Quantcast
71 ΣΧΟΛΙΑ

Ντέμης Νικολαΐδης: Εγώ στη θέση του Μάνταλου θα έφευγα από την ΑΕΚ (VIDEO)

Tα λόγια του Ντέμη στην εκπομπή του για τον Πέτρο Μάνταλο

Την άποψη του για την κριτική που έχει δεχτεί ο Πέτρος Μάνταλος στην ΑΕΚ εξέφρασε ο Ντέμης Νικολαΐδης στην εκπομπή "Monday FC".
 
Ο Νικολάιδης ήταν κάθετος τονίζοντας πως ο Μάνταλος πρέπει να παίζει στην ΑΕΚ, πως ενώνει εξαιρετικά τις γραμμές και πως ο ίδιος μετά τα όσα έχει ακούσει ο Πέτρος κατά καιρούς, αν ήταν στη θέση του, θα είχε φύγει από την ΑΕΚ.
Συγκεκριμένα είπε: «Μου κάνει μεγάλη εντύπωση που ο Μάνταλος δεν παίζει. Δεν υπάρχει κανείς να ενώνει την άμυνα με την επίθεση σαν τον Μάνταλο. Είναι εξωπραγματικό αυτό, όχι προπονητικά, η αντίδραση του κόσμου, αυτά που ακούμε για τον Μάνταλο. Λες και δεν ξέρει κανείς μπάλα από τους προπονητές και από εμάς που λέμε ότι κάποιοι είναι καλοί παίκτες.

Αυτό ψυχολογικά μπορεί να επηρεάζει τον Μάνταλο χρόνια τώρα. Τι να κάνει κάποιος παίκτης για να αποδείξει ότι είναι καλός. Εγώ στη θέση του Μάνταλου θα έφευγα από την ΑΕΚ. Θα έφευγα, να έκανε κάτι τέτοιο σαν τον Πέλκα. Έπρεπε να φύγει να πάρει λίγο αέρα. Για κάποιο λόγο όταν χάνει η ΑΕΚ πρέπει να φταίει ο Μάνταλος».

Για το ματς με τον Ατρόμητο: «Από το παιχνίδι μου έκανε εντύπωση και ο Τσούμπερ, ήταν το χειρότερό του παιχνίδι, δεν ήταν καθόλου καλός, αλλά δικαιούται ο άνθρωπος. Το να έχεις Μάνταλο, Τσούμπερ, Λιβάι και Αραούχο, πιστεύω ότι αργά ή γρήγορα θα το βρουν».


Στοιχηματική εμπειρία… όπως θα ήθελες να είναι! Παίξε Νόμιμα - 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
TRELOPOULOS - 19/10/2021 22:34

Αδιανόητο να βρίζουν όχι το ΜΑΝΤΑΛΟ αλλά κάθε παίκτη της ομάδας συμβαίνει κατά κόρον και στη 15 που είμαι έχει πολλά χαιβανια ααεβαστα και όλων των ηλικιών δυστυχώς

Dani21zigolo - 19/10/2021 20:14

Ο Μανταλος αυτή τη στιγμή είναι σε καλύτερη κατάσταση από τον Γεφτιτς.Το ότι έβαλε τον δεύτερο ήταν θέμα τακτικής που εκ των υστέρων αποδείχθηκε λάθος.Το κράξιμο δεν ωφελεί σε τίποτα αντιθέτως η στήριξη θα βοηθήσει.Δεν είδα πουθενά να κράζετε τον Τσουμπερ για μια κακή εμφάνιση που είχε και έτσι πρέπει να γίνετε.Οταν στην ομάδα υπάρχει καλύτερος ας κάτσει πάγκο.Εχουμε να κάνουμε με ομαδικό άθλημα και όχι ατομικό κάποιος δε θα είναι σε καλή μέρα αυτόν πρέπει να στηρίξεις για την... Συνέχεια συνέχεια δηλ. αν δεν πήγαιναν καλά Μήτογλου και Ρότα θα τους έτρωγε το σκοτάδι ;;;

AEKNilsen - 19/10/2021 19:54

Μονο μιρλα εφερε αυτη η παρεμβαση σου Ντεμινιο. Κριμα. Η ομαδα πανω απο ολα. Και οσοι στεναχωρηθουν αμα ποτε φυγει ο Μανταλος ας πανε μαζι του εκει που θα παει. Η ομαδα ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΝΤΕΜΗ. Και η ομαδα ενω ειναι ηρεμη με νεο κοουτς, το τελευταιο που χρειαζεται ειναι διχονοια για τον Μανταλο. Μια διχονοια που ηδη υπηρχε βεβαια αναμεσα μας, αλλα η νικη με τον Ατρομητο μας ειχε χαρισει ηρεμια. Τι σκ.. σου ηρθε τωρα και σενα να ασχοληθεις με τον Μανταλο, αβυσσος η ψυχη του... Συνέχεια ανθρωπου. Ο Γιαννικης ειναι ο μονος που θα αποφασιζει. Τελεια και παυλα. Και οταν πετας κατι τετοιο μετα απο ματς στο οποιο δεν ξεκινησε ο Πετρος, ειναι σα να κανεις παρατηρηση στον προπονητη μας.

Sunrise - 19/10/2021 19:38

"Μου κάνει μεγάλη εντύπωση που ο Μάνταλος δεν παίζει". Καλόπιστη κριτική είναι αυτό ή μπαρούφα καφενείου ;;; Κύριε Νικολαίδη με όλο τον σεβασμό στο μεγάλο ποδοσφαιρικό έργο σου στην ομάδα μας. Δεν συμφωνώ με το σχόλιο σου διότι μοιάζει να προσπαθεί να δυναμιτίσει μία κατάσταση. Η ομάδα έχει προπονητή που έχει στόχευση αλλά κυρίως γνώση του αντικειμένου . Οι ίδιες "μπαρούφες" λεγόντουσαν και επί Μπάγεβιτς ,αλλά εκείνος στάθηκε βράχος. Και να χάσουμε την Κυριακή εγώ Γιαννίκης ψηφίζω!!!

Antimpaok - 19/10/2021 19:29

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ

VFVAEK - 19/10/2021 12:44

Δεν νομίζω οτι υπάρχουν πολλοί που υποστηρίζουν οτι ο Μανταλος δεν είναι χρήσιμος παίκτης! Σε αυτό που συμφωνούμε οι περισσότεροι απλα ειναι οτι δεν ειναι ουτε ηγέτης ουτε μπορεί να αποδώσει πια (παλιότερα ναι) ως βασικος δημιουργός... Ή μαλλον για να το πω καλύτερα δεν αρκεί για την ΑΕΚ! Αυτο ομως δεν σημαίνει οτι δεν ειναι και χρήσιμος! Ειναι παίκτης που μπορεί να μπει στο 2ο ημίχρονο να αποτελέσει ισως game changer αλλα και να κρατήσει μπάλα να φαει σημαντικά δευτερόλεπτα και να... Συνέχεια δημιουργήσει επικίνδυνες καταστάσεις με τις κάθετες του σε λεπτα που ειναι κουρασμένοι οι αντίπαλοι!

Πχ στον προχθεσινο αγωνα πολλές φορές καθυστέρησε αντεπιθεσεις, αργησε να παει στην μπάλα με αποτέλεσμα να προλάβουν οι αμυντικοί του ατρομητου να γυρίσουν! Το ειδα πριν καν παμε στο ημιχρονο δηλαδη! Επίσης τσακώνεται ανευ λογου και αιτίας πολλές φορές... Αυτο δεν είναι ηγετική ικανότητα ειναι νοοτροπια μικρής ομάδας... Νομίζω έχει παρεξηγήσει τον ρολο του αρχηγού ο Πετραν!

Οποτε η ΑΕΚ ως βασικο δημιουργό χρειάζεται εναν παίκτη που μπορει να προσφέρει περισσότερα και να εχει ηγετικο ρολο οπως πχ ειχε ο Τσιγκρι, αλλα χρειάζεται και τον Μανταλο ως μια πολυ καλη ποιοτική λυση απο τον πάγκο!


Το κράξιμο που τρώει πιστεύω ο Πετραν είναι κυρίως επειδή τρώει (μέχρι πρότινος) θέση βασικου σε ενα πιο ποιοτικο 10αρι πιυ θα μπορουσαμε να είχαμε!

