Quantcast
112 ΣΧΟΛΙΑ

ΑΕΚ: Δεν υπάρχει θέμα προπονητή

Η θέση της ΑΕΚ για τα σενάρια που την εμπλέκουν με ονοματολογία

Δεν έχουν βάση τα σενάρια προπονητολογίας, που μιλούν για ενδιαφέρον της ΑΕΚ για τους Μίλαν Ράσταβατς και Αργύρη Γιαννίκη. Συγκεκριμένα, η κιτρινόμαυρη ΠΑΕ, χαρκατηρίζει αυτά τα δημοσιεύματα αδιάφορα και ξεκαθαρίζει πως δεν υπάρχει κανένα θέμα προπονητή στην ΑΕΚ. Πράγμα αυτονόητο άλλωστε μετά και την χθεσινή συνάντηση Μελισσανίδη – Χιμένεθ όπου οι δύο πλευρές συμφώνησαν πως στόχος είναι η άμεση βελτίωση καθώς μπροστά υπάρχει ο μεγάλος στόχος του Κυπέλλου και τα πλέι οφ.


Κέρδισε έως 1.000.000€ σε έναν από τους μεγαλύτερους διαγωνισμούς που έγιναν ποτέ!
(21+ | Παίξε Υπεύθυνα)

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Fotmit86 - 7/3/2021 10:54

Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου ..........Μάθετε να ακούτε ορισμένοι που από το πρωί πάλι πιπιλάτε την ίδια καραμέλα : Οταν "εκδιώχθηκε" τον Ιούνιο του 2018 ο κ.Χιμένεθ ,τον άνθρωπο που ανερυθρίαστα αποκαλείτε επικίνδυνο ,λίγο ,άδικο ,αλλοπρόσαλλο, εμμονικό ,κομπλεξικό ,δολοπλόκο ,άνθρωπο με

κολλήματα μέχρι και τα εισιτήρια επιστροφής του ετοιμάσατε ,πέραν των πρωταθλημάτων που σας... Συνέχεια έφερε ,πέραν των κυπέλων ,πέραν της θριαμβικής πορείας στην Ευρώπη, σας άφησε και μία ομάδα ως παρακαταθήκη που τον κάθε παίκτη της τον ήθελαν όχι μόνο οι Ελληνικές ομάδες αλλά όλη η Ευρώπη . Ποιόν να σας πρωτοθυμίσω ;;;; Τον Λάζαρο,τον Γιόχανσον, τον Αραούχο ,τον Σιμόες ,τον Μπάρκα ,τον Μπακασέτα ,

τον Μάνταλο ,τον Γκάλο , τον Λιβάγια ,τον Βράνιες !!!! Η Εθνική Ελλάδος και οι Ευρωπαικές Εθνικές ξεκινούσαν από τους παίκτες μας. Μέχρι και τον Μπακάκη θέλανε να αγοράσουνε!!!! Τρία χρόνια μετά..........Δες τε που καταντήσατε την ομάδα με τα σύγχρονα και επιθετικά ποδόσφαιρα σας .!!! Ενα ερείπιο .Παίκτες απαξιωμένοι ,οι οποίοι δεν έχουν κουράγιο να πάρουν τα πόδια τους .Δείξετε μου έναν που τον ζητάει μία Ευρωπαική ομάδα εκτός της περιπτώσεως του Γκαρσία .Τρία χρόνια αγοράζουμε "ακριβά" παλτά σαν τα κορόιδα με τις εγκρίσεις των προπονηταράδων σας και τις εισηγήσεις των ΤΔ σας και τους "μπαρκάρουμε" στο τρίμηνο άρον-άρον και όσο-όσο. Θέλετε να σας τους στοιβάξω για να μην τους ξεχνάτε ;;; Δεν έχω πρόβλημα !!.Τελευταίο που "μπαρκάραμε" ήταν ο Ινσούα.!!!Ξέρετε πόσους πρέπει να μπαρκάρουμε ακόμα για να έλθουμε στα ίσια μας;;; Αντε ,που μου βρήκατε την αιτία όλων των δεινών της ομάδας μας στον "έναν και μοναδικό" που πρόσθεσε σε αυτό που λέγεται υπεραξία της ομάδος!!!

Αλλά είπαμε : "Ουδείς πιο αχάριστος του ευεργετηθέντος" .!!!

eagleden1924 - 7/3/2021 18:30

έλα ρε φιλαράκι, μέγας ευεργέτης μας ο κυρ - Μανόλης ο προπονηταράς των τόσων πρωταθλημάτων και κυπέλων! πληθυντικός! όλους τους παίχτες που αναφέρεις τους έφερε αυτός ή τους έμαθε την μπάλα; έναν Μοράν έφερε, τον θυμάσαι; Δεν θα μηδενίσω την ομάδα του 2018 πολύ δεμένο σύνολο και σφιχτό και του αναγνωρίζω, πως είναι από τους λίγους που μάμησαν με μισό μηδέν.

Πρωτάθλημα του 2018, τεράστιο ,μάγκικο, απίστευτο αλλά μετά την κ@βλ@ στο τηγάνι περίμενες αυτό που... Συνέχεια έγινε με το κωλόχαρτο. Βέβαια για άλλους φταίει και το εμετικό που διαβάζω από πολλούς, πρωτάθλημα πήραμε γιατί τραυματίστηκε ο Μάνταλος.

Για τους προπονηταράδες που αναφέρεις κριτική έγινε σε όλους, μετρήθηκαν και βρέθηκαν λίγοι κι αυτά είναι θέματα της διοίκησης. Προπονητές που πέρασαν από την ΑΕΚΑΡΑ ήταν ο ΤΣΙΚ, ο ΦΑΝΤΡΟΚ και ο ΣΑΝΤΟΣ. Εκείνος που άφησε έργο και ήταν μαγνήτης για τα νέα ταλέντα ήταν ο Μπάγιεβιτς, αλλά...

Για τον Καρέρα διάβαζες τι του γράφαμε εδώ μέσα, ειδικά στα ευρωπαϊκά παιγνίδια, Αυτός πέρυσι μεσοχρονιά την πήρε την ομάδα και από ποιόν, αλλά δεν την έκαψε. Γράφετε να κάνει ο κυρ Μανόλης προετοιμασία, αλλά δεν λέτε δεδομένων συνθηκών τι προετοιμασία έκανε ο Ιταλός. Γράφετε πως ότι καλύτερο έχει η ομάδα είναι ο Γκαρσία, ο Σιμάνσκι και προσθέτω ο Γαλανόπουλος. Ξαναρωτώ, ο Ιταλός αυτούς τους είχε; Πιστεύω πως αν του είχαν φέρει τον Βράνιες δεν θα τα συζητάγαμε τώρα.

υ.γ στις παλιές δουλειές και πρώην γκόμενες μην ξαναγυρνάς ποτέ.

Swtos21 - 7/3/2021 18:18

Ο Χιμένεθ έχει δείξει ότι αντέχει το ειδικό βάρος με τους τόνους που ζυγίζει το μέγεθος ΑΕΚ. Εάν στηριχθεί με ποιοτικές μεταγραφές υψηλού, η ομάδα θα επανέλθει σε πορεία πρωταθλητισμού.


Μεταξύ Ράσταβατς και Γιαννίση, θεωρώ ανώτερο τον Ράσταβατς, αλλά και πάλι είναι άγνωστο τι μπορεί να καταφέρει στον οργανισμό ΑΕΚ. Είναι πολύ διαφορετικά από το να είσαι στον Αστέρα Τρίπολης.... Συνέχεια

Επομένως, ψήφο εμπιστοσύνης στον Μανόλο, by far...!!!

gregoraek - 7/3/2021 14:30

Έχω την εντύπωση ότι το '18 ο Χιμένεθ εμπιστευόταν αν όχι όλους τους παίκτες, σίγουρα τους περισσότερους.

Αντίθετα αυτή τη φορά δείχνει να πιστεύει ότι μπορεί να στηριχθεί σε ελάχιστους....

Βέβαια υποστήριζε πολύ αυτό το ρόστερ πριν το αναλάβει....

Το ερώτημα είναι αν θα του δώσει η διοίκηση την ευκαιρία να στήσει την ομάδα την επόμενη σεζόν... Συνέχεια όπως τη θέλει ο ίδιος και να έχει άποψη στις επιλογές παικτών.

ks_aekara_mia_zwh - 7/3/2021 14:26

αλημέρα σας,

Το έγραψα και σε άλλο άρθρο γιατί με στενοχωρεί ιδιαίτερα η κατάσταση της ομάδας μας:

Απ' όταν άρχισε (για μία ακόμα χρονιά από νωρίς) να στραβώνει το πράγμα και δη το τελευταίο διάστημα που τα εγκεφαλικά διαδέχονται τα εμφράγματα, λόγω της κάκιστης εικόνας της ομάδας μας, γράφονται άπειρες αναλύσεις και άρθρα που αφορούν α) προπονητές (πρώην και νυν), β) ποδοσφαιριστές... Συνέχεια (υφιστάμενους και αποχωρήσαντες) και γ) λοιπά στελέχη του ποδοσφαιρικού τμήματος, για κακές ή/και καθυστερημένες επιλογές κ.τ.λ.

