steve21aekara - 16/1/2022 19:35

Ασε μας κι εσυ...

Τι σκατά κάνετε ολοι στις προπονήσεις ρε;

Τα αυτονητα που είναι;

Μηδεν ομαδικοτητα.

Μηδεν πιεση.... Συνέχεια
Δεν τελειώνεις το ματς και χανεις ξανα απο καφενειο με ανατροπή στην εδρα σου...

Καθε φαση μυρίζει γκολ πισω.

Ενας Καρελης μπηκε και μας έκανε γιο γιο...

Στο κεντρο μαυρη τρυπα κι ολοι κοιτανε.

Μην παρεις κυπελλο και θα περασεις καλά κι εσυ.

Αντε ολοι οι μισθοφοροι πια!

AEKchmark - 16/1/2022 19:35

Φιλαράκι δυστυχώς αρχίζεις και κουράζεις δυστυχώς γιατί σε πίστεψα απίστευτα

aektzisorodios - 16/1/2022 19:35

Είπα δεν θα μιλήσω καθόλου αλλά δεν γίνεται αυτό . Κάτι τέτοιες δηλώσεις έκανε και ο χιμένεθ πέρσι και όλα τα εντυπα της Α.Ε.Κ τον έφαγαν ,επειδή δεν επαιζε την μπαλα που έβλεπαν το 91-93.μετα την διακοπή θα δουμε την δική σου Α.Ε.Κ μετά απο ενα μηνα, μετα απο δυο μηνες ,μετα απο τρεις μηνες θα δούμε την δική σου Α.Ε.Κ ,τώρα το ποιημα θα πάει μετά απο προετοιμασία καλοκαιριού θα δούμε την Α.Ε.Κ του γιαννικη και του κάθε γιαννίκη ... αν δεν πάρουμε παίχτες και όχι παίχτες λαχεία θέλουμε... Συνέχεια προπονητές που να περνάνε το μήνυμα του παίκτη μαχητή .

Sunrise - 16/1/2022 19:35

Από την Πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα !!!

Manos_AEK21 - 16/1/2022 19:34

Με συγχωρείς εσύ δηλαδή τώρα με αυτήν την ομάδα που δεν έχεις δείξει κάτι το χειροπιαστό θα μπεις στον ναό στα Φιλαδέλφεια...;;;;;;;;;


Με τί μούτρα...

senso - 16/1/2022 19:34

Με τον Γιαννικη κάθε παιχνίδι και χειρότερα. Καμία βελτίωση. Το αντίθετο. Έλεος.....

alex21xas - 16/1/2022 19:34

ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΟΜΑΔΑ


ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ


ΠΑΙΧΤΕΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ... Συνέχεια

ΚΑΤΣΕ ΓΙΑΝΝΙΚΗ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΒΑΖΕΛΟ ΜΕ ΤΑ ΤΑΓΑΡΙΑ ΠΟΥ ΠΑΙΧΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΠΑΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ !!ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ !!

VFVAEK - 16/1/2022 19:34

1) Εισαι στο 1-0 στο 78 και έχεις την γραμμή της αμυνας στο κέντρο ενω ξέρεις οτι εχει αργές επιστροφές, κακη οργάνωση και δεν έχεις σοβαρο χαφ... Τι περίμενες δηλαδή?

2) εισαι στο yes sir απο τοτε που ηρθες και δεν απαιτεις να σου φέρουν σοβαρο χαφ απο την 1η Γενάρη, θα φας μονος σου το κεφάλι σου φιλε Αργύρη!

ElastogipedoR21 - 16/1/2022 19:33

Τελικά αποδεικνύεται ότι όποιος προπονητής και να έρθει έχουμε παίκτες που δεν κάνουν για ποδόσφαιρο... Τι χρειαζόμαστε δλδ να κρατήσουμε το 1-0 για κερδίσουμε τον Παναιτωλικό στην έδρα μας.. Στην Τρίπολη έφταιγε ο αγωνιστικός χώρος σήμερα τι να έφταιγε άραγε??

alsato - 16/1/2022 19:33

0 ΑΝΕΤΟΣ ΗΡΕΜΟΣ ΣΤΑΥΡΟΠΟΔΙ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΛΕΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ,ΜΑΙ ΕΜΕΙΣ ΧΤΥΠΙΟΜΑΣΤΑΝ ΑΡΩΣΤΗΣΑΜΕ . ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ

PerseasZ - 16/1/2022 19:33

Σήκω φύγε.

