Quantcast
154 ΣΧΟΛΙΑ

Θλάση και ο Τάνκοβιτς!

Ο Σουηδός υπέστη θλάση πρώτου βαθμού στην αριστερή γαστροκνημία

Η... μάστιγα των τραυματισμών συνεχίζει να ταλαιπωρεί την ΑΕΚ. Τελευταίο θύμα, ο Μουαμέρ Τάνκοβιτς, ο οποίος - όπως έγινε γνωστό - έχει υποστεί θλάση πρώτου βαθμού στην αριστερή γαστροκνημία. Σύμφωνα με την ενημέρωση, ο Σουηδός μεσοεπιθετικός αισθάνθηκε ένα τσίμπημα στη γάμπα στο τελευταίο άνοιγμα στην προπόνηση που έκαναν στο Πανθεσσαλικό όσοι δεν έπαιξαν ή μπηκαν αλλαγή στο ματς με τον Βολο και υποβλήθηκε σε απεικονιστικό έλεγχο που έδειξε θλάση. Τουλάχιστον, είναι πρώτου βαθμού (δηλαδή ελαφριά) και δεν θα μείνει για μεγάλο διάστημα εκτός.

Η ενημέρωση της ΠΑΕ ΑΕΚ:

Ολοκληρώθηκε η σημερινή προπόνηση των ποδοσφαιριστών της ΑΕΚ στα Σπάτα.

Όσοι αγωνίστηκαν στο παιχνίδι με τον Βόλο ΝΠΣ ακολούθησαν πρόγραμμα αποκατάστασης. Ο Μουαμέρ Τάνκοβιτς υποβλήθηκε σε απεικονιστικό έλεγχο, από τον οποίο διαπιστώθηκε ότι έχει υποστεί θλάση πρώτου βαθμού στην αριστερή γαστροκνημία.

Οι Νέλσον Ολιβέιρα, Ντμίτρο Τσιγκρίνσκι, Μιχάλης Μπακάκης, Κώστας Γαλανόπουλος, Μάριο Μιτάι και Γιάννης Σαρδέλης ακολούθησαν ατομικά προγράμματα εκγύμνασης, ενώ ο Αντρέ Σιμόες έκανε θεραπεία. Οι υπόλοιποι παίκτες προπονήθηκαν κανονικά.

Η αυριανή προπόνηση της ομάδας είναι προγραμματισμένη στις 12.00.


Κέρδισε έως 1.000.000€ σε έναν από τους μεγαλύτερους διαγωνισμούς που έγιναν ποτέ!
(21+ | Παίξε Υπεύθυνα)

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Portocasa - 6/3/2021 15:02

Ο Χιμένεθ κάνει αυτό που κάνουν όλοι οι Ισπανοί προπονητές. Προπόνηση με πολύ μεγάλη ένταση σε όλα τα επίπεδα. Θυμηθείτε την περίπτωση Φερέρ που οι παίκτες μυξόκλαιγαν για την συμπεριφορά του και για την τρομαχτική ένταση στην προπόνηση που δεν άντεχαν. Την ίδια μεθοδολογία είχε και ο Μουνιόθ στην Παναθηναϊκό. Και εκεί τα ίδια, γκρίνια από παίκτες κλπ και σήμερα αποθεώνουν όλοι τις μεθόδους του και τον τρόπο εκγύμνασης. Για αυτό βέβαια το ισπανικό ποδόσφαιρο είναι πέντε... Συνέχεια ταχύτητες πάνω από το μίζερο ελληνικό. Χρειάζεται ωστόσο χρόνος και επιμονή. Δεν αναλύω στον αν ο Χιμένεθ είναι καλός ή κακός προπονητής, μπορώ όμως να διαπιστώσω ότι είναι κλάσεις ανώτερος από τους Έλληνες που δεν έχουν την προσωπικότητα, συχνά και τις γνώσεις να σταθούν σε μεγάλη ομάδα.

Lupin21 - 5/3/2021 19:21

ελείως καλοπροεραιτα η άποψη μου αδέρφια και οποίος θέλει ας μαυρίσει :


Αφού δεν μπορείς να φέρεις προπονηταρα επιπέδου Βαλβερδε φέρε τον Αργυρή Γιαννίκη που παίζει ένα εκπληκτικό ποδόσφαιρο με ρόστερ της πλάκας και έχει βγαλει την κορυφαία σχολή προπονητών στον κόσμο... Συνέχεια
Αφού δεν μπορείς να χαλάσεις 20 εκατομμύρια και να φέρεις 8 παίκτες επιπέδου Γκαρσια χαλασε λιγότερα και φέρε άλλους 2 Γκαρσια τουλάχιστον σε θέσεις καίριες όπως του στόπερ και χτυπά αυτόν τον παικταρα τον Δουβικα ,αυτό το τέρμα τον Μανδα που είναι ο επόμενος Μπάρκας ,αυτόν τον Λιάβα για δεξι μπακ και αυτό το παιδάκι τον Αντζουλα από Αστέρα να έχεις δίδυμο στα στόπερ με τον Λατσι για τα επόμενα 15 χρόνια αλλιώς ακριβή πώληση


Στελέχωση του ποδοσφαιρικού τμήματος με ανθρώπους που το κατέχουν το άθλημα και επένδυση σε ότι καλύτερο υπάρχει στην χώρα σου και 2-3 παικταράδες από έξω .


Τέρμα η μιζέρια ,


Σκληρή δουλειά ,αισιοδοξία για το αύριο


Κανείς το καλύτερο γήπεδο στην Ελλάδα


Κανείς το καλύτερο προπονητικό στην Ελλάδα


Πάμε γερά ,μην τα παρατάς !!!!

2121enosis - 6/3/2021 08:36

Ποιον Μανδύα ρε φίλε;;; Υπάρχει τερματοφύλακας Μανδαςς;; Με ύψος 1,85 σαν τέρμα κάνεις καριέρα μόνο στη Μάλτα. Ας πάνε Τσεχία ή Σλοβακία που έχει σχολή τερματοφυλάκων να φέρουν έναν 25 χρονών να βγάζει μάτια ..έλεος με τον Μανδύα.....

R21_AEK - 5/3/2021 17:06

Αμα ανατρεξετε πισω η ΑΕΚ εχει να κανει ΚΑΝΟΝΙΚΗ προετοιμασια απο το καλοκαιρι του 17 τοτε που την εκανε ο Μανολο.Μετα ηρθε ο Ουζουνιδης ο οποιος εκανε πολυ χαλαρη προετοιμασια και αν θυμαστε η ομαδα μετα το 60λεπτο ΕΣΒΗΝΕ δεν μπορουσαν να τρεξουν.Μετα ηρθε ο Καρντοσο αλλη μια προετοιμασια της πλακας που περισσοτερο τους μιλουσε παρα τους προπονουσε το εχουν πει και ιδιοι παιχτες αυτο και φετος ο Καρερα που κι αυτος δεν εκανε αυτο που επρεπε.Μιλαμε για 3 ΧΡΟΝΙΑ η ομαδα ειναι ΠΑΙΔΙΚΗ... Συνέχεια ΧΑΡΑ χαρωπα τα δυο μου χερια.Και φταει ο Χιμενεθ δεν ντρεπεστε να το λετε αυτο?

FFC21 - 5/3/2021 23:24

ΜΗΝ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΥΤΑ ΑΔΕΡΦΕ.ΘΑ ΣΕ ΠΟΥΝ ΜΙΖΕΡΟ.ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΞΕΙ ΟΛΟΙ,ΜΕ ΚΑΘΕ ΠΙΘΑΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ 2 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΦΕΤΟΣ.ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΙΔΙΟ.ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΗΡΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΚΑΝΑΜΕ ΑΗΤΤΗΤΗ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΗ ΕΥΡΩΠΗ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ.ΝΑ ΤΟΝ ΦΑΜΕ Κ ΑΥΤΟΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ.

Nardi26jovani74 - 5/3/2021 21:28

Ο Χιμενεθ τη βρήκε γυμνασμέν την ομαδαδα

Negrepontis1 - 5/3/2021 23:24

Καλα μην κουραζεστε να διαφωνειτε. Ολα φταινε και ολα ειναι χαλια.. Απο που να το πιασεις και που να το αφησεις. Ομαδα παρατημενη απο διοικηση, οι περισσοτεροι παιχτες και χαμηλης ποιοτητας αλλα και μπερδεμενοι με αλλαγες προσωπων συστηματων κτλ Ψυχολογια στο ναδιρ.

Καλυτερα να κληρωθουμε με οσφπ στο κυπελλο να τελειωνει και αυτο.

Αν θελουν να επενδυσουν σοβαρα θα το δουμε το καλοκαιρι, αλλιως ας τα παρατησουμε του χρονου απο... Συνέχεια τον Αυγουστο.

paradosi_AEK - 5/3/2021 19:05

Κάποιοι πάνε να χρησιμοποιήσουν τη θλάση του Τάνκοβιτς, για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα του Χιμένεθ.

Τέλος, λοιπόν.

Η ομάδα ναι είναι απροπόνητη.

Το ότι τρώει η ομάδα γκολ, αβέρτα-κουβέρτα από τα στημένα, δεν φταίει η φυσική κατάσταση.... Συνέχεια
Εδώ, είναι θέμα το πώς δουλεύει ένας προπονητής στις προπονήσεις, αλλά και το κατά πόσο έχει διαβάσει τον αντίπαλο στα στημένα του.

Το ότι η ομάδα δεν παίρνει γκολ απ΄τα στημένα, δείχνει και εδώ ότι δεν υπάρχει δουλειά από τον προπονητή.

Το ότι εδώ και κάποιους αγώνες, βαφτίστηκε δεξί μπακ ένας κεντρικός αμυντικός, ενώ έχουμε τρία δεξιά μπακ να κάθονται και έναν τραυματία, δεν είναι θέμα φυσικής κατάστασης.

Όποιος πρόσεξε χθες το τελευταίο 10λεπτο, δεν θα σταθεί στις αλλαγές, αλλά στο ότι οι παίκτες δεν ήξεραν σε τί θέση παίζουν δεν ήξεραν τί να κάνουν, καθώς ο Μανόλο είχε τρικυμία εν κρανίω.

Δηλαδή, αυτός που κατά κανόνα θα έπρεπε να ήταν ο πιο ψύχραιμος, αυτός ήταν που είχε πανικοβληθεί.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να προλάβεις τραυματισμούς.

Όταν λοιπόν βλέπεις ότι ένας ή κάποιοι ποδοσφαιριστές σου βρίσκονται στο όριο, δεν τους παίρνεις στην αποστολή για να δουν το ματς από τον πάγκο, αφού δεν μπορείς να τους χρησιμοποιήσεις, αλλά τους αφήνεις εκτός για να ακολουθήσουν ειδικό πρόγραμμα, ώστε να τους έχεις το συντομότερο δυνατό κοντά σου.

Θα δεχθώ πως η ομάδα ήταν απροπόνητη, αν και αυτό σηκώνει πολύ συζήτηση.

Για τους τραυματισμούς όμως, φέρουν ευθύνη, τόσο ο προπονητής, όσο και το τιμ του, που διαχειρίστηκαν λάθος κάποιες καταστάσεις.