Επίσης σε διάφορες αναλύσεις-άρθρα υπάρχουν αναφορές γενικές του τύπου στο τι έκανε ή δεν έκανε η ΑΕΚ (γενικά η υπόσταση "ΑΕΚ", χωρίς αναφορές σε όνοματα?) σωστά, που υπήρξαν από μεριάς ΑΕΚ? κακοί σχεδιασμοί, καθυστερήσεις, λάθος χειρισμοί κ.ο.κ.

Θα ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος αν το 1/10 όσων γράφονται, αναφέρονταν στην πολύ κακή διαχείριση από μεριάς κ. Μελισανίδη -από την κατάκτηση του πρωταθλήματος και μετά- που ταπεινά φρονώ ότι είναι ο κύριος υπαίτιος για ότι βλέπουμε σήμερα!

Ουσιαστικά κατόρθωσε με την διαχείριση του πάντα να αποδομήσει την πρωταθλήτρια ομάδα του 18', ενώ όφειλε με ελάχιστο μεράκι να την βελτιώσει περεταίρω, να την κάνει πρωταγωνίστρια...

Το ψάρι κύριοι βρωμάει από το κεφάλι!!!

Οι επιλογές στελέχωσης του ποδοσφαιρικού τμήματος είναι πρώτα και κύρια δικές του!

Οι προπονητές είναι δική του επιλογή ξεκάθαρα!

Το αν θα πουλήσει 6 εκ. μόνο τον Μπάρκα στην Celtic, ενώ στον αντίποδα οι προσθήκες το καλοκαίρι δεν ξεπερνούν το παραπάνω χρηματικό ποσό πάλι επιλογή του είναι, όπως επιλογή του ήταν να αξιοποιήσει το ποσό των 20 εκ. του cl το 18' σε δραστηριότητες εκτός ενίσχυσης του έμψυχου δυναμικού της ομάδας!!

Ότι και να λέμε λοιπόν, είναι σαν να βαράμε το σαμάρι, ενώ ως γνωστόν υπαίτιος είναι μόνο ο ...γάιδαρος!

Με αγάπη και σεβασμό πάντα στην ιδέα ΑΕΚ!!!

2121enosis - 7/3/2021 12:24

Φυσικά θα υπάρχει θέμα όταν διαλυθεί η ομάδα...όταν χάσει την ευρωπη και το κύπελλο...τότε ίσως να υπάρξει θέμα. Αλλά μέχρι τότε θα παίρνουμε τα xanax με τις χούφτες... Φέρτε έναν προπονηταρα δώστε του μπάτζετ και αφήστε ΑΥΤΟΝ να κάνει δουλειά.... Ίσως επιπέδου Σάντος ....ή τον ίδιον....

Fotakos69 - 7/3/2021 13:40

Ειλικρινά απορώ όσοι σου έβαλαν ντισλαικ βλέπουν την ΑΕΚ ? Ή είναι συγγενείς του Μανόλο ? Έλεος που βλέπετε το παράλογο σε αυτό που γράφει ? Εκτός κι αν είστε ικανοποιημένοι με αυτό που βλέπετε και για αυτό που βλέπουμε φταίει ακόμα ο Καρερα κι όχι ο προπονητής που έχει μεσολαβήσει και μια μεταγραφική περίοδο από την στιγμή που ανέλαβε αλλά πετάει ο γάιδαρος έλεγε η διοίκηση,κάνει και υπερπτήσεις έλεγε αυτός και ιδού τα αποτελέσματα.

Tavernie - 7/3/2021 13:34

Δηλαδή για να καταλάβω τα γραφόμενα κάποιων φίλων, τον προπονητή που έφερε πρωτάθλημα μετά από δυό ντουζίνες χρόνια, με 3-4 καλούς παίκτες, 3-4 μέτριους και κάμποσους που δεν τους είχε ούτε μπήκαν ποτέ στο χάρτη, να τον διώξουμε και να φέρουμε τον Γιαννίκη που τον έχουμε δει σε καμιά δεκαριά παιχνίδια τον άνθρωπο ή ο τον Ράσταβατς που σαν αυτόν υπάρχουν ίσαμε ένα εκατομμύριο προπονητές στον κόσμο;... Συνέχεια
Αν θέλετε τη γνώμη μου η ΑΕΚ είχε ‘’πρότζεκτ Γιαννίκη’’ με τον δικό μας τον Δέλλα, που θεωρώ πως είναι καλύτερος προπονητής απ’ τον Γιαννίκη, έχει απείρως περισσότερες παραστάσεις και προσωπικότητα, αλλά δε μας ικανοποιούσε.

sid21 - 7/3/2021 13:26

ΤΟ ΟΤΙ Ο ΓΙΑΝΝΙΚΗΣ, Ο ΡΑΣΤΑΒΑΤΣ Κ.Α ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΛΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΑΥΤΕΣ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΩΤΕΡΟ ΕΠΙΠΕΔΟ. Η ΑΕΚ, Ο ΟΣΦΠ , Ο ΠΑΟ ΘΕΛΟΥΝ ΑΛΛΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ. ΕΙΝΑΙ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΕΣΗ. ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ.

Tavernie - 7/3/2021 13:07

Δηλαδή για να καταλάβω τα γραφόμενα κάποιων φίλων, τον προπονητή που έφερε πρωτάθλημα μετά από δυό ντουζίνες χρόνια, με 3-4 καλούς παίκτες, 3-4 μέτριους και κάμποσους που δεν τους είχε ούτε μπήκαν ποτέ στο χάρτη, να τον διώξουμε και να φέρουμε τον Γιαννίκη που τον έχουμε δει σε καμιά δεκαριά παιχνίδια τον άνθρωπο ή ο τον Ράσταβατς που σαν αυτόν υπάρχουν ίσαμε ένα εκατομμύριο προπονητές στον κόσμο;... Συνέχεια
Αν θέλετε τη γνώμη μου η ΑΕΚ είχε ‘’πρότζεκτ Γιαννίκη’’ με τον δικό μας τον Δέλλα, που θεωρώ πως είναι καλύτερος προπονητής απ’ τον Γιαννίκη, έχει απείρως περισσότερες παραστάσεις και προσωπικότητα, αλλά δε μας ικανοποιούσε.

Doppeladler - 7/3/2021 12:08

Επειδή στον κόσμο υπάρχουν περισσότεροι προπονητές από 3-4 που ανακυκλώνονται στα ΜΜΕ, και ενόψει Αγίας Σοφίας, καλό είναι να ανοίξουμε τα μάτια μας και να ξεφύγουμε από την νοοτροπία χωριού. Το ποδόσφαιρο έχει παγκοσμιοποιηθεί, αναπόφευκτα. Δεν νοείται ο ορίζοντας της ΑΕΚ - που ελπίζω έχει διεθνείς φιλοδοξίες - να περιορίζεται σε ότι έχει διαθέσιμο η εγχώρια αγορά, στα δικά μας παιδιά και στους λίγους οικείους ξένους "με γνώση της ελληνικής πραγματικότητας". Εδώ είναι business! Οι... Συνέχεια γνωστοί, οι συμπαθείς, οι παλάιμαχοι και οι κοινωνοί της ελληνικής πραγματικότητας είναι συνταγή για καταστροφή.

Δεν ελπίζω πάντως, γιατί στην καρδιά του προβλήματος βρίσκεται ο ευρωεπαρχιώτης οπαδός που δίνει τόνο και στίγμα: θέλει τον τάδε αστοιχείωτο για CEO, τον δείνα για προπονητή, "γιατί δεν βάζουμε τον χψς στις ακαδημίες, είναι καλό παιδί και ΑΕΚάρα!" Τρεις μήνες μετά, το ίδιο μεγάλο μυαλό αγανακτεί και διαμαρτύρεται: δεν έχουμε οργάνωση, χρειαζόμαστε ανθρώπους που ξέρουν το αντικείμενο!", και άντε πάλι από την αρχή ο ίδιος απαιτεί, "Να φέρουμε τον Ντέμη, τον Μανόλο, τον Σκόκο, να κάνουμε σκάουτερ τον Ζούλιο Σέζαρ - θυμάσαι ρε το φάουλ με τη Μίλαν;"

Την ίδια ώρα ο πρόεδρος του πρώτου γανυμήδη και στιχουργός του έρωτα, πήρε μαθήματα, εμπειρίες, networking και know-how από την Αγγλία και τα εφαρμόζει εδώ - to our detriment - αγνωόντας τους ακητάκηδες.

Θα μου άρεσε μια οργάνωση και στελέχωση από το top-200 παγκόσμιο ranking, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, έτσι για να δούμε τι ψάρια πιάνουν αυτοί οι επιτυχημένοι, καθ ημάς κουτόφραγκοι.

Σας διέκοψα, συνεχίστε ακάθεκτοι την ομφαλοσκόπηση καθώς το τραίνο απομακρύνεται!

Fotmit86 - 7/3/2021 12:46

Εγώ σε διάβασα με προσοχή !!! Σεβαστή η άποψη σου έτσι όπως την κατάλαβα τουλάχιστον εγώ αν και ήσουνα αρκετά αινιγματικός στον λόγο σου .Δύο παρατηρήσεις :1) Τα πιο πάνω εκτεθέντα απαιτούν μία Τράπεζα χρήματα .Οπότε σκέπτομαι ,αν είχα άπειρα χρήματα ,αντί να κάνω πειράματα με αβέβαιη έκβαση ,να πάρω αυτούσια ώς έχει την Β' ομάδα της Liverpool 2) Η αντιδιαστολή του Ευρωεπαρχιώτη οπαδού ,ποιά είναι για να γίνει αντιληπτός ο ορισμός του Ευρωεπαρχιώτη ;;;;

alfeos300 - 7/3/2021 02:50

Αργυρης Γιαννίκης

JuanRomanR - 7/3/2021 12:20

Μεγάλη διαφορά να προπονείς τα Γιάννενα και να προπονείς την ΑΕΚ.