3 μήνες και η ομάδα δεν έχει καμία βελτιωση.

3 μήνες δεν έχεις χαφ και δεν έχεις κάνει τίποτα για να το κρυψεις, Ούτε αλλαγή συστήματος, Ούτε δοκιμή με άλλους παίκτες.

3 μήνες και δε βγαίνει κανένας αυτοματισμός, ενώ η άμυνα μπάζει από παντου.... Συνέχεια
3 μήνες και καινούριοι παίκτες μοιάζουν πιο ξενερωμενοι από ποτέ.

Πόσο ακόμα...

tonik21 - 16/1/2022 19:33

Ακόμα εδώ είσαι εσύ;;;;;

afev - 16/1/2022 19:33

Κ Γιαννικη με ολο τον σεβασμο. Οταν βλεπεις οτι οι παικτες ειναι ψηλα...με αποφαση τους.. ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΝΕΙΣ ΕΣΥ φωναζοντας απο τον παγκο. Σε κανενα ματς δεν εχεις παρεμβει για να αλλαξει κατι προς το θετικο. ΟΛΟΙ σε στηριξαμε οσο δεν παει αλλα δυστηχως βλεπουμε τα ιδια λαθη. Τα κενα στην ομαδα δεν δικαιολογουν τετοιες εμφανισεις...Με τον Παναιτωλικο παιζαμε.

SAM_21 - 16/1/2022 19:33

Μπράβο ρε Γιαννίκη. Ομαδάρα έφτιαξες.

timos - 16/1/2022 19:32

Δεν είναι πισωγύρισμα είναι επανάληψη, των 2 παιχνιδιών με τον όψη, με τον Απόλλωνα κλπ. Απλά εσύ δεν κάνεις τίποτα, είτε γιατί δεν ξέρεις πως η γιατί σε αγνοούν οι παίκτες. Και στις δύο περιπτώσεις το ίδιο αποτέλεσμα

1kitrinopistoli - 16/1/2022 19:31

Μην παραιτηθείς ακόμα.Περιμενε να φάμε κι ένα τριμπαλο από το μπαοκακι και μετά.

aekromano - 16/1/2022 19:31

μαυρα χαλια γιαννικη η ομαδα............δευτερη φορα που μας ξεφτιλιζει ομαδα μεσα στο οακα.μηπως πρεπει να κανεις και εσυ την αυτοκριτικη σου?????γιατι εσυ ηρθες ειδες και θα φυγεις........εμεις ομως μενουμε πισω,,,,,,,,,,,,,,,και για αλλη μια κυριακη τα νευρα μας σπασμενα!!!!!!!!!!!

georgemastro21 - 16/1/2022 19:31

Της κακιας ψ@@@s της φταινε οι τριχες!

harma68 - 16/1/2022 19:31

Διαπιστωσεις κανω κι εγω... Αυτος θα μας φτιαξει ομαδα? 7-2-3 ρεκορ εχει με τραγωδιες με Απολλωνα, ΟΦΗ, Παναιτωλικο και καθαρη τυχη με Αρη και ΠΑΟ... και 3 γκολ εντος απο ΟΣΦΠ... και ειναι ακομη εδω... με τον Παναγιωταρα δηλαδη ποσο χειρωτεροι θα ειμασταν?