Οπότε και γι΄αυτό, δεν είναι άμοιρος ευθυνών ο Μανόλο.

barlos71 - 5/3/2021 22:57

Δεν πάμε καλά εδώ μέσα...ποία είναι τα τρία Μπακ που κάθονται? Ο Βασιλαντονωπουλος που έφαγε πόδια απο το Ζαγαρίτη στο ντεμπούτο του στην πρώτη κατηγορία, ο Ραντογια που είναι 19 χρόνων και ο Ντατσένκο που δε κόβει ούτε με βαλε....άμα τους έβαζε και τους κάνανε ρεζίλι οι του Βόλου θα λέγατε βάλε Σβάρνα τουλάχιστον να κόβει...άντε μας τρελάνατε....

paradosi_AEK - 5/3/2021 23:24

Θα ξεκινήσω από τον Ντατσένκο.

Ήρθε μετά την έλευση Χιμένεθ;

Άρα, συναίνεσε.

Πάμε παρακάτω. Για τον Βασιλαντωνόπουλο, θυμάσαι ότι έφαγε ποδιά από τον Ζαγαρίτη και ξεχνάς ότι πιο πριν λέγαμε πόσο μ@λ@κες ήμασταν που είχαμε τέτοιο μπακ και τον δίναμε δεξιά και αριστερά.... Συνέχεια
Το πόσο τον αδικήσαμε.

Μέχρι και κόφτης έπαιξε το παλικάρι, αν δεν το θυμάσαι.

Πάμε στον Ραντόνια.

Ο Λάτσι πέρσι έκανε ντεμπούτο, αν θυμάμαι καλά με τον Πανιώνιο και δεν έδειξε τίποτε το ιδιαίτερο, να μη σου πως ότι ψιλοαπογοήτευσε.

Στο Χαριλάου, άρπαξε την ευκαιρία από τα μαλλιά.

Αν έχεις παίξει ποδόσφαιρο έστω και σε ερασιτεχνική ομάδα θα γνωρίζεις ότι το πραγματικό ταλέντο, σε τέτοια ευκαιρία θα κάνει το μπαμ.

Την πήρε ο Ραντόνια;

Όχι.

Και καλό θα είναι να ψάξεις και να μάθεις κάποια στιγμή, πόσο αυθεντικό ταλέντο θεωρούνταν ο Ραντόνια όταν ήρθε στην ΑΕΚ και τί έλεγαν οι εισηγήσεις.

FFC21 - 5/3/2021 22:56

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ Η ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Μς ΤΟ ΟΤΙ ΤΡΩΜΕ ΣΥΧΕΙΑ ΓΚΟΛ;;;;;;;ΦΙΛΕ ΕΧΕΙΣ ΚΛΩΤΣΗΣΕΙ ΜΠΑΛΑ ΠΟΤΕ;

paradosi_AEK - 5/3/2021 23:17

Αυτό διάβασες;

Μίλησα για τα στημένα.

Που είναι καθαρά τακτική στα μαρκαρίσματα.

Και επειδή, έχω κλωτσήσει μπάλα και όχι μόνο, λέω αυτά που λέω.

Manos_AEK21 - 5/3/2021 22:52

Είσαι πολύ λάθος φίλε..

Την μεγαλύτερη ευθύνη την έχει ή διοίκηση. Μήπως εκεί πρέπει να ζητήσεις απαντήσεις..

Τού έφεραν παίχτες λαχεία πού ό ένας είναι χειρότερος από τον άλλον...

taxiss21 - 5/3/2021 21:49

Τι λες ρε φιλε? Και τον Νεντε και τον Σβάρνα και τον Λατσι και τον Χνιντ ποιος τους έφερε ο Χιμένεθ? Αν αυτούς είχε διαλέξει θα σου λεγα ναι ούτε καν. Ο Λατσι πες παει στο καλο ειναι μικρός ακόμα άπειρος αλλά τους άλλους ποιος τους διάλεξε για βασικούς στόπερ τρομάρα μας? Ποιος συντηρεί τον παλαιμαχο Τσιγκρινσκι στα σέντερ μπακ? Μην λέμε ότι θέλουμε με αυτούς τους παίκτες τι θα τους μάθεις να πηδανε δύο μέτρα μπόι να παίρνουν κεφαλιές ή να μαρκαρουν χωρίς να πανικοβαλλονται?

paradosi_AEK - 5/3/2021 22:13

Μ΄αυτό το σκεπτικό, δεν υπάρχει ευθύνη προπονητή που αναλαμβάνει μία ομάδα που δεν ενέκρινε αυτός τους παίκτες της.

Τί λέτε ρε παιδιά, είστε στα καλά σας;

Ρε η ΑΕΚ μοιάζει με ερασιτεχνικό σωματείο.

Σίγουρα γι΄αυτό δεν φταίει αποκλειστικά ο Χιμένεθ.... Συνέχεια
Αλλά εκτός από την αρχή, πλέον η σημερινή ΑΕΚ δεν διαφέρει από την ΑΕΚ του Καρέρα.

Ο Χιμένεθ έδειξε ανίκανος να διορθώσει κάτι.

Τέλος.

R21_AEK - 5/3/2021 19:27

Για τον αγωνιστικο χωρο στα Σπατα θα μας πεις τιποτα τον εχει δει πως ειναι?Ριξε μια ματια οπως και στο ΟΑΚΑ που το εχουμε για εδρα τι χωραφια ειναι.

paradosi_AEK - 5/3/2021 19:45

Και τί μου λες τώρα, πως η ομάδα δεν δουλεύεται στα στημένα γιατί ο αγωνιστικός χώρος στα Σπάτα και στο ΟΑΚΑ δεν είναι καλός;

Και όταν βλέπεις πως ένας παίκτης σταεργομετρικά είναι στο κόκκινο, γιατί τον παίρνεις αποστολή και δεν τον χρησιμοποιείς;

Δεν πρέπει να βγει πρόγραμμα γι΄αυτόν;... Συνέχεια
Τί κάνεις, τον παίρνεις και τον κρατάς στον πάγκο για φόβητρο;

Είστε σοβαροί, τώρα;

AEKthebest - 5/3/2021 20:23

Όσο καί νά δουλέψει στα στημένα, αμάν ο αντίπαλος είναι πιο δυνατός καί βγαίνει πρώτος στη μονομαχία δεν υπάρχει σωτηρία. Όλα είναι σχετικά με την εκγύμναση.

Όταν δεν έχεις άλλο γιατί η διοίκηση αποφάσισε να διώξει τόν καλύτερο σού επειδή δεν υπόγραφε νέο συμβόλαιο τόν παίρνεις ναι, αν χρειαστεί θά ρισκάρεις. Ευτυχώς δεν χρειάστηκε. Αλλά πάλι το κακό έγινε γιατί μερικοί πέρασαν καί τό κόκκινο.

Manos_AEK21 - 5/3/2021 22:53

Περαστικά στο παλικάρι. Καί γέρος δυνατός να επιστρέψει.

1kitrinopistoli - 5/3/2021 22:25

Από ότι καταλαβαίνω στην ΑΕΚ τραυματίζονται ακόμη και όσοι δεν παίζουν

Cocco Bill - 5/3/2021 19:29

Ακόμη και αν φταίει ο Καρέρα για το επίπεδο εκγύμνασης που παρέλαβε ο Χιμένεθ, ο Ισπανός οφείλει να μην οδηγεί σε μυικούς τραυματισμούς τους παίκτες φέτος. Του χρόνου (αν μείνει, που δεν το βλέπω), ας κάνει ότι νομίζει στην προετοιμασία, εκεί χτίζεται η φυσική κατάσταση κυρίως. Ο δε Τάνκοβιτς αν ήταν στα όρια θλάσης, δεν έπρεπε καν να πάει στον Βολο, έπρεπε να μείνει και να κάνει αποφόρτιση. Ας κοιτάξει ο Χιμένεθ να τραυματίσει και τον Λιβάι, που τον έχει να παίζει μόνιμα με 2-3 αντιπάλους,... Συνέχεια προκειμένου να μην βάλει τον Ντατσένσκο να παίξει.

barlos71 - 5/3/2021 21:14

Εσείς θα μας τρελαίνετε...χτες ήταν τρελός που δεν έβαζε τον Τανκοβιτς...σήμερα να φύγει που τον πήρε μαζί...Αφήστε μας ρε παιδιά....έχετε κάνει επάγγελμα τη γκρίνια και τη μιζέρια...

AEKthebest - 5/3/2021 20:18

"ο Ισπανός οφείλει να μην οδηγεί σε μυικούς τραυματισμούς τους παίκτες φέτος" τί γράφετε μερικοί; Από την ημέρα πού ήρθε για δύο μήνες έχει κάθε 3 ημέρες παιχνίδι. Πώς οφείλει ρε φίλε νά μήν οδηγεί σε τραυματισμούς; Ότι να ναι

Apopsimou80 - 5/3/2021 20:58

Φήμες λένε πως οι ασφαλιστικές, θα βάλουν στα κριτήρια για να μπορέσεις να βγάλεις ιδιωτική ασφάλεια υγείας το να μην είσαι παίχτης της ΑΕΚ και σε περίπτωση μεταγραφής η κάρτα ακυρώνεται αυτόματα.

Andreas295 - 5/3/2021 20:39

Με ξεπερνάει πραγματικά που συγχέουμε το ζήτημα της κακής προετοιμασίας και της όχι καλά γυμνασμένης ομάδας με το πώς διαχειρίζεται το ρόστερ ο προπονητής. Ας πάρουμε σαν δεδομένο ότι όλοι οι παίκτες δεν είναι καλά γυμνασμένοι, άλλοι λιγότερο, άλλοι περισσότερο. Αν έχεις τέτοιο πρόβλημα και βλέπεις ότι θα χάσεις παίκτες, τότε μεγαλώνεις το ροτέισον, μοιράζεις το χρόνο καλύτερα και κάνεις στην άκρη τα όποια "κολλήματα" μπορεί να έχεις, για το καλό της ομάδας. Δεν... Συνέχεια επιβαρύνεις 3-4 παίκτες με συνεχή παιχνίδια φοβόμενος να τους βγάλεις έστω 5 λεπτά. Είναι παντελώς παράλογο να λες ότι δεν βάζω παίκτες για να μην τραυματιστούν. Παντελώς όμως. Γιατί αν δεν μπει να παίξει 20 λεπτά αυτός που φοβάσαι, θα φορτωθεί 90λεπτο κάποιος άλλος. Και στο επόμενο παιχνίδι το ίδιο. Και αυτός που θα φορτωθεί 90λεπτα, στο τέλος θα σκάσει και θα τον χάσεις και μετά αυτός που φοβάσαι να βάλεις 20 λεπτά μήπως τραυματιστεί, θα αναγκαστεί να βγάλει ξαφνικά σερί 90λεπτα. Αν δεν ήταν σε θέση να παίξει 20 λεπτά, τότε δεν θα υπήρχε καν στην αποστολή. Ο Μάνταλος που κόντρα στον Άρη, σύμφωνα με τα λόγια του Χιμένεθ, ήταν να παίξει 20 λεπτά και έπαιξε 45 δεν ήταν ρίσκο; Δεν υπήρχε φόβος; Φυσικά υπήρχε θα πω εγώ. Απλά το Μάνταλο τον πιστεύει και τον ρίχνει όπως κι αν είναι στη μάχη, ενώ άλλους δεν τους πιστεύει να βγάλουν ούτε 5 λεπτά. Τον Σιμόες που τον πιστεύει, τον έβαλε τραυματισμένο αλλαγή στη Λάρισα, ενώ υπήρχε ο Σάμπα και έμεινε εκτός αποστολής. Τον Κρίστιτσιτς τον άφησε στον πάγκο με τον Απόλλωνα γιατί δεν τον πιστεύει και επέλεξε να επιβαρύνει Σάκχοφ-Σιμόες και όταν ο Σάκχοφ βγήκε με θλάση μπήκε ο Γαλανόπουλος και όχι ο Κρίστιτσιτς για να πάρει 10-20 λεπτά, ενώ ερχόταν παιχνίδι με τον Άρη και θέλαμε τα χαφ μας να είναι φρέσκα και ξεκούραστα και εκεί ο Κρίστιτσιτς μπήκε να παίξει αναγκαστικά βασικός και 90λεπτο. Ας προπονεί τους παίκτες όπως πιστεύει. Γι' αυτό είναι και προπονητής της ομάδας. Αλλά κάποια πράγματα βγάζουν μάτι και δεν γίνεται να τα ωραιοποιούμε και να τα φορτώνουμε στους προηγούμενους επειδή έχουμε μια παραπάνω συμπάθεια στον Χιμένεθ. Κι εγώ τον αγαπάω τον Μανόλο και τον σέβομαι απεριόριστα, αλλά εδώ και ένα μήνα γίνονται κατά τη γνώμη μου πολλά λάθη.

