Quantcast
172 ΣΧΟΛΙΑ

Πήρε Χ στη Λεωφόρο με Γκαρσία η ΑΕΚ

Κινδύνευσε με ήττα χωρίς να απειληθεί η ΑΕΚ, πληρώνοντας πάλι τη μάστιγα των στημένων φάσεων στο γκολ που δέχτηκε από το πουθενά, αλλά μια ενέργεια του Λιβάι έδωσε τη λύση για το τελικό 1-1

SUPER LEAGUE – 24η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ – ΑΕΚ 1-1

ΓΗΠΕΔΟ: Λεωφόρος

ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Γκεόργκι Καμπάκοφ (Βουλγαρία)

Με την ισοπαλία έφυγε από τη Λεωφόρο η ΑΕΚ, χάρη στον Λιβάι Γκαρσία, οποίος έδωσε τη λύση για το τελικό 1-1. Η Ένωση, κινδύνευσε με ήττα χωρίς να απειληθεί από τον Παναθηναϊκό πληρώνοντας πάλι τη μάστιγα των στημένων φάσεων στο γκολ που δέχτηκε στο 58’ από το πουθενά με το πλασέ του Βέλεθ, αλλά η εξαιρετική ενέργεια του Λιβάι στο 73’ ήταν αυτή που έφερε την ισοπαλία. Σε ένα ντέρμπι, που η ΑΕΚ απαγορευόταν να χάσει και το πέτυχε για να έχει το πάνω χέρι για την Ευρώπη. Ωστόσο, αν είχε περισσότερη συγκέντρωση στις στατικές φάσεις, τομέα στον οποίο πρέπει να δουλέψει ο Χιμένεθ καθώς πάλι οι παίκτες του μάρκαραν λάθος τον αντίπαλο, όπως ο Σβάρνας στο 1-0 αλλά και ο Νεντελτσιάρου στην ευκαιρία του Νιας, αλλά και περισσότερο καθαρό μυαλό στη δημιουργία, τότε θα μπορούσε άνετα να έρθει και η νίκη απόψε. Καθοριστικός για την ΑΕΚ, ο σκόρερ Γκαρσία που και πάλι δεν είχε βοήθειες από τα δεξιά και πάλευε να δημιουργήσει μόνος απέναντι σε δύο και τρεις αντιπάλους, πολύ καλό παιχνίδι οι δύο του άξονα Σιμάνσκι και Κρίστιτσιτς που ξεχώρισαν με το δέσιμο και το παιχνίδι τους, στο τελευταίο 20λεπτο ανέβηκε ο Μάνταλος που βελτίωσε όλη την εικόνα της ΑΕΚ και παραλίγο να πετύχει και καταπληκτικό γκολ νίκης, με τρομερή κίνηση προς το φινάλε.

Με 4-2-3-1 και τον Μάνταλο σε σύνθετο ρόλο, καθώς έπαιζε κυρίως ως δεκάρι, αλλά πολλές φορές κινούνταν ως εσωτερικός μέσος, ερχόμενος δίπλα είτε στον Κρίστιτσιτς είτε στον Σιμάνσκι, ξεκίνησε η ΑΕΚ στη Λεωφόρο. Ήταν ένα πρώτο 45λεπτο, με παιχνίδι τακτικής και υπομονής εκατέρωθεν, με την Ένωση να έχει περισσότερη ώρα τη μπάλα στην κατοχή της, με ποσοστά κατοχής στο 59%, και να ελέγχει γενικά τον ρυθμό. Ήταν φανερό, πως η εντολή του Μανόλο Χιμένεθ προς τους παίκτες του, ήταν να παίζουν σίγουρα και να αποφεύγουν τα λάθη σε επικίνδυνους χώρους για να μην βρίσκει ο αντίπαλος εκτεθειμένη την άμυνα. Αυτό συνέβη σε μεγάλο βαθμό. Η ΑΕΚ δεν κινδύνευσε στο ελάχιστο από τον ΠΑΟ, δεν του έδωσε χώρους και ευκαιρίες παίζοντας με κοντά τις γραμμές της και έξυπνα, ωστόσο το μεγάλο πρόβλημα για τους κιτρινόμαυρους ήταν η δημιουργία. Όπου εκεί, υστέρησαν σε πολύ μεγάλο βαθμό. Για την ακρίβεια ο αντίπαλος παίζοντας με πολλούς παίκτες στον άξονα είχε καταφέρει να εξουδετερώσει τον Μάνταλο, ο Καρίμ ήταν απομονωμένος και οι Γκαρσία – Τάνκοβιτς, και κυρίως ο πρώτος, ήταν κλεισμένοι από δύο και τρεις αντιπάλους χωρίς να έχουν βοήθειες ούτε από τον Λόπες ούτε εννοείται από τον Σβάρνα. Παρ’ όλα αυτά, η ΑΕΚ είναι εκείνη που δημιουργεί τη σπουδαιότερη ευκαιρία του πρώτου ημιχρόνου, όταν στο 19’ από εκτέλεση κόρνερ του Γκαρσία και απομάκρυνση του Διούδη, ο Σιμάνσκι έπιασε το αριστερό βολέ, ο Νεντελτσιάρου δεν πρόλαβε να βάλει σωστά το πόδι του για να σπρώξει την μπάλα στην εστία και ο αντίπαλος γκολκίπερ μάζεψε, προ του Τάνκοβιτς. Η Ένωση δημιούργησε ακόμα μια επικίνδυνη κατάσταση στο 40’ όταν ο Μάνταλος σε μια από τις ελάχιστες φορές που απελευθερώθηκε, βρήκε χώρο και σούταρε αλλά χωρίς να βρει στόχο. Μ’ αυτά και μ’ αυτά το 0-0 ήταν αποτέλεσμα ημιχρόνου στη Λεωφόρο με την ΑΕΚ να ελέγχει μεσοαμυντικά το ματς απόλυτα, αλλά να υστερεί στη δημιουργία.

Χωρίς αλλαγές ξεκίνησε η ΑΕΚ στην επανάληψη, με το ματς στο ξεκίνημα, να πηγαίνει στο ίδιο τέμπο και στον ίδιο ρυθμό. Με τον Παναθηναϊκό να είναι εντελώς ακίνδυνος, κι όμως, από το πουθενά να καταφέρνει στο 58’ να ανοίξει το σκορ. Ήταν μια εκτέλεση φάουλ του-γέμισμα από τους αντιπάλους, η μπάλα έφτασε στο δεύτερο δοκάρι, ο Σβάρνας δεν μάρκαρε όπως έπρεπε τον Βέλεθ που με πλασέ στην απέναντι γωνία νίκησε και τον Αθανασιάδη για το 1-0. Η ΑΕΚ προσπαθεί να συνέλθει από εκεί και πέρα από το σοκ του 1-0, ο Χιμένεθ προχωρά στην πρώτη του κίνηση βγάζοντας στο 67’ τον Τάνκοβιτς και βάζοντας τον Μαχαίρα στα αριστερά της μεσοεπιθετικής γραμμής, ενώ ένα λεπτό μετά έρχεται η πρώτη τελική με την αδύναμη κεφαλιά του Καρίμ όπου ο Διουδης μπλόκαρε. Στο 73’ η ΑΕΚ, που μοιάζει να μην έχει κανένα πλάνο δημιουργίας και είναι ακίνδυνη, καταφέρνει να βρει την ισοφάριση καθαρά χάρη στο πείσμα του Σιμάνσκι και την ατομική προσπάθεια του Γκαρσία. Ο Πολωνός με πίεση στον άξονα κέρδισε μια μπάλα, πέρασε κάθετα στον Γκαρσία, αυτός αρχικά έφυγε πλάγια υπό την πίεση του Χουανκάρ αλλά κερδίζοντας την κόντρα πλάσαρε από δύσκολη θέση για το 1-1. Δύο λεπτά αργότερα η Ένωση απειλεί με κίνηση του Μαχαίρα από τα αριστερά, ο οποίος όμως καθυστέρησε να αποφασίσει και εν τέλει, το σουτ του Σιμάνσκι ήταν αδύναμο με τον Διουδη να μπλοκάρει. Η ΑΕΚ βγάζει πίεση και πρέσινγκ ψηλά σε αυτό το σημείο και στο 83’ απειλεί με τον ανεβασμένο Μάνταλο, ο οποίος με καταπληκτική ενέργεια ξέφυγε από αριστερά με τον Μολό, πάτησε περιοχή, σούταρε αλλά η μπάλα έφυγε παράλληλα με την εστία. Στο 90’ πάλι από στημένη φάση η ΑΕΚ κινδυνεύει να δεχτεί δεύτερο γκολ, όταν από φάουλ του Χατζηγιοβαννή, ο Νιας τον οποίο δεν μάρκαρε σωστά ο Νεντελτσιάρου έκανε το πλασέ ο Αθανασιάδης με τρομερή επέμβαση στη γωνιά του είπε όχι. Στο πρώτο λεπτό των καθυστερήσεων ο Χιμένεθ απέσυρε από το ματς τον Καρίμ βάζοντας τον Χριστόπουλο, με το 1-1 να μην αλλάζει μέχρι το φινάλε και να είναι τελικό σκορ στη Λεωφόρο…

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ: Διούδης, Μολό, Βέλεθ, Πούγγουρας, Χουάνκαρ, Αλεξανδρόπουλος (84’ Βιγιαγάνιες), Νιάς, Μαουρίσιο, Ενγκμπακοτό (78’ Καρλίτος), Ιωαννίδης (78’ Χατζηγιοβαννής), Καμπετσής.

ΑΕΚ: Αθανασιάδης, Σβάρνας, Νεντελτσιάρου, Λάτσι, Λόπες, Σιμάνσκι, Κρίστιτσιτς, Μάνταλος, Γκαρσία, Τάνκοβιτς (67’ Μαχαίρας), Ανσαριφάρντ (90’+1 Χριστόπουλος).

ΤΟ LIVE ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ



44.000€ εγγυημένες* στην 4η περίοδο της Novileague! Ξεκίνα από σήμερα (21+)
*Ισχύουν όροι & προϋποθέσεις

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
originalskg - 1/3/2021 10:23

Έχω δει στην ΑΕΚ να φέρνουν Μοραν, παουλινιο, Βινισιους, βερντε και αλλα πολλά παλτά, αλλά αυτό το έγκλημα να έρθουν σε μια μεταγραφική περίοδο 2 στόπερ για βασικοί Χνιντ-Νεντε νομίζω είναι το μεγαλύτερο έγκλημα που έχει κάνει καποιος τεχνικός διευθυντής στην ιστορία της ΑΕΚ.

Ξέρω ότι θα με μαυρισατε, ξέρω ότι ο ιβιτς ήταν ότι πιο ορθολογικό είχαμε αυτήν την περίοδο, ΑΛΛΑ έχει κάνει το μεγαλύτερο έγκλημα στην σύγχρονη (και όχι μόνο) ιστορία της ΑΕΚ.... Συνέχεια
Το να μείνει η ΑΕΚ με αυτά τα στόπερ είναι μεγαλύτερο έγκλημα και απτην διάλυση της πρωταθλήτριας ΑΕΚ του 18.

Samian - 1/3/2021 11:32

Δε λες πάλι καλά που από το "πουθενά" βγήκε , όπως βγήκε, ο Λάτσι και ο Μιτάι? τι θα κάναμε κ χωρίς αυτούς τους 2?

paradosi_AEK - 1/3/2021 10:52

Παρ΄ότι ψάχνετε τα αίτια της αγωνιστικής κατρακύλας της ΑΕΚ, από το 2018 και έπειτα, φαίνεται πως όλοι λησμονείτε κάτι.

Τον Αύγουστο του 2018, είχαμε μία παραίτηση, που κανείς δεν την λαμβάνει υπόψιν του.

Και μιλάω για την παραίτηση του Ντούσαν Μπάγιεβιτς, από εκτελεστικός διευθυντής της ΠΑΕ.

Όσοι γνωρίζουν, τί ακριβώς έκανε ο Μπάγιεβιτς, που αν δεν κάνω λάθος, κατείχε αυτή τη θέση, αμισθί,... Συνέχεια θα καταλάβετε τί έφταιξε και είδαμε τα επόμενα τρία χρόνια, αυτό το τουρλουμπούκι.

victor21R - 1/3/2021 11:21

Τι έκανε δηλαδή ο Μπάγεβιτς ρε αδερφέ? Έδιωξε τον Χριστόδουλο? Άφησε να φύγει ο Araujo? Έφερε τον ανύπαρκτο Αλεφ αντί του χρήσιμου Κονέ? Δεν έφερε αντικαταστάτη του Johansson?? Δεν έφερε αντικαταστάτη του Vranjes? Δεν έφερε εξτρέμ? Έφερε αντικαταστάτη του Jimenez τον τραγικό Ουζουνίδη? Άφησε την ομάδα με ένα 10αρι?? Τι ακριβώς έκανε ο Μπάγεβιτς δηλαδή?? Μην γράφετε ότι να ναι. Η αγωνιστική κατρακύλα έχει όνομα και αυτό είναι του ιδιοκτήτη. Ο Μπάγεβιτς δεν έκανε καμία δουλειά στην ΑΕΚ. Είχε δηλώσει... Συνέχεια παραίτηση από το 2017 3 φορές γιατί δεν έβρισκε νόημα στην παρουσία του στην ομάδα. Μην προσπαθείτε να βρείτε φτιαχτες εκεί που δεν υπάρχουν

paradosi_AEK - 1/3/2021 11:46

Ξέρω victor21R πως τόσο εσύ, όσο και όλοι όσοι συμπληρώνετε το όνομα σας με το R21, μόλις ακούτε το όνομα Μπάγιεβιτς, βγάζετε σπυράκια.

