Quantcast
104 ΣΧΟΛΙΑ

Κετσετζόγλου: Η ΑΕΚ θέλει να κλείσει… χθες προπονητή! Αν χρειαστεί θα βγει και εκτός μπάτζετ (AUDIO)

Ακούστε όσα είπε το πρωί της Τρίτης στον ΣΠΟΡ FM ο Κώστας Κετσετζόγλου

Άμεσες εξελίξεις στο θέμα του νέου προπονητή της ΑΕΚ προανήγγειλε στον bwinΣΠΟΡ FM 94,6 ο Κώστας Κετσετζόγλου. Μιλώντας στην εκπομπή των Βασίλη Βέργη-Βάιου Τσούτσικα, έκανε την εκτίμηση ότι μέσα στις επόμενες 15 μέρες η «Ένωση» θα έχει συμφωνήσει με τον εκλεκτό που θ’ αναλάβει να την «ξαναχτίσει» το καλοκαίρι.

Εξάλλου τόνισε ότι στον σύλλογο θεωρούν τον νέο τεχνικό πυλώνα της ομάδας που θα δημιουργηθεί, στην οποία υπογράμμισε ότι θα υπάρχουν πολλές αλλαγές στο ρόστερ, με μεταγραφές σε αρκετές θέσεις και φυσικά αποδεσμεύσεις.


Ευρωπαϊκό χωρίς Έλληνες δεν γίνεται! Καθημερινές Euro προσφορές, πρωτότυπα στοιχήματα & EuroNovileague με 2.020.000€*
*Ισχύουν όροι & προϋποθέσεις

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Extremistas - 7/4/2021 22:31

Ας πω μερικά πράγματα ανάποδα.

Μια πιπίλα είναι είναι ότι ο Χιμένεθ μας έφερε πρωτάθλημα το 2018. Και ποιος ξέρει αν με άλλον προπονητή δεν θα το παίρναμε με μεγαλύτερη διαφορά;

Μια άλλη πιπίλα είναι ότι πήραμε πρωτάθλημα με τον Μάνταλο να λείπει το πιο μεγάλο διάστημα. Και πού ξέρουμε αν με τον Μάνταλο δεν το παίρναμε πιο άνετα;... Συνέχεια

Όσοι δεν θέλουμε τον Μανόλο έχουμε συγκεκριμένους λόγους. Ο πιο βασικός είναι οι εμπνεύσεις του. Ολιβέιρα αριστερό εξτρέμ!!! Σβάρνα δεξί μπακ!!! Αλλαγή τον Σιμάνσκι και όχι τον Κρίστισιτς!!! και άλλα πολλά. Τέτοιες εμπνεύσεις είχε και την πρωταθληματική χρονιά. Και με αυτές χάναμε βαθμούς. Ήττα στην Τρίπολη, κάτι απρόσμενες ισοπαλίες κλπ.

Θα βάλω κι ένα ερώτημα: Πώς γίνεται να έχουμε τόσο χάλια άμυνα, όταν παίζουν σ'αυτή διεθνείς παίχτες. Νέντε, Σβάρνας, Μπακάκης, νομίζω και ο Χνιντ. Όλοι λέτε ότι φταίνε αυτοί. Σκεφτήκατε όμως ποτέ μήπως φταίει κάποιος άλλος;

Συγχωρέστε με που πήγα αντίθετα από το ρεύμα! Προφανώς φταίει ότι είμαι ο άσχετος της παρέας και γι'αυτό σκέφτομαι περίεργα.

Sotis1453 - 6/4/2021 19:58

Ιδανικό θα ήταν να έφερνε τον Ριβαλντο στην αντίστοιχη θέση που έχει ο Καρεμπέ στον γαυρο.. Σορεντινο προπονητή για τους τερματοφυλακες κ στο scout να έμπαινε κ ο Κατσουρανης..

JuanRoman - 7/4/2021 02:13

Φίλε, επειδή ο Σορεντίνο ήταν καλός τερματοφύλακας δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα είναι και καλός προπονητής. Απλά το αναφέρω, δεν λέω ότι είναι οπωσδήποτε λάθος αυτό που λες.

Ο Κατσουράνης, δεν ξέρουμε αν το έχεο με το scouting και αν τον ενδιαφέρει.


Αλλά θα πω για την θέση που είπες για τον Ριβάλντο, θα ήταν καλό αν μπορούσε να έρθει/ενδιαφέρεται... Συνέχεια ο Σάντος...

Extremistas - 7/4/2021 02:13

Ας πω μερικά πράγματα ανάποδα.

Μια πιπίλα είναι είναι ότι ο Χιμένεθ μας έφερε πρωτάθλημα το 2018. Και ποιος ξέρει αν με άλλον προπονητή δεν θα το παίρναμε με μεγαλύτερη διαφορά;

Μια άλλη πιπίλα είναι ότι πήραμε πρωτάθλημα με τον Μάνταλο να λείπει το πιο μεγάλο διάστημα. Και πού ξέρουμε αν με τον Μάνταλο δεν το παίρναμε πιο άνετα;... Συνέχεια

Όσοι δεν θέλουμε τον Μανόλο έχουμε συγκεκριμένους λόγους. Ο πιο βασικός είναι οι εμπνεύσεις του. Ολιβέιρα αριστερό εξτρέμ!!! Σβάρνα δεξί μπακ!!! Αλλαγή τον Σιμάνσκι και όχι τον Κρίστισιτς!!! και άλλα πολλά. Τέτοιες εμπνεύσεις είχε και την πρωταθληματική χρονιά. Και με αυτές χάναμε βαθμούς. Ήττα στην Τρίπολη, κάτι απρόσμενες ισοπαλίες κλπ.

Θα βάλω κι ένα ερώτημα: Πώς γίνεται να έχουμε τόσο χάλια άμυνα, όταν παίζουν σ'αυτή διεθνείς παίχτες. Νέντε, Σβάρνας, Μπακάκης, νομίζω και ο Χνιντ. Όλοι λέτε ότι φταίνε αυτοί. Σκεφτήκατε όμως ποτέ μήπως φταίει κάποιος άλλος;

Συγχωρέστε με που πήγα αντίθετα από το ρεύμα! Προφανώς φταίει ότι είμαι ο άσχετος της παρέας και γι'αυτό σκέφτομαι περίεργα.

AEKthebest - 6/4/2021 20:30

Όλοι γράφετε διάφορα. Νέο προπονητή, νέο τεχνικό διευθυντή, νέους παίκτες, νέους σκάουτερ, τερματοφύλακες, όλα νέα καί ωραία. Όλα όμως γραμμένα στο χαρτί, θεωρεία όπως τίς θεωρίες τού νέου καρντοσο. Νέος δεν ήτανε; Τό ίδιο ισχύει και για Καρερα. Νέος προπονητής με πρωτάθλημα Ρωσίας στο CV, με ιστορία σε μεγάλες ομάδες δίπλα από καταξιωμένους προπονητές εμβέλειας. Ήρθαν καί οι νέοι παίκτες, δύο σέ κάθε θέση. Με αρκετό κόστος (Χνιντ καί Νεντε στοίχισαν πέραν του εκατομμυρίου).... Συνέχεια Τελικά μας λείπει ο παλιός Σιμοες, ο παλιός Μπακακης, ο παλιός Γαλανόπουλος καί οι παλιοί πού έφυγαν Βρανιες, Λιβαγια, Αραούχο, Μπακασετας, ακόμα καί ο Λαμπρόπουλος.

Όσοι πραγματικά πιστεύετε ότι τό καλοκαίρι με νέο προπονητή καί νέους παίκτες ακόμη καί αξίας θά διορθωθεί η κατάσταση γελιεστε. Κανένας δεν εγγυάται ότι θά πετύχουν οι νέοι καί αποδεικνύεται από την φετινή χρονιά. Οι σίγουρες λύσεις δεν είναι ο νέος προπονητής από τό πάνω ράφι. Είναι απλά ένα ακριβό πείραμα. Ο Μαρτινς δεν ήταν προπονητής από τό πάνω ράφι. Πέτυχε. Ο Φερειρα ήταν από τό πάνω ράφι. Απέτυχε. Υπάρχουν κι άλλα πολλά παραδείγματα.

Μία ομάδα όταν βρίσκει τούς καλούς, αυτούς που ο κόσμος αγαπάει καί φωνάζει ρυθμικά τό όνομα τούς πρέπει να τούς κρατά για πάντα. Πόσα θέλεις για νά μείνεις; Πάρτα. Τέλος. Σε αυτούς προσθέτεις καί κρατάς όσους ανταπεξέλθουν. Όσοι δεν μπορούν φεύγουν. Συγκεκριμένα ο κόσμος τά τελευταία χρόνια φώναξε ρυθμικά τούς εξής: Αραούχο, Λιβαγια, Βρανιες, Λάζαρος, Σιμοες, Μάνταλος, Τσιγκρινσκι, Γκαρσία, ΧΙΜΈΝΕΘ. Δεν γράφω τον Πόνσε γιατί αυτός δεν ήρθε ποτέ πάντα τό μυαλό τού ήταν εκτός Ελλάδος. Όλοι οι πιο πάνω έπρεπε να είναι μαζί ακόμα. Όι σίγουροι. Χωρίς πειραματισμούς. Αυτοί πού απέδειξαν.

