Quantcast
81 ΣΧΟΛΙΑ

Αυτή η ΑΕΚ αξίζει να προστατευτεί αλλά όχι μόνο από την διαιτησία…

Διαβάστε τα ΣΦΗΝΑΚΙΑ από τον Κώστα Κετσετζόγλου


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Antoine_21 - 20/9/2021 11:36

Λίγα πράγματα τώρα που έφυγαν τα νεύρα και ηρεμήσαμε κάπως από χθες. Βλέποντας την γενική εικόνα,δεν μπορώ να θυμηθώ από πότε η ΑΕΚ έχει να παίξει τόσο κυριαρχικό ποδόσφαιρο σε μια δύσκολη έδρα και μάλιστα με 10 παίκτες. Μιλάμε για έδρα που τις προηγούμενες χρονιές θα φέρναμε κανένα ξερό 0-0 και χθες η ομάδα είχε το παιχνίδι στο 0-3 για πλάκα. Η ομάδα δείχνει να έχει ποιότητα και αυτό ειναι το σημαντικό στην παρούσα φάση,δεδομένου ότι τώρα χτίζεται. Προσπαθώντας τώρα να σκεφτώ τι... Συνέχεια έφταιξε για την ήττα,συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να μιλήσω για την διαιτησία σε ένα ματς που κερδίσαμε με 3 γκολ στο 75,γιατί όσα εγκλήματα και αν έγιναν το παιχνίδι το χάσαμε μόνοι μας. Ο προπονητής μας έκανε τεράστια λάθη και η μόνη εξήγηση που μπορώ να δώσω είναι ότι θεώρησε τελειωμένο το ματς και έκανε ροτεισον για να μοιράσει τον χρόνο. Ποδοσφαιρικά πάντως οι αλλαγές του δεν εξηγούνται,γιατί έβγαζε έξω μόνο τους γρήγορους παίκτες που απειλούσαν και έβαζε μέσα σοφτ παίκτες αργοκίνητα καράβια. Αποκορύφωμα η αλλαγή του σιμανσκι για να μπει ο σβαρνας,δηλαδή αν είναι δυνατόν σε παιχνίδι που θες να κρατήσεις το σκορ να βγάζεις έξω το καλύτερο αμυντικό σου χαφ. Πέρα όμως από τα λάθη του μιλο,θεωρώ ότι πληρώσαμε την έλλειψη χημείας στην άμυνα μεταξύ των νέων παικτών. Ας μην είμαστε σκληροί,μια νέα ομάδα δεν είναι αφύσικο να πάθει ένα μπλακ άουτ σαν το χθεσινό. Πολλοί από εδώ μέσα λέγαμε ότι είναι κρίσιμο να μην έχουμε απώλειες βαθμών τις πρώτες αγωνιστικές και να έχουμε κάποια τύχη ώστε να μη πληρώσουμε τα όποια λάθη μας λόγω έλλειψης συνοχής. Ε χθες έγινε το ακριβώς ανάποδο,όλο το σύμπαν συνομωτησε για να έρθει το παιχνίδι ισοπαλία.

Υγ. Είναι καλό που φάγαμε την πιστολια την δεύτερη αγωνιστική ώστε από εδώ και πέρα να είμαστε πιο πονηρεμενοι με την προστασία της ομάδας. Εκτιμω βέβαια ότι οι τρικλοποδιές από βορρά μεριά θα σταματήσουν σύντομα,διότι το παοκακι οσονουπω θα βρεθεί εκτός διεκδίκησης τίτλου.

Υγ1. Η κριτική που δέχεται ο μάνταλος και χθες είναι σε μεγάλο βαθμό άδικη,γιατί προφανώς δεν φταίει αυτός για όλα τα κακά της ομάδας και χθες μπήκε και κράτησε μπάλα και ροκανισε χρόνο. Αυτός ο παίκτης όμως δεν πρέπει να ξαναπαίξει επειδή δίνει το κακο παράδειγμα και βγάζει μονίμως λουζερια: πολύ σοφτ,χθες έχανε τους παίκτες του στην άμυνα και έκανε καθυστερήσεις από το 85,αν είναι ποτέ δυνατόν. Δεν είναι ότι δεν κάνει για την ΑΕΚ το παιδί,αλλά και αυτός όπως και πολλοί άλλοι έχει συμφιλιωθεί με την αποτυχια και δεν πρέπει να ξαναπαίξουν ποτέ.

Υγ2. Με ανησύχησε ο τερματοφύλακας μας χθες. Φέρει ευθύνη στα 2 τελευταία γκολ και γενικά στις στημένες φάσεις φάνηκε εκτός τόπου και χρόνου.

Υγ3. Πρέπει άμεσα να γυρίσουν σιμοες και Γαλανόπουλος,γιατί με έναν εκ των 2 χθες είχαμε κλειδώσει το ματς από το 60.

Υγ3. Υπομονή και στήριξη στην ομάδα ακόμα περισσότερο τώρα. Με τόσους νέους παίκτες είναι αναμενόμενες κάποιες γκελες στην αρχή. ΑΕΚ στα εύκολα ΑΕΚΑΡΑ στα δύσκολα

JuanRoman - 20/9/2021 20:24

Φιλε, ο Σιμάνσκι έπρεπε να βγει γιατί είχε κλατάρει. Το δεύτερο γκολ το τρώμε επειδή ο Σιμάνσκι δεν πάει στην μπάλα αλλά την περιμένει να του έρθει, και χώνεται ο παίκτης του Όφη και κλέβει την μπάλα.

Τώρα, το θέμα είναι αν θα έπρεπε να μπει ο Σβάρνας αλλά δεν είχε άλλο αμυντικό παίκτη εκτός του Μπακάκη.... Συνέχεια

Ο Μάνταλος μπήκε για αυτό ακριβώς τον λόγο, να κρατήσει μπάλα, να πάρει φάουλ και να ροκανίσει χρόνο (ο Σιμάνσκι υποχώρησε πολύ στα ανεβάσματα του από εκείνο το σημείο αν δεις, ο Λεταλέκ δεν ανέβαινε άλλο και ο Σάκχοφ πήγαινε λίγο μέχρι το κέντρο για να δίνει επιλογή πάσας - όλα αυτά προφανώς για διαχείρηση δυνάμεων λόγω κούρασης).


Συμφωνώ σε όλα τα υπόλοιπα. Η ομάδα δείχνει ωραία πράγματα από πολύ νωρίς και αυτό είναι πραγματικά πολύ θετικό. Υπομονή. Και να μην πάρουμε το πρωτάθλημα φέτος, τουλάχιστον θα έχουμε βάλει κάποιες ΠΟΛΥ καλές βάσεις για να το κάνουμε του χρόνου.

Roukos21 - 20/9/2021 13:32

θα το ξαναγράψω μήπως το εμπεδώσετε:


Δηλαδή σε ματς με VAR όπου δεν δίνει μία κόκκινη στον αντίπαλο, δεν δίνει τουλάχιστον ίδιο χρώμα κάρτας σε Λιβάι και Νέιρα, μετράει ένα γκολ που είναι φάουλ κι ένα αμφισβητούμενο, για όλους εσάς η μεγάλη ευθύνη είναι στον Μιλόγεβιτς και φυσικα σε Μάνταλο και Σάκχοφ?? δηλαδή ρε παιδιά τι άλλο... Συνέχεια περιμένατε να κανει ο ref, να κλωτσήσει να βάλει γκολ?? κι εσείς τους δίνετε πάτημα κι αρχίζετε την υψηλή κριτική.. φταίει ο Μάνταλος που στο 2ο γκολ ακόμα δεν έχω κατλάβει τι έκανε ο Στάνκοβιτς..φταίει ο Μιλογεβιτς που στο 0-3 και χωρίς καν ευκαρία ο ΟΦΗ, κανει αλλαγές μεσοεπιθετικά και κράζετε λες και έβαλε παίκτες της Κ-19..


με βάση όσα διαβάζω, Τσούμπερ Αμραμπατ Αραούχο δεν πρέπει να βγαίνουν, ο Σιμάνσκι κακώς βγήκε.. αν σκεφτούμε ότι Λεταλέκ δεν βγαίνει και αλλαγή στην άμυνα δεν υπήρχε λόγος να γίνει, ποιον να βγάλει ρε μάγκες??? να μην κάνει αλλαγές?? μετά θα λέγατε με 0-3 δεν τους βγάζει, τι φοβάται? δεν συζητώ καν τι θα λέγατε αν τρώγανε κάρτες ή τραυματιζόταν κανείς.. και σε τέτοιο ματς σας φταίει ο προπονητής.. όποιος κι αν είναι αυτός..και δίκαιη κριτική χωρίς μεροληψία σε παίκτες (αν το 2ο γκολ το έτρωγε ο τσιντώτας, θα γινόταν πάρτυ από σχόλια) και προπονητή..

-O- XSEROLAS - 20/9/2021 11:53

ΝΑ ΜΠΕΙ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΠΩΛΗΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΕΝΑΡΗ ΣΤΟΥΣ: ΜΑΝΤΑΛΟ ΜΠΑΚΑΚΗ ΣΒΑΡΝΑ ΣΑΚΧΟΦ..ΤΕΛΟΣ..ΠΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΠΟΙΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΕΡΙΖΩΘΕΙ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΩΝ ΛΟΥΖΕΡΣ..ΜΗΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΤΕ ΚΩΣΤΑ..


