Quantcast
156 ΣΧΟΛΙΑ

Κετσετζόγλου: Η ΑΕΚ θέλει έναν προπονητή που να είναι όλη μέρα στα Σπάτα για να τη χτίσει απ’ την αρχή (AUDIO)

Ακούστε όλα είπε το πρωί της Τετάρτης στον ΣΠΟΡ FM ο Κώστας Κετσετζόγλου

Στα δεδομένα και την ονοματολογία που έχει αναπτυχθεί στο θέμα του νέου τεχνικού της ΑΕΚ αναφέρθηκε στον bwinΣΠΟΡ FM 94,6 ο Κώστας Κετσετζόγλου. Μιλώντας στην εκπομπή των Βασίλη Βέργη-Βάιου Τσούτσικα, υπογράμμισε ότι αν δεν υπήρχαν όσα έχουν προηγηθεί με τον Ραζβάν Λουτσέσκου, θα ήταν (λόγω της δεδομένης προπονητική του αξίας) ο πρώτος στόχος για ν’ αναλάβει.

Εξήγησε ωστόσο ότι στην παρούσα φάση για να προχωρούσε μια τέτοια συνεργασία θα έπρεπε και οι δυο πλευρές να είναι τρομερά αποφασισμένες για τις αντιδράσεις που θ’ αντιμετωπίσουν, ενώ χαρακτήρισε ανοιχτό το θέμα Μιλόγεβιτς και επιβεβαίωσε τις επαφές που έχουν γίνει με Ισπανούς, ενώ αναφέρθηκε και στον Κίκε Σετιέν.


Στοιχηματική εμπειρία… όπως θα ήθελες να είναι! Παίξε Νόμιμα - 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Kellhus21 - 15/4/2021 10:26

Αυτο που με ανησυχει ειναι οτι βλεπω οι λυσεις να ναι Χιμενεθ η Λουτσεσκου. Ελπιζω να διαψευστω και να υπαρχει και κατι αλλο που δεν πολυφαινεται

Geokaros70 - 14/4/2021 18:32

Μην ξεχνάμε ότι το πρωτάθλημα το πήραμε με προπονητή τον Χιμένεθ. Με αυτόν κάναμε πολύ καλή πορεία στην Ευρώπη. Ξαφνικά δεν έγινε κακός προπονητής, απλά δεν έχει καλό υλικό. Οι υποψήφιοι προπονητές που ακούγονται δεν είναι σίγουρο ότι είναι καλύτεροι από αυτόν.

chess - 15/4/2021 09:57

Μα το υλικό ήταν πρωταθληματικό όπως δήλωνε ο ίδιος πριν έρθει (προφανώς για να μειώσει τον Καρέρα), αφότου ήρθε όμως έχουμε σαπάκια (για να δικαιολογηθεί ο ίδιος);

babispet - 14/4/2021 21:22

Έχουμε πάρει και με τον Κωστενογλου, πρόσφατα καλύτερος είναι. Τους βάλαμε τέσσερα, δεν φάγαμε έξι και πέντε.

babispet - 14/4/2021 20:50

Έχουμε πάρει και με τον Κωστενογλου, πρόσφατα καλύτερος είναι. Τους βάλαμε τέσσερα, δεν φάγαμε έξι και πέντε.

chess - 15/4/2021 09:49

Καλά ελπίζω να μην έρθει ο Λουτσέσκου, διότι εκτός των άλλων τον έχω ικανό στην παρουσίαση να δηλώνει: "Για μένα, έχω υπογράψει στον παοκ!"

Manos_AEK21 - 14/4/2021 23:52

Ποιος Λουτσεσκου βρε είστε σοβαροί;; Αυτός έτρωγε ψωμί εδώ στην Ελλάδα καί

Κλέφτες μας ανέβαζε απατεώνες μας κατέβαζε ένας προπονητής πού εάν δεν ήταν ό Πατέρας τού δεν θα υπήρχε στον ποδοσφαιρικό χάρτη..

Εάν δεν έρθει πολύ καλύτερος από τον Μανόλο Χιμένεθ τότε έχουμε Προπονητή τον Μανόλο Χιμένεθ...

Simosk - 15/4/2021 09:11

Συνήθως διαφωνούμε, αλλά εδώ 100% μαζί σου !!! Αν έρθει κάποιο απ'τα μεγάλα ονόματα που ακούγονται, μακάρι. Αν είναι να έρθει κανας Μιλογεβιτς, τότε Μανόλο δαγκωτο !! Για Λουτσεσκου ντροπή μόνο που το συζητάμε.

Swtos21 - 15/4/2021 00:54

Κώστα διαφωνώ στο ότι Ο Μίτσελ κάνει στο να έρθει μόνο σε μια ΑΕΚ έτοιμη, έτσι ώστε να την απογειώσει...

Είναι ότι πρέπει και ότι καλύτερο (μαζί με Βαλβέρδε εννοείται) από επιλογές γιατί είναι προπονητάρες και γνώστες ΑΕΚ και ελληνικής πραγματικότητας.

Αμέσως μετά θα ήθελα έναν από τους Γκαριτάνο, Κίκε Φλόρες και Αμπελάρδο.... Συνέχεια
Ο Σάντος είναι ο πιο συμπαθέστατος ever όμως πιστεύω πως έχει κλείσει ο κύκλος του.

Ο Μιλόγεβιτς είναι επιλογή από το πιο κάτω ράφι και θα δείξει ότι τίποτα δεν αλλάζει τελικά...

Όσο για Λουτσέσκου, θέλω να πιστεύω ότι δεν υπάρχει περίπτωση... Τόσοι κόουτς υπάρχουν...

alain21 - 14/4/2021 21:29

Φυσικά και Λουτσεσκου...

Όχι ο Ρεζβαν αλλά ο πατέρας Μιρτσεα ο μεγάλος δάσκαλος του ποδοσφαίρου .

a) Η συνύπαρξη του για χρόνια στη Σαχτάρ με τον τσιγκρινσκι ,που δίπλα του θα μαθητεύσει σε κάποιο πόστο

b ) O Boyko που ήδη συνεργάζεται στη Δυναμό Κιέβου με τον Μιρτσεα... Συνέχεια
c) Η ξενερα του Ρεζβαν που θα δει τον πατέρα του , στον γνήσιο δικέφαλο

Δημιουργουν ένα πολύ ελκυστικό αφήγημα..

Εγώ το αγοράζω.

AntonDobos21 - 14/4/2021 23:09

Νομίζεις ότι ένας 75αρης θα αντεξει στον παγκο της ΑΕΚ?

stigma - 14/4/2021 22:32

Ο Μιρτσεα Λουτσεσκου ειναι προπονηταρα 3-4 κλασεις πανω απο τον γιο του..μακαρι να ερχοταν

stigma - 14/4/2021 22:22

Ο Μιρτσεα Λουτσεσκου ειναι προπονηταρα 3-4 κλασεις πανω απο τον γιο του..μακαρι να ερχοταν

21SPV21 - 14/4/2021 21:58

Χαχα μακάρι!

John1978rrrr - 14/4/2021 14:30

Μεγάλη προσβολή για τον προπονητή και ΑΝΘΡΩΠΟ Μανολο να γίνεται αυτό που γίνεται από την ομάδα μας!

stigma - 14/4/2021 22:36

Μεγαλη προσβολη να κρατησεις τον προπονητη που εφαγες 5 απο τους γαυρους..μεγαλη προσβολη οτι τσακωθηκε με τον Νεντε κ εβαλε τον Χνιντ χωρις παιχνιδια και εφαγες 5..αρα εβαλε τον εγωισμο του πανω απο την ομαδα..οποιος θελει τον μιστερ 5αρα και 6αρα ας τον παρει σπιτι του να του κανει αναλυση αυτων των παιχνιδιων

dimis1971 - 14/4/2021 22:22

θα σ φερει τον μουρινιο στα γενεθλια σου μην αγχωνεσε απαραδεκτε Κετσε

stelioshatz - 14/4/2021 21:15

Δεν μου αρέσουν αυτά που λέει ο Κέτσε. Μου ακούγονται περίεργα. έλεος

krikri21 - 14/4/2021 22:05

Ο Δημήτρης Μελ. Είπε "θα τα αλλάξω όλα,αν χρειαστεί" η λέξη κλειδί εδω είναι το "Αν"

Klispy21 - 14/4/2021 16:25

Τα δάχτυλα του Ριβαλντο τα δειξαμε με Κωστενογλου. Απόδειξη ότι αν εχεις παιχτες φτιαχνεις και προπονητη

babispet - 14/4/2021 21:40

Ο Κωστενογλου ήταν υπηρεσιακός, στη θέση του Φερέρ. Ο Φερέρ γιατί απέτυχε, ίδιους παίχτες δεν είχε; Ο προπονητής κάνει την ομάδα και όχι οι παίχτες. Το άθλημα είναι Ομαδικό δεν είναι σκυταλοδρομια στο στίβο.

Klispy21 - 14/4/2021 22:31

Φιλε babispet συν Αθηνα και χειρα κινει ειναι.

Το σίγουρο ειναι οτι αν δεν φερουμε παιχτες απλα θα διώχνουμε προπονητες καθε χρονο. Οπως και να τον λενε.

Ομως ο προπονητής ειναι:

1 ατομο Χ 1 ΕΚ € =1ΕΚ €... Συνέχεια
Παιχτες ειναι :

7ατομα Χ 1 ΕΚ € = 7ΕΚ € + τον προπονητή 8 εκ €.

Ετσι αλλαζεις τεχνικους διευθυντες και προπονητες καθε χρονο και οι παιχτες μενουν στο απυροβλητο και γίνονται κλικες και τρωνε κ οι ιδιοι προπονητες. Γιατι μη μου πεις οτι για την 5αρα η την εξαρα φταιει μονο ο Χιμένεθ.

stigma - 14/4/2021 22:19

Τον μπερδεψες τωρα..το ειχε φτιαξει καλα στο μυαλο του..προπονητης Μπαρτσελονα κ εφυγε νυχτα..νομιζω ειχε χασει απο την Λαρισα

babispet - 14/4/2021 21:59

Ο Κωστενογλου ήταν υπηρεσιακός, στη θέση του Φερέρ. Ο Φερέρ γιατί απέτυχε, ίδιους παίχτες δεν είχε; Ο προπονητής κάνει την ομάδα και όχι οι παίχτες. Το άθλημα είναι Ομαδικό δεν είναι σκυταλοδρομια στο στίβο.

agabak - 14/4/2021 18:14

Μακάρι να έρθει ο Λουτσεσκου, πήρε μια ομάδα λουζερ μόνιμα 4η και την έκανε αήττητη πρωταθλητή και νταμπλούχο. Είδαμε τη διαφορά μόλις έφυγε. Το ποδόσφαιρο είναι επαγγελματικό, αν αυτός είναι ο καλύτερος από τους στόχους μας, ας έρθει. Και ο ακατανομαστος κάποτε πήρε το Ντούσαν και η συνέχεια είναι γνωστή. Αν θες να είσαι πρωταθλητής, παίρνεις τον καλύτερο και τον κάνεις μέλος του οργανισμού σου.