ΥΓ. Σκαουτινγκ αντιπαλου εχει η ομαδα? Ειχε δει τον αντιπαλο στο ματς της Τουμπας? Απο καθαρη τυχη εχασε... η διαχειριση του ματς δειχνει οτι ηταν αδιαβαστος (και σημερα)

VasoAEK - 16/1/2022 19:31

Καληνύχτα Γιαννίκη............!!!!!!!

georgemastro21 - 16/1/2022 19:30

Στραβα αρμενιζουμε….

klm73 - 16/1/2022 19:30

χ*σε μας ρε γιαννικη

romantic - 16/1/2022 19:30

Θα έπρεπε να έχεις μάθει από τα λάθη σου.Δεν ξέρω αν έχει ελλείψεις η ομάδα. Εγώ βλέπω ότι αυτοί που παίζουν είναι εκνευριστικά αδιάφοροι.

akostas73 - 16/1/2022 19:29

ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ Ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ

Mankap - 16/1/2022 19:29

Καμία ομιλία για γερά καλά μέσα στα αποδυτήρια θα γίνει? Να τριξεις λίγο τα δόντια? Να κάνεις καμιά δυνατή προπόνηση, γιατί δεν βλέπω βελτίωση κ ας έχεις πίστωση χρόνου! Δεν υπάρχουν δικαιολογιες, μπαίνουμε σπίτι μας σε λίγο κ αυτή η ομάδα που παρουσιάζεις, ούτε μέχρι το υπόγειο πάρκινγκ δεν θα φτάσει!

ioannis64AEK - 16/1/2022 19:29

Μάνταλος, Άμραμπατ και Λε Ταλεκ έπρεπε να έχουν βγει από το 60'. Κοιμήθηκες στον πάγκο κόουτς. Αυτή την ομάδα δεν μπορείς να την εμπιστευτείς στην αμυντική λειτουργία (όχι μόνο των αμυντικών, αλλά κυρίως των μέσων και των επιθετικών που δεν μαρκάρουν, δεν έχουν καθόλου το μυαλό τους στην άμυνα). Δεν έχει σημασία αν προηγούμαστε. Μπορούμε να χάσουμε από οποιαδήποτε ομάδα. Αν μετά από δύο εντός έδρας ήττες από μικρές ομάδες, δεν κάνεις ριζικές αλλαγές στην ομάδα (Μάνταλος πάγκο, Λε Ταλεκ στη... Συνέχεια β' ομάδα μέχρι να πουληθεί και πολλά άλλα) δεν κάνεις για την ΑΕΚ.

pepe21® - 16/1/2022 19:29

Χίλιες φορές ΑΕΚΒ Κ Οφρυδοπουλος..

Johneto - 16/1/2022 19:28

Αλλος ενας προπονητης που θα εχει την τυχη των προκατοχων του γιατι δεν μπορει να αποδωσει δικαιοσυνη στην ομαδα. Οταν επιμενεις να εχεις τον μανταλο και τον αμραμπατ μεχρι το 90 μεσα ενω ειναι τραγικοι και οι δυο και δεν ειμσι η πρωτη φορα, λυπαμαι αλλα οι παικτες ξενερωνουν. Τελικα ο Σερβος καταλαβε νωρις τι συμβαινει και τηνεκανε με ελαφρα

benjok2 - 16/1/2022 19:28

φυγε οσο ειναι νωρις....

Henkel21 - 16/1/2022 19:28

Πρωτάθλημα έτσι και αλλιώς δεν έπαιζε. Πάρε σκούπα. Έχεις αρκετούς που είτε δεν θέλουν είτε δεν μπορούν. Αλλά ο Νο1 πρέπει να είναι ο αρχηγός και παικταρας ΜΑΝΤΑΛΟΣ. ΤΕΛΟΣ.

lampros365 - 16/1/2022 19:28

Για νίκη καλά κρασιά.

chester - 16/1/2022 19:27

Μας γλεντησε μέχρι και ο Παναιτωλικός!!!

KASTORIAAEK21 - 16/1/2022 19:27

Ευθύνη έχει και ο Γιαννάκης ΑΛΛΑ δεν γίνεται ρ μάγκες να φταίει πάντα ο προπονητής. Η ομάδα έχει τα χειρότερα χαφ που είχε ποτέ, ακόμα και ο γκερειρο την χρονιά που πέσαμε καλύτερος ήταν. Ντροπή απλά στο πρώτο ΗΜασταν απαράδεκτοι, δεν καθαρίζουμε το ματς και μετά πάντα τρέχουμε. Επιτέλους ο καθένας να αναλάβει τις ευθύνες του

Akad_Platona21 - 16/1/2022 19:27

Τι είχες Γιαννίκη μου, τι είχα πάντα!