Antimpaok - 19/10/2021 19:28

Ακριβώς έτσι είναι. Αλλά εδώ μέσα μερικοί εθελοτυφλούνε. Δεν ξέρω γιατί τόσα dislike. Πότε ο Μάνταλος κ Νικολαίδη έκτός ελαχίστων περιπτώσεων ξελάσπωσε την ΑΕΚ;;;;; και γιατί στο φινάλε να ξεκεινάει τον αγώνα ;;;; Δεν υπάρχουν καλύτεροι;;;;Πέσατε νά φάτε τον Γιαννίκη επειδή άφησε τον Μάνταλο εκτός...........ΕΛΕΟΣ ΕΛΕΟΣ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ και τον Μάνταλο εκτός

Andreas295 - 19/10/2021 17:42

Ακριβώς αυτό φίλε VFVAEK και να προσθέσω ότι αυτό που εμένα έχει αρχίσει πλέον και με κουράζει σε τεράστιο βαθμό είναι ότι υπάρχει αυτή η υπερπροβολή των πεπραγμένων του Μάνταλου ακόμα και σε παιχνίδια που ήταν απλά οκ όπως το προχθεσινό. Με τα χίλια ζόρια διαβάζεις δίκαιη αξιολόγηση για την παρουσία του σε ένα παιχνίδι και σε τεράστιο ποσοστό διαβάζεις μόνο τα θετικά, ενώ για όλους τους άλλους γράφονται άνετα και τα αρνητικά. Δηλαδή έκανε μια νορμάλ εμφάνιση προχτές και... Συνέχεια διαβάζαμε γενικώς στα ΑΕΚτζήδικα σάιτς περισσότερα άρθρα για το Μάνταλο παρά για το Μήτογλου, το Ρότα ή τον Άμραμπατ που μπήκε σαν οδοστρωτήρας στο γήπεδο. Είναι λογικό αυτό;


Διαβάζαμε ότι ο Τσούμπερ δεν ήταν καλός και αν κάτσεις να δεις τα στατιστικά του στο χτεσινό παιχνίδι σε σύγκριση με του Μάνταλου θα δεις ελάχιστες διαφορές. Κι εγώ συμφωνώ ότι ο Τσούμπερ δεν έκανε κάτι ιδιαίτερο. Αλλά για τον Τσούμπερ σταθήκαμε στο ότι δεν ήταν καλός, ήταν κουρασμένος κλπ και το ότι σκόραρε περνάει στο χαλαρό γιατί ήταν με πέναλτι, ενώ αντίθετα για το Μάνταλο διαβάζουμε "μια ακόμα ασσίστ" ενώ κι αυτή όπως και οι υπόλοιπες πλην μιας, που κι αυτή έγινε ασσίστ λόγω της ποιότητας του Τσούμπερ που σούταρε εκτός περιοχής αλλά οκ ήταν μέρος κομπίνας, προήλθαν από στημένη φάση και όχι στο ανοιχτό γήπεδο. Δε λέει τίποτα αυτό; Σε 247 λεπτά ο Μάνταλος στο ανοιχτό παιχνίδι έχει 1 ασσίστ και ο Γέφτιτς σε 186 λεπτά έχει 0. Αυτή είναι η διαφορά τους στο ανοιχτό παιχνίδι. Στην κατηγορία "Πάσες" που λογικά η Σούπερ Λιγκ εννοεί τις Key Passes, ο Γέφτιτς σε λίγοτερα λεπτά όπως έγραψα παραπάνω έχει 19, ενώ ο Μάνταλος 17 σε περισσότερα λεπτά. Αυτό τι μας λέει; Επίσης δεν γίνεται σχεδόν ποτέ αναφορά στο γεγονός ότι ο Μάνταλος δεν τρέχει να διορθώσει τα λάθη του και η ομάδα εκτίθεται πολλές φορές στο τρανζίσιον λόγω του ότι προσπαθεί να βγάλει δύσκολη πάσα ενώ έχει διαθέσιμες πολύ καλύτερες επιλογές κάτι που τον οδηγεί σε αβίαστα λάθη. Όταν το έκανε ο Γέφτιτς στην Τούμπα, τα άκουσε στις κριτικές. Όταν το έκανε ο Μάνταλος στο Αγρίνιο και σε ένα σωρό άλλα ματς, καμία αναφορά. Μόνο προχθές προς το τέλος φάγαμε αντεπίθεση από αβίαστη λάθος πάσα του στο κέντρο και νομίζω κέρδισε και κόρνερ ο Ατρόμητος απ' αυτή τη φάση.


Αν δούμε τα στατιστικά του αγώνα στην κατηγορία "Πάσες" ο Τσούμπερ είχε 3, ο Μάνταλος 2. Τελικές είχαν 2 και οι 2. Λάθη είχε 8 ο Τσούμπερ (πρώτος) και 6 ο Μάνταλος (δεύτερος). 1 ασσίστ ο Μάνταλος, 1 γκολ ο Τσούμπερ. 0 κλεψίματα ο Τσούμπερ, 2 ο Μάνταλος. 1/3 γεμίσματα ο Τσούμπερ, 1/2 γεμίσματα ο Μάνταλος. Με τον Τσούμπερ να βγάζει όλο το ματς και το Μάνταλο να βγάζει 61 λεπτά. Πώς γίνεται λοιπόν για τον Τσούμπερ να λέμε ότι έκανε το χειρότερό του παιχνίδι και ήταν κακός, αλλά για το Μάνταλο να λέμε ότι έκανε πολύ καλό ματς; Ας μου το εξηγήσει κάποιος κι εμένα να καταλάβω.


Όπως λες κι εσύ, χρήσιμος παίκτης ο Μάνταλος, σίγουρα μπορεί να δώσει βοήθειες, αλλά να βλέπουμε τη συνολική εικόνα ενός παίκτη στο γήπεδο και όχι μόνο ό,τι θέλουμε να δούμε. Για την αρχηγική συμπεριφορά εντός γηπέδου νομίζω το κάλυψες το θέμα. Αυτό που είναι το δικό μου συμπέρασμα λοιπόν είναι ότι όσο λάθος είναι να υπάρχει εμπάθεια και να λέμε ότι πάντα φταίει ο Μάνταλος, άλλο τόσο λάθος είναι να κρύβουμε τα αρνητικά, να αποθεώνουμε τα θετικά και να εξυμνούμε μετριότατες εμφανίσεις απλά και μόνο για να την "πούμε" σε αυτούς που έχουν αντίθετη γνώμη. Ο Ντέμης λέει τη γνώμη του και καλά κάνει, αλλά και ο Σχιπ χρησιμοποιεί το Μάνταλο μόνο σα λύση ανάγκης και ο Μιλόγεβιτς τον χρησιμοποιούσε κυρίως σαν αλλαγή και ο Γιαννίκης στο πρώτο του παιχνίδι τον έφερε απ' τον πάγκο και ο Μπακασέτας που κάποτε θεωρούνταν επιλογή πίσω απ' το Μάνταλο πήγε αλλού και εκτόξευσε την καριέρα του στην ίδια ακριβώς θέση και όσοι προπονητές στην ΑΕΚ προτίμησαν τον Μάνταλο αντί των Λιβάγια-Μπακασέτα, δεν έφεραν και καμιά ιδιαίτερη επιτυχία στην ομάδα, κάτι που βέβαια οφείλεται και σε πολλούς άλλους και σημαντικότερους παράγοντες, απλά θέλω να πω ότι το γεγονός ότι πολλοί προπονητές του τον ξεκινούσαν βασικό δεν μεταφράστηκε σε αγωνιστικές επιτυχίες για να το θεωρούμε κριτήριο. Οι προπονητές προτιμούσαν και τον Τσιντώτα έναντι του Αθανασιάδη στο τέρμα, αλλά ο Αθανασιάδης αποδεικνύεται καλύτερος. Οι προπονητές έβαζαν και τον Ανέστη αντί για τον Μπάρκα κλπ. Εγώ, όταν δω ένα Μάνταλο που δε θα τσακώνεται με το διαιτητή με το που μπαίνει στο γήπεδο, που θα σκυλιάζει να κερδίσει μπάλες και να διορθώσει τα λάθη του και δεν θα περπατάει όταν χάνει τη μπάλα και που θα βγάζει αυτοπεποίθηση όταν βρίσκεται απέναντι απ' το αντίπαλο τέρμα, θα τον θεωρήσω ξανά αναντικατάστατο. Μέχρι τότε κατά τη γνώμη μου η θέση του σε αυτό το ρόστερ είναι να μπαίνει ως αλλαγή.

i911 - 19/10/2021 18:37

Δηλαδή εσύ φίλε μου προτιμάς να βλέπεις Γέβτιτς βασικό και να επικρατεί ενα χάος στην μεσαία γραμμή με καμία απολύτως σύνδεση , απο το να βλέπεις τον Μάνταλο. Μένεις στους αριθμούς όπως και πολλοί άλλοι χωρίς να βλέπεις την γενική εικόνα, θεωρώ. Μέχρι στιγμής αυτό που έχω καταλάβει εγώ είναι ότι απο τους δημιουργικούς μέσους που διαθέτουμε , μόνο με Μάνταλο η ομάδα "ρολλάρει" στο κέντρο εν αντιθέση με Γέβτιτς.