ΕΠΙΣΗΣ ΤΟΝ ΓΕΝΑΡΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΘΟΥΝ ΚΑΛΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΣΕΝΤΕΡ ΜΠΑΚ ΚΛΑΣΗΣ ΝΑ ΠΛΑΙΣΙΩΣΕΙ ΤΟΝ ΒΡΑΝΙΕΣ... Συνέχεια ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ.. ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΙ ΣΤΟΠΕΡ ΤΖΑΒΕΛΑΣ ΛΑΤΣΙ ΜΗΤΟΓΛΟΥ....ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΟΠΕΡ...


ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΩΛΕΙΑ Ο ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΥ ΑΝ ΗΤΑΝ ΚΑΛΑ ΘΑ ΕΔΙΝΕ ΑΛΛΗ ΠΝΟΗ ΣΤΑ ΧΑΦ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ ΣΑΚΧΟΦ..ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΣΙΜΟΕΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ...


ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΙΛΟΓΙΕΒΙΤΣ ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΤΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΕΙ ΚΑΛΑ...ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΓΙΑΤΙ Η ΟΜΑΔΑ ΜΕΤΑ ΤΟ 70' ΣΕΡΝΕΤΑΙ.

ΜΗΝ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΜΕ 10 ΠΑΙΚΤΕΣ...ΜΕ ΤΟΝ ΟΦΗ ΠΑΙΖΑΜΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΑΤΣ.. ΜΕ ΓΥΜΝΟ ΜΑΤΙ ΦΑΝΗΚΕ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ Η ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΡΕΞΙΜΑΤΑ ΜΕΤΑ ΤΟ 70'...


ΕΠΙΣΗΣ ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΣΤΕΝΟΧΩΡΕΙ Ο ΣΤΑΝΚΟΒΙΤΣ..ΣΤΟ 3ο ΓΚΟΛ ΕΙΔΙΚΑ ΠΕΤΟΥΣΕ ΧΑΡΤΑΕΤΟ...ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΑΝΚΟΒΙΤΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΣΤΟΝ ΒΡΟΝΤΟ ΤΟ 1 ΕΚ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ Η ΟΜΑΔΑ...


Η ΕΥΘΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΤΙΜ ΓΙΑ ΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΚΑΖΟ...

ΘΕΛΕΙ 10 ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΤΟ 0-3 ΓΙΝΕΤΕ 3-3...ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΑΝΕ Η ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ..

siokostas - 20/9/2021 07:42

Διαιτητικό όργιο χθες Κώστα.

Ένας κανονικός διαιτητής θα είχε βγάλει τρεις κόκκινες σε παίκτες του ΟΦΗ και μία στον Λιβάι. Δυστυχώς χθες η Παράγκα ξαναχτύπησε.

Η φάση με το χτύπημα στον Χατζή Σαφί είναι ο ορισμός της κόκκινης.

Το παρατεταμένο αγκάλιασμα, κεφαλοκλείδωμα του Λάμπρου και η βίαιη απώθηση από πίσω του Jena... Συνέχεια επίσης.

Αναρωτιέμαι όμως γιατί ο Λάμπρου επέλεξε να δημιουργήσει αυτή την φάση. Το σημείο που έγινε το σκηνικό δεν ήταν αυτό που λέμε φάση για γκολ ώστε να δικαιολογείται η με κάθε τρόπο ανακοπή του παίκτη. Έμοιαζε περισσότερο με ενέργεια η οποία ήταν στοχευμένη και πιθανώς προμελετημένη με στόχο να εκνευρίσει τον Λιβάι για να αντιδράσει, όπως και έγινε. Ο Λάμπρου έκανε μια εγκληματική πράξη και κατά της σωματικής ακεραιότητας του Λιβάι, διότι θα μπορούσε να τον τραυματίσει άσχημα. Και έμοιαζε σαν να γνώριζε, όπως και έγινε, ότι δεν θα υπήρχε σε βάρος του τιμωρία με κόκκινη κάρτα, από VAR και διαιτησία. Η φάση ήταν στημένη. Και κατά σύμπτωση θα έχει σαν αποτέλεσμα και τη μη συμμετοχή του Λιβάι στο ματς της Τούμπας.

Η Παράγκα ξαναγύρισε, μετά το στραπάτσο της προηγούμενης αγωνιστικής των 2 γαύρων, φρόντισε να αποκαταστήσει την ισορροπία, πριν η ΑΕΚ πάρει κεφάλι. Αυτό που μένει τώρα να δούμε είναι την αντίδραση του Κλάτενμπεργκ, για να καταλάβουμε αν το περιστατικό ήταν μεμονωμένο, η οργανωμένο.

Και όποιος έχει παίξει ξέρει ποδόσφαιρο, ξέρει ότι η διαιτητική εύνοια ρίχνει και το ηθικό των παικτών της ομάδας που αδικείται. Και ναι μεν οι μπαρουτοκαπνισμένοι Αμραμπάτ/Τσούμπερ δεν καταλαβαίνουν από τέτοια, αλλά οι Σάκχωφ, Σβάρνας, Μάνταλος νοιώθουν τα πόδια τους κομμένα και καλύτερα να μην χρησιμοποιούνται σε τέτοια ματς.

Κλείνοντας θα πω ότι το μπαλάκι είναι πλέον στα χέρια της Διοίκησης. Όπως έκανε φέτος το καθήκον της και αγόρασε ακριβούς παίκτες, έτσι τώρα οφείλει να προστατέψει τους παίκτες μας, τα περιουσιακά στοιχεία της ομάδας της ΑΕΚ από την διαιτητική αλητεία, με μια δυναμική αντίδραση και με κάθε πρόσφορο μέσο.

costasr21 - 20/9/2021 11:50

siokostas φιλέ μου τα έγραψα χωρίς ανάλυση με κάλυψες απολυτά ! για εμάς τους 40+ μας φαίνεται τόσο φυσιολογικό γιατί το ζούμε/ζούσαμε αρκετά χρόνια στο πετσι μας το θεμα της παραγκας ! απλα μια συμπληρωση στο ολο θεμα πως ολες οι επαρχιακες ομαδες εχουν σκυλιασει κατα της ΑΕΚ μια ζωη και κατεβαζουν τα παντελονια οταν παιζουν με τους γαυρους βορρα νοτου καλη συνεχεια σε ευχαριστω

siokostas - 20/9/2021 17:34

Ευχαριστώ costasr21, ήδη η Διοίκηση απάντησε ότι γνωρίζει για το έγκλημα που έγινε, έχω εμπιστοσύνη στον Μελ, ούτε χθεσινός είναι, ούτε τουμπάρεται εύκολα. Βλέπω να έρχεται καρατόμηση διαιτητή και var και προβλέπω να τους γυρνάει μπούμερανγκ η ιστορία, γιατί θα μας συσπειρώσει. Όλοι ΟΑΚΑ την Τετάρτη!

siokostas - 20/9/2021 15:21

Ευχαριστώ costasr21, ήδη η Διοίκηση απάντησε ότι γνωρίζει για το έγκλημα που έγινε, έχω εμπιστοσύνη στον Μελ, ούτε χθεσινός είναι, ούτε τουμπάρεται εύκολα. Βλέπω να έρχεται καρατόμηση διαιτητή και var και προβλέπω να τους γυρνάει μπούμερανγκ η ιστορία, γιατί θα μας συσπειρώσει. Όλοι ΟΑΚΑ την Τετάρτη!

siokostas - 20/9/2021 15:09

Ευχαριστώ costasr21, ήδη η Διοίκηση απάντησε ότι γνωρίζει για το έγκλημα που έγινε, έχω εμπιστοσύνη στον Μελ, ούτε χθεσινός είναι, ούτε τουμπάρεται εύκολα. Βλέπω να έρχεται καρατόμηση διαιτητή και var και προβλέπω να τους γυρνάει μπούμερανγκ η ιστορία, γιατί θα μας συσπειρώσει. Όλοι ΟΑΚΑ την Τετάρτη!

sovereign_s - 20/9/2021 11:18

Σωστος, και αν παρατηρησες, μετα πηγε και τσαμπουκαλευτηκε κιολας. Δηλαδη σε παω καροτσι με κεφαλοκλειδοματα 30 μετρα και μετα ζηταω και τα ρεστα προκαλωντας. Αυτα γινονται μονο αν ξερουν απο πριν οτι τα εργα ειναι πιασμενα. Οπως καποτε εκεινος ο ζε ελιας του γαυρου που ειχε το δρεπανι ακονισμενο και σκότωνε και ουτε κιτρινη δεν του εβγαζαν.

GiorgosSOriginal21 - 20/9/2021 11:42

Δύο χρόνια τώρα τους κράζουμε όλη την μέρα από στελέχη μέχρι παίκτες και προπονητές.4 σερί χαμένοι τελικοί ντροπιαστικές ήττες με κάτω τα χέρια από παοκ και οσφπ καθώς και ντροπιαστικές ευρωπαικές εμφανίσεις που έχουν οδηγήσει σε αποκλεισμούς. Για το χθεσίνο για ποιον λόγο να τους κατηγορήσεις? μέχρι το 78 ήταν αλάνθαστοι παίζαν με 10 παίκτες σε σε πολλά διαστήματα τους είχες πάρει το κέντρο και τους πίεζες.Να τους κατηγορήσεις για τα γκολ οφσάιντ τις κόντρες και τα επιθετικά φάουλ. Ο... Συνέχεια Φωτιάς και ο Σκουλάς είναι ορισμοί κλάντεμπεργκ ,εκείνος τους έβαλε στους πίνακες διαιτησίας εκείνος τους όρισε στο χθεσινο ματς. Και οι τρεις άμεσα απομάκρυνση από το ελληνικό ποδόσφαιρο.

phil_marlowe21 - 20/9/2021 11:30

Αν αληθεύει η πληροφορία ότι ο Σκουλάς είναι φίλος του ΟΦΗ, τότε πρέπει μαζί με τον Φωτιά να πάνε να σφυρίξουν στα τρένα, αν και είναι βέβαιο ότι κι εκεί πρόβλημα θα δημιουργήσουν.

