Quantcast
361 ΣΧΟΛΙΑ

ΑΕΚ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ 1-1 (ΤΕΛΙΚΟ)

Η ΑΕΚ φιλοξενεί απόψε στο ΟΑΚΑ τον Παναθηναϊκό για την 5η αγωνιστική των πλέι οφ - Το aek365 είναι στο Στάδιο και σας μεταφέρει παραλειπόμενα και LIVE τον αγώνα


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Gaius_Status21 - 22/4/2021 00:35

Πόσο κ@λ#φαρδη ομάδα αυτή η ζέλα. 20-2 τελικές και πήραν 1-1. Και αν τους ακούμπαγες έπεφταν κάτω και σφάδαζαν. Νοοτροπία ομαδούλας Β' Εθνικής.

R21KRISNA - 22/4/2021 00:33

Εμένα αυτό που με χαλάει είναι ότι δεν παίζουμε με τσαμπουκά και τσαγανό... αυτό με ξεπερνάει, ακόμα και ο παναθηναϊκός παίζει με ψυχή, για μανούρες είναι πρώτοι, όσοι δεν σέβονται το dna της ομάδας δεν έχουν μέλλον στην ομάδα....

Fotakos69 - 22/4/2021 00:29

Σήμερα πήγε να επαληθευτεί πάλι η ρήση του Όσιμ ..Είχα πολλά χρόνια,από τις εποχές της Τρίγλιας να δω απέναντι στην ΑΕΚ να είναι μια ομάδα που επί 70 λεπτά ήταν πίσω από τη σέντρα και ούτε καν σε αντεπίθεση δεν έβγαινε..Ήταν ικανοί να βάλουν και πούλμαν στο τέρμα αν το επέτρεπαν οι κανονισμοί..Αυτό όμως που είναι βέβαιο πέρα από τη προφανή ανάγκη ενίσχυσης της ομάδας σε παίχτες είναι η αλλαγή και προπονήτη Πάλιι σήμερα είδαμε μια ΑΕΚ να έχει την μπάλα και να επιτίθεται χωρίς... Συνέχεια σχέδιο και τακτική και τι να κάνουμε θέλετε δεν θέλετε ορισμένοι,έχει ευθύνη για αυτό ο προπονητής που προπονεί την ομάδα από τον Δεκέμβριο,όχι από χθες και που ήρθε σε μια ομάδα που κατά δήλωση του την ήξερε,την παρακολουθούσε άρα θα έπρεπε να έχει βελτιωθεί κάτι μετά τόσους μήνες.Αντιθετα έγινε ακόμη χειρότερη από την ομάδα που ανέλαβε.. Βάλτε όσα ντισλαικ θέλετε όσοι υποστηρίζετε μετά μανιας ανεξήγητης τον Χιμενεθ αλλά δυστυχώς για εσάς η εικόνα της ομάδας και οι αριθμοί δεν διαψεύδονται..Αυτό που επίσης πρέπει να αλλάξει ΧΘΕΣ όχι αύριο, είναι ο προπονητής τερματοφυλάκων..Καλό παιδί ο Χρυσόστομος αλλά καλός είμαι και εγώ,αλλά δεν κάνω για προπονητής τερματοφυλάκων της ΑΕΚ αν και μπορεί ακόμη και με μένα,να είχαν μια βελτίωση.Απο όταν ανέλαβε ο Χρυσόστομος δεν υπήρξε η παραμικρή βελτιώση ούτε σε ένα τερματοφύλακα της ΑΕΚ αντίθετα,μόνο φθίνουσα πορεία έχουν με αποκορύφωμα τον Τσιντωτα που είναι πραγματικά σκιά του εαυτού του ..Ήδη για μένα θα έπρεπε ο Σλόμπονταν να ήταν ξανά στην ΑΕΚ..

nafplio21 - 22/4/2021 00:25

Η ομάδα έπαιξε καλή μπάλα, εμένα μου άρεσε και ας μην νικήσαμε. Η μόνη παρατήρηση είναι πως ίσως δεν ταιριάζουν ως δίδυμο στα χαφ ο Γαλανόπουλος με τον Σιμανσκι γιατί είναι παρόμοιοι παίχτες. Πιστεύω ότι πρέπει να παίζει ένας από τους δυο και δίπλα να έχει έναν πιο δημιουργικό παίχτη πχ Μάνταλο ή Κριστισιτς. Πάντως και ο Παναθηναϊκός ένα γκολ από τύχη έβαλε σε μια ευκαιρία που έκανε όλη κι όλη. Τώρα έχει Καραϊσκάκη την Κυριακή, αν παίξει έτσι η ομάδα πιστεύω μπορεί να πάρει ένα... Συνέχεια καλό αποτέλεσμα.

nafplio21 - 22/4/2021 00:25

Η ομάδα έπαιξε καλή μπάλα, εμένα μου άρεσε και ας μην νικήσαμε. Η μόνη παρατήρηση είναι πως ίσως δεν ταιριάζουν ως δίδυμο στα χαφ ο Γαλανόπουλος με τον Σιμανσκι γιατί είναι παρόμοιοι παίχτες. Πιστεύω ότι πρέπει να παίζει ένας από τους δυο και δίπλα να έχει έναν πιο δημιουργικό παίχτη πχ Μάνταλο ή Κριστισιτς. Πάντως και ο Παναθηναϊκός ένα γκολ από τύχη έβαλε σε μια ευκαιρία που έκανε όλη κι όλη. Τώρα έχει Καραϊσκάκη την Κυριακή, αν παίξει έτσι η ομάδα πιστεύω μπορεί να πάρει ένα... Συνέχεια καλό αποτέλεσμα.

AGG69 - 22/4/2021 00:18

Ο χιμενεθ φταιει που δεν μπορουν παραπάνω και μας ενοχλεί οταν μας το λέει. Ειναι σκληρή η αληθεια δυστυχως

Ανανεωσαμε και Αλμπάνη μην τον χασουμε. Τον Τσιντωτα γρηγορα για ανανεωση τωρα

Ο Χιμενεθ πάλι θα εφταιγε αν ο Γκαρσία δεν ισοφάριζε αυτο ειναι σίγουρο.....

Μονοτερμα δυσκολα θα ξαναδουμε ...κριμα γιατι όλα αναποδα μας πανε....

chris_north - 21/4/2021 23:06

Να πω και εγω τον πονο μου....Πηραμε εναν τιτλο μετα απο χρονια και μας τον εχουν βγαλει ξινο (χαρτινο)κ,α τετοια.. Απο εκει και περα μια ομαδα που δουλευει στον αυτοματο με οτι αυτο συνεπαγεται Τετοια αδιαφορια για την ομαδα ειλικρινα ποτε δεν περιμενα να δω απο την τωρινη διοικηση Το μονο που εισπρατω σαν φιλος αυτου του club ειναι χλευασμο και πικρα Καλες οι υποδομες και ευχαριστουμε αλλα δεν ειμαι φιλος καμιας κατασκευαστικης εταιριας παρα μονο της ΑΕΚΑΡΑΣ... Συνέχεια
Υ.Γ Κυριε διαχειριστα αληθεια ποτε ερχομαστε???Η ερωτηση ειναι γιατι αυτο που ζουμε ειναι δικο σας εργο

george_perak - 22/4/2021 00:17

Έχεις δίκιο αλλά δεν φτιάχνει συντριβάνι!!! Βλ βαζελο που τσακώνονται ποίος θα πληρώσει τις πρώτες μελέτες! Έκανε γραφικό σχεδιασμό, όχι και διαχειριστής

Henkel21 - 22/4/2021 00:17

Αδουλευτη Απροπονητη Ανεπροκοπη Ανευρη Αστεία Χωρίς αρχή μέση και τέλος Σύστημα ότι να ναι -24 και συνεχίζουμε Ευτυχώς που οι άλλοι είναι τραγικοί.

Anakassa68 - 22/4/2021 00:16

Επειδή αγαπητοί μου έβλεπα στην διάρκεια του αγώνα πολλά «καυστικά» πάλι σχόλια για την ομάδα, για τους παίκτες, για τον προπονητή. Το έχουμε πει και το έχουμε ξαναπεί, η ομάδα θέλει παίκτες. Τέλος, το εξαντλήσαμε. Όμως σήμερα είδαμε την ψυχή της ομάδας του 2018 που αρνούνταν να χάσει. Κι αυτό είναι έργο του προπονητή. Ας κρατήσουμε αυτό για τους υπόλοιπους αγώνες, ας τους στηρίξουμε όλους και στο τέλος όλοι μαζί πάμε για την ανασύνταξη. ΑΕΚ ΣΤΑ ΕΥΚΟΛΑ, ΑΕΚΑΡΑ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ. ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ... Συνέχεια ΕΡΧΟΝΤΑΙ!!!

originalskg - 22/4/2021 00:16

Δεν θα πω κάτι για τους παικτες γιατί τα ξέρουμε όλοι.

Για την προπονητολογια όμως


«Βαλε Αλμπάνη αρισΤερα όχι Ολιβέιρα»

ΠαρΤε τα... Συνέχεια

«Άσε 90λεπτα Τανκοβιτς μην τον ξενερώνεις»

1 μήνα εκτός. Παρτε τα


«Βαλε νταντσενκο δεξιά όχι Σβάρνα»

Παρτε ταα


Και τον Γκουαρντιόλα να χαμε...

Anakassa68 - 22/4/2021 00:16

Επειδή αγαπητοί μου έβλεπα στην διάρκεια του αγώνα πολλά «καυστικά» πάλι σχόλια για την ομάδα, για τους παίκτες, για τον προπονητή. Το έχουμε πει και το έχουμε ξαναπεί, η ομάδα θέλει παίκτες. Τέλος, το εξαντλήσαμε. Όμως σήμερα είδαμε την ψυχή της ομάδας του 2018 που αρνούνταν να χάσει. Κι αυτό είναι έργο του προπονητή. Ας κρατήσουμε αυτό για τους υπόλοιπους αγώνες, ας τους στηρίξουμε όλους και στο τέλος όλοι μαζί πάμε για την ανασύνταξη. ΑΕΚ ΣΤΑ ΕΥΚΟΛΑ, ΑΕΚΑΡΑ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ. ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ... Συνέχεια ΕΡΧΟΝΤΑΙ!!!

KATRABANELIS - 22/4/2021 00:13

Κλαρίνο

Anastasio_pap - 22/4/2021 00:12

σταματηστε ρε την γκρινια παιξαμε μπαλαρα απεναντι στον Λεβαδειακο με φανελες Παναθηναικου...μπραβο στον Μανολο και στα παιδια..

Ian_Brown - 22/4/2021 00:11

Άντε να δούμε αυτό το αστείο με το team τον τερματοφυλάκων μέχρι που θα τραβήξει,άντε να δούμε με αυτό το όρθιο ξύλο που θα μας βγάλει!

Aekara1111 - 22/4/2021 00:11

Ωραία πάμε να κερδίσουμε μέσα στην τούμπα τώρα. Καιρός να πάρουμε ένα Κύπελλο.

s12original - 22/4/2021 00:05

Δύο πράγματα θα πω μόνο .


1 . Όποιος δεν βλέπει ότι η ομάδα επιθετικά ΔΕΝ ξέρει τι να κάνει την μπάλα , δεν έχει ουσία , είναι δηλαδή αδούλευτη επιθετικά , τότε απλά δεν δεν έχει παίξει ποτέ του σε ομάδα . Σε αυτό η ευθύνη είναι του προπονητή .... Συνέχεια

2. Τερματοφύλακας Τσιντώτας ....... όσο και αν τον συμπαθώ για την ΑΕΚ δεν κάνει . Δύο τελικές ο βάζελος , την μια την αποκρούει διώχνοντας προς τον επερχόμενο αντίπαλο (ευτυχώς την πρόλαβε ο Σιμάνσκι) και την δεύτερη ........ το τρώει με την μπάλα να έρχεται στα χέρια του . Αντίστοιχα ο βάζελος σχεδόν τα κατάφερε να πάρει το τρίποντο γιατί ο τερματοφύλακάς του είναι καλυτερος απο τον δικό μας .

Aekara_Jo4 - 22/4/2021 00:04

Μια φορά να μπείτε και να πατήσετε κάποιον που είναι πεσμένος ήδη , όλα με το στανιό... Δλδ δεν μπορούσατε να παίξετε όπως στο δεύτερο από την αρχή;;; Γιατί πρέπει να πετάτε ένα ημίχρονο και να κυνηγάτε το σκορ μετά;;Έτσι και τη νίκη χάνουμε και η ομάδα καταβάλλεται από έξτρα κόπωση. Ένα βήμα μπροστά ,δύο πίσω είμαστε...

Bad_Clown - 21/4/2021 23:47

Αν χαναμε απο αυτον τον βαζελο ...Εστω αυτο οπως ηρθε το παιχνιδι . Δευτερο ημιχρονο πολυ ωραια η ομαδα . Καποιες απερισκεψιες του φλυαρου Αλμπανη και η ελλειψη επιθετικου γιατι ουτε ο Καριμ ανταποκρινεται μας στερησαν σημερα τη νικη .Και φυσικα αυτη η ατυχια της ομαδας . Ενας κακος παναθηναικος με μια σεντρα λομπα καταφερε να σκοραρει . Εμας ρε γμτ μια κοντρα ,ενα λαθος να μπει ενα γκολ ετσι ποτε...Κραταμε το δευτερο ημιχρονο που η ομαδα ηταν μαχητικη και εκλεισε τον βαζελο... Συνέχεια στο μισο γηπεδο . Οταν φωναζα περι Διουδη πριν παει στο βαζελο...Τι να πεις . Μακαρι να αποκτηθει ενας τερματοφυλακας εμπειρος γιατι πραγματικα θα δουμε τελειως αλλη αμυντικη λειτουργια . Ο τερματοφυλακας ειναι το Α και το Ω για μια ομαδα . Και εμεις ειμαστε αναλφαβητοι στη θεση αυτη . Επισης απο την ομαδα λειπει ενας επιθετικος με @@ να τραβαει παικτες πανω του για να γινεται παιχνιδι απο τα εξτρεμ και να εχουν περισσοτερη ελευθερια κινησης τα χαφ . Κακως εμεινε ο Αλμπανης τοση ωρα μεσα . Ο Μαχαιρας εδωσε πνοη απο αριστερα . Ο Γκαρσια αν δεν εβαζε γκολ θα εσκαγε . Γενικα η ομαδα ειναι πολυ στρεσσαρισμενη με τα προηγουμενα ανεπιτυχη αποτελεσματα . Θελει φρασκαριασμα με μεταγραφες και ολα θα πανε καλα . Αλλα παικτες εντεκαδας σε καιριες θεσεις . Τερματοφυλακας , σεντερ μπακ , επιθετικος , αριστερο μπακ πρεπει να ειναι παικτες που θα παρουν τη φανελα στο σπιτι .

John1978rrrr - 21/4/2021 23:15

Γκαρσία τραβά και εσύ από εκεί που ήρθες ρε!! Όλοι δρόμο ρε από σήμερα το βράδυ

AEK_GERA - 21/4/2021 23:45

Ακομα να καταλαβεις οτι για ολα φταιει ο οργανισμος ΑΕΚ και οχι οι παιχτες? Και τον Σαλαχ να φερουμε σαν παλτο θα φυγει χωνεψτε το

John1978rrrr - 21/4/2021 23:27

Τι έπαθα σήμερα ορε;; ότι κ να πω μου γυρίζει ανάποδα!

SanktPauliR21 - 21/4/2021 23:15

Λιβαι παλτο ολκης θα μας βγει απ οτι φαινεται.

AEK_GERA - 21/4/2021 23:44

Θα τον κανουμε ,δεν ειναι ,εχει διαφορα

jimmyaek21 - 21/4/2021 23:32

Την μυριζεις εσυ φιλε

aekarrwsteia - 21/4/2021 23:30

Ελιωσε στο χορταρι ο Γκαρσια σημερα φιλε. Η μιση ομαδα ηταν μονος του σημερα.

jimmyaek21 - 21/4/2021 23:24

Την μυριζεις εσυ φιλε

cdls21 - 21/4/2021 23:38

Λίγα και καλά.. Φυσική κατάσταση μηδέν.. Οι "μικροί", που ηλικιακά μόνο στη δική μας ομαδα θεωρούμε πιτσιρικάδες τους over 20, δεν κάνουν ότι και να λέτε. Και τελευταίο και πιο σημαντικό. Όταν ότι πάει μέσα γράφει δεν μπορούμε να έχουμε απαιτήσεις.