Τέλος για μένα αυτοί από τούς πιο πάνω πού ακόμα βρίσκονται στην ομάδα πρέπει να μείνουν καί νά στηριχθούν έμπρακτα. Όσοι θά έρθουν καί θά αξίζουν πρέπει να δεσμεύονται καί νά ανανεώνονται γρήγορα καί όχι όταν λήξει το συμβόλαιο τούς. πχ αν τό καλοκαίρι τού 2019 ανανεώνεις τον Λιβαγια για άλλα τέσσερα τώρα θά ήταν ο ηγέτης καί όχι ένας ξενερωμενος φυγάς. Έτσι κτίζεται μία ομάδα. Έτσι αποφεύγεις την τωρινή αποσύνθεση μίας ομάδας.


P.S. Ξέρω ότι θά με μαυριζεται για ΧΙΜΈΝΕΘ. Αλλά αυτός όταν ξεκίνησε μία χρονιά ήταν ο μόνος πού την ολοκλήρωσε καί μάλιστα με επιτυχία πού τώρα φαντάζει σάν όαση. Καί σάς ρωτάω ποιο είναι το πείραμα νά φέρεις ένα νέο από τό πάνω ράφι ή νά στηρίξεις έμπρακτα αυτόν πού τό κατάφερε πριν τέσσερα χρόνια;

JuanRoman - 7/4/2021 02:10

Ο Χιμένεθ πήρε ένα πρωτάθλημα το 18 σε όλη την προπονητική του καριέρα.

Δεν γίνεται μια χριονιά στην καριέρα του να τον προσδιορίζει και να αγνοούμε το τί έκανε στην υπόλοιπη του καριέρα.


Επίσης έχει ξεκινήσει χρονιές και άλλες χρονιές στην καριέρα του:... Συνέχεια
2011-2012 στην ΑΕΚ. απολύθηκε τον Οκτώμβριο του 2011

2012-2013 στην Σαραγόσα - Τελευταία θέση/έπεσε κατηγορία

2018 - 2019 στην Λας Πάλμας - απολύθηκε τον Νοέμβριο

Και στην Σεβίλλη τον είχαν κρατήσει (από υπηρεσιακό) σε εκείνη την ομαδάρα που είχαν 2 χρόνια (και ο κόσμος εκεί τον αγαπούσε από όταν ήταν παίκτης) και όταν τον έδιωξε τον φωνάζαν ¨κοχόνες προπονητή"...


Ο Καρέρα, τα έχω ξαναπεί. Απλά βλέπεις την ανακοίνωση της Σπαρτάκ όταν τον απέλυσε και καταλαβαίνεις ί ψάρια έχεις πιάσει...και τον είδαμε, έφυγε από την ΑΕΚ και πήγε στην Μπάρι στην Γ' Ιταλίας και μετά από 2 μήνες στην Ιταλία λένε ότι δύσκολα βγάζει την χρονιά.


Άρα το πείραμα είναι να πηγαίνεις σε τέτοιου τύπου προπονητές που παίζουν αναχρονιστικό ποδόσφαιρο (ο ένας με τις ομάδες χαμελέων που αλλάζουν 2-3 συστήματα μέσα στον αγώνα για να προσαρμοστούν στον αντίπαλο και ο άλλος με οδηγίες σε μπακ να μην παρνάνε το κέντρο και τα σχετικά).

Όταν κάνεις πειράματα, μια φορά θα σου κάτσει μια συμπαντική κέντα όπως το 2018, και τις υπόλοιπες φορές θα κλαις...

Sotis1453 - 6/4/2021 22:10

Πρέπει να καταλάβετε κάποιοι πως προπονητής ο οποίος έχει φάει 5 κ 6 απ τον Ολυμπιακό δεν πρέπει να έχει ούτε παρόν αλλά ούτε μέλλον με την ομάδα μας τέλος.. Σε όποιον αρέσουν οι φάπες απ τους gay να τον πάρουν σπίτι τους..

chrisap75 - 7/4/2021 01:24

Ρε φίλε με σαπάκια δηλαδή τι φταίει ο προπονητής??? Δεν θα υποστηρίξω τον Μανόλο, αλλά δεν είναι και έτσι ακριβώς τα πράγματα...2 διαφορετικούς προπονητές είχαμε φέτος με την ομάδα να παρουσιάζει την ίδια εικόνα... δεν θα έπρεπε κάτι να μας λέει αυτό?

sasdragongr - 6/4/2021 23:04

Sotis1453

Τότε να φύγει ο Κλοπ που έφαγε 7 από την Άστον Βίλλα, ο Πεπ που έφαγε 5 από τη Λέστερ, ο Κούμαν που έφαγε 4 από την Παρί, ο Τούχελ που έφαγε 5 από την Γουέστ Μπρομ και τόσοι άλλοι.

Δυστυχώς δεν θέλετε να παραδεχτείτε πως ο Χιμένεθ όταν κάνει προετοιμασία μόνος του φέρνει αποτελέσματα. Όταν έρχεται να μαζέψει τα γαμ@@@@τικα άλλων, δεν μπορεί.

Sotis1453 - 7/4/2021 00:49

Φιλαράκι θα σου μιλήσω με όλη την καλή πρόθεση κ την αγάπη που έχουμε γι αυτήν την ομάδα.. Καμία μεγάλη ομάδα δεν έκανε ομάδα με πισωγύρισμα τα κ παλιούς τις προπονητές απλώς πήρε χρόνο.. Ελάχιστες ίσως εξαιρέσεις.. Ο Χιμένεθ θα μείνει πάντα στο μυαλό μας ως ένας προπονητής που πήραμε πρωτάθλημα μετά από πολλά χρόνια.. Ομως η ομάδα δεν επαίζε καμία σπουδαία μπαλαρα αλλά έιχει τρομερή κ συμπαγή ομάδα, ομοιογένεια ήταν πολύ γυμνασμένη κ είχε τρομερό κλίμα στα αποδυτήρια..... Συνέχεια Αυτό το κάτι παραπάνω με τις συγκεκριμένες συγκυρίες κ με τις όσες αλλαγές να γίνουν θεωρώ πως η ομάδα μας θέλει έναν προπονητή που θα τις δώσει το κάτι παραπάνω ο κ θα την οδηγήσει στην Αγία Σοφία με φρέσκο αέρα κ νοοτροπία νικητή..

Kaustiratzis - 6/4/2021 23:09

Ο κλιπ που έφαγε 7 τα ξαναεφαγε μετά;

sasdragongr - 6/4/2021 23:37

Kaustiratzis

Μόνο αυτό κράτησες; Θα σας δώ όλους στα τέλη του 2021, που θα λέτε ό,τι λέγατε πιο παλιά για Ουζουνίδη, για Καρντόσο και Καρέρα.

sasdragongr - 6/4/2021 23:06

Sotis1453

Τότε να φύγει ο Κλοπ που έφαγε 7 από την Άστον Βίλλα, ο Πεπ που έφαγε 5 από τη Λέστερ, ο Κούμαν που έφαγε 4 από την Παρί, ο Τούχελ που έφαγε 5 από την Γουέστ Μπρομ και τόσοι άλλοι.

Δυστυχώς δεν θέλετε να παραδεχτείτε πως ο Χιμένεθ όταν κάνει προετοιμασία μόνος του φέρνει αποτελέσματα. Όταν έρχεται να μαζέψει τα γαμ@@@@τικα άλλων, δεν μπορεί.

Okonski21R - 6/4/2021 18:56

Για μένα πρέπει να προηγηθεί η οργάνωση σε τεχνικό διευθυντή, κ γενικότερα η στελέχωση της ομάδας με ανθρώπους που ξέρουν μπάλα. Ποιος αυτή τη στιγμή μπορεί να φέρει μεγάλο προπονητή; ποιος είναι σε θέση να ικανοποιήσει τα θέλω του; ο συμπαθέστατος Κονε αποκλείεται πάντως. Γι αυτό λέω πρώτα σοβαρούς επαγγελματίες κ μετά τα υπόλοιπα.

Tsino - 7/4/2021 00:57

Ντέμης.

Zoran_ - 6/4/2021 22:40

Φίλε Οκονσκι, για άλλη μια φορά πολύ εύστοχο το σχόλιο σου! Η βάση είναι αυτα που λες.

