Quantcast
149 ΣΧΟΛΙΑ

Μια ανάσα από Γιαννίκη η ΑΕΚ!

Σε πολύ προχωρημένο στάδιο οι συζητήσεις της Ένωσης με τον Ελληνογερμανό προπονητή, όλα δείχνουν ότι άμεσα θα υπάρξει η οριστική συμφωνία 

Ο Αργύρης Γιαννίκης βρίσκεται μια ανάσα από το να αναλάβει την τεχνική ηγεσία της ΑΕΚ, αποτελώντας τον αντί-Μιλόγεβιτς! Σύμφωνα με πληροφορίες του aek365, οι εξελίξεις αναμένονται ραγδαίες για τον κιτρινόμαυρη πάγκο, αφού οι επαφές του Ελληνογερμανού προπονητή με την Ένωση έχουν προχωρήσει πλέον πάρα πολύ και όλα δείχνουν ότι άμεσα θα υπάρξει οριστική συμφωνία των δύο πλευρών. Όπως είχαμε αποκαλύψει από χθες το βράδυ, μετά τις εξελίξεις και το διαζύγιο με τον Βλάνταν Μιλόγεβιτς, το πρώτο όνομα που έπεσε στο τραπέζι για τον αντικαταστάτη του Σέρβου τεχνικού, ήταν αυτό του πρώην προπονητή του ΠΑΣ Γιάννινα, ο οποίος βεβαίως έχει 100% γερμανική νοοτροπία, όντας γεννημένος στη Νυρεμβέργη, βγάζοντας τη σχολή της Κολωνίας η οποία θεωρείται ίσως η δυσκολότερη σχολή προπονητικής της στην Ευρώπη.

Για τον Αργύρη Γιαννίκη, η εκτίμηση από τους ανθρώπους της ΑΕΚ και προσωπικά από τον Δημήτρη Μελισσανίδη, υπήρχε από το καλοκαίρι αλλά τότε είχε υπάρξει απόφαση να προχωρήσει η ομάδα με τον Βλάνταν Μιλόγεβιτς. Ο ίδιος ο Ελληνογερμανός προπονητής από την πλευρά του, παρ’ ότι είχε τουλάχιστον δύο επίσημες προτάσεις από ομάδες της Super League, επέλεξε να απαντήσει αρνητικά και να περιμένει την ευκαιρία να δουλέψει σε μια μεγάλη ομάδα. Μια ευκαιρία, που έρχεται τώρα. Η ΑΕΚ βρίσκεται πλέον σε ανοιχτή γραμμή μαζί του, οι δύο πλευρές συζητούν τα πάντα έχοντας ταύτιση απόψεων και οι επαφές βρίσκονται στο τελικό στάδιο της συμφωνίας. Έχει αξία να αναφέρουμε πως η κιτρινόμαυρη πλευρά, από τη στιγμή του διαζυγίου με τον Μιλόγεβιτς, στην πράξη δεν ασχολήθηκε με άλλον προπονητή πέραν από τον Γιαννίκη. Ναι μεν είχε στην ατζέντα της ονόματα προπονητών από το εξωτερικό, αλλά συζητήσεις υπήρξαν μόνο με τον Ελληνογερμανό κόουτς, πράγμα που δείχνει και την πίστη που υπάρχει προς το πρόσωπο του.

Επομένως, με τις επαφές πλέον να βρίσκονται στο τελικό στάδιο, οι εξελίξεις όσον αφορά την πρόσληψη του Αργύρη Γιαννίκη αναμένονται άμεσα και δεν αποκλείεται ακόμα και τη Δευτέρα, αν όλα πάνε καλά, ο 41χρονος τεχνικός να πάει στα Σπάτα για να πιάσει δουλειά και να πραγματοποιήσει και την πρώτη του προπόνηση και επομένως θα βρίσκεται κανονικά στον πάγκο για να κάνει το ντεμπούτο του με τον Ατρόμητο. Όσον αφορά τη διαμόρφωση του τεχνικού τιμ, είναι δεδομένο ότι ο Νίκος Παναγιωτάρας θα βρίσκεται στο πλευρό του Αργύρη Γιαννίκη πιθανότατα και με αυξημένες αρμοδιότητες, ενώ προπονητής τερματοφυλάκων θα συνεχίσει ο Χρυσόστομος Μιχαηλίδης, με τον Ελληνογερμανό τεχνικό να φέρνει σίγουρα μαζί του έναν γυμναστή.


Στοιχηματική εμπειρία… όπως θα ήθελες να είναι! Παίξε Νόμιμα - 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
herc21 - 10/10/2021 17:44

η επιλογη γιαννικη ειναι καθαρα μια επιλογη η οποια ειναι οπως λεμε κι αν σου κατσει.Εξηγω ο προπονητης αυτος εδειξε καποια στοιχεια με την προηγουμενη του ομαδα και εχει ενα καλο background.Δηλαδη γερμανικης σχολης δουλευταρας σφιχτη αμυνα με επιθετικο προσανατολισμο και πλουραλισμο νεος ηλικιακα .(αν πετυχει βεβαια και μακαρι!!!).Στην ουσια θα ψαχνουν προπονητη μεγαλου βεληνεκους κερδιζοντας χρονο αφου ετσι κι αλλιως η χρονια ειναι κρισιμη μεν γιατι η ΑΕΚ... Συνέχεια παιζει παντα για το πρωταθλημα μεταβατικη δεν πριν μπουμε στο νεο μας γηπεδο.Αν τωρα βγει βγαινουν ολοι κερδισμενοι αν δεν βγει η ομαδα θα ειναι οπως ειπα στο ψαξιμο για καλο και εγνωσμενης αξιας προπονητη. Οπως και να χει καλωςοριζουμε το νεο προπονητη και ευχομαστε να πανε ολα καλα με λιγη περισσοτερη τυχη που τοσο μας λειπει τη τρελα μου μεσα!!!

SanMichele21 - 10/10/2021 15:29

Για οσους γραψατε Χιμενεθ (2 αντε 3 δηλαδη με το ζορι) απλα να πω οτι στο άκουσμα της είδησης για τελος Μιλογεβιτς τα μηνύματα μεταξυ ΑΕΚτζηδων οτι θα παρουμε Χιμενεθ έπεφταν βροχη εγω μονο πηρα 3 μνμτα. Εννοείται ολα ειρωνικά ολα ως τρολια. Εσείς το λέτε σοβαρα? Αν ναι δεν γίνεται απλα να το πιστεψω οτι εστω και ένας ΑΡΚτζης πλεον το λέει σοβαρα μετα απο τοσες επιστροφες ανέκδοτο έγινε.Μην μπω στη διαδικασία να γράψω ολα τα αρνητικά ρεκόρ πλην χρονιάς 2018

Aule - 10/10/2021 12:21

Και φαίνεται και η αμεροληψία και δημοκρατικές διαδικασίες του site το οποίο όλως τυχαίως σβήνει ή δεν περνάει όσα σχόλια δε συνάδουν με τις επιλογές της Διοίκησης. Ας είναι. Έχει ο καιρός γυρίσματα. Όταν σε 2-3 αγωνιστικές θα είμαστε στο δεύτερο μισό του πίνακα, τότε θα ανακαλύψετε την Αμερική και οι υπόλοιποι. Αλλά είπαμε. Αφού μας πασάρουν ότι ο Γιαννίκης είναι καλός, τότε είναι καλός. Ξαναλέω ...9ος βγήκε

JuanRoman - 10/10/2021 13:09

@Aule

Καταλαβαίνω σε γενικές γραμμές αυτό που θέλεις να πεις σχετικά με την επιλογή Γιαννίκη, ότι θα ήθελες έναν πιο έμπειρο με επιτυχίες στο βιογραφικό του, αλλά πες μου ποια επιλογή προπονητή θα σε κάλυπτε εσένα?... Συνέχεια
Αλλά πες μου ρεαλιστικά, μην μου πετάξεις ονόματα όπως Σετιέν, Σάντος και Βαλβέρδε που από τα Σπάτα θα περνούσαν μόνο για καφέ...

SanMichele21 - 10/10/2021 15:21

1. Ιβιτς

2. Καρερα

JuanRoman - 10/10/2021 16:00

Καρέρα: σε παραθετω στην ανακοίνωση της Σπαρτάκ όταν τον απέλυσε... και πες μου αν βλέπεις κάποιες ομοιότητες με το πέρασμα του από την ΑΕΚ.

Στην Μπάρι (στο φαβορί για άνοδο στην Γ' Ιταλίας) έκατσε 2 μήνες και 10 μέρες πριν τον διώξουν...γιατί έχανε την άνοδο...... Συνέχεια
Ο Ίβιτς, άσχετα με το δικτάκι, σου απάντησα και σε άλλο σχόλιο. Έχει σοβαρό θέμα διαχείρησης παικτών/χαρακτήρων, για αυτό και έφυγε από την Watford ενώ πήγαινε καλά στην Τσάμπιονσιπ.

Sunrise - 10/10/2021 13:43

Ολες οι απόψεις πρέπει να ακούγονται και ουδείς δικαιούται να το παίζει κολαούζος της Διοίκησης . Μας μας έχουν καταστρέψει αυτές οι λογικές . Επί της ουσίας τώρα: Φίλε Aule ,είδες εσύ κάποια στοιχεία βελτίωσης της ομάδας επί Μιλόγεβιτς ; Θα ήθελες να περιμέναμε μέχρι να μας ξεβράσει το κύμα;

mhtsos21 - 10/10/2021 13:04

Όλοι από κάπου ξεκινάνε φίλε. Ο γιαννικης έχει προδιαγραφές να γίνει μεγάλος προπονητής. Στηρίξτε μια φορά κάποιον προπονητή έλεος δηλαδή.

iotheod21 - 10/10/2021 12:39

Με τον πας βγήκε 9ος...όχι με την Barca.... Ο Ρουμάνος που ήταν πριν πάει στον παοκ;;;

5elle1972 - 10/10/2021 12:59

Διαβασα 1 συνευντεξη του και εχω πραγματικα εντυπωσιαστει απο ολα οσα εχει δηλωση......κανω επικολληση ενα μικρο κειμενο..Μας λέει για τη σκέψη του στα στημένα να αφήνει τρεις παίκτες στην επίθεση όχι για να ψάξει το γκολ στην κόντρα, αλλά για να αναγκάσει τον αντίπαλο να μείνει πιο κοντά στη δική του εστία και να μην γεμίσει την περιοχή, δεσμεύεται στην επόμενη συνάντηση να μας δείξει όλα τα στάδια προετοιμασίας, ενώ με περηφάνια τονίζει ότι έχει «τουλάχιστον τρία Plan B» για... Συνέχεια κάθε περίπτωση. Για όταν η ομάδα προηγηθεί, για όταν βρεθεί πίσω στο σκορ, για όταν το αρχικό του πλάνο δεν δουλεύει όπως περίμενε.


Μοιραία, η κουβέντα πηγαίνει και στην προπόνηση. Η λογική λέει ότι όταν δεν έχεις κάνει προετοιμασία και αναλαμβάνεις μία ομάδα, η οποία δεν είναι σε καλή κατάσταση αγωνιστικά και ψυχολογικά, θα δυσκολευτείς να περάσεις τη φιλοσοφία σου. «Τακτικά, χρειάστηκα δύο μέρες να περάσω αυτά που ήθελα», λέει με σιγουριά. Δεν υπάρχει ίχνος αμφισβήτησης στο βλέμμα του. «Αν έχεις την προσοχή της ομάδας, την αφοσίωση στο αμυντικό κομμάτι, τρεις προπονήσεις είναι αρκετές. Η δική μου προπόνηση έχει πολλή δυναμική. Θέλω να είναι πιο δύσκολη από τα παιχνίδια. Αυτή είναι η επιδίωξή μου. Θέλω ο παίκτης να έχει την ψυχολογία ότι μπορεί να κάνει τα πάντα. Ότι αυτό που θα συναντήσει στο παιχνίδι θα είναι πιο εύκολο από την ένταση της προπόνησης. Να έχει αυτή την αίσθηση», τονίζει. Και πετυχαίνει; «Ναι», απαντάει με απόλυτη ηρεμία. Η κοφτή απάντηση δείχνει αυτοπεποίθηση ανάλογη με εκείνη που θέλει να έχουν οι παίκτες του.

Πιστευω αληθινα οτι μαζι του θα κανουμε πολυ ομορφα πραγματα,και θα χαρουμε ποδοσφαιρο.

SanMichele21 - 10/10/2021 09:54

Ok να δεχθώ οτι η ομαδα και κυριως ο Μελισσανιδης που εχει τον πρώτο λογο στο θέμα προπονητή κατι ειδαν στον Γιαννικη και δεν τους αδικώ μακαρι να τους βγει αλλα ολοι ξέρουμε οτι εχει ρισκο. Υπάρχουν προπονητές που ισως να μην ταίριαζαν αλλα δεν θα ηταν ρισκο. Θελω ομως να κανω μια ερωτηση. Ολοι οσοι λεγατε μακρυά απο Ιβιτς και τετοια και παταγατε dislike μπορω να ακουσω μια αποψη με επιχείρημα γιατι δεν θελατε τον Ιβιτς?

JuanRoman - 10/10/2021 12:56

δεν έβαλα dislike, αλλά εγώ θα δωσω μια απάντηση.


