Quantcast
134 ΣΧΟΛΙΑ

Κετσετζόγλου: Γι’ αυτό έχασε η ΑΕΚ- Με τους νέους παίκτες και τον κόσμο στη ρεβάνς θα περάσει (AUDIO)

Ακούστε όσα είπε ο Κώστας Κετσετζόγλου, την Παρασκευή το πρωί, στον bwinΣΠΟΡ FM 94.6

Τα καθοριστικά σημεία της ήττας που γνώρισε η ΑΕΚ από τη Βελέζ και τους λόγους που μπορεί -παρά την ήττα- να ελπίζει βάσιμα ότι θα προκριθεί στη ρεβάνς ανέλυσε στον bwinΣΠΟΡ FM 94,6 ο Κώστας Κετσετζόγλου. Μιλώντας στην εκπομπή του Βασίλη Βέργη, σημείωσε ότι κομβικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα έπαιξε η άμεση ισοφάριση που δέχθηκε η «Ένωση» (μ’ ένα γκολ στο οποίο έχει ευθύνη ο Τσιντώτας) και το ακυρωθέν τέρμα του Ανσαριφάρντ, που ίσως δεν άλλαζε την εμφάνιση, αλλά θ’ άλλαζε το αποτέλεσμα.

Αφού στάθηκε λοιπόν στην κάκιστη ανασταλτική λειτουργία (αναφερόμενος ειδικά στην κακή παρουσία των Σάκχοφ-Λόπες), υπογράμμισε ότι εκείνο που «σκοτώνει» τον κόσμο είναι η κατάρρευση που εμφανίστηκε, όπως και πέρυσι, όταν στράβωσε το ματς.

Παρόλα αυτά, σημείωσε ότι με ψυχραιμία, την είσοδο των Αραούχο, Βράνιες, Λε Ταλέκ (ίσως και στην ενδεκάδα της ρεβάνς) συν την παρουσία του κόσμου στο ΟΑΚΑ η ΑΕΚ μπορεί να κάνει την ανατροπή και να μη ναρκοθετήσει τη σεζόν της.


Στοιχηματική εμπειρία… όπως θα ήθελες να είναι! Παίξε Νόμιμα - 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Aule - 23/7/2021 22:31

Ο λόγος που έχασε η ΑΕΚ είναι το πενιχρό μπάτζετ της. Όλα τ' άλλα είναι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε... Κι επειδή από πολλούς μπορεί να ακούσω ότι είμαι αχάριστος, δεν είμαι. Πολύ καλώς μας ήρθαν και ο Βράνιες και ο Αραούχο και οι καινούργιοι. Αν όμως μου λέτε ότι οι ανάγκες της ομάδας μας για παίκτες επιπέδου ΑΕΚ σε καίριες θέσεις που πονάμε, τελειώνουν εδώ, τότε πάω πάσο. Το Νοέμβριο όμως θα μετράμε ήδη καμιά δεκαριά βαθμούς πίσω και θα τα ρίχνουμε στον προπονητή...

Aekara_Jo4 - 24/7/2021 11:53

Συμφωνώ ότι ο λόγος που δεν διεκδικούμε και κατακτούμε πρωτάθλημα και κύπελλο, μένοντας και 30 βαθμούς πίσω είναι όντως το μπάτζετ. Όχι όμως για χθες παιδιά. Η Βελέζ κάπου άκουσα έχει 300 χιλιάρικα μπάτζετ...όσα παίρνει ένας μέτριος παίκτης μας δλδ. Ο λόγος που χάσαμε χθες και οι 5αρες είναι διότι αλλοιώθηκε μάλλον πολύ το dna μας και γίναμε κότες μαζεύοντας ανευρα παικτακια. Κανείς δεν ξέρει να φτιάξει ομάδα πλέον χωρίς απαραίτητα να είναι ακριβή για να έχει αγωνιστικότητα.... Συνέχεια Άσχετοι και λάθη ,πολλά λάθη στελέχωσης.

anduril21 - 24/7/2021 15:50

Aekara_Jo4 Φίλε και τα στελέχη που θα μαζέψεις στην ομάδα σου πάλι θέμα μπάτζετ είναι. Τα επαναλαμβανόμενα λάθη στα στελέχη που λες είναι αποτέλεσμα χαμηλού κόστους . Πόσα πιστεύεις ότι δίνουν στο "δικό μας παιδί" Κονέ που δεν έχει εμπειρία πάνω στο συγκεκριμένο ανρικείμενο, τον Παπαδημητρίου με την "τρομερή" θητεία στο μεγαθήριο Σκόντα Ξάνθη ή τον Ταυλαρίδη. Για να φέρεις ικανά στελέχη σε τμήμα σκάουτινγκ κτλ. πάλι πρέπει να πληρώσεις. Τόσο απλά!!!

Ndegel - 23/7/2021 19:48

Μη λετε για Μανταλο γιατι οταν ανανεωσε ολοι γραψατε "η σημαια στον ιστο της".......

Τωρα κωλοτουμπες ολοι

Kellhus21 - 24/7/2021 11:20

Φιλε μου συγνωμη, αλλα εχεις διασταυρωσει τι γραφει και εγραφε ο καθενας? Ακομα και τοτε πολλοι εξεφραζαν την δυσαρεσκια τους. Καταλαβαινω οτι το λες ειρωνικα, αλλα προσωπικα χαιρομαι εδω και πολυ καιρο γτ βλεπω οτι υπαρχει συμπαγης κιαι συνεπης σχολιασμος κατα της παρουσιας του Μανταλου. Να ναι καλα ο ανθρωπος, αλλα ειναι δεδομενο οτι η ομαδα χρειαζεται κατι πολυ καλυτερο στην θεση του και οτι ο ρολος που χει ειναι δυσαναλογος της οποιας αξιας και ικανοτητας του. Εχουν αρχισει να το... Συνέχεια καταλαβαινουν και οι πετρες.

Aekara_Jo4 - 23/7/2021 23:44

Άλλο το ένα και άλλο το άλλο. Επειδή πολλοί χάρηκαν που παρεμεινε ο Πέτρος σημαίνει ότι τον θέλουν και μια ζωή βασικό και ακουνητο;;; Δεν το νομίζω...Προφανώς χρειάζεται καλύτερος παίκτης εκεί και να παίζουν ανάλογα. Φταινε αυτοί που δεν φέρνουν καλύτερο και όχι ο Μανταλος που δεν υπάρχει άλλος, εκτός αν κάνει κουμάντο στις μεταγραφές οπότε είμαστε για τα πανηγύρια.

victor21R - 23/7/2021 20:25

Ε όχι και όλοι... Κάποιοι λέγαμε αφήστε τον Simoes να φύγει η ΑΕΚ θέλει καλύτερο παίχτη και μας εκραζαν. Κάποιοι λέγαμε ότι η φυγή του Μανταλου θα κάνει και καλό στον ίδιο και στην ομάδα και κάποιοι ξαναεκραζαν...

Με τα πρόσφερε ο ένας ας τον κρατήσουμε και τα πρόσφερε ο άλλος ας τον κρατήσουμε κ αυτόν , φτάσαμε στο σημείο να διώχνουμε να διώχνουμε και τελειωμό να μην έχουν οι ακατάλληλοι στο ρόστερ... Το... Συνέχεια μοναδικό κριτήριο είναι το γήπεδο και όχι το τι πρόσφερε ο καθένα ΚΑΠΟΤΕ.... Και στο γήπεδο έχουν μετρηθεί όλοι αυτοί παίχτες και βγήκανε λίγοι... Πολύ λίγοι για την ΑΕΚ που ονειρευόμαστε.

Ndegel - 23/7/2021 20:41

Ενταξει ρε φιλαρακι.Υπαρχουν και οι εξαιρεσεις.Μην το παιρνετε τις μετρητοις

victor21R - 23/7/2021 21:45

Εντάξει αδερφέ δεν το παίρνω... Απλά τα θυμήθηκα τώρα :))

time_bandit - 23/7/2021 22:59

Ψαχνουμε τωρα δικαιολογιες ( γρηγορη ισοφαριση - ακυρωση γκολ και τετοια διαφορα ) γιατι χαθηκε το παιχνιδακι με μια καποια ομαδα την οποια επρεπε να εχεις παρει μονο με τη φανελα απο τα αποδυτηρια. Και αν σε ισοφαρισε αμεσα ( οποιοσδηποτε μπορει να δεχτει γκολ απ το πουθενα) βαζεις τη μπαλα κατω τους ριχνεις αλλα τρια και τελειωνει η ιστοριουλα. Ποσο εχει μικρυνει αυτη η ομαδα.

tzes1924 - 23/7/2021 22:55

Κάποια στιγμή, εκεί στα μέση Μαίου, με τη λήξη των playoffs, είχα γράψει το εξης... "το ποια ομάδα θα δούμε του χρόνου θα εξαρτηθεί από το ποιοι θα φύγουν"... Τα βαρίδια παραμένουν δυστυχώς...

time_bandit - 23/7/2021 22:53

Αν δεν εχεις δεμενη ομαδα προσπαθεις να παρεις αποτελεσμα χωρις σοβαρη εμφανιση. Σωστο! Για να το κανεις ομως αυτο πρεπει να εχεις και παικτες με ισχυρη προσωπικοτητα, που μπορουν να σου παρουν το παιχνιδι μονοι τους. Ποιο απο τα φοβικα χεσμενα παικτακια που παιξανε χθες εχει τα κακαλα να παρει το παιχνιδι πανω του και την ομαδα απ το χερι?

letalek - 23/7/2021 22:35

ξεφυλιζοντας απόψε τα ονειρά μου

να περάσει όπως όπως η βραδιά μου

στην δική σου την σελιδα εσταμάτησα

κα θυμήθηκα για σενανε πως δάκρυσα…... Συνέχεια
καληνύχτα ΑΕΚ

victor21R - 23/7/2021 21:39

Ο Άρης παίρνει Iturbe και εμείς κοιμόμαστε με τα τσαρούχια...

afev - 23/7/2021 22:07

Νομιζω οτι τον φερνει ο Ολυμπιακαρης...Παντως χωρις πλακα, ειναι μια καλη μεταγγραφη, προιον σκαουτιγκ..

kalou21 - 23/7/2021 21:43

Απλή ενημέρωση, ο οαρης πήρε Ιτούρμπε. Στα χαφ τον Ντιαγέ. Οκ, μπορεί να αποκλειστεί από την Αστάνα (το πιθανότερο), άργησε, αλλά μέχρι και αυτός κάνει (ή του κάνει ο μπαμπάς εκ Πειραιώς) δυνατές μεταγραφές. Περιμένω να δω το εξτρέμ μας και το δεξί μπακ. Πρόβλεψη; Κανέναν Μπρούμα και Κίτσιου.

kalou21 - 23/7/2021 22:00

Ο Ντάσα απομακρύνεται, ανανεώνει με Φίτεσε, ούτε να τον πείσουμε να αφήσει τη Φίτεσε που η καλύτερή της χρονιά την τελευταία 5ετία (μέχρι τόσο έψαξα μετά βαρέθηκα) ήταν η περσινή που βγήκε 4η. No hope. Κίτσιου-Χατζισαφί θέλω (not) να κλάψουμε (κυριολεκτικά, και από τα γέλια).


ΥΓ: Λυπήθηκε η ψυχή μου τον Γκαρσία χτες. Έχουμε ένα υπερόπλο, και παίζει με τον Μπακάκη. Κάποια... Συνέχεια στιγμή, σε μια απλή πάσα του Μιχάλη που την έστειλε όπου να ναι, κούναγε το κεφάλι του. Θα φύγει μάγκες. Θα ζητήσει να φύγει. Ήδη έχει μετανιώσει για την επιλογή του, δεν του προσφέρουμε καμία εξέλιξη, το καταλαβαίνετε?


ΥΓ: Δε βρίζω, δε βρίσκω λόγο μη δημοσίευσης, εκτός αν πλέον δεν μπορούμε να σχολιάσουμε τον Μπακάκη και τον κάθε Μπακάκη. Τίποτα με το παιδί, απλά τόσο μπορεί.

Paraskevoula - 23/7/2021 21:17

Η απογοήτευση είναι τόσο μεγάλη. Ο λαός της ΑΕΚ για 4η συνεχή χρονιά άρχισε να συνειδητοποιήσει ότι θα πρέπει να ανεχτεί το ίδιο έκτρωμα . Και πως συνηθίζεται αυτό ;

Δεν μπορούμε να καταπιουμε ότι η ομάδα αυτή είναι αδύνατο να πάρει ντέρμπι έστω και από τύχη , ότι σε ευρωπαϊκά ματς έχει μικρύνει και δεν έχει πλέον κανένα ρεαλιστικό στόχο. Φτάσαμε στο σημείο να σκεφτόμαστε ότι μήπως είναι καλύτερο να αποκλειστούν μήπως και ξυπνήσει η κεφαλή και κάνει τα... Συνέχεια αυτονόητα.

Αυτό όμως που δεν καταπιάνεται με τίποτα είναι ότι έχει αλλάξει το αγωνιστικό DNA αυτής της ομάδας. Κάποτε ήμασταν αυτοί που παίζαμε την ωραιότερη μπάλα αλλά χανόταν το πρωτάθλημα επειδή δεν είχαμε διάρκεια και δεν ήμασταν συνεπείς στα ματς με "μικρότερους αντιπάλους ". Τώρα εδώ και χρόνια ειμαστε αυτοί που κατεβαίνουμε για να κλεψουμε το αποτέλεσμα. Αυτοί που δεν προσφέρουν θέαμα. Έχουν πονέσει τα μάτια μας και έχει μαυρίσει η ψυχή μας .

