Quantcast
292 ΣΧΟΛΙΑ

Μελισσανίδης: Θα φτιάξουμε την ΑΕΚ της Αγιά Σοφιάς, δεν θα κωλώσουμε στο οικονομικό

Επτά μεταγραφές βασικών παικτών προανήγγειλε ο Μελισσανίδης - «Γουστάρω τον Αραούχο, αν μπορουμε θα τον παρουμε», είπε μεταξύ πολλών – "Καίει λάδια ο Βράνιες"

Μεσημέρι Τρίτης στο προπονητικό κέντρο στα Σπάτα, ο Δημήτρης Μελισσανίδης έχοντας δίπλα του τον Γιώργο Κοσμά, τον Βαγγέλη Ασλανίδη, τον Ανδρέα Δημάτο και τον Στέλιο Σεραφείδη, υποδέχθηκε τους ρεπόρτερ της ΑΕΚ μιλώντας τους, για περίπου 1,5 ώρα, για όσα έφεραν την ομάδα στην κακή τελευταία σεζόν και στα όσα σκοπεύει να κάνει στην πορεία. Ο Μελισσανίδης αναγνώρισε φυσικά την κακή πορεία της ομάδας, στάθηκε στο γεγονός ότι δεν βγήκαν οι μεταγραφές, υπογράμμισε πως ούτε σε αυτόν άρεσε αυτή η εικόνα και πως αλλιώς ονειρεύεται την ΑΕΚ. Και για την αλλάξει θα κάνει ό,τι χρειαστεί σε μεταγραφικό επίπεδο μέσα στο καλοκαίρι. Στην ουσία ο «Τίγρης» προανήγγειλε 7 μεταγραφές βασικών παικτών και πως περιμένει τις εισηγήσεις των ανθρώπων που τσεκάρουν ποδοσφαιριστές για να προχωρήσουν.

Διαβάστε όσα είπε ο Δημήτρης Μελισσανίδης:  

Για τις σκέψεις όσον αφορά την έδρα της νέας περιόδου; Αν δεν έχουμε κόσμο θα παίξουμε σε αυτό το γήπεδο εδώ που φτιάχνεται στα Σπάτα. Τουλάχιστον, να αισθανθούμε έδρα. Να φύγουμε από το Νταχάου….

Για τα λάθη που έγιναν; Πολλοί πιστεύουν ότι τα λάθη που έγιναν είναι θέμα χρημάτων. Δεν συμφωνώ. Φέτος κατεβήκαμε τον... Μπράλο χωρίς φρένο. Θέλω να πιστεύω ότι θα βρούμε άσφαλτο. Ούτε μάγος είμαι. Αλλά θα κάνω τα αδύνατα δυνατά για να ξαναφτιάξουμε την ΑΕΚ όπως θέλουμε και όταν μπει στο γήπεδο μας να τη χαιρόμαστε. Έχω μείνει στην παλιά ΑΕΚ που χαιρόσουν να τη βλέπεις. Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω, αλλά θα προσπαθήσω. Έχετε και εσείς μερίδιο ευθύνης. Γκρίνια, μουρμούρα, μανατζερικά παιχνίδια. Δεν είμαι ο καλύτερος αλλά ξέρω από ποδόσφαιρο. Σε μια δύσκολη εποχή που περνάει η ΑΕΚ ο ρεπόρτερ πρέπει να στηρίζει.

Για τις προτεραιότητες όσον αφορά τις μεταγραφές και την ενίσχυση; Βασικά τερματοφύλακα. Θα κάνουμε μεταγραφές αμυντικών. Ο,τι χρειάζεται. Έναν τερματοφύλακα, σέντερ μπακ, πλάγια μπακ, ένα κεντρικό καλό χαφ ένα έξω αριστερά. Πήραμε μπακ και βγήκαν πεπόνια. Κάναμε λάθη. Διώξαμε τον Γκάλο και φέραμε τον Πορτογάλο τον Κοντορεβιθούλη που έφυγε…

Για το μέλλον του Νέλσον Ολιβέιρα κι αν δεν θα συνεχίσει στην ΑΕΚ: Δεν είναι οριστικό αλλά το πιο πιθανό. Κοιτάμε και φορ. Δεν έχω μιλήσει μαζί του. Η ΑΕΚ θέλει σέντερ φορ, ή θα κρατήσει τον Ολιβέιρα η θα πάρει άλλον.

Για το τηλεοπτικό συμβόλαιο: Είμαστε σε συζητήσεις, το κοιτάει η λίγκα. Μιλούν για κεντρική διαχείριση. Το σίγουρο είναι ότι η ΑΕΚ θα έχει τηλεοπτικό συμβόλαιο.

Πότε θα υπάρξει deadline; Τι σημασία έχει; Τις ανάγκες της ομάδος τις ξέρει ο εκτελεστικός διευθυντής και ο τεχνικός διευθυντής. Όσο χρόνο χρειάζεται για να είμαστε σίγουροι.

Αν την ΑΕΚ που ονειρεύεται μπορεί να την δει με Χιμένεθ; Για να σταματήσουμε τον Μανόλο πρέπει να βρούμε καλό προπονητή. Δεν έχω κάτι στα χέρια μου. Τι να λέω…Το ποδόσφαιρο έτσι είναι. Δεν είμαστε η Μποταφόγκο και η Μπαρτσελόνα. Το μοναδικό κλαμπ που δεν χρωστάει δραχμή. 35,5 εκατομμύρια έχουν πληρωθεί από τα ταμεία της ΑΕΚ για το ποδοσφαιρικό τμήμα.

Αν έπρεπε να είχαν έτοιμες λύσεις; Τελειώσαμε χθες και άρχισε η γκρίνια. Στο -30 ναι. Ο πρώτος που ενοχλούμαι είμαι εγώ. Είχα πει θα τους αλλάξω τους παίκτες. Δεν είπα ότι θα κάνουμε μεταγραφές; Γκρίνια, γκρίνια, γκρίνια, σταματήστε ρε.

Για τον ΟΠΑΠ: Λόγω του ΟΠΑΠ δεν ήθελα να φαίνομαι εμφανώς και επίσημα. Τώρα που ξεκαθάρισε ο νόμος θα είμαι εγώ υπεύθυνος για το κλαμπ. Δημιουργήθηκε η εταιρία και έρχεται η ΠΑΕ στη οικογένεια Μελισσανίδη. Τώρα είμαι 70. Ήμουν 40 όταν ήρθα. Κάποια στιγμή θα φύγω. Δεν θα είμαι αιωνιος. Γι’ αυτό κάνω προσπάθεια για υποδομές. Να τρέχει η ΑΕΚ μόνη της. Αυτό είναι το μεγάλο έργο της διοίκησης. Δε χρωστάμε, το γήπεδο θα ανήκει στην ερασιτεχνική και θα παίζει η πρώτη ομάδα. Αυτά έλεγα από την αρχή. Το προπονητικό ανήκε σε ένα φίλο της ΑΕΚ αλλά όχι στην ΑΕΚ. Δεν πληρώθηε η τράπεζα βγήκε σε πλειστηριασμό. Το πήραμε μαζί με τους δίπλα  χώρους και ανήκει στην ΑΕΚ. Η ΑΕΚ δεν είχε γραφεία. Στο νοίκι όλα. Τώρα έχουμε τις υποδομές και θα τα φτιάξουμε όλα. Αποτύχαμε στις Ακαδημίες. Μου έταξαν λαγούς και πετραχήλια ας μη το συζητήσουμε. Πάμε από την αρχή…

Χνιντ – Ινσούα θα φύγουν; Ποιες είναι οι σκέψεις; Οπωσδήποτε κάποιοι θα φύγουν. Και θα ενισχύσουμε την ομάδα. Μπορεί να το κάνουμε και δεν ξέρω αν θα βγουν.

Για Τσιγκρίνσκι αν ειναι ξεκάθαρο κάτι; Όχι ακόμα. Μακάρι να ήταν πιο νέος. Θα δω τι πει και ο προπονητής…

Αν έχει παράπονα από τον κόσμο; Ο κόσμος είναι διαφορετικό από εσάς. Δεν τον ενδιαφέρει τίποτα άλλο από να παίρνει η ομάδα πρωτάθλημα. Λογικό είναι. Καλά κάνει και φωνάζει ο κόσμος. Δεν είναι ευχαριστημένος. Ούτε εγώ είμαι. Το σκατό εγώ το τρώω και φεύγω στο ημίχρονο γιατί με πιάνουν ταχυπαλμίες. Δεν θα πάω στον άλλον κόσμο επειδή δεν μπορώ να βλέπω την ΑΕΚ. Έχω μεγαλώσει.

Για τους Βράνιες – Αραούχο; Θα δούμε τις εισηγήσεις. Δεν έχω κάτι καινούργιο. Ο Βράνιες δεν είναι κακό παιδί. Έχει την τρέλα του. Καλός παίκτης, αλλά με… καμένα λάδια. Δε νομίζω. Για Αραούχο μακάρι να τον πάρουμε. Είμαι θαυμαστής του. Αλλά δεν είναι εύκολο… Αν μπορούμε θα τον πάρουμε.  Υπάρχουν άνθρωποι στην ΠΑΕ που δουλεύουν. Ξέρεις ομάδα που να κάνει 10 μεταγραφές και να βγαίνουν όλοι; Η νεκροψία θα δείξει. Τώρα ξεκινούν τα παιδιά…

Ένα μήνυμα στον κόσμο; Αυτό το κλαμπ κάθε χρόνο πρέπει να πρωταγωνιστεί. Η απόσταση από τον Ολυμπιακό είναι για όσους δεν ξέρουν μπάλα. Βρήκε ένα καλό προπονητή (ο Ολυμπιακός) τους έστρωσε, είναι σε καλό φεγγάρι.

Για τη διαιτησία, σας προβλημάτισε; Δεν με προβλημάτισε. Θα γίνουν κάποια στραβά. Έχει φτιάξει η διαιτησία…

Για το ποδόσφαιρο συνολικά και τη διαιτησία; Το ποδόσφαιρο έχει βελτιωθεί δεν είναι το χάλι που ήταν. Στη διαιτησία γίνονται ανθρώπινα λάθη. Έχει φτιάξει. Γενικότερα το ποδόσφαιρο είναι σε καλό δρόμο. Δίκαια πήρε το πρωτάθλημα η ομάδα που το πήρε. Όπως το πήρε και πέρυσι. Άξιζαν να το πάρουν. Για τα προηγούμενα δε λέω τίποτα. Όλοι ξέρουμε…

Για το θέμα του μπάτζετ; Ό.τι χρειάζεται να γίνει θα γίνει. Δεν με ενδιαφέρουν τα μπάτζετ. Δεν θα κολώσουμε στο οικονομικό. 

Για την επόμενη ημέρα; Τι θα ήθελες να ακούσεις; Είπα θα κάνουμε ότι χρειαστεί να κάνουμε…

Για την καταγγελία με την Επ. Δεοντολογία; Ήταν μια στημένη ιστορία. Το προχώρησε το Τρίγωνο του Διαβόλου. Το τρίγωνο των Βερμούδων, με τον υφυπουργό, την Επιτροπή, έναν γυρολόγο παράγοντα που τρέχει δεξιά κι αριστερά και μας κατήγγειλε και την επιτροπή. Δεν έχει να φοβηθεί τίποτα η ΑΕΚ».

Για το AEKTV: Δεν μας έχει φύγει ακόμη η σκέψη για το ΑΕΚ TV. Θα φτιάξουμε ένα κανάλι για την ΑΕΚ, με παλαίμαχους, όμορφα πράγματα, από την ιστορία μας, με Ακαδημίες.

Γιατί τον Γενάρη έγινε μία μεταγραφή; Άστο τώρα αυτό. Ο,τι έγινε έγινε…

Για το πότε θα φύγει; Που να το ξέρω; Εσυ ξέρεις πότε θα… φύγεις; Όταν θα φύγω θα έχω ένα κλαμπ που δεν θα χρωστάει δραχμή, θα έχει γήπεδο, προπονητικά και θα έχει ταμείο. Θα έρθει και η ώρα αυτή που θα φύγω. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Ξέρεις κανέναν που να έχει μείνει; Οσοι πιστεύουν ότι αυτά τα κλαμπ έχουν ιδιοκτήτη είναι κορόιδα. Ιδιοκτήτης είναι ο κόσμος. Όλοι έρχονται και φεύγουν. Δεν έχουν ιδιοκτήτη. Ο Βαρδινογιάννης έφυγε, ο Κόκκαλης έφυγε, ο Γιαννακόπουλος έφυγε. Αυτή η ομάδα όπως είναι, που την λέμε «αποτυχημένη» αν έπαιζε στη Φιλαδέλφεια θα διεκδικούσε πρωτάθλημα!

ΚΩΣΤΑΣ ΚΕΤΣΕΤΖΟΓΛΟΥ - ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΑΡΒΟΥΝΙΑΡΗΣ - ΝΙΚΟΣ ΤΖΑΛΙΔΗΣ


Στοιχηματική εμπειρία… όπως θα ήθελες να είναι! Παίξε Νόμιμα - 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Manos_AEK21 - 19/5/2021 18:40

Εάν όντως ειπώθηκε ότι η αντιδράσεις για τον Λουτσεσκου είναι για τους μαλακές τότε είναι τεράστιο λάθος από τον Πρόεδρο..

Δηλαδή είναι μαλακές όι περισσότεροι οπαδοί- φίλαθλοι τής ΑΕΚ πού δεν θέλουν τον πιγκουίνο- πορτοφολα πού μας έβριζε και μας πρόσβαλε καί μας έλεγε κλέφτες καί απατεώνες..

Εάν όντως δίνεις 1,3 εκατομμύρια ευρώ Πρόεδρε για προπονητή με τους δικούς τους μαζί τότε μπορείς... Συνέχεια να βρεις έναν πολύ καλύτερο προπονητή από τον Λουτσεσκου..

planaria - 19/5/2021 13:05

Να κάνω μια ερώτηση ρε παίδες και μαυριστε ελέυθερα. Ο Μανώλο με ένα σεντερ μπακ τύπου βράνιες και ένα σούπερ δεξί μπακ δεν θα πήγαινε πολύ καλύτερα η ομάδα; Δεδομένου ότι θα έκανε και προετοιμασία αυτός και χωρίς προβλήματα κορωνοϊου. Κάνω και μια δεύτερη ερώτηση: Ακόμα και προπονητή με 1,5 μύριο να φέρει, πόσο απίθανο είναι μετά από 1-1,5 χρόνο να τον διώξει και να πληρώνει κερατιάτικα; Για μένα καλύτερα να χώσεις χρήματα σε παίχτες και να κρατήσεις τον Μανώλο παρά να φέρεις κάποιον με... Συνέχεια υπερβολικά μεγάλο συμβόλαιο να μετά να πληρώνεις ρήτρες. Για να δώσω να καταλάβετε, ακόμα κλαίμε τα λεφτά που δώσαμε στους παίχτες που έφερε ο Καρντόσο. Και δεν ξεπερνάνε συνολικά τα 1.5 εκ. που σκέφτεται να δώσει για προπονητή. Βήμα βήμα για μένα πρέπει να μεγαλώνεις την αξία σου.

Bad_Bill_21 - 19/5/2021 16:33

Φίλε αν είναι να φέρει 2 στόπερ, 2 πλάγια μπακ (δεξί - αριστερό), έμπειρο τερματοφύλακα για βασικό, 1 αμυντικό χαφ επιπέδου Σιμάνσκι στη θέση του Κρίστισιτς και 1 δεξί εξτρέμ κλάσης Λιβάϊ και να είναι όλοι αυτοί παίκτες πρωτοκλασάτοι από μεγάλα πρωταθλήματα...τότε ας κρατήσει τον Μανόλο που ξέρει και την ομάδα και την ελληνική πραγματικότητα.

Εντέλει αν είναι να ανεβάσει 1 κλάση πάνω το ρόστερ ας μείνουμε με τον Μανόλο. Αλλωστε δε θα μπούμε... Συνέχεια από φέτος στην "Αγιά Σοφιά". Αν όμως αυτοί οι 7 που λέει ότι θα πάρει είναι επιπέδου...Ινσούα τότε πρέπει να φέρει ΠΡΟΠΟΝΗΤΑΡΑ που να πάρει απ' το ρόστερ το 110%.

kbakourn - 19/5/2021 18:14

Μεγάλε, εκεί με το ... "αμυντικό επιπέδου Σιμάνσκι στην θέση του Κρίστισιτς" μούδιασε το μυαλό μου, μαζί με αυτό του Μπαμπινιώτη για το νόημα της λέξης "επίπεδο". Αν ο Σιμάνσκι είναι αμυντικό χάφ "επιπέδου", εγώ είμαι, τουλάχιστον, ο Μέσι.

Bad_Bill_21 - 19/5/2021 19:26

Μμμάλιστα...Δε μου λες ρε μεγάλε από τότε που επέστρεψε η ομάδα στην ΣΛ είχαμε καλύτερο αμυντικό χαφ απ' τον Πολωνό? Μήπως θες να σου γράψω τη λίστα με τους αθλητικογράφους σε ραδιόφωνα που έχουν πει ότι ο Σιμάνσκι ήταν το 2ο καλύτερο αμυντικό χαφ του πρωταθλήματος μετά τον Εμβιλά του γαύρου? Και επειδή είσαι αστροπελέκι πες μου, ξέροντας πάνω κάτω το "πάπλωμα" της ομάδας, μπορεί η ΑΕΚ να φέρει καλύτερο αμυντικό χαφ?

kbakourn - 19/5/2021 20:16

Δεν μπορώ να σου μάθω μπάλα διαδικτυακά ρε μεγάλε. Ή βλέπεις μπάλα ή δεν βλέπεις και αν θεωρείς τον Σιμάνσκι αμυντικό χάφ επιπέδου, λυπάμαι αλλά δεν.

Βρες μου ένα (ΕΝΑ) μεγάλο ματς της ΑΕΚ μέσα σε όσα έχει παίξει, που ΔΕΝ ήταν κυριολεκτικά εξαφανισμένος. Καλός (μπορεί να) είναι όταν παίζεις με τον ΟΦΗ, τον Βόλο κ.λπ. αλλά μέχρι εκεί. Τρέχει πολύ (δεν αμφιβάλει κανείς), έχει αντοχή (επίσης δεν αμφιβάλει κανείς), ΑΛΛΑ στο top επίπεδο... Συνέχεια αγώνων (αυτών των λίγων που παίζουμε στην Ελλάδα) αργή σκέψη, αργή εκτέλεση και η μόνη "πρωτοβουλία" που παίρνει επιτυχώς, είναι όταν γυρίζει την μπάλα προς τα πίσω. Σε ματς λοιπόν υψηλού επιπέδου, απλά ξεγυμνώνονται οι σοβαρές δομικές αδυναμίες του. Μακάρι να είχαμε πετύχει λαχείο, αλλά δεν ....

LeviGarcia9 - 19/5/2021 12:58

Σκεφτείτε επιθεση με garcia και araujo

Bad_Bill_21 - 19/5/2021 16:13

Δε με συγκινεί πλέον ο Αραούχο φίλε μετά το τελευταίο πέρασμά του απ' την ΑΕΚ. Προτιμώ να σκέφτομαι επίθεση με Γκαρσία και Πόνσε.

LeviGarcia9 - 20/5/2021 13:24

φιλε ο πονσε δεν θελει να ερθει στην αεκ

φαντροκ - 19/5/2021 16:14

αν μεινουνε ολιβειρα και κυριως ο μανολο σκεφτομαι επιθεση με καριμ σεντερ φορ, αραουχο αριστερο εξτρεμ ολιβειρα αριστερο μπακ με εντολη να μην περναει τη σεντρα, σβαρνα δεξι μπακ γιατι εδενε καλα και φετος με λιβαι,

με τον βολο εντος και μεσα στη λαμια σιοπαλια οσο εχουμε δυναμεις και θα κραταμε και τον ΠΑΟΚ στο μηδεν ενα ολοκληρο μισαωρο. ωραια πραγματα φιλε.... Συνέχεια
παπαδες θα κανει ο παπατζης με τα σωστα εργαλεια...

ZaNkieR_21 - 19/5/2021 12:49

Πιο πολυ καθησυχαστικη παρα ενημερωτικη η ολη ομιλια και αρκετα καθοδηγουμενη μου φανηκε προσωπικα...τι εγινε με ιβιτς λυσανδρου θα μαθουμε???

