Quantcast
177 ΣΧΟΛΙΑ

Υποδοχή της ΑΕΚ με πανό διαμαρτυρίας στο Βόλο (ΦΩΤΟ)

Το μήνυμα των οπαδών προς τη διοίκηση

Η αποστολή της ΑΕΚ έφτασε στο Βόλο αργά το απόγευμα της Τρίτης (3/3) και εκεί την υποδέχθηκαν αρκετοί οπαδοί της. Μάλιστα, η ORIGINAL έστειλε μήνυμα υψώνοντας πανό που έγραφε: «Παίκτες λαχεία, στελέχη παρωδία, άλλη ΑΕΚ έταξες το 2013».


Κέρδισε έως 1.000.000€ σε έναν από τους μεγαλύτερους διαγωνισμούς που έγιναν ποτέ!
(21+ | Παίξε Υπεύθυνα)

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
flammas - 4/3/2021 09:16

Original πάντα θα παίζει σκοτεινό ρόλο εδώ και χρόνια βρίζουν τον τίγρη και όποιος περνάει καμία βόλτα από τα στέκια της original και των προέδρων της στην Ελλάδα και στο εξωτερικό καταλαβαίνει πολύ εύκολα το μένος που βγάζουν για τον τίγρη και την προπαγάνδα που κάνουν τόσα χρόνια ενάντια του ακομα και τη χρόνια του πρωταθλήματος αλλα και όλες τις χρονιές από την μέρα που γύρισε στην ΑΕΚ εύχομαι ο τιγρης να μην τους δίνει καμία σημασία και να ολοκληρώσει το πλάνο του αυτοί πάντα θα είναι το... Συνέχεια καρκίνωμα σε κάθε ομάδα η τσέπη τους τους νοιάζει και όποιος δεν τους πληρώνει θα τους βρίσκει απέναντι του σας ξέρουμε χρόνια τώρα σας γνωρίσαμε και σας μάθαμε!!!

AEKoldSchoolR21 - 4/3/2021 15:01

Μπράβο είσαι πολύ μέσα στα πράγματα μέσα για να βρίζεις τον κόσμο που είναι πάντα εκεί σε όλα τα αθλήματα εκεί για να στηρίζουν και η τσέπη τους το ξέρει και Ούτε υπάλληλακια όπως κάτι άλλοι βόρειοι και νότιοι.....Αμα ήσασταν μέσα στα πράγματα θα ξέρατε πόση πλάτη έχει βάλει η Ορίτζιναλ σε όλα τα θέματα και αυτα τα περί κόντρας μάλλον οι αλλόθρησκοι σας τα πασάρουν και τ χάνετε...... Συνέχεια

Κανένας δεν είναι αγνωμον και ειδικά η Ορίτζιναλ όλοι τον πιστεύουν και ο μόνος λόγος διαμαρτυρίας είναι ότι δεν μιλάμε για την ΑΕΚ του Αδαμίδη και του Δημητρελου αλλά για την ΑΕΚ του ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ που όλοι ξέρουμε ποιος είναι και ι δυνατότητες έχει....Κριτικη δεν είναι ισοπέδωση!!!!!


ΜΟΝΑΧ ΕΝΩΣΙΣ

eagle_kan - 4/3/2021 14:59

Καλησπέρα σε όλους!!! Είμαι από αυτούς που πραγματικά ασκώ κριτική στο Μελ για τα λάθη που έχει κάνει τα τελευταία χρόνια και δεν είναι και λίγα και βασικά δεν έχει να κάνει μόνο με τα χρήματα αλλά και με τις επιλογές. Δηλαδή με τα ίδια χρήματα εάν είχαμε σωστή οργάνωση σε σκάουτερ και διασυνδέσεις σε άξιο δίκτυο μάνατζερ τα πράγματα θα ήταν παρα πολύ καλύτερα. Όμως πρέπει να τονίσω τι είχε πει τότε το 2013 και είναι τα εξής: «Η ΑΕΚ ΔΕΝ μπορεί να ξαναγίνει όσο μεγάλη ήταν εάν... Συνέχεια δεν φτιάξει δικό της γήπεδο. Ότι και να χτίζεις είναι σαν να το χτίζεις στην άμμο.» Άρα ακόμα δεν έχει έχει έρθει η ώρα που ο ίδιος έλεγε τότε για την ΑΕΚ που όλοι εμείς και αυτός μαζί ονειρεύεται. Εντωμεταξύ κάποια πράγματα δεν λέγονται. Είναι αδυνατόν να βγει και να πει ο ίδιος ότι ακόμα δεν είμαστε έτοιμοι. Απλά κάνει το πρόγραμμα του και εκτελεί το σχέδιο του με ορίζοντα την ολοκλήρωση του γηπέδου ΜΑΣ! θέλει δηλαδή υπομονή από εμάς...

baggelis37 - 4/3/2021 09:27

Είχατε δεν είχατε πάλι την κανατε την μαλακια σας ενώ η ομάδα έχει ένα δύσκολο παιχνίδι αντί να τους ενθαρρύνετε πατε και δημιουργηται θεμα πριν τον αγώνα ΝΤΡΟΠΗ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΑ ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΜΑΤΣ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ ΟΛΑ ΕΥΚΟΛΑ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ Ο ΓΑΥΡΟΣ ΠΟΥΣΤΙΚΑ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ Ο ΒΑΖΕΛΟΣ ΕΦΑΓΕ ΤΗΝ ΦΑΠΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΞΑΝ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΚΙΑ ΦΟΡΑ ΟΤΙ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΙ ΣΚΟΠΟ... Συνέχεια ΕΙΧΕ Η ΚΙΝΗΣΗ ΑΥΤΗ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΒΟΛΟ?ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΠΙΕΣΗ ΣΕ ΠΟΙΩΝ?ΝΤΡΟΠΗ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΒΓΑΛΤΕ ΤΩΡΑ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΩΞΕΤΕ ΤΩΝ ΜΕΛΙΣΑΝΙΔΗ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΠΕΣΑΝΕ ΟΠΙΟΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΙΑ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΗ!!

ugly21 - 4/3/2021 13:34

Αχου τα μωρέ τα κακομοίρα τα παιδιά είδαν το πανό και πώς θα παίξουν την μπαλαρα τους. Καταντησαμε να έχουμε κερδίσει 4-2 τον Βόλο και τρέμει το φιλοκαρδι μας για το τί θα δούμε απόψε. Αλλά να μην μιλάμε να μην στεναχωρηθουν τα καημένα τα παιδιά μας. Κατάντια.

victor21R - 4/3/2021 09:46

Τα έβαλες όλα σε μια χύτρα και ξεκίνησες το ανακάτεμα. Λες ο βάζελος έφαγε την φαπα του αποκλεισμού... Εκεί φτάσαμε? Να μας ενδιαφέρει τι κάνει ο βάζελος του Αλαφούζου?? Σοβαρά τώρα? Εκεί φτάσαμε? Να συγκρίνεται η ΑΕΚ του Μελισσανίδη με τον ΠΑΟ του Αλαφούζου?? Αυτή την ΑΕΚ ονειρεύεστε και θεωρείτε έγκλημα την κριτική προς την διοίκηση? Πόσο φοβικός έγινε τελικά ο λαός της ΑΕΚ?? Τι τον περάσατε ρε δεις τον λαό της ΑΕΚ? Ερυθρόλευκα υπαλληλάκια για να το βουλώνει?? Δηλαδή που... Συνέχεια θέλετε να φτάσουμε για να αντιδράσουμε? Να φτάσουμε να παλεύουμε για τον υποβιβασμό για να μιλήσουμε? Εγώ ντρέπομαι να διαβάζω ΑΕΚτσηδες να λενε

Christof1976 - 4/3/2021 11:55

χαίρομαι και ειναι μεγαλη ελπιδα οτι η συντριπτική πλειοψηφία του κοσμου κατακρίνει αυτη την απαράδεκτη αντιδραση αυτο σημαινει οτι υπαρχει ακομα σφιγμος στον πλανητη ΑΕΚ και κοσμος με μυαλο και συνείδηση που ξερει και να εκτιμαει και να κρινει εκει που χρειαζεται

Iapwnas - 4/3/2021 03:53

Να σου λέει γαύρος πάλι καλά που κάνετε κάτι τέτοια και γελάει λίγο το χειλάκι μας, την μια Αγία Σοφία την άλλη στην υποδοχή της αποστολής σύντομα σας βλέπω και στο σπίτι του

Αξία ανεκτίμητη

anduril21 - 4/3/2021 11:48

lapwnas Φίλε μου προσωπικά δεν με νοιάζει τι κάνει ο γαύρος και αν γελάει, με νοιάζει μόνο να χάνει από την ΑΕΚ. Από εκεί και πέρα αν θες τη γνώμη μου ο γαύρος αν γελάει με κάτι αυτό είναι τα αγωνιστικά μας χάλια. Με άλλα λόγια σπάει πλάκα με το γεγονός ότι τρώμε γκολ από τον κάθε πικραμένο, ότι δεν μπορούμε να αλλάξουμε τρεις πάσες στη σειρά και ότι θα μείνουμε πάλι 20 βαθμούς από την κορυφή

aekarrwsteia - 4/3/2021 10:06

Πρωτάθλητης από το Δεκέμβρη είναι ο γαύρος και στους 16 του Europa. Πανό από την original περιμένει για να γελάσει το χειλάκι του;

Τι να πει και ο ΑΕΚτζης δηλαδή...

Aeksalamis123 - 4/3/2021 11:43

Με πανό και φωνές δεν γίνεται δουλειά. Πρέπει να γίνει μια ειλικρινής κουβέντα μεταξύ της διοίκησης και των οπαδών εν γένει για δύο ζητήματα. Για ποιο λόγο τόσα χρόνια δεν έχει αποκτήσει η ομάδα τις απαραίτητες λειτουργικές υποδομές όπως ποιοτικό σκάουτινγκ - διαύλους με μάνατζερς, ακαδημίες και στιβαρή τεχνική διεύθυνση έστω και στα χαμηλά επίπεδα μπάτζετ που επιλέξαμε να κινούμαστε. Επίσης τι προτίθεται να κάνει από εδώ και μπρος η διοίκηση. Αν μείνει έτσι η κατάσταση... Συνέχεια ο γαύρος θα ξεφύγει πολύ και δεν αποκλείεται να έχουμε και άλλους ανταγωνιστές για την κορυφή. Δεν είναι αυτό το μέλλον που ονειρευτήκαμε... Να ξεκαθαρίσω κάτι... Θεωρώ επιβεβλημένη την κουβέντα αυτή. Οι οπαδοί της ΑΕΚ είναι το μόνο κομμάτι της ενωσίτικης κοινωνίας που ασχολείται με την ομάδα με απόλυτα συναισθηματικό κίνητρο και τρόπο. Εκτός αυτού αποτελεί τον αιμοδότη οικονομικά. Δικαιούται μία εξήγηση.

costask21r - 4/3/2021 11:41

Ουδείς αχαριστότερος του ευεργετηθέντος

Adri21 - 4/3/2021 11:08

Στήριξη θέλει η ομάδα, όχι την εύκολη λύση που είναι οι κατηγοριες

Adri21 - 4/3/2021 10:57

Μόνο ο μελισαννιδης μπορεί να εμπνέει εμπιστοσύνη. Φτάνει πια η ορίτζιναλ. Τα ξέρει όλα και κάνει και το λογιστή πλέον. Ντροπή τους

stef1970 - 4/3/2021 07:17

Το έχω ξαναγράψει: η Ορίτζιναλ θα μπορούσε, αντί να κρεμάει πανό διαμαρτυρίας, να ζητήσει μια συνάντηση με τον Μελισσανιδη. Να του εκφράσει τους προβληματισμούς της και τις ανησυχίες της

( απολύτως λογικές με βάση την αγωνιστική εικόνα της ομάδας ) και να ακούσει τα σχέδια του για την επόμενη μέρα της ΑΕΚ. ομορφα και πολιτισμένα.

Και μετά ας έβγαζε μια ανακοίνωση για το αποτέλεσμα της συνάντησης, για να ενημερωθεί και ο απλός... Συνέχεια κόσμος της ομάδας.

Τέτοιες κινήσεις με πανό και αφορισμούς δεν αποτελούν καλή εικόνα για την ομάδα. Είναι προσβλητικες για παίκτες, προπονητες, αλλά και για έναν ένα άνθρωπο που στην σύγχρονη ιστορία της ΑΕΚ εχει προσφέρει πάρα πολλά και με όλα τα λάθη του, αφήνει τεράστιο έργο πίσω του.

Και μη ξεχνάμε πως όσο δεν υπάρχει ενδιαφερόμενος για την ομάδα ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ αποτελεί τον μοναδικό άνθρωπο που μπορεί να εγγυηθεί το παρόν και το μέλλον της ομάδας.

Με όλα τα καλά αλλα και τα στραβά του.

Και αν αύριο για διάφορους λόγους φύγει τότε καληνύχτα...θυμάστε οι περισσότεροι τι έχει τραβήξει η ομάδα μας τα προηγούμενα χρόνια από αδύναμες διοικήσεις και απο ιδιοκτητες φαντάσματα. Μακριά από τέτοιες καταστάσεις...