Simosk - 14/4/2021 21:45

Για να τελειώνουμε με το παραμυθακι του Λουτσεσκου: από δύο δοσμένα πρωταθλήματα πήρε το ένα (!!!), με διαιτησίες, ομάδες δορυφόρους και δανεικούς. Με Μ.Ο. συμβολαίων εντεκαδας 1 μυριο έκαστος. Τέλος εκτός απ'τους γνωστούς λόγους, υπάρχουν άλλοι τρεις για να μην ασχοληθούμε: Εστερσουντ, Βιντι και Μπάτε !!! Ελπίζω να σε καλυψα.

Kyuss21 - 14/4/2021 18:01

Καλησπέρα στην ομήγυρη.

"Να φέρουμε ένα προπονητή να φτιάξουμε ομάδα" .

Δυνατή ατάκα μιας αλλης εποχής όμως. Αν δεν αλλαξουμε άμεσα τις απαιτήσεις μας η φωνή μας δεν θα φτάσει ποτέ εκεί που πρέπει να ακουστεί. Κανενας προπονητής δεν θα μας φτιαξει ομάδα. Την ομάδα την φτιάχνει η τεχνική ηγεσία η οποία αποτελείται και από άτομα που δεν είναι πρώην ποδοσφαιρίστες.... Συνέχεια Κάθε σοβαρή ομάδα που θέλει να κανει πρωταθλητισμο εχει τμήμα sport analytics και προμηθεύουν την τεχνική ηγεσία με τα δεδομένα που χρειάζονται για να κάνουν το σχεδιασμό της ομάδας . Ο προπονητής έρχεται να υποστηρίξει το πλάνο που ήδη προϋπάρχει και όχι να φτιαξει ομάδα. Η ομάδα φτιάχνεται στα μετόπισθεν από ανθρώπους που ξέρουν να διαβάζουν νούμερα και στατιστικές αναλύσεις . Αυτή τη στιγμή αυτοί που είναι υπεύθυνοι για το σχεδιασμό στην ΑΕΚ χωρούν σε ένα ταξί. Κανενας λοιπόν προπονητής δεν πρόκειται έτσι πλέον να φτιαξει καμία ομάδα. Η ΑΕΚΑΡΑ μας εχει την ευκαιρία όπως το έκανε και παλιότερα σε άλλους τομείς να πρωτοπορήσει (στην Ελλάδα) και σε αυτό τον τομέα.

@Κετσετζόγλου έχεις και εσύ μία μεγαλύτερη ευθύνη στις πλάτες σου να περάσεις τη φωνή μας στην ΠΑΕ. Θα ήταν ωραία να δούμε ενα άρθρο με τίτλο "Η ΑΕΚ επενδύει σε τμήμα sports analytics". Η τεχνογνωσία θα σε κανει να τσιμπάς πάντα τους καλύτερους πριν τον ανταγωνισμό , να διαβάζεις τα παιχνίδια στην ολότητα τους και να υποστηρίζεις αναλόγα τους παιχτες και τον προπονητή σου. Ετσι πλέον παίζεται το παιχνίδι.

Υγεία σε όλα τα κιτρινόμαυρα αδέρφια μου.

Χρονια Πολλά ΑΕΚΑΡΑ μου να τα χιλιάσεις.

babispet - 14/4/2021 21:31

Αν δεν μπορεί ο προπονητής να σου εκμεταλευτει τα δεδομένα από τους αναλυτές και κάνει πειράματα συνέχεια τι να το κάνεις;

stelioshatz - 14/4/2021 21:21

Δεν μου αρέσουν αυτά που λέει ο Κέτσε. Μου ακούγονται περίεργα. έλεος

John3299 - 14/4/2021 20:03

Λοιπόν ας πω και γω μια γνώμη

1)Λουτσεσκου ούτε για αστείο δεν μπορώ να το ακούω.

2)Ονόματα που ακούγονται όπως Valverde,like section,marko silva,jardim θα ήταν κάτι το ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ καλό αλλά δεν πιστεύω ότι υπάρχει τέτοια πιθανότητα. Ας είμαστε ρεαλιστές.

3)Για μένα από τις καλύτερες ρεαλιστικές επιλογές είναι ο Milojevic.και εξηγούμε.... Συνέχεια
Είναι νέος και φιλόδοξος και δεν θα δει την ομάδα μας σαν "αρπαχτή.Εχει πάρει πρωταθλήματα με περίπατο στην Σερβία έχοντας ειδικά την 1η χρονιά και πολύ καλή παρουσία στο ch.league.ξέρει το πρωτάθλημα μας,οι ομάδες του παίζουν όμορφο ποδόσφαιρο (όχι αφελές).Θεωρώ ότι μπορεί να γίνει ο Bajevic του 2020.Και βασικό Οπου βρίσκει τον Γαύρο του βγάζει την ψυχή και με τον Πανιώνιο και με τον Αστέρα

taxiss21 - 14/4/2021 20:26

Φίλε μου και ο Ζαρντιμ θεωρώ είναι ρεαλιστική περίπτωση.

John3299 - 14/4/2021 21:09

Μετα την monaco όπου βγήκαν τόσοι παιχταράδες, δε νομίζω ότι δεν δουλεύει ,από επιλογή. Θεωρώ ότι περιμένει premier league.Δεν είναι ο Hardin που έφυγε από την Πορτογαλία για Ελλάδα

Manos_AEK21 - 14/4/2021 20:21

Εάν δεν έρθει πολύ καλύτερος από τον Μανόλο Χιμένεθ τότε έχουμε Προπονητή τον Μανόλο Χιμένεθ..

Ξεκάθαρα..

AKIS_KOZANI_21 - 14/4/2021 17:47

Η ΑΕΚ μας έχει προπονητή...

djebbour_21 - 14/4/2021 19:30

Ναι για αυτό πάμε τρένο και γράψαμε ταληρο από το γκέι στην έδρα μας πρώτη φορά μετά από σαράντα χρόνια...

psyxraimos - 14/4/2021 17:32

Μπορει να μου πει καποιος ποια ειναι η προπονητικη αξια του Λουτσεσκου οταν δεν φορουσε σκουφακι;

evangelo_t - 14/4/2021 19:01

Και με σκουφάκι και χωρίς, το ίδιο λαπάς είναι.

Juggernaut - 14/4/2021 18:16

Exoυμε προπονητη,αυτον που εφαγε 5αρα. Πριν μια βδομαδα ολοι λεγαμε για μαυρη σελιδα στην ιστορια της ΑΕΚ. Σαν λαος εχουμε αυτα που μας αξιζουν.

aekarrwsteia - 14/4/2021 18:47

Ο ΑΕΚτζης είναι ο πιο υπερβολικός οπαδός. Κάνει μια νίκη, τρελαίνεται αρχίζει να μιλάει για πελατες και τίτλους. Κάνει μια ήττα, θέλει να φύγουν οι πάντες από την ομάδα.

Άβυσσος η ψυχή μας...

Zoran_ - 14/4/2021 18:12

Θεωρώ ότι κακώς τίθεται το δίλημμα Χιμένεθ η άλλος προπονητής. Η ΑΕΚ χρειάζεται νέο προπονητή που θα την οδηγήσει στην Αγία Σοφια, ισχυρό τμήμα sport analytics οπως σωστα λεει ο φίλος Κyuss21, κ μεταγραφική ενίσχυση σε βασικές θέσεις. Αν ξεκινήσουμε αυτή την ιστορία ότι αν είναι να έρθει ο Χ καλύτερα να μείνει ο Μανολο βρισκόμαστε σε λάθος τροχιά. Όχι άλλη προσωπολατρεια, στοχευμενες κινήσεις παντού για να φτάσει η ομάδα στην κορυφή!

Nikolson39 - 14/4/2021 17:54

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω αυτή την εμμονή για ατελείωτη προπονητολογια.... Η ομάδα έχει προπονητή. Είναι θέμα της διοίκησης η επιλογή νέου προπονητή αφού κριθεί πως ο τωρινός δεν πέτυχε τους στόχους του. Ακόμα δεν έχει κριθεί αυτό. Γιατί τόση μανια εναντίον του ανθρώπου που έφερε πρωταθλημα πριν 3 χρόνια και έφτιαξε μια ομάδα κυριολεκτικά αλύγιστη ( για να μην ξεχνιόμαστε);

manolos5 - 14/4/2021 17:39

Mανόλο ρεεε και πάλι Μανόλοοοο..........με καλές μεταγραφές και παιχταράδες,να εχει να δουλευει ο άνθρωπος......πριν 3 χρονια οταν πήραμε το πρωτάθλημα ο Μανόλο ειχε αραούχο,μπακασετα,γιακουμάκη,σιμοες,λάζαρο,λιβαγια,βράνιες και το κυριοτερο Μπάρκα!!!!!!!......τώρα τι έχει????

gate21forever - 14/4/2021 17:20

Η αναφορά και μόνο στο όνομα Λουτσεσκου είναι όνειδος για την αξιοπρέπεια μας. Μανόλο και πάλι Μανόλο με δικές του μεταγραφές και προετοιμασία.

Rainbow - 14/4/2021 17:08

Πως λέμε η θεωρία των χορδών .........σε μας πλασάρανε οι αθεόφοβοι την θεωρία του "πλήρους" ρόστερ τον Ιούλιο του 2020 .Πολύ πρόσφατα ,πριν μερικούς μήνες δηλαδή.!!!

Livaujo_ - 14/4/2021 17:02

Με το νομοσχέδιο που φέρνει η κυβέρνηση όποιος και να έρθει όλη μέρα στα Σπάτα θα πρέπει να είναι έτσι και αλλιώς.

Original78 - 14/4/2021 16:56

Μάγκες όχι άλλη φωτό Δρακουλέσκου, please. Τα περί κλεφτών, ναζιστικής Γερμανίας κλπ. ακόμα ηχούν στα αυτιά μας.

aekarrwsteia - 14/4/2021 16:51

Kαντε κανενα αστειο να φερετε τον υβριστη της ΑΕΚ να κατσει στον παγκο της.

Ειτε ανοιξουν τα γηπεδα ειτε οχι, την ιδια εικονα θα βλεπετε...

dragan21 - 14/4/2021 16:49

Λουτσεσκου ...τον πατέρα όχι τον γιο του τον μπαγλαμά

zamanfur21 - 14/4/2021 16:40

Αν ειναι να παρουμε Μιλογιεβιτς καλύτερα να μεινουμε με τον Μανόλο. Αν ειναι να αλλαξει προπονητη η ΑΕΚΑΡΑ θα πρεπει να είναι απο το πανω ράφι. Αλλιως ο Μανόλο και το έχω ξαναγραψει.. είναι κατα την αποψη μου ο καταλληλότερος. Αρκεί αμα μείνει να μην κάνει αυτός τις μεταγραφές...ΜΟΝΟ ΑΕΚ

MikeM - 14/4/2021 15:08

QUIZ:

Θέλετε να μείνει ο Μανόλο ή να πάρουμε προπονητή έκπληξη? (Από επιλογές προπονητή πάμε καλά τα τελευταία χρόνια)


LIKE - Manolo... Συνέχεια
DISLIKE - Άλλος προπονητής

evo21 - 14/4/2021 15:42

Αν θες 5 γκολ πηγαινε στη διοικηση και πες να μεινει ο Χιμενεθ , αν θες τα δαχτυλα του Ριβαλντο τοτε κατσε σπιτι σου.