Από εκεί και πέρα, να διευκρινίσουμε κάτι; Ελπίζω το χθεσινό αρχικό σχήμα να ήταν το βασικό και όχι αυτό που προέκυψε λόγω ενός τραυματισμού πχ. Την Τετάρτη θα γνωρίζουμε περισσότερα...

1kitrinopistoli - 20/9/2021 11:39

Ναι δεν ειναι ντροπη να το πεις και ναι ο Μανταλος μεχρι το 2032 θα ειναι το βασικο δεκαρι της ΑΕΚ οπως ολα δειχνουν ακομα και τραυματιας

ScoccoMan - 20/9/2021 08:00

Για κουνηστε το κεφαλι σας που σας φταιει ο προπονητης. Κρινετε εναν προπονητη και μια ομαδα που σφαγιαστηκε, επαιζε με 10, ενα γκολ φαουλ, ενα οφσαιντ, χαρισμενες αποβολες και κιτρινες, σπρωξιμο με τα φαουλ τα ανυπαρκτα για να ξεκινησουν οι γιομες. Τι θελατε να κανει δλδ ο Μιλο? Ο αλλος ειχε βαλει 3 φορ, οτι ειχε και δεν ειχε στην επιθεση να μην βαλουμε δλδ 3ο στοπερ? Ο Αμρα εσκασε να μην αλλαξουμε? Ο σακοφ καλος οταν κλεβει την μπαλα αλλα δεν ηταν καλη επιλογη αλλαγης? Ο Μιλογεβιτς... Συνέχεια καλος για 78 λεπτα που με 10 παικτες βαλαμε αλλα 2 γκολ? Μετα χαλασε? Θα κρινουμε μια ομαδα και εναν προπονητη απο 6 λεπτα που φαγαμε 2 γκολ? Ο Στανκοβιτς η τερματοφυλακαρα δεν φταιει στο 2ο γκολ και στο οτι δεν εχει καθαρισει μια φαση? Τι θα ειχε ακουσει ο Τσιτωντας δεν μπορω ουτε να το φανταστω... Μεχρι και γιατι δεν εβαλε το Μπακακη εγραψε χθες καποιος δλδ ελεος πια. Ηρεμηστε. Και γω πηρα τα χαπια μου , και μενα με πονεσε αλλα συνεχιζουμε. Υπομονη και καλη εβδομαδα. Γιατι θα ειναι καλη η εβδομαδα που ερχεται!

1kitrinopistoli - 20/9/2021 11:37

Μπραβο σου που μπορεις και τον στηριζεις ακομα.Μετα την Βελεζ ,το διπλο του Αστερα τα 4 απο τον Βολο το α' ημιχρονο με τον Ιωνικο και τα 3 απο τον οφη δεν νομιζεις οτι αρχισαν να μαζευονται πολλες οι φαπες?Να σου θυμισω οτι η ομαδα οταν πηρε πρωταθλημα πηρε μια μεγαλη νικη με τον γαβρο με ανατροπη και 3-2.Εκεινη ειχε μεταλο αυτη εχθες απεδειξε οτι δεν εχει .Περιμενε Λαμια και παοκ γιατι μπορει τον Μιλογεβιτς να τον εσωσε η διαιτησια εχθες αλλα στα 2 επομενα ο προεδρος θα μιλησει αλλιως

Stav2 - 20/9/2021 14:33

Δεν το έσωσε η διαιτησία χθες φίλος. Καταρχήν δεν θα έκανε τις αλλαγές που έκανε. Η ΑΕΚ θα είχε βάλει άλλα τόσα γκολ. Ο Σιμάνσκι δεν θα είχε σκάσει στο τρέξιμο. Η ομάδα δεν θα έμενε πίσω να περιμένει. Ναι η ομάδα τρώει γκολ, αλλά για 70 λεπτά δεν έγινε φάση. Ένα γκολ φάουλ , ένα το έπνιξε ο τερματοφύλακας και ένα από αυτά που λες δεν σε θέλει μπάλα. Να δούμε τη θα κάνουν με την Λαμία και πόσα θα ρίξουμε στον ΠΑΟΚ.

AEK_gia_panta2 - 20/9/2021 11:36

Πρώτα μιλάμε για καθαρό και δίκαιο παιχνίδι και μετά για τα άλλα (παίκτες που μπήκαν αλλαγή, Μιλογεβιτς, τερματοφύλακα κλπ). Αλλά να μας παίζετε στα ίσια αλλιώς είστε ανθρωποφάγοι, που είπε και μια ψυχή.

GFG21 - 20/9/2021 11:35

Kαλημέρα σε όλους, χθες έγινε ΕΓΛΗΜΑ. Δεν αντιλέγω ότι παίκτες της κλάσης του Λιβαι ότι δεν πρέπει να είναι έτοιμοι ανα πάσα στιγμή να ανταπεξέλθουν σε προκλήσεις από παίκτες τύπου Λάμπρου( δανεικός από ΠΑΟΚ) αλλά χθές οι ποδοσφαιριστες του παραρτηματος των ΟΡΚ (ΒΛΈΠΕ ΟΦΗ) από τη πρώτη στιγμή χτυπούσαν και ο διαιτητής τους προστάτευε. Ήταν λοιπόν αναμενομένο μια ομάδα που φτιάχνετε τώρα να εμφανίσει προβλήματα κατώ από ένα τέτοιο τριτοκοσμικό σκηνικό. Δεν λέω ότι δεν χρειάζεται... Συνέχεια δουλειά στην ομάδα μας αλλά είναι φανέρω ότι οι γαύροι βορρά και νότου φοβούνται και βάλαν σε αποστόλη ότι ποιο πρόστυχο έχουν. Ο πρόεδρος είμαι σίγουρος ότι θα δράση καταλλήλως και εμείς ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΠΡΈΠΕΙ να στηρίξουμε προπονητή παίκτες και διοίκηση γιατί πιστεύω μέσα από τέτοιες στραβές δυναμώνουμε και πάμε μπροστά. ΑΕΚ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΕΚ

Psalidocheris - 20/9/2021 11:29

Πέραν των όποιων λαθών του προπονητή ή των παικτών και ΦΥΣΙΚΑ της διαιτητικής ΑΛΛΟΙΩΣΗΣ... εγώ έχω να πω ένα πράγμα... Αυτή η ΑΕΚ των 75 λεπτών χθες, ήταν βάλσαμο για τα μάτια που τόσο έχουν πονέσει τα τελευταία 2 χρόνια! Δεν πειράζει για την... γκέλα χθες, να ξυπνήσουν όλοι σαν οργανισμός στην ομάδα! Οι γαύροι χθες νικήσανε με τα 1000 ζόρια! Εμείς απλά καταφέραμε και μας καταφέρανε να φέρουμε χ! Η σοβαρή ΑΕΚ φέτος ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΙΕΤΑΙ μάγκες.... όσο και να προσπαθήσουν!

costasr21 - 20/9/2021 11:26

καλημέρα δύσκολη μέρα η χθεσινή !

το να έχεις ομάδα και να το χάνεις απο την διαιτησία είναι άσχημο θυμίζει εποχές παράγκας που ζήσαμε 20 χρόνια !!


από εκεί και πέρα κάποιος πρέπει να πει στον προπονητή να μην βάζει ηττοπαθείς παίχτες !... Συνέχεια

πριν από μια εβδομάδα λέγαμε στήριξη στην ομάδα γιατί δεν έχει δέσει ξεχάστηκε εντελως !


ΟΛΟΙ ΜΕΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΛΑΜΙΑ ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΧΑΘΗΚΕ ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ

Aragorn - 20/9/2021 11:16

Ότι λιγότερο από το να διαγραφούν από τους πίνακες της διαιτησίας Φωτιάς και Σκουλάς θα είναι σκάνδαλο!! Δεν πρέπει να ξανά σφυρίξουν και να είναι στο var. Ποτέ ξανά!!

teokavas - 20/9/2021 11:13

Το γραψα χθες ότι βλέπω δάχτυλο του παοκ για τα χθεσινά όργια λόγω άμεσου συμφέροντος μιας και παίζουμε την Κυριακή μαζί και της προέλευσης των αλητων (διαιτητών). Μετά τον τίτλο ΕΞΥΓΊΑΝΣΗ που κοπανισανε στο σαιτ τους είμαι απόλυτα σιγουρος! Πρέπει η διοίκηση να πράξει τα δέοντα!

Aragorn - 20/9/2021 11:06

Αυτή η ομάδα δέχεται τέτοια αδικία από τη διαιτησία και οι αντίπαλοί της λένε ότι ελέγχει τη διαιτησία? χαχαχα. Δεν είμαστε καλά!!