Andreas295 - 19/10/2021 19:49

Εγώ φίλε i911 δεν είδα κανένα χάος με Γέφτιτς στη μεσάια γραμμή, αν εξαιρέσεις το παιχνίδι στην Τούμπα, όπου και ο παίκτης δεν ήταν καλός και ο προπονητής έχασε το κέντρο. Βλέπω ένα παίκτη με καλά στοιχεία που πολλοί βιάζονται να βγει άχρηστος με συνοπτικές διαδικασίες παρά να αξιοποιήσει η ομάδα το ταλέντο του. Λες ότι μένω στους αριθμούς και όχι στη γενική εικόνα, αλλά εγώ προτίστως μιλάω για τη γενική εικόνα, για την αντίδραση όταν χάνεται η μπάλα κλπ. Τους αριθμούς τους παραθέτω... Συνέχεια για να δείξω ότι με αντίστοιχα νούμερα ο Τσούμπερ βγήκε κακός και ο Γέφτιτς ότι προκαλεί χάος στα χαφ, ενώ με αντίστοιχα νούμερα μιλάμε για καλή εμφάνιση του Μάνταλου. Ναι ο Μάνταλος βοήθησε προχθές στην κυκλοφορία απ' τον Γέφτιτς, τουλάχιστον αυτό αντιλήφθηκα βλέποντας το ματς, αλλά αρκεί αυτό για να πούμε ότι ένας παίκτης είναι καλύτερος απ' τον άλλον; Για μένα όχι. Αν ψάξεις και πιο αναλυτικά στατιστικά της απόδοσης των 2 ως τώρα θα δεις ότι δεν είναι και τόσο μεγάλες οι διαφορές στις περισσότερες κατηγορίες, με τον Γέφτιτς να υπερτερεί σε αρκετές. Ας πάρει λοιπόν ο Γέφτιτς την εμπιστοσύνη και τις ευκαιρίες που αξίζει, γιατί όσοι μιλάνε για στήριξη, εμπιστοσύνη κλπ φαίνεται όλως τυχαίως να το ξεχνάνε για την περίπτωσή του, ας τα δίνουν όλα στην προπόνηση όπως ζητάει ο Γιαννίκης και όποιος αξίζει ας παίζει. Αλλά ξεκινώντας απ' την ίδια αφετηρία ώστε να ξεχωρίσει ο καλύτερος, να γίνουν χρήσιμοι και οι 2 και να ωφεληθεί πρώτα απ' όλα η ομάδα. Διαφωνείς;

demaek - 19/10/2021 18:23

"τρώει τι θέση βασικού σε ένα ποιοτικό 10ρι που θα μπορούσαμε να είχαμε". Ότι να ναι. Φέρε πρώτα το πιο ποιοτικό 10ρι (δεν είναι ο Γεφτιτς πιο ποιοτικός από το Μάνταλο και ο Τσούμπερ δεν είναι 10ρι) και μετά μιλάμε. Ο Μάνταλος είναι το καλύτερο 10ρι που έχουμε και είχαμε τα τελευταία χρόνια και ένα από τα καλύτερα 10ρια στο πρωτάθλημα.

i911 - 19/10/2021 16:10

Διάβασε ξανά την τελευταία πρόταση που έγραψες και πες μου αν το βρίσκεις λογικό. Φιλικά πάντα.

ΜΟΝΟ ΑΕΚ.

VFVAEK - 19/10/2021 18:08

Οχι κύριοι ξερω καλα τι ειπα! Η ομαδα εχει βολευτεί 2-3 χρόνια τωρα και δεν εψαχνε 10αρι γιατί είχαμε βασικο τον Μανταλο εκει! Δηλαδή στο μυαλο του Μελισσανιδη και των τεχνικών του, δεν υπήρχε κανενα θέμα σε αυτή την θεση γιατι μαε κάλυπτε ο Πετρος! Ε αυτο που λέω, ειναι οτι καλος ναι μεν ο Πετρος για συγκεκριμένο ρολο αλλα ΟΧΙ για βασικο 10αρι της ομαδας! Και ο περισσότερος κόσμος κατηγορεί αυτόν που δεν πάει η ομαδα να βρει κατι καλύτερο σε αυτην την θέση

IgnacioScocco32 - 19/10/2021 17:21

Ακριβώς φίλε i911 .

Η τελευταία πρόταση δείχνει ότι δεν καταλαβαίνει τι του φταίει ο φίλος. Όπως και πολλοί άλλοι φυσικά!

...

ΝΑΙ φίλε! θα μπορουσαμε να είχαμε τον Μεσσι. Αν τον είχαμε και του ετρωγε την θέση, να το λέγατε... Συνέχεια κλικαδόρο και να τον κράζατε

Απο ποιους έχει φάει την θέση μέχρι τωρα;;;

Όσο πίσω και να γυρισω σκέφτομαι μονο τον Μπακασέτα που ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΡΑΖΑΤΕ

Ξερετε γιατι;;;

Επειδη ειναι Ελληνες...

anduril21 - 19/10/2021 17:55

IgnacioScocco32 Ώπα μισό λεπτό αδελφέ. Στην φάση που αναφέρεσαι στον Μπακασέτα σε βρίσκω λίγο άδικο. Σίγουρα για τη φυγή Μπακασέτα φέρουμε και εμείς οι οπαδοί σημαντική ευθύνη αλλά καλό θα είναι να μην βγάζουμε από το κάδρο και τον παράγοντα προπονητή. Να θυμίσω μόνο πως ο Χιμένεθ είχε φαγωθεί να βάζει τον Μπακασέτα εξτρέμ για να τους χωρέσει όλους ντε και καλά. Να πω απλά πως από εκεί ξεκίνησε το κράξιμο για τον Μπακασέτα. Επομένως το κακό ξεκίνησε από τον προπονητή και την εμμονή του να τον... Συνέχεια βάζει σε λάθος θέση. Να τα λέμε και αυτά!!!

IgnacioScocco32 - 19/10/2021 18:25

Ο Μπακασετας φίλε είναι μεγάλος παίκτης. Απλά δεν ταιριαζε πολύ τον τρόπο παιχνιδιού της ΑΕΚ και δεν προσπάθησε και η ΑΕΚ να τον κάνει να ταιριαξει.

Θα το πω συνοπτικά :

Ο Μπακασετας θα ταιριαζε:

σε ενα 4-3-3 ως δεξιος 2ος επιθετικος..... Συνέχεια
σε ενα 4-4-2 με ρομβο ως δευτερος επιθετικός και

στον άξονα όλων τον συστηματων όπυ το ΔΕΞΙ και το ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΜΠΑΚ σου μπορουν να δημιουργήσουν παιχνίδι.

Ο Μπακασετας είναι παικτης εκτελεστης όχι δημιουργός! Επομενως έπρεπε να χωρεσει σε μια ομαδα που καποιοι αλλοι θα δημιουργουσαν και θα ανοιγαν χωρους γι αυτόν!

epikouros - 19/10/2021 18:41

Ο Μανταλος ειναι εξεχουσα ποδοσφαιρικη προσωπικοτητα, εχει βοηθησει την ΑΕΚ σε απιστευτο βαθμο, εχει υποστει σοβαρους τραυματισμους και εχει ηδη καταγραφει ως ηγετικη μορφη στην ιστορια του συλλογου.