Και το μέλλον ; Ποιο μέλλον... Περιμένουμε το γήπεδο να μας κάνει ομάδα. Μελισσανιδη σε ευχαριστούμε για όσα έκανες αλλά μην απαξιώνεις άλλο την ομάδα. Αν δεν έχεις στόχο να την μεγαλώσεις, αστην . Αν ολόκληρη ομάδα 100 περίπου χρόνων εξαρτάται από ένα Μελισσανιδη ,τότε δεν έχει τη δυναμική να πρωταγωνιστει .Το σίγουρο πάντως είναι ότι αυτό που βιώνουμε δεν παλεύεται.

LeftR21 - 23/7/2021 20:36

δυσοίωνο το μέλλον φίλοι μου . Αφού οι αλλαγές που είχαν προμηνυθεί δεν έχουν έρθει . Όταν οι μπακάκης, σβαρνας ,Λόπεζ ,Μάνταλος και σια συνεχίζουν βασικοί χωρίς να έχουν αντικατασταθεί χθες ,τότε πολύ φοβάμαι ότι και αυτή η χρόνια θα πάει πολύ κακώς … τα χειρότερα είναι μπροστά μας .. τα τσιμέντα δν παίζουν μπάλα … δυστυχώς …

Manolo_9_11 - 23/7/2021 20:36

Δε θελω να μιλαω ασχημα για παικτες αλλα αυτη τη στιγμη δε με νοιαζει τιποτα ειδικα μετα το χθεσινο και αφου εχουμε πιασει πατο αποπατο. Ειπαμε στην Ελλαδα οι φιλαθλοι - οπαδοι δεν αποδεχονται την ηττα αλλα εμεις ποσες ηττες να αποδεχθουμε πλεον? Και ερωτω λοιπον ειναι δυνατον να διχαζομαστε για εναν παικτη για τον οποιο ΟΛΟΙ οι υπολοιποι οπαδοι - φιλαθλοι των αντιπαλων ελληνικων ομαδων γελανε και μας κοροϊδεύουν που του εχουμε δωσει τα κλειδια, το περιβραχιονιο τα παντα και οι χαρες... Συνέχεια που μας εχει δωσει σε συγκριση με τις χαρες ειναι ενα ΤΙΠΟΤΑ? Ενας παικτης που την πρωταθληματικη χρονια εμεινε εξω απο Νοεμβρη μεχρι τελους? Εναν παικτη που ο αειμνηστος Αλεφαντος θα τον ελεγε (λογικα θα τον ειχε πει) ΤΙΤΙΚΑ? ΕΙΣΑΙ ΣΟΦΤ ΡΕ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΠΑΘΟΣ ΧΩΡΙΣ ΘΕΛΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΚΙΝΗΤΡΟ! ΑΥΤΟΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΡΧΗΓΟ? ΓΙΑ ΠΡΩΤΕΡΓΑΤΗ? ΓΙΑ ΝΟΥΜΕΡΟ ΕΝΑ? ΝΑ ΣΑΣ ΘΥΜΗΣΩ ΠΟΙΟΥΣ ΕΙΧΑΜΕ ΑΡΧΗΓΟΥΣ? ΔΕΛΛΑ? ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟ? ΚΑΤΣΟΥΡΑΝΗ? ΝΤΕΜΗ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ? ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΚΑΙ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ. ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ, ΤΟ ΠΑΘΟΣ, ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ, ΤΟ ΠΩΣ ΠΑΝΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ. Και που εισαι, αν οντως οπως λες στην κοπελια σου φταινε οι γιατροι της ΑΕΚ που δε σου κανανε καλη αποθεραπεια απο τους - οντως πολυ σοβαρους - τραυματισμους σου, ΣΗΚΩ ΦΥΓΕ ΡΕ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΜΟΥ! ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΛΛΟΥ ΚΟΡΟΪΔΑ ΝΑ ΣΕ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΜΙΑ ΑΣΣΙΣΤ ΣΕ 5 ΜΑΤΣ! ΣΗΚΩ ΦΥΓΕ! ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΜΕ ΠΙΑ! ΠΟΝΕΣΑΝΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ, ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ! ΕΧΕ ΓΕΙΑ

LeftR21 - 23/7/2021 20:34

δυσοίωνο το μέλλον φίλοι μου . Αφού οι αλλαγές που είχαν προμηνυθεί δεν έχουν έρθει . Όταν οι μπακάκης, σβαρνας ,Λόπεζ ,Μάνταλος και σια συνεχίζουν βασικοί χωρίς να έχουν αντικατασταθεί χθες ,τότε πολύ φοβάμαι ότι και αυτή η χρόνια θα πάει πολύ κακώς … τα χειρότερα είναι μπροστά μας .. τα τσιμέντα δν παίζουν μπάλα … δυστυχώς …

time_bandit - 23/7/2021 20:31

Η ΑΕΚ εχασε γιατι απο ολη τη χθεσινη ομαδα (να την πω?) επρεπε να ειναι στο γηπεδο μονο κανα δυο και οι υπολοιποι σε ομαδες της β εθνικης.

toni savefski r21 - 23/7/2021 20:20

Το ψαρι βρωμαει απο το κεφαλι παιδια.

Οσο η διοικιση αρνειται να λειτουργησει με σοβαροτητα,να βαλει στις καταλληλες θεσεις τα καταλληλα ατομα,να κοιταξει τι συμβαινει στο ευρωπαικο ποδοσφαιρο το 2021 και εχει κολλησει στο 1993 τοσο εμεις θα συζηταμε αν κανει ο Σβαρνας,αν ο Σιμανσκι κανει κοντρολ με το καλαμι,αν ο Μανταλος ειναι ηγετης,αν ο Ντατσενκο ειναι δεξι μπακ και αν φταιει ο Μανολο ή φταιει ο Καρερα.

PROSFY - 23/7/2021 14:19

Δεν θέλω να ξανακούσω ΛΕΞΗ για τον Μιλόγιεβιτσ. Και ο Γκουαρντιόλα δεν θα μπορέσει να αλλάξει αυτό το ΑΡΡΩΣΤΟ σύνολο. Μπακάκης, Λόπεζ, Τσιντώντας, Σβάρνας, Σάκχοφ δεν είναι ούτε για αλλαγές. Ο Μάνταλος είναι συνταξιούχος δημόσιος υπάλληλος που δεν βγαίνει από την 11άδα ούτε με αίτηση. Η ομάδα θέλει αριστερό, δεξί μπακ, κεντρικό αμυντικο ΗΓΕΤΗ, χαφάρα με ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ αρετές, ήτοι έναν πολύ καλύτερο Κρίστιτσιτσ, αριστερό εξτρέμ στυλ Anthony Nwakaeme ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΛΙΒΑΙ ΓΚΑΡΣΙΑ.... Συνέχεια Και επειδή δεν μπορεί να αλλάξει τώρα ο Κονέ χρειαζόμαστε Τεχνικό Διευθυντή ΜΕ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΠΑΦΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥΣ. ΥΓ: Εαν είχαμε Γούτα στην θέση του Σβάρνα τα πράγματα θα ήταν καλύτερα ακόμα και εάν ο Σάκχοφ μαρκαρε με τα μάτια επειδή είναι ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΣ. Ακυρώστε ΤΩΡΑ τον Χατζισαφί δτ αν ήταν να παίζει βασικός ο Μιτάι θα ξεκινούσε χτες. Η ΠΑΡΑΜΥΘΑ ΠΕΦΤΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ

GeorgePayne - 23/7/2021 19:31

Τα ειπες ολα ακριβως οπως ειναι τα πραγματα.

Τιποτα λιγοτερο τιποτα περισσοτερο..

Ακομα δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν πηραμε τον κλεισμενο Γουτα κ κρατησαμε Σβαρνα

Μπακακης Λοπες Τσιντωτας Σακχωφ Σβαρνας ειναι απλα ντροπη να φορανε φανελα της ΑΕΚ αλλα ειναι καλα παιδια...... Συνέχεια
για Μανταλο δεν σχολιαζω καν με το ζορι Αρχηγος κ βασικος αν ειναι δυνατον ...

Δεν με ενδιαφερει αν εχουν συμβολαια αποζημιωση κ να πανε στο καλο

evo21 - 23/7/2021 14:48

Αυτοι που γραφεις εχουν συμβολαια ολοι , πως θα τους αποδεσμευσεις ; θελουν αποζημιωση , θα μεινουν για δευτεροι , ο Βασιλαντωνοπουλος την πληρωσε μονο που εληγε το συμβολαιο του.

orbon - 23/7/2021 14:36

Μιλάμε για το ίδιο σύνολο που απέτυχαν Καρέρα, Χιμένεθ. Δεν ειναι μάγος ο Μιλόγεβιτς, κανένας δεν είναι. Φυσικά όλοι οι προπονητές έχουν τις ευθύνες τους.

telis_mak - 23/7/2021 19:03

Η ομάδα χρειάζεται δύο μπακ όχι απλά βασικούς αλλά να κάνουν την διαφορά. Η ομάδα χρειάζεται έναν παίχτη που δεν θα κάνει τα "ρεπό" του Μάνταλου αλλά που ο Μάνταλος θα κάνει τα "ρεπό" του παίχτη αυτού. Βλέπεις έναν Βαλμπουενά στα 36 του & τρέχει και δημιουργεί και τα δίνει όλα στον γαύρο λες και είναι 20 χρόνων και ο Μάνταλος που για εμένα ξέρει καντάρια μπάλα απλά περπατά.... Η ομάδα χρειάζεται αριστερό εχτρεμ δεύτερο τερματοφύλακα και να επανέλθουν γρήγορα Σιμόες Γαλανόπουλος.... Συνέχεια Ο Τανκοβιτς συνεχίζει να με απογοητεύει..... Όσο για την πρόκριση δεν θα έπρεπε καν να συζητάμε ότι μέσα στην έδρα μας με τον κόσμο μας δεν θα κερδίσουμε με καθαρό σκορ αυτή την ομάδα.

george76 - 23/7/2021 18:58

Το πρόβλημα δεν είναι οι μεταγραφές αλλά η αλλαγή νοοτροπίας!

george76 - 23/7/2021 18:55

Καληνύχτα σας...

AEKDOUBLE1978 - 23/7/2021 15:48

Για τους Σβάρνα, Λόπεζ, Τσινώντα, Σάκχωφ Μπακάκη δεν το συζητώ. Τα παιδιά τόσο ξέρουν, τόσο παίζουν. Τους βγάζω όμως το καπέλο γιατί είναι μάγκες. Γιατί αν δεν ήταν μάγκες πως γίνεται να έχουν συμβόλαιο με μία ομάδα σαν την ΑΕΚ ενώ δεν κάνουν ούτε για football league?


Το πρόβλημα και δυστυχώς είναι μεγάλο έχει ονοματεπώνυμο και λέγεται Μάνταλος. Βαφτίσαμε έναν... Συνέχεια μέτριο παίκτη χωρίς τσαγανό και εγωισμό ηγέτη και αρχηγό της ΑΕΚ. Που ο Μάνταλος στην καλύτερη των περιπτώσεων έπρεπε να ήταν back – up και αυτό σε πολύ εξαιρετικές περιπτώσεις πίσω από έναν πολύ ποιοτικό χαφ. Θυμηθείτε μόνο τι κέντρο είχε η ΑΕΚ την περίοδο 1995-1996 όταν και έπαιξε ίσως το καλύτερο και θεαματικότερο ποδόσφαιρο της ιστορίας της. Τσιάρτας, Κετσπάγια, Κωστής, Μπατίστα. Βάλτε το χέρι στην καρδιά και πέστε μου. Αν υπήρχε τότε ο Μάνταλος υπήρχε μία στο εκατομμύριο να έγραφε έστω και ένα λεπτό αγωνιστικής δράσης?


Ο Μάνταλος έπρεπε χθες αν ήταν πραγματικός αρχηγός, να έβγαινε μπροστά και να ξελάσπωνε την ομάδα μόνος του. Έπρεπε να σκεφτόταν ότι όσα παίρνει μόνος από αυτήν την ταλαίπωρη ομάδα είναι όλο το budget της Βελέζ. Αν είχε εγωισμό αυτά έπρεπε να σκεφτεί και να κάνει. Αλλά θα μου πείτε τώρα τι να περιμένεις από loozer παίκτες που δεν τους καίγεται καρφάκι για τους 4 (ολογράφως ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ) συνεχόμενους χαμένους τελικούς (που αποτελούν όνειδος για την ιστορία της ομάδας). Στο χθεσινό θα σκάλωναν? Και το χειρότερο είναι ότι αυτήν την μιζέρια και την ηττοπάθεια τους την μεταδίδουν και στους νεότερους (Λιβάϊ, Τάνκοβιτς κλπ).

ScoccoMan - 23/7/2021 18:44

Ακριβώς . Αυτοί βρίσκουν και τα κάνουν . Δε φταίνε αυτοί . Φταει αυτός που είπε θα τους αλλάξει όλους και δεν τους άλλαξε , και αυτός που τους βάζει να παίξουν. .

GeorgePayne - 23/7/2021 18:15

Χαιρομαι πραγματικα που ολο κ περισσοτεροι φιλοι εδω μεσα μιλανε ξεκαθαρα πια για το μεγαλο προβλημα της ΑΕΚ που ονομαζεται Μανταλος ...

AEK_gia_panta2 - 23/7/2021 17:29

Πάρτε τη σκούπα για τους γνωστούς μέτριους παίκτες, είναι αδιανόητο να μη μπούμε στην τρίτη τη τάξει ευρωπαϊκή διοργάνωση, 1 χρόνο πριν την Αγιά Σοφιά! Χρειαζόμαστε αντικαταστάσεις: δεύτερο τέρμα (Παναγιώτη ευχαριστούμε), άλλον έναν καλό στόπερ (Στράτο καλή συνέχεια), δεξί μπακ (αντί Μιχάλη) αριστερό μπαμ (Λόπες τα έδωσες όλα αλλά ήρθε η ώρα να μιλήσουμε και να πούμε αντίο), κεντρικό χαφ (Σάκχοφ αλλαγή). Σίγουρα αριστερό εξτρέμ για να γίνει ο Αλμπάνης η αλλαγή του και έναν... Συνέχεια άνθρωπο να δίνει ανάσες στον Λιβάι. Ίσως είναι υπερβολικό αλλά κάποιοι σωστά μιλάνε για δεκαρι καλύτερο του Μάνταλου και ένα τρίτο φορ διαφορετικού τύπου.