AEKARA_CHAIDARI - 20/9/2021 01:23

Το σημερινο ειναι 80-90% ευθυνη προπονητη, ο,τι και να λετε. Μολις μπηκαν οι αλλαγες (ολως τυχαιως και οι 3, παικτες απο περσι) μπηκε το dna του λουζερ και καταρρευσαμε.

victor21R - 20/9/2021 10:58

Ευθύνεται ναι. Αλλά όσο ευθύνεται για την διαχείριση των αλλαγών από το 77' και μετά ,άλλο τόσο ευθύνεται για την σοκαριστικά ευχάριστη εικόνα που είχε η ΑΕΚ μέχρι το 78' ... Μια ΑΕΚ βγαλμένη από τα πιο τρελά όνειρά μας. Με 10 παίχτες και να τους γλεντάει...!! Άρα το νόμισμα έχει δύο πλευρές. Να τα λέμε όλα...

Roukos21 - 20/9/2021 10:27

Δηλαδή σε ματς με VAR όπου δεν δίνει μία κόκκινη στον αντίπαλο, δεν δίνει τουλάχιστον ίδιο χρώμα κάρτας σε Λιβάι και Νέιρα, μετράει ένα γκολ που είναι φάουλ κι ένα αμφισβητούμενο, για σένα η μεγάλη ευθύνη είναι στον Μιλόγεβιτς και φυσικα σε Μάνταλο και Σάκχοφ?? δηλαδή ρε παιδιά τι άλλο περιμένατε να κανει ο ref, να κλωτσήσει να βάλει γκολ?? κι εσείς τους δίνετε πάτημα κι αρχίζετε την υψηλή κριτική.. φταίει ο Μάνταλος που στο 2ο γκολ ακόμα δεν έχω κατλάβει τι έκανε ο... Συνέχεια Στάνκοβιτς..φταίει ο Μιλογεβιτς που στο 0-3 και χωρίς καν ευκαρία ο ΟΦΗ, κανει αλλαγές μεσοεπιθετικά και κράζετε λες και έβαλε παίκτες της Κ-19..


με βάση όσα διαβάζω, Τσούμπερ Αμραμπατ Αραούχο δεν πρέπει να βγαίνουν, ο Σιμάνσκι κακώς βγήκε.. αν σκεφτούμε ότι Λεταλέκ δεν βγαίνει και αλλαγή στην άμυνα δεν υπήρχε λόγος να γίνει, ποιον να βγάλει ρε μάγκες??? να μην κάνει αλλαγές?? μετά θα λέγατε με 0-3 δεν τους βγάζει, τι φοβάται? δεν συζητώ καν τι θα λέγατε αν τρώγανε κάρτες ή τραυματιζόταν κανείς.. και σε τέτοιο ματς σας φταίει ο προπονητής.. όποιος κι αν είναι αυτός..

europaek - 20/9/2021 09:49

τα πρωτα 80 λεπτα ποιανου ευθυνη ειναι ?

protohori-30 - 20/9/2021 09:40

Το πιο άστοχο σχόλιο...

Η μόνη πίεση που δέχθηκε η ΑΕΚ ήταν το διάστημα 48΄-60΄. Από εκεί κ μετά μπήκε το τρίτο γκολ (συμμετοχή Σάκχοφ, ωραίο τελείωμα Ανσαριφάρντ) κ η ομάδα ήλεγχε απόλυτα το παιχνίδι, όπου δέχεται ένα άκυρο γκολ ξεκάθαρα( ΕΞΌΦΘΑΛΜΟ φαουλ στον ΒΡΆΝΙΕΣ, ίσως κ οφσάιντ). Η μία κ μοναδική αδράνεια σε 90 λεπτά επιφέρει το 2-3, και στο 91 δέχεται πάλι άκυρο γκολ(έχει περάσει τελείως στα ψιλά) ο... Συνέχεια Ντουρμισάι είναι ξεκάθαρα οφσαιντ κ έχει ενεργή συμμετοχη σε όλη την διάρκεια της φάσης.

Τέλος ο Μάνταλος όσο έπαιξε ήταν πολύ καλός. Η αλλαγή του Σιμάνσκι ίσως ήταν λίγο άκυρη αλλα δεν επηρέασε σε τπτ, αφόυ στο επόμενο λεπτο κέρδισαν το φάουλ του τρίτου (άκυρου κανονικά )γκολ.

v_waters - 20/9/2021 07:15

Έχεις δίκιο φίλε

eagle_kan - 20/9/2021 06:50

Δηλαδή στη διαιτησια δίνεις 20 με 10% μόνο; Λάθος κριτική πιστεύω γιατί ο προπονητής ήταν προπονητής και στα πρώτα 78’...Ακόμα και αυτός δεν γνωρίζει το ρόστερ 100%. Χρειάζεται χρόνο...Υπομονή...

Aule - 20/9/2021 02:09

Γιατί άδικο έχει;

phoebus21 - 20/9/2021 10:51

Κωστα, τι γινεται με τους τερματοφύλακες;

Fyllou - 20/9/2021 10:50

Οι διετητες έκαναν τα πάντα για να χάσουμε δεν μπορούσαν να τα καταφέρουν και μετέπειτα ανάλαβε ο προπονητής μας αυτό το έργο.

taxiss21 - 20/9/2021 10:49

Δεν έχω λόγια από χθες... Να κάνεις τέτοια ματσάρα με 10(!) παίκτες, να τους σφυροκοπάς σε κάθε επίθεση και με απλά δυόο τρία λάθη να γίνεται αυτό το 3-3 από μια ομάδα που κοπάναγε αβέρτα με την αβάντα του διαιτητή. Απίστυευτο, αλλά φέτος θα δούμε πολλά τέτοια με την ομαδάρα που φτιάξαμε.

Μιλόγεβιτς κακός χθες, μάλλον επαναπαύτηκε στο σκορ.

gooner - 20/9/2021 10:48

H Μάντσεστερ η Αρσεναλ η City και πόσε αλλες ομαδες δεν ξέρουν και δίνουν χρόνο στους προπονητές . Πάλι καλά εμείς έχουμε εδω μέσα 200-300 έξυπνους που κατάλαβαν ήδη ότι ο δικός μας προπονητής δεν κάνει και θα σωθούμε. Σοβαρευτείτε

naupigos - 20/9/2021 10:48

Να προστατευτει και απο προπονητικες γκαφες ... Μιλογεβιτς εγκληματιας 1ου βαθμου

naupigos - 20/9/2021 10:47

Να προστατευτει και απο προπονητικες γκαφες ... Μιλογεβιτς εγκληματιας 1ου βαθμου

mastromitsos - 20/9/2021 10:41

Το χθεσινό είναι ξακάθαρα λάθος του προπονητή. Όταν παίζεις με 10 δεν τους κάνεις 9 ή 8 με τις αλλαγές σου, φροντίζεις να βάλεις κάποιον που θα παίζει και για αυτόν που λείπει ... Ας έχει τα μάτια ανοιχτά η διοίκηση , μετά το κάζο της Βελέζ ήρθε και το χθεσινό ...Ισως θα πρέπει να διορθώσει κι ένα λαθος ακόμα πριν παραδεκτεί οτι το έκανε ...!

tzes1924 - 20/9/2021 10:36

Είδε κανείς αν όντως ο Σκουλάς μπήκε μέσα στο δωμάτιο του VAR??? Αν μπήκε, μήπως είχε παραγγείλει πιτόγυρα...? Απλές ερωτήσεις παιδιά, γιατί αλλιώς θα τρελαθούμε μ αυτά που βλέπουμε...

AEK233 - 20/9/2021 10:35

με μια πιο ψυχραιμη ματια σημερα λιγα πραγματα μπορουμε να πουμε για το χθεσινο..πρωτον η γκαντεμια μας ειναι απιστευτη δηλαδη 3 φασεις εκαναν οι ανυπαρκτοι 3 γκολ στα οποια φερει ευθυνη κ ο στανκοβιτς..προφανως και η διαιτησια ηταν κακιστη και επαιξε 100% ρολο στην απωλεια βαθμων..πραγματικα εγω δεν καταλαβαινω γιατι τοσο καταστροφολογια απο καποιους συνοπαδους..η ομαδα επαιξε απιστευτη μπαλαρα μεχρι το 80 κοντρα σε ολους και σε ολα και μετα εγιναν τα απιστευτα... Συνέχεια και με το απαραιτητο σπρωξιμο φυσικα..οκ 2 βαθμους χασαμε, και πιστεψτε με αν παιζουμε ολα τα ματς οπως το χθεσινο σβηστα θα το κατακτησουμε, οποτε ηρεμια , η ομαδα φαινεται δουλεμενη και με πλανο..μονο μην μας ριξει ψυχολογικα το χθεσινο,αν και εχουμε παικταραδες που τα σερνουν οποτε δεν νομιζω να επηρεαστουν τοσο, καλη ευκαιρια με λαμια να ξεσπασουμε και να παμε με παοκ με καλη ψυχολογια..