Δεν μπορω να γνωριζω γιατι μπορει να υπαρχει η οποιαδηποτε γκρινια γυρω απο το ονομα του απο τους... Συνέχεια υπολοιπους οπαδους. Ισως γιατι οι προσδοκιες ξεπερασαν την πραγματικοτητα, ισως γιατι αρκετοι εβλεπαν στο προσωπο του ενα νεο Τσιαρτα... Μα Τσιαρτας υπηρξε μονον ενας και δυσκολα θα βρεθει αλλος! Προσωπικα το μονο που μπορω να του καταλογησω ειναι οτι αν και ξεχειλιζει απο ταλεντο του δεν περναει τη βαση σε στοιχειωδεις τομεις οπως λχ την ικανοτητα στον ελεγχο της μπαλας δηλαδη το "κοντρολ". Αυτο του εχει στοιχισει μεχρι και την αποβολη του. Αυτο εχει οδηγησει σε απωλειες βαθμων την ομαδα και αυτο ειναι κατι που σχετιζεται με την δουλεια και την προσπαθεια να βελτιωθει καποιος ή στην περιπτωση του την αδιαφορια! Η αδιαφορια ομως ενοχλει και ποναει!

epikouros - 19/10/2021 18:55

Κυριε Νικολαϊδη εκτος της φυγης, η οποια παραμενει μια τιμια αποφαση, περισσοτερο αξιοτιμη επιλογη ειναι η αυτοκριτικη, η βελτιωση και η απαντηση μεσα στο γηπεδο! Ετσι απαντανε οσοι ειναι μαγκες, εχουν τσαγανο και οδηγουν αυτοματα τους επικριτες τους στην "συγνωμη".

kadman - 19/10/2021 11:09

Από τότε που βγήκες εκτός οργανισμού ΑΕΚ, είσαι και δηλώνεις ανακατοσουρας. Μόνο για κακό αναφέρεσαι στην ΑΕΚ. Ας μην ξεχνάμε ,την βάφτιση στην κολυμπήθρα του Σιλωάμ και την άφεση αμαρτιών, με ταυτόχρονη μετακίνηση ευθυνών του Τιναφτορε στην ΑΕΚ και όχι στην ομάδα του , τα Ορκ, τις κατηγορίες στην ίδια συνέντευξη κατά της ΑΕΚ, το βουλωμένο στόμα σου ρε Ντέμη, μη λέγοντας τίποτα υπέρ του ξεκάθαρου δίκιου της ΑΕΚ και τα περί ανέμων και υδάτων λόγια σου, ενώ εκθειαζες και... Συνέχεια αγιοποιουσες τον Τιναφτορε. Τελικά καλύτερα να μασάς, παρά να μιλάς. Μια φορά σταμάτα να κατηγορείς την ομάδα μας. Ήσουν οπαδός της. Αν σε πίκραναν κάποιοι, ασχολησου με αυτούς ονομαστικά, όχι γενικά και φέρνοντας ανωμαλία στην ΑΕΚ. Σε πονάει που είσαι εκτός ΑΕΚ, αλλά σκέψου ότι με δική σου παρέμβαση και προτροπή, έβγαλες τον Μελισσανίδη, εκτός από την προεδρία της μάνας ΑΕΚ και χάθηκε η ευκαιρία, να είχε αρχίσει το γήπεδο από την δεκαετία του 2000. Ήθελες τον απόλυτο έλεγχο και γήπεδο στην Μαγούλα.

htheod - 19/10/2021 18:50

Σαχλαμάρες λες αδερφέ. Ο Ντέμης πήρε την πρόταση στους μετόχους και δεν δέχτηκαν. Για το γήπεδο πίστευε οτι δεν γινόταν και χωρίς Μελισσανίδη ΔΕΝ θα γινόταν. Περάσαμε απο 1000 κύματα για 4 στρέμματα και 20 δέντρα, δημάρχους, επιτροπές, προσφυγές κλπ. Έκανε οτι καλύτερο με τα δεδομένα που είχε.... Συνέχεια
Ο Ντέμης ήθελε απο τον καιρό που ήταν παίκτης και πρόεδρος να έχουμε ομάδα να κερδίζουμε και τους διαιτητές έστω και αν αυτό ήταν ουτοπικό. Πάντα έλεγε την άποψή του και δεν ενδιαφέρεται αν γίνει αρεστός στον kadman.


Για αυτό δεν ήταν πάντα συμπαθής σε κάποιους συμπαίκτες τους, τους δημοσιογράφους και όταν συγκρούστηκε με την καφρίλα μας ακόμα και με τους "οπαδούς" μας.

nestoridisK - 19/10/2021 18:35

Κανεις δεν ειπε ρε δημοσιογραφε ντεμη οτι το παιδι δεν ξερει μπαλα ξερει και μαλιστα 100 κανταρια αλλα ειναι απαθης αργος και αμα δεν του κατσει μια φαση τα παραταει για αυτο ειναι και στον παγκο της εθνικης αλλα να παροτρυνεις παιχτες της ΑΕΚ να φυγουνε εχεις ξεφυγει κυριε!!!

gp_aek365 - 19/10/2021 13:55

Όχι ρε Ντέμη.

Δεν ξέρεις ούτε εσύ, ούτε οι δεκάδες προπονητές που έχουν περάσει από την ομάδα μας, ούτε οι προπονητές της εθνικής που ανελειπως έχουν τον Μάνταλο στις βασικές επιλογές μας, ούτε οι συμπαίχτες του που τόσα χρόνια δεν έχει να πει κανείς κάτι κακό.

Ξέρω καλύτερα ΕΓΩ που γράφω κάθε μέρα σχόλια στο aek365 και στο Facebook και είμαι ειδικός επί παντός... Συνέχεια επιστητού!!!

demaek - 19/10/2021 18:16

τα είπες όλα!!!

IgnacioScocco32 - 19/10/2021 18:01

αυτό!!!

IgnacioScocco32 - 19/10/2021 17:48

αυτό!!!

TheiosLoukas1924 - 19/10/2021 16:29

Η ομάδα έχει μικρύνει και όποιος δεν το βλέπει ή έχει άλλη εικόνα για το τι εστί ΑΕΚ ή είναι μικρός σε ηλικία και δεν θεωρεί αυτονόητη την ΑΕΚ ως συνεχή διεκδικήτρια του πρωταθλήματος με παράλληλη κατ'ελάχιστο αξιοπρεπή Ευρωπαική παρουσία.

Η δεύτερη περίπτωση των νεότερων οπαδών μας είναι και η απόδειξη του πόσο έχει μικρύνει το σωματείο και το τι προσδοκίες χτίσανε αυτά τα παιδιά γνωρίζοντας την ΑΕΚ.... Συνέχεια

Θέλοντας και μη, μια σειρά παιχτών διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο στην παγίωση αυτής της νοοτροπίας και το χαμήλωμα του στατους της ομάδας. Δεν κρίνω την αξία τους σαν παίχτες, αλλά το όντας οι κύριοι εκφραστές του αθλητικού κομματιού της ομάδας κατά τη διάρκεια αυτής της σμίκρυνσης είναι αναπόφευκτο να αντιλαμβάνονται και οι ίδιοι πλεον την ΑΕΚ σαν κάτι μικρότερο και το βάρος των ευθυνών τους πιο ελαφρύ από ότι είναι. Ας μην έχουμε κοντή μνήμη λόγω της τωρινής αισιόδοξης κατάστασης που πάει να χτιστεί. Ας μην ξεχνάμε τις πανπολλες ντροπές και ξεφτίλες που έχουμε υποστεί ως οπαδοί τα τελευταία χρόνια καταντώντας πελάτες των ημιτασιον και σακος του μποξ των γαύρων με παράλληλη ανυπαρξία στην Ευρώπη.


Η νοοτροπία αυτή πρέπει να αλλάξει και γίνεται μόνο με ξήλωμα της παλιάς. Ο Μάνταλος σαν μπροστάρης της ΑΕΚ εδώ και χρόνια (είτε το επέλεξε ο ίδιος είτε τον ανάγκασαν οι συνθήκες-δεν κάνει διαφορά πλέον) έχει εμποτίσει σε αυτή την αντίληψη για το τι είναι η ΑΕΚ και ακόμα και ο Μαραντόνα να είναι ποδοσφαιρικά πρέπει να αλλάξει παραστάσεις για το καλό και του ίδιου και κυρίως της ομάδας.


Η ομάδα δείχνει να προσπαθεί να ξαναπατήσει στα χνάρια που την θέλουμε και οι ιθύνοντες να αντιλήφθηκαν επιτέλους ότι το καράβι πήγαινε στα βράχια και χρειαζόταν πλήρη αλλαγή κατεύθυνσης. Για το καλό επομένως όλων μας θα πρέπει να απαγκιστρωθούμε από την προηγούμενη άρρωστη κατάσταση.

Και ξαναλέω δεν κρίνω παιχτικα τον Μάνταλο αλλά σε τι νοοτροπία έχει εισέλθει που αυτό επηρεάζει προφανώς και την απόδοση του (και όχι την αξία του) αλλά και το μέγεθος του σωματείου. Ακόμα και σε δεύτερο ρόλο να μπει θέλει πολύ χρόνο να χωνέψει την μεγάλη ΑΕΚ και τι απαιτήσεις υπάρχουν σε σχέση με αυτά που έχει βιώσει ο ίδιος που είναι πολύ μικρότερα


Ειλικρινά πιστεύω πως αν πάει σε έναν αξιόλογο σύλλογο που θα του δίνει και κίνητρα μπορεί να κάνει παπάδες και να απελευθερωθεί.