Φαίνεται ότι το έχει, αλλά εγώ θα έλεγα να τον δούμε μια χρονια ακόμα τον Γιαννίκη


Γενικά, η επόμενη επιλογή προπονητή πρέπει να γίνει πολύ στοχευμένα, δεν σηκώνει άλλο στοίχημα στον πάγκο.... Συνέχεια
Εφόσον δεν μπορούμε να φτιάξουμε καλύτερο ρόστερ από τον γαύρο λόγω οικονομικών, ας βρουν έναν προπονητή που να φτιάξει μια ομάδα που να παίζει ωραίο ποδόσφαιρο και να δίνει κάτι στον κόσμο και κυρίως προπονητή που να έχει δείξει στην καριέρα του ότι βγάζει και βελτιώνει παίκτες.

Απλά μια προσωπική άποψη.

victor21R - 7/3/2021 11:01

Και τον Νοέμβριο να τον βρίζουμε εν χορό... Ακόμα δεν μάθατε από το παρελθόν?? Ποιος Γιαννίκης και ιστορίες για αγρίους....

AEKUNITED - 7/3/2021 11:45

Ασχετο αλλά επίκαιρο.Νομίζω ότι ο Σίμος που έφυγε από ΟΦΗ είναι μία πολύ καλή περίπτωση για υπεύθυνος ακαδημιών επιπέδου ΑΕΚ.

JuanRomanR - 7/3/2021 12:14

Φίλε ο Σίμος ήταν ήδη στις ακαδημίες της ΑΕΚ και έφυγε γιατί ήθελε να κάνει το βήμα μπροστά και να γίνει προπονητής.

Το να δεχτεί να επιστρέψει σε ρόλο ακαδημιών θα είναι υποβιβασμός για την καριέρα του.

Οπότε, δεν νομίζω

Mitilini21 - 6/3/2021 22:19

Η ελληνική νοοτροπία ότι πάντα φταίει ο προπονητης ζει και βασιλεύει ακόμα από ότι βλέπω στα σχόλια. Υπό αυτές τις συνθήκες μη περιμενετε όμως να έρθει ποτε κανένας σοβαρός προπονητης με πλανο. Γιατί να έρθει άλλωστε? Για να τον διώξουμε κλοτσιδον και να πληρωσει τα λάθη παικτων και διοίκησης??

anduril21 - 7/3/2021 11:43

Mitilini21 Σοβαρός προπονητής δεν θα έρθει φίλε μου λόγω της διοίκηση η οποία αρνείται πεισματικά να στηρίξει τον οποιονδήποτε προπονητή με παίκτες ποιότητας .Μην κατηγορείς μόνο την ελληνική νοοτροπία, κύρια υπεύθυνη για την προπονητοφαγία είναι η διοίκηση που αφήνει πάντα τον εκάστοτε προπονητή ξεκρέμαστο, και βλέπουμε τα ίδια χάλια.

Gior - 7/3/2021 11:19

Σε ένα άρθρο ενός Ρεπόρτερ της ΑΕΚ διάβασα για την ψυχολογία του προπονητή. Αυτό είναι το ποιο σημαντικό ένας προπονητής να αισθάνεται ασφαλής και να το βγάζει αυτό στην ομαδα,Το ίδιο φυσικά και οι παίκτες να αισθάνονται ασφαλείς και να το βγάζουν στο γήπεδο.Για αυτό το λογο θα έλεγα ότι και εμείς οι φίλαθλοι θα πρέπει από την μεριά μας να τους αφήσουμε ηρ1μους και χωρίς παρουσίες με πανό και συνθήματα και γκρίνια ,τώρα είναι αργά να φωνάζουμε σχδον τελ1ιωσαν ολα, ενα Κύπελλο μενει... Συνέχεια και με τις φωνες και την γκρίνια δεν βγάζει τίποτα. Φωνάζουμε για την δεύτερη θέση ποια η διαφορά της δεύτερης και της τρίτης ή και της Τετάρτης σε περίπτωση ισοβαθμίας?

fotis_s21 - 7/3/2021 11:02

αν συνεχιστει το λαθος συστημα με ΜΑΝΤΑΛΟ εξτρεμ και δεξι μπακ ΣΒΑΡΝΑ οχι για τελικο κυπελλου ουτε για τελευταιοι στα play off που θα σημαινει οχι μονο μια τεραστια αποτυχια αλλα και η καταντια μια ομαδας που την καταντησαν μικρη κατεβαινοντας στους αγωνες με ηττοπαθεια με εναν προπονητη εκτος τοπου και χρονου με τα δειγματα γραφης και μια διοικηση που απεχει

Iapwnas - 7/3/2021 10:27

Δεν είμαι υπέρ του Γιαννίκη γιατί πιστεύω ότι με το βλέμμα στην Αγία Σοφία θελουμε κάποιον να κάνει μπαμ όπως ο γκαρσια αλλά από την άλλη βλέποντας τι έκανε ο λουτσεσκου στον ΠΑΟΚ δεν ξέρω τι θα είναι τελικά το καλύτερο

ioannis64AEK - 6/3/2021 20:37

Και για τον Καρέρα έλεγαν δεν υπάρχει θέμα και σε μια βδομάδα απολύθηκε...

Iapwnas - 7/3/2021 10:12

Άρα μάντεψε

barlos71 - 6/3/2021 22:24

Ντροπή ακόμα και να υπονοείς θέμα Μανόλο....σεβασμός στον άνθρωπο που δουλεύει όσο κανένας για την ομάδα. Λείπει η σοβαρότητα....στηρίξτε τον Μανόλο...Κονέ στρωσου στη δουλειά να είσαι έτοιμος το καλοκαίρι...

anduril21 - 7/3/2021 01:17

barlos71 Φίλε μου δεν λείπει καμία σοβαρότητα, παίχτες με πραγματική ποιότητα λείπουν. Όλα τα άλλα είναι να είχαμε να λέγαμε.

g_papageorge - 7/3/2021 00:40

Να τα μας...ο ίδιος τίτλος κάνα 2 βδομάδες πρίν να "φύγει" και ο Καρερα!Κρίμα γιατί ο Μανόλο αν κάνει προετοιμασία και γίνουν κ μεταγραφές η ομάδα θα είναι τελείως διαφορετική

mikangello21 - 7/3/2021 00:39

Λοιπόν για να βάλουμε λίγο τα πράγματα στην θέση τους γιατί πολλά έχω διαβάσει τώρα τελευταία...Αρχικά και εγώ θα ήθελα να είχαμε ένα καλύτερο προπονητή ΑΛΛΑ επειδή αυτό δεν πρόκειται να γίνει λόγω του ότι φαντάζει ουτοπικό να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη ο πρόεδρος συμβιβάζομαι με Χιμένεθ! Απο εκεί και πέρα λένε 2 μέρες τώρα προβληματισμός για Χιμένεθ! Αλήθεια...προβληματισμός για τους παίκτες ΠΟΤΕ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ;; Απο τους παίκτες που πήραν το... Συνέχεια πρωτάθλημα αυτή την στιγμή έχουμε 6 από τους οποίους ο ένας δεν έπαιζε λόγω χιαστού,ο άλλος πέρασε χιαστό ο Τζιζους έγινε 35(δυστυχώς..),ο τσιντωντας ξέχασε να πιάνει την μπάλα και Ο ΜΟΝΟΣ που παίζει ακόμα αξιοπρεπέστατα είναι ο Σίμος! Μήπως πρέπει να γίνει ένα ξεσκαρταρισμα από τα σαπακια που μας έχουν μαζέψει και μετά να δούμε για προπονητή;; Λέω εγώ τώρα...Τέλος θεωρώ ΝΤΡΟΠΗ και γεμίστε ντισλαικ το να φοράει το περιβραχιόνιο της ΑΕΚ γιατί ΑΕΚ είμαστε,ούτε Άρης ούτε παοκ ούτε Λάρισα κάποιος σβαρνας!!Στην τελική ας το φορέσει ο Λόπεζ(όχι ότι για εμένα κάνει) αλλά τουλάχιστον έχει και ένα πρωτάθλημα!!

tomblack11 - 6/3/2021 23:00

Απορώ -που λέει κι ο πανμεγιστος Μάκης, όχι οΨωμιαδης-με κάποιους από σάς. Αναρωτηθείτε για την ποιοτητα του ρόστερ. Αναρωτηθείτε γιά το αν ο Ίβιτς έκανε καλά τη δουλειά του. Χρεώθηκε η ομάδα σχεδόν ένα μυριο τόν Χνιντ, περιπου τα μισά για τον Νεντε, πουλησαμε , καλά είναι αλήθεια τον Οικονόμου όμως μήπως φάνηκε η έλλειψη του φέτος. Φτιάχτηκε μία ομάδα το καλοκαίρι χωρίς ποδοσφαιρικη λογική. . . Και για όλα αυτά φταίει ο Χιμένεθ. Όχι ρε παιδια. Άλλοι φταίνε. Κάποιοι από... Συνέχεια αυτους έφυγαν, άλλοι δεν έφυγαν ακόμα.