Ο Βλάνταν έχει μεγάλο πρόβλημα στο να διαχειριστεί χαρακτήρες. Είναι "παλιάς κοπής" προπονητής παρά την ηλικία του, και αναφέρομαι στον τρόπο που συμπεριφέρεται στους παίκτες - όχι στο αγωνιστικό. Για αυτό έφυγε από την Watford, και το ήξερε κι ο ίδιος ότι θα έφευγε γιατί είχε θέμα με... Συνέχεια τους παίκτες (χαρακτηριστικό στο ματς Λέστερ-ΑΕΚ πέρυσι που πήγε στο ξενοδοχείο της ΑΕΚ για να δει τον αδερφό του και είχε αναφέρει ότι είχε θέματα γιατί δεν μπορούσε να φωνάζει στους παίκτες και τα σχετικά).


Φαντάσου αποδυτήρια με Βλάνταν, Τζαβέλλα(έχουν και μια προιστορία αυτοί οι 2) και Βράνιες... Fight Club κανονικό θα είναι..

Ezel_911 - 10/10/2021 10:35

1ον βγήκε με το φουρο

2ον Όχι καπάκι και άλλο -ιτς...

SanMichele21 - 10/10/2021 11:46

Μάλιστα αρα το κριτήριο ειναι το ιτς και οτι φόρεσε γαζα στο κεφάλι ενω ξέρουμε οτι υπερεβαλε...

Ezel_911 - 10/10/2021 13:41

Άλλο υπερεβαλε , άλλο έκανε το νούμερο..

1kitrinopistoli - 10/10/2021 12:56

Αυτή τη στιγμή η καλύτερη λύση.Καλο προπονητή ελεύθερο στην Ευρώπη δυσκολα θα έβρισκε ο τεχνικός διευθυντής μας.Αμφιβαλλω αν είχε γίνει καν προεργασία για κάτι τέτοιο.Δεν ξέρω πόσο καλός είναι ο Γιαννικης ,ξέρω όμως ότι χειρότερη αμυντική λειτουργία από αυτή του Μιλόγεβιτς δεν πρόκειται να δουμε

Polydroso1976 - 10/10/2021 12:56

Μεγάλο λάθος η επιλογή του.Ελπίζω να διαψευστώ.

Roukos21 - 10/10/2021 12:50

Ε ναι ρε σεις..ποιος Γιαννικης που προπονούσε τα Γιάννενα.. φέρτε Μαρτινς που προπονούσε τα Γιάννενα και τον Πανιωνιο της Πορτογαλίας.. αλλά αυτος είναι ξενος, είναι καλύτερος και δικαιούται και πίστωση χρόνου.. εμείς εδώ τους βγάζουμε άχρηστους πριν την πρόσληψη!!! Και προφανώς δεν μπορούμε αυτή τη στιγμή να πάρουμε προπονητη με παραστάσεις και φιλοδοξίες.. αυτοί πάνε στα μεγάλα πρωταθλήματα κι ας είναι και ομάδα που παλεύει για παραμονή..

Fotakos69 - 10/10/2021 12:08

Η διοίκηση είχε δύο δρόμους..ο ένας να περιμένει αφήνοντας την ομάδα με τον Παναγιώταρο,μέχρι να βρεθεί ένας προπονητής που το επίπεδο του θα ήταν τέτοιο που ακόμα και άσχημα αποτελέσματα να φέρει γιατί κι ο Σάντος να ήταν θα ήθελε τον χρόνο του,να μην ψάχνει τέλος της χρονιάς πάλι για τον προπονητή που θα μπει η ΑΕΚ στην Αγία Σοφιά..Όλοι θυμόμαστε νομίζω ότι όταν το καλοκαίρι έψαχνε τέτοιο τύπο προπονητή και είχε καταλήξει στον Ρεμπροφ που δεν τον λέει κανείς κι επιπέδου Σάντος... Συνέχεια αλλά ήταν ένας σοβαρός κι αξιόλογος προπονητής με κάποιο σχετικό όνομα στην Ευρώπη, αποδείχτηκε ότι ακόμα κι αν όλα ικανοποιήσεις τις οικονομικές απαιτήσεις υπάρχει ένα μεγάλο ντεζαβανταζ κι αυτό λέγεται Ελληνικό πρωτάθλημα, ανυπόληπτο στο ευρωπαϊκό στερέωμα..Άρα θα είχαμε ένα σήριαλ που θα τραβούσε στο χρόνο κ η ομάδα στην ουσία θα πήγαινε χωρίς προπονητή..Η άλλη επιλογή ήταν να πάρει μια απόφαση που να περιέχει ρίσκο μεγαλύτερο με έναν προπονητή που δεν θα έχει το μεγάλο όνομα και οι διαπραγματεύσεις θα ήταν σύντομες,να έχει μια γνώση από τις ιδιαιτερότητες που έχει το Ελληνικό πρωτάθλημα και το τι εστί ΑΕΚ και να έχει και καλά δείγματα γραφής.. Προσωπικά θεωρώ ότι μια καλή επιλογή θα ήταν ο Βλάνταν Ίβιτς,προπονητικά νομίζω έχει τα στοιχεία που ψάχνουμε αλλά υπάρχει και όλη αυτή η ιστορία με το διχτακι που πιστεύω θα αρχίζαμε τη φαγωμαρα μεταξύ μας για το ηθικό του πράγματος κ πριν ακόμα δούμε τη δουλειά του στην ΑΕΚ θα είχε χάσει τη στήριξη μεγάλου μέρους του κόσμου..Εν κατακλείδι,εφ όσον όπως φαίνεται η διοίκηση αποφάσισε να ακολουθήσει τη πιο σύντομη οδό ,θεωρώ ότι η επιλογή Γιαννικη είναι μια καλή επιλογή που έχει όσο ρίσκο θα είχε και η έλευση ενός άλλου ξένου προπονητή χωρίς δάφνες και μεγάλο όνομα..Αλλά στη τελική όποια κι αν είναι τελικά η επιλογή,το χρέος το δικό μας είναι να τη στηρίξουμε κι όχι να είμαστε έτοιμοι για γιουχα και αναθέματα στη πρώτη στραβή..Στη τελική οποίο κι αν είναι το όνομα του ,στα μάτια τα δικά μου μετράει πιο πολύ το έμβλημα στο στήθος της μπλούζας που θα φοράει και του δίνει άξια το ΑΕΚ κι όχι το δικό του όνομα.. Μήπως λέω είναι καιρός να αφήσουμε στην άκρη την εύκολη κι ανεξοδη κριτική από μέρους μας,που έξω από το χορό πολλά τραγούδια λέμε και να θυμηθούμε το μεσαίο γράμμα στα αρχικά της ΑΕΚ ότι είναι το ΕΝΩΣΗ ?

trofh_gia_skepsh - 10/10/2021 12:46

Φίλε δεν υπήρχε πιθανότητα για τον Β. Ίβιτς όταν ο πρόεδρος έχει τσακωθεί πρόσφατα με τον αδερφό του

5elle1972 - 10/10/2021 12:46

Διαβασα 1 συνευντεξη του και εχω πραγματικα εντυπωσιαστει απο ολα οσα εχει δηλωση......κανω επικολληση ενα μικρο κειμενο..Μας λέει για τη σκέψη του στα στημένα να αφήνει τρεις παίκτες στην επίθεση όχι για να ψάξει το γκολ στην κόντρα, αλλά για να αναγκάσει τον αντίπαλο να μείνει πιο κοντά στη δική του εστία και να μην γεμίσει την περιοχή, δεσμεύεται στην επόμενη συνάντηση να μας δείξει όλα τα στάδια προετοιμασίας, ενώ με περηφάνια τονίζει ότι έχει «τουλάχιστον τρία Plan B» για... Συνέχεια κάθε περίπτωση. Για όταν η ομάδα προηγηθεί, για όταν βρεθεί πίσω στο σκορ, για όταν το αρχικό του πλάνο δεν δουλεύει όπως περίμενε.


Μοιραία, η κουβέντα πηγαίνει και στην προπόνηση. Η λογική λέει ότι όταν δεν έχεις κάνει προετοιμασία και αναλαμβάνεις μία ομάδα, η οποία δεν είναι σε καλή κατάσταση αγωνιστικά και ψυχολογικά, θα δυσκολευτείς να περάσεις τη φιλοσοφία σου. «Τακτικά, χρειάστηκα δύο μέρες να περάσω αυτά που ήθελα», λέει με σιγουριά. Δεν υπάρχει ίχνος αμφισβήτησης στο βλέμμα του. «Αν έχεις την προσοχή της ομάδας, την αφοσίωση στο αμυντικό κομμάτι, τρεις προπονήσεις είναι αρκετές. Η δική μου προπόνηση έχει πολλή δυναμική. Θέλω να είναι πιο δύσκολη από τα παιχνίδια. Αυτή είναι η επιδίωξή μου. Θέλω ο παίκτης να έχει την ψυχολογία ότι μπορεί να κάνει τα πάντα. Ότι αυτό που θα συναντήσει στο παιχνίδι θα είναι πιο εύκολο από την ένταση της προπόνησης. Να έχει αυτή την αίσθηση», τονίζει. Και πετυχαίνει; «Ναι», απαντάει με απόλυτη ηρεμία. Η κοφτή απάντηση δείχνει αυτοπεποίθηση ανάλογη με εκείνη που θέλει να έχουν οι παίκτες του.

Πιστευω αληθινα οτι μαζι του θα κανουμε πολυ ομορφα πραγματα,και θα χαρουμε ποδοσφαιρο.

Aek62 - 10/10/2021 12:28

Λετε ολοι να του δωσουμε χρονο να δουλεψει.Ο Μιλογεβιτς δεν επρεπε να παρει χρονο?Ουτε εγω τον ηθελα για προπονητη τον Σερβο αλλα ηταν επιλογη καποιων

steve21aekara - 10/10/2021 12:42

Φυσικά!

Αν όμως δε βλέπεις βελτίωση και τα αποτελέσματα ειναι καταστροφικά, δε βλεπεις προκοπη αλλιως φιλε....

iotheod21 - 10/10/2021 12:37

Συμφωνώ αδερφέ απλά από τη στιγμή που είχε δεύτερες σκέψεις για την πρόταση που του έγινε από Αραβία καλώς έγινε και έφυγε... μόνο ΑΕΚ!!

SanktPauliR21 - 10/10/2021 12:39

Επιτελους! Καποιος νεος, πρωτοτυπος, αγνωστος γνωστος! Βαρεθηκαμε, κουταστηκαμε, αηδιασαμε με ο,τι περασε ολα αυτα τα χρονια! Παμε σε φρεσκο αιμα! Νεους ανθρωπους με διψα για δουλεια! Στηριζω ανεπιφυλακτα!

steve21aekara - 10/10/2021 12:35

Το ροστερ γεμιζει οπως αρμοζει στην ομάδα.

Οι προπονητες παγκοσμίως διέπρεψαν ή απέτυχαν παταγωδώς εκ του αποτελέσματος και βασει της χημείας που δημιουργείται μεταξυ παικτών και προπονητή, συν την εμπιστοσύνη και τη θετικη ενέργεια απο Διοικηση και κόσμο.

Ας δωσουμε πίστωση χρονου και θετικη αύρα σε εναν νέο, αλλα γνώστη του αθλήματος και μονο κερδος... Συνέχεια θα έχουμε.

Αν κατι στραβώσει, πας παρακάτω με φοντο τον Ναο.

Αν κάτσει, διαπρέπεις και με λιγοτερες τυμπανοκρουσίες-εξοδα που στο παρελθόν μας γύρισαν μπούμερανγκ....

Το κλειδι για μένα είναι το οικογενειακό κλιμα, η ισορροπία στα αποδυτήρια, η θετικη αυρα απο εμάς και φυσικα....η εμπιστοσύνη της Διοίκησης στο πρότζεκτ, εμπρακτα και ΧΩΡΙΣ να επεμβαίνει στο έργο του, ωστε να εργαστεί επαγγελματικά και να κριθει δίκαια!!!

ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΡΕ ΑΕΚΑΡΑ!!!!

gatony21 - 10/10/2021 00:35

Με απλή λογική, ο Μανόλο Χιμένεθ είναι η πιο σίγουρη επιλογή....Με αυτόν ξέρουμε πολύ καλά τι θα δούμε, παραδίνοντας του αυτή τη φορά ένα καινούργιο εξαιρετικό ρόστερ. Επιπλέον είναι Ισπανός προπονητής με πέρασμα από τη Σεβίλλη και ήδη γνωρίζει τα πάντα για την ΑΕΚ την οποία αγαπάει. Από την άλλη ο Γιαννίκης ενώ είναι συμπαθής και δείχνει εξελίξιμος, δεν παύει να αποτελεί ένα στοίχημα....Όμως ο προπονητής που προορίζεται να βάλει την ΑΕΚ ως πρωταθλήτρια στην ΑγιαΣοφία, δεν... Συνέχεια μπορεί να αποτελεί στοίχημα. Μάλιστα μου θυμίζει αρκετά την περίπτωση Ποστέκογλου, που και αυτός είναι Έλληνικής καταγωγής και μάλιστα υπήρξε προπονητής της Εθνικής Αυστραλίας αλλά το πέρασμα του από την Ελλάδα δεν ήταν καθόλου πετυχημένο, αφού δεν κατάφερε να φέρει αποτελέσματα ούτε με την Παναχαϊκή!

tRikimad21 - 10/10/2021 12:34

Όχι άλλο κάρβουνο,φτάνει με τον Μανολο ρε παιδιά, κούρασε και κουράστηκε. Τον ευχαριστούμε και πάμε για αλλα.

koukouskor - 10/10/2021 10:50

ξεκολλατε ρεεεεεε ,πας για ρεκορ αρνητικων ψηφων της εβδομαδας

combatiente_21 - 10/10/2021 08:38

Έλεος με τον χιμενεθ, τον άνθρωπο τον έχει ξεπεράσει το ποδόσφαιρο, είναι άνεργος ποσα χρόνια...και η κατάσταση έχει γίνει φαιδρή με τα πήγαινε-έλα.

lycourgos - 10/10/2021 01:09

Αδόκιμη η σύγκριση Ποστεκογλου- Γιαννικη, καθώς ο δεύτερος έχει ήδη πέρασμα από την Ελλάδα, άκρως επιτυχημένο για τη δυναμική της ομάδας που ανέλαβε. Αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι όντως αποτελεί λαχείο… αλλά αυτό ισχύει για όλους.