RBaggio - 14/4/2021 22:09

Δηλαδή προτείνεις Κωστένογλου; Γιατί με αυτόν είχες δείξει τα 4 του Ριβάλντο.

victor21R - 14/4/2021 16:22

Αν είναι να πάρουμε άλλον έναν Cardoso , 1000 φορές ο Manolo... Η ομάδα όμως χρειάζεται γερό όνομα για προπονητή...!!!

specteR21 - 14/4/2021 15:55

Η εποχή Χιμένεθ έχει τελειώσει έχει κάνει τον κύκλο της ο Μανόλο έπρεπε να είχε μείνει το 2018 που τα καταστρέψαμε όλα μετά το πρωτάθλημα από εκεί και πέρα το πήγαινε έλα κούρασε και τον ίδιο και εμάς η ΑΕΚ πρέπει να γίνει ξανά επιθετική ομάδα αυτό συνεπάγεται με βαρβατο προπονητή που δεν θα του κουνιέται καμία βεντέτα ( αυτό ο Μανόλο δεν το έχει δυστυχώς ) και φυσικά να του φέρουν όπλα και όχι νεροπιστολα χρειάζεται να μπει το χέρι στην τσέπη και η ΑΕΚ να ξανά βρει το παλιό της χαμένο εαυτό... Συνέχεια με λύση Χιμένεθ κάνεις πάλι ένα μπάλωμα και επιμένεις στα ίδια λάθη χρειάζεται ουσιαστική αλλαγή προσώπων και χαρακτήρων, θα έλεγα και αλλαγή αρχηγού αλλά κάποιοι θα πέσουν να με φάνε μιας και ο μάνταλος είναι τρομερή αρχηγική φυσιογνωμία.

taxiss21 - 14/4/2021 15:28

Ανάλογα με τι κριτήρια ορίζεις την επιλογή-έκπληξη. Αν αυτά τα κριτήρια είναι μεγάλη εμπειρια, ηγετική φυσιογνωμία στα αποδυτηρια, σοβαρός, γνώστης του αντικειμένου και στις ακαδημιες και με αποδεδειγμενο εργο στις ομάδες που προπονήσε, τότε dislike αναμφισβητα. Αν είναι και ειναι έκπληξη στυλ Καρντοσο ή Κετσπαγια ή Μοραις τότε like. Νομίζω πως έτσι θα ψήφιζα. Δεν σου βάζω κάτι ακόμα.

Dreimal_die_Sechs - 14/4/2021 15:26

Ματαιοπονείς. Μακαρία η οδός.... Εκτός κι αν βγάλει την ομάδα 2η και πάρει το κύπελλο, οπότε θα είναι αυτονόητη η παραμονή του. Θαύματα όμως δεν γίνονται!

TOaiNIgma21 - 14/4/2021 14:41

Ας εκφράσουμε κι εμείς την άποψη μας για τον μέλλοντα προπονητή με ένα ωραιότατο σεντόνι που ελπίζω να μην κουράσει.

Αρχικά, Μανόλο Χιμένεθ. Θεωρώ άδικη την κριτική που του ασκείται καθώς ερχόταν πάντοτε μεσούσης της περιόδου κι αναλάμβανε καμμένη γη. Μια φορά έκανε προετοιμασία αυτός και είδαμε την καλύτερη ΑΕΚ της τελευταίας 15ετίας. Αυτό το πήγαινε-έλα όμως δυστυχώς τον έφθειρε στα μάτια του κόσμου. Άρα... Συνέχεια δε κρίνεται ως λύση μιας και έχει μπολιάσει αρκετά η αμφισβήτηση παρόλο που δεν του αξίζει.

Ρατζβαν Λουτσέσκου: Προσωπική γνώμη αλλά τον θεωρώ γάτο προπονητή και αρκετά καλό για τα ελληνικά δεδομένα. Σίγουρα όμως θα διχάσει και ακόμη πιο σίγουρα δεν θα ήθελα να μπούμε με αυτόν στην Αγιά-Σοφιά.

Φερνάντο Σάντος: Απλά ΔΑΣΚΑΛΟΣ. Ο καλύτερος προπονητής που είχε η ΑΕΚ τον 21ο αιώνα. Αδίκως δεν στέφθηκε πρωταθλητής με την ΑΕΚ αλλά τα παίρνανε οι Λεμονήδες. Βέβαια στις προηγούμενες θητείες του στην ΑΕΚ καρπουζά τον λέγανε αλλά το έχω ξαναγράψει, ο Έλληνας φίλαθλος ξέρεις μπάλα από τις κονσόλες και τα football manager. Θα μου άρεσε να τον ξαναδώ στον πάγκο της ΑΕΚ γνωρίζοντας προηγουμένως πως δε θα δω θεαματική ομάδα αλλά ΟΜΑΔΑ.

και... και...

ΚΑΙ Ερνέστο Βαλβέρδε: Επιθετικογενής προπονητής, γνωστής της εδώ πραγματικότητας και τρομερό ψυχολογικό χτύπημα στον Μαρινάκη. Καλώς κακώς παίζουν και αυτά ρόλο. Ο Κόκκαλης αυτό έκανε, έπαιρνε τις σημαίες των αντιπάλων (Νικοπολίδη, Κωνσταντίνου, Αλεξανδρή, Ιωαννίδη στο μπάσκετ) τους έκανε Ολυμπιακάρες και τσάκιζε την ψυχολογία των αντιπάλων του. Μόνο ο Ντέμης και ο Λύμπε δε προσκύνησαν ενώ και ο Ντούσαν δεν έγινα εν τέλει Ολυμπιακάρας. Ερνέστο λοιπόν πολύ καλός για Αγιά-Σοφιά.

Τώρα λοιπές επιλογές ο Κίκες Φλόρες, ο Βλαντιμίρ Ίβιτς, ο Μιλόγιεβιτς εμπεριέχουν αρκετά ρίσκο. Ακούστηκε και για τον Γιοακίμ Λεβ (που τον προσεγγίσαμε ανεπιτυχώς και το 1998 πριν να καταλήξουμε στον σερίφη Ντράγκοσλαβ Στεπάνοβιτς) όνομα μεν δυνατό δε επίφοβο του πως θα εξελιχθεί (βλέπε Σέρα Φερέρ).

Αν πάλι δε μπορέσουμε να πάρουμε κάποιο όνομα, όνειρο μου θα ήταν να έβλεπα τον τεράστιο Τάκη Γκώνια για να αποκτήσουν νόημα οι συνεντεύξεις τύπου. ;-)))

ΜΟΝΟ ΑΕΚ ORIGINAL 21

anduril21 - 14/4/2021 15:57

TOaiNIgma21 βρε αδελφε στα περισσοτερα απο οσα λες συμφωνω. Ωστοσο το να λες οτι η ομαδα του 2018 ειναι η καλυτερη της τελευταιας 15ετιας ειναι αρκετα υπερβολικο. Δηλαδη ξεχνας την ΑΕΚ του 2008 που μας κλεψανε το πρωταθλημα. Με ολο το σεβασμο αλλα η ομαδα του 2018 ειχε μεταλλο ετρεχε απιστευτα και αρνιοταν να χασει αλλα μεχρι εκει. Αντιθετως η ΑΕΚ του 2008 ηταν απλα ΟΜΑΔΑΡΑ και πολυ πιο ολοκληρωμενη απο την ΑΕΚ του Μανολο.Καλο να ειμαστε ρεαλιστες, η ομαδα του 2018 δεν ηταν και οι... Συνέχεια γκαλακτικος. Φιλικα παντα!!!

evangelo_t - 14/4/2021 18:59

anduril21, βρε αδερφέ, συγκρίνεις την ομάδα του 08 με αυτή του 18? Παρόλο που ο Φερέρ την έλεγε ποδήλατο, ήταν ίσως η κορυφαία ομάδα από άποψη ονομάτων και ποιότητας παικτών των τελευταίων 20 τουλάχιστον ετών. Δώσε και στον Μανόλο αντίστοιχους Ριβάλντο, Ζήκο, Λύμπε, Δέλλα, Αρουαμπαρένα, Μαντούκα, Καφέ, Καλόν και Ζορό ταυτόχρονα και ψάξε τον δεύτερο.

TOaiNIgma21 - 14/4/2021 16:15

Φίλε μου έχεις δίκιο και σωστά με διορθώνεις. Κάπου έχασα το μέτρημα στα χρόνια. Εννοείτε πως η ομάδα του 2008 ήταν εκπληκτική μα δυστυχώς πλήρωσε πρωτίστως την αδυναμία της διοίκησης να την προστατεύσει παρασκηνιακά και κατά δεύτερον την έλλειψη ενός έμπειρου τερματοφύλακα...

victor21R - 14/4/2021 16:21

Αδερφέ νομίζω δεν έχετε αίσθηση της πραγματικότητας ορισμένοι που γράφετε για Βαλβέρδε...!! Είναι δυνατόν να πιστεύετε ότι υπάρχει έστω 1% πιθανότητα να κλείσει η ΑΕΚ τον Βαλβέρδε?? Ακόμα και το μπάτζετ να είχαμε για έναν τέτοιο προπονητή ( που ακόμα θεωρείται ο τελευταίος καλός προπονητής που είχε η Barcelona ) δεν θα δεχόταν να έρθει ο ίδιος!!

Από εκεί και πέρα το να γράφουμε ότι είναι ρίσκο να έρθει ο Quiqe Flores στην Ελληνική SuperLeague είναι... Συνέχεια αστείο... Τιμή μας θα είναι να έρθει ένας τέτοιος προπονητής στην ΑΕΚ!! Μακράν το καλύτερο βιογραφικό που θα υπάρχει στην Ελλάδα. Ποιος Martins και ποιος Λουτσεσκου και ποιος Μπολονι και ποιος Γκαρσία. Ούτε που ονειρεύονται όλοι αυτοί τις παραστάσεις του Flores... Μην τα ισοπεδωσουμε και όλα... Ας είμαστε ρεαλιστές και ας μην πετάμε στα σύννεφα γιατί η πτώση συνήθως είναι επώδυνη...