Bad_Bill_21 - 19/5/2021 16:09

Γιά Λυσάνδρου δεν ξέρω αλλά ο Ιβιτς είναι ο ΤΔ που έφερε στην ΑΕΚ τα παλτά Ινσούα, Χνιντ, Νεντελτσεάρου και δεν πήρε ή δεν πίεσε να πάρουμε βασικό τερματοφύλακα μπροστά απ' τους Τσιντώτα και Αθανασιάδη. Επίσης σύμφωνα με τον Μελ δεν μπορούσε να επιβληθεί στα αποδυτήρια.

Psarontoufeko - 19/5/2021 14:28

Με τα λεγομενα του παραδέχεται οτι το μεγαλυτερο λαθος του ηταν οι ανθρωποι που εκαναν τις επιλογες σε προσωπα (προπονητες,παικτες κτλ) ή οι ανθρωποι που τους προτειναν κ τους ειχε εμπιστοσυνη ακομα καλυτερα γιατι οπως ξερουμε τον τελευταιο λογο τον εχει εκεινος.Ακομα κ για τις ακαδημιες τον κιροιδεψαν κ χαθηκαν ενα σωρο χρηματα.Ε δε πρεπει να ψαχτει εκει αναρωτιεμαι?Γιατι με παρομοια προσωπα κινείται παλι.Δε πρεπει να βρεθει ενα προσωπο αξιοπιστο πετυχημενο σε... Συνέχεια τεραστιο βαθμο να τα τρεξει ολα αυτα?Και ας πληρωνεται αδρα αντι να πετας εκατομμύρια στον κουβα κ να πνιγεις την ομαδα...τελοσπαντων εγω με το μικρο μου το μυαλο αυτο βλεπω κ ελπιζω να ειμαι λαθος.

phycho_10 - 19/5/2021 13:54

με το ονομα που εχει η Αεκ στην ευρωπη ειναι θαύμα που ήρθαν και αυτοί που ήρθαν. η όνομα στην ευρώπη θα πρέπει να έχεις για να δουν σαν ευκαιρία για τη καριέρα τους την ομάδα οι νέοι καλοι ποδοσφαιριστές, η θα πρέπει να τα ακουμπήσεις πολύ χοντρά. η σε κάποιες πολύ καλές περιπτώσεις θα πρέπει να κάνεις και τα 2 για να τους πείσεις να έρθουν να παίζουν στη σουπερ λιγδα. Τα πράγματα ειναι πολύ δύσκολα και θέλει πολυ καλό σκαουτινγκ και σοβαρούς ανθρωπους να πάρουν σωστές... Συνέχεια αποφάσεις. εκεί για εμένα πρέπει να ρίξει λεφτά. να στελεχώσει την ομάδα με αξιόπιστους ανθρώπους. αυτό εκάνε και ο γαυρός και απογειώθηκε.τα υπόλοιπα θα έρθουν

tzes1924 - 19/5/2021 10:04

Το σκεπτικό... ¨αν δεν βρω καλύτερο προπονητή, θα μείνω με Μανόλο", ισχύει και για τις μεταγραφές των παιχτών...???

Gilardino - 19/5/2021 13:23

Μίλησε για παίκτες πεπόνια, οπότε θα φέρει άλλους, τουλάχιστον εγώ αυτό κατάλαβα.

Palpatine21 - 19/5/2021 07:27

12 εκατομμύρια το λιγότερο θα φέρνει το γήπεδο υκ χρονο, 7 μύρια το τηλεοπτικό και άλλα 3,4 μύρια τα διαρκείας πάμε με αυτά μόνο στα 22 με 23 μύρια. Αν βάλουμε έσοδα από διαφιμησεις και Ευρώπη θα έχουμε ένα μπάτζετ το χρόνο 30 μύρια.. Μια χαρά. Με σωστή διαχείριση θα πρωταγωνιστουμε κάθε χρονο. Αντε να δούμε

Aeksalamis123 - 19/5/2021 12:44

Αν έχεις την τωρινή ομάδα στο νέο γήπεδο, είναι αμφίβολο αν θα έχεις τα τωρινά έσοδα. Τι νομίζεις; Ότι χωρίς ομάδα καλή θα συρρέουν τα διαρκείας και οι χορηγοί; Δηλαδή θα πάει ο άλλος να αγοράσει διαρκείας 700 € για να βλέπει τα χάλια που έχουμε; Ή θα φτιάξουμε ομάδα των 20.000 διαρκείας με τις σημερινές πενταροδεκαρες;

officer123 - 19/5/2021 09:32

εισητήρια, διαρκείας, διαφημίσεις, τηλεοπτικά, Ευρώπη είχαμε και τα προηγούμενα χρόνια.

το ερώτημα είναι πόσα θα γλυτώσουμε από τη μετεγκατάσταση στην Αγιά Σοφιά;;;;;;;;;;

και εάν αυτό το ποσό είναι ικανό να μας ...εκτοξεύσει;;;

AntonDobos21 - 19/5/2021 11:56

Δεν απευθυνομαι σε ολους αλλα μονο στους μανατζερς του καναπε, τους τεχνικους διευθυντες της πολυθρονας και τουε κατα φαντασιαν συνιδιοκτητες της ομαδας.


Για προτεινετε εναν καλο προπονητη με ταβανι τα 1,3 μυρια και το πιο σημαντικο ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ στην Ελλαδα και την ΑΕΚ

Fifa Agent21 - 19/5/2021 12:23

Πρόχειρα πρόχειρα χωρίς πολύ ψάξιμο θα σου πω τον Βιτσεντσο Μοντέλα

AntonDobos21 - 19/5/2021 18:52

Απο το κορυφαιο της Ισπανιας θελει να ερθει στο πρωταθληματακι της Ελλαδιτσας μας αυτος?

lion21 - 19/5/2021 11:26

Να το δω και να μην το πιστευω περιμενω εργα οχι λογια...Περιμενουμε μεταγραφες ουσιας οχι μετριων παικτων Η δυναμικη του νεου γηπεδου θα πρεπει να ειναι κινητρο για αυτους που θα ερθουν μιλαμε για 1 χρονο τουλαχιστον sold out Εσοδα θα ερθουν οχι αλλες τσιγγουνιες Προσεκτικες κινησεις στις μεταγραφες και να δουμε καλο ποδοσφαιρο οπως παλια να χανουν απο τα Αποδυτηρια...

Iptamenos_11 - 19/5/2021 07:10

Mόνο εγώ κατάλαβα ότι ο Μανώλης θα οδηγήση την ΑΕΚ του Μάνταλου στην Αγιά Σοφιά?

Ora_gia_aek - 19/5/2021 11:09

ΕΧΕΤΕ ΦΑΓΩΘΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΝΤΑΛΟ ΛΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΚΟ.ΕΙΠΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ.ΑΠ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ

Iptamenos_11 - 19/5/2021 13:02

Διάβασε λίγο πιο προσεκτικά αυτά που γράφω και θα δεις οτι δεν υπάρχει κριτική για κανέναν.

Απλά μεταφράζω (ή αν προτιμάς εξηγώ) αυτά που είπε ο Μελισσανίδης.

Ora_gia_aek - 19/5/2021 09:39

ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΦΑΕΙ ΤΟΝ ΜΑΝΤΑΛΟ ΛΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΚΟ. ΤΟ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΠΟΥΝ ΝΑ ΦΥΓΕΙ.ΑΠ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ

evo21 - 19/5/2021 11:08

Moυ λεγατε για ρεκορ ντισλαικ Ε; 500-0 δε ξαναγινε , σας επιστρεφω το ρεκορ στην αναποδη. ΤΕΛΟΣ.

evo21 - 18/5/2021 22:32

Απο την στιγμή που δεσατε τα χερια του Προεδρου ολοι εσεις στο να μην φερει τον Λουτσέσκου

Σε περίπτωση οχι πρωτης θεσης και πρωταθλημα η ΑΕΚ, για μενα θα είστε υπαίτιοι και μονο εσεις.

Προσωπική αποψη μου. ΤΕΛΟΣ.

ioannis64AEK - 19/5/2021 11:07

Φίλε εμάς ο τίγρης μας γράφει στα παλιά του τα παπούτσια. Ο Ρουμάνος δεν ήρθε γιατί ήθελε να πάει Ιταλία κι όχι γιατί αντιδράσαμε εμείς. Αρκετά με το παραμύθι. Ο δράκος έφυγε...

KoNstantinAEK - 19/5/2021 10:43

Ξαναδιαβασε τι ειπε ακριβώς για Λουτσεσκου... Εκτος αν εχεις προβλημα κατανοησης κειμενου, τοτε θα στα εξηγήσω εγω τι ειπε...

evo21 - 19/5/2021 11:00

Ειπε οτι ακομη κ τωρα μπορει να ερθει , οτι ειστε αμπαλοι και εγω ο κορυφαιος μπαλαδοφατσας ολων των εποχων . Μονο evo.

KoNstantinAEK - 19/5/2021 13:13

Καλο το τρολ αλλά αυτο διαβασες ή αυτο κατανοησες απο το κειμενο? Να ξερω ποιο είναι το πρόβλημα δηλαδη...

victor21R - 19/5/2021 10:54

Μελισσανίδης: Ο Λουτσεσκου θέλει να πάει σε άλλο πρωτάθλημα αλλιώς θα τον έκλεινα ανεξάρτητα από τις αντιδράσεις

Evo21: Του δέσετε τα χέρια του προέδρου με τον Λουτσεσκου και θα φταίτε εσείς.

Ότι να ναι ....

Palpatine21 - 19/5/2021 10:13

Εσύ αγόρι μου δεν παλεύεται με τίποτα. Βγήκε ο πρόεδρος και είπε ότι δεν μασάω από αντιδράσεις αν ήθελε να έρθει θα τον έφερνα και κάθεσαι και λες ότι εμείς φταίμε που δεν έρχετε αυτό το πράμα.

Τι πίνεις και δεν μας δίνεις;

geroladas - 19/5/2021 10:10

Δεν νομίζω ότι μας υπολογίζει -συμφωνα με τα λεγόμενα του- και πολύ ο Μελισσανίδης.Αν μπορούσε θα τον έφερνε.Μάλλον ο γιός του Μιρτσέα δεν ήθελα να έρθει.Που για εμένα ειναι συνέχεια της προσβολής που μας κάνει από το 2018.

chrisap75 - 19/5/2021 09:59

Κάνε ένα τηλ στον Γεωργέα! Πιστεύω θα σε φτιάξει

gate21forever - 19/5/2021 02:04

Αντε ρε πιες κανένα βότανο να ηρεμήσεις. Που θα πεις ότι θα φταίνε οι οπαδοί αν δεν πάρει πρωτάθλημα η ΑΕΚ... Καταλαβαίνεις τι γράφεις ή προβοκάρεις επίτηδες;

dancos - 19/5/2021 10:52

Η ουσία από τα χθεσινά λεγόμενα του τίγρη κατά την άποψη μου είναι η εξής:

Ομάδα θα φτιάξουμε μόνο όταν μπούμε στο σπίτι μας. Μόνο τότε θα επενδύσει πραγματικά.

Κι αυτό θα αργήσει λίγο ακόμα, αποκλείεται πάντως σε έναν χρόνο από τώρα.

aekmiazoh - 19/5/2021 10:45

Είναι νομίζω γεγονός σε αυτή την φάση ότι η ΑΕΚ δεν μπορεί να ανταγωνιστει τι γαβρο. Αυτό οφείλεται σε πιλλους λόγους που έχουμε πολυ ανάλυση εδώ μέσα. Μπορεί όμως να είναι σε ένα βαθμο ανταγωνιστικός με τις κατάλληλες προσθηξες και βασικά τον κατάλληλο προπονητη... Το γήπεδο θα δώσει ώθηση αλλά από μόνο του δεν είναι αρκετό. Για να μην μεγαλώσει και άλλο η ψαλίδα απαιτούνται να γίνουν πολλα...

AEK from ever for ever - 19/5/2021 10:23

Ο Μελισσανιδης είναι σίγουρα ένας πετυχημένος και πολύ ικανός άνθρωπος ο οποίος με αυτά που έχει κάνει μέχρι σήμερα για την ΑΕΚ ( κυρίως την τεράστια προίκα των υποδομών) συγκαταλέγεται στην top list ευεργετών της ομάδας μας, το στυλ όμως επικοινωνίας και διοίκησης που διατηρεί, είναι παρωχημένο για τα επιχειρηματικα και ποδοσφαιρικά δρώμενα του 21ου αιώνα.

Meow The Tiger - 19/5/2021 10:16

ΟΠΑΠ αρένα η Αγια σοφιας τελικά ?

Meow The Tiger - 19/5/2021 10:15

ΟΠΑΠ αρένα η Αγια σοφιας τελικά ?

fantasy21 - 19/5/2021 10:02

Σε λιγότερο από μήνα ξεκινάει η προετοιμασία και απορώ ποιός θα τρέξει τις εξής υποθέσεις:


- Επιλογή προπονητή

- Επιλογή τερματοφύλακα & ποιός από Τσιντώτα/Αθανασίαδη θα μείνει, άρα λύση συμβολαίο με έναν από τους δύο.... Συνέχεια
- Πώληση μπακάκη, αποδέσμευση ντατσένκο, απόκτηση βασικού δεξιού μπακ.

- Αποδέσμευση/Πώληση Ινσούα ή Λόπεζ, απόκτηση βασικού & απόφαση για Μιτάι

- Απόκτηση στόπερ, απόφαση για Τσιγκρι, Μήτογλου, Γούτα

- Απόκτηση ΧΑΦ

- Απόκτηση Εξτρεμ

- Απόκτηση Φορ

- Αποδέσμευση/Πώληση Χνιντ, Νεντελτσιάρου


Είναι τόσα πολλά που πρέπει να γίνουν , χρήματα δεν υπάρχουν, στελέχη δεν υπάρχουν! Καλά κουράγια!

DimitrisA_ - 19/5/2021 10:00

να κρατήσουμε τον Μανόλο και να προχωρήσουμε

Antoine_21 - 19/5/2021 09:54

Το πιο ανησυχητικό είναι ότι ο πρόεδρος ζει στον δικό του κόσμο και δεν αντιλαμβάνεται τα πραγματικά προβλήματα της ομάδας. Όταν λέει ότι με αυτό το ροστερ στη Φιλαδέλφεια θα χτυπαγαμε πρωτάθλημα,τότε είτε αρχίζει να τα χάνει είτε μας κοροϊδεύει και μας περνάει για ηλίθιους. Λες και δεν υπήρχαν χρονιές στο παλιό γήπεδο που τερματιζαμε μακριά από την κορυφή επειδή δεν είχαμε ομάδα,το ίδιο θα συνέβαινε και τώρα,τα καθίσματα και τα μπετά δεν παιζουν μπάλα

VagosK - 19/5/2021 09:51

Όποιον προπονητη και να εχουμε πρεπει να ερθουν παιχταραδες που υποσχεθηκε και ο Προεδρος.

Αναμενουμε τις κινήσεις.

officer123 - 19/5/2021 09:50

ΑΠΟΡΙΑ

από τη στιγμή που δεν κολλάει στα μπάτζετ,

και η πρόκριση των Ντα Σίλβα & Ρεμπρόφ ήταν η βασική εισήγηση, που ουδείς θα μπορούσε να αμφισβητήσει,

γιατί να μην ανεβάσει την προσφορά και στους 2 και να δώσει και ένα 700άρι στη Φερενσβάρος;;;;;;;... Συνέχεια
3 μύρια για 2 χρόνια στον Ντα Σίλβα (αντί 2,1 για 3 χρόνια)

Και 3,3 μύρια για 2 χρόνια στο Ρεμπρόφ συν τα 0,7 σύνολο 4 μύρια (αντί 2,6 για 2 χρόνια)

Εάν και πάλι τρώγαμε χυλόπιτα κανείς δεν θα του έλεγε τίποτα και θα έστελνε και το μήνυμα ότι πράγματι αλλάζει το αγωνιστικό επίπεδο.

Και δεν εννοώ να κάνει το ίδιο και με τις υπόλοιπες ανάγκες της ομάδας.

Εκεί ας το πήγαινε πιο συντηρητικά, δοκιμάζοντας και την αξία των προσώπων που επέλεξε…….

Alex_Kourso - 19/5/2021 09:47

Βλέπω ότι πολλοί έχετε μπερδευτεί στο θέμα του προπονητή. Ορθή η σκέψη του τίγρη. Ο Μανολιος όλοι ξέρουμε ότι με καλό υλικό και χρόνο να δουλέψει όπως θέλει θα κάνει μια ομάδα ατσάλι. Είναι η επιθετικογενης ομάδα που ονειρευόμαστε; Σίγουρα όχι, είναι ομάδα που θα χτυπάει πρωτάθλημα και θα κάνει πορεία στο ιντερτοτο που θα παίζουμε; Σίγουρα ναι.

Έχοντας φάει ΦΑΠΕΣ με τις επιλογές τα τελευταία χρόνια λοιπόν χίλιες φορές σου λέει ο τίγρης να... Συνέχεια αφήσω τον Μανολο να μου χτίσει ομάδα παρά να φέρω κάποιο στοίχημα ξανά. Έτσι θα πορευτούμε λοιπόν Μανολο ή χωρίς πιστεύω φέτος θα γίνει δουλειά.

barlos71 - 18/5/2021 21:36

Γκρίνια μίρλα και κακομοιριά....ορισμένοι δεν αλλάζουν και είναι άξιοι της μοίρας τους. Τι να εξηγήσουμε...αυτοί πήγαν γήπεδο με το Λεβαδειακό το 2018 μόνο...

aekarrwsteia - 19/5/2021 09:45

Αν συνεχίσει έτσι η ομάδα να σέρνεται και να είναι σάκος του μποξ για τους υπόλοιπους, μην περιμένεις κόσμο. Ούτε αρρώστους, ούτε πανηγυριτζηδες...

3 χρόνια φαπες και διασυρμοι, απαιτούμε αλλαγές επιτέλους. Δεν θα κάτσουμε να βλέπουμε την ΑΕΚ να ξεφτιλιζεται σε κάθε γήπεδο ανά την Ελλάδα. Δεν φάγαμε στη μαπα τον υποβιβασμό και τις εκδρομές στη Γ' Εθνική για να τρέμουμε μην ξεφτιλιστουμε από τον γαύρο και να τερματιζουμε 4οι και... Συνέχεια καταιδρωμενοι...

Coatch του καναπέ - 19/5/2021 06:25

Κράτα Τσίγκρι - Μάνταλο - Μπακάκη - Σιμόες - Λόπεζ - Σάκχωφ και προπονητή τον Μανόλο ... και τα άλλαξες όλα Μελ.

Είναι εγωκεντρικός γιαυτό παίρνει προπονητές άβουλους και χωρίς απαιτήσεις,τα Γιάννενα έχουν Λοντίγκιν τέρμα κι εμείς τους δυο ... τρύπες !!!

Τα λεφτά κάνουν τις ομάδες:City - Τσέλσι τελικό Ch.L. παίζουν 29 Μάη που αυτές οι δυο ομάδες ήταν πάντα ο... Συνέχεια Ηρακλής και ο Απόλλων του Ελληνικού πρωταθλήματος ...

officer123 - 19/5/2021 09:39

να συμπληρώσω,

...τα λεφτά χτίζουν τις ομάδες σήμερα με τα δεδομένα του τσ. λ.

μετά το κλασικό Κύπελλο Πρωταθλητριών, ξανάδαμε Άγιαξ με τις ακαδημίες του, Ερυθρό Αστέρα, Στεάουα;;;;;

όλα πλέον βασίζονται στο χρήμα του τσ.λ.... Συνέχεια
ό,τι ακριβώς και στο μπάσκετ,

γι' αυτό λέμε ότι ο Μελ βρίσκεται σε άλλη εποχή και κανείς Μαρτίνς δεν θα τον οδηγήσει ξανά στην κορυφή, εκτός κι αν .......ευθυγραμμιστούν πάλι οι πλανήτες (χαλάσει η ομάδα του χοντρού για κάποιο λόγο, συνεχίσει με τους Γκαρσία ο πόντιος κλπκλπ)

chmark - 19/5/2021 09:37

Έτσι ειναι πρόεδρε όπως τα λες , γκρίνια γκρίνια γκρίνια , όλοι ειδικοί , όλοι προπονητές, όλοι ονειρευονται την ΑΕΚ να παίζει μπάλα , εμείς δεν την ονειρευόμαστε έτσι ???? !!!! Μα είναι δυνατόν ? Όλοι ΑΕΚ είμαστε , τα 30 που δώσαμε φέτος σκέφτηκε κανεις από πού βρέθηκαν ???

