Quantcast
84 ΣΧΟΛΙΑ

Η ενδεκάδα της ΑΕΚ (ΦΩΤΟ)

Με 4-3-3, τριάδα στα χαφ και τον Μάνταλο αριστερά. Δείτε τις επιλογές του Μανόλο Χιμένεθ για τη ρεβάνς Κυπέλλου με τον Βόλο

Έγινε γνωστή η ενδεκάδα της ΑΕΚ για τη ρεβάνς Κυπέλλου με τον Βόλο. Ο Μανόλο Χιμένεθ ξεκινά με διάταξη 4-3-3, τριάδα στα χαφ τους Σιμάνσκι-Κρίστιτσιτς-Σάκχοφ και τον Μάνταλο αριστερά. Αναλυτικά, ο Τσιντώτας στα δοκάρια, οι Νεντελτσιάρου – Λάτσι στόπερ, ο Σβάρνας δεξιά, ο Λόπες αριστερά, οι Σιμάνσκι-Κρίστιτσιτς-Σάκχοφ στον άξονα, ο Μάνταλος αριστερά, ο Γκαρσία δεξιά και ο Ανσαριφάρντ στην κορυφή.


Κέρδισε έως 1.000.000€ σε έναν από τους μεγαλύτερους διαγωνισμούς που έγιναν ποτέ!
(21+ | Παίξε Υπεύθυνα)

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
argiris1977 - 4/3/2021 17:58

Το μόνο που με προβληματίζει είναι τα συνεχόμενα παιχνίδια αρκετών παιχτών. Ελπίζω να μην μας βγει σε καλό. Ο Μάνταλος θα μπορούσε να παίξει και στο κέντρο στην θέση του Κριστιτσης, γιατί πιστεύω ότι με τον Βόλο δεν χρειάζονται περισσότερα αμυντικά χαφ από δύο. Μην μου πει κανείς ότι ο Κριστιτσης δεν είναι αμυντικό χαφ και ότι είναι δημιουργικό. Για την άμυνα καλά κάνει και βάζει δεξιά τον Σβάρνα γιατί δεν νομίζω να αμφιβάλλει κάνεις ότι Νταντσένκο μπάζει αμυντικά από παντού.... Συνέχεια Βέβαια αναγκάζεται να μπάζει στο κέντρο της άμυνας με το Νέντε αλλά λιγότερο Ρίσκο. Άντε με την νίκη για να το τσικνίσουμε το βράδυ με όρεξη

Valar - 4/3/2021 18:55

Ενώ ο Σβαρνας αμυντικός ογκόλιθος σα δεξί μπακ. Όλο από κει μας παίζουν. Πάλι έλειπε από θέση του κ ώθησε Τσιτωντα σε κουνελια

Tonino_21 - 4/3/2021 18:45

Ο άνθρωπος είναι επικίνδυνος. Αυτά.

Costas68 - 4/3/2021 18:43

Μανταλος ...απερίγραπτος ,τραβάει, κάνει φάουλ και διαμαρτύρεται ..μπαλλα κανονικά δεν μπορεί να παίξει ....

Costas68 - 4/3/2021 18:34

Άμα είσαι πρόεδρος λύνεις τώρα το συμβόλαιο του Τσιντωτα και τελειώνει το ανέκδοτο ....

ENOBAKARE - 4/3/2021 18:32

Εισαι ο Μανωλο. βλεπεις τον γαυρο πριν 3 μερες να δυσκολευεται σε αυτην την εδρα, ξερεις οτι αν αποκλειστεις απο τον βολο θε πεσουν να σε φανε (και σενα και την ομαδα), ξερεις οτι αν κανεις ροτεισον παιρνεις μεγαλο ρισκο οπως ειναι η ομαδα (που τρωει γκολ απο το πουθενα)!! εσεις δηλαδη τι θα κανετε?

pavlos_21 - 4/3/2021 18:18

Δεν είναι παιχταρας............ αλλά καλύτερος από τον σβαρνα σαν δεξί Μπακ. Βασιλαντονοπουλος

LoKoR21 - 4/3/2021 17:57

Πάλι με 3 αμυντικά χαφ. Τοσες φορές που δεν έπιασε δεν μας έκανε. Έλεος ρε Μανολο. Αμάν πια αυτό το κόλλημα σου

R21_AEK - 4/3/2021 18:04

Ποια αμυντικα Χαφ ο Σακχοφ ειναι 8αρι περισσοτερο οπως και ο Σιμανκσι ο οποιος στα τελευταια ματς και γκολ βαζει και ειναι μεσα στις φασεις.Το ιδιο και ο Σακχοφ παντα βρισκεται μεσα στην περιοχη για να βαλει το γκολ

vagis1 - 4/3/2021 17:20

Δυστυχώς ο άνθρωπος έχει κολλήματα. Εχει δυο δεξιά μπάκ (Βασιλαντωνόπουλο, Ντατσένκο)και βάζει ενα στόπερ στα δεξιά. Εχει δυο αριστερά εξτρεμ (Τάνκοβιτς, Αλμπάνη)και βάζει τον Μάνταλο. Αλλά δεν φταίει αυτός. Τον ξέρουμε τον Χιμένεθ τόσα χρόνια. Αυτοί που φταίνε είναι αυτοί που τον έφεραν να μας σώσει. Λες και τις προηγούμενες φορές παίξαμε διαστημικό ποδόσφαιρο.

victor21R - 4/3/2021 17:30

Σε χάλασε κ έσενα που σου πήρε πρωτάθλημα μετά απο 24 χρόνια και σε είχε αηττητο στην Ευρώπη που παραλίγο να περάσεις στους 16... Σε χάλασε και έσενα που γάζωνε σε όλα τα ντερμπι και απο τοτε δεν έχεις ξαναπαρει ντερμπι...Τα έκανες πολλές φορές αυτά τα επιτεύγματα στο παρελθόν με άλλους προπονητές και σε χαλάει ο Jimenez... Εσείς νομίζετε οτι τοσο καιρό δεν παίζει μπαλάρα η ΑΕΚ επειδή δεν έχει τον σωστό προπονητή?? Αλήθεια αυτό πιστεύετε???