Gari21 - 20/9/2021 10:27

Αν μας αφησουν φετος τα κορακια γιατι απο το χθεσινο παιχνιδι μας γυρισε πολλα χρονια πισω εποχες παραγκας θα δουμε πολυ ωραια πραγματα φετος..Η ομαδα οταν δεσει οι παικτες θα βρισκονται με κλειστα τα ματια...Κοουτς τον Τσουμπερ τον βγαζεις μονο σε φορειο..Επι 78 λεπτα αυτη η ομαδα μας εκανε περηφανους κ συγχρονως να ανυπομονουμε ποτε θα ερθει η επομενη αγωνιστικη για να την ξαναδουμε...Ο Φωτιας ονομα κ πραγμα...Ο Σκουλας ομως εχει ποιο πολλες ευθυνες...Το διδυμο αυτο δεν... Συνέχεια πρεπει να ξαναμπει σε γηπεδο..Οσο για τις αλλαγες του προπονητη το μονο που εχω να πω ειναι οτι αυτες ειχαν ως αποτελεσμα η ομαδα να γυρισει πισω..Οσο ηταν ο Ελβετος κ ο Αμπραμπατ ηταν πηγες κινδυνου κ οι αντιπαλοι δεν ειχαν καν στην σκεψη να βγουν μπροστα..Πιστευω ολα αυτα να τα ειδε ο κοουτς κ να μαθει απο τα λαθη του...Ερχονται πολυ καλυτερες μερες κ μεινεται ενωμενοι μαγκες...Μην επηρεαζεστε απο τα οσα λεγονται στα Μεσα...Μονο με πολεμο θα μας βγαλουν εξω απο την διεκδικηση του τιτλου....

Roukos21 - 20/9/2021 10:20

Για την διαιτησία έχεις απόλυτο δίκιο, τι να λέμε.. εκεί που σου βγάζω το καπέλο είναι στην εσωστρέφεια.. αν διορθώσουμε αυτό, θα απογειωθούμε.. είναι χρόνιο πρόβλημα ακόμη και τώρα που όλοι παραδέχονται πως η ομάδα θέλει χρόνο.. χρόνος παιδιά σημαίνει γκέλες δυστυχώς..


και όμως σε ματς με VAR όπου δεν δίνει μία κόκκινη στον αντίπαλο, δεν δίνει τουλάχιστον ίδιο χρώμα... Συνέχεια κάρτας σε Λιβάι και Νέιρα, μετράει ένα γκολ που είναι φάουλ κι ένα αμφισβητούμενο, βλέπεις τους δικούς μας να ξεκίνησαν το κράξιμο στον Μιλόγεβιτς και φυσικα σε Μάνταλο και Σάκχοφ.. δηλαδή ρε παιδιά τι άλλο περιμένατε να κανει ο ref, να κλωτσήσει να βάλει γκολ?? κι εσείς τους δίνετε πάτημα κι αρχίζετε την υψηλή κριτική.. φταίει ο Μάνταλος που στο 2ο γκολ ακόμα δεν έχω κατλάβει τι έκανε ο Στάνκοβιτς..φταίει ο Μιλογεβιτς που στο 0-3 και χωρίς καν ευκαρία ο ΟΦΗ, κανει αλλαγές μεσοεπιθετικά και κράζετε λες και έβαλε παίκτες της Κ-19..


με βάση όσα διάβασα χθες, Τσούμπερ Αμραμπατ Αραούχο δεν πρέπει να βγαίνουν, ο Σιμάνσκι κακώς βγήκε.. αν σκεφτούμε ότι Λεταλέκ δεν βγαίνει και αλλαγή στην άμυνα δεν υπήρχε λόγος να γίνει, ποιον να βγάλει ρε μάγκες??? να μην κάνει αλλαγές?? μετά θα λέγατε με 0-3 δεν τους βγάζει, τι φοβάται? δεν συζητώ καν τι θα λέγατε αν τρώγανε κάρτες ή τραυματιζόταν κανείς.. και σε τέτοιο ματς σας φταίει ο προπονητής.. όποιος κι αν είναι αυτός..

G.K 1970 - 20/9/2021 10:14

Πέσαμε στην παγίδα των ψευτοτσαμπουκάδων. Αναφέρομαι στη φάση του Γκαρσία διότι αυτοί βλέπανε ότι δεν μπορούν και πήγαιναν το παιχνίδι στις κάρτες με την ανοχή του διαιτητή. Αλλά όπως λέει ο Κώστας ο Λάμπρου που ήταν για κόκκινη στην συγκεκριμένη φάση τον απωθεί σε πρώτο χρόνο ο Γκαρσία και του την πέφτουνε άλλοι δύο. Που είναι οι δικοί μας να τους πάνε καροτσάκι? Ομάδα πρέπει να γίνουμε σε όλα. Υπομονή Τουλάχιστον βλέπουμε ότι χτίζεται κάτι εξαιρετικό.

THIS_IS_NOT_AEK - 20/9/2021 10:00

Καλημερα σε ολους.Γραφετε πολλοι πως φταει ο Μιλογιεβοτς.Γιατι?Επειδη εκανε αλλαγες τσουμπερ,αμραμπατ κ σιμανσκι?Τις εκανε στο 0-3 ενω οι συγκεκριμενοι 3 εχουν τρεξει περισσοτερο απο ολους.Ολοι τις ιδιες αλλαγες θα καναμε.Την τεταρτη εχουμε ματς.Τα κορακια εχουν την ευθυνη 95% κ 5 οι παικτες που υποτιμησαν τον αντιπαλο.Η ομαδα θελει στηριξη γιατι ειναι εξαιρετικη.Ποτε ειδατε τελευταια την ΑΕΚ να παιζει με 10 με σφαγιαστικη διαιτησια κ να σκοραρει 3 γκολ με φασεις τρεξιματα... Συνέχεια κ τετοιο παθος?Ειστε φαουλ οσοι καταδικαζετε τον προπονητη.Μοναχα Ενωσις!!!

SanMichele21 - 20/9/2021 07:46

Εισαι οπαδος του ΟΦΗ και βλεπεις οτι δεν μπορεις δεν το χεις σε κανει η ΑΕΚ οτι θελει και με 10 και με 9 παιχτες αν χρειαστει φοβασαι για ιστορικη ξεφτιλα και ερχεται ενα 2ο ημιχρονο κυριως μετα το 70 και η ΑΕΚ προσπαθει να κρατησει το αποτελεσμα κανει καθυστερησεις γυριζει πισω με αλλαγες που αποσκοπουν σε αυτο. Δεν πανηγυριζεις? Η ΑΕΚ φετος πρεπει να στηριχθει σε 18-19 παιχτες εκ των οποιων 14 νεοι συν ΣΙμοες Γαλανοπουλος Λατσι Τανκοβιτς Ανσαριφαντ κανενς αλλος. Αν δεν το κανει αυτο εβγαλε... Συνέχεια τα ματια της.

officer123 - 20/9/2021 09:59

φίλε να το πω αλλιώς,

η τριπλέτα Τσούμπερ - Αμπραμπατ - Γκαρσία δυστυχώς θα είναι αναντικατάστατη φέτος...

Σάκχοφ, Μάνταλος δεν υπάρχουν για μένα,

πρέπει να δούμε και τον Γέφτιτς,

όπως και τους Γαλανό, Σιμόες σύντομα

Tonino_21 - 20/9/2021 09:54

Μέχρι το 65' είδαμε μια ΑΕΚ που θέλουμε να βλέπουμε κυρίαρχη και αποτελεσματική. Μετά το 65' είδαμε την ΑΕΚ τον τελευταίων 3 χρόνων,φοβική , χωρίς ειδικό βάρος και προσωπικότητα. Εγώ θεωρώ πως καλό θα μας κάνει αυτό το αποτέλεσμα.

Πρώτον γιατί δείχνει ξεκάθαρα πως και πόσο μας υπολογίζουν και όπου μπορούν θα μας πολεμάνε με κάθε τρόπο, και αυτό πρέπει να μας πεισμώσει και να μας συσπειρώσει ακόμα περισσότερο. Kαι δεύτερον... Συνέχεια πρέπει να κατάλαβε επιτέλους ο προπονητης την διαφορα νοοτροπίας των παιχτών που έχει στην διάθεση του πλέον. Οι μεν στο 0:3 πηγαίνουν για το 0:4 και οι δε πάνε στο 75 στο κόρνερ για να κερδίσουν χρόνο....2 νίκες στην συνέχεια και πάμε γερά. Όλα μα όλα θα κριθούν στα play off αν ειμαστε κοντα ή ακόμα και πρώτοι μπαινοντας στα play off μπορουμε να το παρουμε!

aekromano - 20/9/2021 09:53

πρεπει ο προεδρος να βγει και να τους κραξει χοντρα!!!!!!!!!!!!να ζητησει απο την διαιτησια.........να σφυριζουν μονο τραινα!!!και να τριξει λιγο τα λουρια του προπονητη.............

GVAEK - 20/9/2021 09:30

Καλημερα σε ολους. Καλη εβδομαδα.

Για να γινει μια στραβη, δε φταιει μονο ενα συμβαν η ενας συντελεστης αλλα 3,4 πραγματα μαζι.....!!!

Εγω αυτο που θελω απο τη διοικηση , ειναι να απαιτησει να μη μας ξαναδιαιτητευσουν Φωτιαδες και καραφωτιαδες....! Αρκετα με την Αλητεία...των υπαλληλων του Ρωσου και του Χοντρου.....!!!!!

Τα υπολοιπα θα διορθωθουν...!!!!

matrix__21 - 20/9/2021 09:30

Ετσι οπως πηγε το ματς με την αποβολη τοσο νωρις, η ομαδα χθες ηθελε στην αποστολη (αν ηταν ετοιμοι) Σιμοες και Γαλανοπουλο για να δωσει τρεξιματα και νευρο οταν οι υπολοιποι φανερα κουραστηκαν (Τσουμπερ και Αμραμπατ).