Το αστείο είναι πως οι περισσότεροι από σας, δεν έχετε ζήσει την εποχή που ήταν προπονητής και έπαιρνε πρωταθλήματα, ούτε τη φυγή του.

Απλά, ακούσατε....... Συνέχεια
Τέλος πάντων, μάθε λοιπόν πως όλα όσα ανέφερες, δεν τα έκανε ο Μπάγιεβιτς.

Και δεν ήταν αυτός που θα έπρεπε να μεριμνήσει για όλα αυτά.

Μάθε πρώτα, τί ακριβώς έκανε ο Ντούσαν, ποιές ήταν οι αρμοδιότητες του και έλα να το συζητήσουμε.

Απέβαλε όμως αυτό το κόμπλεξ με το οποίο αντιμετωπίζετε κάποια πρόσωπα.

Αν αγαπάς την ΑΕΚ οι εγωισμοί και μάλιστα οι αδικαιολόγητοι εγωισμοί, μιας και οι περισσότεροι έχετε άποψη για καταστάσεις που δεν έχετε ζήσει, θα πρέπει να τοποθετούνται στην άκρη.

victor21R - 1/3/2021 12:27

1ον) Είμαι 41 χρονών άρα πίστεψέ με τις έχω ζήσει τίς εποχές του Μπαγεβιτς σαν προπονητης της ΑΕΚ. 2ον) Δεν μπορω να καταλαβω τι σχεση εχει η ηλικια με αυτο που συζηταμε... Πες μας λοιπον ποια ηταν η δουλεια του Μπαγεβιτς στην ΑΕΚ ...

paradosi_AEK - 1/3/2021 16:42

Και κάτι ακόμη.

Λες ότι είσαι 41 χρονών.

Είμαι 51 και σε πληροφορώ ότι έζησα και τα πέτρινα χρόνια του Ζαφειρόπουλου.

Πρόλαβα τον Ντούσαν και ως ποδοσφαιριστή.

Ποιός είναι ο Ντούσαν, τις ιδιορρυθμίες του και κυρίως το τί συνέβη και έφυγε, επέτρεψε με να το... Συνέχεια γνωρίζω καλύτερα από σένα, διότι τυγχάνει να γνωρίζω και το παρασκήνιο που δεν βγήκε ποτέ στη φόρα.

Δεν λέω πως ο Μπάγιεβιτς είχε δίκαιο σε όλα, έκανε κι αυτός λάθη και μάλιστα χοντρά, όμως σίγουρα δεν έγιναν τα πράγματα όπως σας τα περιέγραφε ο Χατζηχρήστος.

Ένα θα σου πως και βάλ΄το καλά στο μυαλό σου.

Το κεφάλαιο Ντούσαν Μπάγιεβιτς, είναι τεράστιο για την ΑΕΚ.

Το λυπηρό είναι πως δεν καταφέραμε να κερδίσουμε πράγματα από αυτόν, όταν ήταν μαζί μας, επειδή φαγωνόμασταν μεταξύ μας και μαζί του.

Με μεγάλο χαμένο την ΑΕΚ που όλοι μας λέμε πως την αγαπάμε τόσο πολύ.

Φίλε, κάναμε μεγάλο κακό στην ΑΕΚ.

paradosi_AEK - 1/3/2021 16:36

Θα σου απαντήσω όσο πιο σύντομα μπορώ, γιατί διαφορετικά θα πρέπει να γράφω ώρες ολόκληρες.

Η θέση του Μπάγιεβιτς, τότε, ήταν πάνω από τους Λύμπε, Δημητριάδη και Χιμένεθ αρχικά και αργότερα Ουζουνίδη, αλλά κάτω από αυτή του διευθύνοντα συμβούλου και φυσικά από τον Μελισσανίδη. Ο Χιμένεθ αν θυμάσαι, προκάλεσε την απόσυρση της πρότασης ανανέωσης του συμβολαίου του με την ΑΕΚ, αφού έμπλεξε την Λας Πάλμας. Ο Αραούχο ήταν δανεικός και πήγε και υπέγραψε ανανέωση με την Λας Πάλμας. Η... Συνέχεια ανανέωση του Γιόχανσον, δεν έγινε διότι ο ίδιος ήθελε να φύγει. Η αντικατάσταση του όμως, δεν ήταν απόφαση Μπάγιεβιτς, αλλά θέμα συνεννόησης του προπονητή, που στην προκειμένη περίπτωση ήταν ο Ουζουνίδης και του τεχνικού διευθυντή που ήταν ο Λυμπερόπουλος.

Σου είπα πως όλοι ξεχάσατε την παραίτηση Μπάγιεβιτς, η οποία αν θυμάμαι καλά έγινε γύρω στις 20 Αυγούστου.

Άρα, ο Μπάγιεβιτς ήταν ο πρώτος που διέγνωσε, πού πάει το πράγμα, διαφώνησε και παραιτήθηκε.

Το ότι δεν έγινε κάποια κίνηση από πλευράς Μελισσανίδη να τον μεταπείσει, σημαίνει ότι ο Μελισσανίδης πείστηκε ότι στη διαφωνία Μπάγιεβιτς με τους Λυμπερόπουλου και Ουζουνίδη, αλλά κυρίως με όποιους εκ των Ασλανίδη-Λυσάνδρου-Αλεξίου που στήριζαν το πρότζεκτ Λύμπε-Ουζουνίδη, υπερίσχυσε.

Γι΄αυτό και παραιτήθηκε.

Τώρα, αν εσύ πιστεύεις ακόμα ότι για όλα τα δεινά της ΑΕΚ υπεύθυνος είναι ο Ντούσαν, αυτό είναι δικαίωμα σου.

paradosi_AEK - 1/3/2021 11:40

Ξέρω victor21R πως τόσο εσύ, όσο και όλοι όσοι συμπληρώνετε το όνομα σας με το R21, μόλις ακούτε το όνομα Μπάγιεβιτς, βγάζετε σπυράκια.

Το αστείο είναι πως οι περισσότεροι από σας, δεν έχετε ζήσει την εποχή που ήταν προπονητής και έπαιρνε πρωταθλήματα, ούτε τη φυγή του.

Απλά, ακούσατε....... Συνέχεια
Τέλος πάντων, μάθε λοιπόν πως όλα όσα ανέφερες, δεν τα έκανε ο Μπάγιεβιτς.

Και δεν ήταν αυτός που θα έπρεπε να μεριμνήσει για όλα αυτά.

Μάθε πρώτα, τί ακριβώς έκανε ο Ντούσαν, ποιές ήταν οι αρμοδιότητες του και έλα να το συζητήσουμε.

Απέβαλε όμως αυτό το κόμπλεξ με το οποίο αντιμετωπίζετε κάποια πρόσωπα.

Αν αγαπάς την ΑΕΚ οι εγωισμοί και μάλιστα οι αδικαιολόγητοι εγωισμοί, μιας και οι περισσότεροι έχετε άποψη για καταστάσεις που δεν έχετε ζήσει, θα πρέπει να τοποθετούνται στην άκρη.

Dimchris - 1/3/2021 11:27

Συμφωνώ απόλυτα . Πρόσθεσε και τον Μαϊστόροβιτς στο μανατζαρισμα και στο σκάουτινγκ , ιδίως των ξένων παικτών.Το 2018 ήταν ότι καλύτερο έχουμε δει (αγωνιστικά πάντα) μετά το 1997-98

Moonchild21 - 1/3/2021 11:21

Συγγνώμη αλλά έτσι όπως διαβάζουμε τον τίτλο του άρθρου είναι σαν να πετύχαμε ένα πολύ μεγάλο στόχο.Τι στο καλό τόσο πολύ έχουμε πέσει σαν ομάδα; Αγνοούνται νίκες σε ντέρμπι ούτε ξέρω πόσο.Έψαχνα λίγο τα τελευταία χρόνια τα παιχνίδια με Παναθηναϊκό και με έπιασε κατάθλιψη βλέποντας τα.

LeviGarcia2010 - 1/3/2021 10:03

Ούτε τον Βάζελο.Γκάρσια και Σιμάνσκι 2 ΜΟΝΟ 2 ΠΑΙΧΤΕΣ ΕΠΑΙΖΑΝ.Αυτή η ομάδα δεν αντιστοιχεί στην ΑΕΚ.9-10 μεταγραφές οπωσδήποτε για να δούμε του χρόνου ΑΕΚ.Ο ΠΑΟ με ΜΙΣΟ προυπολογισμό από τον δικό σου έχει φτιάξει ΤΙΜΙΟΤΑΤΗ (έχει χάσει μόνο 1 ντέρμπι) ομάδα.Εσύ;Πότε θα δούμε την ΑΕΚ;Ο ΠΑΟ αν δεν είχε κακό ξεκίνημα θα ήταν 2ος.

ΥΓ:Μπράβο στους οπαδούς του ΠΑΟ για το πανό

Baval_21 - 1/3/2021 10:37

Ελα ρε φιλε, μη λετε για τον βαζελο, δε βλεπετε οτι με τα ψεματα και την κωλοφαρδια ειναι εκει που ειναι; Μονο ξυλο και τρεξιμο ριχνει. Μηδεν ταλεντο η ομαδα μιλαμε και στα τελευταια ματς συνεχως 2 γκολ στις 3 ευκαιριες. Ε ποσο θα κρατησει αυτο;

mnoaek1924 - 1/3/2021 10:22

δεν γίνεται να κάνεις μόνο μεταγραφές(για να το κάνεις αυτό πρέπει να είσε σαν τον γαύρο που παίρνει κάθε χρόνο τα μύρια του τσουλου,έχει τον τρόπο του αυτός), λοιπόν να καθήσουν οι υπεύθυνοι να βγάλουν και κανέναν παίκτη που να έχει αξία. προς το παρόν μόνο τον γαλανο είδαμε

phycho_10 - 1/3/2021 10:35

ΓΕΛΑΕΙ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΣΥΜΠΑΝ ΜΕ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΜΕ. ΤΡΑΓΙΚΟΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ

AekClubLarisas - 1/3/2021 09:56

"ΠΗΡΕ Χ ΣΤΗ ΛΕΩΦΟΡΟ Ο ΓΚΑΡΣΙΑ" είναι καλύτερος τίτλος...


Δεν έχω καταλάβει ενώ λέμε πως θέλουμε να πάμε για πρωτάθλημα και να κάνουμε καλή πορεία,καταλήγουμε πάντα να πάιρνουμε παίχτες 24-28 χρονών οι οποίοι ΔΕΕΕΕΕ μπορούν και να λέμε "εντάξει είναι μωρέ,πρέπει να βελτιώσει κάποια πράγματα". Δε γίνεται δηλαδή να πάρουμε παίχτες οι... Συνέχεια οποίοι δε χρειάζονται βελτίωση σε αυτά τα "κάποια πράγματα"(ειδικά όταν μιλάμε για μαρκάρισμα σε στημένες φάσεις" και να πάρουμε παίχτες όπως ο Γκαρσία που είναι έτοιμος για πρωταθλητισμό;;


ΥΓ. Μάνταλε,μία φορά είχα κάνει και εγώ τέτοιο σουτ στο χωριό μου το Διόνυσο στη Λιβαδειά. Ηταν καλοκαίρι και φορούσα παντόφλες βέβαια,αλλά εντάξει..

ΥΓ2. Ηγέτη που προσπαθεί να τα πάρει όλα πάνω του και βάζει το συναίσθημα του εγωισμού πάνω απ'όλα και όχι της λογικής(να σπάσει τη μπάλα),πρώτη φορά βλέπω..Κρίμα,θα ήταν άλλη μέρα για όλους μας σήμερα..

