Quantcast
195 ΣΧΟΛΙΑ

Χιμένεθ: Πιο μεγάλο κατόρθωμά μου με την ΑΕΚ η φετινή έξοδος στην Ευρώπη από το πρωτάθλημα, το Κύπελλο και τους τελικούς (VIDEO)

Ο προπονητής μιλάει για την έξοδο της ΑΕΚ στην Ευρώπη, για τους τραυματίες και το ματς με τον Αστέρα Τρίπολης - Διαβάστε αναλυτικά όλα όσα είπε

Αίσθηση προκαλούν οι δηλώσεις του Μανόλο Χιμένεθ στη ΝΟVA, με τον προπονητή να υποστηρίζει πως η φετινή έξοδος της ΑΕΚ στην Ευρώπη, αποτελεί μεγαλύτερο κατόρθωμα για εκείνον στην ΑΕΚ, από την κατάκτηση του πρωταθλήματος, του Κυπέλλου και την παρουσία της ομάδας στους τελικούς!

«Μπορεί κάποιοι να σκέφτονται πως η ΑΕΚ απλά πέτυχε το ελάχιστο που μπορούσε αυτή τη σεζόν. Βρίσκομαι πέντε μήνες στην ομάδα και μπορώ να εγγυηθώ πως το φετινό ήταν το μεγαλύτερο κατόρθωμα που έχω καταφέρει στην ΑΕΚ, με όσες δυσκολίες υπήρχαν, ακόμα και από την κατάκτηση του πρωταθλήματος, του Κυπέλλου και των τελικών που έχουμε βρεθεί, έχουμε συμμετάσχει στο Τσάμπιονς Λιγκ, το φετινό ήταν το μεγαλύτερο κατόρθωμα. Είμαστε υποχρεωμένοι να υπερασπιζόμαστε την ιστορία της ΑΕΚ, αλλά η πραγματικότητα του παρόντος είναι διαφορετική. Γι’ αυτό είμαι πραγματικά υπερήφανος για τον επαγγελματισμό που έδειξαν οι παίκτες, καθώς ήταν στα όρια όσον αφορά τη φυσική κατάσταση. Αυτό το κάνει μεγαλύτερο», είπε ο Χιμένεθ ενώ για τη νίκη επί του ΠΑΟ τόνισε: «Ήταν πολύ σημαντική γιατί βρισκόμασταν στα όρια των δυνάμεών μας. Οι ποδοσφαιριστές έπαιξαν περήφανα και όσο μπορούσαν και πραγματικά με εξέπληξαν θετικά με την εικόνα τους στο δεύτερο ημίχρονο».

Η ΑΕΚ έφτασε στον στόχο της με δύο ματς ακόμα να απομένουν με τον Ισπανό τεχνικό να δηλώνει πως: «Αυτό που καταφέραμε είναι όπως όταν ανάβει η ρεζέρβα στο αυτοκίνητο και ξέρεις ότι έχεις 2-3 χλμ. πριν ξεμείνεις, χωρίς να βρεις βενζινάδικο. Είμαι περήφανος για ότι κατάφεραν οι ποδοσφαιριστές λόγω της χρονιάς που είχαμε. Υπήρχαν τέσσερις βασικοί παίκτες οι οποίοι σε νορμάλ συνθήκες δεν θα είχαν ξεκινήσει. Είναι ο Λόπες, ο Κρίστιτσιτς, ο Τσιγκρίνσκι και ο Μάνταλος, οι οποίοι δεν ήταν καν στο 60% Υπήρχαν κι άλλοι συμπαίκτες τους που έδωσαν πάνω από 130%. Αυτό σημαίνει η λέξη «ομάδα». Όταν η ομάδα είναι φανταστικά. Δύσκολο είναι αυτό που κάνουν εδώ και τρεις μήνες οι παίκτες της ΑΕΚ».

Οι “κιτρινόμαυροι” έχασαν πολλές ευκαιρίες για να “κλειδώσουν” τη νίκη με τον Χιμένεθ να λέει: «Ανησυχούσα γιατί σκεφτόμουν ότι μπορεί να μας συμβεί κάτι παρόμοιο με τον ΠΑΟΚ άλλα κι άλλα παιχνίδια και να τιμωρηθούμε με το παραμικρό λάθος και να δεχθούμε κάποιοι γκολ. Χρειάστηκε να δουλέψω πολύ και με τον γυμναστή και το τεχνικό επιτελείο ώστε να δούμε πόσο θα μπορεί να παίξει ένας ποδοσφαιριστής. Όλα αυτά οφείλονται στην υπερπροσπάθεια που έκαναν οι παίκτες γιατί ενώ ήξερα ότι δεν ήταν καλά, ενώ μου έλεγαν ότι δεν είναι καλά, εγώ ήθελα να συνεχίσουν γιατί ήξεραν ότι ο στόχος ήταν να βγάλουμε τη χρονιά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο».

Οσο για το αν θα ξεκουράσει κάποιους παίκτες με τον Αστέρα Τρίπολης και τον Άρη; «Θέλουμε να βγούμε τρίτοι, μας υποχρεώνει η ιστορία της ΑΕΚ. Θα προσπαθήσουμε το καλύτερο δυνατό. Εκτός από τον Ολυμπιακό, δείξαμε ότι σε όλους τους αντιπάλους ότι δεν είμαστε κατώτεροι από τον καθένα. Για να μπορέσουμε να παλέψουμε όλους τους στόχους μας θα έπρεπε το ρόστερ να ήταν πλήρες και στο καλύτερο δυνατό επίπεδο. Κι αυτό δε συνέβη ποτέ. Δεν είμαστε ακόμα σε διακοπές, ούτε πρόκειται να το επιστρέψω».

Για τον αγώνα με τον Αστέρα Τρίπολης κι αν οι 4 παραπάνω παίκτες που είχαν θέματα με τον Παναθηναϊκό αν θα είναι στην 11αδα είπε πως: «Στο ματς με τον Παναθηναϊκό αποφάσισα εγώ ποιοι θα παίξουν, για το ματς με τον Αστέρα θα αποφασίσουν οι ίδιοι οι παίκτες. Δεν ξέρω καν με ποια ομάδα θα ξεκινήσω κόντρα στον Αστέρα γιατί χθες κάποιοι παίκτες από την κούραση δεν μπορούσαν να κάνουν ούτε ποδήλατο. Θα ξεκινήσει μία ομάδα ανταγωνιστική. Ήμασταν ανταγωνιστικοί εκτός από ένα κι αυτή είναι η υποχρέωσή μας. Δεν υπάρχει κάποιος παίκτης που να μην έχει πάρει χρόνο συμμετοχής. Επαιζαν όλοι όσοι ήταν στη διάθεσή μας. Θα μου άρεσε να δώσω χρόνο συμμετοχής σε κάποιους νεαρούς και το «πρόβλημα» που έρχονταν μετά από τραυματισμό έπρεπε να πάρουν λεπτά συμμετοχής για να επανέλθουν σε καλή φυσική κατάσταση. Για παράδειγμα ο Μπακάκης, ο Σάκχοφ, ο Γκαρσία αν επιστρέψει θα πρέπει να πάρουν χρόνο συμμετοχής για να είναι καλά και έτοιμοι για την επόμενη σεζόν»

 


Ευρωπαϊκό χωρίς Έλληνες δεν γίνεται! Καθημερινές Euro προσφορές, πρωτότυπα στοιχήματα & EuroNovileague με 2.020.000€*
*Ισχύουν όροι & προϋποθέσεις

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
kitriniferrari - 12/5/2021 16:44

Ένα μεγάλο ποσοστό για το πρωτάθλημα του 2018 οφείλεται στον φωτογράφο που έβγαλε τον πιστολέρο και τους ξεμπρόστιασε σε όλο τον πλανήτη. Μετά από αυτή τη φωτογραφία είχαν δεθεί τα χέρια τους και δεν μπορούσαν να κάνουν άλλα στησίματα. Γιατί τα αίσχη που είχαν γίνει από τον ΠΑΟΚ το 2018 μόνο με τα αίσχη της πρώτης παράγκας του ΟΣΦΠ μπορούν να συγκριθούν.

Άρα εκείνο το πρωτάθλημα αν δεν ήταν η φωτογραφία θα μας το είχαν αρπάξει με συνοπτικές... Συνέχεια διαδικασίες όπως είχε γίνει και το 2008 με την υπόθεση Βάγκνερ.

Gaius_Status21 - 12/5/2021 15:15

Επειδή σχεδόν κανείς δεν κατάλαβε τι εννοούσε ο Μανόλο, κάνω τον κόπο να το εξηγήσω εγώ. Ο Μανόλο μιλούσε συγκριτικά. Ασφαλώς και το πρωτάθλημα ή το κύπελλο είναι σημαντικότερα από μια έξοδο στην Ευρώπη. Απλά φέτος, συγκριτικά πάντα ήταν πιο δύσκολο το κατόρθωμα επειδή:

1) Παρέλαβε μια ,,ομάδα διαλυμένη και αγύμναστη που με το ζόρι οι παίκτες μπορούσαν να βγάλουν ένα ημίχρονο.... Συνέχεια
2) Η ψυχολογία της ομάδας ήταν στο ναδίρ επειδή Ο Καρρέρα ούτε έμπαινε στα αποδυτήρια ούτε μίλαγε με τους παίκτες.

3) Ο Ίβιτς δεν πάταγε στα Σπάτα και οι περισσότετοι δεν τον χώνευαν. Με τον Καρρέρα δεν αντάλλασαν ούτε καλημέρα. Χώρια όρι γέμισε την ομάδα παλτά.

4) Και το σπουδαιότερο: η ομάδα έπαιζε σχεδόν όλα τα παιχνίδια με 8-10 τραυματίες.

Υπό αυτές τις συνθήκες, ΝΑΙ ήταν μεγαλύτερος άθλος ο φετεινός να καταφέρει η ομάδα να βγει Ευρώπη.

Andreas295 - 12/5/2021 15:55

1) Η ομάδα ποτέ δεν τέθηκε θέμα αν μπορεί να αντέξει πάνω από 1 ημίχρονο. Μια χαρά αντοχές είχε κι αν θυμάσαι με τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ το Δεκέμβρη πχ εμείς χάναμε φάσεις στο τέλος. Στην έκρηξη και στην ένταση ήταν το πρόβλημα και όχι στην αντοχή.


2) Η ψυχολογία της ομάδας ήταν στο ναδίρ και παρέμεινε στο ναδίρ, για να μην πω ότι έπεσε ακόμα... Συνέχεια περισσότερο και ειδικά μετά την 5αρα.


3) Και με τον Χιμένεθ τώρα είναι ξεκάθαρο ότι το κλίμα μεταξύ παικτών-προπονητή είναι πάρα πολύ κακό και αυτό φαίνεται και απ' τις δηλώσεις του προπονητή που έβγαζε στη σέντρα αβέρτα παίκτες μέχρι που αναγκάστηκε να αλλάξει ύφος μετά την 5αρα και άρχισε να τους αποθεώνει μπας και σωθεί ό,τι σώζεται. Επίσης δημοσίως δε ζήτησε ποτέ μεταγραφές επιπέδου ο Χιμένεθ.


4) Έπαιζε με 8-10 τραυματίες γιατί το τεχνικό επιτελείο αποφάσισε να αυξήσει την ένταση για να έχει την ομάδα έτοιμη στα πλέι οφ και κατάφερε και να έχει μονίμως μια ομάδα γεμάτη θλάσεις και φυσικά δεν υπήρξε καμία βελτίωση στα πλέι οφ. Πλήρης αποτυχία.


Υπό αυτές τις συνθήκες το ότι βγήκαμε Ευρώπη δεν αποτελεί καμία επιτυχία, γιατί για να φτάσουμε εδώ που φτάσαμε έγιναν όλα λάθος και θα μπορούσαμε κάλλιστα να έχουμε μείνει έξω. Όταν έφυγε ο Καρέρα η Ευρώπη θεωρούνταν δεδομένη, αλλά ξαφνικά είναι επιτυχία. Οπότε όχι, το πρωτάθλημα του 18 ήταν πολύ μεγαλύτερος άθλος απ' το φετινό. Το 18 έγινε υπέρβαση. Φέτος έγινε το μίνιμουμ.

Rainbow - 12/5/2021 15:09

Λυσσάξανε να διώξουνε πάλι τον πρωταθλητή - προπονητή της ομάδας!!!! Δεν το χωράει ανθρώπου νους!!!!

dimi1969 - 12/5/2021 14:15

είμαι 52 και ο πρώτος αγώνας που θυμάμαι σαν χθες ήταν η πρόκριση με την ΚΠΡ. Το είχα δει με τον πατέρα μου σε καφενείο γιατί δεν είχαμε τηλεόραση και από αυτή τη μέρα είμαι και θα είμαι πάντα άρρωστος και τρελαμένος με την ΑΕΚ μου. Φέτος για πρώτη φορά δεν είδα αγώνα ενώ μπορούσα (με ΠΑΟ) και αισθάνομαι ντροπή και ενοχές σαν να πρόδωσα τη γυναίκα μου. Πιστεύω πως πολλοί εδώ καταλαβαίνουν το συναίσθημα. Δεν είμαι υπέρ ή κατά του Μανόλο. Τον υποστηρίζω και τον συμπαθώ όσο... Συνέχεια είναι προπονητής της ομάδας μου αλλά δικαιούμαι να τον κρίνω. Η δήλωση του δεν είναι σωστή γιατί μικραίνει το μέγεθος της ΑΕΚ που αγαπώ και της ΑΕΚ που θέλω να βλέπω στο γήπεδο. Δεν έχω γνώσεις προπονητικής αλλά το θέαμα των τελευταίων ετών με απογοητεύει με όλους τους προπονητές μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος το 18. Επομένως καταλήγω στο συμπέρασμα πως υπεύθυνος για τις αποτυχημένες χρονιές είναι αυτός που λαμβάνει τις αποφάσεις για τη στελέχωση του δυναμικού (παίχτες - προπονητές- επιτελείο ) δηλαδή ο Μελισσανίδης. Ο μόνος λόγος που δεν θέλω το Μανόλο για του χρόνου είναι πως σε όλες του τις θητείες ποτέ του δεν είχε τη διάθεση ή το ειδικό βάρος να ζητήσει από τη διοίκηση ενίσχυση, συγκεκριμένο budget και να απαιτήσει πράγματα. Θα ήθελα έναν προπονητή υψηλότερα αμειβόμενο από τους παίχτες με όνομα και ειδικό βάρος που να απαιτήσει εχέγγυα και εγγυήσεις για να αναλάβει. Τότε θα ήμουν αισιόδοξος. Αν μείνουμε με όσους ακούγονται λυπάμαι αλλά πιστεύω πως μονάχα μπαλώματα θα γίνουν και μια από τα ίδια θα ξαναζούμε. Λυπάμαι αν κούρασα διαβάζω καθημερινά αλλά γράφω σπάνια

gregoraek21 - 12/5/2021 13:44

Γειά σου ρε Μανόλο με το φετινό ρόστερ πρωταθλητισμού κατά δήλωση σου πάντα......

Tavernie - 12/5/2021 11:00

Η ομάδα το 2018 για να αντικαταστήσει 2 από τα 3 βασικά της χαφ που έκοψαν χιαστό (Γιόχανσον, Μάνταλο), είχε επενδύσει σε Μοράν, Αϊντάρεβιτς, Μασούντ!!! Όπως θα θυμάστε εκείνη η ομάδα δε φοβόταν τίποτα, ήταν πολύ σκληρή σωστό μέταλλο και κατάφερε αυτά που κατάφερε. Στη ρεβάνς με τη Διναμο Κιέβου, στα τελευταία δευτερόλεπτα είχε τη μεγάλη ευκαιρία να κερδίσει και να αποκλείσει το απόλυτο φαβορί, όμως ο Μασούντ που τον είχαμε πάρει τσάμπα, σχεδόν πάνω στη γραμμή έκανε ένα πλασέ αξίας 0€. Αυτά... Συνέχεια έγιναν πριν από 3 χρόνια κι όχι παλιά όπως ισχυρίζονται κάποιοι. Ο Χιμένεθ δεν είναι από τους καλύτερους προπονητές τού κόσμου, αλλά είναι με διαφορά ο καλύτερος που πέρασε από την ΑΕΚ εδώ και πάρα πολλά χρόνια.

hasogolis - 12/5/2021 13:33

Ο "με διαφορά καλύτερος" έχει συλλέξει κάθε είδους -άρα από τον ΟΣΦΠ;

Φαντάσου τι θα έκανε δηλαδή ο χειρότερος...

anduril21 - 12/5/2021 11:53

Tavernie Βρε αδελφέ έλεος καταλαβαίνω ότι γουστάρεις πολύ Χιμένεθ αλλά τι είναι αυτά που γράφεις; Ποια Διναμό Κιέβου ήταν το απόλυτο φαβορί; Μια ομάδα της σειράς ήταν που αν είχαμε λίγο καλύτερο και πιο οργανωμένο επιθετικό πλάνο(κάτι που ο Χιμένεθ δεν έχει αποδείξει μέχρι στιγμής ότι μπορεί να δημιουργήσει) θα της είχαμε ρίξει στο ΟΑΚΑ 2 μπαλάκια εύκολα. Ορισμένοι αναφέρεστε στην τρομερή ευρωπαική πορεία με τον Χιμένεθ λες και παίζαμε με τίποτα μεγαθήρια ή λες και φέραμε τρομερά... Συνέχεια αποτελέσματα και νίκες. Κάπου δηλαδή έλεος. Κάποτε κερδίζαμε Μίλαν και Ρεαλ και δεν εκθιάζαμε έτσι προπονητές. Κατά την άποψη μου ο Χιμένεθ είναι ένας τίμιος προπονητής ο οποίος με τους κατάλληλους παίκτες μπορεί να παρουσιάσει μια ομάδα που τρέχει 90 λεπτά και μία πολύ συμπαγή άμυνα αλλά μέχρι εκεί. Επιθετικά δεν έχει δείξει μέχρι στιγμής ότι έχει κάποιο καλό πλάνο με αυτοματισμούς και σωστή επιθετική οργάνωση. Αν μείνει στην ΑΕΚ λέω αν μείνει, και του δώσουν ενδεκαδάτους παίκτες σε όλες τις γραμμές οφείλει να αποδείξει ότι μπορεί να δώσει και σωστό επιθετικό πλάνο το οποίο δεν στηρίζεται απλώς στις εμπνεύσεις σιγκεκριμένων παικτών(βλέπε Αραούχο, Λιβάγια, Λάζαρος) Εκτός βέβαια αν στην ΑΕΚ της Αγια Σοφιας συμβιβαζόμαστε μόνο με σκληροτράχηλη άμυνα και αντιποδόσφαιρο στην Ελλάδα. Στην Ευρώπη ας παίξουμε πιο αμυντικά εφόσον αντιμετωπίζουμε αντιπάλους που δεν είναι στα μέτρα μας. Ωστόσο στη Λίγδα δεν δικαιολογείται να παίζουμε φουλ αμυντικά με Παναιτωλικους και Λάρισες. Να θυμίσω μόνο ότι η ομαδάρα που δημιούργησε ο Φερέρ το 2008 και που πολλοί τον ξεχνούν είχε την καλύτερη άμυνα και επίθεση στο πρωτάθλημα, τέτοια ΑΕΚ θέλω εγώ και πιστεύω οι περισσότεροι. Φιλικά πάντα!!!