Όσο για τον Μανολο, προσωπικά δε θα με χάλαγε, αλλά δυστυχώς έχει φθαρεί το όνομα του. Θα γίνουμε ανέκδοτο αν κάνει και 5τη θητεία. Από τη στιγμή που (κακώς) δε παρέμεινε το καλοκαίρι, καλο είναι να... Συνέχεια επιστρέψει μόνο για τις ακαδημίες για να αλά βαίνει υπηρεσιακός σε κάθε άλλη απομάκρυνση!

mikesal - 10/10/2021 00:54

φιλε μου καλος ο χιμενεθ και γω θα ηθελα να τον δω με το νεο ροστερ....συμφωνα ομως με ολα αυτα που ακουγονται μεσα απο στα σπατα απο εργαζομενους και δημοσιογραφους ο χιμενεθ ειναι κατα κυριο λογο αμυντικογενης προπονητης(αυτο δεν σημαινει οτι δεν ξερει να παιξει επιθετικα).....οι ιδεες τους γενικα δεν εχουν νεοτερισμους βασιζεται περισσοτερο στην διαχειριση τησ ψυχολογιας και της αμυντικης τακτικης.....αυτη την στιγμη στην αεκ θελουμε ενα ισοροππημενο προπονητη με νεες ιδεες... Συνέχεια που να εχει δειξει εργο και πιο καλυτερο παραδειγμα απο εναν προπονητη που πηρε μια ομαδα στην β εθνικη επαιξε καλη μπαλα ,ανεβηκε κατηγορια και με το μικροτερο μπατζετ της κατηγοριας με διαφορα καταφερε να φτασει τον πας εκει που εφτασε κανοντας καλες εμφανισεις απεναντι στους μεγαλους της σουπερ λιγκ,,,,,και αποφοιτος μιας πολυ καλης σχολης προπονητων

VFVAEK - 10/10/2021 12:33

Οταν ειχε ερθει ο Μιλο ειχα πει οτι δεν ειναι καλη επιλογη και δυστηχως επιβεβαιωθηκα! Δυστυχώς ουτε ο Γιαννικης μου εμπνεει οτι θα μας βγει! Γενικα οσες φορες (και διορθωστε με αν κανω λαθος) πιστεψαμε και πηραμε εναν προπονητη που πετυχε σε μικροτερες ομαδες, κανενας δεν μας βγηκε... γιατι αλλους στοχους και αλλες απαιτησεις υπαρχουν απο μια ομαδα σαν τον ΠΑΣ και αλλο απο την ΑΕΚ.. Γενικα δεν θυμαμαι δηλαδη σε οποιονδηποτε απο τους big3 να πετυχαινει ενας τετοιος προπονητης οταν... Συνέχεια ειχαν πρωταθληματικους στοχους!

Απο εκει και περα δεν ξερω καν τοσο σαν ηλικια οσο και ως μεγεθος (γιατι κακα τα ψεμματα το καλυτερο της καριερας του ειναι ο... ΠΑΣ) αν μπορει να επιβληθει στα αποδυτηρια, ουτε σαν εμπειρια...


Μακαρι να βγω λαθος και να με κανει να κανω κωλοτουμπες πραγματικα, αλλα φοβαμαι οτι θα κανουμε μια τρυπα στο νερο παλι! Ειδικα οταν υπαρχουν τοσοι καλοι ελευθεροι (ακομα και ο gatusso θα μιλαγαμε για πολυ καλη επιλογη και σχετικο γνωστη της ελληνικης πραγματικοτητας) το να παμε στην φθηνη και με ρισκο λυση δεν μου βγαζει καμια λογικη! Κρατηστε το σχόλιο μου και μακαρι να μου το τριβετε στην μουρη στο τελος της χρονιας!

fountaristos - 10/10/2021 12:29

Εγώ θα πω να μην τρέχουμε άμεσα σε συμπεράσματα. Και ο μιλόγεβιτς που τόσο πολυ διαφημίστηκε η θητεία του στον ερυθρό αστέρα φάνηκε ότι πνίγηκε στην πίεση. Εγώ έχω την αίσθηση ότι δεν περίμενε και να στηριχθεί τόσο πολυ στις μεταγραφές όποτε έχασε και το άλλοθι του κατώτερου ρόστερ των προηγούμενων ετών. Αυτό που θέλω να δω από τον Γιαννίκη είναι να παίξει η ομάδα κανονικό επιθετικό ποδόσφαιρο με τις όποιες δυσκολίες περιέχει αυτό. Να γίνουν τα βασικά, λογικό είναι αν παίξει ψηλά... Συνέχεια η ομάδα να φάει φάσεις όχι όμως αυτό που είδαμε με το μιλόγεβιτς να τρως κόντρα επίθεση κάτω από τη σέντρα από δικό σου κόρνερ. Στηριξη και ηρεμία θέλει ούτε ο μάρτινς ήρθε από μεγαθύριο και ο λουτσέσκου από την ξάνθη πήγε στον παοκ.

Droit_Au_But - 10/10/2021 10:39

Το ένστικτο του κόσμου είναι θετικό για τον Γιαννικη.

Το ερώτημα είναι αν Θα ψήσει τούς παίκτες να υποστηρίξουν την φιλοδοξία του.

Aule - 10/10/2021 12:18

Και για τον Μιλόγεβιτς θετικό ήταν

Aekara_Jo4 - 10/10/2021 12:14

Αφού τον πιστεύουν ας τον φέρουν και ας τον στηρίξουν. Ο άνθρωπος τις βάσεις τις έχει ,τώρα πρέπει να δείξει τη δουλειά του σιγά σιγά. Πιστεύω αξίζει να στηριχτεί πραγματικά όμως. Είναι νέος ,καταρτισμένος και άφθαρτος και αυτά για αρχή φτάνουν. Εμπειρία μπορεί να μην έχει μεγάλη, αλλά αν είχε προλάβει να δείξει καλή δουλειά σε ομάδα του εξωτερικού ,δεν υπήρχε περίπτωση να έρθει Ελλάδα. Οπότε μακάρι να φτιάξει όνομα σε εμάς με τις επιτυχίες της ΑΕΚΑΡΑΣ μας.

gp_aek365 - 10/10/2021 12:12

Μια χαρά επιλογή είναι.

Μόνο θέμα είναι να τον στηρίξουμε και να τον πιστέψουμε όλοι μας, διοίκηση - παίχτες - κόσμος, να αφήσουμε την προπονητοφαγια και να του δώσουμε χρόνο να δουλέψει με το πλούσιο υλικό που πλέον έχει η ομάδα μας.

besk21 - 10/10/2021 08:47

Έλληνας αλλά αν έχει τη γερμανική νοοτροπία όλα θα πάνε καλά

Kostas67 - 10/10/2021 12:00

Να είσαι σίγουρος ότι έχει τη γερμανική νοοτροπία! Είμαι γεννημένος στη Γερμανία, τα παιδικά μου χρόνια τα πέρασα στην Αθήνα, μεγάλωσα στη σκεπαστή, αλλά μένω πάλι από το 1997 στο Μόναχο! Όσους Έλληνες γνωρίζω εδώ που έχουν γεννηθεί και έχουν πάει σχολείο εδώ, έχουν τη γερμανική νοοτροπία, μάλιστα υπάρχουν παιδιά εδώ που είναι τρίτης και τέταρτης γενιάς Ελλήνων που ζουν στη Γερμανία και δε μιλούν καλά ελληνικά!

AEK-North - 10/10/2021 12:00

Πάντως από επίθετο σκίζει. Θα κατεβαίνουμε μόνο ΓιανΝίκη!! :-))

alex21xas - 10/10/2021 12:00

Kαλημερα αδελφια και καλη Κυριακη ,διαφωνω με οσους μιλουν για προυπηρεσια,και ο Μπαγεβιτς οταν ηρθε σε τι ηλικια ηταν και που ειχε δουλεψει δηλαδη??Απλα ηταν νεος φιλοδοξος ,εξυπνος, και πανω απο ολα στηριξη διοικησης σε οποιανδηποτς αποφαση του,μην τα ισοπεδωνουμε ολα ακομα δεν τον ειδαμε,η ξερατε πολλοι απο εδω μεσα τον Μαρτινς μην τρελαθουμε κιολας ,στηριξη απο την διοικηση αλλα πολυ περισοτερο απο εμας ,ας ερθει με το καλο μη ζησουμε τιποτα αλλο και εδω θα ειμαστε να κρινουμε ,οχι... Συνέχεια γρηγορα και ασκοπα συμπερασματα ΠΑΜΕ ΑΕΚΑΡΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΙ !!

AEK21Menidi - 10/10/2021 11:54

Χθες στον σπορ φμ το βράδυ μίλησε στον Κετσε ένα παλληκάρι βαζελος από Αυστραλία.Ειπε για την υπερβολική γκρίνια μας,τη προοπτική που έχει η ΑΕΚ με το νέο γήπεδο και ότι δεν εκτιμούμε αυτό που έχουμε (Τιγρης).Συμφωνώ απόλυτα, το μέλλον ανήκει σε μας,ο πρόεδρος είναι αποφασισμένος να γίνει η ομάδα πρώτη και θα τα καταφέρει. Είτε με τον Γιαννικη ειτε με οποιονδήποτε αλλο.Εμπιστοσυνη.

mariakatsouraki123 - 10/10/2021 11:52

Η απόλυση Μιλόγιεβιτς έκανε μπαμ από μακριά. Πριν από μια εβδομάδα σε άλλο σχόλιο είπα ότι δε θα μακροημερεύσει. Το πρέπον θα ήταν η ομάδα να στραφεί σε μία λύση Βαλβέρδε ή Σετιέν, αλλά και η λύση Γιαννίκη δεν είναι απορριπτέα, με δεδομένο ότι ο στόχος για τη φετινή χρονιά είναι να φτιάξουμε ομάδα. Ο Γιαννίκης όμως χρειάζεται τρία πράγματα; α) χρόνο, β) βελτίωση της φυσικής κατάστασης του συνόλου των παικτών. Μετά το 35΄ η ομάδα σέρνεται, γ) εργαλεία, παίκτες δηλαδή στο κέντρο που θα... Συνέχεια δαγκώνουν και θα μαρκάρουν τον αντίπαλο μέχρι τελικής πτώσης. Με τον Λε Ταλέκ δεν πας πουθενά. Τον Δεκέμβρη η ομάδα θέλει ένα εξάρι σκύλο και ψηλό και ένα οκτάρι που θα δημιουργεί και παράλληλα θα είναι καλό ανασταλτικά. Αν αυτά συμβούν οι προϋποθέσεις για τον Γιαννίκη είναι καλές. Αλλιώς...

Manos_AEK21 - 9/10/2021 23:58

Κατά την γνώμη μου πολύ λάθος επιλογή με πολύ μεγάλο ρίσκο.. Να μπούμε στον ναό με έναν Γιαννικη που ήταν στον Πας Γιάννενα..


Με ζαριές για την την θέση του καπετάνιου του καραβιού δεν πας πουθενά..

Κρίμα άλλη μια σεζόν χαμένη..... Συνέχεια

Μακάρι και εύχομαι να βγω πολύ λάθος εγώ..


*Μανόλο Χιμένεθ. Εγγυημένη επιλογή χωρίς ρίσκα.. Πότε δεν δώσατε ευκαιρία και στήριξη σε αυτόν τον άνθρωπο όταν υπάρχει ένα πολύ καλό δυνατό ρόστερ στην ΑΕΚ όπως υπάρχει τώρα και που έχει δώσει και την ψυχή του για την ΑΕΚ...

Πολύ κρίμα και άδικο...