Loukas1921 - 21/4/2021 23:35

9 Καριμ που ξεφτιλιζε την Βολσμπουργκ, ο Γκαρσια που φαινοταν ο καλυτερος εξτρεμ στην Ελλαδα, ο Μαχαιρας που μετα τον Τζολη ηταν ο πιο ελπιδοφόρος πιτσιρικας, ο Αλμπανης... αστο καλυτερα, ο Ολιβειρα που δεν εβαζε φετος γκολ αλλα ταλαιπουρουσε μια αμυνα μονος του κτλ ολοι αυτοι κόστιζαν. Επι Χιμενεθ ουτε για ρεστα δεν κάνουν. Συνεχίστε να πετάτε τα λεφτα της ΑΕΚ. Ετσι για χομπι για να εχουμε Χιμενεθ για για για

2121AEK - 21/4/2021 23:14

Ουτε να διαμαρτυρηθω για την φαση του πεναλτυ δεν μπορω πια....

Το VAR αλλιωνει τη φαση σταματωντας την εκει που ξεκιναει ο παικτης ο οποιος μπηκε στην περιοχη και ανατραπηκε.... ΤΡΑΓΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ με το βαρ πλεον....ΤΡΑΓΙΚΑ

_TDC_ - 21/4/2021 23:33

Καθαρα απ'εξω ηταν και το ειδα με το πρωτο ριπλει. Απλα ανεμενα να το γυρισει πισω. Ας μην γινομαστε γαβροι.

anastadam79 - 21/4/2021 23:32

Ειμασταν καλύτεροι! Η διαφορά ειναι στο τέρμα...

originalskg - 21/4/2021 23:18

Δεν θα πω κάτι για τους παικτες γιατί τα ξέρουμε όλοι.

Για την προπονητολογια όμως


«Βαλε Αλμπάνη αρισΤερα όχι Ολιβέιρα»

ΠαρΤε τα... Συνέχεια

«Άσε 90λεπτα Τανκοβιτς μην τον ξενερώνεις»

1 μήνα εκτός. Παρτε τα


«Βαλε νταντσενκο δεξιά όχι Σβάρνα»

Παρτε ταα


Και τον Γκουαρντιόλα να χαμε...

aek_1924_ - 21/4/2021 23:28

Μην πούμε κάτι για τον Χιμένεθ, αμέσως να τον υπερασπιστείτε. Που έχει διαλύσει την άμυνα και την επίθεση με τις αλχημείες του.

taxiss21 - 21/4/2021 23:25

Οχι μην τους χαλάς το όνειρο μόνο ο Χιμενεθ φταίει. Εδώ χαρίζουν πάσες στον αντίπαλο, ο Χιμενεθ φταίει. Κάνουν αυτήν την αηδία από εποχής Ουζουνιδη με την πάσα στ ακορνερ, πάλι ο Χιμενεθ φταίει. Ελεος μαγκες κάπου τ α κάνει σωστά στην ενδεκαδα, φταίει, τα κάνει λάθος φτιαει Ε αποφασίστε όμως να ξέρουμε. Τραγική η ομαδα, όταν οι παίκτες δεννμπορουν, τέλος δεν μπορούν.

11Araujo - 21/4/2021 23:27

Πρεπει να φυγουν ολοι απο την ΑΕΚ. Και οταν λεμε ολοι, εννουμε ΟΛΟΙ!

Διαβαζω σχολια για το ποιοι ποδοσφαιριστες της ΑΕΚ δεν μας κανουν και πρεπει να φυγουν.

Λοιπον, εγω θα πω οτι πρωτοι πρεπει να φυγουν αυτοι που γυμναζουν αυτους τους ποδοσφαιριστες

μηνες τωρα (ακομη και χρονια καποιοι απο αυτους) και δεν εχουν καταφερει να βελτιωσουν

το παραμικρο σε αυτους! Για παραδειγμα: αυτος που γυμναζει τους τερματοφυλακες τοσο καιρο,... Συνέχεια
τι τους μαθαινει ακριβως; Δεν μπορει να ερχονται παικτες στην ΑΕΚ και μετα απο λιγο καιρο

να εμφανιζονται στον αγωνιστικο χωρο χειροτεροι απο ο,τι ηταν πριν!

Αντι να μαθαινουν, αυτοι ξεμαθαινουν. Καποιοι ειναι υπευθυνοι γι'αυτο.

Να φυγουν λοιπον. Να φυγουν και οι ποδοσφαιριστες γιατι ειτε ειναι ανεπιδεκτοι μαθησεως

ή μας γραφουν κανονικα στα τετοια τους. Φυσικα να φυγει και ο προπονητης που δεν καταφερνει

να τους εμπνευσει και εμφανιζει στον αγωνιστικο χωρο παντα μια εικονα ποδοσφαιρικου καρναβαλου.

Να φυγουν ακομη και γιατροι-φυσιοθεραπευτες της ΑΕΚ. Δεν μπορει το 2021 να τραυματιζεται

παικτης της ΑΕΚ και να μην ξερουμε σιγουρα ποτε θα επιστρεψει!

Επισης πρεπει να φυγει και ο υπευθυνος για την προετοιμασια των φανελων της ομαδας.

Ακομη ειναι νωπο το περιστατικο με τον Χνιντ να εμφανιζεται στον αγωνιστικο χωρο

φορωντας φανελα με αλλο ονομα! Επισης να φυγει ο Δημητριαδης. Αληθεια, ποιος ειναι ο ρολος του

στην ΑΕΚ; Και οποιος και να ειναι ο ρολος του, τον κανει καλα; Επισης να φυγει ο Κονε.

Τι ακριβως κανει στην ΑΕΚ αυτος; Θα περιμενε κανεις με αυτον να εχει συσπειρωσει τις σχεσεις

των παικτων στα αποδυτηρια. Εμεις ομως βλεπουμε ακριβως το αντιθετο.

Ενοειται οτι πρεπει να φυγει ο Ολιβειρα και δεν ειναι αναγκη να γραψω τους τους λογους.

Ομως πριν απο αυτον πρεπει να φυγει ο Ιρανος. Ο Ιρανος στα ματια τα δικα μου φαινεται

παλιοχαρακτηρας και πιστευω οτι για αυτο το μπαχαλο που βλεπουμαι στον αγωνιστικο χωρο

φταιει και αυτος. Δεν ειναι καν καλος ποδοσφαιριστης και το παιζει οτι ειναι καποιος

παικταρας που τον αδικουν και εχει σηκωσει και μπαιρακι (στα φανερα). Δεν γνωριζουμε

τι εχει κανει μεχρι τωρα στα κρυφα γιατι δεν μας ενημερωνουν για το εαν παιζουν μπουνιες

στα αποδυτηρια της ΑΕΚ. Λοιπον για να το ξεκαθαρισουμε: οταν εισαι ποδοσφαριστης της ΑΕΚ

και η ομαδα σου πληρωνει κανονικα το μισθο σου και δεν σου χρωσταει τιποτα, εσυ οφειλεις

να εισαι 101% επαγγελματιας και να προσφερεις παντα αυτα που μπορεις για το καλο της ομαδας.

Εαν ο προπονητης σου κρινει οτι δεν πρεπει να ξεκινας στην εντεκαδα, ή σε κανει αλλαγη,

ή σε βαζει αλλαγη στο 90, εσυ δεν πρεπει να διαμαρτυρεσαι και να δειχνεις σε ολο τον κοσμο

ποσο μ@λ@κ@ς εισαι! Σκυψε το κεφαλι και δουλεψε περισσοτερο για τον αναγκασεις να δει το οποιο

λαθος νομιζεις οτι εκανε μαζι σου. Ειναι ο προπονητης σου, καταλαβε το.

Εαν τον αμφισβητεις και νομιζεις οτι ξερεις περισσοτερα απο εκεινον, γιατι βρε καμαρι μου

δεν αναλαμβανεις την ομαδα να μας σωσεις ολους;

Αντε με τον καθε τιποτα που νομιζει οτι ειναι κατι περισσοτερο απο το τιποτα που ειναι.

R21_AEK - 21/4/2021 23:26

Καριμ και Ολιβειρα μαζι ενα Σεντερ φορ της προκοπης δεν κανουν και οι δυο μονοκοματοι.Αραουχο,Λιβαγια,Πονσε αυτοι ηταν Φορ.

combatiente_21 - 21/4/2021 23:24

Βάλε στο επόμενο ματς αλμπανη μεσα παλι, την ασίστ του μαχαιρα 1 δεν την έβγαλε 90 λεπτά.

11Araujo - 21/4/2021 23:24

Πρεπει να φυγουν ολοι απο την ΑΕΚ. Και οταν λεμε ολοι, εννουμε ΟΛΟΙ!

Διαβαζω σχολια για το ποιοι ποδοσφαιριστες της ΑΕΚ δεν μας κανουν και πρεπει να φυγουν.

Λοιπον, εγω θα πω οτι πρωτοι πρεπει να φυγουν αυτοι που γυμναζουν αυτους τους ποδοσφαιριστες

μηνες τωρα (ακομη και χρονια καποιοι απο αυτους) και δεν εχουν καταφερει να βελτιωσουν

το παραμικρο σε αυτους! Για παραδειγμα: αυτος που γυμναζει τους τερματοφυλακες τοσο καιρο,... Συνέχεια
τι τους μαθαινει ακριβως; Δεν μπορει να ερχονται παικτες στην ΑΕΚ και μετα απο λιγο καιρο

να εμφανιζονται στον αγωνιστικο χωρο χειροτεροι απο ο,τι ηταν πριν!

Αντι να μαθαινουν, αυτοι ξεμαθαινουν. Καποιοι ειναι υπευθυνοι γι'αυτο.

Να φυγουν λοιπον. Να φυγουν και οι ποδοσφαιριστες γιατι ειτε ειναι ανεπιδεκτοι μαθησεως

ή μας γραφουν κανονικα στα τετοια τους. Φυσικα να φυγει και ο προπονητης που δεν καταφερνει

να τους εμπνευσει και εμφανιζει στον αγωνιστικο χωρο παντα μια εικονα ποδοσφαιρικου καρναβαλου.

Να φυγουν ακομη και γιατροι-φυσιοθεραπευτες της ΑΕΚ. Δεν μπορει το 2021 να τραυματιζεται

παικτης της ΑΕΚ και να μην ξερουμε σιγουρα ποτε θα επιστρεψει!

Επισης πρεπει να φυγει και ο υπευθυνος για την προετοιμασια των φανελων της ομαδας.

Ακομη ειναι νωπο το περιστατικο με τον Χνιντ να εμφανιζεται στον αγωνιστικο χωρο

φορωντας φανελα με αλλο ονομα! Επισης να φυγει ο Δημητριαδης. Αληθεια, ποιος ειναι ο ρολος του

στην ΑΕΚ; Και οποιος και να ειναι ο ρολος του, τον κανει καλα; Επισης να φυγει ο Κονε.

Τι ακριβως κανει στην ΑΕΚ αυτος; Θα περιμενε κανεις με αυτον να εχει συσπειρωσει τις σχεσεις

των παικτων στα αποδυτηρια. Εμεις ομως βλεπουμε ακριβως το αντιθετο.

Ενοειται οτι πρεπει να φυγει ο Ολιβειρα και δεν ειναι αναγκη να γραψω τους τους λογους.

Ομως πριν απο αυτον πρεπει να φυγει ο Ιρανος. Ο Ιρανος στα ματια τα δικα μου φαινεται

παλιοχαρακτηρας και πιστευω οτι για αυτο το μπαχαλο που βλεπουμαι στον αγωνιστικο χωρο

φταιει και αυτος. Δεν ειναι καν καλος ποδοσφαιριστης και το παιζει οτι ειναι καποιος

παικταρας που τον αδικουν και εχει σηκωσει και μπαιρακι (στα φανερα). Δεν γνωριζουμε

τι εχει κανει μεχρι τωρα στα κρυφα γιατι δεν μας ενημερωνουν για το εαν παιζουν μπουνιες

στα αποδυτηρια της ΑΕΚ. Λοιπον για να το ξεκαθαρισουμε: οταν εισαι ποδοσφαριστης της ΑΕΚ

και η ομαδα σου πληρωνει κανονικα το μισθο σου και δεν σου χρωσταει τιποτα, εσυ οφειλεις

να εισαι 101% επαγγελματιας και να προσφερεις παντα αυτα που μπορεις για το καλο της ομαδας.

Εαν ο προπονητης σου κρινει οτι δεν πρεπει να ξεκινας στην εντεκαδα, ή σε κανει αλλαγη,

ή σε βαζει αλλαγη στο 90, εσυ δεν πρεπει να διαμαρτυρεσαι και να δειχνεις σε ολο τον κοσμο

ποσο μ@λ@κ@ς εισαι! Σκυψε το κεφαλι και δουλεψε περισσοτερο για τον αναγκασεις να δει το οποιο

λαθος νομιζεις οτι εκανε μαζι σου. Ειναι ο προπονητης σου, καταλαβε το.

Εαν τον αμφισβητεις και νομιζεις οτι ξερεις περισσοτερα απο εκεινον, γιατι βρε καμαρι μου

δεν αναλαμβανεις την ομαδα να μας σωσεις ολους;

Αντε με τον καθε τιποτα που νομιζει οτι ειναι κατι περισσοτερο απο το τιποτα που ειναι.

Aekara1111 - 21/4/2021 23:24

Βάλτε ρε ένα γκόλ, για την ψυχολογία. Πώς θα πάμε να νικήσουμε μέσα στην τούμπα για το κύπελλο;

spinos21 - 21/4/2021 23:23

GOOLLLLLL

foundation1000 - 21/4/2021 23:22

Τον ήπιαμε πάλι. Βαρέθηκα. Δεν υπάρχει λόγος να το βλέπουμε άλλο.

R21_AEK - 21/4/2021 23:21

Τα παιδια απλα δεν μπορουν

11Araujo - 21/4/2021 23:21

Πρεπει να φυγουν ολοι απο την ΑΕΚ. Και οταν λεμε ολοι, εννουμε ΟΛΟΙ!

Διαβαζω σχολια για το ποιοι ποδοσφαιριστες της ΑΕΚ δεν μας κανουν και πρεπει να φυγουν.

Λοιπον, εγω θα πω οτι πρωτοι πρεπει να φυγουν αυτοι που γυμναζουν αυτους τους ποδοσφαιριστες

μηνες τωρα (ακομη και χρονια καποιοι απο αυτους) και δεν εχουν καταφερει να βελτιωσουν

το παραμικρο σε αυτους! Για παραδειγμα: αυτος που γυμναζει τους τερματοφυλακες τοσο καιρο,... Συνέχεια
τι τους μαθαινει ακριβως; Δεν μπορει να ερχονται παικτες στην ΑΕΚ και μετα απο λιγο καιρο

να εμφανιζονται στον αγωνιστικο χωρο χειροτεροι απο ο,τι ηταν πριν!

Αντι να μαθαινουν, αυτοι ξεμαθαινουν. Καποιοι ειναι υπευθυνοι γι'αυτο.

Να φυγουν λοιπον. Να φυγουν και οι ποδοσφαιριστες γιατι ειτε ειναι ανεπιδεκτοι μαθησεως

ή μας γραφουν κανονικα στα τετοια τους. Φυσικα να φυγει και ο προπονητης που δεν καταφερνει

να τους εμπνευσει και εμφανιζει στον αγωνιστικο χωρο παντα μια εικονα ποδοσφαιρικου καρναβαλου.

Να φυγουν ακομη και γιατροι-φυσιοθεραπευτες της ΑΕΚ. Δεν μπορει το 2021 να τραυματιζεται

παικτης της ΑΕΚ και να μην ξερουμε σιγουρα ποτε θα επιστρεψει!

Επισης πρεπει να φυγει και ο υπευθυνος για την προετοιμασια των φανελων της ομαδας.

Ακομη ειναι νωπο το περιστατικο με τον Χνιντ να εμφανιζεται στον αγωνιστικο χωρο

φορωντας φανελα με αλλο ονομα! Επισης να φυγει ο Δημητριαδης. Αληθεια, ποιος ειναι ο ρολος του

στην ΑΕΚ; Και οποιος και να ειναι ο ρολος του, τον κανει καλα; Επισης να φυγει ο Κονε.

Τι ακριβως κανει στην ΑΕΚ αυτος; Θα περιμενε κανεις με αυτον να εχει συσπειρωσει τις σχεσεις

των παικτων στα αποδυτηρια. Εμεις ομως βλεπουμε ακριβως το αντιθετο.

Ενοειται οτι πρεπει να φυγει ο Ολιβειρα και δεν ειναι αναγκη να γραψω τους τους λογους.