LeviGarcia2010 - 1/3/2021 10:13

και ο Σιμάνκι

LeviGarcia2010 - 1/3/2021 10:05

ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ!!!!!

beily1989 - 1/3/2021 09:50

Καλημέρα αδέρφια απαράδεκτοι εχθές

Christof1976 - 1/3/2021 09:23

αλλαγες σε ολα τα επιπεδα προπονητης παιχτες τεχνικος διευθυντής απο τα παραπάνω ραφια διαφορετικα δεν πρόκειται ν αλλαξει ΤΙΠΟΤΑ ειναι τοσο απλα τα πραγματα

Johneto - 1/3/2021 09:48

Ο προπονητης πρεπει να μεινει και να δουλεψει οπως θελει. ΤΔ δεν υπαρχει τωρα, ειναι διακοσμητικος. Αν δεν δημιουργηθει ενα δυνατο scouting tram και να συνεργαζεται με τον προπονητη δεν εχει νοημα να παιρνουμε παικτες. Η περιπτωση Ντατσενκο το αποδεικνυει

victor21R - 1/3/2021 09:40

Καλά ας πάρουμε παίχτες επιπέδου εμείς και θα σου πω εγώ αν φταίει ο Carrera ή ο Manolo... Ας είχαμε δύο μπακ της προκοπής να βοηθάνε τα εξτρέμ μας , ας είχαμε ένα 10ρι της προκοπής αντί για τον Μάνταλο , ας είχαμε ένα στόπερ ηγέτη αντί για τον Nedelcearu και ας είχαμε έναν τερματοφύλακα σαν τον Sorentino και θα σου έλεγαν εγώ για προπονητές και κουραφεξαλα... Η ΑΕΚ έχει τρομερό έλλειμμα ποιότητας σε κομβικές θέσεις... Με έναν Szymanski και έναν Garcia μόνο , δεν γίνεται να πας μπροστά...

victor21R - 1/3/2021 08:39

Αυτά που γράφετε ορισμένοι για τον προπονητή είναι για γέλια. Απλά θέλετε κάπου να ρίξετε το φταίξιμο και δεν ξέρετε που. Κάπου θέλετε να ρίξετε τις ευθύνες αλλά έχετε πάρει λάθος δρόμο.

Λοιπόν μας αρέσει δεν μας αρέσει , γι' αυτή την ΑΕΚ που έχει φτιάξει ο Μελισσανίδης με τις τρομερές ανομοιομορφίες στο ρόστερ και τις μεγάλες ελλείψεις σε ποιότητα , κάποιες απουσίες είναι κομβικές και δεν γίνεται να αντικατασταθούν. Αν και τον Μπακάκη του έχω κάνει πολύ σκληρή κριτική και... Συνέχεια συνεχίζω να πιστεύω ότι σε μια κανονική ΑΕΚ δεν κάνει να παίζει βασικός , γι' αυτή την ΑΕΚ είναι μεγάλη απουσία. Εκτός ότι θα είχες ένα καλύτερο μπακ από τον Σβαρνας θα είχες τον κακό Nedelcearu στον πάγκο και θα κέρδιζες το μοναδικό δίδυμο που έχει χημεία αυτή την στιγμή στην ομάδα ( Laci - Σβαρνας ). 2ον) Η απουσία του Oliveira είναι πολύ μεγάλη. Μας αρέσει δεν μας αρέσει το τελευταίο δίμηνο ήταν ο μοναδικός φορ που έβαζε γκολ και τον ένιωθε η αντίπαλη άμυνα. Ο Karim επιβεβαίωσε την κακή του φόρμα τον τελευταίο καιρό. Έχει να κάνει καλή εμφάνιση από την Λαμία και το τελευταίο του γκολ στις 11 Ιανουαρίου. 3ον) Ο Γαλανόπουλος σε αυτή την ΑΕΚ είναι υπερ- απαραίτητος...!! Ειδικά σε τέτοια μάτς ντέρμπι που ο Κριστισιτς δεν μπορεί να νιώσει από ΑΕΚ.

Από εκεί και μετά τα έχουμε πει. Η ομάδα δεν έχει κάνει σωστή προετοιμασία και αυτό φαίνεται μέσα στην χρονιά. Όταν ο Jimenez λέει ότι παίζουμε στο 25% και ότι δεν τολμάω να τους πιέσω παραπάνω γιατί θα βγάλουν τραυματισμούς δεν το λέει τυχαία , ούτε για δικαιολογία. Ξέρει τι λέει ο Manolo. Η μόνη ελπίδα είναι οι επιστροφές των Μπακάκη Γαλανόπουλου Oliveira και η ελπίδα ότι αυτή η προετοιμασία που έκαναν το καλοκαίρι θα αποδώσει στο τέλος της χρονιάς ( αν ισχύουν αυτά που ακούγονται από τους ειδικούς ). Σταματήστε να ρίχνετε το ανάθεμα στον Manolo και δείτε το δάσος όχι το δέντρο...

Mesologhi21 - 1/3/2021 09:43

Συμφωνω απολυτα!

beily1989 - 1/3/2021 09:42

Αδέρφια καλημέρα φάνηκε ότι ο Μανόλο πάει για το Χ ο Σβαρνας δεν είναι Μπακ να τον βαφτίσουμε Μπακ ο Νταμτσενκο γιατί δεν παίζει οεο

Starman21 - 1/3/2021 09:27

Όταν έχεις τέτοιους η μαλον δεν έχεις τεχνικό διεύθυντη θα φέρνεις παίκτες τύπου ντανσενκο

Cyrano - 1/3/2021 09:22

Έχει μια αδυναμία ο Σβάρνας να βγαίνει γρήγορα και δυναμικά πάνω στην μπάλα, έπιασε ο άλλος και ένα πολύ ωραίο σουτ, όλα εξηγούνται. Γιατί όμως η ομάδα άρχισε να βγάζει ενέργεια μετά το 1 - 0; Απ' την αρχή δεν μπορούσε δηλαδή; Φοβούνται όλοι τελικά, κι ο κόουτς τους τραυματισμούς.

Juggernaut - 1/3/2021 09:15

2 φασεις δεχτηκαμε .στην μια το φαγαμε στην αλλη παραλιγο. Οταν παιζεις τοσο ασχημα με εναν κακο βαζελο επιθετικα και αμυντικα τοτε τι αξια εχει να βγεις ευρωπη.

Πραγματικα ποσο θα κρατησει το αστειο οτι φτιαχνουμε γηπεδο και δεν παιρνουμε παιχτες , προπονητες ,επιτελειο σε ολα τα ποστα ανταξιο της ΑΕΚ?

Yellow_Legend - 1/3/2021 08:35

Τεράστια επιτυχία μέσα στην καυτή έδρα της λεωφόρου. Απέναντι σε μια ομάδα που πάει να σηκώσει Τσάμπιονς λιγκ. Μπράβο μας. Και εις ανώτερα!!!

underthesea - 1/3/2021 08:32

Δεν αξιζει να πω τιποτα για το ματσ. Σιμανσκι, Γκαρσια μας κρατησαν ορθιους αλλη μια φορα. Θα σταθω στην προοδο που βλεπω να κανει ο Αθανσιαδης ειδικα με την μπαλα στα ποδια χθες ηταν αλανθαστος. Και αυτη τη στιγμη απο τους καλυτερους στην Ελλαδα σε αυτον τον τομεα που ειναι πολυ σημαντικος στο συγχρονο ποδοσφαιρο. Με μια σωστη τετραδα μπροστα του ευχομαι να γινει ακομα καλυτερος.

AEKaras53 - 1/3/2021 08:17

Με την τακτική Χιμένεθ Χ ημίχρονο 0-0 και η μπάλα πίσω πάλι καλά και το Χ ...

Μια φορά παίξαμε γρήγορα με την κάθετη του Σιμάνσκι και σκοράραμε ...

Υπάρχει και ηττοπάθεια στην ομάδα , ποιόν ΠΑΟ , για τρία γκολ ήταν αλλά με μισή φάση στο α' πωωωωςςςςςςς ???

gregoraek - 1/3/2021 07:44

Το ανύπαρκτο πλάνο από το κέντρο και μπροστά φέρνει περισσότερη πίεση στην άμυνα μας.

Ο Μανόλο σίγουρα θα διορθώσει το πρόβλημα της άμυνας το καλοκαίρι.

Το θέμα είναι αν μπορεί να δώσει επιθετική - δημιουργική φιλοσοφία σε όλες τις γραμμές και ιδιαίτερα από το κέντρο και μπροστά .

Είναι τουλάχιστον κουραστικό και σίγουρα προβλέψιμο να τα περιμένουμε όλα από τον Γκαρσία.... Συνέχεια Ελπίζω να μη γίνεται αυτό και τη νέα σεζόν.

o_kanenas_21 - 1/3/2021 06:57

Καλημέρα, τα λιγοστά σχόλια σε σχέση με άλλες ισοπαλίες εμένα μου λέει ότι και ο κόσμος βαριέται και να σχολιάσει, αυτό εκεί στην ΠΑΕ το έχετε πάρει χαμπάρι;

fusion1978 - 28/2/2021 23:29

οπως ελεγε και ο Αινσταιν ειναι ηλιθιο να περιμενεις με τις ιδιες πραξεις διαφορετικο αποτελεμσμα.Και ρωταω....αλλαξε κατι απο την τελευταια φορα που παιξαμε για να δουμε μπαλα απο την ΑΕΚ? μια ομαδα σε σηψη σε ολα τα επιπεδα με μονη σανιδα σωτηριας και ελπιδας το γηπεδο.Ενα γηπεδο που το εχουμε αναγαγει σε κολυμβυθρα του σηλωαμ .Λες και θα λυσει αυτοματα ολα τα προβληματα και θα ανεβουμε 10 επιπεδα.Καθε χρονο δεκαδες ομαδες μπαινουν στο νεο τους γηπεδο ανα τον κοσμο,αλλα το... Συνέχεια step up το κανουν αυτες στις οποιες πεφτει χρημα.Και με τιγρη για προεδρο χρημα γιοκ....Αν δεν δουμε την αληθεια,δεν αποδεχτουμε το προβλημα και δεν σπασουμε αβγα ομελετα δεν φτιαχνουμε.Απο την αλλη υπαρχει και ο ευκολος δρομος να τα φορτωνουμε ολα στην κακοτυχια,στους προπονητες,στους παικτες,στον Μαρινακη κτλ και ολα καλα να μην αλλαξει τιποτα.Αλλωστε μιλαμε για την ομαδα της οποιας μπαινει παικτης στο γηπεδο με φανελα αλλου παικτη και μαλιστα περσυνη και δεν τρεχει καστανο....

AEKOslo - 1/3/2021 06:57

Φίλε δεν είναι ότι έχεις άδικο σε αυτά που λες, ωστόσο νομίζω ότι υποτιμάς την τεράστια δυναμική του νέου γηπέδου.

Τα έχουμε ξαναματαπει και είναι και ευκόλως εννοούμενα, η ΑΕΚ δεν θα χρωστάει τίποτα όταν μπει στο νέο γήπεδο.

Από εκεί που πληρωνει για να παιζει σε ένα μη ποδοσφαιρικό γήπεδο, θα πληρώνεται και μάλιστα πολυ... Συνέχεια καλά για να παίζει σε ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ γήπεδα τα!

Έχει τεράστια διαφορά. Συν ότι τότε, δε θα υπάρχουν δικαιολογίες για λιτότητα και θα μπορουμε να κρίνουμε τα παντα διαφορετικά!

AEKOslo - 1/3/2021 10:01

Γηπεδαρα*

Amindada2020 - 1/3/2021 02:19

Η ομάδα είναι τελείως αδουλευτη επιθετικά! Δεν ξέρω αν φταίει ότι πολλοί παίχτες δεν μπορούν, όπως πχ ο Λόπες ( που γύρισε τη μπάλα προς τα πίσω καμιά 60ρια φορές) ή ο Μπακακης όταν έπαιζε, ή ο Κριστιτσιτς ή ο Σιμοες...πίσω...και πίσω και πίσω... φοβούνται να δημιουργήσουν μη τυχόν και κάνουν λάθος!! Το τελευταίο Μπακ που είδα να φεύγει πίσω από τη πλάτη του εξτρέμ ή να πάει να περάσει στα ίσια τον αντίπαλο, δεν θυμάμαι ποιο είναι! Η μπάλα για να αλλάξει πλευρά, πρέπει να... Συνέχεια περάσει από όλους κατά σειρά και να κάνει και ο καθένας από 2 κοντρόλ... Επιθετικά στημένα είτε δεν έχουμε δουλέψει ποτέ, είτε οι ψηλοί μας είναι αμπαλοι επιθετικά. Πρέπει να βάζουμε γκολ με κεφαλιά από κόρνερ κάθε 3 μήνες... Ο Μανταλος δεν πετυχαίνει το τέρμα με σουτ έξω από την περιοχή κι ας το μεγαλώσουμε 5 μέτρα! Με λίγα λόγια παίζουμε το σύστημα πετάξτε τη μπάλα στον Λιβάι μπας και τους περάσει όλους!! Τον Χιμένεθ τον αγαπώ, αλλά κάτι επιπλέον χρειάζεται, ίσως τη νέα σεζόν με πολλές μεταγραφές και γερό ξεσκαρταρισμα και δική του προετοιμασία να αλλάξει όλο αυτο.

Φοίνικας - 1/3/2021 01:33

Συγγνώμη παιδιά, αλλά με τέτοιους τίτλους μικραίνουμε την ομάδα. Πήρε Χ στην άδεια Λεωφόρο απέναντι σε ποιον ΠΑΟ ρε παιδιά? 6 ματς φέτος με ΟΣΦΠ, παοκ, παο, μηδέν νίκες, δύο ήττες και τέσσερις ισοπαλίες που αν κρίνω από τον τίτλο του άρθρου αρχίζουμε και να τις ψιλοπανηγυριζουμε κιόλας.


Δυστυχώς η ομάδα είναι παρατημένη και μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα κατάφερε να ακυρώσει και... Συνέχεια τα όσα καλά έκανε το καλοκαίρι που πέρασε. Ακριβώς γιατί είναι παρατημένη ή αιχμάλωτη μιας πεπερασμένης διοικητικής λογικής.