SOSORRY21 - 10/10/2021 11:52

Ο ΓΙΑΝΝΙΚΗΣ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΡΟΣΤΕΡ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ BUDGET (ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΛΑΒΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ) ΜΑΝΟΛΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΠΕΡΣΙ ΜΙΑ ΑΞΙΟΜΑΧΗ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΣΥΝΕΧΕΣ ΠΡΕΣΣΙΝΓΚ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ. ΚΟΝΤΡΑΡΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΣΤΑ ΙΣΑ, ΠΗΡΕ ΤΟ 150% ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΦΑΓΕ ΠΕΝΤΑΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΕ ΕΝΑ ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΚΟΝΤΡΑΡΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΕΚΛΕΙΣΕΙ ΣΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ....... Συνέχεια
ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΔΩΘΕΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΕΛΛΗΝΑ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΘΕΤΙΚΑ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΓΡΑΦΗΣ, ΠΑΡΑ ΣΕ ΕΝΑ ΙΣΠΑΝΟ ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΕΡΣΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ, ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΜΕ ΑΛΛΟΠΡΟΣΑΛΛΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΣΤΟ ΔΑΦΝΙ.... ΕΠΙΣΗΣ Ο ΜΑΝΟΛΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΕΚΤΣΗ, ΟΤΑΝ ΠΗΡΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ (ΚΑΙ ΟΝΤΑΣ ΣΕ ΠΛΕΟΝΕΚΤΙΚΗ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΙΚΗ ΘΕΣΗ) ΖΗΤΗΣΕ 1,5 - 2 ΜΥΡΙΑ ΓΙΑΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ, ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ 600 ΠΟΥ ΕΠΑΙΡΝΕ - ΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ....

ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ.....

MarkoLivaja - 10/10/2021 01:06

Ειλικρινά αν ξαναδώ ΑΕΚτζή να ζητάει πίσω Χιμένεθ νιώθω ότι θα μου πέσουν τα μαλλιά.Ποια εγγυημένη επιλογή ρε φίλε θα μας τρελάνεις;Μου φαίνεται κάποιοι δεν έχετε χορτάσει φάπα και καζούρα από τους γαύρους τα τελευταία χρόνια.


Αυτήν την εγγυημένη επιλογή του Χιμένεθ γιατί δεν την εκμεταλλεύονται οι άλλες ομάδες και μένει... Συνέχεια άνεργος;


Οι άλλοι προπονητές που έφυγαν (Ουζουνίδης,Καρέρα) πήραν ευκαιρία και στήριξη με καλό ρόστερ που ζητάς εσύ για τον Χιμένεθ;Γιατί να μη φέρουμε ξανά αυτούς με αυτήν τη λογική;


Ένας υποστηρικτής του Χιμένεθ θέλω να μου απαντήσει σε αυτά τα 2 γιατί φαίνεται κάποιους τους ενδιαφέρει πιο πολύ να βρει δουλειά ο Χιμένεθ παρά το καλό της ΑΕΚ (ή νομίζουν ότι έχουμε 2018 και θα ξαναπάρει πρωτάθλημα ο Μανόλο).

aek_1924_ - 10/10/2021 00:24

Φτάνει πια με τον Χιμενεθ. Έχει βοηθήσει, αλλά σε λίγο θα μας τον βγάλεις ηρωομάρτυρα, ιερομάρτυρο, Άγιο και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο. Έχεις πραγματικά κουράσει.


Όσο για τον Γιαννίκη που τόσο πολύ υποτιμάς, στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλανε για σχοινί. Ο Χιμένεθ δεν είναι κανένας προπονηταράς.

AEK from ever for ever - 10/10/2021 00:14

Ξανά και ξανά και ξαναζεσταμένα κουκιά...

El_Chino11 - 10/10/2021 00:09

Νυσάφι πια με τον Μανόλο........

Elenkat1976 - 10/10/2021 11:50

Μια χαρά επιλογή είναι ο Γιαννικης έτσι όπως γίνανε τα πράγματα. Σίγουρα είναι ρίσκο αλλά αξίζει στην συγκεκριμένη στιγμή. Στήριξη και όχι βιασύνη . Θα χρειαστεί λίγο χρόνο. Άντε με το καλό να ξεκινήσει γρήγορα!!!

gerolykos - 10/10/2021 11:41

Μακαρι αν ερθει να πετυχει.... αλλα ειναι κουραστικο συνεχεια αυτο με το γερμανικο..... Ελληνογερμανος, γερμανοαναθρεμενος, γερμανικη σχολη, γερμανικη φιλοσοφια, γερμανικη νοοοτροπια... κτλπ...

Δεν μας λεει τιποτα το τυπου γερμανος.... ουτε μας κανει να νοιωθουμε τυχεροι... να πετυχει θελουμε και ας ειναι Ελληνομπαμπουινος.... Αιντε συνεχεια με το πουσαρισμα σε καθε τι....

george76 - 10/10/2021 09:59

Πάλι τα ίδια.... Δεν εχει δουλέψει σε μεγάλη ομάδα. πρώτα να δουλέψει και μελλοντικά το βλέπουμε. και επειδή θα πάρω πολλά dislike ας μου πει κάποιος ποιος προπονητής ήρθε στην ομάδα με όμοια εμπειρία και επιασε (Ουζουνιδης, Μιλογεβιτσις, ο Ιταλός, ο καράφλας κτλ). Ορισμένοι υποβαθμίζεται την έννοια της προϋπηρεσίας εντελώς

tigra9000 - 10/10/2021 11:01

Εσεις που ζητάτε προπονητή τύπου Μουρινιο, Κλομπ κλπ με προϋπηρεσίες δάφνες, επιτυχίες κλπ πειτε μας πρώτα τι μπορούμε σαν ομάδα να του προσφέρουμε για να έρθει γιατί ορισμένοι έχετε μπερδευτεί λίγο... Δεν είμαστε αυτη την στιγμή η ΑΕΚ που κοιτούσε κάποτε στα μάτια την Ρεαλ. Για ποιον λόγο εκτός από το οικονομικό να έρθει ένας τέτοιος προπονητής εδώ? Άσε που ούτε οικονομικά μπορούμε να τον καλύψουμε... μην ψάχνετε χειμαιρες παιδιά, δυστυχώς η πραγματικότητα μας σαν ομάδα δεν είναι... Συνέχεια αυτή που ονειρευομαστε στην παρούσα φάση. Και ποιος σας είπε ότι ένας προπονητής σαν τον Γιαννικη μπορεί να προσφέρει λιγότερα από κάποιον ξένο? Ο Μπαγεβιτς όταν ανέλαβε την ομάδα είχε προϋπηρεσία? Ο συγχωρεμένος ο κυραστας που είχε φτιάξει ομαδαρα στον βαζελο είχε προϋπηρεσία? Ο Μουρινιο όταν πήρε το τσου λου με την Πόρτο είχε προϋπηρεσία? Μην λέμε ότι θέλουμε λοιπόν!!! Ας του δώσουν χώρο και χρόνο να δουλέψει και τότε τον κρίνουμε! Είδαμε και όταν ήρθαν οι ξένοι μεγαλοπροπονηταραδες τι έκαναν...

Asynodeutos - 10/10/2021 12:22

Δεν έχω καμμία αμφιβολία ότι αυτή θα είναι μία ακόμα χαμένη χρονιά. Σε λίγους μήνες που θα φύγει, θα ήμαστε εντελώς διαλειμμένοι. Ο προπονητής και το επιτελείο του πρέπει να κοστίζουν όσο το μισό τουλάχιστον ρόστερ μίας ομάδας. Αυτός θα κοστίζει λιγότερο και από τον Μπακάκη. Όταν το καταλάβουν αυτό, μπορεί να δούμε προκοπή.

Αλλά ο σημαντικότερος λόγος της εγγυημένης αποτυχίας είναι άλλος. Ο Γιαννίκης παρότι έμαθε... Συνέχεια προπονητική στην Γερμανία, είναι ΕΛΛΗΝΑΣ. ΕΛΛΗΝΑΣ προπονήτής ΔΕΝ υπάρχει. Είναι ανέκδοτο. Τόσα χρόνια ιστορίας, ένα τσουβάλι Ελληνες προπονητες περασαν από την ομάδα, ακόμα να το καταλάβουν; Και όχι μονο από εμάς, από όλες τις ομάδες που κάνουν πρωταθλητισμό. Δεκάδες ιστορίες με Γιαννίκηδες που κάνουν συμπαθητικές πορείες με μικρομεσαίες ομάδες, παραμυθιάζουν τον κόσμο ότι είναι οι εκλεκτοί, και όταν επιχειρούν να κάνουν πρωταθλητισμό, φεύγουν κλωτσηδόν στη μέση της χρονιάς, αφήνοντας πίσω τους συντρίμια.

Νομίζουν οι περισσότεροι ότι η προπονητική έχει να κάνει με ωραία λόγια, συμπαθητικές φάτσες που κάνουν κλικ στον κόσμο και στους παίκτες, ή με αφοσιωμένους μαχητές που θα τα δώσουν όλα για το καλό της ομάδας. Αυτή η νοοτροπία που δυστυχώς υπάρχει σε μεγάλο μέρος του κόσμου, αλλά και της διοίκησης, είναι η πηγή των συνεχόμενων αποτυχιών της ομάδας μας που κατέστρεψαν τις τελευταίες χρονιές πριν καν αρχίσουν.

Fotakos69 - 10/10/2021 11:39

Θύμισε μου λίγο σε ποια μεγάλη ομάδα είχε δουλέψει ο Μπάγεβιτς..Και άντε πες ο Μπάγεβιτς είχε προϊστορία με την ΑΕΚ,θύμισε μου σε ποια μεγάλη ομάδα είχε δουλέψει ο Μαρτινς..Σε ποια μεγάλη ομάδα είχε δουλέψει ο Λουτσεσκου που η ένσταση όλων μας για να μην έρθει στην ΑΕΚ δεν ήταν η αξία του σαν προπονητής αλλά σαν άνθρωπος..Σε ποια μεγάλη ομάδα είχε δουλέψει ο Πογετ ? Αυτό το "σε ποια μεγάλη ομάδα έχει δουλέψει" είναι πολύ αιολο επιχείρημα και έτσι πρόχειρα σου ανέφερα τέσσερις... Συνέχεια προπονητές που δεν είχαν δουλέψει σε καμία μεγάλη ομάδα κι έγραψαν ιστορία..Αν ψάξω μπορώ να σου βρω και προπονητές που δούλεψαν σε μεγάλη ομάδα αλλά έφυγαν νύχτα από τις επόμενες ομάδες τους και δικό μας πρόσφατο παράδειγμα ο Καρερα..Με το σκεπτικό το δικό σου ο άνθρωπος δεν θα πάει ποτέ σε μεγάλη ομάδα αφού οι διοικήσεις των μεγάλων ομάδων δεν θα τον επιλέγουν αφού πριν δεν δούλεψε σε μεγάλη ομάδα.. Εσύ προφανώς υποβαθμίζεις εναν προπονητή με ένα κριτήριο αιολο κι εκτός αυτού κανείς λάθος ακόμα και στα παραδείγματα που φέρνεις ως επιχείρημα..Γιατί να σου θυμίσω ότι ο Ουζουνίδης είχε δουλέψει στον παο πριν την ΑΕΚ,ο Μιλογεβιτς έκανε ξανά πρωταθλητή και με πολύ καλή πορεία στο Τσάμπιονς Λιγκ τον Ερυθρό Αστέρα,εκτός αν για σένα είναι μικρά κλαμπ ..

Asynodeutos - 10/10/2021 11:35

Δεν έχω καμμία αμφιβολία ότι αυτή θα είναι μία ακόμα χαμένη χρονιά. Σε λίγους μήνες που θα φύγει, θα ήμαστε εντελώς διαλειμμένοι. Ο προπονητής και το επιτελείο του πρέπει να κοστίζουν όσο το μισό τουλάχιστον ρόστερ μίας ομάδας. Αυτός θα κοστίζει λιγότερο και από τον Μπακάκη. Όταν το καταλάβουν αυτό, μπορεί να δούμε προκοπή.

Αλλά ο σημαντικότερος λόγος της εγγυημένης αποτυχίας είναι άλλος. Ο Γιαννίκης παρότι έμαθε... Συνέχεια προπονητική στην Γερμανία, είναι ΕΛΛΗΝΑΣ. ΕΛΛΗΝΑΣ προπονήτής ΔΕΝ υπάρχει. Είναι ανέκδοτο. Τόσα χρόνια ιστορίας, ένα τσουβάλι Ελληνες προπονητες περασαν από την ομάδα, ακόμα να το καταλάβουν; Και όχι μονο από εμάς, από όλες τις ομάδες που κάνουν πρωταθλητισμό. Δεκάδες ιστορίες με Γιαννίκηδες που κάνουν συμπαθητικές πορείες με μικρομεσαίες ομάδες, παραμυθιάζουν τον κόσμο ότι είναι οι εκλεκτοί, και όταν επιχειρούν να κάνουν πρωταθλητισμό, φεύγουν κλωτσηδόν στη μέση της χρονιάς, αφήνοντας πίσω τους συντρίμια.

Νομίζουν οι περισσότεροι ότι η προπονητική έχει να κάνει με ωραία λόγια, συμπαθητικές φάτσες που κάνουν κλικ στον κόσμο και στους παίκτες, ή με αφοσιωμένους μαχητές που θα τα δώσουν όλα για το καλό της ομάδας. Αυτή η νοοτροπία που δυστυχώς υπάρχει σε μεγάλο μέρος του κόσμου, αλλά και της διοίκησης, είναι η πηγή των συνεχόμενων αποτυχιών της ομάδας μας που κατέστρεψαν τις τελευταίες χρονίες πριν καν αρχίσουν.

nikos658 - 10/10/2021 11:26

Καλημέρα σε όλα τα αδέλφια.Ο Γιαννίκης έχει τελειώσει μια από τις καλύτερες σχολές προπονητικής στον κόσμο.Εχει κάνει το "αγροτικό"του στην Γερμανία.Ειναι νέος και φιλόδοξος.Αν δούμε την προπονητική του φιλοσοφία ,την δουλειά του στην ομάδα και μετά ας τον κρίνουμε

Diamantis - 10/10/2021 11:23

Οι αμφιβολιες του κοσμου για τον Γιαννίκη μου θυμιζουν εποχες που εψαχνα δουλεια και δεν με επαιρνε κανενας γιατι δεν ειχα λεει προυπηρεσία. Μα ρε παιδια ,ελεγα , αφου δεν με παιρνει κανενας σας γι αυτον τον λογο, πως θα εχω προυπηρεσία ; Μετα βεβαια απο την ευκαιρια που μου δόθηκε , παρακαλάγανε όλοι.