Ομως πριν απο αυτον πρεπει να φυγει ο Ιρανος. Ο Ιρανος στα ματια τα δικα μου φαινεται

παλιοχαρακτηρας και πιστευω οτι για αυτο το μπαχαλο που βλεπουμαι στον αγωνιστικο χωρο

φταιει και αυτος. Δεν ειναι καν καλος ποδοσφαιριστης και το παιζει οτι ειναι καποιος

παικταρας που τον αδικουν και εχει σηκωσει και μπαιρακι (στα φανερα). Δεν γνωριζουμε

τι εχει κανει μεχρι τωρα στα κρυφα γιατι δεν μας ενημερωνουν για το εαν παιζουν μπουνιες

στα αποδυτηρια της ΑΕΚ. Λοιπον για να το ξεκαθαρισουμε: οταν εισαι ποδοσφαριστης της ΑΕΚ

και η ομαδα σου πληρωνει κανονικα το μισθο σου και δεν σου χρωσταει τιποτα, εσυ οφειλεις

να εισαι 101% επαγγελματιας και να προσφερεις παντα αυτα που μπορεις για το καλο της ομαδας.

Εαν ο προπονητης σου κρινει οτι δεν πρεπει να ξεκινας στην εντεκαδα, ή σε κανει αλλαγη,

ή σε βαζει αλλαγη στο 90, εσυ δεν πρεπει να διαμαρτυρεσαι και να δειχνεις σε ολο τον κοσμο

ποσο μ@λ@κ@ς εισαι! Σκυψε το κεφαλι και δουλεψε περισσοτερο για τον αναγκασεις να δει το οποιο

λαθος νομιζεις οτι εκανε μαζι σου. Ειναι ο προπονητης σου, καταλαβε το.

Εαν τον αμφισβητεις και νομιζεις οτι ξερεις περισσοτερα απο εκεινον, γιατι βρε καμαρι μου

δεν αναλαμβανεις την ομαδα να μας σωσεις ολους;

Αντε με τον καθε τιποτα που νομιζει οτι ειναι κατι περισσοτερο απο το τιποτα που ειναι.

2121AEK - 21/4/2021 23:21

Ουτε να διαμαρτυρηθω για την φαση του πεναλτυ δεν μπορω πια....

Το VAR αλλιωνει τη φαση σταματωντας την εκει που ξεκιναει ο παικτης ο οποιος μπηκε στην περιοχη και ανατραπηκε.... ΤΡΑΓΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ με το βαρ πλεον....ΤΡΑΓΙΚΑ

taknikolop - 21/4/2021 23:21

Δυστυχώς χάσαμε πάλι απ τη Βαζέλα ... Το χουμε συνηθίσει όμως ...

Kosths21 - 21/4/2021 23:20

Κάηκε και ο μαχαιρας...

11Araujo - 21/4/2021 23:20

Πρεπει να φυγουν ολοι απο την ΑΕΚ. Και οταν λεμε ολοι, εννουμε ΟΛΟΙ!

Διαβαζω σχολια για το ποιοι ποδοσφαιριστες της ΑΕΚ δεν μας κανουν και πρεπει να φυγουν.

Λοιπον, εγω θα πω οτι πρωτοι πρεπει να φυγουν αυτοι που γυμναζουν αυτους τους ποδοσφαιριστες

μηνες τωρα (ακομη και χρονια καποιοι απο αυτους) και δεν εχουν καταφερει να βελτιωσουν

το παραμικρο σε αυτους! Για παραδειγμα: αυτος που γυμναζει τους τερματοφυλακες τοσο καιρο,... Συνέχεια
τι τους μαθαινει ακριβως; Δεν μπορει να ερχονται παικτες στην ΑΕΚ και μετα απο λιγο καιρο

να εμφανιζονται στον αγωνιστικο χωρο χειροτεροι απο ο,τι ηταν πριν!

Αντι να μαθαινουν, αυτοι ξεμαθαινουν. Καποιοι ειναι υπευθυνοι γι'αυτο.

Να φυγουν λοιπον. Να φυγουν και οι ποδοσφαιριστες γιατι ειτε ειναι ανεπιδεκτοι μαθησεως

ή μας γραφουν κανονικα στα τετοια τους. Φυσικα να φυγει και ο προπονητης που δεν καταφερνει

να τους εμπνευσει και εμφανιζει στον αγωνιστικο χωρο παντα μια εικονα ποδοσφαιρικου καρναβαλου.

Να φυγουν ακομη και γιατροι-φυσιοθεραπευτες της ΑΕΚ. Δεν μπορει το 2021 να τραυματιζεται

παικτης της ΑΕΚ και να μην ξερουμε σιγουρα ποτε θα επιστρεψει!

Επισης πρεπει να φυγει και ο υπευθυνος για την προετοιμασια των φανελων της ομαδας.

Ακομη ειναι νωπο το περιστατικο με τον Χνιντ να εμφανιζεται στον αγωνιστικο χωρο

φορωντας φανελα με αλλο ονομα! Επισης να φυγει ο Δημητριαδης. Αληθεια, ποιος ειναι ο ρολος του

στην ΑΕΚ; Και οποιος και να ειναι ο ρολος του, τον κανει καλα; Επισης να φυγει ο Κονε.

Τι ακριβως κανει στην ΑΕΚ αυτος; Θα περιμενε κανεις με αυτον να εχει συσπειρωσει τις σχεσεις

των παικτων στα αποδυτηρια. Εμεις ομως βλεπουμε ακριβως το αντιθετο.

Ενοειται οτι πρεπει να φυγει ο Ολιβειρα και δεν ειναι αναγκη να γραψω τους τους λογους.

Ομως πριν απο αυτον πρεπει να φυγει ο Ιρανος. Ο Ιρανος στα ματια τα δικα μου φαινεται

παλιοχαρακτηρας και πιστευω οτι για αυτο το μπαχαλο που βλεπουμαι στον αγωνιστικο χωρο

φταιει και αυτος. Δεν ειναι καν καλος ποδοσφαιριστης και το παιζει οτι ειναι καποιος

παικταρας που τον αδικουν και εχει σηκωσει και μπαιρακι (στα φανερα). Δεν γνωριζουμε

τι εχει κανει μεχρι τωρα στα κρυφα γιατι δεν μας ενημερωνουν για το εαν παιζουν μπουνιες

στα αποδυτηρια της ΑΕΚ. Λοιπον για να το ξεκαθαρισουμε: οταν εισαι ποδοσφαριστης της ΑΕΚ

και η ομαδα σου πληρωνει κανονικα το μισθο σου και δεν σου χρωσταει τιποτα, εσυ οφειλεις

να εισαι 101% επαγγελματιας και να προσφερεις παντα αυτα που μπορεις για το καλο της ομαδας.

Εαν ο προπονητης σου κρινει οτι δεν πρεπει να ξεκινας στην εντεκαδα, ή σε κανει αλλαγη,

ή σε βαζει αλλαγη στο 90, εσυ δεν πρεπει να διαμαρτυρεσαι και να δειχνεις σε ολο τον κοσμο

ποσο μ@λ@κ@ς εισαι! Σκυψε το κεφαλι και δουλεψε περισσοτερο για τον αναγκασεις να δει το οποιο

λαθος νομιζεις οτι εκανε μαζι σου. Ειναι ο προπονητης σου, καταλαβε το.

Εαν τον αμφισβητεις και νομιζεις οτι ξερεις περισσοτερα απο εκεινον, γιατι βρε καμαρι μου

δεν αναλαμβανεις την ομαδα να μας σωσεις ολους;

Αντε με τον καθε τιποτα που νομιζει οτι ειναι κατι περισσοτερο απο το τιποτα που ειναι.

Dreimal_die_Sechs - 21/4/2021 23:19

Τόσες νεκραναστάσεις ούτε ο Ιησούς. Καλόψυχη η ΑΕΚ, βοηθά τον πλησίον, γυρνά το άλλο μάγουλο, γενικά μεταφυσικά πάμε καλά και έχουμε σίγουρο το ντάμπλ του επέκεινα. Με τον εγκόσμιο ανταγωνισμό έχουμε κάτι θεματάκια αλλά καλή καρδιά μωρέ!

Original__1924 - 21/4/2021 23:15

Το είχα γράψει πριν αρκετές εβδομάδες(σε ανύποπτο χρόνο) και το ξαναγράφω.....τουλάχιστον το 70% του φετινού ρόστερ πρέπει να χαιρετήσει....μιλάμε για losers αγαπητοί, όχι αστεία!!!

the_teacher - 21/4/2021 22:13

Απ αυτή την ΑΕΚ πρέπει να φύγουν πάνω από 10 παίχτες

renegade21 - 21/4/2021 23:00

Εγώ όσο και να ζορίσω το μυαλό μου πέρα από Γκαρσία, Γαλανόπουλο, Σιμάνσκι και τους μικρούς (Μαχαίρα - Μιτάι) δε βρίσκω άλλον που να αξίζει να μείνει.

Mpilias - 21/4/2021 23:18

+ Λάτσι

Και τον μποτο θα ήθελα πίσω.

Okonski21R - 21/4/2021 23:15

Αυτή είναι η αλήθεια...

AEK_GERA - 21/4/2021 23:06

Γκαρσία, Γαλανόπουλος, Σιμάνσκι, Μαχαιρας, Λατσι ,Μιται...Με κανονικο προπονητη τυπου Μαρτινς ακομα και ο Αλμπανης θα ηταν καλυτερος, λες και ο Μασουρας εχει μεγαλη διαφορα ξερω γω...Δεν μπορουν τα παιδια ,δεν τους κατηγορω...Οι λουζερς νικητες δεν θα γινουν ποτε...Απαξιωμενα, μικρα ,σαπακια και παιχτακια της σειρας ειναι πως να το κανουμε δεν αλλαζει αυτο!

giaraek21 - 21/4/2021 23:14

Το γελιο θα πεσει το καλοκαιρι παλι οταν θα εχουνε ηρεμησει τα πραγματα και θα προσπαθουνε μελισσανιδης δηματος και δημοσιογραφοι να μας πεισουνε οτι με 3-4 μεταγραφες στοιχηματα και προπονητη τυπου γιαννικη η μπολουτ θα γινουμε ομαδαρα και οτι το φετινο ητανε απλα κακη παρενθεση..μονο που πηξαμε στις κακες παρενεθεσεις που τεινουνε να γινουνε κανονας πλεον..

cvk1980 - 21/4/2021 23:14

Αδικο να χανουμε απο μια σποντα!

AEK_GERA - 21/4/2021 23:13

Λιβαι ,για το καλο του αδερφου σου ελπιζω να του πεις μην τολμησει και ερθει εδω, θα καταστραφει!

Επισης και εσυ δεν αξιζεις εδω που βρισκεσαι φυγε να σωθεις

ΜΙται, Μαχαιρα, Λατσι, Κοσιδη , με την πρωτη ευκαιρια φυγετε ,δεν εχετε μελλον αν μεινετε στην ΑΕΚ. Κανενας νεος δεν εχει μελλον εδω...Μποτο μεινε εκει που εισαι, καταστραφηκες αν ερθεις...Μανολο και συ το ιδιο φυγε ,λαθος που ηρθες εξ αρχης...Λυπαμαι τον επομενο προπονητη που δεν θα στηριχτει και... Συνέχεια θα φυγει κ αυτος...Τι αξιολυπητη ομαδα εχουμε?? Ποσο λουζερ? ποσο χαλια ειμαστε? Χαστε μεχρι 1-0 απο τον παοκ και μην πατε τελικο (το ευχομαι), χαστε μεχρι 3-0 απο τον Gay, βγητε αν μπορειτε 4οι, περαστε τον Αστερα και τον διαλυμενο βαζελο...Διαλυμενα παιχτακια της σειρας!

DimitrisPapa - 21/4/2021 23:12

ΑΤΥΧΙΑ και ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΑΜΥΝΤΙΚΟΙ!!!

aekara_mono_21r - 21/4/2021 23:12

Δυστυχως το πεναλτι θα ηταν η μοναδικη ευκαιρεια για να ισοφαρισουμε...Ναι αυτον τον πεθαμενο βαζελο,τον οποιο θα αναστησουμε ΞΑΝΑ.Οσο απιστευτο κ αν ακουγεται ειναι αληθεια.

Αν ειναι να συνεχισουμε σε αυτο το μοτιβο και του χρονου με κακους παικτες που δεν κανουν για ΑΕΚ,καλυτερα να μν βγουμε ευρωπη κιολας

Loukas1921 - 21/4/2021 23:11

Βλέπουμε την ΑΕΚ που αξιζει συμφωνα με τις αποφάσεις της διοικησης της, ειναι απλο.

renegade21 - 21/4/2021 23:10

Μελισσανίδη πες στο νονό να σου φέρει λαμπάδα με προπονητή και παίχτες.

Kellhus21 - 21/4/2021 23:10

Τι αδιανοητη ανικανοτητα εχουν αυτοι οι παιχτες στο να δημιουργησουν. Δεν βγαζουν καλη τελικη η σεντρα ουτε να παιζουν 5 παιχνιδια. Μονιμως φλυαροι και μπερδεμενοι

Constantinoupoli86 - 21/4/2021 22:45

Τι καθόμαστε και κράζουμε, αφού αύριο πάλι θα τα βλέπουμε θετικά και όσοι "γκρινιάζουν" θα τρώνε dislikes.

aekarrwsteia - 21/4/2021 23:09

Κλασικη ΑΕΚτζηδικη νοοτροπια. Με μια νικη ολοι θεοι, με μια ηττα ολοι αχρηστοι.

ververas - 21/4/2021 22:55

Όπως ακριβώς τα λες. Κι αν πούμε ότι είναι ΑΠΑΝΤΕΣ λίγοι, θα πουν μα γιατί. Ας κάνει προετοιμασία με την ομάδα και θα δείτε... Η ομάδα θέλει 8 παίχτες 11αδας, προπονητή κι αλλαγές σε όλα τα πόστα. Από σκαουτινγκ και γυμναστές μέχρι κηπουρους. Η πλειοψηφία όσων παίζουν, είναι για 10 ματς το χρόνο.

aek_1924_ - 21/4/2021 22:50

Αφού γίναμε υπερομάδα με δύο νίκες, οι ανεπαρκείς έγιναν παιχταράδες, και ο Χιμένεθ προπονητάρας.

Fanko11 - 21/4/2021 23:09

Γεια σου ρε Μανολο Χιμένεθ μαγεία ! Τέτοιο κελεπούρι πως δεν το έχει πάρει ακόμα η Μπαρτσελόνα !

foundation1000 - 21/4/2021 23:08

Πάντως κάτι ήξερε ο Κετσε όταν έλεγε ότι το βασικό είναι να μην χάσουμε σήμερα. Πάντως έτσι δεν πάμε πουθενά! Θέλουμε και Ευρώπη πανάθεμα μας.

foundation1000 - 21/4/2021 23:06

Πάντως μεγάλη κατάντια να μην μπορούμε να νικήσουμε τον βαζελο τα τελευταία 3 χρόνια! Τελικά μόνο λόγια είμαστε.

aekarrwsteia - 21/4/2021 23:06

Μπολονι παιζει ταμπουρι απο το 45. Σανκαρε παει και σκαβει το χορταρι στο σημειο του πεναλτυ.

Ξεφτιλα να χανουμε απο αυτους.

the_teacher - 21/4/2021 23:04

Ελπίζω να βλέπετε ότι όποιοι και να παίζουν, η ποιότητα είναι ίδια. Το ροστερ της ΑΕΚ είναι τραγικό

ScoccoMan - 21/4/2021 23:04

Δεν γινεται να μην σκοραρουμε σημερα. Απλα δεν γινεται.

salvador21 - 21/4/2021 23:04

Και θα βγεί αύριο ο Κέτσε να μας πεί ότι στο 2ο ημίχρονο η ΑΕΚ έπαιξε μονότερμα τον Παναθηναϊκό

Kosths21 - 21/4/2021 23:03

Μπράβο μάγκες σας πήρε διπλό η βαζελα.

2ο φέτος.

Αστείοι

Ξεφτίλες

Κατάντια

leo_95 - 21/4/2021 23:03

Ούτε σε 2 ζωές δεν βάζει γκολ. Μόνο από καμιά στραβή του βαζελου αν βάλουμε

Kellhus21 - 21/4/2021 22:54

Με τρελαινει το ποσο αγγαρεια εχουν κανει εδω κ ξαιρο το να βλεπω την ΑΕΚ. Δεν νιωθω κανενα παθος. Μια στωικη απογοητευση κ βαρεμαρα. Θελει ριζικο ρησετ

Kellhus21 - 21/4/2021 23:03

*καιρο

eastwood17 - 21/4/2021 22:54

Μανταλε ΣΤΑΜΑΤΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ αυτή τη ΓΕΛΟΙΑ πασούλα στο κόρνερ...

ΗΜΑΡΤΟΝ - 21/4/2021 23:03

Και όλα σχεδόν τα στημένα...