TOaiNIgma21 - 14/4/2021 16:56

Ρίσκο είναι όχι ως προπονητική αξία ο Κίκε Φλόρες αλλά ως το πως θα προσαρμοστεί στις εδώ απαιτήσεις κι αν θα μας παρατούσε νύχτα αν έβρισκε μια καλύτερη πρόταση από την Ισπανία. Εκεί είναι το ρίσκο με κάτι τέτοια ονόματα. Όσο για τον Βαλβέρδε. Όταν μιλάμε για υπέρβαση πρέπει να τολμάμε να κοιτάμε και τέτοια ονόματα...

iroman21 - 14/4/2021 15:56

Καλησπέρα αδέρφια και χρόνια πολλά στην ΑΕΚΑΡΑ μας γεμάτα επιτυχίες . Μας αρέσει δε μας αρέσει νέος προπονητής της ΑΕΚ θα είναι ο Λουτσεσκου και θα στηριχθεί με 7 παίκτες έτοιμους για βασική ενδεκάδα (τέρμα , τέσσερις στην άμυνα , αριστερό εξτρέμ κ χάφ με δημιουργικές αρετές ) και φορ επιπέδου σαν αντί Ολιβέιρα που μάλλον θα φύγει . Με μια συγνώμη για τις δηλώσεις καλώς να έρθει . Εδώ γύρισε ο βάτραχος και τον δεχθήκαμε που άλλαξε όλη την ιστορία του ελληνικού ποδοσφαίρου κατά... Συνέχεια μας κ υπέρ του γκει

west21 - 14/4/2021 16:17

Δηλαδή από τους τόσους χιλιάδες προπονητές που υπάρχουν εμείς ασχολούμαστε με αυτόν που μας έκραζε πρωί βράδυ! Με αυτά τα μυαλά όχι αποτυχημένη θα είναι η επόμενη χρονιά αλλά και τοξική με τις αντιδράσεις που θα υπάρξουν.

barlos71 - 14/4/2021 16:07

Να διώξουμε τον Μανόλο που είναι πάντα εδώ για την ομάδα, έχει πάρει πρωτάθλημα μια χρονιά που έστησε την ομάδα αυτός, με έναν Γκάλο στα γεράματα, έναν Τσίνο, Λιβάγια φρέσκο και Λάζαρο 20' σε κάθε ματς, χωρίς Μάνταλο για να φέρουεμ αυτόν που μας έβριζε και πρόσβαλε απο το πρωί ως το βράδυ. Η ΑΕΚ βάζει πάνω παο όλα την αξιοπρέπεια. Ποτέ δε ξεφτιλιστήκαμε για ένα τίτλο, για μια νίκη για μια πρόκριση. Ντροπή και που αναφέρεται το όνομα του ακατανόμαστου Ρουμάνου. Είμαστ εάξιοι της τύχης... Συνέχεια μας να φερόμαστε έτσι στον Μανόλο και να το φέρνουμε σιγά σιγά για τον Λουτσέσκου. Ντροπή και μόνο ντροπή!

enotita - 14/4/2021 15:46

Καλά αν φέρουν τον λουτσεσκου εγώ δεν ξαναασχολουμαι με την ομάδα και 5 πρωταθλήματα να φέρει . Θα με ρωτάνε και θα λέω ΑΕΚ από το 1976 ως το 2021 ήμουν.

specteR21 - 14/4/2021 16:07

Γιατί η ΑΕΚ είναι πρόσωπα; Η μήπως η ΑΕΚ είναι μόνο το ποδόσφαιρο;

enotita - 14/4/2021 16:51

Είναι φιλοσοφία και στάση ζωής.Και αυτή η φιλοσοφία όπως εγώ την νοω θα διακοπεί βίαια με έλευση κλεφτοκοτεσκου

insgram21 - 14/4/2021 15:55

Μακάρι να επαληθευτεί ένας αδελφός που επιμένει ότι ο επόμενος προπονητής μας θα είναι ο Fernando Santos. Μακάρι...

Klispy21 - 14/4/2021 15:51

Κανένα παιχτη κλεισαμε ή ακομα? Δε θέλουμε κ πολλούς. Αφήστε τον Μανώλη ήσυχο παρτε κανα παιχτη της προκοπης και φτιάξτε τις διασυνδέσεις στο scouting με 2-3 ξενους αντί για προπονητή.

eleft21 - 14/4/2021 15:41

Ας αφήσουμε τα σάπια για Λουτσεσκου. Εκτός από αυτά που έχει κάνει κι έχει πει, υπάρχει κι ένα κρυμμένο μυστικό χαχαχα. Είναι χειρότερος προπονητής από το Μανόλο κι ας του κάνετε όση διαφήμιση θέλετε.

kostas2015 - 14/4/2021 14:59

ΦΕΡΕ ΤΟΝ ΜΠΑΓΕΒΙΤΣ!!! ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ, ΔΕ ΠΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 70 ΧΡΟΝΩΝ!!! ΛΕΥΚΗ ΕΠΙΤΑΓΗ ΣΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΦΕΡΤΟΝ!! ΣΚΟΥΠΑ ΟΛΑ!!

AKIS_KOZANI_21 - 14/4/2021 14:56

Μιας και οι περισσότεροι παραγγέλνουν προπονητή της αρεσκείας τους και με ταβάνι σαν παλιά οικοδομή με μανάβικο από κάτω"αυτές ντε που είναι δέκα μέτρα ο πρώτος από το ισόγειο" θα κάμω και εγώ μια παραγγελιά μίας καί είμαι ψεσινος και τα μετεορτια των 97 καλά κρατούν...

Δύο ουζακια σε ψηλό και για μεζεκλικι δύο μερίδες γαύρο από τον καλό του Μαρτινς.."έρχεται και η δική σου ώρα πεντριτο μην αγχώνεσαι"... Συνέχεια

ΑΕΚ του 92 θέλουμε TIGER.


ΥΓ..Ρουμανικο ευχαριστούμε αλλα δεν θα πάρουμε...έχουμε την Ντανιέλα στον δεύτερο και μας πονούν οι οφθαλμοί!

evo21 - 14/4/2021 14:12

Χορτασαμε συναισθημα , θελουμε ομαδαρα , τριγωνα μοιρογνωμονια και διαβητες , μας καβουρδιασανε τα μυαλα οι καρντοσοκαρερακηδες , φερτε τον Ρουμανο .

Brahamiotisg21 - 14/4/2021 14:55

Ρε φίλε έχεις τόσες μέρες που άγνωστο γιατί μας λες συνέχεια για το προπονητικό "μεγαλείο" αυτού που μας αποκαλούσε ακόμα κ πρόσφατα μετά τόσα χρόνια κλέφτες λες και σώθηκαν οι προπονητές.. Που ανεξάρτητα από αυτό σιγά τον προπονητή.. Το ότι μαζεύεις κάθε φορά τόσες αρνητικές ψήφους δε σου λέει κάτι και το συνεχίζεις;!

evo21 - 14/4/2021 15:37

Αφου το παιζεις μαγκας θα σου πω , αν μετραγε το οφσαιντ γκολ του βαρελα , ακομη κλεφτες θα τους ελεγα εγω. Ετσι παει η δουλεια , εγω θελω την ΑΕΚ πρωτη δε κολλαω σε δηλωσεις που πηγαζουν ιδιως απο πονο οπως αυτων τοτε το 2017 , ξερουν οτι εχουν αδικο.

christ - 14/4/2021 16:43

Πάρε το Ρουμάνο σπιτι σου και άσε την ΑΕΚ ήσυχη.. μας τα έχεις κάνει τσουρέκια με τον Ρουμάνο... αν αγνοείς τι σημαίνει αξιοπρέπεια και ήθος τράβα κατά Τρούμπα μεριά που ταιριάζετε σε νοοτροπία.. σε κράζει όλο το site....

savvy8 - 14/4/2021 14:42

Να του φέρουμε και τον υιό, για βοηθό και οπαδό. Πόσα τρολλ εδώ μέσα !!

evo21 - 14/4/2021 14:51

Τι τρολλ ρε , οταν εγω ημουν μεσα στη Λεωφορο στη θυρα 13 για να δω την ΑΕΚαρα κανοντας πετρα τη καρδια μου με Λα κορουνια , εσυ ησουν με μπρατσακια στη Αγια Μαρινα.

taxiss21 - 14/4/2021 15:11

Αρα αυτό σημαινει ότι έχετε δει και πέντε αξιόλογα πράγματα από προπονητες και τι εστι ΑΕΚ. Πως γίνεται τότε να σας κάνει Ο Λουτσεσκου? Πέραν των προφανών από τις δηλώσεις κλπ, αγωνιστικά τι έχει να προσδώσει σε μια ομάδα όπως η ΑΕΚ? Με στόχο το πρωτάθλημα, την καλή πορεία στην Ευρώπη και την αναδειξη παικτών από ακαδημιες και όχι μόνο? Αυτός ο άνθρωπος αποδεδειγμένα πήρε πρωτάθλημα εξαιτίας της δικής μας ανυπαρξίας και του σπρωξιματος. Εκτος και αν τα βόλεϊ του βιερινια και τα... Συνέχεια ψευτοπεναλτι κόντρα στον Παναιτωλικό τα ξεχνάμε.

savvy8 - 14/4/2021 16:21

Αν αναφέρεστε σ εμένα taxiss21 φυσικά και δεν είμαι υπέρ του "γιού του Λουτσέσκου". Το καλύτερο ποδόσφαιρο η ΑΕΚ το έπαιξε με Φαντροκ ( όπου αυτός έβαλε τις βάσεις για μια μοντέρνα ομάδα ) του Τσαικοφκι που την προχώρησε και έφερε και Ντούσαν και κάπως του Σενεκοβοιτς. Μετά ήρθε ο Μπαγιεβιτς και είναι γνωστά. Η άποψη μου είναι ότι η ομάδα δούλευε καλά με προπονητές Κεντρικής Τσέχους Κροάτες και Β Ευρώπης. Φυσικά δεν είναι μόνο αυτοί αλλά για μας είναι προσβάσιμοι... Συνέχεια υπομονετικοί και ξέρουν να χτίζουν ομάδες.

taxiss21 - 14/4/2021 16:34

Οχι αγαπητέ αναφέρομαι στον evo21, που τον θεωρεί ιδανικό.

savvy8 - 14/4/2021 15:38

Ακόμα και αν δεν είσαι τρολλ-τρολλ, διάβασε, την ιστορία της ΑΕΚΑΡΑΣ, γιατί κάποιοι, μετά τα μπρατσάκια στη Αγία Μαρίνα βλέπανε μέσα στον Ναό τον Παππού, τον Τσίκι, ακούγαν την μία και μοναδική Καμπάνα (αν σου λέει κάτι) , και του Βαλτερ το αριστερό γυριστό στην ασπρόμαυρη, ν αποκλείει ομαδάρα της εποχής

trat60 - 14/4/2021 14:44

Ο οπαδισμός είναι συναίσθημα. Αλλιώς κάθε χρόνο θα σιγοντάραμε τον εκάστοτε πρωταθλητή.

John1978rrrr - 14/4/2021 14:28

Τι λες βρε φίλε;;; Πάνω από όλα η αξιοπρέπεια!!! Άνθρωπος που έπιασε στο στόμα του την ΑΕΚ και αράδιασε ένα σορό μπούρδες δεν έχει καμία θέση στην ομάδα μας.

John1978rrrr - 14/4/2021 14:51

Μόνο την φάτσα του που βλέπω στο βίντεο κάτι παθαίνω. Ο άνθρωπος δεν έχει καμία σχέση με την ιδέα της ΑΕΚ.

evo21 - 14/4/2021 12:32

Ας φερει και τον Σβουρα μαζι του , η ΑΕΚαρα ναναι πρωτη.

AlexTheDominator - 14/4/2021 14:44

επιλεκτική μνήμη κάποιοι...