Dani21zigolo - 6/4/2021 23:53

Εκτός μπάτζετ θα βγούμε σίγουρα.Πρεπει να γίνουν πολλές αλλαγές.Δεν θα είναι εύκολο εκτός αν το γυρίσουν στους δανεικούς παλι

sempron_21 - 6/4/2021 20:35

Νομίζω ασχολούμαστε με το δέντρο (προπονητής) και όχι με το δάσος (παίκτες).

Sotis1453 - 6/4/2021 22:10

Χωρίς δέντρο δάσος δεν υπάρχει..

lamia - 6/4/2021 21:49

Κε Κέτσε Εδώ ο κόσμος χάνεται , Και σύ μου φαίνεται χτενίζεσαι.

time_bandit - 6/4/2021 21:05

Και εγω τωρα ρωταω,,,Επρεπε η ομαδα να φτασει σε αυτο το σημειο για να γινουν ολα αυτα αντιληπτα?

sasdragongr - 6/4/2021 20:45

Κέτσε, πραγματικά οι παίκτες, λόγω ελλειπούς προετοιμασίας σε συνδυασμό με τις δυνατές προπονήσεις που όλοι ξέρουμε πως κάνει ο Χιμένεθ, πραγματικά ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ.

Ας κάνει η ΑΕΚ με Χιμένεθ, ό,τι έκανε και το 2017 - 2018 και ό,τι έκανε και ο χοντρός με τον Μαρτίνς και μετά να βγάλουμε ένα αποτέλεσμα.

che_giorgaras21 - 6/4/2021 19:57

Θέλω να γράψω πολλά αλλά μόνο ένα πράγμα μου βγαίνει... Πως κατάφεραν να διαλύσουν την ομάδα του 18 και μετά από τρία χρόνια να είμαστε στο πραγματικά στο 0 είναι αφοπλιστικά απίστευτο!!! Όσκαρ ποδοσφαιρικής διοίκησης!)...

argiris1977 - 6/4/2021 20:26

Δεν είμαστε στο 0 παιδιά, μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Υπάρχουν προβλήματα που θα πρέπει να λυθούν και είναι πολλών ετών. Σίγουρα πρέπει να αλλάξουν άτομα που βρίσκονται σε σημαντικές θέσεις, σίγουρα υπάρχουν παίκτες που δεν βγήκαν και δεν κάνουν για την ΑΕΚΑΡΑ μας, αλλά δεν μπορούμε να ισοπεδώνουμε τα πάντα. Αυτή η ομάδα, ακριβώς η ίδια χωρίς αλλαγές, απέκλεισε το μεγαθήριο την Βολσμπουργκ πριν λίγους μήνες. Δεν σημαίνει ότι, επαναλαμβάνω, δεν υπάρχουν προβλήματα και... Συνέχεια μάλιστα πολύ σοβαρά, αλλά όλα έχουν το μέτρο τους. Ο ΜΕΛ θα πρέπει να αναθεωρήσει πολλά πράγματα και στον χαρακτήρα του και τον εγωισμό του, αλλά και στους ανθρώπους που έχει μέσα στην ομάδα. Λίγο ποιό πάνω έγραψε ένας φίλος για τον Ριβάλντο και για την θέση του τεχνικού διευθυντή. Ας μου πει ένας ποιός παίκτης που θα τον μιλήσει ο Ριβάλντο για την ΑΕΚ δεν θα τον πάρει στα σοβαρά και δεν θα τον βάλει σε σκέψεις και ποιός παίκτης θα πάρει στα σοβαρά τον Κονέ, με όλον τον σεβασμό στο πρόσωπο του.

Marco_Van_Basten - 6/4/2021 19:47

Γνώμη μου καθαρά για το ρόστερ (επειδή προφανώς δεν γίνεται να φύγουν όλοι) : Λιβαι, Τανκο, Καρίμ, Σιμανσκι, Σακχοφ, Γαλανό κ κάποιοι μικροί μπορούν να είναι στην επόμενη μέρα. Οι υπόλοιποι ΟΛΟΙ πρέπει να βρεθεί τρόπος να φύγουν. Για Μάνταλο θα πω ότι θεωρώ ότι έχει αξιόλογη ποδοσφαιρική αξία αλλά ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΕΚ. ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΙΚΑ ΚΑΙ ΑΕΚΤΖΗΔΙΚΑ

Thana21 - 6/4/2021 19:27

Την σεζόν 2004-05 χάσαμε πρωτάθλημα με ιωνικό.Με μέτριο ρόστερ αλλά τον μεγάλο Φερνάντο Σάντος στον πάγκο.Ξέχωρα την μαζική παρουσία οπαδών σε κάθε παιχνίδι.Το 2006-07 είχαμε πολύ καλή ομάδα με μικρό μπάτζετ.Ξεχώριζε ο προπονητής Φερέρ.Δύο μόνο από τα πολλά παραδείγματα όπου δείχνουν ότι ο προπονητής είναι το Α και το Ω της ομάδας.Εκεί πρέπει να επενδύσει πάνω από όλα η ΑΕΚ,όμως επιβάλλεται να φέρει και παίχτες κλάσης.Απλά το μεγαλύτερο συμβόλαιο ας είναι σε προπονητή... Συνέχεια κλάσης.

Bannnn - 6/4/2021 13:33

Καναντι, αξιόλογος προπονητής, γνωρίζει καλά το ελληνικό πρωτάθλημα.

johnys® - 6/4/2021 18:47

Μετα από το σχόλιο αυτό σίγουρα bannnnn!!!φιλικα πάντα αλλα άστοχο.εδώ λέμε να πάμε για μεγάλα πράγματα ρε φίλε.

christ - 6/4/2021 13:45

Σε παρακαλώ......

Gamarra63 - 6/4/2021 13:07

Φίλοι συναεκτζήδες νομίζω έχουμε κατεβάσει πολύ τον πήχη. Βλέπω ένα κόλλημα με τον ψυχακια τον Ισπανό. Οι πιο πολλοί νέοι φίλοι εδώ έχουν γνωρίσει μόνο τον Ντούσαν, το Φερέρ, το Μανόλο, άντε και τον Σάντος. Βλέπω να αποκαλούν τον Ντούσαν σαν το μεγαλύτερο προπονητή που πέρασε από την ΑΕΚ και την Ελλάδα. Όχι φίλοι μου, ο Ντούσαν ήταν ο πιο επιτυχημένος, όμως την πορεία των ελληνικών ομάδων την άλλαξαν άλλοι, τεράστιοι προπονητές που μας έμαθαν να παίζουμε μπάλα, και έναν τέτοιο πρέπει... Συνέχεια να ψάξουμε τώρα...

Ο Πούσκας και ο Γκόρσκι έκαναν το μεγάλο Παναθηναϊκό. Ο Φάντροκ, ο παππούς, που είχε χτίσει την τεράστια εθνική Ολλανδίας του Κρόιφ, του Νεεσκενς, του Κρολ, και την πήγε στο Μουντιάλ του 74 μέχρι τον τελικό (και όχι ο Μίχελς όπως λένε πολλοί), αυτός ανέβασε επίπεδο την ομάδα μας και μας κακόμαθε με το ποδόσφαιρο που παίζαμε επι δυο δεκαετίες. Αυτός έφτιαξε παίχτες, δεν τον έφτιαξαν οι παίχτες αυτόν.

Μετά ο θείος Λουκάς έφερε τον Τσαϊκόφσκι... ο Τσαϊκόφσκι μας πήρε ένα Νταμπλ και ένα ακόμη πρωτάθλημα που τελείωσε με τον Σταματιάδη στον πάγκο, αλλά ήταν του Τσαϊκόφσκι. Ποιος ήταν ο Τσαϊκόφσκι; Ήταν ο άνθρωπος που είχε ανεβάσει τη Μπάγερν στην πρώτη εθνική στη Γερμανία, και σε μεγάλο βαθμό άλλαξε το γερμανικό ποδόσφαιρο...

Οι παίχτες θα γίνουν στο δρόμο, με έναν τέτοιο στον πάγκο μας θα γίνουν και φθηνά, όπως έγινε ο Αρδίζογλου, ο Νικολούδης, ο Μανωλάς, ο Κοπιτσής, ο Μαλαδένης, ο Κατσούρ, ο Τσάρτας, ο Ζήκος, ο Θεωμάς...

Ναι, θα χρειαστούμε λεφτά για μετεγγραφές, αλλά τα πιο καλά ξοδεμένα λεφτά είναι σε προπονητή από το πάνω ράφι.

Ας ξεκολλήσουμε λοιπόν από το Μανόλο, και από τις τρελές μετεγγραφές, και ας δώσουμε χρόνο σε ένα καλό προπονητή με βαρύ βιογραφικό (όχι άλλα στοιχήματα παρακαλώ), να φέρει την ομάδα εκεί που ανήκει. Και ας έχουμε στο μυαλό μας ότι θα χρειαστούν 2-3 χρόνια για να χαιρόμαστε πάλι το ποδόσφαιρο που όλοι θέλουμε να βλέπουμε στο καινούργιο μας σπίτι.