Tavernie - 12/5/2021 12:22

Όχι φίλε anduril21 δεν γουστάρω πολύ Χιμένεθ, κρίνω σαφέστατα με βάση αυτούς που έχουν περάσει . Δεν ήταν φαβορί η Διναμό, ήταν τής σειράς, ενώ εμείς που στην ουσία ερχόμασταν από το Γολγοθά τής πτώχευσης οφείλαμε να ήμασταν φόβητρο; Το θυμάσαι το ρόστερ; Πού είναι αυτοί οι παίκτες; Τί έκαναν μετά; Δεν ξέρω αν εκθειάζω όπως λες τον Χιμένεθ, αλλά είναι αδύνατο να ξεχάσω αυτά που κατάφερε εκείνη η ομάδα με βάση το δυναμικό της. Το επιθετικό ποδόσφαιρο αρέσει και σ' εμένα (κυρίως να... Συνέχεια παρακολουθώ την τακτική), Μπαρτσελόνα θα θαυμάσω όχι Ατλέτικο Μαδρίτης, αλλά το ζήτημα είναι τί μπορείς να κάνεις κι όχι τι ονειρεύεσαι. Ο Γκουαρντιόλα έλεγε πως η δουλειά τού προπονητή σχεδόν εξαντλείται πίσω απ' τη σέντρα, από τη σέντρα και μπροστά θέλει λεφτά. Μακάρι χίλιες φορές η ομάδα να βρει τον καλό προπονητή και να πάει στο καλό ο Χιμένεθ, αλλά μιλάμε για ένα κλαμπ που 3 χρόνια τώρα δε μπορεί να βρει ένα ακραίο μπακ. Εννοείται φιλικά και πάντα με σεβασμό στην άποψη!

vassilios21 - 12/5/2021 13:01

Φίλε Μανόλο φύγε. Είναι καιρός για την ομάδα να αλλάξει σελίδα.

AEK 1977 - 12/5/2021 13:16

Και που να πάει ρε φίλε? Κορόϊδο είναι? Που να βρει αλλού τέτοια θύματα? Και παράφράζοντας την ατάκα που είπε ο αξέχαστος Σπύρου καλογήρου, θα σου πώ: Είναι πολλά τα λεφτά Βασσίλιε.

AEKaras53 - 12/5/2021 12:47

Ρε Μανόλο τρέλα πουλάς με τα κατορθώματα σου ...

Έχεις καμιά πρόταση για δουλειά έστω και στην αραπιά ??? Δεν νομίζω ...

Χαχαχαχαχαχαχα

AEKARA_SE_AGAPW - 12/5/2021 12:18

Σαν να λεει δηλαδή ότι αυτή η ΑΕΚ μετα την ΑΕΚ του υποβιβασμού ότι είναι η χειρότερη όλων των εποχών ,γιατι για την ΑΕΚ ποτέ δεν είναι κατόρθωμα η έξοδο στην Ευρώπη.Άρα κάτι πάει πολύ λάθος...

aekleros21 - 12/5/2021 12:17

ΜΑΝΟΛΟ...σε αγαπήσαμε...σε στηρίξαμε....Δεν φταις εσύ που πλέον δεν μπορεις.....χειρότερο πράγμα από την πορεία της ομάδας μας είναι οι Τραγικές σου δηλώσεις, αποδείξει ότι το έχεις χάσει τελείως!!!!προτιστως για σένα είναι "λυτρωση" να φύγεις για να σώσεις κάτι από τον ΜΑΝΟΛΟ που Αγαπήσαμε!!!Δυστυχώς για σένα και για μας στου Μυαλού σου την "ταραχη" κατέστρεψες αδίκησε το νέο Αίμα της ομάδας και κυρίως τον ΜΑΧΑΙΡΑ, που αυτός σε έβγαλε Ευρώπη με την σέντρα πάρα βάλε στον... Συνέχεια ΛΙΒΑΙ!!! Έδωσες ευκαιρίες με τον στον Αλμπανη όταν το παιδ7 "φψναζε" ότι θελε7 αλλά δεν μπορεί!!!Γιατί στον ΜΑΧΑΙΡΑ δεν έδωσες ούτε τις Μ7σες ευκαιρίες???Μήπως επειδή ε7ναι Παιδι του προέδρου και θέλεις με αυτό τον τρόπο να εκδικηθεί τον ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ που δικαίως σε απομακρύνει από την ομάδα???

Τι προπονητής είναι κάποιος που ΕΚΔΙΚΕΊΤΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΔ ΜΑΣ!!!Που είναι Ο ΜΙΤΑΙ που οποτε έπαιξε ήταν απλά καλύτερος του Λοπεζ!!!

Με σοκάρει το κομπλέ σου απέναντι στα Νέα Παιδιά την ίδια στιγμή που με το έτσι θέλω ήθελες (Και Εξεθεσε) τον Κοσιδι στην προσπάθεια σου να αποδείξεις ότι έχεις Μαγικές ικανότητες!!!Υστεροφημία είναι μια Ελληνική λέξη κατάλληλη για Σένα αυτή την στιγμή...έστω και τώρα πρέπει να κατανοήσεις ότι για σένα υπάρχει μόνο Ένας δρόμος.........Να σηκωθείς να Φύγεις!!!Αυτό θα είναι ότι σημαντικότερο θα έχεις προσφέρει φέτος στην ομάδα!!!

AEK91 - 12/5/2021 12:12

Μπήκα και γω να γράψω μια άποψη αλλά είδα το εξης:


Οπαδούς του Χιμένεθ στο όνομα της ΑΕΚ,

Άτομα κόντρα στο Χιμένεθ στο όνομα της ΑΕΚ,

Και ελάχιστους που περιμένουν να δουν τι θα γίνει.... Συνέχεια

Κάθε χρόνο σε ένα άρθρο όπως της εξόδου Λιβαγια, αραουχο, βρανιες, Χιμένεθ διαβάζουμε κατά πλειοψηφία για προσωπολατρειες και εμπαθειες και πως κάνεις δεν είναι πάνω από την ομάδα. Μάγκες όλα τα σχόλια είναι μπερδεμένα με like και dislike, ας το αφήσουμε, να πάρουμε τη θέση μας απο τη νέα χρονιά στο γήπεδο και να ελπίσουμε να μας φέρουν έναν σοβαρό προπονητή που θα μας ενώσει. Μονάχα Ένωσης!


Υγ: το επιχείρημα μέσα έξω τον Ολυμπιακό του χασι, μποτια, Γκαρσία, λεμονη δεν έχει νόημα μην το κάνετε πιπίλα μάγκες, γιατί ο Ολυμπιακός δεν είναι ίδιος τώρα και δεν γίνεται να τον νικήσεις με τον ίδιο τρόπο.

Christof1976 - 12/5/2021 11:38

Το μόνο μεγάλο κατόρθωμα που μπορείς να κάνεις είναι να σηκωθείς να φύγεις αρκετές μαύρες σελίδες έγραψες φτανει

agios_pink_ponk - 12/5/2021 10:42

Καταρχην απ οτι ξερω το κυπελλο σημαινε και εξοδος στην Ευρώπη, κατα δεύτερο ας μην εκανε ολες αυτες τις γκέλες ο ΠΑΟ και θα βλέπαμε τι κατόρθωμα θα είχες πετύχει Μανώλη

SC21 - 12/5/2021 11:26

Γιατί εμείς δεν κάναμε γκελες;; Μονο ο Παο έκανε; Αν είναι να το πάμε έτσι....Χαλαρώστε

Lefkada21 - 12/5/2021 06:19

Ραζβαν.....

Tavernie - 12/5/2021 11:11

Τί είν' αυτό; Κονσέρβα;

aekmiazoh - 12/5/2021 13:24

Ακριβώς αδελφέ Ζβαν ζαμπονακι !!!!!!

Elenkat1976 - 12/5/2021 10:30

Ο καθένας έχει την άποψη του και αυτή εκφράζει ο Μανόλο. Η ουσία είναι ότι χρειαζόμαστε προπονητή και 7 παίκτες ενδεκάδας επιπέδου Γκαρσία. Όλα τα υπόλοιπα είναι για κατανάλωση.

Rainbow - 11/5/2021 23:45

Αιδώς Αργείοι!!!

Τυχαία κάναμε στο πρωταθληματικό 2018 , 21 νίκες και 2 μόνο ήττες;;

Τυχαία συμμετείχε η ομάδα στους ομίλους του UEFA EUROPA LEAGUE τερματίζοντας πίσω από την Μίλαν αήττητη;;; Τυχαία προκρίθηκε στους 32 όπου αποκλείστηκε από την Ντιναμό Κιέβου με συνολικό σκορ 1-1;;;; Τυχαία σημείωσε ρεκόρ καλύτερης αμυντικής επίδοσης όλων των εποχών, με μόλις 12 γκολ παθητικό... Συνέχεια ;;;; Σε ποιόν πλανήτη τελικά ζείτε ορισμένοι ;;;

johnpol21 - 12/5/2021 10:21

Είμαστε στον ίδιο ακριβώς πλανήτη μ. Εσένα φίλε μου, απλά μάλλον σε άλλη χρονιά. Το 2021.

taxiss21 - 12/5/2021 09:38

Εννοειται πως δν εγινε τυχαία. Ο Μανόλο ξέρει να χτίζει ομάδα με αντοχή και δύναμη, όχι ιδιαίτερα επιθετική αλλά σκληρή αμυντικά. Το λαθος όμως έγινε τότε που δεν έμεινε και δεν χτισαμε πάνω στο πρωτάθλημα που πήραμε. Μετά παπαλα, πήραμε την κατιούσα με όλους τους τυχαρπαστους που μαζέψαμε για παίκτες και τα λαχεία προπονητες τύπου Καρντοσο κλπ πως να μην οδηηγηθουμε εδώ? Ο Χιμενεθ τον παραδέχομαι ήρθε σε δύσκολες φάσεις της ομαδας και του λεγανε μάζεψε τα χάλια αλλά για μένα πλέον... Συνέχεια ΔΕΝ πρέπει να μείνει άλλο. Να φύγει σαν φίλος γιατί η ΑΕΚ πολύ απλά πρέπει να αλλάξει ΈΜΠΡΑΚΤΑ επίπεδο και όχι φιλοσοφίες σαν τον Καρντοσο και παίκτες της πλάκας. Η ΑΕΚ πρέπει να γίνει φόβητρο, πρέπει να αρχίσει να βγάζει παίκτες όπως η Πόρτο και ο Αγιαξ, να έχει ευρωπαϊκό πρότυπο λειτουργίας. Αυτά τα μαχομαστε κλπ είναι για ομάδες περασμένης δεκαετίας και βάλε.

AEKaras53 - 12/5/2021 06:39

Kαλά τα λέει ο Μανόλο , έξοδο στο Conference είναι το ταβάνι του , ειλικρινής είναι ...

Αυτό όμως με τις ελλείψεις με ξεπερνάει !!!

Δηλαδή ο πάο δεν είχε ελλείψεις προχθές , μόνο εμείς είχαμε ???

Μανόλο είσαι λίγος , ηττοπαθής , φοβιτσιάρης , έβγαλες Μάνταλο - Τάνκοβιτς που ήταν οι καλλύτεροι και μετά τον Καρίμ , μας έκλεισε αυτός ο πάο στα καρέ μας και απο τύχη δεν ήρθε το Χ ...... Συνέχεια
Δεν είσαι καν προπονητής Μανόλο πόσο άλλο δεν τόχεις το κοουτσάρισμα στα 90' ...

Πρώην παίκτης και νυν ηθοποιός είσαι , πουλάς οπαδιλίκι και "βολεύεις" τον Μελ στα τραγικά λάθη του ...

Αυτά ...

taxiss21 - 12/5/2021 09:52

Ρε φιλε μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Ο Μανταλος επρπεε να βγει το είπαν όλοι δν ηταν καν έτοιμος. Αν τον άφηνε μέσα και χτύπαγε στο τέλος θα λέγατε τι κάνει ο Χιμενεθ και τον αφήνει μέσα παει καλα αφού δεν ήταν έτοιμος και άλλα τέτοια. Εντωμεταξύ ο παο ουδέποτε μας έκλεισε στα καρέ μας σε αυτό το ματς απλα έκανε δύο πολυ καλές ευκαιρίες για γκολ και δατς ολ. Μην λέμε και οτι θέλουμε άλλο αν θέλουμε να φυγει ο Χιμενεθ και άλλο να λέμε ότι φταίει σε όλα.

aekmiazoh - 12/5/2021 09:40

Τι τσακωνεστε ρε αδελφια οι προπονητες την παρτη τους κοιτανε και πως θα βγαλουν κανενα φραγκο παραπάνω και που θα βρουν καλές συνθήκες για να δειξουν εργο. Σιγα μην ειχε πρόταση ακόμη και απο καμμιά μικρομεσαία ομαδα της Ισπανίας και ΄θα ερχοταν όταν τον φωνάζαμε ή θα μείνει σε μάς επειδη ειναι ΑΕΚΑΡΑ. Άνεργος ήταν. Πάνω απ ολα Η ΑΕΚΑΡΑ και οι οπαδοί της ..Αυτά ουτε σε άλλες εποχες ..... ¨οσο και αν τον αγαπήσαμε ΑΝ θέλουμε να ανεβουμε επίπεδο χρειαζομαστε και αλλου επιπεδου... Συνέχεια προπονητή και παικτες.

Chino11 - 11/5/2021 23:23

Λοιπον για να ξεκαθαριζουμε την κατασταση δεν εχουμε παρα να παρουμε καταρχας τα πραγματα απο την αρχη δηλαδη την ταυτότητα της ομαδας.. Ως γνωστον ΑΕΚ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΠΙΘΕΣΗ κατι που ο κυριος χιμενεθ φαινεται να αγνοει αφου εγω τουλαχιστον δεν θυμαμαι αλλο ματς επο χιμενεθ περα απ το ΑΕΚ-παοκ του 17 (3-0) που να ειπα "πω ρε φιλε τους πνιξαμε ηταν για 5+".. Ξερω παρα παρα πολλους που εγιναν ΑΕΚ λογω του επιθετικου και καταπληκτικου ποδοσφαιρου που επαιζε η ομαδα στα 90s.. Ο ιδιος ο μανολο εχει δηλώσει... Συνέχεια θαυμαστης του σιμεονε και εχει επισης δηλωσει οτι προτιμαει να κερδιζει με 1-0 παρα με 5-4.. Ο κοσμος που παρακολουθει ομως μανολο προτιμαει το 5-4 το παιδακι που βλεπει τα πρωτα του ματς με τον μπαμπα του θα θαυμάσει την ομαδα που κερδισε με 5-4 οχι αυτην που πηρε με αντιποδοσφαιρο το 1-0.. Και μην βλεπετε τα συγκεκριμενα σκορ κυριολεκτικα και χανετε το νοημα το οποιο ειναι οτι ο ανθρωπος θελει μονο το αποτελεσμα.. Οταν ομως δεν ερθει το αποτελεσμα γιατι δεν γινεται να κερδιζεις συνεχεια κάποια στιγμη θα κανεις κοιλια δεν θα μενει τιποτα.. Οταν παιζεις ποδοσφαιρο ακομα και να μην κερδισεις καποιες φορες θα σ μεινει μια γλυκα απ το όμορφο ποδοσφαιρο που παιξαμε.. Παμε στο επομενο ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ τα οποια δειχνουν οτι ο χιμενεθ εχει κανει κατα πολυ χειροτερη χρονια απ οτι ο καρερα σφου εχασε απο πας βολο αρη στο πρωταθλημα ενω ο καρερα απολυθηκε επειδη εφερε χ με το βολο και μετραει 1 ηττα απο ατρομητο (εκτος) και βαζελο.. Στα ντερμπι εχουν την ιδια συγκομιδη αν εξαιρεσεις οτι ο χιμενεθ εχει και μια 3αρα απο γαυρο στην πλατη.. Ο καρερα μας αφησε στο -8 απ την κορυφη και 4η θεση ενω ο χιμενεθ μας εφτασε στο -26 (!) και 4η θεση.. Στο κυπελλο περασε σχετικα δυσκολα τον απολλων σμυρνης με τα χιλια ζορια το βολο ενω αποκλειστηκε απο παοκ με ηττες μεσα εξω.. Ακομα και την καθοριστικη νικη που πηραμε τωρα την οφειλει στο μεγαλυτερο ατου του.. Την τυχη (τραγικη αλλαγη και τυχεροι στο χαμενο πεναλτι του βαζελου).. Και παμε στο μειζον θεμα το οποιο ειναι το προφανες: ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΠΟΥ ΕΦΑΓΕ 5 ΕΝΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΑΠ ΤΟ ΓΑΥΡΟ (Αρνητικο ρεκορ στην ιστορια μας).. Υπολογιζοντας ολα τα παραπανω παρακαλω καποιον να μου πει ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ θελει να μεινει ο χιμενεθ της παπατζας επι σκοπου στις δηλωσεις του και με ποια προοπτικη.. Και πριν προλαβετε να βγαλετε συμπερασματα οχι δεν θελω τον ρουμανο κλοουν επισης παπατζη, θελω ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΊΚΗ με την προοπτικη τις γνωσεις το στοχευμενο πλανο και το καταπληκτικο ποδοσφαιρο με εκπληκτικα αποτελεσματα και αποδοση με το μικροτερο μπατζετ στην κατηγορια.. Πραγματικα δεν ξερω τι κολλημα εχετε με τους ελληνες και τι αλλο επρεπε να κανει ο γιαννίκης με τον πας για να σας πεισει οτι οχι απλα κανει αλλα οτι με στηριξη και υλικο μπορει να μεταμορφωσει την ομαδα σ αυτο που ονειρευομαστε.. Οσοι θελετε την ΑΕΚ να μαζευει 5αρες με αντιποδοσφαιρο και να εχει ταβάνι (επι δηλωση) την 3η θεση κάντε μας τη χαρη και παρτε δρομο

aek_forever - 11/5/2021 23:40

Ρε αει απο δω που θα μας πεις να παρουμε και δρομο. Εισαι τοσο σχετικος που προτεινεις τον Γιαννικη. Ναι αμε για τον ΠΑΣ εξαιρετικος. Αν ειχες λιγο εμπειρια απο ποδοσφαιρο ομως θα πρεπε να ξερεις πως σε μια μεγαλη ομαδα οπως η ΑΕΚ ο Γιαννικης θα γινει γιογιο στα αποδυτήρια. Γιογιο θα τον κανουν οι παιχτες. Θα φερεις παικτες αξιας και θα εχεις Γιαννικη για προπονητη? Ποιος θα τον σεβαστει ρε? Ε ρε ασχετιλα εδω μεσα. Παλι οι κλικες θα επικρατησουν.......

Sikia21 - 12/5/2021 10:43

aek forever και εσυ αμα εισουνα λιγο σχετικος θα ηξερες οτι στην ομαδα υπαρχει ιεραρχεια.ας ερθει οκαθε γιαννικης και μολις παρει εντολη απο την διοικηση να μην κουνιεται κουνουπι στα αποδητηρια θα σου πω εγω που θα πανε οι κλικες και οι παλιοσειρες.πως το εχει κανει ο μαρτινς στο φορτουνη?ετσι πρεπει να γινει και σε εμας.ποιος εισαι εσυ?ο μανταλος?ενα μηνα στο παγκο να μαθεις να μαρκαρεις και οχι τη φανελα βασικου στο σπιτι σου....αλλα για να γινει αυτο πρεπει να παρθει αποφαση απο την... Συνέχεια διοικηση...και μετα θα δεις πως θα επιβληθει και ο καθε γιαννικης...