Ας βρεθει κάποιος σοβαρός επιχειρηματίας, που να ενδιαφέρεται πραγματικά για την ομάδα και μετά το συζητάμε...τώρα όμως τα Τιγρη μικραίνεις την ομάδα ή πούλα και φύγε, είναι άτοπα, ακαιρα και καταστροφικά για την ομάδα.

anemos777 - 4/3/2021 10:25

Να μιλήσει με τον Μελ, ποιος;;;;; Ο χατζηχρήστος;;;;;

Να πούνε τι;;;;; Για τις εκλογές της ερασιτεχνικής στις 30 Μαΐου 2005;;;;

panoshalkida21 - 4/3/2021 08:06

Nα είχα χίλια like να σου έβαζα,σωστότατος αδερφέ!!!

geo43 - 4/3/2021 10:14

Λιγοι ειναι πλεον αυτοι που σκεφτονται ετσι οπως η original.Οι περισσοτεροι βλεπουμε το προβλημα αλλα για το καλο της ομαδας κανουμε υπομονη γιατι πραγματικα υπαρχει λογος να κανεις υπομονη αφου χτιζεται κατι μεγαλο.Δεν βλεπετε οτι μετα απο χρονια ολοκληρα η ΑΕΚ ειναι παλι ΜΙΑ.ΜΙΑ η μανα με τα παιδια της σε ολα τα αθληματα και αυτο ειναι το επομενο μεγαλυτερο πραγμα που κληροδοτει ο Μελισσανιδης στην ΑΕΚ.Ειπαμε...εκατο φορες....να μπουμε στο γηπεδο πρωτα και μετα θα τα βαλουμε ολα... Συνέχεια κατω.Τωρα αμα δεν καταλαβαινουμε μερικοι..που γραφουνε και στο fecebook ολο μπαρουφες...καλυτερα να παιξουν φιδακι..και να μην ασχολουνται με την ομαδα.

skastos - 4/3/2021 01:12

Καλησπέρα,

Είμαι στενοχωρημένος με αυτά που γίνονται........

Κρίμα να πολεμάμε την ίδια μας την ομάδα......

Οκ, η ομάδα δε βλέπετε..... Έχουν γίνει λάθη, στην οργάνωση, στους παίχτες που αποκτήθηκαν. Δεν έχει ο Μελισσανίδης ασχοληθεί σοβαρά με την ομάδα, έχει κάνει λάθη.... Λέτε να το ήθελε η διοίκηση και ο... Συνέχεια Μελισσανίδης ο ίδιος; Να μη θέλει η ομάδα να πηγαίνει όπως αρμόζει στην ΑΕΚ?

Είμαι 45αρης....... Εσείς οι πιο μικροί σε ηλικία θα το δείτε ότι από τη μέρα που θα μπούμε στο γήπεδο ολα θα αλλάξουν....... Θα το δείτε.....θα στοχεύουν στην ομάδα αυτή καθ' αυτή...... Εγώ είμαι αισιόδοξος....... Λίγο υπομονή ακόμα....... Και όλοι εσείς που κράζετε τους παίχτες θα αλλάξετε στάση, όπως προπερσι που το σηκώσαμε και όλοι τον φωναζατε τίγρη......

Ο άνθρωπος έχει κάνει για την ομάδα σε 6 Χρόνια όσα δεν κανανε άλλοι σε 20-30 χρόνια.......και ταυτόχρονα 1 πρωτάθλημα, 1 κύπελλο, και 1 καλή πορεία στην Ευρώπη..........

Υπομονή, μη διχαζετε την ομάδα, τότε παίχτες, τη διοίκηση....... ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΑΕΚ!!!!!

ΑΕΚ ξερο ψωμι κ μπυρα - 4/3/2021 09:40

Συνομηλικε αδερφε μου, εισαι η φωνη της λογικης κ της ψυχραιμιας. Δεν ειναι ευκολο να οργανωσεις μια Α.Ε ,θελει χρονο κ υπομονη για να βρεθουν οι καταλληλοι

anemos777 - 4/3/2021 08:22

Καλά, διαμαρτυρία μόνο με πανό;;;; Ούτε ένας... κόρνες στο λεωφορείο με τα.... λαχεία;;;

Cocco Bill - 3/3/2021 23:21

Αν δεν υπήρχε ο Τίγρης θα ήμασταν ήδη όπως ο Άρης, παράρτημα του θρήνου. Ο Τίγρης έχει μόνος του καταλάβει ότι υπάρχει πρόβλημα στο σκαουτινγκ και κάνει κινήσεις για του χρόνου, η δε ορίτζιναλ δεν πρέπει να κάνει χειρότερα τα πράγματα. Τόσο μπορούν οι αμυντικοί, τόσο παίζουν, οι μεσοεπιθετικοι που είναι καλοί βάζουν γκολ σε κάθε ματς. Απλά να μην χάσουμε την Ευρώπη φέτος, τίποτα άλλο δεν μπορούμε, με τέτοια αμυντικά θέματα.

Johneto - 4/3/2021 08:17

Η ΑΕΚ δεν μπορει να γινει παραρτημαμ Το μεγεθος της ειβαι πολυ μεγαμο για το στομαχι του οσφπ. Αποδειχθηκε την χρονια που πεσαμε κατηγορια. Μην μειωνετε ετσι το μεγεθος του συλλογου

apo1 - 4/3/2021 11:31

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τα dislike σε αυτό το πολύ σωστό σχόλιο. Διαφωνείτε ότι η ΑΕΚ ΔΕΝ μπορεί να γίνει παράρτημα λόγω μεγέθους, ιστορίας και αξιοπρέπειας;

pericles - 4/3/2021 08:07

Oταν έχεις να πάρεις πρωτάθλημα 24 χρόνια ,έχεις ζήσει στην απόλυτη ανυποληψία , τότε σου κακοφαινεται από το 16 που η ομάδα επέστρεψε στην Λίγκα να έχει πάρει ένα κύπελλο ,ένα πρωτάθλημα, να έχει παίξει σε 4 τελικούς κυπέλλου ,να έχει χτίσει γηπεδαρα χωρίς το παραμικρό χρέος να έχει ιδιόκτητο υπερσύγχρονο προπονητικό κέντρο , και ΝΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΕΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΟΜΑΔΑΣ, τότε νομίζεις ότι δικαιούσαι να ασκήσεις κριτική στη διοίκηση. Όχι ρε φίλε δεν δικαιούσαι... Συνέχεια ειδικά όταν είσαι η Original..!!

chatzisribo21 - 4/3/2021 06:47

Δικαιολογημενες οι διαμαρτυρίες για την κάκιστη αγωνιστική εικόνα της ομάδας και τους λανθασμενους χειρισμούς της διοίκησης αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα εδω μέσα.

Ο Μελισσανιδης και μονο αυτός θα μπορούσε να φτιάξει το γήπεδο στη Νεα Φιλαδέλφεια. Σε λιγους μηνες θα μπουμε στο Ναο μας, χωρις να χρωσταμε ευρώ, με δικο μας προπονητικό κέντρο και πλήρη αυταρκεια. Αυτη ειναι η παρακαταθηκη για το μέλλον μάγκες.... Συνέχεια
Αφήστε τη μιζέρια.

Εάν θέλετε να πανηγυριζετε καλπικους τίτλους, να γίνετε γαβροι με δανεικο γήπεδο, που μαλιστα δςν πληρωνουν ουτε το δάνειο που πηραν, ουτε καν την ΓΓΑ για την χρήση του γηπέδου. Ούτε ο λεφτας ο Κόκκαλης ούτε ο Βαγγελας ο εφοπλιστής.

Γι'αυτό μοκο και τουμπεκι ψιλοκομμένο οι καναπεδατοι τζαμπα μάγκες του διαδικτύου, που κατηγορούν τον Μελισσανιδη. Μονο βαλτους θα τους χαρακτηριζα

kostas9-11 - 4/3/2021 03:54

Όλοι εσείς που κράζετε την original για το πανό, θα είστε οι πρώτοι που θα βριζετε παίχτες και διοίκηση, αν σε περίπτωση πρόκρισης, χάσουμε πάλι το κύπελλο όπως τα 4 τελευταία χρόνια από γαβρο ή μπαοκ. Προσωπικά ένα ματς κυπέλλου είναι λιγότερης σημασίας από μια πραγματική πρωταθληματικη ομάδα, όπως ακούγαμε από την διοίκηση αλλά δεν έχουμε δει ακόμη . Μπράβο στην Original για το πανό!!!

Mitilini21 - 4/3/2021 03:52

Τα συγκεκριμένα κ*λοπαιδα της ορίτζιναλ έχουν πολλες φορες ( από την αφέλεια τους ίσως?) βλάψει την ομάδα στο παρελθον. Νομίζουν ότι είναι ανωτεροι απο τους άλλους οπαδους και ότι αρκουν επιρροή στον τρόπο που λειτουργεί ο συλλογος. Αυτές οι εποχές περασανε παιδακια μου. Το μόνο που κάνετε είναι να δημιουργείτε τοξικότητα. Αντε στο καλό

staek21 - 4/3/2021 02:40

Κανείς μας δε ήθελε να δει κάτι τέτοιο, γιατί καταλαβαίνει πόσο αλήθεια είναι κ πονάει..Ο φίλαθλος κόσμος δεν είναι υπεύθυνος για το δημιούργημα αυτής της ομάδας..Θα μιλήσει κ θα είναι αυστηρός όσο βλέπει οι άλλοι να γιγαντονονται κ εμείς να μικραινουμε, κ η μόνη ελπίδα να είναι το γήπεδο...

Skeptikos21 - 4/3/2021 00:30

Που ακριβώς διαφωνείτε με το πανό ; Στους παίχτες λαχεία ; Στα στελέχη παρωδία ; Ή στο αλλά μας έταξαν; Το γήπεδο είναι το πιο σημαντικό κομμάτι του παζλ αλλά λείπουν όλα τα υπόλοιπα. Αν θεωρείται ότι μόνο με την είσοδο της ομάδας στην Αγία Σοφία θα καλυφθεί η ΧΑΩΔΗΣ διαφορά μας απο τον γαυρο ή ότι ο Μελισσανίδης ξαφνικά θα αρχίσει να σκορπάει εκατομμύρια για μεταγραφές ζείτε σε άλλο κόσμο. Δεν ζητάμε τον Ροναλντο και τον Μέσσι. Αλλά με Νεντελτσιαρους και Νταντσενκους... Συνέχεια πρωταθλήματα,κύπελλα και ευρωπαϊκές πορείες δεν θα κάνεις. Όσο επιβλητικό και να είναι το γήπεδο. Όταν περνάγαμε τις Κυριακές μας με την Τρίγλια και τον Παναξιακο οραματιζόμασταν μια άλλη εικόνα για την ΑΕΚ

evo21 - 4/3/2021 01:00

Ποσο εμεινε φιλος;; 1 χρονος ακομη , εκει θα δουμε πλεον τι παιχτες θα φορουν την φανελα της ΑΕΚ και θα κρινουμε τα παντα οσον αφορα το σχεδιο και το οραμα του προεδρου.

nikosxatzhkyriakeio - 4/3/2021 10:52

Μόνο που ομάδα δεν κάνεις πατώντας ένα κουμπί. Χρειάζεται προετοιμασία σε βάθος χρόνου. Και δεν την βλέπουμε.

Manos_AEK21 - 4/3/2021 02:11

Έχεις δίκιο φίλε Skeptikos21

FORCA_AEKARA - 4/3/2021 01:59

Σςςς μη τα λες αυτα πιπερι πριν απο ενα τοσο σημαντικο ματς με την υπερομαδα του Βολου.. Πως θα συγκεντρωθουν οι παιχταραδες μας να παιξουν ,ενω κανονικα μπορουν εχουν δυνατοτητες, η ψυχολογια φταιει (εδω γελαμε) !Και λιγα ειπαν, εκφραζουν ολους τους υγειεις φιλαθλους που αγαπανε την ΑΕΚαρα...οι υπολοιποι απλα ξυδακι σε οσους δεν αγαπατε την αληθεια!

costasaek10 - 4/3/2021 01:26

Τι γινετε παιδια; το ΑΕΚ στα ευκολα ΑΕΚΑΡΑ στα δυσκολα" δεν ισχυει με προεδρο το τιγρη; Αληθεια τοσα χρονια καναμε υπομονη και τωρα που πλησιαζει να τελειωσει το γηπεδο μας οχι; Η μηπως καποιοι ανησυχουν η βιαζοντε να κραξουν το Μελισανιδη τωρα πριν τελειωσει μηπως τοτε η ομαδα μας παρει τα πανω της και χασουν την...ευκαιρια τους; Γιατι διαφορετικα πως εξηγειτε οτι ολα αυτα, τα θλιβερα, γινοντε πιο εντονα οσο πλησιαζει να τελειωσει το γηπεδο μας;

77st - 4/3/2021 01:09

Συνεχιστε να κοιτατε το δεντρο και οχι το δασος . Η ομαδα εχει αποδομηθει εχει χασει τον αερα της μεγαλης ομαδας .με την λογικη του κατευνασμου και της απαθειας παμε φουλ να γινουμε που γιναμε δηλαδη κομπαρσοι αντι πρωταγωνιστες . Ολοι αγαπαμε την ΑΕΚ απλως αυτος ξεφευγει ποναει περισσοτερο απο καποιον αλλο οπως και στους πανυγηρισμους αλλος εκτονωνεται σε μια ωρα και αλλο σε μια μερα.ευχομαι να αλλαξουν τα πραγματα απο το καλοκαιρι

Texas_Jack21 - 4/3/2021 00:57

Ότι γεμίσαμε με παίκτες λαχεία είναι γεγονός, αλλά αυτό μπορεί να ταρακουνήσει μερικούς να δείξουν ότι κάτι αξίζουν. Ηρεμήστε να δούμε πώς θα πάει το ματς σήμερα και με το καλό να προκριθούμε στα ημιτελικά.

Stav2 - 4/3/2021 00:55

Η Original τώρα που αρχίζουν και στρώνουν τα πράγματα βγαίνει να κάνει την κλασική πολιτική της. Καινούργιο γήπεδο, ώρα να κάνουμε ταμείο . Άμα δεν καταλάβατε ακόμα τη παίζει με την Original αυτή τη στιγμή θα καταλάβαιτε σε λίγο καιρό. Έχουν αρχίσει πόλεμο με τον Μελισσανίδη για τα εισιτήρια στο καινούργιο γήπεδο και ασκούν πίεση από τώρα. Την ομάδα την έχουμε απαξίωση οι ίδιοι η οπαδοί . Όλα αυτά, γιατί δεν μα έχουν βγει 4 παίχτες που πήραμε στην άμυνα . Ελπίζω να πουλήσει ο Μελισσανίδης... Συνέχεια για να έχουμε επιτέλους αυτό που μα αξίζει.