Ούτε όρεξη για ανάλυση του αγώνα υπάρχει ούτε τίποτα. Θλιψη μόνο για δύο ομάδες που κάποτε τα μεταξύ τους παιχνίδια καθηλωναν όλη την Ελλάδα και σήμερα είναι ομάδες της σειράς.


Μόνο να χαρείτε, μετά και το 2-2 με Αστέρα πάει να παγιωθεί μια λογική νοοτροπίας ότι καλά είναι κι αυτά τα αποτελεσματα. Η νοοτροπία του κόσμου και οι απαιτήσεις από την ΑΕΚ είναι το τελευταίο οχυρό που μας βάστα ως μεγάλη ομάδα αυτή την στιγμη που μιλάμε. Αν πέσει κι αυτό, ασ'τα να πάνε. Μην δουλεύετε προς αυτή την κατεύθυνση με τέτοιους τίτλους στο κεντρικό θέμα του μεγαλύτερου οπαδικου σαητ της Ελλάδας.


Υ. Γ.: Πρόεδρε, τέτοια ματαίωση που βιώνουμε στο αγωνιστικό κομμάτι, μάλλον κανείς δεν μπορούσε να την διανοηθεί. Κρίμα και μεγάλο μάλιστα. Να καταφέρνεις το αδιανόητο όπως φαινόταν το γήπεδο μέχρι το καλοκαίρι του 2017, και το αγωνιστικό να μένει τόσο πισω. Ματαίωση, δεν μπορώ να σκεφτώ άλλη λέξη.

jr21 - 1/3/2021 01:30

Ημασταν καλυτεροι απο τις ζελες αλλα ετσι οπως ειναι οι βαζελοι αυτο δε λεει κατι.Τιποτα μαγκες ,κουτο μυαλο και θαρρος θελει αυτη η ΑΕΚ πλεον.

Shinobi21 - 1/3/2021 01:09

Για να γίνουν οι απαιτούμενες μεταγραφες το καλοκαίρι για τις οποίες όλοι είμαστε στα κάγκελα, θα πρέπει η ομάδα να βγει Ευρώπη. Εγώ προσωπικά δεν το έχω καθόλου σίγουρο με αυτά που βλέπω. Συνυπολογιζω ότι μάλλον τα έσοδα αυτής της νέας διοργάνωσης είναι λογικά λιγότερα από του europa league. Επίσης πολλοί από αυτούς που δεν πρέπει να ξαναφορεσουν αυτή τη φανέλα έχουν συμβόλαια διετή και πάνω. Είναι απίστευτο ότι έτσι όπως πάνε τα πράγματα οι συνθήκες, σου στερούν ακομα και την ελπίδα.

Sotis1453 - 1/3/2021 01:02

Για να τα λέμε όλα οι επιλογές των δύο αμυντικών (Νεντε, Χνιντ) από ιβιτς είναι τραγικές.. Δεν το περίμενα αυτό το χάλι..

aekarrwsteia - 1/3/2021 00:44

Κάθε βδομάδα γράφουμε τα ίδια. Ομάδα παρατημένη στη μοίρα της.

Nav_t21 - 1/3/2021 00:38

Τα έχουμε πει,τα ξαναλεμε πάλι...Η ομάδα πρέπει να βαδίζει με ευρωπαϊκά πρότυπα, αυτήν την στιγμή είμαστε καφενείο,σε πολλά επίπεδα,το καλοκαίρι θα πρέπει να βρεθεί μια φόρμουλα με σωστό τεχνικό διευθυντή,και ομάδα σκάουτινγκ,και εννοείτε ξεκαρταρισμα του ρόστερ ότιδηποτε άλλο μας κρατάει πίσω για πολλά χρόνια...Καλό βράδυ από τα κιτρινόμαυρα Τρίκαλα.

Arpagos - 1/3/2021 00:35

Το πόσο τραγικός ηταν (και) σήμερα ο Καρίμ δε σχολίασε κανείς. Ηταν σα να παίζουμε χωρίς επιθετικό. Λείπει πολύ ο Ολιβέιρα και ελπιζω να ανανεώσει η να έρθει κανας άλλος γιατί ο Καριμ φαίνεται η οτι δε μπορεί η οτι δε θέλει. Καλη αλλαγή όμως για του χρόνου

chimikos50 - 1/3/2021 00:24

Δυστυχώς η ΑΕΚ σε όσα χρόνια τη θυμάμαι και είναι πολλά, όταν ήθελε 2 αποτελέσματα για να πετύχει κάτι καλό, έφερνε το τρίτο ειδικά με μικρής δυναμικότητας ομάδες, όπως ήταν σήμερα ο ΠΑΟ. Σήμερα έπρεπε να κερδίσει και να σώσει μια χρονιά που ήταν χάλια. Δεν το έκανε. Όσοι την αγαπάμε πρέπει να δείχνουμε κατανόηση και να τη στηρίζουμε γιατί μπορεί Μ αυτά και Μ αυτά να βγούμε δεύτεροι οι άλλοι έχουν πλέον πιο δύσκολο πρόγραμμα.

trofh_gia_skepsh - 1/3/2021 00:20

Άθλιο το ματσάκι σήμερα , αλλά το χ τελικά δεν είναι τόσο κακό. Δεν έπρεπε να έχουμε φτάσει στο σημείο να παλεύουμε για έξοδο στην Ευρώπη αλλά δυστυχώς έγινε. Πρέπει να βγούμε Ευρώπη του χρόνου έστω κι αν πρόκειται για υποβαθμισμένο κύπελλο. Φαντάζομαι με τελείως διαφορετική άμυνα. Πάμε για πρόκριση την Πέμπτη και οπωσδήποτε 2 νίκες πριν τα πλευ οφ για να μπούμε με αέρα 6 πόντων από τον 5ο. Ο γαύρος θα κάνει τα πάντα για να μείνει εκτός ΑΕΚ ή παοκ . Είμαστε κακοί αλλά όχι χειρότεροι από... Συνέχεια τους ανταγωνιστές και όταν επιστρέψουν οι τραυματίες θα παίξουμε και καλύτερα.

PerseasZ - 1/3/2021 00:20

Δυστυχώς η ομάδα είναι πολύ πίσω σε όλα.

Απο διοικηση μέχρι σκαουτινγκ και παίκτες.

Στο αγωνιστικό, για το οποίο μπορούμε να έχουμε άποψη θες σίγουρα 4 βασικούς απο το πανω ραφι, έναν σε κάθε γραμμή.

Τέρμα, στόπερ, 8αρι και επιθετικό και από κει και πέρα κοιτάς τι θα κανεις με τα μπακ σου.... Συνέχεια
Για μένα και πούλημα μανταλου με αγορά 10ριου με ταχύτητα.

Μόνο σιμανσκι, Γαλανόπουλος, λιβαι και ένας εκ των λατσι Η σβάρνας θα πρέπει να είναι βασικοί.

Έχουν αρχίσει να ψάχνουν η περιμένουν να δουν αν θα κλειδώσουν τη τελευταία θέση για Ευρώπη?

ioannis72RT - 1/3/2021 00:19

Ρε Χιμένεθ βάλε σβάρνα και λατσι μαζί και βάλε μέσα ένα κανονικό δεξί μπακ, και άσε τα κόλληματα όσο παίζανε μαζί ο σβαρνας και ο λατσι μια χαρά ήταν. Έβαλες δεξί μπακ τον σβάρνα που δεν έχει ιδέα το πως παίζετε η θέση μόνο να διώχνει ξέρει, άσε επιτέλους τα πειράματα και βάλε μυαλό.για φέτος όλα είναι τελειωμένα η ομάδα να βγει τουλάχιστον Ευρώπη αλλά από του χρόνου δεν πρέπει να μας χαλάνε άλλο τα σαββατοκύριακα. Πρόεδρε βάλε τάξη αυτό μονο

Petran20 - 1/3/2021 00:12

Προς ολους τους επικριτες του Χιμενεθ. Εγω να συμφωνησω οτι αν οχι βασικος επρεπε να γινει αλλαγη ο Νταντσενκο στην θεση του Νεντε και να γυρισει ο Σβαρνας στοπερ.

Αν το εκανε και τρωγαμε και 2ο γκολ και 3ο απο τα δεξια τοτε παλι θα κραζατε τον Χιμενεθ που εβαλε το παλτο.

Ας ειμαστε ρεαλιστες, μιση ομαδα εχει ο Χιμενεθ. Δεν ειναι θαυματοποιος!... Συνέχεια
Εμενα το προβλημα μου σημερα ειναι οτι φταναμε εξω απο την περιοχη του αντιπαλου και δεν καναμε τελικες. Ακομα και το γκολ καταλαθος το βαλαμε . Πηγε ο Γκαρσια να περασει 2 παικτες μες στην περιοχη .

Σουτ λεγεται και αν δεν το κανεις, δεν βαζεις γκολ!!! Και το εχουμε εδω και χρονια το θεμα οτι δεν σουταρει η ομαδα

Exciter21 - 28/2/2021 22:52

Κρατάω μόνο την εμφάνιση των Λιβαι και Σιμανσκι. Μόνοι εναντίων όλων. Φοβάμαι ότι ο Λάτσι με την μετριότητα των λοιπών στην άμυνα στο τέλος θα καεί όπως τόσοι άλλοι. Παράκληση για ταχεία αποδέσμευση του Ρουμάνου καθώς αποτελεί ντροπή για κάθε τίμιο αμυντικό που σέβεται τον εαυτό του. Για τον Πέτρο τα έχω ξαναπεί απλά δεν τα επαναλαμβάνω μόνο και μόνο για να περάσει το μύνημα ........

eagleden1924 - 28/2/2021 23:31

ρε αδελφέ γράφεις για ένα παιδί 17 ετών ότι θα χαθεί στην μετριότητα, το οποίο δεν βγαίνει από την ενδεκάδα και κοντράρεται με φορ που έχουν φάει τα γήπεδα με το κουτάλι. Το ότι σωματικά μπορεί να τελειώσει ποδοσφαιρικά το παιδί αυτό το έχει σκεφτεί κανένας. Για τον Ρουμάνο +1000 και λίγα γράφεις.

enositis anakasa - 28/2/2021 22:53

Τραγική και φοβισμένη ομάδα. 14 αγώνες μετά την αλλαγή προπονητή, δεν υπάρχει καμία απολύτως βελτίωση. Τα ίδια χάλια που βλέπουμε από την αρχή της σεζόν. Τα ίδια χάλια που βλέπαμε και τις προηγούμενες χρονιές. Ας ελπίσουμε να γίνουν σοβαρές κινήσεις το καλοκαίρι σε όλα τα επίπεδα.

esmart24 - 28/2/2021 23:31

Σήμερα δεν νομίζω να ήταν φοβισμένη η ομάδα ,ισα ισα πιεσε οσο μπορούσε

το θέμα ειναι οτι τόσο μπορούν....

esmart24 - 28/2/2021 23:27

Σήμερα δεν νομίζω να ήταν φοβισμένη η ομάδα ,ισα ισα πιεσε οσο μπορούσε

το θέμα ειναι οτι τόσο μπορούν....

Fotmit86 - 28/2/2021 23:22

Πετάξτε έξω τα τρολ επιτέλους!!! Σαν τους εξωγήινους εμφανίζονται!!!

byzantinotetios - 28/2/2021 23:31

Φιλε μου δεν ειναι τρολ ειναι οπαδοι αλλων ομαδων που δυστηχως ειναι κοτοπουλα και ντρεπονται να

δηλωσουν την ομαδα που υποστηριζουν οπως o κρυφο παοκτζης ο zoul απο κατω...πραγματικα μου κανει εντυπωση αυτο..εμεις οι ΑΕΚτζηδες σε ολα τα σαιτ δηλωνουμε ευθαρσως την ομαδα μας κ γραφουμε ως ΑΕΚ ,δε βλεπω να ισχυει το ιδιο για τους αλλους βεβαια....καποιοι ντρεπονται.......

pantelisd2 - 28/2/2021 23:29

Ο Παναθηναϊκός ήταν για γέλια κ για κλάματα.. κοιτάξτε τα κοντρόλ τους κ πως πουλούσαν στην μπάλα. Κ όμως αυτή την ομάδα δεν την κέρδισε η ΑΕΚ. Ο Χιμένεθ είναι ως εκεί κ το ξέρουμε. Έχει τρομερά κολλήματα. Κράτα τον μάνταλο στο παιχνίδι με το ζόρι δεν βάζει κανονικό δεξί Μπακ κ αφήνει τον ποιοτικότερο παίχτη του να πέφτουν πάνω του 4. Δεν κάνει αλλαγή πιο νωρίς τον τανκοβιτς που δεν ήταν καλός σήμερα. Ξέρουμε τι επίπεδο παιχτών έχουμε αλλά αυτός τους κάνει να φαίνονται... Συνέχεια χειρότερους. Πάντως χωρίς μεγάλες αλλαγές παιχτών κ προπονητή μην περιμένετε τίποτα. 2 παίχτες πλήρωσες κ μόνο αυτοί παίζουν. Σιμανσκι κ Γκαρσία.

liko - 28/2/2021 23:24

Κατεβήκαμε για το χ δυστυχώς με έναν ανύπαρκτο ΠΑΟ.....