AEKthebest - 5/3/2021 20:58

Εσύ φίλος ποια ομάδα είπες ότι προπονεις ;

Andreas295 - 5/3/2021 21:44

Εσύ φίλε μου που διαφωνείς, έχεις να απαντήσεις κάτι σ' αυτά που γράφω; Αν πρέπει κάποιος να προπονεί επαγγελματικά για να γράψει τη γνώμη του, τότε να μη σχολιάζει κανείς μας.

AEKthebest - 5/3/2021 22:12

Εγώ δεν είμαι προπονητής φίλε μου. Καί νά ήμουν προπονητής δεν θά ήξερα τί συμβαίνει στην ομάδα κάποιου άλλου, δεν θά ήξερα τά εργομετρικα. Κάποιοι παίζουν 90λεπτα καί δεν επιβαρύνονται κάποιοι επιβαρύνονται σε όλα τά παιχνίδια. πχ στο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό όι αμυντικοί μας ούτε κάν ιδρωσαν γιατί ο Μπολονι τούς έστησε όλους πίσω από τό κέντρο. Άρα πώς μπορείς νά δίνεις μαθήματα διαχείρισης στον διαχειριστή τής ομάδας. Ειδικότερα όταν δεν ξανά υπήρξες διαχειριστής.

Andreas295 - 5/3/2021 22:36

Αδερφέ εγώ δεν δίνω μαθήματα διαχείρισης. Λέω απλά αυτά που θεωρώ αυτονόητα. Όταν ένας παίκτης παίζει συνεχώς στα κόκκινα και δεν βγαίνει αλλαγή εδώ και 3 βδομάδες, κάποια στιγμή θα σκάσει. Διαφωνείς σ' αυτό; Πρέπει να είσαι προπονητής για να το καταλάβεις αυτό; Θεωρείς εσύ ότι δεν πρέπει να τους προστατέψει ο προπονητής; Ότι πρέπει να τους αφήνει μέσα 90 λεπτά σε κάθε αγώνα; Για να καταλάβω. Γιατί εγώ δε μίλησα γενικά κι αόριστα. Έδωσα συγκεκριμένα παραδείγματα όπου υπήρχε... Συνέχεια ξεκάθαρη εναλλακτική και προτιμήθηκε να καταπονηθούν παίκτες που παίζουν ασταμάτητα στα κόκκινα. Αν ο προπονητής πιστεύει ότι ο Κρίστιτσιτς πχ δεν μπορούσε να παίξει κόντρα στον Απόλλωνα στο κύπελλο, μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί τον είχε στον πάγκο; Δεν μπορούσε να παίξει 20 λεπτά; Δεν έπρεπε να παίξει για να επανέλθει πιο ομαλά σε φουλ ρυθμούς; Κι αν δεν μπορούσε, 3 μέρες μετά πώς έπαιξε με τον Άρη 90λεπτο; Αν καταλαβαίνεις, εξήγησέ μου, να καταλάβω κι εγώ.

AEKthebest - 5/3/2021 23:05

Σού απάντησα πιο πάνω. Δεν είμαι προπονητής στην ΑΕΚΑΡΑ καί δεν βρίσκομαι στις προπονήσεις. Έχω εμπιστοσύνη στο συγκεκριμένο προπονητή καί δεν μπαίνω στην διαδικασία νά τόν κρίνω δημόσια. Ότι κάνει υπάρχει λόγος πού τό κάνει. Δεν βγαίνουν όλα όπως τά θέλουμε. Όταν όμως χάναμε 2-0 καί τά έβλεπα όλα μαύρα, μία ομάδα αγνώριστη καί με είχε πιάσει πανικός έρχεται καί ο τραυματισμός τού βασικού επιθετικού καί νιώθω κρύο ιδρώτα, ΑΥΤΌΣ έκανε τη σωστή αλλαγή καί άλλαξε όλη την εικόνα.... Συνέχεια Απόλαυσα την καλύτερη ΑΕΚΑΡΑ φέτος καί δεν με ένοιαζε αν χάθηκαν δύο βαθμοί απλά λυπήθηκα τούς παίκτες μας πού άξιζαν την νίκη.

Εκεί πού εγώ δεν ήξερα που βρισκόμουν ΑΥΤΌΣ ήξερε. Αυτό ήταν τό πιο πρόσφατο αν πάμε 2-3 χρόνια πιο πίσω θά σού γράφω για ώρες. Καί σέ ρωτάω εγώ, εσύ, όλοι μας πόσες φορές σκέφτηκαμε κάτι αλλά τελικά δίκαιο είχε ΑΥΤΌΣ;

Andreas295 - 6/3/2021 00:44

Καταρχάς ξεκινάς απ' το ότι πιστεύεις τον Χιμένεθ λες και είπα εγώ ότι πρέπει να φύγει ή ότι δεν κάνει. Αλίμονο αν κάνουμε κριτική μόνο σε όσους δε μας αρέσουν. Προσωπικά έχω σχολιάσει πολλές φορές, ειδικά τον φετινό πρώτο μήνα του Χιμένεθ στην ομάδα, πόσο σωστές ήταν οι επιλογές του προπονητή, και συνήθως πριν τα παιχνίδια, για να μην κάνω κριτική εκ του ασφαλούς αν στραβώσει το πράγμα, όπως με τον ΠΑΣ πχ όπου είχα πει ότι το διάβασε σωστά το παιχνίδι και απλά δεν βγήκε για... Συνέχεια άλλους λόγους. Οπότε τώρα που διαφωνώ σε 5 πράγματα, θεωρώ ότι έχω το δικαίωμα να κάνω και αρνητική κριτική, χωρίς ανάθεμα και πάντα με σεβασμό στον Χιμένεθ, στους παίκτες και στην ομάδα. Όταν αλλάζει την εξέλιξη του αγώνα υπέρ μας με την αλλαγή του, εσύ λες πόσο καλή ήταν η αλλαγή κλπ. Όταν κάνει επιλογή που φέρνει αρνητικό αποτέλεσμα, ειδικά όταν τη στιγμή της επιλογής καταλαβαίνουμε όλοι ότι είναι λάθος, γιατί να μην πεις ότι έκανε λάθος; Θα μειώσει την αξία του; Εγώ έθεσα συγκεκριμένα ερωτήματα, για συγκεκριμένες επιλογές, οι οποίες έβγαζαν μάτια ότι είναι λάθος και αποδείχτηκαν λάθος και εκ του αποτελέσματος. Ούτε τον έξυπνο κάνω, ούτε μαθήματα διαχείρισης δίνω, ούτε τίποτα. Εγώ ερωτήματα έθεσα για τις επιλογές του, γιατί μου φαίνονται παράλογες. Εσύ μου λες να μη ρωτάω, γιατί ξέρει καλύτερα ο προπονητής, αλλά δε μου λες αν συμφωνεί η λογική σου μ' αυτά που βλέπεις ή αν διαφωνείς. Προπονητής είναι ο Χιμένεθ, κάνει τις επιλογές του και θα δούμε τα αποτελέσματα της δουλειάς του. Ανέκαθεν ήταν όπλο του Χιμένεθ η φυσική κατάσταση, δεν αμφιβάλλει κανείς γι' αυτό και δεν τον κατακρίνω που δουλεύει πολύ αυτόν τον τομέα, ίσα ίσα, το αντίθετο. Ένας λόγος παραπάνω λοιπόν να διαχειριστεί όσο πιο σωστά γίνεται τους παίκτες για να δούμε τη δουλειά του να αποδίδει.

spaek21 - 5/3/2021 20:35

Τελικά δεν ήξερε ο τρελός Χιμένεθ...

stathis_aekara - 5/3/2021 19:12

Ο τανκοβιτς παντως παιδια δεν εκανε προετοιμασια το καλοκαιρι με τον καρερα αλλα ηρθε στην ομαδα την τελευταια μερα του σεπτεμβριου!!Αρα δε φταιει η προετοιμασια!!Ειδικα για αυτο τον παιχτη κανει μπαμ οτι ο μανολο δεν τον παει!!

AEKthebest - 5/3/2021 20:34

Φίλε έχεις λάθος. Ο Τανκοβιτς από τόν περασμένο Φεβρουάριο παίζει συνεχόμενα. Τό πρωτάθλημα στη Σουηδία ξεκινάει Απρίλη άρα τό καλοκαίρι πού ήρθε ήταν ήδη επιβαρυμένος. Ο ΜΑΝΌΛΟ κοιτάζει παρά πολύ τά εργομετρικα καί όι μετρήσεις γίνονται σέ εβδομαδιαία βάση. Ίσως ο λόγος πού δεν τόν βάζει είναι επειδή είναι επιβαρυμένος καί όχι επειδή δεν τόν πάει.

R21_AEK - 5/3/2021 20:56

Μα και με τον Καρερα δεν πολυ επαιζε και τον εκανε συχνα νωρις αλλαγη οπως το κανει και ο Μανολο.Μαλλον κατι ξερουν καλυτερα ο προπονητης και το τεχνικο απο τι εμεις.

sid21 - 5/3/2021 20:17

ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΥΤΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΟΥΤΕ ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ, ΟΥΤΕ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.

ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΕΚ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ. Ο ΜΑΝΟΛΟ ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΧΡΟΝΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΟΥΛΟΥΠΩΣΕΙ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ. ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΣΠΑΤΑΛΑΕΙ ΤΗ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ.... Συνέχεια
ΥΠΟΜΟΝΗ ΑΛΛΑ ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ...

kostasaek21 - 5/3/2021 20:11

Προπονητικό τιμ για γέλια και για κλάματα, έλεος με τόσους τραυματισμούς.