Aeksalamis123 - 6/4/2021 18:08

Επειδή είπες πολλά πράγματα από το παρελθόν καλό είναι να μπαίνουν σε μια σειρά. Πρώτα για τους ξένους. Ο Πούσκας ως προπονητής έχει να επιδείξει μόνο την παρουσία του στον ΠΑΟ με δύο πρωταθλήματα και το Γουέμπλει. Σε μια εποχή που ο ΠΑΟ είχε καλούς παίκτες. Επίσης ο Γκόρσκι με τέσσερα πρωταθλήματα σε ΠΑΟ και Ολυμπιακό άφησε όνομα καλό. Καλύτερος ο δεύτερος. Ο Φάντροκ ήταν ο γυμναστής των Ολλανδών. Ήξερε να στήνει ομάδες αλλά όχι να τις διαχειρίζεται. Δεν είναι τυχαίο ότι... Συνέχεια αντικαταστάθηκε από τον Τσαϊκόφσκι για να πάρει η ΑΕΚ το πρωτάθλημα. Και κάτι άλλο. Η ομάδα του Μπάρλου ήταν εν πολλοίς αγορασμένη. Πολλοί από τους παίκτες ήταν πολύ ακριβές μετεγγραφές του Μπάρλου. Αυτό οδήγησε την ομάδα μας σε οικονομική πτώση από το 1980. Ο Τσαϊκόφσκι έμεινε μία χρονιά στην ΑΕΚ και έφυγε. Όλοι αυτοί οι προπονητές κλήθηκαν λίγο ως πολύ να διαχειριστούν έτοιμες ομάδες. Ο Μπάγεβιτς έκανε κάτι πολύ περισσότερο στην ΑΕΚ. Έφτιαξε μια ομάδα με φτηνά υλικά, χωρίς ισχυρές διοικήσεις που και τέσσερα πρωταθλήματα πήρε ενώ του στέρησαν άλλα δύο και την καλύτερη μπάλα που είδαμε ποτέ έπαιξε. Το τονίζω, χωρίς ακριβές μετεγγραφές, με έξυπνες επιλογές και πολλή δουλειά. Αν δε η ομάδα μας είχε μια ισχυρή διοίκηση και έμενε ο Βόσνιος δεν θα ήταν ίδια η ιστορία αργότερα. Αλλά και στον γαύρο όταν πήγε. αυτοί έπαιξαν την καλύτερη μπάλα της ιστορίας τους. Καλοί αυτοί που ανέφερες μαζί με Τσάκναντι, Στάνκοβιτς ,Λόραντ αλλά σαν τον Μπάγεβιτς κανείς.

Gamarra63 - 6/4/2021 19:26

Σεβαστή η εκτίμηση σου, αλλά δεν με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο. Ο Φάντροκ δεν ήταν γυμναστής, αλλά κανονικός προπονητής. Πήρε πρωτάθληματα με τη Βίλεμ στην Ολλανδία, και οδήγησε την εθνική Ολλανδίας στην πρόκριση στο Μουντιάλ του 74. Ναι, βασίστηκε στον Άγιαξ που είχε χτίσει ο Μιχελς, και στη μεγάλη φουρνιά των Ολλανδών ποδοσφαιριστών της γενιάς του Κρόιφ. Και ναι, είχε πρόβλημα στο να διαχειρίζεται ομάδες, για αυτό τον καπελώσανε με το Μίχελς μερικές εβδομάδες πριν το Μουντιάλ του... Συνέχεια 74. Βέβαια ο Μίχελς προς τιμήν του απαίτησε να μείνει ο παππούς στο προπονητικό τιμ για το Μουντιάλ.

Ο άνθρωπος αυτός λοιπόν ήλθε στην Ελλάδα με παραστάσεις που δεν είχε κανείς άλλος προπονητής, Έλληνας η ξένος μέχρι τότε, και πρέσβευε ένα είδος ιδιαίτερα θελκτικού ποδοσφαίρου, αν και ο ιδεολογικός ρομαντισμός του δεν τον άφησε να χαρεί ένα πρωτάθλημα. Και όντως χρειάστηκε ο Τσαϊκόφσκι τελικά για να αναδείξει και ολοκληρώσει το έργο του παππού.

Συμφωνώ επίσης ότι ο Ντούσαν ήταν μακράν ο πιο επιτυχημένος προπονητής που πέρασε από την Ελλάδα. Το έγραψα ήδη αυτό. Το μόνο που λέω, διαφορετικό, είναι ότι το όμορφο ποδόσφαιρο που αγαπήσαμε το έφεραν άλλοι, και το έφεραν ακριβώς γιατί είχαν παραστάσεις που δεν υπήρχαν στην Ελλάδα. Ο Πούσκας, ο Μπουχοβι, ο Φάντροκ, ο Τσαϊκόφσκι, ο Στάνκοβιτς που αναφέρεις, ήταν όλοι από το πάνω ράφι, που πιο πάνω δεν υπήρχε εκείνη την εποχή.

Και ναι, υπήρχαν και παιχταράδες τότε, όμως το που θα έφθασαν ο Σιδέρης, ο Δομάζος, ο Μαύρος, ο Παπαϊωάννου χωρίς αυτούς τους προπονητές δεν θα το μάθουμε ποτέ.

Aeksalamis123 - 6/4/2021 19:40

Το πιο όμορφο και θεαματικό ποδόσφαιρο στην Ελλάδα το είδαμε - με διαφορά - από την ΑΕΚ του Μπάγεβιτς. Αυτό το ομολογούν και πολλοί φίλοι άλλων ομάδων. Εσύ έχεις να μου δείξεις μια ομάδα αυτών των προπονητών που λες που έπαιξε καλύτερα από την ΑΕΚ του '90; Αν θεωρείς την ΑΕΚ του ΄76 να σου πω ότι μπαλάρα έπαιξε μία χρονιά, του νταμπλ, το '77-'78.

Gamarra63 - 6/4/2021 20:45

Και εγώ το πιστεύω αυτό. Δεν διαφωνούμε εκεί. Ούτε είπα ότι ο Ντούσαν δεν είναι μεγάλος προπονητής.

Αυτό που λέω είναι ότι θέλουμε προπονητή με παραστάσεις που δεν έχει κανείς άλλος στην Ελλάδα σήμερα. Μόνο έτσι αντισταθμίζεις το μειονέκτημα του μικρού μπάτζετ. Εκεί πρέπει να επενδύσουμε και να πείσουμε για τη σοβαρότητα του πρότζεκτ.

Θα μπορούσαμε να φέρουμε πχ έναν συνταξιούχο τύπου Βενγκέρ, όπως φέραμε κάποτε το Ρεχάγκελ (ο... Συνέχεια Βενγκέρ δεν θα ερχόταν με τίποτα βέβαια αλλά δεν βλάπτει να ρωτήσεις). Τι τεχνολογία διαχείρισης, στησίματος υποδομών, scouting κλπ κουβαλάει ένας τέτοιος άνθρωπος, και πόση διαφορά μπορεί να κάνει τέτοια εμπειρία;

Και πρέπει να στοχεύσεις κάτι τόσο συγκεκριμένο και να επιμείνεις να το βρεις χωρίς συμβιβασμούς, και ας πάρει λίγο παραπάνω χρόνο. Ανερχόμενοι, πολλά υποσχόμενοι κλπ είναι στοιχήματα, και εδώ που φθάσαμε δεν έχουμε την πολυτέλεια για άλλο στοίχημα.

Aeksalamis123 - 6/4/2021 22:58

Δεν έχεις άδικο. Κάθε επιλογή έχει τα μειονεκτήματά της. Ο ανερχόμενος έχει λίγες πιθανότητες να βγει. Ο συνταξιούχος ίσως είναι κάπως ξεπερασμένος και χωρίς κέφι. Ίσως και όχι. Ο προπονητής με παραστάσεις σε καλή ηλικία θα έχει σίγουρα πολλές απαιτήσεις που μεταφράζονται σε κάμποσο χρήμα. Είναι η πιο ασφαλής επιλογή από πλευράς αποτελέσματος αλλά...Τι μας έχει δείξει η οκταετία;

Aeksalamis123 - 6/4/2021 22:56

Δεν έχεις άδικο. Κάθε επιλογή έχει τα μειονεκτήματά της. Ο ανερχόμενος έχει λίγες πιθανότητες να βγει. Ο συνταξιούχος ίσως είναι κάπως ξεπερασμένος και χωρίς κέφι. Ίσως και όχι. Ο προπονητής με παραστάσεις σε καλή ηλικία θα έχει σίγουρα πολλές απαιτήσεις που μεταφράζονται σε κάμποσο χρήμα. Είναι η πιο ασφαλής επιλογή από πλευράς αποτελέσματος αλλά...Τι μας έχει δείξει η οκταετία;

Gamarra63 - 6/4/2021 16:13

Ξέχασα το γαύρο εντελώς. Γιατί; Διότι εκτός από τον Μπούχοβι και τον Βαλβέρδε, άντε και τον Μαρτίνς που του έκατσε, ο γαύρος μόνο άρπαζε παίχτες και προπονητές που οι άλλοι επένδυαν και ετοίμαζαν. Και πάντα βέβαια με κλεμμένα λεφτά, βλέπε Κοσκωτάς κλπ, και κλεμμένα πρωταθλήματα... Δεν έχει νόημα να γράψω ονόματα νομίζω. Στο τέλος τέλος, η πρώτη ομάδα του γαύρου της «χρυσής εποχής», ήταν η τελευταία ΑΕΚ του Ντούσαν, με Σάμπα, Αλεξανδρή, κλπ κλπ.