Εντολές του Ισπανού προπονητή ή γίνεται ετσιθελικά?

ismael_blanco - 21/4/2021 23:02

Προφανώς κάποιος που ξεκινάει το όνομα του από Μ τους το έχει πει. Δεν έχω δει πιο άθλια κόρνερ στη ζωή μου.

SanktPauliR21 - 21/4/2021 23:03

Αυτο που αποδεινυει η φετινη χρονια ειναι οτι θελουμε ακομη λιγη δουλεια για να φτασουμε παναθηναικο αρη και παοκ, ενω μοιαζει ονειρο θερινης νυκτος να φτασουμε τον οσφπ. Το θεμα ωστοσο δεν ειναι να τους βρεις διαλυμενους και να τους ξεπερασεις, ετσι? Αλλα να τους ξεπερασουμε επι ισοις οροις. Επομενως ναι, αν ο αρης ειναι στα καλυτερα του, ο παο και παοκ στα χαλια τους και παρ ολα αυτα εμεις, ουσιαστικα απτις υγιεις χρονιες μας ειμαστε για κλαμματα θελουμε δουλεια πολυ.

DREAM21 - 21/4/2021 23:02

Ρε μάνταλε σταμάτα να κάνειs τα στημένα .Δεν μαs λυπάσαι .

Fanko11 - 21/4/2021 23:02

Υπάρχει έστω ένας λόγος που ο Χιμένεθ είναι ακόμα προπονητής της ΑΕΚ ; Κάνει αυτή η ομάδα προπόνηση , φυσική κατάσταση , και τακτική , τρεις φορές την εβδομάδα ;;

aek_rodos - 21/4/2021 23:02

Άμυνα ούτε για τοπικό.....

sovereign_s - 21/4/2021 23:00

Εγω παντως βλεπω μονό της αρκουδας να τους παιζουμε στο δευτερο. Κλασσικο πουλμαν τα βαζελια. Μολις τελικα πηρε πισω το πεναλτυ....εχει ακομα

Valderama - 21/4/2021 23:00

άντε να τελειώσει το φετινό μαρτύριο. πρώτη φορά ανυπομονώ για καλοκαίρι ώστε να τελειώσει το ποδοσφαιρικό μαρτύριο αφού ΄οσο χάλια και να ήμαστε δεν μπορώ να μην βλέπω τη καψούρα μου αν παίζει...

combatiente_21 - 21/4/2021 23:00

Τα στημένα μας (κόρνερ και φάουλ)είναι πιο ακίνδυνα και από σαλιγκαρι

filafthlos69 - 21/4/2021 23:00

Ο Jimenez φταιει που ο κατα τα αλλα πολλα βαρυς ολο παραπονα Ansarifad αλα Vraniez που αποδομει διαρκως τον προπονητη του και θυμωνει επειδη δεν ειναι πρωτο ονομα στη πιστα, κανει πασα για αντεπιθεση στο μισο μετρο με το κεφαλι σκυφτο λες και παιζουν τοπικο?? ο Τσιντωντας μαλλον δεν βγαινει γιατι θα φαει προστιμο...ουτε να διωξει με γροθιες ουτε τιποτα...ας ελπισουμε οτι θα γυρισει σε νικη το match. Ηλπιζα η ομαδα να εχει συνεχεια και σταθεροτητα και να σχολιαζα θετικως τον αποηχο ολων αλλα παλι... Συνέχεια μυριζει πυροτεχνημα...

aek_rodos - 21/4/2021 22:59

Άμυνα ούτε για τοπικό.....

aek_rodos - 21/4/2021 22:56

Άμυνα ούτε για τοπικό.....

Aekara1111 - 21/4/2021 22:56

ΑΕΚΑΡΑ βάλε ένα γκόλ, ένα γκόλ.. ένα γκόοόλ.

Loukas1921 - 21/4/2021 22:56

Υπάρχει πιο λουζερ ομαδα στην ιστορια της ΑΕΚ απο αυτη την τριετια? Προφανώς οχι. Αντε να δω πως θα αλλαξει αυτο . Η Αρσεναλ απο τοτε που την πγρεωη κατω βολτα εχει αλλαξει τα παντα. Λουζερ παραμενει

giorg - 21/4/2021 22:56

γαμω τις κωλοσεντρες σας..ρε κατω την μπαλα..αλλα ποιος ΘΑΒγαλει μια πασα?????ο Μανταλος...η αρχηγαρα μας..που κρυβεται παντα στα μεγαλα ματς.θα σε βλεπει ο ΜΙΜΗΣ Ο ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΚΛΑΙΕΙ.

aek_rodos - 21/4/2021 22:54

Άμυνα ούτε για τοπικό.....

chmark - 21/4/2021 22:54

Πραγματικά ολοι οιι γκρίνια σήμερα , δεν βλέπετε ότι τους παίζουν μόνοτέρμα και δεν μπορούν να κάνουν γκολ σουτ, φάση ,ο προπονητής φταίει και σε αυτό !??? Μόνοτέρμα τους παίζουν με καλή μπάλα

ARAP - 21/4/2021 22:54

Μανόλο βάλε μέσα Μαχαίρα και βγάλε Αλμπάνη.

palpatine - 21/4/2021 22:42

Έχουμε καταντήσει πελάτες του παναθηναϊκόυ

tsakis21 - 21/4/2021 22:54

Kai tou paok kai tou gavrou dystyxws

v_waters - 21/4/2021 22:53

Μέχρι εκεί μπορούν,όντως.

filafthlos69 - 21/4/2021 22:53

Ο Jimenez φταιει που ο κατα τα αλλα πολλα βαρυς ολο παραπονα Ansarifad αλα Vraniez που αποδομει διαρκως τον προπονητη του και θυμωνει επειδη δεν ειναι πρωτο ονομα στη πιστα, κανει πασα για αντεπιθεση στο μισο μετρο με το κεφαλι σκυφτο λες και παιζουν τοπικο?? ο Τσιντωντας μαλλον δεν βγαινει γιατι θα φαει προστιμο...ουτε να διωξει με γροθιες ουτε τιποτα...ας ελπισουμε οτι θα γυρισει σε νικη το match. Ηλπιζα η ομαδα να εχει συνεχεια και σταθεροτητα και να σχολιαζα θετικως τον αποηχο ολων αλλα παλι... Συνέχεια μυριζει πυροτεχνημα...

aek_rodos - 21/4/2021 22:53

Άμυνα ούτε για τοπικό.....

SAM_21 - 21/4/2021 22:53

Βρίζετε έναν επιθετικό που για τα δεδομένα της ΑΕΚ τρέχει , μαρκάρει,, γυρίζει να πάρει την μπάλα από την άμυνα, παίζει με πλάτη στο τέρμα. Φάτε καριμ τώρα.

21SPV21 - 21/4/2021 22:16

Ένας κι ένας όλοι. Καρίμ πουλάει την μπάλα,Τσιντώτας δεν βγαίνει σε σέντρα που πήρε 20 μέτρα ύψος, Ζβάρνας πουθενά αν και πάει κέντρο άμυνας,Βασιλαντωνόπουλος σκύβει.. Πόδι όλοι

Nikaek11 - 21/4/2021 22:53

Τι σου φταιει ο τσιντωτας ρε φιλε;;;;;δεν μπορουσε να βγει εκει ,ολη η φαση ειναι δουλεια της αμυνας και των αμυντικων ,ειναι καρφωτη κεφαλια απο κοντα ,αν εβγαινε κι εχανε την εξοδο παλι θα λεγατε ο τσιντωτας κι ο τσιντωτας μην λετε οτι θελετε ετσι για να το λετε.

thewizard21 - 21/4/2021 22:41

Ο Τσιντώτας δε βγαίνει γιατί έχει απαγορευτικό μετά τις 9.00. Αλλά και να βγει, πού να πάει?? όλα κλειστά είναι...

dikigoros_tu_diabolu - 21/4/2021 22:35

Ο Βασίλ αντωνόπουλος σκυβεις? Είμαι σίγουρος κ όσοι συμφωνουν μαζί σου, ότι δεν έχεις διεκδικήσει κεφάλια ποτε στην ζωή σου. Θέλω να το δω μια ακόμα φορά το γκολ αλλά πιατευω ότι είναι ευθυνη του τερματοφυλακα που δεν βγαίνει και του Σβάρνα+του χαφ που μαρκάρει τον παιχτη του Τσιγκρίνσκι, που δεν μαρκάρει κανέναν.

sentinel_21 - 21/4/2021 22:34

Το προβλημα δεν ειναι αυτο...Το προβλημα ειναι οτι δεν δουλευει σωστα το ντουετο Γαλανοπουλου Σιμανσκι...Επειγοντως Κριστισιτς μεσα...

siokostas - 21/4/2021 22:32

Σε ίδια φάση ο κανονικός τερματοφύλακας της ζελας μπλόκαρε τη μπάλα. Ο δικός μας πανικόβλητος κώνος το ρούφηξε .

melo62 - 21/4/2021 22:20

Σιμανσκι, Γαλανοπουλος κοιτανε τον Καρλιτος να βγαζει σεντρα.

netkostas - 21/4/2021 22:28

de giete mas kanoyn plaka... lathos pasa apo ton epithetiko me 3 mpalies epithesi kai goal!!!! simptosi epnalamvanomeni pavi na einai simptosis paloykaria.... krima!!!!

1kitrinopistoli - 21/4/2021 22:51

Δεν περιμέναμε απόψε να δούμε πόσο μίζερο ποδόσφαιρο παίζουμε.Εχουμε περιέργεια όμως να δούμε αν αυτό το μίζερο ποδόσφαιρο μπορεί να την βγάλει Ευρωπη

aek_rodos - 21/4/2021 22:51

Άμυνα ούτε για τοπικό.....

DTheater21 - 21/4/2021 22:49

Ότι θα αγκομαχάμε να πάρουμε ισοπαλία αυτό με ξεπερνάει...δεν μας λυπούνται καθόλου;

ververas - 21/4/2021 22:48

"Και σε πέντε έξι εβδομάδες και σε πέντε έξι εβδομάδες, θα είμαστεεεε πρωταθλητές..." 1992(και όχι μόνο) ,τέτοιες μέρες. Ο Μπατίστα ξεχυνεται σαν άλογο, όρθιοι όλοι, Παροξυσμός... Ευτυχως υπάρχουν τα βιντεακια να τα θυμόμαστε. Και να ξαναζουμε τις στιγμές όσοι ήμασταν παρόντες. Α ναι έχουμε και ματς. Πάμε για το Χ, έτσι ακούγεται όλη την εβδαδα ότι είναι ο στόχος , έτσι κατάντησαν την ΑΕΚαρα μας.

anastadam79 - 21/4/2021 22:44

Αυτός ο Αλμπάνης ειναι... Τι να πω..

AEK_GERA - 21/4/2021 22:43

Δεν ειδα το πρωτο ημιχρονο και καθομαι να δω το δευτερο και ηδη το εχω μετανιωσει...3/31 και συνεχιζουμε?? Ελπιζω να αλλαξει αλλα δεν μπορουν τα σαπακια δυστυχως...Μακρια απο τον τελικο ΗΤΤΟΠΑΘΕΙΣ ΛΟΥΖΕΡΣ

Byzantinos1025 - 21/4/2021 22:42

Ηταν η υπόσχεση που έδωσε στον Μελλισανίδη μετα τις φαπες πως τον Απρίλη η ομάδα να παίξει καλύτερη μπάλα καθώς θα αποδωσει η προπόνηση του.3-4 παίχτες είχαμε που τραβαγαν κουπί τους κατέστρεψε και αυτούς.

Loukas1921 - 21/4/2021 22:41

Ποια καραμελα προετοιμασίας μωρε ο Καρερα πηρε περσι ενα ερείπιο και το εβγαλε Ταου Λου η σχεδον το έβγαλε. Ο αλλος φετος πηρε ενα ερείπιο στην αμυνα και το εκανε ακομα πιο ερείπιο παει και η επίθεση αντε τωρα με τον Χιμένεθ σας

Dani21zigolo - 21/4/2021 22:41

Η ΑΕΚ χάνει από μια ομάδα που το μόνο που κάνει είναι να τρέχει.Καταντια

Garden3r - 21/4/2021 22:41

Ο Διουδης, αν και ντεφορμε τον τελευταιο καιρο, ειναι 2 κλασεις πανω απ τον Τσιντωτα.

dikigoros_tu_diabolu - 21/4/2021 22:40

2 πεντακαθαρες κίτρινες στον Νίαζ δεν έχει δώσει. Τάκλιν από πισω στο Γκαρσία, παρατεταμενο τραβηγμα στον μανταλο από πισω

Kythnos21 - 21/4/2021 22:40

Αντε χαρείτε ρεζιλιαααααααααα

DREAM21 - 21/4/2021 22:27

Μανόλο έχειs μεγάλη ευθύνη για αυτό που βλέπουμε .Μια ομάδα χεσμένη που δεν μπορεί να αλλάξει 2 πάσεs . Ντροπή.

chris2912 - 21/4/2021 22:38

Εσείς αν ξέρατε οτι θα σπολυθείτε,θα δουλεύατε με ζήλο και ψυχραιμία;

musicprofessor21 - 21/4/2021 22:37

Θα βαλει γκολ κ ο γκαρσια κ ο μανταλος σημερα. Θα το γυρισουμε. Παμεεεεεε

josepic21 - 21/4/2021 22:37

Αν χασουμε σημερα , δυσκολα για 4η θεση και ας ειμαστε 2 βαθμους πανω.. Ο χιμενεθ βαζει το Ολι που δεν ηταν καλα αντι να ξεκινησει τον Ανσα επειδη στο προηγουμενο ματς παρεξηγηθηκαν....

the_teacher - 21/4/2021 22:36

Κι αυτή τη φορά δεν μπορείτε να κατηγορησετε τον κόσμο. Τα κάνατε σκ.. μόνοι σας. Όλοι όσοι είστε κοντά στην ομάδα φέτος, άλλος λιγότερο άλλος περισσότερο. Δεν υπάρχει φέτος ούτε ένας που να είναι κοντά στην ΑΕΚ, παράγοντας, παίχτης, προπονητικό τιμ, δημοσιογράφος και πάνω απ όλα η διοίκηση που να έκανε καλό στην ΑΕΚ

christ - 21/4/2021 22:36

εχουν μπολιαστει τοσο πολυ με την νοοτροπια looser που πρπει να ξηλωσουν και τα πομολα το καλοκαιρι απο τα σπατα...

ioannis91121 - 21/4/2021 22:15

Τσιντωτακο, εισαι ο μονος που του ερχεται η μπαλα πανω του και το τρωει... ΚΙ ΟΛΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ Γ@ΜΗΜΕΝΗ ΦΑΣΗ ΡΕ ΓΕΛΟΙΕ

georgethejack - 21/4/2021 22:36

Αυτός φταίει ή ο άλλος που τον έβαλε; Τον έβαλε για να δει τί ακριβώς;

Δε φτάνει το αστείο με τον τερματοφύλακα που λέγεται... Τσιντώτα;

giaraek21 - 21/4/2021 22:45

Και ποιον να εβαζε τον αθανασιαδη που ειναι επαγγελματιας τερματοφυλακας και ξερει οτι το να πιασεις την μπαλα απο πασα συμπαιχτη σου ειναι εμμμεσο?στα ιδια χαμηλα επιπεδα και οι 2..αλλος γκρινιαζει γιατι δεν βαζει καριμ τον βαζει κανεο λαθος και 0-1..αλλος γκρινιαζει γιατι δεν βαζει αλμπανη..τον βαζει το απολυτο 0..οταν παρετε χαμπαρι οτι η πλειοψηφια του ροστερ ειναι για πεταμα και δεν φταινε οι επιλογεε της 11δας ξαναμιλαμε..

giaraek21 - 21/4/2021 23:00

Δεν ξερει*

georgethejack - 21/4/2021 22:57

Συγκρίνεις μια φάση με αυτόν εδώ από τον οποίο έχουμε δει τα απίστευτα. Χειρότερος τερματοφυλακας της λιγκας βάσει στατιστικής.

taxiss21 - 21/4/2021 22:44

Και τι θες να σ βάλει τον Αθανασιάδη που είναι ακριβώς τα ίδια? Τι να αλλάξει δηλαδή? Ελεος

vaterman21 - 21/4/2021 22:32

Τσιντωτας τερματοφύλακας δεν υπάρχει. Το ξέρουμε όλοι. Σε απλή κεφαλιά στην αρχή έδιωξε επικίνδυνα, στο γκολ δε βγαίνει αλλά και η μπάλα πηγαίνει επάνω του και το τρώει! Τα 2 στόπερ που μαρκάρουν τον ίδιο παίκτη είναι ξεκάθαρα τεράστιο λάθος του σβαρνα, προσέξτε καλά τη φάση στα Ρίπλεϊ και δείτε τη μηδενική αντίδραση του και κάκιστη τοποθέτηση. Γενικά ο σβαρνας σήμερα είναι τραγικός!