Texas_Jack21 - 7/3/2021 00:33

Ο Οικονόμου είναι 3 κλάσεις ανώτερος απ' όλα τα παλτά του Ίβιτς.

anduril21 - 7/3/2021 11:38

Texas_Jack21 Και ο Σιμάνσκι με τον Γκαρσία είναι 10 κλάσεις ανώτεροι από όλα τα παλτά που έφερε ο Λύμπε.

john Original - 6/3/2021 23:21

ΟΤΙ ΕΧΕΙ Ο ΜΑΝΟΛΟ ΚΟΛΗΜΑΤΑ ΤΟ ΞΕΡΑΜΕ...ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΕΛΑΣ...ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΧΑΜΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ..ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ...Η ΟΜΑΔΑ ΘΕΛΕΙ ΣΚΟΥΠΑ...ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΛΟΥΖΕΡ...ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΛΕΦΤΑ...ΑΠΟ 7 -10 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΜΑΔΑ....ΘΑ ΤΑ ΡΙΞΟΥΝ ΣΤΟ ΧΙΜΕΝΕΘ...ΘΑ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΚΟ ΤΟ ΥΛΙΚΟ...ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ 3-4 ΠΑΙΧΤΕΣ....ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ..Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΙΟΣ ΠΑΛΙ...ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ... Συνέχεια ΕΡΓΟ...ΜΑΚΑΡΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ..ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ....ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΚΡΑΞΙΜΟ..

Texas_Jack21 - 7/3/2021 00:30

Τη μεγάλη ζημιά την έκανε ο Ίβιτς που γέμισε παλτά την ομάδα.

anduril21 - 7/3/2021 11:34

Texas_Jack21 Εσύ εκεί συνέχισε την καραμέλα σου καλά το πας!!!

Texas_Jack21 - 7/3/2021 00:27

Άμα χάσουμε την πρόκριση στον τελικό του κυπέλλου και κάνουμε 3-4 ήττες στα πλέη-οφ τότε ναι θα φύγει ο Μανόλο. Αλλιώς δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση.

Aeksalamis123 - 6/3/2021 23:56

Ο Γιαννίκης στον ΠΑΣ δείχνει όντως εξαιρετικό δείγμα δουλειάς. Η ομάδα του τακτικά παίρνει άριστα. Ξεχνάμε ότι αποτελείται από μικρής αξίας παίκτες που το επίπεδό τους τους επιτρέπει μέχρι ένα σημείο να αποδίδουν όσο καλά και αν έχουν προετοιμαστεί. Πράγματι το να έρθει στην ΑΕΚ είναι ένα στοίχημα χωρίς πολλά εχέγγυα. Αυτό που ξέρω όμως είναι ότι αν η ΑΕΚ αποφασίσει να τον εμπιστευθεί πρέπει να το κάνει ειλικρινά και έμπρακτα, με καλές μετεγγραφές, πλήρες επιτελείο προπονητών,... Συνέχεια τεχνική διεύθυνση με γνώση και κυρίως διοικητική πρόθεση σαφώς εκφρασμένη για ουσιαστική στήριξη. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο αν είναι άξιος ο κόουτς θα αναδειχτεί.

AKARVELIS21 - 7/3/2021 00:14

Αυτός δε μπορεί να βγάλει μια πρόταση...θα τον φέρουμε στην αεκ?να πάει πρώτα να μάθει να μιλάει ελληνικά και μετά το συζητάμε.ήμαρτον με τον κάθε ηλίθιο που θέλει να γίνει και προπονητής στην αεκ.έλεος

Aeksalamis123 - 7/3/2021 11:46

Αν θεωρείς αυτόν τον άνθρωπο ηλίθιο ειλικρινά δεν αξίζει να σου απαντήσω καν.

Empedoklis - 7/3/2021 00:13

Όταν οι παίκτες καταλαβαίνουν ότι τα άσχημα αποτελέσματα το πολύ πολύ να οδηγήσουν σε μια ακόμη αλλαγή προπονητή ως φάρμακο διά πάσα νόσο και διά πάσα μαλακία αυτό δημιουργεί κακό προηγούμενο, ο Καρέρα έφυγε ενώ το αφεντικό τον είχε στηρίξει ενώπιον των παικτών με τη φράση " αυτός είναι ο προπονητής σας μέχρι το τέλος της σεζόν και ο τελευταίος που θα φύγει είναι αυτός", το συμπέρασμα από όλα αυτά είναι ότι οι προπονητές μας όποιοι και αν είναι δείχνουν αναλώσιμοι και ασήμαντοι, ο... Συνέχεια τελευταίος τροχός της αμάξης με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό για το κύρος και την θέση τους στα αποδυτήρια

AKARVELIS21 - 6/3/2021 23:52

Καλά κάνε τίποτα μαγικά τη δευτέρα με τον απόλλωνα όπως έκανες στο βόλο και θα σου πω το βράδυ της δευτέρας που θα είσαι στη σεβίλλη για να δεις το ηλιοβασίλεμα

Petran20 - 6/3/2021 23:37

Κρινουμε τον Μανολο για τις ομολογουμένως ακατανόητες επιλογές... Οκ !

Εγω θα κρίνω τον Κονε αν δεν μου έχει το καλοκαίρι 4-5 ονοματα για δεξια μπακ, για να συναποφασισουν με τον Χιμενεθ ποιος τους κανει καλυτερα. Θα κρινω την διοίκηση αν δεν πληρωσει τον καλυτερο στον οποιο κατέληξε ο Χιμενεθ με τον Κονε και τέλος θα κρίνω τον Χιμενεθ και τον Κονε αν γιναν ολα τα προηγούμενα (ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ που εχουμε αναγκη ,οχι μονο σε αυτη του δεξιου μπακ) και δεν... Συνέχεια παρουσιασουν του χρονου μια ΥΠΕΡΟΜΑΔΑΡΑ που να μασαει σίδερα!

Τωρα δεν μπορω να κρινω αυστηρα ουτε τον Κονε, ουτε τον Χιμενεθ, ούτε τους παικτες. Μπορω να κρινω μονο την διοικηση για τις εως τωρα λάθος επιλογες σε ολα τα επίπεδα. Επιλογες που δεν εκαναν ούτε ο Κονε ούτε ο Χιμένεθ!

Gior - 6/3/2021 23:27

Σεβασμός στον Χιμενεθ και υποστήριξη μέχρι το τέλος της χρονιάς. Σεβασμός να μείνει ήρεμη η ομάδα σεβασμός γιατί στα δύσκολα ήρθε και έδειξε πόσο αγαπάει την ομάδα σεβασμός να μην παίρνουν αέρα τα μυαλά τω παικτών σεβασμός γαιτι κάθε φορά που πάει να γίνει κάτι βγαίνουν ειδήσεις από παπαγαλάκια να αποπροσανατολίσουν. Σήμανση.σβαρνας.χιμενθ. Σεβασμός και εμπιστοσύνη σε όλους τους παίκτες να πάρουν ψυχολογία γιατί υπάρχουν τραυματισμοί και όλοι θέλουν προφύλαξη και... Συνέχεια προσοχή και γιατί η φετινή Α.Ε.Κ μπορεί να τα καταφέρει όλα είναι απρόβλεπτη σεβασμός γιατί αγαπάμε την ΑΕΚ και είμαστε όλοι ΑΕΚ γαιτι η ΑΕΚ είναι ιδέα ...

EnositisDE - 6/3/2021 22:32

Γιαννίκης και 10 παιχτες να αλλάξουν τους γνωστούς αδιάφορους και ατάλαντους. Ετσι θα μπούμε δυνατοί στην Αγια Σοφιά.

Kostis_21 - 6/3/2021 23:05

Με Γιαννικη θα μπεις δυνατος στην Αγια Σοφια;

EnositisDE - 7/3/2021 00:19

Ναι γιατι; Σε χαλάει που είναι Έλληνας;

koukou_roukou - 6/3/2021 23:03

Κανονίστε να φέρετε κανέναν Γιαννικη ή Ζασταβα ρασταβατσ πως λεγεται και θα πέσει κλωτσοπατινάδα του χρόνου . Φέρτε ρε έναν κανονικό προπονητή, τι φταίμε εμείς να ξεκινήσουμε τα ψυχοφάρμακα μ' αυτά που βλέπουμε?

enotita - 6/3/2021 22:30

Ένα θέμα συζήτησης που ίσως ξενισει.Πως φαίνεται σε ξένους προπονητές με φιλοδοξίες μια ομάδα που η εταιρική της κουλτούρα είναι να ρίχνει προπονητές στην πυρά κάθε 6 μηνες;

Sephiroth21 - 6/3/2021 23:00

Πως φαίνεται σε ξένους προπονητές και παίχτες ομάδα που αντί να βγει ch.l. κάνει δημόσιες σχέσεις με τον ΠΑΟΚ πάντως το είδαμε φέτος

Δημήτρης - 7/3/2021 04:27

Μεγάλη κουβέντα φίλε!