Tettiks21 - 14/4/2021 14:44

Ας πούμε πως δεν είχε πει κάτι ο Ρουμάνος και όλα καλά. Ρε παιδιά σοβαρά τώρα; Ο προβληματικός στην διαχείριση ρόστερ θα έρθει να αντικαταστήσει τον άλλο προβληματικό; Ο επιθετικά άτολμος θα έρθει να αντικαταστήσει τον επιθετικά άτολμο; Δεν κολλάει.

AEKaramou72 - 14/4/2021 14:43

Διαβάζουμε και ακούμε για τον νέο προπονητή που θα ενισχυθεί με μεταγραφές ουσίας. Και γιατί να μην ενισχυθεί ο Μανόλο με τέτοιες μεταγραφές; Γιατί να μην ενισχυθεί με παίκτες μηχανάκια και να κάνει την προετοιμασία του; Αλλά θέλουν άλλον. ΟΚ. Άλλον. Ποιόν όμως; Λουτσέσκου; Μιλόγεβιτς; Κάποιον νέο Καρντόσο; Πλάκα κάνουμε; Να φύγει ο Μανόλο για να έρθουν δευτερότριτα λαχεία; ΚΡΙΜΑ!!!

nikolopaido21 - 14/4/2021 14:42

Λουτσέσκου ΠΟΤΕ! Τι καλός Κέτσε; Πέρα από το συναίσθημα - που δεν είναι συναισθηματισμός μην το μειώνουμε, είναι μινιμουμ αξιοπρέπειας και αντίληψης του μεγέθους ΑΕΚ - ο Λουτσέσκου είναι μετριότατος προπονητής! Χίκιες φορές Μανόλο! Αν είναι να έρθει προπονητής να είναι προπονητής με @@ και όχι @@ προπονητής. Που πήρε πρωτάθλημα παίζοντας φιλικά και με ΑΕΚ, γαύρο, βάζελο ανύπαρκτους!!! Έλεος κάπου! Και για να έρθει προπονητής καλός θα απαιτήσει τουλάχιστον 5 μεταγραφές από το πάνω... Συνέχεια ράφι.

natso32 - 14/4/2021 14:06

ποιος ειναι καλος προπονητης κετσε? ο κατσαπλιας που εχασε στημενο πρωταθλημα! αυτος που ξεφτυλιστικε στην ευρωπη απο τα χωρια? αυτος που σε αγωνα μισο πρωταθλημα απο τον αστερα τριπολης αρπαξε 3 τεμαχια? αυτος που σε τελικο για το πρωταθλημα μεσα στην τουμπα δεν καταφερε να κανει μια φαση για γκολ στον μανολο?αυτος ειναι η προπονηταρα που θα μας ανεβασει επιπεδο??? αυτος ειναι 2 κλασεις χειροτερος απο το μανολο ρεεε! μονο τα βιογραφικα τους να διαβασεις και να δεις τα μεταξυ... Συνέχεια τους παιχνιδια κανει μπαμ. ακου εκει λουτσεσκου προπονητη και ανανεωση ολιβειρα... θα μας μουρλανεται μωρε?

taxiss21 - 14/4/2021 14:41

Ακριβως έτσι φιλε. Ο Μανόλο έχει φτάσει να προπονεί την Σεβίλλη για καμιά τριετία, χώρια τις ακαδημιες της για χρόνια πριν πάει στην μεγάλη ομάδα με σημαντικές επιτυχίες. Η συνέχεια του λιγο πολύ γνωστή. Τούτος εδώ εκτός από τον μποακ που τον ανέβασε μεν αλλά υπήρξαν και πολλά για να βοηθηθεί (ομάδες δορυφόροι, παρασκήνιακα παιχνίδια στο κύπελλο) δε, πάτωσε αργότερα. Στην Ευρώπη το απόλυτο τίποτα έκανε με τον μπαοκ σε ένα βατό σχετικά όμιλο εκτός της Τσελσι. Τι να λέμε τώρα θα... Συνέχεια συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια?

5elle1972 - 14/4/2021 14:09

πεστα αδερφε τους τα σερνω απο εχθες....ο τυπος που προσβαλε ολοκληρη την Ρλλαδα χαρακτηριζοντας μας φασιστες!!!

trat60 - 14/4/2021 14:37

Εκεί που φτύναμε δεν γλείφουμε. Ούτε σε μακέτα να τη δεί την Αγιά Σοφιά ο Ρουμάνος.

Fifa Agent21 - 14/4/2021 13:42

Ρε Lupin 21 κάνε μας τη χάρη αν ξέρεις να πεις ποιος είναι γιατί κάθε μέρα για τον Ρουμάνο ακούμε

Dreimal_die_Sechs - 14/4/2021 14:32

Αυτή την ώρα, αδύνατον! Έχει στείλει την κρυστάλλινη σφαίρα στο συνεργείο λόγω βλάβης και μάλλον θα αργήσουν γιατί καθυστερεί το ανταλλακτικό από τη Χώρα του Ποτέ. Επιπλέον, είναι και απασχολημένοι και με το έλκηθρο του Αϊ Βασίλη - το έστειλε για σέρβις.

Υπομονή, κλασσική περίπτωση βλάβης!

kostas2015 - 14/4/2021 14:29

ΔΙΑΚΡΙΝΩ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΤΟ ΕΞΗΣ: ΟΠΟΥ ΘΕΜΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΝΑ ΣΟΥ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΡΟΥΜΑΝΟΥ!!! ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΑΙΔΙΑ!! ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ !!! ΕΛΕΟΣ!!! ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΑΥΤΟΣ!!! ΠΟΤΕ!!! ΠΟΤΕ!!! ΠΟΤΕ!!!

Tavernie - 14/4/2021 14:22

Η τακτική τού Λουτσέσκου που έγινε προπονηταράς στον μπαοκ ήταν η ακόλουθη:

Προπονούμαστε όσο μπορούμε στα στημένα, καθόμαστε 10 παίκτες πίσω απ' τη μπάλα και σε κάθε σφύριγμα σκούζουμε όλοι μαζί παίκτες και πάγκος. κατόπιν στις δηλώσεις, ανεξάρτητα τού πόσο μεγάλη εύνοια είχαμε στο ματς, ξανασκούζουμε και διαμαρτυρόμαστε με όλους τούς τρόπους. Στα ευρωπαϊκά ματς βέβαια που δεν περνάνε τέτοια, μάς μετράνε τα παΐδια κάτι μπυραρίες, αλλά στις ντόπιες... Συνέχεια διοργανώσεις χτίζουμε προφίλ με τρόπαια και αήττητα.

west21 - 14/4/2021 14:21

Δηλαδή ο Κλοπ δεν μας κάνει επειδή δεν μπορεί να είναι όλη μέρα Σπάτα!! Ρε τι ακούμε. Βλέπω να γυρνάει σιγά σιγά η μπιφτεκα και ο προπονηταρας να γίνεται μια από τα ίδια!

DOC_TOR - 14/4/2021 14:19

Δεν το πιστεύω με τίποτα. .Δεν υπάρχει περίπτωση να συζητάμε τη πιθανότητα να γλείψουμε εκεί που φτύναμε..Ό άλλος βρήκε Μαρτίνς από το τίποτα και μείς θα πάμε αβάδιστα (που λένε και οι αγγελίες) ντουγρού στο σίχαμα;

evo21 - 14/4/2021 13:54

Θα την κανει Φυσεκι την ομαδα ο Ρουμανος , εμενα αυτο με νοιαζει, τιποτα αλλο.

Germain_Paris - 14/4/2021 14:04

Πρέπει να μάθεις ποια είναι η ιστορία της ΑΕΚ και ποιοι έχουν μιλήσει για αυτή με άσχημα και υποτιμητικά σχόλια. Η ΑΕΚ και ο ρουμάνος μπορούν να βρεθούν μαζί μόνο σε εκδήλωση του ΠΣΑΠ. Άνοιξε βιβλία.

evo21 - 14/4/2021 14:42

Τι να διαβασω ρε , η ΑΕΚ δεν εχει μισος στη καρδια , τους αφησε με ακυρα δελτια να δοκιμασουν για 94 φορα στην ιστοριας για το σεντονι.

Cocco Bill - 14/4/2021 14:01

Πολλές φώτο του Λουτσέσκου βλέπω και νομίζω ότι είναι φανερό που πάει η δουλειά. Θα χτυπήσουμε κάποιες φίρμες Ισπανούς, θα ζητήσουν τρελά ποσά για το μπάτζετ και θα καταλήξουμε στον Ρουμάνο. Ο Λουτσέσκου είναι καλός προπονητής για πρωταθλητισμό, πάντως στο πρωτάθλημα που πήρε στην Ελλάδα υπήρχαν 3 τουλάχιστον ομάδες που έπαιζαν τον ρόλο που παίζει τα τελευταία 2 χρόνια ο Άρης για τον οσφπ. Με πρώτο και καλύτερο τον Ατρόμητο, που μας είχε κάνει 2 χρόνια κηδεία στο ΟΑΚΑ και έπαιζε... Συνέχεια φιλικά με αυτούς, ειδικά θυμάμαι ένα ματς που έληξε κατά λάθος Χ, που στο τελευταίο δευτερόλεπτο είχε μείνει ο Πρίγιοβιτς ολομόναχος στο ύψος της μικρής περιοχής του Ατρόμητου και κατόρθωσε να το χάσει. Επίσης ο Λουτσέσκου την 2η χρονιά έκανε την καλή ομάδα, την πρώτη παρόλα τα παραπάνω τελικά το έχασε από εμάς και όσο και για να γκρινιάζουν για το ματς με τον οσφπ και με εμάς, οι βαθμοί που πήραν από τους δορυφόρους τους, ήταν πολλαπλάσιοι, στο δε ματς με μας διέκοψαν 45 λεπτά τον αγώνα για να πιέσουν το κοράκι να αλλάξει απόφαση, τι περίμεναν δηλαδή. Οπότε αν σκεφτεί κανείς ότι αρκετοί δεν συγχώρεσαν τον Ντούσκο, που έχει συμμετοχή ως παίκτης και προπονητής σε 6 πρωταθλήματα, φανταστείτε τι θα γίνει με τον Ρουμάνο. Ας το σκεφτεί καλύτερα ο Τίγρης, που βέβαια αν βάλει κάτι στο μυαλό του, συνήθως το κάνει. Εγώ προσωπικά δεν έχω μεγάλο πρόβλημα με τον Ρουμάνο, έτσι και αλλιώς μισθοφόρος είναι, όπως το 99% των παικτών και των προπονητών, έχασε το πρωτάθλημα και το παραδάκι που πιθανόν θα το συνόδευε εκείνη την χρονιά και παράλληλα πούλησε οπαδιλίκι στους Παοκτσήδες, τους οποίους άφησε στα κρύα του λουτρού, μόλις του ήρθε πρόταση μαμούθ και επειδή δεν κράτησαν τους παίκτες που ήθελε. Ο Λιβάγια πχ μας τα έκανε τσουρέκια 6 μήνες και τώρα παρακαλά τον οσφπ να τον πάρει με λιγότερα και από αυτά που του δίναμε και μιλάμε για ένα παίκτη κατεστραμμένο (από το μυαλό του) πριν έρθει σε μας. Ο Παπασταθόπουλος έχει βγάλει ένα καράβι λεφτά και έκανε γαργάρα τα περί κλεισίματος καριέρας στην ΑΕΚ, όταν είδε ότι αυτοί ήταν σίγουροι πρωταθλητές φέτος. Οπότε μην τρώτε παπά, ο Ντέμης, ο Ατματσίδης, ο Κασάπης, είναι οι εξαιρέσεις. Η πλειοψηφία είναι ο Αλεξανδρής, ο Μπατίστα, ο Τσιάρτας που 2 χρόνια έψαχνε τρόπο να σπάσει την ρήτρα και να πάει σε αυτούς, ο Λιβάγια, ο Παπασταθόπουλος κτλ. Ο ιδανικός προπονητής θα ήταν ο Σάντος που και οι οπαδοί τον γουστάρουν όλοι και έχει δείξει ότι είναι δάσκαλος στο χτίσιμο ομάδας, δεν θα ζητά δηλαδή 20 εκ μεταγραφές, ενώ μπορεί να έρθει και κανένας Πορτογαλος δανεικός, αυτό δηλαδή που χρειαζόμαστε, αν όμως δεν μπορεί να έρθει, νομίζω θα καταλήξουμε στον Ρουμάνο, που θα έχει δύσκολο έργο, γιατί πολλοί θα τον περιμένουν στην γωνιά και τα ματς μάλλον θα γίνονται με κόσμο του χρόνου.

makbosalv - 14/4/2021 13:59

Μακριά από Λουτσέσκου, δεν γουστάρω να τον δω στον πάγκο της ομάδας μας και αυτό δεν έχει να κάνει με το πόσο καλός προπονητής είναι.

