Quantcast
214 ΣΧΟΛΙΑ

Χωρίς ψυχή, μυαλό και τακτική έχασε δίκαια η ΑΕΚ

Κατώτερη των περιστάσεων η ομάδα του Μιλόγεβιτς έχασε 2-0 από έναν ΠΑΟΚ με ελλείψεις που προερχόταν από τέσσερις πολύ κακές εμφανίσεις και απέναντι στην ΑΕΚ έμοιαζε… ομαδάρα - Δεν σήκωσε κεφάλι η ΑΕΚ από το 20ο λεπτό μέχρι το τέλος, δεν μπόρεσε ο προπονητής σε καμία περίπτωση να αλλάξει την ροή του αγώνα-ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

SUPER LEAGUE – 4η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ

ΠΑΟΚ – ΑΕΚ 2-0

ΓΗΠΕΔΟ: Τούμπας

ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Πάολο Βαλέρι (Ιταλία)

Φάντασμα! Μια ΑΕΚ άψυχη, μια ΑΕΚ αδιάβαστη και απροετοίμαστη για ένα τέτοιο ντέρμπι σε μια τέτοια έδρα, μια ΑΕΚ που τα έκανε όλα λάθος ηττήθηκε δίκαια 2-0 από τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα και προκάλεσε τεράστια ανησυχία για την τραγική εικόνα της. Η ομάδα του Βλάνταν Μιλόγεβιτς αν εξαιρέσουμε τα πρώτα δέκα λεπτά, στο υπόλοιπο διάστημα παρουσίασε εικόνα κατάρρευσης, παρουσίασε μιας ομάδα σε αποσύνθεση που ούτε την ψυχολογία είχε, ούτε τον τρόπο να αμυνθεί αλλά και να δημιουργήσει. Ουσιαστικά μιλάμε για παίκτες που είτε δεν μπήκαν ποτέ στο ματς όπως ο Γέβτιτς που δεν προσαρμόστηκε στις ανάγκες και ο Μισελέν που αντιμετώπισε τρομερά προβλήματα από τον Μπίσεσβαρ (γκολ και κερδισμένο πέναλτι), είτε για παίκτες που έπαιξαν κάτω από τα στάνταρ τους. Η ΑΕΚ δεν μπόρεσε να εκμεταλευτεί ούτε το υπηρεσιακό κέντρο άμυνας του ΠΑΟΚ με τους δύο μικρούς που έδειχαν επιρρεπείς σε όλο το παιχνίδι, ούτε τους χώρους που υπήρχαν στα άκρα ενώ πολύ κακός ήταν και ο Μιλόγεβιτς που δεν δικαιώθηκε ούτε στις επιλογές τους, ούτε στις αλλαγές ιδίως με την είσοδο του Καρίμ που και τετ α τετ έχασε και εξαιτίας του ακυρώθηκε το γκολ του Μοχαμαντί στο 83 που θα έβαζε ξανά την ΑΕΚ στο παιχνίδι. Ο Λουτσέσκου με την τριάδα στο κέντρο και τους ακραίους επιθετικούς να συγκλίνουν κέρδισε ξεκάθαρα την μάχη των πάγκων και χτύπησε την ΑΕΚ εκεί που πονούσε. Η ΑΕΚ τώρα πρέπει να συνεχίσει να δουλεύει και να προσπαθήσει να σταθεροποιηθεί σε ένα στάντα απόδοσης.

Με διάταξη 4-2-3-1, τους Λε Ταλέκ-Σιμάνσκι δίδυμο στον άξονα, τον Γέβτιτς δεκάρι μπροστά τους, τον Γκαρσία δεξιά, τον Τσούμπερ αριστερά και τον Αραούχο στην κορυφή ξεκίνησε η ΑΕΚ. Σε ένα πρώτο ημίχρονο, που μέχρι το πρώτο τέταρτο, έδειχνε να ελέγχει την κατάσταση έχοντας την κατοχή 54%, πρεσάροντας τον αντίπαλο ψηλά και δημιουργώντας τις πρώτες σημαντικές στιγμές. Με αποκορύφωμα, βεβαίως, αυτή του 10’ όπου ο Γέβτιτς με την μπάλα στρωμένη στο αριστερό το καλό του απέναντι από τον Πασχαλάκη αστόχησε απελπιστικά. Μετά το πρώτο τέταρτο η ΑΕΚ αρχίζει και χάνει τον ρυθμό της, χάνει την συγκέντρωση της, χάνει τα μαρκαρίσματα της και υποπίπτει σε εύκολα πουλήματα της μπάλας. Και τα κάνει όλα λάθος! Είναι χαρακτηριστική η αδράνεια που δείχνει μεσοαμυντικά τόσο στο ακυρωθέν γκολ του ΠΑΟΚ με τον Μπίσεσβαρ για οφ-σάιντ όσο και στις δύο μεγάλες φάσεις που βγάζει ο αντίπαλος στο 26’ και στο 29’. Στην πρώτη, από εύκολο πούλημα της μπάλας, ο Σβαμπ αστόχησε από το ύψος της μεγάλης περιοχής και ενώ είχε διανύσει μια μεγάλη απόσταση στον άξονα ανενόχλητος, ενώ στη δεύτερη πάλι από λάθος αυτή την φορά του Τσούμπερ, ο Αουγκούστο σούταρε συρτά και ο Στάνκοβιτς έσωσε διώχνοντας σε κόρνερ. Δυστυχώς, τα… καμπανάκια δεν αφύπνισαν τους παίκτες της ΑΕΚ που έδειχναν μια εικόνα κατάρρευσης, με πολλά λάθη από όλους και τον Γέβτιτς εκτός ματς εντελώς. Το γκολ του ΠΑΟΚ που ήταν φυσική εξέλιξη με βάση την εικόνα, ήρθε στο 42’, όταν ο Μπίσεσβαρ μπήκε από αριστερά στην περιοχή, ο Μισελέν δεν τον μάρκαρε σωστά και με σουτ άνοιξε το σκορ. Στις καθυστερήσεις η ΑΕΚ, που έδειχνε σε αποσύνθεση, θα μπορούσε να δεχτεί και δεύτερο τέρμα αλλά ευτυχώς στην κεφαλιά του ολομόναχου Αουγκούστο η μπάλα πέρασε άουτ…

Παρ’ ότι η εικόνα της ομάδας ήταν κάκιστη με την επιλογή του Γέβτιτς να είναι φανερό πως δεν έχει βγει, ο Βλάνταν Μιλόγεβιτς δεν προχώρησε σε διορθωτική κίνηση. Και το χειρότερο απ’ όλα, είναι πως αυτή η κάκιστη εικόνα συνεχίστηκε και στην επανάληψη, με τα ίδια ακριβώς λάθη και τις ίδιες αδυναμίες. Η ΑΕΚ γλιτώνει σε δύο περιπτώσεις όπου κινδύνευσε με πιο χαρακτηριστική την κεφαλιά άουτ του ολομόναχου Σβιντέρσκι και γενικά δείχνει αδυναμίες σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του γηπέδου. Με τη συμπλήρωση μιας ωρας αγώνα ο Βλάνταν Μιλόγεβιτς αποφάσισε να προχωρήσει στις πρώτες του κινήσεις βγάζοντας Σιμάνσκι και Γέβτιτς και βάζοντας Σάκχοφ και Ανσαριφάρντ, γυρίζοντας το σύστημα σε 4-4-2. Οι δύο αυτές κινήσεις δεν αλλάζουν την εικόνα της ΑΕΚ που μοιάζει σε άλλο γήπεδο, πάει δεύτερη σε όλες τις μπάλες και δεν έχει τον τρόπο να αμυνθεί. Στο 68’ από το πουθενά, από λάθος του αντιπάλου, η ΑΕΚ είχε πολύ σπουδαία ευκαιρία με τον Καρίμ ο οποίος ωστόσο την σπατάλησε, αφού ενώ βρέθηκε φατσα με τον Πασχαλάκη πλάσαρε άψυχα. Η Ένωση παρ’ ότι δημιούργησε αυτή την μεγάλη στιγμή, δεν μπορούσε να ανταποκριθεί στο ματς, ήταν σε… άλλο γήπεδο και στο 77’ υπέπεσε σε πέναλτι, όταν ο Μισελέν πήγε δεύτερος ως συνήθως στη μπάλα και ανέτρεψε τον Μπίσεσβαρ. Ο Κούρτιτς ήταν εύστοχος από τα 11 βήματα και έκανε το 2-0. Η εξέλιξη αυτή ήταν ουσιαστικά η ταφόπλακα για μια ΑΕΚ φάντασμα στην Τούμπα που δεν δικαιούνταν τίποτα περισσότερο απ’ αυτό που πήρε. Το απόλυτο μηδέν…

ΠΑΟΚ: Πασχαλάκης, Τέιλορ, Βαρέλα, Μιχαηλίδης, Σίντκλεϊ, Σβαμπ (74’ Εσίτι), Κούρτιτς, Αουγκούστο, Ζίβκοβιτς (74’ Μουργκ-89’ Μίτριτσα), Μπίσεσβαρ (90+3 Λύραντζης), Σφιντέρσκι (89’ Άκπομ).

ΑΕΚ: Στάνκοβιτς, Μισελέν, Βράνιες, Τζαβέλλας, Χατζισαφί (75’ Μοχαμαντί), Σιμάνσκι (60’ Σάκχοφ), Λε Ταλέκ (86’ Σιμόες), Γκαρσία (86’ Τάνκοβιτς), Γέβτιτς (60’ Ανσαριφάρντ), Τσούμπερ, Αραούχο.

ΤΟ LIVE ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ


Στοιχηματική εμπειρία… όπως θα ήθελες να είναι! Παίξε Νόμιμα - 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
de_my - 27/9/2021 19:16

Μεγάλα λόγια πριν τον αγώνα, όπως πάντα, ΜΗΔΕΝ στο γήπεδο!!!! Πότε θα αλλάξει νοοτροπία η ΑΕΚ;

Μικρά λόγια πριν τον αγώνα, αλλά με μεγάλη απόδοση μέσα στο γήπεδο!! Δημήτρης από Μπολόνια Ιταλίας Φόρτσα ΑΕΚΑΡΑ - FORZA AEKARA - Είναι νωρίς ακόμα, μπορείς να κερδίσης το χαμένο έδαφος, αν θέλης και το επιθυμής πολύ!!!!!

de_my - 27/9/2021 18:47

Μεγάλα λόγια πριν τον αγώνα, όπως πάντα, ΜΗΔΕΝ στο γήπεδο!!!! Πότε θα αλλάξει νοοτροπία η ΑΕΚ;

Μικρά λόγια πριν τον αγώνα, αλλά με μεγάλη απόδοση μέσα στο γήπεδο!! Δημήτρης από Μπολόνια Ιταλίας Φόρτσα ΑΕΚΑΡΑ - FORZA AEKARA - Είναι νωρίς ακόμα, μπορείς να κερδίσης το χαμένο έδαφος, αν θέλης και το επιθυμής πολύ!!!!!

de_my - 27/9/2021 18:41

Μεγάλα λόγια πριν τον αγώνα, όπως πάντα, ΜΗΔΕΝ στο γήπεδο!!!! Πότε θα αλλάξει νοοτροπία η ΑΕΚ;

Μικρά λόγια πριν τον αγώνα, αλλά με μεγάλη απόδοση μέσα στο γήπεδο!! Δημήτρης από Μπολόνια Ιταλίας Φόρτσα ΑΕΚΑΡΑ - FORZA AEKARA - Είναι νωρίς ακόμα, μπορείς να κερδίσης το χαμένο έδαφος, αν θέλης!!!!!

de_my - 27/9/2021 18:40

Μεγάλα λόγια πριν τον αγώνα, όπως πάντα, ΜΗΔΕΝ στο γήπεδο!!!! Πότε θα αλλάξει νοοτροπία η ΑΕΚ;

Μικρά λόγια πριν τον αγώνα, αλλά με μεγάλη απόδοση μέσα στο γήπεδο!! Δημήτρης από Μπολόνια Ιταλίας Φόρτσα ΑΕΚΑΡΑ - FORZA AEKARA - Είναι νωρίς ακόμα, μπορείς να κερδίσης το χαμένο έδαφος, αν θέλης!!!!!

AEK_gia_panta2 - 27/9/2021 15:22

Ο άνθρωπος στον πάγκο κοιμάται όρθιος δυστυχώς. Και νιώθω ότι είναι βαθιά άσχετος.

Chess21 - 27/9/2021 11:48

Ψυχραιμία κύριοι. Η ομαδα θέλει στο κέντρο 2 Σιμανσκι με ταχύτητα Μπακάκη. Αυτό είναι που της λείπει

Roukos21 - 27/9/2021 12:57

εγω λεω να παρουμε και κανεναν παικτη που να ξερει κοντρολ, οχι Μπακακη και Σιμανσκι..περα απο τον χαβαλε, συμφωνω απολυτα με το οτι χρειαζεται ψυχραιμια..

JuanRoman - 27/9/2021 12:32

Εγώ απλά θα αναφέρω ότι από την περσινή ομάδα, μόνο ο Σιμάνσκι έπαιζε..


Λουζεράδες και οι καινούργιοι?...


Τον Ελβετό Αιντάρεβιτς, δεν θα τον σχολιάσω. Και δεν καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό. Εδώ κάποιος... Συνέχεια έγραφε ότι παρακολουθούσε παιχνίδια λόγω στοιχήματος και τον έχει πάει και ταμείο πολλές φορές φορες με την σουτάρα που έχει, βέβαια ο παίκτης έχει 4 γκολ σε ενάμιση χρόνο στην Ρωσία αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες...


Απλά τα πράγματτα, κακή επιλογή ο Λε Ταλέκ (ειδικά όσο επιμένει ο κόουτς να τον βάζει σε 4-2-3-1 ενώ ο παίκτης φαίνεται ότι είναι για να κινείται μόνο μπροστά από τα 2 στόπερ), και θα πρέπει επιτέλους στην ΑΕΚ να καταλάβουν ότι ο Σιμάνσκι δεν ειναι τίποτα το ιδιαίτερο και να σταματήσουν να ποροσπαθούν να μας τον πασάρουν σαν κανένα παίκτη της προκοπής.


Ο Λουτσέσκου έβαλε 3 χαφ στο κέντρο που μπορούν να κουβαλήσουν/κλωτσήσουν το τόπι και μας πήρε το κέντρο ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ.

Ελπίζω ο Μίλο να φρεσκαρίστηκε από τον ύπνο που έριξε στον πάγκο στην Τούμπα και να ξυπνίσει

rusty100l - 27/9/2021 11:36

Με χάλασε η ήττα πολύ αλλά ακόμα πιο πολύ με προβληματίζει οτι η εικόνα της ομάδας είναι παρόμοια με αυτή που είχαμε με τη Βελέζ , 2 μήνες πριν! Σαν μονάδες είμαστε σίγουρα πολύ πιο πάνω αλλά σαν ομαδική (δυσ)λειτουργία στάσιμοι. Μακάρι να δέσει η ομάδα σύντομα , να βγαίνουν αυτοματισμοί , να βελτιωθεί η μετάβαση από την επίθεση στην άμυνα και να ανταποκρινόμαστε καλά στα στημένα αλλιώς δε βλέπω να βγάζουμε παρέλαση με Μιλόσεβιτς στον πάγκο.

rusty100l - 27/9/2021 12:04

μιλόγιεβιτς*

thanasis_21 - 27/9/2021 11:27

ΑΕΚ κούρασες

Bruxellois1980 - 27/9/2021 11:20

Μια ερώτηση για το 365: γιατί εξαφανίζετε το live αφού τελειώσει το ματς; Μερικές φορές έχουμε ανοίξει κάποια συζήτηση εκεί με κάποιον στα σχόλια και θέλουμε να τη συνεχίσουμε. Δεν γίνεται τουλάχιστον να βάζετε αυτόματα τα σχόλια του live στο κυρίως άρθρο μετά το ματς;

Για το ματς τώρα, άλλη μια μέρα πίκρας και απογοήτευσης, γιατί δεν βλέπουμε καν φως στο τούνελ... Για τον Μιλόγεβιτς, έχει μεγάλες ευθύνες, αλλά βέβαια ο Μισελεν δεν θα έπρεπε να χρειάζεται... Συνέχεια προπονητή να του πει ότι μέσα στην περιοχή σου δεν αφήμεις 1,5 μέτρο στον αντίπαλο για να την φέρει άνετα στο καλό του πόδι και να σουτάρει. Άργή και η αντίδραση του Στάνκοβιτς, αλλά έχοντας παίξει τερματοφύλακας, ξέρω ότι σε τέτοιες φάσεις συνήθως σκεφτόμαστε την άλλη γωνία, και ίσως και να μην έβλεπε πολύ καλά αφού η μπάλα περνάει κάτω από τα πόδια του Μισελέν.

Το πιο ανησυχήτικό για μένα είναι ότι δεν βλέπω κάποιο επιθετικό πλάνο, μια κάποια έστω βασική κυκλοφορία της μπάλας όπως έκανε ο ΠΑΟΚ...

Κουράγιο και υπομονή, δεν μπορούμε να κάνουμε και τίποτα άλλο...

de_my - 27/9/2021 10:48

Μεγάλα λόγια πριν τον αγώνα, όπως πάντα, ΜΗΔΕΝ στο γήπεδο!!!! Πότε θα αλλάξει νοοτροπία η ΑΕΚ;

Μικρά λόγια πριν τον αγώνα, με μεγάλη απόδοση μέσα στο γήπεδο; Δημήτρης από Μπολόνια Ιταλίας

the_dev - 27/9/2021 10:41

Αυτο που ειναι το πιο ανησυχητικο απο ολα ειναι το οτι η καραμελα "Δεν εχουμε παιχτες αξιολογους" φαινεται να ελιωσε με τις φετινες μεταγραφες.


Μεταγραφες γινανε και μαλιστα οι πιο ποιοτικες απο καθε αλλη ελληνικη ομαδα.

Εδω ειναι ολοφανερο ομως οτι η ομαδα μοιαζει με μαυρη τρυπα για οποιον καλο παιχτη ερχεται.... Συνέχεια
Σε λιγο θα βγαλουμε Τσουμπερ, Λιβαι, Γεφτιτς αμπαλους καπου ωπα δηλαδη.