Αλλά μόνοι μας σκάμε, αν δεν μπεί το χέρι στην τσέπη...

AEKthebest - 5/3/2021 19:44

Τελικά ο ΧΙΜΈΝΕΘ έχει εμμονές. Γι αυτό δεν μπήκε ούτε λεπτό Τανκο και Αλπανης. Είναι τρελός καί δεν θέλει νά παίζουν οι καλύτεροι. Όπως τρελός ήταν όταν άφηνε χνιντ εκτός ομάδας. Όπως όταν προτιμούσε Ολιβέιρα αντί Καρίμ πού τού την δίνουν οι αντίπαλοι μπροστά στον τερματοφύλακα καί αυτός τό χάνει. Καί όλοι ασχολούνται με τίς αναγκαστικές αλλαγές τού ΤΕΡΆΣΤΙΟΥ ΜΑΝΌΛΟ ΧΙΜΈΝΕΘ. Ότι θά γίνονταν τό 1-1 καί θά τελείωνε η πρόκριση τό ξέχασαν όλοι καί δεν τόν σχολίασε κανένας. Όλοι... Συνέχεια αγάπησαν κάποιο Ντατσενκο χώρις νά τόν δουν απλά καί μόνο για να τά χώσουν τού ΤΕΡΆΣΤΙΟΥ ΜΑΝΌΛΟ ΧΙΜΈΝΕΘ. Θά τόν δούμε όταν έρθει η ώρα. Όπως όταν τόν εκραζαν για Μπακάκη στόπερ σέ τριάδα καί τελικά λησμονουμε αυτόν τόν Μπακακη. Τώρα πού ο Σβαρνας είναι κάθε βδομάδα κορυφαίος στα δεξιά τό έκαναν όλοι γάργαρα. Είναι φοβικός λένε. Άσχετο αν κάθε βδομάδα κάποιος θά κάνει τό θαύμα τού. Άσχετο αν τά παιδιά τού Τσιγκρινσκι, Μπακακης, Βρανιες, Λιβαγια, Γαλανόπουλος, Αραούχο, Σιμοες είναι εκτός ομάδας, αυτούς πού εμπιστεύεται με κλειστά μάτια. Αφήνω τη συμπεριφορά τής διοίκησης στη άκρη. Εταιρεία ανάπτυξης γης είναι όχι διοίκηση ποδοσφαιρικής ομάδας. Με λίγα λόγια η ΑΕΚ αυτή την στιγμή δεν έχει τόν κόσμο τής, δεν έχει γήπεδο, ούτε κάν τό ΟΑΚΑ πού είναι χωράφι, έχει μόνο ένα ΤΕΡΆΣΤΙΟ ΜΑΝΌΛΟ ΧΙΜΈΝΕΘ που παλεύει με όλο τό σύμπαν χωρίς τά παιδιά τού για τό καλό τής ΑΕΚΑΡΑΣ μας καί όι περισσότεροι τόν κράζουν. Εγώ τόν πιστεύω καί θά τόν αποκαλώ ΤΕΡΆΣΤΙΟ καί όσο θέλετε μαυρίστε.

the_teacher - 5/3/2021 16:36

Οι παίχτες της ΑΕΚ δεν μπορούν να βγάλουν μια προπόνηση με ένταση κι εσείς λέτε γιατί δεν τους βάζει. Τι να βάλει ρε παιδιά; Μα δεν το βλέπετε, οι παίχτες της ομάδας είναι τόσο άσχημα γυμνασμένοι, που δεν μπορούν να βγάλουν προπόνηση, όχι ματς. Κι όποιος νομίζει ότι οι προπονήσεις του Μανόλο έχουν μεγάλη ένταση, τότε μην περιμένει ΠΟΤΕ αυτή η ομάδα να έρθει στο σύγχρονο ποδόσφαιρο. Ποδόσφαιρο που αν δεν παίζεις με ένταση, πας χαμένος. Και η ένταση δε γεννιέται από τον... Συνέχεια αέρα. Γεννιέται από τις προπονήσεις. Κι εδώ μέσα κάποιοι θέλουν πιο χαλαρές προπονήσεις. Αν θέλετε τέτοιες προπονήσεις, δε θα δείτε ποτέ την ΑΕΚ να έρχεται στον 21ο αιώνα αγωνιστικά

siokostas - 5/3/2021 19:18

Η προετοιμασία της ΑΕΚ ήταν έγκλημα δυστυχώς!

Πάνε είναι οι εποχές που οι παίκτες της ΑΕΚ είχαν δυνάμεις για να παίζουν ασταμάτητα 3 ημίχρονα και η γαβριέλα φώναζε συνέχεια το Ε.Σ.Κ.Α.Ν. να κάνει ελέγχους doping μετά από κάθε παιχνίδι στους παίκτες μας

Okonski21R - 5/3/2021 20:26

Σωστός. Η εξήγηση είναι ότι ο γυμναστής του Καρέρα, είναι γυμναστής του Σκι. Οπότε λογικό είναι να έχει κάνει σοβαρα λάθη μιας κ δεν έχει σχέση με τη μπάλα ο άνθρωπος. Είναι σαν να βάλεις νευρολογο να κάνει το χειρουργό...

Fotmit86 - 5/3/2021 22:27

Φοβερό σχόλιο .Σε αλμπάνηδες τελικά είχε μπλέξει η ομάδα!!!! Στου κασίδη το κεφάλι ήλθαν να μάθουν γυμναστές και προπονητές!!!!

R21_AEK - 5/3/2021 19:24

Αυτο ακριβως που μας κανανε ελεγχους το 18 γιατι δεν πιστευαν οτι η ΑΕΚ με 14παιχτες τους κανει πλακα.Μανολο θα λετε και θα κλαιτε αμα φυγει παλι.

siokostas - 5/3/2021 20:38

Για να πω την αλήθεια όμως φοβάμαι ότι ο Μανόλο έχει ξενερώσει και ίσως να θέλει να απολυθεί και να φύγει. Μάλλον άλλα περίμενε να βρει από άποψη υλικού και να νιώθει ότι η διοίκηση δεν τον έχει στηρίξει. Μου θυμίζει την αντίστοιχη αντίδραση ενός άλλου Ισπανού παλαιού προπονητή της ΑΕΚ, του Σέρα Φερέρ, ο οποίος απολύθηκε τον Φεβρουάριο του 2008, μετά από κάποια ανεπιτυχή αποτελέσματα. Θυμάμαι ακόμα έντονα το περίεργο έως παρανοϊκό κοουτσάρισμα που έκανε στην ομάδα τα τελευταία... Συνέχεια ματς πριν απολυθεί, καθώς επίσης και την παρανοϊκή διαχείριση του τότε ρόστερ. Ο Φερέρ μετά την απόλυσή του, είχε δηλώσει στα Ισπανικά μέσα, ότι έφυγε διότι δεν μπορούσε να ανταγωνιστεί τις άλλες ομάδες, μιας και οι άλλες ομάδες είχαν στην διάθεσή τους τεθωρακισμένα, ενώ η ομάδα του ποδήλατα.

chrisap75 - 5/3/2021 23:59

Και μετά ρίξαμε 4άρα στην γαβριέλα και τα εξώφυλλα είχαν τα ποδήλατα να έχουν ρημάξει τα τανκς...

Andreas295 - 5/3/2021 18:44

Δηλαδή για να καταλάβω, όσοι παίζουν είναι καλά γυμνασμένοι και όσοι δεν παίζουν έχουν πρόβλημα; Το να παίζει ο Σάκχοφ μετά από 1 μήνα απουσίας σχεδόν 90λεπτο και ο Σιμάνσκι με 5 90λεπτα σε 3 βδομάδες είνα γυμνασμένοι καλύτερα και δεν χρειάζονται σωστή διαχείριση; Δηλαδή αν έβαζε Σιμάνσκι και στο 60 έβαζε στη θέση του τον Σάκχοφ θα ήταν λάθος; Όσοι αντέχουν είναι λογικό να τους βάζουμε μέχρι να σκάσουν και δεν είναι λογικό να μοιράζουμε το χρόνο; Ο Κρίστιτσιτς που δεν μπήκε με Απόλλωνα και... Συνέχεια έπαιξαν για πολλοστό σερί ματς οι Σάκχοφ-Γαλανόπουλος ήταν επειδή δεν είναι καλά γυμνασμένος και αυτοί ήταν ή μήπως επειδή δεν τον εμπιστευόταν ο προπονητής; Και μετά γιατί παίζει συνέχεια χωρίς πρόβλημα; Ο Σιμόες γιατί έπαιζε τραυματίας και ο Σαμπα καθόταν στον πάγκο;

R21_AEK - 5/3/2021 16:39

Που να φερουμε και εναν προπονητη τυπου Κλοπ που οι ομαδες του παιζουνε σε πολυ μεγαλη ενταση.Το ειπε και ο Μανολο οι παιχτες δεν βγαζουν ενταση στο παιχνιδι τους και αυτο ειναι το κυριως προβλημα της ομαδας οταν παιζεις χαλαρα και ο αντιπαλος ειναι στην τσιτα κι ας εχει μικροτερη ποιοτητα απο εσενα θα σε κερδισει μονο με την ποιοτητα δεν μπορεις να κερδιζεις παντα.

taxiss21 - 5/3/2021 18:12

Εδω τον Γιαννικη που θέλουν πολλοί εδώ μέσα με ένταση παίζει ο πας. Τι να τους κάνει αυτούς εδώ θα καταρρεύσουν.

chmark - 5/3/2021 18:11

Ρε teacher διάβασα κι άλλο σχόλιο σου άλλου που έγραψες κάτι παρόμοιο και σε χάρηκα , ήθελα να σου απαντήσω αλλά με την δουλειά .... έτσι ακριβώς είναι , όλοι κρίνουμε τα λάθη του προπονητή που δεν έβαλε τον Χ και ψ αλλά την πραγματικότητα ;;; Μπράβο αδελφέ

maek_21 - 5/3/2021 18:04

Μόνο που φίλε για να παίζεις με ένταση πρέπει να έχεις κάνει κατάλληλη προετοιμασία, δεν γίνεται να κάνεις προετοιμασία μέσα στις αγωνιστικές υποχρεώσεις! Δεν φταίει φυσικά ο Μανόλο για την κακή προετοιμασία όφειλε όμως να λάβει υπόψη τις μετρήσεις και να ψάξει με τους γυμναστές την λύση

Nikolson39 - 5/3/2021 17:53

Σωστός, όπως πάντα άλλωστε δάσκαλε

R21_AEK - 5/3/2021 17:07

Ρε εδω καποιοι γραφουν ας μην τους κανει προπονησει τοσο δυνατη χαχα.Ναι κριμα τα παιδια μην τα ζορισουμε και παθουν κατι αλλα ας χανουμε τα παιχνιδια κι ας ειμαστε -20 απο την κορυφη.