PaulOriginal - 21/4/2021 22:20

Για τα δύο στόπερ που μαρκαραν τον ίδιο ακίνδυνο παίκτη τι έχεις να πεις?

Bookalexis - 21/4/2021 22:28

3 ήταν και πήγε και ο πρότζεκτ σβαρνας να γίνουν 4 για πρέφα

Bookalexis - 21/4/2021 22:27

3 ήταν και πήγε και ο πρότζεκτ σβαρνας να γίνουν 4 για πρέφα

EmilioFourtado - 21/4/2021 22:36

Όσο βλέπω το γκολ και θυμάμαι τι λέγανε πολλοί εδώ μέσα για τον Σβάρνα "είναι κεφάλαιο για την ΑΕΚ", "ανερχόμενη αξία", "ο νέος ηγέτης στην άμυνα" , μου γυρίζει το έντερο και βγαίνουν αέρια.


Το τραγικό είναι αν βγάλεις τον Σβάρνα τι επιλογές έχεις; Το τσαρουχοΡουμάνο; ή τον Τυνήσιο;

Τραγική κατάσταση.... Συνέχεια

Σήμερα έπρεπε να παίξουμε όπως με ΑΡΗ. Χωρίς Μάνταλο. Ο "αρχηγός" (γελάμε) κάνει μόνο για συγκεκριμένα ματς που οι αντίπαλοι κλείνονται. Για κανένα άλλο λόγο βασικός. Αλλά είναι απ'τις αδυναμίες του Ισπανού...

Tony_Montana_R21 - 21/4/2021 22:35

Κωνσταντοπουλος Μπουγαΐδης Αρκούδας Βλάχος Τσούπρος πόσο χειρότεροι δηλαδή;

Bad_Clown - 21/4/2021 22:35

Ενας Βελεθ κραταει ολη την αμυνα του βαζελου . Παλι καλα που βγηκε ο Αβερελ Νταλτον απο νωρις μηπως και κανει τπτ ο Καριμ . Λιγη σοβαροτητα και γυριζει . Σοβαροτητα ομως . Οχι σεντρα καμιναδα και ο Τσιντωντας να μετραει τ αστρα...

Mesologhi21 - 21/4/2021 22:20

Ο Τσινώντας ας πουμε Γιατι δεν βγαίνει να καθαρίσει τη φαση και να διώξει με γροθιές ! ?

giorg - 21/4/2021 22:35

φιλε δεν εχει εξοδο...και αν βγει η πεναλτυ η μλκια θα κανει

giannhs_aekara - 21/4/2021 22:35

Χαράς το κουράγιο σας εσείς που ασχολείστε ακόμα με την φετινή χρονιά είναι η πρώτη φορά στην ζωή μου που δεν θέλω να παίζουμε δεν έχω αυτήν την προσμονή για τα παιχνίδια

AEKthebest - 21/4/2021 22:34

3-1

EmilioFourtado - 21/4/2021 22:34

Όσο βλέπω το γκολ και θυμάμαι τι λέγανε πολλοί εδώ μέσα για τον Σβάρνα "είναι κεφάλαιο για την ΑΕΚ", "ανερχόμενη αξία", "ο νέος ηγέτης στην άμυνα" , μου γυρίζει το έντερο και βγαίνουν αέρια.


Το τραγικό είναι αν βγάλεις τον Σβάρνα τι επιλογές έχεις; Το τσαρουχοΡουμάνο; ή τον Τυνήσιο;

Τραγική κατάσταση.... Συνέχεια

Σήμερα έπρεπε να παίξουμε όπως με ΑΡΗ. Χωρίς Μάνταλο. Ο "αρχηγός" (γελάμε) κάνει μόνο για συγκεκριμένα ματς που οι αντίπαλοι κλείνονται. Για κανένα άλλο λόγο βασικός. Αλλά είναι απ'τις αδυναμίες του Ισπανού...

taksim_21 - 21/4/2021 22:34

Ένα ματς νά δώ ολόκληρο χωρίς νά κλείσω τή τηλεόραση 3 χρόνια τώρα. Αμάν ρε σεις, αμάν πια.

flensburger_21 - 21/4/2021 22:34

Πείτε μου έναν, μόνο έναν που να γυαλίζει το μάτι του, άντε του Μανόλο,αλλά και αυτός λίγος είναι. Πονάνε τα μάτια, πάω να βάλω λίγο κολλύριο. Τουλάχιστον το καλοκαίρι στης διακοπές θα έχουμε να διαβάζουμε για μεταγραφές κλπ.

R21_AEK - 21/4/2021 22:20

Ναι το βρηκατε καποιοι ο Μανολο φταιει που οι παιχτες δεν μπορουν να κανουν τα αυτονοητα βγαινουν στην αντεπιθεση με πλεονεκτηματα παιχτων και δεν μπορουν να τελειωσουν την φαση.

AEK from ever for ever - 21/4/2021 22:33

Ομάδα με μηδέν επιθετικό σχέδιο, που βγαίνουν τρεις με ένα και δεν καταφέρνουν ούτε να σουταρουν, που δεν μπορούν να κάνουν ένα απλό συνδυασμό να ξεμαρκαριστουν, ποιος φταίει φίλε μου?? Ο φροντιστής ή ο κηπουρός του γκαζόν???

kitrinos93 - 21/4/2021 22:44

Όσοι υποστηρίζουν με τόσο σθένος τον Χιμένεθ, δεν καταλαβαίνουν ότι κάνουν κακό στον ίδιο και τον εκθέτουν.

kitrinos93 - 21/4/2021 22:43

Όσοι υποστηρίζουν με τόσο σθένος τον Χιμένεθ, δεν καταλαβαίνουν ότι κάνουν κακό στον ίδιο και τον εκθέτουν.

KoNstantinAEK - 21/4/2021 22:33

Περα απο την δεδομενη αναγκη για αλλαγη ολης της αμυνας, νομιζω ειναι εμφανες οτι η ομαδα θα χρειαστει ενισχυση με σεντερ φορ γκολτζη το καλοκαιρι (11αδδατο) ο οποιος θα ειναι σημειο αναφορας στην επιθεση του χρονου! Τυπου σαν τον Ντεμη κρατωντας εναν εκ των Ολιβειρα ή Καριμ που ειναι ιδια κορμια μονο που ο ενας αν τροφοδοτηθει εχει και πιο ευκολο το γκολ (ο Καριμ), σαν αλλαγη του βασικου φορ! Παντως σε κανεναν απο τους 2 δεν μπορεις να βασιστεις (επι Καρερα, ο Καριμ ηταν on fire, αλλα το... Συνέχεια εχει χασει απο τοτε που ηρθε ο Μανολο)

giorg - 21/4/2021 22:33

ενας ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ τερματοφυλακας ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΕΞΟΔΟ κ ΘΑ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ...ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΡΑΤΑΝΕ???μας εφταιγε ο ινσουα,ο παουλινιο και ποσοι ακομα θα την πληρωνουν.αρον αρον σταυρωστε τους για να κουκουλωθουν οι μαλακιες της διοικησης.ΜΑΝΟΛΟ (ΑΠΟΤΥ)ΧΙΜΕΝΕΘ παρε δρομο αυριο.

bill - 21/4/2021 22:32

Πλέον έχω σταματήσει να τους κράζω....απλά,τους λυπάμε!!!!!!!

Thanos71 - 21/4/2021 22:32

Όλοι αναφερόμαστε σε ανεπάρκεια των παικτών. Οκ. Αρκετοί είναι μέτριοι παίκτες. Ας αναρωτηθούμε όμως επίσης: Ο Ιωαννιδης είναι καλύτερος και πιο ακριβός παίκτης από τον Αλμπάνη; Ο Πούγγουρας από τον Σβάρνα; Ο Αλεξανδρόπουλος από τον Γαλανόπουλο; Χάνουμε για πολλοστή φορά από τον ΠΑΟ χωρίς να έχει καλύτερους παίκτες. Σήμερα λείπουν και Κουρμπέλης Μαουριτσιο, οι 2 καλύτεροι χαφ του. Κυρίως είναι θέμα νοοτροπίας πιστεύω. Έριξαν 3 στον ΠΑΟΚ, και πάλεψαν ως το 90 με τον γαυρο. Εμείς δεν... Συνέχεια παίζουμε με νοοτροπία μεγάλης ομάδας, δεν έχουμε πίστη. Γι αυτό και χάνουμε από τον Ιωαννιδη και από τον Κρμεντσικ. Δυστυχώς.

matuzalem21 - 21/4/2021 22:32

Ακόμα και κάποιοι ελάχιστοι που αξίζουν αδικούνται σε αυτήν την ομάδα ... απλά τραγικοί

koutoponiros21 - 21/4/2021 22:32

Με τον βαζελο χειρότερο κομπλεξ και από τον Ολυμπιακό. Όσο πιο χάλια είναι τόσο πιο πολύ δυσκολευόμαστε. Εφόσον παίζουν με τον πουγγουρα και τον Ιωαννίδη και δεν έχουν λίγο τσίπα και χάνουν δεν υπάρχει κάτι άλλο. Σηκώνεις τα χέρια ψηλά.

Ovoloseinaikitrinos - 21/4/2021 22:15

Η ομάδα είναι αδουλευτη επιθετικά άλλη μια φάση που βγήκε στο τρανζισιον με 4 παικτες κ δεν σουταρε καν. Επίσης τα βαριά χαρτιά μοιάζουν να περιμενουν να τελειώσει η σεζόν περπατάνε. Η ομάδα δείχνει σημάδια εγκαταλειψης ποναει η καρδιά μου που το λέω αλλά έτσι είναι. Ξεφτιληζομαστε

Fotakos69 - 21/4/2021 22:32

Μην λες το "αδουλευτη" επιθετικά γιατί θα παρεξηγηθουν ότι ρίχνεις ευθύνες στο προπονήτη..Ικανό σε έχω να πεις ότι είναι και αδουλευτη αμυντικά,σιγά μόνο 40 γκολ έχει φάει..Και είπαμε για αυτά , φταίνε μόνο οι παίχτες και ο προπονητής που είχε η ΑΕΚ πρίν 4 μήνες..Ο προπονητής που έχει τέσσερις μήνες μετά,ακόμα μαθαίνει τους παίχτες και τα συστήματα,την τακτική,το πώς θα επιτίθεται η ομάδα και πως θα αμύνεται τα μαθαίνει ο .. Δημητριάδης..Και ο Μιχαηλίδης τους μαθαίνει πως να χτυπούν... Συνέχεια κόρνερ και φάουλ.

vassilakas - 21/4/2021 22:27

Ποια 'βαρια χαρτια' ρε αδερφέ;Με τον πόνο μας παίζεις;Τα βαριά παλτά μάλλον εννοείς.Μονο ο Κωστάκης έχει μείνει πλέον.

vassilakas - 21/4/2021 22:22

Ποια 'βαρια χαρτια' ρε αδερφέ;Με τον πόνο μας παίζεις;Τα βαριά παλτά μάλλον εννοείς.Μονο ο Κωστάκης έχει μείνει πλέον.

Kellhus21 - 21/4/2021 22:20

Ποσες φορες το χουμε δει αυτο το εργο. Δεν πρεπει να παιζει να υπαρχει πιο ανικανη ομαδα στο να εκμεταλευεται τετοιες φασεις. Λες κ τους τραβαει μια δυναμη να συγκλινουν ολοι ο ενας πανω στον αλλο

diogeoo - 21/4/2021 22:32

Ξέρεις ότι με νίκη σήμερα είσαι 3ος με ισοβαθμίες και αφήνεις τον Παναθηναϊκό 8 βαθμούς πίσω,σχεδόν 3 νίκες δηλαδή με άλλα 5 ματς να μένουν και παίζεις αυτό που παίζεις.. άξιοι της μοίρας μας όπως πάντα

Aekara_Jo4 - 21/4/2021 22:32

Έως πότε θα ανασταινουμε όποιον θέλει να σωθεί;; Δεν βαρέθηκαν πια;;;; Για να δούμε τι θα γίνει... Ο βαζελος το δείχνει με τον τρόπο που πίεζε ότι το θέλει πιο πολύ το ματς. Εμείς έτσι... να μπαίνουμε για Χ και να χάνουμε όπως πάντα.

gp44 - 21/4/2021 22:20

κραξτε σαν μην υπάρχει αύριο...

Kosths21 - 21/4/2021 22:31

Αν το λες ειρωνικά , πες μου τι θετικό βλέπεις σ αυτή την ομάδα και εγώ μαζί σου. Βρες μου ΕΝΑ μόνο ΕΝΑ ΘΕΤΙΚΟ

Bruxellois1980 - 21/4/2021 22:31

Από περιέργεια, έχει κάποιος τα συνολικά στατιστικά στα πλειοφ, να δούμε πόσα σούτ έχουν πάει μέσα και πόσα έχουμε φάει;

ismael_blanco - 21/4/2021 22:31

Νομίζω χρειάζεται ένας Κρίστισιτς μπας και σώσει τίποτα στο κέντρο. Ο Μάνταλος δεν έχει κάνει τίποτα σωστά σήμερα. Με τέτοιες εμφανίσεις του Καρίμ, θα ανανεώσουμε τον Ολιβέιρα...

talaipwro21 - 21/4/2021 22:31

Ο Καρίμ που κάνει και μανουρες γιατί δεν παιζει πουλάει την μπάλα χωρίς πίεση, ο Τσιντω κοιτάει άι σιχτιρ ευτυχώς που υπάρχει πανδημία γιατί θα είχα μπει φυλακή φέτος

Tonino_21 - 21/4/2021 22:31

Λογικά ο Μιχαϊλίδης πρέπει να τους πετάει σεντόνια και παπλώματα στην προπόνηση ...γιατί μπάλες δεν πιάνουν ....

Constantinoupoli86 - 21/4/2021 22:18

Όταν λέμε εμείς ότι με Σβαρνιάρηδες δεν γίνεται δουλειά μας ταράζετε στο dislike. Με αυτούς τους τρύπιους τι περιμένεις να γίνει; Ρε φέρτε 2 στόπερ επιπέδου Βράνιες γιατί διαφορετικά θα τα τρώμε σαν τα στραγάλια.

Bookalexis - 21/4/2021 22:31

Σταμάτα φίλε γιατί θα σε πούνε γαύρο,του χρόνου πάμε για πρωτάθλημα

georgethejack - 21/4/2021 22:30

Δε μπορούμε άλλο!

VanGel21 - 21/4/2021 22:30

Το ότι χάνουμε από τον τελευταίο του χωριού πραγματικά με ξεπερνάει.

giorg - 21/4/2021 22:30

ενας ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ τερματοφυλακας ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΕΞΟΔΟ κ ΘΑ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ...ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΡΑΤΑΝΕ???μας εφταιγε ο ινσουα,ο παουλινιο και ποσοι ακομα θα την πληρωνουν.αρον αρον σταυρωστε τους για να κουκουλωθουν οι μαλακιες της διοικησης.ΜΑΝΟΛΟ (ΑΠΟΤΥ)ΧΙΜΕΝΕΘ παρε δρομο αυριο.

stef1970 - 21/4/2021 22:09

Α ρε Καριμ...

Έχω βαρεθεί να βλέπω να τρώμε γκολ πουλώντας την μπάλα..και βέβαια να τρώμε γκολ στην 1η τελική του αντιπάλου...

stef1970 - 21/4/2021 22:30

Ήθελα να ήξερα εσύ που κάνεις dislike που διαφωνείς..πραγματικά που διαφωνείς..

LoKoR21 - 21/4/2021 22:30

2η φορά που ο Βασιλαντωνοπουλος δεν πηδάει για κεφάλια τον καβαλάνε και το ρουφάμε μια και πίσω έχουμε ηλεκτρικές σκούπες

Orelse21 - 21/4/2021 22:30

Γι αυτους που ξερουν λιγο απο μπαλα, καταλαβαινουν σημερα τι δουλεια κανει γενικοτερα ο Κριστισιτς στο κεντρο...τα υπολοιπα λιγο πολυ γνωστα. Τραγικη εικονα

gkater - 21/4/2021 22:29

ΦΕΡΤΕ ΑΛΜΕΪΔΑ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ!!

2121AEK - 21/4/2021 22:29

Ηθελα να ηξερα λιγο αντερο δεν υπαρχει μεσα τους...να βγουν στο ημιχρονο και να πουν θα κερδισουμε και ΜΟΝΟ αυτο.....Λιγο τσαμπουκα ρε ΓΜΤ....

sarictheking - 21/4/2021 22:29

αεκαρα, ανασταινουμε τον καθε πεθαμενο!!