Starman21 - 14/4/2021 13:54

O χιμενεθ που είναι δηλαδή;

harnic21 - 14/4/2021 13:51

Μακάρι να διαψευσθώ αλλά θεωρώ ότι έχουν κλείσει τον Ρουμάνο κι από την μια ψάχνουν τρόπο να το περάσουν επικοινωνιακά κι από την να κερδίσουν χρόνο για να πάρει η ομάδα το ευρωπαϊκό εισιτήριο κι να μην γίνει άνω κάτω!!

KLEFTAKIS21VIOLOGY - 14/4/2021 13:50

99% Ισπανία η Πορτογαλία θα ναι ο προπονητής

Λουτσεκου δεν υπάρχει καν...μόνο η σπορτ νταυ κάνει παιχνίδι για τα συμφέροντα του Ολυμπιακού

Χθες τίποτα για τα γενέθλιά μας καμία αναφορά

Euaggelos21 - 14/4/2021 13:49

ΡΑΖΒΑΝ ΛΟΥΤΣΕΣΚΟΥ

Aspalathos21 - 14/4/2021 13:46

Δεν χρειάζεται να είναι όλη μέρα στα Σπάτα...σωστές επιλογές παιχτών... μπάτζετ καλό...και να δουλεύει τρανζισιον αυτοματισμούς και άμυνα....

Aeksalamis123 - 14/4/2021 13:46

Από τις συνεχιζόμενες αναφορές στο όνομα του Λουτσέσκου καταλαβαίνω ότι η διοίκηση πιστεύει στην αξία του σε συνδυασμό με την όχι ιδιαίτερα υψηλή αμοιβή του αλλά και ο ίδιος δείχνει να καλοβλέπει την ΑΕΚ. Βέβαια τώρα είναι αργά...Όταν έκανε εμετικές δηλώσεις εναντίον μας έπρεπε να το σκεφτεί καλύτερα...Σε πλήρη αντίθεση με τον Μάρτινς που είναι κύριος και δείχνει να σέβεται την ομάδα μας. Εγώ βλέπω μια προσπάθεια της διοίκησης για ένα διακριτικό ψυχολογικό μασάζ στον κόσμο περί... Συνέχεια Ρουμάνου και ό,τι βγάλει...Κατά τα άλλα ο Μιλόγεβιτς θεωρείται χρυσή εναλλακτική και γίνονται και κουβέντες σε υψηλότερα επίπεδα μήπως προκύψει τίποτα ενδιαφέρον...Αυτά από έναν ... outsider...

dikigoros_tu_diabolu - 14/4/2021 13:43

Ποσες φορες πρεπει να διαψευπσθψφθει ο Ρουμανος για να το καταλαβετε??? Και μονο που τον αναφερετε στα σχολια κατανταει εκνευριστικο!

perdikisg - 14/4/2021 13:11

Συγγνώμη ρε παιδιά να καταλάβω. Δεν θέλουμε να έρθει λουτσεσκου επειδή υποστηριζε την δουλειά του, κ όλο αυτό το πέρασε στους παίκτες, κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα να μην χάσουν 50 ματς;;; αν δεν το έχετε καταλάβει, είμαστε μια αδουλευτη ομάδα χωρίς όραμα, κορμό και χαρακτήρα στα μεγάλα ματς!!!! Ας έρθει όποιος μπορεί να μας τα δώσει όλα αυτά!!!

perdikisg - 14/4/2021 13:41

Δεν αρέσει η αλήθεια λογικά. Άρα πιστεύετε πως έχουμε δυνατό κορμό, ομάδα για μεγάλα παιχνίδια που την κρύβει την μπάλα! Όνειρα γλυκά

taxiss21 - 14/4/2021 13:56

Συγνώμη για ποια δουλειά λέμε? Είδατε πόσους δορυφόρους είχε ο Ιβάν την χρονια που πήγαν να μας το πάρουν με τα όπλα? Ακόμα και την χρονια που το πήραν που ναι οκ το άξιζαν σε σχέση με εμας και τον γαυρο, πάλι είχαν βοήθειες απ Ατρόμητους, Πας, Λαρισες κλπ. Έτσι γινόμαστε όλοι προπονητες αν είναι. Στην Ευρώπη το απόλυτο τίποτα έκανε έφυγε νύχτα από έναν όμιλο σχετικά βατό αν εξαιρέσουμε την τσελσι. Το κύπελλο το πήραν με τους γνωστούς τρόπους παρασκήνιακα. Ποια δουλεια λοιπόν λέμε?

orbon - 14/4/2021 13:10

Ο Λουτσέσκου είναι ο προπονητής που θα μας αλλάξει επίπεδο δηλαδή?

Και δεν θα σχολιάσω καν όλα όσα έχει πει κατά καιρους.

ismael_blanco - 14/4/2021 13:41

Επίπεδο θα αλλάξουμε σίγουρα, τώρα καλύτεροι θα γίνουμε, χειρότεροι αυτό παίζεται.


Ειδικά αν φέρουμε αυτόν του Πανιωνίου, θα δούμε διαστημικά πράγματα.

Milanezos - 14/4/2021 13:36

Κώστα πολύ το γυρωφέρνεις και ξενερωνουμε....Αν ισχύει κάτι πείτε το στα ίσια για να μην ελπίζουμε σε προπονητή από το πάνω ράφι

orestisgk212 - 14/4/2021 13:36

Ολα θα φανουν απο την κινηση του προπονητη.το αν θα βαλει λεφτα να δουμε 11αδατους παιχτες μεταγραφες.αν ανακοινωθει ονομα τυπου ρασταβατς μιλογεβιτς παμε για νεο παραμυθι θα κανει 1,2 μεταγραφες και θα πορευτουμε με λοπες μανταλο σιμοες τσιγκρινσκι συν μια 2 κινησεις.οποτε σε λιγο καιρο θα ξερουμε.απο τη στιγμη που θελει να δωσει 1+ μυριο για προπονητη σημαινει οτι θα ερυει καποιος σοβαρος με παραστασεις αυτο αμα γινει ειναι αυτονοητο οτι θα συνοδευτει απο παιχτες γιατι... Συνέχεια αλλιως δεν θα ερχοταν καποιος χωρις μςταγραφες

Thanos71 - 14/4/2021 13:36

Αν έρθει ο Λουτσεσκου που είναι εξαιρετικός κόουτς θα μπούμε πάλι σε εμφύλιο. Γνωστά πράγματα και στην ΑΕΚ υπάρχει κόσμος που τα λατρεύει αυτά. Άρα όσο και αν σωστά τον σκέφτηκε η διοίκηση, θα είναι λάθος να τον φέρει διότι θα ζήσουμε εποχές Ντούσαν. Ο Σάντος είναι ασφαλής επιλογή. Όποιος όμως και να έρθει αν δεν στηριχτεί όταν στη 2η, 3η ήττα θα αρχίσει να δουλεύει η κρεατομηχανή δεν θα πετύχει. Στήριξη δεν θα είναι μόνο η μη απόλυση. Στήριξη σημαίνει στελέχη ικανά σε κάθε πόστο, όσα και να... Συνέχεια χρειαστούν και 3,4 μεταγραφές από το πάνω ράφι τις οποίες θα ΕΓΚΡΙΝΕΙ ο κόουτς.

Τέλος ιδανικό θα είναι να προέρχεται από προηγμένες χώρες που ασχολούνται και με τις Ακαδημίες. Αφενός για να τις οργανώσει, αφετέρου διότι από εκεί μπορεί να βρει παίκτες με μηδενικό κόστος που θα στελεχώνουν την ΑΕΚ για πολλά χρόνια. Ειδικά στις μικρές ηλικίες υπάρχει ατόφιο χρυσάφι.....

makbosalv - 14/4/2021 13:35

Μακριά από Λουτσέσκου, δεν γουστάρω να τον δω στον πάγκο της ομάδας μας και αυτό δεν έχει να κάνει με το πόσο καλός προπονητής είναι.

MELIOS - 14/4/2021 13:35

Αν δεν πέσει χρήμα για παίκτες και περιμένεις από παίκτες λαχεία και δανεικούς να κανείς ομάδα ότι προπονητή και να φέρεις ομάδα δεν κάνεις τέλος. Όλοι οι καλοί προπονητές για να έρθουν θέλουν και τους ανάλογους καλούς παίκτες

Paj21 - 14/4/2021 13:32

Είχα την τεράστια τύχη να απολαύσω τον Μπαγιεβιτσ σαν παίχτη και σαν προπονητή.

Εγω προσωπικά θεωρώ την παρουσία αυτού του παίχτη- προπονητή στην ΑΕΚ πολυτιμότερη από κάθε άλλη παρουσια στην ομάδα μου παρολη την λανθασμένη επιλογή του να πάει στον σκατογαυρο μετά την τραγική θέση της ΑΕΚ με πρόεδρο τραχανά ναι τραχανά.

Σαν λαός της ΑΕΚ του έχουμε σουρει τα μύρια όσα ( εγω οχι ) επαναλαμβάνω και ας ήταν ο πολυτιμοτερος... Συνέχεια κατ εμέ συνδυασμός παίχτη προπονητή!!!!

Και ερωτώ αν πάρουμε τον λουτσεσκου με τα όσα μας έχει σουρει εν αντίθεση με τον τεράστιο Ντούσαν που ποτέ δεν υπερασπιστηκε τις αποφάσεις του και το πράγμα στραβώσει με το παραμικρό δεν θα υπάρχει η παραμικρή υπομονή από κανέναν και θα θέλουμε να τον κρεμάσουν!!!!!