Sotis1453 - 6/4/2021 17:17

Ρε παιδιά μην γράφετε αερολογίες.. Ποιος Βαλβερδε είναι δυνατόν ένα προπονητής ο οποίος είχε μισθό στην τελευταία ομάδα 19 εκ €να έρθει στην ομάδα μας..Εντάξει να σκεφτόμαστε λίγο αυτά που γράφουμε..

Sotis1453 - 6/4/2021 18:00

Μια προσιτή οικονομικά λύση παρόλα αυτά υπέρβαση για εμάς θα ήταν ο diego martinez της Γρανάδα.. Ανερχόμενος με χαμηλό προφίλ κ πολύ εξελισιμος προπονητής.. Ο οποίος έχει δείξει έργο με σχετικά χαμηλό μπάτζετ.. Θεωρώ ένα τέτοιο προφίλ προπονητη θέλουμε...

AKIS_KOZANI_21 - 6/4/2021 11:33

Το σημαντικότερο για την ΑΕΚ μας αυτήν την στιγμή πλην του καθαρά αγωνιστικού είναι να βγει στην Ευρώπη.

Δεν είναι τόσο η αίγλη της συγκεκριμένης διοργάνωσης όσο οι ουσιαστικοί λόγοι.

Η ευρωπαϊκή κατάταξη,το δέλεαρ για να προσεγγίσει αξιόλογους παίχτες και φυσικά το οικονομικό αντίτιμο που είναι μείζονος σημασίας στην ορθολογική λειτουργία της ΠΑΕ.... Συνέχεια
Εμείς είμαστε εδώ να αντέχουμε,να υπομένουμε και να πιστεύουμε στον οραματιστή μας.

Οι 35+ που είμαι εγώ καθώς και οι μεγαλυτεροι έχουμε γαλουχηθεί σκληρά από την λατρεία μας για αυτήν την ΟΜΑΔΑ.

Ο πατέρας κάνει τα πάντα για να είναι καλά τα παιδιά του και το δικό μας κιτρινόμαυρο παιδί έχει περάσει πολλά.

Δημήτρη... Κύριε Μελισσανίδη εμείς είμαστε εδώ.

Έχεις κάνει λάθη.

Όλοι μας κάνουμε λάθη μικρά η μεγάλα.

Ο ΑΕΚΣΤΗΣ είναι ευαίσθητος κι ντόμπρος άνθρωπος

Ήθελε απλά ν ατού πεις ότι θα πονέσεις λιγάκι ακόμα γιατί εγώ σου ετοίμαζω όσα δεν μπορούσες να ονειρευτείς.

Ναι μας έδωσες ονειρικά πράγματα.

Γηπεδαρα στην Νέα Φιλαδέλφεια και υπερσύγχρονο προπονητικό.

Αν μου λέγανε,η αν μου έλεγες καλύτερα ότι για να έρθουν αυτά θα έχει το πρόγραμμα και νύχτες ντροπής θα σου έλεγα αντέχω.

Αντέχω γιατί δεν ήταν αυτονόητα τα πρώτα δύο για εμάς ποτέ.

Εσύ μας τα προσφέρει και η δική μας υπέρμετρη υπομονή.

Αντέχω γιατί ακόμη και αν έχω χάσει μερικά χρονακια ζωης όταν γίνει το ταμείο του βίου μου θα είμαι περήφανος.

Θα είμαι περήφανος που εγώ πόνεσα για να ανατριχιαζουν τα 4 ΑΕΚΟΠΟΥΛΑ μου όταν θα δείτε η Φιλαδέλφεια.

Σε ευχαριστώ και μόνο σε ευχαριστώ.

Σε ευχαριστώ και προς ανταπόδοση η οικογένεια μου θα βγάζει από παππου προς παππου ΑΕΚΟΠΟΥΛΑ.

Η συσπείρωση είναι απαραίτητη αδέρφια μου.

Η ΑΕΚΑΡΑ ΜΑΣ μας έχει ανάγκη περισσότερο από ποτέ.


Σε ευχαριστώ που είσαι εσύ της μοίρας μου γραφτό

Καλημέρα από Κοζάνη στα απανταχού κιτρινόμαυρα αδέρφια..

bornuabsign - 6/4/2021 17:57

Φίλε μπράβο τα είπες όλα!!

Antsomp - 6/4/2021 14:31

Φίλε μου μπράβο σου για το κείμενο. Να ξέρεις έτσι νιώθουμε όλοι οι υγιείς ΑΕΚτζηδες. Να χαίρεσαι τη φαμίλια σου κ με το καλό να φωνάζουμε όλοι παρέα στην Αγ. Σοφία.

AKIS_KOZANI_21 - 6/4/2021 15:18

Με το καλό παλικάρι μου.

Να είστε καλά κι εσείς.

ΑΕΚ ξερο ψωμι κ μπυρα - 6/4/2021 13:28

Γεια σου ρε μαγκα

Μοναχα ενωσις

johan_cruijff_14 - 6/4/2021 15:20

Προσπαθώ να δω την κατάσταση όσο πιο ψύχραιμα γίνεται αν γίνεται!

Έχω μια απορία και δεν είναι ειρωνεία σε καμία περίπτωση το τονίζω .Τον νέο προπονητή

ποιος θα τον επιλέξει ο Προέδρος η ο Κονέ ? θα γίνει υπέρβαση στο μπατζετ ? και τι εγγυήσεις

Θα πάρει ο προπονητής για σημαντική ενίσχυση του ράστερ ?

Σε ότι αφορά τους παίκτες μην τα μηδενίζουμε όλα από το κέντρο και μπροστά έχουμε ποιοτικούς... Συνέχεια παίκτες δεν είναι όλοι για πέταμα ! Λιβάι Γκαρσία, Ολιβέιρα, Καρίμ, Τάνκοβιτς, Μάνταλος, Γαλανόπουλος, Σιμόες, Σιμάνσκι .οποιος βέβαια δεν θέλει να προσφέρει άλλο να αποδεσμευτεί , αλλά δείτε και τον ακατανόμαστο που εκτός από τα ακριβά συμβόλαια όπως ο Ελαραμπι Βαλμπουενα Φορτουνης πχ μας κέρδισε και με Μασούρα, Ανδρούτσο, Μπα, Μπουχαλάκη και Καμαρα που δεν τους αγόρασε και καμία περιουσία και ρωτάω αν έπαιζαν με Χιμένεθ στην τωρινή ΑΕΚ θα έβγαζαν μάτια oι συγκεκριμένοι ? Ειλικρινά τώρα! Το αναφέρω γιατί δεν είναι μονο το ρημάδι το μπατζετ που είναι πολύ χαμηλό οντως αλλα είναι και ότι δεν υπάρχει τμήμα σκαουτινγκ !!

Θέλουμε έναν ευγνωσμένης αξίας Κόουτς έναν ξένο τεχνικό διευθυντή με γνωριμίες ας μεινει γενικος αρχηγος ο Κονε και στην άμυνα χωρίς υπερβολή 5 παίκτες Ήτοι 2 μπακ 2 σέντερ Μπακ και τέρμα !

Sorry αν κούρασα

damianosm - 6/4/2021 14:00

Αυτό που επίσης πρέπει να εξηγηθεί είναι γιατί όταν φεύγουν από εμάς παίκτες στην συνέχεια διαπρέπουν και εδώ είναι άχρηστοι. Τα παραδείγματα πολλά, είναι ένας τομέας που πρέπει να εξεταστεί σοβαρά, σίγουρα κάτι φταίει. Ο γαύρος εξελίσσει και παίρνει τα μέγιστα από τον κάθε παίκτη.

ismael_blanco - 6/4/2021 15:15

Διάβασα σήμερα συνέντευξη του Αμπέλ Φερέιρα, κι έλεγε ότι μετά το ομαδικό πρόγραμμα στον ΠΑΟΚ ακολουθούσε ατομικό πρόγραμμα ο κάθε παίχτης. Αυτό δεν ξέρω κατά πόσο γίνεται σε εμάς (δε λέω ότι δε γίνεται, δεν ξέρω εάν έχει επικοινωνηθεί και εάν χρειάζεται κιόλας να επικοινωνηθεί). Ισως φέτος να είναι πολύ δύσκολη χρονιά και να μην μπορούσε να γίνει αλλά γενικά δε γίνεται να γίνεται ή να αποδίδει εάν γίνεται.