Το έχω ξανά πει ,το να κάνεις κριτική και μάλιστα άσχημη ( την βαπτίζουμε καλοπροαίρετη..) είναι εύκολο ΟΤΑΝ αυτή η κριτική πέφτει στο κεφάλι μας , στην δουλειά μας , στο σχολείο ,στην οικογένεια... Συνέχεια ΤΟΤΕ για όλους μας είναι άδικη και είναι κακη , είπαμε, να κρίνεις είναι εύκολο , βγάζουμε όλα τα απωθημένα , όταν χρειαστεί να βοηθήσεις όμως και να στηρίξεις εκεί βγάζουμε όλη την κακία ( είπαμε καλη κριτική ) σκεφτείτε όταν πέφτει στο κεφάλι σας πως νιώθετε?? και μετά να κρίνεται τόσο αυστηρά

Η γκρίνια είναι μεταδοτική

flensburger_21 - 19/5/2021 08:57

Περιμένω με ανυπομονησία πλέον τις κινήσεις της ΑΕΚ μας στο μεταγραφικό, και επίσης στην αναζήτηση του νέου προπονητή. Εγώ προσωπικά με τα χθεσινά λεγόμενα, θα ήθελα να κρατήσουμε τον Μανόλο που ξέρει πλέον να αξιολόγηση το ροστερ, εκτός εάν βρεθεί κάτι εξαιρετικό, να του δώσει αυτές της 7-8 μεταγραφές και να προχωρήσουμε έτσι. Διότι άλλη μια χρονιά με κορυφαίο στο δεύτερο μισό της χρονιάς τον Βασιλαντωνόπουλο(συγνώμη για το παιδί) εγω δεν βλέπω προκοπή.... Συνέχεια
Μόνο ΑΕΚΑΡΑ αδέλφια

Μόνο Ένωσης

19 Μαΐου: Τιδέν κι ανασπάλω

flensburger_21 - 19/5/2021 08:56

Περιμένω με ανυπομονησία πλέον τις κινήσεις της ΑΕΚ μας στο μεταγραφικό, και επίσης στην αναζήτηση του νέου προπονητή. Εγώ προσωπικά με τα χθεσινά λεγόμενα, θα ήθελα να κρατήσουμε τον Μανόλο που ξέρει πλέον να αξιολόγηση το ροστερ, εκτός εάν βρεθεί κάτι εξαιρετικό, να του δώσει αυτές της 7-8 μεταγραφές και να προχωρήσουμε έτσι. Διότι άλλη μια χρονιά με κορυφαίο στο δεύτερο μισό της χρονιάς τον Βασιλαντωνόπουλο(συγνώμη για το παιδί) εγω δεν βλέπω προκοπή.... Συνέχεια
Μόνο ΑΕΚΑΡΑ αδέλφια

Μόνο Ένωσης

19 Μαΐου: Τιδέν κι ανασπάλω

_TDC_ - 19/5/2021 08:34

Εχει καλο σκοπο αλλα αρκετα παρωχημενο τροπο σκέψης. Η συγχρονη επιχείρηση δεν παει μπροστα με καλα παιδια και συγγενείς. Αυτες οι επιχειρήσεις πανε από το κακο στο χειρότερο. Αν τουλάχιστον έβαζε δυο φραγκα παραπανω, μπορει να καλυπτοταν η ανυπαρξια σε διοικητικο επιπεδο (εννοω τους υπαλληλους, οχι τον ιδιο). Με τετοιο μοντελο διοικησης δεν θα δουμε προκοπη. Μακαρι να διαψεύστω.

goten21gr - 19/5/2021 08:13

Διαβαζεις επικεφαλιδα "Δεν θα κωλωσουμε στο οικονομικο" και πιο κατω εχει ειδηση οτι η ΑΕΚ δεν παει στην περιπτωση του Ρεμπροφ γιατι πρεπει να δωσει 1εκ. για αποζημιωση. Ποιος δουλευει ποιον σε αυτην την ομαδα.

johnys® - 19/5/2021 03:25

Ωραία αφου δεν κολλάμε στο μπατζετ περνουμε 10 παίκτες από το πάρω ράφι οπως και προπονητή από το πάνω ράφι.και χτυπάμε ανετότατα πρωτάθλημα και στη χειρότερη αν δεν πάρουμε πρωτάθλημα πάμε δεύτερη θέση και περνουμε το κυπελο.και απλα αλλάζουμε και κάνουμε τις οποίες θέσεις δεν μπορούν ακόμα ισχυρότερες.όλα μα όλα αυτα γίνονται με λεφτά ομως.και αφου πρόεδρε δεν σε νοιάζει το μπατζετ και δεν κολλονουμε εκεί κανε αυτό που γράφω.ετσι θα μπούμε με σε στην Αγία Σοφία κύριοι και... Συνέχεια με ομαδάρα.και κάτι ακόμα.ο Ολιβέιρα σαν πολύ μας τα έκανε τσουρέκια.αν δεν μίλησες να μιλήσεις και να πάρεις απάντηση άμεσα.διαφορετικα πάμε για δυο γορ βαρβάτα με ταχύτητα,τεχνικη και γκολτζήδες.επισης αν είναι όλοι οι παίκτες από το πάνω ράφι η στο στιλ Γκαρσια που τον θεωρω από το πάνω ράφι,δεν γίνεται να μη σου βγουν με έναν καλό προπονητή που να ξέρει που θα τοποθετήσει σωστα τον κάθε παίκτη χωρίς αλχημείες και πειράματα.αυτή η χρόνια είναι η τελευταία για να αποδείξουμε ότι η νέα ΑΕΚ ηρθε.αν δεν γίνει και φέτος δεν πρόκειται να ξαναπιστέψουμε τιποτα και δεν θα συμβιβαστούμε με τα ιδια χαλια που αμαυρώνουν την καλύτερη και ιστορική μας ομάδα.ΑΕΚ!

aggelos67 - 19/5/2021 02:31

Είσαι μάγκας αγαπάς την ομάδα μαζί σου σε ότι αποφασίσεις

tzes1924 - 18/5/2021 23:41

Εμένα προσωπικά, η συνέντευξη πιο πολύ με αγχωσε παρά με ηρέμησε...

1924_aek - 19/5/2021 02:20

εγω παλι δεν καταλαβα γιατι την εκανε τωρα που δεν εχει αποφασισει αν θα αλλαχθει ο προπονητης ή οχι...ειναι τραγικο να λες οτι θα μεινω στον ιδιο αν δε βρω κατι καλυτερο!!!αρα αφου σου κανει αυτος που εχεις γιατι πας σε καλυτερο???κι αν δε σου κανει γιατι δεν τον στελνεις???

συμπερασμα : οπως ειπε και ο Λυμπε ακομα "δεν ξερουμε τι ποδοσφαιρο θελουμε να παιξουμε".....

gianvag_50 - 19/5/2021 02:04

PIOS απο εσας θα εβαζε σε σαπιο σασι 2000 + κηβικα με 350 υπους κ βαλε? πιος θα εβαζε παπουτσια λουστρινια με ξεβαμενο τζην? λοιπον η βαση μας ειναι η αγια σοφια κ μετα οι πεχταραδες που ολοι μας περημενουμε δεν λεω οτι ειναι ολοσωστος ο μελησαν κ οτι τα εκανε μανταρα στο αγωνηστικο κ με το παραπανω. περημενουμε την ομαδα της αγιασ σοφιας να εχει αγωνηστικες αρετες του παρελθωντος οπου κερδιζε κ την κακι διετησεια

Gerontas_AEKisios - 19/5/2021 01:53

Aς μείνει ο Χιμένεθ για τις ακαδημίες και για μπακ απ. Για πρώτο πάρε τον Jindrich Trpisovsky.

sasdragongr - 18/5/2021 20:15

"Αν την ΑΕΚ που ονειρεύεται μπορεί να την δει με Χιμένεθ; Για να σταματήσουμε τον Μανόλο πρέπει να βρούμε καλό προπονητή. Δεν έχω κάτι στα χέρια μου."

Τί θέλει να πει ο ποιητής;

evo21 - 19/5/2021 01:52

Όλο αυτο λενε, εχει μείνει σαν ατακα, αν δεν βρουμε παιχτη που να μας κανει δεν θα παρουμε, αυτο λεγανε συχνα.

noghpedonohoney - 19/5/2021 01:41

Αλλη μια χρονια στο αγνωστο με βαρκα την ελπιδα ...

Τι αλλη επιλογη εχουμε ομως απ το να στηριξουμε πιστευω η αληθεια ειναι καπου στην μεση και επειδη στο τελος ξυριζουν τον γαμπρο οταν με το καλο γινει η γηπεδαρα μας τοτε Μελισσανιδη θα σου πω τι αξιζεις και που σε κατατασω.

Υ.Γ Οσοι κρινετε Μητογλου πιστευω οτι εαν ηταν γιος σας με τα ματσ που εχει κανει και με δεδομενο... Συνέχεια οτι ειναι Ελληνας και 20 ετων θα ειχε ολα τα προσοντα εστω για μια ευκαιρια τωρα σε καποιους ξυνιζει, καθηστε καλα και στηριξτε το παιδι γιατι πλεον ειναι στην οικογενεια μας τελος !!

mikangello21 - 19/5/2021 01:38

Το μόνο καλό που είχε η ομιλία είναι ότι υπάρχει ενδεχόμενο επιστροφής(μόνιμης όπως φαίνεται λόγω του ότι έχει 1 χρόνο ακόμα συμβόλαιο) του παικταρα Σέρχιο! Κατά τα άλλα δυστυχώς δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος...ΜΑΚΑΡΙ να μας διαψεύσει και από Σεπτέμβρη να δούμε την ομάδα που όλοι ελπίζουμε να δούμε!!

isamorianomali - 18/5/2021 23:46

"Αυτή η ομάδα όπως είναι, που την λέμε «αποτυχημένη» αν έπαιζε στη Φιλαδέλφεια θα διεκδικούσε πρωτάθλημα!".


Αλλος για τη βάρκα μας?!!!!!!

Diamantis - 19/5/2021 01:32

Με ποιούς ; Τους > ;;;;;;;

MiaIstoriaApoThnPolh - 18/5/2021 23:38

Αδέλφια ένα πράγμα θα πω άμα έχω κουραστεί εγώ με την γκρίνια σας φανταστείτε τι έχει κάνει ο πρόεδρος...σταματήστε αφήστε να κάνει ότι λέει και μετά να κρίνεται...τόσο μίζεροι είστε και στην ζωή σας?

argiris1977 - 19/5/2021 01:30

Πώς είναι δυνατόν να κάνει αυτό που λέει ( που δεν λέει και κάτι σοβαρό, αερολογίες ), χωρίς να έχει τα κατάλληλα εργαλεία στις κατάλληλες θέσεις και με τις υπάρχουσες συνθήκες, τραγικό ελληνικό πρωτάθλημα και μία καταρακομένη ΑΕΚ. Εγώ πάντως μόνο σε θαύμα ελπίζω. Δες με τον Ρεμπροφ τι γίνεται. Δεν μπορεί να δώσει 1 εκατ για να τον πάρει και μου λες ότι δεν υπολογίζει το μπάτζετ. Με τα ψέματα δεν γίνονται ομάδες αδερφέ.

officer123 - 19/5/2021 00:50

Εγώ θα σταθώ μόνο στο θέμα του Μαρτίνς που το έθιξε ο Μελ και το λέτε και πολλοί εδώ μέσα.

Λοιπόν η άποψή μου για τον Μαρτίνς είναι ότι χωρίς τους παίκτες του χοντρού και με αντιπάλους με μεγαλύτερο μπάτζετ αμφιβάλω εάν θα πετύχαινε. Ούτε και στην ΑΕΚ με τις παρούσες συνθήκες πιστεύω θα έκανε περισσότερα.

Η επιτυχία του γαύρου οφείλεται ξεκάθαρα στο μπάτζετ και στην ταχύτητα να καλύπτει τα κενά του... Συνέχεια (αλλά και τα λάθη του) πριν ακόμη προκύψουν και με οποιοδήποτε κόστος. Ένα μόνο παράδειγμα θα φέρω. Επιθετικό ψάχνει αυτή την εποχή ο χοντρός - από το πάνω ράφι εννοείται - λόγω του Κόπα Άφρικα του χρόνου, στο οποίο θα συμμετάσχουν και οι 2 βασικοί του επιθετικοί...

Και μετά μου λέτε για Μαρτίνς, καλά κρασιά!!!!!!!

evo21 - 19/5/2021 01:30

Το 2018 με τον σημερινο ολυμπιακο θα το σηκωναμε και παλι το πρωτάθλημα αυτο ισως σκεφτηκε ο Μελισανιδης.

Και γω πιστεύω οτι δικο μας θα ηταν και παλι, ημασταν σίδερο.

officer123 - 19/5/2021 09:58

διαφωνώ 100%,

εκείνος ο οσφπ δεν βλεπόταν,

απλά σήμερα θα ήμασταν σίγουρα πιο ανταγωνιστικοί και κοντά μέχρι τέλους

Mike 94 - 18/5/2021 21:38

1) Σοφότεροι δεν γίναμε. Όλα αυτά τα ξέραμε και μόνοι μας

2) Αν δεν κωλονεις στο οικονομικό θα βρεις προπονητή άνετα

evo21 - 19/5/2021 01:23

Σχεδιαζουν την ΑΕΚ της επόμενης σεζον με προπονητη που δεν ξερουν αν θα ειναι, παιρνουν και θα παρουν παίχτες οπου νομιζουν οι Κονε, Παπαδημητρίου Μελισσανίδης και αν βρεθει φερελπις κοουτς σε κανα δυο βδομάδες θα ερθει

Μονο για προπονησεις , θα του πουν ετοιμο το ροστερ. Αυτα είναι ανηκουστα,

Ο Χιμένεθ θα μείνει.

evo21 - 19/5/2021 00:46

Θα τη γλιτωσει παλι ο Μπακακης , 3 χρονο που επρεπε να παιζει αλλαγη του Κωτσιρα στον Αστερα.

kwtso_o_aektzh - 19/5/2021 00:27

Καλμαρετε όλοι. Η ομάδα μας έχει την ιστορία της. Και σε αυτήν της την ιστορία είχε πολλά σκαμπανεβάσματα. Και θα έχει και στο μέλλον. Ανεξαρτήτως προέδρου παιχτών προπονητών. Στο ποδόσφαιρο, για όσους το ξέρουν, Ο,τι και να προγραμματιστεί, Ο,τι και προσπαθηθει τίποτα ποτέ δεν είναι σίγουρο. ΠΑΛΙ ΜΕ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΚΑΙΡΟΥΣ, ΠΑΛΙ ΑΕΚΑΡΑ ΘΑ'ΝΑΙ.

evo21 - 19/5/2021 00:25

Συμπερασμα για ωριμους φιλαθλους , αν ο Λουτσεσκου επικοινωνησει αυριο π,χ με τον Μελισσανιδη και πει οτι δεν θελω να παω σε αλλο πρωταθλημα , θελω να εργαστω για την ΑΕΚ , Αναλαμβανει μεθαυριο. ΤΕΛΟΣ.

AntonDobos21 - 19/5/2021 00:16

Εγώ τον καημένο τον Μανόλο σκέφτομαι. Να λιάζεται εκεί στις παραλίες τις Ίμπιζας, να πινει τα κοκτεηλ του και να κοιταει με αγωνια το κινητο μηπως χτυπησει για να του πουν οτι απολυεται ή οτι συνεχιζει. Πως να ευχαριστηθεις το κοκτεηλ σου αν καθεσαι σε αναμμενα καρβουνα?

VamosAekara - 19/5/2021 00:16

Τίγρη δεν μας τα λες καλά. Πολύ αβεβαιότητα έδειξαν τα λεγόμενα σου. Κάτι πολύ απλό; Νομίζεις ότι με ένα σέντερ μπακ θα είμαστε κομπλέ; Να θυμίσω ότι του χρόνου τα σέντερ μπακ θα είναι λατσι γουτας μητογλου νέος και σβάρνας; Δεν πάμε πουθενααααααα ακόμα και ο πικε να έρθει.

Φέρτε κανέναν Σάντος πάρε 2 βασικά έμπειρα σέντερ μπακ και όσους άλλους χρειάζονται μπας και δούμε προκοπή.

johnpol21 - 19/5/2021 00:10

Σημερα διαβαζοντας τα Πρωτοσελιδα των εφημεριδων(ξερω οτι θα με κραξετε)το ματι μου επεσε στη γαυροφυλλαδα)Ετσι μας καταντησες εγραφε,κι ειχε το χοντρο και τις ταριφες που μοιρασε η πουστομαδα του φετος.Πειτε με γαυρο,αχαριστο,δικαιωμα σας και δικαιωμα μου να γραφω τη γνωμη μου.Επρεπε και οι ρεπορτερ που πηγαν σημερα ν ακουσουν τις δηλωσεις Μελ να του πανε ενα Πρωτοσελιδο της γαυρογυλλαδας κι ενα ακομα φτιαγμενο με τις φετινες ξεφτιλες της δικες μας,να δω... Συνέχεια τι θ απαντουσε.Ειπαμε γηπεδο,Προπονητικο,κανουμε την Προσευχη μας και πινουμε νερο στ ονομα σου.Αλλα θαθαλα ν ακουσω να ουμε και ας ουμε την μαγκικη απαντηση σου..Παντως η ατακες με Μπραλο,και αμυντικους πεπονια ηταν για κλαμα.Τις σκεφτομαι κι ακομα γελαω.Ειναι ο π...ς παιδι του λαου και σ αυτα ειναι μανουλα..

jovanikreta - 18/5/2021 23:50

Στοπ,, τά είπες όλα περιμένουμε,,, αρχική και πατελονατη κουβέντα,,,, ότι έγινε έγινε περιμένουμε,,, πάμε παρακάτω,,, ακριβώς όχι άλλο ταχυκαρδίες,, εμείς οι ποίο παλιοί μεγαλώσαμε,, Με την δικιά σου ΑΕΚ πάμε ξανά νά γίνει η ομαδάρα μας έστω και λίγο σαν τίς δεκαετίας τού 90,,

elef3490 - 18/5/2021 23:28

Περιμενα ποιο δυναμική ομιλία του προέδρου. Δεν βγάζει σιγουριά σ αυτά που λέει για το αγωνιστικό. Θα προσπαθησουμε, θα δούμε, θέλουμε, θα θα θα. Για ποιο λόγο δεν έγιναν μεταγραφές το χειμώνα θα έπρεπε να δώσει μια απάντηση στον κόσμο αλλα το απέφυγε. Εγω προσωπικά δεν άκουσα κάτι το καινούργιο. 3η 4η θέση θα πιάσουμε πάλι. Ο Θεός βοηθός.

Aeksalamis123 - 18/5/2021 23:14

Με Παπαδημητρίου, Κονέ, Χιμένεθ ή κάτι ανάλογο και έσοδα - έξοδα θα φτιάξουμε την ΑΕΚ της Αγιά Σοφιάς;

Okonski21R - 18/5/2021 22:44

Πρόεδρε διαμορφώνεις το γήπεδο που θα μείνει στην ιστορία και σε ευχαριστούμε. Όμως η ΑΕΚ έχει μικρύνει επικίνδυνα, δεν αναφέρομαι μόνο στα μεγάλα σκορ, η στους - 30 από το γαβρο αλλά στη δυναμική της, στο οργανόγραμμα της, Παιδιά ΑΕΚ πλέον δεν γινονται, προσωπικά από την συνέντευξη σου περίμενα ριζικές αλλαγές που θα σηματοδοτούααν την αναγέννηση της ομάδας . Αντί αυτού είδα μια από τα ιδια. Πρόεδρε το ποδόσφαιρο έχει αλλάξει, πυροτέχνημα με ομάδα που θα πρωταγωνιστει με... Συνέχεια μεταγραφές λαχεία είναι δύσκολο εν έτη 2021. Ιδίως τώρα που οι μισητοι ανταγωνιστές επενδύουν αφειδώς και πουλάνε με μεγάλα κέρδη. Εμένα ο καημός μου αλλά και ο φόβος μου είναι μην κάνουμε το γήπεδο και ψάχνουμε για ΑΕΚΟΠΟΥΛΑ με το κυαλι. Οι Κυριακές μας μαύρισαν και οι χαρές μας από την ομάδα είναι λιγοστές. Επενδυσε και δεν θα χάσεις, ο ΑΕΚΤΖΗΣ έχει τον τρόπο να στο ανταποδώσει. Όλοι εμείς, εσύ, θέλουμε μια ΑΕΚ πρωταγωνιστει, μια ΑΕΚ μεγάλη, κάνε αυτό που πρέπει έστω και την ύστατη ώρα!