Η ΑΕΚ θα έχει χώσει κάποια λεφτά για τον Ρασβαν η εσωστρέφεια της ομάδας θα επιστρατεύτει και θα τα κάνουμε όλα μουτι και ξανά μανα φτου και από την αρχή.

92_93_94_tria_seri_kai_ei - 14/4/2021 13:23

Για Λουτσέσκου....Ας υποθέσουμε ότι τα βρίσκουν διοίκηση και Λουτσέσκου με κάποιο τρόπο.Και βάζουν στην άκρη ότι έχει προηγηθεί. Η ΑΕΚ, ειδικά τώρα δε θέλει ένα προπονητή που θα τη διχάσει.Ας το σκεφτούν αυτό όσοι αποφασίζουν.....Και αλήθεια τώρα, θα έδινες τα κλειδιά της ομάδας( όπως λένε ) σε κάποιον που παραμονές προετοιμασίας παρατάει σύξυλη την ομάδα του και φεύγει?

aek_1924_ - 14/4/2021 13:14

Παιδιά ευσεβής πόθος να έρθει ο Σάντος. Στα αλήθεια πιστεύετε πως θα αφήσει την Εθνική Πορτογαλίας όπου προπονεί τόσους παικταράδες, και να έρθει στην ΑΕΚ; Επίσης, οι αποδοχές του κυμαίνονται πάνω από 2 εκατομμύρια. Για να αναλάβει ποδοσφαιρική ομάδα όπου οι αρμοδιότητες θα είναι κατα πολύ αυξηνμένες, θα θέλει σίγουρα παραπάνω από αυτό το ποσό.... Συνέχεια
Επίσης, είναι γελοίο να συζητάμε για Λουτσέσκου και Μιλόγεβιτς.

john Original - 14/4/2021 13:14

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ΥΠΕΡΒΑΣΗ....ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΥΤΣΕΤΣΚΟΥ ΚΑΙ Ο ΜΙΛΟΓΕΒΙΤΣ....ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΟΥΜΑΝΟ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ...ΓΡΑΦΙΚΟΣ....ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΚΑΝ ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΣΕ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΚΛΕΦΤΗ...ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ..ΕΝΑΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΔΥΝΑΤΟ..ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΦΑΜΕ ΞΕΝΕΡΑ ΠΑΛΙ...

dumpeR21 - 14/4/2021 13:13

Αν ειναι να φερουν τον Ρουμανο ή τον Μιλογεβιτς, εγω προσωπικα προτιμω Βλανταν Ιβιτς. Καλος προπονητης ειναι, νεος με εμπειρια και αρκετα περιθωρια εξελιξης ακομη. Το σημαντικοτερο ειναι οτι οταν ηταν στον παοκ δεν ειχε μιλησει ποτε απαξιωτικα για την ΑΕΚ. Αλλα δεν καταλαβαινω πως απο την μια δημιουργειτε προσδοκιες στον κοσμο για προπονητη απο το πανω ραφι με κασε που θα ξεπερναει το 1 μυριο και απο την αλλη τον ξενερωνετε με τα ονοματα των Λουτσεσκου και Μιλογεβιτς. Κατι δεν... Συνέχεια κολλαει σε ολο αυτο.

sovereign_s - 14/4/2021 13:07

--λόγω της δεδομένης προπονητικής του αξίας-- και σε παρενθεση μεσα κιολας που δηλωνει σημαντικότητα και ειδικο βαρος στο κειμενο η στην φραση που περικλείει.


Να μην το κανετε αυτο, αν το δρομολογείτε πλεον μονο επικοινωνιακα και ειναι τελειωμενη η δουλεια, ειναι λαθος κινηση. Μην τον φερετε.... Συνέχεια
Εχουν αρχισει βλεπω και τα 'ας το συζητήσουμε' και τα 'ναι αλλα' μεταξυ μας και αυτο ειναι μεγαλο πισωγυρισμα. Δεν μπορω να δεχτω οτι δεν υπαρχει κανενας αλλος. Ουτε ενας. Δευτερη μερα που ασχολουμαστε καπακι. Δευτερη μερα που ασχολουμαστε με τον υβριστη της ΑΕΚ.


Ενας σοβαρος χαρακτηρας δεν θα εκανε ποτε δηλωσεις σαν αυτες που εκανε τοτε ο συγκεκριμενος, γιατι ο σοβαρος εχει καταλαβει οτι στην ζωη ποτε δεν λες ποτε και δεν γκρεμιζεις γεφυρες απο μονος σου, απλα δειχνεις σεβασμο. Αυτο λοιπον αφου ΔΕΝ εγινε, δειχνει οπορτουνισμο, ο οποιος δεν εναι αξια ζωης η χαρακτηρα. Αυτο δειχνει οτι σε νοιαζει μονο το σημερα και η παρτη σου. Και παντα ο οπορτιουνιστας εχει την δικαιολογια ετοιμη και ειναι και ο πρωτος που πηδαει απο το καραβι.

AEKaras53 - 14/4/2021 13:01

Πρώτα απο όλα χρειαζόμαστε προπονητή που να είναι κανονικός προπονητής και καλός στο κοουτσάρισμα , δίκαιος με τους παίκτες.

Εργατικός σίγουρα να είναι και όλη μέρα στα Σπάτα αλλά πρώτα τα πιο πάνω νομίζω , όχι έναν άνεργο μονίμως και να μπορεί να "γυρίσει" ένα ματς με το κοουτσάρισμα του.

palpatine - 14/4/2021 12:59

συγνωμη αλλα δεν εχω δει αξια του κυριου που προσπαθει να κανει ονομαμ με τις πλατεςτου μπαμπα.... δεν ξεχνιετε πως επαιζε ο παοκ με διαιτησια και 7 δορυφορους τα 2 χρονια που ηταν εκει στον μπαοκ..... και επισης δεν ξεχνιεται οτι παρολα τα προαναφερθεντα πηγε και εβαλε σεδευτερη μοιρα την ευρωπη και ετρωγε κατραπακιες ενω τον ειχαν ενημερωσει σιγουρα απο την διοικηση οτι ευκολα θα επερνε το πρωταθλημα με τις διαιτησιες και τις ομαδεςδορυφορους. το θεαμα που παρουσιαζε ο παοκ παρολο που... Συνέχεια επαιζε φιλικα ηταν για γελια. οποτε ποια αξια εχει σαν προπονητης ο κυριος αυτος που ναζιστες μας ανεβαζε και κλεφτες μας κατεβαζε;

Συγνωμη αλλα αν εχουν τετοια κριση πανω σε ικανοτητες προπονητων βλεπω να μας φερνουν ενα παλτο και να γελαει ο κοσμος με τα χαλια που θα παρουσιασει.

Germain_Paris - 14/4/2021 12:59

Μπορώ να καταλάβω(εν μέρει) την οικονομική πολιτική που ακολουθούμε. Δεν μπορώ να καταλάβω όμως σε κανέναν βαθμό τον λόγο για τον οποίο η ΑΕΚ κινήθηκε με μετριότητες στο βαρύνουσας σημασίας πόστο του προπονητή. Μοράις, Κετσπάγια, Ούζου, Καρντόσο, Καρρέρα είναι προπονητές που κρίθηκαν ανεπαρκέστατοι για το όνομα αλλά και τις προσδοκίες της ομάδος μας, ενώ στα χέρια τους έμειναν στάσιμα πολλά ελπιδοφόρα ποδοσφαιρικά Project όπως παράδειγμα Σάμπα, Αλμπάνης και θα μπορούσαν να... Συνέχεια ήταν περισσότεροι αν οι Λάτσι και Μιτάι δεν κρίνονταν απαραίτητα γρανάζια του έμψυχου δυναμικού λόγω τραυματισμών και απωλειών. Εν ολίγοις, η ΑΕΚ κινείται επιτέλους προς τη σωστή κατεύθυνση και αυτή προστάζει την πρόσληψη ενός προπονητή με ισχυρή προσωπικότητα και πολλά πρωταθληματικά...χιλιόμετρα που θα μπορεί όχι μονο να αξιολογήσει σωστά υποψήφιους μεταγραφικούς στόχους αλλά και να εξελίξει το ήδη υπάρχον υλικό.


Υπάρχει θετική αύρα για το ερχόμενο καλοκαίρι, και μην ξεχνάτε ΜΟΝΟ ΑΕΚ.

dalmas26 - 14/4/2021 12:57

Από την.μια ακούς προπονητή για να χτίσει και από την άλλη θέλουν να κρατήσουν Ολιβέιρα και αναρωτιέμαι,μήπως θέλουν να χτίσουν καμία πισίνα;;;;για όσους δεν καταλαβαίνουν το χιούμορ μου το αεκ365 όταν χιόνισε στην Αττική είχαν αναιβασει βίντεο που ο Πορτογάλος έκανε μπάνιο στην πισίνα του!!!γνώμη μου μόνο για αυτό κάνει ο Ολιβέιρα !!!!

Kythnos21 - 14/4/2021 12:53

Δινεις τα κλειδιά στον Σαντος και κοιμάσαι ήσυχος! !Και αγαπάει την ΑΕΚ..Ποιος κλεφτοκοτας τώρα θα έρθει ούτε για αστείο. .Μόνο τα σχόλια του για το πρωτάθλημα του 18 φτάνουν και περισσεύουν να μη περάσει ουτε έξω από τα Σπάτα. Τώρα για την αξία του ως προπονητής ας είχα 16 στα 20 φιλικά τον χρόνο και σου έλεγα αν έπαιρνα και γω πρωτάθλημα αήττητο.

Fifa Agent21 - 14/4/2021 12:51

Αν είναι να μας φέρει τον Ρουμάνο, πρέπει πρώτα να βγει να κάνει δηλώσεις πως τα παίρνει όλα πίσω και να πει τα ίδια για τον ΠΑΟΚ. Μετά βλέπουμε. Αν και γω δε πιστεύω πως θα είναι αυτός

Klispy21 - 14/4/2021 12:51

Το γεγονός ότι λέμε πως θα ήταν Ν.1 στη λίστα προπονητής για να έρθει στην ΑΕΚ ο Ρουμάνος αν δεν υπήρχαν οι δηλώσεις του, πραγματικά με ξεπερνά. Του πήρε το πρωτάθλημα ο Μανόλο στην έδρα του, με μπάτζετ μικρότερο και χωρίς σπρώξιμο. Και το κύπελλο με σπρώξιμο το πήρε και μετά τα πανηγύρια. Δεν καταλαβαίνω που εξυπηρετεί η προπονητολογία ενώ έχουμε πει πως πάμε με Χιμένεθ μέχρι το τέλος των play off. Εχουμε σε εγρήγορση παίχτες και Χιμένεθ μέχρι το τέλος?... Συνέχεια
Το ποδοσφαιρικό τμήμα θέλει όραμα, δομή ,παίχτες και προπονητή, και κυρίως Παίχτες. Αν δεν φέρει παίχτες δε γίνεται τίποτα.

Προβλέπω πάντως αν κλείσει καλά τη χρονιά ο ισπανός να είναι ο Χιμένεθ.