Υ.Γ. Ο Ντέμης είναι η μεγάλη καψούρα όλων μας (όσο αγωνιζόταν σαν ποδοσφαιριστής τουλάχιστον) και ο πρώτος ίσως άνθρωπος που αναφέρουμε σε συζητήσεις για να αποδείξουμε το πόσο διαφορετικό είναι να είσαι ΑΕΚ (παραδοχή του γκολ με το χέρι στον τελικό κυπέλλου παίρνοντας βραβείο fair play την ώρα που οι άλλοι κλέβανε και τα παιδιά τους στο τάβλι για ένα πέναλτυ, άρνηση πολλών παραπάνω χρημάτων για μεταγραφή στον γαύρο, σεβασμός στους οπαδούς όπου και αν έπαιζε). Παρόλα αυτά έχω την αίσθηση πως τα τελευταία χρόνια η αντίληψή του για το σύγχρονο ποδόσφαιρο είναι λίγο αιρετική και τοποθετείται λάθος σε ζητήματα που αφορούν Έλληνες παίχτες καθώς του βγαίνει η λογική να τους υπερπροστατεύει και να τους προωθεί.

nacho21R - 19/10/2021 17:03

οι ομαδες μικραινουν οταν οπαδοι σαν εσενα αποκτουν προσβαση στα σοσιαλ .ολοι οι παιχταραδες οι παλιοι αν παιζανε σημερα την εποχη των πτυχιουχων φασεμπουκ ασχετους θα τους βγαζατε

TheiosLoukas1924 - 19/10/2021 18:21

Φιλε Nacho σου παραθέτω με επιχειρήματα γιατί θεωρώ ότι πρέπει να απομακρυνθεί ο Μανταλος τονίζοντας ότι δεν αναφέρομαι στην ποδοσφαιρική του αξία αλλά σε άλλους παράγοντες που έχουν να κάνουν με ψυχολογία και νοοτροπία.


Και εσύ απαντάς ένα ιντερνετικό τσιτάτο παρομοιάζοντας τον Μίμη, τον Μάυρο, τον Νέστορα, τον Ντέμη... Συνέχεια κ.ο.κ. με τον Μάνταλο προσάπτοντας σε εμένα ότι θα μηδένιζα τους παλιούς μεγαλους....Εδω δεν μηδένισα τον Μάνταλο ίσα ίσα σε αυτά που γράφω, από που προκύπτει οτι θα μηδένιζα τις σημαίες αυτές της ιστορίας της ΑΕΚ?? Ακριβώς επειδή απαντάς έτσι χωρίς κανένα επιχείρημα είναι σίγουρο οτι θα ήσουν ο πρώτος που θα έκραζε αυτούς τους παιχταράδες στην πρώτη στραβή αν παίζανε σήμερα.


Συμφωνούμε σίγουρα στο ότι το πόλυ σόσιαλ έχει κάνει κακό. Έχει χαθεί η ουσιαστική αντιπαραβολή επιχειρημάτων και απόψεων και πλεον κοιτάμε να φανούμε χωρίς να λέμε τίποτα.


Εγω πάντως δεν έχω προφιλ ούτε σε έαν σοσιαλ (ινστα φεισμπουκ κλπ) και ουδέποτε είχα. Οπότε ψάξου σε ποιον έχει κάνει κακό η πρόσβαση στα σοσιαλ.


Αν η ΑΕΚ που θες είναι ο Μάνταλος να έχει το ρόλου του Μίμη τότε σίγουρα μικραίνεις την ΑΕΚ και ναι η ομάδα μικραίνει με οπαδούς σαν εσένα για να σου αντιστρέψω το παραπάνω.


Χωρίς ξαναλέω να μιλάω για το Μάνταλο ως κακό παιχτη χωρίς αξία. Μπας και το εμπεδώσεις πριν σπέυσεις να γράψεις μια ατάκα χωρίς να έχεις διαβάσει ουσιαστικά τι λέει ο άλλος.

jimpapado1924 - 20/10/2021 00:09

Τώρα είναι καλός ο Μπακασέτας ή όχι ακόμα;

AEKOslo - 19/10/2021 15:54

Ένα είναι το σίγουρο. Αν ο Μάνταλος ήταν στον γαύρο ή στον μπαοκ, θα κόστιζε ακόμα 8 ή και 10 μύρια, θα τον είχαν σαν πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο και θα έπαιζε και πιο σωστά. Είμαστε ανθρωποφάγοι στην ΑΕΚ, είναι απλά τα πράγματα...

diver - ΑΕΚ - 19/10/2021 15:52

Νικολαϊδη, χέσε μας!

kokkalos21 - 19/10/2021 14:57

από το στομα σου και στου θεού το αυτί να φυγει

Rodusakiler - 19/10/2021 14:32

Τα προσόντα του μαντάλου, δεν υπάρχουν αλλού στην Ελλάδα, βαρέθηκα να τσακώνομαι με άμπαλους, φταίει η φάτσα του μάνταλου. Φταίει το κάρμα του μάνταλου. Άντε ρε τραβάτε από κει μάθατε και μπάλα.

AEK from ever for ever - 19/10/2021 14:05

Αυτοί που μιλούν για αβάντα στο Μανταλο από τους προπονητές (??? που έπαιζαν το κεφάλι τους...που άλλαζαν σαν τα πουκάμισα...που αλλάζουμε τρεις τη σαιζόν) είναι βαθιά νυχτωμένοι από ποδόσφαιρο. Απλά ήταν όλα αυτά τα χρόνια ο καλύτερος και προφανώς δεν φταίει ο ίδιος που δεν υπήρχαν άλλοι καλύτεροι. Και μη μιλήσετε για Μπακασετα γιατί τα γραπτά έχουν μείνει. Λίγα είχε ακούσει κι αυτός!

raspilot - 19/10/2021 13:49

Α ρε Ντέμη, εκεί που πάμε να σηκώσουμε κεφάλι μια κουβέντα σου και ξαναγυρνάμε στην εσωστρέφεια και στη φαγωμαρα

HugoAlmeidas - 19/10/2021 11:41

Πολύ καλός ποδοσφαιριστής ο Μάνταλος αλλά μόνο για μια ΑΕΚ όπως η φετινή.. Είναι ένας αργός και αδύναμος παίκτης χωρίς εκτελεστικές ικανότητες αλλά κάνει καλά αυτό που λέει ο Ντέμης.. Ενώνει τις γραμμές!


Δεν μπορείς να περιμένεις από αυτόν να πάρει την ομάδα στις πλάτες του σε θέμα δημιουργίας -... Συνέχεια εκτέλεσης.. Είναι ένα σημαντικό γρανάζι της ομάδας μας αλλά ως εκεί!


Ο κόσμος τον έβριζε όλα αυτά τα χρόνια γιατί μαζί με τον Μπακάκη ήταν στο απυρόβλητο από προπονητές - δημοσιογράφους - πρόεδρο.. Αυτή η αδικαιολόγητη αβάντα στο πρόσωπο τους εκνεύριζε τον κόσμο και δημιουργούσε αρνητικό κλίμα στον κόσμο (ίσως και εσωτερικά στην ομάδα).


Στο γραφείο που δουλεύω για παράδειγμα, αν τα έκανα σαλάτα συνεχώς για μήνες ολόκληρους και αντί για επίπληξη έπαιρνα και μπόνους την ίδια στιγμή που οι γύρω μου απολύονταν, νομίζω θα έμπαινα στο μάτι όλων και θα με περίμεναν στη γωνία..