Zoran_ - 18/5/2021 23:11

Πολύς σωστός φίλε μου.

evo21 - 18/5/2021 20:47

Ο Ρεμπροφ η ο Λουτσέσκου θα εκρινε το ρόστερ κ τι χρειάζεται η ομάδα, οχι ο Μελισσανιδης. Εδω μας λεει επακριβώς τις μεταγραφές, ειναι δυνατον;

Arsen - 18/5/2021 22:54

Ρε αφήστε το παλληκάρι να πει τη γνώμη του. Όλες οι απόψεις χρειάζονται. Δε μαλώνουμε εδώ, καντάδα στη καψούρα μας κάνουμε όλοι..

AEK_CRETE - 18/5/2021 21:55

Εχεις θεματακι με ολα ετσι??

Γτ δεν αλλαζεις site να ηρεμησουμε ολοι??

evo21 - 18/5/2021 22:13

Τιλιο η φασκομηλο η πας βουνο για τσαι.

evo21 - 18/5/2021 22:00

Κατσε ρε , θα σου φτιαξω ομαδαρα ρε ΑΕΚΑΡΑ με χρειαζεσαι αμπαλε

nik1961 - 18/5/2021 22:53

τελος... ειναι παλαιας κοπης...θα αφησει εργο , απιστευτο...δεν θα ξεχαστει ποτέ..ομως δεν μιλαει πια σαν οπαδος, μιλαει σαν οικονομολογος..το τιμημα ολων αυτων των υποδομων ειναι 4 χαμενοι τελικοι, τεσσαρες πενταρες ηττες, χαμηλου επιπεδου παικτες και ποδοσφαιρο,αλλοπροσαλη διαχειριση προπονητων και παικτων...δεν γνωριζω αν υπηρχε αλλος δρομος..θα του βγαλω το καπελλο, μολις κανει το club μας... Συνέχεια
ανοιχτο σε μελη, με συνδρομη και εκλογες για προεδρο, οπως σε μεγαλα club... αυτο θα ειναι παρακαταθηκη για το μελλον της ομαδας μας....λαικη δημοκρατια της ΑΕΚ..

καληνυχτα...

ppanag21 - 18/5/2021 22:53

Όλοι μας θέλουμε την ομάδα μας πρώτη (είμαι σίγουρος και ο Μελ).

Αλλά αυτή η ισοπέδωση, έχει ξεφύγει από τα όρια!

Έχουν περάσει τόσοι πρόεδροι από την ΑΕΚ.

Πείτε μου, ποιος άλλος έχει προσφέρει τόσα στην ομάδα;

Ίσως κάποιοι θεωρούν ότι η κατασκευή ενός γηπέδου και η δημιουργία σύγχρονου προπονητηρίου και... Συνέχεια μάλιστα χωρίς οι επόμενοι να χρωστάνε ούτε ένα ευρώ, μπορεί να τα κάνει οποιοσδήποτε.

Να είστε σίγουροι ότι η επόμενη γενιά θα μνημονεύει το Μελισσανίδη για όσα έχει προσφέρει και πιθανότατα κάποιο από τα έργα του θα πάρει το όνομά του.

Εμείς όμως, ξέρουμε καλύτερα.......

enositis anakasa - 18/5/2021 22:51

Τελευταία αναφορά του άρθρου: "Αυτή η ομάδα όπως είναι, που την λέμε «αποτυχημένη» αν έπαιζε στη Φιλαδέλφεια θα διεκδικούσε πρωτάθλημα!". Φοβάμαι ότι το θυμικό και ο συναισθηματισμός του προέδρου δεν τον αφήνουν να δει την πραγματικότητα. Πρόεδρε αυτή η ομάδα δεν είναι απλά αποτυχημένη. Είναι ξεφτιλισμένη με όλη την σημασία της λέξης. Τι να πρωτοθυμηθούμε φέτος (αλλά και πέρσι και πρόπερσι)... Κατά δεύτερον αν πιστεύεις και συ ότι από μόνη της μια καυτή έδρα είναι ικανή... Συνέχεια να φέρει τίτλους, την πατήσαμε... Το μόνο που θα καταφέρναμε με την ίδια ομάδα στην ΝΦ θα ήταν να τερματίζαμε στους -15 αντί στους -30.

Stavros78 - 18/5/2021 22:45

Πρόεδρε ωραία όλα αυτά που λες , αλλά τα έχεις ξανά πει . Πράξεις και έργα, όσο για τον προπονητή δεν με καλύπτει ότι αν δεν βρούμε θα κρατήσουμε τον Μανόλη. Σκαστα και θα βρεις αλλιώς τον Οκτώβριο θα ψάχνουμε πάλι και θα είναι αργά. Εμείς σε στηρίζουμε όπως άλλωστε όλα τα χρόνια.

77st - 18/5/2021 22:37

Αυτό που με προβλημάτισε είναι που είπε ότι φέτος δόθηκαν τα περισσότερα λεφτά για την ομάδα αλλά δεν μας βγήκε .

1kitrinopistoli - 18/5/2021 22:15

Σοφότεροι δεν γίναμε με όσα είπε και παραδέχτηκε ο πρόεδρος.Απογοητευτηκα όμως γιατί όταν μιλάς για 6-7 παίχτες και δεν ξέρω αν σε αυτούς μετράνε Γουτας-Μητογλου,χωρίς να έχεις βρει τον προπονηταρα που θέλεις και του ζητάς να χτίσει την ομάδα από την αρχή,αυτός δεν θα ερωτηθεί για τους παίχτες?

John87 - 18/5/2021 22:15

Το ότι δεν χρωσταμε ούτε στον περιπτερα απο τα Σπάτα είναι το καλύτερο....τα έφτιαξε όλα είναι η αλήθεια όπως πρέπει σε όλα τα σοβαρά club... Απλά εμείς ως φιλάθλοι θέλουμε να κερδίζουμε πάντα και παντού αναμένουμε ...

an0nymous - 18/5/2021 22:09

Α ρε Τίγρη, πες τα ρε!!


Ολα τα είπε πολύ σωστά.. κάποιες ερωτήσεις ανούσιες όπως για την μεταγραφή του γενάρη.. ο άνθρωπος βγήκε να μιλήσει για το μέλλον και τον ρωτάτε τι έγινε τον γενάρη;... Συνέχεια
ξεκολλάτε ρε.. ότι έγινε έγινε.. μας νοιάζει πλέον στην συνέχεια τι θα γίνει..


ας ελπίσουμε να βρουν έναν καλό προπονητή επιτέλους οι υπεύθυνοι. Και μετά καλούς παίκτες.


70 χρονών είναι ο πρόεδρος δεν θα κάθεται να ψάχνει προπονητές και παίκτες..

KoNstantinAEK - 18/5/2021 22:07

Περιμένω πράξεις!

7 βασικοι παίκτες, χωρίς οικονομικο οριο...

Constantinoupoli86 - 18/5/2021 22:06

Δεν φαίνεται ουσιαστικά να αλλάζει κάτι από αυτά που λέει. Από κει και πέρα όμως θα ήθελα να ακούσω κάτι παραπάνω για τους ανθρώπου που στελεχώνουν το σκάουτινγκ. Τουλάχιστον αν είχαμε εκεί δυνατή και δικτυωμένη ομάδα, θα μπορούσαμε να βρούμε παίχτες και προπονητή ακόμα και με μέτριο μπάτζετ. Αλλά άμα έχεις τον Κονέ τι περιμένεις να βρεις. Τέλος πάντων, κρατάτε μικρό καλάθι για του χρόνου και τα ντέρμπι με το γαύρο να τα βλέπετε αν έχετε γερό στομάχι.

enwsiths74 - 18/5/2021 21:51

Ο Τίγρης εμένα προσωπικά μου αρέσει γιατί μιλάει λίγο και έτσι πρέπει να είναι. Οι πρόεδροι πρέπει να φαίνονται όσο γίνεται λιγότερο. Ελπίζω να ζήσω μια γενιά όπου δεν θα ξέρουμε ποιος είναι ο πρόεδρος στην ομάδα μας (που λέει ο λόγος) και θα ασχολούμαστε μόνο με τα καλά και τα ωραία.

IONmimis21 - 18/5/2021 21:47

Ξαναερχομαστε...

Constantinoupoli86 - 18/5/2021 21:47

Δεν φαίνεται ουσιαστικά να αλλάζει κάτι από αυτά που λέει. Από κει και πέρα όμως θα ήθελα να ακούσω κάτι παραπάνω για τους ανθρώπου που στελεχώνουν το σκάουτινγκ. Τουλάχιστον αν είχαμε εκεί δυνατή και δικτυωμένη ομάδα, θα μπορούσαμε να βρούμε παίχτες και προπονητή ακόμα και με μέτριο μπάτζετ. Αλλά άμα έχεις τον Κονέ τι περιμένεις να βρεις. Τέλος πάντων, κρατάτε μικρό καλάθι για του χρόνου και τα ντέρμπι με το γαύρο να τα βλέπετε αν έχετε γερό στομάχι.

marios69 - 18/5/2021 21:29

105 εκατομμύρια γήπεδο και προπονητικό χωρίς να χρωστάμε ευρώ από μόνο του καλύπτει κάθε άλλη κουβέντα.

Μην παρασυρεστε από τά κακόβουλα σχόλια που έχουν σκοπό να πλήξουν με κάθε τρόπο αυτή την προσπάθεια.

Yiannis19751982 - 18/5/2021 21:46

ΑΔΕΛΦΕ ΕΙΝΑΙ 2 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΤΕΛΕΙΩΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ. ΔΕΝ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΓΗΠΕΔΙΚΟ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΩΣ.

marios69 - 18/5/2021 22:56

Αδελφέ μου σε ένα χρόνο ή ομάδα θα έχει έσοδα δώδεκα εκατομμύρια μόνο από το γήπεδο. Εγώ αυτό περίμενα να ακούσω. Για προπονητές και μεταγραφές θα έρθουν από τά έσοδα. Θέλω μία ΑΕΚ αυτόνομη να στηρίζεται στα έσοδα της και όχι στην τσέπη του κάθε προέδρου και αυτό άν δεν κάνω λάθος θά γίνει για πρώτη φορά. Εκεί είναι η επιτυχία του Μελλισανιδη.

Bad_Clown - 18/5/2021 22:47

Yiannis19751982 διαφορετικη κουβεντα ειναι αλλα για το ιδιο προσωπο . Οταν μερικοι βγαινουν και λενε κατι βαρυγδουπα φυγε ή καβουρια (αναπαραγουν ταμπελες που βαζουν οι γαυροι...νοημοσυνη μηδεν...οπως κατι αλλους που μιλανε για ψεκασμενους ενω το ταμπελιασε ο κουλης...αλλα τερατα νοημοσυνης...) καταλαβαινεις οτι δεν αντιλαμβανονται πληρως αυτες τις κουβεντες και περνανε στην ακυρωση . Οτι υπηρξε αποτυχια στην ομαδα νομιζω πως ολοι το αντιλαμβανονται . Μενει να δουμε ΠΡΑΞΕΙΣ .

evo21 - 18/5/2021 21:30

Τελικα evo21 ποτε λαθος και για Λουτσεσκου , τα ειδατε ε; 500-0 μονος μου. χαχα.

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 18/5/2021 21:45

Οντως ,πρεπει να πατησες της 500 χθες.Μονος σου παιζεις χαχα

evo21 - 18/5/2021 22:18

Απο χτες φιλε , μοιαζεις με αλλους 500, χαχαχαχα

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 18/5/2021 22:56

Και δεν σου λεει τιποτα,οτι ειμαστε 500 και εσυ μονος σου; Οκ θα μετρησω και τους δεκα όντσολους σου,μην σας ριξω.

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 18/5/2021 22:56

Και δεν σου λεει τιποτα,οτι ειμαστε 500 και εσυ μονος σου; Οκ θα μετρησω και τους δεκα όντσολους σου,μην σας ριξω.

taxiss21 - 18/5/2021 21:43

Επίσης να προσθέσω ότι δεν είναι τα χρήματα το πρόβλημα το μεγάλο. Είναι η σωστή στελέχωση. Εύχομαι πραγματικά να μας βγει αυτή η στελέχωση που έκανε τωρα τελευταία και να τρίβουμε τα μάτια μας. Γιατί πετάμε χρήματα σε Νεντεδες και χνιντηδες πολλά περισσότερα από έναν Καριμ πχ που τον έχεις με λιγότερα και ειναι αρκετά αξιόπιστος για την θέση του.

mnisirios - 18/5/2021 21:40

Οτι άσχετο και αχάριστο εδώ μέσα βρίσκεται!!!!!

Vasilakis - 18/5/2021 21:37

Εγώ την μόνη απαίτηση που έχω, είναι να βλέπω ΑΘΛΗΤΕΣ και όποιον εργάζεται στην ΑΕΚ να ΔΟΥΛΕΥΕΙ.

Ήττες θα έρθουν, θέλω όμως ο ποδοσφαιριστής-αθλητής, να ΔΟΥΛΕΥΕΙ όσο η κάμερα γράφει τον αγώνα και φυσικά πειθαρχεία και σεβασμό στους προπονητές-γυμναστές και επιτελείο του.

Kate21original - 18/5/2021 21:36

ΠαΜΕ Πρόεδρε να πάρουμε καμία δυνατή μεταγραφή από το τέρμα ως την επίθεση να ενισχυθεί η ΑΕΚ σε όλλες της γραμμές μην μήνουμε πάλι ξέμπαρκοι, επίσης αμα πάρουμε κανένα σωστό παίχτη εκεί θα τραβήξει και ο και ο μικρος πχ Μιται μητογλου κτλ ανεβένουν και οι πιτσιρικάδες έτσι, παρε ηγέτες μέσα στο γήπεδο και εξω απο αυτό δεν θα χάσεις Πρόεδρε!! θα ήμαστε δίπλα σου πάντα μόνο μην μας γράφεις.

AEK91 - 18/5/2021 21:30

Σοφοτεροι δεν γίναμε πάντως πρόεδρε. Περιμέναμε κάτι να γίνει αμεσα

zacaek1971 - 18/5/2021 21:25

Σοβαρά τώρα... Χωρίς πλάκα.... Αν έρθει προπονητής σωστός όλα θα φτιάξουν... Έτσι πιστεύω κι έτσι είναι... Εκεί είναι το μεγαλύτερο στοίχημα.. Αν το κερδίσει τέτοια εποχή θα ασχολούμαστε με άλλα πράγματα... Κατά τα άλλα οψόμεθα

Yiannis19751982 - 18/5/2021 21:22

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΤΟΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΩ ΣΑΝ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ ΜΑΣ - ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗΣ (ΝΑΙ ΜΕΣΩ Γ' ΕΘΝΙΚΗΣ - ΑΝ ΔΕ ΣΠΑΣΕΙΣ ΑΥΓΑ ΟΜΕΛΕΤΑ ΔΕ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΗΞΕΡΕ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΕ) ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ.


ΑΛΛΑ:... Συνέχεια
1. ΠΑΛΙ ΑΚΟΥΣΑ ΤΟ ΕΓΩ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΜΕΙΣ. ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΤΑΚΕΣ ΗΤΑΝ ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ - ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΣΩΣΤΟ. ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΕΝ ΕΤΕΙ 2021.

2. ΠΑΛΙ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑΚΕΣ ΑΤΑΚΕΣ ΠΟΥ ΔΕ ΜΕ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΝ ΠΛΕΟΝ. ΚΑΙ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΜΕΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ. ΚΑΛΟΣ Ο ΧΑΒΑΛΕΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΑ.

3. ΠΑΛΙ ΑΚΟΥΣΑ 100 ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΛΑΝΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ - ΑΥΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ. ΟΧΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΟΛΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ

4. ΠΑΛΙ ΑΚΟΥΣΑ ΝΑ ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΕΤΑΙ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ (ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ) ΩΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΛΥΣΗ ΑΝΑΓΚΗΣ (ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΜΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΕ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΣΟΒΑΡΟ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ - ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ) ΕΝΩ ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ


ΓΕΝΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΣΑΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΞΙΛΕΩΣΗ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΠΑΡΑ ΣΑΝ ΣΟΒΑΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ.


ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ - ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ - ΕΓΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΒΓΕΙ ΔΕ ΜΑΣ ΤΙΜΑ. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΣΗΜΕΡΑ.


ΜΟΝΟ ΑΕΚ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ ΜΙΑ ΨΥΧΗ ΠΑΛΙΑ "Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΕΚ ΔΕ ΧΑΝΕΙ ΠΟΤΕ.."

giaraek21 - 18/5/2021 21:21

> αυτη η δηλωση τα λεει ολα..περα απ οτι η μποταφοφκο ειναι η λαρισα της βραζιλιας και ειναι τελειως αστοχη επιλογη ειναι σαν να λεει τι ειναι η ΑΕΚ να διεκδικει καθε χρονο το πρωταθλημα μεγαλη ομαδα?αυτα για τις βλεψεις του για την ομαδα..

n_peramos_21 - 18/5/2021 21:20

Αν θυμαμαι καλα τα ιδια πανω κατω ειχε πει και πριν 2 χρονια οταν γκρινιαζαμε για την μη ενισχυση της ομαδας..Τα αποτελεσματα γνωστα..Παικτες δεν θα παρουμε για να λεμε οτι πηραμε, το οικονομικο δεν ειναι προβλημα, δεν ειμαι ευχαριστημενος με την εικονα της ομαδας και φυσικα οι ομορφες και πιασαρικες ατακες..

Κανενα ιχνος αυτοκριτικης, οι δημοσιογραφοι πρεπει να στηριζουν την ομαδα (ανεξαρτητα αν... Συνέχεια ξεφτιλιζεται απο 5αρες και 4αρες δηλαδη να μην γινεται κριτικη)..

Τον κοσμο που στεναχωριεται δεν φαινετα να τον αφουγκραζεται..Δεν ζητησαμε τον ουρανο με τα αστρα αλλα μια καλη ομαδα να πρωταγωνιστει..

Το οικονομικο για αλλη μια φορα δεν ειναι το προβλημα παρολο που οι καλοι παικτες που κοιταει η ομαδα απλα δεν ερχονται..Με ταβανι σε καποια χρηματα ναι δεν υπαρχει οικονομικο προβλημα αλλα απλα δεν ενισχυεται η ομαδα με ποιοτικους παικτες..

Η διαιτησια ειναι καλη???Παραξενο αφου στις 10 φορες στις 8 μας περνανε πριονοκορδελα..

Προπονητη δεν προκειται να αλλαξουμε αν και θα επρεπε πιστευω, οχι γιατι δεν εκτιμω τον Χιμενεθ απλα πρεπει η ομαδα να παει σε κατι καλυτερο σε κατι καινουργιο που να εμπνεει..

Περιμενα πιο επιθετικο τον προεδρο μετα τις φετινες απανωτες σφαλιαρες που αρπαξαμε και τα αρνητικα ρεκορ που σπασαμε αλλα κατι τετοιο δεν φιανεται στον οριζοντα..

Μονο και μονο απο εγωισμο θα επρεπε να γυαλιζει το ματι του..Δεν ειδα κατι τετοιο..

Φοβαμαι οτι θα ζησουμε μια απο τα ιδια γιατι δυστυχως η διοικηση δεν λεει να προχωρησει μπροστα..Να θεσει στοχους ξεκαθαρους..

Καλο βραδυ..

zacaek1971 - 18/5/2021 21:18

Πήραμε μπακ και βγήκανε... Πεπόνια.... Χαχαχαχσχα

Δεν υπάρχεις ρε συ τίγρη... Γουστάρω.......

beatses1924 - 18/5/2021 20:35

7 μεταγραφές,παμε να δουμε Λοιπον

kapetanios21 - 18/5/2021 21:14

Γουτας,Μητογλου οι 2 πρωτες.Αλλες 5 εμειναν.

DREAM21 - 18/5/2021 21:39

7 βασικούs είπε . Δεν νομίζω ότι τον Μήτρογλου αs πούμε τον παίρνει για βασικό σέντερ μπάκ .Άλλο τι θα βγει στην πορεία

Kate21original - 18/5/2021 21:11

Kαμια σοβαρή δουλειά να γίνει να μην έχουμε πάλι τα περσινά και τα φετινά και λέμε ξανά τι γίνεται και που παμε έτσι μες στην Αγιά Σοφιά!