κατι αλλο παει πολυ στραβα

de_my - 27/9/2021 09:45

Μεγάλα λόγια πριν τον αγώνα, όπως πάντα, ΜΗΔΕΝ στο γήπεδο!!!! Πότε θα αλλάξει νοοτροπία η ΑΕΚ;

Μικρά λόγια πριν τον αγώνα, με μεγάλη απόδοση μέσα στο γήπεδο; Δημήτρης από Μπολόνια Ιταλίας

de_my - 27/9/2021 09:35

Μεγάλα λόγια πριν τον αγώνα, όπως πάντα, ΜΗΔΕΝ στο γήπεδο!!!! Πότε θα αλλάξει νοοτροπία η ΑΕΚ;

Μικρά λόγια πριν τον αγώνα, με μεγάλη απόδοση μέσα στο γήπεδο; Δημήτρης από Μπολόνια Ιταλίας

de_my - 27/9/2021 09:27

Μεγάλα λόγια πριν τον αγώνα, όπως πάντα, ΜΗΔΕΝ στο γήπεδο!!!! Πότε θα αλλάξει νοοτροπία η ΑΕΚ;

Μικρά λόγια πριν τον αγώνα, με μεγάλη απόδοση μέσα στο γήπεδο; Δημήτρης από Μπολόνια Ιταλίας

Fabio21 - 27/9/2021 00:05

Τι να πρωτοσχολιασουμε. Ομάδα που δε δίνει ούτε μια ελπίδα και κάποιοι μας λένε να κάνουμε υπομονή. Κάποιες παρατηρήσεις θα κάνω και πείτε μου αν διαφωνεί κάποιος.

1) Μηδέν διάβασμα του ματς. Ο μπισεσβαρ βρίσκονταν όλο το ματς 1v1. Ο τσουμπερ και ο Λιβαι ελάχιστες. Μετά μας φταίει ο μισελεν.

2) προσωπικά κανέναν παίχτη του παοκ δε θα έβαζα βασικό σήμερα στην ομάδα μας, με εξαίρεση έναν... Συνέχεια κεντρικό χαφ, και αυτό δείχνει πόση διαφορά νοοτροπίας έχουμε από τον παοκ, που με κατά τη γνώμη μου χειρότερο ροστερ από εμάς, μας νικάει εύκολα και επαγγελματικά.

3) σκεφτείτε στη θέση του σβαμπ που ανέβαινε σήμερα ανενόχλητος, να ήταν ο καμάρα του γαυρου, και στη θέση του σβιντερσκι, ο έλ αραμπι... Ούτε να το σκέφτομαι δε θέλω, αλλά θα μας έρθει και αυτό.

4) ο παοκ έχει βγάλει ήδη Τρίπολη και Αγρίνιο, ο Γαύρος Λαμία και Τρίπολη. Από την άλλη εμείς είχαμε πιο ευνοϊκό πρόγραμμα και πάλι είμαστε πίσω. Μετά και το σημερινό που περίμενα τελείως διαφορετικα πράγματα, δε θεωρώ ότι έχουμε ρεαλιστικές πιθανότητες για πρωτάθλημα, εκτός αν αλλάξει κάτι στο τακτικο διάβασμα του Μιλόγεβιτς ή στην δουλειά που γίνεται σε όλους τους τομείς, που μου φαίνεται δύσκολακι.

5) αυτή η ΑΕΚ τα τελευταία χρόνια, δίνει την εντύπωση ότι και το μεσσι με το Ροναλντο να φέρει, στη τούμπα και στο τηγάνι θα κατεβαίνει σα χεσμενη και θα χάνει..

Ndegel - 27/9/2021 09:22

Φταιει και ο michelen ρε φιλαρακι. Τον ειχε κανει γιο γιο ο αλλος

Ndegel - 27/9/2021 09:22

Φταιει και ο michelen ρε φιλαρακι. Τον ειχε κανει γιο γιο ο αλλος

Skegio - 27/9/2021 09:13

Η ομάδα είναι καινούρια λέει και χρειάζεται χρόνο να δέσει...

Και με το χωριό τη Βελέζ καινούρια ήταν η ομάδα;


Το να διαλέξω 11 παίκτες να τους πετάξω μέσα και να περιμένω να κερδίσω με το "ταλέντο" τους ξέρω και εγώ να το κάνω.... Συνέχεια

Δεν γίνεται να τρως 3 γκολ σε 12 λεπτά με τον ΌΦΗ. Δεν γίνεται να πρέπει να παίξει με 10 ο Ιωνικός μέσα στην έδρα σου για να παίξεις μπάλα. Δεν γίνεται να βγαίνει 4 και 5 φορές σε κάθε παιχνίδι με τετ α τετ ο αντίπαλος. Δεν γίνεται να κερδίζεις με τα χίλια ζόρια τη Λαμία. Δεν γίνεται να κατεβαίνεις Τούμπα και να σου έχει πάρει το σώβρακο ο Κλεφτοκοτάς με τα δεύτερα από το 15. Δεν γίνεται να μην βλέπεις ότι έχεις χάσει το κέντρο ότι δεν έχεις τρεξίματα και βοήθειες και να βάζεις Σάχοφ βγάζοντας τον μόνο που τρέχει και να αδειάζεις και άλλο το κέντρο βάζοντας 2ο φορ. Δεν γίνεται να έχει αλλάξει όλη η ομάδα και να έχεις την ίδια ηττοπάθεια που είχες τόσα χρόνια. Ορισμένα πράγματα απλά δεν γίνονται.

Dani21zigolo - 27/9/2021 08:50

Τι διαβάζουμε Θεέ μου .Μάλλον σας έμαθε τη μπάλα ο Μελισσανίδης και σας την φουσκώνουν και την ξεφουσκώνουν οι δημοσιογραφοι.

tomeden - 27/9/2021 08:23

Φιλοι πονεμενοι της ΑΕΚ μας !!

Η ομαδα δεν ειναι ετοιμη , εχει αμυντικα κενα , αλλα κ στην μεσσαια γραμμη προβλημα !!

ο προπονητης σιγουρα ειναι νωρις για να (κριθει σκληρα )

Αλλα η καλη μερα απο το πρωι φαινεται !!

μεχρι τον Γεναρη θα ξερουμε τι ψαρια πιανει κ αυτος !!... Συνέχεια
Θα παρακαλουσα ολους μας απο εδω κ μπρος στα προγνωστικα των ντερμπι αλλα κ των αγωνων ,

εδω στα δικα μας σαιτ ,Αλλα κ στα αλλα ιντερνετικα μεσα να μην γραφουμε οτι Θα τους Ριξουμε - Τριαρες -Δυαρες Κ αλλα νουμερα της φαντασιας μας που προσδοκουμε !!!!

Γιατι τελικα η χανουμε η με τα ζορια φερνουμε ισοπαλια ...!!

Γινομαστε τουλαχιστον ανοητοι κ Γραφικοι !!!!!

Δινουμε το δικαιομα να μας κανουν οι αντιπαλοι μας Ασχημο καζο !! Εκτιθομαστε !!!!

Τουλαχιστον μπορουμε να γραφουμε οτι παμε για την Νικη εστω κ με μισο μηδεν !!

Για να γραψεις τετοιους βαρυς τιτλους αποτελεσματων πρεπει να εχεις ομαδα που κερδιζει σε καθε αγωνιστικη κ κλεισμενα κενα σε ολους τους τομεις !!

Ολα τα αλλα ειναι λογια να αγαπιομαστε !!!!

sadamo - 27/9/2021 07:42

Έχουμε παίξει τέσσερα παιχνίδια. Και στα τέσσερα, ο προπονητής αλλού γι αλλού!!! Και μη μου πείτε ότι κερδίσαμε τον έναν αγώνα όπου κοντέψαμε να δεχθούμε τρία γκολ στο πρώτο ημίχρονο, στον άλλον δεχθήκαμε τρία στα τελευταία 10 λεπτά και στον τρίτο παραλίγο να ισοφαριστούμε στο τέλος!!! Χρειάζεται μετά από αυτά να σχολιάσουμε τον χθεσινό αγώνα για τις επιλογές και την αντίδραση του Μιλόγεβιτς; Έχετε αντίρρηση ότι στο χθεσινό και σε όλα τα προηγούμενα ματς έχει τεράστια ευθύνη ο... Συνέχεια προπονητής; Θεωρώ ότι ήταν και ο κύριος υπεύθυνος και στον αποκλεισμό από την Βελέζ και πείτε ότι θέλετε! Δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει τώρα! Θα μάθει τακτική και θα βοηθήσει; Θα βοηθήσει στην ψυχολογία των παικτών; Με τη δική του ψυχολογία τι γίνεται; Θα τον χαϊδέψουμε κι άλλο;

Walker21 - 26/9/2021 23:37

Ειχαμε καλους προπονητες αλλα δεν ειχαμε παιχτες, πηραμε παιχταραδες, δεν έχουμε προπονητή. ΒΑΡΕΘΗΚΑ!!

GiannisAposto21 - 27/9/2021 07:27

Πηραμε καποιους παιχτες. Το αν ειναι παιχταράδες μενει να φανεί στο γηπεδο. Μεχρι τωρα εχουμε 1 ανετη νικη με τον Ιωνικο και 3 κακες εμφανισεις.

GiannisAposto21 - 27/9/2021 07:26

Κακη εμφανιση. Δεν βλεπω πως θα χτυπησουμε πρωτάθλημα φετος.

GiannisAposto21 - 27/9/2021 07:23

Κακη εμφανιση. Δεν βλεπω πως θα χτυπησουμε πρωτάθλημα φετος.

acherontas1972 - 27/9/2021 06:28

Άθλια εμφάνιση από παίκτες (εξαίρεση ο Χατζισαφι), προπονητή . Και επειδή μας έγινε συνήθεια, αν γκελαρουμε στο Αγρίνιο θα έρθει ο Σάντος

tRikimad21 - 27/9/2021 02:14

Νομίζω πως το πρώτο πράγμα που έπρεπε να κάνει ο Μιλο, ήταν να αλλάξει τον Γεφτιτς με τον Μοχαμαντι. Να βάλει τον Ιρανό μπακ, να τραβήξει τον Χατζησαφι μπροστά και να περάσει τον Τσουμπερ εσωτερικό χάφ.Έτσι η ομάδα θα γινόταν πιο επικίνδυνη γιατί και ο Τσουμπερ παίζει καλύτερα ως εσωτερικός και ο Χατζισαφι θα μπορούσε να δημιουργήσει ως εξτρέμ. Όσο και εάν ακούγεται ακραίο για μένα αυτό έπρεπε να γίνει από το 30ο λεπτό. Το 2ο είναι πως από τη στιγμή που έχεις τον Σιμοες μόλις δεις πως... Συνέχεια κουράζεται ο Σιμανσκι τον περνάς μέσα χωρις δεύτερη σκέψη για να έχεις πνευμονια. Δυστυχώς από δεξιά, λόγω της απώλειας του Αμραμπατ δεν είχε λύσεις και δεν μπορείς να του πεις κάτι. Ο Γκαρσια απόψε ήταν αρνητικότατος με αποτέλεσμα να εκτεθεί ο Μισελεν. Δυστυχώς ο Coach δεν ξέρει ακόμη τί παίκτες έχει και πως μπορεί να τους χρησιμοποιήσει γι αυτό και κάνει συνεχώς τις ίδιες αλλαγές. Ο Ρουμάνος που ήξερε την ομάδα του, την έστησε άψογα και του πήρε την ταυτότητα. Σίγουρα κανένας τίτλος δεν κερδήθηκε αλλά ούτε και χάθηκε από ένα παιχνίδι πρέπει όμως ο Μιλόγεβιτς να μάθει καλύτερα την ομάδα και να έχει εναλλακτικό πλάνο σε περίπτωση που του στραβώσει το παιχνίδι.

eaglesdare - 27/9/2021 02:05

Δειξε μου το κεντρο σου λεει...να σου πω τι ομαδα εχεις. ΑΥΤΟ! Λιγο κεντρο σε ποιοτητα που ξαφνιασε τοσο τον προπονητη μαλλον που δν ειχε σκεφτει λυσεις. Το παιχνιδι χαθηκε στο κεντρο,προσαρμοζεις την ομαδα σε ντερμπι πανω στην ενισχυση του κ χανεις απο καπου αλλου δν γινεται αλλιως δυστυχως. Τωρα στα μικρα ματς που δν θα χανεις απο αλλου θα παιξει καλη μπαλα η ομαδα αλλα μεχρι εκει!

eaglesdare - 27/9/2021 02:05

Δειξε μου το κεντρο σου λεει...να σου πω τι ομαδα εχεις. ΑΥΤΟ! Λιγο κεντρο σε ποιοτητα που ξαφνιασε τοσο τον προπονητη μαλλον που δν ειχε σκεφτει λυσεις. Το παιχνιδι χαθηκε στο κεντρο,προσαρμοζεις την ομαδα σε ντερμπι πανω στην ενισχυση του κ χανεις απο καπου αλλου δν γινεται αλλιως δυστυχως. Τωρα στα μικρα ματς που δν θα χανεις απο αλλου θα παιξει καλη μπαλα η ομαδα αλλα μεχρι εκει!

eaglesdare - 27/9/2021 02:01

Δειξε μου το κεντρο σου λεει...να σου πω τι ομαδα εχεις. ΑΥΤΟ! Λιγο κεντρο σε ποιοτητα που ξαφνιασε τοσο τον προπονητη μαλλον που δν ειχε σκεφτει λυσεις. Το παιχνιδι χαθηκε στο κεντρο,προσαρμοζεις την ομαδα σε ντερμπι πανω στην ενισχυση του κ χανεις απο καπου αλλου δν γινεται αλλιως δυστυχως. Τωρα στα μικρα ματς που δν θα χανεις απο αλλου θα παιξει καλη μπαλα η ομαδα αλλα μεχρι εκει!

Chess21 - 27/9/2021 01:50

Ψυχραιμία κύριοι. Η ομαδα θέλει στο κέντρο 2 Σιμανσκι με ταχύτητα Μπακάκη. Αυτό είναι που της λείπει

gianpap49 - 27/9/2021 01:15

Πρόεδρε, μηπως θα έπρεπε σιγά σιγά να δούμε αν μπορούμε και με ποιο τρόπο να προσεγγίσουμε τον Ρεμπροφ? Να διορθώσουμε και το καλοκαιρινό λάθος όσο είναι νωρίς. Ξέρω, είναι στην Αλ Αιν προπονητής με συμβολαιο κλπ κλπ αλλα τα συμβόλαια είναι για να σπάνε. Διαφορετικά, προπονητής τύπου Πογιετ με έμφαση να κερδίζει έστω με μισό μηδέν.

Δε λέω, καλό είναι να υπάρχει υπομονή, να στηριχτει ο κοουτς αλλα ποσο?

time_bandit - 27/9/2021 01:03

"Χωρίς ψυχή, μυαλό και τακτική έχασε δίκαια η ΑΕΚ"

Τελικα αυτος ο προπονητης εκτος απο μετρ προκρισεων, που δεν ειναι, σε τι αλλο ειναι καλος? Τι μεταφερει στους παικτες?

gbl24 - 27/9/2021 01:03

Υπαρχει προβλημα στο κεντρο. Ο Λε Ταλεκ ειναι πολυ αργος για συγχρονο ποδοσφαιρο ο Σιμανσκι τρεχει πολυ αλλα τακτικα προβληματικος και ο Γεβτιτς περπαταει και βλεπει ως θεατης απο τον αγωνιστικο χωρο το ματς.

Τελικα ο Λε Ταλεκ ειναι καλυτερος στο ανοιγμα του παιχνιδιου απο τον Σιμοες αλλα στη βασικη δουλεια του αμυντικου χαφ ειναι χειροτερος. Αδυναμος κρικος αμυντικα εχουμε φαει τοσες φασεις με... Συνέχεια ελευθερους αντιπαλους να σουταρουν να πλασαρουν.

Τωρα για συκριση Μανταλου Γεβτις τι να πουμε. Πρεπει να εισαι πολυ εμπαθης για να κανεις συγκριση. Δεν επρεπε να υπαρχει στο ροστερ παικτης Γεβτιτς.

Θελω να πω οτι τελικα στο κεντρο η ομαδα δεν εγινε καλυτερη.

DemosthenesOrator - 27/9/2021 00:50

τι είχες, γιάννη, τι είχα πάντα

nnm21 - 27/9/2021 00:38

Πιστεύω ότι η θέση του αριστερού εξτρέμ έχει καταστρέψει παιχταράδες όπως ο Λιβάγια , Μανταλος και άλλοι τώρα το ίδιο πάει να γίνει με τον Τσούμπερ. Νομίζω ότι ο Τσούμπερ δεν πρέπει να φεύγει από τη θέση του 10ριου ,θα μπορούσε απόψε ο Μοχαμαντί να παίξει στη θέση του και ο Χατζισαφί να είναι στη θέση του αριστερού εξτρέμ!

Kontravidos21 - 27/9/2021 00:30

Εγώ ξέρω, πως ο Λιβάι Γκαρσία στην φάση του 2-1 που ακυρώθηκε, τον εξέθεσε τον Βραζιλιάνο αριστερό μπάκ του παοκ.. τον πέρασε σαν σταματημένο και τον εξέθεσε...

Γιατί?? Γιατί ήταν εύκολο να το κάνει.. Γιατί ήταν η μοναδική φορά σε όλο το μάτς, που οι συμπαίκτες του Βραζιλιάνου τον άφησαν εκτεθειμένο στις ορέξεις του Λιβάι.. τον άφησαν μόνο του και αμέσως κάναμε φάση και σκοράραμε...... Συνέχεια
Πριν ρίξετε λοιπόν όλο σας το ποδοσφαιρικό ανάθεμα στον Μισελέν, σκεφτείτε πως τον Μισελέν τον άφησαν εκτεθειμένο και μόνο του σχεδόν σε όλο τον αγώνα...

Ο Λιβάι Γκαρσία θα έπρεπε να τιμωρηθεί με πρόστιμο για τον τρόπο που δεν βοήθησε αμυντικά τον Μισελέν.. ο Σιμάνσκι το ίδιο... Εξτρέμ, αμυντικά χαφ και στόπερ δεν τον διπλώσανε ποτέ.. ποτέ όμως!!

fortsaAEKARA - 27/9/2021 00:22

Βάση των παιχτών που έχουμε κ της απουσίες αμπραμπατ κ μάνταλου την ομάδα την κατέβασε καλά,Αλλά όταν βλέπεις ότι υπάρχει πρόβλημα στο κέντρο κ χάνεις κιόλας αλλάζεις τον γεφτιτς από το ημίχρονο, που δεν μπορεί να κρατήσει μπάλα, βάζεις τανκοβιτς κ βάζεις κέντρο τόν τσουμπερ που μπορεί κ μπάλες να κόψει κ να σου κάνει παιχνίδι,Θα άλλαζε όλο το παιχνίδι.Εχογμε δύσκολο παιχνίδι την άλλη εβδομάδα στο Αγρίνιο,να αφήσουμε λίγο την ομάδα να ηρεμήσει γιατί πρέπει να νικήσουμε.

dancos - 27/9/2021 00:21

Μέχρι τον Γενάρη θέλουμε προπονητή. ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ομως!