Αν ειχε αυτα τα δυο τρεχαντηρια θα μπορουσε να βγαλει μονο τον εναν απο τους δυο κορυφαιους και να εξακολουθει να ειναι και απειλητικος μπροστα βαζοντας και 4ο γκολ και να τους τρεξει στο κεντρο...... Συνέχεια
Εαν τους ειχε ο Μιλογεβιτς χθες θα γεμιζε σωστα το κεντρο μετα το 70' και δεν θα χρειαζοταν να βαλει Σακφοφ και Μανταλο χανοντας απο ταχυτητα και νευρο...

Δυστυχως δεν τους ειχε χθες.

Νομιζω και ο Μιλογεβιτς χθες πηρε το μαθημα του.

Οσο για την διαιτησια, ειδικα το var πραγματικα καθορισε το αποτελεσμα.

Εχουμε πολλα ωραια να δουμε φετος αλλα και πολλες γκελες δυστυχως αφου ειμαστε νεα ομαδα τελειως.

Υπομονη και ΜΟΝΟ ΑΕΚ!

υ.γ. πρεπει να μπει και ο Γεφτιτς στην εξισωση αμεσα! εχω μαθει απο ατομο που παρακολουθει τις προπονησεις οτι κανει καταπληκτικες εκτελεσεις φαουλ και τα καρφωνει για πλακα.

manos72 - 20/9/2021 09:24

Ακόμα δε μπορούμε να πιστέψουμε αυτό το αποτέλεσμα. Από τον ουρανό που πετούσαμε βρεθήκαμε όλοι να περπατάμε σε σκοτεινή βαθιά σπηλιά... Απίστευτη χαρμολύπη.. Βουβαμάρα..

Σήμερα, πιο ήρεμα, βλέπω ότι πρέπει να επικρατήσει η αισιοδοξία για την Ομάδα αυτή. Έχει μέλλον.. Θα μας δώσει πολλές χαρές εν καιρό..

Η άμυνα Μίλο θέλει βελτίωση. Μεγάλη βελτίωση..... Συνέχεια
Μέχρι και το 75' δεν πιστεύαμε ότι αυτή είναι η Ομάδα μας. Φρέσκια, παραγωγική, γρήγορη, με σχέδιο, ήξερε τι ψάχνει και το έπαιρνε, με παίκτη λιγότερο (και τι παίκτη) και δε φαινόταν διαφορά.. Πολύ καλό δείγμα δουλειάς.

Από εκεί και μετά, ανώμαλη προσγείωση στην περυσινή ψυχολογία...

Ντρέπομαι για την φιλοξενία του ΟΦΗ, την ομάδα της πόλης μου..

Ντρέπομαι με ΟΛΟΥΣ τους διαιτητές.. Ανίκανοι..

Αλλά ας κρατήσουμε τα πρώτα κι ας έχουμε υπομονή και πίστη.. Φέτος έχουμε κίνητρο μεγάλο να βλέπουμε την ΟΜΑΔΑΡΑ αυτή που φτιάχνεται... Και να τη στηρίζουμε...

Υ.Γ. Τα στημένα είναι ακόμα πληγή.. Τα κερδισμένα περνάνε ανεκμετάλλευτα και τα άλλα μας ματώνουν...

Chariskorydallos45 - 20/9/2021 09:23

το ματς δεν το ειδα. μολις πηγε 3-0 λεω τελειωσε αν και δεν το κανω. δυστυχως στραβωσε. ειναι μεγαλη ευθυνη της διαιτησιας. εδω θα φανει η διοικηση αν μπορει να προστατευσει τις επενδυσεις της. απογοητευτικος στανκοβιτς. οπως και να εχει επρεπε να το κρατησουμε. λαθος και η αλλαγη του σιμανσκι με σβαρνα. εκει βγαζεις επιθετικο με 5 λεπτα . τρελαθηκαμε ολοι. σιγουρα δεκοιμηθηκαμε καλα και ειχαμε νευρα. στο δια ταυτα ειμαστε στο ιδιο σημειο με τους αλλους δυο 4 βαθμοι με παρομοια... Συνέχεια ματς. δεν απογοηυτευομαστε. εδω δε λεγαμε ολοι υπομονη και στηριξη. εμεις οιφιλαθλοι να το κανουμε. οχι γκρινια, ναι στην κριτικη. οχι μιζερια ολοι γηπεδο την Τεταρτη με ατελειωτο τραγουδι και φωνες. οπως φανηκε στα πρωτα 70 λεπτα κατι καλο γεννιεται. ΑΔΕΡΦΙΑ ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ. διοιξηση ΔΙΑΦΥΛΑΞΕΤΕ την ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΑς. ΜΟΝΟ ΑΕΚ. προχωραμε

Paj21 - 20/9/2021 09:21

Είμαι από αυτούς που έχουν ασκήσει σκληρή κριτική για την ομάδα!!!!!!

Εχθές μας έσφαξαν!!!!!

Η ομάδα μας είναι για μεγάλα πράγματα φέτος!!!!!

Το χθεσινό σφάξιμο είχε τριπλό χτύπημα.

1.Απωλεια βαθμών... Συνέχεια
2.Γκαρσια έξω και με παοκ

3.Η καταραμένη εσωστρέφεια και η μιρλα που μας διακρίνει!!!!! Τα 2 πρώτα έγιναν, ας μην τους κάνουμε το χατήρι και αρχίσουμε να κατηγορούμε παιχτες και προπονητή!!!!!!! Τα 3 γκολ σε 15 λεπτά έγιναν γιατί συνομοτησε η @ουτανα η μπάλα με τα κοράκια.

Στην ισοφάριση πέρασε η μπάλα κάτω από τα πόδια 3 παικτών σε απόσταση ενός μέτρου!!!!!!!

Μην τους κάνουμε το χατήρι επαναλαμβάνω!!!!

Η ομάδα μας θα παίξει μπαλαρα φέτος αρκεί αυτοί που ξεκίνησαν να είναι πάντα καλά!!!!!! Ο πάγκος μας δεν είναι και ο καλύτερος αν εξαιρέσεις Γεβτιτσ Γαλανόπουλος

meredona - 20/9/2021 08:27

Μα ειναι δυνατον να βαζουν var κρητικο φιλαφλο του οφι?????????

John87 - 20/9/2021 08:04

Εγω είδα τρομερή ομάδα κυριαρχικο ποδόσφαιρο ποιοτικό μονομαχίες κερδισμένες παίχτες νικητές...ο αντίπαλος προκλητικός να χαλάσει με το ζόρι το παιχνίδι γτ μόνο έτσι ήξερε ότι μπορεί ίσως να πάρει κάτι.οπου και να παίξει η Αεκ για να κερδίσει πρέπει να χάσει ιδρώτα και αίμα...ο προπονητής παίζοντας με 10 θέλησε να δώσει τρεξίματα περισσότερα γτ η ομάδα κουραζοταν μετα το 80 αλλά αυτοί που μπήκαν έδειξαν πόσοι διαφορά έχουν με αυτούς που ήταν ήδη μέσα...μάρεσε πολύ η ομάδα...το σκορ το... Συνέχεια πήγε ο κωλοφωτιας όπου ήθελε.

georgepetrovas - 20/9/2021 07:54

Σε αυτή τη χώρα που η λέξη σεβασμός είναι άγνωστη υπάρχει τρόπος οι διαιτητές το μόνο που θα σκέφτονται να είναι το να σε παίξουν 50-50. Διότι όποιος δεν σε σέβεται πρέπει να σε...........!!!!!!!!!

Sir_Lary - 20/9/2021 07:38

Πολύ δύσκολο βράδυ για όλους μας, δε χωνεύεται αυτό που συνέβη αλλά ΠΡΕΠΕΙ να κοιτάξουμε άμεσα μπροστά, στον επόμενο αγώνα της Τετάρτης. Πρέπει άμεσα να το ξεπεράσουμε και να δυναμώσουμε παραπάνω τώρα που είναι ακόμα νωρίς. Πραγματικά το πιστεύω πως η ομάδα φέτος μπορεί!

Είμαστε η ΑΕΚ!

Ezel_911 - 20/9/2021 07:17

Καλημέρα σε όλους και σε σένα Κώστα.

Πολυ ψύχραιμο άρθρο, θίγεις πολλά και όλα σωστά. Με μια παράλειψη μόνο που θα την κατάθεσω μετά.

Κατ'αρχήν συμφωνώ ως προς την εσωστρέφεια. Οχι μόνο δε χρειάζεται, αλλα μπορεί να κάνει μεγάλη ζημιά. Αυτό φυσικά ωστόσο πρέπει να ξεκινάει από τους παίκτες και τον προπονητή. Υπήρχε φόβος που πρέπει να τον αποβάλλουν. Αν δε μπορούν υπάρχει πρόβλημα.... Συνέχεια
Κατα δεύτερον, ευμφωνώ στο θέμα τερματοφύλακα. Στο δεύτερο γκολ, ακίνητος να καθόταν, η μπάλα θα πήγαινε πάνω του ! Αυτός έπεσε στα χαμένα! Στο τρίτο γκολ βγαίνεις και καθαρίζεις! Δεν κάθεσαι πάνω στη γραμμή. Για τέτοιες στιγμές χρειάζεσαι το δυνατό άσσο.. Έβλεπα πασχαλακη μετά και ζήλευα, έπιασε τα άπιαστα. Εμας υπάρχει αίσθηση πως ότι πάει μέσα γράφει.. ελπίζω να μην ψαχνομαστε το Γενάρη.. Αν όμως αποδειχτεί αυτό, πρέπει να γίνει διορθωτική κίνηση.