VanGel21 - 18/5/2021 21:11

Πρόεδρε δεν είμαστε αχάριστοι και κάνεις το όνειρό μας πραγματικότητα με την ανέγερση του Ναού στα ιερά χώματα της Νέας Φιλαδέλφειας που θέλαμε. Πάμε στο "αλλά" τώρα. Θα ήταν πιο σωστό να βγεις και να πεις ότι για τα επόμενα 1-2 χρόνια μην περιμένετε πρωτάθλημα αλλά πάμε να χτίσουμε κάτι για να κάνουμε το μπαμ μετά και να μην πέφτουμε από την κορυφή όπως στα 90ς. Φάσκεις και αντιφάσκεις όμως το οποίο μας ενοχλεί. Εγώ μεταφράζω ότι για την επόμενη χρονιά να ξεχάσουμε το πρωτάθλημα.... Συνέχεια Τουλάχιστον να μην γίνουμε ρεζίλι όπως φέτος και να βγούμε άνετα δεύτεροι.

tcom83 - 18/5/2021 21:09

Αγαπητοί συνοπαδοι, βριστε με κάντε με ραντε με, αλλά εγω από ολα αυτα που είπε, αν εξαιρέσεις τις υποδομές ένα κατάλαβα

"Θα κανουμε, αλλά..." γενικα ένα μπερδεμενο τίποτα

Ελπίζω να βγω λάθος

AEK 1977 - 18/5/2021 21:06

Αν μείνει ο Χιμένεθ οι μόνοι που δεν θα χαρούν θα είναι σίγουρα οι Αεκτζήδες. Αντιθέτως θα χαρούν τα μάλα οι αντίπαλοι της ΑΕΚ και ειδικά οι γαύροι βορρά και νότου.


Οι σοφοί αρχαίοι ημών πρόγονοι έλεγαν το εξής. Αν με τις αποφάσεις που παίρνεις χαίρονται οι εχθροί σου τότε σίγουρα κάτι κάνεις λάθος. Ας το δουν αυτό οι κρατούντες και αν θέλουμε να δούμε... Συνέχεια άσπρη μέρα, ας σταματήσουν επιτέλους να κάνουν τα ίδια επαναλαμβανόμενα λάθη

AlexTheDominator - 18/5/2021 21:00

Επιτέλους ότι ήθελα να ακούσω. Επίσης μακάρι να παίζουμε στα Σπάτα ακόμα και ΑΝ έχουμε κόσμο μακριά από το ΟΑΚΑ για μένα είναι παράδεισος. Σιχαθηκα να βλέπω αυτήν την σαπιλα για στάδιο επίσης στην άμυνα πονάμε κυρίως από εκεί ξεκινήστε όσον αφορά το αγωνιστικό και τις άλλες θέσεις στην συνέχεια. Επίσης ο προπονητής που θα πάρουμε να στηριχτεί όχι ήττα και απόλυση όπως κάνουμε πάντα αυτή η κακιά νοοτροπία πρέπει να αλλάξει/τελειώσει

TSOLIASGIANNENA21 - 18/5/2021 20:33

Κακομοίρηδες έτσι και φύγει ο Τίγρης θα κλαίτε με μαυρο δακρυ. Κάποτε τα βαζέλια έβριζαν τον Βαρδινογιάννη και τώρα κλαίνε!!! Άγαλμα να κάνουν για όσα έχει προσφέρει στην ομάδα μας!!!

stef1970 - 18/5/2021 21:00

Πες τα ρε φιλε. Γιατί μερικοί είναι εκτός πραγματικότητας. Λες και οι λεφτάδες που ζητάνε την ομάδα κάνουν παρέλαση κάθε μέρα...

Πουλα ρε Μελισσανιδη, πουλα στον κανένα και φύγε!!!

Άμα φύγει ο Μελισσανιδης θα κλαίμε με μαύρο δάκρυ. Όλοι θέλουμε καλύτερη ομάδα, όλοι συμφωνούμε πως η διάλυση της ομάδας του 2018 ήταν λάθος αλλά να είμαστε και λίγο λογικοί, να μην τα ισοπεδώνουμε... Συνέχεια όλα.

Το θέμα δεν είναι να φύγει ο τιγρης αλλά να

αλλάξει φιλοσοφία, να ανεβασει το μπάτζετ και να κάνει τις απαραίτητες κινησεις στα μεταγραφες. Περιμένουμε λοιπον να δούμε τι θα γίνει...

lycourgos - 18/5/2021 20:42

Μάλιστα δάσκαλε. Η λεπτομέρεια που σου διαφεύγει είναι ότι εμείς δεν είμαστε βάζελοι. Α, και ότι δε βρίζει κανείς τον Μελισσανίδη. Απλά γίνονται παράπονα για την αγωνιστική εικόνα της ομάδας.

Hanouman21 - 18/5/2021 20:56

Δυστυχώς η συνέντευξη φανερώνει την παθογένεια του κλαμπ, ο ιδιοκτήτης έχει άποψη και την μοιράζεται δημοσίως κιόλας, και έτσι τα στελέχη της εταιρίας περιορίζονται από τα λεγόμενα του. Δεν χρειάζονται απατά, αλλά αντε να το πεις σε ένα αυτοδημιούργητο 70αρη και μάλιστα με πρωταθλήματα στο βιογραφικο του.... Κάποιες δε δηλώσεις του μόνο κακό κάνουν (προπονητή έχουμε, καλός αυτός ο παίκτης κακός ο άλλος κτλ..)

DOC_TOR - 18/5/2021 20:56

"..Φέτος κατεβήκαμε τον... Μπράλο χωρίς φρένο...". Ρε συ Τίγρη, κρίμα τη σχολή οδηγών που είχες δηλαδή...Οι οδηγάρες κατεβαίνουν χωρίς φρένα έτσι κι αλλιώς. Παίζουν μόνο με τις ταχύτητες..

Εν ολίγοις όλα είναι θέμα ταχυτήτων..αν με εννοείς.

vagaslanis - 18/5/2021 20:55

Ουυφ....θα σκασω δε μπορω αλλο.

Germanos1966 - 18/5/2021 20:53

Με τόσα...''πεπόνια'' εμείς δεν χρειαζόμαστε γήπεδο.....''μποστάνι'' θέλουμε!

LoKoR21 - 18/5/2021 20:53

Είπες ότι δεν θα πας στον άλλο κόσμο επειδή δεν μπορείς να βλέπεις την ΑΕΚ. Εμείς γιατί πρέπει να το αντέχουμε και εσύ όχι ?? Εσύ να φεύγεις στο ημίχρονο και εμείς να ανεβάζουμε πίεση και να τσακωνόμαστε με την οικογένεια μας για τα κατορθώματα σου. Γιατί η διάλυση της ομάδας του 18 είναι δικό σου κατόρθωμα

giaraek21 - 18/5/2021 20:47

> μονο αυτο φτανει για τις βλεψεις του για την ομαδα..σαν να λεει σιγα το ποσο μεγαλη ομαδα ειναι η ΑΕΚ για να το διεκδικει καθε χρονο..οταν υποτιμας την ιδια την ομαδα..περα απ οτι φερνει συνεχεια παραδειγμα την μποταφογκο που ειναι τελειως αστοχο παραδειγμα μιας και ειναι η λαρισα τηε βραζιλιας με 2 πρωταθληματα..

lackystrike - 18/5/2021 20:43

Περίμενα σαν τρελός από εχθές και σήμερα δάγκωνα τα νύχια μου να πάει η ώρα 7 για να διαβάζω κάθε πέντε λέξεις «νταξει, τι να λέμε τώρα..»; Ο Χιμένεθ τι είναι; Κουτάκι με σπίρτα; Εγώ αν ήμουν στη θέση του θα σας έριχνα μαύρη πέτρα εκεί στην ΠΑΕ, ντροπή τέτοια ασέβεια. Κατά τα λοιπά, θα βάλουμε λεφτά, οπως βάζαμε λεφτά τα τελευταία χρόνια και -30 στο τέλος αλλά τι να λέμε τώρα, νταξει όλα καλά, τι γκρινιάζετε, θα φέρουμε παίχτες, όλο γκρίνια και γκρίνια. Σπουδαίος για τις υποδομές,... Συνέχεια σκουριασμένος και φοβικός για το αγωνιστικό..

Akad_Platona21 - 18/5/2021 20:42

Προχωράμε ενωμένοι στηρίζουμε και ευελπιστούμε για το καλύτερο για την ΑΕΚΑΡΑ ΜΑΣ. Ο Μελισσαν αυτός είναι δεν θα αλλάξει στα 70 του με τα καλά του και τα στραβά του.

Marcos - 18/5/2021 20:41

1,3 είναι πολλά. Δεν έχουμε πρόβλημα με το μπάτζετ.

Όποιος κατάλαβε ας μας πει .....

Σε γενικές γραμμές σωστά τα είπε, θα ήθελα να φέρει προπονητή με επιθετικά συστήματα αλλά για να το κάνεις αυτό θες άμυνα της προκοπής.

NasoL_21 - 18/5/2021 20:36

Όταν πέσαμε Γ εθνική είχαμε πλάνο και όραμα...να επιστρέψουμε δυνατοί και να κατακτήσουμε τρόπαια..ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ..πήραμε κύπελλο,πρωτάθλημα,παίξαμε Ευρώπη,ξεκινήσαμε την κατασκευή του γηπέδου...η ερώτηση είναι απλή..τώρα που ΗΡΘΑΜΕ...τι; Λίγο από όλα κι ότι βγει; δεν πάει ετσι...Αναγνωρίζω αυτά που έχει κάνει ο Μελισσανίδης αλλά καταλαβαίνω από αυτές τις μεσοβέζικες λύσεις γιατί η ομάδα έχει πλέον αυτή την εικόνα...

φαντροκ - 18/5/2021 20:35

καταλαβατε τωρα γιατι δεν υπηρξε ζωντανη συνδεση? καταλαβατε...

μιαμιση ωρα 5 ατακες και καρμπον ρεπορταζ απο ολους.

LoKoR21 - 18/5/2021 20:35

Οι κλασσικές ατάκες για πεπόνια καμμένα λάδια και σπασμένα φρένα αλλά από ουσία μηδέν. Όλες οι αλλαγες στο αν. Αν βρούμε προπονητή αν βρούμε καλύτερο φορ αν αν αν. Και όλα στο αέρα. Και αυτά που είπε για το μπάτζετ στο αέρα τα αφήνω αν δεν δω πράξεις. Όλο λόγια και από ουσία τπτ. Την απόσταση από τον γαύρο που είπες εσύ την δημιούργησες. Αλλά το πιο ανησυχητικό απ'όλα είναι που έπραξε τους δημοσιογράφους που κάνουν κριτική. Αλίμονο και αν δεν κανανε κριτική και έχουμε τα του γαύρου που... Συνέχεια απαγορεύετε η οποιαδήποτε κριτική. Ας ελπίσουμε ότι το 21/22 δεν θα ήμαστε στο ίδιο έργο θεατές

Aekopliktos - 18/5/2021 20:33

Ότι πούμε τώρα θα είναι εικασίες.. πρέπει να μιλήσουν οι πράξεις...όντως θέλουμε 7 ενδεκαδατους.... όντως γίνανε εγκληματικά λάθη... όντως δεν είμαστε κανονική ΑΕΚ ακόμη...ας ελπίσουμε ότι ο Μελ το έχει αντιληφθεί αν κ άφησε ερωτηματικά: προπονητής, σχεδιασμός κ νοοτροπία πρωταθλητή που θέλει η ομάδα...

Jimmy_the_kid_21 - 18/5/2021 20:31

Καθε πέρυσι και καλύτερα..


Για τις υποδομές respect αν και θα κλεισουμε 10( δεκα) ολοκληρα χρόνια απο την πρωτη παρουσιαση για να μπουμε... Συνέχεια
Για ολα τα υπόλοιπα .. παλιά κοπή δυστυχώς

Droit_Au_But - 18/5/2021 20:29

Δεν θα κολλήσουμε Στο οικονομικό αλλά τρελές δεν θα κάνω.

Έχουμε προπονητή αλλά ψάχνουμε προπονητή.

Περίμενα να πάει 7:00 και έγινα πολύ σοφότερος το ομολογώ ...

mnisirios - 18/5/2021 20:27

Ότι να'ναι είστε όλοι σας εδώ μέσα !!!!!!!

the_teacher - 18/5/2021 20:26

Καταλάβαμε. Θα πάρουμε εναν όξω αριστερά.

Original78 - 18/5/2021 20:25

Τελικά ειδοποίησε;


Ο κόσμος έχει δίκιο που φωνάζει και θέλει πρωτάθλημα κάθε χρόνο, αλλά οι ρεπόρτερ φταίνε που γκρινιάζουν και δεν στηρίζουν :)... Συνέχεια
Αφού έβαλε 85 εκ. και οι υποδομές ολοκληρώνονται, θα βάλει 85 εκ. από εδώ και πέρα για μπάτζετ ομάδας;


Τα 85 εκ. σε πόσα χρόνια μπήκαν; Τα 35 εκ. σε τι αντιστοιχούν;


Κρίμα που επιμένει μόνο σε ένα καινούργιο στόπερ.


Κρίμα να λέει ότι κρατάμε Χιμένεθ επειδή δεν έχουμε βρει ακόμα άλλον.


Κατά τα άλλα ωραίες ατάκες και προσήλωση στο γήπεδο, τις υποδομές και στην οικονομική εξυγίανση.


Τι να περιμένουμε; Ειδοποίησε;

sempron_21 - 18/5/2021 20:25

Ελπίζουμε αυτή τη φορά τα λόγια να γίνουν πράξεις. Ας στηρίξουμε τον πρόδρο. Μου ήρθε στο μυαλό ο αείμνηστος κωμικός Χάρρυ Κλυνν.

https://youtu.be/FHxNeycuGHo

Valderama - 18/5/2021 20:23

Πρόεδρος (ιδιοκτήτης) του μεγαλύτερου συλλόγου της Ελλάδας είσαι, για πολλούς από εμάς και του κόσμου!

Ούτε διασκεδαστής ούτε ατακαδόρος!

Φέρσου επιτέλους αναλόγως!

Spark - 18/5/2021 20:22

Δηλαδη τον ενοχλει που ο κοσμος γκρινιαζει? Τι ηθελε να κανει δηλαδη με αυτα που βλεπουμε απο το πρωταθλημα και μετα, να λεμε μπραβο? Βεβαιως και θα γκρινιαξουμε γιατι ο ιδιος ηταν εξαφανισμενος τοσο καιρο, επιλογες τυπου Κονε, Χιμενεθ για 97η φορα, ονοματα παικτων που εχουν περασει απο ΑΕΚ αλλες 40 φορες λες και δεν υπαρχουν αλλοι, Λουτσεσκου, με το ζορι μια μεταγραφη τον γεναρη ενω η ομαδα εμπαζε απο παντου, καλα μην πουμε για τις επιλογες μετα το πρωταθλημα.... Συνέχεια

Δημοσιογραφος δεν ειμαι αλλα μια χαρα στηριζαν οι δημοσιογραφοι την ομαδα, δεν ξερω τι λεει. Σε σημειο που μερικες φορες καταντουσε εκνευριστικο. Οσο για το οτι μολις τελειωσε το πρωταθλημα και οτι βιαζομαστε μαλλον, ναι βιαζομαστε. Επρεπε ηδη να υπηρχε μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ λιστα και να γινονται συζητησεις nonstop.


Για μενα δεν ειπε τιποτα σπουδαιο, αληθεια. Τα εχει ξαναπει αυτα. Θα γινουν αλλαγες αλλα αν δεν γινουν οκ τι να κανουμε, εχουμε Χιμενεθ, Ολιβειρα κλπ αν δεν φυγει τελικα, ηταν απλα σε καλο φεγγαρι ο γαυρος τιποτα αλλο. Η αληθεια ειναι πως δεν περιμενα τιποτα παραπανω. Και επαναλαμβανω. Ο κοσμος θα γκρινιαζει οσο θελει γιατι η ΑΕΚ κι η καθε ομαδα, ειναι ο κοσμος της.

Henkel21 - 18/5/2021 20:22

"Γιατί τον Γενάρη έγινε μία μεταγραφή; Άστο τώρα αυτό. Ο,τι έγινε έγινε…" -30 Αυτό έγινε. Εντάξει πρόεδρε. -30. Δεν περιγράφω άλλο.

Paparatsi21 - 18/5/2021 20:20

Οκ πρόεδρε ευχαριστούμε πραγματικά για το γήπεδο και το προπονητικό αλλά στο αγωνιστικό κομμάτι και στην διαχείριση των ανθρώπων της ομάδας εγώ δεν καταλαβαίνω πραγματικά τι κάνεις και πως το σκέφτεσαι το όλο πράγμα.. Δηλαδή είμαστε εδώ που είμαστε και λες στον προπονητή που είναι έτσι όπως είναι και παλεύει όπως παλεύει ότι θα έδινες στον Ρουμάνο πολλά περισσότερα από όσα δίνεις σε αυτόν για να τρέξει την ομάδα, αλλά δυστυχώς δεν σου κάθεται ο Ρουμάνος και ψάχνεις και άλλους και... Συνέχεια αν δεν σου κάτσει θα του ζητήσεις του Χιμένεθ να προπονεί την ομάδα και αυτός οκ θα το κάνει και μόλις εχουμε και νέο εκτελεστικό διευθυντή που και αυτός ψάχνει λύσεις και αν δεν κάτσουν θα πάει να πει στον προπονητή "Έλα σε εσένα πιστεύαμε από την αρχή!!".. Δηλαδή ακόμα και αυτό που λες ότι δεν θα κολωσουμε στο οικονομικό πως ακριβώς συμβαδίζει με το να μην χρωστάει η ΠΑΕ δεν το καταλαβαίνω...Δεν φαίνεται να υπάρχει μια οργάνωση στην ομάδα μια τεχνοκρατική διαχείριση να ξέρουμε ποιος ευθύνεται για τα καλά και τα άσχημα μαζί .. Η όλη φάση στο αγωνιστικό κομμάτι βρωμάει "ΧΑΟΣ" .. Μόνη ελπίδα να βρεθούν ικανοί άνθρωποι μέσα στην ΠΑΕ να βγουν μπροστά να αναλάβουν ευθύνες να αλλάξει λίγο η εικόνα της ομάδας ..

Euaggelos21 - 18/5/2021 19:48

ΠΗΡΑΜΕ 2 ΜΠΑΚ ΚΑΙ ΜΑΣ ΒΓΗΚΑΝ ΠΕΠΟΝΙΑ! ΧΑΧΑΧΑ ΚΛΑΙΩ ΘΕΟΣ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΟΠΩΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΙ 6ΕΛΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΑΡΑΟΥΧΟ

Yellow_Flame - 18/5/2021 20:20

Ας παίρναμε Λαλά και Μλαντένοβιτς να μην μας βγουν πεπόνια... Αλλά αυτοί κοστίζουν....

dtsioux - 18/5/2021 20:34

Καλά και ο λαλα πεπόνι αγροτικό βγηκε

pat21 - 18/5/2021 20:20

Συμπέρασματα

1)Μένει ο Χιμένεθ (70%)

2) Μια από τα ίδια αλλά με διαφορετικά πρόσωπα που θα εκτελέσουν το σχεδιασμό και με την ευχή να βγουν τα λαχεία

Paj21 - 18/5/2021 20:18

Είπε...

Δεν θέλουν καλοί προπονητές να έρθουν στην Ελλάδα...

Μήπως δεν θέλουν να έρθουν στην ΑΕΚ ?????

Μήπως δεν μας έχουν εμπιστοσύνη????