Τον Γενάρη ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ 8άρι και στόπερ Η Γ Ε Τ Ε Σ !!!

Το καλοκαίρι τους υπόλοιπους.

teokavas - 26/9/2021 23:55

Δυστυχώς μας ξεφτιλίσε ο λουτσεσκου, τι να κάνουμε είναι καλός προπονητής! Ο δικός μας είναι περα βρέχει!

dos_caras_21 - 27/9/2021 00:21

Δεν είναι καλός ο Λουτσεσκου απλά ο δικός μας είναι κεφάλας.

mits11 - 27/9/2021 00:15

Χωρίς προπονητή! Δυστυχώς λίγος.

unname - 27/9/2021 00:15

Απλά δεν κάνει ο Μιλόγιεβιτς μέχρι να το πάρουν χαμπάρι θα έχουμε μείνει 10 βαθμούς πίσω, είναι πολύ λίγος.

abelardo - 27/9/2021 00:14

Μη βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα τόσο γρήγορα αγαπητοί μου ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ….μη σκεπτόμαστε για προπονητή…αφήστε να δουλέψει την ομάδα μας…όταν γίνεται κάτι καινούργιο θέλει υπομονή…μέχρι τον Ιανουάριο τουλάχιστον…μη πιέζετε να αλλάξει κάτι μετρά από μια αποτυχία….χωρίς ηρεμία δεν γίνεται τίποτα καλό…έχουμε καλους παίκτες χωρίς ρυθμό και ομοιογένεια…χαλαρώστε επιτέλους! Τόσο αμπαλία συνέχεια εδώ μέσα…..

dimitris_tsiam - 27/9/2021 00:10

Αν δεν κατάλαβε ο προπονητής ότι ο Μπίσεσβαρ έπρεπε να σταματηθεί με κάθε τρόπο νομίζω υπάρχει ένα πρόβλημα με τον προπονητή.

Πάντως δεν παύει να είναι ακόμα αρχή.

Egok1401 - 27/9/2021 00:06

1. Κατ' αρχήν θα πρέπει όλοι να είμαστε πιο συντηρητικοί στις προσδοκίες μας βάση της ομάδας που έχουμε δει ως τώρα. Παίξαμε 45 λεπτά πολυ καλά στον ΟΦΗ. Αυτό δεν σημαίνει ότι έχουμε καλή ομάδα. Πρέπει να δείξει συνέχεια η ομάδα και δεν το έχει δείξει ως τώρα

2. Κατεβαίνουμε στα παιχνίδια για μένα απροετοίμαστοι και όχι υποψιασμενοι. Κατά την άποψη μου θα έβαζα τους δύο Ιρανούς (Μοχαμαντι, Ανσαριφαντ) από τα αριστερά και θα γύριζα τον τσουμπερ στο... Συνέχεια κέντρο αφήνοντας εκτός Γεφτιτς. Τρύπα από την άλλη πλευρά είχαμε αλλα με άλλες ισορροπίες στο κέντρο μπορεί να ήταν διαφορετικό το ματς.

3. Δεν μας αρέσει, δεν έχουμε υπομονή αλλά δεν υπάρχει άλλος δρόμος από την υπομονή. Ας θυμηθούμε την 1η χρόνια Μαρτίνς ( ήττα από ΠΑΟΚ στην έδρα του) και το ξεκίνημα Λουτσεσκου το 17 με αποκλεισμό από Ευρώπη και καλό ξεκίνημα στην Ελλαδα. Θέλουν χρόνο οι προπονητές να μάθουν τους παίκτες τους. Δεν είμαι οπαδός του Μιλο αλλά αφού τον επιλέξαμε πρέπει να του δώσουμε το χρόνο του

4. Φοβάμαι πως όλοι (Διοίκηση, Ομάδα, Προπονητής, Φίλαθλοι) δεν έχουν υπομονή. Ελπίζω να κάνω λάθος γιατί αν δεν κάνω θα ζήσουμε deja vu

5. Ας λειτουργήσουμε όλοι προς όφελος της ομάδας μας και κάτι καλό θα γίνει

THANOS56 - 26/9/2021 23:41

Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΘΑΡΥΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΜΠΝΕΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ...Ο ΜΑΝΟΛΟ ΤΟ ΕΙΧΕ...ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΗΛΘΕ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΥΣ ΚΑΙ ΚΟΙΜΗΣΜΕΝΟΣ...!!!!

aek_1924_ - 27/9/2021 00:03

Τόσο πολύ τους ενέπνεε, που έχασε τρεις σερί τελικούς από τον ίδιο αντίπαλο. Απορώ πως θεωρούμε τον Χιμένεθ, τον Μπακάκη, τον Μάνταλο (και άλλους) σαν παραδείγματα.

AEKDOUBLE1978 - 26/9/2021 23:11

Πολύ ήρεμα γιατί κάπου ήμουν προετοιμασμένος για το αποτέλεσμα θα κάνω μερικές επισημάνσεις.


1. Κύριοι ποδοσφαιριστές και κύριε Μιλόγεβιτς, συγχαρητήρια. Σήμερα χάσατε από έναν πρώην ποδοσφαιριστή που έχει και λίγο κοιλίτσα και από τα δεύτερα του παοκ.... Συνέχεια
2. Η διαφορά μεταξύ του κλαψέσκου και του δικού μας., όσο και αν μας πονάει είναι χαώδης. Τουλάχιστον στην ψυχολογική προετοιμασία. Ο ένας μπήκε με το μαχαίρι στα δόντια και ο άλλος πήγε μια βόλτα στην εξοχή


3. Κύριε Μιλόγεβιτς καταστρέψαμε ήδη έναν ποδοσφαιριστή σαν εξτρέμ που δεν ήταν (Μπακασέτας) δεν σηκώνει να καταστρέψουμε και άλλον (Τσούμπερ). Αφού είδες πως ο Τσούμπερ στα άκρα χαραμίζεται θέλει και πολύ λογική να βγάλεις το Γέφτιτς, να περάσεις τον Τάνκοβιτς στα άκρα και να έλθει ο Τσούμπερ στο κέντρο εκεί δηλαδή που έκανε όνομα?


4. Κύριε Γκαρσία τι πήγες να κάνεις σήμερα εκεί? Μου φαίνεται πως θα ήταν καλύτερα να τιμωρηθείς με δύο αγωνιστικές.


5. Κύριοι ποδοσφαιριστές και κύριε Μιλόγεβιτς, συγχαρητήρια και πάλι. Σήμερα καταφέρατε να ισοφαρίσετε το αρνητικότερο ρεκόρ όλων των εποχών απέναντι στον παοκ. Που κρατούσε από το 1972-1975. Και αν εκείνο το ρεκόρ ήταν λογικό αφού στον παοκ έπαιζαν παικταράδες όπως οι Κούδας, Σαράφης, Τερζανίδης, Ασλανίδης, Παρίδης και άλλοι, ενώ σε εμάς με κάθε σεβασμό στους παίκτες μας έπαιζαν οι Καραπουλιτίδη, Τανίδης, Ιστόριος κλπ. Και εις ανώτερα. Και ο επόμενος στόχος σας είναι να το σπάσετε κιόλας.


6. Και τέλος κύριε κλαψέσκου, δεν σε άκουσα να ζητάς συγνώμη από την ΑΕΚ για τις δηλώσεις που κάνεις τόσα χρόνια για το σωστά ακυρωμένο γκολ του Μαουρίσιο μετά από το σημερινό δικό μας. Ο Ανσαρινφάντ όντως ήταν κοντά στον Πασχαλάκη και ίσως και να το εμπόδιζε λίγο αλλά δεν έκανε καμιά κίνηση προς την μπάλα. Σε αντίθεση με τον Μαουρίσιο που όχι μόνο εμπόδιζε τον Μπάρκα, αλλά προσπαθούσε με μανία να βάλει και γκολ. Αλλά θα μου πείτε τι ζητάω τώρα!!!!!

Sorre28 - 27/9/2021 00:03

AEKDOUBLE1978 Συμφωνω απολυτα μαζι σου, ωστοσο δεν εχω καταλαβει τι εννοεις με τον Λιβαι στο 4.

Sperminator21 - 26/9/2021 23:37

Τα είπες όλα το μόνο που ξέχασες είναι για το κέντρο μας και την αλλαγή του σακχωφ που τείνει να γίνει παράδοση

21zaries - 26/9/2021 23:32

Αυτό που το γκολ είναι ακριβώς το ίδιο το σκεφτήκαμε πολλοί νομίζω... Αλλά ποιος να έχει τα κότσια από τους ξεφτίλες να το παραδεχτεί... Απλά τότε έγινε το σόου γιατί δεν είχε βαρ... Το σκέφτηκε ο διαιτητής και το έδωσε... Τωρα το ξαναβλεπουν!!

Αλλά για μια φορά στη ζωή μας ευτυχώς τότε δεν ηταν ΚΑΙ αυτό εναντίον μας! Κι όμως ηθικά βγήκαμε αδικημένοι... Ας δουν το σημερινό

AEKAPA911MASTOURA - 26/9/2021 23:28

Αυτο που δεν εχεις καταλαβει εσυ και διαφοροι αλλοι εδω μεσα ειναι οτι ο ρουμανος ηταν σε αυτη την ομαδα και εχει παρει ενα αηττητο double , ο δικος μας ειναι καινουριος στην ομαδα. Εχεις καταλαβει την σημασια της εδρας? Σημερα η εδρα σου αρεσει η οχι επαιξε και αυτη τον ρολο της.

SanktPauliR21 - 26/9/2021 23:22

Πες τα Χρυσοστομε!

SanMichele21 - 26/9/2021 23:51

Μια λεξη θα πω. Καρερα. Καληνύχτα

SanMichele21 - 27/9/2021 00:02

Α δεν σας εκανε ο Καρερα. Καληνύχτα και παλι.

Dani21zigolo - 27/9/2021 09:01

Εδώ δε τους έκανε ο Λιβαγια και τους έκανε ο Μαχαίρας τι ψάχνεις να βρεις

Aekara70 - 26/9/2021 23:59

Είχα καιρό να γράψω ενώ υπήρχαν θέματα που έβλεπα και δεν μου άρεσαν αλλά δεν ήθελα να χαλάσω το κλίμα ευφορίας που επικρατούσε......Γεμίστε με όσα dislilκes θέλετε :


1)Τι έχετε δει μέχρι τώρα από τον Μισελέν ? Μόνο σήμερα έχει ευθύνη και στα 2 γκολ - ανάποδο πόδι βάζει για να κοντράρει στο 1ο και πέναλτυ στον αργοκίνητο Μπίσεσβαρ αφού δεν τον προλαβαίνει.Γιατί... Συνέχεια άφησαν να φύγει ο Βασιλαντωνόπουλος που έκανε πολύ καλές εμφανίσεις πέρυσι ?


2)Τι βλέπετε στον αργό Λε Ταλέκ που δεν το βλέπω εγώ ? Γιατί βγάζει συνέχεια τον Σιμάνσκι ? Με τέτοιο κέντρο δεν πας για πρωτάθλημα πολύ απλά.Δεν αποκτήθηκαν δυστυχώς ταχυδυναμικά σύγχρονα χαφ 8άρια.


3)Το δίδυμο Βράνιες - Τζαβέλα (34άρης) απλά δεν....Ας κράταγε καλύτερα τον Τσιγκρίνσκι (επίσης 34άρης,άλλη κλάση όμως) για παρτενέρ του.Δίπλα στον Βράνιες πρέπει να παίζει ο Σβάρνας,ναι καλά διαβάζετε ο Σβάρνας,ή ο Λάτσι.Αλήθεια ο Λάτσι γιατί είναι εκτός αποστολής συνέχεια ?


4)Αν έχανε ο Μάνταλος αυτό που έχασε ο (λίγος μέχρι στιγμής) Γέφτιτς .....


5)Έκριναν ότι έπρεπε να δοθούν δανεικοί ταυτόχρονα και ο Αλμπάνης και ο Μαχαίρας ? Έλειψε ο Μαροκινός και χαραμίζεται ο Τσούμπερ έξω αριστερά.Να παίξει αριστερό μπακ ο Μιτάι και αριστερό χαφ ο Χατζησάφι (εκεί έπαιζε τα 2 τελευταία χρόνια) ώστε να παραμείνει κεντρικά ο Τσούμπερ δεν το σκέφτηκε κανείς ?


6)Άφησαν τον 35άχρονο Μπίσεσβαρ να αλωνίζει για 90 λεπτά ? Ένα man to man πάνω του ρε Μιλόγιεβιτς δεν σου πέρασε από το μυαλό σαν σκέψη ?


7)Δηλώσεις Μιλόγιεβιτς,χωρίς σχόλια.Πάρτο αλλιώς, θα βρείς ....


Αυτά, έτσι σκόρπια και στενάχωρα !

Skeptikos21 - 26/9/2021 23:59

Ανύπαρκτο κέντρο για ακόμα μια φορά, με τους λε ταλεκ-σιμανσκι να είναι για τα μπάζα, και τον γεφτιτς να χαλάει όλες τις επιθέσεις του πρώτου ημιχρόνου. Απο τότε που έφυγε ο Γιόχανσον έχει πέσει κατάρα σε αυτό το ρημάδι το κέντρο ! Κακές επιλογές και απο πάγκο δυστυχώς. Άντε τώρα να ξανά ανεβεί η ψυχολογία της ομάδας…

SanMichele21 - 26/9/2021 23:48

Έχεις αλλαξει 700 προπονητες και εκτος απο Πογιετ και Καρερα ολοι οι αλλοι ηταν μονο γραφικοτητες. Ασε τον Παπαδημητριου να φερει εναν προπονητη η ακομα καλύτερα φερε πισω Καρερα που ειδαμε μπαλα μετα απο τοσα χρονια και τον εφαγαν οι Χνιντ και Νεντελτστιαρου

north_boyz - 26/9/2021 23:37

Μήπως να χαλαρώσουμε λίγο;

Tavernie - 26/9/2021 23:48

Αδερφέ αν είδες αυτό το ματς χαλαρός είσαι πολύ τυχερός. Νά 'ταν η ζήλια ψώρα!

AEKTZIS_DIKASTIS - 26/9/2021 23:40

Ναι μωρε σιγα τι εγινε, τα πελατακια του παοκ ειμαστε εξαλλου ολα καλα....

mentoras21 - 26/9/2021 23:39

ΑΕΚ στα εύκολα ΑΕΚΑΡΑ στα δύσκολα. Μην ξεχνάμε θέλει υπομονή και γερό στομάχι . Η ομάδα τώρα φτιάχνεται μέσα από τα παιχνίδια. Σήμερα δεν μπορούσαν να αλλάξουν δεύτερη πάσα αλλά η ομάδα δεν είναι έτοιμη να παίξει με τους ανταγωνιστές . Πρέπει να εκπαιδευτεί πρώτα με τους λοιπούς για να φτάσει στο επίπεδο να διεκδικεί ντέρμπι . Έχει σίγουρα το υλικό αλλά θέλει χρόνο . Υπομονή και στήριξη .

giorg - 26/9/2021 23:31

σημερα αυτος Ο ΜΙΣΕΛΕΝ μου θυμησε το σηματακι των γνωστων ελαστικων παρα ποδοσφαιριστη....

anduril21 - 26/9/2021 23:39

giorg Δεν βαριέσαι 1 ματς ήταν, που όλοι λίγο πολύ ήταν κακοί. Δεν θα τον καταδικάσω για αυτό. Εδώ 7 χρόνια βλέπουμε αυτόν τον Μπακάκη και μας θυμίζει ξανθό κωνό ο οποίος έχει μοτεράκι για να σπριντάρει αλλά δεν έχει φρένο και σταματάει πάνω στην διαφημιστικές πινακίδες του κόρνερ, παρά ποδοσφαιριστή.

AEKARASEAGAPW - 26/9/2021 23:39

Προτιμήσεις μετά τον σημερινό αγώνα που θα έπρεπε να ληφθεί υπόψιν: Αλλαγή συστήματος από 4-2-3-1 σε 4-1-4-1. Ο λόγος: Πολλές φορές βλέπουμε ότι στο 4-2-3-1 οι παίκτες δυσκολεύονται πολύ να μεταβιβάσουν την μπάλα από την άμυνα στην επίθεση. Επίσης ο Λε Ταλέκ ως εξάρι επίσης δεν βολεύεται και χάνεται κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Ο Αραούχο εξίσου δεν μπορεί να βρει χώρο να κινηθεί ώστε να πάρει την μπάλα είτε από τα άκρα είτε με κάθετη από τον Μάνταλο, τον Γέφτιτς ή και γενικά από το κέντρο. Κάτι... Συνέχεια που θα έπρεπε να αλλάξει είναι η πίεση που κάνουν οι παίκτες στον αντίπαλο. Πολλές φορές συνειδητοποίησα σήμερα πως υπήρχαν στιγμές που η ομάδα θα μπορούσε να πιέσει τον ΠΑΟΚ και να κάνει την μπάλα δική της ώστε να βγάλει επίθεση. Κάτι εξίσου σημαντικό είναι να μη βρίσκεται η άμυνα τόσο ψηλά στο γήπεδο γιατί όποτε μας έκλεβαν την μπάλα οι φάσεις τους ήταν κατά μεγάλο ποσοστό από αντεπιθέσεις και έβαζε σε μπελάδες τον Στάνκοβιτς. Ο Τσούμπερ να αλλάξει θέση και να παίζει ως εσωτερικός μέσος ακόμα και αν χρειαστεί να μπαίνει ο Τάνκοβιτς αριστερά όταν υπάρχουν στιγμές που θα λείπει ο Άμραμπατ λόγω τραυματισμού όπως σήμερα. Και τέλος, η ομάδα να μάθει να παίζει την μπάλα κάτω και να έχει συνοχή γιατί με τον τρόπο παιχνιδιού που έπαιζε τα τελευταία ματς δεν έδινε λύση στον οποιονδήποτε τομέα.