Θα μου πεις: ρε φίλε εσύ μιλάς για 9 μεταγραφές ακόμα, πας καλά; Θα σου πω: φίλε όταν λες "θα τα αλλάξω όλα", πρέπει να το κάνεις! Όποιος δε μπορεί και δε θέλει για διάφορους λόγους, δεν έχει θέση.

jpavlos2002 - 23/7/2021 12:55

Καλημέρα, η εικόνα εχθές έδειξε κατά τη γνώμη μου τις ανάγκες της ομάδας:

- Αριστερό (είναι ο Χατζισαφι;) και δεξί μπακ για βασικούς.

- Κεντρικό χαφ που να μπορεί να "τρέξει" τη μπάλα

-ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΟ αριστερό χαφ/εξτρέμ... Συνέχεια
επίσης όμως έδειξε οτι χρειάζονται:

- Αναπληρωματικός του Μάνταλου

- Αναπληρωματικός του Γκαρσία

- 3ο βαρύ φορ για να γεμίζει την περιοχή όταν θέλεις να πιέσεις. ο Ισιτς τους έκανε γιογιο


οι προκρίσεις επιβάλλεται να έρθουν αλλά ανεξάρτητα αυτού χρειαζόμαστε 5-6 ακόμα προσθήκες. 3 βασικές και 3 για να αναβαθμιστεί το ροστερ

Kellhus21 - 23/7/2021 17:22

Ο Μανταλος πρεπει να ναι αναπληρωματικος. Ας ανεβουμε επιπεδο επιτελους

Gilardino - 23/7/2021 17:08

Δεν νομίζω ότι χθες είδαμε κάτι που δεν περιμέναμε, όταν τα 10/11 ήταν οι ίδιοι παίκτες... Στο σύγχρονο ποδόσφαιρο υπάρχει η ρήση "δείξε μου τα χαφ σου, να σου πω τι ομάδα έχεις", εγώ θα πρόσθετα "δείξε μου και τα μπακ σου" αλλά τέλος πάντων... δείτε το γκολ της ισοφάρισης...αυτός ο Πρσ..κάτι έρχεται ανενόχλητος και σουτάρει από το ημικύκλιο της περιοχής...λίγο μετά το ξανακάνει, αλλά ο Τσιντώτας ψυλλιασμένος αυτή τη φορά το έβγαλε. Δείτε μερικά από τα γκολ που μας έβαλε ο γαύρος... Συνέχεια πέρυσι...πρόπερσι, φάσεις καρμπόν. Κοινή συνισταμένη η απουσία των πλάγιων μπακ μας και των χαφ. Η ομάδα θέλει ΣΥΓΧΡΟΝΑ μπακ και 3 χαφ σκυλιά που να ξέρουν και μπάλα, για ν' ανέβει επίπεδο. Εκεί πρέπει να εστιάσουν στην ΠΑΕ

ParaboL - 23/7/2021 16:59

Μήπως να φέρουμε τον τεχνικό διευθυντή του Πιερικού;;

vagos32 - 23/7/2021 12:57

Αν νικήσουμε με 1-0 ή 3-2 ποιος περνάει τώρα?? Λαλακια αυτό που κατάργησαν το αβαντάζ του εκτός έδρας γκολ.

Ndegel - 23/7/2021 16:58

Θα κοιτας το aggregate που γραφουν τοσα χρονια.Μονο που τωρα θα ισχυει οτι ακριβως λεει αυτο το σκορ!!

Roukos21 - 23/7/2021 13:21

είναι δίκαιο ομως φίλε.. το να περνάς με 1-0 με πρώτο ματς 2-1 επειδή έβαλες γκολ εκτός έδρας είναι άδικο και απαρχαιωμένο..2-2 ήρθαμε, ας κριθεί σε επιπλέον χρόνο..

Kosbalis - 23/7/2021 13:03

Παράταση

Paixtouras - 23/7/2021 16:55

Με τον κόσμο μας λέει.... ποιον κόσμο μας ??? Δεν πάμε γιατί ποναμε. Απλά πράγματα. Ανύπαρκτη ομάδα(αγωνιστηκα)ανύπαρκτος λαός (στο γηπεδο)

Gilardino - 23/7/2021 16:14

Δεν νομίζω ότι χθες είδαμε κάτι που δεν περιμέναμε, όταν τα 10/11 ήταν οι ίδιοι παίκτες... Στο σύγχρονο ποδόσφαιρο υπάρχει η ρήση "δείξε μου τα χαφ σου, να σου πω τι ομάδα έχεις", εγώ θα πρόσθετα "δείξε μου και τα μπακ σου" αλλά τέλος πάντων... δείτε το γκολ της ισοφάρισης...αυτός ο Πρσ..κάτι έρχεται ανενόχλητος και σουτάρει από το ημικύκλιο της περιοχής...λίγο μετά το ξανακάνει, αλλά ο Τσιντώτας ψυλλιασμένος αυτή τη φορά το έβγαλε. Δείτε μερικά από τα γκολ που μας έβαλε ο γαύρος... Συνέχεια πέρυσι...πρόπερσι, φάσεις καρμπόν. Κοινή συνισταμένη η απουσία των πλάγιων μπακ μας και των χαφ. Η ομάδα θέλει ΣΥΓΧΡΟΝΑ μπακ και χαφ σκυλιά που να ξέρουν και μπάλα, για ν' ανέβει επίπεδο. Εκεί πρέπει να εστιάσουν.

ParaboL - 23/7/2021 12:16

Ναι περιμένουμε λεει να τα βρέι με την ομάδα το εξτρεμ που ακούγεται και τελικά θα πάρουνε τον Μπεν Αρφά που είναι ελέυθερος ''κέτσε΄΄ να δεις ....

kalou21 - 23/7/2021 16:13

Άμα παίρναμε τον Μπεν Αρφά θα είχε βάλει 3 γκολ μόνος του χτες. Έχετε δει ποτέ τις δυνατότητες αυτού του ποδοσφαιριστή; Ο μόνος λόγος που δεν έχει γραφτεί στην ιστορία του ποδοσφαίρου είναι ο χαρακτήρας του. Από τους πιο χαρισματικούς ντριμπλέρ έβερ, χωρίς καμία μα καμία υπερβολή.

ParaboL - 23/7/2021 17:09

Συμφωνώ ακόμα και τώρα που είναι συνταξιούχος

Paj21 - 23/7/2021 16:07

Κώστα το ότι ο Τσιτωντας δεν κάνει για τερματοφυλακς της ΑΕΚ είναι γνωστό σε όλους μας αλλα σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται για το γκολ που έγλυψε το γαμα και που ελάχιστοι τερματοφυλακες και σε ελάχιστες περιπτώσεις θα έπιαναν. Βέβαια πλέον έχει καθιερώσει σε κάθε αγώνα από μια ασίστ σε αντίπαλο από διώξιμο ακόμη και χωρίς πίεση!!!!!

Κατά τα άλλα να θυμίσω ότι στην προετοιμασία της ομάδας ήταν μόνο η περσινή άθλια αποστολή και με... Συνέχεια ελλείψεις!!!!!! Θέλω να πιστεύω ότι θα το παλέψουμε και θα περάσουμε και δεν θα πληρώσουμε ακριβά την καθυστέρηση των μεταγραφών!!!!!

Κατά τα λοιπά από την περσινή ομάδα για βασικοί είναι μόνο ο Γαλανόπουλος Γκαρσία και Σιμανσκι υπό συνθήκες λόγω αθλητικοτητας !!!

savvas2020 - 23/7/2021 16:06

αα και κατι ακομη.. γιατι δεν ακουμε τιποτε τοσες μερες για μεταγραφες που λειπουν ; γιατι απλουστα αν δεν περασουμε στην ευρωπη δεν θα γινουν . ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ !!!!

mgs21 - 23/7/2021 16:05

Εσύ με το dislike ,έχεις άλλη άποψη ρε αδερφέ για το ποδοσφαιρο?

dancos - 23/7/2021 15:49

1) Αυτό το ρόστερ αποδεδειγμένα δεν είναι για ΑΕΚ. Το ξέρουμε και ελπίζω να μην ξαναπαίξουν μαζί.

2) Επιτέλους, θέλουμε 8άρι ΠΑΙΧΤΑΡΑ και ταχυδυναμικό αριστερό εξτρέμ, ώστε να δίνουν τις απαραίτητες βοήθειες σε Μάνταλο και Γκαρσία. Χωρίς τέτοιους παίχτες ΔΕΝ τσουλάει η μπάλα ούτε με αίτηση. Πόσο μυαλό θέλει πια;

3) Μην διανοηθούν να φέρουν Χατζησαφί για βασικό. Ούτε να ελπίζουμε σε Μιτάι ακόμα. Είναι πολύ... Συνέχεια νωρίς για να λογίζεται έστω ως δεύτερος, όχι για την ηλικία του, αλλά για τις παραστάσεις του (που δεν έχει).

4) Χρειαζόμαστε λοιπόν δύο ΜΠΑΚΑΡΕΣ να οργώνουν τις πλευρές και να δίνουν το απαραίτητο πλάτος και βοήθειες στους επιθετικούς.

5) Βαρβάτο στόπερ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ. Δεύτερος ο Βράνιες και μετά ο Τζαβέλλας, ο Λάτσι και 5ος ο Μήτογλου. Ο Σβάρνας δεν έχει θέση.

6) Τίγρη έχεις και το μαχαίρι και το καρπούζι. Με μεταγραφές μετριότατων παιχτών δεν μπορούμε να υπολογίζουμε σε τίποτα καλό.

lios21 - 23/7/2021 15:45

Συγνώμη για πιο κόσμο μιλάμε στη ρεβανς; Αν θα είμαστε 5-6 χιλιάδες το πολύ, σε ένα γήπεδο 65 χιλιάδων. Άρα μη περιμένουμε καμιά τρελή ατμόσφαιρα!!! Ο κόσμος έχει ξενερώσει με αυτά που βλέπει και έχει δίκιο!!! Κάντε μεταγραφές τώρα!!!

mgs21 - 23/7/2021 15:08

Jack επιτέλους μια ανάλυση ορθολογικη και άκρως ρεαλιστική για την κατάσταση της ομάδας τα τελευταία χρόνια.παιδια η ΑΕΚ είναι δυστυχισμένη και τα προβλήματα πολλά .το κακο πιστεύω έρχεται από της ακαδημίες στα κλαμπ διότι θέλουμε ποδοσφαιριστές με νοοτροπία ,μαθαίνω τα βασικά ποδοσφαιρικά ,αλλά γυμνάζομαι τέρμα γιατί το σύγχρονο ποδόσφαιρο είναι ταχυδυναμικο και η μπάλα τρέχει γρήγορα.αναμφισβητητα πια η τεχνική κατάρτιση των ποδοσφαιριστών δεν έχει καμία σχέση... Συνέχεια με τη δεκαετία του 90 αλλά από ποδοσφαιρική οξυδέρκεια ,γνώση αλλά και ευφυία μπαζει.παρακολουθω τον μπακακη και αναρωτιέμαι, επαγγελματίας ποδοσφαιριστής, με αμοιβές υψηλές ,σε αυτό το επίπεδο αγωνιζόμενος, και δεν έμαθε, η' έστω να σκεφτεί τα βράδια πριν κοιμηθεί η' ακόμα και οι τεχνικοί με τους οποίους δούλεψε το εξής:όταν μαρκάρεις στην θέση του Μπακ ΔΕΝ κάνεις ποτέ βήματα προς τα πισω.συμπληρωνω εγώ ότι αυτό είναι μια εντολή που κάποτε το μαθαίναμε από τα 7 μας χρόνια.απλα καποτε σε στέλνανε σπίτι σου η' στον πάγκο γιατί δεν στοιχίζες πολλα

VFVAEK - 23/7/2021 15:33

Ναι αλλα ειναι καλο παιδι και πήραμε πρωταθλημα μαζι του πριν... 3 χρονια!

ScoccoMan - 23/7/2021 14:53

Άμα δεν πάρουμε 10αρι δεν κάνουμε τίποτα

n_peramos_21 - 23/7/2021 14:52

H ομαδα εχασε γιατι πολυ απλα δεν μπορουσε να κερδισει..Με παικτες απο την περσινη χρονια με πενταρες στην πλατη με εμφανισεις ντροπη και κακιστο ποδοσφαιρο δεν μθα μπορουσε να κανει τιποτα περισοτερο..Θα μπορουσε να ηταν διαφορετικα τα πραγματα εχθες βεβαια αν καποιοι κανανε πραξη το ...θα τα αλλαξω ολα..και δεν εμεναν στο πολυπαιγμενο..δεν αλλαζω τιποτα..