Η παράλειψη κατά τη γνώμη μου έχει να κάνει με την κριτική στο μιλογεβιτς. Όχι ανθρωποφαγία, αλλά κριτική. Όπως του πιστωνουμε σωστά την εικόνα μέχρι το 75, που είναι θελκτική και η ομάδα κενταγε,

πρέπει να θίξουμε και την τρικυμία μετά.

Αποκορύφωμα η μετακίνηση δεξιά του Σιμανσκι, χάθηκε όλο το κέντρο. Κερασάκι στην τούρτα, η είσοδος σβάρνα, ενώ έκανα μπαμ πως η ομάδα ήθελε χαφ ! Μετά το 1-3 με όσους ΑΕΚτζηδες μίλησα, όλοι σκεφτόμασταν το κακο. Αυτό φαινόταν και στον κόουτς, φοβήθηκε και έβαλε στόπερ ενώ θέλαμε παίχτη στο κέντρο. Πρέπει να αποβάλει το φόβο, και να περάσει και στους παίχτες μια βεβαιότητα. Στο πρόσωπο όλων πρέπει να φαίνεται η σπιρτάδα, όχι ο φόβος. Ειδικά στους παλιούς, ας μη θίξουμε ονόματα.

Οι άλλοι δύο κέρδισαν με τύχη. Το πρωτάθλημα είναι μαραθώνιος, θέλει υπομονή . Η ομάδα άφησε πολλές υποσχέσεις, αλλά μη μασάμε να κάνουμε σωστή κριτική, ώστε να βελτιονομαστε .

maek_21 - 20/9/2021 07:08

Θα συμφωνήσω Κώστα στο θέμα της εσωστρέφειας που πάντα τρώει τα σωθικά μας. Όλοι σκάσαμε χτες, αλλά το σημαντικό ήταν ότι κάτι καλό φτιάχνεται επιτέλους, μην το χαλάσουμε μόνοι μας. Φέτος ο τίτλος δεν είναι αυτοσκοπός. Μακάρι να έρθει, αλλά σημασία έχει να γίνει επιτέλους η ΑΕΚάρα που αγαπήσαμε.

ΥΓ: "ελπίζω και η προπόνηση που του γίνεται να είναι καλή". Φαίνεται να αρχίζεις να αντιλαμβάνεσαι... Συνέχεια κι εσύ το προφανές που βλέπουμε τόσοι και τόσοι, γιατί μέχρι πέρσι στήριζες Μιχαηλίδη κσι την τρομερή δουλειά (ποια;;;) που κάνει! Μακάρι να είναι ένα σημάδι ότι "κι άλλοι" έχουν αρχίσει να το σκέφτονται...

night_writer - 20/9/2021 06:58

Η πίκρα είναι φοβερή, αλλά όχι ικανή να μας κόψει την αισιοδοξία αδέρφια. Δεν είναι έξυπνο να αναθεματιζουμε παίχτες και προπονητές τέτοιες στιγμές. Πάρτε το χαμπάρι ότι φέτος θα βλέπουμε την ομάδα των 75 πρώτων λεπτών και μη στενοχωριέστε. Ο Μελισσανίδης δεν έκανε τέτοια επένδυση για να πάει στρατό από ένα ανεκδιηγητο δίδυμο διαιτητών.

Υπομονή να έχουμε κι όλα θα πάνε καλά. Σε λίγο καιρό δε θα πιστεύουμε αυτά που θα βλέπουμε από την... Συνέχεια ομάδα μας.

Υγ. Αν πρέπει να ψεκω για κάτι τον Μιλογεβιτς είναι που έβαλε Σακχοφ αντί για Γεβτιτς. Ο Ουκρανός είναι βαρύς παίχτης κι εμείς χρειαζόμασταν περισσότερο έναν χειριστή να κρατάει μπάλα. Γνώμη μου.


Πίστη και μόνο ΑΕΚ!!!

antoinefor21 - 20/9/2021 06:53

Από το περσινό ρόστερ,εκτός του Καρίμ,δεν πρέπει να ξαναπαίξει κανένας.

eagle_kan - 20/9/2021 06:28

Είναι σίγουρο ότι αυτή η ομάδα θα κάνει τρομερά πράγματα και θα μας εκπλήξει ευχάριστα! Η ποιότητα της φαίνεται ξεκάθαρα...Επίσης είναι σίγουρο ότι ο προπονητής θέλει και αυτός το χρόνο του. Να μάθει 100% το ρόστερ του και να κάνει σωστές αλλαγές. Πάντως μην ξεχνάμε ότι η ομάδα μέχρι το 78 έπαιζε με δικά του στοιχεία και δικές του κατευθύνσεις. Άρα πρέπει να δώσουμε χρόνο. Αυτό που με άγχωσε είναι η εχθρική συμπεριφορά της διαιτησίας. Η αντιμετώπιση χτες πρέπει να προκαλέσει τρομερή... Συνέχεια αντίδραση από την ΠΑΕ μπας και μας αφήσουν ήσυχους να φτιάξουμε την πρωταθλήτρια!!! Για τον Στάνκοβιτς πιστεύω ήταν bad timing σε μια ψυχολογική κατάρρευση μετά 1-3 όλης της ομάδας...Για τους παίχτες του περσινού ρόστερ δεν θα μιλήσω γιατί θέλω να αφήσουμε πίσω την εσωστρέφεια...

ΥΓ. Την Τετάρτη θα τα ξεχάσουμε όλα, θα το δείτε!!!

fortsaAEKARA - 20/9/2021 06:07

Μας σφαξανε μάγκες απλώς ο μιλογεβιτς τους έδωσε το δικαίωμα να μας φοβούνται λιγότερο.Δεν γίνεται να βγάζεις ζουμπερ κ σιμανσκι,ακόμα κ αμπραμπατ που δεν έδειχνε κουρασμένος,θα μου πεις έχεις κ άλλους παίχτες στον πάγκο που πρέπει να παίξουνε, εντάξει τους είδαμε... βάζεις τον μάνταλο μέσα που μέχρι το Σάββατο ήτανε αμφίβολος κ δεν βάζεις μέσα καθόλου τον γεφτιτς.Αλλα κάποια παιδιά το είπανε εδώ μέσα,μην πανηγυρίζετε θα έρθει το στραβό αποτέλεσμα κ θα κράζετε πάλι,συγνώμη μάγκες... Συνέχεια αλλά πόνεσε πολλή αυτό.Αλλα για εμένα η ισοπαλία ήρθε από την διαιτησία.

Andreas295 - 20/9/2021 04:36

Απλά Κώστα, επειδή είδα ότι (μάλλον) έχεις λίγες αμφιβολίες για την κόκκινη του Γκαρσία, ήθελα να βρω κάποια αντίστοιχη περίπτωση επί Κλάτενμπεργκ, ώστε να τις συγκρίνω και βρήκα πέρσι στο ΑΕΚ-Ατρόμητος, όπου ο Σόλομον του Ατρομήτου σπρώχνει τον Σιμόες μέσα στην περιοχή και ο διαιτητής έδωσε κίτρινη με τον Κλάτενμπεργκ στην ανάλυσή του να συμφωνεί και να λέει ότι ''Η ΚΕΔ θεωρεί ότι το σπρώξιμο δεν ήταν βίαιο συνεπώς συμφωνεί με την επίδειξη της κίτρινης κάρτας''.... Συνέχεια

Ε δε γίνεται να έχει κάνει κριτική σε ίδια φάση και τώρα οι διαιτητές έχοντας και μπούσουλα να δίνουν κάτι άλλο και φυσικά δεν γίνεται και ο ίδιος να πει κάτι άλλο τώρα, γιατί μιλάμε για σπρώξιμο ίδιας δύναμης, εκτός φάσης που ο αντίπαλος έπεσε και στο έδαφος. Δεν θα σχολιάσω καν τις υπόλοιπες φάσεις γιατί θα γράψω σεντόνι. Δε θα μας τρελάνουν αυτοί.

SKEPTOMENOS12 - 20/9/2021 00:35

ΑΕΚ ΔΕΝ γίναμε για τους τίτλους.ΑΕΚ δεν γίναμε για τις νίκες.ΑΕΚ γιναμε για την ιστορία της και τα ιδανικά που πρεσβεύει αυτή η ομάδα.ΑΕΚ γιναμε για να βλέπουμε όμορφο επιθετικό ποδόσφαιρο και το είδαμε χθες.