Μήπως επειδή ξέρεις από ποδόσφαιρο που εγω θα έλεγα ΗΞΕΡΕΣ !!!! θα μπλέκεσαι εκεί που δεν πρέπει??????... Συνέχεια
Στον αναθεματισμενο σκατογαυρο Μήπως θα πήγαιναν γιατί υπάρχει οργάνωση και σοβαρή στελέχωση????

naupigos - 18/5/2021 19:56

Πεστε εναν ποιο αξιο προεδρο που ειναι ικανος να παρει την ΑΕΚ και θα το δεχτω . Αλοιμονο μας αν μας παρατησει ..... αλοιμονο στην ΑΕΚαρα μας .. Αυτο μονο

tratzas21 - 18/5/2021 20:00

Αυτό μας έφαγε και μας έφερε εδώ που μας έφερε, αυτή η λογική

Fotakos69 - 18/5/2021 20:28

Έχεις δίκιο ήταν ο Αγγελικουσης έτοιμος να πάρει την ΑΕΚ του Κουρελα και του Φούντα,με τη γήπεδαρα της στον οδυ και τις υπερσύγχρονες αθλητικές εγκαταστάσεις της ,με μηδενικά χρέη (σε όσους μιλούσαν την γλώσσα των Αζτέκων κι αυτό παίζεται) και την ώρα που ήταν έτοιμος με το στυλό στο χέρι να υπογράψει και η ΑΕΚ να είναι μεγάλη και τρανή τώρα και να έφερνε και τον Ρονάλντο,μπουκαρε ο Μελισσανίδης και με τσαμπουκα χάλασε τη συμφωνία και ανέλαβε αυτός αυτό το μαγαζί γωνία που δεν... Συνέχεια είχε ούτε τράπουλα για να παίξεις αγωνία στην ιδιοκτησία της ...Άστα να πάνε και κοίτα που μας κατάντησε...Αν είναι δυνατόν,με το πιο σύγχρονο γήπεδο στην Ελλάδα να είναι έτοιμο σε ένα χρόνο και να είναι ΔΙΚΟ ΤΗΣ κι όχι με ενοίκιο ή χάρισμα από το κράτος,με το πιο υπερσύγχρονο προπονητικό κέντρο της Ελλάδας και όχι σε καμία περιοχή που την ώρα της προπόνησης αναπνέει κανείς τη μποχα από τα καυσαέρια των φορτηγών, επίσης ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΗΣ ΑΕΚ,με ΜΗΔΕΝ ΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΜΗΔΕΝ ΧΡΕΗ και μια ΑΕΚ που όταν βγήκε δεύτερη τσακωνόμαστε μεταξύ για την αποτυχία και φέτος μιλάμε και δικαίως για ξεφτυλα που βγήκε τέταρτη..Βρε τον μπαγασα τι "χρυσό" πήρε στα χέρια του και το κατάντησε "κάρβουνο" ...Αλλά πες μας λίγο και την δική σας λογική,που δεν θα μας έφερνε εδώ ποια ήταν ? Να αφήσει το γήπεδο να γίνει με δανεικά και να τα ρίξει στην ομάδα ? Δώστε τις συμβουλές σας στον Μελισσανίδη,που να ξέρει από ποδόσφαιρο και διοίκηση αυτός ο "άχρηστος" ..

Chris21chris - 18/5/2021 20:11

Για πες μας ρε φίλε..που μας έφερε δλδ? Ότι σαρωνες τα πρωταθλήματα πριν κ ήρθε αυτός κ μας διέλυσε.. δεν πάτε καλά

Chris21chris - 18/5/2021 20:10

Για πες μας ρε φίλε..που μας έφερε δλδ? Ότι σαρωνες τα πρωταθλήματα πριν κ ήρθε αυτός κ μας διέλυσε.. δεν πάτε καλά

Baggel - 18/5/2021 20:18

Πέστα ρε φίλε.... Λάθη μόνο ο Πάπας δεν κάνει.... Αλλά έχουμε ξεχάσει τι έχουμε περάσει όλοι μας ειδικά οι πανω από 40....ολο για χρέη και χρέη ακούγαμε.... Και τώρα αυτό είναι το μόνο που δεν Κουβεντιαζουμε....

ko_21_dr - 18/5/2021 20:18

Δίκιο έχετε οι περισσότεροι και λέτε μόνο λόγια και από πράξεις τπτ.

Όπως και οι φίλαθλοι άλλωστε που λένε λόγια λόγια λόγια και αν γίνει γκάλοπ για το τι χρώμα έχει το διαρκειας το 90% δεν θα ξέρει.... αλλά μπορούμε να κράζουμε γιατί δεν κοστίζει τπτ. Νομίζω η αγωνιστική εικόνα των τελευταίων δύο χρονων αντικατροπτιζει πλήρως την ψυχοσύνθεση του μέσου Αεκτση όσο και αν με πονάει που το λεω... Συνέχεια
Κράξτε κι άλλο αν νομίζετε ότι έτσι κάνετε καλό στην ομαδα

sd1510 - 18/5/2021 19:58

Ξενέρωσα! Καλά τα έργα αλλά ήθελα να πει ότι θα φτιάξει και ντριμ τιμ! Σαν να του έχει φύγει η τρέλα όπως παλιά!

gategate21 - 18/5/2021 20:17

ειπε θα παρει 7 βασικους. τι αλλο επρεπε να πει;

giaraek21 - 18/5/2021 20:26

Το βασικοι δεν λεει κατι..και ο νεντε με τον ινσουα για βασικοι αποκτηθηκαν..ουτε διαφορας ειπε ουτε παιχταραδες..γενικα ακριβως ιδια τακτικη με ολα τα χρονια θα ακολουθησουμε και αγιος ο Θεος..κριμα..

victor21R - 18/5/2021 20:11

Καλύτερα λίγα λόγια και καλά. Ακούσαμε κ άλλες υποσχέσεις που δεν έγιναν πράξη τα προηγούμενα χρόνια...

Sotious21 - 18/5/2021 19:54

Στο μόνο που απογοητεύτηκα ήταν στις δηλώσεις για λουτσέσκου. Για τα υπόλοιπα, δεν καταλαβαίνω γιατί πέφτει τόσο γκρίνια.

Λέτε λέει "λόγια"... Μπας και περιμένατε να έχει κάνει 6-7 μεταγγραφές από τα μέσα Μαίου? Εδώ θα είμαστε να κάνουμε ταμείο τον Σεπτέμβριο.

Yellow_Flame - 18/5/2021 20:17

ναι εδώ θα είμαστε το Σεπτέμβρη να λέμε " Άστο τώρα, ό,τι έγινε έγινε"....

Sotious21 - 18/5/2021 22:24

Ε ξεκίνα κράξιμο από τώρα για το 2025 τότε.

Paj21 - 18/5/2021 19:59

Απολαυστικός και ατακαδωρος όπως πάντα ο Μελ .

Μέχρι εκεί όμως.

Νευραλγικες θέσεις σε νέους και άπειρους που κάνουν λάθη όπως παραδέχτηκε.

Μακάρι να μας βγει μακάρι να έχω ξεκουτιανει και για αυτό να τα βλέπω όλα μαύρα.

Ας μιλήσουν οι πράξεις λοιπόν μέχρι τέλος Ιουνίου και να νιώσουμε λίγο αισιόδοξοι ρε αδερφέ δεν... Συνέχεια πάει άλλο αυτή η μίζερη κατάσταση που ζούμε.

Από τα λεγόμενα του μίλησε ότι οταν φυγει θα έχει μια ομάδα με γήπεδο και ταμείο, τσιμουδια για πρωταθλήματα

naupigos - 18/5/2021 20:17

Εχει λογικη το σχολιο σου αλλα ρε φιλε εδω βλεπω οτι αν ελεγε οτι θα κανω 20 μυρια μεταγραφες θα υμνουσαν ολοι τον Τιγρη ενω τωρα που λεει δεν θα κολοσουμε στα χρηματα φαινεται οτι μας κοροιδευει .. Ας περιμενουμε και θα δειξει .. μη προδικαζουμε κατι

Henkel21 - 18/5/2021 20:14

"Δεν θα πάω στον άλλον κόσμο επειδή δεν μπορώ να βλέπω την ΑΕΚ. Έχω μεγαλώσει." Και εμείς το ίδιο.Οποιος δεν μπορεί απλά αποχωρεί.

Yellow_Flame - 18/5/2021 20:14

Η απόσταση από τον οσφπ δεν είναι μεγάλη και απλά βρίσκεται σε καλό φεγγάρι λόγω του προπονητή.... η σημερινή αεκ θα διεκδικούσε πρωτάθλημα στην Αγιά Σοφιά.... Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.... τρώμε σβηστές 3-4αρες σε γήπεδα χωρίς κόσμο και το πρόβλημα είναι η έδρα δηλαδή.... δεν θέλω ούτε να φαντάζομαι τι θα γινόταν στο τηγάνι με κόσμο φέτος.... τα τελευταία χρόνια σπάμε ιστορικά αρνητικά ρεκόρ τόσο σε ευρώπη όσο και σε Ελλάδα και δεν ανοίγει ρουθούνι.... έχουμε περάσει πολύ δύσκολα... Συνέχεια χρόνια σε διοικητικό επίπεδο και τέτοια χάλια δεν είχαμε ποτέ....

Στο μόνο που έχει δίκιο είναι στους δημοσιογράφους που κάποιοι βιάστηκαν να τον αποκαλέσουν εθνάρχη όταν αυτό δεν το λέμε ούτε για τον Μεγάλο Λουκά Μπάρλο....

papaioanou21 - 18/5/2021 20:14

Καποτε ειχες πει προεδρε οτι θα τους ειδοποιησεις οταν εισαι ετοιμος, ποτε σκοπευεις να το κανεις γιατι απο λογια χορτασαμε και η ομαδα μικραινει καθε χρονο μετα το πρωταθλημα που πηρε, η μηπως αυτο ενοουσες μονο και αφου μας εκατσε απο τις ανοησιες του παοκ τοτε το ξεχασες.

φαντροκ - 18/5/2021 20:12

για την επομενη μερα:

"Τι θα ήθελες να ακούσεις; Είπα θα κάνουμε ότι χρειαστεί να κάνουμε…"

υπαρχει πλανο μαγκες...

εκανε το ατομο συνεντευξη για να μιλησει στον κοσμο για το μελλον και δεν ξερει ακομα αν θα αλλαξουμε προπονητη σε δεκα μερες...... Συνέχεια

αφου ρε τιγρη ολα ειναι "ο,τι ειναι να γινει θα γινει" τι τους καλεσες να τους μιλησεις; για να τους πεις οτι τσαντιζεσαι οταν σε κραζει ο κοσμος;

το "δεν με ενδιαφερουν τα μπατζετ" τι ακριβως σημαινει; εισαι ιδιοκτητης μιας μεγαλης ΠΑΕ και δεν σε ενδιαφερει το μπατζετ και πως θα καλυφθει;

στις αλλες εταιριες σου αυτα λες; ο,τι ειναι να γινει θα γινει και δεν με ενδιαφερουν τα οικονομικα μας;

kbakourn - 18/5/2021 20:12

Όποιος δεν παραδέχεται ή, ακόμα χειρότερα, δεν καταλαβαίνει τα λάθη του, είναι μοιραίο να τα επαναλάβει.

zikos1982 - 18/5/2021 20:11

Προεδρε εγω ξερω οτι καποτε "κρεμομασταν απο τα χειλη σου"για τον πιο παιχταρα θα φερεις η πιο θα κλεψεις απο τους γαυρους στο παρα 5 η ακομα τα σκληρα κ ουσιαστικα λογια προς τους αντιπαλους που ειχαν ουσια κ επιαναν τοπο.Τωρα ξερω οτι γελανε μαζι μας κ χλευαζουν το προσωπο σου κ πιο αδιαφοροι αντιπαλοι μας.Εσενα μπορει να μην σε νοιαζει κ να τους εχεις γραμμενους στα φρυδια σου αλλα να ξερεις πολυ καλα οτι αυτο εχει μεγαλο αντικτυπο στη ΑΕΚ ολων μας κ αυτο πρεπει να αλλαξει χτες.

talaipwro21 - 18/5/2021 20:11

Είπε θα πάρει επτά παίκτες, είπε θα κάνει τα αδύνατα δυνατά, ότι δεν τον ενδιαφέρει το μπάτζετ και δεν θα κωλώσει στο οικονομικό όπως έκανε και πέρυσι το καλοκαίρι όπου συγκριτικά με τους άλλους που βγήκαν Τσ Λ έβαλε περισσότερα χρήματα. Το πρόβλημα είναι οι κακοί συμβουλάτορες Τι άλλο θέλετε ορισμένοι να ακούσετε

Henkel21 - 18/5/2021 20:09

35.5 εκατομμύρια έχουν δοθεί για το ποδοσφαιρικο τμήμα. Και ρωτάω. Και πόσα έχουν εισπραχθεί? 35.5 από πότε? Από καταβολής ποδοσφαίρου? ΗΜΑΡΤΟΝ.

nacho21R - 18/5/2021 20:09

οσοι τοσα χρονια εχουν κανει καραμελα το καβουρας ειναι αυτοι που πριν 3, 4 χρονια ελεγαν δεν θα φτιαξει γηπεδο ποτε και μας δουλευει.τα πραγαματα ειναι απλα οσοι θελουν να φυγει αυτος ο ανθρωπος ειναι ημιτασιον αεκτζηδες και ωηφοφοροι του ΑΒ

Fotakos69 - 18/5/2021 20:08

Περιμένω να απαντήσουν σε όσα ειπώθηκαν αυτοί που απαξιώνουν έτσι εύκολα και μιλάνε για "διαχειριστές" ,"τζαμπατζηδες" ,"καβούρια" και "ντουβαρια" ... Μετά από όσα ειπώθηκαν είσαστε ακόμα εδώ και μίλατε για "κάβουρα" και "ντουβαρια" ή δεν σας λέει τίποτα το ΓΕΓΟΝΌΣ ότι πρώτη φορά στην ιστορία της σε ένα χρόνο περίπου θα έχει ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΓΗΠΕΔΟ ΜΕ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΥΠΕΡΣΎΓΧΡΟΝΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΌ ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΑ ΧΡΕΗ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΈΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΔΑΝΕΙΣΜΟ κάτι που πολύ εύκολα μπορούσε να... Συνέχεια είχε γίνει και να περιμέναμε κανένα χοντρό να αφήσει απλήρωτα τα δάνεια για να πάρει κοψοχρονια το γήπεδο ? Αυτός ντε ο "επενδυτής" για ορισμένους που ξεχνούν ποιον έλεγαν Φαταουλ μέχρι χθες και ποιους χλεύαζαν για καταστροφείς του Ελληνικού ποδοσφαίρου και κλέφτες στα χαρτιά πρωταθλημάτων και γηπέδων.

Apaleutos - 18/5/2021 20:07

Μόνο και μόνο για το «κοντορεβιθουλη Πορτογάλο» και το «πηραμε μπακ και βγήκαν πεπόνια» αξίζει να διαβάσει κάνεις την συνέντευξη.

AEKOslo - 18/5/2021 20:07

Μέτρια η συνέντευξη, τουλάχιστον....


Πάντως κανείς δεν θα έχει πρόβλημα να μπει η ΑΕΚ στο νεο γήπεδο και να.... χρωστάει και 5 μυρια από μεταγραφές που θα την αλλάξουν επίπεδο...

Manolo_9_11 - 18/5/2021 20:05

Γιατί τον Γενάρη έγινε μία μεταγραφή; Άστο τώρα αυτό. Ο,τι έγινε έγινε…

makisele - 18/5/2021 20:03

Μπερδεμένος ο Πρόεδρος

ioannis64AEK - 18/5/2021 20:03

Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις για την ΑΕΚ είναι να εξασφαλίσεις μια αξιόλογη διάδοχη κατάσταση. Η ζωή ποδοσφαιρικά σε έχει ξεπεράσει. Όταν λες ότι αν δεν βρούμε κάτι καλό θα μείνει ο Χιμένεθ, δεν έχεις καμμιά επαφή με το σύγχρονο ποδόσφαιρο. Φυσικά θα σε ευγνωμονούμε αιώνια για το γήπεδο, αλλά αγωνιστικά δεν μπορείς πια ούτε να εμπνεύσεις ούτε να βοηθήσεις.

Skeptikos21 - 18/5/2021 19:26

Τα περίμενα χειρότερα είναι η αλήθεια. Με τον τρόπο που μίλησε θεωρώ ότι όντως έχει πρόθεση να τα σπρώξει, αλλά δεν είναι μόνο τα λεφτά το θέμα μάγκες, αλλά να γίνουν και σώστε επιλογές παιχτών. Γιατί και ο κριστισιτς 600.000 παίρνει και ο καμαρα 400.000. Πρέπει το ποδοσφαιρικό τμήμα επιτέλους να κάνει στοχευμένες επιλογές. Το μόνο που με ανησύχησε είναι με τον μανολο και ότι δεν το έκλεισε το θέμα. Ελπίζω να βρεθεί ένας καλός προπονητής και να στρώσει την ομάδα !

ianras21 - 18/5/2021 20:01

Συμφωνώ φίλε. Θεωρώ πως το μεγαλύτερο λάθος του είναι στους υπεύθυνους που διαλέγει για το ποδοσφαιρικό τμήμα και είναι όλοι στοιχήματα.Εχουν πέσει λεφτά αλλά σε λάθος επιλογές.

Mark19 - 18/5/2021 20:01

Από το κρατάμε όποιον θέλουμε στο παίρνουμε όποιον θέλουμε. Αυτή τη φορά να γίνει πράξη όμως

taxiss21 - 18/5/2021 20:01

Εγω στέκομαι κυρίως στο ότι θα πάρει επτά παίκτες διαφοράς. Αυτό είναι που θα είναι το πιο σημαντικο. Εκεί ποναμε πολύ.

Τωρα γαι τον προπονητή τι να πω... Μακάρι να φέρει αυτόνπου έχει σκεφτεί όπως είναι ο Ρεμπροφ.

Patraso21 - 18/5/2021 20:00

αρες μαρες κουκουναρες

Zoran_ - 18/5/2021 19:57

Εγώ δεν πείστηκα, μια από τα ιδια βλέπω. Στοιχήματα παίκτες, ίδιος προπονητής. Του χρόνου πάλι σφαλιάρες θα πέφτουν και ταληρα. Εγκεφαλικό δεν θα πάθω, αγαπάω την ομάδα, αλλά αγαπάω και την οικογένειά μου όμως. Καληνύχτα πρόεδρε...

jafer - 18/5/2021 19:56

Είμαστε τυχεροί φίλαθλοι που έχουμε ΟΠΑΔΟ- πρόεδρο! Ποιος από εδώ μέσα δεν θέλει να γίνονται τα ίδια στα οικονομικά σπίτι του? Είπε θα φτιάξει ομάδα και θα το κάνει! Κάντε ΥΠΟΜΟΝΗ! Πονάει κανένας περισσότερο από αυτόν? ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ! ΜΟΝΟ Α-Ε-Κ....ΜΟΝΟ ΕΝΩΣΕΙΣ.....

AEK91 - 18/5/2021 19:55

Aν έπαιζε στην Φιλαδέλφεια και χωρίς covid, πρώτος σκόρερ θα ήταν ο κόσμος της ΑΕΚ

Thana21 - 18/5/2021 19:55

Περίμενα να δώσει τον λόγο του και το έκανε.Είμαι αισιόδοξος γιατί είναι ανθρωπος που έχει λόγο και μπέσα.Θα φτιάξει ή θα προσπαθήσει να φτιάξει μια ομάδα να την χαιρόμαστε.Αυτό θα γίνει με ανάλογες οικονομικές θυσίες βέβαια ως ενα βαθμό και με στοχευμένες κινήσεις.

naupigos - 18/5/2021 19:55

Πεστε εναν ποιο αξιο προεδρο που ειναι ικανος να παρει την ΑΕΚ και θα το δεχτω . Αλοιμονο μας αν μας παρατησει ..... αλοιμονο στην ΑΕΚαρα μας .. Αυτο μονο

Grankasa - 18/5/2021 19:55

Τα ειδησεογραφικα νέα του καλοκαιριού, τι να περιμένουμε:

1) Μένει ο Χιμένεθ γιατί έχει αποδείξει ότι μπορεί να σταθεί σε ομάδα πρωταθλητισμου

2) ανανέωση Ολιβειρα γιατί είναι παίκτης που μπορεί να σταθεί και στην εθνική Πορτογαλίας

3) ανανέωση Τσιγκρι για 5ος γιατί αν δώσει 10-15 παιχνίδια του χρόνου θα είναι θησαυρός και γιατί αν καταλάβαινε κάποιος πως κατάφερε αυτός ο παίκτης να παίζει μπάλα πάρα τα όσα προβλήματα υγείας... Συνέχεια προέκυψαν στην καριέρα του θα του έκανε άγαλμα..

4) από του χρόνου βασικό δεξί μπακ ο Μπακακης γιατί δε βρήκαμε ομάδα να τον δώσουμε και είναι εν ενεργεια διεθνής και μπακαπ του βασιλαντωνοπουλος γιατί έδειξε φέτος ότι μπορεί να σταθεί και πρώτος..

5) επιστροφή στο βασικό σχήμα τον ινσουα γιατί το πληρώνουμε ένα κάρο λεφτά και δε γίνεται να κάθεται στον πάγκο και αλλαγή τον Λοπες γιατί έχει συμβόλαιο ένα ακόμα χρόνο..