Kate21original - 23/7/2021 14:46

Θέλει στήριξή ο Μιλο πρώτον! Στο τέλος δεν θα μας κάνει ούτε ο ΣΕΡ ΑΛΕΞ για προπονητής. Εδώ μέσα θα περάσουμε την Βελεζ κατα 90τις εκατό πέσαμε πολύ δυστυχώς τα τελευταία χρονια απο λάθη της διοίκησης. Αλλά στο τέλος θα τα καταφέρουμε, ΠΡΈΠΕΙ να καταλάβουν την ομάδα που πονάει φέτος θα είναι μια καλύτερη χρονιά εχω αισιοδοξία για αυτό.Και κατι ακομα ο Ανσαριφαρτ θα βάλει πολλά γκολ φέτος σε πρωτάθλημα και Ευρώπη γιατι θα περάσουμε δεν είναι δυνατόν να αποκλειστή η ΑΕΚ!! Την... Συνέχεια ΠΈΜΠΤΗ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ

teokavas - 23/7/2021 14:41

Το παιχνίδι δυστυχώς για τα νεύρα μου το είδα.. Αυτό που μου κανε πιο ασχημη εντύπωση από όλα τα στραβά της ομάδας μας ήταν το κέντρο, ανύπαρκτο τελείως! Για το ροστερ δεν θα πω κάτι έχουν ειπωθεί. Κρατήστε αυτό μόνο. Η γκρίνια θα επεκταθεί και σε άλλους παίχτες!

Constantinouple1924 - 23/7/2021 14:35

Λόπες-μπακάκης εχουν κλεισει τον κύκλο τους στην ΑΕΚ και δεν μπορούν να προσφέρουν ουτε σαν αναπληρωματικοί,οποιος δεν το βλεπει θελει το κακο της ΑΕΚ.Ας παρουμε αριστερό και δεξί μπακ βασικούς και ας πορευτούμε με χατζησαφι και μιται,ντατσενκο σαν έξτρα λύσεις μεχρι το χειμωνα.Αλμπάνης μονο για αλλαγή χίλιες φορες τανκο.Εννοείται πρεπει να ερθει αλλος ένας γκαρσια στα αριστερά και ένα οχταροδεκαρι καλυτερο του Μάνταλου.Ακομα και αν περάσουμε τους Βόσνιους... Συνέχεια πραγμα που ολοι πιστεύουμε ευκολα,δυσκολα θα γινει με την ελφσμπουργκ θα δεινοπαθήσουμε ετσι.Πάρτε παίκτες χθες!

Iptamenos_11 - 23/7/2021 14:30

Kαμάρια μου!

Ακόμα και αυτή την άθλια εμφάνιση, αν ο τύπος δεν έβαζε ένα γκολ που δεν μπορεί να το βάλει ούτε σε πλειστεισον, και ταυτόχρονα δεν τους έδινε η τύχη από κόντρες το δεύτερο γκολ, και ταυτόχρονα δεν μας ακύρωνε ένα κανονικό γκολ,τώρα θα είχαμε ήδη προκριθεί με 0-2.

Υπομονή, στηριξη αλλά πάρτε και καμιά ασπιρίνη, επειδή το συνοθύλευμα που είδα χθες ειναι ΟΛΟΙΔΙΟ... Συνέχεια με το περυσινό......

mikesal - 23/7/2021 12:40

Έγραψα την προηγούμενη βδομάδα οτι θα πουλουσα σακχοφ σιμοες (και υπο προϋποθέσεις τον σιμανσκι) και με μαυρισανε στα ντισλαικ.....καποιοι εινσι συναισθηματικα δεμενοι να μπει ο σιμοες στην Αγιά.... σεβαστο

Kellhus21 - 23/7/2021 14:29

Οσο στην ομαδα ειναι βασικοι παιχτες ταβανιασμενοι, με χτυπητες αδυναμιες κ νοοτροπια μπολιασμενη στην αποτυχια θα χουμε τα ιδια κ τα ιδια. Μπακακης, Τσιτωντας, Σβαρνας, Λοπεζ, Σακχωφ, Σιμοες, Μανταλος, Αλμπανης πρεπει να ειναι στην καλυτερη εναλλακτικες. Μαζι τους παρασυρονται κ παιχτες που εχουν καλα στοιχεια, αλλα οχι την προσωπικοτητα να ανεβασουν αυτη την αρρωστη μετριοτητα. Παιχτες οπως ο Σιμανσκι, ο Γαλανοπουλος, ο Τανκοβιτς, ο Γκαρσια πχ. Επισης κ ελπιζω να... Συνέχεια κανω λαθος, δεν νομιζω οτι παιχτες οπως ο Λα Ταλεκ η ο Χατζησαφι σε αλλαζουν πραγματικα επιπεδο.

officer123 - 23/7/2021 13:40

κανείς δεν θα βρεθεί να αγοράσει Σιμόες, Σάκχοφ, όπως και κανείς δεν βρέθηκε ποτέ να αγοράσει Σιμάο, Κρίστι, Λόπεζ....

dino21 - 23/7/2021 13:13

Επαιζε χτες ο Σιμοες; Γιατι νομιζω οτι αν επαιζε θα βλεπαμε αλλο παιχνιδι.

chrisap75 - 23/7/2021 13:27

Τα τρεξίματα του Σιμόες και Γαλανόπουλου έλειψαν χτες από την ομάδα...σίγουρα θα ήταν διαφορετικά κάποια πράγματα

victor21R - 23/7/2021 13:23

Γιατί πέρυσι που έπαιζε ο Simoes είδες τίποτα διαφορετικό?? Στην ίδια κατηγορία με τους άλλους που έχουν ταβανιάσει είναι και ο Simoes...

oko10aek - 23/7/2021 14:27

Έχουμε γυρίσει την πλάτη στο ποδόσφαιρο. Φέρτε σύγχρονους παίκτες. Τρέξιμο και τεχνική. Τρέξιμο και τεχνική. Θεωρώ ακόμα πιο κρίσιμο από τα μπακ, τα χαφ μας. Είναι μόνιμα κομμένη στα δύο η ομάδα, είναι μόνιμα βαρετή όταν οι άλλοι κλείσουν χώρους. Ο Μπακάκης μια χαρά την φτάνει τη μπάλα μέχρι τον χαφ. Μετά τι κάνει το χαφ;;... Συνέχεια
Από το 30' ήθελε αλλαγή ο Σάκχοφ χτες, τί περιμέναμε; Την κάλτσα του δεν πετύχαινε, τον είχαν βάλει στην μέση και τον κορόιδευαν. Μαζί με τον Λόπες σαν μεθυσμένοι ήταν. Είδα όλα τα παιχνίδια στην προετοιμασία. Μια χαρά τρεξίματα έχει ο Ρουκουνάκης, αφού δεν μπορεί ο Λε Ταλέκ να βγάλει όλο το ματς. Και επειδή δεν θα μπορεί ούτε σε μια εβδομάδα, ας πάρει 45 λεπτά ο μικρός έτσι που τα καταφέρανε οι φωστήρες και την έχουν γυμνή την ομάδα.

evo21 - 23/7/2021 13:15

Ποσα ματς θα παιξουν φέτος οι

Τσιντωτας, Σβαρνας, Μπακακης, Λόπεζ, Σακχοφ

Αλμπανης, Τανκο , ακομη και ο Καριμ.

Ξερει κανενας;

Διοτι βλεπω κριτικη για αυτους ενω ο σχεδιασμος... Συνέχεια
Προβλέπει αλλους βασικούς που ειται ηρθαν η θα ερθουν.

Η μονη διαφωνια ειναι ο Χατζησαφι για βασικος, θελουμε κατι πιο ταχυδυναμικο.

Roukos21 - 23/7/2021 14:25

δίκιο έχεις αλλά η κριτική γίνεται σε αυτούς που παίζουν όχι σε αυτούς που θα έρθουν ή είναι στην εξέδρα.. Έστω κι αν κάποιοες φορές είναι σκληρή ή άδικη (όχι για χθες) η κριτική, όλοι κρίνονται βάσει της απόδοσης τους..

taxiss21 - 23/7/2021 14:12

Ελπίζουμε όχι πολλά κυρίως οι 5 πρώτοι ας αλλαχθούν κάποια στιγμή. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν φταίειο Μίλο για ότι βρήκε. Μπάλα αυτοί δεν θα μάθουν και χαλάνε και τις ελπίδες των καλών παικτών.

Aekara1111 - 23/7/2021 13:45

Αν ο πρόεδρος θέλει πραγματικά να κάνει δυνατή την ΑΕΚ πρέπει να φέρει τον Μπάγεβιτς πίσω. Από τότε που έφυγε πάμε από το κακό στο χειρότερο. Όλες οι επιλογές του Μελ σε θέσεις κλειδιά έχουν αποτύχει.

victor21R - 23/7/2021 14:23

Να μάθει να ακούει και κανέναν άλλον εκτός από τον Μπάγεβιτς. Να μην κάνει του κεφαλιού του συνέχεια... Ο Μπάγεβιτς δεν μπορεί να είναι στην ΑΕΚ για πάντα. Ο ίδιος άλλωστε ήθελε να αποτραβηχτεί...

Roukos21 - 23/7/2021 14:13

ακόμη κι επικοινωνιακά πάντως, αποδεδειγμένα είμαστε πίσω.. ήδη έπρεπε να έχει ανακοινωθεί τουλάχιστον μία μεταγραφή ειδικά μάλιστα εφόσον οι 2 περιπτώσεις είναι αρκετά προχωρημένες.. όχι για τον 2o αγώνα με την Βελέζ αλλά για την ψυχολογία.. τα υπόλοιπα πάνω κάτω τα έχουμε πει όλοι..

argiris1977 - 23/7/2021 14:11

Εχθές για εμένα ήταν η πρώτη γκέλα του Μιλόγεβιτς. Και εξηγούμε. Δεν φταίει για την καθυστέρηση των μεταγραφών, σίγουρα χρειάζεται πίστωση χρόνου ΑΛΛΑ δεν είναι δυνατόν να βλέπεις στο κέντρο το χαφ Σάκχοφ να μην μπορεί να πάρει τα πόδια του και να μην κάνει το προφανές να μεταφέρει τον Μάνταλο στην θέση του και να βάλει είτε τον Αραούχο για δεκάρι η τον Τάνκοβιτσ. ΔΕΝ γίνεται να βλέπεις τον Λόπεζ να σκουντουφλάει και να μην τον κάνεις αλλαγή από το πρώτο ημίχρονο. Κύριε Μιλόγεβιτς σπάσε... Συνέχεια τα αυγά από τώρα γιατί αλλιώς ομελέτα δεν γίνεται.

alkaalikos - 23/7/2021 13:58

Αντιλαμβάνομαι πως και γιατί έχει χάσει ο κόσμος την εμπιστοσύνη στην ομάδα. Εγώ αυτή την ομάδα δεν την φοβάμαι, δεν νομίζω ότι μπορεί να κάνει κάτι καλύτερο από αυτό που έκανε χθες. Εμείς αντιθέτως μπορούμε να παίξουμε πολύ καλύτερα, και με το κακό χθεσινό μας παιχνίδι θα μπορούσε να είναι ανάποδο το αποτέλεσμα. ΑΕΚ στα εύκολα, ΑΕΚΑΡΑ στα δύσκολα. ΠΑΜΕ!

alkaalikos - 23/7/2021 13:55

Αντιλαμβάνομαι πως και γιατί έχει χάσει ο κόσμος την εμπιστοσύνη στην ομάδα. Εγώ αυτή την ομάδα δεν την φοβάμαι, δεν νομίζω ότι μπορεί να κάνει κάτι καλύτερο από αυτό που έκανε χθες. Εμείς αντιθέτως μπορούμε να παίξουμε πολύ καλύτερα, και με το κακό χθεσινό μας παιχνίδι θα μπορούσε να είναι ανάποδο το αποτέλεσμα. ΑΕΚ στα εύκολα, ΑΕΚΑΡΑ στα δύσκολα. ΠΑΜΕ!

Kalogreza2121 - 23/7/2021 13:53

O αντίπαλος είχε πολύ χειρότερο ροστερ από Παναιτωλικούς, Βόλους, και μας έκαναν ότι ήθελαν. Πάλι στο ημίχρονο θα φεύγει ο Μελισσανίδης και δεν θα ξέρει τι φταιει. Πρέπει ακόμα και ΤΩΡΑ να φτιαχτεί ομάδα. Σακχωφ παίρνει παρά πολλά για να κάνει τόσο αργή την ομάδα. Να φύγει και να συμπληρωθεί το συμβόλαιο του για ακόμα καλύτερο παίκτη από αυτόν που μπορούν τώρα. Αριστερά Λοπες δεν υπαρχει. Ο Ιρανος εφοσον εκλεισε ας ερθει να παιζει με μικροτερους αντιπαλους οπου υπαρχει κενο. Βασικότατο... Συνέχεια μπακ και από πίσω ο Μιται. Για Τσιτωντα τι να πούμε δεν υπάρχουν πλέον λόγια.