KoSTaS12 - 10/10/2021 11:23

Μια γενική παρατήρηση: Ακόμη και "ΚΑΛΗΜΈΡΑ" να γράψεις, υπάρχουν μερικοί που βάζουν αρνητική ψήφο!

Θα πρότεινα να υπάρχει η δυνατότητα να βλέπουμε ποιοι βάζουν είτε θετική, είτε αρνητική ψήφο και στη συνέχεια όποιος θέλει να μπλοκάρει, προσωπικά, όποιον θέλει.

Τουλάχιστον δε θα διαβάζω τα σχόλιά τους και ας συνεχίσουν να ψηφίζουν αρνητικά! Άλλωστε δημοκρατία έχουμε...

Tiliakos_1924 - 10/10/2021 11:10

Φυσικά και έχει ρίσκο η επιλογή με τη λογική να λέει ότι θα χαθεί το πρωτάθλημα φέτος γιατί θα χρειαστεί χρόνος να ψηθεί ο Γιαννίκης σε αυτό το επίπεδο αλλά είναι σωστή η επένδυση ακόμα και αν δεν μας βγει όπως σωστή ήταν η επένδυση στο ρόστερ και στα στελέχη που άλλαξαν το καλοκαίρι.Στόχος είναι να τα σαρώνουμε όλα από του χρόνου και για τα επόμενα έτη και η συγκεκριμένη επιλογή μπορεί να μας οδηγήσει εκεί.Παπαδημητρίου και Κονέ πιστεύω πως αξίζουν τη στήριξη μας στην επιλογή τους... Συνέχεια γιατί απέδειξαν ότι κόβει το μάτι τους.Ισως βρούμε τον νέο Μπάγεβιτς που τόσο πολύ ψάχνουμε 25 χρόνια.Με το νέο Μπάγεβιτς εννοώ έναν νεαρό προπονητή με ιδέες για ποδόσφαιρο που δεν έχουμε δει στα γήπεδα της Ελλάδας,μπροστά από την εποχή που ζούμε σε αυτή τη χώρα και με προοπτική να μείνει για πολλά χρόνια.Εμείς στήριξη και πάμε δυνατά!

iotheod21 - 10/10/2021 11:00

Ένα πράγμα δεν καταλαβαίνω...γιατί ότι και να συμβαίνει στην ομάδα μας να υπάρχει τέτοιος διχασμός..;; Μόνο ΑΕΚ ρε παιδιά... Να έρθει με το καλό ο άνθρωπος να τον αφήσουμε να δουλέψει και μετά από ένα εύλογο χρονικό διάστημα να τον κρίνουμε αν κάνει η όχι...μόνο ΑΕΚ!!!

Paj21 - 10/10/2021 10:48

Η ΑΕΚ είναι ξεκάθαρο πλέον ότι αλλάζει εποχή!!!!!

Δείχνει πλέον ότι έχει αντανακλαστικα .

Έχουμε από την μία ένα από τα μεγαλύτερα αρνητικά ρεκόρ σε αλλαγές προπονητή ΑΛΛΑ .......αυτή την φορά η αλλαγή γίνεται πριν βγούμε εκτός στόχων!!!!!!!!!!! Το πιο πιθανό είναι το συμβόλαιο του να είναι μέχρι το τέλος της σεζόν και εφόσον υπάρξουν θετικά μηνύματα θα συνεχίσει. Ένα επίσης... Συνέχεια ενθαρρυντικό κομμάτι είναι οι Γερμανοί βοηθοί του που αν και σίγουρα δεν τους γνωρίζω έχω μια αισιοδοξία που πηγάζει καθαρά και μόνο από την επαγγελματική νοοτροπία του συγκεκριμένου λαού (άσχετα αν δεν χωνεύω τον συγκεκριμένο λαό) . Ο Χιμένεθ μόνος έχει πλέον τελειώσει από την ΑΕΚ αν και τον έχω σε τεράστια εκτίμηση από την στιγμή που υποτίμησε τον εαυτό του και σε κάθε κάλεσμα της ΑΕΚ ερχόταν συνειδητά σαν τον μόνιμο αναπληρωματικο !!!!! Από την στιγμή που τον χειμώνα του 18 δεν στηρίχτηκε από την διοίκηση (πολύ κακώς!!!!!!) και δεν συνέχισε κάηκε οριστικός!!!!

Πάμε τώρα στα πολύ δύσκολα!!!!!!!!!

1) Εντελώς νέα ομάδα!!!!!

2) Προπονητής που ξεκινάει και μεσουσης της σεζόν!!!!!

3) Ο λαός μας που δικαιολογημενα πλέον έχει χασει την υπομονή του και περιμένει άμεσα αποτελέσματα!!!!!

Ένα τρίπτυχο πολύ δύσκολο για δυνατούς λύτες!!!!!

Καλή επιτυχία από εμένα που πλέον μετά από 3 χρόνια πολύ ευστοχης αυστηρής και αρνητικής κριτικής στον πρόεδρο είμαι πλέον πολύ αισιόδοξος!!

Καλημέρα

prko21 - 10/10/2021 10:26

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΝΩΣΙΤΕΣ ΟΛΟΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΜΟΝΟ ΑΕΚ!

sotikaka75 - 10/10/2021 10:24

Πάντως εκτός από ενίσχυση στο κέντρο, πάνω από όλα η ομάδα χρειάζεται να αποκτήσει νοοτροπία "refuse to lose". Κάποτε όταν το κοντερ έγραφε 0-2 και 0-3 εκτός έδρας, ο αντίπαλος καθόταν στα αυγά του και εάν δεν καθόταν μάζευε 5 και 6 μπαλάκια. Και τώρα τρέμει το φυλλοκάρδι μας. Αν το καταφέρει αυτό ο Γιαννίκης τότε η επιτυχία του θα είναι πολύ πιθανή, αλλιώς μάλλον απίθανη. Γι' αυτό και η μεταγραφή των χαφ τον Δεκέμβριο είναι ΚΡΙΣΙΜΟΤΑΤΗ, όπως ήταν και του Λε Ταλεκ και Τζαβέλλα το καλοκαίρι. Ελπίζω ο... Συνέχεια Γιαννικης να έχει καλύτερο μάτι σε παίκτες, εκτός αν τους διάλεγε ο Χριστοβασίλης. Καμιά φορά σκέφτομαι, δεν γίνεται να πάρουμε τον Μπέο ή κάποιο αντίστοιχο για σκάουτερ

kitrinos93 - 10/10/2021 10:18

Αν διαβάσετε μια συνέντευξή του που είναι ανερτημένη στο σαιτ, θα δείτε πως στη σχολή της Κολωνίας είναι πολύ δύσκολο να σε επιλέξουν για να μπεις. Η μόνη ένσταση που είχα ήταν πως δεν έχει παραστάσεις εκτός από τον ΠΑΣ, και μένει να δούμε εάν θα αντέξει την πιέση. Με μια δεύτερη σκέψη, θα έλεγα πως το ρίσκο που παίρνει ο Γιαννίκης με το να έρθει στην ΑΕΚ είναι μεγαλύτερο από αυτό που παίρνει η ΑΕΚ για να τον φέρει.

sotikaka75 - 10/10/2021 10:03

Ok Γιαννίκης then! Ας πάρουμε όμως και δύο χαφ της προκοπής ώστε να κριθεί ουσιαστικά και αυτός και η ομάδα. Αλλιώς επί αποτυχίας θα συζητάμε περί ανέμων και υδάτων

Hariskouman21 - 10/10/2021 10:01

Αφήστε τη γκρίνια και πάμε να δώσουμε ευκαιρία σε έναν άνθρωπο που δείχνει φιλόδοξος και ότι γουστάρει να αναλάβει τη ποιο μεγάλη ομάδα της Ελλάδας την ΑΕΚ.Ο Μιλό μπορεί να ήταν ποιο όνομα απο τον Γιανιτση αλλά δυστυχώς δεν είχε όρεξη να δουλέψει με την ομάδα .

Exciter - 10/10/2021 09:40

Παιδια οσοι παρακολουθουν Ευρωπαικο ποδοσφαιρο, δυσκολα θα αμφιβαλλουν οτι η Γερμανικη σχολη βγαζει τους καλυτερους προπονητες με πειθαρχεια πανω απ'ολα. τουλαχιστον την τελευταια δεκαετια. Κλοπ, Τουχελ, Ναγκελσμαν και Φλικ ειναι λιγα παραδειγματα. Ειναι και δικος μας, πιστευω θα διορθωσει την ομαδα εκει που πρεπει.

Hector - 10/10/2021 09:28

Καλή επιλογή, να τον στηρίξουμε.

Johneto - 10/10/2021 09:12

Καλημερα σε ολους. Καλως να ερθει ο Γιαννικης. Απο τις ελληνικες περιπτωσεις μου φαινεται η καλυτερη γιατι μεταξυ αλλων ειναι και αφθαρτη. Γνωμη μου ομως ειναι οτι για να πετυχει θα χρειαστει χρονο (γνωριμια της ομαδας, ξεψαρωμα κλπ) ακομα και αν κινδυνευσουν οι φετινοι στοχοι. Θα του τον δωσουμε;

Sunrise - 10/10/2021 09:05

Εφόσον ο Πρόεδρος τον εγκρίνει ,εγώ συμφωνώ με την επιλογή αυτή. Αλλωστε ήταν πετυχημένος στον ΠΑΣ Γιάννινα!!

irasot244 - 10/10/2021 09:02

Η καλύτερη επιλογή που θα μπορούσε να κάνει η ομάδα. Επί τέλους ένας προπονητής με κανονικό πτυχίο, από την δυσκολότερη σχολή. Υπάρχει σύγκριση με όλους όσους είχαμε μέχρι τώρα; Καμία.

Προσωπικά πιστεύω, ότι ο Γιαννίκης ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΤΕΡΜΠΥ, θα αξιοποιήσει στο έπακρο τον "γερμανο" Τσούμπερ, θα επενδύσει στους νεαρούς στόπερ που έχουμε, και ίσως επί τέλους, καταφέρει να αλλάξει και τον προπονητή τερματοφυλάκων, μήπως και βελτιώσουμε τους πραγματικά αξόλογους... Συνέχεια τερματοφύλακες που έχουμε, Τσιντώτα, Θεοχάρη, κλπ.

Στοιχηματίζω ότι με τον Γιαννίκη θα παίζουμε ομίλους Τσάμπιον λιγκ του χρόνου τέτοιο καιρό στην Αγιά Σοφιά.

tomeden - 10/10/2021 08:41

Καλως να ορισει και ευχομαι να γινει πρωταθλητης πολλες φορες και να φτιαξει την ομαδαρα που ονειρευομαστε ολοι.!!!!

Νεος ανθρωπος ειναι και προερχεται απο πολυ προηγμενο ποδοσφαιρικο περιβαλλον σε σχεση με το ελληνικο.

Ειναι η πιο σωστη επιλογη σε τοσο λιγο χρονο δεδομενων των συνθηκων !!!... Συνέχεια
Ελπιζω ομορφα πραγματα να δουμε απο την δουλεια του !!!

Στηριξη απο καρδιας απο ολους μας !!!!

Μονο ΑΕΚ !!

Aekouho - 10/10/2021 08:25

Σαν όνομα θα πει κάποιος δεν είναι για ΑΕΚ αλλά οι γνώσεις του είναι πολλές,είδαμε και τα ονόματα που είχαμε όταν έτρωγε γκολ η ομάδα που τους σπέρνει ο ύπνος στον πάγκο,μακάρι να έρθει και ας μην είναι ονομα

Cyrano - 10/10/2021 08:03

Αν τον λέγανε Γιανίτσωφ θα λέγατε τι προπονηταρά παίρνουμε. Αυτή τη στιγμή είναι η πιο ορθολογική επιλογή, έρχεται με τα μισά λεφτά του Μιλόγεβιτς και θα αποδειχθεί καλύτερος. Το πιο σημαντικό είναι ότι αλλάζει επιτέλους ο γυμναστής.

Downunder - 10/10/2021 07:38

Καλημέρα να πούμε καλορίζικος και έχει πάντα επιτυχίες στην ΑΕΚΑΡΑ μας όλα τα υπόλοιπα να ειχαμε να λέγαμε Υπομονή για άλλη μια φορά και κάτι ακόμα η κριτική είναι καλό να γίνεται αλλά η μουρμούρα κάπου πρέπει να σταματήσει μόνο ΑΕΚ

serifis21 - 10/10/2021 06:22

Μονο που εχει γερμανικη νοοτροπια και εκπαιδευση ποδοσφαιρικη μου φτανει .Αφηστε τον προπονητη και την ομαδα να κανει την δουλεια τις.Μην αρχισουμε γκρινιες πριν δουμε την ομαδα μας και τον νεο προπονητη στο γηπεδο γιατι εκει ολοι εκει κρινοντε.καλη επιτυχια κοουτς με υγεια και καλη δυναμη .Κανε μας την ΑΕΚ να πεταξει σαν ΑΕΤΟΣ..