R21_AEK - 28/2/2021 23:29

Μονο που κι εμεις ειμαστε ανυπαρκτοι αυτη ειναι η πραγματικοτητα.

liko - 1/3/2021 00:50

συμφωνούμε...Είμαστε ανύπαρκτοι μόνο και μόνο που κατεβήκαμε για το χ με αυτόν το ΠΑΟ...

R21_AEK - 28/2/2021 23:26

Ακου μια ιντερνετικη εκπομπη και εχουν καλεσμενο τον Ηλια Ατματζιδη και λεει οτι το ροστερ ειναι πολυ καλο.Ειναι δυνατον να λεγονται τετοια πραμτα απο παιχτη που επαιξε στην ΑΕΚ της δεκατιας 90.Στην ΑΕΚ πρεπει να μπει το μαχαιρι στο κοκκαλο οποιος δεν κανει φευγει με συνοπτικες διαδικασιες που κανεις σε κραταω δεν μου κανεις φευγεις.

STAMOS_CHICAGO - 28/2/2021 23:06

ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΠΗΡΑΜΕ ΔΕΞΙ ΜΠΑΚ

Fotmit86 - 28/2/2021 23:19

Πρόσεχε γιατί θα σου την πέσουνε οι υπερασπιστές των ανθρώπινων δικαιωμάτων .!!!!!!

Oko1971 - 28/2/2021 23:03

ΤΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ ΕΊΝΑΙ ΑΠΛΆ. Ο ΜΌΝΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΣ ΣΟΥ ΠΑΊΚΤΗΣ ΕΊΝΑΙ Ο ΜΑΝΤΑΛΟΣ. ΤΟΝ ΜΑΡΚΑΡΟΥΝ ΠΆΝΤΑ ΔΥΟ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΆ ΣΠΆΕΙ ΤΗΝ ΜΠΆΛΑ ΔΊΠΛΑ. ΈΛΑ ΌΜΩΣ ΠΟΥ ΟΙ ΥΠΌΛΟΙΠΟΙ ΧΑΦ ΤΟ ΜΌΝΟ ΠΟΥ ΚΆΝΟΥΝ ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΓΥΡΊΖΟΥΝ ΠΊΣΩ. ΕΚΕΊΝΟΣ Ο ΚΡΙΣΤΙΤΣΙΤΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΊΠΑΛΗ ΠΕΡΙΟΧΉ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΣΤΟΝ ΛΑΤΣΙ ΘΑ ΤΗ ΔΏΣΕΙ. ΑΠΛΆ ΜΕΤΆ ΤΟ 75 ΚΟΥΡΆΣΤΗΚΕ Ο ΜΑΟΥΡΙΤΣΙΟ ΚΑΙ ΒΡΗΚΕ ΧΏΡΟΥΣ Ο ΜΑΝΤΑΛΟΣ. ΕΠΕΙΓΌΝΤΩΣ ΧΑΦ ΠΟΥ ΝΑ ΞΈΡΟΥΝ ΜΠΑΛΑ.

esmart24 - 28/2/2021 23:17

Ετσι ακριβώς έχουν τα πράγματα ,Ολα ξεκινούν απο το αμπαλο κέντρο μας χρειάζονται ποιοτικές αναβαθμίσεις .Καποιοι δεν βλέπονται δεν ειναι μόνο τρέξιμο το ποδόσφαιρο αλλα και μια σωστή πάσα ρε αδερφέ την ωρα που πρέπει .......

Zoul - 28/2/2021 21:59

ΟΜΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΑΡΧΗ, ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΠΕΔΟ:


- Ομαδα χωρις παιχτες

- Ομαδα χωρις προπονητη

- Ομαδα χωρις σκαουτερς... Συνέχεια
- Ομαδα χωρις Τεχνικο Διευθυντη

- Ομαδα χωρις ακαδημιες


*Ομαδα με γηπεδο που χτιζεται. Απο το 2013 βεβαια, αλλα υποτιθεται χτιζεται. Η αποτυχια της ΑΕΚ φαινεται καθε χρονο απεναντι στον Παναθηναικο. Οταν η ΑΕΚ εχει βγει τις τελευταιες 4 χρονιες, 2 στο Γιουροπα Λιγκ και 1 στο Τσαμπιονς Λιγκ και καθε χρονο παλευει να φερει το Χ, αντιλαμβανεται κανεις το ποσα βηματα εχει κανει προς τα πισω. Πια ειμαστε ισαξιοι στην βαθμολογια, εχουμε 20 βαθμους διαφορα απο τον νοτιο Γαυρο, δεν προκειται να περασουμε ποτε ξανα τον βορειο Γαυρο και η μιζερια εχει πια επισημα μπει μεσα στον οργανισμο ΑΕΚ. Καποιοι το προβλεπαμε απο το 2018, οι τελευταιοι το βλεπουν τωρα. Να παρακαλας να μπεις στο νεο γηπεδο, οχι για να μπεις, αλλα για να υπαρχει μεταβιβαση της ομαδας απο εναν διαχειριστη σε εναν αληθινο επενδυτη.


Παρακαλω, να περαασει. Κι ευχαριστω για τον χρονο που αφιερωσατε να το ελεγξετε, οπως επισης κι οσους το διαβασαν ως σχολιο! ΕΝΩΣΙΣ μεχρι το τελος. Κι ας ειναι και για παντα απο την 3-4η θεση!

kitrino_velos - 28/2/2021 23:16

Θα συμφωνησω με τους προλαλησαντες οτι προφανως ΔΕΝ εισαι ΑΕΚ και συγκεκριμενα εισαι σμπαοκ και φαινεται απο το αστειο σχολιο σου για το γαυρο βορρα. Ειλικρινα θα σε παραδεχομουνα αν φοραγες παντελονια και ελεγες την αποψη σου ως παοκτζης και οχι να κρυβεσαι σε ενα ψευτικο προφιλ ... να ξερεις οτι ο ΑΕΚτζης τον γαυρο του βορρα τον βλεπει ως ενα μικρο σκουληκακι σα μεγεθος κ τιποτα παραπανω. Το οτι πηρες ενα πρωταθλημα στα 35 χρονια δε σε κανει κ ουτε θα σε κανει μεγαλη ομαδα.... Συνέχεια Φιλικα ενας ΑΕΚΤΖΗΣ

johnys® - 28/2/2021 22:45

Πρόβλημα κύκλου ή χωλής;υποτίθεται χτίζεται γήπεδο λέει.απορώ πως εισαι ενημερωμένος για όλα τα αλλα και εκεί υστερεις.ή μηπως δεν υστερεις και είναι από κομπλεξ;ή αλλιώς θα έλεγα ότι δεν εισαι και ΑΕΚ.γιατί όλοι όσοι είμαστε ΑΕΚ και στο ναο έχουμε πάει και βιντεάκια με τον τίγρη που πήγε να ελενξει έχουμε δει και ότι συνεχίζουν οι εργασίες.υπόψην ότι τα σχόλια περι δεν γίνεται γήπεδο και μεταφέρονται τα χώματα και τα υποτίθεται τα δικά σου δεν είναι ΑΕΚτζιδικα σχόλια.εκτός αν ζεις σε... Συνέχεια άλλο πλανήτη και σκεφτηκες μετα την ισοπαλία να βγάλεις χωλη.οταν ζητάς λοιπον να περάσει το μήνυμα σου να εισαι περισσότερο ενημερωμένος.

Zoul - 28/2/2021 22:55

Παρερμηνευσες αδερφε. Ισως και με μεριδιο δικης μου ευθυνης, δεν ξερω αν μπορω να δικαιολογησω το υφος σου, αλλα σιγουρα θα το προσπερασω. Το ΕΝΩΣΙΣ που παραθετω στο τελος το εννοω με ολη μου την καρδια κι οχι μονο στα λογια..

Zoul - 28/2/2021 22:54

Παρερμηνευσες αδερφε. Ισως και με μεριδιο δικης μου ευθυνης, δεν ξερω αν μπορω να δικαιολογησω το υφος σου, αλλα σιγουρα θα το προσπερασω. Το ΕΝΩΣΙΣ που παραθετω στο τελος το εννοω με ολη μου την καρδια κι οχι μονο στα λογια..

harnic21 - 28/2/2021 22:21

Αν έχεις αμφιβολίες αν χτίζεται γήπεδο, περνά μια βόλτα από Φιλαδέλφεια. Άκου υποτίθεται χτίζεται το γήπεδο...

77st - 28/2/2021 23:14

Θα πιασουμε τους 51 ποντους αραγε ;;;;;; δυο αγωνες μεινανε με απολλωνα και βολο εδω σε θελω!!!!

Kostantinosda - 28/2/2021 23:14

Η ΑΕΚ το καλοκαιρι χρειαζεται με την σειρα που αναφερω: ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ, 2 Σεντερμπακ, δεξι και αριστερο μπακ και Τερματοφυλακα Να μην πουληθει κανενας παικτης απο την μεσοεπιθετικη γραμμη και να αντικατασταθη με παικτη πρωτης γραμμης ο Ολιβεϊρα εφοσον δεν ανανεωση

pepepepe - 28/2/2021 23:09

η ομαδα εδωσε 2,5 και πηρε λιβαι και 1,5 και πηρε σιμανσκι

ολοι οι αλλοι ηταν ελευθεροι ή κοστισαν 5-6 κατοσταρικα

αυτη ειναι η διαφορα

και ο λιβαγια ειχε κοστισει 1,8 νομιζω

vagaslanis - 28/2/2021 23:06

Ολη η αμυνα θελει πεταμα δυστυχως κ δεν ειναι μονο οι στημενς φασεις...αλλα δεν ειναι μονο αυτο ,το θεμα ειναι ποιοι θα ερθουν ποιοι θα τους διαλεξουν κ πως θα διωξουμε τοσους παικτες πισω...βεβαια το καλοκαιρι θα αρχισουμε να τα μασαμε παλι...ο προπονητης θελει ενα στοπερ θελει ενα μπακ να δωσουμε μια ευκαιρια στον Σβαρνα ηταν καλος στα πλευ οφ, ο Μπακακης ηταν το καλυτερο δεξι μας μπακ κτλ τα χουμε ξαναζησει ελπιζω φετος οχι.Η ΑΕΚ θελει ριζικη ανανεωση αλλιως ολο ντε ζα βου θα ζουμε.

kobou1975 - 28/2/2021 23:01

Το πρόβλημα της ΑΕΚ μετά την επιστροφή της στην μεγάλη κατηγορία είναι ότι ότι δεν έχει πλάγια Μπακ.

Ο μόνος πλήρης που έχει περάσει και αυτός περιορισμένων δυνατοτήτων ήταν ο Γκάλο.

Η μη ύπαρξη ποιοτικών Μπακ μειώνει την αξία της πολύ καλής μεσοεπιθετικής γραμμής που διαθέτει η ομάδα αφού εγκλωβίζονται και δεν δημιουργείται η συνθήκη του παίκτη παραπάνω όταν επιτίθεται η... Συνέχεια ομάδα.

Dana21 - 28/2/2021 22:57

ΑΕΚ μου θυμίζει μόνο αυτός ο μαχητής, που παλεύει με όλες του τις δυνάμεις ...90' προσπαθεί σε κάθε παιχνίδι να.δωσει τον καλύτερο του εαυτό...στον σιμανσκι αναφέρομαι!!

DimitrisPapa - 28/2/2021 22:54

Όσοι κρίνετε τον Χιμένεθ... Τον Μαρτίνς το ήξερε κανένας;;;;; Η μήπως ο Μαρτίνς έχει για σέντερ Μπακ Νεντε, Σβαρνα και Χνιντ;;;; Η ομάδα θέλει 3 στόπερ επιπέδου Τσιγκρινσκι 5 χρόνια νεότερους και έναν αντί Μάνταλο για τα μεγάλα παιχνίδια. Αλλά τι τα λέμε εμείς; Αφού ο πρόεδρος είναι οκ με την 4ο-5η θέση οκ....

fotis_g - 28/2/2021 22:52

Ο Αθανασιάδης έκανε δύσκολη απόκρουση, ο Μανταλος έκανε τρείς ντρίπλες, απίθανες δεν τις βλέπεις συχνά. Παρόλο την ισοπαλία οι Βαζελες φάνηκαν λιγότερο ποιοτικοί και δεν άξιζαν να κερδίσουν. Η ομάδα θέλει χρόνο και ενίσχυση. Ο Μανόλο σαφώς και να μείνει.

Elenkat1976 - 28/2/2021 22:43

Το έχουμε πει πολλές φορές θέλουμε 4 Γκαρσίες για να γίνουμε ομάδα!!!

Starman21 - 28/2/2021 22:50

11 γκαρσιες για πρωτάθλημα... Αλλά σκέψου πως ήρθε ο Γκαρσία στην ΑΕΚ με πολλά λεφτά.. Οπότε χωρίς λεφτά δεν κάνεις ομάδα απλά τα πράγματα δεν είναι εποχή του 90 αλλά 2021.. Η ευθύνη είναι αποκλειστικά του τίγρη όσο δεν βάζει λεφτά δεν θα δούμε ποτέ ομάδα για πρωτάθλημα και Ευρώπη ξανά

Elenkat1976 - 28/2/2021 23:19

Δεν ήρθε με τόσα πολλά ... Εντάξει δεν ήρθε τσάμπα αλλά δεν δόθηκε καμία περιουσία. Δίνεις 10 μύρια και στα φέρνουν σε δύο χρόνια πολλαπλάσια!!! Η τιμή αυτού του παίκτη είναι πάνω από 15 !!! Σαν επένδυση να το δουν μόνο αρκεί. Μακάρι η είσοδος στο σπίτι να συνοδευτεί με νέους παίκτες αξίας!!!