Yellow_Legend - 6/3/2021 22:45

Ωχ άρχισαν οι διαψεύσεις. Καταλάβαμε....

tomblack11 - 6/3/2021 22:45

Καταφέραν και απαξιωσαν τον προπονητη -ίσως την μοναδική παραμετρο που μπορεί να άλλαζε κάτι στην ομάδα- για να φέρουν ποιον;;;Είπαμε λάθη έχουν γίνει και πολλα. Όμως η χρονιά δε μπορεί να τελειώσει με λυσεις τυπου Κωστένογλου. Πιστεύω ότι ο Μανόλο μετράει μέρες. Πάντα έτσι ξεκινά, από κάποιο δημοσίευμα κατευθυνόμενο, μια πληροφορια από μέσα κτλ. Μπόχα. Βρώμισε το πραμα.

Mitilini21 - 6/3/2021 22:15

Και ο Ουζουνίδης είχε τον πανιωνιο μέσα στην 5αδα αλλά σε εμάς δεν έκανε τπτ σπουδαίο. Ο κάθε προπονητης είναι πιο ευκολο να πετυχει σε μια μικρομεσαία ομάδα όπου οι στόχοι είναι περιορισμενοι και μια είσοδος στα πλει οφ θεωρείται υπέρβαση παρά στην ΑΕΚ όπου θα πρεπει να νικάει κάθε ματς. Λίγοι αντέχουν σε αυτή την πιεση. Επιπλέον ο πας είναι δέκατος στην βαθμολογία αν και παιζει ομορφη μπάλα δε θεωρώ ότι είναι καμια τρελή επιτυχία από πλευρας γιαννικη ο οποίος κατά... Συνέχεια τα αλλά είναι πολυ καλός για Έλληνα προπονητη. Τα ίδια λέγαμε και περυσι για τον Σίμο του ΟΦΗ και είδαμε που κατέληξε, σήμερα απολύθηκε. Αν είναι να έρθει κάποιο τέτοιο λαχείο θα προτιμουσα 100 φορές να γυρίσει ο Δελλας η ο Κωστένογλου

anemos777 - 6/3/2021 22:09

Πέσαν όλοι να φάνε τον Μανολο για τις αλλοπροσαλες αλλαγές στο ματς με τον Νέο Βόλο...

Μα με τόσα..... λαχεία που είχε μαζί του.... ε, είπε κι αυτός μήπως του.... καθότανε κανένα... Τζακ Ποτ

John3299 - 6/3/2021 19:28

Hnid,Nede,ΤΣΙΝΤΩΤΑΣ,Lopez,crstsic,Oliveira,chygri,ΜΑΝΤΑΛΟΣ, ΜΠΑΚΑΚΗΣ,Jimenez ,ευχαριστούμε για όσα προσφέρατε, σας ευχόμαστε καλή συνέχεια στην καριέρα σας.Οι παραπάνω ανακοίνωση θα είναι μια καλή βάση για του χρόνου. Μόνο με ένα δυνατό restart με βάση το γήπεδο θα ξανανοιωσω τη λαχτάρα να τη δω.Δεν έχω ξαναξενερωσει τόσο!!!!

aek_peiraias - 6/3/2021 19:49

ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΣΒΑΡΝΑ ΚΑΙ ΑΝΣΑΡΙΦΑΡΝΤ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ !! ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ

anduril21 - 7/3/2021 01:28

aek_peiraias Ρε φίλε συγνώμη αλλά ποιός Ανσαριφάρντ; Δηλαδή ο Καρίμ που είναι πραγματικός killer θα σε χάλαγε έστω για αναπληρωματικός. Οκ είναι λίγο ντεφορμέ τελευταία αλλά το έχει το γκολ και επίσης μην ξεχνάμε δεν τροφοδοτείται και ιδιαίτερα.

Mitilini21 - 6/3/2021 22:08

Η εμπάθεια με Μπακάκη από που προκυπτει?? Εγώ ξέρω ότι όσο έπαιζε με Μανόλο ήταν αξιοπρεπεστατος και είχαμε σερί νικών και από τότε που τραυματίστηκε αρχίσαμε παλι να έχουμε κακά αποτελέσματα, αν είναι μα φυγει για να έρθει κάποιος καλυτερος οκει αλλά σε πληροφορω ότι αυτή τη στιγμή δεν έχουμε άλλο κανονικό δεξί μπάκ

anduril21 - 7/3/2021 01:23

Μitilini21 Καμία εμπάθεια με τον Μπακάκη αδελφέ. Ας μην κοροιδευόμαστε μιλάμε για ένα παιδί που είναι όντως φιλότιμο, τρεχαλατζής και με ήθος αλλά μέχρι έκει. Δεν μπορεί να σταθεί σε μια πρωταθληματική ΑΕΚ παρότι είναι αξιοπρεπής όπως λες, αυτό από μόνο του δεν αρκεί. Τόσα χρόνια δεν μπορεί να κάνει ένα σωστό κοντρόλ, δεν μπορεί να βγάλει σέντρα ούτε διαθέτει κάποια τεχνική.

John3299 - 6/3/2021 22:32

Τον παίκτη Μπακακη τον λατρεύω για το ήθος του ,για την προσπάθεια, για τι φιλότιμο κ.α ,Αλλά επαγγελματίας ποδοσφαιριστής που 6 χρόνια δεν μπορεί να βελτιωθεί έστω υποφερτα σε πράγματα όπως αξιοπρεπή σέντρα,κοντρόλ,αποφάσεις στο τελευταίο 3ο του γηπέδου δεν θέλω αλλά. Βαρέθηκα να βγαίνει ο ΜΠΑΚΑΚΗΣ μόνος από δεξιά και να είμαι σίγουρος ότι δεν θα συμβεί ούτε υποψία ευκαιρίας.

htheod - 6/3/2021 20:50

Το οτι "ξερκαρτάρεις" 9 παίκτες εκ των οποίων 3-4 διεθνείς δείχνει μεγάλη ασχετοσύνη. Βελτιώσεις χρειάζονται, κάποιοι να γίνουν αναπληρωματικοί με το να έρθουν καλύτεροι αλλά η ισοπέδωση είναι λάθος.


Όσο για τον Χιμένεθ αν είναι να φέρεις 8 παικταράδες άφησε τον άνθρωπο να δουλέψει με τέτοιο υλικό... Συνέχεια εκτός αν έχεις εσύ καλύτερο βιογραφικό.

John3299 - 6/3/2021 21:33

Όσον αφορά το βιογραφικό του Manolo ποιο είναι?Ρίσκο Σεβίλλης,σεββιλη 1/2 χρόνο και ΑΕΚ,ΑΕΚ,ΑΕΚ,ΑΕΚ,τις αραβικές και τα Εμιράτα δεν τα μετράω.Αααα! ξέχασα και 3,4 μήνες Β Ισπανίας.Αν αυτό είναι βιογραφικό προπονηταρά παω πάσο.

vailos - 6/3/2021 22:25

Πες μας για το βιογραφικό του Μάρτινς...

Έχετε το θράσος ορισμένοι να μιλάτε για τον Μανόλο , ο οποίος είναι αυτός που μας έφερε πρωτάθλημα , παίζοντας μπάλα με @@, μετά απο τοσα χρονια.

Λίγο τσίπα ρε παιδιά!

John3299 - 6/3/2021 22:39

Τον λατρεύω μόνο και μόνο που Πήρε το πρωτάθλημα.Αλλα τι?Για αυτόν τον λόγο θα του έχουμε υποχρέωση για πάντα να είναι προπονητής της ΑΕΚ ΕΦ όρου ζωής?Η ΑΕΚ δεν μπορεί να έχει ΥΟΧΡΕΩΣΗ σε κανένα.Της χρωστάνε δεν τους χρωστάει ΚΑΝΕΝΑΣ παίκτης και ΚΑΝΕΝΑΔ προπονητής

vailos - 6/3/2021 22:57

Επιμένω! Θέλω να γράψεις το βιογραφικό του Μάρτινς.

John3299 - 7/3/2021 00:25

Φίλε αν διάβασες το σχόλιο στο οποίο απάντησα για το βιογραφικό, ανέφερε ότι δεν αφήνουμε έναν προπονητή με το βιογραφικό του Manolo σε Ισπανία να δουλέψει. Εγω συμφωνώ ότι κανένα βιογραφικό σου εξασφαλίζει την επιτυχία. Όσο για τον Gastone προπονητή του γαύρου που έχει πάρει 10 προκρίσεις στο 90 επίτρεψέ μου να μην τον θαυμάζω όσο εσύ.Με τέτοιο φάρδος που έχει ο συγκεκριμένος και ο Μπάμπης ο Τεννες θα επερνε πρωτάθλημα έτσι χάλια που είναι οι άλλοι φέτος

John3299 - 6/3/2021 21:20

Ας κάτσουμε με τον Πέτρο,για αλλα 3χρονια και να βαλσαμωσουμε τον chygrynski.Επισης να κάνουμε αύξηση στον nedelciaru γιατί κεφάλια δεν μας παίρνει κάνεις μέσα στην περιοχή. Αν δεν έχεις κουραστεί να παίζει ο ΜΠΑΚΑΚΗΣ δεξί μπακ ΣΤΗΝ ΑΕΚ,σηκώνω τα χέρια ψηλά.Οσο για τον Manolo(τέτοια λατρεία ούτε για τον bajevic πια....) Μόνο και μόνο που λένε ότι του έφεραν για δεξί μπακ παίχτη που δεν του κάνει ούτε για τις προπονήσεις και το δεχτηκε Ενώ δεν είχε άλλον,μόνο και μόνο για αυτό απλά ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ.