Ponhrh_alepou - 4/3/2021 18:20

Με χάλασε που εκείνη τη χρονιά η ΑΕΚ είχε τα χειρότερα στατιστικά πρωταθλήτρια τα τελευταία 40 χρόνια.. Να βλέπεις την ουσία πρώτα και μετά το αποτέλεσμα, ότι πήραμε ένα πρωτάθλημα δε σημαίνει ότι ο Μανολο είναι προπονηταρα, αν ήταν έτσι δεν θα ήταν άνεργος εδώ και 15 χρόνια στην Ισπανία

Fotmit86 - 4/3/2021 18:53

Πονηρή αλεπού .Αυτά να τα λες στο παζάρι .....Οχι εδώ.......Τυχαία κάναμε 21 νίκες 7 ισοπαλίες και 2 μόνο ήττες;;;;; Τυχαία συμμετείχε η ομάδα στους ομίλους του UEFA EUROPA LEAGUE τερματίζοντας πίσω από την Μίλαν αήττητη;;; Τυχαία προκρίθηκε στους 32 όπου αποκλείστηκε από την Ντιναμό Κιέβου με συνολικό σκορ 1-1;;;; Τυχαία σημείωσε ρεκόρ καλύτερης αμυντικής επίδοσης όλων των εποχών, με μόλις 12 γκολ παθητικό ;;;; Σε ποιόν πλανήτη τελικά ζείτε;;;

Ponhrh_alepou - 4/3/2021 19:31

Κοίτα φίλε γιατί βαριέμαι να κρύβομαι πίσω από το δάχτυλο μου... Η εικόνα της ΑΕΚ το 2017 έχει επαναληφθεί και άλλες φορές στο παρελθόν αλλά πρωτάθλημα δε πήραμε, ξέρεις γιατί; Διότι η συγκομιδή βαθμών είναι πάρα πολύ μικρή για πρωταθλήτρια, το ότι πειραμε πρωτάθλημα έπρεπε να είναι έναυσμα για να πάρει η ομάδα καλύτερους παίχτες και προπονητή... Εγώ βλέπω ότι ο Χιμένεθ ήρθε να τα χριστουγεννα βρήκε μια ομάδα χωρίς δεξί μπακ δλδ ένα μονάχα πρόβλημα έπρεπε να λύσει... Και δε... Συνέχεια το έλυσε... Και εσύ να ήσουν προπονητής ένα καλό δεξι μπακ από πρεμιέρ σιπ θα είχες ψάξει και θα το είχες βρει... Δε μπορώ να καταλάβω γιατί ο Μανολο δε μπορεί να φέρει 2 καλούς αμυντικούς της αρεσκείας του; και είμαι υποχρεωμένος να βλέπω το σβάρνα δεξί μπακ

fnikaia21 - 4/3/2021 17:45

Και ο Ντούσαν πηρε "πρωταθλήματα " οχι πρωτάθλημα να τον φέρουμε πίσω; Ολα εξελίσσονται αδερφέ με τα ίδια και τα ίδια προκοπη δεν γίνεται,μετά λέμε αυτο δεν ειναι ΑΕΚ με τους παιχτες που έχεις είναι ενδεκάδα αυτη;;; Ας ελπίσουμε να το πάρουν πάνω τους οι παιχτες.

victor21R - 4/3/2021 17:56

Δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι η προπονητική είναι να κατεβάζεις 11 παίχτες ? Και στην τελική εγώ απαντάω στον φίλο που απαξιώνει τον Jimenez...

taxiss21 - 4/3/2021 17:54

Ρε φιλε τι μας φερνετε τον Ντούσαν παράδειγμα άλλες εποχές έπαιζε ποδόσφαιρο ή ομάδα του. Εχετε κολλήσει πολλοί με την δεκαετία του '90 την υπερομαδα που οκ είχαμε και οκ ναι δν την είδαμε πολλοί καθότι νεότεροι. Αλλά ναι τα πράγματα εξελίσσονται και βάσει τίτλων της τελευταίας εικοσαετίας ο Χιμενεθ σου έχει πάρει τους πιο πολλούς και τους πιο πρόσφατους και μαγκικους κόντρα σε αναποδιές και παρασκήνια.

Manos_AEK21 - 4/3/2021 17:52

*Καί να προσθέσω και εγώ ότι σού είχε πάρει και κύπελλο Ελλάδας καί εκτός από τό αήττητο στην Ευρώπη με την ομάδα πού έφτιαξε σέ πήγε την επόμενη σεζόν στους χρυσοφορους ομίλους του Τσάμπιονς λιγκ πού ή περισσότερη δουλειά ήταν τού Μανόλο Χιμένεθ και όχι τού Ούζουνιδη πού ήρθε και πήρε μια έτοιμη ομάδα...

*Ή αλήθεια είναι ότι έχω και εγώ μια απορία γιατί δεν βάζει τον Ντατσενκο αλλά από ότι καταλαβαίνω... Συνέχεια δεν θά πρέπει νά είναι έτοιμος ακόμα.. Δεν μπορώ να τό εξηγήσω αλλιώς..

R21_AEK - 4/3/2021 18:03

Εσυ εχεις το κολλημα μαζι του οΜανολο κανει οτι καλυτερο μπορει και ειμαστε μαζι του φτανει φαγαμε στη μαπα τους αλλους που μας φερανε και η ομαδα δεν θυμιζε καν ομαδα.

TSOLIASGIANNENA21 - 4/3/2021 17:50

Πήρε πρωταθλημα με Μπακάκη αριστερό μπακ!!!

panosvag21 - 4/3/2021 17:47

σχωρα με φιλε μου αλλα προτιμω τον χιμενεθ για προπονητη της ΑΕΚ παρα εσενα!!!αυτος μπορει να φερει κανενα 0-0 σημερα ενω εσυ ισως να το εφερνες και 2-0 ή 3-1

R21_AEK - 4/3/2021 18:00

Τον Τανκο δεν τον εβαλε γιατι στο ματς με τον Παο ηταν μετριος και προτιμησε να βαλει τον Μανταλο ο οποιος μπορει να ξεκιναει απο τα αριστερα αλλα θα συγκλινει προς τον αξονα.Προτιμηθηκε ο Σβαρνας γιατι δεν ειναι να ρισκαρουμε με την αμυνα που εχουμε και σου λεει καλυτερα να βαλουν καποιον που θα τα παει καλα αμυντικα παρα επιθετικα.Ξεκολλατε ο προπονητης κατι ξερει παραπανω δεν ειναι βλακας.