AEKaras53 - 4/3/2021 00:43

Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση ως συνήθως.Ο Μελ επένδυσε στις υποδομές (γήπεδο , Σπάτα , γραφεία , ως και το κτίριο στον Περισσό για τα ερασιτεχνικά τμήματα) και σίγουρα θα μείνει στην ιστορία ως ευεργέτης της ΑΕΚ.

Τα λάθη όμως στα αγωνιστικά είναι χτυπητά και επαναλαμβανόμενα χωρίς αμφιβολία.

Τα Γιάννενα κέρδισαν παλικαρίσια στη Λεωφόρο και μεις χαιρόμαστε που δε χάσαμε σχεδόν προχθές.... Συνέχεια
Βλέπουμε τον οσφπ με τα κυάλια , ε δεν θα μιλήσουμε???Καλώς καμωμένα όλα???

Ο οπαδός θέλει επιτυχίες και τι στο διάολο τα οικονομικά τέλος τέλος.

Κ.ΣΠΥΡ.

AEKARAG21_kostis - 4/3/2021 00:13

ΛΑΘΟΣ!!!ΔΕΝ ΥΠΟΘΑΛΠΤΕΙΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΊΚΤΕΣ ΣΟΥ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ!!!!ΕΙΔΙΚΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΑΤΣ ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΗΜΙΤΕΛΙΚΑ...ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΤΕ ΤΟΝ ΟΣΟ ΘΈΛΕΤΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΦΤΥΣΙΜΟ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΜΑΣ ΡΕ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ....ΚΡΙΜΑ..

dragan21 - 4/3/2021 00:00

Γύρνα ρε Μπομπ Κοζώνη με γραπτή πρόταση κ όχι βιντεάκια κ συνεντεύξεις ..από πράξεις χορτάσαμε από άλλους προέδρους που πήραν πρωτάθλημα κύπελλο φτιάχνουν γήπεδο , προπονητικά ιδιωκτιτα γραφεία ,αλλά αποτυχσν στον ποδοσφαιρικό σχεδιασμό κ ντροπιασαν τον ΑΕΚτζη που έχει μάθει την ΑΕΚ Πρώτη

Euaggelos21 - 3/3/2021 23:53

ΛΑΤΣΗΔΕΣ ΝΕΝΤΕΛΤΣΙΑΡΙΔΕΣ ΣΒΑΡΝΕΣ ΤΣΙΓΚΡΙΝΣΚΙΔΕΣ ΧΝΙΤΙΔΕΣ ΝΤΑΤΣΕΝΚΙΔΕΣ ΚΟΥΡΑΣΕ Η ΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑΧΤΕ ΤΟ

chriskon223 - 3/3/2021 21:06

Τέτοιο πόλεμο στην ομάδα θα τον ζήλευε κι ο Μαρινάκης και γενικά όλοι οι ορκισμένοι εχθροί της ΑΕΚ !!! Αρχίζει και βρωμάει το πράγμα... ρε λες????

Ας κάνουμε έστω και τώρα ένα καλό στην ομάδα..... ας βγάλουμε όλοι το ΣΚΑΣΜΟ επιτέλους. Αγαπηστε λίγο την ομάδα (ειδικά τώρα που το έχει πιο πολύ από ποτέ ανάγκη) κι όχι τις νίκες

ΑΕΚ ΙΔΕΑ ΜΟΝΑΔΙΚΙΑ - 3/3/2021 22:30

Καλά τυχεροί είναι που παίζουμε δίχως κόσμο αλλιώς θα χαμε πανηγύρια σε κάθε εντός έδρας αγώνα και το να κρεμάσουν απλώς ένα πανό που νομίζω είνα οτι πιο κόσμιο να αντιδράσει κάποιος έτσι και οχι με οποιαδηποτε μορφής βία το οποίο και στην τελική ασκεί μόνο κριτική και έχει απαιτήσεις εκ των οποίων η πλειοψηφία μας κάνει ακριβώς το ίδιο

Δεν χρειάζεται να πω ολόκληρο για το ποιος είναι αναμάρτητος από μας.... Συνέχεια
Από την άλλη δεν λέει σηκω φυγε ή έστω να αφήνει υπονοούμενα κάτι το οποίο είναι άκρως προδοτικο για έναν ΑΕΚτζη και κανένας μας επισης δεν είναι ουτε αχάριστος ούτε αφρων απεναντι στο Τίγρη απλώς θέλουμε να δείξει τα δόντια του και να ξεσκισει τα γατάκια ειδικά αυτά που φοράνε φούρνο αντε γιατί πολύ γλώσσα έχουν βγάλει τώρα τελευταία ειδικά αφότου ξεμπλέξαν (έστω προσωρινα).

Αντε να ξαναγίνει ο Τίγρης που ήταν και μαζί του και η ΑΕΚ.

leptoneritis - 4/3/2021 01:19

Πράγματι, ευτυχώς που παίζουμε δίχως φιλάθλους, και οι ανόητοι δεν έχουν πολλές ευκαιρίες να επιδείξουν την ανοησία τους, και μάλιστα κατά τη διάρκεια των αγώνων.

KATRABANELIS - 3/3/2021 23:53

Γιατί να μην είναι όλα καλά ?ένα όνειρο γίνεται πραγματικότητα αλλά δεν αποτελεί πανάκεια το ντουβαρι μόνο θες να βλέπεις και κάτι αξιόλογο να χέρεσαι δίπλα

FORCA_AEKARA - 3/3/2021 23:45

Ντε και καλα η αληθεια να θεωρειται οτι κανει κακο...οχι θα κατσουμε να πουμε οτι εχουμε ομαδα, ενω δεν εχουμε....την αληθεια θα την λεμε οσο και αν δεν σας αρεσει!! Σαπακια εχουμε και παιχτακια της σειρας ανικανοι να σηκωσουν την βαρια φανελα της ΑΕΚαρας, ελπιζω να σου κανει αυτο σαν απαντηση

grid - 3/3/2021 23:17

Επιτελους μπραβο αδερφε!!! Μα παμε να δωσουμε αγωνα για 4δα κυπελου με 1000 θεματα και βλεπουν οι παιχτες αυτο το πανω!!! Δηλ ενταξη δωστε και μια κλωτσια να παμε πιο κατω!!!! Που ειναι ρε μαγκες το ΑΕΚΑΡΑ στα δυσκολα! Ελεος πια!!!!η χαρα των εχθρων μας ρε παιδια!!!

Constantinoupoli86 - 3/3/2021 21:11

Σώπα ρε μεγάλε που θα βγάλουμε το σκασμό. Τι ωραίες απόψεις που έχεις! Μπορείς να πεις ότι διαφωνείς με τη συγκεκριμένη κίνηση όπως διαφωνώ κι εγώ, αλλά όχι και να μη λέμε τα κακώς κείμενα.

stef1970 - 3/3/2021 21:47

Σίγουρα, ο καθένας μπορεί να λέει την άποψή του αλλά πρέπει να σέβεται και τις απόψεις των άλλων, άσχετα αν συμφωνεί ή όχι με αυτές.

Από κει και πέρα ομως, τέτοιο κράξιμο, τέτοια αμφισβήτηση σαν αυτή που δέχεται ο Μελισσανιδη εδώ και 2 - 3 χρόνια, δεν είχαν ακούσει ιδιοκτήτες ή διοικήσεις του παρελθόντος όπως Enic, Nermed, ΜΑΚΑΡΟΣ ή ομάδα Νικολαιδη, που όχι μόνο δεν πρόσφεραν( ούτε κατά διανοια) όσα ο Τίγρης αλλά χρέωσαν την Αεκ... Συνέχεια με δεκάδες εκ. ευρω και στο τέλος την παράτησαν στην μοίρα της.

Αυτό τουλάχιστον είναι προσβλητικό αλλα και αχαριστία προς τον Μελισσανιδη που πέρα από το πρωτάθλημα, το κύπελλο και την συμμετοχή σε ομίλους Τ. Λ αφήνει πίσω του γήπεδο, προπονητικό και άλλες υποδομές...

leptoneritis - 4/3/2021 01:22

Χαρακτηριστικό της ανοησίας είναι και η αχαριστία! Αντί να πουν ευχαριστώ και να πουν τη γνώμη τους για όσα πρέπει να διορθωθούν, οι ανόητοι οπαδοί ενεργούν σαν να είναι εχθροί της ΑΕΚ. Αγνώμονες κι ανόητοι!

Constantinoupoli86 - 3/3/2021 21:15

Την ομάδα την αγαπάμε όπως και να 'χει. Πηγαίναμε και τη βλέπαμε στα χωράφια της τρίτης εθνικής όταν κάποιοι που το παίζουν σήμερα "ΑΕΚΑΡΕΣ", μας λέγανε "τι πας να δεις τώρα". Οπότε μαθήματα για το ποιος αγαπάει την ομάδα όχι σε μας φίλε.

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 3/3/2021 21:41

Ακριβως αυτο αδερφε μου.Οταν εγω ανεβαινα απο επαρχια καθε επομενη κυριακη δινοντας και το αιμα μου,να περασει ο καιρος πινοντας το πικρο ποτηρι στην β και γ καποιοι πολλοι περιμεναν να γυρισει στα σαλονια για να την θυμηθουν παλι......

KostasSt - 3/3/2021 21:24

Κ επειδη πηγαινες στα χωραφια σου δινει το δικαιωμα να κανεις κριτικη που κανει κακο ? Αμα θες πανε παρε την παε κ κανε κουμαντο εσυ. Η θεση των φιλαθλων ειναι να στηριζουν οχι να κριτικαρουν εκ του ασφαλους. Ειτε ειναι ενας αεκτσης απ την νεα φιλαδελφεια που παει σε καθε ματς ειτε ενας απ την θεσνικη κ παει 2 φορες το χρονο το ιδιο ΑΕΚ ειναι. Κ μη σου πω πως αυτος απ την επαρχια εχει κ ενα point παραπανω μιας κ κραταει γερα κ μεγαλωνει την ΑΕΚ μεσα σε περιοχες με αλλες ομαδες.

KostasSt - 3/3/2021 21:24

Κ επειδη πηγαινες στα χωραφια σου δινει το δικαιωμα να κανεις κριτικη που κανει κακο ? Αμα θες πανε παρε την παε κ κανε κουμαντο εσυ. Η θεση των φιλαθλων ειναι να στηριζουν οχι να κριτικαρουν εκ του ασφαλους. Ειτε ειναι ενας αεκτσης απ την νεα φιλαδελφεια που παει σε καθε ματς ειτε ενας απ την θεσνικη κ παει 2 φορες το χρονο το ιδιο ΑΕΚ ειναι. Κ μη σου πω πως αυτος απ την επαρχια εχει κ ενα point παραπανω μιας κ κραταει γερα κ μεγαλωνει την ΑΕΚ μεσα σε περιοχες με αλλες ομαδες.

chriskon223 - 3/3/2021 21:25

Θα σ απαντήσω με αγάπη όπως πρέπει ανάμεσα σε αδέρφια, ειδικά γιατί έχεις και τον φίλο και κοντοχωριανο μου τον μεγάλο Ηλία στην Φωτογραφία. Για αναρωτησου λίγο μήπως ένα από τα κακώς κείμενα της ομάδος είμαστε κι εμείς ? Και βάζω όλους εμάς μέσα. Εγώ ένα ξέρω , πότε βοηθάς κάποιον , γιουχαροντας τον , βρίζοντας τον ή λέγοντας του ένα μπράβο και δεν πειράζει , την επόμενη φορά καλύτερα . ? Σκέψου το λίγο. Καλό βράδυ αδερφέ

Fotakos69 - 3/3/2021 21:14

Όπως έγραφε ένας γαυρος σε ένα σχόλιο " ευτυχώς,με αυτά που γράφετε για την ομάδα και τους παίχτες σας,με βγάζετε από τον κόπο να μπω να καυλ....τιζω με σας.." Εκεί φτάσαμε φίλε μου, ξεχάσαμε πολύ γρήγορα που ήταν η ΑΕΚ πρίν και ΞΕΧΑΣΑΝΕ και το ΑΕΚ στα εύκολα ΑΕΚΑΡΑ στα δύσκολα...

Aeksalamis123 - 3/3/2021 23:52

Νομίζω ότι τα έχουμε μπερδέψει κάπως τα πράγματα. Κατ' αρχάς αγωνιστικά η ΑΕΚ είναι αποτυχημένη από το 2013 με εξαίρεση μια χρονιά. Υπάρχει διαφωνία για αυτό; Δεύτερον. Όντως ο πρόεδρος δήλωσε τότε ότι οι μεγάλες ομάδες μεγαλώνουν στηριζόμενες στον κόσμο τους και όχι στο πορτοφόλι του προέδρου. Κανείς υγιής οπαδός δεν επιθυμεί να βάζει χρήματα από την τσέπη του ως χάρισμα. Αυτό που θέλουμε είναι ορθή διαχείριση. Έξυπνες κινήσεις, σωστές επιλογές προσώπων και επένδυση ενός ποσού για την... Συνέχεια δημιουργία δυνατής ομάδας , κάτι που θα φέρει επιτυχίες και πολλά έσοδα.

vagaslanis - 3/3/2021 23:47

Ρε αδερφια ειμαι με τον Μελισσανιδη πριν ακομα ξαναπαρει την ομαδα,βλεποντας τους προηγουμενους παρακαλουσα να επιστρεψει,μετα απο τοσα χρονια νοιωθω δικαιωμενος πηρε πρωταθλημα τελειωνει το γηπεδο κ το προπονητικο,κανεις αλλος προεδρος δεν εχει προσφερει τοσα στην ομαδα.Τα τελευταια τρια χρονια ομως η ομαδα αγωνιστικα παει απο το κακο στο χειροτερο με πολλα πολλα λαθη εκ μερους της διοικησης τα οποια πρεπει να διορθωθουν κ δε διορθωνονται,οποτε ειναι φυσιολογικο να... Συνέχεια διαμαρτυρηθουν οι οπαδοι της ομαδας κ η Original.Δεν ειπε κανεις να φυγει ο Μελισσανιδης αυτο που ζηταμε ολοι ειναι να διορθωσει τα λαθη που εγιναν να αλλαξει ρότα η ομαδα γιατι θελουμε ολοι την ΑΕΚ πρωταγωνιστρια κ φόβητρο κ το ιδιο θελει κ εκεινος.Δε γινεται ρε παιδια η ομαδα να χει αυτη την εικονα και να μη μιλαει κανεις ήμαρτον.