AEK21_BARCA_BRAZIL - 6/3/2021 21:55

ΦΕΡΤΕ ΓΙΑΝΝΙΚΗ!

aektse - 6/3/2021 21:49

ΣΤΗΡΙΞΗ = ΑΠΟΛΥΣΗ....

ΑΠΟΛΥΣΗ = ΛΥΣΗ ΑΝΑΓΚΗΣ....

ΛΥΣΗ ΑΝΑΓΚΗΣ - ...ΧΑΙΡΕΤΕ....

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΕΚ ΑΥΤΟ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!

AEKaramou72 - 6/3/2021 21:47

Μετά την εμφάνιση της ομάδας μας, το πιο άσχημο νέο θα ήταν η εκδίωξη Μανόλο. Προς Θεού. Ο μόνος που δεν φταίει. Αλίμονο αν κριθεί για οποιαδήποτε φετινή έκβαση. Ήρθε για να τελειώσει με αξιοπρέπεια η χρονιά και του χρόνου ΜΕ τις απαραίτητες προσθήκες θα τα πάμε καλά! Προς Θεού ΜΗΝ τον φάμε!

Droit_Au_But - 6/3/2021 21:47

Η ΑΕΚ οφείλει ένα συγγνώμη στον Χιμένεθ για τις προηγούμενες αποχώρησεις.

Αφήστε τον να δουλέψει ...

Droit_Au_But - 6/3/2021 21:45

Το ερώτημα δεν είναι αν κάποιος γιαννίκης ή ράσταβατς είναι καλύτερος από τον Χιμένεθ.

Το ερώτημα είναι τι θα γίνει όταν αυτός θα φέρνει άσχημα αποτελέσματα.

πως στηρίζει δηλαδή μία ομάδα τον προπονητή της αν δεν είναι αυτός ο υπαίτιος.

Marios79 - 6/3/2021 21:44

Τραγικό κ μόνο που λέγεται ότι δεν υπάρχει θέμα.. όποιος κ να είναι προπονητής χρειάζεται στήριξη αλλά κυρίως χρειάζεται ΧΡΟΝΟ!! ΕΛΕΟΣ

celebritikos21 - 6/3/2021 21:43

Ας πω κ εγώ τη γνώμη μ για τον Γιαννικη μιας κ ακούγεται τόσο έντονα η επιθυμία από αρκετούς συνοπαδους μ. Πραγματικά έχει δείξει παρά πολύ καλά δείγματα σαν προπονητής κ θα μ άρεσε κ εμένα σαν ιδέα αλλά όχι τώρα κ θα θέσω ένα παράδειγμα αν συμφωνείτε .. κ ο ΟΦΗ περσυ έκανε εξαιρετική δουλειά με Σιμο κ κατάφερε να βγει κ Ευρώπη .. φέτος ; Μόλις απολύθηκε κ θα έπρεπε να είχε ήδη απολυθεί .. που θέλω να καταλήξω ; Δεν λέω ότι θα έχει ανάλογη πορεία ο Γιαννίκης αλλά ακόμη μια... Συνέχεια χρόνια την χρειάζεται στον πάγκο του ΠΑΣ κ αν του χρόνου δούμε ανάλογη δουλειά τότε ναι ας τον δούνε κ ας το σκεφτούνε ..Ρασταβατς καλός αλλά όχι για ΑΕΚ.. για ζελα στην τωρινή της κατάσταση ίσως ..εγώ θα ήθελα προπονητή από ολλανδική σχολή .. επιθετικό ποδόσφαιρο κ ανάδειξη ταλέντων .. αυτά

John3299 - 6/3/2021 20:00

Όσοι κοροϊδεύετε τον προπονητή του ΠΑΣ,εγώ έχω να πω πως από τη αρχή του πρωταθλήματος η πιο καλή τακτικά ομάδα του πρωταθλήματος είναι ο ΠΑΣ.Οσοι έχουν ιδέα τι συμενει τακτική καταλαβαίνουν. Απόλυτα ισορροπημένη ομάδα αμυντικά και επιθετικά,πάντα κοντά οι γραμμές, αυτοματισμοί,ομαδικότητα, αλληλοκαλυψεις.Τακτικα είναι ανώτερος και από τον Γαύρο.Δεν ξέρω αυτό το παλληκάρι έχει την προσωπικότητα για μεγάλη ομάδα,αλλά μακαρι η ομάδα μου (με ανώτερης... Συνέχεια φυσικά αξίας παιχτε)να έπαιζε τον τύπο του ποδοσφαίρου που παίζει ο ΠΑΣ.Και επαναλαμβάνω ΟΛΗ τη σαιζόν,όχι 1 μήνα και μετά το χαος

aekmiazoh - 6/3/2021 21:43

συμφωνω απολυτα αδελφε και θα πω οχι μονο τακτικα ειναι αριστο αλλά και σε πολλα παιχνιδια εχει κατοχη η ομαδα του...θα πω το γνωστο και τον Γκουαρντιολα να φερεις με τετοιο υλικο που εχουμε δεν προκειται να δουμε χαιρι. Τωρα για το Γιαννικη το μονο σιγουρο ειναι οτι η προπονητικη του παιδεια ειναι γερμανικη και ισως γι αυτο κανει τη διαφορά.....

R21_AEK - 6/3/2021 21:16

Ναι αλλα οταν χασαμε απο τον Πας στον Οακα λεγανε καποιοι οτι πως χασαμε και τωρα λενε καποιοι καλη ομαδα ο Πας και καλος προπονητης ο Γιαννικης που δεν αμφιβαλλω οτι οντως ειναι καλος αλλα αλλο να εισαι στα Γιαννενα κι αλλο στην ΑΕΚ και δεν ξερει κανεις οτι θα ανταπεξελθει και το πιο πιθανο απο την πιεση που θα εχει θα αποτυχει οπως κι αλλοι προπονητες στο παρελθον.

Aekara_Jo4 - 6/3/2021 21:01

Μπορεί να είναι καλός ο άνθρωπος ρε παιδιά και θα το δείξει η πορεία του ,αλλά μην παραγνωρίζουμε ότι άλλος ο προσανατολισμός αυτών των ομάδων και άλλος της ΑΕΚ. Εμείς και μόνο αν αφήσουμε την κατοχή στην αντίπαλη ομάδα και ας κλέβουμε το αποτέλεσμα πάλι ανικανοποίητοι θα είμαστε γιατί ορθά θέλουμε ολοκληρωτικό ποδόσφαιρο από την ομάδα μας ,ΑΕΚ είμαστε. Και αυτό για να παιχτεί θέλει πάνω από όλα ποιοτικούς παίκτες. Αν τους έχεις , και ένας προπονητής που ξέρει τα βασικά π.χ θα... Συνέχεια φέρνει σωστό αποτέλεσμα.

Ο πανικός και η αμφισβήτηση που εδραιώνεται στην ομάδα δυσκολεύει και αυτό το λίγο που μπορεί να αποδώσει αυτήν την περίοδο. Η ονοματολογία πανικοβάλλει ακόμα περισσότερο τον Μανόλο και δεν ξέρω αν τον αφήσει να βρει τις λύσεις ψύχραιμα.

Fanis®21 - 6/3/2021 19:38

Μάγκες πρέπει να καταλάβουμε όλοι ένα βασικό πράγμα.. Αυτή τη στιγμή η οποία κριτική κάνει κακό στην ομαδα.. Ο Μανολο και ολα τα παιδιά χρειάζονται στήριξη και μονο στήριξη για το καλό της ομάδας.. Πρέπει να κάνουμε ΌΛΟΙ μας υπομονή και να έχουμε εμπιστοσύνη στον κύριο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ που δεν είναι χθεσινος.. Καταννοω πως δεν ειναι εύκολο να βλέπουμε αυτά και να κάνουμε υπομονή αλλά πραγματικά ΠΡΈΠΕΙ.... Συνέχεια
Όσοι δεν μπορούμε να κάνουμε υπομονή ίσως είναι καλύτερο να απεχουμε για λίγο απο σχόλια και κριτική, αυτήν την στιγμή!!

Υπομονή και εμπιστοσύνη και τα καλύτερα θα έρθουν σύντομα!!


ΜΟΝΟ ΑΕΚ ΣΕ ΌΛΗ ΤΗΝ ΓΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΌ

Aeksalamis123 - 6/3/2021 21:16

Φίλε, με όλη την καλή διάθεση, από πού προκύπτει ότι τα καλύτερα θα έρθουν σύντομα;

Okonski21R - 6/3/2021 20:42

Φίλε μου αγαπάμε την ομάδα και πονάμε γι' αυτό τα γράφουμε. Αν δεν εκτονωθούμε πάμε για lexotalin...