Σε μια ομάδα όπως η φετινή ο Πέτρος μπορεί να είναι ο MVP της ομάδας στο τέλος της χρονιάς

Reaper21 - 19/10/2021 13:26

Είναι πιο γρήγορος ο Γεβτιτς ας πούμε; Άργος ο μανταλος; Ο μανταλος πάρτε το χαμπάρι είναι μοντέλο παίκτη τύπου καραγκούνη, χωρίς τα επικοινωνιακα (που θα μπορούσε άνετα να τα εκμεταλευτει στη σημερινή εποχή, στην εποχή του καραγκούνη δεν υπήρχε τόσο έντονα το στοιχείο του ίντερνετ όπως τώρα και ακόμα και έτσι ο μανταλος δεν το χρησιμοποιει υπέρ του) και με δύο χιαστους στη πλάτη. Λίγος ο σεβασμός του χει δείξει ο μέσος ΑΕΚτζης. Πρώτη φορά φέρνουν καλούς είτε ισαξιους είτε... Συνέχεια καλύτερους του Πέτρου και πάλι αυτός θα βγάλει ασίστ αυτός θα κρατήσει μπάλα και θα είναι αυτός που θα φωνάξει τον κόσμο να ενισχύσει σε στιγμές που χρειάζεται όπως προχθές με τον Τσουμπερ. Αφήστε τον ήσυχο επιτέλους και θα δείτε τι μπορεί να κάνει χωρίς να τον πιέζουμε και εμείς και τα μίντια, το κάναμε στο γιακουμακη έβγαλε ματιά το κάναμε στον Αθανασιάδη τα ίδια και κει. Σας το λέει οπαδός πρέπει να ηρεμήσουμε και να τους αφήσουμε χαλαρούς έστω για μια χρονιά να μας δείξουν το μπορούν, περιμένουμε με το δρεπανι πάνω από τα κεφάλια τους ποτέ θα κάτσει η στραβή για να τους το πάρουμε, εκτός αν τον λένε βρανιες ή τσινο ξέρω γω. Χαλαρώστε ΑΕΚαρες, χαλαρώστε και θα περάσουμε και μεις καλά και οι παίκτες και όλοι. Αντε και του χρόνου σπίτια μας...

HugoAlmeidas - 19/10/2021 14:14

1) Που κολλαει ο Γεφτιτς; Γιατι δεν τον συγκρινεις με Μπακασέτα, Λιβάγια, Βάργκας και λοιπούς που έστειλε να παίζουν εξτρέμ;

2) Δεν είμαστε ούτε Άγιος Παντελεήμονας ούτε ίδρυμα αποκατάστασης τραυματισμένων...

3) Ο τυπάρας, έμπαινε μέσα στα ντέρμπι και έτρωγε σίδερα!! Ο Τσιγκρίνσκι πέτυχε σε 4 χρόνια 4 γκολ σε ντέρμπι για παράδειγμα. (2 παοκ - 1 παο - 1 οσφμ).. Ο Μάνταλος;... Συνέχεια

Από τον Πέτρο έχουμε δείγμα 8 ετών! Από τον Αθανασιάδη είχες δείγμα 6 κακών μηνών.. Ο Γιακουμάκης ήταν καλός στον Εργοτέλη και στην ομάδα που υποβιβάστηκε ως τελευταία στην Eredivisie.. Φέτος πως πάει στην Σελτικ;; Θα χαλαρώσουμε εμείς οι ΑΕΚάρες όταν χαλαρώσετε εσείς που είστε Μανταλικός αντί για ΑΕΚ!!

Reaper21 - 19/10/2021 15:20

Τι έχεις δει από τον Μανταλο τόσα χρόνια;Εεεμ 76 ασίστ!!! Παίζοντας με πλατελα αραβιδη πεκχαρτ κλωναριδη και πάει λέγοντας. Αυτή τη καραμέλα με τα εξτρεμ πρέπει να την κόψετε, όλοι παίξανε στο πλάι γιατί δεν είχαμε τι να βάλουμε εκεί. Ακόμα και ο μανταλος έπαιξε εκεί, οπότε ποιο είναι το ποιντ σου; Έβγαζε ο μανταλος εντεκάδα; Πόσο μικρή θεωρείς την ΑΕΚ ρε φίλε; Δεν υπάρχουν μανταλικοι και μη, υπάρχουν αντικειμενικοι και εμπαθείς, πάντα έτσι ήταν στην ΑΕΚ. Ο Γεφτιτς κολλάει στο ότι... Συνέχεια αυτός παίζει τώρα στη θέση του, απλά πράγματα, να στον συγκρίνω με λιβαγια ωραία, μπορεί να οργανώσει ο μάρκο; Όχι ποτέ δεν μπορούσε και ποτέ δεν το έκανε δεν είναι ο ρόλος του, ποτέ δεν κυνηγησε και ποτέ δε μαρκαρε. Μπακασετας επίσης ένας παίκτης που τον κράζανε, και ξέχασα να αναφέρω ευχαριστώ Jim, πολλοί και τώρα κουβαλάει ομάδα μόνος του, βάση εργομετρικων πιο αργός ο Τάσος από τον μανταλο δεν χωράνε στην ίδια ομάδα με τον Πέτρο γιατί παίζουν ίδια θέση πιο βαρύς ο Μπακασετας τσαμπουκάς βαρύς όμως. Όσο για τα γκολ σε ντέρμπι ποιος έκανε το 3-2 στο οακα στην ανατροπή; Ο Βάργκας; ο Τάσος; ο μάρκο; Οχι, ο μανταλος το εκανε. Επίσης αυτός πήρε τον βαζελο πέρσι και σε έβγαλε Ευρώπη, έπαιζε τραυματίας σε όλο το δεύτερο ημίχρονο με τη βελεζ έτρεξε πίσω και έκοψε τετ α τετ στο 115 αν θυμάμαι καλά και οι ΑΕΚαρες φωνάζουν που ήταν στα πέναλτι. Τον έβριζε όλο το γήπεδο 80 λεπτά, έφαγε τις κλωτσές του όπως και ο αραουχο και αποφάσισε πως δεν ήταν καλή ιδέα να το πάρει αυτός το πέναλτι, δεν είδα και πολλούς από δω μέσα πάντως να κράζουν τον τσινο που το χασε. Ο μανταλος πέρσι ήταν όλη η ΑΕΚ αυτός και λιβαι φέτος έχει συμπαίκτες να παίξει τη μπάλα του και αν φύγει φέτος θα ναι λάθος. Και για να το κλείσουμε εδώ βρες μου έναν παίκτη να αγαπάει την ομάδα όπως ο Πέτρος, ρε ο ίδιος ο Ντέμης που έλεγε δεν είμαι επαγγελματίας είμαι ΑΕΚτζης έφυγε (για πολλούς λόγους), και ο Μανταλος έχει ακούσει όσα δεν έχει ακούσει κανείς άλλος και είναι εδώ. Εδώ και τριάντα χρόνια φωνάζουμε να ρθουν παίκτες να πονάνε τη φανέλα, όπως παλιά και τώρα που έχουμε έναν τον περνάμε δικαστήρια όποτε γίνετε στραβή γιατί είναι ο αρχηγός, αλλά όταν κερδίζουμε είμαστε α ρε τσινο α ρε βρανιες α ρε τσουμπερ παικταραδες. Αυτό λέγεται εμπάθεια φίλε μου και όπως εγώ πχ δεν γουστάρω βρανιες στην ΑΕΚ εσύ έχεις τον μανταλο, απλα εγώ έμαθα εδώ και 50 χρόνια να μαι ΑΕΚ και όποιος φοράει τον δικέφαλο είναι δικός μου, μπορεί να μην τον γουστάρω για χίλιους δύο λόγους αλλά για όσο το φοράς αυτό το σύμβολο εγώ θα σε στηρίζω.

jimpapado1924 - 19/10/2021 14:10

Τον Μπακασέτα ξέχασες!

officer123 - 19/10/2021 13:26

ο Μάνταλος χαντακώθηκε γιατί όλα τα προηγούμενα χρόνια ήταν ο μοναδικός ποιοτικός παίκτης της ομάδας μαζί με κάποιες ελάχιστες περιπτώσεις (Λιβάγια και Γκαρσία σε ξεχωριστές όμως περιόδους, άλλους δεν μπορώ να θυμηθώ).

εάν σε αυτό προσθέσουμε τους χιαστούς και τα μειονεκτήματα της έλλειψης ταχυδύναμης και δολοφονικού σουτ, το αποτέλεσμα για την ομάδα προφανώς και θα είναι τραγικό, όπως ήταν τα... Συνέχεια τελευταία 3 χρόνια.

φέτος η κατάσταση είναι διαφορετική, υπάρχουν οι γνωστοί ποιοτικοί στην επίθεση που όταν δέσουν και με ένα σύγχρονο 6-8άρι, αναμφισβήτητα και ο Μάνταλος θα φανεί περισσότερο.

aekarrwsteia - 19/10/2021 12:57

Δεν έχει άδικο. Ο Μανταλος έχει δεχτεί σφοδρή κριτική, ίσως τη μεγαλύτερη όλων τα τελευταία χρόνια (ακόμα κι απ' τον Μελισσανίδη), σε κάποιες περιπτώσεις δίκαιη αλλά τις περισσότερες φορές παντελώς λανθασμένα. Όσοι δε βλέπουν ότι ο Μανταλος είναι ένα πολύτιμο γρανάζι στο ρόστερ και έχει προσφέρει ο,τι έχει στην ομάδα, απλά δεν καταλαβαίνει από μπάλα. Ναι, δεν είναι ο Μοντριτς, αλλά είναι ποιοτικός ποδοσφαιριστής με χαρίσματα και αρετές που έχουν λίγοι στη χώρα, πόσο μάλλον... Συνέχεια Έλληνες. Θα μοιράσει πάλι 10+ ασίστ φέτος και πάλι σε ορισμένους θα φταίει αυτός σε τυχόν αποτυχίες. Ημαρτον πια ρε ΑΕΚτζη

enwsiths74 - 19/10/2021 12:31

"βάλτο ρε Ντέμη!!" σκέφτομαι κάθε φορά που σε βλέπω, όσα χρόνια και αν περάσουν!! Πάντως γενικά συμφωνώ με αυτά που λέει.