ORION21 - 4/3/2021 17:52

ORION14 - Ξεκαθαρίζομαι ότι είμαι απο αυτούς που αγαπούν, εκτιμούν και υποστηρίζουν τον Μανόλο. όμως: δεν δέχομαι να θεωρεί ο κάθε προπονητής τσαρδί του την ομάδα και να παίζει με την συνοχή της και με την προοπτική της. Δεν ξέρω ανα ο Ντατσένκο είναι παλτό ή όχι (προφανώς δεν είναι) απο τα 45 λεπτά που τον είδαμε αλλά το να ακυρώνεις έναν παίκτη ενώ π.χ ο Λόπεζ είναι ίσως ο χειρότερος αριστερός μπακ τπυ πρωταθλήματος εδώ και δύο χρόνια και δεν ον βλέπεις αλλά βλέπεις την ανεπάρκεια του Ουκρανού... Συνέχεια αυτό με ξεπερνάει και δεν είναι αγωνιστικό προφανώς αλλά πείσμα σαν 5 χρονου που δεν του πήραν γλειφιτζούρι. Για Μάνταλο αριστερό εξτρεμ ενώ έχουμε 3 και βάλε παίκτες για να πάιγουν δεν σχολιάζω θα θεωρηθώ κομπλεξικός. Όταν ένας προπονητής κόβει παίκτες κατα το δοκούν όπως κάνει με Αλμπάνη, Τάνκο, Μιτάι, Ντατσένκο, Ανσαριφάντ και ίσως άλλους που δεν μου έρχονται δεν κάνει για καμία ομάδα. Οι τσιφλικάδες προπονητές τελειώσανε. Αν δεν μπορείς να κερδίσεις τους παίκτες σου και να τους πείσεις ή αναγκάσεις να παίξουν όπως θές(βλέπε Ομπράντοβιτς μπάσκετ) παράτα τα. Η Α.Ε.Κ χρειάζεται ξένο κεντροευρωπαίο προπονητή που θα βάζει την ομάδα και την εξέλιξη τηα πάνω απο παίκτες, κολλητιλίκια και πείσματα. Το παραμύθι με την ελλεειπή φυσική κατ΄σταση και την αδούλευτη ομάδα δεν πιάνει Μανόλο. Βρες κάτι άλλο

Manos_AEK21 - 4/3/2021 17:58

Καί εγώ φίλε απορώ πραγματικά αλλά πιστεύω ότι μπορεί να μήν είναι ακόμα έτοιμος ό Ντατσενκο. Δεν μπορώ να τό εξηγήσω αλλιώς..

staek21 - 4/3/2021 17:57

Βλέπω την 11αδα κ αναρωτιέμαι γιατί παρεξηγήθηκαν τόσοι με το πανό..Αχταρμάς κ ο καθένας βαπτίζεται κάθε φορά σε άλλη θέση..Ευθύνη για τόσες λάθος επιλογές ποίοι έχουν; οι φίλαθλοι;...Ή θα πεταχτούν μερικοί κ θα πουν "αυτός " 1-0...Δε λέω να φύγει ο πρόεδρος, να πάρει αποφάσεις σωστές κ να ασχοληθεί ενεργά...αυτό ζητάνε κ αυτοί που σήκωσαν το πανό...να ξυπνήσουν όλοι από το λήθαργο...

NikosMONOAEK - 4/3/2021 17:06

2 δεξιά μπακ στον πάγκο για να παίξει ο σβάρνας..

2 εξτρεμ στον πάγκο για να παίξει ο μάνταλος...


Γεια σου ρε Μανόλο

Mr21 - 4/3/2021 17:56

Αδερφε διαφωνω καθετα με αυτο που λες και θα σου εξησησω το λογο. Σημερα παμε πρωτα απο ολα για να μην δεχτουμε γκολ. Εσενα δηλαδη σε εχει πεισει ο ντατσενκο οσο τον εχεις δει η μηπως ο σταυρος σου χει δειξει οτι θα ηταν ανω του μετριου αμυντικα και δεν θα τον εκαναν γιογιο στο 1 με 1. Τωρα για τα εξτρεμ απο τη στιγμη που επιλεγει να παει με 3αδα στα χαφ για να ειμαστε πιο συμπαγεις αν εβαζε καποιο εξτρεμ απο αριστερα (εχοντας και τον λιβαι δεξια) θα υπηρχε προβλημα στη δημιουργια οπως... Συνέχεια και τις αλλες φορες που το δοκιμασε. Δεν λεω οτι ο μανταλος ειναι εξτρεμ γιατι αν πχ επαιζε ο λιβαγια στο 10 οπως γινοταν παλιοτερα ο πετρος δεν θα επερνε τοσες μπαλες και η ομαδα θα ειχε ηδη καποιον δημιουργικο παιχτη οποτε θα ηταν καλυτερα να επαιζε με ενα εξτρεμ που λες και συ για να εκμεταλευτει τα χαρισματα που εχει και δεν εχει ο μανταλος. Μην βγαζετε χολη για μανολο με το παραμικρο γιατι προφανως ξερει πολυ παραπανω μπαλα απο ολους μας εδω μεσα και γνωριζει την ομαδα καλυτερα. Κριτικη να γινεται αλλα οχι με ειρωνια