Ελπίζω να μη ξέχασα κάτι και να συμφωνείτε και εσείς καθώς είναι πολύ σημαντικό να το καταλάβουν και να δουλέψουν από εδώ και στο εξής όσο το δυνατόν πιο πολύ για να μη δούμε ξανά ματς σαν το σημερινό.


Υποστήριξη στην ομάδα αδέρφια έρχονται καλύτερες μέρες. Μόνο ΑΕΚ!

VFVAEK - 26/9/2021 23:38

2o σχόλιο γιατι εχω φρίξει με καποια πραγματα που γραφονται εδω μεσα! Παιδια τι λετε? Βγαζετε αχρηστο τον Μισελεν που ειχε μια κακη μερα ενω εχει 3χ3 σχεδον τέλειες εμφανισεις? Και τον συγκρινετε και με τον Βασιλαν? Σοβαρα τωρα? Εναν παικτη που ειναι στην Ολυμπιακη ομαδα της Γαλλιας (πρωιμο σταδιο της κανονικης εθνικης) θα τον βγαλουμε αχρηστο σε ενα βραδυ?... Συνέχεια
Το ματς σημερα χαθηκε ΞΕΚΑΘΑΡΑ απο τον προπονητη που εχασε την μαχη στο κεντρο και εκανε παρτι εκει ο παοκ! Χαθηκε γιατι δεν εχει δουλεψει καθολου την αμυνα, απλα περιμενουμε να κανουν δουλεια ο Βρανιες και ο Τζαβελλας απο μονοι τους! Χαθηκε γιατι εκανε εντελως λαθος αλλαγες (σοβαρα βγαζεις Σιμανσκι για να βαλεις Σακχοφ και να κανεις ακομα πιο αργο το κεντρο ενω βλεπεις οτι σου κανουν πλακα?)! Κραζετε Γκαρσια που τον επιαναν 3 παικτες ταυτοχρονα γιατι δεν υπηρχε παικτης στο κεντρο να τραβηξει παικτη πανω του! Οι αποστασεις στις γραμμες ηταν τεραστιες! Τον Μιλογεβιτς τον στηριζα μεχρι σημερα και γενικα ειμαι πολυ κατα να διωχνεις εναν προπονητη χωρις να τον αφησεις να δουλεψει αλλα τωρα εχω και πολυ δευτερες σκεψεις γι αυτον!

SanMichele21 - 26/9/2021 23:34

Καλα για τον Μιλογεβιτς τα είπαμε και θεωρω οτι 99% λογικών σκεπτόμενων ανθρωπων συμφωνουμε. Να δουμε ομως οτι και ο Στανκοβιτς εχει ανησυχητικά σημάδια γκολ στη κλειστη γωνία δικια του ευθύνη (μετα τους δυο βαθμους στο Ηράκλειο που χάσαμε ΚΑΙ για χαρη του οχι μονο απο αυτον βεβαια

steve21aekara - 26/9/2021 23:33

Προπονητή πριν χαθουν τα πάντα και φετος.....

Leminho21 - 26/9/2021 23:31

Αφού εξαντλήσαμε όλα τα αρνητικά για την ομάδα μας ας πούμε και ένα θετικό .. στα αριστερά πήραμε ένα περσικό τανκ με καλή σέντρα

Sperminator21 - 26/9/2021 23:31

Την προηγούμενη Κυριακή τα έλεγα αλλά δεν άρεσαν σε κάποιους που τώρα βέβαια λένε τα ίδια!!! Μιλόγεβιτς προπονητής δεν υπάρχει στήριξη σε όλους τους παίχτες ναι αλλά με έναν προπονητή με κακαλα για σκεφτείτε να ήταν ο Μανόλο σήμερα τι θα του είχαμε Σούρει και δεν λέω να γυρίσει τώρα αλλά πιστεύω ότι αν είχε μείνει με τέτοια ενίσχυση θα βλέπαμε παπάδες

stayros1924 - 26/9/2021 23:26

Τα παόκια θεωρούσαν τον Μπίσεσβαρ τελειωμένο παίκτη και τα έχωναν στον Λουτσέσκου που τον έφερε πίσω. Και ατός ο παίκτης μας διέλυσε μόνος του με γκολ, κερδισμένο πέναλντι και είχε και γκολ οριακά ακυρωμένο. Τι να λέμε. Άμυνα αεροδιάδρομος, σε όλα τα παιχνίδια οι αντίπαλοι μας βγάζουν φάση με μια πάσα. Μιλόγεβιτς δεν πείθει, η ομάδα εδώ και τέσσερα χρόνια έχει εγκλωβιστεί, ανάμεσα στον Χιμένεθ και σε μέτριες επιλογές.

ntonisa - 26/9/2021 23:25

Όταν λέγαμε ότι η ομάδα θέλει χρόνο για να δέσει και χρειάζεται υπομονή μάλλον εννοούσαμε 2 αγωνιστικές.πραγματικα έχω κουραστεί από τύπους που με το παραμικρό θέλουν πίσω τον Χιμένεθ και βασικούς τους μπακάκηδες.ομαδα σε 1 μήνα ότι υλικό και να έχεις δεν γινεται.

mixalis_f - 26/9/2021 23:06

Να στοιχειώνει η θέση του Κοπιτσή μπορώ να το καταλάβω , άλλο επίπεδο.

Το πρόβλημα είναι ότι θα φτάσουμε να αναπολούμε και να στοιχειώνει η θέση του Μπακάκη.

AEKTZIS_DIKASTIS - 26/9/2021 23:25

Ρε Μιχαλη ξεκολα απο τα ψευτικα προφιλ στο 365

kitrinos93 - 26/9/2021 23:18

Ο Μπακάκης τι είναι δηλαδή, Ντάνι Άλβες ή Ρομπέρτο Κάρλος στα καλύτερά τους;

Thessaloniki_AEK - 26/9/2021 23:14

Με μια κακη εμφανιση του Μισελεν που στα προηγουμενα 3 ηταν αριστος να αναπολουμε εναν κωνο. Εγινε.

Gaius21 - 26/9/2021 23:04

Τό'χα πει. Χωρίς τον Αρχηγό της δεν μπορεί αυτή η ΑΕΚ.

anduril21 - 26/9/2021 23:24

Gaius21 Ποιον αρχηγό; Αν εννοείς αυτόν που κατάλαβα πάρε μια αντιβίωση και θα σου περάσει!!!

AEKTZIS_DIKASTIS - 26/9/2021 23:10

Ποιος ειναι αυτος?? Τον ''αρχηγο'' εννοεις? Αααα ναι αυτον που εχουμε κερδισει τοσους τελικους και τοσα ντερμπυ με την παρουσια του σωσταααα!

THANOS56 - 26/9/2021 23:14

Ο ΧΙΜΕΝΕΘ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ,ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΑΝΕ ΑΠΟΨΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΟΚΑΚΙ...ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.-

Thessaloniki_AEK - 26/9/2021 23:23

Οποιος λεει για Χιμενεθ ειναι τρολακι. Μην δινετε σημασια.

kitrinos93 - 26/9/2021 23:20

Ο Χιμένεθ έχει χάσει 3 συνεχόμενους τελικούς με κάθε πιθανό και απίθανο τρόπο από τον ΠΑΟΚ. Φτάνει πια με τον Χιμένεθ, αρκετά.

kitrinos93 - 26/9/2021 23:20

Ο Χιμένεθ έχει χάσει 3 συνεχόμενους τελικούς με κάθε πιθανό και απίθανο τρόπο από τον ΠΑΟΚ. Φτάνει πια με τον Χιμένεθ, αρκετά.

anemos777 - 26/9/2021 23:22

Αντε παρέλαση να κάνει... Πολυτεχνείο όμως;;;;

KOSTAS12345 - 26/9/2021 23:21

Παίχτες πήρε .Αλλά χρειάζεται και προπονητής.......

21zaries - 26/9/2021 23:20

Τις φάσεις τις τρώμε από το κέντρο, αλλά δε γίνεται πριν το 1-0 να τρως 3 σουτ από το κέντρο της περιοχής... ΔΕ ΓΊΝΕΤΑΙ! Δυστυχώς δεν πάει καλά το πράμα! Επίσης δε γίνεται σε τέτοιο ματς τα σεντερ φορ σου να χάνουν τέτοια γκολ...

Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολύ!

giannis4f - 26/9/2021 23:20

Στηριξτε τους και μην κραζετε τον Μανταλο δεν φταίει για ολα οπως πρεπει να καταλάβετε.

costasseretis21 - 26/9/2021 23:19

Διώξτον σημερα. Πάρε ένα κανονικό προπονητη και άστους να δουλεψουν. Μην ξανά πουμε για πρωτάθλημα ας κοιτάξουμε παιχνιδι με παιχνιδι βήμα βήμα και βλέπουμε. Αρχή ειναι ακομα δεν χάθηκε τιποτα αλλά διώξτον

aek_o_kitriniaris - 26/9/2021 23:19

Προτείνω ηρεμία παίδες.

Η ομάδα έχει αλλάξει, κατά πολύ προς το καλύτερο με πέρσι και γενικά τά τελευταία 3χρονια και ελπίζω να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο.

10(6) τελικές ο παοκ& 10(7) η ΑΕΚ σέ μία μέρα που δεν ήταν καλή, αυτό δείχνει ότι κάτι γίνεται. Ο Μιλόγεβιτς έχει πρωτερημα στο στήσιμο της ομάδας, αλλά πιστεύω ότι έχει μεγάλη πίεση και κάνει... Συνέχεια λάθος στις αλλαγές.

Η κάψα που έχουμε να κερδίσουμε ένα ντέρμπι σάν ομάδα, αλλά περισσότερο σαν οπαδοί δεν πρέπει να μας παρασύρει νά απαξιώνουμε τά πάντα και τούς πάντες, φέτος γίνανε κινήσεις καλές, υπομονή θέλει και στήριξη και θα έρθουν και οι νίκες σέ ντέρμπι και μάλιστα θά έρθουν φέτος αρκετές.

Η ομάδα σήμερα δεν είχε σέ καλή μέρα κομβικους παίκτες της , αλλά και πάλι είχε παραγωγή φάσεων.

Υπομονή αδέρφια και στήριξη στην ομάδα και σέ όλους μέσα στην ομάδα και εγώ πονάω για τίς ήττες αυτά τα τρία χρόνια που έχουμε να πανηγυρίσουμε μια μεγάλη νίκη και πιστεύετε με εμείς που είμαστε από την επαρχία είναι δυσκολότερο γιατί δεν μπορούμε να βρεθούμε κοντά στην ομάδα και να την στηρίξουμε, όσοι είστε στην Αθήνα μείνετε κοντά στην ομάδα και θα έρθουν νίκες με τους γαυρους βορά και νότου.

AEKFLORINA - 26/9/2021 23:18

Όταν στην έναρξη του πρωταθλήματος έλεγαν κάποιοι ότι είμαστε νέα ομάδα και χρειάζεται στήριξη σε όλα τα επίπεδα οι περισσότεροι συμφωνούσατε...λοιπόν τώρα χρειάζεται στήριξη και υπομονή μετά από την ήττα και με κακή εμφάνιση, θα έρθουν και άλλα στραβοπατήματα και είναι λογικό οι περισσότεροι παίκτες έπαιξαν μαζί την 1η αγωνιστική και χρειάζεται χρόνος για να γίνουν ομάδα, αν μπούμε στην διαδικασία να απαξιώνουμε και να αλλάζουμε προπονητή και κάποιους παίκτες π.χ... Συνέχεια Τσούμπερ , Γκαρσία , Μισελέν , Γέφτιτς που έκαναν κακό παιχνίδι(δεν έπαιζαν χωρίς αντίπαλο) μπαίνουμε σ'ένα φαύλο κύκλο που το μόνο αποτέλεσμα θα είναι η ΑΕΚ μας να μένει 3-4 θέση και να μην χτιστεί αυτή η ομάδα που όλοι θέλουμε να βλέπουμε στο γήπεδο. Γι'αυτό υπομονή και στήριξη σε όλη την ομάδα δεν χάθηκε τίποτα με μια ήττα...ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ!!!

AEKFLORINA - 26/9/2021 23:15

Όταν στην έναρξη του πρωταθλήματος έλεγαν κάποιοι ότι είμαστε νέα ομάδα και χρειάζεται στήριξη σε όλα τα επίπεδα οι περισσότεροι συμφωνούσατε...λοιπόν τώρα χρειάζεται στήριξη και υπομονή μετά από την ήττα και με κακή εμφάνιση, θα έρθουν και άλλα στραβοπατήματα και είναι λογικό οι περισσότεροι παίκτες έπαιξαν μαζί την 1η αγωνιστική και χρειάζεται χρόνος για να γίνουν ομάδα, αν μπούμε στην διαδικασία να απαξιώνουμε και να αλλάζουμε προπονητή και κάποιους παίκτες π.χ... Συνέχεια Τσούμπερ , Γκαρσία , Μισελέν , Γέφτιτς που έκαναν κακό παιχνίδι(δεν έπαιζαν χωρίς αντίπαλο) μπαίνουμε σ'ένα φαύλο κύκλο που το μόνο αποτέλεσμα θα είναι η ΑΕΚ μας να μένει 3-4 θέση και να μην χτιστεί αυτή η ομάδα που όλοι θέλουμε να βλέπουμε στο γήπεδο. Γι'αυτό υπομονή και στήριξη σε όλη την ομάδα δεν χάθηκε τίποτα με μια ήττα...ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ!!!

AEKFLORINA - 26/9/2021 23:15

Όταν στην έναρξη του πρωταθλήματος έλεγαν κάποιοι ότι είμαστε νέα ομάδα και χρειάζεται στήριξη σε όλα τα επίπεδα οι περισσότεροι συμφωνούσατε...λοιπόν τώρα χρειάζεται στήριξη και υπομονή μετά από την ήττα και με κακή εμφάνιση, θα έρθουν και άλλα στραβοπατήματα και είναι λογικό οι περισσότεροι παίκτες έπαιξαν μαζί την 1η αγωνιστική και χρειάζεται χρόνος για να γίνουν ομάδα, αν μπούμε στην διαδικασία να απαξιώνουμε και να αλλάζουμε προπονητή και κάποιους παίκτες π.χ... Συνέχεια Τσούμπερ , Γκαρσία , Μισελέν , Γέφτιτς που έκαναν κακό παιχνίδι(δεν έπαιζαν χωρίς αντίπαλο) μπαίνουμε σ'ένα φαύλο κύκλο που το μόνο αποτέλεσμα θα είναι η ΑΕΚ μας να μένει 3-4 θέση και να μην χτιστεί αυτή η ομάδα που όλοι θέλουμε να βλέπουμε στο γήπεδο. Γι'αυτό υπομονή και στήριξη σε όλη την ομάδα δεν χάθηκε τίποτα με μια ήττα...ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ!!!

AEKFLORINA - 26/9/2021 23:14

Όταν στην έναρξη του πρωταθλήματος έλεγαν κάποιοι ότι είμαστε νέα ομάδα και χρειάζεται στήριξη σε όλα τα επίπεδα οι περισσότεροι συμφωνούσατε...λοιπόν τώρα χρειάζεται στήριξη και υπομονή μετά από την ήττα και με κακή εμφάνιση, θα έρθουν και άλλα στραβοπατήματα και είναι λογικό οι περισσότεροι παίκτες έπαιξαν μαζί την 1η αγωνιστική και χρειάζεται χρόνος για να γίνουν ομάδα, αν μπούμε στην διαδικασία να απαξιώνουμε και να αλλάζουμε προπονητή και κάποιους παίκτες π.χ... Συνέχεια Τσούμπερ , Γκαρσία , Μισελέν , Γέφτιτς που έκαναν κακό παιχνίδι(δεν έπαιζαν χωρίς αντίπαλο) μπαίνουμε σ'ένα φαύλο κύκλο που το μόνο αποτέλεσμα θα είναι η ΑΕΚ μας να μένει 3-4 θέση και να μην χτιστεί αυτή η ομάδα που όλοι θέλουμε να βλέπουμε στο γήπεδο. Γι'αυτό υπομονή και στήριξη σε όλη την ομάδα δεν χάθηκε τίποτα με μια ήττα...ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ!!!

AEKFLORINA - 26/9/2021 23:12

Όταν στην έναρξη του πρωταθλήματος έλεγαν κάποιοι ότι είμαστε νέα ομάδα και χρειάζεται στήριξη σε όλα τα επίπεδα οι περισσότεροι συμφωνούσατε...λοιπόν τώρα χρειάζεται στήριξη και υπομονή μετά από την ήττα και με κακή εμφάνιση, θα έρθουν και άλλα στραβοπατήματα και είναι λογικό οι περισσότεροι παίκτες έπαιξαν μαζί την 1η αγωνιστική και χρειάζεται χρόνος για να γίνουν ομάδα, αν μπούμε στην διαδικασία να απαξιώνουμε και να αλλάζουμε προπονητή και κάποιους παίκτες π.χ... Συνέχεια Τσούμπερ , Γκαρσία , Μισελέν , Γέφτιτς που έκαναν κακό παιχνίδι(δεν έπαιζαν χωρίς αντίπαλο) μπαίνουμε σ'ένα φαύλο κύκλο που το μόνο αποτέλεσμα θα είναι η ΑΕΚ μας να μένει 3-4 θέση και να μην χτιστεί αυτή η ομάδα που όλοι θέλουμε να βλέπουμε στο γήπεδο. Γι'αυτό υπομονή και στήριξη σε όλη την ομάδα δεν χάθηκε τίποτα με μια ήττα...ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ!!!

AntonDobos21 - 26/9/2021 23:06

Αναστενουμε και πεθαμενους. Βγαζουν γλωσσα τωρα, αλλα η πτωση τους θα ειναι αποτομη και θα πονεσουν

Thessaloniki_AEK - 26/9/2021 23:12

Καλα καλα αυτο λετε εδω και 6 χρονια μπας και παρηγορηθειτε. Οχι το παοκτβ δεν εχει καλα νουμερα, οχι δεν βρηκαν συμβολαιο, οχι η πτωση τους θα ειναι αποτομη. Οταν εχουμε φτασει να χαιρομαστε με κατι τετοια και οχι με αγωνιστικα κριτηρια σημαινει οτι ειμαστε οχι απλα για κλαματα αλλα για μαζικες αυτοκτονιες.

AntonDobos21 - 26/9/2021 23:24

ποαξης αλερτ

Acon88 - 26/9/2021 22:44

Για να γραφει το 365 αιχμηρη κριτικη για τον Μιλογεβιτς, σημαινει οτι μετραει ωρες/ μερες.