_TDC_ - 10/10/2021 06:02

Δεν προκαλεσε ποτε ως τεχνικός του ΠΑΣ, επαιξε μπαλιτσα με πολυ υποδυεστερο συνολο και πηγαινε για την νίκη ανεξαρτήτως αντίιαλου.


Καλύτερα μου κάθεται απο ότι αντιστοιχα ο Μιλογεβιτς το καλοκαίρι.

Panos_de_Salonik - 10/10/2021 03:34

Τα τελευταια χρονια εχουμε δει αρκετους μυστηριους να περνανε απο τα Σπατα...και εναν να πηγαινοερχεται.....Αποτελεσμα ...χαλια μαυρα

Τουλαχιστον αυτος ειναι Ελληνας και μπορει να νιωσει πιο ευκολα την ΑΕΚ και τον κοσμο της. Γερμανικης σχολης προπονητης με ενδιαφερουσες ιδεες που αν γινουν πραξεις θα φτιαξουμε ενα καλο συνολο.... Συνέχεια
Πιστευω οτι θα δεσει πιο ευκολα με την ομαδα απ οτι καποιος ξενος... Ας ερθει πρωτα , να τον στηριξει η διοικηση και οι παικτες , να τον στηριξουμε και εμεις οι απλοι οπαδοι και εδω ειμαστε να τα λεμε ....ολα θα φανουν στον χορτο!!!

Crouch14 - 10/10/2021 03:19

Ενδιαφέρουσα περίπτωση ο Γιαννίκης. Ας του δώσουμε χρόνο να δοκιμάσει τη φιλοσοφία του. Δώσαμε ευκαιρίες σε τόσουςκ τόσους... ας πάρει κι αυτός που έχει μια σύγχρονη οπτική για το άθλημα και το έχει σπουδάσει.

MYSTHPIOS - 10/10/2021 03:04

Ο άνθρωπος είναι κανονικός ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ και μάλιστα πολύ πιό κανονικός από τους περισσότερους που είχαμε τα τελευταία 7 χρόνια. Σπούδασε σε ΚΑΝΟΝΙΚΗ σχολή προπονητικής και δεν έγινε προπονητής επειδή έπαιξε μπάλα και όταν τελείωσε η καριέρα του πήγε στη Ρόδο να κάνει ένα σεμινάριο και να πάρει το δίπλωμα του. Έχει ΚΑΝΟΝΙΚΗ δημιουργική προϋπηρεσία περνώντας από όλη την ιεραρχία (ακαδημίες, βοηθός, μικρές κατηγορίες και αργότερα μεγαλύτερες). Δεν ξέρω αν θα μας βγει η όχι αλλά... Συνέχεια το παλικάρι έχει δικαίωμα στο όνειρο πολύ περισσότερο από ότι είχαν ο Δέλλας, ο Δώνης, ο Ουζουνίδης, ο Καρντόσο ακόμη ακόμη και οι Καρρέρα, Χιμένεθ οι οποίοι προπονησαν μεγάλες ομάδες γιατί είχαν καλό όνομα ως παίκτες. Δεν λέω ότι θα πάει σίγουρα καλύτερα από τους παραπάνω αλλά έχει τα εφόδια να πετύχει. Ας αφήσουμε τον άνθρωπο να κάνει τη δουλειά του και να εφαρμόσει αυτό που σπούδασε.

kerkr21 - 10/10/2021 02:18

Μακάρι να βγει να μην φοβηθεί τίποτα ι να μείνει για πολλά χρόνια και η Ομάδα να παίζει μπαλάρα κατακτώντας πολλούς τίτλους! Έχει τις σπουδές και την σωστή κουλτούρα να πετύχει! Το εύχομαι να δεθεί και να πιάσο στην ομάδα γιατί έχουμε πολύ καλό υλικό και αν μας βγει ο προπονητής είμαστε για μεγάλα πράγματα! Σκληρή δουλειά και τύχη! ΜΟΝΟ ΑΕΚ

vorikixios21 - 10/10/2021 01:59

κουράσατε με μανολο!!! στήριξη στη διοίκηση και στον Γιαννικη! καλή αρχή με πολλές επιτυχίες. νέος με πλάνο και όρεξη για δουλειά ο άνθρωπος! ας δούμε ποδόσφαιρο και ας βγούμε και 3οι. πάμε ΑΕΚΑΡΑ!!!

Manos_AEK21 - 10/10/2021 01:56

Είμαι αντιθέτως σε αυτήν την επιλογή.

Παιδιά πραγματικά μακάρι και εύχομαι να μας βγεί αυτός ο άνθρωπος γιατί δεν μας παίρνει άλλο..

Έρχεται ο υπέροχος ναός του χρόνου..

Πρέπει να κάνουμε βήματα μπροστά και όχι βήματα πίσω..

AndRew77 - 10/10/2021 01:50

ρε φιλε...Ασε μας να ξεχασουμε λιγο την Βελεζ......Αλλο παραδειγμα πες για Πετρο Ραβουση πες για Σαντος ξερω γω πες κατι αλλο!!!!!

Manos_AEK21 - 10/10/2021 01:50

Τι να πω βρε παιδιά.

Μακάρι και εύχομαι να μας βγει πραγματικά αυτός ο άνθρωπος γιατί χρειαζόμαστε μόνο βήματα μπροστά στην ΑΕΚ μας και όχι βήματα πίσω..

Έρχεται και ο υπέροχος ναός στα Φιλαδέλφεια..

Dani21zigolo - 10/10/2021 01:36

Ο Γιαννίκης είναι ένας σύγχρονος προπονητής.Απο τα λίγα που ξέρω παίζει 4-4-2 παίζοντας επιθετική άμυνα με ντουμπλάρισματα .Μελετάει τον αντίπαλο και από λεγόμενα του δεν έχει πρόβλημα να παίξει και με τρεις στην άμυνα αν αυτό προσφέρει ευελιξία στο σχήμα του.Βασικη του αρχή είναι η πειθαρχια και το παιχνίδι του απαιτεί τρεξίματα και ενταση

aekmiazoh - 10/10/2021 01:33

Εχω την πεποιθηση ότι θα μας βγει και μάλιστα ότι θα καταφέρει να δεθεί προπονητικα με την ομάδα να την αγαπησει και να γίνει ένας από μας....

Καλώς να μας έρθει λοιπόν

AEKNilsen - 10/10/2021 00:56

Αμα ερθει, ΟΛΟΙ μαζι του μεχρι να αποδειχτει οτι δεν μας κανει.

Προσωπικα προτιμουσα ξενο με εμπειρια, αλλα αμα ερθει ο Γιαννικης, μολις μπει ΟΑΚΑ με τον Ατρομητο θα σηκωθω να τον χειροκροτησω με παθος.

Συμφωνω απολυτα με το οτι η καριερα του δεν εχει αυτα που θα θελαμε.

Το οτι ειναι αποφοιτος Γερμανικης σχολης ομως και οχι ο κλασικος Ελληνας που εγινε αυτοματα... Συνέχεια κοουτς επειδη ηταν πιο πριν ποδοσφαιριστης στο Ελληνικο πρωταθλημα, με κανει να τον βλεπω αλλιως.

30 χιλιαδες με Ατρομητο οπωσδηποτε.

El_Chino11 - 10/10/2021 01:30

Μέχρι 25 μπορούμε να βάλουμε καλέ μου φίλε χαχαχα

steve21aekara - 10/10/2021 13:11

Ναι, οσοι ηταν και στο καραϊταβλι με τη ζελα....

AEKNilsen - 10/10/2021 03:38

25 τοτε.Αλλα ουτε 24500, ουτε 24999.

25 χιλιαδες και κυριως, ενωμενοι.

2121AEK - 10/10/2021 01:23

Αν και πιστευω μονο στα σιγουρα (ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΣΑΝΤΟΣ) για να γινει αυτη η ΑΕΚ ΟΜΑΔΑΡΑ.....θα τον στηριξουμε και θα εχει το χρονο να μας δειξει οτι μπορει και το εχει....δεν παυει ομως να ειναι ενα στοιχημα....

Ας ελπισουμε να κερδιθει....

Arsen - 10/10/2021 01:12

Δεν ξέρω αν είναι καλός προπονητής, βασικά δεν μπορώ να κρίνω αφού ούτε προπονητής είμαι ούτε ποδοσφαιριστής η ότι άλλο σε μια ποδοσφαιρική ομάδα.

Απλός οπαδός είμαι, και αν η ομάδα μου κερδιζει, μέρος της ευχαρίστησης μου θα καρπώνεται και εκείνος.

Ο Μιλογεβιτς ξέρει μπαλλα. Όσα έκανε στους αγώνες μέχρι σήμερα ήταν ορθολογικά - ασχέτως... Συνέχεια αποτελεσματων. Και εδώ με βάση τα όσα έβλεπα σαν οπαδός, θαμώνας των γηπέδων σχεδον 50 χρόνια.

Θα προτιμούσα κάτι ξένο στην Ελληνική πραγματικότητα αυτή τη στιγμή...να μην έχει συζητηθεί, η φθαρεί, να έρθει να βάλει το δικό του χρώμα στην ομάδα.

Όποιος και να είναι πάντως, ας του ευχηθούμε υγεία και πολλες επιτυχίες !


ΥΓ: Επειδή πολλά ονόματα ακούγονται, εκτός από βαζελο-γαβρο-προπονηταραδες που πληρωμένα media τους ανεβοκατεβαζουν, , μήπως υπάρχει τίποτα και σε πιο κιτρινόμαυρο ?

92_93_94_tria_seri_kai_ei - 10/10/2021 01:11

Καλή επιτυχία στον άνθρωπο αν έρθει.... Κι ας κρατήσουμε όλοι μας αυτό που λέει συχνά κι ο Κέτσε. Ότι δηλαδή ο βασικός στόχος φέτος πρέπει να είναι να φτιάξουμε ΟΜΑΔΑ. Ο χρόνος λίγος για να κριθεί "αξιοκρατικά" ο Μιλόγεβιτς αλλά....αυτά τα κενά διαστήματα σε βαθμό κατάρρευσης προκαλούσαν τρόμο....Σε εμάς που το βλέπαμε απ΄έξω.

Για να είμαι ειλικρινής μου πέρασε από το μυαλό ( ότι χαιρετάει ) όταν είδα το πρωτοσέλιδο της Ώρας... Συνέχεια την Τετάρτη...Με εκείνη τη φωτογραφία του...

Walker21 - 10/10/2021 01:03

Γερμανικη φιλοσοφια, πτυχιο προπονητικης απ την καλυτερη σχολη, 41 ετων με 15 ΧΡΟΝΙΑ προϋπηρεσία σε διάφορες θέσεις (ακαδημιες, βοηθος, πρώτος προπονητης) φρεσκο μυαλο, φρεσκιες ιδεες. Αν είχε ξενο επώνυμο, τωρα θα είμασταν στους δρομους και θα πανηγυριζαμε!!

Kostasilioupoli67 - 10/10/2021 01:00

Πολύ καλός προπονητής.θα δούμε μπάλα θεαματική και θα δέσει και την αμυντική λειτουργία.ας δώσουμε όμως το χρόνο του να δουλέψει ο άνθρωπος.το υλικό υπάρχει....

lycourgos - 10/10/2021 00:54

Κατά την γνώμη μου ο Γιαννίκης ή θα πιάσει στην ΑΕΚ ή όχι. Όπως δηλαδή συμβαίνει με όλους τους προπονητές σε όλες τις χώρες, σε όλα τα επίπεδα. Όλα είναι θέμα συγκυριών και τάιμινγκ.

Π.χ. Ο Ρανιερι έφυγε από την εθνική σαν άχρηστος, μυρωδιάς, τουρίστας και μετά πήγε και πήρε Πρεμιέρ Λιγκ με τον ΟΦΗ Αγγλίας (με τι διαφορά ότι εκεί δεν είναι παράρτημα κάποιου). Ο Μανολο έφυγε σαν ο ΑΕΚσαρας παπατζης και γύρισε για να πάρει πρωτάθλημα κόντρα στη νέα παράγκα. Ο Καρντοσο ήρθε... Συνέχεια με τυμπανοκρουσίες και είδαμε τι έγινε

Όπως και να έχει, εμένα με ενδιαφέρει η ΑΕΚΑΡΑ μας να μας κάνει περιφανούς για τον τρόπο που αγωνίζεται και συμπεριφέρεται, οποίος και αν προπονεί, οποίος κι αν παίζει, οποίος κι αν διοικεί. Και μακάρι αυτό να συνδυάζεται με νίκες

savvas97 - 10/10/2021 00:53

Καλώς να μας έρθεις κόουτς, θα δούμε ωραία πράματα. Τώρα πρέπει να στηρίξουμε και εμείς χωρίς γκρίνιες γιατί δεν ήρθε άλλος προπονητής και τέτοια πάμε γερά να δέσει η φετινή ΤΟΥΜΠΑΝΟ ομάδα μας FORZAA AEKARA

21SPV21 - 10/10/2021 00:47

Όταν ένας προπονητής έχει παρουσιάσει με τον Πας στρωτό και όμορφο ποδόσφαιρο φανταστείτε τι θα κάνει με Τσούμπερ,Αμραμπατ,Αραούχο κλπ.