Kosths21 - 21/4/2021 22:28

Δεν ξέρω που θα πάει αυτή η κατάσταση ... και τα πλέι οφ δεν τελειώνουν με τίποτα.

Παλιά ξέραμε ότι παίζει η ΑΕΚ και από το πρωί ημασταν μέσα στην ανυπομονησία και την χαρά !! Πλέον παρακαλάω να μην έρθει εκείνη η ρημάδα ώρα που θα την δω στην τηλεόραση , έφτασα σε σημείο να μας λείπαμε.... κουράστικα.

sir_lary - 21/4/2021 22:28

Αν μπορούμε να δούμε αντικειμενικά το μέχρι τώρα παιχνίδι, και οι δυο ομάδες θέλουν αλλά δεν μπορούν. Ο αγώνας θα κριθεί σε στιγμές όπως αυτή στο γκολ του ΠΑΟ. Το κακό είναι πως για πολλοστή φορά και πάλι σήμερα η άμυνα προκαλεί ταχυπαλμιές σε κάθε επίθεση του αντιπάλου και η επίθεση δε μπορεί να τελειώσει σωστά μια φάση.

ΥΓ Ο Γκαρσία δείχνει να μη μπορεί να επανέλθει σε φόρμα, σίγουρα δεν έχουμε την πολυτέλεια αλλά... Συνέχεια ίσως θα ήταν προτιμότερο να μπαίνει ως αλλαγή .

officer123 - 21/4/2021 22:28

ρε τι κάθεστε και ψάχνετε για τα αίτια, ένας είναι ο λόγος:

ΕΧΟΥΜΕ ΦΘΗΝΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ

ΕΧΟΥΜΕ ΦΘΗΝΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ

ΕΧΟΥΜΕ ΦΘΗΝΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ

πόσο πιο εμφανές να το κάνω;;;... Συνέχεια
φαίνεται

από τις αντιδράσεις του τερματοφύλακα

τον τρόπο που προσπαθούν να βγάλουν τη μπάλα οι αμυντικοί

τον τρόπο που μαρκάρουν οι αμυντικοί και οι χαφ

τον τρόπο που διαχειρίζονται τη μπάλα οι επιθετικοί εντός αντίπαλης περιοχής

και όλα αυτά γίνονται πιο εμφανή απέναντι σε ομάδες με στοιχειώδη ποιότητα

όταν μάλιστα η ποιότητα του αντιπάλου είναι πιο πάνω, αρχίζουν οι 5άρες, 4άρες (πχ γαύρος, Ευρώπη)

Cocco Bill - 21/4/2021 22:28

Η ΑΕΚ πληρώνει ότι αποφάσισε να μην ενισχυθεί στην άμυνα τον Γενάρη, ενώ ήταν φανερό ότι ήταν η χειρότερη που είχε ποτέ μετά την επιστροφή της. Στην επίθεση έλλειψε στην αρχή του ματς το καθαρό μυαλό και ο παίκτης με προσωπικότητα για να σκοράρει, τελευταία νίκη μας με αυτούς ήταν με γκολ του Αραούχο. Ο Αλμπάνη ολομόναχος σημάδεψε τον Διούδη, δείχνει αρκετά αυτό για τον χαρακτήρα του παίκτη. Κρίμα που λείπει από αυτό το ματς ο Τάνκοβιτς που έχει το γκολ, ενώ ο Χιμένεθ άργησε να... Συνέχεια αλλάξει τον Ολιβέιρα και να δούμε τώρα πόσο θα τον χάσουμε και αυτόν. Αν πάντως σήμερα χάσουμε, το πιθανότερο είναι να μείνουμε εκτός Ευρώπης.

AEK from ever for ever - 21/4/2021 22:28

Στο πρώτο 4λεπτο βγήκαμε δύο φορές τρεις με ένα και δεν καταφέραμε να κάνουμε καν ευκαιρία. Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι στην επίθεση δεν ξέρουν καν τι να κάνουν, δεν μπορούν να απειλήσουν. Μοιάζει με ομάδα εγκατελειμενη επιθετικά, αδουλευτη. Αυτά συμβαίνουν όταν οι προπονητές έχουν φιλοσοφία δυνατά πίσω, διώχνουμε μακριά ε και ένα γκολ θα το βάλουμε.

Rainbow - 21/4/2021 22:28

Μία σέντρα που κάνει 5 λεπτά να έλθει στην μικρή περιοχή με καμπύλη τροχιά καμπάνας και ο τερματοφύλακας αντί να την διώξει με γροθιές , κάθεται στο τέρμα του και την βλέπει ,από κει και πέρα είμαστε άξιοι της μοίρας μας . Βάλε Χατζηεμμανουήλ μέσα ........................Εχουμε αγανακτήσει πια!!!!

RORYNIKOS - 21/4/2021 22:28

Ούτε τελική δεν έχουμε ,πατάμε περιοχή και μετά το χάος .

Μην τυχόν και κάνουμε λάθος στο κέντρο,αμέσως γκολ.

Αδουλευτη ομάδα ,αυτό το μαρτύριο δεν λέει να τελειώσει

Original_OldSchool - 21/4/2021 22:16

Δεν ντρέπεστε ρε; Δεν σέβεστε την φανέλα που φοράτε; αεί σιχτιρ βραδυατικα μας ξενέρωσατε παλι

aekara_mono_21r - 21/4/2021 22:20

Δεν εχει να κανει τοσο με αυτο αν και οντως μερικοι δε δειχνουν τον απαραιτητο σεβασμο.Πιο πολυ εχει να κανει τη νοοτροπια loser που εχει η ομαδα πλεον ειδικα σε ντερμπι και κυριως οτι οι ικανοτητες αυτων των παικτων δεν ειναι για παραπανω γενικα...

DeLiOnX20 - 21/4/2021 22:33

Που να τρέχουν τώρα, μεγάλη κούραση απ τους ευρωπαϊκούς αγώνες, αφού θα φύγουν ετσι κι αλλοιώς, ασε που πλησιάζει πάσχα και άδεια... Ηταν στραβό το κλίμα, το έφαγε κι ο γάϊδαρός...

Constantinoupoli86 - 21/4/2021 22:28

Φταίει ο Σβαρνιάρης ή η διοίκηση που του χαϊδεύει τα αυτιά αντί να βρει κανένα στόπερ της προκοπής; Αυτό μπορεί αυτό παίζει.

chrisap75 - 21/4/2021 22:28

Εντάξει μια λάθος πάσα έξω από την περιοχή του αντιπάλου δεν μπορεί να μας κοστίζει γκολ με 4 παίχτες στην άμυνα!!! έλεος!!! Αυτό που δεν μου αρέσει είναι το γύρισμα της μπάλας πίσω. Στην προώθηση της όλοι οι παίχτες έχουν πλάτη τα βαζέλια και οι πιτσιρικάδες τους βγαίνουν πιο γρήγορα στην μπάλα. Η πίεση ήταν αναμενόμενη και θα έπρεπε να έχει δουλευτεί κάποιο πλάνο. Ο Αλμπάνης τελικά ειναι χρήσιμος ως αλλαγή και ξεκούραστος απέναντι σε κουρασμένους αντιπάλους. Λίγες φορές... Συνέχεια έχει αποδώσει καλά ως βασικός. Λείπει ο Τανκο πιστεύω...

STYLIANOS92 - 21/4/2021 22:28

Κόψτε την μουρμούρα ρε παιδιά ήμαρτον για αυτό που έχουμε φτιάξει φέτος η ομάδα μια χαρά τα πάει.

Θα το γυρίσει στο δεύτερο. Είσαστε καλύτεροι από την βαζελα απλά πιο άτυχοι...

Poison21 - 21/4/2021 22:27

Στο ίδιο έργο θεατές.. Στο ίδιο τσίρκο καλύτερα...

chimikos50 - 21/4/2021 22:27

Δυστυχώς ότι πάει μέσα γράφει.

Predator1 - 21/4/2021 22:27

Λιβαι Γκαρσία αγόρι μου είσαι τρομερά απογοητευτικός, μόνο εγώ βλέπω ότι δεν θέλει να βάλει τα πόδια του στην φωτιά και περιμένει να πάει διακοπές στην Μύκονο, τρομερά αδιάφορος! Επιμενουν ακόμη στην παε ότι θέλουμε μόνο 6 παίκτες ;

_panagiotis_ - 21/4/2021 22:27

Επένδυση για το μέλλον λέει το άρθρο κάνει η ΑΕΚ με Judah Garcia.

Άντε να δούμε πότε θα γίνει και επένδυση για το παρόν διότι προς το παρόν... σέρνεται το συνονθύλευμα.

ScoccoMan - 21/4/2021 22:27

ρε να μας διαολισετε θελετε παλι? Παλι τα ιδια? Με τν Πουθενιακο παιζετε με τοσες απουσιες ρε δημοσιοι υπαλληλοι Και στατιστικα να το παρεις ΟΛΕΣ οι ομαδες μια νικη με τους πρωτους 4 την εχουν κανει. Εμεις καμμια!! ΜΑ ΚΑΜΜΙΑ!!!

oko10aek - 21/4/2021 22:27

Έχουμε βγει 4-5 φορές 3 με 1 (δύο στο πρώτο 5λεπτο) και δεν έχουμε κάνει σουτ! Οι άλλοι με σέντρα που πήγε στον ουρανό το βάλανε. Μας πήραν το κέντρο, έχουν πολύ καλύτερα τρεξίματα. Αν δεν κουραστούν στο β, δεν υπάρχει προκοπή. Επίσης χωρίς Κρίστισιτς δεν βγαίνει η μπάλα από την άμυνα, να τα λέμε αυτά...

babis67 - 21/4/2021 22:26

Για κλάματα πάλι η ομάδα. Που θα πάει ρε παιδιά αυτή η κατάσταση....... Τσιντωντα αγόρι μου πως τα πνίγεις έτσι.

taxiss21 - 21/4/2021 22:09

Βάλτε τα παλι με τον Χιμένεθ ρε. Το ότι δεν μπορούν να χτυπήσουν ένα κόρνερ σωστά τι να πω πια. Τόσες ευκαιρίες και γκολ πάλι από το πουθενά ο αντίπαλος σιχάθηκα πια τον βαζελο τι κωλοφαρδία τον δέρνει.

Fotakos69 - 21/4/2021 22:26

Το πώς θα εκτελούν τα στημένα όπως και το πώς θα βγαίνουν στην αντεπίθεση όταν κλέβουν την μπάλα στο κέντρο με αξιώσεις και όχι με τουρλουμπουκι κι ότι θέλει ο καθένας να κάνει ,έχεις δίκιο,είναι δουλειά του Δημητριάδη να τη κάνει και ο άχρηστος δεν τους μαθαίνει τίποτα στις προπονήσεις....Κάτω τα χέρια από το τοτέμ

Anastasio_pap - 21/4/2021 22:26

παμε να το γυρισουμε ΑΕΚΑρα μου....δεν γινεται να τρως συνεχεια γκολ στην πρωτη φαση του αντιπαλου ελεος...εχουμε βγει 3 φορες 3 εναντιον 2 παικτων του ΠΑΟ και δεν ξερουμε τι να κανουμε...η ομαδα ειναι στημενη μια χαρα..γρηγορη ισοφαριση και το γυρισαμε.

taknikolop - 21/4/2021 22:25

Νοοτροπία ηττημένου ακόμα και σήμερα δυστυχώς ... Τα παικτακια του ΠΑΟ πιστεύουν πιο πολύ τον εαυτό τους ... Μακάρι να αλλάξει κάτι στο β ημίχρονο ...

RORYNIKOS - 21/4/2021 22:25

Όπου φτωχός και η μοίρα του,δεν έχουμε ομάδα μας τιμωρει και η τύχη ,ημαρτον πια ,σε κάθε λάθος τρώμε γκολ.

Anastasio_pap - 21/4/2021 22:25

παμε να το γυρισουμε ΑΕΚΑρα μου....δεν γινεται να τρως συνεχεια γκολ στην πρωτη φαση του αντιπαλου ελεος...εχουμε βγει 3 φορες 3 εναντιον 2 παικτων του ΠΑΟ και δεν ξερουμε τι να κανουμε...η ομαδα ειναι στημενη μια χαρα..γρηγορη ισοφαριση και το γυρισαμε.

dalmas26 - 21/4/2021 22:25

Αραούχο λέμε κλαίμε,ο ένας στο 2 λεπτό δεν σουτάρει Καν και δεν ξέρει τι να κάνει την μπάλα,ο άλλος που διαμαρτύρεται συνέχεια και περνει τον λόγο σαν να είναι αρχηγός χαρίζει την μπάλα στο κέντρο!!!!

Δρόμο και οι δυο ,έλεος πια!!!

Mpompa21 - 21/4/2021 22:20

Όσο τραγική είναι η επιθετική μας εικόνα σήμερα, άλλο τόσο απιστευτο είναι που νικάει ο Παναθηναϊκός! Παρότι το ματς είναι ισορροπημένο είναι σαφές πως η ΑΕΚ στέκεται καλύτερα! Αντε να δούμε τι θα γίνει στο 2ο...


Ελπίζω να μπουν με το μαχαίρι στα δόντια και να βάλουμε ένα γρήγορο γκολ

Kosths21 - 21/4/2021 22:25

Δεν υπάρχει ψυχολογία αδερφέ ...

VagosK - 21/4/2021 22:24

Νασαι σιγουρος με το μαχαιρι στα δοντια θα βγουν τα καημενα τα παιδια

ioannis64AEK - 21/4/2021 22:25

Το βασικό πρόβλημα αυτής της ομάδας είναι ένα: Ταχύτητα. Όταν παίζει ο Μάνταλος είμαστε μια ταχύτητα κάτω.

Mesologhi21 - 21/4/2021 22:25

Ο Τσινώντας ας πουμε Γιατι δεν βγαίνει να καθαρίσει τη φαση και να διώξει με γροθιές ! ?

an0nymous - 21/4/2021 22:25

Τι είναι ο Διούδης Τσιντώτας; Να τα στέλνεις πάνω του και να τα τρώει;


εμείς για να βάλουμε ένα γκολ πρέπει να κάνουμε 50 ευκαιρίες.. οι άλλοι μια μας κάνουν και το βάζουν.. κλασικά όπως πάντα φέτος.... Συνέχεια
Επίσης αντεπιθέσεις της πλάκας.. όλες τις κατέστρεψαν.. βγαίνεις με παίκτη παρακάτω και καταφέρνουν ούτε την φάση να τελειώσουν.. ούτε άουτ την μπάλα δεν μπόρεσαν να στείλουν..


Σήμερα δεν θα πω τίποτα για τον χιμένεθ.. με τους παίκτες τα χω ξεκάθαρα.


Με τον χιμένεθ το μόνο που δεν κατάλαβα είναι γιατί έβαλε τσιντώτα.

argiris1977 - 21/4/2021 22:24

Δυστυχώς στην Ευρώπη θα βγούμε, αν βγούμε με την αστοχία των άλλων και όχι με την ικανότητα την δική μας.

trat60 - 21/4/2021 22:24

Τελικά, ο Λιβάι ενσωματώθηκε, είναι όσο χάλια και οι υπόλοιποι.

Bookalexis - 21/4/2021 22:24

3 άτομα στο πρώτο δοκάρι,και αφήνει τον παίχτη ο "πρότζεκτ σβαρνας" να πάει και αυτός γιατί 3 δεν μπορούν να φιλάνε έναν!...θα μάθει βέβαια,θα ήθελα και ένα στατιστικό στα τελευταία παιχνίδια πόσες τελικές έχουν στο τέρμα οι αντίπαλοι και πόσα γκολ έχουμε φάει...αυτα

PeterAEK21 - 21/4/2021 22:17

Μετα απο μεγαλη αποχη, ειδα το ματς με αστερα και λεω θα δω και τωρα. Ε τι να πεις πια. Το εχουμε καταλαβει οτι ειστε ανικανα παικτακια, αλλα ειστε και παρτακηδες κοτες ηττοπαθεις. Το γραφω απο τωρα και ακομα και να το γυρισετε στο δευτερο δεν αλλαζω γνωμη.

R21_AEK - 21/4/2021 22:24

Τα εχουμε πει φιλε τα 2/3 του ροστερ πρεπει να παρουν επιτελους τον πουλο απο την ομαδα και να μην τους ξαναδουμε με την φανελα της ΑΕΚ.Ο Μανολο δεν εχει καμια ευθυνη οτι μπορει κανει αν αυτοι ειναι ανικανοι ο προπονητης τι να σου κανει να μπει ο ιδιος να παιξει.Μελ βλεπεις τα χαλια της ομαδα και σημερα τα τελευταια 3 χρονια πηγες κοντρα στην ποδοσφαιρικη λογικη και το πληρωσες.

perikles_21 - 21/4/2021 22:23

ρε ξεφτιλες δωστε μας λιγη χαρα ..αντε ελεοςς..

trat60 - 21/4/2021 22:23

Οι νεκραναστάσεις το Πάσχα, ωρέ !