zikos1982 - 5/3/2021 19:01

Γραφω ξανα να ακουστει παντου.Ομαδα που την πηρε .... απο την Γ'εθνικη καθαρη απο χρεη,καινουργια ομαδα με νεους παικτες,ανεβηκε κ πηρε πρωταθλημα μεσα σε μια διετια.Της χτιζει γηπεδαρα κ αντι να την εκτοξευσει κ οι αντιπαλοι να λενε ΠΟΣΑ θα φαμε σημερα απο την ΑΕΚ,την αφησε στην 'τυχη' της στα χερια ανικανων ανθρωπων κ σημερα που μιλαμε εχει γινει περιγελος ολων.Αν αυτο δεν ειναι η πληρης αποτυχια τοτε τι ειναι???Το πανο μας πειραξε τρομαρα μας...Η ΑΕΚ θελει λιγα λεφτα για να ξαναγινει... Συνέχεια ομαδαρα. Οχι πολλα Προεδρε.Αλλα εσυ μαλλον εχεις αλλα σχεδια τα οποια ουτε καν ΕΜΑΣ δεν "εχεις ενημερωσει".Λυπαμαι πολυ...

fnikaia21 - 5/3/2021 18:44

Περαστικά μαέστρο!! Κάτι άσχετο,χθες μπήκα σε μια σελίδα του Άρη για να δω αν υπάρχει έστω ενα μυαλό ακαυτο που να νιώθει λίγη ντροπή, ξέρετε τι είδα; Κάτι σχόλια για τον Καρυπιδη που τον αποκαλουν ηγέτη τους, "ηγέτη τους";;;!!! Που τους έκανε παραμαγαζο και σήμερα έσκασε και η πλαστογραφια. Έχουν όμως ελαφρά δίκιο,τους έβγαλε από τον πάτο του βαρελιού και τους ανέβασε ένα σκαλακι έστω κι έτσι. Ύστερα ένιωσα λιγο ντροπή έστω και αν τα κατακρίνω για τα πανο στον δικό μας προεδρο με όλα αυτά... Συνέχεια που ετοιμάζει και που το μόνο λάθος του ειναι οτι έχασε λιγο το αγωνιστικό (προσωρινά πάντα) εννοείται! Αν στο Χιμένεθ με ένα πρωτάθλημα κι ένα κύπελλο έστειλαν ανθοδέσμη στον πρόεδρο μόλις κόψει κορδέλα σε γηπεδο και προπονητικο και με το ότι η ομαδα εχει κατακτήσει στις μέρες του τα τελευταία πρωταθλήματα αλλα είχε παίξει και την καλύτερη μπαλα που παίχτηκε ποτε στη χώρα τη δεκαετία του 90' τι θα έπρεπε να στείλουμε;;

2121enosis - 5/3/2021 18:30

Μετά τη συμπεριφορά του Χιμενεθ κι εγώ θλάση θα παθαινα

PaulOriginal - 5/3/2021 18:21

Πέρα απ όλα τ άλλα ας ευχηθούμε και περαστικά στον άνθρωπο..

evo21 - 5/3/2021 18:20

Οι θλασεις φταινε και η κακες προετοιμασιες για οτι μεσα στη περιοχη μας γραφει γκολ . Μαλντινι ο Νεντε , Καφου ο Μπακακης τελικα.

King Manolo Jimenez - 5/3/2021 17:30

ΛΟΓΙΚΑ Ο ΧΙΜΕΝΕΘ ΦΤΑΙΕΙ ΠΑΛΙ. 1 ΦΟΡΑ ΕΚΑΝΕ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΥΠΕΛΛΟ ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΑ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 11 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΡΕΚΟΡ ΑΜΥΝΑΣ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ !!! ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΡΙΝΕΤΕ ΤΟΝ !

Fanis®21 - 5/3/2021 18:19

Πόση αλήθεια σε ένα σχόλιο!

±21 Αδερφέ μακάρι να το καταλάβουν κ τα υπόλοιπα αδερφια αυτό πριν να είναι αργά!!

AEK91 - 5/3/2021 18:34

Δεν λες κατι λαθος, αλλα δεν υπηρχε ΟΣΦΠ εκεινη τη χρονια και ο ΠΑΟΚ ειχε αρχισει με αλλαγη προπονητη (καλα οχι οτι θα χασει ποτε ο Χιμενεθ με δικη του προετοιμασια θεση απο το ανεκδοτο Γκαρσια). Αν συνεχισει ο Χιμενεθ ομως να ζηταει εξτρεμ και να προσπαθει να τα κανει φουλ μπακ αλλιως να παιρνει τη θεση τους ο Μανταλος, ας χωρισουν οι δρομοι μας εδω. Ειναι κριμα να εχει φετος η ομαδα τα καλυτερα φτερα εδω και χρονια και να συζηταμε αν παιζουν αμυνα στην Superleague του 2020 ενα απο... Συνέχεια τα πιο υποβαθμισμενα αλλα ταυτοχρονα σκληρα φουλ αμυντικα πρωταθληματα που αν δεν εχεις καλους επιθετικους παιχτες δεν ξεκλειδωνεις τα ταμπουρια. Η ΑΕΚ δεν ειναι ουτε Σαραγοσα, ουτε Σεβιλλη, ουτε Λας Παλμας να πρεπει πρωτα να προσεχει πισω για να παει καλα στο πρωταθλημα βαθμο βαθμο, 4 ματς το χρονο παιζεις με ισαξιους αντιπαλους οικονομικα , δεν χρειαζεται να παιζεις με 3 αμ.χαφ με τον ΠΑΣ, την Τριπολη και τον Βολο.

AEK_GERA - 5/3/2021 18:17

Τρεπλ του χρονου εχουμε πει μην ξεχνιομαστε...

zormpas49 - 5/3/2021 18:10

Ωραία προετοιμασία από τους Ιταλούς.τωρα βγαίνουν όλα.

R21_AEK - 5/3/2021 17:05

Και εγω γι αυτο τον Τανκο δεν τον ξεκιναει και οταν τον ξεκιναει τον βγαζει νωρις γιατι ξερει την κατασταση του οπως και ολων των παιχτων εχει εναν πολυ καλο γυμναστη διπλα του που ολοι μας εχουμε πει τα καλυτερα γι αυτον και παντα τον εχει μαζι του γιατι τον εμπιστευεται απολυτα.Αφηστε τους ανθρωπους να δουλεψουν ειναι επαγγελματιας και κοιταξτε να φτιαξετε τον αγωνιστικο χωρο στα Σπατα και στο ΟΑΚΑ και να φερτε παιχες σαν τον Γκαρσια και αφηστε τον κοουτς στην ησυχια του.

maek_21 - 5/3/2021 18:09

Σοβαρά τώρα; Τον Σακχόφ τότε γιατί τον έβαλε και παραλίγο να την ξαναπατήσει; Τον Μπακάκη γιατί τον έβαλε αμέσως μετά από τραυματισμό και τον έχασε για 2 μήνες; Άσε μας ήσυχους ρε φίλε...

chmark - 5/3/2021 18:08

Κατά τα άλλα εξασκούμε το δικαίωμα της "καλοπιστης" δυτικής στον Χιμένεθ για την επιλογή του να !ην τον βάλει εχθές , την παράνοια της δήλωσης του ,ότι τελειώσαμε με επιθετικούς ..... Αυτούς ... Γιατί προφανώς ο προπονητής τι να ξέρει για την ομάδα του ?.....

dos_caras_21 - 5/3/2021 17:54

Είναι κρίμα το timing με τον Χιμένεθ. Δυστυχώς βλέπω δύο λύσεις. Να κρατήσει ή να διώξει το Χιμένεθ (είτε δίκαια είτε άδικα) για να ησυχάσει μερίδα του κόσμου και να πάμε μέχρι τέλους στο αυτόματο πιλότο με ίσως ακόμα χειρότερη εικόνα από τώρα. Δυστυχώς δεν πιστεύω ότι υπάρχει περίπτωση να διώξει Χιμένεθ και να φέρει τώρα κάποιον πολύ καλό προπονητή, εκτός αν είναι επιπέδου Μοράις. Τι λέτε εσείς βλέπετε λύση;

PaulOriginal - 5/3/2021 17:51

Καλά εντάξει.. Ότι γίνει

R21_AEK - 5/3/2021 17:06

3 ΧΡΟΝΙΑ Η ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΣΩΣΤΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ οχι 1 χρονο 3 ΧΡΟΝΙΑ.

trofh_gia_skepsh - 5/3/2021 17:38

Ναι αλλά ο Τάνκοβιτς έκανε αλλού προετοιμασία αυτά τα χρόνια

Empedoklis - 5/3/2021 17:31

Πώς καταφέρνουμε πάντα και για οποιοδήποτε ζήτημα μικρό ή μεγάλο να χωριζόμαστε σε δύο τουλάχιστον στρατόπεδα αλληλοτρωγόμενοι είναι ένα μεγάλο ερώτημα, η ειρωνεία είναι ότι η δεύτερη λέξη στο αρκτικόλεξο της ομάδας είναι ένωση αλλά φαίνεται ότι στις φλέβες μας κυριαρχεί το βυζαντινό DNA για αυτό και τόσοι εμφύλιοι, ίντριγκες και δολοπλοκίες

Dani21zigolo - 5/3/2021 17:30

Έλα σιγά σιγά να διαλυθεί το συνονθυλευμαΟσο χειροτερεύει η κατάσταση ίσως είναι καλύτερα μπας και γίνουν ριζικές αλλαγες

Vasileios_Tοtolidis - 5/3/2021 17:28

Μάγκες στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο ο μέσος όρος θλάσεων είναι 1,8 το μήνα. Εμείς εδώ και 2 χρόνια έχουμε πάνω από 30 νομίζω το χρόνο, κάτι αδικαιολόγητο. Η εκγύμναση τα τελευταία χρόνια είναι λάθος για ποδοσφαιριστές, ο προηγούμενος ήταν πρωταθλητής του σκι και ειδικευμένος σε αυτό, ό,τι να'ναι....

R21_AEK - 5/3/2021 16:30

Τωρα τι εχετε να πειτε μερικοι για τον Μανολο?Ο Τανκο προερχεται απο πρωταθλημα που παιζανε κανονικα το καλοκαιρι και δεν εχει ξεκουραστει καθολου γι αυτο δεν παιζει συνεχομενα παιχνιδια και δεν μπορει να βγαλει κανονικο 90λεπτο.

Karamike21 - 5/3/2021 17:25

Φίλε μου να στο πω καθαρά; Καλύτερα να πάθαινε θλάση αγωνιζόμενος στο χθεσινό ματς παρά σε "ένα άνοιγμα στην προπόνηση". Αυτά που είδαμε χθες από τον Μανόλο ήταν ακατανόητα και κάνουν την κατάσταση ακόμα πιο τραγική από ότι ήδη είναι..

AEKthebest - 5/3/2021 20:42

Η θλάση στο παιχνίδι είναι τουλάχιστον ένα μήνα έξω. Ακατανόητα είναι όταν βγάλεις από την εξίσωση τό γεγονός ότι Αλπανης καί Τανκοβιτς δεν μπορούσαν νά παίξουν. Τούς προφύλαξε καί θά τούς έβαζε μόνο στο σενάριο 2-0.