AEK 1977 - 11/5/2021 23:49

Ρε συ φίλε aek_forever πρέπει να είσαι πολύ μικρός για να λες τέτοια πράγματα (για να μην το πω χειρότερα). Δεν πρέπει να είδες άλλο προπονητή αξίας και ίσως το πρωτάθλημα του 2018 να ήταν και ο πρώτος τίτλος που είδες. Εάν είσαι όλα αυτά κάπως σε δικαιολογώ. Διαφορετικά είσαι τελείως μα τελείως αδικαιολόγητος.... Συνέχεια
Λοιπόν για να μαθαίνεις πρέπει να ακούς και εμάς τους παλαιότερους. Εμάς που είδαμε ιερά τέρατα της προπονητικής, όπως τον Στάνκοβιτς, Φάντρονκ, τον Τσίκ, τον Μπάγεβιτς τον Σάντος κλπ. Που μπροστά τους ο Χιμένεθ καλύτερα να ασχοληθεί με το Master Chef. Γιατί προπονητής δεν είναι. Και επειδή μας έχουν ζαλίσει με το κύπελλο του 2011 και το πρωτάθλημα του 2018, σου λέω το εξής.


1. Για το κύπελλο του 2011 προσπάθησε ο απίθανος να το χάσει αλλά δεν τα κατάφερε. Ποιος αλήθεια ξεχνά το ματς με τον βάζελο όπου στο πρώτο ματς κερδίσαμε εκτός με 2-0 και στον επαναληπτικό αν και προηγηθήκαμε με 1-0 σε κάποια στιγμή χάναμε με 1-3 και την πρόκριση ως το 170’. Και τότε ήλθε ο άγιος Μίτσελ βάζοντας ένα γκολ από την Κηφισιά. Κανονικά σε κάθε επέτειο πρέπει να ανάβουμε κανένα κερί στην χάρη του αλλά και του άλλου άγιου, αυτού του Καρνέζη.

2. Στο πρωτάθλημα του 2018 αν δεν αυτοκτονούσαν οι γαύροι του βορρά και αν δεν συνωμοτούσε το σύμπαν πρωτάθλημα δεν βλέπαμε. Γιατί ο απίθανος με τις απιθανότητες που έκανε πέταγε βαθμούς δεξιά – αριστερά (βλέπε Απόλλων, Λάρισα, Ατρόμητος, όλους στο ΟΑΚΑ).

3. Α να μην ξεχάσω και τους τρεις χαμένους τελικούς που κατάφερε ο απίθανος το απίθανο. Σε τρία χρόνια το 3-0 σε κατακτήσεις που είχαμε με τον παοκ σε ενενήντα χρόνια, το έκανε 3-3 σε dt. Και κατάφερε τα παοκια να μας λένε πελάτες και τον Μάνταλο κυπελοκουβαλητή.


Γι αυτό λοιπό να σέβεσαι τους μεγαλύτερους σου, αλλά και αυτούς που κατέχουν το τόπι καλύτερα από εσένα και να μη τους λες γαύρους όταν έχουν διαφορετική άποψη από εσένα. Πόσο μάλλον όταν αυτή είναι και η σωστή,


Μανόλο Χιμένεθ σε αγαπάμε και σ’ ευχαριστούμε γι αυτά που μας πρόσφερες αλλά επειδή αγαπάμε την ΑΕΚ απείρως περισσότερο να πας στο καλό και καλή επιτυχία στον επόμενο σταθμό σου, αν φυσικά βρεις.

aek_forever - 12/5/2021 01:49

Να σου πω εσενα μεγαλε ΑΕΚάρχη......... Μια λοιπον που αναρωτιεσαι ποσο μεγαλος ειμαι το αβαταρ μου το εχεις δει η δε σου λεει τιποτα??? Οταν λοιπον κρεμιομουνα και χτυπιομουνα στα καγκελα της σκεπαστης εσυ ετρωγες πασατεμπο στην 8 -12. Αντε τωρα που θα μας πουλησεις και ΑΕΚοσύνη εδω μέσα........... Και μαθετε επιτελους να διαβάζετε εδω μέσα. Μίλησα για γαύρικη νεοτροπία. Οι γαύροι ειναι γαύροι και οι ΑΕΚτζηδες ΑΕΚτζήδες. Και ναι ρε γαύρικη νεοτροπια έχετε όταν θελετε Γιαννίκη... Συνέχεια αντι του Χιμένεθ. Ο καθε προπονητής έχει τις καλές και κακές του στιγμές. Τα ξαναλέω λοιπόν γιατί βλέπεις με παρωπίδες. ΣΟΥ ΠΗΡΕ Χ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ Η ΌΧΙ??? ΣΟΥ ΠΑΤΗΣΕ ΤΟΥΣ ΓΑΥΡΟΥΣ 2 ΦΟΡΕΣ ΜΕΣΑ ΕΞΩ ΝΑΙ Η ΟΧΙ? ΣΟΥ ΕΡΙΞΕ 3 ΣΤΟΥΣ ΒΕΛΓΟΥΣ ΝΑΙ Η ΟΧΙ? Η ΟΜΑΔΑ ΠΕΤΟΥΣΕ ΦΩΤΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΝΑΙ Η ΟΧΙ? ΤΟΥΣ 2 ΤΕΛΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΧΑΣΕΣ ΑΠΟ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΝΑΙ Η ΟΧΙ? ( ΣΤΟΝ ΕΝΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ Ο ΜΕΛ ΗΤΑΝ ΕΞΑΛΛΟΣ). ΑΥΤΑ ΤΑ ΞΕΧΝΑΣ? ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΜΑΡΩΝΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ ΝΑ ΡΙΧΝΕΙ 5ΑΡΑ ΣΤΗΝ ΔΥΝΑΜΟ ΔΡΕΣΔΗΣ ΕΣΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΣΟΥΝΑ? ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΕΚΟΣΥΝΗ......

AEK 1977 - 12/5/2021 13:10

Είπα να μην σου απαντήσω αλλά επειδή ο τόνος της απάντησης σου είναι προκλητικός θα το κάνω για τελευταία φορά γιατί άτομα σαν εσένα είναι κολλημένα με προσωπολατρίες και δεν ξεκολλούν με τίποτα.


Εγώ σου μίλησα με ευγένεια και επιχειρήματα και εσύ απαντάς για πασατέμπο, ενώ για επιχειρήματα... Συνέχεια αναφέρεις κάποια καλά αποτελέσματα περυσινά ξινά σταφύλια. Να ξέρεις λοιπόν πως όποιος μένει με τις αναμνήσεις του παρελθόντος και δεν κοιτάζει το μέλλον είναι καταδικασμένος να αποτύχει. Και δυστυχώς ο αγαπημένος σου είναι παρελθόν και δεν πρόκειται ποτέ να γίνει μέλλον γιατί πολύ απλά δεν μπορεί. Μέχρι πρότινος το μόνο που κατάφερνε ήταν να έχει σφικτή άμυνα και πειθαρχημένη ομάδα. Τώρα δεν το καταφέρνει ούτε αυτό γιατί είναι ξεπερασμένος. Από επιθετικό πλάνο άστα να πάνε, ποτέ δεν το είχε.


Αφού λοιπόν με προκαλείς θα σου πω το εξής. Αν η δική σου ιστορία ξεκινάει σαν φίλαθλος από την Δυναμό Δρέσδης, η δική μου ξεκινάει από πολύ πιο παλιά. Ήμουν στο γήπεδο στο 3-0 με την ΚΠΡ, στο 6-1 με την Πόρτο, στο 6-1 του κυπέλλου με τους gay, στους τελικούς με το παοκ το 1978 και το 1983 που τους κερδίσαμε με 2-0. Και πρόσεξε κερδίσαμε τον παοκ του Κούδα, του Σαράφη, του Παρίδη, του Ασλανίδη και τον άλλων παικταράδων του παοκ. Και δεν κάτσαμε να χάσουμε τρεις τελικούς σαν χες#$#νοι από το σημερινό παοκακι. Και αν θέλεις να μάθεις δεν έχεις να παρά να ανατρέξεις στις εφημερίδες της εποχής να δεις εκεί τι σφάξιμο έπεσε. Και τους κερδίσαμε γιατί ήμασταν η αυθεντική ΑΕΚ αυτή που αγαπήσαμε και όχι η ΑΕΚ του ηττοφοβικού αγαπημένου σου. Αν κατάλαβες τι σου είπα πάει καλά. Αν δεν κατάλαβες πάλι πάει καλά.

AEKthebest - 12/5/2021 06:03

Έχω κουραστεί πραγματικά νά είμαι ΑΕΚ. Αμάν πεις ΧΙΜΈΝΕΘ είσαι μικρός καί δεν καταλαβαίνεις από ποδόσφαιρο. Αμάν μιλάς με ορκ τά δύο κύπελλα είναι κλεμμένα ενώ με αδερφούς τά έχασε ο ΧΙΜΈΝΕΘ. Καί τό πιο αντρικιο πρωταθλήματος τυχαίο. Την αήττητη πορεία στην Ευρώπη την ξεχνάμε, τά ντέρμπι ήταν οι αντίπαλοι χαλιά. Τα τέρατα πού αναφερες Μπάγεβιτς, Στάνκοβιτς, Φαντρονκ είχαν παικταραδες καί ολοκληρωμένες χρονιές. Από την αρχή μέχρι τό τέλος. Ένας προπονητής δεν κρίνεται στην αρχή τής... Συνέχεια σεζόν αλλά στο τέλος. Πόσο μάλλον όταν έρχεται πάντα στα μέσα τής χρόνιας. Αλλά εγώ πού νά ξέρω είμαι μικρός. Πεντάχρονο.

AEKthebest - 12/5/2021 06:00

Έχω κουραστεί πραγματικά νά είμαι ΑΕΚ. Αμάν πεις ΧΙΜΈΝΕΘ είσαι μικρός καί δεν καταλαβαίνεις από ποδόσφαιρο. Αμάν μιλάς με ορκ τά δύο κύπελλα είναι κλεμμένα ενώ με αδερφούς τά έχασε ο ΧΙΜΈΝΕΘ. Καί τό πιο αντρικιο πρωταθλήματος τυχαίο. Την αήττητη πορεία στην Ευρώπη την ξεχνάμε, τά ντέρμπι ήταν οι αντίπαλοι χαλιά. Τα τέρατα πού αναφερες Μπάγεβιτς, Στάνκοβιτς, Φαντρονκ είχαν παικταραδες καί ολοκληρωμένες χρονιές. Από την αρχή μέχρι τό τέλος. Ένας προπονητής δεν κρίνεται στην αρχή τής... Συνέχεια σεζόν αλλά στο τέλος. Πόσο μάλλον όταν έρχεται πάντα στα μέσα τής χρόνιας. Αλλά εγώ πού νά ξέρω είμαι μικρός. Πεντάχρονο.

Sephiroth21 - 12/5/2021 07:01

Όσον αφορά στο πρώτο που ανέφερες έχεις κάθε δικαίωμα να το προτιμάς, όπως εγώ έχω κάθε δικαίωμα να προτιμάω το αντιποδοσφαιρο όπως το ανέφερες αν και το ιδανικό θα είναι να βρεις κάποιον που να μπορεί να παίζει και τα δύο κι αυτό γιατί, στην Ελλάδα το επιθετικό ποδόσφαιρο μπορεί να πουλάει περισσότερο αλλά στην Ευρώπη θες άμυνα. Όσον αφορά στο τελευταίο που είπες δεν διαφωνώ για τον Γιαννικηβκαι γενικά Έλληνες προπονητές αν και δεν ξέρω κατά πόσον μπορεί να προσαρμόσει αυτό που... Συνέχεια παίζει σε απαιτήσεις μεγαλύτερης ομάδας. Στη σύγκριση καρερα Χιμένεθ όμως είσαι παντελώς λάθος. Ο Καρερα έπαιζε με το 80-90% του ρόστερ και κάποιους παίχτες που τώρα δεν υπάρχουν (Ινσουα) , ο γυμναστής του Καρερα έφτιαξε πρόγραμμα για να μπούμε Ευρώπη που είχε ως αποτέλεσμα η ομάδα να μην μπορεί να πάρει τα πόδια της. Ο Χιμένεθ λόγω αυτής της κατάστασης είχε Γολγοθά να ανέβει με συνεχόμενους τραυματισμούς και την ομάδα όταν ανέλαβε να κλαταρει στο 50-60. Στο ποδόσφαιρο που παίζει ο Χιμένεθ πρέπει και 11 να πρεσαρουν ψηλά. Με κακή φυσική κατάσταση αν πρεσαρεις ψηλά πεθαίνεις στο ημίχρονο και οι επιστροφές και το καθαρό μυαλό είναι ανύπαρκτο στο 2ο. Τι έκανε λοιπόν στο πλευ οφ το πολύ φυσιολογικό. Κλεινόταν στο πρώτο στα καρέ του και αν το έβγαζε έπαιζε αυτό που ήθελε στο 2ο. Δεν μπορούσε να κάνει κάτι άλλο. Μην κάνεις αυτή την σύγκριση λοιπόν γιατί ο Καρερα και οι βοηθοί του ευθύνονται για την κατάσταση της ομάδας στο β μισό

gp44 - 11/5/2021 23:55

Τι μου θυμισες τώρα. Περίπου 15 χρόνια πριν στο ΟΑΚΑ. Η ΑΕΚ με πρόεδρο Ντέμη και προπονητή τον Φερνάντο Σάντος, αντί να παίζει για τον υποβιβασμό όπως όλοι λέγανε στην αρχή της χρονιάς, χάνει το πρωτάθλημα με μια απίστευτη συγκυρία etc

Την επόμενη χρονιά όλο το γήπεδο γκρινιαζε γιατί ο Σάντος δεν παίζει επιθετικό ποδόσφαιρο και κάποια στιγμή τον αντικαταστήσαμε...... Συνέχεια
Μάλλον όλοι ξέρουμε που έφτασε ο Σάντος στη συνέχεια και που η ΑΕΚαρα μας.

Tonino_21 - 11/5/2021 22:50

Λοιπόν σφαζόμαστε για κάποιον που : 66 παιχνίδια με την Zaragoza 2011/2012 , Al Rayyan 25 παιχνίδια 2013/2014 , 3(!!!!!) χρόνια κενό (....) σε εμάς 2016/2018 79 παιχνίδια , Las Palmas 15 ματς και έφυγε νύχτα και κυνηγημένος, το 2018 και πάλι στην ποδοσφαιρομάνα Αραβια για 17 ματς επίσης αποχωρώντας μαύρα μεσάνυχτα ...και πάλι σε εμάς όπου προσπάθησε τους τελευταίους μήνες να μας αποτελειώσει με κάθε πιθανό και απίθανο τρόπο στα παιχνίδια και μετά από αυτά με δηλώσεις που μόνο αν γίνανε υπό την επήρεια κάποιον φαρμάκων... Συνέχεια δικαιολογούνται . Στο σύμπαν μας υπάρχει μόνο ο Χιμένεθ ή ο Κλαψέσκου ;;;; Άλλοι προπονητές δεν υπάρχουν σε αυτό το ηλιακό σύστημα για την ΑΕΚ ; Σοβαρά τώρα θα υπάρχει διχόνοια μεταξύ μας για ΑΥΤΟΝ τον Χιμένεθ ;;;;; Ομάδα που ετοιμάζετε να μπει σε ένα νέο γήπεδο με σύντομα ένα υπερσύγχρονο προπονητικό και εκατομμύρια οπαδούς σε όλο τον κόσμο δεν μπορεί να πείσει έναν προπονητή αξιόλογο για το project της ;;;; ΗΜΑΡΤΟΝ!!!!!!!

aek_forever - 12/5/2021 02:03

Ελα ντε........ Αυτο λεω στην ουσια αλλα κανεις δε καταλαβαινει εδω μεσα....... Η φερνεις προπονηταρα η ασε τον Χιμενεθ να δουλεψει. Αλλα προπονηταρα. Όπως αξιζει στο συγχρονο project της ΑΕΚ. Οχι προπονητη κλαψεσκου style για να ριξουμε παλι σταχτη στα μάτια και να ψαχνουμε αν θα τερματισουμε στις θεσεις 2 εως 4.

King Manolo Jimenez - 11/5/2021 23:12

savvas2020 Οχι ρε. μη σε πιανει κοροιδο ο ισπανος. ειχαμε υλικο για τελικο τσ.λ και κανενα τραυματισμο σε ολη τη χρονια. Η ομαδα ηταν γυμνασμενη φουλ απο τον ΠΟΡΣΕ ΚΑΓΙΕΝ.. πραγματικα πρεπει να φυγω γρηγορα εξωτερικο. οι αεκτζιδες εχουμε γινει χειροτεροι απο βοθρογαυρους.

anduril21 - 12/5/2021 01:19

King Manolo Jimenez Πω πω έλεος μας τα έχεις πρήξει με το κόλλημα σου σε κάθε post. Όσο για το εξωτερικό τι μας το λες και μας το ξαναλές νομίζεις ότι μας ενδιαφέρει τι θα κάνεις εσύ με τη ζωή σου; Όλοι εδώ μέσα μπαίνουμε για να εκφράσουμε τις απόψεις μας για την ομάδα μας την ΑΕΚ. Εσύ αν θες τράβα και στο Τιμπουκτού, δικός σου λογαριασμός.

vagos32 - 12/5/2021 00:50

Τέτοιες δηλώσεις μικραίνουν κι άλλο την ομάδα μας. Αν μείνεις ζήτα παίχτες σε όλες τις γραμμές και φτιάξε ομάδα. Αν δεν σου φέρει ο μέλη αυτά που θα ζητήσεις βγες αντρίκια πες το και φυγε κυριος ώστε να αποκαλυφθεί επιτέλους ο βασικός υπαίτιος για την κατάντια της Ομάδας μας.

Frygo21 - 12/5/2021 00:50

Εισαι τραγικα λιγος τοσο σαν προπονητης οσο και σαν χαρακτηρας. Απορω πως σε στηριζουμε μερικοι εδω μεσα. Συγχαρητηρια που μας εβγαλες 4ους η και 3ους. Ουααααου! Να σου κανουμε κλειστο 10ετες να μην σε χασουμε

vatolaka21 - 12/5/2021 00:22

Να 'χαμε να λέγαμε και νά 'χαμε να πούμε ο κύριος αυγολέμονος..

ioannis64AEK - 12/5/2021 00:17

Όσοι είδαμε από κοντά την ΑΕΚ του Φάντροκ, θεωρούμε ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ, τις δηλώσεις του Χιμένεθ ιεροσυλία και προσβολή στην ιστορία της ομάδας.

Dimchris - 12/5/2021 00:17

Όλα, μάγκες,ξεκινούν από το μανατζαρισμα της ομάδας.Το χω ξαναπεί.Με Μαϊστόροβιτς και Μπάγεβιτς στις θέσεις κλειδιά,η ομάδα πέταγε.Και με χαμηλότερο μπάτζετ,κατά πολύ, απ' το τωρινό.Ο Μανόλο απλώς εκμεταλλευτικε σωστά τη συγκυρία και πήρε το πρωτάθλημα. Και μιας και δεν τους έχουμε πια, θέλουμε προπονητή που να καλύπτει και τις δύο άλλες θέσεις.Οχι μόνο του κουτσαρισματος.

Ε τέτοιος προπονητής δεν είναι ούτε ο Χιμένεθ, ούτε ο κλαψοΛουτσεσκου ούτε ο Σέρβος που... Συνέχεια ακούγεται.