ΗΜΑΡΤΟΝ - 6/4/2021 17:26

Το ίδιο έκανε και ο Φερέρ.

Είχε πει μάλιστα δεν είναι δυνατόν οι παίχτες με διαφορετικη σώματικη διάπλαση και θέσης να κάνουν την ίδια προπόνηση γιατί οι ανάγκες τους είναι διαφορετικές.

DOC_TOR - 6/4/2021 14:08

Ο Βαλβέρδε που γράφει ένας φίλος είναι ιδανική λύση απ όλες τις πλευρές. Και φυσικά θα ερχόταν εαν ικανοποιούνταν οικονομικά και έβλεπε κάποιο σχέδιο. Άλλωστε δεν είναι και στην ακμή του.

ismael_blanco - 6/4/2021 15:11

Αν δεν κάνω κάποιο λάθος, του είχαν προτείνει να πάει στη PSG όταν έφυγε ο Τουχέλ και αρνήθηκε γιατί δεν του άρεσε ο σχεδιασμός, δε νομίζω ότι όποιος και να είναι ο δικός μας σχεδιασμός, ακόμη και αν γίνει μία αξιόλογη προσπάθεια θα μπορούσε να έρθει ένας τέτοιος προπονητής.


Ευτυχώς, υπάρχουν και άλλοι ικανοί προπονητές που δεν έχουν προπονήσει μια από τις μεγαλύτερες... Συνέχεια ομάδες στον κόσμο όπως είναι η Μπαρτσελόνα.

ismael_blanco - 6/4/2021 15:06

Και λέει φέρνουμε Γιαννίκη-Ράσταβατς του χρόνου. Ελπίζω όντως να γίνει πρόσληψη ενός πολύ σοβαρού προπονητή με κλειστό τριετές συμβόλαιο και να έχουμε όλοι μας υπομονή γιατί η ομάδα θέλει διάλυση και φτιάξιμο από την αρχή που σημαίνει ότι δε θα δούμε τα αποτελέσματα τον πρώτο χρόνο. Να φύγουν όσοι είναι να φύγουν και να έρθουν όσοι είναι έρθουν, καλύτερα ξέρουν αυτοί που ασχολούνται με την ομάδα επαγγελματικά παρά εμείς.... Συνέχεια

Ελπίζω του χρόνου τέτοια εποχή να έχουμε άλλη συζήτηση στην ομάδα, πχ αν θα έρθει ο Μέσσι ή ο Ρονάλντο (βάλτε ονόματα ανάλογα του μεγέθους) και όχι αν θα φύγει ο τάδε ή ο δείνα που δεν κάνει.

mparlos21 - 6/4/2021 14:58

Φερε Βαλβερδε...Κάνε διπλό του χρόνου στο τηγάνι....και πόνος ατελείωτος στο βοθρολιμανο....

bornuabsign - 6/4/2021 14:58

Τεχνικό Διευθυντή έχουμε;;;;;;;;;;

dikigoros_tu_diabolu - 6/4/2021 14:50

Για το οτι μαλωσε ο Νεντελτσιαρου με Χιμενεθ δεν ειπαν τπτ.Εδω με το ζορι ειπε την εξηγηση του Χιμενεθ για τις δηλωσεις του..Τι φαση? Ειναι αγγαρεια η ενημερωση μας??

Aeksalamis123 - 6/4/2021 13:53

Αν δεν βγει εκτός μπάτζετ τουλάχιστον 15εκ. δεν πλησιάζει τον γαύρο ούτε κατά διάνοια...

officer123 - 6/4/2021 14:26

υπάρχει πλέον και το ffp........

JuanRoman - 7/4/2021 02:22

Φίλε, ΔΕΝ υπάρχει πλέον το ffp.

Προχθές βγήκε άρθρο ότι η uefa το κάνει στην μπάντα γιατί με τον covid χάθηκαν πολλά έσοδα και αν δεν βγάλει το ffp δν θα πεοσυν λεφτά, άρα δεν θα βγάλει και η uefa λεφτά..

Aeksalamis123 - 6/4/2021 14:51

Στον ΠΑΟΚ έφτασε η επένδυση τα 100 εκ. για να παρέμβει το ffp... Έχουμε περιθώριο...θέληση έχουμε;

officer123 - 6/4/2021 16:44

Εγώ μαζί σου, μακάρι να χρειάζεται να επέμβει από τα 100 μύρια...

johan_cruijff_14 - 6/4/2021 14:24

Προσπαθώ να δω την κατάσταση όσο πιο ψύχραιμα γίνεται αν γίνεται!

Έχω μια απορία και δεν είναι ειρωνεία σε καμία περίπτωση το τονίζω .Τον νέο προπονητή

ποιος θα τον επιλέξει ο Προέδρος η ο Κονέ ? θα γίνει υπέρβαση στο μπατζετ ? και τι εγγυήσεις

Θα πάρει ο προπονητής για σημαντική ενίσχυση του ράστερ ?

Σε ότι αφορά τους παίκτες μην τα μηδενίζουμε όλα από το κέντρο και μπροστά έχουμε ποιοτικούς... Συνέχεια παίκτες δεν είναι όλοι για πέταμα ! Λιβάι Γκαρσία, Ολιβέιρα, Καρίμ, Τάνκοβιτς, Μάνταλος, Γαλανόπουλος, Σιμόες, Σιμάνσκι .οποιος βέβαια δεν θέλει να προσφέρει άλλο να αποδεσμευτεί , αλλά δείτε και τον ακατανόμαστο που εκτός από τα ακριβά συμβόλαια όπως ο Ελαραμπι Βαλμπουενα Φορτουνης πχ μας κέρδισε και με Μασούρα, Ανδρούτσο, Μπα, Μπουχαλάκη και Καμαρα που δεν τους αγόρασε και καμία περιουσία και ρωτάω αν έπαιζαν με Χιμένεθ στην τωρινή ΑΕΚ θα έβγαζαν μάτια oι συγκεκριμένοι ? Ειλικρινά τώρα! Το αναφέρω γιατί δεν είναι μονο το ρημάδι το μπατζετ που είναι πολύ χαμηλό οντως αλλα είναι και ότι δεν υπάρχει τμήμα σκαουτινγκ !!

Θέλουμε έναν ευγνωσμένης αξίας Κόουτς έναν ξένο τεχνικό διευθυντή με γνωριμίες ας μεινει γενικος αρχηγος ο Κονε και στην άμυνα χωρίς υπερβολή 5 παίκτες Ήτοι 2 μπακ 2 σέντερ Μπακ και τέρμα !

Sorry αν κούρασα

jimakos99 - 6/4/2021 14:16

Στηρίξει Στηρίξει στηρίξει και πλάνο 3ετιας τοσα χρονια αυτα ακουω μπήκα στα σαράντα (1982) και το μόνο που κατάλαβα έντονα είναι ένα πρωτάθλημα το 2018 πιστευω μεχρι τα 80 μου να καταλαβω κανα δυο ακομα!!!

Yellow_Legend - 6/4/2021 14:08

Θα κλείναμε από χθες αλλά είπαμε άστο με την καινούργια σεζόν. Λες και ο Μανώλης ήταν από αρχή. Τα τελευταία χρόνια όσοι προπονητές ήρθαν από την αρχή έφυγαν στα μέσα της χρονιάς

ldraga - 6/4/2021 14:04

Το πρόβλημα για να έρθει καλός προπονητής είναι ότι θα πρέπει να πέσουν και χρήματα στην ομάδα. Δεν θα έρθει κανείς να χαλάσει το όνομα του. Πάλι κάποιον μαθητευόμενο μάγο θα βρούμε.

filathlosaek2 - 6/4/2021 13:47

Η ομάδα μας χρειάζεται προπονητή και team προπονητικό που να έχει εμπειρία σε μεγάλα πρωταθλήματα να του δοθει χρόνος και ελευθεριά κινήσεων. Να παρουσιάσει συγκεκριμένο πλάνο τριετίας στην διοίκηση με συγκεκριμένο μπάτζετ .