ΥΓ. Τον Μισελεν τον εχουμε δει τρια ματς και γραφετε στη συνοψη του ματς «παει ως συνηθως δευτερος στη μπαλα». Για τον Μπακακη τοσα χρονια εχετε γραψει ποτε «ως συνηθως η σεντρες του πηγαιναν στο γαμο του καραγκιοζη»;;

anduril21 - 26/9/2021 23:11

Acon88 O Mπακάκης αδελφέ είναι Έλληνας και καλό παιδί και παρότι το βλέπουμε 7 χρόνια πως είναι μπακ επιπέδου β εθνικής υπάρχουν ακόμη άτομα που του χαιδεύουν τα αυτιά, αλλά ο Μισελέν όλα και όλα κρίνεται άμπαλος με το καλημέρα και μάλιστα σε ένα ματς που λίγο πολύ όλοι ήταν για τα πανηγύρια. Ε αν τον διώξουμε και αυτόν και μείνουμε με τον άτεχνο δρομέα είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

AEKFLORINA - 26/9/2021 23:11

Όταν στην έναρξη του πρωταθλήματος έλεγαν κάποιοι ότι είμαστε νέα ομάδα και χρειάζεται στήριξη σε όλα τα επίπεδα οι περισσότεροι συμφωνούσατε...λοιπόν τώρα χρειάζεται στήριξη και υπομονή μετά από την ήττα και με κακή εμφάνιση, θα έρθουν και άλλα στραβοπατήματα και είναι λογικό οι περισσότεροι παίκτες έπαιξαν μαζί την 1η αγωνιστική και χρειάζεται χρόνος για να γίνουν ομάδα, αν μπούμε στην διαδικασία να απαξιώνουμε και να αλλάζουμε προπονητή και κάποιους παίκτες π.χ... Συνέχεια Τσούμπερ , Γκαρσία , Μισελέν , Γέφτιτς που έκαναν κακό παιχνίδι(δεν έπαιζαν χωρίς αντίπαλο) μπαίνουμε σ'ένα φαύλο κύκλο που το μόνο αποτέλεσμα θα είναι η ΑΕΚ μας να μένει 3-4 θέση και να μην χτιστεί αυτή η ομάδα που όλοι θέλουμε να βλέπουμε στο γήπεδο. Γι'αυτό υπομονή και στήριξη σε όλη την ομάδα δεν χάθηκε τίποτα με μια ήττα...ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ!!!

Serres_wolf - 26/9/2021 23:10

Μια ομάδα αδούλευτη απο τακτική απο ψυχολόγο πριν το ντέρμπι απο ολα .με εναν προπονητή που αρχικά χαραμίζει μην βλέποντας απο τα προηγούμενα δυο παιχνίδια τον καλύτερο του παίχτη σαν χάφ κι Οχι σαν οργανωτή (τσουμπερ) με κόλλημα πρώτη αλλαγή τον σακχωφ που δεν δίνει τπτ στην ομάδα .βλέπει απο το πρώτο ημίχρονο να μας παει τρενάκι απο δεξιά ο μπισεσβαρ αντί να αλλάξει μισελεν που ήταν εκτός τόπου κι χρόνου συνεχίζει με την ίδια 11αδα . Πρώτη φορα βλέπω ομάδα να μαρκάρει στην κυριολεξία με... Συνέχεια τα ματια να κάνουν ολοι πισω βήματα μέχρι να φτάσουν στην περιοχή μας αντί να πέσουν στη μπάλα σε καμια ομάδα όσα χρονια βλέπω μπάλα δεν το εχω δει αυτο . Δεν παίρνεις τπτ απο το κεντρο σ κι αντί να βάλεις το τανκο αριστερά κι να φέρεις τον τσουμπερ στο κεντρο κανεις αλχημείες. Πρεπει δυστυχώς να αλλάξουν πολλα στον πλανήτη ΑΕΚ .

Paixtouras - 26/9/2021 23:09

Μερικοί λέτε ότι μας πήρε το κέντρο ο μπαοκ και ο προπονητής μας δεν έκανε τίποτα. Κάνετε λάθος.τα έκανε χειρότερα έβαλε σακχοφ και κλειδωσαμε την ήττα. Μας έκανε ο άσχετος...

agios_pink_ponk - 26/9/2021 23:08

Θα περιμένω να περάσει λίγος χρόνος πριν βγάλω συμπεράσματα, ναι δεν παίξαμε καλά σήμερα, αλλά είναι 3ο ματς με αυτους τους παικτες ... ας κανουμε υπομονη

teo72 - 26/9/2021 22:42

Μια ομάδα εντελώς αλλού για αλλού με ευθύνη προπονητή... παθητική μεσοαμυντικα,φλύαρη μπροστά... ντέρμπι χωρίς ψυχή δε παίρνεις.... σήμερα όλοι ήταν κακοί έτσι δε πάμε πουθενα..αδουλευτη παικτικα,σωματικά, πνευματικά... ντροπή ....

Aekopliktos - 26/9/2021 23:08

Αυτό που λες στο τέλος είναι .....ομάδα αδουλευτη σε όλα τα επίπεδα...παικτικα, σωματικά, πνευματικά, τακτικά... επίσης μεσοαμυντικα ήταν όλοι κακιστοι.. αργοί,ανευροι, παθητικοί... επανεκκίνηση τάχιστα γιατί μας έχετε κουράσει....

Skakistis21 - 26/9/2021 22:52

Κοντεύει να αλλάξει το DNA μας... θέλουμε προπονητή ηγέτη,στοπερ ηγέτη,χαφ ηγέτη.... είμαστε παθητική κ ανευρη ομάδα....ενώ φέτος γίναν κινήσεις εχουμε ακόμα κατάλοιπα της χαμένης τριετίας μετά τον τίτλο... ντροπή σήμερα να χάνεις έτσι ....

nik1961 - 26/9/2021 23:08

το ξαναλεω…η διαλυση των τελευταιων 4 ετων

δεν συμμαζευετα σ ενα μηνα…αλλες 5 μεταγγραφες θελουμε.. ας προσεχε ο προεδρος.. αργα ξυπνησε.. ευτυχως ομως ξυπνησε… και ο προπονητης πρεπει να κριθει πριν να αι αργα.. κι εγω θα ρωταγα τους παικτες γι αυτο… αντε γερα ΑΕΚ.. και ολοι διαρκειας.. τωρα θελει ενωση και αγαπη…

AEK-North - 26/9/2021 22:47

Δηλαδή πήγαμε και πήραμε τον Βασιλαντωνόπουλο της Γαλλίας, γιατί? Αν ήταν ας κρατούσαμε τον Έλληνα που ήταν και φθηνότερος. Πάντως όλες οι δεύτερες επιλογές μας στις μεταγραφές είναι χαμηλού επιπέδου, συμπεριλαμβανομένου του προπονητή.

ONLY AEK 21 - 26/9/2021 23:07

Αδερφέ υπενθυμίζω πως η πρώην ομάδα του Μισελεν ( η Λανς ) αυτήν την στιγμή είναι 2-2 με την Μαρσειγ λογικά δεν έπαιζε τυχαία εκεί….

ΜΟΝΟ ΑΕΚ

anduril21 - 26/9/2021 23:03

ΑΕΚ-Νοrth Ο Μισελέν αδελφέ έχει πολύ καλές προοπτικές και αυτό έχει φανεί. Βασιλαντωνόπουλο και Μπακάκη τους είδαμε και τους ξαναείδαμε τον Βάσι με τη λαμία όπου δεν ξεχώρισε ποτέ και τον Μπακάκη 7 χρόνια που δεν ντριπλάρει ούτε κώνο. Ο Μισελέν είναι πολύ καλύτερος από αυτούς αλλά πρέπει να βελτιωθεί τακτικά στην άμυνα. Το παιδί αυτό δεν αγωνιζόταν τυχαία στη Λανς.

kitrinos93 - 26/9/2021 22:52

Ο Βασιλαντονώπουλος της Γαλλίας έπαιζε την Λανς, η οποία τερμάτισε 7η στο Γαλλικό πρωτάθλημα.

kitrinos93 - 26/9/2021 23:01

Αλήθεια τώρα, υπάρχει νοήμων άνθρωπος που αμφισβητεί πως η Λανς τερμάτισε 7η πέρυσι στο Γαλλικό πρωτάθλημα, μετρώντας 26 συμμετοχές;

anduril21 - 26/9/2021 23:14

kitrino93 Υπάρχουν αδελφέ, είναι οι ίδιοι που θεωρούν πως ο Μπακάκης είναι ποδοσφαιριστής!!!! Έτοιμοι είναι όλοι οι μυρωδιάδες να τον βγάλουν άμπαλο και να τον διώξουν.

Thessaloniki_AEK - 26/9/2021 22:52

Μια χαρα ειναι ο Μισελεν. Αν οι παικτες που περναμε παιζανε σε καθε ματς τελεια δεν θα ερχοταν στην Ελλαδα. Το πρωτο ματς που δεν ηταν τοσο καλος, ηρεμηστε. Μπακακη δρομεα ειχες, οχι τον Καφου.

SandorClegane21 - 26/9/2021 23:07

Μαγκες ψυχραιμια.Λε ταλεκ σημερα χωμα ναι ,ο προπονητης μας κοιμηθηκε,Μισελεν ηταν κακος σημερα ναι,αλλα ο πιο ΤΡΑΓΙΚΟΣ ηταν ο Γκαρσια δυστυχως και φταιει και αυτος για αυτο που εγινε στην δεξια πλευρα.

Μην σταυρωνετε τον Μισελεν και λιγη ψυχραιμια για την ομαδα.Αφηστε τον υπνο να δουλεψει και βλεπουμε τι θα γινει,θα φανει αν δεν βελτιωθουμε οτι αυτος ειναι το προβλημα γιατι φετος εχουμε... Συνέχεια υλικο.

Ψυχραιμια κερδισαν 2-0 μια ομαδα ολοκαινουρια ,σιγα το κατορθωμα,1-0 ηταν το ματς με ενα γκολ μπαιναμε παλι στο παιχνιδι και ας ημασταν σε χαλια μερα,.


Υ.Γ:Στανκοβιτς κλειστη γωνια....Π|ροχωραμε

Roukos21 - 26/9/2021 22:37

Αρχίστε όλοι μάγκες.. αυτό είναι υπομονή για εσάς.. οι νίκες.. η υπομονή είναι στις ήττες.. μιλάμε για ομάδα 2 μηνών(και πολύ λεω) όπου 9 ή 10 παίκτες της ενδεκάδας είναι καινούριοι.. προφανως υπάρχουν ευθύνες και λάθη αλλά αρχίστε, ελατε, παμε: να φύγει ο προπονητής, ο Μισελεν είναι παλτό (να μπει ο επόμενος που θα κράζουμε) ο Λε Ταλεκ είναι αργός (λες και όλοι οι αντίπαλοι μας είναι σπριντερ) ο Σακχοφ συνταξιούχος και πάει λέγοντας..... Συνέχεια

Με όλα αυτά θέλω να πω πως καλή η κριτική, χρειάζεται, καταλαβαίνω την πίκρα από όσα έχουμε περάσει αλλά μια ήττα δεν σημαίνει πως πρέπει να τα ισοπεδώνσουμε όλα.. δώστε χρόνο και αφήστε επιτέλους μια ομαδα να δουλέψει..

AEKTZIS_DIKASTIS - 26/9/2021 23:07

Eιδαμε απο το 18 και μετα τι ομαδα εχουμε για να χτυπαμε ντερμπυ...βρηκαμε την δικαιολογια για φετος λοιπον...ομαδα 2 μηνων οκ!! Το οτι εχουμε 4 στα ''εχω χασει το μετρημα'' ντερμπυ τα τελευταια χρονια δε σου λεει τιποτα? Οτι σε ΟΛΑ εχουμε χασει σαν μικρη ομαδουλα της πλακας δε σου λεει τιποτα? Και οχι δεν ειναι μια ηττα αλλα 40φευγα ηττες σε ντερμπυ...Παντως στο τετ α τετ του Καριμ ειδα το σκατο να φευγει κατω απ τη καλτσα του ...μονο εγω το προσεξα?

Roukos21 - 27/9/2021 10:09

δηλαδη για το οτι τα 3 προηγουμενα χρονια δεν εχεις σταυρωσει νικη σε ντερμπι, φταιει ο Μιλογεβιτς, Ο Λεταλεκ και ολοι οι υπολοιποι καινουριοι που ηρθαν στην ομαδα??? Δεν υπαρχετε ρε σεις, αφηστε ησυχη την ομαδα, μακρια.. αφηστε να δουλεψει και να δουμε..δεν γινεται στην 1η ηττα να διαλυεται η ομαδα ή μαλλον να αποδομειται απο τους ιδιους τους οπαδους..

romantic - 26/9/2021 23:00

Φίλε μου δεν μπορεί αυτή τη στιγμή η ομάδα να λειτουργεί τέλεια θα έπρεπε όμως να βλέπαμε λίγο νεύρο και δύναμη.Μετα ο Μιλόγιεβιτς φαίνεται να μην μπορεί να βοηθήσει την ομάδα όταν το παιχνίδι στραβωνει. Ας ελπίσουμε να διορθωθούν σύντομα αυτά.

aekarrwsteia - 26/9/2021 23:06

Οταν συνεχιζει να σε καρπαζωνει ο παοκ χωρις μεταγραφες και με τοσες απουσιες, και μαλιστα με σχετικη ευκολια, δε μπορεις να μιλας για πρωταθλητισμο. Η ομαδα θελει πολυ δουλεια, κυριως στα χαφ. Επιθετικο πλανο ανυπαρκτο.

the_teacher - 26/9/2021 23:05

Δεν έχουμε να πούμε πολλά. Χρόνος να δοθεί, ναι. Αλλά με τέτοιο υλικό δε γίνεται να βλέπουμε αυτό το πράγμα 4 αγωνιστικές σερί. Η ΑΕΚ γίνεται χειρότερη ματς με το ματς κι όχι καλύτερη. Επίσης η διαχείριση του αγώνα είναι πολύ προβληματική. Δεν μπορώ να πω ότι έχω πειστεί από τον Μιλόγεβιτς. Το αντίθετο. Μεγάλος προβληματισμός. Γενικά δεν πείθομαι από προπονητή Βαλκανιο, συγγνώμη αλλά δεν. Ας περιμένουμε λοιπόν, αλλά ο χρόνος πλέον πιέζει πάρα πολύ

Original__1924 - 26/9/2021 23:05

Σοβαρα τωρα....απο κεντρο και μπροστα η ομαδα ειναι στον αυτοματο με σχεδον αποκλειστικα ατομικες ενεργειες, ενω ομαδικη/οργανωμενη "δημιουργια" λειπει σε βαθμο να χαρακτηριζεις την ομαδα "τερμα αδουλευτη". Μας "πηραν" το ( κατα τ'αλλα "αποκομμενο" μας ) κεντρο και ειχαν εναν Μπισεσβαρ να κανει παρτι για τουλαχιστον 60 λεπτα, ενω αμυντικα οι αλληλοκαλυψεις ουκ ολιγες φορες ανυπαρκτες.

Μετα απο Βελεζ, 0-3 να στο "γυριζουν" σε 3-3 μεσα σε 12 λεπτα ( ΝΑΙ, εννοειται με διαιτητικη σφαγη αλλα... Συνέχεια ξεκαθαρα τους το εκανες πιο ευκολο με τις αλλαγες σου και οτι "εκλεισες" την ομαδα πισω με την φοβικοτητα που σε διακρινει) και ηρθε ο κλαψεσκου σημερα και σε νικησε σβηστα.

Κακο πραγμα η νωχελικοτητα.

Αληθεια, παρελαση ποτε εχουμε....;

LITHOUANAS_21 - 26/9/2021 23:04

Που είναι ο τσαμπουκάς σας ρεεεεε; Μας έχει κάνει πελάτες ένας ΠΑΟΚ! Τι μου λέτε για καινούριες ομάδες και ότι το πάλεψαν και παραμυθια...Η ομάδα θέλει νοοτροπία νικητή. Μαύριστε με αλλά ο Σέρβος δεν τη διαθέτει...

AEKTZIS_DIKASTIS - 26/9/2021 23:04

Eγω ενα πραγμα μπορω να πω με βεβαιοτητα...οτι στην κακη του μερα ο gay και ο παοκ, το γκολ του Καριμ δε θα το χανανε ΠΟΤΕ. Ομαδες που πανε για πρωταθλημα και για να χτυπησουν ντερμπυ το βαζουν εκει ακομα και ετσι! Απο την αλλη ομαδες με νοοτροπια λουζερ οπως εμεις θα κανουμε σε ντερμπυ κανα δυο φασεις (φυσικα και θα τις χασουμε) ,οπως κανει η Λαμια και τα Γιαννενα... Το εχετε καταλαβει οτι η ομαδα μετα απο τρια χρονια εχει καταντησει μικρη ομαδα?? Εχετε συνειδητοποιησει οτι η ομαδα μας απλα ΔΕ... Συνέχεια ΜΠΟΡΕΙ να κερδισει αυτους τους δυο ακομα και με τον Μεσσι βασικο? Πιο πιθανο να παρει αποτελεσμα ο Βολος παρα εμεις...Απο σημερα ειδαμε λοιπον πως θα παει το τροπαριο ''ντερμπυ'', αλλη μια χρονια τα ιδια και τα ιδια. Υπομονη την αλλη αγωνιστικη να ξεχαστουμε αφου δε παιζουμε με κανεναν απο αυτους.... Δε με νοιαζει το οτι χανουμε (αναμενομενο) ,με νοιαζει το ΠΩΣ...Και το ΠΩΣ ειναι οτι χανουμε για αλλη μια χρονια με τα παντελονια κατω...Για πλακα, ανετα, σκουπα ,πως το λενε?? Τι εχω αδικο και ειμαι τρολ μηπως? Ειμαι μιζερος? Και με τα δευτερα ο παοκ μας ειχε σημερα, γιατι απλα εχει νοοτροπια νικητη ,τι οχι?