DemosthenesOrator - 28/2/2021 22:48

ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΕΚ*

*Με εξαίρεση τον Γκαρσία και τον Σιμάνσκι

R21_AEK - 28/2/2021 22:48

Οσο για τον Λατσι που λενε μερικοι οκ το παιδι κανει λαθη αλλα ειναι η πρωτη του χρονια που παιζει σ αυτο το επιπεδο και ειναι 18 χρονων φυσιολογικο να κανει λαθη ολοι οι παιχτες σ αυτην την ηλικια κανουν λαθη τι νομιζετει οτι οι μεγαλοι σεντερ μπακ που γνωριζεται στα 18 ηταν αλανθαστοι?Σημασια εχει οτι ο παιχτης δειχνει τα εχει προσοντα και εχει προοπτικη φαινεται οτι θα γινει καλος παιχτης.

Psychiatros - 28/2/2021 22:47

Reality check: Πήρε Χ στην λεωφόρο ο Γκαρσία με ΑΕΚ.

Alekos_Souda - 28/2/2021 21:56

Αγνοείται παίκτης που αμείβεται με 700χιλ ευρώ..παίζει μόνιμα πίσω από τον σέντερ φορ και δεν βγαίνει ποτέ αλλαγή.. αν τον δείτε επικοινωνήστε με την διοίκηση!!

eagleden1924 - 28/2/2021 22:46

βλέπεις εσύ κανένα σέντερ φόρ;

Alekos_Souda - 1/3/2021 00:54

Έδωσε ο ηγέτης και γενικά η ομάδα καμμία πάσα για γκολ στον σέντερ φορ?

vaspan - 28/2/2021 22:45

Αν εξαιρέσουμε τις ατομικές επιδόσεις 2-3 παιχττών δεν υπάρχει ομάδα στο γκολ που τρώμε πηδάνε 3 παιχτες μόνοι τους για να πάει η μπάλα στο Βελεθ όπου εκεί ο ΣΒΑΡΝΑΣ κάνει άμυνα επιπέδου δημοτικού.Ο Ανσαριφαρντ είναι σαν συνταξιούχος ποδοσφαιριστής που να πάμε ρε.Α μην ξεχάσω αύριο να πάει ο πρόεδρος στο γήπεδο να βγάλει φωτό και να επιτηρήσει τα έργα.Τοσο χάλια ομάδα θα καταστρέψει και αυτή την παιχτουρα τον ΓΚΑΡΣΙΑ

Nclass21 - 28/2/2021 22:43

Κεντρικός αμυντικός με το τραγικό ποσοστο 40% κερδισμενες εναέριες μονομαχίες δεν μπορεί να σταθεί ούτε σε τοπικά πρωταθλήματα. Ελπίζω στην παε να διαβάζουν στατιστικά των αγώνων

FORCA_AEKARA - 28/2/2021 22:25

Ειναι λιγοι αυτοι που αξιζουνε να φορανε την φανελα...Οι αλλοι ειστε ''λιγοι'' για την φανελα!!

Valderama - 28/2/2021 22:10

έχουμε και λέμε:

1.τερματοφύλακα 2.δεξί μπακ 3.αρίστερο μπακ....μπλα μπλα μπλα

εγώ λέω ότι ένας νορμάλ προπονητής τον σβάρνα δεξί μπακ δεν το βάζει.

πόσο χειρότερος θα ήταν ο βασιλαντονώπουλος (ραντόνια, ντατσένκο)?

ο κότσιρας ως νμεταγραφή μας χάλαγε?... Συνέχεια
ακόμα χειρότερα ο λόπεζ δε βλέπεται, αλλά ξέρει τη θέση οπότε σωστά παίζει.

φοβάμαι έχει εγκαταλείψει ο χιμένεθ.


από τώρα ψάξιμο για σοβαρό (όχι μαθητευόμενο) προπονητή που μπορεί να αξιοποιήσει το όποιο δυναμικό της ομάδας και θα στηριχθούν οι επιλογές του όπου κρίνει ότι χρειάζονται προσθήκες.

Constantinoupoli86 - 28/2/2021 22:25

Εγώ κρίνω με βάση το πώς έπρεπε να είναι κανονικά η ΑΕΚ και όχι αν ο Κότσιρας και ο Βασιλαντωνόπουλος είναι καλύτεροι από τους υπάρχοντες. Σκεφτόμαστε με τη λογική του μικρότερου κακού κι αυτό είναι που φοβάμαι!

dim_and_aek - 28/2/2021 22:24

Είμαι πλέων απόλυτα σίγουρος ότι το πρόβλημα της ομάδας μας ειναι ότι εχει πολλούς μέτριους παίκτες. Δεν είναι παίκτες γιά την ΑΕΚ αυτοί με εξαίρεση 2-3 .Δέν υπάρχουν πλέων παίκτες σαν Τσάρτα Νικολαίδη Μανωλά Σ. Μάνωλά Κ. Παπασταθόπουλο Σαβέφσκι Δέλλα Λιμπερόπουλο Κατσουράνη Ζήκο Σκόκο Ριβάλντο Κωστή Κετπάγια Ζαγοράκη Κασάπη και άλλους 10-15 της τελευταίας 25ετίας κανείς από τούς τωρινούς δέν χωράει ανάμεσα σε αυτούς. ίσως αν βελτιωθεί τακτικά ο Γκαρσία και ο Μάνταλος στά πολύ... Συνέχεια καλά του. Όλοι οι προπονήτές πλήν Καρντόσο ήταν καλοί παίκτες δεν είχαν. Αυτά πιστεύω εγώ.

KATRABANELIS - 28/2/2021 22:23

Που είναι ο ΛΙΒΑΓΙΑ Ο ΒΡΑΝΙΕΣ Ο ΤΣΙΝΟ Ο ΜΠΑΚΑ ΠΌΣΟ ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΤΡΩΜΕ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣ ......

isamorianomali - 28/2/2021 22:22

Το μαρτύριο της σταγόνας

agabak - 28/2/2021 22:22

Ο Ρουμάνος είναι επικίνδυνος χάνει την κεφαλιά στο 1-0 χωρίς ούτε καν να πηδήξει και φτάνει η μπάλα στο Βελεθ, δε φταίει τόσο ο Σβάρνας το σεντερ μπακ τους μαρκάρει στο κάτω κάτω, και ο Νεντε χάνει ξανά το Νιας στο 90’ όπου το βγάζει ο Αθανασιαδης πάνω στη γραμμή. Είναι κίνδυνος θάνατος ο Ρουμάνος. 15/28 γκολ σε στατικές φάσεις

kosni_11_aRaujo - 28/2/2021 22:21

τελος το αγχος απο εδω και περα πως θα παει η ομαδα. ειπαμε ΑΕΚαρα στα δυσκολα αλλα καπου οπα ρε παιδια δεν θα χαλαμε και τα ΣΚ μας

the_teacher - 28/2/2021 22:06

Κατ αρχάς οφείλω να πω ένα πολύ μεγάλο μπράβο στον Αθανασιάδη. Το παιδί δουλεύει και φαίνεται. Κάθε ματς φαίνεται και πιο βελτιωμένος, πιο σίγουρος, με καλύτερες τοποθετήσεις και καλό παιχνίδι με τα πόδια. Νομίζω ότι σίγουρα αξίζει να μείνει ως δεύτερος τερματοφύλακας σε μια κανονική ΑΕΚ. Για τα υπόλοιπα δεν υπάρχουν πολλά πράγματα να πούμε, αφού τα ξέρουμε όλοι πια. Να ξαναπώ μόνο ότι ο Ρουμάνος πίσω είναι απίστευτα κακός αμυντικός κι είναι δραματικό ότι πρέπει να παίζει. Κατά τ άλλα... Συνέχεια η ΑΕΚ το καλοκαίρι με λεφτά αγόρασε παίχτες και σήμερα έχει φτάσει στο σημείο να μην έχει αλλαγές να κάνει και να είναι στο ίδιο επίπεδο με έναν ΠΑΟ που δεν έχει μαντήλι να κλάψει και παίζει με ένα σωρό πιτσιρίκια. Η χρονιά της ΑΕΚ είναι δραματική κι αν δεν αλλάξει κάτι και του χρόνου τα ίδια θα έχουμε. Τέλος πάντων το αποτέλεσμα είναι δίκαιο, αντε να δούμε πού θα καταλήξουμε

Με τρελαινει ο Μανταλος. Ξαφνικά στο 75 γκαζώνει κι ανεβάζει όλη την ΑΕΚ και μας κάνει όλους να αναρωτιόμαστε τι στην ευχή έχει στο κεφάλι του και δεν το κάνει αυτό με συνέπεια. Τι ν

Ελπίζω σήμερα να είδατε ότι με τέτοιες εμφανίσεις ο Τανκοβιτς δεν είναι καν για να ξεκινάει το ματς. Αυτά.

taxiss21 - 28/2/2021 22:21

Ειδικα το τελευταίο σχόλιο να αγιάσει το πληκτρολόγιο σου ρε φιλε. Τα βάζανε όλοι με τον Χιμένεθ γιατί τον βγάζει και γιατί τον βγάζει. Δεν έχει ανέβει τόσο όσο θέλουμε ο Τανκοβιτς και καλα κάνει και δίνει ρυθμό σε άλλους παίκτες. Το πρόβλημα του Χιμενεθ είναι ότι και σημερα έκανε αλχημεία με το δεξί μπακ ακι δν έβαλε τον Σβάρνα σέντερ μπακ κανονικά και στα δεξιά τον Βασιλαντωνοπουλο. Έχει κολλήσει με αυτό το πράγμα και δν προχωράει η ομαδα μπροστά δμ έχει βοήθειες ο Λιβαι. Αν το... Συνέχεια διορθώσει αυτό θα δούμε λίγο καλύτερα τα πράγματα αν σώζεται κάτι δηλαδή γενικά.

Johneto - 28/2/2021 22:17

Να συμπληρωσω μονο οτι αξιζει ενα μεγαλο μπραβο και στον Σιμανσκι που και σημερα μας εδωσε βαθμους με την επιθετικη αμυνα στο κεντρο και την ασιστ στον λιβαι. Αυτοι οι δυο δστυχως ειναι και οι μονοι που διαθετουν ταχυδυναμη γι αυτο και διακρινονται. Πισω και οι δυο σεντερ μπακ ειναι επικινδυνοι. Ο Λατσι που χανει την καθοριστικη κεφαλια στο γκολ πρεπει να δουλεψει πολυ στην δυναμη γιατι τον καταπινουν οι επιθετικοι στις εναεριες μονομαχιες. Ο Ρουμανος πακετο με Χνιντ να επιστρεψουν απο... Συνέχεια κει που ηρθαν.

the_teacher - 28/2/2021 22:20

Συμφωνώ απολύτως. Σιμανσκι, Γκαρσία, Γαλανόπουλος και μετά το χάος

Emperus - 28/2/2021 22:18

Σε κάθε παιχνίδι μας παίζουμε με 2 παιχταράδες (Λιβαι και Σιμανσκι) με 2 μέτριους και μετα όλο το χάος.Η δε άμυνα ανεκδιήγητη και ο Αθανασιάδης όσο παίρνει παιχνίδια από κακος γίνετε μέτριος. Κατά τα άλλα είμαστε ΑΕΚ.Ειμαι 40 και αυτό το πράγμα με την ομάδα είναι άρρωστο.Τα βλέπεις μόνο και μόνο επειδή είσαι ΑΕΚτζης τα ματς.Αυτα κουραστήκαμε πια Τίγρη κανε επιτέλους κάτι στο αγωνιστικό έλεος.

vasilis_volos21 - 28/2/2021 22:17

Αν δείτε τη φωτογραφία στο Viber της ΠΑΕ.. Μόλις έχει τελειώσει ο αγώνας ο Μέντες είναι με το κινητό του... Παιδιά..Αυτά δε είναι σοβαρα πράγματα , δείχνει ότι είναι στα @@@@... Ειλικρινά δε ξέρω τι φταίει ...Δε γίνεται σίγουρα να παίζουμε χώρις δεξί Μπακ και να καίμε και το σέντερ Μπακ μας ταυτόχρονα... Μόνο στην ΑΕΚ αυτά!!!

Skeptikos21 - 28/2/2021 22:17

Ο Σιμανσκι κρατούσε μόνος του ένα ολόκληρο κέντρο και έμπαινε στις φάσεις με δύναμη, και ο Λιβαι μονίμως πια είναι η μόνη επιθετική απειλή μας. Αυτό με τις στημένες φάσεις είναι απίστευτο. Δεν θυμάμαι να βλέπω τόσο κακή αντιμετώπιση στημένων φάσεων ποτέ ! Τρέμω τι θα συμβεί στα πλέι οφ !