Υπομονή και στήριξη από όλους εμάς όπως αξίζει σε ένα μεγάλο club ευρωπαϊκό.

aek_21_agr - 6/4/2021 12:16

Μια πολυ καλη περίπτωση που είχε γραφτεί κ παλια εδώ για προπονητη είναι ο ΣΛΟΥΤΣΚΙ μεγάλος προπονητής από το πανω ραφι. Ένας προπονητής που μπορεί με την δουλειά του κ την δυνατή του προσωπικότητα να αλλάξει το κλίμα στην ομάδα και να φτιάξει πραγματικα μια πολυ δυνατή ομάδα. Αλλά η επιλογές από το πανω ραφι πληρώνονται και θέλουν και καλο μπάτζετ

sapounos - 6/4/2021 13:27

Αυτος ηταν η πρωτη επιλογη του Ιβιτς τοτε πριν τον Καρερα

Carlos tevez 21 - 6/4/2021 13:03

Δηλαδή έχουμε dislikes για το σλουτσκι ένα προπονητή που ήταν σχεδόν 10 χρόνια στη ΤΣΣΚΑ Μόσχας και εθνική Ρωσίας!ημαρτον τι θέλετε το γκουαρντιολα....???

ENOSITIS63 - 6/4/2021 13:26

1) CEO

2) Οργανόγραμμα / επιχειρηματικό και αγωνιστικό πλάνο

3) Τεχνικός διευθυντής

4) Προπονητής

5) Ξερκαρτάρισμα & μεταγραφές.... Συνέχεια
Στήσιμο (θέλει πολύ χρόνο και δουλειά) δικτύου scouting σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Μαζί με όλα αυτά ΟΧΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. Όλοι μετρήθηκαν και βγήκαν λίγοι.

Αυτά θέλουν πολύ χρήμα (αποδείχθηκε περίτρανα ότι το φθηνό είναι τελικά ακριβό), αλλά και γνώση ώστε οι δαπάνες να πιάνουν τόπο (βλέπε Σαββίδη).

AEKOslo - 6/4/2021 13:15

Εγώ πάντως πιστεύω ότι πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπία και.... δημοσιογραφία.

Ακριτοι κριτές των πάντων!

Όλα αλλάζουν κι εκείνοι ....πάντα μένουν και κρίνουν.

Να περάσει το σχόλιο παρακαλώ, δεν βρίζω κανέναν, απλά τη γνώμη μου λέω.

Πρέπει να προστατευτεί η ομάδα, κι όχι να γίνεται πάνελ μεσημεριαναδικου κάθε φορά!... Συνέχεια
Όσο για τον Χιμένεθ, εμένα δε με πείθει κανείς ότι αν μείνει να δουλέψει χωρίς να αμφισβητείται δεν θα κάνει δουλειά.

Λες και άλλοι άνθρωποι δεν έχουν κολλήματα!


Αλλά και αν τον αλλάξουμε, ο επόμενος προπονητής πρέπει να πάρει μεγάλο μισθό, μπάτζετ και περιθώριο χρόνου για να τον κρίνουμε... Τουλάχιστον 1 σεζόν.


Δεν πρόκειται να δουμε προκοπή με αλλαγές μεσούσης της σεζόν!

ΑΕΚαρα μου... Έπεσες πάλι λίγο αλλά εσύ ξέρεις πως να σηκωθείς ξανά!

Esterhazy43 - 6/4/2021 13:11

Συμφωνία με σοβαρό προπονητή και στήριξη είτε με μεταγραφές(δυνατές και όχι του πανεριού) είτε με παροχή χρόνου ικανού ώστε να δώσει δείγματα γραφής χωρίς την πίεση για ανέφικτους στόχους(αυτό θα πρέπει να επικοινωνηθεί και στον κόσμο ξεκάθαρα και ειλικρινά).

Οτιδήποτε άλλο του στυλ 10 μεταγραφές των 200 χιλ. χωρίς στόχευση και τσιτάτα ΑΕΚ ίσον επίθεση και πρωτάθλημα χωρίς υπόβαθρο οργανωτικό και σε επίπεδο budget θα οδηγήσει σε μια τρύπα στο νερό.

Psalidocheris - 6/4/2021 12:14

Εγώ θεωρώ ιδανικό σενάριο, επειδή τελικά αποδείχθηκε(και δικαιωθήκαμε εμείς που τα λέγαμε..), ότι το θέμα δεν ήταν ο Καρρέρα ή ο Ίβιτς, αλλά σπουδαίο ρόλο στο πως έχουν έρθει τα πράγματα έπαιξαν και τα...φυντάνια που έχουμε για ποδοσφαιριστές... έχει χαθεί η αλληλοεκτίμηση με αποτέλεσμα να μην εμπιστεύονται παρά μόνο κάνα δυο συμπαίκτες/φίλους ο καθένας και να παίζουν για πάρτη τους... ακόμα και όταν συνυπάρχουν στην ίδια 11άδα! Εφόσον λοιπόν θα αλλάξουν πολλά το καλοκαίρι, εγώ θα... Συνέχεια ξαναέφερνα τον Ίβιτς γιατί αν του δώσεις μπάτζετ και τον εμπιστευθείς θα σου φτιάξει ομαδάρα!

Υ.Γ. Κάποια στιγμή πρέπει να βρεθεί η χρυσή τομή και να αναλάβει πόστο ο Ντέμης στην ομάδα... μαζί με τον Ίβιτς παραλίγο να πάρουν πρωτάθλημα το 04-05 με τα ''ψέματα'' ! Απλά και μόνο επειδή είχαν ''μάτι'' στις μεταγραφές.

Fanis®21 - 6/4/2021 12:56

Αδερφέ απλώς να σου θυμίσω πως τα χρυσοπληρωμενα φυντανια που βυθίζουν την ομάδα κάθε φορά που παιζουν τα έφερε ο ΙΒΙΤΣ με τον ΚΑΡΕΡΑ..

Psalidocheris - 6/4/2021 13:35

Ποια είναι αδελφέ τα χρυσοπληρωμένα φυντάνια που έφερε ο Ίβιτς? Ο Χνιντ που πάιρνει 60.000 τον χρόνο ή ο Νέντε με 200.000? Γιατί επίσης ο Ίβιτς επέμενε να γίνει η υπέρβαση για τον Γκαρσία, εκείνος σου έφερε Σιμάνσκι, εκείνος σου έφερε Τάνκοβιτς(που είναι παικταράς και του έχουμε δημιουργήσει ψυχολογικά...), εκείνος επέμενε για τον Μλαντένοβιτς αρ. μπακ και τελικά του είπαν να φέρει τον Ινσούα... Εγώ ξέρω ότι όσοι ήταν επιλογές Ίβιτς σπάνια μας βγαίνανε παλτά! Και ο Καρέρα σαν... Συνέχεια προπονητής μια χαρά κανονικός προπονητής ήταν... όπως αποδείχθηκε!

JuanRoman - 7/4/2021 02:29

Από που αποδείχθηκε ότι ο Καρέρα ήταν/είναι κανονικός προπονητής?

2 μηνες στην Γ' Ιταλίας και ήδη γράφουν ότι δεν βγάζει την χρονιά γιατί ήδη έχασε τον στόχο της απευθείας ανόδου μετά από 4-5 σερί ήττες..

AEKAPA911MASTOURA - 6/4/2021 14:02

Εσυ μετρας μονο το μισθο τους η και τα λεφτα της μεταγραφης? Επισης απο που προκυπτει οτι ο χνιντ παιρνει 60 χιλιαδες?

Kalogreza2121 - 6/4/2021 12:49

Ο προπονητής είναι το ένα κομμάτι το άλλο είναι το ρόστερ. Και τον Μαρτινς τον έχουν φτιάξει οι παίκτες του. Αν δεν είχε κάποιους να ξεχωρίζουν αγωνιστικά δεν θα είχε ανέβει τόσο. Για αυτό φοβάμαι μην ακούσουμε με τον καινούργιο προπονητή ότι θέλει να δει το ρόστερ και να αξιολογήσει ο ίδιος και άλλα τέτοια. Το ρόστερ εχει δείξει τι μπορεί να κάνει εδώ και τρία χρόνια και αυτό είναι να παλεύει για τη τρίτη θέση. 3 παίκτες για βασικοι υπάρχουν και άλλοι 4-5 για αλλαγές ( μαζί με τους... Συνέχεια μικρούς)

DOC_TOR - 6/4/2021 12:41

Με αυτά που διαρρέουν κάθε μέρα, οι δηλώσεις "ψάχνουμε προπονητή", "είστε ξευτίλες έχω πάρει τις αποφάσεις μου", και όλα τα συναφή, σημαίνει ότι έχουμε επισήμως ρίξει λευκή πετσέτα. Και όχι μόνο. Αναρωτιέμαι δηλαδή, δεν βλέπει κανείς ότι υπό αυτό το καθεστώς, στη συνέχεια του κυπέλλου και του πρωταθλήματος το κοντέρ θα γράψει μεταπολεμικό ρεκόρ; Προς θεού, βρείτε ΤΩΡΑ υπηρεσιακό προπονητή και συζητήστε πλέον σε άλλο κλίμα με τους ποδοσφαιριστές. Αν κάτι σώζεται, ας σωθεί.