Paixtaras21 - 3/3/2021 23:42

Άρε παράρτημα που σας χρειάζεται που λέτε αυτά για τον μελησανηδη που μας πήρε στο παρά πέντε από τα χέρια του βαγγελα και μας έκανε όλα αυτά τα καλά αχάριστοι. Δεν θα χρωστάς ευρώ όταν μπούμε μέσα και λέτε για να πείτε τόσο πόλεμο που κάνετε. Λίγο υπομονή δεν μπορείτε να κάνετε μέχρι να μπούμε μέσα και όταν μπούμε τότε ας τον κρίνουμε τη θέλετε ρε ακριβές μεταγραφές και να χρεώνουμε την ομάδα με μαλακιες. Ο άνθρωπος το είπε όλα στην ώρα τους να μπούμε πρώτα στο σπίτι μας αυτός είναι ο... Συνέχεια πρώτος στόχος. αντε όλο γκρίνια έλεος. Το σπίτι μας θα αξίζει για 10 πρωτάθληματα. Πρώτα λέγατε γήπεδο στην νέα Φιλαδέλφεια και τώρα που το κάνει και δεν θα χρωστάς τίποτα και τώρα φοναζετε για μεταγραφές 1000 φορές έτσι πάρα να μην έχω σπίτι. Όταν το κάνουμε και δεν κάνει τίποτα τότε να πούμε αυτα που λέτε εδώ μέσα και γενικά.

oko10aek - 3/3/2021 23:42

Αυτοί μάλλον δεν είναι ΑΕΚ. Παίκτες της ομάδας ρε προσβάλετε; Πάτε καλά;

KostasSt - 3/3/2021 20:41

Οπαδοι Ντροπη για την ομαδα. Την ομαδα την στηριζεις παντα ρε . Κ δεν κανεις τετοια κριτικη. Ο Μελλισαν εχει κανει σε 8 χρονια τα παντα. Κυπελλο πρωταθλημα τσου λου γιουροπα γηπεδο σπατα κτλ. 5 απ τις 8 χρονιες απολυτα επιτυχημενες. Κ δεν χρωσταει η παε ουτε ευρω. Κ τι εγινε δλδ αν πανε 2 χρονιες ασχημα ρε θα στρωσει παλι. Λετε να μην ξερει τι κανει? Κριτικη σωστη θα γινει μετα το νεο γηπεδο. Αν ημουν ο τιγρης στο νεο γηπεδο θα εβαζα το φθηνοτερο εισιτηριο 50 € και δεν θα εδινα ΟΥΤΕ... Συνέχεια ενα σε οργανωμενους. Ντεμεκ στηριζουν κ φουμαρα. Μια ζωη στην κουτρα κ στη μουφα , δεν εχουν δωσει 1€ στην ομαδα κ θα κανουν κριτικη με ξενες τσεπες..

AEKAPA911MASTOURA - 3/3/2021 23:41

Σωπα ρε φιλε που δεν εχει βαλει ευρω οργανωμενος. Ξερεις εσυ τι αγωνες εχουμε κανει τοσα χρονια για την ομαδα? Κατσε στο καναπε σου μεγαλε για μεχρι εκει εισαι . Θα εβαζες 50 ευρω το εισιτηριο. Οτι και καλα εμεις οι οργανωμενοι δεν εχουμε λεφτα ενω εσεις οι υγιεις φιλαθλοι εχετε?

dancos - 3/3/2021 23:39

Όσο και να μη μας αρέσει να το παραδεχτούμε, τα πράγματα ήταν από την πρώτη στιγμή ξεκάθαρα: χρήματα για αξιόλογο ρόστερ και ισχυρή ομάδα θα πέσει όταν μπούμε στο σπίτι μας ή λίγο πριν μπούμε σε αυτό.

Με νέο γήπεδο και μουσεία, με αγορά προπονητικού, αγορά επιπλέον στρεμμάτων, χτίσιμο νέων γηπέδων και εγκαταστάσεων και χωρίς πολλά έσοδα, ήταν κάπως αναμενόμενο ότι η ομάδα θα πάει έτσι.... Συνέχεια
Περιμένω λοιπόν με μεγάλη αγωνία ποιες μεταγραφικές κινήσεις θα κάνει ο τίγρης, αφού πλέον βρισκόμαστε 3 μεταγραφικές περιόδους από το μεγάλο μας όνειρο.

Μέχρι τότε υπομονή.

devil666 - 3/3/2021 23:39

Εγώ δε λέω ότι δε χρειάζεται κριτική ( που βέβαια εννοείται ότι τα λάθη που έχουν γίνει τα ξέρει και ο τίγρης και όλοι μέσα στην ομάδα, δεν περίμεναν τον Μπάμπη απ' τον περισσό για να τα μαθουν). Ο τρόπος όμως είναι εντελώς λάθος για πολλούς λόγους, κυρίως γιατί δίνει χαρά στους εχθρούς . Αν θες κάντο χωρίς να κράζεις τους παίχτες και χωρίς να το δημοσιοποιεις . Δηλαδή τι θα πετυχουν με αυτο το πανό? Πείτε μου. Ότι ο τίγρης ήταν ικανοποιημενος με την ομάδα και τώρα θα πει " α μαλλον έχουν... Συνέχεια δίκιο δεν είναι καλή η ομαδα τελικά πρέπει να πάρουμε 30 καινούργιους παιχτες". Γνώμη μου.

dragan21 - 3/3/2021 23:34

Γύρνα ρε βιντιαδη να μας κάνεις ξανά μεγάλους !!!

KASTORIAAEK21 - 3/3/2021 23:32

Νομίζω πολύ λάθος το συγκεκριμένο ταιμινγκ που η ομάδα μπαίνει σε ένα σερί κρίσιμων αγώνων να βλέπουν οι παίχτες ότι οπαδοί τους κράζουν. Γνώμη μου να τελειώσει όσο το δυνατόν καλύτερα η χρονιά καθως μην ξεχνάμε μπαίνουμε την επόμενη χρονιά μπαίνουμε στον Ναό μας

DemosthenesOrator - 3/3/2021 23:32

Ρε όλοι εσείς που λέτε ότι οι γαύροι τρίβουν τα χέρια τους, είστε σοβαροί;;; Έχουμε με δαύτους ούτε κι εγώ ξέρω πόσους βαθμούς διαφορά, αυτοί είναι στους 16 του Γιουρόπα και νομίζετε ότι ασχολούνται με την ΑΕΚ; Ρε σκεφτείτε λίγο.

Panogiotis21 - 3/3/2021 23:25

Το να είμαστε διχασμένοι για άλλη μια φορά μετά από χρόνια κάτι σημαίνει κ κάποιος έχει την απόλυτη ευθύνη.δεν φταίνε ούτε οι μεν που κράζουν ούτε αυτοί που στηρίζουν.

ΑΕΚ ξερο ψωμι κ μπυρα - 3/3/2021 21:50

Τα παοκια εβγαλαν ανακοινωση πριν λιγες μερες κανοντας κριτικη σε ολους, εμεις 2 στιχακια σε πανι....new school.

Για να εισαι Α.Ε.Κ.τζης πρεπει να εχεις ΑΝΤΕΡΑ

devil666 - 3/3/2021 23:21

Τα παοκια που ήταν για 30 χρονια τεταρτοπεμπτοι έβγαλαν ανακοίνωση. Μαλιστα...Αν τους παρατησει ο Σαββίδης και εμάς ο Τίγρης (χωρίς γήπεδο) να δεις για πότε διαλυομαστε . Θυμάστε πόσοι πήγαιναν στο γήπεδο τα τελευταία 3 χρόνια πριν τον υποβιβασμό? Γιουρόπα λιγκ παίζαμε με 5000 κόσμο. Σε πλήρη απαξίωση, παρότι είχαμε παίχτες με συμβολαια του εκατομμυριου. Εγώ βλεπω αχαριστία και μιζέρια . Προφανώς και έχουν γίνει λάθη και θα διορθωθούν όπως σε όλες τις ομάδες του κοσμου. Αλλά έχουμε την... Συνέχεια ασφάλεια και μια νοικοκυρεμενη εταιρεία που μόνο μπροστά μπορεί να πάει. Τέτοιου είδους κριτική όμως κάνει μόνο κακό. Την ομάδα δεν την κάνουν οι ακριβοί παίχτες. Αλλά η ομοψυχία ,το πάθος, η στήριξη από τον κοσμο . Μπορούμε να χτυπήσουμε ποτέ στα ίσια τον γαβρο που παίρνει κάθε χρονο εκατομμύρια και διέλυσε όλες τις ομάδες?αν η λογική είναι ότι κερδίζουν τα λεφτά τότε ποτέ δε θα κερδίσουμε το γαβρο.

ΑΕΚ ξερο ψωμι κ μπυρα - 4/3/2021 08:24

Ισως δεν το εθεσα σωστα. Το να βγαλεις ανακοινωση κ να σχολιασεις τις αποφασεις της διοικησης ειναι θεμιτο(γι αυτο ανεφερα τα παοκια), το να βγαζεις πανια καθε τρεις κ λιγο κατανταει γραφικο εως ανησυχητικο, εγω αδερφε μου αλλη oRiginal γνωρισα κ με χαλαει λιγο, δυστυχως το old school ειναι μοδα κ οχι πιστη στις αρχες κ τις αξιες που μαθαμε διπλα στην Α.Ε.Κ. Αγαπαω ολα τ αδερφια μου κ ας διαφωνω με καποιους... Συνέχεια
Εξαλλου, την καρδια αν ρωτησεις θα πει....

Μοναχα ΕΝΩΣΙΣ

costaskomodo - 3/3/2021 23:21

Ολοι εχουμε σκασει, εχουμε συχτιρισει, ακομα κ οσοι δεν γουσταρουν τετοιου ειδους αντιδρασεις. Εννοειται πως δεν βγαζεις τον σκασμο, οταν το πολυαναμενομενο πρωταθλημα ηταν απλα ενα πυροτεχνημα κ μετα το τιποτα. Σιγουρα εχουμε ζησει κ χειροτερα, η αγαπη μας γι'αυτη την ομαδα ειναι παντοτινη, οπως σιγουρα χρειαζονται αλλαγες, φρεσκα μυαλα, που θα συμβαδιζουν με την εποχη, πλανο απο ικανους. Αν βοηθησουν τετοιες κινησεις, τετοια πανο η δεν ξερω κ 'γω τι,ας ειναι, μπορει να... Συνέχεια βγαλουν λιγο τσαμπουκα κ καποιοι, αν παρεξηγηθουν με το λαχεια, χειροτεροι παντως δεν θα γινουν, δεν γινεται.

diogeoo - 3/3/2021 23:20

Το ότι στην ομάδα έχετε κανει κόσμο που ήταν εναντίον αυτών των τακτικών να λέει πάλι καλά που βρίσκεται και μια φωνή να λέει ότι σκέφτονται οι περισσότεροι το λες και παγκόσμια πρωτοτυπία.

Mike 94 - 3/3/2021 23:16

Διαφωνώ με την ορίτζιναλ αλλά γεγονός είναι οτι ο τίγρης τους έχει χάσει μόνος του. Καλά θα κάνει να βγει να μιλήσει και να δείξει και πράξεις και όχι αντιδράσεις τύπου, τα πήρα και φεύγω. Το οφείλει στον εαυτό του πρώτα από όλα.

gate21forever - 3/3/2021 23:13

Και μετά από αυτό το ηθικό ανέβηκε στα ύψη. Για να αποδώσουν ακόμα καλύτερα από αυτό που μπορούν. Τους γαβρικους κορνεδες ξεχάσατε.

DemosthenesOrator - 3/3/2021 23:13

Καλά έκαναν. Εγώ το 2013 ήμουν 14 και όταν έπεσε η ΑΕΚ έκλαψα παρά πολύ. Το καλοκαίρι του ίδιου έτους θυμάμαι να διαβάζω τα σφηνάκια του Κέτσε, ο οποίος έλεγε ότι αφού ήρθε ο Μελισσανίδης, ο στόχος της ΑΕΚ είναι το πρωτάθλημα του 2015-16. Το πρωτάθλημα αυτό δεν ήρθε ποτέ. Ντρεπόμουν στις ποδοσφαιρικές συζητήσεις με φίλους, διότι είχαμε πέσει στην Γ' εθνική. Τελικά ποιο είναι το αποτέλεσμα; Να μην μπορούμε να σταυρώσουμε νίκη σε ντέρμπι, ο γαύρος να έχει ξεφύγει και η διοίκηση να μην μπορεί να... Συνέχεια αντιδράσει. Κρίνετε μόνοι σας αν το περιεχόμενο του πανό είναι αντίθετο της πραγματικότητας.

Manos_AEK21 - 3/3/2021 23:11

Είναι σωστά τά παιδιά. Έχουν δίκιο τά παιδιά.. Αναφέρονται καθαρά για τό αγωνιστικό κομμάτι..

Όλοι κάνουν λάθη (ουδείς αλάνθαστος) τό θέμα είναι νά μαθαίνεις από τά λάθη σού και νά κανείς τής σωστές κινήσεις..

fusion1978 - 3/3/2021 21:57

o ΠΑΣ ξεφτιλιζει τον βαζελο μεσα στη λεωφορο και εμεις προχθες ουτε επιθεση...Αλλα ειπαμε,να μην μιλαμε γιατι ο τιγρης χτιζει γηπεδο....και μολις το χτισει θα φερει Χααλαντ,Νοιερ και Μ'μπαμπε...γιατι ως γνωστον ως δια μαγειας το χρημα θα ρεει αφθονο μετα....

devil666 - 3/3/2021 23:07

Δε μου λες ρε μαστορα τι μας λες ότι ο ΠΑΣ έχει πιο ακριβή ομάδα? Και δε μου λες η Βόλφσμπουργκ που αποκλείστηκε απο μας τι επρεπε να κάνει να τους διώξει όλους? Και καθώς δεν τους έδιωξε? Και τώρα γιατί είναι 3η στη Μπουντεσλίγκα έχοντας μάλιστα και την καλύτερη αμυνα?

fusion1978 - 4/3/2021 00:05

ρε μαστορα αυτο καταλαβες εσυ?μιλαμε για το τι μπαλα παιζει ο καθενας...κατι τετοιοι σαν εσενα μικρυνατε την ΑΕΚ

dikigoros_tu_diabolu - 3/3/2021 22:07

ποιους απο αυτους εχει ο ΠΑΣ ?