Thessaloniki_AEK - 26/9/2021 22:50

Μαγκες κουραστηκα πλεον να ψαχνω δικαιολογιες. Αν ειναι να παιζουμε ετσι, πιστωση χρονο σε προπονητη δεν γινεται να δωθει. Η παραμικρη προοδος μετα την βελεζ. Ναι να κανουμε υπομονη αλλα να δουμε εστω κατι που να εχει δουλευτει και να μην ειναι ατομικη ενεργεια. Μενω Θεσσαλονικη και εχουμε γινει οι καλυτεροι πελατες του παοκ, οπως οταν τον ειχαμε εμεις μεχρι το 2010. Μονο την φανελα να πεταει στο γηπεδο, νικη δεν θα σταυρωσουμε. Το μεγαλυτερο κακο του σημερινου ματς ειναι οτι δεν... Συνέχεια επαιξε δυστυχως καλα ο Μισελεν. Ελπιζω τουλαχιστον αν ειναι να κανει καποια αλλαγη στην συγκεκριμενη θεση να ειναι προφανως του Ροτα και οχι του δρομεα που τρωμε στην μαπα 7 χρονια. Ουτε δευτερολεπτο ξανα με την φανελα της ΑΕΚ ο συγκεκριμενος.

SanktPauliR21 - 26/9/2021 23:04

Το μεγαλυτερο κακο ειναι η καραμελα του "Θα ευχεστε να ειχε μετρησει" που τους δινουμε ολα τα δικαιωματα αγωνιστικα για να το πιπιλανε συνεχεια. Δεν εχουμε δωσει ουτε τη παραμικρη απαντηση εκτοτε. Οποτε πρεπει να μας κερδισουν, μας κερδιζουν.

MrDoug21 - 26/9/2021 23:12

Αδερφέ πίστεψε με, couldn't care less (δε Θα μπορούσε να με νοιάζει λιγότερο) τι ξεστομιζουν τα ανιστόρητα ορκ. Ούτε αυτοί δεν πιστεύουν ότι έχουν υπολογίσιμη δύναμη τα τελευταία 5 χρόνια χάρη σε εμάς αλλά κ στον ανυπαρκτο βαζελο οπότε το γλεντάνε όσο περισσότερο μπορούνε.

Αυτό που με νοιάζει είναι ότι η δική μου ομάδα ανεξάρτητως αντιπάλου δείχνει να είναι βαριά άρρωστη και να πέφτει κάθε χρόνο όλο και περισσότερο και να χάνει τιτλους. Κοντεύουμε να ξεχάσουμε... Συνέχεια τι θα πει ΑΕΚ, ο τίγρης ο άνθρωπος έκανε ότι μπορούσε φέτος για να μας το θυμίσει αυτό και να μπούμε δυνατοί στο νέο γήπεδο αλλά ως τώρα τα δείγματα γραφής είναι ΚΆΚΙΣΤΑ. Μακαρι να βρεθεί λύση το συντομότερο δυνατόν, αυτό το πράγμα δεν αντέχεται /βλέπεται....

time_bandit - 26/9/2021 22:54

Δεν βοηθησε καθολου στην αμυνα και ο Γκαρσια μονιμα τον αφηνε εκτεθειμενο με δυο και τρεις να παιζουν το ενα δυο.

SanMichele21 - 26/9/2021 23:04

15000 διαρκείας εμεις στο αδειο ΟΑΚΑ με covid για να βλέπουμε τον Μιλογεβιτς να ξενερωνει παιχτες οπως Ταουμπερ, Γκαρσια κτλ και να λεμε παλι θελουμε παίχτες. Παιδια ο προπονητής δειχνει αμεσως αφηστε τα δεσίματα. Ο κακομοίρης ο Καρερα που εχει παρει και ενα πρωταθλημα Ρωσιας με το καλημέρα εδειξε και το εφαγε η περσινη αρρώστια για να βολευόμαστε τωρα με Μιλογεβιτς

volio65 - 26/9/2021 23:04

Ομάδα αργή...πολύ βαρύ κέντρο, χωρίς τρεξίματα.....τα μπακ δεν ανεβαίνουν καθόλου.....γενικά υπάρχει αμυντικό πρόβλημα....και προπονητής μάλλον χωρίς ιδέες.....

volio65 - 26/9/2021 23:03

Ομάδα αργή...πολύ βαρύ κέντρο, χωρίς τρεξίματα.....τα μπακ δεν ανεβαίνουν καθόλου.....γενικά υπάρχει αμυντικό πρόβλημα....και προπονητής μάλλον χωρίς ιδέες.....

SanktPauliR21 - 26/9/2021 23:02

Εβαλε κ ο μοχαμαντι γκολ και ετρεξε να πανυγηρισει λες και το βαλε στο τελικο του τσου λου στο τελευταιο λεπτο της παρατασης. Ρε τραβα παρε τη μπαλα και τουμπεκι. Δηλαδη θα μας τρελανετε τελειως?

ScoccoMan - 26/9/2021 23:02

Μεχρι πριν 2 ωρες στηριζα προπονητη. Πλεον εχει φαει ακυρο απο μενα.Παμε:

1. Τακτικη ΜΗΔΕΝ.

2. Ο παοκ με σοβαρες απουσιες εκανε το αυτονοητο. Πιεσε, ηταν στημενος σωστα και επαιζε σαν να εχανε ενω εμεις σν να κερδιζαμε

3. Επιμονη στον Λεταλεκ, αλλαγη σιμανσκι = Εχασες ΟΛΟ το κεντρο , ολον τον αξονα και τρωγαμε φασεις... Συνέχεια καθε 15 δευτερολεπτα.

4. Ενα ντουμπλαρισμα στον Μπισεσβαρ δεν ειδα. Αντιθετα ειδα συνεχες ντουμπλαρισμα στον Τζουμπερ.

5. Εχεις μια σφαιρα δεξια και δεν χτιζεις το παιχνιδι σου να τον βοηθησεις.

6. ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΡΑ? Κανουμε προετοιμασια απο τον Ιουνιο, εφτασε Οκτωβριος και βλεπουμε αυτο το θεαμα? ΜΗδεν αυτοματισμοι, μηδεν τακτικη και μηδεν διαχειριση


Το αποψινο παιχνιδι αφιερωμενο στους haters του Λουτσεσκου που δεν τον θελατε το καλοκαιρι. Δεν εχετε καταλαβει ο ανθρωπος ξερει απο τακτικη, βγαζει το 100% απο τους παικτες και κανει αυτο που πρεπει οταν πρεπει. ειπε ετσι ειπε αλλιως ειπε αλλιωτικα... Την ομαδα του υπερασπιζεται. Αν τον ειχαμε προπονητη και τα ελεγε αυτα για τον Παοκ πχ, θα τον αγαπουσατε.

Αιντε μαυριστε να βγαλετε το αχτι σας

Vagouras1924 - 26/9/2021 23:01

καλωσόρισες εσωστρέφεια και loozerια

Sir_Lary - 26/9/2021 23:00

Συμφωνώ με όσους γράφετε για την παντελή έλλειψη τακτικής και ανύπαρκτο πλάνο παιχνιδιού αλλά νομίζω και ατομικά οι παίχτες δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα, αντιθέτως από το προηγούμενο παιχνίδι συνεχίζουν να είναι σε πολύ κακή φόρμα. Αυτό δεν νομίζω πως πρέπει να πιστωθεί αυτούσιο στον προπονητή.

Δεν ξέρω αν θα μπορέσει να αναστρέψει το κακό κλίμα ο Μιλόγεβιτς αλλά δε νομίζω ότι ευθύνεται για... Συνέχεια τα πάντα μόνο αυτός. Δυστυχώς πρέπει να καταλάβουμε ότι ο ΠΑΟΚ είχε ξεφύγει πολύ ποιοτικά και ακόμα και σε μια κακή περίοδο όπως αυτή και παρ'όλη τη δική μας ενίσχυση συνεχίζει να παρουσιάζει καλύτερο σύνολο ως ομάδα.

chris_north - 26/9/2021 23:00

Οταν χανεις απο τοσο χαλια ομαδα δεν πας πουθενα Κριμα απλα για αλλη μια χρονια κριμα

Serres_wolf - 26/9/2021 23:00

Μια ομάδα αδούλευτη απο τακτική απο ψυχολόγο πριν το ντέρμπι απο ολα .με εναν προπονητή που αρχικά χαραμίζει μην βλέποντας απο τα προηγούμενα δυο παιχνίδια τον καλύτερο του παίχτη σαν χάφ κι Οχι σαν οργανωτή (τσουμπερ) με κόλλημα πρώτη αλλαγή τον σακχωφ που δεν δίνει τπτ στην ομάδα .βλέπει απο το πρώτο ημίχρονο να μας παει τρενάκι απο δεξιά ο μπισεσβαρ αντί να αλλάξει μισελεν που ήταν εκτός τόπου κι χρόνου συνεχίζει με την ίδια 11αδα . Πρώτη φορα βλέπω ομάδα να μαρκάρει στην κυριολεξία με... Συνέχεια τα ματια να κάνουν ολοι πισω βήματα μέχρι να φτάσουν στην περιοχή μας αντί να πέσουν στη μπάλα σε καμια ομάδα όσα χρονια βλέπω μπάλα δεν το εχω δει αυτο . Δεν παίρνεις τπτ απο το κεντρο σ κι αντί να βάλεις το τανκο αριστερά κι να φέρεις τον τσουμπερ στο κεντρο κανεις αλχημείες. Πρεπει δυστυχώς να αλλάξουν πολλα στον πλανήτη ΑΕΚ .

SanMichele21 - 26/9/2021 22:59

Έχουμε αποκλειστεί απο Βελεζ εχουμε χασει σε ολα τα φιλικα επρεπε να μείνει με 10 ο Ιωνικός για να παιξουμε καλυτερα απο αυτον εχουμε ισοφαριστει απο 0-3 σε 12 λεπτα ισως απο την χειρότερη ομαδα του πρωταθλήματος εχουμε κανει την Λαμια να φαινεται τακτικα κλασεις ανωτερη και σήμερα χασαμε απο τον ΠΑΟΚ λες και ηταν απο 3 σκαλοπάτια πανω απο εμας και λεμε υπομονη να δεσει η ομαδα. Ρε σεις τι πίνετε ακριβώς?

costasr21 - 26/9/2021 22:58

1)Με τον λε ταλεκ η ομάδα δείχνει να έχει μεγάλες αποστάσεις και έτσι πλάγια δεν λειτουργούσε τίποτα

2)δεν βγάζεις ρε μάστορα τον σιμανσκι για να βάλεις σακχοφ θα είσαι αργός ποιος θα τρέχει

3)ο Γκαρσία που περιμένεις φέτος να απελευθερώθει πάει χειρότερα

4)το πρώτο γκολ το τρως στην κλειστή γωνία στανκο... Συνέχεια
5)η άμυνα δεν έχει ύψος και δεν πάει καλά στα στημένα

6) βλέπεις το μοχαμαντι να τραβάει δεν το βάζεις

7)4 4 2 πως? δεν το έχεις δουλέψει

8)Ανσαριφαρτ ποιος???

Χάσαμε από το χειρότερο ζπαοκ της 5ετιας με ευθύνη προπονητή άλλαξε το μιλο

Tavernie - 26/9/2021 22:54

Σε μια ομάδα που πολλοί θέλουν τη μπάλα στα πόδια, αλλά λίγοι κάνουν κινήσεις χωρίς αυτή δε βγάζεις ποτέ τον Σιμάνσκι, πολύ περισσότερο για να βάλεις τον Σάκχοφ. Δεν είναι ανώτερα μαθηματικά ότι ο μπακ στην πλευρά τού Μπίσεσβαρ πρέπει να ανεβαίνει ακατάπαυστα για να τον σκάσει αλλά δεν έγινε. Κοντολογίς όπως έχω ξαναγράψει η ομάδα στηρίζεται σε ατομικό ταλέντο και δεν έχει την παραμικρή τακτική προσέγγιση, όπως δεν είχε και μια διαφορετική 11άδα που αποκλείστηκε από μια πολύ μέτρια... Συνέχεια ομάδα τη Βελέζ μιας και ήταν παντελώς ανέτοιμη τακτικά και ψυχολογικά.

an0nymous - 26/9/2021 22:58

την αλλαγή του σιμάνσκι και γω δεν την κατάλαβα.. για να βάλει και πιο αργό παίκτη που δεν έχει τα τρεξίματα του πρώτου.. γενικός τα είχε χαμένα ο προπονητής σήμερα δεν καταλάβαινε τι έκανε.. ανούσιες αλλαγές γενικός.


Όπως είπες.. τακτικά μηδέν είναι η ομάδα.. ότι κάνουν οι παίκτες ατομικά.

Chino11 - 26/9/2021 22:56

Ξεβρακωμα κανονικο του ρουμανου στον μιλο με 3αδα στα χαφ κλειδωσε ολο το ματς που απλα ανεβασε τα 8αρια του ψηλα να πιεζουν τα 2 6αρια μας και μπλοκαρε ολη την αναπτυξη.. πολυ απλα αν γυρνουσε το συστημα σε 4-3-3 με καθαρο 6 λε ταλεκ και 8 σιμανσκι γεφτιτς τα πραγματα θα ηταν λιγο εως αρκετα καλυτερα.. Παρ ολα αυτα δεν κατηγορω τον προπονητη μ αυτη την εμφανιση που εκαναν ατομικα ολοι οι παικτες με αποκορυφωμα τον αδιαφορο λε ταλεκ και τον ακομα πιο αδιαφορο γεφτιτς που βαριοντουσαν... Συνέχεια να τρεξουν λες και ηρθαν στον παναρκαδικο.. αν δεν εχουν καταλαβει που βρισκονται κερκιδα και βαλτε αλλους ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΠ ΤΗΝ ΑΕΚ Β.. πολυ κακος και ο καριμ ειδικα στη φαση που με ενα κοντρολ βγαζουμε αντεπιθεση κι αυτος παει προς το αραουτ και κανει και φαουλ τραβουσα τα μαλλια μου.. επισης παρα πολυ κακος και ο λιβαι μεχρι τη φαση του γκολ δεν μπορουσε να τρεξει λες και ειχε 6 παιχνιδια σε 2 βδομαδες παρ ολο που ηταν ο μονος ξεκουραστος.. τα μεγαλα προβλημματα της ομαδας ειναι ξεκαθαρα η ελλειψη παικτων για ροτεισιον σε κεντρο και εξτρεμ (μεχρι στιγμης τουλαχιστον) και ισως και η φυσικη κατασταση η οποια προβλημματιζει εδω και 2 χρονια τουλαχιστον και η ελλιψη 2ου οργανωτη στο κεντρο περαν του μανταλου που ολοι εχετε πεσει να τον κατασπαραξετε..


Υγ ο Τσουμπερ ισως πρεπει να χρησιμοποιηθει σε διαφορετικο ρολο ειτε ως εσωτερικος πλαγιος επιθετικος σε ενα συστημα οπως το 3-4-3 πχ ειτε ως εσωτερικος box to box χαφ σε 4-3-3.. δεν ειναι παικτης γραμμης και αν τον παρακολουθησετε στην ελβετια πως χρησιμοποιειται θα καταλαβετε τι εννοω


Υγ2 Στηριξτε τον προπονητη εχουμε αλλαξει καμια 20αρια τα τελευταια 5-6 χρονια δεν θα μας βγαλει πουθενα αυτο.. δουλεια γινεται και φαινεται το προβλημμα ειναι οτι καταλαβαινεις που εγινε δουλεια μες τη βδομαδα φαινεται μεμονωμενα στο παιχνιδι μας


Υγ3 ειχα καιρο να γραψω και δεν ειχα σκοπο να γραψω κατι φετος γιατι πιστευα πολυ στο ροστερ που εχουμε και δεν ηθελα να παρασυρθω απο στραβοπατηματα αλλα σημερα πραγματικα δεν μπορουσα να δω ουτε ενα θετικο στο παιχνιδι μας ουτε εναν διασωθεντα.. παρ ολα αυτα σας παρακαλω στηριξτε ομαδα και προπονητη η καταστροφολογια δεν θα μας βγαλει πουθενα οι αλλοι ακομα και στα χειροτερα πιστευουν στις ομαδες και τους προπονητες τους η τουλαχιστον αυτο βγαζουν προς τα εξω.. φετος θα παιξουμε πολυ σημαντικο ρολο σαν λαος μην δωσετε αυτο το πλεονεκτημα στους αλλους με το να παρατησετε την ομαδα στα δυσκολα ο προεδρος εκανε πραγματικα οτι καλυτερο μπορουσε να γινει.. ΜΟΝΟ ΑΕΚ

AEK_ORIGINAL_1924 - 26/9/2021 22:55

Μεγαλη μπουκια φαε,μεγαλη κουβεντα μην πεις...

Αργα αργα και ολα θα γινουν οι αδυναμιες της ομαδας φωναζουν 4 ματς τωρα... Κατω το κεφαλι και δουλεια παρα πολυ δουλεια η σεζον εχει πολυ δρομο ακομα...

Υ.Γ Μπουγατσες τελειωσε το παραμυθι του 2018 ή θα εχει και συνεχεια...

VFVAEK - 26/9/2021 22:55

Οι καλύτεροι πελάτες τους τα τελευταία χρόνια ότι και να λεμε! Μονο ελαφρυντικό το οτι 9 στους 11 ειναι νεοι παίκτες μεταξύ τους σε σχέση με του παοκιου που είναι από πέρυσι αλλα ηταν και μισή ομαδα αυτοί...


Τραγικότατη η αμυνα, δεν ξερω καν αν δουλεύεται στις προπονήσεις! Γενικά σήμερα η ομαδα μπήκε σαν... Συνέχεια χασμενη! Στα προηγούμενα ματς έβλεπες να κυνηγάνε μπαλα οι παίκτες μας να πρεσαρουν κλπ ενω σήμερα εκαναν βήματα πίσω μόνο!

Ειναι καθαρα θεμα ψυχολογιας αυτο που είναι υπεύθυνος ο προπονητής και στο συγκεκριμένο παίρνει υπό του μηδενός!

Ας αρχίσει να ρίχνει προστιματα ο Τιγρης μπας και ξυπνήσουν...

johnkabou - 26/9/2021 22:53

Ειπαμε, μην τα ξαναλεμε, η ομαδα μονταρετΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ. Ο προπονητης πρεπει να φυγει πριν το τέλος της ημερας. Γεφτιτς τραγικος. Λε Ταλεκ και Μισελεν οτι και να πούμε ειναι λίγο. Α και για να μην ξεχασω, ο Λιβαϊ εξελίσσεται σε μεγάλο παλτο. Ναι οκ, το παιδι ειχε στεναχωρεθει μωρε περισυ στα τελη και ειχε πεσει. Ναι, τον ειδαμε και τώρα τι κρεας ειναι. Αλλα ειπαμε, ο Μιλογεβιτς πρεπει να χαιρετήσει σημερα κιολας μπας και σφιξουν λιγο οι λωκοι και σωθει καμια παρτιδα. Ποια είναι η... Συνέχεια επιτυχια του? Οτι κερδισαμε Ιωνικό και Λαμια ε? Οτι αποκλειστηκαμε απο το χωριο? Ότι εβγαλε γλωσσα ο ΟΦΗ και ελεγαν "αλλα 5 λεπτα και θα κερδιζαμε"? Το σημερινο με τους Γαυρους του Βορρα? ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΜΕΣΑ

Aekara1111 - 26/9/2021 22:52

Άντε να βρείς καλό προπονητή αυτή την χρονική στιγμή. Μόνο εύκολο δεν είναι.