John3299 - 6/3/2021 20:26

Φίλε καταλαβαίνω τι λες,αλλά υπομονή στη Γ εθνική, υπομονή στη Β εθνική, υπομονή 25 χρόνια στο ΟΑΚΑ,υπομονή να γίνει η Αγία Σοφιά, υπομονή,υπομονή,υπομονή.ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΥΠΟΜΟΝΗ!!!!ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΥΠΟΜΟΝΗ!!!!ΤΕΛΟΣ Η ΥΠΟΜΟΝΗ!!!!!!!!!ΣΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΟΜΑΔΑΡΑ!!!!!!!!!ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ ΥΠΟΜΟΝΗ

R21_AEK - 6/3/2021 20:36

Δυστυχως μετα το 18 εγιναν πολλα λαθη στην ΑΕΚ στο αγωνιστικο κομματι σε παιχτες και προπονητες που φερανε.Η μονη λυση ειναι ενα καλο ξεσκαρταρισμα να αποχωρησουν ολοι οι παλιοι να ερθουν παιχτες ποιοτητας με τον Μανολο προπονητη που ξερει την ομαδα και ξερει πως να την επαναφερει δεν ειναι να πειραματιζομαστε παλι.Οι περισσοτεροι θελουμε τον Ισπανο στον παγκο της ΑΕΚ και να ειναι αυτος που θα μπει στο νεο γηπεδο προπονητης της.

Mike 94 - 6/3/2021 21:13

Καλά. Ελπίζω ότι ήδη τον ψάχνουν και δεν είναι καποιος από οσους ακούστηκαν.. πλέι οφ και γεια σου Μανόλο. Εκτός αν πάρει το κύπελλο αλλά τώρα μεταξύ μας είμαστε..

Thanos71 - 6/3/2021 21:09

Ας μην γενικεύουμε. Ποτέ δεν ξέρεις αν ένας νέος προπονητής θα σταθεί σε μια ομάδα. Ο Μπαγεβιτς ήρθε στην ΑΕΚ 39 ετών, στηρίχτηκε και με καλούς παίκτες και έλαμψε. Το ίδιο ο Κυραστας στον ΠΑΟ, ο Λεμονής στον ΟΣΦΠ. Δεν είμαι φαν του Χιμένεθ, αλλά και οι παίκτες που έχουμε στην άμυνα θα εξεθεταν τους πάντες. Μακάρι να φέρναμε κόουτς επιπέδου Σάντος αλλά δεν βλέπω διάθεση. Είτε όμως μείνει ο Χιμένεθ ειτε έρθει Ράσταβατς, Γιαννίκης, ή ο Ισπανός του Βόλου, αν τον πλακωσουμε στην γκρίνια... Συνέχεια και η διοίκηση δεν τον στηρίξει με παικταραδες, θα αποτύχει.

DREAM21 - 6/3/2021 21:00

Καλά .Το ίδια έλεγαν και τον Δεκέμβριο για τον Ιταλό και μετά από 20 μέρες τον διώξανε!

Rage - 6/3/2021 20:51

Συνήθως όταν δεν υπάρχει θέμα, υπάρχει θέμα..

siokostas - 6/3/2021 20:50

Το θέμα του προπονητή παίρνει πολύ συζήτηση και η παγκόσμια εμπειρία δείχνει ότι συνήθως αλλάζουν στην καλύτερη περίπτωση κάθε 2-3 χρόνια. Ο Μανόλο όπως και ο ίδιος έχει δηλώσει είναι ένας στρατιώτης της ΑΕΚ.

Από κει και πέρα, η ΠΑΕ ΑΕΚ η οποία πλέον αποκτά και ένα ΚΟΡΥΦΑΙΟ γήπεδο, πιστεύω ότι με την ευκαιρία αυτή θα μπορούσε να οργανώσει και το ποδοσφαιρικό τμήμα στην εξής βάση: Να συστήσει μια... Συνέχεια επιτροπή ειδικών , παλαιμάχων κλπ η οποία να προτείνει και η ΠΑΕ να αποφασίσει για: ένα μόνιμο σύστημα που θα παίζει η ομάδα (π.χ 4 3 3, 4 3 2 1 κλπ) και για το σύστημα εκγύμνασης και προετοιμασίας των ποδοσφαιριστών. Αυτό θα λειτουργεί ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ του ποιος θα είναι ο εκάστοτε προπονητής ο οποίος και θα κοουτσάρει την ομάδα και τίποτα άλλο. Έτσι εφόσον η ΑΕΚ γνωρίζει ένα σταθερό σύστημα που θα παίζει, θα μπορεί να προσαρμόσει όλες τις ακαδημίες της στο σύστημα αυτό και να μαθαίνουν από μικρή ηλικία όλοι οι παίκτες στις ακαδημίες της. Επιπλέον το τμήμα σκάουτινγκ γνωρίζοντας ακριβώς τι προδιαγραφές παικτών χρειάζεται η ομάδα θα φέρνει τους κατάλληλους και θα αποφευχθούν στο μέλλον οι αγορές τύπου Ντατσένκο, όπου ζητήθηκε δεξί μπακ για 4 3 3 και αντ αυτού αγοράστηκε μπακ-χαφ για 3 5 2.

Ο Μελ ο οποίος είναι κορυφαίος επιχειρηματίας και ευεργέτης της ΑΕΚ, αν ασπαστεί αυτή την ιδέα, είμαι σίγουρος ότι θα μια κορυφαία ΑΕΚ την οποία θα τρέμουν και πάλι οι αντίπαλοι της.

ΗΜΑΡΤΟΝ - 6/3/2021 20:43

Εγώ με τέτοιου είδους προπονητές είμαι πυ καχύποπτος..

Χατζαρας με Αιγάλεω, δωνης με Λάρισα, τσιωλης με αστέρα, Χριστόπουλο αργότερα, όλοι προπονητές με ομάδες που ανήκαν σε άρμα κόκκινο ή μαύρο..

Μετά που ολοκληρώνουν την αποστολή τους εξαφανιζονται...

Την αποστολή την ξέρουμε εδω και 20 χρόνια..... Συνέχεια
Μακριά από τσαρλατανους...

Θελουμε προπονητή (αν υπάρχει απόφαση) εγνωσμενης αξιας

R21_AEK - 6/3/2021 20:48

Και αυτον που εχουμε τωρα ειναι αξιας μην λεμε οτι θελουμε απο Ισπανια ειναι και εχει προπονησει ομαδες στην Πριμερα τωρα αν παμε για καποιο ονομα γνωστο δεν υπαρχει περιπτωση να ερθει Ελλαδα και με το μπατζετ που εχουμε μην εθελοτυφλουμε ας ειμαστε ρεαλιστες.Ο Ισπανος ειναι μια καλη επιλογη αλλα επειδη δεν θελουν για δικους τους λογους να φερουν παιχτες τα ριχνουν στον προπονητη ενω το κυριως προβλημα ειναι το ροστερ κατι το οποιο οι δημοσιογραφοι της ΑΕΚ δεν τον λενε.

ΗΜΑΡΤΟΝ - 6/3/2021 21:15

Αν και ο μανολο δε μου αρέσει γιατί θεωρώ πως μαζί μας βρέθηκε στο peak αυτων που μπορεί να δώσει έγραψα αν υπάρχει απόφαση....

Σε αντίθετη περίπτωση χρειαζομεθα γερό ξεσκαρταρισμα.... Εκ βαθεων

R21_AEK - 6/3/2021 17:58

Ποιος Γιαννικης και Ρασταβατς ειναι δυνατον να γραφονται αυτοι για προπονητες της ΑΕΚ.Δηλαδη ο Γιαννικης μπορει να ειναι καλυτερος προπονητης απο τον Μανολο που εχει παραστασεις απο Ισπανια και Πριμερα.Γελαει ο κοσμος σοβαρευτειτε ουτε για πλακα δεν πρεπει να γραφονται αυτα τα ονοματα για προπονητες στην ΑΕΚ.

jstath - 6/3/2021 20:38

Ράσταβατς, Ράσταβατς, Ράσταβατς, Ράσταβατς, Ράσταβατς, Ράσταβατς, Ράσταβατς...

jstath - 6/3/2021 18:59

Γιαννίκης, Γιαννίκης, Γιαννίκης, Γιαννίκης, Γιαννίκης, Γιαννίκης, Γιαννίκης...

nomad21 - 6/3/2021 19:14

Και μονο που ακου αυτα τα ονοματα για την ΑΕΚΑΡΑ με πιανει θλιψη και πονος

Cocco Bill - 6/3/2021 20:19

Ναι, ο Μάρτινς πχ πριν πάει στον θρήνο, ήταν στην Μπαρτσελόνα.

R21_AEK - 6/3/2021 19:25

Λες και ειμαστε ο Ατρομητος και ο Αστερας αυτοι οι προποπονητες μονο για εκει ειναι οχι για την ΑΕΚ.Αν ερθει κανενας απ αυτους που γραφονται οποιος παρει διαρκειας θα ειναι μεγαλο κοροιδο.

John3299 - 6/3/2021 19:59

Όσοι κοροϊδεύετε τον προπονητή του ΠΑΣ,εγώ έχω να πω πως από τη αρχή του πρωταθλήματος η πιο καλή τακτικά ομάδα του πρωταθλήματος είναι ο ΠΑΣ.Οσοι έχουν ιδέα τι συμενει τακτική καταλαβαίνουν. Απόλυτα ισορροπημένη ομάδα αμυντικά και επιθετικά,πάντα κοντά οι γραμμές, αυτοματισμοί,ομαδικότητα, αλληλοκαλυψεις.Τακτικα είναι ανώτερος και από τον Γαύρο.Δεν ξέρω αυτό το παλληκάρι έχει την προσωπικότητα για μεγάλη ομάδα,αλλά μακαρι η ομάδα μου (με ανώτερης... Συνέχεια φυσικά αξίας παιχτε)να έπαιζε τον τύπο του ποδοσφαίρου που παίζει ο ΠΑΣ.Και επαναλαμβάνω ΟΛΗ τη σαιζόν,όχι 1 μήνα και μετά το χαος

aek_peiraias - 6/3/2021 19:55

ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΩ ΡΑΦΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΘΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΣ .ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΠΟΝΕΙ ΣΒΑΡΝΑ-ΜΠΑΚΑΚΗ-ΛΟΠΕΖ- ΧΝΙΝΤ ΚΛΠ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΤΟΥ ΤΑ ΦΟΡΤΩΣΟΥΜΕ ΟΛΑ !!!Ο ΧΙΜΕΝΕΘ ΕΚΤΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΒΟΛΕΥΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ .ΣΟΥΖΑ ΕΙΝΑΙ

nisiotis - 6/3/2021 19:49

Η προετοιμασία πρέπει να γίνει με άλλον προπονητή.. Ευχαριστούμε για όλα Μανωλο αλλά...