Εάν δε βρούν κοουτς,ας βρουν τους άλλους 2

PROSFY - 12/5/2021 00:11

Θεωρώ δεδομένο ότι ο Χιμένεθ πρέπει να φυγει. Το αγωνιστικό του στυλ είναι ξεπερασμένο από το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο. Αυτό όμως που μου κανει εντύπωση είναι ότι η ομάδα μετά την βαριά ήττα από τον Ολυμπιακό δεν έχει συμφωνήσει με άλλον. Ακόμα και ο άλλος προπονητής να περίμενε για το εάν θα βγούμε Ευρώπη και πάλι θα έπρεπε να παίζουν 2 - 3 ονόματα και όχι μια ήδη γνωστή επιλογή σαν του Λουτσέσκου που εκτός από το ηθικό κομματι δεν είναι δα και καμία περιπτωσάρα. Εντύπωση μου κάνει... Συνέχεια επίσης ότι ενώ είναι ορατό ότι ο Ολυμπιακός έχει πρόσβαση στις διεθνείς αγορές με Καραμπέ, Μοντέστο κλπ εμείς επιμένουμε στον Κονέ που δεν ξέρει την δουλειά και έφερε κάποιον Ντατσένκο ενώ δεν κατάφερε να φέρει τερματοφύλακα. Η ομάδα επίσης δεν έχει ένα μόνιμο προπονητικό τιμ που να εξελίσσει νεαρούς και μη παίκτες. Από τις ακαδημίες λίγα πράγματα. Έτσι όμως δεν γίνεται δουλειά. Στις ναυτιλιακές εταιρείες χρειάζεται τρομερή εξειδικευση και καταμερισμός εργασίας. Αν δει την ομάδα σαν την εταιρειάρα του Πρόεδρος θα κάνει και την ομάδα μας ΟΜΑΔΑΡΑ.

antonis60 - 11/5/2021 23:45

Κύριε Χιμένεθ... Με τον γαυρο. 11 γκολ

". Με τον ΠΑΟΚ. 8. γκολ

". Με τον Άρη. 3. γκολ... Συνέχεια
ΜΕΓΆΛΟ ΚΑΤΌΡΘΩΜΑ Η ΈΞΟΔΟ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

antonis60 - 11/5/2021 23:40

Αφού ο κύριος Χιμένεθ θεωρεί κατόρθωμα να βγάλει την ΑΕΚ στην Ευρώπη δύο τινά συμβαίνουν

η δεν ξερει σε ποια ομάδα ειναι

η.οτι μας πουλάει τρελα

Μάθε λοιπόν κύριε Χιμένεθ πρώτα την ιστορία της ΑΕΚ και μετά καλό ταξίδι.........

konan - 11/5/2021 23:39

Εσύ δεν έλεγες ότι η ομάδα θα πετάει στα πλέι οφ μας δουλεύεις;

aek_forever - 11/5/2021 20:09

Στο ελλαδισταν του φερθηκαμε αναλογα. Πηρε το πρωταθλημα μετα από 24 χρονια και τον αφησαμε να φυγει διαλυοντας την ομαδα του. Ουτε καν δεν τον αφησαμε να παιξει τσαμπιονς οπως το δικαιουνταν. Τον φωναξαμε να μας ξελασπωσει στα δυσκολα και μετα τον βριζουμε. Αυτοι ειμαστε Μανολο. Καποιοι μιλανε για την ιστορια της ΑΕΚ και το τι πρεσβευει αυτη η ομαδα για αυτο και δεν θελουν τον Ρουμανο. Ετσι ειναι αυτο ειναι το σωστο μετα και τις δηλωσεις του. Βριζουν ομως εσενα. Που εγραψες ιστορια... Συνέχεια σε αυτη την ομαδα. Λες και φανταζοσουνα σε τι κατάσταση ηταν οι παικτες πριν αναλάβεις. Για το ροστερ της ομαδας μιλησε. Δεν φανταζοταν οτι στην πρωτη δυνατη προπόνηση θα πεφτανε ολοι κατω σαν τα κοτοπουλα......... Α ρε Μανολο. Τελικά η γαυροσυνη ειναι φαινομενο της εποχης και οχι μονο των ιδιων των γαυρων...........

Chino11 - 11/5/2021 23:39

Φιλε να σου θυμισω οτι μονος εφυγε ο χιμενεθ μονος επελεξε να μην εξαργυρωσει τη χρονια παίζοντας (προκριματικα) τσουλου επειδη ειχε προταση απο ισπανια . Αυτο που εσυ λες εκμετάλλευση στα δυσκολα στην ουσια λεγεται επαγγελματικη ευκαιρια να δειξει οτι αξιζει κι οτι η πρωταθληματικη χρονια που εκανε δεν ήταν φωτοβολίδα διοτι στις ομαδες που πηγε στη συνεχεια απετυχε παταγωδως.. Την ευκαιρια του την πεταξε στα σκουπιδια δις

AEKthebest - 12/5/2021 06:10

Νά σού θυμίσω τό ραντεβού στο κότερο που ήταν όλα οκ κτλ. Έφυγε όταν πήρε γραπτώς την εξευτελιστική πρόταση πού δέχθηκε.

nikolas88 - 11/5/2021 23:26

Κι η προσωπολατρία φαινόμενο της εποχής είναι αλλά δυστυχώς μόνο εμείς την έχουμε σε τόσο μεγάλο βαθμο

SOSORRY21 - 11/5/2021 23:01

aek forever....ΕΠΕΙΔΗ ΒΑΦΤΙΖΕΙΣ ΓΑΥΡΟ ΟΠΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΙΜΕΝΕΘ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟ ΕΞΗΣ...

ΑΜΑ ΡΕ ΤΣΑΚΑΛΙ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΓΙΝΕΙ ΓΚΑΛΟΠ ΣΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΓΑΥΡΟΥΣ, ΠΟΙΟΝ ΘΕΛΟΥΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΝΤΕΨΕΙΣ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ?....ΟΕΟ?

aek_forever - 11/5/2021 23:25

Εσυ τσακάλι μου κοιτας τι γουσταρουν οι γαυροι για αντιπαλο για αποφασισεις τι προπονητη θες στην ομάδα σου? Απο πότε οι γαύροι ρε σεις ξερουν και απο μπάλα και δεν τον ξέραμε? Την κηδεια που τους εκανε μεσα στο τηγανι το 18 την ξεχνας? Αν λοιπον δε γουσταρεις τον Χιμενεθ ΠΟΙΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ? ΠΕΣ ΜΑΣ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ. ΤΙ ΒΕΛΗΝΕΚΟΥΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΜΑΓΚΕΣ? ΛΟΥΤΣΕΣΚΟΥ ΓΙΑΝΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΙΛΟΓΙΕΒΙΤΣ? ΔΛΔ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ? ΑΥΤΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΚΟΥΠΑ ΚΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΕΠΙΠΕΔΟΥ?

SOSORRY21 - 11/5/2021 23:46

ΑΕΚ FOREVER...

"Εσυ τσακάλι μου κοιτας τι γουσταρουν οι γαυροι για αντιπαλο για αποφασισεις τι προπονητη θες στην ομάδα σου?" ΕΔΩ...ΤΟ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΣ....

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΟΥ....ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΠΟΥ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΕΝΗ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΡΩΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΩΣΤΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ....ΕΝΑ... Συνέχεια ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΚΟΥΛΕΣ ΕΝΔΕΚΑΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ...

Α.....ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΩΕΙ ΠΕΝΤΑΡΕΣ ΚΑΙ ΕΞΑΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ...ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΕΙ (ΜΟΝΟ ΜΕ ΜΑΝΟΛΟ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ) ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΕΙ ΜΙΑ ΓΑΜ...ΝΗ (ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΚΙ ΕΣΥ) ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ!!!

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΟ ΕΙΔΩΛΟ ΣΟΥ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ....

ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ....ΑΥΤΟ Η ΖΩΗ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΞΕΙ...

ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΑΥΡΟΙ ΟΣΟΙ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΕΜΜΟΝΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΙΣΠΑΝΟ, ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΛΛΑ....

TheAccountant - 11/5/2021 23:14

Τον Καρντόσο!!

AEK4ever1971 - 11/5/2021 23:34

Μην τα λες αυτά τα ονόματα! Ούτε για πλάκα.

Ο Καρντόσο έρχεται 2ος στη λίστα με τους πιο ανεπιθύμητους, μετά το Λουτσέσκου.

Τι να πω; Λουτσέσκου προπονητής, Καρντόσο γενικός διευθυντής, και Κούγιας πρόεδρος... Εφιάλτης

VagosK - 12/5/2021 09:11

Τρελλό σενάριο! χα χα χα

aek_forever - 11/5/2021 23:24

Εσυ τσακάλι μου κοιτας τι γουσταρουν οι γαυροι για αντιπαλο για αποφασισεις τι προπονητη θες στην ομάδα σου? Απο πότε οι γαύροι ρε σεις ξερουν και απο μπάλα και δεν τον ξέραμε? Την κηδεια που τους εκανε μεσα στο τηγανι το 18 την ξεχνας? Αν λοιπον δε γουσταρεις τον Χιμενεθ ΠΟΙΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ? ΠΕΣ ΜΑΣ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ. ΤΙ ΒΕΛΗΝΕΚΟΥΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΜΑΓΚΕΣ? ΛΟΥΤΣΕΣΚΟΥ ΓΙΑΝΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΙΛΟΓΙΕΒΙΤΣ? ΔΛΔ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ? ΑΥΤΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΚΟΥΠΑ ΚΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΕΠΙΠΕΔΟΥ?

anduril21 - 11/5/2021 22:19

aek_forever Συγνώμη που θα στο πω φίλε αλλά με αυτό το post εσύ έχεις κακή νοοτροπία Ελληνάρα καθώς αναφέρεις τα πράγματα όπως σε βολεύουν και αποσιωπάς ότι δεν σε συμφέρει προκειμένου να υποστηρίξεις τον Χιμένεθ. Πρώτον ο Χιμένεθ το πρωτάθλημα του 2018 δεν το πήρε μόνος του υπήρχαν και κάποιοι παίκτες που μας ξελάσπωναν στα δύσκολα ενώ ταυτόχρονα υπήρχαν και συγκεκριμένες συγκυρίες που μας βοήθησαν. Δεύτερον έτσι και αλλιώς η ΑΕΚ δεν πήρε πρωτάθλημα μετά από 24 χρόνια... Συνέχεια πήρε μετα από 10 καθώς το 2008 κατακτήσαμε το τρόπαιο δίκαια με μπαλάρα και μας το έκλεψαν οι βόθροι, αυτό να υποθέσω το ξέχασες ή μάλλον δεν το ανέφερες διότι δεν σε συμφέρει. Με την λογική αυτή ιστορία έγραψε τόσο ο Φερέρ που έφτιαξε ομαδάρα όσο και ο Κωστένογλου που κάλπασε προς τον τίτλο μετά την απομάκρυνση Φερέρ. Τρίτον πάρα πολλοί οπαδοί(βάζω και τον εαυτό μου μέσα) δεν ήθελα να επιστρέψει ο Μανόλο καθώς είναι ξεφτίλα πρώτα για τον ίδιο και επίσης πολλοί λέγαμε ότι το κύριο πρόβλημα είναι οι παίκτες και όχι ο προπονητής όπως και αποδείχτηκε περίτρανα. Τέλος πες μου σε παρακαλώ κάτι για τις βαρύγδουπες δηλώσεις περί πρωταθληματικού ρόστερ και την κωλοτούμπα στη συνέχεα. Να υποθέσω ότι ούτε αυτό σε βολεύει να το θίξεις.

johnpol21 - 11/5/2021 22:52

Φιλε για μενα μπραβο σου ,τα λες ακριβως οπως εγιναν,για τους αλλους εισαι γαυρος.....

Andreas295 - 11/5/2021 22:30

Κριτική στις επιλογές, στις δηλώσεις και στην πορεία του φέτος έχεις να κάνεις ή όποιος λέει ότι η ΑΕΚ χρειάζεται κάτι πολύ καλύτερο είναι γαύρος;

aek_forever - 11/5/2021 22:36

Σαν ΑΕΚτζης αν υπαρχουν καλυτερα για την ομαδα μου τα θελω ναι. Το εχω ξαναπει ομως. Αν θελουμε προπονητη τυπου Λουτσεσκου θεωρω οτι ο Χιμενεθ ειναι καλυτερος. Αν ο σκοπος ειναι να φυγει απλα ο Χιμενεθ ναι το θεωρω γαυρικη νεοτροπια. Αν ειναι να ερθει καποιο ονομα που θα τριξουν τα τσιμεντα ναι εκει η ομαδα πανω απο ολα. Αλλα να φυγει ο Χιμενεθ γιατι βρηκαμε παπα να θαψουμε πεντε εξι και να ερθει προπονητης βεληνεκους Λουτσεσκου το θεωρω ξεφτιλα. Σε καλυψα?

Zoran_ - 11/5/2021 23:03

Φίλε μου αν ο μεγάλος δεν θέλει να ρίξει χρήμα θα σου βάλει το τυράκι Χιμεθ η ρουμάνος τον οποίο ούτε εγώ θέλω. Ο Χιμένεθ ως γνωστόν απαιτήσεις για μεταγραφές δεν θα χει, θα παρουσιάζει το άσπρο μαύρο που το κάνει με μεγάλη μαεστρία όπως τώρα, που καυχιέται για την Ευρώπη, και άλλη μια χρονιά θα τρώμε πενταρες κ σφαλιάρες. Εγώ θέλω μεγάλη ΑΕΚ, με προπονητή βαρόμετρο κ ανάλογες κινήσεις σε τιμ, κ παίχτες. Δεν συμβιβαζομαι με Χιμενεθ.

Okonski21R - 11/5/2021 23:34

Ίσως ότι σωστότερο έχει γράφει σε αυτή την συζήτηση!

Andreas295 - 11/5/2021 22:59

Όχι δε με κάλυψες καθόλου. Γιατί αν ζητάς το καλύτερο βγες και ζήτα το καλύτερο, όχι να λες γαύρους αυτούς που το ζητάνε. Πες μου αν σου αρέσει προπονητικά ο Χιμένεθ, μη μου λες αν θες κάτι καλύτερο γενικώς. Κι εγώ θέλω καλύτερο του Λόπεζ, αλλά δε λέω αν δεν βρεθεί καλύτερο ας μείνει ο Λόπεζ. Αν η ομάδα χρειάζεται καλύτερο, οφείλει να τον βρει. Ο Χιμένεθ καλός χρυσός, αλλά εκτός του ότι έφτασε στο πικ του το 18, έχει ένα πακέτο που προσωπικά δεν με καλύπτει για αυτό που θέλω να βλέπω στον... Συνέχεια πάγκο της ΑΕΚ. Κουράστηκα να βλέπω αδούλευτες ομάδες που επιθετικά δεν βγάζουν μισό αυτοματισμό, κουράστηκα να βλέπω ομάδες που θέλουν 70 στημένα για να κάνουν 1 σοβαρή φάση, κουράστηκα να διαβάζω ακατανόητες δηλώσεις, κουράστηκα να βλέπω επιλογές παικτών χωρίς ποδοσφαιρικά κριτήρια, κουράστηκα να βλέπω "εκπλήξεις" στην 11αδα που ο μόνος που εκπλήσσεται είναι η ίδια η ομάδα μας, κουράστηκα να βλέπω θολούρα συχνά πυκνά στα δύσκολα, κουράστηκα να βλέπω προπονητή χωρίς απαιτήσεις. Τον Χιμένεθ τον αγαπάμε οι περισσότεροι αν όχι όλοι, αλλά όπως πρέπει να ανέβει επίπεδο το ρόστερ έτσι πρέπει να ανέβει επίπεδο και ο πάγκος. Το σκεπτικό είναι πολύ μακριά απ' το "τώρα που βρήκαμε παπά να θάψουμε 5-6" γιατί το σκεπτικό είναι να αναβαθμιστεί επιτέλους σοβαρά η ομάδα όπου είναι δυνατόν. Αν δεν φέρουν καλύτερο θα είναι αποτυχία και δήλωση ανικανότητας. Αν λοιπόν κρατήσουν τον προπονητή επειδή δεν μπορούν να βρουν καλύτερο, τότε το ίδιο θα γίνει και με τους παίκτες που θα φέρουμε. Σε κάλυψα;

vatolaka21 - 11/5/2021 22:35

Δεν τα θυμάσαι καλά τα πράγματα φίλε μου! Ο Μανόλο θέλοντας να εξαργυρώσει άμμεσα την επιτυχία του με την ΑΕΚ στη Ισπανία, έκλεισε στην Λας Πάλμας και έφυγε, δεν τον διώξαμε.

Andreas295 - 11/5/2021 22:26

Κριτική στις επιλογές, στις δηλώσεις και στην πορεία του φέτος έχεις να κάνεις ή όποιος λέει ότι η ΑΕΚ χρειάζεται κάτι πολύ καλύτερο είναι γαύρος;

johnpol21 - 11/5/2021 20:43

Να σε ρωτησω κατι ρε φιλε ,που οποιον δεν θελει τον Μανολο τον αποκαλεις γαυρο???Αν ειμασταν οντως γαυροι δεν θα αποθεωναμε τον Μανολο να μεινει να ριχνουμε πενταρες,και να παιρνουμε το πρωταθλημα με 30 ποντους διαφορα??Μηπως εσυ εισαι ο γαυρος εδω μεσα???Και κατι αλλο για να μην παρεξηγησεις,Δεν ειμαστε αχαριστοι για τους τιτλους που εφερε στην ομαδα,ειμαστε επικριτες για οσα εκανε και ειπε φετος..

Byzantinos1025 - 11/5/2021 22:13

Το τραγικό είναι πως συμφωνούν μαζί του άλλοι 22.

Όλα τα μμε έντυπα και ηλεκτρονικά του γαύρου λένε ακριβώς αυτά που αναφέρει αυτός που αποκαλεί "γαύρους" όσους δεν θέλουν τον Δον Κοχώτη της προπονητικής.Θέλουν πάση θυσία τον Ισπανό να μείνει και του χρόνου,δεν κρατούν ούτε τα προσχήματα,τόσο τον αγαπάνε τον μπαγάσα!!!

aek_forever - 11/5/2021 21:12

Οποιον τον βρίζει αποκαλο γαύρο. Τους υπόλοιπους σας λεω αχάριστους. Το προβλημα φετος εχει ουσιαστικα εναν υπεθυνο και ολοι ξερουμε ποιος ειναι. Για αυτο σταματηστε ολοι να λειτουργειτε με την λογική του εξυλαστήριου θύματος και ας κάνει αυτός που ειναι υπεύθυνος για αυτην την κατάντια τις σωστες ενέργειες ωστε αυτή η ομάδα να ξαναγίνει ΑΕΚ.

Fotakos69 - 11/5/2021 22:06

Θύμισε μου λίγο γιατί ψάχνω αλλά δεν βρίσκω πουθενά τις δηλώσεις του Χιμενεθ,την μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου που ήταν ήδη προπονήτης της ΑΕΚ,τις δηλώσεις του ότι πρέπει η ΑΕΚ να κάνει μεταγραφές.Τοτε ντε που έβγαινε και δήλωνε παντού ότι το ρόστερ της ΑΕΚ χρειάζεται ενίσχυση,δεν θυμάσαι ? Τι ? Μόνο τη ΔΗΛΩΣΗ ότι η ΑΕΚ έχει "πρωταθλήματικο ρόστερ" ένα μήνα πριν αναλάβει βρίσκεις ? Γιατί και εγώ αυτή βρίσκω βρε παιδί μου,τι "αχάριστος" που είμαι να τα βάζω με τον προπονητή της... Συνέχεια ΑΕΚ που πετάει ο γάιδαρος έλεγε η διοίκηση,κάνει και υπερατλαντικες πτήσεις έλεγε εκείνος...Πάντως δεν ξέρω ποιοι είναι "γαύροι" ,"αχάριστοι" κι ότι άλλο χαρακτηρισμό θες να δώσεις σε όποιον δεν συμφωνεί με την άποψη σου αλλά εσύ σίγουρα είσαι αγενής και ανίκανος να σεβαστεί την δημοκρατία και τον σεβασμό στην αντίθετη άποψη.Ακου "τους υπόλοιπους σας λέω αχάριστους" ...Σιγά ρε Καισαρα ..