Εγώ θέλω να πω ότι ο πρωταρχικός στόχος για φέτος δλδ να βελτιωνόμαστε και να παίζουμε όμορφα,αν συνεχίσουμε έτσι,θα επιτευχθεί.Μετά το πρωτάθλημα είναι άλλη ιστορία.... Συνέχεια
Όλοι με Λαμία στο ΟΑΚΑ για βα δώσουμε δύναμη στα παιδιά και το σύνθημα για την νίκη στην τούμπα.

maxmuscle - 20/9/2021 03:17

Καλα αυτα που λες φιλε αλλα μετα αν δεν κανει μεταγγραφες ο Μελισσανίδης παλι θα τον βρίζουν της οριτζιναλ, σκεφτείτε ομως κ απ την πλευρά του εσεις θα βαζατε λεφτα σε.σημαδεμενη τραπουλα?? ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΠΡΕΠΕΙ Κ ΟΠΑΔΙΚΑ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ ΣΑΝ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΟΡΑΚΙ

mikesal - 20/9/2021 03:11

σβαρνα σακχοφ παρακαλω να μην ξαναδω μετα τον ιανουαριο....ενα οχταρι ποιοτικο χρειαζομαστε και ενα στοπερ ή ενα εξαρι στην θεση του σβαρνα και λεταλεκ να καλυψει την θεση του στο ροστερ

Kostaskaterini21 - 20/9/2021 00:53

Καθαρή αλλοίωση το σημερινό. Δεν γίνεται να μην δίνει την κόκκινη κάρτα στον Γάλλο του ΟΦΗ. Δεν γίνεται να μην βλέπει το σπρώξιμο με τα δύο χέρια στην πλάτη του βρανιες. Υπομονή και στήριξη στην ομάδα.

sotnik - 20/9/2021 02:56

Όσο βλέπω τις φάσεις τόσο εξοργίζομαι. Ο Καμάου του ΟΦΗ έπρεπε να πάρει κόκκινη όχι μόνο στη φάση με τον Χατζισαφί, αλλά και σε αντιαθλητικό χτύπημα στα πόδια του Τζαβέλλα λίγα λεπτά πριν. Στη δε φάση του 3ου γκολ, ο Ντουρμισάι είναι σε ξεκάθαρη θέση οφσάιντ και χωρίς αμφιβολία επηρεάζει τη φάση. Μιλάμε για ασύλληπτο "χειρουργείο" εποχής παράγκας, και ο Μελισσανίδης είμαι σίγουρος ότι θα "απαντήσει" με τον τρόπο που αυτός ξέρει.

nektaris1985 - 20/9/2021 01:16

Αυτή η ομάδα δεν έχει ταβάνι και το λέω τώρα που δεν κέρδισε.

Αυτή η ομάδα δεν χρειάζεται την διαιτητική προστασία αλλά την προστασία από ανθρώπους (π.χ δημοσιογράφους της ομάδας και οπαδούς της ) οι οποίοι με τον μανδύα του "αντικειμενικού'' δημιουργούν με κάθε τρόπο πρόβλημα και εσωστρέφεια.

Είμαι σίγουρος πως κάποιοι δικοί μας οπαδοί και δημοσιογράφοι για να νιώσουν ''δικαιωμένοι'' και... Συνέχεια καλά, χαίρονται όταν η ομάδα χάνει βαθμούς και ρίχνουν το ανάθεμα σε παίχτες που δεν φταίνε π.χ. Μάνταλος ....

sotnik - 20/9/2021 02:43

Νά' ξερες πόσο δίκιο έχεις!!!

vorikixios21 - 20/9/2021 01:41

πονάει η ψυχή μου μετά από αυτό το σημερινό κάζο της ομάδας. χειρότερο κ από το 1-5 του γαυρου πέρυσι! κρίμα ! τίποτα άλλο! το μάτι γαρίδα μέχρι την Τετάρτη! δεν θα κατηγορήσω κανέναν μανταλο κανέναν σβάρνα κανέναν σαχοφ! η αμυντική γραμμή να δέσει και θα δούμε ωραία πράγματα! η επίθεση ήταν δεμένη από τις υπογραφές! Καληνύχτα μεγαλύτερη αρρώστια μου Καληνύχτα αγάπη μου γλυκιά! μόνο ΑΕΚ!

Aule - 20/9/2021 02:09

Το 1-5 δύσκολα ξεπερνιέται και εκεί δε μας έφταιγε ο διαιτητής

Sikia21 - 20/9/2021 02:01

Παιδιά για το αποτέλεσμα φταίει ο Μιλόγεβιτς με τις αλλαγές του.Μόλις βγήκαν τσουμπερ και αμραμπατ καταρρευσαμε.Αλλά δεν μπορώ να τον κατηγορησω γιατί θεωρητικά στο 70 με 3-0 το παιχνίδι είναι τελοιομενο και ήθελε να κάνει ροτέισον. Το μόνο που τον κατηγορώ είναι που δεν έβαλε μέσα το τον γεφτιτσ. Υπομονή όμως έχουμε ομαδάρα και αυτό θα αποδεχτεί στο γήπεδο. Σκεφτήτε μόλις δέσει η ομάδα τι θα γίνει. Στο πρώτο ημίχρονο εγω είδα μια ΑΕΚ άλλης εποχής. Μέχρι και ο Γκαρσία ήταν πιο... Συνέχεια σοβαρός από περσυ. Υπομονή τα καλυτερα έρχονται. Ο γαυρος σέρνεται. Ε ρε τε έχει να παθει στο ΟΑΚΑ...

Anakassa68 - 20/9/2021 01:21

Δεν μπορώ, δεν γίνεται να κοιμηθώ απόψε…. Να έρθει η Τετάρτη για να δω πάλι την ομάδα των πρώτων 78 λεπτών. Όμως ότι κι αν λέμε, όσο κι αν κατηγορούμε για νοοτροπίες και φοβίες (που ισχύουν) χθες έγινε το έγκλημα του αιώνα με σφραγίδα Var…. Μην πυροβολούμε τους παίκτες…. Πάντως αν κάτι με προβλημάτισε περισσότερο σήμερα ήταν ο Στάνκοβιτς…. Αρνητικός. Το δεύτερο το έπνιξε και οι τοποθετήσεις του ήταν κακές…. Ας ελπίσουμε να ήταν μια κακή παρένθεση. Και να είναι αυτός που... Συνέχεια περιμέναμε.

europaek - 20/9/2021 01:13

Μπράβο ρε Κώστα! Η εσωστρέφεια ειναι το τελευταίο πράμα που χρειαζόμαστε ! Η ομαδα 11 εναντίων 11 θα έριχνε 5 σήμερα και θα λέγαμε αλλα τώρα

Jimmy_the_kid_21 - 20/9/2021 01:05

Εχουμε 5-6 πολυ καλούς παίχτες με επίπεδο και προσωπικότητα στους οποίους θα στηριχτούμε φέτος.


Ο μοναδικός ανταγωνιστής μας για την πρώτη θέση στην χώρα εχει αντίστοιχα 5-6 πολυ καλούς , λίγο καλύτερους παίχτες απο τους δικούς μας... Συνέχεια
Αυτο δεν ειναι πρόβλημα , ποτέ δεν ήταν για την ΑΕΚ ..



Πρόβλημα είναι ματς σαν το σημερινό , δηλ για 1-4 και με παίχτη λιγότερο ( για τέτοια διαφορά δυναμικότητας μιλαμε) οτι βρίσκουμε τον τροπο να μην τα παίρνουμε, διότι πρόκειται για κατορθώμα αυτο που εγινε αποψε

Marios68 - 20/9/2021 00:45

Κώστα καλά όλα αυτά αλλά για τα τελευταία 15 λεπτά κατάρρευσης αποκλειστικά υπεύθυνος είναι ο Μιλόγεβιτς με τις λανθασμένες αλλαγές του.Δεν γίνεται να αλλάζεις και τους τρεις επιθετικούς που έχουν κάνει άνω κάτω την άμυνα του ΟΦΗ και νά βάζεις τον Σακχωφ αντί τον Γεβτιτς.Τραγικη διαχείριση.

fotis_g - 20/9/2021 00:37

Γενικά είχαμε μια αδυναμία και πριν το 78'. Και στα στημένα και στις κάθετες. Δεν κρατήσαμε μπάλα καθόλου. Ο ΟΦΗ είχε κατοχή 70%. Εκεί μεταξύ Τζαβέλλα και Λεταλεκ κάτι πήγαινε λάθος

Original78 - 20/9/2021 00:30

Κετσε, σας ακούω τώρα. Είμαι σκασμενος όπως πολύ ΑΕΚτζηδες απόψε. Μακάρι να είναι έτσι όπως τα γράφεις, όσον αφορά το κομμάτι ότι είμαστε στον σωστό δρόμο.


Αλλά δεν ήταν για να μην κερδίσουμε απόψε. Είχαμε εμφάνιση πρωταθλήτριας ως το 78' και με 10 παίκτες. Ας κάνουμε κάτι ως ΑΕΚ επιτέλους στην προστασία της ομάδας. Ειδικά φέτος...

Theo78 - 20/9/2021 00:28

Κώστα πάνω κάτω αυτές είναι και οι δικές μου σκέψεις. Ο πρόεδρος πρέπει να προστατεύσει την ομάδα, αν η ΕΠΟ είναι δική μας αυτός ο διαιτητής δεν πρέπει να ξανασφυρίξει. Όσοι φίλοι παρασύρθηκαν και είπαν μια κουβέντα παραπάνω δικαιολογούνται, όλοι σκασμένοι είμαστε. Όσοι όμως απο αύριο αρχίσουν πάλι να μιλάνε για τον προπονητή είναι αδικαιολόγητοι. Σε μια ομάδα με 10 καινούργιους παίχτες που κάνει αυτή την εμφάνιση εκτός έδρας, όποιος μιλάει για προπονητή είναι ασχετος και χάνει το χρόνο... Συνέχεια του με το να βλέπει μπάλα. Τέλος, άνευροι παίχτες (δε θα πω ονόματα αλλά τους έχουμε φάει στη μάπα πολλά χρόνια) δεν έχουν θέση σε αυτή και σίγουρα όχι στην επόμενη ΑΕΚ! Πάμε γερά, οι χαρταετοι είναι ανύπαρκτοι και μένουν στο παιχνίδι με τα απομεινάρια της επο τύπου φωτιά, και ο πραγματικός αντίπαλος είναι σε πτώση

ΕΠΟΜΕΝΟ