Arpagos - 6/3/2021 19:45

Προσωπικά επιθυμώ να μείνει ο Μανόλο και να στηριχθεί ενεργά από τη διοίκηση με τις προσθήκες και αποχωρήσεις που θέλει αυτός. Αν δεν γίνεται αυτό, ας κλείσουν από τώρα τον Λοπεζ (Προπονητή Βόλου). Το θέμα είναι όμως και αυτός να στηριχθεί ενεργά από τη διοίκηση με τις προσθήκες και αποχωρήσεις που θέλει αυτός. Την χάρη αυτή την έκαναν μόνο στον πιο άχρηστο που έφεραν (Καρντοσο). Ίσως γιαυτό τώρα έχουν γίνει φοβικοί και δε ρωτάνε τους προπονητές τι θέλουν.

John3299 - 6/3/2021 19:43

Έχουμε εμείς αρ μπακ να παίζει σαν το αρ μπακ του ΠΑΣ? Β,Γ Γερμανίας,Βελγίου?Κάπου εκεί έπαιζε.Ή σαν το αρ.μπακ του Βόλου?Β,Γ Αργεντινής.Για αυτό λέω ότι δεν είναι θέμα χρημάτων.

AEKaras53 - 6/3/2021 19:26

Φυσικά και πρέπει να μείνει ο Manolo το λιγότερο ως το καλοκαίρι.Πάλι αλλαγή προπονητή δεν γίνεται.

Το καλοκαίρι να παρθούν ή έστω να εκτελεστούν αποφάσεις σαρωτικών αλλαγών σε όλο το ποδοσφαρικό τμήμα καθώς η παρούσα κατάσταση απέτυχε παταγωδώς.Πρέπει η διοίκηση να έρθει πιο κοντά στην ομάδα και να οριοθετηθούν στόχοι ώστε να ξέρουμε τι είναι επιτυχία και τι όχι.

Οι ηττοπαθείς παλιοί παίκτες (Σιμόες - Μάνταλος - Τσιγκρίσκι - Μπακάκης -Τσιντώτας κλπ) είναι για... Συνέχεια φεύγα καθώς παγιώνεται μια άσχημη κατάσταση και διαιωνίζεται η ηττοπάθεια αυτή.

Κ.ΣΠΥΡ.

goten21gr - 6/3/2021 19:05

1) Οταν διαβαζεις δεν υπαρχει θεμα προπονητη, σημαινει οτι ειναι με το ενα ποδι στην απολυση.


2) Αν η διοικηση ψαχνει προπονητη ας βρει καποιον που να παιζει ποδοσφαιρο και οχι να προσαρμοζεται η ομαδα στον αντιπαλο (ειτε ντερμπι ειτε με μικρες ομαδες) φτανει με αυτο το αστειο.... Συνέχεια
3) Ειπαμε καλος ο Γιαννικης, αλλα ως εκει.


4)Ο Χιμενεθ αγαπαει την ΑΕΚ και τον κοσμο της αλλα μετα την κατακτηση του πρωταθληματος απο την στιγμη που εφυγε δεν επρεπε να γυρισει. Πηρε πρωταθλημα, ηταν αηττητη στην Ευρωπη τι αλλο να κανει στην ΑΕΚ, να μας παρει το Γιουροπα Λινγκ;

Cocco Bill - 6/3/2021 19:22

Ετοιμαζόμουν να ξεκινήσω γράφοντας το 1). Ο Χιμένεθ για μένα δεν είναι κάτι σπουδαίο ως προπονητής, αλλά έχει πολύ καλό τιμ γυμναστών και γι αυτό η ομάδα την χρονιά που έκανε την προετοιμασία και πήρε το πρωτάθλημα πετούσε. Δυστυχώς έχει διάφορες εμμονές, όπως πχ αυτές με τους Λιβάγια-Μπακάκη και γι αυτό του κάθισαν στο λαρύγγι οι αντικαταστάτες τους, δηλαδή οι Τανκοβιτς-Ντατσένκο. Δεν ξέρω αν έχει κατανοήσει, ότι πλέον το πρωτάθλημα στην Ελλάδα κρίνεται σε πολλούς βαθμούς, πρέπει... Συνέχεια δηλαδή να κάνεις σερί νικών, εντός-εκτός για να το πάρεις. Οι Τάνκοβιτς-Ντατσένκο είναι στις προεπιλογές των εθνικών τους και είναι πολύ σημαντικό για την ΠΑΕ να γίνουν σταθερά μέλη τους, αν δεν το κατανοήσει αυτό άμεσα ο Ισπανός, δεν νομίζω να μείνει του χρόνου. Τώρα από Ελλάδα, λογικά ο Ράσταβατς θα ήταν η μόνη επιλογή, αλλά ξαναλέω ότι το θέμα είναι και το τιμ των γυμναστών, εκεί πχ απέτυχε ο Ουζουνίδης. Πάντως και ο Λουτσέσκου μας ξίνιζε όταν ήταν στην Ξάνθη και ήθελε να τον φέρει ο Τίγρης και τελικά η πορεία του έδειξε, ότι πέρα από καραγκιόζης, είναι αξιόλογος προπονητής.

raspilot - 6/3/2021 19:02

Το επόμενο επεισόδιο είναι ότι μπαίνει ο Μελισσανίδης στα αποδυτήρια και τους τρίζει τα δόντια ότι αυτός είναι ο προπονητής σας και πάρτε το χαμπάρι. Το επόμενο βέβαια επεισόδιο όλοι το ξέρουμε

Christof1976 - 6/3/2021 18:51

βαλιτσες ετοιμάζονται

PesProMaster - 6/3/2021 18:40

κανείς δεν είχε καταλάβει (για μήνες) τη μεταστροφή-αρνητισμό του Λιβάγια αλλά όλοι κατάλαβαν (αμέσως) την αναποτελεσματικότητα του ΜΑΝΟΛΟ... ευτυχώς που ο Μελισσανίδης φέρθηκε έξυπνα... πάμε Μανόλο γερά για όλα

paradosi_AEK - 6/3/2021 18:00

Ο Χιμένεθ, δεν έπρεπε καν να ΄ρθει.

Θεωρώ πως από το 2018 έπιασε ταβάνι στην ΑΕΚ και δεν έχει κάτι παραπάνω να προσφέρει ο άνθρωπος.

Αλλά να συζητάμε για αντικατάσταση του, με Ράσταβατς, Ζάσταβατς ή Γιαννίκη, είναι το λιγότερο αστείο.

Αν ο Μελισσανίδης πάρει μία τέτοια απόφαση, αυτό πολύ απλά σημαίνει πως τρία χρόνια τώρα, δεν... Συνέχεια είχαμε απλά ατυχείς αποφάσεις, αλλά πως έχει πιάσει κι αυτός ταβάνι.

Mpompa21 - 6/3/2021 17:55

Κατά τη γνώμη μου, αν αλλάξουμε προπονητή θα πρέπει να ερθει κάποιος που θα έχει προπόνηση ομάδα που κάνει πρωταθλητισμο και όχι ομάδες μικρομεσαίες σε οποιοδήποτε πρωτάθλημα! Οι συγκεκριμενοι προπονητές ξέρουν πως να ζουν με το "πρέπει να νικήσω" και πως να διαχειριζονται καταστάσεις! Ιδανικό θα ήταν να έρθει κάποιος που θα έχει προπονήσει μεγάλο ευρωπαϊκό κλαμπ!

Sotis1453 - 6/3/2021 17:51

Άλλο ένα λάθος.. Ο μεγάλος στόχος πρέπει να είναι η επόμενη χρονιά..

Manos_AEK21 - 6/3/2021 17:49

Από πού καί οσπου νά υπάρχει θέμα προπονητή..

Θέμα παιχτών υπάρχει Κύριοι... Καί θέμα αποφάσεων διοίκησης υπάρχει...

Εάν δεν μπορεί να ανταπεξέλθει ό Πρόεδρος καί στο αγωνιστικό κομμάτι τότε δεν είναι καθόλου κακό τό να βγει και να μιλήσει... Ας βρεί έναν δυνατό συμπαίχτη δίπλα τού να τόν βοηθάει...

Constantinoupoli86 - 6/3/2021 17:41

Γενικά τι θέμα υπάρχει θα ήθελα να ξέρω στην ΠΑΕ. Για φέτος δεν με νοιάζει πλέον όμως σκοπεύουμε να κάνουμε κάτι του χρόνου ή τα 'χουμε παρατήσει όλα;

ΕΠΟΜΕΝΟ