Karamike21 - 5/3/2021 22:45

Τους προφύλαξε απο τι ρε αδερφέ; Ήξερε ο Χιμένεθ οτι θα τραυματίζοταν ο Τανκοβιτς και είπε ας μην τον βάλω καλύτερα στον αγώνα να τραυματιστεί αύριο στην προπόνηση πιο ελαφρά; Θα τους έβαζε στο σενάριο 2-0 να μπουν να βγάλουν τα καστάνα απο την φωτιά ε; Ωραία λογική.. Δηλαδή πρέπει να φτάσουμε στο αμήν να μην βλεπόμαστε να τρώγαμε και δεύτερο γκολ απο έναν κάκιστο (πάλι καλά για εμάς) Βόλο για να ξύπναγε ο Μανόλο και αντί για την παντέλως άκυρη αλλαγή του Χριστοπουλού και του Χνιτ που... Συνέχεια εσπάσε ρεκόρ κόκκινης κάρτας να έκανε το αυτονόητο.. Ο Αλμπάνης γιατί δεν επαιξέ; Για να προφυλαχθεί μην τυχόν και χάσει τον τελικό Τσου λου που παίζουμε την Κυριακή με τον Απόλλων; Γελάω..

Sanapo69 - 5/3/2021 17:00

Άσε μας ρε φίλε με τον Μανόλο λες και δεν ξέρουμε τα κολλήματα που έχει τόσα χρόνια τώρα επειδή έπαθε θλάση ο τανκοβιτς πάει να πει ότι τα κάνει σωστά ο Μανόλο ρε τι ακούμε εδώ μεσα

R21_AEK - 5/3/2021 17:11

Ο Μπαγεβιτς δεν ειχε κολληματα μηπως ο Σαντος δεν ειχε μαλλον τα ξεχασατε μερικοι ή δεν τους προλαβατε και ειστε μικροι.

Sanapo69 - 5/3/2021 17:45

53 χρόνων είμαι ο Μπάγεβιτς είχε κολλήματα πολλά άλλα είχε και ομαδάρα φίλε μου......

AEK 1977 - 5/3/2021 17:52

Φίλε εγώ είμαι μεγαλύτερος σου και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Ο άλλος συγκρίνει τον Μπάγεβιτς με τον Χιμένεθ. Τι άλλο θα ακολυσουμε εδώ μέσα. Μακάρι ο Χιμένεθ να έφτιαχνε τις ομαδάρες του Μπάγεβιτς (χαχχαχχαχ) και ας είχε όλες τις ιδιοτροπίες του κόσμου

R21_AEK - 5/3/2021 18:51

Να ειχε και ο Μανολο τους παιχτες που ειχε ο Μπαγεβιτς την δεκατια 90 και εκεινη την διοικηση με ενα Μελ νεοτερο και μαζι με Καρρα.Ο Μουρινιο νομιζετε δεν εχει κολληματα ο Κλοπ ο Πεπ τι ειναι ολοι αυτοι αλανθαστοι?Οχι βεβαια κανουνε κι αυτοι τα λαθη τους.

Sanapo69 - 5/3/2021 19:45

Ο Μπάγεβιτς πήρε πρωτάθλημα με γιδοπουλο πρόεδρο και παίκτες όπως οι πεππες Βασιλόπουλος καραγκιοζοπουλος κλπ και μοναδικό καλλιτέχνη του ποδοσφαίρου τον οκονσκι που είχε έρθει ως αριστερό Μπακ από την Γερμανία και τον έκανε δεκαριά στην ΑΕΚ όπως και πολλούς άλλους όπως τον Μπορμπόκης που ήρθε δεξί εξτρέμ και τον έκανε δεξί Μπακ και άλλους πολλούς μη συγκρίνεις ανόμοια πράγματα φίλε μου είναι ανούσιο δεν έχει καμία σχέση προπονητικά ο ένας με τον άλλο δεν μιλάμε για... Συνέχεια ανθρώπινη αξιοπρέπεια τώρα εκεί μάλιστα είναι ανώτερος ο Μανόλο αλλά για προπονητής άσε.....

Sanapo69 - 5/3/2021 19:24

Καλά εντάξει ότι να ναι σιγά που θα είχε ο Μανόλο τους παίκτες εκείνους και θα έκανε παπάδες το πολύ πολύ να έβαζε τον τσαρτα αριστερό εξτρέμ και τον Δημητριάδη δεξί εξτρέμ να γελάνε και τα τσιμέντα του Γκούμας και σιγά μην έβλεπε ποτέ ενδεκάδα ο Μπατίστα που έκανε τακουνακια και κολπακια άσε μας ρε φιλαράκι με τον Χιμένεθ όλο του το έργο στην προπονητική είναι ένα πρωτάθλημα Ελλάδας την Λας Πάλμας μάντεψε να την ρίξει από την σεγκουντα στην τρίτη ισπανιας

Sanapo69 - 5/3/2021 18:12

Ναι φίλε μου έχουμε δει τις ομάδες του Μπάγεβιτς που σκορπούσαν τρόμο και δέος και έρχεται ο άλλος και σου λέει ότι είχε κολλήματα και ο Μπάγεβιτς ε και? Ούτε στα όνειρα του δεν μπορεί να φτιάξει ο Μανόλο τέτοιες ομάδες και μην νομίζετε ότι τότε η ΑΕΚ είχε κανένα τρελλοί μπάτζετ πάλι πιο κάτω ειμασταν σε μπάτζετ από τον γαύρο αλλά η ομάδα ήταν 3 κλάσεις ανώτερη καλά δεν μιλάμε για κάτι μπαοκ Άρη κλπ αυτοί έτρωγαν 4 από την Δεκελείας κιολας

AEK 1977 - 5/3/2021 17:35

Πες τα ρε φίλε. Έκανε δεκαπέντε σχόλια για να μας δικαιολογήσει τον Χιμένεθ. Λες και κοιμόμαστε και ξυπνάμε μήπως πούμε τίποτα για τον Χιμένεθ και τον πληγώσουμε. Για όσους δεν κατάλαβαν είμαστε ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ και όχι Χιμενιτζήδες. Τώρα αν η ομάδα πάει καλά σημαίνει ότι πάει καλά και ο οποιοσδήποτε είναι προπονητής της. Αν όχι θα τα ακούει ο εκάστοτε προπονητής όποιος και αν είναι αυτός. Πάνω από όλα και από όλους η ΑΕΚΑΡΑ.

Argos_city_21 - 5/3/2021 17:23

Θα τούς ξεκανει όλους ο Μανόλο δεν θα αφήσει κανέναν όρθιο

Nav_t21 - 5/3/2021 17:19

Αυτό το καλοκαίρι πόσο μακρινό μοιάζει, σκούπα φαράσι φτάνει πιά, παίχτες χωρίς προετοιμασία,ομάδα χωρίς προγραμματισμό, όλοι οι ανεύθυνοι έχουν μαζευτεί στα Σπάτα και ο πρόεδρος σφυρίζει κλέφτικα,με κτ αλλαγές τύπου ακαδημιών,και τεχνικό διευθυντή έκτακτης ανάγκης...Δεν αλλάζει τπτ χρειάζονται ριζικές αλλαγές, αρκετά μας έχετε καταντήσει να μην μπαίνουμε πλέον τα διαβάσουμε με όλα αυτά τα χάλια

epitoukanapeos21 - 5/3/2021 17:18

Γυμναστές απ τα λιντλ για διορισμό στα σχολεία. Πολύ μιζέρια στην ομάδα.

King Manolo Jimenez - 5/3/2021 17:18

ΛΟΓΙΚΑ Ο ΧΙΜΕΝΕΘ ΦΤΑΙΕΙ ΠΑΛΙ. 1 ΦΟΡΑ ΕΚΑΝΕ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΥΠΕΛΛΟ ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΑ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 11 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΡΕΚΟΡ ΑΜΥΝΑΣ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ !!! ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΡΙΝΕΤΕ ΤΟΝ !

petrosb - 5/3/2021 17:07

Κλείστε το.....

palpatine - 5/3/2021 17:07

Να γελάσεις η Να κλάψεις από τις τόσες θλασεις που έχουμε πάθει. Στο τέλος εσείς οι δημοσιογράφοι θα παθαίνετε θλασεις στα χέρια από τα πολλά ανεβασματα των αρθρων που λένε ότι έπαθε παίχτης μας θλάση.....

R21_AEK - 5/3/2021 17:05

Αμα ανατρεξετε πισω η ΑΕΚ εχει να κανει ΚΑΝΟΝΙΚΗ προετοιμασια απο το καλοκαιρι του 17 τοτε που την εκανε ο Μανολο.Μετα ηρθε ο Ουζουνιδης ο οποιος εκανε πολυ χαλαρη προετοιμασια και αν θυμαστε η ομαδα μετα το 60λεπτο ΕΣΒΗΝΕ δεν μπορουσαν να τρεξουν.Μετα ηρθε ο Καρντοσο αλλη μια προετοιμασια της πλακας που περισσοτερο τους μιλουσε παρα τους προπονουσε το εχουν πει και ιδιοι παιχτες αυτο και φετος ο Καρερα που κι αυτος δεν εκανε αυτο που επρεπε.Μιλαμε για 3 ΧΡΟΝΙΑ η ομαδα ειναι ΠΑΙΔΙΚΗ... Συνέχεια ΧΑΡΑ χαρωπα τα δυο μου χερια.Και φταει ο Χιμενεθ δεν ντρεπεστε να το λετε αυτο?

R21_AEK - 5/3/2021 16:58

Μετα απο το χθεσινο και το σημερινο για το αδικο κραξιμο στον Μανολο αν ημουν ο Μελ θα τον ειχα κανει ηδη ανανεωση συμβολαιου για δυο χρονια και θα εκανα επισημη ανακοινωση οτι ο Μανολο μενει.

R21_AEK - 5/3/2021 16:57

Και εγω γι αυτο τον Τανκο δεν τον ξεκιναει και οταν τον ξεκιναει τον βγαζει νωρις γιατι ξερει την κατασταση του οπως και ολων των παιχτων εχει εναν πολυ καλο γυμναστη διπλα του που ολοι μας εχουμε πει τα καλυτερα γι αυτον και παντα τον εχει μαζι του γιατι τον εμπιστευεται απολυτα.Αφηστε τους ανθρωπους να δουλεψουν ειναι επαγγελματιας και κοιταξτε να φτιαξετε τον αγωνιστικο χωρο στα Σπατα και στο ΟΑΚΑ και να φερτε παιχες σαν τον Γκαρσια και αφηστε τον κοουτς στην ησυχια του.

Aragorn - 5/3/2021 16:28

Μανόλο, ο Καρέρα φταίει ακόμα για τις απανωτές θλάσεις?

taxiss21 - 5/3/2021 16:56

Ο Μανόλο έκανε την προετοιμασία ρε παίδες? Η ο Ιταλός? Δυόμιση μήνες έχει στην ομάδα ο Μανόλο, κανανε σοβαρές προπονήσεις και πεσανε ο ενας μετα τον άλλον. 8 παικτες εκτός μαχγς και βάλτε τα όσο θέλετε με τον Χιμένεθ.