Byzantinos1025 - 11/5/2021 23:35

Αυτό που κάνει λέγεται "ψυχολογικές επιχειρήσεις" θέλουν πάση θυσία να μείνει η ομάδα στα ίδια και του χρόνου.

Λογαριασμοί εγκάθετων από στημένους γαύρους,οι οποίοι αποκαλούν "γαύρους" όσους δεν ανέχονται την ομάδα να σέρνεται από εναν χαρακτήρα προβληματικό.Μετά τον αγώνα με τον μπάοκ δήλωνε πως "ζω την χειρότερη περίοδο της προπονητικής μου ζωής" σήμερα ανέφερε τα εντελώς αντίθετα.Ο χρόνος του... Συνέχεια τελειώνει την Κυριακή και μαζί του θα εξαφανιστούν και οι "μεταμορφωμένοι γαύροι".

aek_1924_ - 11/5/2021 20:51

Έτσι είναι, όταν δεν έχεις επιχειρήματα, αρχίζεις τα επίθετα. Αυτό και αν είναι φαινόμενο της εποχής.

Mike 94 - 11/5/2021 22:05

Ρε σεις, τα έχουμε πει εκατο φορές. Μόνος του έφυγε το 18. Κανείς δεν τον έδιωξε

GeorgePayne - 11/5/2021 23:37

Γραφικος πλεον ο 5αρο6αρας

νομιζει οτι προπονει τον γαυρο του βορρα

κ οσοι εδω μεσα συνεχιζουν να τον υποστηριζουν απλα θα τους πω οτι η ΑΕΚαρα δεν ειναι παοκακι

time_bandit - 11/5/2021 23:32

Εχει πολυ θρασος ομως. Ειμαι περιεργος απο που θα εκανε τετοιες δηλωσεις αν στο ματσακι με το βαζελο , που ενω επρεπε να του ριξουμε τρια τουλαχιστον, οι δικοι μας κουτουλαγαν μεταξυ τους σε υπεραριθμες κοντρες, με την φανταστικη δουλεια που εχει κανει στην επιθεση, αν ο Τσιντωτας το ετρωγε παλι ορθιος οπως συνηθιζει ολη τη χρονια και αν το δοκαρι δεν κουνιοτανε ακομα. Η αληθεια ειναι βεβαια οτι ξεπερασε εαυτον στα παιχνιδια με τον παοκ. Τεσσερις απανωτες ητες η ΑΕΚ ουτε... Συνέχεια εκανε ποτε ουτε προκειται να ξανακανει οποιονδηποτε αλλο και αν εχει προπονητη. Αυτο ειναι κατορθωμα αποκλειστικα δικο του!!

Rainbow - 11/5/2021 23:08

Ούτε ιθαγενείς είμαστε ούτε αγράμματοι .!!! Το συμφέρον της ομάδας λέγεται Χιμένεθ!!!

Gaius_Status21 - 11/5/2021 23:31

Αν δεν κρατήσει τον Χιμένεθ ο Τίγρης θα είναι λάθος εγκληματικό. Με δική του ήρεμη προετοιμασία και 2-3 ταλεντάκια που θα φέρει από Σεβίλλη μεριά η ομάδα και 1-2 καλές προσθήκες από αλλού, θα πετάει του χρόνου. Όσοι δεν τον θέλουν ας εύχονται (όπως κάνουν και τώρα) να χάνει η ΑΕΚ μπας και φύγει ο Μανόλο. Αυτοί λέγονται "σύγχρονοι ΑΕΚτζήδες" μόνο που δεν έχουν ιδέα τι σημαίνει ΑΕΚ.

kosni_11_aRaujo - 12/5/2021 12:57

2 καλές προσθήκες; χαχαχαχαχαχα

kosni_11_aRaujo - 12/5/2021 09:43

2 καλές προσθήκες; χαχαχαχαχαχα

kosni_11_aRaujo - 11/5/2021 23:43

2 καλές προσθήκες; χαχαχαχαχαχα

inzaghi9 - 11/5/2021 23:30

Αυτές οι δηλώσεις είναι μια σύνοψη του προπονητή Μανόλο. Είναι παθιασμένος, συναισθηματικά δεμένος με την ομάδα και ξέρει να χτίζει οικογένειες. Παράλληλα δείχνει ότι θολώνει στα δύσκολα, νιώθει κλεισμένος στη γωνία και βγάζει αντανακλαστικά που δεν ταιριάζουν σε μια μεγάλη ομάδα που υποτίθεται θέλει πρωταθλητισμό.... Συνέχεια
Επίσης δείχνει πόσο εξαρτημένος είναι από την αθλητικότητα και την αυταπάρνηση των παικτών του, καθώς σε μια χρονιά που όλες οι ομάδες είανι λίγο πολύ τραγικές από προετοιμασία και φόρμα, είναι ο μόνος που δεν κατάφερε να προσαρμόσει το παιχνίδι του στα υπάρχοντα δεδομένα. Δεν λέει ψέμματα ότι έχει σοβαρό πρόβλημα με τόσους παίκτες στο κόκκινο, αλλά θα μπορούσε να τους είχε προφυλάξει ΑΝ ήξερε άλλο τρόπο παιχνιδιού. Δεν ξέρει όμως.


Ταιριάζει αυτή η νοοτροπία σε ομάδα πρωταθλητισμού; Αυτή είναι η σωστή ερώτηση για εμάς. Ο Μουρίνιο με τη σωστή μαγιά και το τάιμινγκ επί μια δεκαετία θριάμβευσε. Πέρασε όμως μια δεκαετία από τότε... Το σύγχρονο ποδόσφαιρο δυστυχώς ή ευτυχώς έχει μάθει να ανταπεξέρχεται απέναντι σε σκληροτράχηλες αθλητικές και καλοδουλεμένες ομάδες.


Πιστεύω αν μείνει θα παρουσιάσει έργο, όπως κάθε φορά άλλωστε. Δε νομίζω ότι θα καταφέρει ποτέ να ανταγωνιστεί τον γαύρο του Μάρτινς όμως. Η ΑΕΚ πρέπει κάποια στιγμή να αλλάξει σελίδα, αλλά δεν εμπιστεύομαι ότι θα γίνει αυτό με την δομή που υπάρχει σήμερα και τα πρόσωπα σε καίρια ποδοσφαιρικά πόστα που έχουν επιλεχθεί, όποιος κι αν είναι ο επόμενος προπονητής.

Cyrano - 11/5/2021 23:30

Απ' τον Λουτσέσκου, καλύτερα Χιμένεθ.

johnpol21 - 11/5/2021 23:29

Επειδη βαρεθηκα να διαβαζω τα ιδια και τα ιδια καθε μερα,οσο και να κοπανιομαστε εμεις,Ο κυρ Μιμης βαζει τα φραγκα,αυτος θα παρει τις αποφασεις κι αν ειναι σωστες μαγκια του,κι εμεις δεν θα διαφωνουμε,αν ειναι παλι παμε JUMBO,θ αρχισει η κλαψα,η διαφωνιες και οι γνωστες πλεον επαναληψεις των τελευταιων χρονων.Εγω θα ευχηθω υγεια σε ολους μας και τους δικους μας,να ξαναβρεθουμε διπλα διπλα στο γηπεδο,οποιο κι αν ειναι αυτο μεχρι να μπουμε στην καψουρα μας ,και να πανηγυρισουμε... Συνέχεια αγκαλιασμενοι ενα ακομα Πρωταθλημα,γιατι πανω απο ολες μας τις διαφορες μας ενωνει μια μεγαλη αγαπη, η ΑΕΚ μας.Καλο βραδυ σε ολους.

sovereign_s - 11/5/2021 23:25

Μεγαλο κριμα το ξεμαλλιασμα μεταξυ μας. Δεν εχω λογια. Μας εχουν σπασει τα νευρα. Και γιατι? Γιατι απλα δεν γραφονται απο τα ρεπορταζ οτι θα γινουν τα σωστα που θελουμε και περιμενουμε ολοι οπως μας ενημερωσαν λιγο καιρο πισω. Γι αυτο.


Ντροπη οχι μονο να αφηνουνε τοσο καιρο να σουρνεται ολο αυτο το τσιρκο παραπληροφορησης και... Συνέχεια σαλατας λεξεων, αλλα να το φουντωνουν κιολας με χρησμους και γενικοτητες.


Ασοβαρα πραγματα.




Μεγαλο κριμα το ξεμαλλιασμα μεταξυ μας. Δεν εχω λογια. Μας εχουν σπασει τα νευρα. Και γιατι? Γιατι απλα δεν γραφονται απο τα ρεπορταζ οτι θα γινουν τα σωστα που θελουμε και περιμενουμε ολοι οπως μας ενημερωσαν λιγο καιρο πισω. Γι αυτο.


Ντροπη οχι μονο να αφηνουνε τοσο καιρο να σουρνεται ολο αυτο το τσιρκο παραπληροφορησης και σαλατας λεξεων, αλλα να το φουντωνουν κιολας με χρησμους και γενικοτητες.


Ασοβαρα πραγματα.

stelios89 - 11/5/2021 20:43

Πόσο έχει αλλάξει ο ΑΕΚΤΖΗΣ από το πρωί ως το βράδυ βρίζει διοίκηση , παίχτες, προπονητή, δυστυχώς οι φίλαθλοι έχουν μικρύνει την ομάδα. Βαρέθηκα να διαβάζω την κλαψα τους. Πιστεύω η διοίκηση να κράτηση Χιμένεθ και να κάνει σωστές μεταγραφικές κινήσεις.

Aeksalamis123 - 11/5/2021 23:25

Φίλε, δεν μικραίνουν οι φίλαθλοι την ομάδα. Ούτε κλάψα κάνουν. Όταν τρώνε πέντε από τον γαύρο και μένουν τριάντα βαθμούς πίσω από την κορυφή, εσύ τις διαμαρτυρίες τους κλάψα τη λες;

giannis4f - 11/5/2021 23:25

Προφανως ο άνθρωπος αναφέρεται στους πολλους τραυματίες που ηταν πανω απο 5 σε καθε ματς εδω και δυο μηνες. Λογικό είναι να μην μπορει να δουλέψει την ομαδα ετσι. Είναι ρίσκο η παραμονή του ναι, αλλά μην τον ισοπεδώνουμε.

helias_usa - 11/5/2021 23:17

Μπράβο σε έναν προπονητή που όποτε του ζητήθηκε , και ας του φέρθηκε άσχημα η δοιηκηση, ήρθε και αγάπησε αυτή την ομάδα. Όταν διαβάζω εδώ μέσα κριτικές από πιτσιρικάδες που ξέρουν ότι η μπάλα είναι στρογγυλή και παίζουν 11 παίχτες σε κάθε ομάδα και κανουν συγκρίσεις με Γαύρο , μπαοκ κτλ τρελαίνομαι !!!!!! Αντί να ρίξουν τις ευθύνες εκεί που αναλογούν βρήκαν θύμα τον Χιμένεθ.

Ρωτάω λοιπόν,... Συνέχεια
Ποιοι παίχτες της ομάδας είναι πρωτοκλασάτοι και αξίζει να μείνουν;;;;;

Ποια είναι τα μπακ , τα χάφ , τα εξτρέμ και οι φορ ακόμα και οι τερματοφύλακες που έχει η ομάδα ;;;;

Ομάδα είναι το σύνολο όχι 1,2 ή 3 παίχτες.

Να σας πω εγώ αυτά που ξέρω, γνώμη μου φυσικά .

Οι τερματοφύλακες όχι, από τα μπακ μόνος έμπειρος ο Τσιγκρινσκι και αυτός μίσος. Από δεξί μπακ μόνο ένας Βασιλαντωνοπουλος και αυτός γιατί έχει ταχύτητα και κάποια τεχνική. Από αριστερά μόνο ένας Λόπεζ με τα χρόνια του.

Στο κέντρο αμυντικά χάφ ένας Σιμοες που όλο το δεύτερο μισό έλειπε και ένας Γαλανόπουλος. Από επιθετικά χάφ μόνο ένας Μάνταλος . Αριστερό εξτρέμ μόνο ένας Αλμπάνης με το ζόρι. Από δεξιά ένας γρήγορος αλλά όχι τεχνίτης Γκαρσια και από φορ ακόμα ψάχνω .

Βρείτε μου εσείς άλλους !!!!

Πάρτε παίχτες στον άνθρωπο, και τον κρίνεται του χρόνου.

Αλλά μάθετε και λίγο μπάλα. Μάθετε τι διαφορά έχει ένας μυϊκός τραυματισμός από έναν οστικό και γιατί. Σας έχουν μπερδέψει λίγο αυτά τα 4-2–3-1, 4-3-3,4-1-4-1, 3-5-2 κτλ.

Δεν είναι το σύστημα αλλά το σύνολο. Η μπάλα , όπως μου είχε πει και πολύ σωστά κάποτε ο Τσάρτας , είναι πάντα ποιο γρήγορη από τους παίχτες. Χρειάζεται και το μυαλό και η ψυχολογία. Αυτά !!!!

Μια ζωή ΑΕΚΑΡΑ !!!!!

savvas2020 - 11/5/2021 22:37

Πάντως εχει παντα ενα τροπο να σου παρουσιαζει το καρβουνο για χρυσαφι ο Μανολο .σε λιγο θα μας κανει να πιστεψουμε οτι καναμε την υπερβαση φετος. Μας λεει δηλαδη ο Χιμενεζ οτι ηταν αθλος επι ημερων του που η ΑΕΚ βγηκε ευρωπη και καταφερε να ξεπερασει Ατρομητο Παναιτωλικο και Ανω και Κ ΑΤΩ πετράλωνα !!!! Μωρε δεν πη....μαστε που ελεγε και ο αείμνηστος Χαρυ Κλυν

Nachito32 - 11/5/2021 23:14

Ρε φιλε δηλαδη εσυ με αυτα που εβλεπες ελεγες οτι παμε για κατι παραπανω απο αυτο που πηραμε? Ενας λιγο πιο σοβαρος Παναθηναικος θα μας ειχε καβαλησει για πλακα. Σοβαρευτειτε μερικοι λιγο, δεν το εννοει οπως το καταλαβατε. Εννοει οτι πραγματικα δυσκολευτηκε φετος περισσοτερο απο ποτε αλλοτε. Το βλεπαμε κι εμεις οτι δεν τσουλουσε. Μη μηδενιζετε το Μανολο και σαν προσφορα και σαν προπονητη και πανω απο ολα σαν ανθρωπο.

savvas2020 - 11/5/2021 23:54

δηλαδη εσυ το καταλαβες αλλιως και μας λες να σοβαρευτουμε κιολας .ειμαστε βλακες εμεις και συ ο ΕΞΥΠΝΟΣ.Ξερουμε και τον εκτιμουμε σαν ανθρωπο και σαν ΑΕΚΤΖΗ τον Μανολο αλλα μην μας λεει το ψαρι κρεας. Τον φροντιστη να βαλεις προπονητη στην ΑΕΚ ειναι αποτυχια να μην βγεις Ευρωπη οποτε προσοχη στο τι λεμε οκ?

AEK_GERA - 11/5/2021 22:53

Mα δικιο εχει φιλε, υπερβαση καναμε..Και προφανως και ειναι αθλος το οτι αυτοι οι λουζεραδες θα βγουν ευρωπη και διεκδηκουν και τριτη θεση! Μια ομαδα που δεν εχει σχεδον καμια διαφορα με τον Αστερα και τον Βολο ξερω γω ,μονο η φανελα και το ονομα μας εφτασαν ευρωπη!

King Manolo Jimenez - 11/5/2021 23:13

savvas2020 Οχι ρε. μη σε πιανει κοροιδο ο ισπανος. ειχαμε υλικο για τελικο τσ.λ και κανενα τραυματισμο σε ολη τη χρονια. Η ομαδα ηταν γυμνασμενη φουλ απο τον ΠΟΡΣΕ ΚΑΓΙΕΝ.. πραγματικα πρεπει να φυγω γρηγορα εξωτερικο. οι αεκτζιδες εχουμε γινει χειροτεροι απο βοθρογαυρους.

giannis1970 - 11/5/2021 23:02

Εφόσον ισχύουν τα λεγόμενα Μανόλο, τότε είναι ευκαιρία να τον κρατήσουμε και του χρόνου.

Τότε μόνο ίσως σπάσουμε και το ρεκόρ των περισσότερων γκόλ απο τους ολυμπιακούς.

Είναι και ευχαριστημένος με την επίδοσή του.

aek_forever - 11/5/2021 22:58

Ολοι εσεις που τρωγεστε μιλατε για διχονοια. Ποια διχονοια και που? Συμφωνουμε οτι τον Ρουμανο δεν τον θελουμε στην ομαδα ΝΑΙ η ΟΧΙ? Συμφωνουμε οτι θέλουμε εναν προπονητη μεγαλου βεληνεκους? ΝΑΙ η ΟΧΙ? Διχονοια λοιπον γιατι? Γιατι υποστηρίζουμε πολλοι εδω μέσα πως ή φέρνεις ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ η ασε καλυτερα τον Μανολο να δουλεψει απο την αρχή? Αυτο δεν ειναι διχονοια. Διχονοια ηταν με τον Μπαγεβιτς και τις γνωστες ιστορίες. Εκτος αν μισείτε τον Χιμενεθ και δεν το ηξερα.......

siokostas - 11/5/2021 22:47

Αλήθεια γιατί είναι καλύτερος προπονητής από τον Μανολο, ο κλαψεσκου; Έχει κερδίσει 2 πρωταθλήματα στην καριέρα του, ένα το γνωστό. με τον ΠΑΟΚ και ένα με την Αλ Χιλαλ στη Σ Αραβία. Α ναι και παραμένει τους 3 τελευταίους μήνες άνεργος.

evo21 - 11/5/2021 22:34

Καθε ημερα που περναει χασουρα ειναι , σκουπα παντου και κατω απο το χαλι οπως αυτες οι δηλωσεις που κρυβονται.