Εγώ τον είχα στο ραντάρ μου πριν καν ξεκινήσει την πρώτη του σεζόν στην Ελλάδα γιατί μου είχε κάνει εντύπωση ότι ο Χριστοβασίλης (που όσο να πεις τόσα χρόνια κόβει το μάτι του) έβγαινε παντού και έλεγε ότι αυτός θα κάνει διεθνή καριέρα και τέτοια. Μακάρι να μας βγει και να έχουμε προπονητή... Συνέχεια για 5 χρόνια. Πρέπει να στηρίξουμε όμως..

Anakassa68 - 10/10/2021 00:45

Από το καλοκαίρι τον είχα κι εγώ στο μυαλό μου, όπως και πολλοί άλλοι, ως έναν πολλά υποσχόμενο προπονητή που δεν θα ήθελα να πάει κάπου αλλού. Πραγματικά πιστεύω πως θα πετύχει. Ξέρει καλά τι σημαίνει ΑΕΚ (το είχε δείξει και με τις περυσινές του δηλώσεις). Σαν γνωσεις στην προπονητική και μαστοριά στα παιχνίδια δεν το συζητώ. Είναι εξαιρετικός. Νομίζω πως θα δέσει μαζί μας, κάτι που δεν κατάφερε καθόλου ο Μιλο. Παροτι καλός προπονητής δεν άγγιξε κανέναν. Ήταν σαν ξένο σώμα. Εύχομαι να... Συνέχεια στείλω σύντομα μήνυμα «καλωσήρθες Αργύρη».

Bono1976 - 9/10/2021 23:56

Μάγκες ο άνθρωπος είναι προπονηταρας άλλου επιπέδου..θα δείτε πράγματα κ θα τρίβετε τα μάτια σας... ήταν κλεισμένος από τον τίγρη κ standby..είμαι πολύ χαρούμενος που τον παίρνουμε..θα τον δείτε από τον πρώτο αγώνα..θα τρελαθείτε την οξυδέρκεια του.. forza aek

verjichris - 10/10/2021 00:38

Πες τα ρε φίλε... ΜΟΝΟ ΑΕΚ!!!

john_original - 10/10/2021 00:14

ΜΑΚΑΡΙ ΦΙΛΕ. ΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙΣ..ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΡΙΣΚΟ...ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ...Η ΑΕΚ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ 3 ΔΥΣΚΟΛΑ ΧΡΟΝΙΑ...ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΛΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ..ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ;ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ;

aekofron - 10/10/2021 00:37

Ηρεμήστε λίγο με την καριέρα του Γιαννικη και τα Γιάννενα! Ο Μαρτινς δηλαδή που δούλευε πριν έρθει στο λιμάνι? Μήπως ήταν στην Μπενφίκα ή στην Πόρτο? Ολοι οι προπονητές από κάπου ξεκίνησαν. Δεν είναι όλοι Ζινταν να ξεκινήσουν από την Ρεαλ. Αφήστε τον κόσμο να δουλέψει και θα κριθεί. Έχουμε καταντήσει χειρότεροι μιρλες και από τους γαυρους στα μαύρα τους χρόνια...

ValentinoR - 10/10/2021 00:35

Εμπιστοσύνη στους νέους!!! Φέρνουν καινούργια στοιχεία στο σύγχρονο ποδόσφαιρο. Μη ξεχνάμε ότι και ο Μπάγεβιτς σαραντάρης ήταν όταν ήρθε το 88, με προϋπηρεσία 4 χρόνων στη Βελέζ. Έχω πίστη ότι θα μας βγει!!

ValentinoR - 10/10/2021 00:34

Εμπιστοσύνη στους νέους!!! Φέρνουν καινούργια στοιχεία στο σύγχρονο ποδόσφαιρο. Μη ξεχνάμε ότι και ο Μπάγεβιτς σαραντάρης ήταν όταν ήρθε το 88, με προϋπηρεσία 4 χρόνων στη Βελέζ. Έχω πίστη ότι θα μας βγει!!

siokostas - 10/10/2021 00:33

Εμπρός της ΑΕΚ παλληκάρια, σουτάρετε και σπάστε τα δοκάρια,

τα δίκτυα σκίστε τη δόξα κατακτήστε, Γιαννικήστε, νικήστε, νικήστε!!!!

geokos_99 - 10/10/2021 00:32

Ο Γιαννίκης μπορεί να μην έχει το βιογραφικό που να σε κερδίζει άλλα το ότι έχει σπουδάσει την προπονητική και όχι απλά έχει ασχοληθεί όπως οι περισσότεροι Έλληνες και ξένοι προπονητές στην Ελλάδα καθώς και ότι εφαρμόζει τις πρακτικές που απαιτούνται στο σύγχρονο ποδόσφαιρο ( analytics, προπονήσεις, νοοτροπία ) σε κάνει να πιστεύεις ότι μπορεί να πετύχει κάτι αξιόλογο αρκεί να στηριχτεί από τον κόσμο και την διοίκηση... ΑΕΚ για νίκη με Γιαννίκη!

Nick the Greek - 10/10/2021 00:32

Οταν ξερει ο καθε πακκτης οτι η καρεκλα του προπονητη ειναι ηλεκτρικη στη ομαδα και παντα την πληρωνει αυτος τοτε κλαφτα χαραλαμπε ,πρεπει να υπαρχει πλανο με στηριξη στον προπονητη 2ετη τουλσχιστον

djebbour_21 - 9/10/2021 23:51

Θετική ενέργεια παιδιά μόνο, να μην τον φάμε και να δουλέψει ο άνθρωπος και μετά να κριθεί

Αλκέτας - 10/10/2021 00:30

Σιγά μην δεν τον φάμε. Αν μετά από 3-4 παιχνίδια δεν έχουμε νίκες και μπαλάρα μαύρη του μοίρα! Δεν είναι καρφί για τον Μιλόγεβιτς, έτσι είναι η κατάσταση στην ΑΕΚ δυστυχώς. Όλους τους πνίγει.

kostas32 - 10/10/2021 00:17

ακριβως αυτο

geokos_99 - 10/10/2021 00:30

Ο Γιαννίκης μπορεί να μην έχει το βιογραφικό που να σε κερδίζει άλλα το ότι έχει σπουδάσει την προπονητική και όχι απλά έχει ασχοληθεί όπως οι περισσότεροι Έλληνες και ξένοι προπονητές στην Ελλάδα καθώς και ότι εφαρμόζει τις πρακτικές που απαιτούνται στο σύγχρονο ποδόσφαιρο ( analytics, προπονήσεις, νοοτροπία ) σε κάνει να πιστεύεις ότι μπορεί να πετύχει κάτι αξιόλογο αρκεί να στηριχτεί από τον κόσμο και την διοίκηση... ΑΕΚ για νίκη με Γιαννίκη!

Cocco Bill - 10/10/2021 00:28

Από την ημέρα της απόλυσης του Μιλόγεβιτς, που είδα όλως τυχαίως την φωτο του Γιαννικη στο άρθρο για την αναζήτηση προπονητή, ήμουν σίγουρος ότι είχε κλείσει, και πριν καν ολοκληρωθεί η λύση της συνεργασίας με τον Σέρβο και απλά γίνονταν "μασάζ" στους οπαδούς, που αρχικά τραβούσε τα μαλλιά του το 99% όταν άκουσαν τους υποψήφιους. Το ίδιο μούφα ήταν και η παρουσία του Δώνη στους υποψήφιους, απλά μπήκε στην λογική να πουν οι οπαδοί, τουλάχιστον γλυτώσαμε τον Δώνη. Αυτά για το επικοινωνικό... Συνέχεια σκέλος. Θεωρώ λάθος το ότι οδηγήθηκε στην έξοδο ο Μιλόγεβιτς τόσο νωρίς, με ένα ρόστερ που διαμορφώθηκε μετά το τέλος της προετοιμασίας στο μεγαλύτερο βαθμό του. Ο Σέρβος δεν είναι κανένα κορόιδο, ξέρει και ελληνικά και αυτό βοηθά να μην τρώει παπά. Όταν είδε συγκεκριμένους δημοσιογράφους να τον έχουν συνεχώς στο στόχαστρο, κατάλαβε ότι ήταν θέμα χρόνου να σκουπιστεί και έφυγε μόνος του. Με τον Γιαννίκη ο Τίγρης εκπληρώνει το απωθημένο που του έμεινε, όταν δεν πήρε τον λουτσέσκου απο την Ξάνθη, ενώ τον πίστευε, επειδή οι οπαδοί θα έλεγαν μας έφερες τον προπονητή της Ξάνθης και περιμένεις πρωτάθλημα. Τώρα μας έφερε τον (ελπιδοφόρο) προπονητη του Πας και ελπίζει να γίνει ο δικός μας λουτσέσκου. Έχει πιθανότητες να πετύχει ο Γιαννίκης, αν στηριχθεί όσο Μιλόγεβιτς (που δεν έμεινε ούτε 1 μήνα με ολοκληρωμένο ρόστερ) ή ο Καρέρα (που τον Βράνιες μόνο είχε ζητήσει να κρατήσουν και τον έγραψαν) όχι. Αν στηριχθεί πραγματικά κανείς δεν μπορεί να προβλέψει, όπως υπάρχουν παίκτες που έβγαζαν μάτια σε μικρές ομάδες και μόλις πήγαν στην μεγάλη χάθηκαν και άλλοι που έκαναν καριέρα και εκεί, το ίδιο ισχύει και για τους προπονητές. Ελπίζω να μην υπάρξουν προβλήματα με παίκτες που ήρθαν για τον Μιλόγεβιτς, όπως ο Άμραμπαντ (κυρίως) και ο Λε Ταλέκ. Αυτά καλή τύχη στο ξεκίνημα με μια ομάδα που αποτελεί συχνά τον κακό μας δαίμονα.

eagle_kan - 10/10/2021 00:27

Πραγματικά λυπάμαι για το αυτοκαταστροφικό πρόσωπο που δείχνει η ομάδα τα τελευταία χρόνια μετά το πρωτάθλημα του 18. Τα ίδια σχόλια έκανα και όταν τον Μάιο πήραμε τον προπονητή και δυστυχώς βγήκα αληθινός...Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόσα χρόνια δεν μπορούμε να φέρουμε έναν προπονητή από το πάνω ράφι και να τον αφήσουμε να κάνει έργο. Συνέχεια προσπαθούμε με λαχεία αλλά οι πιθανότητες δεν είναι πολλές στα λαχεία...... Συνέχεια

ΥΓ. Μακάρι να κάνω λάθος και να γράψει τη δίκη του ιστορία με την καψούρα μας...μακάρι να πετύχουμε το λαχείο.

giannis7691 - 10/10/2021 00:26

Θα εχει το καλυτερο υλικο στα χερια του,σιγουρα δεν ειναι μιλογεβιιτς,εχουμε υλικο να δουλεψουμε ειμαι ευχαριστημενος με τα παιδια δεν συνονοουνται ακομα και αλλα τετοια, η καλη μερα απο το πρωι φενεται.

Andreas295 - 10/10/2021 00:24

Εγώ κατέθεσα τους προβληματισμούς μου, περιμενα κάτι πιο δυνατό, με στεναχωρεί και με αγχώνει που δεν έχει αρκετούς συνεργάτες, όμως το μόνο σίγουρο είναι ότι είναι μια επιλογή με άγνωστο ταβάνι και σίγουρα δεν μιλάμε για προπονητή που έχει φθαρεί από την ελληνική πραγματικότητα και δεν είναι ξαναζεσταμένο φαγητό. Έχει ένα ενδιαφέρον background σαν προπονητής, έχει ενδιαφέρουσες ιδέες και ελπίζω να μπορέσει να διαχειριστεί όλα τα θέματα της ομάδας και να μας πάει ψηλά. Εφόσον είναι... Συνέχεια αυτός ο προπονητής, να ευχηθώ κι εγώ καλή επιτυχία και μακάρι να...τρίβουμε τα μάτια μας βλέποντας μια ΑΕΚΑΡΑ στο γήπεδο που δεν θα σταματά πουθενά. Θα χρειαστεί πολλή δουλειά, χρόνος, υπομονή, στήριξη, δίκαιη κριτική αλλά πάνω απ' όλα θα χρειαστεί και η ομάδα να δείχνει ότι δουλεύει με ποδοσφαιρική λογική. Καλή επιτυχία κόουτς!

johnys® - 10/10/2021 00:23

Έκανε ομαδάρα τον Πας και έπαιζαν οι παίκτες ωραιο ποδοσφαιρο.εδώ έρχεται και θα βρει παικταράδες.νέος είναι,φιλοδοξίες έχει γιατί να μην φτιάξει κάτι πολύ ωραιο και στην ΑΕΚΑΡΑ μας;ελπιζω μονο να κάνει τα αυτονόητα και να δούμε επιθετικο ποδοσφαιρο και καλη άμυνα και οχι κουλές ενέργειες αλλά Μιλο.η καλη μέρα από το πρωί φαίνεται και πιστευω ότι από την πρώτη στιγμή θα δούμε κάτι καλό.ετσι τουλαχιστον νιώθω.ετσι και αλλιώς ο Μιλο με αυτα που έκανε δεν μου γέμιζε το... Συνέχεια μάτι και οι αλλαγές του ήταν κουλές και απαράδεκτες.Ελπιζω να βρούμε στο πρόσωπο του αυτό που ψαχνουμε.αντε με το καλό να αρχίσει να μας προπονεί.