AEK from ever for ever - 4/3/2021 17:26

Φίλε χάνεις το δίκιο σου...δεν είναι για να παίξει ο Μάνταλος κι ο Σβάρνας...είναι γιατί έτσι το αντιλαμβάνεται ο προπονητής. Μην τα βάζεις με τους παίκτες..οι προπονητές αλλάζουν σαν τα πουκάμισα, παίζουν το κεφάλι τους, κι εσύ πιστεύεις ότι κάνει χατίρια ή υπάρχει εντολη για τον Α ή Β παίκτη?? Έτσι το βλέπει αυτός..αυτούς εμπιστεύεται..κακώς?? βάλτα με τον προπονητή. Πάντως σχετικά με τον Μάνταλο που 7 - 8 προπονητές ξεκινούν απ αυτον την 11δα, δεν μπορεί να είναι όλοι... Συνέχεια άμπαλοι...κάτι βλέπουν στο Μάνταλο πουν δεν μπορουν να το πάρουν απο άλλον .

ntaekara - 4/3/2021 17:47

φτάνει πια ρε μανόλο... Φτάνει... Είναι παράνοια αυτό που γινέται με τον Σβάρνα δεξία... Έχεις δυο δεξιά μπάκ στον πάγκο και παίζεις με στόπερ εκεί.... Και έχεις βασικό στόπερ τον τραγικό τον ρουμάνο. Κανένα μήνυμα προς την διοίκηση δεν είναι αυτό. Μήνυμα οτι τα κολλήματα που είχε στο παρελθόν δεν έχουν ξεπεραστεί ακόμα και αν κάνουν κακο στην ομάδα είναι! Να μας πεί ο μανόλο γιατί ο ρουμάνος που έχει προσωπική ευθύνη στα τελευταία 3 γκόλ που έχει δεχθεί η ομάδα δεν κουνίεται απο... Συνέχεια βασικός και ο ντατσένκο ή ο βασιλαντονό σαπίζουν στον πάγκο. Ή τι να πει κ ο έρμος ο τάνκο που γίνεται αλλαγή συνεχώς γιατί '' δεν παίζει άμυνα '' Καλά λένε οι παίχτες οτι έχεις αλλεργία σε όσους ξέρουν μπάλα.. Ελπίζω τουλάχιστων για το καλοκαίρι να έχουν βρει ήδη σοβαρό προπονητή να κάνει βήματα μπροστά η ομάδα. Και 0-5 να λήξει το παιχνίδι δεν αλλάζω ουτε τελεία σε αυτά που είπα.

Manos_AEK21 - 4/3/2021 17:55

Πιστεύω ότι θέλει να δώσει ευκαιρίες -παιχνιδια στον Ρουμάνο γιατί πιστεύω ότι πρέπει να πιστεύει ότι μπορεί να έχει κάποια περιθώρια για βελτίωση στην πορεία ό Νεντε.. Είναι ό προπονητής μας πού αυτός βλέπει τα πάντα στης προπονήσεις στα Σπάτα..

Fotakos69 - 4/3/2021 17:55

Εμένα με ενδιαφέρει να περάσει η ΑΕΚ ακόμα κι αν μπακ θα παίξει ο Τσιντωτας.. χρειάζεται αυτή τη πρόκριση για πολλούς λόγους αλλά κυρίως για να συνεχίσει να κυνηγήσει τον ένα από τους δύο τίτλους.. Εύχομαι να δικαιωθεί ο Μανόλο για τις επιλογές του γιατί κι αυτός κρίνεται από αυτές και οφείλουμε να τις σεβαστούμε είτε διαφωνούμε είτε όχι και φυσικά να της στηρίξουμε κι όχι να λένε κάποιοι ΑΕΚτζηδες να μη προκριθεί η ΑΕΚ γιατί φοβούνται μη χάσει στο τελικό ξανά.. Είναι δυνατόν ?... Συνέχεια Άντε ΑΕΚΑΡΑ κλείσε στόματα εχθρών και φίλων..Και τιμωρήσε και τον Μπεο οεο οεο οεο.. όσοι έρχεστε γήπεδο ξέρετε τη συνέχεια...

R21_AEK - 4/3/2021 17:54

Ο Μανολο εβαλε οτι καλυτερο εχει αυτη τη στιγμη η μονη ενσταση ο Μανταλος στον ασβεστη απο κει και περα ο Κριστιτσιτς σ αυτη τη θεση που βλεπουμε στο σχημα επαιζε στον Ερυθρος μπροστα απο την αμυνα σαν deep playmaker κι οχι πιο μπροστα που τον βαζαμε τοσο καιρο.Γυρισε και ο Σακχοφ που ειναι πολυ σημαντικος που μαζι με τον Σιμανσκι που ειναι σε φορμα θα δουμε καλο κεντρο σημερα.

ORION21 - 4/3/2021 17:51

ORION14 - Ξεκαθαρίζομαι ότι είμαι απο αυτούς που αγαπούν, εκτιμούν και υποστηρίζουν τον Μανόλο. όμως: δεν δέχομαι να θεωρεί ο κάθε προπονητής τσαρδί του την ομάδα και να παίζει με την συνοχή της και με την προοπτική της. Δεν ξέρω ανα ο Ντατσένκο είναι παλτό ή όχι (προφανώς δεν είναι) απο τα 45 λεπτά που τον είδαμε αλλά το να ακυρώνεις έναν παίκτη ενώ π.χ ο Λόπεζ είναι ίσως ο χειρότερος αριστερός μπακ τπυ πρωταθλήματος εδώ και δύο χρόνια και δεν ον βλέπεις αλλά βλέπεις την ανεπάρκεια του Ουκρανού... Συνέχεια αυτό με ξεπερνάει και δεν είναι αγωνιστικό προφανώς αλλά πείσμα σαν 5 χρονου που δεν του πήραν γλειφιτζούρι. Για Μάνταλο αριστερό εξτρεμ ενώ έχουμε 3 και βάλε παίκτες για να πάιγουν δεν σχολιάζω θα θεωρηθώ κομπλεξικός. Όταν ένας προπονητής κόβει παίκτες κατα το δοκούν όπως κάνει με Αλμπάνη, Τάνκο, Μιτάι, Ντατσένκο, Ανσαριφάντ και ίσως άλλους που δεν μου έρχονται δεν κάνει για καμία ομάδα. Οι τσιφλικάδες προπονητές τελειώσανε. Αν δεν μπορείς να κερδίσεις τους παίκτες σου και να τους πείσεις ή αναγκάσεις να παίξουν όπως θές(βλέπε Ομπράντοβιτς μπάσκετ) παράτα τα. Η Α.Ε.Κ χρειάζεται ξένο κεντροευρωπαίο προπονητή που θα βάζει την ομάδα και την εξέλιξη τηα πάνω απο παίκτες, κολλητιλίκια και πείσματα. Το παραμύθι με την ελλεειπή φυσική κατ΄σταση και την αδούλευτη ομάδα δεν πιάνει Μανόλο. Βρες κάτι άλλο