Johneto - 23/7/2021 13:47

Δεν εγραψα τιποτα χθες γιατι εχω βαρεθει πια να γραφω και να διαβαζω τα ιδια. Η ομαδα θα ειναι πιο σοβαρη φετος αλλα μην περιμενετε πολλα. Χωρις αθξηση μπατζετ δηλαδη αυξηση ΑΜΚ δεν μπορουν να αποκτηθουν οι παικτες ποιοτητας που γραφουμε εδω και Χροοοονια. Δεν αντεχει η τσεπη της ΑΕΚ. Η τσεπη του προεδρου ειναι ερμητικα κλειστη για το αγωνιστικο. Θα γινει αλλη μια ποιοτικη μεταγραφη που επιτρεπει η απωλεια Λιβαγια και ο αλλος δεξι μπακ θα ειναι επιπεδου Χατζισαφι που ειναι για τα... Συνέχεια πανηγυρια. Ο 8-10ρι θα ειναι αναπληρωματικος του ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΥ Μανταλου, αρα φθηνος. Αυτα. Αληθεια πως πανε τα διαρκειας;

the_teacher - 23/7/2021 13:43

Στο πρώτο παιχνίδι της σεζόν εμφανίστηκε η περσινή ΑΕΚ, γιατί υποθετικά ήταν ένα βατό παιχνίδι. Κι η περσινή ΑΕΚ έκανε 20 ήττες, έφαγε ένα φορτηγό γκολ, τερμάτισε πίσω από τον Άρη και διασύρθηκε με τον Βόλο και τον ΠΑΣ. Η περσινή ΑΕΚ δεν μπορούσε να κάνει build up αφού με Τσιντώτα, Σβάρνα, Λοπεζ, Μπακακη και Σακχωφ δεν μπορούσε ούτε το κέντρο να περάσει. Δεν είχε άμυνα, είχε κέντρο που δεν έκοβε ούτε με βαλέ, δεν είχε αριστερό εξτρεμ, δεν είχε ταχύτητα, αυτοματισμους, εκρηκτικότητα. Όμως... Συνέχεια κάποιοι πολύ βολικά έλεγαν ότι φταίει ο Μανόλο, ρίχνοντας στάχτη στα μάτια αυτών που δε βλέπουν ποδόσφαιρο. Κι αυτή την ΑΕΚ, με τα πιο ατεχνα, άνευρα, άχρωμα μπακ στον πλανήτη την ξαναριξαμε στο γήπεδο. Η περσινή ΑΕΚ έπρεπε να διαλυθεί. Τελεία. Από την περσινή ΑΕΚ έπρεπε να μείνουν 5-6 παίχτες, ο Μανταλος να ήταν πάγκο και καμιά δεκαριά έπρεπε να είναι σε άλλες ομάδες. Δεν υπάρχει μεσοβεζικη λύση. Δεν μπορεί να παίζουν βασικοί οι Σακχωφ, Μπακακης, Λοπεζ, Τσιντώτας, Σβαρνας, Αλμπανης, Μανταλος. Δε γίνεται να ρισκάρει η ΑΕΚ τη χρονιά της με την πιο αποτυχημένη ομάδα όλων των εποχών. Κι όμως. Αυτό το αργοκινητο, ανοργανωτο, φοβικό και μίζερο κλαμπ συνεχίζει να ζει σε άλλο πλανήτη. Κι απ ο,τι φαίνεται, θα συνεχίσει και φέτος. Όταν η ομάδα δεν μπορεί να κάνει ούτε μια μεταγραφή ως αποτέλεσμα σκαουτινγκ, όταν δεν μπορεί να βρει μπακ έναν χρόνο τώρα, όταν δεν τολμάει να φέρει τον Εντσαμ γιατί πρέπει να πληρώσει, δεν υπάρχει σωτηρία. Η ΑΕΚ πρέπει να κάνει το παν να προκριθεί και μετά να πληρώσει για μεταγραφές σε χρόνο ντετε. Τώρα θα μου πείτε πού να τις βρει. Και θα χετε δίκιο. Δεν μπορεί. Δεν τολμάει. Δεν ξέρει. Καλό στομάχι σε όλους μας και φέτος.

AEK_gia_panta2 - 23/7/2021 13:39

Τελειώνετε επιτέλους με τους παίκτες που πλέον αποδεδειγμένα δεν μπορούν να βοηθήσουν την ομάδα! Τους ευχαριστούμε και πάμε παρακάτω με πώλησή τους ή αποδέσμευση! Τσιντώτας, Μπακάκης, Λόπεζ, Σβάρνας αντικατάσταση με άλλους παίκτες. Δε μπορούν άλλο. Και έναν παίκτη να αφήσει στον πάγκο τον Μάνταλο, μιας και ο Τάνκοβιτς δε μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο.

geopar2010 - 23/7/2021 13:37

η ΑΕΚ έχασε γιατί συνεχίζει με την περυσινή νοοτροπία η ΑΕΚ έχασε γιατί δεν έχει πάρει μπακ που να τρώνε σίδερα η ΑΕΚ έχασε γιατί δεν έχει κεντρικούς να φτιάχνουν παιχνίδι η ΑΕΚ έχασε γιατί ο τσιντωτας δεν μπορεί ούτε έχει εξελιχθεί για να παίζει στην ΑΕΚ τα πράγματα είναι απλά αλλά δυστυχώς η διοίκηση με την συνδρομή του σκαουτινγκ προσπαθεί να πουλήσει τους λοπες και σβάρνα και μετά να αγοράσει μπακ με α[email protected]:δια

Tonino_21 - 23/7/2021 13:37

H ΑΕΚ έχασε διοτι εχει έλλειμα ποιότητας σε νευραλγικές θέσεις του σύγχρονου ποδοσφαίρου. Τα πλαγια μπακ Μπακακης και Λοπεζ ειναι κατω του μετριου, καμμια βοηθεια επιθετικη απο δεξιά και μαυρη τρυπα αμυντικα απο αριστερά. Σε ολο το ματς ο Μπακακης δεν εδωσε μια φορα την μπαλα σωστα στον Γκαρσία, ο άνθρωπος νομιζε πως του κανουνε καψώνια....(δειτε το προσωπο του στα κοντινα οταν η μπαλα εβγαινε πλαγιο αουτ συνεχεια....) θα καταφερουμε να τον ξενερωσουμε και αυτον και να τον... Συνέχεια βγαλουμε αχρηστο μετα.

Στα χαφ τωρα , Μάνταλος 30αρησε, δεν εχει σπιρταδα δεν βλεπει γηπεδο, αγκομαχάει απο το 1 εως το 90 λεπτο και στελνει ολα τα στημενα εκει που δεν πρέπει....αποριας αξιον γιατι εδω και 3 χρονια δεν εχει κινηθει για εναν παιχτη στο 8 η ομάδα...φημες λενε πως μπαινει βετο συνεχεια.... Σακχοφ βαρη κορμι δεν μπορει να παιξει τον ρολο που ενδεχομενος εχει στο μυαλο του ο προπονητης , του Λε Ταλεκ δηλαδη. Σβάρνας εχει ταβάνι και το εχει φτασει εδω και καιρό, δεν μπορει παραπανω και εκθετει τον εαυτο του , στο γκολ παλι δεν κανει κινηση και αφηνει τον παιχτη να σουταρει μεσα απο την περιοχη....περσυ γυρναγε και την πλατη... το λες και βελτιωση πως απλα κοιτουσε χθες...τελος ο Τσιντωτας ειναι ενας τιμιος τερματοφυλακας για τον Απόλλωνα αλλα μεχρι εκει, η φανέλα ειναι βαριά και απο το τερμα σου θελεις να ειναι εκει οταν πρεπει, ελαχιστες φορες εχει γινει τα τελευταια χρονια αυτο απο ολους τους τερματοφυλακες της ομαδας. Σιγουρα με Βρανιες η αμυνα θα ειναι πιο aggressive, αλλα φτανει αυτο? Πόσο χειρότερος πραγματικα ειναι αυτος ο Νταντσενκο??? Απο τα λιγα που τον εχω δει ξερει 3-4 φορες περισσοτερη μπαλα απο τον Μπακακη....αλλα και εδω μάλλον βέτο μηρίζει....

Και μεταξυ μας ολοι ξεραμε τι θα δουμε απο τους παιχτες που βλεπουμε εδω και 3 χρονια, ο Μιλογεβιτς ειναι προπονητης οχι μαγος, μονη ευθυνη του πως δεν εχει βγει να ζητησει μεταγραφες επισημα...ξεκρεμαστο τον αφησανε και θα φαει τα σ[email protected]@ αυτος μετα τον αποκλεισμό (αν ερθει....).

nafplio21 - 23/7/2021 13:37

Δεν μου αρέσει να κάνω ατομική κριτική σε ποδοσφαιριστές ούτε να γίνομαι ισοπεδωτικός και να βγάζω άχρηστους τους παίχτες της ομάδας γιατι η απόδοση είναι κάτι που επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες. Μπορεί να δεις ξαφνικά με την σωστή διαχείριση έναν παίχτη μεταμορφωμένο προς το καλύτερο και να μην τον αναγνωρίζεις. Αλλά ας πω κι εγώ την γνώμη μου όπως όλοι. Τσιντώτας τέλος. Μπακάκης ως αλλαγή μπορεί να παίξει παντού στην αμυνα ακόμα και ως στόπερ, για βασικός δείχνει... Συνέχεια τελειωμένος και αυτός. Σβάρνας είναι μόλις 23, διεθνής και έχει περιθώρια εξέλιξης, εγώ θα τον είχα βασικό δίπλα σε κάποιον έμπειρο στόπερ . Είναι ο πιο ακριβός μας αμυντικός και πρέπει να τον στηρίξουμε για να πάρει τα πάνω του και όχι να τον απαξιώνουμε. Έχω καλή άποψη για τον Τζαβέλλα αλλά αν είναι αυτός ο ηγέτης της άμυνας της ομάδας που θα μπει στην Αγία Σοφία είναι μεγάλη συζήτηση. Δεν εμπιστεύομαι καθόλου τον Βράνιες,δεν ξέρει μπάλα, είναι επιρρεπής στα λάθη, δεν έχει αυτοσυγκέντρωση,τοποθετήσεις - έχει απλά έναν δυναμισμό και τίποτα άλλο, δεν μου αρέσει.Λάτσι και Μήτογλου καλοί φαίνονται.Λόπεζ,Μιτάι λίγα πράγματα, τον Μιτάι τον βλέπω στον Πας Γιάννινα σε κάνα δυο χρόνια και μετά στα Γκουντις να φτιάχνει Κλαμπ Σάντουιτς. Ο Ντατσενκο ειλικρινά δεν έχω καταλάβει τι ρόλο βαράει, θα ήθελα να τον δω λίγο ακόμα. Στα χάφ μου αρέσουν οι Γαλανόπουλος,Σιμάνσκι και νομίζω ότι ο Σαμπανάτζοβιτς ίσως θέλει μια κατάλληλη διαχείριση για να δείξει πράγματα, θα ήθελα να τον δω να παίζει περισσότερο.Λείπει ο Σιμόες,να δούμε τον Λε Ταλέκ. Επίθεση έχουμε αξιόλογες μονάδες πχ Μάνταλος,Τανκοβιτς,Γκαρσια, Αλμπάνης,Αραούχο κτλ Δεν είναι κακοί παίχτες, εμένα αδυναμία μου είναι ο Αλμπάνης, τον έχω δει μερικές φορές με ανάποδο πόδι από τα αριστερά να κάνει απίστευτες ενέργειες, σε καμία περίπτωση δεν συμφωνώ ότι είναι κακός παίχτης (πέρα από το ότι είναι παιδί που ξέρει σε ποια ομάδα βρίσκεται, τί φανέλα φοράει και είναι και καλός χαρακτήρας που δεν θα δημιουργήσει προβημα στα αποδυτήρια). Είμαι αισιόδοξος γενικά ότι η ομάδα με τον Μιλόγεβιτς θα βρει τον δρόμο της και θα παίξει στρωτή μπάλα. Θα συμφωνήσω με αυτό που λένε πολλοί εδώ μέσα ότι ίσως χρειάζεται ένα δύο δυνατά χάφ από το πάνω ράφι αλλά μέχρι εκεί. Δεν είμαι υπέρ των πολλών αλλαγών γιατί μετά πάει αλλού το πράγμα, χάνεται η συνοχή, η χημεία, το ομαδικό κλίμα, τα αποδυτήρια κτλ Θέλει πολλή προσοχή.

John87 - 23/7/2021 13:09

Κάτι γίνεται εκεί μέσα....δεν σπάει το απόστημα...

δεν σπάνε τα αυγά για να γίνει η ομελέτα....θέσεις καπαρωμενες και προπονητές πάνε κι έρχονται...

taxiss21 - 23/7/2021 13:36

Οργάνωση δεν υπάρχει αγαπητέ φίλε. Ότι βρούμε, είναι όποιον ξέρουμε και μας ξέρει. Ο γνωστός του γνωστού. Καλοί παίκτες δεν το συζητάμε οι Αραούχο Βράνιες και ο Λε Ταλέκ, αλλά δεν αρκούν μόνο αυτοί για να ανέβεις. Μέχρι στιγμής δεν θεωρώ ότι ενισχυθήκαμε. Απλώς αντικαταστησαμε Νέντε με Βράνιες, Τζαβέλλα με Τσίγκρι (όσο και να ζητούσαμε αντίστοιχο του Τσιγκρινσκι), τον Ολιβέιρα με Αραούχο (ευτυχώς), τον Κρίστισιτς με τον Λε Ταλέκ (λογικά θα μας βγει ελπίζω) και τον Αθανασιάδη με... Συνέχεια τον Στάνκοβιτς. Ουσιαστικά απλή αντικατάσταση με καλύτερους έχουμε κάνει, όχι ενίσχυση. Ενίσχυση θα είναι το 8αρι και στον πάγκο ο Μάνταλος, ενίσχυση θα είναι τα δεξιά μπακ με πάγκο τον Μπακάκη και τον Ουκρανό, το ίδιο και στα αριστερά. Ενίσχυση θα είναι όταν θα έχεις δύο καλα δεξιά εξτρέμ και όχι μόνο του τον Λιβάι να βολοδέρνει και να τον κράζουν διάφοροι ότι δεν τράβαει ούτε αυτός. Πως θα τραβήξει όταν του έχεις δεξί μπακ τον Μπακάκη που απλά τρέχει;

Tavernie - 23/7/2021 13:30

Δεν μπορεί όλος ο κόσμος να είναι άμπαλος και ηλίθιος. Ούτε τον Ντάνι Άλβες, ούτε τον Τριπιερ ζητάμε, μπακ κανονικά ζητάμε μια 3ετία τώρα, που να μην τρέχουν γενικά κι αόριστα χωρίς στόχο σα τον Λόπες και να μην δίνουν τη μπάλα στις φτέρνες των εξτρέμ όπως ο Μπακάκης. Απλά σε ολόκληρη την ποδοσφαιρική ανθρωπότητα η ομάδα δε μπορεί να βρει το αυτονόητο.