Aragorn - 5/3/2021 18:07

Αν δεν γνωρίζεις, να σου πω ότι ο γαύρος δεν έχει κάνει το καλοκαίρι καθόλου προετοιμασία και παίζει συνέχεια. Είδες θλάσεις εκεί με τέτοια συχνότητα? Τους είδες να μην τρέχουν? Ξέχασες τις συχνες θλάσεις που είχαμε επί Χιμένεθ τη χρονιά που πήραμε το πρωτάθλημα?

taxiss21 - 5/3/2021 18:40

Επίσης όπως λέει ο Ινιεστα κάτω ξερεις εσύ τι ακριβώς έκανε στην προετοιμασία του ο γαυρος? Η μήπως ξεχνάτε το γεγονός ότι ο Μάρτινς έχει και δυο τρία χρόνια στξν ομάδα τους και τους έχει στρώσει λέμε τώρα?

andresiniesta - 5/3/2021 18:12

Εσυ φιλε γνωριζεις και τι προετιμασια εκανε ο γαβρος ε;

oloi_roufianoi_mikroi_meg - 5/3/2021 16:38

Εννοείται, αυτός (έτρεξε) την ομάδα το καλοκαίρι. Όσοι έχουν παίξει μπάλα, ξέρουν...

sentinel_21 - 5/3/2021 17:58

@oloi_roufianoi_mikroi_meg Μαλλον ξεχνας οτι το καλοκαιρι καμια ομαδα δεν εκανε σοβαρη προετοιμασια και πηγαιναμε εβδομαδα εβφομαδα τον τελικο με το γαβρο...Κατσε εσυ να ασχολησαι με τον ΚΑρερα ακομα...Η ζημια που γινεται τωρα με την απαξιωση ολων δεν σε αφορα? Σαφως και ξερουμε οσι εχουμε παιξει μπαλα αλλα μαλλον ξεχνας οτι ο προπονητης εχει καθε στιγμη ολα τα εργομετρικα των παικτων στην διαθεση του και ξερει εαν μπορει η οχι να επιμεινει σε δυνατες προπονησεις... Απλα καιει οτι αφησε ο... Συνέχεια προηγουμενος και μαλιστα με προκλητικα δηκτικο τροπο

oloi_roufianoi_mikroi_meg - 5/3/2021 18:41

Επειδή δεν ξεχνάω, να σου θυμίσω ότι ο Καρερα κατέβασε την ομάδα στο τελικό άχρωμη και ανευρη. Έφαγε γκολ στο 6' και επί 85' ούτε μία σοβαρή φάση. Και εννοείται ότι δεν ξεχνάω ότι ο προπονητής έχει εργομετρικα οποτε θέλει. Μάλλον όμως εσύ δεν θυμάσαι ότι πρόσφατα είπε ότι φοβάμαι ότι αν συνεχίσω να βάζω μόνο τους βασικούς, θα υπάρξουν τραυματισμοί. Το είπε ξεκάθαρα. Και ρωτάω κάτι απλό, την Κυριακή έχει παιχνίδι, ο Τανκοβιτς λόγω του ότι δεν έπαιξε κύπελλο δεν πρέπει να κάνει έστω μια... Συνέχεια προπόνηση; Απροπονητος θα παίξει;

R21_AEK - 5/3/2021 16:35

Ναι ο Καρερα φταιει και το γηπεδο στα Σπατα που απο τι εχουμε μαθει ειναι χαλια.

sentinel_21 - 5/3/2021 16:52

@R21 Οχι φιλε μου...Παλιωσε η καραμελα του ανεπαρκους Καρερα...Ο Χιμενεθ παει σχεδον στους 2.5 μηνες απο τοτε ποου ανελαβε και απλα εχει χειροτερεψει την κατασταση των παικτων...Μην κοροιδευεις τον εαυτο σου με ονειρωξεις περι Καρερα....Δυστυχως το προβλημα αντι να μικραινει γιγαντωνεται

ioannis91121 - 5/3/2021 17:06

Οχι φίλε μου. Απλα ο Μανολο κανει σωστες προπονησεις κατι που δεν εκανε ο Καρερα και οι παιχτες εχουνε κλασει. Δεν ειναι περίεργο που ολοι τους εχουν παθει θλαση 2ου βαθμου

sentinel_21 - 5/3/2021 17:55

@ioannis91121 Πλακα μου κανεις? Κανει δυνατες προπονησεις ενω ξερει οτι θα βγαλει νοκ αουτ με θλασεις ολη την ομαδα? Για ποιο λογο? Για να φανει οτι αυτος μπορει ενω η ομαδα οχι...Οτι θες λες?

taxiss21 - 5/3/2021 18:46

Ε αφού δν μπορεί η ομαδα ρε παιδια. Ποιος παίκτης μας εκτός από 4-5 μπορούν να παίξουν στους ανταγωνιστές μας ή στον αρουλη και στον παο?

R21_AEK - 5/3/2021 17:32

Δηλαδη ο Μανολο φταιει για τους τραυματισμους?Ο Μανολο τους κανει την προπονηση αυτη που πρεπει να κανει μια επαγγελματικη ομαδα οπως σε ολες τις Ευρωπαικες χωρες αν δεν μπορουν οι παιχτες να ανταπεξελθουν αυτο σημαινει οτι δεν κανουν αυτο που λεμε τοσο καιρο οτι πρεπε να φυγουν οι μισοι παιχτες.

fusion1978 - 5/3/2021 16:36

ο Μαρινακης οταν η ομαδα του βαρεσε διαλυση τους ειπε ρολλα υγειας και τους εδιωξε κακην κακως...ολους τους ανεπαρκεις(παικτες,staff)....στην ΑΕΚ μην πουμε τιποτα για κανεναν θα πεσουνε να μας φανε οι υπερευαισθητοι...α ρε ΑΕΚΑΡΑ ποσοι ανεπαρκεις κονομανε στη πλατη σου....

goten21gr - 5/3/2021 16:55

Λες και ειμαστε φιλανθρωπικο ιδρυμα. Τι περιμενεις ομως οταν μεσα σε τρια χρονια εχεις φερει δυο φορες τον ιδιο προπονητη;. Τι περιμενεις οταν ο Μελισσανιδης ηθελε τεχνικο διευθυντη τον Λυμπε επειδη απλα τον εκτιμαει σαν ανθρωπο; Τι περιμενεις οταν εδω και τρεις - τεσσερις μεταγραφικες περιοδους δεν φερνεις ενα καλο 10αρι για να μην παρεξηγηθει ο Μανταλος; Αλλα πλησιαζει η ωρα που θα μπουμε στην Αγια Σοφια, δεν υπαρχουν αλλες δικαιολογιες.

fusion1978 - 5/3/2021 17:26

οπως τα λες φιλε......το μονο σιγουρο ειναι οτι οταν μπουμε στο νεο γηπεδο πολλα ματς θα τα κερδιζει ο κοσμος με την αυρα του....για τιποτα αλλο δεν βαζω το χερι μου στη φωτια οτι θα γινει

R21_AEK - 5/3/2021 16:54

Και λεμε τωρα οτι τον εβαζε τον Τανκο στο 60λεπτο χθες και στο 70 του ζητουσε αλλαγη μετα τι θα λεγατε?Ξερω Μανολο γιατι τον εβαλες μεσα δεν ηξερες οτι ο παιχτης δεν μπορει να αγωνιστει δεν ειδες τα εργομετρικα του και αλλα τετοια.

R21_AEK - 5/3/2021 16:32

Ο Μανολο προερχεται απο τις καλυτερες ακαδημιες της Ισπανιας και απο τις καλυτερες ομαδες της Ευρωπης οπως η Σεβιλλη που στο Γιουροπα Λιγκ και πρωην Ουεφα κανει πλακα το εχει παρει τοσες φορες και λετε οτι δεν ξερει τι κανει και ξερουμε εμεις καλυτερα.Ξεκολλατε μερικοι ο Μανολο ειναι γνωστης του ποδοσφαιρου κι οχι κανενας τυχαιος.

R21_AEK - 5/3/2021 16:44

Eχει μεγαλο σεβασμο και εκτιμηση απο τους δικους του εκει στην Σεβιλλη κι εδω καποιοι τον λενε παπατζη που αναθεμα αν εχουν προπονησει καποια ομαδα στη ζωη τους ή εχουν παιξει μπαλα κανονικη σε μεγαλο γηπεδο κι οχι 5Χ5.

JuanRomanR - 5/3/2021 18:55

@R21

Μεγάλο σεβασμό ο Χιμένεθ στην Σεβίλλη?

Μόνο ως παλαίμαχος της ομάδας, ΟΧΙ σαν προπονητής.

Ο Χιμένεθ ήταν ένας παίκτης σαν τον Γεωργέα. Άτεχνος, αλλά τα έδινε όλα σε κάθε ματς και για αυτό ο κόσμος εκεί τον αγάπησε και είχαν και το σύνθημα "Μανόλο τι κοχόνες έχεις".... Συνέχεια
Αφου αποφάσισε να γίνει προπονητής και ανέλαβε την Σεβίλλη -ως υπηρεσιακός φυσικά- μετά την φυγή του Χουάντε Ράμος, στην Σεβίλλη οι οπαδοί έφτασαν να φωνάζουν από το "Μανόλο τι κοχόνες έχεις" στο "Μανόλο είσαι κοχόνες προπονητής"!!


Μην λέμε ότι θέλουμε απλά και μόνο για να πούμε κάτι...


Υ.Γ. Αν στην Σεβίλλη τον είχαν σε υπόληψη προπονητικά, θα τον είχαν προσλάβει το 2018 που τους παρακαλούσε για συνέντευξη τότε που η Σεβίλλη έψαχνε προπονητή.

jstath - 5/3/2021 16:51

Έπ Μανόλο ; Πάλι εδώ ;

oloi_roufianoi_mikroi_meg - 5/3/2021 16:34

Και μόλις προχθές έβγαινε από το ρεπορτάζ ότι φοβάται να βάλει παίχτες μη και τραυματιστούν.

R21_AEK - 5/3/2021 16:45

Αφου τους βλεπει καθε μερα στην προπονηση βλεπει τα εργομετρικα τους και ξερει τι θα γινει ο ανθρωπος ειναι προπονητης απο την Ισπανια οχι απο καποια χωρα της πλακας.

taxiss21 - 5/3/2021 16:39

Ακριβως. Κανονική προπόνηση και οι άλλοι σκορπισαν μονομιάς. 8 παίκτες μείον και παρολα αυτα είμαστε τρίτοι και στα ημιτελικά. Τουλάχιστον αστείο ακούγεται αλλά ακόμα και με αυτές τις χαλια επιλογές εκει αυτό το έχει καταφέρει.

nikiforos21 - 5/3/2021 16:43

Κρίμα ρε τανκοβιτσ...... Αντε να τελειώνει αυτή η άθλια χρόνια να δούμε ΑΝ θα αναδιοργανωθουμε λίγο το καλοκαίρι...