AEKARAG21_kostis - 4/3/2021 17:51

Ακυρωμενος πάλι δεξιά ο Γκαρσία...κατά τα άλλα οκ!!!

ioannis64AEK - 4/3/2021 17:50

Βάλε ρε άνθρωπέ μου ένα κανονικό δεξί μπακ δεξιά και τον Σβάρνα με το Λάτσι στα στόπερ που είναι το μόνο δίδυμο που δούλεψε αξιοπρεπώς φέτος! Βάλε κι ένα εξτρεμ κανονικό κι ας κάτσει και πάγκο ο Μάνταλος... Τι κόλημα, τι ανασφάλεια είναι αυτή... Εντάξει ρε μάγκες πήρε πρωτάθλημα, κι επειδή πήρε πρωτάθλημα είναι υπεράνω κριτικής; έλεος πια με την προσωπολατρεία!

Gior - 4/3/2021 17:48

Καλησπέρα και καλή Τσικνοπέμπτη.

Το μόνο που με χαλάει είναι η θέση του δεξιού μπακ. Δεν μπορώ να καταλάβω Γιατί?

Τα υπόλοιπα τα βρίσκω λογικά. Εύχομαι Νίκη έστω και με μισό μηδέν. Αυτή τη στιγμή μετά προβλήματα μας .Δεν πρέπει να υπάρχουν γκρίνιες

kontra_vidos_21 - 4/3/2021 17:45

Δεν ξέρω αν θα σκοράρει ο Μάνταλος στα αριστερά ή αν θα δώσει ασίστ... Ξέρω σίγουρα όμως πως επιτέλους θα έχουμε επιθετική βοήθεια από το αριστερό μας μπάκ... Γιατί είναι ο μόνος που συνεργάζεται με τα μπάκ...

Τάνκοβιτς, Αλμπάνης, Μαχαίρας δεν αλλάζουν ούτε βλέμμα με τα μπάκ.. το κεφάλι κάτω και προσωπική ενέργεια... Ο Λιβάγια ήταν λίγο καλύτερος σε αυτό αλλά όχι στο επίπεδο του Μάνταλου...... Συνέχεια
Πριν τον αγώνα το λέω λοιπόν και όχι μετά Χριστόν προφήτης, πως ο Λόπεζ σήμερα θα κάνει διπλάσιο αριθμό ανεβασμάτων, την στιγμή που με Τάνκοβιτς και Μαχαίρα ζήτημα να έκανε 2-3...

Το ότι παίζει ο Σβάρνας δεξί μπάκ και όχι στόπερ μαζί με τον Λάτσι, πιστεύω πως ένας έξτρα λόγος εκτός της αμυντικής ασφάλειας, είναι για να έχουμε 3 στόπερ στα στημένα που έχουμε θέμα... Ένας άλλος λόγος είναι το καθαρό μήνυμα πως ο Νταντσένκο δεν κάνει..

Cocco Bill - 4/3/2021 17:44

Αυτοί που τον έφεραν πίσω για 3η φόρα, ας πρόσεχαν, ο άνθρωπος έχει δείξει πολλές φορές ότι δεν κάνει. Αντί να αφήσει έστω ένα ημίχρονο ή και όλο το ματς έξω τον Λιβάι, τον ξεκινά και πάει και βάζει τον Μάνταλο αριστερά, ενώ εκεί είχε 3 παίκτες να βάλει. Δεξιά η κωμωδία Σβάρνας δεξί μπακ συνεχίζεται και το χειρότερο όλων ο πάτερ πήγε στην Κύπρο και αναγκαστικά θα τελειώσουμε την χρονιά με τον Χιμένεθ. Όσο έχουμε τον Χιμένεθ ο Μάνταλος θα παίζει διαρκώς, ακόμη και τέρμα αν... Συνέχεια χρειαστεί και βέβαια εγώ τον Πετράν τον πάω με χίλια, απλά θέλω να παίζει μόνο στην θέση του, δηλαδή πίσω από τον σέντερ φορ άντε και αριστερά στο κέντρο, αν παίξουμε 3-4-3, αλλιώς θα κάθεται στον πάγκο να παίρνει ανάσες. Επίσης δεξί μπακ θα παίζει ο Μπακάκης έως να δύσει ο ήλιος και αν αυτός είναι τραυματίας θα παίζει ο Σβάρνας, ο Λοπες και όποιος χρειαστεί, φτάνει να φανεί ότι για τον Χιμένεθ όλοι είναι λύσεις ανάγκης, έως να επιστρέψει ο Μπακάκης. Οπότε το νέο τιμ που συγκρότησε ο Τίγρης, στείλτε το καλοκαίρι στην ευχή της Παναγιάς τον Χιμένεθ, παρέα με τον Μπακάκη, γιατί τα νεύρα μας έχουν γίνει τσατάλια και φέρτε ένα σοβαρό προπονητή.

77st - 4/3/2021 17:30

Καποιος να φυλαει μαν του μαν το νεντελτσεαρου

Labroukos_balader - 4/3/2021 17:43

χαχαχαχα θεούλης!

MaRkOsS - 4/3/2021 17:34

Δάκρυσα αδερφέ. Νάσαι καλά

fnikaia21 - 4/3/2021 17:38

Αυτος δεν θα αλλάξει ποτέ, κρίμα! Τρεια αμυντικά χαφ παλι μέσα στο καμπ νου (οι μόνοι υγιείς) το τονίζω, Μανταλος αριστερά, Σβαρνας πίσω δεξιά. Απλά κοιτάξτε κοουτσαρισμα Ανχελ Λοπες.Τουλαχιστον στο θέμα της φιλοσοφίας θαρρείς πως οι προπονητές κάθονται σε αντιθετους πάγκους!!! Έστω κι έτσι καλη τύχη ΑΕΚΑΡΑ μου!!!!