6) ο Νεντε θα πάρει άλλη μια ευκαιρία και θα είναι ο 4ος στην 5αδα των στόπερ της οποίας η σύνθεση θα είναι Σβαρνας Λατσι Γουτας Νεντε Τσιγκρι

7) εσωτερική μεταγραφή ο Σιμαο στα χαφ όπου είμαστε έτσι και αλλιώς υπερπληρεις

8) ο Ντελετιτς θα μπει στο ροτεισιον για να αντικαταστήσει το κενό που άφησε ο Λιβαγια και θα παίζει κυρίως αλλαγή του Γκαρσία αλλά και θα δοκιμαστεί από τα αριστερά..

9) Αλμπάνης τανκο από τα αριστερά και στην κορυφή Καριμ Ολιβειρα που τόσο καλά λειτούργησαν φέτος..

10) Χνιντ και Ντατσενκο δανεικοι στη Λαμία

11) ο Τσιντωτας έδειξε στο ματς με τον Παναθηναικο ότι μπορούμε να βασιστούμε 1/5 ματς στις ικανότητες του.. Και στα 2/5 των παιχνιδιών θα βάζουμε τον Αθανασιάδη να μην κουράζονται τα παιδιά, να χτυπάνε κάρτα ένας ένας..

12) Μιται Μαχαίρας κλπ θα φύγουν δανεικοί γιατί η αλήθεια είναι ότι η ομάδα πιο εύκολα καίει παίκτες πάρα βγάζει οπότε καλύτερα να βρουν μόνα τους τα παιδιά την τύχη τους πάρα να μην τη βρουν καθόλου.. Και άμα καταφέρουν και γίνουν παίκτες καλώς να έρθουν να στρογγυλοκαθισουν στο πάγκο..


Συμβουλη: μη χαλάτε το καλοκαίρι και τις διακοπές σας περιμένοντας πάνω από το κινητό αν θα πάρουμε κανένα παίκτη το χρόνο σας και τη ψυχολογία σας χαλάτε..


Καλή αποτοξίνωση!!

Ppeshis21 - 18/5/2021 19:54

Μπράβο στον κ. Μελισσανίδη. Είπε πραγματικότητες. Αφήνει πίσω του μια μεγάλη παρακαταθήκη για το μέλλον της ΑΕΚΑΡΑΣ μας. Γιατί η ΑΕΚ είναι το μέλλον. Όσο για μεταγραφές, τι να μας πει ο άνθρωπος, θα φέρω τον Kane και τον Gudogan απλά για να πανηγυρίζουμε. Όχι είπε θα φέρει παίχτες για να κάνει την ΑΕΚ μεγάλη. Σωστός και μετρημένος.

isamorianomali - 18/5/2021 19:53

Ότι να ναι...

zikos1982 - 18/5/2021 19:53

Δημητρη Μελισσανιδη δυστυχως 'ποδοσφαιρικα' εχεις μεινει ακομα στο 90'-95' οπως παραδεχτηκες κ εσυ ο ιδιος.Αρα απο οτι καταλαβα εγω ψαχνεις να βρεις παλι τον νεο Ντουσαν,τον νεο Κασαπη,τον νεο Τσιαρτα κ παει λεγοντας.Ε λοιπον σου λεω εγω οτι δεν θα τους βρεις αυτους οτι κ αν κανεις.Απλα αυτοι που σε περιβαλουν δεν εχουν τα "φρυδια"να σου το πουν στα ισια.Το ποδοσφαιρο εχει αλλαξει καιρο τωρα κ πρεπει να το δεχτεις κ να φερεις διπλα σου(κ να τους εμπιστευτεις βεβαια) ανθρωπους γνωστες κ με... Συνέχεια κυρος στην αγορα ουτως ωστε να σου το μεταδωσουν κ να το πιστεψεις.Ευχαριστουμε απο καρδιας για το Γηπεδο κ το Προπονητηριο αλλα απο μπαλα ΔΕΝ....Αυτα...

Konstantinos_1975 - 18/5/2021 19:52

Τα ίδια μας είπε, όπως πάντα. Κάποιες ερωτήσεις, δεν τις απάνταγε καν. Γιατί, δεν υπάρχει η ερώτηση "Πότε θα ειδοποιήσεις, ότι ήρθαμε;"

georgethejack - 18/5/2021 19:51

Προσπαθώ διαβάζοντας ξανά και ξανά να διακρίνω σε τί ακριβώς γίναμε σοφότεροι. Σχεδόν σε τίποτα. Η συνάντηση αυτή είχε μου φαίνεται περισσότερο τον χαρακτήρα της σύσφιξης των σχέσεων με τους ρεπόρτερς και το ανοιχτό κάλεσμα να μην του κάνουν σφοδρή κριτική παρά κάτι άλλο.


Ποιοι παίχτες θα φύγουν μάθαμε; Αν δεν ξεσαβουρώσει το ρόστερ δεν πάμε πουθενά. Ακόμα συζητάμε για... Συνέχεια το αν θα μείνουν Ολιβέιρα, Τσιγκρίσνκι όταν θα έπρεπε αυτό να είναι εκ των ων ουκ ανευ και μη διαπραγματεύσιμο.


Και οι πέτρες έχουν καταλάβει ότι η ομάδα θέλει χτίσιμο από το μηδεν. Πώς θα γίνει αυτό αν κρατήσεις το Μανόλο; Ακόμη και ικανός να ήταν να χτίσει κάτι καινούριο δε βλέπω πώς θα το κάνει με παλιά υλικά οικοδομής όταν και ο ίδιος είναι τέτοιο; Αυτή η ομάδα έχει κάνει τον κύκλο της προ πολλού. Ήδη έπρεπε να χτίζεται η επόμενη μέρα με ορίζοντα το νέο γήπεδο και μεις συζητάμε για το αν θα μείνει ο Τσιγκρίνσκι γιατί λέει θέλει να παίξει δύο ακόμα χρόνια μπάλα.


Τον Μελισσανίδη τον σεβόμαστε και τον αγαπάμε γιατί τα έργα υποδομής (γήπεδο, προπονητικό, γραφεία) θα μείνουν για τις επόμενες πολλές γενιές όμως ο ΑΕΚΤζής θέλει να πειστεί ότι θα αλλάξει κάτι και στο αγωνιστικό, άμεσα. Με ατάκες τύπου θα δώσουμε όσα χρήματα χρειαστεί για μεταγραφές αφενός τις έχουμε ξανακούσει και αφετέρου δε γίνεται δουλειά. Έχουμε ξανακούσει τα ίδια όπως και άλλα ότι οι ομάδες χτίζονται και δεν αγοράζονται. Να χτίσεις τί ακριβώς με Μπακακη, Σιμόες, Λόπες, Τσιντώτα, Ντατσένκους και λοιπούς. Στο σημείο που είμαστε δεν παίρνει άλλη αοριστολογία και γενικότητες. Αν στη χρονιά που έρχεται η ομάδα καταλήξει και παλι τριτοτέρατη, με ποιές προδιαγραφές και προσόντα θα μπει στο νέο γήπεδο; Θα μπούν όλα αυτά τα παιχτάκια εκεί μέσα; Να κάνουν τι; Να το μαγαρίσουν;

lariseos21 - 18/5/2021 19:49

ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΙΣΙΌΔΟΞΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΦΕΤΟΣ;

giannidio - 18/5/2021 19:48

Νομίζω ότι σήμερα πρέπει να ξύπνησε και ο τελευταίος ρομαντικός!!!

Κονε τεχνικός διευθυντής

Παπαδημητρίου Εκτελεστικός διευθυντής

και Κοσμάς CEO

φωνάζει οτι θα φτιαχτεί μεγάλη ομάδα

Peranclub21 - 18/5/2021 19:48

Τα λογια καλά ήταν, αλλά από ουσία τίποτα δυστυχώς. Χωρίς κάτι χειροπιαστό ακόμη για προπονητή και κυρίως δίχως συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για τις αμεσες προσθήκες τη στιγμη που σε δυο μηνες δινεις επισημο ευρωπαϊκό παιχνιδι. Ηδη εχουμε αργήσει ενα πενταμηνο ομως παραμενουμε στο "Εαν"και το "Δεν ξερω". Εαν μεινει ο Ολιβειρα.... εαν φυγει ο Μανολο.... εαν θελει ο προπονητης τον Τσιγκρι.... κλπ. Και μονο που δεν εχουν ξεκαθαρισει ακομη αυτες οι υποθέσεις ειναι ενδεικτικο της γενικοτερης... Συνέχεια ελλειψης ευελιξιας και αποφασιστικοτητας που μας απασχολει αυτα τα χρονια.

_dimitrios_ - 18/5/2021 19:48

Θα πω κ εγώ την γνώμη μου κ. Μελισανιδη Θέλουμε να δούμε έργα κ Όχι αλλα λόγια μεγαλα, Θέλουμε ομάδαρα που να παίζει κ να τρώει σίδερα κ Όχι κάτι ανευρα παιδάκια.Σε ευχαριστούμε πολύ για το γήπεδο κ τα άλλα έργα που έχεις κάνει αλλά θα πρέπει να φτιάξεις κ μια αντίστοιχη ομάδα γιατί αν είναι να καταντήσουμε ατρόμητος κ αστέρας Τρίπολης κ να παίζουμε στην Αγία Σοφία να μας λυπεί!!!

Valderama - 18/5/2021 19:47

Δεν είπε και τίποτα καινούριο...

Καθόλου νοικοκυρεμένα πράγματα.

Προσωπικά θεωρώ τρέλα να μη σου κάνει παίκτης/ες ή προπονητής και να το σκέφτεσαι να τους κρατήσεις αν δε βρεις κάτι καλύτερο. Δεν είσαι καν ικανοποιημένος...

Δλδ καλύτερος του Χιμένεθ δεν υπάρχει?... Συνέχεια
Μετά τον Ολιβέιρα το χάος?

Πεταμένα λεφτά για παίκτες και προπονητή που δεν αποδίδουν...

Πάρε αμυντικούς και τέρμα, πάρε προπονητή να τους μάθει τακτική και τα γκολ θα έρθουν.

Πάρε προπονητή φυσικής κατάστασης και έναν ψυχολόγο...


υγ. βάλε και κάποιον να κάνει ιδιαίτερα στους εκτελεστές φάουλ και κόρνερ.

naupigos - 18/5/2021 19:46

Εβιβα της ΑΕΚαρας μας και του Τιγρη !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

garet - 18/5/2021 19:44

2021/2022 άλλη μια χρονιά που μετά το τέλος της θα περιμένουμε τη συνέντευξη μήπως και αλλάξει κάτι στο αγωνιστικό κομμάτι

Pater Panos - 18/5/2021 19:44

Είμαι πολύ πικραμένος από την πορεία της ομάδας μετά το πρωτάθλημα. Όμως ευγνωμονώ τον Μελισσανίδη για τις βάσεις που βάζει για να παραμείνει η ΑΕΚ μεγάλη ομάδα για πολλά χρόνια. Θα έρθουν πάλι οι καλές μέρες. Όσοι κακομοιριάζουν καλύτερα να πάνε αυτοί να πάρουν την ΠΑΕ. Βάζω και εγώ 100 ευρώ, πέρα από τα διαρκείας που παίρνω κάθε χρόνο σε ΟΛΑ τα αθλήματα. Δείτε που κατάντησε ο βάζελος από όταν έφυγε το Βαρδινογιαννέικο… Τέλος η κακομοιριά. ΑΕΚάρα και στα δύσκολα.

ZAPATISTA21 - 18/5/2021 19:27

Τίγρη ευχαριστώ έξω μίζεροι αποτυχημένοι και παιδάκια από εδώ

aekarrwsteia - 18/5/2021 19:43

Το "μιζεροι" φανταζομαι παει στην οικονομικη πολιτικη της ΠΑΕ.

Το "αποτυχημενοι" φανταζομαι παει στο ροστερ και το προπονητικο τιμ που σπαει ολα τα αρνητικα ρεκορ τα τελευταια χρονια.

Συμφωνουμε. Αν δεν αλλαξουν αυτα δεν θα δουμε την ΑΕΚ που θελουμε...

Aruro21 - 18/5/2021 19:43

'Τη χρονιά που πέρασε βάλαμε πολλά χρήματα αλλά δεν μας βγήκαν. Δεν μας βγήκαν οι μεταγραφές, δεν πήγε καλά από την αρχή, έπεσε η ψυχολογία, έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Έφυγε ο Μάσιμο Καρέρα και δεν πήγε καλά η συνέχεια και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε. Δεν θα αλλάξω τη φιλοσοφία μου'


Λόγια μελισσανιδης 2 άρθρα μετά... Ρε εμάς βρηκατε

GeorgeZ11 - 18/5/2021 19:40

Κακά τα ψέμματα δεν διαβάσαμε τίποτα από όσα θέλαμε για να αισιοδοξούμε.

Τον Χιμένεθ τον εκτιμώ και σέβομαι απεριόριστα. Η διοίκηση βέβαια τον κρατάει σαν καβάτζα από ότι φαίνεται. Το σωστό θα ήταν είτε να έχει βρει μέχρι το τέλος της εβδομάδας προπονητή, κάτι το οποίο δεν θα γίνει βέβαια, είτε να κρατήσει τον Χιμένεθ και να τον υποστηρίξει με κάθε τρόπο, αλλά κυρίως με μεταγραφές.... Συνέχεια
Σε οποιαδήποτε βέβαια άλλη ομαδα ήδη θα είχε κλείσει προπονητής υψηλού επιπέδου ή από τον Ιανουάριο θα είχε επικοινωνήσει ότι ο Χιμένεθ έχει έρθει ως προπονητής με συγκεκριμένο πλάνο και όχι ως «ναυαγοσώστης».

Εκτιμώ επιπλέον ότι από τα όσα διαβάζουμε από τους ρεπόρτερ της ομάδας και τον τρόπο με τον οποίο προβάλλουν τις συγκεκριμένες δηλώσεις «ΔΕΝ ΘΑ ΚΩΛΟΣΟΥΜΕ» δεν αντιλαμβάνονται μάλλον το σημείο της αγανάκτησης του κόσμου.

Καλοί οι Μητογλου Γουτας κτλπ, φιλότιμοι και με προοπτική ειδικά ο πρώτος, αλλά θες και παίκτες ηγέτες, οι οποίοι κοστίζουν. Έναν ηγέτη η ομαδα δεν έχει. Ο Μάνταλος είναι μια χαρά παίκτης, ηγέτης δεν είναι.


ΥΓ: Επικοινωνιακό κομμάτι. Παρτε έναν επικοινωνιολόγο εκεί στην ΠΑΕ. Όλα λάθος μόνιμα. Πάλι Βρανιες, Αραουχο που είναι παικταράδες, αλλά όσο γίνονται σήριαλ θα μας δουλεύουν όλου kαι θα ξενερώνει ο κόσμος.

aekxilewsh - 18/5/2021 19:39

Φοβάμαι να το πω, αλλά μάλλον μας πήραν τα χρόνια...

Byzantinos1025 - 18/5/2021 19:38

Σε οικονομικό επίπεδο και επίπεδο συμμαζέματος ο πρόεδρος το πάει τέλεια το έργο.Εκεί που υπάρχει θέμα και το έχει παραδεχθεί και ο ίδιος είναι στις επιλογές παικτών και προπονητή,αυτό θέλει να αλλάξει,χρήμα για προπονητή θέλει να δώσει,δεσμεύθηκε για 7-8 παίκτες ενδεκάδας,οπότε οι μόνιμοι αμφισβητίες του που τον κατατρέχουν χρόνια,ας κάνουν λίγη υπομονή πριν βγάλουν την χολή τους.

Empedoklis - 18/5/2021 19:38

Ο κάθε άνθρωπος έχει τις απόψεις του που μπορεί να αλλάξουν αν προκύψουν νέα δεδομένα και τις πεποιθήσεις του οι οποίες δεν αλλάζουν με τίποτα, ο Μελισσανίδης είναι ένας άνθρωπος με ισχυρές πεποιθήσεις όσον αφορά τη ζωή και το ποδόσφαιρο και με αυτές πρέπει να συνηθίσουμε να πορευόμαστε αφού αυτός είναι το αφεντικό και αυτός αποφασίζει, το αποτέλεσμα για να χρησιμοποιήσω και μια ατάκα του "θα το δείξει η νεκροψία" αν και τα όσα έχουν συμβεί στο πρόσφατο παρελθόν δεν είναι... Συνέχεια ενθαρρυντικά

ioannis64AEK - 18/5/2021 19:37

Άνθρακες ο θησαυρός...

Grankasa - 18/5/2021 19:36

Τι περιμέναμε να ακούσουμε δηλαδή;

Τα κλασικά, δηλαδή το Τίποτα

AEK1924AEK1924 - 18/5/2021 19:36

Κάτι που ας πούμε δεν ξέραμε δεν αφουκραζαμε? Κρίμα δυστυχώς έπεσα μέσα και με στολίσαμε με ντις λαικ! Όταν μπούμε στο νέο μας γήπεδο τότε θα δει και ο πρόεδρος και όλοι τους τον κόσμο τότε θα μιλήσει ο κόσμος..


Τα ίδια είχε πει και το 2019 στην Ετζιαν ...Δεν μπορώ να καταλάβω ανοιχτώ βιβλίο είναι ο πρόεδρος μας... Συνέχεια ..


Για το θεμα του γήπεδου προπονητικό κτλ μόνο αυτός και ο θεος μπορούσε να το κάνει όμως οι τίτλοι οι πορείες αυτά είναι που μένουν στην ιστορία μιας ομάδας..


Πολλές ομάδες έχουν γηπεδαρες αλλά τι κάνουν ? Σαλκε έπεσε η Βαλένθια πριν 1 αγωνιστική σώθηκε η Τότεναμ με ζόρι αν βγει 4η να παίξει Κοφερενς όλες με γηπεδαρες με πολύ κόσμο απο πίσω να μην αναφέρω άλλες ομάδες ...


Κρίμα που το λέω μια από τα ίδια..

Valderama - 18/5/2021 19:36

Δεν είπε και τίποτα καινούριο...

Προσωπικά θεωρώ τρέλα να μη σου κάνει παίκτης/ες ή προπονητής και να το σκέφτεσαι να τους κρατήσεις αν δε βρεις κάτι καλύτερο.

Δλδ καλύτερος του Χιμένεθ δεν υπάρχει?

Μετά τον Ολιβέιρα το χάος?... Συνέχεια
Πεταμένα λεφτά για παίκτες και προπονητή που δεν αποδίδουν...

Πάρε αμυντικούς και τέρμα, πάρε προπονητή να μάθει τακτική και τα γκολ θα έρθουν.

Πάρε προπονητή φυσικής κατάστασης και έναν ψυχολόγο...


υγ. βάλε και κάποιον να κάνει ιδιαίτερα στους εκτελεστές φάουλ και κόρνερ.

stigma - 18/5/2021 19:35

Μαζευτηκαν τα κλαψοαμπαλιδια παλι ..ουστ..αν δν σας αρεσει μπορειτε να στηριξετε το χαντμπολ μεχρι να φυγει..αλλα ουτε 5 ευρω δν δινετε ρε ταγαρια για εικονικο εισιτηριο..αμπαλα ταγαρια

zisimos21 - 18/5/2021 19:34

Δεν σας πιανει κανεις πόυθενα δηλ τι θελατε να πει?το οτι η ομαδα εβγαλε απ τα ταμεια 35 εκ για να βγει η σεζον και οτι το προπονητικο με το γηπεδο φθανουν 105 εκ και δεν θα χρωσταμε τπτ δεν σας νοιαζει και οτι παραδεχτηκε οτι πηγαν ολα λαθος στις επιλογες και στους παιχτες ,τι αλλο να πει δηλ ?

Yellow_Legend - 18/5/2021 19:34

Μια από ίδια...

tasa21 - 18/5/2021 19:33

Έχω Τίγρη δε φοβάμαι τίποτα!

leo_95 - 18/5/2021 19:33

Το μόνο θετικό είναι ότι θα παίζουμε στα Σπάτα του χρόνου. Όλα τα άλλα δεν μας είπε κάτι που δεν περιμέναμε. Αυτό που ήθελα να ακούσω είναι ότι θα δώσω και 10 εκ. φέτος για παίκτες για να την ξανά δω όπως πρέπει.