Vedder21 - 23/7/2021 13:02

Για εμενα δεν φταιει ο (τραγικος) Τσιντωτας για το πρωτο γκολ. Οταν αφηνει η αμυνα τους αλλους να σουταρουν τοσες φορες απο τα ορια της περιοχης μας, τα αμυντικα χαφ φερουν την ευθυνη. Ειδικα οταν τα αμυντικα μας χαφ, γνωριζουν πολυ καλα ποιος καθεται κατω απο τα δοκαρια μας...

aekarrwsteia - 23/7/2021 13:18

Εκεί θα έπρεπε να βρίσκεται ο... Σακχωφ, ο οποίος δεν είναι κόφτης. Και το αποδεικνύει περίτρανα κάθε φορά ότι μόνο ως 8αρι μπορεί να προσφέρει ο,τι προσφέρει.

aekarrwsteia - 23/7/2021 13:16

Ποιον κόσμο ρε μάγκες στο ΟΑΚΑ;; Δουλευομαστε μεταξυ μας μου φαίνεται. Πάλι τρεις και ο κούκος θα είμαστε όπως σε όλα τα σπορ, ειδικά τώρα με την πιστοποίηση εμβολιασμού. Η διοίκηση έχει καθυστερήσει υπερβολικά με την ενίσχυση του ρόστερ και ο ΑΕΚτζης είναι καναπεδισιος οπαδός.

-O- XSEROLAS - 23/7/2021 13:14

ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΟΥΡΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ;; ΠΟΙΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΕΟΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ; Κ Α Ν Ε Ν Α Σ ΠΑΙΔΙΑ....

Η ΟΜΑΔΑ ΘΕΛΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΚΑΙ ΔΕΞΙ ΜΠΑΚ...ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΕΞΤΡΕΜ..ΕΝΑ ΣΕΝΤΕΡ ΜΠΑΚ ΠΑΙΚΤΑΡΑ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΒΡΑΝΙΕΣ(ο τζαβελας ειναι πολυ καλη αλλαγη μαζι με τον λατσι)..ΕΝΑ ΔΕΚΑΡΙ ΠΑΙΚΤΑΡΑ ΚΑΙ Ο ΠΕΤΡΑΝ ΜΠΑΚ ΑΠ ΤΟΥ.......... Συνέχεια
Η ΟΜΑΔΑ ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ 5 ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ...ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ; ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΜΑΖΙ ΤΗΣ. ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΠΩΣ ΠΕΡΣΥ ΑΝΤΕ ΛΙΓΑΚΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ...

ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΤΖΑΜΠΑ..ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ....ΟΛΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ "Ξ Ε Κ Α Θ Α Ρ Α"

ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΙΔΗΜΟΝΑΣ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΣ..

UDO21 - 23/7/2021 13:14

Δε νομιζω να πιστευει κανενας ΑΕΚτζης οτι με 2-3 προσθηκες ακομα θα στρωσει η ομαδα..οποτε θα παιζει Σβαρνας Μπακακης Λοπεζ Τσιντωντας και μερικοι ακομα που θα παιζουν γιατι δε βγαινει η χρονια τα αποτελεσματα θα ειναι τραγικα απεναντι σε σοβαρες ομαδες....Αν αποκλειστουμε λεω αν ποιος θα την πληρωσει τη νυφη?

psyxraimos - 23/7/2021 12:36

Γεια σας αδέρφια,

Παίχτες ποιότητας, κέντρο, νοοτροπία. Αυτά χρειαζόμαστε εδώ και χρόνια και για την ώρα κινούμαστε μόνο στο πρώτο και ελπίζουμε ότι οι νέοι θα αλλάξουν και το τρίτο. Κουλό αν σκεφτούμε ότι σε κάθε οργανισμό οι παλιοί είναι που δίνουν τον ρυθμό και όλοι όσοι έχουν έρθει μετά το 2018 δείχνουν ότι και η ΑΕΚ δεν αποτελεί εξαίρεση. Τέλος πάντων, αφού η επιλογή του πρόεδρου είναι να πάμε έτσι αυτό... Συνέχεια που μένει είναι να φτιάξουμε και το κέντρο (πέραν των υπόλοιπων θέσεων που έχει ανακοινωθεί ότι θα πάρουμε) και να ελπίζουμε ότι θα πιάσει και για την αλλαγή νοοτροπίας.

Από την αρχή της μεταγραφικής περιόδου έχω πει ότι για μένα βαρόμετρο αν όντως θα φτιάξουμε ομάδα είναι η απόκτηση "αντί-Μάνταλου". Ένα 8-10αρι πιο συγκεκριμένα. Χωρίς κέντρο δεν έχει νόημα να κρίνουμε και τους επιθετικούς μας. Τους ζητάμε ζογκλερικά και ποδόσφαιρο 90s γενικά.

Για τον Τσιντώτα συμφωνώ με τον Βεργή. Δεν είναι το γκολ που τρώει το θέμα. Είναι λάθη σαν αυτό που έκανε στο 87' (δεύτερο σερί παιχνίδι) που είναι από μόνα τους αρκετά να χάνει κάποιος τη θέση του.

Καλά μπάνια μάγκες (κ μάγκισσες).

Droit_Au_But - 23/7/2021 13:13

Στο θέμα "νοοτροπία" θέλω να πω οτι η ομάδα χρειάζεται μια ΙΣΧΥΡΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ.

Ας είναι τεχνικός διευθυντής, προπονητής παίκτης γενικός αρχηγός κάτι όμως ..

Ας είναι και ο Ριβάλντο να παίζει play station στα Σπάτα ...

Skeptikos21 - 23/7/2021 12:50

Ελπίζω μετά ΚΑΙ το χθεσινό φιάσκο πέρα απο πρωτοκλασάτο δεξί μπακ και πρωτοκλασάτο αριστερό εξτρέμ να αποκτηθεί και πρωτοκλασάτο αριστερό μπακ και να αφήσουμε ΠΑΛΙ τα πειράματα με χατζησαφι και ανάδειξη(;;;;) Μιται(παρόλα αυτά χθες έπαιξε ο χειρότερος παίχτης της ΑΕΚ Λόπεζ). Πάρτε τρεις κανονικούς παίχτες και αφήστε τα πειράματα πια. Είμαστε στα κάγκελα, σας ενδιαφέρει καθόλου ; Τσιντώτας,Μπακάκης,Λόπεζ και σακχοφ δεν είναι δυνατόν να λογίζονται ως ποδοσφαιριστές.

Droit_Au_But - 23/7/2021 13:10

Σε κάτι θα διαφωνήσω.

Άλλο πράγμα η ανάδειξη Μιτάϊ και άλλο πράγμα να φορτώσουμε σε έναν 18χρονο να πάρει την ομάδα πάνω του !

Skeptikos21 - 23/7/2021 13:46

Αν θες να αναδείξεις τον Μιται δώσε τον δανεικό σε ομάδα εξωτερικού ή έστω στην ΑΕΚ β’ ώστε να κάνει φουλ σεζόν υπό την πίεση του βασικού. Για βασικός στην πρώτη ομάδα της ΑΕΚ δεν μπορεί να σταθεί ακόμα, και είναι ακατανόητο το σκεπτικό «παίρνει τον χατζησαφι η ΑΕΚ(που καλά καλά δεν είναι μπακ πλέον) ώστε να προωθήσει τον Μιται». Δεν είναι λογικά πράγματα αυτά !

Droit_Au_But - 23/7/2021 15:46

Συμφωνώ

John87 - 23/7/2021 13:09

Κάτι γίνεται εκεί μέσα....δεν σπάει το απόστημα...

δεν σπάνε τα αυγά για να γίνει η ομελέτα....θέσεις καπαρωμενες και προπονητές πάνε κι έρχονται...

-O- XSEROLAS - 23/7/2021 13:09

ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΟΥΡΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ;; ΠΟΙΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΕΟΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ; Κ Α Ν Ε Ν Α Σ ΠΑΙΔΙΑ....

Η ΟΜΑΔΑ ΘΕΛΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΚΑΙ ΔΕΞΙ ΜΠΑΚ...ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΕΞΤΡΕΜ..ΕΝΑ ΣΕΝΤΕΡ ΜΠΑΚ ΠΑΙΚΤΑΡΑ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΒΡΑΝΙΕΣ(ο τζαβελας ειναι πολυ καλη αλλαγη μαζι με τον λατσι)..ΕΝΑ ΔΕΚΑΡΙ ΠΑΙΚΤΑΡΑ ΚΑΙ Ο ΠΕΤΡΑΝ ΜΠΑΚ ΑΠ ΤΟΥ.......... Συνέχεια
Η ΟΜΑΔΑ ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ 5 ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ...ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ; ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΜΑΖΙ ΤΗΣ. ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΠΩΣ ΠΕΡΣΥ ΑΝΤΕ ΛΙΓΑΚΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ...

ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΤΖΑΜΠΑ..ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ....ΟΛΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ "Ξ Ε Κ Α Θ Α Ρ Α"

ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΙΔΗΜΟΝΑΣ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΣ..

Alex_Kourso - 23/7/2021 13:08

Λοιπόν λίγο πιο ήρεμα σήμερα να γράψω τι παρατήρησα και τι με προβλημάτισε χθες.


1) Τεράστια ευθύνη Μιλόγεβιτς (μαυριστε με δε με ενδιαφέρει) στο πλάνο παιχνιδιού. Το σύγχρονο ποδόσφαιρο παίζεται από τα άκρα, για κακή μας τύχη εμείς Μπακ της προκοπής δεν έχουμε όποτε μη δίνεις οδηγίες για πλαγιά ανάπτυξη λεβέντη μου αφού βλέπεις ότι δεν τραβάει στείλτε την μπάλα... Συνέχεια λίγο στον άξονα έστω για πείραμα.


2) Ότι έγινε αλλαγή ο Μιται για να αλλάξει το παιχνίδι ασχολίαστο, δε φταίει ο Μιλόγεβιτς σε αυτό το αναφέρω για το κομμάτι ότι θελουμε άλλες 3 μεταγραφές. Με 6-7 ίσως κάτι γίνει με μια ενδεκάδα δεν έρχεται η άνοιξη θες βάθος στον πάγκο.


3) Αυτοματισμοί μηδέν - πέρα από την αλλαγή παιχνιδιού στην "αδύναμη" πλευρά όπως έχει ζητήσει ο προπονητής δεν είδαμε άλλη μια φορά απολύτως τίποτα.


4) Φυσική κατάσταση - ταχυδύναμη απλά τραγικοί με εξαίρεση τα κλασικά μηχανάκια Λιβαι και Σιμανκσι και Τανκοβιτς όταν μπήκε οι υπόλοιποι πιο αργοί από replay. Μην δω σχολια ειναι βαρια τα ποδια απο την προετιμασια το team επρεπε να υπολογισει ποτε ξεκινανε τα επισημα ματς και να ετοιμαστει καταλληλα.


5) Έλλειψη πάθους, είναι δυνατόν να παίζεις στην ΑΕΚ και να έχεις έναν Τανκοβιτς, έναν Σιμανσκι και έναν Λόπεζ να κοπανιούνται μόνο και οι άλλοι χαλαροί; Μανταλε μου παίζεις με πλάτη στο αμυντικό χάφ με την μπάλα στην αριστερή μεριά 10 μέτρα από την γραμμή του κέντρου στο 60 ενώ χάνεις 2-1 από χωριό; Να κερδίσεις τι; Χρόνο ή πλάγιο;


Καταλαβαίνω ότι μια καινούργια ομάδα θέλει χρόνο, ο Ολυμπιακός του Μάρτινς έκανε ένα χρόνο και να δέσει αλλά μη λέμε ψέματα στον εαυτό μας χθες η ενδεκάδα ήταν γνώριμη και άλλη μια φορά έδειξε λίγη. Η ποιότητα δεν λείπει στον βαθμό που λέμε μέσα στα νεύρα μας κάτι άλλο δε πάει καλά και αυτό φαίνεται στο μάτι αλλά ο λόγος άγνωστος.


Αν γίνει κανένα χαζό και μείνουμε εκτός Ευρώπης ΠΑΛΙ πρώτον βρείτε τρύπα να χωθείτε. Δεύτερον, βγες τίγρη το ίδιο βράδυ και διώξε όσους περισσότερους γίνεται από την ενδεκάδα της προηγούμενης χρονιάς και ανέβασε τα τσικο να πάρουν εμπειρία ενώ χτίζεις από ΤΩΡΑ για του χρόνου. Πρωτάθλημα δε θα δούμε ούτε με κυάλια όποτε τι 2η τι 4η αν είναι να γίνει μια σωστή δουλειά και αποδώσει καρπούς του χρόνου.


Όσο για τα μεταγραφικά με 2.5 εκ. ευρώ και ελεύθερους από τρεις λαλούν και δυο χορεύουν ομάδα δε γίνεσαι. Κάντε κάτι τώρα.


Αυτά από εμένα περιμένω γνώμες και σκέψεις.

alek - 23/7/2021 13:08

Μη ρίχνετε τις ευθύνες στον αποδεδειγμένα καλό προπονητή μας..ήταν αναγκασμένος να παίξει με το περσινό ρόστερ το ματσ..πιστεύετε ότι ήθελε αυτός να βάλει τσιντώτα ή σβαρνα? λόπεζ και μπακάκη? περιμένει ο άνθρωπος πόσες βδομάδες τις μεταγραφές που ζήτησε από την πρώτη μέρα..ενδεκάδα ρεβάνσ

Στάνκοβιτσ, μπακάκης, βράνιες, τζαβελίνιο, μιτάι, λε ταλέκ, σιμάνσκι, μάνταλος, τάνκοβιτσ, γκαρσία, αραούχο... Συνέχεια
Ετσι τελειώνει κάθε υπόθεση πρόκρισης..Υπομονή και στήριξη

officer123 - 23/7/2021 13:04

εγώ Κέτσε άλλον λόγο βλέπω ως βασικό για τη χθεσινή ήττα.