Original78 - 3/3/2021 23:01

Πάλι φταίνε οι οπαδοί και συγκεκριμένα εδώ η Original; Ήμαρτον!


Δηλαδή τόσα χρόνια έχουμε απογοήτευση, φέτος ένα χρόνο πριν την Αγιά Σοφιά πάλι χάλια, ποιος τα έκανε μούσκεμα αυτό το διάστημα, π.χ. ο Λυμπερόπουλος και ο Κετσπάγια, κλπ.;... Συνέχεια
Δηλαδή όταν ΠΕΣΑΜΕ ΣΤΗΝ Γ' ΕΘΝΙΚΗ ΤΟ 2013, ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ ΜΕ "ΜΗ ΚΟΚΚΙΝΗ ΕΠΟ" ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΕΚ 20 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ Ή ΝΑ ΣΑΡΩΝΟΥΜΕ ΤΙΤΛΟΥΣ;


ΧΟΡΤΑΣΑΤΕ ΜΕ ΕΝΑ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2018 Ή ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ ΝΑ @#€@@€ ΤΟΥΣ ΓΑΥΡΟΥΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ;


Βγάλτε πάλι το ΑΕΚομετρο επειδή θέλουμε την ΑΕΚ κορυφή και ταυτιζόμαστε μόνο με το ΔΙΚΕΦΑΛΟ και το ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΟ ΧΡΩΜΑ.

evo21 - 3/3/2021 22:34

Τιγρη απο τον πεζοδρομο κοιτας τις πολεμιστρες του ΝΑΟΥ και βλεπεις αν εξεχει 1 εκατοστο και κανεις παρατηρηση , δεν γινεται να μη βλεπεις Μπακακη , Νεντε κτλ οτι ετυχε και εγιναν ποδοσφαιριστες.

Germain_Paris - 3/3/2021 22:24

Πολλοί γράφετε πως δεν ο πρόεδρος ποτέ δεν μας έταξε λαγούς με πετραχήλια, ουδέποτε έταξε υπέρογκες δαπάνες για τη στελέχωση του αγωνιστικού τμήματος και κατακρίνεται αυτή την απόφαση της original για ανάρτηση του πανό αφού στο κόσμο σας δεν υπάρχει κάτι μεμπτό, όλα πηγαίνουν κατά γράμμα. Σας ρωτώ, δικαίωμα σας να κοροϊδεύετε τον ευατό σας αλλά όσο το κάνετε αυτό παρακαλώ ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΑΤΕ ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ.... Συνέχεια
Ποιος νοήμων άνθρωπος ακούγοντας για ανάμιξη του Μελισσανίδη στη ΠΑΕ, πίσω στο 2013 ,δεν οραματίστηκε κούπες, ευρωπαϊκές πορείες και παίκτες αντάξιους του μεγέθους και του ονόματος της ΑΕΚ? Είστε ευχαριστημένοι με αυτό που βλέπουμε σήμερα? Ή με αυτό που βλέπαμε πέρυσι ή πρόπερσι?

Στο κάτω κάτω το προσωνύμιο ΤΙΓΡΗΣ δεν το καρπώθηκε γιατί πήγαινε με έσοδα έξοδα και με μετριοπάθεια αλλά γιατί υπήρξε ΜΑΓΚΑΣ, ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΦΗΜΗΣ επενδυτής και τεχνοκράτης με τις επιχειρήσεις του.

Αυτό ζητάμε να κάνει και εδώ και θα είμαστε μαζί του.

DREAM21 - 3/3/2021 22:19

Άδικο έχουν ; Μετά το πρωτάθλημα δεν υπάρχει ΑΕΚ . 0 βαθμούs στο τσου λού .Ξεφτίλεs στο europa. Τραγικεs επιλογεs προπονητών και παιχτών . 3 συνεχόμενα κύπελα χαμένα. ! 3 χρόνια χωρίs νίκη σε ντέρμπι ! 3 χρόνια τερματίζουμε 20 βαθμούs από την κορυφή ! Αν δεν είναι αυτό αποτυχία , τότε τι είναι ;

evo21 - 3/3/2021 22:18

Κορναρουν τα στομαχια μας 3 χρονια , παρε παιχτες Μελ να ξεφουσκωσουμε.

1kitrinopistoli - 3/3/2021 22:15

ΝΑΙ στην κριτική ΟΧΙ στους αφορισμούς

HokanS21 - 3/3/2021 22:14

Παίκτες λαχεία πήραμε φέτος στις μεταγραφές πλην 2 (Γκαρσία - Σιμανσκι). Κάποιοι λέτε μην βρίζετε τους παίκτες κ τους δημιουργείται άγχος. Εσείς που πηγαίνετε γήπεδο ειδικά στις κεντρικές θύρες (όλοι προπονητές) αν στραβώσει το ματσάκι βρίζετε μάνες, σπίτια και ότι βρισιά υπάρχει στα ελληνικά. Ενώ στο πέταλο (ORIGINAL 21) φωνάζουν και προσπαθούν να βοηθήσουν την ομάδα. Και αυτοί κατά τα λεγόμενά σας θέλουν το κακό της ομάδας μας. ΜΟΝΟ ΑΕΚ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ

Dani21zigolo - 3/3/2021 21:24

Αυτοί που αντιδρούν φέτος ΑΓΑΠΑΝΕ την ΑΕΚ σίγουρα.Ολοι οι άλλοι ψαχτειται

aekarrwsteia - 3/3/2021 22:12

Αν επρεπε να δεις τα φετινα καμωματα της διοικησης για να αντιδρασεις, μαλλον δεν πολυασχολιοσουν με την ΑΕΚ νωριτερα. Τι να πουμε κι εμεις που βλεπαμε πού παει το πραγμα εδω και 3 χρονια...

Dani21zigolo - 3/3/2021 22:44

Που πάει,;

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 3/3/2021 21:57

Εδω συμφωνουμε ρε σκυλε!

aekarrwsteia - 3/3/2021 22:10

Δυστυχως για καποιους, εμεις δεν ειμαστε Ολυμπιακοι.

Οσο κι αν ενοχλει αυτο... Ο λαος της ΑΕΚ ποτε δε συμβιβαζεται και ποτε δεν ανεχεται την κοροιδια.

Johneto - 3/3/2021 22:08

Λαθος. Ολοι ειμαστε απογοητευμενοι αλλα εδω που φτασαμε θελει ψυχραιμια και ψυχικη δυναμη οσοι απομειναμε να ασχολουμαστε ακομα. Σε μια ομαδα που η ψυχολογια της κρεμεται απο μια κλωστη δεν της ριχνεις μια να παι πιο κατω

canadadream - 3/3/2021 22:00

Οτι ναναι....Ανεβάζεις τέτοιο πανό σε παραμονή αγώνα σημαντικού.....και αποκαλείς τους παίκτες εμμέσως πλην σαφώς λαχεία και θες να σου παίξουν μπάλα

Ο Μελισσανιδης εχει κανει πολλα και οταν κανεις πολλα κανεις και λαθη ομως αφηνει μια παρακαταθηκη αξιολογοτατη

η ΠΑΕ εκει ειναι ας παει καποιος να δωσει προσφορα να την παρει... Συνέχεια
Τελικα εχουν δικιο η Αχαριστια ειναι μια Κυρία με πολυ αδυνατη μνημη

Aekara_Jo4 - 3/3/2021 21:55

Τι ωραίες καταστάσεις μου θυμίζουν... Παλεύουμε να μαζέψουμε λίγο γάλα έστω από αυτήν την στάνη

και σε αυτούς τους περίεργους καιρούς ,αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα ρίξουμε τον κουβά μόνοι μας όπως πάντα. Άραγε ποτέ βοήθησαν τέτοιες ενέργειες πέρα από το να κάνουν μια κατάσταση ακόμα δυσκολότερη και βυθισμένη στην εσωστρέφεια. Μόνο την διχόνοια φοβάμαι και εύχομαι να μην επιστρέψει ποτέ ξανά στην ΑΕΚ μας και για κανέναν λόγο.

spiros_gewrgiadis - 3/3/2021 21:03

Σωστοί. Δεν είναι το θέμα η αποτυχία μίας χρονιάς, αλλά η παρωδία που ζουμε με εξαίρεση το 17-18.Ερασιτεχνικοί χειρισμοί στο ποδοσφαιρικό τμήμα και νοοτροπία περασμένων δεκαετιών! Εξαιρούνται φυσικά οι υλικό τεχνικές υποδομές που εκεί είμαστε έτη φωτός μπροστά σε σχέση με τους ανταγωνιστές μας

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 3/3/2021 21:44

Μπραβο ρε φιλε.Αυτο ακριβως.

Gior - 3/3/2021 21:13

Εάν θέλουμε να πάρουμε την 2 θέση και κύπελλο . Να μείνουμε ενωμένοι.να αφήσουμε τους παίκτες ήρεμους και να μην τους φορτώνουμε με άγχος. Να τους παροτρύνουμε για το καλύτερο και να τους εμψυχωσουμε. Μην ξεχνάμε ότι δεν έγινε καλή προετοιμασία υπάρχουν τραυματισμοί σχεδόν σε όλους τους παίκτες πως να αποδώσουν με από τους τραυματισμους και απροπονητοι και με αλλαγή προπονητή .Παιδιά ηρεμία και ψυχολογια στα πανω της να βγάλουμε αυτη την χρονια.Και του χρόνου βλέπουμε. τις... Συνέχεια αλλαγές της διοίκησης

Sotis1453 - 3/3/2021 21:37

Ποια δεύτερη θέση ρε φίλε κ ποιο κύπελλο.. Υπάρχει σοβαρός άνθρωπος που να πιστεύει κάτι τέτοιο?? Η ομάδα πρέπει να οργανωθεί κ να ξεκινήσει από τώρα τον σχεδιασμό για του χρόνου κ πρώτα απ ολα να δει αν θα πορευτει με Χιμένεθ η κάποιον άλλο προπονητή.. Κ αυτό όχι με γνώμονα το κύπελλο κ η δεύτερη θέση.. Αλλά έχοντας ένα πλάνο 3ετιας με όποιον αναλάβει..

Constantinoupoli86 - 3/3/2021 21:18

Δεν με ενδιαφέρει η 2η θέση. Εγώ είμαι ΑΕΚ και με ενδιαφέρει να είμαι πρώτος. ΤΕΛΟΣ!

nacho21R - 3/3/2021 21:22

τι ειναι αυτο που σε ενοχλησε τοσο πολυ και λες και τελος?ο συνοπαδος μας μιλησε για ΕΝΩΣΗ και παρεξηγηθηκες κιολας..μεχρι να ρθει ο επενδυτης που θα χωνει καθε χρονο 20 30 μυρια ανεξαρτητως εσοδων να κανετε λιγακι υπομονη

aekarrwsteia - 3/3/2021 22:15

Ποτέ δεν θα ερθει τετοιος επενδυτης στην ΑΕΚ. Δεν ειναι αυτο που λειπει στη διαχειριση της ομαδας απο τη διοικηση. Οι αστοχες επιλογες και η προχειροτητα στη λειτουργια ειναι το προβλημα. Δεν ειχε ποτε η ΑΕΚ απεριοριστο μπατζετ ετσι κι αλλιως...

pgiann - 3/3/2021 21:36

Από το 13 που μπήκε ο μελλ μας ξεκαθάρισε ότι η ομάδα ήταν έσοδα έξοδα τουλάχιστον μέχρι να φτιαχτεί τι γήπεδο . Συμφωνώ και επαυξάνω . Αλλά αφού θα έχεις μικρό μπάτζετ τουλάχιστον ας είσαι σοβαρός . Πάρε επαγγελματίες και φέρε παίκτες μικρού κόστους . Η θα σου βγουν και θα κερδίσεις ή στην χειρότερη περίπτωση είναι κακοί παίκτες αλλα για τα λεφτά που παίρνουνε θα είναι εντάξει . Δεν δέχομαι όμως τεχνικοί διευθυντές να αλλάζουν σαν τα πουκάμισα και το γενικό κλίμα να είναι κλίμα... Συνέχεια που συναντάς σε ερασιτεχνικό επίπεδο. Η ομάδα του 18 είχε το λαχείο τον βρανιες, Γκάλο κλπ . Ο μόνος που είχε πληρώσει ήταν ο,λιβάγια . Και ο Μιλοβάνοβιτς είχε φέρει σιμοες Γιόχανσον . Αν δεν μπορείς να δώσεις λεφτά σε μεταγραφές , δωστα σε σκαουτερς να σου φέρουν λαχεία . Δεν θα βγαίνουν πάντα αλλά προτιμότερο από το να χρυσοπληρωνεις παλτά (Σιμάο ) επειδή δεν έχεις καλό τδ και καλούς σκάουτερς. Δηλαδή με λίγα λόγια δεν έχουμε την δομή που ένα ευρωπαϊκό κλαμπ του 2021 έχει .

Alastor - 3/3/2021 20:54

Οπαδοί της ΑΕΚ που ψηφίζοντας ΝΔ στηρίζουν Μαρινάκη!!!!