Zoran_ - 11/5/2021 22:30

Επειδή οι υποστηρικτές του δεν το έχετε καταλάβει θα το πω αλλά μια φορά και ξεκαθαρα. Ο τύπος κομπαζει που η ΑΕΚ βγήκε ως 4η στην Ευρώπη, και θέλει να δείξει πόσο χάλια την παρέλαβε από τον Ιταλό. Ότι αυτος τα κατάφερε και μόνο αυτός, για την 5αρα και τα κακα αποτελέσματα φταίνε μόνο οι παίκτες...

whenever - 11/5/2021 22:30

Έχεις πετύχει και άλλα κατορθώματα Μανόλο φέτος ... μην τα ξεχνάς! Άλλο ομως θέλω να πω. Δυστυχώς για σένα, δεν έπεισες κανένα φέτος ότι μπορείς να διαχειριστείς την ΑΕΚ, ως Οργανισμό.

dalmas26 - 11/5/2021 22:26

εγώ παιδιά θα συμφωνήσω μαζι του,για πρώτη φορά και συγνώμη που θα το πω αλλά φανταστείτε τι μπουρδελ@ βρήκε!!!!!αυτό δεν σημαίνει ότι με αυτά που έκανε και αυτός δεν τα γ@μησε παραπάνω!!!τέλος πριν κανένα 8 μηνο και πριν φύγει ο καρέρα έλεγε πως η ΑΕΚ με το ρόστερ που είχε έπρεπε να είναι υποψήφια για πρωτάθλημα,εγώ θα πω πως έξω από τον χορό πολλά τραγουδια λέγονται και πρέπει ο πρόεδρος να βρει λύση με όλα και με όλους που μας κάνανε περίγελο ,λουζερ και κύριος που όλοι μας... Συνέχεια δεν θέλαμε να βλέπουμε την Αυτήν την ομάδα άλλο.ειναι μεγάλη η ξεφτυλα του 1-5 και δεν διαγράφεται,είναι γελοίο που παραλίγο να χάσουνε τα χρήματα της μεταγραφής Γκαρσία,είναι αισχος ο χνιντ να βγαίνει με φανέλα χουλτ,είναι γελοίο όταν κάποιοι χνιντ κάνουν παράπονα για τον χρόνο συμμετοχής τους η κάποιοι μέτριοι παίχτες όπως ο Αλμπάνης για να υπογράψει την ανανέωση του να απαιτεί χρόνο συμμετοχής,όταν δεν έχει δείξει ήδη στα χρόνια που είναι στην ομάδα την παραμικρή βελτίωση, είσαι κοροϊδο όταν έρχεται πρόταση για τον Ολιβέιρα και ενώ έχεις έτοιμο τον Αραούχο να κρατάς τον επιθετικό που δεν σου πρόσφερε τίποτα και ενώ ο άλλος δεν σου αποδίδει αφού ήδη του έχει γ@μησει την ψυχολογία ο καρέρα,είναι ερασιτεχνισμος όταν αποφασίζεις να διώξεις τον Ίβιτς και καλά έκανες θα πω εγώ και να φέρνεις τον κονέ,είσαι επικίνδυνος όταν φέρνεις τον τατσενκο που δεν ξέρεις αν σου κάνει σίγουρα και να γίνετε και σίριαλ η μεταγραφή του ,η να έρχεται μεταγραφή από την σφαξιεν της Τυνησίας ο χνιντ που το προηγούμενο στον θρήνο είχε έρθει ο καλύτερος του και συμπαίκτης του ο Μεριά και τον έδιωξαν κακήν κακώς ,δηλαδή τι καλύτερο περίμεναν από τον χνιντ;;;;;και πόσα ακόμα!!!!!δεν με νοιάζει αν με μαυρίσετε αν περάσει το μήνυμα μου η όχι αλλά για μένα τελικά έχει δίκιο ο μέτριος Μανόλο να καμαρώνει ότι μας έβγαλε και Ευρώπη !!!!!!!

Nick Tsili - 11/5/2021 22:18

Ξέρει κανείς που μπορώ να δω την ΑΕΚ αύριο;

AntonDobos21 - 11/5/2021 22:15

Ρε Μανολο θα ήθελα να μεινεις αλλα ερχεται ο Ραζβαν

johnpol21 - 11/5/2021 22:07

Φιλοι οπαδοι της ΑΕΚ ,ασχετα με το τι πιστευει ο καθενας για το ποιος φταιει περισσοτερο η λιγοτερο,για το αν ο Μανολο κανει για την ΑΕΚ η δεν κανει,αυτο που εγω βλεπω ειναι διχονοια,μιζερια ,κακομοιρια.Βγαινουμε οριακα

Ευρωπη,και πρεπει να πανηγυρισουμε.Πρεπει να ξεχασουμε τα φετινα ξεφτιλικια,να ξεχασουμε την κοροιδια απο τους φιλους τους συναδελφους,το ξενυχτι απο την αυπνια της πενταρας,την πελατιακη... Συνέχεια σχεση με τις μπουγατσες και τους Βολους κλπ,και να πουμε ενα μεγαλο ευχαριστω,σε ολο το Θιασο,Προεδρος ,Τεχνικος Διευθυντης,Προπονητης,παικτες.Ο ενας εχει δικαιολογια το γηπεδο,ο αλλος τους αχρηστους παικτες,κι εμεις τι δικαολογια εχουμε??Ευτυχως που δεν πηγαμε γηπεδο φετος.Θυμαμαι το γιο μου μικρο να χανουμε και να κλαιει.

Φετος που μεγαλωσε μου ειπε,Πατερα να παμε μια φορα στην ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ και ας πεθανουμε.Αραγε θα ξαναζησουμε στιγμες σαν τη νικη με τη ΜΙΛΑΝ??

Zoran_ - 11/5/2021 22:06

ΛΑΙΚΙΣΜΟΣ... ΞΕΧΑΣΕΣ ΓΡΉΓΟΡΑ ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΠΡΩΤΑΘΛΉΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΔΗΛΏΣΕΙ ΠΡΙΝ ΕΡΘΕΙΣ. ΕΊΜΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙΣ ΤΟ ΤΟΜΑΡΙ ΣΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΕΙ ΚΙ ΆΛΛΑ ΣΤΟΝ ΚΑΡΈΡΑ...

Gamarra63 - 11/5/2021 22:02

Ωχ, έπαθε παράκρουση. Λάλησε ο καημένος. Ψυχιατρεεεεεεε!

Chicko96 - 11/5/2021 22:01

Με το πρωταθληματικο ρόστερ ρε Χιμένεθ επιτυχία η Ευρώπη; Εσύ το είχες δηλώσει... Σε πίστευα αλλά φέτος τραγικός. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν κάνεις αλλά σίγουρα θα έπρεπε να είχες κρατήσει την μπάλα χαμηλά χωρίς να ανεβάζεις τον πήχη. Πρέπει να λύσεις πρώτα τα δικά σου θέματα για να φτιάξεις την ομάδα σωστά. Όσο και αν κράζουμε τους παίχτες τόσο κακοι όσο έδειξαν φέτος δεν είναι. Ακόμα και οι αμυντικοί δεν ειναι τόσο κακοί. Πχ Νεντελτσεαρου είχε δείξει παρα πολύ καλά δείγματα στημ αρχή... Συνέχεια της σεζόν.. Οι παίχτες κακοί δεν είναι. Δεν είναι για πρωτάθλημα αλλά όχι και για κάτω από 2η θέση με μεγαλύτερη διαφορά από 10 βαθμούς. Το θέμα δεν είναι όμως οι μονάδες αλλά το σύνολο. Το πώς παίρνεις ενα σύνολο παικτών και τους κάνεις μια ομάδα.


Αυτό δεν αναιρεί ότι θέλουμε τουλάχιστον 7 παίκτες από το πάνω ράφι για πρωτάθλημα. Αν όμως η διοίκηση δεν χαλιεται με την 2η θέση. Με 3-4 μέτριους παίκτες συν αυτούς που έχουμε ήδη (πλην ,καλώς, φευγατου Ολιβέιρα) την έχουμε άνετα.


ΥΣ: προπονητής είτε μείνει ο Χιμένεθ είτε όχι σημασία έχει η δημιουργία ενός πλάνου μακροπρόθεσμου. Ν στηριχθεί και αυτό το καλοκαίρι και τα επόμενα.

aek_forever - 11/5/2021 21:17

Ξερετε γιατι υπαρχει τοσο μεγαλη αντιδραση για τον Χιμένεθ απο μεγάλη μερίδα του κόσμου? Γιατι πολυ το θεωρούμε κακο να φύγει από την ομάδα? ΓΙΑΤΙ Ο ΑΕΚΤΖΗΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΔΙΚΙΑ ΡΕ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΔΙΚΗΣΕΙ. ΑΝ ΤΟΝ ΑΦΗΝΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΗΜΑΣΤΑΝ ΠΑΛΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΑΥΡΟ ΕΓΩ ΘΑ ΗΜΟΥΝ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΝΑΙ. ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ. ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ.... Συνέχεια ΜΙΑ ΓΑΜ........ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΡΕ.

MAN1975 - 11/5/2021 21:55

Αδελφε το θεμα δεν ειναι εαν αξιζει μια ευκαιρια η οχι, και βεβαια αξιζει μια ακομα ευκαιρια και οχι μονο αυτος αλλα εαν μπουμε σε αυτην την λογικη και ο Πετραν αξιζει μια ευκαιρια και ο Λοπεζ και ο Μπακακης και ο Ολιβειρα και ολοι αλλα εδω μιλαμε για αλλαγη επιπεδου πλεον γιατι ο γαυρος εχει φυγει πολυ μπροστα και για εμενα ο Μανολο δεν μπορει να πρεσαρει τον Μελ για να ανεβασει το επιπεδο. Εδω μιλαμε θελουμε προπονητη απο το πανω ραφι.Με καρυδια.

AEKAPOPANTOU - 11/5/2021 21:42

Μετά το πρωτάθλημα είχε οικογενειακούς λόγους να φύγει. Ένα μήνα μετά υπόγραψε στην Las Palma's . Όχι δεν έχει άλλες ευκαιρίες. Τι πάει να πει δώσε του τους παίκτες που θέλει? Είναι λίγος και για ΑΕΚ και για παντού, γι'αυτό και δεν έχει πιάσει πουθενά.

Fotakos69 - 11/5/2021 21:49

Δεν νομίζω ότι αξίζει κανείς να σταθεί σοβαρά στις δηλώσεις ενός προπονήτη που μόνος του λέει ότι είναι ήδη πέντε μήνες στην ομάδα και ότι τον εξέπληξαν θετικά οι παίχτες στο δεύτερο ημίχρονο..Άρα όπως είχε δηλώσει ο ίδιος πάλι μετά το ματς με τον Παοκ,οι αντοχές της ομάδας που ΠΡΟΠΟΝΕΙ ΑΥΤΟΣ όχι ο προηγούμενος,ούτε ο κηπουρός στα Σπάτα,είναι για ένα ημίχρονο..Τελος πάντων κρίμα γιατί όταν έπρεπε να μίλησει έκανε ΤΟΥΜΠΕΚΙ και γινόταν συνένοχος στο ότι πέρασε μια μεταγραφική περίοδο... Συνέχεια χωρίς η ΑΕΚ να αποκτήσει παίχτες εκεί που είχε ανάγκη,δεν έκανε ΚΑΜΙΑ μεταγραφη στην ουσία γιατί και ο ένας που πήρε δεν έδειξε ότι είναι καλύτερος όσων είχε.Εκτος ότι δεν έκανε μεταγραφή,με την εμμονή του αφαίρεσε για πολύ καιρό και ένα παίχτη που μπορούσε να βοηθήσει και αυτά περί "εντολή διοίκησης" ειναι ΦΟΥΜΑΡΑ, αποδείχτηκε στη πορεία ότι δεν υπήρχε καμία εντολή.Ασε που δεν τον τιμά στη τελική αν δεχτούμε ότι υπήρχε εντολή άρα ΔΕΧΕΤΑΙ παρεμβάσεις για το ποιος παίχτης θα παίζει και ποιος όχι ,τι είναι άραγε χειρότερο,το να έχει εμμονή ή το να δέχεται παρεμβάσεις ? Ας απαντήσουν όσοι λένε "αδικήθηκε,δεν φταίει, δικαιούται να μείνει και του χρόνου" τι είναι καλύτερο,να είναι εμμονικος ακόμα και αν η εμμονή του κάνει κακό στην ομάδα ή υπάλληλος άνευ προσωπικότητας ,κάτι που επίσης κάνει κακό στην ομάδα ? Η ουσία λοιπόν είναι ότι εκεί που έπρεπε να μιλήσει έκανε ΜΟΥΓΚΑ και εκεί που έπρεπε να σιωπήσει και να προστατεύσει την ομάδα και τους παίχτες του ,οι δηλώσεις που είναι και αλλοπροσαλες και στην ουσία δείχνουν τους παίχτες σαν φταιχτες για όλα τα καλά,γίνονται σωρηδόν.Μια φορά όμως δε διαβάσαμε το "φταίω εγώ πρώτος" ..Κρίμα Χιμένεθ γιατί πραγματικά,η πλειοψηφία του κόσμου της ΑΕΚ ήθελε να σε δει να μπαίνεις στην Αγιά Σοφιά σαν ένας επιτυχημένος προπονητής της ΑΕΚ που αν και δεν γεννήθηκε ΑΕΚτζης,αγάπησε την ομάδα..Και ναι αυτο ίσως να συμβαίνει,να δεχτώ ότι δεν κοιτάς την ΑΕΚ στεγνά επαγγελματικά..Αλλά Μανόλο μου η ΑΕΚ θέλει προπονήτη που το κριτήριο θα είναι η αξία του σαν προσωπικότητα και σαν προπονήτης και όχι αν αγαπάει ή όχι την ΑΕΚ και το πρώτο δυστυχώς απέδειξες ότι δεν το έχεις ..

enositis anakasa - 11/5/2021 21:38

Τι άλλο θα ακούσουμε;;; Επιτυχία που έβγαλε 4η την ομάδα, με -30β. από την κορυφή και συνεχείς ξεφτίλες (3 έως 5 γκολ) απ' όλα τα σιχάματα... Ας είναι καλά το δοκάρι του Μακέντα...

Sweden21 - 11/5/2021 21:37

Δεν μπορεί να εξελίξεις παίχτες, την χρονιά που πείρε πρωτάθλημα η ομάδα έπαιζε κατά βάση άμυνα, τον ευχαριστώ για το πρωτάθλημα αλλά εγώ που ακολουθώ την ΑΕΚεδω και 35 χρονια ξέρω πως αυτό το πράγμα δεν είναι ΑΕΚ... Έχει φτάσει στο σημείο να έχει η ομάδα παίχτες και προπονητή ταβανιασμενους. Πιστεύω ήρθε η ώρα για το επόμενο βήμα και σε αυτό έχει ευθύνη ο Μελισσανιδης.Δεν μπορεί να συμβηβαζομαστε με τη 3 ,4 θέση πάρα μόνο με τον τίτλο....

Poison21 - 11/5/2021 21:36

Αυτό το Astra zeneca γιατί πηγές και το έκανες ρε μανολο έχει παρενέργειες...

psyxraimos - 11/5/2021 21:08

παιδιά ο Μανόλο έχει τελειώσει μόνο και μόνο από τις δηλώσεις του. Φαντάζεστε τον Μελ να τον ακούει να τον βγάζει διαρκώς στη σέντρα; Τον ξέρουμε τον τίγρη, ούτε μια στο εκατομμύριο να το αφήσει αναπάντητο.

Από εκεί και πέρα ποδοσφαιριστές ποιότητας θέλουμε. Με Μανόλο ή χωρίς. Και εκεί είναι που χρειάζονται τα πολλά λεφτά γι΄αυτό και ας πιέζουμε για τους παίχτες περισσότερο.

pat21 - 11/5/2021 21:17

Ακριβώς. Δε λύνεται το πρόβλημα μόνο με καλό προπονητή. Χρειάζονται πολλές καλές μεταγραφές.

Άμα ήταν τόσο απλό θα έπαιρνε και ο Άρης και ο παο ένα καλό προπονητή και θα πήγαινανε για πρωτάθλημα.

Μεταγραφές και στα χαφ. Με μανταλο σιμοες σιμανσκι Γαλανόπουλο και κριστισιτς δε το παίρνεις το κέντρο του ολυμπιακου

psyxraimos - 11/5/2021 22:26

συμφωνώ. Σκέφτομαι ότι μόνο ο Γκαρσία μου κάνει για βασικός από όσους έχουμε και φοβάμαι να το πω μην θεωρηθεί υπερβολή. Αλλά πραγματικά το πιστεύω. Κάπου 5-6 είναι οκ για αλλαγές και ο Γαλανό ειδική περίπτωση υπό προϋποθέσεις βασικός. Από εκεί και πέρα το χάος.

(εδώ πατάνε την μπάλα τρέχοντας τι άλλο να πούμε, 4 με 2 του παο βγαίναμε και την δίνανε στους βάζελους την μπάλα. Ασσίστ στον Ελ Αραμπί ο Λόπες !!!!)

diogeoo - 11/5/2021 21:15

Ναι μεγαλο κατορθωμα να βγαινεις 4ος και καταιδρωμενος.Θα τον αγαπω για παντα αλλα ας ξαανερθει σαν φιλαθλος και οχι αλλο σαν προππονητης.

Paj21 - 11/5/2021 21:04

Το λάθος του Μανωλο είναι που ήρθε για ακόμη μια φορά μεσουσης της σεζόν και χρεώθηκε τα δικά του λάθη και του λάθος σχεδιασμού. Κουβαλάει επίσης στην .πλατη του την άτυχη δήλωση ότι έχουμε ροστερ πρωταθλητισμου .

Ο διχασμός πλέον για ακόμη μια φορά είναι δίπλα μας .

Δυστυχώς για εμένα παρόλο που είμαι οπαδός του το να συνεχίσει και του χρόνου είναι λάθος.... Συνέχεια
Κάηκε δια. Παντός για εμένα ο Ισπανός.

Η ΑΕΚ θέλει φρέσκο αίμα πλέον από την καθαρίστρια και πάνω σε όλους τους τομείς για να ξεφύγει από την ηττοπάθεια που έχει ποτιστει όλος ο οργανισμός

nafplio21 - 11/5/2021 21:01

Ο μόνος που ξέρει το ελληνικό πρωτάθλημα και μπορεί να πάρει την προπονητική ταυτότητα του Μαρτινς είναι ο Γιαννίκης, ο οποίος για μένα είναι ανώτερος προπονητής από τον Μαρτινς. Και δεν θα ζητήσει υπέρογκα ποσά για μεταγραφές … Για μένα είναι μονόδρομος η πρόσληψή του όλες οι άλλες επιλογές είναι ρίσκο. (Αν και ακούγεται δυστυχώς για τον Παναθηναϊκό)

Mr21 - 11/5/2021 20:56

Εγω θα πω κατι ασχετο. Αν ο Μανολο ειχε καλυτερο βιογραφικο ως προπονητης και ειχε πετυχει και σε αλλες ομαδες δεν θα υπηρχε περιπτωση να φυγει και θα υπηρχε πολυ μεγαλυτερη εμπιστοσυνη στο προσωπο του με αυτα που εχει δειξει

Tigrikos - 11/5/2021 20:55

Τι παπά πουλάει ο άνθρωπος...

King Manolo Jimenez - 11/5/2021 20:18

Constantinoupoli86 Αν εισαι πανω απο 25 γρηγορα σε γιατρο! Απο αυτο που εγραψα αυτο καταλαβες? Θα στο κανω πιο ευκολο για να πιασουμε το IQ σου. Ο βοθρος εκανε 2 χρονια υπομονη με τον Μαρτινς. 2 χρονια φαπες παντου. ΠΑΝΤΟΥ. Εμεις θελουμε να διωξουμε τον ανθρωπο που μας εβγαλε στους δρομους με προωταθλημα, κυπελλο και ευρωπαικη πορεια! Ο ανθρωπος δεν ειπε οτι εχουμε κακους παιχτες! Ειπε οτι εχουμε τραυματισμους και παιζουν ολοι στα ορια! Οταν ηρθε λεγατε αν δε του παρει παιχτες μη τον κραξουμε... Συνέχεια και γινει εξιλαστηριο θυμα. Τωρα κανετε το αντιθετο. Ντρεπομαι για σας

Constantinoupoli86 - 11/5/2021 20:34

Γιατρό θες εσύ. Ο Ολυμπιακός με το Μάρτινς μέσα σε αυτά τα 2 χρόνια είχε εξέλιξη, μας έριξε 4αρα, και δεν έχασε από μας, κέρδιζε και τα παοκια. Με το Μανόλο μέχρι στιγμής τι μετράς; Μια 5αρα από τους βόθρους, 4 ήττες από το μπουγατσάδικο, δύο ήττες από το Βόλο, άλλες 3 ήττες από τους βόθρους. Βλέπεις εξέλιξη ή καταστροφή; Αν βλέπεις το πρώτο μάλλον το IQ σου είναι χαμηλότερο από τη θερμοκρασία της αρκτικής. Δεν μου αρέσει να προσβάλλω συνοπαδούς μου, όμως εσύ το ξεκίνησες.