Lupin21 - 6/4/2021 12:15

ΕΡΝΕΣΤΟ ΒΑΛΒΕΡΔΕ Η ΑΝΤΙΑΤΟΙΧΟΥ ΒΕΝΗΛΕΚΟΥΣ

ΔΩΣΤΕ ΤΟΥ ΜΠΑΤΖΕΤ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΠΑΜΕ

dikigoros_tu_diabolu - 6/4/2021 12:34

Ρε ειστε σοβαροι? Θελετε και τα λετε? Πότε εχετε δει,απο τοτε που υπαρχει ποδοσφαιρο,μετα την Μπαρτσελονα να ερχεται προπονητης στη Ελλαδα??

DOC_TOR - 6/4/2021 15:12

Φερέρ.

dikigoros_tu_diabolu - 6/4/2021 16:23

(σωστο αλλα)ηταν για λιγο καιρο κυριος προπονητης στην Μπαρτσα(υπηρεσιακος,φαση Κωστενογλου) και δεν ηταν και πετυχημενος.Δεν μπορει καν να συγκριθει με την περιπτωση Βαλβερδε.

panosaekara - 6/4/2021 12:30

Μην λες τέτοια και στενοχωρήσεις τους λάτρεις του Χιμένεθ που δεν τους νοιάζει που έφαγαν 5 από τον γαύρο αρκεί να μην λέμε κακή κουβέντα για τον συγκεκριμένο προπονητή? Αν είχε ίχνος αξιοπρέπειας θα έπρεπε να είχε φύγει στο ημίχρονο από αυτήν την ντροπή, που όσο περνάει ο καιρός μας πονάει και περισσότερο (στην αρχή δεν το πιστεύεις και δεν το συνειδητοποιείς τι έχει γίνει..). Λέμε ψέματα στα παιδιά μας για να δικαιολογήσουμε την ΠΕΝΤΑΡΑ και να μην επηρεαστούν... Εμείς οι παλιοί είμαστε πιο... Συνέχεια ρομαντικοί μάλλον και λόγω τα 20 χρόνια χούντας από την συγκεκριμένη ομάδα, δεν δεχόμαστε να χάνουμε ούτε σε φιλικό και όχι να τρως επίσημα ΠΕΝΤΕ και λόγω Μάρτινς (αυτή είναι η αλήθεια..) θα έτρωγες ΔΕΚΑ!!!Ντροπή!!!!ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!!!! ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΠΟΥ ΕΦΑΓΑΝ ΠΕΝΤΕ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ Ο ΧΙΜΕΝΕΘ...ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ...ΝΤΡΟΠΗ!!!!

dikigoros_tu_diabolu - 6/4/2021 12:24

Παντως Κετσε μεσα στον χαμο,με εκανες και γελασα! ..Σε λιγο ο Μπακακης θα παρει αναπηρικη συνταξη...χαχα

AEK_ORIGINAL_1924 - 6/4/2021 11:27

Προπονητη εχουμε αυτο που δεν εχουμε ειναι παιχτες ανταξιους για την ΑΕΚ που ονειρευομαστε... Στους παιχτες θα πρεπει να ξεπερεσουμε το μπατζετ οχι στον προπονητη

Υ.Γ Βαρεθηκαμε να ακουμε για προπονητες που φταινε,ο μονος που οντως εφταιγε ηταν ο πορτογαλος Γκουαρντιολα που και πολυ εκατσε την περσυνη σεζον

Mpompa21 - 6/4/2021 12:13

Τι έχουμε;

AEK_ORIGINAL_1924 - 6/4/2021 12:19

Εναν ανθρωπο που εχει αποδειξει γιατι ειναι ιδανικος για προπονητης, παραπανω απο τους μισους παιχτες που εχουμε δεν αξιζουν ουτε στα 2α να παιζουν, για αυτο πιστευω πως η υπερβαση πρεπει να γινει για μεταγραφες αντι για προπονητη

beAEK21 - 6/4/2021 13:06

Ξαδερφος του μανωλη εισαι?

katametrisi1987 - 6/4/2021 12:17

Όχι άλλο κάρβουνο!!!!

Dimitris gr - 6/4/2021 12:11

Νέος προπονητής Ντούσαν Μπάγεβιτς

SKEPTOMENOS12 - 6/4/2021 11:25

Όλες οι ομάδες χρειάζονται πρωτίστως έναν προπονητή επιπέδου.Σιτι,Λίβερπουλ,Ιντερ πήραν πρώτα ελίτ προπονητές και μετά έχτισαν την ομάδα τους.Ετσι πρέπει να κάνει και η ΑΕΚ.

AEKARASEAGAPW - 6/4/2021 12:06

Ναι αλλά για παράδειγμα στην Λίβερπουλ, με το που ήρθε ο Κλοπ, δεν ήρθαν απευθείας οι επιτυχίες γιατί δεν είχε τους κατάλληλους παίκτες για να φέρει το προαναφερόμενο. Οπότε μπορείς να συμπεραίνεις ότι με το που έρθει ο προπονητής, πρέπει να κάνει υπομονή η ομαδα και να φέρει παίκτες με προσωπικότητα και όρεξη να δουλέψουν και να προσφέρουν ώστε να δουλέυει η ομάδα με ισορροπία και όχι να φέρνει και να διώχνει όπως τα τελευταία χρόνια.

Droit_Au_But - 6/4/2021 11:59

Κέτσε από αυτά που έιπες κράτησα μια φράση.

"Και για μένα" χαχαχαχα

φαντροκ - 6/4/2021 11:50

για να καταλαβω καλα: τον προπονητη θα τον επιλεξει ο μελισσανιδης, ο κονε ή καποιος αλλος;

οταν ειπε "θα τα αλλαξω ολα" μαλλον δεν θα εννοουσε και αυτους που παιρνουν τις λαθος αποφασεις και κανουν τις λαθος επιλογες...

ολα τριγυρω αλλαζουνε κι ολα τα ιδια μενουν και μενα τα χερακια της με λυνουν και με δενουν που ελεγε και ο μανωλης ο ρασουλης...

Thyella21 - 6/4/2021 11:47

Ο Νεντελτσιάρου πότε τσακώθηκε με Χιμένεθ και για ποιον λόγο ;

Manos_AEK21 - 6/4/2021 11:41

Καί τόν καλύτερο προπονητή να φέρετε εάν δεν έχει παιχταραδες ΔΕΝ...

Τό πολύ σημαντικό της υπόθεσης είναι να μάθετε από τα λάθη σάς και να προχωρήσετε με σωστές καλές κινήσεις...

Christof1976 - 6/4/2021 11:36

επιτελους να τελειώσει το ανεκδοτο της ισπανιας

taxiss21 - 6/4/2021 11:16

Το θέμα είναι εφόσον στοχεύουμε να παρουμε προπονητή από το πάνω ράφι, να περιμένουμε και τις αντίστοιχες ενισχύσεις, που προφανώς θα ζητήσει ο προπονητής αυτός.

BlackKnight - 6/4/2021 11:32

Ποιο πάνω ράφι ρε φίλε; Για την ΑΕΚ μιλάμε. Κανά Γιανίκη να περιμένεις ή κανά Ράστοβιτς πως τον λένε το πολύ πολύ. Μας έχει καλομάθει τόσα χρόνια τώρα ο κύριος πρέσβης και περιμένουμε από το πάνω ράφι. χαχαχούχα που λέει και ο Σεφερλής.

taxiss21 - 6/4/2021 11:53

Εύχομαι να είναι πράξη τα χθεσινά λογια του προέδρου. Γιατί αν θελήσει μπορεί!

anduril21 - 6/4/2021 11:34

Taxiss21 Συμφωνω απολυτα αδερφε, το ενα πρεπει να φερει και το αλλο. Διαφορετικα με αυτη την αμυνα(κυριως) και αυτο το κεντρο δεν παμε πουθενα

taxiss21 - 6/4/2021 11:39

Εννοείται. Η επίθεση θέλει ελάχιστες κινήσεις αλλά το κέντρο και πίσω θέλει γενναίες αλλαγές. Ο σύγχρονος προπονητής που ενδεχομένως έρθει, θα ζητήσει παίκτες αν όχι απαραίτητα ακριβούς, σίγουρα ικανούς και με κίνητρα και όχι παίκτες από την Τσαβες της Πορτογαλίας ή την Ουφα της Ρωσίας.

Manolo_9_11 - 6/4/2021 11:28

Αστραψε και βροντηξε

Mpompa21 - 6/4/2021 11:25

Μακαρι να γίνει κάτι καλό και να ξεφύγουμε από τα λάθη του παρελθόντος! Ελπίζω η επόμενη χρονιά να είναι καλύτερη ακόμα και του 2018. Για φέτος δε θα πω κάτι, θεωρώ πως δεν μπορεί να σωθεί ούτε η Ευρώπη...

Familia 9®11 - 6/4/2021 11:14

Σιγά ρε κετσε ανατριχιασαμε

ΕΠΟΜΕΝΟ