MIMO21 - 4/3/2021 17:36

Συμφωνώ για τις ενστάσεις για τον Μανταλο αλλά στο πρώτο παιχνίδι τον είχαν γυρίσει ταινία ρε παιδιά τον Ντατσενκο από δεξιά λογικό μου φαίνεται να βάζει Σβάρνα κ θεωρώ ότι είναι πολύ σημαντικό παιχνίδι για να ρισκάρει

Euaggelos21 - 4/3/2021 17:36

ΟΤΑΝ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΠΛΗΡΩΤΗΤΑ ΞΕΧΕΙΛΙΖΕΙ ΟΥΤΕ ΣΕ Γ ΤΟΠΙΚΟ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ

aekarrwsteia - 4/3/2021 17:35

Απελπιστικα φτωχο ροστερ

tony_pls - 4/3/2021 17:35

Αχ ρε Χιμενεθ με τα κολληματα σου!

EmilioFourtado - 4/3/2021 17:19

Έχουμε και λέμε.

Κέντρο πιο αργό κι απ'την καθυστέρηση (Σιμάνσκι εξαίρεση). Δικαιολογημένα ελέω ελλείψεων.

Δεξι μπακ, Σβάρνας.Μάλιστα, στοπερ δεν παίζει καλά. Δεξί μπακ δεν έπαιξε καλά την προηγούμενη φορά. Με το ζόρι όμως ενδεκαδάτος. Ερμηνεία..Ο Χιμένεθ στέλνει μήνυμα στην διοίκηση? Απελπίστηκε; Αλήθεια έναν Σταμούλη που είχαμε...;... Συνέχεια
Εξτρεμ, Μάνταλος. Είναι που είναι πεσμένος ο παίχτης...και δεν επιστρέφει σε παλιά στάνταρτν (στα 31 δύσκολο πια), τον εκθέτεις κι από πάνω σε μία θέση που ΔΕ μπορει να αποδώσει; Και μετά αναρωτιούνται όλοι γιατί ο κόσμος τα χώνει στον παίχτη.

Αλμπάνης, Μαχαίρας, Τάνκοβιτς ....;


Έχουμε δει πολλά. Μπορεί η ΑΕΚ να κερδίσει σήμερα χωρίς προβλήματα με αυτές τις περίεργες επιλογές που ΔΕΝ είναι όλες ανάγκης. Αν χάσει όμως, θα έχει ονοματεπώνυμο η αιτία.


Καλή επιτυχία στην ομάδα.

Petran20 - 4/3/2021 17:35

Ρε φιλε και μερικοι αλλοι παλαβοι εδω μεσα !!! 29 ειναι ο Μανταλος

29 ετων και 5 μηνων για την ακριβεια !

31 Αυγουστου ΘΑ ΞΑΝΑΛΕΩ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΑ 30

ΜΑΣ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΝΤΑΛΟ

ΕΕΕΛΕΕΕΟΣΣΣ ΠΙΑ

EmilioFourtado - 4/3/2021 18:13

Παλαβό να πεις το σόι σου. Προσωπικούς χαρακτηρισμούς εκεί που σε παίρνει, αν δεν μπορείς να μιλήσεις πολτισμένα, μη μιλάς και εξευτελίζεσαι.

Σε πείραξε ο 1 χρόνος... λες και αθλητής 30 ετών έχει περιθώρια εξέλιξης.

Ccccccc21 - 4/3/2021 17:35

Ο Μανταλος είναι 29..

apo1 - 4/3/2021 17:28

Σταμούλης δανεικός στη Λαμία.

AEK21_BARCA_BRAZIL - 4/3/2021 17:27

Ότι να ναι πάλι ο Μανόλο.Λες και πάμε να κρατήσουμε το σκορ μες στο Καμπ νου.

Πάλι 3 αμυντικογενη χαφ, πάλι μανταλος εξτρέμ, πάλι ο ανεκδιηγητος Ρουμάνος πίσω, πάλι ο σβαρνας δεξί μπακ.

Παράνοια.

Εφόσον δεν δίνεις λεφτά για προπονητή, φέρε τον Γιαννικη των Ιωαννίνων, χίλιες φορές

Petran20 - 4/3/2021 17:32

Ο Μανολο που σου φταει;;Στο οτι του πηρανε μπακ που προφανως δεν κανει ;; Και απο αυτα που ειδαμε εμεις και σιγουρα απο αυτα που βλεπει ο Μανολο και δεν τον βαζει!

Στο οτι εχουμε προβαδισμα 2 τερματων και κατεβαινει με 4-3-3 προσπαθωντας να καλυψει μια αμυνα που ΕΚΤΙΘΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ;;;;

Μακαρι να επαιζε παντα 4-3-3 και να μην τρωγαμε γκολ!... Συνέχεια
Ο Μανταλος ειναι θεμα στα εξτρεμ αλλα απο τη στιγμη που ο Τανκοβιτς δεν βοηθαει αμυντικα , ετσι εκρινε ο προπονητης !

chRistoss - 4/3/2021 17:32

Χαμός από προπονητες στο aek365!!!

Blanco1977 - 4/3/2021 17:31

Αφήστε ρε παιδια είδα και τους παικταράδες στα προηγούμενα παιχνιδια.Ο Αλμπάνης άλλου πατάει και άλλου πάει και ο τανκοβιτς πέφτει μόνος του. Ότι πιο καλό είχε έβαλε ο άνθρωπος μπαςκαι περάσουμε το Βόλο . Έτσι όπως καταντήσανε την ομάδα δεν ξέρεις αν μπορείς να περάσεις στην επόμενη φάση. Σταματήστε να γκρινιάζετε εγώ άμα ήμουνα στη θέση του μανολο ούτε απε έξω δεν θα πέρναγα με τόσο φολιο που εχει φάει όλα αυτά τα χρόνια.Ας περάσουμε πρώτα και γκρινιάζουμε μετά. ΜΟΝΟ ΑΕΚΑΡΑ... Συνέχεια ΡΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!

ismael_blanco - 4/3/2021 17:30

Νομίζω χρειάζεται ένα rotation αλλά από τη στιγμή που μόνο το κύπελλο έχει μείνει, είναι λογική η ενδεκάδα. Καλή επιτυχία!!