AEK from ever for ever - 10/10/2021 00:21

Εδώ βλέπεις κάτι Μπαγιερν και Ντόρτμουντ και τολμούν με πολύ νέους προπονητές, και κάτι φίλοι συναεκτσιδες ονειρεύονται όλους τους 65ρηδες old school και λένε πείραμα την περίπτωση Γιαννικη, ενώ όλες οι άλλες περιπτώσεις ήταν guarantee..

chrisnkl - 10/10/2021 00:20

Καλωσήρθες προπονηταρα . Θα εκπλαγείτε με Γιαννικη. Δεν γίνεται μεγάλοι σύλλογοι να εμπιστεύονται νέους ανθρώπους και εμείς να αναλωνόμαστε στους ίδιους και τους ίδιους. Μόνο με φερναντο Σαντος τον άλλαζα. Υ.Γ δεν γίνεται ολόκληρη Μπάγερν να έχει προπονητή 34 ετών με καριέρα από τα 26 και εμείς να μην δίνουμε ευκαιρία σε έναν καταρτισμένο προπονητή , που έδειξε δυο χρόνια έργο σε ελληνική ομάδα. Εάν ο Γιαννίκης ήταν φτασμένος θα πήγαινε bundesliga και όχι Ελλάδα σε οποιαδήποτε ομάδα.

Original78 - 10/10/2021 00:19

Γιαννίκη Γιαννίκη, παίξε για τη νίκη!

Giatros3 - 10/10/2021 00:19

Όποτε ήρθε επιτυχημένος προπονητής από μικρομεσαίες ομάδες το πληρώσαμε ακριβά. Μακάρι να είναι η εξαίρεση. Πάντως η ΑΕΚ δεν είναι για πειράματα. Καλή επιτυχία

Empedoklis - 10/10/2021 00:18

Σωστή επιλογή που αξίζει στήριξη και εμπιστοσύνη, η μόνη μου ένσταση είναι το "καπέλωμα" με συνεργάτες ορισμένους από την ΠΑΕ, το ιδανικό θα ήταν να έχει μαζί του ανθρώπους 100% δικής του επιλογής αλλά όπως και να έχει η αισιοδοξία για επιτυχία και προοπτική υπάρχει

Stav2 - 10/10/2021 00:17

Φέτος είναι μια μεταβατική χρόνια για την μεγάλη ΑΕΚ που θέλουμε και το ξέρουμε όλοι. Θέλουμε ακόμα 2 μεταγραφικές περιόδους για να κάνουμε πραγματική αξιολόγηση των καινούργιων και να φέρουμε παιχταραδες επιπέδου ΑΕΚ. Ο κύριος Γιαννικης έχει δείξει με το έργο του ότι αξίζει μια ευκαιρία και οι συνθήκες είναι οι κατάλληλες μιας και οι περισσότεροι από εμάς ξέρουμε τη θέλουμε για φέτος και θα έχουμε την υπομονή για να βγάλουμε και τον προπονητή της Αγίας Σοφίας. Αν δεν... Συνέχεια κάνει στο τέλος της χρονιάς, τότε θα φέρουμε έναν σοβαρό προπονητή, αλλά πλέον οι σωστές βάσεις θα έχουν μπει από τον Γιαννικη και δεν θα είναι σαν το τις άλλες χρονιές, δηλαδή ο μετά Γιαννικη προπονητής δεν θα πρέπει να αρχίσει από τα βασικά αλλά να βελτιώσει. Εγώ έτσι το βλέπω.

Aekarastadyskola - 10/10/2021 00:16

Μακάρι να αποδειχθεί έξυπνος και πονηρός στο στησιμο της ομάδας σε κάθε ματς, διαβαστερός στους αντιπάλους, να εμπνέει πίστη και πάθος στους ποδοσφαιριστές και να νιώθει την ευθύνη της θέσης που του εμπιστεύεται ο Πρόεδρος και εμείς θα τον στηρίξουμε όπου χρειαστεί ..

spinos21 - 10/10/2021 00:14

Εγώ ελπίζω να είναι ο τελευταίος για φέτος... Άντε βρε σιδεροκέφαλος!! Αυτό που γίνεται τα τελευταία χρόνια στην ομάδα είναι τραγικό!! Σε 5 χρόνια πόσους έχουμε αλλάξει δεν θυμάμαι έχασα το μέτρημα!!

kitrinos93 - 10/10/2021 00:14

Ο μόνος ενδοιασμός που έχω για τον Γιαννίκη είναι η έλλειψη παρουσίας σε μεγάλη ομάδα, κάτι το οποίο χρειάζεται η ομάδα τώρα. Αν καταφέρει όμως να το ξεπεράσει με σκληρή δουλειά, πιστεύω θα δούμε πολύ καλά πράγματα.

Apsixologitos - 10/10/2021 00:14

Μεγάλο λάθος Με αυτή την ομάδα που έφτιαξε αν είναι να βγάλουμε την χρόνια μόνο γιατί είναι πολύ λίγο για την ΑΕΚ αυτός ας έρθει ό δελας

DottoRe21 - 10/10/2021 00:09

Καλως να ορισει και ευχομαι να γινει πρωταθλητης πολλες φορες και να φτιαξει την ομαδαρα που ονειρευομαστε ολοι. Νεος ανθρωπος ειναι και προερχεται απο πολυ προηγμενο ποδοσφαιρικο περιβαλλον σε σχεση με το ελληνικο. Περυσι στα γιαννενα εκανε μια ομαδα που επαιζε πολυ πανω απο τις πραγματικες τις δυνατοτητες και συγχρονο ποδοσφαιρο με πιεση ψηλα, κοντα γραμμες και τακτικα αριστη. Γιατι δηλαδη να μην βγει? Εγω τον πιστευω φουλ. Καλη αρχη.

John3299 - 9/10/2021 23:36

Καλή επιτυχία coach.Το πιο ιντρικαδορικο στοίχημα ever.Εχω πολύ καλό feeling.Αν δεν αγχωθεί και έχει πίστη στον εαυτό του θα πετύχει σπουδαία πράγματα.Ελπιζω να έχει το κρύο αίμα των Γερμανών και να μην είναι με τα κομποσκινια στα χέρια από το άγχος (αυτό με χάλασε αρκετά στον milojevic).Και είμαιι βαθιά θρησκευομενος.Αλλα πιστεύω ότι Ο Θεός δεν ασχολείται με το πώς θα πλασάρει ο Araujo.Οταν βλέπω τέτοια κάτι δεν πάει καλά

5elle1972 - 10/10/2021 00:03

Τα είπες όλα σωστά, μπράβο σου αδερφέ μου.

Ra1kiri - 10/10/2021 00:03

Φερτε Χιμενεθ ρε...τεσπα αν δεν ερθει ο Μανολο, ο Γιαννικης φαινεται τιμιος..ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΝΤΑΜΠΛ! Μονο Α.Ε.Κ !!!

5elle1972 - 10/10/2021 00:00

Αργύρη καλή επιτυχία παλικάρι μου σε ευχομε υγεία και μεγάλες επιτυχίες μαζί σου να γνωρίσουμε, είμαι πολύ ευτυχισμένος που ανήκεις από σήμερα στο μεγαλύτερο F. C στον πλανήτη Γη.....

dimos_10 - 9/10/2021 23:59

ποιος ειναι αυτος???

hasogolis - 9/10/2021 23:56

Ως Γιαννιώτης έχω σε πολύ μεγάλη εκτίμηση τον Γιαννίκη. Θα χρειαστεί χρόνο αλλά είμαι απολύτως βέβαιος ότι μπορεί να παράξει έργο που θα μνημονεύεται. Δεν έχουν τις γνώσεις του πολλοί προπονητες και σίγουρα όχι οι παλαιών αρχών.

Σημασία έχει να στηριχτεί ισχυρά, να δείξουν επιτέλους οι οπαδοί μια ωριμότητα που συνάδει με την ομάδα και να αντιληφθούν ότι οι ατάκες "δεν κάνει για την ΑΕΚ" όχι μόνο είναι φοβικές αλλά έχουν... Συνέχεια πληρωθεί πολύ ακριβά τα τελευταία χρόνια, με πάμπολλα παραδείγματα που τις γελοιοποίησαν εκ των υστέρων, όταν ήταν πια αργά.

Ο, τι και να γίνει στήριξη και το αποτέλεσμα θα τη δικαιώσει.

kitrinos93 - 9/10/2021 23:53

Ο μόνος ενδοιασμός που έχω για τον Γιαννίκη είναι η έλλειψη παρουσίας σε μεγάλη ομάδα, κάτι το οποίο χρειάζεται η ομάδα τώρα. Αν καταφέρει όμως να το ξεπεράσει με σκληρή δουλειά, πιστεύω θα δούμε πολύ καλά πράγματα.

ZS21 - 9/10/2021 23:51

Πιστευω οτι ειναι η καλυτερη επιλογη για την δεδομενη στιγμη ,εχοντας δωσει σαφη δειγματα του ταλεντου σε μια ομαδα που δεν ειχε τις αβαντες του νιονιου οπου δουλεψε ο Μιλογεβιτς . Θα ηταν ρισκο να ερχοταν ξενος που δεν θα εχει ιδεα απο Ελλαδα και επισης οι επιστροφες προηγουμενων προπονητων συνηθως δεν πετυχαινουν ( βλ. Χιμενεθ)

Καλη επιτυχια , ας ξεκινησουμε εμεις να στηριζουμε εναν Ελληνα τεχνικο νεαρο και ικανο οπου... Συνέχεια αποφοτησε απο την μεγαλυτερη προπονητικη σχολη

George_Patra - 9/10/2021 23:44

γνωμη μου ειναι οτι ειναι η καλυτερη επιλογη σε αυτη την φαση του φτιαξιματος που ειμαστε,

ακομα και τον σαντος και τον φερερ και τον κλοπ να φερναμε στην πρωτη στραβη παλι την ιδια γκρινια θα βλεπαμε!

εγω περιμενα τον μιλο να βγει, ειχα προσδοκιες, αλλα μπαλα δεν ειδαμε, δεν ειδαμε πλεϊς, δεν ειδαμε δεσιμο, ρωτουσε τους παιχτες τι φταιει - επρεπε να ξερει!... Συνέχεια

εμενα δεν με νοιαζει το ονομα στον παγκο, με νοιαζει να δω μπαλα! προσωπικοτητες εχουμε φετος

DimitrisKar - 9/10/2021 23:41

Ένα πράγμα έχει να κάνει. Να φτιάξει ΆΜΥΝΑ ΜΠΕΤΌΝ ΑΡΜΈ. Στην επίθεση δε μας φοβάμαι θα τα πετάμε τα γκολακια όποιος και να έρθει.

bfas1924 - 9/10/2021 23:36

Θα αντεξει την πιεση μεγαλης ομαδας, της μεγαλυτερης ; Αν ναι καλως να ορισει.

georgethejack - 9/10/2021 23:36

Με το καλό να ορίσει ο Argy

Vasilis_Constructor - 9/10/2021 23:26

όποιος και άν έρθει, θα πρέπει να στηριχθεί απο όλους μας. Το θέμα είναι να ΞΕΡΕΙ πού έρχεται και να δουλέψει αναλόγως. Δεν υπάρχουν περιθώρια για καμία απώλεια βαθμών. Όχι με τέτοιο ρόστερ. Δεν υπάρχει καμία διακαιολογία. Με το καλό λοιπόν να έρθει ο επόμενος κόουτς και καλή μας επιτυχία!

romantic - 9/10/2021 23:35

Αδερφε με προλαβες.Τα ιδια ακριβως θα εγραφα.

Vasilis_Constructor - 9/10/2021 23:48

φίλε Ρομαντικέ, να προσθέσω οτι ουσιαστικά αυτό που πρέπει ΑΜΕΣΑ να φανεί είναι μια σύνδεση των γραμμών μας. Να μήν είναι αποκομμένη η επίθεση. Και ασφαλώς να ανέβει η ψυχολογία, η αισιοδοξία, ο δυναμισμός των παιχτών κ να φύγει η κακομοιριά και ο φόβος μιζέρια. Τα υπόλοιπα θα έρθουν.

Christof1976 - 9/10/2021 23:34

Στήριξη στον προπονητή μας επιτέλους η διοίκηση ας στηρίξει μια φορά ένα προπονητή ακόμα κι αν δεν τον βοηθήσουν τ αποτελέσματα αρχικά

kk_kostas_ - 9/10/2021 23:29

Νομίζω μπορεί να μας βγει πολύ καλή επιλογή. Δεν ξέρω αν θα ήταν σοφό να πάμε σε λύση ξένου χωρίς εμπειρία απο το ελληνικό ποδόσφαιρο.

aekarrwsteia - 9/10/2021 23:26

Απο χτες με το που διαβασα το ονομα του, περιμενα εξελιξεις απο σημερα κιολας. Τι να πω, καλοριζικος. Μακαρι να ειναι αυτος ο προπονητης που ψαχναμε να παρει την ενισχυμενη ΑΕΚ και να την κανει ΑΕΚΑΡΑ

ΕΠΟΜΕΝΟ