DREAM21 - 28/2/2021 22:16

Μου αρέσει που ψάχνουμε να βρούμε , τι φταίει και δεχόμαστε τόσα γκόλ .Σκεφτείτε ότι οι φετινέs μεταγραφέs μαs στην άμυνα ήταν, Ινσούα Ντέντε Χνίντ και Ντατσενκο ! Πριν 2 Χρόνια είχαμε Μπάρκα Χούλτ Βράνιεs, Τσιγκ νεότερο και Γκάλο ! Τώρα καταλαβαίνετε τι φταίει ;

evo21 - 28/2/2021 22:01

Στην μεγαλη ΑΕΚαρα , σουλεγε η γκομενα παμε για ποτο το βραδυ; ποιο ποτο ; σημερα Σκεπαστη εχει ΑΕΚ , τα λεμε αυριο. Τωρα το αντιθετο ακριβως συμβαινει μαγκες.

FORCA_AEKARA - 28/2/2021 22:15

Προφανως και εχεις δικιο...ασε που αν επιλεξεις να δεις την ΑΕΚαρα ,θα εχεις και εξοδα με τον οφθαλμιατρο την αλλη μερα, αστο καλυτερα

Mr21 - 28/2/2021 22:11

Σου λεει η ΑΕΚ ελα δες με και της λες εχω πει για ποτο με τη γυναικα; Περαν της πλακας φιλε και στη Γ ακυρωνα φιλους και γκομενες για την καψουρα αλλα τωρα δεν ξερω τι θα εκανα αν δεν ειχαμε καραντινα. Απογοητευση...

EnositisDE - 28/2/2021 22:01

Κρατάω την ποιότητα του Λιβάι, το φιλότιμο του Σιμάνσκι και το πάθος του Λόπες. Από εκεί και πέρα το χάος.

ΥΓ: εκεί στη γωνία κάνουν πάσα «αρχηγέ» και δεν προσπαθούν με σουτ να στείλουν τη μπάλα πλάγιο...

AEKOslo - 28/2/2021 22:15

Το πάθος ποιανού;;;; Του ερασιτέχνη πορτογαλου που μας ανεβάζει την πιεση; Που σε κάθε τσαρτζαρισμα πέφτει και ουρλιάζει;; Ούτε ο Νεϊμάρ δεν κάνει έτσι και τρώει και ξυλο! Ντροπιάζει τη φανέλα που φοράει ο ψευτοτσαμπουκαλης!

EnositisDE - 28/2/2021 22:43

Είπα το πάθος, όχι το ταλέντο. Εκτός αν είδες να έχει γενικά η ομάδα σαν σύνολο πάθος σήμερα.

AEKOslo - 1/3/2021 00:08

Όχι δεν διαφωνώ, αλλά αυτός ο Λόπεζ ρε αδερφέ με εκνευρίζει αφάνταστα. Συγγνώμη αν φάνηκα επιθετικός στο σχόλιο μου πριν, αλλά δεν μπορώ να ξαναακουσω ότι υπάρχει ποδοσφαιριστής στην ΑΕΚ σαν τον Λόπεζ.

Sanapo69 - 28/2/2021 22:13

Α Ν Υ Π Α Ρ Κ Τ Ο Ι...... Μαζί με τον Αλαφούζο και εμείς δυστυχώς....ο μαρινακης πρωταθλητής και όλοι οι άλλοι ξέρετε.....

Cocco Bill - 28/2/2021 22:12

Τα θετικά είναι ότι δεν χάσαμε και δεν τραυματίστηκε κανένας επιπλέον παίκτης. Με ένα μόνο παίκτη (Λιβάι) και τον Μάνταλο στο τελευταίο 20 λεπτο, δεν μπορείς να κερδίσεις μια καλογυμνασμένη και σωστά οργανωμένη ομάδα. Φάγαμε ένα γκολ από μια στημένη φάση και παραλίγο και δεύτερο (το έσωσε ο Αθανασιάδης) σε ένα φάουλ που προέκυψε από λάθος του Μαχαίρα. Ο Τανκοβιτς δεν έκανε τίποτα και μια από τα ίδια και ο Μαχαίρας που τον αντικατέστησε, ως συνήθως ο καλύτερος είναι αυτός που δεν... Συνέχεια έπαιξε, δηλαδή ο Αλμπάνης. Δεξιά ο Σβάρνας δεν μπορούσε να δώσει βοήθειες στον Λιβάι, που είχε προσαρμοσμένη όλη την αντίπαλη άμυνα πάνω του. Μια φορά βρήκε ανοιχτό γήπεδο ο Λιβάι, έκανε και λάθος διώξιμο ο αμυντικός τους και σκοράραμε. Ώρα να δοκιμάσει και το 3-4-3 ο Χιμένεθ στα 2 ματς που μένουν, έως να αρχίσουν τα πιο δύσκολα των πλέι οφς. Αν δεν μπει στο παιχνίδι της ομάδας ο Ντατσένκο, δύσκολα θα κάνουμε φάσεις με ισχυρούς αντιπάλους. Σήμερα φάνηκε τι πρόσφερε ο Νέλσον σε τέτοια ματς και πόσο λίγος είναι μπροστά του ο Ανσαριφάντ, που τον έκαναν μια χαψιά οι αμυντικοί του ΠΑΟ

Stratonian75 - 28/2/2021 22:01

Μπορούσαμε τη νίκη αλλά κρατάω την αντίδραση. In Manolo we trust

AEK91 - 28/2/2021 22:11

Με τη νοοτροπία σου φίλε δεν θα δούμε μπάλα ποτέ, εσύ θα φας πέντε και θα κρατάς το ένα, κάναμε αμήν να φύγει ο Λουτσεσκου από την καθημερινότητα μας...

demis_n - 28/2/2021 22:11

Ρε παιδια μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι δε δινουν πασες ο ενασ στον αλλον; Στο τελος η ευκαιρια του Μανταλου επρεπε να δοθει πασα ...ειχε παικτη ελευθερο σε κενο τερμα. Και προτιμησε να σουταρει. Αυτο μου ειναι αδιανοητο..

EmilioFourtado - 28/2/2021 22:10

Πήραμε Χ και λέμε κ ευχαριστώ.

Aπο αυτήν την ΑΕΚ, θα πρέπει να μείνουν οι Γκαρσια, Λατσί, Σιμανσκι,Γαλανόπουλος,Αθανασιάδης, τα πιτσιρίκια όλα,Τανκοβιτς. Από εκεί και πέρα σκούπα .

Αλλά τι λέω τώρα... Προφανώς δε θα γίνουν δομικές αλλαγές το καλοκαίρι.... Συνέχεια
Την ΠΑΕ την ενδιαφέρει μόνο να βγάλει καμία ανακοίνωση όταν θιχτεί το ζήτημα Μανταλος. Μέχρι εκεί μπορεί.


Λυπη

aaaaaaaaa - 28/2/2021 22:09

Με την άπλη λογική του φιλάθλου της αγαπημένης μου ομάδας θέλω το καλοκαίρι να μείνουν σιμανσκι-λιβαι-λατσι-μαχαιρας συν όλοι οι πιτσιρικαδες-σιμοες για μένα είναι αδυναμία-αθανασιαδης πιστεύω ότι αν πάρει κ άλλα ματς θα έχουμε έναν νέο Ατματζίδη-ανσαριφαντ για δεύτερο φορ..κ πολλές μεταγραφές με ουσία κ όρεξη..

Johneto - 28/2/2021 22:08

Λεμε οτι καθε χρονο ειμαστε στα ιδια. Αμ δε. Περσυ ημασταν πολυ καλυτερα!! Διοτι ουτε την Ευρωπη κινδυνευαμε να χασουμε αλλα κυριως ειχαμε ελπιδα οτι κατι καλο παει να γινει με καρερα και ιβιτς. Φετος δεν εχω καμια τετοια προσμονη.

Constantinoupoli86 - 28/2/2021 22:08

Αυτό μπορείς, αυτό παίζεις. ΤΕΛΟΣ!

kosni_11_aRaujo - 28/2/2021 22:08

ουτε ο παο αξιζε την νικη ουτε εμεις. εξασφαλιζοντας ενα δυνατο κεντρο και καλα μαρακρισματα σε τανκοβιτς και γκαρσια ο μπολονι εστησε πολυ καλα την ομαδα του. κυριε χιμενεθ μονο 2 αλλαγες? ειχες νεα παιδια στον παγκο που θα προσεφεραν περισσοτερα απο ανσαριφαρντ ο οποιος στο 2ο ημ δεν μπηκε ποτε. με ποια λογικη συνεχιζει βασικος ο νεντε? ο λατσι ας παρει παιχνιδια ωστε να γινεται καλυτερος ουτως η αλλως φετος δεν εχει μεινει καποιος ρεαλιστικος στοχος. σβαρνα δεν φταις εσυ... Συνέχεια φταιει ο μανωλης που επιμενει και σε βαζει δεξι μπακ, αντι να δοκιμασει εστω ουκρανο που δωσαμε και 1εκ...(βισμα του τσιγκρι λογικα) εχουμε πολυ δρομο για να φτιαχτει αυτη η ομαδα. μανταλε αυτο που εκανες στο τελευταιο 10λεπτο να το κανεις σε μεγαλυτερη διαρκεια αλλιως φυγε γιατι ισα ισα που τρως μια θεση στην ενδεκαδα.


ΥΓ μπορω καπως να βρω καποια σχολια που λεγαν μαυρο ταγαρι τον γκαρσια και αχρηστο κεντρικο χαφ τον σιμανσκι?

chRis11 - 28/2/2021 22:05

Ουτε εγω πηδηξα για κεφαλια στο γκολ του βελεθ

mleonidas21 - 28/2/2021 22:03

Θέλουμε προπονητή και να μην ξαναπαίξει ο Ρουμάνος

Christof1976 - 28/2/2021 22:02

ενα παιχνιδι που τυχαια θα το χαναμε τυχαια θα το κερδιζαμε τυχαια ηρθε χι.Τραγικη ανάπτυξη και μια αμυνα που απλα θελει ξηλωμα ολοι οσο θεωρουμε μια χαρα παιχτη σβαρνα και σια πραγματικη ΑΕΚ δε θα ξαναδούμε η ομαδα ειναι βαρια αρρωστη και χρειάζεται βαθιες αγωνιστικες αλλαγες

Predator1 - 28/2/2021 22:01

Ο Χιμένεθ σήμερα κατέβασε την ομάδα με μοναδικό σκοπό να μην χάσει αλλά ούτε να νικήσει γι αυτό οι 2 αλλαγές και η μία στο 90, πολύς φόβος από τους παίκτες μας όπως και από τον προπονητή, νοοτροπία looser ομάδας, χωρίς να κυνηγισουν το κάτι καλύτερο με έναν βαζελο πολύ κακό! Δυστυχώς η ομάδας μας παραπαίει και στην διοίκηση δεν κουνιέται φύλο!

EpsilonKappa77 - 28/2/2021 22:00

Κόντεψε ΠΑΛΙ ν'αναστήσει άλλον έναν ¨νεκρό".

Εν ολίγοις,διότι η συντριπτική πλειοψηφία έχει αντιληφθεί τι πρέπει να γίνει ΑΜΕΣΑ:

Η ΑΕΚ χρειάζεται,στη μεταγραφική περίοδο που έρχεται Μάιο-Ιούνιο,να πάρει ΣΠΟΥΔΑΙΟΥΣ ποδοσφαιριστές,με ΠΟΙΟΤΗΤΑ και ΑΕΡΑ πρωταθλητισμού.

Με Γκαρσία,Σιμάνσκι,έναν-δύο ψιλοκαλούς και μετά ν'ακολουθεί η ΓΚΡΙΖΑ μετριότητα,ΔΕΝ ΠΑΜΕ... Συνέχεια ΠΟΥΘΕΝΑ.

Τα υπόλοιπα είναι για μικρά παιδιά.

Καλό βράδυ σε όλους.

Skakistis21 - 28/2/2021 22:00

Το μόνο που περιμένουμε πλέον είναι το καλοκαίρι κ την αλλαγή πλάνων κ νοοτροπίας από τη διοίκηση μήπως κ γίνουμε κανονική ΑΕΚ.....η έλλειψη ποιότητας ειδικά στην άμυνα φάνηκε κ σήμερα..... βλέπω τα ματς μόνο επειδή είμαι ΑΕΚ,κουραστική κ προβλέψιμη με ελαφρυντικό τις απουσίες...

-O- XSEROLAS - 28/2/2021 21:58

ΦΤΙΑΞΤΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΜΕ ΠΑΙΚΤΕΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΓΚΑΡΣΙΑ ΚΑΙ ΣΙΜΑΝΣΚΙ....ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΤΕ.ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΠΑΛΤΑ ΣΤΗΝ ΑΕΚ..ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ..ΜΗΝ ΒΑΛΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΦΕΤΟΣ...ΑΜΑΡΤΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ...

Lawyer21 - 28/2/2021 21:58

Μιλάμε για looser ομάδα, όχι αστεία!!

Ο Προπονητής της Εξέδρας - 28/2/2021 21:58

Αχ τα μάτια μου.