RomanEmpire32 - 21/4/2021 22:23

Ο Τσιντωτας είναι ο μόνος τέρματοφυλακας στο πλανήτη που παει η μπάλα πανω του και το τρώει

Δεν το έχω ξανά δει αυτο.

Loukas1921 - 21/4/2021 22:23

Δεν ειχαμε αμυνα. Τωρα πλεον καταφερε να κανει χειροτερη την επιθεαη απο την άμυνα.Με Χιμενεθ οι επιθετικοι μας που οντως εχουν ποιοτητα πλεον φαίνονται ερασιτεχνες!! Συνεχιατε να ζητατε Χιμενεθ για του χρονου

Skakistis21 - 21/4/2021 22:23

Κλασικός τσιντωτας.... πέφτει πίσω κ πλαγιά λες κ τον πυροβόλησαν.....όλοι γενικά νωθροί κ χαλαροί....αχ τι τραβάμε

..

baller9_11 - 21/4/2021 22:23

Πιο ΛΟΥΖΕΡ ομαδα απο εμας δεν υπαρχει. Πραγματικα εχει καταντησει αηδια αυτο το πραγμα ευχομαι το καλοκαιρι να μην μεινουν ουτε οι φροντιστες απο αυτο το συνοθυλευμα που λερωνει την φανελα μας.

ottoman21r - 21/4/2021 22:22

Με τις λογικές του "να μη χάσει" που ακούσαμε σήμερα, ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ

Constantinoupoli86 - 21/4/2021 22:22

Όταν λέμε εμείς ότι με Σβαρνιάρηδες δεν γίνεται δουλειά μας ταράζετε στο dislike. Με αυτούς τους τρύπιους τι περιμένεις να γίνει; Ρε φέρτε 2 στόπερ επιπέδου Βράνιες γιατί διαφορετικά θα τα τρώμε σαν τα στραγάλια.

zikos1982 - 21/4/2021 22:22

Για ενα πραγμα ειμαι περιεργος:Ο Μελισσανιδης θα τα αλλαξει ΟΛΑ οπως τους ειπε στο ξενοδοχειο μετα τον γαυρο???Αυτο το "πραμα" δεν ειναι ποδοσφαιρικη ομαδα.

gechry - 21/4/2021 22:22

Παίζει να είμαστε η μοναδική ομάδα που δεν μπορεί να κάνει μισή φάση από στημένα, που βγαίνει με παραπάνω παίκτες στην αντεπίθεση κ δεν κάνει υποψία ευκαιρίας, που τρώει γκολ για πλάκα από ανύπαρκτο παίκτη με κάθε γελοίο τρόπο...

johnny_aek - 21/4/2021 22:22

ρε πως γίνεται σε κάθε τελική του αντιπάλου να το τρώμε και εμείς να θέλουμε 10 για να πάει εστία. Μέχρι το 7 βγήκαμε 2 φορές 3 με 1 δεν έγινε καν σουτ ξυπνήστε Αλμπάνης δεν κάνει για βασικός είναι για να μπαίνει λίγο στο 2ο να αλλάζει τοκ ρυθμό ωρες ωρες την κρατάει περισσότερο απ'όσο πρπει και στην τελική τους την δίνει και τρώμε αντεπίθεση βάλτο αυτό στο 45 ρε χρηστοοο

aekarrwsteia - 21/4/2021 22:22

Δε μπορεί αυτός ο προπονητής. Δε μπορεί αυτό το ρόστερ.

sarictheking - 21/4/2021 22:22

αεκαρα, ανασταινουμε τον καθε πεθαμενο!!

sarictheking - 21/4/2021 22:21

αεκαρα, ανασταινουμε τον καθε πεθαμενο!!

Mesologhi21 - 21/4/2021 22:21

Ο Τσινώντας ας πουμε Γιατι δεν βγαίνει να καθαρίσει τη φαση και να διώξει με γροθιές ! ?

Kellhus21 - 21/4/2021 22:21

Ελπιζω να το γυρισουν. Αυτη η κατασταση με τα ντερμπι θα βαραινει για πολλα χρονια την κληρονομια της ομαδας. Χρειαζονται γενναιες αλλαγες

AEK1924AEK1924 - 21/4/2021 22:21

Ούτε αυτόν τον Παναθηναϊκό? Ντρέπομαι αισθάνομαι μια αηδία για την ομάδα που αγαπάω ..


Τόσο θλίψη τόση ντροπή γιατί θεέ μου.

SanktPauliR21 - 21/4/2021 22:21

Μανταλε ρε φιλε κατι πρεπει να γινει με τη περιπτωση σου. Κανε κατι ρε αρχηγε, δε γινεται ετσι. Σα παικτακη της σειρας φαινεσαι. Δε λεω, με χριστοδουλοπουλο, αραουχο, λιβαγια κλπ φανηκε πραγματικα οτι ησουν αχρειαστος. Σε υποστηριζω σε συζητησεις λεω μια φταιει ο καιρος, μια οι συμπαιχτες, μια ο προπονητης αλλα ρε φιλε νταξει, δε παλευεσαι.

aek_1924_ - 21/4/2021 22:17

Όπως πάντα με Χιμένεθ, δεν γίνεται να καθαρίσεις ένα στόχο όταν έχεις την ευκαιρία. Πρέπει να πηγαίνεις στήθος με στήθος μέχρι το τέλος, εάν ο αντίπαλος σκοντάψει όσο σκοντάψεις εσύ, και άν είσαι τυχερός κερδίζεις εσύ.

Johneto - 21/4/2021 22:21

Ενω με τους αλλους προπονητες τους καθαριζουμε τους στοχους σαν αυγο

siokostas - 21/4/2021 22:21

Έλεος, 2 ίδιες φάσεις, στην μία μπλόκαρε ο τερματοφύλακας και στην άλλη το ρούφηξε ο κώνος.

vassilisa21 - 21/4/2021 22:21

Αντε μπραβο καλα το πατε πάλι....1 αγώνα είναι να πάρετε να τελειώσετε τον Παο κι εσείς σέρνεστε....ποσο λίγοι!!!

jimpoly - 21/4/2021 22:21

Έχουμε γίνει πελάτες του βαζελου. Οι δικοί μας βλέπουν πράσινες φανέλες και χεζ... αι.!

ZAPATISTA21 - 21/4/2021 22:20

Από τον κάθε πικραμένο

DREAM21 - 21/4/2021 22:20

Τουs τερματοφύλακεs τι τουs θέλουμε ;Για να μαζεύουν την μπάλα από τα δίχτυα ; Αφού δεν πιάνουν τίποτα . Αs βάλουμε έναν μπακότερμα τουλάχιστον θα είναι ποιό χρήσιμοs , από αυτούs τουs αχρηστουs

the_teacher - 21/4/2021 22:10

Αντε ρε πια, παρατήστε μας. Σβαρνες και Τσιντώτες βαρεθήκαμε

Nikaek11 - 21/4/2021 22:20

Ποιοι τσιντωτες ρε φιλε;;;;τι σου φταιει ο τσιντωτας ;;;;;;;; ξερεις καθολου απο μπαλλα η λες οτι ναναι ετσι για να το λες.

PaulOriginal - 21/4/2021 22:35

Ένας τερματοφυλακας σπάνια φταίει αποκλειστικά. Ένας καλός τερματοφυλακας όμως μπλοκάρει η μπάλα πάει με 5 και καθαρίζει τη φάση όταν η σέντρα έρχεται από ψηλά και είναι μπροστά του

SanktPauliR21 - 21/4/2021 22:35

Ισως να μην εννοει τοσο για σημερα, αλλα μια σειρα γεγονοτων. Νταξει κ εδω που τα λεμε δεν τον λες και κανιθαρες, ετσι?

PaulOriginal - 21/4/2021 22:33

Ένας τερματοφυλακας σπάνια φταίει αποκλειστικά. Ένας καλός τερματοφυλακας όμως μπλοκάρει η μπάλα πάει με 5 και καθαρίζει τη φάση όταν η σέντρα έρχεται από ψηλά και είναι μπροστά του

yellowstorm21 - 21/4/2021 22:29

οχι ρε δεν φταιει ο Τσιντωντας καθολου σε μια αργη ψηλοκρεμαστη σεντρα που πηρε 90 μετρα υψος και εφαγε μια κεφαλια κακοχτυπημενη που ηρθε πανω του, αλλα τα χερακια του μωρε ηταν κουρασμενα και του τα πηρε μεσα η μπαλα... ευτυχως που ξερεις εσυ μπαλα, η ΑΕΚ δυστυχως εχει τους οπαδους που της αξιζουν..φουλ αμπαλιαση...αρρωστια παντου!

Bookalexis - 21/4/2021 22:29

Αν μπορείς φίλε θα μου βρεις σε πόσες τελικές στον στόχο τρώει γκολ ο ντασαεφ?και ο άλλος ο σιλτον

salvador21 - 21/4/2021 22:24

Ναι σιγά μην χάσουμε τον νέο Νόϊερ...

Edinburgh21 - 21/4/2021 22:19

Η ομάδα έχει χάσει φέτος περισσότερους οπαδούς από ό,τι την χρονιά του υποβιβασμού! ΑΕΚ στα εύκολα, ΑΕΚΑΡΑ στα δύσκολα! Στα ΤΟΣΟ ξενέρωτα όμως τί;

Johneto - 21/4/2021 22:19

Ιδιες φασεις. Ο διουδης μπλοκαρε, ο ρουφας το ρουφηξε

Johneto - 21/4/2021 22:18

Ιδιες φασεις. Ο διουδης μπλοκαρε, ο ρουφας το ρουφηξε

ASKAEK21R - 21/4/2021 22:18

Τραγικό πούλημα της μπάλας από τον Καρίμ, και μετά... τα γνωστά.

VagosK - 21/4/2021 22:18

Οτσν ξεκινας τον αγωνα χωρις επιθετικο αναμενομενο ειναι να το φας

Και μη μου πει καποιος για τον Ολιβειρα. Το παλικαρι ειναι τρεχαλατζης, οχι σκορερ

Ο Τσιντοτας ταχουμε πει. Χειροτερος και απο κωνο αν βαζαμε στο τερμα

stef1970 - 21/4/2021 22:18

Ότι και να πεις είναι λίγο...

Αμυνα για κλαματα, επιθεση ανήμπορη, κέντρο χάλια....ομάδα μηδέν...

Mesologhi21 - 21/4/2021 22:14

Ο Τσινώντας ας πουμε Γιατι δεν βγαίνει να καθαρίσει τη φαση και να διώξει με γροθιές ! ?

AEKoldSchoolR21 - 21/4/2021 22:18

Δεν βγαίνουν αδερφέ οι δικοί μας τερματοφύλακες είναι ερωτευμένοι μεν την μικρή περιοχή.....τοσα χρόνια έναν δεν θυμάμαι...

PeterAEK21 - 21/4/2021 22:18

Α και κατι ακομα, απο το επομενο ματς ας βαλουμε στοπερ στη θεση του τερματοφυλακα, πραγματικα αυτο το πραγμα δεν υπαρχει!!!! Ουτε για δευτεροι δεν κανουν!

combatiente_21 - 21/4/2021 22:18

Βρίζετε όλοι τον καριμ ,έκανε μια λάθος μπαλιά που μπροστά θα συμβεί αυτό. Πίσω το αρ.μπακ άφησε την μπαλιά ν βγει ,τα στοπερ δεν βγήκαν πρώτα στην μπάλα και κοιτάζαν σαν χάνοι την μπαλα και το τέρμα βιδωμενο ,αν πέσει πανω του έχει καλώς,αλλιώς γράφει..

Mesologhi21 - 21/4/2021 22:17

Ο Τσινώντας ας πουμε Γιατι δεν βγαίνει να καθαρίσει τη φαση και να διώξει με γροθιές ! ?

PeterAEK21 - 21/4/2021 22:17

Μετα απο μεγαλη αποχη, ειδα το ματς με αστερα και λεω θα δω και τωρα. Ε τι να πεις πια. Το εχουμε καταλαβει οτι ειστε ανικανα παικτακια, αλλα ειστε και παρτακηδες κοτες ηττοπαθεις. Το γραφω απο τωρα και ακομα και να το γυρισετε στο δευτερο δεν αλλαζω γνωμη.

Original_OldSchool - 21/4/2021 22:16

Δεν ντρέπεστε ρε; Δεν σέβεστε την φανέλα που φοράτε; αεί σιχτιρ βραδυατικα μας ξενέρωσατε παλι

Johneto - 21/4/2021 22:16

Το σκατι στην καλτσα για ενα ακομα ντερμπι

Chris21chris - 21/4/2021 22:16

Πάλι θα αναστήσουμε το βαζελο..

aekara_mono_21r - 21/4/2021 22:16

Πραγματικα δεν ξερω τι αλλο να πω για αυτην την αμυνα και για τους τερματοφυλακες μας.Πως ειναι ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ εχουμε δει ποτε στην ΑΕΚ?????Αντε γυρνα το τωρα με το βαζελο που θα κλειστει πισω κ θα παιζει αντεπιθεσεις και με τους επιθετικους σου που οταν βγουν στην περιοχη παθαινουν brain lag και δινουν την μπαλα στον αντιπαλο.Πιο πιθανο το 0-2 0-3 τωρα και η Ευρωπη μοιαζει να απομακρυνεται ξανα....Μαρτυριο φετος

Johneto - 21/4/2021 22:16

Το σκατι στην καλτσα για ενα ακομα ντερμπι

2121AEK - 21/4/2021 22:16

Ενα Γ@@@@@νο ντερμπυ παρτε ρε ΓΜΤ.....ΕΝΑ....με τον ψωφιο παναθηναικο.....ΕΝΑ.....

ASKAEK21R - 21/4/2021 22:16

Τραγικό πούλημα της μπάλας από τον Καρίμ, και μετά... τα γνωστά.

Mesologhi21 - 21/4/2021 22:16

Ο Τσινώντας ας πουμε Γιατι δεν βγαίνει να καθαρίσει τη φαση και να διώξει με γροθιές ! ?

Johneto - 21/4/2021 22:16

Το σκατι στην καλτσα για ενα ακομα ντερμπι

kk_kostas_ - 21/4/2021 22:16

Τι να πει κανείς. Όταν ακόμη και από περιγραφή σιχαμαρα σε πιάνει για την ομάδα η κατάσταση είναι τραγική. Ευτυχώς που έχουμε κλειστά καφέ και δεν έχω Νόβα να βλέπω.

John1978rrrr - 21/4/2021 22:06

Να μας βγει σε καλό ή αναγκαστική αλλαγή του Ολιβειρα.

Garden3r - 21/4/2021 22:16

Αναρωτιεμαι γιατι σε μαυριζουν ρε φιλαρακι. Λες και εκανες εσυ βουντου στην ομαδα και το φαγε.

John1978rrrr - 21/4/2021 22:25

Τι να σου πω ρε φίλε Garden3r!! Εδώ έχω σκάσει από το κακό μου με τους αμπαλους παίκτες της ομάδας μας έχω κ τους συνοπαδους μου να με μαυρίζουν!!

chmark - 21/4/2021 22:13

Αλά ήθελα να ξέρω αν έκανε το λάθος αυτό ο Ολιβέιρα και τρώγαμε το γκολ τι θα λέγατε τώρα ???? Επειδή ως αυτά μπορεί να συμβούν παντού πρέπει να βλέπουμε την εικόνα χωρίς τυφλά μάτια προκατειλημμένα

Ovoloseinaikitrinos - 21/4/2021 22:12

Μας βγήκε έβγαλε ωραία πασα ο Καρίμ και 0-1

Garden3r - 21/4/2021 22:10

Δεν ελεγες τιποτα αλλο.

ismael_blanco - 21/4/2021 22:10

Σε μεγάλο κακό έχει βγει προς το παρόν...

originalskg - 21/4/2021 22:10

καλά πήγε αυτό..

Mark Renton - 21/4/2021 22:10

Καλά πήγε αυτό!

Kosths21 - 21/4/2021 22:10

Όλα

Ξεκινάνε από το λάθος του Καρίμ ..

kk_kostas_ - 21/4/2021 22:16

Τι να πει κανείς. Όταν ακόμη και από περιγραφή σιχαμαρα σε πιάνει για την ομάδα η κατάσταση είναι τραγική. Ευτυχώς που έχουμε κλειστά καφέ και δεν έχω Νόβα να βλέπω.