Votzis - 16/1/2022 19:26

ΜΠΡΆΒΟ ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΥ!!! ΔΕΝ ΞΕΝΕΡΩΝΟΥΜΕ ΠΌΤΕ!!!

Akyros - 16/1/2022 19:25

Ανανέωση για 3 ακόμα χρόνια αυτό πρέπει να γίνει

anemos777 - 16/1/2022 19:25

Η ΑΕΚ χρειάζεται προπονητή με αρ@@δια και όχι αρ@@δια προπονητή...

AEKaraleme - 16/1/2022 19:25

ΠΙΣΩΓΥΡΙΣΜΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΨΗΛΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ

Cobra11 - 16/1/2022 19:25

Α μιλάνε κιολας

sepoliaAEKARA - 16/1/2022 19:24

ΕΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΧΕΙΣ ΕΡΘΕΙ? ΑΚΟΜΑ Κ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΑΤΑΤΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ

KLEFTAKIS21VIOLOGY - 16/1/2022 19:24

Εξαφανισου

TRELOPOULOS - 16/1/2022 19:23

Δε καταλαβαίνω τίποτα κοουτς

phil_marlowe21 - 16/1/2022 19:22

Σου έχουμε γράψει τόσες φορές ότι το δίδυμο Βράνιες - Τζαβέλλα δεν ταιριάζει και όταν παίζουν μαζί τρώμε μίνιμουμ δύο γκολ. Εσύ επιμένεις στο ίδιο λάθος και φυσικά πάλι φάγαμε δύο γκολ!! Δεν θα μιλήσω για το ότι έβγαλες τον σχετικά καλό Γκαρσία για να αφήσεις μέσα τον, πάλι, κάκιστο Άμραμπατ ή για την εμμονή με τον Μάνταλο να χτυπάει στημένα κλπ. Εσύ καθορίζεις την μοίρα σου, με τις αποφάσεις σου...

sepoliaAEKARA - 16/1/2022 19:22

ΕΣΥ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ? Ο ΜΑΝΤΑΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟ ΑΛΛΟ Κ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ . ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΟΥΜΕ Κ ΚΑΠΟΙΕΣ ΒΕΝΤΕΤΕΣ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ.

_panagiotis_ - 16/1/2022 19:21

Kαλά τα λέει, ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ και δεν φταίει αυτός που ενώ δεν έχει κερδίσει ακόμα με την αξία του το συμβόλαιο του το ανανεώνουν ουσιαστικά χαριστικά και για τις εντυπώσεις. Τα λέμε από το καλοκαίρι πάλι δεν γίνετε να χαλιέται άλλο η υγεία μας με αυτό το θέαμα.

Vasilakis1313 - 16/1/2022 19:21

" Είναι αποφάσεις που παίρνουν οι παίκτες μέσα στο ματς. "

Ωραίος ρε Αργύρη, έχεις δείξει απίστευτο έργο και το πόσο έχεις δουλέψει τους παίκτες 3 μήνες τώρα σε τακτική και φυσική κατάσταση και σε πρόδοσαν πολύ με τις επιλογές τους.

Nikos_1960 - 16/1/2022 19:20

Κόουτς, δεν χρειάζεται σχολιασμός του τι έγινε. Μπορείς να αλλάξεις αυτό που γίνεται;;;

Nikos_1960 - 16/1/2022 19:20

Κόουτς, δεν χρειάζεται σχολιασμός του τι έγινε. Μπορείς να αλλάξεις αυτό που γίνεται;;;

Revenant - 16/1/2022 19:19

Πισωγυρισμα θα ταν για τον παναιτωλικο αν δεν επαιρνε αποτελεσμα,οσοι βλεπουν μπαλα και δεν λενε μιζερους τους αλλους ,το χαν δει απο την εντεκαδα.

SanktPauliR21 - 16/1/2022 19:19

Γιαννικη το χειροτερο ειναι οτι πλεον σας περνουμε στη πλακα και οχι στα σοβαρα. Με οτι αυτο συνεπαγεται.

ΕΠΟΜΕΝΟ