G21MAV - 26/9/2021 22:52

ΜΙΛΟΓΕΒΙΤΣ «Βάσει ευκαιριών δεν δικαιούμασταν την ήττα. Δηλαδή τι δικαιούμασταν ?

Certified_AEKG - 26/9/2021 22:52

Ενα οχταρι ρε παιδια να ξερει μπαλα, να εχει τεχνικη, να μπορει να περασει καμια μπαλια και να κρατησει προφανως. Ενα οχταρι!!! Πεντε χρονια φαγουρα!!

PerseasZ - 26/9/2021 22:51

Τελευταίο ματς για μένα που δικαιολογείται ο μιλο.

Είπαμε θέλει χρόνο να δέσει η ομάδα Αλλά εδώ δε κάνει ούτε τα βασικά στην ανάπτυξη και στην άμυνα.

3 μήνες προπονήσεις και βλέπω παίκτες κουρασμένους, λιβαι ξενερώνει, άμυνα που δε ξέρει να παίρνει θέσεις στο γήπεδο και τους λεταλεκ μισελεν σιμανσκι χατζησαφι Τζαβέλα να μη ξέρουν τι τους γίνεται.... Συνέχεια
Αν από την άλλη εβδομάδα κιολας δεν αλλάξει αυτό πρέπει να βρούμε προπονητή για χειμώνα.

Σύμφωνοι ντέρμπι ήταν Αλλά και με ιωνικο μέχρι να μείνει με 10 κινδυνεψαμε, και με λαμια δεν ενθουσίασαν και από όφη φάγαμε 3 γκολ σε 12 λεπτά.

Κακη νοοτροπία, αδουλευτη ομάδα περίεργο κλίμα.

nik1961 - 26/9/2021 22:51

χαλια τακτική… παικτες φιλοτιμοι αλλα… σ ολο το παιχνιδι νομιζα οτι παιζαμε με 10…ο πρωταθλητης Μανολο λειπει..με πικρα το λεω..υλικο υπαρχει για καλυτερες μερες.. ομως ακομα ειμαστε πισω απο οσφπ και παοκ..η διαλυση 4 ετων δεν συμμαζευεται ευκολα… καλο βραδυ παιδιά

KLEFTAKIS21VIOLOGY - 26/9/2021 22:49

Πελάτες του ΠΑΟΚ γίναμε

Λίγη τσίπα

Sorre28 - 26/9/2021 22:42

Έναν παίχτης να μπορεί να αλλάξει μια μπαλιά στο κέντρο δεν υπάρχει σε όλη την ομάδα. Εκει αρχίζουν και τελειώνουν όλες οι συζητήσεις.

G21MAV - 26/9/2021 22:49

Αυτο ακριβως φιλε και το χειρότερο δεν βλέπω λύση !

Gari21 - 26/9/2021 22:49

Αν κάνουμε παράπονα θα μας πείτε γκρινιάρηδες κ μιζερους. Ήταν εικόνα ομάδας αυτής σήμερα?Τι στο καλό γίνεται εδώ κ τρεις μήνες?Μια σωστή επίθεση, ένα πλάνο, κάτι τέλος πάντων να δείξει η ομάδα..Μας έκαναν πλάκα τα μωρά του μπαοκ..Ο Μπισεβαρ έδειχνε Μεσι...Τι να πω....Ποιόν να πιάσω κ να Ποιόν να αφήσω σήμερα...Ο Μιλο πολύ λίγος. Του πήρε την ταυτότητα ο κλεφτοκοτας...Κάθε επίθεση του αντιπάλου μύριζε φάση για γκολ...Ουτε με βαλε κόβαμε σήμερα...Ο άλλος κατέβαζε την μπάλα από την... Συνέχεια δική του μεγάλη περιοχή κ οι δικοί μας έκαναν βήματα προς τα πίσω μέχρι να μπει στην περιοχή μας....Πελάτες γίναμε στους κομπλεξικους....Θέλουμε πολύ δουλειά κ ίσως έναν καλό καθοδηγητη....Στην άμυνα πάντως διαφορά δεν είδα από πέρσι....

wisper21 - 26/9/2021 22:49

Σίγουρα φέρει ευθύνη ο προπονητής, θεωρώ οτι σε ένα τέτοιο ματς έλειπε ο Μάνταλος (παρότι πολλοι έχουν διαφορετική άποψη, πιστεύω προσωπικά ότι περισσότερες φάσεις θα έβγαιναν με τον Μάνταλο παρά τον Γεβτις ο οποίος θέλει παραπάνω χρόνο). Επίσης, καλώς κακώς στον Μισελέν δε βγήκε το ματς με αντίπαλο τον Μπίσεσβαρ. Εκεί, πάλι (μια αντισυμβατική άποψη) θεωρώ οτι ο Μπακάκης έχει περισσότερη εμπειρία που ναι μεν επιθετικά δε θα δωσει πολλά αλλά ίσως να διαχειριζόταν αλλιώς αμυντικά την... Συνέχεια πλευρά. Ακόμα κι ο Τανκοβιτς ίσως να έπρεπε τελικά να μπει πιο νωρίς και να ερχόταν ο Τσουμπερ πίσω απο τον επιθετικό. Τελοσπαντων, δε σημαίνει οτι αν γίνονταν αυτά θα υπήρχε απαραίτητα διαφορετική έκβαση αλλά για ενα ντερμπι θεωρω κάποιοι παίκτες παλιοί με εμπειρία, θα βοηθούσαν κάπως...μπορεί να κανω και λάθος.


Προχωράμε ωστόσο.

Gari21 - 26/9/2021 22:49

Αν κάνουμε παράπονα θα μας πείτε γκρινιάρηδες κ μιζερους. Ήταν εικόνα ομάδας αυτής σήμερα?Τι στο καλό γίνεται εδώ κ τρεις μήνες?Μια σωστή επίθεση, ένα πλάνο, κάτι τέλος πάντων να δείξει η ομάδα..Μας έκαναν πλάκα τα μωρά του μπαοκ..Ο Μπισεβαρ έδειχνε Μεσι...Τι να πω....Ποιόν να πιάσω κ να Ποιόν να αφήσω σήμερα...Ο Μιλο πολύ λίγος. Του πήρε την ταυτότητα ο κλεφτοκοτας...Κάθε επίθεση του αντιπάλου μύριζε φάση για γκολ...Ουτε με βαλε κόβαμε σήμερα...Ο άλλος κατέβαζε την μπάλα από την... Συνέχεια δική του μεγάλη περιοχή κ οι δικοί μας έκαναν βήματα προς τα πίσω μέχρι να μπει στην περιοχή μας....Πελάτες γίναμε στους κομπλεξικους....Θέλουμε πολύ δουλειά κ ίσως έναν καλό καθοδηγητη....Στην άμυνα πάντως διαφορά δεν είδα από πέρσι....

Cyrano - 26/9/2021 22:49

Ο Λουτσέσκου πήρε το σκαλπ του Μιλόγεβιτς, δυστυχώς. Ανεβάσαμε αδικαιολόγητα τις προσδοκίες για φέτος, η ομάδα έχει πολλές αδυναμίες. Ο Μισελέν είναι μέτριος, ο Τζαβέλας δεν είναι κεντρικός αμυντικός επιπέδου, ο Λε ΤαΛεκ τι ακριβώς μπορεί να κάνει καλά; Να παίξει μπροστά στα στόπερ; Μόνο αυτό; Ο Σιμάνσκι τακτικά δεν είναι καλός, ο Ανσαριφάρντ που έρχεται απ' τον πάγκο είναι πιο αργός και από την καθυστέρηση. Ο Τσούμπερ εξαφανίστηκε σήμερα. Ο Λιβάι καλούτσικος αλλά χωρίς... Συνέχεια προσωπικότητα. Ο Γέβτιτς καλός αλλά καλύτερος του Μάνταλου δεν τον λες. Μόνο το θηρίο ο Άμραμπατ είναι ο πιο ουσιαστικός μέχρι τώρα.

AEKsd - 26/9/2021 22:49

Τίποτα....δυστυχώς, το απόλυτο ΤΙΠΟΤΑ. Εκεί που ειχα ερχίσει να πιστεύω πως αφήσαμε πίσω την περσινή μιζέρια. Δεν ξέρω τι και ποιος φταίει, πρέπει επιγόντως κάποιος να ζητήσει το λόγο.

Πρόεδρε πήγαινε και βάλε χέρι...

Δεν με πειράξε που χάσαμε, αυτό μπορεί να συμβεί,μπάλα είναι,με πείραξε ο τρόπος, είμασταν ένα άθλιο τσούρμο χώρις νεύρο ,τσαγανό, αλλα και χωρίς κανένα σχέδιο ...Τέλος πάντων, δυστυχώς το έχουμε... Συνέχεια συνηθίσει...

Revenant - 26/9/2021 22:42

Aπορω γιατι σας κανει εντυπωση και ειστε θυμωμενοι,δεν την βλεπατε την ΑΕΚ με ιωνικο και λαμια? Μαθετε συνΑΕΚτζηδες να κρινετε και γκρινιαζετε και στις νικες. Ο σκουφακιας ενωσε τον παοκ και εχει δωσει μια ταυτοτητα στην ομαδα του,εμας οτι κανουν οι παιχτες μπροστα . Για τον Λε Ταλεκ τα χω πει ακομα μετραω τα dislike.

Xωρις καλο Γαλανοπουλο,Σιμοες να ξεχασετε ακομα και την τριτη θεση.

SanktPauliR21 - 26/9/2021 22:48

Φιλε σε ενα σχολιο μου μετα τον Ιωνικο οτι ενταξει δε τρελαθηκαμε κ ολας μ αυτο που ειδαμε, επεσαν πολλα λαικ. Θελω να πω οτι ο κοσμος βλεπει. Τις ενδειξεις τις ειχαμε απο τη Βελεζ οτι δε τραβαει το κουπι. Με οφη και λαμια ηρθε και εδεσε. Αλλα και το σημερινο το θελαμε οσο τιποτα αλλο. Η λογικη λεει οτι θα χαιρετησει. Το θεμα ειναι οτι εφερε και "δικα του" παιδια οπως ο αλλος ο χαζος που φεραμε πριν κανα δυο χρονια.

Revenant - 26/9/2021 22:56

Φιλε μου Sankt προφανως πολλοι ειπαν δεν τρελαθηκαμε αλλα χρειαζεται γερη κριτικη. Ξαφνικα μετα τις μεταγραφες δεν ξερω γιατι πολλοι ειπαν οτι ειναι δικο μας το πρωταθλημα ,που ειναι λογικο αφου εισαι ΑΕΚ αλλα να βλεπουμε και τα γεγονοτα.

SanktPauliR21 - 26/9/2021 23:18

Το 4-3-3 χωρις Γεφτιτς-Μανταλο μεσα, με τον ΟΦΗ επεισε μεχρι να διαλυθουν ολα. Θα μπορουσε να παιξει και σημερα 4-3-3 ξεκινωντας Τανκοβιτς αντι Αμραμπατ. Ο Μαροκινος ειναι ο πιο ποιοτικος μας παικτης μαζι με Τσουμπερ (οχι Τσουμπερ στα εξτρεμ).


Τραυματιζεται ενας παικτης και μετα το χαος. Εν τελει δεν υπαρχει βαθος, αυτο ειναι. Αν δε... Συνέχεια κερδιζουμε δλδ μεχρι το 65-70 μετα δεν υπαρχουν game changers.


Η αμυνα μας ειναι χωνι και ευτυχως δεν ηταν 3-0 στο 10λεπτο απτον Ιωνικο και ευτυχως δεν μας ισοφαρισε η Λαμια. Σημερα δε τη γλιτωσαμε και στο μελλον θα ερθουν κ αλλες γκελες. Γαλανο Σιμοες, ξερουν να κανουν "εξυπνα φαουλ" κοβουν και ραβουν. Θα βρουν ομως ρυθμο?


Και κανω μια προβλεψη. Σε κανα δυο αγωνες θα αρχισουμε να βλεπουμε βασικο μπακακη αντι μισελεν και σβαρνα αντι τζαβελλα.

bill - 26/9/2021 22:48

Το εστιατοριο ανακαινιστικε,εβαλε καινουρια και φρεσκα υλικα αλλα ο σεφ,ειναι της πλακας!!!!

Gari21 - 26/9/2021 22:48

Αν κάνουμε παράπονα θα μας πείτε γκρινιάρηδες κ μιζερους. Ήταν εικόνα ομάδας αυτής σήμερα?Τι στο καλό γίνεται εδώ κ τρεις μήνες?Μια σωστή επίθεση, ένα πλάνο, κάτι τέλος πάντων να δείξει η ομάδα..Μας έκαναν πλάκα τα μωρά του μπαοκ..Ο Μπισεβαρ έδειχνε Μεσι...Τι να πω....Ποιόν να πιάσω κ να Ποιόν να αφήσω σήμερα...Ο Μιλο πολύ λίγος. Του πήρε την ταυτότητα ο κλεφτοκοτας...Κάθε επίθεση του αντιπάλου μύριζε φάση για γκολ...Ουτε με βαλε κόβαμε σήμερα...Ο άλλος κατέβαζε την μπάλα από την... Συνέχεια δική του μεγάλη περιοχή κ οι δικοί μας έκαναν βήματα προς τα πίσω μέχρι να μπει στην περιοχή μας....Πελάτες γίναμε στους κομπλεξικους....Θέλουμε πολύ δουλειά κ ίσως έναν καλό καθοδηγητη....Στην άμυνα πάντως διαφορά δεν είδα από πέρσι....

Andreas295 - 26/9/2021 22:48

Αλλαγή προπονητή άμεσα όσο είναι νωρίς. Μηδέν τακτική, μηδέν προετοιμασία, μηδέν διάβασμα του αγώνα, προγραμματισμένες αλλαγές άσχετες με το ματς, μηδέν ''πονηριά''. Του έκανε πλάκα ο Λουτσέσκου που με μισή ομάδα κέρδισε χαλαρά και δίκαια. Μισή ώρα κενοί διάδρομοι μεταξύ περιοχής και κέντρου και ο κόουτς δεν αλλάζει τίποτα. Τι άλλο να πούμε; Ακόμα ένα παιχνίδι που η ΑΕΚ είναι απροετοίμαστη ψυχολογικά και πηγαίνει σταθερά στο γκρεμό χωρίς να αλλάζει τίποτα ο προπονητής μέσα στο... Συνέχεια παιχνίδι. Τι να περιμένουμε να δέσει; Ο άνθρωπος δεν δείχνει βασικά πράγματα και δηλώνει ότι δεν αξίζαμε και την ήττα. Άλλο ματς έβλεπες κόουτς; Αλλάξτε προπονητή για να μη χαθεί το τραίνο.


Υ.Γ Το γκολ του Μοχαμαντί ακυρώθηκε όπως ακριβώς ακυρώθηκε και το γκολ του Βαρέλα το 2018 και η πλάκα είναι ότι ο Καρίμ δεν έκανε και κίνηση προς το τέρμα. Και μετά ακούγαμε και συνθήματα για τότε...Παράκρουση.

SC21 - 26/9/2021 22:48

Ομάδα καινούργια αλλά χωρίς πλάνο δεν έδειξε τι ποδόσφαιρο θέλει να παίξει το οτι θα χάσουμε και άλλα παιχνιδια ειναι δεδομενο με τοσο νεα ομαδα απλα πολυ ασχημο ΟΧΙ να μην της βγαινει αλλα να ΜΗΝ δειχνει τι θελει να παιξει…βλεπουμε καλο βραδυ.

siokostas - 26/9/2021 22:47

Δεν παίξαμε καλά, δίκαια χάσαμε. Χάθηκαν οι 3 βαθμοί. Τη ζημιά μας την έκανε ένας παίκτης από τα αζήτητα.

Οι παίκτες μας σήμερα αδικήσαν τον εαυτό τους. Θα περιμένω να δω την αντίδραση της ομάδας και την καλή ΑΕΚ στα επόμενα παιχνίδια.

Ο κλαψεσκου σήμερα νίκησε κατά κράτος τον Μιλό.

Nikos43 - 26/9/2021 22:47

Πως γίνεται μαζί μας να ανασταινονται όλοι δεν μπορώ να το καταλάβω. Και πάντα βρίσκουμε μια δικαιολογία.. Κουράστηκα πραγματικά

zacaek1971 - 26/9/2021 22:46

Δεν εμφανίστηκε καμιά ΑΕΚ στο γήπεδο.... Χωρίς ψυχολογία χωρίς τσαμπουκά χωρίς τίποτα.... Είναι άλλο η ομάδα να θέλει δέσιμο κι άλλο οι παίκτες μα μπαίνουν ανεμικοι δεύτεροι σε όλες τις μπάλες και χάνοντας όλες φις προσωπικές μονομαχίες.

Αυτό θέλει ξεκαθάρισμα από τώρα όχι αύριο.... Όλοι πρέπει να μαρκαρουν να κρατάνε τις θέσεις τους και να έχουν συγκεντρωση και ομοψυχία... Όποιος δε το κάνει τρώει πάγκο.... Από αύριο κιόλας... Αλλιώς... Συνέχεια θα χαθεί το πράγμα από πολύ νωρίς και δε θα μαζεύεται με τίποτα.

Έχω 5 χρόνια τουλάχιστο που λέω δείξε μου τα χαφ σου να σου πω τι ομάδα έχεις... Ο λε ταλεκ προφανώς και δεν είναι ο παίκτης που θα κόψει και θα βγάλει την ομάδα μπροστά.... Ο τσουμπερ είναι φανερό από το 1ο παιχνίδι ότι είναι εσωτερικός μέσος αλλά δε δικαιολογεί την σημερινή του εμφάνιση

G21MAV - 26/9/2021 22:46

Συγνώμη αλλά αυτή η ομάδα δεν μου δίνει την εντύπωση ότι μπορεί να χτυπήσει πρωτάθλημα ξερω είναι νωρίς για συμπεράσματα αλλά όταν ακούω τέτοιες δηλώσεις από Μιλογεβιτσ μάλλον θέλουμε και προπονητή ας του δώσουμε χρόνο αλλά νόμιζω είναι χαμένος χρόνος !