KOKKINIA51 - 3/3/2021 21:29

. Φιλε Αlastor λυπαμαι που στο λεω εισαι το λιγοτερο,α σ χ ε τ ο ς. Δεν εχω ψηφισει ΠΟΤΕ ΝΔ, θα το κανω ομως τωρα, διοτι αν δεν ηταν ΝΔ&ΠΑΣΟΚ δεν θα εβλεπα ποτε γηπεδο,και δεν νομιζω οτι εχουν βλαψει περισοτερο την ΑΕΚ απ οτι Ο ΣΥΡΙΖΑ & ΤΟ ΚΚΕ που ποτε, μα ποτε δεν εχουν στηριξει οτι δηποτε εχει σχεσει με ΑΕΚ. Το τραγικο για μας ειναι οτι σε ποστο 70%,οι οπαδοι μας ειναι φιλα προσκειμενοι σε αυτα τα υποτιθεμενα κομματα της ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ. Υ.Γ Το γηπεδο Μπασκετ στα ΛΙΟΣΙΑ επι ΝΔ ΤΟ ΑΠΕΚΤΗΣΑ.

aekarrwsteia - 3/3/2021 22:13

Τραγικη η νοοτροπια σου, που δε συναδει με ΑΕΚτζηδες...

AEK21_BARCA_BRAZIL - 3/3/2021 21:28

Για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους. Εκτός αγωνιστικού τμήματος είναι επιτυχημένος, εντός είναι αποτυχημένος.

Κάποιοι λέτε ότι έφερε πρωταθλημα. Έκανε μήπως καμιά υπέρβαση για να ενισχύσει την ομάδα τη χρονιά του πρωταθλήματος? Οχι. Είχαμε το φθηνότερο ρόστερ από τους διεκδικητές και ενώ η ομάδα είναι μέσα στη διεκδίκηση του τίτλου και έχουν τραυματιστεί μανταλος και Γιόχανσον,φέρνει για... Συνέχεια ενίσχυση Μασούντ και Μοράν. Το πρωτάθλημα ήταν μαγκιά των παιχτών και του προπονητή συν κάποιες συγκυρίες. Το πήραμε μια χρονιά και όλες τις άλλες είμαστε εκτός από Νοέμβρη.

Συν αρκετές ντροπιαστικές εμφανίσεις σε ντέρμπι.

Πήραμε ένα κύπελλο αλλά έχουμε χάσει και άλλους 4 τελικούς.

Περάσαμε τη Σέλτικ έχοντας αποδυναμωθεί από την προηγούμενη χρονιά και λόγω αυτής της αποδυνάμωσης κάναμε ρεκόρ με 0 βαθμούς στο Τσάμπιονς λιγκ.

Αν δεν θες να δώσεις λεφτά για παίχτες πρέπει να έχεις καλό σχέδιο με ικανά στελέχη (προπονητής, τεχνικός διευθυντής, σκάουτερ) για να ανταγωνιστεις τους άλλους. Τίποτα από αυτά δεν συμβαίνει.

Ευχαριστούμε για το εξωαγωνιστικο , κυρίως τις διασυνδέσεις του, την ενασχόληση του, την σιγουριά που δίνει (εφόσον και το έργο του γήπεδου κατά το πιο μεγάλο ποσοστό, ίσως και σχεδόν όλο, χρηματοδοτείται από την ίδια την ΑΕΚ, χορηγούς και περιφέρεια.

Λέμε τα καλά αλλά θα κάνουμε και την κριτική γιατί δεν θέλουμε να είμαστε σαν τους ολυμπιακούς απλοί χειροκροτητες του προέδρου

M_A_D - 3/3/2021 21:27

Ρε παιδια συμφωνω και εγω μαζι σας, αλλα ο ανθρωπος εκανε τοσα κτιριακα συγκροτηματα υπερσυγχρονα μην ειμαστε αχαριστοι, καντε λιγο υπομονη, το γηπεδο τελειωνει,τοτε τελειωνουν και οι δικαιολογιες, για μενα το λαθος του Μελ. ηταν μονο οτι δεν βγηκε να ξεκαθαρισει ορισμενα πραγματα,μην τα μηδενιζουμε ολα, μια παροιμια λεει ,,,ΤΑ ΜΑΚΡΙΝΑ, ΓΙΝΑΝ ΚΟΝΤΙΝΑ,,,γι αυτο ΥΠΟΜΟΝΗ μεχρι το καλοκαιρι.

M_A_D - 3/3/2021 21:25

Ρε παιδια συμφωνω και εγω μαζι σας, αλλα ο ανθρωπος εκανε τοσα κτιριακα συγκροτηματα υπερσυγχρονα μην ειμαστε αχαριστοι, καντε λιγο υπομονη, το γηπεδο τελειωνει,τοτε τελειωνουν και οι δικαιολογιες, για μενα το λαθος του Μελ. ηταν μονο οτι δεν βγηκε να ξεκαθαρισει ορισμενα πραγματα,μην τα μηδενιζουμε ολα, μια παροιμια λεει ,,,ΤΑ ΜΑΚΡΙΝΑ, ΓΙΝΑΝ ΚΟΝΤΙΝΑ,,,γι αυτο ΥΠΟΜΟΝΗ μεχρι το καλοκαιρι.

tevez9_11 - 3/3/2021 21:24

Kακα τα ψεμματα η ομαδα ειναι 6 σεζον στην σουπερλιγκ και τις 5 απο αυτες κανει τουρισμο τερματιζοντας στο -20 και στο -25 απο την κορυφη. Αν πιασουμε και την τελευταια 3ετια που η ομαδα εχει 3 νικες σε σχεδον 30 ντερμπι και τους συνεχομενους χαμενους τελικους δεν τιμαει ουτε την ομαδα ουτε και την διοικηση αυτη η εικονα. Κανεις σωφρων δεν αμφισβητει οτι χωρις τον Μελισσανιδη η ομαδα σιγουρα θα βρισκοταν σε τραγικη κατασταση ομως αυτο δεν σημαινει οτι απαγορευεται να του κανει ο... Συνέχεια κοσμος καποια κριτικη για τα επαναλμβανομενα λαθη που γινονται. Προσωπικα εμενα δεν με ενοχλει αν βαζει λιγα ή πολλα λεφτα για μεταγραφες ομως αυτη η εικονα του κομπαρσου στο πρωταθλημα και τα συνεχομενα λαθη οσων αφορα τη στελεχωση της ομαδας με λαχεια τυπου Κονε, Καρντοζο, Λυμπε κλπ και οχι γνωστες του αντικειμενου με σοβαρα βιογραφικα ειναι που με εκνευριζει και με στεναχωρει. Ουτε εχω την απαιτηση να παιρνει σερι καθε χρονο η ομαδα πρωταθλημα ομως τουλαχιστον να ειναι ανταγωνιστικη και ας τερματιζει 6-7 ποντους απο τον πρωτο. Ομως αυτο το αισχος του -20 καθε χρονο ειναι αδικαιολογητο.

M_A_D - 3/3/2021 21:22

Ρε παιδια συμφωνω και εγω μαζι σας, αλλα ο ανθρωπος εκανε τοσα κτιριακα συγκροτηματα υπερσυγχρονα μην ειμαστε αχαριστοι, καντε λιγο υπομονη, το γηπεδο τελειωνει,τοτε τελειωνουν και οι δικαιολογιες, για μενα το λαθος του Μελ. ηταν μονο οτι δεν βγηκε να ξεκαθαρισει ορισμενα πραγματα,μην τα μηδενιζουμε ολα, μια παροιμια λεει ,,,ΤΑ ΜΑΚΡΙΝΑ, ΓΙΝΑΝ ΚΟΝΤΙΝΑ,,,γι αυτο ΥΠΟΜΟΝΗ μεχρι το καλοκαιρι.

Fotmit86 - 3/3/2021 21:15

H Original είναι ένας θεσμός στην ομάδα μας που χρήζει του ανάλογου σεβασμού καθόσον εκφράζει την αγωνία του ριζοσπαστικού μ.ο των οπαδών και φίλων της ομάδας μας. Ούτε πρέπει να θεοποιούμε ότι λέει ούτε να εξωστρακίζουμε στο πυρ κάθε ενέργεια της. Απ την άλλη ,το μέγεθος της προσφοράς του κ.Μελισσανίδη δεν μπορεί να το κοντύνει η όποια λέξη ή ο όποιος ποιητικός συνειρμός . Σοβαροί να είμαστε!!!!... Συνέχεια
Οπως δοξάστηκε από όλους μας μέχρι τον Ιούνιο του 2018- ακολουθώντας ορθή πορεία - ότε και μας έφερε πρωτάθλημα μετά από 24 ολόκληρα χρόνια και μας έβαλε ξανά στα ευρωπαικά σαλόνια ,έτσι καρτερικά πρέπει να αφουγκρασθεί τον πόνο ,την θλίψη ,την αγανάκτηση . Η αλήθεια να λέγεται μετά τον Ιούνιο του 2018 : Προπονητές της συμφοράς και ποδοσφαιριστές μικρής έως ασήμαντης δυναμικής μας έφεραν στο πάτο του πηγαδιού απορροφώντας παράλληλα εκατομμύρια Ευρώ . Αυτή είναι η ωμή πραγματικότητα !!!!!

Gior - 3/3/2021 21:14

Εάν θέλουμε να πάρουμε την 2 θέση και κύπελλο . Να μείνουμε ενωμένοι.να αφήσουμε τους παίκτες ήρεμους και να μην τους φορτώνουμε με άγχος. Να τους παροτρύνουμε για το καλύτερο και να τους εμψυχωσουμε. Μην ξεχνάμε ότι δεν έγινε καλή προετοιμασία υπάρχουν τραυματισμοί σχεδόν σε όλους τους παίκτες πως να αποδώσουν με από τους τραυματισμους και απροπονητοι και με αλλαγή προπονητή .Παιδιά ηρεμία και ψυχολογια στα πανω της να βγάλουμε αυτη την χρονια.Και του χρόνου βλέπουμε. τις... Συνέχεια αλλαγές της διοίκησης

evo21 - 3/3/2021 20:01

Η πλειοψηφια του κοσμου , ζυγιζει , κρινει και αποφασιζει. Ειναι ανικητη. Αυτα.

DOC_TOR - 3/3/2021 21:13

Αυτό λέω και γω φίλε μου. Είναι ανίκητη.

Hunter461 - 3/3/2021 21:11

Τι είχες Γιάννη τί'χα πάντα......Οι ίδιοι εκ' των έσω εχθροί της ΑΕΚ....Κόψτε το όμως όσο είναι καιρός, μήν καταστρέψετε ότι προσπαθεί να δημιουργήσει ο μόνος άνθρωπος που μπορεί να εγγυηθεί την επιτυχία της ομάδας...Αρκετό κακό έχετε κάνει στην ομάδα

AEK SALONICCO_55 - 3/3/2021 20:45

ΤΟ 2013 ΜΑΣ ΕΤΑΞΕ ΜΙΑ ΑΕΚ ΥΓΕΙΗ ΜΕ ΕΣΟΔΑ ΕΞΟΔΑ ΣΤΟ ΜΗΔΕΝ.

ΕΠΙΣΗΣ ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΗΝ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ

ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟ ΣΤΑ ΣΠΑΤΑ

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ Α ΕΘΝΙΚΗ

ΑΥΤΑ ΜΑΣ ΕΤΑΞΕ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΡΑΞΕ ΟΛΑ... Συνέχεια
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΤΕ ΚΑΙ ΟΠΑΔΟΙ ΠΑΡΩΔΙΑ

FORZA AEKARA .........ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΤΑΞΕ

evo21 - 3/3/2021 20:58

Πιστευεις οτι ο κοσμος στον ΝΑΟ θα δεχτει Σβαρνα δεξι μπακ , και παιχτες οπως ο Νεντε και ο Λοπεζ κτλ;;;;ενα ουουου θα κανουν οι 33.000 και φτανει. Στα υπολοιπα ο Μελ θα μεινει για παντα στην ιστορια της ΑΕΚως Ηγετης.

KostasSt - 3/3/2021 21:19

Οι σβαρνας και μπακακης φιλε μου δεν ειναι τυχαιο οτι καθε προπονητης που περασε τους ειχε βασικους. Κατι παραπανω θα βλεπουν και θα ξερουν. Η θεση του φιλαθλου ειναι να στηριζει την ομαδα οχι να κανει επιλογες σα να ειναι προπονητης ή διοικηση. Η νοοτροπια των ελληνων ειναι για το αναθεμα.