Mr21 - 4/3/2021 17:20

Προσωπικα πιστευω οτι θα παει καλυτερα απο τανκοβιτς μαχαιρα ή αλμπανη ο μανταλος εκει γιατι δεν υπαρχει 10αρη και μονο ο πετρος μπορει να παρει τη μπαλιτσα και να δημιουρηισει. Αν επαιζε καποιος αλλος αριστερα και πηγαιναμε με αυτην την τριαδα στα χαφ παλι δεν θα υπηρχε συνδετικος κρυκος κεντρου και ειθεσης. Καλη εντεκαδα για μενα γιατι με τριαδα στα χαφ θα ειμαστε και πιο συμπαγεις αν και θα προτιμουσα να ξεκουρασει γκαρσια και να βαλει μαχαιρα. Ειμαι ετοιμος να φαω κραξιμο αλλα... Συνέχεια πιστευω οτι η ομαδα θα ρολαρει πολυ καλα σημερα

taxiss21 - 4/3/2021 17:26

Εμενα με εκπλήσσει το σημερινό στήσιμο. Overall είναι νορμάλ ακομα και ο Σβάρνας αν και δν μου κολλάει έχει μια λογική που παίζει εκεί. Ο Μανταλος όμως δενοορει ποτέ αριστερά. Ας τον έβαζε στην θέση του Κρίστισιτς να είχε και εναλλακτική πάγκου.

Paixtaras21 - 4/3/2021 17:22

Τσιντώτας στο τέρμα οχ οχ ας κάνουμε καμία προσευχή. Η παγοκολόνα δεν θα κουνιέται μόνο ότι πάει επάνω του. Ο Θεός να βάλει το χέρι του.

evo21 - 4/3/2021 17:21

Ειναι ρεζερβε η θεση του αριστερου εξτρεμ στην ΑΕΚ.

josepic21 - 4/3/2021 17:21

Τραγικός.... 4 2 νικήσαμε... Αν φοβάται τον Βόλο καλητερα να το κλείσουμε το μαγαζί... Συγγνώμη τοσο αμπαλος και άχρηστος αμυντικά είναι ο Ντατσενκο... Τότε γιατί τον δέκτηκε να έρθει? Ρισκάρει με τον Γκαρσία, τον Μανταλο και βεβαίως τον Σιμανσκι. .. Θέλουν ξεκουράσει... Ρισκάρει πολύ... Πλέον ο άνθρωπος είναι επικίνδυνος για την ομάδα... 4 2 νικήσαμε προς θεού, τα ίδια έκανε με τον Απολλων και χάσαμε τον Γαλανοπουλο και Σακχωφ.... Τον Μπακάκη τον έβαλε στην Λάρισα και τον έχασε κια αυτόν... Συνέχεια γιατί δεν ήταν έτοιμος να μπει ήταν από τραυματισμό...

victor21R - 4/3/2021 17:21

Ποιος θα μας το έλεγε στην αρχή της χρονιάς που διαβάζαμε για την πιο πλήρη ΑΕΚ των τελευταίων ετών , ότι θα φτάναμε να παίζουμε με Σβάρνα δεξί μπακ και Μάνταλο ΞΑΝΑ αριστερά.... Α.λλη Ε.ντελως Κ.ατασταση

franki - 4/3/2021 17:20

Απλο ειναι ρε μπαλαδοφατσες εχει γερο κεντρο ο βολος και θελει 4 εκει και καποιον να κρατησει την μπαλα ε μονο τον μανταλο εχει ο τανκοβιτσ που τον γουσταρω πολυ ειναι χειροτερος αμυνητικα του μανταλινιο

Dani21zigolo - 4/3/2021 17:18

Δοξασοι !!!!! 3 κεντρικά χαφ Επόμενο βήμα 3_4_3 και στη θέση του ι Σβαρνας.Βαλε και λίγο Ντατσενκο να δούμε αν κάνει με τρεις στόπερ και το καλοκαίρι Adios.Μια απ' τα ίδια ξεκινάει καλά και μετά χάνετε φέτος χάθηκε νωρις

Mitilini21 - 4/3/2021 17:17

νταξει οταν θελαμε ολοι σχεδον ( και γω μαζι ) να φυγει ο ιταλος ξεραμε πολυ καλα τι εστι μανολο και τις εμμονες που εχει. ξεραμε επισης οτι με το σωστο υλικο και χρονο να δουλεψει μπορει να κανει θαυματα και αν μεχρι στιγμης οι τραυματισμοι και οι γκαφες των αμυντικων τον εουν εμποδισει θεωρω οτι στο μελλον θα μας ανταμειψει. και ρωτω : αν παρουμε ευκολα την προκριση τι σημασια εχει αν θα παιξει αριστερα ο μανταλος η δεξι μπακ ο σβαρνας ?

chmark - 4/3/2021 17:17

Όσο και αν αγαπάω και θεωρώ θετικά τον Μανόλο μαζί με τις ιδιοτροπίες του , και είμαι ενάντια στην συνεχή γκρίνια, αφού αποφασίζει να παίξει με τριάδα και εξτρέμ η χρησιμότητα του Μάνταλου ( ιδιαίτερα με βάση τα τελευταία ματσ ) ειναι σχεδόν ακατανόητη , έχει παίχτες για αυτήν ακριβώς την θέση , Αλμπάνης ( που έχει πολλά σκαμπανεβάσματα ) και Μαχαιρά , που χρειάζεται εμπειρία , μην μου πείτε για Τανκοβιτσ ... Δεν ειναί αυτή η θέση του ,μακάρι να του βγει .....

ΑΕΚ ΒΕΡΟΙΑ - 4/3/2021 17:16

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΣΒΑΡΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.