JackR21 - 26/9/2021 22:46

Είμαστε καινούργια ομάδα ΝΑΙ , το πρόβλημα είναι ότι δεν βλέπεις μια σανίδα σωτηρίας και τα πράγματα ξεκινάνε από την ΑΜΥΝΑ ….ΑΜΥΝΑΑΑΑΑ , σε τι δουλεύει ο κύριος Μιλόγεβιτς τόσο καιρό ?? Δεν μιλάνε στα στημένα δεν μιλάνε σε φάσεις μετά από κακό τρανζίσιον των αντιπάλων με αποτελέσματα χαμένη επίθεση τους να την κάνουν δίκη τους , και αυτό έγινε σε όλα τα παιχνίδια , τι δουλεύει απορώ ,,, 4-3-3 ο τσουμπερ χαραμίζεται πλαγιά , ας γίνει μια προσπάθεια με σιμοες σιμανσκι ζουμπερ αμραμπατ... Συνέχεια λιβαι αραουχο , ΕΛΕΟΣ

johny_21 - 26/9/2021 22:46

Αλλο ενα χαμενο ντερμπι. Εχουμε ξεχασει τι θα πει νικη σε τετοια ματς. Αυτος ο Μπισεσβαρ σε ολα τα μεταξυ μας ματς γινεται ηρωας...Θελει πολυ δουλεια η ομαδα.

akaliptos - 26/9/2021 22:45

ευτυχώς που δεν φοραγαμε τα κίτρινα σορτσάκια.

Montechristo21 - 26/9/2021 22:45

Μιλογεβιτς σήμερα σου πήρε τήν ταυτότητα ο Ρουμάνος. Όλος ο κόσμος έβλεπε τα χάλια τής ομάδας αλλά εσυ κοιμόσουν να κάνεις κάποιες διορθωτικές κινήσεις. Βλέπεις οτι ο Μπίσεβαρ κάνει γιογιό όλη την άμυνα και δέν κάνεις καμία διορθωτική κίνηση. Και αντ'αυτού μου βάζεις παίχτη τόν Σάκ(ωχ) να γυρίσει το παιχνίδι στό 60. Παίχτη που δεν μπορεί να γυρίσει γύρω από τόν εαυτό του. ΟΛΟΙ ΑΠΟΨΕ ΗΤΑΝ ΚΑΤΩΤΕΡΟΙ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ

costasseretis21 - 26/9/2021 22:45

Μετά τον αγώνα με τον ΟΦΗ έγραψα Μιλόγεβιτς πρεπει να φυγει χτες. Πήρα μόνο αρνητικά σχόλια. Αν κάποιος πιστευει οτι μάς έσφαξε η διαιτησία σε 10 λεπτά να φάμε 3 γκολ από μια ομάδα που σε 4 παιχνιδια δεν εχει βαλει άλλο γκολ οκ. Κρίμα για το κοσμο της ΑΕΚ. Ευτυχώς δεν έπαιξε ο Μάνταλος γιατί θα τα βάζατε μαζί του.

n_peramos_21 - 26/9/2021 22:45

Copy paste τα σχολια καθε χρονο!!Δυστυχως ζουμε την μερα της μαρμοτας..Εχουμε χασει τον χαρακτηρα που ειχαμε σαν ομαδα..Δεν ξερω τι φταιει και εχει τετοια νοοτροπια ηττας η ομαδα..Δεν μπορει ενας μισος ποαχ να σε κερδιζει και να χανεις με κατω τα χερια..Παιξε μπαλα και χασε αλλα παιξε μπαλα..

casper21 - 26/9/2021 22:44

Μόνο ο Αμραμπατ θα μπορούσε να δώσει άλλη τροπή σε αυτό το ματς, τεράστια η απουσία του.. Βέβαια θα μπορούσαμε να κάνουμε μια καλή εμφάνιση και χωρίς αυτόν, δυστυχώς η εικόνα της ομάδας ήταν απογοητευτική.

georgethejack - 26/9/2021 22:44

Χάσαμε από Μιχαηλίδη Μιχάι κέντρο άμυνας και τον κλασικο υπόπτο χαμηλοκώλη που εδώ και 4-5 χρόνια μας χορεύει πεντοζάλη 'οπου μας βρίσκει. Πού να έπαιζαν και οι Βιερίνια Βαρέλα και Καντουρί δηλαδή που είναι οι καλύτεροί τους παίχτες. Τυχεροί ήμασταν γιατί δε θα γλιτώναμε τη συντριβη.

nektaris1985 - 26/9/2021 22:43

ΠΦΦΦΦ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΑΙΞΕ Ο ΜΑΝΤΑΛΟΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΜΑΡΜΑΡΟ....

panoshalkida - 26/9/2021 22:43

Τι είχες Γιάννη , τι είχα πάντα!!! Το απόλυτο 0 ξανά σε ντέρμπι δεν άλλαξε τίποτα.

vinaek - 26/9/2021 22:43

Η ομάδα χρειάζεται υπομονή και ενίσχυση στο κέντρο και άμυνα .Όσοι πιστεύουν ότι φτιάχνεται ομάδα σε ένα μήνα είναι τουλάχιστον άσχετοι.Με μεταγραφές Γενάρη και Ιούνη συν τον κορμό που θα εχουμε

vinaek - 26/9/2021 22:43

Η ομάδα χρειάζεται υπομονή και ενίσχυση στο κέντρο και άμυνα .Όσοι πιστεύουν ότι φτιάχνεται ομάδα σε ένα μήνα είναι τουλάχιστον άσχετοι.Με μεταγραφές Γενάρη και Ιούνη συν τον κορμό που θα εχουμε

PaNoSG21 - 26/9/2021 22:42

Μας έχουν κάνει πελάτες!!!! Όσους παίκτες και να πάρουμε πάλι θα μας κάνει πλάκα ο μπισεσβαρ!!! Ποιος φταίει για αυτό το χάλι? Ο προπονητής? Οι παίκτες? Και οι δύο? Τι πρέπει να αλλάξει για να νικήσουμε τον ζμπαοκ ρε γαμωτο!!???

armag21 - 26/9/2021 22:42

Νομίζω χειρότερος από τον Μισελεν, ήταν ο Μιλόσεβιτς.

west21 - 26/9/2021 22:42

Α-Ν-Υ-Π-Α-Ρ-Κ-Τ-Ο-Ι με τον μισό μπαοκ.

AEK1924AEK1924 - 26/9/2021 22:41

Προπονητή χθες και τον Γενάρη αμυντικό χαφ και σέντερ μπακ και δεξί μπακ

dancos - 26/9/2021 22:41

Ανύπαρκτο κέντρο.

Δυστυχώς δεν έχουμε ούτε 6άρι απόντων Σιμόες και Γαλανό (ο Λε Ταλέκ πολύ αργός) ούτε ΚΥΡΙΩΣ 8άρι. Εγκληματικό λάθος να μην πάρουμε το καλοκαίρι 8άρι!

Επιπλέον χρειαζόμαστε στόπερ και δεξί μπακ γιατί ο Μισελέν ανασταλτικά φαίνεται ότι δεν το έχει.

Υπομονή μέχρι να μπούμε στο σπίτι μας. Τότε θα αλλάξουν όλα.

tns_33 - 26/9/2021 22:41

Πιστεύω να καταλάβαμε ποια η διαφορά μεταξύ του Ρουμάνου και του δικού μας.ο Ρουμάνος χωρίς να έχει τις μεταγραφές που θα ήθελε πήρε από τους παίκτες του το 110% και προετοίμασε σωστά την ομάδα του για το ντέρμπι σε αντίθεση με τον δικό μας

MrDoug21 - 26/9/2021 22:41

Να δουμε ποτέ θα σταματήσει πια αυτό το αστείο με τον μπαοκ που έχουμε γίνει πελάτες 3 χρόνια τώρα, όπως να δούμε κ αν αυτό το συνονθύλευμα που είδαμε σήμερα έχει σωτηρία και φετος.

¡No pasarán! - 26/9/2021 22:41

Δεν επαιζε και ο Μάνταλος να βγαλουμε καπου τα κομπλεξ μας,στα πλαγια μπακ η μπαλα και γιομα. Μια δυο τρεις,βλεπεις οτι δεν βγαινει.Εφερες και τον Λε Ταλεκ που εχει καταπιει στεκα και δεν προσφερει πραγματικα τιποτα και καθομαστε εμεις χαλαμε την ηρεμια μας. Ειδα ολα τα ματς του ΠΑΟΚ φετος και γελουσα,εψαχνα μερες ενα τροπο που θα μπορουσε αυτο το ΤΣΙΡΚΟ της συμπρωτευουσας να μας παρει εστω ΒΑΘΜΟ και δεν εβρισκα,ευχαριστω πολυ κυριε Μιλογεβιτς μου απεδειξες οτι ειμαι πανχαζος... Συνέχεια και δεν ξερω να σκεφτομαι,βρηκες εσυ τον τροπο.

AEK1924AEK1924 - 26/9/2021 22:41

Είπαμε ήμαστε καινούργια ομάδα θέλει χρόνο κτλ κτλ ΝΑΙ ΟΚ αλλά κάπου υπάρχει και ένα όριο σήμερα πχ έπαιζες με μια άμυνα του ΠΑΟΚ με παιδάκια που δεν είχαν παίξει ποτέ μαζί και είχαν ποιό πολλές και σοβαρότερες απουσίες και δεν μπορείς ούτε καν να μην χάσεις ?

Ένα κέντρο της πλάκας μας έκανε γιο γιο ο Μπισεσβαρ ελεοςςςςςςςςςς...

Έχουμε και τον χαζογκολη Ασαριφαρτ που αν δεν βάλεις το τετ ατ τετ ποιό θα βάλεις άνθρωπε μου ? Όχι... Συνέχεια τίποτα ένα γκολ βάλαμε και πάλι χαζομάρα έκανες ..Ούτε κουρασμένα ήταν τα παιδιά μας ούτε τίποτα να δω τι δικαιολογίες θα μας πούνε πάλι για το τι φτάει.

Αλλού πατούσαν οι παίκτες αλλού έδιναν πάσες έπεφταν κάτω μόνη τους τι να πω ένα μάτσο χαλιιιιιιιι



Δυστυχώς όλοι λέγαμε για τον προπονητή τελικά είχαμε δίκιο ...

DG1924 - 26/9/2021 22:41

Ελα νταξει κουρασε αυτο το αστειο

90 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ

aek_21Dikefalos21 - 26/9/2021 22:41

#μιλόγεβιτςΑΟΥΤ

1.ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΑΘΗΡΙΟ ΤΗΣ ΒΕΛΕΖ

2.Στο πρωτάθλημα νίκησε εναν Ιωνικό με 10 παικτες ισοπαλία με τον ΟΦΗ(με χειρουργείο βέβαια) με το ζόρι νίκη στη Λαμία και ήττα απο έναν κακό ΠΑΟΚ

3.Κοουτσάρισμα σαν παιδάκι δημοτικού..... Συνέχεια
δέχομαι τα dislikes αλλά δεν μπορώ να βλεπω την ΑΕΚ να απαξιωνεται

vgr21 - 26/9/2021 22:40

οπωσδηποτε τωρα νικη στο αγρινιο

AEK1924AEK1924 - 26/9/2021 22:40

Είπαμε ήμαστε καινούργια ομάδα θέλει χρόνο κτλ κτλ ΝΑΙ ΟΚ αλλά κάπου υπάρχει και ένα όριο σήμερα πχ έπαιζες με μια άμυνα του ΠΑΟΚ με παιδάκια που δεν είχαν παίξει ποτέ μαζί και είχαν ποιό πολλές και σοβαρότερες απουσίες και δεν μπορείς ούτε καν να μην χάσεις ?

Ένα κέντρο της πλάκας μας έκανε γιο γιο ο Μπισεσβαρ ελεοςςςςςςςςςς...

Έχουμε και τον χαζογκολη Ασαριφαρτ που αν δεν βάλεις το τετ ατ τετ ποιό θα βάλεις άνθρωπε μου ? Όχι... Συνέχεια τίποτα ένα γκολ βάλαμε και πάλι χαζομάρα έκανες ..Ούτε κουρασμένα ήταν τα παιδιά μας ούτε τίποτα να δω τι δικαιολογίες θα μας πούνε πάλι για το τι φτάει.

Αλλού πατούσαν οι παίκτες αλλού έδιναν πάσες έπεφταν κάτω μόνη τους τι να πω ένα μάτσο χαλιιιιιιιι



Δυστυχώς όλοι λέγαμε για τον προπονητή τελικά είχαμε δίκιο ...

hatzovag21 - 26/9/2021 22:40

Το ότι κοιμήθηκε ο άλλος στον πάγκο το είδε κανένας ή μόνο εγώ. Εντάξει το παιδί ο Μισελεν δεν τον ήξερε τον μπισεσβαρ και ήταν σε άσχημη μέρα. Ο άλλος δεν μπορούμε να κάνει κάτι? Έλεος

AEKNilsen - 26/9/2021 22:40

συνηθισμενα τα βουνα στα χιονια.

AEK_NS92 - 26/9/2021 22:40

πανω απο 10 χρονια χωρις ψυχη ειμαστε στα εκτος εδρας..

οι παικτες μας δεν μπορουν να κανουν τα βασικα ...ο αντιπαλος μας κοβει με 2 πασες...

an0nymous - 26/9/2021 22:40

Βάλτο εκεί ρε αγόρι μου καρίμ.. τι χάνεις;


Θα διαφωνήσω με πολλούς που λένε ότι έχουμε ανύπαρκτους παίκτες.. οι παίκτες που έχουμε φέτος δεν είναι σίγουρα χειρότεροι απ του παοκ. Απλά όλα είναι στον προπονητή φέτος που πρέπει να τους κάνει ομάδα..... Συνέχεια

Σήμερα ο μόνος που έτρεχε είναι ο Τσίνο (αυτό το παιδί ακούραστο είναι) και ο Βράνιες πίσω.. οι άλλοι βγάλανε πολύ κούραση.. τον Γκαρσία τον κλείσανε καλά αλλά πάλι την δουλειά την έκανε με την κούρσα στο γκολ.. για μια τέτοια φάση τον θες.


Για το γκολ θέλω την άποψή σας.. εγώ πιστεύω έπρεπε να μετρήσει και να μην ήταν ο καρίμ εκεί πάλι δεν προλάβαινε ο πασχαλάκης να την βγάλει και εκεί δεν μπορούσε να κάνει κάτι ο καριμ και δεν έκανε κίνηση προς τον τερματοφύλακα.

StGoat - 26/9/2021 22:39

Πως καταφέραμε να αφήσουμε ελεύθερο τον Βασιλαντονοπουλο και μετά να τον αγοράσουμε για ένα εκατομμύριο άξιο απορίας πραγματικά.

Empedoklis - 26/9/2021 22:39

Με το ήλιο τα βάζουμε με τον ήλιο τα βγάζουμε τι έχουνε τα έρμα και ψωφάνε;

Aekpadu5 - 26/9/2021 22:38

"....όταν ο Μισελέν πήγε δεύτερος ως συνήθως στη μπάλα...". Aλήθεια είδαμε ποτέ τέτοιο σχόλιο για τον μπακάκη; Ντροπή...

gerolykos - 26/9/2021 22:37

Αφου σας πηρε η 35αρα η γρια το ματς.... δεν ειστε ουτε για κλαματα.... αει γαμηδια.... σαν να εχει καταρα αυτη η ομαδα

SanktPauliR21 - 26/9/2021 22:37

Καταρχας μπραβο στον παοκ που πιστος στο καθηκον του μας εκανα το ταναπουκι τους για δε ξερω και γω ποια συνεχομενη χρονια. Φωναζαν τα παοκια ουτσα παλι και τα σχετικα και ειχαν και δικιο.


Φαγαμε μια γερη σφαλιαρα απο μια βελεζ, καταφεραμε και δε χασαμε απτον οφη ενω κερδιζαμε 3-0, δε καναμε ευκαιρια σε ενα ντερμπι με εναν λιγο παραπανω απο μισο παοκ. Ενταξει, τι να λεμε? Και που τα... Συνέχεια λεμε κλαιν μαιν και δυο αυγα τουρκιας.


Και ενα τελευταιο, αρχηγαρα ποσο γατα εισαι ρε φιλε? Επικοινωνιολογους εχεις απο πισω και ξερεις τι κανεις? Μουσιτσα ε μουσιτσα.

YellowKnight - 26/9/2021 22:37

Ο Μάνταλος φταίει...

ZAPATISTA21 - 26/9/2021 22:37

Βαρεθήκαμε να χάνουμε δίκαια από τον κάθε κακομοίρη ..Κατι ήξερα και δεν το είδα .

Ndegel - 26/9/2021 22:37

Κοινως χεσμενη. Να τα λεμε οπως πρεπει!!!

Kellhus21 - 26/9/2021 22:37

Μονιμοι πελατες. Ντροπη ατελειωτη. Μιλογεβιτς μεχρι τωρα δεν καταλαβαινει τιποτα. Θα χαθει ολη η χρονια λογω του ανυπαρκτου κεντρου. Δεν κοβουν τιποτα . Δεν μπορουν να αλλαξουν μπαλια κτλ Σιμανσκι στα δυσκολα παντα αλλου για αλλου. Τα ιδια κ ο Γκαρσια. Σχεδον προκλητικος. Το πεναλτι οφειλεται κυριως σ αυτον. Τι να πεις πια. Κουραση

kitrinos93 - 26/9/2021 22:35

Η εικόνα της ομάδας είναι ξεκάθαρα ευθύνη του προπονητή. Ήρθαν παίκτες οι οποίοι έπαιζαν βασικοί στις ομάδες τους. Ενδεικτικά, η Μοντπελιε (Λε Ταλεκ) ήρθε 8η στην Γαλλία, πέρυσι, η Λενς (Μισελεν) 7η, και η Ρουμπίν Καζάν 4η στη Ρωσία. Δεν γίνεται να μην μας κάνουν αυτοί οι παίκτες, την στιγμή που ήταν βασικοί σε καλές ομάδες, σε πρωταθλήματα πολύ ανώτερα από το Ελληνικό.... Συνέχεια
Επίσης, ότι γράφεται για Χιμένεθ, για Λόπες, για Μπακάκη και δεν ξέρω και εγώ για ποιον άλλο, είναι γελοίο. Η ομάδα κοιτά το μέλλον.

ΕΠΟΜΕΝΟ