AEKAPA911MASTOURA - 3/3/2021 23:36

Μα δεν εχουν και αλλους να βαλουν , δεν μπορει να πιστευεις οτι κατι ειδαν σε αυτους και τους βαζουν! Ποσο χαμηλα εχουμε πεσει και σαν οπαδοι?

anduril21 - 4/3/2021 12:11

AEKAPA911ΜASTOURA Φίλε ντροπή μην τα λες αυτά. Αφού ο Μπακάκης είναι καλός παίκτης και πριν 2 χρόνια ήταν το καλύτερο μπακ του πρωταθλήματος, άσχετα που δεν έχει καθόλου τεχνική, δεν ξέρει να κάνει κοντρόλ ούτε μπορεί να βγάλει μια σέντρα της προκοπής.

lackystrike - 3/3/2021 21:09

Δεν αναιρεί κανείς τα καλά, υπάρχουν προβλήματα όμως, δεν είμαστε πρόβατα. Αυτό δεν είναι ομάδα ΑΕΚ, θελουμε να βλέπουμε μπάλα.

lackystrike - 3/3/2021 21:06

Ξύπνα πρόεδρε και κάνε κουμάντα, αυτό δεν είναι ΑΕΚ.

stelios89 - 3/3/2021 20:43

Πραγματικά είναι απίστευτο. Η Λίβερπουλ έκανε 30 χρόνια να πάρει πρωτάθλημα και οι οπαδοί δεν ούτε αποδοκίμασαν τους παίχτες της αγαπημένης τους ομάδας. Εσείς ανεγκεφαλοι το μόνο που κάνετε είναι να μας χλευάζουν όλοι στην Ελλάδα για την γκρίνια σας. ΣΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΒΛΆΠΤΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΕΚ ΜΟΝΟ ΚΑΚΟ ΚΆΝΕΤΕ.

lackystrike - 3/3/2021 21:06

Φίλε η «κακή» Λίβερπουλ πήρε Τσάμπιονς Λιγκ το 2005 και πήγε τελικό την επόμενη. Όσον αφορά τη γιούχα, έχεις επίσης λάθος. Οι οπαδοί γιουχάρουν σε ΟΛΕΣ τις μεγάλες ομάδες όταν τα πράγματα πάνε στραβά και απαιτούν αλλαγή. Η ΑΕΚ βλάπτεται από τον τρόπο που την διοικεί ο πρόεδρος της, όχι από τον λαό της.

chriskon223 - 3/3/2021 21:15

Η ΑΕΚ βλάπτεται από οπαδούς σαν και του λόγου σου , στο κάτω κάτω δεν μπορούν να είναι όλοι επιτυχημένοι σαν κι εσένα ρε γίγαντα!

stelios89 - 4/3/2021 06:28

Οπαδοί σαν εσένα μάλλον που εχεται συνηθίσει πάντα κάποιον να βρίσκεται στην ΑΕΚ ,να σου θυμίσω Μπάγεβιτς με τόσους τίτλους , Νικοκαιδη , τώρα Μελισσανίδη , και θες να λέγεσαι ΑΕΚ.

stef1970 - 3/3/2021 21:33

Φιλε μου, δυστυχώς ή ευτυχώς ο Μελισσανιδης είναι αυτός που είναι. Καβούριας όπως λένε πολλοί, ξεροκέφαλος ή παλιάς νοοτροπίας όπως λένε κάποιοι άλλοι. Αυτήν την στιγμή όμως καλώς ή κακώς, είναι ο μοναδικός που αποτελεί εγγύηση για την ΑΕΚ, καθώς δεν υπάρχει κάποιος άλλος που να ενδοιαφερθηκε ή να ενδιαφέρεται. Επομένως φωνές του τύπου: πουλα και φύγε είναι το λιγότερο άτοπες, απαράδεκτες και καταστροφικες για την ομάδα.... Συνέχεια
Αν αύριο απογοητευτεί ή νευριάσει και φύγει ο Μελισσανιδης όχι γηπεδο δεν τελειώνει, όχι προπονητικο δεν επεκτείνεται αλλά και η ομάδα θα μείνει ακεφαλη, χωρίς σοβαρή διοίκηση ή σοβαρή ιδιοκτησία για πολλά χρόνια...και τότε καληνύχτα...

Εκτός και αν κάποιοι επιθυμούν διοικήσεις του παρελθόντος όπως ENIC, NETMED, Μακαρος ή σαν εκείνους που ενώ μπορούσαν να αγοράσουν 10 Ολυμπιακους τελικά παράτησαν την ομάδα στην μοίρα της να παλεύει για την σωτηρία της, με 40 -50 εκ. ευρώ χρέη και τελικά έπεσε κατηγορία...

Τέτοιο κράξιμο, τέτοια άρνηση, τέτοια αμφισβήτηση σαν του Μελισσανιδη, ούτε αυτές οι διοικήσεις δεν είχαν ακούσει...

Fotakos69 - 3/3/2021 20:55

Πες τα ρε φίλε γιατί θα μας τρελάνουν .. Γράφουν ότι προτιμούν να χάσει η ΑΕΚ,να ξεφτυλιστει δηλαδή με έναν αποκλεισμό με τον Βόλο, γιατί λέει έχει χάσει 4 τελικούς.Κι αν μπορούσαμε να πάμε στα σχόλια μετά από τους δύο τελικούς που χάσαμε από τα κοράκια κι όχι από τον αντίπαλο,θα βλέπαμε ίσως ότι αυτοί που γράφουν δεν μπορούν νέα ήττα, έριχναν τα πιο πολλά μπινελικια για τη διαιτησία που στέρησε στην ΑΕΚ ένα τίτλο.. Ειλικρινά δεν το χωράει το μυαλό.μου ότι υπάρχει ΑΕΚτζης που λεει ότι... Συνέχεια αγαπάει την ΑΕΚ και συμφωνεί να "γιουχαρουν' την αποστολή των παιχτών πριν από ένα αγώνα ΑΕΚτζηδες και να εύχονται να ξεφτυλιστει από τον Βόλο ..Νέα ήθη και έθιμα για μας τους 50ρηδες...

Constantinoupoli86 - 3/3/2021 21:01

Αν αναφέρεσαι σε μένα, είμαι κατά κάθε μορφής αποδοκιμασίας των παιχτών μας και γιουχαρίσματος. Εκφράζω μια άποψη σε ηλεκτρονικό καφενείο, μπροστά στον παίχτη δεν θα έκανα ποτέ κάτι τέτοιο.

Fotakos69 - 3/3/2021 21:18

Δεν το ανέφερα για σένα, γενικά για την άποψη αυτή ήταν η αναφορά μου και μπορείς να το διαπιστώσεις αν δείς τι ώρα σχολιασες και πότε το έγραψα.Χαιριμαι που συμφωνούμε ότι σε ένα καφενείο μπορούμε να συζητάμε τα πάντα σαν μια μεγάλη παρέα,να διαφωνούμε ή να συμφωνούμε αλλά μπροστά σε όποιον φοράει τη φανέλα,θα καναμε ακριβώς το ίδιο γιατί αγαπάμε το έμβλημα στο στήθος κι όχι το όνομα στη πλάτη.

athpap21 - 3/3/2021 21:04

Και εμείς οι 65αρηδες τί νά πούμε και τί να περιμένουμε.

Constantinoupoli86 - 3/3/2021 21:00

Ατυχέστατο παράδειγμα η Λίβερπουλ. Πρωταθλήματα δεν έπαιρνε αλλά έπαιρνε cl και στην Ευρώπη ήταν αχτύπητη. Μην συγκρίνουμε πράγματα που δεν συγκρίνονται, μην ψάχνουμε να βρούμε δικαιολογίες για να βλέπουμε την κατάσταση όπως μας συμφέρει να τη δούμε. Δεν είμαι εγώ εδώ για να τραβήξω το αυτί κανενός ούτε να του απαγορεύσω να λέει τη γνώμη μου, ένας απλός οπαδός της ΑΕΚ είμαι που συμπάσχω μαζί σας. Οπότε μην πάρεις στραβά τα όσα γράφω.

Ntaouliaris - 3/3/2021 20:58

Άσχετο.

DOC_TOR - 3/3/2021 20:59

Ποιοί το γράψανε αυτό; Α, αυτοί! Τότε δεν έχει καμία σημασία.

civicacias - 3/3/2021 20:07

Παιδιά μην κράζετε άλλο την διοίκηση. Μόνο κακό στην ομάδα κάνετε και την φορτώνετε με έξτρα πίεση. Λέτε η διοίκηση να μην βλέπει ότι τα έκανε ... στο ποδόσφαιρο? Αυτή τη στιγμή δυστυχώς αυτούς τους παίκτες έχουμε κ αναγκαστικά με αυτούς θα παίξουμε κάνουν δεν κάνουν αξίζουν δεν αξίζουν.

Η διοίκηση έχει πετύχει στο θέμα γήπεδο και επιβάλλεται όταν τελειώσει το γήπεδο να φτιάξει και θα φτιάξει ομάδα.... Συνέχεια
Όσον αφορά για το παρασκήνιο κ τις παράγκες ο πρόεδρος αυτή τη στιγμή δεν πάει κόντρα γιατί οι άλλοι είναι κυβέρνηση κ το μόνο που δεν θέλουμε είναι και άλλες καθυστερήσεις για το ΝΑΟ.

Είμαστε όλοι κουρασμένοι και απογοητευμένοι από το ποδοσφαιρικό τμήμα όμως αυτή τη στιγμή τέτοιου είδους πανό και διαμαρτυρίες νομίζω ότι μόνο κακό κάνουν.

Αυτά από κάποιον που αγαπάει αγνά την ομάδα , που έχει πληγωθεί από αυτήν και αντί να την αφήνει την πονάει περισσότερο κ κάθε μέρα τη σκέφτεται και λίγο περισσότερο. Αυτά από έναν απλό ΑΕΚΤΖΗ

maek_21 - 3/3/2021 20:57

"Όσον αφορά για το παρασκήνιο κ τις παράγκες ο πρόεδρος αυτή τη στιγμή δεν πάει κόντρα γιατί οι άλλοι είναι κυβέρνηση κ το μόνο που δεν θέλουμε είναι και άλλες καθυστερήσεις για το ΝΑΟ." Αυτό ακριβώς ρε φίλε κι όποιος κατάλαβε κατάλαβε...

filafthlos69 - 3/3/2021 20:56

Διαμαρτυρια κατανοητη αλλα καταδικαστεα οταν κατονομαζει και δειχνει με το δακτυλο ολους τους παικτες ως τυχαρπαστα στοιχηματα. εχουν γινει πολλες αστοχιες μα και παρα πολυ επιτυχημενες προσθηκες που μελλουν να φερουν πολλα κερδη στην ομαδα. και η διαθεση για παραδοχη λαθων διαφενεται με τις προσθηκες στο τεχνικο επιτελειο και staff και τις νεες που επονται με προσωπα που ειναι καιρο στο χωρο με σπουδες και επιτυχιες. και ο παπαδημητριου εχει και ο ταυλαριδης. τι... Συνέχεια παραπανω εχει ο τσανας δηλαδη? μηπως θυμαται κανεις τα παιγνιδια του με τις εθνικες νεων?? κακιστος. ας μην κραζουμε μονο και να ειμαστε αχαριστοι. πολυ μιζερια βγαζουμε ως οπαδοι και φιλαθλοι. υπομονη και στηριξη σε εναν ανθρωπο που παρα το προχωρημενο της ηλικιας του αλλαζει!!!

AEK91 - 3/3/2021 20:53

Ρε παιδες, χωρις να ειμαι υπερ, καταλαβαινω οτι ηταν η μονη τους ευκαιρια να δειξουν στην διοικηση την δυσαρσκεια τους. Τωρα δε νομιζω παιχτες οπως ο Σιμανσκι η ο καριμ , ο κριστισιτς , ο σαχοφ να νιωθουν λαχεια, αλλα ειδαν να κανουν προπονηση με Ινσουα, Παουλινιο, Σιμαο, Αινταρεβιτς, Μασουντ και αλλους τοσους που με λιγα παραπανω απο τις πωλησεις που εκανε η ομαδα θα επιανε τοπο και ο ιδρωτας τους με 3 βαθμους και αλλη ψυχολογια. Δεν θεωρω οτι θα επηρεασει το αυριανο παιχνιδι σε... Συνέχεια καμια περιπτωση.


Μην μας κανετε αυριο καμια μ...και μας γ... τη βδομαδα.

petrosb - 3/3/2021 20:53

«Οπαδοί» ΝΤΡΟΠΗ...

corfaek - 3/3/2021 20:50

Για παίχτες, στελέχη ΟΚ... για οπαδούς θα πείτε κάτι; όλα καλά από εσάς;

artekarras - 3/3/2021 20:42

Ρε ειστε με τα καλα σας ; Ειναι δυνατον πριν απο αγωνα να κανετε τετοια διαμαρτυρια; Οποιος συνδεσμος εχει τα καρυδια να παει να βρει τον ιδιο τον προεδρο κ να μιλησει.

Constantinoupoli86 - 3/3/2021 20:39

Δεν αντέχω άλλο συνεχόμενο χαμένο τελικό κυπέλλου. Μη μας το κάνετε αυτό, αποκλειστείτε πριν τον τελικό. Δεν θα έφτανα ποτέ στο σημείο να ευχηθώ κάτι τέτοιο αλλά καλύτερα να τελειώνει το φετινό μαρτύριο όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα για να μην παίρνουν και αέρα τα μυαλά μερικών και χρυσώνουν το χάπι. Γιατί πες ότι σπάει ο διάολος το πόδι του και φτάνεις τελικό, πες ότι παίρνεις και το κύπελλο από μια στραβοκλωτσιά. Πάλι θα μας πούνε "πήραμε το κύπελλο άρα είμαστε μια χαρά άρα μεταγραφές το... Συνέχεια καλοκαίρι γιοκ".


ΥΓ: Δεν συμφωνώ με το συγκεκριμένο σύνθημα των οπαδών είναι πολύ επιθετικό. Παρόλα αυτά όμως κάτι πρέπει να γίνει για να εκφράσει ο κόσμος τη διαμαρτυρία του απέναντι σε αυτό που βλέπει.

temeteron_aek - 3/3/2021 20:32

Μπράβο στην original!! Να διώξουμε τον Μελισσανίδη όπως έκανε ο Παναθηναϊκός με το Βαρδινογιάννη και να βρούμε το δικό μας Αλαφούζο.. Ε ρε Ψωμιάδης που σας χρειάζεται

barlos71 - 3/3/2021 20:30

Ντροπή, φίλαθλοι αλά καρτ. Μπράβο το 2018 που μας έκανες πρωταθλητές, βρισίδι τώρα. Λες και υπάρχει συμβόλαιο να παίρνουμε πρωτάθλημα κάθε χρόνο. Ντροπή και αίσχος.

Shinobi21 - 3/3/2021 20:30

Και αντε ο Σβαρνας και ο Μπακακης ξέρουν ελληνικά. Στους ξένους το μετέφρασε κανείς ;

Petrospatra21 - 3/3/2021 20:28

Μόνο τον κατήφορο της ομάδας βλέπεται,

Τον πόλεμο που δεχόμαστε από παντού

ΠΌΤΕ ΘΑ ΤΟΝ ΔΕΙΤΕ?? έχουμε περάσει τόσα, λίγη υπομονή ακόμη δεν υπάρχει από κανέναν.

ottoman21r - 3/3/2021 20:28

Πονάνε τα μυαλά μας...

AEKaras53 - 3/3/2021 20:27

Χίλια δίκια έχουν οι οπαδοί , πχ τώρα στο 20' Παο - Γιάννενα 0-2 ...

Τα βλέπουν αυτά οι Μελ - Χιμένεθ ???

Τα Γιάννενα πατάνε συνέχεια την περιοχή του ΠΑΟ , εμείς πατάγαμε το δικό μας μισό γήπεδο ...

Κ.ΣΠΥΡ.