King Manolo Jimenez - 11/5/2021 20:52

ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΞΥΠΝΕ ΠΟΤΕ ΕΚΑΤΣΕ Ο ΧΙΜΕΝΕΘ 2 ΧΡΟΝΙΑ? ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΚΑΤΣΕ 1.5 ΚΑΙ ΠΗΡΕΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ? ΟΥΤΕ ΤΣ.Λ ΔΕ ΤΟΝ ΑΦΗΣΑΝ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ! ΜΕ 8 ΓΚΟΛ ΠΑΘΗΤΙΚΟ..ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΘΕΜΑ ΤΑ 15 ΠΑΘΗΤΙΚΟ ΤΟΥ ΓΑΥΡΟΥ. ΔΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ΡΕ. ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΑΝ ΒΡΩ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΕΦΥΓΑ. ΣΑΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑ

Constantinoupoli86 - 11/5/2021 21:30

Τώρα ρε φίλε μου συνοπαδέ υπάρχει κάποιος λόγος να είσαι τόσο εμμονικός με τον Χιμένεθ και τόσο επιθετικός απέναντι μου; Κανείς δεν απαξιώνει αυτά που προσέφερε ο Μανόλο στην ΑΕΚ, και ο τελευταίος ΑΕΚτζής τον εκτιμάει. Δεν μπορώ όμως να κρίνω τη φετινή του θητεία με την αντίστοιχη του 2018, είναι παραλογισμός. Όπως είπε και ένα παιδί εδώ μέσα, να φύγει σαν φίλος! Δεν του είπε κανένας να πάρει πρωτάθλημα φέτος, όμως είχα την απαίτηση να δω κάποια βελτίωση στην ομάδα, να... Συνέχεια φτιάξει λίγο η άμυνα, να έχεις μια καλή παρουσία στα ντέρμπι. Όμως αντί γι' αυτά είδαμε την ομάδα να καταρρέει όλο και περισσότερο, αν ο Καρέρα την άφησε σε ένα επίπεδο 2 ο Χιμένεθ την πήγε στο 0 για να μην πω πιο κάτω.

aek_1924_ - 11/5/2021 20:58

Για πες μας εσύ, που αλλού πήγε ο Χιμένεθ και έκανε ομάδα; Και ο Ντι Ματέο, πήρε Τσ. Λιγκ με την Τσέλσι, και τώρα είναι στα αζήτητα.

Manos_AEK21 - 11/5/2021 21:06

Βρε φίλε Constantinoupoli86 πού κάθομαι συνέχεια και σέ διαβάζω και είναι κάποιες φορές που είσαι πολύ σωστός..

Θέλω νά σού πω ότι τώρα όμως φίλε μου με συγχωρείς αλλά είσαι πολύ λάθος..

Αυτές της 4αρες της 3αρες και τήν 5αρα πού λες που μας τα έχει κάνει ό Ολυμπιακος και όλο ήττες συνέχεια κάτσε και Βάλτα κάτω και δες τί παίχτες έχει ό Ολυμπιακος και τί έχει ή ΑΕΚ.. Θες από... Συνέχεια οργάνωση από τμήμα σκάουτερ θες από επαφές και σχέσεις με μάνατζερ με αντζεντηδες θες από καλές γνωριμίες θες από πρόσωπα σε πολύ σημαντικές θέσεις ό Ολυμπιακος φίλε δυστυχώς για εμάς είναι πολύ πάνω σέ σχέση με εμάς τήν ΑΕΚ.. Όλο τό θέμα είναι να γίνουν οι απαραίτητες κινήσεις από τήν διοίκηση μας ώστε να κλείσει αυτή ή πολύ μεγάλη ψαλίδα πού υπάρχει σέ σχέση με τον Ολυμπιακό και μετά μπορούμε να κάτσουμε να συζητήσουμε για κατάκτηση τού πρωταθλήματος...

Ναι έχει ευθύνη ό Μανόλο Χιμένεθ αλλά έχει μια μικρή ευθύνη.. Είναι πολύ άδικο και κρίμα νά ρίχνετε όλη την ευθύνη στον Μανόλο Χιμένεθ.. Τήν μεγαλύτερη ευθύνη για όλο αυτό το μαύρο χάλι τό έχει ή διοίκηση...

Manos_AEK21 - 11/5/2021 20:54

Συμφωνώ μαζί σου φίλε King Manolo Jimenez και όλα αυτά με ένα μικρό μπάτζετ σέ σχέση με Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ και επίσης να προσθέσω και εγώ ότι εδώ τον απέκλεισε ή μικρή ή Λαμία τον Ολυμπιακό από τό Κύπελλο και παρο όλα αυτά τον στήριξε ό Μαρινάκης τον Μαρτινς..

Δεν είναι σωστό και έντιμο αυτό πού διώχνουν τον Μανόλο Χιμένεθ. Πιστεύω ότι τήν αξίζει τήν τελευταία ευκαιρία τού στην ΑΕΚ νά κάτσει να δουλέψει από τήν αρχή τήν σεζόν σέ πολύ καλές... Συνέχεια συνθήκες μια φορά...

King Manolo Jimenez - 11/5/2021 20:53

Constantinoupoli86 ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΞΥΠΝΕ ΠΟΤΕ ΕΚΑΤΣΕ Ο ΧΙΜΕΝΕΘ 2 ΧΡΟΝΙΑ? ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΚΑΤΣΕ 1.5 ΚΑΙ ΠΗΡΕΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ? ΟΥΤΕ ΤΣ.Λ ΔΕ ΤΟΝ ΑΦΗΣΑΝ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ! ΜΕ 8 ΓΚΟΛ ΠΑΘΗΤΙΚΟ..ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΘΕΜΑ ΤΑ 15 ΠΑΘΗΤΙΚΟ ΤΟΥ ΓΑΥΡΟΥ. ΔΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ΡΕ. ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΑΝ ΒΡΩ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΕΦΥΓΑ. ΣΑΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑ

Mike 94 - 11/5/2021 20:23

Ο Ολυμπιακός τότε όμως έπαιζε μπάλα. Όχι κλοτσοσκουφι

officer123 - 11/5/2021 20:45

Είχε πάρει και κάτι παίκτες ο χοντρός και όχι από τον τελευταίο της Ρωσίας...

aek_1924_ - 11/5/2021 20:44

Πριν μιλήσεις για ντροπή, σκέψου πως προσβάλλεις συνοπαδό σου επειδή δεν συμφωνεί μαζί σου, η επειδή δεν κατάλαβε αυτό που είπες.

aek_1924_ - 11/5/2021 20:39

Ο Χιμένεθ ο,τι και να πει, οι υποστηρικτές του τα ίδια λένε. Δεν χαμπαριάζουν ούτε από γεγονότα, ούτε από λογικά επιχειρήματα. Ένας είναι ο σκοπός, να φαίνεται ο Χιμένεθ προπονηταράς. Δεν τους νοιάζει ούτε η ομάδα, ούτε τίποτα άλλο.

taxiss21 - 11/5/2021 20:36

Μάνολο, άθλος είναι που εμείς οι ΑΕΚτζηδες έχουμε καταπιεί ότι μπορείς να φανταστείς από πίκρα όλα αυτά τα χρόνια ώστε να επιβιώσουμε και να είμαστε δίπλα στην ομάδα. Το ότι έχεις κάποια δικιά δεν σημαίνει ότι πρπεει να τα λες δημόσια. Το φαγες το κεφάλι σου βέβαια από την στιγμή που δεν ζήτησες παίκτες αφού μπάλα ξερεις και το ειδες με την μια ότι η ομάδα ΔΕΝ. Δν θα πω αθλο αυτό που κάνατε φέτος ήταν το μίνιμουμ ΠΟΥ επρπεε να είχατε κάνει. Ατυχείς οι δηλώσεις σου αγαπητέ Μανόλο. Πως... Συνέχεια φαίνεται και στα πρόσωπα των παικτών και στο δικό σου ότι πρπεει να γίνουν πολύ μεγάλες αλλαγές για να πάει η ΑΕΚ μπροστά. Αποχώρησε σαν φίλος, έλα στην Αγία Σοφία όταν τελειώσει με το καλο αλλά νομίζω πως για τον πάγκο της ΑΕΚ δεν πρπεει να κάτσεις άλλο.

Johneto - 11/5/2021 20:35

Για μενα ειναι απλο το ερωτημα και σε αυτο καλειται να απαντησουν οι εργοφυσιολογοι, γυμναστες, φυσιατροι που εργαζονται για την ΑΕΚ. Ισχυουν αυτα που λεει ο Χιμενεθ. Οτι δλδ ηταν τοσο χαλια η φυσικη κατασταση των ποδοσφαιριστων που με την προσπαθεια βελτιωσης οι παικτες κλαρταραν η ειναι δικαιολογιες; Για μενα αυτο θα ζυγιζε πολυ στην αποφαση να παραμεινει η οχι

John3299 - 11/5/2021 20:31

Η ΟΜΑΔΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ:

1.ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ

2.ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΩΝ

3.ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ TEAM ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ (20,30 ΘΛΑΣΕΙΣ ΦΕΤΟΣ)

4.ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟ TEAM ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ.... Συνέχεια
5.ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΓΙΑ ΑΤΟΜΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΝΑ ΠΑΙΧΤΗ (Π.Χ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΜΕ EXTRA ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΣΤΟΝ ΜΠΑΚΑΚΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΕΝΤΡΕΣ)

6.ΠΛΑΓΙΑ ΜΠΑΚ.ΕΚΕΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΛΗΓΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΑΜΥΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ.ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΕΣ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ

7.ΕΝΑ ΣΕΝΤΕΡ ΜΠΑΚ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ ΚΛΣΗΣ

8.ΕΝΑΝ GARCIA ΑΠΟ ΔΕΞΙΑ

9.ΕΝΑΝ PONCE

ΤΕΛΟΣ

ovelix21 - 11/5/2021 20:30

Μελισσανίδη ακούς???

aek_forever - 11/5/2021 20:30

Εκτιθεται ο Χιμενεθ. Γιατι μιλαει με πικρια και συναισθημα. Δεν ειναι ουτε λαμογιο ουτε γλυφτης. Αλλά που να παρετε χαμπαρι ορισμενοι...........Το μονο του λαθος οτι χωθηκε στην ομαδα χωρις να εχει πληρη εικονα και μετα την πενταρα επρεπε να δηλωσει παραιτηση για λογους ευθιξιας. Αν εφευγε ωστοσο πολυ αμφιβάλλω αν θα βγαιναμε Ευρωπη.

John3299 - 11/5/2021 20:29

Η ΟΜΑΔΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ:

1.ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ

2.ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΩΝ

3.ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ TEAM ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ (20,30 ΘΛΑΣΕΙΣ ΦΕΤΟΣ)

4.ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟ TEAM ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ.... Συνέχεια
5.ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΓΙΑ ΑΤΟΜΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΝΑ ΠΑΙΧΤΗ (Π.Χ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΜΕ EXTRA ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΣΤΟΝ ΜΠΑΚΑΚΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΕΝΤΡΕΣ)

6.ΠΛΑΓΙΑ ΜΠΑΚ.ΕΚΕΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΛΗΓΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΑΜΥΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ.ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΕΣ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ

7.ΕΝΑ ΣΕΝΤΕΡ ΜΠΑΚ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ ΚΛΣΗΣ

8.ΕΝΑΝ GARCIA ΑΠΟ ΔΕΞΙΑ

9.ΕΝΑΝ PONCE

ΤΕΛΟΣ

aek_forever - 11/5/2021 20:26

Αμα παει στον βαζελο και κανει κανα τρελλο θα τον λετε και προδοτη μετα............. Ολοι εσεις που τον βριζετε. Ντροπη. Δεν ειναι η ΑΕΚ αυτη που μεγαλωσαμε. Δεν ειναι ουτε σε επιπεδο διοικησης ουτε σε επιπεδο παικτων αλλα δυστηχώς ουτε σε επιπεδο οπαδων πια. Μονο το γηπεδο μένει σαν οαση να μας θυμιζει στα ιερα χώματα ποια ομαδα ειναι η ΑΕΚ.

KLEFTAKIS21VIOLOGY - 11/5/2021 20:21

ΛΟΥΤΡΟ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

AEKCYPRUS - 11/5/2021 19:55

Εντάξει μετά από ΚΑΙ αυτό νομίζω η απόφαση απόλυσης του πρέπει να είναι 100% σίγουρη. Για τους εξής λόγους:

1) Κωλοτούμπας, πριν έρθει έλεγε πόσο καλό υλικό έχουμε τώρα πόσο χάλια υλικό έχουμε.

2) Με αυτές τις δηλώσεις διαλύεις το ηθικό των παικτών.

3) ΠΙΟ ΒΑΣΙΚΟ ΑΠ'ΟΛΑ δεν υπήρξε καμία ανάληψη ευθύνης από τον ίδιο ειδικά για τα ντροπιαστικά... Συνέχεια αποτελέσματα!

lycourgos - 11/5/2021 20:20

1) Δε λέει ότι το υλικό είναι χάλια, λέει ότι ύπαρχουν τραυματισμοί και παίκτες που παίζουν στο όριο.

2) Δε μπορεί να χαλάσει το ηθικό παικτών όταν λέει ποσό υπερήφανος είναι για την αυταπάρνηση του (ίσως μόνο του Μαχάιρα που δε το δίνει χρόνο, παρά τις απουσίες).

3) Όταν λέει σε ένα κακό αποτέλεσμα οτι δεν ευθύνονται οι παίκτες, παιρνει το βάρος εκείνος (έμμεσα... Συνέχεια βέβαια).


Το σίγουρο είναι ότι χρειαζόμαστε καινούριο προπονητή, αλλά μόνο αν είναι καλύτερος (ο Ρουμάνος σίγουρα δεν είναι καλύτερος..ο μπαμπάς του ίσως).

DimKall21 - 11/5/2021 20:15

Οι οπαδοι μας εχουν εμμονες.αντι/μπαγεβιτς.αντι/λουτσεσκου.υπερ/αραουχο.υπερ/λιβαγια.υπερ/χιμενεθ.ΝΑ ΤΙΣ ΑΠΟΒΑΛΛΟΥΝ.Δεν αρμοζουν αυτα στις μεγαλες ομαδες!Χιμενεθ ΤΕΛΟΣ

vatolaka21 - 11/5/2021 20:15

Μπορεί κάποιος φίλος που γνωρίζει ισπανικά να μου μεραφράσει τη φράση :"Οτι του φανεί του λολοστεφανή"

Θέλω να δώ κάτι..

Cocco Bill - 11/5/2021 20:14

Πραγματικά ο Χιμένεθ είναι να τον λυπάσαι. Ελπίζω να φύγει όσο γίνεται πιο γρήγορα και με όσο γίνεται λιγότερες παρόμοιες δηλώσεις για να μου μείνουν οι θετικές αναμνήσεις του πρωταθλήματος που πήρε, αλλά της Ευρώπης που έσωσε την δεύτερη φορά που ήρθε, τότε που παρέλαβε από τον Μοραις και η ομάδα θεωρούνται σίγουρο ότι θα μείνει εκτός Ευρώπης και αυτός, μαζί με τον Τσίνο, είχαν μεταμορφώσει τότε την ομάδα. Δυστυχώς στο τελευταίο του πέρασμα, μπέρδεψε τις φιλίες (Λιβάγια,... Συνέχεια Μπακάκη) με την δουλειά, ακόμη και να είχαν πει μια κουβέντα αυτοί οι παίκτες στην διοίκηση για να ξανάρθει, αυτός όφειλε να τους βλέπει όλους με το ίδιο μάτι και να μην υπάρχουν παιδιά και αποπαίδια. Η κατάληξη της συμπεριφοράς αυτής και του τρόπου που προπόνησε μια ομάδα, που 3 χρονιές δεν είχε κάνει κανονική προετοιμασία (με Ουζουνίδη για να είμαστε φρέσκιοι με Σέλτικ, με Καρντόσο γιατί ήταν νούμερο και πέρσι λόγω covid και ουσιαστικά μη διακοπής) μας έφτασε να τρώμε 5 από τον χειρότερο εχθρό μας και να λέμε τζέντλεμαν τον Μάρτινς που δεν μας έριξε 8. Ήσουν απόλυτα λάθος στο τελευταίο σου πέρασμα φίλε Μανόλο και αυτοί που έσωσαν την Ευρώπη ήταν αυτοί που εσύ είχες για φτύσιμο, δηλαδή ο Βασιλαντωνόπουλος και ο Κρίστιστις, πέρα από τον Πέτρο που όφειλε στον κόσμο της ΑΕΚ ένα μεγάλο ματς, ως αρχηγός. Ο Μπακάκης που έκανες άνω κατώ την ομάδα γι αυτόν, πήγε και έπαιξε στην εθνική στα όρια τραυματισμού, τραυματίστηκε και πρακτικά ήταν απών σε όλα τα κρίσιμα ματς, ο δε Λιβάγια που θυμήθηκες αυτόν μετα το ματς, θα πήγαινε στον οσφπ με λιγότερα από όσα του δίναμε, αν δεν υπήρχε η ρήτρα. Ήσουν απόλυτα λάθος Μανόλο, κατάλάβε τα λάθη σου, για το δικό σου καλό, δεν είσαι άσχετος από μπάλα, απλά συχνά γίνεσαι εμπαθής.

MAN1975 - 11/5/2021 20:14

ο ανθρωπος καθε φορα που μιλα εκτιθεται και τα ερωτημα που βαζω ειναι τα εξης. δηλωσε οτι «Στο ματς με τον Παναθηναϊκό αποφάσισα εγώ ποιοι θα παίξουν, για το ματς με τον Αστέρα θα αποφασίσουν οι ίδιοι οι παίκτες και ρωτω. Το εχετε ξανα ακουσει αυτο απο προπονητη? και πως θα γινει αυτο θα τραβηξουνε σπιρτα? και εαν ενας νιωσει ενοχληση τι θα κανει θα παει στον παγκο και θα παρακαλαει ,,ελα ρε μαλ...ες ποναω ας με αλλαξει καποιος. Και εαν παιξουν καμια μπαλαρα και ριξουν 5 γκολ τι θα... Συνέχεια πεις ? οτι τους ειπα να παιξουν το συστημα παλιρροια. Κριμα Μανολο κριμα.

johnpol21 - 11/5/2021 20:12

Παντως οτι και να λεμε ,χωρις να γινομαστε αχαριστοι απο την προσφορα του στο παρελθον,ειναι ο μοναδικος Προπονητης που μπορει να σε κανει να κλαψεις με το ποδοσφαιρο που επαιξε φετος ,και στο καπακι να σε κανει να πεθανεις απο τα γελια με τις δηλωσεις του.Εχεις γραψει ιστορια Μανολο.Και με τους δυο τροπους..