AntonDobos21 - 14/4/2021 12:17

Πολύ Λουτσέσκου ακούω κάθε μέρα και βλεπω οτι αρχιζετε και στρογγυλευετε τις ακρες. Μεχρι να το συνηθισει ο κοσμος και μετα θα ανακοινωθει. Και κλαμα τα παοκια

Germain_Paris - 14/4/2021 12:49

Όποιος διερωτάται πως βγαίνουν οι θεωρίες συνωμοσίας ανά τον κόσμο, ας ρωτήσουν το παραπάνω κύριο AntonDobos21. Η επιτομή της ευστροφιας και της οξυδερκειας!

AntonDobos21 - 14/4/2021 14:29

Η πραγματικοτητα ειναι, γιατι το αφηνουν και αιωρειται καθε μερα? Μεχρι κι εδω σε καθε αρθρο του Κετσε βιντεο και φωτο με τον Λουτσε εχει. Ας βγουν να το διαψευσουν μια κι εξω. Αλλα τι καθομαι και τα λεω σε ενα πιτσιρικα χτεσινο ΑΕΚτζη που δεν εχει δει τιποτα στη ζωη του, λες και θα καταλαβεις

Germain_Paris - 14/4/2021 15:40

Δημοσιογραφικά τεχνάσματα είναι αυτά για να πατάνε κάτι εξυπνοπούλια όπως εσύ κλικ και like. Ο προπονητής που θα φορέσει τη στολή δεν έχει ακουστεί καν.

AntonDobos21 - 14/4/2021 19:57

Μαλιστα, βριζεις και ειρωνευεσαι και κατηγορεις το aek365 και τους αρθρογραφους της τωρα για τεχνασματα με σκοπο κλικ και λαηκς?Εσυ το εξυπνοπουλι γιατι μπαινεις τοτε ακομα εδω ? Ρε μπας και εισαι βορειογαυρος?

ismael_blanco - 14/4/2021 12:40

Ενώ εμείς θα πάρουμε μια χαρά...

taxiss21 - 14/4/2021 12:49

Ρε ποιος Λουτσεσκου.?? Αυτός μιλάμε είναι απαράδεκτο να έρθει οχι μονο για τις δηλώσεις του. Δεν χρειάζεται να τον αναφέρουμε άλλο, έστω και σαν "αν δεν είχαν προηγηθεί αυτά". Η που ο φίλος χθες θα επαληθεύθει με το ότι ο προπονητής που θα έρθει είναι δάσκαλος και μεγάλος κοουτς, ή που θα δούμε κανά περίεργο όνομα που δεν περιμένουμε. Για να δούμε.

sapounos - 14/4/2021 12:48

Δηλαδη μισο λεπτο αν δεν ειχε προηγηθει τπτ απο ολα αυτα ο προπονητης - δασκαλος που θα ειναι ολη μερα στα Σπατα για να χτισει απ την αρχη την ομαδα θα ηταν ο Λουτσεσκου????? Ο ΛΟΥΤΣΕΣΚΟΥ???

BlackKnight - 14/4/2021 12:44

Σχετικά γρήγορα από Κίκι Φλόρεθ κλπ φτάσαμε να ζυγίζουμε αν μπορούμε να αντέξουμε τις αντιδράσεις του κόσμου για τον Ρουμάνο.

ismael_blanco - 14/4/2021 12:42

Πάντως αν με το μεγάλο κασέ εννοούμε ότι απλώς θα δώσουμε πολλά λεφτά για έναν προπονητή που ήταν στο ελληνικό πρωτάθλημα με λιγότερα είμαστε απλά για κλάματα. Ειδικά αυτά τα δύο ονόματα που αναφέρονται συνέχεια, δείχνουν ξεκάθαρα ότι τίποτα δε θα αλλάξει στην ομάδα, πάλι μια από τα ίδια.

AEK_GERA - 14/4/2021 12:36

A και για οσους ξεχνανε...Ριξτε μια ματια και θυμηθητε, κυριως το τριτο λινκ. Πραγματικα ντροπη να ακουγεται τετοιο ονομα ...Ε-Λ-Ε-Ο-Σ

https://www.aek365.org/a-614051/nea-aisxrh-proklhsh-loutseskou.htm

https://www.aek365.org/a-587748/me-kollhmenh-belona-o-loutseskou.htm

https://www.aek365.org/a-657815/sklhrh-apanthsh-melissanidh-se-loutseskou.htm

christ - 14/4/2021 12:34

ρε χαθηκαν οι προπονητες και γυροφερνετε το θεμα ξανα και ξανα γυρω απο τον υβριστη μας??? μα ειναι δυνατον να ενωσει τους ΑΕΚτζηδες ενας ανθρωπος σαν τον Λουτσεσκου?? και μονο που το αναφερει σημερα η γαυροφυλαδα sportday θα επρεπε η ΠΑΕ να τελειωσει τη φημολογια αμεσα.. παμε για ξεκινημα νεο και θα καταληξουμε με εμφυλιο μεσα στην Αγια Σοφιά???

Bruxelles - 14/4/2021 12:29

Lucesku is on his way....

libe - 14/4/2021 12:23

Φερνάντο Σάντος. Του τα σκας, του δίνεις μπάτζετ και τα κλειδιά και τον αφήνεις 3 χρόνια να χτίσει.

Γνώστης της Ελλάδας , Δάσκαλος και όχι λαμόγιο

evo21 - 14/4/2021 12:21

Ολοι αξιζουν μια δευτερη ευκαιρια , φερτον Τιγρη. Οσο για τους συνοπαδους μου , κοιταξτε με τις εμμονες σας μη φαμε κανα παπα με Μιλογεβιτς , μετα κουβεντα , κιχ μη βγαλετε.

Germain_Paris - 14/4/2021 12:14

Μπορώ να καταλάβω(εν μέρει) την οικονομική πολιτική που ακολουθούμε. Δεν μπορώ να καταλάβω όμως σε κανέναν βαθμό τον λόγο για τον οποίο η ΑΕΚ κινήθηκε με μετριότητες στο βαρύνουσας σημασίας πόστο του προπονητή. Μοράις, Κετσπάγια, Ούζου, Καρντόσο, Καρρέρα είναι προπονητές που κρίθηκαν ανεπαρκέστατοι για το όνομα αλλά και τις προσδοκίες της ομάδος μας, ενώ στα χέρια τους έμειναν στάσιμα πολλά ελπιδοφόρα ποδοσφαιρικά Project όπως παράδειγμα Σάμπα, Αλμπάνης και θα μπορούσαν να... Συνέχεια ήταν περισσότεροι αν οι Λάτσι και Μιτάι δεν κρίνονταν απαραίτητα γρανάζια του έμψυχου δυναμικού λόγω τραυματισμών και απωλειών. Εν ολίγοις, η ΑΕΚ κινείται επιτέλους προς τη σωστή κατεύθυνση και αυτή προστάζει την πρόσληψη ενός προπονητή με ισχυρή προσωπικότητα και πολλά πρωταθληματικά...χιλιόμετρα που θα μπορεί όχι μονο να αξιολογήσει σωστά υποψήφιους μεταγραφικούς στόχους αλλά και να εξελίξει το ήδη υπάρχον υλικό.


Υπάρχει θετική αύρα για το ερχόμενο καλοκαίρι, και μην ξεχνάτε ΜΟΝΟ ΑΕΚ.

μαστούρα στο μυαλό!! - 14/4/2021 12:11

Μακρια απο τον Ρουμανο γιατι αυτη η επιλογη θα διχασει τον κοσμο και δεν ειμαστε να μπαινουμε σε τετοιες περιπετειες. Επισης μακρια απο Μιλογεβιτς. Ενας μετριος προπονητης ειναι που σε καμια περιπτωση δεν σε ανεβαζει επιπεδο. Αν μετα απο ολα αυτα που ακουμε για συμβολαιο προπονητη που θα φτανει και ισως ξεπερναει το ενα εκατομμυριο, καταληξουμε στον Μιλογεβιτς, η ξενερα θα ειναι μεγαλη. Εχουν δημιουργηθει υψηλες προσδοκιες στον κοσμο απο αυτα που ακουει καθημερινα απο εσας... Συνέχεια τους δημοσιογραφους.

Aeksalamis123 - 14/4/2021 12:10

Από τις συνεχιζόμενες αναφορές στο όνομα του Λουτσέσκου καταλαβαίνω ότι η διοίκηση πιστεύει στην αξία του σε συνδυασμό με την όχι ιδιαίτερα υψηλή αμοιβή του αλλά και ο ίδιος δείχνει να καλοβλέπει την ΑΕΚ. Βέβαια τώρα είναι αργά...Όταν έκανε εμετικές δηλώσεις εναντίον μας έπρεπε να το σκεφτεί καλύτερα...Σε πλήρη αντίθεση με τον Μάρτινς που είναι κύριος και δείχνει να σέβεται την ομάδα μας. Εγώ βλέπω μια προσπάθεια της διοίκησης για ένα διακριτικό ψυχολογικό μασάζ στον κόσμο περί... Συνέχεια Ρουμάνου και ό,τι βγάλει...Κατά τα άλλα ο Μιλόγεβιτς θεωρείται χρυσή εναλλακτική και γίνονται και κουβέντες σε υψηλότερα επίπεδα μήπως προκύψει τίποτα ενδιαφέρον...Αυτά από έναν ... outsider...

palpatine - 14/4/2021 12:05

συγνωμη αλλα δεν εχω δει αξια του κυριου που προσπαθει να κανει ονομαμ με τις πλατεςτου μπαμπα.... δεν ξεχνιετε πως επαιζε ο παοκ με διαιτησια και 7 δορυφορους τα 2 χρονια που ηταν εκει στον μπαοκ..... και επισης δεν ξεχνιεται οτι παρολα τα προαναφερθεντα πηγε και εβαλε σεδευτερη μοιρα την ευρωπη και ετρωγε κατραπακιες ενω τον ειχαν ενημερωσει σιγουρα απο την διοικηση οτι ευκολα θα επερνε το πρωταθλημα με τις διαιτησιες και τις ομαδεςδορυφορους. το θεαμα που παρουσιαζε ο παοκ παρολο που... Συνέχεια επαιζε φιλικα ηταν για γελια. οποτε ποια αξια εχει σαν προπονητης ο κυριος αυτος που ναζιστες μας ανεβαζε και κλεφτες μας κατεβαζε;

Συγνωμη αλλα αν εχουν τετοια κριση πανω σε ικανοτητες προπονητων βλεπω να μας φερνουν ενα παλτο και να γελαει ο κοσμος με τα χαλια που θα παρουσιασει.

barlos71 - 14/4/2021 11:59

Μη τολμήσετε για τον Ρουμάνο! Φυρί φυρί το πάτε! Αίσχος έτσι και γίνει αυτό. Θα έιναι η απόλυτη ξεφτίλα για το κλαμπ.

Για να έρθουν οι Ισπανοί που συζητάτε σημαίνει ότι πρέπει να πέσει χρήμα σε μεταγραφές. Τότε γιατί δεν πάιρνετε παιχτες στον Μανόλο που το έχει ξανακάνει το 2018?

ΕΠΟΜΕΝΟ