Δημήτρης - 3/3/2021 20:09

Καταρχας, δεν εταξε ποτε τιποτα...

Germain_Paris - 3/3/2021 20:17

Δημήτρη ανέτρεξε να δείς λίγο τα πρωτοσέλιδα του 2013 με μεγαλοστομίες του τύπου όποιον θέλετε σας τον φέρνω και λοιπά. Αν νιώθεις ευχαριστημένος απλά πάτα όσφπ-ΑΕΚ στο youtube και θα επανέλθεις στη πραγματικότητα. Ένα κουμπί δρόμος είναι.

Fotakos69 - 3/3/2021 21:10

Τα πρωτοσέλιδα του 2013 δεν τα έγραφε ο Μελισσανίδης..Καλο είναι εσύ να ανατρέξεις στις ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΤΑΤΌΙ, στην παρουσίαση του σχεδίου διοίκησης που ΕΠΙΣΗΜΑ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΑ έλεγε ότι θα ακολουθήσει και να μου πεις τι από όσα δηλώνει στην επίσημη παρουσίαση δεν έκανε έως τώρα..Μόλις το κάνεις αυτό , πηγαίνε και εδώ μέσα στο ΑΕΚ 365 και ανέβασε μου με λινκ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ,όχι δύο ,ΕΝΑ ,που να διαμαρτυρόνταν για το μοντέλο διοίκησης που θέλει να ακολουθήσει στην ΑΕΚ.. Ελπίζω ανάμεσα τους... Συνέχεια ότι θα είναι και το δικό σου γιατί και εσύ φαντάζομαι τοτε θα έγραφες ότι δεν συμφωνείς ή κάνω λάθος και έλεγες ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, Γήπεδο στη Νέα Φιλαδέλφεια κι όλα τα αλλα είναι δευτερεύοντα ? Όσο για το YouTube μπορείς κι εκεί να δεις πολλά πράγματα,όπως το ρόστερ της ΑΕΚ το 2013 και το ντέρμπι παραμονής στη κατηγορία με τον Πανθρακικό και θα επανέλθεις στη πραγματικότητα,που λέει που ειμασταν ΠΡΙΝ και που είμαστε ΤΩΡΑ ..Ένα κουμπί δρόμους είναι να δεις που ήσουν και που είσαι τώρα ,που "τσακωνόμαστε" γιατί η ΑΕΚ δεν είναι πρώτη και γιατί το γήπεδο δεν θα είναι έτοιμο το 2020 και θα είναι το 21 .. Άσχημο πράγμα η λήθη και η αχαριστία,σε συνδυασμό με την ισοπέδωση.

fortsaAEKARA - 3/3/2021 20:27

Το πιο σωστό σχόλιο αδελφέ μόνο γήπεδο κ ΑΕΚ να μην στηρίζετε σε κανέναν Μελισσανίδη.

zormpas49 - 3/3/2021 20:24

Ντροπή σύνθημα.οι παίκτες δεν ευθύνονται για την εμφάνιση της ομάδας.Αυτο μπορούν αυτό κάνουν.οι ευθύνες είναι αλλού και το ξέρουμε όλοι.

Fotakos69 - 3/3/2021 20:03

Πόσο μυαλό να λείπει άραγε σε αυτούς που παίρνουν τέτοιες αποφάσεις για τέτοιους τρόπους διαμαρτυρίας..Να υποδέχονται τους παίχτες που αύριο πρέπει να μπουν να πάρουν την πρόκριση στο γήπεδο αποκαλώντας τους "παίχτες λαχεία" λες και η ευθύνη είναι των παιχτών..Πολύ άστοχη η επιλογή και του τόπου και του χρόνου της διαμαρτυρίας,όσα δικιά και αν έχει τα χάνει και μόνο στήριξη στην ομάδα δεν είναι .

victor21R - 3/3/2021 20:24

Καλά τους είδαμε τους παίχτες και όταν τους εμψυχωναμε πριν από σημαντικά παιχνίδια τι έκαναν... Αν έχεις ομάδα φίλε δεν καταλαβαίνεις τίποτα...

Fotakos69 - 3/3/2021 20:46

Να φανταστώ ότι σύμφωνα με τη δική σου λογική,κάθε ματς που η ΑΕΚ έπαιζε με ρόστερ τον Αρκούδα,τον Κουρελα και τον Φούντα με τον Μπουγαιδη,η ορίτζιναλ και ο κόσμος θα έπρεπε να υποδέχεται την ομάδα στο γήπεδο με γιουχα και όχι με χειροκροτήματα ε ? Εκτός κι αν το ρόστερ της ΑΕΚ τότε δεν ήταν γεμάτο παιχτες που ούτε για την Κ19 της δεν έκαναν,όποτε πάω πάσο.. Να το καθιερώσουμε τότε ,όταν η ομάδα δεν πάει καλά ,να γιουχαρουμε όταν έρχεται στο γήπεδο,για να παίρνουν τα πάνω τους..

victor21R - 3/3/2021 21:14

Αυτό κατάλαβες από αυτό που έγραψα??

Fotakos69 - 3/3/2021 21:29

Φίλε μου αυτό κατάλαβα,σορυ αν εννοείς κάτι άλλο αλλά γράφεις "είδαμε κι όταν τους εμψύχωναμε ...." .. Πρέπει δηλαδή οι οπαδοί μιας ομάδας που την αγαπούν,πριν από ένα μάτς που η ομάδα πάει να παίξει να κάνουν οτιδήποτε άλλο εκτός από το να εμψυχώνουν τους παίχτες,οποίοι και αν είναι ? Αν εσύ ήσουν παίχτης της ΑΕΚ και έβλεπες ένα πανό να σε υποδέχεται αποκαλώντας σε παίχτη λαχείο,πως θα ενοιωθες ? Δεν ξέρω,εγώ πάντως στη ζωή μου δεν αποδοκίμασα ποτέ παίχτη της ΑΕΚ σε υποδοχή της ομάδας..Δεν... Συνέχεια μπορώ να μπω με τίποτα σε αυτή τη λογική ούτε να της δώσω ελάχιστο δίκιο κι όπως διαπιστώνεις, αναφέρομαι σε αποδοκιμασία στους παίχτες κι όχι σε κριτική στον Μελισσανίδη..Ειναι δύο διαφορετικά πράγματα.

AEKAPA911MASTOURA - 3/3/2021 20:13

Προφανως και ειναι ευθυνη ΚΑΙ των παιχτων. Προκριση που φιλε μου? Στο θεσμο που ειμαστε χαμενοι συνεχως? Εγω και παρα πολλα ατομα ακομα δεν θα αντεχαν ακομα ενα χαμενο τελικο , γιατι εαν φτασουμε στο τελικο αυτος ειναι χαμενος σιγουρα ειδικα φετος.

Fotakos69 - 3/3/2021 20:37

Φίλε μου απορώ ειλικρινά,εσύ και όσοι λέτε δεν αντέχετε ένα χαμένο τελικό, φαντάζομαι αύριο θα φωνάζετε Βόλος όλε ? Είναι επιχείρημα αυτό ότι από το να χάσει στο τελικό ε ας ξεφτυλιστει με τον αποκλεισμό από τον Βόλο ? Ε τότε να μη κατεβαίνει η ΑΕΚ στους αγώνες γιατί μπορεί να πάει ξανά τελικό και να τον χάσει.Στη τελική από τους τελικούς που έχασε,δύο ήταν αυτοί που έχασε γιατί δεν άξιζε τη νίκη,στους άλλους δύο έχασε από τα κοράκια ή κάνω λάθος ? Εγω θα έλεγα να το συζητήσετε... Συνέχεια όσοι λέτε να μη προκριθεί γιατί μπορεί να χάσει στο τελικό και να κάνετε ένα αίτημα να μην κατεβαίνει ούτε στο πρωτάθλημα γιατί κι εκεί δεν το παίρνει κάθε χρόνο ε ? Όσο για την ευθύνη των παιχτών,αυτή υπάρχει αλλά από ποτέ οι ΑΕΚτζηδες πάνε να υποδεχθούν την ομάδα που θα πάει να παίξει ένα ματς και την αποδοκιμάζουν ? Πλάκα κάνουμε τώρα ? Δεν ξέρω πόσο χρονών είσαι,αλλά η ορίτζιναλ που ήξερα εγώ και που έμαθα μέσα στη σκεπαστή,δεν γιουχαρε ποτέ τους παίχτες της ΑΕΚ πριν από ένα αγώνα, ακόμα και στα χειρότερα της χρόνια.. Ακόμα και το ρόστερ της ΑΕΚ με αρκούδες και κουρελες,ποτέ κανείς δεν έβγαλε πανό εναντίον τους και μιλάω για ΑΕΚτζηδες.. Γιατί αυτοί που μπήκαν μέσα ήταν οτιδήποτε άλλο από ΑΕΚτζηδες.. Διαφωνώ όπως καταλαβαίνεις φίλε μου και με το σκεπτικό σου περί τελικών και για τη δικαιολογία που δίνεις για όσους γιουχαρουν παίχτες της ΑΕΚ πριν από ένα μάτς.. Εκτιμώ ότι μου απάντησες και δεν έμεινες στα ντισλαικ γιατί και η διαφωνία ανάμεσα σε φίλους που έχουν την ίδια καψούρα, υγιές είναι..

victor21R - 3/3/2021 20:23

Πείτε τώρα μερικοί ότι έχουν άδικο... Άλλη μια χρονιά χωρίς νίκη σε ντέρμπι , εκτός πρωταθλήματος από τον Δεκέμβριο , αρνητικά ρεκόρ που έσπασαν μετά από πολλά χρόνια ( νίκη ΠΑΣ και Αρούλη στην έδρα μας ) , παίχτες προσβολή για το μεγεθος της ΑΕΚ και 4 σερί χαμένους τελικούς στην πλάτη μας . Αν με όλα αυτά πιστεύετε κάποιοι ότι είναι υπερβολικό το πανό του κόσμου , τότε μάλλον άλλη ΑΕΚ ονειρεύεστε και άλλη ΑΕΚ γνωρίσαμε...

HeisenbeRg911 - 3/3/2021 20:22

Οι παίχτες δεν φταίνε, αυτό μπορούν αυτό κάνουν, δεν είναι επιπέδου ΑΕΚ και δεν μπορούν να το αλλάξουν, αυτοί που τους φέρανε και έχουν αφήσει γυμνή την ομάδα πρέπει να το δουν... Μπας και αλλάξει κάτι.

insgram21 - 3/3/2021 20:22

Οι μόνοι που δεν ευθύνονται είναι οι παίκτες. Αρκετοί από αυτούς μάλιστα υπερβάλλουν εαυτόν για να ανταποκριθουν στο βάρος της τεράστιας φανέλας μας. Πολύ άδικο να τους υποδέχονται έτσι άκομψα οι οπαδοί μας, πριν από δύσκολο αγώνα. Την πλήρη ευθύνη έχει η διοίκηση, οι τεχνικοί διευθυντές και όσοι γενικά τους επέλεξαν ή ανανέωσαν τα συμβόλαιά τους παρά το ότι έχουν δείξει ότι δεν κάνουν για την ΑΕΚ που θέλουμε και έχουμε συνηθίσει. Μια ζωή ΑΕΚ

Chris21chris - 3/3/2021 20:15

Ο πας κάνει πλάκα στο βαζελο.. το Χιμένεθ κ τα μάτια μας παιδιά..

kardinalios - 3/3/2021 20:21

Να πάρουμε Γιαννίκη ε; Τον προπονητάρα της Δ' Εθνικής Γερμανίας με τα 41 ματς που δεν έπαιξε ποτέ ποδόσφαιρο στην ζωή του και έχει τον ΠΑΣ 10ο στην βαθμολογία...

thodoris121 - 3/3/2021 20:15

Δεν νομίζω οτι είναι οπαδοί μας

Germain_Paris - 3/3/2021 20:15

Όλη αυτή η πικρία και η απογοήτευση που νιώθουμε δεν χωρούσε για να αποτυπωθεί σε ένα πανό 10χ2,20 αλλά το μήνυμα πέρασε. Αναμένουμε για ψευδείς διαρροές πάλι.

papaioannou10 - 3/3/2021 20:04

ΝΤΡΟΠΗ!!! ΝΤΡΟΠΗ!!! ΝΤΡΟΠΗ!!! Οι παίκτες λαχεία πάνε να πάρουν την πρόκριση. Με τέτοια υποδοχή; Γιατί να τους νοιάξει; Για τους οπαδούς παρωδία;

evo21 - 3/3/2021 20:13

Σωστος , οι παιχτες λαχεια πανε για προκριση , ομως αν δεν ηταν λαχεια θα σκαγαν τελικο και θα σηκωναν τη κουπα.

ZAPATISTA21 - 3/3/2021 20:10

3 λαλούν και 2 χορεύουν

fnikaia21 - 3/3/2021 20:08

Η βλακεια στο είδος του ανθρώπου είναι ανίκητη, οχι γιατί δεν έχουν δίκιο αλλά γιατί όποιος νομιζει ότι μπορείς παράλληλα να τρέχεις γηπεδο προπονητικό να μην κόβεις ουτε ένα εισιτήριο λογω covid και ταυτόχρονα να δίνεις αβέρτα στην ομάδα δηλαδή να είναι όλα στο φουλ η πλανάται οικτρά η ειναι παντελώς άσχετος,πάντως και τα δυο είναι επικίνδυνα!!

21SPV21 - 3/3/2021 20:05

Συμφωνώ με τη φράση αλλά έπρεπε να την δει ο υπαίτιος,όχι οι παίχτες-λαχεία που δεν φταίνε και σε τίποτα στο κάτω κάτω.

Zisis911 - 3/3/2021 19:52

Πολύ εύστοχο.Πρέπει Πρόεδρε να ξεπλύνεις την ντροπή του υποβιβασμού με έργα.

Kostasands21 - 3/3/2021 19:58

ΓΉΠΕΔΟ προπονητικό γραφεία εγκαταστάσεις ερασιτεχνικής αυτά τι είναι ρε δεν είναι έργα;;;

ΕΠΟΜΕΝΟ