Το μάτι που γυαλίζει το είχαν μόνο οι Βόσνιοι……

Ήξεραν ότι χθες μπορούν να γράψουν ιστορία απέναντι σε μία ελληνική ομάδα που είχε την περσινή σύνθεση, η οποία ήταν μία από τις χειρότερες της ιστορίας της……

Η χθεσινή ομάδα μας, εκτός από χαμηλής ποιότητας και αργούς ποδοσφαιριστές, έχει και τους... Συνέχεια περισσότερους κορεσμένους. Τα ονόματα γνωστά, μην τα αναφέρω. Και αυτό λειτουργεί ανασταλτικά και για τους λίγους που έχουν τα προσόντα και την όρεξη. Θυμηθείτε πώς έπαιζε ο Γκαρσία πέρσι τον Αύγουστο και πώς το Μάρτιο-Μάιο.

Λείπει η φλόγα από την ομάδα, γιατί οι περισσότεροι, εκτός του ότι είναι αργοί και λίγοι, είναι και πολλά χρόνια στην ομάδα και έχουν πιάσει ταβάνι. Η ομάδα φυσικά τους κρατάει, όχι γιατί δεν έχει καλό σκάουτινγκ, αλλά γιατί η αντικατάστασή τους απαιτεί χρήμα………

Τόσο απλά είναι τα πράγματα. Όσο για το σκάουτινγκ, εμένα μου έκανε καλή εντύπωση η πολύ έγκαιρη και μυστική εύρεση των Ντασίλβα και Εντσαμ. Περιπτώσεις που αν και πολύ δύσκολες για Ελλάδα μπήκαν σε διαδικασία συζήτησης. Ο δεύτερος μάλιστα συμφώνησε. Και η δουλειά χάλασε, ξέρετε πού………

vagaslanis - 23/7/2021 12:59

Οταν φωναζαμε για τα μπακ κ τα στοπερ ενω ολοι μας πρηζατε με τον Εντσαμ λες κ δε μπορουσαν ταυτοχρονα να γινουν κινησεις μας λεγατε οτι ειναι νωρις κ τους εχουμε με το περσινο ροστερ της καταστροφης...δεν υπαρχει ποδοσφαιρικη λογικη σε αυτη την ομαδα,δε ξερω πως θα αλλαξει αυτο αλλα δεν υπαρχει...το σιγουρο ειναι οτι οταν κανεις τετοια πρεμιερα με αυτην την ομαδα το μελλον ειναι δυσοιωνο οχι οτι δε το ξεραμε αλλα λεμε τωρα...ειναι βαθια αρρωστη η ΑΕΚ το εχουμε παρει αποφαση... Συνέχεια αλλα δεν υπαρχει κ γιατρια με την ιδια συνταγη.Τουλαχιστον σταματηστε τις δικαιολογιες δεν υπαρχουν πια.Θα τα πουμε στο γηπεδο φετος κ ο καθενας θα παρει οτι του αξιζει...

corfaek - 23/7/2021 12:53

1.000% άδικος (εδώ και καιρό) με Τσιντώτα, 1,5μ από την γραμμή ήταν! Στην γραμμή τον ήθελες όπως στα πέναλτυ;

JackR21 - 23/7/2021 11:43

Πέρασαν περίπου 15 ώρες από άλλη μια απογοητευτική εμφάνιση της ομάδας

Με προβληματίζουν χίλια πράγματα,καταλήγω όμως στο ότι μάγκες τελικά ακόμα και οι 7 μεταγραφες που έγιναν είναι λίγες..Τα έχω ακόμα και με

Συνοπαδούς μου , έχουμε αρρωστήσει έχουμε στεναχωρηθεί όλοι αυτά τα 4 χρόνια και πραγματικά δεν έχω ακούσει παρά μόνο από ελάχιστους να κάνουν μια ποδοσφαιρική ανάλυση … Κατευθείαν οι γνωστές... Συνέχεια φράσεις …. Ακατάλληλος τσιντωτας , επικίνδυνος μπακακης , ακίνδυνος Αλμπάνης , απαθής Μάνταλος , Καβουριας ο Μελισσανίδης …ΟΧΙ δεν είναι καβουριας , απλά δεν ξέρει πλέον να φτιάξει μια ομάδα , δεν έχει τους κατάλληλους ανθρώπους δίπλα του και δεν μπορεί και ο ίδιος πλέον δεν το ξέρει το ποδόσφαιρο πλέον οπως παλιά γιατί έχει μείνει πίσω με αποτέλεσμα λεφτά να δίνονται αλλά να δίνονται σε άχρηστους μισθοφόρους παίχτες ….Μια

Προσωπολατρεία άνευ προηγούμενου σε Βρανιες αραουχο λες και είναι ο μαυρος και ο μιμης ( δεν μου φταίνε τα 2 παιδιά που ήρθαν) μου φταίει η αδυναμία της διοίκησης ξεκάθαρα

Ένας τσιντωτας που δεν πρέπει να είναι μέλος της ΑΕΚ αλλά τον κρατάει η ομάδα επειδή είναι καλό παιδί και πήγε να υπογράψει ανανέωση χωρίς τον μάνατζερ

Ο μπακακης έχει φτάσει το ταβάνι του ΦΤΑΝΕΙ άλλο… για το Λόπεζ νομίζω όλοι λίγο πολύ τα ίδια σκεφτόμαστε ,, Σβάρνας απορώ πραγματικά τον βλέπω και λέω είναι αυτός 24 χρόνων ,;; Δεν ξέρει να σταθεί σαν στοπερ λες και βλέπω τον γιο μου που είναι 13

Χρόνων να παίζει στο παιδικό

Ένας σιμανσκι που τρέχει σαν π**της να καλύψει ότι δεν κάνει ο Μάνταλος και ο σακχοφ που είναι σαν 50χρονων

Ο Μάνταλος εντάξει το ξέρει το έργο, θα βάλει τα κλάματα τον Μάιο για την χαμένη χρόνια θα ζητήσει την συγνώμη εκ μέρους όλων και όλα καλά … και το παιδί το λέει αν είμαι το πρόβλημα ας φύγω από την

Ομάδα …όχι Πέτρο δεν είσαι το πρόβλημα

Απλά είσαι για πάγκο , η διοίκηση μας όμως είναι περισσότερη ρομαντική και λιγότερο

Ποδοσφαιρική

Αλμπάνης πραγματικά με τέτοιο άγχος το παιδί να γίνει κάνας μαγειρας, το παιδί σε Κάθε επίσημο ματς δεν ξέρει που παταει και που βρίσκεται , τανκοβιτς θυμίζει λιβαγια σε κακή έκδοση … Είναι τόσα πολλά που θέλω να γράψω αλήθεια

Το κυριότερο όμως η ΑΕΚ θέλει μεταγραφες στο τμήμα σκαουτινκ ποιος θα της κάνει θα μου πείτε βέβαια

Αλήθεια η την θέλουν έτσι την ΑΕΚ

Η είναι τόσο ανίκανοι και δεν ξέρουν ποδόσφαιρο


ΥΓ: Ξέρετε εκεί στη ΠΑΕ ε. Λιβαγια , γκαλο μη ψάχνεται και πολύ

Ααα και μανολο το χειμώνα

Λες και μας φταίει ο κακόμοιρος ο Μιλόγεβιτς

Άλλου φταίει Αυτός , φταίει που δεν μπήκε

Με όρους , να πει αυτοι παιδιά δεν κάνουν θέλω άλλους

officer123 - 23/7/2021 12:53

φίλε για να φύγουν αυτοί που λες και να έρθουν κανονικοί στη θέση τους, χρειάζονται πρώτον τα λεφτά και μετά το σκάουτινγκ.

πρωτίστως το χρήμα, εκεί είναι το πρόβλημα............

και μη μου πεις για τα 800 στον Λεταλεκ, τα 1,2 στον Ολιβέιρα, τα 600 στον Κρίστι, τα 700 στον Λιβάγια, τα 600 στον Μάνταλο κλπ... Συνέχεια
γιατί και αυτά τα ποσά είναι λίγα μπροστά στις ανάγκες και στα σύγχρονα χαρακτηριστικά παικτών που η ομάδα χρειάζεται και που σήμερα διαθέτει μόνο 3 (Γκαρσία, Βράνιες, Αραούχο)

γιατί εάν δεν τον βρεις ελεύθερο με αυτά τα χαρακτηριστικά πρέπει να πληρώσεις τουλάχιστον 3 μύρια στην ομάδα του.

μη σου πω ότι το σκάουτινγκ φέτος έκανε υπέρβαση με τις περιπτώσεις Ντασίλβα και Εντσαμ, αλλά τα λεφτά που δώσαμε ήταν λίγα στον πρώτο και τίποτα στην ομάδα του δεύτερου.......

johnys® - 23/7/2021 12:30

Σωστότατος!!!

Constantinouple1924 - 23/7/2021 12:47

Αν θελουμε να ξεστομίζουνε οτι παμε για πρωταθλημα θελουμε ακομα 4 βασικους αρ μπακ(χατζησαφι για δευτερος Καλος ειναι)δεξί μπακ,αριστερό εξτρέμ και Οχταροδεκαρι.Και απο εκει και παρα,ενα δεξί μπακ για αλλαγή ενα δεύτερο τερματοφύλακα και να γινει μια καλη‘’σκουπα’’,αλλιως η τριτη θέση θα ειναι ταβάνι και ουτε ομιλους κονφερενς θα δουμε…

KostasOrigin - 23/7/2021 12:44

Δεν ξέρω αν παρατήρησε κανείς την απογοήτευση του λιβαι σε πάσα του μπακακη που αντί να του την δώσει μπροστά του την δίνει πίσω κ βγαίνει πλάγιο.

Droit_Au_But - 23/7/2021 11:35

Καλημέρα Κέτσε, και φίλοι.

Απορώ γιατί δεν συζητάμε για συμμετοχή του Αραούχο στην εντεκάδα αριστερά !

Έχει παίξει και στην ΑΕΚ και στην Λας Πάλμας ...

KostasOrigin - 23/7/2021 12:36

Το dislike από εμένα αν εννοείς να παίξει εξτρεμ, αν εννοείς να παίξει μαζί με τον καριμ στην επίθεση ναι εννοείται.

Droit_Au_But - 23/7/2021 13:11

Έστω και εξτρέμ για την Πέμπτη λέω φίλε, μετά ας παίξει και αρμόνιο ...

Kosbalis - 23/7/2021 12:36

Άμα ο εξτρεμ είναι ο 19χρονος Τουνεκτι (αυτός είναι) τραβάτε δείτε μόνοι σας την ομάδα εκεί στη διοίκηση

Aeksalamis123 - 23/7/2021 12:19

Έχουμε και λέμε. Τέρμα το παραμύθι με ευκαιρίες, υπομονή και θα δείξει το γήπεδο. Το χόρτο δείχνει ό,τι του βάζεις μέσα. Για να αλλάξει αυτή η ομάδα χρειάζονται ΠΕΝΤΕ παίκτες με συμβόλαια και αντίστοιχη αγωνιστική αξία 0,8 - 1,2 εκ. ο καθένας. ΔΥΟ ακραία μπακ, αριστερό και δεξί, ΕΝΑ 8άρι, ΕΝΑ 10άρι και ΕΝΑ αριστερό εξτρέμ. Και αυτά με την προϋπόθεση ότι οι Στάνκοβιτς, Βράνιες, Τζαβέλας, Λε Ταλέκ και Αραούχο θα αποδειχτούν πολύ καλοί παίκτες. Αντί αυτών, όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ... Συνέχεια και τον τρόπο λειτουργίας της ομάδας, θα πάρουμε κάποιον Χατζισαφί (31) από Περσία (άκουσον άκουσον...), κάποιον Ντάσα (29)από Φίτεσε και κανένα αριστερό εξτρέμ του πεντακοσάρικου...Δηλαδή μία από τα ίδια...Άντε με μια μικρή βελτίωση...Και κάτι ακόμη...Βλέπουμε την ομάδα να είναι χωρίς πάθος, χωρίς ψυχή...αυτό ξεκινάει από τη διοίκηση...πολλοί λένε για δημόσιους υπαλλήλους...Αλήθεια...τι περιμένει η διοίκηση να ασχοληθεί με αυτό; Το γήπεδο; Τι την εμποδίζει από το 2013, ανεξάρτητα από τα χρήματα που δεν διαθέτει για την ενίσχυση λόγω γηπέδου, να οργανώσει την ομάδα με νοικοκυριό και πίστη; Μου μπαίνουν άσχημες σκέψεις...Λέω μήπως θέλουμε το γήπεδο να λειτουργεί...και για αυτό αρκεί μια καλομέτρια ομάδα και η αγάπη (μαζί με το έξοδο, ε;) των πιστών...

VFVAEK - 23/7/2021 11:39

Οχι Κετσε, μην κανουμε οτι δεν βλέπουμε τα προφανή... Η ομαδα εχασε γιατι επαιξε στο 99% της με την περσινη λουζερ 11αδα της, με παικτες που δεν εχουν να προσφέρουν απολυτως τιποτα πια (Μπακακης, Λοπες, Τσιτωντας) ή εχουν πιάσει ταβανι και μπορούν να προσφέρουν συγκεκριμένα στοιχεία αγωνιστικά (Μανταλος, Σβαρνας, Αλμπανης, Σακχοφ)! Εχασε γιατι οι μεταγραφες της δεν ειναι 100% ετοιμες να αγωνιστούν αφου η ομαδα ΚΑΘΥΣΤΕΡΙΣΕ πολυ να τις κανει (αλλες δεν εχουν ερθει καν) και... Συνέχεια καθυστερισαν γιατι αν δεν ειναι οι παικτες φιλοι και γνωστοι, δυσκολευομσε πολυ να τις κάνουμε (αφου δεν εχεις εξειδικευμένο προσωπικο)!