DimitrisPapa - 18/5/2021 19:13

Αν δεν κολώνει στο οικονομικό, ας δώσει 1 εκ να πάρει τον προπονητή!

stigma - 18/5/2021 19:32

Τοσα δεινει ρε ασχετακο..και παραπανω..αν εννοεις να πληρωσεις ομαδα 1 μυριο για να παρεις τον προπονητη της πρεπει να εισαι αρχιταγαρος..ειδαμε κ το παοκακι που πληρωσε 2 μυρια για τον Φερειρα κ του εφυγε με 500 χιλιαδες για να καλυψει τις τρυπες που ανοιξε ο σαββιδης..ουστ ταγαρι

Chris21chris - 18/5/2021 19:20

Δήλωσε ότι έδινε 1.3 μύρια στον λουτσεσκου.. οπότε μάλλον θα τα δώσει κ για άλλον

Predator1 - 18/5/2021 19:32

Περίμενα και γω να ακούσω να πει πράγματα που θα κάνουμε κολοτουμπες αλλά τελικά τίποτα το ουσιώδες! Λογικά ερχόμαστε

nick_greek11 - 18/5/2021 19:32

Κάποιες σκέψεις για το πρόεδρο, με όλο το σεβασμό για την ΑΕΚΑΡΑ της καρδιάς μας...


1. Θα κοιτάς τον εαυτο σου και τη καρδιά σου. Ας φευγεις και στο 25. Η ΑΕΚ σε χρειάζεται γερο.

2. Να πάρεις ανθρώπους να σκέφτονται για σένα. Οχι παλια ΑΕΚ η τα κλειδιά στον κάθε άσχετο. Να δουλέψεις το ενδιάμεσο.... Συνέχεια
3. Οι κηπουροί τελείωσαν. Οι λεβέντες που γουστάρεις, οι Μάνταλοι. Δεν ειναι προσωπική σχέση πιά το ποδόσφαριρο. Είναι οι κατάλληλοι παίκτες και κατάλληλοι χαρακτήρες.

4. Με την ενασχόληση της οικογένειας στη διοίκηση ανοίγει ο δρόμος για ένα μοντελος διοίκησης που θα κρατήσει δεκαετίες προς όφελος της ΑΕΚ. Πρέπει να δουλευτεί με σωστούς ανθρώπους.

5. Η ΑΕΚ ειναι ομάδα της προσφυγιάς, των μεταναστων, της ρωμιοσύνης ειναι οικουμενική ομάδα. Πρέπει να δουλευτεί το brand από τους ειδικούς να μεγαλώσει το οπαδικό μας κίνημα, όχι από καλά παιδιά στη παε.

6. Η ΑΕΚ πρέπει να μάθει να πουλάει, όχι μόνο να αγοράζει.. Τότε θα κάνει και καλύτερες αγορές. Και θα έχει πολύ καλύτερη ισορροπία στο ρόστερ.


Είμαι αισιόδοξος...


Μπράβο πρόεδρε. Η ΑΕΚ είναι ανθρωπιά !

aekarrwsteia - 18/5/2021 19:19

"Δεν με ενδιαφέρουν τα μπάτζετ. Δεν θα κολώσουμε στο οικονομικό."

Mελισσανιδη, καλος χρυσος αλλα μας δουλευεις μου φαινεται. Αν δεν χαλανε οι μεταγραφες λογω οικονομικων τοτε γιατι χαλανε? Τα τελευταια χρονια εχουμε ακουσει και διαβασει για ενα καρο παικτες απο το πανω ραφι. Που ειναι ολοι αυτοι? Τι απωθει ποιοτικους παικτες απο το να ερθουν στην ομαδα? Αν δεν κωλωνουμε στα οικονομικα, γιατι δεν φερνουμε τον Ρεμπροφ με τα λεφτα που ζηταει και... Συνέχεια αυτος και η ομαδα του?

AlexpoliNik - 18/5/2021 19:31

γιατι ρε φίλε αν φέρεις ρεμπροφ και δε σου βγει σε 3 μήνες θα λες για αγορές από το πανέρι.

κάθε μεταγραφή αξιολογείται. ο παπασταθοπουλος εγινε προταση 1εκ, αν αυτός ζητήσει 1,5εκ δεν θα του κάνεις την χάρη προκειμένου να μην γκρινιάζει ο κώστας από τα πατήσια. κάπου πρέπει να υπάρχει dead line. ο τάνκοβιτς ήθελε 700χιλ και αλλα τόσα οι μανατζαρέοι του και τελικά ήρθε ελεύθρος με 400χιλ συμβόλαιο.

aekarrwsteia - 18/5/2021 19:49

Κανενας δεν ερχεται με εγγυημενη επιτυχια. Ολες οι επιλογες εχουν μια μικρη ή μεγαλη δοση ρισκου. Πες μου εναν προπονητη παρομοιου βιογραφικου που ηρθε στην ΑΕΚ τα τελευταια 10 χρονια και πανω στο 3μηνο τον βγαλαμε ανεπαρκη.

Μη λεμε ο,τι θελουμε... Αν δεν επενδυσεις στον προπονητη και πας για λαχεια, παλι σε Καρντοζους θα καταληξεις...

Antoine_21 - 18/5/2021 19:30

Όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν. Μακάρι να βγω λάθος

Iouaek21 - 18/5/2021 19:28

Τίγρη σε γουστάρουμε αλλά δεν γίναμε σήμερα σοφότεροι

Δυστυχώς ακόμα μια φορά δεν βλέπω φως στο τούνελ

Μακάρι να βγω λάθος ειλικρινά

ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΉ

Κύπρος

ZAPATISTA21 - 18/5/2021 19:30

Πήγαινε στην Νικολούλη

west21 - 18/5/2021 19:30

Τόση φασαρία για το τίποτα,από λόγια έχουμε χορτάσει!

Pasas - 18/5/2021 19:30

Αυτό που με ανησυχεί,είναι η μέρα που θα φύγεις...Τα υπόλοιπα θα τα φτιάξεις.Μοναχα ΈΝΩΣΗΣ.

77st - 18/5/2021 19:29

Ολα καλα ακουστηκαν ας περιμενουμε να δουμε . Αλλα ρε προεδρα κανεμου μια χαρη ζουμε στην ελλαδα αυτο κλαμπ και κλαμπ πουλες συνεχεια μου κτυπαει ασχημα πες συλλογος πες ομαδα πες η ΑΕΚ φτανει πια τα ξενοφερτα.

AlBandy21 - 18/5/2021 19:29

"Γιατί τον Γενάρη έγινε μία μεταγραφή; Άστο τώρα αυτό; Ο,τι έγινε έγινε…"... όπως τη χρονιά του ch.l. " ok έγινε μακακία που δε πήραμε χαφ, τι να κάνουμε". Όλα τριγύρω αλλάζουν κ όλα τα ίδια μένουν.

G.K 1970 - 18/5/2021 19:28

Ο λύκος κι αν εγέρασε κι άσπρισε το μαλλί του, ούτε τη γνώμη άλλαξε ούτε την κεφαλή του.

Iouaek21 - 18/5/2021 19:28

Τίγρη σε γουστάρουμε αλλά δεν γίναμε σήμερα σοφότεροι

Δυστυχώς ακόμα μια φορά δεν βλέπω φως στο τούνελ

Μακάρι να βγω λάθος ειλικρινά

ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΉ

Κύπρος

xristos2121 - 18/5/2021 19:28

Δεν σας καταλαβαίνω μερικούς εδώ μέσα θετικές οι δηλώσεις τα έργα θα δείξουν αν ισχύει όσα λέει αλλά γιατί τοση γκρίνια τι θέλατε να βγει να πει ότι θα πάρουμε 30 παίχτες του 1-2 εκατομυρίων για να είναι κομπλέ

Original__1924 - 18/5/2021 19:26

Εαν εσείς διακρίνατε απο τα λεγόμενα του ένα αυξημένο ενδιαφέρον ή αλλαγή ως προς την φιλοσοφία/νοοτροπία για το αγωνιστικό τμήμα, πάω πάσο!!!Προσωπικά αρχίζω πλέον ν'αμφιβάλλω για τις προθέσεις του όσον αφορά την επένδυση στο αγωνιστικό και κατ'επέκταση ανταγωνιστικό προφιλ της ομάδας.

Περισσότερο ακόυστηκε.....άντε να τελειώνουμε το κατασκευαστικό κομμάτι και πάμε παρακάτω με ή... Συνέχεια χωρίς τον ίδιο.

Sorry παιδιά, αλλά δεν τρελάθηκα με όσα ανέφερε plus με ξενέρωσε το ότι ήταν "κλειστή" συνέντευξη όταν ο κόσμος είναι αυτή την στιγμή στα κάγκελα....μια απο τα ίδια δυστυχώς, μακάρι να διαψευστώ αλλά δεν τρέφω πλέον ελπίδες στο πρόσωπο του Μελισσανίδη σ'ότι αφορά την αγωνιστική ανάκαμψη της ομάδας!!!

HolySpirit - 18/5/2021 19:26

Η ομάδα.... χάνει λάδια!!

sovas_g - 18/5/2021 19:25

Υπάρχουν άνθρωποι στην ΠΑΕ που δουλεύουν. Ξέρεις ομάδα που να κάνει 10 μεταγραφές και να βγαίνουν όλοι; Η νεκροψία θα δείξει. Τώρα ξεκινούν τα παιδιά…


Κάπου εκεί σταματάς το διάβασμα.

Καλό καλοκαίρι

ispa21 - 18/5/2021 19:25

ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ ΕΙΜΑΙ ΑΕΚΑΡΑ.


ΥΓ. Είναι πολύ λυπηρό που την άκουσε ο Μελισσανίδης όταν έφυγε στο ημίχρονο. Ο άνθρωπος είναι 70 χρονών κανείς δεν σκέφτηκε την ψυχοσωματική πλευρά του γεγονότος σε μια τόσο στενάχωρη βραδιά για όλους.

ling - 18/5/2021 19:24

Ο πρόεδρος είναι μοναδικός στο να αγοράζει χρόνο και να αποσυμπιέζει την εκρηκτική κατάσταση. Είμαστε εκεί όπου ήμασταν και πριν από τη συνέντευξη, είμαστε στο ίδιο σημείο μετά την ομιλία του στα αποδυτήρια την επόμενη του 1-5 ("θα σας αλλάξω όλους").

Φοβερές ατάκες, αόριστες υποσχέσεις επί της ουσίας, έμφαση σε όσα όλοι αναγνωρίζουμε (έργα υποδομής).... Συνέχεια

ΥΓ1. Πρόεδρε, τα έργα υποδομής που έχεις φτιάξει τα αναγνωρίζουμε και έχεις την αιώνιο ευγνωμοσύνη μας. Η ιστορία δεν θα σε γράψει, σε έχει ήδη γράψει. Μια υπόμνηση: τα έργα υποδομής στο ποδόσφαιρο, αν δεν συνδυάζονται με αντίστοιχη ποδοσφαιρική ομάδα,γίνονται έργα βιτρίνας.


ΥΓ2. Φοβερές οι ατάκες σου, ειδικά αυτή με τον Μπράλο. Να σου θυμίσω και μια ατάκα του Ελευθερίου Βενιζέλου, όταν στις εκλογές του 1920 δεν βγήκε βουλευτής, για τον αντικαταστάτη του, με αφορμή την αναβάθμιση του Παπαδημητρίου στη θέση που μέχρι πριν λίγα χρόνια είχε ο Μπάγεβιτς: "Ανθ' ημων ο Γουλιμής".

talaipwro21 - 18/5/2021 19:24

Η ΑΕΚ είναι σε ασφαλή χέρια στήριξη και τα καλύτερα έρχονται

kk_kostas_ - 18/5/2021 19:24

Να πω την αμαρτία μου είχα μεγαλύτερες προσδοκίες για το τι θα πει ο πρόεδρος. Ίσως και καλύτερα τελικά .... Ελπίζω να "μιλήσουν" οι πράξεις

dellas55 - 18/5/2021 19:23

Άμα θεωρεί ότι ο Ολυμπιακός απλώς είναι σε καλο φεγγάρι ,δεν υπάρχει καμμία σωτηρία και όπως καταλαβαίνουμε όλοι θα πάρουμε παίκτες λαχεία και άμα βγουν έχει καλώς.

Ilias2184 - 18/5/2021 19:23

Δεν είναι δυνατόν να λες "κρατάμε τον Χιμένεθ γιατί αυτή τη στιγμή δεν έχουμε κάτι καλύτερο".. ! Τεράστιο φάουλ !Αν σου κάνει τον κρατάς και επενδυεις μαζί του. Αν δεν σου κάνει προχωρας χθες σε αλλαγή. Καλυτερα να έχεις ένα κακό πλανο από το να μην έχεις καθόλου πλανο. Αυτή τη στιγμή η ΑΕΚ βγάζει ένα τεράστιο μπέρδεμα-χαος! Ίσως και ο ίδιος ο Μελισσανίδης έχει μείνει πίσω σε ιδέες και εμπνεύσεις.. Μακάρι να μείνει επενδυτικά όσο αντέχει στην ΑΕΚ αλλά κατά τη γνώμη μου χρειάζεται... Συνέχεια κάποιος άλλος ανάμεσα στους τεχνικούς διευθυντες και τον Μελισσανίδη.. Κάποιος που να εκτελεί χρέη προεδρου με πιο συχγρονες απόψεις και γρηγορότερα αντανακλαστικά.. ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ..ΜΟΝΟ ΑΕΚ ..

vagos32 - 18/5/2021 19:23

Όλα τα λεφτά το Κοντορεβυθούλης και τα καμένα λάδια του Βράνιες!!

evo21 - 18/5/2021 19:22

Αν δεν φερεις μεγαλο προπονητη , αστο καλυτερα.

Juggernaut - 18/5/2021 19:20

Δεν θα παρουμε προπονητη για να παρουμε. Μετα τα επεισοδια με το δεν θα παρουμε παιχτη για να παρουμε(Αστο τωρα αυτο,οτι εγινε εγινε) ερχεται και τριλογια. Κανενα σχεδιο,η ομαδα φτιαχνει προικα για να παιζουν τα παιδια μας στο ξενοδοχειο στα σπατα και να χοροποηδαμε χαρουμενοι στο αλσος διπλα στο γηπεδο.

KATRABANELIS - 18/5/2021 19:19

Πολύ κακό για το τίποτα ουσιαστικά κάτι δεν προκύπτει λόγια λόγια λόγια τα έργα θα μιλήσουν και μόνο

Chrollium - 18/5/2021 19:18

Εμπιστοσύνη στον πρόεδρο! Όταν τελειώσει το έργο του, μπορεί να φτάσουμε στο επίπεδο της Μποταφόγκο. Πανηγυρίστε!

Nic21 - 18/5/2021 19:17

Αλλα λόγια να αγαπιόμαστε

sentinel_21 - 18/5/2021 19:16

Πες τα χρυσοστομε... Βαρεθηκαμε την γκρινια...Μαζι σου τιγρη... Δεν ξεχνω τα οσα εχεις ηδη κανει και δρομολογησει να γινουν... Θεμα χρονου ειναι να ολοκληρωθουν...

_Lucarelli_99 - 18/5/2021 19:16

Να χαμε να λεγαμε για να χουμε να πουμε

Gerontas_AEKisios - 18/5/2021 19:16

Την μπάλα στην εξέδρα ο πρόεδρος....τίμια πράγματα παιδιά....


''Για το θέμα του μπάτζετ; Ό.τι χρειάζεται να γίνει θα γίνει. Δεν με ενδιαφέρουν τα μπάτζετ. Δεν θα κολώσουμε στο οικονομικό. ''... Συνέχεια
Τα ξαναπες πρόεδρε αυτά και στη πράξη γιοκ....

sentinel_21 - 18/5/2021 19:15

Πες τα χρυσοστομε... Βαρεθηκαμε την γκρινια...Μαζι σου τιγρη... Δεν ξεχνω τα οσα εχεις ηδη κανει και δρομολογησει να γινουν... Θεμα χρονου ειναι να ολοκληρωθουν...

Gammara - 18/5/2021 19:15

Αν κατάλαβα καλά, ούτε ένα συγνώμη στον κόσμο της ΑΕΚ

Mitsakos11 - 18/5/2021 19:15

Περίμενα πιο σοβαρές και ουσιαστικές δηλώσεις. Τέλος πάντων, κρατάω ότι θα πάρουμε 7 βασικούς

Ovoloseinaikitrinos - 18/5/2021 19:15

Βλέπω να μένει ο Χιμένεθ, για να βγει ο Χιμένεθ όμως και να δουμε ΑΕΚ κανονική θέλει μπροστά έναν αραουχο στα καλά του μια παικταρα στα χαφ τερματοφυλακαρα και ολοκαίνουρια τετράδα άμυνας.

mondeo62 - 18/5/2021 19:15

Α Π Ο Γ Ο Η Τ Ε Υ Σ Η !!!!!!!!

tyflostinAEK2 - 18/5/2021 19:14

Τίγρης ..μακάρι οι συμβουλατορες να αποδειχθούν ικανοί ... Μαϊστόροβιτς δεν θέλαμε ..τώρα αναρωτιόμαστε για τον Κονέ και λοιπούς ...μακάρι ο προπονητής να βγει σπαθί ...τουλάχιστον δεν κρύφτηκε ..στήριξη όλοι ..ΑΕΚ παντού..και στο μπάσκετ που δεν βγήκαν οι επιλογές ...και στο χάντμπολ ακόμα κι αν οι μαγκες δεν το πάρουν ,που θα το πάρουν ότι εμπόδιο και να συμβεί ..και παντού ..είναι απορίας άξιο όμως ..πως συνέβησαν όλα αυτά μαζί ,τόσα έτη .. που φωνάζουμε πως χρειάζονται τόσες... Συνέχεια μεταγραφές και πάλι λέμε ...τώρα τελείωσε η σεζόν ..και περιμένω εισηγήσεις...όχι γκρίνια λέμε !! Άντε γερααά!! ΑΕΚΑΡΑ !!!

argiris1977 - 18/5/2021 19:12

Άς τον τρελό στην τρέλα του

corto_maltese_8_12 - 18/5/2021 19:12

Πρώτη ανάγνωση, θετική. Περιμένω και την εκπομπή του Κώστα το βράδυ

Pistosaektsis21 - 18/5/2021 19:12

Είμαι γενικά αισιόδοξος για το μέλλον θα δούμε.....

corto_maltese_8_12 - 18/5/2021 19:11

Πρώτη ανάγνωση,θετική. Περιμένω και την εκπομπή του Κώστα το βράδυ.

orbon - 18/5/2021 19:10

Κάτι που αξίζει σχολιασμού, είναι το τελευταίο. Πολλά ματς των προηγούμενων κακοστημενων ομάδων, η ΑΕΚ τα πήρε λόγω έδρας, ακόμα και αν αυτή ήταν το άθλιο ΟΑΚΑ. Φέτος δεν υπήρξε αυτός ο παράγοντας και τα κριτήρια ήταν καθαρά ποδοσφαιρικά.

AlexpoliNik - 18/5/2021 19:09

τίποτα συγκεκριμένο αλλά καθησυχαστικός μελισσανίδης.

εμπνέει σιγουριά και σεβασμό

ΜΟΝΟ ΑΕΚ

AEKQUEEN - 18/5/2021 19:09

EINAI ΤΡΕΛΟΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

taxiss21 - 18/5/2021 19:09

Ωραια πράγματα είπε. Προσωπικά μακαρι να είναι η αρχή για αυτο πυο περιμένουμε όλοι.

Reth - 18/5/2021 19:08

Συγκλονιστικές δηλώσεις.... Δικαιολογημένα που δημοσιοποιήθηκε τωρα.....

aphex21 - 18/5/2021 19:08

Διώξαμε τον Γκάλο και φέραμε τον Πορτογάλο τον Κοντορεβιθούλη που έφυγε…χαχαχαχα

AEKQUEEN - 18/5/2021 19:05

EINAI ΤΡΕΛΟΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

21SPV21 - 18/5/2021 19:05

Ενδεικτικό των γνώσεων που έχει ο πρόεδρος για το ποδόσφαιρο είναι ότι για δεύτερη φορά επικαλείται την Μποταφόγκο ως μεγάλη ομάδα!

(Στο παρελθόν μετά από νίκη με τον Λεβαδειακό -αν θυμάμαι καλά- είχε δηλώσει "Εντάξει ηρεμήστε, δεν νικήσαμε και την Μποταφόγκο")

KLEFTAKIS21VIOLOGY - 18/5/2021 19:04

ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ


ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ Κ ΜΟΝΟ....

Drow21 - 18/5/2021 19:04

Χορτασαμε.

diogeoo - 18/5/2021 19:02

Αρχίσαμε..

ΕΠΟΜΕΝΟ