Kostaskaterini21 - 28/2/2021 21:58

Στο 99,9 % των στημένων φάσεων που γλιστράει ο εκτελεστής όλοι λένε ότι πέρασε ο κίνδυνος για την άμυνα. Εμείς καταφέραμε να φάμε και τέτοιο γκολ. Κατά τα άλλα ο σιμανσκι ώρες ώρες νομίζεις ότι είναι παντού και ότι παλεύει μόνος του. Πρέπει η ομάδα να βρει επιτέλους ένα επιθετικό πλάνο για να αξιοποιήσει τον Γκαρσία ο οποίος ξοδεύει πολύ ενέργεια μέχρι να φτάσει στην τελική πάσα ή εκτέλεση αφού πέφτουν πάνω του 2,3,4 παίκτες.

brazi - 28/2/2021 21:55

Άγιος simanski!!!Ο καλύτερος χαφ του πρωταθλήματος !!!!Λυσσασμένο Πολωνικό σκυλί!!Δυστυχώς πλαισιώνεται από γατάκια (αμυντικά)...

MakisSRV - 28/2/2021 21:53

Η ομάδα έκανε ότι μπορούσε. Για τόσο είμαστε, τόσο παίρνουμε. Το θέμα είναι ότι φαντάζει δύσκολο να είμαστε διεκδικητές της δεύτερης θέσης με την εικόνα της ομάδας. Ούτε ευχές ούτε τίποτα δεν θέλω να λέω. Κάθε καλοκαίρι με ένα συγγενή κουβεντιάζουμε σχετικά με το ποιον παίχτη θα φέρουμε και κάνουμε υποθέσεις. Μόνο απογοήτευση. Σίριαλ με παίχτες αμφιβόλου αξίας, που σε ανταγωνιστές μας δεν θα έπαιζαν καν. Το κακό είναι ότι μόνο στις θητείες του Μανόλο, δεν του έχουμε φέρει τους... Συνέχεια παίχτες που ζητάει. Στον μάγο από την Πορτογαλία φέραμε 7 ποδοσφαιριστές. Φέτος στον Καρέρα, φέραμε παίχτες. Ελπίζω μόνο στον Μανόλο, παρόλα τα κολλήματα του, να του φέρουμε παίχτες το καλοκαίρι και να μείνει για να δούμε με δική του ομάδα τι ψάρια μπορεί να πιάσει. Φαίνεται πάντως ότι τον Νταντσένκο δεν το διάλεξε αυτός και προβλέπω οτι θα τον δούμε όσο είδαμε και τον Τριστανσον παλιότερα.

chris_zaxarw - 28/2/2021 21:53

Οκ δεν απειλήθηκε η ΑΕΚ. Απείλησε όμως καθόλου; Είναι αυτή εικόνα ομάδας που υποτίθεται οτι είναι και ποιοτική μπροστά;

italosaektzis - 28/2/2021 21:52

Μια και μοναδική μεταγραφή κάναμε τον Ιανουάριο (ενώ χρειαζόμασταν τουλάχιστον 5),και εκείνη η μια έρχεται για να παίζει αναπληρωματικός ενός Σέντερ Μπακ,που κατα συνθήκη παίζει στα δεξιά.Νομιζω ότι στην παραπάνω πρόταση συνοψίζεται ο μεταγραφικός σχεδιασμός,και το πλάνο της ΑΕΚ.

Germanos1966 - 28/2/2021 21:52

Ένας Λιβάι δεν φέρνει την...Άνοιξη!

telis_mak - 28/2/2021 21:52

Τελικά η μεσοεπιθετική μας γραμμή αν εξαιρέσεις τον Γκαρσία τον Σιμάνσκι και λίγο τον Μάνταλο δεν έχει και τόση μεγάλη ποιότητα. Ίσως απόψε να κατάλαβαν κάποιοι γιατί ο Μανόλο προτιμούσε τον Ολιβέιρα και όχι τον Καρίμ και γιατί κάνει αλλαγή τον Τάνκοβιτς.

1kitrinopistoli - 28/2/2021 21:52

Παλαιψαμε με ξυλοκόπους ,άλλο ένα ντέρμπι χωρίς νικη,άλλη μια φορά άμυνα για γέλια.Ευτυχως ο παιχταρας ο Γκαρσία μπορεί να δει προς τα πού είναι το τέρμα σε αντίθεση με το Μάνταλο που δεν ξέρει που βρίσκονται τα διχτυα

enwsiths74 - 28/2/2021 21:51

πριν σχολιάσετε θυμηθείτε το ίδιο παιχνίδι στο ΟΑΚΑ πριν λίγο καιρό.

taksim_21 - 28/2/2021 21:51

Ξοδέψτε, ξοδέψτε, ξοδέψτε. Όχι άλλη οικονομία!!!!

Mark19 - 28/2/2021 21:50

Δεν έχω να πω κάτι παραπάνω από όσα έχουμε πει όλοι μας τα τελευταία τρία χρόνια. Μια παρατήρηση μόνο. Στα τελευταία τρία παιχνίδια έχουμε πάρει 4 βαθμούς από τον Αθανασιάδη. Αυτά.

GVAEK - 28/2/2021 21:50

Καλά που δεν το ειδα....γιατι μου 'χαν τελειωσει τα χαπακια.. !!

Και καλα που δουλευαν στα αμυντικα στημενα ολη τη βδομαδα.. !!!

Αφου πηραμε χ απ την Μπαγερν, όλα καλά......!!!!

telis_mak - 28/2/2021 21:49

Άδικο αποτέλεσμα είμασταν σαφέστατα καλύτεροι σε όλο το παιχνίδι με μεγάλη κατοχή μπάλας(στο μισό γήπεδο παίζαμε για αρκετή ώρα) και με περισσότερες ευκαιρίες αν ο Τάνκοβιτς και ο Καρίμ ήταν λίγο καλοί σήμερα θα φεύγαμε με άνετο διπλό. Πρέπει να σταματήσει αυτό που σε κάθε στημένο μας βάζει γκολ κάθε πικραμένος.

aek_o_kitriniaris - 28/2/2021 21:48

Ομάδα παρατημένη και με πολλά ψυχολογικά.....που τά μεταφέρει σιγά σιγά και στους οπαδούς, απλά θλίψη μικραίνει επικίνδυνα η ομάδα.

Germain_Paris - 28/2/2021 21:48

Απουσία πλάνου, απουσία διάθεσης, απουσία ποιότητας. Αν περάσουμε από Βόλο τη Πέμπτη θα έχουμε ντράβαλα.

enotita - 28/2/2021 21:48

Βελτιωμένη και σοβαρή η ομάδα.Θελει δουλειά όταν έχει τη μπάλα.Πρεπει να βρίσκει συνδυασμους και κάθετα από το κεντρο.Εγω είμαι ευχαριστημένος δεδομένης της κατάστασης έτσι;οι μονομαχίες που χάνονται από τους κεντρικούς αμυντικούς είναι λογικό μιας και δεν έχουν εμπειρία κάτι βασικό σε σεντερμπακ.Κι ο νεντε είναι νεαρός μη το ξεχνάμε.

Black&Yellow - 28/2/2021 21:48

Ντροπή αυτή η ομάδα. Δεν την θυμάμαι πότε τόσο φοβικη. Μόνο στεναχώρια για αυτόν το Γκαρσία..ελπιζω να μη ξενερώσει το παιδί μονό. Εύχομαι να τελειώσει αυτή η σεζόν όσο πιο γρήγορα γίνεται...


Ρε Χιμένεθ για το θεό ρε φίλε, πάρε ένα ρίσκο μια φορά... Βάλτον τον ριμαδοουκρανο που φέρανε έστω στο 80 μπας και δώσει τρεξίματα και καμιά σέντρα και πάρουμε το παιχνίδι.. Αν είναι δυνατόν πια

pavlos_21 - 28/2/2021 21:48

Ακούμε από την μέση και μπροστά είμαστε μια χαρά....... Που είναι όλο αυτό;;;;;;;; Μανόλο πες Τι ακριβώς συμβαίνει στην ομάδα.(ο Καρερα έφυγε).

aekmiazoh - 28/2/2021 21:48

Συγχαρητηρια ενα ντερμπυ δεν εχουμε κερδισει !!!!!!!!! κουραστηκαμε να την βλέπουμε και να λέμε τα ιδια και τα ιδια !!!!!!ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΕΚ ,,,ΜΟΝΟ ΟΙ ΦΑΝΕΛΕΣ!!!!ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

BeAEK1924 - 28/2/2021 21:47

ξεφτηλες..εχουν σκοπο να μπουνε ετσι στο γηπεδο??

η πλειοψηφεια δεν κανει ουτε για τις αργιες

TA1959 - 28/2/2021 21:47

Καταθλιψις!! Δεν ψαρωνουμε ομως! Η ομαδα, απο αρχες χρονιας το ειπαμε, ειναι υπερπληρης! Δεν ηρθαμε, ουτε ερχομαστε!! Ειμαι ευγνωμων για το γηπεδο, αλλα βιντεακι απο το γηπεδο αποψε, 'η αυριο πρωι? Ρεβωμαι σανο...

Κατι παρομοιο εγραψα πριν 2-3 εβδομαδες και μετα το συστημε δεν ανοιγε τα κουτακια να γραψω σχολια μεχρι σημερα. Αφου δεν βριζω, νεο φιμωτρο αποψε? Μεχρι ποτε αραγε?

Tavernie - 28/2/2021 21:47

Μόνο τερματζήδες δε μάς έχουν βάλει γκολ φέτος. Στ' αλήθεια απαράδεκτη η αντίδραση τού Σβάρνα στο γκολ. Μια γιόμα απ' τη σέντρα φτάνει να μάς βάλει σε μπελάδες καθότι ποτέ δε θυμάμαι να είχαμε τόσους πολλούς κακούς αμυντικούς μαζεμένους. Ο Μπόλονι το ήξερε βέβαια αυτό και παίζοντας στο μεγαλύτερο διάστημα πούλμαν με γιόμες, κόντεψε να πάρει το παιχνίδι. Άφαντος ξανά ο Ανσαριφάρντ, ο Μάνταλος όταν αποφάσισε να μπει στο παιχνίδι δε μπόρεσε να έχει σωστές αποφάσεις κι ο Λιβάι... Συνέχεια Γκαρσία ακόμα και στη μέτρια βραδιά του είναι μακράν ο καλύτερος επιθετικός που παίζει στα μέρη μας. Δεν έχω παράπονο από Σιμάνσκι, Κρστσιτς, που εκτός των άλλων είχαν συνεχώς το νου τους στον Νεντελτσεάρου για τις λανθασμένες τοποθετήσεις και τις γκέλες του, βρήκε πάντως τρόπο ο Ρουμάνος σ' ένα στημένο στο 90' μ' ένα ζεϊμπέκικο να τούς προσφέρει γκολ, που ευτυχώς δε το βάλανε.

kostas9-11 - 28/2/2021 21:46

Με την ξαφνική πτώση της θερμοκρασίας σήμερα, η αποψινή σούπα ήταν ότι έπρεπε. Για μια ακόμη φορά αξιολύπητη σε αγώνα ντέρμπι η ΑΕΚ. Ευχαριστώ τον Ιβιτς που μας έφερε τον Γκαρσία κι είναι η μοναδικη ελπίδα για κάτι καλό. Αλλά το πιο ωραίο που σκορπάει άφθονο γέλιο είναι η περίπτωση Ντατσενκο. Μια όλη κι όλη μεταγραφή τον Γενάρη, την κάνανε σήριαλ και τελικά, ο Ντατσενκο εκτος ομάδας και δεξί μπακ ο Σβάρνας. Ο Βασιλαντωνοπουλος τελειωμένος κι ο Χιμένεθ μαύρα μεσάνυχτα από... Συνέχεια επιθετικό παιχνίδι. Δεν υπάρχει σωτηρία, πια δεν έχω την δύναμη ούτε να νευριασω.Το μόνο που θα θυμάμαι από τον Μελισσανιδη είναι το γήπεδο, τίποτα άλλο. Την ομάδα την έχει αφήσει στο έλεος του Θεού.

vassilisa21 - 28/2/2021 21:46

Εκτός από στόπερ και μπακ τα οποία με λίγα σχετικά λεφτά μπορεις να βρεις η ομάδα θέλει οπωσδήποτε ένα παίκτη στο κέντρο μαέστρο.πρεπει το καλοκαίρι να γίνει μια ακριβή μεταγραφή.οσο για τον αγώνα νομίζω ότι το χ ήταν δικαιο αποτέλεσμα.

HeisenbeRg911 - 28/2/2021 21:44

Λίγη ομάδα λίγος προπονητής, αν εξαιρέσεις 4-5 παίχτες όλοι οι άλλοι πρέπει να αποχωρήσουν και να χτιστεί η ομάδα από 0... Με λεφτά προφανώς που δεν νομίζω να δοθούν.

george76 - 28/2/2021 21:43

Μπράβο!

mhtsos21 - 28/2/2021 21:42

Μπράβο πήραμε Χ με το θηρίο συγχαρητήρια.

given - 28/2/2021 21:42

Αμα πάρετε ντέρμπι εσείς..

ΕΠΟΜΕΝΟ