AEK_GERA - 5/3/2021 16:42

Σαμπως θα επαιζε ετσι και αλλιως? Περαστικα παιχταρα ..

taxiss21 - 5/3/2021 16:33

Όταν είπε χθες ότι πολλοί του ζητούσαν αλλαγή τι μα εννοούσε άραγε? Αφού ρε παιδια το ειπαμε οι παίκτες είναι απροπονητοι. Καμμένη γη τα τελευταία δύο χρόνια συνέχεια. Απαράδεκτα πράγματα για ομάδα Α εθνικής. Θλάση ο ενας θλάση ο αλλος καλά ας παίξουμε με την Κ19 καλύτερη προετοιμασία έχει.

R21_AEK - 5/3/2021 16:42

Μα ο Μανολο ειναι ασχετος και δεν ξερει λενε μερικοι και συμφωνουν και καποιοι δημοσιογραφοι ειναι δυνατον.Ρωτηστε τον προπονητης για τις επιλογες του και μετα κρινεται και ο Μανολο τους το εξηγησε οτι οι παιχτες δεν μπορουν να παιξουν και ζητουσαν αλλαγη κι αυτοι αντι να που οτι το καλοκαιρι δεν εγινε καμια προετοιμασια της προκοπης να ριχνουν στον Μανολο.

dikigoros_tu_diabolu - 5/3/2021 16:41

Διαβαζω, ο Καρερα δεν τους γυμνασε,Ο Χιμενεθ τους καιει! Μηπως φταινε κ λιγο οι παιχτες που ειναι ευπαθεις? Για Τσιγκρινσκι το ξεραμε,Μπακακης,Αλμπανης, συχνα εβγαζαν κ απο κατι,ο Γκαρσια ειδικο προγραμμα,γενικα ολοι λιγο-πολυ κατι παθαινουν.Ερωτημα θετω,δεν ξερω,μπορει να ειμαι και πολυ φαουλ...αλλα λεω μια αποψη τωρα...

VagosK - 5/3/2021 16:40

Ξεκουρασου αγορινα μου. Αφου ο αλλος δεν σε υπολογιζει ουτως η άλλως. Το να παιζεις αλλαγή συνεχεια ειναι ντροπή.

armag21 - 5/3/2021 16:39

Φταίει ο αγωνιστικός χώρος στα Σπάτα.- Όταν υπάρχουν τόσες θλάσεις σε ποδοσφαιριστές δεν είναι μόνο η δουλειά που γίνεται από τους ποδοσφαιριστές αλλά το που γυμνάζονται οι παίκτες. Κοινός το staff στα Σπάτα ας μπαίνει το μηνιατικο και όλα καλά.

Theo_ - 5/3/2021 16:39

Ποσα αφηγηματα χάλασαν λογω αυτης της θλάσης? χαχαχα

Kalogreza2121 - 5/3/2021 16:38

Άμα τον είχε βάλει εχθές θα είχε πολύ χειρότερη εξέλιξη. Για αυτό λύθηκε η απορία σε όσους έβγαλαν τρελό τον Χιμένεθ για το τι έγινε εχθές, προφανώς οι μετρήσεις του έδειχναν τι θα ακολουθήσει. Τη μισή χρόνια έκαναν προπόνηση....για σκι και την άλλη μισή με την κανονική κάθε λίγες μέρες και μια θλάση.

R21_AEK - 5/3/2021 16:36

Το αγωνιστικος χωρος στα Σπατα ειναι το προβλημα και απορω γιατι δεν το αλλαζουν τοσο καιρο.

west21 - 5/3/2021 16:35

Η Χιμένεθ έχει βάλει σκοπό να μην συμπληρώνουμε 18αδα!

barlos71 - 5/3/2021 16:24

Και φωνάζατε γιατί δεν τον έβαλε χτες...α ρε Μανόλο...μην ακούς κανένα...παλεύεις μόνος σου με καμμένη γη που βρήκες...πτώματα όλοι...αγύμναστοι και εμείς φωνάζουμε που έβαλε τον Χριστόπουλο να τρέξει λίγο και τον Μαχαίρα...

Aragorn - 5/3/2021 16:31

Αν το ήξερε από τις μετρήσεις όπως λες, τότε σήμερα γιατί έκανε κανονική προπόνηση?

oloi_roufianoi_mikroi_meg - 5/3/2021 16:57

Γιατί έχει αγώνα την Κυριακή, ρε σεις άμα δεν ξέρετε μη πετάτε κοτσανες.

kostasc - 5/3/2021 16:48

Πρόγραμμα αποκατάστασης έκανε και έπαθε θλάση ,αν έπαιζε χζθές θα ήταν 2 μήνες έξω λογικά.

Μια χαρά ποιότητα έχει η ομάδα αλλά έχει κάνει περσι με Καρντόζο και φέτος με το παίζουμε δεν παίζουμε τελικό 2 χρονία τραγικές προετοιμασίες..

Μόνο ο Μανόλο δεν φταίει ,αν δεν είχες Μανόλο και Μπασκον ούτε σπρίντ δεν θα μπορούσαν να κάνουν..

R21_AEK - 5/3/2021 16:47

Δηλαδη τι προτεινεις να μην προπονηθουν καθολου και να πανε στον αγωνα ετσι και στην προθερμανη να τραυματισουν οι μισοι και με το που ξεκινησει να τραυματισουν οι αλλοι μισοι.Καλα σοβαρα μιλατε μερικοι σκεφτεστε τι λετε?

Amdam21 - 5/3/2021 16:29

O Κλοπ της καρδιας σας. Οτι βλεπετε να τα κανει ΟΛΑ σωστα πια ακομα κι οταν τα κανει μανταρα, με ξεπερναει

AEKoldSchoolR21 - 5/3/2021 16:53

φιλε θα σου απαντησω ξεκαθαρα ...και εγω ς τρελαθηκα με τα χθεσινα του Χιμενεθ και τα κανει αυτα αλλα αυτο που πρεπει να καταλαβουμε ολοι ειναι οτι το προβλημα δεν ειναι ο προπονητης προς το παρον αλλα η οαμδα που μονο 5-6παιχτες κανουν για να μπουν Αγια Σοφια...Τα τελευταια 2 χρονια η ομαδα παει απο το κακο στο χειροτηερο 2 χρονια δεν εχει κανει προετοιμασια και εχει αλλαξει 100 προπονητες αλλα η ποιοτητα των παικτων ιδια =ΜΕΤΡΙΑ...

EmilioFourtado - 5/3/2021 16:30

Οταν εχεις τοσους πολλους τραυματισμους...κατι δεν παει καλα.


Ε, ρε Μάνταλο εξτρεμ που εχουμε να φάμε στη μαπα...

Δεν αναφέρω ότι είναι η ευκαιρία των Μαχαιρα και Αλμπάνη διότι ξεκάθαρα ο Ισπανος οταν τρώει κολληματα, δεν ξεκολλάει μακάρι να του κάνουν καλά παιχνίδια και να έχουν ρυθμο

SanktPauli21 - 5/3/2021 16:29

ενταξει οταν δε παν καλα τα πραγματα μας φταιει και ο καιρος. περαστικα φυσικα αλλα ρε φιλε πως γινεται να τα κανετε ολα λαθος? ειλικρινα αν βαλεις το ιδιο δοιηκητικο - προπονητικο επιτελειο στη μπαρτσελονα πχ, σε διαστημα 5 χρονων φανταστειτε τι θα κανει (!).

Germain_Paris - 5/3/2021 16:28

Τώρα είναι ικανός ο Ισπανός να μιλάει για δυσαναπλήρωτη απουσία στο αριστερό άκρο ενώ τον παίκτη δεν τον υπολογίζει σοβαρά επειδή...δεν αμύνεται. Στα play-off με αυτόν στον πάγκο θα περάσει πολύ δύσκολα η ομάδα.

drgiannis - 5/3/2021 16:28

Δεν έχει σωτηρία αυτή η ομάδα!!!

mastromitsos - 5/3/2021 16:27

Δώστε διακοπές σε όλους , συνεχίστε με την Κ19 , πετάξτε τη σκαρταδούρα και ραντεβού το Σεπτέμβρη ....

Nikos227 - 5/3/2021 16:25

Βραβείο ανικανότητας σε όλα τα τεχνικά τιμ. Και τους πρώην και τους τωρινούς. Απαράδεκτη διαχείριση. Οι πρώτοι δεν τους προπονούν και οι δεύτεροι τους κάψανε.

fusion1978 - 5/3/2021 16:24

Υπαρχει κατι που λειτουργει σωστα στην παε? το λογιστηριο,ο κηπουρος,οι καθαριστριες ...κατι..ενα σημαδι ζωης

nikosaek3576 - 5/3/2021 16:24

Κατάλαβες Κετσε γιατί δεν έβαλε τον Τανκοβιτς; Όχι γιατί είναι παλαβός όπως άφησες να εννοηθεί, αλλά για αυτό! Και ο Αλμπάνης τα ίδια θα είχε, δεν είναι βλάκας να είναι διαθέσιμοι και να μην τους βάζει. Για εμπάθεια μιλάτε και βλακείες, χωρίς να ξέρετε, μόνο να δημιουργείται εντυπώσεις θέλετε.

Euaggelos21 - 5/3/2021 16:23

ΓΙΑ ΓΈΛΙΑ ΤΟ ΤΣΙΡΚΟ. ΕΡΧΌΜΑΣΤΕ

diloum - 5/3/2021 16:22

Επιτέλους να χαρεί και ο Μανολο, θα μας λέει τώρα ότι του λείπει και θα μας τρελάνει... Χαχαχαχχα

Johneto - 5/3/2021 16:22

Κόψτε τις προπονήσεις και θα λυθεί το πρόβλημα

AEKoldSchoolR21 - 5/3/2021 16:21

Mαγκες δυστυχως προβλεψη δικια μου και μακρι να διαψευστω αλλα στα πλευ οφ θα δουμε την μιση κ19 και οτι αλχημεια φανταστει ο μανολο .

goten21gr - 5/3/2021 16:21

Οι μονοι που δεν εχουν παθει θλαση εκει μεσα ειναι ο Δημητριαδης, ο Κονε και ο Χιμενεθ. Κατι ειναι κι αυτο!!

armag21 - 5/3/2021 16:20

Το ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΠΕΙ και θα το ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ. Ο αγωνιστικός χώρος στα ΣΠΆΤΑ είναι ΑΚΑΤΆΛΛΗΛΟΣ και η συντήρηση που γίνεται είναι πολύ κακή. Κοίταξε στα βίντεο το passing game που γίνεται και θα καταλάβετε. ΑΥΤΟ ΑΠΟΦΈΡΕΙ ΠΡΌΒΛΗΜΑ.

Tony_Montana_R21 - 5/3/2021 16:19

Αν δε κατέβουμε στο υπόλοιπο πρωτάθλημα υπάρχει κίνδυνος υποβιβασμού;

cloud - 5/3/2021 16:17

Δεν το κλείνουμε το μαγαζί λέω εγώ. (Και όποιος παρεξηγηθεί για το "μαγαζί" ας το δεί το πράγμα λίγο πιο προσεκτικά)

Kokla_isi - 5/3/2021 16:15

Άλλοι τρεις και φτιάχνουμε εντεκάδα από τραυματίες,που είναι το βραβείο μας uefa;

ΕΠΟΜΕΝΟ