Cocco Bill - 19/10/2021 12:12

Ο Μάνταλος, αλλά και ο Μπακάκης είναι θύματα 2 πραγμάτων: Πρώτον του ότι δεν μπορούν πολλοί να αποδεχθούν ότι αν έχεις μπάτζετ το μισό ή το 1/3 των ανταγωνιστών σου, πρωτάθλημα μπορείς να πάρεις μόνο από συγκυρίες, όπως έγινε το 2018. Επίσης η προπαγάνδα του λουτσέσκου και των μηχανισμών του παοκ, από ότι φαίνεται έπιασε σε πολλούς, δίχως να το καταλάβουν, γι αυτό και αυτή η απαξίωση σε αυτούς που έσπασαν τα πέτρινα χρόνια. Την δουλειά που κάνει ο Μάνταλος, δεν μπορεί να την κάνει... Συνέχεια κανείς άλλος, ακόμη και τώρα που γεμίσαμε παικταράδες, πόσο μάλιστα τα προηγούμενα χρόνια, γι αυτό και ο Μάνταλος έπαιζε διαρκώς, όχι επειδή είχε μέσο. Υπήρξε ένα θέμα, το ότι βρεθήκαμε με 3 παίκτες, με διαφορετικά μεν χαρακτηριστικά, αλλά για μια θέση (Μάνταλος-Λιβάγια-Μπακασέτας). Λύθηκε με τον χειρότερο δυνατό τρόπο. Αντί να πειστεί ο Λιβάγια να παίξει σέντερ φορ ή να πουληθεί, βρέθηκαν οι δυο άλλοι στο πλάι, που δεν είχαν τα κατάλληλα χαρακτηριστικά για την θέση, τουλάχιστον σε μόνιμη βάση. Ο δε Μπακάκης είχε κάνει καλά παιχνίδια στο 3-5-2 σαν αριστερός στόπερ, αντί πέρσι να τον αφήσουν να φύγει που ήθελε, πήγαν να βγάλουν από την μύγα ξύγκι και περίμεναν να τους φέρει λεφτά, πράγμα που δεν ήταν εφικτό. Σε μια μικρότερη ομάδα, που δεν θα χρειάζονταν τόσο το επιθετικό του παιχνίδι, ο Μπακάκης μια χαρά θα στέκονταν. Ο Γιαννίκης στάθηκε τυχερός που τραυματίστηκε ο Γιέφτιτς και μπήκε ο Μάνταλος την Κυριακή και αμέσως φάνηκε η διαφορά. Όπως και για μένα ήταν λάθος που έβγαλε τον Λιβάι, αντί του Τσούμπερ που ήταν κακός την Κυριακή. Πιστεύω ότι η επικοινωνία που έχει με τους δυο Ελβετούς (στα Γερμανικά), τον επηρέασε στις 2 αυτές λάθος αποφάσεις του, αλλά είναι ακόμη νωρίς για να έχει σωστή εικόνα των παικτών του, ακόμη. Τεσπά, ελπίζω ο Πέτρος από πείσμα να παραμείνει στην ΑΕΚ και να σηκώσει ξανά πρωτάθλημα μέσα στην Αγιά Σοφιά ή και νωρίτερα, δηλαδή φέτος.

sof1234 - 19/10/2021 11:49

ο μανταλος δεν ειναι απλα καλος αλλα ο καλυτερος παιχτης μας(μαζι με τον αμβραμπατ) με την μπαλα στα ποδια και ο καλυτερος και στην εθνικη.χωνεψτε το τελος.αντε βρες τετοιο 10!

vassilios21 - 19/10/2021 10:27

και καλό να θες να πεις ρε Ντέμη δεν σου βγαίνει... κρίμα...

corfaek - 19/10/2021 11:48

το "21" σ' έχει κάψει

efoplist21 - 19/10/2021 11:26

Πόσο δίκιο για άλλη μια φορά έχει ο Ντέμης. Ανεξαρτήτως με την γνώμη που έχει ο καθένας για την αγωνιστική αξία του Πέτρου, η προκατάληψη που υπάρχει για αυτόν από μέρους μερίδας οπαδών της ομάδας μας είναι αδιανόητη. Περιμένουν το λάθος του για να αρχίσουν την κριτική. Για όλα τα αρνητικά φταίει ο Μάνταλος. Τόσοι προπονητές και τόσοι παίχτες που έχουν πει τα καλύτερα για τον Πέτρο είναι όλοι άσχετοι και κλικαδόροι.

taxiss21 - 19/10/2021 09:27

Ο Μάνταλος πάντως και φέτος μέχρι τώρα, πάλι είναι πρώτος σε ασίστ. Μήπως τελικά είναι και θέμα συμπαικτών; Δείτε με τι παίζει σήμερα και τι πέρσι.

silver80 - 19/10/2021 11:02

Σαφώς και παίζει ρόλο, πέρσι είχε δώσει συνολικά καμιά 10αρια πάσες πάρε-βάλε στον Ολιβέιρα που έχανε τα άχαστα, τα μισά να είχε βάλει.

bicipite21 - 19/10/2021 10:18

Ναι πρώτος σε ασίστ αλλά εκτελούσε και όλα τα στημένα.

taxiss21 - 19/10/2021 10:52

Και τα περισσότερα όχι καλά χτυπημένα, παρόλα αυτά πάλι κάτι λέει αυτο το στατιστικό. Θεωρώ ότι δεν είναι ο παίκτης ηγέτης που θα πάρει την ομάδα πάνω του, αλλά είναι σίγουρα παίκτης που θα κάνει την διαφορά αν βρεθεί σε καλή μέρα.

Ponhrh_alepou - 19/10/2021 10:12

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΦΙΛΕ .. Παρτε παραδειγμα την δουλεια του καθενος ξεχωριστα , ειναι αλλιως να δουλευεις με ικανους συνεργατες , αποδιδεις και εσυ πολυ περισσοτερο

europaek - 19/10/2021 10:57

Τα πράματα ειναι απλά. Ο Μανταλος ειναι καλος παίχτης, απλος δεν μπορει να ειναι το Α και το Ω της Αεκ. Εχει 2 χιαστούς, πρεπει να εχει κανει μέτρια αθλητική ζωή ως τώρα (εννοώ οτι δεν ειναι Αμραμπατ ας πούμε αλλα ουτε Ντεμης ομως που κάπνιζε 2 πακετα οταν έπαιζε) και δείχνει καλύτερος οταν δεν εχει ολο το βαρος πάνω του.

Roukos21 - 19/10/2021 10:51

μεταξύ μας ρε παιδιά, δίκιο έχει ο Ντέμης.. να φύγει να βρει την ησυχία του όπως πολλοί άλλοι.. πολλά από όσα ακούει είναι άδικα.. και οι περισσότεροι κολλάτε στο περιβραχιόνιο.. παικτικά δείτε το, ας είναι άλλο αρχηγός.. και τώρα που έχει καλούς παίκτες δίπλα του και δεν κάνει παραπανίσια πράγματα, δεν έχει καπαρωμένη την θέση, φαίνεται ακόμη περισσότερο η ποιότητά που όντως έχει..και σίγουρα είναι επιδραστικός στο παιχνίδι.. γιατί είναι μέσα στις φάσεις, ζητάει μπάλα κτλ.. μόνο όσοι... Συνέχεια κρύβονται ή δίνουν τη μπάλα στα 2 μέτρα δεν κάνουν λάθη (Μπασίνάς, Σιμόες κτλ).. Ο Γεβτιτς είναι κακός ως τώρα, με τις ίδιες εμφανίσεις από Μάνταλο θα ζητάγατε ήδη να φέρει πρόταση και να φύγει.. καλή η κριτική αλλά να είναι δίκαιη..

silver80 - 19/10/2021 10:44

Ο Μάνταλος ξεκίνησε να παίζει στην ΑΕΚ σε μια δύσκολη εποχή για την ομάδα. Στη πρώτη του χρονιά έκανε το αγροτικό του στη δεύτερη κατηγορία και την επόμενη που η ομάδα είχε κερδίσει την άνοδο, έπρεπε να αποδείξει ότι ανήκει στους μεγάλους και να βρει τον ηγέτη που θα την οδηγήσει ξανά σε τίτλους και ο Πέτρος ως ο πιο ταλαντούχος Έλληνας εκείνης της ομάδας, φορτώθηκε από νωρίς αυτό το βάρος. Θεωρώ πως έπεσε σε άτυχες συγκυρίες και στη πορεία φάνηκε ότι δεν μπορούσε να αντέξει αυτή... Συνέχεια τη πίεση (συν την κριτική από την κερκίδα και τους δημοσιογράφους) και ότι δεν είχε τη στόφα του αρχηγού-ηγέτη που τόσο θα θέλαμε. Επιπλέον ο μεγάλος τραυματισμός το '18 τον πήγε πίσω και τον επηρέασε αρνητικά.