R21_AEK - 21/4/2021 22:16

Η ομαδα μπροστα δεν εχει Φορ ο Ολιβειρα μπερδευεται ο ιδιος και μπερδευει και τους συμπαικτες του.Ο Λιβαγια ειναι απωλεια γι αυτην την ΑΕΚ.Ο Αλμπανης λιγος δεν μπορει να κανει την διαφορα δεν τελειωνει τις φασεις οπως θα πρεπε.

yellowstorm21 - 21/4/2021 22:15

ακομα ασχολειστε με αυτο το τσιρκο ρε παιδια? ομαδα που θελει να βγει ευρωπη χωρις να μπορει να παρει εστω Χ απο ποα, ποακ, γκει...οχι ρε φιλε, δε θελω αυτο το πραγμα να το βλεπω στην Ευρωπη. ευτυχως εχω τη λογικη και την ψυχαιμια μετα απο 37 χρονια ενασχολησης με την ΑΕΚ να την κοντραρω συστηματικα φετος και να βγαζω ενα καλο μισθουλακο απο το στοιχημα. προτεινω να κανετε το ιδιο, τουλαχιστο ετσι αποκτα λιγο ενδιαφερον η βραδια.

Germain_Paris - 21/4/2021 22:15

Ένα σωστό τέρμα κάνει απόκρουση εκεί με ένταση και τη στέλνει στο κέντρο από τη δύναμη, δεν του παίρνει τα χέρια μέσα. Πόσους βαθμούς έχουν στοιχίσει αυτοί οι δύο τερματοφυλακες που έχουμε, είναι απίστευτο.

kk_kostas_ - 21/4/2021 22:14

Τι να πει κανείς. Όταν ακόμη και από περιγραφή σιχαμαρα σε πιάνει για την ομάδα η κατάσταση είναι τραγική. Ευτυχώς που έχουμε κλειστά καφέ και δεν έχω Νόβα να βλέπω.

PeterAEK21 - 21/4/2021 22:14

Μετα απο μεγαλη αποχη, ειδα το ματς με αστερα και λεω θα δω και τωρα. Ε τι να πεις πια. Το εχουμε καταλαβει οτι ειστε ανικανα παικτακια, αλλα ειστε και παρτακηδες κοτες ηττοπαθεις. Το γραφω απο τωρα και ακομα και να το γυρισετε στο δευτερο δεν αλλαζω γνωμη.

aek_1924_ - 21/4/2021 22:14

Όπως πάντα με Χιμένεθ, δεν γίνεται να καθαρίσεις ένα στόχο όταν έχεις την ευκαιρία. Πρέπει να πηγαίνεις στήθος με στήθος μέχρι το τέλος, εάν ο αντίπαλος σκοντάψει όσο σκοντάψεις εσύ, και άν είσαι τυχερός κερδίζεις εσύ.

aek_1924_ - 21/4/2021 22:14

Όπως πάντα με Χιμένεθ, δεν γίνεται να καθαρίσεις ένα στόχο όταν έχεις την ευκαιρία. Πρέπει να πηγαίνεις στήθος με στήθος μέχρι το τέλος, εάν ο αντίπαλος σκοντάψει όσο σκοντάψεις εσύ, και άν είσαι τυχερός κερδίζεις εσύ.

LoKoR21 - 21/4/2021 22:14

Τι σε πιάνει με τον βάζελο ρε Σταύρο και κάθε φορά του δίνεις γκολ ??

combatiente_21 - 21/4/2021 22:14

Τσιντωντας δεν υπήρχε περίπτωση να το πιάσει κλασσικα

ARAP - 21/4/2021 22:14

Ομάδα χωρίς κέντρο δεν είναι ομάδα.

babis67 - 21/4/2021 22:14

Για κλάματα πάλι η ομάδα. Που θα πάει ρε παιδιά αυτή η κατάσταση....... Τσιντωντα αγόρι μου πως τα πνίγεις έτσι.

n_peramos_21 - 21/4/2021 22:14

Πραγματικα δεν παλευεστε..Οτι και να πουμε το σαλιο μας θα χαλασουμε..Τοσο κακη ομαδα με τοσο πολλους κακους παικτες δεν εχω ξαναδει..

vassilakas - 21/4/2021 22:13

Συγνώμη,επειδή εγώ δεν ξέρω.Ο τερματοφύλακας όταν γίνεται σέντρα από τα άκρα,τι ακριβώς κάνει;;Περιμένει σταθερός στην γραμμή της εστίας για να δει τι θα γίνει;

vagaslanis - 21/4/2021 22:13

Παλι ρε μαγκες θα τους κανετε?Κανονιστε το καλοκαιρι να κρατησετε εναν απο αυτη την αμυνα εναν.Παλι θα ντρεπομαστε να βγουμε εξω αυριο

Byzantinos1025 - 21/4/2021 22:08

Η μεγαλύτερη τραγωδία για τον Ισπανό δεν είναι να χάσει η ομάδα αλλα να βάλει γκολ ο Ανσαρ..

originalskg - 21/4/2021 22:13

Η αυτογκόλ ..

ASKAEK21R - 21/4/2021 22:13

Τραγικό πούλημα της μπάλας από τον Καρίμ, και μετά... τα γνωστά.

Johneto - 21/4/2021 22:13

Το εφαγε ο ρουφας, οχι που δεν θα το ετρωγε.. Δεν θυμαμαι ποτε προηγηθηκαμε εμεις με τον βαζελο.

volio65 - 21/4/2021 22:12

Πάλι πουλήσαμε τη μπάλα, μακρινή μπαλιά, σέντρα , γκολ.....το ίδιο παραμύθι συνέχεια....ίδια βιόλα Λόη τη χρονιά....βαρέθηκα....

alex - 21/4/2021 22:12

Ειπα κι εγω!! Τσάμπα το πηρα το χαπακι αποψε? Αντε με τη βοήθεια του Θεού να παμε για το Χ .

Kostantinosda - 21/4/2021 22:12

Μαλακια του Αρσαριφαρντ στο γκολ

vassilakas - 21/4/2021 22:11

Συγνώμη,επειδή εγώ δεν ξέρω.Ο τερματοφύλακας όταν γίνεται σέντρα από τα άκρα,τι ακριβώς κάνει;;Περιμένει σταθερός στην γραμμή της εστίας για να δει τι θα γίνει;

2121AEK - 21/4/2021 22:11

Οταν στο 5'βγαζεις μονο του τον Αλμπανη κι αντι να σουταρει γυριζει την μπαλα πισω και στο υπολοιπο ματς γυρνας την μπαλα στον Τσιντωτα καποια στιγμη η αμυνα που ειναι ΤΡΑΓΙΚΗ θα κανει το λαθος...... κι αυτο εγινε.... Τωρα τρεχατε ποδαρακια μου.....

n_peramos_21 - 21/4/2021 22:11

Πραγματικα δεν παλευεστε..Οτι και να πουμε το σαλιο μας θα χαλασουμε..Τοσο κακη ομαδα με τοσο πολλους κακους παικτες δεν εχω ξαναδει..

elef3490 - 21/4/2021 22:11

Ρε πάτε καλά? Αυτός ο βαζελος προηγείται? Ξυπνήστε

renegade21 - 21/4/2021 22:11

Αν δεν μπορείτε να κερδίσετε αυτόν το βάζελο είστε όλοι για φευγιό...

SanktPauliR21 - 21/4/2021 22:11

Ε καλα νταξει, δε γινεται δουλεια ετσι ρε μαγκες. Τη ψυχη μας βγαλατε. Παμε να σας στηριξουμε με ολη μας τη δυναμη και μας ξενερωνετε ολη την ωρα. Ε αντε τωρα.

Sliskovic - 21/4/2021 21:36

Δεν μπορώ άλλο Oliveira... να σηκωθεί να φύγει το παλτό...έχει χάσει τα κέρατά του φέτος...μας έχει καταστρέψει σε Ελλάδα και Ευρώπη. Απορώ τη βλέπει ο αποτυχημένεθ σε αυτόν!!!

SAM_21 - 21/4/2021 22:10

Πάρε την μαλάκια του καριμ με το καλημέρα.....

1kitrinopistoli - 21/4/2021 22:10

Α εγώ έχω συμφιλιωθεί με την ιδέα ότι Ολιβέιρα και Μάνταλος θα μείνουν για πάντα στην ΑΕΚ

1kitrinopistoli - 21/4/2021 22:05

Α εγώ έχω συμφιλιωθεί με την ιδέα ότι Ολιβέιρα και Μάνταλος θα μείνουν για πάντα στην ΑΕΚ

geoka - 21/4/2021 22:10

35 λεπτα παιχνιδι και θελω να ξερασω... ΑΕΚ ΑΕΚ αυτο δεν ειναι ΑΕΚ..

combatiente_21 - 21/4/2021 22:10

Πήδηξε ο αλλος μεσα στην περιοχή και δεν βρέθηκε ένας να τον προλάβει να σηκωθεί, ουτε ένας.

ScoccoMan - 21/4/2021 22:10

Γαμω το διαολο σας αν δεν κερδισετε σημερα

John1978rrrr - 21/4/2021 22:09

Μας γ@@@σες ρε καριμ

baller9_11 - 21/4/2021 22:09

H αμυνα μας ειναι οτι χειροτερο εχω δει απο στην ΑΕΚ με εξαιρεση την σεζον που πεσαμε. Πραγματικα παιχτακια της πλακας. Θλιψη.

Mpompa21 - 21/4/2021 22:09

Απιστευτο πόσο κωλοφ@ρδη ομάδα είναι αυτός ο Παναθηναϊκός...

sentinel_21 - 21/4/2021 22:09

Τι γκαντεμης εισαι ρε Καριμ...Με το που μπαινεις κανεις την γκελα να το φαγαμε...Ημαρτον ρε

DREAM21 - 21/4/2021 22:09

Εμφάνιση ντροπή. Αν χάσουμε και απο τον βάζελο στην έδρα μαs καλύτερα να μην βγούμε Ευρώπη . Αυτό μαs αξίζει. Ξεφτίλα

Kosbalis - 21/4/2021 22:08

Γαμω την άμυνα μας γαμω

leo_95 - 21/4/2021 22:07

Τα χτυπήματα του Λιβαι έχουν γίνει όπως του μανταλου, τραγικά

KLEFTAKIS21VIOLOGY - 21/4/2021 22:06

Μισάωρο ντροπής

Gontzilas21 - 21/4/2021 22:03

Άμυνα για κλάματα

agabak - 21/4/2021 22:03

Ολιβέιρα δεν δίνει στους συμπαίκτες ούτε τον πυρετό του, ποσό μάλλον τη μπάλα.

aekara_mono_21r - 21/4/2021 22:00

Επισης αυτη τη χαζομαρα με την κοντινη πασα στα κορνερ γιατι την κανουμε συνεχεια???Δεν προκειται να πετυχει ΠΟΤΕ αυτη η κομπινα.Ε ρε τι τραβαμε ....

aekara_mono_21r - 21/4/2021 21:58

Ανασφαλεια σε αμυνα κ επιθεση ως τωρα με κακιστες επιλογες.....Ηδη 3-4 φορες εχει παει να γινει χοντρη γκαφα στην αμυνα.Αν συνεχισουμε ετσι μας βλεπω να παραμενουμε χωρις νικη σε ακομη ενα "ντερμπι" (σε αλλες εποχες θα ηταν 2-0 ηδη)

1kitrinopistoli - 21/4/2021 21:58

Μίζερο παιχνίδι όπως σε κάθε ντέρμπι που σε κάνει να σκεφτεσαι καλή και η ισοπαλία

DREAM21 - 21/4/2021 21:57

Πρώτη φορά βλέπω να φτάνουμε τόσο εύκολο στην περιοχή και να μην μπορούμε να κάνουμε φάση . Απίστευτα πράγματα .Φανερή η έλλειψη του Καρίμ και του τάνκοβιτs που ξέρουν να τελειώνουν τιs φάσεις

Byzantinos1025 - 21/4/2021 21:56

Δεν ξεκινησε ο πορτογαλικος μοσχος τα μαγικά μόνος του,ο Ισπανός τον εμπιστεύεται έτσι δεν είναι;Και μην περιμενετε να τροφοδοτήσουν όπως πρέπει τον Γκαρσία όπως δεν τροφοδοτούν τον Ανσα όταν παιζει..απλά πράγματα..άντε να νικήσουμε σήμερα και τιποτα αλλο.

Dimoutris21 - 21/4/2021 21:55

ΔΩΣΤΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΟΝ ΜΑΝΟΛΟ ΘΑ ΤΡΙΒΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!

Gontzilas21 - 21/4/2021 21:50

Άμυνα για κλάματα

aaaaaaaaa - 21/4/2021 21:46

Κατσικοπορτογαλε δεν υπάρχεις έλεος.

Jujitsu21 - 21/4/2021 21:44

Αρε τσιγκρινσκι με τις κάθετες σου. Να ήσουν τρία χρόνια νεότερός

agabak - 21/4/2021 21:42

Βρε Τσιντωτα μια φορά μπλόκαρε τη μπάλα με την πρώτη. Μια φορά αγόρι μου σταθερά.

Loukas1921 - 21/4/2021 21:41

Ρε σεις ΟΧΙ πασουλα στο κορνερ τον Γκαρσια εχουμε!! Κι οταν βγαίνετε απο αριστερα μονοι σας σουταρετε μωρε

Aspalathos21 - 21/4/2021 21:39

Έχουμε χάσει σε πέντε πρώτα λεπτά τέσσερις φορές που βγήκαμε 3 με 1....μόνο εμείς αυτά

John1978rrrr - 21/4/2021 21:38

Ο Μανταλος δύο φορές την σπάει αριστερά και όχι στον Γκαρσία

Sliskovic - 21/4/2021 21:38

Δεν μπορώ άλλο Oliveira... να σηκωθεί να φύγει το παλτό...έχει χάσει τα κέρατά του φέτος...μας έχει καταστρέψει σε Ελλάδα και Ευρώπη. Απορώ τη βλέπει ο αποτυχημένεθ σε αυτόν!!!

John1978rrrr - 21/4/2021 21:36

Πρώτη φάση στα πρώτα δευτερόλεπτα ο Ολιβειρα την έκανε την πα@@@ρια του. Εύχομαι στην συνέχειά να το καρφώσει.

johnkabou - 21/4/2021 21:36

Ξεκινησε ο Ολιβειρα τα μαγικα

Aspalathos21 - 21/4/2021 21:36

Α ρε Ολιβέιρα...

spinos21 - 21/4/2021 21:31

ΜΟΝΟ ΑΕΚ!!!!!

spinos21 - 21/4/2021 21:28

ΜΟΝΟ ΑΕΚ!!!!!

ovelix - 21/4/2021 21:24

3-1 μη το ψάχνετε, σιγουρακι .

enotita - 21/4/2021 21:24

Δύσκολο ματς οι άλλοι είναι με τη πλάτη στον τοίχο.mε την επικράτηση του ΠΑΟΚ γνώμη μου ότι πρέπει να πάμε για τη νίκη κι όχι ισοπαλία να πιάσουμε τριπλή ισοβαθμία στη 2η θέση και 8 πόντους πίσω τον παο

AEKaras53 - 21/4/2021 21:15

Με τη νίκηηηηηηηη ...

Hanouman21 - 21/4/2021 21:01

Αυτοί χωρίς Μακεντα και εμείς με Τσιγκρι, σημαίνει ότι θα πρέπει να πιέσουμε πολύ παντού ώστε να δυσκολέψουνε τις πασες τους και την ανάπτυξη τους. Αν οι Σιμανσκι και Γαλανόπουλος παίξουν για 3 θα κερδίσουμε. Καλή επιτυχία στην ομάδα

siokostas - 21/4/2021 20:55

Η ΑΕΚ βρίσκεται σε ανοδική τροχιά και βλέπω να παστελώνει σήμερα με τουλάχιστον 3 τεμάχια τη ζέλα. .

Manos_AEK21 - 21/4/2021 20:52

Με σοβαρότητα και συγκέντρωση για την νίκη..

ivan2129 - 21/4/2021 20:39

ΠΑΜΕ ΑΕΚΑΡΑ,ΠΑΜΕ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΛΥΚΕΙΑ.

teoAEK4ever - 21/4/2021 20:26

FORZA AEKARA !

Bil22 - 21/4/2021 20:00

ΠΆΜΕ ΓΕΡΆ ΣΙΜΕΡΑ ΑΕΚΑΡΑΑΑΑ ΓΙΑ ΠΆΤΑ

Germain_Paris - 21/4/2021 20:17

ΠΆΤΑ ΤΟ 9 ΓΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΌ ΤΜΉΜΑ

ΕΠΟΜΕΝΟ