SpyRos_CoRfu_21 - 11/5/2021 20:10

Κατάντια , δήλωση που υποβαθμίζει τον εαυτό του ... στο καλό να πας , στο καλό ...

Droit_Au_But - 11/5/2021 20:10

Πόσο αχάριστοι έχουμε γίνει ...

Mike 94 - 11/5/2021 19:43

Μανόλο από όταν ήρθες φέτος είσαι όλο δικαιολογίες. Νταξει είπαμε είχατε προβληματα. Μια δυο τρείς εκατό, φτάνει...

Constantinoupoli86 - 11/5/2021 20:09

Μπορούσε αν ήθελε να ζητήσει παίχτες τον Ιανουάριο. Γιατί δεν το έκανε; Μάλλον επειδή ήθελε να φανεί το καλό παιδί της διοίκησης.

King Manolo Jimenez - 11/5/2021 20:07

Constantinoupoli86 Αν εισαι πανω απο 25 γρηγορα σε γιατρο! Απο αυτο που εγραψα αυτο καταλαβες? Θα στο κανω πιο ευκολο για να πιασουμε το IQ σου. Ο βοθρος εκανε 2 χρονια υπομονη με τον Μαρτινς. 2 χρονια φαπες παντου. ΠΑΝΤΟΥ. Εμεις θελουμε να διωξουμε τον ανθρωπο που μας εβγαλε στους δρομους με προωταθλημα, κυπελλο και ευρωπαικη πορεια! Ο ανθρωπος δεν ειπε οτι εχουμε κακους παιχτες! Ειπε οτι εχουμε τραυματισμους και παιζουν ολοι στα ορια! Οταν ηρθε λεγατε αν δε του παρει παιχτες μη τον κραξουμε... Συνέχεια και γινει εξιλαστηριο θυμα. Τωρα κανετε το αντιθετο. Ντρεπομαι για σας

King Manolo Jimenez - 11/5/2021 20:06

Constantinoupoli86 Αν εισαι πανω απο 25 γρηγορα σε γιατρο! Απο αυτο που εγραψα αυτο καταλαβες? Θα στο κανω πιο ευκολο για να πιασουμε το IQ σου. Ο βοθρος εκανε 2 χρονια υπομονη με τον Μαρτινς. 2 χρονια φαπες παντου. ΠΑΝΤΟΥ. Εμεις θελουμε να διωξουμε τον ανθρωπο που μας εβγαλε στους δρομους με προωταθλημα, κυπελλο και ευρωπαικη πορεια! Ο ανθρωπος δεν ειπε οτι εχουμε κακους παιχτες! Ειπε οτι εχουμε τραυματισμους και παιζουν ολοι στα ορια! Οταν ηρθε λεγατε αν δε του παρει παιχτες μη τον κραξουμε... Συνέχεια και γινει εξιλαστηριο θυμα. Τωρα κανετε το αντιθετο. Ντρεπομαι για σας

Aekara_Jo4 - 11/5/2021 20:05

Μάλλον καλώς ή κακώς το έχει παρει οριστικά πλέον το μήνυμα ότι θα αντικατασταθεί και απλά με το μυαλό του νομίζει ότι λέγοντας αυτό θα φύγει με το κεφάλι ψηλά και όχι απαξιωμενος στη συνείδηση του κόσμου. Εντάξει, ανθρώπινα, θεμιτό ως ένα σημείο αν συνυπολογίσουμε την οποία πικρία μπορεί να νιώθει ,αν για να έρθει όταν καιγομασταν ,του ταξαμε και την καινούρια σεζόν. Δεν πήγε καλά όμως και κατά βάθος το ξέρει και ο ίδιος . Απλά ας φέρουμε έναν πραγματικά καλό προπονητή ώστε να μην έχει να... Συνέχεια παραπονιέται ότι τον αλλάξαμε για έναν Λουτσεσκου. Έτσι τουλάχιστον θα σεβαστούμε την οποία προσφορά του γενικά στην ομάδα. Φέρνοντας πολύ καλύτερό του....

vatolaka21 - 11/5/2021 20:05

Μπορεί κάποιος φίλος που γνωρίζει ισπανικά να μου μεραφράσει τη φράση :"Οτι του φανεί του λολοστεφανή"

Θέλω να δώ κάτι..

ΗΜΑΡΤΟΝ - 11/5/2021 20:01

Προπονητής και παίχτες είναι αυτού του επιπέδου..

Μονόδρομος είναι η εκκαθάριση σε προπονητή, παιχτών και ανθρωπων μέσα στην ομάδα.

Θέλουμε ανθρώπους γεννημένους για πρωτιές.

Ανθρώπους φιλόδοξους για κατάκτηση της κορυφής.

Δε χρειαζόμαστε καλούς στρατιώτες χρειαζόμαστε στρατηγούς να οδηγήσουν την ΑΕΚ στην κορυφή σε... Συνέχεια Ελλάδα και Ευρώπη..

Λύσεις υπάρχουν, βρείτε τη θέληση και τον τρόπο να γινει

bell1924 - 11/5/2021 19:59

ακόμα και να έχει απόλυτο δίκιο..... Αυτά λέγονται πίσω από κλειστές πόρτες και με τεκμηρίωση. Είτε λες στον Μελ φίλε το ροστερ είναι για τα μπάζα είτε τους παρέλαβα σκασμενους (κάτι που φαίνεται γιατί καταντησαμε πτέρυγα του ΚΑΤ). Νομίζω με αυτήν τη δήλωση πρέπει να είναι είναι παρελθόν μέχρι τα μεσάνυχτα λυπάμαι. Η ΑΕΚ είναι μεγάλη ομάδα και στόχος πάντα είναι το όμορφο ποδόσφαιρο και η πρώτη θέση. Μπορεί να χαθούν οι στόχοι από ατυχιες αδικιες η ότι άλλο αλλά το τόσα μπορέσαμε δεν... Συνέχεια υπάρχει. Μπορεί να χάσεις από τον γαυρο με πέντε γκολ οκ αν είναι με πεντε σταβοκλωτσιες το δέχομαι ατυχία το δεν μπορώ δεν υπάρχει. Είμαι σίγουρος ότι το ίδιο θα είχε καταφέρει η ΑΕΚ με τους μικρούς μέσα στις θέσεις που ποναγε φέτος. Αντίο Μανολο.

,

sovereign_s - 11/5/2021 19:55

Τωρα τι να πεις....μαλλον κανει ηρωικη εξοδο και δεν τον νοιαζει πια, τα βροντηξε.


Θα μπορουσε ομως να πει δυο τρεις αληθειες και οχι να ισορροπει ετσι στα ορια της γραφικοτητας.

Παντως απο τις δηλωσεις ολων τους (απο μελ μεχρι και την τελευταια τρυπα του ζουρνα) βγαινουν απιστευτα λογια, η πιεση φετος για την υπερβαση εαυτων και δυνατοτητων και η προσπαθεια καλυψης... Συνέχεια της "φοβερης" οργανωσης του τμηματος τους εκαψε τα κυτταρα...και η πιεση δεν φαινεται μονο στις δηλωσεις, φαινεται πιο πολυ στο βλεμα και στα σφιγμενα προσωπα.

King Manolo Jimenez - 11/5/2021 19:49

Δυστυχως φιλε Μανολο δεν ειμαστε Αγγλια να εχουμε υπομονη οπως με Φεργκιουσον..Ουτε καν υπομονη οπως εκανε ο Γαυρος 2 χρονια με τον Μαρτινς. Θα φαμε πρωταθληματικο προπονητη με κυπελλο και φοβερη ευρωπαικη πορεια επειδη τον φεραμε στα μισα της χρονιας και δεν εκανε μαγικα...Ελλαδα ειμαστε κακομοιρε Μανολο..Μογγολια δηλαδη....

Constantinoupoli86 - 11/5/2021 19:54

Ατυχέστατη η σύγκριση του μεγαλύτερου προπονητή της δεκαετίας του '90 με το Μανόλο.

alex21xas - 11/5/2021 19:52

Να μας πεις απο που αγοράζεις τα ληγμένα !!!Οσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια ,αφού εχασες τα πάντα και έπαιξες τελικό με τους διαλυμένους καλα τα λες !!!Αει καληνύχτα μη πω άλλες πιο βαριές κουβέντες !!!

King Manolo Jimenez - 11/5/2021 19:49

Δυστυχως φιλε Μανολο δεν ειμαστε Αγγλια να εχουμε υπομονη οπως με Φεργκιουσον..Ουτε καν υπομονη οπως εκανε ο Γαυρος 2 χρονια με τον Μαρτινς. Θα φαμε πρωταθληματικο προπονητη με κυπελλο και φοβερη ευρωπαικη πορεια επειδη τον φεραμε στα μισα της χρονιας και δεν εκανε μαγικα...Ελλαδα ειμαστε κακομοιρε Μανολο..Μογγολια δηλαδη....

evo21 - 11/5/2021 19:21

Δηλωση για μαγκικη αναλυση , αν την κανεις ψιλα ειναι σα να λεει ΠΑΛΙ οτι με τετοιο χαλια ροστερ και τα παιδια δε μπορουν , ειμαι ηρωας που τα καταφερα ,, ενω το 17 ειχα και παιχτες. Εκθειαζει ΠΑΛΙ τον εαυτουλη του τρομαρα του , 5 ρε εφαγες. Σκουπα.

AEKthebest - 11/5/2021 19:49

Ενώ εσένα όι δηλώσεις σου είναι καλύτερες.

ΗΜΑΡΤΟΝ - 11/5/2021 20:11

Αν βάλεις σε μια ζυγαριά τα 5 του Χιμένεθ και τη δήλωση του evo.

Ποιος πιστεύεις πως έχει κάνει το περισσότερο κακο στην ομάδα?

elef3490 - 11/5/2021 19:47

Παρενέργειες απ το εμβόλιο..δεν εξηγείται αλλιώς.

johnpol21 - 11/5/2021 19:46

Μανολο,σ αγαπαμε ,εχουμε περασει ωραια,αλλα και ασχημα παρεα.Μεταξυ μας ,μην βγει παραεξω,ξερω εναν

καλο γιατρο..Ειναι ο γιατρος του Βεγγου,στην ταινια που εψαχνε τον Πατερα του.Ηθοποιος Νικολαιδης....Να σου στειλω τη Διευθυνση?Η προτιμας κατευθειαν τον ζουρλομανδυα???

mondeo62 - 11/5/2021 19:24

Συνεχιζεις εσυ με τουλαχιστον 10 μεταγραφες βασικων.Και κρινεσαι για τις επιλογες σου και την δουλεια σου.Απλα τα πραγματα

pastas21 - 11/5/2021 19:46

ΡΕ ΦΙΛΕ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ?ΑΥΤΟΣ ΕΛΕΓΕ ΓΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ,ΑΥΤΟΣ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΤΑΜΕ ΣΤΑ PLAYOFF.ΑΥΤΟΣ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΕΤΟΥΣΕ ΦΩΤΙΕΣ ΝΑ ΚΟΥΤΟΥΛΑΝΕ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΗΡΗΤΕ ΣΑΝ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΣΤΗΝ SL. ΑΠΟ ΜΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΦΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΝΟΛΟΚΛΗΡΩΤΗ ΕΠΙΘΕΣΗ.ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ,ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΜΕ ΔΕΚΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΑΞΙΑΣ ΒΑΝ ΜΠΑΣΤΕΝ ΘΑ ΤΟΝ... Συνέχεια ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΟΤΕ.

Nimrodel - 11/5/2021 19:45

Κατορθωμα να εισαι -8 και να το φτανεις στο -20 !

Κατορθωμα να γραφεις τη μεγαλυτερη ηττα εντος εδρας εδω και 50 χρονια !

Κατορθωμα να χανεις 4 φορες σε 1 μηνα απο το μαθητευομενο 'προπονητη' Γκαρσια !

Κατορθωμα η καθε σου δηλωση να ειναι πιο απιστευτη κι απο την προηγουμενη !

Κατορθωμα να μην εχεις το παραμικρο επιθετικο πλανο σαν προπονητης !... Συνέχεια
Κατορθωμα να μην σε διωχνει καποιος μετα απο ιστορικες ΞΕΦΤΙΛΕΣ πενταρας κι εξαρας !

Κατορθωμα μετα απο ολα αυτα να εχεις ακομα οπαδους !


Φερτε επιτελους ενα κανονικο προπονητη να χτισει την ομαδα απο την αρχη χωρις εμμονες και αλχημειες σε καθε αγωνα !

zacaek1971 - 11/5/2021 19:41

Το έχω πει και σε άλλο άρθρα.. Υπάρχουν άνθρωποι που ήταν από την αρχή της χρονιάς και τα έχουν δει.. Αν όντως ήταν έτσι τότε έχει δίκιο αν όχι ας πάει στο καλό κι ας κοιτάξουμε να βρούμε το δρόμο μας

John3299 - 11/5/2021 19:41

Εγώ νομίζω ότι το ότι μπήκαμε στα play off ήταν η μεγαλύτερη επιτυχία της ομάδας ever!!!

ΑΣΕ ΜΑΣ ΡΕ ΜΑΝΟΛΟ .ΑΝΤΕ ΠΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑ@@@ΕΣ ΣΟΥ.Παρτε Επιτέλους έναν ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ.Ελεος πια.Τοσο δύσκολο είναι?Μόνο ο κλεφτοκοτάς Lucesku υπάρχει?Που για μένα είναι και πολύ μέτριος προπονητής.

jolaz - 11/5/2021 19:41

Το μεγαλυτερο σου κατορθωμα, ειναι η ομαδα που προπονεις, να βγαινει πεντε φορες σε κοντρα επιθεση με περισσοτερους παιχτες και να μην ξερουν πως να τελειωσουν τη φαση! Ποσο μετριος προπονητης εισαι για την ομαδα μας!!!

Tonino_21 - 11/5/2021 19:39

Αιντέέέέεέέε....

vgr21 - 11/5/2021 19:39

φετος σιγουρα ηταν η ποιο δυσκολη χρονια για τουσ παιχτεσ αλλα και για ολεσ τησ ομαδες

Spark - 11/5/2021 19:36

Απο μονος του θα κανει τους οποιους υποστηρικτες εχει να του γυρισουν την πλατη. Θελει να πει πως ηταν τοσο δυσκολο και καλα αυτο που "καταφερε" που μας εβγαλε ευρωπη λογω της καταστασης της ομαδας οποτε να πουμε και μπραβο? Ροστερ πρωταθληματος ελεγε οτι εχουμε πριν ερθει.

Φυγε σαν φιλος ρε Μανολο κι ασε τις παπατζες...

pastas21 - 11/5/2021 19:36

ΗΜΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΜΑΖΕΨΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ΟΤΑΝ ΗΡΘΕ.ΤΕΛΙΚΑ ΧΑΛΑΣΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΠΕΤΟΥΣΕ ΦΩΤΙΕΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΤΟΥ ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΛΕΓΑΝΕ ΟΤΙ Η ΟΜΑΔΑ ΣΤΑ PLAYOFF ΘΑ ΠΕΤΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΚΑΤΗΣΟΥΝ.ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΟΤΙ ΟΛΗ Η ΧΡΟΝΙΑ ΗΤΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΛΟΓΟ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ?ΔΕΝ ΕΙΔΑΝ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ?ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΛΕΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ ΠΟΥ ΠΕΤΥΧΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ... Συνέχεια ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑΜΕ ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΤΟΤΕ ΕΚΑΝΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΝΑ ΠΩ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΥΤΣΕΣΚΟΥ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΜΕΤΡΙΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΠΡΟΣΩΝ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΙΘΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΕΓΑΝΑ ΤΗΣ ΟΝΑΔΑ.ΠΗΡΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΝΩ ΕΙΧΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΕΙ 2 ΣΕΡΙ ΧΡΟΝΙΕΣ ΑΠΟ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΙΤΗΣΙΕΣ.ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.

Constantinoupoli86 - 11/5/2021 19:35

Και μόνο το ότι κάνει αυτές τις δηλώσεις πρέπει να απομακρυνθεί άμεσα γιατί είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ. Δεν πρέπει να περάσει στη συνείδηση του κόσμου αυτή η κακομοιριά μειωμένων απαιτήσεων και στόχων. Ο μέσος ΑΕΚτζής αρχίζει σιγά-σιγά να συμβιβάζεται με τη μετριότητα.

stigma - 11/5/2021 19:31

Καταλαβατε τωρα ταγαραδες γτ τρωμε 5 απο τους γαυρους?..γτ ειναι πουθενας κ μικρος προπονητης ανυπαρκτος βασικα..αυτον λοιπον θελετε να κρατησουμε..φυγε ρε πουθενα απο την ΑΕΚ..ειναι τεραστια ομαδα που δν εχει καν γνωση το που μπορει να φτασει καποιος που την αγαπαει..ησουν 5 μηνες στην ομαδα και εκτος απο τα 5 γκολ απο τους γαυρους εφτασες την ΑΕΚ 30 ποντους πισω..αντε μυρωδια

Byzantinos1025 - 11/5/2021 19:29

Καλά κάποιος να τον σταματήσει από το να κάνει δηλώσεις δεν υπάρχει;

Δεν τον λυπάστε τον άνθρωπο,πόσο πιο χαμηλά θα πέσει;

Δλδ και του χρόνου αν είμαστε υποθετικά μαζί και βγούμε Ευρώπη τα ίδια θα λες;

Παρέλαβες τραυματισμένη ομάδα αλλά ομάδα στο -8 και μας έφτασες στο χείλος της αβύσσου...

ioannis64AEK - 11/5/2021 19:29

Δεν γίνεται να τα λες αυτά ρε Μανόλο... Απλά δεν γίνεται, ακόμη κι αν τα πιστεύεις. ΠΟΤ'Ε και υπό οποιεσδήποτε συνθήκες δεν είναι κατόρθωμα να βγει η ΑΕΚ Ευρώπη... Είναι αυτονόητη υποχρέωση. Έχεις χάσει πολύ από τις δηλώσεις σου φίλε. Δεν γίνεται να είσαι προπονητής της ΑΕΚ και να λες τέτοια πράγματα.

mak21carlee - 11/5/2021 19:25

Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά.Το έχει τερματίσει.

Μ' αρέσει που έχει ακόμα υποστηρικτές...

77st - 11/5/2021 19:25

Fuera fuera .

jstath - 11/5/2021 19:23

Εντάξει, τώρα τι να πείς; εεε;

Nachito32 - 11/5/2021 19:23

Δικιο εχει. Δεν ειχε προηγουμενο το φετινο, πραγματικα δεν ξερω πως καταφεραμε ακομα κι αυτο το αυτονοητο.

Sotious21 - 11/5/2021 19:22

μήπως υπερβάλλεις λίγο ρε Μανόλο? Λέω μήπως...

GeorgePayne - 11/5/2021 19:18

Οτι να ναι...

VagosK - 11/5/2021 19:11

Ειμαι απο αυτους που τον υποστηριζουν αλλα με αυτα που λεει το εχει χασει.

Βασικα υποννοει ότι με την χαλια ομαδα που ειχε με τοσους τραυματισμους και χωρις μεταγραφες ειναι θαυμα που βγηκαμε Ευρωπη

Αλλά βρε Χιμενεθ σκεψου και εμας με την τσαντιλα που εχουμε, την στεναχωρια, που πονεσαν τα ματακια μας να βλέπουμε αυτο το συνοθυλευμα, τωρα να ακουμε και αυτες τις δηλωσεις απο πανω ε... Συνέχεια ενταξει το τερματισες τελειως.

Ελεος ρε φιλε.

ΕΠΟΜΕΝΟ