Οκ ναι ηταν και η διαιτησια αλλα ομαδες σαν την Βελεζ πρέπει να τις καθαρίζεις απο το 1ο ημίχρονο και στο δεύτερο κανεις δοκιμές...


Οι "μιρλες" και οι "μιζεροι" το φωναζουμε 1, 5 μηνα τωρα οτι ειχαμε αργησει ΠΟΛΥ να κανουμε τις μεταγραφες αφου ξεκιναγαμε νωρίς τις επίσημες υποχρεώσεις αλλα καποιοι μας ελεγαν οτι εχουμε ολόκληρο καλοκαιρι μπροστα μας οποτε χαλαρα, λεγαμε οτι ξεκαθαρισμα ροστερ δεν έχει γίνει, δεν νοείται παίκτης Μπακακης, Λοπες κλπ και μας ελεγαν οτι με αυτους πήραμε πρωταθλημα (πριν 3 χρονια...) λεγαμε οτι ολοκληρη ΑΕΚ δεν μπορει να βασίζεται σε ΕΝΑΝ και μόνο δημιουργο, τον Μανταλο και μας ελεγαν διαφορα... Λες και θέλαμε το κακο της ομαδας με την "γκρινια" μας! Τα αποτελέσματα τα είδαμε...

Droit_Au_But - 23/7/2021 12:19

Θα συμφωνήσω μαζί σου και όχι με αυτούς που λένε οτι έχουμε χρόνο, και ο λόγος είναι ο εξής :


Ακόμα και από την περσινή ομάδα σεν υπήρχαν (εδώ και ένα μήνα για διάφορους λόγους) ωστε να "κερδίσουμε" χρόνο οι Τσιγκρίνσκι Κρίστισιτς Ολιβέιρα Βασιλαντωνόπουλος Λάτσι Σιμόες Γαλανόπουλος.... Συνέχεια
Ας μή πω και τον Λιβάγια, 'άστον έξω αυτόν ...

Constantinaek1978 - 23/7/2021 12:18

Η απουσία ενός δημιουργικού χαφ στο κέντρο που θα μοιράζει, θα βγάζει κάθετες και θα κάνει παιχνίδι είναι εμφανής. Δε ξέρω αν θα είναι δεκάρι οχταρι η 25αρη αλλά κινδυνεύουμε να αχρηστεψουμε όλους τους επιθετικούς μας χωρίς αυτόν τον συνδετικό κρίκο. Ο Μανταλος δεν μπορεί να πια..

taxiss21 - 23/7/2021 11:50

Ρε συ Κέτσε, ευχόμαστε αλήθεια να πάρουν εξτρμάρα και μπακ πολυ γρήγορα σύγχρονα γιατί η ομάδα παραπαίει από πέρσι. Ξέρουμε, δεν χτίζεται από την μία μέρα στην άλλη, αλλά και αυτοί οι παίκτες δεν μας πάνε πουθενά. Μπακάκης, Λόπες Σακχόφ, ο Αλμπάνης άφαντος, ο Μάνταλος ανούσιος ακόμα και ο Τάνκοβιτς με τον Λιβάι τίποτα δεν έδωσαν χθες. Μόνος διασωθείς ο Σιμάνσκι που για την δουλειά που τον θες τα πάει πολύ καλά αλλα δεν φτάνει και ο Τζαβέλλας που παίζει σοβαρά και δυνατά. Ευχόμαστε... Συνέχεια με Βράνιες, Αραούχο, Λε Ταλέκ να δούμε άλλη ομάδα, αλλιώς θα μας φταίει πάλι ο Μιλόγεβιτς που δεν είναι μάγος να μάθει στα βλαστάρια μας πως παίζεται η μπάλα και τα βασικά.

xpanos28 - 23/7/2021 12:16

Το Σταφυλλίδη θα σου φέρουν. Εδώ είσαι και εδώ είμαι. Έχει 1.5 χρονο να παίξει. Δεν υπάρχει σκαουτινκ. Τίποτα. Ότι πάιχτες ήρθαν είναι γνωστοί μας. Λεταλεκ έφερε ο προπονητής. Αραούχο - Βράνιες ο Μελισσανίδης γιατι είναι οι αδυναμίες του. Τζαβέλλα γιατί έχει φιλικές σχέσεις με τον Κονέ. Μόνο ο Μητογλου κια ο Παρράς μπορείς να πείς οτι ήρθαν απο σκαουτινκ. Γενικά σε ξαναζεσταμένα φαγητά με σίγουρη απόδοση και αποτέλεσμα. Εχθές παίξανε οι περσινοί. Απορώ στην προετοιμασία φοράγανε... Συνέχεια ωτοασπίδες.

Moschato21 - 23/7/2021 12:16

Κομμενοι στην μεση χθες, με ενα συνολο παιχτων χωρις τρεξιματα, χωρις διαθεση και εμποτισμενοι στην ηττοπαθεια οταν στραβωνουν τα πραγματα. Περιμενουμε μια ομαδα ιδια κατα 10/11 να δειξει κατι διαφορετικο απο περυσι ? Περιμενουμε κεντρο με Σακχοφ - Μανταλο να ειναι αξιοπρεπες σε τρεξιματα και δημοιυργια ? Περιμενουμε τους Αλμπανη - Καριμ να πιεσουν ψηλα ? Τους Τσιντωτα - Σβαρνα - Μπακακη - Λοπες να περιορισουν τα λαθη ? Τον Μπακακη να βοηθησει ελαχιστα εστω επιθετικα τον Γκαρσια ?... Συνέχεια

Ακομα κι ετσι η προκριση πιστευω θα ερθει, ωστοσο δεν παμε πουθενα στους δυο επομενους γυρους. Μονο αν προλαβουν να ενταχθουν οι μεταγραφες υπαρχει περιθωριο βελτιωσης και πρεπει εννοειται οι επομενες 2-3 βασικες μεταγραφες να μην αργησουν πολυ ακομα.

evo21 - 23/7/2021 12:11

Περσυνη ομαδα περσυνα σχόλια.

Μεγάλη αρετή η υπομονή ειδικα φετος

Με καινουριο προπονητη.

Δε περίμενα οτι οι γαυροι θα ειχαν πιο πολυ υπομονή απο εμας οταν ο χοντρος εφερε τον πορτογαλο

Και αλλαξε 8 πσιχτες.

Skakistis21 - 23/7/2021 12:07

Μόνο που έγινε θεμα η πρόκριση με κάποια Βελέζ δείχνει την κατάντια μας....όταν τα περσινά βαρίδια των αμπαλων λουζερ τύπου τσιντωτα,μπακάλη , Λόπεθ,σακχοφ κλπ εξακολουθούν να είναι στο ρόστερ ενώ έπρεπε να απελαθούν από το τμήμα δείχνει ότι νοσουμε σε όλα τα επίπεδα...ενω κ οι μεταγραφές κ αυτοί που ακούγονται είναι μετριοτατοθι έως λίγοι.....

ScoccoMan - 23/7/2021 12:02

Αυτό μας έλειπε.. να ξαναζήσουμε καλοκαίρι καρντοσο

Juggernaut - 23/7/2021 11:54

Nαι 29 του μηνος ,Ιουλιο μηνα Ελλαδα ολοι θα ερθουν να στηριξουν εναντια στο μεγαθηριο οπως αλλες φορες με Σελτικ. Καποιο τρελοι θα μαστε και αυτοι με την ξενερα που μας εχει φτασει η ομαδα φοβομαστε για την υγεια μας, ψυχικη και μη.

taxiss21 - 23/7/2021 12:00

Θα είμαστε μπορούμε χωρίς ΑΕΚ; το πρόβλημα είναι να σοβαρευτούν για μία φορά μέχρι να μπουν οι μεταγραφές και μετά να φύγουν αυτοί που πρέπει γιατί η ΑΕΚ τους έδωσε πολλά και αυτόι δυο χρόνια τώρα όλο δικαιολογίες μια η διαιτησία, μια ότι πονάει το πόδι μου, μια δεν πατάμε καλά στο γήπεδο γιατί είναι χάλια ο τάπητας μια δεν ξέρουμε τις θέσεις μας κλπ κλπ .

HELLas - 23/7/2021 11:57

...έπρεπε να έχει περάσει ΗΔΗ κ όχι ΘΑ περάσει....!

1kitrinopistoli - 23/7/2021 11:56

Ταπεινη μου γνωμη,την προκριση ειναι υποχρεωμενη και φτιαγμενη να την παρει η παλια ΑΕΚ. Και θα την παρει με τα ιδια χαφ με τα ιδια μπακ και τον ιδιο Μανταλο διοτι δεν γινεται αλλιως!!

Kios_21 - 23/7/2021 11:56

Στο μυαλό μου από χθες παίζει σε λούπα αυτό:

"Βαρέθηκα, κουράστηκα και πόνεσα,

τα νιάτα μου στη λογική τα ξόδεψα.

Βαρέθηκα, κουράστηκα κι αηδίασα,

τα νιάτα μου στη λογική θυσίασα."... Συνέχεια
ΝΙΣΑΦΙ ΡΕ! ΦΕΡΤΕ ΠΑΙΧΤΕΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!

Xristosn98 - 23/7/2021 11:54

Τι να πουμε ρε κετσε και τι να αναλύσουμε. Είμαστε στην σεζόν 2021/22 και η εντεκάδα μας έχει μέσα λοπεζ,μπακάλη,τσιντωτα,Μανταλο και Αλμπανη.. αυτό τα λέει όλα

xristos2121 - 23/7/2021 11:40

Η ΑΕΚ χρειάζεται χάφ στο κέντρο επιθετικογενεις που να κρατάνε μπάλα και θα δημιουργούν όλοι όσους έχουμε εκτός από τον Γαλανοπουλο που μέχρι ένα σημείο και αυτός είναι μόνο να τρέχουνε καμια ποιότητα επιθετικά. Η ομάδα χρειάζεται μπακ και χάφ ακόμα και δεξιά που έχουμε τον Γκαρσια δεν έχει σταθερότητα στην απόδοση του καλός παίχτης δεν λέω αλλά σε καμια περίπτωση παίχτης που θα πάρει την ομάδα στις πλάτες του. Μάνταλος 2 παιχνίδια παίζει 5 εξαφανισμένος.

MarkosR21 - 23/7/2021 11:39

μπρουμα εντσαμ δεξι μπακ αριστερο μπακ σβαρνας γτ δεν κανεις τακλιν παλικαρι μου? ο βρανιες θα την ειχε βγαλει κορνερ. μην αγχωνεσται αδελφια μαζι θα τους περασουμε, καλισστα μπορουσαμε να τους κερδισουμε και χθες

lackystrike - 23/7/2021 11:38

Με Χατζισαφι αριστερό μπακ και Τσιντωτα μπακ-απ του Στάνκοβιτς, με Αλμπάνη και Σβάρνα στο ρόστερ και χωρίς ουσιαστικό παίχτη-οργανωτή στο κέντρο Δ Ε Ν μπορούμε να μιλάμε για αναβάθμιση του ρόστερ. Αυτά τα λέω για να μην κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας. Πίσω από τον Γκαρσία ποιον έχουμε; Ο Βράνιες, ο Λε Ταλέκ και ο Αραούχο θα σουλουπώσουν λίγο την κατάσταση-τσίρκο αλλά δεν είναι αρκετοί. Πλάγια μπακ-εξτρέμ και κεντρικό χάφ ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ αλλιώς δεν. Την Βελέζ θα την περάσουμε με 3-0 όπως... Συνέχεια την Βασλούι κάποτε. Αυτά.

Scaek21 - 23/7/2021 11:37

Το προβλημα και χθες οπως και γενικα ολα αυτα τα χρονια ειναι η νοοτροπια της ομαδας..η οποια ξεκιναει απο την νοοτροπια της ΠΑΕ..η ΠΑΕ λειτουργει αργα με απαθεια με μια ταση ωχαδερφισμου(ελα μωρε και να μην πετυχει αυτο που καναμε τι πειραζει) και ξεκαθαρα με ελλειψη πλανου και σχεδιου..Ε ακριβως το ιδιο βλεπουμε και στο αγωνιστικο..μια ομαδα ανευρη απαθης μια ομαδα που εχει συμβιβαστει με τις ηττες και τα λαθη και δεν την ενοχλουνε...το μεγαλυτερο προβλημα της ΑΕΚ δεν... Συνέχεια ειναι ουτε το μπατζετ ουτε οι προπονητες(μια χαρα προπονητης ειναι ο μιλογεβιτς μην τον καψουμε και αυτον) αλλα η νοοτροπια της ΠΑΕ που ειναι τελειως λανθασμενη οπως και ο τροπος λειτουργιας της που δεν εχει καμια σχεση με το 2021..

Predator1 - 23/7/2021 11:35

Καλά κρασιά, ξέρουμε ότι τα μπακ μας δε κάνουν για καμιά δουλειά και συνεχίζουν ακόμη να είναι στην ΑΕΚ και όχι μόνο αυτό αλλά να παίζουν και βασικοί, ηγέτη να φτιάχνει παιχνίδι δε θα δούμε ποτέ στην ΑΕΚ αλλά εντάξει έχουμε το αγαπημένο παιδί του προέδρου, ολόκληρος φορτουνης στον γαυρο ξεκινάει από τον πάγκο και ο μανταλος βρέχει χιονίσει βασικός, αλλά κατά τα άλλα μόνο μπακ χρειαζόμαστε και 1 εξτρεμ! Υγ ο λιβαι πάλι κακός χτες και συνεχίζει από πέρυσι το τελευταίο εξάμηνο αλλά ξέχασα έχει... Συνέχεια ξενερώσει! Θέλει 2 εξτρεμ η ΑΕΚ καταλάβετε και 1 φορ ακόμη

ΕΠΟΜΕΝΟ