Ο ΜΑΝΤΑΛΟΣ ΔΕΝΝΝΝ ΕΙΝΑΙ ΕΞΤΡΕΜ.

Κατα τα αλλα μου αρεσει το στήσιμο.

ΠΑΜΕ ΡΕ ΑΕΚΑΡΑ.

specteR21 - 4/3/2021 17:16

Είμαι απλός άνθρωπος, βλέπω Μάνταλο αριστο εξτρέμ και Σβαρνα δεξί μπακ και κουμπώνω δύο ζαναξ να με πιάσουν πριν αρχίσει ο αγώνα

taxiss21 - 4/3/2021 17:04

Ρε Μανόλο ενώ στήνεις μια χαρά την ομαδα κάνεις κάτι ανορθογραφίες. Ποιον Μανταλο αριστερά βάλε τον Αλμπάνη να παιξει αστον μια φορά έξω κι αυτόν.

Texas_Jack21 - 4/3/2021 17:16

Όταν τον είχε αφήσει έξω αυτόν η ομάδα δεν μπορούσε να περάσει μια πάσα μπροστά.

taxiss21 - 4/3/2021 17:22

Ωραια αν είναι έτσι ας τον μεταθεσει στο κέντρο αν και για κάθετες πάσες κλπ έχεις και τον Κρίστισιτς. Δηλαδή κριμα μετά από χρόνια έχουμε καθαρά εξτρεμ και να μην παίζουν για να πάει αριστερά πάλι Ο Μανταλος.

taxiss21 - 4/3/2021 17:16

Ρε παιδια σημεεα πιστεύω είναι λαθος ο Χιμενεθ. Έχουμε δύο εξτρεμ για τα αριστερά συν τον Τανκοβιτς. Δν εχουμε ελλείψεις εκει για να πω ναι δν εχει άλλον.

Sotious21 - 4/3/2021 17:15

Ζω για την μέρα που θα βγεί κάποιος από την ΠΑΕ να μας εξηγήσει με υπευθυνότητα όλα τα κουφά που έχουν γίνει τα τελευταία 2 χρόνια...

Πού είσαι ρε Ντέμαρε που ανέλυες το πλάνο σε κάθε αρχή της σεζόν!!

Aek192421 - 4/3/2021 17:07

Τελικά Ντατσενκο Τανκο κι Αλμπάνη.. Καταλαβε κανείς γιατί τοτς πήραμε και τον ανανεώσαμε αντίστοιχα...?

VagosK - 4/3/2021 17:14

Αφου δεν τον γουσταρει τον Τανκο. Βγαζει ματι πια. Ελεος

goten21gr - 4/3/2021 17:13

Δυο δεξια μπακ στον παγκο για να παιξει ο κεντρικος αμυντικος. Τρια εξτρεμ στον παγκο για να παιξει ο κεντρικος επιθετικος μεσος. Ευτυχως ο Αλμπανης ανανεωσε με την ΑΕΚ που τοσο πολυ τον πιστευει και θα τον δουμε να παιζει..

HeisenbeRg911 - 4/3/2021 17:12

Άστο Μανολο.. Ευχαριστούμε για το πρωτάθλημα τη σεζόν 17/18 αλλά πλέον μόνο κακό κάνουν οι εμμονές σου, ετσιθελικά ο Σβαρνας βασικός και δεξί μπακ κιόλας... Μανταλος εξτρεμ.... Οτι να ναι όμως

AEK91 - 4/3/2021 17:10

Λείπει ο Τριστασον για αυτό παίζει ο μανταλος εκεί. Δεν καταλαβαίνω πραγματικά, μάλλον είμαι αμπαλος γιατί δεν εξηγείται να κάθιερωνουμε στην ΑΕΚ την μ@#α με σβάρνα δεξί μπακ και να χαντακωνουμε την πλευρά του καλύτερου μας παίχτη βαζωντας τον να παίζει πάντα με δύο. Όποιος πει θα κάνει ένα δύο με σβάρνα υπάρχουν βίντεο που του δίνει πάσα στο γόνατο. Αυτό.

Kostasilioupoli67 - 4/3/2021 17:00

Ελλείψει εξτρέμ βάλαμε το Μάνταλο αριστερά....

Jimmy_F_Hasselbaink - 4/3/2021 17:09

Πολύ σωστό σχόλιο. Έχει τρεις παίκτες που μπορούν να παίξουν αριστερά και παρόλα αυτά βάζει τον Μάνταλο που αποδεδειγμένα δεν μπορεί εκεί. Έχει τρεις δεξιούς μπακ και βάζει στόπερ. Κατά τα άλλα μετά το παιχνίδι θα τους φταίει πάλι ο αρχηγός και ο Σβάρνας.....

Texas_Jack21 - 4/3/2021 17:13

O Μάνταλος δεν μπορεί αριστερά; Τρέλλα πουλάς ρε φίλε;

Jimmy_F_Hasselbaink - 4/3/2021 17:50

Καλησπέρα σας. Τρία συμπεράσματα προκύπτουν από το σχόλιο σας : 1) Δεν έχετε παρακολουθήσει αγώνες της ομάδας μας τα τελευταία 6 χρόνια. 2) Δεν γνωρίζετε και πολλά πράγματα σχετικά με τον ποδόσφαιρο. 3) Είστε κάποιου είδους διαδικτυακό τρολ.

VasBek - 4/3/2021 17:07

Μια χαρα, θα μπορουσε να παιξει ο Βασιλό σήμερα όμως! Αν παει απο νωρίς καλά το ματς ας μπει κ ενας εκ των δυο μικρών φορ

pgiann - 4/3/2021 17:04

Ωραία κατέβασε ενδεκάδα με σβαρνα δεξί μπακ και Μάνταλο εξτρέμ . Οπότε η φοβάται ότι ο Βόλος θα του πάρει το κέντρο και θα θέλει να παίζει με 4 ουσιαστικά ή απλά δεν θέλει να βάλει τον τανκοβιτς ή τον Αλμπάνη ή τον μαχαίρα

ΕΠΟΜΕΝΟ