Σίγουρα έχει ταλέντο, ξέρει μπάλα και είναι από τους ποιοτικότερους Έλληνες παίκτες. Έχει και αρνητικά όπως μουρμούρα και κακά τελειώματα, αλλά ποιος δεν έχει.

Θα συμφωνήσω με τον Ντέμη, θα έπρεπε να είχε κάνει το βήμα να πάει στην Ευρώπη 1-2 χρόνια πριν, σε μια ομάδα που δεν θα περίμεναν τόσα πολλά από αυτόν και αυτό θα τον είχε βοηθήσει να εξελιχθεί. Το γεγονός ότι δεν το επιδίωξε, δείχνει ότι αγαπάει την ομάδα.

santa - 19/10/2021 10:13

Ο Πέτρος εκτός από πολύ καλός παίκτης είναι και ψυχάρα.

Τον βρίζουν σχεδόν όλοι και αυτός δεν έχει δημιουργήσει ποτε θέμα αποχώρησης (βλέπε μπακακη) και πάντα όταν έχει κάποιον τραυματισμό δίνει μάχη να γυρίσει γρήγορα και να παίξει και με ρίσκο ακόμα, παραβλέποντας το γεγονός ότι θα ακούσει μπινελικια και όχι ευχαριστώ.

Ο Ντέμης έχει δίκιο στο ότι πρέπει να παίζει βασικός γιατί απλά όλοι οι αντιμανταλοι που ήρθαν... Συνέχεια είναι κατώτεροι του , αλλά δεν λέει ο Ντέμης ότι ο λόγος που δεν ζητάει να φύγει και δεν φεύγει είναι πολύ υπέρ σαν χαρακτηρα. Αγαπάει την ομάδα στη πράξη

_TDC_ - 19/10/2021 08:40

Καλος παιχτης ο Μανταλος αλλα με νοοτροπια μικρής ομαδας. Δεν θελω να βλεπω τον αρχηγό να γκρινιαζει καθε 2', να κρατάει την μπαλα στο πλαγιο ενώ κερδιζουμε 3-1 και να μην μασαει σιδερα.


Αντιθετα, θελω να βλεπω περισσοτερο τον παιχτη που μπηκε την Κυριακή, ο οποιος παλι γκρινιαξε, αλλα τουλαχιστον ηταν αρκετα ουσιαστικος.... Συνέχεια

Οπως πολλοι αλλοι, θεωρώ οτι πρεπει να "κατεβει" απο αρχηγος και θα λυθει και ο ιδιος.


Θεση στην Αεκ σιγουρα εχει.

Crel21R - 19/10/2021 10:10

Φίλε και εγώ εκνευρίστηκα στον ΟΦΗ που έκανε καθυστερήσεις στο κόρνερ στο 1-3 αλλά με ΑΥΤΗΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ από τον Μιλόγεβιτς είχε μπει... καλώς ή (πολύ περισσότερο) κακώς...

fantomduck - 19/10/2021 10:04

Τζορτζεβιτσ, καραγκουνης, βιερινια. μπορει εμας να μη μας αρεσει αλλα οι παικτες ξερουν πως πρεπει να βαλουν πιεση στους διαιτητες με καθε τροπο. το ποδοσφαιρο εχει γινει εγκεφαλικο παιχνιδι. αυτα που ξεραμε στις προηγουμενες δεκαετιες εχουν τελειωσει. ουτε η βραζιλια δε παιζει πλεον ετσι, ειδικα μετα την 7αρα με τη γερμανια

AEK_gia_panta2 - 19/10/2021 09:49

Θέση στη 18άδα-20άδα. Και ως εκεί. Πολλοί έχουν μπερδευτεί νομίζω...

manos72 - 19/10/2021 10:09

Πες τα ρε Ντέμη.. Έχει χαθεί ο σεβασμός προς την Ομάδα, τους Προπονητές, τα Στελέχη και τους Παίχτες της.

Όχι ότι δε φταίει βέβαια και η Διοίκηση που έφερνε (ελπίζω) τον κάθε τυχάρπαστο στοίχημα..

Πόσοι όμως έβριζαν το καλοκαίρι Κονέ και Παπαδημητρίου πριν γίνουν οι μεταγραφές; Κάθε νέος θέλει το χρόνο και την ηρεμία που του χρειάζεται για να ενσωματωθεί..... Συνέχεια
Ποτέ δεν πήγατε νέοι σε κάποια δουλειά;

Δεν ξέρετε ότι τους παλιούς που έχουν προσφέρει πολλά τους σεβόμαστε;

ΌΛΑ τελικά είναι θέμα παιδείας...

Θυμηθείτε τον Μπακασέτα και τον Γιακουμάκη (για να μην πω τον ίδιο τον ίδιο τον Ντέμη)..

Η ΑΕΚΑΡΑ έχει ανάγκη από υποστήριξη γιατί παλεύει πάντα μόνη της... όχι με το Σύστημα...

Κάποιοι ξέρουν να τους κρίνουν όλους επιφανειακά και χωρίς αρχές...

Αυτό είναι και το μεγάλο πρόβλημα της χώρας τελικά..

Bin_Laden21 - 19/10/2021 10:05

Πρεπει να γινει σαν τον Μπακασετα δηλαδη , που τον κραζατε ολοι και ξαφνικα κωλοτουμπα "Γεια σου Τασαρα γυρνα στην ΑΕΚαρα'. Καρκινώματα της ΑΕΚ οι ιδιοι της οι φιλαθλοι.

panousc - 19/10/2021 10:00

Ο Ντεμίνιο μπαίνει στην ψυχολογία του Μάνταλου και εκφράζει το τι θα ένιωθε και τι θα έκανε ο ίδιος ως ο κορυφαίος - μακράν - Έλληνας ποδοσφαιριστής της εποχής του (και όχι μόνο). Ο Μάνταλος, ως ένας απ' τους σημερινούς καλύτερους, επίσης, θα μπορούσε να ένιωθε (και ίσως νιώθει) έτσι. Κατά τη γνώμη μου, όμως, θα είναι, για πολλούς αγωνιστικούς και μη, λόγους, έγκλημα της ομάδας μας αν τον αφήσει να φύγει.

Skep - 19/10/2021 09:48

Να φυγει αλλα να παει που ?..

Δεν εχει και πολυ ζητηση ο Πετραν ......

zacaek1971 - 19/10/2021 09:18

Τώρα ποιος να σε ακούσει εσένα.....

Αλλά έχει δίκιο... Το μόνο που δεν έχει ο μανταλος είναι καλά τελειώματα αλλά αν το είχε αυτό δε θα έπαιζε ψαροκωσταινα... Το γεγονός ότι σε κάποια παιχνίδια δε παίζει καλά φταίει κι αυτός αλλά όταν στα περισσότερα παίζει σε λάθος θέση και χωρίς στήριξη τι να σου κάνει... Η ομάδα πλέον έχει παίκτες που μπορούν να!! Παίξουν!! Με τον μανταλος και είναι ιστορική ευκαιρία γι αυτόν να τα δώσει όλα να... Συνέχεια ξαναγίνει βασικός και να πάρει το χειροκρότημα που αξίζει και σίγουρα έχει ανάγκη

demaek - 19/10/2021 08:56

Πόσο δίκιο έχει; Έχουμε έναν από τους καλύτερους Έλληνες δημιουργικούς χαφ στην ομάδα και τον βρίζουμε. Εν τω μεταξύ κάθε φορά που μπαίνει η εικόνα της ομάδας αλλάζει προς το καλύτερο. Πόσοι άμπαλοι;;;

ΕΠΟΜΕΝΟ